Tenis 113

Petak, 15.11.2019.

14:45

Nadal u trileru protiv Cicipasa zadržao šansu za polufinale!

Rafael Nadal pobedio je posle velike i tri seta Stefanosa Cicipasa u poslednjem kolu grupne faze Završnog mastersa u Londonu.

Nadal u trileru protiv Cicipasa zadržao šansu za polufinale! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

Jao, jao

pre 4 godine

Milena
Da malo analiziram taj novi fenomen glumljenja zrtve i stvaranja fiktivnih agresora. Ti i pomenuti Milan, krenete zestoko, nadajuci se da niko nece odgovoriti na komentar. Kada se ipak neko usudi da odgovori, prvo glumite da ste kulturni, a pritom se kockate sa tom kulturom i uvek ste negde na granici dozvoljenog. Onda lagano pokazujete svoju nemoc, ali i dalje pokusavate da ostanete u toj zoni kulturnog. Na kraju glumite zrtvu, manipulisuci sa svima. Sa onima koji citaju komentar, a ne zele da se ukljuce, pa ih ubedjujete da ste zrtve i da ste napadnuti. Manipulisete i sa onima koji odgovaraju na komentare, jer zelite da od njih stvorite agresore. Dakle pocnete puni sebe, a zavrsite kao "zrtve", jer ste zagrizli preveliki zalogaj, pa niste u stanju da se nosite sa tim. Onda ste na kraju cak i tetralni.

Milena

pre 4 godine

@jao, jao- Đoković priča da mu neko namješta nepovoljan žrijeb!? To što ljudi svašta pišu, nije njegova odgovornost i ne možete njemu uzeti za zlo. Vi ste se zapitali da li bi svi trebali da mu se sklone s puta, pa bih ja mogla zamjeriti tim "svima" zbog te Vaše izjaveo, je li?
Jeste bila zavrzlama oko Đokovićeve povrede na USO, ali se ne sjećam da je čekao poslednji trenutak da odluči za Tokio i Šangaj, pa i Pariz i London. Znalo se da dolazi i s tim su svi računali.
Ovo je sve na tu temu. Odjavljujem se. Nemam namjeru biti Vaša žrtva, kao prije par dana Milan od nekolicine nakostriješenih Đokovićevih protivnika. Možete pisati šta Vas je volja , mene više ne zanima.

Jao, jao

pre 4 godine

Milena
Pa nije ni Rafa pisao sve ovo o sebi, nego ti. To je tvoj subjektivni osecaj i dozivljaj njega. Ne komentarisem ono sta je on rekao, vec ti. Nije Rafa pisao tekstove o sebi i da li ce igrati, ili ne, vec novinari. On kada je saznao da ce igrati, dao je zvanicno obavestenje. Sva ta prica oko igranja u Londonu, bila je zbog prvog mesta. Samo nastavi da glumis zrtvu, nemam nista protiv, ako je to deo tvog karaktera i tvoje licnosti. Ja nikada necu biti zrtva, niti cu dozvoliti sebi da se tako osecam, a jos manje da na takav nacin manipulisem ljudima. Meni je to ispod casti.

Jao, jao

pre 4 godine

Milena
Prvi mec na USO povreda lakta. Posle toga nije lakat vec rame. Onda tako povredjen igra i pobedi, na pitanje o povredi, kaze sve je ok, nista ga ne boli. Onda dodje na mec protiv Vavrinke i preda zbog povrede ramena, a koju je ranije rekao ds je sanirana. Naravno, to je skroz ok, zasto bi rizikovao karijeru zbog toga. Onda slede tekstovi, hoce operacija, nece, ugrozena karijera, kad ono... Pojavi se u Tokiju i ni traga povredi, zbog koje mu je 20 dana ranije bila ugrozena karijera i bilo pitanje hoce li na operaciju. Onda Dodje Sangaj, sve ok do meca kada je izgubio i kada je ponovo pocela prica o nekoj povredi. Onda dodje Pariz i price kako je sve namesteno, kako mu namerno stavljaju igrace koji mu ne leze. Kada je otklonjena potencijalna opasnost, vise prica o povredi nije bilo. London, protiv Beretinija bilo je sve sjajno. Svi su ga vec videli sa titulom. Onda se desio mec sa Timom. Potom i mec sa Federerom, gde je igrao bezvoljno i bez ikakvog zara, hvatao se za lakat u toku meca. Shvatio je da ne treba da prica o povredi, jer ce mu tako jos vise okrenuti ledja. I onda ti kazes, kako je to sve ok, a sa druge strane to isto zameras Rafi. Jos vise, zameras mu borbu, zameras mu sto je pobedio Medvedeva. Zameras mu sto je igrao u Parizu, sto je pobedio Vavrinku, a nije igrao protiv Sapovalova. I onda mi kazes da je ironija sa moje strane ruzna. Treba imati herca i to napisati.

Milena

pre 4 godine

@jao,jao- znate li da je prilično drsko, pa i bezobrazno, da mi stavljate na teret da sam rekla ili mislila sve ono što ste Vi napisali. Ne očekujem da se svi sklone s puta Đokoviću. Svašta! Za Nadala nikad nisam navijala. U stvari, izgleda mi je previše čudno za moj ukus. Sav taj muški, nabildani izgled, a s druge strane glavobolna zavrzlama od beskonačnih rituala koje uporno upražnjava (u stvari mu ne zamjeram to- svi sportisti su sujevjerni, kao i većina ljudi, uvijek ponavljaju neke svoje mantre za sreću- samo mi se to ne sviđa kod bilo koga, a kod Nadala posebno, jer je,stvarno, pretjerano). Nadala sam poštovala zbog njegovog fer stava, upornisti i borbenosti. Često je sklon povredama, ali uspjeva da se vrati, za razliku od nekih, koji se ne mogu nikako sastaviti (Delpotro, npr.). Zamjerila sam mu njegovo ponašanje poslednjih mjesec-dva. Prvo ode sa Lejver kupa zbog neke povrede, da bi odmah otišao na ugovirenu egzibiciju u Kazahastan, pa poslije ne zna ide li, ne ide li u Pariz, pa ipak dođe. Povrijedi se u meču sa Vavrinkom , ali dovrši i pobjedi (koji heroj, za razliku od Đokovića koji nije takav lafčina i nije,zarad Vašeg ili bilo čijeg divljenja,nastavio, očigledno izgubljen meč i rizikovao težu povredu). Elem, naredni meč sa Šapovalovom je priča za sebe. Publika čeka da se on pojavi na terenu, a slijedi odustajanje. Bio je povrijeđen na prethodnom meču i 5 minuta pred početak drugog shvatio da ne može!??? Cirkus do Londona neću više ni da komentarišem.

Jao, jao

pre 4 godine

Milena
Nista novo, ne brini, dosta dugo ste i bili u "ljubavi" sa Rafom. Preziveo je tada, pa valjda ce i sada😁😁😁 Ljubav prema njemu zavisi od toga koliki je konkurent Novaku. Sada u Londonu, ne samo prvo mesto, vec i ono spektakularno vracanje u mecu protiv Medvedeva. Jednostavno, reci lepo, morao je da se povuce ranije i da se ne bori za pr o mesto, da olaksa Novaku, onda bi i dalje on bio dobar. Ovako drznuo se da igra u Parizu. Nikako i ni na jedan nacin nije jadni Novak kriv, sto je u direktnom duelu, ko ide kuci, a ko dalje, izgubio taj mec. Svi se urotili protiv njega. Umesto da je 8 najboljih, Kacanov, Sapovalov, Beretini, Misa, Cilic, Nisikori, Cung. Oni su namerno stavili Federera, Tima, Danila, Cicipasa, Sasu, Rafu, samo da Novaku otezaju. Stvarno sram ih bilo.

bmiles

pre 4 godine

Ocekujem da iz duela Tim - Zverev dobijemo protivnika
Za ishod tipujem na Tima, ipak je najvise pokazao jer dobiti drugog i treceg je dokaz da je u London dosao najspremniji!Sad kad Federer ima sansu da dodje do trona u finalu i pokusa da sustigne sve je moguce jer "deda"nece tako lako dati jos jedan rekord!

Oooo

pre 4 godine

Milena
Novak je izgubio mec, koji je bio odlucujuci. Rafa sa tim nema nikakve veze. To sto si licemer, pa jedan ima pravo da bude povredjen i preda mec, dok drugom to isto zameras, je vec tvoja stvar. To je deo tvoje licnosti, ne moze to da se promeni. Ne vredi o tome raspravljayi, niti duljiti. Samo imaj u vidu da je sve bilo u Novakovim rukama na ovom turniru, a da je on izgubio oba meca. Nista od toga nema veze sa povredom Rafe.

Slaven

pre 4 godine

Ogromna greska organizatora sto su stavili Nadala prvog da igra. Njegovom pobjedom Medvedev je automatski ispao tako da se nije imao za sta boriti.

Milena

pre 4 godine

Pa sad ima priliku za pregled natenane i da napokon pronađu tu fantomsku povredu. Jer, zamislite, Nadal isto sutra ide kući.
Novak Đoković nije moj ljubimac. Ja samo navijam za njega.

Milena

pre 4 godine

@da,da- na USO je Đoković predao meč, kad je vidio da ne može više. Vavrinki je priznata pobjeda i upisana u skor. Nije odustao od meča. Borio se koliko je mogao. Zar mislite da se tek tako odrekao bodova , mogućnisti odbrane titulen, rizikovao da izgubi porvo mjesto do kraja gidine? Nadal u Parizu nije branio ništa, kao ni sada u Londonu. A, sigurna sam da mu nije bilo ni na kraj lijepe pamet da Đokoviću olašava posao na tom turniru.Čak je izjavljivao da mu nije važno prvo mjesto, a onda plače kad dobije pehar. Ma, dajte! Nadal je, izgleda, jedini teniser kojem nije stalo do titula i prvih mjesta, a dolazi na završni turnir da osigura upravo to- prvo mjesto. Već sam rekla da sam uvijek poštovala Nadala, ali poslije ovog cirkusa, više ne.

g

pre 4 godine

Jooooj, Milena, zabole ga lakat sto ga ti vise ne postujes! To sto si napisala je manje-vise opis 80% karijere tvog ljubimca. Sta je u Parizu Nadal trebao da radi kad je osetio bol, da forsira to, da odigra polufinale i rizikuje cepanje misica i odsustvuje 5,6 meseci sa terena?! Covek lepo stopirao dok nije dobio potvrdu da nije nista ozbiljno..naravno da je bilo hocu, necu dok nije bio 100% siguran da bola nema, ne znam sta je tu nejasno. Jel bilo nekog izgovora posle poraza od Zvereva? Jel bilo nekog prenemaganja u preostala dva meca? Ni govora, gubio je ko Grcka al' se nije predavao. TO je Rafa a ti mozes da mu pljunes pod prozor. Takav lik se ne radja, ne samo u tenisu nego u sportu uopste..aj zdravo!

Woodstok

pre 4 godine

eeeeeee
Eeee da si pratio igru Djokovica znao bi da je upravo on mnogo puta preokrenuo rezultat i gotovo siguran poraz pretvorio u pobedu..Nije li malo drsko kritikovati igrača koji je toliko postigao sa mnogo manjim resursima nego njegovi protivnici.Kritikovati na taj način ČOVEKA koji je zadivio sve koji nešto znače u tenisu može biti iz pakost ili neznanja.

nena

pre 4 godine

Kad prije Nadal ozdravi? Citava halabuka prije turnira o povredi a da ne govorimo ono sramno odustajanje pred sam meč.
I sad trči, skakuće po terenu i kad ide u svlačionicu (naravno uvjek posle 1izgubljenog seta) Baca se a trbušni mišići kao u najzdravijeg.
Navijam za Zvereva jer je ovaj veliki folirant.Na 0:4 za Medvedeva on čupa čarape. ..moze mu biti...pa pertle namešta. ...zadržava igru da ovog uz pomoć publike izbaci iz ritma.I uspjeva u tome, mada je sve to sumnjivo i pod znakom pitanja.
A da je publika protiv njega kao protiv Novaka.???
A tek kad se čepi za dupe...pa spreda počeo! Zamislite da to radi Novak, Del Potro ili Vavrinka kako bi reagovala ta "CIVILIZOVANA I KULTURNA "londonska publika.Pozzzz

StevaKrojac

pre 4 godine

Ako Nadal udje u polufinale ima da osvoji ovaj masters po prvi put...nekako ga hoće...puno sreće ima a uz to i znanje...i ako ga ne volim mislim da ako udje u polufinale da je glavni favorit.

Pele 2.0

pre 4 godine

Ako Zverev pobedi Medvedeva, Cicipas, Nadal i Zverev ce imati po dve pobede i pravi se krug: Zverev je pobedio Nadala, Nadal je pobedio Cicipasa, Cicipas jd pobedio Zvereva, a sva trojica su pobedila Medvedeva. U tom slucaju Nadal ne prolazi u polufinale, jer ima najlosiji set kolicnik

Matrix

pre 4 godine

Po kojoj teoriji...ako zverev dobije, Nadal ispada...u drugoj grupi federer ima bolji količnik od thiema ali je drugi...
(Nemam pojma, 15. novembar 2019 18:24)

Gledaju se medjusobni dueli! Tako da ako na primer večeras pobedi Medvedev. Nadal je onda prvi u grupi, zato sto je u medjusobnom duelu izmedju Cicipasa i njega pobedio Nadal.

Evans

pre 4 godine

(Pele 2.0, 15. novembar 2019 20:17)

Ne pravi se nikakav krug, ako Zverev pobedi Nadal ide kuci, ako Medvedev pobedi Nadal je prvi Cicipas drugi

Pele 2.0

pre 4 godine

@Nemam pojma, 15.novembar 2019 18:24

"Po kojoj teoriji...ako zverev dobije, Nadal ispada...u drugoj grupi federer ima bolji količnik od thiema ali je drugi..."

U drugoj grupi nema dileme. Dva igraca, Federer i Tim, imaju po 2 pobede i po 1 poraz; dva igraca, Djokovic i Berdtini, imaju po jednu pobedu i po dva poraza. Dalje idu Federer i Tim, ali je Tim prvi u grupi jer je pobedio u direktnom susretu sa Federerom.

