Tenis 132

Petak, 20.12.2019.

13:30

Prvi poraz Đokovića u novoj sezoni

Novak Đoković poražen je u prvom meču nove sezone od Grka Stefanosa Cicipasa sa 2-1 u setovima.

Prvi poraz Ðokoviæa u novoj sezoni IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

132 Komentari

Sortiraj po:

nikol dz feimija

pre 4 godine

(Bane, 21. decembar 2019 12:39) #

АКО Новак НЕРВИРА једног потписника са "Bane" КОЛИКО ТЕК НЕРВИРА АНГЛОСАКСОНЦЕ, јасно је !!

"Bane" ставите се мало у Новакову позицију, бар мало, па онда прокоментаришите, а онда одговорите и себи зашто Вас то нервира, остварите Ви своје циљеве, будите Ви у послу у ком сте бољи од неког тима попут Надала, или сте можда у свом послу Ви сами Надал, ако јесте супер, али мислим да неко ко је такав не може овакав коментар да остави за Новака, значи постаните сами оно што спочитавате Новаку, будите Надал у ономе чиме се бавите у оном што Ви живите.

Свако добро.

НОВАКУ СРЕЋНО И САДА ИГРА САМО ЗА ЗАДОВОЉСТВО И КАКО МУ СЕ ЋЕФНЕ, јер му се може, НОВАКУ СЕ МОЖЕ ДА ИГРА КАКО ХОЋЕ, јер он и САМО ОН, НОВАК, ДОБИО ЈЕ МЕЧ ОД 6 САТИ СА НАДАЛОМ НА ГРЕН СЛЕМУ И ОДБРАНИО ЈЕ 2 МЕЧ ЛОПТЕ И ОСВОЈИО ВИМБЛДОН ПРОТИВ ФЕДЕРЕРА, само он је први прешао 100 милиона зараде од турнира, ОД ТУРНИРА НОЛЕ ПРВИ ЗАРАДИО, ПОШТЕНО ЗАРАДИО 100 МИЛИОНЧИЋА ДОЛАРЧИЋА, МОЖЕ МУ СЕ ШТА ГОД ХОЋЕ.

НАПРЕД НОЛЕ, УЗ ТЕБЕ, до свих победа !! ПС. Надам се даће неко други, ипак, ући уместо тренера Црногорца рођеног у Хрватској, кога је у репрезентацију СФРЈ увео Србин, Арменулић.

Bane

pre 4 godine

Kapa dole za sve sta si postigao dragi moj Novace.Drago mi je sto si nas Srbin.Ali,takvo ponasanje i takva igra koja ne dolikuje jednom sampionu,takva igra idimi dodjimi je cist bezobrazluk.Budi dostojanstven i budi gospodin covece.Bori se kao da si poslednji.Pokazi hrabrost.Zao mi je sto neces biti nikad kao Nadal.Covek se bori uvek kao lav.Ti ces Novace pre u penziju od Federera.Zao mi je,ali stvarno si ko neka zena.Jos jednom respekt sta si postigai,ali me nerviras i to bas.

minerva

pre 4 godine

Amaaaan covece krepaces na tom terenu, malo li si zaradio, ubicete alavost.
(Slavica, 21. decembar 2019 10:32) #

Kakva ironija, jumko

zoki

pre 4 godine

"Ovo je samo egzibicija..."; "Tempira formu..."; "Krije formu..."

Ovakva i slična "objašnjenja" ne piju vodu. Setite se: prošle sezone Djoković je glatko osvojio istu ovu egzibiciju, pa zatim i AO. Tada je na početku sezone bio u odličnoj formi, što se lepo videlo na svakom meču, bili oni egzibicioni ili zvanični.

Sada je u očajnoj formi. Hoće li se popraviti do Australije ili neće, to je veliko pitanje - ali razlog za poraz nije nezvaničnost meča.

Ah

pre 4 godine

Bgboy
Naravno, znamo da je prehladjen. Usput, kada to Cicipas postade bitan igrac? Jos juce rekoste da je on niko i nista i da ce ga Nole otresti i vratiti na fabricka podesavanja. Imas ovde tekst o Cicipasu, pa procitaj sta ste sami pisali.

Labud

pre 4 godine

Ovo je poruka Djokoviću za ubuduće, da nema više cile mile! Dosta se taj provlačio srećnim žrebovima i raznoraznim predajama njegovih protivnika.

Labud

pre 4 godine

Ovo nije bitno... Tempira formu, pusta rivale i jurisa na sva 4 GS u godini! Videcete vi!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 20. decembar 2019 18:25)
Ha ha ha ! I ne samo to, garantovano mu je zabranjeno da pobedjuje, od onih odozgore (odozgore hahaha) !!

@c72

pre 4 godine

@A vi Nolovci inače imate život i to u fulu? Da ga imate ne bi visili ovde danonoćno i balavili na svaki njegov pokret. Čekate pobede da bi imali malo radosti u inače ispunjenom životu, da da.
(ju ju, 20. decembar 2019 18:28)
Aha, a ti kao slučajno navratio da pregledaš komentare, repliciraš i objasniš kako stoje stvari, pa se vraćaš svom prenatrpanom dnevnom rasporedu.

Cicko

pre 4 godine

Onda se pita zasto ga publika ne voli. Zato sto nisi kao Rafa i Federer. Stariji su od tebe, a bore se sa ovim mladjim teniserima i nedaju se tako lako. A, tebe nema vec nekoliko godina. Bljesnes , pa se ugasis. Tu je razlika izmedju tebe i pomenute dvojice.

ju ju

pre 4 godine

@c72
Udjem jednom u 2 meseca ovde i prelistam unazad par naslova, vidim isti likovi, znači kampuje se ovde ali neee..samo ovi što se ne klanjaju liku i delu Novakovom nemaju život, ostali su srećni u svom jako ispunjenom životu sa sve kampovanje na ovim stranicama.

Šuluburić

pre 4 godine

Prošla godina nam je jasno stavila do znanja da beton više nije Novakova podloga. U eri servera i udarača koji se odlično kreću i imaju dobar bekhend, Novak nije taj koji se pita - šansa mu je loš dan/forma protivnika.

pesadinac

pre 4 godine

Ubuduce Djokovic da igra samo prvi set a onda izmena ko u hokeju na ledu, ulazi Ivanisevic i igra drugi & treci set. Uspeh zagarantovan

DEJAN CZ

pre 4 godine

Nebitno, pusti egzibiciju...Namesti servis do savršenstva i nema zime, ja bih bio presretan za AO, i Wim. Sledece godine.. Ne mora sve i ti si covek nisi zasluzi pljuvanje Napreeed.

Nenad

pre 4 godine

Obojica su igrala jako lose Cicipas servirao na 5:1 i za malo da izgubi drugi set. Djokovicev glavni problem je sto mu je servis katastrofa bar jedno pola godine, svi ga napadaju na prvi i drugi i zato gubi toliko gemova na svoj servis. Ne kapiram koji moj dovodio Ivanisevica on mu servis unazadio.
(Mladen, 20. decembar 2019 16:46)

Teniseru pola igre je dobar servis, cim njega nema svaki krene da pada. Ako ne ide servis Novaku, Rafi i Federeru, onda protivnik moze nesto da uradi.

Demar Derosan

pre 4 godine

@Micun
Odakle vam ova informacija? Objasnite nam malo vise o tome, jer nigde nista nisam cuo niti procitao o tome. Po danasnjem govoru tela Novaka to ne izgleda tako, mada ovaj turnir je egzibicioni i ne treba ga ozbiljno razmatrati - moze da prevari utisak.

Mićun

pre 4 godine

Novak ima ozbiljnu povredu ramena od USO koju nije hteo da operiše (pauza 6-8 meseci). To je razlog zašto verovatno neće više ništa osvojiti od ozbiljnijih turnira.

Dr.Ing.

pre 4 godine

Ishrana je jedan od ključnih faktora koji utiču na snagu, eksplozivnost i izdržljivost.
Manite se objašnjenja kvazi stručnjaka i navođenja primera iz životinjskog sveta (slon, nosorog, bik, antilopa).
Pa bik ima 4 želuca i sasvim drugačiji sistem za varenje (a i metabolizam).
Čovek NIJE isključivo biljojed.

StevaKrojac

pre 4 godine

Čovek koj sam sebi nije jasan... zašto bre menjaš ili dovodiš drugog trenera ako ti ide ok ? Vajda mu je doneo prve titule...Vajda ga je vratio u život posle Imasa,Agasia, Štepaneka...i šta će mu sad ovaj Ivanišević...a bre čoveče Vajda je taj koj od tebe pravi svetsku klasu ostali su boranija...kako bre ne može to da skapira...

Mikii

pre 4 godine

Procenat onih koji mrze sami sebe a onda i sve ostale (svoje) samo zato što su niko i ništa u životu NAGLO RASTE...Na sreću ni ime svoje nemaju i NIKO za njih ne zna ni da postoje ali zato sve znaju i sve bi oni bolje i lepše ali eto neće da se eksponiraju... I ne kažem ja ovo zato što oni navijaju za nekoga drugog ili nisu u pravu da.smena generacija dolazi (a u čemu se to ne dešava,pa nije li to normalan proces u svemu)...nego zato što je neverovatno koliko im je SVE TUĐE BOLJE,SVI TUĐI SU SAVRŠENI I BOLJI LJUDI I TI TUĐI MOGU DA ZARADE NEOGRANIČENO ALI NE I NAŠI A DA IH ONI NE MRZE,I TI TUĐI MOGI POREZ DA PLAĆAJU BILO GDE ALI NE I NAŠI...Jedini problem svih njih je što je Novak NAŠ...i što oni nisu ON...JAKO,JAKO TUŽNO
(grobar.prijepolje, 20. decembar 2019 17:57)

Jedino jako tuzno u celoj prici je tvoje nepoznavanje gramatike maternjeg ti jezika. Radi na tome, ostavi se sta drugi misle o stranim drzavljanima. Poy

Bg Boy

pre 4 godine

Ne verujem sta sve citam! Ljudi jeste li mozda primetili da je duvao nos u maramicu par puta tokom meca? Jel idete na posao kad dobijete temperaturu, virus ili prehladu? Jel sme covek da odigra opusteno posto se radi o egzibiciji i nezvanicnom mecu? Jel Cicipas neki amater pa je sramota izgubiti od njega u egzibicionom mecu? Jel pomislite mozda da ga muci neka povreda? Zivim i radim u Dubaiju, Nole volimo te i ponosni smo na tebe! Uzivaj u sportu I zivotu i hvala ti za sve sto si nam dao!

Stefan

pre 4 godine

On je realno gotov, vidi se da ne moze vise da prati Rafu. Ne treba od njega vise ocekivati Bog zna kakve rezultate(po 3 GS i 4-5 mastersa). Sta god da osvoji u nastavku karijere, to je cisti bonus. Tako Srbadijo da realno smanjite ocekivanja od Novaka.

Mladen

pre 4 godine

Neverovatno je kako Nole ove sezone iz meča u meč igra katastrofalan drugi set posle osvajanja prbog, a pogotovo u drugom delu godine. Prosto nestane sa terena. Mislim da je pred njim godina istine, nastavak puta ka samom vrhu ili prekretnica u karijeri, videćemo šta od to dvoje. Dosadašnje igre upućuju pre na ovo drugo.

ju ju

pre 4 godine

@ivan
A vi Nolovci inače imate život i to u fulu? Da ga imate ne bi visili ovde danonoćno i balavili na svaki njegov pokret. Čekate pobede da bi imali malo radosti u inače ispunjenom životu, da da. Čuj plemenite duše, pustio je Cicipasa, pružio mu šansu da ga još jednom išamara. Ali ako ti je tako lakše ok..

miodrag

pre 4 godine

Egzibicija, nevazan turnir, pruzio sansu mladjima jer je dobar momak (Boze me sakloni), ne saplemenici....to je nazalost kontinuitet Novakovih igara Iz druge polovine ove godine...ranije nije moglo da se zamisli da izgubi mec u kojem vodi, a sada ...pa zar je moguce da dobijes prvi set relativno lako. drugi se dignes iz mrtvih i izgubis u "nadoknadi" I naravno , ne svojstveno za nekadasnjeg Novaka pad u trecem jer je vec iznerviran i isfrustriran….bojim se da je ovo pocetak jedno jako loseg perioda za Novaka....da li ce se opet podici kao pre dve godine.....nisam siguran, voleo bih.

