Fudbal 102

Nedelja, 03.11.2019.

21:10

Niko Kovač više nije trener Bajerna

Hrvatski trener Niko Kovač napustio je redove minhenskog Bajerna javljaju poslednje informacije iz Nemačke.

Niko Kovaè više nije trener Bajerna IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

Miso

pre 4 godine

Naravno, i treba da se vidi. On dolazi iz zemlje kosarke, odbojke, vaterpola, tenisa,mnogih sportova, pa i fudbala na kraju krajeva. Zemlja koja ima klub prvaka Evrope i sveta moze sa punim pravom da se smatra i zemljom fudbala. To sto joj je reprezentacija iz raznih nefudbalskih razloga u krizi ne moze da je izbrise odatle. A po tebi moze samo da se vidi da pratis glinene golubove i zmajeve jer dolazis iz takve zemlje, decijih igara. Sto se Hrvata u Bajernu tice, kad god ih je tamo bilo Bajern je bio prosecan klub. Sada su se opametili pa im nikad skoro nece pasti napamet da imaju posla sa Hrvatima ako zele da se vrate na staze velikana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Xnodeh, 4. novembar 2019 12:01)

Da baš su bili neuspješni sa Mandzom one čuvene 2013..e xnodeh pokrij se ušima.. Čudi me da nisu kupili Srbina. Valjda zbog toga što bi onda bili ispod prosjeka..

Dobro

pre 4 godine

Mislim da ce Ten Hag preuzeti Bayern i da ce biti veoma uspesan.
(reflex, 4. novembar 2019 01:17)

Ja sam cak i siguran da ce Ten Hag preuzeti Bayern, ali nisam siguran koliko ce biti uspesan. To ne zavisi uvek i bas samo od trenera, pa makar bio i jedan od najboljih kao sto je Ten Hag. Mora dosta kockica da se poklope da bi bio uspesan kao u Ajaksu. Za Ajaks su ocekivanja u LS bila dosta niska, bili su od pocetka pomalo 'underdog', a tako je uvek lakse doci do rezultata nego kad se od tebe i tvog tima ocekuje nista manje od (recimo) finala LS.
Ukratko: Ten Hag-u puno srece, a za godinu dana zemo da vidimo gde smo.


Iz zemlje lala, uek vas,

Negativni

pre 4 godine

Greska i iznenadjenje. Nakon 2 mjeseca sezone potjerali trofejnog trenera. Jos i dominiraju u LP koju su okarakerizali kao primat. I u ligi su blizu 1. mjesta. Njegov nasljednik nece biti uspjesniji. Od prvog dana su ga rusili. Briga ga, dokazao se a i dalje ce ga htjeti jaki klubovi.
(drago, 3. novembar 2019 21:23)

Ako misliš na osvajanje Bundeslige i nemačkog kupa, onda je svaki trener u Bajernu trofejni, u polednjih pedeset godina.
Problem je što on nije dovoljan kalibar za ambicije toliko velikog kluba, a oni najmanje vole petarde u ligi u kojoj dominiraju decenijama. Pri tom, mora se priznati da je u LŠ delovao amaterski. Klop ga je rutinski izbacio.
Njegov naslednik će takodje biti trofejni trener u domaćoj ligi i kupu,a za Lš im treba neki ozbiljan lik, definitivno.

neutralni felsh

pre 4 godine

Ajde objasni to ,Hicfild napustio klub 2008, a Gvardiola dosao 2013, a imedju njih treneri bili Klinsman, Hejnkes,Van gal , ko ti dade internet ??? 
(Tadija, 4. novembar 2019 00:01) # Link komentara 

Jup Hejnkes, lapsus, sto ne menja sustinu posta.
(Serbinho, 04. novembar 2019 00:22)


sustina posta je da si i dalje u zabludi. niko nije zbog gvardiole zamenio hajnkesa, nego je covek vec bio najavio povlacenje u penziju na kraju sezone, zbog godina.

Oliver

pre 4 godine

Zar nije izvesni Oliver jos prosle godine trazio smenu Kovaca,a narocito posle debakla od Liverpula? Ah,kakvo je to prorocko vizionarstvo i nevidjena anticipacija dogadjaja. Hajde,glasnije,ne cujem dovoljno aplauze,hehehehe

Xnodeh

pre 4 godine

se da pratiš vaterpolo i odbojku, zato ne znaš koliko je Hrvata bilo u Bayernu.
(lol, 03. novembar 2019 21:57)

Naravno, i treba da se vidi. On dolazi iz zemlje kosarke, odbojke, vaterpola, tenisa,mnogih sportova, pa i fudbala na kraju krajeva. Zemlja koja ima klub prvaka Evrope i sveta moze sa punim pravom da se smatra i zemljom fudbala. To sto joj je reprezentacija iz raznih nefudbalskih razloga u krizi ne moze da je izbrise odatle. A po tebi moze samo da se vidi da pratis glinene golubove i zmajeve jer dolazis iz takve zemlje, decijih igara. Sto se Hrvata u Bajernu tice, kad god ih je tamo bilo Bajern je bio prosecan klub. Sada su se opametili pa im nikad skoro nece pasti napamet da imaju posla sa Hrvatima ako zele da se vrate na staze velikana.

Dirty

pre 4 godine

Ovo je posao za Arsena Vengera. On je trenirao Ginabrija koji je ključni igrač u novom Bajernu i jedini koji može da se na ravnopravnoj stručno finansiskoj osnovi sporazume s trustom mozgova uprave Bajerna. Naravno, to je klub koji finansiski i po ambicijama može da se sinhronizuje s Arsenovom filozofijom. Dobar način da fudbal ponovo dobije malo smisla???

Tadija

pre 4 godine

Oni su otpustili Otmara Hicfilda zbog Gvardiole a ovaj nije uradio nista.

(Serbinho, 3. novembar 2019 23:22)

Ajde objasni to ,Hicfild napustio klub 2008, a Gvardiola dosao 2013, a imedju njih treneri bili Klinsman, Hejnkes,Van gal , ko ti dade internet ???

Serbinho

pre 4 godine

Ajde objasni to ,Hicfild napustio klub 2008, a Gvardiola dosao 2013, a imedju njih treneri bili Klinsman, Hejnkes,Van gal , ko ti dade internet ???
(Tadija, 4. novembar 2019 00:01) # Link komentara

Jup Hejnkes, lapsus, sto ne menja sustinu posta.

Pigmalion

pre 4 godine

Dovođenjem novog trenera, klubovi obično podignu formu. Očekujem da razbiju Olimpijakos i Dortmund kući za vikend.
(Aleksaxy, 03. novembar 2019 22:12)

Igrali su sa Dortmundom pre 3 meseca, ne mogu opet.

Termodinamicar

pre 4 godine

Cuj ovog, zalutao hrvat u bayern, a kovac vec treci hrvat koji je trenirao bayern. Prije njega to su bili branko zebec i zlatko cajkovski.
No priznajem da je kovac teska prevara od trenera.
(croata, 03. novembar 2019 23:04)

Ni jedan, ni drugi nisu bili rvati...

