Fudbal 119

Ponedeljak, 17.08.2020.

10:31

Zvezda u velikom napadu na Ligu šampiona – ulog je 20 miliona evra

Fudbaleri Crvene zvezde utakmicom protiv Evrope u Beogradu u utorak kreću u pohod na treći uzastopni plasman u Ligu šampiona.

Zvezda u velikom napadu na Ligu šampiona – ulog je 20 miliona evra IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

119 Komentari

Sortiraj po:

Jdb

pre 3 godine

Nije bas da mnogo pazljivo pratim ali sve se mislim ako jos jednom udju u LS bankrotirace, cini se kad god zarade novac dug im se poveca :-)

Leba i pastete

pre 3 godine

Secam se zvezdinog osvajanja kupa sampiona...niko tada nije spominjao nikakve materijalne vec iskljucivo sportske motive...Dokle god tema i cilj budu proklete pare,za kvalitetan fudbal u ovoj papazjaniji nema mesta....

ja

pre 3 godine

za one funkcionalno pismene, lepo piše - "poput nas", nas koji smo se radovali i u bariju, i u tokiju i na našoj marakani, nas, koji za razliku od vas koji taj osećaj nikada nećete iskusiti, imamo šta da ostavimo našoj deci, pa makar to bila i samo nada...
(mladići borovi, devojke jele, 17. avgust 2020 16:33)

Disfunkcionalni, oseticete malo nostalgiju kad odete u Tiranu kao 1945. Boricu, nemoj vise tako da zanosis...sportski pozdrav.

Branislav

pre 3 godine

Zvezdi zelim od sveg srca da uspe u nastojanju da po treci put bude ucesnik u zavrsnici kupa sampiona, da dobije tih 20 miliona evra i vec jednom vrati sve dugove koje ima a ne da joj drzava stalno daje.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

Boricu, opet zanosis....de malo se vrati u normalu.
(ja, 17. avgust 2020 15:48)





:)))))
šta ti je vjesnikov svedok - uvek promaši poentu!


za one funkcionalno pismene, lepo piše - "poput nas", nas koji smo se radovali i u bariju, i u tokiju i na našoj marakani, nas, koji za razliku od vas koji taj osećaj nikada nećete iskusiti, imamo šta da ostavimo našoj deci, pa makar to bila i samo nada...

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ МЛАДИЋИ БОРОВИ, ДЕВОЈКЕ ЈЕЛЕ - "Биће дана, биће лета, бићеш опет првак света!" 🙌

Hogar

pre 3 godine

Ako je tebi lopataru to najvažnije onda neka ti je. Meni je važnije jedna pobeda i 2,7 miliona u kasicu i nerešena i 900 hiljada pa makar primili 30 komada
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lewis, 17. avgust 2020 14:07)
I mi volimo, tj ja volim, još neki dzip i stančuga će da padne a vama panteri ću da dovodim igrače iz 2.portugalske lige i da vam ih predstavim kao ekstra pojačanja, a pošto ste vi ograničeni kao terasa ima da poverujete, heheh
(Terza, 17. avgust 2020 14:
Evo Barsa je dovela vrhunske i skupe igrače pa je primila osam komada ali kako to objasniti vama iz Laktaša.

proporcije sredine

pre 3 godine

Real Madrid je osvojio nekoliko puta titulu u poslednjih 5 godina, pa im je dug preko 500 miliona evra. Mančester junajted, najprofitabilniji klub, a opet zvanican dug preko 250 miliona i pritom je u privatnoj svojini(ako ne grešim). Kako onda ocekivati od kluba u državnoj svojini, koji nema izvestan dijapazon mogućnosti ostvarivanja profita, da ne bude zadužen. Uopšteno, velika većina klubova posluje sa gubicima.
(Svi samo o dugovima, 17. avgust 2020 11:06)
Ovo je slicno onome kada neko prokomentarise kako je nama javni dug 20 milijardi, a Americi, lupam, 10000000 milijardi i onda se pitaju kada i kako ce oni to da vrate. Ekonomija ne funkcionise tako. Amerika (Real Madrid) ima novac u konstantnom toku, dugovi se vracaju, paralelno se prave novi, novac cirkulise, prodaje se, kupuje, sponzori, veliki prihodi od reklama, karata.. A ovde? Da zanemarimo radnike na stadionu koji rade za klikere, na sta odlaze silni milioni? Koliko to zaradjuju igraci? Koliko ih ima? To sto je u drzavnoj svojini ne znaci da se ne zna gde idu pare, a ocigledno se ne zna. Sta bi bilo da nismo ulazili u Ls? Bio bi isti dug, samo bi bilo manje za Terzu.
(Nikola018, 17. avgust 2020 15:15)

Tako je i u Zvezdi, i svim ostalim klubovima, samo na različitim nivoima, što si bliže vrhu, povećavaju se i prihodi i rashodi.

Zlatko

pre 3 godine

Nasi klubovi su dokaz da se ne isplati igrati ligu sampiona ili evrope. Nema para tu ..izgleda uefa drpa lovu od nas i daje bogatima.
(Hulk, 17. avgust 2020 10:46)
da,bas je u UEFI problem..eto Bate Borisov,Viktoria Plzen,Dinamo ZG i Olimpijakos grcaju u dugovima
(Xnodeh,plavi bećar, 17. avgust 2020 12:51)

Kolega, prepozna li ironiju (UEFA krade pare od nas) u prvom komentaru?

Nikola018

pre 3 godine

Real Madrid je osvojio nekoliko puta titulu u poslednjih 5 godina, pa im je dug preko 500 miliona evra. Mančester junajted, najprofitabilniji klub, a opet zvanican dug preko 250 miliona i pritom je u privatnoj svojini(ako ne grešim). Kako onda ocekivati od kluba u državnoj svojini, koji nema izvestan dijapazon mogućnosti ostvarivanja profita, da ne bude zadužen. Uopšteno, velika većina klubova posluje sa gubicima.
(Svi samo o dugovima, 17. avgust 2020 11:06)
Ovo je slicno onome kada neko prokomentarise kako je nama javni dug 20 milijardi, a Americi, lupam, 10000000 milijardi i onda se pitaju kada i kako ce oni to da vrate. Ekonomija ne funkcionise tako. Amerika (Real Madrid) ima novac u konstantnom toku, dugovi se vracaju, paralelno se prave novi, novac cirkulise, prodaje se, kupuje, sponzori, veliki prihodi od reklama, karata.. A ovde? Da zanemarimo radnike na stadionu koji rade za klikere, na sta odlaze silni milioni? Koliko to zaradjuju igraci? Koliko ih ima? To sto je u drzavnoj svojini ne znaci da se ne zna gde idu pare, a ocigledno se ne zna. Sta bi bilo da nismo ulazili u Ls? Bio bi isti dug, samo bi bilo manje za Terzu.

Kum Žoržo

pre 3 godine

sezona kupanja!
(wer, 17. avgust 2020 13
Pa, Vi ste se u sezoni kupanja, krajem avgusta prošle godine, oprostili od titule za sezonu koja se završila u julu ove godine. Jel' može gore i crnje???

Lewis

pre 3 godine

Ako je tebi lopataru to najvažnije onda neka ti je. Meni je važnije jedna pobeda i 2,7 miliona u kasicu i nerešena i 900 hiljada pa makar primili 30 komada
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lewis, 17. avgust 2020 14:07)
I mi volimo, tj ja volim, još neki dzip i stančuga će da padne a vama panteri ću da dovodim igrače iz 2.portugalske lige i da vam ih predstavim kao ekstra pojačanja, a pošto ste vi ograničeni kao terasa ima da poverujete, heheh
(Terza, 17. avgust 2020 14:

A koga bi ti da dovedeš? Mesija, Lewandowskog, De Bruinea. Hvala bogu pa ti nisi ograničen. Ti sa fudbalom imaš veze kao ja sa atomskom fizikom.

Solskjaer

pre 3 godine

Eto za koga vi navijate, lopovski klub.
(2CRAZY, 17. avgust 2020 14:54)

Под „улог" се мисли на могућност зараде од 20 милиона... Јасно ми је шта си ти помислио, али макар прочитај вест, а не само наслов.

Blok 63.

pre 3 godine

@Hulk
Auuuu burazeru, nije ni cudo sto smo skroz pukli, ti dobio 180 pluseva za komentar.
Pa ne uzima Uefa, nego nasa stoka krade i prodaje igrace za fiktivne ugovore, i jos 100 mogucih prevara...
Zreli smo za gasenje svetla.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ МИЛАН - Потписујем коментар. Одлазе паре ко зна гдје све. Ал без обзира на све то, радовао сам се и радоваћу се Звездиним побједама и оствареним резултатима. Као што ћу туговати кад не буде побједа. За мене је ЗВЕЗДА=ЕМОЦИЈА.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

Ја сам Звездаш, али џаба нам Лига шампиона кад се тамо избламирамо и видимо да нисмо дорасли.

Не бих волео да се пласирамо, боље је играти тамо где ти је заиста место.
(sitno, 17. avgust 2020 15:13)







:)))))
ti si zvezdaš kao što sam ja kosmonaut, a ja sam na kosmodromu, bar, bio.

zvezdi, kao evropskom i svetskom prvaku i najvećem klubu istočno od minhena, uvek je mesto u najjačem fudbalskom takmičenju, a daće bog zdravlja i sreće da svake godine bude sve konkurentnija, pa da jednog dana, poput nas, "i deca naša, na marakani, raduju se svetskoj tituli"...

neko

pre 3 godine

I mi volimo, tj ja volim, još neki dzip i stančuga će da padne a vama panteri ću da dovodim igrače iz 2.portugalske lige i da vam ih predstavim kao ekstra pojačanja, a pošto ste vi ograničeni kao terasa ima da poverujete, heheh
(Terza, 17. avgust 2020 14:50)

Eh da mi je znati iz koje lige vi dovodite igrače? Sve mi se čini da su ti vaši igrači iz Bajerna, Reala, Juventusa...

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam
(Roy74, 17. avgust 2020 13:36)







:)))))
da gledaš, nego šta!
da se ta kolekcija dresova timova za koje navijaš stalno uvećava!

sitno

pre 3 godine

Ја сам Звездаш, али џаба нам Лига шампиона кад се тамо избламирамо и видимо да нисмо дорасли.

Не бих волео да се пласирамо, боље је играти тамо где ти је заиста место.

tom pus

pre 3 godine

Ako Zvezda i Partizan zarade neke milione siguran sam da će nadležni pošteno da ih podele medju sobom. 
Ako pak izgube milione siguran sam da ce sirotinja ravnomerno da nadoknadi gubitak.
(Milutinovic, 17. avgust 2020 11:33)

Zahvaljujemo se na glasu.

Baš tako

Алекса

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam petarde, sestarde, sedmarde...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Roy74, 17. avgust 2020 13:36)

И ми исто....обзиром на стање у Србији, да победимо једну и једну нерешену по сезони ЛШ и пуна капа...


Да узвратим лепе жеље, и ја вама желим да опет уђете где вам место није, у финале Купа, где ћете часно изгубити 1:0 и радовати се....ем ви ушли у финале купа, ем Звезда попримала силне голове и није дошла ни до финала ЛШ...јер то је вама мерка успеха....

tom pus

pre 3 godine

Real Madrid je osvojio nekoliko puta titulu u poslednjih 5 godina, pa im je dug preko 500 miliona evra. Mančester junajted, najprofitabilniji klub, a opet zvanican dug preko 250 miliona i pritom je u privatnoj svojini(ako ne grešim). Kako onda ocekivati od kluba u državnoj svojini, koji nema izvestan dijapazon mogućnosti ostvarivanja profita, da ne bude zadužen. Uopšteno, velika većina klubova posluje sa gubicima.
(Svi samo o dugovima, 17. avgust 2020 11:06)
znači i fudbal neprofitabilan kao košarka...jedino nba...tamo svi u plusu...nema zezanja,kakvi dugovi...jedna je amerika,jedna!

tom pus

pre 3 godine

A komentari tipa: dobili smo, zaradili smo itd. toliko opisuju bedno i jadno stanje umova koji žive na ovom području da nije ni čudo što nam kreteni i dalje vode državu i sport....
(x, 17. avgust 2020 11:44)

Zahvaljujemo se na glasu.

???jedan od boljih komentara...baš tako...

