Tenis 72

Ponedeljak, 04.11.2019.

08:25

ATP: Nadal prestigao Đokovića – London kruniše "kralja" 2019.

Rafael Nadal je zvanično prestigao Novaka Đokovića na prvom mestu ATP liste.

ATP: Nadal prestigao Ðokoviæa – London kruniše "kralja" 2019. IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

Sasa

pre 4 godine

Sve su podloge ravnopravne. Iako valja reći da se na tvrdoj igra najviše turnira, stoga ne može Nadal na zemljanoj nadoknaditi propuste na ostalim podlogama. Nitko ne spori da je na tvrdoj Đoković bolji od Nadala, ali gleda se cijela slika. A tada je Nadal sâm na vrhu.
(DŠ, 5. novembar 2019 10:39) # Link komentara

Tenis je kompleksna igra. Pogotovo radi razlicitosti podloga kojima igraci prilagodjavaju taktiku, dok njena implementacija, uostalom, zavisi od raspona talenta odnosno mogucnosti.
Dalje, ne postoji jedna vrsta tvrde podloge samo. Nadal ni na jednoj nema prdonost u odnosu na Djokovica.
Kako si spomenuo celu sliku koja ukljucuje travu, sljaku i tvrdu podlogu (u razlicitim izvedbama), jasno se dolazi do zakljucka da Nadal nije tada sam, vec u zaostatku u odnosu na Novaka od kojeg, nedvosmisleno, nije bolji na betonu, kao ni travi.
Doneo si los zakljucak.
Pozdrav.

Milan_PT

pre 4 godine

Ne mora Novak da ide na Nadala u polufinalu. Može da ga čeka i u finalu, ako Rafa izgubi jedan meč u grupi, što i nije nemoguće. Ako Rafa izgubi jedan meč u grupi i pobedi nekog drugog u finalu, skupiće 400+400 poena. Ako Novak pobedi svih 5 mečeva imaće 1500. Razlika je 700, a Rafa trenutno beži 640. Sve je jasno.
(Milan_PT, 4. novembar 2019 09:58)

U pravu si, ali ako Rafa izgubi jedan meč u grupi, teško da će kao prvi iz grupe da prodje u polufinale, tako da bi opet najverovatnije bilo polufinale Nole-Rafa.

Ako Rafa pobedi sve mečeve u grupi, Noletu bi pametno bilo da namerno izgubi poslednji meč (naravno ako raspored to dozvoli pa on bude igrao poslednji meč posle Rafe) da bi išao na Rafu u polufinalu i tako pokušao da ga spreči da bude br. 1 na kraju godine.
(Milutin, 4. novembar 2019 18:24)

Milutine, u pravu si, ali delimično.
1) Rafa može biti prvi u svojoj grupi i sa jednim izgubljenim mečom u grupi. Dakle, dvojica iz grupe imaju po 2 dobijena meča, a preostala dvojica po 1. Da bi Rafa bio prvi u svojoj grupi, potrebno je da taj jedini poraz bude od nekog od ove preostale dvojice, tj da pobedi ovog drugog sa 2 pobede.
2) Novak, kao drugoplasirani prvi igra svoje mečeve, tj samo Rafa može u svom trećem meču da kalkuliše. Mada sam siguran da nijedan ni drugi ne bi namerno izgubili svoje zadnje mečeve u nameri da izbegnu međusobni susret (slučaj Rafe) ili da namerno igraju u polufinalu (slučaj Novaka). Ipak su njih dvojica vanserijski sportisti...

Milan_PT

pre 4 godine

Milane, sve su podloge ravnopravne. Iako valja reći da se na tvrdoj igra najviše turnira, stoga ne može Nadal na zemljanoj nadoknaditi propuste na ostalim podlogama. Nitko ne spori da je na tvrdoj Đoković bolji od Nadala, ali gleda se cijela slika. A tada je Nadal sâm na vrhu.
(DŠ, 5. novembar 2019 10:39)

Tačno. Ali na ovoj temi pričam samo o turniru koji sledi. I govorim samo činjenice bazirane na statistici. Rafi ovaj turnir nikako ne leži. Nije ni čudo što ga nikad nije osvojio, i da je samo dvaput dospeo da finala. Ako obojica budu zdravi, siguran sam da će ga Novak pobediti u finalu ili polufinalu, jer je ovo IH kategorija, "indoor hard", a to Novaku savršeno odgovara. Jedino je pitanje da li će Rafa biti u stanju da pobedi sva 3 meča u svojoj grupi.
U svakom slučaju, zdravlje će imati veliku ulogu. O zdravstvenim problemima igrača saznamo tek nakon turnira, a počesto još i kasnije...

pre 4 godine

Milane, sve su podloge ravnopravne. Iako valja reći da se na tvrdoj igra najviše turnira, stoga ne može Nadal na zemljanoj nadoknaditi propuste na ostalim podlogama. Nitko ne spori da je na tvrdoj Đoković bolji od Nadala, ali gleda se cijela slika. A tada je Nadal sâm na vrhu.

Milan_PT

pre 4 godine

Prijatelju @Hmmmm, nema potrebe da dodajem nepoznate i da integralim, dovoljno je da pogledam ATP pravila, gde jasno piše da se poeni sa ATP Finalsa oduzimaju nakon zadnjeg odigranog ATP turnira pre ovog završnog.
Dakle, tih 1000 poena, za koje se Ti nadaš da će biti oduzeti tek za 2 nedelje, oduzeti su još juče, nakon Paris Mastersa 1000, svim učesnicima prošlogodišnjeg ATP Finalsa.
Imam osećaj da je ovo znalo bar 95% komentatora...

Hmmm

pre 4 godine

Milan_pt
Prosto je, Novak je prosle godine pobedio sva 3 meca u grupi, posto se za svaku pobedu dobija po 200 poena, znaci imao je 600. Potom je pobedio u 1/2 finalu i dobio jos 400. Kada to saberes dobijes 1000. On trenutno ima 8945 bodova, kada oduzmes 1000, sto ce neminovno uraditi pred London, on ce imati 7945. Rafa trenutno ima 9585 i nista mu se ne oduzima, jer nije ni igrao. Za svaku pobedu u grupi dobija se po 200 bodova. Pobeda u 1/2 finalu donosi 400, a pobeda u finalu jos 500. Tako maksimalno moze da bude 1500. Eto, sada saberi, oduzmi, podeli, pomnozi, dodaj nepoznatu, integral, sta hoces, kako hoces. Rafa ako se pojavi, odigra jedan mec i pobedi, dobija 200 bodova. Moze da se povuce posle toga, ostaje prvi.

Milan_PT

pre 4 godine

Nadal ima najbolji omjer pobjeda i poraza, a ovaj ispod tvrdi da zna igrati samo na zemljanoj podlozi. Nevjerojatna drskost!
(DŠ, 4. novembar 2019 20:14)

Tačno, ali ono što nisi primetio (ili si svesno prećutao) da je taj ukupni najbolji "omjer" postignut zahvaljujući sjajnim rezultatima ostvarenim na šljaci. Ako pogledaš sledeći link sa istog sajta
https://www.ultimatetennisstatistics.com/record?recordId=HardWinningPct
gde su procenti na tvrdoj podlozi videćeš da je tu Rafa tek 11., a Novak prvi. A ovaj turnir se igra na tvrdoj podlozi...

Djole

pre 4 godine

Baš bezveze da je Rafa prvi, Nole je sad daleko bolji igrač. Da se sastanu Nole bi ga odučio od tenisa. Baš glup ovaj sistem bodovanja a nije ni fer. Nole je najbolji i treba da bude No1!!!

pre 4 godine

Nadal ima najbolji omjer pobjeda i poraza, a ovaj ispod tvrdi da zna igrati samo na zemljanoj podlozi. Nevjerojatna drskost!

https://www.ultimatetennisstatistics.com/record?recordId=WinningPct

Da li će se Novica odužiti Vamos Rafi?

pre 4 godine

Sve računice ovde se izvode prema zamisli kako Novak može da se vrati na prvo mesto. A kako Nadal može da ga zadrži? Dovoljno mu je da četiri puta pobedi. Nažalost, Nadal neće igrati u Londonu, pa će ovo biti drugi put da poklanja Novici prvo mesto na listi, što je uradio i pre godinu dana. Toliko ovima kojima si liste svetinja. O Nadalu kratko: nikad mi nije bio simpatičan, niti sam previše cenio šljakarenje. Novak ima jedan RG, Federer ima jedan RG, Sampras nema nijedan, Beker nema nijedan, ovaj ih je naređao dvanaest. Nema on šta da traži pored Federera, Novaka i Samprasa, misim na ono besmisleno "najbolji ikad".

Milutin

pre 4 godine

U svakom slucaju je No2o ispao iz igre za GOAT-a obzirom da nece imati najvise uzastopnih nedelja provedenih na prvom mestu atp liste.
(... još neke baljezgarije koje neću ni da komentarišem...)
(Babis, 4. novembar 2019 12:20)

Jašta. Svi znaju da je broj uzastopnih nedelja na prvom mestu glavno merilo u GOAT konkurenciji. Evo, svi znaju da je Nadal tek 11 na GOAT listi zato što je tek 11 na listi uzastopnih nedelja na prvom mestu. Svi se slažu da je Hjuit na primer ispred Nadala u GOAT konkurenciji zato što ima više uzastopnih nedelja kao br. 1.

Bože dragi...

Milutin

pre 4 godine

Ne mora Novak da ide na Nadala u polufinalu. Može da ga čeka i u finalu, ako Rafa izgubi jedan meč u grupi, što i nije nemoguće. Ako Rafa izgubi jedan meč u grupi i pobedi nekog drugog u finalu, skupiće 400+400 poena. Ako Novak pobedi svih 5 mečeva imaće 1500. Razlika je 700, a Rafa trenutno beži 640. Sve je jasno.
(Milan_PT, 4. novembar 2019 09:58)

U pravu si, ali ako Rafa izgubi jedan meč u grupi, teško da će kao prvi iz grupe da prodje u polufinale, tako da bi opet najverovatnije bilo polufinale Nole-Rafa.

Ako Rafa pobedi sve mečeve u grupi, Noletu bi pametno bilo da namerno izgubi poslednji meč (naravno ako raspored to dozvoli pa on bude igrao poslednji meč posle Rafe) da bi išao na Rafu u polufinalu i tako pokušao da ga spreči da bude br. 1 na kraju godine.

mlekadzija

pre 4 godine

Да нема неких кометатора попут Јумка и Микија,требало би их измислити. Увесељавају својим кометарима многе...

Digitron iz Buja

pre 4 godine

Nema promene na listu da zavrsetka ATP tura (12. januar 2020.). Tada je u igri max 750 bodova. Posle Londona nema bodova vise u 2019, nema bodova za DC. Onaj koji je prvi posle Londona ima min 7 nedelja na prvom mestu...

Jack

pre 4 godine

Nole ce igrati i Devis Cup u decembru ako me pamćenje sluzi mislim da se i tu dobijaju neki bodovi ako nije menjano nesto, a Nadal sigurno nece igrati tako da je Nole verovatno 6.put najbolji igrac u godini i 5. Laures je njegov bravo majstore...

