Tenis 63

Ponedeljak, 02.03.2020.

16:00

"Nije mi prioritet da opet budem prvi na svetu"

Španski teniser Rafael Nadal otkrio je da mu nije prioritet da sa prvog mesta smeni Novaka Đokovića.

"Nije mi prioritet da opet budem prvi na svetu" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Brane

pre 4 godine

Kako Novak prilazi federeru evo kako zapadnjaci mere koji igrac je najbolji svih vremena? Pa fino...jel bitno da imas najvise grend slemova? nije! Jel bitno najvise mastersa? Nije! Jel bitan broj nedelja provedenih na prvom mestu?Nije! Jel bitan odnos medjusobnih duela? Nije! Jel bitno koji je vise voljen, mazen, pazen, titran, drzan ko kap vode na dlanu? Naravno! Trofeji pobede, igra....ma ko to jos gleda!

Milan

pre 4 godine

Mediji su se uhvatili tog prvog mesta , a najboljim igračima to uopšte nije prioritet , već trka za gran slemove . To je jedino po čemu će se pamtiti i rangirati na listi najboljih svih vremena . Kako je moguće da to nije jasno makar onima koji vode sportske rubrike ?

King Roger i njegova 2 decka

pre 4 godine

Naravno, Slemovi su najbitniji! A njih, na veliku, ali veliku zalost nolovaca, Djokovic nece imati najvise! Hvala na paznji, prijatno.
(Jumko, 02. mart 2020 16:38)

Ombecilima niko ne pridaje paznju.
Dodji da mi ocistis vodeni krevet i promeni te bele frotirne carape koje nosis od rodjenja...

petar

pre 4 godine

Kako si neki ovdje dozvoljavaju izgovarati i ponižavati ime ovoga gospodina,vrhunskog sportaša..čitajući samo naslov??!Svi koji prate tenis znaju koliko trpi njegovo tjelo zbog načina njegove igre,stoga je primoran dozirati nastupe...Zaboravili ste da ga je Novak "skinuo"nekoliko puta s trona zbog nemogućnosti odigravanja turnira,tj branjenja bodova...koliko puta je propustio veći dio sezona zbog povreda..Pravi ljubitelji tenisa žele gledati zdravi rivalitet tri genijalca..

мики

pre 4 godine

откад су схватили да ће Новак и статистички да их превазиђе, и Рафа и Рођа имају некакве споредне циљеве, а новинари који их величају већ 15 година све више пишу као није битан ниједан рекорд који Ноле држи или обара. могу само да цркну од муке, Ноле је све маске подерао.

Robert

pre 4 godine

Rafa gospodin, iskren i fer.

Top komentar koji se neprestano provlači, pa volim da ga citiram. Ali, avaj, izgleda da je iskren samo kada izjavi nešto što prija našim ušima, obično neka pohvala na račun Novaka. Ako je on licemeran u ovoj izjavi oko broja 1, onda su licemerni i svi oni koji su ga nazivali iskrenim, a sada mu ovo osporavaju. Verovatno samo do naredne izjave i neke lepe reči o Noletu. Onda je, po običaju, "surovo iskren". :)

No1e GOAT!

pre 4 godine

A zadovoljstvo Rafi cini da igra gde god ne igra glavna konkurencija - Acapulco, Barcelona, Montreal pa izbegava Sinsinati itd. Poprilicno jadno da na taj nacin osvaja bodove. Ali slicno radi i rodja dzemperko u Bazelu i Haleu!!! Hahahaaa~ Samo No1e igra muski na svim najjacim turnirima i razbija ih gde god stigne!!!

Miloš_NS

pre 4 godine

@Beli

Može biti i da govori istinu jer, realno - Nadalu sada jeste glavni cilj da osvoji 20. GS (verovatno Rolan Garos) i izjednači se sa Federerom.

Posmatrač

pre 4 godine

Što su ljudi postali tolika go*** u Srbiji za ne poverovat. Izgleda da smo mnogo prsli, al'baš mnogo.

Između Novaka i Nadala je velika razlika u toj trci za world number one jer bliži je Novak Samprasu i Federeru nego Španac koji daleko od Lendla za 58 nedelja da ne pominjem ostale. Svakako da mu trenutno ne može bit prioritet al'sa rezultatima i GS koji dolazi ostalo odnosno prvo mesto. Itekako može. Rafa zna to ne on nego Novak i ostali teniseri. Zato se ne opterećuju mnogo kao neka većina ovde koja popljuva samo reda radi jer prosto im se može.

Svale

pre 4 godine

Nadal odavno govori da mu nije prioritet prvo mjesto,npr.najesen kad ga je Novak hvatao,ovaj se zenio,pa malo odmor,preskocio Kinu kompletno i sad vas tu par prepanetnih napadate bez veze,kazete radovao se sto je dobio pehar za NO1 na kraju godine,jel mozda trebao tugovati da bi Vama udovoljio,Novak je ispustio kraj godine i tocka,sve je imao u svojim rukama..raduje se sto je osvojio Acapulco kao da je Novaka dobio...pa igra da bi pobjedio,valjda se smije i radovati covjek kad osvoji..ili pak ne..

antiDebil

pre 4 godine

(Mikii, 2. mart 2020 16:54)

Heheheh heheheh hheheheh hehehe...
,,Nadal vise nije bik on je jedno obicno tele koje treba sto pre da se penzionise kako se vise ne bi brukalo''!
Zaboravljas svoje reci i svoje tenisko poznavanje Felpse sa isturenog odeljenja u Cacku, ali ne ocajavaj, ja cu te uvek podsecati na to tvoje laprdanije!

Vladimir

pre 4 godine

Nije bio iskren Rafa.Prvo mjesto ga interesuje ali mu nije priritet pošto nemože doći do rekorda po vremenu provedenom na istom.GS-ovi su Rafi u prvom planu pošto tu ima realne šanse da bude rekorder.Ali ni po GS-ovima neće biti sa najvećom brojkom.Ovo je moje mišljenje.Na kraju oba ova rekorda imaće Novak.

antiDebil

pre 4 godine

(Mikii, 2. mart 2020 16:54)

Heheheh heheheh hheheheh hehehe...
,,Nadal vise nije bik on je jedno obicno tele koje treba sto pre da se penzionise kako se vise ne bi brukalo''!
Zaboravljas svoje reci i svoje tenisko poznavanje Felpse sa isturenog odeljenja u Cacku, ali ne ocajavaj, ja cu te uvek podsecati na to tvoje laprdanije!

aca

pre 4 godine

Nije reko da ne zeli da bude prvi vec da mu nije prioritet. Daleko je on po broju nedelja od rodje i novaka tako da juri grend slemove samo.