@c72

pre 3 godine

@
Zar je nemoguce da se stadion nazove recimo Gazprom Arena(dao sam primer, znam da se tako zove stadion Zenita), da se potpise neki petogodisnji ugovor za pedesetak miliona evra, i da se ima startno 15 svake sezone.
I za Partizan isto vazi, jer u poslednjih 5 godina imamo kakve takve iskorake u Evropi.
Samim tim uz prodaju jednog igraca bi se relativno zatvorio godisnji budzet obe ekipe a
stadine svakako zovemo marakana i jna.
(lule, 17. avgust 2020 12:25)
Mislis da je nekome u interesu da one komunističke betonske ruine nazove po imenu svoje kompanije i još plaća za to?!

Terza

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam petarde, sestarde, sedmarde...
(Roy74, 17. avgust 2020 13:36

Ako je tebi lopataru to najvažnije onda neka ti je. Meni je važnije jedna pobeda i 2,7 miliona u kasicu i nerešena i 900 hiljada pa makar primili 30 komada
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lewis, 17. avgust 2020 14:07)
I mi volimo, tj ja volim, još neki dzip i stančuga će da padne a vama panteri ću da dovodim igrače iz 2.portugalske lige i da vam ih predstavim kao ekstra pojačanja, a pošto ste vi ograničeni kao terasa ima da poverujete, heheh

Lebovitz

pre 3 godine

Fudbal se nekad igrao zbog pobjeda i pehara, danas se igra da se plati struja i rata kredita. Evo gledam sinoć Sevilju, ljudi su izabrali Ligu evrope kao svoje takmičenje, uzimaju pehare i igraju završnice. Imaju tim za LŠ, ali svjesno igraju LE. Pitam se zašto Zvezda ne bi u ovom novom konferencijskom kupu nešto pokušala, krajnje je vrijeme za jedan evropski pehar...

Lewis

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam petarde, sestarde, sedmarde...
(Roy74, 17. avgust 2020 13:36

Ako je tebi lopataru to najvažnije onda neka ti je. Meni je važnije jedna pobeda i 2,7 miliona u kasicu i nerešena i 900 hiljada pa makar primili 30 komada

neko

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam petarde, sestarde, sedmarde...
(Roy74, 17. avgust 2020 13:36)

Izvini, da nije možda partizanu mesto u Lš? Vi bi sigurno bušili protivnike, a verovatno bi i osvojili to takmičenje. Ipak vi imate igrače koji vrede 100 miliona evra, a koji ne znaju da trče a još manje da precizno dodaju loptu.

Vladimir

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam petarde, sestarde, sedmarde...
(Roy74, 17. avgust 2020 13:36

Od danas si mi Brat!

Patron

pre 3 godine

Drustvo gradjana unutar Crvene zvezde podelice i taj bonus kao sto su to uradili u prethodne tri godine. Bas mi je drago zbog njih. Inace dug Crvene zvezde je i dalje isti posle tri godine igranja u evro takmicenjima.

ene

pre 3 godine

Dve uzastopne LŠ i pre toga LE, po nekoj logici ako se domaćinski poslovalo kasa bi morala biti fino popunjena, igrački kadar pažljivo selektovan i perspektivan, neki omladinci promovisani.
U praksi ništa od toga ili skoro ništa, tako da neka se raduje onaj ko ima razloga. Mi obični navijači baš i nemamo previše.
(Milan, 17. avgust 2020 10:44)grobarski spin, imam razlog za slavlje veliko, pre ove uprave dug 60 mil €, vrednost tima 17 mil €, sada tim vredi 55 mil €, a dug 30. Sve ova uprava sama svojim znanjem zaradila

Ipak...

pre 3 godine

Uf,prelijepa ova slika ambijenta sa mušemom na stadionu!Duboko sam ubijeđen da je to najbolje organizovano sportsko takmičenje na svijetu,čast je biti tu iako nemamo kvalitet.

baneton

pre 3 godine

To svake godine kazu,ulog je veliki! Ali za koga ulog? Prosle godine je taj ulog ostvaren a sada su kase prazne? Za koga se onda taj ulog juri? Za terzu i ekipu? Pa koga boli uvo za njih? Nek idu sami pa neka zarade 20 miliona...

Xnodeh,plavi bećar

pre 3 godine

Nasi klubovi su dokaz da se ne isplati igrati ligu sampiona ili evrope. Nema para tu ..izgleda uefa drpa lovu od nas i daje bogatima.
(Hulk, 17. avgust 2020 10:46)
da,bas je u UEFI problem..eto Bate Borisov,Viktoria Plzen,Dinamo ZG i Olimpijakos grcaju u dugovima

lule

pre 3 godine

Meni nije jasna jedna stvar...
Da kazemo da za budzet treba 20 miliona godisnje, bez ulaganja u stadion itd
Od sponzora dobija Zvezda 5 miliona(4 gazprom i milion ostali)
Zar je nemoguce da se stadion nazove recimo Gazprom Arena(dao sam primer, znam da se tako zove stadion Zenita), da se potpise neki petogodisnji ugovor za pedesetak miliona evra, i da se ima startno 15 svake sezone.
I za Partizan isto vazi, jer u poslednjih 5 godina imamo kakve takve iskorake u Evropi.
Samim tim uz prodaju jednog igraca bi se relativno zatvorio godisnji budzet obe ekipe a stadine svakako zovemo marakana i jna...
Onda nit bi morali da se na silu prodaju igraci, svaka evropa bi znacila ozbiljnije ulaganje u igracki kadar,infrastrukturu, omladinsku skolu...
Ovo je presipanje iz supljeg u prazno, Zvezda sad da ne udje u Evropu, dug se penje na 50+ miliona opet, Partizanu na 45 i opet je sve na pocetku...

Pera Magic Mitic

pre 3 godine

Dve uzastopne LŠ i pre toga LE, po nekoj logici ako se domaćinski poslovalo kasa bi morala biti fino popunjena, igrački kadar pažljivo selektovan i perspektivan, neki omladinci promovisani.
U praksi ništa od toga ili skoro ništa, tako da neka se raduje onaj ko ima razloga. Mi obični navijači baš i nemamo previše.
(Milan, 17. avgust 2020 10:44)
Zaboravljas kako su "pomogli", kad je bilo teško...eee, sad treba da se ta pomoc naplati... višestruko.

Veljko

pre 3 godine

Navijaci Partizana i Zvezde su ekstremne siledzije koji zajedno unistavaju svaku ljubav prema sportu u Srbiji.Nekad sam imao prijatni nemir pred velike utakmice a danas osecam gadjenje kad god ih pomenu.

nislija s merak

pre 3 godine

Zvezda mi je ogadila fudbal.Kad se samo setim koliko smo bili ponosni na nju zbog osvajanja kupa sampiona iz tako male i siromasne zemlje.A danas,kad je otkupila ove nase jadne titule na izvestan period sve gubi smisao.

Petar

pre 3 godine

Igracki kadar je za nase uslove ok ali moze mnogo bolje, omladinaca ima itekako promovisanih za prvi tim(Nikolic, Petrovic, Katic, Erakovic, Radulovic, Gavric).
Sto se tice uspeha, tri osvojene titule i tri grupne faze kao sto si i sam rekao, dve LS i jedna LE, za tri godine su sasvim solidan uspeh.

Ne moze to nista posle par godina, pogledaj mnogo bogatije timove kao sto je npr. Olimpijakos koji u poslednjih 20 godina skoro svake godine igra grupnu fazu nekog evropskog takmicenja (uglavnom LS) pa nista ne postize van domaceg prvenstva.
(Ajdee, 17

Videli smo u derbijima kakav nam je igrački kadar, te priče ne piju vodu više ni kod male dece. Možeš da promovišeš ti i deset istih Njegoša Petrovića ali to nije kvalitet koji donosi prevagu na terenu, a uzgred njega smo doveli iz Rada ako se ne varam.

adriano_galliani

pre 3 godine

У наслову уместо Звезда треба да пише Терзић, нажалост код њега заврши Звездин новац.
(Рајко Четник, 17. avgust 2020 10:53)

Zvezdan Terzić je samo obična figura, ne odlučuje on ništa. Ali na dobrom si putu.

Pop

pre 3 godine

vec je uzela silne milione pa je dug i dalje 32 miliona zakljucno sa prvim januarom 2020. te a sada je mozda i preko 35..
gde su pare?? na stranu to sto se u ligi sampiona bruka osim onog blica protiv Liverpula.

Nebojsa

pre 3 godine

Kakva LS igrali smo dve godine i sta smo uradili sa tim parama.
Niti je dug smanjen, niti smo uradili nesto dobro oko tima. Svi igraci stranci koji su dolazili su bili pogresni, a preplaceni i sve je to bilo po ledjima C.Zvezde.
Mislim dok je tandem Terzic - Mrkela necemo imati dobar i kvalitetan tim.
Oni neznaju da dovedu kvalitetne strance, vidim samo vracaju bivse igrace koji su nekom periodu bili u C.Zvezdu .
Umesto kad su usli u LE da du kupili ozbiljnog i kvalitetnog stranca, pa naredne sezone udjes u LS kupis dva dobra stranca, pa opet udjes u LS ponovis sa dva nova stranca i to moraju biti dobri i ne treba zaliti novac.
Oni su dovodili 6-8 stranaca u timu ni jedan nije dobar, kako i da budu kad ih dovedu za sitno obestecenje ili im je ugovor istekao znaci bez obestecenja.
To nisu igraci za LS, zbog takve politike ne bih zeleo u LS. Jedino LE moze doci u obzir nikakva LS.

Hahahahahaha

pre 3 godine

dve uzastopne LŠ a mi opet dužni!!!Pa kako?
(šef, 17. avgust 2020 10:50

Pitaj real koji je osvojio 5 puta u 10 godina i ima 500 miliona eura duga

Hahahahahaha

pre 3 godine

dve uzastopne LŠ a mi opet dužni!!!Pa kako?
(šef, 17. avgust 2020 10:50

Pitaj real koji je osvojio 5 puta u 10 godina i ima 500 miliona eura duga

Milan

pre 3 godine

Ajdee, 17. avgust

Niko ne govori za rezultate, naprotiv.
Rekoh skoro ništa, tu i tamo neki omladinac ali realno je to tanko, nije poenta da popuniš broj u skladu sa regulativom nego da promovišeš nosioca igre.
Nego gde su pare? Pored novca za ulazak u grupne faze imamo takodje i pare od Gasproma na godišnjem nivou od oko 4 miliona ako se ne varam (možda i više). Čudna nam je matematika, baš čudna. Uvek postoji ta jedna stavka troškova koja se vodi pod "ostalo", a stičem utisak da nikada nije bila veća i nekako proporcionalno raste sa prihodima :)

Da znas

pre 3 godine

Nakon ispadanja u prvom kolu kvalifikacija idu u Ligu Evrope ili ne?
(Nisam čiko ja!, 17. avgust 2020 10:49)

Pa tvoj nkpartizan ne ide nigde ..

stara skola

pre 3 godine

Posrecilo nam se dva puta pa zinulo d.. pe. Daj boze ali tesko da ce se opet to desiti. Realno i liga evrope je za nas premija.

x

pre 3 godine

A komentari tipa: dobili smo, zaradili smo itd. toliko opisuju bedno i jadno stanje umova koji žive na ovom području da nije ni čudo što nam kreteni i dalje vode državu i sport....

Ajdee

pre 3 godine

@Milan

Igracki kadar je za nase uslove ok ali moze mnogo bolje, omladinaca ima itekako promovisanih za prvi tim(Nikolic, Petrovic, Katic, Erakovic, Radulovic, Gavric).
Sto se tice uspeha, tri osvojene titule i tri grupne faze kao sto si i sam rekao, dve LS i jedna LE, za tri godine su sasvim solidan uspeh.

Ne moze to nista posle par godina, pogledaj mnogo bogatije timove kao sto je npr. Olimpijakos koji u poslednjih 20 godina skoro svake godine igra grupnu fazu nekog evropskog takmicenja (uglavnom LS) pa nista ne postize van domaceg prvenstva.

sirovina

pre 3 godine

Ražanj spremljn zec u šumi, ili skoči pa reci hop. daleko je liga šampiona i ti 25 30 miliona EUR najgore ako ste pare ukalkulisali u ovogodišnji budžet

qwer

pre 3 godine

Koja tuga od drzave i kluba... nekada se borilo za plasman i pobede , sada se samo o novcu prica i samo je novac bitan koliko ce uprava zaraditi i strpati u dzep. Obzirom da ni jedno dobro pojacanje nisu doveli.

absolutezero

pre 3 godine

Sad narikače iz Humske imaju novi spin. Sad se predstavljaju kao Zvezdini navijači i postavljaju pitanje gde je nekakvih 50 miliona evra zarađenih samo od LŠ. Bolje pitajte vaše gde je jedno 200 miliona zarađenih prethodnih 10-15 godina što od Evrope što od prodaje igrača i zašto ste po dugu prestigli Zvezdu. Ovaj trio VVV baš vas pravi magarcima a vi za njih botujete sve u šesnaest.

