Fudbal 112

Petak, 28.08.2020.

08:30

Žreb za drugo kolo – Partizan može u Albaniju, Hrvatsku, Grčku

Fudbaleri Partizana plasirali su se u drugo kolo kvalifikacija za Ligu Evrope i u ponedeljak će saznati rivala u ovoj rundi.

Žreb za drugo kolo – Partizan može u Albaniju, Hrvatsku, Grèku IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

Иван Смедеревац

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.
(прле, 28. avgust 2020 08:39)

UEFA ne dozvoljava da ekipe iz iste zemlje igraju kvalifikacije
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vaxilar, 28. avgust 2020 08:55) # Link komentara

Да навијачи који себе турски коњаници не подржавају сваку власт, као што су подржавали Слободана Милошевића који је издао Србе у Крајини,Славонији и Семберији, можда би Осијек и био у Србији...

analiza

pre 3 godine

Borac iz B.Luke-em blizu em Dodik da olakša posao.
Ako ne oni,onda Luksemburg,Velšani,Irci-te Indijance možemo da prođemo u gostima.
Ostalo sve zaj...,naročito Alb i Hrv.

dragan vasarovic

pre 3 godine

Sa obzirom da stadion u Senti ima dozvolu za odigravanje 2 kola kvalifikacija za LE, mislim da bi tamo TSC mogao proci barem 15 povlascenih ekipa, medju njima je i Hajduk Split.
Zelim Hajduk Split u Senti i Osjek u Beogradu.

Dusan najsilniji

pre 3 godine

To treba da cuvate ali tradicija je vec napravljena jer vam taj velikan nije uzeo bod od Kosovskog boja.
Ima jos jedan velikan iste tradicije, Ranicki. Ovi malecki ce se otrezniti kada aparthejd prodje.
Cuti bre keso jedna nije te blam da pominjes Vojvodinu.
(Dusan Uros, 28. avgust 2020 11:26)

Kad prodje aparhejd, titovi blizanci sa sve crvenim petokrakama idu tamo gde si rekao.

IVORY

pre 3 godine

Što se Partizana ziče, samo par ekipa mogu da budu ozbiljna pretnja, ostali bi trebali da predstavljaju lak posao, dok TSC ima 50-50 situaciju. Bude li izvukao nekog iz slabije polovine može lako da prođe, dok bilo ko iz jače polovine predstavlja kraj evropskog puta.

...

pre 3 godine

Vidis ti ovo, imas Partizan koji moze na neke vikinge, bale i nekim progresom a sa druge strane TSC sa klubom koji pre dve godine igrao finale LS i klubom koji je tu LS osvajao 7 puta hahhaha.

Koliko znaci koeficijent.

johny

pre 3 godine

Slobodan@ pa kako je to srpski derbi, a dodali ste titulu iz 1946. ? Tada Vojvodina igrala sa Spartakom iz Subotice koji je bio prvak Vojvodine te godine, sa tim klubovima nije ni igrala Zvezda. Zvezdi dodata titula, Spartaku ne.
Slobodance,tugo...
(optimus, 28. avgust 2020 09:08)

Lepo izguglaš kakav je sistem takmičenja da ne bi lupetao

johny

pre 3 godine

Osjek je bio drugi u prvenstvu Hrvatske ali je zbog kazne otišla Lokomotiva u kfalifikacije za LŠ. Njih želim Partizanu i da budu domaćini.

bataraka

pre 3 godine

@Nismo mi 16. već Kipar, mi smo na 19. mestu.
I evo koliko znači koeficijent. Polovina Partizanovih potencijalnih protivnika su poluamaterske ekipe, dok TSC ide na najteže moguće protivnike, neki od njih su medju boljima u Evropi i to već u ovom kolu.
Godinama su Partizan i Zvezda ginuli protiv ovakvih timova i još nam je liga počinjala kasnije, pa neuigrani ispadnemo još na početku, e, sad smo konačno povlašćeni, pa ne bi bilo loše da to maksimalno iskoristimo.
Strašno bitna stvar je što je Partizan krenuo kvalifikacije umesto Vojvodine, Vojvodina bi možda i ispala, nema koeficijent, ovako sva tri tima lagano prolaze, +TSC koji je odradio dobro svoj posao, sve što uradi od ovog trenutka je za poštovanje, a eventualni prolaz u narednu rundu bi bio kolosalni uspeh.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Anfield, 28. avgust 2020 09:38)

U pravu si, ja sam gledao trenutnu listu za sledecu godinu sa uracunatim rezultatima od ove. U svakom slucaju, slazem se, treba iskoristiti bolji koeficijent i relativno slabije protivnike.
Pozdrav.

shone

pre 3 godine

Al bi tsc legao Hajduk. Grobarima zelim albance. Pa da i oni jednom pobede u Albaniji.
(Spale, 28. avgust 2020 08:39)

Dobili smo Skendiju ako se ne varam
(Defekt, 28. avgust 2020 11:12)

Da, dobili ste ih 0:0

a što?

pre 3 godine

johny, 28. avgust 2020 12:14) Ima informacija da su cak i predratni klubovi zapravo osecali da su te titule zvezdine, pa zasto ne pripisati i te. Jedno 50 titula da imate na kontu. Bolesnici!!!
(stoler, 28. avgust 2020 12:38

Hajduku priznata titula i tamo se niko ne buni. Nije bilo ptedvidjeno pravilnikom da tim iz Srbije igra sa prvakim Vojvodine. Kosovo niije imalo predstavnika

stoler

pre 3 godine

(johny, 28. avgust 2020 12:14) Ima informacija da su cak i predratni klubovi zapravo osecali da su te titule zvezdine, pa zasto ne pripisati i te. Jedno 50 titula da imate na kontu. Bolesnici!!!

Dejan CZ

pre 3 godine

Posle druge runde kvalifikacija zavrsava partizanova turneja i okrece se takmicenju u kupu kao primarnom cilju,a stici ce i doma na primorje dok sezona jos traje...

Matrix

pre 3 godine

Šta ga je albanskih klubova u evro takmičenjima. 4 iz Albanije, 4 sa Kosova i 2 iz Makedonije. Fale još samo Uljcinj i Dečić Tuzi.
(Svarožić, 28. avgust 2020 09:05)

Zaboravio si iz Svajcarske!

Defekt

pre 3 godine

Al bi tsc legao Hajduk. Grobarima zelim albance. Pa da i oni jednom pobede u Albaniji.
(Spale, 28. avgust 2020 08:39)

Dobili smo Skendiju ako se ne varam

Dusan Uros

pre 3 godine

Najveci i jedini Srpski derbi je zvezda-Vojvodina i to trebamo cuvati i od toga praviti tradiciju.
@Slobodan

To treba da cuvate ali tradicija je vec napravljena jer vam taj velikan nije uzeo bod od Kosovskog boja.
Ima jos jedan velikan iste tradicije, Ranicki. Ovi malecki ce se otrezniti kada aparthejd prodje.
Cuti bre keso jedna nije te blam da pominjes Vojvodinu.

Tajni detektiv Djido Mova

pre 3 godine

Sa onakvom igrom nemaju sta da traze ni Partizan ni Zvezda u Evropi, sve i da udju samo ce se obrukati. Aiku se nema sta zameriti, oni su debitanti i dokle god stignu veliki je uspeh, a Vojvodini takodje zelim sve najbolje, uz Aik jedini igraju muski fudbal u ligi, a zasto su ovi gore pomenuti "najbolji" u nasem fudbalu, to je vec za sud, kojeg u ovoj krimi drzavi nema. Sportski pozdrav

Mefistofeles

pre 3 godine

Ako odu u Hrvatsku je li se to broji kao domaci teren?
(Barolo, 28. avgust 2020 08:37)

Vama se onaj u Tirani od pre par dana racunao kao domaci, kako ste samo pleli po terenu

Kanga

pre 3 godine

Jedini način da sva naša 4 kluba uđu u LE, ne bih voleo LŠ za moju Zvezdu, jedino ako bi doveli 2 štopera, levog beka i špica ukupno za 12 000 000 €

Moje želje

Partizan samo da ne izvuče Aris ili Servete.


2.Kolo


Bačka-Zrinski
Partizan-Red Imps(Gibraltar)


3.Kolo

Zvezda-Brest
Partizan-New Saints
Bačka-Rosenborg
Vojvodina-Bate

Play-off

Zvezda-Dinamo ZG pa šta bude
Partizan-Steaua
Vojvodina-Malme
Bačka-Apoel

Osijek

pre 3 godine

Kao TSC kod nas tako i Osijek u Hrvatskoj ima vlasnika iz Madjarske. Ozbiljno su usli u projekat oko kluba i stadiona i pratecih programa. Nemojte podcenjivati Osijek - trenutno mozda najperspektivniji tim u Hrvatskoj.
(pozdrav iz Sombora, 28. avgust 2020 10:57)

Ne z kako je kod vas,al Mađar u Osijeku gadno pere lovu i stadion nije ni blizu zavrsetka,a sve vec traje 2 godine.
Nista na kraju od tog nece ni biti.
Orban hoce veliku Mađarsku,a mi cemo reci Stop tome kada bude trebalo. Politicki smo uvijek ispred vas i to ce te valjda nekad skuzit.
I nadam se da vas barem 1% kuzi o cemu pisem.
Bajdvej Osijek je 4.klub Hnl-a i nije se pojacavao,a prodavao je.
Zato molim srbijanske strucnjake da ne pisu o necemu sto ne znaju.
Lp

Dulex

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (прле, 28. avgust 2020 08:39) # Link komentara
-------------------------
Šanse s Osijekom bi bile podjednake, s tim da bi blagu prednost imao Partizan. Prvenstveno zbog veličine kluba, mentaliteta koji ta veličina donosi i vjerojatno bi Osijek prije puko pod pritiskom važnosti utakmice, tu ne mislim na sportsku važnost nego na prošlost. Osijek ima svoje mane, to su trener, lijevi bek, činjenica da pojačanja dosta kasno stižu, a najbolji napadač je prodan za 6,5 milijuna. Kratka klupa, nema adekvatnih zamjena za prvotimce, ne igraju bajno trenutno. Osijek više nije onaj siromašni klub koji nema za mokru kiflu. Osijek ima stopera koji je pozvan za reprezentaciju, koji je već igrao za reprezentaciju, ima drugog stopera koji je po mnogima i bolji od ovoga koji je u reprezenztaciji. Ima najboljeg desnog beka u ligi, u ligi gdje igra Dinamo. Ima Mađarskog reprezentativca, ima Bočkaja koji je brutalan iz slobodnjaka do udaljenosti od nekih 30-35 metara i koji je kvalitetan igrač. PSV je to osjetio. Partizan bi mu bio motiv više. Uglavnom, ima tu kvalitete i mislim da na popisu ima protivnika koji su puno lakši za Partizan.

