Tenis 114

Subota, 03.10.2020.

18:05

Đoković se nervirao, ali blistao – sjajnim tenisom do osmine finala!

Novak Đoković plasirao se u osminu finala Rolan Garosa ubedljivom pobedom nad Danijelom Elahijem Galanom Riverosom – 3:0 (6:0, 6:3, 6:2).

Ðokoviæ se nervirao, ali blistao – sjajnim tenisom do osmine finala! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

114 Komentari

Sortiraj po:

slaviša šmigič

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

Slobodno se potpiši Jumko svi znamo koliko imaš znanja kad iznosiš neke podatke a oni ispostavilo se skroz pogrešni.

slaviša šmigič

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

Slobodno se potpiši Jumko svi znamo koliko imaš znanja kad iznosiš neke podatke a oni ispostavilo se skroz pogrešni.

CroFed

pre 3 godine

@Milan_PT

I što mu je vrijedila ta pobjeda u 1/4 finalu protiv najslabijeg ikad Nadala bez samopouzdanja i nedovoljno oporavljenog (možda mu je bili pametnije da kao 2016 uzme dužu pauzu) od manjih ozljeda kada ga je u finalu torpedirao Stan The Man? Jedno je dobiti in form Rafu u finalu a drugo poluspremnog igrača bez vjere u svoje mogućnosti. Pa to kao ovi neki tu koji spominju Kyrgiosa i njegove pobjede nad Novakom, a on nikad goru fazu karijere prolazio kada ga je ovaj sredio...

sweswe

pre 3 godine

Rafa nema AO, Rodzer RG. Sve se crta kao u filmu.
(Kanidja PG, 3. oktobar 2020 20:57)

Opet neko sa Androida šalje bisere. Obojica imaju osvojene sve GS. Ajde što sam lično gledao kad je Nadal pobedio Federera u finalu AO (čuvene Federerove suze), ali bre ako si i juče rođen valjda umeš da pogledaš barem Vikipediju? Imaš i na srpskom, ne moraš da znaš druge jezike. Evo, da ti bude još lakše, pogledaj 2009. godinu. Za oba ova bisera koje si izvalio.
(Prekjuče, 3. oktobar 2020 22:03)
Kod nas se to zove: "Razumjeti tekst."
K je rekao da: Nadalu nedostaje Australija, a Federeru Pariz...
...tj, ako Novak osvoji Pariz ove godine imace 2 x sve GS + vec ima 2 x sve masterse, KONTAS? ...a sad pali na Wiki i pogledaj, prije toga procitaj komentar koji si komentarisao.

misko ajkula

pre 3 godine

Izgleda da ovaj je nekad federer nekad rodik a nekad jumko. Zavisi koliko mnogo je prso taj dan. Kad je baletan osvajao GS igravsi protiv chunga u SF i cilica u finalu tad je bio kralj tenisa hahaha. Izgleda da grobare( za koje i ja navijam, ali iskreno me bas briga sto veze nemaju ni u jednom sportu ) mnogo boli ovaj tezak period

bizli

pre 3 godine

Mislim da se tek sada vidi da je rukovodstvo RG-a ovaj krov trebalo da postavi još pre 10-tak godina. 
Mnogo je zanimljivije, valjda zbog noćnih mečeva. 
Tek kada bude publike, biće još bolje.
(Vlada, 03. oktobar 2020 21:21)

A ko je rekao da ce vise ikad i biti publike. Vlado sine pa je ti vidis sta se sve radi?

Milutin

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

Odmah se vidi koliko poznaješ tenis. U Noletovoj polovini su Hačanov i Cicipas, obojica osvajači masters turnira.

Brigitte Bardot

pre 3 godine

Luka je ranije mogao da objavi i nešto na račun najvećeg Srbina svih vremena, ali više ne objavljuje ništa, pa slutim da ga je ljakse Srki jurio po studiju kao nekada Viška. I Viško sad maksimalno navija za familiju, uz odavanje priznanja za čoveka koji je napravio Novaka. Kad ga je već pravio za tenisera prvaka sveta što ga ne naprivi malo lepšeg, ružan k'o đavo, liči na monahe iz hilandarskih pećina, kost i koža.

misko ajkula

pre 3 godine

Cro fed, kako vrijeme ide sve vise izlazis na povrsinu... ni nadal nikad nije dobio novaka na AO, i to uopste, ne samo u finalu i nikad ga nije dobio u finalu Wimbledona . A ni baletan ga nikad nije dobio u finalo ova dva GS. Ali ajde neka bude da je to nebitno

misko ajkula

pre 3 godine

Wagabond, e sko si provjerio na wikipediji onda je sigurno tako. Evo sad cu ja da udjem da ispravim to hahaha. Cus wikipedia

Keynes

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

To nije tačno. Dimitrov ima osvojen Sinsinati, a u Novakovoj je strani zreba.
A ko još ima osvojen masters uopšte od preostalih igrača na turniru osim Noleta i Rafe? Tim (samo jedan!) i Zverev (3).
(x, 03. oktobar 2020 21:31)

I naredni protivnik Novakov, Khacanov, ima osvojen masters. Pariz. Pozdrav.

luka

pre 3 godine

@Vagabond

Rank - Country - Name - Matches - Won %
1 SWE Bjorn Borg 71.71%
2 SRB Novak Djokovic 68.83%
3 AUS Rod Laver 68.32%
4 ESP Rafael Nadal 65.02%
5 GER Boris Becker 64.71%
6 SUI Roger Federer 64.45%
7 USA Pete Sampras 63.59%
8 USA Ivan Lendl 63.28%
9 USA John McEnroe 55.56%
10 GBR Andy Murray 55.14%

Milan_PT

pre 3 godine

Jedina bitna činjenica u vezi te usporedbe je- niti Roger niti Novak nisu uspjeli dobiti Rafu u finalu...
(CroFed, 3. oktobar 2020 19:39)

Jedina bitna činjenica u vezi SA tom usporedbom je: Rodžer nikad nije dobio Rafu na RG, a Novak jeste. I opet će...

u prolazu

pre 3 godine

Za Novaka RG tek sad počinje, ovo do sada su bili samo treninzi s TV prenosom. Rafa ima još jedan trening meč pred sobom a onda kreće tvrdo. Nama ostaje da uživamo i da se nadamo da ćemo za nedelju dana gledati još jedan Novak - Rafa klasik, pa ko bude bolji

Prekjuče

pre 3 godine

Rafa nema AO, Rodzer RG. Sve se crta kao u filmu.
(Kanidja PG, 3. oktobar 2020 20:57)

Opet neko sa Androida šalje bisere. Obojica imaju osvojene sve GS. Ajde što sam lično gledao kad je Nadal pobedio Federera u finalu AO (čuvene Federerove suze), ali bre ako si i juče rođen valjda umeš da pogledaš barem Vikipediju? Imaš i na srpskom, ne moraš da znaš druge jezike. Evo, da ti bude još lakše, pogledaj 2009. godinu. Za oba ova bisera koje si izvalio.

auuu bato

pre 3 godine

Sportski radnik

Ček, zar meč mora da se prekine zbog kiše, kako to? Zar ne rekoste da nema veze što pada kada je pre dve godine Nadal zatražio da se prekine jer je isto levala kao iz tuša. A što se vrtnog radnika i vrtlarstva tiče, kad već nema protivnika (za ovog niko živi nije čuo), eto bar da popravlja šljaku kad je već izašao na teren. Nema smisla da ništa ne radi do finala.

40 15

pre 3 godine

Ne razumem vas koji se zalite na relativno lak Novakov zreb. Ljudi nije on kriv sto su poispadali nosiosi i sto mu se ovako otvorilo. Ako vas bas zanima idite i pogledajte projektovan zreb i vidite sa kim je u kom kolu trebalo da se sastane. Svasta.

Vlada

pre 3 godine

Mislim da se tek sada vidi da je rukovodstvo RG-a ovaj krov trebalo da postavi još pre 10-tak godina.
Mnogo je zanimljivije, valjda zbog noćnih mečeva.
Tek kada bude publike, biće još bolje.

davež protiv gnjaveža

pre 3 godine

Ovde se radi o Novakovoj pobedi. Ne razumem zašto su se "analitičari", takođe poznati i pod imenom gnjavatori, raspisali ovoliko? To prosečnog navijača uopšte ne zanima, sem ako ne radi doktorsku disertaciju u vezi tenisa. Novak je bio nadmoćan, pobedio i ide dalje. To je suština.

Vagabond

pre 3 godine

@ meda,
Ne znam odakle si izvukao podatak o procentu mečeva sa top10 igračima, ali uspešnost je apsolutno netačan podatak. Upravo sam proverio na Wiki, i sva trojica imaju manje više jednak procenat uspešnosti protiv top 10 igrača.

Slobodan

pre 3 godine

Ne znam zasto je nekome sporan zrijeb. Sada pocinju prave borbe. Novak ce imati ozbiljne protivnike. Kacanov i Busta su dobri protivnici. Za polufinale Rubljev (mislim da je opasniji trenutno od Cicipasa) i vise nego dobar. Ako prodje u finale o Nadalu i Timu ne treba previse govoriti. Njih trojica ovdje odlucuju broja 1 na kraju godine. Recite mi kad su imali izrazito teze proticnike Nadal i Federer na nekom GS sto su osvojili? Ne zaboravite da su Zverev i onaj mladi Italijan u drugom djelu zrijeba, a Medvedem je na US openu bio vise nego dobar. Malo li je vrhunskih igraca?

x

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

To nije tačno. Dimitrov ima osvojen Sinsinati, a u Novakovoj je strani zreba.
A ko još ima osvojen masters uopšte od preostalih igrača na turniru osim Noleta i Rafe? Tim (samo jedan!) i Zverev (3).

sasa.r

pre 3 godine

Novak nikada nije udarao jače lopticu u karijeri! Servis fenomenalan, ravni forhend i behend strašni, behend slajz odličan, dropošot odličan.Ipak, kada je protivnik izbačen sa terena i nema previše opcija osim neki blagi slajz, posebno sa behend strane ili ,,balon" sa forhenda, ne koristi da izađe na mrežu i da lagano završi poen već tvrdoglavo i uporno čeka da loptica padne i tako često izgubi inicijativu.To npr Nadal jako dobro koristi i ima perfektnu anticipaciju.Ovo pričam za vrijeme kada dođu jači protivnici koji neće toliko griješiti sa osnovne linije pa će Novak morati da nešto mijenja. Nadam se da će stručni tim poraditi na ovome.Idemooooo do titule.

Sportski radnik

pre 3 godine

Roland Garos bio i ostao najlosiji organizator jednog GS.
Neverojatno i sramotno, sta se opet upravo dogadjalo kad Djokovic igrao.
Kisa je levala kao iz tusa, a oni NE zatvaraju krov kojeg su posle toliko
godina jedva napravili i opet nije sluzio svojoj svrsi. Protivnik Galan mogao
je slomiti nogu, a da organizator za to ne bi verovatno odgovarao. Ah, ti
francuzi, cudan narod! Neznam zasto se uopste za njih kaze "grand nation",
kad to uopste nisu. Na Eurosportu Nemacke, ismijavali se, da je Djokovic
"morao" pomagati rasturati suvi pesak i nazvali ga da je postao vrtni radnik.
No, hvala Bogu, ipak je na kraju uverljivim rezultatom popedio kolumbijanca
Galana.

lopta

pre 3 godine

Gresio je jer je bio nestrpljiv da sto pre zavrsi mec. Bez obzira na to, igra Nole i ubija. Dize i dalje formu iz meca u mec. Ko god ima zamerke na njegovo danasnje izdanje nije objektivan.

Beobrad

pre 3 godine

Opet laksi trening i opet protivnik uzima 5 gemova. Hacanov ce stici do jednog T-brejka, ako Nole bude malo popustio.
Pravi izazov moze jedino biti nepredvidivi i talentovani Rubljov, koji je srecom sklon velikim oscilacijama, kao i svi ruski teniseri. Ukljucujuci i Sapovalova i Zvereva.

Izdrzi

pre 3 godine

Safin i Roddick imaju pozitivni H2H s Novicom, dok su Agaasi i Hewiit po izboru kanala Tennis TV na 2 i 5 mjestu najboljih ikad kada je vraćanje servisa u pitanju...
(CroFed, 03. oktobar 2020 19:47)

Djokovic je sa njima igrao sa 18 godina, trudis se da pises objektivne komentare ali s vremena na vreme pokazes koliko te ustvari boli Novakova dominacija.

