Fudbal 61

Četvrtak, 02.04.2020.

13:50

"Ova situacija najviše odgovara Đokoviću"

Bivši australijski teniser Tod Vudbridž govorio je o posledicama otkazivanja Vimbldona.

"Ova situacija najviše odgovara Ðokoviæu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

kris

pre 4 godine

Postoji neko razmisljanje da su teniseri inteligentni ljudi.Sta se desi nakon zavrsetka karijere Bog dragi zna,ali jako rijetko se moze nesto smisleno cuti od bivsih tenisera.

Majkl Džondar

pre 4 godine

Znači, stigle nove mere za najvećeg. A to je da ne može da se meri jer Federer lako može da bude ne na drugom, već na trećem mestu. :D

my way

pre 4 godine

Ситуација је кристално јасна. Једино питање у светском тенису је да ли ће Новак и Рафа имати времена да стигну Федерера по броју слемова. Ово замрзавање одговара само Роџеру. Већ на Роланд Гаросу би га или Рафа стигао или би му се Ноле приближио. Ова теза да је ето прекид спречио федерера да им освајањем неких имагинарних гренд слемова побегне је бесмислица о којој не вреди ни трошити речи, као ни та да је Новаку који је непоражен ове сезоне и који је био на путу да се ове године или изједначи или приђе на 1 гренд слем разлике у односу на Федерера ова пауза одговара како би се "освежио".

Voo Doo Instalater

pre 4 godine

Jedini pravi dobitnik prekida sezone od trojice najvećih svih vremena jeste Federer. U stvari, produžio je za izvesno vreme trenutnu situaciju da je sa najvećim brojem GS titula i najviše nedelja na prvom mestu, a koja bi, da se nije dogodilo odgađanje svih sportskih događanja, po mojoj ličnoj proceni mogla da se promeni već u Januaru 2021. posle AO. Takođe, izvesno je da bi on dodatno pokvario H2H skor sa Nadalom i sa Đokovićem zato što sam siguran da više nije u stanju da parira ni jednom od ove dvojice ni po jednom parametru na bilo kojoj podlozi. Zbog godina, jednostavno. Biologija je neumoljiva a tenis je i fizički i psihiški jako zahtevan.
Novak je bio u naletu sličnom onom iz 2011. i 2015. i vrlo moguće da bi uzeo W, US i ponovo AO(izbegavao bi sve nižerangirane turnire koje može da izbegne), dok bi Nadal, najverovatnije, opet bio prvi na RG tako da bi početkom sledeće godine sva trojica bila na 20 slemova, dok bi Novak bio na 20-tak nedelja ispred Federera na prvom mestu.
Lepom mojem bi ove godine ostali samo turniri ranga Bazel i "jeftiniji" zato što na tim turnirima ne nastupaju zaista najbolji.
E sad! Postojala bi mogućnost da neko tipa, ne više u cvetu mladosti Tima, poluveterana Wawrinke, Monfisa ili mlađahnih Cicipasa, Medvedeva, Zvereva, Rubljova i ostalih, napravi eksces pa da "štrpne" komadić u vidu nekog Grand trofeja, mada teško. Još uvek, teško.

Ali

pre 4 godine

@Dusan

Aha, neko ko negativno komentarise Djokovica mu nije dorastao, ma sta god da je postigao, ali da ga je zato hvalio - ne bi se pisalo da mu nije dorastao, pa cak i da je u pitanju neki domar sa US opena. Zanimljivi dupli arsini u zavisnosti od toga sta se nolobotovima dopada.

Djenka

pre 4 godine

Ovo je provala decenije, definitivno. Kaze covek zaustavilo potencijalno Federerovo osvajanje jednog ili dva GSa a Fedeks bi ucestvovao ukupno na dva. Kakve bajke. Federer je posleenji GS osvojio 2018-e u Australiji i zavrsio je sa osvajanjem te godine na Vimbldonu kada se kralj vratio. Profitirao od Djokoviceve krize 2017-e i to je to. Ovo je pogodilo sve, bacilo svet na kolena...o tenisu kad sve ovo prodje.

Dusan

pre 4 godine

Stvarno ne razumem potrebu da se piše tekst i da se prenosi mišljenje nekog ko nije dorastao pomenutoj trojci. Mislim da je njegov stav nebitan.
Ne bi bilo dobro da sad krenete sa tekstovima, nekada 50-ti, 90-ti igrač sveta rekao je ovo ili ono...
Stvarno nema smisla.

Hari Haler

pre 4 godine

Jos jedan lament nad Federerom, Novak ce biti GOAT to vise nema veze sa emocijama to je cista matematika a Rodzerovim narikacama po celom svetu ostaje samo da rade svoj posao.

Ben Dover

pre 4 godine

Ono kad je realno da ovo najmanje odgovara Đokoviću, a neko izjavi da mu najviše odgovara. Čovek maltene unapred pripisao slem Federeru samo zbog toga što bi igrao na tom slemu.
Po meni je realno da Đoković igra još nekoliko godina na visokom nivou. Sportistima sve duže traju karijere. Hemija ili naporan rad, ali to je činjenica. Naravno, ako izbegne neku ozbiljniju povredu. U tom slučaju ne brinem da će biti najbolji ikada. Za mene već jeste, ali to je subjektivno mišljenje. Svaka čast Federeru, zaista, ali ne možeš biti goat sa negativnim skorom sa dva najveća rivala. Toliko je različitih parametara, ali taj bode oči baš i mnogo mu kvari sva fantastična dostignuća koja ima. Ono što je sigurno je da je Rafa najbolji igrač na šljaci ikada...ali tenis se ne igra samo na šljaci.

ekg

pre 4 godine

Ne odgovara nikome od velike trojke. Djokovic je bio u naletu, Rafa je igrao dobro i bio bi favorit na Rg a Federeru je odgovaralo jer je bio povredjen, medjutim otkazivanjem Wimbldona ni njemu vise ne odgovara...

