Tenis 50

Utorak, 13.10.2020.

16:45

Novakovi najteži porazi

Poraz Novaka Đokovića od Rafaela Nadala u finalu Rolan Garosa svakako spada u red najtežih koje je srpski teniser doživeo u karijeri.

Novakovi najteži porazi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

Jumko

pre 3 godine

@Ucitelj internet teletabisa Zasto bi bio tezak? Pa zato jer ste do nedelje pisali da ce biti jako tezak, da je Djokovic favorit, i da je verovatno najvaznije finale u istoriji sto se trke za Goata tice... E zato ne da je tezak, nego pretezak! A vi se sad tesite da je to sve ipak normalno...

Сеновић

pre 3 godine

Данима су моји коментари били да бежи са турнира након полуфинала. Да се облепи фластерима и узме пензионерски штап. Ако није морао онако да игра, онда је оно очај и понижење.

Bane

pre 3 godine

Kao što neko reče, život uspešnog sportiste se sastoji od pobeda i poraza. Da nije izgubio RG od Vavrinke, ne bi bio motivisan za sledeća 4 već bi te godine doživeo burnout, koji mu se desio 4 GS-a kasnije. Od Nišikorija je izgubio jer mu se rodilo dete i lumpovao je pred USO, nije trenirao dve nedelje pred taj GS. Pobeda nad 40-15 Federerom je kompenzacija za mnoge poraze. Oduvavanje Nadala sa AO je u kompenzaciji sa ovim RG. Gubitak od Vavrinke na AO je čudo da je uopšte do finala i stigao, to je izjavio pre meča kod Matsa u emisiji, dva ili tri igrača su mu predala do finala. Njegova poznata karijera traje već 14 godina, svega tu ima, a uspesi su mu vanserijski.

Beobrad

pre 3 godine

Kad nece da objave, pa pisi nanaovo, ali krace, ko da ponovi sta je mislio prvobitno.
Finale Madrida 2009. Zvanicno najduzi mec u dva dobijena seta. Trajao je mislim 4 sata i 2 minuta. Novak je izgubio 2:1 uz mnogo neiskoroscenih mec lopti na obe strane. Izuzetno tenzican i napet mec za gledanje. Novak je toliko bio utucen sto je posle tolike borbe izgubio da je ozbiljno razmisljao da ostavi tenis.
Jos tada je pokazao da moze parirati Nadalu na sljaci. I to u sred Spanije.

Učitelj internet teletabisa

pre 3 godine

Novakov poraz od Čekinata u četvrtfinalu RG 2018. godine po meni je daleko teži nego ovaj od Nadala u finalu ovogodišnjeg RG! Zašto bi bio težak poraz u finalu RG u meču protiv kralja šljake i kralja tog turnira koji je redovno drao sve na RG, pa i one najveće, i Rodžera, i Noleta, i Stena, i Tima, itd? Naravno da je izgubiti od kralja šljake u finalu RG sasvim sasvim uobičajena stvar, dok ovo protiv Čekinata je zaista težak poraz i nedopustiv, da jedan od najboljih igrača u istoriji izgubi od anonimusa koji ni pre ni posle toga više nije napravio niti jedan pažnje vredan rezultat, naprotiv, tog Čekinata sada redovno deru i na Čelendžerima totalni anonimusi sa 500+ mesta na ATP listi! E to je težak težak poraz i velika sramota a ne ovo u nedelju!

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

Po meni, mnogo je teži Novakov poraz od Nadala u poludinalu RG 2013. godine koji ste i pomenuli u ovom tekstu upravo zato što je taj meč bio fantastičan i veoma ujednačen i do kraja neizvestan. Zato je taj poraz i teži i zato i boli naravno jer Nople je tu imao izrazite šanse da obori Nadala na RG, dok ovo sada nedeljno finale RG je išlo samo u jednom pravcu, Nadalovom, i ne boli nimalo jer je Nadal bio veoma dominantan i pitanje pobednika se nije postavljalo. Uostalom, i sam Nadal kaže da bi mu bila mnogo slađa pobeda da ju je ostvario u 5 setova. Plus, ima još jedan meč na RG koji je, po meni, teži poraz Novaka od ovog finala RG u nedelju, to je meč četvrtfinala protiv Tima 2017. godine kada ga je Tim deklasirao gotovo isto kao i Nadal u nedelju, sa 3:0 u setovima i sa 6:0 u 3. setu! To je po meni bolniji poraz od ovog u nedelju. Neko će reći da Novak tada nije bio u formi, i biće u pravu, ali opet, strašno težak, pretežak poraz mu je to bio, po meni teži od ovog u nedelju.

Goran Loznica

pre 3 godine

jeftin sofizam... cekaj da probam i ja sa selektivnom statistikom:
novak na AO i WIM ima 13 finala i 13 titula... novak nije mentalna gromada, on je njen cjale...
(lal, 13. oktobar 2020 17:45) Naucio sa vikipedije pojam pa ne zna ni kada da ga upotrebi a hoce da ispadne pametan.Pride sto pise lazi,a kuriozitet najveci je da vecina ni ne proverava istinitost tvrdnje vec lupa plus.Definicija srkibotova model 2011.

Goran Loznica

pre 3 godine

Najtezi poraz je bez konkurencije polufinale 2013 Roland Garros.Imao sam srecu da gledam uzivo na tribinama taj divovski mec.Secam se ko danas.Vreo jako vreo dan.Celi stadion zraci mrznju prema Novaku.Ne navijaju oni za Nadala nego protiv Noleta.Bilo je i nasih ljudi ali par desetina stranaca koji su bili bucni i davali energiju Đokovicu.Jos danas ne mogu verovati da je izgubio dobijeno.4 2 peti set i servis.Pecanje i istorija.
Osecaj na tribini ko urnisan.Mogu samo misliti kako je njemu bilo.Dobijen meč izgubis.
Ipak mi ostaje secanje na jedan neverovatan duel dva najveca tenisera.
Nijedna lopta nije bila izgubljena.Ustajes sa mesta misleci da je gotov gem Ali oni stizui teraju dalje...Nestvaran meč
(Mirko Kojotovski, 13. oktobar 2020 20:15) tako ti je to,ne vole ljudi folirante!