Stefan levgren

pre 3 godine

Zadnje 3god smo od evrope zaradili preko 50.000.000€ a nismo doveli nijednog krstenog igraca!! Gde su te pare? Secam se perioda od 1998-2004 kada su u zvezdi igrali samo domaci igraci, igrali su brzo i leprsavo a ovo sad je klub za pranje para! Iskreno bih voleo da sto pre ispadnemo

Smuki

pre 3 godine

"Zvezda u velikom napadu na Ligu šampiona – ulog je 20 miliona evra"

U moje vreme nekad su motivi fudbalera i rukovodstva bili osvojiti sampionat. Danas igranje fudbala iskljucivo pokrece novac.
Da pitate igrace, trenere a pogotovu rukovodstvo da li bi se odrekli ucestvovanje u Ligi Sampiona ako bi im odmah leglo 20 miliona dobili biste jednosglanu odluku. A navijaci ovce misle igraju zbog njih i titula jos im pride svu tu laz i placaju i cine ih da opstaju kao najveca prevara u sportu 20 veka.

Nemanja

pre 3 godine

Od januara odlično selektiranje igrača. Dobili smo Gavrića, Nikolića. Sanogo je doveden koji će tek pokazati svoj kvalitet. Katai se vratio, Kangu su vratili. Odbrana nije bila problem u Zvezdi. Problem su bili defanzivni i ofanzivni vezni fudbaleri. Lopta mora da se iznese, lopta mora da se drži u nogama. Mi smo igrali grupnu fazu lige šampiona sa prosečno 30 % poseda lopte u nogama. Tako se ne dobija utakmica. Odlično za sve od januara. Jednog napadača prodati i to je to. Pavkov mora igrati svaku utakmicu. Te rotacije u napadu ne valjaju. Zamislite Zvezdu 1991 bez Pančeva!!!! Pozdrav

☢ Иду дани...☢

pre 3 godine

Без увреде,не нападаш Лигу Шампиона са Петровићем,Томанеом и Панковим.

Man

pre 3 godine

A sta si vi navijaci brinete za kasu i sta vama znaci -35 ili nula? Onaj ko je napravio dug Dzaic / lukic taj nek vrati pare ove pare i ovaj krug pripadaju drugom krugu ljudi u principu dug ne mora da se vrati da bi moglo da se okrece pa ürema tome keö treba da budemo bahati i damo nikom tolike pare?

Марко

pre 3 godine

Што више пара од УЕФЕ добијамо, све мање се троши на појачања. Чудна нека математика!

Две године заредом смо добили по 25 милиона евра од Лиге шампиона (премија УЕФЕ + продате улазнице), а за појачања ни милион евра ове године, а притом ће вероватно још и да продају неког. Толике паре су добили, а ценкају се око Македе за 400 хиљада евра, а притом нападача немамо, јер из ко зна ког разлога су склоњени Боаћи и Павков, а форсира се несретни Томане. Баш ме интересује где је нестало 50 милиона евра за две године. Не верујем да је потрошено 50 милиона евра на плате играча и тренера, а нарочито не на инфраструктуру. Има ту додуше две или три плате које су сумњиве, али то нису плате играча и стручног штаба.

D

pre 3 godine

(Stefan levgren, 17. avgust 2020 11:19)
Tad kad su igrali domaći igrači,napadali su Džaju što ne dovodi strance a on je tvrdio da nema novca za igrače koji će donijeti kvalitet koji nam fali.Klub nije imao nikakve dugove.

Svi samo o dugovima

pre 3 godine

Real Madrid je osvojio nekoliko puta titulu u poslednjih 5 godina, pa im je dug preko 500 miliona evra. Mančester junajted, najprofitabilniji klub, a opet zvanican dug preko 250 miliona i pritom je u privatnoj svojini(ako ne grešim). Kako onda ocekivati od kluba u državnoj svojini, koji nema izvestan dijapazon mogućnosti ostvarivanja profita, da ne bude zadužen. Uopšteno, velika većina klubova posluje sa gubicima.

sirovina

pre 3 godine

Sve uprave Crvene Zvezde i Partizana gledaju samo kako da operu pare koje su zaradili, ne mislim ja da oni stave ruku kasu i izvade koliko hoće ali tu ima fiktivnih poslova fiktivnih faktura, i čudnih transvera. Sve legalno u današnjoj demokratiji znate ja vama dam jedan posao koji vredi 10.000€ vi naplatite 200.000 mi uzmete sebi 20.000 meni vratite 180.000 i tako to funkcioniše 25 do 30 godina zato nijednoj upravi Crvene Zvezde i Partizana nije u interesu dokapitalizacija klubova ili privatizacija Ja iskreno nisam za privatizaciju klubova da potpuno klub bude privatan, jer ne pada mi na pamet da navijam za Partizan koji će biti privat privatni klub šta treba da navijam da gazi više para legne u džep i da na sve to trošim svoj novac na ulaznice. dakle ja sam za nemački sistem u kojem će u svakoj uprave kluba sedeti gradonačelnici gradova ili prvi ljudi do gradonačelnika i gde se neće moći ni jedno važno pitanje doneti bez njih a isto tako i bez privatnog kapitala. već je lokalne vlasti obezbediti vrhunsku i infrastrukturu, a privatni kapital rezultate

Milutinovic

pre 3 godine

Ako Zvezda i Partizan zarade neke milione siguran sam da će nadležni pošteno da ih podele medju sobom.
Ako pak izgube milione siguran sam da ce sirotinja ravnomerno da nadoknadi gubitak.

Jarić T Živadin

pre 3 godine

Kad udjemo, ako udjemo, odmah kupujemo, sve sa Outlet liste, Škart i bofl, do poslednjeg evrića, jer tako smo u mogućnosti.

bojan

pre 3 godine

Dve uzastopne LŠ i pre toga LE, po nekoj logici ako se domaćinski poslovalo kasa bi morala biti fino popunjena, igrački kadar pažljivo selektovan i perspektivan, neki omladinci promovisani.
U praksi ništa od toga ili skoro ništa, tako da neka se raduje onaj ko ima razloga. Mi obični navijači baš i nemamo previše.
(Milan, 17. avgust 2020 10:44)

Mozes da zamisliš gde idu sve te pare...za klub i u klubsku kasu sigurno ne.

Rajko

pre 3 godine

Sta vrijedi kad te pare se uopšte ne vide,2 godine igramo grupnu fazu a 3 godine Evropu,i dalje se patimo sa Partizanom kao da nam je Orlandic u špicu i Mbođ u vezi,ne vidim da smo doveli nijedno zvucno ime u ekipi osim Kataia ali smo tu imali sreću jer je njegova žena napravila eksces.Svi stranci su promašaj ,Boaci katastrofa već drugu sezonu..Pavkov očekivano loš (i dalje nejasno kako je dao 2 gola Lpulu),odbrana sa Gobeljicem koji i ne liči na fudbalera,Milunovicem Jovancicem ne daje nikakvu sigurnost (naprotiv) ..i tako dalje..nije da sam pesimista,uvijek gledam pozitivno ali meni ovo za Evrope nije,da smo jači od Partizana jesmo ali to treba pokazati ,njihovi stranci donose prevagu na terenu ,ako nismo u mogućnosti da zaustavimo onog Japanca i ono drvo u špicu onda nemamo šta tražiti ni u domaćem prvenstvu niti u Lš ..uglavnom,rezime ,katastrofalan prelazni rok prošlu godinu,vidjecemo ovu šta će biti..

Рајко Четник

pre 3 godine

У наслову уместо Звезда треба да пише Терзић, нажалост код њега заврши Звездин новац.

Milan

pre 3 godine

Dve uzastopne LŠ i pre toga LE, po nekoj logici ako se domaćinski poslovalo kasa bi morala biti fino popunjena, igrački kadar pažljivo selektovan i perspektivan, neki omladinci promovisani.
U praksi ništa od toga ili skoro ništa, tako da neka se raduje onaj ko ima razloga. Mi obični navijači baš i nemamo previše.

Milan

pre 3 godine

Dve uzastopne LŠ i pre toga LE, po nekoj logici ako se domaćinski poslovalo kasa bi morala biti fino popunjena, igrački kadar pažljivo selektovan i perspektivan, neki omladinci promovisani.
U praksi ništa od toga ili skoro ništa, tako da neka se raduje onaj ko ima razloga. Mi obični navijači baš i nemamo previše.

bojan

pre 3 godine

Dve uzastopne LŠ i pre toga LE, po nekoj logici ako se domaćinski poslovalo kasa bi morala biti fino popunjena, igrački kadar pažljivo selektovan i perspektivan, neki omladinci promovisani.
U praksi ništa od toga ili skoro ništa, tako da neka se raduje onaj ko ima razloga. Mi obični navijači baš i nemamo previše.
(Milan, 17. avgust 2020 10:44)

Mozes da zamisliš gde idu sve te pare...za klub i u klubsku kasu sigurno ne.

Jarić T Živadin

pre 3 godine

Kad udjemo, ako udjemo, odmah kupujemo, sve sa Outlet liste, Škart i bofl, do poslednjeg evrića, jer tako smo u mogućnosti.

Рајко Четник

pre 3 godine

У наслову уместо Звезда треба да пише Терзић, нажалост код њега заврши Звездин новац.

Milutinovic

pre 3 godine

Ako Zvezda i Partizan zarade neke milione siguran sam da će nadležni pošteno da ih podele medju sobom.
Ako pak izgube milione siguran sam da ce sirotinja ravnomerno da nadoknadi gubitak.

Rajko

pre 3 godine

Sta vrijedi kad te pare se uopšte ne vide,2 godine igramo grupnu fazu a 3 godine Evropu,i dalje se patimo sa Partizanom kao da nam je Orlandic u špicu i Mbođ u vezi,ne vidim da smo doveli nijedno zvucno ime u ekipi osim Kataia ali smo tu imali sreću jer je njegova žena napravila eksces.Svi stranci su promašaj ,Boaci katastrofa već drugu sezonu..Pavkov očekivano loš (i dalje nejasno kako je dao 2 gola Lpulu),odbrana sa Gobeljicem koji i ne liči na fudbalera,Milunovicem Jovancicem ne daje nikakvu sigurnost (naprotiv) ..i tako dalje..nije da sam pesimista,uvijek gledam pozitivno ali meni ovo za Evrope nije,da smo jači od Partizana jesmo ali to treba pokazati ,njihovi stranci donose prevagu na terenu ,ako nismo u mogućnosti da zaustavimo onog Japanca i ono drvo u špicu onda nemamo šta tražiti ni u domaćem prvenstvu niti u Lš ..uglavnom,rezime ,katastrofalan prelazni rok prošlu godinu,vidjecemo ovu šta će biti..

Марко

pre 3 godine

Што више пара од УЕФЕ добијамо, све мање се троши на појачања. Чудна нека математика!

Две године заредом смо добили по 25 милиона евра од Лиге шампиона (премија УЕФЕ + продате улазнице), а за појачања ни милион евра ове године, а притом ће вероватно још и да продају неког. Толике паре су добили, а ценкају се око Македе за 400 хиљада евра, а притом нападача немамо, јер из ко зна ког разлога су склоњени Боаћи и Павков, а форсира се несретни Томане. Баш ме интересује где је нестало 50 милиона евра за две године. Не верујем да је потрошено 50 милиона евра на плате играча и тренера, а нарочито не на инфраструктуру. Има ту додуше две или три плате које су сумњиве, али то нису плате играча и стручног штаба.

baneton

pre 3 godine

To svake godine kazu,ulog je veliki! Ali za koga ulog? Prosle godine je taj ulog ostvaren a sada su kase prazne? Za koga se onda taj ulog juri? Za terzu i ekipu? Pa koga boli uvo za njih? Nek idu sami pa neka zarade 20 miliona...

