Fudbal 32

Četvrtak, 17.09.2020.

21:00

Partizan na skeneru B92.net: Važna je pobeda, ali utisak je loš

Fudbaleri Partizana uspeli su nekako da preskoče ekipu Sfintul Georgea i plasiraju se u treće kolo kvalifikacija za Ligu Evrope.

Partizan na skeneru B92.net: Važna je pobeda, ali utisak je loš IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

32 Komentari

Sortiraj po:

Salenacionale

pre 3 godine

Problem je što Partizan godinama ima strukturu tima za kontre i polukontre, a 95% mečeva igra protiv bunkera. Poslednji put smo imali tim za bunkere sa Markom Nikolićem tj Leonardom i Đurđevićem. Ako to vidim ja vide i stručnjaci, ali zašto tako rade ne znam. U LE grupi i derbijima igramo bolje, ali zato ne osvajamo titule i kiksiramo protiv bunkeraša. Neko reče nema centaršuteva bekova ... A kome da centriraju? Sadiku koji onako visok ne zna glavom? Sumi sa 1.5m? Asanu? Mi smo tim za kontre i tu ako neko bljesne protiv jakih da se lepo proda, utali se ko treba i to je to. A titule će Zvezda.

Kakvi komentari

pre 3 godine

Ljudi moji pa vi kao da gledate partizan sami u Evropi gledajte malo šire partizan uvek ima problem sa bunkerima ako se Belgijanci budu nadigravali siguran sam da partizan prolazi.

dobar Ÿreb

pre 3 godine

@Mare
Pa Omonija se kvalifikovala bar u LE jer je igrala sa Zvezdom, da je igrala sa nekom drugom ekipom verovatno ne bi bili u ovoj situaciji.

laki partizanovac

pre 3 godine

Ne mogu da shvatim stručnjake u Partizanu. Urošević celu utakmicu provede na krilu i nijedan centaršut ( onaj jedini je bio opasan i sviran je penal). Sve lopte nazad, okolo, čista alibi igra da se ne pogreši i izgubi mesto u ekipi.
Na onoj poziciji , totalno beskoristan. Ako to vidim ja, kako to ne vide stručnjaci u Partizanu.

Radijator

pre 3 godine

A sto se tice Omonije, druze oni su za vas institucija i oni se kvalifikovali za razliku od vas u LE. Vi to sigurno necete, jer ce vas belgijanci pregaziti ko plitak potok. Tako da pametnije je da cutis.
(Mare, 17. septembar 2020 23:03)

Pa kad su imali srece da im padne Zvezda.. tako bi se i mi plasirali.

Tomas ue

pre 3 godine

Majko moja mila..ono kad gledas nase klubove..i reprezentaciju..bolje da te bicuju i kamenuju..najgori smo ubedljivo..mi i Bugari..od zleg oca..i jos gore majke..mi nismo za fudbal..i to je to..ocima ne m9gu da ih vidim..prepotetni..naduvani manekeni..umesto sto se nerviramo i svadjamo zbog njih..ne treba ih uopste komenarisati..totalni ignor..i klubove i reprezentaciju..dok vode mafijasi..uvek cu navijati protiv njih..uvek..uaaa

drinska divizija

pre 3 godine

@obs

Bravo za komentar. Nikada mi nije bilo jasno zasto nase fudbere ne uce da sutiraju sa 20+ metara (prvenstveno mislim iz igre, ne iz prekida). Sigurno nije tesko izvuci statistiku koliko golova pada iz tog segmenta igre. Nasi ili ne sutiraju, ili je bolje da ne sutiraju. Ako se dobro secam, mislim da je poslednji igrac u Partizanu koji je to umeo, bio Vukic. Neka me neko ispravi, ako bolje pamti.

igor

pre 3 godine

I ovi bi titulu, kradu ih sudije itd. Nadrealna televizija ...
(Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014. ??!, 17. septembar 2020 23:51)

A vi svaku utakmicu imate penal i sad na penale izgubite. Penali jedni

Tragikomedija

pre 3 godine

Ova ekipa Sfintula igra u rangu rekreativaca koji se okupe jednom nedeljno da pikaju i nisu imali apsolutno nikakvog interesa da napadnu, svih 11 igrača su uvek bili iza lopte. To ipak neopravdava igru Partizana, trebalo je da dobijemo sa bar 2:0 u regularnih 90 minuta. Ova ekipa Partizana se muči protiv bunkera već dve sezone, nikako da nauče da ga probiju. Želeli smo da se ušetamo u gol bukvalno, previše komplikovanja i nepotrebnih poteza.

