Fudbal 96

Sreda, 30.10.2019.

22:50

Ronaldo spasao Juve u 95' iz penala, Milenković junak Fiorentine u sjajnom danu Srba

Fudbaleri Đenoe odolevali su dugo Juventusu u Torinu sa igračem manje, ali su na kraju tragično poraženi 2:1.

Ronaldo spasao Juve u 95' iz penala, Milenkoviæ junak Fiorentine u sjajnom danu Srba IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka

pre 4 godine

(Dejan Savicevic, 31. oktobar 2019 23:45)
Ronaldo je najbolji strelac i asistent EP , uvrsten u idealni tim PL svih vremena , ucestvuje u skoro svakom drugom golu Juventusa (prosle sezone u 70% golova), to govori da ne zavisi od Reala. davao je po 2-3 gola Spaniji,Holandiji,Svajcarskoj,Svedskoj,Belgiji u takmicarskim utakmicama a ne u prijateljskim kao neko. za pocetak jel Messi odigrao odlican mec protiv neke mocne ekipe na nekom turniru?

Dejan Savicevic

pre 4 godine

(Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka, 31. oktobar 2019 20:14)

U tome i jeste poenta ;) A zasto ima drugaciju rolu? Pa verovatno iz razloga jer vise ne igra u Realu i sto sada igra u sistemu koji ocito njemu ne odgovara. Zato i postize toliko manje golova. Isto tako je u Junajtedu samo jednom bio najbolji strelac PL, a ne 3x kao sto si ti napisao. Ja sam lepo rekao da on ne bi bio ni blizu igrac kakav je sada da nije igrao u Realu, a njegove brojke iz Junajteda i Juventusa to potvrdjuju. A sto se tice reprezentacije pre se moze reci da Ronaldo nikad nije odigrao dobar mec za reprezentaciju. Lik samo busi razne Andore, Latvije, Estonije i opet Mesi ima bolji prosek golova po utakmici za reprezentaciju od Ronalda. A sta bi tek bilo da Mesi svake kvalifikacije igra protiv takvih reprezentacija? haha pa imao bi sada 200 golova za reprezentaciju. Sto se tice LŠ, Mesi je gotov pola svojih golova dao u gostujucim utakmicama. Dakle, nisi puno promasio haha :D

I da, Ronaldo je bio dobar dok je igrao u Realu, a sada mrka kapa. Spao na to da daje golove iz penala u 95 minuti jer nema vise Krosa, Modrica, Iska, Bejla... Jednostavno ne moze da se sastavi bez njih. Ne moze da bude bolji strelac ni od Kvaljarele, Zapate, a igra za daleko najjaci klub u Italiji... Dok Mesi dominira i bez Cavija i Inieste i van tog sistema igra bolje nego ikada . Sada se najbolje vidi ko je ko...

Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka

pre 4 godine

(dejan, samo jako, el clasico, drogba, 31. oktobar 2019 18:29)
pogledaj klip Ronaldo tactical evolution in Juventus-final evolution i videces da ima sasvim drugaciju rolu, te zbog toga i daje manje golova a ne zato sto su ovi iz Reala koji sad ne mogu da se sastave bez njega bolji od Juventusovih igraca. vidim da si pisao o Unitedu, on je u Unitedu 3 puta za redom bio najbolji strela tima u periodu 2006-2009 (3 PL, 1 LS) i bio pritom i nabolji strelac u LS 2008 kada su je osvojili . dakle on je ono sto je uradio u Realu uradio pre toga u drugom klubu . svake godine od 2004 pa na ovamo je u Uefa team of the year. za Messija je dovoljno videti da nikad nije odigrao dobar mec u rerpezentaciji kao i to da kao sto neko dole rece ne daje gotovo uopste golove na gostovanjima u LS (posebno na gostovanjima u nokaut fazi). Messi je igrac sistema , covek je dobar samo sa passing-posession football i to je vec odavno jasno .

dejan, samo jako, el clasico, drogb

pre 4 godine

Ronaldo je 4 od 5 zlatnih lopti uzeo u godinama kad je bio prvak Evrope a Messi 3 od 6 je uzeo bez LS. pametnom dosta da utvrdi da Messi uziva vece privilegije.
(paki, 31. oktobar 2019 10:22)


Pa to sto si napisao najbolje govori da je Ronaldo vecinu zlatnih lopti dobio zbog uspeha tima tj. zbog LŠ dok je Mesi dobijao jer je uistinu i bio najbolji igrac te godine. A i sami smo znali da je Ronaldo barem 2 zlatne lopte dobio zbog Realove LŠ iako je Mesi bio najbolji igrac.

I kada vec spominjes trofeje trebao bi znati da je Mesi svaku zlatnu loptu dobio kada je osvojio barem 1 ili vise trofeja dok je Ronaldo 2013 godine dobio ZL bez ijednog osvojenog trofeja. Dakle, ako vec gledas po trofejima, ti si indirektno i nesvesno priznao da je Ronaldova ZL iz 2013 najnezasluznija od svih koje su dobili Mesi i Ronaldo. Sledeci put barem razmisli pre nego sto hoces nesto napisati :)

dejan, samo jako, el clasico, drogba

pre 4 godine

(Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka, 31. oktobar 2019 10:34)

Pa to za Mesija mozemo samo nagadjati i kakve bi brojke imao u nekom drugom klubu ali za Ronalda vec znamo da onakve brojke je mogao imati samo u super jakom Realu. U Junajtedu nije bio nista bolji od ostalih napadaca osim one jedne sezone kada se izdvojio i postigao 31 gol. U Juventusu je jos gora situacija. Prosle sezone nije mogao biti bolji strelac od Kvaljarele i Zapate, a ove sezone nije ni u TOP 10 najboljih strelaca. Ima duplo manje golova od Imobile-a. Realno gledano, da nije igrao u Realu danas se ne bi ni blizu toliko pricalo o njemu. A ja kad se setim Reala i onih komedija od sudjenja protiv Bajerna nekoliko puta, Junajteda, Atletika, PSG-a, Juventusa itd bude mi sve jasno. Protiv Reala nije pokraden samo onaj ko protiv njih nikad nije ni igrao.

El Clasicom

pre 4 godine

(Marx, 31. oktobar 2019 07:57)

Znači u toku je 2013 godina, godina u kojoj je Ronaldo na kraju sezone 2012/13 podbacio, Real nije ništa osvojio, a Ronaldo je podbacio u svim bitnim utakmicama za Real. Nagradu za najboljeg igrača u sezoni od UEFA-e dobija Ribery, a Ronaldo je dobio samo 1 glas i to od Portugalskog novinara. I tako počinje nova sezona čitav svijet priča o Messiju i Riberyu i ko će dobiti zlatnu loptu i glasanje se završava nekad u listopadu i šta se događa? Nekoliko dana nakon što je glasanje završeno Messi je se ozljedio i saznalo je se da neće igrati naredna 2 mjeseca tj. do kraja godine, a Ronaldo u isto vrijeme postiže hattrick u baražu protiv Švedske, a FIFA nakon toga ponavlja i produžava glasanje u nadi da će se pobjednik promjeniti. I desilo je se upravo to. Ronaldo je dobio zlatnu loptu samo zato jer je nakon ponovljenog glasanja dobio 2% glasova više od Messija i 3% više od Riberya. E sada, ko je bio prvi pravi dobitinik zlatne lopte to samo FIFA zna, a mislim da možemo i sami predpostaviti. Vjerovatno će se za nekih 30-40 godina sve otkriti i kada sve ovo više ne bude bilo bitno... Nedvosmisleno je jasno ko je u toj priči povlašćeniji. Ja se ne mogu sjetiti da je FIFA ikada na bilo kakav način pomogla Messiju da dođe od zlatne lopte. Bilo je onih nekih nepravilnosti oko glasova ali o tome se priča svake godine. Nebitno ko bio pobjednik.

Rubentino

pre 4 godine

Počeo sam svim srcem da navijam za meni omraženi Inter, samo da neko uzme titulu ovim lopovima. Pa ovo nije radio ni Arkanov Obilić krajem devedestih...

pola covek pola zver ime mu je Didier

pre 4 godine

(gagi, 31. oktobar 2019 10:55)
a jel on te golove Engleskim ekipama dao u dresu neko tima sa ostrva ili u dresu Barce? jel su Aguero,Silva,Torres produkti La Masie? nisu , jel se Messi prakticno ne vidi na gostovanjima u nokaut fazi? ne vidi se. ovaj kao klinac postao najveca zvezda PL pa i sveta i nije kao zreo igrac dosao u Englesku.

bosanac

pre 4 godine

Dokaz o jacini ove talijanske lige se u ogledau pozicij Atalante na tabeli, a koju u ligi sampiona nabijaju i timovi poput Dinamo Zagreba

pekinska_patka

pre 4 godine

Kao navijac Milana, jos jednom se sam zgrozio. Jos jedno i nizu vredjanje inteligencije. Postavlja se pitanje imaju li oni granice ? Dokle vise da se gura Juventus? Pa ovo traje decenijama . Je li moguce da im je lobi toliko jak da im niko nista ne moze?? Svim srcem sam uz Inter ove sezone iako to kao mladji verovatno nikad ne bi rekao. Ali ovu mafiju iz Torina mora neko skinuti. Citava liga ispasta zbog ovog. Ne pruza se sansa drugim klubovima da ih ugroze, dodju do neke titule i tako jos vise ojacaju, samim tim i liga bi dobila na kvaliteti, svi bi dobili. Vratile bi se investicije, kalco bi opet bio kao nekad. A Ronaldo nije mogao bolji klub naci posle Reala. On i Juventus idu ruku pod ruku. Kao sto neko rece, jos jedan u nizu razloga zasto ga ljudi ne simpatisu.Kako posle ovakvih ispada? Koji crni penal,sta pricate vi ? Jedva docekao da se baci. I ovakav je danas uzor deci ? Porazavajuce je u sta se fudbal pretvorio i kakve balerine i sminkeri ga igraju. Forzza Serie A, forzza Milan, Napoli, Inter, Roma, Lazio, Firenza...A Juventus u drugu ligu gde im je i mesto !
(7ChampionsLeague, 31. oktobar 2019 09:52)

Tako je , potpisujem ti svaku rec. Milan i Inter su institucije za ove lopove.Uostalom i jedni i drugi imaju vise titula u Evropi od Juvenstusa. I to dovoljno govori. Cim izadju iz okvira Kalca , ne mogu nista. Samo tamo mogu jer kradu iz godine u godinu . Poz od starog Interiste.

Broj 1

pre 4 godine

Nisam navijac Barse zato sto su vrlo slicni Realu i Juventusu, ali moze li se iko setiti da je Mesi nekad ovo uradio? CR7 jeste krvav radnik, ali zbog ovakvih stvari je smesno ubacivati njega u istu recenicu sa magovima poput Mesija, Ronalda, Pelea, Krojfa, Maradone, Zidana, Figa itd.

gagi

pre 4 godine

kad smo vec kod rasprave ko je bolji . nije da me nesto zanima al mislim se nesto, Kristijano je u PL postao zvezda. ko u Engleskoj postane zvezda znajte da je sigurno top klasa . a sto se Messija tice , tamo u Spaniji su mnogi postali zvezde a cim su mrdnuli van te zone komfora nisu se culi.
(pola covek pola zver ime mu je Didier, 31. oktobar 2019 10:29)

Ma nije se niko cuo ,samo eto sto je David Silva nosilac Citija godinama, Aguero postao top napadac takodje u Engleskoj, Fabregas bio nosilac Arsenala, Tores otisao u LFC i bio jedan od najboljih napadaca sveta, zatim Aleksis Sancez bio jos bolji u Arsenalu nego barsi, pa Cazorla bio nosilac arsenala, ali ga povrede unistile. Zatim Diego Costa briljirao u Chelsiju, pa Mata napravio karijeru u engleskoj, vecu nego u Spaniji itd idt.Dakle svi ovi igraci su jos vise napredovali u engleskoj ,bili bolji nego u Spaniji.Toliko o tvojoj teoriji :))) I onda neko dodje i kaze, ma ne bi se Mesi snasao gore ??? Covek samo da se dobro nasmeje :)) Pogotovo kad se uzme u obzir cinjenica da je zabio cak 26 golova najboljim engleskim timovima u Evropi :) . Toliko ste smesni u omalovazavanju mesija da vas je uzitak citati. Toliko plitko i povrsno trolate i spinujete da prosto uzivam :)) . Al kazem, opusteno. Ako vam zaista znaci, evo i ja cu priznati misa mu njegovog.Kakav lesi . Prevara najveca na svetu. Kikica je najbolja,najlepsa,najhumanija, ma sve naj naj. Cak i simulira najlepse :)))) . Ziveli vi nama jos sto leta ;)

paki

pre 4 godine

(gagi, 31. oktobar 2019 09:38)
jel ti taj komentar imas sacuvan negde pa ga samo prosledjujes na svaku vest o Ronaldu? Ronaldo je 4 od 5 zlatnih lopti uzeo u godinama kad je bio prvak Evrope a Messi 3 od 6 je uzeo bez LS. pametnom dosta da utvrdi da Messi uziva vece privilegije.