Papilon

pre 3 godine

Slobodan@ pa kako je to srpski derbi, a dodali ste titulu iz 1946. ? Tada Vojvodina igrala sa Spartakom iz Subotice koji je bio prvak Vojvodine te godine, sa tim klubovima nije ni igrala Zvezda. Zvezdi dodata titula, Spartaku ne.
Slobodance,tugo...
(optimus, 28. avgust 2020 09:08)

Ti si jos veca tuga, u kom univerzumu prvak neke pokrajine igra sa prvakom drzave za titulu. Da li to znaci da bi danas prvak Kolubarskog okruga trebao igrati sa Zvezdom za titulu prvaka drzave. Optimuse pokusaj da ukljucis onu sivu smesu u glavi ako je posedujes.

gox

pre 3 godine

Čitas imena klubova mislim kao da su imena naselja po Tadžikistanu i onda tu uleti Totenhem.
Ljudi teski par milijardi mora da igra sa konobarima i vodoinstalaterima.
To bi trebalo tako u sustini i biti.
Dati svakome šansu da zaradi
(Mirko Kojotovski, 28. avgust 2020 09:51)

poznajem ime jednog evropskog šampiona koji je ispao baš od tog nekog sela iz tadžikistana kirgistana Kazahstana mislim da se zove Kairat, ili črveno more

Auuu brate ali ga ti pokopao, ja bih zaista voleo da imam takav smisao za humor i da mi dođe na prvu, nema šta svetski si ga vratio na fabričko podešavanje.

Марко

pre 3 godine

Добро, има ту тимова од којих је ТСЦ сигурно квалитетнији:
Шкендија, Њу Сеинт, Зрињски, Жалгирис.
А вероватно би имао шансе и против тимова као што су:
Апоел, БАТЕ, Хапоел, Аполон, Фехервар, Либерец, Лех, Каират...

kibo

pre 3 godine

Sa onakvom igrom ko god da nam dodje svejedno nam... biće teško, ja kapiram da je pritisak zbog ispadanja na jednu tekmu ali dajte bre malo se preznojite, nemate snage supu da oladite, nema htenja, nema borbe da se gine za dres Partizana.Ajde bre trgnite se sad je trenutak.Živeo Partizan!!!

sirovina

pre 3 godine

Čitas imena klubova mislim kao da su imena naselja po Tadžikistanu i onda tu uleti Totenhem.
Ljudi teski par milijardi mora da igra sa konobarima i vodoinstalaterima.
To bi trebalo tako u sustini i biti.
Dati svakome šansu da zaradi
(Mirko Kojotovski, 28. avgust 2020 09:51)

poznajem ime jednog evropskog šampiona koji je ispao baš od tog nekog sela iz tadžikistana kirgistana Kazahstana mislim da se zove Kairat, ili črveno more

sirovina

pre 3 godine

@sirovina

A valja ti TSC sad? Odjednom je to srpski klub, sad trebaju njihovi bodovi. Pa ti si ovde pisao da treba da postoje samo Zvezda i Partizan i da se samo u njih treba ulgati. Sad ce prvi septembar i skolica...


Tačno druže iza svake svoje reči stojim, ali kad su već tu i kad moraju da igraju naravno da ću navijati za njih, jer to su klubovi koji samo unazvaćuju srpski fudbal izlaskom u Evropu. OK mi Grobari vi zvezdaši se prepucavamo i sve je to u redu ali mi i držimo našu ligu tamo gde joj je mesto ostali klubovi su puki posmatrači

pozdrav iz Sombora

pre 3 godine

Kao TSC kod nas tako i Osijek u Hrvatskoj ima vlasnika iz Madjarske. Ozbiljno su usli u projekat oko kluba i stadiona i pratecih programa. Nemojte podcenjivati Osijek - trenutno mozda najperspektivniji tim u Hrvatskoj.

srbija rep srpska c.gora

pre 3 godine

vaxilar@ брате и ја навијам за Звезду!
Али кад Српски клубови играју у Европи онда за све наше навијам, највише за Борац Бања Луку!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (прле, 28. avgust 2020 09:32)

Xaxa, navija za Zvezdu a u Evropi za Borac iz Banjaluke. Pa takvi su najgori. Idi reci Lesinarima da volis ciguse.

Joffrey

pre 3 godine

Opet vise komentara iz komsiluka nego iz kluba.
Ozbiljan je problem javljati se na vesti o klubu koji nista nije osvojio,koji tri sezone se bori za drugo mesto,koji u LS nije kazu nikoga pobedio 40 godina,i koji je kazu nastao u Zagrebu,dok je klub za koji navijas kandidat za A licencu LS.Nesto od ovoga su cinjenice,nesto je tacno,a nesto poluistina,ali ovo o osnivanju kluba je laz.Ako neko ima dokaz neka ga konacno dostavi ovde,manite se svedocenja jednog pijanog Hrvata.Ukoliko dokaz nemate,onda imate kompleks.Mada ne znam od cega?

Kjus

pre 3 godine

Kaze 'bistrik' da ce Partizan u CRO igrati 'doma', ali nije bas mnogo bistar da zna i maternji jezik pa da napise 'kod kuce'. 'Mutnice' gramatika je tebi preca od ovog pracenja sporta.

Kao prvo

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (прле, 28. avgust 2020 08:39) # Link komentara

Prvo skoči pa reci hop!

qw

pre 3 godine

TSC-u bi Hajduk baš legao. Imaju ime, a nisu ništa posebno.
(Svarožić, 28. avgust 2020 10:37)

Hajduk bi otresao ne samo TSC nego i Zvezdu i Partizan.

Borba

pre 3 godine

Al bi tsc legao Hajduk. Grobarima zelim albance. Pa da i oni jednom pobede u Albaniji.
(Spale, 28. avgust 2020 08:39)

Skoro je Partizan igrao u Albaniji i lagano pobedio.

Osijek

pre 3 godine

osijek je trenutno drugi klub po snazi u hrvatskoj, iza dinama. ne bi partizanu bilo lako.
(Ivan, 28. avgust 2020 09:36) # Link komentara

Osijek je 4.klub Hnl-a.
Ak se ne varam partizan je 2.u srbijanskoj ligi.
I iako je partizan jaci,nebi im bilo lako sa 4.klubom Hnl.
Daleko ispred vas

Generacija '82

pre 3 godine

Partizan samo da ne izvuce Bugare,Grke i Poljake,a za TSC ideala Škendija ili Zrinjski,mada bi i onaj raspali Hajduk iz Splita prošli

srbija rep srpska c.gora

pre 3 godine

@sirovina

A valja ti TSC sad? Odjednom je to srpski klub, sad trebaju njihovi bodovi. Pa ti si ovde pisao da treba da postoje samo Zvezda i Partizan i da se samo u njih treba ulgati. Sad ce prvi septembar i skolica...

Anfield

pre 3 godine

@bataraka


Nismo mi 16. već Kipar, mi smo na 19. mestu.


I evo koliko znači koeficijent. Polovina Partizanovih potencijalnih protivnika su poluamaterske ekipe, dok TSC ide na najteže moguće protivnike, neki od njih su medju boljima u Evropi i to već u ovom kolu.
Godinama su Partizan i Zvezda ginuli protiv ovakvih timova i još nam je liga počinjala kasnije, pa neuigrani ispadnemo još na početku, e, sad smo konačno povlašćeni, pa ne bi bilo loše da to maksimalno iskoristimo.
Strašno bitna stvar je što je Partizan krenuo kvalifikacije umesto Vojvodine, Vojvodina bi možda i ispala, nema koeficijent, ovako sva tri tima lagano prolaze, +TSC koji je odradio dobro svoj posao, sve što uradi od ovog trenutka je za poštovanje, a eventualni prolaz u narednu rundu bi bio kolosalni uspeh.

Veliki red

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.
(прле, 28. avgust 2020 08:39)

UEFA ne dozvoljava da ekipe iz iste zemlje igraju kvalifikacije
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vaxilar, 28. avgust 2020 08:55) # Link komentara
...potapanje...motaj kablove, gasi internet i kraj....

888

pre 3 godine

U drugom pretkolu. ne mogu klubovi iz iste drzave da se sastanu tako da nece moci u Hrvatskoj da igra...
(Dejan CZ, 28. avgust 2020 09:12)
Ahahaha kakva fora. Mora da si je smisljao cele nedelje. Idi se bolje spremaj za školu.

dinamo tirana = barselona

pre 3 godine

14 komentara na vest o Partizanu i svih 14 napisali krcunovi fanatici. Šta je bilo momci, zaboravili ste da uzmete lekiće?

sirovina

pre 3 godine

vaxilar@ брате и ја навијам за Звезду!
Али кад Српски клубови играју у Европи онда за све наше навијам, највише за Борац Бања Луку!
(прле, 28. avgust 2020 09:32)

Ja kao zvezdaš navijam uvek za naše pobratime iz Aljbanije?

diplinž

pre 3 godine

kad skontam da TSC između ovih nosilaca može da dobije totenhem, a može i zrinjski ili škendiju... prošle godine su zvezda i partizan donijeli po 10,5 bodova za rang listu fudbalskih saveza, a čuka i radnički dodali još 3 ukupno. znači, svaki bod zlata vrijedi, ajmo naši!

optimus

pre 3 godine

Slobodan@ pa kako je to srpski derbi, a dodali ste titulu iz 1946. ? Tada Vojvodina igrala sa Spartakom iz Subotice koji je bio prvak Vojvodine te godine, sa tim klubovima nije ni igrala Zvezda. Zvezdi dodata titula, Spartaku ne.
Slobodance,tugo...

sirovina

pre 3 godine

Za TSC bi najbolje bilo da dobiju Apoel sinoć se Apoel zaista provukao na Kosovu protiv skromne ekipe Gnjilana u produžetku im sudija dao penal. To bi bilo dobro sa dva aspekta prvi aspekt što mi je Apoel najverovatnije ispao drugi aspekt što bi to za srpski fudbal bilo odlično jer bi onda kiprane vrlo lako prestigli na tom 15 mestu

Mirko Kojotovski

pre 3 godine

Čitas imena klubova mislim kao da su imena naselja po Tadžikistanu i onda tu uleti Totenhem.
Ljudi teski par milijardi mora da igra sa konobarima i vodoinstalaterima.
To bi trebalo tako u sustini i biti.
Dati svakome šansu da zaradi

прле

pre 3 godine

vaxilar@ брате и ја навијам за Звезду!
Али кад Српски клубови играју у Европи онда за све наше навијам, највише за Борац Бања Луку!