Smuki

pre 3 godine

"Zvezda u velikom napadu na Ligu šampiona – ulog je 20 miliona evra"

U moje vreme nekad su motivi fudbalera i rukovodstva bili osvojiti sampionat. Danas igranje fudbala iskljucivo pokrece novac.
Da pitate igrace, trenere a pogotovu rukovodstvo da li bi se odrekli ucestvovanje u Ligi Sampiona ako bi im odmah leglo 20 miliona dobili biste jednosglanu odluku. A navijaci ovce misle igraju zbog njih i titula jos im pride svu tu laz i placaju i cine ih da opstaju kao najveca prevara u sportu 20 veka.

adriano_galliani

pre 3 godine

У наслову уместо Звезда треба да пише Терзић, нажалост код њега заврши Звездин новац.
(Рајко Четник, 17. avgust 2020 10:53)

Zvezdan Terzić je samo obična figura, ne odlučuje on ništa. Ali na dobrom si putu.

Pop

pre 3 godine

vec je uzela silne milione pa je dug i dalje 32 miliona zakljucno sa prvim januarom 2020. te a sada je mozda i preko 35..
gde su pare?? na stranu to sto se u ligi sampiona bruka osim onog blica protiv Liverpula.

Stefan levgren

pre 3 godine

Zadnje 3god smo od evrope zaradili preko 50.000.000€ a nismo doveli nijednog krstenog igraca!! Gde su te pare? Secam se perioda od 1998-2004 kada su u zvezdi igrali samo domaci igraci, igrali su brzo i leprsavo a ovo sad je klub za pranje para! Iskreno bih voleo da sto pre ispadnemo

x

pre 3 godine

A komentari tipa: dobili smo, zaradili smo itd. toliko opisuju bedno i jadno stanje umova koji žive na ovom području da nije ni čudo što nam kreteni i dalje vode državu i sport....

stara skola

pre 3 godine

Posrecilo nam se dva puta pa zinulo d.. pe. Daj boze ali tesko da ce se opet to desiti. Realno i liga evrope je za nas premija.

Veljko

pre 3 godine

Navijaci Partizana i Zvezde su ekstremne siledzije koji zajedno unistavaju svaku ljubav prema sportu u Srbiji.Nekad sam imao prijatni nemir pred velike utakmice a danas osecam gadjenje kad god ih pomenu.

lule

pre 3 godine

Meni nije jasna jedna stvar...
Da kazemo da za budzet treba 20 miliona godisnje, bez ulaganja u stadion itd
Od sponzora dobija Zvezda 5 miliona(4 gazprom i milion ostali)
Zar je nemoguce da se stadion nazove recimo Gazprom Arena(dao sam primer, znam da se tako zove stadion Zenita), da se potpise neki petogodisnji ugovor za pedesetak miliona evra, i da se ima startno 15 svake sezone.
I za Partizan isto vazi, jer u poslednjih 5 godina imamo kakve takve iskorake u Evropi.
Samim tim uz prodaju jednog igraca bi se relativno zatvorio godisnji budzet obe ekipe a stadine svakako zovemo marakana i jna...
Onda nit bi morali da se na silu prodaju igraci, svaka evropa bi znacila ozbiljnije ulaganje u igracki kadar,infrastrukturu, omladinsku skolu...
Ovo je presipanje iz supljeg u prazno, Zvezda sad da ne udje u Evropu, dug se penje na 50+ miliona opet, Partizanu na 45 i opet je sve na pocetku...

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

Ја сам Звездаш, али џаба нам Лига шампиона кад се тамо избламирамо и видимо да нисмо дорасли.

Не бих волео да се пласирамо, боље је играти тамо где ти је заиста место.
(sitno, 17. avgust 2020 15:13)







:)))))
ti si zvezdaš kao što sam ja kosmonaut, a ja sam na kosmodromu, bar, bio.

zvezdi, kao evropskom i svetskom prvaku i najvećem klubu istočno od minhena, uvek je mesto u najjačem fudbalskom takmičenju, a daće bog zdravlja i sreće da svake godine bude sve konkurentnija, pa da jednog dana, poput nas, "i deca naša, na marakani, raduju se svetskoj tituli"...

☢ Иду дани...☢

pre 3 godine

Без увреде,не нападаш Лигу Шампиона са Петровићем,Томанеом и Панковим.

D

pre 3 godine

(Stefan levgren, 17. avgust 2020 11:19)
Tad kad su igrali domaći igrači,napadali su Džaju što ne dovodi strance a on je tvrdio da nema novca za igrače koji će donijeti kvalitet koji nam fali.Klub nije imao nikakve dugove.

absolutezero

pre 3 godine

Sad narikače iz Humske imaju novi spin. Sad se predstavljaju kao Zvezdini navijači i postavljaju pitanje gde je nekakvih 50 miliona evra zarađenih samo od LŠ. Bolje pitajte vaše gde je jedno 200 miliona zarađenih prethodnih 10-15 godina što od Evrope što od prodaje igrača i zašto ste po dugu prestigli Zvezdu. Ovaj trio VVV baš vas pravi magarcima a vi za njih botujete sve u šesnaest.

tom pus

pre 3 godine

Ako Zvezda i Partizan zarade neke milione siguran sam da će nadležni pošteno da ih podele medju sobom. 
Ako pak izgube milione siguran sam da ce sirotinja ravnomerno da nadoknadi gubitak.
(Milutinovic, 17. avgust 2020 11:33)

Zahvaljujemo se na glasu.

Baš tako

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam
(Roy74, 17. avgust 2020 13:36)







:)))))
da gledaš, nego šta!
da se ta kolekcija dresova timova za koje navijaš stalno uvećava!

Nemanja

pre 3 godine

Od januara odlično selektiranje igrača. Dobili smo Gavrića, Nikolića. Sanogo je doveden koji će tek pokazati svoj kvalitet. Katai se vratio, Kangu su vratili. Odbrana nije bila problem u Zvezdi. Problem su bili defanzivni i ofanzivni vezni fudbaleri. Lopta mora da se iznese, lopta mora da se drži u nogama. Mi smo igrali grupnu fazu lige šampiona sa prosečno 30 % poseda lopte u nogama. Tako se ne dobija utakmica. Odlično za sve od januara. Jednog napadača prodati i to je to. Pavkov mora igrati svaku utakmicu. Te rotacije u napadu ne valjaju. Zamislite Zvezdu 1991 bez Pančeva!!!! Pozdrav

qwer

pre 3 godine

Koja tuga od drzave i kluba... nekada se borilo za plasman i pobede , sada se samo o novcu prica i samo je novac bitan koliko ce uprava zaraditi i strpati u dzep. Obzirom da ni jedno dobro pojacanje nisu doveli.

Petar

pre 3 godine

Igracki kadar je za nase uslove ok ali moze mnogo bolje, omladinaca ima itekako promovisanih za prvi tim(Nikolic, Petrovic, Katic, Erakovic, Radulovic, Gavric).
Sto se tice uspeha, tri osvojene titule i tri grupne faze kao sto si i sam rekao, dve LS i jedna LE, za tri godine su sasvim solidan uspeh.

Ne moze to nista posle par godina, pogledaj mnogo bogatije timove kao sto je npr. Olimpijakos koji u poslednjih 20 godina skoro svake godine igra grupnu fazu nekog evropskog takmicenja (uglavnom LS) pa nista ne postize van domaceg prvenstva.
(Ajdee, 17

Videli smo u derbijima kakav nam je igrački kadar, te priče ne piju vodu više ni kod male dece. Možeš da promovišeš ti i deset istih Njegoša Petrovića ali to nije kvalitet koji donosi prevagu na terenu, a uzgred njega smo doveli iz Rada ako se ne varam.

ene

pre 3 godine

Dve uzastopne LŠ i pre toga LE, po nekoj logici ako se domaćinski poslovalo kasa bi morala biti fino popunjena, igrački kadar pažljivo selektovan i perspektivan, neki omladinci promovisani.
U praksi ništa od toga ili skoro ništa, tako da neka se raduje onaj ko ima razloga. Mi obični navijači baš i nemamo previše.
(Milan, 17. avgust 2020 10:44)grobarski spin, imam razlog za slavlje veliko, pre ove uprave dug 60 mil €, vrednost tima 17 mil €, sada tim vredi 55 mil €, a dug 30. Sve ova uprava sama svojim znanjem zaradila

Da znas

pre 3 godine

Nakon ispadanja u prvom kolu kvalifikacija idu u Ligu Evrope ili ne?
(Nisam čiko ja!, 17. avgust 2020 10:49)

Pa tvoj nkpartizan ne ide nigde ..

Blok 63.

pre 3 godine

@Hulk
Auuuu burazeru, nije ni cudo sto smo skroz pukli, ti dobio 180 pluseva za komentar.
Pa ne uzima Uefa, nego nasa stoka krade i prodaje igrace za fiktivne ugovore, i jos 100 mogucih prevara...
Zreli smo za gasenje svetla.

sirovina

pre 3 godine

Ražanj spremljn zec u šumi, ili skoči pa reci hop. daleko je liga šampiona i ti 25 30 miliona EUR najgore ako ste pare ukalkulisali u ovogodišnji budžet

Pera Magic Mitic

pre 3 godine

Dve uzastopne LŠ i pre toga LE, po nekoj logici ako se domaćinski poslovalo kasa bi morala biti fino popunjena, igrački kadar pažljivo selektovan i perspektivan, neki omladinci promovisani.
U praksi ništa od toga ili skoro ništa, tako da neka se raduje onaj ko ima razloga. Mi obični navijači baš i nemamo previše.
(Milan, 17. avgust 2020 10:44)
Zaboravljas kako su "pomogli", kad je bilo teško...eee, sad treba da se ta pomoc naplati... višestruko.

Patron

pre 3 godine

Drustvo gradjana unutar Crvene zvezde podelice i taj bonus kao sto su to uradili u prethodne tri godine. Bas mi je drago zbog njih. Inace dug Crvene zvezde je i dalje isti posle tri godine igranja u evro takmicenjima.

Milan

pre 3 godine

Ajdee, 17. avgust

Niko ne govori za rezultate, naprotiv.
Rekoh skoro ništa, tu i tamo neki omladinac ali realno je to tanko, nije poenta da popuniš broj u skladu sa regulativom nego da promovišeš nosioca igre.
Nego gde su pare? Pored novca za ulazak u grupne faze imamo takodje i pare od Gasproma na godišnjem nivou od oko 4 miliona ako se ne varam (možda i više). Čudna nam je matematika, baš čudna. Uvek postoji ta jedna stavka troškova koja se vodi pod "ostalo", a stičem utisak da nikada nije bila veća i nekako proporcionalno raste sa prihodima :)

Branislav

pre 3 godine

Zvezdi zelim od sveg srca da uspe u nastojanju da po treci put bude ucesnik u zavrsnici kupa sampiona, da dobije tih 20 miliona evra i vec jednom vrati sve dugove koje ima a ne da joj drzava stalno daje.

Svi samo o dugovima

pre 3 godine

Real Madrid je osvojio nekoliko puta titulu u poslednjih 5 godina, pa im je dug preko 500 miliona evra. Mančester junajted, najprofitabilniji klub, a opet zvanican dug preko 250 miliona i pritom je u privatnoj svojini(ako ne grešim). Kako onda ocekivati od kluba u državnoj svojini, koji nema izvestan dijapazon mogućnosti ostvarivanja profita, da ne bude zadužen. Uopšteno, velika većina klubova posluje sa gubicima.

Nebojsa

pre 3 godine

Kakva LS igrali smo dve godine i sta smo uradili sa tim parama.
Niti je dug smanjen, niti smo uradili nesto dobro oko tima. Svi igraci stranci koji su dolazili su bili pogresni, a preplaceni i sve je to bilo po ledjima C.Zvezde.
Mislim dok je tandem Terzic - Mrkela necemo imati dobar i kvalitetan tim.
Oni neznaju da dovedu kvalitetne strance, vidim samo vracaju bivse igrace koji su nekom periodu bili u C.Zvezdu .
Umesto kad su usli u LE da du kupili ozbiljnog i kvalitetnog stranca, pa naredne sezone udjes u LS kupis dva dobra stranca, pa opet udjes u LS ponovis sa dva nova stranca i to moraju biti dobri i ne treba zaliti novac.
Oni su dovodili 6-8 stranaca u timu ni jedan nije dobar, kako i da budu kad ih dovedu za sitno obestecenje ili im je ugovor istekao znaci bez obestecenja.
To nisu igraci za LS, zbog takve politike ne bih zeleo u LS. Jedino LE moze doci u obzir nikakva LS.