Novak treba da isforsira jos pola godine sitne turnire da prestigne federera po broju nedelje i nakon toga treba cesce da preskace manje turnire i glavni fokus da mu budu grend slemovi.

Vagabond

pre 4 godine

Komentari pokazuju zašto smo stalno kanta na PISA testu. Nije dovoljno biti sposoban da čitaš slova da bi se zvalo da si pismen. Čovek nije rekao da ga ne interesuje prvo mesto uopšte, već da mu to nije prioritet, umete li vi da razumete napisani tekst ili samo da ga pročitate pobogu? “Ako mi se ukaže prilika, isto kao prošle godine, biću veoma srećan. Ipak, prioritet mi je da se takmičim što duže i produžim karijeru koliko god mogu.”

Tako da, poželimo Novaku zdravlje, sve drugo ionako ima

pre 4 godine

Slažem se sa Jumkom, zamislite gde bi danas bio onaj Veliki Britanac, naime Škot, da ga povrede nisu sobalile.

Auuuu

pre 4 godine

Ovi Djokovicevi fanovi kao sekta neka. Zaslepljeni mrznjom prema drugima, pa ni ne kapiraju neke stvari. A Nadala su poceli da mrze od onog trenutka kad se priblizio Federeru na jedan gs zaostatka, jer sad im je on veca pretnja, do skoro je Nadal bio super,i kao imali su postovanje.

mre

pre 4 godine

Nadal je, hteli to da priznamo ili ne, jedan veliki gospodin. Jeste da tesko podnosi poraze, ali to je do temperamenta spanskog. Veliki profesionalac, i definitivno ima svako od nas mnogo da nauci od njega, i primeni u svom zivotu.

antiDebil

pre 4 godine

Ahaaa...baš ti prija da igraš u Akapulku i nema to veze što si prošle godine ispao u drugom kolu i nisi igrao da držiš korak sa Noletom, nego, eto, lepo ti...Rafa, ne razočaravaj me, ne budi folirant kao Federer...ili, još bolje, uhvatite se vas dvojica pod ruku i igrajte samo GS, a broja 1 ostavite na miru, da dovrši šta je naumio...
(Bubuleja, 2. mart 2020 16:11)

Ovaj je mnogo, mnogo, mnogooooo, neuporedivo veci folirant od Federera i najsmesnije od svega je sto je oduvek bio takav! Uostalom njegova prica o njegovim fantomskim povredama traje vec 15 godina, istovremeno 15 godina u nizu je rangiran medju 10 igraca. Stalno neke ,,povrede'' a sve vreme u 10, nesto se tu ne poklapa!

I Federer je pevao istu tu pesmicu pre par godina, a onda se prijavio za turnir u Roterdamu zbog prvog mesta...

Randy Marsh

pre 4 godine

Ljudi čitajte, nije rekao da mu nije cilj da bude prvi, već da mu to nije PRIORITET.

Ono što želi i šta mu je prioritet - je da igra što duže, pa da bi to ostvario mora da dozira turnire i usredsredi se na one najveće (grend slemove)

Bukvalno isto je i Novak rekao za sezone posle ove. I potpuno normalno u njihovim godinama.

Bezveze je odmah pljuvati ga, ismevati i govoriti da laže.

antiDebil

pre 4 godine

Ahaaa...baš ti prija da igraš u Akapulku i nema to veze što si prošle godine ispao u drugom kolu i nisi igrao da držiš korak sa Noletom, nego, eto, lepo ti...Rafa, ne razočaravaj me, ne budi folirant kao Federer...ili, još bolje, uhvatite se vas dvojica pod ruku i igrajte samo GS, a broja 1 ostavite na miru, da dovrši šta je naumio...
(Bubuleja, 2. mart 2020 16:11)

Ovaj je mnogo, mnogo, mnogooooo, neuporedivo veci folirant od Federera i najsmesnije od svega je sto je oduvek bio takav! Uostalom njegova prica o njegovim fantomskim povredama traje vec 15 godina, istovremeno 15 godina u nizu je rangiran medju 10 igraca. Stalno neke ,,povrede'' a sve vreme u 10, nesto se tu ne poklapa!

I Federer je pevao istu tu pesmicu pre par godina, a onda se prijavio za turnir u Roterdamu zbog prvog mesta...

Zigzaga

pre 4 godine

Nisu ti bitne ni titule ni da budes Goat, ali zato slavis titulu u Akapulku kao da si pobedio Djokovica, i izjavljujes da ne bi voleo da te prestigne u Slemovima, bilo bi dobro da se dogovoris jednom sa mozgom i kazes sta stvarno zelis.
(Ruben, 02. mart 2020 15:58)
Da ,tebi ce reci sto stvarno zeli....kako si neki ljudi daju za pravo pricati ovakve nebuloze...

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 4 godine

Hahahaha e Rafa,Rafa ko te ne zna.. Setim se sad kako ti je bilo lepo na zavrsnom turniru u Londonu, kad ti je urucen trofej za prvo mesto na kraju godine,hteo si od srece da poletis.. Tako da,ne foliraj se maleni,a verujem da te je i Nole provalio,tako da ga nećeš uspavati tim izjavama

Kralj mača

pre 4 godine

Rafa ne razmišlja o prvom mestu, zato što hoće da se fokusira na Gren Slemove, da bi eventualno postao GOAT i sprečio Novaka da bude bolji od njega u toj najprestižnijoj kategoriji. No, bude li Novak ostao zdrav i ako uspe da ograniči Rafu na osvajanje samo jednog GS-a godišnje (čitaj Rolan Garos), onda će Novak biti GOAT u svakom smislu, jer će imati najveći broj velikih titula, najviše sedmica na prvom mestu i najviše prvih mesta na kraju godine. Samo polako i strpljivo Nole i GOAT priznanje će biti tvoje!

Bubuleja

pre 4 godine

Ahaaa...baš ti prija da igraš u Akapulku i nema to veze što si prošle godine ispao u drugom kolu i nisi igrao da držiš korak sa Noletom, nego, eto, lepo ti...Rafa, ne razočaravaj me, ne budi folirant kao Federer...ili, još bolje, uhvatite se vas dvojica pod ruku i igrajte samo GS, a broja 1 ostavite na miru, da dovrši šta je naumio...

Loki

pre 4 godine

"Već duže vreme ne razmišljam o prvom mestu, moj cilj ne može da bude prvo mesto", rekao je Nadal.

Ne razmislja verovatno od kad se Novak vratio na prvo mesto osvajanjem Australije.

