Košarka 85

Petak, 11.09.2020.

15:00

Ništa od dogovora Partizana, Zvezde i FMP – ABA i dalje u blokadi

Na radnom sastanku ABA lige putem video-konferencije nije došlo do dogovora po nekoliko pitanja.

Ništa od dogovora Partizana, Zvezde i FMP – ABA i dalje u blokadi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

Bane

pre 3 godine

meni se čini da su čelnici KK Partizan shvatili da neće u bliskoj budućnosti omirisati evroligu, pa idu logikom - ako nema mesta za nas neće biti ni za koga! Drugačijeg objašnjenja nema zašto su se svega ovoga setili sada a ne godinama unazad, obzirom da se situacija nije menjala u pogledu onoga što im smeta!

manage a krompir

pre 3 godine

Ma kakvi sudovi... kakve Lozane!
Grobari znaju da u stvari prete praznom puskom. Oni i da tuze i dobiju u Lozani, Covic ce da postavi moju babu u Fmp i prica zavrsena.
Sah mat, limari!

Dare

pre 3 godine

(Joca, 11. septembar 2020 19:38)

1. Naravno da prihvataju, mozes videti sajt UEFA-e i istoriju Partizana i tu titulu navedenu kao Partizanovu.
2. Ni ovo nije tacno, ne izmisljaj. Ustavni sud je na kraju doneo konacnu odluku.
3. Kao sto je neko rekao, Trgovinski sud ne moze da odluci o sukobu interesa, za to je zaduzen sud u Lozani kao krajnji autoritet u sportskim pitanjima.

Nauci malo istoriju, pravo i pravopis. Pise se Crvena zvezda, ne znas ni ime kluba kako ti se pise, a pokusavas da diskutujes o pitanjima u koja se ocigledno ne razumes.

I na kraju, ti ocigledno ne znas sa kime si pokusao da imas diskusiju. Mora to mnogo bolje...

алекса

pre 3 godine

Nikakvog sukoba interesa nema. Drugo, ako vam se ne igra ABA liga, idite. Lično bih to voleo. ABA liga bi bez vas bila sasvim dobro takmičenje. Niko vas tamo nikada nije ni zvao. Sami ste se ugurali putem političkih veza. Pa zna se iz vremena ex Ju ko ste i šta ste i škoji "bagaž" sa sobom nosite. Igrajte KLS tamo možete da vršljate kao što ste navikli. Ko je vama kriv što gubite od FMP!? Argumenti su im da su Zvezda i FMP odigrali 20ak utakmica i FMP nije pobedio Zvezdu!? Smešno. Smeta im što je predsednik FMP istovremeno zastupnik i Zvezde u KLS. Pa to se rešava sa KLS. Smeta vam poslovni odnos FMP i Zvezde i to što FMP od Zvezde ne naplaćuje obeštećenje? Da li je vama Mladost Zemun naplatila obeštećenje za onog Amrikanca? Naravno da nije, vi ste klub koji nikada u istoriji nije platio nikome jedan dinar. Ko je ugurao Mladost iz Zemuna u ABA ligu? Po kom osnovu!? Licemerju samozvane tzv. "institucije" nema kraja. Kad nisu prvi i kad ne igraju El, "ništa ne valja". U suprotnom to je liga odmah ispod NBA.

Joca

pre 3 godine

Na prosloj vesti se neko sprdao o Sudu udruzenog rada (o tome u stvari odlucio Ustavni sud), a ovi se pozivaju na Trgovinski sud u Zagrebu.


Ahahahahahaha
(Dare, 11. septembar 2020 16:24)

Al si zveknuo i jos se smejes???

1. FIFA i UEFA ne priznaju odluke organa koje nisu deo UEFA i FIFA. Svi klubovi clanovi su to prihvatili, tako da vama UEFA i FIFA ne priznaju tu titulu, a to sto je vi svojatate nije moj problem.
2. Ustavni sud se nije time bavio, nego je odluku doneo Sud udruzenog rada koji cak nije imao nadleznost da se time bavi ni po domacem zakonodavstvu.
3. Statut ABA i ugovor o osnivanju ABA definisu nadlezni sud i to nije sud u Lozani. Nije sporno da bi sud u Lozani doneo pravu odluku, sporan je presedan kojim Ostoja pokusava prekrsi osnivacki ugovor ABA lige. Ostojici znaju da im za to sledi penal, zato i nisu pokrenuli spor nego traze da ih Crvena Zvezda podrzi u krsenju ugovora.

Zasto bi Crvena Zvezda ucestvovala u krsenju odredbi ugovora?

E a sad prospi malo brasna na pod pa se smej, jer verujem da me nisi razumeo, ali bih voleo bar da ti bude lepo....

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Ovde su kljucna dva pitanja. Prvo, zasto Partizanu smeta da se postupak koji sami iniciraju vodi pred sudom u Zagrebu prema pravilniku ABA? I drugo, ako vec Partizan zeli da vodi postupak pred sudom u Lozani, zasto ne pokrene isti?

cosmo

pre 3 godine

Czv i fmp pale i uništavaju sva dokumenta kao pred krajem drugog sv rata kada su se spaljivala sva dokumenta da ne ostane pisani dokaz ko je s kim sarađivao.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milos_no6, 11. septembar 2020 18:25)

😂😂😂 Ahahaha! Pa,ti si puk'o,brate! 😂

NoName

pre 3 godine

jedan RedBull (gigantska svetska kompanija) ne moze da ima dva tima u LŠ, ali zato mi na Balkanu smo specijalna sorta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (andra, 11. septembar 2020 15:28)

Obraza bez. Red Bul Salcburg i RB Lajpcig su igrali U ISTOJ GRUPI u Evropi.

vaxilar

pre 3 godine

Mani te priče o Srpstvu, kao Partizan izbacuje srpski tim i te fore "izdajice srpskog roda" bla bla bla... Ovde je reč o više nego očiglednom sukobu interesa, gde familija Čović vodi dva kluba istovremeno. Gde se igrači, kako se Čoviću prohte, rotiraju iz jednog kluba u drugi. Gde Zvezda ima dve sigurne pobede i pre nego što sezona počne. Zamisli da u primeri u isto vreme igraju Real Madrid i Real Kastilja, ili Barselona i Barselona B... E upravo ovaj slučaj imamo u ABA ligi.
(nije mi jasno, 11. septembar 2020 16:54)

Pa tuzite nas vise pa da zavrsimo

Hrkhrk

pre 3 godine

Ljudi,
Kako je Man.City tuzio Uefu sudu u Lozani i dobio spor a nije uložio žalbu na presudu uefi.Sad Uefa mora da poštuje odluku i da isplati obeštećenje City koje je on uzgred dao u humanitarne svrhe.Samo sud u Lozani i nista vise a četvrti klub iz Srbije nek bude bilo koji.

Ivan

pre 3 godine

KK Partizan je pred gasenjem, sa dugom od preko 7 miliona €. Pri tom, ne postoji nacin na koji taj dug moze da se umanji ( ne igra Evro ligu, nema navijaca na tribinama,...). Kockali su se prosle godine i na zalost po nih, izgubili. Sada je ovo samo ocajnicki pokusaj da se sa sustinskog problema, paznja prebaci na nesto drugo. Bilo kako bilo, zeleli ste da ugasite Zvezdu, ponovo niste uspeli u pokusaju i sada vam dolaze racuni na naplatu. Svakom po zasluzi.

milos_no6

pre 3 godine

Czv i fmp pale i uništavaju sva dokumenta kao pred krajem drugog sv rata kada su se spaljivala sva dokumenta da ne ostane pisani dokaz ko je s kim sarađivao.

vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal

pre 3 godine

pogledati intervju Bajića, trenera igokee povodom partizai evog otkazivanja učešća na turniru i utakmice sa njima.
a pripremanja kluža za kvalifikacije protiv igokee.
sve rade protiv srpskih klubova.

nemi posmatrač

pre 3 godine

@moralni gmizavac

E jednom da se složim sa tobom.

Okrpio si Ostoju svaka ti čast...ni mi Cigani ga bolje ne bi opisali a posebno mi se sviđa "oni koji ga podržavaju su dno društva"...

Komentator

pre 3 godine

Ne može jedan klub da ucenjuje ostalih 13 učesnika! Ako misliš da si u pravu, podnesi tužbu u kom sudu hoćeš, zašto ti treba saglasnost druge strane? Ko nije podneo papire za registraciju, odmah izbaciti iz lige pa nek onda ide u Lozanu!

vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal

pre 3 godine

dal ste vi grobari svi nepismeni ili umnimalo?
KAD TUŽIŠ NEKOG,NE TREBA TI NJEGOV PRISTANAK.
Jel država treba da pita onog berberina dal smeju da ga tuže?
ili Ceca Karleušu?
zamajava vas limar samo tako.

