Fudbal 64

Subota, 19.09.2020.

17:53

Dva gola Mitrovića nisu dovoljna, Lids slavio u goleadi VIDEO

U susretu dva tima koja su ove sezone ušla u Premijer ligu, Lids je bio bolji od Fulama rezultatom 4:3 (2:1).

Dva gola Mitroviæa nisu dovoljna, Lids slavio u goleadi VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

Stevan

pre 3 godine

100 milki u PL je da malo osvezis klupu, otprilike.
(Gazda Dojkan, 20. septembar 2020 08:45)

Da- ako se boris za top 4.
Ali ekipa koja se bori za opstanak je BOGATAS ako ima 100 miliona koje moze da potrosi na pojacanja.
I ako i pored toga ispadnes, to znaci da nesto debelo bije u redu, jer su opstale ekipe koje su ulozile mnogo manje para i imale losije timove na papiru.

Gazda Dojkan

pre 3 godine

Bato, ja ne znam da li mislimo na istu ekipu, ali oni su te sezone kad su upali u PL sa Jokanom na pojacanja ispucali oko 100 miliona... o cemu ti pricas ovde kako je Arapin stipsa i nece da trosi?
(Stevan, 19. septembar 2020 20:20)

100 milki u PL je da malo osvezis klupu, otprilike.

Objašnjenje

pre 3 godine

@objasnjenje
U pravu si, eto i u nasoj mucenoj reprezentaciji samo on zna da da gol. Opet sreca, ali i Jovic na treninzima pogadja precke, ali ste ce covek kad ga mrzi Zidan, toliko da ga i otera iz Reala
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlado, 19. septembar 2020 20:43)

Ne upoređuj,neuporedivo...Jović je u jednoj Bundes ligi bio drugi strelac lige i tek pri kraju sezone ga je prestigao Levandovski iz Bajernove mašinerije,koja stvori 10-tak zicera po utakmici a Mitrović je davao u drugoj ligi a sada će u PL samo protiv sličnih ekipa da ubode ponekad.Uostalom,zato je Jović u Realu o kome Mitrović može samo da sanja,kao i bilo koji veći tim.

gg5+

pre 3 godine

ali šta će jakom evropskom klubu jedan Mitrović i šta da radi s njim.
(fsdfadf, 19. septembar 2020 23:57)

Zamisli ga u Sitiju npr gde mu doda na penal de Brujne a Mitrović zakuca iz sve snage ili mu neko od ovih omalenih sa krila prodre i ubaci na glavu za lagan gol? Čovek je jak kao bik, završava nogom i glavom u 16 kao neki mnogo graciozniji igrači, spušta duge lopte i vraća se na svoju polovinu ako treba + je radilica i na treninzima i u celom meu kada igra.

To što sad svi hoće 7 igrača od po 160cm je problem, zato Bajern sa Levandovskim dominira, samo mu ubace i on završi, ne vidim što to ne bi radio Mitrovič u nekom jačem klubu.

Žiru na kraju prošle sezone gomila golova za Čelzi iz peterca na snagu i postavljanje, jednostavno je istina da svakom timu treba jedan takav igrač za određene protivnike ili da uđe na 20 minuta da prodrma ekipu.

Objasnjenje

pre 3 godine

majstore, ne bunare naši zbog mitrovića nego zbog veznog reda. tamo smo slabi, nema ko da pritisne i napadne. čast izuzecima ali kvalitet za zonski napad nemamo. zato se lopta često lansira napred, jer su ovi u vezi često pokriveni. ti se ljutiš na posledicu umesto na uzrok.
(neutralni felš, 19. septembar 2020 23:20)

Primecujem da zelis svakome da odgovoris,ko napise istinu o Mitrovicu,ali necemo o tome...ako nesto vredi u nasoj reprezentaciji,to su upravo igraci veznog reda jer odbrana je katastrofalna,stoperi drva i panjevi,bekovi i ne postoje.U spicu samo Mitrovic igra,kao prosecan,drugi i ne dobijaju sansu a ima i boljih od njega.Evo primera,na poziciji zadnjih veznih,imamo jednog Matica iz Mancestera,kapitena Kristal Palasa Milivojevica i Maksimovica,standarnog igraca iz spanske lige i ekipe iz LE a tu je i bundesligaski standarni igrac Grujic.Svi odlicni igraci.Kreativci su Tadic,kapiten Ajaksa,Ljajic,dugogodisnji igrac italijanske lige,SMS i Djuricic,koji sada igraju tu ligu.Po bokovima su Kostic iz Bundeslige,kao i Gacinovic,Radonjic iz francuske,Lazovic iz italijanske.Sve brzi igraci a tu je i Katai,koji znanjem odskace od svih njih,kao i tehnikom ali ga ne zovu iz samo njima znanog razloga.Tako da ne pricas da nemamo veznjake,imamo ih itekako,kvalitetne i igraju u najboljim ligama ali nemamo selektora jer svako ko dodje je marioneta FSS i menadzera,koji guraju svoje igrace,pogotovo u odbrani.Tako da i ne cudi sto neki nece da igraju za reprezentaciju.

neutralni felš

pre 3 godine

od nekadasnje hepo-sirovine sazreo je u vrlo zrelog igraca koji ladno moze da igra u vecini gornjih prvoligasa iz top liga.
(neutralni felš, 19. septembar 2020 22:00)

Pa zašto ne igra? Zašto se ne upitate zbog čega nijedan jedini jači klub nije za njega zainteresovan?
(zašto, 19. septembar 2020 22:37)


prvo, već sam napisao u prvom delu rečenice - sazreo je kao igrač. prethodno je imao reputaciju iz njukasla kao "brljiv i neuračunjiv". noćna mora za trenere, po logici ako već mora crveni bolje neka ga pri kraju dobije neki defanzivac koji sprečava odlučujuci gol a ne napadač negde u prvoj trećini meča.
sad bi mogao da igra, mislim da bi se lepo snašao u španiji po ekipama reda trenutna valensija. ali ponavljam, zašto bi kao trampio englesku i klub kao fulam gde ga vole i cene za izlet u španiju gde bi njega krivili čak i kad podbaci vezni red. kako se proveo luka jović tamo? još u realu. jačina kluba za koji igraš ili koji se interesuje za tebe nije uvek ni motiv kao što ni tebi niti ikome nije garancija da si proporcionalno bolji ili lošiji igrač. luka jović je u nemačkoj imao i status i sve, pa je došao u real. mitrović u engleskoj takodje ima sve, igra u premijer ligi, daje golove, i zašto bi prelazio bilo gde u španiju, u klubove sa sredine tabele, kad već ne može u neki od onih top klubova reda real bajern juve barsa, ogromnih aždaja koje gutaju i igrače i trenere.

KOSTA1703

pre 3 godine

auu.....Ovde bre više ne smeš ni da pohvališ naše igrače.
Odmah se jave dežurni mrzitelji svehga i svja da vam objasne kako to nije uopšte tako.
Ja se ne razumem u fudbal, i retko ostavljam komentare na fudbalske utakmice, ali je ovo postalo strašno.
Mi volimo naše igrače,Mitra,Novaka,Jokića veoma nam je drago kada odigraju odlično, mi hoćemo, želimo i cenimo ih možda čak i više nego što je realno, ali to je naše pravo jer smo mi navijači.
Za mene je Mitar najbolji centarfor u Srbiji, najbolji je strelac druge engleske lige koja je u pet najjačih liga Evrope.
Za mene dovoljno da budem i radostan i ponosan kada da gol ili dva.
Za mene je Jokić ubedljivo najbolji centar na svetu, po svemu.
I sa tim se slaže ogroman broj ljudi širom sveta.
Meni je Novak Djoković najbolji teniser svih vremena, i sa tim se slaže veliki broj ljudi na svetu.
Vama niko ne brani da navijate za vaše heroje, ali odbijam da prihvatim da pljujete moje.

neutralni felš

pre 3 godine

Par puta su ga zamenili,Prijovic je dao golove i odmah su prestali jer bi navijaci izvrsili pritisak na selektora i morao bi da igra bolji igrac.Jovica su pustili jednom kao startera protiv Nemacke i decko je odmah dao gol,sto ovaj nece ni za tri zivota i karijere da uspe.Neka daju minutazu Jovicu i Prijovicu,kao Mitrovicu i dace duplo vise golova od njega a reprezentacija ce imati vise uspeha a ne ovako da bunare i igraju sa sidrasem.
(Objasnjenje, 19. septembar 2020 22:35)


majstore, ne bunare naši zbog mitrovića nego zbog veznog reda. tamo smo slabi, nema ko da pritisne i napadne. čast izuzecima ali kvalitet za zonski napad nemamo. zato se lopta često lansira napred, jer su ovi u vezi često pokriveni. ti se ljutiš na posledicu umesto na uzrok.

fsdfadf

pre 3 godine

@neutralni flash

Konfuzan si. Tvrdiš da Mitrović ima kvalitet za veliki klub, a istovremeno sam priznaješ da veliki klubovi ne igraju takav stil igre. Bolje otvoreno priznaj da samo loši klubovi kao što je naša reprezentacija i Fulam tako igraju.

Hajde što naša reprezentacija godinama tako igra jer nijedan selektor nema volje ni znanja da nešto promeni, pa se i sjajni igrači utapaju u sivilo (a Mitrović jedini "blista", to jest da poneki gol što neznalice navodi na pomisao da je on tu najvredniji), ali šta će jakom evropskom klubu jedan Mitrović i šta da radi s njim.

Objasnjenje

pre 3 godine

@objasnjenje
U pravu si, eto i u nasoj mucenoj reprezentaciji samo on zna da da gol. Opet sreca, ali i Jovic na treninzima pogadja precke, ali ste ce covek kad ga mrzi Zidan, toliko da ga i otera iz Reala
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlado, 19. septembar 2020 20:43)

Zato nam tako i ide u reprezentaciji i imamo ovakve uspehe.Mitrovic je najforsiraniji igrac u reprezentaciji,bez razloga.Dok sve odmaraju na prijateljskim utakmicama,on nabija statistiku i igra po 90 minuta.Prosto ga spremaju da obori rekorde Bobeka i Ivanovica ali bi bilo zalosno i sramota da jedan igrac,ovako skromnog kvaliteta,bude na vrhu liste strelaca i odigranih utakmica u reprezentaciji.Unazad 4 godine gotovo da nema utakmica koju nije odigrao u reprezentaciji a golove da je iskljucivo slabim,trecerazrednim reprezentacijama i nabija statistiku.Igrao je i kad nije imao nikakvu minutazu u Njukaslu,iako nije zasluzivao,cak i kad je imao post od 10-tak tekmi bez golova.Par puta su ga zamenili,Prijovic je dao golove i odmah su prestali jer bi navijaci izvrsili pritisak na selektora i morao bi da igra bolji igrac.Jovica su pustili jednom kao startera protiv Nemacke i decko je odmah dao gol,sto ovaj nece ni za tri zivota i karijere da uspe.Neka daju minutazu Jovicu i Prijovicu,kao Mitrovicu i dace duplo vise golova od njega a reprezentacija ce imati vise uspeha a ne ovako da bunare i igraju sa sidrasem.