Pele 2.0Q

pre 4 godine

@Evans, 15. novembar 2019 20:25

"Ne pravi se nikakav krug, ako Zverev pobedi Nadal ide kuci, ako Medvedev pobedi Nadal je prvi Cicipas drugi"

Ako Zverev pobedi Medvedeva pravi se krug: sva tojica po 2 pobede i po 1 poraz; Zverev pobedio Nadala, Nadal pobedio Cicipasa, Cicipas pobedio Zvereva. Kako ne kapiras da se pravi krug.

U tom slucaju ispad Nadal.

Milena

pre 4 godine

Ja nisam sigurna da bi se, da sam Nadalov navijač, osjećala baš tako lijepo na ovom turnitu. Čovjek u Parizu preda Šapovalovu meč bez borbe. Prethodni meč (sa Vavrinkom?) traži medicinsku pomoć. Frka-strka u Španiji. Je'l puk'o, nije puk'o trbušni mišić. Nema pojma kad će na teren. Kuku-lele. Izvlačenje parova u Londonu. Sad ne mogu otkriti gdje je povreda(?) Nadal će, eto ipak doći, treniraće u Londonu... Bla, bla, truć.
A Đokovića oderu živa čim spomene neku boljku.
Poštovala sam Nadala, ali više ne.

da da

pre 4 godine

Milena
Ali si se osećala baš super kao Djokovićev navijač na USO kad je predao meč tri gema pre kraja zbog navodne povrede koja je tako velika da mu karijera zavisi od nje a posle nedelju dana se pojavi u Tokio i ni P od te VELIKE povrede? Pa je dve godine trabunjao o navodnoj povredi lakta, ma i operiju imao (ccc) a ustvari odradio suspenziju...

dok se jednom ne smrkne drugom ne svane

pre 4 godine

Novak je ubedljivo najnepripremljeniji ucesnik turnira. Sramota sta dozvoljava totalno nepotrebno.
(Milos Vuk, 15. novembar 2019 19:00)

Videli smo na Vimbldonu, stvarno, sram te bilo Nole!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djole,

Na Vimbldonu 2019 se vidjelo da ponekad i bolji izgubi. Sramota je slaviti
pobjedu kao na Vimbldonu a pogotovo Rafinu pobjedu poslije 1:5.

Da, da

pre 4 godine

Milena
Sve je to lepo sroceno. Prvo kolo USO povreda lakta. Drugo kolo nije lakat nego rame. Trece kolo nema povrede. Cetvro protiv Vavrinke predaja zbog povrede ramena. U medjuvremenu hoce biti operacija, nece, koliko je ozbiljno... Dodje Peking ni traga ni glasa povredi, ne pominje se. Dodje Sangaj, e tu se opet vratila neka povreda, iz sirokog repertoara povreda. Dodje Pariz, kukanje na grupu, a kada su otpali problematicni, nestalo je i povrede. Evo dodje Zavrsni Masters, sve super protiv Beretinija, koji je realno u obe grupe bio najslabija karika. Ostalo je vec proslost, da ne opisujemo. Zasto neki navijac Rafe da ne bude ponosan na njega? Zato sto je svojom igrom tokom godine zasluzio da bude prvi? Zato sto se nije povukao za ovog turnira kao i obicno i dozvolio Novaku bez borbe da bude prvi? Zato sto je odigrao 2 vrhunska meca? Zato sto Novak nije znao sta ga je snaslo prvo protiv Tima, a potom protiv Federera?

bradina

pre 4 godine

Alo bre ljudi,komentatori!Napraviste od ovog Finala - hladni rat.Dok se fanovi naseg Novaka utrkuju da je sve ovo "konspiracija Zapada" protiv njega,a Zapad(citaj Nadal, Federer,Tim uz malu pomoc Rusa Medvedeva (koji je mentalno "prso" protiv Nadala pri vodjstvu od 5:1 u odlucujucem setu) a iskoristivsi,sto ne reci mentalnu izmorenost(trebalo je dobiti sve meceve do kraja), auz neplaniranu povredu ramena i pored trijumfa u Parizu,doprinelo losoj igra na ovom finalu ATP takmicenja naseg sampiona!To je istina,nema druge.Stvari bi bile drugacije da nije doslo do povreda naseg Novaka(na US Open),pa je to prozruzrokovalo odsustvo sa nekih turnira gde je branio dosta poena,dok Rafa tim nije bio opterecen a to je bilo pokazace se odlucujuce u borbi za Prvog ove godine!Nista strasno,bez konspiracija i tome slicno,jednostavno ovo je igra u kome se takmice dvojica rivala,pobedjuje uvek jedan a ovoga puta to je bio Nadal.Normalno da ce Novak izuci pouku iz svega ovoga,verovatno zapeti jos vise da povrati svoj tron.Stoji cinjenica da dolazi njegovo vreme ali za to treba onaj Novak koji kad je na svom nivou odmoran,mentalno jak i do bola spreman ne postoji niko ko ce mu parirati,zar ne!?Dokazao je to vise puta,mi se nadamo da ce jos toga biti.Istina mladi nalaze pokazali su to na ovom zavrsnom turniru,ali ruku na srce kad se sve kockice nameste zna se ko je najbolji i ko dominira vec celu deceniju u ovom sportu!Ajmo Noleeeeee,uz tebe smo do kraja i u porazu i pobedi!Zar je to nas greh!?

Eh

pre 4 godine

Umesto da budete zahvalni Rafi sto se u Parizu povukao i dozvolio Novaku da pobedi, jos se ljutite na njega. Cudan neki narod. Osim toga mentalna gromada izgubi mec protiv Tima i zbog toga dodje nespreman emotivno na mec protiv Federera. Rafa, koji nije takva mentalna gromada gubi 5:1, protivnik ima mec loptu, a on dobije 7:6. Evo danas, jos jedan tezak mec. Cicipas koji je vec prosao, se bori, kao da mu od ovog meca zavisi nesto. Novak kome 3 stvari zavise od meca, izgleda i ponasa se bezvoljno. Posle je kriva publika zato sto mu zvizdi, a ne on koji se ponasa tako. Kako neko opisa, kao dete koje je upalo u zivicu, a onda ga majka istukla. Zasto trazi da ga sazaljevaju? Zasto se ponasa tako da treba svi da ga zale? Zasto zeli da na taj nacin umanji pobedu Federera? Da vidim da nam vise ne preporucujete neke strane novine da procitamo, sta su rekli. Sada samo prevodite. Zadnji put kada ste nsm preporucili tekst, ljudi su citali i komentare. Pa to nije dobro proslo. U svakom slucaju, Tim, Federer, Cicipas, zasluzeno. Rafa i Zverev, ko god da prodje, opet zasluzeno i jedan i drugi svojom igrom.

Poštovalac igre

pre 4 godine

Nadal je pravi gladijator ono što je on u stanju to niko nijee od drugih tenisera. Gledao sam meč!" Sve čestitke Rafi na pobedi i godini kao broj jedan koja je istina za volju mogla otić na vodenicu drugu u svakom slučaju zasluženo na kraju. Cicipas odigrao odlično ovu grupu al" ovih 3 sata tenisa bi ga moglo koštat u polufinalu sutra.

Federer

pre 4 godine

Nadam se pobedi Medvedeva pa da gledamo jos jedan duel majstora, mada msm da i RF vise voli da igra protiv Nadala u opasnoj je seriji protiv njega 6:1 od 2015 godine i plus jedna predaja Nadala. Usao mu je RF u stos i na brzim podlogama ga ubija.

Goran

pre 4 godine

Nadal je najveci borac i takmicar u istoriji ne samo tenisa nego sporta uopste! Njega nikad nije dosadno gledati. Daje apsolutno sve od sebe protiv svakog protivnika i nikad se ne predaje. Nikad se ne premaze na terenu, nikad ne psuje gledaoce, sudije, protivnike a ni svoj strucni stab.Nikad ne lomi reket,nikad ne cijepa majcu. Nikad se ne obraca Bogu niti moli za pomoc niti mu zahvaljuje poslije pobjeda.

Djole

pre 4 godine

Novak je ubedljivo najnepripremljeniji ucesnik turnira. Sramota sta dozvoljava totalno nepotrebno.
(Milos Vuk, 15. novembar 2019 19:00)

Videli smo na Vimbldonu, stvarno, sram te bilo Nole!

Putujuci cirkus

pre 4 godine

Ovo je sve cista lakrdija!
Prave sou.
Veseli Rafa, veliki borac, povlaci se iz Pariza, pa se drami, hoce li igrati u Londonu, pa mu daju jedan dan duze za oporavak, da bi u Londonu bio jaci nego ikad.
Sa druge strane, Djokovic potpuna kontra.
Sou je sve.

Ulog veliki, valja praviti sou, gledanost i reklame.
Putujuci cirkus...

Miki

pre 4 godine

Moje skromno mišljenje je da završni turnir nikad nije bio izjednaceniji i zanimljiviji. A meč od koga se najviše očekivalo sinoć Fed-Djo je najviše razočarao, naravno zbog Novakove igre. Uglavnom biće zanimljiva završnica i posto nema Novaka navijacu za Rafu ako prodje i za Cipiripija :-)

Stanoje

pre 4 godine

Vidi se na Nadalu da je bio povredjen... Udara kao sivonja i sve više verujem da je njegova cela karijera "porodični biznis" i da nisu čista posla to što svako malo pa pauza, a kad se vrati otkida. Ovoga puta je govorio o povredi trbušnog mišića i malim šansama da igra u Londonu... , a kao što se da videti nije mu ništa, jer je u pitanju broj 1...Ništa mu ne verujem!

Marija

pre 4 godine

Fenomenalan meč! Mislim da mi je onaj karakterističan Nadalov forhend iz trka, ubedljivo omiljeni udarac u tenisu! Bilo je puno dobrih poena, kvalitet meča je generalno bio na visokom nivou. Ceremonija dodele trofeja najboljem ove godine je takođe bila lepa, kruna zaista dobre godine za njega. Čak i ako ne prođe u polufinale, učinio je sve što je do njega, i svakako će završiti učešće na ovom turniru sa stilom. Lep je osećaj danas biti Rafin navijač.

Viktor

pre 4 godine

Gledaj Novače i uči, nije bitno da li će da izvubi, bar se borio, dao sve od sebe, nije bezvoljno udarao lopticu namerno u aut i pravio grimase da mu se ne igra pa ga zato protivnik dere..ali to se ipak ne uči, sa tim se radjaš.
(eeeeee, 15. novembar 2019 17:21)


40-15 x 3 to je borba druze

daka pg

pre 4 godine

a onaj naš jado jadni sinoć kad je izlazio na meč kao na sahranu da je krenuo..PIH! ..e zato će uvijek biti treći i nikad ih stići neće sa GS titulama i uvijek će više voljeti i Federera i Nadala a mukica naša će uvijek biti nesrećan zbog toga..do sinoć sam uvijek navijao za njega a od sinoć nikad više..neću ga više ni gledat jer ponašanjem nije zaslužio..neka pogleda kako se bori i kako se gine za svaki poen..svaka čast Rafa i nadam se da ćeš ti makar biti rekorder po broju GS titula i po broju Mastersa..Vamos ratniče!

miki

pre 4 godine

Gledaj Novače i uči, nije bitno da li će da izvubi, bar se borio, dao sve od sebe, nije bezvoljno udarao lopticu namerno u aut i pravio grimase da mu se ne igra pa ga zato protivnik dere..ali to se ipak ne uči, sa tim se radjaš.
(eeeeee, 15. novembar 2019 17:21)

vi koji niste mrdnuli od nasledjene udobnosti u zivotu ne razumete da postoji,lose raspolozenje,los dan,mozda neka smetnja...ne vi samo sedite u foteljama i kritikujete...

Bili Kid

pre 4 godine

Samo 8 komentara a mec odlican, jasno koliko Djokoviceve navijace zanima tenis a koliko to gledaju kao potkusirivanje sa Zapadom.
(Filip, 15. novembar 2019 16:28)
Ne, ovde je samo jasno koliko ti mrzis Djokovica. Ja gledam tenis kad on igra, ostali me ne interesuju, pogledam samo rezultate. To je razlika izmedju NAVIJACA, koji navijaju za svoje, i KOMPLEKSASA, koji mrzi druge!

Branko

pre 4 godine

Bravi Rafa,
Sada navijam za tebe iako si preuzeo Br. 1 poziciju od Nola. N ebi navijao za Federera u zivotu. Jer je podmukao i jedan veliki manipulator i sa teniskom organizacijom, gledaocima i sponzorima samo zbo PARA!!!
Branko-Ogorcen (Teniser) iz Amerike

Choda

pre 4 godine

Gledaj Novače i uči, nije bitno da li će da izvubi, bar se borio, dao sve od sebe, nije bezvoljno udarao lopticu namerno u aut i pravio grimase da mu se ne igra pa ga zato protivnik dere..ali to se ipak ne uči, sa tim se radjaš.
(eeeeee, 15. novembar 2019 17:21)

Zar ti je malo bilo onih 40-15 kad te nisu pomerali sa infuzuje dve nedelje, ako to nije borba ne znam sta je, ili 2012. na AO?

aleks

pre 4 godine

Poslednji poen Cicipas vratio lopticu i stao, ostao u uglu. Protiv Nadala moras do kraja, do poslednjeg atoma, vise nego protiv ikoga drugog. Taj ne odustaje.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Još jednom herojskom igrom Nadal je uspeo danas da pobedi i Cicipasa koji je već obezbedio plasman u polufinale. Nema šta, zaista je Nadal jedan veliki borac koji zaslužuje sve pohvale. Ubedljivo najveći borac na Turu u istoriji. Već je bio viđen da izgubi od Medvedeva u prethodnom meču posle 1:5 i meč lopte za Rusa u 3. setu, čudesno se spasao i preokrenuo to i zabeležio veliku pobedu, evo danas opet posle velikog preokrteta i herojske viteške borbe uspeva i protiv odličnog mladog Grka da preokrene i pobedi. Sada mu međutim treba pobeda Medvedeva protiv Zvereva da bi prošao u pokufinale što će se teško desiti jer Meda nema ni teoretske šanse za plasman u polufinale, ali ko zna, nikad se ne zna, može da se desi čudo, sigurno je da će Meda želeti da zabeleži bar tu jednu pobedu na Završnom Mastersu koja će mu dati dodatni podstrek za sledeću sezonu. Ali sve i da se to desi onda bi Nadal išao u polufinalu na Federera i to bi mu bilo to na ovom turniru. Jednostavno ne bi imao ni promil šansi da savlada preporođenog Švajcarca sada dodatno motivisanom posle pobede protiv Đokovića i ubeđen sam da bi rutinski u polufinalu demolirao Bika sa Majorke definitivno. Ali opet, veliki Španac zaslužuje sve pohvale, bravo Rafa majstore.

sportman

pre 4 godine

Svaka cast Rafi, zasluzeno okrenuo. Kao veliki navijac kralja Rodzera, skidam mu kapu za izjavu da ga povreda nije ometala kada ga je Zverev pocistio...