обс

pre 3 godine

Сеп Хербергер, немачки стручњак, је 60- их година прошлог века рекао: "Без шута нема гола"! За немачку фудбалску струку то је приоритет. Све је у реду са фудбалским тактичким описмењавањем фудбалера, с њиховим физичким карактеристикама али критеријум шута мора да буде тај који у оценама потенцијала младог фудбалера треба да носи највећу оцену. Данас, на гол који има површину од око 24 квадратна метра ретко ко може да погоди са 16 метара даљине. Некад сам бежао с часова у средњој школи да бих видео шут Аце Трифуновића са 30м. или Џевада Преказија са 40 метара. Пикси, Јокановић, Југовић, Михајловић, Станковић, Миливојевић никада не би били фудбалери да нису имали шут с дистанце веће од 20 метара. То недостаје. Техника шута, физика шута је данас тешко достижна фудбалском претенденту зато што се углавном потроши време формирања фудбалера на мање значајне перформансе (кретање у шематизованим замислима тренара, "мислилаца"). Сви играју игрице менаџера. То је продукција система у сврху новца а не квалитет. Џевад Прекази је имао мање од 80 кг телесне тежине а техником шута могао је да погоди са 40 метара једном Динаму из Дрездена. Нашим тимовима али и репрезентацији недостаје шут! То имају само ветерани: Коларов и Миливојевић! Мало је то.

Mare

pre 3 godine

Igrali smo taman koliko je bilo dovoljno!!

Za pantere pozdravila vas Omonija!!
(Grobar, 17. septembar 2020 22:19

Sto se tice vase igre, i sam znas da sam sebe lazes.

A sto se tice Omonije, druze oni su za vas institucija i oni se kvalifikovali za razliku od vas u LE. Vi to sigurno necete, jer ce vas belgijanci pregaziti ko plitak potok. Tako da pametnije je da cutis.

Blue moon 2187

pre 3 godine

Prvo ovi veceras nisu igrali fudbal bez zelje da se napadne gol Partizana i bunker sa svim igracima pozadi ova utakmica je bila samo da se pobedi i nista vise. Svima je jasno da ce nam protiv Sarloa trebati mnogo mnogo bolja partija ajde u napadu i znam da moze bolje ali odbrana nam je veliki problem mnogo nesigurno deluje i bice sigurno tesko sacuvati gol imamo sanse ali mora da se odigra najbolja partija ove sezone.

Analiza analize

pre 3 godine

Ovoj "analizi" samo fali sledeće: "Razbiće ih belgijanci u paramparčad u narednom kolu,bez ikakve dileme jer oni nisu amateri.
(Realno, 17. septembar 2020 22:58)
Tako "analiza" postaje kompletna a znamo i od koga.

23sudija

pre 3 godine

Pobedi se u zube ne gleda, ali sa ovakvom igrom Partizan nema šta da traži u Evropi.
(Ser Kokeza od FSS-a, 17. septembar 2020 22:29)

Ovo druze nije pobeda, ovo je neresen rezultat. Prolaz dalje je obezbedjen u produzetku. I kladionice a bogami i uefa ovo vodi kao X, isto kao i zveda juce.
Partizan je realno imao zicer da uzme 3 boda i poboljsa svoj i srpski koeficijent al sta je tu je.
Ono u cemu se slazem sa tobom je da sa ovakvom igrom dalje od Sarloa nece moci

323

pre 3 godine

Svi mi amateri znamo, ljudi moji, kako se igra protiv bunkera. Pa ne igra se kroz sredinu, nema sanse. Ili ubacuvanjem dubokih lopti iza poslednje linije odbrane, Sadik je na taj nacin imao odlicnu priliku ili igrom sa krila i centarsutevima u 16. I tu je kraj price. Mi uporno kruzimo loptom, dodaju se do 101 i nazad pa na Sumu ili Sadika kroz sredinu? Od toga nema nista. Mora i mnogo vise da se sutira na gol. U prvom poluvremenu se nije ni sutiralo. Samo neki kratki pasovi kroz sredinu? Jedino sto je dobro je pobeda. Sledeca utakmica ce biti sasvim drugacija jer ce protivnik da igra fudbal. Ovi nisu ni zasluzili penale i da prodju dalje. Pa ovakva njihova igra i bunker je za zatvor. Totalno ponizavanje fudbalske igre.

Žigoslav

pre 3 godine

Moja Zvezda bila osam puta bolja od Amonije, a ovi idu dalje. Mojoj Zvezdi nije dosuđen penal, iako bila dva, a ovima sudija poklonio tri boda.