Svarožić

pre 3 godine

Šta ga je albanskih klubova u evro takmičenjima. 4 iz Albanije, 4 sa Kosova i 2 iz Makedonije. Fale još samo Uljcinj i Dečić Tuzi.

maya

pre 3 godine

Kakva smo drzava,kakav nam je fudbal ,ovo je ekstra.U ovoj sexoni se vidi minuli rad i koliko znace istorijski rezultati Zvezde u LS i solidni rezultati Partizana U LE.Nadam se da ce bar dva nasa predstavnika uci u grupne faze.Ostavimo za domace prvenstvo ? mrznje,saopstenja,narocanja,lelek,kuknjavu.Samo slozn u medjunarodnim utakmicama.Ne dozvolimo da Toletov duh i dalje kruzi po Topciderskom brdu.

Svarožić

pre 3 godine

Pardon, 3 iz Makedonije su albanski klubovi u evro takmičenjima (Škendija, Škupi i Renova). Albanci imaju ukupno 11 klubova u Evropi. Jeste da ih je pola ispalo odmah, a pola će u sljedećemo kolu.

jjztc

pre 3 godine

Mi imamo Zvezdu u kvalifikacijama za LS i Partizan i TSC za Ligu Evrope. Albanci su imali Tiranu u LS i imaju 3(TRI) kluba za LE. Kako?
Da li nam je fudbal toliko upropascen ili je njihov lobi toliko jak?
(NokiJa, 28. avgust 2020 08:38)
A Vojvodina? Ona pocinje od 3.kola

deda

pre 3 godine

mislim da vise ne vazi pravilo susedne zemlje pa moze da se desi da dobijemo osjek sto bi u slucaju da ih prodjemo bilo dobro za koeficijent srpskom fudbalu ali oni koji duze pamte znaju da ova varijanta nije dobra za partizan...
koliko se secam imali smo lose rezultate sa osjekom

Јабучило

pre 3 godine

Najveci i jedini Srpski derbi danas je Zvezda-Vojvodina i to trebamo cuvati i od toga praviti tradiciju !!!
(Slobodan, 28. avgust 2020 08:52)

Неписмен и острашћен. Највећи српски дерби је Вечити дерби. А традиција? Како бих ти рекао, не иде то на силу. Војводина је тек трећи клуб у земљи са врло малим бројем трофеја. Што би се рекло, често при врху, ретко на врху.

Јабучило

pre 3 godine

Zelim im grke ili Servet Zeneva ili Osjek u gostima. Ali kakvi su sretnici kao i uvek pri zrebanju izvuci ce najslabijeg i to u Beogradu
(Zvezda, 28. avgust 2020 08:48)

Рече домаћин екипи са Гибралтара.

Zvezda

pre 3 godine

Zelim im grke ili Servet Zeneva ili Osjek u gostima. Ali kakvi su sretnici kao i uvek pri zrebanju izvuci ce najslabijeg i to u Beogradu

panter pudlica

pre 3 godine

Imamo mi jos Vojvodinu ali oni ne igraju kvalifikacije od prvog kola !!!
Ekipe koje igraju kvalifikacije za ligu evrope od pocetka su talog i dno Evropskog fudbala ...
Najveci i jedini Srpski derbi danas je Zvezda-Vojvodina i to trebamo cuvati i od toga praviti tradiciju !!!
(Slobodan, 28. avgust 2020 08:52)

Baš ste za pohvalu, pogotovo vi raspali koji ni albance dobiste na jedvite jade. Bolje ćuti, hteo si da budeš vickast a samo si ispao glup...

прле

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.

NokiJa

pre 3 godine

Mi imamo Zvezdu u kvalifikacijama za LS i Partizan i TSC za Ligu Evrope. Albanci su imali Tiranu u LS i imaju 3(TRI) kluba za LE. Kako?
Da li nam je fudbal toliko upropascen ili je njihov lobi toliko jak?

Dzeri springer show

pre 3 godine

Savo pre mesec dana izjavio da je prioritet ling long. Evropa nas ne interesuje, nema tamo para, niti moze neki igrac da se proda... slabe utakmice po spaniji, holandiji belgiji. Javor i rad su nasa mera.

kralj

pre 3 godine

Sa onakvom igrom od sinoc,svi protivnici su teski,iako je Partizan bio mnogo bolji,ovi Letonci su pokazali uigranost,tacno se zna ko sta radi,sreca je sto su tanki sa znanjem ali kretanje njihovih igraca je odlicno,mnogo bolje nego sto ima Partizan ili Zvezda stim sto nasi klubovi imaju za klasu bolje igrace.TSC ce imati mnogo tezak zreb,ima tu laksih protivnika ali bice tesko da prodju.Partizan ima laksi zreb,ima ovde ozbiljnih protivnika a I ekipa koje su bolje od nas,tako da se nadam da ce sreca da nas pogleda.

ns

pre 3 godine

@nokija
vojvodina ulazi tek od 3 runde kvalifikacija kao pobednik kupa Srb. mi imamo 3 predstavnika od kojih taj 1 ne mora da igra ove 2 runde.

bataraka

pre 3 godine

@Mi imamo Zvezdu u kvalifikacijama za LS i Partizan i TSC za Ligu Evrope. Albanci su imali Tiranu u LS i imaju 3(TRI) kluba za LE. Kako?
Da li nam je fudbal toliko upropascen ili je njihov lobi toliko jak?
(NokiJa, 28. avgust 2020 08:38)
Mi cemo imati jos Vojvodinu od trece runde kvalifikacija. Mi smo 16. na listi UEFA, a Albanija je 37.
Inace, na strani Uefa pise da je zreb za LE u utorak, a ne ponedeljak:
"The draw takes place on Tuesday 1 September at the House of European Football in Nyon, Switzerland."
Pozdrav za sve ljubitelje fudbala i podrzimo sve nase klubove u evropskim kupovima.

vaxilar

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.
(прле, 28. avgust 2020 08:39)

UEFA ne dozvoljava da ekipe iz iste zemlje igraju kvalifikacije

Slobodan

pre 3 godine

Mi imamo Zvezdu u kvalifikacijama za LS i Partizan i TSC za Ligu Evrope. Albanci su imali Tiranu u LS i imaju 3(TRI) kluba za LE. Kako?
Da li nam je fudbal toliko upropascen ili je njihov lobi toliko jak?
(NokiJa, 28. avgust 2020 08:38)

Imamo mi jos Vojvodinu ali oni ne igraju kvalifikacije od prvog kola !!!
Ekipe koje igraju kvalifikacije za ligu evrope od pocetka su talog i dno Evropskog fudbala ...
Najveci i jedini Srpski derbi danas je Zvezda-Vojvodina i to trebamo cuvati i od toga praviti tradiciju !!!

прле

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.

Svarožić

pre 3 godine

Šta ga je albanskih klubova u evro takmičenjima. 4 iz Albanije, 4 sa Kosova i 2 iz Makedonije. Fale još samo Uljcinj i Dečić Tuzi.

Јабучило

pre 3 godine

Zelim im grke ili Servet Zeneva ili Osjek u gostima. Ali kakvi su sretnici kao i uvek pri zrebanju izvuci ce najslabijeg i to u Beogradu
(Zvezda, 28. avgust 2020 08:48)

Рече домаћин екипи са Гибралтара.

Svarožić

pre 3 godine

Pardon, 3 iz Makedonije su albanski klubovi u evro takmičenjima (Škendija, Škupi i Renova). Albanci imaju ukupno 11 klubova u Evropi. Jeste da ih je pola ispalo odmah, a pola će u sljedećemo kolu.

Anfield

pre 3 godine

@bataraka


Nismo mi 16. već Kipar, mi smo na 19. mestu.


I evo koliko znači koeficijent. Polovina Partizanovih potencijalnih protivnika su poluamaterske ekipe, dok TSC ide na najteže moguće protivnike, neki od njih su medju boljima u Evropi i to već u ovom kolu.
Godinama su Partizan i Zvezda ginuli protiv ovakvih timova i još nam je liga počinjala kasnije, pa neuigrani ispadnemo još na početku, e, sad smo konačno povlašćeni, pa ne bi bilo loše da to maksimalno iskoristimo.
Strašno bitna stvar je što je Partizan krenuo kvalifikacije umesto Vojvodine, Vojvodina bi možda i ispala, nema koeficijent, ovako sva tri tima lagano prolaze, +TSC koji je odradio dobro svoj posao, sve što uradi od ovog trenutka je za poštovanje, a eventualni prolaz u narednu rundu bi bio kolosalni uspeh.

Dzeri springer show

pre 3 godine

Savo pre mesec dana izjavio da je prioritet ling long. Evropa nas ne interesuje, nema tamo para, niti moze neki igrac da se proda... slabe utakmice po spaniji, holandiji belgiji. Javor i rad su nasa mera.

vaxilar

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.
(прле, 28. avgust 2020 08:39)

UEFA ne dozvoljava da ekipe iz iste zemlje igraju kvalifikacije

Slobodan

pre 3 godine

Mi imamo Zvezdu u kvalifikacijama za LS i Partizan i TSC za Ligu Evrope. Albanci su imali Tiranu u LS i imaju 3(TRI) kluba za LE. Kako?
Da li nam je fudbal toliko upropascen ili je njihov lobi toliko jak?
(NokiJa, 28. avgust 2020 08:38)

Imamo mi jos Vojvodinu ali oni ne igraju kvalifikacije od prvog kola !!!
Ekipe koje igraju kvalifikacije za ligu evrope od pocetka su talog i dno Evropskog fudbala ...
Najveci i jedini Srpski derbi danas je Zvezda-Vojvodina i to trebamo cuvati i od toga praviti tradiciju !!!

panter pudlica

pre 3 godine

Imamo mi jos Vojvodinu ali oni ne igraju kvalifikacije od prvog kola !!!
Ekipe koje igraju kvalifikacije za ligu evrope od pocetka su talog i dno Evropskog fudbala ...
Najveci i jedini Srpski derbi danas je Zvezda-Vojvodina i to trebamo cuvati i od toga praviti tradiciju !!!
(Slobodan, 28. avgust 2020 08:52)

Baš ste za pohvalu, pogotovo vi raspali koji ni albance dobiste na jedvite jade. Bolje ćuti, hteo si da budeš vickast a samo si ispao glup...