Darko

pre 4 godine

Rafa zdrav kao dren!Sada se vidi kako je odglumio u vezi povrede,to svako zna ko se je bavio sportom.
(London, 15. novembar 2019 17:11)

Odglumio je "u vezi povrede"? I da jeste, kako i u kom smislu to tebe ugrozava? Nepismen si, a tebi smeta Rafina povreda trnusnog zida? E Srbijo medju sljivama...

Gajetano

pre 4 godine

Ma bravo Rafa!

Ne znam da li ce se plasirati u zavrsnicu ovog turnira, ali takvo pozrtvovanje, zelja za pobedom, emocija, srce i takmicarski duh nikad u ovom sportu nisu vidjeni. Bas sve ono sto je "ekoloskom" Novaku falilo ove sezone od AO nadalje. I bas zato je Nadal trenutno neprikosnoveni No.1. Potpuno zasluzena pobeda Nadala protiv odlicnog Cicipasa i to na njegovoj najneomiljenijoj brzoj hard-court podlozi u dvoranskim uslovima.

I jos poruka Novaku za sledecu sezonu: POKAZI NAM EMOCIJE COVECE! Za ostalo ne brinem:)

Pozdrav,

Leylem

pre 4 godine

Ne znam za ostale, ali ja sam sad dosao u fazu da mi je mnogo draze da cak i Federer uzima turnire nego neki Zverevi, Medvedevi... Prepuni su govora da je njihovo vreme doslo, e pa nije doslo dok trojka ne kaze tako, dok se ne povuku. Neka uzimaju ove male turnire, ali zna se ko su tate na GS turnirima. Neka uzme Novak jos 2-3 GS, neka uzme i Nadal toliko, Federer mislim da ce tesko uzeti jos neki, neka budu svi tu negde na slicnom broju. Potpuno mi je nebitno ko ih ima najvise, svako je na svoj nacin postavio nebeske granice. Sigurno je da ce mnogo vremena proci dok se ne pojavi neko slican. Uzivajmo jos malo u njihovim karijerama.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 15. novembar 2019 17:09) #


Bravo za komentar. To je to!

Darko

pre 4 godine

ovim klincima da nema tog ubitacnog prvog servisa ne bi set uzeli ovim matorciima
(Dule97, 15. novembar 2019 17:27)

Dobro zapazanje. Da klinci imaju jednu ruku ne bi uzeli gem matorcima. Poyy

mikin

pre 4 godine

Bilo bi jako dobro da je Djokovic gledao ovaj mec da vidi i nauci kako igra prvi teniser sveta, kako se trudi i ima zelju za pobedom. Nema grimasa, prenemaganja, aplaudiranja protivniku. Publika plati debele novce da gleda igru a sta si im ti dao? Slobodno receno, ti si ih pokrao. E vidis, zato publika voli Federera i Nadala. Ako hoces promen u odnosu publike prema tebi, prvo ti mora da promenis odnos prema publici - nikome ne treba tvoje "srce" koje im ti "dajes" po nagovoru onog Pepe le Tvora. To ne rade ni Federer ni Nadal. Oni im srce daju na terenu.

Трооки Гавран

pre 4 godine

Не зависи од њега - али се бори као лав, три сата на терену. Свака част и Циципасу, који је осигурао пролаз а опет дао све од себе, иако га овај меч може коштати сутра, три сата јаког тениса а нема ниједан дан одмора, сутрадан одмах меч. Једва чекам Међед-Звер меч да видимо ко су полуфиналисти.

Simplex

pre 4 godine

Istina je kao voda, uvek negde procuri i pojavi se. Mecevi protiv Medvedeva i Cicipasa su matematicki dokaz da Nadal nije imao nikakvu povredu. Osim borbenosti, fanatizma i teniskih kvaliteta, Nadal ima i obilatu srecu, pa me ne bi iznenadilo da Medved, koji nema sanse za polufinale, veceras pobedi Zvereva.

Zizu

pre 4 godine

(eeeeee, 15. novembar 2019 17:21)

Djokovic je teniser koji je najvise preokreta napravio u karijeri i teniser sa najvise spasenih mec lopti. Nema potrebe bote da prozivas Novaka.

Teniski fanatik

pre 4 godine

Evo pomoći ko možda nije shvatio ili čuo. Dakle, u prvoj grupi se zna. Tim i Federer su u polufinalu. Druga grupa, ako večeras Zverev pobedi Medvedeva dalje idu Cicipas i Zverev, a ako Medvedev pobedi Zvereva dalje idu Nadal i Cicipas.
Sportski pozdrav ! :)

Adriano_Galliani

pre 4 godine

Samo 8 komentara a mec odlican, jasno koliko Djokoviceve navijace zanima tenis a koliko to gledaju kao potkusirivanje sa Zapadom.
(Filip, 15. novembar 2019 16:28)

+1

eeeeee

pre 4 godine

Gledaj Novače i uči, nije bitno da li će da izvubi, bar se borio, dao sve od sebe, nije bezvoljno udarao lopticu namerno u aut i pravio grimase da mu se ne igra pa ga zato protivnik dere..ali to se ipak ne uči, sa tim se radjaš.

oberin martel

pre 4 godine

Samo 8 komentara a mec odlican, jasno koliko Djokoviceve navijace zanima tenis a koliko to gledaju kao potkusirivanje sa Zapadom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Filip, 15. novembar 2019 16:28)

Vidim da sve vrvi od Federerovih navijača sa srpskim državljanstvom. Jasno je i koliko njih tenis zanima.

Dragoslav

pre 4 godine

@menađer

Kad naučiš da se piše menadžer i kako se menadžer piše na engleskom jeziku, tada se Nole vraća na vrh ATP liste :-)

neko

pre 4 godine

Ja sam navijac Djokovica. Ali posto je on ispao navijam da Nadal osvoji ovo,zato sto nema ni 1 titulu ovde. Ipak je to velika mrlja u karijeri za njega.

Nikola

pre 4 godine

Ne znam za ostale, ali ja sam sad dosao u fazu da mi je mnogo draze da cak i Federer uzima turnire nego neki Zverevi, Medvedevi... Prepuni su govora da je njihovo vreme doslo, e pa nije doslo dok trojka ne kaze tako, dok se ne povuku. Neka uzimaju ove male turnire, ali zna se ko su tate na GS turnirima. Neka uzme Novak jos 2-3 GS, neka uzme i Nadal toliko, Federer mislim da ce tesko uzeti jos neki, neka budu svi tu negde na slicnom broju. Potpuno mi je nebitno ko ih ima najvise, svako je na svoj nacin postavio nebeske granice. Sigurno je da ce mnogo vremena proci dok se ne pojavi neko slican. Uzivajmo jos malo u njihovim karijerama.

Realno

pre 4 godine

Samo 8 komentara a mec odlican, jasno koliko Djokoviceve navijace zanima tenis a koliko to gledaju kao potkusirivanje sa Zapadom.
(Filip, 15. novembar 2019 16:28)

Mali broj komentara bote je dokaz da Federer i Nadal nemaju navijace u Srbiji, da na ovoj vesti pise Djokovic vec bi bilo 200+ komentara, u Srbiji se navija za Djokovica ili za sve njegove protivnike, trece nema.

neko

pre 4 godine

Kakvo radovanje Nadala kad uzme neki tezak poen. Prosto fascinantno koja zelja je za pobedom. Ne hejtujem no hocu da kazem da Djokovicu ovo nedostaje .

Milutin

pre 4 godine

Samo 8 komentara a mec odlican, jasno koliko Djokoviceve navijace zanima tenis a koliko to gledaju kao potkusirivanje sa Zapadom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Filip, 15. novembar 2019 16:28)

A gde da gledamo? Reci nam genije.

Pa-pa

pre 4 godine

Djokovicu sve namestili da bude prvi na kraju godine, sa zrebom, novinarom provokatorom, ova grupa bez dana pauze pred polufinale, a on treci u grupi! Hahahahaha...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 15. novembar 2019 15:14

Vidis, sve mu namestili ali on nece.
Hoce da pusti i ove druge da se malo raduju.

Mikii

pre 4 godine

Djokovicu sve namestili da bude prvi na kraju godine, sa zrebom, novinarom provokatorom, ova grupa bez dana pauze pred polufinale, a on treci u grupi! Hahahahaha...
(Jumko, 15. novembar 2019 15:14)

Sta znaju Thiem i Federer ko je Djokovic, hahahahaha

Jumko

pre 4 godine

Djokovicu sve namestili da bude prvi na kraju godine, sa zrebom, novinarom provokatorom, ova grupa bez dana pauze pred polufinale, a on treci u grupi! Hahahahaha...

Pele 2.0

pre 4 godine

Cicipas ce danas poslati Nadala u Maljorku. Medvedev Zverava u Nemacku, a sebe u polufinale.

Pravda je zadovolena, jer Nadal posle 1:5 u drugom setu protiv Medvedeva je nezasluzeno pobedio. Medvedev je sam sebe pobedio.

Medvedev je, posle sjajne sezone, zasluzio polufinale Masters Finals 2019.

eeeeee

pre 4 godine

Gledaj Novače i uči, nije bitno da li će da izvubi, bar se borio, dao sve od sebe, nije bezvoljno udarao lopticu namerno u aut i pravio grimase da mu se ne igra pa ga zato protivnik dere..ali to se ipak ne uči, sa tim se radjaš.

Nikola

pre 4 godine

Ne znam za ostale, ali ja sam sad dosao u fazu da mi je mnogo draze da cak i Federer uzima turnire nego neki Zverevi, Medvedevi... Prepuni su govora da je njihovo vreme doslo, e pa nije doslo dok trojka ne kaze tako, dok se ne povuku. Neka uzimaju ove male turnire, ali zna se ko su tate na GS turnirima. Neka uzme Novak jos 2-3 GS, neka uzme i Nadal toliko, Federer mislim da ce tesko uzeti jos neki, neka budu svi tu negde na slicnom broju. Potpuno mi je nebitno ko ih ima najvise, svako je na svoj nacin postavio nebeske granice. Sigurno je da ce mnogo vremena proci dok se ne pojavi neko slican. Uzivajmo jos malo u njihovim karijerama.

Pa-pa

pre 4 godine

Djokovicu sve namestili da bude prvi na kraju godine, sa zrebom, novinarom provokatorom, ova grupa bez dana pauze pred polufinale, a on treci u grupi! Hahahahaha...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 15. novembar 2019 15:14

Vidis, sve mu namestili ali on nece.
Hoce da pusti i ove druge da se malo raduju.

Goran

pre 4 godine

Nadal je najveci borac i takmicar u istoriji ne samo tenisa nego sporta uopste! Njega nikad nije dosadno gledati. Daje apsolutno sve od sebe protiv svakog protivnika i nikad se ne predaje. Nikad se ne premaze na terenu, nikad ne psuje gledaoce, sudije, protivnike a ni svoj strucni stab.Nikad ne lomi reket,nikad ne cijepa majcu. Nikad se ne obraca Bogu niti moli za pomoc niti mu zahvaljuje poslije pobjeda.

neko

pre 4 godine

Ja sam navijac Djokovica. Ali posto je on ispao navijam da Nadal osvoji ovo,zato sto nema ni 1 titulu ovde. Ipak je to velika mrlja u karijeri za njega.

Mikii

pre 4 godine

Djokovicu sve namestili da bude prvi na kraju godine, sa zrebom, novinarom provokatorom, ova grupa bez dana pauze pred polufinale, a on treci u grupi! Hahahahaha...
(Jumko, 15. novembar 2019 15:14)

Sta znaju Thiem i Federer ko je Djokovic, hahahahaha

mikin

pre 4 godine

Bilo bi jako dobro da je Djokovic gledao ovaj mec da vidi i nauci kako igra prvi teniser sveta, kako se trudi i ima zelju za pobedom. Nema grimasa, prenemaganja, aplaudiranja protivniku. Publika plati debele novce da gleda igru a sta si im ti dao? Slobodno receno, ti si ih pokrao. E vidis, zato publika voli Federera i Nadala. Ako hoces promen u odnosu publike prema tebi, prvo ti mora da promenis odnos prema publici - nikome ne treba tvoje "srce" koje im ti "dajes" po nagovoru onog Pepe le Tvora. To ne rade ni Federer ni Nadal. Oni im srce daju na terenu.

Adriano_Galliani

pre 4 godine

Samo 8 komentara a mec odlican, jasno koliko Djokoviceve navijace zanima tenis a koliko to gledaju kao potkusirivanje sa Zapadom.
(Filip, 15. novembar 2019 16:28)

+1

Jumko

pre 4 godine

Djokovicu sve namestili da bude prvi na kraju godine, sa zrebom, novinarom provokatorom, ova grupa bez dana pauze pred polufinale, a on treci u grupi! Hahahahaha...

Marija

pre 4 godine

Fenomenalan meč! Mislim da mi je onaj karakterističan Nadalov forhend iz trka, ubedljivo omiljeni udarac u tenisu! Bilo je puno dobrih poena, kvalitet meča je generalno bio na visokom nivou. Ceremonija dodele trofeja najboljem ove godine je takođe bila lepa, kruna zaista dobre godine za njega. Čak i ako ne prođe u polufinale, učinio je sve što je do njega, i svakako će završiti učešće na ovom turniru sa stilom. Lep je osećaj danas biti Rafin navijač.