Branko

pre 4 godine

Rafa,
Upravu si kada si izjavio da ti nije prioritet da budes brol 1. Dosta si ti osvojio i kao Roger ti mozes pshihicki da zelis da [obedis, ali ti si se "istrosio" fizicki i ne mozes da pobedis Nola. Pa cak i na sljaci! Uskoro penzija.
S, postovanjem
Branko (Teniser) iz Amerike

antiDebil

pre 4 godine

Ahaaa...baš ti prija da igraš u Akapulku i nema to veze što si prošle godine ispao u drugom kolu i nisi igrao da držiš korak sa Noletom, nego, eto, lepo ti...Rafa, ne razočaravaj me, ne budi folirant kao Federer...ili, još bolje, uhvatite se vas dvojica pod ruku i igrajte samo GS, a broja 1 ostavite na miru, da dovrši šta je naumio...
(Bubuleja, 2. mart 2020 16:11)

Ovaj je mnogo, mnogo, mnogooooo, neuporedivo veci folirant od Federera i najsmesnije od svega je sto je oduvek bio takav! Uostalom njegova prica o njegovim fantomskim povredama traje vec 15 godina, istovremeno 15 godina u nizu je rangiran medju 10 igraca. Stalno neke ,,povrede'' a sve vreme u 10, nesto se tu ne poklapa!

I Federer je pevao istu tu pesmicu pre par godina, a onda se prijavio za turnir u Roterdamu zbog prvog mesta...

Mikii

pre 4 godine

Nolovci, saberite se. Covek nije rekao da mu prvo mesto nije bitno, rekao je da mu nije PRIORITET. Prioritet mu je zdravlje, i da uziva u onome cime se bavi. Sto se samog tenisa tice, svakako mu je najvaznija sezona na sljaci. Ako tu napravi ocekivane rezultate, onda prica ide u, za njega, pravilnom smeru. Ako se desi da dodje u situaciju da preuzme prvo mesto, super, bice srecan zbog toga. Ako ne, znaci da nije bio dovoljno dobar, i gura dalje. Nista od toga nije moguce, ako ne napravi raspored turnira prilagodjen svom zdravlju. Da ipak nacrtam: Prvo mesto na listi uslovljeno je dobrim rezultatima. Dobri rezultati su, najzad, uslovljeni zdravljem. Zdravlje, u ovoj fazi njegove karijere, zavisi od pravilnog odabira turnira, tj. cuvanja tela, i ucesca na turnirima koji ga cine srecnim. Upravo o tome covek prica. Dakle, samo malo ukljucite mozgove, iskljucite teorije zavere i videcete, sve je mnogo lakse. Jasno mi je da ste navikli na fazon svog ljubimca koji jedno misli, drugo kaze, a o trecem filozofira. Ipak, nisu svi takvi. Zelim vam lep dan.

batman

pre 4 godine

Def najbolji drugi na večnoj listi a od Novaka zavisi da li će biti treći ili prvi.Zbog broja nedelja i što je većina GS RG nikad ne može biti broj 1

mmmmmm

pre 4 godine

Па није му битно јер не може до рекорда. И Новак кад га обори неће играти све турнире.

vrg

pre 4 godine

ja ne znam sta je ovde ljudima pa su u fazonu: "vau, kako je iskren".
covek nije rekao nista ruzno, cudno, pa ni novo. nema ni 1% razloga da ne kaze kako jeste. svakako ne moze da se nada da bude prvi po broju nedelja na prvom mestu. zasto bi to jurio i lomio se, kad je ionako srecan sto i dalje igra?

Nebojša

pre 4 godine

Nije mu prioritet jer zna da pored Novaka teško da može ali ako oseti i najmanju šansu oberučke će je iskoristiti pa zato je i igrao Akapulko da ne bude u još većem zaostatku.

Đaba ja to tebi prićam

pre 4 godine

Ljudi čitajte, nije rekao da mu nije cilj da bude prvi, već da mu to nije PRIORITET.

Ono što želi i šta mu je prioritet - je da igra što duže, pa da bi to ostvario mora da dozira turnire i usredsredi se na one najveće (grend slemove)

Bukvalno isto je i Novak rekao za sezone posle ove. I potpuno normalno u njihovim godinama.

Bezveze je odmah pljuvati ga, ismevati i govoriti da laže.
(Randy Marsh, 02. mart 2020 16:23)

Kome objašnjavaš? Većina ima problem da pročita, a kamo li da shvati! Zato objektivno loši trolovi privlače toliko pažnje!

Ruben

pre 4 godine

Nisu ti bitne ni titule ni da budes Goat, ali zato slavis titulu u Akapulku kao da si pobedio Djokovica, i izjavljujes da ne bi voleo da te prestigne u Slemovima, bilo bi dobro da se dogovoris jednom sa mozgom i kazes sta stvarno zelis.

Ruben

pre 4 godine

Nisu ti bitne ni titule ni da budes Goat, ali zato slavis titulu u Akapulku kao da si pobedio Djokovica, i izjavljujes da ne bi voleo da te prestigne u Slemovima, bilo bi dobro da se dogovoris jednom sa mozgom i kazes sta stvarno zelis.

Bubuleja

pre 4 godine

Ahaaa...baš ti prija da igraš u Akapulku i nema to veze što si prošle godine ispao u drugom kolu i nisi igrao da držiš korak sa Noletom, nego, eto, lepo ti...Rafa, ne razočaravaj me, ne budi folirant kao Federer...ili, još bolje, uhvatite se vas dvojica pod ruku i igrajte samo GS, a broja 1 ostavite na miru, da dovrši šta je naumio...

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 4 godine

Hahahaha e Rafa,Rafa ko te ne zna.. Setim se sad kako ti je bilo lepo na zavrsnom turniru u Londonu, kad ti je urucen trofej za prvo mesto na kraju godine,hteo si od srece da poletis.. Tako da,ne foliraj se maleni,a verujem da te je i Nole provalio,tako da ga nećeš uspavati tim izjavama

Kralj mača

pre 4 godine

Rafa ne razmišlja o prvom mestu, zato što hoće da se fokusira na Gren Slemove, da bi eventualno postao GOAT i sprečio Novaka da bude bolji od njega u toj najprestižnijoj kategoriji. No, bude li Novak ostao zdrav i ako uspe da ograniči Rafu na osvajanje samo jednog GS-a godišnje (čitaj Rolan Garos), onda će Novak biti GOAT u svakom smislu, jer će imati najveći broj velikih titula, najviše sedmica na prvom mestu i najviše prvih mesta na kraju godine. Samo polako i strpljivo Nole i GOAT priznanje će biti tvoje!

mmmmmm

pre 4 godine

Па није му битно јер не може до рекорда. И Новак кад га обори неће играти све турнире.