Generacija '82

pre 3 godine

Utakmica za zaboraviti...ne znamo da damo gol iz igre u ukupno 210 minuta(90 protiv RFS-a i 120 min danas).
U Belgiju sa ovakvom igrom ni ne vredi da idemo.
PS Steta za Borac iz Banja Luke koji se do 90.minuta drzao kod kuce egal sa Rio Aveom i onda je u nadoknadi(90.i 96.min) primio 2 gola i ispao

BEKAM

pre 3 godine

Nedopustiva nonšalantnost u napadu i kreiranju akcija od strane Sadika pre svega, Sume, Markovića isto. Urošević prvo pol užas,možda jednu loptu dao kako treba. Miljković zna samo loptu unazad. Previše „carinjenja“ lopte i netačnih pasova. Ako neko ne objasni ovima da igraju sa maks tri dodira nema od ovoga ništa. I ovako je jadno i bedno. Videćemo kako će to biti protiv tvrdih belgijanaca.

Djed Gavrilo

pre 3 godine

...Činilo se, da nije bilo penala, da ne bi još dva dana dao gol. Stanojević tu mora da poradi na lakšem probijanju bunkera, jer će mu do biti od krucijalne važnosti u domaćem prvenstvu....

Kljucna konstatacija u analizi je bas sadržana u ove dve rečenice.
E sad pitanje:
Ima li Partizan materijal da popravi ovu jalovost?
Mislim da nema,jer kao neko ko je voleo kolektivne sportove sa loptom i puno igrao,nisam siguran da Partizan ima te igrače,pod ugovorom,koji mogu ubrzati igru i biti efikasni.
Jalovo se igra,jer nema igraca koji umeju i mogu napraviti intrigu protivniku.
Ovaj tim se lako cita!
Suma zna i ima lucidnu reakciju,ali niko više.Onda blokiraju Sumu i znaju da su završili posao.Sadik je neko ko obecava,ali komplikuje i nisam siguran da to može popraviti.
Stanojević je video šta ne štima.On je inteligentan covek i pokušaće popraviti.
Ako ne uspe u tome u naredne dve utakmice onda je u pitanju ono sto napisah na početku.
PS.
U našim klubovima ne ostaju ni oni sa osrednjim kvalitetom.
Šta onda očekivati?

gg5+

pre 3 godine

Bruka, ovo su amateri !!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (joy, 17. septembar 2020 22:19)

Da, a Partizaj je PSŽ pa će Mbape da ih predribla sa krila i zakuca loptu u suprotan ugao za vodstvo u 20om minutu pa će amateri da se otvore i prime još 3.

21-1 šutevi na kraju protiv bunkeraša, pobeda i sledeće kolo osigurani posle promene trenera i sistema, skroz korektno. Ne verujem da bi se CZ bunila da je prošla opet na penale tako da je svaki prolaz našeg kluba važan, posebno jer je koeficijent Srbije sad takav da se mogu prestići Danska i Kipar (Dancima ispao Arhus) a povećati razlika u odnosu na Švajcarce i Grke (Švajcarcima ispao Servet a Grcima Aris i OFI).

Milunka Malina

pre 3 godine

@Grobar Ali mi smo u istim kvalifikacijama gde i vi. Ako se rugas sto smo spali sa konja na magarca. Kako da ti kazem,rugas se sebi. Razmisli o tome.

обс

pre 3 godine

Сеп Хербергер, немачки стручњак, је 60- их година прошлог века рекао: "Без шута нема гола"! За немачку фудбалску струку то је приоритет. Све је у реду са фудбалским тактичким описмењавањем фудбалера, с њиховим физичким карактеристикама али критеријум шута мора да буде тај који у оценама потенцијала младог фудбалера треба да носи највећу оцену. Данас, на гол који има површину од око 24 квадратна метра ретко ко може да погоди са 16 метара даљине. Некад сам бежао с часова у средњој школи да бих видео шут Аце Трифуновића са 30м. или Џевада Преказија са 40 метара. Пикси, Јокановић, Југовић, Михајловић, Станковић, Миливојевић никада не би били фудбалери да нису имали шут с дистанце веће од 20 метара. То недостаје. Техника шута, физика шута је данас тешко достижна фудбалском претенденту зато што се углавном потроши време формирања фудбалера на мање значајне перформансе (кретање у шематизованим замислима тренара, "мислилаца"). Сви играју игрице менаџера. То је продукција система у сврху новца а не квалитет. Џевад Прекази је имао мање од 80 кг телесне тежине а техником шута могао је да погоди са 40 метара једном Динаму из Дрездена. Нашим тимовима али и репрезентацији недостаје шут! То имају само ветерани: Коларов и Миливојевић! Мало је то.

