Fudbal 149

Petak, 18.10.2019.

20:50

Velika greška sudije kod penala za Zvezdu VIDEO

Marko Marin pogodio je sa bele tačke na meču protiv Rada, međutim ovoj situaciji prethodila je greška glavnog sudije Đorđa Maksimovića.

Velika greška sudije kod penala za Zvezdu VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

149 Komentari

Sortiraj po:

Petar

pre 4 godine

Fotelja navijači molim vas odgledajte barem jednu tekmu uživo pa komentarišite.Bio video penal je apsolutno nebitna stvar Zvezda je gazila 90 min. Ja sa istoka mogao sam da dam pare da je penal, što po pokretu golmana tako i po padu Rodića. Tek sam kući video da je sudijska greška a pored tog penala Zvezda se iživljavala koliko je dobro igrala, mogla je da da go u svakom trenutku.

realno

pre 4 godine

kao nekadasnji da kazem profesionalac, imao sam ceste situacije gde igrac krece da mi uklizava sa namerom da mi slomi nogu, uglavnom se to zavrsavalo mojim preskakanjem takve situacije ali onda izgubite poziciju koju ste imali a igrach prodje nekaznjeno stp je pomeni nepravedno, isto je kao da me je udario, dakle, ovde verovatno nije bilo kontakta po " usporenim" kamerama, a iz bilo kog drugog apsekta nije moguce bilo videti da ovo nije bio penal jer je igrach bio u 100% situaciji za gol, dakle golman je direktno uticao na to iako ga nije dotakao uleto mu je u liniju kretanja sa dve ruke, da igrach nije skocio ovaj bi ga pokosio, nije to nikakva greska sudija, mnogo se dize prasina, stice se utisak da svaki put sudije namerno kradu, cak i ovakve pompezni naslovi doprinose tome jer tekst niko i ne cita, nego samo citaju naslove pa gledaju usporne snimke, kako je moguce da bilo koji sudija ono ne vidi kao penal jer je i na usporenom snimku tesko utvrditi, gledao sam ga 5 puta, dovoljno govori o spornosti situacije! paranoisete jer zelite da verujete u to, namerno se ovo radi da bi se skinula odgovornost za svopstvene neuspehe !!! prosto zeli da se cvrsto veruje u teorije zavere, da je cela drzava uz zvezdu, sudije, savez itd.. zvezda je i bez tog penala bila u vodjstvu, jos je isti takav dosudjen i za rad.. ma kome pisem kada se zeli verovati u nesto drugo!!

дуки

pre 4 godine

чекај бре,дал је реално...нисам испратио јучерашњи фудбалски дан,устајем данас и читам,пенал за звезду.значи,правац меридијан кладионица...људи,играјте пенал за звезду на утакмици.да се бар овајдимо док гледамо ову спрдњу

Fenomen

pre 4 godine

Nekada je njihov General promovisao princip "moze nam se"... e sad je doslo vreme da se uvede pravilo " mozemo i mi"...a to ih bas boli, ali sta se tu moze...

Fenomen

pre 4 godine

Frustracije navijaca jednog minornog kluba dobijaju psihopatolosku dimenziju. Kuknjava prelazi u histeriju zbog postojanja kompleksa manje vrednosti i sto oni nikada nece osvojiti ono sto je neko drugi osvojio. Recimo, biti prvak sveta...a znaju da je to za njih dalje od Marsa...kako to preziveti? Samo kuknjavom a la Kalimero...Pa kao nije bio penal, pa je izvodjac penala prilikom njegovog izvodjenja bio u dubokom ofsajdu, a tek ona tri auta dosudjena u korist kluba koji je miljama veci od njihovog, pa...I sta preostaje...da jedan njihov gabaritni funkcioner uputi zalbu FIFI zbog titule prvaka sveta koju je dobio klub kakav oni nikada nece biti. Razlog za zalbu moze recimo biti da je titula osvojena sa igracem manje, a to je nedopustivo. Dva penala za Vozdovac koja nisu dosudjena, pa samo jedan penal i jedan igrac vise protiv AZ Alkmara...gde to ima...i jos Alkmar dade gol sa igracem manje. I ko je kriv zbog toga? Zna se...kriv je Prvak Sveta. Nastavice se...sa neizvesnim posledicama po zdravlje tamo nekih...

ZILE

pre 4 godine

Ovo vise nema veze sa sportskim dostojanstvom sa postenom igrom sa ljudskoscu.Sada je doslo vreme da se gleda samo da se neko prevari,a nema nimalo fer pleja.Svaki ali svaki fudbaler pre svakog starta protivnickog igraca otvara usta kao nilski konj i urla kao tasmanjski djavo a jos nije ni doslo do kontakta.Vriste kao da im noga ili glava vise o kanapu i odmah prekrivaju rukom oci,kao mala deca kriju lice kad nesto zgrese,misle ako oni nikoga nevide da i njih niko nevidi.A kad ukradu odredjeno vreme ili iznude karton za protivnika ustaju kao da su sedeli u parku.

F10

pre 4 godine

Za sve vas koji navijate za Partizan:

Vratite se u eru osamostaljenja Srbije i setite se svih derbija i vaših utakmica, 'pobeda' na terenu i van njega.
Ovo što sada rade novinari protiv Zvezde je kap u odnosu na ono što ste vi radili. Svirao je po jedan penal za obe ekipe i u oba slučaja su startovi golmana bili takvi da ih je opravdano svirao. Za razliku od vaših, naši igrači ne padaju kao da ih je auto udario iako je prošao metar od njega.

punimlimenke

pre 4 godine

Naime, imamo dve skoro iste situacije na utakmici i dva penala. Jedan za CZ, drugi za Rad. Razlika, igrač Rada dolazi u blagi kontakt sa golmanom i pada, igrač CZ izbegava kontakt, kako se ne bi povredio i ne bi povredio suparničkog golmana. Da je u toj brzini nije preskočio golmana, izlomili bi bi se obojica. Dok sa suprotne strane, golman bez milosti naleće na igrača, gde se vidi namera i spremnost da se povredi protivnički igrač. Po svim UEFA pravilima i preporukama, koja idu na to da se igrači zaštite od povreda, ovo je čist penal, bez razmišljanja.
(Murinjo, 19. oktobar 2019 06:02)
druze...
ako igrac ima priliku da izbegne kontkt sa golmanom, duzan je to da uradi.
ako dodje do kontakta, svira se prekrsaj.
nije doslo do kontakta.
kako onda penal?!?!

Conan

pre 4 godine

Bešte omladino iz Srbije, gledajte nepravdu na svim poljima. Zvezda 30 utakmica, 30 penala.. Cela Srbija je u metastazi, korupcija, veze.. Bešte ljudi odavde. Zvezda je slika i prilika ove "drzave". 
(Batistuta, 18. oktobar 2019 21:56) 

Putuj igumane i ne misli na manastir.

dking

pre 4 godine

Nije greška! Hoće centrala da pogreši jednom ali ne sto puta! Bruka, na šta je spao nekada slavni klub, da bude igračka razmaženom detetu. Šta ćete posle kada se završi ova "renesansa"?!? Svi vas mrze.

The Dictator

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)

Ne trebaju vam ovakve stvari protiv Rada koji je izveo omladinsku skolu ma marakanu.Zato kada dodje fudbalski gigant iz Indjije, onda vam itekako treba...

Hahahahahaha

pre 4 godine

Greska je kada pogresis. U derbijima se sve videlo...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (qwerty86, 19. oktobar 2019 07:32)

I protiv liverpula se sve videlo....

Hahahahahaha

pre 4 godine

Šta reći, dok je vođe, Zvezda će, uvek,
biti šampion !
(nišlija, 19. oktobar 2019 09:13

Sta reci, za 7 godina vodjine vlasti partizan je bio 3 puta sampion i uzeo par kupova.

,милан

pre 4 godine

А ни коментатор "није" видео превару на успореној снимци. Ово је требао бити црвени за играча звезде али шта да се ради- лоповлик је име игре којој се сви диве.

crvena petokraka 1109

pre 4 godine

Gani 30 godina nisu igrali nista od evrope. Generacije su stasale gledajuci samo Partizan. Zato i i maju tolike komplekse.

Murinjo

pre 4 godine

Potpuno je glupo, kada nestručno lice, na svoju ruku donosi presudu, da li je nešto ispravno ili ne. U ovom slučaju novinar. Koji stvara pogrešnu sliku u javnosti.

Naime, imamo dve skoro iste situacije na utakmici i dva penala. Jedan za CZ, drugi za Rad. Razlika, igrač Rada dolazi u blagi kontakt sa golmanom i pada, igrač CZ izbegava kontakt, kako se ne bi povredio i ne bi povredio suparničkog golmana. Da je u toj brzini nije preskočio golmana, izlomili bi bi se obojica. Dok sa suprotne strane, golman bez milosti naleće na igrača, gde se vidi namera i spremnost da se povredi protivnički igrač. Po svim UEFA pravilima i preporukama, koja idu na to da se igrači zaštite od povreda, ovo je čist penal, bez razmišljanja.

Mozzart

pre 4 godine

Bešte omladino iz Srbije, gledajte nepravdu na svim poljima. Zvezda 30 utakmica, 30 penala.. Cela Srbija je u metastazi, korupcija, veze.. Bešte ljudi odavde. Zvezda je slika i prilika ove "drzave".
(Batistuta, 18. oktobar 2019 21:56)
Najvise ih jr pobeglo za vreme Toleta...

pedja Dorcolac

pre 4 godine

Vidim pisu ljudi kako je i nama i njima dosudjen nepostojeci penal. E ja bih da dodam jos nesto. Rodic ladno posle utakmice kaze kako je kontakta sa golmanom (kod penala) bilo. Ej rodjace pa gde ce ti dusa

Istina

pre 4 godine

Ne treba nam nameštena titula...
@papanidja

1% ako i toliko ljudi ima obraz da ovo kaže. Oni stida nemaju. Naterali Simons da krade neosvojen pehar ej???

Njima ne bi bilo dobro kad bi saznali broj i da li su i jednu regularno osvojili.

Narod je jako naivan.

Ono što fascinira je kako ljudi s obrazom mogu da navijaju prate fk i kk (fmp) CZ???

Ko nema stida taj je opasan a oni otimaju ne osvajaju u sportu za razliku od crno belih.

Jedan Novak ih gleda i prati, jeste to dokaz da niko nije savršen ali je za psihoanalizu.

Duško Radović je rekao da su navijači Partizana ljudi koji drže do sebe, istina.

DV je bio priomoran zbog sponzora da kaže dve lepe za vodju sa severa i odmah je bio isprozivan.

CZ je simbol laži i prevare od 1945 ali niko ne želi istinu.

a kovinjalo

pre 4 godine

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)


Zato sto je to normalno, da pobedjujes , igras nereseno ili izgubis. Samo CZ ne gubi i nece izgubiti ni jednu utakmicu do kraja prvenstva osim od Partizana. To tvrdim.
(ccc, 18. oktobar 2019 22:08)

do proslog kola jedini neporazeni je bio Partizan i vise su kukali zbog Zvezdine pobede u Krusevcu, nego zbog njihovog poraza.