Aca Znalac

pre 3 godine

Mnogo je teško igrati skiro sat vremena i izgubiti 6-0. U istoriji atp tenisa nuko nikada bije ugrao sat vremena i izgubio 6-0. Malo je neverovatno da baš svaki gem se igra po 8 ili 9 minuta i da ga uvek uzme isti igrač. Malo je više nego neverovatni. Ipak 1 protiv 2 pa 6-0, ali za skoro sat vremena. Neko se dobro naplatio.

Jumko

pre 3 godine

@Mirko Kojotovski Kako ceo tuzni roman pada u vodu kada napises 4:2, a bilo je 4:3 kod pecanja! I zbog mreze nije bila prednost za Djokovica, nego za Rafu, a Djokovic je kasnije osvojio poen za djus! Verovatno oni koji ne znaju da padnu u jos veci ocaj, jer je kao bio blizu pobede... Shvatite da je poveo eventualno i 5:3, daleko bi to bilo od pobede! Da, sada tvrdite da bi pobedio, kao sto bi tvrdili da bi i na ovom RG pobedio da se kojim slucajem nije odigralo finale... A vidite koliko je to nerealno i daleko!

Dejan

pre 3 godine

Svi porazi ove trojice su bolni jer nismo navikli da gube a pogotovo naravno Noletovi jer je naš ali to je sastavni deo i bez toga se ne može, idemo dalje jer od prošlosti se ne živi.

Nal Bandi

pre 3 godine

Protiv Federera 2012. nije tezak poraz jer je to jedan od retkih meceva hde se sa sve pitao Federer.

Najtezi su svi porazi u bitnim mecevima u kojima se ne pruzi maksimum svojih mogucnosti i doprinosi protivniku za laksu pobedu, a najgore kad izgleda kao i da ti nije stalo, sto je nazalost po slici izgledalo i u nedelju. Ne mozes protiv Federera i Nadala, da se pristojno izrazim, poklonis dva seta fore, pa da posle jedan los gem ili dupla greska odluci (tako izgleda, a u stvari si sebe doveo u situaciju da to moze da presudi)

Wavrinka RG 2015, US Open 2016, Marej US Open 2012, Wimb 2013
Federer i Nadal, mnogo meceva je poklonio mnogo vise njima nego oni njemu. Cesto su i neke pobede zakomplikovane protiv tih igraca, ne znam cime izazvano. Kao da razmislja OK je da protiv Nadala igram 5 setova u spektaklu iako mu je igra u rukama za glatku pobedu.

Sa jedne strane, to je zastrasujuce za njegove protivnike, znati koliko mec zavisi od njega, ali sa druge strane, dosta vise filozofiranja, odigraj 5 godina postujuci sebe, iskoristi to sto imas u rukama, a postuj druge kroz postovanje tenisa tako sto ces svaku loptu odigrati maksimalno.

Mirko Kojotovski

pre 3 godine

Najtezi poraz je bez konkurencije polufinale 2013 Roland Garros.Imao sam srecu da gledam uzivo na tribinama taj divovski mec.Secam se ko danas.Vreo jako vreo dan.Celi stadion zraci mrznju prema Novaku.Ne navijaju oni za Nadala nego protiv Noleta.Bilo je i nasih ljudi ali par desetina stranaca koji su bili bucni i davali energiju Đokovicu.Jos danas ne mogu verovati da je izgubio dobijeno.4 2 peti set i servis.Pecanje i istorija.
Osecaj na tribini ko urnisan.Mogu samo misliti kako je njemu bilo.Dobijen meč izgubis.
Ipak mi ostaje secanje na jedan neverovatan duel dva najveca tenisera.
Nijedna lopta nije bila izgubljena.Ustajes sa mesta misleci da je gotov gem Ali oni stizui teraju dalje...Nestvaran meč

opa

pre 3 godine

Finale Vimbldona 2013 protiv Mareja, cetvrtfinale AO 2014 protiv Vavrinke, debakl od Melcera na RG 2010, OI 2008 i poraz od Nadala, polufinale RG 2011 protiv Federera kada je prekinut niz nepobedivosti...

Simke_007

pre 3 godine

2 najteza poraza,pocmom misljenju su od Vavrinke,kad smo svi ocekivali pobjede u finalima...Ajde jednu titulu neka je uzeo Vavrinka,jer je vrnski teniser,ali ovaj drugi gren slem u Njujorku je Novak morao da dobije.

lal

pre 3 godine

Nema 13/13 nego 13/14, izgubio je jedno finale Vimbldona od Mareja.
(Revolt, 13. oktobar 2020 17:59)
istina, moj mozak i dalke odbija da prihvati tu cinjenicu... to mi je najveca enigma u njegovoj karijeri... mnogo veca i od vavrinke...

CroFed

pre 3 godine

Polufinale RG 2011 kada je kao apsolutni favorit doživio prvi poraz u sezoni od švicarskog velemajstora, i finale US Opena 2012 i poraz u pet setova od Murraya

Miki

pre 3 godine

Novaku je cilj da obori nedelje i onda iskljucivo da juri GS..Ovo prvo ce upseti,u drugom ce stici RF ali mislim da ne i Nadala..Moja progonoza kad se svi povuku je Nadal 23,Novak 22 ili 21,Federer 21 ili 20..Mada voleo bih da novak ima najvise ali ubila ga korona..bio je naostren da ove godine uzme W sigurno i US open..doduse za US je sam kriv..

