Košarka 121

Nedelja, 01.03.2020.

10:15

"Cedevita Olimpija razmišlja da ne izađe na teren protiv Zvezde"

Košarkaški klub Cedevita Olimpija razočaran je vođstvom regionalne ABA lige, prenosi Večernji list.

"Cedevita Olimpija razmišlja da ne izaðe na teren protiv Zvezde" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

deki 27

pre 4 godine

Rukovodstvo ABA treba da preuzme odgovornost i pocne da donosi odluke zasta i primaju platu a pojedini mogu ovde da grakcu do sutra. Pa stvarno nije normalno da se ovako ponasaju, ako zele da se kriju iza funkcija neka klubovi obezbede strance da vode ligu posto bi mi jedni drugima oci povadili i ocigledno nam treba tutor sa strane

NY

pre 4 godine

To nije tacno. U sljedece dvije sezone (2020/21 i 2021/22, dodjeljuju se tri pozivnice (wild cards) i ABA Liga ima prioritet u dodjeljivanju jedne od njih.
Od sezone 2022/23 nema vise pozivnica vec ce Evroliga imati 16 stalnih klubova i 2 iz Evrokupa. Dakle, klubovi iz ex-yu moraju da se bore kroz Evrokup, sto ce biti izuzetno tesko. One tri pozivnice ce se pretvoriti u stalne klubove - Khimki, Pariz i vjerovatno Virtus, ako se u medjuvremenu ne napravi klub u Londonu. Toliko o tvom "poznavanju" materije...
(Sasha, 01. mart 2020 16:05)

Napisao si nešto što nije tačno. El ima 18 klubova. Dva tima su prošle godine dobila dvogodišnje WC. Nema mesta za prvaka ABA i dva najlošiji tima
Za sada su to Zenit i Bayern. Njihova mesta zauzimaju dva finalista EC.Pošto prvak Nemačke ima zagarantovano mesto U slučaju da je jedan finalista iz Španije i on bude pobednik on zauzima mesto.. najslabijeg španskog kluba iz prvenstva koji nema EL licencu jer Španija može da ima max 4 kluba. Može ev. samo jedna WC a Bartomeu pokušava da uvuče London tower

Dusko

pre 4 godine

Mislio sam da Djordi Bertimeu lud i bezobrazan, ali od danas ABA liga ne treba da ima evroligasa. Liga je neregularna 100% : dva tima od istog gazde, ne ides na gostovanja kad ti se digne, Primorka igra pola sezone sa jednim, a od pola sa drugim rosterom, Misko mesetari i namesta utakmice, kuka se na sudije, navijaci pljuju gostujuce igrace, prete jedni drugima, Olimpija ispadne prosle godine i fuzija sa Cedevitom, gledanost losa, previse stranaca... Mogu da nabrajam do sutra

Admiral

pre 4 godine

@Dusko, 01. mart 2020 16:37

Slazem se sa svime sto si nabrojao osim previse stranaca. Nike mi jasno sto svi kukate na tr strance? Ko da igra? Domaci igraci koji su dobri odmah odu u inostranstvo, ovi sto ostanu ili povratnici su katastrofa. Kada bi igrali samo domaci igraci i Fiba evro kup bi bio misaona imenica za nase klubove. Uostalom zar nema stranaca po ostalim ligama? Pogledaj Tursku, Italiju, Spaniju i sve ostale lige, prepune stranaca. Pogledaj EL klubove koliko je domacih igraca u tim ekipama?

Sasha

pre 4 godine

Aba liga već od ove sezone nema mesto u EL. Toliko o tvom "poznavanju" materije.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 1. mart 2020 14:13)
To nije tacno. U sljedece dvije sezone (2020/21 i 2021/22, dodjeljuju se tri pozivnice (wild cards) i ABA Liga ima prioritet u dodjeljivanju jedne od njih.
Od sezone 2022/23 nema vise pozivnica vec ce Evroliga imati 16 stalnih klubova i 2 iz Evrokupa. Dakle, klubovi iz ex-yu moraju da se bore kroz Evrokup, sto ce biti izuzetno tesko. One tri pozivnice ce se pretvoriti u stalne klubove - Khimki, Pariz i vjerovatno Virtus, ako se u medjuvremenu ne napravi klub u Londonu. Toliko o tvom "poznavanju" materije...

....

pre 4 godine

A sta kazu legende Zvezde?
Au da! :-))

Pozdrav svim ljubiteljima pravog sporta i Partizana.
Velikog Partizana!
(HidenBow, 01. mart 2020 15:05)

Ko? Vasa "da volim crno bele" :) .

Jel mislis na one sa sljske?

xxx

pre 4 godine

(Djenka, 01. mart 2020 14:25). Broj titula Zvezde od 66' ?
(xxx, 01. mart 2020 14:44)
20 sto?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (urizen1, 1. mart 2020 14:59). Košarka ?

Mirko

pre 4 godine

Pa nije samo Mornar u pitanju nego i prordužena utakmica u Beogradu protiv Partizana i mnogo čudnih odluka čuvenog Beloševića u tom meču

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Не би било добро да ово добијемо 20:0. Звезди највише одговара победа до 10 разлике да би лакше калкулисала у последња два кола за 4. место и полуфинале са Игокеом.
(Лепи Цане, 01. mart 2020 14:24)
Jer u Podgoricu ne smete putovati. U Bar ste isli ?!
Cudno zar ne

Ranko

pre 4 godine

Samo podsecanje da je proslogodisnji direktor ABA lige sada sportski direktor tzv.CZ.Ali vlasnika dva kluba u istoj ligi i njegove navijace ubi nepravda i prosle i ove godine.

Vini Pu

pre 4 godine

xxx broj titula Partizana do 1996?
(Djenka, 01. mart 2020 14:25). Broj titula Zvezde od 66' ?
(xxx, 01. mart 2020 14:44)

Vi stigoste i prestigoste Zvezdu po titulama za vreme vlasti SPS/JUL i podrške Mladjana Dinkića i Borisa Tadića. I tu je kraj

xxx

pre 4 godine

Finale KEŠ-a 1966., Kup Koraća 1978,79, 89, Evroliga KEŠ 1992.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 1. mart 2020 14:14)
Pa tacno se vidi da ste iz Zagreba. I njima je u fudbalu najveci ponos sto su bili "doprvaci".
(Milan, 1. mart 2020 14:59). A vama se tačno vidi da ste iz Tirane, tako pametni.

Djenka

pre 4 godine

@xxx od 66e 10 titula Zvezde. Z? sina Ivana Bg, svaka cast na toj jednoj, najveci uspeh klupske kosarke u Srbiji, ali ni po tome niste najveci u regionu. Inace na kraju sezone opet ce vam biti Vucic i drzava krivi, kad trofeji zavrse kao i ranijih godina kod nas.

Mili

pre 4 godine

Tako je to kad su im dopustili da se razmašu. Zvezdaši/udbaši upropaste i obesmisle sve čega se dotaknu, Aba, linglong, izbori, ekonomija itd. Gde god oni vode glavnu reč tu trava ne raste.

Марко

pre 4 godine

Finale KEŠ-a 1966., Kup Koraća 1978,79, 89, Evroliga KEŠ 1992.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 1. mart 2020 14:14)
Pa tacno se vidi da ste iz Zagreba. I njima je u fudbalu najveci ponos sto su bili "doprvaci".
(Milan, 1. mart 2020 14:59). A vama se tačno vidi da ste iz Tirane, tako pametni.
(xxx, 1. mart 2020 15:43)

Погледај саставе тимова у првом вечитом дербију. Ево линка https://sr.wikipedia.org/sr-ec/1._%D0%B2%D0%B5%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B8_%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B1%D0%B8_%D1%83_%D1%84%D1%83%D0%B4%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D1%83.

Да не пише да играју Партизан и Црвена звезда, и да не пише да је 1947. година, неко би помислио да играју Аустроугарска и Србија.

Autolakirer

pre 4 godine

Odavno je BAT treba kazniti vas za onih 20 milki izpuhtelog duga, pa bila danas Aba liga kvalitetnija I čistija.
(Rade, 01. mart 2020 14:21

Ti nemsš pojma čime se navi BAT

Milan

pre 4 godine

Finale KEŠ-a 1966., Kup Koraća 1978,79, 89, Evroliga KEŠ 1992.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 1. mart 2020 14:14)
Pa tacno se vidi da ste iz Zagreba. I njima je u fudbalu najveci ponos sto su bili "doprvaci".

Komentator

pre 4 godine

Zvezda je najveće zlo evropskog sporta,i sve zakulisne radnje se kuvaju u njenoj kuhinji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mirso, 1. mart 2020 12:10)

Kakve veze ima Zvezda sa odlukom COL i njihovim zahtevima? Koji kompleksi tebe drmaju? Najveće zlo evropskog sporta? Da nisi malo preterao? Zvezda je poslala zahtev za odlaganje utakmice, niko nije odgovorio, u čemu je problem? Kratko i jasno, nesposobno rukovodstvo koje misli da može ćutanjem iz fotelje da vodi ligu! Nisu umeli da smire situaciju u finalu prošle sezone, prave cirkus od lige!

slobodan

pre 4 godine

Moguće je da grešim, ali meni sve liči na "dil" Zvezde i Budućnosti da se razdvoje u polufinalu. Kako će to da izvedu ne znam, ali Zvezda hoće četvrto mesto, po svaku cenu.

xxx

pre 4 godine

Ako baš hoćeš iskreno, Partizan je uvek bio ovakav, u svim sportovima, još od ranih 80-ih pratim sport, uvek su zavideli drugima, sebe nerealno predstavljali kao neku veličinu a pehari im svi zajedno mogli da se prebroje na prstima ruke. To što je Zvezda uvek bila ispred ih je tek frustriralo. Njima je raspad Juge došao kao melem na ranu, sve što imaju napravili su u ovom mulju koji traje tri decenije, toliko o njima.
(sprečitibezlečenja, 01. mart 2020 13:48). Finale KEŠ-a 1966., Kup Koraća 1978,79, 89, Evroliga KEŠ 1992.

@Laki

pre 4 godine

Partizan treba da napusti ovu lakrdiju od lige i posalje zahtev da ucestvuje u Grckoj. 
(hoces iskreno ?!, 01. mart 2020 12:26) 

Zasto bas u Grckoj? Ja bih da ucestvujemo u Spaniji sa Barsom, Unikahom, Saragosom, Baskolonijom, Joventutom... 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Will Mosley, 1. mart 2020 13:38) 


Ma rođeni ste za NBA u Mrduši Donjoj!

xxx

pre 4 godine

Što bre stalno negde da se uvaljujete? Što se ne vratite tamo odakle ste otišli?
Svima je valjda kući najlepše.
(Smogovci, 01. mart 2020 14:01) Prvo vi u Železnik, Stjepa Supanca 15 a...

Лепи Цане

pre 4 godine

Не би било добро да ово добијемо 20:0. Звезди највише одговара победа до 10 разлике да би лакше калкулисала у последња два кола за 4. место и полуфинале са Игокеом.

Kikivoje

pre 4 godine

O ozbiljnosti ABA lige najbolje govori podatak da jedan vlasnik ima dva kluba koji prebacuju igrace iz jednog u drugi klub i namjestaju meceve kako kojem od njih odgovara. Licno mislim da ce se ova liga ugasiti jer od sezone 2022/23 gubi mjesto u Evroligi, tako da se gubi i smisao postojanja ABA Lige
(Sasha, 1. mart 2020 13:49) # Link komentara

Ovaj komentar je toliko logican da nema sta da se doda ni oduzme......

nebojsa

pre 4 godine

Lepe su to bile godine do 2007,a onda nastao
(Igokea mjutant, 01. mart 2020 13:21)

Nestao, nestao, ali vam se jos javlja u nocnim morama. Secate se kako ono stoka nabije, jos bridi... A izgleda pocinje ponovo. Kako li bi tek bilo da nije nestao, ne smem ni da zamislim...

NoName

pre 4 godine

O ozbiljnosti ABA lige najbolje govori podatak da jedan vlasnik ima dva kluba koji prebacuju igrace iz jednog u drugi klub i namjestaju meceve kako kojem od njih odgovara. Licno mislim da ce se ova liga ugasiti jer od sezone 2022/23 gubi mjesto u Evroligi, tako da se gubi i smisao postojanja ABA Lige
(Sasha, 01. mart 2020 13:49)

Aba liga već od ove sezone nema mesto u EL. Toliko o tvom "poznavanju" materije.