Džoni

pre 4 godine

Ne znam zašto od toga praviti senzaciju? Dolazi smena generacija, logično bi bilo da ovi mladi imaju veću želju, više snage, brzine i gladi da pobeđuju i prave uspešne karijere.

Mikii

pre 4 godine

Pa, fuj na sve muškarce balkanske koji nisu sposobni da zarade za dva dana bar 500.000 dolara.
(Volim i ja vas, 20. decembar 2019 17:13

Los pokusaj trolovanja neinteligentne individue. Dajte mu plus, cisto da mu poteramo kontru, to ce ga upropastiti.

Volim i ja vas

pre 4 godine

Zar i vama nisu slatki ovi muškić što pljuckaju po Novaku.
Ono, obzirom da su isti u svemu bolji od njega, želim im da i dalje uživaju u svojoj mržnji, pakosti i ljubomori.
Pa, fuj na sve muškarce balkanske koji nisu sposobni da zarade za dva dana bar 500.000 dolara.

Трооки Гавран

pre 4 godine

Ови резултати су небитни. Надал и Новак добију по милионче да играју на турниру, и логично је да не желе одмах на почетку нове сезоне да имају међусобни меч, једне године Надал до финала други пут Новак...

Radoslav

pre 4 godine

Kvisko smesan si ko kvisko,cuj Cicipas mu nesto pokazao na egzibiciji.Pitanje za sve sa koliko ga je Cicipas rutinirao na proslogodisnjem Vimbldonu?

Sale

pre 4 godine

Novak definitivno ima sve manje snage da igra punim kapacitetom tri seta. On nekako udari svom snagom u tom prvom, drugi bude i ovako i onako ali ga svakako izgubi i u trećem fijasko. Pa on je sve poraze ove godine gubio praktično na identičan načim. Ako osvoji jedan GS i recimo 2 Mastersa može da peva. Ovo je godina kada kreće konačna smena generacije, vreme radi protiv Novaka, Rodžera i Nadala...

kvisko

pre 4 godine

Smena generacija.
Cicipas smekerski pusti prvi set da se Djokovic malo ispuca i pomisli imam ga. Posle ga lepo spusti na zemlju i pokaze mu ko je bolji.

Мики

pre 4 godine

Забрињавајуће је то што у последње време Ноле често губи мечеве након освојеног првог сета. Против Медведева, Циципаса и Тима је прошле сезоне губио након добијеног првог сета. На жалост тако почиње и ову сезону, није званичан меч али постаје забрињавајуће...

Conan

pre 4 godine

Da, recept za mladje igrace: Novak fizicki pada u drugom setu, a u trecem tek kalira. Da li su uzrok godine, snaga, fizicka sprema, ishrana, to je pitanje koje Novak sam sebi treba da postavi.

grobar.prijepolje

pre 4 godine

Smena generacija.
Cicipas smekerski pusti prvi set da se Djokovic malo ispuca i pomisli imam ga. Posle ga lepo spusti na zemlju i pokaze mu ko je bolji.
(kvisko, 20. decembar 2019 17:16)

Procenat onih koji mrze sami sebe a onda i sve ostale (svoje) samo zato što su niko i ništa u životu NAGLO RASTE...Na sreću ni ime svoje nemaju i NIKO za njih ne zna ni da postoje ali zato sve znaju i sve bi oni bolje i lepše ali eto neće da se eksponiraju... I ne kažem ja ovo zato što oni navijaju za nekoga drugog ili nisu u pravu da.smena generacija dolazi (a u čemu se to ne dešava,pa nije li to normalan proces u svemu)...nego zato što je neverovatno koliko im je SVE TUĐE BOLJE,SVI TUĐI SU SAVRŠENI I BOLJI LJUDI I TI TUĐI MOGU DA ZARADE NEOGRANIČENO ALI NE I NAŠI A DA IH ONI NE MRZE,I TI TUĐI MOGI POREZ DA PLAĆAJU BILO GDE ALI NE I NAŠI...Jedini problem svih njih je što je Novak NAŠ...i što oni nisu ON...JAKO,JAKO TUŽNO

Goran

pre 4 godine

Nista to nije Nole. Tek je pocetak pa samim tim dolaze jaki i veliki turniri. Ne sekiram se ja za tebe cak i da ne osvojis vise nista ti si nas Dzoker i legenda. Ti, vaterpolisti, kosarkasi i odbojkasi ste nam najvise medalja i trofeja doneli.

johny

pre 4 godine

A šta ste očekivali da Novak već sada puca od snage. Uzeo reket pre nedelju dama u ruke. Kada bi danas bio u punoj formi raspao bi se posle dba meseca. Ovo je ulazak u zagrevanje na omo što sledi

Mikii

pre 4 godine

(ivan, 20. decembar 2019 16:45)
A ti želiš reći da on namjerno izgubi meč??
(mario, 20. decembar 2019 16:56)

Da, to zeli reci. Nola je odigrao namerno na 17% svojih prajm mogucnosti, jer da je odigrao na makar 61%, Cicipas bi uzeo 2 poena u celom mecu, i to na Noline greske, i to samo zbog tih 39% koji bi mu falili do svog prajma iz 2011. Svako ko misli drugacije je jednostavno strani placenik. Pametnom dosta. Toliko.

Bojan

pre 4 godine

Fizicka sprema je glavni razlog ovog a i vecine od poslednjih desetak Novakovih poraza. On je nakon dobijenog prvog servisa mogao da izgubi samo od Nadala i jednom od Vavrinke na RG. Treba da se fokusira na GS turnire, za njih ce imati snage a na ostalim turnirima da ne forsira i da se stedi.

xxl

pre 4 godine

Servira dobro, tuče forhendom ko maljem, mlad i brz, željan pobeda. Velika trojka se treba nadati da Cicipas ispadne na početku turnira jer će ih čovek gaziti.

Dusan

pre 4 godine

Rafa je u zadnje 2 godine unapredio servis nenormalno mnogo. Novak iako sa baseline-a igra solidno, servis celu godinu ne može da nadje. Znači svi protivnici imaju samopouzdanje protiv njega jer računaju da će biti šanse na njegovoj servis, a uz dobro serviranje su sigurni na svojoj...

#justsaying

pre 4 godine

Dal ste nermalni vi svi koji govorite da treba da ide u penziju?

Pa ko je lud da odbije sav taj novac?

Sve i da ne ode ni u jedno finale opet ce zaraditi mnogo...

Kakva penzija kad tuče žicu.

Dejan Stojanovic

pre 4 godine

Nole u penziju,sa takvim ponašanjem na terenu bolje završi karijeru.
Platiš kartu da ga gledaša a on se ovako ponasa ko da nije gladan za pobedu!

dzo

pre 4 godine

to se zove pripreme za AO. Polako videcemo mnogo lako otpisujemo staru gardu .Ovi novi klinci nemaju taj pobednicki mentalitet bljesnu i nestanu daju maksimum od sebe dok ova trojica igraju sa 70 % mogucnosti.Kada se fokusiraju na velike turnire odmah ih spuste na zemlju i pokazu im gde im je mesto tako ce biti i ove godine zivi bili pa bideli

veliki strumf

pre 4 godine

Nažalost, bez mnogo sansi u 3. setu za Noleta. Nijedan poraz nije prijatan iako je ovo egzibicija. Naročito nije prijatno u seriji gubiti od Medvedeva, Cicipasa i ostalih mladih lavova. Nije dobro sezonu poceti porazom ali šta da se radi. Stefanosa očigledno teško nešto može da poremeti, bez stresa i straha igra odlučujuće poene. Naravno, sve će biti drugačije u Australiji, ali ono sto mene brine jeste serija Novakovih poraza nakon sto je dobio prvi set, sto se ranije nije dešavalo.

Srdjan

pre 4 godine

ali ono sto mene brine jeste serija Novakovih poraza nakon sto je dobio prvi set, sto se ranije nije dešavalo.
(veliki strumf, 20. decembar 2019 16:11)
To je zato sto ima kondicije za 1 set. Unisti ga onaj Italijan fitnes trener kao i proslog puta.

Mladen

pre 4 godine

Obojica su igrala jako lose Cicipas servirao na 5:1 i za malo da izgubi drugi set. Djokovicev glavni problem je sto mu je servis katastrofa bar jedno pola godine, svi ga napadaju na prvi i drugi i zato gubi toliko gemova na svoj servis. Ne kapiram koji moj dovodio Ivanisevica on mu servis unazadio.

срле

pre 4 godine

Добар меч за Новака, одличан за припреме и оно важније што следи, а то је Аустралијан Опен. Верујем у Новака Ђоковића, има места за напредак, свакако ће се на томе радити. Срећно Ноле, у Аустралији по 17 ГС!

zverka

pre 4 godine

Kad skapirate da Djokovic sad samo juri Grend Slemove i prvo mesto da bi obezbedio dodatno mesto u istoriji ovog sporta bice vam lakse...

John Terry

pre 4 godine

Bogami, deluje da su deca napokon stasala. Ovo se ranije nije desavalo. Ovakvi preokreti. Obicno bi Novak rutinski zavrsio mec ako dobije prvi set.

komnen barjaktar

pre 4 godine

Iako je egzibicija u pitanju nije trebalo da se desi da na otvaranju nove teniske sezone Novak izgubi. Posebno ne protiv Grka. Ovako Cicipas ce samo dobiti na samopouzdanju do neba. Ne bas prijatna vest.

ivan

pre 4 godine

Za sve vas koji jedva cekate da Nole pocne da klizi pa da se nasladjujete a to znaci da nemate zivot morate znati da je Novak toliki covek da ce uvek pruziti sansu mladjim momcima pogotovo na egzibicijama jer je prosao to isto al vi to ne mozete razumeti i necete nikad...al zato dodjete ovde pa procvetate kad se neko slozi sa vama....e to je patetika jednog zivota...aj sad lagano setnja na vazduh

Ivan

pre 4 godine

Zadnji turnir na kojem smo gledali Novaka je ao 2019. Sve posle toga je mucenje. Mnogo je lakse mladjima jer oni igraju da pobede danas i samo o tome misle, a stariji igraju da pobede i sledeceg protivnika i sledeceg itd. Nadal je radnik pa najbolje podnosi sve to.

slaviša šmigič

pre 4 godine

novak nažalost zaboravio,da udari lopticu forhendom dobije lak bekend vrati mu još laganiji bekend ili iz forhenda maši za celo igralište svaka lopta koju novak vrati izuzetno kratka kao da nemože da dobaci metar do sredine igrališta obavezno sve u sredinu polja i to balon udari bar duže lopte novak zašto toliko prekratke a nespreman si,da odigraš više od jednog seta nema snage u udarcu udarac serene je prava raketa novak ni bvlizu serenine snage u samom udarcu loptice.Neznam šta se uvuklo u novakov forhend pa to može i srednješkolac,da udari ali novak ne pa šta treniraš novače treniraj samo forhend bez bekenda to moraš popraviti po hiljadu forhrnda svaki dan cicipas danas igrao slabo ali kolike poklon udarce novak šalje to nisam dugo video od novaka koji nema snage cicipas ima barem još za 3.seta novak posle prvog izgleda još samo štap,da mu daš pa da deluje umorno,ko deda sa 80-90.godina

Gajetano

pre 4 godine

To je to Nole i tu si gde jesi.