срле

pre 3 godine

Мислим да је један од најтежих пораза у финалу Ју Ес Опена 2013. године од Надала. Сећам се да су имали један од најдужих поена, преко 50 удараца, добио је тај поен Новак али изгубио меч. Сваки пораз у финалу гренд слема је јако тежак, Ђоковић има 10 пораза у финалима, штета што бар једно није окренуо рецимо против Мареја 2012. године у Њујорку. Новак има велику каријеру, биће још много победа и надам се мање пораза само нека је здрав, али победа над Федерером у Вимблдону прошле године се не заборавља.

Mario

pre 3 godine

Nismo ni svesni koliko je ova pandemija uticala pozitivno da Novak prestigne rekord RFa po broju nedelja na prvom mestu, pa put do trofeja na USOu je bio smesan, sta tek reci za RG? Uslovi u kojima se održavao plus zatvoren krov u finalu...

kole

pre 3 godine

Dozivio ih 21 na RG i US Openu. Cak 21 polufinale i 13 finala je odigrao na ta dva turnira, samo 4 kriminalne titule, i onda je kao Nolo mentalna gromada.?? E nolovci, tacno da vas nema, trebalo bi vas izmisliti. Najveca sportska zabluda je da je Djokovic mentalna gromada, doduse ta prica se spominje samo u Srbiji.

nečije ti sestri među noge

pre 3 godine

A onaj kada je smecovao u Pekingu u aut?Legenda kaze da je cela Knezevina bila u zalosti nedeljama...
(Goran Loznica, 13. oktobar 2020 17:12)osoba pod tim nikom koju pokušavaš da troluješ....

jel' da?

pre 3 godine

najteži... od Nadala 2013..ili 14' kada je bukvalno za poen ili dva izgubio titulu u Parizu...ovo, kad ga "razvali", nije za sikiraciju...Nole je na 3 od 4 GS veliki favorit u odnosu na Rafu, koji je u fazi karijere kada je sve podredjeno Bulonjskoj šumi...vratiće njemu Nole, ne brinite...

Poštovalac igre

pre 3 godine

Novak je poklanjao previše GS svojim rivalima u ovom slučaju 2x Vavrinki 2x Mareju pa Marinu dok Rodžer i Rafa nikada sebi nisu dozvoli to. Zato su dalje u plusu po tom parametru.

Sil

pre 3 godine

Sedim gledam kako Djokovic pokusava sa mlakim,sporim udarcima da imponira ,koga?
Ja mislim neka nova taktika,,ja mislila ovome je rodjendan,
Nadal nije ovo ocekivao ? Djokovica je iznenadio !
6-0 gasim Tv i vise me nije interesovalo jer je spustio glavu i dozvolio da njemu Nadal daje tanjire za dvoje

lal

pre 3 godine

Dozivio ih 21 na RG i US Openu. Cak 21 polufinale i 13 finala je odigrao na ta dva turnira, samo 4 kriminalne titule, i onda je kao Nolo mentalna gromada.?? E nolovci, tacno da vas nema, trebalo bi vas izmisliti. Najveca sportska zabluda je da je Djokovic mentalna gromada, doduse ta prica se spominje samo u Srbiji.
(kole, 13. oktobar 2020 17:13)
jeftin sofizam... cekaj da probam i ja sa selektivnom statistikom:
novak na AO i WIM ima 13 finala i 13 titula... novak nije mentalna gromada, on je njen cjale...

blazo perisic

pre 3 godine

Prosto neverovatno sta se pravi od jednog Novakovog poraza.Covek i dalje najbolji na svetu komentari katastrofa.Moje misljenje je da 90 % komentara dolazi od ljudi koji nikada nisu uzeli reket u ruke ni sutnuli loptu.Nole samo napred.

samo kažem

pre 3 godine

Ako ćemo iskreno, ništa manje teških poraza nije imao ni Nadal - AO2012, WB2018, AO2019 od Djokovića i AO2014 od Vavrinke. Slična priča i kod RF, tri poraza u finalima WB i još toliko u ATP Masters finalima (jedna predaja). Dakle, tu su negde samo što nas najviše boli ovo Novakovo jer je naš.

срле

pre 3 godine

Мислим да је један од најтежих пораза у финалу Ју Ес Опена 2013. године од Надала. Сећам се да су имали један од најдужих поена, преко 50 удараца, добио је тај поен Новак али изгубио меч. Сваки пораз у финалу гренд слема је јако тежак, Ђоковић има 10 пораза у финалима, штета што бар једно није окренуо рецимо против Мареја 2012. године у Њујорку. Новак има велику каријеру, биће још много победа и надам се мање пораза само нека је здрав, али победа над Федерером у Вимблдону прошле године се не заборавља.

Poštovalac igre

pre 3 godine

Novak je poklanjao previše GS svojim rivalima u ovom slučaju 2x Vavrinki 2x Mareju pa Marinu dok Rodžer i Rafa nikada sebi nisu dozvoli to. Zato su dalje u plusu po tom parametru.

lal

pre 3 godine

Dozivio ih 21 na RG i US Openu. Cak 21 polufinale i 13 finala je odigrao na ta dva turnira, samo 4 kriminalne titule, i onda je kao Nolo mentalna gromada.?? E nolovci, tacno da vas nema, trebalo bi vas izmisliti. Najveca sportska zabluda je da je Djokovic mentalna gromada, doduse ta prica se spominje samo u Srbiji.
(kole, 13. oktobar 2020 17:13)
jeftin sofizam... cekaj da probam i ja sa selektivnom statistikom:
novak na AO i WIM ima 13 finala i 13 titula... novak nije mentalna gromada, on je njen cjale...

samo kažem

pre 3 godine

Ako ćemo iskreno, ništa manje teških poraza nije imao ni Nadal - AO2012, WB2018, AO2019 od Djokovića i AO2014 od Vavrinke. Slična priča i kod RF, tri poraza u finalima WB i još toliko u ATP Masters finalima (jedna predaja). Dakle, tu su negde samo što nas najviše boli ovo Novakovo jer je naš.

blazo perisic

pre 3 godine

Prosto neverovatno sta se pravi od jednog Novakovog poraza.Covek i dalje najbolji na svetu komentari katastrofa.Moje misljenje je da 90 % komentara dolazi od ljudi koji nikada nisu uzeli reket u ruke ni sutnuli loptu.Nole samo napred.

