Fudbal 88

Petak, 13.11.2020.

13:03

Ibrahimović objavio fotografiju iz detinjstva: "Balkanski koreni" FOTO

Švedski fudbaler Zlatan Ibrahimović objavio je na zvaničnom Instagram nalogu svoju fotografiju sa dedom.

Ibrahimoviæ objavio fotografiju iz detinjstva: "Balkanski koreni" FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

BWB

pre 3 godine

(Susjed, 14. novembar 2020 19:36)


'Susjede' upravo si za rimske istoričare Plinija i Ptolomeja od pre 2 hiljade godina izjavio da su srpski mitomani, tako da to zaista neću da komentarišem nije ni potrebno, jer si tu sam sebe ugazio, ako si dovoljno obrazovan i pametan znaćeš i zašto, a ako ne, žalim slučaj.
A što se Austro-Ugara tiče, pa odluči se više, jesu li vas poštovali ili su izmišljali zavere protiv vas, ako su izmislili hrvate kao Iliro-Srbe onda vas nisu nimalo poštovali i bili su u zaveri protiv vas, a ako su vas toliko cenili kao što se ti time hvališ onda je svakako da su bili upravu kad su vas svrstali u Iliro-Srbe, ako mene pitaš, oni su tako izmišljali svašta, pa su na kraju izmislili i vas, pa sad ne znam, možda ti se moje objašnjenje sviđa više nego da ste Iliro-Srbi, treća opcija očito da za njih nije postojala.

Susjed

pre 3 godine

"A moje pitanje glasi, zašto vas vaši austro-ugarski vladari koji su vladali nad vama punih 926 godina svrstavaju u grupu Iliro-Srba...?"

Kakve veze, sto su tu izmislili nespostojecu kategoriju? Ispod je nastavio sa "Grko-Romanima", a tu je trpao Talijane, Rumune, Francuze i Grke, pa su po istoj logici Francuzi valjda Grci?

Znam da vam toliko imponiramo, da bi svom silom htjeli da smo Srbi. Kuzim, puno naroda diljem svijeta se divi Hrvatima, a najvise Srbi, toliko da bi Srbi htjeli, da su Hrvati zapravo Srbi. Nazalost, pogledaj face nase i vase repke u nogometu ili kosarci, ili poznate pjevace, pa ces cak i ti vidjeti jasne etnicke razlike. To sto govorimo istim jezikom ima znacaj koliko i da Latino-Amerikanci u Teksasu i Irci u Dublinu govore istim jezikom.

I da, u kontekstu knezevina i kraljevstva zapadnog balkana je hrvatski etnonim stariji od srpskog (naravno ne unutar vase mitomanije). Van zapadnobalkanskog konteksta se i jedan i drugi nadju vec od prvog stoljeca (Claudius Ptolemej odn. grobske ploce kod Asovskog mora), ali ta plemena su donijela samo ime a nisu ni slavenski govorila. I Hrvati i Srbi su danas miks raznih naroda, etnogeneza i nacionalna svijest se orijentirala preko kulture (Rim/Zapad, latinsko pismo vs Bizant, cirilica) te naravno najvise preko vjere. I ne, Bosnjaci nisu islamizirani Hrvati i Srbi, bilo je tu jos puno vise plemena nekad, prije nego sto su mjesanje, vjera i pismo to sve sazeli pod ta tri.

BWB

pre 3 godine

Nismo nikad postali "Austrougari", jer smo i unutar AU uvijek bili Hrvati. Gdje mozemo pogledati srpske grbove u Istanbulu? Jel ste si svijesni razlike Hrvatske i Srbije unutar tih carstva u kontekstu nacionalnog kontinuiteta?

I onda dodju Srbi, etnonimom koji je mladji od naseg, i koji su 500 godina bili pasaluk, i kazu nam, da zapravo ne postojimo, da nas je spasila Jugoslavija, ili da smo zapravo Srbi, za umrijeti od smijeha. Pitam se, kako to da Cesi imaju svoju drzavu, isto u AU bili, i nije bilo Jugoslavije ili Srba da ih spase.
(Susjed, 14. novembar 2020 01:24)



Kad već deliš linkove iz Austro-Ugarske, evo ftografije i sa jednog njihovog popisa iz 1845. godine:

https://srbski.weebly.com/1040109110891090108810861091107510721088108910821080-10871086108710801089-1080-1084107210871072-10801079-1845-107510861076108010851077.html

A moje pitanje glasi, zašto vas vaši austro-ugarski vladari koji su vladali nad vama punih 926 godina svrstavaju u grupu Iliro-Srba, a ne recimo u grupu Iliro-hrvata? Austrougari su svakoka bolje od vas znali koga sve imaju u svojoj državi. I moliću bez mitomanije, na ovo da ste stariji etnonim od Srba samo ću reći: hahahaha, ne blamiraj se 'susjede' Srbi se pominju još kod Plinija i Ptolomeja sviđalo se to tebi ili ne.

ban Kulin

pre 3 godine

(Susjed, 14. novembar 2020 01:24)




Ne znam tačno čime se ti hvališ, da li time što ste bili provincija u Austrougarskoj koja vas je porobila i nametniula vam svoju vlast, vojsku i dinastije pa su vas kao svoje trofeje kačili na zidovima svojih palata ili time što ste tisuć ljeta robovali bez ijedne bune i ustanka za oslobođenje od okupatora.

Susjed

pre 3 godine

...na Balkanu bi bili samo Srbi i Austrougari i tačo bi se znalo ko je ko i šta je čije i sem toga, ne postoji ništa što se zove "naški" jezik i neće ni postojati kao što nije ni postojalo.
(BWB, 13. novembar 2020 18:39)

Imas tu sve nazive kraljevstva i knezevina austrougarskog carstva skupa sa zastavama/grbovima:

https://de.wikipedia.org/wiki/Flaggen_und_Wappen_der_K%C3%B6nigreiche_und_L%C3%A4nder_%C3%96sterreich-Ungarns

Mi smo u Austrougarskoj uvijek imali svoje grbove, koji su bili integralni grbovi na zastavi madjarske krune, mozes ih gledati na impresivnoj zgradi parlamenta u Budimpesti, iz kamena:

https://www.kigo.hr/wp-content/uploads/2018/11/Hrvatski-grbovi-1200x678.jpg

Nismo nikad postali "Austrougari", jer smo i unutar AU uvijek bili Hrvati. Gdje mozemo pogledati srpske grbove u Istanbulu? Jel ste si svijesni razlike Hrvatske i Srbije unutar tih carstva u kontekstu nacionalnog kontinuiteta?

I onda dodju Srbi, etnonimom koji je mladji od naseg, i koji su 500 godina bili pasaluk, i kazu nam, da zapravo ne postojimo, da nas je spasila Jugoslavija, ili da smo zapravo Srbi, za umrijeti od smijeha. Pitam se, kako to da Cesi imaju svoju drzavu, isto u AU bili, i nije bilo Jugoslavije ili Srba da ih spase.

undercover

pre 3 godine

70% Bošnjaka je poteklo iz Srpskog stabla".

Dževad Galijašević.
(undercover, 13. novembar 2020 18:33)

90% Srba iz Turskog
@@@@@(pazarac, 13. novembar 2020 21:16)


Izlizana fora, ali sreća pa genetska istrživanja potiru vaše laži, genetika nam je ista tako da šta god da su Srbi vi bošnjaci ste opet većinom od Srba.

cosmo

pre 3 godine

Ibrahimović najbolji Bošnjački fudbaler istorije!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Edin, 13. novembar 2020 12:58)

Igrao je za FK Istoriju?

neutralni felš

pre 3 godine

Ban Kulin@ Vi ste poznati nacionalisti i vasa politika nazalost se nikad nece promijenit. Neka, vasa stvar ali ako ocekujes da cemo sutit na vase bljuvotine e onda se grdno varas. Iskreno tvoj pokusaj vrijedanja kod mene iziskuje veliki ponos jer nama je cast bila bit dio Mletacke republike i Austro-Ugarske. Dovoljno je vidit sta nam je to donijelo pocevsi od arhitekture, kulture i danasnje situacije u zemlji. Dok je vama cast biti dio Turske i lijepo su vas Turci asimilirali jer i danas mrzite Europu i zapad. Neko je branio Europu a netko je napadao s Turcima. Uostalom upravo to uce po svjetskim skolama. Jaoooo ceo svet se urotio protiv nebeske kolijevke civilizacije. Lijepo uzmes torbu, poneses putovnicu i napravis anketu po srednjoj Bosni. Ides od muslimana/Bosnjaka i pitas kako su im se preci izjasnjavali. Nadasve mi je zao ali jedini mitomani na ovim podrucjima ste vi!! S tim se slazu Hrvati, Bosanci, Crnogorci i mnogi drugi
(Srbski graditelji piramida, 13. novembar 2020 19:18)


sa tim se slaže i pola srba ali im je glupo da priznaju, valjda zbog solidarnosti sa budalama.

Јабучило

pre 3 godine

76er@ Opet lazi. Meni je deda musliman i on se kao i njegov otac izjasnjavao za Hrvata. Iz srednje Bosne. Kao i vecina muslimana. Ne razumijem zasto stalno imate potrebu lagat. I onda se ljutite kad vam se kaze da ste mitomani ili kad vam se citira vas pisac koji upravo o tom pise. Najveca tragedija za vas je sta na hrvatskim i bosanskim portalima mozete nabrojat na prste jedne ruke brojanje krvnih zrna sta je usput receno kod vas sport broj jedan. Cudo koji narod

(Srbi svi i svuda. Chicago srce Srbije:)), 13. novembar 2020 17:47)

И шта је ту необично? Било је и Хрвата који су се турчили. Али, велика већина муслимана/Муслимана/Бошњака су српског рода.

Srbski graditelji piramida

pre 3 godine

Ban Kulin@ Vi ste poznati nacionalisti i vasa politika nazalost se nikad nece promijenit. Neka, vasa stvar ali ako ocekujes da cemo sutit na vase bljuvotine e onda se grdno varas. Iskreno tvoj pokusaj vrijedanja kod mene iziskuje veliki ponos jer nama je cast bila bit dio Mletacke republike i Austro-Ugarske. Dovoljno je vidit sta nam je to donijelo pocevsi od arhitekture, kulture i danasnje situacije u zemlji. Dok je vama cast biti dio Turske i lijepo su vas Turci asimilirali jer i danas mrzite Europu i zapad. Neko je branio Europu a netko je napadao s Turcima. Uostalom upravo to uce po svjetskim skolama. Jaoooo ceo svet se urotio protiv nebeske kolijevke civilizacije. Lijepo uzmes torbu, poneses putovnicu i napravis anketu po srednjoj Bosni. Ides od muslimana/Bosnjaka i pitas kako su im se preci izjasnjavali. Nadasve mi je zao ali jedini mitomani na ovim podrucjima ste vi!! S tim se slazu Hrvati, Bosanci, Crnogorci i mnogi drugi

ban Kulin

pre 3 godine

76er@ Opet lazi. Meni je deda musliman i on se kao i njegov otac izjasnjavao za Hrvata. Iz srednje Bosne. Kao i vecina muslimana. Ne razumijem zasto stalno imate potrebu lagat. I onda se ljutite kad vam se kaze da ste mitomani ili kad vam se citira vas pisac koji upravo o tom pise. Najveca tragedija za vas je sta na hrvatskim i bosanskim portalima mozete nabrojat na prste jedne ruke brojanje krvnih zrna sta je usput receno kod vas sport broj jedan. Cudo koji narod

(Srbi svi i svuda. Chicago srce Srbije:)), 13. novembar 2020 17:47)



Čekaj, čekaj, šta smo mi to ustvari ovde propustili da saznamo, da li ti to nama ustvari hoćeš da kažeš da ste vi hrvaćani pored toga što ste bili 900 godina pod austro-HUNgarima bili i 500 godina pod Turcima, pa ste neki u međuvremenu postali muslimani ili nam se to samo čini, pa zar se vi ono beše ne kunete u papu da Vatikan nikad niste izdali, hahahahaha... Dobra šala, kao ona o hrvatskim kraljevima, znači čista ste mitomanija i kleptomanija, a još usput čitate i komunističke romane Dobrice Ćosića ccc...