Serbinho

pre 4 godine

Oni su otpustili Otmara Hicfilda zbog Gvardiole a ovaj nije uradio nista.
Pobeda od 7:2 se ne racuna, protiv Totenhema, izgleda se slucajno desilo, dok 5:1 protiv Ajntrahta nije.

Pigmalion

pre 4 godine

Odlicno pitanje! Mene samo zanima sto nemas hrabrosti da ga direktno postavis Hrvatima koji na ovom i raznim drugih srpskim sajtovima provode svakodnevno sate provocirajuci Srbe i izazivajuci prepirke? Pa kada dobiju na to odgovor, onda kme kme "Srbi mrzi Hrvate bla bla", a svi znamo da je istina potpuno obrnuta.
(Medved, 03. novembar 2019 23:35)

Nije tacno, istina je da i Srbi odlaze na hrvatske portale i rade isto sto i Hrvati na srpskim. Nisu ni Srbi cvecke.

santa justa

pre 4 godine

Od kako se raspala generacija sa Krosom, Svajnijem, Lamom, Riberijem i Robenom nije to vise taj tim. Bar ne za Ligu Samoiona, a i u Bundes ligi im klecaju kolena.

croata

pre 4 godine

Konacno.Zalutao hrvat u Bajern.
(trig, 03. novembar 2019 21:21)

Cuj ovog, zalutao hrvat u bayern, a kovac vec treci hrvat koji je trenirao bayern. Prije njega to su bili branko zebec i zlatko cajkovski.
No priznajem da je kovac teska prevara od trenera.

Medved

pre 4 godine

Pitam se da li ce i kad prestati ove Srpsko-Hrvatske prepirke, osvestite se ljudi, za mesec dana 2020. godina a vi zaostajete 100godina i dalje
(Vuk, 03. novembar 2019 22:11)

Odlicno pitanje! Mene samo zanima sto nemas hrabrosti da ga direktno postavis Hrvatima koji na ovom i raznim drugih srpskim sajtovima provode svakodnevno sate provocirajuci Srbe i izazivajuci prepirke? Pa kada dobiju na to odgovor, onda kme kme "Srbi mrzi Hrvate bla bla", a svi znamo da je istina potpuno obrnuta.

Bodibond

pre 4 godine

Murinjo ili Erik Ten Hag iz Ajaksa. 
Prednost Ten Hag-a je sto prica dobro Nemacki a u proslosti je radio kao pomocni trener u Bajernu.
(pesadinac, 03. novembar 2019 22:35)

Ma kakav Ten Hag, docice Keni Daglis, Martin Jol, Ralf Rangnik, Adi Hiter ili Frank De Boer. Ja bih da Martin Jol preuzme Barselonu.

pesadinac

pre 4 godine

Murinjo ili Erik Ten Hag iz Ajaksa.
Prednost Ten Hag-a je sto prica dobro Nemacki a u proslosti je radio kao pomocni trener u Bajernu.

Bavarska mafija

pre 4 godine

Da li je Kovac kriv ili nije i da li je dobar trener, nije moj problem.
Medjutim, uvek sam govorio, da sam bio dobar igrac ili trener u Bayern ne bi nikada
isao ni za milione. Koliko su samo igracima i trenerima karijeru upropastili, nemoguce.
U poslednjih 10 godina promenili su 11 trenera, a koliko je dobrih igraca moralo klub
napustiti, nisam brojao.
Ne mogu reci da klub nije imao uspeha, (Nemacki rekorder), ali igrati pod takvom
atmosferom, pritiskom i stresom od strane kluba i gledalaca, to nije izdrzivo.
Zasto momentalni i uspesan trener LIVERPOOLA, Jürgen KLOP nije i ne zeli da
trenira Bayern? RAZUMLJIVO!

Pitaj Hrvate sta je skrivio

pre 4 godine

Ne razumijem radost sa naše,srpske strane!Zašto,kome je i šta skrivio?Tri Srbina su redovno igrala kod njega,da li se i kad neko požalio?Njegov problem je njegovo "jugoslaviš ili kroatn" porijeklo i svaka greška mu je tri puta teža.Nije egzotika kao Pepi ili Žozo!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (M, 3. novembar 2019 22:18)

Ni ja ne razumem radost i pakost sa hrvatske strane na slicne negativne vesti o srpskom fudbalu i sportu generalno.Mi bar to radimo na svojim sajtovima,ne idemo na njihove,kao oni koji se sa nasih ne skidaju 24h dnevno,tako da molim te tu patetiku ostavi kuci svojoj.

drago

pre 4 godine

Realno Kovac je od ovog Bayerna izvukao maksimum. Bayern nikad nije bio losiji u ovom stoljecu.
Guardiola je imao Ribery-ija, Robbena, Mandzu sampiona, kapetana Lahma, Swajnija, mladje Neuera i Hummelsa, Kroosa jednu sezonu, pa onda mladje Boatenga, Martineza, Mullera, Lewu. Njihov prime je prosao. A koga sad imaju? Sprdnju od Sulea, neke Gnabry-ije, Pavarde, Tolissa, Comane, trice i kucine.

Vuk

pre 4 godine

Pitam se da li ce i kad prestati ove Srpsko-Hrvatske prepirke, osvestite se ljudi, za mesec dana 2020. godina a vi zaostajete 100godina i dalje

M

pre 4 godine

Ne razumijem radost sa naše,srpske strane!Zašto,kome je i šta skrivio?Tri Srbina su redovno igrala kod njega,da li se i kad neko požalio?Njegov problem je njegovo "jugoslaviš ili kroatn" porijeklo i svaka greška mu je tri puta teža.Nije egzotika kao Pepi ili Žozo!

moreplovac

pre 4 godine

Budimo iskreni, Bajern je istrosena ekipa sastavljena od igraca ogranicenog nivoa. Bolji igraci skoro svi imaju preko 30 godina, stranci ogranicenog kvaliteta a jezik komunikacije nogama i rukama jer vecina stranaca Nemacki ni da bekne, Spanci pogotovo.
Kovac nije kriv sto su protiv Frankfurta vec od 20-tog minuta igrali sa igracem manje zbog crvenog kartona. Kriva je uprava sto je za tehnickog direktora i trenera istovremeno postavila dva Balkanca. Ne ide, Balkanci su pretnja sami sebi, cim vide zemljaka zaborave gde su pa gurajuju svoje Balkanske navike ili se slazu ko rogovi u vreci.
Ko god tu sad dodje nece se proslaviti, godine uspeha, euforije i nadmenosti Bavaraca su prosle. Bice kao i u Mancesteru, posle Fergusona decenijsko zatisje.