CroFed

pre 3 godine

Polufinale RG 2011 kada je kao apsolutni favorit doživio prvi poraz u sezoni od švicarskog velemajstora, i finale US Opena 2012 i poraz u pet setova od Murraya

jel' da?

pre 3 godine

najteži... od Nadala 2013..ili 14' kada je bukvalno za poen ili dva izgubio titulu u Parizu...ovo, kad ga "razvali", nije za sikiraciju...Nole je na 3 od 4 GS veliki favorit u odnosu na Rafu, koji je u fazi karijere kada je sve podredjeno Bulonjskoj šumi...vratiće njemu Nole, ne brinite...

Simke_007

pre 3 godine

2 najteza poraza,pocmom misljenju su od Vavrinke,kad smo svi ocekivali pobjede u finalima...Ajde jednu titulu neka je uzeo Vavrinka,jer je vrnski teniser,ali ovaj drugi gren slem u Njujorku je Novak morao da dobije.

Miki

pre 3 godine

Novaku je cilj da obori nedelje i onda iskljucivo da juri GS..Ovo prvo ce upseti,u drugom ce stici RF ali mislim da ne i Nadala..Moja progonoza kad se svi povuku je Nadal 23,Novak 22 ili 21,Federer 21 ili 20..Mada voleo bih da novak ima najvise ali ubila ga korona..bio je naostren da ove godine uzme W sigurno i US open..doduse za US je sam kriv..

kole

pre 3 godine

Dozivio ih 21 na RG i US Openu. Cak 21 polufinale i 13 finala je odigrao na ta dva turnira, samo 4 kriminalne titule, i onda je kao Nolo mentalna gromada.?? E nolovci, tacno da vas nema, trebalo bi vas izmisliti. Najveca sportska zabluda je da je Djokovic mentalna gromada, doduse ta prica se spominje samo u Srbiji.

lal

pre 3 godine

Nema 13/13 nego 13/14, izgubio je jedno finale Vimbldona od Mareja.
(Revolt, 13. oktobar 2020 17:59)
istina, moj mozak i dalke odbija da prihvati tu cinjenicu... to mi je najveca enigma u njegovoj karijeri... mnogo veca i od vavrinke...

Mirko Kojotovski

pre 3 godine

Najtezi poraz je bez konkurencije polufinale 2013 Roland Garros.Imao sam srecu da gledam uzivo na tribinama taj divovski mec.Secam se ko danas.Vreo jako vreo dan.Celi stadion zraci mrznju prema Novaku.Ne navijaju oni za Nadala nego protiv Noleta.Bilo je i nasih ljudi ali par desetina stranaca koji su bili bucni i davali energiju Đokovicu.Jos danas ne mogu verovati da je izgubio dobijeno.4 2 peti set i servis.Pecanje i istorija.
Osecaj na tribini ko urnisan.Mogu samo misliti kako je njemu bilo.Dobijen meč izgubis.
Ipak mi ostaje secanje na jedan neverovatan duel dva najveca tenisera.
Nijedna lopta nije bila izgubljena.Ustajes sa mesta misleci da je gotov gem Ali oni stizui teraju dalje...Nestvaran meč

opa

pre 3 godine

Finale Vimbldona 2013 protiv Mareja, cetvrtfinale AO 2014 protiv Vavrinke, debakl od Melcera na RG 2010, OI 2008 i poraz od Nadala, polufinale RG 2011 protiv Federera kada je prekinut niz nepobedivosti...

Sil

pre 3 godine

Sedim gledam kako Djokovic pokusava sa mlakim,sporim udarcima da imponira ,koga?
Ja mislim neka nova taktika,,ja mislila ovome je rodjendan,
Nadal nije ovo ocekivao ? Djokovica je iznenadio !
6-0 gasim Tv i vise me nije interesovalo jer je spustio glavu i dozvolio da njemu Nadal daje tanjire za dvoje

Jumko

pre 3 godine

@Mirko Kojotovski Kako ceo tuzni roman pada u vodu kada napises 4:2, a bilo je 4:3 kod pecanja! I zbog mreze nije bila prednost za Djokovica, nego za Rafu, a Djokovic je kasnije osvojio poen za djus! Verovatno oni koji ne znaju da padnu u jos veci ocaj, jer je kao bio blizu pobede... Shvatite da je poveo eventualno i 5:3, daleko bi to bilo od pobede! Da, sada tvrdite da bi pobedio, kao sto bi tvrdili da bi i na ovom RG pobedio da se kojim slucajem nije odigralo finale... A vidite koliko je to nerealno i daleko!

Dejan

pre 3 godine

Svi porazi ove trojice su bolni jer nismo navikli da gube a pogotovo naravno Noletovi jer je naš ali to je sastavni deo i bez toga se ne može, idemo dalje jer od prošlosti se ne živi.

Mario

pre 3 godine

Nismo ni svesni koliko je ova pandemija uticala pozitivno da Novak prestigne rekord RFa po broju nedelja na prvom mestu, pa put do trofeja na USOu je bio smesan, sta tek reci za RG? Uslovi u kojima se održavao plus zatvoren krov u finalu...

Nal Bandi

pre 3 godine

Protiv Federera 2012. nije tezak poraz jer je to jedan od retkih meceva hde se sa sve pitao Federer.

