Košarka 103

Nedelja, 03.05.2020.

10:55

Tomašević o prelasku iz Zvezde u Partizan: Najbolji potez u karijeri

Legendarni košarkaš Dejan Tomašević prisetio se prelaska iz Crvene zvezde u Partizan 1995. godine.

Tomaševiæ o prelasku iz Zvezde u Partizan: Najbolji potez u karijeri IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

Mirko

pre 3 godine

Na kilometar se vidi da s likom nešto nije u redu. A ova priča daje i potvrdu tome.
Ne bih da baš tačno kažem šta mislim o njemu.
Očigledno da ga je sve ovo kvalifikovalo za funkcionera.

Onda je dobro što smo pukli.
Valjda će neko razmisliti sledeći put koga će staviti za funkcionera.

Monden

pre 3 godine

1997. sam bio u košarkaškom kampu u Brzeću. Dejan Tomašević je bio gost tog kampa. Došao je da promoviše kamp i da nama, koji smo trenirali, da primer kako treba raditi i razmišljati da bi se postao vrhunski košarkaš. Ali, onako nadmen, ciničan i uvek željan pažnje, uzeo je loptu pred svima nama i zakucao ju je u koš. Deca su se, uglavnom, oduševila, aplaudirala, a on se kočoperio kao da je osvojio Evroligu. Kad se euforija smirila, jedan klinac iz gomile je rekao - Super si. Hajde sad ubodi slobodno bacanje.

KliftonToni

pre 3 godine

Postovani " Gossa placa Zeljko", Partizanu je ove godine od strane drzave dato omo 7,5 miliona Eura i to je zvanican podatak Evrolige i tu nista nije sporno. Nije sporno ni da je Zvezdin budzet oko 10 miliona Eura iako Covic tvrdi nesto drugo.
(Cinik, 3. maj 2020 17:38)

Званичан податак УЛЕБ је да Партизан има осми буџет у Еврокупу од 9.4 милиона евра, а да Звезда има најмањи буџет Евролиги са 9.2 милиона евра. То значи да друголигаш има 200.000 евра већи буџет од прволигаша. То значи да је, осим што су вам наши пензионери (како сте ви то говорили здушно овде) обезбедили 9.4 милиона за играње друге европске лиге, волшебно нестао дуг за порез ка држави од пар милиона евра, дуг ка банкама од пар милион евра и дуг ка бившим играчима и тренерима бар милион евра. Дакле питање је само да ли је у ККП упумпано 10 милиона и опроштено још десет или је упумпано свих двадесет ове године....остало што си писао нисам ни читао...човек који напише 7 милиона KKП a 10 ЦЗ а зна праве цифре је...

ACM

pre 3 godine

Д.Томашевић је те године изјавио: "прелазим у Партизан да бих се изборио за место у репрезентацији"

Центар првака државе прелази у другопласирани тим да би се изборио за место у репрезентацији? Мени то звучи (мада сам ја мало острашћен) као да је уцењен - или пређи или нема ништа од репрезентације. Не видим другу опцију зашто би се Томашевић у Партизану изборио за место у репрезентацији а не би у Звезди? Посебно што је Партизан те године испао у првом колу ако се не варам....
(Aleksa, 4. maj 2020 08:48)
Imenjače pročitaj moj komentar na ovoj vesti ko je bio prvak koje godine! Ponavljam, 1995. titulu je osvojio Partizan, pa je tog leta kad smo i osvojili evropsko prvenstvo Tomašević prešao u Partizan koji je kasnije te godine uistinu ispao od Benfike u prvom kolu!

Aleksa

pre 3 godine

Д.Томашевић је те године изјавио: "прелазим у Партизан да бих се изборио за место у репрезентацији"

Центар првака државе прелази у другопласирани тим да би се изборио за место у репрезентацији? Мени то звучи (мада сам ја мало острашћен) као да је уцењен - или пређи или нема ништа од репрезентације. Не видим другу опцију зашто би се Томашевић у Партизану изборио за место у репрезентацији а не би у Звезди? Посебно што је Партизан те године испао у првом колу ако се не варам....

zvezdan

pre 3 godine

zvezda je veliki klub zna ona ko je los takve i skartiramo koji ce nam.... A ovi sto ne mogu da im pomenem ime secam se na jna derbi igraci izlaze na teren ja gledam i ne verujem ceo stadion gleda zvezdine igrace na zagrevanju a oni domacini, time je sve receno hehe mali klub bio i ostao.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

Da je Milko lagao vasi navijaci bi ga pljuvali ali to nikada nisu uradili u to creme jer im je posteno relao zasto prelazi u Partizan.
(Cinik, 3. maj 2020 14:48)







:)))))
dostigao si poslednju fazu patološkog laganja - poverovao si sebi samom!

pre nego što su mediji bilo šta i nagovestili, cela marakana peva:
idi, milko, ko te j..., može zvezda i bez tebe!
a ti bi, lumenu, da objasniš kako je to, u stvari, bila suptilna ljubavna pesma?!

Recikllirane limenke - Idea

pre 3 godine

(bvb, 3. maj 2020 17:59)
Tipična si potvrda ispravnosti izreke da je ponekad bolje ćutati, da ne vide svi ostali koliko si pglu. A ti to pokazuješ za sve pare. Nastavi da se trudiš, tvoj život ni nema drugi smisao.

neutralni felsh

pre 3 godine

“Problem” je što mogu proći još decenije i decenije, a vi nećete shvatiti razliku. Niko, ma koliko veliko ime bio, nije veći od Crvene zvezde i svako ko bi pokušao da bude veći od kluba našao se na izlaznim vratima. Sa druge strane, vi ste preletače dočekivali uvek raširenih ruku i davali im mnogo više nego sopstvenoj deci, pa i ne čudi što im je kod vas bilo lepo. Vi prosto ne znate da budete veliki klub, nemate taj DNK i zato vam jedino i ostaje podilaženje onima koji su iz ličnih interesa bili spremni da izdaju.
(Nikola, 03. maj 2020 13:49)


sto vam se nijedan igrac ne vrati pred kraj karijere, veliki klubu? zato sto zna sa kim ima posla.

nz

pre 3 godine

Tako je Deki, treba da budeš ponosan što si bio deo te ekipe koja se godinama sklapala i stvarala, od mladih igrača, i taj rad i trud krunisala učešćem na F4 '98. Mi smo morali tako, ne kao neki što preko noći očerupaše BFC i Beobanku i napravili šampionski tim. Nismo isti, institucija nasuprot laži i licemerja.

bvb

pre 3 godine

Milion puta pokazao kakav je čovek pa i sad ovakvim izjavama. Uostalom, lepo kaze da se prodao jer je dobio mnogo vise para. Tako je i iz Partizana pobegao u Buducnost...

bvb

pre 3 godine

@Cinik, 03. maj 2020 12:46)
Ma jadni oni, izigrao ih neko, eto bas sve njih u Zvezdi ali je KKP porpdica bla bla truc truc cadovi ljubavi pa onda dodje BAT, kuc kuc, ovde Vujošević ocu svojih 600k evra... Ili Klobucar sa 200k itd itd... Pravite se vecito blesavi dok vas ne tuze pa vidimo koliko zapravo ispunjavate te vase obaveze.

bvb

pre 3 godine

U proslosti oficiri JNA dolazili po igrače, što i sami priznaju u poslednje vreme, onda dosao Mirko Marjanovic pa smo imali Tomasevica, Vidacica, Jovu Stanojevica, ponocne komisije, Vujanica, Luku Bogdanovica, Robertsa... Dovodilo se sve redom sto je valjalo po Srbiji, vracali reprezentativce u svoje redove bez problema jer krize za njih nikada nije ni bilo.

Cinik

pre 3 godine

Postovani " Gossa placa Zeljko", Partizanu je ove godine od strane drzave dato omo 7,5 miliona Eura i to je zvanican podatak Evrolige i tu nista nije sporno. Nije sporno ni da je Zvezdin budzet oko 10 miliona Eura iako Covic tvrdi nesto drugo. Taj budzet je Partizanu dat jedno zbog izbora a drugo zato i sto medju ljudima iz SNA-a ima partizanovaca koji ukazali Predsedniku da ne moze samo Zvezdi da daje. Ali to je neka drga prica. Kada se radi o Radonjicu isti je digao glas oko placanja ne za sebe vec za igrace jer Covic igrace nije platio. Nakon toga nije ni moglo doci do produzenja ugovora jer Covic to nije oprostio Radonjicu i zbog toga je maltene prodao celu ekipu da bi isplatio dugovanja. Cak je prodao i igraca iz FMP-a u Makabi. Polemika se vodi oko igraca koji su napystili Zvezdu i presli u Partizan. Zvezdini rukovodioci tvrde da ih je Partizan otimao a ti sami igraci tvrde da su Zvezdu napustli zbog losih medjusobnih odnosa. Pa nije valjda Partizan nagovorio Dragana Dzajica da udari Nebojsu Covica. Jedan gospodin covek Dzajic vise nije mogao da izdrzi ponasanje Covica i udario ga je. Kada je taj Covic uspeo da iznervira Dzajica, sta je ostyalo za Radonjica. Nikada se Radonjic nece vratiti u Zvezdu dok je nanjenom celu Covic.Pozdrav.

Gorki

pre 3 godine

Samo jedan od dokaza kako se posle raspada Jugislavije partizan besomucno forsirao od strane drzave na celu sa duom I.Dacic-M.Marjanovic.
"ucinivemo SVE da partizan STIGNE Zvezdu u titulama!!!!!"

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Postovani Cinik, sve te izjave Radonjica i Covica ne govore da je Dejo oteran iz Zvezde jer nije. Covek prosto nije produzio ugovor i to je to. I sam je to vise puta rekao da se umorio i da je hteo novi izazov u karijeri. Ja ne znam kako vi imate bilo kakvog obraza da pricate o muljanju sa drzavom. Pa samo ove godine vam je drzava oprostila 5 miliona eur duga. Dug pre Ostoje 7 miliona danas 2 miliona. Plus imate budzet od minimum 7 miliona eur. Kome i sta ste vi ikada platili. Vi pricate o placanju a toliko vas igraca tuzilo BAT-u. Smesno zaista. Porez nikada za vreme Danilovica niste platili ali eto, vi pricate o placanju i moralu.

Gorki

pre 3 godine

....dobio sam ono što nisam mogao da dobijem u Zvezdi. Ne mislim samo na materijalno.
Da znaju grobari zasto su igraci isli kod njih. Da ne misle da su ljudi odlazili kod njih zbog ljubavi.

Лаик

pre 3 godine

Као доказани Звездаш? Ти си све, само не доказани Звездаш. Не постоји та цена, за коју бих пристао да пређем на ту страну. У она времена када су се наслађивали и призивали гашење Звезде, ми смо пунили Маракану и Пионир, издржали све и сада упркос свему гледамо у свој клуб. Код нас љубав према Звезди, а код њих превасходно мржња према Звезди. Љубав према Партизану ту не постоји...

Alex

pre 3 godine

Pa naravno. Nikada profesipoalni kosarkas nece reci kako je dobar potez jer je iz Partizana presao u zvezdanu. Nije prirodno. Zna se gde se postaje igrac. Ne kazem, i corava koka Bjelicu ubode, ali van toga - NULA.

Аспера

pre 3 godine

Dobro, ljudi, hajde malo batalite tu usku navijacku pricu. Ptevazidjeno je. Jesam bio klinac, ali ovo jeste bio dogadjaj tada, a opet dosta je to nekako normalnije izgledalo nego sto bi danas. Neka moja prva secanja za kosarku dopiru do one cuvene trojke Trifunovica sa pola terena. Kakav je to sok bio za nas navijace Partizana. Sjajne serije su to bile. Pa onda Partizan sa Lukovskim, Brkicem, Tomasevicem, Drobnjakom pravo niotkuda na F4 KES-a. Zvezda godinu dana ranije finale sa Mash Veronom i one sokatne zavrsnice. I sve to iz neponovljive Winston Yuba Lige, bez stranaca, sa finansijski daleko stabilnijim klubovima nego danas. 
Bravo majstore. Svaka na mestu. Kao grobar ti kazem da je ta generacija Zvezde jedna od najgotivnijih.
(Lapo, 03. maj 2020 13:58)

Takav strucnjak bi trebao znati da je poslednji KES bio 1990 /1991. i da je Partizan prvi osvajac u novom ligaskom formatu. Tako da KES nikako nije bio igran u eri Tomasevica, Brkica, Lukovskog...

Cinik

pre 3 godine

Postovani " Gossa placa Zeljko", nije Milko Djurovski ucenjvao Zvezdu za stan vec je u januaru trazio stan jer je imao zenu i dete a bio je postanar. Dzajic i Cvetkovic su mu obecali stan u junu mesecu akada je dosao jun i kada ih je putao za stan odveli su ga na Novi Beograd i pokazali livadu gde ce stanovi da se grade. Tek onda kada je video da je izigran presao je u Partizan Procitaj njegov intervju i vidi da li su ga D?ajic i Cvetkovic demantovali. Da je Milko lagao vasi navijaci bi ga pljuvali ali to nikada nisu uradili u to creme jer im je posteno relao zasto prelazi u Partizan. Kica ne dolazi na utakmice Partizana jer je konzul u Italiji ali dolazi na proslave, pogledaj prosle godine. Dusko Vujosevic je bio ljut na Partizan jer je mislio da nece biti isplacen ali je sada sam rekao da se dogovor pistuje i da je ostalo jos malo da se isplati. Da je drugacije ne bi prosle godine pizvap Partizan na turnir u Klux u Rumuniji. Kada se radi o Dejanu Radonjicu pigledaj njegov govor na konferenciji za novinare kada je napao Nebojsu Covica zbog neplacanja a zatim intervju Covica gde je naveo da Radonjic naneo veliku stetu Zve?di sa tom izjavom zbog cega je Zvezda morala da rasproda ekipu da bi platila dugove. Sve ima CRNO na BELO samo ako hoces da citas. Treba drzati rec kada nesto obecas i kada si duzan a ne da preko drzave pravis UPPR i skrivad dugove. Moral to je Partizan, muljanje, lazi, neistine to je Zvezda.

Roki

pre 3 godine

Slobodan

Ma jok, nigde nije ostavio trag. Osvojio EL, ULEB kup, mvp EL, mvp finala ULEB kupa, 18 klupskih titula ( i to sa svakim timom za koji je igrao), 7 medalja sa reprezentacijom. Katastrofa od karijere. Pritom nije igrao ABA ligu za koju si se tako uhvatio. A da je igrao bio bi najdominantniji centar koji je igrao ( uz Milojevica).

Dejan CZ

pre 3 godine

Sto se novca tice kako je to sve izlagalo samo radi poredjenja...Dok je partizan igrao EL imao je status u nasem prvenstvu poput Makabija.Sve sto su smatrali da im treba bez problema su dovodili u svoj klub.Zvezda nije mogla nicim da se odupre jer nije bila povlascena,pa otud i prelasci poput Tomasevica,Vujanica...Luke Bogdanovica koga Zvezda nije htela da pusti ali vec sutradan Bogdanovic zaduzio partizanov dres.Apsolutna samovolja jednog kluba sa poledjinom crne ruke.Druga stvar Zvezdi se spocitavaju stranci koje je dovodi za EL a iz razloga sto nema ulogu da kupi po Srbiji sta hoce uz ponude igracima koje ne mogu da se odbiju.Da se vratimo na period partizana u EL...sta mislite koliko bi sad Zvezdu kostalo da vrati Jovica,Kalinica dovede Teodosica...nema klub tih para,a partizan je u svoje redove vracao tada reprezentativce koji su po Evropi skupljali novac ali im se isplacivalo vise u partizanu...na vrhuncu svoje karijere dolazili iz inostranih klubova Beric,Scepanovic,Vujanic koji se ponovo vratio iz inostranstva i svi ti igraci nosili partizan jer su bili u vrhuncu forme.
Zamislite Zvezdu da je uzela Bogdanovica i partizanu i Fenerbahceu...U to vreme partizan lagano dolazio do takvih igraca bez obzira u kom klubu nase lige igrali.Novac nikad nije bio problem.Taj klub jedino sto zasluzuje je lustracija da bi pravda bila namirena,tacka je nedovoljna.

Parabola

pre 3 godine

Mi vase igrace neotimamo i nekupujemo velikim parama !
To je taj kompleks koji ce vas unistiti i nikad svoj mir necete naci.
Mi nismo hteli uzeti Mancea kad se nudio

Mi smo za vas nesto posebno i veliko , nedostizno .
(Tubic, 03. maj 2020 11:58)
Javlja se reporter iz trofejne sale KKCZ.

Lapo

pre 3 godine

Dobro, ljudi, hajde malo batalite tu usku navijacku pricu. Ptevazidjeno je. Jesam bio klinac, ali ovo jeste bio dogadjaj tada, a opet dosta je to nekako normalnije izgledalo nego sto bi danas. Neka moja prva secanja za kosarku dopiru do one cuvene trojke Trifunovica sa pola terena. Kakav je to sok bio za nas navijace Partizana. Sjajne serije su to bile. Pa onda Partizan sa Lukovskim, Brkicem, Tomasevicem, Drobnjakom pravo niotkuda na F4 KES-a. Zvezda godinu dana ranije finale sa Mash Veronom i one sokatne zavrsnice. I sve to iz neponovljive Winston Yuba Lige, bez stranaca, sa finansijski daleko stabilnijim klubovima nego danas.
Bravo majstore. Svaka na mestu. Kao grobar ti kazem da je ta generacija Zvezde jedna od najgotivnijih.

zdravkogf

pre 3 godine

Bravo Tomaševiću sad se vidi kod nas Srba kako brzom sto pjiunemo mi brzom polizemo. Posto imam njegov ceo intervjuu u aferi i jos nekim novinama kako je tad pogrešio stoje preso iz zvezde u partizan i da je sad ona situacija da to nebi uradio za zivu glavu. Pa kako te nije stid da tako izjaviš kad te je zvezda gajila od pionira i kad te stvorila igraca tisi digo sidro i otiso kao savršen igrac u naj jiuci tabor. Ali vidim da je tebi samo stalo do para)Vidim po tvojoj Prici daje tebi i tada zabolelo uvo i za partizanom jer tije Mitrović i barovic ponudili veliku lovu.Zasto ovo kazem a to zato sto nigde ne spominjes zvezdu pa ni partizan da te vezu uspomene za ta dva kluba nego samo za buducnost ala lti vera za vako otkrivanje tvog obraza nek ti sluzi cast na izjavu pre skoro godinu dana i sada sad se vidi da nisi nikakav sportista sa ponasanjem da si covek sa dva lica. Ako sam te dosad cenio kao legendu zvezde i partizana osad si za mene nista obican igrac koji izdo svoju zvezdu a ujedno si sa svojom izjavom ponizio i partizan i njihove navijace.Pozdrav

Sani Kroket

pre 3 godine

@king
Milka ste oterali??? ko si bre ti da nekog teras??? kolko si ti golova dao i sta si uradio,pa si ti neka velicina da nekoga teras??? Ne govoris istinu, a kad vidim takve kao ti, nije ni cudo sto toliko prelaze kod grobara!
Ovo ti kaze bivsi igrac zvezde! Cisto ako se pitas ko sam ja da tebi ovo pricam!

Nebojsa

pre 3 godine

Imas nesto sto se nosi u srcu i preko toga se ne prelazi. Ako si navijac C.Zvezde nece ti ni u snu pasti napamet da predjes u Partizan ili obrnuto. Nisi igrao u Grckoj pa iz Olimpijakosa presao u Paok, ili u Spaniji pa iz Reala predjes u Barselonu.
U Srbiji se to drugacije gleda i sa vecom paznjom. Nepostoji izgovor da je to bila dobra odluka, oskocna daska za nastavak karijere itd.
Pade mi napamet Radmanovic i Rakocevic i za njih je Partizan bio opasno zagrizao da ih dovede, nije uspeo u tome.
Jedan iz C.Zvezde presao u FMP-u, a drugi u Buducnost.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Cinik, kao prvo zapitaj se zasto Kica i Praja ne dolaze na utakmice Partizana. Onda se zapitaj zasto Vujosevic ne dolazi na utakmice Partizana. Dejan Radonjic nije najuren iz Zvezde, vec je odbio da produzi ugovor. Tog leta Dejan Radonjic je bio u USA na usavrsavanju, Zvezda je cekala njegov odgovor i na kraju je bio negativan. Sam Dejan Radonjic je pre par dana izjavio da je prirodno da se vrati u Zvezdu. Takodje, Djurovski je ucenjivao Zvezdu sa tim stanom i zato je najuren iz iste. Dzaja i Cvele su time oslobodili mesto za Piksija jer im Djurovski nije ni trebao. Za razliku od Milka, Bosko je ceo zivot ostao uz Zvezdu i sada je tu.

Nikola

pre 3 godine

Za mene nije problem sto su Milko Djurovski ( zbog stana), Tomasevic ( zbog para i kerijere), Vujanic zbog karijere i para, Moka Slavnic igrali u Partizanu. Normalno je da su gledali karijeru i novac. Problem je sto svi oni kazu da su dolaskom u Partizan videli drgaciji nacin ophodjenja Partizana prema igracima i svojim legendama. Moka Slavnic je u emisiji " Goli zivot" naveo da bi mu najveca greska bila da nije dosao u Partizan jer je tak onda video kako izgleda lojalnost, pomaganje i dobri odnosi u klubu. Sam Milko Djurovski je rekao da je veliki zvezdas a da je u Partizan presao zbog stana jer su ga Dzajic i Cvetkovic izigrali za stan koji su mu obecali a da je Partizan obecanje odrzao. Vujanic je sam rekao da su odnosi u Zvezdi bili katastrofalni i da je zog karijere presao u Partizan Da Zvezda vredi kao klub u ljudskom smislu pa valjda bi Moka, Milko, Tomasevic, Vujanic dolazili na vase utakmice. Pa sam taj Radonjic je najuren iz Zvezde u onom momentu kada je javno rekao da Covic od januara nije isplatio plate igracima pa je morao da celu ekipu proda da isplati plate. Koji od tih igraca je prihvatio da ponovo dodje u Zvezdu sem Dzenkinsa? Sto vam se ne vrati Nedovic kao veliki igrac? Nece jer ste ga unakazili kao igraca za tri godine. Nije problem u Partizanu jer on sve sto obeca i ispuni vec u Zvezdi koja je toliko nemoralna i licemerna pa za svaku svoju gresku krivi Partizan. Toliki novac da se da nekome da bi bio 14 na tabeli je suludo. Prst na celo zvezdasi i tisina.
(Cinik, 03. maj 2020 12:46) “Problem” je što mogu proći još decenije i decenije, a vi nećete shvatiti razliku. Niko, ma koliko veliko ime bio, nije veći od Crvene zvezde i svako ko bi pokušao da bude veći od kluba našao se na izlaznim vratima. Sa druge strane, vi ste preletače dočekivali uvek raširenih ruku i davali im mnogo više nego sopstvenoj deci, pa i ne čudi što im je kod vas bilo lepo. Vi prosto ne znate da budete veliki klub, nemate taj DNK i zato vam jedino i ostaje podilaženje onima koji su iz ličnih interesa bili spremni da izdaju.

?

pre 3 godine

više sreće nego pameti...igrao je bolje u Zvezdi, nego su ga baš gurali u drugom delu karijere, a bio je član najjače generacije, koji nikada ne bi igrao, da se npr. ja pitam...da ima takva statistika, njegov procenat šuta je na ziceru bio manji od 50%...pogledajte snimke utakmica, pa se sami uverite...

e

pre 3 godine

@PAOK
A sta Zvezda ima u Evropi?
Buducnost je igrala osminu finala i cetvrtfinale, bila jedini tim koji je uspeo da pobedi Panatinaikos u Evropi. Dok je Zvezda u to vreme bila najgori tim Evrope i zbog nje smo gubili mesta u EL. Pa Divac je dosao da ih spasava, da ostvare makar jednu pobedu ,kako ne bismo izgubili i poslednje mesto u EL. Inace, strucnjace, od Zvezde i Partizana nema sta da se uzme, sve su to igraci koje ste vi prethodno uzeli od nekoga, nego si ti licemer pa neces to da ukapiras.

Cinik

pre 3 godine

Za mene nije problem sto su Milko Djurovski ( zbog stana), Tomasevic ( zbog para i kerijere), Vujanic zbog karijere i para, Moka Slavnic igrali u Partizanu. Normalno je da su gledali karijeru i novac. Problem je sto svi oni kazu da su dolaskom u Partizan videli drgaciji nacin ophodjenja Partizana prema igracima i svojim legendama. Moka Slavnic je u emisiji " Goli zivot" naveo da bi mu najveca greska bila da nije dosao u Partizan jer je tak onda video kako izgleda lojalnost, pomaganje i dobri odnosi u klubu. Sam Milko Djurovski je rekao da je veliki zvezdas a da je u Partizan presao zbog stana jer su ga Dzajic i Cvetkovic izigrali za stan koji su mu obecali a da je Partizan obecanje odrzao. Vujanic je sam rekao da su odnosi u Zvezdi bili katastrofalni i da je zog karijere presao u Partizan Da Zvezda vredi kao klub u ljudskom smislu pa valjda bi Moka, Milko, Tomasevic, Vujanic dolazili na vase utakmice. Pa sam taj Radonjic je najuren iz Zvezde u onom momentu kada je javno rekao da Covic od januara nije isplatio plate igracima pa je morao da celu ekipu proda da isplati plate. Koji od tih igraca je prihvatio da ponovo dodje u Zvezdu sem Dzenkinsa? Sto vam se ne vrati Nedovic kao veliki igrac? Nece jer ste ga unakazili kao igraca za tri godine. Nije problem u Partizanu jer on sve sto obeca i ispuni vec u Zvezdi koja je toliko nemoralna i licemerna pa za svaku svoju gresku krivi Partizan. Toliki novac da se da nekome da bi bio 14 na tabeli je suludo. Prst na celo zvezdasi i tisina.

Noriega

pre 3 godine

Ne mogu da žive od plate u KSS? Tolike klubove promenio i ugovore potpisao i sad živi od plate? Nešto tu ne štima - ili Dejan malo laže ili je toliko nesposoban da je sve sprcao i sad čeka 1. u mesecu, ni jedno ni drugo mu ne idu u prilog.

Djido

pre 3 godine

Covek nije vredan komentara. Zvezda je bila u mnogo goroj situaciji pa njena deca nisu presla u Partizan. Naprimer Radmanovic, Dragicevic, Rakocevic...

Podgoricki

pre 3 godine

Kakva je bila Buducnost tih godina
na pleja - Pajovic, Radonjic,Rakocevic
bekovi- Scepanovic, Kuzmanovic, Brkic, Smiljanic, Vukcevic
pod kosem - Topic, Bulatovic, Tomasevic, Topalovic
prosli su tuda jos i Sasa Obradovic, Jerome James, Djuro Ostojic, pa u vatru gurnuti tinejdzeri Bojan Bakic, Blagota Sekulic, Balsa Radunovic, Sasa Pavlovic...
Dominacija od ekipe

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 3 godine

kk Partizan je mnogo veći klub od kk Zvezda ili Fmp ili vec kako se zove,tako da je hteo da napreduje u karijeri,lepo objasnio covek,ne znam panteri sta vam tu nije jasno vise

Panter limenoga mozga

pre 3 godine

Nemoj im Tomaševiću i ti stajati na muku kad i onako pate od krize identiteta i košarkaških legendi..A i ovo nije ništa novo, opšte je poznato da je svakom igraču nekadašnje zvezde tj sadašanjeg fmp san i želja da jednog dana zaigra za Partizan, što je i prorodno, svako teži da napreduje i igra za bolji klub.

podgorica_fkczv

pre 3 godine

Toliko o tebi kao čovjeku i ljudskoj veličini.
Tada kad si prešao ti si Tomaševiću pokazao ko si i što si, a sad ovom izjavim i potvrdio isto to...
Živjela Zvezda!

King

pre 3 godine

To kaže i Kleo. I Milko Đurovski. I Miloš Vujanić. I ovaj, i onaj...
(Grobarchina, 03. maj 2020 11:30)

Zvezda je bila u finansijskim problemima pa Klea nije zadržala. Milka smo oterali jer nam je dolazio još bolji, Piksi, a košarka je posebna priča, tu ste uz pomoć vlasti otimali šta ste hteli.

Petar Milakovic

pre 3 godine

samo nemoj ti da se praviš fer i korektan lik. Pokazao si se i kao loš vernik, mislio si da i tu sve možeš parama da kupiš

milos

pre 3 godine

Dobro, ljudi, hajde malo batalite tu usku navijacku pricu. Ptevazidjeno je. Jesam bio klinac, ali ovo jeste bio dogadjaj tada, a opet dosta je to nekako normalnije izgledalo nego sto bi danas. Neka moja prva secanja za kosarku dopiru do one cuvene trojke Trifunovica sa pola terena. Kakav je to sok bio za nas navijace Partizana. Sjajne serije su to bile. Pa onda Partizan sa Lukovskim, Brkicem, Tomasevicem, Drobnjakom pravo niotkuda na F4 KES-a. Zvezda godinu dana ranije finale sa Mash Veronom i one sokatne zavrsnice. I sve to iz neponovljive Winston Yuba Lige, bez stranaca, sa finansijski daleko stabilnijim klubovima nego danas.

Milan

pre 3 godine

A čime se sad bavi Tomašević kad zarađuje dovoljno? Meni je bar njegova porodična priča bila topla i zanimljiva.
BTW, da mogu da mu postavim jedno pitanje, to bi bilo: kako je moguće da čovek sa dobrim osećajem za šut, čak je šutirao i trojke u mladosti što je bila retkost za centre, vremenom nabacujući masu izgubi sposobnost da pogodi slobodno bacanje? U zrelim godinama ga je bilo zastrašujuće gledati kako poput DeAndrea Džordana promašuje slobodna bacanja.

Swift

pre 3 godine

otiso iz zvezde za pare pa iz part za pare. dovoljno o njemu.
(crni_redstar, 3. maj 2020 11:46
Covek je profesionalac od toga je ziveo. Ja mu nikad nisam zamerio sto je otisao u Buducnost i bilo me sramota sta su mu skandirali 2000 u finalu u Pioniru.Najbolje igre je pruzao u crno belom dresu.

aca

pre 3 godine

Nisi ostavio trag nigde, evo ovih dana su navijaci glasali za najbolje ekipe svih vremena a tebe niko ne spomenu ni u desetoj ekipi ...
Mozda su te kao Srbina dozivljavali kao stranca obzirom odakle si dosao, na kraju krajeva znas kako kazu "ako su u Turcina ruke krvave do lakata poturici su krvave do ramena" ...
Neka si ti nama ziv i zdrav ...
(Slobodan, 03. maj 2020 11:43)

mislim da covek nikad nije ni igrao aba ligu :-) Turci, poturice, krvave ruke.... au covece mislim da previse ozbiljno da ne kazem i tragicno dozivljavas sport :-)

Spanija-hrvatska 6:0

pre 3 godine

Zvezda je bila u finansijskim problemima pa Klea nije zadržala. Milka smo oterali jer nam je dolazio još bolji, Piksi, a košarka je posebna priča, tu ste uz pomoć vlasti otimali šta ste hteli.
(King, 03. maj 2020 12:33)

Da, da, da....i onda je mrmot savio foliju od cokolade.

xxx

pre 3 godine

Od navijaca partizana ne mozes nista nista normalno da procitas osim ostrascenih komentara koji se nigde drugde ne mogu procitati
(Koja, 03. maj 2020 11:08). Ma vi ste svi liričari...

afrogipsy

pre 3 godine

Bio je veoma koristan igrac, ali uvek mi je izgledao, ponasao se i radovao se kao neka sisica. Direktan krivac za ispadanje na Olipijadi 2004. Uvlakac.

luka

pre 3 godine

Stvarno nije imao pojma? Igrao je u zvezdi i bio prvak, predje u partizan i opet prvak, pa predje u
buducnost i pogadjate opet bude prvak drzave.

aleksa

pre 3 godine

Prelazak iz Zvezde u partizan znacio mi je mnogo ne samo u materijalnom smislu...Dalje nema potrebe obrazlagati...Trebalo bi oformiti skupstinsku komisiju da preispita koliko novaca je pojela ta rupa bez dna od svog nastanka.Naravno da bi to pitanje glatko bilo odbijeno jer drzavno mezimce ne potpada pod zakonske okvire.Novac za partizan ide pod oznakom...strogo.pov.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan CZ, 3. maj 2020 11:31)

Slazem se potpuno... da se ista komisija bavi i Zikom Paukom, malim covekom sa velikom torbom, projektom evropska zvezda, otpisivanjem duga od 15 miliona evra, izvrdavanjem zakona sa promenom imena i sa jos puno toga... Moze?

Тајни детектив Ђидо Мова

pre 3 godine

Nikad mi nece biti jasni mladi igraci,idi gde ti se nudi prilika da se razvijes kao igrac da li to bila Zvezda ili Partizan nije bitno,ostavis po strani navijacku opredeljenost,mnogi nisu dobili pravu sansu da iskazu pun potencijal bas zato sto su cekali sansu u ova dva kluba,pozavrsavali karijere zbog tih gluposti,Spartak iz Subotice nekad je bio rasadnik talenata,u najgorem slucaju tamo se islo na usavrsavanje pa vracanje nazad,danas toga nema.. bojim se zavrsicemo reprezentativno kao i u vaterpolu,nema lige,nema klubova,nema infrastrukture,nema valjanih zakona da mlade igrace zadrzi u ligi do odredjenih godina,klinci nam odlaze vec sa 14,15 godina,nisu simpatiju imali valjanu u zivotu a kamoli nesto drugo da znaju o zivotu,nazalost braco bicemo svedoci u svakom sportu onoga sto se desilo rukometu,a bili sila.

Sneška

pre 3 godine

Koliko, ustvari, ovaj čovek ne pripada Zvezdi. Smešno zvuči, ali se nekako ne uklapa. Uporedite Sašu Obradovića i Dejana Tomaševića. Nisam siguran ni da je grobarima u srcima. Sve jasno.

Галатасарајево

pre 3 godine

(Moja krsna slava-Sveti Nolan Smit, 03. maj 2020 10:59)

Коме одговарати!? Теби неће сигурно.. Кад нису досадашњи Тадићи, Николићи, Лабуси, Динкићи, неће ни овај.. У сваком случају, добар потез направио у каријери, уствари најбољи!

ACM

pre 3 godine

zvezda bila sampion dve godine a partizan igrao ligu sampiona? bice da je morko majranovic lepo iskesirao tomasevica
(bla, 3. maj 2020 11:30)
Jel si svestan šta si napisao? Koja LŠ u vreme sankcija? A '95 kad je Tomašević prešao Partizan je bio šampion, pre toga dve godine za redom Zvezda.

ти си музичар?

pre 3 godine

Ukratko.Najbrze ruke na na ofanzivnom skoku ikad koje sam video,to je cudo kako je izludjivao na ofanzivnom skoku.Najbrze trcanje kontri i tranzita za taj gabarit..ostalo ispod proseka,za sut moze da se kaze i sram me pojede da kazem da sam kosarkas
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (boranija, 3. maj 2020 11:10)



Онда један Денис Родман нема појма о кошарци? Не знаш ти ништа и тачно, треба да те срамота. Дејан је био играчина. А у тиму се зна ко шутира.

Slobodan

pre 3 godine

Nisi ostavio trag nigde, evo ovih dana su navijaci glasali za najbolje ekipe svih vremena a tebe niko ne spomenu ni u desetoj ekipi ...
Mozda su te kao Srbina dozivljavali kao stranca obzirom odakle si dosao, na kraju krajeva znas kako kazu "ako su u Turcina ruke krvave do lakata poturici su krvave do ramena" ...
Neka si ti nama ziv i zdrav ...

Goran

pre 3 godine

Partizan je tih godina uzimao sve sta je hteo,bili su na drzavnim jaslima a lmali su i druge metode pritisaka,tako da nije bili oces neces vec moras.

Tubic

pre 3 godine

Mi vase igrace neotimamo i nekupujemo velikim parama !
To je taj kompleks koji ce vas unistiti i nikad svoj mir necete naci.
Mi nismo hteli uzeti Mancea kad se nudio

Mi smo za vas nesto posebno i veliko , nedostizno .

Superoperater

pre 3 godine

Slažem se sa njim i dodao bih da ne postoji igrač na ovim prostorima koji je toliko vređan od strane navijača kao on, prvo su ga zvezdaši vređali kada je prešao u partizan, a onda partizanovci kada je prešao u budućnost, to su bile salve vređanja, da mi ga je bilo žao, kao igrača i kao čoveka!

Jesenja magla

pre 3 godine

Čekaj malo Dejane, zar ti nisi otet od ljudi iz Partizana?! Zvezdaska javnost nas već godinama bombarduje urbanom legendom o tvojoj otmici kad ono svojevoljno si došao i jos kažeš da ti je to najbolji potez u karijeri.

optimus

pre 3 godine

Dejan CZ@ kolika god to bila rupa, Vi ste crna rupa u vasioni koja usisava svaki dinar. Ej, navijac kluba kome je preko noci otpisan dug, promenjeno ime, prica o postenju. Sramota.

Dejan CZ

pre 3 godine

Prelazak iz Zvezde u partizan znacio mi je mnogo ne samo u materijalnom smislu...Dalje nema potrebe obrazlagati...Trebalo bi oformiti skupstinsku komisiju da preispita koliko novaca je pojela ta rupa bez dna od svog nastanka.Naravno da bi to pitanje glatko bilo odbijeno jer drzavno mezimce ne potpada pod zakonske okvire.Novac za partizan ide pod oznakom...strogo.pov.

boranija

pre 3 godine

Ukratko.Najbrze ruke na na ofanzivnom skoku ikad koje sam video,to je cudo kako je izludjivao na ofanzivnom skoku.Najbrze trcanje kontri i tranzita za taj gabarit..ostalo ispod proseka,za sut moze da se kaze i sram me pojede da kazem da sam kosarkas

NRC

pre 3 godine

Po nekom nepisanom pravilu, sto je zemlja ili grad siromasnija/i tu je veci greh prelazak u tabor velikog (kod nas vecitog) rivala. Nadam se da ce u sto skorijoj buducnosti ljudi imati drugaciji pristup i blazi stav. Jer je sport prvenstveno biznis, hteli mi to da priznamo ili ne... A i kultuno je bit toleran, a ne divljak.

Koja

pre 3 godine

Svima je to bio najbolji potez karijere. CZ kao klub je poput masona, ne možeš napredovati ako nisi u dilu
(Oblakoder, 03. maj 2020 11:00)

Od navijaca partizana ne mozes nista nista normalno da procitas osim ostrascenih komentara koji se nigde drugde ne mogu procitati

kiza D

pre 3 godine

Није баш тако..ниси могао да трпиш “понашање” Неше..а ниси ни много играо у Звезди.

Moja krsna slava-Sveti Nolan Smit

pre 3 godine

Pravi covek u pravo vreme na pravom mestu.Potpuno zasluzuje da bude u ovoj vlasti koja ce jednog dana odgovarati.

Moja krsna slava-Sveti Nolan Smit

pre 3 godine

Pravi covek u pravo vreme na pravom mestu.Potpuno zasluzuje da bude u ovoj vlasti koja ce jednog dana odgovarati.

Jesenja magla

pre 3 godine

Čekaj malo Dejane, zar ti nisi otet od ljudi iz Partizana?! Zvezdaska javnost nas već godinama bombarduje urbanom legendom o tvojoj otmici kad ono svojevoljno si došao i jos kažeš da ti je to najbolji potez u karijeri.

Sneška

pre 3 godine

Koliko, ustvari, ovaj čovek ne pripada Zvezdi. Smešno zvuči, ali se nekako ne uklapa. Uporedite Sašu Obradovića i Dejana Tomaševića. Nisam siguran ni da je grobarima u srcima. Sve jasno.

Тајни детектив Ђидо Мова

pre 3 godine

Nikad mi nece biti jasni mladi igraci,idi gde ti se nudi prilika da se razvijes kao igrac da li to bila Zvezda ili Partizan nije bitno,ostavis po strani navijacku opredeljenost,mnogi nisu dobili pravu sansu da iskazu pun potencijal bas zato sto su cekali sansu u ova dva kluba,pozavrsavali karijere zbog tih gluposti,Spartak iz Subotice nekad je bio rasadnik talenata,u najgorem slucaju tamo se islo na usavrsavanje pa vracanje nazad,danas toga nema.. bojim se zavrsicemo reprezentativno kao i u vaterpolu,nema lige,nema klubova,nema infrastrukture,nema valjanih zakona da mlade igrace zadrzi u ligi do odredjenih godina,klinci nam odlaze vec sa 14,15 godina,nisu simpatiju imali valjanu u zivotu a kamoli nesto drugo da znaju o zivotu,nazalost braco bicemo svedoci u svakom sportu onoga sto se desilo rukometu,a bili sila.

Dejan CZ

pre 3 godine

Prelazak iz Zvezde u partizan znacio mi je mnogo ne samo u materijalnom smislu...Dalje nema potrebe obrazlagati...Trebalo bi oformiti skupstinsku komisiju da preispita koliko novaca je pojela ta rupa bez dna od svog nastanka.Naravno da bi to pitanje glatko bilo odbijeno jer drzavno mezimce ne potpada pod zakonske okvire.Novac za partizan ide pod oznakom...strogo.pov.

Koja

pre 3 godine

Svima je to bio najbolji potez karijere. CZ kao klub je poput masona, ne možeš napredovati ako nisi u dilu
(Oblakoder, 03. maj 2020 11:00)

Od navijaca partizana ne mozes nista nista normalno da procitas osim ostrascenih komentara koji se nigde drugde ne mogu procitati

NRC

pre 3 godine

Po nekom nepisanom pravilu, sto je zemlja ili grad siromasnija/i tu je veci greh prelazak u tabor velikog (kod nas vecitog) rivala. Nadam se da ce u sto skorijoj buducnosti ljudi imati drugaciji pristup i blazi stav. Jer je sport prvenstveno biznis, hteli mi to da priznamo ili ne... A i kultuno je bit toleran, a ne divljak.

boranija

pre 3 godine

Ukratko.Najbrze ruke na na ofanzivnom skoku ikad koje sam video,to je cudo kako je izludjivao na ofanzivnom skoku.Najbrze trcanje kontri i tranzita za taj gabarit..ostalo ispod proseka,za sut moze da se kaze i sram me pojede da kazem da sam kosarkas

Goran

pre 3 godine

Partizan je tih godina uzimao sve sta je hteo,bili su na drzavnim jaslima a lmali su i druge metode pritisaka,tako da nije bili oces neces vec moras.

milos

pre 3 godine

Dobro, ljudi, hajde malo batalite tu usku navijacku pricu. Ptevazidjeno je. Jesam bio klinac, ali ovo jeste bio dogadjaj tada, a opet dosta je to nekako normalnije izgledalo nego sto bi danas. Neka moja prva secanja za kosarku dopiru do one cuvene trojke Trifunovica sa pola terena. Kakav je to sok bio za nas navijace Partizana. Sjajne serije su to bile. Pa onda Partizan sa Lukovskim, Brkicem, Tomasevicem, Drobnjakom pravo niotkuda na F4 KES-a. Zvezda godinu dana ranije finale sa Mash Veronom i one sokatne zavrsnice. I sve to iz neponovljive Winston Yuba Lige, bez stranaca, sa finansijski daleko stabilnijim klubovima nego danas.

Tubic

pre 3 godine

Mi vase igrace neotimamo i nekupujemo velikim parama !
To je taj kompleks koji ce vas unistiti i nikad svoj mir necete naci.
Mi nismo hteli uzeti Mancea kad se nudio

Mi smo za vas nesto posebno i veliko , nedostizno .

Superoperater

pre 3 godine

Slažem se sa njim i dodao bih da ne postoji igrač na ovim prostorima koji je toliko vređan od strane navijača kao on, prvo su ga zvezdaši vređali kada je prešao u partizan, a onda partizanovci kada je prešao u budućnost, to su bile salve vređanja, da mi ga je bilo žao, kao igrača i kao čoveka!

aleksa

pre 3 godine

Prelazak iz Zvezde u partizan znacio mi je mnogo ne samo u materijalnom smislu...Dalje nema potrebe obrazlagati...Trebalo bi oformiti skupstinsku komisiju da preispita koliko novaca je pojela ta rupa bez dna od svog nastanka.Naravno da bi to pitanje glatko bilo odbijeno jer drzavno mezimce ne potpada pod zakonske okvire.Novac za partizan ide pod oznakom...strogo.pov.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan CZ, 3. maj 2020 11:31)

Slazem se potpuno... da se ista komisija bavi i Zikom Paukom, malim covekom sa velikom torbom, projektom evropska zvezda, otpisivanjem duga od 15 miliona evra, izvrdavanjem zakona sa promenom imena i sa jos puno toga... Moze?

Галатасарајево

pre 3 godine

(Moja krsna slava-Sveti Nolan Smit, 03. maj 2020 10:59)

Коме одговарати!? Теби неће сигурно.. Кад нису досадашњи Тадићи, Николићи, Лабуси, Динкићи, неће ни овај.. У сваком случају, добар потез направио у каријери, уствари најбољи!

Slobodan

pre 3 godine

Nisi ostavio trag nigde, evo ovih dana su navijaci glasali za najbolje ekipe svih vremena a tebe niko ne spomenu ni u desetoj ekipi ...
Mozda su te kao Srbina dozivljavali kao stranca obzirom odakle si dosao, na kraju krajeva znas kako kazu "ako su u Turcina ruke krvave do lakata poturici su krvave do ramena" ...
Neka si ti nama ziv i zdrav ...

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 3 godine

kk Partizan je mnogo veći klub od kk Zvezda ili Fmp ili vec kako se zove,tako da je hteo da napreduje u karijeri,lepo objasnio covek,ne znam panteri sta vam tu nije jasno vise

kiza D

pre 3 godine

Није баш тако..ниси могао да трпиш “понашање” Неше..а ниси ни много играо у Звезди.

optimus

pre 3 godine

Dejan CZ@ kolika god to bila rupa, Vi ste crna rupa u vasioni koja usisava svaki dinar. Ej, navijac kluba kome je preko noci otpisan dug, promenjeno ime, prica o postenju. Sramota.

Petar Milakovic

pre 3 godine

samo nemoj ti da se praviš fer i korektan lik. Pokazao si se i kao loš vernik, mislio si da i tu sve možeš parama da kupiš

King

pre 3 godine

To kaže i Kleo. I Milko Đurovski. I Miloš Vujanić. I ovaj, i onaj...
(Grobarchina, 03. maj 2020 11:30)

Zvezda je bila u finansijskim problemima pa Klea nije zadržala. Milka smo oterali jer nam je dolazio još bolji, Piksi, a košarka je posebna priča, tu ste uz pomoć vlasti otimali šta ste hteli.

Djido

pre 3 godine

Covek nije vredan komentara. Zvezda je bila u mnogo goroj situaciji pa njena deca nisu presla u Partizan. Naprimer Radmanovic, Dragicevic, Rakocevic...

Milan

pre 3 godine

A čime se sad bavi Tomašević kad zarađuje dovoljno? Meni je bar njegova porodična priča bila topla i zanimljiva.
BTW, da mogu da mu postavim jedno pitanje, to bi bilo: kako je moguće da čovek sa dobrim osećajem za šut, čak je šutirao i trojke u mladosti što je bila retkost za centre, vremenom nabacujući masu izgubi sposobnost da pogodi slobodno bacanje? U zrelim godinama ga je bilo zastrašujuće gledati kako poput DeAndrea Džordana promašuje slobodna bacanja.

Cinik

pre 3 godine

Za mene nije problem sto su Milko Djurovski ( zbog stana), Tomasevic ( zbog para i kerijere), Vujanic zbog karijere i para, Moka Slavnic igrali u Partizanu. Normalno je da su gledali karijeru i novac. Problem je sto svi oni kazu da su dolaskom u Partizan videli drgaciji nacin ophodjenja Partizana prema igracima i svojim legendama. Moka Slavnic je u emisiji " Goli zivot" naveo da bi mu najveca greska bila da nije dosao u Partizan jer je tak onda video kako izgleda lojalnost, pomaganje i dobri odnosi u klubu. Sam Milko Djurovski je rekao da je veliki zvezdas a da je u Partizan presao zbog stana jer su ga Dzajic i Cvetkovic izigrali za stan koji su mu obecali a da je Partizan obecanje odrzao. Vujanic je sam rekao da su odnosi u Zvezdi bili katastrofalni i da je zog karijere presao u Partizan Da Zvezda vredi kao klub u ljudskom smislu pa valjda bi Moka, Milko, Tomasevic, Vujanic dolazili na vase utakmice. Pa sam taj Radonjic je najuren iz Zvezde u onom momentu kada je javno rekao da Covic od januara nije isplatio plate igracima pa je morao da celu ekipu proda da isplati plate. Koji od tih igraca je prihvatio da ponovo dodje u Zvezdu sem Dzenkinsa? Sto vam se ne vrati Nedovic kao veliki igrac? Nece jer ste ga unakazili kao igraca za tri godine. Nije problem u Partizanu jer on sve sto obeca i ispuni vec u Zvezdi koja je toliko nemoralna i licemerna pa za svaku svoju gresku krivi Partizan. Toliki novac da se da nekome da bi bio 14 na tabeli je suludo. Prst na celo zvezdasi i tisina.

ACM

pre 3 godine

zvezda bila sampion dve godine a partizan igrao ligu sampiona? bice da je morko majranovic lepo iskesirao tomasevica
(bla, 3. maj 2020 11:30)
Jel si svestan šta si napisao? Koja LŠ u vreme sankcija? A '95 kad je Tomašević prešao Partizan je bio šampion, pre toga dve godine za redom Zvezda.

Podgoricki

pre 3 godine

Kakva je bila Buducnost tih godina
na pleja - Pajovic, Radonjic,Rakocevic
bekovi- Scepanovic, Kuzmanovic, Brkic, Smiljanic, Vukcevic
pod kosem - Topic, Bulatovic, Tomasevic, Topalovic
prosli su tuda jos i Sasa Obradovic, Jerome James, Djuro Ostojic, pa u vatru gurnuti tinejdzeri Bojan Bakic, Blagota Sekulic, Balsa Radunovic, Sasa Pavlovic...
Dominacija od ekipe

podgorica_fkczv

pre 3 godine

Toliko o tebi kao čovjeku i ljudskoj veličini.
Tada kad si prešao ti si Tomaševiću pokazao ko si i što si, a sad ovom izjavim i potvrdio isto to...
Živjela Zvezda!

afrogipsy

pre 3 godine

Bio je veoma koristan igrac, ali uvek mi je izgledao, ponasao se i radovao se kao neka sisica. Direktan krivac za ispadanje na Olipijadi 2004. Uvlakac.

Dejan CZ

pre 3 godine

Sto se novca tice kako je to sve izlagalo samo radi poredjenja...Dok je partizan igrao EL imao je status u nasem prvenstvu poput Makabija.Sve sto su smatrali da im treba bez problema su dovodili u svoj klub.Zvezda nije mogla nicim da se odupre jer nije bila povlascena,pa otud i prelasci poput Tomasevica,Vujanica...Luke Bogdanovica koga Zvezda nije htela da pusti ali vec sutradan Bogdanovic zaduzio partizanov dres.Apsolutna samovolja jednog kluba sa poledjinom crne ruke.Druga stvar Zvezdi se spocitavaju stranci koje je dovodi za EL a iz razloga sto nema ulogu da kupi po Srbiji sta hoce uz ponude igracima koje ne mogu da se odbiju.Da se vratimo na period partizana u EL...sta mislite koliko bi sad Zvezdu kostalo da vrati Jovica,Kalinica dovede Teodosica...nema klub tih para,a partizan je u svoje redove vracao tada reprezentativce koji su po Evropi skupljali novac ali im se isplacivalo vise u partizanu...na vrhuncu svoje karijere dolazili iz inostranih klubova Beric,Scepanovic,Vujanic koji se ponovo vratio iz inostranstva i svi ti igraci nosili partizan jer su bili u vrhuncu forme.
Zamislite Zvezdu da je uzela Bogdanovica i partizanu i Fenerbahceu...U to vreme partizan lagano dolazio do takvih igraca bez obzira u kom klubu nase lige igrali.Novac nikad nije bio problem.Taj klub jedino sto zasluzuje je lustracija da bi pravda bila namirena,tacka je nedovoljna.

aca

pre 3 godine

Nisi ostavio trag nigde, evo ovih dana su navijaci glasali za najbolje ekipe svih vremena a tebe niko ne spomenu ni u desetoj ekipi ...
Mozda su te kao Srbina dozivljavali kao stranca obzirom odakle si dosao, na kraju krajeva znas kako kazu "ako su u Turcina ruke krvave do lakata poturici su krvave do ramena" ...
Neka si ti nama ziv i zdrav ...
(Slobodan, 03. maj 2020 11:43)

mislim da covek nikad nije ni igrao aba ligu :-) Turci, poturice, krvave ruke.... au covece mislim da previse ozbiljno da ne kazem i tragicno dozivljavas sport :-)

Nikola

pre 3 godine

Za mene nije problem sto su Milko Djurovski ( zbog stana), Tomasevic ( zbog para i kerijere), Vujanic zbog karijere i para, Moka Slavnic igrali u Partizanu. Normalno je da su gledali karijeru i novac. Problem je sto svi oni kazu da su dolaskom u Partizan videli drgaciji nacin ophodjenja Partizana prema igracima i svojim legendama. Moka Slavnic je u emisiji " Goli zivot" naveo da bi mu najveca greska bila da nije dosao u Partizan jer je tak onda video kako izgleda lojalnost, pomaganje i dobri odnosi u klubu. Sam Milko Djurovski je rekao da je veliki zvezdas a da je u Partizan presao zbog stana jer su ga Dzajic i Cvetkovic izigrali za stan koji su mu obecali a da je Partizan obecanje odrzao. Vujanic je sam rekao da su odnosi u Zvezdi bili katastrofalni i da je zog karijere presao u Partizan Da Zvezda vredi kao klub u ljudskom smislu pa valjda bi Moka, Milko, Tomasevic, Vujanic dolazili na vase utakmice. Pa sam taj Radonjic je najuren iz Zvezde u onom momentu kada je javno rekao da Covic od januara nije isplatio plate igracima pa je morao da celu ekipu proda da isplati plate. Koji od tih igraca je prihvatio da ponovo dodje u Zvezdu sem Dzenkinsa? Sto vam se ne vrati Nedovic kao veliki igrac? Nece jer ste ga unakazili kao igraca za tri godine. Nije problem u Partizanu jer on sve sto obeca i ispuni vec u Zvezdi koja je toliko nemoralna i licemerna pa za svaku svoju gresku krivi Partizan. Toliki novac da se da nekome da bi bio 14 na tabeli je suludo. Prst na celo zvezdasi i tisina.
(Cinik, 03. maj 2020 12:46) “Problem” je što mogu proći još decenije i decenije, a vi nećete shvatiti razliku. Niko, ma koliko veliko ime bio, nije veći od Crvene zvezde i svako ko bi pokušao da bude veći od kluba našao se na izlaznim vratima. Sa druge strane, vi ste preletače dočekivali uvek raširenih ruku i davali im mnogo više nego sopstvenoj deci, pa i ne čudi što im je kod vas bilo lepo. Vi prosto ne znate da budete veliki klub, nemate taj DNK i zato vam jedino i ostaje podilaženje onima koji su iz ličnih interesa bili spremni da izdaju.

luka

pre 3 godine

Stvarno nije imao pojma? Igrao je u zvezdi i bio prvak, predje u partizan i opet prvak, pa predje u
buducnost i pogadjate opet bude prvak drzave.

Roki

pre 3 godine

Slobodan

Ma jok, nigde nije ostavio trag. Osvojio EL, ULEB kup, mvp EL, mvp finala ULEB kupa, 18 klupskih titula ( i to sa svakim timom za koji je igrao), 7 medalja sa reprezentacijom. Katastrofa od karijere. Pritom nije igrao ABA ligu za koju si se tako uhvatio. A da je igrao bio bi najdominantniji centar koji je igrao ( uz Milojevica).

Cinik

pre 3 godine

Postovani " Gossa placa Zeljko", nije Milko Djurovski ucenjvao Zvezdu za stan vec je u januaru trazio stan jer je imao zenu i dete a bio je postanar. Dzajic i Cvetkovic su mu obecali stan u junu mesecu akada je dosao jun i kada ih je putao za stan odveli su ga na Novi Beograd i pokazali livadu gde ce stanovi da se grade. Tek onda kada je video da je izigran presao je u Partizan Procitaj njegov intervju i vidi da li su ga D?ajic i Cvetkovic demantovali. Da je Milko lagao vasi navijaci bi ga pljuvali ali to nikada nisu uradili u to creme jer im je posteno relao zasto prelazi u Partizan. Kica ne dolazi na utakmice Partizana jer je konzul u Italiji ali dolazi na proslave, pogledaj prosle godine. Dusko Vujosevic je bio ljut na Partizan jer je mislio da nece biti isplacen ali je sada sam rekao da se dogovor pistuje i da je ostalo jos malo da se isplati. Da je drugacije ne bi prosle godine pizvap Partizan na turnir u Klux u Rumuniji. Kada se radi o Dejanu Radonjicu pigledaj njegov govor na konferenciji za novinare kada je napao Nebojsu Covica zbog neplacanja a zatim intervju Covica gde je naveo da Radonjic naneo veliku stetu Zve?di sa tom izjavom zbog cega je Zvezda morala da rasproda ekipu da bi platila dugove. Sve ima CRNO na BELO samo ako hoces da citas. Treba drzati rec kada nesto obecas i kada si duzan a ne da preko drzave pravis UPPR i skrivad dugove. Moral to je Partizan, muljanje, lazi, neistine to je Zvezda.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Cinik, kao prvo zapitaj se zasto Kica i Praja ne dolaze na utakmice Partizana. Onda se zapitaj zasto Vujosevic ne dolazi na utakmice Partizana. Dejan Radonjic nije najuren iz Zvezde, vec je odbio da produzi ugovor. Tog leta Dejan Radonjic je bio u USA na usavrsavanju, Zvezda je cekala njegov odgovor i na kraju je bio negativan. Sam Dejan Radonjic je pre par dana izjavio da je prirodno da se vrati u Zvezdu. Takodje, Djurovski je ucenjivao Zvezdu sa tim stanom i zato je najuren iz iste. Dzaja i Cvele su time oslobodili mesto za Piksija jer im Djurovski nije ni trebao. Za razliku od Milka, Bosko je ceo zivot ostao uz Zvezdu i sada je tu.

Swift

pre 3 godine

otiso iz zvezde za pare pa iz part za pare. dovoljno o njemu.
(crni_redstar, 3. maj 2020 11:46
Covek je profesionalac od toga je ziveo. Ja mu nikad nisam zamerio sto je otisao u Buducnost i bilo me sramota sta su mu skandirali 2000 u finalu u Pioniru.Najbolje igre je pruzao u crno belom dresu.

zdravkogf

pre 3 godine

Bravo Tomaševiću sad se vidi kod nas Srba kako brzom sto pjiunemo mi brzom polizemo. Posto imam njegov ceo intervjuu u aferi i jos nekim novinama kako je tad pogrešio stoje preso iz zvezde u partizan i da je sad ona situacija da to nebi uradio za zivu glavu. Pa kako te nije stid da tako izjaviš kad te je zvezda gajila od pionira i kad te stvorila igraca tisi digo sidro i otiso kao savršen igrac u naj jiuci tabor. Ali vidim da je tebi samo stalo do para)Vidim po tvojoj Prici daje tebi i tada zabolelo uvo i za partizanom jer tije Mitrović i barovic ponudili veliku lovu.Zasto ovo kazem a to zato sto nigde ne spominjes zvezdu pa ni partizan da te vezu uspomene za ta dva kluba nego samo za buducnost ala lti vera za vako otkrivanje tvog obraza nek ti sluzi cast na izjavu pre skoro godinu dana i sada sad se vidi da nisi nikakav sportista sa ponasanjem da si covek sa dva lica. Ako sam te dosad cenio kao legendu zvezde i partizana osad si za mene nista obican igrac koji izdo svoju zvezdu a ujedno si sa svojom izjavom ponizio i partizan i njihove navijace.Pozdrav

Panter limenoga mozga

pre 3 godine

Nemoj im Tomaševiću i ti stajati na muku kad i onako pate od krize identiteta i košarkaških legendi..A i ovo nije ništa novo, opšte je poznato da je svakom igraču nekadašnje zvezde tj sadašanjeg fmp san i želja da jednog dana zaigra za Partizan, što je i prorodno, svako teži da napreduje i igra za bolji klub.

Cinik

pre 3 godine

Postovani " Gossa placa Zeljko", Partizanu je ove godine od strane drzave dato omo 7,5 miliona Eura i to je zvanican podatak Evrolige i tu nista nije sporno. Nije sporno ni da je Zvezdin budzet oko 10 miliona Eura iako Covic tvrdi nesto drugo. Taj budzet je Partizanu dat jedno zbog izbora a drugo zato i sto medju ljudima iz SNA-a ima partizanovaca koji ukazali Predsedniku da ne moze samo Zvezdi da daje. Ali to je neka drga prica. Kada se radi o Radonjicu isti je digao glas oko placanja ne za sebe vec za igrace jer Covic igrace nije platio. Nakon toga nije ni moglo doci do produzenja ugovora jer Covic to nije oprostio Radonjicu i zbog toga je maltene prodao celu ekipu da bi isplatio dugovanja. Cak je prodao i igraca iz FMP-a u Makabi. Polemika se vodi oko igraca koji su napystili Zvezdu i presli u Partizan. Zvezdini rukovodioci tvrde da ih je Partizan otimao a ti sami igraci tvrde da su Zvezdu napustli zbog losih medjusobnih odnosa. Pa nije valjda Partizan nagovorio Dragana Dzajica da udari Nebojsu Covica. Jedan gospodin covek Dzajic vise nije mogao da izdrzi ponasanje Covica i udario ga je. Kada je taj Covic uspeo da iznervira Dzajica, sta je ostyalo za Radonjica. Nikada se Radonjic nece vratiti u Zvezdu dok je nanjenom celu Covic.Pozdrav.

Noriega

pre 3 godine

Ne mogu da žive od plate u KSS? Tolike klubove promenio i ugovore potpisao i sad živi od plate? Nešto tu ne štima - ili Dejan malo laže ili je toliko nesposoban da je sve sprcao i sad čeka 1. u mesecu, ni jedno ni drugo mu ne idu u prilog.

Spanija-hrvatska 6:0

pre 3 godine

Zvezda je bila u finansijskim problemima pa Klea nije zadržala. Milka smo oterali jer nam je dolazio još bolji, Piksi, a košarka je posebna priča, tu ste uz pomoć vlasti otimali šta ste hteli.
(King, 03. maj 2020 12:33)

Da, da, da....i onda je mrmot savio foliju od cokolade.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Postovani Cinik, sve te izjave Radonjica i Covica ne govore da je Dejo oteran iz Zvezde jer nije. Covek prosto nije produzio ugovor i to je to. I sam je to vise puta rekao da se umorio i da je hteo novi izazov u karijeri. Ja ne znam kako vi imate bilo kakvog obraza da pricate o muljanju sa drzavom. Pa samo ove godine vam je drzava oprostila 5 miliona eur duga. Dug pre Ostoje 7 miliona danas 2 miliona. Plus imate budzet od minimum 7 miliona eur. Kome i sta ste vi ikada platili. Vi pricate o placanju a toliko vas igraca tuzilo BAT-u. Smesno zaista. Porez nikada za vreme Danilovica niste platili ali eto, vi pricate o placanju i moralu.

ти си музичар?

pre 3 godine

Ukratko.Najbrze ruke na na ofanzivnom skoku ikad koje sam video,to je cudo kako je izludjivao na ofanzivnom skoku.Najbrze trcanje kontri i tranzita za taj gabarit..ostalo ispod proseka,za sut moze da se kaze i sram me pojede da kazem da sam kosarkas
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (boranija, 3. maj 2020 11:10)



Онда један Денис Родман нема појма о кошарци? Не знаш ти ништа и тачно, треба да те срамота. Дејан је био играчина. А у тиму се зна ко шутира.

bvb

pre 3 godine

U proslosti oficiri JNA dolazili po igrače, što i sami priznaju u poslednje vreme, onda dosao Mirko Marjanovic pa smo imali Tomasevica, Vidacica, Jovu Stanojevica, ponocne komisije, Vujanica, Luku Bogdanovica, Robertsa... Dovodilo se sve redom sto je valjalo po Srbiji, vracali reprezentativce u svoje redove bez problema jer krize za njih nikada nije ni bilo.

nz

pre 3 godine

Tako je Deki, treba da budeš ponosan što si bio deo te ekipe koja se godinama sklapala i stvarala, od mladih igrača, i taj rad i trud krunisala učešćem na F4 '98. Mi smo morali tako, ne kao neki što preko noći očerupaše BFC i Beobanku i napravili šampionski tim. Nismo isti, institucija nasuprot laži i licemerja.

Лаик

pre 3 godine

Као доказани Звездаш? Ти си све, само не доказани Звездаш. Не постоји та цена, за коју бих пристао да пређем на ту страну. У она времена када су се наслађивали и призивали гашење Звезде, ми смо пунили Маракану и Пионир, издржали све и сада упркос свему гледамо у свој клуб. Код нас љубав према Звезди, а код њих превасходно мржња према Звезди. Љубав према Партизану ту не постоји...

xxx

pre 3 godine

Od navijaca partizana ne mozes nista nista normalno da procitas osim ostrascenih komentara koji se nigde drugde ne mogu procitati
(Koja, 03. maj 2020 11:08). Ma vi ste svi liričari...

Nebojsa

pre 3 godine

Imas nesto sto se nosi u srcu i preko toga se ne prelazi. Ako si navijac C.Zvezde nece ti ni u snu pasti napamet da predjes u Partizan ili obrnuto. Nisi igrao u Grckoj pa iz Olimpijakosa presao u Paok, ili u Spaniji pa iz Reala predjes u Barselonu.
U Srbiji se to drugacije gleda i sa vecom paznjom. Nepostoji izgovor da je to bila dobra odluka, oskocna daska za nastavak karijere itd.
Pade mi napamet Radmanovic i Rakocevic i za njih je Partizan bio opasno zagrizao da ih dovede, nije uspeo u tome.
Jedan iz C.Zvezde presao u FMP-u, a drugi u Buducnost.

Parabola

pre 3 godine

Mi vase igrace neotimamo i nekupujemo velikim parama !
To je taj kompleks koji ce vas unistiti i nikad svoj mir necete naci.
Mi nismo hteli uzeti Mancea kad se nudio

Mi smo za vas nesto posebno i veliko , nedostizno .
(Tubic, 03. maj 2020 11:58)
Javlja se reporter iz trofejne sale KKCZ.

Gorki

pre 3 godine

Samo jedan od dokaza kako se posle raspada Jugislavije partizan besomucno forsirao od strane drzave na celu sa duom I.Dacic-M.Marjanovic.
"ucinivemo SVE da partizan STIGNE Zvezdu u titulama!!!!!"

Alex

pre 3 godine

Pa naravno. Nikada profesipoalni kosarkas nece reci kako je dobar potez jer je iz Partizana presao u zvezdanu. Nije prirodno. Zna se gde se postaje igrac. Ne kazem, i corava koka Bjelicu ubode, ali van toga - NULA.

neutralni felsh

pre 3 godine

“Problem” je što mogu proći još decenije i decenije, a vi nećete shvatiti razliku. Niko, ma koliko veliko ime bio, nije veći od Crvene zvezde i svako ko bi pokušao da bude veći od kluba našao se na izlaznim vratima. Sa druge strane, vi ste preletače dočekivali uvek raširenih ruku i davali im mnogo više nego sopstvenoj deci, pa i ne čudi što im je kod vas bilo lepo. Vi prosto ne znate da budete veliki klub, nemate taj DNK i zato vam jedino i ostaje podilaženje onima koji su iz ličnih interesa bili spremni da izdaju.
(Nikola, 03. maj 2020 13:49)


sto vam se nijedan igrac ne vrati pred kraj karijere, veliki klubu? zato sto zna sa kim ima posla.

Lapo

pre 3 godine

Dobro, ljudi, hajde malo batalite tu usku navijacku pricu. Ptevazidjeno je. Jesam bio klinac, ali ovo jeste bio dogadjaj tada, a opet dosta je to nekako normalnije izgledalo nego sto bi danas. Neka moja prva secanja za kosarku dopiru do one cuvene trojke Trifunovica sa pola terena. Kakav je to sok bio za nas navijace Partizana. Sjajne serije su to bile. Pa onda Partizan sa Lukovskim, Brkicem, Tomasevicem, Drobnjakom pravo niotkuda na F4 KES-a. Zvezda godinu dana ranije finale sa Mash Veronom i one sokatne zavrsnice. I sve to iz neponovljive Winston Yuba Lige, bez stranaca, sa finansijski daleko stabilnijim klubovima nego danas.
Bravo majstore. Svaka na mestu. Kao grobar ti kazem da je ta generacija Zvezde jedna od najgotivnijih.

bvb

pre 3 godine

Milion puta pokazao kakav je čovek pa i sad ovakvim izjavama. Uostalom, lepo kaze da se prodao jer je dobio mnogo vise para. Tako je i iz Partizana pobegao u Buducnost...

Gorki

pre 3 godine

....dobio sam ono što nisam mogao da dobijem u Zvezdi. Ne mislim samo na materijalno.
Da znaju grobari zasto su igraci isli kod njih. Da ne misle da su ljudi odlazili kod njih zbog ljubavi.

e

pre 3 godine

@PAOK
A sta Zvezda ima u Evropi?
Buducnost je igrala osminu finala i cetvrtfinale, bila jedini tim koji je uspeo da pobedi Panatinaikos u Evropi. Dok je Zvezda u to vreme bila najgori tim Evrope i zbog nje smo gubili mesta u EL. Pa Divac je dosao da ih spasava, da ostvare makar jednu pobedu ,kako ne bismo izgubili i poslednje mesto u EL. Inace, strucnjace, od Zvezde i Partizana nema sta da se uzme, sve su to igraci koje ste vi prethodno uzeli od nekoga, nego si ti licemer pa neces to da ukapiras.

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

Da je Milko lagao vasi navijaci bi ga pljuvali ali to nikada nisu uradili u to creme jer im je posteno relao zasto prelazi u Partizan.
(Cinik, 3. maj 2020 14:48)







:)))))
dostigao si poslednju fazu patološkog laganja - poverovao si sebi samom!

pre nego što su mediji bilo šta i nagovestili, cela marakana peva:
idi, milko, ko te j..., može zvezda i bez tebe!
a ti bi, lumenu, da objasniš kako je to, u stvari, bila suptilna ljubavna pesma?!

Sani Kroket

pre 3 godine

@king
Milka ste oterali??? ko si bre ti da nekog teras??? kolko si ti golova dao i sta si uradio,pa si ti neka velicina da nekoga teras??? Ne govoris istinu, a kad vidim takve kao ti, nije ni cudo sto toliko prelaze kod grobara!
Ovo ti kaze bivsi igrac zvezde! Cisto ako se pitas ko sam ja da tebi ovo pricam!

?

pre 3 godine

više sreće nego pameti...igrao je bolje u Zvezdi, nego su ga baš gurali u drugom delu karijere, a bio je član najjače generacije, koji nikada ne bi igrao, da se npr. ja pitam...da ima takva statistika, njegov procenat šuta je na ziceru bio manji od 50%...pogledajte snimke utakmica, pa se sami uverite...

Recikllirane limenke - Idea

pre 3 godine

(bvb, 3. maj 2020 17:59)
Tipična si potvrda ispravnosti izreke da je ponekad bolje ćutati, da ne vide svi ostali koliko si pglu. A ti to pokazuješ za sve pare. Nastavi da se trudiš, tvoj život ni nema drugi smisao.

bvb

pre 3 godine

@Cinik, 03. maj 2020 12:46)
Ma jadni oni, izigrao ih neko, eto bas sve njih u Zvezdi ali je KKP porpdica bla bla truc truc cadovi ljubavi pa onda dodje BAT, kuc kuc, ovde Vujošević ocu svojih 600k evra... Ili Klobucar sa 200k itd itd... Pravite se vecito blesavi dok vas ne tuze pa vidimo koliko zapravo ispunjavate te vase obaveze.

Аспера

pre 3 godine

Dobro, ljudi, hajde malo batalite tu usku navijacku pricu. Ptevazidjeno je. Jesam bio klinac, ali ovo jeste bio dogadjaj tada, a opet dosta je to nekako normalnije izgledalo nego sto bi danas. Neka moja prva secanja za kosarku dopiru do one cuvene trojke Trifunovica sa pola terena. Kakav je to sok bio za nas navijace Partizana. Sjajne serije su to bile. Pa onda Partizan sa Lukovskim, Brkicem, Tomasevicem, Drobnjakom pravo niotkuda na F4 KES-a. Zvezda godinu dana ranije finale sa Mash Veronom i one sokatne zavrsnice. I sve to iz neponovljive Winston Yuba Lige, bez stranaca, sa finansijski daleko stabilnijim klubovima nego danas. 
Bravo majstore. Svaka na mestu. Kao grobar ti kazem da je ta generacija Zvezde jedna od najgotivnijih.
(Lapo, 03. maj 2020 13:58)

Takav strucnjak bi trebao znati da je poslednji KES bio 1990 /1991. i da je Partizan prvi osvajac u novom ligaskom formatu. Tako da KES nikako nije bio igran u eri Tomasevica, Brkica, Lukovskog...

KliftonToni

pre 3 godine

Postovani " Gossa placa Zeljko", Partizanu je ove godine od strane drzave dato omo 7,5 miliona Eura i to je zvanican podatak Evrolige i tu nista nije sporno. Nije sporno ni da je Zvezdin budzet oko 10 miliona Eura iako Covic tvrdi nesto drugo.
(Cinik, 3. maj 2020 17:38)

Званичан податак УЛЕБ је да Партизан има осми буџет у Еврокупу од 9.4 милиона евра, а да Звезда има најмањи буџет Евролиги са 9.2 милиона евра. То значи да друголигаш има 200.000 евра већи буџет од прволигаша. То значи да је, осим што су вам наши пензионери (како сте ви то говорили здушно овде) обезбедили 9.4 милиона за играње друге европске лиге, волшебно нестао дуг за порез ка држави од пар милиона евра, дуг ка банкама од пар милион евра и дуг ка бившим играчима и тренерима бар милион евра. Дакле питање је само да ли је у ККП упумпано 10 милиона и опроштено још десет или је упумпано свих двадесет ове године....остало што си писао нисам ни читао...човек који напише 7 милиона KKП a 10 ЦЗ а зна праве цифре је...

Aleksa

pre 3 godine

Д.Томашевић је те године изјавио: "прелазим у Партизан да бих се изборио за место у репрезентацији"

Центар првака државе прелази у другопласирани тим да би се изборио за место у репрезентацији? Мени то звучи (мада сам ја мало острашћен) као да је уцењен - или пређи или нема ништа од репрезентације. Не видим другу опцију зашто би се Томашевић у Партизану изборио за место у репрезентацији а не би у Звезди? Посебно што је Партизан те године испао у првом колу ако се не варам....

zvezdan

pre 3 godine

zvezda je veliki klub zna ona ko je los takve i skartiramo koji ce nam.... A ovi sto ne mogu da im pomenem ime secam se na jna derbi igraci izlaze na teren ja gledam i ne verujem ceo stadion gleda zvezdine igrace na zagrevanju a oni domacini, time je sve receno hehe mali klub bio i ostao.

ACM

pre 3 godine

Д.Томашевић је те године изјавио: "прелазим у Партизан да бих се изборио за место у репрезентацији"

Центар првака државе прелази у другопласирани тим да би се изборио за место у репрезентацији? Мени то звучи (мада сам ја мало острашћен) као да је уцењен - или пређи или нема ништа од репрезентације. Не видим другу опцију зашто би се Томашевић у Партизану изборио за место у репрезентацији а не би у Звезди? Посебно што је Партизан те године испао у првом колу ако се не варам....
(Aleksa, 4. maj 2020 08:48)
Imenjače pročitaj moj komentar na ovoj vesti ko je bio prvak koje godine! Ponavljam, 1995. titulu je osvojio Partizan, pa je tog leta kad smo i osvojili evropsko prvenstvo Tomašević prešao u Partizan koji je kasnije te godine uistinu ispao od Benfike u prvom kolu!

Monden

pre 3 godine

1997. sam bio u košarkaškom kampu u Brzeću. Dejan Tomašević je bio gost tog kampa. Došao je da promoviše kamp i da nama, koji smo trenirali, da primer kako treba raditi i razmišljati da bi se postao vrhunski košarkaš. Ali, onako nadmen, ciničan i uvek željan pažnje, uzeo je loptu pred svima nama i zakucao ju je u koš. Deca su se, uglavnom, oduševila, aplaudirala, a on se kočoperio kao da je osvojio Evroligu. Kad se euforija smirila, jedan klinac iz gomile je rekao - Super si. Hajde sad ubodi slobodno bacanje.

Mirko

pre 3 godine

Na kilometar se vidi da s likom nešto nije u redu. A ova priča daje i potvrdu tome.
Ne bih da baš tačno kažem šta mislim o njemu.
Očigledno da ga je sve ovo kvalifikovalo za funkcionera.

Onda je dobro što smo pukli.
Valjda će neko razmisliti sledeći put koga će staviti za funkcionera.

Dejan CZ

pre 3 godine

Prelazak iz Zvezde u partizan znacio mi je mnogo ne samo u materijalnom smislu...Dalje nema potrebe obrazlagati...Trebalo bi oformiti skupstinsku komisiju da preispita koliko novaca je pojela ta rupa bez dna od svog nastanka.Naravno da bi to pitanje glatko bilo odbijeno jer drzavno mezimce ne potpada pod zakonske okvire.Novac za partizan ide pod oznakom...strogo.pov.

Jesenja magla

pre 3 godine

Čekaj malo Dejane, zar ti nisi otet od ljudi iz Partizana?! Zvezdaska javnost nas već godinama bombarduje urbanom legendom o tvojoj otmici kad ono svojevoljno si došao i jos kažeš da ti je to najbolji potez u karijeri.

Koja

pre 3 godine

Svima je to bio najbolji potez karijere. CZ kao klub je poput masona, ne možeš napredovati ako nisi u dilu
(Oblakoder, 03. maj 2020 11:00)

Od navijaca partizana ne mozes nista nista normalno da procitas osim ostrascenih komentara koji se nigde drugde ne mogu procitati

Moja krsna slava-Sveti Nolan Smit

pre 3 godine

Pravi covek u pravo vreme na pravom mestu.Potpuno zasluzuje da bude u ovoj vlasti koja ce jednog dana odgovarati.

Sneška

pre 3 godine

Koliko, ustvari, ovaj čovek ne pripada Zvezdi. Smešno zvuči, ali se nekako ne uklapa. Uporedite Sašu Obradovića i Dejana Tomaševića. Nisam siguran ni da je grobarima u srcima. Sve jasno.

Goran

pre 3 godine

Partizan je tih godina uzimao sve sta je hteo,bili su na drzavnim jaslima a lmali su i druge metode pritisaka,tako da nije bili oces neces vec moras.

Tubic

pre 3 godine

Mi vase igrace neotimamo i nekupujemo velikim parama !
To je taj kompleks koji ce vas unistiti i nikad svoj mir necete naci.
Mi nismo hteli uzeti Mancea kad se nudio

Mi smo za vas nesto posebno i veliko , nedostizno .

optimus

pre 3 godine

Dejan CZ@ kolika god to bila rupa, Vi ste crna rupa u vasioni koja usisava svaki dinar. Ej, navijac kluba kome je preko noci otpisan dug, promenjeno ime, prica o postenju. Sramota.

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 3 godine

kk Partizan je mnogo veći klub od kk Zvezda ili Fmp ili vec kako se zove,tako da je hteo da napreduje u karijeri,lepo objasnio covek,ne znam panteri sta vam tu nije jasno vise

Nikola

pre 3 godine

Za mene nije problem sto su Milko Djurovski ( zbog stana), Tomasevic ( zbog para i kerijere), Vujanic zbog karijere i para, Moka Slavnic igrali u Partizanu. Normalno je da su gledali karijeru i novac. Problem je sto svi oni kazu da su dolaskom u Partizan videli drgaciji nacin ophodjenja Partizana prema igracima i svojim legendama. Moka Slavnic je u emisiji " Goli zivot" naveo da bi mu najveca greska bila da nije dosao u Partizan jer je tak onda video kako izgleda lojalnost, pomaganje i dobri odnosi u klubu. Sam Milko Djurovski je rekao da je veliki zvezdas a da je u Partizan presao zbog stana jer su ga Dzajic i Cvetkovic izigrali za stan koji su mu obecali a da je Partizan obecanje odrzao. Vujanic je sam rekao da su odnosi u Zvezdi bili katastrofalni i da je zog karijere presao u Partizan Da Zvezda vredi kao klub u ljudskom smislu pa valjda bi Moka, Milko, Tomasevic, Vujanic dolazili na vase utakmice. Pa sam taj Radonjic je najuren iz Zvezde u onom momentu kada je javno rekao da Covic od januara nije isplatio plate igracima pa je morao da celu ekipu proda da isplati plate. Koji od tih igraca je prihvatio da ponovo dodje u Zvezdu sem Dzenkinsa? Sto vam se ne vrati Nedovic kao veliki igrac? Nece jer ste ga unakazili kao igraca za tri godine. Nije problem u Partizanu jer on sve sto obeca i ispuni vec u Zvezdi koja je toliko nemoralna i licemerna pa za svaku svoju gresku krivi Partizan. Toliki novac da se da nekome da bi bio 14 na tabeli je suludo. Prst na celo zvezdasi i tisina.
(Cinik, 03. maj 2020 12:46) “Problem” je što mogu proći još decenije i decenije, a vi nećete shvatiti razliku. Niko, ma koliko veliko ime bio, nije veći od Crvene zvezde i svako ko bi pokušao da bude veći od kluba našao se na izlaznim vratima. Sa druge strane, vi ste preletače dočekivali uvek raširenih ruku i davali im mnogo više nego sopstvenoj deci, pa i ne čudi što im je kod vas bilo lepo. Vi prosto ne znate da budete veliki klub, nemate taj DNK i zato vam jedino i ostaje podilaženje onima koji su iz ličnih interesa bili spremni da izdaju.

bvb

pre 3 godine

U proslosti oficiri JNA dolazili po igrače, što i sami priznaju u poslednje vreme, onda dosao Mirko Marjanovic pa smo imali Tomasevica, Vidacica, Jovu Stanojevica, ponocne komisije, Vujanica, Luku Bogdanovica, Robertsa... Dovodilo se sve redom sto je valjalo po Srbiji, vracali reprezentativce u svoje redove bez problema jer krize za njih nikada nije ni bilo.

Cinik

pre 3 godine

Za mene nije problem sto su Milko Djurovski ( zbog stana), Tomasevic ( zbog para i kerijere), Vujanic zbog karijere i para, Moka Slavnic igrali u Partizanu. Normalno je da su gledali karijeru i novac. Problem je sto svi oni kazu da su dolaskom u Partizan videli drgaciji nacin ophodjenja Partizana prema igracima i svojim legendama. Moka Slavnic je u emisiji " Goli zivot" naveo da bi mu najveca greska bila da nije dosao u Partizan jer je tak onda video kako izgleda lojalnost, pomaganje i dobri odnosi u klubu. Sam Milko Djurovski je rekao da je veliki zvezdas a da je u Partizan presao zbog stana jer su ga Dzajic i Cvetkovic izigrali za stan koji su mu obecali a da je Partizan obecanje odrzao. Vujanic je sam rekao da su odnosi u Zvezdi bili katastrofalni i da je zog karijere presao u Partizan Da Zvezda vredi kao klub u ljudskom smislu pa valjda bi Moka, Milko, Tomasevic, Vujanic dolazili na vase utakmice. Pa sam taj Radonjic je najuren iz Zvezde u onom momentu kada je javno rekao da Covic od januara nije isplatio plate igracima pa je morao da celu ekipu proda da isplati plate. Koji od tih igraca je prihvatio da ponovo dodje u Zvezdu sem Dzenkinsa? Sto vam se ne vrati Nedovic kao veliki igrac? Nece jer ste ga unakazili kao igraca za tri godine. Nije problem u Partizanu jer on sve sto obeca i ispuni vec u Zvezdi koja je toliko nemoralna i licemerna pa za svaku svoju gresku krivi Partizan. Toliki novac da se da nekome da bi bio 14 na tabeli je suludo. Prst na celo zvezdasi i tisina.

Panter limenoga mozga

pre 3 godine

Nemoj im Tomaševiću i ti stajati na muku kad i onako pate od krize identiteta i košarkaških legendi..A i ovo nije ništa novo, opšte je poznato da je svakom igraču nekadašnje zvezde tj sadašanjeg fmp san i želja da jednog dana zaigra za Partizan, što je i prorodno, svako teži da napreduje i igra za bolji klub.

Slobodan

pre 3 godine

Nisi ostavio trag nigde, evo ovih dana su navijaci glasali za najbolje ekipe svih vremena a tebe niko ne spomenu ni u desetoj ekipi ...
Mozda su te kao Srbina dozivljavali kao stranca obzirom odakle si dosao, na kraju krajeva znas kako kazu "ako su u Turcina ruke krvave do lakata poturici su krvave do ramena" ...
Neka si ti nama ziv i zdrav ...

podgorica_fkczv

pre 3 godine

Toliko o tebi kao čovjeku i ljudskoj veličini.
Tada kad si prešao ti si Tomaševiću pokazao ko si i što si, a sad ovom izjavim i potvrdio isto to...
Živjela Zvezda!

Cinik

pre 3 godine

Postovani " Gossa placa Zeljko", nije Milko Djurovski ucenjvao Zvezdu za stan vec je u januaru trazio stan jer je imao zenu i dete a bio je postanar. Dzajic i Cvetkovic su mu obecali stan u junu mesecu akada je dosao jun i kada ih je putao za stan odveli su ga na Novi Beograd i pokazali livadu gde ce stanovi da se grade. Tek onda kada je video da je izigran presao je u Partizan Procitaj njegov intervju i vidi da li su ga D?ajic i Cvetkovic demantovali. Da je Milko lagao vasi navijaci bi ga pljuvali ali to nikada nisu uradili u to creme jer im je posteno relao zasto prelazi u Partizan. Kica ne dolazi na utakmice Partizana jer je konzul u Italiji ali dolazi na proslave, pogledaj prosle godine. Dusko Vujosevic je bio ljut na Partizan jer je mislio da nece biti isplacen ali je sada sam rekao da se dogovor pistuje i da je ostalo jos malo da se isplati. Da je drugacije ne bi prosle godine pizvap Partizan na turnir u Klux u Rumuniji. Kada se radi o Dejanu Radonjicu pigledaj njegov govor na konferenciji za novinare kada je napao Nebojsu Covica zbog neplacanja a zatim intervju Covica gde je naveo da Radonjic naneo veliku stetu Zve?di sa tom izjavom zbog cega je Zvezda morala da rasproda ekipu da bi platila dugove. Sve ima CRNO na BELO samo ako hoces da citas. Treba drzati rec kada nesto obecas i kada si duzan a ne da preko drzave pravis UPPR i skrivad dugove. Moral to je Partizan, muljanje, lazi, neistine to je Zvezda.

King

pre 3 godine

To kaže i Kleo. I Milko Đurovski. I Miloš Vujanić. I ovaj, i onaj...
(Grobarchina, 03. maj 2020 11:30)

Zvezda je bila u finansijskim problemima pa Klea nije zadržala. Milka smo oterali jer nam je dolazio još bolji, Piksi, a košarka je posebna priča, tu ste uz pomoć vlasti otimali šta ste hteli.

Spanija-hrvatska 6:0

pre 3 godine

Zvezda je bila u finansijskim problemima pa Klea nije zadržala. Milka smo oterali jer nam je dolazio još bolji, Piksi, a košarka je posebna priča, tu ste uz pomoć vlasti otimali šta ste hteli.
(King, 03. maj 2020 12:33)

Da, da, da....i onda je mrmot savio foliju od cokolade.

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Postovani Cinik, sve te izjave Radonjica i Covica ne govore da je Dejo oteran iz Zvezde jer nije. Covek prosto nije produzio ugovor i to je to. I sam je to vise puta rekao da se umorio i da je hteo novi izazov u karijeri. Ja ne znam kako vi imate bilo kakvog obraza da pricate o muljanju sa drzavom. Pa samo ove godine vam je drzava oprostila 5 miliona eur duga. Dug pre Ostoje 7 miliona danas 2 miliona. Plus imate budzet od minimum 7 miliona eur. Kome i sta ste vi ikada platili. Vi pricate o placanju a toliko vas igraca tuzilo BAT-u. Smesno zaista. Porez nikada za vreme Danilovica niste platili ali eto, vi pricate o placanju i moralu.

Галатасарајево

pre 3 godine

(Moja krsna slava-Sveti Nolan Smit, 03. maj 2020 10:59)

Коме одговарати!? Теби неће сигурно.. Кад нису досадашњи Тадићи, Николићи, Лабуси, Динкићи, неће ни овај.. У сваком случају, добар потез направио у каријери, уствари најбољи!

Dejan CZ

pre 3 godine

Sto se novca tice kako je to sve izlagalo samo radi poredjenja...Dok je partizan igrao EL imao je status u nasem prvenstvu poput Makabija.Sve sto su smatrali da im treba bez problema su dovodili u svoj klub.Zvezda nije mogla nicim da se odupre jer nije bila povlascena,pa otud i prelasci poput Tomasevica,Vujanica...Luke Bogdanovica koga Zvezda nije htela da pusti ali vec sutradan Bogdanovic zaduzio partizanov dres.Apsolutna samovolja jednog kluba sa poledjinom crne ruke.Druga stvar Zvezdi se spocitavaju stranci koje je dovodi za EL a iz razloga sto nema ulogu da kupi po Srbiji sta hoce uz ponude igracima koje ne mogu da se odbiju.Da se vratimo na period partizana u EL...sta mislite koliko bi sad Zvezdu kostalo da vrati Jovica,Kalinica dovede Teodosica...nema klub tih para,a partizan je u svoje redove vracao tada reprezentativce koji su po Evropi skupljali novac ali im se isplacivalo vise u partizanu...na vrhuncu svoje karijere dolazili iz inostranih klubova Beric,Scepanovic,Vujanic koji se ponovo vratio iz inostranstva i svi ti igraci nosili partizan jer su bili u vrhuncu forme.
Zamislite Zvezdu da je uzela Bogdanovica i partizanu i Fenerbahceu...U to vreme partizan lagano dolazio do takvih igraca bez obzira u kom klubu nase lige igrali.Novac nikad nije bio problem.Taj klub jedino sto zasluzuje je lustracija da bi pravda bila namirena,tacka je nedovoljna.

Лаик

pre 3 godine

Као доказани Звездаш? Ти си све, само не доказани Звездаш. Не постоји та цена, за коју бих пристао да пређем на ту страну. У она времена када су се наслађивали и призивали гашење Звезде, ми смо пунили Маракану и Пионир, издржали све и сада упркос свему гледамо у свој клуб. Код нас љубав према Звезди, а код њих превасходно мржња према Звезди. Љубав према Партизану ту не постоји...

Gossa placa Zeljko

pre 3 godine

Cinik, kao prvo zapitaj se zasto Kica i Praja ne dolaze na utakmice Partizana. Onda se zapitaj zasto Vujosevic ne dolazi na utakmice Partizana. Dejan Radonjic nije najuren iz Zvezde, vec je odbio da produzi ugovor. Tog leta Dejan Radonjic je bio u USA na usavrsavanju, Zvezda je cekala njegov odgovor i na kraju je bio negativan. Sam Dejan Radonjic je pre par dana izjavio da je prirodno da se vrati u Zvezdu. Takodje, Djurovski je ucenjivao Zvezdu sa tim stanom i zato je najuren iz iste. Dzaja i Cvele su time oslobodili mesto za Piksija jer im Djurovski nije ni trebao. Za razliku od Milka, Bosko je ceo zivot ostao uz Zvezdu i sada je tu.

afrogipsy

pre 3 godine

Bio je veoma koristan igrac, ali uvek mi je izgledao, ponasao se i radovao se kao neka sisica. Direktan krivac za ispadanje na Olipijadi 2004. Uvlakac.

kiza D

pre 3 godine

Није баш тако..ниси могао да трпиш “понашање” Неше..а ниси ни много играо у Звезди.

bvb

pre 3 godine

@Cinik, 03. maj 2020 12:46)
Ma jadni oni, izigrao ih neko, eto bas sve njih u Zvezdi ali je KKP porpdica bla bla truc truc cadovi ljubavi pa onda dodje BAT, kuc kuc, ovde Vujošević ocu svojih 600k evra... Ili Klobucar sa 200k itd itd... Pravite se vecito blesavi dok vas ne tuze pa vidimo koliko zapravo ispunjavate te vase obaveze.

xxx

pre 3 godine

Od navijaca partizana ne mozes nista nista normalno da procitas osim ostrascenih komentara koji se nigde drugde ne mogu procitati
(Koja, 03. maj 2020 11:08). Ma vi ste svi liričari...

Gorki

pre 3 godine

Samo jedan od dokaza kako se posle raspada Jugislavije partizan besomucno forsirao od strane drzave na celu sa duom I.Dacic-M.Marjanovic.
"ucinivemo SVE da partizan STIGNE Zvezdu u titulama!!!!!"

Superoperater

pre 3 godine

Slažem se sa njim i dodao bih da ne postoji igrač na ovim prostorima koji je toliko vređan od strane navijača kao on, prvo su ga zvezdaši vređali kada je prešao u partizan, a onda partizanovci kada je prešao u budućnost, to su bile salve vređanja, da mi ga je bilo žao, kao igrača i kao čoveka!

ти си музичар?

pre 3 godine

Ukratko.Najbrze ruke na na ofanzivnom skoku ikad koje sam video,to je cudo kako je izludjivao na ofanzivnom skoku.Najbrze trcanje kontri i tranzita za taj gabarit..ostalo ispod proseka,za sut moze da se kaze i sram me pojede da kazem da sam kosarkas
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (boranija, 3. maj 2020 11:10)



Онда један Денис Родман нема појма о кошарци? Не знаш ти ништа и тачно, треба да те срамота. Дејан је био играчина. А у тиму се зна ко шутира.

aleksa

pre 3 godine

Prelazak iz Zvezde u partizan znacio mi je mnogo ne samo u materijalnom smislu...Dalje nema potrebe obrazlagati...Trebalo bi oformiti skupstinsku komisiju da preispita koliko novaca je pojela ta rupa bez dna od svog nastanka.Naravno da bi to pitanje glatko bilo odbijeno jer drzavno mezimce ne potpada pod zakonske okvire.Novac za partizan ide pod oznakom...strogo.pov.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan CZ, 3. maj 2020 11:31)

Slazem se potpuno... da se ista komisija bavi i Zikom Paukom, malim covekom sa velikom torbom, projektom evropska zvezda, otpisivanjem duga od 15 miliona evra, izvrdavanjem zakona sa promenom imena i sa jos puno toga... Moze?

Gorki

pre 3 godine

....dobio sam ono što nisam mogao da dobijem u Zvezdi. Ne mislim samo na materijalno.
Da znaju grobari zasto su igraci isli kod njih. Da ne misle da su ljudi odlazili kod njih zbog ljubavi.

Djido

pre 3 godine

Covek nije vredan komentara. Zvezda je bila u mnogo goroj situaciji pa njena deca nisu presla u Partizan. Naprimer Radmanovic, Dragicevic, Rakocevic...

Alex

pre 3 godine

Pa naravno. Nikada profesipoalni kosarkas nece reci kako je dobar potez jer je iz Partizana presao u zvezdanu. Nije prirodno. Zna se gde se postaje igrac. Ne kazem, i corava koka Bjelicu ubode, ali van toga - NULA.

Тајни детектив Ђидо Мова

pre 3 godine

Nikad mi nece biti jasni mladi igraci,idi gde ti se nudi prilika da se razvijes kao igrac da li to bila Zvezda ili Partizan nije bitno,ostavis po strani navijacku opredeljenost,mnogi nisu dobili pravu sansu da iskazu pun potencijal bas zato sto su cekali sansu u ova dva kluba,pozavrsavali karijere zbog tih gluposti,Spartak iz Subotice nekad je bio rasadnik talenata,u najgorem slucaju tamo se islo na usavrsavanje pa vracanje nazad,danas toga nema.. bojim se zavrsicemo reprezentativno kao i u vaterpolu,nema lige,nema klubova,nema infrastrukture,nema valjanih zakona da mlade igrace zadrzi u ligi do odredjenih godina,klinci nam odlaze vec sa 14,15 godina,nisu simpatiju imali valjanu u zivotu a kamoli nesto drugo da znaju o zivotu,nazalost braco bicemo svedoci u svakom sportu onoga sto se desilo rukometu,a bili sila.

NRC

pre 3 godine

Po nekom nepisanom pravilu, sto je zemlja ili grad siromasnija/i tu je veci greh prelazak u tabor velikog (kod nas vecitog) rivala. Nadam se da ce u sto skorijoj buducnosti ljudi imati drugaciji pristup i blazi stav. Jer je sport prvenstveno biznis, hteli mi to da priznamo ili ne... A i kultuno je bit toleran, a ne divljak.

e

pre 3 godine

@PAOK
A sta Zvezda ima u Evropi?
Buducnost je igrala osminu finala i cetvrtfinale, bila jedini tim koji je uspeo da pobedi Panatinaikos u Evropi. Dok je Zvezda u to vreme bila najgori tim Evrope i zbog nje smo gubili mesta u EL. Pa Divac je dosao da ih spasava, da ostvare makar jednu pobedu ,kako ne bismo izgubili i poslednje mesto u EL. Inace, strucnjace, od Zvezde i Partizana nema sta da se uzme, sve su to igraci koje ste vi prethodno uzeli od nekoga, nego si ti licemer pa neces to da ukapiras.

zdravkogf

pre 3 godine

Bravo Tomaševiću sad se vidi kod nas Srba kako brzom sto pjiunemo mi brzom polizemo. Posto imam njegov ceo intervjuu u aferi i jos nekim novinama kako je tad pogrešio stoje preso iz zvezde u partizan i da je sad ona situacija da to nebi uradio za zivu glavu. Pa kako te nije stid da tako izjaviš kad te je zvezda gajila od pionira i kad te stvorila igraca tisi digo sidro i otiso kao savršen igrac u naj jiuci tabor. Ali vidim da je tebi samo stalo do para)Vidim po tvojoj Prici daje tebi i tada zabolelo uvo i za partizanom jer tije Mitrović i barovic ponudili veliku lovu.Zasto ovo kazem a to zato sto nigde ne spominjes zvezdu pa ni partizan da te vezu uspomene za ta dva kluba nego samo za buducnost ala lti vera za vako otkrivanje tvog obraza nek ti sluzi cast na izjavu pre skoro godinu dana i sada sad se vidi da nisi nikakav sportista sa ponasanjem da si covek sa dva lica. Ako sam te dosad cenio kao legendu zvezde i partizana osad si za mene nista obican igrac koji izdo svoju zvezdu a ujedno si sa svojom izjavom ponizio i partizan i njihove navijace.Pozdrav

bvb

pre 3 godine

Milion puta pokazao kakav je čovek pa i sad ovakvim izjavama. Uostalom, lepo kaze da se prodao jer je dobio mnogo vise para. Tako je i iz Partizana pobegao u Buducnost...

mladići borovi, devojke jele

pre 3 godine

Da je Milko lagao vasi navijaci bi ga pljuvali ali to nikada nisu uradili u to creme jer im je posteno relao zasto prelazi u Partizan.
(Cinik, 3. maj 2020 14:48)







:)))))
dostigao si poslednju fazu patološkog laganja - poverovao si sebi samom!

pre nego što su mediji bilo šta i nagovestili, cela marakana peva:
idi, milko, ko te j..., može zvezda i bez tebe!
a ti bi, lumenu, da objasniš kako je to, u stvari, bila suptilna ljubavna pesma?!

Petar Milakovic

pre 3 godine

samo nemoj ti da se praviš fer i korektan lik. Pokazao si se i kao loš vernik, mislio si da i tu sve možeš parama da kupiš

?

pre 3 godine

više sreće nego pameti...igrao je bolje u Zvezdi, nego su ga baš gurali u drugom delu karijere, a bio je član najjače generacije, koji nikada ne bi igrao, da se npr. ja pitam...da ima takva statistika, njegov procenat šuta je na ziceru bio manji od 50%...pogledajte snimke utakmica, pa se sami uverite...

Swift

pre 3 godine

otiso iz zvezde za pare pa iz part za pare. dovoljno o njemu.
(crni_redstar, 3. maj 2020 11:46
Covek je profesionalac od toga je ziveo. Ja mu nikad nisam zamerio sto je otisao u Buducnost i bilo me sramota sta su mu skandirali 2000 u finalu u Pioniru.Najbolje igre je pruzao u crno belom dresu.

Parabola

pre 3 godine

Mi vase igrace neotimamo i nekupujemo velikim parama !
To je taj kompleks koji ce vas unistiti i nikad svoj mir necete naci.
Mi nismo hteli uzeti Mancea kad se nudio

Mi smo za vas nesto posebno i veliko , nedostizno .
(Tubic, 03. maj 2020 11:58)
Javlja se reporter iz trofejne sale KKCZ.

Cinik

pre 3 godine

Postovani " Gossa placa Zeljko", Partizanu je ove godine od strane drzave dato omo 7,5 miliona Eura i to je zvanican podatak Evrolige i tu nista nije sporno. Nije sporno ni da je Zvezdin budzet oko 10 miliona Eura iako Covic tvrdi nesto drugo. Taj budzet je Partizanu dat jedno zbog izbora a drugo zato i sto medju ljudima iz SNA-a ima partizanovaca koji ukazali Predsedniku da ne moze samo Zvezdi da daje. Ali to je neka drga prica. Kada se radi o Radonjicu isti je digao glas oko placanja ne za sebe vec za igrace jer Covic igrace nije platio. Nakon toga nije ni moglo doci do produzenja ugovora jer Covic to nije oprostio Radonjicu i zbog toga je maltene prodao celu ekipu da bi isplatio dugovanja. Cak je prodao i igraca iz FMP-a u Makabi. Polemika se vodi oko igraca koji su napystili Zvezdu i presli u Partizan. Zvezdini rukovodioci tvrde da ih je Partizan otimao a ti sami igraci tvrde da su Zvezdu napustli zbog losih medjusobnih odnosa. Pa nije valjda Partizan nagovorio Dragana Dzajica da udari Nebojsu Covica. Jedan gospodin covek Dzajic vise nije mogao da izdrzi ponasanje Covica i udario ga je. Kada je taj Covic uspeo da iznervira Dzajica, sta je ostyalo za Radonjica. Nikada se Radonjic nece vratiti u Zvezdu dok je nanjenom celu Covic.Pozdrav.

zvezdan

pre 3 godine

zvezda je veliki klub zna ona ko je los takve i skartiramo koji ce nam.... A ovi sto ne mogu da im pomenem ime secam se na jna derbi igraci izlaze na teren ja gledam i ne verujem ceo stadion gleda zvezdine igrace na zagrevanju a oni domacini, time je sve receno hehe mali klub bio i ostao.

Noriega

pre 3 godine

Ne mogu da žive od plate u KSS? Tolike klubove promenio i ugovore potpisao i sad živi od plate? Nešto tu ne štima - ili Dejan malo laže ili je toliko nesposoban da je sve sprcao i sad čeka 1. u mesecu, ni jedno ni drugo mu ne idu u prilog.

aca

pre 3 godine

Nisi ostavio trag nigde, evo ovih dana su navijaci glasali za najbolje ekipe svih vremena a tebe niko ne spomenu ni u desetoj ekipi ...
Mozda su te kao Srbina dozivljavali kao stranca obzirom odakle si dosao, na kraju krajeva znas kako kazu "ako su u Turcina ruke krvave do lakata poturici su krvave do ramena" ...
Neka si ti nama ziv i zdrav ...
(Slobodan, 03. maj 2020 11:43)

mislim da covek nikad nije ni igrao aba ligu :-) Turci, poturice, krvave ruke.... au covece mislim da previse ozbiljno da ne kazem i tragicno dozivljavas sport :-)

Aleksa

pre 3 godine

Д.Томашевић је те године изјавио: "прелазим у Партизан да бих се изборио за место у репрезентацији"

Центар првака државе прелази у другопласирани тим да би се изборио за место у репрезентацији? Мени то звучи (мада сам ја мало острашћен) као да је уцењен - или пређи или нема ништа од репрезентације. Не видим другу опцију зашто би се Томашевић у Партизану изборио за место у репрезентацији а не би у Звезди? Посебно што је Партизан те године испао у првом колу ако се не варам....

Podgoricki

pre 3 godine

Kakva je bila Buducnost tih godina
na pleja - Pajovic, Radonjic,Rakocevic
bekovi- Scepanovic, Kuzmanovic, Brkic, Smiljanic, Vukcevic
pod kosem - Topic, Bulatovic, Tomasevic, Topalovic
prosli su tuda jos i Sasa Obradovic, Jerome James, Djuro Ostojic, pa u vatru gurnuti tinejdzeri Bojan Bakic, Blagota Sekulic, Balsa Radunovic, Sasa Pavlovic...
Dominacija od ekipe

Roki

pre 3 godine

Slobodan

Ma jok, nigde nije ostavio trag. Osvojio EL, ULEB kup, mvp EL, mvp finala ULEB kupa, 18 klupskih titula ( i to sa svakim timom za koji je igrao), 7 medalja sa reprezentacijom. Katastrofa od karijere. Pritom nije igrao ABA ligu za koju si se tako uhvatio. A da je igrao bio bi najdominantniji centar koji je igrao ( uz Milojevica).

Аспера

pre 3 godine

Dobro, ljudi, hajde malo batalite tu usku navijacku pricu. Ptevazidjeno je. Jesam bio klinac, ali ovo jeste bio dogadjaj tada, a opet dosta je to nekako normalnije izgledalo nego sto bi danas. Neka moja prva secanja za kosarku dopiru do one cuvene trojke Trifunovica sa pola terena. Kakav je to sok bio za nas navijace Partizana. Sjajne serije su to bile. Pa onda Partizan sa Lukovskim, Brkicem, Tomasevicem, Drobnjakom pravo niotkuda na F4 KES-a. Zvezda godinu dana ranije finale sa Mash Veronom i one sokatne zavrsnice. I sve to iz neponovljive Winston Yuba Lige, bez stranaca, sa finansijski daleko stabilnijim klubovima nego danas. 
Bravo majstore. Svaka na mestu. Kao grobar ti kazem da je ta generacija Zvezde jedna od najgotivnijih.
(Lapo, 03. maj 2020 13:58)

Takav strucnjak bi trebao znati da je poslednji KES bio 1990 /1991. i da je Partizan prvi osvajac u novom ligaskom formatu. Tako da KES nikako nije bio igran u eri Tomasevica, Brkica, Lukovskog...

KliftonToni

pre 3 godine

Postovani " Gossa placa Zeljko", Partizanu je ove godine od strane drzave dato omo 7,5 miliona Eura i to je zvanican podatak Evrolige i tu nista nije sporno. Nije sporno ni da je Zvezdin budzet oko 10 miliona Eura iako Covic tvrdi nesto drugo.
(Cinik, 3. maj 2020 17:38)

Званичан податак УЛЕБ је да Партизан има осми буџет у Еврокупу од 9.4 милиона евра, а да Звезда има најмањи буџет Евролиги са 9.2 милиона евра. То значи да друголигаш има 200.000 евра већи буџет од прволигаша. То значи да је, осим што су вам наши пензионери (како сте ви то говорили здушно овде) обезбедили 9.4 милиона за играње друге европске лиге, волшебно нестао дуг за порез ка држави од пар милиона евра, дуг ка банкама од пар милион евра и дуг ка бившим играчима и тренерима бар милион евра. Дакле питање је само да ли је у ККП упумпано 10 милиона и опроштено још десет или је упумпано свих двадесет ове године....остало што си писао нисам ни читао...човек који напише 7 милиона KKП a 10 ЦЗ а зна праве цифре је...

boranija

pre 3 godine

Ukratko.Najbrze ruke na na ofanzivnom skoku ikad koje sam video,to je cudo kako je izludjivao na ofanzivnom skoku.Najbrze trcanje kontri i tranzita za taj gabarit..ostalo ispod proseka,za sut moze da se kaze i sram me pojede da kazem da sam kosarkas

ACM

pre 3 godine

zvezda bila sampion dve godine a partizan igrao ligu sampiona? bice da je morko majranovic lepo iskesirao tomasevica
(bla, 3. maj 2020 11:30)
Jel si svestan šta si napisao? Koja LŠ u vreme sankcija? A '95 kad je Tomašević prešao Partizan je bio šampion, pre toga dve godine za redom Zvezda.

Nebojsa

pre 3 godine

Imas nesto sto se nosi u srcu i preko toga se ne prelazi. Ako si navijac C.Zvezde nece ti ni u snu pasti napamet da predjes u Partizan ili obrnuto. Nisi igrao u Grckoj pa iz Olimpijakosa presao u Paok, ili u Spaniji pa iz Reala predjes u Barselonu.
U Srbiji se to drugacije gleda i sa vecom paznjom. Nepostoji izgovor da je to bila dobra odluka, oskocna daska za nastavak karijere itd.
Pade mi napamet Radmanovic i Rakocevic i za njih je Partizan bio opasno zagrizao da ih dovede, nije uspeo u tome.
Jedan iz C.Zvezde presao u FMP-u, a drugi u Buducnost.

Sani Kroket

pre 3 godine

@king
Milka ste oterali??? ko si bre ti da nekog teras??? kolko si ti golova dao i sta si uradio,pa si ti neka velicina da nekoga teras??? Ne govoris istinu, a kad vidim takve kao ti, nije ni cudo sto toliko prelaze kod grobara!
Ovo ti kaze bivsi igrac zvezde! Cisto ako se pitas ko sam ja da tebi ovo pricam!

nz

pre 3 godine

Tako je Deki, treba da budeš ponosan što si bio deo te ekipe koja se godinama sklapala i stvarala, od mladih igrača, i taj rad i trud krunisala učešćem na F4 '98. Mi smo morali tako, ne kao neki što preko noći očerupaše BFC i Beobanku i napravili šampionski tim. Nismo isti, institucija nasuprot laži i licemerja.

neutralni felsh

pre 3 godine

“Problem” je što mogu proći još decenije i decenije, a vi nećete shvatiti razliku. Niko, ma koliko veliko ime bio, nije veći od Crvene zvezde i svako ko bi pokušao da bude veći od kluba našao se na izlaznim vratima. Sa druge strane, vi ste preletače dočekivali uvek raširenih ruku i davali im mnogo više nego sopstvenoj deci, pa i ne čudi što im je kod vas bilo lepo. Vi prosto ne znate da budete veliki klub, nemate taj DNK i zato vam jedino i ostaje podilaženje onima koji su iz ličnih interesa bili spremni da izdaju.
(Nikola, 03. maj 2020 13:49)


sto vam se nijedan igrac ne vrati pred kraj karijere, veliki klubu? zato sto zna sa kim ima posla.

luka

pre 3 godine

Stvarno nije imao pojma? Igrao je u zvezdi i bio prvak, predje u partizan i opet prvak, pa predje u
buducnost i pogadjate opet bude prvak drzave.

Recikllirane limenke - Idea

pre 3 godine

(bvb, 3. maj 2020 17:59)
Tipična si potvrda ispravnosti izreke da je ponekad bolje ćutati, da ne vide svi ostali koliko si pglu. A ti to pokazuješ za sve pare. Nastavi da se trudiš, tvoj život ni nema drugi smisao.

ACM

pre 3 godine

Д.Томашевић је те године изјавио: "прелазим у Партизан да бих се изборио за место у репрезентацији"

Центар првака државе прелази у другопласирани тим да би се изборио за место у репрезентацији? Мени то звучи (мада сам ја мало острашћен) као да је уцењен - или пређи или нема ништа од репрезентације. Не видим другу опцију зашто би се Томашевић у Партизану изборио за место у репрезентацији а не би у Звезди? Посебно што је Партизан те године испао у првом колу ако се не варам....
(Aleksa, 4. maj 2020 08:48)
Imenjače pročitaj moj komentar na ovoj vesti ko je bio prvak koje godine! Ponavljam, 1995. titulu je osvojio Partizan, pa je tog leta kad smo i osvojili evropsko prvenstvo Tomašević prešao u Partizan koji je kasnije te godine uistinu ispao od Benfike u prvom kolu!

Milan

pre 3 godine

A čime se sad bavi Tomašević kad zarađuje dovoljno? Meni je bar njegova porodična priča bila topla i zanimljiva.
BTW, da mogu da mu postavim jedno pitanje, to bi bilo: kako je moguće da čovek sa dobrim osećajem za šut, čak je šutirao i trojke u mladosti što je bila retkost za centre, vremenom nabacujući masu izgubi sposobnost da pogodi slobodno bacanje? U zrelim godinama ga je bilo zastrašujuće gledati kako poput DeAndrea Džordana promašuje slobodna bacanja.

milos

pre 3 godine

Dobro, ljudi, hajde malo batalite tu usku navijacku pricu. Ptevazidjeno je. Jesam bio klinac, ali ovo jeste bio dogadjaj tada, a opet dosta je to nekako normalnije izgledalo nego sto bi danas. Neka moja prva secanja za kosarku dopiru do one cuvene trojke Trifunovica sa pola terena. Kakav je to sok bio za nas navijace Partizana. Sjajne serije su to bile. Pa onda Partizan sa Lukovskim, Brkicem, Tomasevicem, Drobnjakom pravo niotkuda na F4 KES-a. Zvezda godinu dana ranije finale sa Mash Veronom i one sokatne zavrsnice. I sve to iz neponovljive Winston Yuba Lige, bez stranaca, sa finansijski daleko stabilnijim klubovima nego danas.

Lapo

pre 3 godine

Dobro, ljudi, hajde malo batalite tu usku navijacku pricu. Ptevazidjeno je. Jesam bio klinac, ali ovo jeste bio dogadjaj tada, a opet dosta je to nekako normalnije izgledalo nego sto bi danas. Neka moja prva secanja za kosarku dopiru do one cuvene trojke Trifunovica sa pola terena. Kakav je to sok bio za nas navijace Partizana. Sjajne serije su to bile. Pa onda Partizan sa Lukovskim, Brkicem, Tomasevicem, Drobnjakom pravo niotkuda na F4 KES-a. Zvezda godinu dana ranije finale sa Mash Veronom i one sokatne zavrsnice. I sve to iz neponovljive Winston Yuba Lige, bez stranaca, sa finansijski daleko stabilnijim klubovima nego danas.
Bravo majstore. Svaka na mestu. Kao grobar ti kazem da je ta generacija Zvezde jedna od najgotivnijih.

Monden

pre 3 godine

1997. sam bio u košarkaškom kampu u Brzeću. Dejan Tomašević je bio gost tog kampa. Došao je da promoviše kamp i da nama, koji smo trenirali, da primer kako treba raditi i razmišljati da bi se postao vrhunski košarkaš. Ali, onako nadmen, ciničan i uvek željan pažnje, uzeo je loptu pred svima nama i zakucao ju je u koš. Deca su se, uglavnom, oduševila, aplaudirala, a on se kočoperio kao da je osvojio Evroligu. Kad se euforija smirila, jedan klinac iz gomile je rekao - Super si. Hajde sad ubodi slobodno bacanje.

Mirko

pre 3 godine

Na kilometar se vidi da s likom nešto nije u redu. A ova priča daje i potvrdu tome.
Ne bih da baš tačno kažem šta mislim o njemu.
Očigledno da ga je sve ovo kvalifikovalo za funkcionera.

Onda je dobro što smo pukli.
Valjda će neko razmisliti sledeći put koga će staviti za funkcionera.