Goran

pre 4 godine

Ovo najvise odgovara Federeru jer ionako ne moze vise nista da osvoji. On bi najvise voleo da se tenis posle njega vise ni ne igra. Rafa je bio van forme i njemu odgovara sto ima vise vremena da se sabere i osvoji Rolan Garos na jesen. Novaku najmanje odgovara jer je bio u najvecem naletu.

skoba

pre 4 godine

Нема шта, осујетише Роџеров победнички поход на два гренд слема, лупи човек и остаде жив

slaviša šmigič

pre 4 godine

za federera bi bio krak ovako ili onako a Novak je bio u velikom naletu i sve boljoj formi sad če trebati i drugiput,da se vrača što je užasno teško posebno zbog godina ovo samo znači koliko su sada veče šanse,da ovi mladji uzmu nešto,da se nastavilo Novak bi ove godine uzeo barem 3.slema a sprečili ga da uzme 2,slam u Parizu baš kad je bio u strašnom naletu bez ijednog poraza počeo,da polako liči na starog Noleta ako za nekoga nije uredu ova pauza onda je to Novak kome treba mnogo utakmica,da se vrati jer je prešao 31 godinu Znamo koliko mu trebalo Posle pauze i le,da se vrati posle pauze a onda ovo.

Realan

pre 4 godine

Cinizam. Ovaj Budbridz, a pamtim ga i kao igraca, dao je bezbroj losih komentara o Djokovicu. Ko kaze da ovo njemu najvise odgovara ? Rodzer sprecen da uzme dva, tri gren slema ?!? Malo reci da je ovo za smeh ...

Mikii

pre 4 godine

Vudbridz se nalupetao za sve pare.Nije Nole u cvetu mladosti,mladji je od Rafe samo godinu dana i ovolika pauza s obzirom da je bio u naletu mu nikako ne moze koristiti.
(Kalina je u pravu, 03. april 2020 08:07)

Nadal je znatno istroseniji od Djokovica, otprilike kao da je stariji 5 godina. Znamo i zbog cega, nema potrebe pisati razloge. Djokovicevi buduci rezultati umnogome ce zavisiti od mladje boranije. Ako i dalje budu igrali kao tetkice, poput Thiema na AO u cetvrtom i petom setu, bice radosti za vas. Nadal je problem iskljucivo na sljaci.

Nisam roBot

pre 4 godine

Aha! Znači ovo do sada je jedna era, a poslije korone počinje druga u kojoj počinje sve iznova. Tako da je Federer nedodirljiv sa 20 GS, a Đoković ako misli da ga stigne mora krenuti od nule.
Tako to ti vidiš Tode?

mlekadžija

pre 4 godine

Рафа ће први дадатно да испише тен историју ове или следеће године. Но само је један ГС на шљаци... а остала три на другим подлогама. Но задњу реч има Ђоковић. Млађи је годину дана од Надала. Према томе редослед (само по броју освојених ГС) ће бити Ђоковић, Надал, Федерер

got

pre 4 godine

A vi se nadate da ce sve ovo proci uskoro?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Darko, 3. april 2020 09:08)

Ne, nego ce da traje jos 10 godina ovaj nerad svega i svacega - auto i IT industrije, niko ne kupuje kola i kompjuter, nema turizma i od cega ce da zive zemlje Mediterana, nema avio saobracaja i od cega ce da zive piloti, stjuardese i zaposleni po aerodromima, ko ce da kupuje poljoprivrednicima dospele proizvode...
Ova histerija ako potraje jos 2 nedelje, bice bolje da svi pomremo od tog virusa, nego da ostanemo zivi i budemo bednici narednih 5.000 godina.

I u naftom prebogatim drzavama domace stanovnistvo mora nesto da radi. Ni jedna drzava ne moze da izdrzi ovo dembelisanje duze od mesec dana. Kod Gadafija Libijci su itekako radili, nisu dobijali novac da sede kod kuce.

vrg

pre 4 godine

svi napadose coveka, ali je mozda u pravu.
novaku jeste prekinut nalet, ali novak nece zbog pauze da zaboravi da igra. dobio je vremena da skupi snage i emotivno se napuni posle 3 izuzetno zahtevna turnira, jedan za drzavu, drugi za pecatiranje pozicije legende u australiji i treci za prvo mesto.

jeste da sada ne moze da uzme wimbldon, ali ne moze ni federer, koji ga je koliko prosle godine namucio. fedu je ovo bila verovatno poslednja sansa za jos jedan slem, kojim je mogao da pobegne novaku na 4 razlike.

a, rafa je navikao da melje na rg, sada ce morati u drugo doba godine. uslovi se menjaju, sto mu sigurno ne odgovara. opet nije lose za novaka.

samo da bude tenisa dalje, to mu definitivno dodje najvaznije iz perspektive novakovog obaranja preostalih rekorda.

Milan

pre 4 godine

Koja mitomanija covece. Koja 2 GS, kakve nebuloze? Federer sto je osvojio osvojio je. Ovo otkazivanje samo sprecava Nadala i Djokovica da ga vec ove godine prestignu po broju GS, a Djokovica po broju sedmica na prvoj poziciji.
Zapadni teniski establisment je bolestan ali ne od koronavirusa.

Kalina je u pravu

pre 4 godine

Vudbridz se nalupetao za sve pare.Nije Nole u cvetu mladosti,mladji je od Rafe samo godinu dana i ovolika pauza s obzirom da je bio u naletu mu nikako ne moze koristiti.

Boza

pre 4 godine

Koliko moraš biti glup pa da ovako nešto izjaviš.Mislim da mi previše poklanjamo pažnju izjavama sportista.Ono što prikazuju na terenu,u redu, ali sve ostalo...
Ipak je u velikoj većini u pitanju jako neobrazovana i ne baš inteligentna populacija koju treba gledati a ne slušati ili čitati ono što su rekli.

драган

pre 4 godine

У сваком случају, Ноле ће када изађе из карантина са Јеленом, или да покида или ће бити бледа сенка.

Немања

pre 4 godine

Сад ће, након што Новак издоминира крај 2020. и 2021. бити заслужан Ковид19, и сви ће се на то вадити, само да умање Новаков успех.

Rocky

pre 4 godine

Đoković je GOAT i pre virusa. Ne može više ništa da promeni.Ni mediji.

Jednostavno Niko nikada nije bio toliko bolji i dominantniji.

Bravo, Šampione.