Very stable genius

pre 4 godine

Realno Kovac je od ovog Bayerna izvukao maksimum. Bayern nikad nije bio losiji u ovom stoljecu.
Guardiola je imao Ribery-ija, Robbena, Mandzu sampiona, kapetana Lahma, Swajnija, mladje Neuera i Hummelsa, Kroosa jednu sezonu, pa onda mladje Boatenga, Martineza, Mullera, Lewu. Njihov prime je prosao. A koga sad imaju? Sprdnju od Sulea, neke Gnabry-ije, Pavarde, Tolissa, Comane, trice i kucine.
(drago, 3. novembar 2019 22:07)


Bajern gubi u Beogradu i osvaja LS sa novim trenerom.

BOSS

pre 4 godine

Prije 30 godina treneri kao Valcerde,Kovac,Solskjer i sl ne bi trrenirali Elce,Ausburg i Carlton,a oni u danasnje vrijeme treniraju gigante i uzimaju milione!!!

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Eto, posle blamaže Bajerna juče i teškog sramotnog poraza u Frankfurtu ćaskali smo ovde na tu temu i velikom većinom konstatovali da Kovač nije kalibar trenera za Bajern i da pod njim taj slavni minhenski klub nema šampionsku igru i prepoznatljiv šampionski kontinuitet i da mora da ode sa kormila tog kluba i evo već danas to se i desilo. Pod Kovačem Bajern je poprilično oborio nivo svoje igre, njegovom nasledniku je sada da taj nivo vrati na visine koje tom klubu dolikuju i za koje je taj klub sposoban. Nadam se kao neko ko navija za Bajern da će Bavarci naći pravo rešenje za trenera i to pod hitno, sezona je u punom jeku, valja što pre izbiti na čelo Bundeslige a u Ligi Šampiona odraditi valjano posao u grupi do kraja i spremiti se za proleće i snažan napad na sve trofeje.

Sasa

pre 4 godine

Konacno.Zalutao hrvat u Bajern.
(trig, 03. novembar 2019 21:21)

Bayen je imao desetak Hrvata, a koliko Srba je igralo u Bajernu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (www, 3. novembar 2019 21:47) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Pogresno si sastavio zakljucak. Kako ti tako i on. Nije vazno koliko je Srba bilo u Bajernu a jos manje je vazno koliko je bilo Hrvata. Cinjenica je samo da Niko nije bio dobar potez Bajerna i napokon su isto shvatili. Delovao je amaterski u pojedinim trenucima ali dobro imace sta da prica unucima, i valjda jeste sad jasnije.

Bavarac u dusi

pre 4 godine

Spasili se! Bajern nije imao ovakvog amatera na klupi bar 20 godina, a sigurno i vise od toga. Nije dostojan da vodi ni tim Regionalne lige. Bajern nikada ovako lose nije delovao na terenu kao za vreme ovog dilentanta. Unistio ih je totalno. A nije ni cudo, odakle dolazi. Za nauk! Nikad vise!

lol

pre 4 godine

Konacno.Zalutao hrvat u Bajern.
(trig, 03. novembar 2019 21:21)

Vidi se da pratiš vaterpolo i odbojku, zato ne znaš koliko je Hrvata bilo u Bayernu.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Mogao bi Bajern da proba sad sa Krstajićem posle ovog lika.Ima CV jak.Bio je selektor Srbije a i igrao je u Nemačkoj onomad...

Loki

pre 4 godine

Spasili se! Bajern nije imao ovakvog amatera na klupi bar 20 godina, a sigurno i vise od toga. Nije dostojan da vodi ni tim Regionalne lige. Bajern nikada ovako lose nije delovao na terenu kao za vreme ovog dilentanta. Unistio ih je totalno. A nije ni cudo, odakle dolazi. Za nauk! Nikad vise!
 (Bavarac u dusi, 3. novembar 2019 21:16)

Pa dolazi iz Nemacke. Tamo rodjen, tamo zivi citav zivot. To sto tebi smeta sto je poreklo Hrvatsko govori o tebi, a ne o njemu.

RoR

pre 4 godine

Najmanje je Kovač kriv.... Igrači su manekeni, neće da igraju, a neki koji su davno trebali biti otpisani vuku se po klubu i primaju milijune na račune... Vuče se to još od ančelotija... Još jedan dokaz kada igrači okrenu leđa treneru da bi sačuvali one igrače koji su davno trebali biti bivši....

drago

pre 4 godine

Greska i iznenadjenje. Nakon 2 mjeseca sezone potjerali trofejnog trenera. Jos i dominiraju u LP koju su okarakerizali kao primat. I u ligi su blizu 1. mjesta. Njegov nasljednik nece biti uspjesniji. Od prvog dana su ga rusili. Briga ga, dokazao se a i dalje ce ga htjeti jaki klubovi.

Mou

pre 4 godine

Kovača ide opet u dobar klub i vjerojatno će napraviti dobre rezultate kao u Frankfurtu, a Bayernu slijedi agonija moguća sa Mourinhom tj repriza kao u Unitedu - pokupi pare i digni sidro... Bayern je taoc vlastitih igrača..

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Mogao bi Bajern da proba sad sa Krstajićem posle ovog lika.Ima CV jak.Bio je selektor Srbije a i igrao je u Nemačkoj onomad...

Loki

pre 4 godine

Spasili se! Bajern nije imao ovakvog amatera na klupi bar 20 godina, a sigurno i vise od toga. Nije dostojan da vodi ni tim Regionalne lige. Bajern nikada ovako lose nije delovao na terenu kao za vreme ovog dilentanta. Unistio ih je totalno. A nije ni cudo, odakle dolazi. Za nauk! Nikad vise!
 (Bavarac u dusi, 3. novembar 2019 21:16)

Pa dolazi iz Nemacke. Tamo rodjen, tamo zivi citav zivot. To sto tebi smeta sto je poreklo Hrvatsko govori o tebi, a ne o njemu.

M

pre 4 godine

Ne razumijem radost sa naše,srpske strane!Zašto,kome je i šta skrivio?Tri Srbina su redovno igrala kod njega,da li se i kad neko požalio?Njegov problem je njegovo "jugoslaviš ili kroatn" porijeklo i svaka greška mu je tri puta teža.Nije egzotika kao Pepi ili Žozo!

Tadija

pre 4 godine

Oni su otpustili Otmara Hicfilda zbog Gvardiole a ovaj nije uradio nista.

(Serbinho, 3. novembar 2019 23:22)

Ajde objasni to ,Hicfild napustio klub 2008, a Gvardiola dosao 2013, a imedju njih treneri bili Klinsman, Hejnkes,Van gal , ko ti dade internet ???

RoR

pre 4 godine

Najmanje je Kovač kriv.... Igrači su manekeni, neće da igraju, a neki koji su davno trebali biti otpisani vuku se po klubu i primaju milijune na račune... Vuče se to još od ančelotija... Još jedan dokaz kada igrači okrenu leđa treneru da bi sačuvali one igrače koji su davno trebali biti bivši....

