Tenis 82

Utorak, 22.09.2020.

09:55

Da li je zbog ovoga Đoković GOAT?

Srpski teniser Novak Đoković uvećao je prednost u "velikim titulama" nad Rodžerom Federerom i Rafaelom Nadalom.

Da li je zbog ovoga Ðokoviæ GOAT? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

Rale

pre 3 godine

Nole ima
1.najviše osvojenih mastersa
2.zlatni masters x2 (jedini)
3.najviše provedenih godina na prvom mestu
4.najviše nedelja na prvom mestu (8.mart)
5.bolji medjusobni skor sa nadalom i federerom
7. Nole slem
8. Pet titula na završnom mastersu (nadal 0)
Još mu je ostalo da pretekne nadala i federera po broju slemova i tu je kraj.

Marko Miljkovic

pre 3 godine

Stogod da Novak uradi, nece biti najbolji u istoriji zato sto nije, nema najboljeg u istoriji, samo jedan od najboljih i samo da se ne ubije pre nego sto shvati da je to tako. A vi sto navijate za lazova vegana jer je Srbin, vi ste realno nevazni i sebi i njemu. A tu pricu o GOAT su smislili marketing strucnjaci teniske industrije u Federerovo vreme,a izgleda da su uspeli u naumu, sirotinjo.

Travie

pre 3 godine

Ilija ,,,samo da ti kažem da bitno je jer i drugo košarkaši imaju bolju statistički od Jordana oa Jordan se smatra naj naj.pa i u fudbal može neko da je statistički bokii od narodne Il Mesija Il Pele ali me znaci nista.za većina ljudi na planeti Federer je biti simbol tenisa za uvek.pogootvu oni koji igraju tenis godinama shvatice šta govorim ,oni koji samo gledaju sa TV pa gledaju samo kako lopta otkace slabo shvatice. Još oni što igraju brate sa dve ruke backhand su kao rudnici koji kopaju sa obe ruke..ali taj što igra jednoručno.. svakako djokovica je legenda i jedan od najboljih to mu niko ne osporava ali uporediti njega i federa na način kako privlači ljude..većina ljudi su počeli igrati u svetu tenis zbog federa.osim u Srbiji ,zbog noleta su počeli većinom

Travis@

pre 3 godine

Hoćeš reći Brazil igra najbolji fudbal bez obzira što ga Nemci ugaziše sa 7:1...Voli ti prika i dalje Brazil i Federera ali imaj na umu da ćeš sa Mirkom Federer puno plakati (kao Brazici) na kraju bajke o Novaku i Rođi...

Ne ide ti "pametovanje"

pre 3 godine

@..."Мерило међусобни сусрети је у ствари најнетачније. Имаш периоде када је неко просто лош и ни не стиже да игра са супарником јер рано испада. Или неко одустане од неког турнира."...
(Јабучило, 23. septembar 2020 10:19)

Kad ne igraju medjusobno i ne racuna im se u tzv. medjusobni skor.

Radoslav

pre 3 godine

@Radoslav

Zasto mislis da su prva 3 meca na GS boza i racunas samo meceve od 4. kola? Svaki teniser ce ti reci da je prvo kolo GS psihicki izuzetno tezak mec. Moze se potrefiti da na GS u prvom kolu dobijes igraca koji je 35. na listi i nije nosilac, ne razumijem u cemu je problem. GS je najteze osvojiti i tacka. Naravno ne tvrdim ovo da bih umanjio Novakove rekorde, prosto, cinjenica je cinjenica.
(Srdjan, 23. septembar 2020 16:52) Ni sa ovim se ne slazem.Prva 3 kola najjacim ugracima sluze za zagrevanje-tu su kvalifikanti,laki luzeri,domaci igraci na silu ubaceni u zreb.Svakako bi ovi jaci imali tih dana jake sparinge i treninge.Mislim da su slemovi samo medijski najispraceniji i marketinski odradjeni u fulu i zato su svima vama kao i igracima oni wow.Al ko se razume u tenis i zahtevnost,potreban kvalitet za osvajanje svakako ce potencirati masters 1000.I jos jedna stvar,Fed ima najvise slemova a najmanje mastersa i zato kreatori javnog mnjenja potenciraju uglavnom slemove(zapad).Da je obrnuta situacija i mastersi bi bili mnogo vise cenjeni i postovani...

Srdjan

pre 3 godine

@Radoslav

Da se samo nadovezem na prethodni komentar, uzeo sam za primjer Indian Wells. U Rimu su npr. 16 nosilaca i svi su slobodni u prvom kolu tako da oni igraju 5 meceva. Prema tome, glupo je i porediti sta je teze osvojiti.

Aleksandar

pre 3 godine

Navijačku pristrasnost, i sve ostalo na stranu, Novak jeste kvalitetniji teniser, sa najboljim igračkim komponentama. U godinama koje dolaze postaviće i po završetku karijere imaće takvu statistiku da će nepovratno imati sve teniske rekorde u svojim rukama.
Da ne spominjem mentalni sklop, pregršt preokreta na najvećim teniskim pozornicama Sveta.

Srdjan

pre 3 godine

@Radoslav

Zasto mislis da su prva 3 meca na GS boza i racunas samo meceve od 4. kola? Svaki teniser ce ti reci da je prvo kolo GS psihicki izuzetno tezak mec. Moze se potrefiti da na GS u prvom kolu dobijes igraca koji je 35. na listi i nije nosilac, ne razumijem u cemu je problem. GS je najteze osvojiti i tacka. Naravno ne tvrdim ovo da bih umanjio Novakove rekorde, prosto, cinjenica je cinjenica.

Radoslav

pre 3 godine

@Radoslav

Ne zaboravi i cinjenicu da su na mastersu prva 32 nosioca slobodni u pravom kolu tako da je GS itekako teze osvojiti.
(Srdjan, 23. septembar 2020 15:59) Zaci 4 jaka kola na slemu sa danom pauze 3-5 setova u 2 dana su zahtevnija od 5 meceva svaki dan sa 4-6 setova na 2 dana?Sorry,ne slazem se uopste...

Radoslav

pre 3 godine

Radoslav

Da se samo nadovezem na prethodni komentar, uzeo sam za primjer Indian Wells. U Rimu su npr. 16 nosilaca i svi su slobodni u prvom kolu tako da oni igraju 5 meceva. Prema tome, glupo je i porediti sta je teze osvojiti.
(Srdjan, 23. septembar 2020 16:07) Jedino se slazem je da je glupo porediti jer igrati 4 jaka meca na slemu sa danom odmora i maksimalno 3-5 setova je mnogo lakse nego igrati dan za danom 5 meceva sa 4-6 setova ba mastersu. Zar ne?

Radoslav

pre 3 godine

Ne slazem se sa tim da je slem zahtevniji od mastersa.Kao prvo,tacno je za 3 seta i 7 meceva ali treba napomenuti da je dan odmora izmedju meceva i da prva 3 kola imas relativno lake i nepoznate protivnike.Za razliku od slema masters se igra 6 kola al dan za danom i to sa igracima iz top 50.Sta je teze ,igrati u 2 dana 3-5 setova ili 4-6? Najnepravednije tretirani turniri u sportu uopste su teniski mastersi 1000.

Сеновић

pre 3 godine

Млатите празну сламу. Нико то сутра неће гледати. Гледају се само гренд слемови. Брига некога за мастерса.

ovo ono

pre 3 godine

Има ту још доста да се ради...

Рецимо да су најбитнији следећи критеријуми (7):

1. GS - Новак је трећи;
2. Завршни турнири - Новак је ту пети;
3. Укупан бр. титула - Новак је пети;
4. Велике титуле - Новак је први;
5. Мастерси 1000 - Новак је први;
6. Број недеља на првом месту - Новак је други;
7. Међусобни победе ривала - Новак је најбољи;

Нек се ћерају још...

2. Zavrsni turniri: Novak je tu drugi sa 5, samo Federer ima vise (6). Ako ove godine osvoji bice prvi sa Federerom + 6. put prvak na kraju godine (tu bi prestigao Federera i izjednacio se sa Samprasom kao najbolji).

Travis

pre 3 godine

Volim vas Srbe i djokovica al za mene Federer će bit naj naj ko Jordan samo zbog načina kako igra! Ko igra tenis shvata..ko ne igra tenis ne razumem tehničke detalje niti se razume u tehnici. Može i 30 Grand Slam da uzme ali nije privlačan kako igra djokovica izuzev kad uradi neke fore tipa drop shot itd ovako Švajcarac jer milina za gledanje!

Ксенија

pre 3 godine

Само чекајте и гледајте кад АТП моћници почну да мењају правила бодовања, све као због ковида, а све на штету Новака. Мислим да ће почети са неким изговорим да се прво место на листи не рачуна, док не прође пандемија, а од сада ће на сваком турниру судија да провоцирају Новака погрешним одлукама, као што је то радио у Риму онај Египћанин.

Куп је битан

pre 3 godine

Ко ће бити највећи, знаћемо када се заврше каријере. До тада уживајмо у Нолетовим победама. Један за другим, рекорди ће падати. Пред нама су још барем две године врхунског тениса.

No1e GOAT already!

pre 3 godine

18 GS turnira vise je odigrao rodja dzemperko i ima samo 3 naslova vise a Djokovic osvaja veliku titulu na svaka 3.3 odigrana velika turnira! Hahahaha~ Nije ni cudo da zapad vise ne zna sta da izmisli i kako da prikaze rodju kao GOAT-a. To jednostavno vise nije moguce!

Drugo, o1e ima 58 belikih titula a Rafa 55 medjutim ovo je prvi put da je ATP ubacio i Olimpijske igre u velike titule jer to do sada nije radio. Sve kako bi se taj razmak prikazao manjim, jer No1e im vec odavno bezi a tek ce jos da osvaja!!!

Ксенија

pre 3 godine

Тенис је увек био спорт богатих. Они који прате тенис су традиционално белци из развијених земаља запада, тзв. "Први" свет. Најбољи тенисери су одувек потицали из ових земаља. Изузетци (Лендл) само су потврђивали правило. Сад су се одједном појавила Источноевропљани, Азијати, Јужноамериканци. На то западна публика, која је и даље најбројнија, а поготово тениски естаблишмент очигледно неће или не може да се привикне. Није лако гледати како се огроман новац слува у џепове "Другог" или чак "Трећег" света. А оснивање нове Асоцијације играча је сам прст у око том естаблишненту. Бојим се да они неће седети скрштених руку и гледати како им Новак узима и престиж и новац. Нападаће га на сваком кораку. То шта медији по западу пишу после Њујорка је безочно, срамно, а ниво текстове и изнесених"аргумената" вређа људски интелигенцију. Надам се да не стиже све до Нолета, јер би било тешко и њему да "ствари" сви ту злобу.

Soko sivi

pre 3 godine

Samo da se nadovežem. Rafa u delu sezone oktobar-april nije osvojio nijednu veliku titulu još od 2013 kada je slavio na Indian Velsu. On se dakle ugasi kad prođe U.S Open i hibernira do sezone šljake. Nema nijedan osvojen, Šangaj, Pariz masters, završni masters, AO još od 2009, Indian Vels ima 2013, nijedan Majami masters.
Njegova sezona počinje sa Monte Karlom i zaključno sa Rolan garosom ide na pauzu. Na Vimbldonu opet odmara t.j. nema titulu još od 2010 i onda odlazi odmoran na U.S Open. pa opet na pauzu. Zato njega ne mogu proglasiti GOAT sve i da osvoji najviše slemova.
Što se mastersa tiče ima ih 10 na tvrdoj podlozi (isto koliko i Novak na šljaci) iako su 6/9 Mastersa na “hardu”. 0 završnih mastersa.

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Velika vecina Federerovih navijaca se hvata za GS titule,ok,to je jedan od najbitnijih faktora,ali mnogi neznaju da postoji i nesto sto se zove kvalitet u odnosu na kvantitet tj.kada je Federer osvajao te titule i da se to uzima kao merilo u nekom krajnjem ocenjivanju i pravljenju liste za GOAT-a

Ilija

pre 3 godine

Travisu su preporucujem da prati skokove u vodu gdje se ocjenuje stil i gracioznost,umjetnicko klizanje ili sihronizovanje plivanje pa se nauzivaj.P.S.mada ovakvo razmisljanje nije lose recimo da to primijenimo na fudbalu.Kad god nas neko pobijedi mi cemo reci jesu nas pobijedili ali mi smo igrali ljepse za oko.