Da, da

pre 4 godine

Milena
Sve je to lepo sroceno. Prvo kolo USO povreda lakta. Drugo kolo nije lakat nego rame. Trece kolo nema povrede. Cetvro protiv Vavrinke predaja zbog povrede ramena. U medjuvremenu hoce biti operacija, nece, koliko je ozbiljno... Dodje Peking ni traga ni glasa povredi, ne pominje se. Dodje Sangaj, e tu se opet vratila neka povreda, iz sirokog repertoara povreda. Dodje Pariz, kukanje na grupu, a kada su otpali problematicni, nestalo je i povrede. Evo dodje Zavrsni Masters, sve super protiv Beretinija, koji je realno u obe grupe bio najslabija karika. Ostalo je vec proslost, da ne opisujemo. Zasto neki navijac Rafe da ne bude ponosan na njega? Zato sto je svojom igrom tokom godine zasluzio da bude prvi? Zato sto se nije povukao za ovog turnira kao i obicno i dozvolio Novaku bez borbe da bude prvi? Zato sto je odigrao 2 vrhunska meca? Zato sto Novak nije znao sta ga je snaslo prvo protiv Tima, a potom protiv Federera?

Eh

pre 4 godine

Umesto da budete zahvalni Rafi sto se u Parizu povukao i dozvolio Novaku da pobedi, jos se ljutite na njega. Cudan neki narod. Osim toga mentalna gromada izgubi mec protiv Tima i zbog toga dodje nespreman emotivno na mec protiv Federera. Rafa, koji nije takva mentalna gromada gubi 5:1, protivnik ima mec loptu, a on dobije 7:6. Evo danas, jos jedan tezak mec. Cicipas koji je vec prosao, se bori, kao da mu od ovog meca zavisi nesto. Novak kome 3 stvari zavise od meca, izgleda i ponasa se bezvoljno. Posle je kriva publika zato sto mu zvizdi, a ne on koji se ponasa tako. Kako neko opisa, kao dete koje je upalo u zivicu, a onda ga majka istukla. Zasto trazi da ga sazaljevaju? Zasto se ponasa tako da treba svi da ga zale? Zasto zeli da na taj nacin umanji pobedu Federera? Da vidim da nam vise ne preporucujete neke strane novine da procitamo, sta su rekli. Sada samo prevodite. Zadnji put kada ste nsm preporucili tekst, ljudi su citali i komentare. Pa to nije dobro proslo. U svakom slucaju, Tim, Federer, Cicipas, zasluzeno. Rafa i Zverev, ko god da prodje, opet zasluzeno i jedan i drugi svojom igrom.

Poštovalac igre

pre 4 godine

Nadal je pravi gladijator ono što je on u stanju to niko nijee od drugih tenisera. Gledao sam meč!" Sve čestitke Rafi na pobedi i godini kao broj jedan koja je istina za volju mogla otić na vodenicu drugu u svakom slučaju zasluženo na kraju. Cicipas odigrao odlično ovu grupu al" ovih 3 sata tenisa bi ga moglo koštat u polufinalu sutra.

daka pg

pre 4 godine

a onaj naš jado jadni sinoć kad je izlazio na meč kao na sahranu da je krenuo..PIH! ..e zato će uvijek biti treći i nikad ih stići neće sa GS titulama i uvijek će više voljeti i Federera i Nadala a mukica naša će uvijek biti nesrećan zbog toga..do sinoć sam uvijek navijao za njega a od sinoć nikad više..neću ga više ni gledat jer ponašanjem nije zaslužio..neka pogleda kako se bori i kako se gine za svaki poen..svaka čast Rafa i nadam se da ćeš ti makar biti rekorder po broju GS titula i po broju Mastersa..Vamos ratniče!

Darko

pre 4 godine

Rafa zdrav kao dren!Sada se vidi kako je odglumio u vezi povrede,to svako zna ko se je bavio sportom.
(London, 15. novembar 2019 17:11)

Odglumio je "u vezi povrede"? I da jeste, kako i u kom smislu to tebe ugrozava? Nepismen si, a tebi smeta Rafina povreda trnusnog zida? E Srbijo medju sljivama...

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Još jednom herojskom igrom Nadal je uspeo danas da pobedi i Cicipasa koji je već obezbedio plasman u polufinale. Nema šta, zaista je Nadal jedan veliki borac koji zaslužuje sve pohvale. Ubedljivo najveći borac na Turu u istoriji. Već je bio viđen da izgubi od Medvedeva u prethodnom meču posle 1:5 i meč lopte za Rusa u 3. setu, čudesno se spasao i preokrenuo to i zabeležio veliku pobedu, evo danas opet posle velikog preokrteta i herojske viteške borbe uspeva i protiv odličnog mladog Grka da preokrene i pobedi. Sada mu međutim treba pobeda Medvedeva protiv Zvereva da bi prošao u pokufinale što će se teško desiti jer Meda nema ni teoretske šanse za plasman u polufinale, ali ko zna, nikad se ne zna, može da se desi čudo, sigurno je da će Meda želeti da zabeleži bar tu jednu pobedu na Završnom Mastersu koja će mu dati dodatni podstrek za sledeću sezonu. Ali sve i da se to desi onda bi Nadal išao u polufinalu na Federera i to bi mu bilo to na ovom turniru. Jednostavno ne bi imao ni promil šansi da savlada preporođenog Švajcarca sada dodatno motivisanom posle pobede protiv Đokovića i ubeđen sam da bi rutinski u polufinalu demolirao Bika sa Majorke definitivno. Ali opet, veliki Španac zaslužuje sve pohvale, bravo Rafa majstore.

Pele 2.0

pre 4 godine

Cicipas ce danas poslati Nadala u Maljorku. Medvedev Zverava u Nemacku, a sebe u polufinale.

Pravda je zadovolena, jer Nadal posle 1:5 u drugom setu protiv Medvedeva je nezasluzeno pobedio. Medvedev je sam sebe pobedio.

Medvedev je, posle sjajne sezone, zasluzio polufinale Masters Finals 2019.

Gajetano

pre 4 godine

Ma bravo Rafa!

Ne znam da li ce se plasirati u zavrsnicu ovog turnira, ali takvo pozrtvovanje, zelja za pobedom, emocija, srce i takmicarski duh nikad u ovom sportu nisu vidjeni. Bas sve ono sto je "ekoloskom" Novaku falilo ove sezone od AO nadalje. I bas zato je Nadal trenutno neprikosnoveni No.1. Potpuno zasluzena pobeda Nadala protiv odlicnog Cicipasa i to na njegovoj najneomiljenijoj brzoj hard-court podlozi u dvoranskim uslovima.

I jos poruka Novaku za sledecu sezonu: POKAZI NAM EMOCIJE COVECE! Za ostalo ne brinem:)

Pozdrav,

da da

pre 4 godine

Milena
Ali si se osećala baš super kao Djokovićev navijač na USO kad je predao meč tri gema pre kraja zbog navodne povrede koja je tako velika da mu karijera zavisi od nje a posle nedelju dana se pojavi u Tokio i ni P od te VELIKE povrede? Pa je dve godine trabunjao o navodnoj povredi lakta, ma i operiju imao (ccc) a ustvari odradio suspenziju...

Miki

pre 4 godine

Moje skromno mišljenje je da završni turnir nikad nije bio izjednaceniji i zanimljiviji. A meč od koga se najviše očekivalo sinoć Fed-Djo je najviše razočarao, naravno zbog Novakove igre. Uglavnom biće zanimljiva završnica i posto nema Novaka navijacu za Rafu ako prodje i za Cipiripija :-)

aleks

pre 4 godine

Poslednji poen Cicipas vratio lopticu i stao, ostao u uglu. Protiv Nadala moras do kraja, do poslednjeg atoma, vise nego protiv ikoga drugog. Taj ne odustaje.

neko

pre 4 godine

Kakvo radovanje Nadala kad uzme neki tezak poen. Prosto fascinantno koja zelja je za pobedom. Ne hejtujem no hocu da kazem da Djokovicu ovo nedostaje .

Milena

pre 4 godine

Ja nisam sigurna da bi se, da sam Nadalov navijač, osjećala baš tako lijepo na ovom turnitu. Čovjek u Parizu preda Šapovalovu meč bez borbe. Prethodni meč (sa Vavrinkom?) traži medicinsku pomoć. Frka-strka u Španiji. Je'l puk'o, nije puk'o trbušni mišić. Nema pojma kad će na teren. Kuku-lele. Izvlačenje parova u Londonu. Sad ne mogu otkriti gdje je povreda(?) Nadal će, eto ipak doći, treniraće u Londonu... Bla, bla, truć.
A Đokovića oderu živa čim spomene neku boljku.
Poštovala sam Nadala, ali više ne.

sportman

pre 4 godine

Svaka cast Rafi, zasluzeno okrenuo. Kao veliki navijac kralja Rodzera, skidam mu kapu za izjavu da ga povreda nije ometala kada ga je Zverev pocistio...

Трооки Гавран

pre 4 godine

Не зависи од њега - али се бори као лав, три сата на терену. Свака част и Циципасу, који је осигурао пролаз а опет дао све од себе, иако га овај меч може коштати сутра, три сата јаког тениса а нема ниједан дан одмора, сутрадан одмах меч. Једва чекам Међед-Звер меч да видимо ко су полуфиналисти.

Leylem

pre 4 godine

Ne znam za ostale, ali ja sam sad dosao u fazu da mi je mnogo draze da cak i Federer uzima turnire nego neki Zverevi, Medvedevi... Prepuni su govora da je njihovo vreme doslo, e pa nije doslo dok trojka ne kaze tako, dok se ne povuku. Neka uzimaju ove male turnire, ali zna se ko su tate na GS turnirima. Neka uzme Novak jos 2-3 GS, neka uzme i Nadal toliko, Federer mislim da ce tesko uzeti jos neki, neka budu svi tu negde na slicnom broju. Potpuno mi je nebitno ko ih ima najvise, svako je na svoj nacin postavio nebeske granice. Sigurno je da ce mnogo vremena proci dok se ne pojavi neko slican. Uzivajmo jos malo u njihovim karijerama.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 15. novembar 2019 17:09) #


Bravo za komentar. To je to!

miki

pre 4 godine

Gledaj Novače i uči, nije bitno da li će da izvubi, bar se borio, dao sve od sebe, nije bezvoljno udarao lopticu namerno u aut i pravio grimase da mu se ne igra pa ga zato protivnik dere..ali to se ipak ne uči, sa tim se radjaš.
(eeeeee, 15. novembar 2019 17:21)

vi koji niste mrdnuli od nasledjene udobnosti u zivotu ne razumete da postoji,lose raspolozenje,los dan,mozda neka smetnja...ne vi samo sedite u foteljama i kritikujete...

StevaKrojac

pre 4 godine

Ako Nadal udje u polufinale ima da osvoji ovaj masters po prvi put...nekako ga hoće...puno sreće ima a uz to i znanje...i ako ga ne volim mislim da ako udje u polufinale da je glavni favorit.

Djole

pre 4 godine

Novak je ubedljivo najnepripremljeniji ucesnik turnira. Sramota sta dozvoljava totalno nepotrebno.
(Milos Vuk, 15. novembar 2019 19:00)

Videli smo na Vimbldonu, stvarno, sram te bilo Nole!

Darko

pre 4 godine

ovim klincima da nema tog ubitacnog prvog servisa ne bi set uzeli ovim matorciima
(Dule97, 15. novembar 2019 17:27)

Dobro zapazanje. Da klinci imaju jednu ruku ne bi uzeli gem matorcima. Poyy

Putujuci cirkus

pre 4 godine

Ovo je sve cista lakrdija!
Prave sou.
Veseli Rafa, veliki borac, povlaci se iz Pariza, pa se drami, hoce li igrati u Londonu, pa mu daju jedan dan duze za oporavak, da bi u Londonu bio jaci nego ikad.
Sa druge strane, Djokovic potpuna kontra.
Sou je sve.

Ulog veliki, valja praviti sou, gledanost i reklame.
Putujuci cirkus...

g

pre 4 godine

Jooooj, Milena, zabole ga lakat sto ga ti vise ne postujes! To sto si napisala je manje-vise opis 80% karijere tvog ljubimca. Sta je u Parizu Nadal trebao da radi kad je osetio bol, da forsira to, da odigra polufinale i rizikuje cepanje misica i odsustvuje 5,6 meseci sa terena?! Covek lepo stopirao dok nije dobio potvrdu da nije nista ozbiljno..naravno da je bilo hocu, necu dok nije bio 100% siguran da bola nema, ne znam sta je tu nejasno. Jel bilo nekog izgovora posle poraza od Zvereva? Jel bilo nekog prenemaganja u preostala dva meca? Ni govora, gubio je ko Grcka al' se nije predavao. TO je Rafa a ti mozes da mu pljunes pod prozor. Takav lik se ne radja, ne samo u tenisu nego u sportu uopste..aj zdravo!