Vuk

pre 4 godine

Pitam se da li ce i kad prestati ove Srpsko-Hrvatske prepirke, osvestite se ljudi, za mesec dana 2020. godina a vi zaostajete 100godina i dalje

Mou

pre 4 godine

Kovača ide opet u dobar klub i vjerojatno će napraviti dobre rezultate kao u Frankfurtu, a Bayernu slijedi agonija moguća sa Mourinhom tj repriza kao u Unitedu - pokupi pare i digni sidro... Bayern je taoc vlastitih igrača..

Termodinamicar

pre 4 godine

Cuj ovog, zalutao hrvat u bayern, a kovac vec treci hrvat koji je trenirao bayern. Prije njega to su bili branko zebec i zlatko cajkovski.
No priznajem da je kovac teska prevara od trenera.
(croata, 03. novembar 2019 23:04)

Ni jedan, ni drugi nisu bili rvati...

drago

pre 4 godine

Realno Kovac je od ovog Bayerna izvukao maksimum. Bayern nikad nije bio losiji u ovom stoljecu.
Guardiola je imao Ribery-ija, Robbena, Mandzu sampiona, kapetana Lahma, Swajnija, mladje Neuera i Hummelsa, Kroosa jednu sezonu, pa onda mladje Boatenga, Martineza, Mullera, Lewu. Njihov prime je prosao. A koga sad imaju? Sprdnju od Sulea, neke Gnabry-ije, Pavarde, Tolissa, Comane, trice i kucine.

drago

pre 4 godine

Greska i iznenadjenje. Nakon 2 mjeseca sezone potjerali trofejnog trenera. Jos i dominiraju u LP koju su okarakerizali kao primat. I u ligi su blizu 1. mjesta. Njegov nasljednik nece biti uspjesniji. Od prvog dana su ga rusili. Briga ga, dokazao se a i dalje ce ga htjeti jaki klubovi.

Pigmalion

pre 4 godine

Odlicno pitanje! Mene samo zanima sto nemas hrabrosti da ga direktno postavis Hrvatima koji na ovom i raznim drugih srpskim sajtovima provode svakodnevno sate provocirajuci Srbe i izazivajuci prepirke? Pa kada dobiju na to odgovor, onda kme kme "Srbi mrzi Hrvate bla bla", a svi znamo da je istina potpuno obrnuta.
(Medved, 03. novembar 2019 23:35)

Nije tacno, istina je da i Srbi odlaze na hrvatske portale i rade isto sto i Hrvati na srpskim. Nisu ni Srbi cvecke.

BOSS

pre 4 godine

Prije 30 godina treneri kao Valcerde,Kovac,Solskjer i sl ne bi trrenirali Elce,Ausburg i Carlton,a oni u danasnje vrijeme treniraju gigante i uzimaju milione!!!

Bavarska mafija

pre 4 godine

Da li je Kovac kriv ili nije i da li je dobar trener, nije moj problem.
Medjutim, uvek sam govorio, da sam bio dobar igrac ili trener u Bayern ne bi nikada
isao ni za milione. Koliko su samo igracima i trenerima karijeru upropastili, nemoguce.
U poslednjih 10 godina promenili su 11 trenera, a koliko je dobrih igraca moralo klub
napustiti, nisam brojao.
Ne mogu reci da klub nije imao uspeha, (Nemacki rekorder), ali igrati pod takvom
atmosferom, pritiskom i stresom od strane kluba i gledalaca, to nije izdrzivo.
Zasto momentalni i uspesan trener LIVERPOOLA, Jürgen KLOP nije i ne zeli da
trenira Bayern? RAZUMLJIVO!

santa justa

pre 4 godine

Od kako se raspala generacija sa Krosom, Svajnijem, Lamom, Riberijem i Robenom nije to vise taj tim. Bar ne za Ligu Samoiona, a i u Bundes ligi im klecaju kolena.

lol

pre 4 godine

Konacno.Zalutao hrvat u Bajern.
(trig, 03. novembar 2019 21:21)

Vidi se da pratiš vaterpolo i odbojku, zato ne znaš koliko je Hrvata bilo u Bayernu.

Bavarac u dusi

pre 4 godine

Spasili se! Bajern nije imao ovakvog amatera na klupi bar 20 godina, a sigurno i vise od toga. Nije dostojan da vodi ni tim Regionalne lige. Bajern nikada ovako lose nije delovao na terenu kao za vreme ovog dilentanta. Unistio ih je totalno. A nije ni cudo, odakle dolazi. Za nauk! Nikad vise!

moreplovac

pre 4 godine

Budimo iskreni, Bajern je istrosena ekipa sastavljena od igraca ogranicenog nivoa. Bolji igraci skoro svi imaju preko 30 godina, stranci ogranicenog kvaliteta a jezik komunikacije nogama i rukama jer vecina stranaca Nemacki ni da bekne, Spanci pogotovo.
Kovac nije kriv sto su protiv Frankfurta vec od 20-tog minuta igrali sa igracem manje zbog crvenog kartona. Kriva je uprava sto je za tehnickog direktora i trenera istovremeno postavila dva Balkanca. Ne ide, Balkanci su pretnja sami sebi, cim vide zemljaka zaborave gde su pa gurajuju svoje Balkanske navike ili se slazu ko rogovi u vreci.
Ko god tu sad dodje nece se proslaviti, godine uspeha, euforije i nadmenosti Bavaraca su prosle. Bice kao i u Mancesteru, posle Fergusona decenijsko zatisje.

Pigmalion

pre 4 godine

Dovođenjem novog trenera, klubovi obično podignu formu. Očekujem da razbiju Olimpijakos i Dortmund kući za vikend.
(Aleksaxy, 03. novembar 2019 22:12)

Igrali su sa Dortmundom pre 3 meseca, ne mogu opet.

croata

pre 4 godine

Konacno.Zalutao hrvat u Bajern.
(trig, 03. novembar 2019 21:21)

Cuj ovog, zalutao hrvat u bayern, a kovac vec treci hrvat koji je trenirao bayern. Prije njega to su bili branko zebec i zlatko cajkovski.
No priznajem da je kovac teska prevara od trenera.

Medved

pre 4 godine

Pitam se da li ce i kad prestati ove Srpsko-Hrvatske prepirke, osvestite se ljudi, za mesec dana 2020. godina a vi zaostajete 100godina i dalje
(Vuk, 03. novembar 2019 22:11)

Odlicno pitanje! Mene samo zanima sto nemas hrabrosti da ga direktno postavis Hrvatima koji na ovom i raznim drugih srpskim sajtovima provode svakodnevno sate provocirajuci Srbe i izazivajuci prepirke? Pa kada dobiju na to odgovor, onda kme kme "Srbi mrzi Hrvate bla bla", a svi znamo da je istina potpuno obrnuta.

Sasa

pre 4 godine

Konacno.Zalutao hrvat u Bajern.
(trig, 03. novembar 2019 21:21)

Bayen je imao desetak Hrvata, a koliko Srba je igralo u Bajernu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (www, 3. novembar 2019 21:47) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Pogresno si sastavio zakljucak. Kako ti tako i on. Nije vazno koliko je Srba bilo u Bajernu a jos manje je vazno koliko je bilo Hrvata. Cinjenica je samo da Niko nije bio dobar potez Bajerna i napokon su isto shvatili. Delovao je amaterski u pojedinim trenucima ali dobro imace sta da prica unucima, i valjda jeste sad jasnije.