Rade

pre 4 godine

Primorska se raspadne dan pred utakmicu s Zvezdom i uzmu im Kuridzu,FMP filijala,dobiju bod za ostanak kuci kao i bilo koja ekipa koja se casno bori 40 minuta,Simonovic ode u ekipu gdje nema pravo nastupa u Evropi bas pred utakmicu s Zvezdom,i ni to im nije dosta za F4 vec i Cedevita mora da se skloni. Najbolje da im se odmah bez daljeg ponizavanja lige da ta nebitna titula pa da u miru pripremamo utakmice Evrokupa,odemo makar u finale i ostavimo ih bez Evrolige
(xxx, 01. mart 2020 13:48)

Znači samo tvoj klub poštuje sve procedure. BAT vas kazni sa zabranom registrovanja igrača zbog duga Duletu, Klobučaru vi to ne šišate već dovodite i regiszrujete igrača. sve uz saglasnost saveza. Ni Zvezda ni Partizan neće videti EL. A ti se nadaj finalu EC. WC nećete dobiti. Jer vas deset godina nema nigde
(Autolakirer, 01. mart 2020 13:56)

Odavno je BAT treba kazniti vas za onih 20 milki izpuhtelog duga, pa bila danas Aba liga kvalitetnija I čistija.

Smogovci

pre 4 godine

Partizan treba da napusti ovu lakrdiju od lige i posalje zahtev da ucestvuje u Grckoj.
(hoces iskreno ?!, 01. mart 2020 12:26)

Zasto bas u Grckoj? Ja bih da ucestvujemo u Spaniji sa Barsom, Unikahom, Saragosom, Baskolonijom, Joventutom...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Will Mosley, 1. mart 2020 13:38)

--------------------

Što bre stalno negde da se uvaljujete? Što se ne vratite tamo odakle ste otišli?
Svima je valjda kući najlepše.

anti šajber

pre 4 godine

Što bre stalno negde da se uvaljujete? Što se ne vratite tamo odakle ste otišli?
Svima je valjda kući najlepše.
(Smogovci, 01. mart 2020 14:01)

ok mi u Zagreb a vi u Tiranu

Okidač

pre 4 godine

A jedan klub, baš ove sezone sa mnogo neregularnosti, posle više godina, kao ponovo pravi neke rezultate.
(sprečitibezlečenja, 01. mart 2020 12:53)
A u kojim neregularnostima je učestvovao taj "jedan klub" koji pravi rezultate??A u svim je učestvovao "onaj klub" koji tako zdušno podržavaš.Otvori oči još ima nade za tebe..

Vučko

pre 4 godine

O ozbiljnosti ABA lige najbolje govori podatak da jedan vlasnik ima dva kluba koji prebacuju igrace iz jednog u drugi klub i namjestaju meceve kako kojem od njih odgovara. Licno mislim da ce se ova liga ugasiti jer od sezone 2022/23 gubi mjesto u Evroligi, tako da se gubi i smisao postojanja ABA Lige
(Sasha, 1. mart 2020 13:49)


Odavno je liga izgubila svaki smisao, pa Cibona je prije par godina osvojila naslov i prepustila Zvezdi da igra Euroligu jer financijski to ne može pkriti. Isto tako, klubovi iz EU, (Slovenije i Hrvatske), plaćaju 6x veći porez za plaće igrača nego oni iz Srbije i ostalih ne EU zemalja pa ja samim time odmah u početku liga nekonkurentna. Ova liga više nikome ne trebai vrijeme je da se ugasi i da se svaka zemlja okrene sebi.

Nemanja

pre 4 godine

Najbolje bi bilo da ih igraci Zvezde principijelno podrze i da ni oni ne izadju na tereb. Pa da vidim onda odluku disciplinske komisije po pravilniku
(sasha, 01. mart 2020 12:10) Obije ekipe nula bodova i idemo dalje. Svakako Partizan osvaja tako da koga briga za ovu utakmicu. Jedino Mornar interesuje ishod ovog meca.

Demar Derozan

pre 4 godine

@drago
Slazem se sa vama, ali bih dodao da je sada verovatno kasno za nasu ligu. Nepovratna steta je napravljena pre vise od 10 god kada smo imali jaku domacu ligu, prvak isao u EL, kosarkaski centri oziveli itd. Litvanija je primer, iako manja od Srbije, sacuvali su svoju ligu a Zalgiris ima A licencu.

Will Mosley

pre 4 godine

Liga je neregularna ali ne od ove godine vec onda kad je dozvoljeno da jedan covek bude prvi covek dva kluba u istom takmicenju.
(Toto-ko-tunjo, 01. mart 2020 13:19)

Tacno.

sprečitibezlečenja

pre 4 godine

Partizan treba da napusti ovu lakrdiju od lige i posalje zahtev da ucestvuje u Grckoj.
(hoces iskreno ?!, 01. mart 2020 12:26)

Ako baš hoćeš iskreno, Partizan je uvek bio ovakav, u svim sportovima, još od ranih 80-ih pratim sport, uvek su zavideli drugima, sebe nerealno predstavljali kao neku veličinu a pehari im svi zajedno mogli da se prebroje na prstima ruke. To što je Zvezda uvek bila ispred ih je tek frustriralo. Njima je raspad Juge došao kao melem na ranu, sve što imaju napravili su u ovom mulju koji traje tri decenije, toliko o njima.

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Odluka da zvezda ne ide u podgoricu je ispravna, zna se dobro da Buducnost i Mornar drze sudije.
(Dzonyyy, 01. mart 2020 11:54)
Kakve veze imaju sudije sa neodlaskom Zvezde u Podgoricu, sta pricas?! Nisu otisli, jer su smatrali da ce ovi da zakuvaju nesto, iako su "garantovali bezbednost". Garantovali su i prosle godine, kada je sve bilo mirno, pa svi znamo kako su prosli i kakav je haos nastao posle toga. Da se razumemo, podrzavam odluku Zvezde da ne ode isto kao i odluku ABA da registruje mec sa 20:0. Jedino, sto su MORALI da odgovore na zahtev za odlaganje, a ne da cute, kao smradovi.

m

pre 4 godine

@Djenka
Da salju dopis da mora da se odigra mec koji nije odlozen ni otkazan? U kojem ti svetu zivis, da li si isao u skolu nekada? Da salju dopis da mora da se igra utakmica koja je zakazana, sto znaci da mora da se odigra? Vi ste neznalice, niste dosli na utakmicu jer ste hteli da izbegnete ponizenje. Crnogorski klubovi vam smetaju jer vas deru, a na njih ne mozete da uticete vezama, jer bata nema uticaj u CG. Ako vam se ne svidja, ajte napolje iz lige.

Sasha

pre 4 godine

O ozbiljnosti ABA lige najbolje govori podatak da jedan vlasnik ima dva kluba koji prebacuju igrace iz jednog u drugi klub i namjestaju meceve kako kojem od njih odgovara. Licno mislim da ce se ova liga ugasiti jer od sezone 2022/23 gubi mjesto u Evroligi, tako da se gubi i smisao postojanja ABA Lige

Kolja

pre 4 godine

Izbaciti iz Aba lige,Zvezdu,Cedevitu,Partizan i Buducnost a umesto njih da igraju Borac,Sloboda iz Uzica,Split i Sutjeska.I da ljudi gledaju normalnu ligu gde se nikada nece znati ko ce u EL.

xxx

pre 4 godine

Primorska se raspadne dan pred utakmicu s Zvezdom i uzmu im Kuridzu,FMP filijala,dobiju bod za ostanak kuci kao i bilo koja ekipa koja se casno bori 40 minuta,Simonovic ode u ekipu gdje nema pravo nastupa u Evropi bas pred utakmicu s Zvezdom,i ni to im nije dosta za F4 vec i Cedevita mora da se skloni. Najbolje da im se odmah bez daljeg ponizavanja lige da ta nebitna titula pa da u miru pripremamo utakmice Evrokupa,odemo makar u finale i ostavimo ih bez Evrolige

miletrans

pre 4 godine

Suština cele priče je da je liga loše odreagovala na ceo cirkus vezan za meč u Podgorici. Opet se sve radi kao "ono" vreme, da su svi "pomalo" u pravu, uravnilovka po najboljim SFRJ principima nacionalnih ključeva. Dakle, liga je trebalo čvr4sto da stane iza svoje odluke. Ne ulazeći ko je u pravu i da li su procedure ispoštovane, ako je Budućnost u pravu, sleduje im pobeda i minus bod i novčana kazna Crvenoj Zvezdi. Ako je Crvena Zvezda u pravu, onda se zakazuje nova utakmica kao da se ništa nije desilo. Sa ovakvim odlukama, "malo" je u pravu Budućnost (dobili su pobedu službenim rezultatom), malo je u pravu Crvena Zvezda (nije im oduzet bod). Sve ovo su sad samo posledice ovakve nemušte odluke. A pravi cirkus tek sleduje u plej ofu.

Will Mosley

pre 4 godine

Zbog cega? Pa izgubice mec sa 20:0 i onda ce Idejica definitivno obezbediti Top 4, ako dodju Ljubljancani imaju ogromnu sansu da pobede i oni budu medju 4 najbolje ekipe uz Partizan, Buducnost, i Mornar.

drago

pre 4 godine

Da drzava ove pare koje daje Zvezdi i Partizanu, a oni ih uglavnom trose na strance, rasporedi na ostale klubove po citavoj Srbiji onda nam Aba liga ne bi ni trebala. Pogotovo od sledece sezone kada njen prvak vise nece biti ucesnik evrolige. A sa jakom domacom ligom za nekoliko sezona bismo sa srpskim igracima bili u stanju da igramo najjace evropsko takmicenje i ne bi mogli da nas ignorisu.

Will Mosley

pre 4 godine

Porucio bih ovim Ljubljancanima da se sampion postaje tako sto se izadje na teren kad je najteze i pobedi, a zelim da izadju na teren ali i da pobede.

Will Mosley

pre 4 godine

Partizan treba da napusti ovu lakrdiju od lige i posalje zahtev da ucestvuje u Grckoj.
(hoces iskreno ?!, 01. mart 2020 12:26)

Zasto bas u Grckoj? Ja bih da ucestvujemo u Spaniji sa Barsom, Unikahom, Saragosom, Baskolonijom, Joventutom...

Autolakirer

pre 4 godine

Primorska se raspadne dan pred utakmicu s Zvezdom i uzmu im Kuridzu,FMP filijala,dobiju bod za ostanak kuci kao i bilo koja ekipa koja se casno bori 40 minuta,Simonovic ode u ekipu gdje nema pravo nastupa u Evropi bas pred utakmicu s Zvezdom,i ni to im nije dosta za F4 vec i Cedevita mora da se skloni. Najbolje da im se odmah bez daljeg ponizavanja lige da ta nebitna titula pa da u miru pripremamo utakmice Evrokupa,odemo makar u finale i ostavimo ih bez Evrolige
(xxx, 01. mart 2020 13:48)

Znači samo tvoj klub poštuje sve procedure. BAT vas kazni sa zabranom registrovanja igrača zbog duga Duletu, Klobučaru vi to ne šišate već dovodite i regiszrujete igrača. sve uz saglasnost saveza. Ni Zvezda ni Partizan neće videti EL. A ti se nadaj finalu EC. WC nećete dobiti. Jer vas deset godina nema nigde

mandrak

pre 4 godine

video da nece osvojiti ABA pa resio da je ugasi. da je kojim slucajem zvezda prva aba bi bila njabolja na svetu. skupstinu aba lige cine 4 kluba i oni jednoglasno donose odluke a ako se ne sloze nista ne vazi... pogadjate zezda je 1 od ta 4.

....

pre 4 godine

...tako je to kada CZ niste kaznili drakonski,pa sad kome god se nesto ne svidi nece ni da igra...
(PERA, 01. mart 2020 12:03)

Bas tako, to je trebalo za primer uraditi. Sad moze svako da ne odigra utakmicu i da prodje bez kazne.

salerno

pre 4 godine

Pa trener se hvali da imaju sudije na svojoj strani, kamere ga simile i nikome nista? Pa u normalnoj federaciji kaznili bi trenera, isklucili sudije, a mozda i krivicno odgovarale, ma gasite ovu sprdnju od lige.

Запад

pre 4 godine

A sad ce Ostojini sendvicari da podrze Cedevitu i time pokazati svoje dobro poznate dvostruke arsine.
(Dzonyyy, 01. mart 2020 11:55)

Какви двоструки аршини?

Лепо нам је речено да када се отера Душко Вујошевић, неће бити зле крви и препуцавања. Позивамо се само на то и држимо се те дате речи. Зато и ћутимо и играмо, а један сејач мржње зарати са свим клубовима.

И да, ми немамо памћење препелице, сећамо се како је кажњен председник МЗТ-а због оштрих речи упућених према руководству АБА лиге. Желимо само ЈЕДНАКЕ АРШИНЕ.