Lajavi krelac

pre 3 godine

Jedino pošteno je da se ide u Lozanu. Pa neka oni presude. Realno su najobjektivniji.
A ako Zvezda misli da je u pravu, zašto se plaši međunarodne arbitraže?
(Randy Marsh, 11. septembar 2020 16:16)

A zašto bi se plašili?? Oba kluba igraju ABA već godinama i niko nije imao problema sa tim. Osim sad kad se limar plaši da ga Čovke neće peglati samo sa jednim već sa dva kluba.

neko_objektivan

pre 3 godine

Ovde retko ko ima zavrsenu srednju skolu a svi komentarisu.
Ne mozete vi u Lozanu a niste sve sudove u maticnoj zemlji prosli...tj iscrpeli zadnju mogucnost.
U skladi sa Aba statutom arbitrazni sud je u Zagrebu ( a mogao je biti i u Makedoniji ili sloveniii oli kod nas nije ni bitno ) i dok se on ne kontaktira ne moze se u Lozanu.
Pa ljudi, sud u Strazburu bi bio prenatrpan tuzbama iz celog sveta kad bi se tako preskakale nadleznosti...znaju to dobro u Partizanu ( jer imaju jaku pravnu sluzbu) a znaju i u Zvezdi da ovi prete praznom puskom. DA SU MOGLI, mnooogo ranije bi ovo pitanje potegli ljudi iz kk Partizana, ali pravno gledano nemaju nista...e sad da li moralno ili ispravno...to mozemo da diskutujemo.

Mare

pre 3 godine

Ako Zvezda i FMP nemaju veze jedni sa drugima, zašto ne prihvate sud u Lozani? Čega se plaše?
(Nisam čiko ja!, 11. septembar 2020 16:47)

Zato sto sud u Lozani ne moze sada da presudjuje o tome. Prvo se mora ici na sud u Zagreb koji je nadlezan. Tek posle te presude se moze ici u Lozanu ako neka strana nije zadovoljna.Sud u Lozani sada nema nadleznost za ABA ligu. Svi klubovi su se obavezali da je za eventualne sporove nadlezan sud u Zagrebu i njemu moraju da se obrate.

aca

pre 3 godine

Bio dobar Železnik kad su se redom uzimali Mačvani, Raduljice, Kecmani, Rašići, Petrovići i mnogi drugi. Više je igrača FMP-a bilo u Partizanu nego u Zvezdi, brojke ne lažu. Beše i Tegeltija botovao, pratio i klicao "gospodinu Nebojši" iz one halice. Lepa vremena. Ima ko pamti sve, licemeri mali.
(prijatelj nekih prijatelja, 11. septembar 2020 15:31)

jos da nam objasnis kakve to veze ima sa ovom situacijom.

cosmo

pre 3 godine

...jedan RedBull (gigantska svetska kompanija) ne moze da ima dva tima u LŠ, ali zato mi na Balkanu smo specijalna sorta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (andra, 11. septembar 2020 15:28)

🙂 Dao si odlican primer! Ne moze Red Bull,pa ne moze ni Zvezda.Jedan klub zove Crvena zvezda,a drugi FMP.Kao i u slucaju Red Bull-a.Ako zelite,mozemo i do Lozane,ali pre ce biti da vas Ostoja opet lozi...kao i uvek. 😙🇷🇸 ��⚪

Trula limarija

pre 3 godine

Ako Zvezda i FMP nemaju veze jedni sa drugima, zašto ne prihvate sud u Lozani? Čega se plaše?
(Nisam čiko ja!, 11. septembar 2020 16:47)

Mozda zato sto taj sud nije nadlezan u slucaju ABA lige. Postoji jedan u ZG koji je priznao cak i Partizan.

pravnik

pre 3 godine

Mani te priče o Srpstvu, kao Partizan izbacuje srpski tim i te fore "izdajice srpskog roda" bla bla bla... Ovde je reč o više nego očiglednom sukobu interesa, gde familija Čović vodi dva kluba istovremeno. Gde se igrači, kako se Čoviću prohte, rotiraju iz jednog kluba u drugi. Gde Zvezda ima dve sigurne pobede i pre nego što sezona počne. Zamisli da u primeri u isto vreme igraju Real Madrid i Real Kastilja, ili Barselona i Barselona B... E upravo ovaj slučaj imamo u ABA ligi.
(nije mi jasno, 11. septembar

A gde sibti pronašao da familija Čović vodi dva kluba
Dr. Čović je predsednik KK CZ a u FMP ga nigde nema ni kroz upravu ni u registraciji u APR. Sve lako proverljivo. A da li je zabranjeno da čovek navija za dva, tri kluba? Pa vi ste u fudbalu imali Džombu, Vukadinovića, Vučurevića, Radovanovića koji su bili u UO FK Partizan a bili predsednici ili vlasnici drugih klubova. Imali ste zajedničku upravu sa Igokeom a zvali ste se Partizan Igokea

One night in May

pre 3 godine

U Evroligu ide sampion iz poslednje zavrsene sezone ABA lige...Ako se predstojeca iz bilo kog razloga ne odigra ili ne zavrsi, kao 2019/2020.

Tako da, slobodno neka se Ostoja inati, bice opet Kup Jadranke Barjaktarevic.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

До једног војска никад не стоји. Играти без Партизана. А они нек исправљају криву Дрину.

chupavi

pre 3 godine

Kao sto vec napisa neko, ako nekog tuzis presavijes tabak i ides na sud. Ne treba ti saglasnost tuzenog. Ako u dokumentima i ugovorima ABA lige stoji koji je to sud nadlezan za sporove u istoj zasto bi onda trazili neki treci?

Ako je K Partizan vec potpisao da priznaje jedan sud, a sada trazi drugi, ko garantuje da ce postovati odluke tog drugog suda?

Na kraju krajeva, ova liga je osnovana bez njih i moze bez njih da postoji, ako nece da ucestvuju onda i ne moraju.

moralni gmizavac

pre 3 godine

Ej a ovi sto brane coveka koji je na tudjoj muci uzimao milione, koji i dalje muti sa ovom vlascu su najveci sljam drustva,takvih je uvek bilo. Jadan narod.

Bones

pre 3 godine

Ljudi cinjenica jeste da je FMP filijala Zvezde ali je takodje cinjenica da FMP nije neki jak klub pa da pravi probleme Partizanu i da eventualno pusta Zvezdu.

Ono sto je problem je da Zvezda ima 2 glasa dok ostali imaju po jedan jer interesi FMP-a su interesi Zvezde, kao i dva rotirajuca predsjednika lige. Takodje, rotiranje igraca izmedju ova dva kluba je zaista komedija.

Svi klubovi treba da se bore zajedno da podignu ugled takmicenja jer, to je put do gledalaca pa i do novca. Takodje to bi bio potencijalno i put do jos jednog mjesta u Euro Ligi. Ne postoji takmicenje u profesionalnom sportu gdje se jednom klubu dozvoljavaju 2 sekcije u istom tamicenju.

Za kraj da kazem da nisam maliciozan i da bih bio istog stava da Partizan ima filijalu u Aba ili bilo koji drugi klub.

Kosta

pre 3 godine

Nenormalan klub. To nije isti klub mojih idola iz detinjstva, Danilovića, Divca, Paspalja... Isti je po nazivu samo. Bog neka im je upomoć.

marko992

pre 3 godine

21

Ako ne postoji sukob interesa sud u Lozani će to brzo potvrditi i teraj dalje.
(Maja, 11. septembar 2020 15:54)

Naravno,ne vidim u cemu je problem.
Ne razumem zasto se crveni javljaju kada sve unapred znaju,sve je cisto i regularno.

Dare

pre 3 godine

Na prosloj vesti se neko sprdao o Sudu udruzenog rada (o tome u stvari odlucio Ustavni sud), a ovi se pozivaju na Trgovinski sud u Zagrebu.


Ahahahahahaha

misa87

pre 3 godine

Biće na kraju Partizan izbačen,ili će se praviti nova liga bez Partizana u kojoj bi zvezda imala opet kontrolu i sudije.....dovoljno govori da su se pobunili za situaciju sa fmp i zvezdom samo ljudi iz partizana a ostatak ništa....

Cinik

pre 3 godine

Ovde je sve jasno. Zvezda i FMP ni u kom slucaju nece pristati da sud u Lozani kao sportski sud odluci da li ima sukoba interesa izmedju ova dva klyba. Razlog je prost. Prilikom gostovanja na televiziji TV Prva preposteni Nebojsa Covic je licno naveo da je FMP filijala Zvezde te da imaju veliki broj igraca. Takodje Zvezda vec 6 godina obmanjuje javnostbo svom budzetu jer deo novca koji joj daje Aleksandar Vucic prosledjuje FMP- u i tako kupuje igrace tipa Odzo, Rajt, Davidovac, Nenadic i da ne nabrajam dalje. Partizan gresi sto pokusava da ovo resi preko ABA lige jer je ista u rukama drzavnog vrha Srbije koji je platio Ciboni 2014 godine 2 miliona Eura da odustane od Evrolige. Paryizan rizikuje da bude izbacen iz ABA lige jer je dovoljan samo jedan poziv AV da se to i desi. Kljuc je u zahtevu sudu u Lozani da presudi u ovom slucaju.