neutralni felš

pre 3 godine

Kad ti Lids da 4 komada, šta će tek Lpool da vam uradi???
Bravo Mitre, majstore!!!
(z’brda, 19. septembar 2020 21:09)


protiv liverpula nece ovako da igraju. sa lidsom su se nadigravali, a liverpulovim zvezdicama će da krljaju u noge :)

neutralni felš

pre 3 godine

Jedine dve radosti Grobara u poslednjih 5 godina su kada Mitrovic postigne gol i kada Bogdan prebaci 10 poena u NBA.
(Straight Outta München, 19. septembar 2020 18:26)

tebi se baš svadja... mozes samo sam sebi iskreno da priznas da i partizanu i zvezdi napadac kao mitar trenutno treba ko lebac. a takvog napadaca nece videti jos dugo ni jedni ni drugi. i sto je najtuznije, to ne govori o mitru nego o našem klupskom fudbalu i jasno pokazuje koliko smo nazadovali... za razliku od mitra, koji je izuzetno napredovao - od nekadasnje hepo-sirovine sazreo je u vrlo zrelog igraca koji ladno moze da igra u vecini gornjih prvoligasa iz top liga.
kad vec širimo temu, ne treba da napusta englesku - on je tamo skroz omiljen medju svim navijacima, jer njima je prototip engleskog fudbalera, kakav treba da bude. njemu primetno manje revnosno zvizde suparnički navijaci, čak i kad skrlja nekog njihovog igraca ili dobije direkt crveni pa ukanali ekipu, kao sto je cesto radio u njukaslu - i skroz izludjivao matematičara beniteza (sam je pricao "pred utakmice sa mitrom kao starterom uvek treniramo igru sa desetoricom") - ali vecina navijaca tamo to i želi da gleda. tamo prava raja ne ceni mnogo "evropske baletane koji plesu oko lopte"... ove poslednje mnogo više vole exportni navijaci iz trećih zemalja.
mitru svaka cast. treba svima da bude na radost kad mitre da gol, ne samo grobarima. kad pogledas evropske preglede liga, shvatices da mi vise skoro i da nemamo aktivne napadače po evropi. to jest imamo, ali sve to ne predje po 10 golova u sezoni, ili greje klupu ili drži sveću nekom glavnom napadaču...

neutralni felš

pre 3 godine

Neki se pitaju kako Mitro postiže golove, a njegov tim gubi. Objašnjenje je prosto. Moderan fudbal zahteva brzu tranziciju iz odbrane u napad, a kad prilagodiš igru tipu igrača kao što je Mitrović nema od modernog fudbala ništa. Za neznalice je taj sidraš spasilac tima jer jedini daje golove, ali zapravo zbog takvog stila igre čitav tim nazaduje. Još kad mu zalepe nekog iole spretnijeg defanzivca da ga čuva, neće ni te slučajne golove davati (koje uglavnom daje nakon bezbroj nabačenih lopti na njega), pa će fudbalske neznalice koje ga dižu u nebo tada ućutati.
(obj, 19. septembar 2020 21:48)


znalac palac kriminalac, jesi čuo nekad za devetku? hoces da ga trošiš na odbranu zbog tranzicije? znaš li koliko danas košta 2-3 jaka napadača za takav fudbal? ako tako moderno igras treba ti ergela od 4-5, zbog rotacije. a gde još i veza koja sve to mora da isprati i pokrije kad se oni otkriju, da "polivalentno ucestvuje u brzoj tranziciji" ... tamo je trošak još veći. a gde još 2-3 defanzivna koji umeju da grade napad ili zonski posed. plus slicne rezerve, da ne bi oscirala igra, tojest da bi ispratila modernu taktiku.
dakle, eno ti 10 max 15 top klubova koji to sebi mogu da priuste, pa tamo prati moderan fudbal, pusti ti fulam njukasl bolton i slične ekipe, one drugacije i ne mogu da igraju jer za njihove uskove jedva sastavljaju kraj s krajem... sve je to deo tog tvog modernog fudbala.

zašto

pre 3 godine

od nekadasnje hepo-sirovine sazreo je u vrlo zrelog igraca koji ladno moze da igra u vecini gornjih prvoligasa iz top liga.
(neutralni felš, 19. septembar 2020 22:00)

Pa zašto ne igra? Zašto se ne upitate zbog čega nijedan jedini jači klub nije za njega zainteresovan?

Gojko/PFC

pre 3 godine

Al kako je lepo odigro dupli pas pre gola, iz polu okreta i odmah se oslobodio cuvara. Gol je stigao kao nagrada. Bravo mitre, samo ti cepaj! Ovi slepci od vlasnika nek rade sta hoce ti sigurno ides u bolji klub posle fulama.

obj

pre 3 godine

Neki se pitaju kako Mitro postiže golove, a njegov tim gubi. Objašnjenje je prosto. Moderan fudbal zahteva brzu tranziciju iz odbrane u napad, a kad prilagodiš igru tipu igrača kao što je Mitrović nema od modernog fudbala ništa. Za neznalice je taj sidraš spasilac tima jer jedini daje golove, ali zapravo zbog takvog stila igre čitav tim nazaduje. Još kad mu zalepe nekog iole spretnijeg defanzivca da ga čuva, neće ni te slučajne golove davati (koje uglavnom daje nakon bezbroj nabačenih lopti na njega), pa će fudbalske neznalice koje ga dižu u nebo tada ućutati.

Aleksa

pre 3 godine

U suštini Mitru je bitno da odigra ovih godinu dana što više utakmica,pa bez obzira kako će Fulam proći ove godine,lepo da predje u neki ambiciozniji klub.

Stevan

pre 3 godine

Smatram da Fulam polako gubi respekt fudbalske javnosti na ostrvu a i sire. Kad su u sezoni 2018/2019 usli sa Jokanom u PL stvarno su im bedna pojacanja bila, bili su fenjeras i na meti kritika kao neinteresantna ekipa za gol razliku. Nakon toga prosle godine sa Brentfordom u plejofu, vecina fudbalske javnosti je bila za Brenford a ne Fulam jer su svi znali da vlasnik Fulama - bogati Arapin ima tu politiku, necemo pojacanja, nece covek da trosi pare. Skot Parker mu je nakon ulaska u PL poltronski podilazio izjavama tipa: ovo nisu isti igraci od pre 2 godine, oni su napredovali, bice pojacanja al ne u vecem obimu. Svoj fudbalskoj javnosti je bilo jasno da ce opet sve biti isto kao 2018
Smatram da je Mitrovic sjajan igrac, ali da treba da bezi odatle, gazda štekara, trener šlihtara, odbrana dno-dna.
(Milojko, 19. septembar 2020 20:04)

Bato, ja ne znam da li mislimo na istu ekipu, ali oni su te sezone kad su upali u PL sa Jokanom na pojacanja ispucali oko 100 miliona... o cemu ti pricas ovde kako je Arapin stipsa i nece da trosi?

Milojko

pre 3 godine

Smatram da Fulam polako gubi respekt fudbalske javnosti na ostrvu a i sire. Kad su u sezoni 2018/2019 usli sa Jokanom u PL stvarno su im bedna pojacanja bila, bili su fenjeras i na meti kritika kao neinteresantna ekipa za gol razliku. Nakon toga prosle godine sa Brentfordom u plejofu, vecina fudbalske javnosti je bila za Brenford a ne Fulam jer su svi znali da vlasnik Fulama - bogati Arapin ima tu politiku, necemo pojacanja, nece covek da trosi pare. Skot Parker mu je nakon ulaska u PL poltronski podilazio izjavama tipa: ovo nisu isti igraci od pre 2 godine, oni su napredovali, bice pojacanja al ne u vecem obimu. Svoj fudbalskoj javnosti je bilo jasno da ce opet sve biti isto kao 2018
Smatram da je Mitrovic sjajan igrac, ali da treba da bezi odatle, gazda štekara, trener šlihtara, odbrana dno-dna.

Stevan

pre 3 godine

Toliko buke oko ovog Bielse, te Loko, te Čoko moko...a ono fudbal ko u poslednjih petnaest minuta večitog srpskog derbija - muve bez glave. Ima da ih pune ko papriku svi ozbiljniji timovi. Liverpul je u odbrani igrao opušteno i poklonio im tri gola, a opet su uspeli da puknu.
Izgleda da fudbalu ponestaje zvezda i reklame, pa smišljaju vesti o tobož nikad shvaćenim genijalcima...ma da, evo i oko Poketina se polomiše veliki klubovi, ne zna se ko više nudi.
(Mali Hijavata, 19. septembar 2020 19:36)

Ti si sigurno veliki strucnjak i sirom sveta trazen u poslu kojim se bavis, pa si kvalifikovan da das ovakav komentar.

vlado

pre 3 godine

@objasnjenje
U pravu si, eto i u nasoj mucenoj reprezentaciji samo on zna da da gol. Opet sreca, ali i Jovic na treninzima pogadja precke, ali ste ce covek kad ga mrzi Zidan, toliko da ga i otera iz Reala

...

pre 3 godine

Igrao je protiv Lidsa, koji je do juce bio drugoligas. Protiv Arsenala nije pipnuo loptu pola sata. Ne bih te vise zadrzavao.
(Mikii, 19. septembar 2020 18:12) Pa protiv Arsenala nije ni igrao pola sata. Ne moras se dalje zadrzavati. ;)

key and peele

pre 3 godine

zvezdasi klasicna pogan. kazu mitar balvan. secam se reprezentacije gde su bili u spicu njihovi pravoslavci topola zigic i pantela tri prsta. obojica dobijali pun klinac lopti, pogotovo sekvoja iz backe, pa opet morgen, samo padali na zemlju, a pantela jos lupao rukama po travi i krstio se.


mmitar bar daje golove. bio fulam il srbija, brat daje.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Toliko buke oko ovog Bielse, te Loko, te Čoko moko...a ono fudbal ko u poslednjih petnaest minuta večitog srpskog derbija - muve bez glave. Ima da ih pune ko papriku svi ozbiljniji timovi. Liverpul je u odbrani igrao opušteno i poklonio im tri gola, a opet su uspeli da puknu.
Izgleda da fudbalu ponestaje zvezda i reklame, pa smišljaju vesti o tobož nikad shvaćenim genijalcima...ma da, evo i oko Poketina se polomiše veliki klubovi, ne zna se ko više nudi.

jsx

pre 3 godine

@Takenardi
Ovu statistiku u Fulamu treba da ima sa 19-2o godina da bi bio u jacem klubu. Lukaku je isti tip igraca, samo bolji u svemu pa nije dovoljno za LE.
Dembele je npr. u Dortmundu igrao sjajno, a za Barsu nije dovoljno. Pri cemu govorimo o redovnom ucesniku cetvrtfinala LS, ali ipak ne kandidatu za titulu. Generalno, teze je biti promasaj u najjacem klubu nego pogodak u slabom (iako postoje ljudi koji napreduju nakon slabih klubova i ljudi koji su zaista pukom srecem u jakom, kao npr. Karijus)

Stefan Kg

pre 3 godine

Dovoljna su za 9 bodova na fantaziju :)
(Aleksandar, 19. septembar 2020 18:43)

12 :)
Progčasen za igraca utakmice prema fantasy-u

Википедија новинарство

pre 3 godine

Svaka cast za Mitra. Jos jedna luda utakmica Lidsa, sjajni su u napadu ali kakvu odbranu imaju verovatno bi primili gol i od Zvezde ili Partizana
(XXX, 19. septembar 2020 18:01)

Зато што је Брајтон вратио Бена Вајта а Лидс морао да нађе замену и то катастрофално урадио са Кохом из Фрајбурга. Од најбоље одбране у Чемпионшипу до катастрофе у ПЛ. Сам Кох је крив за 5 од 7 голова.