Loki

pre 4 godine

"Već duže vreme ne razmišljam o prvom mestu, moj cilj ne može da bude prvo mesto", rekao je Nadal.

Ne razmislja verovatno od kad se Novak vratio na prvo mesto osvajanjem Australije.

Randy Marsh

pre 4 godine

Ljudi čitajte, nije rekao da mu nije cilj da bude prvi, već da mu to nije PRIORITET.

Ono što želi i šta mu je prioritet - je da igra što duže, pa da bi to ostvario mora da dozira turnire i usredsredi se na one najveće (grend slemove)

Bukvalno isto je i Novak rekao za sezone posle ove. I potpuno normalno u njihovim godinama.

Bezveze je odmah pljuvati ga, ismevati i govoriti da laže.

batman

pre 4 godine

Def najbolji drugi na večnoj listi a od Novaka zavisi da li će biti treći ili prvi.Zbog broja nedelja i što je većina GS RG nikad ne može biti broj 1

Vagabond

pre 4 godine

Komentari pokazuju zašto smo stalno kanta na PISA testu. Nije dovoljno biti sposoban da čitaš slova da bi se zvalo da si pismen. Čovek nije rekao da ga ne interesuje prvo mesto uopšte, već da mu to nije prioritet, umete li vi da razumete napisani tekst ili samo da ga pročitate pobogu? “Ako mi se ukaže prilika, isto kao prošle godine, biću veoma srećan. Ipak, prioritet mi je da se takmičim što duže i produžim karijeru koliko god mogu.”

Svale

pre 4 godine

Nadal odavno govori da mu nije prioritet prvo mjesto,npr.najesen kad ga je Novak hvatao,ovaj se zenio,pa malo odmor,preskocio Kinu kompletno i sad vas tu par prepanetnih napadate bez veze,kazete radovao se sto je dobio pehar za NO1 na kraju godine,jel mozda trebao tugovati da bi Vama udovoljio,Novak je ispustio kraj godine i tocka,sve je imao u svojim rukama..raduje se sto je osvojio Acapulco kao da je Novaka dobio...pa igra da bi pobjedio,valjda se smije i radovati covjek kad osvoji..ili pak ne..

Nebojša

pre 4 godine

Nije mu prioritet jer zna da pored Novaka teško da može ali ako oseti i najmanju šansu oberučke će je iskoristiti pa zato je i igrao Akapulko da ne bude u još većem zaostatku.

Vladimir

pre 4 godine

Nije bio iskren Rafa.Prvo mjesto ga interesuje ali mu nije priritet pošto nemože doći do rekorda po vremenu provedenom na istom.GS-ovi su Rafi u prvom planu pošto tu ima realne šanse da bude rekorder.Ali ni po GS-ovima neće biti sa najvećom brojkom.Ovo je moje mišljenje.Na kraju oba ova rekorda imaće Novak.

aca

pre 4 godine

Nije reko da ne zeli da bude prvi vec da mu nije prioritet. Daleko je on po broju nedelja od rodje i novaka tako da juri grend slemove samo.

Novak treba da isforsira jos pola godine sitne turnire da prestigne federera po broju nedelje i nakon toga treba cesce da preskace manje turnire i glavni fokus da mu budu grend slemovi.

No1e GOAT!

pre 4 godine

A zadovoljstvo Rafi cini da igra gde god ne igra glavna konkurencija - Acapulco, Barcelona, Montreal pa izbegava Sinsinati itd. Poprilicno jadno da na taj nacin osvaja bodove. Ali slicno radi i rodja dzemperko u Bazelu i Haleu!!! Hahahaaa~ Samo No1e igra muski na svim najjacim turnirima i razbija ih gde god stigne!!!

mre

pre 4 godine

Nadal je, hteli to da priznamo ili ne, jedan veliki gospodin. Jeste da tesko podnosi poraze, ali to je do temperamenta spanskog. Veliki profesionalac, i definitivno ima svako od nas mnogo da nauci od njega, i primeni u svom zivotu.

antiDebil

pre 4 godine

(Mikii, 2. mart 2020 16:54)

Heheheh heheheh hheheheh hehehe...
,,Nadal vise nije bik on je jedno obicno tele koje treba sto pre da se penzionise kako se vise ne bi brukalo''!
Zaboravljas svoje reci i svoje tenisko poznavanje Felpse sa isturenog odeljenja u Cacku, ali ne ocajavaj, ja cu te uvek podsecati na to tvoje laprdanije!

Branko

pre 4 godine

Rafa,
Upravu si kada si izjavio da ti nije prioritet da budes brol 1. Dosta si ti osvojio i kao Roger ti mozes pshihicki da zelis da [obedis, ali ti si se "istrosio" fizicki i ne mozes da pobedis Nola. Pa cak i na sljaci! Uskoro penzija.
S, postovanjem
Branko (Teniser) iz Amerike

мики

pre 4 godine

откад су схватили да ће Новак и статистички да их превазиђе, и Рафа и Рођа имају некакве споредне циљеве, а новинари који их величају већ 15 година све више пишу као није битан ниједан рекорд који Ноле држи или обара. могу само да цркну од муке, Ноле је све маске подерао.

antiDebil

pre 4 godine

(Mikii, 2. mart 2020 16:54)

Heheheh heheheh hheheheh hehehe...
,,Nadal vise nije bik on je jedno obicno tele koje treba sto pre da se penzionise kako se vise ne bi brukalo''!
Zaboravljas svoje reci i svoje tenisko poznavanje Felpse sa isturenog odeljenja u Cacku, ali ne ocajavaj, ja cu te uvek podsecati na to tvoje laprdanije!

antiDebil

pre 4 godine

Ahaaa...baš ti prija da igraš u Akapulku i nema to veze što si prošle godine ispao u drugom kolu i nisi igrao da držiš korak sa Noletom, nego, eto, lepo ti...Rafa, ne razočaravaj me, ne budi folirant kao Federer...ili, još bolje, uhvatite se vas dvojica pod ruku i igrajte samo GS, a broja 1 ostavite na miru, da dovrši šta je naumio...
(Bubuleja, 2. mart 2020 16:11)

Ovaj je mnogo, mnogo, mnogooooo, neuporedivo veci folirant od Federera i najsmesnije od svega je sto je oduvek bio takav! Uostalom njegova prica o njegovim fantomskim povredama traje vec 15 godina, istovremeno 15 godina u nizu je rangiran medju 10 igraca. Stalno neke ,,povrede'' a sve vreme u 10, nesto se tu ne poklapa!

I Federer je pevao istu tu pesmicu pre par godina, a onda se prijavio za turnir u Roterdamu zbog prvog mesta...