Soko sivi

pre 3 godine

Samo da se nadovežem. Rafa u delu sezone oktobar-april nije osvojio nijednu veliku titulu još od 2013 kada je slavio na Indian Velsu. On se dakle ugasi kad prođe U.S Open i hibernira do sezone šljake. Nema nijedan osvojen, Šangaj, Pariz masters, završni masters, AO još od 2009, Indian Vels ima 2013, nijedan Majami masters.
Njegova sezona počinje sa Monte Karlom i zaključno sa Rolan garosom ide na pauzu. Na Vimbldonu opet odmara t.j. nema titulu još od 2010 i onda odlazi odmoran na U.S Open. pa opet na pauzu. Zato njega ne mogu proglasiti GOAT sve i da osvoji najviše slemova.
Što se mastersa tiče ima ih 10 na tvrdoj podlozi (isto koliko i Novak na šljaci) iako su 6/9 Mastersa na “hardu”. 0 završnih mastersa.

Pero

pre 3 godine

Ko god bude na kraju imao vise gs titula bice goat i tacka. Broj nedelja, masterse, medjusobni skor... Sve to mozete da okacite macku o rep. Gs titule su najvažnije.

nepar

pre 3 godine

U celom svetu je Rodžer GOAT. Tačka. Lepo je što se kao deca grčevito napinjete da nešto objasnite, t.j. da nije Rodžer nego da je Nole. Nadam se da su vam roditelji bar danas obukli pelene. U suprotnom, i sami znate kako se to obično završava.
(Atila, 23. septembar 2020 09:58)

Sve to i pišeš samo zato što znaš da nije tako i zato te i boli toliko. :)
Plači od muke!
Što više se napinjete da ga osporite to ga više veličate jer ističete koliko vam smeta što je Novak već sada najveći ikad. :*

Budimir Djokić

pre 3 godine

Novak je za 12 godina osvojio isti broj velikih titula (GS i Masters) kao Federer za 18 godina. Federer može biti najdugovečniji teniser i ništa više.

Milan

pre 3 godine

Sto se tice broja GS titula i komentara o osvajanju u laksoj eri, mozete potvrdu naci na sajtu ultimate tennis stats. Postoji lista najteze osvojenih GS titula. U prvih 80 ima 16 Djokovicevih (znaci petina) i samo 4 Federerove. Nisam prebrojavao Nadalove, ali njegove titule po tezini mogu da se porede sa Djokovicevim, mozda je cak imao i nesto teze, ali Federerove nisu ni blizu njihovim.

alfabet

pre 3 godine

sve je to ok sem toga da je olimpijada velika titula, gledajući bodovno, olimpijada je u rangu kao kad bi imao atp 350. Dosta tenisera preskače taj turnir. Ne kažem ovo zato što Federer nema zlatnu medalju, nego zato što je zaista tako.

RW#0

pre 3 godine

Federer je goat i uvek ce biti zbog svega sto on predstavlja. Kao i u svim drugim sportovima uvek ce biti razlicitih misljenja. Evo da ne bude da je ovo opet neka zavera protiv Novaka necu ni da ga pominjem. Ako recimo Nadal ima na kraju 15 GS-a vise od Federera mislite da nece i dalje vecina ljudi smatrati Federera vecim igracem? Pa naravno da hoce, to je stvar ukusa i subjektivnosti sad. Lebron moze da obori sve rekorde Jordana i uzme vise titula i dalje ce mnogima Jordan biti goat. Cela ta prica je meni besmislena.

srba

pre 3 godine

Daleeeeko je on od Federera. Federer je nedostižan na lustama najboljih. Uz to, njega voli publika. Noleta malo koja publika smatra zvezdom.

Јабучило

pre 3 godine

Za mene je odlučujuće to što Novak ima bolji medjusobni skor sa obojicom, što je najveće turnire osvajao u eri Federera i Nadala. Pa Federer je zadnji put pobedio Novaka u finalu nekog GS-a još 2007, a uopšte na GS-u još 2012. Borba za GOAT je izmedju Novaka i Nadala. Federer je miljama iza njih, a to što mnogi ne žele da priznaju je njihov problem.
(mare, 23. septembar 2020 08:26)

Мерило међусобни сусрети је у ствари најнетачније. Имаш периоде када је неко просто лош и ни не стиже да игра са супарником јер рано испада. Или неко одустане од неког турнира. Најчвршћа мерила су гренд слемови, мастерси и број недеља на првом месту. Али и то се тумачи пристрасно. Имаш и низ помоћних одредница (нпр, освојено све што постоји, Златни слем и слично).
Видећемо за коју годину шта ће бити. У суштини, тренутно се Новак највише пита. А ако се изједначи са Федерером по броју гренд слемови (па и ако буде заостајао за један), али друге одреднице буду у његову корист, мислим да може да се каже да је Највећи. А публика га свакако неће волети. На то нека се не обазире, већ нека осваја турнире и пристиже и престиже кога треба.

Vox

pre 3 godine

Kako nekoga nije sramota da Federera poredi sa Djokovicem, to je uvreda za tenis kada se pogledaju rezultati zadnjih 10 godina.Zamislite da je Djokovic osvojio samo 4GS za 10 godina pa Federer botovi bi uveli novcane kazne ko se usudi da ih poredi. A taj isti Federer je osvojio samo 4GS za 10 godina i to 3GS kada Djokovic nije ni ucestvovao, onaj period oko 2018. godine.

BLuka

pre 3 godine

Molim Vas, molim i druge da ne pišemo nešto što nije tačno! Zamislite da Novak ima rezultate Federera, da li bi za Srbe bio GOAT? Pa naravno, svi bi s ponosom isticali 20GS kao najvažniju činjenicu u tenisu.Pošto Nivak ima 17GS tražimo druge puteve da bi ga promovisali u najboljeg...a to je lažna priča, demagogija.
Novak će biti GOAT kada sustigne Federera po broju GS jer je mnogo bolji u MASTERS titulama koje su drugi najvažniji kriterijum.Trofeji se pamte, sve ostalo je statistika.Broj nedelja,prvi na kraju gidine, međusobni susreti..sve je to super ali TO NISU TROFEJI.
(sasa.r,@
Da ali to je ono šta Novaka čini najvećim, GOAT nisu samo GS titule niti su samo GS turniri tenis...ima tu još mnogo čega a toga Novak ima baš puno ali u svakom slučaju valja sačekati kraj karijere velike trojke pa da se svedu računi.

Soko sivi

pre 3 godine

Novak ili Rodžer.... Najiskrenije, Federer je bio na dve vimbldonske meč-lopte od zvanja najboljeg ikad. Da je prošle godine pobedio Rafu u polufinalu pa Novaka u finalu Vimbldona mislim da se pitanje ne bi postavljalo. Da u 40-oj godini pobediš svoja dva najveća rivala zaredom u finalu najprestižnijeg turnira, ne bi niko ništa mogao da mu ospori. E pazi sad. Umesto toga, sad Novak ima 3/3 u finalima ”Rodžerovog” Vimbldona i treći put okreće 15:40 na GS meč loptama.
Sada je već izvesno da će Novak potući sve ove rekorde “sa strane”, imaće najviše nedelja kao broj 1, biće po šesti put najbolji na kraju godine, “zlatni masters” dva puta, broj velikih titula, Nole-slem... Samo će preostati broj gren-slemova. Po meni je već sad Novak GOAT.

Rafa ima prevelike rupe u karijeri i njemu ne mogu pripisati to zvanje. I sam kaže da ima svoj put i plan kojeg se drži a to je da je prioritet sezona šljake i U.S- open turneja. Preostali deo sezone njemu nije prio pa zato i ne može biti najbolji ikad.

Ксенија

pre 3 godine

Тенис је увек био спорт богатих. Они који прате тенис су традиционално белци из развијених земаља запада, тзв. "Први" свет. Најбољи тенисери су одувек потицали из ових земаља. Изузетци (Лендл) само су потврђивали правило. Сад су се одједном појавила Источноевропљани, Азијати, Јужноамериканци. На то западна публика, која је и даље најбројнија, а поготово тениски естаблишмент очигледно неће или не може да се привикне. Није лако гледати како се огроман новац слува у џепове "Другог" или чак "Трећег" света. А оснивање нове Асоцијације играча је сам прст у око том естаблишненту. Бојим се да они неће седети скрштених руку и гледати како им Новак узима и престиж и новац. Нападаће га на сваком кораку. То шта медији по западу пишу после Њујорка је безочно, срамно, а ниво текстове и изнесених"аргумената" вређа људски интелигенцију. Надам се да не стиже све до Нолета, јер би било тешко и њему да "ствари" сви ту злобу.

Sempervivum

pre 3 godine

Има ту још доста да се ради...

Рецимо да су најбитнији следећи критеријуми (7):

1. GS - Новак је трећи;
2. Завршни турнири - Новак је ту пети;
3. Укупан бр. титула - Новак је пети;
4. Велике титуле - Новак је први;
5. Мастерси 1000 - Новак је први;
6. Број недеља на првом месту - Новак је други;
7. Међусобни победе ривала - Новак је најбољи;

Нек се ћерају још...

Vlada

pre 3 godine

(svašta, 23. septembar 2020 09:44)
Navedi mi te vrhunske tenisere sa kojima je Federer igrao, a sa kojima Đoković nije.

Federer je osvojio 12 GS-ova pre nego što je Đoković osvojio prvi i to ih je osvajao protiv Filipusisa, Hjuita, Bagdatisa i Agasija koji je u tom trenutku imao 39 godina.

Đoković se borio protiv Marija, Nadala, Del Potra, Vavrinke, pa i tog istog Federera.

Protiv kog se vrhunskog igrača Federer borio dok je taj isti igrač bio na nekom svom vrhuncu?

igor

pre 3 godine

Đoković će vjerovatno ispuniti sve egzaktne i mjerljive kriterije da bude najbolji teniser u istoriji, ali to će se malo gdje u sportskoj literaturi spominjati. Jedostavno, u većem dijelu svijeta Federer i Nadal su mnogo omiljeniji.
Zašto je to tako je za neku drugu priču.
(Srdjan, 23. septembar 2020 08:11)
Priajtelju, ta dvojica su omiljeni dok igraju, kad prestanu da igraju, posle 10 godina ostaju rezultati upisani u istoriju, a tu su Novakove cifre jasne.
Bolji međusobni skor sa Nadalom i Federerom, i to kada su ova dvojica bila na vrhuncu, sve titule osvojene u eri Nadala i Federera, veći broj titula i nadamo se GS-ova. Nema tu šta više da se dodaje i oduzima, brojevi govore sve

sasa.r

pre 3 godine

Molim Vas, molim i druge da ne pišemo nešto što nije tačno! Zamislite da Novak ima rezultate Federera, da li bi za Srbe bio GOAT? Pa naravno, svi bi s ponosom isticali 20GS kao najvažniju činjenicu u tenisu.Pošto Nivak ima 17GS tražimo druge puteve da bi ga promovisali u najboljeg...a to je lažna priča, demagogija.
Novak će biti GOAT kada sustigne Federera po broju GS jer je mnogo bolji u MASTERS titulama koje su drugi najvažniji kriterijum.Trofeji se pamte, sve ostalo je statistika.Broj nedelja,prvi na kraju gidine, međusobni susreti..sve je to super ali TO NISU TROFEJI.

lepi

pre 3 godine

Nole zbog novog načina bodovanja zbog Corone ostaje prvi do kraja godine, šesti put (izjednačiće se sa Samprasom). Takođe jer su bodovi zamrznuti do početka marta prestiže Federera po broju nedelja na prvom mestu. Može samo da uveća prednost ako uđe u finale ili osvoji RG ili prođe dalje na završnom turniru nego prošle godine. Još su u martu IW i MI gde je prošle godine bio očajan, znači prednost će biti još veća a brojevi nedelja na prvom mestu se uvećavaju... Još par GS i Mastersa što je neminovno i priča o najboljem ikada je zapečećena za sva vremena.

svašta

pre 3 godine

Novakovi navijači tokom proteklih godina uvijek su prozivali Federera za slabu konkurenciju,međutim sada kad je Novak na vodećem mjestu ATP-a niko ne spoinju slabu konkurenciju.Federer se u svojoj karijeri sastajao sa vrhunskim teniserima ,a Novak u poslednje vrijeme većinom sa teniserima koji su ispod 30 mjesta na pomeutoj listi.Za njih to nije slaba konkurencija.

Šopska

pre 3 godine

Za GOAT je jedino bitno broj GS titula i broj nedelja na vrhu liste. Ceo svet tako smatra, a i sam je Novak isto to rekao neki dan.
Sve ostalo su nebitni tj manje bitni rekordi.

ovo ono

pre 3 godine

Ja mislim ova tema oko "GOAT" moze jos da ceka, tek kada svi troje zavrse karijere, znacemo ko je bio najuspesniji. Ipak je Roger 6 godina stariji od Noleta, Nadal je dve godine duze profesionalac nego Nole, tako da Nole ima jos vremena sve rekorde da obori. Jos nesto u vezi olimpijskog zlata, za nju se pre dobivalo 750 poena, znaci manje od masters 1000, jos se secam da dosta tih top 10 igraca uopste nisu hteli ili mogli da ucestvuju (morao si da odigras odredjeni broj meceva za svoju dejvis kup reprezentaciju), tako da je to malo precenjeno u tenisu i tek u zadnje vreme pocelo da se spominje vise.