Pitaj Hrvate sta je skrivio

pre 4 godine

Ne razumijem radost sa naše,srpske strane!Zašto,kome je i šta skrivio?Tri Srbina su redovno igrala kod njega,da li se i kad neko požalio?Njegov problem je njegovo "jugoslaviš ili kroatn" porijeklo i svaka greška mu je tri puta teža.Nije egzotika kao Pepi ili Žozo!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (M, 3. novembar 2019 22:18)

Ni ja ne razumem radost i pakost sa hrvatske strane na slicne negativne vesti o srpskom fudbalu i sportu generalno.Mi bar to radimo na svojim sajtovima,ne idemo na njihove,kao oni koji se sa nasih ne skidaju 24h dnevno,tako da molim te tu patetiku ostavi kuci svojoj.

Very stable genius

pre 4 godine

Realno Kovac je od ovog Bayerna izvukao maksimum. Bayern nikad nije bio losiji u ovom stoljecu.
Guardiola je imao Ribery-ija, Robbena, Mandzu sampiona, kapetana Lahma, Swajnija, mladje Neuera i Hummelsa, Kroosa jednu sezonu, pa onda mladje Boatenga, Martineza, Mullera, Lewu. Njihov prime je prosao. A koga sad imaju? Sprdnju od Sulea, neke Gnabry-ije, Pavarde, Tolissa, Comane, trice i kucine.
(drago, 3. novembar 2019 22:07)


Bajern gubi u Beogradu i osvaja LS sa novim trenerom.

pesadinac

pre 4 godine

Murinjo ili Erik Ten Hag iz Ajaksa.
Prednost Ten Hag-a je sto prica dobro Nemacki a u proslosti je radio kao pomocni trener u Bajernu.

Serbinho

pre 4 godine

Oni su otpustili Otmara Hicfilda zbog Gvardiole a ovaj nije uradio nista.
Pobeda od 7:2 se ne racuna, protiv Totenhema, izgleda se slucajno desilo, dok 5:1 protiv Ajntrahta nije.

Dobro

pre 4 godine

Mislim da ce Ten Hag preuzeti Bayern i da ce biti veoma uspesan.
(reflex, 4. novembar 2019 01:17)

Ja sam cak i siguran da ce Ten Hag preuzeti Bayern, ali nisam siguran koliko ce biti uspesan. To ne zavisi uvek i bas samo od trenera, pa makar bio i jedan od najboljih kao sto je Ten Hag. Mora dosta kockica da se poklope da bi bio uspesan kao u Ajaksu. Za Ajaks su ocekivanja u LS bila dosta niska, bili su od pocetka pomalo 'underdog', a tako je uvek lakse doci do rezultata nego kad se od tebe i tvog tima ocekuje nista manje od (recimo) finala LS.
Ukratko: Ten Hag-u puno srece, a za godinu dana zemo da vidimo gde smo.


Iz zemlje lala, uek vas,

neutralni felsh

pre 4 godine

Ajde objasni to ,Hicfild napustio klub 2008, a Gvardiola dosao 2013, a imedju njih treneri bili Klinsman, Hejnkes,Van gal , ko ti dade internet ??? 
(Tadija, 4. novembar 2019 00:01) # Link komentara 

Jup Hejnkes, lapsus, sto ne menja sustinu posta.
(Serbinho, 04. novembar 2019 00:22)


sustina posta je da si i dalje u zabludi. niko nije zbog gvardiole zamenio hajnkesa, nego je covek vec bio najavio povlacenje u penziju na kraju sezone, zbog godina.

Bodibond

pre 4 godine

Murinjo ili Erik Ten Hag iz Ajaksa. 
Prednost Ten Hag-a je sto prica dobro Nemacki a u proslosti je radio kao pomocni trener u Bajernu.
(pesadinac, 03. novembar 2019 22:35)

Ma kakav Ten Hag, docice Keni Daglis, Martin Jol, Ralf Rangnik, Adi Hiter ili Frank De Boer. Ja bih da Martin Jol preuzme Barselonu.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Eto, posle blamaže Bajerna juče i teškog sramotnog poraza u Frankfurtu ćaskali smo ovde na tu temu i velikom većinom konstatovali da Kovač nije kalibar trenera za Bajern i da pod njim taj slavni minhenski klub nema šampionsku igru i prepoznatljiv šampionski kontinuitet i da mora da ode sa kormila tog kluba i evo već danas to se i desilo. Pod Kovačem Bajern je poprilično oborio nivo svoje igre, njegovom nasledniku je sada da taj nivo vrati na visine koje tom klubu dolikuju i za koje je taj klub sposoban. Nadam se kao neko ko navija za Bajern da će Bavarci naći pravo rešenje za trenera i to pod hitno, sezona je u punom jeku, valja što pre izbiti na čelo Bundeslige a u Ligi Šampiona odraditi valjano posao u grupi do kraja i spremiti se za proleće i snažan napad na sve trofeje.

Negativni

pre 4 godine

Greska i iznenadjenje. Nakon 2 mjeseca sezone potjerali trofejnog trenera. Jos i dominiraju u LP koju su okarakerizali kao primat. I u ligi su blizu 1. mjesta. Njegov nasljednik nece biti uspjesniji. Od prvog dana su ga rusili. Briga ga, dokazao se a i dalje ce ga htjeti jaki klubovi.
(drago, 3. novembar 2019 21:23)

Ako misliš na osvajanje Bundeslige i nemačkog kupa, onda je svaki trener u Bajernu trofejni, u polednjih pedeset godina.
Problem je što on nije dovoljan kalibar za ambicije toliko velikog kluba, a oni najmanje vole petarde u ligi u kojoj dominiraju decenijama. Pri tom, mora se priznati da je u LŠ delovao amaterski. Klop ga je rutinski izbacio.
Njegov naslednik će takodje biti trofejni trener u domaćoj ligi i kupu,a za Lš im treba neki ozbiljan lik, definitivno.

Oliver

pre 4 godine

Zar nije izvesni Oliver jos prosle godine trazio smenu Kovaca,a narocito posle debakla od Liverpula? Ah,kakvo je to prorocko vizionarstvo i nevidjena anticipacija dogadjaja. Hajde,glasnije,ne cujem dovoljno aplauze,hehehehe

Xnodeh

pre 4 godine

se da pratiš vaterpolo i odbojku, zato ne znaš koliko je Hrvata bilo u Bayernu.
(lol, 03. novembar 2019 21:57)

Naravno, i treba da se vidi. On dolazi iz zemlje kosarke, odbojke, vaterpola, tenisa,mnogih sportova, pa i fudbala na kraju krajeva. Zemlja koja ima klub prvaka Evrope i sveta moze sa punim pravom da se smatra i zemljom fudbala. To sto joj je reprezentacija iz raznih nefudbalskih razloga u krizi ne moze da je izbrise odatle. A po tebi moze samo da se vidi da pratis glinene golubove i zmajeve jer dolazis iz takve zemlje, decijih igara. Sto se Hrvata u Bajernu tice, kad god ih je tamo bilo Bajern je bio prosecan klub. Sada su se opametili pa im nikad skoro nece pasti napamet da imaju posla sa Hrvatima ako zele da se vrate na staze velikana.