Miloš_NS

pre 4 godine

@Beli

Može biti i da govori istinu jer, realno - Nadalu sada jeste glavni cilj da osvoji 20. GS (verovatno Rolan Garos) i izjednači se sa Federerom.

Đaba ja to tebi prićam

pre 4 godine

Ljudi čitajte, nije rekao da mu nije cilj da bude prvi, već da mu to nije PRIORITET.

Ono što želi i šta mu je prioritet - je da igra što duže, pa da bi to ostvario mora da dozira turnire i usredsredi se na one najveće (grend slemove)

Bukvalno isto je i Novak rekao za sezone posle ove. I potpuno normalno u njihovim godinama.

Bezveze je odmah pljuvati ga, ismevati i govoriti da laže.
(Randy Marsh, 02. mart 2020 16:23)

Kome objašnjavaš? Većina ima problem da pročita, a kamo li da shvati! Zato objektivno loši trolovi privlače toliko pažnje!

Robert

pre 4 godine

Rafa gospodin, iskren i fer.

Top komentar koji se neprestano provlači, pa volim da ga citiram. Ali, avaj, izgleda da je iskren samo kada izjavi nešto što prija našim ušima, obično neka pohvala na račun Novaka. Ako je on licemeran u ovoj izjavi oko broja 1, onda su licemerni i svi oni koji su ga nazivali iskrenim, a sada mu ovo osporavaju. Verovatno samo do naredne izjave i neke lepe reči o Noletu. Onda je, po običaju, "surovo iskren". :)

Mikii

pre 4 godine

Nolovci, saberite se. Covek nije rekao da mu prvo mesto nije bitno, rekao je da mu nije PRIORITET. Prioritet mu je zdravlje, i da uziva u onome cime se bavi. Sto se samog tenisa tice, svakako mu je najvaznija sezona na sljaci. Ako tu napravi ocekivane rezultate, onda prica ide u, za njega, pravilnom smeru. Ako se desi da dodje u situaciju da preuzme prvo mesto, super, bice srecan zbog toga. Ako ne, znaci da nije bio dovoljno dobar, i gura dalje. Nista od toga nije moguce, ako ne napravi raspored turnira prilagodjen svom zdravlju. Da ipak nacrtam: Prvo mesto na listi uslovljeno je dobrim rezultatima. Dobri rezultati su, najzad, uslovljeni zdravljem. Zdravlje, u ovoj fazi njegove karijere, zavisi od pravilnog odabira turnira, tj. cuvanja tela, i ucesca na turnirima koji ga cine srecnim. Upravo o tome covek prica. Dakle, samo malo ukljucite mozgove, iskljucite teorije zavere i videcete, sve je mnogo lakse. Jasno mi je da ste navikli na fazon svog ljubimca koji jedno misli, drugo kaze, a o trecem filozofira. Ipak, nisu svi takvi. Zelim vam lep dan.

Posmatrač

pre 4 godine

Što su ljudi postali tolika go*** u Srbiji za ne poverovat. Izgleda da smo mnogo prsli, al'baš mnogo.

Između Novaka i Nadala je velika razlika u toj trci za world number one jer bliži je Novak Samprasu i Federeru nego Španac koji daleko od Lendla za 58 nedelja da ne pominjem ostale. Svakako da mu trenutno ne može bit prioritet al'sa rezultatima i GS koji dolazi ostalo odnosno prvo mesto. Itekako može. Rafa zna to ne on nego Novak i ostali teniseri. Zato se ne opterećuju mnogo kao neka većina ovde koja popljuva samo reda radi jer prosto im se može.

petar

pre 4 godine

Kako si neki ovdje dozvoljavaju izgovarati i ponižavati ime ovoga gospodina,vrhunskog sportaša..čitajući samo naslov??!Svi koji prate tenis znaju koliko trpi njegovo tjelo zbog načina njegove igre,stoga je primoran dozirati nastupe...Zaboravili ste da ga je Novak "skinuo"nekoliko puta s trona zbog nemogućnosti odigravanja turnira,tj branjenja bodova...koliko puta je propustio veći dio sezona zbog povreda..Pravi ljubitelji tenisa žele gledati zdravi rivalitet tri genijalca..

vrg

pre 4 godine

ja ne znam sta je ovde ljudima pa su u fazonu: "vau, kako je iskren".
covek nije rekao nista ruzno, cudno, pa ni novo. nema ni 1% razloga da ne kaze kako jeste. svakako ne moze da se nada da bude prvi po broju nedelja na prvom mestu. zasto bi to jurio i lomio se, kad je ionako srecan sto i dalje igra?

Zigzaga

pre 4 godine

Nisu ti bitne ni titule ni da budes Goat, ali zato slavis titulu u Akapulku kao da si pobedio Djokovica, i izjavljujes da ne bi voleo da te prestigne u Slemovima, bilo bi dobro da se dogovoris jednom sa mozgom i kazes sta stvarno zelis.
(Ruben, 02. mart 2020 15:58)
Da ,tebi ce reci sto stvarno zeli....kako si neki ljudi daju za pravo pricati ovakve nebuloze...

Auuuu

pre 4 godine

Ovi Djokovicevi fanovi kao sekta neka. Zaslepljeni mrznjom prema drugima, pa ni ne kapiraju neke stvari. A Nadala su poceli da mrze od onog trenutka kad se priblizio Federeru na jedan gs zaostatka, jer sad im je on veca pretnja, do skoro je Nadal bio super,i kao imali su postovanje.

antiDebil

pre 4 godine

Ahaaa...baš ti prija da igraš u Akapulku i nema to veze što si prošle godine ispao u drugom kolu i nisi igrao da držiš korak sa Noletom, nego, eto, lepo ti...Rafa, ne razočaravaj me, ne budi folirant kao Federer...ili, još bolje, uhvatite se vas dvojica pod ruku i igrajte samo GS, a broja 1 ostavite na miru, da dovrši šta je naumio...
(Bubuleja, 2. mart 2020 16:11)

Ovaj je mnogo, mnogo, mnogooooo, neuporedivo veci folirant od Federera i najsmesnije od svega je sto je oduvek bio takav! Uostalom njegova prica o njegovim fantomskim povredama traje vec 15 godina, istovremeno 15 godina u nizu je rangiran medju 10 igraca. Stalno neke ,,povrede'' a sve vreme u 10, nesto se tu ne poklapa!