Nikako ne bi bilo dobro da je Djokovic dobio ovaj mec. Mora ga neko prizvati pameti da nespreman, kao sto je danas bio, sa servisom ispod 190, riternom na drugi servis koji zakucava u mrezu, i protivnikom koga jednostavno ne moze da probije sa osnovne linije ma sta pokusavao, nikako ne moze da dobije mec. BTW, Mubadala turnir je formalno egzibicija ali se na njemu uvek igrao ozbiljan, takmicarski tenis. Dobro je i sto je ovako nespreman za borbu Djokovic izgubio na marginu, delovalo je u nekim sivim minutama da ce biti mnogo ubedljivije za Grka.

Treba jos reci da je ovaj turnir poceo nedelju dana ranije (obicno pocinje posle Kat. Bozica), da je danas vetar u Abu Dabiju duvao najstrasnije (zivim tu pa znam) i da je Novak tehnicki i psihicki jos onaj stari. Fizicki je jos daleko, daleko od potrebnog nivoa, ali ima vremena mesec dana da se to dovede u red. Teretana, teren, 1000 servisa na treningu dnevno, plus jos 500 riterna, jer ovo danas je bilo tuzno gledati za jednog prosecnog Novakovog navijaca.

Pozdrav,

Mikii

pre 4 godine

Sad posto je izgubio, onda je to samo egzibicija. Jos jedan dokaz da se Pariz desio bio samo zbog toga sto je Cicipas dosao iscedjen posle Bazela. Lik se sprda sa Monakom. Da mu set fore, pa ga rutinira.

hm

pre 4 godine

Egzibicija u kojoj pobednik moze i za dva meca da uzme 250 000 $ ?!?! Pa ne bi to bas nazvao "egzibicijom". Cak je i sistem odigravanja meceva turnirski, jer imamo polufinala i finala. Imamo i dva koja nisu igrala prvo kolo. Vise bi to nazvao nekim mini turnirom za koji nije "nadlezan" ATP.

johny

pre 4 godine

Novaku je ovaj turnir zezanje. Uzeo milion dolara da plati komunalije u MC. I sledeći turnir u Australiji je zagrevanje za AO. Rekao još pre tri meseca da mu je sve do AO zagrevanje

dimiculus

pre 4 godine

Poveo je 1:0 ali ima velike sanse da izgubi mec, sto Djokovicu nece biti prvi put protiv novih asova. On sve cesce gubi od Tima, Cicipasa, Medvedeva...Naprosto, ti momci su uglavnom linijasi kao i Novak, ali su jaki, visoki i udaraju tri sata jako i precizno. Ne moze Djokovic to vise da kontrolise. Sve cesce gubi od njih. Dodajte u tu grupu i Hacanova...Ni Federer ne moze sa njima. Samo Nadal, a ove godine ni on nece moci, tako da ce mu ostati samo RG. Novak nece videti finale GS ove godine. To je zavsena prica. Ovo je sezona smene na vrhu ATP. Ko je sta uzeo - uzeo je, sem sto Nadal jos ove godine ima sansu u Parizu. pozz
(mladen, 20. decembar 2019 14:53)
Bravo, sve si ti to lepo analizirao. Ti si otpisao i Novaka i Nadala za ovu sezonu, kad si takav stručnjak onda nema potrebe ni da gledamo tenis ove godine. Nego bolje ti je malo ustani iz te fotelje, nažuljaćeš zadnjicu.

zex

pre 4 godine

(mladen, 20. decembar 2019 14:53)
Ne mlati. Ovo je egzibicija, Novak je skoro pocistio grka u Londonu. Bice Novak dugo u vrhu jer on je spremniji fizicki od svih tih mladih nada koji ce biti u usponu još godinu dve i onda krece slava i nagli pad. Novak, Nadal i Federer su jedini u istoriji koji ce igrati do 40godina. Novak je od njih mladji i fizicki manje potrošen. Mmogo manje i trenira, covek ima porodicu i vise nije fokusiranna tenis.

NY

pre 4 godine

Bas mnogo gresi Nole. Problem bi bio ako izgubi (a zaostaje brejk u 3. setu) jer mu se već previše puta dešava protiv mladje garde da izgubi meč nakon dobijenog prvog seta. Bas je ispoklanjao masu poena i samog sebe doveo u veliki problem i u ovim trenucima igra nervozno i skroz nerezonski.
(veliki strumf, 20. decembar 2019 15:31)

Stručnjače ima li neki sport da ti nisi "stručnjak"?

veliki strumf

pre 4 godine

Bas mnogo gresi Nole. Problem bi bio ako izgubi (a zaostaje brejk u 3. setu) jer mu se već previše puta dešava protiv mladje garde da izgubi meč nakon dobijenog prvog seta. Bas je ispoklanjao masu poena i samog sebe doveo u veliki problem i u ovim trenucima igra nervozno i skroz nerezonski.

Dobros-AV

pre 4 godine

Jedan seik je pozeleo da pred njim igraju moderni gladijatori i "odresio je kesu". Nema veze sto nema zainteresovanih sugradjana za gledanje.
Na turniru igra teniski krem, a tribine vise nego poluprazne. Bruka!
(Pele 2.0, 20. decembar 2019 14:05)

Ne, nema na tribinama, to je tacno.
Ali ima jedno par miliona na stream-u (internetu), pa i na TV-u u dosta zemalja ... a to je u danasnje vreme vaznije nego par hiljada posmatraca u nekoj od pescanih naftaskih drzava.

Darko

pre 4 godine

Ovako je bilo cijelu 2019.Dobije prvi izgubi drugi set.Nema odgovor kad mladji protivnici podignu ritam nakon sto izgube prvi set.Vidjeno milion puta do sad.

Da nas neko ne zna, skupo bi nas platio!

pre 4 godine

Vidim da Cipiripi opet mnogo gresi i neportebno forsira ... ali sta drugo i moze? Bice ovo laganica za Noleta, otprilike nesto kao na zavrsnom Mastersu u Londonu. Stavra je u sustini dosta jasna: kad se Noletu stvarno igra, svaki drzac reketa sa druge strane mreze ima veeeliki problem.... ama bas svaki, bez obzira na ime, renking i trenutnu formu.

mladen

pre 4 godine

Poveo je 1:0 ali ima velike sanse da izgubi mec, sto Djokovicu nece biti prvi put protiv novih asova. On sve cesce gubi od Tima, Cicipasa, Medvedeva...Naprosto, ti momci su uglavnom linijasi kao i Novak, ali su jaki, visoki i udaraju tri sata jako i precizno. Ne moze Djokovic to vise da kontrolise. Sve cesce gubi od njih. Dodajte u tu grupu i Hacanova...Ni Federer ne moze sa njima. Samo Nadal, a ove godine ni on nece moci, tako da ce mu ostati samo RG. Novak nece videti finale GS ove godine. To je zavsena prica. Ovo je sezona smene na vrhu ATP. Ko je sta uzeo - uzeo je, sem sto Nadal jos ove godine ima sansu u Parizu. pozz

Pele 2.0

pre 4 godine

Jedan seik je pozeleo da pred njim igraju moderni gladijatori i "odresio je kesu". Nema veze sto nema zainteresovanih sugradjana za gledanje.

Na turniru igra teniski krem, a tribine vise nego poluprazne. Bruka!

Tn

pre 4 godine

Vidim da Cipiripi opet mnogo gresi i neportebno forsira ... ali sta drugo i moze? Bice ovo laganica za Noleta, otprilike nesto kao na zavrsnom Mastersu u Londonu. Stavra je u sustini dosta jasna: kad se Noletu stvarno igra, svaki drzac reketa sa druge strane mreze ima veeeliki problem.... ama bas svaki, bez obzira na ime, renking i trenutnu formu.
(Da nas neko ne zna, skupo bi nas platio!, 20. decembar 2019 14:39)
Tacno, kako ga je samo razvalio u finalu.

Labud

pre 4 godine

Dobija ovo Djokovic bez izgubljenog poena, gejma i seta i direktno se kvalifikujw za završni turnir sledeće godine. Tako mi fanovi u Srbiji tretiramo najznačajnije turnire poput ovog!

ALENMPIJE IN

pre 4 godine

Muci se Djovak.
Thiem ga je rasturio na servi, djovo nemoze da se sastavi.

6:3 1:6 0:6 ga dobija Grk.

doso je kraj moj djovake nista od titule u Dubajiju ni ove godind

Dobros-AV

pre 4 godine

Jedan seik je pozeleo da pred njim igraju moderni gladijatori i "odresio je kesu". Nema veze sto nema zainteresovanih sugradjana za gledanje.
Na turniru igra teniski krem, a tribine vise nego poluprazne. Bruka!
(Pele 2.0, 20. decembar 2019 14:05)

Ne, nema na tribinama, to je tacno.
Ali ima jedno par miliona na stream-u (internetu), pa i na TV-u u dosta zemalja ... a to je u danasnje vreme vaznije nego par hiljada posmatraca u nekoj od pescanih naftaskih drzava.

Darko

pre 4 godine

Ovako je bilo cijelu 2019.Dobije prvi izgubi drugi set.Nema odgovor kad mladji protivnici podignu ritam nakon sto izgube prvi set.Vidjeno milion puta do sad.

dimiculus

pre 4 godine

Poveo je 1:0 ali ima velike sanse da izgubi mec, sto Djokovicu nece biti prvi put protiv novih asova. On sve cesce gubi od Tima, Cicipasa, Medvedeva...Naprosto, ti momci su uglavnom linijasi kao i Novak, ali su jaki, visoki i udaraju tri sata jako i precizno. Ne moze Djokovic to vise da kontrolise. Sve cesce gubi od njih. Dodajte u tu grupu i Hacanova...Ni Federer ne moze sa njima. Samo Nadal, a ove godine ni on nece moci, tako da ce mu ostati samo RG. Novak nece videti finale GS ove godine. To je zavsena prica. Ovo je sezona smene na vrhu ATP. Ko je sta uzeo - uzeo je, sem sto Nadal jos ove godine ima sansu u Parizu. pozz
(mladen, 20. decembar 2019 14:53)
Bravo, sve si ti to lepo analizirao. Ti si otpisao i Novaka i Nadala za ovu sezonu, kad si takav stručnjak onda nema potrebe ni da gledamo tenis ove godine. Nego bolje ti je malo ustani iz te fotelje, nažuljaćeš zadnjicu.

veliki strumf

pre 4 godine

Nažalost, bez mnogo sansi u 3. setu za Noleta. Nijedan poraz nije prijatan iako je ovo egzibicija. Naročito nije prijatno u seriji gubiti od Medvedeva, Cicipasa i ostalih mladih lavova. Nije dobro sezonu poceti porazom ali šta da se radi. Stefanosa očigledno teško nešto može da poremeti, bez stresa i straha igra odlučujuće poene. Naravno, sve će biti drugačije u Australiji, ali ono sto mene brine jeste serija Novakovih poraza nakon sto je dobio prvi set, sto se ranije nije dešavalo.

StevaKrojac

pre 4 godine

Čovek koj sam sebi nije jasan... zašto bre menjaš ili dovodiš drugog trenera ako ti ide ok ? Vajda mu je doneo prve titule...Vajda ga je vratio u život posle Imasa,Agasia, Štepaneka...i šta će mu sad ovaj Ivanišević...a bre čoveče Vajda je taj koj od tebe pravi svetsku klasu ostali su boranija...kako bre ne može to da skapira...

veliki strumf

pre 4 godine

Bas mnogo gresi Nole. Problem bi bio ako izgubi (a zaostaje brejk u 3. setu) jer mu se već previše puta dešava protiv mladje garde da izgubi meč nakon dobijenog prvog seta. Bas je ispoklanjao masu poena i samog sebe doveo u veliki problem i u ovim trenucima igra nervozno i skroz nerezonski.

John Terry

pre 4 godine

Bogami, deluje da su deca napokon stasala. Ovo se ranije nije desavalo. Ovakvi preokreti. Obicno bi Novak rutinski zavrsio mec ako dobije prvi set.