Dirty

pre 4 godine

Ovo je posao za Arsena Vengera. On je trenirao Ginabrija koji je ključni igrač u novom Bajernu i jedini koji može da se na ravnopravnoj stručno finansiskoj osnovi sporazume s trustom mozgova uprave Bajerna. Naravno, to je klub koji finansiski i po ambicijama može da se sinhronizuje s Arsenovom filozofijom. Dobar način da fudbal ponovo dobije malo smisla???

Serbinho

pre 4 godine

Ajde objasni to ,Hicfild napustio klub 2008, a Gvardiola dosao 2013, a imedju njih treneri bili Klinsman, Hejnkes,Van gal , ko ti dade internet ???
(Tadija, 4. novembar 2019 00:01) # Link komentara

Jup Hejnkes, lapsus, sto ne menja sustinu posta.

Miso

pre 4 godine

Naravno, i treba da se vidi. On dolazi iz zemlje kosarke, odbojke, vaterpola, tenisa,mnogih sportova, pa i fudbala na kraju krajeva. Zemlja koja ima klub prvaka Evrope i sveta moze sa punim pravom da se smatra i zemljom fudbala. To sto joj je reprezentacija iz raznih nefudbalskih razloga u krizi ne moze da je izbrise odatle. A po tebi moze samo da se vidi da pratis glinene golubove i zmajeve jer dolazis iz takve zemlje, decijih igara. Sto se Hrvata u Bajernu tice, kad god ih je tamo bilo Bajern je bio prosecan klub. Sada su se opametili pa im nikad skoro nece pasti napamet da imaju posla sa Hrvatima ako zele da se vrate na staze velikana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Xnodeh, 4. novembar 2019 12:01)

Da baš su bili neuspješni sa Mandzom one čuvene 2013..e xnodeh pokrij se ušima.. Čudi me da nisu kupili Srbina. Valjda zbog toga što bi onda bili ispod prosjeka..

Bavarac u dusi

pre 4 godine

Spasili se! Bajern nije imao ovakvog amatera na klupi bar 20 godina, a sigurno i vise od toga. Nije dostojan da vodi ni tim Regionalne lige. Bajern nikada ovako lose nije delovao na terenu kao za vreme ovog dilentanta. Unistio ih je totalno. A nije ni cudo, odakle dolazi. Za nauk! Nikad vise!

drago

pre 4 godine

Greska i iznenadjenje. Nakon 2 mjeseca sezone potjerali trofejnog trenera. Jos i dominiraju u LP koju su okarakerizali kao primat. I u ligi su blizu 1. mjesta. Njegov nasljednik nece biti uspjesniji. Od prvog dana su ga rusili. Briga ga, dokazao se a i dalje ce ga htjeti jaki klubovi.

Medved

pre 4 godine

Pitam se da li ce i kad prestati ove Srpsko-Hrvatske prepirke, osvestite se ljudi, za mesec dana 2020. godina a vi zaostajete 100godina i dalje
(Vuk, 03. novembar 2019 22:11)

Odlicno pitanje! Mene samo zanima sto nemas hrabrosti da ga direktno postavis Hrvatima koji na ovom i raznim drugih srpskim sajtovima provode svakodnevno sate provocirajuci Srbe i izazivajuci prepirke? Pa kada dobiju na to odgovor, onda kme kme "Srbi mrzi Hrvate bla bla", a svi znamo da je istina potpuno obrnuta.

Serbinho

pre 4 godine

Oni su otpustili Otmara Hicfilda zbog Gvardiole a ovaj nije uradio nista.
Pobeda od 7:2 se ne racuna, protiv Totenhema, izgleda se slucajno desilo, dok 5:1 protiv Ajntrahta nije.

Termodinamicar

pre 4 godine

Cuj ovog, zalutao hrvat u bayern, a kovac vec treci hrvat koji je trenirao bayern. Prije njega to su bili branko zebec i zlatko cajkovski.
No priznajem da je kovac teska prevara od trenera.
(croata, 03. novembar 2019 23:04)

Ni jedan, ni drugi nisu bili rvati...

Pitaj Hrvate sta je skrivio

pre 4 godine

Ne razumijem radost sa naše,srpske strane!Zašto,kome je i šta skrivio?Tri Srbina su redovno igrala kod njega,da li se i kad neko požalio?Njegov problem je njegovo "jugoslaviš ili kroatn" porijeklo i svaka greška mu je tri puta teža.Nije egzotika kao Pepi ili Žozo!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (M, 3. novembar 2019 22:18)

Ni ja ne razumem radost i pakost sa hrvatske strane na slicne negativne vesti o srpskom fudbalu i sportu generalno.Mi bar to radimo na svojim sajtovima,ne idemo na njihove,kao oni koji se sa nasih ne skidaju 24h dnevno,tako da molim te tu patetiku ostavi kuci svojoj.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Mogao bi Bajern da proba sad sa Krstajićem posle ovog lika.Ima CV jak.Bio je selektor Srbije a i igrao je u Nemačkoj onomad...

Loki

pre 4 godine

Spasili se! Bajern nije imao ovakvog amatera na klupi bar 20 godina, a sigurno i vise od toga. Nije dostojan da vodi ni tim Regionalne lige. Bajern nikada ovako lose nije delovao na terenu kao za vreme ovog dilentanta. Unistio ih je totalno. A nije ni cudo, odakle dolazi. Za nauk! Nikad vise!
 (Bavarac u dusi, 3. novembar 2019 21:16)

Pa dolazi iz Nemacke. Tamo rodjen, tamo zivi citav zivot. To sto tebi smeta sto je poreklo Hrvatsko govori o tebi, a ne o njemu.

croata

pre 4 godine

Konacno.Zalutao hrvat u Bajern.
(trig, 03. novembar 2019 21:21)

Cuj ovog, zalutao hrvat u bayern, a kovac vec treci hrvat koji je trenirao bayern. Prije njega to su bili branko zebec i zlatko cajkovski.
No priznajem da je kovac teska prevara od trenera.