Teniski fanatik

pre 4 godine

Evo pomoći ko možda nije shvatio ili čuo. Dakle, u prvoj grupi se zna. Tim i Federer su u polufinalu. Druga grupa, ako večeras Zverev pobedi Medvedeva dalje idu Cicipas i Zverev, a ako Medvedev pobedi Zvereva dalje idu Nadal i Cicipas.
Sportski pozdrav ! :)

Simplex

pre 4 godine

Istina je kao voda, uvek negde procuri i pojavi se. Mecevi protiv Medvedeva i Cicipasa su matematicki dokaz da Nadal nije imao nikakvu povredu. Osim borbenosti, fanatizma i teniskih kvaliteta, Nadal ima i obilatu srecu, pa me ne bi iznenadilo da Medved, koji nema sanse za polufinale, veceras pobedi Zvereva.

bradina

pre 4 godine

Alo bre ljudi,komentatori!Napraviste od ovog Finala - hladni rat.Dok se fanovi naseg Novaka utrkuju da je sve ovo "konspiracija Zapada" protiv njega,a Zapad(citaj Nadal, Federer,Tim uz malu pomoc Rusa Medvedeva (koji je mentalno "prso" protiv Nadala pri vodjstvu od 5:1 u odlucujucem setu) a iskoristivsi,sto ne reci mentalnu izmorenost(trebalo je dobiti sve meceve do kraja), auz neplaniranu povredu ramena i pored trijumfa u Parizu,doprinelo losoj igra na ovom finalu ATP takmicenja naseg sampiona!To je istina,nema druge.Stvari bi bile drugacije da nije doslo do povreda naseg Novaka(na US Open),pa je to prozruzrokovalo odsustvo sa nekih turnira gde je branio dosta poena,dok Rafa tim nije bio opterecen a to je bilo pokazace se odlucujuce u borbi za Prvog ove godine!Nista strasno,bez konspiracija i tome slicno,jednostavno ovo je igra u kome se takmice dvojica rivala,pobedjuje uvek jedan a ovoga puta to je bio Nadal.Normalno da ce Novak izuci pouku iz svega ovoga,verovatno zapeti jos vise da povrati svoj tron.Stoji cinjenica da dolazi njegovo vreme ali za to treba onaj Novak koji kad je na svom nivou odmoran,mentalno jak i do bola spreman ne postoji niko ko ce mu parirati,zar ne!?Dokazao je to vise puta,mi se nadamo da ce jos toga biti.Istina mladi nalaze pokazali su to na ovom zavrsnom turniru,ali ruku na srce kad se sve kockice nameste zna se ko je najbolji i ko dominira vec celu deceniju u ovom sportu!Ajmo Noleeeeee,uz tebe smo do kraja i u porazu i pobedi!Zar je to nas greh!?

nena

pre 4 godine

Kad prije Nadal ozdravi? Citava halabuka prije turnira o povredi a da ne govorimo ono sramno odustajanje pred sam meč.
I sad trči, skakuće po terenu i kad ide u svlačionicu (naravno uvjek posle 1izgubljenog seta) Baca se a trbušni mišići kao u najzdravijeg.
Navijam za Zvereva jer je ovaj veliki folirant.Na 0:4 za Medvedeva on čupa čarape. ..moze mu biti...pa pertle namešta. ...zadržava igru da ovog uz pomoć publike izbaci iz ritma.I uspjeva u tome, mada je sve to sumnjivo i pod znakom pitanja.
A da je publika protiv njega kao protiv Novaka.???
A tek kad se čepi za dupe...pa spreda počeo! Zamislite da to radi Novak, Del Potro ili Vavrinka kako bi reagovala ta "CIVILIZOVANA I KULTURNA "londonska publika.Pozzzz

Branko

pre 4 godine

Bravi Rafa,
Sada navijam za tebe iako si preuzeo Br. 1 poziciju od Nola. N ebi navijao za Federera u zivotu. Jer je podmukao i jedan veliki manipulator i sa teniskom organizacijom, gledaocima i sponzorima samo zbo PARA!!!
Branko-Ogorcen (Teniser) iz Amerike

Pele 2.0

pre 4 godine

Ako Zverev pobedi Medvedeva, Cicipas, Nadal i Zverev ce imati po dve pobede i pravi se krug: Zverev je pobedio Nadala, Nadal je pobedio Cicipasa, Cicipas jd pobedio Zvereva, a sva trojica su pobedila Medvedeva. U tom slucaju Nadal ne prolazi u polufinale, jer ima najlosiji set kolicnik

Pele 2.0Q

pre 4 godine

@Evans, 15. novembar 2019 20:25

"Ne pravi se nikakav krug, ako Zverev pobedi Nadal ide kuci, ako Medvedev pobedi Nadal je prvi Cicipas drugi"

Ako Zverev pobedi Medvedeva pravi se krug: sva tojica po 2 pobede i po 1 poraz; Zverev pobedio Nadala, Nadal pobedio Cicipasa, Cicipas pobedio Zvereva. Kako ne kapiras da se pravi krug.

U tom slucaju ispad Nadal.

Slaven

pre 4 godine

Ogromna greska organizatora sto su stavili Nadala prvog da igra. Njegovom pobjedom Medvedev je automatski ispao tako da se nije imao za sta boriti.

Zizu

pre 4 godine

(eeeeee, 15. novembar 2019 17:21)

Djokovic je teniser koji je najvise preokreta napravio u karijeri i teniser sa najvise spasenih mec lopti. Nema potrebe bote da prozivas Novaka.

Bili Kid

pre 4 godine

Samo 8 komentara a mec odlican, jasno koliko Djokoviceve navijace zanima tenis a koliko to gledaju kao potkusirivanje sa Zapadom.
(Filip, 15. novembar 2019 16:28)
Ne, ovde je samo jasno koliko ti mrzis Djokovica. Ja gledam tenis kad on igra, ostali me ne interesuju, pogledam samo rezultate. To je razlika izmedju NAVIJACA, koji navijaju za svoje, i KOMPLEKSASA, koji mrzi druge!

Woodstok

pre 4 godine

eeeeeee
Eeee da si pratio igru Djokovica znao bi da je upravo on mnogo puta preokrenuo rezultat i gotovo siguran poraz pretvorio u pobedu..Nije li malo drsko kritikovati igrača koji je toliko postigao sa mnogo manjim resursima nego njegovi protivnici.Kritikovati na taj način ČOVEKA koji je zadivio sve koji nešto znače u tenisu može biti iz pakost ili neznanja.

Milena

pre 4 godine

@da,da- na USO je Đoković predao meč, kad je vidio da ne može više. Vavrinki je priznata pobjeda i upisana u skor. Nije odustao od meča. Borio se koliko je mogao. Zar mislite da se tek tako odrekao bodova , mogućnisti odbrane titulen, rizikovao da izgubi porvo mjesto do kraja gidine? Nadal u Parizu nije branio ništa, kao ni sada u Londonu. A, sigurna sam da mu nije bilo ni na kraj lijepe pamet da Đokoviću olašava posao na tom turniru.Čak je izjavljivao da mu nije važno prvo mjesto, a onda plače kad dobije pehar. Ma, dajte! Nadal je, izgleda, jedini teniser kojem nije stalo do titula i prvih mjesta, a dolazi na završni turnir da osigura upravo to- prvo mjesto. Već sam rekla da sam uvijek poštovala Nadala, ali poslije ovog cirkusa, više ne.

Matrix

pre 4 godine

Po kojoj teoriji...ako zverev dobije, Nadal ispada...u drugoj grupi federer ima bolji količnik od thiema ali je drugi...
(Nemam pojma, 15. novembar 2019 18:24)

Gledaju se medjusobni dueli! Tako da ako na primer večeras pobedi Medvedev. Nadal je onda prvi u grupi, zato sto je u medjusobnom duelu izmedju Cicipasa i njega pobedio Nadal.

Pele 2.0

pre 4 godine

@Nemam pojma, 15.novembar 2019 18:24

"Po kojoj teoriji...ako zverev dobije, Nadal ispada...u drugoj grupi federer ima bolji količnik od thiema ali je drugi..."

U drugoj grupi nema dileme. Dva igraca, Federer i Tim, imaju po 2 pobede i po 1 poraz; dva igraca, Djokovic i Berdtini, imaju po jednu pobedu i po dva poraza. Dalje idu Federer i Tim, ali je Tim prvi u grupi jer je pobedio u direktnom susretu sa Federerom.

Stanoje

pre 4 godine

Vidi se na Nadalu da je bio povredjen... Udara kao sivonja i sve više verujem da je njegova cela karijera "porodični biznis" i da nisu čista posla to što svako malo pa pauza, a kad se vrati otkida. Ovoga puta je govorio o povredi trbušnog mišića i malim šansama da igra u Londonu... , a kao što se da videti nije mu ništa, jer je u pitanju broj 1...Ništa mu ne verujem!

dok se jednom ne smrkne drugom ne svane

pre 4 godine

Novak je ubedljivo najnepripremljeniji ucesnik turnira. Sramota sta dozvoljava totalno nepotrebno.
(Milos Vuk, 15. novembar 2019 19:00)

Videli smo na Vimbldonu, stvarno, sram te bilo Nole!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djole,

Na Vimbldonu 2019 se vidjelo da ponekad i bolji izgubi. Sramota je slaviti
pobjedu kao na Vimbldonu a pogotovo Rafinu pobjedu poslije 1:5.

Viktor

pre 4 godine

Gledaj Novače i uči, nije bitno da li će da izvubi, bar se borio, dao sve od sebe, nije bezvoljno udarao lopticu namerno u aut i pravio grimase da mu se ne igra pa ga zato protivnik dere..ali to se ipak ne uči, sa tim se radjaš.
(eeeeee, 15. novembar 2019 17:21)


40-15 x 3 to je borba druze

Federer

pre 4 godine

Nadam se pobedi Medvedeva pa da gledamo jos jedan duel majstora, mada msm da i RF vise voli da igra protiv Nadala u opasnoj je seriji protiv njega 6:1 od 2015 godine i plus jedna predaja Nadala. Usao mu je RF u stos i na brzim podlogama ga ubija.

Jao, jao

pre 4 godine

Milena
Nista novo, ne brini, dosta dugo ste i bili u "ljubavi" sa Rafom. Preziveo je tada, pa valjda ce i sada😁😁😁 Ljubav prema njemu zavisi od toga koliki je konkurent Novaku. Sada u Londonu, ne samo prvo mesto, vec i ono spektakularno vracanje u mecu protiv Medvedeva. Jednostavno, reci lepo, morao je da se povuce ranije i da se ne bori za pr o mesto, da olaksa Novaku, onda bi i dalje on bio dobar. Ovako drznuo se da igra u Parizu. Nikako i ni na jedan nacin nije jadni Novak kriv, sto je u direktnom duelu, ko ide kuci, a ko dalje, izgubio taj mec. Svi se urotili protiv njega. Umesto da je 8 najboljih, Kacanov, Sapovalov, Beretini, Misa, Cilic, Nisikori, Cung. Oni su namerno stavili Federera, Tima, Danila, Cicipasa, Sasu, Rafu, samo da Novaku otezaju. Stvarno sram ih bilo.

Jao, jao

pre 4 godine

Milena
Prvi mec na USO povreda lakta. Posle toga nije lakat vec rame. Onda tako povredjen igra i pobedi, na pitanje o povredi, kaze sve je ok, nista ga ne boli. Onda dodje na mec protiv Vavrinke i preda zbog povrede ramena, a koju je ranije rekao ds je sanirana. Naravno, to je skroz ok, zasto bi rizikovao karijeru zbog toga. Onda slede tekstovi, hoce operacija, nece, ugrozena karijera, kad ono... Pojavi se u Tokiju i ni traga povredi, zbog koje mu je 20 dana ranije bila ugrozena karijera i bilo pitanje hoce li na operaciju. Onda Dodje Sangaj, sve ok do meca kada je izgubio i kada je ponovo pocela prica o nekoj povredi. Onda dodje Pariz i price kako je sve namesteno, kako mu namerno stavljaju igrace koji mu ne leze. Kada je otklonjena potencijalna opasnost, vise prica o povredi nije bilo. London, protiv Beretinija bilo je sve sjajno. Svi su ga vec videli sa titulom. Onda se desio mec sa Timom. Potom i mec sa Federerom, gde je igrao bezvoljno i bez ikakvog zara, hvatao se za lakat u toku meca. Shvatio je da ne treba da prica o povredi, jer ce mu tako jos vise okrenuti ledja. I onda ti kazes, kako je to sve ok, a sa druge strane to isto zameras Rafi. Jos vise, zameras mu borbu, zameras mu sto je pobedio Medvedeva. Zameras mu sto je igrao u Parizu, sto je pobedio Vavrinku, a nije igrao protiv Sapovalova. I onda mi kazes da je ironija sa moje strane ruzna. Treba imati herca i to napisati.

Milena

pre 4 godine

Pa sad ima priliku za pregled natenane i da napokon pronađu tu fantomsku povredu. Jer, zamislite, Nadal isto sutra ide kući.
Novak Đoković nije moj ljubimac. Ja samo navijam za njega.

oberin martel

pre 4 godine

Samo 8 komentara a mec odlican, jasno koliko Djokoviceve navijace zanima tenis a koliko to gledaju kao potkusirivanje sa Zapadom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Filip, 15. novembar 2019 16:28)

Vidim da sve vrvi od Federerovih navijača sa srpskim državljanstvom. Jasno je i koliko njih tenis zanima.

Oooo

pre 4 godine

Milena
Novak je izgubio mec, koji je bio odlucujuci. Rafa sa tim nema nikakve veze. To sto si licemer, pa jedan ima pravo da bude povredjen i preda mec, dok drugom to isto zameras, je vec tvoja stvar. To je deo tvoje licnosti, ne moze to da se promeni. Ne vredi o tome raspravljayi, niti duljiti. Samo imaj u vidu da je sve bilo u Novakovim rukama na ovom turniru, a da je on izgubio oba meca. Nista od toga nema veze sa povredom Rafe.

Milutin

pre 4 godine

Samo 8 komentara a mec odlican, jasno koliko Djokoviceve navijace zanima tenis a koliko to gledaju kao potkusirivanje sa Zapadom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Filip, 15. novembar 2019 16:28)

A gde da gledamo? Reci nam genije.

Realno

pre 4 godine

Samo 8 komentara a mec odlican, jasno koliko Djokoviceve navijace zanima tenis a koliko to gledaju kao potkusirivanje sa Zapadom.
(Filip, 15. novembar 2019 16:28)

Mali broj komentara bote je dokaz da Federer i Nadal nemaju navijace u Srbiji, da na ovoj vesti pise Djokovic vec bi bilo 200+ komentara, u Srbiji se navija za Djokovica ili za sve njegove protivnike, trece nema.

Choda

pre 4 godine

Gledaj Novače i uči, nije bitno da li će da izvubi, bar se borio, dao sve od sebe, nije bezvoljno udarao lopticu namerno u aut i pravio grimase da mu se ne igra pa ga zato protivnik dere..ali to se ipak ne uči, sa tim se radjaš.
(eeeeee, 15. novembar 2019 17:21)

Zar ti je malo bilo onih 40-15 kad te nisu pomerali sa infuzuje dve nedelje, ako to nije borba ne znam sta je, ili 2012. na AO?

Dragoslav

pre 4 godine

@menađer

Kad naučiš da se piše menadžer i kako se menadžer piše na engleskom jeziku, tada se Nole vraća na vrh ATP liste :-)

bmiles

pre 4 godine

Ocekujem da iz duela Tim - Zverev dobijemo protivnika
Za ishod tipujem na Tima, ipak je najvise pokazao jer dobiti drugog i treceg je dokaz da je u London dosao najspremniji!Sad kad Federer ima sansu da dodje do trona u finalu i pokusa da sustigne sve je moguce jer "deda"nece tako lako dati jos jedan rekord!