Kun' - fu Panda

pre 3 godine

On jeste definitivno najveci, ali sacekajmo jos godinu dana pa onda necemo ni morati postavljati to pitanje. Gledajte i uzivajte u kreiranju istorije kako bi mogli pricati unucima kako ste gledali ples na terenu najveceg od svih, Novaka Djokovica......

Shok

pre 3 godine

(mare, 23. septembar 2020 08:26) Nadal nije u igri za goata jer su mu 2/3 titula samo na 1 podlozi - shljaci osim ako to drasticno ne promeni u narednim sezonama, nema govora da uopste udje u razmatranje.

svašta

pre 3 godine

Novakovi navijači tokom proteklih godina uvijek su prozivali Federera za slabu konkurenciju,međutim sada kad je Novak na vodećem mjestu ATP-a niko ne spoinju slabu konkurenciju.Federer se u svojoj karijeri sastajao sa vrhunskim teniserima ,a Novak u poslednje vrijeme većinom sa teniserima koji su ispod 30 mjesta na pomeutoj listi.Za njih to nije slaba konkurencija.

dragaN

pre 3 godine

Koliko su smesni ovi sto se hvataju za slamku pa racunaju samo gran slem titule kao jedine vazne za odredjivanje ko je GOAT pokazuje sledeci primer. Po njima, Federer je GOAT, najbolji svih vremena. I sta za mesec dana ako Nadal osvoji RG, imace isti broj titula na GS i eto Federer vise nije GOAT vec su obojica. Znaci, danas sam najbolji teniser svih vremena, ali veceras Nadal osvoji jos jedan trofej, i ja posle dva sata nisam vise GOAT. Smesno.

Atila

pre 3 godine

U celom svetu je Rodžer GOAT. Tačka. Lepo je što se kao deca grčevito napinjete da nešto objasnite, t.j. da nije Rodžer nego da je Nole. Nadam se da su vam roditelji bar danas obukli pelene. U suprotnom, i sami znate kako se to obično završava.

Toma

pre 3 godine

Novak je najveci ali ako ne bude imao najvise GS trofeja niko mu to nece priznati. On to zna i to je i rekao da mu je to cilj. Prosle nedelje je rekao da je to jedino bitno i posle toga broj nedelja. "Male" titule nikoga ne interesuju u smislu GOAT.

Milenko

pre 3 godine

Ako je bitnije ko ode brze do pijace ili ko ima lepše cveće na terasi od toga ko ima koliko osvojenih Slemova onda OK. Sve je statistika i sve je manje vise nebitno u odnosu na broj GS titula. Novak je mnogo propustio na US open ove godine. Ali izgleda nista nije nauci iz te svoje greske sudeci po tome kako se derao na Vajdu. Steta, vrhunski igrac ali sam sebi je uskrati par Slemova (Marej, Sten)

Kole

pre 3 godine

Ako je merilo medjusobni skor onda je Nik G. O. A. T. Nolo ima bolji skor od Rafe i RF a Nik od Nola, onda je to tako. Inace svako ozbiljan zna da je jedino bitan broj GS.

Aca

pre 3 godine

Zanimljivo da je Federer odigrao 21 vise GS turnira od Nadala a osvojio samo jedan vise, a jos ga je Nadal odrao vise puta u medjusobnim susretima. To je meni dovoljno da znam ko je bolji tu.

E sad, svi znamo da je nas Nole bolji od Nadala i tu se zavrsava sva prica.

nenad supe

pre 3 godine

Djokovic za sledece 3 godine igranja,trba da osvoji 3 GS,da bude u 2 finala GS,da osvoji 5 Mastersa 1000,da bude u 4 finala Mastersa 1000,da osvoji 1 zavrsni turnir i da 2x zavrsi godinu na prvom mestu ATP i prestize Rodzera federera na GOAT listi i zvanicno.Ovde se nisam bavio još i bonus poenima koji se dobijaju po osnovu direktnih susreta sa prvih 10 tenisera ...itd ...itd..Da li je to izvodljivo? Apsolutno,i onda je kraj svim nagadjanjima i zvanicno.ENDE:)

Srdjan

pre 3 godine

Đoković će vjerovatno ispuniti sve egzaktne i mjerljive kriterije da bude najbolji teniser u istoriji, ali to će se malo gdje u sportskoj literaturi spominjati. Jedostavno, u većem dijelu svijeta Federer i Nadal su mnogo omiljeniji.
Zašto je to tako je za neku drugu priču.

Kikujiro

pre 3 godine

Svašta, u stvari je suprotno, Novakovi rekordi će se uvek na prvom mestu spominjati, tenis nije takmičenje u tome ko lepše igra ili ko ima više navijača, a još manje koja je to količina ljudi koja više voli jednog igrača od drugog, svašta, mi velikodušno ostavljamo celom svetu da se teši sa elegancijom i više navijača, svašta, to će da spominju samo oni njihovi navijači i mediji koji su zajedno sa njima, i to nema nikakve veze sa realnošću, neka "grle" svoju patnju i svoju dvoličnost, a mi ćemo Novakove rezultate, Novaka igrača i Novaka čoveka, takav kakav jeste i nikako drugačije. Ne treba nam više ništa, nije ego najvažnija stvar na svetu, za nas već sada Novak je najveći i najbolji, i to na osnovu rezultata njegovih, mi živimo u našem svetu a ne u tudjem, to nije zajednički svet koji nezavisno i realno gleda na svet oko nas, u ovom slučaju tenis.

EU Citizen

pre 3 godine

Nije fali mi još par GS-a. Ali ove priče da, ako mu to uspe, to na zapadu "neće priznati" jer su Federera ili Nadala "više vole" su presna glupost, postoje kriterijumi za to ko je GOAT, i, iako nisu jednoznačni, zna se šta su najvažnije stvari, GS-i, broj nedelja na prvom mestu, mastersi, medalje s olimpijade, turniri, otprilike tim redom, i ko to ima, taj jeste GOAT, a ljubav sačuvajte za svoja četiri zida, što ja kažem ovima što prave parade :))

Roditelj

pre 3 godine

stefan# Trenutno ga manje pominju zapadni mediji iz jasnih razloga, ali za 20-30 godina to neće biti bitno, već samo statistika. Samo da ga posluži zdravlje i u svim kategorijama će biti najbolji i razgovori na temu GOAT-a će biti nepotrebni. Svima će biti jasno ko je najbolji (najveći) teniser svih vremena. Federeru i Nadalu ostaju utešne kategorije - najelegantniji, najlepši, najborbeniji i slično. GOAT će biti samo jedan - Novak.

Hesienberg

pre 3 godine

Imaju i Nadal i Federer zlatne medalje sa Olimpijskih igara. Federer doduše u dublu pa ne znam da li se to računa... Ako je zlatna medalja za Olimpijade ono što odlučuje najviše o GOAT, onda je Novak u zaostatku bar do iduće godine kada će osvojiti Tokio.

mare

pre 3 godine

Za mene je odlučujuće to što Novak ima bolji medjusobni skor sa obojicom, što je najveće turnire osvajao u eri Federera i Nadala. Pa Federer je zadnji put pobedio Novaka u finalu nekog GS-a još 2007, a uopšte na GS-u još 2012. Borba za GOAT je izmedju Novaka i Nadala. Federer je miljama iza njih, a to što mnogi ne žele da priznaju je njihov problem.

Ombre

pre 3 godine

Ma kakvi ... najvažniji je broj GS .... jer to je jedino još preostalo Federeru .... hahahaha


A i to neće zadugo.... Nadal će najskorije da ga stigne, a i Novak... ta prevara od Federera koju su mediji i sponzori predugo gurali se raspada

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Mnogi smatraju da su GS titule presudni faktor za GOAT-a,postoje jos mnogo drugih stvari koje uticu i koje se gledaju u vezi najveceg svih vremena,ne bih sada o tome jer postoji poodugacak spisak,recimo ako bi Nole prestigao Federera po broju nedelja sto se i ocekuje i onda bi se definitivno postavilo pitanje ko je GOAT iako po meni je i sada do diskutabilno!.

miodrag

pre 3 godine

Ja smatram da je jedan komentar pre neki dan bio dosta korektan po tom pitanju. GS su prvi kriterijum kao zlatne medalje na bilo kom takmicenja, zatim broj nedelja pa prvom mestu ili broj godina koje je neko zavrsio kao prvi (srebrne medalje), zatim veliki turniri bez GS - mastersi I OI (bronzane medalje). Ja se iskreno nadam da Novak moze da ima najvise "zlatnih", "srebrenih" i "bronzanih" medalja istovremeno. I ako se onda tome dodaju H2H, najveci bodovni saldo koji je broj jedan imao i jos gomila drugih statistika dobijamo najveceg igraca, najvecu dominaciju u jednom sportu svih vremena = El Mas Grande de Todos= Novak

mare

pre 3 godine

Za mene je odlučujuće to što Novak ima bolji medjusobni skor sa obojicom, što je najveće turnire osvajao u eri Federera i Nadala. Pa Federer je zadnji put pobedio Novaka u finalu nekog GS-a još 2007, a uopšte na GS-u još 2012. Borba za GOAT je izmedju Novaka i Nadala. Federer je miljama iza njih, a to što mnogi ne žele da priznaju je njihov problem.

Roditelj

pre 3 godine

stefan# Trenutno ga manje pominju zapadni mediji iz jasnih razloga, ali za 20-30 godina to neće biti bitno, već samo statistika. Samo da ga posluži zdravlje i u svim kategorijama će biti najbolji i razgovori na temu GOAT-a će biti nepotrebni. Svima će biti jasno ko je najbolji (najveći) teniser svih vremena. Federeru i Nadalu ostaju utešne kategorije - najelegantniji, najlepši, najborbeniji i slično. GOAT će biti samo jedan - Novak.

miodrag

pre 3 godine

Ja smatram da je jedan komentar pre neki dan bio dosta korektan po tom pitanju. GS su prvi kriterijum kao zlatne medalje na bilo kom takmicenja, zatim broj nedelja pa prvom mestu ili broj godina koje je neko zavrsio kao prvi (srebrne medalje), zatim veliki turniri bez GS - mastersi I OI (bronzane medalje). Ja se iskreno nadam da Novak moze da ima najvise "zlatnih", "srebrenih" i "bronzanih" medalja istovremeno. I ako se onda tome dodaju H2H, najveci bodovni saldo koji je broj jedan imao i jos gomila drugih statistika dobijamo najveceg igraca, najvecu dominaciju u jednom sportu svih vremena = El Mas Grande de Todos= Novak

Srdjan

pre 3 godine

Đoković će vjerovatno ispuniti sve egzaktne i mjerljive kriterije da bude najbolji teniser u istoriji, ali to će se malo gdje u sportskoj literaturi spominjati. Jedostavno, u većem dijelu svijeta Federer i Nadal su mnogo omiljeniji.
Zašto je to tako je za neku drugu priču.

Ombre

pre 3 godine

Ma kakvi ... najvažniji je broj GS .... jer to je jedino još preostalo Federeru .... hahahaha


A i to neće zadugo.... Nadal će najskorije da ga stigne, a i Novak... ta prevara od Federera koju su mediji i sponzori predugo gurali se raspada

lepi

pre 3 godine

Nole zbog novog načina bodovanja zbog Corone ostaje prvi do kraja godine, šesti put (izjednačiće se sa Samprasom). Takođe jer su bodovi zamrznuti do početka marta prestiže Federera po broju nedelja na prvom mestu. Može samo da uveća prednost ako uđe u finale ili osvoji RG ili prođe dalje na završnom turniru nego prošle godine. Još su u martu IW i MI gde je prošle godine bio očajan, znači prednost će biti još veća a brojevi nedelja na prvom mestu se uvećavaju... Još par GS i Mastersa što je neminovno i priča o najboljem ikada je zapečećena za sva vremena.

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Mnogi smatraju da su GS titule presudni faktor za GOAT-a,postoje jos mnogo drugih stvari koje uticu i koje se gledaju u vezi najveceg svih vremena,ne bih sada o tome jer postoji poodugacak spisak,recimo ako bi Nole prestigao Federera po broju nedelja sto se i ocekuje i onda bi se definitivno postavilo pitanje ko je GOAT iako po meni je i sada do diskutabilno!.