Dusan

pre 4 godine

Rafa je u zadnje 2 godine unapredio servis nenormalno mnogo. Novak iako sa baseline-a igra solidno, servis celu godinu ne može da nadje. Znači svi protivnici imaju samopouzdanje protiv njega jer računaju da će biti šanse na njegovoj servis, a uz dobro serviranje su sigurni na svojoj...

Mladen

pre 4 godine

Obojica su igrala jako lose Cicipas servirao na 5:1 i za malo da izgubi drugi set. Djokovicev glavni problem je sto mu je servis katastrofa bar jedno pola godine, svi ga napadaju na prvi i drugi i zato gubi toliko gemova na svoj servis. Ne kapiram koji moj dovodio Ivanisevica on mu servis unazadio.

Cicko

pre 4 godine

Onda se pita zasto ga publika ne voli. Zato sto nisi kao Rafa i Federer. Stariji su od tebe, a bore se sa ovim mladjim teniserima i nedaju se tako lako. A, tebe nema vec nekoliko godina. Bljesnes , pa se ugasis. Tu je razlika izmedju tebe i pomenute dvojice.

#justsaying

pre 4 godine

Dal ste nermalni vi svi koji govorite da treba da ide u penziju?

Pa ko je lud da odbije sav taj novac?

Sve i da ne ode ni u jedno finale opet ce zaraditi mnogo...

Kakva penzija kad tuče žicu.

Conan

pre 4 godine

Da, recept za mladje igrace: Novak fizicki pada u drugom setu, a u trecem tek kalira. Da li su uzrok godine, snaga, fizicka sprema, ishrana, to je pitanje koje Novak sam sebi treba da postavi.

mladen

pre 4 godine

Poveo je 1:0 ali ima velike sanse da izgubi mec, sto Djokovicu nece biti prvi put protiv novih asova. On sve cesce gubi od Tima, Cicipasa, Medvedeva...Naprosto, ti momci su uglavnom linijasi kao i Novak, ali su jaki, visoki i udaraju tri sata jako i precizno. Ne moze Djokovic to vise da kontrolise. Sve cesce gubi od njih. Dodajte u tu grupu i Hacanova...Ni Federer ne moze sa njima. Samo Nadal, a ove godine ni on nece moci, tako da ce mu ostati samo RG. Novak nece videti finale GS ove godine. To je zavsena prica. Ovo je sezona smene na vrhu ATP. Ko je sta uzeo - uzeo je, sem sto Nadal jos ove godine ima sansu u Parizu. pozz

komnen barjaktar

pre 4 godine

Iako je egzibicija u pitanju nije trebalo da se desi da na otvaranju nove teniske sezone Novak izgubi. Posebno ne protiv Grka. Ovako Cicipas ce samo dobiti na samopouzdanju do neba. Ne bas prijatna vest.

Ivan

pre 4 godine

Zadnji turnir na kojem smo gledali Novaka je ao 2019. Sve posle toga je mucenje. Mnogo je lakse mladjima jer oni igraju da pobede danas i samo o tome misle, a stariji igraju da pobede i sledeceg protivnika i sledeceg itd. Nadal je radnik pa najbolje podnosi sve to.

Pele 2.0

pre 4 godine

Jedan seik je pozeleo da pred njim igraju moderni gladijatori i "odresio je kesu". Nema veze sto nema zainteresovanih sugradjana za gledanje.

Na turniru igra teniski krem, a tribine vise nego poluprazne. Bruka!

Mikii

pre 4 godine

Sad posto je izgubio, onda je to samo egzibicija. Jos jedan dokaz da se Pariz desio bio samo zbog toga sto je Cicipas dosao iscedjen posle Bazela. Lik se sprda sa Monakom. Da mu set fore, pa ga rutinira.

срле

pre 4 godine

Добар меч за Новака, одличан за припреме и оно важније што следи, а то је Аустралијан Опен. Верујем у Новака Ђоковића, има места за напредак, свакако ће се на томе радити. Срећно Ноле, у Аустралији по 17 ГС!

DEJAN CZ

pre 4 godine

Nebitno, pusti egzibiciju...Namesti servis do savršenstva i nema zime, ja bih bio presretan za AO, i Wim. Sledece godine.. Ne mora sve i ti si covek nisi zasluzi pljuvanje Napreeed.

pesadinac

pre 4 godine

Ubuduce Djokovic da igra samo prvi set a onda izmena ko u hokeju na ledu, ulazi Ivanisevic i igra drugi & treci set. Uspeh zagarantovan

Srdjan

pre 4 godine

ali ono sto mene brine jeste serija Novakovih poraza nakon sto je dobio prvi set, sto se ranije nije dešavalo.
(veliki strumf, 20. decembar 2019 16:11)
To je zato sto ima kondicije za 1 set. Unisti ga onaj Italijan fitnes trener kao i proslog puta.

Šuluburić

pre 4 godine

Prošla godina nam je jasno stavila do znanja da beton više nije Novakova podloga. U eri servera i udarača koji se odlično kreću i imaju dobar bekhend, Novak nije taj koji se pita - šansa mu je loš dan/forma protivnika.

Мики

pre 4 godine

Забрињавајуће је то што у последње време Ноле често губи мечеве након освојеног првог сета. Против Медведева, Циципаса и Тима је прошле сезоне губио након добијеног првог сета. На жалост тако почиње и ову сезону, није званичан меч али постаје забрињавајуће...

Mladen

pre 4 godine

Neverovatno je kako Nole ove sezone iz meča u meč igra katastrofalan drugi set posle osvajanja prbog, a pogotovo u drugom delu godine. Prosto nestane sa terena. Mislim da je pred njim godina istine, nastavak puta ka samom vrhu ili prekretnica u karijeri, videćemo šta od to dvoje. Dosadašnje igre upućuju pre na ovo drugo.

kvisko

pre 4 godine

Smena generacija.
Cicipas smekerski pusti prvi set da se Djokovic malo ispuca i pomisli imam ga. Posle ga lepo spusti na zemlju i pokaze mu ko je bolji.

Dejan Stojanovic

pre 4 godine

Nole u penziju,sa takvim ponašanjem na terenu bolje završi karijeru.
Platiš kartu da ga gledaša a on se ovako ponasa ko da nije gladan za pobedu!

Stefan

pre 4 godine

On je realno gotov, vidi se da ne moze vise da prati Rafu. Ne treba od njega vise ocekivati Bog zna kakve rezultate(po 3 GS i 4-5 mastersa). Sta god da osvoji u nastavku karijere, to je cisti bonus. Tako Srbadijo da realno smanjite ocekivanja od Novaka.

hm

pre 4 godine

Egzibicija u kojoj pobednik moze i za dva meca da uzme 250 000 $ ?!?! Pa ne bi to bas nazvao "egzibicijom". Cak je i sistem odigravanja meceva turnirski, jer imamo polufinala i finala. Imamo i dva koja nisu igrala prvo kolo. Vise bi to nazvao nekim mini turnirom za koji nije "nadlezan" ATP.

Dr.Ing.

pre 4 godine

Ishrana je jedan od ključnih faktora koji utiču na snagu, eksplozivnost i izdržljivost.
Manite se objašnjenja kvazi stručnjaka i navođenja primera iz životinjskog sveta (slon, nosorog, bik, antilopa).
Pa bik ima 4 želuca i sasvim drugačiji sistem za varenje (a i metabolizam).
Čovek NIJE isključivo biljojed.

ju ju

pre 4 godine

@ivan
A vi Nolovci inače imate život i to u fulu? Da ga imate ne bi visili ovde danonoćno i balavili na svaki njegov pokret. Čekate pobede da bi imali malo radosti u inače ispunjenom životu, da da. Čuj plemenite duše, pustio je Cicipasa, pružio mu šansu da ga još jednom išamara. Ali ako ti je tako lakše ok..

Gajetano

pre 4 godine

To je to Nole i tu si gde jesi.

Nikako ne bi bilo dobro da je Djokovic dobio ovaj mec. Mora ga neko prizvati pameti da nespreman, kao sto je danas bio, sa servisom ispod 190, riternom na drugi servis koji zakucava u mrezu, i protivnikom koga jednostavno ne moze da probije sa osnovne linije ma sta pokusavao, nikako ne moze da dobije mec. BTW, Mubadala turnir je formalno egzibicija ali se na njemu uvek igrao ozbiljan, takmicarski tenis. Dobro je i sto je ovako nespreman za borbu Djokovic izgubio na marginu, delovalo je u nekim sivim minutama da ce biti mnogo ubedljivije za Grka.

Treba jos reci da je ovaj turnir poceo nedelju dana ranije (obicno pocinje posle Kat. Bozica), da je danas vetar u Abu Dabiju duvao najstrasnije (zivim tu pa znam) i da je Novak tehnicki i psihicki jos onaj stari. Fizicki je jos daleko, daleko od potrebnog nivoa, ali ima vremena mesec dana da se to dovede u red. Teretana, teren, 1000 servisa na treningu dnevno, plus jos 500 riterna, jer ovo danas je bilo tuzno gledati za jednog prosecnog Novakovog navijaca.

Pozdrav,

Sale

pre 4 godine

Novak definitivno ima sve manje snage da igra punim kapacitetom tri seta. On nekako udari svom snagom u tom prvom, drugi bude i ovako i onako ali ga svakako izgubi i u trećem fijasko. Pa on je sve poraze ove godine gubio praktično na identičan načim. Ako osvoji jedan GS i recimo 2 Mastersa može da peva. Ovo je godina kada kreće konačna smena generacije, vreme radi protiv Novaka, Rodžera i Nadala...

zverka

pre 4 godine

Kad skapirate da Djokovic sad samo juri Grend Slemove i prvo mesto da bi obezbedio dodatno mesto u istoriji ovog sporta bice vam lakse...

Labud

pre 4 godine

Ovo je poruka Djokoviću za ubuduće, da nema više cile mile! Dosta se taj provlačio srećnim žrebovima i raznoraznim predajama njegovih protivnika.

zex

pre 4 godine

(mladen, 20. decembar 2019 14:53)
Ne mlati. Ovo je egzibicija, Novak je skoro pocistio grka u Londonu. Bice Novak dugo u vrhu jer on je spremniji fizicki od svih tih mladih nada koji ce biti u usponu još godinu dve i onda krece slava i nagli pad. Novak, Nadal i Federer su jedini u istoriji koji ce igrati do 40godina. Novak je od njih mladji i fizicki manje potrošen. Mmogo manje i trenira, covek ima porodicu i vise nije fokusiranna tenis.

miodrag

pre 4 godine

Egzibicija, nevazan turnir, pruzio sansu mladjima jer je dobar momak (Boze me sakloni), ne saplemenici....to je nazalost kontinuitet Novakovih igara Iz druge polovine ove godine...ranije nije moglo da se zamisli da izgubi mec u kojem vodi, a sada ...pa zar je moguce da dobijes prvi set relativno lako. drugi se dignes iz mrtvih i izgubis u "nadoknadi" I naravno , ne svojstveno za nekadasnjeg Novaka pad u trecem jer je vec iznerviran i isfrustriran….bojim se da je ovo pocetak jedno jako loseg perioda za Novaka....da li ce se opet podici kao pre dve godine.....nisam siguran, voleo bih.

Džoni

pre 4 godine

Ne znam zašto od toga praviti senzaciju? Dolazi smena generacija, logično bi bilo da ovi mladi imaju veću želju, više snage, brzine i gladi da pobeđuju i prave uspešne karijere.

Goran

pre 4 godine

Nista to nije Nole. Tek je pocetak pa samim tim dolaze jaki i veliki turniri. Ne sekiram se ja za tebe cak i da ne osvojis vise nista ti si nas Dzoker i legenda. Ti, vaterpolisti, kosarkasi i odbojkasi ste nam najvise medalja i trofeja doneli.

Bojan

pre 4 godine

Fizicka sprema je glavni razlog ovog a i vecine od poslednjih desetak Novakovih poraza. On je nakon dobijenog prvog servisa mogao da izgubi samo od Nadala i jednom od Vavrinke na RG. Treba da se fokusira na GS turnire, za njih ce imati snage a na ostalim turnirima da ne forsira i da se stedi.

