ccc
pre 5 godina
@Milutin
Kao sto rekoh ovako nesto gledamo redovno, Nadalu mozda samo taj USO. Ako i igra sa Nadalom ili Timom, to je SAMO taj jedan mec, a Nadal ili Tim su odigrali 6 pre toga....
Ponedeljak, 28.09.2020.
22:26
Ruski teniser Danil Medvedev porazom protiv Mađara Martona Fučoviča završio je učešće u prvom kolu Rolan Garosa.
IMAGE SOURCE
pre 5 godina
@Milutin
Kao sto rekoh ovako nesto gledamo redovno, Nadalu mozda samo taj USO. Ako i igra sa Nadalom ili Timom, to je SAMO taj jedan mec, a Nadal ili Tim su odigrali 6 pre toga....
pre 5 godina
Zašto umesto 'nije riternirao' ne kažemo lepo 'nije vraćao'? Ovo bi se moglo produbiti dalje. Zašto 'gem' a ne 'igra', zašto 'set', a ne 'niz'... Zašto nam je naš jezik tako odbojan? Što je tako teško napraviti nove reči u duhu srpskog jezika tamo gde ih nema? Mislite da su reči perorez, raskrsnica, obrazovanje, ... nastale same od sebe? Neko ih je smislio. Koliko novih reči znate da su dodate u naš jezik, a da su posebno osmišljene u duhu našeg jezika, a iz perioda recimo unazad četiri decenije? Ovako nešto rade Nemci, Francuzi, zašto ne radimo i mi?
(Aleksandar, 29. septembar 2020 00:50)
Slažem se oko toga za negovanje jezika, ali neki pojmovi se jednostavno ne prevode i koriste se u originalu. Gem=igra. Kako prevesti i koristiti gem lopta i brejk lopta? Set=niz. Dobio je prvi niz rezultatom 6:3 u igrama. Ne ide. Ritern može, vraćanje. Forhend i bekhend, može da se prevede kao udarac sa jače i slabije strane, ali bi bilo čudno kad se priča o tome. Udarac sa slabije strane ga nije baš služio. Ili dijagonala udarcem sa slabije strane. Onda možemo ići i dalje. Kosa linija udarcem sa slabije strane. Zvuči komplikovano i nerazumljivo, ali ako kažemo bekhend dijagonala svi znamo šta se misli. Kao što rekoh, podržavam negovanje našeg jezika, ali zašto ne koristiti originalne reči ako one olakšavaju komunikaciju? Negovanje jezika ogleda se i u primeni gramatičkih i pravopisnih pravila. Ako pročitaš "wideti" ili "Chachak" znaš koliko je toj osobi stalo do negovanja jezika.
pre 5 godina
Ocekivao sam ovakav epilog.
pre 5 godina
Nikakvo iznenadjenje.
Medvedev se bori sam protiv sebe na sljaci.
Jednostavno nema igru.
pre 5 godina
Samo da neko ne skloni Novaka sa Djokovicevog puta i bice sve i redu.
pre 5 godina
retern je u našem jeziku povratna lopta u tenisu, i super je što je tako.
kao što znamo šta je hard disk.
pre 5 godina
Sudeći po komentarima, malo je komentatora gledalo meč. A meč je bio strašan. Sve što u tenisu može da se poželi. Medvedev je igrao fenomenalno i sa malo sreće je mogao da okrene meč. Fučovič je, međutim, igrao ''fenomenalnije'' i izdržao je pritisak.
Ne bih nikada potcenjivala Medvedova. Ima odličnu tehniku, strašan forhend, pouzdan bekhend, izvanredno predviđa udarce protivnika, izlazi na mrežu, odličan osećaj za volej, neverovatno je brz, ima voljni momenat i jedina mana mu je što zna da ''poludi''. I on i ostali mladi igrači igraju snažan tenis, bez kalkulacija (logično za mlade ljude) i svi su odlično fizički pripremljeni. Svi oni su teški protivnici Novaku zato što imaju potpuno drugačiju koncepciju igre. Nole prvenstveno igra psihološke igre sa protivnicima, što ja lično volim. Sport nije samo udri što jače, nego i nađi slabosti u protivnikovoj igri i taktici i eksploatiši ih. Sa mladim lavovima se to ne može, ali to ne znači da su oni levaci.
pre 5 godina
Cak mi je i Marejeva 2016-a sumnjiva...sprzio je kukove.
(sasa jokic, 29. septembar 2020 00:01)
Špekulacije su moguće, ali sve i da nije naduvao mišiće steroidima, sama tolika mišićna masa je bila dovoljna da ligamenti i kosti to ne mogu da izdrže. Sad smo već zaboravili kako je on onda izgledao, kao Hulk. Kratkotrajno, on je čak zadržao i prethodnu brzinu (mišićna memorija) i takva kombinacija je bila neizbežno fatalna. Mislim da se on svesno kockao da bi tih 6 meseci ili nešto duže bio nepobediv. I zaista je bio, praktično je samo sa Đokovićem "delio" trofeje i prestigao Đokovićevu veliku bodovnu zalihu kada je postao broj 1. Mislim da je momak prosto žrtva medijskog pritiska, ambiciozne majke, ali i sopstvenih kompleksa stečenih od Đokovića i Nadala. Išao je na sve ili ništa, dov+bio je i sve i ništa. Opet, da nije to uradio (sa sobom) možda bi sada bio potpuno zaboravljen, kao Delpotro ili Conga. Ili armija drugih (Ferer, Berdih...) koji nisu hteli takav "recept za uspeh" koji je (i pored povreda) funkcionisao kod Nadala. Kako je kod Nadala to radilo tako dugo, to je medicinsko čudo. Prirodno ili veštačko svejedno, ali čudo.
Videćemo. Neki momenti iz Rima slute da je i tom čudu kraj. Pogotovo ono sa Švarcmanom nije bio isti Nadal. To što Federer toliko traje... ipak je švajcarska medicina "di beste". To je malo teže postići nego njegove rekorde.
pre 5 godina
Novak osvaja turnir !
pre 5 godina
Zašto umesto 'nije riternirao' ne kažemo lepo 'nije vraćao'? Ovo bi se moglo produbiti dalje. Zašto 'gem' a ne 'igra', zašto 'set', a ne 'niz'... Zašto nam je naš jezik tako odbojan? Što je tako teško napraviti nove reči u duhu srpskog jezika tamo gde ih nema? Mislite da su reči perorez, raskrsnica, obrazovanje, ... nastale same od sebe? Neko ih je smislio. Koliko novih reči znate da su dodate u naš jezik, a da su posebno osmišljene u duhu našeg jezika, a iz perioda recimo unazad četiri decenije? Ovako nešto rade Nemci, Francuzi, zašto ne radimo i mi?