Buster Douglas

pre 4 godine

(samo jako, 31. oktobar 2019 00:26)
Ronaldo je sa 32 dao 10 komada u nokaut fazi a Messi sa 32 se samo u La Ligi vidi. Ronaldo ne bi dao 50 golova da nije igrao u Realu? pa on je samo u Manchesteru dao preko 100 golova.

pola covek pola zver ime mu je Didier

pre 4 godine

kad smo vec kod rasprave ko je bolji . nije da me nesto zanima al mislim se nesto, Kristijano je u PL postao zvezda. ko u Engleskoj postane zvezda znajte da je sigurno top klasa . a sto se Messija tice , tamo u Spaniji su mnogi postali zvezde a cim su mrdnuli van te zone komfora nisu se culi.

dzoker

pre 4 godine

Po ko zna koji put ,gledamo kako se svi smeju i sprdaju sa Ronaldom i njegovim majstorijama iz nepostojecih penala, ofsajda, simuliranja..a na drugoj strani , svi se dive genijalnoscu onog patuljka. Nikad nije bio ,niti ce ikad biti nivo Mesija. To se jednostavno vidi, oseti na svakom cosku.

тарми пфк

pre 4 godine

Колико емоција у коментарима , око жабара и фудбала на чизми!! 30% те енергије усмјерите ка стадионима у сопственој земљи , и биће крцате трибине ...Или смо збиља генетички ближи талијанима ...Илирициум??

Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka

pre 4 godine

(samo jako, 31. oktobar 2019 00:08)
mogu se samo nasmejati na tu konstataciju. taj Ronaldo je u Unitedu dao 118 golova ako se ne varam. za Messija ne bih rekao da bi bilo gde drugde dosao do ovih brojki. a kad se setim Celsija 2009, onog crvenog Van Persiju 2011, onim komedijama od sudjenja sa Milanom i PSG sve mi je jasno.

Rukfas

pre 4 godine

Ronaldo u LS -Najviše golova - 127
Najviše golova u 1/4 finalu - 25
Najviše golova na domaćem terenu - 65
Najviše golova na gostujućim terenima - 58
Najviše golova iz slobodnih udaraca - 12
Najviše golova glavom - 24
Najviše golova u polufinalima - 13
Najviše golova u jednoj sezoni LŠ (2013/14) - 17
Najviše golova u grupnoj fazi jedne sezone (2015/16) - 11
Najviše golova u jednoj sezoni u nokaut fazi(2016-17)-10
Najviše golova u finalima-4
Najviše asistencija u takmičenju
Najviše trofeja od kada se igra u ovom formatu-5

doctor46

pre 4 godine

Fidelio, Juve je zasluženo izgubio titulu, pošto je Luciano Moggi dogovarao rezultate sa sudijama. Za to su izneti materijalni dokazi. Ali je poznato da navijači Juventusa žive u svom svetu, imaju skoro 40 titula, a samo 2x prvaci Evrope...

gagi

pre 4 godine

(Marx, 31. oktobar 2019 07:57)

Ta nagrada i nije toliko bitna, al slazem se, mozda je bilo igraca koji su je vise zasluzili.Ali to je nista u poredjenju sa 2013 i zlatnom loptom kad je Ronaldo dobija a nije osvojio ama bas ni jedan jedini trofej i Sep Blater javno prizna da je pod pritiskom Pereza produzio glasanje sto je presedan i dodelio loptu Ronaldo iako su je Riberi i Mesi zasluzili pre njega. E to je povlastenost :) A tek ono ukidanje ofsajda u LS protiv Bayerna, Atletica, pa sviranje smesnih penala protiv PSG kad je Kros metar u ofsajdu kod prijema lopte, pa smesni penal protiv Juventusa ,pa ne sviranje penala Bayernu sto je i marselo sam priznao..Dakle, jasno je ko dan,ko je marketisnki,medijski produkt :) Videli smo i sinoc jos jedan sjajan potez najboljeg i najlepseg svih vremena. Kakvo simuliranje, samo njemu svojstveno :) Citav svet mu se opet smeje, dok se Mesiju ponovo klanjaju zbog cudesnih poteza, ali onih istinskih fudbalskih ;). Dakle,ne radi se ovde o komplesku "lesijavaca" i sl, nego o nasladjivanju ali i jednim dellom bijesu. Jer je velika nepravda Ronalda stavljati u kos sa Mesijem. Toliko fudbalskih trenera i igraca dele takvo misljenje,svakodnevno skoro vidimo nekog da Mesija stavi isped Ronalda da je smesno bilo sta komentarisat.Ali eto ,ako ce vam biti lakse, tacno je.Mesi je najpovlasteniji igrac na svetu i CR je najbolji ikad dok su mesijevi li barsini fanovi iskompleksirani a Mesi brisao pod sa Ronaldom u Spaniji :))) Poz

fidelio

pre 4 godine

doktor 46 Juve je izgubio titule i izbacen u drugu ligu kad je matori Anjeli umro..inace nikad ne bih smeli to da urade.Modji je namestao (odredjivao) sudije koje ce da sude meceve drugih ekipa.Morati je trosio 3x vise za pojacanja tada ali nikada nije mogao da uzme titulu.

7ChampionsLeague

pre 4 godine

Kao navijac Milana, jos jednom se sam zgrozio. Jos jedno i nizu vredjanje inteligencije. Postavlja se pitanje imaju li oni granice ? Dokle vise da se gura Juventus? Pa ovo traje decenijama . Je li moguce da im je lobi toliko jak da im niko nista ne moze?? Svim srcem sam uz Inter ove sezone iako to kao mladji verovatno nikad ne bi rekao. Ali ovu mafiju iz Torina mora neko skinuti. Citava liga ispasta zbog ovog. Ne pruza se sansa drugim klubovima da ih ugroze, dodju do neke titule i tako jos vise ojacaju, samim tim i liga bi dobila na kvaliteti, svi bi dobili. Vratile bi se investicije, kalco bi opet bio kao nekad. A Ronaldo nije mogao bolji klub naci posle Reala. On i Juventus idu ruku pod ruku. Kao sto neko rece, jos jedan u nizu razloga zasto ga ljudi ne simpatisu.Kako posle ovakvih ispada? Koji crni penal,sta pricate vi ? Jedva docekao da se baci. I ovakav je danas uzor deci ? Porazavajuce je u sta se fudbal pretvorio i kakve balerine i sminkeri ga igraju. Forzza Serie A, forzza Milan, Napoli, Inter, Roma, Lazio, Firenza...A Juventus u drugu ligu gde im je i mesto !

4ever

pre 4 godine

Na stranu to sto je Mesi bolji fudbaler, ovo su stvari zbog kojih Ronaldo gubi jos vise na postovanju. Prati ga ovo jos od Engleske i nije se na zalost resio etikete simulatora. Kontakta jeste bilo ali onako teatralno pasti je zaista jadno i zalosno.tacno se videlo kako je naknadno ukocio nogu i isfolirao faul. Eto zbog cega ljudi jos dodatno vise cene Mesija od njega. Isto tako crveni Casatiu, tj drugi zuti je vise nego prestrogo dosudjen. Kao da je jedva cekao da iskljuci nekog od gostiju. Pitanje glasi, da li bi Interu sudio ovakve stvari, ili bilo kojem drugom klubu? Kladim se da ne bi. Po ko zna koji put u sudijskoj nadoknadi sumnjivim penalom Juventus dolazi do bodova. Protiv ovakvih stvari se jednostavno ne moze koliko god Conte zatego Inter ove sezone a radi sjajan posao. Cvrstina, inat, disciplina i voljni momenat su na visokom nivou, ali nema dovoljno sirine, potrebna su jos 2, 3 kvalitetna pojacanja jer Juvenstus ima dva podjednako jaka tima. Al sve to pod uslovom da bude ravnopravna borba, a vidimo svi da nije. Dokle ce vise da se favorizuje Juventus? Dokad ce da unistavaju i sputavaju povratak najharizmaticnije i nekad bez premca najjace lige sveta?Mucno je bilo gledati sve ono sinoc, ne samo za navijace Genove.Nadam se da ce se ovakve stvari minimalozovat do kraja sezone i da cemo gledati iole fer trku pa ako prodju opet prvi kroz cilj, prvi cu cestitati, al ovakve stvari samo jos dodatno prosiruju ogromnu mrlju koju Juventus ima u Italiji. Sramno! Forza Inter!

Cisse 9

pre 4 godine

Ronaldo tebi se obracam jer znam da citas jer toliki si ego manijak i stalo ti ko malom detetu, znam da citas komentare o sebi na b92 pa da ti kazem dzabe sva tvoja fantasticna fizicka sprema kojoj se divimo i sve ostalo kad si slepac teski, gadis mi se. I da ..,dobro je da si sportisra sa takvim narcisoidnim ponasanjem ne daj boze da si nesto drugo , politicar npr, presednik drzave. Bio bi na nivou africkih presednika tiranina

Virtus

pre 4 godine

Ovaj penal mu ni rodjeni brat ne bi svirao da je posten imalo ali kad predjes iz jednog lopovskog kluba u drugi onda je I to normalno......

Marx

pre 4 godine

sta je ovo , fanovi Messija zasipaju vesti o Juventusu samo zato sto imaju neki kompleks od Ronalda jos iz Reala . pustite nas da gledamo i komentarisemo klub koji volimo . penal je cist , sapleo je Ronalda i Rabiot je dobio crveni pa nema kukanja. sudija nam ne treba jer Inter nije mogao ni centar protiv Juvea da predje i to dovoljno govori. Forza Juve
(Lippi, 30. oktobar 2019 23:37)

Hahah i što je najjače došli ovde da komentarišu kako nekog guraju sudije, a navijaju za Barselonu :D
Generalno gledano, ako bilo ko ovde ko prati fudbal misli da Uefa još više Fifa, kao projekat, više, da ne kažem gura nego povlašćuje Ronalda od Messija taj nek pređe na kuglanje da prati. Obojica su bitni tim dvema organizacijama, bitni za fudbal, za novac, celokupan interes fudbalske kuće, ali nedvosmisleno jasno je da je Messi u toj priči povlašćeniji. Setite se samo ko je proglašen za naj igrača SP 2014.

samo jako

pre 4 godine

(Buster Douglas, 30. oktobar 2019 23:45)

Mesi sa 32 godine daje golove Atletiku, Realu, Sevilji, Liverpulu, a Ronaldo sa 32 davao Levanteu, Osasuni. Mesi sa 19 godina daje prvi hetrik protiv Reala, sto Ronaldo nije uspeo ni u 40 odigranih utakmica protiv Barselone.

samo jako

pre 4 godine

(Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka, 30. oktobar 2019 23:43)

Najvece kradje su definitivno izvedene u reziji Reala, i to ne samo u LŠ, nego u istoriji fudbala. A Ronaldo da nije igrao u Realu ne bi dao ni 50 golova.

Haha

pre 4 godine

Ali ne verovatno taman gledam rezultat Juve - Djenova, 1:1 pred kraj, ali naravno to rešava Ronaldo iz penala u 95. minutu, a kako drugačije... Pa ovo nema na svetu nigde osim u Juventusu...
(Orao, 30. oktobar 2019 23:07)

Ko je rekao zvezda ?

Imate deset puta gori primer ispred nosa a cudite se Juventusu...