Xnodeh

pre 4 godine

se da pratiš vaterpolo i odbojku, zato ne znaš koliko je Hrvata bilo u Bayernu.
(lol, 03. novembar 2019 21:57)

Naravno, i treba da se vidi. On dolazi iz zemlje kosarke, odbojke, vaterpola, tenisa,mnogih sportova, pa i fudbala na kraju krajeva. Zemlja koja ima klub prvaka Evrope i sveta moze sa punim pravom da se smatra i zemljom fudbala. To sto joj je reprezentacija iz raznih nefudbalskih razloga u krizi ne moze da je izbrise odatle. A po tebi moze samo da se vidi da pratis glinene golubove i zmajeve jer dolazis iz takve zemlje, decijih igara. Sto se Hrvata u Bajernu tice, kad god ih je tamo bilo Bajern je bio prosecan klub. Sada su se opametili pa im nikad skoro nece pasti napamet da imaju posla sa Hrvatima ako zele da se vrate na staze velikana.

Sasa

pre 4 godine

Konacno.Zalutao hrvat u Bajern.
(trig, 03. novembar 2019 21:21)

Bayen je imao desetak Hrvata, a koliko Srba je igralo u Bajernu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (www, 3. novembar 2019 21:47) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Pogresno si sastavio zakljucak. Kako ti tako i on. Nije vazno koliko je Srba bilo u Bajernu a jos manje je vazno koliko je bilo Hrvata. Cinjenica je samo da Niko nije bio dobar potez Bajerna i napokon su isto shvatili. Delovao je amaterski u pojedinim trenucima ali dobro imace sta da prica unucima, i valjda jeste sad jasnije.

Bodibond

pre 4 godine

Murinjo ili Erik Ten Hag iz Ajaksa. 
Prednost Ten Hag-a je sto prica dobro Nemacki a u proslosti je radio kao pomocni trener u Bajernu.
(pesadinac, 03. novembar 2019 22:35)

Ma kakav Ten Hag, docice Keni Daglis, Martin Jol, Ralf Rangnik, Adi Hiter ili Frank De Boer. Ja bih da Martin Jol preuzme Barselonu.

Pigmalion

pre 4 godine

Odlicno pitanje! Mene samo zanima sto nemas hrabrosti da ga direktno postavis Hrvatima koji na ovom i raznim drugih srpskim sajtovima provode svakodnevno sate provocirajuci Srbe i izazivajuci prepirke? Pa kada dobiju na to odgovor, onda kme kme "Srbi mrzi Hrvate bla bla", a svi znamo da je istina potpuno obrnuta.
(Medved, 03. novembar 2019 23:35)

Nije tacno, istina je da i Srbi odlaze na hrvatske portale i rade isto sto i Hrvati na srpskim. Nisu ni Srbi cvecke.

BOSS

pre 4 godine

Prije 30 godina treneri kao Valcerde,Kovac,Solskjer i sl ne bi trrenirali Elce,Ausburg i Carlton,a oni u danasnje vrijeme treniraju gigante i uzimaju milione!!!

moreplovac

pre 4 godine

Budimo iskreni, Bajern je istrosena ekipa sastavljena od igraca ogranicenog nivoa. Bolji igraci skoro svi imaju preko 30 godina, stranci ogranicenog kvaliteta a jezik komunikacije nogama i rukama jer vecina stranaca Nemacki ni da bekne, Spanci pogotovo.
Kovac nije kriv sto su protiv Frankfurta vec od 20-tog minuta igrali sa igracem manje zbog crvenog kartona. Kriva je uprava sto je za tehnickog direktora i trenera istovremeno postavila dva Balkanca. Ne ide, Balkanci su pretnja sami sebi, cim vide zemljaka zaborave gde su pa gurajuju svoje Balkanske navike ili se slazu ko rogovi u vreci.
Ko god tu sad dodje nece se proslaviti, godine uspeha, euforije i nadmenosti Bavaraca su prosle. Bice kao i u Mancesteru, posle Fergusona decenijsko zatisje.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Eto, posle blamaže Bajerna juče i teškog sramotnog poraza u Frankfurtu ćaskali smo ovde na tu temu i velikom većinom konstatovali da Kovač nije kalibar trenera za Bajern i da pod njim taj slavni minhenski klub nema šampionsku igru i prepoznatljiv šampionski kontinuitet i da mora da ode sa kormila tog kluba i evo već danas to se i desilo. Pod Kovačem Bajern je poprilično oborio nivo svoje igre, njegovom nasledniku je sada da taj nivo vrati na visine koje tom klubu dolikuju i za koje je taj klub sposoban. Nadam se kao neko ko navija za Bajern da će Bavarci naći pravo rešenje za trenera i to pod hitno, sezona je u punom jeku, valja što pre izbiti na čelo Bundeslige a u Ligi Šampiona odraditi valjano posao u grupi do kraja i spremiti se za proleće i snažan napad na sve trofeje.

lol

pre 4 godine

Konacno.Zalutao hrvat u Bajern.
(trig, 03. novembar 2019 21:21)

Vidi se da pratiš vaterpolo i odbojku, zato ne znaš koliko je Hrvata bilo u Bayernu.

drago

pre 4 godine

Realno Kovac je od ovog Bayerna izvukao maksimum. Bayern nikad nije bio losiji u ovom stoljecu.
Guardiola je imao Ribery-ija, Robbena, Mandzu sampiona, kapetana Lahma, Swajnija, mladje Neuera i Hummelsa, Kroosa jednu sezonu, pa onda mladje Boatenga, Martineza, Mullera, Lewu. Njihov prime je prosao. A koga sad imaju? Sprdnju od Sulea, neke Gnabry-ije, Pavarde, Tolissa, Comane, trice i kucine.

Pigmalion

pre 4 godine

Dovođenjem novog trenera, klubovi obično podignu formu. Očekujem da razbiju Olimpijakos i Dortmund kući za vikend.
(Aleksaxy, 03. novembar 2019 22:12)

Igrali su sa Dortmundom pre 3 meseca, ne mogu opet.

Vuk

pre 4 godine

Pitam se da li ce i kad prestati ove Srpsko-Hrvatske prepirke, osvestite se ljudi, za mesec dana 2020. godina a vi zaostajete 100godina i dalje

M

pre 4 godine

Ne razumijem radost sa naše,srpske strane!Zašto,kome je i šta skrivio?Tri Srbina su redovno igrala kod njega,da li se i kad neko požalio?Njegov problem je njegovo "jugoslaviš ili kroatn" porijeklo i svaka greška mu je tri puta teža.Nije egzotika kao Pepi ili Žozo!

Very stable genius

pre 4 godine

Realno Kovac je od ovog Bayerna izvukao maksimum. Bayern nikad nije bio losiji u ovom stoljecu.
Guardiola je imao Ribery-ija, Robbena, Mandzu sampiona, kapetana Lahma, Swajnija, mladje Neuera i Hummelsa, Kroosa jednu sezonu, pa onda mladje Boatenga, Martineza, Mullera, Lewu. Njihov prime je prosao. A koga sad imaju? Sprdnju od Sulea, neke Gnabry-ije, Pavarde, Tolissa, Comane, trice i kucine.
(drago, 3. novembar 2019 22:07)


Bajern gubi u Beogradu i osvaja LS sa novim trenerom.