Jaran

pre 3 godine

BRE
Cist penal, Brajan je pametno zakoracio prema protivniku desnom nogom i iznudio kontakt. Ako se vec zalis na VAR, sto nisi spomenuo kada je igrac Lidsa navukao Mitru rukav preko ramena u kaznenom???

plainsong

pre 3 godine

Da ih Liverpul nije pokrao sad bi bili prvi
(Uros, 19. septembar 2020 18:04)

Pokrao? Liverpul ih castio u odbrani kako odavno nikoga nije.

prolaznik

pre 3 godine

Ne znam ko mu je agent ali treba se zaista zapitati zasto jos nije otisao u veci klub, sigurno nema neki uticaj. Al realno ko sve igra u vecim klubovima skoro 60-70% su promasani transferi to pokazuje koliko agenti imaju uticaj.. samo Bajern, Dortmund i Liverpool odradjuju vrhunske poslove i ne padaju na reci od strane agenata.
(Takenardi1, 19. septembar 2020 18:23)
Zato sto jaci timovi ne bi bili jaki kada bi im napadac davao golove samo glavom ili cekao loptu na gol liniji i neke odbitke. Dobar napadac mora da bude brz, okretan sa dobrim pregledom i da ucestvuje u akciji pa makar imala 30 dodavanja. Svi dobri napadaci danas poseduju odlican prijem i kontrolu lopte, solidan dribling a iznad svega inteligenciju kretanja, markiranja i citanja igre. Nadam se da ti je sada malo jasnije a ako ne verujes meni onda pitaj menadzere jakih klubova.

Objasnjenje

pre 3 godine

Bas bih voleo da Mitrovic igra u klubu koji je redovni ucesnik u LS... stvarno je sjajan napadac. Ne znam ko mu je agent ali treba se zaista zapitati zasto jos nije otisao u veci klub, sigurno nema neki uticaj. Al realno ko sve igra u vecim klubovima skoro 60-70% su promasani transferi to pokazuje koliko agenti imaju uticaj.. samo Bajern, Dortmund i Liverpool odradjuju vrhunske poslove i ne padaju na reci od strane agenata.
(Takenardi1, 19. septembar 2020 18:23)

Voleo bi i on ali ga niko nece.Zasto bi vrhunski klubovi placali prosecne igrace,koji ne bi imali ni mesta kod njih.Uostalom,taj ni u Njukaslu nije igrao,iako se borili za opstanak te sezone.Posrecio mu se slabasni Fulam i samo tamo oze igrati standarno,nigde vise.

Mikii

pre 3 godine

Eto sad je najjača liga na svetu. Dao 2 gola a tek je drugo kolo. 

Šta sad nije u redu? Kako lečiti frustraciju?
(kolkoliko, 19. septembar 2020 18:02)

Igrao je protiv Lidsa, koji je do juce bio drugoligas. Protiv Arsenala nije pipnuo loptu pola sata. Ne bih te vise zadrzavao.

srecan pa daje golove..

pre 3 godine

Mitro srećković samo takav. Da, srećković pravi, jer iako doduše prema Fulamovoj koncepciji sve lopte idu ka njemu, za ovo treba imati i sreće. Dva gola (jedan iz penala), a ništa nije pokazao. Prema statistici samo dva dobijena duela na zemlji,a sedam izgubljenih. Čak ni u vazdušnim duelima nije briljirao.
(mitro srećko, 19. septembar 2020 18:33)


Ma u pravu si, decko ima godinama srece. Neverovatno je koliko je on srecan? Kazi mi jos neko ime koje ima toliko srece? Jos je u ovoj utakmici ocenjen 8,4?? Ako igraju na njega, on koristi to, jedino je problem kao u prosloj utakmici kada je tek usao 20 min. u drugom poluvremenu, sto ti njegovi saigraci nisu odigrali nista? On nije igrao, nisu igrali na njega kao sto kazes? Sine, odbrana je problem Fulama, i u ovoj sezoni i prosli put kada su usli u Premijer ligu. Ali to tebi nije jasno.Mitar je ocenjen sa 8,4?? Kapiras?

ccc?

pre 3 godine

Svaka Mitru cast na postignutim golovima, ali mi ovo zvuci nesto poznato. On daje golove, ali njegova ekipa gubi. Sudbina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bocko, 19. septembar 2020 18:20)


Nije sudbina, nego odbrana. On radi svoj posao a odbrana prima golove.

BRE

pre 3 godine

Po mom misljenju ono nije ni p od penala za Fulam. Opet treba postaviti isto pitanje, za sta sluzi VAR u PL? Najbolja liga, a i dalje najgore sudije na svetu. Sve u svemu, tuzno gledati PL bez navijaca na tribinama, nekako nije to to.

Defekt

pre 3 godine

Svaka cast za Mitra. Jos jedna luda utakmica Lidsa, sjajni su u napadu ali kakvu odbranu imaju verovatno bi primili gol i od Zvezde ili Partizana
(XXX, 19. septembar 2020 18:01)

Ne verujem

nepismeni

pre 3 godine

Straight Outta München...a čemu navijači Zvezde da se raduju? Bukvalno nemaju jednog igrača koji je medju par najboljih, a kamo li najbolji u svom klubu, a u košarci ne postoje već 8 godina pa moraju da se raduju pobedama FMP-a i Radničkog Basketa.

Aspera

pre 3 godine

Eto sad je najjača liga na svetu. Dao 2 gola a tek je drugo kolo. 

Šta sad nije u redu? Kako lečiti frustraciju?
(kolkoliko, 19. septembar 2020 18:02)

Igrao je protiv Lidsa, koji je do juce bio drugoligas. Protiv Arsenala nije pipnuo loptu pola sata. Ne bih te vise zadrzavao.
(Mikii, 19. septembar 2020 18:12)

Aktuelni sampion jedva pobedio Lids. Nr bih tevise zadrzavao.

Jaran

pre 3 godine

Sjajan mec, Parker mora da nadje dobrog stopera umesto Odoija koji treba da bude rezerva i mogli bi da budu ok ove sezone. Kavaljero i onaj panj Kebano su bili uzasni, a Angisa je bio ubedljivo najbolji igrac na utakmici.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

Мајсторе, вријеме је да идеш у успјешнији клуб. Нема се у Фуламу неке вајде више задржавати. 👏👏👏

XXX

pre 3 godine

Svaka cast za Mitra. Jos jedna luda utakmica Lidsa, sjajni su u napadu ali kakvu odbranu imaju verovatno bi primili gol i od Zvezde ili Partizana

Takenardi1

pre 3 godine

Bas bih voleo da Mitrovic igra u klubu koji je redovni ucesnik u LS... stvarno je sjajan napadac. Ne znam ko mu je agent ali treba se zaista zapitati zasto jos nije otisao u veci klub, sigurno nema neki uticaj. Al realno ko sve igra u vecim klubovima skoro 60-70% su promasani transferi to pokazuje koliko agenti imaju uticaj.. samo Bajern, Dortmund i Liverpool odradjuju vrhunske poslove i ne padaju na reci od strane agenata.

mitro srećko

pre 3 godine

Mitro srećković samo takav. Da, srećković pravi, jer iako doduše prema Fulamovoj koncepciji sve lopte idu ka njemu, za ovo treba imati i sreće. Dva gola (jedan iz penala), a ništa nije pokazao. Prema statistici samo dva dobijena duela na zemlji,a sedam izgubljenih. Čak ni u vazdušnim duelima nije briljirao.

Objektivno

pre 3 godine

Eto sad je najjača liga na svetu. Dao 2 gola a tek je drugo kolo.

Šta sad nije u redu? Kako lečiti frustraciju?
(kolkoliko, 19. septembar 2020 18:02)


Dao je ekipi koja je isto kao i njegova,drugoligaski kvalitet,dace i ovim drugim sto su upali,kao i jos na nekoliko najslabijih klubova.Nema sanse da postigne vise od 7-8 golova do kraja prvenstva,neracunajuci penale.Nikad nece postici gol protiv oba Mancestera,Liverpula,Totenhema,Arsenala,Celsija...doduse,mozda i hoce iz penala ili kad bude 3-4 razlike za ove,da ublazi poraz kad svi stanu i ne obracaju paznju na njega.Decko je obican balvan,daleko i od prosecnog spica.

Summertime Sadness

pre 3 godine

Koliko mi je žao što su izgubili od Livpool-a, ljudi jednostavno igraju na gol više, biće u prvih 8.
(gde se topimo?, 19. septembar 2020 18:01)

Nadam se da nece proci kao Noric u svom posljednjem pokusaju u Premijersipu.

mare

pre 3 godine

fulam jos gori nego prosle godine.


primaju golove kao da igraju negde na livadi.


mogao mitrovic jos 5 da da ali dzaba jer ce uvek primiti gol više.



inace fulam je los, mnogo los. verovatno ce oboriti rekord po broju primljenih golova ove sezone.

XXX

pre 3 godine

Svaka cast za Mitra. Jos jedna luda utakmica Lidsa, sjajni su u napadu ali kakvu odbranu imaju verovatno bi primili gol i od Zvezde ili Partizana

mare

pre 3 godine

fulam jos gori nego prosle godine.


primaju golove kao da igraju negde na livadi.


mogao mitrovic jos 5 da da ali dzaba jer ce uvek primiti gol više.



inace fulam je los, mnogo los. verovatno ce oboriti rekord po broju primljenih golova ove sezone.

Aspera

pre 3 godine

Eto sad je najjača liga na svetu. Dao 2 gola a tek je drugo kolo. 

Šta sad nije u redu? Kako lečiti frustraciju?
(kolkoliko, 19. septembar 2020 18:02)

Igrao je protiv Lidsa, koji je do juce bio drugoligas. Protiv Arsenala nije pipnuo loptu pola sata. Ne bih te vise zadrzavao.
(Mikii, 19. septembar 2020 18:12)

Aktuelni sampion jedva pobedio Lids. Nr bih tevise zadrzavao.

key and peele

pre 3 godine

zvezdasi klasicna pogan. kazu mitar balvan. secam se reprezentacije gde su bili u spicu njihovi pravoslavci topola zigic i pantela tri prsta. obojica dobijali pun klinac lopti, pogotovo sekvoja iz backe, pa opet morgen, samo padali na zemlju, a pantela jos lupao rukama po travi i krstio se.


mmitar bar daje golove. bio fulam il srbija, brat daje.

...

pre 3 godine

Igrao je protiv Lidsa, koji je do juce bio drugoligas. Protiv Arsenala nije pipnuo loptu pola sata. Ne bih te vise zadrzavao.
(Mikii, 19. septembar 2020 18:12) Pa protiv Arsenala nije ni igrao pola sata. Ne moras se dalje zadrzavati. ;)

ccc?

pre 3 godine

Svaka Mitru cast na postignutim golovima, ali mi ovo zvuci nesto poznato. On daje golove, ali njegova ekipa gubi. Sudbina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bocko, 19. septembar 2020 18:20)


Nije sudbina, nego odbrana. On radi svoj posao a odbrana prima golove.

Jaran

pre 3 godine

Sjajan mec, Parker mora da nadje dobrog stopera umesto Odoija koji treba da bude rezerva i mogli bi da budu ok ove sezone. Kavaljero i onaj panj Kebano su bili uzasni, a Angisa je bio ubedljivo najbolji igrac na utakmici.

Milojko

pre 3 godine

Smatram da Fulam polako gubi respekt fudbalske javnosti na ostrvu a i sire. Kad su u sezoni 2018/2019 usli sa Jokanom u PL stvarno su im bedna pojacanja bila, bili su fenjeras i na meti kritika kao neinteresantna ekipa za gol razliku. Nakon toga prosle godine sa Brentfordom u plejofu, vecina fudbalske javnosti je bila za Brenford a ne Fulam jer su svi znali da vlasnik Fulama - bogati Arapin ima tu politiku, necemo pojacanja, nece covek da trosi pare. Skot Parker mu je nakon ulaska u PL poltronski podilazio izjavama tipa: ovo nisu isti igraci od pre 2 godine, oni su napredovali, bice pojacanja al ne u vecem obimu. Svoj fudbalskoj javnosti je bilo jasno da ce opet sve biti isto kao 2018
Smatram da je Mitrovic sjajan igrac, ali da treba da bezi odatle, gazda štekara, trener šlihtara, odbrana dno-dna.

srecan pa daje golove..

pre 3 godine

Mitro srećković samo takav. Da, srećković pravi, jer iako doduše prema Fulamovoj koncepciji sve lopte idu ka njemu, za ovo treba imati i sreće. Dva gola (jedan iz penala), a ništa nije pokazao. Prema statistici samo dva dobijena duela na zemlji,a sedam izgubljenih. Čak ni u vazdušnim duelima nije briljirao.
(mitro srećko, 19. septembar 2020 18:33)


Ma u pravu si, decko ima godinama srece. Neverovatno je koliko je on srecan? Kazi mi jos neko ime koje ima toliko srece? Jos je u ovoj utakmici ocenjen 8,4?? Ako igraju na njega, on koristi to, jedino je problem kao u prosloj utakmici kada je tek usao 20 min. u drugom poluvremenu, sto ti njegovi saigraci nisu odigrali nista? On nije igrao, nisu igrali na njega kao sto kazes? Sine, odbrana je problem Fulama, i u ovoj sezoni i prosli put kada su usli u Premijer ligu. Ali to tebi nije jasno.Mitar je ocenjen sa 8,4?? Kapiras?