Makedonac

pre 4 godine

@nebojsa....prvo mesto donosi to, da ko bude prvi posle londona ostaje prvi skoro pa do februara, kad se zavrsi AO..bez da odigra mec. Malo li je 10nedelja pogotovo ako juris rekord u broju upravo tih nedelja.Za nadala to i nije toliko bitno jer je daleko iza noleta i rogera,po broju nedalja na prvim mestu tako da on ima samo jedan prioritet a to su grandslamovi dok nole trenutno ima dva.Ako bude nole prvi posle AO-ja, ima ogromne sanse da bude tamo do wimbledona a iako ga onda npr.izgubi opet ima velike sanse u ameriki da povrati jer u kanadi nije igrao ove g. a na sinsinetiju i us-openu nebrani puno. Srecno majstore.

Milan_PT

pre 4 godine

Tacnije Nadal krunise kralja zato sto sve zavisi od Nadala. Tu se Djokovic ne pita ni 1%
(kancelara, 04. novembar 2019 12:31)

Logicno.
(Bodibond, 4. novembar 2019 12:58)

Niti je tačno, niti je logično. Da bi Rafa sigurno bio prvi, on mora da pobedi prva 4 meča na turniru. Samo u toj kombinaciji se Novak ne pita, mada i može. Šta ako se on i Rafa susretnu u polufinalu i Novak pobedi? Rafa ostaje na poenima iz grupe (400-600), a Novak osvajanjem turnira osvaja i 1300-1500 poena. Dakle, Novak u tom slučaju osvaja 700-1100 poena više od Rafe, a potrebno mu je za prvo mesto 640.
Ukoliko Rafa izbegne Novaka u polufinalu i tu pobedi i stigne u finale da igra sa dotad nepobeđenim Novakom, onda sve zavisi da li je Rafa dobio sve mečeve u grupi. Ako jeste, onda mu pobeda u finalu ne treba, jer je skupio 1000 poena, a Novak maksimalnih 1500. Ali ako je izgubio jedan meč u grupi, on u finale stiže sa 800 poena, što mu je malo za Novakovih potencijalnih 1500.
Kao što vidite Novak se pita u dosta slučajeva, jer je Rafa samo dvaput došao do finala ovog turnira i nije pobedio u finalu nijednom...

Zoran

pre 4 godine

U svakom slucaju je No2o ispao iz igre za GOAT-a obzirom da nece imati najvise uzastopnih nedelja provedenih na prvom mestu atp liste.
....
(Babis, 4. novembar 2019 12:20)

Pa naravno da neće biti G.O.A.T.

Nije osvojio Gstaad a ni Costa do Sauipe.

Pazi sad ovako, punoglavac! Novak još uvek igra, i to DOBRO igra i "juri" dvojicu ispred sebe. Federera za GS titule i za broj nedelja. Rafu samo za GS titule. Ako, recimo, stigne Rodžera za par godina ovaj će da zađe u petu deceniju i NEMA ŠANSE da se povrati. Za Nadala ne znamo. Ali, i za njega sa obzirom na njegova kolena, trbušne mišiće, zglob ruke... mislim da je isto teško.

trojanski konj

pre 4 godine

Velika Trojka odigrala najmanje turnira (16) i opet drzi prva tri mesta ATP liste. Kvalitet iznad kvantiteta.
(Robert, 04. novembar 2019 09:54)
Nije baš tako.Na kraju se samo bodovi sa 16 turnira računaju.Najboljih 16 koje je igrac odigrao.

Vlada

pre 4 godine

(Sima Analyst, 4. novembar 2019 11:49)

To sve stoji. Doduše, ne znam koliko je realno očekivati da Nadal ostvari sve pobede u grupi. Pa i da ih ostvari, koliko je realno da pobedi u polufinalu. Kako god okrene, u polufinalu ga čekaju najverovatnije Novak ili Medvedev koji obojica mogu Nadala lako da izbace na betonu u dvorani u dva seta.
Ako Nadal ispadne u polufinalu, Novaku titula donosi prvo mesto. Ako Nadal ne uđe u polufinale bez pobede u grupi, Novaku finale donosi prvo mesto. Ako Nadal ostvari jednu pobedu u grupi, Novaku titula donosi prvo mesto. Dakle, manje-više za skoro sve se pita Novak. Biće mu teško jedino protiv Medvedeva možda. Ove ostale bi trebalo da očetka relativno lako u trenutnoj formi.

Milan_PT

pre 4 godine

U svakom slucaju je No2o ispao iz igre za GOAT-a obzirom da nece imati najvise uzastopnih nedelja provedenih na prvom mestu atp liste.
....
(Babis, 4. novembar 2019 12:20)

Aha, sad više nije kriterijum za GOATa broj nedelja kao No1 (pošto se Novak bliži obaranju tog rekorda), već je kriterijum najviše uzastopnih nedelja kao No1?
A kad za godinu-dve Nadal i Novak budu prestigli Federera u broju GS-ova, onda će umesto njega kriterijum biti broj osvojenih titula u Bazelu?

Od očaja, koji dugo traje, do akutne paranoje je samo jedan mali korak...

vinjakkola

pre 4 godine

(Jumko, 04. novembar 2019 08:50)

Zelim da Nadal bude u Londonu da ga Nole oduci od tenisa i pokaže ko je deda betonske podloge..i na pravi način zavrsi sezonu i mentalno jak udje u novu , AO čeka 8. ;)

Milan_PT

pre 4 godine

Imam dva pitanja ako neko zna... Koliko bodova se dobija za pobedu na turniru za izlgrace do 21 godine gde od sutra ucestvuje Miomir? i U Dejvis kupu takodje ? Hvala
(pacimirovic, 4. novembar 2019 12:00)

Odgovor je 0 i 0. U Next Gen se dobijaju samo neke pare. U slučaju osvajanja turnira bez poraza, može se zaraditi 429k$ pre odbitka poreza. Poeni nijedan.
Poeni mogu da se dobiju samo u ATP Cupu (novo takmičenje), koji startuje odmah iza Nove godine...

Dobros-AV

pre 4 godine

Ma, ljudi, neka Nole bude koji god hoce na kojoj god listi, samo neka ovako nastavi da igra. Rezultati i renking ce doci sami od sebe. Imao je par manjih padova ove sezonem, sto zbog povrede, sto zbog manjka motivacije, ali verujte mi: sve ce doci na svoje mesto. Totalni sam optimista sto se tice Noleta i njegove buducnosti.
Isto tako, mislim da je (za mnoge neverovatna) cinjenica da je Ivanisevic u timu jako doprinela da se Nole psihicki vrati u 'killer mode'na noletu jako blizak (Balkanski) nacin i uz takav pristup. Mozda je cak tako popravio i servis, koji mu je uvek bio vazno oruzje, a sada je (izgleda mi) i jos bolji nego sto je bio. Se riternom ce imati sve vise i vise problema, tako da je vazno da bar na svoje servise dobija sigurne gemove. Naravno, uvek ce on imati bolji retern od svih ostalih igraca, ali se zbog godina refleksi jednostavno usporavaju, to je priroda.... ne moze se protiv nje.
Samo hrabro i da mu vidimo tu gladiatorsku facu i podignutu pesnicu sto cesce. To je pravi Novak Djokovic. Onda nema brige. Najvece probleme ce imati njegovi protivnici.

Simke

pre 4 godine

Ja mislim da ce Nadal biti samo 2 nedjelje prvi i da ce se Novak opet vratiti na vrh kada osvoji London.Cini mi se da je Nadal iscrpljen za poslednji dio sezone,a Novak je nrkako poletan i svjez.

Poštovalac igre

pre 4 godine

Dobili smo neizvesnost za kraj kad je reč o broju jedan poziciji a što se tiče ostatak pozicija Federer ostaje treći a ovi iza njega mlađi po pravilu na istoj pozicijama svojim.

Nadal ima uvek pri kraju sezone imaa problema posebno kad đođe dvoranski uslovi. Nikad nije uspeo da veže kontinuitet i puno puta preskakao. Al" je igrao finala kokretno na London mislim gde je po pravilu gubio od boljih tenisera a to su Federer i Novak koji su jači za dvoranu u odnosu na njega.

Nebojsa

pre 4 godine

Da li ce se igrati i naredne godine tenis?
Vidim digla se ozbiljna polemika kome i sta treba da bi bio prvi na kraju godine.
Evo sad cu vam reci na zavrsnom turniru u finalu ce igrati Nadal- Djokovic, niko ih nece u grupi pobediti.
Kao da naredne godine se nece smenjivati na prvom mestu, zaboravite da ce bilo ko od njih dvojice biti duze od dva meseca na prvom mestu.
Zato manite se kalkulacija oni su mnogo velika imena u tenisu da bi gubili namerno meceve, nece oni da se igraju sa ugledom. Zbog cega ??? Sta donosi prvo mesto u decembru, a mozes da izgubis u januaru???

Bodibond

pre 4 godine

Tacnije Nadal krunise kralja zato sto sve zavisi od Nadala. Tu se Djokovic ne pita ni 1%
(kancelara, 04. novembar 2019 12:31)

Logicno.

Babis

pre 4 godine

U svakom slucaju je No2o ispao iz igre za GOAT-a obzirom da nece imati najvise uzastopnih nedelja provedenih na prvom mestu atp liste. Spanija je ipak prijateljska drzava a Monako vestacka tvorevina bogatih koji izbegavaju placanje poraza. Ups! A ja se svo vreme pitao sto No20 zivi tamo. Naravno da navijamo za Nadala. :)

Sima Analyst

pre 4 godine

e znate ko ce odluciti #1??

zreb! :)

zreb daje mogucnost Nadalu da bira sta ce da uradi u petak.

Novaku je danas zadnji dan da se buni protiv losih pravila! Nole citas ovo??? :)

pacimirovic

pre 4 godine

Imam dva pitanja ako neko zna... Koliko bodova se dobija za pobedu na turniru za izlgrace do 21 godine gde od sutra ucestvuje Miomir? i U Dejvis kupu takodje ? Hvala

Sima Analyst

pre 4 godine

Paradoksalno, može se desiti da Nole pobedi sve mečeve u Londonu i da završi prvi. Više mu se isplati da izgubi jedan meč u grupi i tako ima šanse da bude prvi. Ako Nadal bude igrao i bude dobio sve mečeve u svojoj grupi, Novaku se više isplati da izgubi jedan meč, kako bi išao na Nadala u polufinalu i tu pokušao da ga dobije. Ako bi tako bilo, onda bi pobedom u finalu Novak završio na prvom mestu na kraju sezone. Ako bi svako dobijao svoje i Nadal i Novak završe u finalu, Nadal je prvi na kraju sezone, bez obzira na ishod tog meča. Šta ti je bodovanje...
(Vlada, 4. novembar 2019 09:03)

@vlada
ima jedan problem u tome. nadal igra zadnji mec u petak, a novak u cetvrtak :) nadal ce birati da li da izgubi ili pobedi zadnjeg dana u grupi. tako da ce nadal porazom postati prvi na svetu ako bude zeleo (izgubice ukoliko vidi da je nole dobio sve meceve dan ranije, a kako bi izbegao noleta u polufinalu). ipak, mislim da nadal nece kalkulisati i da ce vise zeleti da dobije novaka u polufinalu nego porazom da bude prvi na kraju.

nole mora da se buni pre zreba na los raspored meceva. to ne bi smelo tako da bude. mora da trazi promenu rasporeda kako nadal ne bi kalkulisao.

bozza

pre 4 godine

Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 04. novembar 2019 08:50)

lave, lose si postavio pitanje, pa si dobio previse pluseva i pokvario sebi statistiku. Sledeci put razm... aha, da, jasno mi je

Djuro

pre 4 godine

Zna li neko kad je zreb za grupe zavsnog mastersa u Londonu? Hvala unapred...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Major, 4. novembar 2019 11:03)

Sutra je zreb grupa.