Mou

pre 4 godine

Kovača ide opet u dobar klub i vjerojatno će napraviti dobre rezultate kao u Frankfurtu, a Bayernu slijedi agonija moguća sa Mourinhom tj repriza kao u Unitedu - pokupi pare i digni sidro... Bayern je taoc vlastitih igrača..

Tadija

pre 4 godine

Oni su otpustili Otmara Hicfilda zbog Gvardiole a ovaj nije uradio nista.

(Serbinho, 3. novembar 2019 23:22)

Ajde objasni to ,Hicfild napustio klub 2008, a Gvardiola dosao 2013, a imedju njih treneri bili Klinsman, Hejnkes,Van gal , ko ti dade internet ???

RoR

pre 4 godine

Najmanje je Kovač kriv.... Igrači su manekeni, neće da igraju, a neki koji su davno trebali biti otpisani vuku se po klubu i primaju milijune na račune... Vuče se to još od ančelotija... Još jedan dokaz kada igrači okrenu leđa treneru da bi sačuvali one igrače koji su davno trebali biti bivši....

Bavarska mafija

pre 4 godine

Da li je Kovac kriv ili nije i da li je dobar trener, nije moj problem.
Medjutim, uvek sam govorio, da sam bio dobar igrac ili trener u Bayern ne bi nikada
isao ni za milione. Koliko su samo igracima i trenerima karijeru upropastili, nemoguce.
U poslednjih 10 godina promenili su 11 trenera, a koliko je dobrih igraca moralo klub
napustiti, nisam brojao.
Ne mogu reci da klub nije imao uspeha, (Nemacki rekorder), ali igrati pod takvom
atmosferom, pritiskom i stresom od strane kluba i gledalaca, to nije izdrzivo.
Zasto momentalni i uspesan trener LIVERPOOLA, Jürgen KLOP nije i ne zeli da
trenira Bayern? RAZUMLJIVO!

Negativni

pre 4 godine

Greska i iznenadjenje. Nakon 2 mjeseca sezone potjerali trofejnog trenera. Jos i dominiraju u LP koju su okarakerizali kao primat. I u ligi su blizu 1. mjesta. Njegov nasljednik nece biti uspjesniji. Od prvog dana su ga rusili. Briga ga, dokazao se a i dalje ce ga htjeti jaki klubovi.
(drago, 3. novembar 2019 21:23)

Ako misliš na osvajanje Bundeslige i nemačkog kupa, onda je svaki trener u Bajernu trofejni, u polednjih pedeset godina.
Problem je što on nije dovoljan kalibar za ambicije toliko velikog kluba, a oni najmanje vole petarde u ligi u kojoj dominiraju decenijama. Pri tom, mora se priznati da je u LŠ delovao amaterski. Klop ga je rutinski izbacio.
Njegov naslednik će takodje biti trofejni trener u domaćoj ligi i kupu,a za Lš im treba neki ozbiljan lik, definitivno.

Oliver

pre 4 godine

Zar nije izvesni Oliver jos prosle godine trazio smenu Kovaca,a narocito posle debakla od Liverpula? Ah,kakvo je to prorocko vizionarstvo i nevidjena anticipacija dogadjaja. Hajde,glasnije,ne cujem dovoljno aplauze,hehehehe

pesadinac

pre 4 godine

Murinjo ili Erik Ten Hag iz Ajaksa.
Prednost Ten Hag-a je sto prica dobro Nemacki a u proslosti je radio kao pomocni trener u Bajernu.

santa justa

pre 4 godine

Od kako se raspala generacija sa Krosom, Svajnijem, Lamom, Riberijem i Robenom nije to vise taj tim. Bar ne za Ligu Samoiona, a i u Bundes ligi im klecaju kolena.

Serbinho

pre 4 godine

Ajde objasni to ,Hicfild napustio klub 2008, a Gvardiola dosao 2013, a imedju njih treneri bili Klinsman, Hejnkes,Van gal , ko ti dade internet ???
(Tadija, 4. novembar 2019 00:01) # Link komentara

Jup Hejnkes, lapsus, sto ne menja sustinu posta.

Dirty

pre 4 godine

Ovo je posao za Arsena Vengera. On je trenirao Ginabrija koji je ključni igrač u novom Bajernu i jedini koji može da se na ravnopravnoj stručno finansiskoj osnovi sporazume s trustom mozgova uprave Bajerna. Naravno, to je klub koji finansiski i po ambicijama može da se sinhronizuje s Arsenovom filozofijom. Dobar način da fudbal ponovo dobije malo smisla???

neutralni felsh

pre 4 godine

Ajde objasni to ,Hicfild napustio klub 2008, a Gvardiola dosao 2013, a imedju njih treneri bili Klinsman, Hejnkes,Van gal , ko ti dade internet ??? 
(Tadija, 4. novembar 2019 00:01) # Link komentara 

Jup Hejnkes, lapsus, sto ne menja sustinu posta.
(Serbinho, 04. novembar 2019 00:22)


sustina posta je da si i dalje u zabludi. niko nije zbog gvardiole zamenio hajnkesa, nego je covek vec bio najavio povlacenje u penziju na kraju sezone, zbog godina.

Dobro

pre 4 godine

Mislim da ce Ten Hag preuzeti Bayern i da ce biti veoma uspesan.
(reflex, 4. novembar 2019 01:17)

Ja sam cak i siguran da ce Ten Hag preuzeti Bayern, ali nisam siguran koliko ce biti uspesan. To ne zavisi uvek i bas samo od trenera, pa makar bio i jedan od najboljih kao sto je Ten Hag. Mora dosta kockica da se poklope da bi bio uspesan kao u Ajaksu. Za Ajaks su ocekivanja u LS bila dosta niska, bili su od pocetka pomalo 'underdog', a tako je uvek lakse doci do rezultata nego kad se od tebe i tvog tima ocekuje nista manje od (recimo) finala LS.
Ukratko: Ten Hag-u puno srece, a za godinu dana zemo da vidimo gde smo.


Iz zemlje lala, uek vas,

Miso

pre 4 godine

Naravno, i treba da se vidi. On dolazi iz zemlje kosarke, odbojke, vaterpola, tenisa,mnogih sportova, pa i fudbala na kraju krajeva. Zemlja koja ima klub prvaka Evrope i sveta moze sa punim pravom da se smatra i zemljom fudbala. To sto joj je reprezentacija iz raznih nefudbalskih razloga u krizi ne moze da je izbrise odatle. A po tebi moze samo da se vidi da pratis glinene golubove i zmajeve jer dolazis iz takve zemlje, decijih igara. Sto se Hrvata u Bajernu tice, kad god ih je tamo bilo Bajern je bio prosecan klub. Sada su se opametili pa im nikad skoro nece pasti napamet da imaju posla sa Hrvatima ako zele da se vrate na staze velikana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Xnodeh, 4. novembar 2019 12:01)

Da baš su bili neuspješni sa Mandzom one čuvene 2013..e xnodeh pokrij se ušima.. Čudi me da nisu kupili Srbina. Valjda zbog toga što bi onda bili ispod prosjeka..