Eci peci

pre 3 godine

Kapa koju nosi deda je iz narodne nošnje zadarskog zaledja. Otac Ibrine majke, Jurke, tj Ibrin deda.
Mogao je birati Bosnu ili Hrvatsku da igra. Izabrao je Švedsku i to treba postovati.
Samo sto bi sada nosio srebrnu medalju SP-a oko vrata da je izabrao Hrvatsku.

Spasoje N. Stanimirovic

pre 3 godine

Po kojem metodu Srbi ocekuje da im neko prizna Nikolu Teslu kao Srbina (covjeka rodjenog u pravoslavnoj porodici u AU monarhiji/danas teritorija Hrvatske) kad oni kazu da je Zlatan (Od oca Šefika iz Bosne i majke Hrvatice iz Hrvatske) nazivaju Srbinom? Cudna neka metodologija kod Srba u kojoj vrijedi religijska pripadnost kad im ona odgovara, u nekom slucaju vrijedi teritorijalna pripadnost identifikacije Srba a istovremeno po vlastitom nahodjenju mogu se iskljuciti ovi principi kad ne odgovara srpskoj agendi. Ako kako vidim uvode se I nove kategorije Srpstva koja se odredjuje srpskom kapom ( koja je vjerovatno karakteristicna za sve ljude bez obzira na konfesiju u kraju Zlatanove majke). Dobro je da I sesir niste poceli prisvajati. (Edin, 13. novembar 2020 16:33)

Ne znam da li ovi "pravoverni Srbi" znaju da je Ivo Andric bio Hrvat i katolik, iako je ceo zivot ziveo u Beogradu? Ali ovde je rec o nasem Zlaji: on je za mene najbolji trenutno aktivni fudbaler (ne znam jeste li gledali kako je za jedno poluvreme preokrenuo utakmicu Milan-Juve, i kako ga je Cristiano besno gledao?), a sta je po nacionalnosti nisam se nikada pitao. Jedino mi je bilo vazno sto je sa mojim klincem i sa mnom, kada smo mu jednom uzimali autogram, govorio "naski", obradovao se kada smo ga na "naskom" oslovili, i izrukovao se i slikao sa nama. To mi je bilo i sasvim dovoljno da vidim da je Zlaja i drag i normalan covek.

BWB

pre 3 godine

Ne znam da li ovi "pravoverni Srbi" znaju da je Ivo Andric bio Hrvat i katolik, iako je ceo zivot ziveo u Beogradu? Ali ovde je rec o nasem Zlaji: on je za mene najbolji trenutno aktivni fudbaler (ne znam jeste li gledali kako je za jedno poluvreme preokrenuo utakmicu Milan-Juve, i kako ga je Cristiano besno gledao?), a sta je po nacionalnosti nisam se nikada pitao. Jedino mi je bilo vazno sto je sa mojim klincem i sa mnom, kada smo mu jednom uzimali autogram, govorio "naski", obradovao se kada smo ga na "naskom" oslovili, i izrukovao se i slikao sa nama. To mi je bilo i sasvim dovoljno da vidim da je Zlaja i drag i normalan covek.
(Spasoje N. Stanimirovic, 13. novembar 2020 18:20)


Klasične YU-goslovenske bljuvotine, dosta više sa tim primitivizmom koji je i doveo do rata, da nije bilo Jugoslavije i da se sve postavilo na svoje mesto onako kako je to trebalo da bude još posle balkanskih ratova i Prvog svetskog rata, ne bismo danas imali o čemu da raspravljamo, na Balkanu bi bili samo Srbi i Austrougari i tačo bi se znalo ko je ko i šta je čije i sem toga, ne postoji ništa što se zove "naški" jezik i neće ni postojati kao što nije ni postojalo.

ban Kulin

pre 3 godine

(ban Kulin, 13. novembar 2020 16:50)

Mozda je bio Srbin, ali cega je to dokaz da sad nije Bosnjak po nacionalnosti i musliman po vjerskoj pripadnosti (ako je vjernik)? I Srbi su u jednom trenutku postali Srbi i primili hriscanstvo.

Boze, mora li se svaki clanak zavrsiti nacionalnim prepucavanjem...?



(Serpico, 13. novembar 2020 17:22)



Pa ja i ne kažem da je on Srbin, nego da ima srpsko poreklo, kao i svi oni,
a Srbi inače nikad nisu postali Srbi, jer su Srbi oduvek i bili, dok je hrišćanstvo ovde još od pre 2 hiljade godina.

undercover

pre 3 godine

Isto što je bio Mehmed Paša Sokolović,Omer Paša Latas ili Meša Selimović to je Zlatan, to jest istog porekla. Dževad Galijašević je to sve lepo objasnio.

djedmedjed

pre 3 godine

Zlatan je po ocu Bošnjak a po majci Hrvat. Po vjeri rimokatolik jer ga je majka dala krstiti u katoličkoj crkvi. Sve je provjerljivo. Znam da je mnogima Zlatan fora pa bi ga svojatali, no on sa Srbima i Srbijom ima isto toliko veze koliko i Primož Peterka - znači nikakve !

Serpico

pre 3 godine

(Edin, 13. novembar 2020 16:33)

Kako ti se zvao praĐed pre nego što je pobegao od svojih i prešao na islam, jel bio možda neki Vlatko Vuković ili Radoje, Vlade, Mirko, Branko, Vuk, Vukašin..., pitam čisto onako, ovo su inače sve imena iz povelja iz srednjevekovne Bosne, Usore, Soli, Huma, Trebinja, Konavala, Primorja..., "zlobnici" bi rekli čisto srpska imena.
(ban Kulin, 13. novembar 2020 16:50)

Mozda je bio Srbin, ali cega je to dokaz da sad nije Bosnjak po nacionalnosti i musliman po vjerskoj pripadnosti (ako je vjernik)? I Srbi su u jednom trenutku postali Srbi i primili hriscanstvo.

Boze, mora li se svaki clanak zavrsiti nacionalnim prepucavanjem...?

Srbi svi i svuda. Chicago srce Srbije:))

pre 3 godine

76er@ Opet lazi. Meni je deda musliman i on se kao i njegov otac izjasnjavao za Hrvata. Iz srednje Bosne. Kao i vecina muslimana. Ne razumijem zasto stalno imate potrebu lagat. I onda se ljutite kad vam se kaze da ste mitomani ili kad vam se citira vas pisac koji upravo o tom pise. Najveca tragedija za vas je sta na hrvatskim i bosanskim portalima mozete nabrojat na prste jedne ruke brojanje krvnih zrna sta je usput receno kod vas sport broj jedan. Cudo koji narod

Ratatatata

pre 3 godine

Kakva komedija. Toliko rasprave oko porekla Zlatanovog dede. Pa i Džedaj da je bio, mislim da je Zlatana toliko briga da niste svesni (da ne kažem nešto oštrije). Kakve ložane sa obe strane Drine, Save, Dunava i šire.

ides

pre 3 godine

То је крајишка капа слична црногорској. Има је у Далмацији, Босни, Херцеговини и Лици. Симболика капе је црна боја као туга за изгубљеним Косовом, а црвена је крв која се прилика на косовском боју. Код Личана има још и 9 кика које представљају погинулих девет Југовића.
(комша, 13. novembar 2020 14:34)

Zaboli đon njegovog dida za nečije Kosovo. Dida mu je Hrvat Ličanin iz sela Prkos od davnina nastanjenog Hrvatima i ime sela pokazuje i karakter njegovih stanovnika koje je i Zlatan stekao.

istine radi

pre 3 godine

Šefik Ibrahimović je rođen u Bijeljini, a u Švedskoj je od 1977.

“Došao sam u Malmö, kod sestre Hanife, koja je ovdje živjela, a prije toga sam radio u Sloveniji. Radio sam na održavanju zgrada, kasnije u štampariji. Oženio sam se 1977. sa Jurkom, koja je iz Škabrnje kod Zadra, s njom imam kćerku Sanelu (1979) i Zlatana (1981), kasnije smo se razveli, a iz prvog braka imam sina Sapka (1973), rođen u Bijeljini. Evo, u Malmöu sam za ovih 35 godina dobro posijedio.” Nisam Rom, nego Bošnjak sa dna kace”, priča Šefik Ibrahimović, pa nastavlja:


“Moj rahmetli babo Zećo je klanjao pet vakata u džamiji u centru Bijeljine, udaljenoj od naše kuće stotinjak metara, svi Bijeljinci to znaju. Mati Vasva je djevojački Džinićka. Ali, pustimo to… zarekao sam se da više ne demantujem napise o Zlatanu! Nažalost, i dalje pišu da je peder, izmišljaju izjave, svi žele na osnovu njega da se pokažu. Sav ovaj materijal koji imam u mom stanu poslužiće i za snimanje filma”,

lal

pre 3 godine

juce je neki mnogo pametan lik objasnjavao da smo veliki homofobi i mrzitelji svega sto nije srpsko ili rusko... jos je navodio zlatana kao primer...

top komentar je vrlo afirmativan i ima 93% pluseva na uzorku od skoro 700 glasova... eto... toliko mrzimo BOGA OCA LICNO...

ban Kulin

pre 3 godine

Po kojem metodu Srbi ocekuje da im neko prizna Nikolu Teslu kao Srbina (covjeka rodjenog u pravoslavnoj porodici u AU monarhiji/danas teritorija Hrvatske) kad oni kazu da je Zlatan (Od oca Šefika iz Bosne i majke Hrvatice iz Hrvatske) nazivaju Srbinom?

Cudna neka metodologija kod Srba u kojoj vrijedi religijska pripadnost kad im ona odgovara, u nekom slucaju vrijedi teritorijalna pripadnost identifikacije Srba a istovremeno po vlastitom nahodjenju mogu se iskljuciti ovi principi kad ne odgovara srpskoj agendi. Ako kako vidim uvode se I nove kategorije Srpstva koja se odredjuje srpskom kapom ( koja je vjerovatno karakteristicna za sve ljude bez obzira na konfesiju u kraju Zlatanove majke). Dobro je da I sesir niste poceli prisvajati. Kako to da Novak po majci ne moze biti Hrvat a Zlatan je po majci iskljucivo Srbin ?:)

Komentar nije maliciozan, i molim da se objavi.


(Edin, 13. novembar 2020 16:33)




Kako ti se zvao praĐed pre nego što je pobegao od svojih i prešao na islam, jel bio možda neki Vlatko Vuković ili Radoje, Vlade, Mirko, Branko, Vuk, Vukašin..., pitam čisto onako, ovo su inače sve imena iz povelja iz srednjevekovne Bosne, Usore, Soli, Huma, Trebinja, Konavala, Primorja..., "zlobnici" bi rekli čisto srpska imena.

Edin

pre 3 godine

Po kojem metodu Srbi ocekuje da im neko prizna Nikolu Teslu kao Srbina (covjeka rodjenog u pravoslavnoj porodici u AU monarhiji/danas teritorija Hrvatske) kad oni kazu da je Zlatan (Od oca Šefika iz Bosne i majke Hrvatice iz Hrvatske) nazivaju Srbinom?

Cudna neka metodologija kod Srba u kojoj vrijedi religijska pripadnost kad im ona odgovara, u nekom slucaju vrijedi teritorijalna pripadnost identifikacije Srba a istovremeno po vlastitom nahodjenju mogu se iskljuciti ovi principi kad ne odgovara srpskoj agendi. Ako kako vidim uvode se I nove kategorije Srpstva koja se odredjuje srpskom kapom ( koja je vjerovatno karakteristicna za sve ljude bez obzira na konfesiju u kraju Zlatanove majke). Dobro je da I sesir niste poceli prisvajati. Kako to da Novak po majci ne moze biti Hrvat a Zlatan je po majci iskljucivo Srbin ?:)

Komentar nije maliciozan, i molim da se objavi.