Liga Šampiona

pre 4 godine

Jos jedan dokaz da je je "rukovodstvo" lige potpuno nesposobno, sto su dokazali fijaskom sa neodgovaranjem na zahtev Zvezde da se mec u Podgorici odlozi. Dakle nije sporno sto je 20:0, samo da je dan pre meca stigao dopis "mec mora da se odigra". Liga tone u propast, kombinacijom raznih faktora a jedan od njih je svakako ova protekcija dva crnogorska tima kod sudija, bukvalno svi su osteceni u duelima sa njima, Partizan u Podgorici bi bolje prosao da je sudio Milo Djukanovic.
(Djenka, 01. mart 2020 11:57)
Najjači su ovi "realni" cigani koji uključuju Partizan u njihovu priču samo da bi zvezda imala korist da krade. Odlična je liga, ima krađe ali mnogo manje nego kada ste vi rukovodili ligom. Napustite je ako vam se ne dopada. I onako vas svi mrze jer ste bagra.

Kontra prosečnog Srbende snuker majstor

pre 4 godine

Nenad, 1. mart 2020 12:12
Gde izadješ posle incidenta, samo krv kad vidite treba prekinuti utakmicu. Vikao bi i ti, nemojte mene ja sam Crnogorac, kad bi počelo batinjanje. Mene što se tiče kao Zvezdaš, slobodno Sud udruženog rada, može izbaciti klub koji volim iz svih takmičenja, ništa se neće promeniti, možemo iz svega izaći jači. Sinoć su pokazali fudbaleri Bajerna kako se to radi.

Omg

pre 4 godine

@banda...ma sta nam naprica..kako nije banda da imas dva kluba u ligi...promenis imena klubovima...odradis UPPR...i dovedes gomilu evroligaskih stranaca..a onda samo prebacujes igrace iz kluba u klub kako ti je volja...samo nemojte vi o postenju..

saeKn

pre 4 godine

Ova liga nam je neophodna nema para u provinciji, klubovi su propali jedino je ovo ostalo. Fenomenalan potez ove lige bio bi limitiranje stranaca (ex.Yu ne razunam kao strance).

vuk

pre 4 godine

@banda
zasto spominjes KKP? kakve veze ima sa ovim? zaboravio si da je tvoj klub prodavao koseve, grb, trofeje i ostalo da bi imali kilo mesa na radnim sastancima.

U Srbiji je sve moguće..

pre 4 godine

Zvezdi po pravilniku ABA lige treba da se oduzme bod zbog neodigravanja utakmice u Podgorici. S obzirom da je mec registrovan vec rezultatom 20:0 za Buducnost a nije oduzet bod Zvezdi, ceka se konacna odluka Aba lige o tom meču. Oni ce doneti odluku nakon poslednjeg kola i oduzece bod Zvezdi u skladu sa pravilnikom lige. U tom slucaju ce Zvezda ispasti pa nema potrebe da pokrecu sledecu tacku istog clana da ekipa koja se svesno ne pojavi na utakmici, gubi pravo da se takmici u sledecoj fazi. Tada ce pravno da se spoje sve kockice. Pored svega toga, Zvezda nakon svega Tuži Aba ligu i jos vise provocira čelnike. Oni kao da vide da ne mogu nista da urade ove godine jer su slabi pa namerno hoce da ih izbace iz Play Off-a pa posle da se vade da su ih ostetili. To su jako prljave i ne sportske radnje koje Zvezdi mogu da donesu samo probleme, jer ugrozavaju svoju poziciju da igraju uopste u bilo kod evropskom takmicenju narednih godina.

....

pre 4 godine

Odluka da zvezda ne ide u podgoricu je ispravna, zna se dobro da Buducnost i Mornar drze sudije.
(Dzonyyy, 01. mart 2020 11:54)

Mitomane, pozdravio te Bily the trokorak i Belosevic koji nakon odgledanog snimka priznaje kos.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Odluka da zvezda ne ide u podgoricu je ispravna, zna se dobro da Buducnost i Mornar drze sudije.(Dzonyyy, 01. mart 2020 11:54)Sto smo onda isli u Bar?
(Viktor, 01. mart 2020 11:58)
Zato što je Bar u Albaniji hahahah.Eto zato hahahahahha...Mozak prosecnog zvezdinog navijača i političkog bota...

Jeremy (grobar Jefimije)

pre 4 godine

ja ne bih izaso isto na teren. da li je moguce da ne zele da im odgovore zato sto je rok prosao. neprofesionalizam. haos.

GM

pre 4 godine

Svake sezone u istoriji, kada je kkp imao dobru sezonu... dešavalo se po nekoliko skandaloznih dešavanja, gde je nekoliko ekipa bilo oštećeno na ovaj ili na onaj način.

Posle Zvezde i Cedevite, Budućnost je sledeća svakako...

sasha

pre 4 godine

Najbolje bi bilo da ih igraci Zvezde principijelno podrze i da ni oni ne izadju na tereb. Pa da vidim onda odluku disciplinske komisije po pravilniku

aco

pre 4 godine

Нама кошарка треба д буде национални спорт и да се у тај спорт највише улаже. Основати националну лигу, а КСС финансијски да помогне сваком клубу, те да обезбеди прваку ЕЛ (тако што ће платити лиценцу). Ова АБА лига нема више смисла.

banda

pre 4 godine

naravno da je neregularno kad posteno ulazes u klub posteno radis a onda dodje partizan koji prakticno bio pred gasenjem sa dugovima koji se meri u milionima onda odjedanput dovede silne amere into skupe kako onda da igras sa ovom bandom i lopovima

Bagg

pre 4 godine

Liga je reagovala pravilno zbog bežanije Zvezde iz PG.
Trebali su i bod da im oduzmu i zabrane učešće u plejofu.
Integritet lige je narušen još prošle sezone, u finalnoj seriji, kada glavni akteri skandaloznih organizacija utakmica u Beogradu i Podgorici nisu izbačeni iz lige, a još manje kažnjeni. Umesto toga je neki, sada već bivši funkcioner lige, dobio mesto direktora kluba koji je trebao po svim pravilima da bude izbačen iz takmičenja.

Nenad

pre 4 godine

(Djenka, 01. mart 2020 11:57)
Rukovodstvo ABA se oglašava ukoliko se utakmica odlaže ili se nisu stekli uslovi za odigravanje utakmice. Pošto se nisu oglasili, utakmica se odigrava u datom terminu i tu je sve jasno. Nejasno je samo što zvezdi nisu uzeli bod. To što vi mislite da vam je sigurnost ugrožena, oni ne misle i to je to. Izađeš na teren, na prvu neregularnost napustiš i onda prebaciš odgovornost njima. Pa na bilo kakav incident budućnost bi bila izbačena iz takmičenja jer niko ne bi više hteo ići u Podgoricu.

Toplica

pre 4 godine

Da li vam je normalno to sto se ova vest plasira bas danas, na dan utakmice? Da li je normalno to sto se vest pojavljuje bas u hrvatskim novinama (iz Hrvatske je sudija na kog treba napraviti pritisak) a igraju klubovi iz Srbije i Slovenije.

Kontra prosečnog Srbende snuker majstor

pre 4 godine

Zato što je Bar u Albaniji hahahah.Eto zato hahahahahha...Mozak prosecnog zvezdinog navijača i političkog bota...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 1. mart 2020 12:07)
Kome li si ti interesantan, imaš li ti čime da razmišljaš,

sve_jasno

pre 4 godine

Sve ovo je krenulo od Fmp-a 1 ili 2 kako se vec zove kad nisu otisli na mec u Podgoricu. Umesto da ih liga adekvatno kazni sad svako sebi daje za pravo da bira da li ce i kada da igra utakmicu. Uskoro ce se za nepojavljivanje dobijati 2 boda a za pobedu 1 kako je krenulo. Partizan je odigrao u Podgorici, Buducnost gostovala u Beogradu samo ovi sto se plase poraza razmisljaju da li da se pojave na utakmici. Uostalom nekako ih i razumem, jedva su smogli hrabrosti da odu u Bar pa smo videli kako su se osramotili, sta bi tek bilo u Pg

crni

pre 4 godine

naravno da je neregularno kad posteno ulazes u klub posteno radis a onda dodje partizan koji prakticno bio pred gasenjem sa dugovima koji se meri u milionima onda odjedanput dovede silne amere into skupe kako onda da igras sa ovom bandom i lopovima
(banda, 01. mart 2020 12:16)
Blago tebi banda. Za tvoj mozak je danas državni praznik !!!

Viktor

pre 4 godine

Odluka da zvezda ne ide u podgoricu je ispravna, zna se dobro da Buducnost i Mornar drze sudije.
(Dzonyyy, 01. mart 2020 11:54)
Sto smo onda isli u Bar?

Djenka

pre 4 godine

Jos jedan dokaz da je je "rukovodstvo" lige potpuno nesposobno, sto su dokazali fijaskom sa neodgovaranjem na zahtev Zvezde da se mec u Podgorici odlozi. Dakle nije sporno sto je 20:0, samo da je dan pre meca stigao dopis "mec mora da se odigra". Liga tone u propast, kombinacijom raznih faktora a jedan od njih je svakako ova protekcija dva crnogorska tima kod sudija, bukvalno svi su osteceni u duelima sa njima, Partizan u Podgorici bi bolje prosao da je sudio Milo Djukanovic.

Djenka

pre 4 godine

Jos jedan dokaz da je je "rukovodstvo" lige potpuno nesposobno, sto su dokazali fijaskom sa neodgovaranjem na zahtev Zvezde da se mec u Podgorici odlozi. Dakle nije sporno sto je 20:0, samo da je dan pre meca stigao dopis "mec mora da se odigra". Liga tone u propast, kombinacijom raznih faktora a jedan od njih je svakako ova protekcija dva crnogorska tima kod sudija, bukvalno svi su osteceni u duelima sa njima, Partizan u Podgorici bi bolje prosao da je sudio Milo Djukanovic.

Viktor

pre 4 godine

Odluka da zvezda ne ide u podgoricu je ispravna, zna se dobro da Buducnost i Mornar drze sudije.
(Dzonyyy, 01. mart 2020 11:54)
Sto smo onda isli u Bar?

Запад

pre 4 godine

A sad ce Ostojini sendvicari da podrze Cedevitu i time pokazati svoje dobro poznate dvostruke arsine.
(Dzonyyy, 01. mart 2020 11:55)

Какви двоструки аршини?

Лепо нам је речено да када се отера Душко Вујошевић, неће бити зле крви и препуцавања. Позивамо се само на то и држимо се те дате речи. Зато и ћутимо и играмо, а један сејач мржње зарати са свим клубовима.

И да, ми немамо памћење препелице, сећамо се како је кажњен председник МЗТ-а због оштрих речи упућених према руководству АБА лиге. Желимо само ЈЕДНАКЕ АРШИНЕ.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Odluka da zvezda ne ide u podgoricu je ispravna, zna se dobro da Buducnost i Mornar drze sudije.(Dzonyyy, 01. mart 2020 11:54)Sto smo onda isli u Bar?
(Viktor, 01. mart 2020 11:58)
Zato što je Bar u Albaniji hahahah.Eto zato hahahahahha...Mozak prosecnog zvezdinog navijača i političkog bota...

Omg

pre 4 godine

@banda...ma sta nam naprica..kako nije banda da imas dva kluba u ligi...promenis imena klubovima...odradis UPPR...i dovedes gomilu evroligaskih stranaca..a onda samo prebacujes igrace iz kluba u klub kako ti je volja...samo nemojte vi o postenju..

Bagg

pre 4 godine

Liga je reagovala pravilno zbog bežanije Zvezde iz PG.
Trebali su i bod da im oduzmu i zabrane učešće u plejofu.
Integritet lige je narušen još prošle sezone, u finalnoj seriji, kada glavni akteri skandaloznih organizacija utakmica u Beogradu i Podgorici nisu izbačeni iz lige, a još manje kažnjeni. Umesto toga je neki, sada već bivši funkcioner lige, dobio mesto direktora kluba koji je trebao po svim pravilima da bude izbačen iz takmičenja.

....

pre 4 godine

Odluka da zvezda ne ide u podgoricu je ispravna, zna se dobro da Buducnost i Mornar drze sudije.
(Dzonyyy, 01. mart 2020 11:54)

Mitomane, pozdravio te Bily the trokorak i Belosevic koji nakon odgledanog snimka priznaje kos.

banda

pre 4 godine

naravno da je neregularno kad posteno ulazes u klub posteno radis a onda dodje partizan koji prakticno bio pred gasenjem sa dugovima koji se meri u milionima onda odjedanput dovede silne amere into skupe kako onda da igras sa ovom bandom i lopovima

crni

pre 4 godine

naravno da je neregularno kad posteno ulazes u klub posteno radis a onda dodje partizan koji prakticno bio pred gasenjem sa dugovima koji se meri u milionima onda odjedanput dovede silne amere into skupe kako onda da igras sa ovom bandom i lopovima
(banda, 01. mart 2020 12:16)
Blago tebi banda. Za tvoj mozak je danas državni praznik !!!