Simo

pre 3 godine

@ Gledajte i oni koji volite Novaka i koji ga ne volite, gledajte ovu poeziju tenisa, ovo samopouzdanje, ovu sigurnost, ovo perfektno kretanje, ovo namestanje za svaki udarac, ovu dominaciju najboljeg igraca svih vremena. Gledajte ljudi jer ovakav tenis niko posle Novaka nece igrati bar 50 godina
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (No1e, 3. oktobar 2020 20:08)

Ne posle 50 godina, nego nikad. Ovi ljudi jednostavno ne shvataju koliko je Novak veliki. A njihovi unuci ce gledati reprize njegove igre jer ce to biti zanimljivije od tadasnjeg srpskog tenisa.

Bob Makadu

pre 3 godine

Prosla su prva tri kola,Novak je u osmini finala,sta reci o ova prva tri meca,protivnici nisu bili neka imena,nijedan nije cak ni pripretio,9 laganih setova u Novakovu korist.Nole je pokazao veoma sigurnu i dobru igru u prva tri kola,cini se odlicno spreman,ima jos prostora i za bolju igru ali vec ovo sada je na veoma visokom nivou.Sledi mec sa Hacanovim koji je uvek neugodan protivnik,ali opet sve zavisi od Novaka,mislim da ne bi trebalo da bude nekih vecih problema za Novaka ni u tom mecu.Idemooooo.

DRAGAN

pre 3 godine

Ne mogu da shvatim da
ovi organizatoi RG ne
postuju svetskog broja 1.
Pod ovakvim uslovima i kisi
koja pada dozvoljavaju da
se tenis igra. Pa zasto su
onda ovaj krov uopste pravili i kome on sluzi.
RG je definitivno bio i ostao najgori GS. Glava me boli
gledajuci ove silne propuste
koje teniseri sebi dopustaju zahvaljujuci usijanim gavama na RG.Ovi uslovi za
igru nisu za tenis, mozda za
ragbi.Nole sada sredi tog
Kacanova, a najbolja vest
koja se danas desila pored
ove pobede, jeste ispadanje
iz daljeg takmicenja spanca
Aguta, koga su svi unapred
videli u novoj borbi sa Novakom, ali eto sanse ako
prodje dalje Busta, da mu se Novak revansira za USO,
koji je Novak tragicno zavrsio na svoj kiks koji je
dozvolio da mu se osvete
organizatori USO. Sada
napad na RG, nema druge.
IDEMO NOLE I SRETNO.

No1e

pre 3 godine

Gledajte i oni koji volite Novaka i koji ga ne volite, gledajte ovu poeziju tenisa, ovo samopouzdanje, ovu sigurnost, ovo perfektno kretanje, ovo namestanje za svaki udarac, ovu dominaciju najboljeg igraca svih vremena. Gledajte ljudi jer ovakav tenis niko posle Novaka nece igrati bar 50 godina

Evo sta treba da se uradi

pre 3 godine

Na ovom Rolan Garos-om, menadzeri i rukovodioci turnira mogu slobodno da kazu-NoXi-cu, ti odmaraj, zna se ko je prvi, a svi ovstali na celo sa LaKukarachom mogu se boriti za drugo mesto i tanjiracu. Na ovakvu shljaku i ovakve uvjete, Nole moze slobodno da kaze organizatorima----pustite mi odjednom i DOminika Tima i LaKukarachu obojicu u doublu protiv mene samog i da ih reshim jednom za sva vremena.

Kanidja PG

pre 3 godine

Brat je odlucio da svima da po 5 gemova u 3 seta sto je brutalno. Samo Berankis se izvukao srecno bez krompira.
Kacanov je samo jedna prepreka u nizu na putu velikog finala(Nadal, Tim, Svarcman?). Ovo su idealni uslovi na sjaci, plus krov. Sad ili nikad 2 RG i opet sa tom titulom zatvara krug osvojiti svaki GS bar dva put. Rafa nema AO, Rodzer RG. Sve se crta kao u filmu.
Nedelje kao broj 1 su samo pitanje vremena 8 mart jer do maja nista se ne brise. Moze samo da zaradi na zavrsni masters brani svega 200poena a 1500 je u igri.
Covjek nema poraz od novembra prosle god, cak mu se i crta u cetvrtfinalu Karenjo Busta da pokaze Spancu da je samo srecno uz pomoc dobre glume linijskog sudije prosao dalje na US. Jedna od najboljih Novakovih sezona uz 2011,2015 bez dileme. 34 pobjede u nizu, kraj se ne nazire... Srecno sampionu, do himne na Satrijeu.

Papillon

pre 3 godine

Novak je na jednoj od konferencija za medije objašnjavao “nužnost” igranja drop šota... Mislim da bi bilo totalno opravdano pitati ga za obrazloženje zašto nakon svakog drop šota njegov sledeći udarac mora da bude lob ?! Možda je postao alergičan na pasing šot... Prvi teniser sveta bi morao da pokaže mnogo raznovrsniju i kvalitetniju igru od prikazane.

Hak Fin

pre 3 godine

Da, Novak nije dobio Rafu u finalu, nego u 1/4 i jedini je sampion iz Rafine RG ere koji ima i pobedu nad Rafom i RG, mada ne iste godine. Svajcarci su uzeli RG zahvljujuci Soderlingu i Novaku, koji su Rafu sklonili sa puta, a nikada ga nisu pobedili na RG....

"you should close the roof down"

pre 3 godine

bolja igra nego u prva dva kola
nekoliko vrhunskih drop shotova i mnogo vishe trchanja
prilichan broj vinera uz prilichan broj greshaka
sve u svemu igra koja ohrabruje

Damir M.

pre 3 godine

Nisu oni krivi što su protivnici toliko loši, ali Nadal bukvalno do četvrtfinala nema pristojnog protivnika, a Nole do idućeg kola. Kao treninzi, totalno nekompetitivno.

Lazar

pre 3 godine

Ljudi jel se secate onih komentara sta su sve ljudi pisali ovde 2017 i pola 2018 ? Hahaha meni je smesno kada se setim sada, zamislite koliko su hejteri bili srecni. U to vreme napises poruku podrske Djokovicu dobijes vise minusa nego pluseva hahaha komicno. Mislili to je to kraj hahaha

Voja

pre 3 godine

Opet se Nole zavitlava I udara po loptici nakon poena... Nestrpljiv je, samo da fogura do završnice, treba mu motivacije, inače će sam sebe da izbaci opet. Ne zezaj Nole

Hak Fin

pre 3 godine

Jedine put kada je uzeo RG 2009. godine RF je igrao sa :
25 Robin Soderling
5 Juan Martin del Potro
10 Gael Monfils
63 Tommy Haas
35 Paul-Henri Mathieu
45 Jose Acasuso
98 Alberto Martin
Pa nije Novak ni imao lak zreb u poredjenju sa ovim....

MK

pre 3 godine

Само нек се он нервира и издире на судију...Знамо како то завршава. Зар му није доста Ју-ес опен?
(Dragi Ivić, 3. oktobar 2020 19:33)

Ne, nego je bolje da neko izvrne zglob ili nešto gore samo što se sudiji odugovlačilo sat vremena da zatvori krov.

Beobrad

pre 3 godine

Sto ne slusate Novaka kad je jos na pocetku meca rekao sudiji da se natkrije Satrije? Ovako ste ga samo naljutili i muceni Kolumbijac ce stradati veoma. Voli Srbin kad ga naljutis, hvala na tome. Pomoci cete mu da osvoji RG!

Smeh

pre 3 godine

@dr. Roddick

I vi Bosanci imate tenisera i zove se Novak? Pa dobro. Nego nisam znao da su se tada u prvim kolima sastajali nosioci. Odmah se igralo od 1/16 finala ili čak od 1/8 finala? A nisam znao da su se Agasi i Rodik sastajali u prvim kolima nekog GS. Pošto si toliko "pametan" prosvetli nas koliko su se puta sastali na nekom GS i to u prvim kolima. Može i prva 4 kola. Ili npr. Federer i Sampras, Federer i Agasi. Samo kaži nam koji su bili u tom trenutku na listi i koliko su imali godina. Očekujem minimum 10 medjusobnih mečeva. Da dodaš i Mekenroa, Borga na tu listu ili oni nisu bili nosioci.

Milutin

pre 3 godine

galan, berankis, khachanov , busta, rublev Vs Safin, Roddick, Gonzales, Agassi, Sampras itd !

nolovci da li se racuna ovaj GS ako ga nas nole osvoji?
(dr. Roddick, 3. oktobar 2020 18:32)

Hahaha, "Sampras". Ukupno odigran jedan meč u istoriji izmedju Federera i Samprasa.

Što ne ubaciš Borga, Lendla i Mekinroa kad si već tu, izgledalo bi još impresivnije? Ne košta ništa.

A šta ćemo sa Nadalom koji u finalu RG čeka Noleta i ko je 10 puta teži protivnik od Rodika, Gonzalesa, Filipusisa, Bagdatisa i istale boranije protiv kojih je Federer "osvajao" slemove?

Sofronije

pre 3 godine

Ovaj Gol...Gil...Gel.... Galan, je aždaja, nemilosrdan i agresivan do te mere da je to neopisivo!! E ovo se zove pakleni žreb i protivnici!! Sad je valjda jasno da se ovaj GS otežava maksimalno Nolu, uključujući i vremenske prilike kao i nemogućnost testiranja na Covid19!!! Prvi set sa nulom, sad je Golan shvatio kako se Djokovic osetio protiv Rafe kad je popio set sa NULOM!!

vp

pre 3 godine

Nevjerovatno. Ovo je najgori GS ikad. Kisa pada kao luda, ali ne, oni se prave ludi, pustaju igru ne bi li se Novak okliznuo i povrijedio. Ali pazite apsurda, na terenu koji ima krov. Ili da se oznervira i napravi neku glupost. Rijesili su svim silama da ga sprijece da po svim statistikama i parametrima postane najbolji ikad. Mada svi znamo da on to i jeste!

Radoslav

pre 3 godine

pazi sad :

galan, berankis, khachanov , busta, rublev Vs Safin, Roddick, Gonzales, Agassi, Sampras itd !

nolovci da li se racuna ovaj GS ako ga nas nole osvoji? Ok,jos nam napisi i protivnike u polufinalu i finalu jednog i drugog pa da razmotrimo.

meda

pre 3 godine

Đoković 28% protivnika u karijeri top10 igrači, Federer i Nadal 22%.
Procenat pobeda protiv top10 igrača Đoković 69%, Federer i Nadal 64%, 65%.
Toliko o težini protivnika.

johny

pre 3 godine

Pratim tenis dugo pre pojave Djokovica, bez ikakve namere da omalovazim njegove uspehe, ali ovo je sprdnja od tenisa. Dajte molim vas, ovo je GS, a za pola tenisera niko nije ni cuo dalje od njihovih porodica.
Pre 10 godina u ovoj fazi su igrale azdaje, iznenadjenja su uvek bila moguca, a pored ove trojke u najboljoj formi, imali smo Del Potra, Mareja Soderlinga, Ferera, jos malo ranije Nalbandijana, Rodika, Safina.
Neverovatno prosto kako se nisu pojavili klinci koji ce imati potencijal da budu bar 30% igraca u odnosu na ovu trojku
(Mare, 03. oktobar 2020

Koliko pratiš doviljno pto si ovo napisao. Svi su na broju osim starca Rogera. Neki se nisu pojavili na kfalifikacijama i igraju razne čelendžere. Neki poznatiji su eliminisani još u kfalifikacijama. Da li je neko u svetu čuo za našeg Krajinivića, Kecmanovića, Milojevića?

CroFed

pre 3 godine

@Hak Fin

Vidim da se osporava Rogerova jedina titula ovdje, stavljaju se neke brojke... Idemo onda u epsku 2016 (Novak vezao 4 slama titulom u RG):

(95) Yen-Hsun Lu
(161) Steve Darcis
(66) Aljaž Bedene
(16) Roberto Bautista Agut
(8) Tomaš Berdych
(15) Dominic Thiem
(2) Andy Murray

Jedina bitna činjenica u vezi te usporedbe je- niti Roger niti Novak nisu uspjeli dobiti Rafu u finalu...

kneza

pre 3 godine

Cini mi se da Nole pre onog kiksa na US openu bio malo blazi Prema ovim slabijim igracima,nije bas hteo da ih sahrani, medjutim izgleda da vise nema milosti,Prema nikome
IDEMO NOLE!