Najtezi su svi porazi u bitnim mecevima u kojima se ne pruzi maksimum svojih mogucnosti i doprinosi protivniku za laksu pobedu, a najgore kad izgleda kao i da ti nije stalo, sto je nazalost po slici izgledalo i u nedelju. Ne mozes protiv Federera i Nadala, da se pristojno izrazim, poklonis dva seta fore, pa da posle jedan los gem ili dupla greska odluci (tako izgleda, a u stvari si sebe doveo u situaciju da to moze da presudi)

Wavrinka RG 2015, US Open 2016, Marej US Open 2012, Wimb 2013
Federer i Nadal, mnogo meceva je poklonio mnogo vise njima nego oni njemu. Cesto su i neke pobede zakomplikovane protiv tih igraca, ne znam cime izazvano. Kao da razmislja OK je da protiv Nadala igram 5 setova u spektaklu iako mu je igra u rukama za glatku pobedu.

Sa jedne strane, to je zastrasujuce za njegove protivnike, znati koliko mec zavisi od njega, ali sa druge strane, dosta vise filozofiranja, odigraj 5 godina postujuci sebe, iskoristi to sto imas u rukama, a postuj druge kroz postovanje tenisa tako sto ces svaku loptu odigrati maksimalno.

Učitelj internet teletabisa

pre 3 godine

Novakov poraz od Čekinata u četvrtfinalu RG 2018. godine po meni je daleko teži nego ovaj od Nadala u finalu ovogodišnjeg RG! Zašto bi bio težak poraz u finalu RG u meču protiv kralja šljake i kralja tog turnira koji je redovno drao sve na RG, pa i one najveće, i Rodžera, i Noleta, i Stena, i Tima, itd? Naravno da je izgubiti od kralja šljake u finalu RG sasvim sasvim uobičajena stvar, dok ovo protiv Čekinata je zaista težak poraz i nedopustiv, da jedan od najboljih igrača u istoriji izgubi od anonimusa koji ni pre ni posle toga više nije napravio niti jedan pažnje vredan rezultat, naprotiv, tog Čekinata sada redovno deru i na Čelendžerima totalni anonimusi sa 500+ mesta na ATP listi! E to je težak težak poraz i velika sramota a ne ovo u nedelju!

Beobrad

pre 3 godine

Kad nece da objave, pa pisi nanaovo, ali krace, ko da ponovi sta je mislio prvobitno.
Finale Madrida 2009. Zvanicno najduzi mec u dva dobijena seta. Trajao je mislim 4 sata i 2 minuta. Novak je izgubio 2:1 uz mnogo neiskoroscenih mec lopti na obe strane. Izuzetno tenzican i napet mec za gledanje. Novak je toliko bio utucen sto je posle tolike borbe izgubio da je ozbiljno razmisljao da ostavi tenis.
Jos tada je pokazao da moze parirati Nadalu na sljaci. I to u sred Spanije.

Aca Znalac

pre 3 godine

Mnogo je teško igrati skiro sat vremena i izgubiti 6-0. U istoriji atp tenisa nuko nikada bije ugrao sat vremena i izgubio 6-0. Malo je neverovatno da baš svaki gem se igra po 8 ili 9 minuta i da ga uvek uzme isti igrač. Malo je više nego neverovatni. Ipak 1 protiv 2 pa 6-0, ali za skoro sat vremena. Neko se dobro naplatio.

Goran Loznica

pre 3 godine

jeftin sofizam... cekaj da probam i ja sa selektivnom statistikom:
novak na AO i WIM ima 13 finala i 13 titula... novak nije mentalna gromada, on je njen cjale...
(lal, 13. oktobar 2020 17:45) Naucio sa vikipedije pojam pa ne zna ni kada da ga upotrebi a hoce da ispadne pametan.Pride sto pise lazi,a kuriozitet najveci je da vecina ni ne proverava istinitost tvrdnje vec lupa plus.Definicija srkibotova model 2011.

Jumko

pre 3 godine

@Ucitelj internet teletabisa Zasto bi bio tezak? Pa zato jer ste do nedelje pisali da ce biti jako tezak, da je Djokovic favorit, i da je verovatno najvaznije finale u istoriji sto se trke za Goata tice... E zato ne da je tezak, nego pretezak! A vi se sad tesite da je to sve ipak normalno...

nečije ti sestri među noge

pre 3 godine

A onaj kada je smecovao u Pekingu u aut?Legenda kaze da je cela Knezevina bila u zalosti nedeljama...
(Goran Loznica, 13. oktobar 2020 17:12)osoba pod tim nikom koju pokušavaš da troluješ....

Goran Loznica

pre 3 godine

Najtezi poraz je bez konkurencije polufinale 2013 Roland Garros.Imao sam srecu da gledam uzivo na tribinama taj divovski mec.Secam se ko danas.Vreo jako vreo dan.Celi stadion zraci mrznju prema Novaku.Ne navijaju oni za Nadala nego protiv Noleta.Bilo je i nasih ljudi ali par desetina stranaca koji su bili bucni i davali energiju Đokovicu.Jos danas ne mogu verovati da je izgubio dobijeno.4 2 peti set i servis.Pecanje i istorija.
Osecaj na tribini ko urnisan.Mogu samo misliti kako je njemu bilo.Dobijen meč izgubis.
Ipak mi ostaje secanje na jedan neverovatan duel dva najveca tenisera.
Nijedna lopta nije bila izgubljena.Ustajes sa mesta misleci da je gotov gem Ali oni stizui teraju dalje...Nestvaran meč
(Mirko Kojotovski, 13. oktobar 2020 20:15) tako ti je to,ne vole ljudi folirante!