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

Мајсторе, вријеме је да идеш у успјешнији клуб. Нема се у Фуламу неке вајде више задржавати. 👏👏👏

Gojko/PFC

pre 3 godine

Al kako je lepo odigro dupli pas pre gola, iz polu okreta i odmah se oslobodio cuvara. Gol je stigao kao nagrada. Bravo mitre, samo ti cepaj! Ovi slepci od vlasnika nek rade sta hoce ti sigurno ides u bolji klub posle fulama.

Summertime Sadness

pre 3 godine

Koliko mi je žao što su izgubili od Livpool-a, ljudi jednostavno igraju na gol više, biće u prvih 8.
(gde se topimo?, 19. septembar 2020 18:01)

Nadam se da nece proci kao Noric u svom posljednjem pokusaju u Premijersipu.

Stefan Kg

pre 3 godine

Dovoljna su za 9 bodova na fantaziju :)
(Aleksandar, 19. septembar 2020 18:43)

12 :)
Progčasen za igraca utakmice prema fantasy-u

KOSTA1703

pre 3 godine

auu.....Ovde bre više ne smeš ni da pohvališ naše igrače.
Odmah se jave dežurni mrzitelji svehga i svja da vam objasne kako to nije uopšte tako.
Ja se ne razumem u fudbal, i retko ostavljam komentare na fudbalske utakmice, ali je ovo postalo strašno.
Mi volimo naše igrače,Mitra,Novaka,Jokića veoma nam je drago kada odigraju odlično, mi hoćemo, želimo i cenimo ih možda čak i više nego što je realno, ali to je naše pravo jer smo mi navijači.
Za mene je Mitar najbolji centarfor u Srbiji, najbolji je strelac druge engleske lige koja je u pet najjačih liga Evrope.
Za mene dovoljno da budem i radostan i ponosan kada da gol ili dva.
Za mene je Jokić ubedljivo najbolji centar na svetu, po svemu.
I sa tim se slaže ogroman broj ljudi širom sveta.
Meni je Novak Djoković najbolji teniser svih vremena, i sa tim se slaže veliki broj ljudi na svetu.
Vama niko ne brani da navijate za vaše heroje, ali odbijam da prihvatim da pljujete moje.

Stevan

pre 3 godine

Toliko buke oko ovog Bielse, te Loko, te Čoko moko...a ono fudbal ko u poslednjih petnaest minuta večitog srpskog derbija - muve bez glave. Ima da ih pune ko papriku svi ozbiljniji timovi. Liverpul je u odbrani igrao opušteno i poklonio im tri gola, a opet su uspeli da puknu.
Izgleda da fudbalu ponestaje zvezda i reklame, pa smišljaju vesti o tobož nikad shvaćenim genijalcima...ma da, evo i oko Poketina se polomiše veliki klubovi, ne zna se ko više nudi.
(Mali Hijavata, 19. septembar 2020 19:36)

Ti si sigurno veliki strucnjak i sirom sveta trazen u poslu kojim se bavis, pa si kvalifikovan da das ovakav komentar.

Aleksa

pre 3 godine

U suštini Mitru je bitno da odigra ovih godinu dana što više utakmica,pa bez obzira kako će Fulam proći ove godine,lepo da predje u neki ambiciozniji klub.

plainsong

pre 3 godine

Da ih Liverpul nije pokrao sad bi bili prvi
(Uros, 19. septembar 2020 18:04)

Pokrao? Liverpul ih castio u odbrani kako odavno nikoga nije.

neutralni felš

pre 3 godine

Jedine dve radosti Grobara u poslednjih 5 godina su kada Mitrovic postigne gol i kada Bogdan prebaci 10 poena u NBA.
(Straight Outta München, 19. septembar 2020 18:26)

tebi se baš svadja... mozes samo sam sebi iskreno da priznas da i partizanu i zvezdi napadac kao mitar trenutno treba ko lebac. a takvog napadaca nece videti jos dugo ni jedni ni drugi. i sto je najtuznije, to ne govori o mitru nego o našem klupskom fudbalu i jasno pokazuje koliko smo nazadovali... za razliku od mitra, koji je izuzetno napredovao - od nekadasnje hepo-sirovine sazreo je u vrlo zrelog igraca koji ladno moze da igra u vecini gornjih prvoligasa iz top liga.
kad vec širimo temu, ne treba da napusta englesku - on je tamo skroz omiljen medju svim navijacima, jer njima je prototip engleskog fudbalera, kakav treba da bude. njemu primetno manje revnosno zvizde suparnički navijaci, čak i kad skrlja nekog njihovog igraca ili dobije direkt crveni pa ukanali ekipu, kao sto je cesto radio u njukaslu - i skroz izludjivao matematičara beniteza (sam je pricao "pred utakmice sa mitrom kao starterom uvek treniramo igru sa desetoricom") - ali vecina navijaca tamo to i želi da gleda. tamo prava raja ne ceni mnogo "evropske baletane koji plesu oko lopte"... ove poslednje mnogo više vole exportni navijaci iz trećih zemalja.
mitru svaka cast. treba svima da bude na radost kad mitre da gol, ne samo grobarima. kad pogledas evropske preglede liga, shvatices da mi vise skoro i da nemamo aktivne napadače po evropi. to jest imamo, ali sve to ne predje po 10 golova u sezoni, ili greje klupu ili drži sveću nekom glavnom napadaču...

BRE

pre 3 godine

Po mom misljenju ono nije ni p od penala za Fulam. Opet treba postaviti isto pitanje, za sta sluzi VAR u PL? Najbolja liga, a i dalje najgore sudije na svetu. Sve u svemu, tuzno gledati PL bez navijaca na tribinama, nekako nije to to.

Defekt

pre 3 godine

Svaka cast za Mitra. Jos jedna luda utakmica Lidsa, sjajni su u napadu ali kakvu odbranu imaju verovatno bi primili gol i od Zvezde ili Partizana
(XXX, 19. septembar 2020 18:01)

Ne verujem

nepismeni

pre 3 godine

Straight Outta München...a čemu navijači Zvezde da se raduju? Bukvalno nemaju jednog igrača koji je medju par najboljih, a kamo li najbolji u svom klubu, a u košarci ne postoje već 8 godina pa moraju da se raduju pobedama FMP-a i Radničkog Basketa.

neutralni felš

pre 3 godine

Neki se pitaju kako Mitro postiže golove, a njegov tim gubi. Objašnjenje je prosto. Moderan fudbal zahteva brzu tranziciju iz odbrane u napad, a kad prilagodiš igru tipu igrača kao što je Mitrović nema od modernog fudbala ništa. Za neznalice je taj sidraš spasilac tima jer jedini daje golove, ali zapravo zbog takvog stila igre čitav tim nazaduje. Još kad mu zalepe nekog iole spretnijeg defanzivca da ga čuva, neće ni te slučajne golove davati (koje uglavnom daje nakon bezbroj nabačenih lopti na njega), pa će fudbalske neznalice koje ga dižu u nebo tada ućutati.
(obj, 19. septembar 2020 21:48)


znalac palac kriminalac, jesi čuo nekad za devetku? hoces da ga trošiš na odbranu zbog tranzicije? znaš li koliko danas košta 2-3 jaka napadača za takav fudbal? ako tako moderno igras treba ti ergela od 4-5, zbog rotacije. a gde još i veza koja sve to mora da isprati i pokrije kad se oni otkriju, da "polivalentno ucestvuje u brzoj tranziciji" ... tamo je trošak još veći. a gde još 2-3 defanzivna koji umeju da grade napad ili zonski posed. plus slicne rezerve, da ne bi oscirala igra, tojest da bi ispratila modernu taktiku.
dakle, eno ti 10 max 15 top klubova koji to sebi mogu da priuste, pa tamo prati moderan fudbal, pusti ti fulam njukasl bolton i slične ekipe, one drugacije i ne mogu da igraju jer za njihove uskove jedva sastavljaju kraj s krajem... sve je to deo tog tvog modernog fudbala.

Википедија новинарство

pre 3 godine

Svaka cast za Mitra. Jos jedna luda utakmica Lidsa, sjajni su u napadu ali kakvu odbranu imaju verovatno bi primili gol i od Zvezde ili Partizana
(XXX, 19. septembar 2020 18:01)

Зато што је Брајтон вратио Бена Вајта а Лидс морао да нађе замену и то катастрофално урадио са Кохом из Фрајбурга. Од најбоље одбране у Чемпионшипу до катастрофе у ПЛ. Сам Кох је крив за 5 од 7 голова.

Takenardi1

pre 3 godine

Bas bih voleo da Mitrovic igra u klubu koji je redovni ucesnik u LS... stvarno je sjajan napadac. Ne znam ko mu je agent ali treba se zaista zapitati zasto jos nije otisao u veci klub, sigurno nema neki uticaj. Al realno ko sve igra u vecim klubovima skoro 60-70% su promasani transferi to pokazuje koliko agenti imaju uticaj.. samo Bajern, Dortmund i Liverpool odradjuju vrhunske poslove i ne padaju na reci od strane agenata.

Mikii

pre 3 godine

Eto sad je najjača liga na svetu. Dao 2 gola a tek je drugo kolo. 

Šta sad nije u redu? Kako lečiti frustraciju?
(kolkoliko, 19. septembar 2020 18:02)

Igrao je protiv Lidsa, koji je do juce bio drugoligas. Protiv Arsenala nije pipnuo loptu pola sata. Ne bih te vise zadrzavao.

prolaznik

pre 3 godine

Ne znam ko mu je agent ali treba se zaista zapitati zasto jos nije otisao u veci klub, sigurno nema neki uticaj. Al realno ko sve igra u vecim klubovima skoro 60-70% su promasani transferi to pokazuje koliko agenti imaju uticaj.. samo Bajern, Dortmund i Liverpool odradjuju vrhunske poslove i ne padaju na reci od strane agenata.
(Takenardi1, 19. septembar 2020 18:23)
Zato sto jaci timovi ne bi bili jaki kada bi im napadac davao golove samo glavom ili cekao loptu na gol liniji i neke odbitke. Dobar napadac mora da bude brz, okretan sa dobrim pregledom i da ucestvuje u akciji pa makar imala 30 dodavanja. Svi dobri napadaci danas poseduju odlican prijem i kontrolu lopte, solidan dribling a iznad svega inteligenciju kretanja, markiranja i citanja igre. Nadam se da ti je sada malo jasnije a ako ne verujes meni onda pitaj menadzere jakih klubova.