Ipak...

pre 3 godine

Uf,prelijepa ova slika ambijenta sa mušemom na stadionu!Duboko sam ubijeđen da je to najbolje organizovano sportsko takmičenje na svijetu,čast je biti tu iako nemamo kvalitet.

Ajdee

pre 3 godine

@Milan

Igracki kadar je za nase uslove ok ali moze mnogo bolje, omladinaca ima itekako promovisanih za prvi tim(Nikolic, Petrovic, Katic, Erakovic, Radulovic, Gavric).
Sto se tice uspeha, tri osvojene titule i tri grupne faze kao sto si i sam rekao, dve LS i jedna LE, za tri godine su sasvim solidan uspeh.

Ne moze to nista posle par godina, pogledaj mnogo bogatije timove kao sto je npr. Olimpijakos koji u poslednjih 20 godina skoro svake godine igra grupnu fazu nekog evropskog takmicenja (uglavnom LS) pa nista ne postize van domaceg prvenstva.

Xnodeh,plavi bećar

pre 3 godine

Nasi klubovi su dokaz da se ne isplati igrati ligu sampiona ili evrope. Nema para tu ..izgleda uefa drpa lovu od nas i daje bogatima.
(Hulk, 17. avgust 2020 10:46)
da,bas je u UEFI problem..eto Bate Borisov,Viktoria Plzen,Dinamo ZG i Olimpijakos grcaju u dugovima

nislija s merak

pre 3 godine

Zvezda mi je ogadila fudbal.Kad se samo setim koliko smo bili ponosni na nju zbog osvajanja kupa sampiona iz tako male i siromasne zemlje.A danas,kad je otkupila ove nase jadne titule na izvestan period sve gubi smisao.

Hahahahahaha

pre 3 godine

dve uzastopne LŠ a mi opet dužni!!!Pa kako?
(šef, 17. avgust 2020 10:50

Pitaj real koji je osvojio 5 puta u 10 godina i ima 500 miliona eura duga

Zlatko

pre 3 godine

Nasi klubovi su dokaz da se ne isplati igrati ligu sampiona ili evrope. Nema para tu ..izgleda uefa drpa lovu od nas i daje bogatima.
(Hulk, 17. avgust 2020 10:46)
da,bas je u UEFI problem..eto Bate Borisov,Viktoria Plzen,Dinamo ZG i Olimpijakos grcaju u dugovima
(Xnodeh,plavi bećar, 17. avgust 2020 12:51)

Kolega, prepozna li ironiju (UEFA krade pare od nas) u prvom komentaru?

Hogar

pre 3 godine

Ako je tebi lopataru to najvažnije onda neka ti je. Meni je važnije jedna pobeda i 2,7 miliona u kasicu i nerešena i 900 hiljada pa makar primili 30 komada
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lewis, 17. avgust 2020 14:07)
I mi volimo, tj ja volim, još neki dzip i stančuga će da padne a vama panteri ću da dovodim igrače iz 2.portugalske lige i da vam ih predstavim kao ekstra pojačanja, a pošto ste vi ograničeni kao terasa ima da poverujete, heheh
(Terza, 17. avgust 2020 14:
Evo Barsa je dovela vrhunske i skupe igrače pa je primila osam komada ali kako to objasniti vama iz Laktaša.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ МЛАДИЋИ БОРОВИ, ДЕВОЈКЕ ЈЕЛЕ - "Биће дана, биће лета, бићеш опет првак света!" 🙌

proporcije sredine

pre 3 godine

Real Madrid je osvojio nekoliko puta titulu u poslednjih 5 godina, pa im je dug preko 500 miliona evra. Mančester junajted, najprofitabilniji klub, a opet zvanican dug preko 250 miliona i pritom je u privatnoj svojini(ako ne grešim). Kako onda ocekivati od kluba u državnoj svojini, koji nema izvestan dijapazon mogućnosti ostvarivanja profita, da ne bude zadužen. Uopšteno, velika većina klubova posluje sa gubicima.
(Svi samo o dugovima, 17. avgust 2020 11:06)
Ovo je slicno onome kada neko prokomentarise kako je nama javni dug 20 milijardi, a Americi, lupam, 10000000 milijardi i onda se pitaju kada i kako ce oni to da vrate. Ekonomija ne funkcionise tako. Amerika (Real Madrid) ima novac u konstantnom toku, dugovi se vracaju, paralelno se prave novi, novac cirkulise, prodaje se, kupuje, sponzori, veliki prihodi od reklama, karata.. A ovde? Da zanemarimo radnike na stadionu koji rade za klikere, na sta odlaze silni milioni? Koliko to zaradjuju igraci? Koliko ih ima? To sto je u drzavnoj svojini ne znaci da se ne zna gde idu pare, a ocigledno se ne zna. Sta bi bilo da nismo ulazili u Ls? Bio bi isti dug, samo bi bilo manje za Terzu.
(Nikola018, 17. avgust 2020 15:15)

Tako je i u Zvezdi, i svim ostalim klubovima, samo na različitim nivoima, što si bliže vrhu, povećavaju se i prihodi i rashodi.

neko

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam petarde, sestarde, sedmarde...
(Roy74, 17. avgust 2020 13:36)

Izvini, da nije možda partizanu mesto u Lš? Vi bi sigurno bušili protivnike, a verovatno bi i osvojili to takmičenje. Ipak vi imate igrače koji vrede 100 miliona evra, a koji ne znaju da trče a još manje da precizno dodaju loptu.

Kum Žoržo

pre 3 godine

sezona kupanja!
(wer, 17. avgust 2020 13
Pa, Vi ste se u sezoni kupanja, krajem avgusta prošle godine, oprostili od titule za sezonu koja se završila u julu ove godine. Jel' može gore i crnje???

Hahahahahaha

pre 3 godine

dve uzastopne LŠ a mi opet dužni!!!Pa kako?
(šef, 17. avgust 2020 10:50

Pitaj real koji je osvojio 5 puta u 10 godina i ima 500 miliona eura duga

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

Boricu, opet zanosis....de malo se vrati u normalu.
(ja, 17. avgust 2020 15:48)





:)))))
šta ti je vjesnikov svedok - uvek promaši poentu!


za one funkcionalno pismene, lepo piše - "poput nas", nas koji smo se radovali i u bariju, i u tokiju i na našoj marakani, nas, koji za razliku od vas koji taj osećaj nikada nećete iskusiti, imamo šta da ostavimo našoj deci, pa makar to bila i samo nada...

Алекса

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam petarde, sestarde, sedmarde...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Roy74, 17. avgust 2020 13:36)

И ми исто....обзиром на стање у Србији, да победимо једну и једну нерешену по сезони ЛШ и пуна капа...


Да узвратим лепе жеље, и ја вама желим да опет уђете где вам место није, у финале Купа, где ћете часно изгубити 1:0 и радовати се....ем ви ушли у финале купа, ем Звезда попримала силне голове и није дошла ни до финала ЛШ...јер то је вама мерка успеха....

Lewis

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam petarde, sestarde, sedmarde...
(Roy74, 17. avgust 2020 13:36

Ako je tebi lopataru to najvažnije onda neka ti je. Meni je važnije jedna pobeda i 2,7 miliona u kasicu i nerešena i 900 hiljada pa makar primili 30 komada

Nikola018

pre 3 godine

Real Madrid je osvojio nekoliko puta titulu u poslednjih 5 godina, pa im je dug preko 500 miliona evra. Mančester junajted, najprofitabilniji klub, a opet zvanican dug preko 250 miliona i pritom je u privatnoj svojini(ako ne grešim). Kako onda ocekivati od kluba u državnoj svojini, koji nema izvestan dijapazon mogućnosti ostvarivanja profita, da ne bude zadužen. Uopšteno, velika većina klubova posluje sa gubicima.
(Svi samo o dugovima, 17. avgust 2020 11:06)
Ovo je slicno onome kada neko prokomentarise kako je nama javni dug 20 milijardi, a Americi, lupam, 10000000 milijardi i onda se pitaju kada i kako ce oni to da vrate. Ekonomija ne funkcionise tako. Amerika (Real Madrid) ima novac u konstantnom toku, dugovi se vracaju, paralelno se prave novi, novac cirkulise, prodaje se, kupuje, sponzori, veliki prihodi od reklama, karata.. A ovde? Da zanemarimo radnike na stadionu koji rade za klikere, na sta odlaze silni milioni? Koliko to zaradjuju igraci? Koliko ih ima? To sto je u drzavnoj svojini ne znaci da se ne zna gde idu pare, a ocigledno se ne zna. Sta bi bilo da nismo ulazili u Ls? Bio bi isti dug, samo bi bilo manje za Terzu.

sirovina

pre 3 godine

Sve uprave Crvene Zvezde i Partizana gledaju samo kako da operu pare koje su zaradili, ne mislim ja da oni stave ruku kasu i izvade koliko hoće ali tu ima fiktivnih poslova fiktivnih faktura, i čudnih transvera. Sve legalno u današnjoj demokratiji znate ja vama dam jedan posao koji vredi 10.000€ vi naplatite 200.000 mi uzmete sebi 20.000 meni vratite 180.000 i tako to funkcioniše 25 do 30 godina zato nijednoj upravi Crvene Zvezde i Partizana nije u interesu dokapitalizacija klubova ili privatizacija Ja iskreno nisam za privatizaciju klubova da potpuno klub bude privatan, jer ne pada mi na pamet da navijam za Partizan koji će biti privat privatni klub šta treba da navijam da gazi više para legne u džep i da na sve to trošim svoj novac na ulaznice. dakle ja sam za nemački sistem u kojem će u svakoj uprave kluba sedeti gradonačelnici gradova ili prvi ljudi do gradonačelnika i gde se neće moći ni jedno važno pitanje doneti bez njih a isto tako i bez privatnog kapitala. već je lokalne vlasti obezbediti vrhunsku i infrastrukturu, a privatni kapital rezultate

Lewis

pre 3 godine

Ako je tebi lopataru to najvažnije onda neka ti je. Meni je važnije jedna pobeda i 2,7 miliona u kasicu i nerešena i 900 hiljada pa makar primili 30 komada
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lewis, 17. avgust 2020 14:07)
I mi volimo, tj ja volim, još neki dzip i stančuga će da padne a vama panteri ću da dovodim igrače iz 2.portugalske lige i da vam ih predstavim kao ekstra pojačanja, a pošto ste vi ograničeni kao terasa ima da poverujete, heheh
(Terza, 17. avgust 2020 14:

A koga bi ti da dovedeš? Mesija, Lewandowskog, De Bruinea. Hvala bogu pa ti nisi ograničen. Ti sa fudbalom imaš veze kao ja sa atomskom fizikom.

ja

pre 3 godine

za one funkcionalno pismene, lepo piše - "poput nas", nas koji smo se radovali i u bariju, i u tokiju i na našoj marakani, nas, koji za razliku od vas koji taj osećaj nikada nećete iskusiti, imamo šta da ostavimo našoj deci, pa makar to bila i samo nada...
(mladići borovi, devojke jele, 17. avgust 2020 16:33)

Disfunkcionalni, oseticete malo nostalgiju kad odete u Tiranu kao 1945. Boricu, nemoj vise tako da zanosis...sportski pozdrav.

Leba i pastete

pre 3 godine

Secam se zvezdinog osvajanja kupa sampiona...niko tada nije spominjao nikakve materijalne vec iskljucivo sportske motive...Dokle god tema i cilj budu proklete pare,za kvalitetan fudbal u ovoj papazjaniji nema mesta....

neko

pre 3 godine

I mi volimo, tj ja volim, još neki dzip i stančuga će da padne a vama panteri ću da dovodim igrače iz 2.portugalske lige i da vam ih predstavim kao ekstra pojačanja, a pošto ste vi ograničeni kao terasa ima da poverujete, heheh
(Terza, 17. avgust 2020 14:50)

Eh da mi je znati iz koje lige vi dovodite igrače? Sve mi se čini da su ti vaši igrači iz Bajerna, Reala, Juventusa...