STRUČNI KONSULTANT

pre 4 godine

Čist penal! Šta on ima tu da nasrce na Zvezdinog igrača? Mogao je da mu polomi nogu ili ruku pa da ne može da pomogne drugovima u borbi protiv Engleza iz Totenhema. Sramota. Da se ja pitam, ovo bi trebalo da se reši službenim rezultatom 3:0 za Crvenu Zvezdu, a ovi iz Rada da dođu i izmasiraju stopala igračima Zvezde da se što bolje odmore i spreme za bitku u Londonu. To bi trebalo da im bude čast velika! A ne da moraju da trče i umaraju se tu kad treba da igraju u ligi šampiona uskoro.

Mladen cg

pre 4 godine

Zbog čega se nije pobunio golman Rada, ako ga nije dotakao?? Prije nego je Rodić skočio, postojao je kontakt nogama. Ma, nema potrebe da Rodić ne govori istinu. Zvezda bi dobila ovaj meč i sa omladincima...

prosto ko pasulj

pre 4 godine

Kod sviranja penala za "vecite" , u domacoj ligi: greška je ako kod greske ne pogrese.

vec 10-15 godina ne navijam ni za jedan tim u nasoj LJigi...

ivanle

pre 4 godine

Pa mozda zbog toga sto nemaju ovakvo besramno sudjenje. Sta mislis, da li bi to mogao biti jedan od razloga?
(Nexus, 18. oktobar 2019 21:38)

Ako si najbolji uvalis svakom timu 3-4 gola i osvojis prvenstvo, u cemu je problem ?

LOVRA VEREBI

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)
Ja sam uporan iako mi ne objavljujete komentare. Rodić je trebao da izgazi golmana, jer je golman išao pravo na njega da ga zaustavi,loptu golman nije dotakao, a vi pričajte šta hoćete, posle gaženja normalno vi bi uživali u napadima kao na Gobeljića. Što gore, to bolje. Kao što sam napisao gospodo stručnjaci, nemora da bude kontakt, namera se isto kažnjava. Kad neko ide djonom na vašu nogu, nemojte izbegavati jer sudija neće svirati faul, kod takvih startova i kad igrač izbegne djon i crveni se dodeljuje.

Mirko

pre 4 godine

Dobro svirao nepostojeći penal bio loše postavljen pogrešio. Onda vratio svorajući i Radu nepostojeći penal koj niko ne pominje. Volite bre ljudi svoj klub ne mrzite naš vidite jednu grešku za Zvezdu i lupetate o krađi. A ne vidize tri na Zvezdinu šzetu to je normalno jer navikli ste tako godinama. Pa vam sad čudno kad se dosudi nešto u našu korist. Vama su protivnici izlazili sa terena jer iakonsu bili 2x bolji sudija im nije dao da pobede. I još mnogo toga još samo me mrzi da pišem roman.

Bad Spenser

pre 4 godine

Svaka utakmica isto, sad će da izađe neko iz FSS i da kaže kako nešto treba da se menja a nedelje prolaze, bodovi se pišu, psi laju karavani prolaze...

dzoni

pre 4 godine

Najbitnije je da smo mi pobedili, titula je osvojena!!! I u narednim godinama da osvajamo. Napred Zvezda, džaba se drugi nadaju. Aj u zdravlje

Red

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)

Sve ti verujem da si ti navijac zvezde...
(Ko o cemu..., 18. oktobar 2019 21:08)

E ovo je veci blam od penala. Tebi je druze nenormalno da navijac prizna da je njegovom klubu sviran nepostojeci penal. Pa budite makar ljudi pa priznajte nekad nesto. Svi vi dobro vidite sta se svira, ne razumem sta dobijate time sto se pravite slepi ili sto se radujete takvim pobedama? Blam.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (flash

Nije ti bio blam 5 godina zaredom?Sad i ti cekaj 5 godina.

nenad

pre 4 godine

@nesa80

Pa postovani navijacu velikog komsije podseticu Vas na sledece cinjenice:

Tim o kojem pricate - kome je sve poklonjeno (ne odlazim u proslost) je:
- eliminisao 12(dvanaest) timova u 3 godine u kvalifikacijama za LE/LS
- prosao grupnu fazu LE sa Arsenalom, Bate Borisovim i Kelnom (doduse, nikada slabijim timovima, za razliku od komsijske grupe sa nikada jacom Skendrijom na celu)
- Pobedio Liverpul (namesteno vidi se iz aviona) koji je zahvaljujuci bodovima koje je taj tim oteo u Beogradu od Napolija prosao grupnu fazu, a kasnije postao prvak Evrope
- i ove godine ima pobedu, doduse svaka pobeda ovog tima je namestaljka itd..

Prema tome, malo spustite glavu pred velikanom Balkanskog fudbala. Pred najvecim timom sa ovih prostora.

Ako imate vremena i niste popili mleko, navedite mi vase pobede u Evropi (samo novija istorija, da ne moram da delim komentar na 2)

Takodje, prezimiste li, kada, i vas najveci domet.
Srecno protiv nikada jaceg MU.

flash

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)

Sve ti verujem da si ti navijac zvezde...
(Ko o cemu..., 18. oktobar 2019 21:08)

E ovo je veci blam od penala. Tebi je druze nenormalno da navijac prizna da je njegovom klubu sviran nepostojeci penal. Pa budite makar ljudi pa priznajte nekad nesto. Svi vi dobro vidite sta se svira, ne razumem sta dobijate time sto se pravite slepi ili sto se radujete takvim pobedama? Blam.

Smeh

pre 4 godine

@ ccx
Dobili par utakmica pa počeli da kokodaču na sve strane. Pogledaj malo u prošlost pa ćeš videti da nije retkost da neko od blizanaca gazi drugog u prvenstvu dok taj drugi postaje šampion. Ima gomila primera. Derbi skoro nikada nije odlučivao šampiona. A po tvojoj logici onda i Liverpul, Olimpijakos, itd. takodje nameštaju utakmice jer kako je moguće da Zvezda pobedi Liverpul a ovi osvoje LŠ. Garant su nameštali. Koristi nekada mozak, videćeš da je mnogo bolje u životu. Pogotovo ako se ne nerviraš oko toga ko je pobedio u derbiju i slično. Sport, hobi a ne život ili smrt.

Zveki Tvorzicj i tabloidi

pre 4 godine

@ Pobedili smo Liverpul... i treba da nam ovo sviraji, smarate
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mile pile, 18. oktobar 2019 21:42)

Mhmmm bas ste ih poremetili. Trening utakmica koja nije odlucivala nista. Ne lozi se majke ti.

Slobodan

pre 4 godine

a sta je trebao da uradi Rodic . Da zgazi golmana , stane mu kopackom na glavu ili ? Da bude po vama ispravno , ne simuliranje ? Znalci iz fotelja , jeste nekad igrali fudbal , bar na male golove ? Sutnuli loptu ?

ccc

pre 4 godine

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)


Zato sto je to normalno, da pobedjujes , igras nereseno ili izgubis. Samo CZ ne gubi i nece izgubiti ni jednu utakmicu do kraja prvenstva osim od Partizana. To tvrdim.

nesa80

pre 4 godine

penal ko penal nista tu novo nije,tako se sudi zvezdi godinama...nego je problem sto vise nijedan tim u ligi neigra protiv zvezde vec su to neke revijalne utakmice,iznenada svaki tim protiv zvezde igra sa rezervnom postavom,igraci su odjednom povredjeni,treneri se porazboljevaju,tokom utakmice setaju po terenu,zvezda daje golove posred gola,setaju u gol sa loptom bez ikakvog otpora...a posmatrajte te iste ekipe protiv partizana to je na krv i noz,cepanice,letenje po terenu,zuti kartoni...ja sam ubedjen da zvezda ima toliko novca da tajno premira sve ekipe protiv partizana a placa istim tim ekipama da se foliraju protiv zvezde,tu se vise niko nebuni nizasta kad su osteceni.zvezda se iznenada frlja sa milionima i u kosarci i u fubalu iako je bila pred gasenjem.i posle se pitate sto u derbiju se nevide na terenu,pa kako da predju centar u derbiju kad nemaju postenu utakmicu,neznaju kako se igra muski fudbal.oni igraju fudbal bez obaveza a kad dodje jedina prava utakmica pogube se

Radnicki Kragujevac

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.

vpcbb

pre 4 godine

Pa sta, ionako je za 2:0, a ne za 1:0
(ivanle, 18. oktobar 2019 21:12)
pa sta sto je ponisten gol na derbiju (bio je faul nad stojkovicem al ok) ionako bi bilo 2:1

Ivan

pre 4 godine

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
(ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)
Pa samo kod vas je apsolutno i sasvim normalno da se sve utakmice dobijaju. Poraz je sastavni deo sporta i realno je izgubiti neki meč,iako si najbolji. Zvezda ne može da zatvori Partizan,i zato je isti odučava od fudbala,ali zato sve ostale mečeve u prvenstvu zatvara,i zato je “šampion”.
(ccx, 18. oktobar 2019 21:23)

Vasom logikom Vozdovcu treba ovog momenta da se dodeli titula, i da se zavrsi prvenstvo, posto su vas pregazili kao plitak potok.

pgz!

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
(ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)
Partizan ne namesta tj namesta protiv svojih filijala (a to su dva tima dok su svi ostali zvezdine filijale)

Ivan

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03)

Taj mec zatvori partizan. Dva derbija zaredom se zvezdi ponistavaju vodeci regularni golovi.

sa_pan

pre 4 godine

Decko,ti si reprezentativac,uzor mladima,i dajes im takav primer,da se prevarom dolazi do uspeha. Sram te bilo,da Tumba im m....,da te vise jokad ne pozove

Nikola

pre 4 godine

faul nad Marinom pred kraj poluvremena kada ga je igrac Rada potkacio??? mozda je bio penal ili se samo gleda svaki svirani penal za zvezdu?

god of war

pre 4 godine

Želim mišljenje Mrkele i Terze.Jer još jedna velika pobeda Srbije,FSS i Zvezde?!(dnevna doza prosecnog Srbende, 18. oktobar 2019 21:02)Botu dosadan si...
(Kosjan, 18. oktobar 2019 21:09)
Sto dosadan.Pa smeje vam se ceo svet.Covek ubo sa komentarom u srz.Kmekanje na sav glas kada vam ne sude bar 1 penal za vreme jedne utakmice.Nezabelezeno u istoriji sporta.Ovog Rodica treba kazniti.

KODAR78

pre 4 godine

Čist penal za Zvezdu, to ja kao partizanovac i pre svega iskren čovek moram da kažem i priznam, mene je na primer još uvek sramota što je Zvezdi u derbiju poništen regularan gol, da je taj gol priznat mi bismo jurili rezultat i sigurno da bismo iz kontre dobili još dva tri gola od Marina i družin, ali je ovako sudija direktno uticao na rezultat i mi smo spašeni, zbog svega ovoga jedva čekam VAR, ali se u mom Partizanu odlučno protive tome, ne znam zašto kad smo mi pošteni, uostalom Lotar Mateus je to i potvrdio u svojoj knjizi?!