Stevan

pre 3 godine

Smatram da Fulam polako gubi respekt fudbalske javnosti na ostrvu a i sire. Kad su u sezoni 2018/2019 usli sa Jokanom u PL stvarno su im bedna pojacanja bila, bili su fenjeras i na meti kritika kao neinteresantna ekipa za gol razliku. Nakon toga prosle godine sa Brentfordom u plejofu, vecina fudbalske javnosti je bila za Brenford a ne Fulam jer su svi znali da vlasnik Fulama - bogati Arapin ima tu politiku, necemo pojacanja, nece covek da trosi pare. Skot Parker mu je nakon ulaska u PL poltronski podilazio izjavama tipa: ovo nisu isti igraci od pre 2 godine, oni su napredovali, bice pojacanja al ne u vecem obimu. Svoj fudbalskoj javnosti je bilo jasno da ce opet sve biti isto kao 2018
Smatram da je Mitrovic sjajan igrac, ali da treba da bezi odatle, gazda štekara, trener šlihtara, odbrana dno-dna.
(Milojko, 19. septembar 2020 20:04)

Bato, ja ne znam da li mislimo na istu ekipu, ali oni su te sezone kad su upali u PL sa Jokanom na pojacanja ispucali oko 100 miliona... o cemu ti pricas ovde kako je Arapin stipsa i nece da trosi?

neutralni felš

pre 3 godine

Kad ti Lids da 4 komada, šta će tek Lpool da vam uradi???
Bravo Mitre, majstore!!!
(z’brda, 19. septembar 2020 21:09)


protiv liverpula nece ovako da igraju. sa lidsom su se nadigravali, a liverpulovim zvezdicama će da krljaju u noge :)

neutralni felš

pre 3 godine

Par puta su ga zamenili,Prijovic je dao golove i odmah su prestali jer bi navijaci izvrsili pritisak na selektora i morao bi da igra bolji igrac.Jovica su pustili jednom kao startera protiv Nemacke i decko je odmah dao gol,sto ovaj nece ni za tri zivota i karijere da uspe.Neka daju minutazu Jovicu i Prijovicu,kao Mitrovicu i dace duplo vise golova od njega a reprezentacija ce imati vise uspeha a ne ovako da bunare i igraju sa sidrasem.
(Objasnjenje, 19. septembar 2020 22:35)


majstore, ne bunare naši zbog mitrovića nego zbog veznog reda. tamo smo slabi, nema ko da pritisne i napadne. čast izuzecima ali kvalitet za zonski napad nemamo. zato se lopta često lansira napred, jer su ovi u vezi često pokriveni. ti se ljutiš na posledicu umesto na uzrok.

neutralni felš

pre 3 godine

od nekadasnje hepo-sirovine sazreo je u vrlo zrelog igraca koji ladno moze da igra u vecini gornjih prvoligasa iz top liga.
(neutralni felš, 19. septembar 2020 22:00)

Pa zašto ne igra? Zašto se ne upitate zbog čega nijedan jedini jači klub nije za njega zainteresovan?
(zašto, 19. septembar 2020 22:37)


prvo, već sam napisao u prvom delu rečenice - sazreo je kao igrač. prethodno je imao reputaciju iz njukasla kao "brljiv i neuračunjiv". noćna mora za trenere, po logici ako već mora crveni bolje neka ga pri kraju dobije neki defanzivac koji sprečava odlučujuci gol a ne napadač negde u prvoj trećini meča.
sad bi mogao da igra, mislim da bi se lepo snašao u španiji po ekipama reda trenutna valensija. ali ponavljam, zašto bi kao trampio englesku i klub kao fulam gde ga vole i cene za izlet u španiju gde bi njega krivili čak i kad podbaci vezni red. kako se proveo luka jović tamo? još u realu. jačina kluba za koji igraš ili koji se interesuje za tebe nije uvek ni motiv kao što ni tebi niti ikome nije garancija da si proporcionalno bolji ili lošiji igrač. luka jović je u nemačkoj imao i status i sve, pa je došao u real. mitrović u engleskoj takodje ima sve, igra u premijer ligi, daje golove, i zašto bi prelazio bilo gde u španiju, u klubove sa sredine tabele, kad već ne može u neki od onih top klubova reda real bajern juve barsa, ogromnih aždaja koje gutaju i igrače i trenere.

Objasnjenje

pre 3 godine

Bas bih voleo da Mitrovic igra u klubu koji je redovni ucesnik u LS... stvarno je sjajan napadac. Ne znam ko mu je agent ali treba se zaista zapitati zasto jos nije otisao u veci klub, sigurno nema neki uticaj. Al realno ko sve igra u vecim klubovima skoro 60-70% su promasani transferi to pokazuje koliko agenti imaju uticaj.. samo Bajern, Dortmund i Liverpool odradjuju vrhunske poslove i ne padaju na reci od strane agenata.
(Takenardi1, 19. septembar 2020 18:23)

Voleo bi i on ali ga niko nece.Zasto bi vrhunski klubovi placali prosecne igrace,koji ne bi imali ni mesta kod njih.Uostalom,taj ni u Njukaslu nije igrao,iako se borili za opstanak te sezone.Posrecio mu se slabasni Fulam i samo tamo oze igrati standarno,nigde vise.

jsx

pre 3 godine

@Takenardi
Ovu statistiku u Fulamu treba da ima sa 19-2o godina da bi bio u jacem klubu. Lukaku je isti tip igraca, samo bolji u svemu pa nije dovoljno za LE.
Dembele je npr. u Dortmundu igrao sjajno, a za Barsu nije dovoljno. Pri cemu govorimo o redovnom ucesniku cetvrtfinala LS, ali ipak ne kandidatu za titulu. Generalno, teze je biti promasaj u najjacem klubu nego pogodak u slabom (iako postoje ljudi koji napreduju nakon slabih klubova i ljudi koji su zaista pukom srecem u jakom, kao npr. Karijus)

gg5+

pre 3 godine

ali šta će jakom evropskom klubu jedan Mitrović i šta da radi s njim.
(fsdfadf, 19. septembar 2020 23:57)

Zamisli ga u Sitiju npr gde mu doda na penal de Brujne a Mitrović zakuca iz sve snage ili mu neko od ovih omalenih sa krila prodre i ubaci na glavu za lagan gol? Čovek je jak kao bik, završava nogom i glavom u 16 kao neki mnogo graciozniji igrači, spušta duge lopte i vraća se na svoju polovinu ako treba + je radilica i na treninzima i u celom meu kada igra.

To što sad svi hoće 7 igrača od po 160cm je problem, zato Bajern sa Levandovskim dominira, samo mu ubace i on završi, ne vidim što to ne bi radio Mitrovič u nekom jačem klubu.

Žiru na kraju prošle sezone gomila golova za Čelzi iz peterca na snagu i postavljanje, jednostavno je istina da svakom timu treba jedan takav igrač za određene protivnike ili da uđe na 20 minuta da prodrma ekipu.

vlado

pre 3 godine

@objasnjenje
U pravu si, eto i u nasoj mucenoj reprezentaciji samo on zna da da gol. Opet sreca, ali i Jovic na treninzima pogadja precke, ali ste ce covek kad ga mrzi Zidan, toliko da ga i otera iz Reala

Objektivno

pre 3 godine

Eto sad je najjača liga na svetu. Dao 2 gola a tek je drugo kolo.

Šta sad nije u redu? Kako lečiti frustraciju?
(kolkoliko, 19. septembar 2020 18:02)


Dao je ekipi koja je isto kao i njegova,drugoligaski kvalitet,dace i ovim drugim sto su upali,kao i jos na nekoliko najslabijih klubova.Nema sanse da postigne vise od 7-8 golova do kraja prvenstva,neracunajuci penale.Nikad nece postici gol protiv oba Mancestera,Liverpula,Totenhema,Arsenala,Celsija...doduse,mozda i hoce iz penala ili kad bude 3-4 razlike za ove,da ublazi poraz kad svi stanu i ne obracaju paznju na njega.Decko je obican balvan,daleko i od prosecnog spica.

Objasnjenje

pre 3 godine

@objasnjenje
U pravu si, eto i u nasoj mucenoj reprezentaciji samo on zna da da gol. Opet sreca, ali i Jovic na treninzima pogadja precke, ali ste ce covek kad ga mrzi Zidan, toliko da ga i otera iz Reala
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlado, 19. septembar 2020 20:43)

Zato nam tako i ide u reprezentaciji i imamo ovakve uspehe.Mitrovic je najforsiraniji igrac u reprezentaciji,bez razloga.Dok sve odmaraju na prijateljskim utakmicama,on nabija statistiku i igra po 90 minuta.Prosto ga spremaju da obori rekorde Bobeka i Ivanovica ali bi bilo zalosno i sramota da jedan igrac,ovako skromnog kvaliteta,bude na vrhu liste strelaca i odigranih utakmica u reprezentaciji.Unazad 4 godine gotovo da nema utakmica koju nije odigrao u reprezentaciji a golove da je iskljucivo slabim,trecerazrednim reprezentacijama i nabija statistiku.Igrao je i kad nije imao nikakvu minutazu u Njukaslu,iako nije zasluzivao,cak i kad je imao post od 10-tak tekmi bez golova.Par puta su ga zamenili,Prijovic je dao golove i odmah su prestali jer bi navijaci izvrsili pritisak na selektora i morao bi da igra bolji igrac.Jovica su pustili jednom kao startera protiv Nemacke i decko je odmah dao gol,sto ovaj nece ni za tri zivota i karijere da uspe.Neka daju minutazu Jovicu i Prijovicu,kao Mitrovicu i dace duplo vise golova od njega a reprezentacija ce imati vise uspeha a ne ovako da bunare i igraju sa sidrasem.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Toliko buke oko ovog Bielse, te Loko, te Čoko moko...a ono fudbal ko u poslednjih petnaest minuta večitog srpskog derbija - muve bez glave. Ima da ih pune ko papriku svi ozbiljniji timovi. Liverpul je u odbrani igrao opušteno i poklonio im tri gola, a opet su uspeli da puknu.
Izgleda da fudbalu ponestaje zvezda i reklame, pa smišljaju vesti o tobož nikad shvaćenim genijalcima...ma da, evo i oko Poketina se polomiše veliki klubovi, ne zna se ko više nudi.

obj

pre 3 godine

Neki se pitaju kako Mitro postiže golove, a njegov tim gubi. Objašnjenje je prosto. Moderan fudbal zahteva brzu tranziciju iz odbrane u napad, a kad prilagodiš igru tipu igrača kao što je Mitrović nema od modernog fudbala ništa. Za neznalice je taj sidraš spasilac tima jer jedini daje golove, ali zapravo zbog takvog stila igre čitav tim nazaduje. Još kad mu zalepe nekog iole spretnijeg defanzivca da ga čuva, neće ni te slučajne golove davati (koje uglavnom daje nakon bezbroj nabačenih lopti na njega), pa će fudbalske neznalice koje ga dižu u nebo tada ućutati.

zašto

pre 3 godine

od nekadasnje hepo-sirovine sazreo je u vrlo zrelog igraca koji ladno moze da igra u vecini gornjih prvoligasa iz top liga.
(neutralni felš, 19. septembar 2020 22:00)

Pa zašto ne igra? Zašto se ne upitate zbog čega nijedan jedini jači klub nije za njega zainteresovan?

fsdfadf

pre 3 godine

@neutralni flash

Konfuzan si. Tvrdiš da Mitrović ima kvalitet za veliki klub, a istovremeno sam priznaješ da veliki klubovi ne igraju takav stil igre. Bolje otvoreno priznaj da samo loši klubovi kao što je naša reprezentacija i Fulam tako igraju.

Hajde što naša reprezentacija godinama tako igra jer nijedan selektor nema volje ni znanja da nešto promeni, pa se i sjajni igrači utapaju u sivilo (a Mitrović jedini "blista", to jest da poneki gol što neznalice navodi na pomisao da je on tu najvredniji), ali šta će jakom evropskom klubu jedan Mitrović i šta da radi s njim.

mitro srećko

pre 3 godine

Mitro srećković samo takav. Da, srećković pravi, jer iako doduše prema Fulamovoj koncepciji sve lopte idu ka njemu, za ovo treba imati i sreće. Dva gola (jedan iz penala), a ništa nije pokazao. Prema statistici samo dva dobijena duela na zemlji,a sedam izgubljenih. Čak ni u vazdušnim duelima nije briljirao.