(Aleksandar, 29. septembar 2020 00:50) Раде и Хрвати. Колико год се ми њима подсмевали због језичког инжењеринга, они заправо много више него ми брину о будућности свог језика. Остало ми је у сећању да сам пре неколико година прочитао на интернету вест да њихова држава сваке године организује јавни конкурс за смишљање нових (недостајућих) речи у хрватском језику. Аутори решења која комисија прихвати као најбоља добијају прописану новчану награду, усвојене нове кованице постају део званичног речника хрватског језика. Тако су рецимо за дугме на тастатури усвојили реч "затипак" зато што се код њих не каже "куцати" као код нас, него "типкати". Зашто ми рецимо на сличан начин не мотивишемо људе да смисле називе и складу са логиком и духом српског језика за новије појмове који долазе из страних језика, а за њих не постоји адекватан и општеприхваћени превод, него се преводиоци сналазе како коме првом падне на памет? На пример, шта су то "стејкхолдери" (енг. stakeholders)? За мене - учесници неког процеса, али не могу да нађем ниједан речник у коме то званично пише.
pre 5 godina
Medvedev nije bas neka pretnja na sljaci (ovo je cetvrti put da je ispao u prvom kolu Rolan Garosa)
pre 5 godina
Tek će biti iznenađenja na RG, ovo nije...
pre 5 godina
@ Aleksandar, 29. septembar 2020 00:50
Ritern je davnih godina prvi upotrebio (ukoliko me secanje ne vara) gospodin Zvonko Mihajlovski. Zvonko je porodicni prijatelj i godinama je odsedao je u malom hotelu moje bliske rodjake u Londonu za vreme turnira na Vimbldonu. Pitao sam ga isto pitanje u Beogradu 2014 i nije umeo da odgovori. Jednostavno mu je tako doslo. Ja sam uvek bio pristalica povratne lopte ili povratnog udarca ukljucujuci i upotrebu svih drugih izraza koje ste naveli. Drago mi je da Vam je stalo do cistoce naseg divnog jezika koji je, na zalost, iskvaren stranim postapalicama do mere da nam izgleda nema povratka na bolje. Sta se desava u skolama na casovima srpskoj jezika i knjizevnosti zaista ne znam ali je po mom skromnom misljenju prilicno tragicno da je hronicni nedostatak pismenosti postao normalna pojava. Ja odavno zivim van naseg govornog podrucja i ponekad napisem mali komentar za B92. Iskreno se trudim da ne upotrebim, barem ne svesno, ni jednu stranu rec.
Srdacan pozdrav iz Perta, Australija
pre 5 godina
Ovako nešto rade Nemci, Francuzi, zašto ne radimo i mi?
(Aleksandar, 29. septembar 2020 00:50)
Eto, Šveđani ne rade već kao i mi. Iako duže znaju za tenis od mnogih i dalje koriste englesku terminologiju u tenisu. Sa izuzetkom za prednost i izjednačenje, tu koriste svoje reči. Verovatno zato što nisu opsednuti jer im je engleski toliko nativan da mnogi profesionalni sistemi za vođenje firmi (LEAN) nemaju prevod na švedski jer je bespotrebno.
Shvatam da kod nas to generalno nije tako ali bi mi zvučalo toliko apsurdno kao što je za mnoge koji vladaju engleskim apsurdno koristiti i mobilni na srpskom. Jer prevodi nemaju logične nazive.
pre 5 godina
E to se te nove snage i nade tenisa koje nemaju kontiunitet.Zato će ova velika trojka ostati nedostižna u tenisu a nadajmo se ako Novaka ne spreče raznim smivalicama da će biti najbolji svih vremena.
pre 5 godina
Garin bi mogao stvoriti određene probleme Novaku u osmini finala. Doduše ima za protivnika u prvom kolu starog lisca Kohlschreibera, no ako njega sredi, gotovo sigurno ćemo imati potencijalno zanimljiv meč Novice i neugodnog Čileanca...
pre 5 godina
Uvek kad je Novak imao lakši put nikad nije osvpjio taj turnir.
pre 5 godina
"I onda ce neko pricat da je u vrijeme federera bila slaba konkurencija". Treba pitati Mareja da li je bila jaka konkurencija. Covek je 5 puta dolazio do finala Australije a nema nijednu titulu tamo. Verovatno sto je bila losa konkurencija.
pre 5 godina
"Sto neko rece pre neki dan, svi teniseri na jednoj a Djokovic na drugoj strani zreba, tj ceka u finalu Nadala koji treba da odigra 6 meceva. Ali ovo nije prvi put, ovako nesto gledamo redovno..."
(ccc, 29. septembar 2020 00:30)
E ovde bas ima svasta da se procita. Pa ako je prema nekome generalno zreb bio 'nemilosrdan' a mozda i 'ciljno montiran' (licno ne verujem) tokom poslednjih 10 godina to je Novak a ne Nadal...
pre 5 godina
Znaci covek nema pojma na sljaci, a tata bas njega ubacuje Djokovicu kao jedino iole poznato ime u zrebu...Sto neko rece pre neki dan, svi teniseri na jednoj a Djokovic na drugoj strani zreba, tj ceka u finalu Nadala koji treba da odigra 6 meceva. Ali ovo nije prvi put, ovako nesto gledamo redovno...
(ccc, 29. septembar 2020 00:30)
Pa dobro, ne može baš svaki GS da se namesti Nadalu kao USO 2017, gde je ni kriv ni dužan osvojio a da nije igrao ni sa kim iz TOP 20. Neki put mora malo i da se pomuči.
A ako Nole osvoji, opet će morati preko ili Nadala ili Tima u finalu, što je 100 puta teži put nego Nadalov do USO titule 2017.
pre 5 godina
I onda ce neko pricat da je u vrijeme federera bila slaba konkurencija, a pogle ovog top 5 igrac nemoze se sastavit lopticom igra gore od pijanog amatera i da bio mi je zadnji par na listicu ako se neko pita najmanji koeficijent cisto da malo podigne dobitak odo se bacit s mosta aj bok
(Uhj, 28. septembar 2020 23:44)
Da , da ..posebno je u njegovo vreme imalo tenisera koji su osvojili 17 plus 19 GS, racunaj koliko je to. Saberi te GS iz vremena Federera, cisto me interesuje, koliko igraca na kup mogu da pridju samo dvojici igraca, Rafi i Novaku? Nemoj racunati Samprasa sa kojim je odigrao ceo jedan mec ili Agasija sa kojim ima 8/3? To je smesno u odnosu 23/27 za Novaka ili 16/24 sa Rafom? Bas su jaki protivnici Rodzera bili u njegovo vreme..Mozes da dodas i Rodika, Hjuita, Bagdatisa, Filipusisa..igracine...Koliko su GS svi oni zajedno osvojili? Bas je to bilo jako vreme za tenis..Smesno..
pre 5 godina
I onda kazu da je on buducnost tenisa. Kapiram da svako ima svoj najslabiji slem ali on ima 0-4 na RG.
pre 5 godina
Medvedev 4 godine zaredom ispada u prvom kolu RG-a. Ovo nije nikakvo iznenadjenje. Decko nema pojma da igra na sljaci.
pre 5 godina
Ne tvrdim, ali mislim da je Medvedev bio na “voznji ispod radara” prosle godine. Sto ce reci, dozirani doping, toliko da se ne moze otkriti, ali ta taktika je kao Red Bull efekat, daje ti krila, trenutno, a onda sledi jos gore stanje nego pre uzimanja. Doping je los jer sledi dugacak oporavak i obicno nestajanje sa scene posle primene te taktike. Ima nekoliko primera svezih, Beluci, Janovic, a malo stariji skakac u vis, Dragitin Topic...tempirao za Evropsko prvenstvo u Splitu, uzeo zlatnu medalju, i cao, nikad nista vise.