Јабучило

pre 3 godine

Najveci i jedini Srpski derbi danas je Zvezda-Vojvodina i to trebamo cuvati i od toga praviti tradiciju !!!
(Slobodan, 28. avgust 2020 08:52)

Неписмен и острашћен. Највећи српски дерби је Вечити дерби. А традиција? Како бих ти рекао, не иде то на силу. Војводина је тек трећи клуб у земљи са врло малим бројем трофеја. Што би се рекло, често при врху, ретко на врху.

Dulex

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (прле, 28. avgust 2020 08:39) # Link komentara
-------------------------
Šanse s Osijekom bi bile podjednake, s tim da bi blagu prednost imao Partizan. Prvenstveno zbog veličine kluba, mentaliteta koji ta veličina donosi i vjerojatno bi Osijek prije puko pod pritiskom važnosti utakmice, tu ne mislim na sportsku važnost nego na prošlost. Osijek ima svoje mane, to su trener, lijevi bek, činjenica da pojačanja dosta kasno stižu, a najbolji napadač je prodan za 6,5 milijuna. Kratka klupa, nema adekvatnih zamjena za prvotimce, ne igraju bajno trenutno. Osijek više nije onaj siromašni klub koji nema za mokru kiflu. Osijek ima stopera koji je pozvan za reprezentaciju, koji je već igrao za reprezentaciju, ima drugog stopera koji je po mnogima i bolji od ovoga koji je u reprezenztaciji. Ima najboljeg desnog beka u ligi, u ligi gdje igra Dinamo. Ima Mađarskog reprezentativca, ima Bočkaja koji je brutalan iz slobodnjaka do udaljenosti od nekih 30-35 metara i koji je kvalitetan igrač. PSV je to osjetio. Partizan bi mu bio motiv više. Uglavnom, ima tu kvalitete i mislim da na popisu ima protivnika koji su puno lakši za Partizan.

888

pre 3 godine

U drugom pretkolu. ne mogu klubovi iz iste drzave da se sastanu tako da nece moci u Hrvatskoj da igra...
(Dejan CZ, 28. avgust 2020 09:12)
Ahahaha kakva fora. Mora da si je smisljao cele nedelje. Idi se bolje spremaj za školu.

diplinž

pre 3 godine

kad skontam da TSC između ovih nosilaca može da dobije totenhem, a može i zrinjski ili škendiju... prošle godine su zvezda i partizan donijeli po 10,5 bodova za rang listu fudbalskih saveza, a čuka i radnički dodali još 3 ukupno. znači, svaki bod zlata vrijedi, ajmo naši!

Matrix

pre 3 godine

Šta ga je albanskih klubova u evro takmičenjima. 4 iz Albanije, 4 sa Kosova i 2 iz Makedonije. Fale još samo Uljcinj i Dečić Tuzi.
(Svarožić, 28. avgust 2020 09:05)

Zaboravio si iz Svajcarske!

bataraka

pre 3 godine

@Mi imamo Zvezdu u kvalifikacijama za LS i Partizan i TSC za Ligu Evrope. Albanci su imali Tiranu u LS i imaju 3(TRI) kluba za LE. Kako?
Da li nam je fudbal toliko upropascen ili je njihov lobi toliko jak?
(NokiJa, 28. avgust 2020 08:38)
Mi cemo imati jos Vojvodinu od trece runde kvalifikacija. Mi smo 16. na listi UEFA, a Albanija je 37.
Inace, na strani Uefa pise da je zreb za LE u utorak, a ne ponedeljak:
"The draw takes place on Tuesday 1 September at the House of European Football in Nyon, Switzerland."
Pozdrav za sve ljubitelje fudbala i podrzimo sve nase klubove u evropskim kupovima.

jjztc

pre 3 godine

Mi imamo Zvezdu u kvalifikacijama za LS i Partizan i TSC za Ligu Evrope. Albanci su imali Tiranu u LS i imaju 3(TRI) kluba za LE. Kako?
Da li nam je fudbal toliko upropascen ili je njihov lobi toliko jak?
(NokiJa, 28. avgust 2020 08:38)
A Vojvodina? Ona pocinje od 3.kola

sirovina

pre 3 godine

Čitas imena klubova mislim kao da su imena naselja po Tadžikistanu i onda tu uleti Totenhem.
Ljudi teski par milijardi mora da igra sa konobarima i vodoinstalaterima.
To bi trebalo tako u sustini i biti.
Dati svakome šansu da zaradi
(Mirko Kojotovski, 28. avgust 2020 09:51)

poznajem ime jednog evropskog šampiona koji je ispao baš od tog nekog sela iz tadžikistana kirgistana Kazahstana mislim da se zove Kairat, ili črveno more

dinamo tirana = barselona

pre 3 godine

14 komentara na vest o Partizanu i svih 14 napisali krcunovi fanatici. Šta je bilo momci, zaboravili ste da uzmete lekiće?

Mefistofeles

pre 3 godine

Ako odu u Hrvatsku je li se to broji kao domaci teren?
(Barolo, 28. avgust 2020 08:37)

Vama se onaj u Tirani od pre par dana racunao kao domaci, kako ste samo pleli po terenu

optimus

pre 3 godine

Slobodan@ pa kako je to srpski derbi, a dodali ste titulu iz 1946. ? Tada Vojvodina igrala sa Spartakom iz Subotice koji je bio prvak Vojvodine te godine, sa tim klubovima nije ni igrala Zvezda. Zvezdi dodata titula, Spartaku ne.
Slobodance,tugo...

bataraka

pre 3 godine

@Nismo mi 16. već Kipar, mi smo na 19. mestu.
I evo koliko znači koeficijent. Polovina Partizanovih potencijalnih protivnika su poluamaterske ekipe, dok TSC ide na najteže moguće protivnike, neki od njih su medju boljima u Evropi i to već u ovom kolu.
Godinama su Partizan i Zvezda ginuli protiv ovakvih timova i još nam je liga počinjala kasnije, pa neuigrani ispadnemo još na početku, e, sad smo konačno povlašćeni, pa ne bi bilo loše da to maksimalno iskoristimo.
Strašno bitna stvar je što je Partizan krenuo kvalifikacije umesto Vojvodine, Vojvodina bi možda i ispala, nema koeficijent, ovako sva tri tima lagano prolaze, +TSC koji je odradio dobro svoj posao, sve što uradi od ovog trenutka je za poštovanje, a eventualni prolaz u narednu rundu bi bio kolosalni uspeh.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Anfield, 28. avgust 2020 09:38)

U pravu si, ja sam gledao trenutnu listu za sledecu godinu sa uracunatim rezultatima od ove. U svakom slucaju, slazem se, treba iskoristiti bolji koeficijent i relativno slabije protivnike.
Pozdrav.

Veliki red

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.
(прле, 28. avgust 2020 08:39)

UEFA ne dozvoljava da ekipe iz iste zemlje igraju kvalifikacije
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vaxilar, 28. avgust 2020 08:55) # Link komentara
...potapanje...motaj kablove, gasi internet i kraj....

ns

pre 3 godine

@nokija
vojvodina ulazi tek od 3 runde kvalifikacija kao pobednik kupa Srb. mi imamo 3 predstavnika od kojih taj 1 ne mora da igra ove 2 runde.

kralj

pre 3 godine

Sa onakvom igrom od sinoc,svi protivnici su teski,iako je Partizan bio mnogo bolji,ovi Letonci su pokazali uigranost,tacno se zna ko sta radi,sreca je sto su tanki sa znanjem ali kretanje njihovih igraca je odlicno,mnogo bolje nego sto ima Partizan ili Zvezda stim sto nasi klubovi imaju za klasu bolje igrace.TSC ce imati mnogo tezak zreb,ima tu laksih protivnika ali bice tesko da prodju.Partizan ima laksi zreb,ima ovde ozbiljnih protivnika a I ekipa koje su bolje od nas,tako da se nadam da ce sreca da nas pogleda.

Mirko Kojotovski

pre 3 godine

Čitas imena klubova mislim kao da su imena naselja po Tadžikistanu i onda tu uleti Totenhem.
Ljudi teski par milijardi mora da igra sa konobarima i vodoinstalaterima.
To bi trebalo tako u sustini i biti.
Dati svakome šansu da zaradi

pozdrav iz Sombora

pre 3 godine

Kao TSC kod nas tako i Osijek u Hrvatskoj ima vlasnika iz Madjarske. Ozbiljno su usli u projekat oko kluba i stadiona i pratecih programa. Nemojte podcenjivati Osijek - trenutno mozda najperspektivniji tim u Hrvatskoj.

sirovina

pre 3 godine

Za TSC bi najbolje bilo da dobiju Apoel sinoć se Apoel zaista provukao na Kosovu protiv skromne ekipe Gnjilana u produžetku im sudija dao penal. To bi bilo dobro sa dva aspekta prvi aspekt što mi je Apoel najverovatnije ispao drugi aspekt što bi to za srpski fudbal bilo odlično jer bi onda kiprane vrlo lako prestigli na tom 15 mestu

Generacija '82

pre 3 godine

Partizan samo da ne izvuce Bugare,Grke i Poljake,a za TSC ideala Škendija ili Zrinjski,mada bi i onaj raspali Hajduk iz Splita prošli

прле

pre 3 godine

vaxilar@ брате и ја навијам за Звезду!
Али кад Српски клубови играју у Европи онда за све наше навијам, највише за Борац Бања Луку!