Jedan je GOAT MESI!

pre 4 godine

Neko sa 30 metara iz slobodnjaka
Neko sa 11 metara iz nepostojeceg penala

Neko je GOAT neko je PENALDO

Ne znam da li ste culi ali France Football ce 2 Decembra da pokloni zlatnu loptu zalizanom.Spremite se za KRADJU VEKA!

dzoni

pre 4 godine

mozete vi da mrzite i Juve i Ronalda ali penal je cist jer je kontakt postojao i to se lepo vidi na usporenom snimku samo sto oni koji mrze Juve nece to nikada priznati a i ne moraju jer je apsolutno nebitno !

fidelio

pre 4 godine

Tacno sam znao koji naslov ce te da prilepite. Var je gledan nakon penala,a da je ostalo nereseno ne verujem da bi pisalo Juventusu ponistena dva gola

vince carter

pre 4 godine

Vi svi na celu sa ovim @Jaranom ste toliko neinteligentni da je tesko citati ove komentare...Juventus namesta iz kola u kolo a "italijanski klubovi osim Juventusa smesni". Juventus se gura protiv malih timova :)) a izdominira Inter na sred meace da nisu mogli da izadju iz sesnaesterca 20 minuta! Ronaldo jeste preterano pao,ali kontakt jeste bio,znaci postojao je kontakt..a to je faul. Na sredini terena ovo je faul. A faul u seasnaestercu se sudi kao penal. U engleskoj optuzujete Liverpul da namesta i da ga guraju sudije. U ligi sampiona sudije guraju real i barsu...sve vi znate! Izgleda da italiji odgovara da Juventus vecno osvaja titule. Pa i kad osvoje sa 20 boda vise i tad je namesteno. A ovi sto dolaze sa Messi " goat" govori o tome koliko su opsednuti i bolesni...Za 240 minuta nije se video protiv Cilea jer nema ko da mu organizuje da je u fazi napada 90 minuta kao u Barsi. Iako Barsa dominira terenom protiv svakoga sa njim ili bez njega..."sektasi" igrace Barse nazivaju "nesposobnima,krsevima" itd da bi ispalo da Mesi sam pobedjuje,bolest!

Lippi

pre 4 godine

sta je ovo , fanovi Messija zasipaju vesti o Juventusu samo zato sto imaju neki kompleks od Ronalda jos iz Reala . pustite nas da gledamo i komentarisemo klub koji volimo . penal je cist , sapleo je Ronalda i Rabiot je dobio crveni pa nema kukanja. sudija nam ne treba jer Inter nije mogao ni centar protiv Juvea da predje i to dovoljno govori. Forza Juve

Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka

pre 4 godine

Neko sa 30 metara iz slobodnjaka
Neko sa 11 metara iz nepostojeceg penala

Neko je GOAT neko je PENALDO

Ne znam da li ste culi ali France Football ce 2 Decembra da pokloni zlatnu loptu zalizanom.Spremite se za KRADJU VEKA!
(Jedan je GOAT MESI!, 30. oktobar 2019 23:05)
pa ti glorifikujes jos veceg marketing produkta nego sto je ovaj Ronaldo. najvece kradje u LS su izvedene u reziji Barcelone . da nije igrao u tom klubu ne bi Messi dao ni 100 golova.

Markez

pre 4 godine

Svaka moguca utakmica Juventusa se produzuje 5+ minuta, kao da sudija ceka bilo kakav kontakt da bi Juventusu sudio penal, koliko su jaki toliko ih i sudije guraju...

Sinki

pre 4 godine

Strasno je ovo sta se radi.Tuga.Forsiranje jednog statisticara,ego manijaka do krajnjih granica.Eto mu 1000 penala,neka ih puca do ujutru.Sve mi se ovo smucilo.Nepravda.2 crvena Kartona za Djenovu.Uzas

Interista kao sav normalan svet

pre 4 godine

da budem iskren ono jeste penal , al brate dokle ce vise ovako ocajnom igrom da se izvlace. ne zasluzuju po prikazanoj igri da budu prvi.

Orao

pre 4 godine

Ali ne verovatno taman gledam rezultat Juve - Djenova, 1:1 pred kraj, ali naravno to rešava Ronaldo iz penala u 95. minutu, a kako drugačije... Pa ovo nema na svetu nigde osim u Juventusu...

Petar Macen

pre 4 godine

Jako važna pobeda za juventus. Ovakve mečeve je najvažnije dobijati još dugo će titula sedeti u Torinu bar jos minimum 30 godina

Buster Douglas

pre 4 godine

Ronaldo sa 32 godina dao het trik Atletiku i 2 komada Juveu u finalu (istom onom protiv koga se Messi nije video u cetvrtfinalu) . Messi sa 32 daje golove Valladolidu.

Garfild

pre 4 godine

To je jednostavno tako...Dok je Penaldo igrao u Realu,kad god ga nije bilo na terenu,igrao lose,odma tu sudije reaguju i sviraju penal da bi ovaj dao gol.Evo to se desava i u Juventusu.Zaista nevjerovatno,tuzno.Jos crveni kartoni.

gremlin

pre 4 godine

Znači UVEK SAM OBJEKTIVAN MAXIMALNO ali za ovo sudjenje SAMO JEDNO LOPOVI!!!Prvo NIKAKAV CRVENI ZA DJENOU a onda Ronaldo pada ko da mu nogu slomio i PENAL U 95...pre toga je var SPREČIO gol iz ofsajda Ronalda,setite se pre dva kola Bolonje nije bio penal sviran u 95?!Imaju sve,tim,stadion,novac...a stalno im SUDIJE POMAŽU,zašto?!stvarno bezveze...

Ovo nije fudbal

pre 4 godine

Nazalost,otkad je dosao Ronaldo u Juventus,tek je sada nepravda pojacana,cim za njega nema gola,cim se ne vidi i Juventus igra lose,odma se sviraju penali,mase se crvenim kartonima,i to ide sve u nedogled.

igor

pre 4 godine

Klasicno poklonjeni bodovi Juventusu, u glavnoj ulozi Penaldo, koji je odmarao zadnjicu na proslom mecu, pa je Juventus, milom ili silom morao da pobedi. Sudiju treba da je sramota. Da bruka bude jos veca, on je nakon Vara na kome se jasno vidi da nije bilo kontakta, dosudio penal u poslednjim sekundama, ocigledno namestenog meca. Nije mu bilo dovoljno sto je dosudio Djenovi dva crvena kartona, nego je morao da se dodvori Juventusu za ovu bruku. Izgleda da Juve opet treba da ide u neki nizi rang, kao ranije kada su ga vec slali zbog namestanja. Sramota, verujem da ce Italijani i te kako preispitati ovu utakmicu, Djenova treba da se zali,a Juventusu za pocetak da se oduzmu bodovi, i opomenu pred izbacivanje iz lige, stvarno je dosta ruznog, a cesto i nepotrebnog favorizovanja ove ekipe, koja nije bila u stanju da postigne skoro pola sata regularan gol sa 2 igraca vise!!!!

bvb

pre 4 godine

Prvo da smesan crveni, onda oprosti Bentakuru onaj pokusaj ubistva i onda avira ovu bedu od penala u 95om minutu... Bruka i sramota za fudbal. Pritom, ovo se desava iz kola u kolo i desava se godinama i godinama unazad. Treba ih vratiti u četvrtu ligu.

Kole

pre 4 godine

Ronaldo iz jednog lopovskog kluba presao u drugi. Steta sto ce mu to obeleziti jednim delom karijeru. Trebao je ostati u Unitedu citavu karijeru jer ono sto se sviralo Realu u Evropi, kao i Juvenstusu u itaiji je bez premca.

Tuga!!!

pre 4 godine

Ako zaista Penaldu poklone zlatnu loptu(verujem da nece),jednostavno preko toga se ne sme preci tako lako.Da ne bude da sam Mesijev fan i da favorizujem samo Mesija,mogu da kazem da zlatna lopta ako ne ode u ruke Lea Mesija treba biti urucena Van Dajku jer je on to zaslužio.Ali Penaldo,pa on ne treba da se nadje ni medju tri najbolja a kamoli da je osvoji.

Lazic

pre 4 godine

Za sta postoji var kada se u ovakvim trenucima detaljno ne pregleda snimak iz svih uglova????? U kosarci bre gledaju po 3 minuta neku bzvz situacju a ovde je poslednji minut i lagano se sudija donosi odluku, cak nije ni pisalo Var Check ????? Da je bio penal za Djenou gledalo bi se verovatno jos uvek

Markez

pre 4 godine

Svaka moguca utakmica Juventusa se produzuje 5+ minuta, kao da sudija ceka bilo kakav kontakt da bi Juventusu sudio penal, koliko su jaki toliko ih i sudije guraju...

gremlin

pre 4 godine

Znači UVEK SAM OBJEKTIVAN MAXIMALNO ali za ovo sudjenje SAMO JEDNO LOPOVI!!!Prvo NIKAKAV CRVENI ZA DJENOU a onda Ronaldo pada ko da mu nogu slomio i PENAL U 95...pre toga je var SPREČIO gol iz ofsajda Ronalda,setite se pre dva kola Bolonje nije bio penal sviran u 95?!Imaju sve,tim,stadion,novac...a stalno im SUDIJE POMAŽU,zašto?!stvarno bezveze...

Kole

pre 4 godine

Ronaldo iz jednog lopovskog kluba presao u drugi. Steta sto ce mu to obeleziti jednim delom karijeru. Trebao je ostati u Unitedu citavu karijeru jer ono sto se sviralo Realu u Evropi, kao i Juvenstusu u itaiji je bez premca.

bvb

pre 4 godine

Prvo da smesan crveni, onda oprosti Bentakuru onaj pokusaj ubistva i onda avira ovu bedu od penala u 95om minutu... Bruka i sramota za fudbal. Pritom, ovo se desava iz kola u kolo i desava se godinama i godinama unazad. Treba ih vratiti u četvrtu ligu.

Orao

pre 4 godine

Ali ne verovatno taman gledam rezultat Juve - Djenova, 1:1 pred kraj, ali naravno to rešava Ronaldo iz penala u 95. minutu, a kako drugačije... Pa ovo nema na svetu nigde osim u Juventusu...

Jedan je GOAT MESI!

pre 4 godine

Neko sa 30 metara iz slobodnjaka
Neko sa 11 metara iz nepostojeceg penala

Neko je GOAT neko je PENALDO

Ne znam da li ste culi ali France Football ce 2 Decembra da pokloni zlatnu loptu zalizanom.Spremite se za KRADJU VEKA!

Lazic

pre 4 godine

Za sta postoji var kada se u ovakvim trenucima detaljno ne pregleda snimak iz svih uglova????? U kosarci bre gledaju po 3 minuta neku bzvz situacju a ovde je poslednji minut i lagano se sudija donosi odluku, cak nije ni pisalo Var Check ????? Da je bio penal za Djenou gledalo bi se verovatno jos uvek

vince carter

pre 4 godine

Vi svi na celu sa ovim @Jaranom ste toliko neinteligentni da je tesko citati ove komentare...Juventus namesta iz kola u kolo a "italijanski klubovi osim Juventusa smesni". Juventus se gura protiv malih timova :)) a izdominira Inter na sred meace da nisu mogli da izadju iz sesnaesterca 20 minuta! Ronaldo jeste preterano pao,ali kontakt jeste bio,znaci postojao je kontakt..a to je faul. Na sredini terena ovo je faul. A faul u seasnaestercu se sudi kao penal. U engleskoj optuzujete Liverpul da namesta i da ga guraju sudije. U ligi sampiona sudije guraju real i barsu...sve vi znate! Izgleda da italiji odgovara da Juventus vecno osvaja titule. Pa i kad osvoje sa 20 boda vise i tad je namesteno. A ovi sto dolaze sa Messi " goat" govori o tome koliko su opsednuti i bolesni...Za 240 minuta nije se video protiv Cilea jer nema ko da mu organizuje da je u fazi napada 90 minuta kao u Barsi. Iako Barsa dominira terenom protiv svakoga sa njim ili bez njega..."sektasi" igrace Barse nazivaju "nesposobnima,krsevima" itd da bi ispalo da Mesi sam pobedjuje,bolest!