Tako da Medvedev verovatno ide u zaborav, posle onog bljeska. Cak mi je i Marejeva 2016-a sumnjiva...sprzio je kukove.
pre 5 godina
Ljudi, lik ima skor 10-17 na sljaci u karijeri. Djokovic ima 14 titula na sljaci, vise nego Medvedev pobeda. o cemu pricamo?! Za Djokovica je najopasniji rival do finala Bautista Agut i da vidimo kako ce se snaci u poatojecim uslovima.
pre 5 godina
Medvedev je igrač koji igra na sve ili ništa i samo kada ima ludu sreću može nešto da uradi kao onomad protiv Đokovića kada je servirao druge servise kao prve i to ga je služilo ceo meč, ali takva igra nije dugog veka.
pre 5 godina
Dobro, ovo već jeste malo iznenađenje, ali što reče Rex, Medvedev je neviđeni teniski kockar. U stanju je da izgubi i od mnogo goreg, kamoli od Fučovića.
pre 5 godina
Pa ja skoro rekoh, da ova trojica , Cicipas, Zverev, Medvedev igraju uzasno dosadan tenis, i oni sa takvom igrom nikad nece postici nesto. Pa za njih je nas Tipsa igracina.
pre 5 godina
Zašto umesto 'nije riternirao' ne kažemo lepo 'nije vraćao'? Ovo bi se moglo produbiti dalje. Zašto 'gem' a ne 'igra', zašto 'set', a ne 'niz'... Zašto nam je naš jezik tako odbojan? Što je tako teško napraviti nove reči u duhu srpskog jezika tamo gde ih nema? Mislite da su reči perorez, raskrsnica, obrazovanje, ... nastale same od sebe? Neko ih je smislio. Koliko novih reči znate da su dodate u naš jezik, a da su posebno osmišljene u duhu našeg jezika, a iz perioda recimo unazad četiri decenije? Ovako nešto rade Nemci, Francuzi, zašto ne radimo i mi?
pre 5 godina
Što bi Mađar sklanjao žgolji s puta nekoga, ako je žgolja "goati", svih vremena?
pre 5 godina
Znaci covek nema pojma na sljaci, a tata bas njega ubacuje Djokovicu kao jedino iole poznato ime u zrebu...Sto neko rece pre neki dan, svi teniseri na jednoj a Djokovic na drugoj strani zreba, tj ceka u finalu Nadala koji treba da odigra 6 meceva. Ali ovo nije prvi put, ovako nesto gledamo redovno...
pre 5 godina
Medvedev nikada nije ušao u 2. kolo RG.
Šta je ovde iznenađenje?
Najsporija moguća šljaka koja maksimalno oduzima snagu loptici.
pre 5 godina
Искрен да будем нисам изненађен. Слон од папира на шљаци. Велика ствар што је Тим отишао Рафи на мегдан.
(Ђорђе, 28. septembar 2020 23:57)
Kaze se "tigar od papira". Kakav crni slon.
pre 5 godina
Ne bi on dosao do polufinala i ovako i onako (tad bi se susreo sa Novakom eventualno).
pre 5 godina
@Druze zato što je ovo Srpski portal, a Novak je najbolji Srpski i svetski teniser, najbolji Srpski sportista, itd, pa je i logično da svaka teniska vest ako ima i minimalne veze sa njim ga uključi, ako ti se ne svidja čitaj strane sajtove, tamo ga verovatno manje spominju
pre 5 godina
Kazino tenis Medvedeva vise ne prolazi.
pre 5 godina
Medvedev nema jednu jedinu pobedu na Rolan Garosu, nikad prvo kolo prosao nije, tako da se neki znacajan rezultat od njega nije ni ocekivao.
pre 5 godina
Zašto svaki članak o tenisu mora da provuče i Novaka. Ne prate svi tenis samo zbog Novaka.
Igra se drugi dan, prvi mečevi i i kroz taj prvi se provuče Novak i njegov potencijalni protivnik. Stvarno je bezveze.
Ispao je nosilac. Jak igrač. To je dovoljno zanimljivo i bitna informacija za ljubitelje tenisa. Biće prilike i za 10 članaka dnevno o Novaku.
pre 5 godina
Stoji činjenica da Medvedev nije tako jak na šljaci kao na drugim podlogama. Ali uprkos tome, veliko je iznenađenje što ga je izbacio Fučovič. Prvo kolo na grend slemu je razočaravajuće za Medvedeva, kao da je došao nespreman. Inače Meda je vrlo neugodan teniser, može on mnogo da uradi na betonu, osvojiće u karijeri bar jedan grend slem u Melburnu ili Njujorku.
pre 5 godina
E bre botovi, bas nemate srece
pre 5 godina
Искрен да будем нисам изненађен. Слон од папира на шљаци. Велика ствар што је Тим отишао Рафи на мегдан.
pre 5 godina
Jednodimenzionalan tenis Medvedeva koga svi polako ali sigurno 'citaju'
pre 5 godina
I onda ce neko pricat da je u vrijeme federera bila slaba konkurencija, a pogle ovog top 5 igrac nemoze se sastavit lopticom igra gore od pijanog amatera i da bio mi je zadnji par na listicu ako se neko pita najmanji koeficijent cisto da malo podigne dobitak odo se bacit s mosta aj bok
pre 5 godina
Medvedev, koga su mnogi predvidjali kao tezak ispit za Novaka, je uspe0 da ocuva savrsen skor od 4 porazu u isto tiliko nastupa na RG. Mada ovaj put ne od Francuza. Na sljaci je, izgleda, kao Bambi, onaj pravi, na ledu. Ostaje misteoja kao je onomad pobedio Novaka u MC, mada i odmah potpm izgubio id Lajovica...
pre 5 godina
Prvo ovo ne bi bilo iznenađenje ako ispadne (nadam se da neće) jer ovde na RG nijednom nije prošao prvo kolo 3 vezane godine.
pre 5 godina
Kog djavola pravite vest od ovoga, ko je Medvedev da bi zasluzio posebnu vest zato sto gubi 2-0 u setovima?
pre 5 godina
Polako Cirko s to ispadanje...
pre 5 godina
Medvedev na sljaci pa ispao.. stvarno senzacija! mislim stvarno..
pre 5 godina
Samo da pozelim srecu u sutrasnjem mecu najboljem teniseru svih vremena, Novaku Djokovicu, laku noc.
pre 5 godina
Strašan meč! Ljudi uživajte u tenisu .
pre 5 godina
Samo da pozelim srecu u sutrasnjem mecu najboljem teniseru svih vremena, Novaku Djokovicu, laku noc.
pre 5 godina
Medvedev na sljaci pa ispao.. stvarno senzacija! mislim stvarno..
pre 5 godina
Medvedev 4 godine zaredom ispada u prvom kolu RG-a. Ovo nije nikakvo iznenadjenje. Decko nema pojma da igra na sljaci.
pre 5 godina
Jednodimenzionalan tenis Medvedeva koga svi polako ali sigurno 'citaju'
pre 5 godina
Ljudi, lik ima skor 10-17 na sljaci u karijeri. Djokovic ima 14 titula na sljaci, vise nego Medvedev pobeda. o cemu pricamo?! Za Djokovica je najopasniji rival do finala Bautista Agut i da vidimo kako ce se snaci u poatojecim uslovima.
pre 5 godina
Prvo ovo ne bi bilo iznenađenje ako ispadne (nadam se da neće) jer ovde na RG nijednom nije prošao prvo kolo 3 vezane godine.
pre 5 godina
Zašto umesto 'nije riternirao' ne kažemo lepo 'nije vraćao'? Ovo bi se moglo produbiti dalje. Zašto 'gem' a ne 'igra', zašto 'set', a ne 'niz'... Zašto nam je naš jezik tako odbojan? Što je tako teško napraviti nove reči u duhu srpskog jezika tamo gde ih nema? Mislite da su reči perorez, raskrsnica, obrazovanje, ... nastale same od sebe? Neko ih je smislio. Koliko novih reči znate da su dodate u naš jezik, a da su posebno osmišljene u duhu našeg jezika, a iz perioda recimo unazad četiri decenije? Ovako nešto rade Nemci, Francuzi, zašto ne radimo i mi?
pre 5 godina
Polako Cirko s to ispadanje...
pre 5 godina
Medvedev nema jednu jedinu pobedu na Rolan Garosu, nikad prvo kolo prosao nije, tako da se neki znacajan rezultat od njega nije ni ocekivao.