....

pre 4 godine

...tako je to kada CZ niste kaznili drakonski,pa sad kome god se nesto ne svidi nece ni da igra...
(PERA, 01. mart 2020 12:03)

Bas tako, to je trebalo za primer uraditi. Sad moze svako da ne odigra utakmicu i da prodje bez kazne.

salerno

pre 4 godine

Pa trener se hvali da imaju sudije na svojoj strani, kamere ga simile i nikome nista? Pa u normalnoj federaciji kaznili bi trenera, isklucili sudije, a mozda i krivicno odgovarale, ma gasite ovu sprdnju od lige.

Liga Šampiona

pre 4 godine

Jos jedan dokaz da je je "rukovodstvo" lige potpuno nesposobno, sto su dokazali fijaskom sa neodgovaranjem na zahtev Zvezde da se mec u Podgorici odlozi. Dakle nije sporno sto je 20:0, samo da je dan pre meca stigao dopis "mec mora da se odigra". Liga tone u propast, kombinacijom raznih faktora a jedan od njih je svakako ova protekcija dva crnogorska tima kod sudija, bukvalno svi su osteceni u duelima sa njima, Partizan u Podgorici bi bolje prosao da je sudio Milo Djukanovic.
(Djenka, 01. mart 2020 11:57)
Najjači su ovi "realni" cigani koji uključuju Partizan u njihovu priču samo da bi zvezda imala korist da krade. Odlična je liga, ima krađe ali mnogo manje nego kada ste vi rukovodili ligom. Napustite je ako vam se ne dopada. I onako vas svi mrze jer ste bagra.

sve_jasno

pre 4 godine

Sve ovo je krenulo od Fmp-a 1 ili 2 kako se vec zove kad nisu otisli na mec u Podgoricu. Umesto da ih liga adekvatno kazni sad svako sebi daje za pravo da bira da li ce i kada da igra utakmicu. Uskoro ce se za nepojavljivanje dobijati 2 boda a za pobedu 1 kako je krenulo. Partizan je odigrao u Podgorici, Buducnost gostovala u Beogradu samo ovi sto se plase poraza razmisljaju da li da se pojave na utakmici. Uostalom nekako ih i razumem, jedva su smogli hrabrosti da odu u Bar pa smo videli kako su se osramotili, sta bi tek bilo u Pg

Sasha

pre 4 godine

O ozbiljnosti ABA lige najbolje govori podatak da jedan vlasnik ima dva kluba koji prebacuju igrace iz jednog u drugi klub i namjestaju meceve kako kojem od njih odgovara. Licno mislim da ce se ova liga ugasiti jer od sezone 2022/23 gubi mjesto u Evroligi, tako da se gubi i smisao postojanja ABA Lige

sprečitibezlečenja

pre 4 godine

Partizan treba da napusti ovu lakrdiju od lige i posalje zahtev da ucestvuje u Grckoj.
(hoces iskreno ?!, 01. mart 2020 12:26)

Ako baš hoćeš iskreno, Partizan je uvek bio ovakav, u svim sportovima, još od ranih 80-ih pratim sport, uvek su zavideli drugima, sebe nerealno predstavljali kao neku veličinu a pehari im svi zajedno mogli da se prebroje na prstima ruke. To što je Zvezda uvek bila ispred ih je tek frustriralo. Njima je raspad Juge došao kao melem na ranu, sve što imaju napravili su u ovom mulju koji traje tri decenije, toliko o njima.

Nenad

pre 4 godine

(Djenka, 01. mart 2020 11:57)
Rukovodstvo ABA se oglašava ukoliko se utakmica odlaže ili se nisu stekli uslovi za odigravanje utakmice. Pošto se nisu oglasili, utakmica se odigrava u datom terminu i tu je sve jasno. Nejasno je samo što zvezdi nisu uzeli bod. To što vi mislite da vam je sigurnost ugrožena, oni ne misle i to je to. Izađeš na teren, na prvu neregularnost napustiš i onda prebaciš odgovornost njima. Pa na bilo kakav incident budućnost bi bila izbačena iz takmičenja jer niko ne bi više hteo ići u Podgoricu.

Dusko

pre 4 godine

Mislio sam da Djordi Bertimeu lud i bezobrazan, ali od danas ABA liga ne treba da ima evroligasa. Liga je neregularna 100% : dva tima od istog gazde, ne ides na gostovanja kad ti se digne, Primorka igra pola sezone sa jednim, a od pola sa drugim rosterom, Misko mesetari i namesta utakmice, kuka se na sudije, navijaci pljuju gostujuce igrace, prete jedni drugima, Olimpija ispadne prosle godine i fuzija sa Cedevitom, gledanost losa, previse stranaca... Mogu da nabrajam do sutra

xxx

pre 4 godine

Primorska se raspadne dan pred utakmicu s Zvezdom i uzmu im Kuridzu,FMP filijala,dobiju bod za ostanak kuci kao i bilo koja ekipa koja se casno bori 40 minuta,Simonovic ode u ekipu gdje nema pravo nastupa u Evropi bas pred utakmicu s Zvezdom,i ni to im nije dosta za F4 vec i Cedevita mora da se skloni. Najbolje da im se odmah bez daljeg ponizavanja lige da ta nebitna titula pa da u miru pripremamo utakmice Evrokupa,odemo makar u finale i ostavimo ih bez Evrolige

U Srbiji je sve moguće..

pre 4 godine

Zvezdi po pravilniku ABA lige treba da se oduzme bod zbog neodigravanja utakmice u Podgorici. S obzirom da je mec registrovan vec rezultatom 20:0 za Buducnost a nije oduzet bod Zvezdi, ceka se konacna odluka Aba lige o tom meču. Oni ce doneti odluku nakon poslednjeg kola i oduzece bod Zvezdi u skladu sa pravilnikom lige. U tom slucaju ce Zvezda ispasti pa nema potrebe da pokrecu sledecu tacku istog clana da ekipa koja se svesno ne pojavi na utakmici, gubi pravo da se takmici u sledecoj fazi. Tada ce pravno da se spoje sve kockice. Pored svega toga, Zvezda nakon svega Tuži Aba ligu i jos vise provocira čelnike. Oni kao da vide da ne mogu nista da urade ove godine jer su slabi pa namerno hoce da ih izbace iz Play Off-a pa posle da se vade da su ih ostetili. To su jako prljave i ne sportske radnje koje Zvezdi mogu da donesu samo probleme, jer ugrozavaju svoju poziciju da igraju uopste u bilo kod evropskom takmicenju narednih godina.

Mili

pre 4 godine

Tako je to kad su im dopustili da se razmašu. Zvezdaši/udbaši upropaste i obesmisle sve čega se dotaknu, Aba, linglong, izbori, ekonomija itd. Gde god oni vode glavnu reč tu trava ne raste.

sasha

pre 4 godine

Najbolje bi bilo da ih igraci Zvezde principijelno podrze i da ni oni ne izadju na tereb. Pa da vidim onda odluku disciplinske komisije po pravilniku

Will Mosley

pre 4 godine

Liga je neregularna ali ne od ove godine vec onda kad je dozvoljeno da jedan covek bude prvi covek dva kluba u istom takmicenju.
(Toto-ko-tunjo, 01. mart 2020 13:19)

Tacno.

Vučko

pre 4 godine

O ozbiljnosti ABA lige najbolje govori podatak da jedan vlasnik ima dva kluba koji prebacuju igrace iz jednog u drugi klub i namjestaju meceve kako kojem od njih odgovara. Licno mislim da ce se ova liga ugasiti jer od sezone 2022/23 gubi mjesto u Evroligi, tako da se gubi i smisao postojanja ABA Lige
(Sasha, 1. mart 2020 13:49)


Odavno je liga izgubila svaki smisao, pa Cibona je prije par godina osvojila naslov i prepustila Zvezdi da igra Euroligu jer financijski to ne može pkriti. Isto tako, klubovi iz EU, (Slovenije i Hrvatske), plaćaju 6x veći porez za plaće igrača nego oni iz Srbije i ostalih ne EU zemalja pa ja samim time odmah u početku liga nekonkurentna. Ova liga više nikome ne trebai vrijeme je da se ugasi i da se svaka zemlja okrene sebi.

Ranko

pre 4 godine

Samo podsecanje da je proslogodisnji direktor ABA lige sada sportski direktor tzv.CZ.Ali vlasnika dva kluba u istoj ligi i njegove navijace ubi nepravda i prosle i ove godine.

Demar Derozan

pre 4 godine

@drago
Slazem se sa vama, ali bih dodao da je sada verovatno kasno za nasu ligu. Nepovratna steta je napravljena pre vise od 10 god kada smo imali jaku domacu ligu, prvak isao u EL, kosarkaski centri oziveli itd. Litvanija je primer, iako manja od Srbije, sacuvali su svoju ligu a Zalgiris ima A licencu.

Smogovci

pre 4 godine

Partizan treba da napusti ovu lakrdiju od lige i posalje zahtev da ucestvuje u Grckoj.
(hoces iskreno ?!, 01. mart 2020 12:26)

Zasto bas u Grckoj? Ja bih da ucestvujemo u Spaniji sa Barsom, Unikahom, Saragosom, Baskolonijom, Joventutom...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Will Mosley, 1. mart 2020 13:38)

--------------------

Što bre stalno negde da se uvaljujete? Što se ne vratite tamo odakle ste otišli?
Svima je valjda kući najlepše.

vuk

pre 4 godine

@banda
zasto spominjes KKP? kakve veze ima sa ovim? zaboravio si da je tvoj klub prodavao koseve, grb, trofeje i ostalo da bi imali kilo mesa na radnim sastancima.

Komentator

pre 4 godine

Zvezda je najveće zlo evropskog sporta,i sve zakulisne radnje se kuvaju u njenoj kuhinji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mirso, 1. mart 2020 12:10)

Kakve veze ima Zvezda sa odlukom COL i njihovim zahtevima? Koji kompleksi tebe drmaju? Najveće zlo evropskog sporta? Da nisi malo preterao? Zvezda je poslala zahtev za odlaganje utakmice, niko nije odgovorio, u čemu je problem? Kratko i jasno, nesposobno rukovodstvo koje misli da može ćutanjem iz fotelje da vodi ligu! Nisu umeli da smire situaciju u finalu prošle sezone, prave cirkus od lige!

saeKn

pre 4 godine

Ova liga nam je neophodna nema para u provinciji, klubovi su propali jedino je ovo ostalo. Fenomenalan potez ove lige bio bi limitiranje stranaca (ex.Yu ne razunam kao strance).

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Не би било добро да ово добијемо 20:0. Звезди највише одговара победа до 10 разлике да би лакше калкулисала у последња два кола за 4. место и полуфинале са Игокеом.
(Лепи Цане, 01. mart 2020 14:24)
Jer u Podgoricu ne smete putovati. U Bar ste isli ?!
Cudno zar ne

Autolakirer

pre 4 godine

Primorska se raspadne dan pred utakmicu s Zvezdom i uzmu im Kuridzu,FMP filijala,dobiju bod za ostanak kuci kao i bilo koja ekipa koja se casno bori 40 minuta,Simonovic ode u ekipu gdje nema pravo nastupa u Evropi bas pred utakmicu s Zvezdom,i ni to im nije dosta za F4 vec i Cedevita mora da se skloni. Najbolje da im se odmah bez daljeg ponizavanja lige da ta nebitna titula pa da u miru pripremamo utakmice Evrokupa,odemo makar u finale i ostavimo ih bez Evrolige
(xxx, 01. mart 2020 13:48)

Znači samo tvoj klub poštuje sve procedure. BAT vas kazni sa zabranom registrovanja igrača zbog duga Duletu, Klobučaru vi to ne šišate već dovodite i regiszrujete igrača. sve uz saglasnost saveza. Ni Zvezda ni Partizan neće videti EL. A ti se nadaj finalu EC. WC nećete dobiti. Jer vas deset godina nema nigde

Okidač

pre 4 godine

A jedan klub, baš ove sezone sa mnogo neregularnosti, posle više godina, kao ponovo pravi neke rezultate.
(sprečitibezlečenja, 01. mart 2020 12:53)
A u kojim neregularnostima je učestvovao taj "jedan klub" koji pravi rezultate??A u svim je učestvovao "onaj klub" koji tako zdušno podržavaš.Otvori oči još ima nade za tebe..

@Laki

pre 4 godine

Partizan treba da napusti ovu lakrdiju od lige i posalje zahtev da ucestvuje u Grckoj. 
(hoces iskreno ?!, 01. mart 2020 12:26) 

Zasto bas u Grckoj? Ja bih da ucestvujemo u Spaniji sa Barsom, Unikahom, Saragosom, Baskolonijom, Joventutom... 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Will Mosley, 1. mart 2020 13:38) 


Ma rođeni ste za NBA u Mrduši Donjoj!

Kontra prosečnog Srbende snuker majstor

pre 4 godine

Zato što je Bar u Albaniji hahahah.Eto zato hahahahahha...Mozak prosecnog zvezdinog navijača i političkog bota...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 1. mart 2020 12:07)
Kome li si ti interesantan, imaš li ti čime da razmišljaš,

GM

pre 4 godine

Svake sezone u istoriji, kada je kkp imao dobru sezonu... dešavalo se po nekoliko skandaloznih dešavanja, gde je nekoliko ekipa bilo oštećeno na ovaj ili na onaj način.