Jaran

pre 3 godine

BRE
Cist penal, Brajan je pametno zakoracio prema protivniku desnom nogom i iznudio kontakt. Ako se vec zalis na VAR, sto nisi spomenuo kada je igrac Lidsa navukao Mitru rukav preko ramena u kaznenom???

Gazda Dojkan

pre 3 godine

Bato, ja ne znam da li mislimo na istu ekipu, ali oni su te sezone kad su upali u PL sa Jokanom na pojacanja ispucali oko 100 miliona... o cemu ti pricas ovde kako je Arapin stipsa i nece da trosi?
(Stevan, 19. septembar 2020 20:20)

100 milki u PL je da malo osvezis klupu, otprilike.

Objasnjenje

pre 3 godine

majstore, ne bunare naši zbog mitrovića nego zbog veznog reda. tamo smo slabi, nema ko da pritisne i napadne. čast izuzecima ali kvalitet za zonski napad nemamo. zato se lopta često lansira napred, jer su ovi u vezi često pokriveni. ti se ljutiš na posledicu umesto na uzrok.
(neutralni felš, 19. septembar 2020 23:20)

Primecujem da zelis svakome da odgovoris,ko napise istinu o Mitrovicu,ali necemo o tome...ako nesto vredi u nasoj reprezentaciji,to su upravo igraci veznog reda jer odbrana je katastrofalna,stoperi drva i panjevi,bekovi i ne postoje.U spicu samo Mitrovic igra,kao prosecan,drugi i ne dobijaju sansu a ima i boljih od njega.Evo primera,na poziciji zadnjih veznih,imamo jednog Matica iz Mancestera,kapitena Kristal Palasa Milivojevica i Maksimovica,standarnog igraca iz spanske lige i ekipe iz LE a tu je i bundesligaski standarni igrac Grujic.Svi odlicni igraci.Kreativci su Tadic,kapiten Ajaksa,Ljajic,dugogodisnji igrac italijanske lige,SMS i Djuricic,koji sada igraju tu ligu.Po bokovima su Kostic iz Bundeslige,kao i Gacinovic,Radonjic iz francuske,Lazovic iz italijanske.Sve brzi igraci a tu je i Katai,koji znanjem odskace od svih njih,kao i tehnikom ali ga ne zovu iz samo njima znanog razloga.Tako da ne pricas da nemamo veznjake,imamo ih itekako,kvalitetne i igraju u najboljim ligama ali nemamo selektora jer svako ko dodje je marioneta FSS i menadzera,koji guraju svoje igrace,pogotovo u odbrani.Tako da i ne cudi sto neki nece da igraju za reprezentaciju.

Objašnjenje

pre 3 godine

@objasnjenje
U pravu si, eto i u nasoj mucenoj reprezentaciji samo on zna da da gol. Opet sreca, ali i Jovic na treninzima pogadja precke, ali ste ce covek kad ga mrzi Zidan, toliko da ga i otera iz Reala
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlado, 19. septembar 2020 20:43)

Ne upoređuj,neuporedivo...Jović je u jednoj Bundes ligi bio drugi strelac lige i tek pri kraju sezone ga je prestigao Levandovski iz Bajernove mašinerije,koja stvori 10-tak zicera po utakmici a Mitrović je davao u drugoj ligi a sada će u PL samo protiv sličnih ekipa da ubode ponekad.Uostalom,zato je Jović u Realu o kome Mitrović može samo da sanja,kao i bilo koji veći tim.

Stevan

pre 3 godine

100 milki u PL je da malo osvezis klupu, otprilike.
(Gazda Dojkan, 20. septembar 2020 08:45)

Da- ako se boris za top 4.
Ali ekipa koja se bori za opstanak je BOGATAS ako ima 100 miliona koje moze da potrosi na pojacanja.
I ako i pored toga ispadnes, to znaci da nesto debelo bije u redu, jer su opstale ekipe koje su ulozile mnogo manje para i imale losije timove na papiru.

Mikii

pre 3 godine

Eto sad je najjača liga na svetu. Dao 2 gola a tek je drugo kolo. 

Šta sad nije u redu? Kako lečiti frustraciju?
(kolkoliko, 19. septembar 2020 18:02)

Igrao je protiv Lidsa, koji je do juce bio drugoligas. Protiv Arsenala nije pipnuo loptu pola sata. Ne bih te vise zadrzavao.

mitro srećko

pre 3 godine

Mitro srećković samo takav. Da, srećković pravi, jer iako doduše prema Fulamovoj koncepciji sve lopte idu ka njemu, za ovo treba imati i sreće. Dva gola (jedan iz penala), a ništa nije pokazao. Prema statistici samo dva dobijena duela na zemlji,a sedam izgubljenih. Čak ni u vazdušnim duelima nije briljirao.

Objektivno

pre 3 godine

Eto sad je najjača liga na svetu. Dao 2 gola a tek je drugo kolo.

Šta sad nije u redu? Kako lečiti frustraciju?
(kolkoliko, 19. septembar 2020 18:02)


Dao je ekipi koja je isto kao i njegova,drugoligaski kvalitet,dace i ovim drugim sto su upali,kao i jos na nekoliko najslabijih klubova.Nema sanse da postigne vise od 7-8 golova do kraja prvenstva,neracunajuci penale.Nikad nece postici gol protiv oba Mancestera,Liverpula,Totenhema,Arsenala,Celsija...doduse,mozda i hoce iz penala ili kad bude 3-4 razlike za ove,da ublazi poraz kad svi stanu i ne obracaju paznju na njega.Decko je obican balvan,daleko i od prosecnog spica.

Objasnjenje

pre 3 godine

Bas bih voleo da Mitrovic igra u klubu koji je redovni ucesnik u LS... stvarno je sjajan napadac. Ne znam ko mu je agent ali treba se zaista zapitati zasto jos nije otisao u veci klub, sigurno nema neki uticaj. Al realno ko sve igra u vecim klubovima skoro 60-70% su promasani transferi to pokazuje koliko agenti imaju uticaj.. samo Bajern, Dortmund i Liverpool odradjuju vrhunske poslove i ne padaju na reci od strane agenata.
(Takenardi1, 19. septembar 2020 18:23)

Voleo bi i on ali ga niko nece.Zasto bi vrhunski klubovi placali prosecne igrace,koji ne bi imali ni mesta kod njih.Uostalom,taj ni u Njukaslu nije igrao,iako se borili za opstanak te sezone.Posrecio mu se slabasni Fulam i samo tamo oze igrati standarno,nigde vise.

Objasnjenje

pre 3 godine

@objasnjenje
U pravu si, eto i u nasoj mucenoj reprezentaciji samo on zna da da gol. Opet sreca, ali i Jovic na treninzima pogadja precke, ali ste ce covek kad ga mrzi Zidan, toliko da ga i otera iz Reala
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlado, 19. septembar 2020 20:43)

Zato nam tako i ide u reprezentaciji i imamo ovakve uspehe.Mitrovic je najforsiraniji igrac u reprezentaciji,bez razloga.Dok sve odmaraju na prijateljskim utakmicama,on nabija statistiku i igra po 90 minuta.Prosto ga spremaju da obori rekorde Bobeka i Ivanovica ali bi bilo zalosno i sramota da jedan igrac,ovako skromnog kvaliteta,bude na vrhu liste strelaca i odigranih utakmica u reprezentaciji.Unazad 4 godine gotovo da nema utakmica koju nije odigrao u reprezentaciji a golove da je iskljucivo slabim,trecerazrednim reprezentacijama i nabija statistiku.Igrao je i kad nije imao nikakvu minutazu u Njukaslu,iako nije zasluzivao,cak i kad je imao post od 10-tak tekmi bez golova.Par puta su ga zamenili,Prijovic je dao golove i odmah su prestali jer bi navijaci izvrsili pritisak na selektora i morao bi da igra bolji igrac.Jovica su pustili jednom kao startera protiv Nemacke i decko je odmah dao gol,sto ovaj nece ni za tri zivota i karijere da uspe.Neka daju minutazu Jovicu i Prijovicu,kao Mitrovicu i dace duplo vise golova od njega a reprezentacija ce imati vise uspeha a ne ovako da bunare i igraju sa sidrasem.

obj

pre 3 godine

Neki se pitaju kako Mitro postiže golove, a njegov tim gubi. Objašnjenje je prosto. Moderan fudbal zahteva brzu tranziciju iz odbrane u napad, a kad prilagodiš igru tipu igrača kao što je Mitrović nema od modernog fudbala ništa. Za neznalice je taj sidraš spasilac tima jer jedini daje golove, ali zapravo zbog takvog stila igre čitav tim nazaduje. Još kad mu zalepe nekog iole spretnijeg defanzivca da ga čuva, neće ni te slučajne golove davati (koje uglavnom daje nakon bezbroj nabačenih lopti na njega), pa će fudbalske neznalice koje ga dižu u nebo tada ućutati.

Mali Hijavata

pre 3 godine

Toliko buke oko ovog Bielse, te Loko, te Čoko moko...a ono fudbal ko u poslednjih petnaest minuta večitog srpskog derbija - muve bez glave. Ima da ih pune ko papriku svi ozbiljniji timovi. Liverpul je u odbrani igrao opušteno i poklonio im tri gola, a opet su uspeli da puknu.
Izgleda da fudbalu ponestaje zvezda i reklame, pa smišljaju vesti o tobož nikad shvaćenim genijalcima...ma da, evo i oko Poketina se polomiše veliki klubovi, ne zna se ko više nudi.

key and peele

pre 3 godine

zvezdasi klasicna pogan. kazu mitar balvan. secam se reprezentacije gde su bili u spicu njihovi pravoslavci topola zigic i pantela tri prsta. obojica dobijali pun klinac lopti, pogotovo sekvoja iz backe, pa opet morgen, samo padali na zemlju, a pantela jos lupao rukama po travi i krstio se.


mmitar bar daje golove. bio fulam il srbija, brat daje.

BRE

pre 3 godine

Po mom misljenju ono nije ni p od penala za Fulam. Opet treba postaviti isto pitanje, za sta sluzi VAR u PL? Najbolja liga, a i dalje najgore sudije na svetu. Sve u svemu, tuzno gledati PL bez navijaca na tribinama, nekako nije to to.

prolaznik

pre 3 godine

Ne znam ko mu je agent ali treba se zaista zapitati zasto jos nije otisao u veci klub, sigurno nema neki uticaj. Al realno ko sve igra u vecim klubovima skoro 60-70% su promasani transferi to pokazuje koliko agenti imaju uticaj.. samo Bajern, Dortmund i Liverpool odradjuju vrhunske poslove i ne padaju na reci od strane agenata.
(Takenardi1, 19. septembar 2020 18:23)
Zato sto jaci timovi ne bi bili jaki kada bi im napadac davao golove samo glavom ili cekao loptu na gol liniji i neke odbitke. Dobar napadac mora da bude brz, okretan sa dobrim pregledom i da ucestvuje u akciji pa makar imala 30 dodavanja. Svi dobri napadaci danas poseduju odlican prijem i kontrolu lopte, solidan dribling a iznad svega inteligenciju kretanja, markiranja i citanja igre. Nadam se da ti je sada malo jasnije a ako ne verujes meni onda pitaj menadzere jakih klubova.

jsx

pre 3 godine

@Takenardi
Ovu statistiku u Fulamu treba da ima sa 19-2o godina da bi bio u jacem klubu. Lukaku je isti tip igraca, samo bolji u svemu pa nije dovoljno za LE.
Dembele je npr. u Dortmundu igrao sjajno, a za Barsu nije dovoljno. Pri cemu govorimo o redovnom ucesniku cetvrtfinala LS, ali ipak ne kandidatu za titulu. Generalno, teze je biti promasaj u najjacem klubu nego pogodak u slabom (iako postoje ljudi koji napreduju nakon slabih klubova i ljudi koji su zaista pukom srecem u jakom, kao npr. Karijus)

fsdfadf

pre 3 godine

@neutralni flash

Konfuzan si. Tvrdiš da Mitrović ima kvalitet za veliki klub, a istovremeno sam priznaješ da veliki klubovi ne igraju takav stil igre. Bolje otvoreno priznaj da samo loši klubovi kao što je naša reprezentacija i Fulam tako igraju.