Osijek

pre 3 godine

osijek je trenutno drugi klub po snazi u hrvatskoj, iza dinama. ne bi partizanu bilo lako.
(Ivan, 28. avgust 2020 09:36) # Link komentara

Osijek je 4.klub Hnl-a.
Ak se ne varam partizan je 2.u srbijanskoj ligi.
I iako je partizan jaci,nebi im bilo lako sa 4.klubom Hnl.
Daleko ispred vas

Osijek

pre 3 godine

Kao TSC kod nas tako i Osijek u Hrvatskoj ima vlasnika iz Madjarske. Ozbiljno su usli u projekat oko kluba i stadiona i pratecih programa. Nemojte podcenjivati Osijek - trenutno mozda najperspektivniji tim u Hrvatskoj.
(pozdrav iz Sombora, 28. avgust 2020 10:57)

Ne z kako je kod vas,al Mađar u Osijeku gadno pere lovu i stadion nije ni blizu zavrsetka,a sve vec traje 2 godine.
Nista na kraju od tog nece ni biti.
Orban hoce veliku Mađarsku,a mi cemo reci Stop tome kada bude trebalo. Politicki smo uvijek ispred vas i to ce te valjda nekad skuzit.
I nadam se da vas barem 1% kuzi o cemu pisem.
Bajdvej Osijek je 4.klub Hnl-a i nije se pojacavao,a prodavao je.
Zato molim srbijanske strucnjake da ne pisu o necemu sto ne znaju.
Lp

Kao prvo

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (прле, 28. avgust 2020 08:39) # Link komentara

Prvo skoči pa reci hop!

maya

pre 3 godine

Kakva smo drzava,kakav nam je fudbal ,ovo je ekstra.U ovoj sexoni se vidi minuli rad i koliko znace istorijski rezultati Zvezde u LS i solidni rezultati Partizana U LE.Nadam se da ce bar dva nasa predstavnika uci u grupne faze.Ostavimo za domace prvenstvo ? mrznje,saopstenja,narocanja,lelek,kuknjavu.Samo slozn u medjunarodnim utakmicama.Ne dozvolimo da Toletov duh i dalje kruzi po Topciderskom brdu.

Марко

pre 3 godine

Добро, има ту тимова од којих је ТСЦ сигурно квалитетнији:
Шкендија, Њу Сеинт, Зрињски, Жалгирис.
А вероватно би имао шансе и против тимова као што су:
Апоел, БАТЕ, Хапоел, Аполон, Фехервар, Либерец, Лех, Каират...

Zvezda

pre 3 godine

Zelim im grke ili Servet Zeneva ili Osjek u gostima. Ali kakvi su sretnici kao i uvek pri zrebanju izvuci ce najslabijeg i to u Beogradu

gox

pre 3 godine

Čitas imena klubova mislim kao da su imena naselja po Tadžikistanu i onda tu uleti Totenhem.
Ljudi teski par milijardi mora da igra sa konobarima i vodoinstalaterima.
To bi trebalo tako u sustini i biti.
Dati svakome šansu da zaradi
(Mirko Kojotovski, 28. avgust 2020 09:51)

poznajem ime jednog evropskog šampiona koji je ispao baš od tog nekog sela iz tadžikistana kirgistana Kazahstana mislim da se zove Kairat, ili črveno more

Auuu brate ali ga ti pokopao, ja bih zaista voleo da imam takav smisao za humor i da mi dođe na prvu, nema šta svetski si ga vratio na fabričko podešavanje.

Dusan Uros

pre 3 godine

Najveci i jedini Srpski derbi je zvezda-Vojvodina i to trebamo cuvati i od toga praviti tradiciju.
@Slobodan

To treba da cuvate ali tradicija je vec napravljena jer vam taj velikan nije uzeo bod od Kosovskog boja.
Ima jos jedan velikan iste tradicije, Ranicki. Ovi malecki ce se otrezniti kada aparthejd prodje.
Cuti bre keso jedna nije te blam da pominjes Vojvodinu.

qw

pre 3 godine

TSC-u bi Hajduk baš legao. Imaju ime, a nisu ništa posebno.
(Svarožić, 28. avgust 2020 10:37)

Hajduk bi otresao ne samo TSC nego i Zvezdu i Partizan.

kibo

pre 3 godine

Sa onakvom igrom ko god da nam dodje svejedno nam... biće teško, ja kapiram da je pritisak zbog ispadanja na jednu tekmu ali dajte bre malo se preznojite, nemate snage supu da oladite, nema htenja, nema borbe da se gine za dres Partizana.Ajde bre trgnite se sad je trenutak.Živeo Partizan!!!

johny

pre 3 godine

Slobodan@ pa kako je to srpski derbi, a dodali ste titulu iz 1946. ? Tada Vojvodina igrala sa Spartakom iz Subotice koji je bio prvak Vojvodine te godine, sa tim klubovima nije ni igrala Zvezda. Zvezdi dodata titula, Spartaku ne.
Slobodance,tugo...
(optimus, 28. avgust 2020 09:08)

Lepo izguglaš kakav je sistem takmičenja da ne bi lupetao

stoler

pre 3 godine

(johny, 28. avgust 2020 12:14) Ima informacija da su cak i predratni klubovi zapravo osecali da su te titule zvezdine, pa zasto ne pripisati i te. Jedno 50 titula da imate na kontu. Bolesnici!!!

NokiJa

pre 3 godine

Mi imamo Zvezdu u kvalifikacijama za LS i Partizan i TSC za Ligu Evrope. Albanci su imali Tiranu u LS i imaju 3(TRI) kluba za LE. Kako?
Da li nam je fudbal toliko upropascen ili je njihov lobi toliko jak?

deda

pre 3 godine

mislim da vise ne vazi pravilo susedne zemlje pa moze da se desi da dobijemo osjek sto bi u slucaju da ih prodjemo bilo dobro za koeficijent srpskom fudbalu ali oni koji duze pamte znaju da ova varijanta nije dobra za partizan...
koliko se secam imali smo lose rezultate sa osjekom

sirovina

pre 3 godine

vaxilar@ брате и ја навијам за Звезду!
Али кад Српски клубови играју у Европи онда за све наше навијам, највише за Борац Бања Луку!
(прле, 28. avgust 2020 09:32)

Ja kao zvezdaš navijam uvek za naše pobratime iz Aljbanije?

Borba

pre 3 godine

Al bi tsc legao Hajduk. Grobarima zelim albance. Pa da i oni jednom pobede u Albaniji.
(Spale, 28. avgust 2020 08:39)

Skoro je Partizan igrao u Albaniji i lagano pobedio.

johny

pre 3 godine

Osjek je bio drugi u prvenstvu Hrvatske ali je zbog kazne otišla Lokomotiva u kfalifikacije za LŠ. Njih želim Partizanu i da budu domaćini.

shone

pre 3 godine

Al bi tsc legao Hajduk. Grobarima zelim albance. Pa da i oni jednom pobede u Albaniji.
(Spale, 28. avgust 2020 08:39)

Dobili smo Skendiju ako se ne varam
(Defekt, 28. avgust 2020 11:12)

Da, dobili ste ih 0:0

Joffrey

pre 3 godine

Opet vise komentara iz komsiluka nego iz kluba.
Ozbiljan je problem javljati se na vesti o klubu koji nista nije osvojio,koji tri sezone se bori za drugo mesto,koji u LS nije kazu nikoga pobedio 40 godina,i koji je kazu nastao u Zagrebu,dok je klub za koji navijas kandidat za A licencu LS.Nesto od ovoga su cinjenice,nesto je tacno,a nesto poluistina,ali ovo o osnivanju kluba je laz.Ako neko ima dokaz neka ga konacno dostavi ovde,manite se svedocenja jednog pijanog Hrvata.Ukoliko dokaz nemate,onda imate kompleks.Mada ne znam od cega?

Kanga

pre 3 godine

Jedini način da sva naša 4 kluba uđu u LE, ne bih voleo LŠ za moju Zvezdu, jedino ako bi doveli 2 štopera, levog beka i špica ukupno za 12 000 000 €

Moje želje

Partizan samo da ne izvuče Aris ili Servete.


2.Kolo


Bačka-Zrinski
Partizan-Red Imps(Gibraltar)


3.Kolo

Zvezda-Brest
Partizan-New Saints
Bačka-Rosenborg
Vojvodina-Bate

Play-off

Zvezda-Dinamo ZG pa šta bude
Partizan-Steaua
Vojvodina-Malme
Bačka-Apoel

a što?

pre 3 godine

johny, 28. avgust 2020 12:14) Ima informacija da su cak i predratni klubovi zapravo osecali da su te titule zvezdine, pa zasto ne pripisati i te. Jedno 50 titula da imate na kontu. Bolesnici!!!
(stoler, 28. avgust 2020 12:38

Hajduku priznata titula i tamo se niko ne buni. Nije bilo ptedvidjeno pravilnikom da tim iz Srbije igra sa prvakim Vojvodine. Kosovo niije imalo predstavnika

Kjus

pre 3 godine

Kaze 'bistrik' da ce Partizan u CRO igrati 'doma', ali nije bas mnogo bistar da zna i maternji jezik pa da napise 'kod kuce'. 'Mutnice' gramatika je tebi preca od ovog pracenja sporta.

Tajni detektiv Djido Mova

pre 3 godine

Sa onakvom igrom nemaju sta da traze ni Partizan ni Zvezda u Evropi, sve i da udju samo ce se obrukati. Aiku se nema sta zameriti, oni su debitanti i dokle god stignu veliki je uspeh, a Vojvodini takodje zelim sve najbolje, uz Aik jedini igraju muski fudbal u ligi, a zasto su ovi gore pomenuti "najbolji" u nasem fudbalu, to je vec za sud, kojeg u ovoj krimi drzavi nema. Sportski pozdrav

IVORY

pre 3 godine

Što se Partizana ziče, samo par ekipa mogu da budu ozbiljna pretnja, ostali bi trebali da predstavljaju lak posao, dok TSC ima 50-50 situaciju. Bude li izvukao nekog iz slabije polovine može lako da prođe, dok bilo ko iz jače polovine predstavlja kraj evropskog puta.

dragan vasarovic

pre 3 godine

Sa obzirom da stadion u Senti ima dozvolu za odigravanje 2 kola kvalifikacija za LE, mislim da bi tamo TSC mogao proci barem 15 povlascenih ekipa, medju njima je i Hajduk Split.
Zelim Hajduk Split u Senti i Osjek u Beogradu.

Dejan CZ

pre 3 godine

Posle druge runde kvalifikacija zavrsava partizanova turneja i okrece se takmicenju u kupu kao primarnom cilju,a stici ce i doma na primorje dok sezona jos traje...

Defekt

pre 3 godine

Al bi tsc legao Hajduk. Grobarima zelim albance. Pa da i oni jednom pobede u Albaniji.
(Spale, 28. avgust 2020 08:39)

Dobili smo Skendiju ako se ne varam

sirovina

pre 3 godine

@sirovina

A valja ti TSC sad? Odjednom je to srpski klub, sad trebaju njihovi bodovi. Pa ti si ovde pisao da treba da postoje samo Zvezda i Partizan i da se samo u njih treba ulgati. Sad ce prvi septembar i skolica...


