Tenis 71

Ponedeljak, 10.08.2020.

18:31

"Zauvek oslobađam US open odgovornosti ukoliko umrem ili izazovem smrt člana porodice"

Teniski savez SAD se preduzeo sve potrebne mere kako bi se zaštitio pred početak US opena.

"Zauvek oslobaðam US open odgovornosti ukoliko umrem ili izazovem smrt èlana porodice" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Da, da

pre 3 godine

Pa niko igrace ne tera da igraju, zar ne? Evo, gomila njih je otkazala. Oni sto dolaze, dolaze na sopstvenu odgovornost. Ljudi se pametno zastitili, a ne kao Novak, pa upiru prstom u nekoga. Ne vidim nista lose u ovom. To sto ovde ljudi nisu navikli na takve stvari, to je druga prica. Nisu nam USA krivi sto takve stvari ne funkcionisu kod nas.

Рашо

pre 3 godine

Ово је воше него отворено признање да је сваких исход могућ а посебно део исказа "... не само од ковид 19 ..."! Ако Ноле оде тамо његова каријера је завршена то је неупитно а и живот му је угрожен! Ваљда разуме шта ризикује и шта треба да учини.

Miloš

pre 3 godine

A kanađanka Bušar je pre nekoliko godina dobila milionsku odštetu jer se okliznula u svlačionici i povredila. Sad za eventualnu smrt nema odgovornosti. Samo lud čovek bi igrao...

noleisthebest

pre 3 godine

Klasican waiver. Na sta se vi primate.
(Marko USA, 10. avgust 2020 21:45)“

Blago majci sto te rodi, kad znas sta je waiver.”

Марко

pre 3 godine

Онда би овако нешто требало да се потписује и приликом куповине аутомобила, куповине цигарета, куповине угља, мазута и других загађивача природне средине.

Аутомобил је опасан и због саобраћајних несрећи и због загађивања ваздуха.
Цигарете су опасне и за оне који пуше и за оне који су у њиховој близини. У свету умре годишње 7 милиона пушача и 1,2 милиона пасивних пушача, међу њима је око 200 хиљада деце. У Србији умре 40 људи дневно због пушења.
У свету 7 милиона људи годишње од загађеног ваздуха, а у Србији 10 хиљада - први смо у Европи.

Brane

pre 3 godine

Koji lazni moralisti licemerei i hipokriti ovi Amerikanci! Kmece,moljakaju i mole boga dragog da se igra a ovde kao da se potpisuje dokument u kojem se ogradjuju u stilu "vi ste krivi sto ste dosli" a oni kao jadni sprecavali na sve strane da do turnira ne dodje. Svi drugi su krivi samo Ameri preposteni...kao u holivudskim filmovima. Ziveo truli kapitalizam i "prava naroda"

Meni je ovo nehumano

pre 3 godine

"Potpuno sam svestan rizika ulaska u Nacionalni trening centar i kompleks Bili Džin King nacionalnog centra (itd.) tokom kovid-19 pandemije. Shvatam da postoji rizik zbog ulaska u kompleks i toga što sam okružen drugim ljudima tokom kovid-19 pandemije. Rizik uključuje, ali nije limitiran na, dobijanje kovida-19, respiratornih problema, smrt, širenje kovida-19 članovima porodice ili ukućanima, kao i bilo kome drugom koji može da se suoči sa pomenutim problemima."

Zašto naši ljudi nikada ne žele da prihvate istinu? Nije reč o bilo kakvom formularu, nego se sve isključivo odnosi na virus "covid 19". Organizatori vam priznaju: Njujork je grad zaraze, ulazak u Nacionalni centar DŽBK je rizičan, ne želimo da odgovaramo ako se zarazite, umrete vi ili član vaše porodice. Federer, Nadal, Kira, i mnogi drugi, nikada na ovakvu ucenu ne bi pristali. Hoćete naš novac, budite spremni i da umrete. Gadi mi se sve ovo! Jasno je kao dan da je turnir unapred propao, većina vrhunskih igrača neće doći, a Amerikanci bi po svaku cenu, naravno tuđih života, hteli da imaju što manje gubitke. Na šta liče ove fudbalske utakmice bez publike?

Djido derupe

pre 3 godine

Mislim da bi Djido trebao da odluči da li će Nole da igra na US Openu.
Ipak ga od svih nas on najbolje poznaje.
Zajedno su meditirali kod Bosanskih piramida.

Ljubitelj tenisa

pre 3 godine

Sramota, šta drugo reći. Da jedan organizator tako velikog turnira kakav je US Open ne želi da preuzme odgovornost za sopstvenu organizaciju turnira za koji inače najavljuje najjače bezbedonosne i epidemiološke mere ikada viđene na nekom sportskom događaju, već svu krivicu za eventualne negativne posledice želi da prebaci na igrače time što će ih bukvalno uceniti potpisom kojim svu krivicu za posledice preuzimaju na sebe, šta reći, zaista velika blamaža. Čemu onda sva organizacija i sve te rigorozne mere kada se organizator ograđuje od svega toga? Zaista velika velika sramota! Inače, još da dodam ovim pametnjakovićima koji brane organizatore time što navode da ima gomile drugih primera gde se isto tako potpisuje neki papir pre nego se stupi u nekakav događaj, da u ovom slučaju to nikako nije isto, ovde se eksplicitno pominje Kovid 19 kao jedini razlog zbog kog organizator želi da krivicu za eventualne nusposledice prebaci na igrače, dakle igrači imaju da potpišu da su unapred krivi za sve eventualije oko mogućeg širenja zaraze Kovidom 19 unutar kompleksa turnira kojeg će inače organizator izolovati od ostatka sveta svojim veoma strogim merama, što je zaista velika sramota. Svi igrači bi trebali odustati od ovog turnira bez obzira na novčane nagrade jer ovo zaista vređa dostojanstvo svim učesnicima ovoga turnira.

Srbin Noak i goat

pre 3 godine

Svi vi koji Novaka šaljete u Njujork, zbog 18. titule, da li čitate i neke druge vesti osim ove o tenisu? Na primer, danas je u Americi zabeleženo novih 50 hiljada zaraženih, tako je svakog dana, a to je 1.500.000 mesečno!? To je zastrašujući podatak. Neću dalje, jer sam Novak veruje da je na "bosanskim piramidama" stekao imunitet. On se u Beogradu poigrao i preigrao, bilo bi mu bolje da se ozbiljno zamisli pre nego što krene na ovaj put.

Darko

pre 3 godine

@Pitam se samo kako to da se Nacisti za vreme Drugog svetskog rata nisu dosetili da ovakvu sličnu izjavu poture na potpis svim onim silnim Jevrejima koje poslaše u gasne komore i pogubiše.

Ne lupetaj, niko nikoga ne tera da igra US open ako ne želi. Jevreji nisu mogli da ne žele da idu u gasnu komoru.

mix

pre 3 godine

Novak nije mogao da pravi ovakve ugovore,jer niko ne bi dosao na turnir.Na GS-u,nagrade su ogromne,tako da su mnogi spremni da rizikuju.

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

@(Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 20:31)

Verujem da nije namerno, ali dali ste veoma los primer, blago receno. Razlika je ocigledna. Jevreje niko nije pitao hoce li ili nece da idu u nacisticke logore. U ovom slucaju je odlazak na turnir na dobrovoljnoj bazi.

Druga stvar je sto je verovatno logicnije da se turnir ni ne odrzi.
(k-9 se javlja na raport, 10. avgust 2020 21:01)

Ne shvatam dragi gospodine kako svi vi koji me napadate zbog tog mog poređenja niste shvatili da sam time samo hteo da skrenem pažnju na BESRAMNOST ovih koji teraju nekoga da potpiše papir kojim potvrđuje da će sam biti kriv ako mu oni nebrigom nanese problem? Zaista ne shvatam kako niste prepoznali moju poentu? Pa naravno znam da su Jevreji bili prisiljeni na odlazak u gasne komore a da je odlazak na US Open stvar dobrovoljne odluke igrača i da niko nikog puškom ne tera da igra taj turnir ali u konačnici stvar je ista, i Nacisti su mogli da potpisom Jevreja izbegnu krivicu za gasne komore baš kao što i ovi teraju ljude da ulaze u nekakve "mehure" sa najrigoroznijim epidemiološkim merama ikada viđenim na nekom sportskom događaju i uporno foprsiraju priču da će turnir biti bezbedan i ne žele da ga otkažu a opet i pored toga ne žele da odgovornost za eventualne posledice preuzmu na sebe! Zaista sramno! Eto TO je bila moja poenta gospodine!

Ivan Veljković

pre 3 godine

Sramota! Najavili su najrigoroznije mere na svetu, turnir i ceo kompleks oko njega nazvali "mehurom" u kojem će maltene biti sterilisan i vazduh koji će se udisati, meriće ljudima temperaturu na 2 sata, onemogućiće kretanje van kompleksa i ograničiti isto unutar kompleksa, strogo će zabraniti svakav vid fizičkog i socijalnog kontakta ljudi i opet pored svih tih rigoroznih mera ne žele da odgovornost preuzmu na sebe već igrače ucenjuju da oni svojim potpisom prihvate sve eventualne teške posledice na sebe! Zaista sramota, sramno da sramnije ne može biti! Pa čemu onda služi "mehur" ako igrači moraju da potpišu da će sami biti krivi ako im se ne daj Gospode Bože nešto desi prilikom održavanja turnira? Svi igrači koji drže do sebe bi trebali da iz principa odbace ovaj potpis i otkažu učešće na turniru pa neka ga organizator igra sam sa sobom!

k-9 se javlja na raport

pre 3 godine

@(Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 20:31)

Verujem da nije namerno, ali dali ste veoma los primer, blago receno. Razlika je ocigledna. Jevreje niko nije pitao hoce li ili nece da idu u nacisticke logore. U ovom slucaju je odlazak na turnir na dobrovoljnoj bazi.

Druga stvar je sto je verovatno logicnije da se turnir ni ne odrzi.

Robert

pre 3 godine

Nekako mi se čini da se ljudi na ovim prostorima posebno plaše potpisivanja bilo koje vrste ugovora/saglasnosti. Recimo, ja sam fotograf i striktno se držim pravila da ne mogu objavljivati fotografije drugih ljudi na svom sajtu i društvenim mrežama bez njihovog potpisa. Iako su me oni angažovali, pa čak i dali usmenu saglasnost "da radim sa fotkama šta god hoću", kad im dam takav papir da potpišu, barem 50% njih odbije. Beže od papira kao đavo od krsta. Kao da mi potpisom ostavljaju imovinu. Ipak, bolje tako nego da mi neko šalje opomenu ili me tuži iz prve zbog toga što sam objavio radove, iako mi je rekao da to mogu.