NoName

pre 3 godine

Ne smeju na Lozanu...nije li to samo po sebi dokaz da mute?
(pARTizan, 11. septembar 2020 15:34)

Pa ni vi ne smete da tužite, to je dokaz da mlatite praznu slamu. Ovako puštate maglu tipa neće Zvezda da pristane bla bla bla. Ja ako hoću da tužim nekog, ne treba mi njegova saglasnost.

marko992

pre 3 godine

Bio dobar Železnik kad su se redom uzimali Mačvani, Raduljice, Kecmani, Rašići, Petrovići i mnogi drugi. Više je igrača FMP-a bilo u Partizanu nego u Zvezdi, brojke ne lažu. Beše i Tegeltija botovao, pratio i klicao "gospodinu Nebojši" iz one halice. Lepa vremena. Ima ko pamti sve, licemeri mali.
(prijatelj nekih prijatelja, 11. septembar 2020 15:31)

Jadan da ne kazem i jos nesto ,kakav pokusaj.Zeleznik nikom ne smeta,tada kada si nabrajao igrace da li je vasa legenda harala u oba kluba?
Dokle vise mislite da izvrcete stvari.
Samo ne pristajanje na Lozanu sve govori.

nije mi jasno

pre 3 godine

Pa ako zaista nisu izvršene nikakve malverzacije, ako je sve čisto oko vlasničkih struktura FMP-a i Zvezde, odnosno ako zaista nema sukoba interesa, zašto se Čović onda plaši spora pred sudom u Lozani? Ajte lepo pred sud kada nemate šta da sakrijete, pa dokažite svoju nevinost.

zoran ns

pre 3 godine

Prica o tome da ce partizan biti izbacen e nema sanse a da se kriminal uvukao u sve delove sporta i da nikom nista se ne moze to se vidi.Partizan je institucija godinama nas urusavaju jer smo najjace sportsko drustvo na ovim prostorima.

LimarijaOkaSokolova

pre 3 godine

Ako ne postoji sukob interesa sud u Lozani će to brzo potvrditi i teraj dalje.
(Maja, 11. septembar 2020 15:54)

Потписници уговора су уговором дефинисали надлежни суд....

Сад би лимар у Ложану...

Randy Marsh

pre 3 godine

Jedino pošteno je da se ide u Lozanu. Pa neka oni presude. Realno su najobjektivniji.
A ako Zvezda misli da je u pravu, zašto se plaši međunarodne arbitraže?

Ivan

pre 3 godine

ako im se ne svidja istupi iz lige i slucaj resen, svi se slazu a jedan koci, jasno je sta se radi u takvom slucaju pocev od vrtića pa do vojske.

nije mi jasno

pre 3 godine

Партизан минира све у чему није повлашћен. То је рефлекс остао од 1992. и времена Марјановића и Тадића. Спремни су и да један српски клуб избаце из Абе (ФМП), други желе да избаце из Европе (Игокеа, јер им је отказала некадашњу послушност).
(Стара школа, 11. septembar 2020 15:27)

Mani te priče o Srpstvu, kao Partizan izbacuje srpski tim i te fore "izdajice srpskog roda" bla bla bla... Ovde je reč o više nego očiglednom sukobu interesa, gde familija Čović vodi dva kluba istovremeno. Gde se igrači, kako se Čoviću prohte, rotiraju iz jednog kluba u drugi. Gde Zvezda ima dve sigurne pobede i pre nego što sezona počne. Zamisli da u primeri u isto vreme igraju Real Madrid i Real Kastilja, ili Barselona i Barselona B... E upravo ovaj slučaj imamo u ABA ligi.

лицимури

pre 3 godine

занимљиво како се истовремено буне кошаркашки и фудбалски клуб...а док су "доминирали" онда је све било поштено...не разумемо ми то цигањи,то је авангарда

neko iz mase

pre 3 godine

Nije mi jasno zasto je Zvezdi toliko bitno da li igra FMP ili ne?
(Dragan, 11. septembar 2020 15:27)

Pa npr. u startu imas 2 pobede ! Malo li je?

pričajuća glava

pre 3 godine

Pa kako da se odmrsi "Gordijev čvor" kad su na obe strane ljudi koji su jako malo dali ovom sportu i ovoj državi a sa druge strane debelo i bahato se okoristili o istu? Među navijače su posejali mržnju stavljajući ih u službu svojih interesa a kroz saopštenja i dalje talasaju i ostrašćuju na putu do svojih neostvarenih ambicija. Dok god su klubovi državni a funkcioneri političari neće biti boljitka...

Стара школа

pre 3 godine

Партизан минира све у чему није повлашћен. То је рефлекс остао од 1992. и времена Марјановића и Тадића. Спремни су и да један српски клуб избаце из Абе (ФМП), други желе да избаце из Европе (Игокеа, јер им је отказала некадашњу послушност).

andra

pre 3 godine

Bravo! Kao partizanovac, onaj pravi sto ne omalovazava komsije izlizanim forama 100 puta vidjenih, praticu partizan gde god igrao, Evroliga, Evrokup, ABA, ma i srpska liga. Samo slep i neuk covek moze da kaze da partizan ovde izvoljeva, ucestvuju dva tima ciji je glavni covek isti(notorni kriminalac) koji igraju u istoj ligi, menjaju igrace kako stignu. Ni jedni Barselona i Real nmg da imaju svoje B timove u Primeri, jedan RedBull(gigantska svetska kompanija) ne moze da ima dva tima u LŠ, ali zato mi na Balkanu smo specijalna sorta.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Bio dobar Železnik kad su se redom uzimali Mačvani, Raduljice, Kecmani, Rašići, Petrovići i mnogi drugi. Više je igrača FMP-a bilo u Partizanu nego u Zvezdi, brojke ne lažu. Beše i Tegeltija botovao, pratio i klicao "gospodinu Nebojši" iz one halice. Lepa vremena. Ima ko pamti sve, licemeri mali.

Dragan

pre 3 godine

Ne vidim tu neki problem, "uskoci" naredni klub koji po rezultatima to moze. Nebitno je ko remeti propise da li Zvezda, Partizan ili pak neko drugi, neces, "ne svidja ti se drustvo", napolje i slucaj resen.

Goran Loznica

pre 3 godine

Partizan je u pravu, sam protiv svih, svi nas se boje i zato nas i ruše i ovde ali i na prostorima ex-yu zato što smo ubedljivo najbolji i sada i svih vremena. U jugi su svi bili svetlosnim godinama iza nas i jugoplastika i cibona i zvezda, a o ostalima i da ne pričam i zato nas sada svi sabotiraju zato što smo imali ubedljivo najviše trofeja u sfrj od svih košarkaških ekipa.

Milan

pre 3 godine

Ovo isto kao sa VARom. Kome ne odgovara da prihvati nesto sto vidi bolje od "regularnih sudija iz Zagreba" on normalno nece da prihvati to

Bg

pre 3 godine

Kakva crna blokada. Ako SVI klubovi sem Partizana hoce da igraju u Ligi gde su Zvezda i FMP neka se igra liga. Partizan izbaciti i umesto njega klub iz Srbije.

uzročno/posledično

pre 3 godine

Crvena zvezda i FMP nisu prihvatili taj predlog, znači može sud u Zagrebu i balkansko muljanje ali ne može u srcu evrope u Lozani. Jasno i nedvosmisleno su sami sebi žargonski rečeno pucali u nogu, potvrdivši time da sukob interesa zaista postoji.

andra

pre 3 godine

Bravo! Kao partizanovac, onaj pravi sto ne omalovazava komsije izlizanim forama 100 puta vidjenih, praticu partizan gde god igrao, Evroliga, Evrokup, ABA, ma i srpska liga. Samo slep i neuk covek moze da kaze da partizan ovde izvoljeva, ucestvuju dva tima ciji je glavni covek isti(notorni kriminalac) koji igraju u istoj ligi, menjaju igrace kako stignu. Ni jedni Barselona i Real nmg da imaju svoje B timove u Primeri, jedan RedBull(gigantska svetska kompanija) ne moze da ima dva tima u LŠ, ali zato mi na Balkanu smo specijalna sorta.

uzročno/posledično

pre 3 godine

Crvena zvezda i FMP nisu prihvatili taj predlog, znači može sud u Zagrebu i balkansko muljanje ali ne može u srcu evrope u Lozani. Jasno i nedvosmisleno su sami sebi žargonski rečeno pucali u nogu, potvrdivši time da sukob interesa zaista postoji.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Bio dobar Železnik kad su se redom uzimali Mačvani, Raduljice, Kecmani, Rašići, Petrovići i mnogi drugi. Više je igrača FMP-a bilo u Partizanu nego u Zvezdi, brojke ne lažu. Beše i Tegeltija botovao, pratio i klicao "gospodinu Nebojši" iz one halice. Lepa vremena. Ima ko pamti sve, licemeri mali.

neko iz mase

pre 3 godine

Nije mi jasno zasto je Zvezdi toliko bitno da li igra FMP ili ne?
(Dragan, 11. septembar 2020 15:27)

Pa npr. u startu imas 2 pobede ! Malo li je?

Стара школа

pre 3 godine

Партизан минира све у чему није повлашћен. То је рефлекс остао од 1992. и времена Марјановића и Тадића. Спремни су и да један српски клуб избаце из Абе (ФМП), други желе да избаце из Европе (Игокеа, јер им је отказала некадашњу послушност).

nije mi jasno

pre 3 godine

Партизан минира све у чему није повлашћен. То је рефлекс остао од 1992. и времена Марјановића и Тадића. Спремни су и да један српски клуб избаце из Абе (ФМП), други желе да избаце из Европе (Игокеа, јер им је отказала некадашњу послушност).
(Стара школа, 11. septembar 2020 15:27)

Mani te priče o Srpstvu, kao Partizan izbacuje srpski tim i te fore "izdajice srpskog roda" bla bla bla... Ovde je reč o više nego očiglednom sukobu interesa, gde familija Čović vodi dva kluba istovremeno. Gde se igrači, kako se Čoviću prohte, rotiraju iz jednog kluba u drugi. Gde Zvezda ima dve sigurne pobede i pre nego što sezona počne. Zamisli da u primeri u isto vreme igraju Real Madrid i Real Kastilja, ili Barselona i Barselona B... E upravo ovaj slučaj imamo u ABA ligi.