Kikujiro

pre 3 godine

Svašta, u stvari je suprotno, Novakovi rekordi će se uvek na prvom mestu spominjati, tenis nije takmičenje u tome ko lepše igra ili ko ima više navijača, a još manje koja je to količina ljudi koja više voli jednog igrača od drugog, svašta, mi velikodušno ostavljamo celom svetu da se teši sa elegancijom i više navijača, svašta, to će da spominju samo oni njihovi navijači i mediji koji su zajedno sa njima, i to nema nikakve veze sa realnošću, neka "grle" svoju patnju i svoju dvoličnost, a mi ćemo Novakove rezultate, Novaka igrača i Novaka čoveka, takav kakav jeste i nikako drugačije. Ne treba nam više ništa, nije ego najvažnija stvar na svetu, za nas već sada Novak je najveći i najbolji, i to na osnovu rezultata njegovih, mi živimo u našem svetu a ne u tudjem, to nije zajednički svet koji nezavisno i realno gleda na svet oko nas, u ovom slučaju tenis.

nenad supe

pre 3 godine

Djokovic za sledece 3 godine igranja,trba da osvoji 3 GS,da bude u 2 finala GS,da osvoji 5 Mastersa 1000,da bude u 4 finala Mastersa 1000,da osvoji 1 zavrsni turnir i da 2x zavrsi godinu na prvom mestu ATP i prestize Rodzera federera na GOAT listi i zvanicno.Ovde se nisam bavio još i bonus poenima koji se dobijaju po osnovu direktnih susreta sa prvih 10 tenisera ...itd ...itd..Da li je to izvodljivo? Apsolutno,i onda je kraj svim nagadjanjima i zvanicno.ENDE:)

Kun' - fu Panda

pre 3 godine

On jeste definitivno najveci, ali sacekajmo jos godinu dana pa onda necemo ni morati postavljati to pitanje. Gledajte i uzivajte u kreiranju istorije kako bi mogli pricati unucima kako ste gledali ples na terenu najveceg od svih, Novaka Djokovica......

dragaN

pre 3 godine

Koliko su smesni ovi sto se hvataju za slamku pa racunaju samo gran slem titule kao jedine vazne za odredjivanje ko je GOAT pokazuje sledeci primer. Po njima, Federer je GOAT, najbolji svih vremena. I sta za mesec dana ako Nadal osvoji RG, imace isti broj titula na GS i eto Federer vise nije GOAT vec su obojica. Znaci, danas sam najbolji teniser svih vremena, ali veceras Nadal osvoji jos jedan trofej, i ja posle dva sata nisam vise GOAT. Smesno.

EU Citizen

pre 3 godine

Nije fali mi još par GS-a. Ali ove priče da, ako mu to uspe, to na zapadu "neće priznati" jer su Federera ili Nadala "više vole" su presna glupost, postoje kriterijumi za to ko je GOAT, i, iako nisu jednoznačni, zna se šta su najvažnije stvari, GS-i, broj nedelja na prvom mestu, mastersi, medalje s olimpijade, turniri, otprilike tim redom, i ko to ima, taj jeste GOAT, a ljubav sačuvajte za svoja četiri zida, što ja kažem ovima što prave parade :))

Vlada

pre 3 godine

(svašta, 23. septembar 2020 09:44)
Navedi mi te vrhunske tenisere sa kojima je Federer igrao, a sa kojima Đoković nije.

Federer je osvojio 12 GS-ova pre nego što je Đoković osvojio prvi i to ih je osvajao protiv Filipusisa, Hjuita, Bagdatisa i Agasija koji je u tom trenutku imao 39 godina.

Đoković se borio protiv Marija, Nadala, Del Potra, Vavrinke, pa i tog istog Federera.

Protiv kog se vrhunskog igrača Federer borio dok je taj isti igrač bio na nekom svom vrhuncu?

ovo ono

pre 3 godine

Ja mislim ova tema oko "GOAT" moze jos da ceka, tek kada svi troje zavrse karijere, znacemo ko je bio najuspesniji. Ipak je Roger 6 godina stariji od Noleta, Nadal je dve godine duze profesionalac nego Nole, tako da Nole ima jos vremena sve rekorde da obori. Jos nesto u vezi olimpijskog zlata, za nju se pre dobivalo 750 poena, znaci manje od masters 1000, jos se secam da dosta tih top 10 igraca uopste nisu hteli ili mogli da ucestvuju (morao si da odigras odredjeni broj meceva za svoju dejvis kup reprezentaciju), tako da je to malo precenjeno u tenisu i tek u zadnje vreme pocelo da se spominje vise.

Vox

pre 3 godine

Kako nekoga nije sramota da Federera poredi sa Djokovicem, to je uvreda za tenis kada se pogledaju rezultati zadnjih 10 godina.Zamislite da je Djokovic osvojio samo 4GS za 10 godina pa Federer botovi bi uveli novcane kazne ko se usudi da ih poredi. A taj isti Federer je osvojio samo 4GS za 10 godina i to 3GS kada Djokovic nije ni ucestvovao, onaj period oko 2018. godine.

igor

pre 3 godine

Đoković će vjerovatno ispuniti sve egzaktne i mjerljive kriterije da bude najbolji teniser u istoriji, ali to će se malo gdje u sportskoj literaturi spominjati. Jedostavno, u većem dijelu svijeta Federer i Nadal su mnogo omiljeniji.
Zašto je to tako je za neku drugu priču.
(Srdjan, 23. septembar 2020 08:11)
Priajtelju, ta dvojica su omiljeni dok igraju, kad prestanu da igraju, posle 10 godina ostaju rezultati upisani u istoriju, a tu su Novakove cifre jasne.
Bolji međusobni skor sa Nadalom i Federerom, i to kada su ova dvojica bila na vrhuncu, sve titule osvojene u eri Nadala i Federera, veći broj titula i nadamo se GS-ova. Nema tu šta više da se dodaje i oduzima, brojevi govore sve

Soko sivi

pre 3 godine

Novak ili Rodžer.... Najiskrenije, Federer je bio na dve vimbldonske meč-lopte od zvanja najboljeg ikad. Da je prošle godine pobedio Rafu u polufinalu pa Novaka u finalu Vimbldona mislim da se pitanje ne bi postavljalo. Da u 40-oj godini pobediš svoja dva najveća rivala zaredom u finalu najprestižnijeg turnira, ne bi niko ništa mogao da mu ospori. E pazi sad. Umesto toga, sad Novak ima 3/3 u finalima ”Rodžerovog” Vimbldona i treći put okreće 15:40 na GS meč loptama.
Sada je već izvesno da će Novak potući sve ove rekorde “sa strane”, imaće najviše nedelja kao broj 1, biće po šesti put najbolji na kraju godine, “zlatni masters” dva puta, broj velikih titula, Nole-slem... Samo će preostati broj gren-slemova. Po meni je već sad Novak GOAT.

Rafa ima prevelike rupe u karijeri i njemu ne mogu pripisati to zvanje. I sam kaže da ima svoj put i plan kojeg se drži a to je da je prioritet sezona šljake i U.S- open turneja. Preostali deo sezone njemu nije prio pa zato i ne može biti najbolji ikad.

nepar

pre 3 godine

U celom svetu je Rodžer GOAT. Tačka. Lepo je što se kao deca grčevito napinjete da nešto objasnite, t.j. da nije Rodžer nego da je Nole. Nadam se da su vam roditelji bar danas obukli pelene. U suprotnom, i sami znate kako se to obično završava.
(Atila, 23. septembar 2020 09:58)

Sve to i pišeš samo zato što znaš da nije tako i zato te i boli toliko. :)
Plači od muke!
Što više se napinjete da ga osporite to ga više veličate jer ističete koliko vam smeta što je Novak već sada najveći ikad. :*

Milan

pre 3 godine

Sto se tice broja GS titula i komentara o osvajanju u laksoj eri, mozete potvrdu naci na sajtu ultimate tennis stats. Postoji lista najteze osvojenih GS titula. U prvih 80 ima 16 Djokovicevih (znaci petina) i samo 4 Federerove. Nisam prebrojavao Nadalove, ali njegove titule po tezini mogu da se porede sa Djokovicevim, mozda je cak imao i nesto teze, ali Federerove nisu ni blizu njihovim.

Budimir Djokić

pre 3 godine

Novak je za 12 godina osvojio isti broj velikih titula (GS i Masters) kao Federer za 18 godina. Federer može biti najdugovečniji teniser i ništa više.

ovo ono

pre 3 godine

Има ту још доста да се ради...

Рецимо да су најбитнији следећи критеријуми (7):

1. GS - Новак је трећи;
2. Завршни турнири - Новак је ту пети;
3. Укупан бр. титула - Новак је пети;
4. Велике титуле - Новак је први;
5. Мастерси 1000 - Новак је први;
6. Број недеља на првом месту - Новак је други;
7. Међусобни победе ривала - Новак је најбољи;

Нек се ћерају још...

2. Zavrsni turniri: Novak je tu drugi sa 5, samo Federer ima vise (6). Ako ove godine osvoji bice prvi sa Federerom + 6. put prvak na kraju godine (tu bi prestigao Federera i izjednacio se sa Samprasom kao najbolji).

Aca

pre 3 godine

Zanimljivo da je Federer odigrao 21 vise GS turnira od Nadala a osvojio samo jedan vise, a jos ga je Nadal odrao vise puta u medjusobnim susretima. To je meni dovoljno da znam ko je bolji tu.

E sad, svi znamo da je nas Nole bolji od Nadala i tu se zavrsava sva prica.

Hesienberg

pre 3 godine

Imaju i Nadal i Federer zlatne medalje sa Olimpijskih igara. Federer doduše u dublu pa ne znam da li se to računa... Ako je zlatna medalja za Olimpijade ono što odlučuje najviše o GOAT, onda je Novak u zaostatku bar do iduće godine kada će osvojiti Tokio.

No1e GOAT already!

pre 3 godine

18 GS turnira vise je odigrao rodja dzemperko i ima samo 3 naslova vise a Djokovic osvaja veliku titulu na svaka 3.3 odigrana velika turnira! Hahahaha~ Nije ni cudo da zapad vise ne zna sta da izmisli i kako da prikaze rodju kao GOAT-a. To jednostavno vise nije moguce!

Drugo, o1e ima 58 belikih titula a Rafa 55 medjutim ovo je prvi put da je ATP ubacio i Olimpijske igre u velike titule jer to do sada nije radio. Sve kako bi se taj razmak prikazao manjim, jer No1e im vec odavno bezi a tek ce jos da osvaja!!!

BLuka

pre 3 godine

Molim Vas, molim i druge da ne pišemo nešto što nije tačno! Zamislite da Novak ima rezultate Federera, da li bi za Srbe bio GOAT? Pa naravno, svi bi s ponosom isticali 20GS kao najvažniju činjenicu u tenisu.Pošto Nivak ima 17GS tražimo druge puteve da bi ga promovisali u najboljeg...a to je lažna priča, demagogija.
Novak će biti GOAT kada sustigne Federera po broju GS jer je mnogo bolji u MASTERS titulama koje su drugi najvažniji kriterijum.Trofeji se pamte, sve ostalo je statistika.Broj nedelja,prvi na kraju gidine, međusobni susreti..sve je to super ali TO NISU TROFEJI.
(sasa.r,@
Da ali to je ono šta Novaka čini najvećim, GOAT nisu samo GS titule niti su samo GS turniri tenis...ima tu još mnogo čega a toga Novak ima baš puno ali u svakom slučaju valja sačekati kraj karijere velike trojke pa da se svedu računi.

Ксенија

pre 3 godine

Тенис је увек био спорт богатих. Они који прате тенис су традиционално белци из развијених земаља запада, тзв. "Први" свет. Најбољи тенисери су одувек потицали из ових земаља. Изузетци (Лендл) само су потврђивали правило. Сад су се одједном појавила Источноевропљани, Азијати, Јужноамериканци. На то западна публика, која је и даље најбројнија, а поготово тениски естаблишмент очигледно неће или не може да се привикне. Није лако гледати како се огроман новац слува у џепове "Другог" или чак "Трећег" света. А оснивање нове Асоцијације играча је сам прст у око том естаблишненту. Бојим се да они неће седети скрштених руку и гледати како им Новак узима и престиж и новац. Нападаће га на сваком кораку. То шта медији по западу пишу после Њујорка је безочно, срамно, а ниво текстове и изнесених"аргумената" вређа људски интелигенцију. Надам се да не стиже све до Нолета, јер би било тешко и њему да "ствари" сви ту злобу.

Ксенија

pre 3 godine

Тенис је увек био спорт богатих. Они који прате тенис су традиционално белци из развијених земаља запада, тзв. "Први" свет. Најбољи тенисери су одувек потицали из ових земаља. Изузетци (Лендл) само су потврђивали правило. Сад су се одједном појавила Источноевропљани, Азијати, Јужноамериканци. На то западна публика, која је и даље најбројнија, а поготово тениски естаблишмент очигледно неће или не може да се привикне. Није лако гледати како се огроман новац слува у џепове "Другог" или чак "Трећег" света. А оснивање нове Асоцијације играча је сам прст у око том естаблишненту. Бојим се да они неће седети скрштених руку и гледати како им Новак узима и престиж и новац. Нападаће га на сваком кораку. То шта медији по западу пишу после Њујорка је безочно, срамно, а ниво текстове и изнесених"аргумената" вређа људски интелигенцију. Надам се да не стиже све до Нолета, јер би било тешко и њему да "ствари" сви ту злобу.