Hajde što naša reprezentacija godinama tako igra jer nijedan selektor nema volje ni znanja da nešto promeni, pa se i sjajni igrači utapaju u sivilo (a Mitrović jedini "blista", to jest da poneki gol što neznalice navodi na pomisao da je on tu najvredniji), ali šta će jakom evropskom klubu jedan Mitrović i šta da radi s njim.

nepismeni

pre 3 godine

Straight Outta München...a čemu navijači Zvezde da se raduju? Bukvalno nemaju jednog igrača koji je medju par najboljih, a kamo li najbolji u svom klubu, a u košarci ne postoje već 8 godina pa moraju da se raduju pobedama FMP-a i Radničkog Basketa.

zašto

pre 3 godine

od nekadasnje hepo-sirovine sazreo je u vrlo zrelog igraca koji ladno moze da igra u vecini gornjih prvoligasa iz top liga.
(neutralni felš, 19. septembar 2020 22:00)

Pa zašto ne igra? Zašto se ne upitate zbog čega nijedan jedini jači klub nije za njega zainteresovan?

Objasnjenje

pre 3 godine

majstore, ne bunare naši zbog mitrovića nego zbog veznog reda. tamo smo slabi, nema ko da pritisne i napadne. čast izuzecima ali kvalitet za zonski napad nemamo. zato se lopta često lansira napred, jer su ovi u vezi često pokriveni. ti se ljutiš na posledicu umesto na uzrok.
(neutralni felš, 19. septembar 2020 23:20)

Primecujem da zelis svakome da odgovoris,ko napise istinu o Mitrovicu,ali necemo o tome...ako nesto vredi u nasoj reprezentaciji,to su upravo igraci veznog reda jer odbrana je katastrofalna,stoperi drva i panjevi,bekovi i ne postoje.U spicu samo Mitrovic igra,kao prosecan,drugi i ne dobijaju sansu a ima i boljih od njega.Evo primera,na poziciji zadnjih veznih,imamo jednog Matica iz Mancestera,kapitena Kristal Palasa Milivojevica i Maksimovica,standarnog igraca iz spanske lige i ekipe iz LE a tu je i bundesligaski standarni igrac Grujic.Svi odlicni igraci.Kreativci su Tadic,kapiten Ajaksa,Ljajic,dugogodisnji igrac italijanske lige,SMS i Djuricic,koji sada igraju tu ligu.Po bokovima su Kostic iz Bundeslige,kao i Gacinovic,Radonjic iz francuske,Lazovic iz italijanske.Sve brzi igraci a tu je i Katai,koji znanjem odskace od svih njih,kao i tehnikom ali ga ne zovu iz samo njima znanog razloga.Tako da ne pricas da nemamo veznjake,imamo ih itekako,kvalitetne i igraju u najboljim ligama ali nemamo selektora jer svako ko dodje je marioneta FSS i menadzera,koji guraju svoje igrace,pogotovo u odbrani.Tako da i ne cudi sto neki nece da igraju za reprezentaciju.

Objašnjenje

pre 3 godine

@objasnjenje
U pravu si, eto i u nasoj mucenoj reprezentaciji samo on zna da da gol. Opet sreca, ali i Jovic na treninzima pogadja precke, ali ste ce covek kad ga mrzi Zidan, toliko da ga i otera iz Reala
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlado, 19. septembar 2020 20:43)

Ne upoređuj,neuporedivo...Jović je u jednoj Bundes ligi bio drugi strelac lige i tek pri kraju sezone ga je prestigao Levandovski iz Bajernove mašinerije,koja stvori 10-tak zicera po utakmici a Mitrović je davao u drugoj ligi a sada će u PL samo protiv sličnih ekipa da ubode ponekad.Uostalom,zato je Jović u Realu o kome Mitrović može samo da sanja,kao i bilo koji veći tim.

...

pre 3 godine

Igrao je protiv Lidsa, koji je do juce bio drugoligas. Protiv Arsenala nije pipnuo loptu pola sata. Ne bih te vise zadrzavao.
(Mikii, 19. septembar 2020 18:12) Pa protiv Arsenala nije ni igrao pola sata. Ne moras se dalje zadrzavati. ;)

Takenardi1

pre 3 godine

Bas bih voleo da Mitrovic igra u klubu koji je redovni ucesnik u LS... stvarno je sjajan napadac. Ne znam ko mu je agent ali treba se zaista zapitati zasto jos nije otisao u veci klub, sigurno nema neki uticaj. Al realno ko sve igra u vecim klubovima skoro 60-70% su promasani transferi to pokazuje koliko agenti imaju uticaj.. samo Bajern, Dortmund i Liverpool odradjuju vrhunske poslove i ne padaju na reci od strane agenata.

Aspera

pre 3 godine

Eto sad je najjača liga na svetu. Dao 2 gola a tek je drugo kolo. 

Šta sad nije u redu? Kako lečiti frustraciju?
(kolkoliko, 19. septembar 2020 18:02)

Igrao je protiv Lidsa, koji je do juce bio drugoligas. Protiv Arsenala nije pipnuo loptu pola sata. Ne bih te vise zadrzavao.
(Mikii, 19. septembar 2020 18:12)

Aktuelni sampion jedva pobedio Lids. Nr bih tevise zadrzavao.

vlado

pre 3 godine

@objasnjenje
U pravu si, eto i u nasoj mucenoj reprezentaciji samo on zna da da gol. Opet sreca, ali i Jovic na treninzima pogadja precke, ali ste ce covek kad ga mrzi Zidan, toliko da ga i otera iz Reala

Milojko

pre 3 godine

Smatram da Fulam polako gubi respekt fudbalske javnosti na ostrvu a i sire. Kad su u sezoni 2018/2019 usli sa Jokanom u PL stvarno su im bedna pojacanja bila, bili su fenjeras i na meti kritika kao neinteresantna ekipa za gol razliku. Nakon toga prosle godine sa Brentfordom u plejofu, vecina fudbalske javnosti je bila za Brenford a ne Fulam jer su svi znali da vlasnik Fulama - bogati Arapin ima tu politiku, necemo pojacanja, nece covek da trosi pare. Skot Parker mu je nakon ulaska u PL poltronski podilazio izjavama tipa: ovo nisu isti igraci od pre 2 godine, oni su napredovali, bice pojacanja al ne u vecem obimu. Svoj fudbalskoj javnosti je bilo jasno da ce opet sve biti isto kao 2018
Smatram da je Mitrovic sjajan igrac, ali da treba da bezi odatle, gazda štekara, trener šlihtara, odbrana dno-dna.

neutralni felš

pre 3 godine

Jedine dve radosti Grobara u poslednjih 5 godina su kada Mitrovic postigne gol i kada Bogdan prebaci 10 poena u NBA.
(Straight Outta München, 19. septembar 2020 18:26)

tebi se baš svadja... mozes samo sam sebi iskreno da priznas da i partizanu i zvezdi napadac kao mitar trenutno treba ko lebac. a takvog napadaca nece videti jos dugo ni jedni ni drugi. i sto je najtuznije, to ne govori o mitru nego o našem klupskom fudbalu i jasno pokazuje koliko smo nazadovali... za razliku od mitra, koji je izuzetno napredovao - od nekadasnje hepo-sirovine sazreo je u vrlo zrelog igraca koji ladno moze da igra u vecini gornjih prvoligasa iz top liga.
kad vec širimo temu, ne treba da napusta englesku - on je tamo skroz omiljen medju svim navijacima, jer njima je prototip engleskog fudbalera, kakav treba da bude. njemu primetno manje revnosno zvizde suparnički navijaci, čak i kad skrlja nekog njihovog igraca ili dobije direkt crveni pa ukanali ekipu, kao sto je cesto radio u njukaslu - i skroz izludjivao matematičara beniteza (sam je pricao "pred utakmice sa mitrom kao starterom uvek treniramo igru sa desetoricom") - ali vecina navijaca tamo to i želi da gleda. tamo prava raja ne ceni mnogo "evropske baletane koji plesu oko lopte"... ove poslednje mnogo više vole exportni navijaci iz trećih zemalja.
mitru svaka cast. treba svima da bude na radost kad mitre da gol, ne samo grobarima. kad pogledas evropske preglede liga, shvatices da mi vise skoro i da nemamo aktivne napadače po evropi. to jest imamo, ali sve to ne predje po 10 golova u sezoni, ili greje klupu ili drži sveću nekom glavnom napadaču...

mare

pre 3 godine

fulam jos gori nego prosle godine.


primaju golove kao da igraju negde na livadi.


mogao mitrovic jos 5 da da ali dzaba jer ce uvek primiti gol više.



inace fulam je los, mnogo los. verovatno ce oboriti rekord po broju primljenih golova ove sezone.

Jaran

pre 3 godine

BRE
Cist penal, Brajan je pametno zakoracio prema protivniku desnom nogom i iznudio kontakt. Ako se vec zalis na VAR, sto nisi spomenuo kada je igrac Lidsa navukao Mitru rukav preko ramena u kaznenom???

neutralni felš

pre 3 godine

Neki se pitaju kako Mitro postiže golove, a njegov tim gubi. Objašnjenje je prosto. Moderan fudbal zahteva brzu tranziciju iz odbrane u napad, a kad prilagodiš igru tipu igrača kao što je Mitrović nema od modernog fudbala ništa. Za neznalice je taj sidraš spasilac tima jer jedini daje golove, ali zapravo zbog takvog stila igre čitav tim nazaduje. Još kad mu zalepe nekog iole spretnijeg defanzivca da ga čuva, neće ni te slučajne golove davati (koje uglavnom daje nakon bezbroj nabačenih lopti na njega), pa će fudbalske neznalice koje ga dižu u nebo tada ućutati.
(obj, 19. septembar 2020 21:48)


znalac palac kriminalac, jesi čuo nekad za devetku? hoces da ga trošiš na odbranu zbog tranzicije? znaš li koliko danas košta 2-3 jaka napadača za takav fudbal? ako tako moderno igras treba ti ergela od 4-5, zbog rotacije. a gde još i veza koja sve to mora da isprati i pokrije kad se oni otkriju, da "polivalentno ucestvuje u brzoj tranziciji" ... tamo je trošak još veći. a gde još 2-3 defanzivna koji umeju da grade napad ili zonski posed. plus slicne rezerve, da ne bi oscirala igra, tojest da bi ispratila modernu taktiku.
dakle, eno ti 10 max 15 top klubova koji to sebi mogu da priuste, pa tamo prati moderan fudbal, pusti ti fulam njukasl bolton i slične ekipe, one drugacije i ne mogu da igraju jer za njihove uskove jedva sastavljaju kraj s krajem... sve je to deo tog tvog modernog fudbala.