Ремикс

pre 4 godine

Рафа није освојио дворански турнир још од 2005. године. Неће ни овај који иначе никада није узео.

Nikola

pre 4 godine

Kako sva trojica imaju isti i znatno manji broj odigranih turnira od ostalih klinaca. Cuvaju se preiskusno, pod izgovorima raznih povreda. Ovim tempom igrace jos 3-4 godine na vrhunskom nivou sigurno.

mr

pre 4 godine

previse Djokaj ima srece da bi bio broj 1
kako mu se sve cisti na putu to je nestvarno
(gola, 4. novembar 2019 09:22)

Ма да бре, све лаганице, освоји Аустралију против аматера, освоји Вимблдон против исто неког сличног. Или то беху Надал и Федерер, сети се ако смогнеш снаге.

Sivi soko

pre 4 godine

Ja bi voleo da Novak bude prvi na kraju godine jer je zaslužio, igrao Rafa ili ne! I 2016-te je zaslužio prvo mesto sa 2 GS, 4 Mastersa ali je Mari uzeo na kraju iako je izgubio oba GS finala od Novaka te godine. Svoj jedini slem te godine Endi je uzeo bez da je morao da pobedi ikoga iz Big 3 - i taj da bude prvi jer je jurio bodove u Beču a Novak te godine ostvario istorijski poduhvat tj Novak slem.
Ove godine je Rafa zaista bio konstantan ali ostaje činjenica da je potučen do nogu u Australiji a izgubio je i na Vimbldonu od Federera. Novak je oba svoja rivala pobedio za svoje dve gren slem titule ove sezone, na RG je izgubio u peščanoj oluji a na USO zbog povrede. Dakle prvo mesto zbog povrede Nadala nije nepravedno!

Tadija

pre 4 godine

Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 4. novembar 2019 08:50)

Pa kad vec pitas, ja zelim da ti procuri bojler.

dirty sanchez

pre 4 godine

(muamer, 4. novembar 2019 09:21)
(Jumko, 4. novembar 2019 08:50)

Kao sportista i ljubitelj tenisa zelim samo da uzivam u dobrim mecevima. Uvek zelim da bolji pobedi. A za politiku ovde nema mesta. Nemam nista protiv sto mrzite srbe, vas problem, ali iskreno ispadate smesni.

cantastorie

pre 4 godine

Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 04. novembar 2019 08:50)

Ne znam za Nadala.
Ali sigueno zelimo svi da se ti oporavis.

loše trolovanje ti je to

pre 4 godine

Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 4. novembar 2019 08:50

Odmah minuščina , nema potrebe da čitam. A jadan si do boooooola!

Vlada

pre 4 godine

Paradoksalno, može se desiti da Nole pobedi sve mečeve u Londonu i da završi prvi. Više mu se isplati da izgubi jedan meč u grupi i tako ima šanse da bude prvi. Ako Nadal bude igrao i bude dobio sve mečeve u svojoj grupi, Novaku se više isplati da izgubi jedan meč, kako bi išao na Nadala u polufinalu i tu pokušao da ga dobije. Ako bi tako bilo, onda bi pobedom u finalu Novak završio na prvom mestu na kraju sezone. Ako bi svako dobijao svoje i Nadal i Novak završe u finalu, Nadal je prvi na kraju sezone, bez obzira na ishod tog meča. Šta ti je bodovanje...

Air

pre 4 godine

@Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 04. novembar 2019 08:50)

Evo ja želim da Rafa bude u Londonu, ali ću ti bez obzira dati minus.

Milan_PT

pre 4 godine

Paradoksalno, može se desiti da Nole pobedi sve mečeve u Londonu i da završi prvi. Više mu se isplati da izgubi jedan meč u grupi i tako ima šanse da bude prvi. Ako Nadal bude igrao i bude dobio sve mečeve u svojoj grupi, Novaku se više isplati da izgubi jedan meč, kako bi išao na Nadala u polufinalu i tu pokušao da ga dobije. Ako bi tako bilo, onda bi pobedom u finalu Novak završio na prvom mestu na kraju sezone. Ako bi svako dobijao svoje i Nadal i Novak završe u finalu, Nadal je prvi na kraju sezone, bez obzira na ishod tog meča. Šta ti je bodovanje...
(Vlada, 4. novembar 2019 09:03)

Ne mora Novak da ide na Nadala u polufinalu. Može da ga čeka i u finalu, ako Rafa izgubi jedan meč u grupi, što i nije nemoguće. Ako Rafa izgubi jedan meč u grupi i pobedi nekog drugog u finalu, skupiće 400+400 poena. Ako Novak pobedi svih 5 mečeva imaće 1500. Razlika je 700, a Rafa trenutno beži 640. Sve je jasno.
Nije nemoguće da Rafa zbog svojih zdravstvenih problema ni ne prođe grupu. Pre dve godine je izgubio prvi meč protiv Gofana i povukao se sa turnira. Prošle godine nije ni došao u London, pre 3 godine takođe. Pre 4 godine ga je Novak pobedio u polufinalu. Pre 5 godina opet nije došao. Pre 6 godina je izgubio u finalu, opet od Đokovića. Pre 7 godina ga nije ni bilo na turniru. Pre 8 godina nije prošao grupu, jer je izgubio od Federera i Conge. Itd...
Kao što se može videti, zdravstveni problemi redovno prate Rafu na ovom turniru...

CoA

pre 4 godine

(Jumko, 4. novembar 2019 08:50)
A sto ne bismo zeleli? Bzvz ti je pitanje. Pa naravno da zelimo, prvo sto je top igrac i nikome se ne zeli povreda kao ni nasem Noletu, drugo najsladja je pobeda kada se ukrste koplja sa najacima, a Rafa je jedan od jacih i fer igraca. Zasluzneo je tu gde jeste.
IDEMOOO NOLE!

Antusa

pre 4 godine

Nolo Djokoaux nece biti prvi. Nadal se odmara i vraca se da igra finale u Londonu. Inace sledece godine Nadal stize Federera po broju GS dok je Nolo u velikom zaostatku....

Gasa

pre 4 godine

Koliko komentara je Jumko ostavio posle Sangaja i US Opena, da Djokovic treba da ide i u penziju, stotine komentara likovanja i nasladjivanja, zamislite koji sok u njegovoj glavi posle osvajanja Pariza Novaka, a jos veci sok zbog neverovatne igre Srbina. Ne bih da sam u njegovoj kozi.

kadnezelispriznatiistinu

pre 4 godine

Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 04. novembar 2019 08:50)

Sta mislite, da li postoji osoba/e koje sa ovakvom osobom mogu da koegzistiraju duze od 10 min a da ne dobiju zelju za suicidom? Onako iskreno... Mpze evo i anketa... Plus da ne mogu, minus da mogu!

Air

pre 4 godine

@Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 04. novembar 2019 08:50)

Evo ja želim da Rafa bude u Londonu, ali ću ti bez obzira dati minus.

Vlada

pre 4 godine

Paradoksalno, može se desiti da Nole pobedi sve mečeve u Londonu i da završi prvi. Više mu se isplati da izgubi jedan meč u grupi i tako ima šanse da bude prvi. Ako Nadal bude igrao i bude dobio sve mečeve u svojoj grupi, Novaku se više isplati da izgubi jedan meč, kako bi išao na Nadala u polufinalu i tu pokušao da ga dobije. Ako bi tako bilo, onda bi pobedom u finalu Novak završio na prvom mestu na kraju sezone. Ako bi svako dobijao svoje i Nadal i Novak završe u finalu, Nadal je prvi na kraju sezone, bez obzira na ishod tog meča. Šta ti je bodovanje...

loše trolovanje ti je to

pre 4 godine

Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 4. novembar 2019 08:50

Odmah minuščina , nema potrebe da čitam. A jadan si do boooooola!

cantastorie

pre 4 godine

Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 04. novembar 2019 08:50)

Ne znam za Nadala.
Ali sigueno zelimo svi da se ti oporavis.

Tadija

pre 4 godine

Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 4. novembar 2019 08:50)

Pa kad vec pitas, ja zelim da ti procuri bojler.

CoA

pre 4 godine

(Jumko, 4. novembar 2019 08:50)
A sto ne bismo zeleli? Bzvz ti je pitanje. Pa naravno da zelimo, prvo sto je top igrac i nikome se ne zeli povreda kao ni nasem Noletu, drugo najsladja je pobeda kada se ukrste koplja sa najacima, a Rafa je jedan od jacih i fer igraca. Zasluzneo je tu gde jeste.
IDEMOOO NOLE!

Gasa

pre 4 godine

Koliko komentara je Jumko ostavio posle Sangaja i US Opena, da Djokovic treba da ide i u penziju, stotine komentara likovanja i nasladjivanja, zamislite koji sok u njegovoj glavi posle osvajanja Pariza Novaka, a jos veci sok zbog neverovatne igre Srbina. Ne bih da sam u njegovoj kozi.

mr

pre 4 godine

previse Djokaj ima srece da bi bio broj 1
kako mu se sve cisti na putu to je nestvarno
(gola, 4. novembar 2019 09:22)

Ма да бре, све лаганице, освоји Аустралију против аматера, освоји Вимблдон против исто неког сличног. Или то беху Надал и Федерер, сети се ако смогнеш снаге.

Sivi soko

pre 4 godine

Ja bi voleo da Novak bude prvi na kraju godine jer je zaslužio, igrao Rafa ili ne! I 2016-te je zaslužio prvo mesto sa 2 GS, 4 Mastersa ali je Mari uzeo na kraju iako je izgubio oba GS finala od Novaka te godine. Svoj jedini slem te godine Endi je uzeo bez da je morao da pobedi ikoga iz Big 3 - i taj da bude prvi jer je jurio bodove u Beču a Novak te godine ostvario istorijski poduhvat tj Novak slem.
Ove godine je Rafa zaista bio konstantan ali ostaje činjenica da je potučen do nogu u Australiji a izgubio je i na Vimbldonu od Federera. Novak je oba svoja rivala pobedio za svoje dve gren slem titule ove sezone, na RG je izgubio u peščanoj oluji a na USO zbog povrede. Dakle prvo mesto zbog povrede Nadala nije nepravedno!