Sinki

pre 4 godine

Strasno je ovo sta se radi.Tuga.Forsiranje jednog statisticara,ego manijaka do krajnjih granica.Eto mu 1000 penala,neka ih puca do ujutru.Sve mi se ovo smucilo.Nepravda.2 crvena Kartona za Djenovu.Uzas

Lippi

pre 4 godine

sta je ovo , fanovi Messija zasipaju vesti o Juventusu samo zato sto imaju neki kompleks od Ronalda jos iz Reala . pustite nas da gledamo i komentarisemo klub koji volimo . penal je cist , sapleo je Ronalda i Rabiot je dobio crveni pa nema kukanja. sudija nam ne treba jer Inter nije mogao ni centar protiv Juvea da predje i to dovoljno govori. Forza Juve

Interista kao sav normalan svet

pre 4 godine

da budem iskren ono jeste penal , al brate dokle ce vise ovako ocajnom igrom da se izvlace. ne zasluzuju po prikazanoj igri da budu prvi.

fidelio

pre 4 godine

Tacno sam znao koji naslov ce te da prilepite. Var je gledan nakon penala,a da je ostalo nereseno ne verujem da bi pisalo Juventusu ponistena dva gola

Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka

pre 4 godine

Neko sa 30 metara iz slobodnjaka
Neko sa 11 metara iz nepostojeceg penala

Neko je GOAT neko je PENALDO

Ne znam da li ste culi ali France Football ce 2 Decembra da pokloni zlatnu loptu zalizanom.Spremite se za KRADJU VEKA!
(Jedan je GOAT MESI!, 30. oktobar 2019 23:05)
pa ti glorifikujes jos veceg marketing produkta nego sto je ovaj Ronaldo. najvece kradje u LS su izvedene u reziji Barcelone . da nije igrao u tom klubu ne bi Messi dao ni 100 golova.

dzoni

pre 4 godine

mozete vi da mrzite i Juve i Ronalda ali penal je cist jer je kontakt postojao i to se lepo vidi na usporenom snimku samo sto oni koji mrze Juve nece to nikada priznati a i ne moraju jer je apsolutno nebitno !

Tuga!!!

pre 4 godine

Ako zaista Penaldu poklone zlatnu loptu(verujem da nece),jednostavno preko toga se ne sme preci tako lako.Da ne bude da sam Mesijev fan i da favorizujem samo Mesija,mogu da kazem da zlatna lopta ako ne ode u ruke Lea Mesija treba biti urucena Van Dajku jer je on to zaslužio.Ali Penaldo,pa on ne treba da se nadje ni medju tri najbolja a kamoli da je osvoji.

Ovo nije fudbal

pre 4 godine

Nazalost,otkad je dosao Ronaldo u Juventus,tek je sada nepravda pojacana,cim za njega nema gola,cim se ne vidi i Juventus igra lose,odma se sviraju penali,mase se crvenim kartonima,i to ide sve u nedogled.

Buster Douglas

pre 4 godine

Ronaldo sa 32 godina dao het trik Atletiku i 2 komada Juveu u finalu (istom onom protiv koga se Messi nije video u cetvrtfinalu) . Messi sa 32 daje golove Valladolidu.

pekinska_patka

pre 4 godine

Kao navijac Milana, jos jednom se sam zgrozio. Jos jedno i nizu vredjanje inteligencije. Postavlja se pitanje imaju li oni granice ? Dokle vise da se gura Juventus? Pa ovo traje decenijama . Je li moguce da im je lobi toliko jak da im niko nista ne moze?? Svim srcem sam uz Inter ove sezone iako to kao mladji verovatno nikad ne bi rekao. Ali ovu mafiju iz Torina mora neko skinuti. Citava liga ispasta zbog ovog. Ne pruza se sansa drugim klubovima da ih ugroze, dodju do neke titule i tako jos vise ojacaju, samim tim i liga bi dobila na kvaliteti, svi bi dobili. Vratile bi se investicije, kalco bi opet bio kao nekad. A Ronaldo nije mogao bolji klub naci posle Reala. On i Juventus idu ruku pod ruku. Kao sto neko rece, jos jedan u nizu razloga zasto ga ljudi ne simpatisu.Kako posle ovakvih ispada? Koji crni penal,sta pricate vi ? Jedva docekao da se baci. I ovakav je danas uzor deci ? Porazavajuce je u sta se fudbal pretvorio i kakve balerine i sminkeri ga igraju. Forzza Serie A, forzza Milan, Napoli, Inter, Roma, Lazio, Firenza...A Juventus u drugu ligu gde im je i mesto !
(7ChampionsLeague, 31. oktobar 2019 09:52)

Tako je , potpisujem ti svaku rec. Milan i Inter su institucije za ove lopove.Uostalom i jedni i drugi imaju vise titula u Evropi od Juvenstusa. I to dovoljno govori. Cim izadju iz okvira Kalca , ne mogu nista. Samo tamo mogu jer kradu iz godine u godinu . Poz od starog Interiste.

igor

pre 4 godine

Klasicno poklonjeni bodovi Juventusu, u glavnoj ulozi Penaldo, koji je odmarao zadnjicu na proslom mecu, pa je Juventus, milom ili silom morao da pobedi. Sudiju treba da je sramota. Da bruka bude jos veca, on je nakon Vara na kome se jasno vidi da nije bilo kontakta, dosudio penal u poslednjim sekundama, ocigledno namestenog meca. Nije mu bilo dovoljno sto je dosudio Djenovi dva crvena kartona, nego je morao da se dodvori Juventusu za ovu bruku. Izgleda da Juve opet treba da ide u neki nizi rang, kao ranije kada su ga vec slali zbog namestanja. Sramota, verujem da ce Italijani i te kako preispitati ovu utakmicu, Djenova treba da se zali,a Juventusu za pocetak da se oduzmu bodovi, i opomenu pred izbacivanje iz lige, stvarno je dosta ruznog, a cesto i nepotrebnog favorizovanja ove ekipe, koja nije bila u stanju da postigne skoro pola sata regularan gol sa 2 igraca vise!!!!

7ChampionsLeague

pre 4 godine

Kao navijac Milana, jos jednom se sam zgrozio. Jos jedno i nizu vredjanje inteligencije. Postavlja se pitanje imaju li oni granice ? Dokle vise da se gura Juventus? Pa ovo traje decenijama . Je li moguce da im je lobi toliko jak da im niko nista ne moze?? Svim srcem sam uz Inter ove sezone iako to kao mladji verovatno nikad ne bi rekao. Ali ovu mafiju iz Torina mora neko skinuti. Citava liga ispasta zbog ovog. Ne pruza se sansa drugim klubovima da ih ugroze, dodju do neke titule i tako jos vise ojacaju, samim tim i liga bi dobila na kvaliteti, svi bi dobili. Vratile bi se investicije, kalco bi opet bio kao nekad. A Ronaldo nije mogao bolji klub naci posle Reala. On i Juventus idu ruku pod ruku. Kao sto neko rece, jos jedan u nizu razloga zasto ga ljudi ne simpatisu.Kako posle ovakvih ispada? Koji crni penal,sta pricate vi ? Jedva docekao da se baci. I ovakav je danas uzor deci ? Porazavajuce je u sta se fudbal pretvorio i kakve balerine i sminkeri ga igraju. Forzza Serie A, forzza Milan, Napoli, Inter, Roma, Lazio, Firenza...A Juventus u drugu ligu gde im je i mesto !

Garfild

pre 4 godine

To je jednostavno tako...Dok je Penaldo igrao u Realu,kad god ga nije bilo na terenu,igrao lose,odma tu sudije reaguju i sviraju penal da bi ovaj dao gol.Evo to se desava i u Juventusu.Zaista nevjerovatno,tuzno.Jos crveni kartoni.

dzoker

pre 4 godine

Po ko zna koji put ,gledamo kako se svi smeju i sprdaju sa Ronaldom i njegovim majstorijama iz nepostojecih penala, ofsajda, simuliranja..a na drugoj strani , svi se dive genijalnoscu onog patuljka. Nikad nije bio ,niti ce ikad biti nivo Mesija. To se jednostavno vidi, oseti na svakom cosku.

samo jako

pre 4 godine

(Buster Douglas, 30. oktobar 2019 23:45)

Mesi sa 32 godine daje golove Atletiku, Realu, Sevilji, Liverpulu, a Ronaldo sa 32 davao Levanteu, Osasuni. Mesi sa 19 godina daje prvi hetrik protiv Reala, sto Ronaldo nije uspeo ni u 40 odigranih utakmica protiv Barselone.

Rukfas

pre 4 godine

Ronaldo u LS -Najviše golova - 127
Najviše golova u 1/4 finalu - 25
Najviše golova na domaćem terenu - 65
Najviše golova na gostujućim terenima - 58
Najviše golova iz slobodnih udaraca - 12
Najviše golova glavom - 24
Najviše golova u polufinalima - 13
Najviše golova u jednoj sezoni LŠ (2013/14) - 17
Najviše golova u grupnoj fazi jedne sezone (2015/16) - 11
Najviše golova u jednoj sezoni u nokaut fazi(2016-17)-10
Najviše golova u finalima-4
Najviše asistencija u takmičenju
Najviše trofeja od kada se igra u ovom formatu-5

Petar Macen

pre 4 godine

Jako važna pobeda za juventus. Ovakve mečeve je najvažnije dobijati još dugo će titula sedeti u Torinu bar jos minimum 30 godina

Virtus

pre 4 godine

Ovaj penal mu ni rodjeni brat ne bi svirao da je posten imalo ali kad predjes iz jednog lopovskog kluba u drugi onda je I to normalno......

Cisse 9

pre 4 godine

Ronaldo tebi se obracam jer znam da citas jer toliki si ego manijak i stalo ti ko malom detetu, znam da citas komentare o sebi na b92 pa da ti kazem dzabe sva tvoja fantasticna fizicka sprema kojoj se divimo i sve ostalo kad si slepac teski, gadis mi se. I da ..,dobro je da si sportisra sa takvim narcisoidnim ponasanjem ne daj boze da si nesto drugo , politicar npr, presednik drzave. Bio bi na nivou africkih presednika tiranina

Broj 1

pre 4 godine

Nisam navijac Barse zato sto su vrlo slicni Realu i Juventusu, ali moze li se iko setiti da je Mesi nekad ovo uradio? CR7 jeste krvav radnik, ali zbog ovakvih stvari je smesno ubacivati njega u istu recenicu sa magovima poput Mesija, Ronalda, Pelea, Krojfa, Maradone, Zidana, Figa itd.