Mikii

pre 4 godine

(ivan, 20. decembar 2019 16:45)
A ti želiš reći da on namjerno izgubi meč??
(mario, 20. decembar 2019 16:56)

Da, to zeli reci. Nola je odigrao namerno na 17% svojih prajm mogucnosti, jer da je odigrao na makar 61%, Cicipas bi uzeo 2 poena u celom mecu, i to na Noline greske, i to samo zbog tih 39% koji bi mu falili do svog prajma iz 2011. Svako ko misli drugacije je jednostavno strani placenik. Pametnom dosta. Toliko.

xxl

pre 4 godine

Servira dobro, tuče forhendom ko maljem, mlad i brz, željan pobeda. Velika trojka se treba nadati da Cicipas ispadne na početku turnira jer će ih čovek gaziti.

Labud

pre 4 godine

Dobija ovo Djokovic bez izgubljenog poena, gejma i seta i direktno se kvalifikujw za završni turnir sledeće godine. Tako mi fanovi u Srbiji tretiramo najznačajnije turnire poput ovog!

ALENMPIJE IN

pre 4 godine

Muci se Djovak.
Thiem ga je rasturio na servi, djovo nemoze da se sastavi.

6:3 1:6 0:6 ga dobija Grk.

doso je kraj moj djovake nista od titule u Dubajiju ni ove godind

@c72

pre 4 godine

@A vi Nolovci inače imate život i to u fulu? Da ga imate ne bi visili ovde danonoćno i balavili na svaki njegov pokret. Čekate pobede da bi imali malo radosti u inače ispunjenom životu, da da.
(ju ju, 20. decembar 2019 18:28)
Aha, a ti kao slučajno navratio da pregledaš komentare, repliciraš i objasniš kako stoje stvari, pa se vraćaš svom prenatrpanom dnevnom rasporedu.

Bg Boy

pre 4 godine

Ne verujem sta sve citam! Ljudi jeste li mozda primetili da je duvao nos u maramicu par puta tokom meca? Jel idete na posao kad dobijete temperaturu, virus ili prehladu? Jel sme covek da odigra opusteno posto se radi o egzibiciji i nezvanicnom mecu? Jel Cicipas neki amater pa je sramota izgubiti od njega u egzibicionom mecu? Jel pomislite mozda da ga muci neka povreda? Zivim i radim u Dubaiju, Nole volimo te i ponosni smo na tebe! Uzivaj u sportu I zivotu i hvala ti za sve sto si nam dao!

ju ju

pre 4 godine

@c72
Udjem jednom u 2 meseca ovde i prelistam unazad par naslova, vidim isti likovi, znači kampuje se ovde ali neee..samo ovi što se ne klanjaju liku i delu Novakovom nemaju život, ostali su srećni u svom jako ispunjenom životu sa sve kampovanje na ovim stranicama.

ivan

pre 4 godine

Za sve vas koji jedva cekate da Nole pocne da klizi pa da se nasladjujete a to znaci da nemate zivot morate znati da je Novak toliki covek da ce uvek pruziti sansu mladjim momcima pogotovo na egzibicijama jer je prosao to isto al vi to ne mozete razumeti i necete nikad...al zato dodjete ovde pa procvetate kad se neko slozi sa vama....e to je patetika jednog zivota...aj sad lagano setnja na vazduh

Mikii

pre 4 godine

Procenat onih koji mrze sami sebe a onda i sve ostale (svoje) samo zato što su niko i ništa u životu NAGLO RASTE...Na sreću ni ime svoje nemaju i NIKO za njih ne zna ni da postoje ali zato sve znaju i sve bi oni bolje i lepše ali eto neće da se eksponiraju... I ne kažem ja ovo zato što oni navijaju za nekoga drugog ili nisu u pravu da.smena generacija dolazi (a u čemu se to ne dešava,pa nije li to normalan proces u svemu)...nego zato što je neverovatno koliko im je SVE TUĐE BOLJE,SVI TUĐI SU SAVRŠENI I BOLJI LJUDI I TI TUĐI MOGU DA ZARADE NEOGRANIČENO ALI NE I NAŠI A DA IH ONI NE MRZE,I TI TUĐI MOGI POREZ DA PLAĆAJU BILO GDE ALI NE I NAŠI...Jedini problem svih njih je što je Novak NAŠ...i što oni nisu ON...JAKO,JAKO TUŽNO
(grobar.prijepolje, 20. decembar 2019 17:57)

Jedino jako tuzno u celoj prici je tvoje nepoznavanje gramatike maternjeg ti jezika. Radi na tome, ostavi se sta drugi misle o stranim drzavljanima. Poy

NY

pre 4 godine

Bas mnogo gresi Nole. Problem bi bio ako izgubi (a zaostaje brejk u 3. setu) jer mu se već previše puta dešava protiv mladje garde da izgubi meč nakon dobijenog prvog seta. Bas je ispoklanjao masu poena i samog sebe doveo u veliki problem i u ovim trenucima igra nervozno i skroz nerezonski.
(veliki strumf, 20. decembar 2019 15:31)

Stručnjače ima li neki sport da ti nisi "stručnjak"?

Volim i ja vas

pre 4 godine

Zar i vama nisu slatki ovi muškić što pljuckaju po Novaku.
Ono, obzirom da su isti u svemu bolji od njega, želim im da i dalje uživaju u svojoj mržnji, pakosti i ljubomori.
Pa, fuj na sve muškarce balkanske koji nisu sposobni da zarade za dva dana bar 500.000 dolara.

Labud

pre 4 godine

Ovo nije bitno... Tempira formu, pusta rivale i jurisa na sva 4 GS u godini! Videcete vi!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 20. decembar 2019 18:25)
Ha ha ha ! I ne samo to, garantovano mu je zabranjeno da pobedjuje, od onih odozgore (odozgore hahaha) !!

zoki

pre 4 godine

"Ovo je samo egzibicija..."; "Tempira formu..."; "Krije formu..."

Ovakva i slična "objašnjenja" ne piju vodu. Setite se: prošle sezone Djoković je glatko osvojio istu ovu egzibiciju, pa zatim i AO. Tada je na početku sezone bio u odličnoj formi, što se lepo videlo na svakom meču, bili oni egzibicioni ili zvanični.

Sada je u očajnoj formi. Hoće li se popraviti do Australije ili neće, to je veliko pitanje - ali razlog za poraz nije nezvaničnost meča.

Ah

pre 4 godine

Bgboy
Naravno, znamo da je prehladjen. Usput, kada to Cicipas postade bitan igrac? Jos juce rekoste da je on niko i nista i da ce ga Nole otresti i vratiti na fabricka podesavanja. Imas ovde tekst o Cicipasu, pa procitaj sta ste sami pisali.

Tn

pre 4 godine

Vidim da Cipiripi opet mnogo gresi i neportebno forsira ... ali sta drugo i moze? Bice ovo laganica za Noleta, otprilike nesto kao na zavrsnom Mastersu u Londonu. Stavra je u sustini dosta jasna: kad se Noletu stvarno igra, svaki drzac reketa sa druge strane mreze ima veeeliki problem.... ama bas svaki, bez obzira na ime, renking i trenutnu formu.
(Da nas neko ne zna, skupo bi nas platio!, 20. decembar 2019 14:39)
Tacno, kako ga je samo razvalio u finalu.

slaviša šmigič

pre 4 godine

novak nažalost zaboravio,da udari lopticu forhendom dobije lak bekend vrati mu još laganiji bekend ili iz forhenda maši za celo igralište svaka lopta koju novak vrati izuzetno kratka kao da nemože da dobaci metar do sredine igrališta obavezno sve u sredinu polja i to balon udari bar duže lopte novak zašto toliko prekratke a nespreman si,da odigraš više od jednog seta nema snage u udarcu udarac serene je prava raketa novak ni bvlizu serenine snage u samom udarcu loptice.Neznam šta se uvuklo u novakov forhend pa to može i srednješkolac,da udari ali novak ne pa šta treniraš novače treniraj samo forhend bez bekenda to moraš popraviti po hiljadu forhrnda svaki dan cicipas danas igrao slabo ali kolike poklon udarce novak šalje to nisam dugo video od novaka koji nema snage cicipas ima barem još za 3.seta novak posle prvog izgleda još samo štap,da mu daš pa da deluje umorno,ko deda sa 80-90.godina

johny

pre 4 godine

Novaku je ovaj turnir zezanje. Uzeo milion dolara da plati komunalije u MC. I sledeći turnir u Australiji je zagrevanje za AO. Rekao još pre tri meseca da mu je sve do AO zagrevanje

Mikii

pre 4 godine

Pa, fuj na sve muškarce balkanske koji nisu sposobni da zarade za dva dana bar 500.000 dolara.
(Volim i ja vas, 20. decembar 2019 17:13

Los pokusaj trolovanja neinteligentne individue. Dajte mu plus, cisto da mu poteramo kontru, to ce ga upropastiti.

grobar.prijepolje

pre 4 godine

Smena generacija.
Cicipas smekerski pusti prvi set da se Djokovic malo ispuca i pomisli imam ga. Posle ga lepo spusti na zemlju i pokaze mu ko je bolji.
(kvisko, 20. decembar 2019 17:16)

Procenat onih koji mrze sami sebe a onda i sve ostale (svoje) samo zato što su niko i ništa u životu NAGLO RASTE...Na sreću ni ime svoje nemaju i NIKO za njih ne zna ni da postoje ali zato sve znaju i sve bi oni bolje i lepše ali eto neće da se eksponiraju... I ne kažem ja ovo zato što oni navijaju za nekoga drugog ili nisu u pravu da.smena generacija dolazi (a u čemu se to ne dešava,pa nije li to normalan proces u svemu)...nego zato što je neverovatno koliko im je SVE TUĐE BOLJE,SVI TUĐI SU SAVRŠENI I BOLJI LJUDI I TI TUĐI MOGU DA ZARADE NEOGRANIČENO ALI NE I NAŠI A DA IH ONI NE MRZE,I TI TUĐI MOGI POREZ DA PLAĆAJU BILO GDE ALI NE I NAŠI...Jedini problem svih njih je što je Novak NAŠ...i što oni nisu ON...JAKO,JAKO TUŽNO

Nenad

pre 4 godine

Obojica su igrala jako lose Cicipas servirao na 5:1 i za malo da izgubi drugi set. Djokovicev glavni problem je sto mu je servis katastrofa bar jedno pola godine, svi ga napadaju na prvi i drugi i zato gubi toliko gemova na svoj servis. Ne kapiram koji moj dovodio Ivanisevica on mu servis unazadio.
(Mladen, 20. decembar 2019 16:46)

Teniseru pola igre je dobar servis, cim njega nema svaki krene da pada. Ako ne ide servis Novaku, Rafi i Federeru, onda protivnik moze nesto da uradi.

johny

pre 4 godine

A šta ste očekivali da Novak već sada puca od snage. Uzeo reket pre nedelju dama u ruke. Kada bi danas bio u punoj formi raspao bi se posle dba meseca. Ovo je ulazak u zagrevanje na omo što sledi

Mićun

pre 4 godine

Novak ima ozbiljnu povredu ramena od USO koju nije hteo da operiše (pauza 6-8 meseci). To je razlog zašto verovatno neće više ništa osvojiti od ozbiljnijih turnira.