Milan_PT

pre 4 godine

Paradoksalno, može se desiti da Nole pobedi sve mečeve u Londonu i da završi prvi. Više mu se isplati da izgubi jedan meč u grupi i tako ima šanse da bude prvi. Ako Nadal bude igrao i bude dobio sve mečeve u svojoj grupi, Novaku se više isplati da izgubi jedan meč, kako bi išao na Nadala u polufinalu i tu pokušao da ga dobije. Ako bi tako bilo, onda bi pobedom u finalu Novak završio na prvom mestu na kraju sezone. Ako bi svako dobijao svoje i Nadal i Novak završe u finalu, Nadal je prvi na kraju sezone, bez obzira na ishod tog meča. Šta ti je bodovanje...
(Vlada, 4. novembar 2019 09:03)

Ne mora Novak da ide na Nadala u polufinalu. Može da ga čeka i u finalu, ako Rafa izgubi jedan meč u grupi, što i nije nemoguće. Ako Rafa izgubi jedan meč u grupi i pobedi nekog drugog u finalu, skupiće 400+400 poena. Ako Novak pobedi svih 5 mečeva imaće 1500. Razlika je 700, a Rafa trenutno beži 640. Sve je jasno.
Nije nemoguće da Rafa zbog svojih zdravstvenih problema ni ne prođe grupu. Pre dve godine je izgubio prvi meč protiv Gofana i povukao se sa turnira. Prošle godine nije ni došao u London, pre 3 godine takođe. Pre 4 godine ga je Novak pobedio u polufinalu. Pre 5 godina opet nije došao. Pre 6 godina je izgubio u finalu, opet od Đokovića. Pre 7 godina ga nije ni bilo na turniru. Pre 8 godina nije prošao grupu, jer je izgubio od Federera i Conge. Itd...
Kao što se može videti, zdravstveni problemi redovno prate Rafu na ovom turniru...

kadnezelispriznatiistinu

pre 4 godine

Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 04. novembar 2019 08:50)

Sta mislite, da li postoji osoba/e koje sa ovakvom osobom mogu da koegzistiraju duze od 10 min a da ne dobiju zelju za suicidom? Onako iskreno... Mpze evo i anketa... Plus da ne mogu, minus da mogu!

dirty sanchez

pre 4 godine

(muamer, 4. novembar 2019 09:21)
(Jumko, 4. novembar 2019 08:50)

Kao sportista i ljubitelj tenisa zelim samo da uzivam u dobrim mecevima. Uvek zelim da bolji pobedi. A za politiku ovde nema mesta. Nemam nista protiv sto mrzite srbe, vas problem, ali iskreno ispadate smesni.

Nikola

pre 4 godine

Kako sva trojica imaju isti i znatno manji broj odigranih turnira od ostalih klinaca. Cuvaju se preiskusno, pod izgovorima raznih povreda. Ovim tempom igrace jos 3-4 godine na vrhunskom nivou sigurno.

Ремикс

pre 4 godine

Рафа није освојио дворански турнир још од 2005. године. Неће ни овај који иначе никада није узео.

Milan_PT

pre 4 godine

U svakom slucaju je No2o ispao iz igre za GOAT-a obzirom da nece imati najvise uzastopnih nedelja provedenih na prvom mestu atp liste.
....
(Babis, 4. novembar 2019 12:20)

Aha, sad više nije kriterijum za GOATa broj nedelja kao No1 (pošto se Novak bliži obaranju tog rekorda), već je kriterijum najviše uzastopnih nedelja kao No1?
A kad za godinu-dve Nadal i Novak budu prestigli Federera u broju GS-ova, onda će umesto njega kriterijum biti broj osvojenih titula u Bazelu?

Od očaja, koji dugo traje, do akutne paranoje je samo jedan mali korak...

Milan_PT

pre 4 godine

Tacnije Nadal krunise kralja zato sto sve zavisi od Nadala. Tu se Djokovic ne pita ni 1%
(kancelara, 04. novembar 2019 12:31)

Logicno.
(Bodibond, 4. novembar 2019 12:58)

Niti je tačno, niti je logično. Da bi Rafa sigurno bio prvi, on mora da pobedi prva 4 meča na turniru. Samo u toj kombinaciji se Novak ne pita, mada i može. Šta ako se on i Rafa susretnu u polufinalu i Novak pobedi? Rafa ostaje na poenima iz grupe (400-600), a Novak osvajanjem turnira osvaja i 1300-1500 poena. Dakle, Novak u tom slučaju osvaja 700-1100 poena više od Rafe, a potrebno mu je za prvo mesto 640.
Ukoliko Rafa izbegne Novaka u polufinalu i tu pobedi i stigne u finale da igra sa dotad nepobeđenim Novakom, onda sve zavisi da li je Rafa dobio sve mečeve u grupi. Ako jeste, onda mu pobeda u finalu ne treba, jer je skupio 1000 poena, a Novak maksimalnih 1500. Ali ako je izgubio jedan meč u grupi, on u finale stiže sa 800 poena, što mu je malo za Novakovih potencijalnih 1500.
Kao što vidite Novak se pita u dosta slučajeva, jer je Rafa samo dvaput došao do finala ovog turnira i nije pobedio u finalu nijednom...

Simke

pre 4 godine

Ja mislim da ce Nadal biti samo 2 nedjelje prvi i da ce se Novak opet vratiti na vrh kada osvoji London.Cini mi se da je Nadal iscrpljen za poslednji dio sezone,a Novak je nrkako poletan i svjez.

Djuro

pre 4 godine

Zna li neko kad je zreb za grupe zavsnog mastersa u Londonu? Hvala unapred...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Major, 4. novembar 2019 11:03)

Sutra je zreb grupa.

Makedonac

pre 4 godine

@nebojsa....prvo mesto donosi to, da ko bude prvi posle londona ostaje prvi skoro pa do februara, kad se zavrsi AO..bez da odigra mec. Malo li je 10nedelja pogotovo ako juris rekord u broju upravo tih nedelja.Za nadala to i nije toliko bitno jer je daleko iza noleta i rogera,po broju nedalja na prvim mestu tako da on ima samo jedan prioritet a to su grandslamovi dok nole trenutno ima dva.Ako bude nole prvi posle AO-ja, ima ogromne sanse da bude tamo do wimbledona a iako ga onda npr.izgubi opet ima velike sanse u ameriki da povrati jer u kanadi nije igrao ove g. a na sinsinetiju i us-openu nebrani puno. Srecno majstore.

Dobros-AV

pre 4 godine

Ma, ljudi, neka Nole bude koji god hoce na kojoj god listi, samo neka ovako nastavi da igra. Rezultati i renking ce doci sami od sebe. Imao je par manjih padova ove sezonem, sto zbog povrede, sto zbog manjka motivacije, ali verujte mi: sve ce doci na svoje mesto. Totalni sam optimista sto se tice Noleta i njegove buducnosti.
Isto tako, mislim da je (za mnoge neverovatna) cinjenica da je Ivanisevic u timu jako doprinela da se Nole psihicki vrati u 'killer mode'na noletu jako blizak (Balkanski) nacin i uz takav pristup. Mozda je cak tako popravio i servis, koji mu je uvek bio vazno oruzje, a sada je (izgleda mi) i jos bolji nego sto je bio. Se riternom ce imati sve vise i vise problema, tako da je vazno da bar na svoje servise dobija sigurne gemove. Naravno, uvek ce on imati bolji retern od svih ostalih igraca, ali se zbog godina refleksi jednostavno usporavaju, to je priroda.... ne moze se protiv nje.
Samo hrabro i da mu vidimo tu gladiatorsku facu i podignutu pesnicu sto cesce. To je pravi Novak Djokovic. Onda nema brige. Najvece probleme ce imati njegovi protivnici.

bozza

pre 4 godine

Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 04. novembar 2019 08:50)

lave, lose si postavio pitanje, pa si dobio previse pluseva i pokvario sebi statistiku. Sledeci put razm... aha, da, jasno mi je

Nebojsa

pre 4 godine

Da li ce se igrati i naredne godine tenis?
Vidim digla se ozbiljna polemika kome i sta treba da bi bio prvi na kraju godine.
Evo sad cu vam reci na zavrsnom turniru u finalu ce igrati Nadal- Djokovic, niko ih nece u grupi pobediti.
Kao da naredne godine se nece smenjivati na prvom mestu, zaboravite da ce bilo ko od njih dvojice biti duze od dva meseca na prvom mestu.
Zato manite se kalkulacija oni su mnogo velika imena u tenisu da bi gubili namerno meceve, nece oni da se igraju sa ugledom. Zbog cega ??? Sta donosi prvo mesto u decembru, a mozes da izgubis u januaru???

Sima Analyst

pre 4 godine

Paradoksalno, može se desiti da Nole pobedi sve mečeve u Londonu i da završi prvi. Više mu se isplati da izgubi jedan meč u grupi i tako ima šanse da bude prvi. Ako Nadal bude igrao i bude dobio sve mečeve u svojoj grupi, Novaku se više isplati da izgubi jedan meč, kako bi išao na Nadala u polufinalu i tu pokušao da ga dobije. Ako bi tako bilo, onda bi pobedom u finalu Novak završio na prvom mestu na kraju sezone. Ako bi svako dobijao svoje i Nadal i Novak završe u finalu, Nadal je prvi na kraju sezone, bez obzira na ishod tog meča. Šta ti je bodovanje...
(Vlada, 4. novembar 2019 09:03)

@vlada
ima jedan problem u tome. nadal igra zadnji mec u petak, a novak u cetvrtak :) nadal ce birati da li da izgubi ili pobedi zadnjeg dana u grupi. tako da ce nadal porazom postati prvi na svetu ako bude zeleo (izgubice ukoliko vidi da je nole dobio sve meceve dan ranije, a kako bi izbegao noleta u polufinalu). ipak, mislim da nadal nece kalkulisati i da ce vise zeleti da dobije novaka u polufinalu nego porazom da bude prvi na kraju.

nole mora da se buni pre zreba na los raspored meceva. to ne bi smelo tako da bude. mora da trazi promenu rasporeda kako nadal ne bi kalkulisao.

Milutin

pre 4 godine

U svakom slucaju je No2o ispao iz igre za GOAT-a obzirom da nece imati najvise uzastopnih nedelja provedenih na prvom mestu atp liste.
(... još neke baljezgarije koje neću ni da komentarišem...)
(Babis, 4. novembar 2019 12:20)

Jašta. Svi znaju da je broj uzastopnih nedelja na prvom mestu glavno merilo u GOAT konkurenciji. Evo, svi znaju da je Nadal tek 11 na GOAT listi zato što je tek 11 na listi uzastopnih nedelja na prvom mestu. Svi se slažu da je Hjuit na primer ispred Nadala u GOAT konkurenciji zato što ima više uzastopnih nedelja kao br. 1.

Bože dragi...

Poštovalac igre

pre 4 godine

Dobili smo neizvesnost za kraj kad je reč o broju jedan poziciji a što se tiče ostatak pozicija Federer ostaje treći a ovi iza njega mlađi po pravilu na istoj pozicijama svojim.