NoName

pre 3 godine

Ne smeju na Lozanu...nije li to samo po sebi dokaz da mute?
(pARTizan, 11. septembar 2020 15:34)

Pa ni vi ne smete da tužite, to je dokaz da mlatite praznu slamu. Ovako puštate maglu tipa neće Zvezda da pristane bla bla bla. Ja ako hoću da tužim nekog, ne treba mi njegova saglasnost.

Bg

pre 3 godine

Kakva crna blokada. Ako SVI klubovi sem Partizana hoce da igraju u Ligi gde su Zvezda i FMP neka se igra liga. Partizan izbaciti i umesto njega klub iz Srbije.

LimarijaOkaSokolova

pre 3 godine

Ako ne postoji sukob interesa sud u Lozani će to brzo potvrditi i teraj dalje.
(Maja, 11. septembar 2020 15:54)

Потписници уговора су уговором дефинисали надлежни суд....

Сад би лимар у Ложану...

moralni gmizavac

pre 3 godine

Ej a ovi sto brane coveka koji je na tudjoj muci uzimao milione, koji i dalje muti sa ovom vlascu su najveci sljam drustva,takvih je uvek bilo. Jadan narod.

Goran Loznica

pre 3 godine

Partizan je u pravu, sam protiv svih, svi nas se boje i zato nas i ruše i ovde ali i na prostorima ex-yu zato što smo ubedljivo najbolji i sada i svih vremena. U jugi su svi bili svetlosnim godinama iza nas i jugoplastika i cibona i zvezda, a o ostalima i da ne pričam i zato nas sada svi sabotiraju zato što smo imali ubedljivo najviše trofeja u sfrj od svih košarkaških ekipa.

Dragan

pre 3 godine

Ne vidim tu neki problem, "uskoci" naredni klub koji po rezultatima to moze. Nebitno je ko remeti propise da li Zvezda, Partizan ili pak neko drugi, neces, "ne svidja ti se drustvo", napolje i slucaj resen.

chupavi

pre 3 godine

Kao sto vec napisa neko, ako nekog tuzis presavijes tabak i ides na sud. Ne treba ti saglasnost tuzenog. Ako u dokumentima i ugovorima ABA lige stoji koji je to sud nadlezan za sporove u istoj zasto bi onda trazili neki treci?

Ako je K Partizan vec potpisao da priznaje jedan sud, a sada trazi drugi, ko garantuje da ce postovati odluke tog drugog suda?

Na kraju krajeva, ova liga je osnovana bez njih i moze bez njih da postoji, ako nece da ucestvuju onda i ne moraju.

Trula limarija

pre 3 godine

Ako Zvezda i FMP nemaju veze jedni sa drugima, zašto ne prihvate sud u Lozani? Čega se plaše?
(Nisam čiko ja!, 11. septembar 2020 16:47)

Mozda zato sto taj sud nije nadlezan u slucaju ABA lige. Postoji jedan u ZG koji je priznao cak i Partizan.

Cinik

pre 3 godine

Ovde je sve jasno. Zvezda i FMP ni u kom slucaju nece pristati da sud u Lozani kao sportski sud odluci da li ima sukoba interesa izmedju ova dva klyba. Razlog je prost. Prilikom gostovanja na televiziji TV Prva preposteni Nebojsa Covic je licno naveo da je FMP filijala Zvezde te da imaju veliki broj igraca. Takodje Zvezda vec 6 godina obmanjuje javnostbo svom budzetu jer deo novca koji joj daje Aleksandar Vucic prosledjuje FMP- u i tako kupuje igrace tipa Odzo, Rajt, Davidovac, Nenadic i da ne nabrajam dalje. Partizan gresi sto pokusava da ovo resi preko ABA lige jer je ista u rukama drzavnog vrha Srbije koji je platio Ciboni 2014 godine 2 miliona Eura da odustane od Evrolige. Paryizan rizikuje da bude izbacen iz ABA lige jer je dovoljan samo jedan poziv AV da se to i desi. Kljuc je u zahtevu sudu u Lozani da presudi u ovom slucaju.

cosmo

pre 3 godine

Czv i fmp pale i uništavaju sva dokumenta kao pred krajem drugog sv rata kada su se spaljivala sva dokumenta da ne ostane pisani dokaz ko je s kim sarađivao.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milos_no6, 11. septembar 2020 18:25)

😂😂😂 Ahahaha! Pa,ti si puk'o,brate! 😂

лицимури

pre 3 godine

занимљиво како се истовремено буне кошаркашки и фудбалски клуб...а док су "доминирали" онда је све било поштено...не разумемо ми то цигањи,то је авангарда

Ivan

pre 3 godine

KK Partizan je pred gasenjem, sa dugom od preko 7 miliona €. Pri tom, ne postoji nacin na koji taj dug moze da se umanji ( ne igra Evro ligu, nema navijaca na tribinama,...). Kockali su se prosle godine i na zalost po nih, izgubili. Sada je ovo samo ocajnicki pokusaj da se sa sustinskog problema, paznja prebaci na nesto drugo. Bilo kako bilo, zeleli ste da ugasite Zvezdu, ponovo niste uspeli u pokusaju i sada vam dolaze racuni na naplatu. Svakom po zasluzi.

Milan

pre 3 godine

Ovo isto kao sa VARom. Kome ne odgovara da prihvati nesto sto vidi bolje od "regularnih sudija iz Zagreba" on normalno nece da prihvati to

NoName

pre 3 godine

jedan RedBull (gigantska svetska kompanija) ne moze da ima dva tima u LŠ, ali zato mi na Balkanu smo specijalna sorta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (andra, 11. septembar 2020 15:28)

Obraza bez. Red Bul Salcburg i RB Lajpcig su igrali U ISTOJ GRUPI u Evropi.

One night in May

pre 3 godine

U Evroligu ide sampion iz poslednje zavrsene sezone ABA lige...Ako se predstojeca iz bilo kog razloga ne odigra ili ne zavrsi, kao 2019/2020.

Tako da, slobodno neka se Ostoja inati, bice opet Kup Jadranke Barjaktarevic.

Bones

pre 3 godine

Ljudi cinjenica jeste da je FMP filijala Zvezde ali je takodje cinjenica da FMP nije neki jak klub pa da pravi probleme Partizanu i da eventualno pusta Zvezdu.

Ono sto je problem je da Zvezda ima 2 glasa dok ostali imaju po jedan jer interesi FMP-a su interesi Zvezde, kao i dva rotirajuca predsjednika lige. Takodje, rotiranje igraca izmedju ova dva kluba je zaista komedija.

Svi klubovi treba da se bore zajedno da podignu ugled takmicenja jer, to je put do gledalaca pa i do novca. Takodje to bi bio potencijalno i put do jos jednog mjesta u Euro Ligi. Ne postoji takmicenje u profesionalnom sportu gdje se jednom klubu dozvoljavaju 2 sekcije u istom tamicenju.

Za kraj da kazem da nisam maliciozan i da bih bio istog stava da Partizan ima filijalu u Aba ili bilo koji drugi klub.

Mare

pre 3 godine

Ako Zvezda i FMP nemaju veze jedni sa drugima, zašto ne prihvate sud u Lozani? Čega se plaše?
(Nisam čiko ja!, 11. septembar 2020 16:47)

Zato sto sud u Lozani ne moze sada da presudjuje o tome. Prvo se mora ici na sud u Zagreb koji je nadlezan. Tek posle te presude se moze ici u Lozanu ako neka strana nije zadovoljna.Sud u Lozani sada nema nadleznost za ABA ligu. Svi klubovi su se obavezali da je za eventualne sporove nadlezan sud u Zagrebu i njemu moraju da se obrate.

Joca

pre 3 godine

Na prosloj vesti se neko sprdao o Sudu udruzenog rada (o tome u stvari odlucio Ustavni sud), a ovi se pozivaju na Trgovinski sud u Zagrebu.


Ahahahahahaha
(Dare, 11. septembar 2020 16:24)

Al si zveknuo i jos se smejes???

1. FIFA i UEFA ne priznaju odluke organa koje nisu deo UEFA i FIFA. Svi klubovi clanovi su to prihvatili, tako da vama UEFA i FIFA ne priznaju tu titulu, a to sto je vi svojatate nije moj problem.
2. Ustavni sud se nije time bavio, nego je odluku doneo Sud udruzenog rada koji cak nije imao nadleznost da se time bavi ni po domacem zakonodavstvu.
3. Statut ABA i ugovor o osnivanju ABA definisu nadlezni sud i to nije sud u Lozani. Nije sporno da bi sud u Lozani doneo pravu odluku, sporan je presedan kojim Ostoja pokusava prekrsi osnivacki ugovor ABA lige. Ostojici znaju da im za to sledi penal, zato i nisu pokrenuli spor nego traze da ih Crvena Zvezda podrzi u krsenju ugovora.

Zasto bi Crvena Zvezda ucestvovala u krsenju odredbi ugovora?