Duka

pre 4 godine

Nije se on bacio da bi dobio penal, nego se bacio da bi preskočio golmana, koji mu je ušao u putanju. Da je nastavio da trči, udario bi golmana nogom...trebao je to da uradi, onda bi to za vas novinare bio kontakt i čist penal.

Batistuta

pre 4 godine

Bešte omladino iz Srbije, gledajte nepravdu na svim poljima. Zvezda 30 utakmica, 30 penala.. Cela Srbija je u metastazi, korupcija, veze.. Bešte ljudi odavde. Zvezda je slika i prilika ove "drzave".

sasa

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03)

Ko otima care, vec smo vodili i dobili bi svakako. Sto se tice Partizana tu je Zvezdi ponisten cist gol i oteta pobeda.

vpcbb

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)

Sve ti verujem da si ti navijac zvezde...
(Ko o cemu..., 18. oktobar 2019 21:08)
A sta je lose rekao?
Da ako ne mogu postenu utakmicu da pobede bolje i da izgube nego da nameste.

pgz!

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03)

Taj mec zatvori partizan. Dva derbija zaredom se zvezdi ponistavaju vodeci regularni golovi.
(Ivan, 18. oktobar ...
Benov gol je greskom ponisten a po stoto put zander je rukom udario stojkovica u stomak.A niko ne spominje koliko je faulova koji nisu postojali svirali si se partizanu i koliko ih nije svirano a trebali su .

dex

pre 4 godine

@radnički

Ovo je četvrta greška u korist Zvezde. Protiv Zvezde je bilo 6 grešaka. Interesantno, Partizan je imao dve greške protiv sebe, a 7 u njegovu korist!

Србија

pre 4 godine

Јако ме занима какав наслов ћете ставити за пенал Рада, и шта ће ови силни поштени стручњаци(политичари) коментарисати.

ccx

pre 4 godine

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
(ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)
Pa samo kod vas je apsolutno i sasvim normalno da se sve utakmice dobijaju. Poraz je sastavni deo sporta i realno je izgubiti neki meč,iako si najbolji. Zvezda ne može da zatvori Partizan,i zato je isti odučava od fudbala,ali zato sve ostale mečeve u prvenstvu zatvara,i zato je “šampion”.

analiza

pre 4 godine

"Ko otima care, vec smo vodili i dobili bi svakako. Sto se tice Partizana tu je Zvezdi ponisten cist gol i oteta pobeda."
(sasa)
To sto neko vodi,u normalnoj zemlji,gde smes da se rastrcis,ne znaci da ces i pobediti,znate.Ali posto se ovo desava u Srb gde ne smes bas protiv svakog da se rastrcis,onda,da,dobili bi ste mec.
Slazem se da je CZ mnogo bolja od Rada i da bi i bez ovog dobila i BAS ZATO JE ODVRATNO sto sudije uporno grese ovako ocigledno u njenu korist.Nema potrebe za tim.Dala bi CZ gol i bez toga.Ovo je kao kad invalidu izmaknes stolicu,ruzno i neukusno.
A sto se tice tzv "ponistenog" gol u derbiju,cisto informacije radi,kada sudija prekine mec,nije bitno da li ste dali gol u nastavku akcije ili ne.Dakle,gol nije ponisten jer gola nije ni bilo,utakmica je prekinuta pre suta.Ostaje da se raspravljamo oko faula-pogledajte snimak ruskog jutjubera sa derbija,videcete kontakt golmana i napadaca zbog kog je sviran faul.
Ali,meni je najzanimljivija cinjenica da KOMENTATOR na tv NE SME ni da kaze da je u pitanju cist floping nego cuti kao...Racuna da smo slepi,sta li on misli?!Kao,ako ne kaze,nije se ni desilo?
Za mene je to veca sramota od igraca koji folira-foliranje moze da se vidi i ne vidi,ali ovo CUTANJE su svi culi.I da,neka cutanja su "glasnija" od reci.

milan

pre 4 godine

Njam, njam, njam... kako su ukusne grobarske suze. Samo namestaj Terza! Neka placu. Ima ona recenica u "Lepa sela lepo gore": Pa sta, ionako ce da prica da smo je silovali". To je slucaj sa grobarima.

presheva

pre 4 godine

A kako je smesan ovaj komentator.. kaze da vidimo oce golman da ispravi gresku..ja ne vidim gresku golmana nego sudije..a da je branio golman penal. verovatno sudija ispravio bi svoju gresku.. pa ponovio bi penal :)))))

Kurs iz engleskog

pre 4 godine

Zvezda vec vodila, sudija Vucelin vojnik, Rodic nema dva grama mozga...kao ni Ben.
Ovo je penal protiv Zvezde, a ne za..ako razumete.

Miko Pg

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.

Ko o cemu...

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)

Sve ti verujem da si ti navijac zvezde...

Jugguja

pre 4 godine

Komentator sve rekao! “Sve u svemu...penal”. Hahahaha.
Ne kazem, bilo je penala za Partizan kad su drugi vjetrovi duvali, ali ovi bas duvaju jako. Za par godina svirano kao za Partizanovih 6.

Najjaci komentar koji procitah veceras je dao ivanle. Druze Partizan ne dobija sve iz dva razloga. 1. Niko nikada nije dobio sve 2. Iz istih razloga zbog kojih se zvezdi sviraju ovakvi penali. Ne mogu da shvatim da postavljas to pitanje, banalizujes nesto sto je banalizovano preko svih granica, vrijedjas inteligenciju svih ljudi koji citaju ovu vijest.

ivanle

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???

Red

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (

Pa oni se samo protiv Zvezde napale,onda ostanu bez daha.

Um caruje

pre 4 godine

Razumem da uprava Partizana ne sme da posalje snimke i tabele sviranih penala jos od Terzica, preko Toleta do Kokeze, gde se vidi da zvezda ima 30 penala vise sviranih u svoju korist od Partizana i Vose.Ali moze li to da uradi bilo ko drugi zvanicno da Uefa ili Fifa to uzmu u razmazranje? Zanima me, ako neko zna odgovor.

normalan

pre 4 godine

Ima li smisla? Kako manji klubovi da odigraju nerešeno ili pobede CZV kada se penal svira kao neki Joker! Po potrebi, jedan ili dva Jokera?

Dule Astro

pre 4 godine

Ovakve stvari se najlakše rešavaju naknadnim kažnjavanjem igrača koji je folirao i nije priznao. Dve utakmice neigranja pa ti rizikuj.

Sloba

pre 4 godine

Zašto se prvo igrač, u ovom slučaju Rodić, ne stavi na stub srama od strane novinara? Možda mu sledeći put neće pasti na pamet da ovako nešto.

Alek titule

pre 4 godine

Ovaj se bar nekako dokopao kaznenog, pa ljudi u 11 kola, Radnicki Nis, Vojvodina, Indjija, Rad, Napredak...To je 5 utakmica. Od 11 oni su 5 namestili, pa to je pola. Cirkus.

Nexus

pre 4 godine

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
(ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)
Pa mozda zbog toga sto nemaju ovakvo besramno sudjenje. Sta mislis, da li bi to mogao biti jedan od razloga?

Kosjan

pre 4 godine

Želim mišljenje Mrkele i Terze.Jer još jedna velika pobeda Srbije,FSS i Zvezde?!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 18. oktobar 2019 21:02)

Botu dosadan si...

Miko Pg

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.

Radnicki Kragujevac

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.

Batistuta

pre 4 godine

Bešte omladino iz Srbije, gledajte nepravdu na svim poljima. Zvezda 30 utakmica, 30 penala.. Cela Srbija je u metastazi, korupcija, veze.. Bešte ljudi odavde. Zvezda je slika i prilika ove "drzave".

flash

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)

Sve ti verujem da si ti navijac zvezde...
(Ko o cemu..., 18. oktobar 2019 21:08)

E ovo je veci blam od penala. Tebi je druze nenormalno da navijac prizna da je njegovom klubu sviran nepostojeci penal. Pa budite makar ljudi pa priznajte nekad nesto. Svi vi dobro vidite sta se svira, ne razumem sta dobijate time sto se pravite slepi ili sto se radujete takvim pobedama? Blam.

nesa80

pre 4 godine

penal ko penal nista tu novo nije,tako se sudi zvezdi godinama...nego je problem sto vise nijedan tim u ligi neigra protiv zvezde vec su to neke revijalne utakmice,iznenada svaki tim protiv zvezde igra sa rezervnom postavom,igraci su odjednom povredjeni,treneri se porazboljevaju,tokom utakmice setaju po terenu,zvezda daje golove posred gola,setaju u gol sa loptom bez ikakvog otpora...a posmatrajte te iste ekipe protiv partizana to je na krv i noz,cepanice,letenje po terenu,zuti kartoni...ja sam ubedjen da zvezda ima toliko novca da tajno premira sve ekipe protiv partizana a placa istim tim ekipama da se foliraju protiv zvezde,tu se vise niko nebuni nizasta kad su osteceni.zvezda se iznenada frlja sa milionima i u kosarci i u fubalu iako je bila pred gasenjem.i posle se pitate sto u derbiju se nevide na terenu,pa kako da predju centar u derbiju kad nemaju postenu utakmicu,neznaju kako se igra muski fudbal.oni igraju fudbal bez obaveza a kad dodje jedina prava utakmica pogube se

god of war

pre 4 godine

Želim mišljenje Mrkele i Terze.Jer još jedna velika pobeda Srbije,FSS i Zvezde?!(dnevna doza prosecnog Srbende, 18. oktobar 2019 21:02)Botu dosadan si...
(Kosjan, 18. oktobar 2019 21:09)
Sto dosadan.Pa smeje vam se ceo svet.Covek ubo sa komentarom u srz.Kmekanje na sav glas kada vam ne sude bar 1 penal za vreme jedne utakmice.Nezabelezeno u istoriji sporta.Ovog Rodica treba kazniti.

ccc

pre 4 godine

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)


Zato sto je to normalno, da pobedjujes , igras nereseno ili izgubis. Samo CZ ne gubi i nece izgubiti ni jednu utakmicu do kraja prvenstva osim od Partizana. To tvrdim.

Dule Astro

pre 4 godine

Ovakve stvari se najlakše rešavaju naknadnim kažnjavanjem igrača koji je folirao i nije priznao. Dve utakmice neigranja pa ti rizikuj.

Um caruje

pre 4 godine

Razumem da uprava Partizana ne sme da posalje snimke i tabele sviranih penala jos od Terzica, preko Toleta do Kokeze, gde se vidi da zvezda ima 30 penala vise sviranih u svoju korist od Partizana i Vose.Ali moze li to da uradi bilo ko drugi zvanicno da Uefa ili Fifa to uzmu u razmazranje? Zanima me, ako neko zna odgovor.