Nadal ima uvek pri kraju sezone imaa problema posebno kad đođe dvoranski uslovi. Nikad nije uspeo da veže kontinuitet i puno puta preskakao. Al" je igrao finala kokretno na London mislim gde je po pravilu gubio od boljih tenisera a to su Federer i Novak koji su jači za dvoranu u odnosu na njega.

vinjakkola

pre 4 godine

(Jumko, 04. novembar 2019 08:50)

Zelim da Nadal bude u Londonu da ga Nole oduci od tenisa i pokaže ko je deda betonske podloge..i na pravi način zavrsi sezonu i mentalno jak udje u novu , AO čeka 8. ;)

Antusa

pre 4 godine

Nolo Djokoaux nece biti prvi. Nadal se odmara i vraca se da igra finale u Londonu. Inace sledece godine Nadal stize Federera po broju GS dok je Nolo u velikom zaostatku....

Zoran

pre 4 godine

U svakom slucaju je No2o ispao iz igre za GOAT-a obzirom da nece imati najvise uzastopnih nedelja provedenih na prvom mestu atp liste.
....
(Babis, 4. novembar 2019 12:20)

Pa naravno da neće biti G.O.A.T.

Nije osvojio Gstaad a ni Costa do Sauipe.

Pazi sad ovako, punoglavac! Novak još uvek igra, i to DOBRO igra i "juri" dvojicu ispred sebe. Federera za GS titule i za broj nedelja. Rafu samo za GS titule. Ako, recimo, stigne Rodžera za par godina ovaj će da zađe u petu deceniju i NEMA ŠANSE da se povrati. Za Nadala ne znamo. Ali, i za njega sa obzirom na njegova kolena, trbušne mišiće, zglob ruke... mislim da je isto teško.

Babis

pre 4 godine

U svakom slucaju je No2o ispao iz igre za GOAT-a obzirom da nece imati najvise uzastopnih nedelja provedenih na prvom mestu atp liste. Spanija je ipak prijateljska drzava a Monako vestacka tvorevina bogatih koji izbegavaju placanje poraza. Ups! A ja se svo vreme pitao sto No20 zivi tamo. Naravno da navijamo za Nadala. :)

Digitron iz Buja

pre 4 godine

Nema promene na listu da zavrsetka ATP tura (12. januar 2020.). Tada je u igri max 750 bodova. Posle Londona nema bodova vise u 2019, nema bodova za DC. Onaj koji je prvi posle Londona ima min 7 nedelja na prvom mestu...

Milan_PT

pre 4 godine

Imam dva pitanja ako neko zna... Koliko bodova se dobija za pobedu na turniru za izlgrace do 21 godine gde od sutra ucestvuje Miomir? i U Dejvis kupu takodje ? Hvala
(pacimirovic, 4. novembar 2019 12:00)

Odgovor je 0 i 0. U Next Gen se dobijaju samo neke pare. U slučaju osvajanja turnira bez poraza, može se zaraditi 429k$ pre odbitka poreza. Poeni nijedan.
Poeni mogu da se dobiju samo u ATP Cupu (novo takmičenje), koji startuje odmah iza Nove godine...

Vlada

pre 4 godine

(Sima Analyst, 4. novembar 2019 11:49)

To sve stoji. Doduše, ne znam koliko je realno očekivati da Nadal ostvari sve pobede u grupi. Pa i da ih ostvari, koliko je realno da pobedi u polufinalu. Kako god okrene, u polufinalu ga čekaju najverovatnije Novak ili Medvedev koji obojica mogu Nadala lako da izbace na betonu u dvorani u dva seta.
Ako Nadal ispadne u polufinalu, Novaku titula donosi prvo mesto. Ako Nadal ne uđe u polufinale bez pobede u grupi, Novaku finale donosi prvo mesto. Ako Nadal ostvari jednu pobedu u grupi, Novaku titula donosi prvo mesto. Dakle, manje-više za skoro sve se pita Novak. Biće mu teško jedino protiv Medvedeva možda. Ove ostale bi trebalo da očetka relativno lako u trenutnoj formi.

mlekadzija

pre 4 godine

Да нема неких кометатора попут Јумка и Микија,требало би их измислити. Увесељавају својим кометарима многе...

pre 4 godine

Nadal ima najbolji omjer pobjeda i poraza, a ovaj ispod tvrdi da zna igrati samo na zemljanoj podlozi. Nevjerojatna drskost!

https://www.ultimatetennisstatistics.com/record?recordId=WinningPct

Bodibond

pre 4 godine

Tacnije Nadal krunise kralja zato sto sve zavisi od Nadala. Tu se Djokovic ne pita ni 1%
(kancelara, 04. novembar 2019 12:31)

Logicno.

pacimirovic

pre 4 godine

Imam dva pitanja ako neko zna... Koliko bodova se dobija za pobedu na turniru za izlgrace do 21 godine gde od sutra ucestvuje Miomir? i U Dejvis kupu takodje ? Hvala

Sima Analyst

pre 4 godine

e znate ko ce odluciti #1??

zreb! :)

zreb daje mogucnost Nadalu da bira sta ce da uradi u petak.

Novaku je danas zadnji dan da se buni protiv losih pravila! Nole citas ovo??? :)

Da li će se Novica odužiti Vamos Rafi?

pre 4 godine

Sve računice ovde se izvode prema zamisli kako Novak može da se vrati na prvo mesto. A kako Nadal može da ga zadrži? Dovoljno mu je da četiri puta pobedi. Nažalost, Nadal neće igrati u Londonu, pa će ovo biti drugi put da poklanja Novici prvo mesto na listi, što je uradio i pre godinu dana. Toliko ovima kojima si liste svetinja. O Nadalu kratko: nikad mi nije bio simpatičan, niti sam previše cenio šljakarenje. Novak ima jedan RG, Federer ima jedan RG, Sampras nema nijedan, Beker nema nijedan, ovaj ih je naređao dvanaest. Nema on šta da traži pored Federera, Novaka i Samprasa, misim na ono besmisleno "najbolji ikad".

Milan_PT

pre 4 godine

Prijatelju @Hmmmm, nema potrebe da dodajem nepoznate i da integralim, dovoljno je da pogledam ATP pravila, gde jasno piše da se poeni sa ATP Finalsa oduzimaju nakon zadnjeg odigranog ATP turnira pre ovog završnog.
Dakle, tih 1000 poena, za koje se Ti nadaš da će biti oduzeti tek za 2 nedelje, oduzeti su još juče, nakon Paris Mastersa 1000, svim učesnicima prošlogodišnjeg ATP Finalsa.
Imam osećaj da je ovo znalo bar 95% komentatora...

Milan_PT

pre 4 godine

Nadal ima najbolji omjer pobjeda i poraza, a ovaj ispod tvrdi da zna igrati samo na zemljanoj podlozi. Nevjerojatna drskost!
(DŠ, 4. novembar 2019 20:14)

Tačno, ali ono što nisi primetio (ili si svesno prećutao) da je taj ukupni najbolji "omjer" postignut zahvaljujući sjajnim rezultatima ostvarenim na šljaci. Ako pogledaš sledeći link sa istog sajta
https://www.ultimatetennisstatistics.com/record?recordId=HardWinningPct
gde su procenti na tvrdoj podlozi videćeš da je tu Rafa tek 11., a Novak prvi. A ovaj turnir se igra na tvrdoj podlozi...

Sasa

pre 4 godine

Sve su podloge ravnopravne. Iako valja reći da se na tvrdoj igra najviše turnira, stoga ne može Nadal na zemljanoj nadoknaditi propuste na ostalim podlogama. Nitko ne spori da je na tvrdoj Đoković bolji od Nadala, ali gleda se cijela slika. A tada je Nadal sâm na vrhu.
(DŠ, 5. novembar 2019 10:39) # Link komentara

Tenis je kompleksna igra. Pogotovo radi razlicitosti podloga kojima igraci prilagodjavaju taktiku, dok njena implementacija, uostalom, zavisi od raspona talenta odnosno mogucnosti.
Dalje, ne postoji jedna vrsta tvrde podloge samo. Nadal ni na jednoj nema prdonost u odnosu na Djokovica.
Kako si spomenuo celu sliku koja ukljucuje travu, sljaku i tvrdu podlogu (u razlicitim izvedbama), jasno se dolazi do zakljucka da Nadal nije tada sam, vec u zaostatku u odnosu na Novaka od kojeg, nedvosmisleno, nije bolji na betonu, kao ni travi.
Doneo si los zakljucak.
Pozdrav.

trojanski konj

pre 4 godine

Velika Trojka odigrala najmanje turnira (16) i opet drzi prva tri mesta ATP liste. Kvalitet iznad kvantiteta.
(Robert, 04. novembar 2019 09:54)
Nije baš tako.Na kraju se samo bodovi sa 16 turnira računaju.Najboljih 16 koje je igrac odigrao.

Jack

pre 4 godine

Nole ce igrati i Devis Cup u decembru ako me pamćenje sluzi mislim da se i tu dobijaju neki bodovi ako nije menjano nesto, a Nadal sigurno nece igrati tako da je Nole verovatno 6.put najbolji igrac u godini i 5. Laures je njegov bravo majstore...

Milan_PT

pre 4 godine

Milane, sve su podloge ravnopravne. Iako valja reći da se na tvrdoj igra najviše turnira, stoga ne može Nadal na zemljanoj nadoknaditi propuste na ostalim podlogama. Nitko ne spori da je na tvrdoj Đoković bolji od Nadala, ali gleda se cijela slika. A tada je Nadal sâm na vrhu.
(DŠ, 5. novembar 2019 10:39)

Tačno. Ali na ovoj temi pričam samo o turniru koji sledi. I govorim samo činjenice bazirane na statistici. Rafi ovaj turnir nikako ne leži. Nije ni čudo što ga nikad nije osvojio, i da je samo dvaput dospeo da finala. Ako obojica budu zdravi, siguran sam da će ga Novak pobediti u finalu ili polufinalu, jer je ovo IH kategorija, "indoor hard", a to Novaku savršeno odgovara. Jedino je pitanje da li će Rafa biti u stanju da pobedi sva 3 meča u svojoj grupi.
U svakom slučaju, zdravlje će imati veliku ulogu. O zdravstvenim problemima igrača saznamo tek nakon turnira, a počesto još i kasnije...

Milutin

pre 4 godine

Ne mora Novak da ide na Nadala u polufinalu. Može da ga čeka i u finalu, ako Rafa izgubi jedan meč u grupi, što i nije nemoguće. Ako Rafa izgubi jedan meč u grupi i pobedi nekog drugog u finalu, skupiće 400+400 poena. Ako Novak pobedi svih 5 mečeva imaće 1500. Razlika je 700, a Rafa trenutno beži 640. Sve je jasno.
(Milan_PT, 4. novembar 2019 09:58)

U pravu si, ali ako Rafa izgubi jedan meč u grupi, teško da će kao prvi iz grupe da prodje u polufinale, tako da bi opet najverovatnije bilo polufinale Nole-Rafa.

Ako Rafa pobedi sve mečeve u grupi, Noletu bi pametno bilo da namerno izgubi poslednji meč (naravno ako raspored to dozvoli pa on bude igrao poslednji meč posle Rafe) da bi išao na Rafu u polufinalu i tako pokušao da ga spreči da bude br. 1 na kraju godine.