E a sad prospi malo brasna na pod pa se smej, jer verujem da me nisi razumeo, ali bih voleo bar da ti bude lepo....

nije mi jasno

pre 3 godine

Pa ako zaista nisu izvršene nikakve malverzacije, ako je sve čisto oko vlasničkih struktura FMP-a i Zvezde, odnosno ako zaista nema sukoba interesa, zašto se Čović onda plaši spora pred sudom u Lozani? Ajte lepo pred sud kada nemate šta da sakrijete, pa dokažite svoju nevinost.

vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal

pre 3 godine

dal ste vi grobari svi nepismeni ili umnimalo?
KAD TUŽIŠ NEKOG,NE TREBA TI NJEGOV PRISTANAK.
Jel država treba da pita onog berberina dal smeju da ga tuže?
ili Ceca Karleušu?
zamajava vas limar samo tako.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

До једног војска никад не стоји. Играти без Партизана. А они нек исправљају криву Дрину.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Ovde su kljucna dva pitanja. Prvo, zasto Partizanu smeta da se postupak koji sami iniciraju vodi pred sudom u Zagrebu prema pravilniku ABA? I drugo, ako vec Partizan zeli da vodi postupak pred sudom u Lozani, zasto ne pokrene isti?

Randy Marsh

pre 3 godine

Jedino pošteno je da se ide u Lozanu. Pa neka oni presude. Realno su najobjektivniji.
A ako Zvezda misli da je u pravu, zašto se plaši međunarodne arbitraže?

Ivan

pre 3 godine

ako im se ne svidja istupi iz lige i slucaj resen, svi se slazu a jedan koci, jasno je sta se radi u takvom slucaju pocev od vrtića pa do vojske.

vaxilar

pre 3 godine

Mani te priče o Srpstvu, kao Partizan izbacuje srpski tim i te fore "izdajice srpskog roda" bla bla bla... Ovde je reč o više nego očiglednom sukobu interesa, gde familija Čović vodi dva kluba istovremeno. Gde se igrači, kako se Čoviću prohte, rotiraju iz jednog kluba u drugi. Gde Zvezda ima dve sigurne pobede i pre nego što sezona počne. Zamisli da u primeri u isto vreme igraju Real Madrid i Real Kastilja, ili Barselona i Barselona B... E upravo ovaj slučaj imamo u ABA ligi.
(nije mi jasno, 11. septembar 2020 16:54)

Pa tuzite nas vise pa da zavrsimo

Komentator

pre 3 godine

Ne može jedan klub da ucenjuje ostalih 13 učesnika! Ako misliš da si u pravu, podnesi tužbu u kom sudu hoćeš, zašto ti treba saglasnost druge strane? Ko nije podneo papire za registraciju, odmah izbaciti iz lige pa nek onda ide u Lozanu!

Kosta

pre 3 godine

Nenormalan klub. To nije isti klub mojih idola iz detinjstva, Danilovića, Divca, Paspalja... Isti je po nazivu samo. Bog neka im je upomoć.

pravnik

pre 3 godine

Mani te priče o Srpstvu, kao Partizan izbacuje srpski tim i te fore "izdajice srpskog roda" bla bla bla... Ovde je reč o više nego očiglednom sukobu interesa, gde familija Čović vodi dva kluba istovremeno. Gde se igrači, kako se Čoviću prohte, rotiraju iz jednog kluba u drugi. Gde Zvezda ima dve sigurne pobede i pre nego što sezona počne. Zamisli da u primeri u isto vreme igraju Real Madrid i Real Kastilja, ili Barselona i Barselona B... E upravo ovaj slučaj imamo u ABA ligi.
(nije mi jasno, 11. septembar

A gde sibti pronašao da familija Čović vodi dva kluba
Dr. Čović je predsednik KK CZ a u FMP ga nigde nema ni kroz upravu ni u registraciji u APR. Sve lako proverljivo. A da li je zabranjeno da čovek navija za dva, tri kluba? Pa vi ste u fudbalu imali Džombu, Vukadinovića, Vučurevića, Radovanovića koji su bili u UO FK Partizan a bili predsednici ili vlasnici drugih klubova. Imali ste zajedničku upravu sa Igokeom a zvali ste se Partizan Igokea

Lajavi krelac

pre 3 godine

Jedino pošteno je da se ide u Lozanu. Pa neka oni presude. Realno su najobjektivniji.
A ako Zvezda misli da je u pravu, zašto se plaši međunarodne arbitraže?
(Randy Marsh, 11. septembar 2020 16:16)

A zašto bi se plašili?? Oba kluba igraju ABA već godinama i niko nije imao problema sa tim. Osim sad kad se limar plaši da ga Čovke neće peglati samo sa jednim već sa dva kluba.

marko992

pre 3 godine

Bio dobar Železnik kad su se redom uzimali Mačvani, Raduljice, Kecmani, Rašići, Petrovići i mnogi drugi. Više je igrača FMP-a bilo u Partizanu nego u Zvezdi, brojke ne lažu. Beše i Tegeltija botovao, pratio i klicao "gospodinu Nebojši" iz one halice. Lepa vremena. Ima ko pamti sve, licemeri mali.
(prijatelj nekih prijatelja, 11. septembar 2020 15:31)

Jadan da ne kazem i jos nesto ,kakav pokusaj.Zeleznik nikom ne smeta,tada kada si nabrajao igrace da li je vasa legenda harala u oba kluba?
Dokle vise mislite da izvrcete stvari.
Samo ne pristajanje na Lozanu sve govori.

nemi posmatrač

pre 3 godine

@moralni gmizavac

E jednom da se složim sa tobom.

Okrpio si Ostoju svaka ti čast...ni mi Cigani ga bolje ne bi opisali a posebno mi se sviđa "oni koji ga podržavaju su dno društva"...

vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal

pre 3 godine

pogledati intervju Bajića, trenera igokee povodom partizai evog otkazivanja učešća na turniru i utakmice sa njima.
a pripremanja kluža za kvalifikacije protiv igokee.
sve rade protiv srpskih klubova.

neko_objektivan

pre 3 godine

Ovde retko ko ima zavrsenu srednju skolu a svi komentarisu.
Ne mozete vi u Lozanu a niste sve sudove u maticnoj zemlji prosli...tj iscrpeli zadnju mogucnost.
U skladi sa Aba statutom arbitrazni sud je u Zagrebu ( a mogao je biti i u Makedoniji ili sloveniii oli kod nas nije ni bitno ) i dok se on ne kontaktira ne moze se u Lozanu.
Pa ljudi, sud u Strazburu bi bio prenatrpan tuzbama iz celog sveta kad bi se tako preskakale nadleznosti...znaju to dobro u Partizanu ( jer imaju jaku pravnu sluzbu) a znaju i u Zvezdi da ovi prete praznom puskom. DA SU MOGLI, mnooogo ranije bi ovo pitanje potegli ljudi iz kk Partizana, ali pravno gledano nemaju nista...e sad da li moralno ili ispravno...to mozemo da diskutujemo.

Dare

pre 3 godine

Na prosloj vesti se neko sprdao o Sudu udruzenog rada (o tome u stvari odlucio Ustavni sud), a ovi se pozivaju na Trgovinski sud u Zagrebu.


Ahahahahahaha

pričajuća glava

pre 3 godine

Pa kako da se odmrsi "Gordijev čvor" kad su na obe strane ljudi koji su jako malo dali ovom sportu i ovoj državi a sa druge strane debelo i bahato se okoristili o istu? Među navijače su posejali mržnju stavljajući ih u službu svojih interesa a kroz saopštenja i dalje talasaju i ostrašćuju na putu do svojih neostvarenih ambicija. Dok god su klubovi državni a funkcioneri političari neće biti boljitka...

алекса

pre 3 godine

Nikakvog sukoba interesa nema. Drugo, ako vam se ne igra ABA liga, idite. Lično bih to voleo. ABA liga bi bez vas bila sasvim dobro takmičenje. Niko vas tamo nikada nije ni zvao. Sami ste se ugurali putem političkih veza. Pa zna se iz vremena ex Ju ko ste i šta ste i škoji "bagaž" sa sobom nosite. Igrajte KLS tamo možete da vršljate kao što ste navikli. Ko je vama kriv što gubite od FMP!? Argumenti su im da su Zvezda i FMP odigrali 20ak utakmica i FMP nije pobedio Zvezdu!? Smešno. Smeta im što je predsednik FMP istovremeno zastupnik i Zvezde u KLS. Pa to se rešava sa KLS. Smeta vam poslovni odnos FMP i Zvezde i to što FMP od Zvezde ne naplaćuje obeštećenje? Da li je vama Mladost Zemun naplatila obeštećenje za onog Amrikanca? Naravno da nije, vi ste klub koji nikada u istoriji nije platio nikome jedan dinar. Ko je ugurao Mladost iz Zemuna u ABA ligu? Po kom osnovu!? Licemerju samozvane tzv. "institucije" nema kraja. Kad nisu prvi i kad ne igraju El, "ništa ne valja". U suprotnom to je liga odmah ispod NBA.

aca

pre 3 godine

Bio dobar Železnik kad su se redom uzimali Mačvani, Raduljice, Kecmani, Rašići, Petrovići i mnogi drugi. Više je igrača FMP-a bilo u Partizanu nego u Zvezdi, brojke ne lažu. Beše i Tegeltija botovao, pratio i klicao "gospodinu Nebojši" iz one halice. Lepa vremena. Ima ko pamti sve, licemeri mali.
(prijatelj nekih prijatelja, 11. septembar 2020 15:31)

jos da nam objasnis kakve to veze ima sa ovom situacijom.

marko992

pre 3 godine

21

Ako ne postoji sukob interesa sud u Lozani će to brzo potvrditi i teraj dalje.
(Maja, 11. septembar 2020 15:54)

Naravno,ne vidim u cemu je problem.
Ne razumem zasto se crveni javljaju kada sve unapred znaju,sve je cisto i regularno.