Pokušaj objektivnog

pre 4 godine

Nema puno smisla, čovek bio u naletu, 18 pobeda za redom, oborio bi rekord Pita Samprasa, a verovatno i Rodžera... Ovako će biti neizvesno, jer ne znam kako godine utiču na Rafu, a ne na Novaka.

znanje-imanje

pre 4 godine

Jel ovo iskreno ili podmuklo-stupidno? Oba iskaza su velika laž-glupost, a tek kombinovani.
Federer je jedva pa i srećom stigao do SF AO. Sad su mu šanse pa i na travi protiv ne samo Novaka i Rafe nego i već 4-5 pravih mlađih igrača ispod 50%... bile! Ali tek nakon operacije kolena ništa bitno u sezoni ne bi uradio. A svaka sledeća je još teža. Korona mu je došla ko kec na 11.
Obratno ovo je možda bila zadnja sezona Novakove dominacije. "Osvežiti"? Samo će ispasti iz ritma a naročito - biti stariji. Osvežavajuće-stariji. Pogotovu u kontekstu toga što će ceo next-gen ići u najbolje godine, tamo gde je već Tim.
Dakle ovo ko da je navijač hteo da se dodvori Rodžeru i/ili osveti Novaku u GOAT diskusiji.
A što se tiče mase koja je pohrlila da ismeva Jelenu Đoković - mnogo je napuhanih tikvana.
https://www.cellphonetaskforce.org/bees/
http://media.withtank.com/a49823b5aa.pdf
Problem je realan i ogroman, abitno kakva je ona. Lično gledam da iako se zadnjih sezona koristi puno manje pesticida a blizu mog placa ih tek nema - pčele izumiru. Svi pčelari i biolozi mi kažu isto. A to je problem 100 puta gori od ove korona pandemije (ali gluposti). Bioelektricitet je daleko od spoznatog. Nemamo nikakvo naučno objašnjenje za objektivno postojeće akupunkturne tačke, samo znamo da smo živi dok imamo nekakav EEG i EKG odziv. Sav tehno napredak je i istorija eko i bio zagađenja sa prekasno spoznatim posledicama. Vi što "znate" da 4G i tek 5G "ne smeta" ste pravi nemauvuglaimanagugla.

the shining

pre 4 godine

Odgovara Đokoviću koji nema poraza od početka godine?!Koji je u neverovatnoj formi?!Koji je osvojio AO i sve moguće turnire na kojima je učestvovao?!Znači ovom liku ni Alan Ford nije ravan....

Marko

pre 4 godine

Ako pricamo o presecenoj formi, ne odgovara Djokovicu jer je rusio sve pred sobom.
Medjutim, treba gledati sa ljudske strane, Novak nije robot kao ova dvojica, on je dusevan i produhovljen covek kome nekako mnogo vise treba podrska porodice, valjda zbog te nase kulture, nismo mi zapadnjaci, slozicete se.
Tako da, jedno je mozda izgubio ali ovo drugo je svakako dobio bas dosta i ja licno mislim da ce mu to dati elana i napuniti mu baterije da posle ovoga jos jedno 3-4 godine bude na vrhuncu.
I jos nesto, ne mislite valjda da Novak svakodnevno bleji uz tv i jede mesni narezak kao mi? Trenira i jace nego do sada, videcete kad krene takmicenje opet :)

Deja Vu

pre 4 godine

Tačno. Vreme neuporedivo radi protiv Federera. Đoković može samo da izgubi formu... ali neće biti jedini jer niko ne igra... ali Federer gubi poslednje mesece u kojima je još nešto mogao da uradi.
Videćemo već...

Ostoja

pre 4 godine

Kaze lik da su godine pritisle Federera i Rafu a Novak je u naletu. Sve bi to bilo u redu da Rafa i Novak nisu istih godina. Godinu dana je razlika...

sava

pre 4 godine

kaze ovaj nazovi strucnjak da bi Federer osvojio jos 2 GS a da bi velike sanse imao na Wimbledonu… realno plafon za Federera bi bilo cetvrtfinale.. o kakvim osvoajanjima prica ovaj klovn?? Federer je bio dobar teniser ali vise od pola GS je osvojio u konkurenciji Safina ( koji je pijan dolazio na turnire), Ljubicica, Gastona Gauida, Rodika.. Federer je Djokovica na nekom Grand Slamu poslednji put pobedio pre osam godina! Ovaj "strucnjak" je morao da zna za ove podatke i cudi me sto se ovoliko nalupetao. Za najvise dve godine Federer nece biti ni drugi svih vremena vec treci. Procice ga i Nole i Rafa.

jelena

pre 4 godine

Ako slucajno Novak pretekne Rodzera ili Rafa to ucini bice kriv covid-19. Vec su krenuli da pripremaju teren. Kako uopste neko moze da izjavi da Novak dobija ovim prekidom, covek je u seriji pobeda.

the shining

pre 4 godine

Odgovara Đokoviću koji nema poraza od početka godine?!Koji je u neverovatnoj formi?!Koji je osvojio AO i sve moguće turnire na kojima je učestvovao?!Znači ovom liku ni Alan Ford nije ravan....

jelena

pre 4 godine

Ako slucajno Novak pretekne Rodzera ili Rafa to ucini bice kriv covid-19. Vec su krenuli da pripremaju teren. Kako uopste neko moze da izjavi da Novak dobija ovim prekidom, covek je u seriji pobeda.

Ostoja

pre 4 godine

Kaze lik da su godine pritisle Federera i Rafu a Novak je u naletu. Sve bi to bilo u redu da Rafa i Novak nisu istih godina. Godinu dana je razlika...

Kalina je u pravu

pre 4 godine

Vudbridz se nalupetao za sve pare.Nije Nole u cvetu mladosti,mladji je od Rafe samo godinu dana i ovolika pauza s obzirom da je bio u naletu mu nikako ne moze koristiti.

Boza

pre 4 godine

Koliko moraš biti glup pa da ovako nešto izjaviš.Mislim da mi previše poklanjamo pažnju izjavama sportista.Ono što prikazuju na terenu,u redu, ali sve ostalo...
Ipak je u velikoj većini u pitanju jako neobrazovana i ne baš inteligentna populacija koju treba gledati a ne slušati ili čitati ono što su rekli.

Rocky

pre 4 godine

Đoković je GOAT i pre virusa. Ne može više ništa da promeni.Ni mediji.

Jednostavno Niko nikada nije bio toliko bolji i dominantniji.

Bravo, Šampione.

Pokušaj objektivnog

pre 4 godine

Nema puno smisla, čovek bio u naletu, 18 pobeda za redom, oborio bi rekord Pita Samprasa, a verovatno i Rodžera... Ovako će biti neizvesno, jer ne znam kako godine utiču na Rafu, a ne na Novaka.