Jao, jao

pre 4 godine

Milena
Pa nije ni Rafa pisao sve ovo o sebi, nego ti. To je tvoj subjektivni osecaj i dozivljaj njega. Ne komentarisem ono sta je on rekao, vec ti. Nije Rafa pisao tekstove o sebi i da li ce igrati, ili ne, vec novinari. On kada je saznao da ce igrati, dao je zvanicno obavestenje. Sva ta prica oko igranja u Londonu, bila je zbog prvog mesta. Samo nastavi da glumis zrtvu, nemam nista protiv, ako je to deo tvog karaktera i tvoje licnosti. Ja nikada necu biti zrtva, niti cu dozvoliti sebi da se tako osecam, a jos manje da na takav nacin manipulisem ljudima. Meni je to ispod casti.

Evans

pre 4 godine

(Pele 2.0, 15. novembar 2019 20:17)

Ne pravi se nikakav krug, ako Zverev pobedi Nadal ide kuci, ako Medvedev pobedi Nadal je prvi Cicipas drugi

Milena

pre 4 godine

@jao,jao- znate li da je prilično drsko, pa i bezobrazno, da mi stavljate na teret da sam rekla ili mislila sve ono što ste Vi napisali. Ne očekujem da se svi sklone s puta Đokoviću. Svašta! Za Nadala nikad nisam navijala. U stvari, izgleda mi je previše čudno za moj ukus. Sav taj muški, nabildani izgled, a s druge strane glavobolna zavrzlama od beskonačnih rituala koje uporno upražnjava (u stvari mu ne zamjeram to- svi sportisti su sujevjerni, kao i većina ljudi, uvijek ponavljaju neke svoje mantre za sreću- samo mi se to ne sviđa kod bilo koga, a kod Nadala posebno, jer je,stvarno, pretjerano). Nadala sam poštovala zbog njegovog fer stava, upornisti i borbenosti. Često je sklon povredama, ali uspjeva da se vrati, za razliku od nekih, koji se ne mogu nikako sastaviti (Delpotro, npr.). Zamjerila sam mu njegovo ponašanje poslednjih mjesec-dva. Prvo ode sa Lejver kupa zbog neke povrede, da bi odmah otišao na ugovirenu egzibiciju u Kazahastan, pa poslije ne zna ide li, ne ide li u Pariz, pa ipak dođe. Povrijedi se u meču sa Vavrinkom , ali dovrši i pobjedi (koji heroj, za razliku od Đokovića koji nije takav lafčina i nije,zarad Vašeg ili bilo čijeg divljenja,nastavio, očigledno izgubljen meč i rizikovao težu povredu). Elem, naredni meč sa Šapovalovom je priča za sebe. Publika čeka da se on pojavi na terenu, a slijedi odustajanje. Bio je povrijeđen na prethodnom meču i 5 minuta pred početak drugog shvatio da ne može!??? Cirkus do Londona neću više ni da komentarišem.

Jao, jao

pre 4 godine

Milena
Da malo analiziram taj novi fenomen glumljenja zrtve i stvaranja fiktivnih agresora. Ti i pomenuti Milan, krenete zestoko, nadajuci se da niko nece odgovoriti na komentar. Kada se ipak neko usudi da odgovori, prvo glumite da ste kulturni, a pritom se kockate sa tom kulturom i uvek ste negde na granici dozvoljenog. Onda lagano pokazujete svoju nemoc, ali i dalje pokusavate da ostanete u toj zoni kulturnog. Na kraju glumite zrtvu, manipulisuci sa svima. Sa onima koji citaju komentar, a ne zele da se ukljuce, pa ih ubedjujete da ste zrtve i da ste napadnuti. Manipulisete i sa onima koji odgovaraju na komentare, jer zelite da od njih stvorite agresore. Dakle pocnete puni sebe, a zavrsite kao "zrtve", jer ste zagrizli preveliki zalogaj, pa niste u stanju da se nosite sa tim. Onda ste na kraju cak i tetralni.

Milena

pre 4 godine

@jao, jao- Đoković priča da mu neko namješta nepovoljan žrijeb!? To što ljudi svašta pišu, nije njegova odgovornost i ne možete njemu uzeti za zlo. Vi ste se zapitali da li bi svi trebali da mu se sklone s puta, pa bih ja mogla zamjeriti tim "svima" zbog te Vaše izjaveo, je li?
Jeste bila zavrzlama oko Đokovićeve povrede na USO, ali se ne sjećam da je čekao poslednji trenutak da odluči za Tokio i Šangaj, pa i Pariz i London. Znalo se da dolazi i s tim su svi računali.
Ovo je sve na tu temu. Odjavljujem se. Nemam namjeru biti Vaša žrtva, kao prije par dana Milan od nekolicine nakostriješenih Đokovićevih protivnika. Možete pisati šta Vas je volja , mene više ne zanima.

Pele 2.0

pre 4 godine

Cicipas ce danas poslati Nadala u Maljorku. Medvedev Zverava u Nemacku, a sebe u polufinale.

Pravda je zadovolena, jer Nadal posle 1:5 u drugom setu protiv Medvedeva je nezasluzeno pobedio. Medvedev je sam sebe pobedio.

Medvedev je, posle sjajne sezone, zasluzio polufinale Masters Finals 2019.

Mikii

pre 4 godine

Djokovicu sve namestili da bude prvi na kraju godine, sa zrebom, novinarom provokatorom, ova grupa bez dana pauze pred polufinale, a on treci u grupi! Hahahahaha...
(Jumko, 15. novembar 2019 15:14)

Sta znaju Thiem i Federer ko je Djokovic, hahahahaha

Jumko

pre 4 godine

Djokovicu sve namestili da bude prvi na kraju godine, sa zrebom, novinarom provokatorom, ova grupa bez dana pauze pred polufinale, a on treci u grupi! Hahahahaha...

eeeeee

pre 4 godine

Gledaj Novače i uči, nije bitno da li će da izvubi, bar se borio, dao sve od sebe, nije bezvoljno udarao lopticu namerno u aut i pravio grimase da mu se ne igra pa ga zato protivnik dere..ali to se ipak ne uči, sa tim se radjaš.

Milena

pre 4 godine

Ja nisam sigurna da bi se, da sam Nadalov navijač, osjećala baš tako lijepo na ovom turnitu. Čovjek u Parizu preda Šapovalovu meč bez borbe. Prethodni meč (sa Vavrinkom?) traži medicinsku pomoć. Frka-strka u Španiji. Je'l puk'o, nije puk'o trbušni mišić. Nema pojma kad će na teren. Kuku-lele. Izvlačenje parova u Londonu. Sad ne mogu otkriti gdje je povreda(?) Nadal će, eto ipak doći, treniraće u Londonu... Bla, bla, truć.
A Đokovića oderu živa čim spomene neku boljku.
Poštovala sam Nadala, ali više ne.

neko

pre 4 godine

Ja sam navijac Djokovica. Ali posto je on ispao navijam da Nadal osvoji ovo,zato sto nema ni 1 titulu ovde. Ipak je to velika mrlja u karijeri za njega.

Pa-pa

pre 4 godine

Djokovicu sve namestili da bude prvi na kraju godine, sa zrebom, novinarom provokatorom, ova grupa bez dana pauze pred polufinale, a on treci u grupi! Hahahahaha...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 15. novembar 2019 15:14

Vidis, sve mu namestili ali on nece.
Hoce da pusti i ove druge da se malo raduju.

Stanoje

pre 4 godine

Vidi se na Nadalu da je bio povredjen... Udara kao sivonja i sve više verujem da je njegova cela karijera "porodični biznis" i da nisu čista posla to što svako malo pa pauza, a kad se vrati otkida. Ovoga puta je govorio o povredi trbušnog mišića i malim šansama da igra u Londonu... , a kao što se da videti nije mu ništa, jer je u pitanju broj 1...Ništa mu ne verujem!

Adriano_Galliani

pre 4 godine

Samo 8 komentara a mec odlican, jasno koliko Djokoviceve navijace zanima tenis a koliko to gledaju kao potkusirivanje sa Zapadom.
(Filip, 15. novembar 2019 16:28)

+1

Simplex

pre 4 godine

Istina je kao voda, uvek negde procuri i pojavi se. Mecevi protiv Medvedeva i Cicipasa su matematicki dokaz da Nadal nije imao nikakvu povredu. Osim borbenosti, fanatizma i teniskih kvaliteta, Nadal ima i obilatu srecu, pa me ne bi iznenadilo da Medved, koji nema sanse za polufinale, veceras pobedi Zvereva.

Putujuci cirkus

pre 4 godine

Ovo je sve cista lakrdija!
Prave sou.
Veseli Rafa, veliki borac, povlaci se iz Pariza, pa se drami, hoce li igrati u Londonu, pa mu daju jedan dan duze za oporavak, da bi u Londonu bio jaci nego ikad.
Sa druge strane, Djokovic potpuna kontra.
Sou je sve.

Ulog veliki, valja praviti sou, gledanost i reklame.
Putujuci cirkus...

miki

pre 4 godine

Gledaj Novače i uči, nije bitno da li će da izvubi, bar se borio, dao sve od sebe, nije bezvoljno udarao lopticu namerno u aut i pravio grimase da mu se ne igra pa ga zato protivnik dere..ali to se ipak ne uči, sa tim se radjaš.
(eeeeee, 15. novembar 2019 17:21)

vi koji niste mrdnuli od nasledjene udobnosti u zivotu ne razumete da postoji,lose raspolozenje,los dan,mozda neka smetnja...ne vi samo sedite u foteljama i kritikujete...

Djole

pre 4 godine

Novak je ubedljivo najnepripremljeniji ucesnik turnira. Sramota sta dozvoljava totalno nepotrebno.
(Milos Vuk, 15. novembar 2019 19:00)

Videli smo na Vimbldonu, stvarno, sram te bilo Nole!

Darko

pre 4 godine

Rafa zdrav kao dren!Sada se vidi kako je odglumio u vezi povrede,to svako zna ko se je bavio sportom.
(London, 15. novembar 2019 17:11)

Odglumio je "u vezi povrede"? I da jeste, kako i u kom smislu to tebe ugrozava? Nepismen si, a tebi smeta Rafina povreda trnusnog zida? E Srbijo medju sljivama...

Bili Kid

pre 4 godine

Samo 8 komentara a mec odlican, jasno koliko Djokoviceve navijace zanima tenis a koliko to gledaju kao potkusirivanje sa Zapadom.
(Filip, 15. novembar 2019 16:28)
Ne, ovde je samo jasno koliko ti mrzis Djokovica. Ja gledam tenis kad on igra, ostali me ne interesuju, pogledam samo rezultate. To je razlika izmedju NAVIJACA, koji navijaju za svoje, i KOMPLEKSASA, koji mrzi druge!

Nikola

pre 4 godine

Ne znam za ostale, ali ja sam sad dosao u fazu da mi je mnogo draze da cak i Federer uzima turnire nego neki Zverevi, Medvedevi... Prepuni su govora da je njihovo vreme doslo, e pa nije doslo dok trojka ne kaze tako, dok se ne povuku. Neka uzimaju ove male turnire, ali zna se ko su tate na GS turnirima. Neka uzme Novak jos 2-3 GS, neka uzme i Nadal toliko, Federer mislim da ce tesko uzeti jos neki, neka budu svi tu negde na slicnom broju. Potpuno mi je nebitno ko ih ima najvise, svako je na svoj nacin postavio nebeske granice. Sigurno je da ce mnogo vremena proci dok se ne pojavi neko slican. Uzivajmo jos malo u njihovim karijerama.

Eh

pre 4 godine

Umesto da budete zahvalni Rafi sto se u Parizu povukao i dozvolio Novaku da pobedi, jos se ljutite na njega. Cudan neki narod. Osim toga mentalna gromada izgubi mec protiv Tima i zbog toga dodje nespreman emotivno na mec protiv Federera. Rafa, koji nije takva mentalna gromada gubi 5:1, protivnik ima mec loptu, a on dobije 7:6. Evo danas, jos jedan tezak mec. Cicipas koji je vec prosao, se bori, kao da mu od ovog meca zavisi nesto. Novak kome 3 stvari zavise od meca, izgleda i ponasa se bezvoljno. Posle je kriva publika zato sto mu zvizdi, a ne on koji se ponasa tako. Kako neko opisa, kao dete koje je upalo u zivicu, a onda ga majka istukla. Zasto trazi da ga sazaljevaju? Zasto se ponasa tako da treba svi da ga zale? Zasto zeli da na taj nacin umanji pobedu Federera? Da vidim da nam vise ne preporucujete neke strane novine da procitamo, sta su rekli. Sada samo prevodite. Zadnji put kada ste nsm preporucili tekst, ljudi su citali i komentare. Pa to nije dobro proslo. U svakom slucaju, Tim, Federer, Cicipas, zasluzeno. Rafa i Zverev, ko god da prodje, opet zasluzeno i jedan i drugi svojom igrom.

StevaKrojac

pre 4 godine

Ako Nadal udje u polufinale ima da osvoji ovaj masters po prvi put...nekako ga hoće...puno sreće ima a uz to i znanje...i ako ga ne volim mislim da ako udje u polufinale da je glavni favorit.

Viktor

pre 4 godine

Gledaj Novače i uči, nije bitno da li će da izvubi, bar se borio, dao sve od sebe, nije bezvoljno udarao lopticu namerno u aut i pravio grimase da mu se ne igra pa ga zato protivnik dere..ali to se ipak ne uči, sa tim se radjaš.
(eeeeee, 15. novembar 2019 17:21)


40-15 x 3 to je borba druze

Zizu

pre 4 godine

(eeeeee, 15. novembar 2019 17:21)

Djokovic je teniser koji je najvise preokreta napravio u karijeri i teniser sa najvise spasenih mec lopti. Nema potrebe bote da prozivas Novaka.