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

Po meni, mnogo je teži Novakov poraz od Nadala u poludinalu RG 2013. godine koji ste i pomenuli u ovom tekstu upravo zato što je taj meč bio fantastičan i veoma ujednačen i do kraja neizvestan. Zato je taj poraz i teži i zato i boli naravno jer Nople je tu imao izrazite šanse da obori Nadala na RG, dok ovo sada nedeljno finale RG je išlo samo u jednom pravcu, Nadalovom, i ne boli nimalo jer je Nadal bio veoma dominantan i pitanje pobednika se nije postavljalo. Uostalom, i sam Nadal kaže da bi mu bila mnogo slađa pobeda da ju je ostvario u 5 setova. Plus, ima još jedan meč na RG koji je, po meni, teži poraz Novaka od ovog finala RG u nedelju, to je meč četvrtfinala protiv Tima 2017. godine kada ga je Tim deklasirao gotovo isto kao i Nadal u nedelju, sa 3:0 u setovima i sa 6:0 u 3. setu! To je po meni bolniji poraz od ovog u nedelju. Neko će reći da Novak tada nije bio u formi, i biće u pravu, ali opet, strašno težak, pretežak poraz mu je to bio, po meni teži od ovog u nedelju.

Bane

pre 3 godine

Kao što neko reče, život uspešnog sportiste se sastoji od pobeda i poraza. Da nije izgubio RG od Vavrinke, ne bi bio motivisan za sledeća 4 već bi te godine doživeo burnout, koji mu se desio 4 GS-a kasnije. Od Nišikorija je izgubio jer mu se rodilo dete i lumpovao je pred USO, nije trenirao dve nedelje pred taj GS. Pobeda nad 40-15 Federerom je kompenzacija za mnoge poraze. Oduvavanje Nadala sa AO je u kompenzaciji sa ovim RG. Gubitak od Vavrinke na AO je čudo da je uopšte do finala i stigao, to je izjavio pre meča kod Matsa u emisiji, dva ili tri igrača su mu predala do finala. Njegova poznata karijera traje već 14 godina, svega tu ima, a uspesi su mu vanserijski.

Сеновић

pre 3 godine

Данима су моји коментари били да бежи са турнира након полуфинала. Да се облепи фластерима и узме пензионерски штап. Ако није морао онако да игра, онда је оно очај и понижење.

kole

pre 3 godine

Dozivio ih 21 na RG i US Openu. Cak 21 polufinale i 13 finala je odigrao na ta dva turnira, samo 4 kriminalne titule, i onda je kao Nolo mentalna gromada.?? E nolovci, tacno da vas nema, trebalo bi vas izmisliti. Najveca sportska zabluda je da je Djokovic mentalna gromada, doduse ta prica se spominje samo u Srbiji.

CroFed

pre 3 godine

Polufinale RG 2011 kada je kao apsolutni favorit doživio prvi poraz u sezoni od švicarskog velemajstora, i finale US Opena 2012 i poraz u pet setova od Murraya

lal

pre 3 godine

Dozivio ih 21 na RG i US Openu. Cak 21 polufinale i 13 finala je odigrao na ta dva turnira, samo 4 kriminalne titule, i onda je kao Nolo mentalna gromada.?? E nolovci, tacno da vas nema, trebalo bi vas izmisliti. Najveca sportska zabluda je da je Djokovic mentalna gromada, doduse ta prica se spominje samo u Srbiji.
(kole, 13. oktobar 2020 17:13)
jeftin sofizam... cekaj da probam i ja sa selektivnom statistikom:
novak na AO i WIM ima 13 finala i 13 titula... novak nije mentalna gromada, on je njen cjale...

Poštovalac igre

pre 3 godine

Novak je poklanjao previše GS svojim rivalima u ovom slučaju 2x Vavrinki 2x Mareju pa Marinu dok Rodžer i Rafa nikada sebi nisu dozvoli to. Zato su dalje u plusu po tom parametru.

blazo perisic

pre 3 godine

Prosto neverovatno sta se pravi od jednog Novakovog poraza.Covek i dalje najbolji na svetu komentari katastrofa.Moje misljenje je da 90 % komentara dolazi od ljudi koji nikada nisu uzeli reket u ruke ni sutnuli loptu.Nole samo napred.

jel' da?

pre 3 godine

najteži... od Nadala 2013..ili 14' kada je bukvalno za poen ili dva izgubio titulu u Parizu...ovo, kad ga "razvali", nije za sikiraciju...Nole je na 3 od 4 GS veliki favorit u odnosu na Rafu, koji je u fazi karijere kada je sve podredjeno Bulonjskoj šumi...vratiće njemu Nole, ne brinite...

Mario

pre 3 godine

Nismo ni svesni koliko je ova pandemija uticala pozitivno da Novak prestigne rekord RFa po broju nedelja na prvom mestu, pa put do trofeja na USOu je bio smesan, sta tek reci za RG? Uslovi u kojima se održavao plus zatvoren krov u finalu...

Mirko Kojotovski

pre 3 godine

Najtezi poraz je bez konkurencije polufinale 2013 Roland Garros.Imao sam srecu da gledam uzivo na tribinama taj divovski mec.Secam se ko danas.Vreo jako vreo dan.Celi stadion zraci mrznju prema Novaku.Ne navijaju oni za Nadala nego protiv Noleta.Bilo je i nasih ljudi ali par desetina stranaca koji su bili bucni i davali energiju Đokovicu.Jos danas ne mogu verovati da je izgubio dobijeno.4 2 peti set i servis.Pecanje i istorija.
Osecaj na tribini ko urnisan.Mogu samo misliti kako je njemu bilo.Dobijen meč izgubis.
Ipak mi ostaje secanje na jedan neverovatan duel dva najveca tenisera.
Nijedna lopta nije bila izgubljena.Ustajes sa mesta misleci da je gotov gem Ali oni stizui teraju dalje...Nestvaran meč

Jumko

pre 3 godine

@Mirko Kojotovski Kako ceo tuzni roman pada u vodu kada napises 4:2, a bilo je 4:3 kod pecanja! I zbog mreze nije bila prednost za Djokovica, nego za Rafu, a Djokovic je kasnije osvojio poen za djus! Verovatno oni koji ne znaju da padnu u jos veci ocaj, jer je kao bio blizu pobede... Shvatite da je poveo eventualno i 5:3, daleko bi to bilo od pobede! Da, sada tvrdite da bi pobedio, kao sto bi tvrdili da bi i na ovom RG pobedio da se kojim slucajem nije odigralo finale... A vidite koliko je to nerealno i daleko!