Posle Zvezde i Cedevite, Budućnost je sledeća svakako...

Toplica

pre 4 godine

Da li vam je normalno to sto se ova vest plasira bas danas, na dan utakmice? Da li je normalno to sto se vest pojavljuje bas u hrvatskim novinama (iz Hrvatske je sudija na kog treba napraviti pritisak) a igraju klubovi iz Srbije i Slovenije.

mandrak

pre 4 godine

video da nece osvojiti ABA pa resio da je ugasi. da je kojim slucajem zvezda prva aba bi bila njabolja na svetu. skupstinu aba lige cine 4 kluba i oni jednoglasno donose odluke a ako se ne sloze nista ne vazi... pogadjate zezda je 1 od ta 4.

Vini Pu

pre 4 godine

xxx broj titula Partizana do 1996?
(Djenka, 01. mart 2020 14:25). Broj titula Zvezde od 66' ?
(xxx, 01. mart 2020 14:44)

Vi stigoste i prestigoste Zvezdu po titulama za vreme vlasti SPS/JUL i podrške Mladjana Dinkića i Borisa Tadića. I tu je kraj

Марко

pre 4 godine

Finale KEŠ-a 1966., Kup Koraća 1978,79, 89, Evroliga KEŠ 1992.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 1. mart 2020 14:14)
Pa tacno se vidi da ste iz Zagreba. I njima je u fudbalu najveci ponos sto su bili "doprvaci".
(Milan, 1. mart 2020 14:59). A vama se tačno vidi da ste iz Tirane, tako pametni.
(xxx, 1. mart 2020 15:43)

Погледај саставе тимова у првом вечитом дербију. Ево линка https://sr.wikipedia.org/sr-ec/1._%D0%B2%D0%B5%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B8_%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B1%D0%B8_%D1%83_%D1%84%D1%83%D0%B4%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D1%83.

Да не пише да играју Партизан и Црвена звезда, и да не пише да је 1947. година, неко би помислио да играју Аустроугарска и Србија.

aco

pre 4 godine

Нама кошарка треба д буде национални спорт и да се у тај спорт највише улаже. Основати националну лигу, а КСС финансијски да помогне сваком клубу, те да обезбеди прваку ЕЛ (тако што ће платити лиценцу). Ова АБА лига нема више смисла.

drago

pre 4 godine

Da drzava ove pare koje daje Zvezdi i Partizanu, a oni ih uglavnom trose na strance, rasporedi na ostale klubove po citavoj Srbiji onda nam Aba liga ne bi ni trebala. Pogotovo od sledece sezone kada njen prvak vise nece biti ucesnik evrolige. A sa jakom domacom ligom za nekoliko sezona bismo sa srpskim igracima bili u stanju da igramo najjace evropsko takmicenje i ne bi mogli da nas ignorisu.

Milan

pre 4 godine

Finale KEŠ-a 1966., Kup Koraća 1978,79, 89, Evroliga KEŠ 1992.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 1. mart 2020 14:14)
Pa tacno se vidi da ste iz Zagreba. I njima je u fudbalu najveci ponos sto su bili "doprvaci".

Kolja

pre 4 godine

Izbaciti iz Aba lige,Zvezdu,Cedevitu,Partizan i Buducnost a umesto njih da igraju Borac,Sloboda iz Uzica,Split i Sutjeska.I da ljudi gledaju normalnu ligu gde se nikada nece znati ko ce u EL.

Jeremy (grobar Jefimije)

pre 4 godine

ja ne bih izaso isto na teren. da li je moguce da ne zele da im odgovore zato sto je rok prosao. neprofesionalizam. haos.

xxx

pre 4 godine

Ako baš hoćeš iskreno, Partizan je uvek bio ovakav, u svim sportovima, još od ranih 80-ih pratim sport, uvek su zavideli drugima, sebe nerealno predstavljali kao neku veličinu a pehari im svi zajedno mogli da se prebroje na prstima ruke. To što je Zvezda uvek bila ispred ih je tek frustriralo. Njima je raspad Juge došao kao melem na ranu, sve što imaju napravili su u ovom mulju koji traje tri decenije, toliko o njima.
(sprečitibezlečenja, 01. mart 2020 13:48). Finale KEŠ-a 1966., Kup Koraća 1978,79, 89, Evroliga KEŠ 1992.

miletrans

pre 4 godine

Suština cele priče je da je liga loše odreagovala na ceo cirkus vezan za meč u Podgorici. Opet se sve radi kao "ono" vreme, da su svi "pomalo" u pravu, uravnilovka po najboljim SFRJ principima nacionalnih ključeva. Dakle, liga je trebalo čvr4sto da stane iza svoje odluke. Ne ulazeći ko je u pravu i da li su procedure ispoštovane, ako je Budućnost u pravu, sleduje im pobeda i minus bod i novčana kazna Crvenoj Zvezdi. Ako je Crvena Zvezda u pravu, onda se zakazuje nova utakmica kao da se ništa nije desilo. Sa ovakvim odlukama, "malo" je u pravu Budućnost (dobili su pobedu službenim rezultatom), malo je u pravu Crvena Zvezda (nije im oduzet bod). Sve ovo su sad samo posledice ovakve nemušte odluke. A pravi cirkus tek sleduje u plej ofu.

Kikivoje

pre 4 godine

O ozbiljnosti ABA lige najbolje govori podatak da jedan vlasnik ima dva kluba koji prebacuju igrace iz jednog u drugi klub i namjestaju meceve kako kojem od njih odgovara. Licno mislim da ce se ova liga ugasiti jer od sezone 2022/23 gubi mjesto u Evroligi, tako da se gubi i smisao postojanja ABA Lige
(Sasha, 1. mart 2020 13:49) # Link komentara

Ovaj komentar je toliko logican da nema sta da se doda ni oduzme......

Rade

pre 4 godine

Primorska se raspadne dan pred utakmicu s Zvezdom i uzmu im Kuridzu,FMP filijala,dobiju bod za ostanak kuci kao i bilo koja ekipa koja se casno bori 40 minuta,Simonovic ode u ekipu gdje nema pravo nastupa u Evropi bas pred utakmicu s Zvezdom,i ni to im nije dosta za F4 vec i Cedevita mora da se skloni. Najbolje da im se odmah bez daljeg ponizavanja lige da ta nebitna titula pa da u miru pripremamo utakmice Evrokupa,odemo makar u finale i ostavimo ih bez Evrolige
(xxx, 01. mart 2020 13:48)

Znači samo tvoj klub poštuje sve procedure. BAT vas kazni sa zabranom registrovanja igrača zbog duga Duletu, Klobučaru vi to ne šišate već dovodite i regiszrujete igrača. sve uz saglasnost saveza. Ni Zvezda ni Partizan neće videti EL. A ti se nadaj finalu EC. WC nećete dobiti. Jer vas deset godina nema nigde
(Autolakirer, 01. mart 2020 13:56)

Odavno je BAT treba kazniti vas za onih 20 milki izpuhtelog duga, pa bila danas Aba liga kvalitetnija I čistija.

Autolakirer

pre 4 godine

Odavno je BAT treba kazniti vas za onih 20 milki izpuhtelog duga, pa bila danas Aba liga kvalitetnija I čistija.
(Rade, 01. mart 2020 14:21

Ti nemsš pojma čime se navi BAT

Mirko

pre 4 godine

Pa nije samo Mornar u pitanju nego i prordužena utakmica u Beogradu protiv Partizana i mnogo čudnih odluka čuvenog Beloševića u tom meču

m

pre 4 godine

@Djenka
Da salju dopis da mora da se odigra mec koji nije odlozen ni otkazan? U kojem ti svetu zivis, da li si isao u skolu nekada? Da salju dopis da mora da se igra utakmica koja je zakazana, sto znaci da mora da se odigra? Vi ste neznalice, niste dosli na utakmicu jer ste hteli da izbegnete ponizenje. Crnogorski klubovi vam smetaju jer vas deru, a na njih ne mozete da uticete vezama, jer bata nema uticaj u CG. Ako vam se ne svidja, ajte napolje iz lige.

Will Mosley

pre 4 godine

Porucio bih ovim Ljubljancanima da se sampion postaje tako sto se izadje na teren kad je najteze i pobedi, a zelim da izadju na teren ali i da pobede.

slobodan

pre 4 godine

Moguće je da grešim, ali meni sve liči na "dil" Zvezde i Budućnosti da se razdvoje u polufinalu. Kako će to da izvedu ne znam, ali Zvezda hoće četvrto mesto, po svaku cenu.

Nemanja

pre 4 godine

Najbolje bi bilo da ih igraci Zvezde principijelno podrze i da ni oni ne izadju na tereb. Pa da vidim onda odluku disciplinske komisije po pravilniku
(sasha, 01. mart 2020 12:10) Obije ekipe nula bodova i idemo dalje. Svakako Partizan osvaja tako da koga briga za ovu utakmicu. Jedino Mornar interesuje ishod ovog meca.

....

pre 4 godine

A sta kazu legende Zvezde?
Au da! :-))

Pozdrav svim ljubiteljima pravog sporta i Partizana.
Velikog Partizana!
(HidenBow, 01. mart 2020 15:05)

Ko? Vasa "da volim crno bele" :) .

Jel mislis na one sa sljske?

Sasha

pre 4 godine

Aba liga već od ove sezone nema mesto u EL. Toliko o tvom "poznavanju" materije.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 1. mart 2020 14:13)
To nije tacno. U sljedece dvije sezone (2020/21 i 2021/22, dodjeljuju se tri pozivnice (wild cards) i ABA Liga ima prioritet u dodjeljivanju jedne od njih.
Od sezone 2022/23 nema vise pozivnica vec ce Evroliga imati 16 stalnih klubova i 2 iz Evrokupa. Dakle, klubovi iz ex-yu moraju da se bore kroz Evrokup, sto ce biti izuzetno tesko. One tri pozivnice ce se pretvoriti u stalne klubove - Khimki, Pariz i vjerovatno Virtus, ako se u medjuvremenu ne napravi klub u Londonu. Toliko o tvom "poznavanju" materije...

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Odluka da zvezda ne ide u podgoricu je ispravna, zna se dobro da Buducnost i Mornar drze sudije.
(Dzonyyy, 01. mart 2020 11:54)
Kakve veze imaju sudije sa neodlaskom Zvezde u Podgoricu, sta pricas?! Nisu otisli, jer su smatrali da ce ovi da zakuvaju nesto, iako su "garantovali bezbednost". Garantovali su i prosle godine, kada je sve bilo mirno, pa svi znamo kako su prosli i kakav je haos nastao posle toga. Da se razumemo, podrzavam odluku Zvezde da ne ode isto kao i odluku ABA da registruje mec sa 20:0. Jedino, sto su MORALI da odgovore na zahtev za odlaganje, a ne da cute, kao smradovi.

nebojsa

pre 4 godine

Lepe su to bile godine do 2007,a onda nastao
(Igokea mjutant, 01. mart 2020 13:21)

Nestao, nestao, ali vam se jos javlja u nocnim morama. Secate se kako ono stoka nabije, jos bridi... A izgleda pocinje ponovo. Kako li bi tek bilo da nije nestao, ne smem ni da zamislim...

Лепи Цане

pre 4 godine

Не би било добро да ово добијемо 20:0. Звезди највише одговара победа до 10 разлике да би лакше калкулисала у последња два кола за 4. место и полуфинале са Игокеом.

Admiral

pre 4 godine

@Dusko, 01. mart 2020 16:37

Slazem se sa svime sto si nabrojao osim previse stranaca. Nike mi jasno sto svi kukate na tr strance? Ko da igra? Domaci igraci koji su dobri odmah odu u inostranstvo, ovi sto ostanu ili povratnici su katastrofa. Kada bi igrali samo domaci igraci i Fiba evro kup bi bio misaona imenica za nase klubove. Uostalom zar nema stranaca po ostalim ligama? Pogledaj Tursku, Italiju, Spaniju i sve ostale lige, prepune stranaca. Pogledaj EL klubove koliko je domacih igraca u tim ekipama?

xxx

pre 4 godine

Finale KEŠ-a 1966., Kup Koraća 1978,79, 89, Evroliga KEŠ 1992.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 1. mart 2020 14:14)
Pa tacno se vidi da ste iz Zagreba. I njima je u fudbalu najveci ponos sto su bili "doprvaci".
(Milan, 1. mart 2020 14:59). A vama se tačno vidi da ste iz Tirane, tako pametni.