Milunka Malina

pre 3 godine

@Grobar Ali mi smo u istim kvalifikacijama gde i vi. Ako se rugas sto smo spali sa konja na magarca. Kako da ti kazem,rugas se sebi. Razmisli o tome.

23sudija

pre 3 godine

Pobedi se u zube ne gleda, ali sa ovakvom igrom Partizan nema šta da traži u Evropi.
(Ser Kokeza od FSS-a, 17. septembar 2020 22:29)

Ovo druze nije pobeda, ovo je neresen rezultat. Prolaz dalje je obezbedjen u produzetku. I kladionice a bogami i uefa ovo vodi kao X, isto kao i zveda juce.
Partizan je realno imao zicer da uzme 3 boda i poboljsa svoj i srpski koeficijent al sta je tu je.
Ono u cemu se slazem sa tobom je da sa ovakvom igrom dalje od Sarloa nece moci

BEKAM

pre 3 godine

Nedopustiva nonšalantnost u napadu i kreiranju akcija od strane Sadika pre svega, Sume, Markovića isto. Urošević prvo pol užas,možda jednu loptu dao kako treba. Miljković zna samo loptu unazad. Previše „carinjenja“ lopte i netačnih pasova. Ako neko ne objasni ovima da igraju sa maks tri dodira nema od ovoga ništa. I ovako je jadno i bedno. Videćemo kako će to biti protiv tvrdih belgijanaca.

323

pre 3 godine

Svi mi amateri znamo, ljudi moji, kako se igra protiv bunkera. Pa ne igra se kroz sredinu, nema sanse. Ili ubacuvanjem dubokih lopti iza poslednje linije odbrane, Sadik je na taj nacin imao odlicnu priliku ili igrom sa krila i centarsutevima u 16. I tu je kraj price. Mi uporno kruzimo loptom, dodaju se do 101 i nazad pa na Sumu ili Sadika kroz sredinu? Od toga nema nista. Mora i mnogo vise da se sutira na gol. U prvom poluvremenu se nije ni sutiralo. Samo neki kratki pasovi kroz sredinu? Jedino sto je dobro je pobeda. Sledeca utakmica ce biti sasvim drugacija jer ce protivnik da igra fudbal. Ovi nisu ni zasluzili penale i da prodju dalje. Pa ovakva njihova igra i bunker je za zatvor. Totalno ponizavanje fudbalske igre.

igor

pre 3 godine

I ovi bi titulu, kradu ih sudije itd. Nadrealna televizija ...
(Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014. ??!, 17. septembar 2020 23:51)

A vi svaku utakmicu imate penal i sad na penale izgubite. Penali jedni

drinska divizija

pre 3 godine

@obs

Bravo za komentar. Nikada mi nije bilo jasno zasto nase fudbere ne uce da sutiraju sa 20+ metara (prvenstveno mislim iz igre, ne iz prekida). Sigurno nije tesko izvuci statistiku koliko golova pada iz tog segmenta igre. Nasi ili ne sutiraju, ili je bolje da ne sutiraju. Ako se dobro secam, mislim da je poslednji igrac u Partizanu koji je to umeo, bio Vukic. Neka me neko ispravi, ako bolje pamti.

Analiza analize

pre 3 godine

Ovoj "analizi" samo fali sledeće: "Razbiće ih belgijanci u paramparčad u narednom kolu,bez ikakve dileme jer oni nisu amateri.
(Realno, 17. septembar 2020 22:58)
Tako "analiza" postaje kompletna a znamo i od koga.

gg5+

pre 3 godine

Bruka, ovo su amateri !!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (joy, 17. septembar 2020 22:19)

Da, a Partizaj je PSŽ pa će Mbape da ih predribla sa krila i zakuca loptu u suprotan ugao za vodstvo u 20om minutu pa će amateri da se otvore i prime još 3.

21-1 šutevi na kraju protiv bunkeraša, pobeda i sledeće kolo osigurani posle promene trenera i sistema, skroz korektno. Ne verujem da bi se CZ bunila da je prošla opet na penale tako da je svaki prolaz našeg kluba važan, posebno jer je koeficijent Srbije sad takav da se mogu prestići Danska i Kipar (Dancima ispao Arhus) a povećati razlika u odnosu na Švajcarce i Grke (Švajcarcima ispao Servet a Grcima Aris i OFI).