zoran ns

pre 3 godine

Prica o tome da ce partizan biti izbacen e nema sanse a da se kriminal uvukao u sve delove sporta i da nikom nista se ne moze to se vidi.Partizan je institucija godinama nas urusavaju jer smo najjace sportsko drustvo na ovim prostorima.

milos_no6

pre 3 godine

Czv i fmp pale i uništavaju sva dokumenta kao pred krajem drugog sv rata kada su se spaljivala sva dokumenta da ne ostane pisani dokaz ko je s kim sarađivao.

misa87

pre 3 godine

Biće na kraju Partizan izbačen,ili će se praviti nova liga bez Partizana u kojoj bi zvezda imala opet kontrolu i sudije.....dovoljno govori da su se pobunili za situaciju sa fmp i zvezdom samo ljudi iz partizana a ostatak ništa....

cosmo

pre 3 godine

...jedan RedBull (gigantska svetska kompanija) ne moze da ima dva tima u LŠ, ali zato mi na Balkanu smo specijalna sorta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (andra, 11. septembar 2020 15:28)

🙂 Dao si odlican primer! Ne moze Red Bull,pa ne moze ni Zvezda.Jedan klub zove Crvena zvezda,a drugi FMP.Kao i u slucaju Red Bull-a.Ako zelite,mozemo i do Lozane,ali pre ce biti da vas Ostoja opet lozi...kao i uvek. 😙🇷🇸 ��⚪

Hrkhrk

pre 3 godine

Ljudi,
Kako je Man.City tuzio Uefu sudu u Lozani i dobio spor a nije uložio žalbu na presudu uefi.Sad Uefa mora da poštuje odluku i da isplati obeštećenje City koje je on uzgred dao u humanitarne svrhe.Samo sud u Lozani i nista vise a četvrti klub iz Srbije nek bude bilo koji.

Bane

pre 3 godine

meni se čini da su čelnici KK Partizan shvatili da neće u bliskoj budućnosti omirisati evroligu, pa idu logikom - ako nema mesta za nas neće biti ni za koga! Drugačijeg objašnjenja nema zašto su se svega ovoga setili sada a ne godinama unazad, obzirom da se situacija nije menjala u pogledu onoga što im smeta!

manage a krompir

pre 3 godine

Ma kakvi sudovi... kakve Lozane!
Grobari znaju da u stvari prete praznom puskom. Oni i da tuze i dobiju u Lozani, Covic ce da postavi moju babu u Fmp i prica zavrsena.
Sah mat, limari!

Dare

pre 3 godine

(Joca, 11. septembar 2020 19:38)

1. Naravno da prihvataju, mozes videti sajt UEFA-e i istoriju Partizana i tu titulu navedenu kao Partizanovu.
2. Ni ovo nije tacno, ne izmisljaj. Ustavni sud je na kraju doneo konacnu odluku.
3. Kao sto je neko rekao, Trgovinski sud ne moze da odluci o sukobu interesa, za to je zaduzen sud u Lozani kao krajnji autoritet u sportskim pitanjima.

Nauci malo istoriju, pravo i pravopis. Pise se Crvena zvezda, ne znas ni ime kluba kako ti se pise, a pokusavas da diskutujes o pitanjima u koja se ocigledno ne razumes.

I na kraju, ti ocigledno ne znas sa kime si pokusao da imas diskusiju. Mora to mnogo bolje...

Стара школа

pre 3 godine

Партизан минира све у чему није повлашћен. То је рефлекс остао од 1992. и времена Марјановића и Тадића. Спремни су и да један српски клуб избаце из Абе (ФМП), други желе да избаце из Европе (Игокеа, јер им је отказала некадашњу послушност).

andra

pre 3 godine

Bravo! Kao partizanovac, onaj pravi sto ne omalovazava komsije izlizanim forama 100 puta vidjenih, praticu partizan gde god igrao, Evroliga, Evrokup, ABA, ma i srpska liga. Samo slep i neuk covek moze da kaze da partizan ovde izvoljeva, ucestvuju dva tima ciji je glavni covek isti(notorni kriminalac) koji igraju u istoj ligi, menjaju igrace kako stignu. Ni jedni Barselona i Real nmg da imaju svoje B timove u Primeri, jedan RedBull(gigantska svetska kompanija) ne moze da ima dva tima u LŠ, ali zato mi na Balkanu smo specijalna sorta.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

Bio dobar Železnik kad su se redom uzimali Mačvani, Raduljice, Kecmani, Rašići, Petrovići i mnogi drugi. Više je igrača FMP-a bilo u Partizanu nego u Zvezdi, brojke ne lažu. Beše i Tegeltija botovao, pratio i klicao "gospodinu Nebojši" iz one halice. Lepa vremena. Ima ko pamti sve, licemeri mali.

Goran Loznica

pre 3 godine

Partizan je u pravu, sam protiv svih, svi nas se boje i zato nas i ruše i ovde ali i na prostorima ex-yu zato što smo ubedljivo najbolji i sada i svih vremena. U jugi su svi bili svetlosnim godinama iza nas i jugoplastika i cibona i zvezda, a o ostalima i da ne pričam i zato nas sada svi sabotiraju zato što smo imali ubedljivo najviše trofeja u sfrj od svih košarkaških ekipa.

Bg

pre 3 godine

Kakva crna blokada. Ako SVI klubovi sem Partizana hoce da igraju u Ligi gde su Zvezda i FMP neka se igra liga. Partizan izbaciti i umesto njega klub iz Srbije.

nije mi jasno

pre 3 godine

Партизан минира све у чему није повлашћен. То је рефлекс остао од 1992. и времена Марјановића и Тадића. Спремни су и да један српски клуб избаце из Абе (ФМП), други желе да избаце из Европе (Игокеа, јер им је отказала некадашњу послушност).
(Стара школа, 11. septembar 2020 15:27)

Mani te priče o Srpstvu, kao Partizan izbacuje srpski tim i te fore "izdajice srpskog roda" bla bla bla... Ovde je reč o više nego očiglednom sukobu interesa, gde familija Čović vodi dva kluba istovremeno. Gde se igrači, kako se Čoviću prohte, rotiraju iz jednog kluba u drugi. Gde Zvezda ima dve sigurne pobede i pre nego što sezona počne. Zamisli da u primeri u isto vreme igraju Real Madrid i Real Kastilja, ili Barselona i Barselona B... E upravo ovaj slučaj imamo u ABA ligi.

uzročno/posledično

pre 3 godine

Crvena zvezda i FMP nisu prihvatili taj predlog, znači može sud u Zagrebu i balkansko muljanje ali ne može u srcu evrope u Lozani. Jasno i nedvosmisleno su sami sebi žargonski rečeno pucali u nogu, potvrdivši time da sukob interesa zaista postoji.

neko iz mase

pre 3 godine

Nije mi jasno zasto je Zvezdi toliko bitno da li igra FMP ili ne?
(Dragan, 11. septembar 2020 15:27)

Pa npr. u startu imas 2 pobede ! Malo li je?

Cinik

pre 3 godine

Ovde je sve jasno. Zvezda i FMP ni u kom slucaju nece pristati da sud u Lozani kao sportski sud odluci da li ima sukoba interesa izmedju ova dva klyba. Razlog je prost. Prilikom gostovanja na televiziji TV Prva preposteni Nebojsa Covic je licno naveo da je FMP filijala Zvezde te da imaju veliki broj igraca. Takodje Zvezda vec 6 godina obmanjuje javnostbo svom budzetu jer deo novca koji joj daje Aleksandar Vucic prosledjuje FMP- u i tako kupuje igrace tipa Odzo, Rajt, Davidovac, Nenadic i da ne nabrajam dalje. Partizan gresi sto pokusava da ovo resi preko ABA lige jer je ista u rukama drzavnog vrha Srbije koji je platio Ciboni 2014 godine 2 miliona Eura da odustane od Evrolige. Paryizan rizikuje da bude izbacen iz ABA lige jer je dovoljan samo jedan poziv AV da se to i desi. Kljuc je u zahtevu sudu u Lozani da presudi u ovom slucaju.

Ivan

pre 3 godine

KK Partizan je pred gasenjem, sa dugom od preko 7 miliona €. Pri tom, ne postoji nacin na koji taj dug moze da se umanji ( ne igra Evro ligu, nema navijaca na tribinama,...). Kockali su se prosle godine i na zalost po nih, izgubili. Sada je ovo samo ocajnicki pokusaj da se sa sustinskog problema, paznja prebaci na nesto drugo. Bilo kako bilo, zeleli ste da ugasite Zvezdu, ponovo niste uspeli u pokusaju i sada vam dolaze racuni na naplatu. Svakom po zasluzi.

лицимури

pre 3 godine

занимљиво како се истовремено буне кошаркашки и фудбалски клуб...а док су "доминирали" онда је све било поштено...не разумемо ми то цигањи,то је авангарда

marko992

pre 3 godine

Bio dobar Železnik kad su se redom uzimali Mačvani, Raduljice, Kecmani, Rašići, Petrovići i mnogi drugi. Više je igrača FMP-a bilo u Partizanu nego u Zvezdi, brojke ne lažu. Beše i Tegeltija botovao, pratio i klicao "gospodinu Nebojši" iz one halice. Lepa vremena. Ima ko pamti sve, licemeri mali.
(prijatelj nekih prijatelja, 11. septembar 2020 15:31)

Jadan da ne kazem i jos nesto ,kakav pokusaj.Zeleznik nikom ne smeta,tada kada si nabrajao igrace da li je vasa legenda harala u oba kluba?
Dokle vise mislite da izvrcete stvari.
Samo ne pristajanje na Lozanu sve govori.