Goran

pre 4 godine

Nadal je najveci borac i takmicar u istoriji ne samo tenisa nego sporta uopste! Njega nikad nije dosadno gledati. Daje apsolutno sve od sebe protiv svakog protivnika i nikad se ne predaje. Nikad se ne premaze na terenu, nikad ne psuje gledaoce, sudije, protivnike a ni svoj strucni stab.Nikad ne lomi reket,nikad ne cijepa majcu. Nikad se ne obraca Bogu niti moli za pomoc niti mu zahvaljuje poslije pobjeda.

nena

pre 4 godine

Kad prije Nadal ozdravi? Citava halabuka prije turnira o povredi a da ne govorimo ono sramno odustajanje pred sam meč.
I sad trči, skakuće po terenu i kad ide u svlačionicu (naravno uvjek posle 1izgubljenog seta) Baca se a trbušni mišići kao u najzdravijeg.
Navijam za Zvereva jer je ovaj veliki folirant.Na 0:4 za Medvedeva on čupa čarape. ..moze mu biti...pa pertle namešta. ...zadržava igru da ovog uz pomoć publike izbaci iz ritma.I uspjeva u tome, mada je sve to sumnjivo i pod znakom pitanja.
A da je publika protiv njega kao protiv Novaka.???
A tek kad se čepi za dupe...pa spreda počeo! Zamislite da to radi Novak, Del Potro ili Vavrinka kako bi reagovala ta "CIVILIZOVANA I KULTURNA "londonska publika.Pozzzz

Milena

pre 4 godine

@da,da- na USO je Đoković predao meč, kad je vidio da ne može više. Vavrinki je priznata pobjeda i upisana u skor. Nije odustao od meča. Borio se koliko je mogao. Zar mislite da se tek tako odrekao bodova , mogućnisti odbrane titulen, rizikovao da izgubi porvo mjesto do kraja gidine? Nadal u Parizu nije branio ništa, kao ni sada u Londonu. A, sigurna sam da mu nije bilo ni na kraj lijepe pamet da Đokoviću olašava posao na tom turniru.Čak je izjavljivao da mu nije važno prvo mjesto, a onda plače kad dobije pehar. Ma, dajte! Nadal je, izgleda, jedini teniser kojem nije stalo do titula i prvih mjesta, a dolazi na završni turnir da osigura upravo to- prvo mjesto. Već sam rekla da sam uvijek poštovala Nadala, ali poslije ovog cirkusa, više ne.

Choda

pre 4 godine

Gledaj Novače i uči, nije bitno da li će da izvubi, bar se borio, dao sve od sebe, nije bezvoljno udarao lopticu namerno u aut i pravio grimase da mu se ne igra pa ga zato protivnik dere..ali to se ipak ne uči, sa tim se radjaš.
(eeeeee, 15. novembar 2019 17:21)

Zar ti je malo bilo onih 40-15 kad te nisu pomerali sa infuzuje dve nedelje, ako to nije borba ne znam sta je, ili 2012. na AO?

Branko

pre 4 godine

Bravi Rafa,
Sada navijam za tebe iako si preuzeo Br. 1 poziciju od Nola. N ebi navijao za Federera u zivotu. Jer je podmukao i jedan veliki manipulator i sa teniskom organizacijom, gledaocima i sponzorima samo zbo PARA!!!
Branko-Ogorcen (Teniser) iz Amerike

bradina

pre 4 godine

Alo bre ljudi,komentatori!Napraviste od ovog Finala - hladni rat.Dok se fanovi naseg Novaka utrkuju da je sve ovo "konspiracija Zapada" protiv njega,a Zapad(citaj Nadal, Federer,Tim uz malu pomoc Rusa Medvedeva (koji je mentalno "prso" protiv Nadala pri vodjstvu od 5:1 u odlucujucem setu) a iskoristivsi,sto ne reci mentalnu izmorenost(trebalo je dobiti sve meceve do kraja), auz neplaniranu povredu ramena i pored trijumfa u Parizu,doprinelo losoj igra na ovom finalu ATP takmicenja naseg sampiona!To je istina,nema druge.Stvari bi bile drugacije da nije doslo do povreda naseg Novaka(na US Open),pa je to prozruzrokovalo odsustvo sa nekih turnira gde je branio dosta poena,dok Rafa tim nije bio opterecen a to je bilo pokazace se odlucujuce u borbi za Prvog ove godine!Nista strasno,bez konspiracija i tome slicno,jednostavno ovo je igra u kome se takmice dvojica rivala,pobedjuje uvek jedan a ovoga puta to je bio Nadal.Normalno da ce Novak izuci pouku iz svega ovoga,verovatno zapeti jos vise da povrati svoj tron.Stoji cinjenica da dolazi njegovo vreme ali za to treba onaj Novak koji kad je na svom nivou odmoran,mentalno jak i do bola spreman ne postoji niko ko ce mu parirati,zar ne!?Dokazao je to vise puta,mi se nadamo da ce jos toga biti.Istina mladi nalaze pokazali su to na ovom zavrsnom turniru,ali ruku na srce kad se sve kockice nameste zna se ko je najbolji i ko dominira vec celu deceniju u ovom sportu!Ajmo Noleeeeee,uz tebe smo do kraja i u porazu i pobedi!Zar je to nas greh!?

Federer

pre 4 godine

Nadam se pobedi Medvedeva pa da gledamo jos jedan duel majstora, mada msm da i RF vise voli da igra protiv Nadala u opasnoj je seriji protiv njega 6:1 od 2015 godine i plus jedna predaja Nadala. Usao mu je RF u stos i na brzim podlogama ga ubija.

Da, da

pre 4 godine

Milena
Sve je to lepo sroceno. Prvo kolo USO povreda lakta. Drugo kolo nije lakat nego rame. Trece kolo nema povrede. Cetvro protiv Vavrinke predaja zbog povrede ramena. U medjuvremenu hoce biti operacija, nece, koliko je ozbiljno... Dodje Peking ni traga ni glasa povredi, ne pominje se. Dodje Sangaj, e tu se opet vratila neka povreda, iz sirokog repertoara povreda. Dodje Pariz, kukanje na grupu, a kada su otpali problematicni, nestalo je i povrede. Evo dodje Zavrsni Masters, sve super protiv Beretinija, koji je realno u obe grupe bio najslabija karika. Ostalo je vec proslost, da ne opisujemo. Zasto neki navijac Rafe da ne bude ponosan na njega? Zato sto je svojom igrom tokom godine zasluzio da bude prvi? Zato sto se nije povukao za ovog turnira kao i obicno i dozvolio Novaku bez borbe da bude prvi? Zato sto je odigrao 2 vrhunska meca? Zato sto Novak nije znao sta ga je snaslo prvo protiv Tima, a potom protiv Federera?

mikin

pre 4 godine

Bilo bi jako dobro da je Djokovic gledao ovaj mec da vidi i nauci kako igra prvi teniser sveta, kako se trudi i ima zelju za pobedom. Nema grimasa, prenemaganja, aplaudiranja protivniku. Publika plati debele novce da gleda igru a sta si im ti dao? Slobodno receno, ti si ih pokrao. E vidis, zato publika voli Federera i Nadala. Ako hoces promen u odnosu publike prema tebi, prvo ti mora da promenis odnos prema publici - nikome ne treba tvoje "srce" koje im ti "dajes" po nagovoru onog Pepe le Tvora. To ne rade ni Federer ni Nadal. Oni im srce daju na terenu.

da da

pre 4 godine

Milena
Ali si se osećala baš super kao Djokovićev navijač na USO kad je predao meč tri gema pre kraja zbog navodne povrede koja je tako velika da mu karijera zavisi od nje a posle nedelju dana se pojavi u Tokio i ni P od te VELIKE povrede? Pa je dve godine trabunjao o navodnoj povredi lakta, ma i operiju imao (ccc) a ustvari odradio suspenziju...

dok se jednom ne smrkne drugom ne svane

pre 4 godine

Novak je ubedljivo najnepripremljeniji ucesnik turnira. Sramota sta dozvoljava totalno nepotrebno.
(Milos Vuk, 15. novembar 2019 19:00)

Videli smo na Vimbldonu, stvarno, sram te bilo Nole!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djole,

Na Vimbldonu 2019 se vidjelo da ponekad i bolji izgubi. Sramota je slaviti
pobjedu kao na Vimbldonu a pogotovo Rafinu pobjedu poslije 1:5.

daka pg

pre 4 godine

a onaj naš jado jadni sinoć kad je izlazio na meč kao na sahranu da je krenuo..PIH! ..e zato će uvijek biti treći i nikad ih stići neće sa GS titulama i uvijek će više voljeti i Federera i Nadala a mukica naša će uvijek biti nesrećan zbog toga..do sinoć sam uvijek navijao za njega a od sinoć nikad više..neću ga više ni gledat jer ponašanjem nije zaslužio..neka pogleda kako se bori i kako se gine za svaki poen..svaka čast Rafa i nadam se da ćeš ti makar biti rekorder po broju GS titula i po broju Mastersa..Vamos ratniče!

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Još jednom herojskom igrom Nadal je uspeo danas da pobedi i Cicipasa koji je već obezbedio plasman u polufinale. Nema šta, zaista je Nadal jedan veliki borac koji zaslužuje sve pohvale. Ubedljivo najveći borac na Turu u istoriji. Već je bio viđen da izgubi od Medvedeva u prethodnom meču posle 1:5 i meč lopte za Rusa u 3. setu, čudesno se spasao i preokrenuo to i zabeležio veliku pobedu, evo danas opet posle velikog preokrteta i herojske viteške borbe uspeva i protiv odličnog mladog Grka da preokrene i pobedi. Sada mu međutim treba pobeda Medvedeva protiv Zvereva da bi prošao u pokufinale što će se teško desiti jer Meda nema ni teoretske šanse za plasman u polufinale, ali ko zna, nikad se ne zna, može da se desi čudo, sigurno je da će Meda želeti da zabeleži bar tu jednu pobedu na Završnom Mastersu koja će mu dati dodatni podstrek za sledeću sezonu. Ali sve i da se to desi onda bi Nadal išao u polufinalu na Federera i to bi mu bilo to na ovom turniru. Jednostavno ne bi imao ni promil šansi da savlada preporođenog Švajcarca sada dodatno motivisanom posle pobede protiv Đokovića i ubeđen sam da bi rutinski u polufinalu demolirao Bika sa Majorke definitivno. Ali opet, veliki Španac zaslužuje sve pohvale, bravo Rafa majstore.

g

pre 4 godine

Jooooj, Milena, zabole ga lakat sto ga ti vise ne postujes! To sto si napisala je manje-vise opis 80% karijere tvog ljubimca. Sta je u Parizu Nadal trebao da radi kad je osetio bol, da forsira to, da odigra polufinale i rizikuje cepanje misica i odsustvuje 5,6 meseci sa terena?! Covek lepo stopirao dok nije dobio potvrdu da nije nista ozbiljno..naravno da je bilo hocu, necu dok nije bio 100% siguran da bola nema, ne znam sta je tu nejasno. Jel bilo nekog izgovora posle poraza od Zvereva? Jel bilo nekog prenemaganja u preostala dva meca? Ni govora, gubio je ko Grcka al' se nije predavao. TO je Rafa a ti mozes da mu pljunes pod prozor. Takav lik se ne radja, ne samo u tenisu nego u sportu uopste..aj zdravo!

Woodstok

pre 4 godine

eeeeeee
Eeee da si pratio igru Djokovica znao bi da je upravo on mnogo puta preokrenuo rezultat i gotovo siguran poraz pretvorio u pobedu..Nije li malo drsko kritikovati igrača koji je toliko postigao sa mnogo manjim resursima nego njegovi protivnici.Kritikovati na taj način ČOVEKA koji je zadivio sve koji nešto znače u tenisu može biti iz pakost ili neznanja.

Milena

pre 4 godine

Pa sad ima priliku za pregled natenane i da napokon pronađu tu fantomsku povredu. Jer, zamislite, Nadal isto sutra ide kući.
Novak Đoković nije moj ljubimac. Ja samo navijam za njega.

Milutin

pre 4 godine

Samo 8 komentara a mec odlican, jasno koliko Djokoviceve navijace zanima tenis a koliko to gledaju kao potkusirivanje sa Zapadom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Filip, 15. novembar 2019 16:28)

A gde da gledamo? Reci nam genije.

Dragoslav

pre 4 godine

@menađer

Kad naučiš da se piše menadžer i kako se menadžer piše na engleskom jeziku, tada se Nole vraća na vrh ATP liste :-)

Poštovalac igre

pre 4 godine

Nadal je pravi gladijator ono što je on u stanju to niko nijee od drugih tenisera. Gledao sam meč!" Sve čestitke Rafi na pobedi i godini kao broj jedan koja je istina za volju mogla otić na vodenicu drugu u svakom slučaju zasluženo na kraju. Cicipas odigrao odlično ovu grupu al" ovih 3 sata tenisa bi ga moglo koštat u polufinalu sutra.

Realno

pre 4 godine

Samo 8 komentara a mec odlican, jasno koliko Djokoviceve navijace zanima tenis a koliko to gledaju kao potkusirivanje sa Zapadom.
(Filip, 15. novembar 2019 16:28)

Mali broj komentara bote je dokaz da Federer i Nadal nemaju navijace u Srbiji, da na ovoj vesti pise Djokovic vec bi bilo 200+ komentara, u Srbiji se navija za Djokovica ili za sve njegove protivnike, trece nema.

oberin martel

pre 4 godine

Samo 8 komentara a mec odlican, jasno koliko Djokoviceve navijace zanima tenis a koliko to gledaju kao potkusirivanje sa Zapadom.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Filip, 15. novembar 2019 16:28)

Vidim da sve vrvi od Federerovih navijača sa srpskim državljanstvom. Jasno je i koliko njih tenis zanima.