Tragikomedija

pre 3 godine

Ova ekipa Sfintula igra u rangu rekreativaca koji se okupe jednom nedeljno da pikaju i nisu imali apsolutno nikakvog interesa da napadnu, svih 11 igrača su uvek bili iza lopte. To ipak neopravdava igru Partizana, trebalo je da dobijemo sa bar 2:0 u regularnih 90 minuta. Ova ekipa Partizana se muči protiv bunkera već dve sezone, nikako da nauče da ga probiju. Želeli smo da se ušetamo u gol bukvalno, previše komplikovanja i nepotrebnih poteza.

Djed Gavrilo

pre 3 godine

...Činilo se, da nije bilo penala, da ne bi još dva dana dao gol. Stanojević tu mora da poradi na lakšem probijanju bunkera, jer će mu do biti od krucijalne važnosti u domaćem prvenstvu....

Kljucna konstatacija u analizi je bas sadržana u ove dve rečenice.
E sad pitanje:
Ima li Partizan materijal da popravi ovu jalovost?
Mislim da nema,jer kao neko ko je voleo kolektivne sportove sa loptom i puno igrao,nisam siguran da Partizan ima te igrače,pod ugovorom,koji mogu ubrzati igru i biti efikasni.
Jalovo se igra,jer nema igraca koji umeju i mogu napraviti intrigu protivniku.
Ovaj tim se lako cita!
Suma zna i ima lucidnu reakciju,ali niko više.Onda blokiraju Sumu i znaju da su završili posao.Sadik je neko ko obecava,ali komplikuje i nisam siguran da to može popraviti.
Stanojević je video šta ne štima.On je inteligentan covek i pokušaće popraviti.
Ako ne uspe u tome u naredne dve utakmice onda je u pitanju ono sto napisah na početku.
PS.
U našim klubovima ne ostaju ni oni sa osrednjim kvalitetom.
Šta onda očekivati?

Generacija '82

pre 3 godine

Utakmica za zaboraviti...ne znamo da damo gol iz igre u ukupno 210 minuta(90 protiv RFS-a i 120 min danas).
U Belgiju sa ovakvom igrom ni ne vredi da idemo.
PS Steta za Borac iz Banja Luke koji se do 90.minuta drzao kod kuce egal sa Rio Aveom i onda je u nadoknadi(90.i 96.min) primio 2 gola i ispao

Tomas ue

pre 3 godine

Majko moja mila..ono kad gledas nase klubove..i reprezentaciju..bolje da te bicuju i kamenuju..najgori smo ubedljivo..mi i Bugari..od zleg oca..i jos gore majke..mi nismo za fudbal..i to je to..ocima ne m9gu da ih vidim..prepotetni..naduvani manekeni..umesto sto se nerviramo i svadjamo zbog njih..ne treba ih uopste komenarisati..totalni ignor..i klubove i reprezentaciju..dok vode mafijasi..uvek cu navijati protiv njih..uvek..uaaa

Blue moon 2187

pre 3 godine

Prvo ovi veceras nisu igrali fudbal bez zelje da se napadne gol Partizana i bunker sa svim igracima pozadi ova utakmica je bila samo da se pobedi i nista vise. Svima je jasno da ce nam protiv Sarloa trebati mnogo mnogo bolja partija ajde u napadu i znam da moze bolje ali odbrana nam je veliki problem mnogo nesigurno deluje i bice sigurno tesko sacuvati gol imamo sanse ali mora da se odigra najbolja partija ove sezone.

Mare

pre 3 godine

Igrali smo taman koliko je bilo dovoljno!!

Za pantere pozdravila vas Omonija!!
(Grobar, 17. septembar 2020 22:19

Sto se tice vase igre, i sam znas da sam sebe lazes.

A sto se tice Omonije, druze oni su za vas institucija i oni se kvalifikovali za razliku od vas u LE. Vi to sigurno necete, jer ce vas belgijanci pregaziti ko plitak potok. Tako da pametnije je da cutis.

Radijator

pre 3 godine

A sto se tice Omonije, druze oni su za vas institucija i oni se kvalifikovali za razliku od vas u LE. Vi to sigurno necete, jer ce vas belgijanci pregaziti ko plitak potok. Tako da pametnije je da cutis.
(Mare, 17. septembar 2020 23:03)

Pa kad su imali srece da im padne Zvezda.. tako bi se i mi plasirali.