Bad Spenser

pre 4 godine

Svaka utakmica isto, sad će da izađe neko iz FSS i da kaže kako nešto treba da se menja a nedelje prolaze, bodovi se pišu, psi laju karavani prolaze...

ccx

pre 4 godine

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
(ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)
Pa samo kod vas je apsolutno i sasvim normalno da se sve utakmice dobijaju. Poraz je sastavni deo sporta i realno je izgubiti neki meč,iako si najbolji. Zvezda ne može da zatvori Partizan,i zato je isti odučava od fudbala,ali zato sve ostale mečeve u prvenstvu zatvara,i zato je “šampion”.

analiza

pre 4 godine

"Ko otima care, vec smo vodili i dobili bi svakako. Sto se tice Partizana tu je Zvezdi ponisten cist gol i oteta pobeda."
(sasa)
To sto neko vodi,u normalnoj zemlji,gde smes da se rastrcis,ne znaci da ces i pobediti,znate.Ali posto se ovo desava u Srb gde ne smes bas protiv svakog da se rastrcis,onda,da,dobili bi ste mec.
Slazem se da je CZ mnogo bolja od Rada i da bi i bez ovog dobila i BAS ZATO JE ODVRATNO sto sudije uporno grese ovako ocigledno u njenu korist.Nema potrebe za tim.Dala bi CZ gol i bez toga.Ovo je kao kad invalidu izmaknes stolicu,ruzno i neukusno.
A sto se tice tzv "ponistenog" gol u derbiju,cisto informacije radi,kada sudija prekine mec,nije bitno da li ste dali gol u nastavku akcije ili ne.Dakle,gol nije ponisten jer gola nije ni bilo,utakmica je prekinuta pre suta.Ostaje da se raspravljamo oko faula-pogledajte snimak ruskog jutjubera sa derbija,videcete kontakt golmana i napadaca zbog kog je sviran faul.
Ali,meni je najzanimljivija cinjenica da KOMENTATOR na tv NE SME ni da kaze da je u pitanju cist floping nego cuti kao...Racuna da smo slepi,sta li on misli?!Kao,ako ne kaze,nije se ni desilo?
Za mene je to veca sramota od igraca koji folira-foliranje moze da se vidi i ne vidi,ali ovo CUTANJE su svi culi.I da,neka cutanja su "glasnija" od reci.

sa_pan

pre 4 godine

Decko,ti si reprezentativac,uzor mladima,i dajes im takav primer,da se prevarom dolazi do uspeha. Sram te bilo,da Tumba im m....,da te vise jokad ne pozove

,милан

pre 4 godine

А ни коментатор "није" видео превару на успореној снимци. Ово је требао бити црвени за играча звезде али шта да се ради- лоповлик је име игре којој се сви диве.

Zveki Tvorzicj i tabloidi

pre 4 godine

@ Pobedili smo Liverpul... i treba da nam ovo sviraji, smarate
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mile pile, 18. oktobar 2019 21:42)

Mhmmm bas ste ih poremetili. Trening utakmica koja nije odlucivala nista. Ne lozi se majke ti.

The Dictator

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)

Ne trebaju vam ovakve stvari protiv Rada koji je izveo omladinsku skolu ma marakanu.Zato kada dodje fudbalski gigant iz Indjije, onda vam itekako treba...

crvena petokraka 1109

pre 4 godine

Gani 30 godina nisu igrali nista od evrope. Generacije su stasale gledajuci samo Partizan. Zato i i maju tolike komplekse.

Sloba

pre 4 godine

Zašto se prvo igrač, u ovom slučaju Rodić, ne stavi na stub srama od strane novinara? Možda mu sledeći put neće pasti na pamet da ovako nešto.

vpcbb

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)

Sve ti verujem da si ti navijac zvezde...
(Ko o cemu..., 18. oktobar 2019 21:08)
A sta je lose rekao?
Da ako ne mogu postenu utakmicu da pobede bolje i da izgube nego da nameste.

Alek titule

pre 4 godine

Ovaj se bar nekako dokopao kaznenog, pa ljudi u 11 kola, Radnicki Nis, Vojvodina, Indjija, Rad, Napredak...To je 5 utakmica. Od 11 oni su 5 namestili, pa to je pola. Cirkus.

Nexus

pre 4 godine

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
(ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)
Pa mozda zbog toga sto nemaju ovakvo besramno sudjenje. Sta mislis, da li bi to mogao biti jedan od razloga?

presheva

pre 4 godine

A kako je smesan ovaj komentator.. kaze da vidimo oce golman da ispravi gresku..ja ne vidim gresku golmana nego sudije..a da je branio golman penal. verovatno sudija ispravio bi svoju gresku.. pa ponovio bi penal :)))))

pedja Dorcolac

pre 4 godine

Vidim pisu ljudi kako je i nama i njima dosudjen nepostojeci penal. E ja bih da dodam jos nesto. Rodic ladno posle utakmice kaze kako je kontakta sa golmanom (kod penala) bilo. Ej rodjace pa gde ce ti dusa

Mirko

pre 4 godine

Dobro svirao nepostojeći penal bio loše postavljen pogrešio. Onda vratio svorajući i Radu nepostojeći penal koj niko ne pominje. Volite bre ljudi svoj klub ne mrzite naš vidite jednu grešku za Zvezdu i lupetate o krađi. A ne vidize tri na Zvezdinu šzetu to je normalno jer navikli ste tako godinama. Pa vam sad čudno kad se dosudi nešto u našu korist. Vama su protivnici izlazili sa terena jer iakonsu bili 2x bolji sudija im nije dao da pobede. I još mnogo toga još samo me mrzi da pišem roman.

nenad

pre 4 godine

@nesa80

Pa postovani navijacu velikog komsije podseticu Vas na sledece cinjenice:

Tim o kojem pricate - kome je sve poklonjeno (ne odlazim u proslost) je:
- eliminisao 12(dvanaest) timova u 3 godine u kvalifikacijama za LE/LS
- prosao grupnu fazu LE sa Arsenalom, Bate Borisovim i Kelnom (doduse, nikada slabijim timovima, za razliku od komsijske grupe sa nikada jacom Skendrijom na celu)
- Pobedio Liverpul (namesteno vidi se iz aviona) koji je zahvaljujuci bodovima koje je taj tim oteo u Beogradu od Napolija prosao grupnu fazu, a kasnije postao prvak Evrope
- i ove godine ima pobedu, doduse svaka pobeda ovog tima je namestaljka itd..

Prema tome, malo spustite glavu pred velikanom Balkanskog fudbala. Pred najvecim timom sa ovih prostora.

Ako imate vremena i niste popili mleko, navedite mi vase pobede u Evropi (samo novija istorija, da ne moram da delim komentar na 2)

Takodje, prezimiste li, kada, i vas najveci domet.
Srecno protiv nikada jaceg MU.

Ivan

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03)

Taj mec zatvori partizan. Dva derbija zaredom se zvezdi ponistavaju vodeci regularni golovi.

vpcbb

pre 4 godine

Pa sta, ionako je za 2:0, a ne za 1:0
(ivanle, 18. oktobar 2019 21:12)
pa sta sto je ponisten gol na derbiju (bio je faul nad stojkovicem al ok) ionako bi bilo 2:1

dking

pre 4 godine

Nije greška! Hoće centrala da pogreši jednom ali ne sto puta! Bruka, na šta je spao nekada slavni klub, da bude igračka razmaženom detetu. Šta ćete posle kada se završi ova "renesansa"?!? Svi vas mrze.

Jugguja

pre 4 godine

Komentator sve rekao! “Sve u svemu...penal”. Hahahaha.
Ne kazem, bilo je penala za Partizan kad su drugi vjetrovi duvali, ali ovi bas duvaju jako. Za par godina svirano kao za Partizanovih 6.

Najjaci komentar koji procitah veceras je dao ivanle. Druze Partizan ne dobija sve iz dva razloga. 1. Niko nikada nije dobio sve 2. Iz istih razloga zbog kojih se zvezdi sviraju ovakvi penali. Ne mogu da shvatim da postavljas to pitanje, banalizujes nesto sto je banalizovano preko svih granica, vrijedjas inteligenciju svih ljudi koji citaju ovu vijest.

normalan

pre 4 godine

Ima li smisla? Kako manji klubovi da odigraju nerešeno ili pobede CZV kada se penal svira kao neki Joker! Po potrebi, jedan ili dva Jokera?

LOVRA VEREBI

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)
Ja sam uporan iako mi ne objavljujete komentare. Rodić je trebao da izgazi golmana, jer je golman išao pravo na njega da ga zaustavi,loptu golman nije dotakao, a vi pričajte šta hoćete, posle gaženja normalno vi bi uživali u napadima kao na Gobeljića. Što gore, to bolje. Kao što sam napisao gospodo stručnjaci, nemora da bude kontakt, namera se isto kažnjava. Kad neko ide djonom na vašu nogu, nemojte izbegavati jer sudija neće svirati faul, kod takvih startova i kad igrač izbegne djon i crveni se dodeljuje.

Nikola

pre 4 godine

faul nad Marinom pred kraj poluvremena kada ga je igrac Rada potkacio??? mozda je bio penal ili se samo gleda svaki svirani penal za zvezdu?

Istina

pre 4 godine

Ne treba nam nameštena titula...
@papanidja

1% ako i toliko ljudi ima obraz da ovo kaže. Oni stida nemaju. Naterali Simons da krade neosvojen pehar ej???

Njima ne bi bilo dobro kad bi saznali broj i da li su i jednu regularno osvojili.

Narod je jako naivan.

Ono što fascinira je kako ljudi s obrazom mogu da navijaju prate fk i kk (fmp) CZ???

Ko nema stida taj je opasan a oni otimaju ne osvajaju u sportu za razliku od crno belih.

Jedan Novak ih gleda i prati, jeste to dokaz da niko nije savršen ali je za psihoanalizu.

Duško Radović je rekao da su navijači Partizana ljudi koji drže do sebe, istina.

DV je bio priomoran zbog sponzora da kaže dve lepe za vodju sa severa i odmah je bio isprozivan.

CZ je simbol laži i prevare od 1945 ali niko ne želi istinu.

Red

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)

Sve ti verujem da si ti navijac zvezde...
(Ko o cemu..., 18. oktobar 2019 21:08)

E ovo je veci blam od penala. Tebi je druze nenormalno da navijac prizna da je njegovom klubu sviran nepostojeci penal. Pa budite makar ljudi pa priznajte nekad nesto. Svi vi dobro vidite sta se svira, ne razumem sta dobijate time sto se pravite slepi ili sto se radujete takvim pobedama? Blam.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (flash

Nije ti bio blam 5 godina zaredom?Sad i ti cekaj 5 godina.

punimlimenke

pre 4 godine

Naime, imamo dve skoro iste situacije na utakmici i dva penala. Jedan za CZ, drugi za Rad. Razlika, igrač Rada dolazi u blagi kontakt sa golmanom i pada, igrač CZ izbegava kontakt, kako se ne bi povredio i ne bi povredio suparničkog golmana. Da je u toj brzini nije preskočio golmana, izlomili bi bi se obojica. Dok sa suprotne strane, golman bez milosti naleće na igrača, gde se vidi namera i spremnost da se povredi protivnički igrač. Po svim UEFA pravilima i preporukama, koja idu na to da se igrači zaštite od povreda, ovo je čist penal, bez razmišljanja.
(Murinjo, 19. oktobar 2019 06:02)
druze...
ako igrac ima priliku da izbegne kontkt sa golmanom, duzan je to da uradi.
ako dodje do kontakta, svira se prekrsaj.
nije doslo do kontakta.
kako onda penal?!?!

Kosjan

pre 4 godine

Želim mišljenje Mrkele i Terze.Jer još jedna velika pobeda Srbije,FSS i Zvezde?!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 18. oktobar 2019 21:02)

Botu dosadan si...

ivanle

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???

Slobodan

pre 4 godine

a sta je trebao da uradi Rodic . Da zgazi golmana , stane mu kopackom na glavu ili ? Da bude po vama ispravno , ne simuliranje ? Znalci iz fotelja , jeste nekad igrali fudbal , bar na male golove ? Sutnuli loptu ?

STRUČNI KONSULTANT

pre 4 godine

Čist penal! Šta on ima tu da nasrce na Zvezdinog igrača? Mogao je da mu polomi nogu ili ruku pa da ne može da pomogne drugovima u borbi protiv Engleza iz Totenhema. Sramota. Da se ja pitam, ovo bi trebalo da se reši službenim rezultatom 3:0 za Crvenu Zvezdu, a ovi iz Rada da dođu i izmasiraju stopala igračima Zvezde da se što bolje odmore i spreme za bitku u Londonu. To bi trebalo da im bude čast velika! A ne da moraju da trče i umaraju se tu kad treba da igraju u ligi šampiona uskoro.

ZILE

pre 4 godine

Ovo vise nema veze sa sportskim dostojanstvom sa postenom igrom sa ljudskoscu.Sada je doslo vreme da se gleda samo da se neko prevari,a nema nimalo fer pleja.Svaki ali svaki fudbaler pre svakog starta protivnickog igraca otvara usta kao nilski konj i urla kao tasmanjski djavo a jos nije ni doslo do kontakta.Vriste kao da im noga ili glava vise o kanapu i odmah prekrivaju rukom oci,kao mala deca kriju lice kad nesto zgrese,misle ako oni nikoga nevide da i njih niko nevidi.A kad ukradu odredjeno vreme ili iznude karton za protivnika ustaju kao da su sedeli u parku.

Fenomen

pre 4 godine

Frustracije navijaca jednog minornog kluba dobijaju psihopatolosku dimenziju. Kuknjava prelazi u histeriju zbog postojanja kompleksa manje vrednosti i sto oni nikada nece osvojiti ono sto je neko drugi osvojio. Recimo, biti prvak sveta...a znaju da je to za njih dalje od Marsa...kako to preziveti? Samo kuknjavom a la Kalimero...Pa kao nije bio penal, pa je izvodjac penala prilikom njegovog izvodjenja bio u dubokom ofsajdu, a tek ona tri auta dosudjena u korist kluba koji je miljama veci od njihovog, pa...I sta preostaje...da jedan njihov gabaritni funkcioner uputi zalbu FIFI zbog titule prvaka sveta koju je dobio klub kakav oni nikada nece biti. Razlog za zalbu moze recimo biti da je titula osvojena sa igracem manje, a to je nedopustivo. Dva penala za Vozdovac koja nisu dosudjena, pa samo jedan penal i jedan igrac vise protiv AZ Alkmara...gde to ima...i jos Alkmar dade gol sa igracem manje. I ko je kriv zbog toga? Zna se...kriv je Prvak Sveta. Nastavice se...sa neizvesnim posledicama po zdravlje tamo nekih...

Murinjo

pre 4 godine

Potpuno je glupo, kada nestručno lice, na svoju ruku donosi presudu, da li je nešto ispravno ili ne. U ovom slučaju novinar. Koji stvara pogrešnu sliku u javnosti.

Naime, imamo dve skoro iste situacije na utakmici i dva penala. Jedan za CZ, drugi za Rad. Razlika, igrač Rada dolazi u blagi kontakt sa golmanom i pada, igrač CZ izbegava kontakt, kako se ne bi povredio i ne bi povredio suparničkog golmana. Da je u toj brzini nije preskočio golmana, izlomili bi bi se obojica. Dok sa suprotne strane, golman bez milosti naleće na igrača, gde se vidi namera i spremnost da se povredi protivnički igrač. Po svim UEFA pravilima i preporukama, koja idu na to da se igrači zaštite od povreda, ovo je čist penal, bez razmišljanja.

dex

pre 4 godine

@radnički

Ovo je četvrta greška u korist Zvezde. Protiv Zvezde je bilo 6 grešaka. Interesantno, Partizan je imao dve greške protiv sebe, a 7 u njegovu korist!

Ivan

pre 4 godine

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
(ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)
Pa samo kod vas je apsolutno i sasvim normalno da se sve utakmice dobijaju. Poraz je sastavni deo sporta i realno je izgubiti neki meč,iako si najbolji. Zvezda ne može da zatvori Partizan,i zato je isti odučava od fudbala,ali zato sve ostale mečeve u prvenstvu zatvara,i zato je “šampion”.
(ccx, 18. oktobar 2019 21:23)

Vasom logikom Vozdovcu treba ovog momenta da se dodeli titula, i da se zavrsi prvenstvo, posto su vas pregazili kao plitak potok.

Smeh

pre 4 godine

@ ccx
Dobili par utakmica pa počeli da kokodaču na sve strane. Pogledaj malo u prošlost pa ćeš videti da nije retkost da neko od blizanaca gazi drugog u prvenstvu dok taj drugi postaje šampion. Ima gomila primera. Derbi skoro nikada nije odlučivao šampiona. A po tvojoj logici onda i Liverpul, Olimpijakos, itd. takodje nameštaju utakmice jer kako je moguće da Zvezda pobedi Liverpul a ovi osvoje LŠ. Garant su nameštali. Koristi nekada mozak, videćeš da je mnogo bolje u životu. Pogotovo ako se ne nerviraš oko toga ko je pobedio u derbiju i slično. Sport, hobi a ne život ili smrt.

dzoni

pre 4 godine

Najbitnije je da smo mi pobedili, titula je osvojena!!! I u narednim godinama da osvajamo. Napred Zvezda, džaba se drugi nadaju. Aj u zdravlje

Mozzart

pre 4 godine

Bešte omladino iz Srbije, gledajte nepravdu na svim poljima. Zvezda 30 utakmica, 30 penala.. Cela Srbija je u metastazi, korupcija, veze.. Bešte ljudi odavde. Zvezda je slika i prilika ove "drzave".
(Batistuta, 18. oktobar 2019 21:56)
Najvise ih jr pobeglo za vreme Toleta...

Fenomen

pre 4 godine

Nekada je njihov General promovisao princip "moze nam se"... e sad je doslo vreme da se uvede pravilo " mozemo i mi"...a to ih bas boli, ali sta se tu moze...

realno

pre 4 godine

kao nekadasnji da kazem profesionalac, imao sam ceste situacije gde igrac krece da mi uklizava sa namerom da mi slomi nogu, uglavnom se to zavrsavalo mojim preskakanjem takve situacije ali onda izgubite poziciju koju ste imali a igrach prodje nekaznjeno stp je pomeni nepravedno, isto je kao da me je udario, dakle, ovde verovatno nije bilo kontakta po " usporenim" kamerama, a iz bilo kog drugog apsekta nije moguce bilo videti da ovo nije bio penal jer je igrach bio u 100% situaciji za gol, dakle golman je direktno uticao na to iako ga nije dotakao uleto mu je u liniju kretanja sa dve ruke, da igrach nije skocio ovaj bi ga pokosio, nije to nikakva greska sudija, mnogo se dize prasina, stice se utisak da svaki put sudije namerno kradu, cak i ovakve pompezni naslovi doprinose tome jer tekst niko i ne cita, nego samo citaju naslove pa gledaju usporne snimke, kako je moguce da bilo koji sudija ono ne vidi kao penal jer je i na usporenom snimku tesko utvrditi, gledao sam ga 5 puta, dovoljno govori o spornosti situacije! paranoisete jer zelite da verujete u to, namerno se ovo radi da bi se skinula odgovornost za svopstvene neuspehe !!! prosto zeli da se cvrsto veruje u teorije zavere, da je cela drzava uz zvezdu, sudije, savez itd.. zvezda je i bez tog penala bila u vodjstvu, jos je isti takav dosudjen i za rad.. ma kome pisem kada se zeli verovati u nesto drugo!!

milan

pre 4 godine

Njam, njam, njam... kako su ukusne grobarske suze. Samo namestaj Terza! Neka placu. Ima ona recenica u "Lepa sela lepo gore": Pa sta, ionako ce da prica da smo je silovali". To je slucaj sa grobarima.

Kurs iz engleskog

pre 4 godine

Zvezda vec vodila, sudija Vucelin vojnik, Rodic nema dva grama mozga...kao ni Ben.
Ovo je penal protiv Zvezde, a ne za..ako razumete.

pgz!

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
(ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)
Partizan ne namesta tj namesta protiv svojih filijala (a to su dva tima dok su svi ostali zvezdine filijale)

Hahahahahaha

pre 4 godine

Šta reći, dok je vođe, Zvezda će, uvek,
biti šampion !
(nišlija, 19. oktobar 2019 09:13

Sta reci, za 7 godina vodjine vlasti partizan je bio 3 puta sampion i uzeo par kupova.

Hahahahahaha

pre 4 godine

Greska je kada pogresis. U derbijima se sve videlo...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (qwerty86, 19. oktobar 2019 07:32)

I protiv liverpula se sve videlo....

Conan

pre 4 godine

Bešte omladino iz Srbije, gledajte nepravdu na svim poljima. Zvezda 30 utakmica, 30 penala.. Cela Srbija je u metastazi, korupcija, veze.. Bešte ljudi odavde. Zvezda je slika i prilika ove "drzave". 
(Batistuta, 18. oktobar 2019 21:56) 

Putuj igumane i ne misli na manastir.

sasa

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03)

Ko otima care, vec smo vodili i dobili bi svakako. Sto se tice Partizana tu je Zvezdi ponisten cist gol i oteta pobeda.

pgz!

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03)

Taj mec zatvori partizan. Dva derbija zaredom se zvezdi ponistavaju vodeci regularni golovi.
(Ivan, 18. oktobar ...
Benov gol je greskom ponisten a po stoto put zander je rukom udario stojkovica u stomak.A niko ne spominje koliko je faulova koji nisu postojali svirali si se partizanu i koliko ih nije svirano a trebali su .

дуки

pre 4 godine

чекај бре,дал је реално...нисам испратио јучерашњи фудбалски дан,устајем данас и читам,пенал за звезду.значи,правац меридијан кладионица...људи,играјте пенал за звезду на утакмици.да се бар овајдимо док гледамо ову спрдњу

Ko o cemu...

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)

Sve ti verujem da si ti navijac zvezde...

KODAR78

pre 4 godine

Čist penal za Zvezdu, to ja kao partizanovac i pre svega iskren čovek moram da kažem i priznam, mene je na primer još uvek sramota što je Zvezdi u derbiju poništen regularan gol, da je taj gol priznat mi bismo jurili rezultat i sigurno da bismo iz kontre dobili još dva tri gola od Marina i družin, ali je ovako sudija direktno uticao na rezultat i mi smo spašeni, zbog svega ovoga jedva čekam VAR, ali se u mom Partizanu odlučno protive tome, ne znam zašto kad smo mi pošteni, uostalom Lotar Mateus je to i potvrdio u svojoj knjizi?!

prosto ko pasulj

pre 4 godine

Kod sviranja penala za "vecite" , u domacoj ligi: greška je ako kod greske ne pogrese.

vec 10-15 godina ne navijam ni za jedan tim u nasoj LJigi...

Mladen cg

pre 4 godine

Zbog čega se nije pobunio golman Rada, ako ga nije dotakao?? Prije nego je Rodić skočio, postojao je kontakt nogama. Ma, nema potrebe da Rodić ne govori istinu. Zvezda bi dobila ovaj meč i sa omladincima...

a kovinjalo

pre 4 godine

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)


Zato sto je to normalno, da pobedjujes , igras nereseno ili izgubis. Samo CZ ne gubi i nece izgubiti ni jednu utakmicu do kraja prvenstva osim od Partizana. To tvrdim.
(ccc, 18. oktobar 2019 22:08)

do proslog kola jedini neporazeni je bio Partizan i vise su kukali zbog Zvezdine pobede u Krusevcu, nego zbog njihovog poraza.

F10

pre 4 godine

Za sve vas koji navijate za Partizan:

Vratite se u eru osamostaljenja Srbije i setite se svih derbija i vaših utakmica, 'pobeda' na terenu i van njega.
Ovo što sada rade novinari protiv Zvezde je kap u odnosu na ono što ste vi radili. Svirao je po jedan penal za obe ekipe i u oba slučaja su startovi golmana bili takvi da ih je opravdano svirao. Za razliku od vaših, naši igrači ne padaju kao da ih je auto udario iako je prošao metar od njega.

ivanle

pre 4 godine

Pa mozda zbog toga sto nemaju ovakvo besramno sudjenje. Sta mislis, da li bi to mogao biti jedan od razloga?
(Nexus, 18. oktobar 2019 21:38)

Ako si najbolji uvalis svakom timu 3-4 gola i osvojis prvenstvo, u cemu je problem ?

Red

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (

Pa oni se samo protiv Zvezde napale,onda ostanu bez daha.

Србија

pre 4 godine

Јако ме занима какав наслов ћете ставити за пенал Рада, и шта ће ови силни поштени стручњаци(политичари) коментарисати.

Petar

pre 4 godine

Fotelja navijači molim vas odgledajte barem jednu tekmu uživo pa komentarišite.Bio video penal je apsolutno nebitna stvar Zvezda je gazila 90 min. Ja sa istoka mogao sam da dam pare da je penal, što po pokretu golmana tako i po padu Rodića. Tek sam kući video da je sudijska greška a pored tog penala Zvezda se iživljavala koliko je dobro igrala, mogla je da da go u svakom trenutku.

Duka

pre 4 godine

Nije se on bacio da bi dobio penal, nego se bacio da bi preskočio golmana, koji mu je ušao u putanju. Da je nastavio da trči, udario bi golmana nogom...trebao je to da uradi, onda bi to za vas novinare bio kontakt i čist penal.

Ivan

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03)

Taj mec zatvori partizan. Dva derbija zaredom se zvezdi ponistavaju vodeci regularni golovi.

Mirko

pre 4 godine

Dobro svirao nepostojeći penal bio loše postavljen pogrešio. Onda vratio svorajući i Radu nepostojeći penal koj niko ne pominje. Volite bre ljudi svoj klub ne mrzite naš vidite jednu grešku za Zvezdu i lupetate o krađi. A ne vidize tri na Zvezdinu šzetu to je normalno jer navikli ste tako godinama. Pa vam sad čudno kad se dosudi nešto u našu korist. Vama su protivnici izlazili sa terena jer iakonsu bili 2x bolji sudija im nije dao da pobede. I još mnogo toga još samo me mrzi da pišem roman.

LOVRA VEREBI

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)
Ja sam uporan iako mi ne objavljujete komentare. Rodić je trebao da izgazi golmana, jer je golman išao pravo na njega da ga zaustavi,loptu golman nije dotakao, a vi pričajte šta hoćete, posle gaženja normalno vi bi uživali u napadima kao na Gobeljića. Što gore, to bolje. Kao što sam napisao gospodo stručnjaci, nemora da bude kontakt, namera se isto kažnjava. Kad neko ide djonom na vašu nogu, nemojte izbegavati jer sudija neće svirati faul, kod takvih startova i kad igrač izbegne djon i crveni se dodeljuje.

Nikola

pre 4 godine

faul nad Marinom pred kraj poluvremena kada ga je igrac Rada potkacio??? mozda je bio penal ili se samo gleda svaki svirani penal za zvezdu?

sasa

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03)

Ko otima care, vec smo vodili i dobili bi svakako. Sto se tice Partizana tu je Zvezdi ponisten cist gol i oteta pobeda.

dzoni

pre 4 godine

Najbitnije je da smo mi pobedili, titula je osvojena!!! I u narednim godinama da osvajamo. Napred Zvezda, džaba se drugi nadaju. Aj u zdravlje

Ko o cemu...

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)

Sve ti verujem da si ti navijac zvezde...

Kosjan

pre 4 godine

Želim mišljenje Mrkele i Terze.Jer još jedna velika pobeda Srbije,FSS i Zvezde?!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 18. oktobar 2019 21:02)

Botu dosadan si...

ivanle

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???

nenad

pre 4 godine

@nesa80

Pa postovani navijacu velikog komsije podseticu Vas na sledece cinjenice:

Tim o kojem pricate - kome je sve poklonjeno (ne odlazim u proslost) je:
- eliminisao 12(dvanaest) timova u 3 godine u kvalifikacijama za LE/LS
- prosao grupnu fazu LE sa Arsenalom, Bate Borisovim i Kelnom (doduse, nikada slabijim timovima, za razliku od komsijske grupe sa nikada jacom Skendrijom na celu)
- Pobedio Liverpul (namesteno vidi se iz aviona) koji je zahvaljujuci bodovima koje je taj tim oteo u Beogradu od Napolija prosao grupnu fazu, a kasnije postao prvak Evrope
- i ove godine ima pobedu, doduse svaka pobeda ovog tima je namestaljka itd..

Prema tome, malo spustite glavu pred velikanom Balkanskog fudbala. Pred najvecim timom sa ovih prostora.

Ako imate vremena i niste popili mleko, navedite mi vase pobede u Evropi (samo novija istorija, da ne moram da delim komentar na 2)

Takodje, prezimiste li, kada, i vas najveci domet.
Srecno protiv nikada jaceg MU.

Slobodan

pre 4 godine

a sta je trebao da uradi Rodic . Da zgazi golmana , stane mu kopackom na glavu ili ? Da bude po vama ispravno , ne simuliranje ? Znalci iz fotelja , jeste nekad igrali fudbal , bar na male golove ? Sutnuli loptu ?

Red

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)

Sve ti verujem da si ti navijac zvezde...
(Ko o cemu..., 18. oktobar 2019 21:08)

E ovo je veci blam od penala. Tebi je druze nenormalno da navijac prizna da je njegovom klubu sviran nepostojeci penal. Pa budite makar ljudi pa priznajte nekad nesto. Svi vi dobro vidite sta se svira, ne razumem sta dobijate time sto se pravite slepi ili sto se radujete takvim pobedama? Blam.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (flash

Nije ti bio blam 5 godina zaredom?Sad i ti cekaj 5 godina.

Smeh

pre 4 godine

@ ccx
Dobili par utakmica pa počeli da kokodaču na sve strane. Pogledaj malo u prošlost pa ćeš videti da nije retkost da neko od blizanaca gazi drugog u prvenstvu dok taj drugi postaje šampion. Ima gomila primera. Derbi skoro nikada nije odlučivao šampiona. A po tvojoj logici onda i Liverpul, Olimpijakos, itd. takodje nameštaju utakmice jer kako je moguće da Zvezda pobedi Liverpul a ovi osvoje LŠ. Garant su nameštali. Koristi nekada mozak, videćeš da je mnogo bolje u životu. Pogotovo ako se ne nerviraš oko toga ko je pobedio u derbiju i slično. Sport, hobi a ne život ili smrt.

milan

pre 4 godine

Njam, njam, njam... kako su ukusne grobarske suze. Samo namestaj Terza! Neka placu. Ima ona recenica u "Lepa sela lepo gore": Pa sta, ionako ce da prica da smo je silovali". To je slucaj sa grobarima.

Ivan

pre 4 godine

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
(ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)
Pa samo kod vas je apsolutno i sasvim normalno da se sve utakmice dobijaju. Poraz je sastavni deo sporta i realno je izgubiti neki meč,iako si najbolji. Zvezda ne može da zatvori Partizan,i zato je isti odučava od fudbala,ali zato sve ostale mečeve u prvenstvu zatvara,i zato je “šampion”.
(ccx, 18. oktobar 2019 21:23)

Vasom logikom Vozdovcu treba ovog momenta da se dodeli titula, i da se zavrsi prvenstvo, posto su vas pregazili kao plitak potok.

dex

pre 4 godine

@radnički

Ovo je četvrta greška u korist Zvezde. Protiv Zvezde je bilo 6 grešaka. Interesantno, Partizan je imao dve greške protiv sebe, a 7 u njegovu korist!

Murinjo

pre 4 godine

Potpuno je glupo, kada nestručno lice, na svoju ruku donosi presudu, da li je nešto ispravno ili ne. U ovom slučaju novinar. Koji stvara pogrešnu sliku u javnosti.

Naime, imamo dve skoro iste situacije na utakmici i dva penala. Jedan za CZ, drugi za Rad. Razlika, igrač Rada dolazi u blagi kontakt sa golmanom i pada, igrač CZ izbegava kontakt, kako se ne bi povredio i ne bi povredio suparničkog golmana. Da je u toj brzini nije preskočio golmana, izlomili bi bi se obojica. Dok sa suprotne strane, golman bez milosti naleće na igrača, gde se vidi namera i spremnost da se povredi protivnički igrač. Po svim UEFA pravilima i preporukama, koja idu na to da se igrači zaštite od povreda, ovo je čist penal, bez razmišljanja.

Duka

pre 4 godine

Nije se on bacio da bi dobio penal, nego se bacio da bi preskočio golmana, koji mu je ušao u putanju. Da je nastavio da trči, udario bi golmana nogom...trebao je to da uradi, onda bi to za vas novinare bio kontakt i čist penal.

KODAR78

pre 4 godine

Čist penal za Zvezdu, to ja kao partizanovac i pre svega iskren čovek moram da kažem i priznam, mene je na primer još uvek sramota što je Zvezdi u derbiju poništen regularan gol, da je taj gol priznat mi bismo jurili rezultat i sigurno da bismo iz kontre dobili još dva tri gola od Marina i družin, ali je ovako sudija direktno uticao na rezultat i mi smo spašeni, zbog svega ovoga jedva čekam VAR, ali se u mom Partizanu odlučno protive tome, ne znam zašto kad smo mi pošteni, uostalom Lotar Mateus je to i potvrdio u svojoj knjizi?!

Mozzart

pre 4 godine

Bešte omladino iz Srbije, gledajte nepravdu na svim poljima. Zvezda 30 utakmica, 30 penala.. Cela Srbija je u metastazi, korupcija, veze.. Bešte ljudi odavde. Zvezda je slika i prilika ove "drzave".
(Batistuta, 18. oktobar 2019 21:56)
Najvise ih jr pobeglo za vreme Toleta...

Radnicki Kragujevac

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.

Србија

pre 4 godine

Јако ме занима какав наслов ћете ставити за пенал Рада, и шта ће ови силни поштени стручњаци(политичари) коментарисати.

Kurs iz engleskog

pre 4 godine

Zvezda vec vodila, sudija Vucelin vojnik, Rodic nema dva grama mozga...kao ni Ben.
Ovo je penal protiv Zvezde, a ne za..ako razumete.

nesa80

pre 4 godine

penal ko penal nista tu novo nije,tako se sudi zvezdi godinama...nego je problem sto vise nijedan tim u ligi neigra protiv zvezde vec su to neke revijalne utakmice,iznenada svaki tim protiv zvezde igra sa rezervnom postavom,igraci su odjednom povredjeni,treneri se porazboljevaju,tokom utakmice setaju po terenu,zvezda daje golove posred gola,setaju u gol sa loptom bez ikakvog otpora...a posmatrajte te iste ekipe protiv partizana to je na krv i noz,cepanice,letenje po terenu,zuti kartoni...ja sam ubedjen da zvezda ima toliko novca da tajno premira sve ekipe protiv partizana a placa istim tim ekipama da se foliraju protiv zvezde,tu se vise niko nebuni nizasta kad su osteceni.zvezda se iznenada frlja sa milionima i u kosarci i u fubalu iako je bila pred gasenjem.i posle se pitate sto u derbiju se nevide na terenu,pa kako da predju centar u derbiju kad nemaju postenu utakmicu,neznaju kako se igra muski fudbal.oni igraju fudbal bez obaveza a kad dodje jedina prava utakmica pogube se

flash

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)

Sve ti verujem da si ti navijac zvezde...
(Ko o cemu..., 18. oktobar 2019 21:08)

E ovo je veci blam od penala. Tebi je druze nenormalno da navijac prizna da je njegovom klubu sviran nepostojeci penal. Pa budite makar ljudi pa priznajte nekad nesto. Svi vi dobro vidite sta se svira, ne razumem sta dobijate time sto se pravite slepi ili sto se radujete takvim pobedama? Blam.

realno

pre 4 godine

kao nekadasnji da kazem profesionalac, imao sam ceste situacije gde igrac krece da mi uklizava sa namerom da mi slomi nogu, uglavnom se to zavrsavalo mojim preskakanjem takve situacije ali onda izgubite poziciju koju ste imali a igrach prodje nekaznjeno stp je pomeni nepravedno, isto je kao da me je udario, dakle, ovde verovatno nije bilo kontakta po " usporenim" kamerama, a iz bilo kog drugog apsekta nije moguce bilo videti da ovo nije bio penal jer je igrach bio u 100% situaciji za gol, dakle golman je direktno uticao na to iako ga nije dotakao uleto mu je u liniju kretanja sa dve ruke, da igrach nije skocio ovaj bi ga pokosio, nije to nikakva greska sudija, mnogo se dize prasina, stice se utisak da svaki put sudije namerno kradu, cak i ovakve pompezni naslovi doprinose tome jer tekst niko i ne cita, nego samo citaju naslove pa gledaju usporne snimke, kako je moguce da bilo koji sudija ono ne vidi kao penal jer je i na usporenom snimku tesko utvrditi, gledao sam ga 5 puta, dovoljno govori o spornosti situacije! paranoisete jer zelite da verujete u to, namerno se ovo radi da bi se skinula odgovornost za svopstvene neuspehe !!! prosto zeli da se cvrsto veruje u teorije zavere, da je cela drzava uz zvezdu, sudije, savez itd.. zvezda je i bez tog penala bila u vodjstvu, jos je isti takav dosudjen i za rad.. ma kome pisem kada se zeli verovati u nesto drugo!!

Batistuta

pre 4 godine

Bešte omladino iz Srbije, gledajte nepravdu na svim poljima. Zvezda 30 utakmica, 30 penala.. Cela Srbija je u metastazi, korupcija, veze.. Bešte ljudi odavde. Zvezda je slika i prilika ove "drzave".

crvena petokraka 1109

pre 4 godine

Gani 30 godina nisu igrali nista od evrope. Generacije su stasale gledajuci samo Partizan. Zato i i maju tolike komplekse.

ccc

pre 4 godine

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)


Zato sto je to normalno, da pobedjujes , igras nereseno ili izgubis. Samo CZ ne gubi i nece izgubiti ni jednu utakmicu do kraja prvenstva osim od Partizana. To tvrdim.

Zveki Tvorzicj i tabloidi

pre 4 godine

@ Pobedili smo Liverpul... i treba da nam ovo sviraji, smarate
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mile pile, 18. oktobar 2019 21:42)

Mhmmm bas ste ih poremetili. Trening utakmica koja nije odlucivala nista. Ne lozi se majke ti.

F10

pre 4 godine

Za sve vas koji navijate za Partizan:

Vratite se u eru osamostaljenja Srbije i setite se svih derbija i vaših utakmica, 'pobeda' na terenu i van njega.
Ovo što sada rade novinari protiv Zvezde je kap u odnosu na ono što ste vi radili. Svirao je po jedan penal za obe ekipe i u oba slučaja su startovi golmana bili takvi da ih je opravdano svirao. Za razliku od vaših, naši igrači ne padaju kao da ih je auto udario iako je prošao metar od njega.

Conan

pre 4 godine

Bešte omladino iz Srbije, gledajte nepravdu na svim poljima. Zvezda 30 utakmica, 30 penala.. Cela Srbija je u metastazi, korupcija, veze.. Bešte ljudi odavde. Zvezda je slika i prilika ove "drzave". 
(Batistuta, 18. oktobar 2019 21:56) 

Putuj igumane i ne misli na manastir.

Mladen cg

pre 4 godine

Zbog čega se nije pobunio golman Rada, ako ga nije dotakao?? Prije nego je Rodić skočio, postojao je kontakt nogama. Ma, nema potrebe da Rodić ne govori istinu. Zvezda bi dobila ovaj meč i sa omladincima...

Fenomen

pre 4 godine

Frustracije navijaca jednog minornog kluba dobijaju psihopatolosku dimenziju. Kuknjava prelazi u histeriju zbog postojanja kompleksa manje vrednosti i sto oni nikada nece osvojiti ono sto je neko drugi osvojio. Recimo, biti prvak sveta...a znaju da je to za njih dalje od Marsa...kako to preziveti? Samo kuknjavom a la Kalimero...Pa kao nije bio penal, pa je izvodjac penala prilikom njegovog izvodjenja bio u dubokom ofsajdu, a tek ona tri auta dosudjena u korist kluba koji je miljama veci od njihovog, pa...I sta preostaje...da jedan njihov gabaritni funkcioner uputi zalbu FIFI zbog titule prvaka sveta koju je dobio klub kakav oni nikada nece biti. Razlog za zalbu moze recimo biti da je titula osvojena sa igracem manje, a to je nedopustivo. Dva penala za Vozdovac koja nisu dosudjena, pa samo jedan penal i jedan igrac vise protiv AZ Alkmara...gde to ima...i jos Alkmar dade gol sa igracem manje. I ko je kriv zbog toga? Zna se...kriv je Prvak Sveta. Nastavice se...sa neizvesnim posledicama po zdravlje tamo nekih...

Miko Pg

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.

Red

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (

Pa oni se samo protiv Zvezde napale,onda ostanu bez daha.

a kovinjalo

pre 4 godine

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)


Zato sto je to normalno, da pobedjujes , igras nereseno ili izgubis. Samo CZ ne gubi i nece izgubiti ni jednu utakmicu do kraja prvenstva osim od Partizana. To tvrdim.
(ccc, 18. oktobar 2019 22:08)

do proslog kola jedini neporazeni je bio Partizan i vise su kukali zbog Zvezdine pobede u Krusevcu, nego zbog njihovog poraza.

Fenomen

pre 4 godine

Nekada je njihov General promovisao princip "moze nam se"... e sad je doslo vreme da se uvede pravilo " mozemo i mi"...a to ih bas boli, ali sta se tu moze...

Istina

pre 4 godine

Ne treba nam nameštena titula...
@papanidja

1% ako i toliko ljudi ima obraz da ovo kaže. Oni stida nemaju. Naterali Simons da krade neosvojen pehar ej???

Njima ne bi bilo dobro kad bi saznali broj i da li su i jednu regularno osvojili.

Narod je jako naivan.

Ono što fascinira je kako ljudi s obrazom mogu da navijaju prate fk i kk (fmp) CZ???

Ko nema stida taj je opasan a oni otimaju ne osvajaju u sportu za razliku od crno belih.

Jedan Novak ih gleda i prati, jeste to dokaz da niko nije savršen ali je za psihoanalizu.

Duško Radović je rekao da su navijači Partizana ljudi koji drže do sebe, istina.

DV je bio priomoran zbog sponzora da kaže dve lepe za vodju sa severa i odmah je bio isprozivan.

CZ je simbol laži i prevare od 1945 ali niko ne želi istinu.

The Dictator

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)

Ne trebaju vam ovakve stvari protiv Rada koji je izveo omladinsku skolu ma marakanu.Zato kada dodje fudbalski gigant iz Indjije, onda vam itekako treba...

vpcbb

pre 4 godine

Meni je kao navijacu Zvezde ovo odvratno. Odvratno mi je da nasi igraci rade ovo. Ovakve nam stvari ne trebaju. Ako ne mozemo dobiti boljom igrom i ne treba da dobijemo. Treba koristiti snimke i kaznjavati folirante posle utakmica.
(Miko Pg, 18. oktobar 2019 21:02)

Sve ti verujem da si ti navijac zvezde...
(Ko o cemu..., 18. oktobar 2019 21:08)
A sta je lose rekao?
Da ako ne mogu postenu utakmicu da pobede bolje i da izgube nego da nameste.

Bad Spenser

pre 4 godine

Svaka utakmica isto, sad će da izađe neko iz FSS i da kaže kako nešto treba da se menja a nedelje prolaze, bodovi se pišu, psi laju karavani prolaze...

STRUČNI KONSULTANT

pre 4 godine

Čist penal! Šta on ima tu da nasrce na Zvezdinog igrača? Mogao je da mu polomi nogu ili ruku pa da ne može da pomogne drugovima u borbi protiv Engleza iz Totenhema. Sramota. Da se ja pitam, ovo bi trebalo da se reši službenim rezultatom 3:0 za Crvenu Zvezdu, a ovi iz Rada da dođu i izmasiraju stopala igračima Zvezde da se što bolje odmore i spreme za bitku u Londonu. To bi trebalo da im bude čast velika! A ne da moraju da trče i umaraju se tu kad treba da igraju u ligi šampiona uskoro.

Hahahahahaha

pre 4 godine

Greska je kada pogresis. U derbijima se sve videlo...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (qwerty86, 19. oktobar 2019 07:32)

I protiv liverpula se sve videlo....

punimlimenke

pre 4 godine

Naime, imamo dve skoro iste situacije na utakmici i dva penala. Jedan za CZ, drugi za Rad. Razlika, igrač Rada dolazi u blagi kontakt sa golmanom i pada, igrač CZ izbegava kontakt, kako se ne bi povredio i ne bi povredio suparničkog golmana. Da je u toj brzini nije preskočio golmana, izlomili bi bi se obojica. Dok sa suprotne strane, golman bez milosti naleće na igrača, gde se vidi namera i spremnost da se povredi protivnički igrač. Po svim UEFA pravilima i preporukama, koja idu na to da se igrači zaštite od povreda, ovo je čist penal, bez razmišljanja.
(Murinjo, 19. oktobar 2019 06:02)
druze...
ako igrac ima priliku da izbegne kontkt sa golmanom, duzan je to da uradi.
ako dodje do kontakta, svira se prekrsaj.
nije doslo do kontakta.
kako onda penal?!?!

god of war

pre 4 godine

Želim mišljenje Mrkele i Terze.Jer još jedna velika pobeda Srbije,FSS i Zvezde?!(dnevna doza prosecnog Srbende, 18. oktobar 2019 21:02)Botu dosadan si...
(Kosjan, 18. oktobar 2019 21:09)
Sto dosadan.Pa smeje vam se ceo svet.Covek ubo sa komentarom u srz.Kmekanje na sav glas kada vam ne sude bar 1 penal za vreme jedne utakmice.Nezabelezeno u istoriji sporta.Ovog Rodica treba kazniti.

analiza

pre 4 godine

"Ko otima care, vec smo vodili i dobili bi svakako. Sto se tice Partizana tu je Zvezdi ponisten cist gol i oteta pobeda."
(sasa)
To sto neko vodi,u normalnoj zemlji,gde smes da se rastrcis,ne znaci da ces i pobediti,znate.Ali posto se ovo desava u Srb gde ne smes bas protiv svakog da se rastrcis,onda,da,dobili bi ste mec.
Slazem se da je CZ mnogo bolja od Rada i da bi i bez ovog dobila i BAS ZATO JE ODVRATNO sto sudije uporno grese ovako ocigledno u njenu korist.Nema potrebe za tim.Dala bi CZ gol i bez toga.Ovo je kao kad invalidu izmaknes stolicu,ruzno i neukusno.
A sto se tice tzv "ponistenog" gol u derbiju,cisto informacije radi,kada sudija prekine mec,nije bitno da li ste dali gol u nastavku akcije ili ne.Dakle,gol nije ponisten jer gola nije ni bilo,utakmica je prekinuta pre suta.Ostaje da se raspravljamo oko faula-pogledajte snimak ruskog jutjubera sa derbija,videcete kontakt golmana i napadaca zbog kog je sviran faul.
Ali,meni je najzanimljivija cinjenica da KOMENTATOR na tv NE SME ni da kaze da je u pitanju cist floping nego cuti kao...Racuna da smo slepi,sta li on misli?!Kao,ako ne kaze,nije se ni desilo?
Za mene je to veca sramota od igraca koji folira-foliranje moze da se vidi i ne vidi,ali ovo CUTANJE su svi culi.I da,neka cutanja su "glasnija" od reci.

Hahahahahaha

pre 4 godine

Šta reći, dok je vođe, Zvezda će, uvek,
biti šampion !
(nišlija, 19. oktobar 2019 09:13

Sta reci, za 7 godina vodjine vlasti partizan je bio 3 puta sampion i uzeo par kupova.

pgz!

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03)

Taj mec zatvori partizan. Dva derbija zaredom se zvezdi ponistavaju vodeci regularni golovi.
(Ivan, 18. oktobar ...
Benov gol je greskom ponisten a po stoto put zander je rukom udario stojkovica u stomak.A niko ne spominje koliko je faulova koji nisu postojali svirali si se partizanu i koliko ih nije svirano a trebali su .

vpcbb

pre 4 godine

Pa sta, ionako je za 2:0, a ne za 1:0
(ivanle, 18. oktobar 2019 21:12)
pa sta sto je ponisten gol na derbiju (bio je faul nad stojkovicem al ok) ionako bi bilo 2:1

,милан

pre 4 godine

А ни коментатор "није" видео превару на успореној снимци. Ово је требао бити црвени за играча звезде али шта да се ради- лоповлик је име игре којој се сви диве.

dking

pre 4 godine

Nije greška! Hoće centrala da pogreši jednom ali ne sto puta! Bruka, na šta je spao nekada slavni klub, da bude igračka razmaženom detetu. Šta ćete posle kada se završi ova "renesansa"?!? Svi vas mrze.

Jugguja

pre 4 godine

Komentator sve rekao! “Sve u svemu...penal”. Hahahaha.
Ne kazem, bilo je penala za Partizan kad su drugi vjetrovi duvali, ali ovi bas duvaju jako. Za par godina svirano kao za Partizanovih 6.

Najjaci komentar koji procitah veceras je dao ivanle. Druze Partizan ne dobija sve iz dva razloga. 1. Niko nikada nije dobio sve 2. Iz istih razloga zbog kojih se zvezdi sviraju ovakvi penali. Ne mogu da shvatim da postavljas to pitanje, banalizujes nesto sto je banalizovano preko svih granica, vrijedjas inteligenciju svih ljudi koji citaju ovu vijest.

ZILE

pre 4 godine

Ovo vise nema veze sa sportskim dostojanstvom sa postenom igrom sa ljudskoscu.Sada je doslo vreme da se gleda samo da se neko prevari,a nema nimalo fer pleja.Svaki ali svaki fudbaler pre svakog starta protivnickog igraca otvara usta kao nilski konj i urla kao tasmanjski djavo a jos nije ni doslo do kontakta.Vriste kao da im noga ili glava vise o kanapu i odmah prekrivaju rukom oci,kao mala deca kriju lice kad nesto zgrese,misle ako oni nikoga nevide da i njih niko nevidi.A kad ukradu odredjeno vreme ili iznude karton za protivnika ustaju kao da su sedeli u parku.

ccx

pre 4 godine

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
(ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)
Pa samo kod vas je apsolutno i sasvim normalno da se sve utakmice dobijaju. Poraz je sastavni deo sporta i realno je izgubiti neki meč,iako si najbolji. Zvezda ne može da zatvori Partizan,i zato je isti odučava od fudbala,ali zato sve ostale mečeve u prvenstvu zatvara,i zato je “šampion”.

Nexus

pre 4 godine

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
(ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)
Pa mozda zbog toga sto nemaju ovakvo besramno sudjenje. Sta mislis, da li bi to mogao biti jedan od razloga?

pedja Dorcolac

pre 4 godine

Vidim pisu ljudi kako je i nama i njima dosudjen nepostojeci penal. E ja bih da dodam jos nesto. Rodic ladno posle utakmice kaze kako je kontakta sa golmanom (kod penala) bilo. Ej rodjace pa gde ce ti dusa

Dule Astro

pre 4 godine

Ovakve stvari se najlakše rešavaju naknadnim kažnjavanjem igrača koji je folirao i nije priznao. Dve utakmice neigranja pa ti rizikuj.

Alek titule

pre 4 godine

Ovaj se bar nekako dokopao kaznenog, pa ljudi u 11 kola, Radnicki Nis, Vojvodina, Indjija, Rad, Napredak...To je 5 utakmica. Od 11 oni su 5 namestili, pa to je pola. Cirkus.

дуки

pre 4 godine

чекај бре,дал је реално...нисам испратио јучерашњи фудбалски дан,устајем данас и читам,пенал за звезду.значи,правац меридијан кладионица...људи,играјте пенал за звезду на утакмици.да се бар овајдимо док гледамо ову спрдњу

Petar

pre 4 godine

Fotelja navijači molim vas odgledajte barem jednu tekmu uživo pa komentarišite.Bio video penal je apsolutno nebitna stvar Zvezda je gazila 90 min. Ja sa istoka mogao sam da dam pare da je penal, što po pokretu golmana tako i po padu Rodića. Tek sam kući video da je sudijska greška a pored tog penala Zvezda se iživljavala koliko je dobro igrala, mogla je da da go u svakom trenutku.

normalan

pre 4 godine

Ima li smisla? Kako manji klubovi da odigraju nerešeno ili pobede CZV kada se penal svira kao neki Joker! Po potrebi, jedan ili dva Jokera?

ivanle

pre 4 godine

Pa mozda zbog toga sto nemaju ovakvo besramno sudjenje. Sta mislis, da li bi to mogao biti jedan od razloga?
(Nexus, 18. oktobar 2019 21:38)

Ako si najbolji uvalis svakom timu 3-4 gola i osvojis prvenstvo, u cemu je problem ?

Sloba

pre 4 godine

Zašto se prvo igrač, u ovom slučaju Rodić, ne stavi na stub srama od strane novinara? Možda mu sledeći put neće pasti na pamet da ovako nešto.

sa_pan

pre 4 godine

Decko,ti si reprezentativac,uzor mladima,i dajes im takav primer,da se prevarom dolazi do uspeha. Sram te bilo,da Tumba im m....,da te vise jokad ne pozove

presheva

pre 4 godine

A kako je smesan ovaj komentator.. kaze da vidimo oce golman da ispravi gresku..ja ne vidim gresku golmana nego sudije..a da je branio golman penal. verovatno sudija ispravio bi svoju gresku.. pa ponovio bi penal :)))))

pgz!

pre 4 godine

Ovo je stvarno preterivanje. Da ovoliko otimaju, nemam više reči. Ne znam može li očigkednije od ovoga da bukvalno niko ne sme da sudi normalno protiv njih. Jedini meč koji stvarno ne mogu da zatvore je onaj sa Partizanom, i tu redovno i pokažu kolika je ova naša liga laž.
(Radnicki Kragujevac, 18. oktobar 2019 21:03

Ako vec zvezda ne moze kao sto kazes da "zatvori" partizan zasto onda partizan ne dobija sve utakmice, vec gubi i igra nereseno protiv drugih timova ???
(ivanle, 18. oktobar 2019 21:14)
Partizan ne namesta tj namesta protiv svojih filijala (a to su dva tima dok su svi ostali zvezdine filijale)

Um caruje

pre 4 godine

Razumem da uprava Partizana ne sme da posalje snimke i tabele sviranih penala jos od Terzica, preko Toleta do Kokeze, gde se vidi da zvezda ima 30 penala vise sviranih u svoju korist od Partizana i Vose.Ali moze li to da uradi bilo ko drugi zvanicno da Uefa ili Fifa to uzmu u razmazranje? Zanima me, ako neko zna odgovor.

prosto ko pasulj

pre 4 godine

Kod sviranja penala za "vecite" , u domacoj ligi: greška je ako kod greske ne pogrese.

vec 10-15 godina ne navijam ni za jedan tim u nasoj LJigi...