Tačno druže iza svake svoje reči stojim, ali kad su već tu i kad moraju da igraju naravno da ću navijati za njih, jer to su klubovi koji samo unazvaćuju srpski fudbal izlaskom u Evropu. OK mi Grobari vi zvezdaši se prepucavamo i sve je to u redu ali mi i držimo našu ligu tamo gde joj je mesto ostali klubovi su puki posmatrači

...

pre 3 godine

Vidis ti ovo, imas Partizan koji moze na neke vikinge, bale i nekim progresom a sa druge strane TSC sa klubom koji pre dve godine igrao finale LS i klubom koji je tu LS osvajao 7 puta hahhaha.

Koliko znaci koeficijent.

analiza

pre 3 godine

Borac iz B.Luke-em blizu em Dodik da olakša posao.
Ako ne oni,onda Luksemburg,Velšani,Irci-te Indijance možemo da prođemo u gostima.
Ostalo sve zaj...,naročito Alb i Hrv.

srbija rep srpska c.gora

pre 3 godine

vaxilar@ брате и ја навијам за Звезду!
Али кад Српски клубови играју у Европи онда за све наше навијам, највише за Борац Бања Луку!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (прле, 28. avgust 2020 09:32)

Xaxa, navija za Zvezdu a u Evropi za Borac iz Banjaluke. Pa takvi su najgori. Idi reci Lesinarima da volis ciguse.

srbija rep srpska c.gora

pre 3 godine

@sirovina

A valja ti TSC sad? Odjednom je to srpski klub, sad trebaju njihovi bodovi. Pa ti si ovde pisao da treba da postoje samo Zvezda i Partizan i da se samo u njih treba ulgati. Sad ce prvi septembar i skolica...

Dusan najsilniji

pre 3 godine

To treba da cuvate ali tradicija je vec napravljena jer vam taj velikan nije uzeo bod od Kosovskog boja.
Ima jos jedan velikan iste tradicije, Ranicki. Ovi malecki ce se otrezniti kada aparthejd prodje.
Cuti bre keso jedna nije te blam da pominjes Vojvodinu.
(Dusan Uros, 28. avgust 2020 11:26)

Kad prodje aparhejd, titovi blizanci sa sve crvenim petokrakama idu tamo gde si rekao.

Papilon

pre 3 godine

Slobodan@ pa kako je to srpski derbi, a dodali ste titulu iz 1946. ? Tada Vojvodina igrala sa Spartakom iz Subotice koji je bio prvak Vojvodine te godine, sa tim klubovima nije ni igrala Zvezda. Zvezdi dodata titula, Spartaku ne.
Slobodance,tugo...
(optimus, 28. avgust 2020 09:08)

Ti si jos veca tuga, u kom univerzumu prvak neke pokrajine igra sa prvakom drzave za titulu. Da li to znaci da bi danas prvak Kolubarskog okruga trebao igrati sa Zvezdom za titulu prvaka drzave. Optimuse pokusaj da ukljucis onu sivu smesu u glavi ako je posedujes.

Иван Смедеревац

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.
(прле, 28. avgust 2020 08:39)

UEFA ne dozvoljava da ekipe iz iste zemlje igraju kvalifikacije
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vaxilar, 28. avgust 2020 08:55) # Link komentara

Да навијачи који себе турски коњаници не подржавају сваку власт, као што су подржавали Слободана Милошевића који је издао Србе у Крајини,Славонији и Семберији, можда би Осијек и био у Србији...

Slobodan

pre 3 godine

Mi imamo Zvezdu u kvalifikacijama za LS i Partizan i TSC za Ligu Evrope. Albanci su imali Tiranu u LS i imaju 3(TRI) kluba za LE. Kako?
Da li nam je fudbal toliko upropascen ili je njihov lobi toliko jak?
(NokiJa, 28. avgust 2020 08:38)

Imamo mi jos Vojvodinu ali oni ne igraju kvalifikacije od prvog kola !!!
Ekipe koje igraju kvalifikacije za ligu evrope od pocetka su talog i dno Evropskog fudbala ...
Najveci i jedini Srpski derbi danas je Zvezda-Vojvodina i to trebamo cuvati i od toga praviti tradiciju !!!

NokiJa

pre 3 godine

Mi imamo Zvezdu u kvalifikacijama za LS i Partizan i TSC za Ligu Evrope. Albanci su imali Tiranu u LS i imaju 3(TRI) kluba za LE. Kako?
Da li nam je fudbal toliko upropascen ili je njihov lobi toliko jak?

vaxilar

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.
(прле, 28. avgust 2020 08:39)

UEFA ne dozvoljava da ekipe iz iste zemlje igraju kvalifikacije

panter pudlica

pre 3 godine

Imamo mi jos Vojvodinu ali oni ne igraju kvalifikacije od prvog kola !!!
Ekipe koje igraju kvalifikacije za ligu evrope od pocetka su talog i dno Evropskog fudbala ...
Najveci i jedini Srpski derbi danas je Zvezda-Vojvodina i to trebamo cuvati i od toga praviti tradiciju !!!
(Slobodan, 28. avgust 2020 08:52)

Baš ste za pohvalu, pogotovo vi raspali koji ni albance dobiste na jedvite jade. Bolje ćuti, hteo si da budeš vickast a samo si ispao glup...

qw

pre 3 godine

TSC-u bi Hajduk baš legao. Imaju ime, a nisu ništa posebno.
(Svarožić, 28. avgust 2020 10:37)

Hajduk bi otresao ne samo TSC nego i Zvezdu i Partizan.

dinamo tirana = barselona

pre 3 godine

14 komentara na vest o Partizanu i svih 14 napisali krcunovi fanatici. Šta je bilo momci, zaboravili ste da uzmete lekiće?

Zvezda

pre 3 godine

Zelim im grke ili Servet Zeneva ili Osjek u gostima. Ali kakvi su sretnici kao i uvek pri zrebanju izvuci ce najslabijeg i to u Beogradu

Јабучило

pre 3 godine

Zelim im grke ili Servet Zeneva ili Osjek u gostima. Ali kakvi su sretnici kao i uvek pri zrebanju izvuci ce najslabijeg i to u Beogradu
(Zvezda, 28. avgust 2020 08:48)

Рече домаћин екипи са Гибралтара.

Osijek

pre 3 godine

Kao TSC kod nas tako i Osijek u Hrvatskoj ima vlasnika iz Madjarske. Ozbiljno su usli u projekat oko kluba i stadiona i pratecih programa. Nemojte podcenjivati Osijek - trenutno mozda najperspektivniji tim u Hrvatskoj.
(pozdrav iz Sombora, 28. avgust 2020 10:57)

Ne z kako je kod vas,al Mađar u Osijeku gadno pere lovu i stadion nije ni blizu zavrsetka,a sve vec traje 2 godine.
Nista na kraju od tog nece ni biti.
Orban hoce veliku Mađarsku,a mi cemo reci Stop tome kada bude trebalo. Politicki smo uvijek ispred vas i to ce te valjda nekad skuzit.
I nadam se da vas barem 1% kuzi o cemu pisem.
Bajdvej Osijek je 4.klub Hnl-a i nije se pojacavao,a prodavao je.
Zato molim srbijanske strucnjake da ne pisu o necemu sto ne znaju.
Lp

Osijek

pre 3 godine

osijek je trenutno drugi klub po snazi u hrvatskoj, iza dinama. ne bi partizanu bilo lako.
(Ivan, 28. avgust 2020 09:36) # Link komentara

Osijek je 4.klub Hnl-a.
Ak se ne varam partizan je 2.u srbijanskoj ligi.
I iako je partizan jaci,nebi im bilo lako sa 4.klubom Hnl.
Daleko ispred vas

Joffrey

pre 3 godine

Opet vise komentara iz komsiluka nego iz kluba.
Ozbiljan je problem javljati se na vesti o klubu koji nista nije osvojio,koji tri sezone se bori za drugo mesto,koji u LS nije kazu nikoga pobedio 40 godina,i koji je kazu nastao u Zagrebu,dok je klub za koji navijas kandidat za A licencu LS.Nesto od ovoga su cinjenice,nesto je tacno,a nesto poluistina,ali ovo o osnivanju kluba je laz.Ako neko ima dokaz neka ga konacno dostavi ovde,manite se svedocenja jednog pijanog Hrvata.Ukoliko dokaz nemate,onda imate kompleks.Mada ne znam od cega?

Papilon

pre 3 godine

Slobodan@ pa kako je to srpski derbi, a dodali ste titulu iz 1946. ? Tada Vojvodina igrala sa Spartakom iz Subotice koji je bio prvak Vojvodine te godine, sa tim klubovima nije ni igrala Zvezda. Zvezdi dodata titula, Spartaku ne.
Slobodance,tugo...
(optimus, 28. avgust 2020 09:08)

Ti si jos veca tuga, u kom univerzumu prvak neke pokrajine igra sa prvakom drzave za titulu. Da li to znaci da bi danas prvak Kolubarskog okruga trebao igrati sa Zvezdom za titulu prvaka drzave. Optimuse pokusaj da ukljucis onu sivu smesu u glavi ako je posedujes.

shone

pre 3 godine

Al bi tsc legao Hajduk. Grobarima zelim albance. Pa da i oni jednom pobede u Albaniji.
(Spale, 28. avgust 2020 08:39)

Dobili smo Skendiju ako se ne varam
(Defekt, 28. avgust 2020 11:12)

Da, dobili ste ih 0:0

stoler

pre 3 godine

(johny, 28. avgust 2020 12:14) Ima informacija da su cak i predratni klubovi zapravo osecali da su te titule zvezdine, pa zasto ne pripisati i te. Jedno 50 titula da imate na kontu. Bolesnici!!!

optimus

pre 3 godine

Slobodan@ pa kako je to srpski derbi, a dodali ste titulu iz 1946. ? Tada Vojvodina igrala sa Spartakom iz Subotice koji je bio prvak Vojvodine te godine, sa tim klubovima nije ni igrala Zvezda. Zvezdi dodata titula, Spartaku ne.
Slobodance,tugo...

sirovina

pre 3 godine

vaxilar@ брате и ја навијам за Звезду!
Али кад Српски клубови играју у Европи онда за све наше навијам, највише за Борац Бања Луку!
(прле, 28. avgust 2020 09:32)

Ja kao zvezdaš navijam uvek za naše pobratime iz Aljbanije?