76er

pre 3 godine

Po kojem metodu Srbi ocekuje da im neko prizna Nikolu Teslu kao Srbina (covjeka rodjenog u pravoslavnoj porodici u AU monarhiji/danas teritorija Hrvatske) kad oni kazu da je Zlatan (Od oca Šefika iz Bosne i majke Hrvatice iz Hrvatske) nazivaju Srbinom?

Cudna neka metodologija kod Srba u kojoj vrijedi religijska pripadnost kad im ona odgovara, u nekom slucaju vrijedi teritorijalna pripadnost identifikacije Srba a istovremeno po vlastitom nahodjenju mogu se iskljuciti ovi principi kad ne odgovara srpskoj agendi. Ako kako vidim uvode se I nove kategorije Srpstva koja se odredjuje srpskom kapom ( koja je vjerovatno karakteristicna za sve ljude bez obzira na konfesiju u kraju Zlatanove majke). Dobro je da I sesir niste poceli prisvajati. Kako to da Novak po majci ne moze biti Hrvat a Zlatan je po majci iskljucivo Srbin ?:)

Komentar nije maliciozan, i molim da se objavi.
(Edin, 13. novembar 2020 16:33)

Mesas babe i zabe, niko ne naziva Ibrahimovica Srbinom, samo su ljudi komentarisali kapu njegovog dede. Tesla je jasno, svima, vise puta stavljao do znanja da je Srbin, moze biti rodjen gde hoce. A zvanicni popisi u Bosni ranije su prikazivali da se vecina ljudi izjasnjavala kao Srbi (cak i muslimani ko bi rekao).

Макарије

pre 3 godine

E da je ostala stara Jugoslavija, kakav bi to tim bio, sa Zlajom kao glavnim napadacem!
(cika Vlasta, 13. novembar 2020 13:07)

Ne, jer se biralo po partijskom kljucu, a na njegovoj poziciji bi igrao npr. neki Veselin:D

Не, него неки Златко... Како се зваше они буразери, код Осима? Из Динама. И онај Баждаревић. Репрезентативац калибра Бранка Брновића, али су обојица имала цементирано мјесто. Е то је узрок свих наших пропасти.

Елем, свака част Златану. Одличан играч, изузетне спортске дрскости. Мени један од омиљених.

vrsvss

pre 3 godine

Jel si se nekad zapitao da ste negacijom postojanja svih okolnih naroda sebe doveli do ruba istrebljenja i nestanka i do toga da je i nacionalno samosvesne Srbe postalo sramota što su Srbi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Berliner, 13. novembar 2020 14:01)

Ma da da, a svetska politika i politika komunista nema veze sa tim. Sta je bilo kad je mrmot zavio cokoladu...

Djole

pre 3 godine

Ibro je sin mog sugradjanina Sefika iz Bijeljine..od majke Hrvatice..Citam gluposti..covjek nema problem indentiteta..Prije svega uspjesan sportista i koliko znam i cujem nije nacionalista...

67

pre 3 godine

Fotografija prelepa i dirljiva i umesto price o detinjstvu i sl, komentari o srpstvu. Svaka tema je povod za to.Ovo vec postaje patologija, inace Srpkinja sam.

Susjed

pre 3 godine

da li je katolik ili musliman...
ono ić vam sve govori!
hvala bogu svako moze da bude ono sto oseca ali istorija se ne moze menjati
(manko, 13. novembar 2020 13:20)

Da, i u Vladivostoku svi, kojima prezime zavrsi na "ić", znaju da su Srbi dalekog Istoka.

Berliner

pre 3 godine

Znaci Srbin 100%
(Darko, 13. novembar 2020 13:44)

Jel si se nekad zapitao da ste negacijom postojanja svih okolnih naroda sebe doveli do ruba istrebljenja i nestanka i do toga da je i nacionalno samosvesne Srbe postalo sramota što su Srbi?

Pilipenda

pre 3 godine

Ovakve kape nose Srbi u Dalmaciji, u regionu Bukovica, prostor između Benkovca, Obrovca i Knina. Dobar, vredan i lojalan narod, ali smetao mladoj, emigrantskoj demokratiji, i parama koje su uložili u Tuđmana i ekipu.
Bravo dida, nisi poreklo zaboravio.

//,,

pre 3 godine

E da je ostala stara Jugoslavija, kakav bi to tim bio, sa Zlajom kao glavnim napadacem!
(cika Vlasta,

Jugoslavija bi imala korist od Zlatana a sta bi imao Zlatan od Jugoslavije?
Mi bi nakovanj pokvarili.

Dzoni

pre 3 godine

Reprezetacija Jugoslavije: Ibrahimovic, (Mandzukic), Dzeko, Perisic, Modric, Raketic, (Brozovic), Pjanic, Vrsaljko, Kolasinac, Savic, Oblak. Od nasih jednino mozda Gudelj. :)

комша

pre 3 godine

То је крајишка капа слична црногорској. Има је у Далмацији, Босни, Херцеговини и Лици. Симболика капе је црна боја као туга за изгубљеним Косовом, а црвена је крв која се прилика на косовском боју. Код Личана има још и 9 кика које представљају погинулих девет Југовића.

Kolubarac

pre 3 godine

Fantastična fotografija, neprocenjiva. Koliko priča u jednoj slici...
(Sloba, 13. novembar 2020 13:29)

Svaki čovek ima jednu fotografiju iz detinjstva koja govori o njegovom životu, prošlom i sadašnjem, više i bolje, nego što to mogao bilo ko i bilo šta.

cika Vlasta

pre 3 godine

Gabrijel Omar, 13. novembar 2020 13:08)

Meni je Zlaja najbolji od svih koji danas igraju, bolji od Cristiana! Pa kako igra sada sa skoro 40, nosi igru Milana!

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Ibra je deklarirani hrvat i katolik. Steta sto nije zaigrao za hrvatsku. Ova slika, to je bar jasno, nastala je u dalmaciji.
U biti, od zlatanove skabrnje do lukinog obrovca ima nekih 30 km.
Ima nesto u tom kraju!

zex

pre 3 godine

cika Vlasta, 13. novembar 2020 13:07)

E bas bas zbog toga nije ostala, jer je bila sila u svakom pogledu.Svaka drzava bivse juge ima nesto vrhunsko a kada je sve u celini onda je to mnogo jako

svicarac40

pre 3 godine

Prije par godina,umro mu Brat,Zlatan je bio na Dzenazi naravno sve religijske propuse ispostovavo...nije toliko vazno al nek se zns da je Bosnjak u srcu i dusi.

Gabrijel Omar

pre 3 godine

Uz svo duzno postovanje svim odlicnim igracima koji su nam prodefilovali u zadnjih 30-tak godina, Zlatan je, po mom skromnom misljenju najbolji. I uz Batistuitu, meni najdrazi. Igrao je u jakim ligama, svuda je bio ili na vrhu ili u vrhu liste strelaca, uvek je imao veliki uticaj i na teren i na svlacionicu, uvek je bio spreman fizicki i nikad nije otaljavao posao. Od 5 najlepsih golova ikad, makar dva su njegova - kad je u dresu Ajaksa driblao ceo protivnicki tim u sesnaestercu i dao gol i onaj koji je u dresu reprezentacije dao Englezima, makazicama sa velike udaljenosti...niko ne moze da bude ravnodusan prema njemu. A u eri ovih lobotomiziranih instagram fudbalskih starletica, on cak i svojom nekad neodmerenom arogancijom deluje simpaticno..vrlo sam srecan sto su npr.i on i Henrik Larson igrali makar malo u Mancesteru.

:D

pre 3 godine

E da je ostala stara Jugoslavija, kakav bi to tim bio, sa Zlajom kao glavnim napadacem!
(cika Vlasta, 13. novembar 2020 13:07)

Ne, jer se biralo po partijskom kljucu, a na njegovoj poziciji bi igrao npr. neki Veselin:D

srpski ninja

pre 3 godine

da je ostala stara juga, možda ne bi
dominirali samo u hokeju i američkom fudbalu, a u košarci ne bi baš svaki put osvojili zlato tj. nekad i ameri.

Gabrijel Omar

pre 3 godine

Uz svo duzno postovanje svim odlicnim igracima koji su nam prodefilovali u zadnjih 30-tak godina, Zlatan je, po mom skromnom misljenju najbolji. I uz Batistuitu, meni najdrazi. Igrao je u jakim ligama, svuda je bio ili na vrhu ili u vrhu liste strelaca, uvek je imao veliki uticaj i na teren i na svlacionicu, uvek je bio spreman fizicki i nikad nije otaljavao posao. Od 5 najlepsih golova ikad, makar dva su njegova - kad je u dresu Ajaksa driblao ceo protivnicki tim u sesnaestercu i dao gol i onaj koji je u dresu reprezentacije dao Englezima, makazicama sa velike udaljenosti...niko ne moze da bude ravnodusan prema njemu. A u eri ovih lobotomiziranih instagram fudbalskih starletica, on cak i svojom nekad neodmerenom arogancijom deluje simpaticno..vrlo sam srecan sto su npr.i on i Henrik Larson igrali makar malo u Mancesteru.

Berliner

pre 3 godine

Znaci Srbin 100%
(Darko, 13. novembar 2020 13:44)

Jel si se nekad zapitao da ste negacijom postojanja svih okolnih naroda sebe doveli do ruba istrebljenja i nestanka i do toga da je i nacionalno samosvesne Srbe postalo sramota što su Srbi?

Djole

pre 3 godine

Ibro je sin mog sugradjanina Sefika iz Bijeljine..od majke Hrvatice..Citam gluposti..covjek nema problem indentiteta..Prije svega uspjesan sportista i koliko znam i cujem nije nacionalista...

комша

pre 3 godine

То је крајишка капа слична црногорској. Има је у Далмацији, Босни, Херцеговини и Лици. Симболика капе је црна боја као туга за изгубљеним Косовом, а црвена је крв која се прилика на косовском боју. Код Личана има још и 9 кика које представљају погинулих девет Југовића.

67

pre 3 godine

Fotografija prelepa i dirljiva i umesto price o detinjstvu i sl, komentari o srpstvu. Svaka tema je povod za to.Ovo vec postaje patologija, inace Srpkinja sam.

:D

pre 3 godine

E da je ostala stara Jugoslavija, kakav bi to tim bio, sa Zlajom kao glavnim napadacem!
(cika Vlasta, 13. novembar 2020 13:07)

Ne, jer se biralo po partijskom kljucu, a na njegovoj poziciji bi igrao npr. neki Veselin:D

cika Vlasta

pre 3 godine

Gabrijel Omar, 13. novembar 2020 13:08)

Meni je Zlaja najbolji od svih koji danas igraju, bolji od Cristiana! Pa kako igra sada sa skoro 40, nosi igru Milana!

Pilipenda

pre 3 godine

Ovakve kape nose Srbi u Dalmaciji, u regionu Bukovica, prostor između Benkovca, Obrovca i Knina. Dobar, vredan i lojalan narod, ali smetao mladoj, emigrantskoj demokratiji, i parama koje su uložili u Tuđmana i ekipu.
Bravo dida, nisi poreklo zaboravio.

Susjed

pre 3 godine

da li je katolik ili musliman...
ono ić vam sve govori!
hvala bogu svako moze da bude ono sto oseca ali istorija se ne moze menjati
(manko, 13. novembar 2020 13:20)

Da, i u Vladivostoku svi, kojima prezime zavrsi na "ić", znaju da su Srbi dalekog Istoka.

//,,

pre 3 godine

E da je ostala stara Jugoslavija, kakav bi to tim bio, sa Zlajom kao glavnim napadacem!
(cika Vlasta,

Jugoslavija bi imala korist od Zlatana a sta bi imao Zlatan od Jugoslavije?
Mi bi nakovanj pokvarili.