I Federer je pevao istu tu pesmicu pre par godina, a onda se prijavio za turnir u Roterdamu zbog prvog mesta...

antiDebil

pre 4 godine

Ahaaa...baš ti prija da igraš u Akapulku i nema to veze što si prošle godine ispao u drugom kolu i nisi igrao da držiš korak sa Noletom, nego, eto, lepo ti...Rafa, ne razočaravaj me, ne budi folirant kao Federer...ili, još bolje, uhvatite se vas dvojica pod ruku i igrajte samo GS, a broja 1 ostavite na miru, da dovrši šta je naumio...
(Bubuleja, 2. mart 2020 16:11)

Ovaj je mnogo, mnogo, mnogooooo, neuporedivo veci folirant od Federera i najsmesnije od svega je sto je oduvek bio takav! Uostalom njegova prica o njegovim fantomskim povredama traje vec 15 godina, istovremeno 15 godina u nizu je rangiran medju 10 igraca. Stalno neke ,,povrede'' a sve vreme u 10, nesto se tu ne poklapa!

I Federer je pevao istu tu pesmicu pre par godina, a onda se prijavio za turnir u Roterdamu zbog prvog mesta...

King Roger i njegova 2 decka

pre 4 godine

Naravno, Slemovi su najbitniji! A njih, na veliku, ali veliku zalost nolovaca, Djokovic nece imati najvise! Hvala na paznji, prijatno.
(Jumko, 02. mart 2020 16:38)

Ombecilima niko ne pridaje paznju.
Dodji da mi ocistis vodeni krevet i promeni te bele frotirne carape koje nosis od rodjenja...

Tako da, poželimo Novaku zdravlje, sve drugo ionako ima

pre 4 godine

Slažem se sa Jumkom, zamislite gde bi danas bio onaj Veliki Britanac, naime Škot, da ga povrede nisu sobalile.

Milan

pre 4 godine

Mediji su se uhvatili tog prvog mesta , a najboljim igračima to uopšte nije prioritet , već trka za gran slemove . To je jedino po čemu će se pamtiti i rangirati na listi najboljih svih vremena . Kako je moguće da to nije jasno makar onima koji vode sportske rubrike ?

Brane

pre 4 godine

Kako Novak prilazi federeru evo kako zapadnjaci mere koji igrac je najbolji svih vremena? Pa fino...jel bitno da imas najvise grend slemova? nije! Jel bitno najvise mastersa? Nije! Jel bitan broj nedelja provedenih na prvom mestu?Nije! Jel bitan odnos medjusobnih duela? Nije! Jel bitno koji je vise voljen, mazen, pazen, titran, drzan ko kap vode na dlanu? Naravno! Trofeji pobede, igra....ma ko to jos gleda!

Ruben

pre 4 godine

Nisu ti bitne ni titule ni da budes Goat, ali zato slavis titulu u Akapulku kao da si pobedio Djokovica, i izjavljujes da ne bi voleo da te prestigne u Slemovima, bilo bi dobro da se dogovoris jednom sa mozgom i kazes sta stvarno zelis.

Mikii

pre 4 godine

Nolovci, saberite se. Covek nije rekao da mu prvo mesto nije bitno, rekao je da mu nije PRIORITET. Prioritet mu je zdravlje, i da uziva u onome cime se bavi. Sto se samog tenisa tice, svakako mu je najvaznija sezona na sljaci. Ako tu napravi ocekivane rezultate, onda prica ide u, za njega, pravilnom smeru. Ako se desi da dodje u situaciju da preuzme prvo mesto, super, bice srecan zbog toga. Ako ne, znaci da nije bio dovoljno dobar, i gura dalje. Nista od toga nije moguce, ako ne napravi raspored turnira prilagodjen svom zdravlju. Da ipak nacrtam: Prvo mesto na listi uslovljeno je dobrim rezultatima. Dobri rezultati su, najzad, uslovljeni zdravljem. Zdravlje, u ovoj fazi njegove karijere, zavisi od pravilnog odabira turnira, tj. cuvanja tela, i ucesca na turnirima koji ga cine srecnim. Upravo o tome covek prica. Dakle, samo malo ukljucite mozgove, iskljucite teorije zavere i videcete, sve je mnogo lakse. Jasno mi je da ste navikli na fazon svog ljubimca koji jedno misli, drugo kaze, a o trecem filozofira. Ipak, nisu svi takvi. Zelim vam lep dan.

Auuuu

pre 4 godine

Ovi Djokovicevi fanovi kao sekta neka. Zaslepljeni mrznjom prema drugima, pa ni ne kapiraju neke stvari. A Nadala su poceli da mrze od onog trenutka kad se priblizio Federeru na jedan gs zaostatka, jer sad im je on veca pretnja, do skoro je Nadal bio super,i kao imali su postovanje.

vrg

pre 4 godine

ja ne znam sta je ovde ljudima pa su u fazonu: "vau, kako je iskren".
covek nije rekao nista ruzno, cudno, pa ni novo. nema ni 1% razloga da ne kaze kako jeste. svakako ne moze da se nada da bude prvi po broju nedelja na prvom mestu. zasto bi to jurio i lomio se, kad je ionako srecan sto i dalje igra?

Tako da, poželimo Novaku zdravlje, sve drugo ionako ima

pre 4 godine

Slažem se sa Jumkom, zamislite gde bi danas bio onaj Veliki Britanac, naime Škot, da ga povrede nisu sobalile.

Zigzaga

pre 4 godine

Nisu ti bitne ni titule ni da budes Goat, ali zato slavis titulu u Akapulku kao da si pobedio Djokovica, i izjavljujes da ne bi voleo da te prestigne u Slemovima, bilo bi dobro da se dogovoris jednom sa mozgom i kazes sta stvarno zelis.
(Ruben, 02. mart 2020 15:58)
Da ,tebi ce reci sto stvarno zeli....kako si neki ljudi daju za pravo pricati ovakve nebuloze...

Pojedinci stvarno nemaju blama

pre 4 godine

Hahahaha e Rafa,Rafa ko te ne zna.. Setim se sad kako ti je bilo lepo na zavrsnom turniru u Londonu, kad ti je urucen trofej za prvo mesto na kraju godine,hteo si od srece da poletis.. Tako da,ne foliraj se maleni,a verujem da te je i Nole provalio,tako da ga nećeš uspavati tim izjavama

Bubuleja

pre 4 godine

Ahaaa...baš ti prija da igraš u Akapulku i nema to veze što si prošle godine ispao u drugom kolu i nisi igrao da držiš korak sa Noletom, nego, eto, lepo ti...Rafa, ne razočaravaj me, ne budi folirant kao Federer...ili, još bolje, uhvatite se vas dvojica pod ruku i igrajte samo GS, a broja 1 ostavite na miru, da dovrši šta je naumio...

No1e GOAT!

pre 4 godine

A zadovoljstvo Rafi cini da igra gde god ne igra glavna konkurencija - Acapulco, Barcelona, Montreal pa izbegava Sinsinati itd. Poprilicno jadno da na taj nacin osvaja bodove. Ali slicno radi i rodja dzemperko u Bazelu i Haleu!!! Hahahaaa~ Samo No1e igra muski na svim najjacim turnirima i razbija ih gde god stigne!!!