Žigoslav

pre 3 godine

Moja Zvezda bila osam puta bolja od Amonije, a ovi idu dalje. Mojoj Zvezdi nije dosuđen penal, iako bila dva, a ovima sudija poklonio tri boda.

laki partizanovac

pre 3 godine

Ne mogu da shvatim stručnjake u Partizanu. Urošević celu utakmicu provede na krilu i nijedan centaršut ( onaj jedini je bio opasan i sviran je penal). Sve lopte nazad, okolo, čista alibi igra da se ne pogreši i izgubi mesto u ekipi.
Na onoj poziciji , totalno beskoristan. Ako to vidim ja, kako to ne vide stručnjaci u Partizanu.

dobar Ÿreb

pre 3 godine

@Mare
Pa Omonija se kvalifikovala bar u LE jer je igrala sa Zvezdom, da je igrala sa nekom drugom ekipom verovatno ne bi bili u ovoj situaciji.

Salenacionale

pre 3 godine

Problem je što Partizan godinama ima strukturu tima za kontre i polukontre, a 95% mečeva igra protiv bunkera. Poslednji put smo imali tim za bunkere sa Markom Nikolićem tj Leonardom i Đurđevićem. Ako to vidim ja vide i stručnjaci, ali zašto tako rade ne znam. U LE grupi i derbijima igramo bolje, ali zato ne osvajamo titule i kiksiramo protiv bunkeraša. Neko reče nema centaršuteva bekova ... A kome da centriraju? Sadiku koji onako visok ne zna glavom? Sumi sa 1.5m? Asanu? Mi smo tim za kontre i tu ako neko bljesne protiv jakih da se lepo proda, utali se ko treba i to je to. A titule će Zvezda.

Kakvi komentari

pre 3 godine

Ljudi moji pa vi kao da gledate partizan sami u Evropi gledajte malo šire partizan uvek ima problem sa bunkerima ako se Belgijanci budu nadigravali siguran sam da partizan prolazi.

Žigoslav

pre 3 godine

Moja Zvezda bila osam puta bolja od Amonije, a ovi idu dalje. Mojoj Zvezdi nije dosuđen penal, iako bila dva, a ovima sudija poklonio tri boda.

Mare

pre 3 godine

Igrali smo taman koliko je bilo dovoljno!!

Za pantere pozdravila vas Omonija!!
(Grobar, 17. septembar 2020 22:19

Sto se tice vase igre, i sam znas da sam sebe lazes.

A sto se tice Omonije, druze oni su za vas institucija i oni se kvalifikovali za razliku od vas u LE. Vi to sigurno necete, jer ce vas belgijanci pregaziti ko plitak potok. Tako da pametnije je da cutis.

Milunka Malina

pre 3 godine

@Grobar Ali mi smo u istim kvalifikacijama gde i vi. Ako se rugas sto smo spali sa konja na magarca. Kako da ti kazem,rugas se sebi. Razmisli o tome.

23sudija

pre 3 godine

Pobedi se u zube ne gleda, ali sa ovakvom igrom Partizan nema šta da traži u Evropi.
(Ser Kokeza od FSS-a, 17. septembar 2020 22:29)

Ovo druze nije pobeda, ovo je neresen rezultat. Prolaz dalje je obezbedjen u produzetku. I kladionice a bogami i uefa ovo vodi kao X, isto kao i zveda juce.
Partizan je realno imao zicer da uzme 3 boda i poboljsa svoj i srpski koeficijent al sta je tu je.
Ono u cemu se slazem sa tobom je da sa ovakvom igrom dalje od Sarloa nece moci

igor

pre 3 godine

I ovi bi titulu, kradu ih sudije itd. Nadrealna televizija ...
(Šta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014. ??!, 17. septembar 2020 23:51)

A vi svaku utakmicu imate penal i sad na penale izgubite. Penali jedni

gg5+

pre 3 godine

Bruka, ovo su amateri !!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (joy, 17. septembar 2020 22:19)

Da, a Partizaj je PSŽ pa će Mbape da ih predribla sa krila i zakuca loptu u suprotan ugao za vodstvo u 20om minutu pa će amateri da se otvore i prime još 3.

21-1 šutevi na kraju protiv bunkeraša, pobeda i sledeće kolo osigurani posle promene trenera i sistema, skroz korektno. Ne verujem da bi se CZ bunila da je prošla opet na penale tako da je svaki prolaz našeg kluba važan, posebno jer je koeficijent Srbije sad takav da se mogu prestići Danska i Kipar (Dancima ispao Arhus) a povećati razlika u odnosu na Švajcarce i Grke (Švajcarcima ispao Servet a Grcima Aris i OFI).

Analiza analize

pre 3 godine

Ovoj "analizi" samo fali sledeće: "Razbiće ih belgijanci u paramparčad u narednom kolu,bez ikakve dileme jer oni nisu amateri.
(Realno, 17. septembar 2020 22:58)
Tako "analiza" postaje kompletna a znamo i od koga.