pre 5 godina
I onda ce neko pricat da je u vrijeme federera bila slaba konkurencija, a pogle ovog top 5 igrac nemoze se sastavit lopticom igra gore od pijanog amatera i da bio mi je zadnji par na listicu ako se neko pita najmanji koeficijent cisto da malo podigne dobitak odo se bacit s mosta aj bok
(Uhj, 28. septembar 2020 23:44)
Da , da ..posebno je u njegovo vreme imalo tenisera koji su osvojili 17 plus 19 GS, racunaj koliko je to. Saberi te GS iz vremena Federera, cisto me interesuje, koliko igraca na kup mogu da pridju samo dvojici igraca, Rafi i Novaku? Nemoj racunati Samprasa sa kojim je odigrao ceo jedan mec ili Agasija sa kojim ima 8/3? To je smesno u odnosu 23/27 za Novaka ili 16/24 sa Rafom? Bas su jaki protivnici Rodzera bili u njegovo vreme..Mozes da dodas i Rodika, Hjuita, Bagdatisa, Filipusisa..igracine...Koliko su GS svi oni zajedno osvojili? Bas je to bilo jako vreme za tenis..Smesno..
pre 5 godina
Pa ja skoro rekoh, da ova trojica , Cicipas, Zverev, Medvedev igraju uzasno dosadan tenis, i oni sa takvom igrom nikad nece postici nesto. Pa za njih je nas Tipsa igracina.
pre 5 godina
Искрен да будем нисам изненађен. Слон од папира на шљаци. Велика ствар што је Тим отишао Рафи на мегдан.
pre 5 godina
Medvedev je igrač koji igra na sve ili ništa i samo kada ima ludu sreću može nešto da uradi kao onomad protiv Đokovića kada je servirao druge servise kao prve i to ga je služilo ceo meč, ali takva igra nije dugog veka.
pre 5 godina
Strašan meč! Ljudi uživajte u tenisu .
pre 5 godina
Medvedev, koga su mnogi predvidjali kao tezak ispit za Novaka, je uspe0 da ocuva savrsen skor od 4 porazu u isto tiliko nastupa na RG. Mada ovaj put ne od Francuza. Na sljaci je, izgleda, kao Bambi, onaj pravi, na ledu. Ostaje misteoja kao je onomad pobedio Novaka u MC, mada i odmah potpm izgubio id Lajovica...
pre 5 godina
Kazino tenis Medvedeva vise ne prolazi.
pre 5 godina
@Druze zato što je ovo Srpski portal, a Novak je najbolji Srpski i svetski teniser, najbolji Srpski sportista, itd, pa je i logično da svaka teniska vest ako ima i minimalne veze sa njim ga uključi, ako ti se ne svidja čitaj strane sajtove, tamo ga verovatno manje spominju
pre 5 godina
Искрен да будем нисам изненађен. Слон од папира на шљаци. Велика ствар што је Тим отишао Рафи на мегдан.
(Ђорђе, 28. septembar 2020 23:57)
Kaze se "tigar od papira". Kakav crni slon.
pre 5 godina
Medvedev nikada nije ušao u 2. kolo RG.
Šta je ovde iznenađenje?
Najsporija moguća šljaka koja maksimalno oduzima snagu loptici.
pre 5 godina
I onda kazu da je on buducnost tenisa. Kapiram da svako ima svoj najslabiji slem ali on ima 0-4 na RG.
pre 5 godina
Stoji činjenica da Medvedev nije tako jak na šljaci kao na drugim podlogama. Ali uprkos tome, veliko je iznenađenje što ga je izbacio Fučovič. Prvo kolo na grend slemu je razočaravajuće za Medvedeva, kao da je došao nespreman. Inače Meda je vrlo neugodan teniser, može on mnogo da uradi na betonu, osvojiće u karijeri bar jedan grend slem u Melburnu ili Njujorku.
pre 5 godina
Dobro, ovo već jeste malo iznenađenje, ali što reče Rex, Medvedev je neviđeni teniski kockar. U stanju je da izgubi i od mnogo goreg, kamoli od Fučovića.
pre 5 godina
Ne tvrdim, ali mislim da je Medvedev bio na “voznji ispod radara” prosle godine. Sto ce reci, dozirani doping, toliko da se ne moze otkriti, ali ta taktika je kao Red Bull efekat, daje ti krila, trenutno, a onda sledi jos gore stanje nego pre uzimanja. Doping je los jer sledi dugacak oporavak i obicno nestajanje sa scene posle primene te taktike. Ima nekoliko primera svezih, Beluci, Janovic, a malo stariji skakac u vis, Dragitin Topic...tempirao za Evropsko prvenstvo u Splitu, uzeo zlatnu medalju, i cao, nikad nista vise.
Tako da Medvedev verovatno ide u zaborav, posle onog bljeska. Cak mi je i Marejeva 2016-a sumnjiva...sprzio je kukove.
pre 5 godina
Ne bi on dosao do polufinala i ovako i onako (tad bi se susreo sa Novakom eventualno).
pre 5 godina
E bre botovi, bas nemate srece
pre 5 godina
Zašto svaki članak o tenisu mora da provuče i Novaka. Ne prate svi tenis samo zbog Novaka.
Igra se drugi dan, prvi mečevi i i kroz taj prvi se provuče Novak i njegov potencijalni protivnik. Stvarno je bezveze.
Ispao je nosilac. Jak igrač. To je dovoljno zanimljivo i bitna informacija za ljubitelje tenisa. Biće prilike i za 10 članaka dnevno o Novaku.
pre 5 godina
Cak mi je i Marejeva 2016-a sumnjiva...sprzio je kukove.
(sasa jokic, 29. septembar 2020 00:01)
Špekulacije su moguće, ali sve i da nije naduvao mišiće steroidima, sama tolika mišićna masa je bila dovoljna da ligamenti i kosti to ne mogu da izdrže. Sad smo već zaboravili kako je on onda izgledao, kao Hulk. Kratkotrajno, on je čak zadržao i prethodnu brzinu (mišićna memorija) i takva kombinacija je bila neizbežno fatalna. Mislim da se on svesno kockao da bi tih 6 meseci ili nešto duže bio nepobediv. I zaista je bio, praktično je samo sa Đokovićem "delio" trofeje i prestigao Đokovićevu veliku bodovnu zalihu kada je postao broj 1. Mislim da je momak prosto žrtva medijskog pritiska, ambiciozne majke, ali i sopstvenih kompleksa stečenih od Đokovića i Nadala. Išao je na sve ili ništa, dov+bio je i sve i ništa. Opet, da nije to uradio (sa sobom) možda bi sada bio potpuno zaboravljen, kao Delpotro ili Conga. Ili armija drugih (Ferer, Berdih...) koji nisu hteli takav "recept za uspeh" koji je (i pored povreda) funkcionisao kod Nadala. Kako je kod Nadala to radilo tako dugo, to je medicinsko čudo. Prirodno ili veštačko svejedno, ali čudo.
Videćemo. Neki momenti iz Rima slute da je i tom čudu kraj. Pogotovo ono sa Švarcmanom nije bio isti Nadal. To što Federer toliko traje... ipak je švajcarska medicina "di beste". To je malo teže postići nego njegove rekorde.
pre 5 godina
@ Aleksandar, 29. septembar 2020 00:50
Ritern je davnih godina prvi upotrebio (ukoliko me secanje ne vara) gospodin Zvonko Mihajlovski. Zvonko je porodicni prijatelj i godinama je odsedao je u malom hotelu moje bliske rodjake u Londonu za vreme turnira na Vimbldonu. Pitao sam ga isto pitanje u Beogradu 2014 i nije umeo da odgovori. Jednostavno mu je tako doslo. Ja sam uvek bio pristalica povratne lopte ili povratnog udarca ukljucujuci i upotrebu svih drugih izraza koje ste naveli. Drago mi je da Vam je stalo do cistoce naseg divnog jezika koji je, na zalost, iskvaren stranim postapalicama do mere da nam izgleda nema povratka na bolje. Sta se desava u skolama na casovima srpskoj jezika i knjizevnosti zaista ne znam ali je po mom skromnom misljenju prilicno tragicno da je hronicni nedostatak pismenosti postao normalna pojava. Ja odavno zivim van naseg govornog podrucja i ponekad napisem mali komentar za B92. Iskreno se trudim da ne upotrebim, barem ne svesno, ni jednu stranu rec.