Zamišljam im face da se sretnu sa ovakvom vrstom saglasnosti koju nudi US Open, a koja je, zapravo, manje-više standardna stvar u Americi. Tu je i zanimljiv trend da od takvih papira, kojima se neko štiti, posebno beže oni koji su nezgodnog karaktera, lako se predomišljaju i laki su na pretnjama i tužbi.

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

@Pitam se samo kako to da se Nacisti za vreme Drugog svetskog rata nisu dosetili da ovakvu sličnu izjavu poture na potpis svim onim silnim Jevrejima koje poslaše u gasne komore i pogubiše.

Ne lupetaj, niko nikoga ne tera da igra US open ako ne želi. Jevreji nisu mogli da ne žele da idu u gasnu komoru.
(Darko, 10. avgust 2020 21:21)

Ej, poenta nije da li neko nekog tera silom da ide na US Open već je poenta ODGOVORNOST za bezbednost učesnika! Zar ste toliko neuki pa ne umete da shvatite u čemu je stvar???? Moja poenta tim poređenjem sa Nacisatima i Jevrejima je bila ODGOVORNOST!!!! Zato sam rekao da bi Nacisti poturanjem potpisa Jevrejima pre ulaska istih u gasne komore mogli da urade isto što i oprganizatori ovogodišnjeg US Opena, da pokušaju da na taj način SKINU ODGOVORNOST sa sebe! Kapiraš? Ajde potrudi se pametnice, možeš ti to shvatićeš!

nn

pre 3 godine

E vidite kako se to radi gospodine DjDJ, direktoru turnira? To govorim od pocetka, tako ste i vi trebali, tako se oni operu od odgovornosti. A vas su uvaljali u materije fekalnog porekla, zbog vase dobre namere. Inace ovako nesto potpisete i u lokalnom parku u SAD kad iznajmite bicikl, oni se tuzbe vise plase nego od samog necastivog....
(Beli luk i strela, 10. avgust 2020 19:34)

Jeste, sve se plasim da Novaka ne bi prozivali da je mali Djokica uneo u formular ovakvu klauzulu.

pripravnik

pre 3 godine

pravno, zezancija je u terminu 'zauvek'... mozda nove cinjenice izadju na videlo....
(pravnik, 10. avgust 2020 20:52)

Pretpostavljam da su uzeli u obzir TRAJNE POSLEDICE koje mogu nastati nakon bolesti...

Sajko kokorajko

pre 3 godine

Ako sam dobro razumeo, to znaci da kada dodjes tamo ne moras bas ziv ni da izadjes. Pritom, niko od organizatora nece snositi nikakvu odgovornost, ma sta da se desi. Zanima me ko ce ovo potpisati...

XXX

pre 3 godine

@ (Oskar Smit, 10. avgust 2020 20:05): šta nije ovde jasno i zašto je bezobrazno? Odluka je na svakom pojedincu; ako se slažeš onda potpišeš, ako se ne slažeš jednostavno ne učestvuješ. Zašto krivite organizatore da sve rade zbog para, zar to isto nije motiv svakog tenisera (pored trofeja koga realno mogu samo njih 4-5 da očekuju), pa se samim tim i oni mogu nazvati pohlepnim.

Ne verujem šta čitam

pre 3 godine

Tetniski trener Sven Grenefeld je otkrio da od kada je on na Turu, sredinom '90-ih godina prošlog veka, postoje ovakvi formulari na svakom Grend slemu.

Teniski trener i komentator Mark Lusero podržao je tu tvrdnju, baš kao i trener Deren Kejhil.

Pitanje: da li su ovi ljudi normalni? Oduvek se u "formularima" pominjao virus "covid 19"? Ovde je očigledno reč o virusu!!!

Boža Nindža

pre 3 godine

Pa zar nije logično da se turnir otkaže jer su SAD najzaraženije područje sa katastrofalnim razmerama širenja virusa.Po kome rezonu su onda napadali svi redom Novaka za održavanjem njegovog turnira.

XXX

pre 3 godine

@ (Zagor, 10. avgust 2020 20:26): šta ti misliš, “Garos” neće to isto da uradi, tj da doda COVID u “waiver”, koji se uvek potpisivao za svaki turnir (samo su sada dodali COVID)?

Jelena

pre 3 godine

Zvog ovoga ce svako ko ima imalo karaktera i integriteta odustati od ovog turnira ali mnogi bi za te pare potpisali pakt sa samim djavolom.

Zagor

pre 3 godine

Eto zasto je Rafa decko na svom mestu. Rekao da nece da igra pod tim uslovima i. Decko od reci. Savrsen sportista i veliki covek. Covek sa svoim ja. Nema ulizivanja nikom.

Oskar Smit

pre 3 godine

Odmah treba da znate da oni imaju slične formulare za mnogo banalnije stvari, ali kad pročitaš zvuči surovo. Pa u Srbiji se već par godina igra junior NBA u kome učestvuju školske ekipe petih razreda. NBA franšiza i naši roditelji potpisuju za decu sličan papir. Dosta ih nije pustilo da igraju iz straha od ovog "glupog" zahteva...

Miloš

pre 3 godine

Kakav nacizam i Jevreji imaju veze sa ovim ugovorom. Jevreji su silom dovodjeni u konc logore a ovde gospoda teniseri idu svojom voljom da zarade ogroman novac. Ljudi koji imaju i preko 100 miliona dolara u banci, hoće još. Nemam ništa protiv ali onda potpišu ugovor. Jel neko branio Novaku da ovo uradi u Bg? Pišete mesecima nije on kriv kriva je država. Ovaj ugovor ne pise država USA. Nego teniski savez USA koji je organizator. I nema tu dobrih i loših namera nego ko pogreši sam je kriv.

Tex Willer

pre 3 godine

Nista neobicno.Svojevremeno sam ucestvovao na kvizu Milioner na BK kod Zeke Milionera.Dobro nisam prosao brze prste al aj sad.Kakav se ugovor tada potpisivao sa vlasnikom licence nekim englezima glava da te zaboli.Najzanimljiviji detalj : ako kao ucesnica kviza ostanem u drugom stanju u toku snimanja sa nekim od ucesnika organizatora snimatelja i svih ukljucenih vlasnik licence ne snosi bilo kakvu odgovornost.Pitao sam ih ako ja napravim dete nekoj od prisutnih da li su odgovorni.Nisu znali odgovor ali verujem da su u sledecoj sezoni i taj detalj ubacili.

nalogodavac

pre 3 godine

Kada biste znali koliku štetu i za šta sve Amerikanci mogu da naplate milionsku odštetu, ovo ne bi trebalo da vas cudi.
Moja prijateljica koje živi u SAD trebala je da pročita i potpiše saglasnost da joj dete operiše krajnike. Kad je krenula da čita šta sve može da se dogodi detetu, nije joj bilo dobro. Nije iscitala do kraja, potpisala je i ovi je pitali što je tako brzo potpisala a nije ni procitala. Rekla je da ako nastavi da čita oni njeno dete neće ni operisati. Stavili su i što može a i što nema šanse da se dogodi u toku operacije. Prosto, strašno visoke su im kazne i ne isplati im se. Zato moraju da se ograde, pa verovatno i u ovom slučaju.

Milan

pre 3 godine

Takonje bre. Pravi nacin da ohrabrite igrace da dodju da igraju. Ovi izgleda resili da se krene od cetvrtfinala. Taman toliko ce igraca da im dodje.

neutralni felš

pre 3 godine

Genijalno osmišljeno. Potpišeš i gotovo, svu krivicu preuzmeš na sebe i skineš svu odgovornost sa uzročnika. Genijalno zaista. Pitam se samo kako to da se Nacisti za vreme Drugog svetskog rata nisu dosetili da ovakvu sličnu izjavu poture na potpis svim onim silnim Jevrejima koje poslaše u gasne komore i pogubiše. Da su lepo osmislili recimo ovo: "Zauvek oslobađam svake krivice SS i SA trupe koje su me uhapsile i dovele u logor i sve posledice mog ulaska u gasnu komoru svakako preuzimam na sebe" i lepo danas Nacisti ne bi bili krivci ni za jedan logor već bi svu krivicu za Holokaust preuzeli Jevreji potpisnici tih izjava.
(Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 19:58)


... i uvek se nadje neki nedopravljeni pravdoljubac da prišrafi naciste u korist svoga kvaziargumenta.

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

Genijalno osmišljeno. Potpišeš i gotovo, svu krivicu preuzmeš na sebe i skineš svu odgovornost sa uzročnika. Genijalno zaista. Pitam se samo kako to da se Nacisti za vreme Drugog svetskog rata nisu dosetili da ovakvu sličnu izjavu poture na potpis svim onim silnim Jevrejima koje poslaše u gasne komore i pogubiše. Da su lepo osmislili recimo ovo: "Zauvek oslobađam svake krivice SS i SA trupe koje su me uhapsile i dovele u logor i sve posledice mog ulaska u gasnu komoru svakako preuzimam na sebe" i lepo danas Nacisti ne bi bili krivci ni za jedan logor već bi svu krivicu za Holokaust preuzeli Jevreji potpisnici tih izjava.
(Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 19:58)


... i uvek se nadje neki nedopravljeni pravdoljubac da prišrafi naciste u korist svoga kvaziargumenta.
(neutralni felš, 10. avgust 2020 20:08)

Ne razumem te "neutralni"? Hoćeš da kažeš da je normalno da nekoga nateraš da potpiše da je sam odgovoran za neku svoju eventualnu telesnu ili duševnu patnju koju može neko drugi da mu nanese? I kada neko digne glasa protiv toga i to s pravom uporedi sa Nacistima i primeti da su i oni mogli nešto slično Jevrejima da poture na potpis pre njihovog ulaska u gubilišta zvana gasne komore, ti to nazoveš "kvaziargumentom"?