Sil

pre 3 godine

Sedim gledam kako Djokovic pokusava sa mlakim,sporim udarcima da imponira ,koga?
Ja mislim neka nova taktika,,ja mislila ovome je rodjendan,
Nadal nije ovo ocekivao ? Djokovica je iznenadio !
6-0 gasim Tv i vise me nije interesovalo jer je spustio glavu i dozvolio da njemu Nadal daje tanjire za dvoje

Goran Loznica

pre 3 godine

Najtezi poraz je bez konkurencije polufinale 2013 Roland Garros.Imao sam srecu da gledam uzivo na tribinama taj divovski mec.Secam se ko danas.Vreo jako vreo dan.Celi stadion zraci mrznju prema Novaku.Ne navijaju oni za Nadala nego protiv Noleta.Bilo je i nasih ljudi ali par desetina stranaca koji su bili bucni i davali energiju Đokovicu.Jos danas ne mogu verovati da je izgubio dobijeno.4 2 peti set i servis.Pecanje i istorija.
Osecaj na tribini ko urnisan.Mogu samo misliti kako je njemu bilo.Dobijen meč izgubis.
Ipak mi ostaje secanje na jedan neverovatan duel dva najveca tenisera.
Nijedna lopta nije bila izgubljena.Ustajes sa mesta misleci da je gotov gem Ali oni stizui teraju dalje...Nestvaran meč
(Mirko Kojotovski, 13. oktobar 2020 20:15) tako ti je to,ne vole ljudi folirante!

Aca Znalac

pre 3 godine

Mnogo je teško igrati skiro sat vremena i izgubiti 6-0. U istoriji atp tenisa nuko nikada bije ugrao sat vremena i izgubio 6-0. Malo je neverovatno da baš svaki gem se igra po 8 ili 9 minuta i da ga uvek uzme isti igrač. Malo je više nego neverovatni. Ipak 1 protiv 2 pa 6-0, ali za skoro sat vremena. Neko se dobro naplatio.

nečije ti sestri među noge

pre 3 godine

A onaj kada je smecovao u Pekingu u aut?Legenda kaze da je cela Knezevina bila u zalosti nedeljama...
(Goran Loznica, 13. oktobar 2020 17:12)osoba pod tim nikom koju pokušavaš da troluješ....

срле

pre 3 godine

Мислим да је један од најтежих пораза у финалу Ју Ес Опена 2013. године од Надала. Сећам се да су имали један од најдужих поена, преко 50 удараца, добио је тај поен Новак али изгубио меч. Сваки пораз у финалу гренд слема је јако тежак, Ђоковић има 10 пораза у финалима, штета што бар једно није окренуо рецимо против Мареја 2012. године у Њујорку. Новак има велику каријеру, биће још много победа и надам се мање пораза само нека је здрав, али победа над Федерером у Вимблдону прошле године се не заборавља.

samo kažem

pre 3 godine

Ako ćemo iskreno, ništa manje teških poraza nije imao ni Nadal - AO2012, WB2018, AO2019 od Djokovića i AO2014 od Vavrinke. Slična priča i kod RF, tri poraza u finalima WB i još toliko u ATP Masters finalima (jedna predaja). Dakle, tu su negde samo što nas najviše boli ovo Novakovo jer je naš.

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

Po meni, mnogo je teži Novakov poraz od Nadala u poludinalu RG 2013. godine koji ste i pomenuli u ovom tekstu upravo zato što je taj meč bio fantastičan i veoma ujednačen i do kraja neizvestan. Zato je taj poraz i teži i zato i boli naravno jer Nople je tu imao izrazite šanse da obori Nadala na RG, dok ovo sada nedeljno finale RG je išlo samo u jednom pravcu, Nadalovom, i ne boli nimalo jer je Nadal bio veoma dominantan i pitanje pobednika se nije postavljalo. Uostalom, i sam Nadal kaže da bi mu bila mnogo slađa pobeda da ju je ostvario u 5 setova. Plus, ima još jedan meč na RG koji je, po meni, teži poraz Novaka od ovog finala RG u nedelju, to je meč četvrtfinala protiv Tima 2017. godine kada ga je Tim deklasirao gotovo isto kao i Nadal u nedelju, sa 3:0 u setovima i sa 6:0 u 3. setu! To je po meni bolniji poraz od ovog u nedelju. Neko će reći da Novak tada nije bio u formi, i biće u pravu, ali opet, strašno težak, pretežak poraz mu je to bio, po meni teži od ovog u nedelju.

Bane

pre 3 godine

Kao što neko reče, život uspešnog sportiste se sastoji od pobeda i poraza. Da nije izgubio RG od Vavrinke, ne bi bio motivisan za sledeća 4 već bi te godine doživeo burnout, koji mu se desio 4 GS-a kasnije. Od Nišikorija je izgubio jer mu se rodilo dete i lumpovao je pred USO, nije trenirao dve nedelje pred taj GS. Pobeda nad 40-15 Federerom je kompenzacija za mnoge poraze. Oduvavanje Nadala sa AO je u kompenzaciji sa ovim RG. Gubitak od Vavrinke na AO je čudo da je uopšte do finala i stigao, to je izjavio pre meča kod Matsa u emisiji, dva ili tri igrača su mu predala do finala. Njegova poznata karijera traje već 14 godina, svega tu ima, a uspesi su mu vanserijski.