@c72

pre 3 godine

@
Zar je nemoguce da se stadion nazove recimo Gazprom Arena(dao sam primer, znam da se tako zove stadion Zenita), da se potpise neki petogodisnji ugovor za pedesetak miliona evra, i da se ima startno 15 svake sezone.
I za Partizan isto vazi, jer u poslednjih 5 godina imamo kakve takve iskorake u Evropi.
Samim tim uz prodaju jednog igraca bi se relativno zatvorio godisnji budzet obe ekipe a
stadine svakako zovemo marakana i jna.
(lule, 17. avgust 2020 12:25)
Mislis da je nekome u interesu da one komunističke betonske ruine nazove po imenu svoje kompanije i još plaća za to?!

Vladimir

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam petarde, sestarde, sedmarde...
(Roy74, 17. avgust 2020 13:36

Od danas si mi Brat!

Man

pre 3 godine

A sta si vi navijaci brinete za kasu i sta vama znaci -35 ili nula? Onaj ko je napravio dug Dzaic / lukic taj nek vrati pare ove pare i ovaj krug pripadaju drugom krugu ljudi u principu dug ne mora da se vrati da bi moglo da se okrece pa ürema tome keö treba da budemo bahati i damo nikom tolike pare?

tom pus

pre 3 godine

A komentari tipa: dobili smo, zaradili smo itd. toliko opisuju bedno i jadno stanje umova koji žive na ovom području da nije ni čudo što nam kreteni i dalje vode državu i sport....
(x, 17. avgust 2020 11:44)

Zahvaljujemo se na glasu.

???jedan od boljih komentara...baš tako...

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ МИЛАН - Потписујем коментар. Одлазе паре ко зна гдје све. Ал без обзира на све то, радовао сам се и радоваћу се Звездиним побједама и оствареним резултатима. Као што ћу туговати кад не буде побједа. За мене је ЗВЕЗДА=ЕМОЦИЈА.

tom pus

pre 3 godine

Real Madrid je osvojio nekoliko puta titulu u poslednjih 5 godina, pa im je dug preko 500 miliona evra. Mančester junajted, najprofitabilniji klub, a opet zvanican dug preko 250 miliona i pritom je u privatnoj svojini(ako ne grešim). Kako onda ocekivati od kluba u državnoj svojini, koji nema izvestan dijapazon mogućnosti ostvarivanja profita, da ne bude zadužen. Uopšteno, velika većina klubova posluje sa gubicima.
(Svi samo o dugovima, 17. avgust 2020 11:06)
znači i fudbal neprofitabilan kao košarka...jedino nba...tamo svi u plusu...nema zezanja,kakvi dugovi...jedna je amerika,jedna!

Terza

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam petarde, sestarde, sedmarde...
(Roy74, 17. avgust 2020 13:36

Ako je tebi lopataru to najvažnije onda neka ti je. Meni je važnije jedna pobeda i 2,7 miliona u kasicu i nerešena i 900 hiljada pa makar primili 30 komada
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lewis, 17. avgust 2020 14:07)
I mi volimo, tj ja volim, još neki dzip i stančuga će da padne a vama panteri ću da dovodim igrače iz 2.portugalske lige i da vam ih predstavim kao ekstra pojačanja, a pošto ste vi ograničeni kao terasa ima da poverujete, heheh

Solskjaer

pre 3 godine

Eto za koga vi navijate, lopovski klub.
(2CRAZY, 17. avgust 2020 14:54)

Под „улог" се мисли на могућност зараде од 20 милиона... Јасно ми је шта си ти помислио, али макар прочитај вест, а не само наслов.

Lebovitz

pre 3 godine

Fudbal se nekad igrao zbog pobjeda i pehara, danas se igra da se plati struja i rata kredita. Evo gledam sinoć Sevilju, ljudi su izabrali Ligu evrope kao svoje takmičenje, uzimaju pehare i igraju završnice. Imaju tim za LŠ, ali svjesno igraju LE. Pitam se zašto Zvezda ne bi u ovom novom konferencijskom kupu nešto pokušala, krajnje je vrijeme za jedan evropski pehar...

sitno

pre 3 godine

Ја сам Звездаш, али џаба нам Лига шампиона кад се тамо избламирамо и видимо да нисмо дорасли.

Не бих волео да се пласирамо, боље је играти тамо где ти је заиста место.

Jdb

pre 3 godine

Nije bas da mnogo pazljivo pratim ali sve se mislim ako jos jednom udju u LS bankrotirace, cini se kad god zarade novac dug im se poveca :-)

ene

pre 3 godine

Dve uzastopne LŠ i pre toga LE, po nekoj logici ako se domaćinski poslovalo kasa bi morala biti fino popunjena, igrački kadar pažljivo selektovan i perspektivan, neki omladinci promovisani.
U praksi ništa od toga ili skoro ništa, tako da neka se raduje onaj ko ima razloga. Mi obični navijači baš i nemamo previše.
(Milan, 17. avgust 2020 10:44)grobarski spin, imam razlog za slavlje veliko, pre ove uprave dug 60 mil €, vrednost tima 17 mil €, sada tim vredi 55 mil €, a dug 30. Sve ova uprava sama svojim znanjem zaradila

absolutezero

pre 3 godine

Sad narikače iz Humske imaju novi spin. Sad se predstavljaju kao Zvezdini navijači i postavljaju pitanje gde je nekakvih 50 miliona evra zarađenih samo od LŠ. Bolje pitajte vaše gde je jedno 200 miliona zarađenih prethodnih 10-15 godina što od Evrope što od prodaje igrača i zašto ste po dugu prestigli Zvezdu. Ovaj trio VVV baš vas pravi magarcima a vi za njih botujete sve u šesnaest.

nislija s merak

pre 3 godine

Zvezda mi je ogadila fudbal.Kad se samo setim koliko smo bili ponosni na nju zbog osvajanja kupa sampiona iz tako male i siromasne zemlje.A danas,kad je otkupila ove nase jadne titule na izvestan period sve gubi smisao.

Man

pre 3 godine

A sta si vi navijaci brinete za kasu i sta vama znaci -35 ili nula? Onaj ko je napravio dug Dzaic / lukic taj nek vrati pare ove pare i ovaj krug pripadaju drugom krugu ljudi u principu dug ne mora da se vrati da bi moglo da se okrece pa ürema tome keö treba da budemo bahati i damo nikom tolike pare?

Svi samo o dugovima

pre 3 godine

Real Madrid je osvojio nekoliko puta titulu u poslednjih 5 godina, pa im je dug preko 500 miliona evra. Mančester junajted, najprofitabilniji klub, a opet zvanican dug preko 250 miliona i pritom je u privatnoj svojini(ako ne grešim). Kako onda ocekivati od kluba u državnoj svojini, koji nema izvestan dijapazon mogućnosti ostvarivanja profita, da ne bude zadužen. Uopšteno, velika većina klubova posluje sa gubicima.

ja

pre 3 godine

za one funkcionalno pismene, lepo piše - "poput nas", nas koji smo se radovali i u bariju, i u tokiju i na našoj marakani, nas, koji za razliku od vas koji taj osećaj nikada nećete iskusiti, imamo šta da ostavimo našoj deci, pa makar to bila i samo nada...
(mladići borovi, devojke jele, 17. avgust 2020 16:33)

Disfunkcionalni, oseticete malo nostalgiju kad odete u Tiranu kao 1945. Boricu, nemoj vise tako da zanosis...sportski pozdrav.

Nemanja

pre 3 godine

Od januara odlično selektiranje igrača. Dobili smo Gavrića, Nikolića. Sanogo je doveden koji će tek pokazati svoj kvalitet. Katai se vratio, Kangu su vratili. Odbrana nije bila problem u Zvezdi. Problem su bili defanzivni i ofanzivni vezni fudbaleri. Lopta mora da se iznese, lopta mora da se drži u nogama. Mi smo igrali grupnu fazu lige šampiona sa prosečno 30 % poseda lopte u nogama. Tako se ne dobija utakmica. Odlično za sve od januara. Jednog napadača prodati i to je to. Pavkov mora igrati svaku utakmicu. Te rotacije u napadu ne valjaju. Zamislite Zvezdu 1991 bez Pančeva!!!! Pozdrav

sitno

pre 3 godine

Ја сам Звездаш, али џаба нам Лига шампиона кад се тамо избламирамо и видимо да нисмо дорасли.

Не бих волео да се пласирамо, боље је играти тамо где ти је заиста место.

Milan

pre 3 godine

Dve uzastopne LŠ i pre toga LE, po nekoj logici ako se domaćinski poslovalo kasa bi morala biti fino popunjena, igrački kadar pažljivo selektovan i perspektivan, neki omladinci promovisani.
U praksi ništa od toga ili skoro ništa, tako da neka se raduje onaj ko ima razloga. Mi obični navijači baš i nemamo previše.

Pop

pre 3 godine

vec je uzela silne milione pa je dug i dalje 32 miliona zakljucno sa prvim januarom 2020. te a sada je mozda i preko 35..
gde su pare?? na stranu to sto se u ligi sampiona bruka osim onog blica protiv Liverpula.

Rajko

pre 3 godine

Sta vrijedi kad te pare se uopšte ne vide,2 godine igramo grupnu fazu a 3 godine Evropu,i dalje se patimo sa Partizanom kao da nam je Orlandic u špicu i Mbođ u vezi,ne vidim da smo doveli nijedno zvucno ime u ekipi osim Kataia ali smo tu imali sreću jer je njegova žena napravila eksces.Svi stranci su promašaj ,Boaci katastrofa već drugu sezonu..Pavkov očekivano loš (i dalje nejasno kako je dao 2 gola Lpulu),odbrana sa Gobeljicem koji i ne liči na fudbalera,Milunovicem Jovancicem ne daje nikakvu sigurnost (naprotiv) ..i tako dalje..nije da sam pesimista,uvijek gledam pozitivno ali meni ovo za Evrope nije,da smo jači od Partizana jesmo ali to treba pokazati ,njihovi stranci donose prevagu na terenu ,ako nismo u mogućnosti da zaustavimo onog Japanca i ono drvo u špicu onda nemamo šta tražiti ni u domaćem prvenstvu niti u Lš ..uglavnom,rezime ,katastrofalan prelazni rok prošlu godinu,vidjecemo ovu šta će biti..

qwer

pre 3 godine

Koja tuga od drzave i kluba... nekada se borilo za plasman i pobede , sada se samo o novcu prica i samo je novac bitan koliko ce uprava zaraditi i strpati u dzep. Obzirom da ni jedno dobro pojacanje nisu doveli.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

Ја сам Звездаш, али џаба нам Лига шампиона кад се тамо избламирамо и видимо да нисмо дорасли.

Не бих волео да се пласирамо, боље је играти тамо где ти је заиста место.
(sitno, 17. avgust 2020 15:13)







:)))))
ti si zvezdaš kao što sam ja kosmonaut, a ja sam na kosmodromu, bar, bio.

zvezdi, kao evropskom i svetskom prvaku i najvećem klubu istočno od minhena, uvek je mesto u najjačem fudbalskom takmičenju, a daće bog zdravlja i sreće da svake godine bude sve konkurentnija, pa da jednog dana, poput nas, "i deca naša, na marakani, raduju se svetskoj tituli"...

Da znas

pre 3 godine

Nakon ispadanja u prvom kolu kvalifikacija idu u Ligu Evrope ili ne?
(Nisam čiko ja!, 17. avgust 2020 10:49)

Pa tvoj nkpartizan ne ide nigde ..

Hahahahahaha

pre 3 godine

dve uzastopne LŠ a mi opet dužni!!!Pa kako?
(šef, 17. avgust 2020 10:50

Pitaj real koji je osvojio 5 puta u 10 godina i ima 500 miliona eura duga

Hahahahahaha

pre 3 godine

dve uzastopne LŠ a mi opet dužni!!!Pa kako?
(šef, 17. avgust 2020 10:50

Pitaj real koji je osvojio 5 puta u 10 godina i ima 500 miliona eura duga

Terza

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam petarde, sestarde, sedmarde...
(Roy74, 17. avgust 2020 13:36

Ako je tebi lopataru to najvažnije onda neka ti je. Meni je važnije jedna pobeda i 2,7 miliona u kasicu i nerešena i 900 hiljada pa makar primili 30 komada
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lewis, 17. avgust 2020 14:07)
I mi volimo, tj ja volim, još neki dzip i stančuga će da padne a vama panteri ću da dovodim igrače iz 2.portugalske lige i da vam ih predstavim kao ekstra pojačanja, a pošto ste vi ograničeni kao terasa ima da poverujete, heheh

Patron

pre 3 godine

Drustvo gradjana unutar Crvene zvezde podelice i taj bonus kao sto su to uradili u prethodne tri godine. Bas mi je drago zbog njih. Inace dug Crvene zvezde je i dalje isti posle tri godine igranja u evro takmicenjima.