Marko

pre 4 godine

Ako pricamo o presecenoj formi, ne odgovara Djokovicu jer je rusio sve pred sobom.
Medjutim, treba gledati sa ljudske strane, Novak nije robot kao ova dvojica, on je dusevan i produhovljen covek kome nekako mnogo vise treba podrska porodice, valjda zbog te nase kulture, nismo mi zapadnjaci, slozicete se.
Tako da, jedno je mozda izgubio ali ovo drugo je svakako dobio bas dosta i ja licno mislim da ce mu to dati elana i napuniti mu baterije da posle ovoga jos jedno 3-4 godine bude na vrhuncu.
I jos nesto, ne mislite valjda da Novak svakodnevno bleji uz tv i jede mesni narezak kao mi? Trenira i jace nego do sada, videcete kad krene takmicenje opet :)

Goran

pre 4 godine

Ovo najvise odgovara Federeru jer ionako ne moze vise nista da osvoji. On bi najvise voleo da se tenis posle njega vise ni ne igra. Rafa je bio van forme i njemu odgovara sto ima vise vremena da se sabere i osvoji Rolan Garos na jesen. Novaku najmanje odgovara jer je bio u najvecem naletu.

skoba

pre 4 godine

Нема шта, осујетише Роџеров победнички поход на два гренд слема, лупи човек и остаде жив

Milan

pre 4 godine

Koja mitomanija covece. Koja 2 GS, kakve nebuloze? Federer sto je osvojio osvojio je. Ovo otkazivanje samo sprecava Nadala i Djokovica da ga vec ove godine prestignu po broju GS, a Djokovica po broju sedmica na prvoj poziciji.
Zapadni teniski establisment je bolestan ali ne od koronavirusa.

got

pre 4 godine

A vi se nadate da ce sve ovo proci uskoro?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Darko, 3. april 2020 09:08)

Ne, nego ce da traje jos 10 godina ovaj nerad svega i svacega - auto i IT industrije, niko ne kupuje kola i kompjuter, nema turizma i od cega ce da zive zemlje Mediterana, nema avio saobracaja i od cega ce da zive piloti, stjuardese i zaposleni po aerodromima, ko ce da kupuje poljoprivrednicima dospele proizvode...
Ova histerija ako potraje jos 2 nedelje, bice bolje da svi pomremo od tog virusa, nego da ostanemo zivi i budemo bednici narednih 5.000 godina.

I u naftom prebogatim drzavama domace stanovnistvo mora nesto da radi. Ni jedna drzava ne moze da izdrzi ovo dembelisanje duze od mesec dana. Kod Gadafija Libijci su itekako radili, nisu dobijali novac da sede kod kuce.

sava

pre 4 godine

kaze ovaj nazovi strucnjak da bi Federer osvojio jos 2 GS a da bi velike sanse imao na Wimbledonu… realno plafon za Federera bi bilo cetvrtfinale.. o kakvim osvoajanjima prica ovaj klovn?? Federer je bio dobar teniser ali vise od pola GS je osvojio u konkurenciji Safina ( koji je pijan dolazio na turnire), Ljubicica, Gastona Gauida, Rodika.. Federer je Djokovica na nekom Grand Slamu poslednji put pobedio pre osam godina! Ovaj "strucnjak" je morao da zna za ove podatke i cudi me sto se ovoliko nalupetao. Za najvise dve godine Federer nece biti ni drugi svih vremena vec treci. Procice ga i Nole i Rafa.

Nisam roBot

pre 4 godine

Aha! Znači ovo do sada je jedna era, a poslije korone počinje druga u kojoj počinje sve iznova. Tako da je Federer nedodirljiv sa 20 GS, a Đoković ako misli da ga stigne mora krenuti od nule.
Tako to ti vidiš Tode?

Realan

pre 4 godine

Cinizam. Ovaj Budbridz, a pamtim ga i kao igraca, dao je bezbroj losih komentara o Djokovicu. Ko kaze da ovo njemu najvise odgovara ? Rodzer sprecen da uzme dva, tri gren slema ?!? Malo reci da je ovo za smeh ...

mlekadžija

pre 4 godine

Рафа ће први дадатно да испише тен историју ове или следеће године. Но само је један ГС на шљаци... а остала три на другим подлогама. Но задњу реч има Ђоковић. Млађи је годину дана од Надала. Према томе редослед (само по броју освојених ГС) ће бити Ђоковић, Надал, Федерер

Djenka

pre 4 godine

Ovo je provala decenije, definitivno. Kaze covek zaustavilo potencijalno Federerovo osvajanje jednog ili dva GSa a Fedeks bi ucestvovao ukupno na dva. Kakve bajke. Federer je posleenji GS osvojio 2018-e u Australiji i zavrsio je sa osvajanjem te godine na Vimbldonu kada se kralj vratio. Profitirao od Djokoviceve krize 2017-e i to je to. Ovo je pogodilo sve, bacilo svet na kolena...o tenisu kad sve ovo prodje.

vrg

pre 4 godine

svi napadose coveka, ali je mozda u pravu.
novaku jeste prekinut nalet, ali novak nece zbog pauze da zaboravi da igra. dobio je vremena da skupi snage i emotivno se napuni posle 3 izuzetno zahtevna turnira, jedan za drzavu, drugi za pecatiranje pozicije legende u australiji i treci za prvo mesto.

jeste da sada ne moze da uzme wimbldon, ali ne moze ni federer, koji ga je koliko prosle godine namucio. fedu je ovo bila verovatno poslednja sansa za jos jedan slem, kojim je mogao da pobegne novaku na 4 razlike.

a, rafa je navikao da melje na rg, sada ce morati u drugo doba godine. uslovi se menjaju, sto mu sigurno ne odgovara. opet nije lose za novaka.

samo da bude tenisa dalje, to mu definitivno dodje najvaznije iz perspektive novakovog obaranja preostalih rekorda.

Немања

pre 4 godine

Сад ће, након што Новак издоминира крај 2020. и 2021. бити заслужан Ковид19, и сви ће се на то вадити, само да умање Новаков успех.

ekg

pre 4 godine

Ne odgovara nikome od velike trojke. Djokovic je bio u naletu, Rafa je igrao dobro i bio bi favorit na Rg a Federeru je odgovaralo jer je bio povredjen, medjutim otkazivanjem Wimbldona ni njemu vise ne odgovara...

Hari Haler

pre 4 godine

Jos jedan lament nad Federerom, Novak ce biti GOAT to vise nema veze sa emocijama to je cista matematika a Rodzerovim narikacama po celom svetu ostaje samo da rade svoj posao.

Deja Vu

pre 4 godine

Tačno. Vreme neuporedivo radi protiv Federera. Đoković može samo da izgubi formu... ali neće biti jedini jer niko ne igra... ali Federer gubi poslednje mesece u kojima je još nešto mogao da uradi.
Videćemo već...

драган

pre 4 godine

У сваком случају, Ноле ће када изађе из карантина са Јеленом, или да покида или ће бити бледа сенка.

Mikii

pre 4 godine

Vudbridz se nalupetao za sve pare.Nije Nole u cvetu mladosti,mladji je od Rafe samo godinu dana i ovolika pauza s obzirom da je bio u naletu mu nikako ne moze koristiti.
(Kalina je u pravu, 03. april 2020 08:07)

Nadal je znatno istroseniji od Djokovica, otprilike kao da je stariji 5 godina. Znamo i zbog cega, nema potrebe pisati razloge. Djokovicevi buduci rezultati umnogome ce zavisiti od mladje boranije. Ako i dalje budu igrali kao tetkice, poput Thiema na AO u cetvrtom i petom setu, bice radosti za vas. Nadal je problem iskljucivo na sljaci.

Ben Dover

pre 4 godine

Ono kad je realno da ovo najmanje odgovara Đokoviću, a neko izjavi da mu najviše odgovara. Čovek maltene unapred pripisao slem Federeru samo zbog toga što bi igrao na tom slemu.
Po meni je realno da Đoković igra još nekoliko godina na visokom nivou. Sportistima sve duže traju karijere. Hemija ili naporan rad, ali to je činjenica. Naravno, ako izbegne neku ozbiljniju povredu. U tom slučaju ne brinem da će biti najbolji ikada. Za mene već jeste, ali to je subjektivno mišljenje. Svaka čast Federeru, zaista, ali ne možeš biti goat sa negativnim skorom sa dva najveća rivala. Toliko je različitih parametara, ali taj bode oči baš i mnogo mu kvari sva fantastična dostignuća koja ima. Ono što je sigurno je da je Rafa najbolji igrač na šljaci ikada...ali tenis se ne igra samo na šljaci.

Dusan

pre 4 godine

Stvarno ne razumem potrebu da se piše tekst i da se prenosi mišljenje nekog ko nije dorastao pomenutoj trojci. Mislim da je njegov stav nebitan.
Ne bi bilo dobro da sad krenete sa tekstovima, nekada 50-ti, 90-ti igrač sveta rekao je ovo ili ono...
Stvarno nema smisla.

my way

pre 4 godine

Ситуација је кристално јасна. Једино питање у светском тенису је да ли ће Новак и Рафа имати времена да стигну Федерера по броју слемова. Ово замрзавање одговара само Роџеру. Већ на Роланд Гаросу би га или Рафа стигао или би му се Ноле приближио. Ова теза да је ето прекид спречио федерера да им освајањем неких имагинарних гренд слемова побегне је бесмислица о којој не вреди ни трошити речи, као ни та да је Новаку који је непоражен ове сезоне и који је био на путу да се ове године или изједначи или приђе на 1 гренд слем разлике у односу на Федерера ова пауза одговара како би се "освежио".

Voo Doo Instalater

pre 4 godine

Jedini pravi dobitnik prekida sezone od trojice najvećih svih vremena jeste Federer. U stvari, produžio je za izvesno vreme trenutnu situaciju da je sa najvećim brojem GS titula i najviše nedelja na prvom mestu, a koja bi, da se nije dogodilo odgađanje svih sportskih događanja, po mojoj ličnoj proceni mogla da se promeni već u Januaru 2021. posle AO. Takođe, izvesno je da bi on dodatno pokvario H2H skor sa Nadalom i sa Đokovićem zato što sam siguran da više nije u stanju da parira ni jednom od ove dvojice ni po jednom parametru na bilo kojoj podlozi. Zbog godina, jednostavno. Biologija je neumoljiva a tenis je i fizički i psihiški jako zahtevan.
Novak je bio u naletu sličnom onom iz 2011. i 2015. i vrlo moguće da bi uzeo W, US i ponovo AO(izbegavao bi sve nižerangirane turnire koje može da izbegne), dok bi Nadal, najverovatnije, opet bio prvi na RG tako da bi početkom sledeće godine sva trojica bila na 20 slemova, dok bi Novak bio na 20-tak nedelja ispred Federera na prvom mestu.
Lepom mojem bi ove godine ostali samo turniri ranga Bazel i "jeftiniji" zato što na tim turnirima ne nastupaju zaista najbolji.
E sad! Postojala bi mogućnost da neko tipa, ne više u cvetu mladosti Tima, poluveterana Wawrinke, Monfisa ili mlađahnih Cicipasa, Medvedeva, Zvereva, Rubljova i ostalih, napravi eksces pa da "štrpne" komadić u vidu nekog Grand trofeja, mada teško. Još uvek, teško.

znanje-imanje

pre 4 godine

Jel ovo iskreno ili podmuklo-stupidno? Oba iskaza su velika laž-glupost, a tek kombinovani.
Federer je jedva pa i srećom stigao do SF AO. Sad su mu šanse pa i na travi protiv ne samo Novaka i Rafe nego i već 4-5 pravih mlađih igrača ispod 50%... bile! Ali tek nakon operacije kolena ništa bitno u sezoni ne bi uradio. A svaka sledeća je još teža. Korona mu je došla ko kec na 11.
Obratno ovo je možda bila zadnja sezona Novakove dominacije. "Osvežiti"? Samo će ispasti iz ritma a naročito - biti stariji. Osvežavajuće-stariji. Pogotovu u kontekstu toga što će ceo next-gen ići u najbolje godine, tamo gde je već Tim.
Dakle ovo ko da je navijač hteo da se dodvori Rodžeru i/ili osveti Novaku u GOAT diskusiji.
A što se tiče mase koja je pohrlila da ismeva Jelenu Đoković - mnogo je napuhanih tikvana.
https://www.cellphonetaskforce.org/bees/
http://media.withtank.com/a49823b5aa.pdf
Problem je realan i ogroman, abitno kakva je ona. Lično gledam da iako se zadnjih sezona koristi puno manje pesticida a blizu mog placa ih tek nema - pčele izumiru. Svi pčelari i biolozi mi kažu isto. A to je problem 100 puta gori od ove korona pandemije (ali gluposti). Bioelektricitet je daleko od spoznatog. Nemamo nikakvo naučno objašnjenje za objektivno postojeće akupunkturne tačke, samo znamo da smo živi dok imamo nekakav EEG i EKG odziv. Sav tehno napredak je i istorija eko i bio zagađenja sa prekasno spoznatim posledicama. Vi što "znate" da 4G i tek 5G "ne smeta" ste pravi nemauvuglaimanagugla.

slaviša šmigič

pre 4 godine

za federera bi bio krak ovako ili onako a Novak je bio u velikom naletu i sve boljoj formi sad če trebati i drugiput,da se vrača što je užasno teško posebno zbog godina ovo samo znači koliko su sada veče šanse,da ovi mladji uzmu nešto,da se nastavilo Novak bi ove godine uzeo barem 3.slema a sprečili ga da uzme 2,slam u Parizu baš kad je bio u strašnom naletu bez ijednog poraza počeo,da polako liči na starog Noleta ako za nekoga nije uredu ova pauza onda je to Novak kome treba mnogo utakmica,da se vrati jer je prešao 31 godinu Znamo koliko mu trebalo Posle pauze i le,da se vrati posle pauze a onda ovo.

Majkl Džondar

pre 4 godine

Znači, stigle nove mere za najvećeg. A to je da ne može da se meri jer Federer lako može da bude ne na drugom, već na trećem mestu. :D

kris

pre 4 godine

Postoji neko razmisljanje da su teniseri inteligentni ljudi.Sta se desi nakon zavrsetka karijere Bog dragi zna,ali jako rijetko se moze nesto smisleno cuti od bivsih tenisera.

Ali

pre 4 godine

@Dusan

Aha, neko ko negativno komentarise Djokovica mu nije dorastao, ma sta god da je postigao, ali da ga je zato hvalio - ne bi se pisalo da mu nije dorastao, pa cak i da je u pitanju neki domar sa US opena. Zanimljivi dupli arsini u zavisnosti od toga sta se nolobotovima dopada.

Mikii

pre 4 godine

Vudbridz se nalupetao za sve pare.Nije Nole u cvetu mladosti,mladji je od Rafe samo godinu dana i ovolika pauza s obzirom da je bio u naletu mu nikako ne moze koristiti.
(Kalina je u pravu, 03. april 2020 08:07)

Nadal je znatno istroseniji od Djokovica, otprilike kao da je stariji 5 godina. Znamo i zbog cega, nema potrebe pisati razloge. Djokovicevi buduci rezultati umnogome ce zavisiti od mladje boranije. Ako i dalje budu igrali kao tetkice, poput Thiema na AO u cetvrtom i petom setu, bice radosti za vas. Nadal je problem iskljucivo na sljaci.

jelena

pre 4 godine

Ako slucajno Novak pretekne Rodzera ili Rafa to ucini bice kriv covid-19. Vec su krenuli da pripremaju teren. Kako uopste neko moze da izjavi da Novak dobija ovim prekidom, covek je u seriji pobeda.

mlekadžija

pre 4 godine

Рафа ће први дадатно да испише тен историју ове или следеће године. Но само је један ГС на шљаци... а остала три на другим подлогама. Но задњу реч има Ђоковић. Млађи је годину дана од Надала. Према томе редослед (само по броју освојених ГС) ће бити Ђоковић, Надал, Федерер

the shining

pre 4 godine

Odgovara Đokoviću koji nema poraza od početka godine?!Koji je u neverovatnoj formi?!Koji je osvojio AO i sve moguće turnire na kojima je učestvovao?!Znači ovom liku ni Alan Ford nije ravan....

Rocky

pre 4 godine

Đoković je GOAT i pre virusa. Ne može više ništa da promeni.Ni mediji.

Jednostavno Niko nikada nije bio toliko bolji i dominantniji.

Bravo, Šampione.

Ali

pre 4 godine

@Dusan

Aha, neko ko negativno komentarise Djokovica mu nije dorastao, ma sta god da je postigao, ali da ga je zato hvalio - ne bi se pisalo da mu nije dorastao, pa cak i da je u pitanju neki domar sa US opena. Zanimljivi dupli arsini u zavisnosti od toga sta se nolobotovima dopada.

znanje-imanje

pre 4 godine

Jel ovo iskreno ili podmuklo-stupidno? Oba iskaza su velika laž-glupost, a tek kombinovani.
Federer je jedva pa i srećom stigao do SF AO. Sad su mu šanse pa i na travi protiv ne samo Novaka i Rafe nego i već 4-5 pravih mlađih igrača ispod 50%... bile! Ali tek nakon operacije kolena ništa bitno u sezoni ne bi uradio. A svaka sledeća je još teža. Korona mu je došla ko kec na 11.
Obratno ovo je možda bila zadnja sezona Novakove dominacije. "Osvežiti"? Samo će ispasti iz ritma a naročito - biti stariji. Osvežavajuće-stariji. Pogotovu u kontekstu toga što će ceo next-gen ići u najbolje godine, tamo gde je već Tim.
Dakle ovo ko da je navijač hteo da se dodvori Rodžeru i/ili osveti Novaku u GOAT diskusiji.
A što se tiče mase koja je pohrlila da ismeva Jelenu Đoković - mnogo je napuhanih tikvana.
https://www.cellphonetaskforce.org/bees/
http://media.withtank.com/a49823b5aa.pdf
Problem je realan i ogroman, abitno kakva je ona. Lično gledam da iako se zadnjih sezona koristi puno manje pesticida a blizu mog placa ih tek nema - pčele izumiru. Svi pčelari i biolozi mi kažu isto. A to je problem 100 puta gori od ove korona pandemije (ali gluposti). Bioelektricitet je daleko od spoznatog. Nemamo nikakvo naučno objašnjenje za objektivno postojeće akupunkturne tačke, samo znamo da smo živi dok imamo nekakav EEG i EKG odziv. Sav tehno napredak je i istorija eko i bio zagađenja sa prekasno spoznatim posledicama. Vi što "znate" da 4G i tek 5G "ne smeta" ste pravi nemauvuglaimanagugla.

Deja Vu

pre 4 godine

Tačno. Vreme neuporedivo radi protiv Federera. Đoković može samo da izgubi formu... ali neće biti jedini jer niko ne igra... ali Federer gubi poslednje mesece u kojima je još nešto mogao da uradi.
Videćemo već...

Marko

pre 4 godine

Ako pricamo o presecenoj formi, ne odgovara Djokovicu jer je rusio sve pred sobom.
Medjutim, treba gledati sa ljudske strane, Novak nije robot kao ova dvojica, on je dusevan i produhovljen covek kome nekako mnogo vise treba podrska porodice, valjda zbog te nase kulture, nismo mi zapadnjaci, slozicete se.
Tako da, jedno je mozda izgubio ali ovo drugo je svakako dobio bas dosta i ja licno mislim da ce mu to dati elana i napuniti mu baterije da posle ovoga jos jedno 3-4 godine bude na vrhuncu.
I jos nesto, ne mislite valjda da Novak svakodnevno bleji uz tv i jede mesni narezak kao mi? Trenira i jace nego do sada, videcete kad krene takmicenje opet :)

Boza

pre 4 godine

Koliko moraš biti glup pa da ovako nešto izjaviš.Mislim da mi previše poklanjamo pažnju izjavama sportista.Ono što prikazuju na terenu,u redu, ali sve ostalo...
Ipak je u velikoj većini u pitanju jako neobrazovana i ne baš inteligentna populacija koju treba gledati a ne slušati ili čitati ono što su rekli.

sava

pre 4 godine

kaze ovaj nazovi strucnjak da bi Federer osvojio jos 2 GS a da bi velike sanse imao na Wimbledonu… realno plafon za Federera bi bilo cetvrtfinale.. o kakvim osvoajanjima prica ovaj klovn?? Federer je bio dobar teniser ali vise od pola GS je osvojio u konkurenciji Safina ( koji je pijan dolazio na turnire), Ljubicica, Gastona Gauida, Rodika.. Federer je Djokovica na nekom Grand Slamu poslednji put pobedio pre osam godina! Ovaj "strucnjak" je morao da zna za ove podatke i cudi me sto se ovoliko nalupetao. Za najvise dve godine Federer nece biti ni drugi svih vremena vec treci. Procice ga i Nole i Rafa.

vrg

pre 4 godine

svi napadose coveka, ali je mozda u pravu.
novaku jeste prekinut nalet, ali novak nece zbog pauze da zaboravi da igra. dobio je vremena da skupi snage i emotivno se napuni posle 3 izuzetno zahtevna turnira, jedan za drzavu, drugi za pecatiranje pozicije legende u australiji i treci za prvo mesto.

jeste da sada ne moze da uzme wimbldon, ali ne moze ni federer, koji ga je koliko prosle godine namucio. fedu je ovo bila verovatno poslednja sansa za jos jedan slem, kojim je mogao da pobegne novaku na 4 razlike.

a, rafa je navikao da melje na rg, sada ce morati u drugo doba godine. uslovi se menjaju, sto mu sigurno ne odgovara. opet nije lose za novaka.

samo da bude tenisa dalje, to mu definitivno dodje najvaznije iz perspektive novakovog obaranja preostalih rekorda.

Dusan

pre 4 godine

Stvarno ne razumem potrebu da se piše tekst i da se prenosi mišljenje nekog ko nije dorastao pomenutoj trojci. Mislim da je njegov stav nebitan.
Ne bi bilo dobro da sad krenete sa tekstovima, nekada 50-ti, 90-ti igrač sveta rekao je ovo ili ono...
Stvarno nema smisla.

Kalina je u pravu

pre 4 godine

Vudbridz se nalupetao za sve pare.Nije Nole u cvetu mladosti,mladji je od Rafe samo godinu dana i ovolika pauza s obzirom da je bio u naletu mu nikako ne moze koristiti.

got

pre 4 godine

A vi se nadate da ce sve ovo proci uskoro?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Darko, 3. april 2020 09:08)

Ne, nego ce da traje jos 10 godina ovaj nerad svega i svacega - auto i IT industrije, niko ne kupuje kola i kompjuter, nema turizma i od cega ce da zive zemlje Mediterana, nema avio saobracaja i od cega ce da zive piloti, stjuardese i zaposleni po aerodromima, ko ce da kupuje poljoprivrednicima dospele proizvode...
Ova histerija ako potraje jos 2 nedelje, bice bolje da svi pomremo od tog virusa, nego da ostanemo zivi i budemo bednici narednih 5.000 godina.

I u naftom prebogatim drzavama domace stanovnistvo mora nesto da radi. Ni jedna drzava ne moze da izdrzi ovo dembelisanje duze od mesec dana. Kod Gadafija Libijci su itekako radili, nisu dobijali novac da sede kod kuce.

Realan

pre 4 godine

Cinizam. Ovaj Budbridz, a pamtim ga i kao igraca, dao je bezbroj losih komentara o Djokovicu. Ko kaze da ovo njemu najvise odgovara ? Rodzer sprecen da uzme dva, tri gren slema ?!? Malo reci da je ovo za smeh ...

Ostoja

pre 4 godine

Kaze lik da su godine pritisle Federera i Rafu a Novak je u naletu. Sve bi to bilo u redu da Rafa i Novak nisu istih godina. Godinu dana je razlika...

Hari Haler

pre 4 godine

Jos jedan lament nad Federerom, Novak ce biti GOAT to vise nema veze sa emocijama to je cista matematika a Rodzerovim narikacama po celom svetu ostaje samo da rade svoj posao.

Goran

pre 4 godine

Ovo najvise odgovara Federeru jer ionako ne moze vise nista da osvoji. On bi najvise voleo da se tenis posle njega vise ni ne igra. Rafa je bio van forme i njemu odgovara sto ima vise vremena da se sabere i osvoji Rolan Garos na jesen. Novaku najmanje odgovara jer je bio u najvecem naletu.

Ben Dover

pre 4 godine

Ono kad je realno da ovo najmanje odgovara Đokoviću, a neko izjavi da mu najviše odgovara. Čovek maltene unapred pripisao slem Federeru samo zbog toga što bi igrao na tom slemu.
Po meni je realno da Đoković igra još nekoliko godina na visokom nivou. Sportistima sve duže traju karijere. Hemija ili naporan rad, ali to je činjenica. Naravno, ako izbegne neku ozbiljniju povredu. U tom slučaju ne brinem da će biti najbolji ikada. Za mene već jeste, ali to je subjektivno mišljenje. Svaka čast Federeru, zaista, ali ne možeš biti goat sa negativnim skorom sa dva najveća rivala. Toliko je različitih parametara, ali taj bode oči baš i mnogo mu kvari sva fantastična dostignuća koja ima. Ono što je sigurno je da je Rafa najbolji igrač na šljaci ikada...ali tenis se ne igra samo na šljaci.

ekg

pre 4 godine

Ne odgovara nikome od velike trojke. Djokovic je bio u naletu, Rafa je igrao dobro i bio bi favorit na Rg a Federeru je odgovaralo jer je bio povredjen, medjutim otkazivanjem Wimbldona ni njemu vise ne odgovara...

Djenka

pre 4 godine

Ovo je provala decenije, definitivno. Kaze covek zaustavilo potencijalno Federerovo osvajanje jednog ili dva GSa a Fedeks bi ucestvovao ukupno na dva. Kakve bajke. Federer je posleenji GS osvojio 2018-e u Australiji i zavrsio je sa osvajanjem te godine na Vimbldonu kada se kralj vratio. Profitirao od Djokoviceve krize 2017-e i to je to. Ovo je pogodilo sve, bacilo svet na kolena...o tenisu kad sve ovo prodje.

Pokušaj objektivnog

pre 4 godine

Nema puno smisla, čovek bio u naletu, 18 pobeda za redom, oborio bi rekord Pita Samprasa, a verovatno i Rodžera... Ovako će biti neizvesno, jer ne znam kako godine utiču na Rafu, a ne na Novaka.

Nisam roBot

pre 4 godine

Aha! Znači ovo do sada je jedna era, a poslije korone počinje druga u kojoj počinje sve iznova. Tako da je Federer nedodirljiv sa 20 GS, a Đoković ako misli da ga stigne mora krenuti od nule.
Tako to ti vidiš Tode?

skoba

pre 4 godine

Нема шта, осујетише Роџеров победнички поход на два гренд слема, лупи човек и остаде жив

Milan

pre 4 godine

Koja mitomanija covece. Koja 2 GS, kakve nebuloze? Federer sto je osvojio osvojio je. Ovo otkazivanje samo sprecava Nadala i Djokovica da ga vec ove godine prestignu po broju GS, a Djokovica po broju sedmica na prvoj poziciji.
Zapadni teniski establisment je bolestan ali ne od koronavirusa.

Voo Doo Instalater

pre 4 godine

Jedini pravi dobitnik prekida sezone od trojice najvećih svih vremena jeste Federer. U stvari, produžio je za izvesno vreme trenutnu situaciju da je sa najvećim brojem GS titula i najviše nedelja na prvom mestu, a koja bi, da se nije dogodilo odgađanje svih sportskih događanja, po mojoj ličnoj proceni mogla da se promeni već u Januaru 2021. posle AO. Takođe, izvesno je da bi on dodatno pokvario H2H skor sa Nadalom i sa Đokovićem zato što sam siguran da više nije u stanju da parira ni jednom od ove dvojice ni po jednom parametru na bilo kojoj podlozi. Zbog godina, jednostavno. Biologija je neumoljiva a tenis je i fizički i psihiški jako zahtevan.
Novak je bio u naletu sličnom onom iz 2011. i 2015. i vrlo moguće da bi uzeo W, US i ponovo AO(izbegavao bi sve nižerangirane turnire koje može da izbegne), dok bi Nadal, najverovatnije, opet bio prvi na RG tako da bi početkom sledeće godine sva trojica bila na 20 slemova, dok bi Novak bio na 20-tak nedelja ispred Federera na prvom mestu.
Lepom mojem bi ove godine ostali samo turniri ranga Bazel i "jeftiniji" zato što na tim turnirima ne nastupaju zaista najbolji.
E sad! Postojala bi mogućnost da neko tipa, ne više u cvetu mladosti Tima, poluveterana Wawrinke, Monfisa ili mlađahnih Cicipasa, Medvedeva, Zvereva, Rubljova i ostalih, napravi eksces pa da "štrpne" komadić u vidu nekog Grand trofeja, mada teško. Još uvek, teško.

my way

pre 4 godine

Ситуација је кристално јасна. Једино питање у светском тенису је да ли ће Новак и Рафа имати времена да стигну Федерера по броју слемова. Ово замрзавање одговара само Роџеру. Већ на Роланд Гаросу би га или Рафа стигао или би му се Ноле приближио. Ова теза да је ето прекид спречио федерера да им освајањем неких имагинарних гренд слемова побегне је бесмислица о којој не вреди ни трошити речи, као ни та да је Новаку који је непоражен ове сезоне и који је био на путу да се ове године или изједначи или приђе на 1 гренд слем разлике у односу на Федерера ова пауза одговара како би се "освежио".

kris

pre 4 godine

Postoji neko razmisljanje da su teniseri inteligentni ljudi.Sta se desi nakon zavrsetka karijere Bog dragi zna,ali jako rijetko se moze nesto smisleno cuti od bivsih tenisera.

Немања

pre 4 godine

Сад ће, након што Новак издоминира крај 2020. и 2021. бити заслужан Ковид19, и сви ће се на то вадити, само да умање Новаков успех.

драган

pre 4 godine

У сваком случају, Ноле ће када изађе из карантина са Јеленом, или да покида или ће бити бледа сенка.

slaviša šmigič

pre 4 godine

za federera bi bio krak ovako ili onako a Novak je bio u velikom naletu i sve boljoj formi sad če trebati i drugiput,da se vrača što je užasno teško posebno zbog godina ovo samo znači koliko su sada veče šanse,da ovi mladji uzmu nešto,da se nastavilo Novak bi ove godine uzeo barem 3.slema a sprečili ga da uzme 2,slam u Parizu baš kad je bio u strašnom naletu bez ijednog poraza počeo,da polako liči na starog Noleta ako za nekoga nije uredu ova pauza onda je to Novak kome treba mnogo utakmica,da se vrati jer je prešao 31 godinu Znamo koliko mu trebalo Posle pauze i le,da se vrati posle pauze a onda ovo.

Majkl Džondar

pre 4 godine

Znači, stigle nove mere za najvećeg. A to je da ne može da se meri jer Federer lako može da bude ne na drugom, već na trećem mestu. :D