XXX

pre 3 godine

Svaka cast za Mitra. Jos jedna luda utakmica Lidsa, sjajni su u napadu ali kakvu odbranu imaju verovatno bi primili gol i od Zvezde ili Partizana

plainsong

pre 3 godine

Da ih Liverpul nije pokrao sad bi bili prvi
(Uros, 19. septembar 2020 18:04)

Pokrao? Liverpul ih castio u odbrani kako odavno nikoga nije.

srecan pa daje golove..

pre 3 godine

Mitro srećković samo takav. Da, srećković pravi, jer iako doduše prema Fulamovoj koncepciji sve lopte idu ka njemu, za ovo treba imati i sreće. Dva gola (jedan iz penala), a ništa nije pokazao. Prema statistici samo dva dobijena duela na zemlji,a sedam izgubljenih. Čak ni u vazdušnim duelima nije briljirao.
(mitro srećko, 19. septembar 2020 18:33)


Ma u pravu si, decko ima godinama srece. Neverovatno je koliko je on srecan? Kazi mi jos neko ime koje ima toliko srece? Jos je u ovoj utakmici ocenjen 8,4?? Ako igraju na njega, on koristi to, jedino je problem kao u prosloj utakmici kada je tek usao 20 min. u drugom poluvremenu, sto ti njegovi saigraci nisu odigrali nista? On nije igrao, nisu igrali na njega kao sto kazes? Sine, odbrana je problem Fulama, i u ovoj sezoni i prosli put kada su usli u Premijer ligu. Ali to tebi nije jasno.Mitar je ocenjen sa 8,4?? Kapiras?

Gojko/PFC

pre 3 godine

Al kako je lepo odigro dupli pas pre gola, iz polu okreta i odmah se oslobodio cuvara. Gol je stigao kao nagrada. Bravo mitre, samo ti cepaj! Ovi slepci od vlasnika nek rade sta hoce ti sigurno ides u bolji klub posle fulama.

neutralni felš

pre 3 godine

od nekadasnje hepo-sirovine sazreo je u vrlo zrelog igraca koji ladno moze da igra u vecini gornjih prvoligasa iz top liga.
(neutralni felš, 19. septembar 2020 22:00)

Pa zašto ne igra? Zašto se ne upitate zbog čega nijedan jedini jači klub nije za njega zainteresovan?
(zašto, 19. septembar 2020 22:37)


prvo, već sam napisao u prvom delu rečenice - sazreo je kao igrač. prethodno je imao reputaciju iz njukasla kao "brljiv i neuračunjiv". noćna mora za trenere, po logici ako već mora crveni bolje neka ga pri kraju dobije neki defanzivac koji sprečava odlučujuci gol a ne napadač negde u prvoj trećini meča.
sad bi mogao da igra, mislim da bi se lepo snašao u španiji po ekipama reda trenutna valensija. ali ponavljam, zašto bi kao trampio englesku i klub kao fulam gde ga vole i cene za izlet u španiju gde bi njega krivili čak i kad podbaci vezni red. kako se proveo luka jović tamo? još u realu. jačina kluba za koji igraš ili koji se interesuje za tebe nije uvek ni motiv kao što ni tebi niti ikome nije garancija da si proporcionalno bolji ili lošiji igrač. luka jović je u nemačkoj imao i status i sve, pa je došao u real. mitrović u engleskoj takodje ima sve, igra u premijer ligi, daje golove, i zašto bi prelazio bilo gde u španiju, u klubove sa sredine tabele, kad već ne može u neki od onih top klubova reda real bajern juve barsa, ogromnih aždaja koje gutaju i igrače i trenere.

neutralni felš

pre 3 godine

Par puta su ga zamenili,Prijovic je dao golove i odmah su prestali jer bi navijaci izvrsili pritisak na selektora i morao bi da igra bolji igrac.Jovica su pustili jednom kao startera protiv Nemacke i decko je odmah dao gol,sto ovaj nece ni za tri zivota i karijere da uspe.Neka daju minutazu Jovicu i Prijovicu,kao Mitrovicu i dace duplo vise golova od njega a reprezentacija ce imati vise uspeha a ne ovako da bunare i igraju sa sidrasem.
(Objasnjenje, 19. septembar 2020 22:35)


majstore, ne bunare naši zbog mitrovića nego zbog veznog reda. tamo smo slabi, nema ko da pritisne i napadne. čast izuzecima ali kvalitet za zonski napad nemamo. zato se lopta često lansira napred, jer su ovi u vezi često pokriveni. ti se ljutiš na posledicu umesto na uzrok.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

Мајсторе, вријеме је да идеш у успјешнији клуб. Нема се у Фуламу неке вајде више задржавати. 👏👏👏

ccc?

pre 3 godine

Svaka Mitru cast na postignutim golovima, ali mi ovo zvuci nesto poznato. On daje golove, ali njegova ekipa gubi. Sudbina.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bocko, 19. septembar 2020 18:20)


Nije sudbina, nego odbrana. On radi svoj posao a odbrana prima golove.

Stefan Kg

pre 3 godine

Dovoljna su za 9 bodova na fantaziju :)
(Aleksandar, 19. septembar 2020 18:43)

12 :)
Progčasen za igraca utakmice prema fantasy-u

Stevan

pre 3 godine

Toliko buke oko ovog Bielse, te Loko, te Čoko moko...a ono fudbal ko u poslednjih petnaest minuta večitog srpskog derbija - muve bez glave. Ima da ih pune ko papriku svi ozbiljniji timovi. Liverpul je u odbrani igrao opušteno i poklonio im tri gola, a opet su uspeli da puknu.
Izgleda da fudbalu ponestaje zvezda i reklame, pa smišljaju vesti o tobož nikad shvaćenim genijalcima...ma da, evo i oko Poketina se polomiše veliki klubovi, ne zna se ko više nudi.
(Mali Hijavata, 19. septembar 2020 19:36)

Ti si sigurno veliki strucnjak i sirom sveta trazen u poslu kojim se bavis, pa si kvalifikovan da das ovakav komentar.

Stevan

pre 3 godine

Smatram da Fulam polako gubi respekt fudbalske javnosti na ostrvu a i sire. Kad su u sezoni 2018/2019 usli sa Jokanom u PL stvarno su im bedna pojacanja bila, bili su fenjeras i na meti kritika kao neinteresantna ekipa za gol razliku. Nakon toga prosle godine sa Brentfordom u plejofu, vecina fudbalske javnosti je bila za Brenford a ne Fulam jer su svi znali da vlasnik Fulama - bogati Arapin ima tu politiku, necemo pojacanja, nece covek da trosi pare. Skot Parker mu je nakon ulaska u PL poltronski podilazio izjavama tipa: ovo nisu isti igraci od pre 2 godine, oni su napredovali, bice pojacanja al ne u vecem obimu. Svoj fudbalskoj javnosti je bilo jasno da ce opet sve biti isto kao 2018
Smatram da je Mitrovic sjajan igrac, ali da treba da bezi odatle, gazda štekara, trener šlihtara, odbrana dno-dna.
(Milojko, 19. septembar 2020 20:04)

Bato, ja ne znam da li mislimo na istu ekipu, ali oni su te sezone kad su upali u PL sa Jokanom na pojacanja ispucali oko 100 miliona... o cemu ti pricas ovde kako je Arapin stipsa i nece da trosi?

Aleksa

pre 3 godine

U suštini Mitru je bitno da odigra ovih godinu dana što više utakmica,pa bez obzira kako će Fulam proći ove godine,lepo da predje u neki ambiciozniji klub.

neutralni felš

pre 3 godine

Kad ti Lids da 4 komada, šta će tek Lpool da vam uradi???
Bravo Mitre, majstore!!!
(z’brda, 19. septembar 2020 21:09)


protiv liverpula nece ovako da igraju. sa lidsom su se nadigravali, a liverpulovim zvezdicama će da krljaju u noge :)

KOSTA1703

pre 3 godine

auu.....Ovde bre više ne smeš ni da pohvališ naše igrače.
Odmah se jave dežurni mrzitelji svehga i svja da vam objasne kako to nije uopšte tako.
Ja se ne razumem u fudbal, i retko ostavljam komentare na fudbalske utakmice, ali je ovo postalo strašno.
Mi volimo naše igrače,Mitra,Novaka,Jokića veoma nam je drago kada odigraju odlično, mi hoćemo, želimo i cenimo ih možda čak i više nego što je realno, ali to je naše pravo jer smo mi navijači.
Za mene je Mitar najbolji centarfor u Srbiji, najbolji je strelac druge engleske lige koja je u pet najjačih liga Evrope.
Za mene dovoljno da budem i radostan i ponosan kada da gol ili dva.
Za mene je Jokić ubedljivo najbolji centar na svetu, po svemu.
I sa tim se slaže ogroman broj ljudi širom sveta.
Meni je Novak Djoković najbolji teniser svih vremena, i sa tim se slaže veliki broj ljudi na svetu.
Vama niko ne brani da navijate za vaše heroje, ali odbijam da prihvatim da pljujete moje.

Summertime Sadness

pre 3 godine

Koliko mi je žao što su izgubili od Livpool-a, ljudi jednostavno igraju na gol više, biće u prvih 8.
(gde se topimo?, 19. septembar 2020 18:01)

Nadam se da nece proci kao Noric u svom posljednjem pokusaju u Premijersipu.

Defekt

pre 3 godine

Svaka cast za Mitra. Jos jedna luda utakmica Lidsa, sjajni su u napadu ali kakvu odbranu imaju verovatno bi primili gol i od Zvezde ili Partizana
(XXX, 19. septembar 2020 18:01)

Ne verujem

gg5+

pre 3 godine

ali šta će jakom evropskom klubu jedan Mitrović i šta da radi s njim.
(fsdfadf, 19. septembar 2020 23:57)

Zamisli ga u Sitiju npr gde mu doda na penal de Brujne a Mitrović zakuca iz sve snage ili mu neko od ovih omalenih sa krila prodre i ubaci na glavu za lagan gol? Čovek je jak kao bik, završava nogom i glavom u 16 kao neki mnogo graciozniji igrači, spušta duge lopte i vraća se na svoju polovinu ako treba + je radilica i na treninzima i u celom meu kada igra.

To što sad svi hoće 7 igrača od po 160cm je problem, zato Bajern sa Levandovskim dominira, samo mu ubace i on završi, ne vidim što to ne bi radio Mitrovič u nekom jačem klubu.

Žiru na kraju prošle sezone gomila golova za Čelzi iz peterca na snagu i postavljanje, jednostavno je istina da svakom timu treba jedan takav igrač za određene protivnike ili da uđe na 20 minuta da prodrma ekipu.

Gazda Dojkan

pre 3 godine

Bato, ja ne znam da li mislimo na istu ekipu, ali oni su te sezone kad su upali u PL sa Jokanom na pojacanja ispucali oko 100 miliona... o cemu ti pricas ovde kako je Arapin stipsa i nece da trosi?
(Stevan, 19. septembar 2020 20:20)

100 milki u PL je da malo osvezis klupu, otprilike.

Jaran

pre 3 godine

Sjajan mec, Parker mora da nadje dobrog stopera umesto Odoija koji treba da bude rezerva i mogli bi da budu ok ove sezone. Kavaljero i onaj panj Kebano su bili uzasni, a Angisa je bio ubedljivo najbolji igrac na utakmici.

Википедија новинарство

pre 3 godine

Svaka cast za Mitra. Jos jedna luda utakmica Lidsa, sjajni su u napadu ali kakvu odbranu imaju verovatno bi primili gol i od Zvezde ili Partizana
(XXX, 19. septembar 2020 18:01)

Зато што је Брајтон вратио Бена Вајта а Лидс морао да нађе замену и то катастрофално урадио са Кохом из Фрајбурга. Од најбоље одбране у Чемпионшипу до катастрофе у ПЛ. Сам Кох је крив за 5 од 7 голова.

Stevan

pre 3 godine

100 milki u PL je da malo osvezis klupu, otprilike.
(Gazda Dojkan, 20. septembar 2020 08:45)

Da- ako se boris za top 4.
Ali ekipa koja se bori za opstanak je BOGATAS ako ima 100 miliona koje moze da potrosi na pojacanja.
I ako i pored toga ispadnes, to znaci da nesto debelo bije u redu, jer su opstale ekipe koje su ulozile mnogo manje para i imale losije timove na papiru.