888

pre 3 godine

U drugom pretkolu. ne mogu klubovi iz iste drzave da se sastanu tako da nece moci u Hrvatskoj da igra...
(Dejan CZ, 28. avgust 2020 09:12)
Ahahaha kakva fora. Mora da si je smisljao cele nedelje. Idi se bolje spremaj za školu.

sirovina

pre 3 godine

Čitas imena klubova mislim kao da su imena naselja po Tadžikistanu i onda tu uleti Totenhem.
Ljudi teski par milijardi mora da igra sa konobarima i vodoinstalaterima.
To bi trebalo tako u sustini i biti.
Dati svakome šansu da zaradi
(Mirko Kojotovski, 28. avgust 2020 09:51)

poznajem ime jednog evropskog šampiona koji je ispao baš od tog nekog sela iz tadžikistana kirgistana Kazahstana mislim da se zove Kairat, ili črveno more

Mefistofeles

pre 3 godine

Ako odu u Hrvatsku je li se to broji kao domaci teren?
(Barolo, 28. avgust 2020 08:37)

Vama se onaj u Tirani od pre par dana racunao kao domaci, kako ste samo pleli po terenu

Dzeri springer show

pre 3 godine

Savo pre mesec dana izjavio da je prioritet ling long. Evropa nas ne interesuje, nema tamo para, niti moze neki igrac da se proda... slabe utakmice po spaniji, holandiji belgiji. Javor i rad su nasa mera.

Dejan CZ

pre 3 godine

Posle druge runde kvalifikacija zavrsava partizanova turneja i okrece se takmicenju u kupu kao primarnom cilju,a stici ce i doma na primorje dok sezona jos traje...

Dusan Uros

pre 3 godine

Najveci i jedini Srpski derbi je zvezda-Vojvodina i to trebamo cuvati i od toga praviti tradiciju.
@Slobodan

To treba da cuvate ali tradicija je vec napravljena jer vam taj velikan nije uzeo bod od Kosovskog boja.
Ima jos jedan velikan iste tradicije, Ranicki. Ovi malecki ce se otrezniti kada aparthejd prodje.
Cuti bre keso jedna nije te blam da pominjes Vojvodinu.

johny

pre 3 godine

Slobodan@ pa kako je to srpski derbi, a dodali ste titulu iz 1946. ? Tada Vojvodina igrala sa Spartakom iz Subotice koji je bio prvak Vojvodine te godine, sa tim klubovima nije ni igrala Zvezda. Zvezdi dodata titula, Spartaku ne.
Slobodance,tugo...
(optimus, 28. avgust 2020 09:08)

Lepo izguglaš kakav je sistem takmičenja da ne bi lupetao

Kanga

pre 3 godine

Jedini način da sva naša 4 kluba uđu u LE, ne bih voleo LŠ za moju Zvezdu, jedino ako bi doveli 2 štopera, levog beka i špica ukupno za 12 000 000 €

Moje želje

Partizan samo da ne izvuče Aris ili Servete.


2.Kolo


Bačka-Zrinski
Partizan-Red Imps(Gibraltar)


3.Kolo

Zvezda-Brest
Partizan-New Saints
Bačka-Rosenborg
Vojvodina-Bate

Play-off

Zvezda-Dinamo ZG pa šta bude
Partizan-Steaua
Vojvodina-Malme
Bačka-Apoel

a što?

pre 3 godine

johny, 28. avgust 2020 12:14) Ima informacija da su cak i predratni klubovi zapravo osecali da su te titule zvezdine, pa zasto ne pripisati i te. Jedno 50 titula da imate na kontu. Bolesnici!!!
(stoler, 28. avgust 2020 12:38

Hajduku priznata titula i tamo se niko ne buni. Nije bilo ptedvidjeno pravilnikom da tim iz Srbije igra sa prvakim Vojvodine. Kosovo niije imalo predstavnika

прле

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.

srbija rep srpska c.gora

pre 3 godine

vaxilar@ брате и ја навијам за Звезду!
Али кад Српски клубови играју у Европи онда за све наше навијам, највише за Борац Бања Луку!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (прле, 28. avgust 2020 09:32)

Xaxa, navija za Zvezdu a u Evropi za Borac iz Banjaluke. Pa takvi su najgori. Idi reci Lesinarima da volis ciguse.

Veliki red

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.
(прле, 28. avgust 2020 08:39)

UEFA ne dozvoljava da ekipe iz iste zemlje igraju kvalifikacije
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vaxilar, 28. avgust 2020 08:55) # Link komentara
...potapanje...motaj kablove, gasi internet i kraj....

Defekt

pre 3 godine

Al bi tsc legao Hajduk. Grobarima zelim albance. Pa da i oni jednom pobede u Albaniji.
(Spale, 28. avgust 2020 08:39)

Dobili smo Skendiju ako se ne varam

srbija rep srpska c.gora

pre 3 godine

@sirovina

A valja ti TSC sad? Odjednom je to srpski klub, sad trebaju njihovi bodovi. Pa ti si ovde pisao da treba da postoje samo Zvezda i Partizan i da se samo u njih treba ulgati. Sad ce prvi septembar i skolica...

gox

pre 3 godine

Čitas imena klubova mislim kao da su imena naselja po Tadžikistanu i onda tu uleti Totenhem.
Ljudi teski par milijardi mora da igra sa konobarima i vodoinstalaterima.
To bi trebalo tako u sustini i biti.
Dati svakome šansu da zaradi
(Mirko Kojotovski, 28. avgust 2020 09:51)

poznajem ime jednog evropskog šampiona koji je ispao baš od tog nekog sela iz tadžikistana kirgistana Kazahstana mislim da se zove Kairat, ili črveno more

Auuu brate ali ga ti pokopao, ja bih zaista voleo da imam takav smisao za humor i da mi dođe na prvu, nema šta svetski si ga vratio na fabričko podešavanje.

maya

pre 3 godine

Kakva smo drzava,kakav nam je fudbal ,ovo je ekstra.U ovoj sexoni se vidi minuli rad i koliko znace istorijski rezultati Zvezde u LS i solidni rezultati Partizana U LE.Nadam se da ce bar dva nasa predstavnika uci u grupne faze.Ostavimo za domace prvenstvo ? mrznje,saopstenja,narocanja,lelek,kuknjavu.Samo slozn u medjunarodnim utakmicama.Ne dozvolimo da Toletov duh i dalje kruzi po Topciderskom brdu.

johny

pre 3 godine

Osjek je bio drugi u prvenstvu Hrvatske ali je zbog kazne otišla Lokomotiva u kfalifikacije za LŠ. Njih želim Partizanu i da budu domaćini.

Јабучило

pre 3 godine

Najveci i jedini Srpski derbi danas je Zvezda-Vojvodina i to trebamo cuvati i od toga praviti tradiciju !!!
(Slobodan, 28. avgust 2020 08:52)

Неписмен и острашћен. Највећи српски дерби је Вечити дерби. А традиција? Како бих ти рекао, не иде то на силу. Војводина је тек трећи клуб у земљи са врло малим бројем трофеја. Што би се рекло, често при врху, ретко на врху.

Borba

pre 3 godine

Al bi tsc legao Hajduk. Grobarima zelim albance. Pa da i oni jednom pobede u Albaniji.
(Spale, 28. avgust 2020 08:39)

Skoro je Partizan igrao u Albaniji i lagano pobedio.

Generacija '82

pre 3 godine

Partizan samo da ne izvuce Bugare,Grke i Poljake,a za TSC ideala Škendija ili Zrinjski,mada bi i onaj raspali Hajduk iz Splita prošli

sirovina

pre 3 godine

@sirovina

A valja ti TSC sad? Odjednom je to srpski klub, sad trebaju njihovi bodovi. Pa ti si ovde pisao da treba da postoje samo Zvezda i Partizan i da se samo u njih treba ulgati. Sad ce prvi septembar i skolica...


Tačno druže iza svake svoje reči stojim, ali kad su već tu i kad moraju da igraju naravno da ću navijati za njih, jer to su klubovi koji samo unazvaćuju srpski fudbal izlaskom u Evropu. OK mi Grobari vi zvezdaši se prepucavamo i sve je to u redu ali mi i držimo našu ligu tamo gde joj je mesto ostali klubovi su puki posmatrači

...

pre 3 godine

Vidis ti ovo, imas Partizan koji moze na neke vikinge, bale i nekim progresom a sa druge strane TSC sa klubom koji pre dve godine igrao finale LS i klubom koji je tu LS osvajao 7 puta hahhaha.

Koliko znaci koeficijent.

Tajni detektiv Djido Mova

pre 3 godine

Sa onakvom igrom nemaju sta da traze ni Partizan ni Zvezda u Evropi, sve i da udju samo ce se obrukati. Aiku se nema sta zameriti, oni su debitanti i dokle god stignu veliki je uspeh, a Vojvodini takodje zelim sve najbolje, uz Aik jedini igraju muski fudbal u ligi, a zasto su ovi gore pomenuti "najbolji" u nasem fudbalu, to je vec za sud, kojeg u ovoj krimi drzavi nema. Sportski pozdrav

dragan vasarovic

pre 3 godine

Sa obzirom da stadion u Senti ima dozvolu za odigravanje 2 kola kvalifikacija za LE, mislim da bi tamo TSC mogao proci barem 15 povlascenih ekipa, medju njima je i Hajduk Split.
Zelim Hajduk Split u Senti i Osjek u Beogradu.

Иван Смедеревац

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.
(прле, 28. avgust 2020 08:39)

UEFA ne dozvoljava da ekipe iz iste zemlje igraju kvalifikacije
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vaxilar, 28. avgust 2020 08:55) # Link komentara

Да навијачи који себе турски коњаници не подржавају сваку власт, као што су подржавали Слободана Милошевића који је издао Србе у Крајини,Славонији и Семберији, можда би Осијек и био у Србији...

bataraka

pre 3 godine

@Mi imamo Zvezdu u kvalifikacijama za LS i Partizan i TSC za Ligu Evrope. Albanci su imali Tiranu u LS i imaju 3(TRI) kluba za LE. Kako?
Da li nam je fudbal toliko upropascen ili je njihov lobi toliko jak?
(NokiJa, 28. avgust 2020 08:38)
Mi cemo imati jos Vojvodinu od trece runde kvalifikacija. Mi smo 16. na listi UEFA, a Albanija je 37.
Inace, na strani Uefa pise da je zreb za LE u utorak, a ne ponedeljak:
"The draw takes place on Tuesday 1 September at the House of European Football in Nyon, Switzerland."
Pozdrav za sve ljubitelje fudbala i podrzimo sve nase klubove u evropskim kupovima.