Stanisa.D

pre 3 godine

@Will Mosley
Novakovi dosadasnji protivnici na RG: Imer, Berankis, Galan... Zreb je cirkus, veoma neozbiljno za jedan od 4 GS turnira da postoji takva neravnopravnost u zrebu, da prvi na listi dobije ovako neke nepoznate igrace, a neki odmah na startu dobiju teske protivnike (Will Mosley, 3. oktobar 2020 18:53)

A ne zalis se sto Nadal igra sa teniserima rangiranim 200+. Evo, ovo su ragovi dosadasnjih protivnika za Nadala:
Gerasimov 83
McDonald 236
Travaligia 74
Korda 213

a za Djokovic (ako prodje 3-kolo ... haha)
Ymer 80
Berankis 66
DE Galan 153
Kachanov 15

CroFed

pre 3 godine

@Zizu

Safin i Roddick imaju pozitivni H2H s Novicom, dok su Agaasi i Hewiit po izboru kanala Tennis TV na 2 i 5 mjestu najboljih ikad kada je vraćanje servisa u pitanju...

Zizu

pre 3 godine

Vidim pominje se zlatno doba pre 2010. godine...


Prvih 10 Grend slemova Federera

Federer - Filipusis 3-0
Federer - Safin 3-0
Federer - Rodik 3-1
Federer - Hjuit 3-0
Federer - Rodik 3-0
Federer - Agasi 3-1
Federer - Bagdatis 3-1
Federer - Nadal 3-1
Federer - Rodik 3-0
Federer - Gonzalez 3-0

Prvih 10 Grend slemova Djokovica

Djokovic Conga 3-1
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-2
Djokovic Marej 3-1
Djokovic Federer 3-2
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Federer 3-1
Djokovic Federer 3-1
(Dzoker, 03. oktobar 2020 19:15)

Stvarno sramota protiv koga je Federer osvajao slemove.. zalosno

Konfučije

pre 3 godine

Na početku turnira su bili prisutni u žrebu mnogi osvajači GS: Nadal, Tim, Čilić, Vavrinka... da li je Novak kriv što su neki od njih pobeđeni već? Na istom turniru su skoro svi igrači iz tzv. next gen, da li je Novak kriv što su ispali mnogi od njih. Većina ljudi koji ostavljaju uvredljive i posprdne komentare, niti ima niti je imala ikakve veze sa sportom. U suprotnom bi znali koliko je teško ući u žreb nekog GS, doći do trećeg kola ili osvojiti titulu. Pa tom logikom sa slabom konkurencijom, zašto ne osvajaju mnogi igrači? Tu je samo jedan uzak krug ljudi. GS se ne može slučajno osvojiti, to je nemoguće. Da za jedan osvojeni, može da se dogodi niz srećnih okolnosti tad i nikad više. Ali i za taj jedan, osnovni preduslov je da budete vrhunski igrač. Od pojava Nadala i Novaka, uz Federera koji ih je već čekao, mnoge sjajne karijere su okončane bez GS. U svakoj drugoj eri bi sigurno osvojili po neki. Njih trojica su toliko dominantni da konkurencija izgleda slaba. A koliko je slaba? Koliko GS, mastersa ili finala tih turnira ima Janko koji je bio dugo top 10? Uživajmo dok traje, za par godina će sve biti dosta bledo. Tada će neko iz proseka osvajati.

Dzoker

pre 3 godine

Vidim pominje se zlatno doba pre 2010. godine...


Prvih 10 Grend slemova Federera

Federer - Filipusis 3-0
Federer - Safin 3-0
Federer - Rodik 3-1
Federer - Hjuit 3-0
Federer - Rodik 3-0
Federer - Agasi 3-1
Federer - Bagdatis 3-1
Federer - Nadal 3-1
Federer - Rodik 3-0
Federer - Gonzalez 3-0

Prvih 10 Grend slemova Djokovica

Djokovic Conga 3-1
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-2
Djokovic Marej 3-1
Djokovic Federer 3-2
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Federer 3-1
Djokovic Federer 3-1

Liverpool Man

pre 3 godine

Sta mislite, jel ce neko da pomene posle meca ovaj ferplej Novaka? Naravno da nece, dace nagradu Federeru za ferplej na kraju godine iako nije ni igrao ove sezone. Ironija :)

Dragi Ivić

pre 3 godine

Само нек се он нервира и издире на судију...Знамо како то завршава. Зар му није доста Ју-ес опен?

Рајко Четник

pre 3 godine

Невиђена срамота за Ролангарос. Игра се буквално по бари и судије не реагују, заиста срамота да играч мора да интервенише да се меч прекине.
Дефинитивно годинама јајлошија организација од ГС је на Ролангаросу.
французи тј Парижани стидите се!

johny

pre 3 godine

Novakovi dosadasnji protivnici na RG: Imer, Berankis, Galan... Zreb je cirkus, veoma neozbiljno za jedan od 4 GS turnira da postoji takva neravnopravnost u zrebu, da prvi na listi dobije ovako neke nepoznate igrace, a neki odmah na startu dobiju teske protivnike.
(Will Mosley, 03. oktobar 2020 18:53)

Presavi tabak i piši organizatorima da prvi na ATP odmah u prvim kolu dibije drugig na ATP ili nekog u 10

Patrik

pre 3 godine

Vidim pominje se zlatno doba pre 2010. godine...


Prvih 10 Grend slemova Federera

Federer - Filipusis 3-0
Federer - Safin 3-0
Federer - Rodik 3-1
Federer - Hjuit 3-0
Federer - Rodik 3-0
Federer - Agasi 3-1
Federer - Bagdatis 3-1
Federer - Nadal 3-1
Federer - Rodik 3-0
Federer - Gonzalez 3-0

Prvih 10 Grend slemova Djokovica

Djokovic Conga 3-1
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-2
Djokovic Marej 3-1
Djokovic Federer 3-2
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Federer 3-1
Djokovic Federer 3-1
(Dzoker, 03. oktobar 2020 19:15)

Federer najveci srecnik ikada,da je isto godiste kao i Novak ne verujem da bi osvojio vise od 10 slemova

Djole99

pre 3 godine

Gledam jedno 15 minuta vidim pada kiša, ali ovi klovnovi od organizatora ne prekidaju??? U čemu je fora, je li toliko teško spustiti taj krov?! Neko se mogao povrijediti... Ovi se prave pametni kao prestaće. Alo čovječe kiša lije, sudija glumi ludilo kao nije strašno.. Ja ovo ne kontam.

Urosh

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

Pa sta, dosta je morao da buši Federera i Nadala, neka sada uziva sa slabijim protivnicima

Djokovic Nadal 29-26
Djokovic Federer 27-23

matori

pre 3 godine

@pazi sad :

galan, berankis, khachanov , busta, rublev Vs Safin, Roddick, Gonzales, Agassi, Sampras itd !

nolovci da li se racuna ovaj GS ako ga nas nole osvoji?
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 18:32)

čista zamena teza.
ovi Novaković nabrojani protivnici su iz prvih kola, a ovi Rodžerovi iz finala.
pogledaj koliko je Novak puta pobedio u polufinalu ili finalu Rodžera... to je prava mera. i na kom slemu nije igrao sa jednim od dvojice najvećih protivnika. nije igrao na RG 2016. i US 2018. jer su ovi ispali...

Mare

pre 3 godine

Pratim tenis dugo pre pojave Djokovica, bez ikakve namere da omalovazim njegove uspehe, ali ovo je sprdnja od tenisa. Dajte molim vas, ovo je GS, a za pola tenisera niko nije ni cuo dalje od njihovih porodica.
Pre 10 godina u ovoj fazi su igrale azdaje, iznenadjenja su uvek bila moguca, a pored ove trojke u najboljoj formi, imali smo Del Potra, Mareja Soderlinga, Ferera, jos malo ranije Nalbandijana, Rodika, Safina.
Neverovatno prosto kako se nisu pojavili klinci koji ce imati potencijal da budu bar 30% igraca u odnosu na ovu trojku

dr. Roddick

pre 3 godine

pazi sad :

galan, berankis, khachanov , busta, rublev Vs Safin, Roddick, Gonzales, Agassi, Sampras itd !

nolovci da li se racuna ovaj GS ako ga nas nole osvoji?

is

pre 3 godine

Sviđa mi se kako Nole u trećem meču uzastopno pravi brejk na početku meča. Svi znamo da je često imao probleme na početku dok se malo ne ugreje. Ovo je samo znak da je u odličnoj formi.

meda

pre 3 godine

Đoković 28% protivnika u karijeri top10 igrači, Federer i Nadal 22%.
Procenat pobeda protiv top10 igrača Đoković 69%, Federer i Nadal 64%, 65%.
Toliko o težini protivnika.

is

pre 3 godine

Sviđa mi se kako Nole u trećem meču uzastopno pravi brejk na početku meča. Svi znamo da je često imao probleme na početku dok se malo ne ugreje. Ovo je samo znak da je u odličnoj formi.

Zizu

pre 3 godine

Vidim pominje se zlatno doba pre 2010. godine...


Prvih 10 Grend slemova Federera

Federer - Filipusis 3-0
Federer - Safin 3-0
Federer - Rodik 3-1
Federer - Hjuit 3-0
Federer - Rodik 3-0
Federer - Agasi 3-1
Federer - Bagdatis 3-1
Federer - Nadal 3-1
Federer - Rodik 3-0
Federer - Gonzalez 3-0

Prvih 10 Grend slemova Djokovica

Djokovic Conga 3-1
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-2
Djokovic Marej 3-1
Djokovic Federer 3-2
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Federer 3-1
Djokovic Federer 3-1
(Dzoker, 03. oktobar 2020 19:15)

Stvarno sramota protiv koga je Federer osvajao slemove.. zalosno

Patrik

pre 3 godine

Vidim pominje se zlatno doba pre 2010. godine...


Prvih 10 Grend slemova Federera

Federer - Filipusis 3-0
Federer - Safin 3-0
Federer - Rodik 3-1
Federer - Hjuit 3-0
Federer - Rodik 3-0
Federer - Agasi 3-1
Federer - Bagdatis 3-1
Federer - Nadal 3-1
Federer - Rodik 3-0
Federer - Gonzalez 3-0

Prvih 10 Grend slemova Djokovica

Djokovic Conga 3-1
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-2
Djokovic Marej 3-1
Djokovic Federer 3-2
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Federer 3-1
Djokovic Federer 3-1
(Dzoker, 03. oktobar 2020 19:15)

Federer najveci srecnik ikada,da je isto godiste kao i Novak ne verujem da bi osvojio vise od 10 slemova

No1e

pre 3 godine

Gledajte i oni koji volite Novaka i koji ga ne volite, gledajte ovu poeziju tenisa, ovo samopouzdanje, ovu sigurnost, ovo perfektno kretanje, ovo namestanje za svaki udarac, ovu dominaciju najboljeg igraca svih vremena. Gledajte ljudi jer ovakav tenis niko posle Novaka nece igrati bar 50 godina

Milutin

pre 3 godine

galan, berankis, khachanov , busta, rublev Vs Safin, Roddick, Gonzales, Agassi, Sampras itd !

nolovci da li se racuna ovaj GS ako ga nas nole osvoji?
(dr. Roddick, 3. oktobar 2020 18:32)

Hahaha, "Sampras". Ukupno odigran jedan meč u istoriji izmedju Federera i Samprasa.

Što ne ubaciš Borga, Lendla i Mekinroa kad si već tu, izgledalo bi još impresivnije? Ne košta ništa.

A šta ćemo sa Nadalom koji u finalu RG čeka Noleta i ko je 10 puta teži protivnik od Rodika, Gonzalesa, Filipusisa, Bagdatisa i istale boranije protiv kojih je Federer "osvajao" slemove?

Izdrzi

pre 3 godine

Safin i Roddick imaju pozitivni H2H s Novicom, dok su Agaasi i Hewiit po izboru kanala Tennis TV na 2 i 5 mjestu najboljih ikad kada je vraćanje servisa u pitanju...
(CroFed, 03. oktobar 2020 19:47)

Djokovic je sa njima igrao sa 18 godina, trudis se da pises objektivne komentare ali s vremena na vreme pokazes koliko te ustvari boli Novakova dominacija.

Urosh

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

Pa sta, dosta je morao da buši Federera i Nadala, neka sada uziva sa slabijim protivnicima

Djokovic Nadal 29-26
Djokovic Federer 27-23

Lazar

pre 3 godine

Ljudi jel se secate onih komentara sta su sve ljudi pisali ovde 2017 i pola 2018 ? Hahaha meni je smesno kada se setim sada, zamislite koliko su hejteri bili srecni. U to vreme napises poruku podrske Djokovicu dobijes vise minusa nego pluseva hahaha komicno. Mislili to je to kraj hahaha

Kanidja PG

pre 3 godine

Brat je odlucio da svima da po 5 gemova u 3 seta sto je brutalno. Samo Berankis se izvukao srecno bez krompira.
Kacanov je samo jedna prepreka u nizu na putu velikog finala(Nadal, Tim, Svarcman?). Ovo su idealni uslovi na sjaci, plus krov. Sad ili nikad 2 RG i opet sa tom titulom zatvara krug osvojiti svaki GS bar dva put. Rafa nema AO, Rodzer RG. Sve se crta kao u filmu.
Nedelje kao broj 1 su samo pitanje vremena 8 mart jer do maja nista se ne brise. Moze samo da zaradi na zavrsni masters brani svega 200poena a 1500 je u igri.
Covjek nema poraz od novembra prosle god, cak mu se i crta u cetvrtfinalu Karenjo Busta da pokaze Spancu da je samo srecno uz pomoc dobre glume linijskog sudije prosao dalje na US. Jedna od najboljih Novakovih sezona uz 2011,2015 bez dileme. 34 pobjede u nizu, kraj se ne nazire... Srecno sampionu, do himne na Satrijeu.

"you should close the roof down"

pre 3 godine

bolja igra nego u prva dva kola
nekoliko vrhunskih drop shotova i mnogo vishe trchanja
prilichan broj vinera uz prilichan broj greshaka
sve u svemu igra koja ohrabruje

Hak Fin

pre 3 godine

Da, Novak nije dobio Rafu u finalu, nego u 1/4 i jedini je sampion iz Rafine RG ere koji ima i pobedu nad Rafom i RG, mada ne iste godine. Svajcarci su uzeli RG zahvljujuci Soderlingu i Novaku, koji su Rafu sklonili sa puta, a nikada ga nisu pobedili na RG....

Рајко Четник

pre 3 godine

Невиђена срамота за Ролангарос. Игра се буквално по бари и судије не реагују, заиста срамота да играч мора да интервенише да се меч прекине.
Дефинитивно годинама јајлошија организација од ГС је на Ролангаросу.
французи тј Парижани стидите се!

Simo

pre 3 godine

@ Gledajte i oni koji volite Novaka i koji ga ne volite, gledajte ovu poeziju tenisa, ovo samopouzdanje, ovu sigurnost, ovo perfektno kretanje, ovo namestanje za svaki udarac, ovu dominaciju najboljeg igraca svih vremena. Gledajte ljudi jer ovakav tenis niko posle Novaka nece igrati bar 50 godina
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (No1e, 3. oktobar 2020 20:08)

Ne posle 50 godina, nego nikad. Ovi ljudi jednostavno ne shvataju koliko je Novak veliki. A njihovi unuci ce gledati reprize njegove igre jer ce to biti zanimljivije od tadasnjeg srpskog tenisa.

lopta

pre 3 godine

Gresio je jer je bio nestrpljiv da sto pre zavrsi mec. Bez obzira na to, igra Nole i ubija. Dize i dalje formu iz meca u mec. Ko god ima zamerke na njegovo danasnje izdanje nije objektivan.

Hak Fin

pre 3 godine

Jedine put kada je uzeo RG 2009. godine RF je igrao sa :
25 Robin Soderling
5 Juan Martin del Potro
10 Gael Monfils
63 Tommy Haas
35 Paul-Henri Mathieu
45 Jose Acasuso
98 Alberto Martin
Pa nije Novak ni imao lak zreb u poredjenju sa ovim....

MK

pre 3 godine

Само нек се он нервира и издире на судију...Знамо како то завршава. Зар му није доста Ју-ес опен?
(Dragi Ivić, 3. oktobar 2020 19:33)

Ne, nego je bolje da neko izvrne zglob ili nešto gore samo što se sudiji odugovlačilo sat vremena da zatvori krov.

sasa.r

pre 3 godine

Novak nikada nije udarao jače lopticu u karijeri! Servis fenomenalan, ravni forhend i behend strašni, behend slajz odličan, dropošot odličan.Ipak, kada je protivnik izbačen sa terena i nema previše opcija osim neki blagi slajz, posebno sa behend strane ili ,,balon" sa forhenda, ne koristi da izađe na mrežu i da lagano završi poen već tvrdoglavo i uporno čeka da loptica padne i tako često izgubi inicijativu.To npr Nadal jako dobro koristi i ima perfektnu anticipaciju.Ovo pričam za vrijeme kada dođu jači protivnici koji neće toliko griješiti sa osnovne linije pa će Novak morati da nešto mijenja. Nadam se da će stručni tim poraditi na ovome.Idemooooo do titule.

kneza

pre 3 godine

Cini mi se da Nole pre onog kiksa na US openu bio malo blazi Prema ovim slabijim igracima,nije bas hteo da ih sahrani, medjutim izgleda da vise nema milosti,Prema nikome
IDEMO NOLE!

johny

pre 3 godine

Novakovi dosadasnji protivnici na RG: Imer, Berankis, Galan... Zreb je cirkus, veoma neozbiljno za jedan od 4 GS turnira da postoji takva neravnopravnost u zrebu, da prvi na listi dobije ovako neke nepoznate igrace, a neki odmah na startu dobiju teske protivnike.
(Will Mosley, 03. oktobar 2020 18:53)

Presavi tabak i piši organizatorima da prvi na ATP odmah u prvim kolu dibije drugig na ATP ili nekog u 10

Slobodan

pre 3 godine

Ne znam zasto je nekome sporan zrijeb. Sada pocinju prave borbe. Novak ce imati ozbiljne protivnike. Kacanov i Busta su dobri protivnici. Za polufinale Rubljev (mislim da je opasniji trenutno od Cicipasa) i vise nego dobar. Ako prodje u finale o Nadalu i Timu ne treba previse govoriti. Njih trojica ovdje odlucuju broja 1 na kraju godine. Recite mi kad su imali izrazito teze proticnike Nadal i Federer na nekom GS sto su osvojili? Ne zaboravite da su Zverev i onaj mladi Italijan u drugom djelu zrijeba, a Medvedem je na US openu bio vise nego dobar. Malo li je vrhunskih igraca?

Voja

pre 3 godine

Opet se Nole zavitlava I udara po loptici nakon poena... Nestrpljiv je, samo da fogura do završnice, treba mu motivacije, inače će sam sebe da izbaci opet. Ne zezaj Nole

Evo sta treba da se uradi

pre 3 godine

Na ovom Rolan Garos-om, menadzeri i rukovodioci turnira mogu slobodno da kazu-NoXi-cu, ti odmaraj, zna se ko je prvi, a svi ovstali na celo sa LaKukarachom mogu se boriti za drugo mesto i tanjiracu. Na ovakvu shljaku i ovakve uvjete, Nole moze slobodno da kaze organizatorima----pustite mi odjednom i DOminika Tima i LaKukarachu obojicu u doublu protiv mene samog i da ih reshim jednom za sva vremena.

Sportski radnik

pre 3 godine

Roland Garos bio i ostao najlosiji organizator jednog GS.
Neverojatno i sramotno, sta se opet upravo dogadjalo kad Djokovic igrao.
Kisa je levala kao iz tusa, a oni NE zatvaraju krov kojeg su posle toliko
godina jedva napravili i opet nije sluzio svojoj svrsi. Protivnik Galan mogao
je slomiti nogu, a da organizator za to ne bi verovatno odgovarao. Ah, ti
francuzi, cudan narod! Neznam zasto se uopste za njih kaze "grand nation",
kad to uopste nisu. Na Eurosportu Nemacke, ismijavali se, da je Djokovic
"morao" pomagati rasturati suvi pesak i nazvali ga da je postao vrtni radnik.
No, hvala Bogu, ipak je na kraju uverljivim rezultatom popedio kolumbijanca
Galana.

matori

pre 3 godine

@pazi sad :

galan, berankis, khachanov , busta, rublev Vs Safin, Roddick, Gonzales, Agassi, Sampras itd !

nolovci da li se racuna ovaj GS ako ga nas nole osvoji?
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 18:32)

čista zamena teza.
ovi Novaković nabrojani protivnici su iz prvih kola, a ovi Rodžerovi iz finala.
pogledaj koliko je Novak puta pobedio u polufinalu ili finalu Rodžera... to je prava mera. i na kom slemu nije igrao sa jednim od dvojice najvećih protivnika. nije igrao na RG 2016. i US 2018. jer su ovi ispali...

Djole99

pre 3 godine

Gledam jedno 15 minuta vidim pada kiša, ali ovi klovnovi od organizatora ne prekidaju??? U čemu je fora, je li toliko teško spustiti taj krov?! Neko se mogao povrijediti... Ovi se prave pametni kao prestaće. Alo čovječe kiša lije, sudija glumi ludilo kao nije strašno.. Ja ovo ne kontam.

40 15

pre 3 godine

Ne razumem vas koji se zalite na relativno lak Novakov zreb. Ljudi nije on kriv sto su poispadali nosiosi i sto mu se ovako otvorilo. Ako vas bas zanima idite i pogledajte projektovan zreb i vidite sa kim je u kom kolu trebalo da se sastane. Svasta.

Milan_PT

pre 3 godine

Jedina bitna činjenica u vezi te usporedbe je- niti Roger niti Novak nisu uspjeli dobiti Rafu u finalu...
(CroFed, 3. oktobar 2020 19:39)

Jedina bitna činjenica u vezi SA tom usporedbom je: Rodžer nikad nije dobio Rafu na RG, a Novak jeste. I opet će...

Beobrad

pre 3 godine

Sto ne slusate Novaka kad je jos na pocetku meca rekao sudiji da se natkrije Satrije? Ovako ste ga samo naljutili i muceni Kolumbijac ce stradati veoma. Voli Srbin kad ga naljutis, hvala na tome. Pomoci cete mu da osvoji RG!

u prolazu

pre 3 godine

Za Novaka RG tek sad počinje, ovo do sada su bili samo treninzi s TV prenosom. Rafa ima još jedan trening meč pred sobom a onda kreće tvrdo. Nama ostaje da uživamo i da se nadamo da ćemo za nedelju dana gledati još jedan Novak - Rafa klasik, pa ko bude bolji

johny

pre 3 godine

Pratim tenis dugo pre pojave Djokovica, bez ikakve namere da omalovazim njegove uspehe, ali ovo je sprdnja od tenisa. Dajte molim vas, ovo je GS, a za pola tenisera niko nije ni cuo dalje od njihovih porodica.
Pre 10 godina u ovoj fazi su igrale azdaje, iznenadjenja su uvek bila moguca, a pored ove trojke u najboljoj formi, imali smo Del Potra, Mareja Soderlinga, Ferera, jos malo ranije Nalbandijana, Rodika, Safina.
Neverovatno prosto kako se nisu pojavili klinci koji ce imati potencijal da budu bar 30% igraca u odnosu na ovu trojku
(Mare, 03. oktobar 2020

Koliko pratiš doviljno pto si ovo napisao. Svi su na broju osim starca Rogera. Neki se nisu pojavili na kfalifikacijama i igraju razne čelendžere. Neki poznatiji su eliminisani još u kfalifikacijama. Da li je neko u svetu čuo za našeg Krajinivića, Kecmanovića, Milojevića?

DRAGAN

pre 3 godine

Ne mogu da shvatim da
ovi organizatoi RG ne
postuju svetskog broja 1.
Pod ovakvim uslovima i kisi
koja pada dozvoljavaju da
se tenis igra. Pa zasto su
onda ovaj krov uopste pravili i kome on sluzi.
RG je definitivno bio i ostao najgori GS. Glava me boli
gledajuci ove silne propuste
koje teniseri sebi dopustaju zahvaljujuci usijanim gavama na RG.Ovi uslovi za
igru nisu za tenis, mozda za
ragbi.Nole sada sredi tog
Kacanova, a najbolja vest
koja se danas desila pored
ove pobede, jeste ispadanje
iz daljeg takmicenja spanca
Aguta, koga su svi unapred
videli u novoj borbi sa Novakom, ali eto sanse ako
prodje dalje Busta, da mu se Novak revansira za USO,
koji je Novak tragicno zavrsio na svoj kiks koji je
dozvolio da mu se osvete
organizatori USO. Sada
napad na RG, nema druge.
IDEMO NOLE I SRETNO.

Konfučije

pre 3 godine

Na početku turnira su bili prisutni u žrebu mnogi osvajači GS: Nadal, Tim, Čilić, Vavrinka... da li je Novak kriv što su neki od njih pobeđeni već? Na istom turniru su skoro svi igrači iz tzv. next gen, da li je Novak kriv što su ispali mnogi od njih. Većina ljudi koji ostavljaju uvredljive i posprdne komentare, niti ima niti je imala ikakve veze sa sportom. U suprotnom bi znali koliko je teško ući u žreb nekog GS, doći do trećeg kola ili osvojiti titulu. Pa tom logikom sa slabom konkurencijom, zašto ne osvajaju mnogi igrači? Tu je samo jedan uzak krug ljudi. GS se ne može slučajno osvojiti, to je nemoguće. Da za jedan osvojeni, može da se dogodi niz srećnih okolnosti tad i nikad više. Ali i za taj jedan, osnovni preduslov je da budete vrhunski igrač. Od pojava Nadala i Novaka, uz Federera koji ih je već čekao, mnoge sjajne karijere su okončane bez GS. U svakoj drugoj eri bi sigurno osvojili po neki. Njih trojica su toliko dominantni da konkurencija izgleda slaba. A koliko je slaba? Koliko GS, mastersa ili finala tih turnira ima Janko koji je bio dugo top 10? Uživajmo dok traje, za par godina će sve biti dosta bledo. Tada će neko iz proseka osvajati.

Stanisa.D

pre 3 godine

@Will Mosley
Novakovi dosadasnji protivnici na RG: Imer, Berankis, Galan... Zreb je cirkus, veoma neozbiljno za jedan od 4 GS turnira da postoji takva neravnopravnost u zrebu, da prvi na listi dobije ovako neke nepoznate igrace, a neki odmah na startu dobiju teske protivnike (Will Mosley, 3. oktobar 2020 18:53)

A ne zalis se sto Nadal igra sa teniserima rangiranim 200+. Evo, ovo su ragovi dosadasnjih protivnika za Nadala:
Gerasimov 83
McDonald 236
Travaligia 74
Korda 213

a za Djokovic (ako prodje 3-kolo ... haha)
Ymer 80
Berankis 66
DE Galan 153
Kachanov 15

Beobrad

pre 3 godine

Opet laksi trening i opet protivnik uzima 5 gemova. Hacanov ce stici do jednog T-brejka, ako Nole bude malo popustio.
Pravi izazov moze jedino biti nepredvidivi i talentovani Rubljov, koji je srecom sklon velikim oscilacijama, kao i svi ruski teniseri. Ukljucujuci i Sapovalova i Zvereva.

Liverpool Man

pre 3 godine

Sta mislite, jel ce neko da pomene posle meca ovaj ferplej Novaka? Naravno da nece, dace nagradu Federeru za ferplej na kraju godine iako nije ni igrao ove sezone. Ironija :)

Dzoker

pre 3 godine

Vidim pominje se zlatno doba pre 2010. godine...


Prvih 10 Grend slemova Federera

Federer - Filipusis 3-0
Federer - Safin 3-0
Federer - Rodik 3-1
Federer - Hjuit 3-0
Federer - Rodik 3-0
Federer - Agasi 3-1
Federer - Bagdatis 3-1
Federer - Nadal 3-1
Federer - Rodik 3-0
Federer - Gonzalez 3-0

Prvih 10 Grend slemova Djokovica

Djokovic Conga 3-1
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-2
Djokovic Marej 3-1
Djokovic Federer 3-2
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Federer 3-1
Djokovic Federer 3-1

Keynes

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

To nije tačno. Dimitrov ima osvojen Sinsinati, a u Novakovoj je strani zreba.
A ko još ima osvojen masters uopšte od preostalih igrača na turniru osim Noleta i Rafe? Tim (samo jedan!) i Zverev (3).
(x, 03. oktobar 2020 21:31)

I naredni protivnik Novakov, Khacanov, ima osvojen masters. Pariz. Pozdrav.

x

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

To nije tačno. Dimitrov ima osvojen Sinsinati, a u Novakovoj je strani zreba.
A ko još ima osvojen masters uopšte od preostalih igrača na turniru osim Noleta i Rafe? Tim (samo jedan!) i Zverev (3).

vp

pre 3 godine

Nevjerovatno. Ovo je najgori GS ikad. Kisa pada kao luda, ali ne, oni se prave ludi, pustaju igru ne bi li se Novak okliznuo i povrijedio. Ali pazite apsurda, na terenu koji ima krov. Ili da se oznervira i napravi neku glupost. Rijesili su svim silama da ga sprijece da po svim statistikama i parametrima postane najbolji ikad. Mada svi znamo da on to i jeste!

Bob Makadu

pre 3 godine

Prosla su prva tri kola,Novak je u osmini finala,sta reci o ova prva tri meca,protivnici nisu bili neka imena,nijedan nije cak ni pripretio,9 laganih setova u Novakovu korist.Nole je pokazao veoma sigurnu i dobru igru u prva tri kola,cini se odlicno spreman,ima jos prostora i za bolju igru ali vec ovo sada je na veoma visokom nivou.Sledi mec sa Hacanovim koji je uvek neugodan protivnik,ali opet sve zavisi od Novaka,mislim da ne bi trebalo da bude nekih vecih problema za Novaka ni u tom mecu.Idemooooo.

davež protiv gnjaveža

pre 3 godine

Ovde se radi o Novakovoj pobedi. Ne razumem zašto su se "analitičari", takođe poznati i pod imenom gnjavatori, raspisali ovoliko? To prosečnog navijača uopšte ne zanima, sem ako ne radi doktorsku disertaciju u vezi tenisa. Novak je bio nadmoćan, pobedio i ide dalje. To je suština.

Vlada

pre 3 godine

Mislim da se tek sada vidi da je rukovodstvo RG-a ovaj krov trebalo da postavi još pre 10-tak godina.
Mnogo je zanimljivije, valjda zbog noćnih mečeva.
Tek kada bude publike, biće još bolje.

Smeh

pre 3 godine

@dr. Roddick

I vi Bosanci imate tenisera i zove se Novak? Pa dobro. Nego nisam znao da su se tada u prvim kolima sastajali nosioci. Odmah se igralo od 1/16 finala ili čak od 1/8 finala? A nisam znao da su se Agasi i Rodik sastajali u prvim kolima nekog GS. Pošto si toliko "pametan" prosvetli nas koliko su se puta sastali na nekom GS i to u prvim kolima. Može i prva 4 kola. Ili npr. Federer i Sampras, Federer i Agasi. Samo kaži nam koji su bili u tom trenutku na listi i koliko su imali godina. Očekujem minimum 10 medjusobnih mečeva. Da dodaš i Mekenroa, Borga na tu listu ili oni nisu bili nosioci.

Prekjuče

pre 3 godine

Rafa nema AO, Rodzer RG. Sve se crta kao u filmu.
(Kanidja PG, 3. oktobar 2020 20:57)

Opet neko sa Androida šalje bisere. Obojica imaju osvojene sve GS. Ajde što sam lično gledao kad je Nadal pobedio Federera u finalu AO (čuvene Federerove suze), ali bre ako si i juče rođen valjda umeš da pogledaš barem Vikipediju? Imaš i na srpskom, ne moraš da znaš druge jezike. Evo, da ti bude još lakše, pogledaj 2009. godinu. Za oba ova bisera koje si izvalio.

luka

pre 3 godine

@Vagabond

Rank - Country - Name - Matches - Won %
1 SWE Bjorn Borg 71.71%
2 SRB Novak Djokovic 68.83%
3 AUS Rod Laver 68.32%
4 ESP Rafael Nadal 65.02%
5 GER Boris Becker 64.71%
6 SUI Roger Federer 64.45%
7 USA Pete Sampras 63.59%
8 USA Ivan Lendl 63.28%
9 USA John McEnroe 55.56%
10 GBR Andy Murray 55.14%

Mare

pre 3 godine

Pratim tenis dugo pre pojave Djokovica, bez ikakve namere da omalovazim njegove uspehe, ali ovo je sprdnja od tenisa. Dajte molim vas, ovo je GS, a za pola tenisera niko nije ni cuo dalje od njihovih porodica.
Pre 10 godina u ovoj fazi su igrale azdaje, iznenadjenja su uvek bila moguca, a pored ove trojke u najboljoj formi, imali smo Del Potra, Mareja Soderlinga, Ferera, jos malo ranije Nalbandijana, Rodika, Safina.
Neverovatno prosto kako se nisu pojavili klinci koji ce imati potencijal da budu bar 30% igraca u odnosu na ovu trojku

Milutin

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

Odmah se vidi koliko poznaješ tenis. U Noletovoj polovini su Hačanov i Cicipas, obojica osvajači masters turnira.

dr. Roddick

pre 3 godine

pazi sad :

galan, berankis, khachanov , busta, rublev Vs Safin, Roddick, Gonzales, Agassi, Sampras itd !

nolovci da li se racuna ovaj GS ako ga nas nole osvoji?

Damir M.

pre 3 godine

Nisu oni krivi što su protivnici toliko loši, ali Nadal bukvalno do četvrtfinala nema pristojnog protivnika, a Nole do idućeg kola. Kao treninzi, totalno nekompetitivno.

Radoslav

pre 3 godine

pazi sad :

galan, berankis, khachanov , busta, rublev Vs Safin, Roddick, Gonzales, Agassi, Sampras itd !

nolovci da li se racuna ovaj GS ako ga nas nole osvoji? Ok,jos nam napisi i protivnike u polufinalu i finalu jednog i drugog pa da razmotrimo.

CroFed

pre 3 godine

@Hak Fin

Vidim da se osporava Rogerova jedina titula ovdje, stavljaju se neke brojke... Idemo onda u epsku 2016 (Novak vezao 4 slama titulom u RG):

(95) Yen-Hsun Lu
(161) Steve Darcis
(66) Aljaž Bedene
(16) Roberto Bautista Agut
(8) Tomaš Berdych
(15) Dominic Thiem
(2) Andy Murray

Jedina bitna činjenica u vezi te usporedbe je- niti Roger niti Novak nisu uspjeli dobiti Rafu u finalu...

misko ajkula

pre 3 godine

Cro fed, kako vrijeme ide sve vise izlazis na povrsinu... ni nadal nikad nije dobio novaka na AO, i to uopste, ne samo u finalu i nikad ga nije dobio u finalu Wimbledona . A ni baletan ga nikad nije dobio u finalo ova dva GS. Ali ajde neka bude da je to nebitno

sweswe

pre 3 godine

Rafa nema AO, Rodzer RG. Sve se crta kao u filmu.
(Kanidja PG, 3. oktobar 2020 20:57)

Opet neko sa Androida šalje bisere. Obojica imaju osvojene sve GS. Ajde što sam lično gledao kad je Nadal pobedio Federera u finalu AO (čuvene Federerove suze), ali bre ako si i juče rođen valjda umeš da pogledaš barem Vikipediju? Imaš i na srpskom, ne moraš da znaš druge jezike. Evo, da ti bude još lakše, pogledaj 2009. godinu. Za oba ova bisera koje si izvalio.
(Prekjuče, 3. oktobar 2020 22:03)
Kod nas se to zove: "Razumjeti tekst."
K je rekao da: Nadalu nedostaje Australija, a Federeru Pariz...
...tj, ako Novak osvoji Pariz ove godine imace 2 x sve GS + vec ima 2 x sve masterse, KONTAS? ...a sad pali na Wiki i pogledaj, prije toga procitaj komentar koji si komentarisao.

Dragi Ivić

pre 3 godine

Само нек се он нервира и издире на судију...Знамо како то завршава. Зар му није доста Ју-ес опен?

CroFed

pre 3 godine

@Zizu

Safin i Roddick imaju pozitivni H2H s Novicom, dok su Agaasi i Hewiit po izboru kanala Tennis TV na 2 i 5 mjestu najboljih ikad kada je vraćanje servisa u pitanju...

bizli

pre 3 godine

Mislim da se tek sada vidi da je rukovodstvo RG-a ovaj krov trebalo da postavi još pre 10-tak godina. 
Mnogo je zanimljivije, valjda zbog noćnih mečeva. 
Tek kada bude publike, biće još bolje.
(Vlada, 03. oktobar 2020 21:21)

A ko je rekao da ce vise ikad i biti publike. Vlado sine pa je ti vidis sta se sve radi?

Papillon

pre 3 godine

Novak je na jednoj od konferencija za medije objašnjavao “nužnost” igranja drop šota... Mislim da bi bilo totalno opravdano pitati ga za obrazloženje zašto nakon svakog drop šota njegov sledeći udarac mora da bude lob ?! Možda je postao alergičan na pasing šot... Prvi teniser sveta bi morao da pokaže mnogo raznovrsniju i kvalitetniju igru od prikazane.

auuu bato

pre 3 godine

Sportski radnik

Ček, zar meč mora da se prekine zbog kiše, kako to? Zar ne rekoste da nema veze što pada kada je pre dve godine Nadal zatražio da se prekine jer je isto levala kao iz tuša. A što se vrtnog radnika i vrtlarstva tiče, kad već nema protivnika (za ovog niko živi nije čuo), eto bar da popravlja šljaku kad je već izašao na teren. Nema smisla da ništa ne radi do finala.

misko ajkula

pre 3 godine

Izgleda da ovaj je nekad federer nekad rodik a nekad jumko. Zavisi koliko mnogo je prso taj dan. Kad je baletan osvajao GS igravsi protiv chunga u SF i cilica u finalu tad je bio kralj tenisa hahaha. Izgleda da grobare( za koje i ja navijam, ali iskreno me bas briga sto veze nemaju ni u jednom sportu ) mnogo boli ovaj tezak period

Vagabond

pre 3 godine

@ meda,
Ne znam odakle si izvukao podatak o procentu mečeva sa top10 igračima, ali uspešnost je apsolutno netačan podatak. Upravo sam proverio na Wiki, i sva trojica imaju manje više jednak procenat uspešnosti protiv top 10 igrača.

Sofronije

pre 3 godine

Ovaj Gol...Gil...Gel.... Galan, je aždaja, nemilosrdan i agresivan do te mere da je to neopisivo!! E ovo se zove pakleni žreb i protivnici!! Sad je valjda jasno da se ovaj GS otežava maksimalno Nolu, uključujući i vremenske prilike kao i nemogućnost testiranja na Covid19!!! Prvi set sa nulom, sad je Golan shvatio kako se Djokovic osetio protiv Rafe kad je popio set sa NULOM!!

misko ajkula

pre 3 godine

Wagabond, e sko si provjerio na wikipediji onda je sigurno tako. Evo sad cu ja da udjem da ispravim to hahaha. Cus wikipedia

slaviša šmigič

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

Slobodno se potpiši Jumko svi znamo koliko imaš znanja kad iznosiš neke podatke a oni ispostavilo se skroz pogrešni.

Brigitte Bardot

pre 3 godine

Luka je ranije mogao da objavi i nešto na račun najvećeg Srbina svih vremena, ali više ne objavljuje ništa, pa slutim da ga je ljakse Srki jurio po studiju kao nekada Viška. I Viško sad maksimalno navija za familiju, uz odavanje priznanja za čoveka koji je napravio Novaka. Kad ga je već pravio za tenisera prvaka sveta što ga ne naprivi malo lepšeg, ružan k'o đavo, liči na monahe iz hilandarskih pećina, kost i koža.

CroFed

pre 3 godine

@Milan_PT

I što mu je vrijedila ta pobjeda u 1/4 finalu protiv najslabijeg ikad Nadala bez samopouzdanja i nedovoljno oporavljenog (možda mu je bili pametnije da kao 2016 uzme dužu pauzu) od manjih ozljeda kada ga je u finalu torpedirao Stan The Man? Jedno je dobiti in form Rafu u finalu a drugo poluspremnog igrača bez vjere u svoje mogućnosti. Pa to kao ovi neki tu koji spominju Kyrgiosa i njegove pobjede nad Novakom, a on nikad goru fazu karijere prolazio kada ga je ovaj sredio...

slaviša šmigič

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

Slobodno se potpiši Jumko svi znamo koliko imaš znanja kad iznosiš neke podatke a oni ispostavilo se skroz pogrešni.

dr. Roddick

pre 3 godine

pazi sad :

galan, berankis, khachanov , busta, rublev Vs Safin, Roddick, Gonzales, Agassi, Sampras itd !

nolovci da li se racuna ovaj GS ako ga nas nole osvoji?

Papillon

pre 3 godine

Novak je na jednoj od konferencija za medije objašnjavao “nužnost” igranja drop šota... Mislim da bi bilo totalno opravdano pitati ga za obrazloženje zašto nakon svakog drop šota njegov sledeći udarac mora da bude lob ?! Možda je postao alergičan na pasing šot... Prvi teniser sveta bi morao da pokaže mnogo raznovrsniju i kvalitetniju igru od prikazane.

CroFed

pre 3 godine

@Hak Fin

Vidim da se osporava Rogerova jedina titula ovdje, stavljaju se neke brojke... Idemo onda u epsku 2016 (Novak vezao 4 slama titulom u RG):

(95) Yen-Hsun Lu
(161) Steve Darcis
(66) Aljaž Bedene
(16) Roberto Bautista Agut
(8) Tomaš Berdych
(15) Dominic Thiem
(2) Andy Murray

Jedina bitna činjenica u vezi te usporedbe je- niti Roger niti Novak nisu uspjeli dobiti Rafu u finalu...

CroFed

pre 3 godine

@Zizu

Safin i Roddick imaju pozitivni H2H s Novicom, dok su Agaasi i Hewiit po izboru kanala Tennis TV na 2 i 5 mjestu najboljih ikad kada je vraćanje servisa u pitanju...

Dragi Ivić

pre 3 godine

Само нек се он нервира и издире на судију...Знамо како то завршава. Зар му није доста Ју-ес опен?

Mare

pre 3 godine

Pratim tenis dugo pre pojave Djokovica, bez ikakve namere da omalovazim njegove uspehe, ali ovo je sprdnja od tenisa. Dajte molim vas, ovo je GS, a za pola tenisera niko nije ni cuo dalje od njihovih porodica.
Pre 10 godina u ovoj fazi su igrale azdaje, iznenadjenja su uvek bila moguca, a pored ove trojke u najboljoj formi, imali smo Del Potra, Mareja Soderlinga, Ferera, jos malo ranije Nalbandijana, Rodika, Safina.
Neverovatno prosto kako se nisu pojavili klinci koji ce imati potencijal da budu bar 30% igraca u odnosu na ovu trojku

auuu bato

pre 3 godine

Sportski radnik

Ček, zar meč mora da se prekine zbog kiše, kako to? Zar ne rekoste da nema veze što pada kada je pre dve godine Nadal zatražio da se prekine jer je isto levala kao iz tuša. A što se vrtnog radnika i vrtlarstva tiče, kad već nema protivnika (za ovog niko živi nije čuo), eto bar da popravlja šljaku kad je već izašao na teren. Nema smisla da ništa ne radi do finala.

Vagabond

pre 3 godine

@ meda,
Ne znam odakle si izvukao podatak o procentu mečeva sa top10 igračima, ali uspešnost je apsolutno netačan podatak. Upravo sam proverio na Wiki, i sva trojica imaju manje više jednak procenat uspešnosti protiv top 10 igrača.

Radoslav

pre 3 godine

pazi sad :

galan, berankis, khachanov , busta, rublev Vs Safin, Roddick, Gonzales, Agassi, Sampras itd !

nolovci da li se racuna ovaj GS ako ga nas nole osvoji? Ok,jos nam napisi i protivnike u polufinalu i finalu jednog i drugog pa da razmotrimo.

Sofronije

pre 3 godine

Ovaj Gol...Gil...Gel.... Galan, je aždaja, nemilosrdan i agresivan do te mere da je to neopisivo!! E ovo se zove pakleni žreb i protivnici!! Sad je valjda jasno da se ovaj GS otežava maksimalno Nolu, uključujući i vremenske prilike kao i nemogućnost testiranja na Covid19!!! Prvi set sa nulom, sad je Golan shvatio kako se Djokovic osetio protiv Rafe kad je popio set sa NULOM!!

Evo sta treba da se uradi

pre 3 godine

Na ovom Rolan Garos-om, menadzeri i rukovodioci turnira mogu slobodno da kazu-NoXi-cu, ti odmaraj, zna se ko je prvi, a svi ovstali na celo sa LaKukarachom mogu se boriti za drugo mesto i tanjiracu. Na ovakvu shljaku i ovakve uvjete, Nole moze slobodno da kaze organizatorima----pustite mi odjednom i DOminika Tima i LaKukarachu obojicu u doublu protiv mene samog i da ih reshim jednom za sva vremena.

Brigitte Bardot

pre 3 godine

Luka je ranije mogao da objavi i nešto na račun najvećeg Srbina svih vremena, ali više ne objavljuje ništa, pa slutim da ga je ljakse Srki jurio po studiju kao nekada Viška. I Viško sad maksimalno navija za familiju, uz odavanje priznanja za čoveka koji je napravio Novaka. Kad ga je već pravio za tenisera prvaka sveta što ga ne naprivi malo lepšeg, ružan k'o đavo, liči na monahe iz hilandarskih pećina, kost i koža.

Prekjuče

pre 3 godine

Rafa nema AO, Rodzer RG. Sve se crta kao u filmu.
(Kanidja PG, 3. oktobar 2020 20:57)

Opet neko sa Androida šalje bisere. Obojica imaju osvojene sve GS. Ajde što sam lično gledao kad je Nadal pobedio Federera u finalu AO (čuvene Federerove suze), ali bre ako si i juče rođen valjda umeš da pogledaš barem Vikipediju? Imaš i na srpskom, ne moraš da znaš druge jezike. Evo, da ti bude još lakše, pogledaj 2009. godinu. Za oba ova bisera koje si izvalio.

meda

pre 3 godine

Đoković 28% protivnika u karijeri top10 igrači, Federer i Nadal 22%.
Procenat pobeda protiv top10 igrača Đoković 69%, Federer i Nadal 64%, 65%.
Toliko o težini protivnika.

Patrik

pre 3 godine

Vidim pominje se zlatno doba pre 2010. godine...


Prvih 10 Grend slemova Federera

Federer - Filipusis 3-0
Federer - Safin 3-0
Federer - Rodik 3-1
Federer - Hjuit 3-0
Federer - Rodik 3-0
Federer - Agasi 3-1
Federer - Bagdatis 3-1
Federer - Nadal 3-1
Federer - Rodik 3-0
Federer - Gonzalez 3-0

Prvih 10 Grend slemova Djokovica

Djokovic Conga 3-1
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-2
Djokovic Marej 3-1
Djokovic Federer 3-2
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Federer 3-1
Djokovic Federer 3-1
(Dzoker, 03. oktobar 2020 19:15)

Federer najveci srecnik ikada,da je isto godiste kao i Novak ne verujem da bi osvojio vise od 10 slemova

Izdrzi

pre 3 godine

Safin i Roddick imaju pozitivni H2H s Novicom, dok su Agaasi i Hewiit po izboru kanala Tennis TV na 2 i 5 mjestu najboljih ikad kada je vraćanje servisa u pitanju...
(CroFed, 03. oktobar 2020 19:47)

Djokovic je sa njima igrao sa 18 godina, trudis se da pises objektivne komentare ali s vremena na vreme pokazes koliko te ustvari boli Novakova dominacija.

Milutin

pre 3 godine

galan, berankis, khachanov , busta, rublev Vs Safin, Roddick, Gonzales, Agassi, Sampras itd !

nolovci da li se racuna ovaj GS ako ga nas nole osvoji?
(dr. Roddick, 3. oktobar 2020 18:32)

Hahaha, "Sampras". Ukupno odigran jedan meč u istoriji izmedju Federera i Samprasa.

Što ne ubaciš Borga, Lendla i Mekinroa kad si već tu, izgledalo bi još impresivnije? Ne košta ništa.

A šta ćemo sa Nadalom koji u finalu RG čeka Noleta i ko je 10 puta teži protivnik od Rodika, Gonzalesa, Filipusisa, Bagdatisa i istale boranije protiv kojih je Federer "osvajao" slemove?

Hak Fin

pre 3 godine

Jedine put kada je uzeo RG 2009. godine RF je igrao sa :
25 Robin Soderling
5 Juan Martin del Potro
10 Gael Monfils
63 Tommy Haas
35 Paul-Henri Mathieu
45 Jose Acasuso
98 Alberto Martin
Pa nije Novak ni imao lak zreb u poredjenju sa ovim....

Zizu

pre 3 godine

Vidim pominje se zlatno doba pre 2010. godine...


Prvih 10 Grend slemova Federera

Federer - Filipusis 3-0
Federer - Safin 3-0
Federer - Rodik 3-1
Federer - Hjuit 3-0
Federer - Rodik 3-0
Federer - Agasi 3-1
Federer - Bagdatis 3-1
Federer - Nadal 3-1
Federer - Rodik 3-0
Federer - Gonzalez 3-0

Prvih 10 Grend slemova Djokovica

Djokovic Conga 3-1
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-2
Djokovic Marej 3-1
Djokovic Federer 3-2
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Federer 3-1
Djokovic Federer 3-1
(Dzoker, 03. oktobar 2020 19:15)

Stvarno sramota protiv koga je Federer osvajao slemove.. zalosno

No1e

pre 3 godine

Gledajte i oni koji volite Novaka i koji ga ne volite, gledajte ovu poeziju tenisa, ovo samopouzdanje, ovu sigurnost, ovo perfektno kretanje, ovo namestanje za svaki udarac, ovu dominaciju najboljeg igraca svih vremena. Gledajte ljudi jer ovakav tenis niko posle Novaka nece igrati bar 50 godina

"you should close the roof down"

pre 3 godine

bolja igra nego u prva dva kola
nekoliko vrhunskih drop shotova i mnogo vishe trchanja
prilichan broj vinera uz prilichan broj greshaka
sve u svemu igra koja ohrabruje

Kanidja PG

pre 3 godine

Brat je odlucio da svima da po 5 gemova u 3 seta sto je brutalno. Samo Berankis se izvukao srecno bez krompira.
Kacanov je samo jedna prepreka u nizu na putu velikog finala(Nadal, Tim, Svarcman?). Ovo su idealni uslovi na sjaci, plus krov. Sad ili nikad 2 RG i opet sa tom titulom zatvara krug osvojiti svaki GS bar dva put. Rafa nema AO, Rodzer RG. Sve se crta kao u filmu.
Nedelje kao broj 1 su samo pitanje vremena 8 mart jer do maja nista se ne brise. Moze samo da zaradi na zavrsni masters brani svega 200poena a 1500 je u igri.
Covjek nema poraz od novembra prosle god, cak mu se i crta u cetvrtfinalu Karenjo Busta da pokaze Spancu da je samo srecno uz pomoc dobre glume linijskog sudije prosao dalje na US. Jedna od najboljih Novakovih sezona uz 2011,2015 bez dileme. 34 pobjede u nizu, kraj se ne nazire... Srecno sampionu, do himne na Satrijeu.

Рајко Четник

pre 3 godine

Невиђена срамота за Ролангарос. Игра се буквално по бари и судије не реагују, заиста срамота да играч мора да интервенише да се меч прекине.
Дефинитивно годинама јајлошија организација од ГС је на Ролангаросу.
французи тј Парижани стидите се!

Beobrad

pre 3 godine

Sto ne slusate Novaka kad je jos na pocetku meca rekao sudiji da se natkrije Satrije? Ovako ste ga samo naljutili i muceni Kolumbijac ce stradati veoma. Voli Srbin kad ga naljutis, hvala na tome. Pomoci cete mu da osvoji RG!

Hak Fin

pre 3 godine

Da, Novak nije dobio Rafu u finalu, nego u 1/4 i jedini je sampion iz Rafine RG ere koji ima i pobedu nad Rafom i RG, mada ne iste godine. Svajcarci su uzeli RG zahvljujuci Soderlingu i Novaku, koji su Rafu sklonili sa puta, a nikada ga nisu pobedili na RG....

sasa.r

pre 3 godine

Novak nikada nije udarao jače lopticu u karijeri! Servis fenomenalan, ravni forhend i behend strašni, behend slajz odličan, dropošot odličan.Ipak, kada je protivnik izbačen sa terena i nema previše opcija osim neki blagi slajz, posebno sa behend strane ili ,,balon" sa forhenda, ne koristi da izađe na mrežu i da lagano završi poen već tvrdoglavo i uporno čeka da loptica padne i tako često izgubi inicijativu.To npr Nadal jako dobro koristi i ima perfektnu anticipaciju.Ovo pričam za vrijeme kada dođu jači protivnici koji neće toliko griješiti sa osnovne linije pa će Novak morati da nešto mijenja. Nadam se da će stručni tim poraditi na ovome.Idemooooo do titule.

is

pre 3 godine

Sviđa mi se kako Nole u trećem meču uzastopno pravi brejk na početku meča. Svi znamo da je često imao probleme na početku dok se malo ne ugreje. Ovo je samo znak da je u odličnoj formi.

johny

pre 3 godine

Pratim tenis dugo pre pojave Djokovica, bez ikakve namere da omalovazim njegove uspehe, ali ovo je sprdnja od tenisa. Dajte molim vas, ovo je GS, a za pola tenisera niko nije ni cuo dalje od njihovih porodica.
Pre 10 godina u ovoj fazi su igrale azdaje, iznenadjenja su uvek bila moguca, a pored ove trojke u najboljoj formi, imali smo Del Potra, Mareja Soderlinga, Ferera, jos malo ranije Nalbandijana, Rodika, Safina.
Neverovatno prosto kako se nisu pojavili klinci koji ce imati potencijal da budu bar 30% igraca u odnosu na ovu trojku
(Mare, 03. oktobar 2020

Koliko pratiš doviljno pto si ovo napisao. Svi su na broju osim starca Rogera. Neki se nisu pojavili na kfalifikacijama i igraju razne čelendžere. Neki poznatiji su eliminisani još u kfalifikacijama. Da li je neko u svetu čuo za našeg Krajinivića, Kecmanovića, Milojevića?

Simo

pre 3 godine

@ Gledajte i oni koji volite Novaka i koji ga ne volite, gledajte ovu poeziju tenisa, ovo samopouzdanje, ovu sigurnost, ovo perfektno kretanje, ovo namestanje za svaki udarac, ovu dominaciju najboljeg igraca svih vremena. Gledajte ljudi jer ovakav tenis niko posle Novaka nece igrati bar 50 godina
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (No1e, 3. oktobar 2020 20:08)

Ne posle 50 godina, nego nikad. Ovi ljudi jednostavno ne shvataju koliko je Novak veliki. A njihovi unuci ce gledati reprize njegove igre jer ce to biti zanimljivije od tadasnjeg srpskog tenisa.

CroFed

pre 3 godine

@Milan_PT

I što mu je vrijedila ta pobjeda u 1/4 finalu protiv najslabijeg ikad Nadala bez samopouzdanja i nedovoljno oporavljenog (možda mu je bili pametnije da kao 2016 uzme dužu pauzu) od manjih ozljeda kada ga je u finalu torpedirao Stan The Man? Jedno je dobiti in form Rafu u finalu a drugo poluspremnog igrača bez vjere u svoje mogućnosti. Pa to kao ovi neki tu koji spominju Kyrgiosa i njegove pobjede nad Novakom, a on nikad goru fazu karijere prolazio kada ga je ovaj sredio...

lopta

pre 3 godine

Gresio je jer je bio nestrpljiv da sto pre zavrsi mec. Bez obzira na to, igra Nole i ubija. Dize i dalje formu iz meca u mec. Ko god ima zamerke na njegovo danasnje izdanje nije objektivan.

Milan_PT

pre 3 godine

Jedina bitna činjenica u vezi te usporedbe je- niti Roger niti Novak nisu uspjeli dobiti Rafu u finalu...
(CroFed, 3. oktobar 2020 19:39)

Jedina bitna činjenica u vezi SA tom usporedbom je: Rodžer nikad nije dobio Rafu na RG, a Novak jeste. I opet će...

bizli

pre 3 godine

Mislim da se tek sada vidi da je rukovodstvo RG-a ovaj krov trebalo da postavi još pre 10-tak godina. 
Mnogo je zanimljivije, valjda zbog noćnih mečeva. 
Tek kada bude publike, biće još bolje.
(Vlada, 03. oktobar 2020 21:21)

A ko je rekao da ce vise ikad i biti publike. Vlado sine pa je ti vidis sta se sve radi?

Liverpool Man

pre 3 godine

Sta mislite, jel ce neko da pomene posle meca ovaj ferplej Novaka? Naravno da nece, dace nagradu Federeru za ferplej na kraju godine iako nije ni igrao ove sezone. Ironija :)

40 15

pre 3 godine

Ne razumem vas koji se zalite na relativno lak Novakov zreb. Ljudi nije on kriv sto su poispadali nosiosi i sto mu se ovako otvorilo. Ako vas bas zanima idite i pogledajte projektovan zreb i vidite sa kim je u kom kolu trebalo da se sastane. Svasta.

matori

pre 3 godine

@pazi sad :

galan, berankis, khachanov , busta, rublev Vs Safin, Roddick, Gonzales, Agassi, Sampras itd !

nolovci da li se racuna ovaj GS ako ga nas nole osvoji?
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 18:32)

čista zamena teza.
ovi Novaković nabrojani protivnici su iz prvih kola, a ovi Rodžerovi iz finala.
pogledaj koliko je Novak puta pobedio u polufinalu ili finalu Rodžera... to je prava mera. i na kom slemu nije igrao sa jednim od dvojice najvećih protivnika. nije igrao na RG 2016. i US 2018. jer su ovi ispali...

Stanisa.D

pre 3 godine

@Will Mosley
Novakovi dosadasnji protivnici na RG: Imer, Berankis, Galan... Zreb je cirkus, veoma neozbiljno za jedan od 4 GS turnira da postoji takva neravnopravnost u zrebu, da prvi na listi dobije ovako neke nepoznate igrace, a neki odmah na startu dobiju teske protivnike (Will Mosley, 3. oktobar 2020 18:53)

A ne zalis se sto Nadal igra sa teniserima rangiranim 200+. Evo, ovo su ragovi dosadasnjih protivnika za Nadala:
Gerasimov 83
McDonald 236
Travaligia 74
Korda 213

a za Djokovic (ako prodje 3-kolo ... haha)
Ymer 80
Berankis 66
DE Galan 153
Kachanov 15

MK

pre 3 godine

Само нек се он нервира и издире на судију...Знамо како то завршава. Зар му није доста Ју-ес опен?
(Dragi Ivić, 3. oktobar 2020 19:33)

Ne, nego je bolje da neko izvrne zglob ili nešto gore samo što se sudiji odugovlačilo sat vremena da zatvori krov.

Slobodan

pre 3 godine

Ne znam zasto je nekome sporan zrijeb. Sada pocinju prave borbe. Novak ce imati ozbiljne protivnike. Kacanov i Busta su dobri protivnici. Za polufinale Rubljev (mislim da je opasniji trenutno od Cicipasa) i vise nego dobar. Ako prodje u finale o Nadalu i Timu ne treba previse govoriti. Njih trojica ovdje odlucuju broja 1 na kraju godine. Recite mi kad su imali izrazito teze proticnike Nadal i Federer na nekom GS sto su osvojili? Ne zaboravite da su Zverev i onaj mladi Italijan u drugom djelu zrijeba, a Medvedem je na US openu bio vise nego dobar. Malo li je vrhunskih igraca?

Dzoker

pre 3 godine

Vidim pominje se zlatno doba pre 2010. godine...


Prvih 10 Grend slemova Federera

Federer - Filipusis 3-0
Federer - Safin 3-0
Federer - Rodik 3-1
Federer - Hjuit 3-0
Federer - Rodik 3-0
Federer - Agasi 3-1
Federer - Bagdatis 3-1
Federer - Nadal 3-1
Federer - Rodik 3-0
Federer - Gonzalez 3-0

Prvih 10 Grend slemova Djokovica

Djokovic Conga 3-1
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-1
Djokovic Nadal 3-2
Djokovic Marej 3-1
Djokovic Federer 3-2
Djokovic Marej 3-0
Djokovic Federer 3-1
Djokovic Federer 3-1

Konfučije

pre 3 godine

Na početku turnira su bili prisutni u žrebu mnogi osvajači GS: Nadal, Tim, Čilić, Vavrinka... da li je Novak kriv što su neki od njih pobeđeni već? Na istom turniru su skoro svi igrači iz tzv. next gen, da li je Novak kriv što su ispali mnogi od njih. Većina ljudi koji ostavljaju uvredljive i posprdne komentare, niti ima niti je imala ikakve veze sa sportom. U suprotnom bi znali koliko je teško ući u žreb nekog GS, doći do trećeg kola ili osvojiti titulu. Pa tom logikom sa slabom konkurencijom, zašto ne osvajaju mnogi igrači? Tu je samo jedan uzak krug ljudi. GS se ne može slučajno osvojiti, to je nemoguće. Da za jedan osvojeni, može da se dogodi niz srećnih okolnosti tad i nikad više. Ali i za taj jedan, osnovni preduslov je da budete vrhunski igrač. Od pojava Nadala i Novaka, uz Federera koji ih je već čekao, mnoge sjajne karijere su okončane bez GS. U svakoj drugoj eri bi sigurno osvojili po neki. Njih trojica su toliko dominantni da konkurencija izgleda slaba. A koliko je slaba? Koliko GS, mastersa ili finala tih turnira ima Janko koji je bio dugo top 10? Uživajmo dok traje, za par godina će sve biti dosta bledo. Tada će neko iz proseka osvajati.

vp

pre 3 godine

Nevjerovatno. Ovo je najgori GS ikad. Kisa pada kao luda, ali ne, oni se prave ludi, pustaju igru ne bi li se Novak okliznuo i povrijedio. Ali pazite apsurda, na terenu koji ima krov. Ili da se oznervira i napravi neku glupost. Rijesili su svim silama da ga sprijece da po svim statistikama i parametrima postane najbolji ikad. Mada svi znamo da on to i jeste!

Smeh

pre 3 godine

@dr. Roddick

I vi Bosanci imate tenisera i zove se Novak? Pa dobro. Nego nisam znao da su se tada u prvim kolima sastajali nosioci. Odmah se igralo od 1/16 finala ili čak od 1/8 finala? A nisam znao da su se Agasi i Rodik sastajali u prvim kolima nekog GS. Pošto si toliko "pametan" prosvetli nas koliko su se puta sastali na nekom GS i to u prvim kolima. Može i prva 4 kola. Ili npr. Federer i Sampras, Federer i Agasi. Samo kaži nam koji su bili u tom trenutku na listi i koliko su imali godina. Očekujem minimum 10 medjusobnih mečeva. Da dodaš i Mekenroa, Borga na tu listu ili oni nisu bili nosioci.

DRAGAN

pre 3 godine

Ne mogu da shvatim da
ovi organizatoi RG ne
postuju svetskog broja 1.
Pod ovakvim uslovima i kisi
koja pada dozvoljavaju da
se tenis igra. Pa zasto su
onda ovaj krov uopste pravili i kome on sluzi.
RG je definitivno bio i ostao najgori GS. Glava me boli
gledajuci ove silne propuste
koje teniseri sebi dopustaju zahvaljujuci usijanim gavama na RG.Ovi uslovi za
igru nisu za tenis, mozda za
ragbi.Nole sada sredi tog
Kacanova, a najbolja vest
koja se danas desila pored
ove pobede, jeste ispadanje
iz daljeg takmicenja spanca
Aguta, koga su svi unapred
videli u novoj borbi sa Novakom, ali eto sanse ako
prodje dalje Busta, da mu se Novak revansira za USO,
koji je Novak tragicno zavrsio na svoj kiks koji je
dozvolio da mu se osvete
organizatori USO. Sada
napad na RG, nema druge.
IDEMO NOLE I SRETNO.

x

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

To nije tačno. Dimitrov ima osvojen Sinsinati, a u Novakovoj je strani zreba.
A ko još ima osvojen masters uopšte od preostalih igrača na turniru osim Noleta i Rafe? Tim (samo jedan!) i Zverev (3).

davež protiv gnjaveža

pre 3 godine

Ovde se radi o Novakovoj pobedi. Ne razumem zašto su se "analitičari", takođe poznati i pod imenom gnjavatori, raspisali ovoliko? To prosečnog navijača uopšte ne zanima, sem ako ne radi doktorsku disertaciju u vezi tenisa. Novak je bio nadmoćan, pobedio i ide dalje. To je suština.

kneza

pre 3 godine

Cini mi se da Nole pre onog kiksa na US openu bio malo blazi Prema ovim slabijim igracima,nije bas hteo da ih sahrani, medjutim izgleda da vise nema milosti,Prema nikome
IDEMO NOLE!

johny

pre 3 godine

Novakovi dosadasnji protivnici na RG: Imer, Berankis, Galan... Zreb je cirkus, veoma neozbiljno za jedan od 4 GS turnira da postoji takva neravnopravnost u zrebu, da prvi na listi dobije ovako neke nepoznate igrace, a neki odmah na startu dobiju teske protivnike.
(Will Mosley, 03. oktobar 2020 18:53)

Presavi tabak i piši organizatorima da prvi na ATP odmah u prvim kolu dibije drugig na ATP ili nekog u 10

Urosh

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

Pa sta, dosta je morao da buši Federera i Nadala, neka sada uziva sa slabijim protivnicima

Djokovic Nadal 29-26
Djokovic Federer 27-23

Lazar

pre 3 godine

Ljudi jel se secate onih komentara sta su sve ljudi pisali ovde 2017 i pola 2018 ? Hahaha meni je smesno kada se setim sada, zamislite koliko su hejteri bili srecni. U to vreme napises poruku podrske Djokovicu dobijes vise minusa nego pluseva hahaha komicno. Mislili to je to kraj hahaha

Beobrad

pre 3 godine

Opet laksi trening i opet protivnik uzima 5 gemova. Hacanov ce stici do jednog T-brejka, ako Nole bude malo popustio.
Pravi izazov moze jedino biti nepredvidivi i talentovani Rubljov, koji je srecom sklon velikim oscilacijama, kao i svi ruski teniseri. Ukljucujuci i Sapovalova i Zvereva.

Bob Makadu

pre 3 godine

Prosla su prva tri kola,Novak je u osmini finala,sta reci o ova prva tri meca,protivnici nisu bili neka imena,nijedan nije cak ni pripretio,9 laganih setova u Novakovu korist.Nole je pokazao veoma sigurnu i dobru igru u prva tri kola,cini se odlicno spreman,ima jos prostora i za bolju igru ali vec ovo sada je na veoma visokom nivou.Sledi mec sa Hacanovim koji je uvek neugodan protivnik,ali opet sve zavisi od Novaka,mislim da ne bi trebalo da bude nekih vecih problema za Novaka ni u tom mecu.Idemooooo.

u prolazu

pre 3 godine

Za Novaka RG tek sad počinje, ovo do sada su bili samo treninzi s TV prenosom. Rafa ima još jedan trening meč pred sobom a onda kreće tvrdo. Nama ostaje da uživamo i da se nadamo da ćemo za nedelju dana gledati još jedan Novak - Rafa klasik, pa ko bude bolji

Djole99

pre 3 godine

Gledam jedno 15 minuta vidim pada kiša, ali ovi klovnovi od organizatora ne prekidaju??? U čemu je fora, je li toliko teško spustiti taj krov?! Neko se mogao povrijediti... Ovi se prave pametni kao prestaće. Alo čovječe kiša lije, sudija glumi ludilo kao nije strašno.. Ja ovo ne kontam.

Voja

pre 3 godine

Opet se Nole zavitlava I udara po loptici nakon poena... Nestrpljiv je, samo da fogura do završnice, treba mu motivacije, inače će sam sebe da izbaci opet. Ne zezaj Nole

Sportski radnik

pre 3 godine

Roland Garos bio i ostao najlosiji organizator jednog GS.
Neverojatno i sramotno, sta se opet upravo dogadjalo kad Djokovic igrao.
Kisa je levala kao iz tusa, a oni NE zatvaraju krov kojeg su posle toliko
godina jedva napravili i opet nije sluzio svojoj svrsi. Protivnik Galan mogao
je slomiti nogu, a da organizator za to ne bi verovatno odgovarao. Ah, ti
francuzi, cudan narod! Neznam zasto se uopste za njih kaze "grand nation",
kad to uopste nisu. Na Eurosportu Nemacke, ismijavali se, da je Djokovic
"morao" pomagati rasturati suvi pesak i nazvali ga da je postao vrtni radnik.
No, hvala Bogu, ipak je na kraju uverljivim rezultatom popedio kolumbijanca
Galana.

Damir M.

pre 3 godine

Nisu oni krivi što su protivnici toliko loši, ali Nadal bukvalno do četvrtfinala nema pristojnog protivnika, a Nole do idućeg kola. Kao treninzi, totalno nekompetitivno.

Vlada

pre 3 godine

Mislim da se tek sada vidi da je rukovodstvo RG-a ovaj krov trebalo da postavi još pre 10-tak godina.
Mnogo je zanimljivije, valjda zbog noćnih mečeva.
Tek kada bude publike, biće još bolje.

luka

pre 3 godine

@Vagabond

Rank - Country - Name - Matches - Won %
1 SWE Bjorn Borg 71.71%
2 SRB Novak Djokovic 68.83%
3 AUS Rod Laver 68.32%
4 ESP Rafael Nadal 65.02%
5 GER Boris Becker 64.71%
6 SUI Roger Federer 64.45%
7 USA Pete Sampras 63.59%
8 USA Ivan Lendl 63.28%
9 USA John McEnroe 55.56%
10 GBR Andy Murray 55.14%

misko ajkula

pre 3 godine

Wagabond, e sko si provjerio na wikipediji onda je sigurno tako. Evo sad cu ja da udjem da ispravim to hahaha. Cus wikipedia

Keynes

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

To nije tačno. Dimitrov ima osvojen Sinsinati, a u Novakovoj je strani zreba.
A ko još ima osvojen masters uopšte od preostalih igrača na turniru osim Noleta i Rafe? Tim (samo jedan!) i Zverev (3).
(x, 03. oktobar 2020 21:31)

I naredni protivnik Novakov, Khacanov, ima osvojen masters. Pariz. Pozdrav.

sweswe

pre 3 godine

Rafa nema AO, Rodzer RG. Sve se crta kao u filmu.
(Kanidja PG, 3. oktobar 2020 20:57)

Opet neko sa Androida šalje bisere. Obojica imaju osvojene sve GS. Ajde što sam lično gledao kad je Nadal pobedio Federera u finalu AO (čuvene Federerove suze), ali bre ako si i juče rođen valjda umeš da pogledaš barem Vikipediju? Imaš i na srpskom, ne moraš da znaš druge jezike. Evo, da ti bude još lakše, pogledaj 2009. godinu. Za oba ova bisera koje si izvalio.
(Prekjuče, 3. oktobar 2020 22:03)
Kod nas se to zove: "Razumjeti tekst."
K je rekao da: Nadalu nedostaje Australija, a Federeru Pariz...
...tj, ako Novak osvoji Pariz ove godine imace 2 x sve GS + vec ima 2 x sve masterse, KONTAS? ...a sad pali na Wiki i pogledaj, prije toga procitaj komentar koji si komentarisao.

Milutin

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

Odmah se vidi koliko poznaješ tenis. U Noletovoj polovini su Hačanov i Cicipas, obojica osvajači masters turnira.

slaviša šmigič

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

Slobodno se potpiši Jumko svi znamo koliko imaš znanja kad iznosiš neke podatke a oni ispostavilo se skroz pogrešni.

misko ajkula

pre 3 godine

Izgleda da ovaj je nekad federer nekad rodik a nekad jumko. Zavisi koliko mnogo je prso taj dan. Kad je baletan osvajao GS igravsi protiv chunga u SF i cilica u finalu tad je bio kralj tenisa hahaha. Izgleda da grobare( za koje i ja navijam, ali iskreno me bas briga sto veze nemaju ni u jednom sportu ) mnogo boli ovaj tezak period

misko ajkula

pre 3 godine

Cro fed, kako vrijeme ide sve vise izlazis na povrsinu... ni nadal nikad nije dobio novaka na AO, i to uopste, ne samo u finalu i nikad ga nije dobio u finalu Wimbledona . A ni baletan ga nikad nije dobio u finalo ova dva GS. Ali ajde neka bude da je to nebitno

slaviša šmigič

pre 3 godine

ali pazi sad !

nas nole do finala nema NIJEDNOG protivnika koji ima osvojen makar jedan masters turnir !
(dr. Roddick, 03. oktobar 2020 19:25)

Slobodno se potpiši Jumko svi znamo koliko imaš znanja kad iznosiš neke podatke a oni ispostavilo se skroz pogrešni.