Generacija '82

pre 3 godine

Utakmica za zaboraviti...ne znamo da damo gol iz igre u ukupno 210 minuta(90 protiv RFS-a i 120 min danas).
U Belgiju sa ovakvom igrom ni ne vredi da idemo.
PS Steta za Borac iz Banja Luke koji se do 90.minuta drzao kod kuce egal sa Rio Aveom i onda je u nadoknadi(90.i 96.min) primio 2 gola i ispao

Radijator

pre 3 godine

A sto se tice Omonije, druze oni su za vas institucija i oni se kvalifikovali za razliku od vas u LE. Vi to sigurno necete, jer ce vas belgijanci pregaziti ko plitak potok. Tako da pametnije je da cutis.
(Mare, 17. septembar 2020 23:03)

Pa kad su imali srece da im padne Zvezda.. tako bi se i mi plasirali.

Blue moon 2187

pre 3 godine

Prvo ovi veceras nisu igrali fudbal bez zelje da se napadne gol Partizana i bunker sa svim igracima pozadi ova utakmica je bila samo da se pobedi i nista vise. Svima je jasno da ce nam protiv Sarloa trebati mnogo mnogo bolja partija ajde u napadu i znam da moze bolje ali odbrana nam je veliki problem mnogo nesigurno deluje i bice sigurno tesko sacuvati gol imamo sanse ali mora da se odigra najbolja partija ove sezone.

Tomas ue

pre 3 godine

Majko moja mila..ono kad gledas nase klubove..i reprezentaciju..bolje da te bicuju i kamenuju..najgori smo ubedljivo..mi i Bugari..od zleg oca..i jos gore majke..mi nismo za fudbal..i to je to..ocima ne m9gu da ih vidim..prepotetni..naduvani manekeni..umesto sto se nerviramo i svadjamo zbog njih..ne treba ih uopste komenarisati..totalni ignor..i klubove i reprezentaciju..dok vode mafijasi..uvek cu navijati protiv njih..uvek..uaaa

Djed Gavrilo

pre 3 godine

...Činilo se, da nije bilo penala, da ne bi još dva dana dao gol. Stanojević tu mora da poradi na lakšem probijanju bunkera, jer će mu do biti od krucijalne važnosti u domaćem prvenstvu....

Kljucna konstatacija u analizi je bas sadržana u ove dve rečenice.
E sad pitanje:
Ima li Partizan materijal da popravi ovu jalovost?
Mislim da nema,jer kao neko ko je voleo kolektivne sportove sa loptom i puno igrao,nisam siguran da Partizan ima te igrače,pod ugovorom,koji mogu ubrzati igru i biti efikasni.
Jalovo se igra,jer nema igraca koji umeju i mogu napraviti intrigu protivniku.
Ovaj tim se lako cita!
Suma zna i ima lucidnu reakciju,ali niko više.Onda blokiraju Sumu i znaju da su završili posao.Sadik je neko ko obecava,ali komplikuje i nisam siguran da to može popraviti.
Stanojević je video šta ne štima.On je inteligentan covek i pokušaće popraviti.
Ako ne uspe u tome u naredne dve utakmice onda je u pitanju ono sto napisah na početku.
PS.
U našim klubovima ne ostaju ni oni sa osrednjim kvalitetom.
Šta onda očekivati?

BEKAM

pre 3 godine

Nedopustiva nonšalantnost u napadu i kreiranju akcija od strane Sadika pre svega, Sume, Markovića isto. Urošević prvo pol užas,možda jednu loptu dao kako treba. Miljković zna samo loptu unazad. Previše „carinjenja“ lopte i netačnih pasova. Ako neko ne objasni ovima da igraju sa maks tri dodira nema od ovoga ništa. I ovako je jadno i bedno. Videćemo kako će to biti protiv tvrdih belgijanaca.