Kontra prosečnog Srbende snuker majstor

pre 4 godine

Nenad, 1. mart 2020 12:12
Gde izadješ posle incidenta, samo krv kad vidite treba prekinuti utakmicu. Vikao bi i ti, nemojte mene ja sam Crnogorac, kad bi počelo batinjanje. Mene što se tiče kao Zvezdaš, slobodno Sud udruženog rada, može izbaciti klub koji volim iz svih takmičenja, ništa se neće promeniti, možemo iz svega izaći jači. Sinoć su pokazali fudbaleri Bajerna kako se to radi.

xxx

pre 4 godine

Što bre stalno negde da se uvaljujete? Što se ne vratite tamo odakle ste otišli?
Svima je valjda kući najlepše.
(Smogovci, 01. mart 2020 14:01) Prvo vi u Železnik, Stjepa Supanca 15 a...

NoName

pre 4 godine

O ozbiljnosti ABA lige najbolje govori podatak da jedan vlasnik ima dva kluba koji prebacuju igrace iz jednog u drugi klub i namjestaju meceve kako kojem od njih odgovara. Licno mislim da ce se ova liga ugasiti jer od sezone 2022/23 gubi mjesto u Evroligi, tako da se gubi i smisao postojanja ABA Lige
(Sasha, 01. mart 2020 13:49)

Aba liga već od ove sezone nema mesto u EL. Toliko o tvom "poznavanju" materije.

anti šajber

pre 4 godine

Što bre stalno negde da se uvaljujete? Što se ne vratite tamo odakle ste otišli?
Svima je valjda kući najlepše.
(Smogovci, 01. mart 2020 14:01)

ok mi u Zagreb a vi u Tiranu

NY

pre 4 godine

To nije tacno. U sljedece dvije sezone (2020/21 i 2021/22, dodjeljuju se tri pozivnice (wild cards) i ABA Liga ima prioritet u dodjeljivanju jedne od njih.
Od sezone 2022/23 nema vise pozivnica vec ce Evroliga imati 16 stalnih klubova i 2 iz Evrokupa. Dakle, klubovi iz ex-yu moraju da se bore kroz Evrokup, sto ce biti izuzetno tesko. One tri pozivnice ce se pretvoriti u stalne klubove - Khimki, Pariz i vjerovatno Virtus, ako se u medjuvremenu ne napravi klub u Londonu. Toliko o tvom "poznavanju" materije...
(Sasha, 01. mart 2020 16:05)

Napisao si nešto što nije tačno. El ima 18 klubova. Dva tima su prošle godine dobila dvogodišnje WC. Nema mesta za prvaka ABA i dva najlošiji tima
Za sada su to Zenit i Bayern. Njihova mesta zauzimaju dva finalista EC.Pošto prvak Nemačke ima zagarantovano mesto U slučaju da je jedan finalista iz Španije i on bude pobednik on zauzima mesto.. najslabijeg španskog kluba iz prvenstva koji nema EL licencu jer Španija može da ima max 4 kluba. Može ev. samo jedna WC a Bartomeu pokušava da uvuče London tower

Will Mosley

pre 4 godine

Zbog cega? Pa izgubice mec sa 20:0 i onda ce Idejica definitivno obezbediti Top 4, ako dodju Ljubljancani imaju ogromnu sansu da pobede i oni budu medju 4 najbolje ekipe uz Partizan, Buducnost, i Mornar.

deki 27

pre 4 godine

Rukovodstvo ABA treba da preuzme odgovornost i pocne da donosi odluke zasta i primaju platu a pojedini mogu ovde da grakcu do sutra. Pa stvarno nije normalno da se ovako ponasaju, ako zele da se kriju iza funkcija neka klubovi obezbede strance da vode ligu posto bi mi jedni drugima oci povadili i ocigledno nam treba tutor sa strane

Will Mosley

pre 4 godine

Partizan treba da napusti ovu lakrdiju od lige i posalje zahtev da ucestvuje u Grckoj.
(hoces iskreno ?!, 01. mart 2020 12:26)

Zasto bas u Grckoj? Ja bih da ucestvujemo u Spaniji sa Barsom, Unikahom, Saragosom, Baskolonijom, Joventutom...

Djenka

pre 4 godine

@xxx od 66e 10 titula Zvezde. Z? sina Ivana Bg, svaka cast na toj jednoj, najveci uspeh klupske kosarke u Srbiji, ali ni po tome niste najveci u regionu. Inace na kraju sezone opet ce vam biti Vucic i drzava krivi, kad trofeji zavrse kao i ranijih godina kod nas.

xxx

pre 4 godine

(Djenka, 01. mart 2020 14:25). Broj titula Zvezde od 66' ?
(xxx, 01. mart 2020 14:44)
20 sto?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (urizen1, 1. mart 2020 14:59). Košarka ?

banda

pre 4 godine

naravno da je neregularno kad posteno ulazes u klub posteno radis a onda dodje partizan koji prakticno bio pred gasenjem sa dugovima koji se meri u milionima onda odjedanput dovede silne amere into skupe kako onda da igras sa ovom bandom i lopovima

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Odluka da zvezda ne ide u podgoricu je ispravna, zna se dobro da Buducnost i Mornar drze sudije.(Dzonyyy, 01. mart 2020 11:54)Sto smo onda isli u Bar?
(Viktor, 01. mart 2020 11:58)
Zato što je Bar u Albaniji hahahah.Eto zato hahahahahha...Mozak prosecnog zvezdinog navijača i političkog bota...

sprečitibezlečenja

pre 4 godine

Partizan treba da napusti ovu lakrdiju od lige i posalje zahtev da ucestvuje u Grckoj.
(hoces iskreno ?!, 01. mart 2020 12:26)

Ako baš hoćeš iskreno, Partizan je uvek bio ovakav, u svim sportovima, još od ranih 80-ih pratim sport, uvek su zavideli drugima, sebe nerealno predstavljali kao neku veličinu a pehari im svi zajedno mogli da se prebroje na prstima ruke. To što je Zvezda uvek bila ispred ih je tek frustriralo. Njima je raspad Juge došao kao melem na ranu, sve što imaju napravili su u ovom mulju koji traje tri decenije, toliko o njima.

Запад

pre 4 godine

A sad ce Ostojini sendvicari da podrze Cedevitu i time pokazati svoje dobro poznate dvostruke arsine.
(Dzonyyy, 01. mart 2020 11:55)

Какви двоструки аршини?

Лепо нам је речено да када се отера Душко Вујошевић, неће бити зле крви и препуцавања. Позивамо се само на то и држимо се те дате речи. Зато и ћутимо и играмо, а један сејач мржње зарати са свим клубовима.

И да, ми немамо памћење препелице, сећамо се како је кажњен председник МЗТ-а због оштрих речи упућених према руководству АБА лиге. Желимо само ЈЕДНАКЕ АРШИНЕ.

Liga Šampiona

pre 4 godine

Jos jedan dokaz da je je "rukovodstvo" lige potpuno nesposobno, sto su dokazali fijaskom sa neodgovaranjem na zahtev Zvezde da se mec u Podgorici odlozi. Dakle nije sporno sto je 20:0, samo da je dan pre meca stigao dopis "mec mora da se odigra". Liga tone u propast, kombinacijom raznih faktora a jedan od njih je svakako ova protekcija dva crnogorska tima kod sudija, bukvalno svi su osteceni u duelima sa njima, Partizan u Podgorici bi bolje prosao da je sudio Milo Djukanovic.
(Djenka, 01. mart 2020 11:57)
Najjači su ovi "realni" cigani koji uključuju Partizan u njihovu priču samo da bi zvezda imala korist da krade. Odlična je liga, ima krađe ali mnogo manje nego kada ste vi rukovodili ligom. Napustite je ako vam se ne dopada. I onako vas svi mrze jer ste bagra.

Djenka

pre 4 godine

Jos jedan dokaz da je je "rukovodstvo" lige potpuno nesposobno, sto su dokazali fijaskom sa neodgovaranjem na zahtev Zvezde da se mec u Podgorici odlozi. Dakle nije sporno sto je 20:0, samo da je dan pre meca stigao dopis "mec mora da se odigra". Liga tone u propast, kombinacijom raznih faktora a jedan od njih je svakako ova protekcija dva crnogorska tima kod sudija, bukvalno svi su osteceni u duelima sa njima, Partizan u Podgorici bi bolje prosao da je sudio Milo Djukanovic.

Bagg

pre 4 godine

Liga je reagovala pravilno zbog bežanije Zvezde iz PG.
Trebali su i bod da im oduzmu i zabrane učešće u plejofu.
Integritet lige je narušen još prošle sezone, u finalnoj seriji, kada glavni akteri skandaloznih organizacija utakmica u Beogradu i Podgorici nisu izbačeni iz lige, a još manje kažnjeni. Umesto toga je neki, sada već bivši funkcioner lige, dobio mesto direktora kluba koji je trebao po svim pravilima da bude izbačen iz takmičenja.

....

pre 4 godine

Odluka da zvezda ne ide u podgoricu je ispravna, zna se dobro da Buducnost i Mornar drze sudije.
(Dzonyyy, 01. mart 2020 11:54)

Mitomane, pozdravio te Bily the trokorak i Belosevic koji nakon odgledanog snimka priznaje kos.

Viktor

pre 4 godine

Odluka da zvezda ne ide u podgoricu je ispravna, zna se dobro da Buducnost i Mornar drze sudije.
(Dzonyyy, 01. mart 2020 11:54)
Sto smo onda isli u Bar?

Omg

pre 4 godine

@banda...ma sta nam naprica..kako nije banda da imas dva kluba u ligi...promenis imena klubovima...odradis UPPR...i dovedes gomilu evroligaskih stranaca..a onda samo prebacujes igrace iz kluba u klub kako ti je volja...samo nemojte vi o postenju..

crni

pre 4 godine

naravno da je neregularno kad posteno ulazes u klub posteno radis a onda dodje partizan koji prakticno bio pred gasenjem sa dugovima koji se meri u milionima onda odjedanput dovede silne amere into skupe kako onda da igras sa ovom bandom i lopovima
(banda, 01. mart 2020 12:16)
Blago tebi banda. Za tvoj mozak je danas državni praznik !!!

Autolakirer

pre 4 godine

Primorska se raspadne dan pred utakmicu s Zvezdom i uzmu im Kuridzu,FMP filijala,dobiju bod za ostanak kuci kao i bilo koja ekipa koja se casno bori 40 minuta,Simonovic ode u ekipu gdje nema pravo nastupa u Evropi bas pred utakmicu s Zvezdom,i ni to im nije dosta za F4 vec i Cedevita mora da se skloni. Najbolje da im se odmah bez daljeg ponizavanja lige da ta nebitna titula pa da u miru pripremamo utakmice Evrokupa,odemo makar u finale i ostavimo ih bez Evrolige
(xxx, 01. mart 2020 13:48)

Znači samo tvoj klub poštuje sve procedure. BAT vas kazni sa zabranom registrovanja igrača zbog duga Duletu, Klobučaru vi to ne šišate već dovodite i regiszrujete igrača. sve uz saglasnost saveza. Ni Zvezda ni Partizan neće videti EL. A ti se nadaj finalu EC. WC nećete dobiti. Jer vas deset godina nema nigde

GM

pre 4 godine

Svake sezone u istoriji, kada je kkp imao dobru sezonu... dešavalo se po nekoliko skandaloznih dešavanja, gde je nekoliko ekipa bilo oštećeno na ovaj ili na onaj način.

Posle Zvezde i Cedevite, Budućnost je sledeća svakako...

Smogovci

pre 4 godine

Partizan treba da napusti ovu lakrdiju od lige i posalje zahtev da ucestvuje u Grckoj.
(hoces iskreno ?!, 01. mart 2020 12:26)

Zasto bas u Grckoj? Ja bih da ucestvujemo u Spaniji sa Barsom, Unikahom, Saragosom, Baskolonijom, Joventutom...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Will Mosley, 1. mart 2020 13:38)

--------------------

Što bre stalno negde da se uvaljujete? Što se ne vratite tamo odakle ste otišli?
Svima je valjda kući najlepše.

sve_jasno

pre 4 godine

Sve ovo je krenulo od Fmp-a 1 ili 2 kako se vec zove kad nisu otisli na mec u Podgoricu. Umesto da ih liga adekvatno kazni sad svako sebi daje za pravo da bira da li ce i kada da igra utakmicu. Uskoro ce se za nepojavljivanje dobijati 2 boda a za pobedu 1 kako je krenulo. Partizan je odigrao u Podgorici, Buducnost gostovala u Beogradu samo ovi sto se plase poraza razmisljaju da li da se pojave na utakmici. Uostalom nekako ih i razumem, jedva su smogli hrabrosti da odu u Bar pa smo videli kako su se osramotili, sta bi tek bilo u Pg

U Srbiji je sve moguće..

pre 4 godine

Zvezdi po pravilniku ABA lige treba da se oduzme bod zbog neodigravanja utakmice u Podgorici. S obzirom da je mec registrovan vec rezultatom 20:0 za Buducnost a nije oduzet bod Zvezdi, ceka se konacna odluka Aba lige o tom meču. Oni ce doneti odluku nakon poslednjeg kola i oduzece bod Zvezdi u skladu sa pravilnikom lige. U tom slucaju ce Zvezda ispasti pa nema potrebe da pokrecu sledecu tacku istog clana da ekipa koja se svesno ne pojavi na utakmici, gubi pravo da se takmici u sledecoj fazi. Tada ce pravno da se spoje sve kockice. Pored svega toga, Zvezda nakon svega Tuži Aba ligu i jos vise provocira čelnike. Oni kao da vide da ne mogu nista da urade ove godine jer su slabi pa namerno hoce da ih izbace iz Play Off-a pa posle da se vade da su ih ostetili. To su jako prljave i ne sportske radnje koje Zvezdi mogu da donesu samo probleme, jer ugrozavaju svoju poziciju da igraju uopste u bilo kod evropskom takmicenju narednih godina.