4ever

pre 4 godine

Na stranu to sto je Mesi bolji fudbaler, ovo su stvari zbog kojih Ronaldo gubi jos vise na postovanju. Prati ga ovo jos od Engleske i nije se na zalost resio etikete simulatora. Kontakta jeste bilo ali onako teatralno pasti je zaista jadno i zalosno.tacno se videlo kako je naknadno ukocio nogu i isfolirao faul. Eto zbog cega ljudi jos dodatno vise cene Mesija od njega. Isto tako crveni Casatiu, tj drugi zuti je vise nego prestrogo dosudjen. Kao da je jedva cekao da iskljuci nekog od gostiju. Pitanje glasi, da li bi Interu sudio ovakve stvari, ili bilo kojem drugom klubu? Kladim se da ne bi. Po ko zna koji put u sudijskoj nadoknadi sumnjivim penalom Juventus dolazi do bodova. Protiv ovakvih stvari se jednostavno ne moze koliko god Conte zatego Inter ove sezone a radi sjajan posao. Cvrstina, inat, disciplina i voljni momenat su na visokom nivou, ali nema dovoljno sirine, potrebna su jos 2, 3 kvalitetna pojacanja jer Juvenstus ima dva podjednako jaka tima. Al sve to pod uslovom da bude ravnopravna borba, a vidimo svi da nije. Dokle ce vise da se favorizuje Juventus? Dokad ce da unistavaju i sputavaju povratak najharizmaticnije i nekad bez premca najjace lige sveta?Mucno je bilo gledati sve ono sinoc, ne samo za navijace Genove.Nadam se da ce se ovakve stvari minimalozovat do kraja sezone i da cemo gledati iole fer trku pa ako prodju opet prvi kroz cilj, prvi cu cestitati, al ovakve stvari samo jos dodatno prosiruju ogromnu mrlju koju Juventus ima u Italiji. Sramno! Forza Inter!

gagi

pre 4 godine

(Marx, 31. oktobar 2019 07:57)

Ta nagrada i nije toliko bitna, al slazem se, mozda je bilo igraca koji su je vise zasluzili.Ali to je nista u poredjenju sa 2013 i zlatnom loptom kad je Ronaldo dobija a nije osvojio ama bas ni jedan jedini trofej i Sep Blater javno prizna da je pod pritiskom Pereza produzio glasanje sto je presedan i dodelio loptu Ronaldo iako su je Riberi i Mesi zasluzili pre njega. E to je povlastenost :) A tek ono ukidanje ofsajda u LS protiv Bayerna, Atletica, pa sviranje smesnih penala protiv PSG kad je Kros metar u ofsajdu kod prijema lopte, pa smesni penal protiv Juventusa ,pa ne sviranje penala Bayernu sto je i marselo sam priznao..Dakle, jasno je ko dan,ko je marketisnki,medijski produkt :) Videli smo i sinoc jos jedan sjajan potez najboljeg i najlepseg svih vremena. Kakvo simuliranje, samo njemu svojstveno :) Citav svet mu se opet smeje, dok se Mesiju ponovo klanjaju zbog cudesnih poteza, ali onih istinskih fudbalskih ;). Dakle,ne radi se ovde o komplesku "lesijavaca" i sl, nego o nasladjivanju ali i jednim dellom bijesu. Jer je velika nepravda Ronalda stavljati u kos sa Mesijem. Toliko fudbalskih trenera i igraca dele takvo misljenje,svakodnevno skoro vidimo nekog da Mesija stavi isped Ronalda da je smesno bilo sta komentarisat.Ali eto ,ako ce vam biti lakse, tacno je.Mesi je najpovlasteniji igrac na svetu i CR je najbolji ikad dok su mesijevi li barsini fanovi iskompleksirani a Mesi brisao pod sa Ronaldom u Spaniji :))) Poz

paki

pre 4 godine

(gagi, 31. oktobar 2019 09:38)
jel ti taj komentar imas sacuvan negde pa ga samo prosledjujes na svaku vest o Ronaldu? Ronaldo je 4 od 5 zlatnih lopti uzeo u godinama kad je bio prvak Evrope a Messi 3 od 6 je uzeo bez LS. pametnom dosta da utvrdi da Messi uziva vece privilegije.

samo jako

pre 4 godine

(Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka, 30. oktobar 2019 23:43)

Najvece kradje su definitivno izvedene u reziji Reala, i to ne samo u LŠ, nego u istoriji fudbala. A Ronaldo da nije igrao u Realu ne bi dao ni 50 golova.

gagi

pre 4 godine

kad smo vec kod rasprave ko je bolji . nije da me nesto zanima al mislim se nesto, Kristijano je u PL postao zvezda. ko u Engleskoj postane zvezda znajte da je sigurno top klasa . a sto se Messija tice , tamo u Spaniji su mnogi postali zvezde a cim su mrdnuli van te zone komfora nisu se culi.
(pola covek pola zver ime mu je Didier, 31. oktobar 2019 10:29)

Ma nije se niko cuo ,samo eto sto je David Silva nosilac Citija godinama, Aguero postao top napadac takodje u Engleskoj, Fabregas bio nosilac Arsenala, Tores otisao u LFC i bio jedan od najboljih napadaca sveta, zatim Aleksis Sancez bio jos bolji u Arsenalu nego barsi, pa Cazorla bio nosilac arsenala, ali ga povrede unistile. Zatim Diego Costa briljirao u Chelsiju, pa Mata napravio karijeru u engleskoj, vecu nego u Spaniji itd idt.Dakle svi ovi igraci su jos vise napredovali u engleskoj ,bili bolji nego u Spaniji.Toliko o tvojoj teoriji :))) I onda neko dodje i kaze, ma ne bi se Mesi snasao gore ??? Covek samo da se dobro nasmeje :)) Pogotovo kad se uzme u obzir cinjenica da je zabio cak 26 golova najboljim engleskim timovima u Evropi :) . Toliko ste smesni u omalovazavanju mesija da vas je uzitak citati. Toliko plitko i povrsno trolate i spinujete da prosto uzivam :)) . Al kazem, opusteno. Ako vam zaista znaci, evo i ja cu priznati misa mu njegovog.Kakav lesi . Prevara najveca na svetu. Kikica je najbolja,najlepsa,najhumanija, ma sve naj naj. Cak i simulira najlepse :)))) . Ziveli vi nama jos sto leta ;)

Buster Douglas

pre 4 godine

(samo jako, 31. oktobar 2019 00:26)
Ronaldo je sa 32 dao 10 komada u nokaut fazi a Messi sa 32 se samo u La Ligi vidi. Ronaldo ne bi dao 50 golova da nije igrao u Realu? pa on je samo u Manchesteru dao preko 100 golova.

pola covek pola zver ime mu je Didier

pre 4 godine

(gagi, 31. oktobar 2019 10:55)
a jel on te golove Engleskim ekipama dao u dresu neko tima sa ostrva ili u dresu Barce? jel su Aguero,Silva,Torres produkti La Masie? nisu , jel se Messi prakticno ne vidi na gostovanjima u nokaut fazi? ne vidi se. ovaj kao klinac postao najveca zvezda PL pa i sveta i nije kao zreo igrac dosao u Englesku.

Rubentino

pre 4 godine

Počeo sam svim srcem da navijam za meni omraženi Inter, samo da neko uzme titulu ovim lopovima. Pa ovo nije radio ni Arkanov Obilić krajem devedestih...

fidelio

pre 4 godine

doktor 46 Juve je izgubio titule i izbacen u drugu ligu kad je matori Anjeli umro..inace nikad ne bih smeli to da urade.Modji je namestao (odredjivao) sudije koje ce da sude meceve drugih ekipa.Morati je trosio 3x vise za pojacanja tada ali nikada nije mogao da uzme titulu.

pola covek pola zver ime mu je Didier

pre 4 godine

kad smo vec kod rasprave ko je bolji . nije da me nesto zanima al mislim se nesto, Kristijano je u PL postao zvezda. ko u Engleskoj postane zvezda znajte da je sigurno top klasa . a sto se Messija tice , tamo u Spaniji su mnogi postali zvezde a cim su mrdnuli van te zone komfora nisu se culi.

bosanac

pre 4 godine

Dokaz o jacini ove talijanske lige se u ogledau pozicij Atalante na tabeli, a koju u ligi sampiona nabijaju i timovi poput Dinamo Zagreba

Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka

pre 4 godine

(dejan, samo jako, el clasico, drogba, 31. oktobar 2019 18:29)
pogledaj klip Ronaldo tactical evolution in Juventus-final evolution i videces da ima sasvim drugaciju rolu, te zbog toga i daje manje golova a ne zato sto su ovi iz Reala koji sad ne mogu da se sastave bez njega bolji od Juventusovih igraca. vidim da si pisao o Unitedu, on je u Unitedu 3 puta za redom bio najbolji strela tima u periodu 2006-2009 (3 PL, 1 LS) i bio pritom i nabolji strelac u LS 2008 kada su je osvojili . dakle on je ono sto je uradio u Realu uradio pre toga u drugom klubu . svake godine od 2004 pa na ovamo je u Uefa team of the year. za Messija je dovoljno videti da nikad nije odigrao dobar mec u rerpezentaciji kao i to da kao sto neko dole rece ne daje gotovo uopste golove na gostovanjima u LS (posebno na gostovanjima u nokaut fazi). Messi je igrac sistema , covek je dobar samo sa passing-posession football i to je vec odavno jasno .

doctor46

pre 4 godine

Fidelio, Juve je zasluženo izgubio titulu, pošto je Luciano Moggi dogovarao rezultate sa sudijama. Za to su izneti materijalni dokazi. Ali je poznato da navijači Juventusa žive u svom svetu, imaju skoro 40 titula, a samo 2x prvaci Evrope...

Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka

pre 4 godine

(samo jako, 31. oktobar 2019 00:08)
mogu se samo nasmejati na tu konstataciju. taj Ronaldo je u Unitedu dao 118 golova ako se ne varam. za Messija ne bih rekao da bi bilo gde drugde dosao do ovih brojki. a kad se setim Celsija 2009, onog crvenog Van Persiju 2011, onim komedijama od sudjenja sa Milanom i PSG sve mi je jasno.

Marx

pre 4 godine

sta je ovo , fanovi Messija zasipaju vesti o Juventusu samo zato sto imaju neki kompleks od Ronalda jos iz Reala . pustite nas da gledamo i komentarisemo klub koji volimo . penal je cist , sapleo je Ronalda i Rabiot je dobio crveni pa nema kukanja. sudija nam ne treba jer Inter nije mogao ni centar protiv Juvea da predje i to dovoljno govori. Forza Juve
(Lippi, 30. oktobar 2019 23:37)

Hahah i što je najjače došli ovde da komentarišu kako nekog guraju sudije, a navijaju za Barselonu :D
Generalno gledano, ako bilo ko ovde ko prati fudbal misli da Uefa još više Fifa, kao projekat, više, da ne kažem gura nego povlašćuje Ronalda od Messija taj nek pređe na kuglanje da prati. Obojica su bitni tim dvema organizacijama, bitni za fudbal, za novac, celokupan interes fudbalske kuće, ali nedvosmisleno jasno je da je Messi u toj priči povlašćeniji. Setite se samo ko je proglašen za naj igrača SP 2014.

тарми пфк

pre 4 godine

Колико емоција у коментарима , око жабара и фудбала на чизми!! 30% те енергије усмјерите ка стадионима у сопственој земљи , и биће крцате трибине ...Или смо збиља генетички ближи талијанима ...Илирициум??

El Clasicom

pre 4 godine

(Marx, 31. oktobar 2019 07:57)

Znači u toku je 2013 godina, godina u kojoj je Ronaldo na kraju sezone 2012/13 podbacio, Real nije ništa osvojio, a Ronaldo je podbacio u svim bitnim utakmicama za Real. Nagradu za najboljeg igrača u sezoni od UEFA-e dobija Ribery, a Ronaldo je dobio samo 1 glas i to od Portugalskog novinara. I tako počinje nova sezona čitav svijet priča o Messiju i Riberyu i ko će dobiti zlatnu loptu i glasanje se završava nekad u listopadu i šta se događa? Nekoliko dana nakon što je glasanje završeno Messi je se ozljedio i saznalo je se da neće igrati naredna 2 mjeseca tj. do kraja godine, a Ronaldo u isto vrijeme postiže hattrick u baražu protiv Švedske, a FIFA nakon toga ponavlja i produžava glasanje u nadi da će se pobjednik promjeniti. I desilo je se upravo to. Ronaldo je dobio zlatnu loptu samo zato jer je nakon ponovljenog glasanja dobio 2% glasova više od Messija i 3% više od Riberya. E sada, ko je bio prvi pravi dobitinik zlatne lopte to samo FIFA zna, a mislim da možemo i sami predpostaviti. Vjerovatno će se za nekih 30-40 godina sve otkriti i kada sve ovo više ne bude bilo bitno... Nedvosmisleno je jasno ko je u toj priči povlašćeniji. Ja se ne mogu sjetiti da je FIFA ikada na bilo kakav način pomogla Messiju da dođe od zlatne lopte. Bilo je onih nekih nepravilnosti oko glasova ali o tome se priča svake godine. Nebitno ko bio pobjednik.