Darko

pre 4 godine

ovim klincima da nema tog ubitacnog prvog servisa ne bi set uzeli ovim matorciima
(Dule97, 15. novembar 2019 17:27)

Dobro zapazanje. Da klinci imaju jednu ruku ne bi uzeli gem matorcima. Poyy

Milena

pre 4 godine

@jao,jao- znate li da je prilično drsko, pa i bezobrazno, da mi stavljate na teret da sam rekla ili mislila sve ono što ste Vi napisali. Ne očekujem da se svi sklone s puta Đokoviću. Svašta! Za Nadala nikad nisam navijala. U stvari, izgleda mi je previše čudno za moj ukus. Sav taj muški, nabildani izgled, a s druge strane glavobolna zavrzlama od beskonačnih rituala koje uporno upražnjava (u stvari mu ne zamjeram to- svi sportisti su sujevjerni, kao i većina ljudi, uvijek ponavljaju neke svoje mantre za sreću- samo mi se to ne sviđa kod bilo koga, a kod Nadala posebno, jer je,stvarno, pretjerano). Nadala sam poštovala zbog njegovog fer stava, upornisti i borbenosti. Često je sklon povredama, ali uspjeva da se vrati, za razliku od nekih, koji se ne mogu nikako sastaviti (Delpotro, npr.). Zamjerila sam mu njegovo ponašanje poslednjih mjesec-dva. Prvo ode sa Lejver kupa zbog neke povrede, da bi odmah otišao na ugovirenu egzibiciju u Kazahastan, pa poslije ne zna ide li, ne ide li u Pariz, pa ipak dođe. Povrijedi se u meču sa Vavrinkom , ali dovrši i pobjedi (koji heroj, za razliku od Đokovića koji nije takav lafčina i nije,zarad Vašeg ili bilo čijeg divljenja,nastavio, očigledno izgubljen meč i rizikovao težu povredu). Elem, naredni meč sa Šapovalovom je priča za sebe. Publika čeka da se on pojavi na terenu, a slijedi odustajanje. Bio je povrijeđen na prethodnom meču i 5 minuta pred početak drugog shvatio da ne može!??? Cirkus do Londona neću više ni da komentarišem.

Marija

pre 4 godine

Fenomenalan meč! Mislim da mi je onaj karakterističan Nadalov forhend iz trka, ubedljivo omiljeni udarac u tenisu! Bilo je puno dobrih poena, kvalitet meča je generalno bio na visokom nivou. Ceremonija dodele trofeja najboljem ove godine je takođe bila lepa, kruna zaista dobre godine za njega. Čak i ako ne prođe u polufinale, učinio je sve što je do njega, i svakako će završiti učešće na ovom turniru sa stilom. Lep je osećaj danas biti Rafin navijač.

Miki

pre 4 godine

Moje skromno mišljenje je da završni turnir nikad nije bio izjednaceniji i zanimljiviji. A meč od koga se najviše očekivalo sinoć Fed-Djo je najviše razočarao, naravno zbog Novakove igre. Uglavnom biće zanimljiva završnica i posto nema Novaka navijacu za Rafu ako prodje i za Cipiripija :-)

sportman

pre 4 godine

Svaka cast Rafi, zasluzeno okrenuo. Kao veliki navijac kralja Rodzera, skidam mu kapu za izjavu da ga povreda nije ometala kada ga je Zverev pocistio...

Leylem

pre 4 godine

Ne znam za ostale, ali ja sam sad dosao u fazu da mi je mnogo draze da cak i Federer uzima turnire nego neki Zverevi, Medvedevi... Prepuni su govora da je njihovo vreme doslo, e pa nije doslo dok trojka ne kaze tako, dok se ne povuku. Neka uzimaju ove male turnire, ali zna se ko su tate na GS turnirima. Neka uzme Novak jos 2-3 GS, neka uzme i Nadal toliko, Federer mislim da ce tesko uzeti jos neki, neka budu svi tu negde na slicnom broju. Potpuno mi je nebitno ko ih ima najvise, svako je na svoj nacin postavio nebeske granice. Sigurno je da ce mnogo vremena proci dok se ne pojavi neko slican. Uzivajmo jos malo u njihovim karijerama.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 15. novembar 2019 17:09) #


Bravo za komentar. To je to!

Gajetano

pre 4 godine

Ma bravo Rafa!

Ne znam da li ce se plasirati u zavrsnicu ovog turnira, ali takvo pozrtvovanje, zelja za pobedom, emocija, srce i takmicarski duh nikad u ovom sportu nisu vidjeni. Bas sve ono sto je "ekoloskom" Novaku falilo ove sezone od AO nadalje. I bas zato je Nadal trenutno neprikosnoveni No.1. Potpuno zasluzena pobeda Nadala protiv odlicnog Cicipasa i to na njegovoj najneomiljenijoj brzoj hard-court podlozi u dvoranskim uslovima.

I jos poruka Novaku za sledecu sezonu: POKAZI NAM EMOCIJE COVECE! Za ostalo ne brinem:)

Pozdrav,

Pele 2.0

pre 4 godine

Ako Zverev pobedi Medvedeva, Cicipas, Nadal i Zverev ce imati po dve pobede i pravi se krug: Zverev je pobedio Nadala, Nadal je pobedio Cicipasa, Cicipas jd pobedio Zvereva, a sva trojica su pobedila Medvedeva. U tom slucaju Nadal ne prolazi u polufinale, jer ima najlosiji set kolicnik

Slaven

pre 4 godine

Ogromna greska organizatora sto su stavili Nadala prvog da igra. Njegovom pobjedom Medvedev je automatski ispao tako da se nije imao za sta boriti.

Milena

pre 4 godine

@jao, jao- Đoković priča da mu neko namješta nepovoljan žrijeb!? To što ljudi svašta pišu, nije njegova odgovornost i ne možete njemu uzeti za zlo. Vi ste se zapitali da li bi svi trebali da mu se sklone s puta, pa bih ja mogla zamjeriti tim "svima" zbog te Vaše izjaveo, je li?
Jeste bila zavrzlama oko Đokovićeve povrede na USO, ali se ne sjećam da je čekao poslednji trenutak da odluči za Tokio i Šangaj, pa i Pariz i London. Znalo se da dolazi i s tim su svi računali.
Ovo je sve na tu temu. Odjavljujem se. Nemam namjeru biti Vaša žrtva, kao prije par dana Milan od nekolicine nakostriješenih Đokovićevih protivnika. Možete pisati šta Vas je volja , mene više ne zanima.

neko

pre 4 godine

Kakvo radovanje Nadala kad uzme neki tezak poen. Prosto fascinantno koja zelja je za pobedom. Ne hejtujem no hocu da kazem da Djokovicu ovo nedostaje .

Evans

pre 4 godine

(Pele 2.0, 15. novembar 2019 20:17)

Ne pravi se nikakav krug, ako Zverev pobedi Nadal ide kuci, ako Medvedev pobedi Nadal je prvi Cicipas drugi

Oooo

pre 4 godine

Milena
Novak je izgubio mec, koji je bio odlucujuci. Rafa sa tim nema nikakve veze. To sto si licemer, pa jedan ima pravo da bude povredjen i preda mec, dok drugom to isto zameras, je vec tvoja stvar. To je deo tvoje licnosti, ne moze to da se promeni. Ne vredi o tome raspravljayi, niti duljiti. Samo imaj u vidu da je sve bilo u Novakovim rukama na ovom turniru, a da je on izgubio oba meca. Nista od toga nema veze sa povredom Rafe.

Jao, jao

pre 4 godine

Milena
Nista novo, ne brini, dosta dugo ste i bili u "ljubavi" sa Rafom. Preziveo je tada, pa valjda ce i sada😁😁😁 Ljubav prema njemu zavisi od toga koliki je konkurent Novaku. Sada u Londonu, ne samo prvo mesto, vec i ono spektakularno vracanje u mecu protiv Medvedeva. Jednostavno, reci lepo, morao je da se povuce ranije i da se ne bori za pr o mesto, da olaksa Novaku, onda bi i dalje on bio dobar. Ovako drznuo se da igra u Parizu. Nikako i ni na jedan nacin nije jadni Novak kriv, sto je u direktnom duelu, ko ide kuci, a ko dalje, izgubio taj mec. Svi se urotili protiv njega. Umesto da je 8 najboljih, Kacanov, Sapovalov, Beretini, Misa, Cilic, Nisikori, Cung. Oni su namerno stavili Federera, Tima, Danila, Cicipasa, Sasu, Rafu, samo da Novaku otezaju. Stvarno sram ih bilo.

Jao, jao

pre 4 godine

Milena
Prvi mec na USO povreda lakta. Posle toga nije lakat vec rame. Onda tako povredjen igra i pobedi, na pitanje o povredi, kaze sve je ok, nista ga ne boli. Onda dodje na mec protiv Vavrinke i preda zbog povrede ramena, a koju je ranije rekao ds je sanirana. Naravno, to je skroz ok, zasto bi rizikovao karijeru zbog toga. Onda slede tekstovi, hoce operacija, nece, ugrozena karijera, kad ono... Pojavi se u Tokiju i ni traga povredi, zbog koje mu je 20 dana ranije bila ugrozena karijera i bilo pitanje hoce li na operaciju. Onda Dodje Sangaj, sve ok do meca kada je izgubio i kada je ponovo pocela prica o nekoj povredi. Onda dodje Pariz i price kako je sve namesteno, kako mu namerno stavljaju igrace koji mu ne leze. Kada je otklonjena potencijalna opasnost, vise prica o povredi nije bilo. London, protiv Beretinija bilo je sve sjajno. Svi su ga vec videli sa titulom. Onda se desio mec sa Timom. Potom i mec sa Federerom, gde je igrao bezvoljno i bez ikakvog zara, hvatao se za lakat u toku meca. Shvatio je da ne treba da prica o povredi, jer ce mu tako jos vise okrenuti ledja. I onda ti kazes, kako je to sve ok, a sa druge strane to isto zameras Rafi. Jos vise, zameras mu borbu, zameras mu sto je pobedio Medvedeva. Zameras mu sto je igrao u Parizu, sto je pobedio Vavrinku, a nije igrao protiv Sapovalova. I onda mi kazes da je ironija sa moje strane ruzna. Treba imati herca i to napisati.

Трооки Гавран

pre 4 godine

Не зависи од њега - али се бори као лав, три сата на терену. Свака част и Циципасу, који је осигурао пролаз а опет дао све од себе, иако га овај меч може коштати сутра, три сата јаког тениса а нема ниједан дан одмора, сутрадан одмах меч. Једва чекам Међед-Звер меч да видимо ко су полуфиналисти.

Matrix

pre 4 godine

Po kojoj teoriji...ako zverev dobije, Nadal ispada...u drugoj grupi federer ima bolji količnik od thiema ali je drugi...
(Nemam pojma, 15. novembar 2019 18:24)

Gledaju se medjusobni dueli! Tako da ako na primer večeras pobedi Medvedev. Nadal je onda prvi u grupi, zato sto je u medjusobnom duelu izmedju Cicipasa i njega pobedio Nadal.

Pele 2.0

pre 4 godine

@Nemam pojma, 15.novembar 2019 18:24

"Po kojoj teoriji...ako zverev dobije, Nadal ispada...u drugoj grupi federer ima bolji količnik od thiema ali je drugi..."

U drugoj grupi nema dileme. Dva igraca, Federer i Tim, imaju po 2 pobede i po 1 poraz; dva igraca, Djokovic i Berdtini, imaju po jednu pobedu i po dva poraza. Dalje idu Federer i Tim, ali je Tim prvi u grupi jer je pobedio u direktnom susretu sa Federerom.

Pele 2.0Q

pre 4 godine

@Evans, 15. novembar 2019 20:25

"Ne pravi se nikakav krug, ako Zverev pobedi Nadal ide kuci, ako Medvedev pobedi Nadal je prvi Cicipas drugi"

Ako Zverev pobedi Medvedeva pravi se krug: sva tojica po 2 pobede i po 1 poraz; Zverev pobedio Nadala, Nadal pobedio Cicipasa, Cicipas pobedio Zvereva. Kako ne kapiras da se pravi krug.

U tom slucaju ispad Nadal.

Teniski fanatik

pre 4 godine

Evo pomoći ko možda nije shvatio ili čuo. Dakle, u prvoj grupi se zna. Tim i Federer su u polufinalu. Druga grupa, ako večeras Zverev pobedi Medvedeva dalje idu Cicipas i Zverev, a ako Medvedev pobedi Zvereva dalje idu Nadal i Cicipas.
Sportski pozdrav ! :)

aleks

pre 4 godine

Poslednji poen Cicipas vratio lopticu i stao, ostao u uglu. Protiv Nadala moras do kraja, do poslednjeg atoma, vise nego protiv ikoga drugog. Taj ne odustaje.

bmiles

pre 4 godine

Ocekujem da iz duela Tim - Zverev dobijemo protivnika
Za ishod tipujem na Tima, ipak je najvise pokazao jer dobiti drugog i treceg je dokaz da je u London dosao najspremniji!Sad kad Federer ima sansu da dodje do trona u finalu i pokusa da sustigne sve je moguce jer "deda"nece tako lako dati jos jedan rekord!

Jao, jao

pre 4 godine

Milena
Pa nije ni Rafa pisao sve ovo o sebi, nego ti. To je tvoj subjektivni osecaj i dozivljaj njega. Ne komentarisem ono sta je on rekao, vec ti. Nije Rafa pisao tekstove o sebi i da li ce igrati, ili ne, vec novinari. On kada je saznao da ce igrati, dao je zvanicno obavestenje. Sva ta prica oko igranja u Londonu, bila je zbog prvog mesta. Samo nastavi da glumis zrtvu, nemam nista protiv, ako je to deo tvog karaktera i tvoje licnosti. Ja nikada necu biti zrtva, niti cu dozvoliti sebi da se tako osecam, a jos manje da na takav nacin manipulisem ljudima. Meni je to ispod casti.

Jao, jao

pre 4 godine

Milena
Da malo analiziram taj novi fenomen glumljenja zrtve i stvaranja fiktivnih agresora. Ti i pomenuti Milan, krenete zestoko, nadajuci se da niko nece odgovoriti na komentar. Kada se ipak neko usudi da odgovori, prvo glumite da ste kulturni, a pritom se kockate sa tom kulturom i uvek ste negde na granici dozvoljenog. Onda lagano pokazujete svoju nemoc, ali i dalje pokusavate da ostanete u toj zoni kulturnog. Na kraju glumite zrtvu, manipulisuci sa svima. Sa onima koji citaju komentar, a ne zele da se ukljuce, pa ih ubedjujete da ste zrtve i da ste napadnuti. Manipulisete i sa onima koji odgovaraju na komentare, jer zelite da od njih stvorite agresore. Dakle pocnete puni sebe, a zavrsite kao "zrtve", jer ste zagrizli preveliki zalogaj, pa niste u stanju da se nosite sa tim. Onda ste na kraju cak i tetralni.