Miki

pre 3 godine

Novaku je cilj da obori nedelje i onda iskljucivo da juri GS..Ovo prvo ce upseti,u drugom ce stici RF ali mislim da ne i Nadala..Moja progonoza kad se svi povuku je Nadal 23,Novak 22 ili 21,Federer 21 ili 20..Mada voleo bih da novak ima najvise ali ubila ga korona..bio je naostren da ove godine uzme W sigurno i US open..doduse za US je sam kriv..

Goran Loznica

pre 3 godine

jeftin sofizam... cekaj da probam i ja sa selektivnom statistikom:
novak na AO i WIM ima 13 finala i 13 titula... novak nije mentalna gromada, on je njen cjale...
(lal, 13. oktobar 2020 17:45) Naucio sa vikipedije pojam pa ne zna ni kada da ga upotrebi a hoce da ispadne pametan.Pride sto pise lazi,a kuriozitet najveci je da vecina ni ne proverava istinitost tvrdnje vec lupa plus.Definicija srkibotova model 2011.

Nal Bandi

pre 3 godine

Protiv Federera 2012. nije tezak poraz jer je to jedan od retkih meceva hde se sa sve pitao Federer.

Najtezi su svi porazi u bitnim mecevima u kojima se ne pruzi maksimum svojih mogucnosti i doprinosi protivniku za laksu pobedu, a najgore kad izgleda kao i da ti nije stalo, sto je nazalost po slici izgledalo i u nedelju. Ne mozes protiv Federera i Nadala, da se pristojno izrazim, poklonis dva seta fore, pa da posle jedan los gem ili dupla greska odluci (tako izgleda, a u stvari si sebe doveo u situaciju da to moze da presudi)

Wavrinka RG 2015, US Open 2016, Marej US Open 2012, Wimb 2013
Federer i Nadal, mnogo meceva je poklonio mnogo vise njima nego oni njemu. Cesto su i neke pobede zakomplikovane protiv tih igraca, ne znam cime izazvano. Kao da razmislja OK je da protiv Nadala igram 5 setova u spektaklu iako mu je igra u rukama za glatku pobedu.

Sa jedne strane, to je zastrasujuce za njegove protivnike, znati koliko mec zavisi od njega, ali sa druge strane, dosta vise filozofiranja, odigraj 5 godina postujuci sebe, iskoristi to sto imas u rukama, a postuj druge kroz postovanje tenisa tako sto ces svaku loptu odigrati maksimalno.

Beobrad

pre 3 godine

Kad nece da objave, pa pisi nanaovo, ali krace, ko da ponovi sta je mislio prvobitno.
Finale Madrida 2009. Zvanicno najduzi mec u dva dobijena seta. Trajao je mislim 4 sata i 2 minuta. Novak je izgubio 2:1 uz mnogo neiskoroscenih mec lopti na obe strane. Izuzetno tenzican i napet mec za gledanje. Novak je toliko bio utucen sto je posle tolike borbe izgubio da je ozbiljno razmisljao da ostavi tenis.
Jos tada je pokazao da moze parirati Nadalu na sljaci. I to u sred Spanije.

Сеновић

pre 3 godine

Данима су моји коментари били да бежи са турнира након полуфинала. Да се облепи фластерима и узме пензионерски штап. Ако није морао онако да игра, онда је оно очај и понижење.

lal

pre 3 godine

Nema 13/13 nego 13/14, izgubio je jedno finale Vimbldona od Mareja.
(Revolt, 13. oktobar 2020 17:59)
istina, moj mozak i dalke odbija da prihvati tu cinjenicu... to mi je najveca enigma u njegovoj karijeri... mnogo veca i od vavrinke...

Jumko

pre 3 godine

@Ucitelj internet teletabisa Zasto bi bio tezak? Pa zato jer ste do nedelje pisali da ce biti jako tezak, da je Djokovic favorit, i da je verovatno najvaznije finale u istoriji sto se trke za Goata tice... E zato ne da je tezak, nego pretezak! A vi se sad tesite da je to sve ipak normalno...

opa

pre 3 godine

Finale Vimbldona 2013 protiv Mareja, cetvrtfinale AO 2014 protiv Vavrinke, debakl od Melcera na RG 2010, OI 2008 i poraz od Nadala, polufinale RG 2011 protiv Federera kada je prekinut niz nepobedivosti...

Dejan

pre 3 godine

Svi porazi ove trojice su bolni jer nismo navikli da gube a pogotovo naravno Noletovi jer je naš ali to je sastavni deo i bez toga se ne može, idemo dalje jer od prošlosti se ne živi.

Učitelj internet teletabisa

pre 3 godine

Novakov poraz od Čekinata u četvrtfinalu RG 2018. godine po meni je daleko teži nego ovaj od Nadala u finalu ovogodišnjeg RG! Zašto bi bio težak poraz u finalu RG u meču protiv kralja šljake i kralja tog turnira koji je redovno drao sve na RG, pa i one najveće, i Rodžera, i Noleta, i Stena, i Tima, itd? Naravno da je izgubiti od kralja šljake u finalu RG sasvim sasvim uobičajena stvar, dok ovo protiv Čekinata je zaista težak poraz i nedopustiv, da jedan od najboljih igrača u istoriji izgubi od anonimusa koji ni pre ni posle toga više nije napravio niti jedan pažnje vredan rezultat, naprotiv, tog Čekinata sada redovno deru i na Čelendžerima totalni anonimusi sa 500+ mesta na ATP listi! E to je težak težak poraz i velika sramota a ne ovo u nedelju!

Simke_007

pre 3 godine

2 najteza poraza,pocmom misljenju su od Vavrinke,kad smo svi ocekivali pobjede u finalima...Ajde jednu titulu neka je uzeo Vavrinka,jer je vrnski teniser,ali ovaj drugi gren slem u Njujorku je Novak morao da dobije.