Dejan Savicevic

pre 4 godine

(Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka, 31. oktobar 2019 20:14)

U tome i jeste poenta ;) A zasto ima drugaciju rolu? Pa verovatno iz razloga jer vise ne igra u Realu i sto sada igra u sistemu koji ocito njemu ne odgovara. Zato i postize toliko manje golova. Isto tako je u Junajtedu samo jednom bio najbolji strelac PL, a ne 3x kao sto si ti napisao. Ja sam lepo rekao da on ne bi bio ni blizu igrac kakav je sada da nije igrao u Realu, a njegove brojke iz Junajteda i Juventusa to potvrdjuju. A sto se tice reprezentacije pre se moze reci da Ronaldo nikad nije odigrao dobar mec za reprezentaciju. Lik samo busi razne Andore, Latvije, Estonije i opet Mesi ima bolji prosek golova po utakmici za reprezentaciju od Ronalda. A sta bi tek bilo da Mesi svake kvalifikacije igra protiv takvih reprezentacija? haha pa imao bi sada 200 golova za reprezentaciju. Sto se tice LŠ, Mesi je gotov pola svojih golova dao u gostujucim utakmicama. Dakle, nisi puno promasio haha :D

I da, Ronaldo je bio dobar dok je igrao u Realu, a sada mrka kapa. Spao na to da daje golove iz penala u 95 minuti jer nema vise Krosa, Modrica, Iska, Bejla... Jednostavno ne moze da se sastavi bez njih. Ne moze da bude bolji strelac ni od Kvaljarele, Zapate, a igra za daleko najjaci klub u Italiji... Dok Mesi dominira i bez Cavija i Inieste i van tog sistema igra bolje nego ikada . Sada se najbolje vidi ko je ko...

dejan, samo jako, el clasico, drogba

pre 4 godine

(Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka, 31. oktobar 2019 10:34)

Pa to za Mesija mozemo samo nagadjati i kakve bi brojke imao u nekom drugom klubu ali za Ronalda vec znamo da onakve brojke je mogao imati samo u super jakom Realu. U Junajtedu nije bio nista bolji od ostalih napadaca osim one jedne sezone kada se izdvojio i postigao 31 gol. U Juventusu je jos gora situacija. Prosle sezone nije mogao biti bolji strelac od Kvaljarele i Zapate, a ove sezone nije ni u TOP 10 najboljih strelaca. Ima duplo manje golova od Imobile-a. Realno gledano, da nije igrao u Realu danas se ne bi ni blizu toliko pricalo o njemu. A ja kad se setim Reala i onih komedija od sudjenja protiv Bajerna nekoliko puta, Junajteda, Atletika, PSG-a, Juventusa itd bude mi sve jasno. Protiv Reala nije pokraden samo onaj ko protiv njih nikad nije ni igrao.

dejan, samo jako, el clasico, drogb

pre 4 godine

Ronaldo je 4 od 5 zlatnih lopti uzeo u godinama kad je bio prvak Evrope a Messi 3 od 6 je uzeo bez LS. pametnom dosta da utvrdi da Messi uziva vece privilegije.
(paki, 31. oktobar 2019 10:22)


Pa to sto si napisao najbolje govori da je Ronaldo vecinu zlatnih lopti dobio zbog uspeha tima tj. zbog LŠ dok je Mesi dobijao jer je uistinu i bio najbolji igrac te godine. A i sami smo znali da je Ronaldo barem 2 zlatne lopte dobio zbog Realove LŠ iako je Mesi bio najbolji igrac.

I kada vec spominjes trofeje trebao bi znati da je Mesi svaku zlatnu loptu dobio kada je osvojio barem 1 ili vise trofeja dok je Ronaldo 2013 godine dobio ZL bez ijednog osvojenog trofeja. Dakle, ako vec gledas po trofejima, ti si indirektno i nesvesno priznao da je Ronaldova ZL iz 2013 najnezasluznija od svih koje su dobili Mesi i Ronaldo. Sledeci put barem razmisli pre nego sto hoces nesto napisati :)

Haha

pre 4 godine

Ali ne verovatno taman gledam rezultat Juve - Djenova, 1:1 pred kraj, ali naravno to rešava Ronaldo iz penala u 95. minutu, a kako drugačije... Pa ovo nema na svetu nigde osim u Juventusu...
(Orao, 30. oktobar 2019 23:07)

Ko je rekao zvezda ?

Imate deset puta gori primer ispred nosa a cudite se Juventusu...

Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka

pre 4 godine

(Dejan Savicevic, 31. oktobar 2019 23:45)
Ronaldo je najbolji strelac i asistent EP , uvrsten u idealni tim PL svih vremena , ucestvuje u skoro svakom drugom golu Juventusa (prosle sezone u 70% golova), to govori da ne zavisi od Reala. davao je po 2-3 gola Spaniji,Holandiji,Svajcarskoj,Svedskoj,Belgiji u takmicarskim utakmicama a ne u prijateljskim kao neko. za pocetak jel Messi odigrao odlican mec protiv neke mocne ekipe na nekom turniru?

dzoni

pre 4 godine

mozete vi da mrzite i Juve i Ronalda ali penal je cist jer je kontakt postojao i to se lepo vidi na usporenom snimku samo sto oni koji mrze Juve nece to nikada priznati a i ne moraju jer je apsolutno nebitno !

vince carter

pre 4 godine

Vi svi na celu sa ovim @Jaranom ste toliko neinteligentni da je tesko citati ove komentare...Juventus namesta iz kola u kolo a "italijanski klubovi osim Juventusa smesni". Juventus se gura protiv malih timova :)) a izdominira Inter na sred meace da nisu mogli da izadju iz sesnaesterca 20 minuta! Ronaldo jeste preterano pao,ali kontakt jeste bio,znaci postojao je kontakt..a to je faul. Na sredini terena ovo je faul. A faul u seasnaestercu se sudi kao penal. U engleskoj optuzujete Liverpul da namesta i da ga guraju sudije. U ligi sampiona sudije guraju real i barsu...sve vi znate! Izgleda da italiji odgovara da Juventus vecno osvaja titule. Pa i kad osvoje sa 20 boda vise i tad je namesteno. A ovi sto dolaze sa Messi " goat" govori o tome koliko su opsednuti i bolesni...Za 240 minuta nije se video protiv Cilea jer nema ko da mu organizuje da je u fazi napada 90 minuta kao u Barsi. Iako Barsa dominira terenom protiv svakoga sa njim ili bez njega..."sektasi" igrace Barse nazivaju "nesposobnima,krsevima" itd da bi ispalo da Mesi sam pobedjuje,bolest!

Buster Douglas

pre 4 godine

Ronaldo sa 32 godina dao het trik Atletiku i 2 komada Juveu u finalu (istom onom protiv koga se Messi nije video u cetvrtfinalu) . Messi sa 32 daje golove Valladolidu.

Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka

pre 4 godine

Neko sa 30 metara iz slobodnjaka
Neko sa 11 metara iz nepostojeceg penala

Neko je GOAT neko je PENALDO

Ne znam da li ste culi ali France Football ce 2 Decembra da pokloni zlatnu loptu zalizanom.Spremite se za KRADJU VEKA!
(Jedan je GOAT MESI!, 30. oktobar 2019 23:05)
pa ti glorifikujes jos veceg marketing produkta nego sto je ovaj Ronaldo. najvece kradje u LS su izvedene u reziji Barcelone . da nije igrao u tom klubu ne bi Messi dao ni 100 golova.

Kole

pre 4 godine

Ronaldo iz jednog lopovskog kluba presao u drugi. Steta sto ce mu to obeleziti jednim delom karijeru. Trebao je ostati u Unitedu citavu karijeru jer ono sto se sviralo Realu u Evropi, kao i Juvenstusu u itaiji je bez premca.

gremlin

pre 4 godine

Znači UVEK SAM OBJEKTIVAN MAXIMALNO ali za ovo sudjenje SAMO JEDNO LOPOVI!!!Prvo NIKAKAV CRVENI ZA DJENOU a onda Ronaldo pada ko da mu nogu slomio i PENAL U 95...pre toga je var SPREČIO gol iz ofsajda Ronalda,setite se pre dva kola Bolonje nije bio penal sviran u 95?!Imaju sve,tim,stadion,novac...a stalno im SUDIJE POMAŽU,zašto?!stvarno bezveze...

Lippi

pre 4 godine

sta je ovo , fanovi Messija zasipaju vesti o Juventusu samo zato sto imaju neki kompleks od Ronalda jos iz Reala . pustite nas da gledamo i komentarisemo klub koji volimo . penal je cist , sapleo je Ronalda i Rabiot je dobio crveni pa nema kukanja. sudija nam ne treba jer Inter nije mogao ni centar protiv Juvea da predje i to dovoljno govori. Forza Juve

Petar Macen

pre 4 godine

Jako važna pobeda za juventus. Ovakve mečeve je najvažnije dobijati još dugo će titula sedeti u Torinu bar jos minimum 30 godina

Markez

pre 4 godine

Svaka moguca utakmica Juventusa se produzuje 5+ minuta, kao da sudija ceka bilo kakav kontakt da bi Juventusu sudio penal, koliko su jaki toliko ih i sudije guraju...

fidelio

pre 4 godine

Tacno sam znao koji naslov ce te da prilepite. Var je gledan nakon penala,a da je ostalo nereseno ne verujem da bi pisalo Juventusu ponistena dva gola

Orao

pre 4 godine

Ali ne verovatno taman gledam rezultat Juve - Djenova, 1:1 pred kraj, ali naravno to rešava Ronaldo iz penala u 95. minutu, a kako drugačije... Pa ovo nema na svetu nigde osim u Juventusu...

igor

pre 4 godine

Klasicno poklonjeni bodovi Juventusu, u glavnoj ulozi Penaldo, koji je odmarao zadnjicu na proslom mecu, pa je Juventus, milom ili silom morao da pobedi. Sudiju treba da je sramota. Da bruka bude jos veca, on je nakon Vara na kome se jasno vidi da nije bilo kontakta, dosudio penal u poslednjim sekundama, ocigledno namestenog meca. Nije mu bilo dovoljno sto je dosudio Djenovi dva crvena kartona, nego je morao da se dodvori Juventusu za ovu bruku. Izgleda da Juve opet treba da ide u neki nizi rang, kao ranije kada su ga vec slali zbog namestanja. Sramota, verujem da ce Italijani i te kako preispitati ovu utakmicu, Djenova treba da se zali,a Juventusu za pocetak da se oduzmu bodovi, i opomenu pred izbacivanje iz lige, stvarno je dosta ruznog, a cesto i nepotrebnog favorizovanja ove ekipe, koja nije bila u stanju da postigne skoro pola sata regularan gol sa 2 igraca vise!!!!

bvb

pre 4 godine

Prvo da smesan crveni, onda oprosti Bentakuru onaj pokusaj ubistva i onda avira ovu bedu od penala u 95om minutu... Bruka i sramota za fudbal. Pritom, ovo se desava iz kola u kolo i desava se godinama i godinama unazad. Treba ih vratiti u četvrtu ligu.

Tuga!!!

pre 4 godine

Ako zaista Penaldu poklone zlatnu loptu(verujem da nece),jednostavno preko toga se ne sme preci tako lako.Da ne bude da sam Mesijev fan i da favorizujem samo Mesija,mogu da kazem da zlatna lopta ako ne ode u ruke Lea Mesija treba biti urucena Van Dajku jer je on to zaslužio.Ali Penaldo,pa on ne treba da se nadje ni medju tri najbolja a kamoli da je osvoji.

Jedan je GOAT MESI!

pre 4 godine

Neko sa 30 metara iz slobodnjaka
Neko sa 11 metara iz nepostojeceg penala

Neko je GOAT neko je PENALDO

Ne znam da li ste culi ali France Football ce 2 Decembra da pokloni zlatnu loptu zalizanom.Spremite se za KRADJU VEKA!

Rukfas

pre 4 godine

Ronaldo u LS -Najviše golova - 127
Najviše golova u 1/4 finalu - 25
Najviše golova na domaćem terenu - 65
Najviše golova na gostujućim terenima - 58
Najviše golova iz slobodnih udaraca - 12
Najviše golova glavom - 24
Najviše golova u polufinalima - 13
Najviše golova u jednoj sezoni LŠ (2013/14) - 17
Najviše golova u grupnoj fazi jedne sezone (2015/16) - 11
Najviše golova u jednoj sezoni u nokaut fazi(2016-17)-10
Najviše golova u finalima-4
Najviše asistencija u takmičenju
Najviše trofeja od kada se igra u ovom formatu-5

bosanac

pre 4 godine

Dokaz o jacini ove talijanske lige se u ogledau pozicij Atalante na tabeli, a koju u ligi sampiona nabijaju i timovi poput Dinamo Zagreba

Sinki

pre 4 godine

Strasno je ovo sta se radi.Tuga.Forsiranje jednog statisticara,ego manijaka do krajnjih granica.Eto mu 1000 penala,neka ih puca do ujutru.Sve mi se ovo smucilo.Nepravda.2 crvena Kartona za Djenovu.Uzas

Interista kao sav normalan svet

pre 4 godine

da budem iskren ono jeste penal , al brate dokle ce vise ovako ocajnom igrom da se izvlace. ne zasluzuju po prikazanoj igri da budu prvi.

Garfild

pre 4 godine

To je jednostavno tako...Dok je Penaldo igrao u Realu,kad god ga nije bilo na terenu,igrao lose,odma tu sudije reaguju i sviraju penal da bi ovaj dao gol.Evo to se desava i u Juventusu.Zaista nevjerovatno,tuzno.Jos crveni kartoni.

Buster Douglas

pre 4 godine

(samo jako, 31. oktobar 2019 00:26)
Ronaldo je sa 32 dao 10 komada u nokaut fazi a Messi sa 32 se samo u La Ligi vidi. Ronaldo ne bi dao 50 golova da nije igrao u Realu? pa on je samo u Manchesteru dao preko 100 golova.

Ovo nije fudbal

pre 4 godine

Nazalost,otkad je dosao Ronaldo u Juventus,tek je sada nepravda pojacana,cim za njega nema gola,cim se ne vidi i Juventus igra lose,odma se sviraju penali,mase se crvenim kartonima,i to ide sve u nedogled.

pola covek pola zver ime mu je Didier

pre 4 godine

kad smo vec kod rasprave ko je bolji . nije da me nesto zanima al mislim se nesto, Kristijano je u PL postao zvezda. ko u Engleskoj postane zvezda znajte da je sigurno top klasa . a sto se Messija tice , tamo u Spaniji su mnogi postali zvezde a cim su mrdnuli van te zone komfora nisu se culi.

dzoker

pre 4 godine

Po ko zna koji put ,gledamo kako se svi smeju i sprdaju sa Ronaldom i njegovim majstorijama iz nepostojecih penala, ofsajda, simuliranja..a na drugoj strani , svi se dive genijalnoscu onog patuljka. Nikad nije bio ,niti ce ikad biti nivo Mesija. To se jednostavno vidi, oseti na svakom cosku.

pola covek pola zver ime mu je Didier

pre 4 godine

(gagi, 31. oktobar 2019 10:55)
a jel on te golove Engleskim ekipama dao u dresu neko tima sa ostrva ili u dresu Barce? jel su Aguero,Silva,Torres produkti La Masie? nisu , jel se Messi prakticno ne vidi na gostovanjima u nokaut fazi? ne vidi se. ovaj kao klinac postao najveca zvezda PL pa i sveta i nije kao zreo igrac dosao u Englesku.

Lazic

pre 4 godine

Za sta postoji var kada se u ovakvim trenucima detaljno ne pregleda snimak iz svih uglova????? U kosarci bre gledaju po 3 minuta neku bzvz situacju a ovde je poslednji minut i lagano se sudija donosi odluku, cak nije ni pisalo Var Check ????? Da je bio penal za Djenou gledalo bi se verovatno jos uvek

Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka

pre 4 godine

(samo jako, 31. oktobar 2019 00:08)
mogu se samo nasmejati na tu konstataciju. taj Ronaldo je u Unitedu dao 118 golova ako se ne varam. za Messija ne bih rekao da bi bilo gde drugde dosao do ovih brojki. a kad se setim Celsija 2009, onog crvenog Van Persiju 2011, onim komedijama od sudjenja sa Milanom i PSG sve mi je jasno.

paki

pre 4 godine

(gagi, 31. oktobar 2019 09:38)
jel ti taj komentar imas sacuvan negde pa ga samo prosledjujes na svaku vest o Ronaldu? Ronaldo je 4 od 5 zlatnih lopti uzeo u godinama kad je bio prvak Evrope a Messi 3 od 6 je uzeo bez LS. pametnom dosta da utvrdi da Messi uziva vece privilegije.

Broj 1

pre 4 godine

Nisam navijac Barse zato sto su vrlo slicni Realu i Juventusu, ali moze li se iko setiti da je Mesi nekad ovo uradio? CR7 jeste krvav radnik, ali zbog ovakvih stvari je smesno ubacivati njega u istu recenicu sa magovima poput Mesija, Ronalda, Pelea, Krojfa, Maradone, Zidana, Figa itd.

El Clasicom

pre 4 godine

(Marx, 31. oktobar 2019 07:57)

Znači u toku je 2013 godina, godina u kojoj je Ronaldo na kraju sezone 2012/13 podbacio, Real nije ništa osvojio, a Ronaldo je podbacio u svim bitnim utakmicama za Real. Nagradu za najboljeg igrača u sezoni od UEFA-e dobija Ribery, a Ronaldo je dobio samo 1 glas i to od Portugalskog novinara. I tako počinje nova sezona čitav svijet priča o Messiju i Riberyu i ko će dobiti zlatnu loptu i glasanje se završava nekad u listopadu i šta se događa? Nekoliko dana nakon što je glasanje završeno Messi je se ozljedio i saznalo je se da neće igrati naredna 2 mjeseca tj. do kraja godine, a Ronaldo u isto vrijeme postiže hattrick u baražu protiv Švedske, a FIFA nakon toga ponavlja i produžava glasanje u nadi da će se pobjednik promjeniti. I desilo je se upravo to. Ronaldo je dobio zlatnu loptu samo zato jer je nakon ponovljenog glasanja dobio 2% glasova više od Messija i 3% više od Riberya. E sada, ko je bio prvi pravi dobitinik zlatne lopte to samo FIFA zna, a mislim da možemo i sami predpostaviti. Vjerovatno će se za nekih 30-40 godina sve otkriti i kada sve ovo više ne bude bilo bitno... Nedvosmisleno je jasno ko je u toj priči povlašćeniji. Ja se ne mogu sjetiti da je FIFA ikada na bilo kakav način pomogla Messiju da dođe od zlatne lopte. Bilo je onih nekih nepravilnosti oko glasova ali o tome se priča svake godine. Nebitno ko bio pobjednik.

doctor46

pre 4 godine

Fidelio, Juve je zasluženo izgubio titulu, pošto je Luciano Moggi dogovarao rezultate sa sudijama. Za to su izneti materijalni dokazi. Ali je poznato da navijači Juventusa žive u svom svetu, imaju skoro 40 titula, a samo 2x prvaci Evrope...

тарми пфк

pre 4 godine

Колико емоција у коментарима , око жабара и фудбала на чизми!! 30% те енергије усмјерите ка стадионима у сопственој земљи , и биће крцате трибине ...Или смо збиља генетички ближи талијанима ...Илирициум??

gagi

pre 4 godine

kad smo vec kod rasprave ko je bolji . nije da me nesto zanima al mislim se nesto, Kristijano je u PL postao zvezda. ko u Engleskoj postane zvezda znajte da je sigurno top klasa . a sto se Messija tice , tamo u Spaniji su mnogi postali zvezde a cim su mrdnuli van te zone komfora nisu se culi.
(pola covek pola zver ime mu je Didier, 31. oktobar 2019 10:29)

Ma nije se niko cuo ,samo eto sto je David Silva nosilac Citija godinama, Aguero postao top napadac takodje u Engleskoj, Fabregas bio nosilac Arsenala, Tores otisao u LFC i bio jedan od najboljih napadaca sveta, zatim Aleksis Sancez bio jos bolji u Arsenalu nego barsi, pa Cazorla bio nosilac arsenala, ali ga povrede unistile. Zatim Diego Costa briljirao u Chelsiju, pa Mata napravio karijeru u engleskoj, vecu nego u Spaniji itd idt.Dakle svi ovi igraci su jos vise napredovali u engleskoj ,bili bolji nego u Spaniji.Toliko o tvojoj teoriji :))) I onda neko dodje i kaze, ma ne bi se Mesi snasao gore ??? Covek samo da se dobro nasmeje :)) Pogotovo kad se uzme u obzir cinjenica da je zabio cak 26 golova najboljim engleskim timovima u Evropi :) . Toliko ste smesni u omalovazavanju mesija da vas je uzitak citati. Toliko plitko i povrsno trolate i spinujete da prosto uzivam :)) . Al kazem, opusteno. Ako vam zaista znaci, evo i ja cu priznati misa mu njegovog.Kakav lesi . Prevara najveca na svetu. Kikica je najbolja,najlepsa,najhumanija, ma sve naj naj. Cak i simulira najlepse :)))) . Ziveli vi nama jos sto leta ;)

pekinska_patka

pre 4 godine

Kao navijac Milana, jos jednom se sam zgrozio. Jos jedno i nizu vredjanje inteligencije. Postavlja se pitanje imaju li oni granice ? Dokle vise da se gura Juventus? Pa ovo traje decenijama . Je li moguce da im je lobi toliko jak da im niko nista ne moze?? Svim srcem sam uz Inter ove sezone iako to kao mladji verovatno nikad ne bi rekao. Ali ovu mafiju iz Torina mora neko skinuti. Citava liga ispasta zbog ovog. Ne pruza se sansa drugim klubovima da ih ugroze, dodju do neke titule i tako jos vise ojacaju, samim tim i liga bi dobila na kvaliteti, svi bi dobili. Vratile bi se investicije, kalco bi opet bio kao nekad. A Ronaldo nije mogao bolji klub naci posle Reala. On i Juventus idu ruku pod ruku. Kao sto neko rece, jos jedan u nizu razloga zasto ga ljudi ne simpatisu.Kako posle ovakvih ispada? Koji crni penal,sta pricate vi ? Jedva docekao da se baci. I ovakav je danas uzor deci ? Porazavajuce je u sta se fudbal pretvorio i kakve balerine i sminkeri ga igraju. Forzza Serie A, forzza Milan, Napoli, Inter, Roma, Lazio, Firenza...A Juventus u drugu ligu gde im je i mesto !
(7ChampionsLeague, 31. oktobar 2019 09:52)

Tako je , potpisujem ti svaku rec. Milan i Inter su institucije za ove lopove.Uostalom i jedni i drugi imaju vise titula u Evropi od Juvenstusa. I to dovoljno govori. Cim izadju iz okvira Kalca , ne mogu nista. Samo tamo mogu jer kradu iz godine u godinu . Poz od starog Interiste.

dejan, samo jako, el clasico, drogb

pre 4 godine

Ronaldo je 4 od 5 zlatnih lopti uzeo u godinama kad je bio prvak Evrope a Messi 3 od 6 je uzeo bez LS. pametnom dosta da utvrdi da Messi uziva vece privilegije.
(paki, 31. oktobar 2019 10:22)


Pa to sto si napisao najbolje govori da je Ronaldo vecinu zlatnih lopti dobio zbog uspeha tima tj. zbog LŠ dok je Mesi dobijao jer je uistinu i bio najbolji igrac te godine. A i sami smo znali da je Ronaldo barem 2 zlatne lopte dobio zbog Realove LŠ iako je Mesi bio najbolji igrac.

I kada vec spominjes trofeje trebao bi znati da je Mesi svaku zlatnu loptu dobio kada je osvojio barem 1 ili vise trofeja dok je Ronaldo 2013 godine dobio ZL bez ijednog osvojenog trofeja. Dakle, ako vec gledas po trofejima, ti si indirektno i nesvesno priznao da je Ronaldova ZL iz 2013 najnezasluznija od svih koje su dobili Mesi i Ronaldo. Sledeci put barem razmisli pre nego sto hoces nesto napisati :)

Haha

pre 4 godine

Ali ne verovatno taman gledam rezultat Juve - Djenova, 1:1 pred kraj, ali naravno to rešava Ronaldo iz penala u 95. minutu, a kako drugačije... Pa ovo nema na svetu nigde osim u Juventusu...
(Orao, 30. oktobar 2019 23:07)

Ko je rekao zvezda ?