Da nas neko ne zna, skupo bi nas platio!

pre 4 godine

Vidim da Cipiripi opet mnogo gresi i neportebno forsira ... ali sta drugo i moze? Bice ovo laganica za Noleta, otprilike nesto kao na zavrsnom Mastersu u Londonu. Stavra je u sustini dosta jasna: kad se Noletu stvarno igra, svaki drzac reketa sa druge strane mreze ima veeeliki problem.... ama bas svaki, bez obzira na ime, renking i trenutnu formu.

dzo

pre 4 godine

to se zove pripreme za AO. Polako videcemo mnogo lako otpisujemo staru gardu .Ovi novi klinci nemaju taj pobednicki mentalitet bljesnu i nestanu daju maksimum od sebe dok ova trojica igraju sa 70 % mogucnosti.Kada se fokusiraju na velike turnire odmah ih spuste na zemlju i pokazu im gde im je mesto tako ce biti i ove godine zivi bili pa bideli

Demar Derosan

pre 4 godine

@Micun
Odakle vam ova informacija? Objasnite nam malo vise o tome, jer nigde nista nisam cuo niti procitao o tome. Po danasnjem govoru tela Novaka to ne izgleda tako, mada ovaj turnir je egzibicioni i ne treba ga ozbiljno razmatrati - moze da prevari utisak.

Bane

pre 4 godine

Kapa dole za sve sta si postigao dragi moj Novace.Drago mi je sto si nas Srbin.Ali,takvo ponasanje i takva igra koja ne dolikuje jednom sampionu,takva igra idimi dodjimi je cist bezobrazluk.Budi dostojanstven i budi gospodin covece.Bori se kao da si poslednji.Pokazi hrabrost.Zao mi je sto neces biti nikad kao Nadal.Covek se bori uvek kao lav.Ti ces Novace pre u penziju od Federera.Zao mi je,ali stvarno si ko neka zena.Jos jednom respekt sta si postigai,ali me nerviras i to bas.

Трооки Гавран

pre 4 godine

Ови резултати су небитни. Надал и Новак добију по милионче да играју на турниру, и логично је да не желе одмах на почетку нове сезоне да имају међусобни меч, једне године Надал до финала други пут Новак...

Radoslav

pre 4 godine

Kvisko smesan si ko kvisko,cuj Cicipas mu nesto pokazao na egzibiciji.Pitanje za sve sa koliko ga je Cicipas rutinirao na proslogodisnjem Vimbldonu?

minerva

pre 4 godine

Amaaaan covece krepaces na tom terenu, malo li si zaradio, ubicete alavost.
(Slavica, 21. decembar 2019 10:32) #

Kakva ironija, jumko

nikol dz feimija

pre 4 godine

(Bane, 21. decembar 2019 12:39) #

АКО Новак НЕРВИРА једног потписника са "Bane" КОЛИКО ТЕК НЕРВИРА АНГЛОСАКСОНЦЕ, јасно је !!

"Bane" ставите се мало у Новакову позицију, бар мало, па онда прокоментаришите, а онда одговорите и себи зашто Вас то нервира, остварите Ви своје циљеве, будите Ви у послу у ком сте бољи од неког тима попут Надала, или сте можда у свом послу Ви сами Надал, ако јесте супер, али мислим да неко ко је такав не може овакав коментар да остави за Новака, значи постаните сами оно што спочитавате Новаку, будите Надал у ономе чиме се бавите у оном што Ви живите.

Свако добро.

НОВАКУ СРЕЋНО И САДА ИГРА САМО ЗА ЗАДОВОЉСТВО И КАКО МУ СЕ ЋЕФНЕ, јер му се може, НОВАКУ СЕ МОЖЕ ДА ИГРА КАКО ХОЋЕ, јер он и САМО ОН, НОВАК, ДОБИО ЈЕ МЕЧ ОД 6 САТИ СА НАДАЛОМ НА ГРЕН СЛЕМУ И ОДБРАНИО ЈЕ 2 МЕЧ ЛОПТЕ И ОСВОЈИО ВИМБЛДОН ПРОТИВ ФЕДЕРЕРА, само он је први прешао 100 милиона зараде од турнира, ОД ТУРНИРА НОЛЕ ПРВИ ЗАРАДИО, ПОШТЕНО ЗАРАДИО 100 МИЛИОНЧИЋА ДОЛАРЧИЋА, МОЖЕ МУ СЕ ШТА ГОД ХОЋЕ.

НАПРЕД НОЛЕ, УЗ ТЕБЕ, до свих победа !! ПС. Надам се даће неко други, ипак, ући уместо тренера Црногорца рођеног у Хрватској, кога је у репрезентацију СФРЈ увео Србин, Арменулић.

dimiculus

pre 4 godine

Poveo je 1:0 ali ima velike sanse da izgubi mec, sto Djokovicu nece biti prvi put protiv novih asova. On sve cesce gubi od Tima, Cicipasa, Medvedeva...Naprosto, ti momci su uglavnom linijasi kao i Novak, ali su jaki, visoki i udaraju tri sata jako i precizno. Ne moze Djokovic to vise da kontrolise. Sve cesce gubi od njih. Dodajte u tu grupu i Hacanova...Ni Federer ne moze sa njima. Samo Nadal, a ove godine ni on nece moci, tako da ce mu ostati samo RG. Novak nece videti finale GS ove godine. To je zavsena prica. Ovo je sezona smene na vrhu ATP. Ko je sta uzeo - uzeo je, sem sto Nadal jos ove godine ima sansu u Parizu. pozz
(mladen, 20. decembar 2019 14:53)
Bravo, sve si ti to lepo analizirao. Ti si otpisao i Novaka i Nadala za ovu sezonu, kad si takav stručnjak onda nema potrebe ni da gledamo tenis ove godine. Nego bolje ti je malo ustani iz te fotelje, nažuljaćeš zadnjicu.

zex

pre 4 godine

(mladen, 20. decembar 2019 14:53)
Ne mlati. Ovo je egzibicija, Novak je skoro pocistio grka u Londonu. Bice Novak dugo u vrhu jer on je spremniji fizicki od svih tih mladih nada koji ce biti u usponu još godinu dve i onda krece slava i nagli pad. Novak, Nadal i Federer su jedini u istoriji koji ce igrati do 40godina. Novak je od njih mladji i fizicki manje potrošen. Mmogo manje i trenira, covek ima porodicu i vise nije fokusiranna tenis.

Labud

pre 4 godine

Dobija ovo Djokovic bez izgubljenog poena, gejma i seta i direktno se kvalifikujw za završni turnir sledeće godine. Tako mi fanovi u Srbiji tretiramo najznačajnije turnire poput ovog!

Mikii

pre 4 godine

Sad posto je izgubio, onda je to samo egzibicija. Jos jedan dokaz da se Pariz desio bio samo zbog toga sto je Cicipas dosao iscedjen posle Bazela. Lik se sprda sa Monakom. Da mu set fore, pa ga rutinira.

ivan

pre 4 godine

Za sve vas koji jedva cekate da Nole pocne da klizi pa da se nasladjujete a to znaci da nemate zivot morate znati da je Novak toliki covek da ce uvek pruziti sansu mladjim momcima pogotovo na egzibicijama jer je prosao to isto al vi to ne mozete razumeti i necete nikad...al zato dodjete ovde pa procvetate kad se neko slozi sa vama....e to je patetika jednog zivota...aj sad lagano setnja na vazduh

zverka

pre 4 godine

Kad skapirate da Djokovic sad samo juri Grend Slemove i prvo mesto da bi obezbedio dodatno mesto u istoriji ovog sporta bice vam lakse...

Volim i ja vas

pre 4 godine

Zar i vama nisu slatki ovi muškić što pljuckaju po Novaku.
Ono, obzirom da su isti u svemu bolji od njega, želim im da i dalje uživaju u svojoj mržnji, pakosti i ljubomori.
Pa, fuj na sve muškarce balkanske koji nisu sposobni da zarade za dva dana bar 500.000 dolara.

kvisko

pre 4 godine

Smena generacija.
Cicipas smekerski pusti prvi set da se Djokovic malo ispuca i pomisli imam ga. Posle ga lepo spusti na zemlju i pokaze mu ko je bolji.

Mićun

pre 4 godine

Novak ima ozbiljnu povredu ramena od USO koju nije hteo da operiše (pauza 6-8 meseci). To je razlog zašto verovatno neće više ništa osvojiti od ozbiljnijih turnira.

Da nas neko ne zna, skupo bi nas platio!

pre 4 godine

Vidim da Cipiripi opet mnogo gresi i neportebno forsira ... ali sta drugo i moze? Bice ovo laganica za Noleta, otprilike nesto kao na zavrsnom Mastersu u Londonu. Stavra je u sustini dosta jasna: kad se Noletu stvarno igra, svaki drzac reketa sa druge strane mreze ima veeeliki problem.... ama bas svaki, bez obzira na ime, renking i trenutnu formu.

ALENMPIJE IN

pre 4 godine

Muci se Djovak.
Thiem ga je rasturio na servi, djovo nemoze da se sastavi.

6:3 1:6 0:6 ga dobija Grk.

doso je kraj moj djovake nista od titule u Dubajiju ni ove godind

mladen

pre 4 godine

Poveo je 1:0 ali ima velike sanse da izgubi mec, sto Djokovicu nece biti prvi put protiv novih asova. On sve cesce gubi od Tima, Cicipasa, Medvedeva...Naprosto, ti momci su uglavnom linijasi kao i Novak, ali su jaki, visoki i udaraju tri sata jako i precizno. Ne moze Djokovic to vise da kontrolise. Sve cesce gubi od njih. Dodajte u tu grupu i Hacanova...Ni Federer ne moze sa njima. Samo Nadal, a ove godine ni on nece moci, tako da ce mu ostati samo RG. Novak nece videti finale GS ove godine. To je zavsena prica. Ovo je sezona smene na vrhu ATP. Ko je sta uzeo - uzeo je, sem sto Nadal jos ove godine ima sansu u Parizu. pozz

срле

pre 4 godine

Добар меч за Новака, одличан за припреме и оно важније што следи, а то је Аустралијан Опен. Верујем у Новака Ђоковића, има места за напредак, свакако ће се на томе радити. Срећно Ноле, у Аустралији по 17 ГС!

Dobros-AV

pre 4 godine

Jedan seik je pozeleo da pred njim igraju moderni gladijatori i "odresio je kesu". Nema veze sto nema zainteresovanih sugradjana za gledanje.
Na turniru igra teniski krem, a tribine vise nego poluprazne. Bruka!
(Pele 2.0, 20. decembar 2019 14:05)

Ne, nema na tribinama, to je tacno.
Ali ima jedno par miliona na stream-u (internetu), pa i na TV-u u dosta zemalja ... a to je u danasnje vreme vaznije nego par hiljada posmatraca u nekoj od pescanih naftaskih drzava.

grobar.prijepolje

pre 4 godine

Smena generacija.
Cicipas smekerski pusti prvi set da se Djokovic malo ispuca i pomisli imam ga. Posle ga lepo spusti na zemlju i pokaze mu ko je bolji.
(kvisko, 20. decembar 2019 17:16)

Procenat onih koji mrze sami sebe a onda i sve ostale (svoje) samo zato što su niko i ništa u životu NAGLO RASTE...Na sreću ni ime svoje nemaju i NIKO za njih ne zna ni da postoje ali zato sve znaju i sve bi oni bolje i lepše ali eto neće da se eksponiraju... I ne kažem ja ovo zato što oni navijaju za nekoga drugog ili nisu u pravu da.smena generacija dolazi (a u čemu se to ne dešava,pa nije li to normalan proces u svemu)...nego zato što je neverovatno koliko im je SVE TUĐE BOLJE,SVI TUĐI SU SAVRŠENI I BOLJI LJUDI I TI TUĐI MOGU DA ZARADE NEOGRANIČENO ALI NE I NAŠI A DA IH ONI NE MRZE,I TI TUĐI MOGI POREZ DA PLAĆAJU BILO GDE ALI NE I NAŠI...Jedini problem svih njih je što je Novak NAŠ...i što oni nisu ON...JAKO,JAKO TUŽNO

johny

pre 4 godine

Novaku je ovaj turnir zezanje. Uzeo milion dolara da plati komunalije u MC. I sledeći turnir u Australiji je zagrevanje za AO. Rekao još pre tri meseca da mu je sve do AO zagrevanje

Bg Boy

pre 4 godine

Ne verujem sta sve citam! Ljudi jeste li mozda primetili da je duvao nos u maramicu par puta tokom meca? Jel idete na posao kad dobijete temperaturu, virus ili prehladu? Jel sme covek da odigra opusteno posto se radi o egzibiciji i nezvanicnom mecu? Jel Cicipas neki amater pa je sramota izgubiti od njega u egzibicionom mecu? Jel pomislite mozda da ga muci neka povreda? Zivim i radim u Dubaiju, Nole volimo te i ponosni smo na tebe! Uzivaj u sportu I zivotu i hvala ti za sve sto si nam dao!