Dragan

pre 3 godine

Ne vidim tu neki problem, "uskoci" naredni klub koji po rezultatima to moze. Nebitno je ko remeti propise da li Zvezda, Partizan ili pak neko drugi, neces, "ne svidja ti se drustvo", napolje i slucaj resen.

Kosta

pre 3 godine

Nenormalan klub. To nije isti klub mojih idola iz detinjstva, Danilovića, Divca, Paspalja... Isti je po nazivu samo. Bog neka im je upomoć.

nije mi jasno

pre 3 godine

Pa ako zaista nisu izvršene nikakve malverzacije, ako je sve čisto oko vlasničkih struktura FMP-a i Zvezde, odnosno ako zaista nema sukoba interesa, zašto se Čović onda plaši spora pred sudom u Lozani? Ajte lepo pred sud kada nemate šta da sakrijete, pa dokažite svoju nevinost.

Randy Marsh

pre 3 godine

Jedino pošteno je da se ide u Lozanu. Pa neka oni presude. Realno su najobjektivniji.
A ako Zvezda misli da je u pravu, zašto se plaši međunarodne arbitraže?

zoran ns

pre 3 godine

Prica o tome da ce partizan biti izbacen e nema sanse a da se kriminal uvukao u sve delove sporta i da nikom nista se ne moze to se vidi.Partizan je institucija godinama nas urusavaju jer smo najjace sportsko drustvo na ovim prostorima.

Milan

pre 3 godine

Ovo isto kao sa VARom. Kome ne odgovara da prihvati nesto sto vidi bolje od "regularnih sudija iz Zagreba" on normalno nece da prihvati to

moralni gmizavac

pre 3 godine

Ej a ovi sto brane coveka koji je na tudjoj muci uzimao milione, koji i dalje muti sa ovom vlascu su najveci sljam drustva,takvih je uvek bilo. Jadan narod.

LimarijaOkaSokolova

pre 3 godine

Ako ne postoji sukob interesa sud u Lozani će to brzo potvrditi i teraj dalje.
(Maja, 11. septembar 2020 15:54)

Потписници уговора су уговором дефинисали надлежни суд....

Сад би лимар у Ложану...

алекса

pre 3 godine

Nikakvog sukoba interesa nema. Drugo, ako vam se ne igra ABA liga, idite. Lično bih to voleo. ABA liga bi bez vas bila sasvim dobro takmičenje. Niko vas tamo nikada nije ni zvao. Sami ste se ugurali putem političkih veza. Pa zna se iz vremena ex Ju ko ste i šta ste i škoji "bagaž" sa sobom nosite. Igrajte KLS tamo možete da vršljate kao što ste navikli. Ko je vama kriv što gubite od FMP!? Argumenti su im da su Zvezda i FMP odigrali 20ak utakmica i FMP nije pobedio Zvezdu!? Smešno. Smeta im što je predsednik FMP istovremeno zastupnik i Zvezde u KLS. Pa to se rešava sa KLS. Smeta vam poslovni odnos FMP i Zvezde i to što FMP od Zvezde ne naplaćuje obeštećenje? Da li je vama Mladost Zemun naplatila obeštećenje za onog Amrikanca? Naravno da nije, vi ste klub koji nikada u istoriji nije platio nikome jedan dinar. Ko je ugurao Mladost iz Zemuna u ABA ligu? Po kom osnovu!? Licemerju samozvane tzv. "institucije" nema kraja. Kad nisu prvi i kad ne igraju El, "ništa ne valja". U suprotnom to je liga odmah ispod NBA.

Dare

pre 3 godine

Na prosloj vesti se neko sprdao o Sudu udruzenog rada (o tome u stvari odlucio Ustavni sud), a ovi se pozivaju na Trgovinski sud u Zagrebu.


Ahahahahahaha

NoName

pre 3 godine

Ne smeju na Lozanu...nije li to samo po sebi dokaz da mute?
(pARTizan, 11. septembar 2020 15:34)

Pa ni vi ne smete da tužite, to je dokaz da mlatite praznu slamu. Ovako puštate maglu tipa neće Zvezda da pristane bla bla bla. Ja ako hoću da tužim nekog, ne treba mi njegova saglasnost.

Trula limarija

pre 3 godine

Ako Zvezda i FMP nemaju veze jedni sa drugima, zašto ne prihvate sud u Lozani? Čega se plaše?
(Nisam čiko ja!, 11. septembar 2020 16:47)

Mozda zato sto taj sud nije nadlezan u slucaju ABA lige. Postoji jedan u ZG koji je priznao cak i Partizan.

Bones

pre 3 godine

Ljudi cinjenica jeste da je FMP filijala Zvezde ali je takodje cinjenica da FMP nije neki jak klub pa da pravi probleme Partizanu i da eventualno pusta Zvezdu.

Ono sto je problem je da Zvezda ima 2 glasa dok ostali imaju po jedan jer interesi FMP-a su interesi Zvezde, kao i dva rotirajuca predsjednika lige. Takodje, rotiranje igraca izmedju ova dva kluba je zaista komedija.

Svi klubovi treba da se bore zajedno da podignu ugled takmicenja jer, to je put do gledalaca pa i do novca. Takodje to bi bio potencijalno i put do jos jednog mjesta u Euro Ligi. Ne postoji takmicenje u profesionalnom sportu gdje se jednom klubu dozvoljavaju 2 sekcije u istom tamicenju.

Za kraj da kazem da nisam maliciozan i da bih bio istog stava da Partizan ima filijalu u Aba ili bilo koji drugi klub.

misa87

pre 3 godine

Biće na kraju Partizan izbačen,ili će se praviti nova liga bez Partizana u kojoj bi zvezda imala opet kontrolu i sudije.....dovoljno govori da su se pobunili za situaciju sa fmp i zvezdom samo ljudi iz partizana a ostatak ništa....

milos_no6

pre 3 godine

Czv i fmp pale i uništavaju sva dokumenta kao pred krajem drugog sv rata kada su se spaljivala sva dokumenta da ne ostane pisani dokaz ko je s kim sarađivao.

marko992

pre 3 godine

21

Ako ne postoji sukob interesa sud u Lozani će to brzo potvrditi i teraj dalje.
(Maja, 11. septembar 2020 15:54)

Naravno,ne vidim u cemu je problem.
Ne razumem zasto se crveni javljaju kada sve unapred znaju,sve je cisto i regularno.

One night in May

pre 3 godine

U Evroligu ide sampion iz poslednje zavrsene sezone ABA lige...Ako se predstojeca iz bilo kog razloga ne odigra ili ne zavrsi, kao 2019/2020.

Tako da, slobodno neka se Ostoja inati, bice opet Kup Jadranke Barjaktarevic.

Hrkhrk

pre 3 godine

Ljudi,
Kako je Man.City tuzio Uefu sudu u Lozani i dobio spor a nije uložio žalbu na presudu uefi.Sad Uefa mora da poštuje odluku i da isplati obeštećenje City koje je on uzgred dao u humanitarne svrhe.Samo sud u Lozani i nista vise a četvrti klub iz Srbije nek bude bilo koji.

pravnik

pre 3 godine

Mani te priče o Srpstvu, kao Partizan izbacuje srpski tim i te fore "izdajice srpskog roda" bla bla bla... Ovde je reč o više nego očiglednom sukobu interesa, gde familija Čović vodi dva kluba istovremeno. Gde se igrači, kako se Čoviću prohte, rotiraju iz jednog kluba u drugi. Gde Zvezda ima dve sigurne pobede i pre nego što sezona počne. Zamisli da u primeri u isto vreme igraju Real Madrid i Real Kastilja, ili Barselona i Barselona B... E upravo ovaj slučaj imamo u ABA ligi.
(nije mi jasno, 11. septembar

A gde sibti pronašao da familija Čović vodi dva kluba
Dr. Čović je predsednik KK CZ a u FMP ga nigde nema ni kroz upravu ni u registraciji u APR. Sve lako proverljivo. A da li je zabranjeno da čovek navija za dva, tri kluba? Pa vi ste u fudbalu imali Džombu, Vukadinovića, Vučurevića, Radovanovića koji su bili u UO FK Partizan a bili predsednici ili vlasnici drugih klubova. Imali ste zajedničku upravu sa Igokeom a zvali ste se Partizan Igokea

chupavi

pre 3 godine

Kao sto vec napisa neko, ako nekog tuzis presavijes tabak i ides na sud. Ne treba ti saglasnost tuzenog. Ako u dokumentima i ugovorima ABA lige stoji koji je to sud nadlezan za sporove u istoj zasto bi onda trazili neki treci?

Ako je K Partizan vec potpisao da priznaje jedan sud, a sada trazi drugi, ko garantuje da ce postovati odluke tog drugog suda?

Na kraju krajeva, ova liga je osnovana bez njih i moze bez njih da postoji, ako nece da ucestvuju onda i ne moraju.

aca

pre 3 godine

Bio dobar Železnik kad su se redom uzimali Mačvani, Raduljice, Kecmani, Rašići, Petrovići i mnogi drugi. Više je igrača FMP-a bilo u Partizanu nego u Zvezdi, brojke ne lažu. Beše i Tegeltija botovao, pratio i klicao "gospodinu Nebojši" iz one halice. Lepa vremena. Ima ko pamti sve, licemeri mali.
(prijatelj nekih prijatelja, 11. septembar 2020 15:31)

jos da nam objasnis kakve to veze ima sa ovom situacijom.