Milan_PT

pre 4 godine

Ne mora Novak da ide na Nadala u polufinalu. Može da ga čeka i u finalu, ako Rafa izgubi jedan meč u grupi, što i nije nemoguće. Ako Rafa izgubi jedan meč u grupi i pobedi nekog drugog u finalu, skupiće 400+400 poena. Ako Novak pobedi svih 5 mečeva imaće 1500. Razlika je 700, a Rafa trenutno beži 640. Sve je jasno.
(Milan_PT, 4. novembar 2019 09:58)

U pravu si, ali ako Rafa izgubi jedan meč u grupi, teško da će kao prvi iz grupe da prodje u polufinale, tako da bi opet najverovatnije bilo polufinale Nole-Rafa.

Ako Rafa pobedi sve mečeve u grupi, Noletu bi pametno bilo da namerno izgubi poslednji meč (naravno ako raspored to dozvoli pa on bude igrao poslednji meč posle Rafe) da bi išao na Rafu u polufinalu i tako pokušao da ga spreči da bude br. 1 na kraju godine.
(Milutin, 4. novembar 2019 18:24)

Milutine, u pravu si, ali delimično.
1) Rafa može biti prvi u svojoj grupi i sa jednim izgubljenim mečom u grupi. Dakle, dvojica iz grupe imaju po 2 dobijena meča, a preostala dvojica po 1. Da bi Rafa bio prvi u svojoj grupi, potrebno je da taj jedini poraz bude od nekog od ove preostale dvojice, tj da pobedi ovog drugog sa 2 pobede.
2) Novak, kao drugoplasirani prvi igra svoje mečeve, tj samo Rafa može u svom trećem meču da kalkuliše. Mada sam siguran da nijedan ni drugi ne bi namerno izgubili svoje zadnje mečeve u nameri da izbegnu međusobni susret (slučaj Rafe) ili da namerno igraju u polufinalu (slučaj Novaka). Ipak su njih dvojica vanserijski sportisti...

Hmmm

pre 4 godine

Milan_pt
Prosto je, Novak je prosle godine pobedio sva 3 meca u grupi, posto se za svaku pobedu dobija po 200 poena, znaci imao je 600. Potom je pobedio u 1/2 finalu i dobio jos 400. Kada to saberes dobijes 1000. On trenutno ima 8945 bodova, kada oduzmes 1000, sto ce neminovno uraditi pred London, on ce imati 7945. Rafa trenutno ima 9585 i nista mu se ne oduzima, jer nije ni igrao. Za svaku pobedu u grupi dobija se po 200 bodova. Pobeda u 1/2 finalu donosi 400, a pobeda u finalu jos 500. Tako maksimalno moze da bude 1500. Eto, sada saberi, oduzmi, podeli, pomnozi, dodaj nepoznatu, integral, sta hoces, kako hoces. Rafa ako se pojavi, odigra jedan mec i pobedi, dobija 200 bodova. Moze da se povuce posle toga, ostaje prvi.

Djole

pre 4 godine

Baš bezveze da je Rafa prvi, Nole je sad daleko bolji igrač. Da se sastanu Nole bi ga odučio od tenisa. Baš glup ovaj sistem bodovanja a nije ni fer. Nole je najbolji i treba da bude No1!!!

pre 4 godine

Milane, sve su podloge ravnopravne. Iako valja reći da se na tvrdoj igra najviše turnira, stoga ne može Nadal na zemljanoj nadoknaditi propuste na ostalim podlogama. Nitko ne spori da je na tvrdoj Đoković bolji od Nadala, ali gleda se cijela slika. A tada je Nadal sâm na vrhu.

Babis

pre 4 godine

U svakom slucaju je No2o ispao iz igre za GOAT-a obzirom da nece imati najvise uzastopnih nedelja provedenih na prvom mestu atp liste. Spanija je ipak prijateljska drzava a Monako vestacka tvorevina bogatih koji izbegavaju placanje poraza. Ups! A ja se svo vreme pitao sto No20 zivi tamo. Naravno da navijamo za Nadala. :)

Antusa

pre 4 godine

Nolo Djokoaux nece biti prvi. Nadal se odmara i vraca se da igra finale u Londonu. Inace sledece godine Nadal stize Federera po broju GS dok je Nolo u velikom zaostatku....

Bodibond

pre 4 godine

Tacnije Nadal krunise kralja zato sto sve zavisi od Nadala. Tu se Djokovic ne pita ni 1%
(kancelara, 04. novembar 2019 12:31)

Logicno.

Jack

pre 4 godine

Nole ce igrati i Devis Cup u decembru ako me pamćenje sluzi mislim da se i tu dobijaju neki bodovi ako nije menjano nesto, a Nadal sigurno nece igrati tako da je Nole verovatno 6.put najbolji igrac u godini i 5. Laures je njegov bravo majstore...

Air

pre 4 godine

@Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 04. novembar 2019 08:50)

Evo ja želim da Rafa bude u Londonu, ali ću ti bez obzira dati minus.

loše trolovanje ti je to

pre 4 godine

Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 4. novembar 2019 08:50

Odmah minuščina , nema potrebe da čitam. A jadan si do boooooola!

trojanski konj

pre 4 godine

Velika Trojka odigrala najmanje turnira (16) i opet drzi prva tri mesta ATP liste. Kvalitet iznad kvantiteta.
(Robert, 04. novembar 2019 09:54)
Nije baš tako.Na kraju se samo bodovi sa 16 turnira računaju.Najboljih 16 koje je igrac odigrao.

Da li će se Novica odužiti Vamos Rafi?

pre 4 godine

Sve računice ovde se izvode prema zamisli kako Novak može da se vrati na prvo mesto. A kako Nadal može da ga zadrži? Dovoljno mu je da četiri puta pobedi. Nažalost, Nadal neće igrati u Londonu, pa će ovo biti drugi put da poklanja Novici prvo mesto na listi, što je uradio i pre godinu dana. Toliko ovima kojima si liste svetinja. O Nadalu kratko: nikad mi nije bio simpatičan, niti sam previše cenio šljakarenje. Novak ima jedan RG, Federer ima jedan RG, Sampras nema nijedan, Beker nema nijedan, ovaj ih je naređao dvanaest. Nema on šta da traži pored Federera, Novaka i Samprasa, misim na ono besmisleno "najbolji ikad".

Vlada

pre 4 godine

Paradoksalno, može se desiti da Nole pobedi sve mečeve u Londonu i da završi prvi. Više mu se isplati da izgubi jedan meč u grupi i tako ima šanse da bude prvi. Ako Nadal bude igrao i bude dobio sve mečeve u svojoj grupi, Novaku se više isplati da izgubi jedan meč, kako bi išao na Nadala u polufinalu i tu pokušao da ga dobije. Ako bi tako bilo, onda bi pobedom u finalu Novak završio na prvom mestu na kraju sezone. Ako bi svako dobijao svoje i Nadal i Novak završe u finalu, Nadal je prvi na kraju sezone, bez obzira na ishod tog meča. Šta ti je bodovanje...

Sima Analyst

pre 4 godine

e znate ko ce odluciti #1??

zreb! :)

zreb daje mogucnost Nadalu da bira sta ce da uradi u petak.

Novaku je danas zadnji dan da se buni protiv losih pravila! Nole citas ovo??? :)

Gasa

pre 4 godine

Koliko komentara je Jumko ostavio posle Sangaja i US Opena, da Djokovic treba da ide i u penziju, stotine komentara likovanja i nasladjivanja, zamislite koji sok u njegovoj glavi posle osvajanja Pariza Novaka, a jos veci sok zbog neverovatne igre Srbina. Ne bih da sam u njegovoj kozi.

mr

pre 4 godine

previse Djokaj ima srece da bi bio broj 1
kako mu se sve cisti na putu to je nestvarno
(gola, 4. novembar 2019 09:22)

Ма да бре, све лаганице, освоји Аустралију против аматера, освоји Вимблдон против исто неког сличног. Или то беху Надал и Федерер, сети се ако смогнеш снаге.

Sivi soko

pre 4 godine

Ja bi voleo da Novak bude prvi na kraju godine jer je zaslužio, igrao Rafa ili ne! I 2016-te je zaslužio prvo mesto sa 2 GS, 4 Mastersa ali je Mari uzeo na kraju iako je izgubio oba GS finala od Novaka te godine. Svoj jedini slem te godine Endi je uzeo bez da je morao da pobedi ikoga iz Big 3 - i taj da bude prvi jer je jurio bodove u Beču a Novak te godine ostvario istorijski poduhvat tj Novak slem.
Ove godine je Rafa zaista bio konstantan ali ostaje činjenica da je potučen do nogu u Australiji a izgubio je i na Vimbldonu od Federera. Novak je oba svoja rivala pobedio za svoje dve gren slem titule ove sezone, na RG je izgubio u peščanoj oluji a na USO zbog povrede. Dakle prvo mesto zbog povrede Nadala nije nepravedno!

Sima Analyst

pre 4 godine

Paradoksalno, može se desiti da Nole pobedi sve mečeve u Londonu i da završi prvi. Više mu se isplati da izgubi jedan meč u grupi i tako ima šanse da bude prvi. Ako Nadal bude igrao i bude dobio sve mečeve u svojoj grupi, Novaku se više isplati da izgubi jedan meč, kako bi išao na Nadala u polufinalu i tu pokušao da ga dobije. Ako bi tako bilo, onda bi pobedom u finalu Novak završio na prvom mestu na kraju sezone. Ako bi svako dobijao svoje i Nadal i Novak završe u finalu, Nadal je prvi na kraju sezone, bez obzira na ishod tog meča. Šta ti je bodovanje...
(Vlada, 4. novembar 2019 09:03)

@vlada
ima jedan problem u tome. nadal igra zadnji mec u petak, a novak u cetvrtak :) nadal ce birati da li da izgubi ili pobedi zadnjeg dana u grupi. tako da ce nadal porazom postati prvi na svetu ako bude zeleo (izgubice ukoliko vidi da je nole dobio sve meceve dan ranije, a kako bi izbegao noleta u polufinalu). ipak, mislim da nadal nece kalkulisati i da ce vise zeleti da dobije novaka u polufinalu nego porazom da bude prvi na kraju.

nole mora da se buni pre zreba na los raspored meceva. to ne bi smelo tako da bude. mora da trazi promenu rasporeda kako nadal ne bi kalkulisao.

Tadija

pre 4 godine

Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 4. novembar 2019 08:50)

Pa kad vec pitas, ja zelim da ti procuri bojler.

CoA

pre 4 godine

(Jumko, 4. novembar 2019 08:50)
A sto ne bismo zeleli? Bzvz ti je pitanje. Pa naravno da zelimo, prvo sto je top igrac i nikome se ne zeli povreda kao ni nasem Noletu, drugo najsladja je pobeda kada se ukrste koplja sa najacima, a Rafa je jedan od jacih i fer igraca. Zasluzneo je tu gde jeste.
IDEMOOO NOLE!

kadnezelispriznatiistinu

pre 4 godine

Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 04. novembar 2019 08:50)

Sta mislite, da li postoji osoba/e koje sa ovakvom osobom mogu da koegzistiraju duze od 10 min a da ne dobiju zelju za suicidom? Onako iskreno... Mpze evo i anketa... Plus da ne mogu, minus da mogu!