Skabs

pre 3 godine

Ok razumeli smo da virus postoji, ali postoji i mogucnost da neko zarazen ostane ziv.
Iako poznajem dosta prezivelih citajuci ovo dodje mi da se zatvorim u podrum.
I da sam teniser potpisao bi to odmah i sta ima tu vise da se zezamo.Ajde ili odlazlite ili igrajte

Baba Vanga

pre 3 godine

Korona je ovde samo pridodata. Potpisuje se oduvek za svaku aktivnost koju vi ili vasa deca preduzimate, svaki sport, pa cak i svaka zabava (zip lines, tramboline, roleri...) Ne postoji upis u sportski klub bez potpisivanja waiver-a. Tako da ovo nije nikakvo iznenadjenje. Uvek covek preuzima potpunu odgovornost na sebe, a organizator se stiti... Da li je ispravno ili ne, moze da se diskutuje ali u Kanadi je tako odkad ja ovde stigoh, a to je sad vec davno :)

Nebojša

pre 3 godine

Vidim neki negoduju u komentarima ali ja ne vidim ništa sporno u ovome svi igrači su punoletni i slobodni da odlučuju sami za sebe plus su svesni situacije pogotovo one u Americi a pošto su slobodni da sami odluče o nastupu što bi onda bio problem da ovo potpišu ako si sam odlučio da nastupiš odgovoran si za eventualne posledice u suprotnom neki bi možda pokušali da tuže turnir iako ih niko nije terao da dodju druga stvar bi bila da je učešće obavezno i da pored toga moraju ovako nešto potpisati.

dalmoš

pre 3 godine

Ne moraju ici, idu radi sebe i novaca. U bolnicu moras ici ali pohlepa za novcem ili titula u smanjenoj konkurenciji vuče za sobom neke rizike koji zu za mlađe sportaše mali. Ovo je radi tužbi i osiguranja koje je mnoge amere zavilo u crno

Nišlija

pre 3 godine

Jel neko tera Novaka da ide i igra USA open? Čemu onda ovde kukanje nad sudbinom bilo kog tenisera koji ode da igra. Ko ode ide po pare i rizik je njegov.

Tex Willer

pre 3 godine

Nista neobicno.Svojevremeno sam ucestvovao na kvizu Milioner na BK kod Zeke Milionera.Dobro nisam prosao brze prste al aj sad.Kakav se ugovor tada potpisivao sa vlasnikom licence nekim englezima glava da te zaboli.Najzanimljiviji detalj : ako kao ucesnica kviza ostanem u drugom stanju u toku snimanja sa nekim od ucesnika organizatora snimatelja i svih ukljucenih vlasnik licence ne snosi bilo kakvu odgovornost.Pitao sam ih ako ja napravim dete nekoj od prisutnih da li su odgovorni.Nisu znali odgovor ali verujem da su u sledecoj sezoni i taj detalj ubacili.

grga

pre 3 godine

Pa šta. I ja potpisujem za moju djecu kada igraju junior turnire. To je tako, sam preuzimaš odgovornost na sebe, svjestan si rizika u koji se upuštaš. Mada realno to i ne štiti bas uvijek. Evo primjera, sin od mojih poznanika bio je u jednoj poznatoj teniskoj akademiji ovdje na Floridi. Pao je na klej podlozi i povrijedio ankle. Roditelji su ipak tužili akademiju koja naplaćuje basnoslovne sume za svoje usluge i naravno dobili odštetu. Iako su i oni potpisali sličan waiver koji su srocili najbolji advokati, ipak ovi su dokazali da je do povrede došlo krivicom akademije, nepravilnim i nedovoljnim navodnjavanjem podloge koja je bila isušena i previše klizava. Naravno, odštetu je isplatilo osiguranje. Kada smo kod toga i ti sam moraš kupiti osiguranje u slučaju da se povredis. To se u školama kupuje već od predškolske , ali od 6 razreda i za one koji ucestvuju u sportskim aktivnostima to je obavezno. Ista je priča i sa doktorima, svuda ti potpišeš da sam preuzimaš odgovornost na sebe, ali ako ti je povredu nanio neko drugi svojim nemarom i nepravilnim postupcima uvijek će se advokati moći zakaciti za to. Pa i ovo da nisi imao druge opcije nego da potpišeš ici će im u korist. Niko ti ne može nanijeti štetu svojim nečinjenjem ili pogrešnim postupcima a da ne bude odgovoran za to ma šta god ti potpisao.

Kristjan

pre 3 godine

Djokovic ne bi trebao da ide i tako pokaze primer obzirom da je prelezao virus i da nema nikakav rizik.Barem bi se oprao za adria turnir.

Ivan

pre 3 godine

Sramotno.Kakva drskost. Naterati nekog da potpiše da je sam odgovoran za neke probleme koje će neko drugi svojom eventualnom nebrigom izazvati. Sramotno. Ovo znači da će neko na tom turniru moći svojom nebrigom a možda i namerno da ugrozi neku osobu i da zbog toga neće odgovarati on nego onaj koji trpi štetu! Bruka! Ovaj papir treba sa gnušanjem odbaciti i odustati od ovakvog nazovi "turnira".

Рајко Четник

pre 3 godine

Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 19:58)
Браво,најбољи коментар на ову бесмисао.

White trash

pre 3 godine

A inace bezbednije je, gde? Pa nije Kinez samo u Njujorku, vec hara celim svetom. Nista veca ili manja sansa tamo nego bilo gde drugo. Organizator ima sva prava da se zastiti i postavi to kao uslov za ucesce, molim lepo. Nek igra ko zeli, turnir ce biti uspesan bez obzira ko od sampiona ne ucestvuje. GS je veci od svakog igraca. Narod je ionako zeljan nekog novog sampiona, malo je postala dosadna dominacije velike trojke, pa ako nece ili ne mogu, ima uvek ko hoce i moze

nece sigurno nestati

pre 3 godine

(Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 20:31)

Sasvim je normalno da odgovaras za sebe, nisi nedonosce da drugi odgovaraju.
Ako sednes u kola - mozes da pogines.
Ako ides u sumu - mogu da te pojedu svinje, vukovi, medvedi.
Ako skaces s padobranom - moze da se ne otvori.
Ako igras u doba pandemije - zamisli, mozes da se zarazis.

Lepo potpises i sve ok, platis osiguranje i vozi. Ili ne odes. Izbor postoji

Рајко Четник

pre 3 godine

Срамотно,бедно, важан је новац за богаћење глобалиста они и онако нису низашта одговорни.
Одговорност је за сиромашне и беспомоћне.
Надам се да ће после овог већина тенисера отказати учешће на УС опену.

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

Genijalno osmišljeno. Potpišeš i gotovo, svu krivicu preuzmeš na sebe i skineš svu odgovornost sa uzročnika. Genijalno zaista. Pitam se samo kako to da se Nacisti za vreme Drugog svetskog rata nisu dosetili da ovakvu sličnu izjavu poture na potpis svim onim silnim Jevrejima koje poslaše u gasne komore i pogubiše. Da su lepo osmislili recimo ovo: "Zauvek oslobađam svake krivice SS i SA trupe koje su me uhapsile i dovele u logor i sve posledice mog ulaska u gasnu komoru svakako preuzimam na sebe" i lepo danas Nacisti ne bi bili krivci ni za jedan logor već bi svu krivicu za Holokaust preuzeli Jevreji potpisnici tih izjava.

Beli luk i strela

pre 3 godine

E vidite kako se to radi gospodine DjDJ, direktoru turnira? To govorim od pocetka, tako ste i vi trebali, tako se oni operu od odgovornosti. A vas su uvaljali u materije fekalnog porekla, zbog vase dobre namere. Inace ovako nesto potpisete i u lokalnom parku u SAD kad iznajmite bicikl, oni se tuzbe vise plase nego od samog necastivog....

Beli luk i strela

pre 3 godine

E vidite kako se to radi gospodine DjDJ, direktoru turnira? To govorim od pocetka, tako ste i vi trebali, tako se oni operu od odgovornosti. A vas su uvaljali u materije fekalnog porekla, zbog vase dobre namere. Inace ovako nesto potpisete i u lokalnom parku u SAD kad iznajmite bicikl, oni se tuzbe vise plase nego od samog necastivog....

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

Genijalno osmišljeno. Potpišeš i gotovo, svu krivicu preuzmeš na sebe i skineš svu odgovornost sa uzročnika. Genijalno zaista. Pitam se samo kako to da se Nacisti za vreme Drugog svetskog rata nisu dosetili da ovakvu sličnu izjavu poture na potpis svim onim silnim Jevrejima koje poslaše u gasne komore i pogubiše. Da su lepo osmislili recimo ovo: "Zauvek oslobađam svake krivice SS i SA trupe koje su me uhapsile i dovele u logor i sve posledice mog ulaska u gasnu komoru svakako preuzimam na sebe" i lepo danas Nacisti ne bi bili krivci ni za jedan logor već bi svu krivicu za Holokaust preuzeli Jevreji potpisnici tih izjava.

nalogodavac

pre 3 godine

Kada biste znali koliku štetu i za šta sve Amerikanci mogu da naplate milionsku odštetu, ovo ne bi trebalo da vas cudi.
Moja prijateljica koje živi u SAD trebala je da pročita i potpiše saglasnost da joj dete operiše krajnike. Kad je krenula da čita šta sve može da se dogodi detetu, nije joj bilo dobro. Nije iscitala do kraja, potpisala je i ovi je pitali što je tako brzo potpisala a nije ni procitala. Rekla je da ako nastavi da čita oni njeno dete neće ni operisati. Stavili su i što može a i što nema šanse da se dogodi u toku operacije. Prosto, strašno visoke su im kazne i ne isplati im se. Zato moraju da se ograde, pa verovatno i u ovom slučaju.

Рајко Четник

pre 3 godine

Срамотно,бедно, важан је новац за богаћење глобалиста они и онако нису низашта одговорни.
Одговорност је за сиромашне и беспомоћне.
Надам се да ће после овог већина тенисера отказати учешће на УС опену.

Tex Willer

pre 3 godine

Nista neobicno.Svojevremeno sam ucestvovao na kvizu Milioner na BK kod Zeke Milionera.Dobro nisam prosao brze prste al aj sad.Kakav se ugovor tada potpisivao sa vlasnikom licence nekim englezima glava da te zaboli.Najzanimljiviji detalj : ako kao ucesnica kviza ostanem u drugom stanju u toku snimanja sa nekim od ucesnika organizatora snimatelja i svih ukljucenih vlasnik licence ne snosi bilo kakvu odgovornost.Pitao sam ih ako ja napravim dete nekoj od prisutnih da li su odgovorni.Nisu znali odgovor ali verujem da su u sledecoj sezoni i taj detalj ubacili.

Baba Vanga

pre 3 godine

Korona je ovde samo pridodata. Potpisuje se oduvek za svaku aktivnost koju vi ili vasa deca preduzimate, svaki sport, pa cak i svaka zabava (zip lines, tramboline, roleri...) Ne postoji upis u sportski klub bez potpisivanja waiver-a. Tako da ovo nije nikakvo iznenadjenje. Uvek covek preuzima potpunu odgovornost na sebe, a organizator se stiti... Da li je ispravno ili ne, moze da se diskutuje ali u Kanadi je tako odkad ja ovde stigoh, a to je sad vec davno :)

Oskar Smit

pre 3 godine

Odmah treba da znate da oni imaju slične formulare za mnogo banalnije stvari, ali kad pročitaš zvuči surovo. Pa u Srbiji se već par godina igra junior NBA u kome učestvuju školske ekipe petih razreda. NBA franšiza i naši roditelji potpisuju za decu sličan papir. Dosta ih nije pustilo da igraju iz straha od ovog "glupog" zahteva...

neutralni felš

pre 3 godine

Genijalno osmišljeno. Potpišeš i gotovo, svu krivicu preuzmeš na sebe i skineš svu odgovornost sa uzročnika. Genijalno zaista. Pitam se samo kako to da se Nacisti za vreme Drugog svetskog rata nisu dosetili da ovakvu sličnu izjavu poture na potpis svim onim silnim Jevrejima koje poslaše u gasne komore i pogubiše. Da su lepo osmislili recimo ovo: "Zauvek oslobađam svake krivice SS i SA trupe koje su me uhapsile i dovele u logor i sve posledice mog ulaska u gasnu komoru svakako preuzimam na sebe" i lepo danas Nacisti ne bi bili krivci ni za jedan logor već bi svu krivicu za Holokaust preuzeli Jevreji potpisnici tih izjava.
(Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 19:58)


... i uvek se nadje neki nedopravljeni pravdoljubac da prišrafi naciste u korist svoga kvaziargumenta.

Ivan

pre 3 godine

Sramotno.Kakva drskost. Naterati nekog da potpiše da je sam odgovoran za neke probleme koje će neko drugi svojom eventualnom nebrigom izazvati. Sramotno. Ovo znači da će neko na tom turniru moći svojom nebrigom a možda i namerno da ugrozi neku osobu i da zbog toga neće odgovarati on nego onaj koji trpi štetu! Bruka! Ovaj papir treba sa gnušanjem odbaciti i odustati od ovakvog nazovi "turnira".

Nišlija

pre 3 godine

Jel neko tera Novaka da ide i igra USA open? Čemu onda ovde kukanje nad sudbinom bilo kog tenisera koji ode da igra. Ko ode ide po pare i rizik je njegov.

Zagor

pre 3 godine

Eto zasto je Rafa decko na svom mestu. Rekao da nece da igra pod tim uslovima i. Decko od reci. Savrsen sportista i veliki covek. Covek sa svoim ja. Nema ulizivanja nikom.

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

Genijalno osmišljeno. Potpišeš i gotovo, svu krivicu preuzmeš na sebe i skineš svu odgovornost sa uzročnika. Genijalno zaista. Pitam se samo kako to da se Nacisti za vreme Drugog svetskog rata nisu dosetili da ovakvu sličnu izjavu poture na potpis svim onim silnim Jevrejima koje poslaše u gasne komore i pogubiše. Da su lepo osmislili recimo ovo: "Zauvek oslobađam svake krivice SS i SA trupe koje su me uhapsile i dovele u logor i sve posledice mog ulaska u gasnu komoru svakako preuzimam na sebe" i lepo danas Nacisti ne bi bili krivci ni za jedan logor već bi svu krivicu za Holokaust preuzeli Jevreji potpisnici tih izjava.
(Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 19:58)


... i uvek se nadje neki nedopravljeni pravdoljubac da prišrafi naciste u korist svoga kvaziargumenta.
(neutralni felš, 10. avgust 2020 20:08)

Ne razumem te "neutralni"? Hoćeš da kažeš da je normalno da nekoga nateraš da potpiše da je sam odgovoran za neku svoju eventualnu telesnu ili duševnu patnju koju može neko drugi da mu nanese? I kada neko digne glasa protiv toga i to s pravom uporedi sa Nacistima i primeti da su i oni mogli nešto slično Jevrejima da poture na potpis pre njihovog ulaska u gubilišta zvana gasne komore, ti to nazoveš "kvaziargumentom"?

Рајко Четник

pre 3 godine

Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 19:58)
Браво,најбољи коментар на ову бесмисао.

Miloš

pre 3 godine

Kakav nacizam i Jevreji imaju veze sa ovim ugovorom. Jevreji su silom dovodjeni u konc logore a ovde gospoda teniseri idu svojom voljom da zarade ogroman novac. Ljudi koji imaju i preko 100 miliona dolara u banci, hoće još. Nemam ništa protiv ali onda potpišu ugovor. Jel neko branio Novaku da ovo uradi u Bg? Pišete mesecima nije on kriv kriva je država. Ovaj ugovor ne pise država USA. Nego teniski savez USA koji je organizator. I nema tu dobrih i loših namera nego ko pogreši sam je kriv.

nece sigurno nestati

pre 3 godine

(Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 20:31)

Sasvim je normalno da odgovaras za sebe, nisi nedonosce da drugi odgovaraju.
Ako sednes u kola - mozes da pogines.
Ako ides u sumu - mogu da te pojedu svinje, vukovi, medvedi.
Ako skaces s padobranom - moze da se ne otvori.
Ako igras u doba pandemije - zamisli, mozes da se zarazis.

Lepo potpises i sve ok, platis osiguranje i vozi. Ili ne odes. Izbor postoji

Tex Willer

pre 3 godine

Nista neobicno.Svojevremeno sam ucestvovao na kvizu Milioner na BK kod Zeke Milionera.Dobro nisam prosao brze prste al aj sad.Kakav se ugovor tada potpisivao sa vlasnikom licence nekim englezima glava da te zaboli.Najzanimljiviji detalj : ako kao ucesnica kviza ostanem u drugom stanju u toku snimanja sa nekim od ucesnika organizatora snimatelja i svih ukljucenih vlasnik licence ne snosi bilo kakvu odgovornost.Pitao sam ih ako ja napravim dete nekoj od prisutnih da li su odgovorni.Nisu znali odgovor ali verujem da su u sledecoj sezoni i taj detalj ubacili.

dalmoš

pre 3 godine

Ne moraju ici, idu radi sebe i novaca. U bolnicu moras ici ali pohlepa za novcem ili titula u smanjenoj konkurenciji vuče za sobom neke rizike koji zu za mlađe sportaše mali. Ovo je radi tužbi i osiguranja koje je mnoge amere zavilo u crno

Boža Nindža

pre 3 godine

Pa zar nije logično da se turnir otkaže jer su SAD najzaraženije područje sa katastrofalnim razmerama širenja virusa.Po kome rezonu su onda napadali svi redom Novaka za održavanjem njegovog turnira.

k-9 se javlja na raport

pre 3 godine

@(Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 20:31)

Verujem da nije namerno, ali dali ste veoma los primer, blago receno. Razlika je ocigledna. Jevreje niko nije pitao hoce li ili nece da idu u nacisticke logore. U ovom slucaju je odlazak na turnir na dobrovoljnoj bazi.

Druga stvar je sto je verovatno logicnije da se turnir ni ne odrzi.

Sajko kokorajko

pre 3 godine

Ako sam dobro razumeo, to znaci da kada dodjes tamo ne moras bas ziv ni da izadjes. Pritom, niko od organizatora nece snositi nikakvu odgovornost, ma sta da se desi. Zanima me ko ce ovo potpisati...

Srbin Noak i goat

pre 3 godine

Svi vi koji Novaka šaljete u Njujork, zbog 18. titule, da li čitate i neke druge vesti osim ove o tenisu? Na primer, danas je u Americi zabeleženo novih 50 hiljada zaraženih, tako je svakog dana, a to je 1.500.000 mesečno!? To je zastrašujući podatak. Neću dalje, jer sam Novak veruje da je na "bosanskim piramidama" stekao imunitet. On se u Beogradu poigrao i preigrao, bilo bi mu bolje da se ozbiljno zamisli pre nego što krene na ovaj put.

Brane

pre 3 godine

Koji lazni moralisti licemerei i hipokriti ovi Amerikanci! Kmece,moljakaju i mole boga dragog da se igra a ovde kao da se potpisuje dokument u kojem se ogradjuju u stilu "vi ste krivi sto ste dosli" a oni kao jadni sprecavali na sve strane da do turnira ne dodje. Svi drugi su krivi samo Ameri preposteni...kao u holivudskim filmovima. Ziveo truli kapitalizam i "prava naroda"

Milan

pre 3 godine

Takonje bre. Pravi nacin da ohrabrite igrace da dodju da igraju. Ovi izgleda resili da se krene od cetvrtfinala. Taman toliko ce igraca da im dodje.

Robert

pre 3 godine

Nekako mi se čini da se ljudi na ovim prostorima posebno plaše potpisivanja bilo koje vrste ugovora/saglasnosti. Recimo, ja sam fotograf i striktno se držim pravila da ne mogu objavljivati fotografije drugih ljudi na svom sajtu i društvenim mrežama bez njihovog potpisa. Iako su me oni angažovali, pa čak i dali usmenu saglasnost "da radim sa fotkama šta god hoću", kad im dam takav papir da potpišu, barem 50% njih odbije. Beže od papira kao đavo od krsta. Kao da mi potpisom ostavljaju imovinu. Ipak, bolje tako nego da mi neko šalje opomenu ili me tuži iz prve zbog toga što sam objavio radove, iako mi je rekao da to mogu.

Zamišljam im face da se sretnu sa ovakvom vrstom saglasnosti koju nudi US Open, a koja je, zapravo, manje-više standardna stvar u Americi. Tu je i zanimljiv trend da od takvih papira, kojima se neko štiti, posebno beže oni koji su nezgodnog karaktera, lako se predomišljaju i laki su na pretnjama i tužbi.

Meni je ovo nehumano

pre 3 godine

"Potpuno sam svestan rizika ulaska u Nacionalni trening centar i kompleks Bili Džin King nacionalnog centra (itd.) tokom kovid-19 pandemije. Shvatam da postoji rizik zbog ulaska u kompleks i toga što sam okružen drugim ljudima tokom kovid-19 pandemije. Rizik uključuje, ali nije limitiran na, dobijanje kovida-19, respiratornih problema, smrt, širenje kovida-19 članovima porodice ili ukućanima, kao i bilo kome drugom koji može da se suoči sa pomenutim problemima."

Zašto naši ljudi nikada ne žele da prihvate istinu? Nije reč o bilo kakvom formularu, nego se sve isključivo odnosi na virus "covid 19". Organizatori vam priznaju: Njujork je grad zaraze, ulazak u Nacionalni centar DŽBK je rizičan, ne želimo da odgovaramo ako se zarazite, umrete vi ili član vaše porodice. Federer, Nadal, Kira, i mnogi drugi, nikada na ovakvu ucenu ne bi pristali. Hoćete naš novac, budite spremni i da umrete. Gadi mi se sve ovo! Jasno je kao dan da je turnir unapred propao, većina vrhunskih igrača neće doći, a Amerikanci bi po svaku cenu, naravno tuđih života, hteli da imaju što manje gubitke. Na šta liče ove fudbalske utakmice bez publike?

Nebojša

pre 3 godine

Vidim neki negoduju u komentarima ali ja ne vidim ništa sporno u ovome svi igrači su punoletni i slobodni da odlučuju sami za sebe plus su svesni situacije pogotovo one u Americi a pošto su slobodni da sami odluče o nastupu što bi onda bio problem da ovo potpišu ako si sam odlučio da nastupiš odgovoran si za eventualne posledice u suprotnom neki bi možda pokušali da tuže turnir iako ih niko nije terao da dodju druga stvar bi bila da je učešće obavezno i da pored toga moraju ovako nešto potpisati.

Jelena

pre 3 godine

Zvog ovoga ce svako ko ima imalo karaktera i integriteta odustati od ovog turnira ali mnogi bi za te pare potpisali pakt sa samim djavolom.

grga

pre 3 godine

Pa šta. I ja potpisujem za moju djecu kada igraju junior turnire. To je tako, sam preuzimaš odgovornost na sebe, svjestan si rizika u koji se upuštaš. Mada realno to i ne štiti bas uvijek. Evo primjera, sin od mojih poznanika bio je u jednoj poznatoj teniskoj akademiji ovdje na Floridi. Pao je na klej podlozi i povrijedio ankle. Roditelji su ipak tužili akademiju koja naplaćuje basnoslovne sume za svoje usluge i naravno dobili odštetu. Iako su i oni potpisali sličan waiver koji su srocili najbolji advokati, ipak ovi su dokazali da je do povrede došlo krivicom akademije, nepravilnim i nedovoljnim navodnjavanjem podloge koja je bila isušena i previše klizava. Naravno, odštetu je isplatilo osiguranje. Kada smo kod toga i ti sam moraš kupiti osiguranje u slučaju da se povredis. To se u školama kupuje već od predškolske , ali od 6 razreda i za one koji ucestvuju u sportskim aktivnostima to je obavezno. Ista je priča i sa doktorima, svuda ti potpišeš da sam preuzimaš odgovornost na sebe, ali ako ti je povredu nanio neko drugi svojim nemarom i nepravilnim postupcima uvijek će se advokati moći zakaciti za to. Pa i ovo da nisi imao druge opcije nego da potpišeš ici će im u korist. Niko ti ne može nanijeti štetu svojim nečinjenjem ili pogrešnim postupcima a da ne bude odgovoran za to ma šta god ti potpisao.

Ivan Veljković

pre 3 godine

Sramota! Najavili su najrigoroznije mere na svetu, turnir i ceo kompleks oko njega nazvali "mehurom" u kojem će maltene biti sterilisan i vazduh koji će se udisati, meriće ljudima temperaturu na 2 sata, onemogućiće kretanje van kompleksa i ograničiti isto unutar kompleksa, strogo će zabraniti svakav vid fizičkog i socijalnog kontakta ljudi i opet pored svih tih rigoroznih mera ne žele da odgovornost preuzmu na sebe već igrače ucenjuju da oni svojim potpisom prihvate sve eventualne teške posledice na sebe! Zaista sramota, sramno da sramnije ne može biti! Pa čemu onda služi "mehur" ako igrači moraju da potpišu da će sami biti krivi ako im se ne daj Gospode Bože nešto desi prilikom održavanja turnira? Svi igrači koji drže do sebe bi trebali da iz principa odbace ovaj potpis i otkažu učešće na turniru pa neka ga organizator igra sam sa sobom!

XXX

pre 3 godine

@ (Oskar Smit, 10. avgust 2020 20:05): šta nije ovde jasno i zašto je bezobrazno? Odluka je na svakom pojedincu; ako se slažeš onda potpišeš, ako se ne slažeš jednostavno ne učestvuješ. Zašto krivite organizatore da sve rade zbog para, zar to isto nije motiv svakog tenisera (pored trofeja koga realno mogu samo njih 4-5 da očekuju), pa se samim tim i oni mogu nazvati pohlepnim.

Darko

pre 3 godine

@Pitam se samo kako to da se Nacisti za vreme Drugog svetskog rata nisu dosetili da ovakvu sličnu izjavu poture na potpis svim onim silnim Jevrejima koje poslaše u gasne komore i pogubiše.

Ne lupetaj, niko nikoga ne tera da igra US open ako ne želi. Jevreji nisu mogli da ne žele da idu u gasnu komoru.

Ne verujem šta čitam

pre 3 godine

Tetniski trener Sven Grenefeld je otkrio da od kada je on na Turu, sredinom '90-ih godina prošlog veka, postoje ovakvi formulari na svakom Grend slemu.

Teniski trener i komentator Mark Lusero podržao je tu tvrdnju, baš kao i trener Deren Kejhil.

Pitanje: da li su ovi ljudi normalni? Oduvek se u "formularima" pominjao virus "covid 19"? Ovde je očigledno reč o virusu!!!

nn

pre 3 godine

E vidite kako se to radi gospodine DjDJ, direktoru turnira? To govorim od pocetka, tako ste i vi trebali, tako se oni operu od odgovornosti. A vas su uvaljali u materije fekalnog porekla, zbog vase dobre namere. Inace ovako nesto potpisete i u lokalnom parku u SAD kad iznajmite bicikl, oni se tuzbe vise plase nego od samog necastivog....
(Beli luk i strela, 10. avgust 2020 19:34)

Jeste, sve se plasim da Novaka ne bi prozivali da je mali Djokica uneo u formular ovakvu klauzulu.

Djido derupe

pre 3 godine

Mislim da bi Djido trebao da odluči da li će Nole da igra na US Openu.
Ipak ga od svih nas on najbolje poznaje.
Zajedno su meditirali kod Bosanskih piramida.

Skabs

pre 3 godine

Ok razumeli smo da virus postoji, ali postoji i mogucnost da neko zarazen ostane ziv.
Iako poznajem dosta prezivelih citajuci ovo dodje mi da se zatvorim u podrum.
I da sam teniser potpisao bi to odmah i sta ima tu vise da se zezamo.Ajde ili odlazlite ili igrajte

Ljubitelj tenisa

pre 3 godine

Sramota, šta drugo reći. Da jedan organizator tako velikog turnira kakav je US Open ne želi da preuzme odgovornost za sopstvenu organizaciju turnira za koji inače najavljuje najjače bezbedonosne i epidemiološke mere ikada viđene na nekom sportskom događaju, već svu krivicu za eventualne negativne posledice želi da prebaci na igrače time što će ih bukvalno uceniti potpisom kojim svu krivicu za posledice preuzimaju na sebe, šta reći, zaista velika blamaža. Čemu onda sva organizacija i sve te rigorozne mere kada se organizator ograđuje od svega toga? Zaista velika velika sramota! Inače, još da dodam ovim pametnjakovićima koji brane organizatore time što navode da ima gomile drugih primera gde se isto tako potpisuje neki papir pre nego se stupi u nekakav događaj, da u ovom slučaju to nikako nije isto, ovde se eksplicitno pominje Kovid 19 kao jedini razlog zbog kog organizator želi da krivicu za eventualne nusposledice prebaci na igrače, dakle igrači imaju da potpišu da su unapred krivi za sve eventualije oko mogućeg širenja zaraze Kovidom 19 unutar kompleksa turnira kojeg će inače organizator izolovati od ostatka sveta svojim veoma strogim merama, što je zaista velika sramota. Svi igrači bi trebali odustati od ovog turnira bez obzira na novčane nagrade jer ovo zaista vređa dostojanstvo svim učesnicima ovoga turnira.

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

@Pitam se samo kako to da se Nacisti za vreme Drugog svetskog rata nisu dosetili da ovakvu sličnu izjavu poture na potpis svim onim silnim Jevrejima koje poslaše u gasne komore i pogubiše.

Ne lupetaj, niko nikoga ne tera da igra US open ako ne želi. Jevreji nisu mogli da ne žele da idu u gasnu komoru.
(Darko, 10. avgust 2020 21:21)

Ej, poenta nije da li neko nekog tera silom da ide na US Open već je poenta ODGOVORNOST za bezbednost učesnika! Zar ste toliko neuki pa ne umete da shvatite u čemu je stvar???? Moja poenta tim poređenjem sa Nacisatima i Jevrejima je bila ODGOVORNOST!!!! Zato sam rekao da bi Nacisti poturanjem potpisa Jevrejima pre ulaska istih u gasne komore mogli da urade isto što i oprganizatori ovogodišnjeg US Opena, da pokušaju da na taj način SKINU ODGOVORNOST sa sebe! Kapiraš? Ajde potrudi se pametnice, možeš ti to shvatićeš!

mix

pre 3 godine

Novak nije mogao da pravi ovakve ugovore,jer niko ne bi dosao na turnir.Na GS-u,nagrade su ogromne,tako da su mnogi spremni da rizikuju.

noleisthebest

pre 3 godine

Klasican waiver. Na sta se vi primate.
(Marko USA, 10. avgust 2020 21:45)“

Blago majci sto te rodi, kad znas sta je waiver.”

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

@(Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 20:31)

Verujem da nije namerno, ali dali ste veoma los primer, blago receno. Razlika je ocigledna. Jevreje niko nije pitao hoce li ili nece da idu u nacisticke logore. U ovom slucaju je odlazak na turnir na dobrovoljnoj bazi.

Druga stvar je sto je verovatno logicnije da se turnir ni ne odrzi.
(k-9 se javlja na raport, 10. avgust 2020 21:01)

Ne shvatam dragi gospodine kako svi vi koji me napadate zbog tog mog poređenja niste shvatili da sam time samo hteo da skrenem pažnju na BESRAMNOST ovih koji teraju nekoga da potpiše papir kojim potvrđuje da će sam biti kriv ako mu oni nebrigom nanese problem? Zaista ne shvatam kako niste prepoznali moju poentu? Pa naravno znam da su Jevreji bili prisiljeni na odlazak u gasne komore a da je odlazak na US Open stvar dobrovoljne odluke igrača i da niko nikog puškom ne tera da igra taj turnir ali u konačnici stvar je ista, i Nacisti su mogli da potpisom Jevreja izbegnu krivicu za gasne komore baš kao što i ovi teraju ljude da ulaze u nekakve "mehure" sa najrigoroznijim epidemiološkim merama ikada viđenim na nekom sportskom događaju i uporno foprsiraju priču da će turnir biti bezbedan i ne žele da ga otkažu a opet i pored toga ne žele da odgovornost za eventualne posledice preuzmu na sebe! Zaista sramno! Eto TO je bila moja poenta gospodine!

Kristjan

pre 3 godine

Djokovic ne bi trebao da ide i tako pokaze primer obzirom da je prelezao virus i da nema nikakav rizik.Barem bi se oprao za adria turnir.

pripravnik

pre 3 godine

pravno, zezancija je u terminu 'zauvek'... mozda nove cinjenice izadju na videlo....
(pravnik, 10. avgust 2020 20:52)

Pretpostavljam da su uzeli u obzir TRAJNE POSLEDICE koje mogu nastati nakon bolesti...

White trash

pre 3 godine

A inace bezbednije je, gde? Pa nije Kinez samo u Njujorku, vec hara celim svetom. Nista veca ili manja sansa tamo nego bilo gde drugo. Organizator ima sva prava da se zastiti i postavi to kao uslov za ucesce, molim lepo. Nek igra ko zeli, turnir ce biti uspesan bez obzira ko od sampiona ne ucestvuje. GS je veci od svakog igraca. Narod je ionako zeljan nekog novog sampiona, malo je postala dosadna dominacije velike trojke, pa ako nece ili ne mogu, ima uvek ko hoce i moze

Miloš

pre 3 godine

A kanađanka Bušar je pre nekoliko godina dobila milionsku odštetu jer se okliznula u svlačionici i povredila. Sad za eventualnu smrt nema odgovornosti. Samo lud čovek bi igrao...

XXX

pre 3 godine

@ (Zagor, 10. avgust 2020 20:26): šta ti misliš, “Garos” neće to isto da uradi, tj da doda COVID u “waiver”, koji se uvek potpisivao za svaki turnir (samo su sada dodali COVID)?

Da, da

pre 3 godine

Pa niko igrace ne tera da igraju, zar ne? Evo, gomila njih je otkazala. Oni sto dolaze, dolaze na sopstvenu odgovornost. Ljudi se pametno zastitili, a ne kao Novak, pa upiru prstom u nekoga. Ne vidim nista lose u ovom. To sto ovde ljudi nisu navikli na takve stvari, to je druga prica. Nisu nam USA krivi sto takve stvari ne funkcionisu kod nas.

Марко

pre 3 godine

Онда би овако нешто требало да се потписује и приликом куповине аутомобила, куповине цигарета, куповине угља, мазута и других загађивача природне средине.

Аутомобил је опасан и због саобраћајних несрећи и због загађивања ваздуха.
Цигарете су опасне и за оне који пуше и за оне који су у њиховој близини. У свету умре годишње 7 милиона пушача и 1,2 милиона пасивних пушача, међу њима је око 200 хиљада деце. У Србији умре 40 људи дневно због пушења.
У свету 7 милиона људи годишње од загађеног ваздуха, а у Србији 10 хиљада - први смо у Европи.

Рашо

pre 3 godine

Ово је воше него отворено признање да је сваких исход могућ а посебно део исказа "... не само од ковид 19 ..."! Ако Ноле оде тамо његова каријера је завршена то је неупитно а и живот му је угрожен! Ваљда разуме шта ризикује и шта треба да учини.

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

Genijalno osmišljeno. Potpišeš i gotovo, svu krivicu preuzmeš na sebe i skineš svu odgovornost sa uzročnika. Genijalno zaista. Pitam se samo kako to da se Nacisti za vreme Drugog svetskog rata nisu dosetili da ovakvu sličnu izjavu poture na potpis svim onim silnim Jevrejima koje poslaše u gasne komore i pogubiše. Da su lepo osmislili recimo ovo: "Zauvek oslobađam svake krivice SS i SA trupe koje su me uhapsile i dovele u logor i sve posledice mog ulaska u gasnu komoru svakako preuzimam na sebe" i lepo danas Nacisti ne bi bili krivci ni za jedan logor već bi svu krivicu za Holokaust preuzeli Jevreji potpisnici tih izjava.

neutralni felš

pre 3 godine

Genijalno osmišljeno. Potpišeš i gotovo, svu krivicu preuzmeš na sebe i skineš svu odgovornost sa uzročnika. Genijalno zaista. Pitam se samo kako to da se Nacisti za vreme Drugog svetskog rata nisu dosetili da ovakvu sličnu izjavu poture na potpis svim onim silnim Jevrejima koje poslaše u gasne komore i pogubiše. Da su lepo osmislili recimo ovo: "Zauvek oslobađam svake krivice SS i SA trupe koje su me uhapsile i dovele u logor i sve posledice mog ulaska u gasnu komoru svakako preuzimam na sebe" i lepo danas Nacisti ne bi bili krivci ni za jedan logor već bi svu krivicu za Holokaust preuzeli Jevreji potpisnici tih izjava.
(Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 19:58)


... i uvek se nadje neki nedopravljeni pravdoljubac da prišrafi naciste u korist svoga kvaziargumenta.

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

Genijalno osmišljeno. Potpišeš i gotovo, svu krivicu preuzmeš na sebe i skineš svu odgovornost sa uzročnika. Genijalno zaista. Pitam se samo kako to da se Nacisti za vreme Drugog svetskog rata nisu dosetili da ovakvu sličnu izjavu poture na potpis svim onim silnim Jevrejima koje poslaše u gasne komore i pogubiše. Da su lepo osmislili recimo ovo: "Zauvek oslobađam svake krivice SS i SA trupe koje su me uhapsile i dovele u logor i sve posledice mog ulaska u gasnu komoru svakako preuzimam na sebe" i lepo danas Nacisti ne bi bili krivci ni za jedan logor već bi svu krivicu za Holokaust preuzeli Jevreji potpisnici tih izjava.
(Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 19:58)


... i uvek se nadje neki nedopravljeni pravdoljubac da prišrafi naciste u korist svoga kvaziargumenta.
(neutralni felš, 10. avgust 2020 20:08)

Ne razumem te "neutralni"? Hoćeš da kažeš da je normalno da nekoga nateraš da potpiše da je sam odgovoran za neku svoju eventualnu telesnu ili duševnu patnju koju može neko drugi da mu nanese? I kada neko digne glasa protiv toga i to s pravom uporedi sa Nacistima i primeti da su i oni mogli nešto slično Jevrejima da poture na potpis pre njihovog ulaska u gubilišta zvana gasne komore, ti to nazoveš "kvaziargumentom"?

Ivan

pre 3 godine

Sramotno.Kakva drskost. Naterati nekog da potpiše da je sam odgovoran za neke probleme koje će neko drugi svojom eventualnom nebrigom izazvati. Sramotno. Ovo znači da će neko na tom turniru moći svojom nebrigom a možda i namerno da ugrozi neku osobu i da zbog toga neće odgovarati on nego onaj koji trpi štetu! Bruka! Ovaj papir treba sa gnušanjem odbaciti i odustati od ovakvog nazovi "turnira".

Рајко Четник

pre 3 godine

Срамотно,бедно, важан је новац за богаћење глобалиста они и онако нису низашта одговорни.
Одговорност је за сиромашне и беспомоћне.
Надам се да ће после овог већина тенисера отказати учешће на УС опену.

Kristjan

pre 3 godine

Djokovic ne bi trebao da ide i tako pokaze primer obzirom da je prelezao virus i da nema nikakav rizik.Barem bi se oprao za adria turnir.

Zagor

pre 3 godine

Eto zasto je Rafa decko na svom mestu. Rekao da nece da igra pod tim uslovima i. Decko od reci. Savrsen sportista i veliki covek. Covek sa svoim ja. Nema ulizivanja nikom.

Beli luk i strela

pre 3 godine

E vidite kako se to radi gospodine DjDJ, direktoru turnira? To govorim od pocetka, tako ste i vi trebali, tako se oni operu od odgovornosti. A vas su uvaljali u materije fekalnog porekla, zbog vase dobre namere. Inace ovako nesto potpisete i u lokalnom parku u SAD kad iznajmite bicikl, oni se tuzbe vise plase nego od samog necastivog....

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

@(Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 20:31)

Verujem da nije namerno, ali dali ste veoma los primer, blago receno. Razlika je ocigledna. Jevreje niko nije pitao hoce li ili nece da idu u nacisticke logore. U ovom slucaju je odlazak na turnir na dobrovoljnoj bazi.

Druga stvar je sto je verovatno logicnije da se turnir ni ne odrzi.
(k-9 se javlja na raport, 10. avgust 2020 21:01)

Ne shvatam dragi gospodine kako svi vi koji me napadate zbog tog mog poređenja niste shvatili da sam time samo hteo da skrenem pažnju na BESRAMNOST ovih koji teraju nekoga da potpiše papir kojim potvrđuje da će sam biti kriv ako mu oni nebrigom nanese problem? Zaista ne shvatam kako niste prepoznali moju poentu? Pa naravno znam da su Jevreji bili prisiljeni na odlazak u gasne komore a da je odlazak na US Open stvar dobrovoljne odluke igrača i da niko nikog puškom ne tera da igra taj turnir ali u konačnici stvar je ista, i Nacisti su mogli da potpisom Jevreja izbegnu krivicu za gasne komore baš kao što i ovi teraju ljude da ulaze u nekakve "mehure" sa najrigoroznijim epidemiološkim merama ikada viđenim na nekom sportskom događaju i uporno foprsiraju priču da će turnir biti bezbedan i ne žele da ga otkažu a opet i pored toga ne žele da odgovornost za eventualne posledice preuzmu na sebe! Zaista sramno! Eto TO je bila moja poenta gospodine!

Brane

pre 3 godine

Koji lazni moralisti licemerei i hipokriti ovi Amerikanci! Kmece,moljakaju i mole boga dragog da se igra a ovde kao da se potpisuje dokument u kojem se ogradjuju u stilu "vi ste krivi sto ste dosli" a oni kao jadni sprecavali na sve strane da do turnira ne dodje. Svi drugi su krivi samo Ameri preposteni...kao u holivudskim filmovima. Ziveo truli kapitalizam i "prava naroda"

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

@Pitam se samo kako to da se Nacisti za vreme Drugog svetskog rata nisu dosetili da ovakvu sličnu izjavu poture na potpis svim onim silnim Jevrejima koje poslaše u gasne komore i pogubiše.

Ne lupetaj, niko nikoga ne tera da igra US open ako ne želi. Jevreji nisu mogli da ne žele da idu u gasnu komoru.
(Darko, 10. avgust 2020 21:21)

Ej, poenta nije da li neko nekog tera silom da ide na US Open već je poenta ODGOVORNOST za bezbednost učesnika! Zar ste toliko neuki pa ne umete da shvatite u čemu je stvar???? Moja poenta tim poređenjem sa Nacisatima i Jevrejima je bila ODGOVORNOST!!!! Zato sam rekao da bi Nacisti poturanjem potpisa Jevrejima pre ulaska istih u gasne komore mogli da urade isto što i oprganizatori ovogodišnjeg US Opena, da pokušaju da na taj način SKINU ODGOVORNOST sa sebe! Kapiraš? Ajde potrudi se pametnice, možeš ti to shvatićeš!

Skabs

pre 3 godine

Ok razumeli smo da virus postoji, ali postoji i mogucnost da neko zarazen ostane ziv.
Iako poznajem dosta prezivelih citajuci ovo dodje mi da se zatvorim u podrum.
I da sam teniser potpisao bi to odmah i sta ima tu vise da se zezamo.Ajde ili odlazlite ili igrajte

Djido derupe

pre 3 godine

Mislim da bi Djido trebao da odluči da li će Nole da igra na US Openu.
Ipak ga od svih nas on najbolje poznaje.
Zajedno su meditirali kod Bosanskih piramida.

Рајко Четник

pre 3 godine

Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 19:58)
Браво,најбољи коментар на ову бесмисао.

Jelena

pre 3 godine

Zvog ovoga ce svako ko ima imalo karaktera i integriteta odustati od ovog turnira ali mnogi bi za te pare potpisali pakt sa samim djavolom.

White trash

pre 3 godine

A inace bezbednije je, gde? Pa nije Kinez samo u Njujorku, vec hara celim svetom. Nista veca ili manja sansa tamo nego bilo gde drugo. Organizator ima sva prava da se zastiti i postavi to kao uslov za ucesce, molim lepo. Nek igra ko zeli, turnir ce biti uspesan bez obzira ko od sampiona ne ucestvuje. GS je veci od svakog igraca. Narod je ionako zeljan nekog novog sampiona, malo je postala dosadna dominacije velike trojke, pa ako nece ili ne mogu, ima uvek ko hoce i moze

Nebojša

pre 3 godine

Vidim neki negoduju u komentarima ali ja ne vidim ništa sporno u ovome svi igrači su punoletni i slobodni da odlučuju sami za sebe plus su svesni situacije pogotovo one u Americi a pošto su slobodni da sami odluče o nastupu što bi onda bio problem da ovo potpišu ako si sam odlučio da nastupiš odgovoran si za eventualne posledice u suprotnom neki bi možda pokušali da tuže turnir iako ih niko nije terao da dodju druga stvar bi bila da je učešće obavezno i da pored toga moraju ovako nešto potpisati.

Miloš

pre 3 godine

Kakav nacizam i Jevreji imaju veze sa ovim ugovorom. Jevreji su silom dovodjeni u konc logore a ovde gospoda teniseri idu svojom voljom da zarade ogroman novac. Ljudi koji imaju i preko 100 miliona dolara u banci, hoće još. Nemam ništa protiv ali onda potpišu ugovor. Jel neko branio Novaku da ovo uradi u Bg? Pišete mesecima nije on kriv kriva je država. Ovaj ugovor ne pise država USA. Nego teniski savez USA koji je organizator. I nema tu dobrih i loših namera nego ko pogreši sam je kriv.

Meni je ovo nehumano

pre 3 godine

"Potpuno sam svestan rizika ulaska u Nacionalni trening centar i kompleks Bili Džin King nacionalnog centra (itd.) tokom kovid-19 pandemije. Shvatam da postoji rizik zbog ulaska u kompleks i toga što sam okružen drugim ljudima tokom kovid-19 pandemije. Rizik uključuje, ali nije limitiran na, dobijanje kovida-19, respiratornih problema, smrt, širenje kovida-19 članovima porodice ili ukućanima, kao i bilo kome drugom koji može da se suoči sa pomenutim problemima."

Zašto naši ljudi nikada ne žele da prihvate istinu? Nije reč o bilo kakvom formularu, nego se sve isključivo odnosi na virus "covid 19". Organizatori vam priznaju: Njujork je grad zaraze, ulazak u Nacionalni centar DŽBK je rizičan, ne želimo da odgovaramo ako se zarazite, umrete vi ili član vaše porodice. Federer, Nadal, Kira, i mnogi drugi, nikada na ovakvu ucenu ne bi pristali. Hoćete naš novac, budite spremni i da umrete. Gadi mi se sve ovo! Jasno je kao dan da je turnir unapred propao, većina vrhunskih igrača neće doći, a Amerikanci bi po svaku cenu, naravno tuđih života, hteli da imaju što manje gubitke. Na šta liče ove fudbalske utakmice bez publike?

Srbin Noak i goat

pre 3 godine

Svi vi koji Novaka šaljete u Njujork, zbog 18. titule, da li čitate i neke druge vesti osim ove o tenisu? Na primer, danas je u Americi zabeleženo novih 50 hiljada zaraženih, tako je svakog dana, a to je 1.500.000 mesečno!? To je zastrašujući podatak. Neću dalje, jer sam Novak veruje da je na "bosanskim piramidama" stekao imunitet. On se u Beogradu poigrao i preigrao, bilo bi mu bolje da se ozbiljno zamisli pre nego što krene na ovaj put.

Nišlija

pre 3 godine

Jel neko tera Novaka da ide i igra USA open? Čemu onda ovde kukanje nad sudbinom bilo kog tenisera koji ode da igra. Ko ode ide po pare i rizik je njegov.

grga

pre 3 godine

Pa šta. I ja potpisujem za moju djecu kada igraju junior turnire. To je tako, sam preuzimaš odgovornost na sebe, svjestan si rizika u koji se upuštaš. Mada realno to i ne štiti bas uvijek. Evo primjera, sin od mojih poznanika bio je u jednoj poznatoj teniskoj akademiji ovdje na Floridi. Pao je na klej podlozi i povrijedio ankle. Roditelji su ipak tužili akademiju koja naplaćuje basnoslovne sume za svoje usluge i naravno dobili odštetu. Iako su i oni potpisali sličan waiver koji su srocili najbolji advokati, ipak ovi su dokazali da je do povrede došlo krivicom akademije, nepravilnim i nedovoljnim navodnjavanjem podloge koja je bila isušena i previše klizava. Naravno, odštetu je isplatilo osiguranje. Kada smo kod toga i ti sam moraš kupiti osiguranje u slučaju da se povredis. To se u školama kupuje već od predškolske , ali od 6 razreda i za one koji ucestvuju u sportskim aktivnostima to je obavezno. Ista je priča i sa doktorima, svuda ti potpišeš da sam preuzimaš odgovornost na sebe, ali ako ti je povredu nanio neko drugi svojim nemarom i nepravilnim postupcima uvijek će se advokati moći zakaciti za to. Pa i ovo da nisi imao druge opcije nego da potpišeš ici će im u korist. Niko ti ne može nanijeti štetu svojim nečinjenjem ili pogrešnim postupcima a da ne bude odgovoran za to ma šta god ti potpisao.

Sajko kokorajko

pre 3 godine

Ako sam dobro razumeo, to znaci da kada dodjes tamo ne moras bas ziv ni da izadjes. Pritom, niko od organizatora nece snositi nikakvu odgovornost, ma sta da se desi. Zanima me ko ce ovo potpisati...

Ivan Veljković

pre 3 godine

Sramota! Najavili su najrigoroznije mere na svetu, turnir i ceo kompleks oko njega nazvali "mehurom" u kojem će maltene biti sterilisan i vazduh koji će se udisati, meriće ljudima temperaturu na 2 sata, onemogućiće kretanje van kompleksa i ograničiti isto unutar kompleksa, strogo će zabraniti svakav vid fizičkog i socijalnog kontakta ljudi i opet pored svih tih rigoroznih mera ne žele da odgovornost preuzmu na sebe već igrače ucenjuju da oni svojim potpisom prihvate sve eventualne teške posledice na sebe! Zaista sramota, sramno da sramnije ne može biti! Pa čemu onda služi "mehur" ako igrači moraju da potpišu da će sami biti krivi ako im se ne daj Gospode Bože nešto desi prilikom održavanja turnira? Svi igrači koji drže do sebe bi trebali da iz principa odbace ovaj potpis i otkažu učešće na turniru pa neka ga organizator igra sam sa sobom!

dalmoš

pre 3 godine

Ne moraju ici, idu radi sebe i novaca. U bolnicu moras ici ali pohlepa za novcem ili titula u smanjenoj konkurenciji vuče za sobom neke rizike koji zu za mlađe sportaše mali. Ovo je radi tužbi i osiguranja koje je mnoge amere zavilo u crno

Baba Vanga

pre 3 godine

Korona je ovde samo pridodata. Potpisuje se oduvek za svaku aktivnost koju vi ili vasa deca preduzimate, svaki sport, pa cak i svaka zabava (zip lines, tramboline, roleri...) Ne postoji upis u sportski klub bez potpisivanja waiver-a. Tako da ovo nije nikakvo iznenadjenje. Uvek covek preuzima potpunu odgovornost na sebe, a organizator se stiti... Da li je ispravno ili ne, moze da se diskutuje ali u Kanadi je tako odkad ja ovde stigoh, a to je sad vec davno :)

Boža Nindža

pre 3 godine

Pa zar nije logično da se turnir otkaže jer su SAD najzaraženije područje sa katastrofalnim razmerama širenja virusa.Po kome rezonu su onda napadali svi redom Novaka za održavanjem njegovog turnira.

Ne verujem šta čitam

pre 3 godine

Tetniski trener Sven Grenefeld je otkrio da od kada je on na Turu, sredinom '90-ih godina prošlog veka, postoje ovakvi formulari na svakom Grend slemu.

Teniski trener i komentator Mark Lusero podržao je tu tvrdnju, baš kao i trener Deren Kejhil.

Pitanje: da li su ovi ljudi normalni? Oduvek se u "formularima" pominjao virus "covid 19"? Ovde je očigledno reč o virusu!!!

Milan

pre 3 godine

Takonje bre. Pravi nacin da ohrabrite igrace da dodju da igraju. Ovi izgleda resili da se krene od cetvrtfinala. Taman toliko ce igraca da im dodje.

pripravnik

pre 3 godine

pravno, zezancija je u terminu 'zauvek'... mozda nove cinjenice izadju na videlo....
(pravnik, 10. avgust 2020 20:52)

Pretpostavljam da su uzeli u obzir TRAJNE POSLEDICE koje mogu nastati nakon bolesti...

Darko

pre 3 godine

@Pitam se samo kako to da se Nacisti za vreme Drugog svetskog rata nisu dosetili da ovakvu sličnu izjavu poture na potpis svim onim silnim Jevrejima koje poslaše u gasne komore i pogubiše.

Ne lupetaj, niko nikoga ne tera da igra US open ako ne želi. Jevreji nisu mogli da ne žele da idu u gasnu komoru.

nn

pre 3 godine

E vidite kako se to radi gospodine DjDJ, direktoru turnira? To govorim od pocetka, tako ste i vi trebali, tako se oni operu od odgovornosti. A vas su uvaljali u materije fekalnog porekla, zbog vase dobre namere. Inace ovako nesto potpisete i u lokalnom parku u SAD kad iznajmite bicikl, oni se tuzbe vise plase nego od samog necastivog....
(Beli luk i strela, 10. avgust 2020 19:34)

Jeste, sve se plasim da Novaka ne bi prozivali da je mali Djokica uneo u formular ovakvu klauzulu.

Oskar Smit

pre 3 godine

Odmah treba da znate da oni imaju slične formulare za mnogo banalnije stvari, ali kad pročitaš zvuči surovo. Pa u Srbiji se već par godina igra junior NBA u kome učestvuju školske ekipe petih razreda. NBA franšiza i naši roditelji potpisuju za decu sličan papir. Dosta ih nije pustilo da igraju iz straha od ovog "glupog" zahteva...

nece sigurno nestati

pre 3 godine

(Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 20:31)

Sasvim je normalno da odgovaras za sebe, nisi nedonosce da drugi odgovaraju.
Ako sednes u kola - mozes da pogines.
Ako ides u sumu - mogu da te pojedu svinje, vukovi, medvedi.
Ako skaces s padobranom - moze da se ne otvori.
Ako igras u doba pandemije - zamisli, mozes da se zarazis.

Lepo potpises i sve ok, platis osiguranje i vozi. Ili ne odes. Izbor postoji

Ljubitelj tenisa

pre 3 godine

Sramota, šta drugo reći. Da jedan organizator tako velikog turnira kakav je US Open ne želi da preuzme odgovornost za sopstvenu organizaciju turnira za koji inače najavljuje najjače bezbedonosne i epidemiološke mere ikada viđene na nekom sportskom događaju, već svu krivicu za eventualne negativne posledice želi da prebaci na igrače time što će ih bukvalno uceniti potpisom kojim svu krivicu za posledice preuzimaju na sebe, šta reći, zaista velika blamaža. Čemu onda sva organizacija i sve te rigorozne mere kada se organizator ograđuje od svega toga? Zaista velika velika sramota! Inače, još da dodam ovim pametnjakovićima koji brane organizatore time što navode da ima gomile drugih primera gde se isto tako potpisuje neki papir pre nego se stupi u nekakav događaj, da u ovom slučaju to nikako nije isto, ovde se eksplicitno pominje Kovid 19 kao jedini razlog zbog kog organizator želi da krivicu za eventualne nusposledice prebaci na igrače, dakle igrači imaju da potpišu da su unapred krivi za sve eventualije oko mogućeg širenja zaraze Kovidom 19 unutar kompleksa turnira kojeg će inače organizator izolovati od ostatka sveta svojim veoma strogim merama, što je zaista velika sramota. Svi igrači bi trebali odustati od ovog turnira bez obzira na novčane nagrade jer ovo zaista vređa dostojanstvo svim učesnicima ovoga turnira.

Рашо

pre 3 godine

Ово је воше него отворено признање да је сваких исход могућ а посебно део исказа "... не само од ковид 19 ..."! Ако Ноле оде тамо његова каријера је завршена то је неупитно а и живот му је угрожен! Ваљда разуме шта ризикује и шта треба да учини.

XXX

pre 3 godine

@ (Oskar Smit, 10. avgust 2020 20:05): šta nije ovde jasno i zašto je bezobrazno? Odluka je na svakom pojedincu; ako se slažeš onda potpišeš, ako se ne slažeš jednostavno ne učestvuješ. Zašto krivite organizatore da sve rade zbog para, zar to isto nije motiv svakog tenisera (pored trofeja koga realno mogu samo njih 4-5 da očekuju), pa se samim tim i oni mogu nazvati pohlepnim.

Robert

pre 3 godine

Nekako mi se čini da se ljudi na ovim prostorima posebno plaše potpisivanja bilo koje vrste ugovora/saglasnosti. Recimo, ja sam fotograf i striktno se držim pravila da ne mogu objavljivati fotografije drugih ljudi na svom sajtu i društvenim mrežama bez njihovog potpisa. Iako su me oni angažovali, pa čak i dali usmenu saglasnost "da radim sa fotkama šta god hoću", kad im dam takav papir da potpišu, barem 50% njih odbije. Beže od papira kao đavo od krsta. Kao da mi potpisom ostavljaju imovinu. Ipak, bolje tako nego da mi neko šalje opomenu ili me tuži iz prve zbog toga što sam objavio radove, iako mi je rekao da to mogu.

Zamišljam im face da se sretnu sa ovakvom vrstom saglasnosti koju nudi US Open, a koja je, zapravo, manje-više standardna stvar u Americi. Tu je i zanimljiv trend da od takvih papira, kojima se neko štiti, posebno beže oni koji su nezgodnog karaktera, lako se predomišljaju i laki su na pretnjama i tužbi.

Марко

pre 3 godine

Онда би овако нешто требало да се потписује и приликом куповине аутомобила, куповине цигарета, куповине угља, мазута и других загађивача природне средине.

Аутомобил је опасан и због саобраћајних несрећи и због загађивања ваздуха.
Цигарете су опасне и за оне који пуше и за оне који су у њиховој близини. У свету умре годишње 7 милиона пушача и 1,2 милиона пасивних пушача, међу њима је око 200 хиљада деце. У Србији умре 40 људи дневно због пушења.
У свету 7 милиона људи годишње од загађеног ваздуха, а у Србији 10 хиљада - први смо у Европи.

noleisthebest

pre 3 godine

Klasican waiver. Na sta se vi primate.
(Marko USA, 10. avgust 2020 21:45)“

Blago majci sto te rodi, kad znas sta je waiver.”

Da, da

pre 3 godine

Pa niko igrace ne tera da igraju, zar ne? Evo, gomila njih je otkazala. Oni sto dolaze, dolaze na sopstvenu odgovornost. Ljudi se pametno zastitili, a ne kao Novak, pa upiru prstom u nekoga. Ne vidim nista lose u ovom. To sto ovde ljudi nisu navikli na takve stvari, to je druga prica. Nisu nam USA krivi sto takve stvari ne funkcionisu kod nas.

nalogodavac

pre 3 godine

Kada biste znali koliku štetu i za šta sve Amerikanci mogu da naplate milionsku odštetu, ovo ne bi trebalo da vas cudi.
Moja prijateljica koje živi u SAD trebala je da pročita i potpiše saglasnost da joj dete operiše krajnike. Kad je krenula da čita šta sve može da se dogodi detetu, nije joj bilo dobro. Nije iscitala do kraja, potpisala je i ovi je pitali što je tako brzo potpisala a nije ni procitala. Rekla je da ako nastavi da čita oni njeno dete neće ni operisati. Stavili su i što može a i što nema šanse da se dogodi u toku operacije. Prosto, strašno visoke su im kazne i ne isplati im se. Zato moraju da se ograde, pa verovatno i u ovom slučaju.

mix

pre 3 godine

Novak nije mogao da pravi ovakve ugovore,jer niko ne bi dosao na turnir.Na GS-u,nagrade su ogromne,tako da su mnogi spremni da rizikuju.

k-9 se javlja na raport

pre 3 godine

@(Oposum, divna životinjica, 10. avgust 2020 20:31)

Verujem da nije namerno, ali dali ste veoma los primer, blago receno. Razlika je ocigledna. Jevreje niko nije pitao hoce li ili nece da idu u nacisticke logore. U ovom slucaju je odlazak na turnir na dobrovoljnoj bazi.

Druga stvar je sto je verovatno logicnije da se turnir ni ne odrzi.

Tex Willer

pre 3 godine

Nista neobicno.Svojevremeno sam ucestvovao na kvizu Milioner na BK kod Zeke Milionera.Dobro nisam prosao brze prste al aj sad.Kakav se ugovor tada potpisivao sa vlasnikom licence nekim englezima glava da te zaboli.Najzanimljiviji detalj : ako kao ucesnica kviza ostanem u drugom stanju u toku snimanja sa nekim od ucesnika organizatora snimatelja i svih ukljucenih vlasnik licence ne snosi bilo kakvu odgovornost.Pitao sam ih ako ja napravim dete nekoj od prisutnih da li su odgovorni.Nisu znali odgovor ali verujem da su u sledecoj sezoni i taj detalj ubacili.

XXX

pre 3 godine

@ (Zagor, 10. avgust 2020 20:26): šta ti misliš, “Garos” neće to isto da uradi, tj da doda COVID u “waiver”, koji se uvek potpisivao za svaki turnir (samo su sada dodali COVID)?

Miloš

pre 3 godine

A kanađanka Bušar je pre nekoliko godina dobila milionsku odštetu jer se okliznula u svlačionici i povredila. Sad za eventualnu smrt nema odgovornosti. Samo lud čovek bi igrao...

Tex Willer

pre 3 godine

Nista neobicno.Svojevremeno sam ucestvovao na kvizu Milioner na BK kod Zeke Milionera.Dobro nisam prosao brze prste al aj sad.Kakav se ugovor tada potpisivao sa vlasnikom licence nekim englezima glava da te zaboli.Najzanimljiviji detalj : ako kao ucesnica kviza ostanem u drugom stanju u toku snimanja sa nekim od ucesnika organizatora snimatelja i svih ukljucenih vlasnik licence ne snosi bilo kakvu odgovornost.Pitao sam ih ako ja napravim dete nekoj od prisutnih da li su odgovorni.Nisu znali odgovor ali verujem da su u sledecoj sezoni i taj detalj ubacili.