Lajavi krelac

pre 3 godine

Jedino pošteno je da se ide u Lozanu. Pa neka oni presude. Realno su najobjektivniji.
A ako Zvezda misli da je u pravu, zašto se plaši međunarodne arbitraže?
(Randy Marsh, 11. septembar 2020 16:16)

A zašto bi se plašili?? Oba kluba igraju ABA već godinama i niko nije imao problema sa tim. Osim sad kad se limar plaši da ga Čovke neće peglati samo sa jednim već sa dva kluba.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Ovde su kljucna dva pitanja. Prvo, zasto Partizanu smeta da se postupak koji sami iniciraju vodi pred sudom u Zagrebu prema pravilniku ABA? I drugo, ako vec Partizan zeli da vodi postupak pred sudom u Lozani, zasto ne pokrene isti?

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

До једног војска никад не стоји. Играти без Партизана. А они нек исправљају криву Дрину.

vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal

pre 3 godine

pogledati intervju Bajića, trenera igokee povodom partizai evog otkazivanja učešća na turniru i utakmice sa njima.
a pripremanja kluža za kvalifikacije protiv igokee.
sve rade protiv srpskih klubova.

Joca

pre 3 godine

Na prosloj vesti se neko sprdao o Sudu udruzenog rada (o tome u stvari odlucio Ustavni sud), a ovi se pozivaju na Trgovinski sud u Zagrebu.


Ahahahahahaha
(Dare, 11. septembar 2020 16:24)

Al si zveknuo i jos se smejes???

1. FIFA i UEFA ne priznaju odluke organa koje nisu deo UEFA i FIFA. Svi klubovi clanovi su to prihvatili, tako da vama UEFA i FIFA ne priznaju tu titulu, a to sto je vi svojatate nije moj problem.
2. Ustavni sud se nije time bavio, nego je odluku doneo Sud udruzenog rada koji cak nije imao nadleznost da se time bavi ni po domacem zakonodavstvu.
3. Statut ABA i ugovor o osnivanju ABA definisu nadlezni sud i to nije sud u Lozani. Nije sporno da bi sud u Lozani doneo pravu odluku, sporan je presedan kojim Ostoja pokusava prekrsi osnivacki ugovor ABA lige. Ostojici znaju da im za to sledi penal, zato i nisu pokrenuli spor nego traze da ih Crvena Zvezda podrzi u krsenju ugovora.

Zasto bi Crvena Zvezda ucestvovala u krsenju odredbi ugovora?

E a sad prospi malo brasna na pod pa se smej, jer verujem da me nisi razumeo, ali bih voleo bar da ti bude lepo....

Ivan

pre 3 godine

ako im se ne svidja istupi iz lige i slucaj resen, svi se slazu a jedan koci, jasno je sta se radi u takvom slucaju pocev od vrtića pa do vojske.

cosmo

pre 3 godine

Czv i fmp pale i uništavaju sva dokumenta kao pred krajem drugog sv rata kada su se spaljivala sva dokumenta da ne ostane pisani dokaz ko je s kim sarađivao.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milos_no6, 11. septembar 2020 18:25)

😂😂😂 Ahahaha! Pa,ti si puk'o,brate! 😂

pričajuća glava

pre 3 godine

Pa kako da se odmrsi "Gordijev čvor" kad su na obe strane ljudi koji su jako malo dali ovom sportu i ovoj državi a sa druge strane debelo i bahato se okoristili o istu? Među navijače su posejali mržnju stavljajući ih u službu svojih interesa a kroz saopštenja i dalje talasaju i ostrašćuju na putu do svojih neostvarenih ambicija. Dok god su klubovi državni a funkcioneri političari neće biti boljitka...

Mare

pre 3 godine

Ako Zvezda i FMP nemaju veze jedni sa drugima, zašto ne prihvate sud u Lozani? Čega se plaše?
(Nisam čiko ja!, 11. septembar 2020 16:47)

Zato sto sud u Lozani ne moze sada da presudjuje o tome. Prvo se mora ici na sud u Zagreb koji je nadlezan. Tek posle te presude se moze ici u Lozanu ako neka strana nije zadovoljna.Sud u Lozani sada nema nadleznost za ABA ligu. Svi klubovi su se obavezali da je za eventualne sporove nadlezan sud u Zagrebu i njemu moraju da se obrate.

vanredno je stanje,ne puštajte primitivce na portal

pre 3 godine

dal ste vi grobari svi nepismeni ili umnimalo?
KAD TUŽIŠ NEKOG,NE TREBA TI NJEGOV PRISTANAK.
Jel država treba da pita onog berberina dal smeju da ga tuže?
ili Ceca Karleušu?
zamajava vas limar samo tako.

NoName

pre 3 godine

jedan RedBull (gigantska svetska kompanija) ne moze da ima dva tima u LŠ, ali zato mi na Balkanu smo specijalna sorta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (andra, 11. septembar 2020 15:28)

Obraza bez. Red Bul Salcburg i RB Lajpcig su igrali U ISTOJ GRUPI u Evropi.

cosmo

pre 3 godine

...jedan RedBull (gigantska svetska kompanija) ne moze da ima dva tima u LŠ, ali zato mi na Balkanu smo specijalna sorta.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (andra, 11. septembar 2020 15:28)

🙂 Dao si odlican primer! Ne moze Red Bull,pa ne moze ni Zvezda.Jedan klub zove Crvena zvezda,a drugi FMP.Kao i u slucaju Red Bull-a.Ako zelite,mozemo i do Lozane,ali pre ce biti da vas Ostoja opet lozi...kao i uvek. 😙🇷🇸 ��⚪

vaxilar

pre 3 godine

Mani te priče o Srpstvu, kao Partizan izbacuje srpski tim i te fore "izdajice srpskog roda" bla bla bla... Ovde je reč o više nego očiglednom sukobu interesa, gde familija Čović vodi dva kluba istovremeno. Gde se igrači, kako se Čoviću prohte, rotiraju iz jednog kluba u drugi. Gde Zvezda ima dve sigurne pobede i pre nego što sezona počne. Zamisli da u primeri u isto vreme igraju Real Madrid i Real Kastilja, ili Barselona i Barselona B... E upravo ovaj slučaj imamo u ABA ligi.
(nije mi jasno, 11. septembar 2020 16:54)

Pa tuzite nas vise pa da zavrsimo

Komentator

pre 3 godine

Ne može jedan klub da ucenjuje ostalih 13 učesnika! Ako misliš da si u pravu, podnesi tužbu u kom sudu hoćeš, zašto ti treba saglasnost druge strane? Ko nije podneo papire za registraciju, odmah izbaciti iz lige pa nek onda ide u Lozanu!

nemi posmatrač

pre 3 godine

@moralni gmizavac

E jednom da se složim sa tobom.

Okrpio si Ostoju svaka ti čast...ni mi Cigani ga bolje ne bi opisali a posebno mi se sviđa "oni koji ga podržavaju su dno društva"...

neko_objektivan

pre 3 godine

Ovde retko ko ima zavrsenu srednju skolu a svi komentarisu.
Ne mozete vi u Lozanu a niste sve sudove u maticnoj zemlji prosli...tj iscrpeli zadnju mogucnost.
U skladi sa Aba statutom arbitrazni sud je u Zagrebu ( a mogao je biti i u Makedoniji ili sloveniii oli kod nas nije ni bitno ) i dok se on ne kontaktira ne moze se u Lozanu.
Pa ljudi, sud u Strazburu bi bio prenatrpan tuzbama iz celog sveta kad bi se tako preskakale nadleznosti...znaju to dobro u Partizanu ( jer imaju jaku pravnu sluzbu) a znaju i u Zvezdi da ovi prete praznom puskom. DA SU MOGLI, mnooogo ranije bi ovo pitanje potegli ljudi iz kk Partizana, ali pravno gledano nemaju nista...e sad da li moralno ili ispravno...to mozemo da diskutujemo.

Dare

pre 3 godine

(Joca, 11. septembar 2020 19:38)

1. Naravno da prihvataju, mozes videti sajt UEFA-e i istoriju Partizana i tu titulu navedenu kao Partizanovu.
2. Ni ovo nije tacno, ne izmisljaj. Ustavni sud je na kraju doneo konacnu odluku.
3. Kao sto je neko rekao, Trgovinski sud ne moze da odluci o sukobu interesa, za to je zaduzen sud u Lozani kao krajnji autoritet u sportskim pitanjima.

Nauci malo istoriju, pravo i pravopis. Pise se Crvena zvezda, ne znas ni ime kluba kako ti se pise, a pokusavas da diskutujes o pitanjima u koja se ocigledno ne razumes.

I na kraju, ti ocigledno ne znas sa kime si pokusao da imas diskusiju. Mora to mnogo bolje...

manage a krompir

pre 3 godine

Ma kakvi sudovi... kakve Lozane!
Grobari znaju da u stvari prete praznom puskom. Oni i da tuze i dobiju u Lozani, Covic ce da postavi moju babu u Fmp i prica zavrsena.
Sah mat, limari!

Bane

pre 3 godine

meni se čini da su čelnici KK Partizan shvatili da neće u bliskoj budućnosti omirisati evroligu, pa idu logikom - ako nema mesta za nas neće biti ni za koga! Drugačijeg objašnjenja nema zašto su se svega ovoga setili sada a ne godinama unazad, obzirom da se situacija nije menjala u pogledu onoga što im smeta!