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Ibra je deklarirani hrvat i katolik. Steta sto nije zaigrao za hrvatsku. Ova slika, to je bar jasno, nastala je u dalmaciji.
U biti, od zlatanove skabrnje do lukinog obrovca ima nekih 30 km.
Ima nesto u tom kraju!

srpski ninja

pre 3 godine

da je ostala stara juga, možda ne bi
dominirali samo u hokeju i američkom fudbalu, a u košarci ne bi baš svaki put osvojili zlato tj. nekad i ameri.

Kolubarac

pre 3 godine

Fantastična fotografija, neprocenjiva. Koliko priča u jednoj slici...
(Sloba, 13. novembar 2020 13:29)

Svaki čovek ima jednu fotografiju iz detinjstva koja govori o njegovom životu, prošlom i sadašnjem, više i bolje, nego što to mogao bilo ko i bilo šta.

Макарије

pre 3 godine

E da je ostala stara Jugoslavija, kakav bi to tim bio, sa Zlajom kao glavnim napadacem!
(cika Vlasta, 13. novembar 2020 13:07)

Ne, jer se biralo po partijskom kljucu, a na njegovoj poziciji bi igrao npr. neki Veselin:D

Не, него неки Златко... Како се зваше они буразери, код Осима? Из Динама. И онај Баждаревић. Репрезентативац калибра Бранка Брновића, али су обојица имала цементирано мјесто. Е то је узрок свих наших пропасти.

Елем, свака част Златану. Одличан играч, изузетне спортске дрскости. Мени један од омиљених.

vrsvss

pre 3 godine

Jel si se nekad zapitao da ste negacijom postojanja svih okolnih naroda sebe doveli do ruba istrebljenja i nestanka i do toga da je i nacionalno samosvesne Srbe postalo sramota što su Srbi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Berliner, 13. novembar 2020 14:01)

Ma da da, a svetska politika i politika komunista nema veze sa tim. Sta je bilo kad je mrmot zavio cokoladu...

Dzoni

pre 3 godine

Reprezetacija Jugoslavije: Ibrahimovic, (Mandzukic), Dzeko, Perisic, Modric, Raketic, (Brozovic), Pjanic, Vrsaljko, Kolasinac, Savic, Oblak. Od nasih jednino mozda Gudelj. :)

djedmedjed

pre 3 godine

Zlatan je po ocu Bošnjak a po majci Hrvat. Po vjeri rimokatolik jer ga je majka dala krstiti u katoličkoj crkvi. Sve je provjerljivo. Znam da je mnogima Zlatan fora pa bi ga svojatali, no on sa Srbima i Srbijom ima isto toliko veze koliko i Primož Peterka - znači nikakve !

zex

pre 3 godine

cika Vlasta, 13. novembar 2020 13:07)

E bas bas zbog toga nije ostala, jer je bila sila u svakom pogledu.Svaka drzava bivse juge ima nesto vrhunsko a kada je sve u celini onda je to mnogo jako

Edin

pre 3 godine

Po kojem metodu Srbi ocekuje da im neko prizna Nikolu Teslu kao Srbina (covjeka rodjenog u pravoslavnoj porodici u AU monarhiji/danas teritorija Hrvatske) kad oni kazu da je Zlatan (Od oca Šefika iz Bosne i majke Hrvatice iz Hrvatske) nazivaju Srbinom?

Cudna neka metodologija kod Srba u kojoj vrijedi religijska pripadnost kad im ona odgovara, u nekom slucaju vrijedi teritorijalna pripadnost identifikacije Srba a istovremeno po vlastitom nahodjenju mogu se iskljuciti ovi principi kad ne odgovara srpskoj agendi. Ako kako vidim uvode se I nove kategorije Srpstva koja se odredjuje srpskom kapom ( koja je vjerovatno karakteristicna za sve ljude bez obzira na konfesiju u kraju Zlatanove majke). Dobro je da I sesir niste poceli prisvajati. Kako to da Novak po majci ne moze biti Hrvat a Zlatan je po majci iskljucivo Srbin ?:)

Komentar nije maliciozan, i molim da se objavi.

svicarac40

pre 3 godine

Prije par godina,umro mu Brat,Zlatan je bio na Dzenazi naravno sve religijske propuse ispostovavo...nije toliko vazno al nek se zns da je Bosnjak u srcu i dusi.

BWB

pre 3 godine

Ne znam da li ovi "pravoverni Srbi" znaju da je Ivo Andric bio Hrvat i katolik, iako je ceo zivot ziveo u Beogradu? Ali ovde je rec o nasem Zlaji: on je za mene najbolji trenutno aktivni fudbaler (ne znam jeste li gledali kako je za jedno poluvreme preokrenuo utakmicu Milan-Juve, i kako ga je Cristiano besno gledao?), a sta je po nacionalnosti nisam se nikada pitao. Jedino mi je bilo vazno sto je sa mojim klincem i sa mnom, kada smo mu jednom uzimali autogram, govorio "naski", obradovao se kada smo ga na "naskom" oslovili, i izrukovao se i slikao sa nama. To mi je bilo i sasvim dovoljno da vidim da je Zlaja i drag i normalan covek.
(Spasoje N. Stanimirovic, 13. novembar 2020 18:20)


Klasične YU-goslovenske bljuvotine, dosta više sa tim primitivizmom koji je i doveo do rata, da nije bilo Jugoslavije i da se sve postavilo na svoje mesto onako kako je to trebalo da bude još posle balkanskih ratova i Prvog svetskog rata, ne bismo danas imali o čemu da raspravljamo, na Balkanu bi bili samo Srbi i Austrougari i tačo bi se znalo ko je ko i šta je čije i sem toga, ne postoji ništa što se zove "naški" jezik i neće ni postojati kao što nije ni postojalo.

Srbski graditelji piramida

pre 3 godine

Ban Kulin@ Vi ste poznati nacionalisti i vasa politika nazalost se nikad nece promijenit. Neka, vasa stvar ali ako ocekujes da cemo sutit na vase bljuvotine e onda se grdno varas. Iskreno tvoj pokusaj vrijedanja kod mene iziskuje veliki ponos jer nama je cast bila bit dio Mletacke republike i Austro-Ugarske. Dovoljno je vidit sta nam je to donijelo pocevsi od arhitekture, kulture i danasnje situacije u zemlji. Dok je vama cast biti dio Turske i lijepo su vas Turci asimilirali jer i danas mrzite Europu i zapad. Neko je branio Europu a netko je napadao s Turcima. Uostalom upravo to uce po svjetskim skolama. Jaoooo ceo svet se urotio protiv nebeske kolijevke civilizacije. Lijepo uzmes torbu, poneses putovnicu i napravis anketu po srednjoj Bosni. Ides od muslimana/Bosnjaka i pitas kako su im se preci izjasnjavali. Nadasve mi je zao ali jedini mitomani na ovim podrucjima ste vi!! S tim se slazu Hrvati, Bosanci, Crnogorci i mnogi drugi

76er

pre 3 godine

Po kojem metodu Srbi ocekuje da im neko prizna Nikolu Teslu kao Srbina (covjeka rodjenog u pravoslavnoj porodici u AU monarhiji/danas teritorija Hrvatske) kad oni kazu da je Zlatan (Od oca Šefika iz Bosne i majke Hrvatice iz Hrvatske) nazivaju Srbinom?

Cudna neka metodologija kod Srba u kojoj vrijedi religijska pripadnost kad im ona odgovara, u nekom slucaju vrijedi teritorijalna pripadnost identifikacije Srba a istovremeno po vlastitom nahodjenju mogu se iskljuciti ovi principi kad ne odgovara srpskoj agendi. Ako kako vidim uvode se I nove kategorije Srpstva koja se odredjuje srpskom kapom ( koja je vjerovatno karakteristicna za sve ljude bez obzira na konfesiju u kraju Zlatanove majke). Dobro je da I sesir niste poceli prisvajati. Kako to da Novak po majci ne moze biti Hrvat a Zlatan je po majci iskljucivo Srbin ?:)

Komentar nije maliciozan, i molim da se objavi.
(Edin, 13. novembar 2020 16:33)

Mesas babe i zabe, niko ne naziva Ibrahimovica Srbinom, samo su ljudi komentarisali kapu njegovog dede. Tesla je jasno, svima, vise puta stavljao do znanja da je Srbin, moze biti rodjen gde hoce. A zvanicni popisi u Bosni ranije su prikazivali da se vecina ljudi izjasnjavala kao Srbi (cak i muslimani ko bi rekao).

ides

pre 3 godine

То је крајишка капа слична црногорској. Има је у Далмацији, Босни, Херцеговини и Лици. Симболика капе је црна боја као туга за изгубљеним Косовом, а црвена је крв која се прилика на косовском боју. Код Личана има још и 9 кика које представљају погинулих девет Југовића.
(комша, 13. novembar 2020 14:34)

Zaboli đon njegovog dida za nečije Kosovo. Dida mu je Hrvat Ličanin iz sela Prkos od davnina nastanjenog Hrvatima i ime sela pokazuje i karakter njegovih stanovnika koje je i Zlatan stekao.

Srbi svi i svuda. Chicago srce Srbije:))

pre 3 godine

76er@ Opet lazi. Meni je deda musliman i on se kao i njegov otac izjasnjavao za Hrvata. Iz srednje Bosne. Kao i vecina muslimana. Ne razumijem zasto stalno imate potrebu lagat. I onda se ljutite kad vam se kaze da ste mitomani ili kad vam se citira vas pisac koji upravo o tom pise. Najveca tragedija za vas je sta na hrvatskim i bosanskim portalima mozete nabrojat na prste jedne ruke brojanje krvnih zrna sta je usput receno kod vas sport broj jedan. Cudo koji narod

undercover

pre 3 godine

Isto što je bio Mehmed Paša Sokolović,Omer Paša Latas ili Meša Selimović to je Zlatan, to jest istog porekla. Dževad Galijašević je to sve lepo objasnio.

Serpico

pre 3 godine

(Edin, 13. novembar 2020 16:33)

Kako ti se zvao praĐed pre nego što je pobegao od svojih i prešao na islam, jel bio možda neki Vlatko Vuković ili Radoje, Vlade, Mirko, Branko, Vuk, Vukašin..., pitam čisto onako, ovo su inače sve imena iz povelja iz srednjevekovne Bosne, Usore, Soli, Huma, Trebinja, Konavala, Primorja..., "zlobnici" bi rekli čisto srpska imena.
(ban Kulin, 13. novembar 2020 16:50)

Mozda je bio Srbin, ali cega je to dokaz da sad nije Bosnjak po nacionalnosti i musliman po vjerskoj pripadnosti (ako je vjernik)? I Srbi su u jednom trenutku postali Srbi i primili hriscanstvo.

Boze, mora li se svaki clanak zavrsiti nacionalnim prepucavanjem...?

ban Kulin

pre 3 godine

Po kojem metodu Srbi ocekuje da im neko prizna Nikolu Teslu kao Srbina (covjeka rodjenog u pravoslavnoj porodici u AU monarhiji/danas teritorija Hrvatske) kad oni kazu da je Zlatan (Od oca Šefika iz Bosne i majke Hrvatice iz Hrvatske) nazivaju Srbinom?

Cudna neka metodologija kod Srba u kojoj vrijedi religijska pripadnost kad im ona odgovara, u nekom slucaju vrijedi teritorijalna pripadnost identifikacije Srba a istovremeno po vlastitom nahodjenju mogu se iskljuciti ovi principi kad ne odgovara srpskoj agendi. Ako kako vidim uvode se I nove kategorije Srpstva koja se odredjuje srpskom kapom ( koja je vjerovatno karakteristicna za sve ljude bez obzira na konfesiju u kraju Zlatanove majke). Dobro je da I sesir niste poceli prisvajati. Kako to da Novak po majci ne moze biti Hrvat a Zlatan je po majci iskljucivo Srbin ?:)

Komentar nije maliciozan, i molim da se objavi.