Soko sivi

pre 3 godine

Samo da se nadovežem. Rafa u delu sezone oktobar-april nije osvojio nijednu veliku titulu još od 2013 kada je slavio na Indian Velsu. On se dakle ugasi kad prođe U.S Open i hibernira do sezone šljake. Nema nijedan osvojen, Šangaj, Pariz masters, završni masters, AO još od 2009, Indian Vels ima 2013, nijedan Majami masters.
Njegova sezona počinje sa Monte Karlom i zaključno sa Rolan garosom ide na pauzu. Na Vimbldonu opet odmara t.j. nema titulu još od 2010 i onda odlazi odmoran na U.S Open. pa opet na pauzu. Zato njega ne mogu proglasiti GOAT sve i da osvoji najviše slemova.
Što se mastersa tiče ima ih 10 na tvrdoj podlozi (isto koliko i Novak na šljaci) iako su 6/9 Mastersa na “hardu”. 0 završnih mastersa.

alfabet

pre 3 godine

sve je to ok sem toga da je olimpijada velika titula, gledajući bodovno, olimpijada je u rangu kao kad bi imao atp 350. Dosta tenisera preskače taj turnir. Ne kažem ovo zato što Federer nema zlatnu medalju, nego zato što je zaista tako.

Куп је битан

pre 3 godine

Ко ће бити највећи, знаћемо када се заврше каријере. До тада уживајмо у Нолетовим победама. Један за другим, рекорди ће падати. Пред нама су још барем две године врхунског тениса.

Šopska

pre 3 godine

Za GOAT je jedino bitno broj GS titula i broj nedelja na vrhu liste. Ceo svet tako smatra, a i sam je Novak isto to rekao neki dan.
Sve ostalo su nebitni tj manje bitni rekordi.

Sempervivum

pre 3 godine

Има ту још доста да се ради...

Рецимо да су најбитнији следећи критеријуми (7):

1. GS - Новак је трећи;
2. Завршни турнири - Новак је ту пети;
3. Укупан бр. титула - Новак је пети;
4. Велике титуле - Новак је први;
5. Мастерси 1000 - Новак је први;
6. Број недеља на првом месту - Новак је други;
7. Међусобни победе ривала - Новак је најбољи;

Нек се ћерају још...

Јабучило

pre 3 godine

Za mene je odlučujuće to što Novak ima bolji medjusobni skor sa obojicom, što je najveće turnire osvajao u eri Federera i Nadala. Pa Federer je zadnji put pobedio Novaka u finalu nekog GS-a još 2007, a uopšte na GS-u još 2012. Borba za GOAT je izmedju Novaka i Nadala. Federer je miljama iza njih, a to što mnogi ne žele da priznaju je njihov problem.
(mare, 23. septembar 2020 08:26)

Мерило међусобни сусрети је у ствари најнетачније. Имаш периоде када је неко просто лош и ни не стиже да игра са супарником јер рано испада. Или неко одустане од неког турнира. Најчвршћа мерила су гренд слемови, мастерси и број недеља на првом месту. Али и то се тумачи пристрасно. Имаш и низ помоћних одредница (нпр, освојено све што постоји, Златни слем и слично).
Видећемо за коју годину шта ће бити. У суштини, тренутно се Новак највише пита. А ако се изједначи са Федерером по броју гренд слемови (па и ако буде заостајао за један), али друге одреднице буду у његову корист, мислим да може да се каже да је Највећи. А публика га свакако неће волети. На то нека се не обазире, већ нека осваја турнире и пристиже и престиже кога треба.

Ксенија

pre 3 godine

Само чекајте и гледајте кад АТП моћници почну да мењају правила бодовања, све као због ковида, а све на штету Новака. Мислим да ће почети са неким изговорим да се прво место на листи не рачуна, док не прође пандемија, а од сада ће на сваком турниру судија да провоцирају Новака погрешним одлукама, као што је то радио у Риму онај Египћанин.

Ilija

pre 3 godine

Travisu su preporucujem da prati skokove u vodu gdje se ocjenuje stil i gracioznost,umjetnicko klizanje ili sihronizovanje plivanje pa se nauzivaj.P.S.mada ovakvo razmisljanje nije lose recimo da to primijenimo na fudbalu.Kad god nas neko pobijedi mi cemo reci jesu nas pobijedili ali mi smo igrali ljepse za oko.

Toma

pre 3 godine

Novak je najveci ali ako ne bude imao najvise GS trofeja niko mu to nece priznati. On to zna i to je i rekao da mu je to cilj. Prosle nedelje je rekao da je to jedino bitno i posle toga broj nedelja. "Male" titule nikoga ne interesuju u smislu GOAT.

Aleksandar

pre 3 godine

Navijačku pristrasnost, i sve ostalo na stranu, Novak jeste kvalitetniji teniser, sa najboljim igračkim komponentama. U godinama koje dolaze postaviće i po završetku karijere imaće takvu statistiku da će nepovratno imati sve teniske rekorde u svojim rukama.
Da ne spominjem mentalni sklop, pregršt preokreta na najvećim teniskim pozornicama Sveta.

Milenko

pre 3 godine

Ako je bitnije ko ode brze do pijace ili ko ima lepše cveće na terasi od toga ko ima koliko osvojenih Slemova onda OK. Sve je statistika i sve je manje vise nebitno u odnosu na broj GS titula. Novak je mnogo propustio na US open ove godine. Ali izgleda nista nije nauci iz te svoje greske sudeci po tome kako se derao na Vajdu. Steta, vrhunski igrac ali sam sebi je uskrati par Slemova (Marej, Sten)

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Velika vecina Federerovih navijaca se hvata za GS titule,ok,to je jedan od najbitnijih faktora,ali mnogi neznaju da postoji i nesto sto se zove kvalitet u odnosu na kvantitet tj.kada je Federer osvajao te titule i da se to uzima kao merilo u nekom krajnjem ocenjivanju i pravljenju liste za GOAT-a

Ne ide ti "pametovanje"

pre 3 godine

@..."Мерило међусобни сусрети је у ствари најнетачније. Имаш периоде када је неко просто лош и ни не стиже да игра са супарником јер рано испада. Или неко одустане од неког турнира."...
(Јабучило, 23. septembar 2020 10:19)

Kad ne igraju medjusobno i ne racuna im se u tzv. medjusobni skor.

Kole

pre 3 godine

Ako je merilo medjusobni skor onda je Nik G. O. A. T. Nolo ima bolji skor od Rafe i RF a Nik od Nola, onda je to tako. Inace svako ozbiljan zna da je jedino bitan broj GS.

Shok

pre 3 godine

(mare, 23. septembar 2020 08:26) Nadal nije u igri za goata jer su mu 2/3 titula samo na 1 podlozi - shljaci osim ako to drasticno ne promeni u narednim sezonama, nema govora da uopste udje u razmatranje.

Soko sivi

pre 3 godine

Samo da se nadovežem. Rafa u delu sezone oktobar-april nije osvojio nijednu veliku titulu još od 2013 kada je slavio na Indian Velsu. On se dakle ugasi kad prođe U.S Open i hibernira do sezone šljake. Nema nijedan osvojen, Šangaj, Pariz masters, završni masters, AO još od 2009, Indian Vels ima 2013, nijedan Majami masters.
Njegova sezona počinje sa Monte Karlom i zaključno sa Rolan garosom ide na pauzu. Na Vimbldonu opet odmara t.j. nema titulu još od 2010 i onda odlazi odmoran na U.S Open. pa opet na pauzu. Zato njega ne mogu proglasiti GOAT sve i da osvoji najviše slemova.
Što se mastersa tiče ima ih 10 na tvrdoj podlozi (isto koliko i Novak na šljaci) iako su 6/9 Mastersa na “hardu”. 0 završnih mastersa.

Atila

pre 3 godine

U celom svetu je Rodžer GOAT. Tačka. Lepo je što se kao deca grčevito napinjete da nešto objasnite, t.j. da nije Rodžer nego da je Nole. Nadam se da su vam roditelji bar danas obukli pelene. U suprotnom, i sami znate kako se to obično završava.

Pero

pre 3 godine

Ko god bude na kraju imao vise gs titula bice goat i tacka. Broj nedelja, masterse, medjusobni skor... Sve to mozete da okacite macku o rep. Gs titule su najvažnije.

svašta

pre 3 godine

Novakovi navijači tokom proteklih godina uvijek su prozivali Federera za slabu konkurenciju,međutim sada kad je Novak na vodećem mjestu ATP-a niko ne spoinju slabu konkurenciju.Federer se u svojoj karijeri sastajao sa vrhunskim teniserima ,a Novak u poslednje vrijeme većinom sa teniserima koji su ispod 30 mjesta na pomeutoj listi.Za njih to nije slaba konkurencija.

sasa.r

pre 3 godine

Molim Vas, molim i druge da ne pišemo nešto što nije tačno! Zamislite da Novak ima rezultate Federera, da li bi za Srbe bio GOAT? Pa naravno, svi bi s ponosom isticali 20GS kao najvažniju činjenicu u tenisu.Pošto Nivak ima 17GS tražimo druge puteve da bi ga promovisali u najboljeg...a to je lažna priča, demagogija.
Novak će biti GOAT kada sustigne Federera po broju GS jer je mnogo bolji u MASTERS titulama koje su drugi najvažniji kriterijum.Trofeji se pamte, sve ostalo je statistika.Broj nedelja,prvi na kraju gidine, međusobni susreti..sve je to super ali TO NISU TROFEJI.

RW#0

pre 3 godine

Federer je goat i uvek ce biti zbog svega sto on predstavlja. Kao i u svim drugim sportovima uvek ce biti razlicitih misljenja. Evo da ne bude da je ovo opet neka zavera protiv Novaka necu ni da ga pominjem. Ako recimo Nadal ima na kraju 15 GS-a vise od Federera mislite da nece i dalje vecina ljudi smatrati Federera vecim igracem? Pa naravno da hoce, to je stvar ukusa i subjektivnosti sad. Lebron moze da obori sve rekorde Jordana i uzme vise titula i dalje ce mnogima Jordan biti goat. Cela ta prica je meni besmislena.

srba

pre 3 godine

Daleeeeko je on od Federera. Federer je nedostižan na lustama najboljih. Uz to, njega voli publika. Noleta malo koja publika smatra zvezdom.

Radoslav

pre 3 godine

@Radoslav

Zasto mislis da su prva 3 meca na GS boza i racunas samo meceve od 4. kola? Svaki teniser ce ti reci da je prvo kolo GS psihicki izuzetno tezak mec. Moze se potrefiti da na GS u prvom kolu dobijes igraca koji je 35. na listi i nije nosilac, ne razumijem u cemu je problem. GS je najteze osvojiti i tacka. Naravno ne tvrdim ovo da bih umanjio Novakove rekorde, prosto, cinjenica je cinjenica.
(Srdjan, 23. septembar 2020 16:52) Ni sa ovim se ne slazem.Prva 3 kola najjacim ugracima sluze za zagrevanje-tu su kvalifikanti,laki luzeri,domaci igraci na silu ubaceni u zreb.Svakako bi ovi jaci imali tih dana jake sparinge i treninge.Mislim da su slemovi samo medijski najispraceniji i marketinski odradjeni u fulu i zato su svima vama kao i igracima oni wow.Al ko se razume u tenis i zahtevnost,potreban kvalitet za osvajanje svakako ce potencirati masters 1000.I jos jedna stvar,Fed ima najvise slemova a najmanje mastersa i zato kreatori javnog mnjenja potenciraju uglavnom slemove(zapad).Da je obrnuta situacija i mastersi bi bili mnogo vise cenjeni i postovani...

Travis

pre 3 godine

Volim vas Srbe i djokovica al za mene Federer će bit naj naj ko Jordan samo zbog načina kako igra! Ko igra tenis shvata..ko ne igra tenis ne razumem tehničke detalje niti se razume u tehnici. Može i 30 Grand Slam da uzme ali nije privlačan kako igra djokovica izuzev kad uradi neke fore tipa drop shot itd ovako Švajcarac jer milina za gledanje!

svašta

pre 3 godine

Novakovi navijači tokom proteklih godina uvijek su prozivali Federera za slabu konkurenciju,međutim sada kad je Novak na vodećem mjestu ATP-a niko ne spoinju slabu konkurenciju.Federer se u svojoj karijeri sastajao sa vrhunskim teniserima ,a Novak u poslednje vrijeme većinom sa teniserima koji su ispod 30 mjesta na pomeutoj listi.Za njih to nije slaba konkurencija.

Сеновић

pre 3 godine

Млатите празну сламу. Нико то сутра неће гледати. Гледају се само гренд слемови. Брига некога за мастерса.