....

pre 4 godine

...tako je to kada CZ niste kaznili drakonski,pa sad kome god se nesto ne svidi nece ni da igra...
(PERA, 01. mart 2020 12:03)

Bas tako, to je trebalo za primer uraditi. Sad moze svako da ne odigra utakmicu i da prodje bez kazne.

Vini Pu

pre 4 godine

xxx broj titula Partizana do 1996?
(Djenka, 01. mart 2020 14:25). Broj titula Zvezde od 66' ?
(xxx, 01. mart 2020 14:44)

Vi stigoste i prestigoste Zvezdu po titulama za vreme vlasti SPS/JUL i podrške Mladjana Dinkića i Borisa Tadića. I tu je kraj

Лепи Цане

pre 4 godine

Не би било добро да ово добијемо 20:0. Звезди највише одговара победа до 10 разлике да би лакше калкулисала у последња два кола за 4. место и полуфинале са Игокеом.

mandrak

pre 4 godine

video da nece osvojiti ABA pa resio da je ugasi. da je kojim slucajem zvezda prva aba bi bila njabolja na svetu. skupstinu aba lige cine 4 kluba i oni jednoglasno donose odluke a ako se ne sloze nista ne vazi... pogadjate zezda je 1 od ta 4.

Sasha

pre 4 godine

O ozbiljnosti ABA lige najbolje govori podatak da jedan vlasnik ima dva kluba koji prebacuju igrace iz jednog u drugi klub i namjestaju meceve kako kojem od njih odgovara. Licno mislim da ce se ova liga ugasiti jer od sezone 2022/23 gubi mjesto u Evroligi, tako da se gubi i smisao postojanja ABA Lige

xxx

pre 4 godine

Primorska se raspadne dan pred utakmicu s Zvezdom i uzmu im Kuridzu,FMP filijala,dobiju bod za ostanak kuci kao i bilo koja ekipa koja se casno bori 40 minuta,Simonovic ode u ekipu gdje nema pravo nastupa u Evropi bas pred utakmicu s Zvezdom,i ni to im nije dosta za F4 vec i Cedevita mora da se skloni. Najbolje da im se odmah bez daljeg ponizavanja lige da ta nebitna titula pa da u miru pripremamo utakmice Evrokupa,odemo makar u finale i ostavimo ih bez Evrolige

xxx

pre 4 godine

Finale KEŠ-a 1966., Kup Koraća 1978,79, 89, Evroliga KEŠ 1992.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 1. mart 2020 14:14)
Pa tacno se vidi da ste iz Zagreba. I njima je u fudbalu najveci ponos sto su bili "doprvaci".
(Milan, 1. mart 2020 14:59). A vama se tačno vidi da ste iz Tirane, tako pametni.

Rade

pre 4 godine

Primorska se raspadne dan pred utakmicu s Zvezdom i uzmu im Kuridzu,FMP filijala,dobiju bod za ostanak kuci kao i bilo koja ekipa koja se casno bori 40 minuta,Simonovic ode u ekipu gdje nema pravo nastupa u Evropi bas pred utakmicu s Zvezdom,i ni to im nije dosta za F4 vec i Cedevita mora da se skloni. Najbolje da im se odmah bez daljeg ponizavanja lige da ta nebitna titula pa da u miru pripremamo utakmice Evrokupa,odemo makar u finale i ostavimo ih bez Evrolige
(xxx, 01. mart 2020 13:48)

Znači samo tvoj klub poštuje sve procedure. BAT vas kazni sa zabranom registrovanja igrača zbog duga Duletu, Klobučaru vi to ne šišate već dovodite i regiszrujete igrača. sve uz saglasnost saveza. Ni Zvezda ni Partizan neće videti EL. A ti se nadaj finalu EC. WC nećete dobiti. Jer vas deset godina nema nigde
(Autolakirer, 01. mart 2020 13:56)

Odavno je BAT treba kazniti vas za onih 20 milki izpuhtelog duga, pa bila danas Aba liga kvalitetnija I čistija.

Djenka

pre 4 godine

@xxx od 66e 10 titula Zvezde. Z? sina Ivana Bg, svaka cast na toj jednoj, najveci uspeh klupske kosarke u Srbiji, ali ni po tome niste najveci u regionu. Inace na kraju sezone opet ce vam biti Vucic i drzava krivi, kad trofeji zavrse kao i ranijih godina kod nas.

Will Mosley

pre 4 godine

Liga je neregularna ali ne od ove godine vec onda kad je dozvoljeno da jedan covek bude prvi covek dva kluba u istom takmicenju.
(Toto-ko-tunjo, 01. mart 2020 13:19)

Tacno.

Will Mosley

pre 4 godine

Porucio bih ovim Ljubljancanima da se sampion postaje tako sto se izadje na teren kad je najteze i pobedi, a zelim da izadju na teren ali i da pobede.

anti šajber

pre 4 godine

Što bre stalno negde da se uvaljujete? Što se ne vratite tamo odakle ste otišli?
Svima je valjda kući najlepše.
(Smogovci, 01. mart 2020 14:01)

ok mi u Zagreb a vi u Tiranu

Mili

pre 4 godine

Tako je to kad su im dopustili da se razmašu. Zvezdaši/udbaši upropaste i obesmisle sve čega se dotaknu, Aba, linglong, izbori, ekonomija itd. Gde god oni vode glavnu reč tu trava ne raste.

nebojsa

pre 4 godine

Lepe su to bile godine do 2007,a onda nastao
(Igokea mjutant, 01. mart 2020 13:21)

Nestao, nestao, ali vam se jos javlja u nocnim morama. Secate se kako ono stoka nabije, jos bridi... A izgleda pocinje ponovo. Kako li bi tek bilo da nije nestao, ne smem ni da zamislim...

Milan

pre 4 godine

Finale KEŠ-a 1966., Kup Koraća 1978,79, 89, Evroliga KEŠ 1992.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 1. mart 2020 14:14)
Pa tacno se vidi da ste iz Zagreba. I njima je u fudbalu najveci ponos sto su bili "doprvaci".

xxx

pre 4 godine

Ako baš hoćeš iskreno, Partizan je uvek bio ovakav, u svim sportovima, još od ranih 80-ih pratim sport, uvek su zavideli drugima, sebe nerealno predstavljali kao neku veličinu a pehari im svi zajedno mogli da se prebroje na prstima ruke. To što je Zvezda uvek bila ispred ih je tek frustriralo. Njima je raspad Juge došao kao melem na ranu, sve što imaju napravili su u ovom mulju koji traje tri decenije, toliko o njima.
(sprečitibezlečenja, 01. mart 2020 13:48). Finale KEŠ-a 1966., Kup Koraća 1978,79, 89, Evroliga KEŠ 1992.

Komentator

pre 4 godine

Zvezda je najveće zlo evropskog sporta,i sve zakulisne radnje se kuvaju u njenoj kuhinji.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mirso, 1. mart 2020 12:10)

Kakve veze ima Zvezda sa odlukom COL i njihovim zahtevima? Koji kompleksi tebe drmaju? Najveće zlo evropskog sporta? Da nisi malo preterao? Zvezda je poslala zahtev za odlaganje utakmice, niko nije odgovorio, u čemu je problem? Kratko i jasno, nesposobno rukovodstvo koje misli da može ćutanjem iz fotelje da vodi ligu! Nisu umeli da smire situaciju u finalu prošle sezone, prave cirkus od lige!

Nemanja

pre 4 godine

Najbolje bi bilo da ih igraci Zvezde principijelno podrze i da ni oni ne izadju na tereb. Pa da vidim onda odluku disciplinske komisije po pravilniku
(sasha, 01. mart 2020 12:10) Obije ekipe nula bodova i idemo dalje. Svakako Partizan osvaja tako da koga briga za ovu utakmicu. Jedino Mornar interesuje ishod ovog meca.

Ranko

pre 4 godine

Samo podsecanje da je proslogodisnji direktor ABA lige sada sportski direktor tzv.CZ.Ali vlasnika dva kluba u istoj ligi i njegove navijace ubi nepravda i prosle i ove godine.

Will Mosley

pre 4 godine

Zbog cega? Pa izgubice mec sa 20:0 i onda ce Idejica definitivno obezbediti Top 4, ako dodju Ljubljancani imaju ogromnu sansu da pobede i oni budu medju 4 najbolje ekipe uz Partizan, Buducnost, i Mornar.

Марко

pre 4 godine

Finale KEŠ-a 1966., Kup Koraća 1978,79, 89, Evroliga KEŠ 1992.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 1. mart 2020 14:14)
Pa tacno se vidi da ste iz Zagreba. I njima je u fudbalu najveci ponos sto su bili "doprvaci".
(Milan, 1. mart 2020 14:59). A vama se tačno vidi da ste iz Tirane, tako pametni.
(xxx, 1. mart 2020 15:43)

Погледај саставе тимова у првом вечитом дербију. Ево линка https://sr.wikipedia.org/sr-ec/1._%D0%B2%D0%B5%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B8_%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B1%D0%B8_%D1%83_%D1%84%D1%83%D0%B4%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D1%83.

Да не пише да играју Партизан и Црвена звезда, и да не пише да је 1947. година, неко би помислио да играју Аустроугарска и Србија.

Kontra prosečnog Srbende snuker majstor

pre 4 godine

Zato što je Bar u Albaniji hahahah.Eto zato hahahahahha...Mozak prosecnog zvezdinog navijača i političkog bota...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 1. mart 2020 12:07)
Kome li si ti interesantan, imaš li ti čime da razmišljaš,

Toplica

pre 4 godine

Da li vam je normalno to sto se ova vest plasira bas danas, na dan utakmice? Da li je normalno to sto se vest pojavljuje bas u hrvatskim novinama (iz Hrvatske je sudija na kog treba napraviti pritisak) a igraju klubovi iz Srbije i Slovenije.

Will Mosley

pre 4 godine

Partizan treba da napusti ovu lakrdiju od lige i posalje zahtev da ucestvuje u Grckoj.
(hoces iskreno ?!, 01. mart 2020 12:26)

Zasto bas u Grckoj? Ja bih da ucestvujemo u Spaniji sa Barsom, Unikahom, Saragosom, Baskolonijom, Joventutom...

xxx

pre 4 godine

Što bre stalno negde da se uvaljujete? Što se ne vratite tamo odakle ste otišli?
Svima je valjda kući najlepše.
(Smogovci, 01. mart 2020 14:01) Prvo vi u Železnik, Stjepa Supanca 15 a...

@Laki

pre 4 godine

Partizan treba da napusti ovu lakrdiju od lige i posalje zahtev da ucestvuje u Grckoj. 
(hoces iskreno ?!, 01. mart 2020 12:26) 

Zasto bas u Grckoj? Ja bih da ucestvujemo u Spaniji sa Barsom, Unikahom, Saragosom, Baskolonijom, Joventutom... 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Will Mosley, 1. mart 2020 13:38) 


Ma rođeni ste za NBA u Mrduši Donjoj!

vuk

pre 4 godine

@banda
zasto spominjes KKP? kakve veze ima sa ovim? zaboravio si da je tvoj klub prodavao koseve, grb, trofeje i ostalo da bi imali kilo mesa na radnim sastancima.

Kontra prosečnog Srbende snuker majstor

pre 4 godine

Nenad, 1. mart 2020 12:12
Gde izadješ posle incidenta, samo krv kad vidite treba prekinuti utakmicu. Vikao bi i ti, nemojte mene ja sam Crnogorac, kad bi počelo batinjanje. Mene što se tiče kao Zvezdaš, slobodno Sud udruženog rada, može izbaciti klub koji volim iz svih takmičenja, ništa se neće promeniti, možemo iz svega izaći jači. Sinoć su pokazali fudbaleri Bajerna kako se to radi.

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Odluka da zvezda ne ide u podgoricu je ispravna, zna se dobro da Buducnost i Mornar drze sudije.
(Dzonyyy, 01. mart 2020 11:54)
Kakve veze imaju sudije sa neodlaskom Zvezde u Podgoricu, sta pricas?! Nisu otisli, jer su smatrali da ce ovi da zakuvaju nesto, iako su "garantovali bezbednost". Garantovali su i prosle godine, kada je sve bilo mirno, pa svi znamo kako su prosli i kakav je haos nastao posle toga. Da se razumemo, podrzavam odluku Zvezde da ne ode isto kao i odluku ABA da registruje mec sa 20:0. Jedino, sto su MORALI da odgovore na zahtev za odlaganje, a ne da cute, kao smradovi.