обс

pre 3 godine

Сеп Хербергер, немачки стручњак, је 60- их година прошлог века рекао: "Без шута нема гола"! За немачку фудбалску струку то је приоритет. Све је у реду са фудбалским тактичким описмењавањем фудбалера, с њиховим физичким карактеристикама али критеријум шута мора да буде тај који у оценама потенцијала младог фудбалера треба да носи највећу оцену. Данас, на гол који има површину од око 24 квадратна метра ретко ко може да погоди са 16 метара даљине. Некад сам бежао с часова у средњој школи да бих видео шут Аце Трифуновића са 30м. или Џевада Преказија са 40 метара. Пикси, Јокановић, Југовић, Михајловић, Станковић, Миливојевић никада не би били фудбалери да нису имали шут с дистанце веће од 20 метара. То недостаје. Техника шута, физика шута је данас тешко достижна фудбалском претенденту зато што се углавном потроши време формирања фудбалера на мање значајне перформансе (кретање у шематизованим замислима тренара, "мислилаца"). Сви играју игрице менаџера. То је продукција система у сврху новца а не квалитет. Џевад Прекази је имао мање од 80 кг телесне тежине а техником шута могао је да погоди са 40 метара једном Динаму из Дрездена. Нашим тимовима али и репрезентацији недостаје шут! То имају само ветерани: Коларов и Миливојевић! Мало је то.

Tragikomedija

pre 3 godine

Ova ekipa Sfintula igra u rangu rekreativaca koji se okupe jednom nedeljno da pikaju i nisu imali apsolutno nikakvog interesa da napadnu, svih 11 igrača su uvek bili iza lopte. To ipak neopravdava igru Partizana, trebalo je da dobijemo sa bar 2:0 u regularnih 90 minuta. Ova ekipa Partizana se muči protiv bunkera već dve sezone, nikako da nauče da ga probiju. Želeli smo da se ušetamo u gol bukvalno, previše komplikovanja i nepotrebnih poteza.

323

pre 3 godine

Svi mi amateri znamo, ljudi moji, kako se igra protiv bunkera. Pa ne igra se kroz sredinu, nema sanse. Ili ubacuvanjem dubokih lopti iza poslednje linije odbrane, Sadik je na taj nacin imao odlicnu priliku ili igrom sa krila i centarsutevima u 16. I tu je kraj price. Mi uporno kruzimo loptom, dodaju se do 101 i nazad pa na Sumu ili Sadika kroz sredinu? Od toga nema nista. Mora i mnogo vise da se sutira na gol. U prvom poluvremenu se nije ni sutiralo. Samo neki kratki pasovi kroz sredinu? Jedino sto je dobro je pobeda. Sledeca utakmica ce biti sasvim drugacija jer ce protivnik da igra fudbal. Ovi nisu ni zasluzili penale i da prodju dalje. Pa ovakva njihova igra i bunker je za zatvor. Totalno ponizavanje fudbalske igre.

drinska divizija

pre 3 godine

@obs

Bravo za komentar. Nikada mi nije bilo jasno zasto nase fudbere ne uce da sutiraju sa 20+ metara (prvenstveno mislim iz igre, ne iz prekida). Sigurno nije tesko izvuci statistiku koliko golova pada iz tog segmenta igre. Nasi ili ne sutiraju, ili je bolje da ne sutiraju. Ako se dobro secam, mislim da je poslednji igrac u Partizanu koji je to umeo, bio Vukic. Neka me neko ispravi, ako bolje pamti.

laki partizanovac

pre 3 godine

Ne mogu da shvatim stručnjake u Partizanu. Urošević celu utakmicu provede na krilu i nijedan centaršut ( onaj jedini je bio opasan i sviran je penal). Sve lopte nazad, okolo, čista alibi igra da se ne pogreši i izgubi mesto u ekipi.
Na onoj poziciji , totalno beskoristan. Ako to vidim ja, kako to ne vide stručnjaci u Partizanu.

dobar Ÿreb

pre 3 godine

@Mare
Pa Omonija se kvalifikovala bar u LE jer je igrala sa Zvezdom, da je igrala sa nekom drugom ekipom verovatno ne bi bili u ovoj situaciji.

Kakvi komentari

pre 3 godine

Ljudi moji pa vi kao da gledate partizan sami u Evropi gledajte malo šire partizan uvek ima problem sa bunkerima ako se Belgijanci budu nadigravali siguran sam da partizan prolazi.

Salenacionale

pre 3 godine

Problem je što Partizan godinama ima strukturu tima za kontre i polukontre, a 95% mečeva igra protiv bunkera. Poslednji put smo imali tim za bunkere sa Markom Nikolićem tj Leonardom i Đurđevićem. Ako to vidim ja vide i stručnjaci, ali zašto tako rade ne znam. U LE grupi i derbijima igramo bolje, ali zato ne osvajamo titule i kiksiramo protiv bunkeraša. Neko reče nema centaršuteva bekova ... A kome da centriraju? Sadiku koji onako visok ne zna glavom? Sumi sa 1.5m? Asanu? Mi smo tim za kontre i tu ako neko bljesne protiv jakih da se lepo proda, utali se ko treba i to je to. A titule će Zvezda.