(Edin, 13. novembar 2020 16:33)




Kako ti se zvao praĐed pre nego što je pobegao od svojih i prešao na islam, jel bio možda neki Vlatko Vuković ili Radoje, Vlade, Mirko, Branko, Vuk, Vukašin..., pitam čisto onako, ovo su inače sve imena iz povelja iz srednjevekovne Bosne, Usore, Soli, Huma, Trebinja, Konavala, Primorja..., "zlobnici" bi rekli čisto srpska imena.

Eci peci

pre 3 godine

Kapa koju nosi deda je iz narodne nošnje zadarskog zaledja. Otac Ibrine majke, Jurke, tj Ibrin deda.
Mogao je birati Bosnu ili Hrvatsku da igra. Izabrao je Švedsku i to treba postovati.
Samo sto bi sada nosio srebrnu medalju SP-a oko vrata da je izabrao Hrvatsku.

istine radi

pre 3 godine

Šefik Ibrahimović je rođen u Bijeljini, a u Švedskoj je od 1977.

“Došao sam u Malmö, kod sestre Hanife, koja je ovdje živjela, a prije toga sam radio u Sloveniji. Radio sam na održavanju zgrada, kasnije u štampariji. Oženio sam se 1977. sa Jurkom, koja je iz Škabrnje kod Zadra, s njom imam kćerku Sanelu (1979) i Zlatana (1981), kasnije smo se razveli, a iz prvog braka imam sina Sapka (1973), rođen u Bijeljini. Evo, u Malmöu sam za ovih 35 godina dobro posijedio.” Nisam Rom, nego Bošnjak sa dna kace”, priča Šefik Ibrahimović, pa nastavlja:


“Moj rahmetli babo Zećo je klanjao pet vakata u džamiji u centru Bijeljine, udaljenoj od naše kuće stotinjak metara, svi Bijeljinci to znaju. Mati Vasva je djevojački Džinićka. Ali, pustimo to… zarekao sam se da više ne demantujem napise o Zlatanu! Nažalost, i dalje pišu da je peder, izmišljaju izjave, svi žele na osnovu njega da se pokažu. Sav ovaj materijal koji imam u mom stanu poslužiće i za snimanje filma”,

Ratatatata

pre 3 godine

Kakva komedija. Toliko rasprave oko porekla Zlatanovog dede. Pa i Džedaj da je bio, mislim da je Zlatana toliko briga da niste svesni (da ne kažem nešto oštrije). Kakve ložane sa obe strane Drine, Save, Dunava i šire.

ban Kulin

pre 3 godine

76er@ Opet lazi. Meni je deda musliman i on se kao i njegov otac izjasnjavao za Hrvata. Iz srednje Bosne. Kao i vecina muslimana. Ne razumijem zasto stalno imate potrebu lagat. I onda se ljutite kad vam se kaze da ste mitomani ili kad vam se citira vas pisac koji upravo o tom pise. Najveca tragedija za vas je sta na hrvatskim i bosanskim portalima mozete nabrojat na prste jedne ruke brojanje krvnih zrna sta je usput receno kod vas sport broj jedan. Cudo koji narod

(Srbi svi i svuda. Chicago srce Srbije:)), 13. novembar 2020 17:47)



Čekaj, čekaj, šta smo mi to ustvari ovde propustili da saznamo, da li ti to nama ustvari hoćeš da kažeš da ste vi hrvaćani pored toga što ste bili 900 godina pod austro-HUNgarima bili i 500 godina pod Turcima, pa ste neki u međuvremenu postali muslimani ili nam se to samo čini, pa zar se vi ono beše ne kunete u papu da Vatikan nikad niste izdali, hahahahaha... Dobra šala, kao ona o hrvatskim kraljevima, znači čista ste mitomanija i kleptomanija, a još usput čitate i komunističke romane Dobrice Ćosića ccc...

Spasoje N. Stanimirovic

pre 3 godine

Po kojem metodu Srbi ocekuje da im neko prizna Nikolu Teslu kao Srbina (covjeka rodjenog u pravoslavnoj porodici u AU monarhiji/danas teritorija Hrvatske) kad oni kazu da je Zlatan (Od oca Šefika iz Bosne i majke Hrvatice iz Hrvatske) nazivaju Srbinom? Cudna neka metodologija kod Srba u kojoj vrijedi religijska pripadnost kad im ona odgovara, u nekom slucaju vrijedi teritorijalna pripadnost identifikacije Srba a istovremeno po vlastitom nahodjenju mogu se iskljuciti ovi principi kad ne odgovara srpskoj agendi. Ako kako vidim uvode se I nove kategorije Srpstva koja se odredjuje srpskom kapom ( koja je vjerovatno karakteristicna za sve ljude bez obzira na konfesiju u kraju Zlatanove majke). Dobro je da I sesir niste poceli prisvajati. (Edin, 13. novembar 2020 16:33)

Ne znam da li ovi "pravoverni Srbi" znaju da je Ivo Andric bio Hrvat i katolik, iako je ceo zivot ziveo u Beogradu? Ali ovde je rec o nasem Zlaji: on je za mene najbolji trenutno aktivni fudbaler (ne znam jeste li gledali kako je za jedno poluvreme preokrenuo utakmicu Milan-Juve, i kako ga je Cristiano besno gledao?), a sta je po nacionalnosti nisam se nikada pitao. Jedino mi je bilo vazno sto je sa mojim klincem i sa mnom, kada smo mu jednom uzimali autogram, govorio "naski", obradovao se kada smo ga na "naskom" oslovili, i izrukovao se i slikao sa nama. To mi je bilo i sasvim dovoljno da vidim da je Zlaja i drag i normalan covek.

ban Kulin

pre 3 godine

(ban Kulin, 13. novembar 2020 16:50)

Mozda je bio Srbin, ali cega je to dokaz da sad nije Bosnjak po nacionalnosti i musliman po vjerskoj pripadnosti (ako je vjernik)? I Srbi su u jednom trenutku postali Srbi i primili hriscanstvo.

Boze, mora li se svaki clanak zavrsiti nacionalnim prepucavanjem...?



(Serpico, 13. novembar 2020 17:22)



Pa ja i ne kažem da je on Srbin, nego da ima srpsko poreklo, kao i svi oni,
a Srbi inače nikad nisu postali Srbi, jer su Srbi oduvek i bili, dok je hrišćanstvo ovde još od pre 2 hiljade godina.

lal

pre 3 godine

juce je neki mnogo pametan lik objasnjavao da smo veliki homofobi i mrzitelji svega sto nije srpsko ili rusko... jos je navodio zlatana kao primer...

top komentar je vrlo afirmativan i ima 93% pluseva na uzorku od skoro 700 glasova... eto... toliko mrzimo BOGA OCA LICNO...

neutralni felš

pre 3 godine

Ban Kulin@ Vi ste poznati nacionalisti i vasa politika nazalost se nikad nece promijenit. Neka, vasa stvar ali ako ocekujes da cemo sutit na vase bljuvotine e onda se grdno varas. Iskreno tvoj pokusaj vrijedanja kod mene iziskuje veliki ponos jer nama je cast bila bit dio Mletacke republike i Austro-Ugarske. Dovoljno je vidit sta nam je to donijelo pocevsi od arhitekture, kulture i danasnje situacije u zemlji. Dok je vama cast biti dio Turske i lijepo su vas Turci asimilirali jer i danas mrzite Europu i zapad. Neko je branio Europu a netko je napadao s Turcima. Uostalom upravo to uce po svjetskim skolama. Jaoooo ceo svet se urotio protiv nebeske kolijevke civilizacije. Lijepo uzmes torbu, poneses putovnicu i napravis anketu po srednjoj Bosni. Ides od muslimana/Bosnjaka i pitas kako su im se preci izjasnjavali. Nadasve mi je zao ali jedini mitomani na ovim podrucjima ste vi!! S tim se slazu Hrvati, Bosanci, Crnogorci i mnogi drugi
(Srbski graditelji piramida, 13. novembar 2020 19:18)


sa tim se slaže i pola srba ali im je glupo da priznaju, valjda zbog solidarnosti sa budalama.

Јабучило

pre 3 godine

76er@ Opet lazi. Meni je deda musliman i on se kao i njegov otac izjasnjavao za Hrvata. Iz srednje Bosne. Kao i vecina muslimana. Ne razumijem zasto stalno imate potrebu lagat. I onda se ljutite kad vam se kaze da ste mitomani ili kad vam se citira vas pisac koji upravo o tom pise. Najveca tragedija za vas je sta na hrvatskim i bosanskim portalima mozete nabrojat na prste jedne ruke brojanje krvnih zrna sta je usput receno kod vas sport broj jedan. Cudo koji narod

(Srbi svi i svuda. Chicago srce Srbije:)), 13. novembar 2020 17:47)

И шта је ту необично? Било је и Хрвата који су се турчили. Али, велика већина муслимана/Муслимана/Бошњака су српског рода.

undercover

pre 3 godine

70% Bošnjaka je poteklo iz Srpskog stabla".

Dževad Galijašević.
(undercover, 13. novembar 2020 18:33)

90% Srba iz Turskog
@@@@@(pazarac, 13. novembar 2020 21:16)


Izlizana fora, ali sreća pa genetska istrživanja potiru vaše laži, genetika nam je ista tako da šta god da su Srbi vi bošnjaci ste opet većinom od Srba.

Susjed

pre 3 godine

...na Balkanu bi bili samo Srbi i Austrougari i tačo bi se znalo ko je ko i šta je čije i sem toga, ne postoji ništa što se zove "naški" jezik i neće ni postojati kao što nije ni postojalo.
(BWB, 13. novembar 2020 18:39)

Imas tu sve nazive kraljevstva i knezevina austrougarskog carstva skupa sa zastavama/grbovima:

https://de.wikipedia.org/wiki/Flaggen_und_Wappen_der_K%C3%B6nigreiche_und_L%C3%A4nder_%C3%96sterreich-Ungarns

Mi smo u Austrougarskoj uvijek imali svoje grbove, koji su bili integralni grbovi na zastavi madjarske krune, mozes ih gledati na impresivnoj zgradi parlamenta u Budimpesti, iz kamena:

https://www.kigo.hr/wp-content/uploads/2018/11/Hrvatski-grbovi-1200x678.jpg

Nismo nikad postali "Austrougari", jer smo i unutar AU uvijek bili Hrvati. Gdje mozemo pogledati srpske grbove u Istanbulu? Jel ste si svijesni razlike Hrvatske i Srbije unutar tih carstva u kontekstu nacionalnog kontinuiteta?

I onda dodju Srbi, etnonimom koji je mladji od naseg, i koji su 500 godina bili pasaluk, i kazu nam, da zapravo ne postojimo, da nas je spasila Jugoslavija, ili da smo zapravo Srbi, za umrijeti od smijeha. Pitam se, kako to da Cesi imaju svoju drzavu, isto u AU bili, i nije bilo Jugoslavije ili Srba da ih spase.

cosmo

pre 3 godine

Ibrahimović najbolji Bošnjački fudbaler istorije!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Edin, 13. novembar 2020 12:58)

Igrao je za FK Istoriju?

Susjed

pre 3 godine

"A moje pitanje glasi, zašto vas vaši austro-ugarski vladari koji su vladali nad vama punih 926 godina svrstavaju u grupu Iliro-Srba...?"

Kakve veze, sto su tu izmislili nespostojecu kategoriju? Ispod je nastavio sa "Grko-Romanima", a tu je trpao Talijane, Rumune, Francuze i Grke, pa su po istoj logici Francuzi valjda Grci?

Znam da vam toliko imponiramo, da bi svom silom htjeli da smo Srbi. Kuzim, puno naroda diljem svijeta se divi Hrvatima, a najvise Srbi, toliko da bi Srbi htjeli, da su Hrvati zapravo Srbi. Nazalost, pogledaj face nase i vase repke u nogometu ili kosarci, ili poznate pjevace, pa ces cak i ti vidjeti jasne etnicke razlike. To sto govorimo istim jezikom ima znacaj koliko i da Latino-Amerikanci u Teksasu i Irci u Dublinu govore istim jezikom.