Kjus

pre 3 godine

Kaze 'bistrik' da ce Partizan u CRO igrati 'doma', ali nije bas mnogo bistar da zna i maternji jezik pa da napise 'kod kuce'. 'Mutnice' gramatika je tebi preca od ovog pracenja sporta.

Марко

pre 3 godine

Добро, има ту тимова од којих је ТСЦ сигурно квалитетнији:
Шкендија, Њу Сеинт, Зрињски, Жалгирис.
А вероватно би имао шансе и против тимова као што су:
Апоел, БАТЕ, Хапоел, Аполон, Фехервар, Либерец, Лех, Каират...

pozdrav iz Sombora

pre 3 godine

Kao TSC kod nas tako i Osijek u Hrvatskoj ima vlasnika iz Madjarske. Ozbiljno su usli u projekat oko kluba i stadiona i pratecih programa. Nemojte podcenjivati Osijek - trenutno mozda najperspektivniji tim u Hrvatskoj.

Dusan najsilniji

pre 3 godine

To treba da cuvate ali tradicija je vec napravljena jer vam taj velikan nije uzeo bod od Kosovskog boja.
Ima jos jedan velikan iste tradicije, Ranicki. Ovi malecki ce se otrezniti kada aparthejd prodje.
Cuti bre keso jedna nije te blam da pominjes Vojvodinu.
(Dusan Uros, 28. avgust 2020 11:26)

Kad prodje aparhejd, titovi blizanci sa sve crvenim petokrakama idu tamo gde si rekao.

прле

pre 3 godine

vaxilar@ брате и ја навијам за Звезду!
Али кад Српски клубови играју у Европи онда за све наше навијам, највише за Борац Бања Луку!

IVORY

pre 3 godine

Što se Partizana ziče, samo par ekipa mogu da budu ozbiljna pretnja, ostali bi trebali da predstavljaju lak posao, dok TSC ima 50-50 situaciju. Bude li izvukao nekog iz slabije polovine može lako da prođe, dok bilo ko iz jače polovine predstavlja kraj evropskog puta.

kralj

pre 3 godine

Sa onakvom igrom od sinoc,svi protivnici su teski,iako je Partizan bio mnogo bolji,ovi Letonci su pokazali uigranost,tacno se zna ko sta radi,sreca je sto su tanki sa znanjem ali kretanje njihovih igraca je odlicno,mnogo bolje nego sto ima Partizan ili Zvezda stim sto nasi klubovi imaju za klasu bolje igrace.TSC ce imati mnogo tezak zreb,ima tu laksih protivnika ali bice tesko da prodju.Partizan ima laksi zreb,ima ovde ozbiljnih protivnika a I ekipa koje su bolje od nas,tako da se nadam da ce sreca da nas pogleda.

Kao prvo

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (прле, 28. avgust 2020 08:39) # Link komentara

Prvo skoči pa reci hop!

kibo

pre 3 godine

Sa onakvom igrom ko god da nam dodje svejedno nam... biće teško, ja kapiram da je pritisak zbog ispadanja na jednu tekmu ali dajte bre malo se preznojite, nemate snage supu da oladite, nema htenja, nema borbe da se gine za dres Partizana.Ajde bre trgnite se sad je trenutak.Živeo Partizan!!!

Dulex

pre 3 godine

Осијек, био би то прави тест за Партизан!
Директно би могли да одузмемо Хрватима коефицијент.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (прле, 28. avgust 2020 08:39) # Link komentara
-------------------------
Šanse s Osijekom bi bile podjednake, s tim da bi blagu prednost imao Partizan. Prvenstveno zbog veličine kluba, mentaliteta koji ta veličina donosi i vjerojatno bi Osijek prije puko pod pritiskom važnosti utakmice, tu ne mislim na sportsku važnost nego na prošlost. Osijek ima svoje mane, to su trener, lijevi bek, činjenica da pojačanja dosta kasno stižu, a najbolji napadač je prodan za 6,5 milijuna. Kratka klupa, nema adekvatnih zamjena za prvotimce, ne igraju bajno trenutno. Osijek više nije onaj siromašni klub koji nema za mokru kiflu. Osijek ima stopera koji je pozvan za reprezentaciju, koji je već igrao za reprezentaciju, ima drugog stopera koji je po mnogima i bolji od ovoga koji je u reprezenztaciji. Ima najboljeg desnog beka u ligi, u ligi gdje igra Dinamo. Ima Mađarskog reprezentativca, ima Bočkaja koji je brutalan iz slobodnjaka do udaljenosti od nekih 30-35 metara i koji je kvalitetan igrač. PSV je to osjetio. Partizan bi mu bio motiv više. Uglavnom, ima tu kvalitete i mislim da na popisu ima protivnika koji su puno lakši za Partizan.

sirovina

pre 3 godine

Za TSC bi najbolje bilo da dobiju Apoel sinoć se Apoel zaista provukao na Kosovu protiv skromne ekipe Gnjilana u produžetku im sudija dao penal. To bi bilo dobro sa dva aspekta prvi aspekt što mi je Apoel najverovatnije ispao drugi aspekt što bi to za srpski fudbal bilo odlično jer bi onda kiprane vrlo lako prestigli na tom 15 mestu

Matrix

pre 3 godine

Šta ga je albanskih klubova u evro takmičenjima. 4 iz Albanije, 4 sa Kosova i 2 iz Makedonije. Fale još samo Uljcinj i Dečić Tuzi.
(Svarožić, 28. avgust 2020 09:05)

Zaboravio si iz Svajcarske!

analiza

pre 3 godine

Borac iz B.Luke-em blizu em Dodik da olakša posao.
Ako ne oni,onda Luksemburg,Velšani,Irci-te Indijance možemo da prođemo u gostima.
Ostalo sve zaj...,naročito Alb i Hrv.

Svarožić

pre 3 godine

Šta ga je albanskih klubova u evro takmičenjima. 4 iz Albanije, 4 sa Kosova i 2 iz Makedonije. Fale još samo Uljcinj i Dečić Tuzi.

Svarožić

pre 3 godine

Pardon, 3 iz Makedonije su albanski klubovi u evro takmičenjima (Škendija, Škupi i Renova). Albanci imaju ukupno 11 klubova u Evropi. Jeste da ih je pola ispalo odmah, a pola će u sljedećemo kolu.

deda

pre 3 godine

mislim da vise ne vazi pravilo susedne zemlje pa moze da se desi da dobijemo osjek sto bi u slucaju da ih prodjemo bilo dobro za koeficijent srpskom fudbalu ali oni koji duze pamte znaju da ova varijanta nije dobra za partizan...
koliko se secam imali smo lose rezultate sa osjekom

Anfield

pre 3 godine

@bataraka


Nismo mi 16. već Kipar, mi smo na 19. mestu.


I evo koliko znači koeficijent. Polovina Partizanovih potencijalnih protivnika su poluamaterske ekipe, dok TSC ide na najteže moguće protivnike, neki od njih su medju boljima u Evropi i to već u ovom kolu.
Godinama su Partizan i Zvezda ginuli protiv ovakvih timova i još nam je liga počinjala kasnije, pa neuigrani ispadnemo još na početku, e, sad smo konačno povlašćeni, pa ne bi bilo loše da to maksimalno iskoristimo.
Strašno bitna stvar je što je Partizan krenuo kvalifikacije umesto Vojvodine, Vojvodina bi možda i ispala, nema koeficijent, ovako sva tri tima lagano prolaze, +TSC koji je odradio dobro svoj posao, sve što uradi od ovog trenutka je za poštovanje, a eventualni prolaz u narednu rundu bi bio kolosalni uspeh.

ns

pre 3 godine

@nokija
vojvodina ulazi tek od 3 runde kvalifikacija kao pobednik kupa Srb. mi imamo 3 predstavnika od kojih taj 1 ne mora da igra ove 2 runde.

diplinž

pre 3 godine

kad skontam da TSC između ovih nosilaca može da dobije totenhem, a može i zrinjski ili škendiju... prošle godine su zvezda i partizan donijeli po 10,5 bodova za rang listu fudbalskih saveza, a čuka i radnički dodali još 3 ukupno. znači, svaki bod zlata vrijedi, ajmo naši!

jjztc

pre 3 godine

Mi imamo Zvezdu u kvalifikacijama za LS i Partizan i TSC za Ligu Evrope. Albanci su imali Tiranu u LS i imaju 3(TRI) kluba za LE. Kako?
Da li nam je fudbal toliko upropascen ili je njihov lobi toliko jak?
(NokiJa, 28. avgust 2020 08:38)
A Vojvodina? Ona pocinje od 3.kola

Mirko Kojotovski

pre 3 godine

Čitas imena klubova mislim kao da su imena naselja po Tadžikistanu i onda tu uleti Totenhem.
Ljudi teski par milijardi mora da igra sa konobarima i vodoinstalaterima.
To bi trebalo tako u sustini i biti.
Dati svakome šansu da zaradi

bataraka

pre 3 godine

@Nismo mi 16. već Kipar, mi smo na 19. mestu.
I evo koliko znači koeficijent. Polovina Partizanovih potencijalnih protivnika su poluamaterske ekipe, dok TSC ide na najteže moguće protivnike, neki od njih su medju boljima u Evropi i to već u ovom kolu.
Godinama su Partizan i Zvezda ginuli protiv ovakvih timova i još nam je liga počinjala kasnije, pa neuigrani ispadnemo još na početku, e, sad smo konačno povlašćeni, pa ne bi bilo loše da to maksimalno iskoristimo.
Strašno bitna stvar je što je Partizan krenuo kvalifikacije umesto Vojvodine, Vojvodina bi možda i ispala, nema koeficijent, ovako sva tri tima lagano prolaze, +TSC koji je odradio dobro svoj posao, sve što uradi od ovog trenutka je za poštovanje, a eventualni prolaz u narednu rundu bi bio kolosalni uspeh.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Anfield, 28. avgust 2020 09:38)

U pravu si, ja sam gledao trenutnu listu za sledecu godinu sa uracunatim rezultatima od ove. U svakom slucaju, slazem se, treba iskoristiti bolji koeficijent i relativno slabije protivnike.
Pozdrav.