Tn

pre 4 godine

Vidim da Cipiripi opet mnogo gresi i neportebno forsira ... ali sta drugo i moze? Bice ovo laganica za Noleta, otprilike nesto kao na zavrsnom Mastersu u Londonu. Stavra je u sustini dosta jasna: kad se Noletu stvarno igra, svaki drzac reketa sa druge strane mreze ima veeeliki problem.... ama bas svaki, bez obzira na ime, renking i trenutnu formu.
(Da nas neko ne zna, skupo bi nas platio!, 20. decembar 2019 14:39)
Tacno, kako ga je samo razvalio u finalu.

NY

pre 4 godine

Bas mnogo gresi Nole. Problem bi bio ako izgubi (a zaostaje brejk u 3. setu) jer mu se već previše puta dešava protiv mladje garde da izgubi meč nakon dobijenog prvog seta. Bas je ispoklanjao masu poena i samog sebe doveo u veliki problem i u ovim trenucima igra nervozno i skroz nerezonski.
(veliki strumf, 20. decembar 2019 15:31)

Stručnjače ima li neki sport da ti nisi "stručnjak"?

Трооки Гавран

pre 4 godine

Ови резултати су небитни. Надал и Новак добију по милионче да играју на турниру, и логично је да не желе одмах на почетку нове сезоне да имају међусобни меч, једне године Надал до финала други пут Новак...

Pele 2.0

pre 4 godine

Jedan seik je pozeleo da pred njim igraju moderni gladijatori i "odresio je kesu". Nema veze sto nema zainteresovanih sugradjana za gledanje.

Na turniru igra teniski krem, a tribine vise nego poluprazne. Bruka!

Darko

pre 4 godine

Ovako je bilo cijelu 2019.Dobije prvi izgubi drugi set.Nema odgovor kad mladji protivnici podignu ritam nakon sto izgube prvi set.Vidjeno milion puta do sad.

#justsaying

pre 4 godine

Dal ste nermalni vi svi koji govorite da treba da ide u penziju?

Pa ko je lud da odbije sav taj novac?

Sve i da ne ode ni u jedno finale opet ce zaraditi mnogo...

Kakva penzija kad tuče žicu.

johny

pre 4 godine

A šta ste očekivali da Novak već sada puca od snage. Uzeo reket pre nedelju dama u ruke. Kada bi danas bio u punoj formi raspao bi se posle dba meseca. Ovo je ulazak u zagrevanje na omo što sledi

Cicko

pre 4 godine

Onda se pita zasto ga publika ne voli. Zato sto nisi kao Rafa i Federer. Stariji su od tebe, a bore se sa ovim mladjim teniserima i nedaju se tako lako. A, tebe nema vec nekoliko godina. Bljesnes , pa se ugasis. Tu je razlika izmedju tebe i pomenute dvojice.

Labud

pre 4 godine

Ovo je poruka Djokoviću za ubuduće, da nema više cile mile! Dosta se taj provlačio srećnim žrebovima i raznoraznim predajama njegovih protivnika.

ju ju

pre 4 godine

@ivan
A vi Nolovci inače imate život i to u fulu? Da ga imate ne bi visili ovde danonoćno i balavili na svaki njegov pokret. Čekate pobede da bi imali malo radosti u inače ispunjenom životu, da da. Čuj plemenite duše, pustio je Cicipasa, pružio mu šansu da ga još jednom išamara. Ali ako ti je tako lakše ok..

@c72

pre 4 godine

@A vi Nolovci inače imate život i to u fulu? Da ga imate ne bi visili ovde danonoćno i balavili na svaki njegov pokret. Čekate pobede da bi imali malo radosti u inače ispunjenom životu, da da.
(ju ju, 20. decembar 2019 18:28)
Aha, a ti kao slučajno navratio da pregledaš komentare, repliciraš i objasniš kako stoje stvari, pa se vraćaš svom prenatrpanom dnevnom rasporedu.

DEJAN CZ

pre 4 godine

Nebitno, pusti egzibiciju...Namesti servis do savršenstva i nema zime, ja bih bio presretan za AO, i Wim. Sledece godine.. Ne mora sve i ti si covek nisi zasluzi pljuvanje Napreeed.

ju ju

pre 4 godine

@c72
Udjem jednom u 2 meseca ovde i prelistam unazad par naslova, vidim isti likovi, znači kampuje se ovde ali neee..samo ovi što se ne klanjaju liku i delu Novakovom nemaju život, ostali su srećni u svom jako ispunjenom životu sa sve kampovanje na ovim stranicama.

dzo

pre 4 godine

to se zove pripreme za AO. Polako videcemo mnogo lako otpisujemo staru gardu .Ovi novi klinci nemaju taj pobednicki mentalitet bljesnu i nestanu daju maksimum od sebe dok ova trojica igraju sa 70 % mogucnosti.Kada se fokusiraju na velike turnire odmah ih spuste na zemlju i pokazu im gde im je mesto tako ce biti i ove godine zivi bili pa bideli

Mikii

pre 4 godine

(ivan, 20. decembar 2019 16:45)
A ti želiš reći da on namjerno izgubi meč??
(mario, 20. decembar 2019 16:56)

Da, to zeli reci. Nola je odigrao namerno na 17% svojih prajm mogucnosti, jer da je odigrao na makar 61%, Cicipas bi uzeo 2 poena u celom mecu, i to na Noline greske, i to samo zbog tih 39% koji bi mu falili do svog prajma iz 2011. Svako ko misli drugacije je jednostavno strani placenik. Pametnom dosta. Toliko.

Goran

pre 4 godine

Nista to nije Nole. Tek je pocetak pa samim tim dolaze jaki i veliki turniri. Ne sekiram se ja za tebe cak i da ne osvojis vise nista ti si nas Dzoker i legenda. Ti, vaterpolisti, kosarkasi i odbojkasi ste nam najvise medalja i trofeja doneli.

Stefan

pre 4 godine

On je realno gotov, vidi se da ne moze vise da prati Rafu. Ne treba od njega vise ocekivati Bog zna kakve rezultate(po 3 GS i 4-5 mastersa). Sta god da osvoji u nastavku karijere, to je cisti bonus. Tako Srbadijo da realno smanjite ocekivanja od Novaka.

Šuluburić

pre 4 godine

Prošla godina nam je jasno stavila do znanja da beton više nije Novakova podloga. U eri servera i udarača koji se odlično kreću i imaju dobar bekhend, Novak nije taj koji se pita - šansa mu je loš dan/forma protivnika.

Ivan

pre 4 godine

Zadnji turnir na kojem smo gledali Novaka je ao 2019. Sve posle toga je mucenje. Mnogo je lakse mladjima jer oni igraju da pobede danas i samo o tome misle, a stariji igraju da pobede i sledeceg protivnika i sledeceg itd. Nadal je radnik pa najbolje podnosi sve to.

Bojan

pre 4 godine

Fizicka sprema je glavni razlog ovog a i vecine od poslednjih desetak Novakovih poraza. On je nakon dobijenog prvog servisa mogao da izgubi samo od Nadala i jednom od Vavrinke na RG. Treba da se fokusira na GS turnire, za njih ce imati snage a na ostalim turnirima da ne forsira i da se stedi.

Radoslav

pre 4 godine

Kvisko smesan si ko kvisko,cuj Cicipas mu nesto pokazao na egzibiciji.Pitanje za sve sa koliko ga je Cicipas rutinirao na proslogodisnjem Vimbldonu?

veliki strumf

pre 4 godine

Bas mnogo gresi Nole. Problem bi bio ako izgubi (a zaostaje brejk u 3. setu) jer mu se već previše puta dešava protiv mladje garde da izgubi meč nakon dobijenog prvog seta. Bas je ispoklanjao masu poena i samog sebe doveo u veliki problem i u ovim trenucima igra nervozno i skroz nerezonski.

John Terry

pre 4 godine

Bogami, deluje da su deca napokon stasala. Ovo se ranije nije desavalo. Ovakvi preokreti. Obicno bi Novak rutinski zavrsio mec ako dobije prvi set.

veliki strumf

pre 4 godine

Nažalost, bez mnogo sansi u 3. setu za Noleta. Nijedan poraz nije prijatan iako je ovo egzibicija. Naročito nije prijatno u seriji gubiti od Medvedeva, Cicipasa i ostalih mladih lavova. Nije dobro sezonu poceti porazom ali šta da se radi. Stefanosa očigledno teško nešto može da poremeti, bez stresa i straha igra odlučujuće poene. Naravno, sve će biti drugačije u Australiji, ali ono sto mene brine jeste serija Novakovih poraza nakon sto je dobio prvi set, sto se ranije nije dešavalo.

miodrag

pre 4 godine

Egzibicija, nevazan turnir, pruzio sansu mladjima jer je dobar momak (Boze me sakloni), ne saplemenici....to je nazalost kontinuitet Novakovih igara Iz druge polovine ove godine...ranije nije moglo da se zamisli da izgubi mec u kojem vodi, a sada ...pa zar je moguce da dobijes prvi set relativno lako. drugi se dignes iz mrtvih i izgubis u "nadoknadi" I naravno , ne svojstveno za nekadasnjeg Novaka pad u trecem jer je vec iznerviran i isfrustriran….bojim se da je ovo pocetak jedno jako loseg perioda za Novaka....da li ce se opet podici kao pre dve godine.....nisam siguran, voleo bih.

Gajetano

pre 4 godine

To je to Nole i tu si gde jesi.

Nikako ne bi bilo dobro da je Djokovic dobio ovaj mec. Mora ga neko prizvati pameti da nespreman, kao sto je danas bio, sa servisom ispod 190, riternom na drugi servis koji zakucava u mrezu, i protivnikom koga jednostavno ne moze da probije sa osnovne linije ma sta pokusavao, nikako ne moze da dobije mec. BTW, Mubadala turnir je formalno egzibicija ali se na njemu uvek igrao ozbiljan, takmicarski tenis. Dobro je i sto je ovako nespreman za borbu Djokovic izgubio na marginu, delovalo je u nekim sivim minutama da ce biti mnogo ubedljivije za Grka.

Treba jos reci da je ovaj turnir poceo nedelju dana ranije (obicno pocinje posle Kat. Bozica), da je danas vetar u Abu Dabiju duvao najstrasnije (zivim tu pa znam) i da je Novak tehnicki i psihicki jos onaj stari. Fizicki je jos daleko, daleko od potrebnog nivoa, ali ima vremena mesec dana da se to dovede u red. Teretana, teren, 1000 servisa na treningu dnevno, plus jos 500 riterna, jer ovo danas je bilo tuzno gledati za jednog prosecnog Novakovog navijaca.

Pozdrav,

Mikii

pre 4 godine

Pa, fuj na sve muškarce balkanske koji nisu sposobni da zarade za dva dana bar 500.000 dolara.
(Volim i ja vas, 20. decembar 2019 17:13

Los pokusaj trolovanja neinteligentne individue. Dajte mu plus, cisto da mu poteramo kontru, to ce ga upropastiti.

Sale

pre 4 godine

Novak definitivno ima sve manje snage da igra punim kapacitetom tri seta. On nekako udari svom snagom u tom prvom, drugi bude i ovako i onako ali ga svakako izgubi i u trećem fijasko. Pa on je sve poraze ove godine gubio praktično na identičan načim. Ako osvoji jedan GS i recimo 2 Mastersa može da peva. Ovo je godina kada kreće konačna smena generacije, vreme radi protiv Novaka, Rodžera i Nadala...