I da, u kontekstu knezevina i kraljevstva zapadnog balkana je hrvatski etnonim stariji od srpskog (naravno ne unutar vase mitomanije). Van zapadnobalkanskog konteksta se i jedan i drugi nadju vec od prvog stoljeca (Claudius Ptolemej odn. grobske ploce kod Asovskog mora), ali ta plemena su donijela samo ime a nisu ni slavenski govorila. I Hrvati i Srbi su danas miks raznih naroda, etnogeneza i nacionalna svijest se orijentirala preko kulture (Rim/Zapad, latinsko pismo vs Bizant, cirilica) te naravno najvise preko vjere. I ne, Bosnjaci nisu islamizirani Hrvati i Srbi, bilo je tu jos puno vise plemena nekad, prije nego sto su mjesanje, vjera i pismo to sve sazeli pod ta tri.

BWB

pre 3 godine

Nismo nikad postali "Austrougari", jer smo i unutar AU uvijek bili Hrvati. Gdje mozemo pogledati srpske grbove u Istanbulu? Jel ste si svijesni razlike Hrvatske i Srbije unutar tih carstva u kontekstu nacionalnog kontinuiteta?

I onda dodju Srbi, etnonimom koji je mladji od naseg, i koji su 500 godina bili pasaluk, i kazu nam, da zapravo ne postojimo, da nas je spasila Jugoslavija, ili da smo zapravo Srbi, za umrijeti od smijeha. Pitam se, kako to da Cesi imaju svoju drzavu, isto u AU bili, i nije bilo Jugoslavije ili Srba da ih spase.
(Susjed, 14. novembar 2020 01:24)



Kad već deliš linkove iz Austro-Ugarske, evo ftografije i sa jednog njihovog popisa iz 1845. godine:

https://srbski.weebly.com/1040109110891090108810861091107510721088108910821080-10871086108710801089-1080-1084107210871072-10801079-1845-107510861076108010851077.html

A moje pitanje glasi, zašto vas vaši austro-ugarski vladari koji su vladali nad vama punih 926 godina svrstavaju u grupu Iliro-Srba, a ne recimo u grupu Iliro-hrvata? Austrougari su svakoka bolje od vas znali koga sve imaju u svojoj državi. I moliću bez mitomanije, na ovo da ste stariji etnonim od Srba samo ću reći: hahahaha, ne blamiraj se 'susjede' Srbi se pominju još kod Plinija i Ptolomeja sviđalo se to tebi ili ne.

ban Kulin

pre 3 godine

(Susjed, 14. novembar 2020 01:24)




Ne znam tačno čime se ti hvališ, da li time što ste bili provincija u Austrougarskoj koja vas je porobila i nametniula vam svoju vlast, vojsku i dinastije pa su vas kao svoje trofeje kačili na zidovima svojih palata ili time što ste tisuć ljeta robovali bez ijedne bune i ustanka za oslobođenje od okupatora.

BWB

pre 3 godine

(Susjed, 14. novembar 2020 19:36)


'Susjede' upravo si za rimske istoričare Plinija i Ptolomeja od pre 2 hiljade godina izjavio da su srpski mitomani, tako da to zaista neću da komentarišem nije ni potrebno, jer si tu sam sebe ugazio, ako si dovoljno obrazovan i pametan znaćeš i zašto, a ako ne, žalim slučaj.
A što se Austro-Ugara tiče, pa odluči se više, jesu li vas poštovali ili su izmišljali zavere protiv vas, ako su izmislili hrvate kao Iliro-Srbe onda vas nisu nimalo poštovali i bili su u zaveri protiv vas, a ako su vas toliko cenili kao što se ti time hvališ onda je svakako da su bili upravu kad su vas svrstali u Iliro-Srbe, ako mene pitaš, oni su tako izmišljali svašta, pa su na kraju izmislili i vas, pa sad ne znam, možda ti se moje objašnjenje sviđa više nego da ste Iliro-Srbi, treća opcija očito da za njih nije postojala.

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Ibra je deklarirani hrvat i katolik. Steta sto nije zaigrao za hrvatsku. Ova slika, to je bar jasno, nastala je u dalmaciji.
U biti, od zlatanove skabrnje do lukinog obrovca ima nekih 30 km.
Ima nesto u tom kraju!

Berliner

pre 3 godine

Znaci Srbin 100%
(Darko, 13. novembar 2020 13:44)

Jel si se nekad zapitao da ste negacijom postojanja svih okolnih naroda sebe doveli do ruba istrebljenja i nestanka i do toga da je i nacionalno samosvesne Srbe postalo sramota što su Srbi?

svicarac40

pre 3 godine

Prije par godina,umro mu Brat,Zlatan je bio na Dzenazi naravno sve religijske propuse ispostovavo...nije toliko vazno al nek se zns da je Bosnjak u srcu i dusi.

Pilipenda

pre 3 godine

Ovakve kape nose Srbi u Dalmaciji, u regionu Bukovica, prostor između Benkovca, Obrovca i Knina. Dobar, vredan i lojalan narod, ali smetao mladoj, emigrantskoj demokratiji, i parama koje su uložili u Tuđmana i ekipu.
Bravo dida, nisi poreklo zaboravio.

комша

pre 3 godine

То је крајишка капа слична црногорској. Има је у Далмацији, Босни, Херцеговини и Лици. Симболика капе је црна боја као туга за изгубљеним Косовом, а црвена је крв која се прилика на косовском боју. Код Личана има још и 9 кика које представљају погинулих девет Југовића.

vrsvss

pre 3 godine

Jel si se nekad zapitao da ste negacijom postojanja svih okolnih naroda sebe doveli do ruba istrebljenja i nestanka i do toga da je i nacionalno samosvesne Srbe postalo sramota što su Srbi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Berliner, 13. novembar 2020 14:01)

Ma da da, a svetska politika i politika komunista nema veze sa tim. Sta je bilo kad je mrmot zavio cokoladu...

Dzoni

pre 3 godine

Reprezetacija Jugoslavije: Ibrahimovic, (Mandzukic), Dzeko, Perisic, Modric, Raketic, (Brozovic), Pjanic, Vrsaljko, Kolasinac, Savic, Oblak. Od nasih jednino mozda Gudelj. :)

:D

pre 3 godine

E da je ostala stara Jugoslavija, kakav bi to tim bio, sa Zlajom kao glavnim napadacem!
(cika Vlasta, 13. novembar 2020 13:07)

Ne, jer se biralo po partijskom kljucu, a na njegovoj poziciji bi igrao npr. neki Veselin:D

ban Kulin

pre 3 godine

Po kojem metodu Srbi ocekuje da im neko prizna Nikolu Teslu kao Srbina (covjeka rodjenog u pravoslavnoj porodici u AU monarhiji/danas teritorija Hrvatske) kad oni kazu da je Zlatan (Od oca Šefika iz Bosne i majke Hrvatice iz Hrvatske) nazivaju Srbinom?

Cudna neka metodologija kod Srba u kojoj vrijedi religijska pripadnost kad im ona odgovara, u nekom slucaju vrijedi teritorijalna pripadnost identifikacije Srba a istovremeno po vlastitom nahodjenju mogu se iskljuciti ovi principi kad ne odgovara srpskoj agendi. Ako kako vidim uvode se I nove kategorije Srpstva koja se odredjuje srpskom kapom ( koja je vjerovatno karakteristicna za sve ljude bez obzira na konfesiju u kraju Zlatanove majke). Dobro je da I sesir niste poceli prisvajati. Kako to da Novak po majci ne moze biti Hrvat a Zlatan je po majci iskljucivo Srbin ?:)

Komentar nije maliciozan, i molim da se objavi.


(Edin, 13. novembar 2020 16:33)




Kako ti se zvao praĐed pre nego što je pobegao od svojih i prešao na islam, jel bio možda neki Vlatko Vuković ili Radoje, Vlade, Mirko, Branko, Vuk, Vukašin..., pitam čisto onako, ovo su inače sve imena iz povelja iz srednjevekovne Bosne, Usore, Soli, Huma, Trebinja, Konavala, Primorja..., "zlobnici" bi rekli čisto srpska imena.

Srbski graditelji piramida

pre 3 godine

Ban Kulin@ Vi ste poznati nacionalisti i vasa politika nazalost se nikad nece promijenit. Neka, vasa stvar ali ako ocekujes da cemo sutit na vase bljuvotine e onda se grdno varas. Iskreno tvoj pokusaj vrijedanja kod mene iziskuje veliki ponos jer nama je cast bila bit dio Mletacke republike i Austro-Ugarske. Dovoljno je vidit sta nam je to donijelo pocevsi od arhitekture, kulture i danasnje situacije u zemlji. Dok je vama cast biti dio Turske i lijepo su vas Turci asimilirali jer i danas mrzite Europu i zapad. Neko je branio Europu a netko je napadao s Turcima. Uostalom upravo to uce po svjetskim skolama. Jaoooo ceo svet se urotio protiv nebeske kolijevke civilizacije. Lijepo uzmes torbu, poneses putovnicu i napravis anketu po srednjoj Bosni. Ides od muslimana/Bosnjaka i pitas kako su im se preci izjasnjavali. Nadasve mi je zao ali jedini mitomani na ovim podrucjima ste vi!! S tim se slazu Hrvati, Bosanci, Crnogorci i mnogi drugi

Susjed

pre 3 godine

da li je katolik ili musliman...
ono ić vam sve govori!
hvala bogu svako moze da bude ono sto oseca ali istorija se ne moze menjati
(manko, 13. novembar 2020 13:20)

Da, i u Vladivostoku svi, kojima prezime zavrsi na "ić", znaju da su Srbi dalekog Istoka.

ban Kulin

pre 3 godine

(ban Kulin, 13. novembar 2020 16:50)

Mozda je bio Srbin, ali cega je to dokaz da sad nije Bosnjak po nacionalnosti i musliman po vjerskoj pripadnosti (ako je vjernik)? I Srbi su u jednom trenutku postali Srbi i primili hriscanstvo.

Boze, mora li se svaki clanak zavrsiti nacionalnim prepucavanjem...?



(Serpico, 13. novembar 2020 17:22)



Pa ja i ne kažem da je on Srbin, nego da ima srpsko poreklo, kao i svi oni,
a Srbi inače nikad nisu postali Srbi, jer su Srbi oduvek i bili, dok je hrišćanstvo ovde još od pre 2 hiljade godina.