Branko

pre 4 godine

Rafa,
Upravu si kada si izjavio da ti nije prioritet da budes brol 1. Dosta si ti osvojio i kao Roger ti mozes pshihicki da zelis da [obedis, ali ti si se "istrosio" fizicki i ne mozes da pobedis Nola. Pa cak i na sljaci! Uskoro penzija.
S, postovanjem
Branko (Teniser) iz Amerike

petar

pre 4 godine

Kako si neki ovdje dozvoljavaju izgovarati i ponižavati ime ovoga gospodina,vrhunskog sportaša..čitajući samo naslov??!Svi koji prate tenis znaju koliko trpi njegovo tjelo zbog načina njegove igre,stoga je primoran dozirati nastupe...Zaboravili ste da ga je Novak "skinuo"nekoliko puta s trona zbog nemogućnosti odigravanja turnira,tj branjenja bodova...koliko puta je propustio veći dio sezona zbog povreda..Pravi ljubitelji tenisa žele gledati zdravi rivalitet tri genijalca..

Randy Marsh

pre 4 godine

Ljudi čitajte, nije rekao da mu nije cilj da bude prvi, već da mu to nije PRIORITET.

Ono što želi i šta mu je prioritet - je da igra što duže, pa da bi to ostvario mora da dozira turnire i usredsredi se na one najveće (grend slemove)

Bukvalno isto je i Novak rekao za sezone posle ove. I potpuno normalno u njihovim godinama.

Bezveze je odmah pljuvati ga, ismevati i govoriti da laže.

antiDebil

pre 4 godine

(Mikii, 2. mart 2020 16:54)

Heheheh heheheh hheheheh hehehe...
,,Nadal vise nije bik on je jedno obicno tele koje treba sto pre da se penzionise kako se vise ne bi brukalo''!
Zaboravljas svoje reci i svoje tenisko poznavanje Felpse sa isturenog odeljenja u Cacku, ali ne ocajavaj, ja cu te uvek podsecati na to tvoje laprdanije!

batman

pre 4 godine

Def najbolji drugi na večnoj listi a od Novaka zavisi da li će biti treći ili prvi.Zbog broja nedelja i što je većina GS RG nikad ne može biti broj 1

antiDebil

pre 4 godine

Ahaaa...baš ti prija da igraš u Akapulku i nema to veze što si prošle godine ispao u drugom kolu i nisi igrao da držiš korak sa Noletom, nego, eto, lepo ti...Rafa, ne razočaravaj me, ne budi folirant kao Federer...ili, još bolje, uhvatite se vas dvojica pod ruku i igrajte samo GS, a broja 1 ostavite na miru, da dovrši šta je naumio...
(Bubuleja, 2. mart 2020 16:11)

Ovaj je mnogo, mnogo, mnogooooo, neuporedivo veci folirant od Federera i najsmesnije od svega je sto je oduvek bio takav! Uostalom njegova prica o njegovim fantomskim povredama traje vec 15 godina, istovremeno 15 godina u nizu je rangiran medju 10 igraca. Stalno neke ,,povrede'' a sve vreme u 10, nesto se tu ne poklapa!

I Federer je pevao istu tu pesmicu pre par godina, a onda se prijavio za turnir u Roterdamu zbog prvog mesta...

antiDebil

pre 4 godine

(Mikii, 2. mart 2020 16:54)

Heheheh heheheh hheheheh hehehe...
,,Nadal vise nije bik on je jedno obicno tele koje treba sto pre da se penzionise kako se vise ne bi brukalo''!
Zaboravljas svoje reci i svoje tenisko poznavanje Felpse sa isturenog odeljenja u Cacku, ali ne ocajavaj, ja cu te uvek podsecati na to tvoje laprdanije!

Svale

pre 4 godine

Nadal odavno govori da mu nije prioritet prvo mjesto,npr.najesen kad ga je Novak hvatao,ovaj se zenio,pa malo odmor,preskocio Kinu kompletno i sad vas tu par prepanetnih napadate bez veze,kazete radovao se sto je dobio pehar za NO1 na kraju godine,jel mozda trebao tugovati da bi Vama udovoljio,Novak je ispustio kraj godine i tocka,sve je imao u svojim rukama..raduje se sto je osvojio Acapulco kao da je Novaka dobio...pa igra da bi pobjedio,valjda se smije i radovati covjek kad osvoji..ili pak ne..

mre

pre 4 godine

Nadal je, hteli to da priznamo ili ne, jedan veliki gospodin. Jeste da tesko podnosi poraze, ali to je do temperamenta spanskog. Veliki profesionalac, i definitivno ima svako od nas mnogo da nauci od njega, i primeni u svom zivotu.

Vagabond

pre 4 godine

Komentari pokazuju zašto smo stalno kanta na PISA testu. Nije dovoljno biti sposoban da čitaš slova da bi se zvalo da si pismen. Čovek nije rekao da ga ne interesuje prvo mesto uopšte, već da mu to nije prioritet, umete li vi da razumete napisani tekst ili samo da ga pročitate pobogu? “Ako mi se ukaže prilika, isto kao prošle godine, biću veoma srećan. Ipak, prioritet mi je da se takmičim što duže i produžim karijeru koliko god mogu.”

Vladimir

pre 4 godine

Nije bio iskren Rafa.Prvo mjesto ga interesuje ali mu nije priritet pošto nemože doći do rekorda po vremenu provedenom na istom.GS-ovi su Rafi u prvom planu pošto tu ima realne šanse da bude rekorder.Ali ni po GS-ovima neće biti sa najvećom brojkom.Ovo je moje mišljenje.Na kraju oba ova rekorda imaće Novak.

antiDebil

pre 4 godine

Ahaaa...baš ti prija da igraš u Akapulku i nema to veze što si prošle godine ispao u drugom kolu i nisi igrao da držiš korak sa Noletom, nego, eto, lepo ti...Rafa, ne razočaravaj me, ne budi folirant kao Federer...ili, još bolje, uhvatite se vas dvojica pod ruku i igrajte samo GS, a broja 1 ostavite na miru, da dovrši šta je naumio...
(Bubuleja, 2. mart 2020 16:11)

Ovaj je mnogo, mnogo, mnogooooo, neuporedivo veci folirant od Federera i najsmesnije od svega je sto je oduvek bio takav! Uostalom njegova prica o njegovim fantomskim povredama traje vec 15 godina, istovremeno 15 godina u nizu je rangiran medju 10 igraca. Stalno neke ,,povrede'' a sve vreme u 10, nesto se tu ne poklapa!