Srdacan pozdrav iz Perta, Australija
pre 5 godina
Samo da neko ne skloni Novaka sa Djokovicevog puta i bice sve i redu.
pre 5 godina
Medvedev nije bas neka pretnja na sljaci (ovo je cetvrti put da je ispao u prvom kolu Rolan Garosa)
pre 5 godina
Zašto umesto 'nije riternirao' ne kažemo lepo 'nije vraćao'? Ovo bi se moglo produbiti dalje. Zašto 'gem' a ne 'igra', zašto 'set', a ne 'niz'... Zašto nam je naš jezik tako odbojan? Što je tako teško napraviti nove reči u duhu srpskog jezika tamo gde ih nema? Mislite da su reči perorez, raskrsnica, obrazovanje, ... nastale same od sebe? Neko ih je smislio. Koliko novih reči znate da su dodate u naš jezik, a da su posebno osmišljene u duhu našeg jezika, a iz perioda recimo unazad četiri decenije? Ovako nešto rade Nemci, Francuzi, zašto ne radimo i mi?
(Aleksandar, 29. septembar 2020 00:50) Раде и Хрвати. Колико год се ми њима подсмевали због језичког инжењеринга, они заправо много више него ми брину о будућности свог језика. Остало ми је у сећању да сам пре неколико година прочитао на интернету вест да њихова држава сваке године организује јавни конкурс за смишљање нових (недостајућих) речи у хрватском језику. Аутори решења која комисија прихвати као најбоља добијају прописану новчану награду, усвојене нове кованице постају део званичног речника хрватског језика. Тако су рецимо за дугме на тастатури усвојили реч "затипак" зато што се код њих не каже "куцати" као код нас, него "типкати". Зашто ми рецимо на сличан начин не мотивишемо људе да смисле називе и складу са логиком и духом српског језика за новије појмове који долазе из страних језика, а за њих не постоји адекватан и општеприхваћени превод, него се преводиоци сналазе како коме првом падне на памет? На пример, шта су то "стејкхолдери" (енг. stakeholders)? За мене - учесници неког процеса, али не могу да нађем ниједан речник у коме то званично пише.
pre 5 godina
Kog djavola pravite vest od ovoga, ko je Medvedev da bi zasluzio posebnu vest zato sto gubi 2-0 u setovima?
pre 5 godina
Znaci covek nema pojma na sljaci, a tata bas njega ubacuje Djokovicu kao jedino iole poznato ime u zrebu...Sto neko rece pre neki dan, svi teniseri na jednoj a Djokovic na drugoj strani zreba, tj ceka u finalu Nadala koji treba da odigra 6 meceva. Ali ovo nije prvi put, ovako nesto gledamo redovno...
(ccc, 29. septembar 2020 00:30)
Pa dobro, ne može baš svaki GS da se namesti Nadalu kao USO 2017, gde je ni kriv ni dužan osvojio a da nije igrao ni sa kim iz TOP 20. Neki put mora malo i da se pomuči.
A ako Nole osvoji, opet će morati preko ili Nadala ili Tima u finalu, što je 100 puta teži put nego Nadalov do USO titule 2017.
pre 5 godina
"Sto neko rece pre neki dan, svi teniseri na jednoj a Djokovic na drugoj strani zreba, tj ceka u finalu Nadala koji treba da odigra 6 meceva. Ali ovo nije prvi put, ovako nesto gledamo redovno..."
(ccc, 29. septembar 2020 00:30)
E ovde bas ima svasta da se procita. Pa ako je prema nekome generalno zreb bio 'nemilosrdan' a mozda i 'ciljno montiran' (licno ne verujem) tokom poslednjih 10 godina to je Novak a ne Nadal...
pre 5 godina
"I onda ce neko pricat da je u vrijeme federera bila slaba konkurencija". Treba pitati Mareja da li je bila jaka konkurencija. Covek je 5 puta dolazio do finala Australije a nema nijednu titulu tamo. Verovatno sto je bila losa konkurencija.
pre 5 godina
Sudeći po komentarima, malo je komentatora gledalo meč. A meč je bio strašan. Sve što u tenisu može da se poželi. Medvedev je igrao fenomenalno i sa malo sreće je mogao da okrene meč. Fučovič je, međutim, igrao ''fenomenalnije'' i izdržao je pritisak.
Ne bih nikada potcenjivala Medvedova. Ima odličnu tehniku, strašan forhend, pouzdan bekhend, izvanredno predviđa udarce protivnika, izlazi na mrežu, odličan osećaj za volej, neverovatno je brz, ima voljni momenat i jedina mana mu je što zna da ''poludi''. I on i ostali mladi igrači igraju snažan tenis, bez kalkulacija (logično za mlade ljude) i svi su odlično fizički pripremljeni. Svi oni su teški protivnici Novaku zato što imaju potpuno drugačiju koncepciju igre. Nole prvenstveno igra psihološke igre sa protivnicima, što ja lično volim. Sport nije samo udri što jače, nego i nađi slabosti u protivnikovoj igri i taktici i eksploatiši ih. Sa mladim lavovima se to ne može, ali to ne znači da su oni levaci.
pre 5 godina
Tek će biti iznenađenja na RG, ovo nije...
pre 5 godina
Novak osvaja turnir !
pre 5 godina
I onda ce neko pricat da je u vrijeme federera bila slaba konkurencija, a pogle ovog top 5 igrac nemoze se sastavit lopticom igra gore od pijanog amatera i da bio mi je zadnji par na listicu ako se neko pita najmanji koeficijent cisto da malo podigne dobitak odo se bacit s mosta aj bok
pre 5 godina
Uvek kad je Novak imao lakši put nikad nije osvpjio taj turnir.
pre 5 godina
E to se te nove snage i nade tenisa koje nemaju kontiunitet.Zato će ova velika trojka ostati nedostižna u tenisu a nadajmo se ako Novaka ne spreče raznim smivalicama da će biti najbolji svih vremena.
pre 5 godina
Ovako nešto rade Nemci, Francuzi, zašto ne radimo i mi?
(Aleksandar, 29. septembar 2020 00:50)
Eto, Šveđani ne rade već kao i mi. Iako duže znaju za tenis od mnogih i dalje koriste englesku terminologiju u tenisu. Sa izuzetkom za prednost i izjednačenje, tu koriste svoje reči. Verovatno zato što nisu opsednuti jer im je engleski toliko nativan da mnogi profesionalni sistemi za vođenje firmi (LEAN) nemaju prevod na švedski jer je bespotrebno.
Shvatam da kod nas to generalno nije tako ali bi mi zvučalo toliko apsurdno kao što je za mnoge koji vladaju engleskim apsurdno koristiti i mobilni na srpskom. Jer prevodi nemaju logične nazive.
pre 5 godina
Nikakvo iznenadjenje.
Medvedev se bori sam protiv sebe na sljaci.
Jednostavno nema igru.
pre 5 godina
Zašto umesto 'nije riternirao' ne kažemo lepo 'nije vraćao'? Ovo bi se moglo produbiti dalje. Zašto 'gem' a ne 'igra', zašto 'set', a ne 'niz'... Zašto nam je naš jezik tako odbojan? Što je tako teško napraviti nove reči u duhu srpskog jezika tamo gde ih nema? Mislite da su reči perorez, raskrsnica, obrazovanje, ... nastale same od sebe? Neko ih je smislio. Koliko novih reči znate da su dodate u naš jezik, a da su posebno osmišljene u duhu našeg jezika, a iz perioda recimo unazad četiri decenije? Ovako nešto rade Nemci, Francuzi, zašto ne radimo i mi?