Stefan levgren

pre 3 godine

Zadnje 3god smo od evrope zaradili preko 50.000.000€ a nismo doveli nijednog krstenog igraca!! Gde su te pare? Secam se perioda od 1998-2004 kada su u zvezdi igrali samo domaci igraci, igrali su brzo i leprsavo a ovo sad je klub za pranje para! Iskreno bih voleo da sto pre ispadnemo

Petar

pre 3 godine

Igracki kadar je za nase uslove ok ali moze mnogo bolje, omladinaca ima itekako promovisanih za prvi tim(Nikolic, Petrovic, Katic, Erakovic, Radulovic, Gavric).
Sto se tice uspeha, tri osvojene titule i tri grupne faze kao sto si i sam rekao, dve LS i jedna LE, za tri godine su sasvim solidan uspeh.

Ne moze to nista posle par godina, pogledaj mnogo bogatije timove kao sto je npr. Olimpijakos koji u poslednjih 20 godina skoro svake godine igra grupnu fazu nekog evropskog takmicenja (uglavnom LS) pa nista ne postize van domaceg prvenstva.
(Ajdee, 17

Videli smo u derbijima kakav nam je igrački kadar, te priče ne piju vodu više ni kod male dece. Možeš da promovišeš ti i deset istih Njegoša Petrovića ali to nije kvalitet koji donosi prevagu na terenu, a uzgred njega smo doveli iz Rada ako se ne varam.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ МЛАДИЋИ БОРОВИ, ДЕВОЈКЕ ЈЕЛЕ - "Биће дана, биће лета, бићеш опет првак света!" 🙌

x

pre 3 godine

A komentari tipa: dobili smo, zaradili smo itd. toliko opisuju bedno i jadno stanje umova koji žive na ovom području da nije ni čudo što nam kreteni i dalje vode državu i sport....

Ajdee

pre 3 godine

@Milan

Igracki kadar je za nase uslove ok ali moze mnogo bolje, omladinaca ima itekako promovisanih za prvi tim(Nikolic, Petrovic, Katic, Erakovic, Radulovic, Gavric).
Sto se tice uspeha, tri osvojene titule i tri grupne faze kao sto si i sam rekao, dve LS i jedna LE, za tri godine su sasvim solidan uspeh.

Ne moze to nista posle par godina, pogledaj mnogo bogatije timove kao sto je npr. Olimpijakos koji u poslednjih 20 godina skoro svake godine igra grupnu fazu nekog evropskog takmicenja (uglavnom LS) pa nista ne postize van domaceg prvenstva.

Марко

pre 3 godine

Што више пара од УЕФЕ добијамо, све мање се троши на појачања. Чудна нека математика!

Две године заредом смо добили по 25 милиона евра од Лиге шампиона (премија УЕФЕ + продате улазнице), а за појачања ни милион евра ове године, а притом ће вероватно још и да продају неког. Толике паре су добили, а ценкају се око Македе за 400 хиљада евра, а притом нападача немамо, јер из ко зна ког разлога су склоњени Боаћи и Павков, а форсира се несретни Томане. Баш ме интересује где је нестало 50 милиона евра за две године. Не верујем да је потрошено 50 милиона евра на плате играча и тренера, а нарочито не на инфраструктуру. Има ту додуше две или три плате које су сумњиве, али то нису плате играча и стручног штаба.

@c72

pre 3 godine

@
Zar je nemoguce da se stadion nazove recimo Gazprom Arena(dao sam primer, znam da se tako zove stadion Zenita), da se potpise neki petogodisnji ugovor za pedesetak miliona evra, i da se ima startno 15 svake sezone.
I za Partizan isto vazi, jer u poslednjih 5 godina imamo kakve takve iskorake u Evropi.
Samim tim uz prodaju jednog igraca bi se relativno zatvorio godisnji budzet obe ekipe a
stadine svakako zovemo marakana i jna.
(lule, 17. avgust 2020 12:25)
Mislis da je nekome u interesu da one komunističke betonske ruine nazove po imenu svoje kompanije i još plaća za to?!

Рајко Четник

pre 3 godine

У наслову уместо Звезда треба да пише Терзић, нажалост код њега заврши Звездин новац.

sirovina

pre 3 godine

Sve uprave Crvene Zvezde i Partizana gledaju samo kako da operu pare koje su zaradili, ne mislim ja da oni stave ruku kasu i izvade koliko hoće ali tu ima fiktivnih poslova fiktivnih faktura, i čudnih transvera. Sve legalno u današnjoj demokratiji znate ja vama dam jedan posao koji vredi 10.000€ vi naplatite 200.000 mi uzmete sebi 20.000 meni vratite 180.000 i tako to funkcioniše 25 do 30 godina zato nijednoj upravi Crvene Zvezde i Partizana nije u interesu dokapitalizacija klubova ili privatizacija Ja iskreno nisam za privatizaciju klubova da potpuno klub bude privatan, jer ne pada mi na pamet da navijam za Partizan koji će biti privat privatni klub šta treba da navijam da gazi više para legne u džep i da na sve to trošim svoj novac na ulaznice. dakle ja sam za nemački sistem u kojem će u svakoj uprave kluba sedeti gradonačelnici gradova ili prvi ljudi do gradonačelnika i gde se neće moći ni jedno važno pitanje doneti bez njih a isto tako i bez privatnog kapitala. već je lokalne vlasti obezbediti vrhunsku i infrastrukturu, a privatni kapital rezultate

Lebovitz

pre 3 godine

Fudbal se nekad igrao zbog pobjeda i pehara, danas se igra da se plati struja i rata kredita. Evo gledam sinoć Sevilju, ljudi su izabrali Ligu evrope kao svoje takmičenje, uzimaju pehare i igraju završnice. Imaju tim za LŠ, ali svjesno igraju LE. Pitam se zašto Zvezda ne bi u ovom novom konferencijskom kupu nešto pokušala, krajnje je vrijeme za jedan evropski pehar...

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ МИЛАН - Потписујем коментар. Одлазе паре ко зна гдје све. Ал без обзира на све то, радовао сам се и радоваћу се Звездиним побједама и оствареним резултатима. Као што ћу туговати кад не буде побједа. За мене је ЗВЕЗДА=ЕМОЦИЈА.

stara skola

pre 3 godine

Posrecilo nam se dva puta pa zinulo d.. pe. Daj boze ali tesko da ce se opet to desiti. Realno i liga evrope je za nas premija.

Xnodeh,plavi bećar

pre 3 godine

Nasi klubovi su dokaz da se ne isplati igrati ligu sampiona ili evrope. Nema para tu ..izgleda uefa drpa lovu od nas i daje bogatima.
(Hulk, 17. avgust 2020 10:46)
da,bas je u UEFI problem..eto Bate Borisov,Viktoria Plzen,Dinamo ZG i Olimpijakos grcaju u dugovima

tom pus

pre 3 godine

Real Madrid je osvojio nekoliko puta titulu u poslednjih 5 godina, pa im je dug preko 500 miliona evra. Mančester junajted, najprofitabilniji klub, a opet zvanican dug preko 250 miliona i pritom je u privatnoj svojini(ako ne grešim). Kako onda ocekivati od kluba u državnoj svojini, koji nema izvestan dijapazon mogućnosti ostvarivanja profita, da ne bude zadužen. Uopšteno, velika većina klubova posluje sa gubicima.
(Svi samo o dugovima, 17. avgust 2020 11:06)
znači i fudbal neprofitabilan kao košarka...jedino nba...tamo svi u plusu...nema zezanja,kakvi dugovi...jedna je amerika,jedna!

Vladimir

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam petarde, sestarde, sedmarde...
(Roy74, 17. avgust 2020 13:36

Od danas si mi Brat!

Nikola018

pre 3 godine

Real Madrid je osvojio nekoliko puta titulu u poslednjih 5 godina, pa im je dug preko 500 miliona evra. Mančester junajted, najprofitabilniji klub, a opet zvanican dug preko 250 miliona i pritom je u privatnoj svojini(ako ne grešim). Kako onda ocekivati od kluba u državnoj svojini, koji nema izvestan dijapazon mogućnosti ostvarivanja profita, da ne bude zadužen. Uopšteno, velika većina klubova posluje sa gubicima.
(Svi samo o dugovima, 17. avgust 2020 11:06)
Ovo je slicno onome kada neko prokomentarise kako je nama javni dug 20 milijardi, a Americi, lupam, 10000000 milijardi i onda se pitaju kada i kako ce oni to da vrate. Ekonomija ne funkcionise tako. Amerika (Real Madrid) ima novac u konstantnom toku, dugovi se vracaju, paralelno se prave novi, novac cirkulise, prodaje se, kupuje, sponzori, veliki prihodi od reklama, karata.. A ovde? Da zanemarimo radnike na stadionu koji rade za klikere, na sta odlaze silni milioni? Koliko to zaradjuju igraci? Koliko ih ima? To sto je u drzavnoj svojini ne znaci da se ne zna gde idu pare, a ocigledno se ne zna. Sta bi bilo da nismo ulazili u Ls? Bio bi isti dug, samo bi bilo manje za Terzu.

Hogar

pre 3 godine

Ako je tebi lopataru to najvažnije onda neka ti je. Meni je važnije jedna pobeda i 2,7 miliona u kasicu i nerešena i 900 hiljada pa makar primili 30 komada
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lewis, 17. avgust 2020 14:07)
I mi volimo, tj ja volim, još neki dzip i stančuga će da padne a vama panteri ću da dovodim igrače iz 2.portugalske lige i da vam ih predstavim kao ekstra pojačanja, a pošto ste vi ograničeni kao terasa ima da poverujete, heheh
(Terza, 17. avgust 2020 14:
Evo Barsa je dovela vrhunske i skupe igrače pa je primila osam komada ali kako to objasniti vama iz Laktaša.

bojan

pre 3 godine

Dve uzastopne LŠ i pre toga LE, po nekoj logici ako se domaćinski poslovalo kasa bi morala biti fino popunjena, igrački kadar pažljivo selektovan i perspektivan, neki omladinci promovisani.
U praksi ništa od toga ili skoro ništa, tako da neka se raduje onaj ko ima razloga. Mi obični navijači baš i nemamo previše.
(Milan, 17. avgust 2020 10:44)

Mozes da zamisliš gde idu sve te pare...za klub i u klubsku kasu sigurno ne.

Jarić T Živadin

pre 3 godine

Kad udjemo, ako udjemo, odmah kupujemo, sve sa Outlet liste, Škart i bofl, do poslednjeg evrića, jer tako smo u mogućnosti.

☢ Иду дани...☢

pre 3 godine

Без увреде,не нападаш Лигу Шампиона са Петровићем,Томанеом и Панковим.

sirovina

pre 3 godine

Ražanj spremljn zec u šumi, ili skoči pa reci hop. daleko je liga šampiona i ti 25 30 miliona EUR najgore ako ste pare ukalkulisali u ovogodišnji budžet

Ipak...

pre 3 godine

Uf,prelijepa ova slika ambijenta sa mušemom na stadionu!Duboko sam ubijeđen da je to najbolje organizovano sportsko takmičenje na svijetu,čast je biti tu iako nemamo kvalitet.

Smuki

pre 3 godine

"Zvezda u velikom napadu na Ligu šampiona – ulog je 20 miliona evra"

U moje vreme nekad su motivi fudbalera i rukovodstva bili osvojiti sampionat. Danas igranje fudbala iskljucivo pokrece novac.
Da pitate igrace, trenere a pogotovu rukovodstvo da li bi se odrekli ucestvovanje u Ligi Sampiona ako bi im odmah leglo 20 miliona dobili biste jednosglanu odluku. A navijaci ovce misle igraju zbog njih i titula jos im pride svu tu laz i placaju i cine ih da opstaju kao najveca prevara u sportu 20 veka.