Ремикс

pre 4 godine

Рафа није освојио дворански турнир још од 2005. године. Неће ни овај који иначе никада није узео.

Hmmm

pre 4 godine

Milan_pt
Prosto je, Novak je prosle godine pobedio sva 3 meca u grupi, posto se za svaku pobedu dobija po 200 poena, znaci imao je 600. Potom je pobedio u 1/2 finalu i dobio jos 400. Kada to saberes dobijes 1000. On trenutno ima 8945 bodova, kada oduzmes 1000, sto ce neminovno uraditi pred London, on ce imati 7945. Rafa trenutno ima 9585 i nista mu se ne oduzima, jer nije ni igrao. Za svaku pobedu u grupi dobija se po 200 bodova. Pobeda u 1/2 finalu donosi 400, a pobeda u finalu jos 500. Tako maksimalno moze da bude 1500. Eto, sada saberi, oduzmi, podeli, pomnozi, dodaj nepoznatu, integral, sta hoces, kako hoces. Rafa ako se pojavi, odigra jedan mec i pobedi, dobija 200 bodova. Moze da se povuce posle toga, ostaje prvi.

cantastorie

pre 4 godine

Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 04. novembar 2019 08:50)

Ne znam za Nadala.
Ali sigueno zelimo svi da se ti oporavis.

Vlada

pre 4 godine

(Sima Analyst, 4. novembar 2019 11:49)

To sve stoji. Doduše, ne znam koliko je realno očekivati da Nadal ostvari sve pobede u grupi. Pa i da ih ostvari, koliko je realno da pobedi u polufinalu. Kako god okrene, u polufinalu ga čekaju najverovatnije Novak ili Medvedev koji obojica mogu Nadala lako da izbace na betonu u dvorani u dva seta.
Ako Nadal ispadne u polufinalu, Novaku titula donosi prvo mesto. Ako Nadal ne uđe u polufinale bez pobede u grupi, Novaku finale donosi prvo mesto. Ako Nadal ostvari jednu pobedu u grupi, Novaku titula donosi prvo mesto. Dakle, manje-više za skoro sve se pita Novak. Biće mu teško jedino protiv Medvedeva možda. Ove ostale bi trebalo da očetka relativno lako u trenutnoj formi.

pre 4 godine

Nadal ima najbolji omjer pobjeda i poraza, a ovaj ispod tvrdi da zna igrati samo na zemljanoj podlozi. Nevjerojatna drskost!

https://www.ultimatetennisstatistics.com/record?recordId=WinningPct

Milan_PT

pre 4 godine

Paradoksalno, može se desiti da Nole pobedi sve mečeve u Londonu i da završi prvi. Više mu se isplati da izgubi jedan meč u grupi i tako ima šanse da bude prvi. Ako Nadal bude igrao i bude dobio sve mečeve u svojoj grupi, Novaku se više isplati da izgubi jedan meč, kako bi išao na Nadala u polufinalu i tu pokušao da ga dobije. Ako bi tako bilo, onda bi pobedom u finalu Novak završio na prvom mestu na kraju sezone. Ako bi svako dobijao svoje i Nadal i Novak završe u finalu, Nadal je prvi na kraju sezone, bez obzira na ishod tog meča. Šta ti je bodovanje...
(Vlada, 4. novembar 2019 09:03)

Ne mora Novak da ide na Nadala u polufinalu. Može da ga čeka i u finalu, ako Rafa izgubi jedan meč u grupi, što i nije nemoguće. Ako Rafa izgubi jedan meč u grupi i pobedi nekog drugog u finalu, skupiće 400+400 poena. Ako Novak pobedi svih 5 mečeva imaće 1500. Razlika je 700, a Rafa trenutno beži 640. Sve je jasno.
Nije nemoguće da Rafa zbog svojih zdravstvenih problema ni ne prođe grupu. Pre dve godine je izgubio prvi meč protiv Gofana i povukao se sa turnira. Prošle godine nije ni došao u London, pre 3 godine takođe. Pre 4 godine ga je Novak pobedio u polufinalu. Pre 5 godina opet nije došao. Pre 6 godina je izgubio u finalu, opet od Đokovića. Pre 7 godina ga nije ni bilo na turniru. Pre 8 godina nije prošao grupu, jer je izgubio od Federera i Conge. Itd...
Kao što se može videti, zdravstveni problemi redovno prate Rafu na ovom turniru...

dirty sanchez

pre 4 godine

(muamer, 4. novembar 2019 09:21)
(Jumko, 4. novembar 2019 08:50)

Kao sportista i ljubitelj tenisa zelim samo da uzivam u dobrim mecevima. Uvek zelim da bolji pobedi. A za politiku ovde nema mesta. Nemam nista protiv sto mrzite srbe, vas problem, ali iskreno ispadate smesni.

Nikola

pre 4 godine

Kako sva trojica imaju isti i znatno manji broj odigranih turnira od ostalih klinaca. Cuvaju se preiskusno, pod izgovorima raznih povreda. Ovim tempom igrace jos 3-4 godine na vrhunskom nivou sigurno.

Nebojsa

pre 4 godine

Da li ce se igrati i naredne godine tenis?
Vidim digla se ozbiljna polemika kome i sta treba da bi bio prvi na kraju godine.
Evo sad cu vam reci na zavrsnom turniru u finalu ce igrati Nadal- Djokovic, niko ih nece u grupi pobediti.
Kao da naredne godine se nece smenjivati na prvom mestu, zaboravite da ce bilo ko od njih dvojice biti duze od dva meseca na prvom mestu.
Zato manite se kalkulacija oni su mnogo velika imena u tenisu da bi gubili namerno meceve, nece oni da se igraju sa ugledom. Zbog cega ??? Sta donosi prvo mesto u decembru, a mozes da izgubis u januaru???

vinjakkola

pre 4 godine

(Jumko, 04. novembar 2019 08:50)

Zelim da Nadal bude u Londonu da ga Nole oduci od tenisa i pokaže ko je deda betonske podloge..i na pravi način zavrsi sezonu i mentalno jak udje u novu , AO čeka 8. ;)

Djole

pre 4 godine

Baš bezveze da je Rafa prvi, Nole je sad daleko bolji igrač. Da se sastanu Nole bi ga odučio od tenisa. Baš glup ovaj sistem bodovanja a nije ni fer. Nole je najbolji i treba da bude No1!!!

bozza

pre 4 godine

Sta mislite, da li Srbija zeli Rafi da se oporavi i igra u Londonu? Onako iskreno... Moze evo i anketa... Plus da zeli, minus da ne zeli!
(Jumko, 04. novembar 2019 08:50)

lave, lose si postavio pitanje, pa si dobio previse pluseva i pokvario sebi statistiku. Sledeci put razm... aha, da, jasno mi je

Simke

pre 4 godine

Ja mislim da ce Nadal biti samo 2 nedjelje prvi i da ce se Novak opet vratiti na vrh kada osvoji London.Cini mi se da je Nadal iscrpljen za poslednji dio sezone,a Novak je nrkako poletan i svjez.

Milan_PT

pre 4 godine

U svakom slucaju je No2o ispao iz igre za GOAT-a obzirom da nece imati najvise uzastopnih nedelja provedenih na prvom mestu atp liste.
....
(Babis, 4. novembar 2019 12:20)

Aha, sad više nije kriterijum za GOATa broj nedelja kao No1 (pošto se Novak bliži obaranju tog rekorda), već je kriterijum najviše uzastopnih nedelja kao No1?
A kad za godinu-dve Nadal i Novak budu prestigli Federera u broju GS-ova, onda će umesto njega kriterijum biti broj osvojenih titula u Bazelu?

Od očaja, koji dugo traje, do akutne paranoje je samo jedan mali korak...

Milan_PT

pre 4 godine

Tacnije Nadal krunise kralja zato sto sve zavisi od Nadala. Tu se Djokovic ne pita ni 1%
(kancelara, 04. novembar 2019 12:31)

Logicno.
(Bodibond, 4. novembar 2019 12:58)

Niti je tačno, niti je logično. Da bi Rafa sigurno bio prvi, on mora da pobedi prva 4 meča na turniru. Samo u toj kombinaciji se Novak ne pita, mada i može. Šta ako se on i Rafa susretnu u polufinalu i Novak pobedi? Rafa ostaje na poenima iz grupe (400-600), a Novak osvajanjem turnira osvaja i 1300-1500 poena. Dakle, Novak u tom slučaju osvaja 700-1100 poena više od Rafe, a potrebno mu je za prvo mesto 640.
Ukoliko Rafa izbegne Novaka u polufinalu i tu pobedi i stigne u finale da igra sa dotad nepobeđenim Novakom, onda sve zavisi da li je Rafa dobio sve mečeve u grupi. Ako jeste, onda mu pobeda u finalu ne treba, jer je skupio 1000 poena, a Novak maksimalnih 1500. Ali ako je izgubio jedan meč u grupi, on u finale stiže sa 800 poena, što mu je malo za Novakovih potencijalnih 1500.
Kao što vidite Novak se pita u dosta slučajeva, jer je Rafa samo dvaput došao do finala ovog turnira i nije pobedio u finalu nijednom...

Dobros-AV

pre 4 godine

Ma, ljudi, neka Nole bude koji god hoce na kojoj god listi, samo neka ovako nastavi da igra. Rezultati i renking ce doci sami od sebe. Imao je par manjih padova ove sezonem, sto zbog povrede, sto zbog manjka motivacije, ali verujte mi: sve ce doci na svoje mesto. Totalni sam optimista sto se tice Noleta i njegove buducnosti.
Isto tako, mislim da je (za mnoge neverovatna) cinjenica da je Ivanisevic u timu jako doprinela da se Nole psihicki vrati u 'killer mode'na noletu jako blizak (Balkanski) nacin i uz takav pristup. Mozda je cak tako popravio i servis, koji mu je uvek bio vazno oruzje, a sada je (izgleda mi) i jos bolji nego sto je bio. Se riternom ce imati sve vise i vise problema, tako da je vazno da bar na svoje servise dobija sigurne gemove. Naravno, uvek ce on imati bolji retern od svih ostalih igraca, ali se zbog godina refleksi jednostavno usporavaju, to je priroda.... ne moze se protiv nje.
Samo hrabro i da mu vidimo tu gladiatorsku facu i podignutu pesnicu sto cesce. To je pravi Novak Djokovic. Onda nema brige. Najvece probleme ce imati njegovi protivnici.

pacimirovic

pre 4 godine

Imam dva pitanja ako neko zna... Koliko bodova se dobija za pobedu na turniru za izlgrace do 21 godine gde od sutra ucestvuje Miomir? i U Dejvis kupu takodje ? Hvala

Makedonac

pre 4 godine

@nebojsa....prvo mesto donosi to, da ko bude prvi posle londona ostaje prvi skoro pa do februara, kad se zavrsi AO..bez da odigra mec. Malo li je 10nedelja pogotovo ako juris rekord u broju upravo tih nedelja.Za nadala to i nije toliko bitno jer je daleko iza noleta i rogera,po broju nedalja na prvim mestu tako da on ima samo jedan prioritet a to su grandslamovi dok nole trenutno ima dva.Ako bude nole prvi posle AO-ja, ima ogromne sanse da bude tamo do wimbledona a iako ga onda npr.izgubi opet ima velike sanse u ameriki da povrati jer u kanadi nije igrao ove g. a na sinsinetiju i us-openu nebrani puno. Srecno majstore.