(Aleksandar, 29. septembar 2020 00:50)
Slažem se oko toga za negovanje jezika, ali neki pojmovi se jednostavno ne prevode i koriste se u originalu. Gem=igra. Kako prevesti i koristiti gem lopta i brejk lopta? Set=niz. Dobio je prvi niz rezultatom 6:3 u igrama. Ne ide. Ritern može, vraćanje. Forhend i bekhend, može da se prevede kao udarac sa jače i slabije strane, ali bi bilo čudno kad se priča o tome. Udarac sa slabije strane ga nije baš služio. Ili dijagonala udarcem sa slabije strane. Onda možemo ići i dalje. Kosa linija udarcem sa slabije strane. Zvuči komplikovano i nerazumljivo, ali ako kažemo bekhend dijagonala svi znamo šta se misli. Kao što rekoh, podržavam negovanje našeg jezika, ali zašto ne koristiti originalne reči ako one olakšavaju komunikaciju? Negovanje jezika ogleda se i u primeni gramatičkih i pravopisnih pravila. Ako pročitaš "wideti" ili "Chachak" znaš koliko je toj osobi stalo do negovanja jezika.
pre 5 godina
Što bi Mađar sklanjao žgolji s puta nekoga, ako je žgolja "goati", svih vremena?
pre 5 godina
Znaci covek nema pojma na sljaci, a tata bas njega ubacuje Djokovicu kao jedino iole poznato ime u zrebu...Sto neko rece pre neki dan, svi teniseri na jednoj a Djokovic na drugoj strani zreba, tj ceka u finalu Nadala koji treba da odigra 6 meceva. Ali ovo nije prvi put, ovako nesto gledamo redovno...
pre 5 godina
Garin bi mogao stvoriti određene probleme Novaku u osmini finala. Doduše ima za protivnika u prvom kolu starog lisca Kohlschreibera, no ako njega sredi, gotovo sigurno ćemo imati potencijalno zanimljiv meč Novice i neugodnog Čileanca...
pre 5 godina
retern je u našem jeziku povratna lopta u tenisu, i super je što je tako.
kao što znamo šta je hard disk.
pre 5 godina
Ocekivao sam ovakav epilog.
pre 5 godina
@Milutin
Kao sto rekoh ovako nesto gledamo redovno, Nadalu mozda samo taj USO. Ako i igra sa Nadalom ili Timom, to je SAMO taj jedan mec, a Nadal ili Tim su odigrali 6 pre toga....
pre 5 godina
Znaci covek nema pojma na sljaci, a tata bas njega ubacuje Djokovicu kao jedino iole poznato ime u zrebu...Sto neko rece pre neki dan, svi teniseri na jednoj a Djokovic na drugoj strani zreba, tj ceka u finalu Nadala koji treba da odigra 6 meceva. Ali ovo nije prvi put, ovako nesto gledamo redovno...
pre 5 godina
Što bi Mađar sklanjao žgolji s puta nekoga, ako je žgolja "goati", svih vremena?
pre 5 godina
I onda ce neko pricat da je u vrijeme federera bila slaba konkurencija, a pogle ovog top 5 igrac nemoze se sastavit lopticom igra gore od pijanog amatera i da bio mi je zadnji par na listicu ako se neko pita najmanji koeficijent cisto da malo podigne dobitak odo se bacit s mosta aj bok
pre 5 godina
Kog djavola pravite vest od ovoga, ko je Medvedev da bi zasluzio posebnu vest zato sto gubi 2-0 u setovima?
pre 5 godina
Zašto umesto 'nije riternirao' ne kažemo lepo 'nije vraćao'? Ovo bi se moglo produbiti dalje. Zašto 'gem' a ne 'igra', zašto 'set', a ne 'niz'... Zašto nam je naš jezik tako odbojan? Što je tako teško napraviti nove reči u duhu srpskog jezika tamo gde ih nema? Mislite da su reči perorez, raskrsnica, obrazovanje, ... nastale same od sebe? Neko ih je smislio. Koliko novih reči znate da su dodate u naš jezik, a da su posebno osmišljene u duhu našeg jezika, a iz perioda recimo unazad četiri decenije? Ovako nešto rade Nemci, Francuzi, zašto ne radimo i mi?
pre 5 godina
Zašto svaki članak o tenisu mora da provuče i Novaka. Ne prate svi tenis samo zbog Novaka.
Igra se drugi dan, prvi mečevi i i kroz taj prvi se provuče Novak i njegov potencijalni protivnik. Stvarno je bezveze.
Ispao je nosilac. Jak igrač. To je dovoljno zanimljivo i bitna informacija za ljubitelje tenisa. Biće prilike i za 10 članaka dnevno o Novaku.
pre 5 godina
Ne tvrdim, ali mislim da je Medvedev bio na “voznji ispod radara” prosle godine. Sto ce reci, dozirani doping, toliko da se ne moze otkriti, ali ta taktika je kao Red Bull efekat, daje ti krila, trenutno, a onda sledi jos gore stanje nego pre uzimanja. Doping je los jer sledi dugacak oporavak i obicno nestajanje sa scene posle primene te taktike. Ima nekoliko primera svezih, Beluci, Janovic, a malo stariji skakac u vis, Dragitin Topic...tempirao za Evropsko prvenstvo u Splitu, uzeo zlatnu medalju, i cao, nikad nista vise.
Tako da Medvedev verovatno ide u zaborav, posle onog bljeska. Cak mi je i Marejeva 2016-a sumnjiva...sprzio je kukove.
pre 5 godina
Samo da pozelim srecu u sutrasnjem mecu najboljem teniseru svih vremena, Novaku Djokovicu, laku noc.
pre 5 godina
Искрен да будем нисам изненађен. Слон од папира на шљаци. Велика ствар што је Тим отишао Рафи на мегдан.
(Ђорђе, 28. septembar 2020 23:57)
Kaze se "tigar od papira". Kakav crni slon.
pre 5 godina
Pa ja skoro rekoh, da ova trojica , Cicipas, Zverev, Medvedev igraju uzasno dosadan tenis, i oni sa takvom igrom nikad nece postici nesto. Pa za njih je nas Tipsa igracina.
pre 5 godina
Zašto umesto 'nije riternirao' ne kažemo lepo 'nije vraćao'? Ovo bi se moglo produbiti dalje. Zašto 'gem' a ne 'igra', zašto 'set', a ne 'niz'... Zašto nam je naš jezik tako odbojan? Što je tako teško napraviti nove reči u duhu srpskog jezika tamo gde ih nema? Mislite da su reči perorez, raskrsnica, obrazovanje, ... nastale same od sebe? Neko ih je smislio. Koliko novih reči znate da su dodate u naš jezik, a da su posebno osmišljene u duhu našeg jezika, a iz perioda recimo unazad četiri decenije? Ovako nešto rade Nemci, Francuzi, zašto ne radimo i mi?
(Aleksandar, 29. septembar 2020 00:50) Раде и Хрвати. Колико год се ми њима подсмевали због језичког инжењеринга, они заправо много више него ми брину о будућности свог језика. Остало ми је у сећању да сам пре неколико година прочитао на интернету вест да њихова држава сваке године организује јавни конкурс за смишљање нових (недостајућих) речи у хрватском језику. Аутори решења која комисија прихвати као најбоља добијају прописану новчану награду, усвојене нове кованице постају део званичног речника хрватског језика. Тако су рецимо за дугме на тастатури усвојили реч "затипак" зато што се код њих не каже "куцати" као код нас, него "типкати". Зашто ми рецимо на сличан начин не мотивишемо људе да смисле називе и складу са логиком и духом српског језика за новије појмове који долазе из страних језика, а за њих не постоји адекватан и општеприхваћени превод, него се преводиоци сналазе како коме првом падне на памет? На пример, шта су то "стејкхолдери" (енг. stakeholders)? За мене - учесници неког процеса, али не могу да нађем ниједан речник у коме то званично пише.
pre 5 godina
Cak mi je i Marejeva 2016-a sumnjiva...sprzio je kukove.