Milan

pre 3 godine

Ajdee, 17. avgust

Niko ne govori za rezultate, naprotiv.
Rekoh skoro ništa, tu i tamo neki omladinac ali realno je to tanko, nije poenta da popuniš broj u skladu sa regulativom nego da promovišeš nosioca igre.
Nego gde su pare? Pored novca za ulazak u grupne faze imamo takodje i pare od Gasproma na godišnjem nivou od oko 4 miliona ako se ne varam (možda i više). Čudna nam je matematika, baš čudna. Uvek postoji ta jedna stavka troškova koja se vodi pod "ostalo", a stičem utisak da nikada nije bila veća i nekako proporcionalno raste sa prihodima :)

Nebojsa

pre 3 godine

Kakva LS igrali smo dve godine i sta smo uradili sa tim parama.
Niti je dug smanjen, niti smo uradili nesto dobro oko tima. Svi igraci stranci koji su dolazili su bili pogresni, a preplaceni i sve je to bilo po ledjima C.Zvezde.
Mislim dok je tandem Terzic - Mrkela necemo imati dobar i kvalitetan tim.
Oni neznaju da dovedu kvalitetne strance, vidim samo vracaju bivse igrace koji su nekom periodu bili u C.Zvezdu .
Umesto kad su usli u LE da du kupili ozbiljnog i kvalitetnog stranca, pa naredne sezone udjes u LS kupis dva dobra stranca, pa opet udjes u LS ponovis sa dva nova stranca i to moraju biti dobri i ne treba zaliti novac.
Oni su dovodili 6-8 stranaca u timu ni jedan nije dobar, kako i da budu kad ih dovedu za sitno obestecenje ili im je ugovor istekao znaci bez obestecenja.
To nisu igraci za LS, zbog takve politike ne bih zeleo u LS. Jedino LE moze doci u obzir nikakva LS.

Pera Magic Mitic

pre 3 godine

Dve uzastopne LŠ i pre toga LE, po nekoj logici ako se domaćinski poslovalo kasa bi morala biti fino popunjena, igrački kadar pažljivo selektovan i perspektivan, neki omladinci promovisani.
U praksi ništa od toga ili skoro ništa, tako da neka se raduje onaj ko ima razloga. Mi obični navijači baš i nemamo previše.
(Milan, 17. avgust 2020 10:44)
Zaboravljas kako su "pomogli", kad je bilo teško...eee, sad treba da se ta pomoc naplati... višestruko.

Veljko

pre 3 godine

Navijaci Partizana i Zvezde su ekstremne siledzije koji zajedno unistavaju svaku ljubav prema sportu u Srbiji.Nekad sam imao prijatni nemir pred velike utakmice a danas osecam gadjenje kad god ih pomenu.

adriano_galliani

pre 3 godine

У наслову уместо Звезда треба да пише Терзић, нажалост код њега заврши Звездин новац.
(Рајко Четник, 17. avgust 2020 10:53)

Zvezdan Terzić je samo obična figura, ne odlučuje on ništa. Ali na dobrom si putu.

baneton

pre 3 godine

To svake godine kazu,ulog je veliki! Ali za koga ulog? Prosle godine je taj ulog ostvaren a sada su kase prazne? Za koga se onda taj ulog juri? Za terzu i ekipu? Pa koga boli uvo za njih? Nek idu sami pa neka zarade 20 miliona...

neko

pre 3 godine

I mi volimo, tj ja volim, još neki dzip i stančuga će da padne a vama panteri ću da dovodim igrače iz 2.portugalske lige i da vam ih predstavim kao ekstra pojačanja, a pošto ste vi ograničeni kao terasa ima da poverujete, heheh
(Terza, 17. avgust 2020 14:50)

Eh da mi je znati iz koje lige vi dovodite igrače? Sve mi se čini da su ti vaši igrači iz Bajerna, Reala, Juventusa...

Lewis

pre 3 godine

Ako je tebi lopataru to najvažnije onda neka ti je. Meni je važnije jedna pobeda i 2,7 miliona u kasicu i nerešena i 900 hiljada pa makar primili 30 komada
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lewis, 17. avgust 2020 14:07)
I mi volimo, tj ja volim, još neki dzip i stančuga će da padne a vama panteri ću da dovodim igrače iz 2.portugalske lige i da vam ih predstavim kao ekstra pojačanja, a pošto ste vi ograničeni kao terasa ima da poverujete, heheh
(Terza, 17. avgust 2020 14:

A koga bi ti da dovedeš? Mesija, Lewandowskog, De Bruinea. Hvala bogu pa ti nisi ograničen. Ti sa fudbalom imaš veze kao ja sa atomskom fizikom.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

Boricu, opet zanosis....de malo se vrati u normalu.
(ja, 17. avgust 2020 15:48)





:)))))
šta ti je vjesnikov svedok - uvek promaši poentu!


za one funkcionalno pismene, lepo piše - "poput nas", nas koji smo se radovali i u bariju, i u tokiju i na našoj marakani, nas, koji za razliku od vas koji taj osećaj nikada nećete iskusiti, imamo šta da ostavimo našoj deci, pa makar to bila i samo nada...

proporcije sredine

pre 3 godine

Real Madrid je osvojio nekoliko puta titulu u poslednjih 5 godina, pa im je dug preko 500 miliona evra. Mančester junajted, najprofitabilniji klub, a opet zvanican dug preko 250 miliona i pritom je u privatnoj svojini(ako ne grešim). Kako onda ocekivati od kluba u državnoj svojini, koji nema izvestan dijapazon mogućnosti ostvarivanja profita, da ne bude zadužen. Uopšteno, velika većina klubova posluje sa gubicima.
(Svi samo o dugovima, 17. avgust 2020 11:06)
Ovo je slicno onome kada neko prokomentarise kako je nama javni dug 20 milijardi, a Americi, lupam, 10000000 milijardi i onda se pitaju kada i kako ce oni to da vrate. Ekonomija ne funkcionise tako. Amerika (Real Madrid) ima novac u konstantnom toku, dugovi se vracaju, paralelno se prave novi, novac cirkulise, prodaje se, kupuje, sponzori, veliki prihodi od reklama, karata.. A ovde? Da zanemarimo radnike na stadionu koji rade za klikere, na sta odlaze silni milioni? Koliko to zaradjuju igraci? Koliko ih ima? To sto je u drzavnoj svojini ne znaci da se ne zna gde idu pare, a ocigledno se ne zna. Sta bi bilo da nismo ulazili u Ls? Bio bi isti dug, samo bi bilo manje za Terzu.
(Nikola018, 17. avgust 2020 15:15)

Tako je i u Zvezdi, i svim ostalim klubovima, samo na različitim nivoima, što si bliže vrhu, povećavaju se i prihodi i rashodi.

Branislav

pre 3 godine

Zvezdi zelim od sveg srca da uspe u nastojanju da po treci put bude ucesnik u zavrsnici kupa sampiona, da dobije tih 20 miliona evra i vec jednom vrati sve dugove koje ima a ne da joj drzava stalno daje.

Milutinovic

pre 3 godine

Ako Zvezda i Partizan zarade neke milione siguran sam da će nadležni pošteno da ih podele medju sobom.
Ako pak izgube milione siguran sam da ce sirotinja ravnomerno da nadoknadi gubitak.

D

pre 3 godine

(Stefan levgren, 17. avgust 2020 11:19)
Tad kad su igrali domaći igrači,napadali su Džaju što ne dovodi strance a on je tvrdio da nema novca za igrače koji će donijeti kvalitet koji nam fali.Klub nije imao nikakve dugove.

Lewis

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam petarde, sestarde, sedmarde...
(Roy74, 17. avgust 2020 13:36

Ako je tebi lopataru to najvažnije onda neka ti je. Meni je važnije jedna pobeda i 2,7 miliona u kasicu i nerešena i 900 hiljada pa makar primili 30 komada

tom pus

pre 3 godine

Ako Zvezda i Partizan zarade neke milione siguran sam da će nadležni pošteno da ih podele medju sobom. 
Ako pak izgube milione siguran sam da ce sirotinja ravnomerno da nadoknadi gubitak.
(Milutinovic, 17. avgust 2020 11:33)

Zahvaljujemo se na glasu.

Baš tako

neko

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam petarde, sestarde, sedmarde...
(Roy74, 17. avgust 2020 13:36)

Izvini, da nije možda partizanu mesto u Lš? Vi bi sigurno bušili protivnike, a verovatno bi i osvojili to takmičenje. Ipak vi imate igrače koji vrede 100 miliona evra, a koji ne znaju da trče a još manje da precizno dodaju loptu.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam
(Roy74, 17. avgust 2020 13:36)







:)))))
da gledaš, nego šta!
da se ta kolekcija dresova timova za koje navijaš stalno uvećava!

Zlatko

pre 3 godine

Nasi klubovi su dokaz da se ne isplati igrati ligu sampiona ili evrope. Nema para tu ..izgleda uefa drpa lovu od nas i daje bogatima.
(Hulk, 17. avgust 2020 10:46)
da,bas je u UEFI problem..eto Bate Borisov,Viktoria Plzen,Dinamo ZG i Olimpijakos grcaju u dugovima
(Xnodeh,plavi bećar, 17. avgust 2020 12:51)

Kolega, prepozna li ironiju (UEFA krade pare od nas) u prvom komentaru?

Blok 63.

pre 3 godine

@Hulk
Auuuu burazeru, nije ni cudo sto smo skroz pukli, ti dobio 180 pluseva za komentar.
Pa ne uzima Uefa, nego nasa stoka krade i prodaje igrace za fiktivne ugovore, i jos 100 mogucih prevara...
Zreli smo za gasenje svetla.

Jdb

pre 3 godine

Nije bas da mnogo pazljivo pratim ali sve se mislim ako jos jednom udju u LS bankrotirace, cini se kad god zarade novac dug im se poveca :-)

lule

pre 3 godine

Meni nije jasna jedna stvar...
Da kazemo da za budzet treba 20 miliona godisnje, bez ulaganja u stadion itd
Od sponzora dobija Zvezda 5 miliona(4 gazprom i milion ostali)
Zar je nemoguce da se stadion nazove recimo Gazprom Arena(dao sam primer, znam da se tako zove stadion Zenita), da se potpise neki petogodisnji ugovor za pedesetak miliona evra, i da se ima startno 15 svake sezone.
I za Partizan isto vazi, jer u poslednjih 5 godina imamo kakve takve iskorake u Evropi.
Samim tim uz prodaju jednog igraca bi se relativno zatvorio godisnji budzet obe ekipe a stadine svakako zovemo marakana i jna...
Onda nit bi morali da se na silu prodaju igraci, svaka evropa bi znacila ozbiljnije ulaganje u igracki kadar,infrastrukturu, omladinsku skolu...
Ovo je presipanje iz supljeg u prazno, Zvezda sad da ne udje u Evropu, dug se penje na 50+ miliona opet, Partizanu na 45 i opet je sve na pocetku...

Алекса

pre 3 godine

bas bih voleo da opet udjete tamo gde vam mesto nije, pa da gledam petarde, sestarde, sedmarde...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Roy74, 17. avgust 2020 13:36)

И ми исто....обзиром на стање у Србији, да победимо једну и једну нерешену по сезони ЛШ и пуна капа...


Да узвратим лепе жеље, и ја вама желим да опет уђете где вам место није, у финале Купа, где ћете часно изгубити 1:0 и радовати се....ем ви ушли у финале купа, ем Звезда попримала силне голове и није дошла ни до финала ЛШ...јер то је вама мерка успеха....

tom pus

pre 3 godine

A komentari tipa: dobili smo, zaradili smo itd. toliko opisuju bedno i jadno stanje umova koji žive na ovom području da nije ni čudo što nam kreteni i dalje vode državu i sport....
(x, 17. avgust 2020 11:44)

Zahvaljujemo se na glasu.

???jedan od boljih komentara...baš tako...

Solskjaer

pre 3 godine

Eto za koga vi navijate, lopovski klub.
(2CRAZY, 17. avgust 2020 14:54)

Под „улог" се мисли на могућност зараде од 20 милиона... Јасно ми је шта си ти помислио, али макар прочитај вест, а не само наслов.

Leba i pastete

pre 3 godine

Secam se zvezdinog osvajanja kupa sampiona...niko tada nije spominjao nikakve materijalne vec iskljucivo sportske motive...Dokle god tema i cilj budu proklete pare,za kvalitetan fudbal u ovoj papazjaniji nema mesta....

Kum Žoržo

pre 3 godine

sezona kupanja!
(wer, 17. avgust 2020 13
Pa, Vi ste se u sezoni kupanja, krajem avgusta prošle godine, oprostili od titule za sezonu koja se završila u julu ove godine. Jel' može gore i crnje???