Okidač

pre 4 godine

A jedan klub, baš ove sezone sa mnogo neregularnosti, posle više godina, kao ponovo pravi neke rezultate.
(sprečitibezlečenja, 01. mart 2020 12:53)
A u kojim neregularnostima je učestvovao taj "jedan klub" koji pravi rezultate??A u svim je učestvovao "onaj klub" koji tako zdušno podržavaš.Otvori oči još ima nade za tebe..

Nenad

pre 4 godine

(Djenka, 01. mart 2020 11:57)
Rukovodstvo ABA se oglašava ukoliko se utakmica odlaže ili se nisu stekli uslovi za odigravanje utakmice. Pošto se nisu oglasili, utakmica se odigrava u datom terminu i tu je sve jasno. Nejasno je samo što zvezdi nisu uzeli bod. To što vi mislite da vam je sigurnost ugrožena, oni ne misle i to je to. Izađeš na teren, na prvu neregularnost napustiš i onda prebaciš odgovornost njima. Pa na bilo kakav incident budućnost bi bila izbačena iz takmičenja jer niko ne bi više hteo ići u Podgoricu.

Kolja

pre 4 godine

Izbaciti iz Aba lige,Zvezdu,Cedevitu,Partizan i Buducnost a umesto njih da igraju Borac,Sloboda iz Uzica,Split i Sutjeska.I da ljudi gledaju normalnu ligu gde se nikada nece znati ko ce u EL.

Kikivoje

pre 4 godine

O ozbiljnosti ABA lige najbolje govori podatak da jedan vlasnik ima dva kluba koji prebacuju igrace iz jednog u drugi klub i namjestaju meceve kako kojem od njih odgovara. Licno mislim da ce se ova liga ugasiti jer od sezone 2022/23 gubi mjesto u Evroligi, tako da se gubi i smisao postojanja ABA Lige
(Sasha, 1. mart 2020 13:49) # Link komentara

Ovaj komentar je toliko logican da nema sta da se doda ni oduzme......

Mirko

pre 4 godine

Pa nije samo Mornar u pitanju nego i prordužena utakmica u Beogradu protiv Partizana i mnogo čudnih odluka čuvenog Beloševića u tom meču

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Не би било добро да ово добијемо 20:0. Звезди највише одговара победа до 10 разлике да би лакше калкулисала у последња два кола за 4. место и полуфинале са Игокеом.
(Лепи Цане, 01. mart 2020 14:24)
Jer u Podgoricu ne smete putovati. U Bar ste isli ?!
Cudno zar ne

m

pre 4 godine

@Djenka
Da salju dopis da mora da se odigra mec koji nije odlozen ni otkazan? U kojem ti svetu zivis, da li si isao u skolu nekada? Da salju dopis da mora da se igra utakmica koja je zakazana, sto znaci da mora da se odigra? Vi ste neznalice, niste dosli na utakmicu jer ste hteli da izbegnete ponizenje. Crnogorski klubovi vam smetaju jer vas deru, a na njih ne mozete da uticete vezama, jer bata nema uticaj u CG. Ako vam se ne svidja, ajte napolje iz lige.

Vučko

pre 4 godine

O ozbiljnosti ABA lige najbolje govori podatak da jedan vlasnik ima dva kluba koji prebacuju igrace iz jednog u drugi klub i namjestaju meceve kako kojem od njih odgovara. Licno mislim da ce se ova liga ugasiti jer od sezone 2022/23 gubi mjesto u Evroligi, tako da se gubi i smisao postojanja ABA Lige
(Sasha, 1. mart 2020 13:49)


Odavno je liga izgubila svaki smisao, pa Cibona je prije par godina osvojila naslov i prepustila Zvezdi da igra Euroligu jer financijski to ne može pkriti. Isto tako, klubovi iz EU, (Slovenije i Hrvatske), plaćaju 6x veći porez za plaće igrača nego oni iz Srbije i ostalih ne EU zemalja pa ja samim time odmah u početku liga nekonkurentna. Ova liga više nikome ne trebai vrijeme je da se ugasi i da se svaka zemlja okrene sebi.

Dusko

pre 4 godine

Mislio sam da Djordi Bertimeu lud i bezobrazan, ali od danas ABA liga ne treba da ima evroligasa. Liga je neregularna 100% : dva tima od istog gazde, ne ides na gostovanja kad ti se digne, Primorka igra pola sezone sa jednim, a od pola sa drugim rosterom, Misko mesetari i namesta utakmice, kuka se na sudije, navijaci pljuju gostujuce igrace, prete jedni drugima, Olimpija ispadne prosle godine i fuzija sa Cedevitom, gledanost losa, previse stranaca... Mogu da nabrajam do sutra

drago

pre 4 godine

Da drzava ove pare koje daje Zvezdi i Partizanu, a oni ih uglavnom trose na strance, rasporedi na ostale klubove po citavoj Srbiji onda nam Aba liga ne bi ni trebala. Pogotovo od sledece sezone kada njen prvak vise nece biti ucesnik evrolige. A sa jakom domacom ligom za nekoliko sezona bismo sa srpskim igracima bili u stanju da igramo najjace evropsko takmicenje i ne bi mogli da nas ignorisu.

xxx

pre 4 godine

(Djenka, 01. mart 2020 14:25). Broj titula Zvezde od 66' ?
(xxx, 01. mart 2020 14:44)
20 sto?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (urizen1, 1. mart 2020 14:59). Košarka ?

aco

pre 4 godine

Нама кошарка треба д буде национални спорт и да се у тај спорт највише улаже. Основати националну лигу, а КСС финансијски да помогне сваком клубу, те да обезбеди прваку ЕЛ (тако што ће платити лиценцу). Ова АБА лига нема више смисла.

Demar Derozan

pre 4 godine

@drago
Slazem se sa vama, ali bih dodao da je sada verovatno kasno za nasu ligu. Nepovratna steta je napravljena pre vise od 10 god kada smo imali jaku domacu ligu, prvak isao u EL, kosarkaski centri oziveli itd. Litvanija je primer, iako manja od Srbije, sacuvali su svoju ligu a Zalgiris ima A licencu.

slobodan

pre 4 godine

Moguće je da grešim, ali meni sve liči na "dil" Zvezde i Budućnosti da se razdvoje u polufinalu. Kako će to da izvedu ne znam, ali Zvezda hoće četvrto mesto, po svaku cenu.

Sasha

pre 4 godine

Aba liga već od ove sezone nema mesto u EL. Toliko o tvom "poznavanju" materije.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (NoName, 1. mart 2020 14:13)
To nije tacno. U sljedece dvije sezone (2020/21 i 2021/22, dodjeljuju se tri pozivnice (wild cards) i ABA Liga ima prioritet u dodjeljivanju jedne od njih.
Od sezone 2022/23 nema vise pozivnica vec ce Evroliga imati 16 stalnih klubova i 2 iz Evrokupa. Dakle, klubovi iz ex-yu moraju da se bore kroz Evrokup, sto ce biti izuzetno tesko. One tri pozivnice ce se pretvoriti u stalne klubove - Khimki, Pariz i vjerovatno Virtus, ako se u medjuvremenu ne napravi klub u Londonu. Toliko o tvom "poznavanju" materije...

salerno

pre 4 godine

Pa trener se hvali da imaju sudije na svojoj strani, kamere ga simile i nikome nista? Pa u normalnoj federaciji kaznili bi trenera, isklucili sudije, a mozda i krivicno odgovarale, ma gasite ovu sprdnju od lige.

Autolakirer

pre 4 godine

Odavno je BAT treba kazniti vas za onih 20 milki izpuhtelog duga, pa bila danas Aba liga kvalitetnija I čistija.
(Rade, 01. mart 2020 14:21

Ti nemsš pojma čime se navi BAT

sasha

pre 4 godine

Najbolje bi bilo da ih igraci Zvezde principijelno podrze i da ni oni ne izadju na tereb. Pa da vidim onda odluku disciplinske komisije po pravilniku

saeKn

pre 4 godine

Ova liga nam je neophodna nema para u provinciji, klubovi su propali jedino je ovo ostalo. Fenomenalan potez ove lige bio bi limitiranje stranaca (ex.Yu ne razunam kao strance).

....

pre 4 godine

A sta kazu legende Zvezde?
Au da! :-))

Pozdrav svim ljubiteljima pravog sporta i Partizana.
Velikog Partizana!
(HidenBow, 01. mart 2020 15:05)

Ko? Vasa "da volim crno bele" :) .

Jel mislis na one sa sljske?

NoName

pre 4 godine

O ozbiljnosti ABA lige najbolje govori podatak da jedan vlasnik ima dva kluba koji prebacuju igrace iz jednog u drugi klub i namjestaju meceve kako kojem od njih odgovara. Licno mislim da ce se ova liga ugasiti jer od sezone 2022/23 gubi mjesto u Evroligi, tako da se gubi i smisao postojanja ABA Lige
(Sasha, 01. mart 2020 13:49)

Aba liga već od ove sezone nema mesto u EL. Toliko o tvom "poznavanju" materije.

NY

pre 4 godine

To nije tacno. U sljedece dvije sezone (2020/21 i 2021/22, dodjeljuju se tri pozivnice (wild cards) i ABA Liga ima prioritet u dodjeljivanju jedne od njih.
Od sezone 2022/23 nema vise pozivnica vec ce Evroliga imati 16 stalnih klubova i 2 iz Evrokupa. Dakle, klubovi iz ex-yu moraju da se bore kroz Evrokup, sto ce biti izuzetno tesko. One tri pozivnice ce se pretvoriti u stalne klubove - Khimki, Pariz i vjerovatno Virtus, ako se u medjuvremenu ne napravi klub u Londonu. Toliko o tvom "poznavanju" materije...
(Sasha, 01. mart 2020 16:05)

Napisao si nešto što nije tačno. El ima 18 klubova. Dva tima su prošle godine dobila dvogodišnje WC. Nema mesta za prvaka ABA i dva najlošiji tima
Za sada su to Zenit i Bayern. Njihova mesta zauzimaju dva finalista EC.Pošto prvak Nemačke ima zagarantovano mesto U slučaju da je jedan finalista iz Španije i on bude pobednik on zauzima mesto.. najslabijeg španskog kluba iz prvenstva koji nema EL licencu jer Španija može da ima max 4 kluba. Može ev. samo jedna WC a Bartomeu pokušava da uvuče London tower

Jeremy (grobar Jefimije)

pre 4 godine

ja ne bih izaso isto na teren. da li je moguce da ne zele da im odgovore zato sto je rok prosao. neprofesionalizam. haos.

miletrans

pre 4 godine

Suština cele priče je da je liga loše odreagovala na ceo cirkus vezan za meč u Podgorici. Opet se sve radi kao "ono" vreme, da su svi "pomalo" u pravu, uravnilovka po najboljim SFRJ principima nacionalnih ključeva. Dakle, liga je trebalo čvr4sto da stane iza svoje odluke. Ne ulazeći ko je u pravu i da li su procedure ispoštovane, ako je Budućnost u pravu, sleduje im pobeda i minus bod i novčana kazna Crvenoj Zvezdi. Ako je Crvena Zvezda u pravu, onda se zakazuje nova utakmica kao da se ništa nije desilo. Sa ovakvim odlukama, "malo" je u pravu Budućnost (dobili su pobedu službenim rezultatom), malo je u pravu Crvena Zvezda (nije im oduzet bod). Sve ovo su sad samo posledice ovakve nemušte odluke. A pravi cirkus tek sleduje u plej ofu.

Admiral

pre 4 godine

@Dusko, 01. mart 2020 16:37

Slazem se sa svime sto si nabrojao osim previse stranaca. Nike mi jasno sto svi kukate na tr strance? Ko da igra? Domaci igraci koji su dobri odmah odu u inostranstvo, ovi sto ostanu ili povratnici su katastrofa. Kada bi igrali samo domaci igraci i Fiba evro kup bi bio misaona imenica za nase klubove. Uostalom zar nema stranaca po ostalim ligama? Pogledaj Tursku, Italiju, Spaniju i sve ostale lige, prepune stranaca. Pogledaj EL klubove koliko je domacih igraca u tim ekipama?

deki 27

pre 4 godine

Rukovodstvo ABA treba da preuzme odgovornost i pocne da donosi odluke zasta i primaju platu a pojedini mogu ovde da grakcu do sutra. Pa stvarno nije normalno da se ovako ponasaju, ako zele da se kriju iza funkcija neka klubovi obezbede strance da vode ligu posto bi mi jedni drugima oci povadili i ocigledno nam treba tutor sa strane