Radoslav

pre 3 godine

Ne slazem se sa tim da je slem zahtevniji od mastersa.Kao prvo,tacno je za 3 seta i 7 meceva ali treba napomenuti da je dan odmora izmedju meceva i da prva 3 kola imas relativno lake i nepoznate protivnike.Za razliku od slema masters se igra 6 kola al dan za danom i to sa igracima iz top 50.Sta je teze ,igrati u 2 dana 3-5 setova ili 4-6? Najnepravednije tretirani turniri u sportu uopste su teniski mastersi 1000.

Radoslav

pre 3 godine

@Radoslav

Ne zaboravi i cinjenicu da su na mastersu prva 32 nosioca slobodni u pravom kolu tako da je GS itekako teze osvojiti.
(Srdjan, 23. septembar 2020 15:59) Zaci 4 jaka kola na slemu sa danom pauze 3-5 setova u 2 dana su zahtevnija od 5 meceva svaki dan sa 4-6 setova na 2 dana?Sorry,ne slazem se uopste...

Radoslav

pre 3 godine

Radoslav

Da se samo nadovezem na prethodni komentar, uzeo sam za primjer Indian Wells. U Rimu su npr. 16 nosilaca i svi su slobodni u prvom kolu tako da oni igraju 5 meceva. Prema tome, glupo je i porediti sta je teze osvojiti.
(Srdjan, 23. septembar 2020 16:07) Jedino se slazem je da je glupo porediti jer igrati 4 jaka meca na slemu sa danom odmora i maksimalno 3-5 setova je mnogo lakse nego igrati dan za danom 5 meceva sa 4-6 setova ba mastersu. Zar ne?

Travis@

pre 3 godine

Hoćeš reći Brazil igra najbolji fudbal bez obzira što ga Nemci ugaziše sa 7:1...Voli ti prika i dalje Brazil i Federera ali imaj na umu da ćeš sa Mirkom Federer puno plakati (kao Brazici) na kraju bajke o Novaku i Rođi...

Srdjan

pre 3 godine

@Radoslav

Da se samo nadovezem na prethodni komentar, uzeo sam za primjer Indian Wells. U Rimu su npr. 16 nosilaca i svi su slobodni u prvom kolu tako da oni igraju 5 meceva. Prema tome, glupo je i porediti sta je teze osvojiti.

Srdjan

pre 3 godine

@Radoslav

Zasto mislis da su prva 3 meca na GS boza i racunas samo meceve od 4. kola? Svaki teniser ce ti reci da je prvo kolo GS psihicki izuzetno tezak mec. Moze se potrefiti da na GS u prvom kolu dobijes igraca koji je 35. na listi i nije nosilac, ne razumijem u cemu je problem. GS je najteze osvojiti i tacka. Naravno ne tvrdim ovo da bih umanjio Novakove rekorde, prosto, cinjenica je cinjenica.

Travie

pre 3 godine

Ilija ,,,samo da ti kažem da bitno je jer i drugo košarkaši imaju bolju statistički od Jordana oa Jordan se smatra naj naj.pa i u fudbal može neko da je statistički bokii od narodne Il Mesija Il Pele ali me znaci nista.za većina ljudi na planeti Federer je biti simbol tenisa za uvek.pogootvu oni koji igraju tenis godinama shvatice šta govorim ,oni koji samo gledaju sa TV pa gledaju samo kako lopta otkace slabo shvatice. Još oni što igraju brate sa dve ruke backhand su kao rudnici koji kopaju sa obe ruke..ali taj što igra jednoručno.. svakako djokovica je legenda i jedan od najboljih to mu niko ne osporava ali uporediti njega i federa na način kako privlači ljude..većina ljudi su počeli igrati u svetu tenis zbog federa.osim u Srbiji ,zbog noleta su počeli većinom

Rale

pre 3 godine

Nole ima
1.najviše osvojenih mastersa
2.zlatni masters x2 (jedini)
3.najviše provedenih godina na prvom mestu
4.najviše nedelja na prvom mestu (8.mart)
5.bolji medjusobni skor sa nadalom i federerom
7. Nole slem
8. Pet titula na završnom mastersu (nadal 0)
Još mu je ostalo da pretekne nadala i federera po broju slemova i tu je kraj.

Marko Miljkovic

pre 3 godine

Stogod da Novak uradi, nece biti najbolji u istoriji zato sto nije, nema najboljeg u istoriji, samo jedan od najboljih i samo da se ne ubije pre nego sto shvati da je to tako. A vi sto navijate za lazova vegana jer je Srbin, vi ste realno nevazni i sebi i njemu. A tu pricu o GOAT su smislili marketing strucnjaci teniske industrije u Federerovo vreme,a izgleda da su uspeli u naumu, sirotinjo.

Srdjan

pre 3 godine

Đoković će vjerovatno ispuniti sve egzaktne i mjerljive kriterije da bude najbolji teniser u istoriji, ali to će se malo gdje u sportskoj literaturi spominjati. Jedostavno, u većem dijelu svijeta Federer i Nadal su mnogo omiljeniji.
Zašto je to tako je za neku drugu priču.

Hesienberg

pre 3 godine

Imaju i Nadal i Federer zlatne medalje sa Olimpijskih igara. Federer doduše u dublu pa ne znam da li se to računa... Ako je zlatna medalja za Olimpijade ono što odlučuje najviše o GOAT, onda je Novak u zaostatku bar do iduće godine kada će osvojiti Tokio.

Atila

pre 3 godine

U celom svetu je Rodžer GOAT. Tačka. Lepo je što se kao deca grčevito napinjete da nešto objasnite, t.j. da nije Rodžer nego da je Nole. Nadam se da su vam roditelji bar danas obukli pelene. U suprotnom, i sami znate kako se to obično završava.

Kole

pre 3 godine

Ako je merilo medjusobni skor onda je Nik G. O. A. T. Nolo ima bolji skor od Rafe i RF a Nik od Nola, onda je to tako. Inace svako ozbiljan zna da je jedino bitan broj GS.

RW#0

pre 3 godine

Federer je goat i uvek ce biti zbog svega sto on predstavlja. Kao i u svim drugim sportovima uvek ce biti razlicitih misljenja. Evo da ne bude da je ovo opet neka zavera protiv Novaka necu ni da ga pominjem. Ako recimo Nadal ima na kraju 15 GS-a vise od Federera mislite da nece i dalje vecina ljudi smatrati Federera vecim igracem? Pa naravno da hoce, to je stvar ukusa i subjektivnosti sad. Lebron moze da obori sve rekorde Jordana i uzme vise titula i dalje ce mnogima Jordan biti goat. Cela ta prica je meni besmislena.

Milenko

pre 3 godine

Ako je bitnije ko ode brze do pijace ili ko ima lepše cveće na terasi od toga ko ima koliko osvojenih Slemova onda OK. Sve je statistika i sve je manje vise nebitno u odnosu na broj GS titula. Novak je mnogo propustio na US open ove godine. Ali izgleda nista nije nauci iz te svoje greske sudeci po tome kako se derao na Vajdu. Steta, vrhunski igrac ali sam sebi je uskrati par Slemova (Marej, Sten)

svašta

pre 3 godine

Novakovi navijači tokom proteklih godina uvijek su prozivali Federera za slabu konkurenciju,međutim sada kad je Novak na vodećem mjestu ATP-a niko ne spoinju slabu konkurenciju.Federer se u svojoj karijeri sastajao sa vrhunskim teniserima ,a Novak u poslednje vrijeme većinom sa teniserima koji su ispod 30 mjesta na pomeutoj listi.Za njih to nije slaba konkurencija.

srba

pre 3 godine

Daleeeeko je on od Federera. Federer je nedostižan na lustama najboljih. Uz to, njega voli publika. Noleta malo koja publika smatra zvezdom.

svašta

pre 3 godine

Novakovi navijači tokom proteklih godina uvijek su prozivali Federera za slabu konkurenciju,međutim sada kad je Novak na vodećem mjestu ATP-a niko ne spoinju slabu konkurenciju.Federer se u svojoj karijeri sastajao sa vrhunskim teniserima ,a Novak u poslednje vrijeme većinom sa teniserima koji su ispod 30 mjesta na pomeutoj listi.Za njih to nije slaba konkurencija.

Travis

pre 3 godine

Volim vas Srbe i djokovica al za mene Federer će bit naj naj ko Jordan samo zbog načina kako igra! Ko igra tenis shvata..ko ne igra tenis ne razumem tehničke detalje niti se razume u tehnici. Može i 30 Grand Slam da uzme ali nije privlačan kako igra djokovica izuzev kad uradi neke fore tipa drop shot itd ovako Švajcarac jer milina za gledanje!

Сеновић

pre 3 godine

Млатите празну сламу. Нико то сутра неће гледати. Гледају се само гренд слемови. Брига некога за мастерса.

sasa.r

pre 3 godine

Molim Vas, molim i druge da ne pišemo nešto što nije tačno! Zamislite da Novak ima rezultate Federera, da li bi za Srbe bio GOAT? Pa naravno, svi bi s ponosom isticali 20GS kao najvažniju činjenicu u tenisu.Pošto Nivak ima 17GS tražimo druge puteve da bi ga promovisali u najboljeg...a to je lažna priča, demagogija.
Novak će biti GOAT kada sustigne Federera po broju GS jer je mnogo bolji u MASTERS titulama koje su drugi najvažniji kriterijum.Trofeji se pamte, sve ostalo je statistika.Broj nedelja,prvi na kraju gidine, međusobni susreti..sve je to super ali TO NISU TROFEJI.

Pero

pre 3 godine

Ko god bude na kraju imao vise gs titula bice goat i tacka. Broj nedelja, masterse, medjusobni skor... Sve to mozete da okacite macku o rep. Gs titule su najvažnije.

mare

pre 3 godine

Za mene je odlučujuće to što Novak ima bolji medjusobni skor sa obojicom, što je najveće turnire osvajao u eri Federera i Nadala. Pa Federer je zadnji put pobedio Novaka u finalu nekog GS-a još 2007, a uopšte na GS-u još 2012. Borba za GOAT je izmedju Novaka i Nadala. Federer je miljama iza njih, a to što mnogi ne žele da priznaju je njihov problem.

Šopska

pre 3 godine

Za GOAT je jedino bitno broj GS titula i broj nedelja na vrhu liste. Ceo svet tako smatra, a i sam je Novak isto to rekao neki dan.
Sve ostalo su nebitni tj manje bitni rekordi.

Roditelj

pre 3 godine

stefan# Trenutno ga manje pominju zapadni mediji iz jasnih razloga, ali za 20-30 godina to neće biti bitno, već samo statistika. Samo da ga posluži zdravlje i u svim kategorijama će biti najbolji i razgovori na temu GOAT-a će biti nepotrebni. Svima će biti jasno ko je najbolji (najveći) teniser svih vremena. Federeru i Nadalu ostaju utešne kategorije - najelegantniji, najlepši, najborbeniji i slično. GOAT će biti samo jedan - Novak.

Ombre

pre 3 godine

Ma kakvi ... najvažniji je broj GS .... jer to je jedino još preostalo Federeru .... hahahaha


A i to neće zadugo.... Nadal će najskorije da ga stigne, a i Novak... ta prevara od Federera koju su mediji i sponzori predugo gurali se raspada

EU Citizen

pre 3 godine

Nije fali mi još par GS-a. Ali ove priče da, ako mu to uspe, to na zapadu "neće priznati" jer su Federera ili Nadala "više vole" su presna glupost, postoje kriterijumi za to ko je GOAT, i, iako nisu jednoznačni, zna se šta su najvažnije stvari, GS-i, broj nedelja na prvom mestu, mastersi, medalje s olimpijade, turniri, otprilike tim redom, i ko to ima, taj jeste GOAT, a ljubav sačuvajte za svoja četiri zida, što ja kažem ovima što prave parade :))

miodrag

pre 3 godine

Ja smatram da je jedan komentar pre neki dan bio dosta korektan po tom pitanju. GS su prvi kriterijum kao zlatne medalje na bilo kom takmicenja, zatim broj nedelja pa prvom mestu ili broj godina koje je neko zavrsio kao prvi (srebrne medalje), zatim veliki turniri bez GS - mastersi I OI (bronzane medalje). Ja se iskreno nadam da Novak moze da ima najvise "zlatnih", "srebrenih" i "bronzanih" medalja istovremeno. I ako se onda tome dodaju H2H, najveci bodovni saldo koji je broj jedan imao i jos gomila drugih statistika dobijamo najveceg igraca, najvecu dominaciju u jednom sportu svih vremena = El Mas Grande de Todos= Novak

nepar

pre 3 godine

U celom svetu je Rodžer GOAT. Tačka. Lepo je što se kao deca grčevito napinjete da nešto objasnite, t.j. da nije Rodžer nego da je Nole. Nadam se da su vam roditelji bar danas obukli pelene. U suprotnom, i sami znate kako se to obično završava.
(Atila, 23. septembar 2020 09:58)

Sve to i pišeš samo zato što znaš da nije tako i zato te i boli toliko. :)
Plači od muke!
Što više se napinjete da ga osporite to ga više veličate jer ističete koliko vam smeta što je Novak već sada najveći ikad. :*

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Mnogi smatraju da su GS titule presudni faktor za GOAT-a,postoje jos mnogo drugih stvari koje uticu i koje se gledaju u vezi najveceg svih vremena,ne bih sada o tome jer postoji poodugacak spisak,recimo ako bi Nole prestigao Federera po broju nedelja sto se i ocekuje i onda bi se definitivno postavilo pitanje ko je GOAT iako po meni je i sada do diskutabilno!.

Soko sivi

pre 3 godine

Novak ili Rodžer.... Najiskrenije, Federer je bio na dve vimbldonske meč-lopte od zvanja najboljeg ikad. Da je prošle godine pobedio Rafu u polufinalu pa Novaka u finalu Vimbldona mislim da se pitanje ne bi postavljalo. Da u 40-oj godini pobediš svoja dva najveća rivala zaredom u finalu najprestižnijeg turnira, ne bi niko ništa mogao da mu ospori. E pazi sad. Umesto toga, sad Novak ima 3/3 u finalima ”Rodžerovog” Vimbldona i treći put okreće 15:40 na GS meč loptama.
Sada je već izvesno da će Novak potući sve ove rekorde “sa strane”, imaće najviše nedelja kao broj 1, biće po šesti put najbolji na kraju godine, “zlatni masters” dva puta, broj velikih titula, Nole-slem... Samo će preostati broj gren-slemova. Po meni je već sad Novak GOAT.

Rafa ima prevelike rupe u karijeri i njemu ne mogu pripisati to zvanje. I sam kaže da ima svoj put i plan kojeg se drži a to je da je prioritet sezona šljake i U.S- open turneja. Preostali deo sezone njemu nije prio pa zato i ne može biti najbolji ikad.

Ксенија

pre 3 godine

Само чекајте и гледајте кад АТП моћници почну да мењају правила бодовања, све као због ковида, а све на штету Новака. Мислим да ће почети са неким изговорим да се прво место на листи не рачуна, док не прође пандемија, а од сада ће на сваком турниру судија да провоцирају Новака погрешним одлукама, као што је то радио у Риму онај Египћанин.

Vox

pre 3 godine

Kako nekoga nije sramota da Federera poredi sa Djokovicem, to je uvreda za tenis kada se pogledaju rezultati zadnjih 10 godina.Zamislite da je Djokovic osvojio samo 4GS za 10 godina pa Federer botovi bi uveli novcane kazne ko se usudi da ih poredi. A taj isti Federer je osvojio samo 4GS za 10 godina i to 3GS kada Djokovic nije ni ucestvovao, onaj period oko 2018. godine.

Shok

pre 3 godine

(mare, 23. septembar 2020 08:26) Nadal nije u igri za goata jer su mu 2/3 titula samo na 1 podlozi - shljaci osim ako to drasticno ne promeni u narednim sezonama, nema govora da uopste udje u razmatranje.

BLuka

pre 3 godine

Molim Vas, molim i druge da ne pišemo nešto što nije tačno! Zamislite da Novak ima rezultate Federera, da li bi za Srbe bio GOAT? Pa naravno, svi bi s ponosom isticali 20GS kao najvažniju činjenicu u tenisu.Pošto Nivak ima 17GS tražimo druge puteve da bi ga promovisali u najboljeg...a to je lažna priča, demagogija.
Novak će biti GOAT kada sustigne Federera po broju GS jer je mnogo bolji u MASTERS titulama koje su drugi najvažniji kriterijum.Trofeji se pamte, sve ostalo je statistika.Broj nedelja,prvi na kraju gidine, međusobni susreti..sve je to super ali TO NISU TROFEJI.
(sasa.r,@
Da ali to je ono šta Novaka čini najvećim, GOAT nisu samo GS titule niti su samo GS turniri tenis...ima tu još mnogo čega a toga Novak ima baš puno ali u svakom slučaju valja sačekati kraj karijere velike trojke pa da se svedu računi.

Soko sivi

pre 3 godine

Samo da se nadovežem. Rafa u delu sezone oktobar-april nije osvojio nijednu veliku titulu još od 2013 kada je slavio na Indian Velsu. On se dakle ugasi kad prođe U.S Open i hibernira do sezone šljake. Nema nijedan osvojen, Šangaj, Pariz masters, završni masters, AO još od 2009, Indian Vels ima 2013, nijedan Majami masters.
Njegova sezona počinje sa Monte Karlom i zaključno sa Rolan garosom ide na pauzu. Na Vimbldonu opet odmara t.j. nema titulu još od 2010 i onda odlazi odmoran na U.S Open. pa opet na pauzu. Zato njega ne mogu proglasiti GOAT sve i da osvoji najviše slemova.
Što se mastersa tiče ima ih 10 na tvrdoj podlozi (isto koliko i Novak na šljaci) iako su 6/9 Mastersa na “hardu”. 0 završnih mastersa.

Travie

pre 3 godine

Ilija ,,,samo da ti kažem da bitno je jer i drugo košarkaši imaju bolju statistički od Jordana oa Jordan se smatra naj naj.pa i u fudbal može neko da je statistički bokii od narodne Il Mesija Il Pele ali me znaci nista.za većina ljudi na planeti Federer je biti simbol tenisa za uvek.pogootvu oni koji igraju tenis godinama shvatice šta govorim ,oni koji samo gledaju sa TV pa gledaju samo kako lopta otkace slabo shvatice. Još oni što igraju brate sa dve ruke backhand su kao rudnici koji kopaju sa obe ruke..ali taj što igra jednoručno.. svakako djokovica je legenda i jedan od najboljih to mu niko ne osporava ali uporediti njega i federa na način kako privlači ljude..većina ljudi su počeli igrati u svetu tenis zbog federa.osim u Srbiji ,zbog noleta su počeli većinom

Marko Miljkovic

pre 3 godine

Stogod da Novak uradi, nece biti najbolji u istoriji zato sto nije, nema najboljeg u istoriji, samo jedan od najboljih i samo da se ne ubije pre nego sto shvati da je to tako. A vi sto navijate za lazova vegana jer je Srbin, vi ste realno nevazni i sebi i njemu. A tu pricu o GOAT su smislili marketing strucnjaci teniske industrije u Federerovo vreme,a izgleda da su uspeli u naumu, sirotinjo.

dragaN

pre 3 godine

Koliko su smesni ovi sto se hvataju za slamku pa racunaju samo gran slem titule kao jedine vazne za odredjivanje ko je GOAT pokazuje sledeci primer. Po njima, Federer je GOAT, najbolji svih vremena. I sta za mesec dana ako Nadal osvoji RG, imace isti broj titula na GS i eto Federer vise nije GOAT vec su obojica. Znaci, danas sam najbolji teniser svih vremena, ali veceras Nadal osvoji jos jedan trofej, i ja posle dva sata nisam vise GOAT. Smesno.

ovo ono

pre 3 godine

Ja mislim ova tema oko "GOAT" moze jos da ceka, tek kada svi troje zavrse karijere, znacemo ko je bio najuspesniji. Ipak je Roger 6 godina stariji od Noleta, Nadal je dve godine duze profesionalac nego Nole, tako da Nole ima jos vremena sve rekorde da obori. Jos nesto u vezi olimpijskog zlata, za nju se pre dobivalo 750 poena, znaci manje od masters 1000, jos se secam da dosta tih top 10 igraca uopste nisu hteli ili mogli da ucestvuju (morao si da odigras odredjeni broj meceva za svoju dejvis kup reprezentaciju), tako da je to malo precenjeno u tenisu i tek u zadnje vreme pocelo da se spominje vise.

lepi

pre 3 godine

Nole zbog novog načina bodovanja zbog Corone ostaje prvi do kraja godine, šesti put (izjednačiće se sa Samprasom). Takođe jer su bodovi zamrznuti do početka marta prestiže Federera po broju nedelja na prvom mestu. Može samo da uveća prednost ako uđe u finale ili osvoji RG ili prođe dalje na završnom turniru nego prošle godine. Još su u martu IW i MI gde je prošle godine bio očajan, znači prednost će biti još veća a brojevi nedelja na prvom mestu se uvećavaju... Još par GS i Mastersa što je neminovno i priča o najboljem ikada je zapečećena za sva vremena.

Aca

pre 3 godine

Zanimljivo da je Federer odigrao 21 vise GS turnira od Nadala a osvojio samo jedan vise, a jos ga je Nadal odrao vise puta u medjusobnim susretima. To je meni dovoljno da znam ko je bolji tu.

E sad, svi znamo da je nas Nole bolji od Nadala i tu se zavrsava sva prica.

Toma

pre 3 godine

Novak je najveci ali ako ne bude imao najvise GS trofeja niko mu to nece priznati. On to zna i to je i rekao da mu je to cilj. Prosle nedelje je rekao da je to jedino bitno i posle toga broj nedelja. "Male" titule nikoga ne interesuju u smislu GOAT.

Јабучило

pre 3 godine

Za mene je odlučujuće to što Novak ima bolji medjusobni skor sa obojicom, što je najveće turnire osvajao u eri Federera i Nadala. Pa Federer je zadnji put pobedio Novaka u finalu nekog GS-a još 2007, a uopšte na GS-u još 2012. Borba za GOAT je izmedju Novaka i Nadala. Federer je miljama iza njih, a to što mnogi ne žele da priznaju je njihov problem.
(mare, 23. septembar 2020 08:26)

Мерило међусобни сусрети је у ствари најнетачније. Имаш периоде када је неко просто лош и ни не стиже да игра са супарником јер рано испада. Или неко одустане од неког турнира. Најчвршћа мерила су гренд слемови, мастерси и број недеља на првом месту. Али и то се тумачи пристрасно. Имаш и низ помоћних одредница (нпр, освојено све што постоји, Златни слем и слично).
Видећемо за коју годину шта ће бити. У суштини, тренутно се Новак највише пита. А ако се изједначи са Федерером по броју гренд слемови (па и ако буде заостајао за један), али друге одреднице буду у његову корист, мислим да може да се каже да је Највећи. А публика га свакако неће волети. На то нека се не обазире, већ нека осваја турнире и пристиже и престиже кога треба.

Ксенија

pre 3 godine

Тенис је увек био спорт богатих. Они који прате тенис су традиционално белци из развијених земаља запада, тзв. "Први" свет. Најбољи тенисери су одувек потицали из ових земаља. Изузетци (Лендл) само су потврђивали правило. Сад су се одједном појавила Источноевропљани, Азијати, Јужноамериканци. На то западна публика, која је и даље најбројнија, а поготово тениски естаблишмент очигледно неће или не може да се привикне. Није лако гледати како се огроман новац слува у џепове "Другог" или чак "Трећег" света. А оснивање нове Асоцијације играча је сам прст у око том естаблишненту. Бојим се да они неће седети скрштених руку и гледати како им Новак узима и престиж и новац. Нападаће га на сваком кораку. То шта медији по западу пишу после Њујорка је безочно, срамно, а ниво текстове и изнесених"аргумената" вређа људски интелигенцију. Надам се да не стиже све до Нолета, јер би било тешко и њему да "ствари" сви ту злобу.

Soko sivi

pre 3 godine

Samo da se nadovežem. Rafa u delu sezone oktobar-april nije osvojio nijednu veliku titulu još od 2013 kada je slavio na Indian Velsu. On se dakle ugasi kad prođe U.S Open i hibernira do sezone šljake. Nema nijedan osvojen, Šangaj, Pariz masters, završni masters, AO još od 2009, Indian Vels ima 2013, nijedan Majami masters.
Njegova sezona počinje sa Monte Karlom i zaključno sa Rolan garosom ide na pauzu. Na Vimbldonu opet odmara t.j. nema titulu još od 2010 i onda odlazi odmoran na U.S Open. pa opet na pauzu. Zato njega ne mogu proglasiti GOAT sve i da osvoji najviše slemova.
Što se mastersa tiče ima ih 10 na tvrdoj podlozi (isto koliko i Novak na šljaci) iako su 6/9 Mastersa na “hardu”. 0 završnih mastersa.

Ксенија

pre 3 godine

Тенис је увек био спорт богатих. Они који прате тенис су традиционално белци из развијених земаља запада, тзв. "Први" свет. Најбољи тенисери су одувек потицали из ових земаља. Изузетци (Лендл) само су потврђивали правило. Сад су се одједном појавила Источноевропљани, Азијати, Јужноамериканци. На то западна публика, која је и даље најбројнија, а поготово тениски естаблишмент очигледно неће или не може да се привикне. Није лако гледати како се огроман новац слува у џепове "Другог" или чак "Трећег" света. А оснивање нове Асоцијације играча је сам прст у око том естаблишненту. Бојим се да они неће седети скрштених руку и гледати како им Новак узима и престиж и новац. Нападаће га на сваком кораку. То шта медији по западу пишу после Њујорка је безочно, срамно, а ниво текстове и изнесених"аргумената" вређа људски интелигенцију. Надам се да не стиже све до Нолета, јер би било тешко и њему да "ствари" сви ту злобу.

Ilija

pre 3 godine

Travisu su preporucujem da prati skokove u vodu gdje se ocjenuje stil i gracioznost,umjetnicko klizanje ili sihronizovanje plivanje pa se nauzivaj.P.S.mada ovakvo razmisljanje nije lose recimo da to primijenimo na fudbalu.Kad god nas neko pobijedi mi cemo reci jesu nas pobijedili ali mi smo igrali ljepse za oko.

Radoslav

pre 3 godine

Ne slazem se sa tim da je slem zahtevniji od mastersa.Kao prvo,tacno je za 3 seta i 7 meceva ali treba napomenuti da je dan odmora izmedju meceva i da prva 3 kola imas relativno lake i nepoznate protivnike.Za razliku od slema masters se igra 6 kola al dan za danom i to sa igracima iz top 50.Sta je teze ,igrati u 2 dana 3-5 setova ili 4-6? Najnepravednije tretirani turniri u sportu uopste su teniski mastersi 1000.

nenad supe

pre 3 godine

Djokovic za sledece 3 godine igranja,trba da osvoji 3 GS,da bude u 2 finala GS,da osvoji 5 Mastersa 1000,da bude u 4 finala Mastersa 1000,da osvoji 1 zavrsni turnir i da 2x zavrsi godinu na prvom mestu ATP i prestize Rodzera federera na GOAT listi i zvanicno.Ovde se nisam bavio još i bonus poenima koji se dobijaju po osnovu direktnih susreta sa prvih 10 tenisera ...itd ...itd..Da li je to izvodljivo? Apsolutno,i onda je kraj svim nagadjanjima i zvanicno.ENDE:)

Kun' - fu Panda

pre 3 godine

On jeste definitivno najveci, ali sacekajmo jos godinu dana pa onda necemo ni morati postavljati to pitanje. Gledajte i uzivajte u kreiranju istorije kako bi mogli pricati unucima kako ste gledali ples na terenu najveceg od svih, Novaka Djokovica......

alfabet

pre 3 godine

sve je to ok sem toga da je olimpijada velika titula, gledajući bodovno, olimpijada je u rangu kao kad bi imao atp 350. Dosta tenisera preskače taj turnir. Ne kažem ovo zato što Federer nema zlatnu medalju, nego zato što je zaista tako.

Куп је битан

pre 3 godine

Ко ће бити највећи, знаћемо када се заврше каријере. До тада уживајмо у Нолетовим победама. Један за другим, рекорди ће падати. Пред нама су још барем две године врхунског тениса.

Kikujiro

pre 3 godine

Svašta, u stvari je suprotno, Novakovi rekordi će se uvek na prvom mestu spominjati, tenis nije takmičenje u tome ko lepše igra ili ko ima više navijača, a još manje koja je to količina ljudi koja više voli jednog igrača od drugog, svašta, mi velikodušno ostavljamo celom svetu da se teši sa elegancijom i više navijača, svašta, to će da spominju samo oni njihovi navijači i mediji koji su zajedno sa njima, i to nema nikakve veze sa realnošću, neka "grle" svoju patnju i svoju dvoličnost, a mi ćemo Novakove rezultate, Novaka igrača i Novaka čoveka, takav kakav jeste i nikako drugačije. Ne treba nam više ništa, nije ego najvažnija stvar na svetu, za nas već sada Novak je najveći i najbolji, i to na osnovu rezultata njegovih, mi živimo u našem svetu a ne u tudjem, to nije zajednički svet koji nezavisno i realno gleda na svet oko nas, u ovom slučaju tenis.

igor

pre 3 godine

Đoković će vjerovatno ispuniti sve egzaktne i mjerljive kriterije da bude najbolji teniser u istoriji, ali to će se malo gdje u sportskoj literaturi spominjati. Jedostavno, u većem dijelu svijeta Federer i Nadal su mnogo omiljeniji.
Zašto je to tako je za neku drugu priču.
(Srdjan, 23. septembar 2020 08:11)
Priajtelju, ta dvojica su omiljeni dok igraju, kad prestanu da igraju, posle 10 godina ostaju rezultati upisani u istoriju, a tu su Novakove cifre jasne.
Bolji međusobni skor sa Nadalom i Federerom, i to kada su ova dvojica bila na vrhuncu, sve titule osvojene u eri Nadala i Federera, veći broj titula i nadamo se GS-ova. Nema tu šta više da se dodaje i oduzima, brojevi govore sve

Sempervivum

pre 3 godine

Има ту још доста да се ради...

Рецимо да су најбитнији следећи критеријуми (7):

1. GS - Новак је трећи;
2. Завршни турнири - Новак је ту пети;
3. Укупан бр. титула - Новак је пети;
4. Велике титуле - Новак је први;
5. Мастерси 1000 - Новак је први;
6. Број недеља на првом месту - Новак је други;
7. Међусобни победе ривала - Новак је најбољи;

Нек се ћерају још...

Vlada

pre 3 godine

(svašta, 23. septembar 2020 09:44)
Navedi mi te vrhunske tenisere sa kojima je Federer igrao, a sa kojima Đoković nije.

Federer je osvojio 12 GS-ova pre nego što je Đoković osvojio prvi i to ih je osvajao protiv Filipusisa, Hjuita, Bagdatisa i Agasija koji je u tom trenutku imao 39 godina.

Đoković se borio protiv Marija, Nadala, Del Potra, Vavrinke, pa i tog istog Federera.

Protiv kog se vrhunskog igrača Federer borio dok je taj isti igrač bio na nekom svom vrhuncu?

Budimir Djokić

pre 3 godine

Novak je za 12 godina osvojio isti broj velikih titula (GS i Masters) kao Federer za 18 godina. Federer može biti najdugovečniji teniser i ništa više.

Milan

pre 3 godine

Sto se tice broja GS titula i komentara o osvajanju u laksoj eri, mozete potvrdu naci na sajtu ultimate tennis stats. Postoji lista najteze osvojenih GS titula. U prvih 80 ima 16 Djokovicevih (znaci petina) i samo 4 Federerove. Nisam prebrojavao Nadalove, ali njegove titule po tezini mogu da se porede sa Djokovicevim, mozda je cak imao i nesto teze, ali Federerove nisu ni blizu njihovim.

No1e GOAT already!

pre 3 godine

18 GS turnira vise je odigrao rodja dzemperko i ima samo 3 naslova vise a Djokovic osvaja veliku titulu na svaka 3.3 odigrana velika turnira! Hahahaha~ Nije ni cudo da zapad vise ne zna sta da izmisli i kako da prikaze rodju kao GOAT-a. To jednostavno vise nije moguce!

Drugo, o1e ima 58 belikih titula a Rafa 55 medjutim ovo je prvi put da je ATP ubacio i Olimpijske igre u velike titule jer to do sada nije radio. Sve kako bi se taj razmak prikazao manjim, jer No1e im vec odavno bezi a tek ce jos da osvaja!!!

Radoslav

pre 3 godine

@Radoslav

Zasto mislis da su prva 3 meca na GS boza i racunas samo meceve od 4. kola? Svaki teniser ce ti reci da je prvo kolo GS psihicki izuzetno tezak mec. Moze se potrefiti da na GS u prvom kolu dobijes igraca koji je 35. na listi i nije nosilac, ne razumijem u cemu je problem. GS je najteze osvojiti i tacka. Naravno ne tvrdim ovo da bih umanjio Novakove rekorde, prosto, cinjenica je cinjenica.
(Srdjan, 23. septembar 2020 16:52) Ni sa ovim se ne slazem.Prva 3 kola najjacim ugracima sluze za zagrevanje-tu su kvalifikanti,laki luzeri,domaci igraci na silu ubaceni u zreb.Svakako bi ovi jaci imali tih dana jake sparinge i treninge.Mislim da su slemovi samo medijski najispraceniji i marketinski odradjeni u fulu i zato su svima vama kao i igracima oni wow.Al ko se razume u tenis i zahtevnost,potreban kvalitet za osvajanje svakako ce potencirati masters 1000.I jos jedna stvar,Fed ima najvise slemova a najmanje mastersa i zato kreatori javnog mnjenja potenciraju uglavnom slemove(zapad).Da je obrnuta situacija i mastersi bi bili mnogo vise cenjeni i postovani...

Mikloš Salamander

pre 3 godine

Velika vecina Federerovih navijaca se hvata za GS titule,ok,to je jedan od najbitnijih faktora,ali mnogi neznaju da postoji i nesto sto se zove kvalitet u odnosu na kvantitet tj.kada je Federer osvajao te titule i da se to uzima kao merilo u nekom krajnjem ocenjivanju i pravljenju liste za GOAT-a

Radoslav

pre 3 godine

Radoslav

Da se samo nadovezem na prethodni komentar, uzeo sam za primjer Indian Wells. U Rimu su npr. 16 nosilaca i svi su slobodni u prvom kolu tako da oni igraju 5 meceva. Prema tome, glupo je i porediti sta je teze osvojiti.
(Srdjan, 23. septembar 2020 16:07) Jedino se slazem je da je glupo porediti jer igrati 4 jaka meca na slemu sa danom odmora i maksimalno 3-5 setova je mnogo lakse nego igrati dan za danom 5 meceva sa 4-6 setova ba mastersu. Zar ne?

Srdjan

pre 3 godine

@Radoslav

Zasto mislis da su prva 3 meca na GS boza i racunas samo meceve od 4. kola? Svaki teniser ce ti reci da je prvo kolo GS psihicki izuzetno tezak mec. Moze se potrefiti da na GS u prvom kolu dobijes igraca koji je 35. na listi i nije nosilac, ne razumijem u cemu je problem. GS je najteze osvojiti i tacka. Naravno ne tvrdim ovo da bih umanjio Novakove rekorde, prosto, cinjenica je cinjenica.

Ne ide ti "pametovanje"

pre 3 godine

@..."Мерило међусобни сусрети је у ствари најнетачније. Имаш периоде када је неко просто лош и ни не стиже да игра са супарником јер рано испада. Или неко одустане од неког турнира."...
(Јабучило, 23. septembar 2020 10:19)

Kad ne igraju medjusobno i ne racuna im se u tzv. medjusobni skor.

Travis@

pre 3 godine

Hoćeš reći Brazil igra najbolji fudbal bez obzira što ga Nemci ugaziše sa 7:1...Voli ti prika i dalje Brazil i Federera ali imaj na umu da ćeš sa Mirkom Federer puno plakati (kao Brazici) na kraju bajke o Novaku i Rođi...

ovo ono

pre 3 godine

Има ту још доста да се ради...

Рецимо да су најбитнији следећи критеријуми (7):

1. GS - Новак је трећи;
2. Завршни турнири - Новак је ту пети;
3. Укупан бр. титула - Новак је пети;
4. Велике титуле - Новак је први;
5. Мастерси 1000 - Новак је први;
6. Број недеља на првом месту - Новак је други;
7. Међусобни победе ривала - Новак је најбољи;

Нек се ћерају још...

2. Zavrsni turniri: Novak je tu drugi sa 5, samo Federer ima vise (6). Ako ove godine osvoji bice prvi sa Federerom + 6. put prvak na kraju godine (tu bi prestigao Federera i izjednacio se sa Samprasom kao najbolji).

Srdjan

pre 3 godine

@Radoslav

Da se samo nadovezem na prethodni komentar, uzeo sam za primjer Indian Wells. U Rimu su npr. 16 nosilaca i svi su slobodni u prvom kolu tako da oni igraju 5 meceva. Prema tome, glupo je i porediti sta je teze osvojiti.

Radoslav

pre 3 godine

@Radoslav

Ne zaboravi i cinjenicu da su na mastersu prva 32 nosioca slobodni u pravom kolu tako da je GS itekako teze osvojiti.
(Srdjan, 23. septembar 2020 15:59) Zaci 4 jaka kola na slemu sa danom pauze 3-5 setova u 2 dana su zahtevnija od 5 meceva svaki dan sa 4-6 setova na 2 dana?Sorry,ne slazem se uopste...

Aleksandar

pre 3 godine

Navijačku pristrasnost, i sve ostalo na stranu, Novak jeste kvalitetniji teniser, sa najboljim igračkim komponentama. U godinama koje dolaze postaviće i po završetku karijere imaće takvu statistiku da će nepovratno imati sve teniske rekorde u svojim rukama.
Da ne spominjem mentalni sklop, pregršt preokreta na najvećim teniskim pozornicama Sveta.

Rale

pre 3 godine

Nole ima
1.najviše osvojenih mastersa
2.zlatni masters x2 (jedini)
3.najviše provedenih godina na prvom mestu
4.najviše nedelja na prvom mestu (8.mart)
5.bolji medjusobni skor sa nadalom i federerom
7. Nole slem
8. Pet titula na završnom mastersu (nadal 0)
Još mu je ostalo da pretekne nadala i federera po broju slemova i tu je kraj.