Imate deset puta gori primer ispred nosa a cudite se Juventusu...

samo jako

pre 4 godine

(Buster Douglas, 30. oktobar 2019 23:45)

Mesi sa 32 godine daje golove Atletiku, Realu, Sevilji, Liverpulu, a Ronaldo sa 32 davao Levanteu, Osasuni. Mesi sa 19 godina daje prvi hetrik protiv Reala, sto Ronaldo nije uspeo ni u 40 odigranih utakmica protiv Barselone.

dejan, samo jako, el clasico, drogba

pre 4 godine

(Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka, 31. oktobar 2019 10:34)

Pa to za Mesija mozemo samo nagadjati i kakve bi brojke imao u nekom drugom klubu ali za Ronalda vec znamo da onakve brojke je mogao imati samo u super jakom Realu. U Junajtedu nije bio nista bolji od ostalih napadaca osim one jedne sezone kada se izdvojio i postigao 31 gol. U Juventusu je jos gora situacija. Prosle sezone nije mogao biti bolji strelac od Kvaljarele i Zapate, a ove sezone nije ni u TOP 10 najboljih strelaca. Ima duplo manje golova od Imobile-a. Realno gledano, da nije igrao u Realu danas se ne bi ni blizu toliko pricalo o njemu. A ja kad se setim Reala i onih komedija od sudjenja protiv Bajerna nekoliko puta, Junajteda, Atletika, PSG-a, Juventusa itd bude mi sve jasno. Protiv Reala nije pokraden samo onaj ko protiv njih nikad nije ni igrao.

Virtus

pre 4 godine

Ovaj penal mu ni rodjeni brat ne bi svirao da je posten imalo ali kad predjes iz jednog lopovskog kluba u drugi onda je I to normalno......

4ever

pre 4 godine

Na stranu to sto je Mesi bolji fudbaler, ovo su stvari zbog kojih Ronaldo gubi jos vise na postovanju. Prati ga ovo jos od Engleske i nije se na zalost resio etikete simulatora. Kontakta jeste bilo ali onako teatralno pasti je zaista jadno i zalosno.tacno se videlo kako je naknadno ukocio nogu i isfolirao faul. Eto zbog cega ljudi jos dodatno vise cene Mesija od njega. Isto tako crveni Casatiu, tj drugi zuti je vise nego prestrogo dosudjen. Kao da je jedva cekao da iskljuci nekog od gostiju. Pitanje glasi, da li bi Interu sudio ovakve stvari, ili bilo kojem drugom klubu? Kladim se da ne bi. Po ko zna koji put u sudijskoj nadoknadi sumnjivim penalom Juventus dolazi do bodova. Protiv ovakvih stvari se jednostavno ne moze koliko god Conte zatego Inter ove sezone a radi sjajan posao. Cvrstina, inat, disciplina i voljni momenat su na visokom nivou, ali nema dovoljno sirine, potrebna su jos 2, 3 kvalitetna pojacanja jer Juvenstus ima dva podjednako jaka tima. Al sve to pod uslovom da bude ravnopravna borba, a vidimo svi da nije. Dokle ce vise da se favorizuje Juventus? Dokad ce da unistavaju i sputavaju povratak najharizmaticnije i nekad bez premca najjace lige sveta?Mucno je bilo gledati sve ono sinoc, ne samo za navijace Genove.Nadam se da ce se ovakve stvari minimalozovat do kraja sezone i da cemo gledati iole fer trku pa ako prodju opet prvi kroz cilj, prvi cu cestitati, al ovakve stvari samo jos dodatno prosiruju ogromnu mrlju koju Juventus ima u Italiji. Sramno! Forza Inter!

7ChampionsLeague

pre 4 godine

Kao navijac Milana, jos jednom se sam zgrozio. Jos jedno i nizu vredjanje inteligencije. Postavlja se pitanje imaju li oni granice ? Dokle vise da se gura Juventus? Pa ovo traje decenijama . Je li moguce da im je lobi toliko jak da im niko nista ne moze?? Svim srcem sam uz Inter ove sezone iako to kao mladji verovatno nikad ne bi rekao. Ali ovu mafiju iz Torina mora neko skinuti. Citava liga ispasta zbog ovog. Ne pruza se sansa drugim klubovima da ih ugroze, dodju do neke titule i tako jos vise ojacaju, samim tim i liga bi dobila na kvaliteti, svi bi dobili. Vratile bi se investicije, kalco bi opet bio kao nekad. A Ronaldo nije mogao bolji klub naci posle Reala. On i Juventus idu ruku pod ruku. Kao sto neko rece, jos jedan u nizu razloga zasto ga ljudi ne simpatisu.Kako posle ovakvih ispada? Koji crni penal,sta pricate vi ? Jedva docekao da se baci. I ovakav je danas uzor deci ? Porazavajuce je u sta se fudbal pretvorio i kakve balerine i sminkeri ga igraju. Forzza Serie A, forzza Milan, Napoli, Inter, Roma, Lazio, Firenza...A Juventus u drugu ligu gde im je i mesto !

Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka

pre 4 godine

(dejan, samo jako, el clasico, drogba, 31. oktobar 2019 18:29)
pogledaj klip Ronaldo tactical evolution in Juventus-final evolution i videces da ima sasvim drugaciju rolu, te zbog toga i daje manje golova a ne zato sto su ovi iz Reala koji sad ne mogu da se sastave bez njega bolji od Juventusovih igraca. vidim da si pisao o Unitedu, on je u Unitedu 3 puta za redom bio najbolji strela tima u periodu 2006-2009 (3 PL, 1 LS) i bio pritom i nabolji strelac u LS 2008 kada su je osvojili . dakle on je ono sto je uradio u Realu uradio pre toga u drugom klubu . svake godine od 2004 pa na ovamo je u Uefa team of the year. za Messija je dovoljno videti da nikad nije odigrao dobar mec u rerpezentaciji kao i to da kao sto neko dole rece ne daje gotovo uopste golove na gostovanjima u LS (posebno na gostovanjima u nokaut fazi). Messi je igrac sistema , covek je dobar samo sa passing-posession football i to je vec odavno jasno .

Marx

pre 4 godine

sta je ovo , fanovi Messija zasipaju vesti o Juventusu samo zato sto imaju neki kompleks od Ronalda jos iz Reala . pustite nas da gledamo i komentarisemo klub koji volimo . penal je cist , sapleo je Ronalda i Rabiot je dobio crveni pa nema kukanja. sudija nam ne treba jer Inter nije mogao ni centar protiv Juvea da predje i to dovoljno govori. Forza Juve
(Lippi, 30. oktobar 2019 23:37)

Hahah i što je najjače došli ovde da komentarišu kako nekog guraju sudije, a navijaju za Barselonu :D
Generalno gledano, ako bilo ko ovde ko prati fudbal misli da Uefa još više Fifa, kao projekat, više, da ne kažem gura nego povlašćuje Ronalda od Messija taj nek pređe na kuglanje da prati. Obojica su bitni tim dvema organizacijama, bitni za fudbal, za novac, celokupan interes fudbalske kuće, ali nedvosmisleno jasno je da je Messi u toj priči povlašćeniji. Setite se samo ko je proglašen za naj igrača SP 2014.

gagi

pre 4 godine

(Marx, 31. oktobar 2019 07:57)

Ta nagrada i nije toliko bitna, al slazem se, mozda je bilo igraca koji su je vise zasluzili.Ali to je nista u poredjenju sa 2013 i zlatnom loptom kad je Ronaldo dobija a nije osvojio ama bas ni jedan jedini trofej i Sep Blater javno prizna da je pod pritiskom Pereza produzio glasanje sto je presedan i dodelio loptu Ronaldo iako su je Riberi i Mesi zasluzili pre njega. E to je povlastenost :) A tek ono ukidanje ofsajda u LS protiv Bayerna, Atletica, pa sviranje smesnih penala protiv PSG kad je Kros metar u ofsajdu kod prijema lopte, pa smesni penal protiv Juventusa ,pa ne sviranje penala Bayernu sto je i marselo sam priznao..Dakle, jasno je ko dan,ko je marketisnki,medijski produkt :) Videli smo i sinoc jos jedan sjajan potez najboljeg i najlepseg svih vremena. Kakvo simuliranje, samo njemu svojstveno :) Citav svet mu se opet smeje, dok se Mesiju ponovo klanjaju zbog cudesnih poteza, ali onih istinskih fudbalskih ;). Dakle,ne radi se ovde o komplesku "lesijavaca" i sl, nego o nasladjivanju ali i jednim dellom bijesu. Jer je velika nepravda Ronalda stavljati u kos sa Mesijem. Toliko fudbalskih trenera i igraca dele takvo misljenje,svakodnevno skoro vidimo nekog da Mesija stavi isped Ronalda da je smesno bilo sta komentarisat.Ali eto ,ako ce vam biti lakse, tacno je.Mesi je najpovlasteniji igrac na svetu i CR je najbolji ikad dok su mesijevi li barsini fanovi iskompleksirani a Mesi brisao pod sa Ronaldom u Spaniji :))) Poz

Dejan Savicevic

pre 4 godine

(Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka, 31. oktobar 2019 20:14)

U tome i jeste poenta ;) A zasto ima drugaciju rolu? Pa verovatno iz razloga jer vise ne igra u Realu i sto sada igra u sistemu koji ocito njemu ne odgovara. Zato i postize toliko manje golova. Isto tako je u Junajtedu samo jednom bio najbolji strelac PL, a ne 3x kao sto si ti napisao. Ja sam lepo rekao da on ne bi bio ni blizu igrac kakav je sada da nije igrao u Realu, a njegove brojke iz Junajteda i Juventusa to potvrdjuju. A sto se tice reprezentacije pre se moze reci da Ronaldo nikad nije odigrao dobar mec za reprezentaciju. Lik samo busi razne Andore, Latvije, Estonije i opet Mesi ima bolji prosek golova po utakmici za reprezentaciju od Ronalda. A sta bi tek bilo da Mesi svake kvalifikacije igra protiv takvih reprezentacija? haha pa imao bi sada 200 golova za reprezentaciju. Sto se tice LŠ, Mesi je gotov pola svojih golova dao u gostujucim utakmicama. Dakle, nisi puno promasio haha :D

I da, Ronaldo je bio dobar dok je igrao u Realu, a sada mrka kapa. Spao na to da daje golove iz penala u 95 minuti jer nema vise Krosa, Modrica, Iska, Bejla... Jednostavno ne moze da se sastavi bez njih. Ne moze da bude bolji strelac ni od Kvaljarele, Zapate, a igra za daleko najjaci klub u Italiji... Dok Mesi dominira i bez Cavija i Inieste i van tog sistema igra bolje nego ikada . Sada se najbolje vidi ko je ko...

Cisse 9

pre 4 godine

Ronaldo tebi se obracam jer znam da citas jer toliki si ego manijak i stalo ti ko malom detetu, znam da citas komentare o sebi na b92 pa da ti kazem dzabe sva tvoja fantasticna fizicka sprema kojoj se divimo i sve ostalo kad si slepac teski, gadis mi se. I da ..,dobro je da si sportisra sa takvim narcisoidnim ponasanjem ne daj boze da si nesto drugo , politicar npr, presednik drzave. Bio bi na nivou africkih presednika tiranina

Rubentino

pre 4 godine

Počeo sam svim srcem da navijam za meni omraženi Inter, samo da neko uzme titulu ovim lopovima. Pa ovo nije radio ni Arkanov Obilić krajem devedestih...

samo jako

pre 4 godine

(Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka, 30. oktobar 2019 23:43)

Najvece kradje su definitivno izvedene u reziji Reala, i to ne samo u LŠ, nego u istoriji fudbala. A Ronaldo da nije igrao u Realu ne bi dao ni 50 golova.

fidelio

pre 4 godine

doktor 46 Juve je izgubio titule i izbacen u drugu ligu kad je matori Anjeli umro..inace nikad ne bih smeli to da urade.Modji je namestao (odredjivao) sudije koje ce da sude meceve drugih ekipa.Morati je trosio 3x vise za pojacanja tada ali nikada nije mogao da uzme titulu.

Miha,Robi,Dejo,Darko zlatna kopacka

pre 4 godine

(Dejan Savicevic, 31. oktobar 2019 23:45)
Ronaldo je najbolji strelac i asistent EP , uvrsten u idealni tim PL svih vremena , ucestvuje u skoro svakom drugom golu Juventusa (prosle sezone u 70% golova), to govori da ne zavisi od Reala. davao je po 2-3 gola Spaniji,Holandiji,Svajcarskoj,Svedskoj,Belgiji u takmicarskim utakmicama a ne u prijateljskim kao neko. za pocetak jel Messi odigrao odlican mec protiv neke mocne ekipe na nekom turniru?