Zoran

pre 4 godine

U svakom slucaju je No2o ispao iz igre za GOAT-a obzirom da nece imati najvise uzastopnih nedelja provedenih na prvom mestu atp liste.
....
(Babis, 4. novembar 2019 12:20)

Pa naravno da neće biti G.O.A.T.

Nije osvojio Gstaad a ni Costa do Sauipe.

Pazi sad ovako, punoglavac! Novak još uvek igra, i to DOBRO igra i "juri" dvojicu ispred sebe. Federera za GS titule i za broj nedelja. Rafu samo za GS titule. Ako, recimo, stigne Rodžera za par godina ovaj će da zađe u petu deceniju i NEMA ŠANSE da se povrati. Za Nadala ne znamo. Ali, i za njega sa obzirom na njegova kolena, trbušne mišiće, zglob ruke... mislim da je isto teško.

mlekadzija

pre 4 godine

Да нема неких кометатора попут Јумка и Микија,требало би их измислити. Увесељавају својим кометарима многе...

Poštovalac igre

pre 4 godine

Dobili smo neizvesnost za kraj kad je reč o broju jedan poziciji a što se tiče ostatak pozicija Federer ostaje treći a ovi iza njega mlađi po pravilu na istoj pozicijama svojim.

Nadal ima uvek pri kraju sezone imaa problema posebno kad đođe dvoranski uslovi. Nikad nije uspeo da veže kontinuitet i puno puta preskakao. Al" je igrao finala kokretno na London mislim gde je po pravilu gubio od boljih tenisera a to su Federer i Novak koji su jači za dvoranu u odnosu na njega.

Milutin

pre 4 godine

U svakom slucaju je No2o ispao iz igre za GOAT-a obzirom da nece imati najvise uzastopnih nedelja provedenih na prvom mestu atp liste.
(... još neke baljezgarije koje neću ni da komentarišem...)
(Babis, 4. novembar 2019 12:20)

Jašta. Svi znaju da je broj uzastopnih nedelja na prvom mestu glavno merilo u GOAT konkurenciji. Evo, svi znaju da je Nadal tek 11 na GOAT listi zato što je tek 11 na listi uzastopnih nedelja na prvom mestu. Svi se slažu da je Hjuit na primer ispred Nadala u GOAT konkurenciji zato što ima više uzastopnih nedelja kao br. 1.

Bože dragi...

Djuro

pre 4 godine

Zna li neko kad je zreb za grupe zavsnog mastersa u Londonu? Hvala unapred...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Major, 4. novembar 2019 11:03)

Sutra je zreb grupa.

Digitron iz Buja

pre 4 godine

Nema promene na listu da zavrsetka ATP tura (12. januar 2020.). Tada je u igri max 750 bodova. Posle Londona nema bodova vise u 2019, nema bodova za DC. Onaj koji je prvi posle Londona ima min 7 nedelja na prvom mestu...

Milutin

pre 4 godine

Ne mora Novak da ide na Nadala u polufinalu. Može da ga čeka i u finalu, ako Rafa izgubi jedan meč u grupi, što i nije nemoguće. Ako Rafa izgubi jedan meč u grupi i pobedi nekog drugog u finalu, skupiće 400+400 poena. Ako Novak pobedi svih 5 mečeva imaće 1500. Razlika je 700, a Rafa trenutno beži 640. Sve je jasno.
(Milan_PT, 4. novembar 2019 09:58)

U pravu si, ali ako Rafa izgubi jedan meč u grupi, teško da će kao prvi iz grupe da prodje u polufinale, tako da bi opet najverovatnije bilo polufinale Nole-Rafa.

Ako Rafa pobedi sve mečeve u grupi, Noletu bi pametno bilo da namerno izgubi poslednji meč (naravno ako raspored to dozvoli pa on bude igrao poslednji meč posle Rafe) da bi išao na Rafu u polufinalu i tako pokušao da ga spreči da bude br. 1 na kraju godine.

pre 4 godine

Milane, sve su podloge ravnopravne. Iako valja reći da se na tvrdoj igra najviše turnira, stoga ne može Nadal na zemljanoj nadoknaditi propuste na ostalim podlogama. Nitko ne spori da je na tvrdoj Đoković bolji od Nadala, ali gleda se cijela slika. A tada je Nadal sâm na vrhu.

Milan_PT

pre 4 godine

Imam dva pitanja ako neko zna... Koliko bodova se dobija za pobedu na turniru za izlgrace do 21 godine gde od sutra ucestvuje Miomir? i U Dejvis kupu takodje ? Hvala
(pacimirovic, 4. novembar 2019 12:00)

Odgovor je 0 i 0. U Next Gen se dobijaju samo neke pare. U slučaju osvajanja turnira bez poraza, može se zaraditi 429k$ pre odbitka poreza. Poeni nijedan.
Poeni mogu da se dobiju samo u ATP Cupu (novo takmičenje), koji startuje odmah iza Nove godine...

Milan_PT

pre 4 godine

Nadal ima najbolji omjer pobjeda i poraza, a ovaj ispod tvrdi da zna igrati samo na zemljanoj podlozi. Nevjerojatna drskost!
(DŠ, 4. novembar 2019 20:14)

Tačno, ali ono što nisi primetio (ili si svesno prećutao) da je taj ukupni najbolji "omjer" postignut zahvaljujući sjajnim rezultatima ostvarenim na šljaci. Ako pogledaš sledeći link sa istog sajta
https://www.ultimatetennisstatistics.com/record?recordId=HardWinningPct
gde su procenti na tvrdoj podlozi videćeš da je tu Rafa tek 11., a Novak prvi. A ovaj turnir se igra na tvrdoj podlozi...

Sasa

pre 4 godine

Sve su podloge ravnopravne. Iako valja reći da se na tvrdoj igra najviše turnira, stoga ne može Nadal na zemljanoj nadoknaditi propuste na ostalim podlogama. Nitko ne spori da je na tvrdoj Đoković bolji od Nadala, ali gleda se cijela slika. A tada je Nadal sâm na vrhu.
(DŠ, 5. novembar 2019 10:39) # Link komentara

Tenis je kompleksna igra. Pogotovo radi razlicitosti podloga kojima igraci prilagodjavaju taktiku, dok njena implementacija, uostalom, zavisi od raspona talenta odnosno mogucnosti.
Dalje, ne postoji jedna vrsta tvrde podloge samo. Nadal ni na jednoj nema prdonost u odnosu na Djokovica.
Kako si spomenuo celu sliku koja ukljucuje travu, sljaku i tvrdu podlogu (u razlicitim izvedbama), jasno se dolazi do zakljucka da Nadal nije tada sam, vec u zaostatku u odnosu na Novaka od kojeg, nedvosmisleno, nije bolji na betonu, kao ni travi.
Doneo si los zakljucak.
Pozdrav.

Milan_PT

pre 4 godine

Prijatelju @Hmmmm, nema potrebe da dodajem nepoznate i da integralim, dovoljno je da pogledam ATP pravila, gde jasno piše da se poeni sa ATP Finalsa oduzimaju nakon zadnjeg odigranog ATP turnira pre ovog završnog.
Dakle, tih 1000 poena, za koje se Ti nadaš da će biti oduzeti tek za 2 nedelje, oduzeti su još juče, nakon Paris Mastersa 1000, svim učesnicima prošlogodišnjeg ATP Finalsa.
Imam osećaj da je ovo znalo bar 95% komentatora...

Milan_PT

pre 4 godine

Ne mora Novak da ide na Nadala u polufinalu. Može da ga čeka i u finalu, ako Rafa izgubi jedan meč u grupi, što i nije nemoguće. Ako Rafa izgubi jedan meč u grupi i pobedi nekog drugog u finalu, skupiće 400+400 poena. Ako Novak pobedi svih 5 mečeva imaće 1500. Razlika je 700, a Rafa trenutno beži 640. Sve je jasno.
(Milan_PT, 4. novembar 2019 09:58)

U pravu si, ali ako Rafa izgubi jedan meč u grupi, teško da će kao prvi iz grupe da prodje u polufinale, tako da bi opet najverovatnije bilo polufinale Nole-Rafa.

Ako Rafa pobedi sve mečeve u grupi, Noletu bi pametno bilo da namerno izgubi poslednji meč (naravno ako raspored to dozvoli pa on bude igrao poslednji meč posle Rafe) da bi išao na Rafu u polufinalu i tako pokušao da ga spreči da bude br. 1 na kraju godine.
(Milutin, 4. novembar 2019 18:24)

Milutine, u pravu si, ali delimično.
1) Rafa može biti prvi u svojoj grupi i sa jednim izgubljenim mečom u grupi. Dakle, dvojica iz grupe imaju po 2 dobijena meča, a preostala dvojica po 1. Da bi Rafa bio prvi u svojoj grupi, potrebno je da taj jedini poraz bude od nekog od ove preostale dvojice, tj da pobedi ovog drugog sa 2 pobede.
2) Novak, kao drugoplasirani prvi igra svoje mečeve, tj samo Rafa može u svom trećem meču da kalkuliše. Mada sam siguran da nijedan ni drugi ne bi namerno izgubili svoje zadnje mečeve u nameri da izbegnu međusobni susret (slučaj Rafe) ili da namerno igraju u polufinalu (slučaj Novaka). Ipak su njih dvojica vanserijski sportisti...

Milan_PT

pre 4 godine

Milane, sve su podloge ravnopravne. Iako valja reći da se na tvrdoj igra najviše turnira, stoga ne može Nadal na zemljanoj nadoknaditi propuste na ostalim podlogama. Nitko ne spori da je na tvrdoj Đoković bolji od Nadala, ali gleda se cijela slika. A tada je Nadal sâm na vrhu.
(DŠ, 5. novembar 2019 10:39)

Tačno. Ali na ovoj temi pričam samo o turniru koji sledi. I govorim samo činjenice bazirane na statistici. Rafi ovaj turnir nikako ne leži. Nije ni čudo što ga nikad nije osvojio, i da je samo dvaput dospeo da finala. Ako obojica budu zdravi, siguran sam da će ga Novak pobediti u finalu ili polufinalu, jer je ovo IH kategorija, "indoor hard", a to Novaku savršeno odgovara. Jedino je pitanje da li će Rafa biti u stanju da pobedi sva 3 meča u svojoj grupi.
U svakom slučaju, zdravlje će imati veliku ulogu. O zdravstvenim problemima igrača saznamo tek nakon turnira, a počesto još i kasnije...