Mikii

pre 4 godine

Procenat onih koji mrze sami sebe a onda i sve ostale (svoje) samo zato što su niko i ništa u životu NAGLO RASTE...Na sreću ni ime svoje nemaju i NIKO za njih ne zna ni da postoje ali zato sve znaju i sve bi oni bolje i lepše ali eto neće da se eksponiraju... I ne kažem ja ovo zato što oni navijaju za nekoga drugog ili nisu u pravu da.smena generacija dolazi (a u čemu se to ne dešava,pa nije li to normalan proces u svemu)...nego zato što je neverovatno koliko im je SVE TUĐE BOLJE,SVI TUĐI SU SAVRŠENI I BOLJI LJUDI I TI TUĐI MOGU DA ZARADE NEOGRANIČENO ALI NE I NAŠI A DA IH ONI NE MRZE,I TI TUĐI MOGI POREZ DA PLAĆAJU BILO GDE ALI NE I NAŠI...Jedini problem svih njih je što je Novak NAŠ...i što oni nisu ON...JAKO,JAKO TUŽNO
(grobar.prijepolje, 20. decembar 2019 17:57)

Jedino jako tuzno u celoj prici je tvoje nepoznavanje gramatike maternjeg ti jezika. Radi na tome, ostavi se sta drugi misle o stranim drzavljanima. Poy

Dejan Stojanovic

pre 4 godine

Nole u penziju,sa takvim ponašanjem na terenu bolje završi karijeru.
Platiš kartu da ga gledaša a on se ovako ponasa ko da nije gladan za pobedu!

Mladen

pre 4 godine

Obojica su igrala jako lose Cicipas servirao na 5:1 i za malo da izgubi drugi set. Djokovicev glavni problem je sto mu je servis katastrofa bar jedno pola godine, svi ga napadaju na prvi i drugi i zato gubi toliko gemova na svoj servis. Ne kapiram koji moj dovodio Ivanisevica on mu servis unazadio.

pesadinac

pre 4 godine

Ubuduce Djokovic da igra samo prvi set a onda izmena ko u hokeju na ledu, ulazi Ivanisevic i igra drugi & treci set. Uspeh zagarantovan

StevaKrojac

pre 4 godine

Čovek koj sam sebi nije jasan... zašto bre menjaš ili dovodiš drugog trenera ako ti ide ok ? Vajda mu je doneo prve titule...Vajda ga je vratio u život posle Imasa,Agasia, Štepaneka...i šta će mu sad ovaj Ivanišević...a bre čoveče Vajda je taj koj od tebe pravi svetsku klasu ostali su boranija...kako bre ne može to da skapira...

Ah

pre 4 godine

Bgboy
Naravno, znamo da je prehladjen. Usput, kada to Cicipas postade bitan igrac? Jos juce rekoste da je on niko i nista i da ce ga Nole otresti i vratiti na fabricka podesavanja. Imas ovde tekst o Cicipasu, pa procitaj sta ste sami pisali.

hm

pre 4 godine

Egzibicija u kojoj pobednik moze i za dva meca da uzme 250 000 $ ?!?! Pa ne bi to bas nazvao "egzibicijom". Cak je i sistem odigravanja meceva turnirski, jer imamo polufinala i finala. Imamo i dva koja nisu igrala prvo kolo. Vise bi to nazvao nekim mini turnirom za koji nije "nadlezan" ATP.

Labud

pre 4 godine

Ovo nije bitno... Tempira formu, pusta rivale i jurisa na sva 4 GS u godini! Videcete vi!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 20. decembar 2019 18:25)
Ha ha ha ! I ne samo to, garantovano mu je zabranjeno da pobedjuje, od onih odozgore (odozgore hahaha) !!

Dusan

pre 4 godine

Rafa je u zadnje 2 godine unapredio servis nenormalno mnogo. Novak iako sa baseline-a igra solidno, servis celu godinu ne može da nadje. Znači svi protivnici imaju samopouzdanje protiv njega jer računaju da će biti šanse na njegovoj servis, a uz dobro serviranje su sigurni na svojoj...

Džoni

pre 4 godine

Ne znam zašto od toga praviti senzaciju? Dolazi smena generacija, logično bi bilo da ovi mladi imaju veću želju, više snage, brzine i gladi da pobeđuju i prave uspešne karijere.

Bane

pre 4 godine

Kapa dole za sve sta si postigao dragi moj Novace.Drago mi je sto si nas Srbin.Ali,takvo ponasanje i takva igra koja ne dolikuje jednom sampionu,takva igra idimi dodjimi je cist bezobrazluk.Budi dostojanstven i budi gospodin covece.Bori se kao da si poslednji.Pokazi hrabrost.Zao mi je sto neces biti nikad kao Nadal.Covek se bori uvek kao lav.Ti ces Novace pre u penziju od Federera.Zao mi je,ali stvarno si ko neka zena.Jos jednom respekt sta si postigai,ali me nerviras i to bas.

komnen barjaktar

pre 4 godine

Iako je egzibicija u pitanju nije trebalo da se desi da na otvaranju nove teniske sezone Novak izgubi. Posebno ne protiv Grka. Ovako Cicipas ce samo dobiti na samopouzdanju do neba. Ne bas prijatna vest.

Conan

pre 4 godine

Da, recept za mladje igrace: Novak fizicki pada u drugom setu, a u trecem tek kalira. Da li su uzrok godine, snaga, fizicka sprema, ishrana, to je pitanje koje Novak sam sebi treba da postavi.

Demar Derosan

pre 4 godine

@Micun
Odakle vam ova informacija? Objasnite nam malo vise o tome, jer nigde nista nisam cuo niti procitao o tome. Po danasnjem govoru tela Novaka to ne izgleda tako, mada ovaj turnir je egzibicioni i ne treba ga ozbiljno razmatrati - moze da prevari utisak.

minerva

pre 4 godine

Amaaaan covece krepaces na tom terenu, malo li si zaradio, ubicete alavost.
(Slavica, 21. decembar 2019 10:32) #

Kakva ironija, jumko

Srdjan

pre 4 godine

ali ono sto mene brine jeste serija Novakovih poraza nakon sto je dobio prvi set, sto se ranije nije dešavalo.
(veliki strumf, 20. decembar 2019 16:11)
To je zato sto ima kondicije za 1 set. Unisti ga onaj Italijan fitnes trener kao i proslog puta.

Mladen

pre 4 godine

Neverovatno je kako Nole ove sezone iz meča u meč igra katastrofalan drugi set posle osvajanja prbog, a pogotovo u drugom delu godine. Prosto nestane sa terena. Mislim da je pred njim godina istine, nastavak puta ka samom vrhu ili prekretnica u karijeri, videćemo šta od to dvoje. Dosadašnje igre upućuju pre na ovo drugo.

Dr.Ing.

pre 4 godine

Ishrana je jedan od ključnih faktora koji utiču na snagu, eksplozivnost i izdržljivost.
Manite se objašnjenja kvazi stručnjaka i navođenja primera iz životinjskog sveta (slon, nosorog, bik, antilopa).
Pa bik ima 4 želuca i sasvim drugačiji sistem za varenje (a i metabolizam).
Čovek NIJE isključivo biljojed.

nikol dz feimija

pre 4 godine

(Bane, 21. decembar 2019 12:39) #

АКО Новак НЕРВИРА једног потписника са "Bane" КОЛИКО ТЕК НЕРВИРА АНГЛОСАКСОНЦЕ, јасно је !!

"Bane" ставите се мало у Новакову позицију, бар мало, па онда прокоментаришите, а онда одговорите и себи зашто Вас то нервира, остварите Ви своје циљеве, будите Ви у послу у ком сте бољи од неког тима попут Надала, или сте можда у свом послу Ви сами Надал, ако јесте супер, али мислим да неко ко је такав не може овакав коментар да остави за Новака, значи постаните сами оно што спочитавате Новаку, будите Надал у ономе чиме се бавите у оном што Ви живите.

Свако добро.

НОВАКУ СРЕЋНО И САДА ИГРА САМО ЗА ЗАДОВОЉСТВО И КАКО МУ СЕ ЋЕФНЕ, јер му се може, НОВАКУ СЕ МОЖЕ ДА ИГРА КАКО ХОЋЕ, јер он и САМО ОН, НОВАК, ДОБИО ЈЕ МЕЧ ОД 6 САТИ СА НАДАЛОМ НА ГРЕН СЛЕМУ И ОДБРАНИО ЈЕ 2 МЕЧ ЛОПТЕ И ОСВОЈИО ВИМБЛДОН ПРОТИВ ФЕДЕРЕРА, само он је први прешао 100 милиона зараде од турнира, ОД ТУРНИРА НОЛЕ ПРВИ ЗАРАДИО, ПОШТЕНО ЗАРАДИО 100 МИЛИОНЧИЋА ДОЛАРЧИЋА, МОЖЕ МУ СЕ ШТА ГОД ХОЋЕ.

НАПРЕД НОЛЕ, УЗ ТЕБЕ, до свих победа !! ПС. Надам се даће неко други, ипак, ући уместо тренера Црногорца рођеног у Хрватској, кога је у репрезентацију СФРЈ увео Србин, Арменулић.

xxl

pre 4 godine

Servira dobro, tuče forhendom ko maljem, mlad i brz, željan pobeda. Velika trojka se treba nadati da Cicipas ispadne na početku turnira jer će ih čovek gaziti.

slaviša šmigič

pre 4 godine

novak nažalost zaboravio,da udari lopticu forhendom dobije lak bekend vrati mu još laganiji bekend ili iz forhenda maši za celo igralište svaka lopta koju novak vrati izuzetno kratka kao da nemože da dobaci metar do sredine igrališta obavezno sve u sredinu polja i to balon udari bar duže lopte novak zašto toliko prekratke a nespreman si,da odigraš više od jednog seta nema snage u udarcu udarac serene je prava raketa novak ni bvlizu serenine snage u samom udarcu loptice.Neznam šta se uvuklo u novakov forhend pa to može i srednješkolac,da udari ali novak ne pa šta treniraš novače treniraj samo forhend bez bekenda to moraš popraviti po hiljadu forhrnda svaki dan cicipas danas igrao slabo ali kolike poklon udarce novak šalje to nisam dugo video od novaka koji nema snage cicipas ima barem još za 3.seta novak posle prvog izgleda još samo štap,da mu daš pa da deluje umorno,ko deda sa 80-90.godina

zoki

pre 4 godine

"Ovo je samo egzibicija..."; "Tempira formu..."; "Krije formu..."

Ovakva i slična "objašnjenja" ne piju vodu. Setite se: prošle sezone Djoković je glatko osvojio istu ovu egzibiciju, pa zatim i AO. Tada je na početku sezone bio u odličnoj formi, što se lepo videlo na svakom meču, bili oni egzibicioni ili zvanični.

Sada je u očajnoj formi. Hoće li se popraviti do Australije ili neće, to je veliko pitanje - ali razlog za poraz nije nezvaničnost meča.

Мики

pre 4 godine

Забрињавајуће је то што у последње време Ноле често губи мечеве након освојеног првог сета. Против Медведева, Циципаса и Тима је прошле сезоне губио након добијеног првог сета. На жалост тако почиње и ову сезону, није званичан меч али постаје забрињавајуће...

Nenad

pre 4 godine

Obojica su igrala jako lose Cicipas servirao na 5:1 i za malo da izgubi drugi set. Djokovicev glavni problem je sto mu je servis katastrofa bar jedno pola godine, svi ga napadaju na prvi i drugi i zato gubi toliko gemova na svoj servis. Ne kapiram koji moj dovodio Ivanisevica on mu servis unazadio.
(Mladen, 20. decembar 2019 16:46)

Teniseru pola igre je dobar servis, cim njega nema svaki krene da pada. Ako ne ide servis Novaku, Rafi i Federeru, onda protivnik moze nesto da uradi.