(sasa jokic, 29. septembar 2020 00:01)
Špekulacije su moguće, ali sve i da nije naduvao mišiće steroidima, sama tolika mišićna masa je bila dovoljna da ligamenti i kosti to ne mogu da izdrže. Sad smo već zaboravili kako je on onda izgledao, kao Hulk. Kratkotrajno, on je čak zadržao i prethodnu brzinu (mišićna memorija) i takva kombinacija je bila neizbežno fatalna. Mislim da se on svesno kockao da bi tih 6 meseci ili nešto duže bio nepobediv. I zaista je bio, praktično je samo sa Đokovićem "delio" trofeje i prestigao Đokovićevu veliku bodovnu zalihu kada je postao broj 1. Mislim da je momak prosto žrtva medijskog pritiska, ambiciozne majke, ali i sopstvenih kompleksa stečenih od Đokovića i Nadala. Išao je na sve ili ništa, dov+bio je i sve i ništa. Opet, da nije to uradio (sa sobom) možda bi sada bio potpuno zaboravljen, kao Delpotro ili Conga. Ili armija drugih (Ferer, Berdih...) koji nisu hteli takav "recept za uspeh" koji je (i pored povreda) funkcionisao kod Nadala. Kako je kod Nadala to radilo tako dugo, to je medicinsko čudo. Prirodno ili veštačko svejedno, ali čudo.
Videćemo. Neki momenti iz Rima slute da je i tom čudu kraj. Pogotovo ono sa Švarcmanom nije bio isti Nadal. To što Federer toliko traje... ipak je švajcarska medicina "di beste". To je malo teže postići nego njegove rekorde.
pre 5 godina
I onda ce neko pricat da je u vrijeme federera bila slaba konkurencija, a pogle ovog top 5 igrac nemoze se sastavit lopticom igra gore od pijanog amatera i da bio mi je zadnji par na listicu ako se neko pita najmanji koeficijent cisto da malo podigne dobitak odo se bacit s mosta aj bok
(Uhj, 28. septembar 2020 23:44)
Da , da ..posebno je u njegovo vreme imalo tenisera koji su osvojili 17 plus 19 GS, racunaj koliko je to. Saberi te GS iz vremena Federera, cisto me interesuje, koliko igraca na kup mogu da pridju samo dvojici igraca, Rafi i Novaku? Nemoj racunati Samprasa sa kojim je odigrao ceo jedan mec ili Agasija sa kojim ima 8/3? To je smesno u odnosu 23/27 za Novaka ili 16/24 sa Rafom? Bas su jaki protivnici Rodzera bili u njegovo vreme..Mozes da dodas i Rodika, Hjuita, Bagdatisa, Filipusisa..igracine...Koliko su GS svi oni zajedno osvojili? Bas je to bilo jako vreme za tenis..Smesno..
pre 5 godina
Stoji činjenica da Medvedev nije tako jak na šljaci kao na drugim podlogama. Ali uprkos tome, veliko je iznenađenje što ga je izbacio Fučovič. Prvo kolo na grend slemu je razočaravajuće za Medvedeva, kao da je došao nespreman. Inače Meda je vrlo neugodan teniser, može on mnogo da uradi na betonu, osvojiće u karijeri bar jedan grend slem u Melburnu ili Njujorku.
pre 5 godina
Jednodimenzionalan tenis Medvedeva koga svi polako ali sigurno 'citaju'
pre 5 godina
@ Aleksandar, 29. septembar 2020 00:50
Ritern je davnih godina prvi upotrebio (ukoliko me secanje ne vara) gospodin Zvonko Mihajlovski. Zvonko je porodicni prijatelj i godinama je odsedao je u malom hotelu moje bliske rodjake u Londonu za vreme turnira na Vimbldonu. Pitao sam ga isto pitanje u Beogradu 2014 i nije umeo da odgovori. Jednostavno mu je tako doslo. Ja sam uvek bio pristalica povratne lopte ili povratnog udarca ukljucujuci i upotrebu svih drugih izraza koje ste naveli. Drago mi je da Vam je stalo do cistoce naseg divnog jezika koji je, na zalost, iskvaren stranim postapalicama do mere da nam izgleda nema povratka na bolje. Sta se desava u skolama na casovima srpskoj jezika i knjizevnosti zaista ne znam ali je po mom skromnom misljenju prilicno tragicno da je hronicni nedostatak pismenosti postao normalna pojava. Ja odavno zivim van naseg govornog podrucja i ponekad napisem mali komentar za B92. Iskreno se trudim da ne upotrebim, barem ne svesno, ni jednu stranu rec.
Srdacan pozdrav iz Perta, Australija
pre 5 godina
Ovako nešto rade Nemci, Francuzi, zašto ne radimo i mi?
(Aleksandar, 29. septembar 2020 00:50)
Eto, Šveđani ne rade već kao i mi. Iako duže znaju za tenis od mnogih i dalje koriste englesku terminologiju u tenisu. Sa izuzetkom za prednost i izjednačenje, tu koriste svoje reči. Verovatno zato što nisu opsednuti jer im je engleski toliko nativan da mnogi profesionalni sistemi za vođenje firmi (LEAN) nemaju prevod na švedski jer je bespotrebno.
Shvatam da kod nas to generalno nije tako ali bi mi zvučalo toliko apsurdno kao što je za mnoge koji vladaju engleskim apsurdno koristiti i mobilni na srpskom. Jer prevodi nemaju logične nazive.
pre 5 godina
Polako Cirko s to ispadanje...
pre 5 godina
Medvedev nema jednu jedinu pobedu na Rolan Garosu, nikad prvo kolo prosao nije, tako da se neki znacajan rezultat od njega nije ni ocekivao.
pre 5 godina
Medvedev 4 godine zaredom ispada u prvom kolu RG-a. Ovo nije nikakvo iznenadjenje. Decko nema pojma da igra na sljaci.
pre 5 godina
Medvedev na sljaci pa ispao.. stvarno senzacija! mislim stvarno..
pre 5 godina
Искрен да будем нисам изненађен. Слон од папира на шљаци. Велика ствар што је Тим отишао Рафи на мегдан.
pre 5 godina
"Sto neko rece pre neki dan, svi teniseri na jednoj a Djokovic na drugoj strani zreba, tj ceka u finalu Nadala koji treba da odigra 6 meceva. Ali ovo nije prvi put, ovako nesto gledamo redovno..."
(ccc, 29. septembar 2020 00:30)
E ovde bas ima svasta da se procita. Pa ako je prema nekome generalno zreb bio 'nemilosrdan' a mozda i 'ciljno montiran' (licno ne verujem) tokom poslednjih 10 godina to je Novak a ne Nadal...
pre 5 godina
E bre botovi, bas nemate srece
pre 5 godina
Samo da neko ne skloni Novaka sa Djokovicevog puta i bice sve i redu.
pre 5 godina
Kazino tenis Medvedeva vise ne prolazi.
pre 5 godina
@Druze zato što je ovo Srpski portal, a Novak je najbolji Srpski i svetski teniser, najbolji Srpski sportista, itd, pa je i logično da svaka teniska vest ako ima i minimalne veze sa njim ga uključi, ako ti se ne svidja čitaj strane sajtove, tamo ga verovatno manje spominju
pre 5 godina
Uvek kad je Novak imao lakši put nikad nije osvpjio taj turnir.
pre 5 godina
Novak osvaja turnir !
pre 5 godina
Strašan meč! Ljudi uživajte u tenisu .
pre 5 godina
Ne bi on dosao do polufinala i ovako i onako (tad bi se susreo sa Novakom eventualno).
pre 5 godina
Znaci covek nema pojma na sljaci, a tata bas njega ubacuje Djokovicu kao jedino iole poznato ime u zrebu...Sto neko rece pre neki dan, svi teniseri na jednoj a Djokovic na drugoj strani zreba, tj ceka u finalu Nadala koji treba da odigra 6 meceva. Ali ovo nije prvi put, ovako nesto gledamo redovno...
(ccc, 29. septembar 2020 00:30)
Pa dobro, ne može baš svaki GS da se namesti Nadalu kao USO 2017, gde je ni kriv ni dužan osvojio a da nije igrao ni sa kim iz TOP 20. Neki put mora malo i da se pomuči.
A ako Nole osvoji, opet će morati preko ili Nadala ili Tima u finalu, što je 100 puta teži put nego Nadalov do USO titule 2017.
pre 5 godina
@Milutin
Kao sto rekoh ovako nesto gledamo redovno, Nadalu mozda samo taj USO. Ako i igra sa Nadalom ili Timom, to je SAMO taj jedan mec, a Nadal ili Tim su odigrali 6 pre toga....
pre 5 godina
Medvedev, koga su mnogi predvidjali kao tezak ispit za Novaka, je uspe0 da ocuva savrsen skor od 4 porazu u isto tiliko nastupa na RG. Mada ovaj put ne od Francuza. Na sljaci je, izgleda, kao Bambi, onaj pravi, na ledu. Ostaje misteoja kao je onomad pobedio Novaka u MC, mada i odmah potpm izgubio id Lajovica...
pre 5 godina
Medvedev nikada nije ušao u 2. kolo RG.
Šta je ovde iznenađenje?
Najsporija moguća šljaka koja maksimalno oduzima snagu loptici.
pre 5 godina
Garin bi mogao stvoriti određene probleme Novaku u osmini finala. Doduše ima za protivnika u prvom kolu starog lisca Kohlschreibera, no ako njega sredi, gotovo sigurno ćemo imati potencijalno zanimljiv meč Novice i neugodnog Čileanca...
pre 5 godina
Tek će biti iznenađenja na RG, ovo nije...
pre 5 godina
Prvo ovo ne bi bilo iznenađenje ako ispadne (nadam se da neće) jer ovde na RG nijednom nije prošao prvo kolo 3 vezane godine.
pre 5 godina
I onda kazu da je on buducnost tenisa. Kapiram da svako ima svoj najslabiji slem ali on ima 0-4 na RG.
pre 5 godina
Medvedev je igrač koji igra na sve ili ništa i samo kada ima ludu sreću može nešto da uradi kao onomad protiv Đokovića kada je servirao druge servise kao prve i to ga je služilo ceo meč, ali takva igra nije dugog veka.
pre 5 godina
"I onda ce neko pricat da je u vrijeme federera bila slaba konkurencija". Treba pitati Mareja da li je bila jaka konkurencija. Covek je 5 puta dolazio do finala Australije a nema nijednu titulu tamo. Verovatno sto je bila losa konkurencija.
pre 5 godina
Medvedev nije bas neka pretnja na sljaci (ovo je cetvrti put da je ispao u prvom kolu Rolan Garosa)
pre 5 godina
Sudeći po komentarima, malo je komentatora gledalo meč. A meč je bio strašan. Sve što u tenisu može da se poželi. Medvedev je igrao fenomenalno i sa malo sreće je mogao da okrene meč. Fučovič je, međutim, igrao ''fenomenalnije'' i izdržao je pritisak.
Ne bih nikada potcenjivala Medvedova. Ima odličnu tehniku, strašan forhend, pouzdan bekhend, izvanredno predviđa udarce protivnika, izlazi na mrežu, odličan osećaj za volej, neverovatno je brz, ima voljni momenat i jedina mana mu je što zna da ''poludi''. I on i ostali mladi igrači igraju snažan tenis, bez kalkulacija (logično za mlade ljude) i svi su odlično fizički pripremljeni. Svi oni su teški protivnici Novaku zato što imaju potpuno drugačiju koncepciju igre. Nole prvenstveno igra psihološke igre sa protivnicima, što ja lično volim. Sport nije samo udri što jače, nego i nađi slabosti u protivnikovoj igri i taktici i eksploatiši ih. Sa mladim lavovima se to ne može, ali to ne znači da su oni levaci.
pre 5 godina
retern je u našem jeziku povratna lopta u tenisu, i super je što je tako.
kao što znamo šta je hard disk.
pre 5 godina
Zašto umesto 'nije riternirao' ne kažemo lepo 'nije vraćao'? Ovo bi se moglo produbiti dalje. Zašto 'gem' a ne 'igra', zašto 'set', a ne 'niz'... Zašto nam je naš jezik tako odbojan? Što je tako teško napraviti nove reči u duhu srpskog jezika tamo gde ih nema? Mislite da su reči perorez, raskrsnica, obrazovanje, ... nastale same od sebe? Neko ih je smislio. Koliko novih reči znate da su dodate u naš jezik, a da su posebno osmišljene u duhu našeg jezika, a iz perioda recimo unazad četiri decenije? Ovako nešto rade Nemci, Francuzi, zašto ne radimo i mi?
(Aleksandar, 29. septembar 2020 00:50)
Slažem se oko toga za negovanje jezika, ali neki pojmovi se jednostavno ne prevode i koriste se u originalu. Gem=igra. Kako prevesti i koristiti gem lopta i brejk lopta? Set=niz. Dobio je prvi niz rezultatom 6:3 u igrama. Ne ide. Ritern može, vraćanje. Forhend i bekhend, može da se prevede kao udarac sa jače i slabije strane, ali bi bilo čudno kad se priča o tome. Udarac sa slabije strane ga nije baš služio. Ili dijagonala udarcem sa slabije strane. Onda možemo ići i dalje. Kosa linija udarcem sa slabije strane. Zvuči komplikovano i nerazumljivo, ali ako kažemo bekhend dijagonala svi znamo šta se misli. Kao što rekoh, podržavam negovanje našeg jezika, ali zašto ne koristiti originalne reči ako one olakšavaju komunikaciju? Negovanje jezika ogleda se i u primeni gramatičkih i pravopisnih pravila. Ako pročitaš "wideti" ili "Chachak" znaš koliko je toj osobi stalo do negovanja jezika.
pre 5 godina
Ocekivao sam ovakav epilog.
pre 5 godina
Dobro, ovo već jeste malo iznenađenje, ali što reče Rex, Medvedev je neviđeni teniski kockar. U stanju je da izgubi i od mnogo goreg, kamoli od Fučovića.
pre 5 godina
Ljudi, lik ima skor 10-17 na sljaci u karijeri. Djokovic ima 14 titula na sljaci, vise nego Medvedev pobeda. o cemu pricamo?! Za Djokovica je najopasniji rival do finala Bautista Agut i da vidimo kako ce se snaci u poatojecim uslovima.
pre 5 godina
E to se te nove snage i nade tenisa koje nemaju kontiunitet.Zato će ova velika trojka ostati nedostižna u tenisu a nadajmo se ako Novaka ne spreče raznim smivalicama da će biti najbolji svih vremena.
pre 5 godina
Nikakvo iznenadjenje.
Medvedev se bori sam protiv sebe na sljaci.
Jednostavno nema igru.
50 Komentari
Sortiraj po: