321
pre 3 godine
Covek nema u glavi i mrzi. To je cinjenica. Mora da pomene Novaka i uzeti od njega 500 hiljada? Kakve Novak veze ima sa nagradnim fondom? Neka kuka kod organizatora jer oni rasporedjuju nagrade.
Petak, 01.05.2020.
14:56
Bivši australijski teniser Sem Grot vidi drugačiji način da se pomogne slabije rangiranim teniserima.
pre 3 godine
Covek nema u glavi i mrzi. To je cinjenica. Mora da pomene Novaka i uzeti od njega 500 hiljada? Kakve Novak veze ima sa nagradnim fondom? Neka kuka kod organizatora jer oni rasporedjuju nagrade.
pre 3 godine
Kada bi uzeli Bil Gejtcu 100 milijardi dolara.Alo genije nije Novak trazio toliku nagradu vec organizator kako bi pre svega sebi obezbedio veci profit.Kada bi ti bio osvajac nekog turnira verovatno bi cutao za nagrade samo neces nikada biti u poziciji kao i vecina kriticara.
pre 4 godine
Novakovi navijači nikako da shvate da je ovim prijedlogom njihov miljenik pokušao da zadobije publiku i nižerangirane tenisere, međutim izgleda da su ga ovi što komentarišu njegov prijedlog pročitali i sada njega prozivaju.On se tome nije nadao i sada se potencijalna "Majka Tereza" našao u neobranom grožđu.
pre 4 godine
Novakovi navijači nikako da shvate da je ovim prijedlogom njihov miljenik pokušao da zadobije publiku i nižerangirane tenisere, međutim izgleda da su ga ovi što komentarišu njegov prijedlog pročitali i sada njega prozivaju.On se tome nije nadao i sada se potencijalna "Majka Tereza" našao u neobranom grožđu.
pre 4 godine
Čitao sam da su u posljednjih nekoliko godina, nagrade za eleiminisane u ranijoj fazi podignute u većem procentu, ali me je mrzelo da guglam koliko su zaista uvećane, jer i nije bitno za smisao mog teksta. Poenta je bila da tih 500000 otkinutih od Novaka, kad se podele, neće maltene ni malo pomoći eliminisanima u ranij fazi, jer sa uvecanim nagradama poenta je tim vidljivija. A opet kakvog ima smisla deliti novac da GS, onima koji i nisu učestvoval na istom. Tako da ta ideja o otkidanju pomenute sume od pobednika, skoro i da ne dotiče one ispod 150og mjesta. Dok su ovi u prvih sto ipak dobrano obezbedjeni.
pre 4 godine
Sto ne pustate moj odgovor komsiji Muameru, svaka vam cast „redakcijo“
pre 4 godine
Nolo je nakljukan
pre 4 godine
Milan_PT
Dakle, ipak nisi shvatio. Vidi, to sto si ti shvatio da pise i ono sto pise, su dve potpuno razlicite stvari. Mislim na oba komentara. Ocigledno je da u tvom nacinu razmisljanja postoji samo jedan pravac, a da svi drugi uglovi i smerovi nisu dostupni. Sve je jednosmerna ulica, a sada smo upravo dosli do slepe. Meni ne pada na pamet, da me uvuces u tu raspravu, na tvoj teren, nemam nista protiv toga, ali jednostavno, sada ne. Neki drugi put, kada tema bude nesto drugo, kada se usmerim na to, spusticu se na tvoj nivo i onda cemo razglabati. Sada, ako mozes shvati, ako ne mozes, onda izigravaj zrtvu.
pre 4 godine
Milan_PT
Da li stvarno ne razumes moj komentar ili se pravis da ne razumes?🤔 Po odgovoru mi se cini da stvarno nisi shvatio poentu onoga sto pise. Da ti dam drugu sansu, da lepo, stalozeno razmislis, pa onda odgovoris.
pre 4 godine
4 gren slem turnira za godinu puta 500.000 to je uvek bilo znaci 8.000.000.
pre 4 godine
Milan_PT
Da li stvarno ne razumes moj komentar ili se pravis da ne razumes?🤔 Po odgovoru mi se cini da stvarno nisi shvatio poentu onoga sto pise. Da ti dam drugu sansu, da lepo, stalozeno razmislis, pa onda odgovoris.
(Ne znam, 2. maj 2020 09:10)
Svaku Tvoju tvrdnju sam jednu po jednu analizirao i na nju odgovorio. A nisam morao. Ako Ti se nešto od toga ne sviđa, konkretno pitaj. Najlakše je sagovorniku reći "glup si, ništa te ne shvatam".
Nema potrebe da "mi daješ drugu šansu da Ti nešto objašnjavam", jer mi se čini da smo, na Tvoju inicijativu, davno se dogovorili da nećemo jedan drugog komentarisati.
Dakle, za svoje opsesije obrati se na drugu adresu. Prijatan praznik...
pre 4 godine
Prvo, on nije rezident u Australiji i iako plati
inicijalno 45% ima pravo na povraćaj odredjene sume poreza prema uslovima zemlje u kojoj stalno boravi. Da možda ne mislite da gradjani Australiji, koji zaradjuju preko AUS$180,000 plate svih 45% državi...
Oni koji zaradjuju najviše u Australiji ne plaćaju (procentualno) najviše poreza, ali ulazu u ekonomiji na druge nacine. Sve se plašim da Nole , a i ostali profesionalni sportisti plate porez po tabelama poreskih uprava u zemljama u kojima se takmiče i žive.
(Budimo realni, 2. maj 2020 04:03)
U totalnoj si zabludi što se tiče plaćanja poreza na zapadu. Najbogatiji uvek plate najviše i procentualno i u ukupnom iznosu.
To što je nerezident ništa ne olakšava plaćanje poreza, čak je i gore. Novak za te 3 nedelje koje provede u Australiji ima pravo na olakšice u smislu troškova stanovanja, ishrane, treniranja i sl., ali ne u celokupnom iznosu, već u jednom delu i do određenog limita. To mu se računa kao trošak neophodan za obavljanje njegove delatnosti. Da je rezident onda bi mogao 12 meseci da skuplja račune i da više smanji porez.
Uostalom, 45% u AU je jedan od manjih poreza, u Austriji bi mu uzeli više od pola, a ima država i sa porezom od 60%.
Ideja da australijski poreski sistem za nerezidente uzima u obzir poreske sisteme preko 200 drugih država je besmislena. Uzima u obzir samo za rezidente. Ako Australijanac zaradi 10 miliona u Srbiji, on će ovde da plati 2M poreza, a kad se vrati kući moraće da doplati još 2,5M.
pre 4 godine
Ako neko ne moze normalno da zivi od svojih prihoda to znaci da nije odabrao pravu profesiju. Drugim recima, nije on za taj posao i svaka novcana pomoc tu gubi smisao bez obzira da li se radi o sportisti, umetniku, zanatliji, knjizevniku, lekaru, ugostitelju, svesteniku, pravniku, inzenjeru, ekonomisti, trgovcu ili nekom drugom. Kad potrosi pare on ce nastaviti da zivi po starom. Takvim osobama treba pomoc strucnjaka da im pomogne da se prekvalifikuju i rade posao za koji su sposobni.
pre 4 godine
Milan_PT
Meni se cini da Hjiit vise ne igra, da je on trenutno selektor DK reprezentacije Australije. Koliko se meni cini, Hjuita nema na listi bar ne u prvih 100. Osim njega, jos neko je rekao istu stvar, samo sto je pominjao Congu, a Hjuit je pominjao Endija. Tim se isto ne slaze, rekao je svoje. Jos jedan teniser iz prvih 100. Ocigledno je da dosta njih ima nesto protiv, razlog nije vazan. Da nemaju, do sada bi se skupila odredjena svota. Ne bi se prepucavali preko drustvenih mreza i novina. Hoces li svakom ko izjavi da je protiv toga, sabirati i oduzimati nesto, kao sto si sada?
(Ne znam, 2. maj 2020 07:39)
1) U tekstu koji sam komentarisao pominjali su se Grot i Hjuit. Druge tekstove, gde se spominju Conga, Endi i Tim nisam komentarisao, pa mi nije jasno zašto ih uvlačiš u priču.
2) Nigde nisam ni rekao da je Hjuit aktivan igrač, jer vrlo dobro znam da se povukao pre 4 godine. Takođe mi nije jasno zašto je ta informacija bitna.
3) Ovo je prvi put da sam se javio u vezi sa kritikama Novakovog plana pomoći slabijim igračima. Nisam komentarisao ni prvu, Timovu izjavu, jer tu nema šta da se komentariše. Radi se o akciji koja je na dobrovoljnoj osnovi, tako da Timova volja mora da se poštuje, sviđala se ona nekom ili ne. Pare su njegove i on odlučuje šta će sa njima.
4) Po prvi put sam se javio kad je neko izrazio ideju da se samo Novak dodatno oporezuje. I Sofija Kenin je uzela preko 4M bruto, a tu su i razne dubl kombinacije. Niko drugi ni pomenut...
pre 4 godine
glupa fora. bolje neka drzava australija odrekne poreze na nagradno fond i taj novac nek ode sirotinjskim teniserima, za pozar od prosle godine ili u neke druge jumanitarne svrhe. djokovic je vec dao dve milje, srbiji i italiji.
pre 4 godine
Samo neka on osvaja, pa mu vi uzimajte koliko hoćete!
pre 4 godine
Milan_PT
Meni se cini da Hjiit vise ne igra, da je on trenutno selektor DK reprezentacije Australije. Koliko se meni cini, Hjuita nema na listi bar ne u prvih 100. Osim njega, jos neko je rekao istu stvar, samo sto je pominjao Congu, a Hjuit je pominjao Endija. Tim se isto ne slaze, rekao je svoje. Jos jedan teniser iz prvih 100. Ocigledno je da dosta njih ima nesto protiv, razlog nije vazan. Da nemaju, do sada bi se skupila odredjena svota. Ne bi se prepucavali preko drustvenih mreza i novina. Hoces li svakom ko izjavi da je protiv toga, sabirati i oduzimati nesto, kao sto si sada?
pre 4 godine
зато новак није ни требао да се петља у читаву ситуацију са донирањем лове ниже рангираним играчима. али чињеница јесте да су сви ти спортисти превише плаћени а мој доктор, аутомеханичар, кеширка из самопослуге, смећар, поштар нису а они су ми важнији за свакодневни живот него ноле био он 100 пута србин.
pre 4 godine
Posle dugogodišnjeg gledanja tenisa zaključio sam da se treba školovati za organizatora teniskog turnira. Razni menadžeri i menadžerčići u sportu i drugim masovnim zabavnim događajima a posebno estradi, skupljaju (s obzirom na svoj uloženi rad, znanje i novac) najveći "kajmak".
pre 4 godine
Ради истине. У Аустралији порез на зараде од преко 180.000 долара износи невероватних 45 %. Дакле, ако Ноле добије 4 милиона, одмах му узму 1.8 милиона.
(Дејан, 1. maj 2020 21:45) Samo kad bi on i njegov menager dozvolio da sve te pare odu u australijski budget. Prvo, on nije rezident u Australiji i iako plati
inicijalno 45% ima pravo na povraćaj odredjene sume poreza prema uslovima zemlje u kojoj stalno boravi. Da možda ne mislite da gradjani Australiji, koji zaradjuju preko AUS$180,000 plate svih 45% državi. Postoje mnogi načini da ostvariš poreske olaksice bazirane na ulaganjima u biznis , nekretnine, deonice , penzione fondove, troškove poslovanja itd. Oni koji zaradjuju najviše u Australiji ne plaćaju (procentualno) najviše poreza, ali ulazu u ekonomiji na druge nacine. Sve se plašim da Nole , a i ostali profesionalni sportisti plate porez po tabelama poreskih uprava u zemljama u kojima se takmiče i žive.
pre 4 godine
Kako im je uvek lako da na neki način stave Novaka u negativan kontekst.Od njegove dobre inicijative se trude da okrenu priču tako da ispadne opet negativac.Inače,Hjuit i Grot su za vreme komentarisanja finala sa Timom svaki trenutak koristili da kritikuju Đokovića bez imalo profesionalnosti.
pre 4 godine
djokovic je lud sto je to izjavio, treba vas sve pustiti da se snalazite sami, svi imaju probleme, predlozio da se nekim kompromisom pomogne a svi nesto filozofiraju. nole pomozi sirotinji u srbiji pa kao memanja matic ocisti neku knjigu duznika u nekoj trgovini, pusti ove nalickane tenisercice koji ne znaju da cene nisa...
pre 4 godine
"Америка и Енглеска (и Аустралија) биће земља пролетерска!"
pre 4 godine
A za svaku tvoju glupost jos 100k i bice love samo tako.
pre 4 godine
Победник добија 5, финалиста 2.5 полуфиналисти 1.25 милиона и тако редом, дупло мања сума како је играч раније елиминисан. На тај начин долази се до тога да елиминисани у првом колу гс добија нпр 40000.
...
(Vladan R, 1. maj 2020 20:51)
Takva raspodela je bila do pre nekoliko godina, dok Novak nije postao predsednik ATP veća igrača i od prvog dana počeo da se zalaže da slabiji igrači, tj oni koji ispadnu u prvom ili drugom kolu, ne dobiju veće nagrade nego ranije. Konkretno na AU Openu ove godine za učešće u prvom kolu dobijalo se 90000A$, u drugom 128000, a u trećem 180000, tako da i slabiji igrači mogu da uzmu pristojne pare. Novak je to obrazložio činjenicom da finalisti i polufinalisti, tj bolji igrači, imaju dodatnu šansu za zaradu na ATP Finalsu, tako da ovakva preraspodela koja je na štetu boljih, a u korist slabijih igrača je pravednija od ranije.
I jeste pravednija, ali stvorio se jedan novi problem. Sad nijedan igrač, koji ima pravo nastupa bez kvalifikacija, neće da odustane od turnira zbog povrede, već se pojavi u prvom kolu, preda meč već u drugom setu i ode kući sa 90000.
Svaka dobra ideja može da se upropasti, tako da trenutno postoji predlog da se za predaje upravom i drugom kolu dobije polovina novca. Ali mislim da onda neće predavati, već gubiti sa 6:0 6:0 6:0, mada je moguće da ih bude sramota publike...
pre 4 godine
Ma dovoljno je 3 mil. Sve neka dijele na slabo rangirane.
To bi bilo pravednija raspodjela.
pre 4 godine
Ради истине. У Аустралији порез на зараде од преко 180.000 долара износи невероватних 45 %. Дакле, ако Ноле добије 4 милиона, одмах му узму 1.8 милиона.
(Дејан, 1. maj 2020 21:45)
Ako i ove godine budu isti poreski uslovi kao i prošle, onda bi Novak od bruto nagrade 4,12 miliona australijskih dolara, trebao da plati negde oko 1,83 miliona poreza. U stvari, ta svota mu je akontaciono već umanjena kad je sa čekom sa kojim se slikao na terenu od 4,12, sišao dole do blagajnika, koji mu je uručio novi ček na nekih 2,3 miliona + potvrda da je platio porez u Australiji za 2020 godinu.
I Hjuit i Grot znaju vrlo dobro ovu računicu, jer su je prošli veliki broj puta. Mogli su da prozovu i Vladu Australije, koja je samo na ime poreza na nagrade teniserima ovog januara inkasirala negde preko 30 miliona australijskih dolara. Kad se dodaju porezi na sve što je potrošeno tokom turnira, počev od ulaznica, suvenira, hrane i pića, kao i hotelskog smeštaja i avio karti timova tenisera i turista, došlo bi se sigurno do brojke od preko 50 miliona, što je 100 puta veće od ekstra poreza od pola miliona koji bi oni dodatno da razrežu Novaku, a da država ne potroši ni dolar.
A sve to da Australijanac ne bi iz svog džepa izvadio 5000 kao pomoć kolegama...
pre 4 godine
Prijatelju moj, cista ekonomija, sve posteno zaradjeno. Treniraj, pati se ili mijenjaj zanimanje. Nisu oni ludi sto davaju toliku lovu, sve im se to vrati.
pre 4 godine
A niko da pita Federera da se odrekne dela novca od reklamiranja Barila špageta a dobija 20 miliona godišnje. Da dao deo Italiji nego No1e da milion bez reči. Veliki je Novak čovek.
pre 4 godine
ovaj sport vise niko ne igra iz ljubavi i zadovoljstva nego se sve pretvorilo koliko ce ko zaraditi
pre 4 godine
ne razumem zasto se uvek barata imenima kad treba od novaka da se uzme? okej, ajde ovako sve da se preformulise, zasto moraju igraci bilo sta da daju? neka se uvede pravilo da nagadni fond najvecih turnira, na primer 90/95% ide za igrace a 5/10% neka bude neki nazovimo ga ,,fodn solidarnosti" koji bi isao nize rangiranim igracima. Znaci neka to bude unapred ,,otpisan" novac, a ne da se drazi on Djokovica, Federera, Nadala ili Tima. I tu niko ne daje novac igracima ,,koji se ne trude".
pre 4 godine
Ради истине. У Аустралији порез на зараде од преко 180.000 долара износи невероватних 45 %. Дакле, ако Ноле добије 4 милиона, одмах му узму 1.8 милиона.
pre 4 godine
Ha ha ha pa ovo da izjavi može samo kompletan idiot.Alo rođače pa ko vam brani da osvajate turnire.Drugi će da crnče da bi osvojili GS a vi ćete da im uzmete lovu.Pa Novakova greška je što uopšte pokušava da ppmaže slabijim teniserima.Pravda za Dominika Tima, ako ne znaju dovoljno dobro da igraju tenis nek se bave nečim drugim.
pre 4 godine
Grot bi mogao za promenu da prvo osvoji AO pa da onda priča o navedenoj temi.
pre 4 godine
Nazalost, u pravu je. Ali prvo treba, recimo da uzme od britanske kraljice pa da podeli sirotinji...
pre 4 godine
sta je ovaj komunista?"da uzmemo".Treniraj,budi najbolji,uzmi GS ,pa ces imati para.
pre 4 godine
Ovo je zanimljiva tema. Nagrade su uvek BRUTO. Odlukom engleske vlade pored nagradnog fonda oporezuju se SVI prihodi tenisera tokom trajanja turnira - Vimbldon - pa čak i oni od sponzorskih ugovora. Nadal se glasno bunio protiv takve prakse ali je ostao usamljen. Pa je sad pitanje hoće li se onda nagrada za osvojeni turnir prvo oporezovati pa onda odvajati pomoć slabije rangiranim igračima ili ne. To bi značilo da osvajač plaća porez i za onog kome se udeljuje pomoć. Genijalno !
pre 4 godine
Kakve nebuloze. Objavite neto dobit svih GS u sezoni, prihod ATP, i WTA na godišnjem nivou. Da saberemo o koliko se miliona radi pa da vidimo koliki se procenat deli i kako? Pitajte dospodu da li im trebaju igrači ispod 100.na listi? Onda se čude što se namešta na manjim turnirima. Ako sada ne dignete 'revoluciju' i ne izborite se za više, slobodno tražite neki bolje plaćen posao!
pre 4 godine
Pa ne možete vi uzeti, može on samo dati, jer je to zaradio. Od jedne Novakove dobre inicijative, počinje otimačina. Izgleda da je Tim ipak u pravu... Ne dam ništa!!!
pre 4 godine
Aj ti lepo da ne zavlačiš ruku u tuđ džep...a ako ti je baš do toga eno ti ga Federer.
pre 4 godine
Pobednik Australian Opena, pa i Novak Djoković, ne dobija nagradu samo za pobedu u finalu nego za ostavajanje čitavog turnira, pdnpsno za 7 pobeda u nizu. A da biste stigli do te mogućnosti morate da uložite mnogo vremena, rada, pa i novca - iza toga stoji neko vreme, rad, troškovi, investicije. Pa ni onda vam niko ne može garantovati da ćete osvojiti bilo koji turnir a kamoli Grand slam.
Ako se već toliko banalizuje onda se može recimo reći i da se nagrada dobija samo za poslednji poen jer od njega zavisi konačni rezultat meča.
Drugi je sasvim pitanje visine nagrada i njihove mere ali turniri to određuju i svakako da zarade više no što podele na nagrade.
pre 4 godine
Kakav fingirani naslov...Da li je to zbog stava o Vakcinaciji????
pre 4 godine
Da li bi tako rekao kada bi to Nadal ili Federer rekli??
Da ti osvojiš, verujem da bi uzeo samo 500.000.
pre 4 godine
Odakle u zapadnom svetu odjednom ove socijalisticke ideje o samilosti? Da nece mozda stvarno biti zemlja proleterska? Ne verujem.
pre 4 godine
Prosečna plata (zvanično) u Srbiji je nešto ispod 500€ (nezvanično je i manje). Ako se uzme ta plata prosečan čovek u Srbiji zaradi godišnje 6000€ a to je za radni vek od 40 godina 240.000 €. Stvar je mozda malo bolja ako se prevede na plate u EU, gde prosečno čovek koji je dobro placen može da zaradi za ceo vek 2.4M €. Pobednik jednog GS-a dobije nekoliko miliona dolara, evra, funti... E sad da li treba da brinemo oko toga koliko osvajaju teniseri i da li mogu da prežive oni slabije rangirani, a ne treba da brinemo o našim lošije plaćanim bližnjima to je već drugo pitanje. Svako ima pravo na sopstveni izbor. Kad neko nije zadovoljan platom, a misli da je zaslužio i da može bolje, on menja firmu, posao, zanimanja... Tako da teniseri isto kao i mi ostali smrtnici imaju pravo na sopstveni izbor.
pre 4 godine
U vezi raspodele se moraju obratiti organizatorima turnira i ATP-u. Pobednici turnira su pogresna adresa ne treba da osecaju krivicu zato sto osvajaju turnire.
pre 4 godine
Treba uzeti svakome po 500 000 za svaki osvojeni grand slam u karijeri.
pre 4 godine
A ko je pomagao Novaku i iz kog fonda je on uzimao kad je bio 500-ti na svetu?? Ne secam se nesto da su tada broj 1,2 i 3 izdvajali za slabije rangirane igrače.
(Sava, 01. maj 2020 20:27)
Da ali tada nije bilo korone
pre 4 godine
(bane sine, 01. maj 2020 19:50)
Ne baš na taj način.
Ovde je poenta da jedan nosi sve, greška je da igrači koji su van top 100 i to su ti koji si u krizi ni ne igraju GS turnire odakle bi ti od pobednika uzeo da se učesnicima povećaju nagrade. Učesnicima tog GS turnira gde opet ovi iznad 100. mesta izvisiše.
Novak se zalaže i za njih. A to ne može koroz GS jer je finansijski nezavistan i isplaćuju nagrade samo učesnicima na njemu.
Da bi bilo ispravno dve nagrade treba 10% od njih da uplate u ATP/WTA fond za podršku, to bi bila solidarnost struke.
To je jedini način kako pomoći profesionalcima u usponu od padova ove prirode koju imamo sada sa pandemijom.
pre 4 godine
A što uvijek Novak?Jel se Federeru ne može uzeti?Doduše on je Švajcarac a oni dobro čuvaju pare.Da se ikako može Novaku bi sve uzeli.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nešo, 1. maj 2020 19:37)
U zadnje vrijeme ne moze se dzemperku uzeti,jer nista i ne osvaja,zato je No1e na tapetu GOAT.
pre 4 godine
Australija i Engleska biće zemlja proleterska.
pre 4 godine
Ако Ноле освоји, узети. Ако неко од ваших освоји, ни говора.
Мора да се зна неки ред.
pre 4 godine
Dobije 5miliona zbog JEDNOG meca?! Jel si siguran majstore da znas sta si izjavio?!
pre 4 godine
Zašto ne kaže Federer nego Novak? Zato što Federer ne osvaja više Grend slemove
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novaxx, 1. maj 2020 19:55)
Klasicni komentator koji procita samo naslov i komentarise to sto je zakljucio iz istog.
pre 4 godine
Inace Sem Grot je teniser koji je odservirao najbrzi servis na svetu 263 km/h.
pre 4 godine
Zašto ne kaže Federer nego Novak? Zato što Federer ne osvaja više Grend slemove
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novaxx, 1. maj 2020 19:55)
Klasicni komentator koji procita samo naslov i komentarise to sto je zakljucio iz istog.
(Vojkan, 01. maj 2020 20:12
Šta je pogrešno napisao?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Stevo, 1. maj 2020 20:31)
Pa valjda covek razumeo da ovaj predlaze da se samo od Noleta uzima od nagrada. A lepo covek misli generalno, naravno, svi GS i svi pobednici.
Sta ste se uzjogunili, kao da su vase pare? Ovo vise ne lici na postovatelje i ljubitelje Noletovog tenisa, ovo je strasno, i o njegovim parama brinete. I treba nam svima biti onako kako nam je.
pre 4 godine
To samo od Novaka. Federera ne diraju.
pre 4 godine
Погрешна адреса Сем! Организатор прописује наградни фонд...
pre 4 godine
A ko je pomagao Novaku i iz kog fonda je on uzimao kad je bio 500-ti na svetu?? Ne secam se nesto da su tada broj 1,2 i 3 izdvajali za slabije rangirane igrače.
pre 4 godine
Osvojis pet milona dolara, pa ti drzava u kojoj igras uzme blizu 50% poreza.U Francuskoj je 70%
pre 4 godine
A nemate onu stvar da trazite pare od NAdala kad osvoji Rolan Garos..svi ste isti bre, jad i beda.
pre 4 godine
Najviše volim ove što ovako lako uzimaju od drugih,a da je on u pitanju taj ne bi centa dao
pre 4 godine
Ma da uzmite sve njemu, posto vas "dere" gde stigne, po toj logici vise bi se isplatilo biti 600-ti igrac na svetu, troskovi smesni, lova samo stize...
pre 4 godine
Uzmite vašem idoli Federeru!
pre 4 godine
Шта год пробали да ураде, стање играча испод 150ог места се неће променити набоље. Ево и зашто. Победник добија 5, финалиста 2.5 полуфиналисти 1.25 милиона и тако редом, дупло мања сума како је играч раније елиминисан. На тај начин долази се до тога да елиминисани у првом колу гс добија нпр 40000. Ако се од победника откине тих поменутих 500.000 то ће елиминисаном у првом колу донети још непуних 8000, што и није нека сума, а још мања је ако део, дају играчима који су елиминисани у другом колу, што би било коректно јер имају бар једну победу. Међутим и тај бољитак би обухватио играче око 100ог евентуално 150ог места. Осталима ништа. Једноставно на ГС у главном жребу учествује 128 играча. Оквирно првих стотинак са листе док се осталих непуних 30 добијају преко квалифијација. На мастерсима и атп500 ситуација је још неповољнија, јер је мањи број учесника, до 64, мање ако је одређен број најрангираних слободан у првом колима. Истина на атп500 често не уствују најбољи, али можда само из топ 5 евентуални топ10, тако да ни ниже раниранима, из првих 100 ту није гарантовано учешће. Сума сумарум играчи испод 150ог места у целој каријери неће учествовати на ГС Мастерсу атп500 чак и атп250 је проблематичан, а на фијучерсима и челенџерима, није баш и нека пара. Стога играч који има увелико 20 и кусур година, а испод је 150ог места, треба да размисли да ли је тенис за њега, колико год је бити у првих 200 у свету, у било чему, не баш мала ствар,али пара ту једноставно баш и нема.
pre 4 godine
Tako ti i treba Nole humanisto sada ćeš ti da sam pomažeš ove tenisere u pokušaju a i to je još jedan pritisak na tebe da više ne osvajaš grenslemove da slučajno nebi prestigao njegovo veličanstvo Federera.
pre 4 godine
Nema sta baki da uzimaš, daće Novak sam i više nego što po tebi treba.
pre 4 godine
Druze pa ti prvo kolo bre ne mozes da prodjes ahahha,
pre 4 godine
Zašto ne kaže Federer nego Novak? Zato što Federer ne osvaja više Grend slemove
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novaxx, 1. maj 2020 19:55)
Klasicni komentator koji procita samo naslov i komentarise to sto je zakljucio iz istog.
(Vojkan, 01. maj 2020 20:12
Šta je pogrešno napisao?
pre 4 godine
Niko na zapadu ne daje nista besplatno.Sve je to izracunato sa ko zna koliko parametara.Znaju oni vrlo dobro koliko gube na reklamama i poseti ako se ne pojavi Nadal, Rafa ili Novak. Koliko vas ide na stadion da gleda nase mucenike fudbalere a koliko gleda ligu sampiona kod kuce?
pre 4 godine
Mislim da i sam Novak i svako normalan zna da ove nagrade su totalna ludost i boleština savremenog sporta, sveta uopšte.
I da zaista treba doći do rasformiranja ovakvog modernog finansiranja sportista, svih vrsta. Ali, je pitanje, ako neko popularan donosi novac, timu klubu, ili sebi,ako je pojedinačan sport u pitanju poput tenisa,i zbog njegovih zasluga se novac uvećava enormno, jer je postao brend, poput BMW, šta i gde kanalisati novac, a ne dati njemu. Mesi je zaslužan kao i Ronaldo za ogromne prihode klubova u kojima su.
I kako njima smanjiti platu, kada tržište tako kaže..Ili kada su finala izmedju Nadala i Noleta pa TV stanice kidaju od reklama. I sve je to krug, u kome se vrti nenormalna količina novca.Po meni kao u svemu, kakvi god da su prihodi, treba uvesti neku vrstu ograničenja što se plata sportista tiče,,granicu. I da preko toga klub ne miže da raspolaže i koristi finansijska sredstva. Isto i za tenis i ostale sportove važi
Na koji način i kako,našlo bi se rešenje,ali pitanje je da li ima dobre volje, jer je ogroman motiv i razlog da nema limita, a to je pohlepa!
pre 4 godine
To se dečko zove Star sistem. Zvezda nosi sve.
S jedne strane ogromne nagrade, toliko iznad svih drugih veoma motivišu igrače da budu zaista najbolji što mogu. Retko ćete čuti bilo kog mladog tenisera, nezavisno od toga koliko je svestan svojih kvaliteta da kaže - meni bi odgovaralo da budem tu negde oko petnaestog mesta. Ne, svi žele među prva tri, je sve ispod toga je isto kao da radiš u kancelariji od 8 do 17h. Karikiram malo, ali nadam se da shvatate.
S druge strane, takva disproporcija raspodele bogatstva je pristuna planetarno. Pogledajte pevače, koliko zarađuje deset najpopularnijih izvođača, potom svi ostali. Glumci, likovni umetnici... Ali i bankari, novinari itd. Star sistem (eng Star system) - pobednik nosi sve.
pre 4 godine
Negde sam pročitao da nagradni fond velikih turnira čini tek 4% ukupnih prihoda turnira. To objašnjava zašto je turnirima isplativo da organizuju WTA takmičenje na kojima tribine zvrje prazne sve do polufinala. Ne znam da li se ljudi prave namerno blesavi ili nemaju mentalnog kapaciteta da shvate neke činjenice. Ali mnogo je lakše uzeti od onog ko ima 96% novca nego od onog koji ima samo 4%.
pre 4 godine
Zašto ne kaže Federer nego Novak? Zato što Federer ne osvaja više Grend slemove
pre 4 godine
Dobro u pravu je ne bi pobednici turnira osiromašili ukoliko nagrade budu nešto manje za trijumf ali organizatori turnira i dalje uzimaju većinu novca što se oni ne isprse više za prvo i drugo kolo?
pre 4 godine
Ne određuje Novak nagradni fond, tako da kritika nije upućena njemu već organizatorima. I slažem se da je fond previsok za pobednika.
pre 4 godine
Da ti osvajaš ne bi pričao tako
pre 4 godine
A što uvijek Novak?Jel se Federeru ne može uzeti?Doduše on je Švajcarac a oni dobro čuvaju pare.Da se ikako može Novaku bi sve uzeli.
pre 4 godine
Hehe, jesmo li to ljubomorni? :p
E pa neće da može!
10% ok, ali od svake isplate na turniru!
pre 4 godine
bar su ljudi konačno prihvatili ko osvaja AO 'po difoltu'!
pre 4 godine
Zasto bi se uopste uzimalo bilo sta od igraca, sta je sa organizatorima turnira?
pre 4 godine
Perfidno izazivanje reakcije čitalaca naslovom.
U suštini, poruka je da pobednik GS uzima 4-5 miliona i trebalo bi njegovu nagradu smanjiti za 500.000 u korist ostalih učesnika.
Upravo za to se i zalagao novak još pre sasvim odvojene priče o dobrovoljnom, jednokratnom i adhok rešavanju teške situacije niskorangiranih igrača usled pojave virusa.
pre 4 godine
Lako je kad se drugome oduzima
pre 4 godine
Čovek donirao par miliona evra i još mu traže...
pre 4 godine
Znaci problem su uspesni igraci a ne organizatori turnira, koji daju nagradne fondove? I onda oni treba da finansiraju manje uspesne, jer su zaradili pare, umesto sponzori ili drzave?
pre 4 godine
ja se slazem sa timom, covek je u pravu, ne mogu svi da igraju tenis, ili bilo koji sport, na zalost takva je priroda samo odabrani i najjaci opstaju...
pre 4 godine
Nema uzimanja od nagrade pobjedniku, bio to Novak, Federer ili 367. teniser sa liste.. Nagrada postoji da se pobjednik izdvoji i nagradi zato sto je iznad ostalih. Zasluzio je, pobjedio je svakog na putu do trofeja i novca. To je smisao sporta. Moze eventualno da sam da dio nagrade ostalim igracima (ako je toliko lud). Šišanje nagrade bi bilo uvodjenje komunisticke uravnilovke a svi znamo kako to zavrsava. Degradacijom i demotivacijom najboljih i postavljanjem mediokriteta u ravan sa izuzetnima
pre 4 godine
Pa Đoković je već predlagao promjenu u raspodjeli nagradnog fonda turnira u korist slabije rangiranih. Mislim da se to nije svidjelo Federeru. Ovo sa jednokratnom pomoći je potrebno upravo zato što nije realizovan njegov prijedlog od ranije. Hjuit i kolega mu imaju kratko pamćene, izgleda.
pre 4 godine
A što uvijek Novak?Jel se Federeru ne može uzeti?Doduše on je Švajcarac a oni dobro čuvaju pare.Da se ikako može Novaku bi sve uzeli.
(nešo, 01. maj 2020 19:37)
Pa ako da mu oduzmu kad nije u skorije vrijeme osvojio gs.
pre 4 godine
Treba da da i vise nije on fedex da ne treba da daje zato sto je najbolji svih vremena
pre 4 godine
Treba skinuti deo prvom, ali isto tako i drugom, porazenim polufinalistima, cetvrtfinalistima... Sve srazmerno.
pre 4 godine
sem grot. moja rijec protiv njegove, jednako vrijede.
pre 4 godine
NBA organizacija dijeli 50:50 sa igracima, teniseri dobijaju od ATP samo 14%. Zasto to niko ne "izravna" ili pokrene pricu o tome?
pre 4 godine
Da ti osvajaš ne bi pričao tako
pre 4 godine
Znaci problem su uspesni igraci a ne organizatori turnira, koji daju nagradne fondove? I onda oni treba da finansiraju manje uspesne, jer su zaradili pare, umesto sponzori ili drzave?
pre 4 godine
Ne određuje Novak nagradni fond, tako da kritika nije upućena njemu već organizatorima. I slažem se da je fond previsok za pobednika.
pre 4 godine
A što uvijek Novak?Jel se Federeru ne može uzeti?Doduše on je Švajcarac a oni dobro čuvaju pare.Da se ikako može Novaku bi sve uzeli.
pre 4 godine
Treba skinuti deo prvom, ali isto tako i drugom, porazenim polufinalistima, cetvrtfinalistima... Sve srazmerno.
pre 4 godine
Dobije 5miliona zbog JEDNOG meca?! Jel si siguran majstore da znas sta si izjavio?!
pre 4 godine
Hehe, jesmo li to ljubomorni? :p
E pa neće da može!
10% ok, ali od svake isplate na turniru!
pre 4 godine
Pobednik Australian Opena, pa i Novak Djoković, ne dobija nagradu samo za pobedu u finalu nego za ostavajanje čitavog turnira, pdnpsno za 7 pobeda u nizu. A da biste stigli do te mogućnosti morate da uložite mnogo vremena, rada, pa i novca - iza toga stoji neko vreme, rad, troškovi, investicije. Pa ni onda vam niko ne može garantovati da ćete osvojiti bilo koji turnir a kamoli Grand slam.
Ako se već toliko banalizuje onda se može recimo reći i da se nagrada dobija samo za poslednji poen jer od njega zavisi konačni rezultat meča.
Drugi je sasvim pitanje visine nagrada i njihove mere ali turniri to određuju i svakako da zarade više no što podele na nagrade.
pre 4 godine
Najviše volim ove što ovako lako uzimaju od drugih,a da je on u pitanju taj ne bi centa dao
pre 4 godine
Dobro u pravu je ne bi pobednici turnira osiromašili ukoliko nagrade budu nešto manje za trijumf ali organizatori turnira i dalje uzimaju većinu novca što se oni ne isprse više za prvo i drugo kolo?
pre 4 godine
A ko je pomagao Novaku i iz kog fonda je on uzimao kad je bio 500-ti na svetu?? Ne secam se nesto da su tada broj 1,2 i 3 izdvajali za slabije rangirane igrače.
pre 4 godine
A niko da pita Federera da se odrekne dela novca od reklamiranja Barila špageta a dobija 20 miliona godišnje. Da dao deo Italiji nego No1e da milion bez reči. Veliki je Novak čovek.
pre 4 godine
bar su ljudi konačno prihvatili ko osvaja AO 'po difoltu'!
pre 4 godine
Perfidno izazivanje reakcije čitalaca naslovom.
U suštini, poruka je da pobednik GS uzima 4-5 miliona i trebalo bi njegovu nagradu smanjiti za 500.000 u korist ostalih učesnika.
Upravo za to se i zalagao novak još pre sasvim odvojene priče o dobrovoljnom, jednokratnom i adhok rešavanju teške situacije niskorangiranih igrača usled pojave virusa.
pre 4 godine
Ради истине. У Аустралији порез на зараде од преко 180.000 долара износи невероватних 45 %. Дакле, ако Ноле добије 4 милиона, одмах му узму 1.8 милиона.
(Дејан, 1. maj 2020 21:45)
Ako i ove godine budu isti poreski uslovi kao i prošle, onda bi Novak od bruto nagrade 4,12 miliona australijskih dolara, trebao da plati negde oko 1,83 miliona poreza. U stvari, ta svota mu je akontaciono već umanjena kad je sa čekom sa kojim se slikao na terenu od 4,12, sišao dole do blagajnika, koji mu je uručio novi ček na nekih 2,3 miliona + potvrda da je platio porez u Australiji za 2020 godinu.
I Hjuit i Grot znaju vrlo dobro ovu računicu, jer su je prošli veliki broj puta. Mogli su da prozovu i Vladu Australije, koja je samo na ime poreza na nagrade teniserima ovog januara inkasirala negde preko 30 miliona australijskih dolara. Kad se dodaju porezi na sve što je potrošeno tokom turnira, počev od ulaznica, suvenira, hrane i pića, kao i hotelskog smeštaja i avio karti timova tenisera i turista, došlo bi se sigurno do brojke od preko 50 miliona, što je 100 puta veće od ekstra poreza od pola miliona koji bi oni dodatno da razrežu Novaku, a da država ne potroši ni dolar.
A sve to da Australijanac ne bi iz svog džepa izvadio 5000 kao pomoć kolegama...
pre 4 godine
Lako je kad se drugome oduzima
pre 4 godine
Grot bi mogao za promenu da prvo osvoji AO pa da onda priča o navedenoj temi.
pre 4 godine
Pa ne možete vi uzeti, može on samo dati, jer je to zaradio. Od jedne Novakove dobre inicijative, počinje otimačina. Izgleda da je Tim ipak u pravu... Ne dam ništa!!!
pre 4 godine
U vezi raspodele se moraju obratiti organizatorima turnira i ATP-u. Pobednici turnira su pogresna adresa ne treba da osecaju krivicu zato sto osvajaju turnire.
pre 4 godine
Uzmite vašem idoli Federeru!
pre 4 godine
A nemate onu stvar da trazite pare od NAdala kad osvoji Rolan Garos..svi ste isti bre, jad i beda.
pre 4 godine
A za svaku tvoju glupost jos 100k i bice love samo tako.
pre 4 godine
Nema uzimanja od nagrade pobjedniku, bio to Novak, Federer ili 367. teniser sa liste.. Nagrada postoji da se pobjednik izdvoji i nagradi zato sto je iznad ostalih. Zasluzio je, pobjedio je svakog na putu do trofeja i novca. To je smisao sporta. Moze eventualno da sam da dio nagrade ostalim igracima (ako je toliko lud). Šišanje nagrade bi bilo uvodjenje komunisticke uravnilovke a svi znamo kako to zavrsava. Degradacijom i demotivacijom najboljih i postavljanjem mediokriteta u ravan sa izuzetnima
pre 4 godine
Druze pa ti prvo kolo bre ne mozes da prodjes ahahha,
pre 4 godine
Čovek donirao par miliona evra i još mu traže...
pre 4 godine
NBA organizacija dijeli 50:50 sa igracima, teniseri dobijaju od ATP samo 14%. Zasto to niko ne "izravna" ili pokrene pricu o tome?
pre 4 godine
Zasto bi se uopste uzimalo bilo sta od igraca, sta je sa organizatorima turnira?
pre 4 godine
Ако Ноле освоји, узети. Ако неко од ваших освоји, ни говора.
Мора да се зна неки ред.
pre 4 godine
A što uvijek Novak?Jel se Federeru ne može uzeti?Doduše on je Švajcarac a oni dobro čuvaju pare.Da se ikako može Novaku bi sve uzeli.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nešo, 1. maj 2020 19:37)
U zadnje vrijeme ne moze se dzemperku uzeti,jer nista i ne osvaja,zato je No1e na tapetu GOAT.
pre 4 godine
sta je ovaj komunista?"da uzmemo".Treniraj,budi najbolji,uzmi GS ,pa ces imati para.
pre 4 godine
Pa Đoković je već predlagao promjenu u raspodjeli nagradnog fonda turnira u korist slabije rangiranih. Mislim da se to nije svidjelo Federeru. Ovo sa jednokratnom pomoći je potrebno upravo zato što nije realizovan njegov prijedlog od ranije. Hjuit i kolega mu imaju kratko pamćene, izgleda.
pre 4 godine
Prosečna plata (zvanično) u Srbiji je nešto ispod 500€ (nezvanično je i manje). Ako se uzme ta plata prosečan čovek u Srbiji zaradi godišnje 6000€ a to je za radni vek od 40 godina 240.000 €. Stvar je mozda malo bolja ako se prevede na plate u EU, gde prosečno čovek koji je dobro placen može da zaradi za ceo vek 2.4M €. Pobednik jednog GS-a dobije nekoliko miliona dolara, evra, funti... E sad da li treba da brinemo oko toga koliko osvajaju teniseri i da li mogu da prežive oni slabije rangirani, a ne treba da brinemo o našim lošije plaćanim bližnjima to je već drugo pitanje. Svako ima pravo na sopstveni izbor. Kad neko nije zadovoljan platom, a misli da je zaslužio i da može bolje, on menja firmu, posao, zanimanja... Tako da teniseri isto kao i mi ostali smrtnici imaju pravo na sopstveni izbor.
pre 4 godine
Ha ha ha pa ovo da izjavi može samo kompletan idiot.Alo rođače pa ko vam brani da osvajate turnire.Drugi će da crnče da bi osvojili GS a vi ćete da im uzmete lovu.Pa Novakova greška je što uopšte pokušava da ppmaže slabijim teniserima.Pravda za Dominika Tima, ako ne znaju dovoljno dobro da igraju tenis nek se bave nečim drugim.
pre 4 godine
Odakle u zapadnom svetu odjednom ove socijalisticke ideje o samilosti? Da nece mozda stvarno biti zemlja proleterska? Ne verujem.
pre 4 godine
Aj ti lepo da ne zavlačiš ruku u tuđ džep...a ako ti je baš do toga eno ti ga Federer.
pre 4 godine
Zašto ne kaže Federer nego Novak? Zato što Federer ne osvaja više Grend slemove
pre 4 godine
Nazalost, u pravu je. Ali prvo treba, recimo da uzme od britanske kraljice pa da podeli sirotinji...
pre 4 godine
Prijatelju moj, cista ekonomija, sve posteno zaradjeno. Treniraj, pati se ili mijenjaj zanimanje. Nisu oni ludi sto davaju toliku lovu, sve im se to vrati.
pre 4 godine
Osvojis pet milona dolara, pa ti drzava u kojoj igras uzme blizu 50% poreza.U Francuskoj je 70%
pre 4 godine
Tako ti i treba Nole humanisto sada ćeš ti da sam pomažeš ove tenisere u pokušaju a i to je još jedan pritisak na tebe da više ne osvajaš grenslemove da slučajno nebi prestigao njegovo veličanstvo Federera.
pre 4 godine
Ma da uzmite sve njemu, posto vas "dere" gde stigne, po toj logici vise bi se isplatilo biti 600-ti igrac na svetu, troskovi smesni, lova samo stize...
pre 4 godine
sem grot. moja rijec protiv njegove, jednako vrijede.
pre 4 godine
To samo od Novaka. Federera ne diraju.
pre 4 godine
Ради истине. У Аустралији порез на зараде од преко 180.000 долара износи невероватних 45 %. Дакле, ако Ноле добије 4 милиона, одмах му узму 1.8 милиона.
pre 4 godine
Победник добија 5, финалиста 2.5 полуфиналисти 1.25 милиона и тако редом, дупло мања сума како је играч раније елиминисан. На тај начин долази се до тога да елиминисани у првом колу гс добија нпр 40000.
...
(Vladan R, 1. maj 2020 20:51)
Takva raspodela je bila do pre nekoliko godina, dok Novak nije postao predsednik ATP veća igrača i od prvog dana počeo da se zalaže da slabiji igrači, tj oni koji ispadnu u prvom ili drugom kolu, ne dobiju veće nagrade nego ranije. Konkretno na AU Openu ove godine za učešće u prvom kolu dobijalo se 90000A$, u drugom 128000, a u trećem 180000, tako da i slabiji igrači mogu da uzmu pristojne pare. Novak je to obrazložio činjenicom da finalisti i polufinalisti, tj bolji igrači, imaju dodatnu šansu za zaradu na ATP Finalsu, tako da ovakva preraspodela koja je na štetu boljih, a u korist slabijih igrača je pravednija od ranije.
I jeste pravednija, ali stvorio se jedan novi problem. Sad nijedan igrač, koji ima pravo nastupa bez kvalifikacija, neće da odustane od turnira zbog povrede, već se pojavi u prvom kolu, preda meč već u drugom setu i ode kući sa 90000.
Svaka dobra ideja može da se upropasti, tako da trenutno postoji predlog da se za predaje upravom i drugom kolu dobije polovina novca. Ali mislim da onda neće predavati, već gubiti sa 6:0 6:0 6:0, mada je moguće da ih bude sramota publike...
pre 4 godine
A što uvijek Novak?Jel se Federeru ne može uzeti?Doduše on je Švajcarac a oni dobro čuvaju pare.Da se ikako može Novaku bi sve uzeli.
(nešo, 01. maj 2020 19:37)
Pa ako da mu oduzmu kad nije u skorije vrijeme osvojio gs.
pre 4 godine
Negde sam pročitao da nagradni fond velikih turnira čini tek 4% ukupnih prihoda turnira. To objašnjava zašto je turnirima isplativo da organizuju WTA takmičenje na kojima tribine zvrje prazne sve do polufinala. Ne znam da li se ljudi prave namerno blesavi ili nemaju mentalnog kapaciteta da shvate neke činjenice. Ali mnogo je lakše uzeti od onog ko ima 96% novca nego od onog koji ima samo 4%.
pre 4 godine
Zašto ne kaže Federer nego Novak? Zato što Federer ne osvaja više Grend slemove
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novaxx, 1. maj 2020 19:55)
Klasicni komentator koji procita samo naslov i komentarise to sto je zakljucio iz istog.
(Vojkan, 01. maj 2020 20:12
Šta je pogrešno napisao?
pre 4 godine
To se dečko zove Star sistem. Zvezda nosi sve.
S jedne strane ogromne nagrade, toliko iznad svih drugih veoma motivišu igrače da budu zaista najbolji što mogu. Retko ćete čuti bilo kog mladog tenisera, nezavisno od toga koliko je svestan svojih kvaliteta da kaže - meni bi odgovaralo da budem tu negde oko petnaestog mesta. Ne, svi žele među prva tri, je sve ispod toga je isto kao da radiš u kancelariji od 8 do 17h. Karikiram malo, ali nadam se da shvatate.
S druge strane, takva disproporcija raspodele bogatstva je pristuna planetarno. Pogledajte pevače, koliko zarađuje deset najpopularnijih izvođača, potom svi ostali. Glumci, likovni umetnici... Ali i bankari, novinari itd. Star sistem (eng Star system) - pobednik nosi sve.
pre 4 godine
Погрешна адреса Сем! Организатор прописује наградни фонд...
pre 4 godine
Kakav fingirani naslov...Da li je to zbog stava o Vakcinaciji????
pre 4 godine
Nema sta baki da uzimaš, daće Novak sam i više nego što po tebi treba.
pre 4 godine
ne razumem zasto se uvek barata imenima kad treba od novaka da se uzme? okej, ajde ovako sve da se preformulise, zasto moraju igraci bilo sta da daju? neka se uvede pravilo da nagadni fond najvecih turnira, na primer 90/95% ide za igrace a 5/10% neka bude neki nazovimo ga ,,fodn solidarnosti" koji bi isao nize rangiranim igracima. Znaci neka to bude unapred ,,otpisan" novac, a ne da se drazi on Djokovica, Federera, Nadala ili Tima. I tu niko ne daje novac igracima ,,koji se ne trude".
pre 4 godine
Da li bi tako rekao kada bi to Nadal ili Federer rekli??
Da ti osvojiš, verujem da bi uzeo samo 500.000.
pre 4 godine
Шта год пробали да ураде, стање играча испод 150ог места се неће променити набоље. Ево и зашто. Победник добија 5, финалиста 2.5 полуфиналисти 1.25 милиона и тако редом, дупло мања сума како је играч раније елиминисан. На тај начин долази се до тога да елиминисани у првом колу гс добија нпр 40000. Ако се од победника откине тих поменутих 500.000 то ће елиминисаном у првом колу донети још непуних 8000, што и није нека сума, а још мања је ако део, дају играчима који су елиминисани у другом колу, што би било коректно јер имају бар једну победу. Међутим и тај бољитак би обухватио играче око 100ог евентуално 150ог места. Осталима ништа. Једноставно на ГС у главном жребу учествује 128 играча. Оквирно првих стотинак са листе док се осталих непуних 30 добијају преко квалифијација. На мастерсима и атп500 ситуација је још неповољнија, јер је мањи број учесника, до 64, мање ако је одређен број најрангираних слободан у првом колима. Истина на атп500 често не уствују најбољи, али можда само из топ 5 евентуални топ10, тако да ни ниже раниранима, из првих 100 ту није гарантовано учешће. Сума сумарум играчи испод 150ог места у целој каријери неће учествовати на ГС Мастерсу атп500 чак и атп250 је проблематичан, а на фијучерсима и челенџерима, није баш и нека пара. Стога играч који има увелико 20 и кусур година, а испод је 150ог места, треба да размисли да ли је тенис за њега, колико год је бити у првих 200 у свету, у било чему, не баш мала ствар,али пара ту једноставно баш и нема.
pre 4 godine
Ovo je zanimljiva tema. Nagrade su uvek BRUTO. Odlukom engleske vlade pored nagradnog fonda oporezuju se SVI prihodi tenisera tokom trajanja turnira - Vimbldon - pa čak i oni od sponzorskih ugovora. Nadal se glasno bunio protiv takve prakse ali je ostao usamljen. Pa je sad pitanje hoće li se onda nagrada za osvojeni turnir prvo oporezovati pa onda odvajati pomoć slabije rangiranim igračima ili ne. To bi značilo da osvajač plaća porez i za onog kome se udeljuje pomoć. Genijalno !
pre 4 godine
Kakve nebuloze. Objavite neto dobit svih GS u sezoni, prihod ATP, i WTA na godišnjem nivou. Da saberemo o koliko se miliona radi pa da vidimo koliki se procenat deli i kako? Pitajte dospodu da li im trebaju igrači ispod 100.na listi? Onda se čude što se namešta na manjim turnirima. Ako sada ne dignete 'revoluciju' i ne izborite se za više, slobodno tražite neki bolje plaćen posao!
pre 4 godine
ja se slazem sa timom, covek je u pravu, ne mogu svi da igraju tenis, ili bilo koji sport, na zalost takva je priroda samo odabrani i najjaci opstaju...
pre 4 godine
Australija i Engleska biće zemlja proleterska.
pre 4 godine
Niko na zapadu ne daje nista besplatno.Sve je to izracunato sa ko zna koliko parametara.Znaju oni vrlo dobro koliko gube na reklamama i poseti ako se ne pojavi Nadal, Rafa ili Novak. Koliko vas ide na stadion da gleda nase mucenike fudbalere a koliko gleda ligu sampiona kod kuce?
pre 4 godine
Mislim da i sam Novak i svako normalan zna da ove nagrade su totalna ludost i boleština savremenog sporta, sveta uopšte.
I da zaista treba doći do rasformiranja ovakvog modernog finansiranja sportista, svih vrsta. Ali, je pitanje, ako neko popularan donosi novac, timu klubu, ili sebi,ako je pojedinačan sport u pitanju poput tenisa,i zbog njegovih zasluga se novac uvećava enormno, jer je postao brend, poput BMW, šta i gde kanalisati novac, a ne dati njemu. Mesi je zaslužan kao i Ronaldo za ogromne prihode klubova u kojima su.
I kako njima smanjiti platu, kada tržište tako kaže..Ili kada su finala izmedju Nadala i Noleta pa TV stanice kidaju od reklama. I sve je to krug, u kome se vrti nenormalna količina novca.Po meni kao u svemu, kakvi god da su prihodi, treba uvesti neku vrstu ograničenja što se plata sportista tiče,,granicu. I da preko toga klub ne miže da raspolaže i koristi finansijska sredstva. Isto i za tenis i ostale sportove važi
Na koji način i kako,našlo bi se rešenje,ali pitanje je da li ima dobre volje, jer je ogroman motiv i razlog da nema limita, a to je pohlepa!
pre 4 godine
зато новак није ни требао да се петља у читаву ситуацију са донирањем лове ниже рангираним играчима. али чињеница јесте да су сви ти спортисти превише плаћени а мој доктор, аутомеханичар, кеширка из самопослуге, смећар, поштар нису а они су ми важнији за свакодневни живот него ноле био он 100 пута србин.
pre 4 godine
ovaj sport vise niko ne igra iz ljubavi i zadovoljstva nego se sve pretvorilo koliko ce ko zaraditi
pre 4 godine
djokovic je lud sto je to izjavio, treba vas sve pustiti da se snalazite sami, svi imaju probleme, predlozio da se nekim kompromisom pomogne a svi nesto filozofiraju. nole pomozi sirotinji u srbiji pa kao memanja matic ocisti neku knjigu duznika u nekoj trgovini, pusti ove nalickane tenisercice koji ne znaju da cene nisa...
pre 4 godine
Kako im je uvek lako da na neki način stave Novaka u negativan kontekst.Od njegove dobre inicijative se trude da okrenu priču tako da ispadne opet negativac.Inače,Hjuit i Grot su za vreme komentarisanja finala sa Timom svaki trenutak koristili da kritikuju Đokovića bez imalo profesionalnosti.
pre 4 godine
Zašto ne kaže Federer nego Novak? Zato što Federer ne osvaja više Grend slemove
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novaxx, 1. maj 2020 19:55)
Klasicni komentator koji procita samo naslov i komentarise to sto je zakljucio iz istog.
pre 4 godine
Treba da da i vise nije on fedex da ne treba da daje zato sto je najbolji svih vremena
pre 4 godine
Treba uzeti svakome po 500 000 za svaki osvojeni grand slam u karijeri.
pre 4 godine
Posle dugogodišnjeg gledanja tenisa zaključio sam da se treba školovati za organizatora teniskog turnira. Razni menadžeri i menadžerčići u sportu i drugim masovnim zabavnim događajima a posebno estradi, skupljaju (s obzirom na svoj uloženi rad, znanje i novac) najveći "kajmak".
pre 4 godine
Samo neka on osvaja, pa mu vi uzimajte koliko hoćete!
pre 4 godine
Čitao sam da su u posljednjih nekoliko godina, nagrade za eleiminisane u ranijoj fazi podignute u većem procentu, ali me je mrzelo da guglam koliko su zaista uvećane, jer i nije bitno za smisao mog teksta. Poenta je bila da tih 500000 otkinutih od Novaka, kad se podele, neće maltene ni malo pomoći eliminisanima u ranij fazi, jer sa uvecanim nagradama poenta je tim vidljivija. A opet kakvog ima smisla deliti novac da GS, onima koji i nisu učestvoval na istom. Tako da ta ideja o otkidanju pomenute sume od pobednika, skoro i da ne dotiče one ispod 150og mjesta. Dok su ovi u prvih sto ipak dobrano obezbedjeni.
pre 4 godine
Inace Sem Grot je teniser koji je odservirao najbrzi servis na svetu 263 km/h.
pre 4 godine
Milan_PT
Da li stvarno ne razumes moj komentar ili se pravis da ne razumes?🤔 Po odgovoru mi se cini da stvarno nisi shvatio poentu onoga sto pise. Da ti dam drugu sansu, da lepo, stalozeno razmislis, pa onda odgovoris.
(Ne znam, 2. maj 2020 09:10)
Svaku Tvoju tvrdnju sam jednu po jednu analizirao i na nju odgovorio. A nisam morao. Ako Ti se nešto od toga ne sviđa, konkretno pitaj. Najlakše je sagovorniku reći "glup si, ništa te ne shvatam".
Nema potrebe da "mi daješ drugu šansu da Ti nešto objašnjavam", jer mi se čini da smo, na Tvoju inicijativu, davno se dogovorili da nećemo jedan drugog komentarisati.
Dakle, za svoje opsesije obrati se na drugu adresu. Prijatan praznik...
pre 4 godine
Ako neko ne moze normalno da zivi od svojih prihoda to znaci da nije odabrao pravu profesiju. Drugim recima, nije on za taj posao i svaka novcana pomoc tu gubi smisao bez obzira da li se radi o sportisti, umetniku, zanatliji, knjizevniku, lekaru, ugostitelju, svesteniku, pravniku, inzenjeru, ekonomisti, trgovcu ili nekom drugom. Kad potrosi pare on ce nastaviti da zivi po starom. Takvim osobama treba pomoc strucnjaka da im pomogne da se prekvalifikuju i rade posao za koji su sposobni.
pre 4 godine
A ko je pomagao Novaku i iz kog fonda je on uzimao kad je bio 500-ti na svetu?? Ne secam se nesto da su tada broj 1,2 i 3 izdvajali za slabije rangirane igrače.
(Sava, 01. maj 2020 20:27)
Da ali tada nije bilo korone
pre 4 godine
Prvo, on nije rezident u Australiji i iako plati
inicijalno 45% ima pravo na povraćaj odredjene sume poreza prema uslovima zemlje u kojoj stalno boravi. Da možda ne mislite da gradjani Australiji, koji zaradjuju preko AUS$180,000 plate svih 45% državi...
Oni koji zaradjuju najviše u Australiji ne plaćaju (procentualno) najviše poreza, ali ulazu u ekonomiji na druge nacine. Sve se plašim da Nole , a i ostali profesionalni sportisti plate porez po tabelama poreskih uprava u zemljama u kojima se takmiče i žive.
(Budimo realni, 2. maj 2020 04:03)
U totalnoj si zabludi što se tiče plaćanja poreza na zapadu. Najbogatiji uvek plate najviše i procentualno i u ukupnom iznosu.
To što je nerezident ništa ne olakšava plaćanje poreza, čak je i gore. Novak za te 3 nedelje koje provede u Australiji ima pravo na olakšice u smislu troškova stanovanja, ishrane, treniranja i sl., ali ne u celokupnom iznosu, već u jednom delu i do određenog limita. To mu se računa kao trošak neophodan za obavljanje njegove delatnosti. Da je rezident onda bi mogao 12 meseci da skuplja račune i da više smanji porez.
Uostalom, 45% u AU je jedan od manjih poreza, u Austriji bi mu uzeli više od pola, a ima država i sa porezom od 60%.
Ideja da australijski poreski sistem za nerezidente uzima u obzir poreske sisteme preko 200 drugih država je besmislena. Uzima u obzir samo za rezidente. Ako Australijanac zaradi 10 miliona u Srbiji, on će ovde da plati 2M poreza, a kad se vrati kući moraće da doplati još 2,5M.
pre 4 godine
Milan_PT
Meni se cini da Hjiit vise ne igra, da je on trenutno selektor DK reprezentacije Australije. Koliko se meni cini, Hjuita nema na listi bar ne u prvih 100. Osim njega, jos neko je rekao istu stvar, samo sto je pominjao Congu, a Hjuit je pominjao Endija. Tim se isto ne slaze, rekao je svoje. Jos jedan teniser iz prvih 100. Ocigledno je da dosta njih ima nesto protiv, razlog nije vazan. Da nemaju, do sada bi se skupila odredjena svota. Ne bi se prepucavali preko drustvenih mreza i novina. Hoces li svakom ko izjavi da je protiv toga, sabirati i oduzimati nesto, kao sto si sada?
(Ne znam, 2. maj 2020 07:39)
1) U tekstu koji sam komentarisao pominjali su se Grot i Hjuit. Druge tekstove, gde se spominju Conga, Endi i Tim nisam komentarisao, pa mi nije jasno zašto ih uvlačiš u priču.
2) Nigde nisam ni rekao da je Hjuit aktivan igrač, jer vrlo dobro znam da se povukao pre 4 godine. Takođe mi nije jasno zašto je ta informacija bitna.
3) Ovo je prvi put da sam se javio u vezi sa kritikama Novakovog plana pomoći slabijim igračima. Nisam komentarisao ni prvu, Timovu izjavu, jer tu nema šta da se komentariše. Radi se o akciji koja je na dobrovoljnoj osnovi, tako da Timova volja mora da se poštuje, sviđala se ona nekom ili ne. Pare su njegove i on odlučuje šta će sa njima.
4) Po prvi put sam se javio kad je neko izrazio ideju da se samo Novak dodatno oporezuje. I Sofija Kenin je uzela preko 4M bruto, a tu su i razne dubl kombinacije. Niko drugi ni pomenut...
pre 4 godine
4 gren slem turnira za godinu puta 500.000 to je uvek bilo znaci 8.000.000.
pre 4 godine
Sto ne pustate moj odgovor komsiji Muameru, svaka vam cast „redakcijo“
pre 4 godine
Zašto ne kaže Federer nego Novak? Zato što Federer ne osvaja više Grend slemove
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novaxx, 1. maj 2020 19:55)
Klasicni komentator koji procita samo naslov i komentarise to sto je zakljucio iz istog.
(Vojkan, 01. maj 2020 20:12
Šta je pogrešno napisao?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Stevo, 1. maj 2020 20:31)
Pa valjda covek razumeo da ovaj predlaze da se samo od Noleta uzima od nagrada. A lepo covek misli generalno, naravno, svi GS i svi pobednici.
Sta ste se uzjogunili, kao da su vase pare? Ovo vise ne lici na postovatelje i ljubitelje Noletovog tenisa, ovo je strasno, i o njegovim parama brinete. I treba nam svima biti onako kako nam je.
pre 4 godine
Ради истине. У Аустралији порез на зараде од преко 180.000 долара износи невероватних 45 %. Дакле, ако Ноле добије 4 милиона, одмах му узму 1.8 милиона.
(Дејан, 1. maj 2020 21:45) Samo kad bi on i njegov menager dozvolio da sve te pare odu u australijski budget. Prvo, on nije rezident u Australiji i iako plati
inicijalno 45% ima pravo na povraćaj odredjene sume poreza prema uslovima zemlje u kojoj stalno boravi. Da možda ne mislite da gradjani Australiji, koji zaradjuju preko AUS$180,000 plate svih 45% državi. Postoje mnogi načini da ostvariš poreske olaksice bazirane na ulaganjima u biznis , nekretnine, deonice , penzione fondove, troškove poslovanja itd. Oni koji zaradjuju najviše u Australiji ne plaćaju (procentualno) najviše poreza, ali ulazu u ekonomiji na druge nacine. Sve se plašim da Nole , a i ostali profesionalni sportisti plate porez po tabelama poreskih uprava u zemljama u kojima se takmiče i žive.
pre 4 godine
Ma dovoljno je 3 mil. Sve neka dijele na slabo rangirane.
To bi bilo pravednija raspodjela.
pre 3 godine
Kada bi uzeli Bil Gejtcu 100 milijardi dolara.Alo genije nije Novak trazio toliku nagradu vec organizator kako bi pre svega sebi obezbedio veci profit.Kada bi ti bio osvajac nekog turnira verovatno bi cutao za nagrade samo neces nikada biti u poziciji kao i vecina kriticara.
pre 4 godine
(bane sine, 01. maj 2020 19:50)
Ne baš na taj način.
Ovde je poenta da jedan nosi sve, greška je da igrači koji su van top 100 i to su ti koji si u krizi ni ne igraju GS turnire odakle bi ti od pobednika uzeo da se učesnicima povećaju nagrade. Učesnicima tog GS turnira gde opet ovi iznad 100. mesta izvisiše.
Novak se zalaže i za njih. A to ne može koroz GS jer je finansijski nezavistan i isplaćuju nagrade samo učesnicima na njemu.
Da bi bilo ispravno dve nagrade treba 10% od njih da uplate u ATP/WTA fond za podršku, to bi bila solidarnost struke.
To je jedini način kako pomoći profesionalcima u usponu od padova ove prirode koju imamo sada sa pandemijom.
pre 4 godine
glupa fora. bolje neka drzava australija odrekne poreze na nagradno fond i taj novac nek ode sirotinjskim teniserima, za pozar od prosle godine ili u neke druge jumanitarne svrhe. djokovic je vec dao dve milje, srbiji i italiji.
pre 4 godine
Novakovi navijači nikako da shvate da je ovim prijedlogom njihov miljenik pokušao da zadobije publiku i nižerangirane tenisere, međutim izgleda da su ga ovi što komentarišu njegov prijedlog pročitali i sada njega prozivaju.On se tome nije nadao i sada se potencijalna "Majka Tereza" našao u neobranom grožđu.
pre 4 godine
"Америка и Енглеска (и Аустралија) биће земља пролетерска!"
pre 4 godine
Milan_PT
Meni se cini da Hjiit vise ne igra, da je on trenutno selektor DK reprezentacije Australije. Koliko se meni cini, Hjuita nema na listi bar ne u prvih 100. Osim njega, jos neko je rekao istu stvar, samo sto je pominjao Congu, a Hjuit je pominjao Endija. Tim se isto ne slaze, rekao je svoje. Jos jedan teniser iz prvih 100. Ocigledno je da dosta njih ima nesto protiv, razlog nije vazan. Da nemaju, do sada bi se skupila odredjena svota. Ne bi se prepucavali preko drustvenih mreza i novina. Hoces li svakom ko izjavi da je protiv toga, sabirati i oduzimati nesto, kao sto si sada?
pre 4 godine
Milan_PT
Dakle, ipak nisi shvatio. Vidi, to sto si ti shvatio da pise i ono sto pise, su dve potpuno razlicite stvari. Mislim na oba komentara. Ocigledno je da u tvom nacinu razmisljanja postoji samo jedan pravac, a da svi drugi uglovi i smerovi nisu dostupni. Sve je jednosmerna ulica, a sada smo upravo dosli do slepe. Meni ne pada na pamet, da me uvuces u tu raspravu, na tvoj teren, nemam nista protiv toga, ali jednostavno, sada ne. Neki drugi put, kada tema bude nesto drugo, kada se usmerim na to, spusticu se na tvoj nivo i onda cemo razglabati. Sada, ako mozes shvati, ako ne mozes, onda izigravaj zrtvu.
pre 3 godine
Covek nema u glavi i mrzi. To je cinjenica. Mora da pomene Novaka i uzeti od njega 500 hiljada? Kakve Novak veze ima sa nagradnim fondom? Neka kuka kod organizatora jer oni rasporedjuju nagrade.
pre 4 godine
Novakovi navijači nikako da shvate da je ovim prijedlogom njihov miljenik pokušao da zadobije publiku i nižerangirane tenisere, međutim izgleda da su ga ovi što komentarišu njegov prijedlog pročitali i sada njega prozivaju.On se tome nije nadao i sada se potencijalna "Majka Tereza" našao u neobranom grožđu.
pre 4 godine
Nolo je nakljukan
pre 4 godine
Milan_PT
Da li stvarno ne razumes moj komentar ili se pravis da ne razumes?🤔 Po odgovoru mi se cini da stvarno nisi shvatio poentu onoga sto pise. Da ti dam drugu sansu, da lepo, stalozeno razmislis, pa onda odgovoris.
pre 4 godine
Treba da da i vise nije on fedex da ne treba da daje zato sto je najbolji svih vremena
pre 4 godine
Zašto ne kaže Federer nego Novak? Zato što Federer ne osvaja više Grend slemove
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novaxx, 1. maj 2020 19:55)
Klasicni komentator koji procita samo naslov i komentarise to sto je zakljucio iz istog.
pre 4 godine
A ko je pomagao Novaku i iz kog fonda je on uzimao kad je bio 500-ti na svetu?? Ne secam se nesto da su tada broj 1,2 i 3 izdvajali za slabije rangirane igrače.
(Sava, 01. maj 2020 20:27)
Da ali tada nije bilo korone
pre 4 godine
Novakovi navijači nikako da shvate da je ovim prijedlogom njihov miljenik pokušao da zadobije publiku i nižerangirane tenisere, međutim izgleda da su ga ovi što komentarišu njegov prijedlog pročitali i sada njega prozivaju.On se tome nije nadao i sada se potencijalna "Majka Tereza" našao u neobranom grožđu.
pre 4 godine
A što uvijek Novak?Jel se Federeru ne može uzeti?Doduše on je Švajcarac a oni dobro čuvaju pare.Da se ikako može Novaku bi sve uzeli.
pre 4 godine
Novakovi navijači nikako da shvate da je ovim prijedlogom njihov miljenik pokušao da zadobije publiku i nižerangirane tenisere, međutim izgleda da su ga ovi što komentarišu njegov prijedlog pročitali i sada njega prozivaju.On se tome nije nadao i sada se potencijalna "Majka Tereza" našao u neobranom grožđu.
pre 4 godine
Treba uzeti svakome po 500 000 za svaki osvojeni grand slam u karijeri.
pre 4 godine
Nolo je nakljukan
pre 4 godine
Ma dovoljno je 3 mil. Sve neka dijele na slabo rangirane.
To bi bilo pravednija raspodjela.
pre 4 godine
A niko da pita Federera da se odrekne dela novca od reklamiranja Barila špageta a dobija 20 miliona godišnje. Da dao deo Italiji nego No1e da milion bez reči. Veliki je Novak čovek.
pre 4 godine
Ne određuje Novak nagradni fond, tako da kritika nije upućena njemu već organizatorima. I slažem se da je fond previsok za pobednika.
pre 4 godine
A nemate onu stvar da trazite pare od NAdala kad osvoji Rolan Garos..svi ste isti bre, jad i beda.
pre 4 godine
Zašto ne kaže Federer nego Novak? Zato što Federer ne osvaja više Grend slemove
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novaxx, 1. maj 2020 19:55)
Klasicni komentator koji procita samo naslov i komentarise to sto je zakljucio iz istog.
(Vojkan, 01. maj 2020 20:12
Šta je pogrešno napisao?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Stevo, 1. maj 2020 20:31)
Pa valjda covek razumeo da ovaj predlaze da se samo od Noleta uzima od nagrada. A lepo covek misli generalno, naravno, svi GS i svi pobednici.
Sta ste se uzjogunili, kao da su vase pare? Ovo vise ne lici na postovatelje i ljubitelje Noletovog tenisa, ovo je strasno, i o njegovim parama brinete. I treba nam svima biti onako kako nam je.
pre 4 godine
Milan_PT
Da li stvarno ne razumes moj komentar ili se pravis da ne razumes?🤔 Po odgovoru mi se cini da stvarno nisi shvatio poentu onoga sto pise. Da ti dam drugu sansu, da lepo, stalozeno razmislis, pa onda odgovoris.
pre 4 godine
Hehe, jesmo li to ljubomorni? :p
E pa neće da može!
10% ok, ali od svake isplate na turniru!
pre 4 godine
Inace Sem Grot je teniser koji je odservirao najbrzi servis na svetu 263 km/h.
pre 4 godine
Zašto ne kaže Federer nego Novak? Zato što Federer ne osvaja više Grend slemove
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Novaxx, 1. maj 2020 19:55)
Klasicni komentator koji procita samo naslov i komentarise to sto je zakljucio iz istog.
(Vojkan, 01. maj 2020 20:12
Šta je pogrešno napisao?
pre 4 godine
Milan_PT
Dakle, ipak nisi shvatio. Vidi, to sto si ti shvatio da pise i ono sto pise, su dve potpuno razlicite stvari. Mislim na oba komentara. Ocigledno je da u tvom nacinu razmisljanja postoji samo jedan pravac, a da svi drugi uglovi i smerovi nisu dostupni. Sve je jednosmerna ulica, a sada smo upravo dosli do slepe. Meni ne pada na pamet, da me uvuces u tu raspravu, na tvoj teren, nemam nista protiv toga, ali jednostavno, sada ne. Neki drugi put, kada tema bude nesto drugo, kada se usmerim na to, spusticu se na tvoj nivo i onda cemo razglabati. Sada, ako mozes shvati, ako ne mozes, onda izigravaj zrtvu.
pre 4 godine
ja se slazem sa timom, covek je u pravu, ne mogu svi da igraju tenis, ili bilo koji sport, na zalost takva je priroda samo odabrani i najjaci opstaju...
pre 4 godine
Dobije 5miliona zbog JEDNOG meca?! Jel si siguran majstore da znas sta si izjavio?!
pre 4 godine
Uzmite vašem idoli Federeru!
pre 4 godine
Grot bi mogao za promenu da prvo osvoji AO pa da onda priča o navedenoj temi.
pre 4 godine
Milan_PT
Meni se cini da Hjiit vise ne igra, da je on trenutno selektor DK reprezentacije Australije. Koliko se meni cini, Hjuita nema na listi bar ne u prvih 100. Osim njega, jos neko je rekao istu stvar, samo sto je pominjao Congu, a Hjuit je pominjao Endija. Tim se isto ne slaze, rekao je svoje. Jos jedan teniser iz prvih 100. Ocigledno je da dosta njih ima nesto protiv, razlog nije vazan. Da nemaju, do sada bi se skupila odredjena svota. Ne bi se prepucavali preko drustvenih mreza i novina. Hoces li svakom ko izjavi da je protiv toga, sabirati i oduzimati nesto, kao sto si sada?
pre 4 godine
Da ti osvajaš ne bi pričao tako
pre 4 godine
Zašto ne kaže Federer nego Novak? Zato što Federer ne osvaja više Grend slemove
pre 4 godine
A ko je pomagao Novaku i iz kog fonda je on uzimao kad je bio 500-ti na svetu?? Ne secam se nesto da su tada broj 1,2 i 3 izdvajali za slabije rangirane igrače.
pre 4 godine
Znaci problem su uspesni igraci a ne organizatori turnira, koji daju nagradne fondove? I onda oni treba da finansiraju manje uspesne, jer su zaradili pare, umesto sponzori ili drzave?
pre 4 godine
To samo od Novaka. Federera ne diraju.
pre 4 godine
Prosečna plata (zvanično) u Srbiji je nešto ispod 500€ (nezvanično je i manje). Ako se uzme ta plata prosečan čovek u Srbiji zaradi godišnje 6000€ a to je za radni vek od 40 godina 240.000 €. Stvar je mozda malo bolja ako se prevede na plate u EU, gde prosečno čovek koji je dobro placen može da zaradi za ceo vek 2.4M €. Pobednik jednog GS-a dobije nekoliko miliona dolara, evra, funti... E sad da li treba da brinemo oko toga koliko osvajaju teniseri i da li mogu da prežive oni slabije rangirani, a ne treba da brinemo o našim lošije plaćanim bližnjima to je već drugo pitanje. Svako ima pravo na sopstveni izbor. Kad neko nije zadovoljan platom, a misli da je zaslužio i da može bolje, on menja firmu, posao, zanimanja... Tako da teniseri isto kao i mi ostali smrtnici imaju pravo na sopstveni izbor.
pre 4 godine
A što uvijek Novak?Jel se Federeru ne može uzeti?Doduše on je Švajcarac a oni dobro čuvaju pare.Da se ikako može Novaku bi sve uzeli.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nešo, 1. maj 2020 19:37)
U zadnje vrijeme ne moze se dzemperku uzeti,jer nista i ne osvaja,zato je No1e na tapetu GOAT.
pre 4 godine
Pa Đoković je već predlagao promjenu u raspodjeli nagradnog fonda turnira u korist slabije rangiranih. Mislim da se to nije svidjelo Federeru. Ovo sa jednokratnom pomoći je potrebno upravo zato što nije realizovan njegov prijedlog od ranije. Hjuit i kolega mu imaju kratko pamćene, izgleda.
pre 4 godine
Kakav fingirani naslov...Da li je to zbog stava o Vakcinaciji????
pre 4 godine
Tako ti i treba Nole humanisto sada ćeš ti da sam pomažeš ove tenisere u pokušaju a i to je još jedan pritisak na tebe da više ne osvajaš grenslemove da slučajno nebi prestigao njegovo veličanstvo Federera.
pre 4 godine
Dobro u pravu je ne bi pobednici turnira osiromašili ukoliko nagrade budu nešto manje za trijumf ali organizatori turnira i dalje uzimaju većinu novca što se oni ne isprse više za prvo i drugo kolo?
pre 4 godine
Ради истине. У Аустралији порез на зараде од преко 180.000 долара износи невероватних 45 %. Дакле, ако Ноле добије 4 милиона, одмах му узму 1.8 милиона.
(Дејан, 1. maj 2020 21:45) Samo kad bi on i njegov menager dozvolio da sve te pare odu u australijski budget. Prvo, on nije rezident u Australiji i iako plati
inicijalno 45% ima pravo na povraćaj odredjene sume poreza prema uslovima zemlje u kojoj stalno boravi. Da možda ne mislite da gradjani Australiji, koji zaradjuju preko AUS$180,000 plate svih 45% državi. Postoje mnogi načini da ostvariš poreske olaksice bazirane na ulaganjima u biznis , nekretnine, deonice , penzione fondove, troškove poslovanja itd. Oni koji zaradjuju najviše u Australiji ne plaćaju (procentualno) najviše poreza, ali ulazu u ekonomiji na druge nacine. Sve se plašim da Nole , a i ostali profesionalni sportisti plate porez po tabelama poreskih uprava u zemljama u kojima se takmiče i žive.
pre 4 godine
Lako je kad se drugome oduzima
pre 4 godine
Nema uzimanja od nagrade pobjedniku, bio to Novak, Federer ili 367. teniser sa liste.. Nagrada postoji da se pobjednik izdvoji i nagradi zato sto je iznad ostalih. Zasluzio je, pobjedio je svakog na putu do trofeja i novca. To je smisao sporta. Moze eventualno da sam da dio nagrade ostalim igracima (ako je toliko lud). Šišanje nagrade bi bilo uvodjenje komunisticke uravnilovke a svi znamo kako to zavrsava. Degradacijom i demotivacijom najboljih i postavljanjem mediokriteta u ravan sa izuzetnima
pre 4 godine
A što uvijek Novak?Jel se Federeru ne može uzeti?Doduše on je Švajcarac a oni dobro čuvaju pare.Da se ikako može Novaku bi sve uzeli.
(nešo, 01. maj 2020 19:37)
Pa ako da mu oduzmu kad nije u skorije vrijeme osvojio gs.
pre 4 godine
bar su ljudi konačno prihvatili ko osvaja AO 'po difoltu'!
pre 4 godine
Da li bi tako rekao kada bi to Nadal ili Federer rekli??
Da ti osvojiš, verujem da bi uzeo samo 500.000.
pre 4 godine
Najviše volim ove što ovako lako uzimaju od drugih,a da je on u pitanju taj ne bi centa dao
pre 4 godine
Australija i Engleska biće zemlja proleterska.
pre 4 godine
(bane sine, 01. maj 2020 19:50)
Ne baš na taj način.
Ovde je poenta da jedan nosi sve, greška je da igrači koji su van top 100 i to su ti koji si u krizi ni ne igraju GS turnire odakle bi ti od pobednika uzeo da se učesnicima povećaju nagrade. Učesnicima tog GS turnira gde opet ovi iznad 100. mesta izvisiše.
Novak se zalaže i za njih. A to ne može koroz GS jer je finansijski nezavistan i isplaćuju nagrade samo učesnicima na njemu.
Da bi bilo ispravno dve nagrade treba 10% od njih da uplate u ATP/WTA fond za podršku, to bi bila solidarnost struke.
To je jedini način kako pomoći profesionalcima u usponu od padova ove prirode koju imamo sada sa pandemijom.
pre 4 godine
Aj ti lepo da ne zavlačiš ruku u tuđ džep...a ako ti je baš do toga eno ti ga Federer.
pre 4 godine
Pa ne možete vi uzeti, može on samo dati, jer je to zaradio. Od jedne Novakove dobre inicijative, počinje otimačina. Izgleda da je Tim ipak u pravu... Ne dam ništa!!!
pre 4 godine
A za svaku tvoju glupost jos 100k i bice love samo tako.
pre 4 godine
sem grot. moja rijec protiv njegove, jednako vrijede.
pre 4 godine
Pobednik Australian Opena, pa i Novak Djoković, ne dobija nagradu samo za pobedu u finalu nego za ostavajanje čitavog turnira, pdnpsno za 7 pobeda u nizu. A da biste stigli do te mogućnosti morate da uložite mnogo vremena, rada, pa i novca - iza toga stoji neko vreme, rad, troškovi, investicije. Pa ni onda vam niko ne može garantovati da ćete osvojiti bilo koji turnir a kamoli Grand slam.
Ako se već toliko banalizuje onda se može recimo reći i da se nagrada dobija samo za poslednji poen jer od njega zavisi konačni rezultat meča.
Drugi je sasvim pitanje visine nagrada i njihove mere ali turniri to određuju i svakako da zarade više no što podele na nagrade.
pre 4 godine
Mislim da i sam Novak i svako normalan zna da ove nagrade su totalna ludost i boleština savremenog sporta, sveta uopšte.
I da zaista treba doći do rasformiranja ovakvog modernog finansiranja sportista, svih vrsta. Ali, je pitanje, ako neko popularan donosi novac, timu klubu, ili sebi,ako je pojedinačan sport u pitanju poput tenisa,i zbog njegovih zasluga se novac uvećava enormno, jer je postao brend, poput BMW, šta i gde kanalisati novac, a ne dati njemu. Mesi je zaslužan kao i Ronaldo za ogromne prihode klubova u kojima su.
I kako njima smanjiti platu, kada tržište tako kaže..Ili kada su finala izmedju Nadala i Noleta pa TV stanice kidaju od reklama. I sve je to krug, u kome se vrti nenormalna količina novca.Po meni kao u svemu, kakvi god da su prihodi, treba uvesti neku vrstu ograničenja što se plata sportista tiče,,granicu. I da preko toga klub ne miže da raspolaže i koristi finansijska sredstva. Isto i za tenis i ostale sportove važi
Na koji način i kako,našlo bi se rešenje,ali pitanje je da li ima dobre volje, jer je ogroman motiv i razlog da nema limita, a to je pohlepa!
pre 4 godine
Ha ha ha pa ovo da izjavi može samo kompletan idiot.Alo rođače pa ko vam brani da osvajate turnire.Drugi će da crnče da bi osvojili GS a vi ćete da im uzmete lovu.Pa Novakova greška je što uopšte pokušava da ppmaže slabijim teniserima.Pravda za Dominika Tima, ako ne znaju dovoljno dobro da igraju tenis nek se bave nečim drugim.
pre 4 godine
Nazalost, u pravu je. Ali prvo treba, recimo da uzme od britanske kraljice pa da podeli sirotinji...
pre 4 godine
зато новак није ни требао да се петља у читаву ситуацију са донирањем лове ниже рангираним играчима. али чињеница јесте да су сви ти спортисти превише плаћени а мој доктор, аутомеханичар, кеширка из самопослуге, смећар, поштар нису а они су ми важнији за свакодневни живот него ноле био он 100 пута србин.
pre 4 godine
Zasto bi se uopste uzimalo bilo sta od igraca, sta je sa organizatorima turnira?
pre 4 godine
Perfidno izazivanje reakcije čitalaca naslovom.
U suštini, poruka je da pobednik GS uzima 4-5 miliona i trebalo bi njegovu nagradu smanjiti za 500.000 u korist ostalih učesnika.
Upravo za to se i zalagao novak još pre sasvim odvojene priče o dobrovoljnom, jednokratnom i adhok rešavanju teške situacije niskorangiranih igrača usled pojave virusa.
pre 4 godine
Čovek donirao par miliona evra i još mu traže...
pre 4 godine
Negde sam pročitao da nagradni fond velikih turnira čini tek 4% ukupnih prihoda turnira. To objašnjava zašto je turnirima isplativo da organizuju WTA takmičenje na kojima tribine zvrje prazne sve do polufinala. Ne znam da li se ljudi prave namerno blesavi ili nemaju mentalnog kapaciteta da shvate neke činjenice. Ali mnogo je lakše uzeti od onog ko ima 96% novca nego od onog koji ima samo 4%.
pre 4 godine
To se dečko zove Star sistem. Zvezda nosi sve.
S jedne strane ogromne nagrade, toliko iznad svih drugih veoma motivišu igrače da budu zaista najbolji što mogu. Retko ćete čuti bilo kog mladog tenisera, nezavisno od toga koliko je svestan svojih kvaliteta da kaže - meni bi odgovaralo da budem tu negde oko petnaestog mesta. Ne, svi žele među prva tri, je sve ispod toga je isto kao da radiš u kancelariji od 8 do 17h. Karikiram malo, ali nadam se da shvatate.
S druge strane, takva disproporcija raspodele bogatstva je pristuna planetarno. Pogledajte pevače, koliko zarađuje deset najpopularnijih izvođača, potom svi ostali. Glumci, likovni umetnici... Ali i bankari, novinari itd. Star sistem (eng Star system) - pobednik nosi sve.
pre 4 godine
Odakle u zapadnom svetu odjednom ove socijalisticke ideje o samilosti? Da nece mozda stvarno biti zemlja proleterska? Ne verujem.
pre 4 godine
ovaj sport vise niko ne igra iz ljubavi i zadovoljstva nego se sve pretvorilo koliko ce ko zaraditi
pre 4 godine
Prijatelju moj, cista ekonomija, sve posteno zaradjeno. Treniraj, pati se ili mijenjaj zanimanje. Nisu oni ludi sto davaju toliku lovu, sve im se to vrati.
pre 4 godine
Kakve nebuloze. Objavite neto dobit svih GS u sezoni, prihod ATP, i WTA na godišnjem nivou. Da saberemo o koliko se miliona radi pa da vidimo koliki se procenat deli i kako? Pitajte dospodu da li im trebaju igrači ispod 100.na listi? Onda se čude što se namešta na manjim turnirima. Ako sada ne dignete 'revoluciju' i ne izborite se za više, slobodno tražite neki bolje plaćen posao!
pre 4 godine
Ради истине. У Аустралији порез на зараде од преко 180.000 долара износи невероватних 45 %. Дакле, ако Ноле добије 4 милиона, одмах му узму 1.8 милиона.
pre 4 godine
Победник добија 5, финалиста 2.5 полуфиналисти 1.25 милиона и тако редом, дупло мања сума како је играч раније елиминисан. На тај начин долази се до тога да елиминисани у првом колу гс добија нпр 40000.
...
(Vladan R, 1. maj 2020 20:51)
Takva raspodela je bila do pre nekoliko godina, dok Novak nije postao predsednik ATP veća igrača i od prvog dana počeo da se zalaže da slabiji igrači, tj oni koji ispadnu u prvom ili drugom kolu, ne dobiju veće nagrade nego ranije. Konkretno na AU Openu ove godine za učešće u prvom kolu dobijalo se 90000A$, u drugom 128000, a u trećem 180000, tako da i slabiji igrači mogu da uzmu pristojne pare. Novak je to obrazložio činjenicom da finalisti i polufinalisti, tj bolji igrači, imaju dodatnu šansu za zaradu na ATP Finalsu, tako da ovakva preraspodela koja je na štetu boljih, a u korist slabijih igrača je pravednija od ranije.
I jeste pravednija, ali stvorio se jedan novi problem. Sad nijedan igrač, koji ima pravo nastupa bez kvalifikacija, neće da odustane od turnira zbog povrede, već se pojavi u prvom kolu, preda meč već u drugom setu i ode kući sa 90000.
Svaka dobra ideja može da se upropasti, tako da trenutno postoji predlog da se za predaje upravom i drugom kolu dobije polovina novca. Ali mislim da onda neće predavati, već gubiti sa 6:0 6:0 6:0, mada je moguće da ih bude sramota publike...
pre 4 godine
Treba skinuti deo prvom, ali isto tako i drugom, porazenim polufinalistima, cetvrtfinalistima... Sve srazmerno.
pre 4 godine
Ако Ноле освоји, узети. Ако неко од ваших освоји, ни говора.
Мора да се зна неки ред.
pre 4 godine
Nema sta baki da uzimaš, daće Novak sam i više nego što po tebi treba.
pre 4 godine
Druze pa ti prvo kolo bre ne mozes da prodjes ahahha,
pre 4 godine
sta je ovaj komunista?"da uzmemo".Treniraj,budi najbolji,uzmi GS ,pa ces imati para.
pre 4 godine
"Америка и Енглеска (и Аустралија) биће земља пролетерска!"
pre 4 godine
Kako im je uvek lako da na neki način stave Novaka u negativan kontekst.Od njegove dobre inicijative se trude da okrenu priču tako da ispadne opet negativac.Inače,Hjuit i Grot su za vreme komentarisanja finala sa Timom svaki trenutak koristili da kritikuju Đokovića bez imalo profesionalnosti.
pre 4 godine
glupa fora. bolje neka drzava australija odrekne poreze na nagradno fond i taj novac nek ode sirotinjskim teniserima, za pozar od prosle godine ili u neke druge jumanitarne svrhe. djokovic je vec dao dve milje, srbiji i italiji.
pre 4 godine
U vezi raspodele se moraju obratiti organizatorima turnira i ATP-u. Pobednici turnira su pogresna adresa ne treba da osecaju krivicu zato sto osvajaju turnire.
pre 4 godine
Osvojis pet milona dolara, pa ti drzava u kojoj igras uzme blizu 50% poreza.U Francuskoj je 70%
pre 4 godine
Niko na zapadu ne daje nista besplatno.Sve je to izracunato sa ko zna koliko parametara.Znaju oni vrlo dobro koliko gube na reklamama i poseti ako se ne pojavi Nadal, Rafa ili Novak. Koliko vas ide na stadion da gleda nase mucenike fudbalere a koliko gleda ligu sampiona kod kuce?
pre 4 godine
Погрешна адреса Сем! Организатор прописује наградни фонд...
pre 4 godine
Ma da uzmite sve njemu, posto vas "dere" gde stigne, po toj logici vise bi se isplatilo biti 600-ti igrac na svetu, troskovi smesni, lova samo stize...
pre 4 godine
ne razumem zasto se uvek barata imenima kad treba od novaka da se uzme? okej, ajde ovako sve da se preformulise, zasto moraju igraci bilo sta da daju? neka se uvede pravilo da nagadni fond najvecih turnira, na primer 90/95% ide za igrace a 5/10% neka bude neki nazovimo ga ,,fodn solidarnosti" koji bi isao nize rangiranim igracima. Znaci neka to bude unapred ,,otpisan" novac, a ne da se drazi on Djokovica, Federera, Nadala ili Tima. I tu niko ne daje novac igracima ,,koji se ne trude".
pre 4 godine
Ovo je zanimljiva tema. Nagrade su uvek BRUTO. Odlukom engleske vlade pored nagradnog fonda oporezuju se SVI prihodi tenisera tokom trajanja turnira - Vimbldon - pa čak i oni od sponzorskih ugovora. Nadal se glasno bunio protiv takve prakse ali je ostao usamljen. Pa je sad pitanje hoće li se onda nagrada za osvojeni turnir prvo oporezovati pa onda odvajati pomoć slabije rangiranim igračima ili ne. To bi značilo da osvajač plaća porez i za onog kome se udeljuje pomoć. Genijalno !
pre 4 godine
Ради истине. У Аустралији порез на зараде од преко 180.000 долара износи невероватних 45 %. Дакле, ако Ноле добије 4 милиона, одмах му узму 1.8 милиона.
(Дејан, 1. maj 2020 21:45)
Ako i ove godine budu isti poreski uslovi kao i prošle, onda bi Novak od bruto nagrade 4,12 miliona australijskih dolara, trebao da plati negde oko 1,83 miliona poreza. U stvari, ta svota mu je akontaciono već umanjena kad je sa čekom sa kojim se slikao na terenu od 4,12, sišao dole do blagajnika, koji mu je uručio novi ček na nekih 2,3 miliona + potvrda da je platio porez u Australiji za 2020 godinu.
I Hjuit i Grot znaju vrlo dobro ovu računicu, jer su je prošli veliki broj puta. Mogli su da prozovu i Vladu Australije, koja je samo na ime poreza na nagrade teniserima ovog januara inkasirala negde preko 30 miliona australijskih dolara. Kad se dodaju porezi na sve što je potrošeno tokom turnira, počev od ulaznica, suvenira, hrane i pića, kao i hotelskog smeštaja i avio karti timova tenisera i turista, došlo bi se sigurno do brojke od preko 50 miliona, što je 100 puta veće od ekstra poreza od pola miliona koji bi oni dodatno da razrežu Novaku, a da država ne potroši ni dolar.
A sve to da Australijanac ne bi iz svog džepa izvadio 5000 kao pomoć kolegama...
pre 4 godine
4 gren slem turnira za godinu puta 500.000 to je uvek bilo znaci 8.000.000.
pre 4 godine
Milan_PT
Da li stvarno ne razumes moj komentar ili se pravis da ne razumes?🤔 Po odgovoru mi se cini da stvarno nisi shvatio poentu onoga sto pise. Da ti dam drugu sansu, da lepo, stalozeno razmislis, pa onda odgovoris.
(Ne znam, 2. maj 2020 09:10)
Svaku Tvoju tvrdnju sam jednu po jednu analizirao i na nju odgovorio. A nisam morao. Ako Ti se nešto od toga ne sviđa, konkretno pitaj. Najlakše je sagovorniku reći "glup si, ništa te ne shvatam".
Nema potrebe da "mi daješ drugu šansu da Ti nešto objašnjavam", jer mi se čini da smo, na Tvoju inicijativu, davno se dogovorili da nećemo jedan drugog komentarisati.
Dakle, za svoje opsesije obrati se na drugu adresu. Prijatan praznik...
pre 4 godine
NBA organizacija dijeli 50:50 sa igracima, teniseri dobijaju od ATP samo 14%. Zasto to niko ne "izravna" ili pokrene pricu o tome?
pre 4 godine
Шта год пробали да ураде, стање играча испод 150ог места се неће променити набоље. Ево и зашто. Победник добија 5, финалиста 2.5 полуфиналисти 1.25 милиона и тако редом, дупло мања сума како је играч раније елиминисан. На тај начин долази се до тога да елиминисани у првом колу гс добија нпр 40000. Ако се од победника откине тих поменутих 500.000 то ће елиминисаном у првом колу донети још непуних 8000, што и није нека сума, а још мања је ако део, дају играчима који су елиминисани у другом колу, што би било коректно јер имају бар једну победу. Међутим и тај бољитак би обухватио играче око 100ог евентуално 150ог места. Осталима ништа. Једноставно на ГС у главном жребу учествује 128 играча. Оквирно првих стотинак са листе док се осталих непуних 30 добијају преко квалифијација. На мастерсима и атп500 ситуација је још неповољнија, јер је мањи број учесника, до 64, мање ако је одређен број најрангираних слободан у првом колима. Истина на атп500 често не уствују најбољи, али можда само из топ 5 евентуални топ10, тако да ни ниже раниранима, из првих 100 ту није гарантовано учешће. Сума сумарум играчи испод 150ог места у целој каријери неће учествовати на ГС Мастерсу атп500 чак и атп250 је проблематичан, а на фијучерсима и челенџерима, није баш и нека пара. Стога играч који има увелико 20 и кусур година, а испод је 150ог места, треба да размисли да ли је тенис за њега, колико год је бити у првих 200 у свету, у било чему, не баш мала ствар,али пара ту једноставно баш и нема.
pre 4 godine
Posle dugogodišnjeg gledanja tenisa zaključio sam da se treba školovati za organizatora teniskog turnira. Razni menadžeri i menadžerčići u sportu i drugim masovnim zabavnim događajima a posebno estradi, skupljaju (s obzirom na svoj uloženi rad, znanje i novac) najveći "kajmak".
pre 4 godine
Samo neka on osvaja, pa mu vi uzimajte koliko hoćete!
pre 4 godine
Ako neko ne moze normalno da zivi od svojih prihoda to znaci da nije odabrao pravu profesiju. Drugim recima, nije on za taj posao i svaka novcana pomoc tu gubi smisao bez obzira da li se radi o sportisti, umetniku, zanatliji, knjizevniku, lekaru, ugostitelju, svesteniku, pravniku, inzenjeru, ekonomisti, trgovcu ili nekom drugom. Kad potrosi pare on ce nastaviti da zivi po starom. Takvim osobama treba pomoc strucnjaka da im pomogne da se prekvalifikuju i rade posao za koji su sposobni.
pre 4 godine
Milan_PT
Meni se cini da Hjiit vise ne igra, da je on trenutno selektor DK reprezentacije Australije. Koliko se meni cini, Hjuita nema na listi bar ne u prvih 100. Osim njega, jos neko je rekao istu stvar, samo sto je pominjao Congu, a Hjuit je pominjao Endija. Tim se isto ne slaze, rekao je svoje. Jos jedan teniser iz prvih 100. Ocigledno je da dosta njih ima nesto protiv, razlog nije vazan. Da nemaju, do sada bi se skupila odredjena svota. Ne bi se prepucavali preko drustvenih mreza i novina. Hoces li svakom ko izjavi da je protiv toga, sabirati i oduzimati nesto, kao sto si sada?
(Ne znam, 2. maj 2020 07:39)
1) U tekstu koji sam komentarisao pominjali su se Grot i Hjuit. Druge tekstove, gde se spominju Conga, Endi i Tim nisam komentarisao, pa mi nije jasno zašto ih uvlačiš u priču.
2) Nigde nisam ni rekao da je Hjuit aktivan igrač, jer vrlo dobro znam da se povukao pre 4 godine. Takođe mi nije jasno zašto je ta informacija bitna.
3) Ovo je prvi put da sam se javio u vezi sa kritikama Novakovog plana pomoći slabijim igračima. Nisam komentarisao ni prvu, Timovu izjavu, jer tu nema šta da se komentariše. Radi se o akciji koja je na dobrovoljnoj osnovi, tako da Timova volja mora da se poštuje, sviđala se ona nekom ili ne. Pare su njegove i on odlučuje šta će sa njima.
4) Po prvi put sam se javio kad je neko izrazio ideju da se samo Novak dodatno oporezuje. I Sofija Kenin je uzela preko 4M bruto, a tu su i razne dubl kombinacije. Niko drugi ni pomenut...
pre 4 godine
Sto ne pustate moj odgovor komsiji Muameru, svaka vam cast „redakcijo“
pre 4 godine
djokovic je lud sto je to izjavio, treba vas sve pustiti da se snalazite sami, svi imaju probleme, predlozio da se nekim kompromisom pomogne a svi nesto filozofiraju. nole pomozi sirotinji u srbiji pa kao memanja matic ocisti neku knjigu duznika u nekoj trgovini, pusti ove nalickane tenisercice koji ne znaju da cene nisa...
pre 4 godine
Prvo, on nije rezident u Australiji i iako plati
inicijalno 45% ima pravo na povraćaj odredjene sume poreza prema uslovima zemlje u kojoj stalno boravi. Da možda ne mislite da gradjani Australiji, koji zaradjuju preko AUS$180,000 plate svih 45% državi...
Oni koji zaradjuju najviše u Australiji ne plaćaju (procentualno) najviše poreza, ali ulazu u ekonomiji na druge nacine. Sve se plašim da Nole , a i ostali profesionalni sportisti plate porez po tabelama poreskih uprava u zemljama u kojima se takmiče i žive.
(Budimo realni, 2. maj 2020 04:03)
U totalnoj si zabludi što se tiče plaćanja poreza na zapadu. Najbogatiji uvek plate najviše i procentualno i u ukupnom iznosu.
To što je nerezident ništa ne olakšava plaćanje poreza, čak je i gore. Novak za te 3 nedelje koje provede u Australiji ima pravo na olakšice u smislu troškova stanovanja, ishrane, treniranja i sl., ali ne u celokupnom iznosu, već u jednom delu i do određenog limita. To mu se računa kao trošak neophodan za obavljanje njegove delatnosti. Da je rezident onda bi mogao 12 meseci da skuplja račune i da više smanji porez.
Uostalom, 45% u AU je jedan od manjih poreza, u Austriji bi mu uzeli više od pola, a ima država i sa porezom od 60%.
Ideja da australijski poreski sistem za nerezidente uzima u obzir poreske sisteme preko 200 drugih država je besmislena. Uzima u obzir samo za rezidente. Ako Australijanac zaradi 10 miliona u Srbiji, on će ovde da plati 2M poreza, a kad se vrati kući moraće da doplati još 2,5M.
pre 4 godine
Čitao sam da su u posljednjih nekoliko godina, nagrade za eleiminisane u ranijoj fazi podignute u većem procentu, ali me je mrzelo da guglam koliko su zaista uvećane, jer i nije bitno za smisao mog teksta. Poenta je bila da tih 500000 otkinutih od Novaka, kad se podele, neće maltene ni malo pomoći eliminisanima u ranij fazi, jer sa uvecanim nagradama poenta je tim vidljivija. A opet kakvog ima smisla deliti novac da GS, onima koji i nisu učestvoval na istom. Tako da ta ideja o otkidanju pomenute sume od pobednika, skoro i da ne dotiče one ispod 150og mjesta. Dok su ovi u prvih sto ipak dobrano obezbedjeni.
pre 3 godine
Kada bi uzeli Bil Gejtcu 100 milijardi dolara.Alo genije nije Novak trazio toliku nagradu vec organizator kako bi pre svega sebi obezbedio veci profit.Kada bi ti bio osvajac nekog turnira verovatno bi cutao za nagrade samo neces nikada biti u poziciji kao i vecina kriticara.
pre 3 godine
Covek nema u glavi i mrzi. To je cinjenica. Mora da pomene Novaka i uzeti od njega 500 hiljada? Kakve Novak veze ima sa nagradnim fondom? Neka kuka kod organizatora jer oni rasporedjuju nagrade.
93 Komentari
Sortiraj po: