Košarka 110

Ponedeljak, 09.03.2020.

20:00

Partizan preko Mege "overio" prvo mesto

Košarkaši Partizana su rezultatom 102:88 pobedili Mega Bemaks u utakmici 26. kola ABA lige.

Partizan preko Mege "overio" prvo mesto IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

Серби, народ најстарији!!!

pre 4 godine

Браво!! Најзад неко да на тему загораца напише прави коментар да им отвори очи.

Серби, народ најстарији!!!

pre 4 godine

Bravo momci! Idemo sad jedan po jedan, preostale trofeje do kraja!
(Vojvoda Momčilo, 09. mart 2020 23:00)
Синко ти нећеш спавати у мају, не бих ти био у кожи!

Laki

pre 4 godine

Svaka cast komsije na prvom mestu. Neka je i vama i nama sa srecom u polufinalu, pa da odmerimo snage u finalu. Samo sportski, bez divljanja!

NoName

pre 4 godine

@no name, 

A sta ako Mega ne ispadne, a Borac osvoji Aba2 ligu? Zar mislis da ce nam dati 5 predstavnika? 

Naravno da nece. Imamo 4 tima i to je to.
(Randy Marsh, 09. mart 2020 22:52)

Nemaš ti momak pojma.

ja

pre 4 godine

Није ти тачна рачуница. Ако Звезда изгуби у последњем колу а Морнар и Цедевита Олимпија победе онда се ствара круг од три тима са табелом у међусобним сусретима:  
1. Морнар (три победе)  
2. Црвена звезда (две победе)  
3. Цедевита Олимпија (једна победа)  
То значи, Морнар би био трећи, Звезда четврта. 
(Лепи Цане, 09. mart 2020 23:42) 

Nisi u pravu, Zvezda je svakako treca, cetvrta ne moze biti jer ima bolji medjusobni skor sa Mornarom.
(Will Mosley, 10. mart 2020 00:06)

U pravu je, tri ekipe sa istim skorom pravi se mini tabela te tri ekipe i tu je Mornar najbolji jer ima tri pobede. Ali u svakom slučaju smehotresno je očekivati da će Zvezda izgubiti od Zadra kod kuće. Isto mislim da Mega ima velike šanse da pobedi Mornar.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Ne razumem komentare tipa kako ce partizan pustiti Megu...zasto bi partizan dao bodove nekom srpskom klubu...
(Dejan CZ, 09. mart 2020 23:22)
Zašto bi mi uopste nekog “pustili”.Ne razumem tu logiku u sportu.Ako ste vi tako navikli, ne mora da znaci da su svi takvi! Imali ste juce lakši trening sa vašim drugim timom!
(lemi, 10. mart 2020 06:29)

Stubovi srbstva poklanjaju bodove Primorskoj, Krki, Buducnosti...

Sah-mat

pre 4 godine

Pišem ovo pri rezultatu 38:38. Živi bili pa videli da moj Partizan GUBI ovu utakmicu. Jednostavno jer je MEGA BOLJA.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tomo, 9. mart 2020 21:41) # Link komentara

Evo i moj Partizan izgubio i sad ti i ja idemo da gledamo fmp. Boli nas uvo.

Admiral

pre 4 godine

Aman ljudi prekinite vise sa tom euforijom i pricama o EL kao da smo je vec obezbedili, ne malerisite. Sve ide sjajno ali ajde malo spustite loptu, do cilja, a to je EL, ima jos dosta, tek dolaze najteze i najbitnije utakmice. Sta ako se ne daj boze desi los dan protiv Uniksa kao protiv Venecije u Bg kada su nas lagano dobili? Ode sezona, sta cete tada, hocete pevati hvalospeve kao sada ili ce po obicaju krenuti pljuvacina i Trinki odlazi, igraci nemaju pojma i slicno?

lemi

pre 4 godine

Ne razumem komentare tipa kako ce partizan pustiti Megu...zasto bi partizan dao bodove nekom srpskom klubu...
(Dejan CZ, 09. mart 2020 23:22)
Zašto bi mi uopste nekog “pustili”.Ne razumem tu logiku u sportu.Ako ste vi tako navikli, ne mora da znaci da su svi takvi! Imali ste juce lakši trening sa vašim drugim timom!

Usput

pre 4 godine

@party zanovac,

kako si došao do 4 pobede kod kuće? Možda ni 5 ne bude dovoljno (ako Valensija prođe), a možda i dve budu (da pobedama u gostima)...

Ajmo polako, korak po korak.

sasa pg

pre 4 godine

@Ovo nam je osma uzastopna pobeda (u svim takmičenjima), a čak 19ta u poslednjih 21 utakmica.

Do kraja sezone gubimo jednu u Uniksu, jednu u Bolonji u finalu Evrokupa, jednu u Podgorici u finalu Aba lige i jednu od Zvezde u finalu domaće lige.
Ostalih 26 mečeva dobijamo.

Zapamtite ovo ;)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Randy Marsh, 9. mart 2020 23:44)

Zapamti da nećemo ni toliko izgubit :)

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

@ ЛЕПИ ЦАНЕ - Изгледа да си у праву👍, моја грешка👎. За Звезду је добро што играмо буквално последњу утакмицу у регуларном дијелу. Ако буде требала побједа, не сумњам у исту. Ал и ако не буде требала играчи имају обавезу да им се реванширамо за онај пораз у Задру који је био један од кључних што нисмо изборили бољу позицију. У сваком случају чека нас занимљиво последње коло као и плеј оф наравно, још занимљивији.

War Inside My Head

pre 4 godine

Evo jedan hipotetičko-patriotski i neostrašćen komentar,zamislimo Partizan u finalu EC,daj bože i pobjede,takvu situaciju nismo imali od sezone 1997-8,i C.Zvezde,ako se dobro sjećam,i nesrećnog poraza u tadašnjem Kupu R.Koraća!Mislim da bi to dobro protreslo evropsku košarku i podiglo ugled Srbije i ABA lige?

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 4 godine

Randy Marsh Sve,sve ali da kažes da gubimo u finalu Evrokupa? Ne dolazi u obzir! Vise bih voleo da osvojimo Evrokup nego Aba ligu,sta ce mi Aba liga imamo ih dovoljno,Evropski trofej se pamti zauvek a i kroz njega idemo u Evroligu,tako da hoću Evrokup,Aba liga me trenutno ne zanima..

primorska

pre 4 godine

Može i da izgubi, ako Zvezda dobije Zadar a Cedevita dobije Krku. Što je i realno.
Mega je bolja u međusobnom i od Krke i od Zadra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ilija, 9. mart 2020 23:16) # Link komentara

Netacno, ako svi izgube Zadar ispada, Mega ide u baraz, a Krka se spasava. Jer u trouglu, Krka ima 3 pobede, Mega 2 pobede, Zadar 1 pobedu. Krka je 2 puta dobila Zadar i zato ostaje u ligi !!!

Milan

pre 4 godine

Da ne citiram, ali dosta ljudi samo onako lupa a ni propozicije takmičenja ne zna.Možda mešate Slobodu iz Tuzle(ABA2) i užičku Slobodu(KLS).
Jedini klub koji iz SRB može da uđe u ABA1 je Borac(1.mesto ABA2 reg.dela) koji će igrati u plej ofu ABA2 lige.Recimo da je šansa za Borac ove sezone 90% da osvoje ABA2 i tako uđu u ABA1.
Sloboda Užice igra KLS(2.mesto reg.dela) obezbedila je da sledeće sezone igra ABA2.
Jedina šansa klubova je da osvajanjem ABA2 stignu do ABA1, nacionalne lige skoro da su i nebitne.
Nikakva prepreka ne postoji da imamo 5 klubova u ABA1 jer je to ujedno max. broj iz jedne zemlje, jedino što u tom slučaju imaćemo 3 predstavnika u ABA2.

Will Mosley

pre 4 godine

Није ти тачна рачуница. Ако Звезда изгуби у последњем колу а Морнар и Цедевита Олимпија победе онда се ствара круг од три тима са табелом у међусобним сусретима: 
1. Морнар (три победе) 
2. Црвена звезда (две победе) 
3. Цедевита Олимпија (једна победа) 
То значи, Морнар би био трећи, Звезда четврта.
(Лепи Цане, 09. mart 2020 23:42)

Nisi u pravu, Zvezda je svakako treca, cetvrta ne moze biti jer ima bolji medjusobni skor sa Mornarom.

Luk Ajnstajn Sikma

pre 4 godine

@Slobodan - Mega od sebe zavisi, ako pobedi-ostaje. Ako izgubi, a Zadar pobedi-Mega ispada. Tako da, druze Slobodane, samo zvezda pustanjem Zadra moze da istera Megu. Klasican spin druga Slobodana.

Звездан

pre 4 godine

Партизан је прво на судијски погон направио двоцифрено вођство, а потом навалио да постигне што већу разлику и Меги што више може отежа опстанак у АБА лиги.

Randy Marsh

pre 4 godine

Ovo nam je osma uzastopna pobeda (u svim takmičenjima), a čak 19ta u poslednjih 21 utakmica.

Do kraja sezone gubimo jednu u Uniksu, jednu u Bolonji u finalu Evrokupa, jednu u Podgorici u finalu Aba lige i jednu od Zvezde u finalu domaće lige.
Ostalih 26 mečeva dobijamo.

Zapamtite ovo ;)

Pavle

pre 4 godine

ako veceras partizan pobedi megu povlacim sve sto sam rekao o spekulativnoj prirodi partizana.
(triplem, 09. mart 2020 21:28) Samo napred.

Лепи Цане

pre 4 godine

 Звезда је сигурно трећа чак и ако изгуби од Задра у Београду јер је у међусобним сусретима боља и од Морнара и од Цедевита Олимпије.
(ДЕЛИЈА??, 09. mart 2020 23:17)

Није ти тачна рачуница. Ако Звезда изгуби у последњем колу а Морнар и Цедевита Олимпија победе онда се ствара круг од три тима са табелом у међусобним сусретима:
1. Морнар (три победе)
2. Црвена звезда (две победе)
3. Цедевита Олимпија (једна победа)
То значи, Морнар би био трећи, Звезда четврта.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

@ ХАХАХА - Броје се међусобни сусрети а ту је Морнар оба пута побиједио. Значи ако Морнар у последњем колу побиједи Мегу у гостима онда иде у плеј оф без обзира како Цедевита Олимпија одигра код Крке. Звезда је сигурно трећа чак и ако изгуби од Задра у Београду јер је у међусобним сусретима боља и од Морнара и од Цедевита Олимпије.

Toma

pre 4 godine

Ako je klub veliki. NIKADA, ALI NIKADA nece namestiti utakmicu i uvek ce ici na pobedu. Da mu je brat rodjeni. Protivnika postujes tako sto ces igrati protiv njega najbolje sto umes. I nikad se ne opustas, igras od prvog do poslednjeg minuta najbolje sto mozes. To je postovanje prema sportu, svojim navijacima, ali i ostaloj publici koja gleda i voli kosarku. Jesi li sportista ili trgovac?

Luke Babbitt gravedigger

pre 4 godine

Pratim Pejdzov sut cele sezone, iz pikenrola ima samo jedan promasaj u sezoni !!
(ludilo, 09. mart 2020 22:22)

Svaka čast Beronu, ali Pejdž kida za 3

Jaran

pre 4 godine

* hshahah i ostali koji pitaju *

1. Medjusobni skor
* ako su timovi izjednaceni
2. Kos razlika
3. Ukupni dati poeni (trebalo bi da je zapravo: Ukupna kos razlika)
* ako je medjusobno 1-1 i ako je +/- 0

^ Trebalo bi da je tako, barem na SofaScore pise...

Lanister

pre 4 godine

Kad je play-off Aba lige? Ako se poklapa sa eurocupom bice tesko igurati oba ? 17tog je Himki a kad je Aba ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 9. mart 2020 22:56) # Link komentara

Kalendar po Partizan je odlican a jako los po Crvenu Zvezdu ! Partizan ne igra ABA ligu nakon petka sve do 29 marta, za to vreme zavrsice posao sa Uniksom, verovatno u 3 utakmice, cetvrtfinale Evrokupa se zavrsava 25 marta ! Dok Zvezda ima duplo kolo Evrolige pre nego sto ode u Podgoricu 30 marta !!!

realno

pre 4 godine

Vidim da smo se vratili u Pionir. Jel zbog male posete?
(poznavalac ©®, 09. mart 2020 22:31)

Svako ko je jednom otiso u pionir zna da ni jedna dvorana ne prenosi energiju bolje. Ali id statisticara i tastaturasa ne možeš bolje da ocekujes.

Bard Živa

pre 4 godine

sve, sve, ali da je Janković trenutno najbolji trojkaš ABA lige, to ne mogu da verujem. 5 puta šutnuo za 3 poena, 3 puta pogodio...

Stanoje

pre 4 godine

Pogresio sam. Bio sam ubedjen da Partizan ovo pusta. Bio sam udbedjen da je Misko sve dogovorio. Kucu sam hteo da stavim na to u kladionici. Sreca pa nisam imao petlju. Da li Mega mora da pobedi poslednju da bi ostala i Kakva je situacija ako iz ABA 2 idje Borac i Mega regularno ostane u ligi??? Igramo li sa 5 timova sto i zasluzujemo realno ili neko putuje?? Ko putuje u tom slucaju?

Cinik

pre 4 godine

Ja mislim da su navijaci Zvezde u zabludi. Pigledajte koliko puta ste izgubili od Mege A koliko je to puta izgubio Partizan. Gledajte vi da nekog mladog igraca razigrate i ne placite nad Miskom Raznatovicem. Da on zeli da Mega ostane u ligi on bi doveo neko pojacanje sa iskustvom. Covek jednostavno vise ne zeli da baca svoj novac.

Neplivač

pre 4 godine

Bravo za Partizan, ne zaboravite da pogurate Cibonu u zadnjem kolu i tako isterate Megu u drugu ligu !!!
Prvo Igokea dala bodove Ciboni a sada ce i Partizan ... Partizan-Igokea !
(Slobodan, 09. mart 2020 22:58)

Ne guramo nikog i ne dajemo nikom ništa

Ilija

pre 4 godine

Mega ima bolji medjusobni skor sa sve od 4 ostale ekipe koje su u rangu 6-7 pobeda. Ako Zvezda pobedi Zadar Mega je sigurno pretposlednja, da ne dobije nijednu do kraja, ako Mega pobedi Mornar skoro sigurno ne igra ni baraz.
(Toma, 09. mart 2020 21:57

Može i da izgubi, ako Zvezda dobije Zadar a Cedevita dobije Krku. Što je i realno.
Mega je bolja u međusobnom i od Krke i od Zadra.

Ivan

pre 4 godine

Kad je play-off Aba lige? Ako se poklapa sa eurocupom bice tesko igurati oba ? 17tog je Himki a kad je Aba ?
(Nemanja, 9. mart 2020 22:56)

Himki je u evroligi, vi igrate sa Uniksom u euroblok kupu

Pavle

pre 4 godine

Ma Mega i ako izgubi bice predposlednja sto znaci da ce ici u doigravanje sa Splitom ili MZTom a to ako ne mogu da prodju ni nisu za ABA1, a Borac je odavno prvi u ABA2 tako da nam svejedno dolazi grad kosarke u prvu ligu
(Avangarda, 09. mart 2020 22:33)Docice ako osvoji f4 ABA2...

Svetla budućnost

pre 4 godine

Bilo bi lepo da protiv Cibone u petak u sastavu budu Trifunović, Radovanović, Tarlać i Stefanović, te dobiju ozbiljnu minutažu na tom meču (20+ minuta).

johny

pre 4 godine

Tex Willer,

Ako je koš razlka ista izmedju dva tima onda prednost ima tim koji je dao više koševa. Znači Budućnost jer je u Beogradu dao više koševa

Nemanja

pre 4 godine

Zasto partizan igra sa pola snage,bez pola tima?
(Miki, 09. mart 2020 22:34) Zato sto smo tolko dobri da ne treba vise. Vidjeces petu brzinu i sve na okupu protiv Himkija.

Randy Marsh

pre 4 godine

Dobismo lagano. Džabe ste toliko mračili ;)

Vidno nam je Zagor nedostajao u odbrani. Nek svi koji ga pljuju razmisle malo o njegovom doprinosu. Nije ga bilo protiv Krke i Mege koji su među lošijiđ timovima u ligi - i delovali smo nazad duplo lošije.

Usput

pre 4 godine

Mnogo nam nedostaje Zagoac u odbrani. 50 poena za 22 minuta sa njim nismo primali ni od mnogo boljih ekipa.

Zna li se šta je sa njim? Trinki reče da nije ništa, al evo drugi meč uzastopno propušta.

Nema ni Birče ni Voldena (on je u sastavu, al ne igra). Nadam se da ih samo odmara i da nisu privrede.

Randy Marsh

pre 4 godine

@no name,

A sta ako Mega ne ispadne, a Borac osvoji Aba2 ligu? Zar mislis da ce nam dati 5 predstavnika?

Naravno da nece. Imamo 4 tima i to je to.

NoName

pre 4 godine

@Salesu, 

prvo Partizan nikoga ne pušta iz bilo kog motiva. Pa nismo mi oni šta večito prave neke takve računice. 

Drugo, ako Mega ispadne na njeno mesto dolazi Borac ili Sloboda, što je u srpsku košarku bolje nego da ima 4 kluba iz Beograda u ABA ligi. 

Al ti verovatno navijaš za komšije, a vi imate neku logiku smo vama znanu i sopstvenu.
(Randy Marsh, 09. mart 2020 21:00)


Zbog čega mi ne objavljujete komentar? Da ponovim, ukoliko Mega ispadne, na njeno mesto ne dolazi ni Borac ni Sloboda, nego pobednik Aba 2 lige. A to može biti i MZT, i Split, i Sutjeska. Al ti verovatno pratiš košarku 40 godina, nije ni čudno što ne znaš ni osnovna pravila takmičenja. U Aba ligu 1 se više ne ulazi kroz nacionalna prvenstva.

Randy Marsh

pre 4 godine

@Tex,

ja sam gledao na Aba sajtu i pisalo je (bar pre par nedelja) da ako je isti broj pobeda i međusobni skor, sledeće što se gleda je ukupna koš razlika.
Ako je i to isto, onda se gleda ko je više koševa dao.

A dobijamo lagano, šta svi mračite ;)

Tex Willer

pre 4 godine

Ivane, nije Partizan prvi, odakle vam svima to? Mora jos jednu pobedu da ostvari. Pa jednostavna su pravila lige.
(Merakloka, 9. mart 2020 21:0
Izvini a sta su pravila lige ?Danas sam gledao "pravila"lige koja kazu u slucaju istog broja bodova gleda se medjusobni skor a PAR i BUD imaju 1:1 i kos razliku 0. O tome koji je sledeci kriterijum ni slova.Da li je ukupna kos razlika ili veci broj postignutih koseva u gostima/izgleda malo glupo ali se nekada i to gledalo/ gde je Buducnost u prednosti??Problem ABA lige je da ni osnovna pravila nisu definisana pre pocetka takmicenja pa ce moci i ovako i onako.U sustini PAR je sa2 pobede ili sada 1 nakon poraza BUD sigurno prvi, , ali sa 2 poraza nista se ne zna.Odlucice se naknadno uz puno raznih uticaja.

Avangarda

pre 4 godine

Ma Mega i ako izgubi bice predposlednja sto znaci da ce ici u doigravanje sa Splitom ili MZTom a to ako ne mogu da prodju ni nisu za ABA1, a Borac je odavno prvi u ABA2 tako da nam svejedno dolazi grad kosarke u prvu ligu

Will Mosley

pre 4 godine

Sudije očigledno imaju direktivu da se održi Mega u ligi. Naravno Javor, čovek od zadatka.
(ja, 09. mart 2020 21:46)

To im je namera.

Slobodan

pre 4 godine

Bravo za Partizan, ne zaboravite da pogurate Cibonu u zadnjem kolu i tako isterate Megu u drugu ligu !!!
Prvo Igokea dala bodove Ciboni a sada ce i Partizan ... Partizan-Igokea !

Steva

pre 4 godine

A Milojević se ponadao,Miško takodje,pomažu Partizana kad god stignu,sad su im vratili sa kamatom,pravac ABA 2 Miško,pa ti ugovaraj sa njima ponovo...

Leonida

pre 4 godine

@@@(salesu, 09. mart 2020 20:46)
Da je pravde,ili bolje citaj prava,menadzerska ekipa ne bi ni mogla da ucestvuje u ovakvoj ligi!
Al ako vec imamo dva kluba istog vlasnika onda je sve moguce...

Toma

pre 4 godine

Mega ima bolji medjusobni skor sa sve od 4 ostale ekipe koje su u rangu 6-7 pobeda. Ako Zvezda pobedi Zadar Mega je sigurno pretposlednja, da ne dobije nijednu do kraja, ako Mega pobedi Mornar skoro sigurno ne igra ni baraz.

Randy Marsh

pre 4 godine

@Salesu,

prvo Partizan nikoga ne pušta iz bilo kog motiva. Pa nismo mi oni šta večito prave neke takve računice.

Drugo, ako Mega ispadne na njeno mesto dolazi Borac ili Sloboda, što je u srpsku košarku bolje nego da ima 4 kluba iz Beograda u ABA ligi.

Al ti verovatno navijaš za komšije, a vi imate neku logiku smo vama znanu i sopstvenu.

Will Mosley

pre 4 godine

Koliko ove sudije sude teatralno i perfidno, u korist Mege to je haos, sad dodele Velickovicu faulu napadu, pre toga tehnicka za Trinkijerija. Smehotresno, sve rade da skinu Partizan sa prvog mesta.

salesu

pre 4 godine

Rendy Marsh, NE , ne navijam za komšije, ja sam iz Subotice pa navijam za Spartak, a ti ako navijaš za Partizan bolje ti je da imaš Megu u ligi nego još jedan ( treći ) Čovićev klub (Borac )!

Ivan Sd

pre 4 godine

Dakle, posto je Olimpija pobedila Buducnost, Partizan je gotovo sigurno 1., a Czv-Fmp-Diva u poslednjem kolu u vecernjem terminu (gle cuda u poslednjoj utakmici) bira protivnika. Ako pobedi ide na Buducnost, ako namerno izgubi izvestan je krug od tri ekipe sa istim brojem pobeda, s tim sto u medjusobnim duelima Mornar ima 3-1, Czv-Fmp-Diva 2-2, a Olimpija otpada sa 1-3.

Richard Fish

pre 4 godine

Skapiraste li da Partizanu nije dovoljna jedna pobeda da osigura prvo mesto?

Naravno, u slučaju da Budućnost pobedi obe svoje...

Randy Marsh

pre 4 godine

Što lupate ovom minuse, pa u pravu je da su nam trebale obe pobede (ako i Budućnost obe dobije)

Ali, Budućnost je upravo izgubila pa nam treba samo još jedna pobeda da osiguramo prvo mesto. A to ćemo večeras da završimo :)

Randy Marsh

pre 4 godine

@Salesu,

prvo Partizan nikoga ne pušta iz bilo kog motiva. Pa nismo mi oni šta večito prave neke takve računice.

Drugo, ako Mega ispadne na njeno mesto dolazi Borac ili Sloboda, što je u srpsku košarku bolje nego da ima 4 kluba iz Beograda u ABA ligi.

Al ti verovatno navijaš za komšije, a vi imate neku logiku smo vama znanu i sopstvenu.

Toma

pre 4 godine

Ako je klub veliki. NIKADA, ALI NIKADA nece namestiti utakmicu i uvek ce ici na pobedu. Da mu je brat rodjeni. Protivnika postujes tako sto ces igrati protiv njega najbolje sto umes. I nikad se ne opustas, igras od prvog do poslednjeg minuta najbolje sto mozes. To je postovanje prema sportu, svojim navijacima, ali i ostaloj publici koja gleda i voli kosarku. Jesi li sportista ili trgovac?

Randy Marsh

pre 4 godine

Što lupate ovom minuse, pa u pravu je da su nam trebale obe pobede (ako i Budućnost obe dobije)

Ali, Budućnost je upravo izgubila pa nam treba samo još jedna pobeda da osiguramo prvo mesto. A to ćemo večeras da završimo :)

Neplivač

pre 4 godine

Bravo za Partizan, ne zaboravite da pogurate Cibonu u zadnjem kolu i tako isterate Megu u drugu ligu !!!
Prvo Igokea dala bodove Ciboni a sada ce i Partizan ... Partizan-Igokea !
(Slobodan, 09. mart 2020 22:58)

Ne guramo nikog i ne dajemo nikom ništa

Usput

pre 4 godine

Mnogo nam nedostaje Zagoac u odbrani. 50 poena za 22 minuta sa njim nismo primali ni od mnogo boljih ekipa.

Zna li se šta je sa njim? Trinki reče da nije ništa, al evo drugi meč uzastopno propušta.

Nema ni Birče ni Voldena (on je u sastavu, al ne igra). Nadam se da ih samo odmara i da nisu privrede.

War Inside My Head

pre 4 godine

Evo jedan hipotetičko-patriotski i neostrašćen komentar,zamislimo Partizan u finalu EC,daj bože i pobjede,takvu situaciju nismo imali od sezone 1997-8,i C.Zvezde,ako se dobro sjećam,i nesrećnog poraza u tadašnjem Kupu R.Koraća!Mislim da bi to dobro protreslo evropsku košarku i podiglo ugled Srbije i ABA lige?

Admiral

pre 4 godine

Aman ljudi prekinite vise sa tom euforijom i pricama o EL kao da smo je vec obezbedili, ne malerisite. Sve ide sjajno ali ajde malo spustite loptu, do cilja, a to je EL, ima jos dosta, tek dolaze najteze i najbitnije utakmice. Sta ako se ne daj boze desi los dan protiv Uniksa kao protiv Venecije u Bg kada su nas lagano dobili? Ode sezona, sta cete tada, hocete pevati hvalospeve kao sada ili ce po obicaju krenuti pljuvacina i Trinki odlazi, igraci nemaju pojma i slicno?

Avangarda

pre 4 godine

Ma Mega i ako izgubi bice predposlednja sto znaci da ce ici u doigravanje sa Splitom ili MZTom a to ako ne mogu da prodju ni nisu za ABA1, a Borac je odavno prvi u ABA2 tako da nam svejedno dolazi grad kosarke u prvu ligu

Pavle

pre 4 godine

ako veceras partizan pobedi megu povlacim sve sto sam rekao o spekulativnoj prirodi partizana.
(triplem, 09. mart 2020 21:28) Samo napred.

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 4 godine

Randy Marsh Sve,sve ali da kažes da gubimo u finalu Evrokupa? Ne dolazi u obzir! Vise bih voleo da osvojimo Evrokup nego Aba ligu,sta ce mi Aba liga imamo ih dovoljno,Evropski trofej se pamti zauvek a i kroz njega idemo u Evroligu,tako da hoću Evrokup,Aba liga me trenutno ne zanima..

Leonida

pre 4 godine

@@@(salesu, 09. mart 2020 20:46)
Da je pravde,ili bolje citaj prava,menadzerska ekipa ne bi ni mogla da ucestvuje u ovakvoj ligi!
Al ako vec imamo dva kluba istog vlasnika onda je sve moguce...

sasa pg

pre 4 godine

@Ovo nam je osma uzastopna pobeda (u svim takmičenjima), a čak 19ta u poslednjih 21 utakmica.

Do kraja sezone gubimo jednu u Uniksu, jednu u Bolonji u finalu Evrokupa, jednu u Podgorici u finalu Aba lige i jednu od Zvezde u finalu domaće lige.
Ostalih 26 mečeva dobijamo.

Zapamtite ovo ;)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Randy Marsh, 9. mart 2020 23:44)

Zapamti da nećemo ni toliko izgubit :)

Lanister

pre 4 godine

Kad je play-off Aba lige? Ako se poklapa sa eurocupom bice tesko igurati oba ? 17tog je Himki a kad je Aba ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 9. mart 2020 22:56) # Link komentara

Kalendar po Partizan je odlican a jako los po Crvenu Zvezdu ! Partizan ne igra ABA ligu nakon petka sve do 29 marta, za to vreme zavrsice posao sa Uniksom, verovatno u 3 utakmice, cetvrtfinale Evrokupa se zavrsava 25 marta ! Dok Zvezda ima duplo kolo Evrolige pre nego sto ode u Podgoricu 30 marta !!!

lemi

pre 4 godine

Ne razumem komentare tipa kako ce partizan pustiti Megu...zasto bi partizan dao bodove nekom srpskom klubu...
(Dejan CZ, 09. mart 2020 23:22)
Zašto bi mi uopste nekog “pustili”.Ne razumem tu logiku u sportu.Ako ste vi tako navikli, ne mora da znaci da su svi takvi! Imali ste juce lakši trening sa vašim drugim timom!

salesu

pre 4 godine

Rendy Marsh, NE , ne navijam za komšije, ja sam iz Subotice pa navijam za Spartak, a ti ako navijaš za Partizan bolje ti je da imaš Megu u ligi nego još jedan ( treći ) Čovićev klub (Borac )!

Luk Ajnstajn Sikma

pre 4 godine

@Slobodan - Mega od sebe zavisi, ako pobedi-ostaje. Ako izgubi, a Zadar pobedi-Mega ispada. Tako da, druze Slobodane, samo zvezda pustanjem Zadra moze da istera Megu. Klasican spin druga Slobodana.

Milan

pre 4 godine

Da ne citiram, ali dosta ljudi samo onako lupa a ni propozicije takmičenja ne zna.Možda mešate Slobodu iz Tuzle(ABA2) i užičku Slobodu(KLS).
Jedini klub koji iz SRB može da uđe u ABA1 je Borac(1.mesto ABA2 reg.dela) koji će igrati u plej ofu ABA2 lige.Recimo da je šansa za Borac ove sezone 90% da osvoje ABA2 i tako uđu u ABA1.
Sloboda Užice igra KLS(2.mesto reg.dela) obezbedila je da sledeće sezone igra ABA2.
Jedina šansa klubova je da osvajanjem ABA2 stignu do ABA1, nacionalne lige skoro da su i nebitne.
Nikakva prepreka ne postoji da imamo 5 klubova u ABA1 jer je to ujedno max. broj iz jedne zemlje, jedino što u tom slučaju imaćemo 3 predstavnika u ABA2.

realno

pre 4 godine

Vidim da smo se vratili u Pionir. Jel zbog male posete?
(poznavalac ©®, 09. mart 2020 22:31)

Svako ko je jednom otiso u pionir zna da ni jedna dvorana ne prenosi energiju bolje. Ali id statisticara i tastaturasa ne možeš bolje da ocekujes.

Randy Marsh

pre 4 godine

Ovo nam je osma uzastopna pobeda (u svim takmičenjima), a čak 19ta u poslednjih 21 utakmica.

Do kraja sezone gubimo jednu u Uniksu, jednu u Bolonji u finalu Evrokupa, jednu u Podgorici u finalu Aba lige i jednu od Zvezde u finalu domaće lige.
Ostalih 26 mečeva dobijamo.

Zapamtite ovo ;)

Bard Živa

pre 4 godine

sve, sve, ali da je Janković trenutno najbolji trojkaš ABA lige, to ne mogu da verujem. 5 puta šutnuo za 3 poena, 3 puta pogodio...

Will Mosley

pre 4 godine

Koliko ove sudije sude teatralno i perfidno, u korist Mege to je haos, sad dodele Velickovicu faulu napadu, pre toga tehnicka za Trinkijerija. Smehotresno, sve rade da skinu Partizan sa prvog mesta.

Svetla budućnost

pre 4 godine

Bilo bi lepo da protiv Cibone u petak u sastavu budu Trifunović, Radovanović, Tarlać i Stefanović, te dobiju ozbiljnu minutažu na tom meču (20+ minuta).

Pavle

pre 4 godine

Ma Mega i ako izgubi bice predposlednja sto znaci da ce ici u doigravanje sa Splitom ili MZTom a to ako ne mogu da prodju ni nisu za ABA1, a Borac je odavno prvi u ABA2 tako da nam svejedno dolazi grad kosarke u prvu ligu
(Avangarda, 09. mart 2020 22:33)Docice ako osvoji f4 ABA2...

Luke Babbitt gravedigger

pre 4 godine

Pratim Pejdzov sut cele sezone, iz pikenrola ima samo jedan promasaj u sezoni !!
(ludilo, 09. mart 2020 22:22)

Svaka čast Beronu, ali Pejdž kida za 3

Cinik

pre 4 godine

Ja mislim da su navijaci Zvezde u zabludi. Pigledajte koliko puta ste izgubili od Mege A koliko je to puta izgubio Partizan. Gledajte vi da nekog mladog igraca razigrate i ne placite nad Miskom Raznatovicem. Da on zeli da Mega ostane u ligi on bi doveo neko pojacanje sa iskustvom. Covek jednostavno vise ne zeli da baca svoj novac.

Toma

pre 4 godine

Mega ima bolji medjusobni skor sa sve od 4 ostale ekipe koje su u rangu 6-7 pobeda. Ako Zvezda pobedi Zadar Mega je sigurno pretposlednja, da ne dobije nijednu do kraja, ako Mega pobedi Mornar skoro sigurno ne igra ni baraz.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Ne razumem komentare tipa kako ce partizan pustiti Megu...zasto bi partizan dao bodove nekom srpskom klubu...
(Dejan CZ, 09. mart 2020 23:22)
Zašto bi mi uopste nekog “pustili”.Ne razumem tu logiku u sportu.Ako ste vi tako navikli, ne mora da znaci da su svi takvi! Imali ste juce lakši trening sa vašim drugim timom!
(lemi, 10. mart 2020 06:29)

Stubovi srbstva poklanjaju bodove Primorskoj, Krki, Buducnosti...

Randy Marsh

pre 4 godine

Dobismo lagano. Džabe ste toliko mračili ;)

Vidno nam je Zagor nedostajao u odbrani. Nek svi koji ga pljuju razmisle malo o njegovom doprinosu. Nije ga bilo protiv Krke i Mege koji su među lošijiđ timovima u ligi - i delovali smo nazad duplo lošije.

Will Mosley

pre 4 godine

Sudije očigledno imaju direktivu da se održi Mega u ligi. Naravno Javor, čovek od zadatka.
(ja, 09. mart 2020 21:46)

To im je namera.

Лепи Цане

pre 4 godine

 Звезда је сигурно трећа чак и ако изгуби од Задра у Београду јер је у међусобним сусретима боља и од Морнара и од Цедевита Олимпије.
(ДЕЛИЈА??, 09. mart 2020 23:17)

Није ти тачна рачуница. Ако Звезда изгуби у последњем колу а Морнар и Цедевита Олимпија победе онда се ствара круг од три тима са табелом у међусобним сусретима:
1. Морнар (три победе)
2. Црвена звезда (две победе)
3. Цедевита Олимпија (једна победа)
То значи, Морнар би био трећи, Звезда четврта.

primorska

pre 4 godine

Može i da izgubi, ako Zvezda dobije Zadar a Cedevita dobije Krku. Što je i realno.
Mega je bolja u međusobnom i od Krke i od Zadra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ilija, 9. mart 2020 23:16) # Link komentara

Netacno, ako svi izgube Zadar ispada, Mega ide u baraz, a Krka se spasava. Jer u trouglu, Krka ima 3 pobede, Mega 2 pobede, Zadar 1 pobedu. Krka je 2 puta dobila Zadar i zato ostaje u ligi !!!

Sah-mat

pre 4 godine

Pišem ovo pri rezultatu 38:38. Živi bili pa videli da moj Partizan GUBI ovu utakmicu. Jednostavno jer je MEGA BOLJA.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tomo, 9. mart 2020 21:41) # Link komentara

Evo i moj Partizan izgubio i sad ti i ja idemo da gledamo fmp. Boli nas uvo.

Laki

pre 4 godine

Svaka cast komsije na prvom mestu. Neka je i vama i nama sa srecom u polufinalu, pa da odmerimo snage u finalu. Samo sportski, bez divljanja!

NoName

pre 4 godine

@Salesu, 

prvo Partizan nikoga ne pušta iz bilo kog motiva. Pa nismo mi oni šta večito prave neke takve računice. 

Drugo, ako Mega ispadne na njeno mesto dolazi Borac ili Sloboda, što je u srpsku košarku bolje nego da ima 4 kluba iz Beograda u ABA ligi. 

Al ti verovatno navijaš za komšije, a vi imate neku logiku smo vama znanu i sopstvenu.
(Randy Marsh, 09. mart 2020 21:00)


Zbog čega mi ne objavljujete komentar? Da ponovim, ukoliko Mega ispadne, na njeno mesto ne dolazi ni Borac ni Sloboda, nego pobednik Aba 2 lige. A to može biti i MZT, i Split, i Sutjeska. Al ti verovatno pratiš košarku 40 godina, nije ni čudno što ne znaš ni osnovna pravila takmičenja. U Aba ligu 1 se više ne ulazi kroz nacionalna prvenstva.

Nemanja

pre 4 godine

Zasto partizan igra sa pola snage,bez pola tima?
(Miki, 09. mart 2020 22:34) Zato sto smo tolko dobri da ne treba vise. Vidjeces petu brzinu i sve na okupu protiv Himkija.

Randy Marsh

pre 4 godine

@Tex,

ja sam gledao na Aba sajtu i pisalo je (bar pre par nedelja) da ako je isti broj pobeda i međusobni skor, sledeće što se gleda je ukupna koš razlika.
Ako je i to isto, onda se gleda ko je više koševa dao.

A dobijamo lagano, šta svi mračite ;)

ja

pre 4 godine

Није ти тачна рачуница. Ако Звезда изгуби у последњем колу а Морнар и Цедевита Олимпија победе онда се ствара круг од три тима са табелом у међусобним сусретима:  
1. Морнар (три победе)  
2. Црвена звезда (две победе)  
3. Цедевита Олимпија (једна победа)  
То значи, Морнар би био трећи, Звезда четврта. 
(Лепи Цане, 09. mart 2020 23:42) 

Nisi u pravu, Zvezda je svakako treca, cetvrta ne moze biti jer ima bolji medjusobni skor sa Mornarom.
(Will Mosley, 10. mart 2020 00:06)

U pravu je, tri ekipe sa istim skorom pravi se mini tabela te tri ekipe i tu je Mornar najbolji jer ima tri pobede. Ali u svakom slučaju smehotresno je očekivati da će Zvezda izgubiti od Zadra kod kuće. Isto mislim da Mega ima velike šanse da pobedi Mornar.

Stanoje

pre 4 godine

Pogresio sam. Bio sam ubedjen da Partizan ovo pusta. Bio sam udbedjen da je Misko sve dogovorio. Kucu sam hteo da stavim na to u kladionici. Sreca pa nisam imao petlju. Da li Mega mora da pobedi poslednju da bi ostala i Kakva je situacija ako iz ABA 2 idje Borac i Mega regularno ostane u ligi??? Igramo li sa 5 timova sto i zasluzujemo realno ili neko putuje?? Ko putuje u tom slucaju?

Tex Willer

pre 4 godine

Ivane, nije Partizan prvi, odakle vam svima to? Mora jos jednu pobedu da ostvari. Pa jednostavna su pravila lige.
(Merakloka, 9. mart 2020 21:0
Izvini a sta su pravila lige ?Danas sam gledao "pravila"lige koja kazu u slucaju istog broja bodova gleda se medjusobni skor a PAR i BUD imaju 1:1 i kos razliku 0. O tome koji je sledeci kriterijum ni slova.Da li je ukupna kos razlika ili veci broj postignutih koseva u gostima/izgleda malo glupo ali se nekada i to gledalo/ gde je Buducnost u prednosti??Problem ABA lige je da ni osnovna pravila nisu definisana pre pocetka takmicenja pa ce moci i ovako i onako.U sustini PAR je sa2 pobede ili sada 1 nakon poraza BUD sigurno prvi, , ali sa 2 poraza nista se ne zna.Odlucice se naknadno uz puno raznih uticaja.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

@ ЛЕПИ ЦАНЕ - Изгледа да си у праву👍, моја грешка👎. За Звезду је добро што играмо буквално последњу утакмицу у регуларном дијелу. Ако буде требала побједа, не сумњам у исту. Ал и ако не буде требала играчи имају обавезу да им се реванширамо за онај пораз у Задру који је био један од кључних што нисмо изборили бољу позицију. У сваком случају чека нас занимљиво последње коло као и плеј оф наравно, још занимљивији.

Ivan Sd

pre 4 godine

Dakle, posto je Olimpija pobedila Buducnost, Partizan je gotovo sigurno 1., a Czv-Fmp-Diva u poslednjem kolu u vecernjem terminu (gle cuda u poslednjoj utakmici) bira protivnika. Ako pobedi ide na Buducnost, ako namerno izgubi izvestan je krug od tri ekipe sa istim brojem pobeda, s tim sto u medjusobnim duelima Mornar ima 3-1, Czv-Fmp-Diva 2-2, a Olimpija otpada sa 1-3.

Will Mosley

pre 4 godine

Није ти тачна рачуница. Ако Звезда изгуби у последњем колу а Морнар и Цедевита Олимпија победе онда се ствара круг од три тима са табелом у међусобним сусретима: 
1. Морнар (три победе) 
2. Црвена звезда (две победе) 
3. Цедевита Олимпија (једна победа) 
То значи, Морнар би био трећи, Звезда четврта.
(Лепи Цане, 09. mart 2020 23:42)

Nisi u pravu, Zvezda je svakako treca, cetvrta ne moze biti jer ima bolji medjusobni skor sa Mornarom.

Ilija

pre 4 godine

Mega ima bolji medjusobni skor sa sve od 4 ostale ekipe koje su u rangu 6-7 pobeda. Ako Zvezda pobedi Zadar Mega je sigurno pretposlednja, da ne dobije nijednu do kraja, ako Mega pobedi Mornar skoro sigurno ne igra ni baraz.
(Toma, 09. mart 2020 21:57

Može i da izgubi, ako Zvezda dobije Zadar a Cedevita dobije Krku. Što je i realno.
Mega je bolja u međusobnom i od Krke i od Zadra.

Ivan

pre 4 godine

Kad je play-off Aba lige? Ako se poklapa sa eurocupom bice tesko igurati oba ? 17tog je Himki a kad je Aba ?
(Nemanja, 9. mart 2020 22:56)

Himki je u evroligi, vi igrate sa Uniksom u euroblok kupu

Usput

pre 4 godine

@party zanovac,

kako si došao do 4 pobede kod kuće? Možda ni 5 ne bude dovoljno (ako Valensija prođe), a možda i dve budu (da pobedama u gostima)...

Ajmo polako, korak po korak.

NoName

pre 4 godine

@no name, 

A sta ako Mega ne ispadne, a Borac osvoji Aba2 ligu? Zar mislis da ce nam dati 5 predstavnika? 

Naravno da nece. Imamo 4 tima i to je to.
(Randy Marsh, 09. mart 2020 22:52)

Nemaš ti momak pojma.

Slobodan

pre 4 godine

Bravo za Partizan, ne zaboravite da pogurate Cibonu u zadnjem kolu i tako isterate Megu u drugu ligu !!!
Prvo Igokea dala bodove Ciboni a sada ce i Partizan ... Partizan-Igokea !

Richard Fish

pre 4 godine

Skapiraste li da Partizanu nije dovoljna jedna pobeda da osigura prvo mesto?

Naravno, u slučaju da Budućnost pobedi obe svoje...

Steva

pre 4 godine

A Milojević se ponadao,Miško takodje,pomažu Partizana kad god stignu,sad su im vratili sa kamatom,pravac ABA 2 Miško,pa ti ugovaraj sa njima ponovo...

Звездан

pre 4 godine

Партизан је прво на судијски погон направио двоцифрено вођство, а потом навалио да постигне што већу разлику и Меги што више може отежа опстанак у АБА лиги.

Jaran

pre 4 godine

* hshahah i ostali koji pitaju *

1. Medjusobni skor
* ako su timovi izjednaceni
2. Kos razlika
3. Ukupni dati poeni (trebalo bi da je zapravo: Ukupna kos razlika)
* ako je medjusobno 1-1 i ako je +/- 0

^ Trebalo bi da je tako, barem na SofaScore pise...

Randy Marsh

pre 4 godine

@no name,

A sta ako Mega ne ispadne, a Borac osvoji Aba2 ligu? Zar mislis da ce nam dati 5 predstavnika?

Naravno da nece. Imamo 4 tima i to je to.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

@ ХАХАХА - Броје се међусобни сусрети а ту је Морнар оба пута побиједио. Значи ако Морнар у последњем колу побиједи Мегу у гостима онда иде у плеј оф без обзира како Цедевита Олимпија одигра код Крке. Звезда је сигурно трећа чак и ако изгуби од Задра у Београду јер је у међусобним сусретима боља и од Морнара и од Цедевита Олимпије.

johny

pre 4 godine

Tex Willer,

Ako je koš razlka ista izmedju dva tima onda prednost ima tim koji je dao više koševa. Znači Budućnost jer je u Beogradu dao više koševa

Серби, народ најстарији!!!

pre 4 godine

Bravo momci! Idemo sad jedan po jedan, preostale trofeje do kraja!
(Vojvoda Momčilo, 09. mart 2020 23:00)
Синко ти нећеш спавати у мају, не бих ти био у кожи!

Серби, народ најстарији!!!

pre 4 godine

Браво!! Најзад неко да на тему загораца напише прави коментар да им отвори очи.

Звездан

pre 4 godine

Партизан је прво на судијски погон направио двоцифрено вођство, а потом навалио да постигне што већу разлику и Меги што више може отежа опстанак у АБА лиги.

Slobodan

pre 4 godine

Bravo za Partizan, ne zaboravite da pogurate Cibonu u zadnjem kolu i tako isterate Megu u drugu ligu !!!
Prvo Igokea dala bodove Ciboni a sada ce i Partizan ... Partizan-Igokea !

Steva

pre 4 godine

A Milojević se ponadao,Miško takodje,pomažu Partizana kad god stignu,sad su im vratili sa kamatom,pravac ABA 2 Miško,pa ti ugovaraj sa njima ponovo...

Richard Fish

pre 4 godine

Skapiraste li da Partizanu nije dovoljna jedna pobeda da osigura prvo mesto?

Naravno, u slučaju da Budućnost pobedi obe svoje...

Ivan Sd

pre 4 godine

Dakle, posto je Olimpija pobedila Buducnost, Partizan je gotovo sigurno 1., a Czv-Fmp-Diva u poslednjem kolu u vecernjem terminu (gle cuda u poslednjoj utakmici) bira protivnika. Ako pobedi ide na Buducnost, ako namerno izgubi izvestan je krug od tri ekipe sa istim brojem pobeda, s tim sto u medjusobnim duelima Mornar ima 3-1, Czv-Fmp-Diva 2-2, a Olimpija otpada sa 1-3.

Randy Marsh

pre 4 godine

@Salesu,

prvo Partizan nikoga ne pušta iz bilo kog motiva. Pa nismo mi oni šta večito prave neke takve računice.

Drugo, ako Mega ispadne na njeno mesto dolazi Borac ili Sloboda, što je u srpsku košarku bolje nego da ima 4 kluba iz Beograda u ABA ligi.

Al ti verovatno navijaš za komšije, a vi imate neku logiku smo vama znanu i sopstvenu.

Ivan

pre 4 godine

Kad je play-off Aba lige? Ako se poklapa sa eurocupom bice tesko igurati oba ? 17tog je Himki a kad je Aba ?
(Nemanja, 9. mart 2020 22:56)

Himki je u evroligi, vi igrate sa Uniksom u euroblok kupu

Randy Marsh

pre 4 godine

Ovo nam je osma uzastopna pobeda (u svim takmičenjima), a čak 19ta u poslednjih 21 utakmica.

Do kraja sezone gubimo jednu u Uniksu, jednu u Bolonji u finalu Evrokupa, jednu u Podgorici u finalu Aba lige i jednu od Zvezde u finalu domaće lige.
Ostalih 26 mečeva dobijamo.

Zapamtite ovo ;)

Will Mosley

pre 4 godine

Koliko ove sudije sude teatralno i perfidno, u korist Mege to je haos, sad dodele Velickovicu faulu napadu, pre toga tehnicka za Trinkijerija. Smehotresno, sve rade da skinu Partizan sa prvog mesta.

Will Mosley

pre 4 godine

Није ти тачна рачуница. Ако Звезда изгуби у последњем колу а Морнар и Цедевита Олимпија победе онда се ствара круг од три тима са табелом у међусобним сусретима: 
1. Морнар (три победе) 
2. Црвена звезда (две победе) 
3. Цедевита Олимпија (једна победа) 
То значи, Морнар би био трећи, Звезда четврта.
(Лепи Цане, 09. mart 2020 23:42)

Nisi u pravu, Zvezda je svakako treca, cetvrta ne moze biti jer ima bolji medjusobni skor sa Mornarom.

salesu

pre 4 godine

Rendy Marsh, NE , ne navijam za komšije, ja sam iz Subotice pa navijam za Spartak, a ti ako navijaš za Partizan bolje ti je da imaš Megu u ligi nego još jedan ( treći ) Čovićev klub (Borac )!

NoName

pre 4 godine

@Salesu, 

prvo Partizan nikoga ne pušta iz bilo kog motiva. Pa nismo mi oni šta večito prave neke takve računice. 

Drugo, ako Mega ispadne na njeno mesto dolazi Borac ili Sloboda, što je u srpsku košarku bolje nego da ima 4 kluba iz Beograda u ABA ligi. 

Al ti verovatno navijaš za komšije, a vi imate neku logiku smo vama znanu i sopstvenu.
(Randy Marsh, 09. mart 2020 21:00)


Zbog čega mi ne objavljujete komentar? Da ponovim, ukoliko Mega ispadne, na njeno mesto ne dolazi ni Borac ni Sloboda, nego pobednik Aba 2 lige. A to može biti i MZT, i Split, i Sutjeska. Al ti verovatno pratiš košarku 40 godina, nije ni čudno što ne znaš ni osnovna pravila takmičenja. U Aba ligu 1 se više ne ulazi kroz nacionalna prvenstva.

johny

pre 4 godine

Tex Willer,

Ako je koš razlka ista izmedju dva tima onda prednost ima tim koji je dao više koševa. Znači Budućnost jer je u Beogradu dao više koševa

Серби, народ најстарији!!!

pre 4 godine

Bravo momci! Idemo sad jedan po jedan, preostale trofeje do kraja!
(Vojvoda Momčilo, 09. mart 2020 23:00)
Синко ти нећеш спавати у мају, не бих ти био у кожи!

Randy Marsh

pre 4 godine

@no name,

A sta ako Mega ne ispadne, a Borac osvoji Aba2 ligu? Zar mislis da ce nam dati 5 predstavnika?

Naravno da nece. Imamo 4 tima i to je to.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

@ ХАХАХА - Броје се међусобни сусрети а ту је Морнар оба пута побиједио. Значи ако Морнар у последњем колу побиједи Мегу у гостима онда иде у плеј оф без обзира како Цедевита Олимпија одигра код Крке. Звезда је сигурно трећа чак и ако изгуби од Задра у Београду јер је у међусобним сусретима боља и од Морнара и од Цедевита Олимпије.

sasa pg

pre 4 godine

@Ovo nam je osma uzastopna pobeda (u svim takmičenjima), a čak 19ta u poslednjih 21 utakmica.

Do kraja sezone gubimo jednu u Uniksu, jednu u Bolonji u finalu Evrokupa, jednu u Podgorici u finalu Aba lige i jednu od Zvezde u finalu domaće lige.
Ostalih 26 mečeva dobijamo.

Zapamtite ovo ;)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Randy Marsh, 9. mart 2020 23:44)

Zapamti da nećemo ni toliko izgubit :)

Randy Marsh

pre 4 godine

Što lupate ovom minuse, pa u pravu je da su nam trebale obe pobede (ako i Budućnost obe dobije)

Ali, Budućnost je upravo izgubila pa nam treba samo još jedna pobeda da osiguramo prvo mesto. A to ćemo večeras da završimo :)

Tex Willer

pre 4 godine

Ivane, nije Partizan prvi, odakle vam svima to? Mora jos jednu pobedu da ostvari. Pa jednostavna su pravila lige.
(Merakloka, 9. mart 2020 21:0
Izvini a sta su pravila lige ?Danas sam gledao "pravila"lige koja kazu u slucaju istog broja bodova gleda se medjusobni skor a PAR i BUD imaju 1:1 i kos razliku 0. O tome koji je sledeci kriterijum ni slova.Da li je ukupna kos razlika ili veci broj postignutih koseva u gostima/izgleda malo glupo ali se nekada i to gledalo/ gde je Buducnost u prednosti??Problem ABA lige je da ni osnovna pravila nisu definisana pre pocetka takmicenja pa ce moci i ovako i onako.U sustini PAR je sa2 pobede ili sada 1 nakon poraza BUD sigurno prvi, , ali sa 2 poraza nista se ne zna.Odlucice se naknadno uz puno raznih uticaja.

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 4 godine

Randy Marsh Sve,sve ali da kažes da gubimo u finalu Evrokupa? Ne dolazi u obzir! Vise bih voleo da osvojimo Evrokup nego Aba ligu,sta ce mi Aba liga imamo ih dovoljno,Evropski trofej se pamti zauvek a i kroz njega idemo u Evroligu,tako da hoću Evrokup,Aba liga me trenutno ne zanima..

War Inside My Head

pre 4 godine

Evo jedan hipotetičko-patriotski i neostrašćen komentar,zamislimo Partizan u finalu EC,daj bože i pobjede,takvu situaciju nismo imali od sezone 1997-8,i C.Zvezde,ako se dobro sjećam,i nesrećnog poraza u tadašnjem Kupu R.Koraća!Mislim da bi to dobro protreslo evropsku košarku i podiglo ugled Srbije i ABA lige?

Toma

pre 4 godine

Ako je klub veliki. NIKADA, ALI NIKADA nece namestiti utakmicu i uvek ce ici na pobedu. Da mu je brat rodjeni. Protivnika postujes tako sto ces igrati protiv njega najbolje sto umes. I nikad se ne opustas, igras od prvog do poslednjeg minuta najbolje sto mozes. To je postovanje prema sportu, svojim navijacima, ali i ostaloj publici koja gleda i voli kosarku. Jesi li sportista ili trgovac?

Лепи Цане

pre 4 godine

 Звезда је сигурно трећа чак и ако изгуби од Задра у Београду јер је у међусобним сусретима боља и од Морнара и од Цедевита Олимпије.
(ДЕЛИЈА??, 09. mart 2020 23:17)

Није ти тачна рачуница. Ако Звезда изгуби у последњем колу а Морнар и Цедевита Олимпија победе онда се ствара круг од три тима са табелом у међусобним сусретима:
1. Морнар (три победе)
2. Црвена звезда (две победе)
3. Цедевита Олимпија (једна победа)
То значи, Морнар би био трећи, Звезда четврта.

realno

pre 4 godine

Vidim da smo se vratili u Pionir. Jel zbog male posete?
(poznavalac ©®, 09. mart 2020 22:31)

Svako ko je jednom otiso u pionir zna da ni jedna dvorana ne prenosi energiju bolje. Ali id statisticara i tastaturasa ne možeš bolje da ocekujes.

Neplivač

pre 4 godine

Bravo za Partizan, ne zaboravite da pogurate Cibonu u zadnjem kolu i tako isterate Megu u drugu ligu !!!
Prvo Igokea dala bodove Ciboni a sada ce i Partizan ... Partizan-Igokea !
(Slobodan, 09. mart 2020 22:58)

Ne guramo nikog i ne dajemo nikom ništa

Leonida

pre 4 godine

@@@(salesu, 09. mart 2020 20:46)
Da je pravde,ili bolje citaj prava,menadzerska ekipa ne bi ni mogla da ucestvuje u ovakvoj ligi!
Al ako vec imamo dva kluba istog vlasnika onda je sve moguce...

Nemanja

pre 4 godine

Zasto partizan igra sa pola snage,bez pola tima?
(Miki, 09. mart 2020 22:34) Zato sto smo tolko dobri da ne treba vise. Vidjeces petu brzinu i sve na okupu protiv Himkija.

Cinik

pre 4 godine

Ja mislim da su navijaci Zvezde u zabludi. Pigledajte koliko puta ste izgubili od Mege A koliko je to puta izgubio Partizan. Gledajte vi da nekog mladog igraca razigrate i ne placite nad Miskom Raznatovicem. Da on zeli da Mega ostane u ligi on bi doveo neko pojacanje sa iskustvom. Covek jednostavno vise ne zeli da baca svoj novac.

Usput

pre 4 godine

Mnogo nam nedostaje Zagoac u odbrani. 50 poena za 22 minuta sa njim nismo primali ni od mnogo boljih ekipa.

Zna li se šta je sa njim? Trinki reče da nije ništa, al evo drugi meč uzastopno propušta.

Nema ni Birče ni Voldena (on je u sastavu, al ne igra). Nadam se da ih samo odmara i da nisu privrede.

Lanister

pre 4 godine

Kad je play-off Aba lige? Ako se poklapa sa eurocupom bice tesko igurati oba ? 17tog je Himki a kad je Aba ?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nemanja, 9. mart 2020 22:56) # Link komentara

Kalendar po Partizan je odlican a jako los po Crvenu Zvezdu ! Partizan ne igra ABA ligu nakon petka sve do 29 marta, za to vreme zavrsice posao sa Uniksom, verovatno u 3 utakmice, cetvrtfinale Evrokupa se zavrsava 25 marta ! Dok Zvezda ima duplo kolo Evrolige pre nego sto ode u Podgoricu 30 marta !!!

lemi

pre 4 godine

Ne razumem komentare tipa kako ce partizan pustiti Megu...zasto bi partizan dao bodove nekom srpskom klubu...
(Dejan CZ, 09. mart 2020 23:22)
Zašto bi mi uopste nekog “pustili”.Ne razumem tu logiku u sportu.Ako ste vi tako navikli, ne mora da znaci da su svi takvi! Imali ste juce lakši trening sa vašim drugim timom!

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Ne razumem komentare tipa kako ce partizan pustiti Megu...zasto bi partizan dao bodove nekom srpskom klubu...
(Dejan CZ, 09. mart 2020 23:22)
Zašto bi mi uopste nekog “pustili”.Ne razumem tu logiku u sportu.Ako ste vi tako navikli, ne mora da znaci da su svi takvi! Imali ste juce lakši trening sa vašim drugim timom!
(lemi, 10. mart 2020 06:29)

Stubovi srbstva poklanjaju bodove Primorskoj, Krki, Buducnosti...

Stanoje

pre 4 godine

Pogresio sam. Bio sam ubedjen da Partizan ovo pusta. Bio sam udbedjen da je Misko sve dogovorio. Kucu sam hteo da stavim na to u kladionici. Sreca pa nisam imao petlju. Da li Mega mora da pobedi poslednju da bi ostala i Kakva je situacija ako iz ABA 2 idje Borac i Mega regularno ostane u ligi??? Igramo li sa 5 timova sto i zasluzujemo realno ili neko putuje?? Ko putuje u tom slucaju?

Will Mosley

pre 4 godine

Sudije očigledno imaju direktivu da se održi Mega u ligi. Naravno Javor, čovek od zadatka.
(ja, 09. mart 2020 21:46)

To im je namera.

Admiral

pre 4 godine

Aman ljudi prekinite vise sa tom euforijom i pricama o EL kao da smo je vec obezbedili, ne malerisite. Sve ide sjajno ali ajde malo spustite loptu, do cilja, a to je EL, ima jos dosta, tek dolaze najteze i najbitnije utakmice. Sta ako se ne daj boze desi los dan protiv Uniksa kao protiv Venecije u Bg kada su nas lagano dobili? Ode sezona, sta cete tada, hocete pevati hvalospeve kao sada ili ce po obicaju krenuti pljuvacina i Trinki odlazi, igraci nemaju pojma i slicno?

NoName

pre 4 godine

@no name, 

A sta ako Mega ne ispadne, a Borac osvoji Aba2 ligu? Zar mislis da ce nam dati 5 predstavnika? 

Naravno da nece. Imamo 4 tima i to je to.
(Randy Marsh, 09. mart 2020 22:52)

Nemaš ti momak pojma.

Luke Babbitt gravedigger

pre 4 godine

Pratim Pejdzov sut cele sezone, iz pikenrola ima samo jedan promasaj u sezoni !!
(ludilo, 09. mart 2020 22:22)

Svaka čast Beronu, ali Pejdž kida za 3

Pavle

pre 4 godine

ako veceras partizan pobedi megu povlacim sve sto sam rekao o spekulativnoj prirodi partizana.
(triplem, 09. mart 2020 21:28) Samo napred.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

@ ЛЕПИ ЦАНЕ - Изгледа да си у праву👍, моја грешка👎. За Звезду је добро што играмо буквално последњу утакмицу у регуларном дијелу. Ако буде требала побједа, не сумњам у исту. Ал и ако не буде требала играчи имају обавезу да им се реванширамо за онај пораз у Задру који је био један од кључних што нисмо изборили бољу позицију. У сваком случају чека нас занимљиво последње коло као и плеј оф наравно, још занимљивији.

Luk Ajnstajn Sikma

pre 4 godine

@Slobodan - Mega od sebe zavisi, ako pobedi-ostaje. Ako izgubi, a Zadar pobedi-Mega ispada. Tako da, druze Slobodane, samo zvezda pustanjem Zadra moze da istera Megu. Klasican spin druga Slobodana.

Ilija

pre 4 godine

Mega ima bolji medjusobni skor sa sve od 4 ostale ekipe koje su u rangu 6-7 pobeda. Ako Zvezda pobedi Zadar Mega je sigurno pretposlednja, da ne dobije nijednu do kraja, ako Mega pobedi Mornar skoro sigurno ne igra ni baraz.
(Toma, 09. mart 2020 21:57

Može i da izgubi, ako Zvezda dobije Zadar a Cedevita dobije Krku. Što je i realno.
Mega je bolja u međusobnom i od Krke i od Zadra.

primorska

pre 4 godine

Može i da izgubi, ako Zvezda dobije Zadar a Cedevita dobije Krku. Što je i realno.
Mega je bolja u međusobnom i od Krke i od Zadra.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ilija, 9. mart 2020 23:16) # Link komentara

Netacno, ako svi izgube Zadar ispada, Mega ide u baraz, a Krka se spasava. Jer u trouglu, Krka ima 3 pobede, Mega 2 pobede, Zadar 1 pobedu. Krka je 2 puta dobila Zadar i zato ostaje u ligi !!!

Sah-mat

pre 4 godine

Pišem ovo pri rezultatu 38:38. Živi bili pa videli da moj Partizan GUBI ovu utakmicu. Jednostavno jer je MEGA BOLJA.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tomo, 9. mart 2020 21:41) # Link komentara

Evo i moj Partizan izgubio i sad ti i ja idemo da gledamo fmp. Boli nas uvo.

Avangarda

pre 4 godine

Ma Mega i ako izgubi bice predposlednja sto znaci da ce ici u doigravanje sa Splitom ili MZTom a to ako ne mogu da prodju ni nisu za ABA1, a Borac je odavno prvi u ABA2 tako da nam svejedno dolazi grad kosarke u prvu ligu

Milan

pre 4 godine

Da ne citiram, ali dosta ljudi samo onako lupa a ni propozicije takmičenja ne zna.Možda mešate Slobodu iz Tuzle(ABA2) i užičku Slobodu(KLS).
Jedini klub koji iz SRB može da uđe u ABA1 je Borac(1.mesto ABA2 reg.dela) koji će igrati u plej ofu ABA2 lige.Recimo da je šansa za Borac ove sezone 90% da osvoje ABA2 i tako uđu u ABA1.
Sloboda Užice igra KLS(2.mesto reg.dela) obezbedila je da sledeće sezone igra ABA2.
Jedina šansa klubova je da osvajanjem ABA2 stignu do ABA1, nacionalne lige skoro da su i nebitne.
Nikakva prepreka ne postoji da imamo 5 klubova u ABA1 jer je to ujedno max. broj iz jedne zemlje, jedino što u tom slučaju imaćemo 3 predstavnika u ABA2.

Toma

pre 4 godine

Mega ima bolji medjusobni skor sa sve od 4 ostale ekipe koje su u rangu 6-7 pobeda. Ako Zvezda pobedi Zadar Mega je sigurno pretposlednja, da ne dobije nijednu do kraja, ako Mega pobedi Mornar skoro sigurno ne igra ni baraz.

Svetla budućnost

pre 4 godine

Bilo bi lepo da protiv Cibone u petak u sastavu budu Trifunović, Radovanović, Tarlać i Stefanović, te dobiju ozbiljnu minutažu na tom meču (20+ minuta).

Laki

pre 4 godine

Svaka cast komsije na prvom mestu. Neka je i vama i nama sa srecom u polufinalu, pa da odmerimo snage u finalu. Samo sportski, bez divljanja!

Randy Marsh

pre 4 godine

@Tex,

ja sam gledao na Aba sajtu i pisalo je (bar pre par nedelja) da ako je isti broj pobeda i međusobni skor, sledeće što se gleda je ukupna koš razlika.
Ako je i to isto, onda se gleda ko je više koševa dao.

A dobijamo lagano, šta svi mračite ;)

Randy Marsh

pre 4 godine

Dobismo lagano. Džabe ste toliko mračili ;)

Vidno nam je Zagor nedostajao u odbrani. Nek svi koji ga pljuju razmisle malo o njegovom doprinosu. Nije ga bilo protiv Krke i Mege koji su među lošijiđ timovima u ligi - i delovali smo nazad duplo lošije.

Pavle

pre 4 godine

Ma Mega i ako izgubi bice predposlednja sto znaci da ce ici u doigravanje sa Splitom ili MZTom a to ako ne mogu da prodju ni nisu za ABA1, a Borac je odavno prvi u ABA2 tako da nam svejedno dolazi grad kosarke u prvu ligu
(Avangarda, 09. mart 2020 22:33)Docice ako osvoji f4 ABA2...

Usput

pre 4 godine

@party zanovac,

kako si došao do 4 pobede kod kuće? Možda ni 5 ne bude dovoljno (ako Valensija prođe), a možda i dve budu (da pobedama u gostima)...

Ajmo polako, korak po korak.

Jaran

pre 4 godine

* hshahah i ostali koji pitaju *

1. Medjusobni skor
* ako su timovi izjednaceni
2. Kos razlika
3. Ukupni dati poeni (trebalo bi da je zapravo: Ukupna kos razlika)
* ako je medjusobno 1-1 i ako je +/- 0

^ Trebalo bi da je tako, barem na SofaScore pise...

Серби, народ најстарији!!!

pre 4 godine

Браво!! Најзад неко да на тему загораца напише прави коментар да им отвори очи.

Bard Živa

pre 4 godine

sve, sve, ali da je Janković trenutno najbolji trojkaš ABA lige, to ne mogu da verujem. 5 puta šutnuo za 3 poena, 3 puta pogodio...

ja

pre 4 godine

Није ти тачна рачуница. Ако Звезда изгуби у последњем колу а Морнар и Цедевита Олимпија победе онда се ствара круг од три тима са табелом у међусобним сусретима:  
1. Морнар (три победе)  
2. Црвена звезда (две победе)  
3. Цедевита Олимпија (једна победа)  
То значи, Морнар би био трећи, Звезда четврта. 
(Лепи Цане, 09. mart 2020 23:42) 

Nisi u pravu, Zvezda je svakako treca, cetvrta ne moze biti jer ima bolji medjusobni skor sa Mornarom.
(Will Mosley, 10. mart 2020 00:06)

U pravu je, tri ekipe sa istim skorom pravi se mini tabela te tri ekipe i tu je Mornar najbolji jer ima tri pobede. Ali u svakom slučaju smehotresno je očekivati da će Zvezda izgubiti od Zadra kod kuće. Isto mislim da Mega ima velike šanse da pobedi Mornar.