BWB

pre 3 godine

Ne znam da li ovi "pravoverni Srbi" znaju da je Ivo Andric bio Hrvat i katolik, iako je ceo zivot ziveo u Beogradu? Ali ovde je rec o nasem Zlaji: on je za mene najbolji trenutno aktivni fudbaler (ne znam jeste li gledali kako je za jedno poluvreme preokrenuo utakmicu Milan-Juve, i kako ga je Cristiano besno gledao?), a sta je po nacionalnosti nisam se nikada pitao. Jedino mi je bilo vazno sto je sa mojim klincem i sa mnom, kada smo mu jednom uzimali autogram, govorio "naski", obradovao se kada smo ga na "naskom" oslovili, i izrukovao se i slikao sa nama. To mi je bilo i sasvim dovoljno da vidim da je Zlaja i drag i normalan covek.
(Spasoje N. Stanimirovic, 13. novembar 2020 18:20)


Klasične YU-goslovenske bljuvotine, dosta više sa tim primitivizmom koji je i doveo do rata, da nije bilo Jugoslavije i da se sve postavilo na svoje mesto onako kako je to trebalo da bude još posle balkanskih ratova i Prvog svetskog rata, ne bismo danas imali o čemu da raspravljamo, na Balkanu bi bili samo Srbi i Austrougari i tačo bi se znalo ko je ko i šta je čije i sem toga, ne postoji ništa što se zove "naški" jezik i neće ni postojati kao što nije ni postojalo.

ban Kulin

pre 3 godine

76er@ Opet lazi. Meni je deda musliman i on se kao i njegov otac izjasnjavao za Hrvata. Iz srednje Bosne. Kao i vecina muslimana. Ne razumijem zasto stalno imate potrebu lagat. I onda se ljutite kad vam se kaze da ste mitomani ili kad vam se citira vas pisac koji upravo o tom pise. Najveca tragedija za vas je sta na hrvatskim i bosanskim portalima mozete nabrojat na prste jedne ruke brojanje krvnih zrna sta je usput receno kod vas sport broj jedan. Cudo koji narod

(Srbi svi i svuda. Chicago srce Srbije:)), 13. novembar 2020 17:47)



Čekaj, čekaj, šta smo mi to ustvari ovde propustili da saznamo, da li ti to nama ustvari hoćeš da kažeš da ste vi hrvaćani pored toga što ste bili 900 godina pod austro-HUNgarima bili i 500 godina pod Turcima, pa ste neki u međuvremenu postali muslimani ili nam se to samo čini, pa zar se vi ono beše ne kunete u papu da Vatikan nikad niste izdali, hahahahaha... Dobra šala, kao ona o hrvatskim kraljevima, znači čista ste mitomanija i kleptomanija, a još usput čitate i komunističke romane Dobrice Ćosića ccc...

76er

pre 3 godine

Po kojem metodu Srbi ocekuje da im neko prizna Nikolu Teslu kao Srbina (covjeka rodjenog u pravoslavnoj porodici u AU monarhiji/danas teritorija Hrvatske) kad oni kazu da je Zlatan (Od oca Šefika iz Bosne i majke Hrvatice iz Hrvatske) nazivaju Srbinom?

Cudna neka metodologija kod Srba u kojoj vrijedi religijska pripadnost kad im ona odgovara, u nekom slucaju vrijedi teritorijalna pripadnost identifikacije Srba a istovremeno po vlastitom nahodjenju mogu se iskljuciti ovi principi kad ne odgovara srpskoj agendi. Ako kako vidim uvode se I nove kategorije Srpstva koja se odredjuje srpskom kapom ( koja je vjerovatno karakteristicna za sve ljude bez obzira na konfesiju u kraju Zlatanove majke). Dobro je da I sesir niste poceli prisvajati. Kako to da Novak po majci ne moze biti Hrvat a Zlatan je po majci iskljucivo Srbin ?:)

Komentar nije maliciozan, i molim da se objavi.
(Edin, 13. novembar 2020 16:33)

Mesas babe i zabe, niko ne naziva Ibrahimovica Srbinom, samo su ljudi komentarisali kapu njegovog dede. Tesla je jasno, svima, vise puta stavljao do znanja da je Srbin, moze biti rodjen gde hoce. A zvanicni popisi u Bosni ranije su prikazivali da se vecina ljudi izjasnjavala kao Srbi (cak i muslimani ko bi rekao).

Gabrijel Omar

pre 3 godine

Uz svo duzno postovanje svim odlicnim igracima koji su nam prodefilovali u zadnjih 30-tak godina, Zlatan je, po mom skromnom misljenju najbolji. I uz Batistuitu, meni najdrazi. Igrao je u jakim ligama, svuda je bio ili na vrhu ili u vrhu liste strelaca, uvek je imao veliki uticaj i na teren i na svlacionicu, uvek je bio spreman fizicki i nikad nije otaljavao posao. Od 5 najlepsih golova ikad, makar dva su njegova - kad je u dresu Ajaksa driblao ceo protivnicki tim u sesnaestercu i dao gol i onaj koji je u dresu reprezentacije dao Englezima, makazicama sa velike udaljenosti...niko ne moze da bude ravnodusan prema njemu. A u eri ovih lobotomiziranih instagram fudbalskih starletica, on cak i svojom nekad neodmerenom arogancijom deluje simpaticno..vrlo sam srecan sto su npr.i on i Henrik Larson igrali makar malo u Mancesteru.

undercover

pre 3 godine

Isto što je bio Mehmed Paša Sokolović,Omer Paša Latas ili Meša Selimović to je Zlatan, to jest istog porekla. Dževad Galijašević je to sve lepo objasnio.

Srbi svi i svuda. Chicago srce Srbije:))

pre 3 godine

76er@ Opet lazi. Meni je deda musliman i on se kao i njegov otac izjasnjavao za Hrvata. Iz srednje Bosne. Kao i vecina muslimana. Ne razumijem zasto stalno imate potrebu lagat. I onda se ljutite kad vam se kaze da ste mitomani ili kad vam se citira vas pisac koji upravo o tom pise. Najveca tragedija za vas je sta na hrvatskim i bosanskim portalima mozete nabrojat na prste jedne ruke brojanje krvnih zrna sta je usput receno kod vas sport broj jedan. Cudo koji narod

ides

pre 3 godine

То је крајишка капа слична црногорској. Има је у Далмацији, Босни, Херцеговини и Лици. Симболика капе је црна боја као туга за изгубљеним Косовом, а црвена је крв која се прилика на косовском боју. Код Личана има још и 9 кика које представљају погинулих девет Југовића.
(комша, 13. novembar 2020 14:34)

Zaboli đon njegovog dida za nečije Kosovo. Dida mu je Hrvat Ličanin iz sela Prkos od davnina nastanjenog Hrvatima i ime sela pokazuje i karakter njegovih stanovnika koje je i Zlatan stekao.

Edin

pre 3 godine

Po kojem metodu Srbi ocekuje da im neko prizna Nikolu Teslu kao Srbina (covjeka rodjenog u pravoslavnoj porodici u AU monarhiji/danas teritorija Hrvatske) kad oni kazu da je Zlatan (Od oca Šefika iz Bosne i majke Hrvatice iz Hrvatske) nazivaju Srbinom?

Cudna neka metodologija kod Srba u kojoj vrijedi religijska pripadnost kad im ona odgovara, u nekom slucaju vrijedi teritorijalna pripadnost identifikacije Srba a istovremeno po vlastitom nahodjenju mogu se iskljuciti ovi principi kad ne odgovara srpskoj agendi. Ako kako vidim uvode se I nove kategorije Srpstva koja se odredjuje srpskom kapom ( koja je vjerovatno karakteristicna za sve ljude bez obzira na konfesiju u kraju Zlatanove majke). Dobro je da I sesir niste poceli prisvajati. Kako to da Novak po majci ne moze biti Hrvat a Zlatan je po majci iskljucivo Srbin ?:)

Komentar nije maliciozan, i molim da se objavi.

Макарије

pre 3 godine

E da je ostala stara Jugoslavija, kakav bi to tim bio, sa Zlajom kao glavnim napadacem!
(cika Vlasta, 13. novembar 2020 13:07)

Ne, jer se biralo po partijskom kljucu, a na njegovoj poziciji bi igrao npr. neki Veselin:D

Не, него неки Златко... Како се зваше они буразери, код Осима? Из Динама. И онај Баждаревић. Репрезентативац калибра Бранка Брновића, али су обојица имала цементирано мјесто. Е то је узрок свих наших пропасти.

Елем, свака част Златану. Одличан играч, изузетне спортске дрскости. Мени један од омиљених.

67

pre 3 godine

Fotografija prelepa i dirljiva i umesto price o detinjstvu i sl, komentari o srpstvu. Svaka tema je povod za to.Ovo vec postaje patologija, inace Srpkinja sam.

zex

pre 3 godine

cika Vlasta, 13. novembar 2020 13:07)

E bas bas zbog toga nije ostala, jer je bila sila u svakom pogledu.Svaka drzava bivse juge ima nesto vrhunsko a kada je sve u celini onda je to mnogo jako

//,,

pre 3 godine

E da je ostala stara Jugoslavija, kakav bi to tim bio, sa Zlajom kao glavnim napadacem!
(cika Vlasta,

Jugoslavija bi imala korist od Zlatana a sta bi imao Zlatan od Jugoslavije?
Mi bi nakovanj pokvarili.

Eci peci

pre 3 godine

Kapa koju nosi deda je iz narodne nošnje zadarskog zaledja. Otac Ibrine majke, Jurke, tj Ibrin deda.
Mogao je birati Bosnu ili Hrvatsku da igra. Izabrao je Švedsku i to treba postovati.
Samo sto bi sada nosio srebrnu medalju SP-a oko vrata da je izabrao Hrvatsku.

neutralni felš

pre 3 godine

Ban Kulin@ Vi ste poznati nacionalisti i vasa politika nazalost se nikad nece promijenit. Neka, vasa stvar ali ako ocekujes da cemo sutit na vase bljuvotine e onda se grdno varas. Iskreno tvoj pokusaj vrijedanja kod mene iziskuje veliki ponos jer nama je cast bila bit dio Mletacke republike i Austro-Ugarske. Dovoljno je vidit sta nam je to donijelo pocevsi od arhitekture, kulture i danasnje situacije u zemlji. Dok je vama cast biti dio Turske i lijepo su vas Turci asimilirali jer i danas mrzite Europu i zapad. Neko je branio Europu a netko je napadao s Turcima. Uostalom upravo to uce po svjetskim skolama. Jaoooo ceo svet se urotio protiv nebeske kolijevke civilizacije. Lijepo uzmes torbu, poneses putovnicu i napravis anketu po srednjoj Bosni. Ides od muslimana/Bosnjaka i pitas kako su im se preci izjasnjavali. Nadasve mi je zao ali jedini mitomani na ovim podrucjima ste vi!! S tim se slazu Hrvati, Bosanci, Crnogorci i mnogi drugi
(Srbski graditelji piramida, 13. novembar 2020 19:18)


sa tim se slaže i pola srba ali im je glupo da priznaju, valjda zbog solidarnosti sa budalama.

srpski ninja

pre 3 godine

da je ostala stara juga, možda ne bi
dominirali samo u hokeju i američkom fudbalu, a u košarci ne bi baš svaki put osvojili zlato tj. nekad i ameri.

djedmedjed

pre 3 godine

Zlatan je po ocu Bošnjak a po majci Hrvat. Po vjeri rimokatolik jer ga je majka dala krstiti u katoličkoj crkvi. Sve je provjerljivo. Znam da je mnogima Zlatan fora pa bi ga svojatali, no on sa Srbima i Srbijom ima isto toliko veze koliko i Primož Peterka - znači nikakve !

Spasoje N. Stanimirovic

pre 3 godine

Po kojem metodu Srbi ocekuje da im neko prizna Nikolu Teslu kao Srbina (covjeka rodjenog u pravoslavnoj porodici u AU monarhiji/danas teritorija Hrvatske) kad oni kazu da je Zlatan (Od oca Šefika iz Bosne i majke Hrvatice iz Hrvatske) nazivaju Srbinom? Cudna neka metodologija kod Srba u kojoj vrijedi religijska pripadnost kad im ona odgovara, u nekom slucaju vrijedi teritorijalna pripadnost identifikacije Srba a istovremeno po vlastitom nahodjenju mogu se iskljuciti ovi principi kad ne odgovara srpskoj agendi. Ako kako vidim uvode se I nove kategorije Srpstva koja se odredjuje srpskom kapom ( koja je vjerovatno karakteristicna za sve ljude bez obzira na konfesiju u kraju Zlatanove majke). Dobro je da I sesir niste poceli prisvajati. (Edin, 13. novembar 2020 16:33)

Ne znam da li ovi "pravoverni Srbi" znaju da je Ivo Andric bio Hrvat i katolik, iako je ceo zivot ziveo u Beogradu? Ali ovde je rec o nasem Zlaji: on je za mene najbolji trenutno aktivni fudbaler (ne znam jeste li gledali kako je za jedno poluvreme preokrenuo utakmicu Milan-Juve, i kako ga je Cristiano besno gledao?), a sta je po nacionalnosti nisam se nikada pitao. Jedino mi je bilo vazno sto je sa mojim klincem i sa mnom, kada smo mu jednom uzimali autogram, govorio "naski", obradovao se kada smo ga na "naskom" oslovili, i izrukovao se i slikao sa nama. To mi je bilo i sasvim dovoljno da vidim da je Zlaja i drag i normalan covek.

Јабучило

pre 3 godine

76er@ Opet lazi. Meni je deda musliman i on se kao i njegov otac izjasnjavao za Hrvata. Iz srednje Bosne. Kao i vecina muslimana. Ne razumijem zasto stalno imate potrebu lagat. I onda se ljutite kad vam se kaze da ste mitomani ili kad vam se citira vas pisac koji upravo o tom pise. Najveca tragedija za vas je sta na hrvatskim i bosanskim portalima mozete nabrojat na prste jedne ruke brojanje krvnih zrna sta je usput receno kod vas sport broj jedan. Cudo koji narod

(Srbi svi i svuda. Chicago srce Srbije:)), 13. novembar 2020 17:47)

И шта је ту необично? Било је и Хрвата који су се турчили. Али, велика већина муслимана/Муслимана/Бошњака су српског рода.

cika Vlasta

pre 3 godine

Gabrijel Omar, 13. novembar 2020 13:08)

Meni je Zlaja najbolji od svih koji danas igraju, bolji od Cristiana! Pa kako igra sada sa skoro 40, nosi igru Milana!

lal

pre 3 godine

juce je neki mnogo pametan lik objasnjavao da smo veliki homofobi i mrzitelji svega sto nije srpsko ili rusko... jos je navodio zlatana kao primer...

top komentar je vrlo afirmativan i ima 93% pluseva na uzorku od skoro 700 glasova... eto... toliko mrzimo BOGA OCA LICNO...

Djole

pre 3 godine

Ibro je sin mog sugradjanina Sefika iz Bijeljine..od majke Hrvatice..Citam gluposti..covjek nema problem indentiteta..Prije svega uspjesan sportista i koliko znam i cujem nije nacionalista...

Serpico

pre 3 godine

(Edin, 13. novembar 2020 16:33)

Kako ti se zvao praĐed pre nego što je pobegao od svojih i prešao na islam, jel bio možda neki Vlatko Vuković ili Radoje, Vlade, Mirko, Branko, Vuk, Vukašin..., pitam čisto onako, ovo su inače sve imena iz povelja iz srednjevekovne Bosne, Usore, Soli, Huma, Trebinja, Konavala, Primorja..., "zlobnici" bi rekli čisto srpska imena.
(ban Kulin, 13. novembar 2020 16:50)

Mozda je bio Srbin, ali cega je to dokaz da sad nije Bosnjak po nacionalnosti i musliman po vjerskoj pripadnosti (ako je vjernik)? I Srbi su u jednom trenutku postali Srbi i primili hriscanstvo.

Boze, mora li se svaki clanak zavrsiti nacionalnim prepucavanjem...?

istine radi

pre 3 godine

Šefik Ibrahimović je rođen u Bijeljini, a u Švedskoj je od 1977.

“Došao sam u Malmö, kod sestre Hanife, koja je ovdje živjela, a prije toga sam radio u Sloveniji. Radio sam na održavanju zgrada, kasnije u štampariji. Oženio sam se 1977. sa Jurkom, koja je iz Škabrnje kod Zadra, s njom imam kćerku Sanelu (1979) i Zlatana (1981), kasnije smo se razveli, a iz prvog braka imam sina Sapka (1973), rođen u Bijeljini. Evo, u Malmöu sam za ovih 35 godina dobro posijedio.” Nisam Rom, nego Bošnjak sa dna kace”, priča Šefik Ibrahimović, pa nastavlja:


“Moj rahmetli babo Zećo je klanjao pet vakata u džamiji u centru Bijeljine, udaljenoj od naše kuće stotinjak metara, svi Bijeljinci to znaju. Mati Vasva je djevojački Džinićka. Ali, pustimo to… zarekao sam se da više ne demantujem napise o Zlatanu! Nažalost, i dalje pišu da je peder, izmišljaju izjave, svi žele na osnovu njega da se pokažu. Sav ovaj materijal koji imam u mom stanu poslužiće i za snimanje filma”,

Ratatatata

pre 3 godine

Kakva komedija. Toliko rasprave oko porekla Zlatanovog dede. Pa i Džedaj da je bio, mislim da je Zlatana toliko briga da niste svesni (da ne kažem nešto oštrije). Kakve ložane sa obe strane Drine, Save, Dunava i šire.

undercover

pre 3 godine

70% Bošnjaka je poteklo iz Srpskog stabla".

Dževad Galijašević.
(undercover, 13. novembar 2020 18:33)

90% Srba iz Turskog
@@@@@(pazarac, 13. novembar 2020 21:16)


Izlizana fora, ali sreća pa genetska istrživanja potiru vaše laži, genetika nam je ista tako da šta god da su Srbi vi bošnjaci ste opet većinom od Srba.

Kolubarac

pre 3 godine

Fantastična fotografija, neprocenjiva. Koliko priča u jednoj slici...
(Sloba, 13. novembar 2020 13:29)

Svaki čovek ima jednu fotografiju iz detinjstva koja govori o njegovom životu, prošlom i sadašnjem, više i bolje, nego što to mogao bilo ko i bilo šta.

Susjed

pre 3 godine

...na Balkanu bi bili samo Srbi i Austrougari i tačo bi se znalo ko je ko i šta je čije i sem toga, ne postoji ništa što se zove "naški" jezik i neće ni postojati kao što nije ni postojalo.
(BWB, 13. novembar 2020 18:39)

Imas tu sve nazive kraljevstva i knezevina austrougarskog carstva skupa sa zastavama/grbovima:

https://de.wikipedia.org/wiki/Flaggen_und_Wappen_der_K%C3%B6nigreiche_und_L%C3%A4nder_%C3%96sterreich-Ungarns

Mi smo u Austrougarskoj uvijek imali svoje grbove, koji su bili integralni grbovi na zastavi madjarske krune, mozes ih gledati na impresivnoj zgradi parlamenta u Budimpesti, iz kamena:

https://www.kigo.hr/wp-content/uploads/2018/11/Hrvatski-grbovi-1200x678.jpg

Nismo nikad postali "Austrougari", jer smo i unutar AU uvijek bili Hrvati. Gdje mozemo pogledati srpske grbove u Istanbulu? Jel ste si svijesni razlike Hrvatske i Srbije unutar tih carstva u kontekstu nacionalnog kontinuiteta?

I onda dodju Srbi, etnonimom koji je mladji od naseg, i koji su 500 godina bili pasaluk, i kazu nam, da zapravo ne postojimo, da nas je spasila Jugoslavija, ili da smo zapravo Srbi, za umrijeti od smijeha. Pitam se, kako to da Cesi imaju svoju drzavu, isto u AU bili, i nije bilo Jugoslavije ili Srba da ih spase.

BWB

pre 3 godine

Nismo nikad postali "Austrougari", jer smo i unutar AU uvijek bili Hrvati. Gdje mozemo pogledati srpske grbove u Istanbulu? Jel ste si svijesni razlike Hrvatske i Srbije unutar tih carstva u kontekstu nacionalnog kontinuiteta?

I onda dodju Srbi, etnonimom koji je mladji od naseg, i koji su 500 godina bili pasaluk, i kazu nam, da zapravo ne postojimo, da nas je spasila Jugoslavija, ili da smo zapravo Srbi, za umrijeti od smijeha. Pitam se, kako to da Cesi imaju svoju drzavu, isto u AU bili, i nije bilo Jugoslavije ili Srba da ih spase.
(Susjed, 14. novembar 2020 01:24)



Kad već deliš linkove iz Austro-Ugarske, evo ftografije i sa jednog njihovog popisa iz 1845. godine:

https://srbski.weebly.com/1040109110891090108810861091107510721088108910821080-10871086108710801089-1080-1084107210871072-10801079-1845-107510861076108010851077.html

A moje pitanje glasi, zašto vas vaši austro-ugarski vladari koji su vladali nad vama punih 926 godina svrstavaju u grupu Iliro-Srba, a ne recimo u grupu Iliro-hrvata? Austrougari su svakoka bolje od vas znali koga sve imaju u svojoj državi. I moliću bez mitomanije, na ovo da ste stariji etnonim od Srba samo ću reći: hahahaha, ne blamiraj se 'susjede' Srbi se pominju još kod Plinija i Ptolomeja sviđalo se to tebi ili ne.

ban Kulin

pre 3 godine

(Susjed, 14. novembar 2020 01:24)




Ne znam tačno čime se ti hvališ, da li time što ste bili provincija u Austrougarskoj koja vas je porobila i nametniula vam svoju vlast, vojsku i dinastije pa su vas kao svoje trofeje kačili na zidovima svojih palata ili time što ste tisuć ljeta robovali bez ijedne bune i ustanka za oslobođenje od okupatora.

Susjed

pre 3 godine

"A moje pitanje glasi, zašto vas vaši austro-ugarski vladari koji su vladali nad vama punih 926 godina svrstavaju u grupu Iliro-Srba...?"

Kakve veze, sto su tu izmislili nespostojecu kategoriju? Ispod je nastavio sa "Grko-Romanima", a tu je trpao Talijane, Rumune, Francuze i Grke, pa su po istoj logici Francuzi valjda Grci?

Znam da vam toliko imponiramo, da bi svom silom htjeli da smo Srbi. Kuzim, puno naroda diljem svijeta se divi Hrvatima, a najvise Srbi, toliko da bi Srbi htjeli, da su Hrvati zapravo Srbi. Nazalost, pogledaj face nase i vase repke u nogometu ili kosarci, ili poznate pjevace, pa ces cak i ti vidjeti jasne etnicke razlike. To sto govorimo istim jezikom ima znacaj koliko i da Latino-Amerikanci u Teksasu i Irci u Dublinu govore istim jezikom.

I da, u kontekstu knezevina i kraljevstva zapadnog balkana je hrvatski etnonim stariji od srpskog (naravno ne unutar vase mitomanije). Van zapadnobalkanskog konteksta se i jedan i drugi nadju vec od prvog stoljeca (Claudius Ptolemej odn. grobske ploce kod Asovskog mora), ali ta plemena su donijela samo ime a nisu ni slavenski govorila. I Hrvati i Srbi su danas miks raznih naroda, etnogeneza i nacionalna svijest se orijentirala preko kulture (Rim/Zapad, latinsko pismo vs Bizant, cirilica) te naravno najvise preko vjere. I ne, Bosnjaci nisu islamizirani Hrvati i Srbi, bilo je tu jos puno vise plemena nekad, prije nego sto su mjesanje, vjera i pismo to sve sazeli pod ta tri.

cosmo

pre 3 godine

Ibrahimović najbolji Bošnjački fudbaler istorije!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Edin, 13. novembar 2020 12:58)

Igrao je za FK Istoriju?

BWB

pre 3 godine

(Susjed, 14. novembar 2020 19:36)


'Susjede' upravo si za rimske istoričare Plinija i Ptolomeja od pre 2 hiljade godina izjavio da su srpski mitomani, tako da to zaista neću da komentarišem nije ni potrebno, jer si tu sam sebe ugazio, ako si dovoljno obrazovan i pametan znaćeš i zašto, a ako ne, žalim slučaj.
A što se Austro-Ugara tiče, pa odluči se više, jesu li vas poštovali ili su izmišljali zavere protiv vas, ako su izmislili hrvate kao Iliro-Srbe onda vas nisu nimalo poštovali i bili su u zaveri protiv vas, a ako su vas toliko cenili kao što se ti time hvališ onda je svakako da su bili upravu kad su vas svrstali u Iliro-Srbe, ako mene pitaš, oni su tako izmišljali svašta, pa su na kraju izmislili i vas, pa sad ne znam, možda ti se moje objašnjenje sviđa više nego da ste Iliro-Srbi, treća opcija očito da za njih nije postojala.