I Federer je pevao istu tu pesmicu pre par godina, a onda se prijavio za turnir u Roterdamu zbog prvog mesta...

antiDebil

pre 4 godine

Ahaaa...baš ti prija da igraš u Akapulku i nema to veze što si prošle godine ispao u drugom kolu i nisi igrao da držiš korak sa Noletom, nego, eto, lepo ti...Rafa, ne razočaravaj me, ne budi folirant kao Federer...ili, još bolje, uhvatite se vas dvojica pod ruku i igrajte samo GS, a broja 1 ostavite na miru, da dovrši šta je naumio...
(Bubuleja, 2. mart 2020 16:11)

Ovaj je mnogo, mnogo, mnogooooo, neuporedivo veci folirant od Federera i najsmesnije od svega je sto je oduvek bio takav! Uostalom njegova prica o njegovim fantomskim povredama traje vec 15 godina, istovremeno 15 godina u nizu je rangiran medju 10 igraca. Stalno neke ,,povrede'' a sve vreme u 10, nesto se tu ne poklapa!

I Federer je pevao istu tu pesmicu pre par godina, a onda se prijavio za turnir u Roterdamu zbog prvog mesta...

aca

pre 4 godine

Nije reko da ne zeli da bude prvi vec da mu nije prioritet. Daleko je on po broju nedelja od rodje i novaka tako da juri grend slemove samo.

Novak treba da isforsira jos pola godine sitne turnire da prestigne federera po broju nedelje i nakon toga treba cesce da preskace manje turnire i glavni fokus da mu budu grend slemovi.

Posmatrač

pre 4 godine

Što su ljudi postali tolika go*** u Srbiji za ne poverovat. Izgleda da smo mnogo prsli, al'baš mnogo.

Između Novaka i Nadala je velika razlika u toj trci za world number one jer bliži je Novak Samprasu i Federeru nego Španac koji daleko od Lendla za 58 nedelja da ne pominjem ostale. Svakako da mu trenutno ne može bit prioritet al'sa rezultatima i GS koji dolazi ostalo odnosno prvo mesto. Itekako može. Rafa zna to ne on nego Novak i ostali teniseri. Zato se ne opterećuju mnogo kao neka većina ovde koja popljuva samo reda radi jer prosto im se može.

мики

pre 4 godine

откад су схватили да ће Новак и статистички да их превазиђе, и Рафа и Рођа имају некакве споредне циљеве, а новинари који их величају већ 15 година све више пишу као није битан ниједан рекорд који Ноле држи или обара. могу само да цркну од муке, Ноле је све маске подерао.

Kralj mača

pre 4 godine

Rafa ne razmišlja o prvom mestu, zato što hoće da se fokusira na Gren Slemove, da bi eventualno postao GOAT i sprečio Novaka da bude bolji od njega u toj najprestižnijoj kategoriji. No, bude li Novak ostao zdrav i ako uspe da ograniči Rafu na osvajanje samo jednog GS-a godišnje (čitaj Rolan Garos), onda će Novak biti GOAT u svakom smislu, jer će imati najveći broj velikih titula, najviše sedmica na prvom mestu i najviše prvih mesta na kraju godine. Samo polako i strpljivo Nole i GOAT priznanje će biti tvoje!

Loki

pre 4 godine

"Već duže vreme ne razmišljam o prvom mestu, moj cilj ne može da bude prvo mesto", rekao je Nadal.

Ne razmislja verovatno od kad se Novak vratio na prvo mesto osvajanjem Australije.

Đaba ja to tebi prićam

pre 4 godine

Ljudi čitajte, nije rekao da mu nije cilj da bude prvi, već da mu to nije PRIORITET.

Ono što želi i šta mu je prioritet - je da igra što duže, pa da bi to ostvario mora da dozira turnire i usredsredi se na one najveće (grend slemove)

Bukvalno isto je i Novak rekao za sezone posle ove. I potpuno normalno u njihovim godinama.

Bezveze je odmah pljuvati ga, ismevati i govoriti da laže.
(Randy Marsh, 02. mart 2020 16:23)

Kome objašnjavaš? Većina ima problem da pročita, a kamo li da shvati! Zato objektivno loši trolovi privlače toliko pažnje!

Robert

pre 4 godine

Rafa gospodin, iskren i fer.

Top komentar koji se neprestano provlači, pa volim da ga citiram. Ali, avaj, izgleda da je iskren samo kada izjavi nešto što prija našim ušima, obično neka pohvala na račun Novaka. Ako je on licemeran u ovoj izjavi oko broja 1, onda su licemerni i svi oni koji su ga nazivali iskrenim, a sada mu ovo osporavaju. Verovatno samo do naredne izjave i neke lepe reči o Noletu. Onda je, po običaju, "surovo iskren". :)

mmmmmm

pre 4 godine

Па није му битно јер не може до рекорда. И Новак кад га обори неће играти све турнире.

Nebojša

pre 4 godine

Nije mu prioritet jer zna da pored Novaka teško da može ali ako oseti i najmanju šansu oberučke će je iskoristiti pa zato je i igrao Akapulko da ne bude u još većem zaostatku.

Milan

pre 4 godine

Mediji su se uhvatili tog prvog mesta , a najboljim igračima to uopšte nije prioritet , već trka za gran slemove . To je jedino po čemu će se pamtiti i rangirati na listi najboljih svih vremena . Kako je moguće da to nije jasno makar onima koji vode sportske rubrike ?

King Roger i njegova 2 decka

pre 4 godine

Naravno, Slemovi su najbitniji! A njih, na veliku, ali veliku zalost nolovaca, Djokovic nece imati najvise! Hvala na paznji, prijatno.
(Jumko, 02. mart 2020 16:38)

Ombecilima niko ne pridaje paznju.
Dodji da mi ocistis vodeni krevet i promeni te bele frotirne carape koje nosis od rodjenja...

Miloš_NS

pre 4 godine

@Beli

Može biti i da govori istinu jer, realno - Nadalu sada jeste glavni cilj da osvoji 20. GS (verovatno Rolan Garos) i izjednači se sa Federerom.

Brane

pre 4 godine

Kako Novak prilazi federeru evo kako zapadnjaci mere koji igrac je najbolji svih vremena? Pa fino...jel bitno da imas najvise grend slemova? nije! Jel bitno najvise mastersa? Nije! Jel bitan broj nedelja provedenih na prvom mestu?Nije! Jel bitan odnos medjusobnih duela? Nije! Jel bitno koji je vise voljen, mazen, pazen, titran, drzan ko kap vode na dlanu? Naravno! Trofeji pobede, igra....ma ko to jos gleda!