Tenis 69

Utorak, 24.09.2019.

18:00

"Kirjos se 'obrušio' na Novaka bez ikakvog razloga"

Goran Ivanišević odgovorio je na kritike koje je Nik Kirjos uputio Novaku Đokoviću.

"Kirjos se 'obrušio' na Novaka bez ikakvog razloga" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

Marija

pre 4 godine

@BI

Joj, gde baš ja dobar poznavalac Federera... xD Ja sam Rafin navijač, ne Federerov, iako gotivim i njega. Kažu da je Federer kao tinejdžer imao nezgodan temperament, da je umeo da bude prgav i plahovit dok se takmičio u juniorskoj konkurenciji, mada sam ja tad bila previše mala da ga primetim i zapamtim (kao klinka sam volela Samprasa). Kad je izašao iz puberteta, smirio se, i postao uravnotežen i ljubazan kakvog ga danas znamo.

'Ajde da pokušam da se stavim na njegovo mesto u odnosu sa Kirjosom.. Verujem da je Federeru neprijatno da ga kritikuje i javno osuđuje, jer se ovaj prema njemu ponaša OK, uvek ga izdvaja po svim pozitivnim kriterijumima i govori o njemu u superlativu. Iz nekog razloga, Kirjos njega i Mareja gotivi, pa mu i oni uzvraćaju benevolentnim, čak prijateljskim odnosom. Da sam ja u prijateljskim odnosima sa Kirjosom (teško zamislivo, ali 'ajde), najiskrenije bih ga posavetovala da se obrati psihijatru. To bi i njemu koristilo, ne samo njegovim kolegama, jer on i ovako ima problem sa motivacijom, usmerenjem i samokontrolom. Razlog iz kojeg Kirjos biva pozivan na turnire je prvenstveno finansijske prirode. Izgleda da je on, takav kakav je, profitabilan teniser. Da li podržavam odluku čelnika ATP-a, vlasnika turnira i administrativnih giganta, da žrtvuju integritet i ugled tenisa kao sporta, zarad profita? Apsolutno NE!

P.S. Volim i ja tvoje komentare. Ne moramo se uvek slagati, da bismo lepo razgovarali i razumeli se... ;)

Bl

pre 4 godine

Napravljena je zanimljiva paralela: Federer-Kirios. Neko reče da Kirios pokušava animirati Federerovu publiku za sebe, a neko drugi da je to nezamislivo.
Ha! Sve je zamislivo, ali, nemamo svi bujnu maštu i pronicljivost. Sjetite se- Kirios nikad nije prozvao Federera, a Federer je stao u odbranu njegovih ludih perfomansa na terenu. Federer jr pozvao Kiriosa na Lejver kup, a nije nikog ih Azije. Ne vjerujem da je očekivao da će ovaj praviti cirkus da zabavi publiku, jer je sigurno znao da neće. Kako god, ima nešto čudno u svemu tome. Marija, koja tvrdi da oni nemaju ništa zajedničko i inače ima sjajne komentare ( s kojima se često ne slažem) bi nam možda mogla, kao dobar poznavalac Federerovog karaktera objasniti tu njegovu naklonost i nekritičnost prema Kiriosovim ispadima nad kojima se većina ljudi , blago rečeno, zgražava.

Marija

pre 4 godine

Stvar je zapravo vrlo prosta; Kirios želi da "nasledi" Federerove navijače i u tome uspeva. To opet govori više o tim navijičima nego o samom Kiriosu. Kirios nema "sopstvene" navijače ni u Australiji, to su listom svi Federerovi.
(Cane, 25. septembar 2019 08:01)

Uspeva li zaista? Šta Kirjos uopšte ima zajedničko sa Federerom da bi prikupio njegove navijače? Nikako ne mogu da zamislim da bi neko mogao da se istovremeno divi Federerovom sofisticiranom imidžu i Kirjosovom apsolutnom divljaštvu. Možda pre hejteri drugih tenisera, nego fanovi Federera. Kirjos možda ima fanove među tinejdžerima i veoma mladim gledaocima koji u njemu vide simbol buntovništva i lože se na prkošenje autoritetu, ali ne i među ozbiljnim ljubiteljima ovog sporta. Australijanci mahom doživljavaju transfer blama, pa se ograđuju od njega i idu po društvenim mrežama da se izvinjavaju ljudima koje ovaj uvredi. Publika kojoj je Kirjos grešno zadovoljstvo i koja jedva čeka sledeći njegov ispad kako bi mogla da se glasno zgražava, jeste jedan od konzumenata koji mu donosi pos'o, ali ni to nisu ljudi koji ga svesno podržavaju.

Bl

pre 4 godine

@Fed club_
Hvalite se Federerovim uspjesima kao da imate udjela u tome. Meni bar tako "zvuči" svaki Vaš komentar ( a ima ih svugdje i svi su na isti kalup).
Rodžer Federer je godinama prije pojave Novaka Đokovića bio u vrhu svjetskog tenisa i tada stekao mnogo sponzora. On je Švajcarac- zapadnjak sa anglosaksonskim porijeklom, relativno dobro izgleda ( ko voli takve hladnjikave tipove) i sjajan teniser, naravno. Sve to je vrlo primamljivo za sponzore. S druge strane , Novak Đoković dolazi iz Srbije-istok, Slaven-pravoslavac, nije baš neko ko zapada za oko svojim izgledom. Njegovi uspjesi u tenisu za zapadnjačke sponzore nisu bili dovoljni da mu povjere "prodaju" svoje robe. Jedan Marat Safin, koji je lafčina od formata, a bio je ( iako ne dugo) i broj 1, malo opuštenijih manira ( ni blizu "blesavog" Kiriosa) , nije mogao ostvariti veliki proboj na svjetsko tržište jer je Rus. Nemojte mi se pozivati na Šarapovu.

šmrc

pre 4 godine

Napada ga jer je prakticno Novak smenio “njegovog” coveka sa vrha ATP Chisa Kermoda, sa kojim je bio dobar i koji mu je, kako sam kaze, mnogo pomogao. Ocigledno ga i ne gotovi ali ovo i situacija sa Gimelstobom mu je odvezala jezik.

Zoran

pre 4 godine

"...ali mi pričamo o čoveku koji se povukao sa Australijan opena jer je bilo previše vruće."
Rece covek koji na svakom mecu izgara do poslednjeg atoma snage.

ahila

pre 4 godine

Novak daje ljubav,ne traži je.Mnogi ,na žalost ,to ne shvataju.Nole najsimpatičniji i najzabavniji lik na turu.Da ih Nole ne "mlati" sve redom bio bi svim simpatičan,pa i "zabavnom" Kirjosu,koji sve radi da bi svima bio simpatičan.Nole legendo,volimo te.Gorane,idemo do drugog tvog gren slema sa Noletom!

Cane

pre 4 godine

"Verujem da će oboriti (Federerov) Grend slem rekord, ali mi pričamo o čoveku koji se povukao sa Australijan opena jer je bilo previše vruće. Koliko god on slemova osvojio, za mene neće biti najveći svih vremena".

Lepo sam Kirios kaže zašto je opsednut Đokovićem, a podjednako i Nadalom. Ne zbog njihovih (ovakvih ili onakvih) osobina i osobenosti, nego zato što je izvesno da će nadmašiti Federera.
Stvar je zapravo vrlo prosta; Kirios želi da "nasledi" Federerove navijače i u tome uspeva. To opet govori više o tim navijičima nego o samom Kiriosu. Kirios nema "sopstvene" navijače ni u Australiji, to su listom svi Federerovi.

EU Citizen

pre 4 godine

Ja prvi zameram Novaku upravo to, što razmaženu, nevaspitanu i nefer publiku, naročito u preshonicama degeneracije poput Njujorka i Londona ne tretira onako kako je zaslužila, to jest đonom i prezirom, jer on to sebi i te kako može da dozvoli, a to slanje srca i ostale gluposti su, s moje tačke gledišta, jeftini, nepotrebni i degutantni. Ali bilo to kako bilo Novak je već neko ko je, bilo da srigne Federera i Nadala po broju Grand Slamova u time postane GOAT (jer su tu kriterijumi na sreću objektivni, a ne šta je kome milo, to mu se i snilo, a ako osvoji GS, to će gotovo sigurno značiti da će ih ubiti i u ostalih nekoliko najbitnijih statostika tipa broja nedelja na prvom mestu) ili ne, odavno upisan zlatnim slovima kao jedan od samo nekolicine ubedljibo najvećih tenisera otkad taj sporr postoji, a Kirijos je niko i nišća, odnosno, relarivno talentovan igrač, koji sa takvim stavom i odnosom prema igri. može uz puno sreće u najboljem slučaju da uzme jedan ili dva GS-a, i to kad sadašnji asovi više ne budu igrali ili budu na zalasku. A kao takav nema najosnovniji respelt ni kolegijalnost prema Đokoviću, ni prema Nadalu, koji su obojica u istoj, večnoj ligi. To je dovoljno da čovelu odmah bude jasno ko je i šta je, zabidan i loš čovek čije izjave treba s visine ignorisati.

Maca

pre 4 godine

Ma daj, sad neko zna Djokovicev karakter i antipatican mu je. Samo se projektujete! A mislim da je za Noleta korisno to sto je rekao Nik, da se malo dozove i shvati na sta mogu da lice neki njegovi postupci. Hajde Nole zaigraj kako umes!

Danica

pre 4 godine

@ Marija
Ok, hvala. Meni je inače Djoković, ili bolje rečeno njegov karakter, izuzetno antipatičan, pa je moj komentar možda dodatno obojen pod uticajem tog sentimenta.

A.

pre 4 godine

Kirjos samo želi da bude što više u medijima. Kad već ne može da obezbedi česte uspehe u poslu kojim se bavi, onda 'daj šta daš', pa makar pokazivao svoje (kućno) nevaspitanje.
Pritom je ljubomoran na tuđe uspehe, pa pronalazi i ističe njihove malobrojne neuspehe. A 'obrušava' se na Novaka samo zato što je broj 1. Da je Nole iza Kirjosa na ATP listi bio bi totalno neinteresantan za mladog neotesanka.

dejan76

pre 4 godine

Odakle ta potreba da NĐ bude savršen? Ponekad daje nesuvisle izjave. Pa šta! Od kad zna za sebe, on samo udara lopticu. I u snu, verovatno. Zato i jeste broj 1. Zar je malo biti i treći najbolji svih vremena?

Anon

pre 4 godine

To se zove kompleks nize vrednosti.Covek mora da ga iskulira, jer se tako ta gospoda hrane! Netreba reagovati na lika koji svoj kompleks ispoljava tako sto uporno proziva nekoga, a pogotovo Novaka! Velicina velikih je upravo u tome!

Marija

pre 4 godine

Djoka je narcis, a to je psihopatološko stanje. Kada napadate onu Jelenu, znajte da je za ženu najveća kazna ziveti sa narcisom.
(Danica, 24. septembar 2019 21:06)

Bio nam Novak simpatičan ili ne, ne verujem da ima narcistički poremećaj ličnosti. Ako i jeste negde na spektru, onda bi on bio visokofuncionalni i dobro socijalno prilagođen primerak. Kirjos sa druge strane pokazuje disfuncionalnu stranu poremećaja ličnosti. Novaku se zameraju neke istvari koje i Kirjos radi: psovanje, vikanje, svađanje, lomljenje reketa, grubost prema skupljačima loptica, pomalo bahato i dezinhibirano ponašanje kad gubi. Ali on zna da povuče granicu iznad socijalno neprihvatljivog ponašanja i nikad ne bi dozvolio da buran temperament pređe u kontinuirano nepoštovanje. Takođe, kad se smiri, u stanju je i da se izvini, i da pruži ruku, i da pokaže pitomiju stranu, i da uputi lepe reči, i da dostojanstveno podnese poraz. Kirjos kao da nema iskupljujućih kvaliteta, a ima sve negativne karakteristike i to amplificirane nekoliko puta. On kao da uopšte nema, ne samo osećaja za norme društveno prihvatljivog ponašanja, već i osnovnu empatiju. Na Vimbldonu je rekao da nema potrebu da se izvini Nadalu što ga je gađao u telo, jer je to i želeo, čak je imao nameru da ga pogodi direktno u grudi. Rekao je ovo: "I mean, the dude has got how many slams, how much money in the bank? I think he can take a ball to the chest" Tu se baš vidi patološka zavist karakteristična za neke od poremećaja ličnosti.

Fed club

pre 4 godine

To se zove kompleks nize vrednosti.Covek mora da ga iskulira, jer se tako ta gospoda hrane! Netreba reagovati na lika koji svoj kompleks ispoljava tako sto uporno proziva nekoga, a pogotovo Novaka! Velicina velikih je upravo u tome!
(Anon, 24. septembar 2019 21:10)

Bolje se ti zapitaj zašto publika ne voli Nola? Zašto Federera više voli publika ne samo u Njujorku i Londonu, nego i u Kini? Zašto Federer prodaje više karata? Zašto sponzori više vole Federera? Da nije možda ceo svet zavidan, pakostan, a jedino ste vi Nolovi navijači u Srbiji poslednji "bastion" pravde i poštenja na planeti?

Danica

pre 4 godine

"Djoka ima potrebu da ga svi vole"?? Tako vi to tumačite? Pa nije baš tako. Djoka se gura, nameće, dosadjuje, samo o tome misli, šara pogledom i mislima okolo, samo da vidi kakav efekat pravi. Djoka je narcis, a to je psihopatološko stanje. Kada napadate onu Jelenu, znajte da je za ženu najveća kazna ziveti sa narcisom.

ГласСрба

pre 4 godine

Verujem da će oboriti (Federerov) Grend slem rekord, ali mi pričamo o čoveku koji se povukao sa Australijan opena jer je bilo previše vruće. Koliko god on slemova osvojio, za mene neće biti najveći svih vremena".

Верујем да многи памте тај меч и тренутак кад камера зумира термометар који је дошао до максимума на скали и нема више где. Дакле то је била температура која је озбиљно угрожавала здравље оба тенисера наравно али не подносе сви високу температуру и врућину. Сутрадан су кад је Серена играла затворили кров и укључили климу. А Федерер кога Киријос наводно обожава је предао меч у финалу завршног турнира јер се наводно није осећао способним да победи Новака а онда 7 дана после играо у финалу Дејвис Купа и освоји по први пут салатару за Швајцарску.

Danica

pre 4 godine

Nole, ostani ti nama skroman i prizeman, vezan za porodicu iznad svega i uživaj u životu. Mogu drugi samo da ti zavide. A to što nemaš novi friz kao EA7 ili 10 novih tetovaža svuda po telu... I ne moraš da osvojiš više ništa, ionako nemaš više gde da čuvaš to!!!
(Nenad, 24. septembar 2019 19:58)

Skroman svakako nije, prizeman svakako jeste.

Драган

pre 4 godine

Шта прича Кириос је Киријосова слика .Ђоковић нема потребе да се брани .Свак има право да мисли а мислиће у оквиру његових интелектуалних способности .Много више ми смета што га “брани “ Иванишевић.Давно , кад је Иванишевић био на врхунцу дао је изјаву :”побеђујем јер МРЗИМ противника “! Колико познајем Новака то није његов мото .Пословица каже :”С КиМ си такав си “.Ноле ,размисли о овоме .

the land of the dead!

pre 4 godine

koga briga sta ko pricha, to je njihova stvar da pricaju , ako pricha ono sto misli, po meni je to korektno jer bolje i tako nego da ga tapsu po ledjima a ovamo misle sve najgore, dakle, na Kirijosu je da kaze sta misli i ima pravo na to, ali isto tako to ne bi trebalo nikoga da dotiche i da mu se jos daje medijska paznja zbog toga? besmisleno, jednostavno ne komentarisati i ne obazirati se..

X=iks

pre 4 godine

Ali cak i Ivanisevic kaze da bi Kirios trebalo da bude u prvih pet i da osvoji neki GS, nego to necemo komentarisati? (zemlja gruva, 24. septembar 2019 18:51)

Da, rekao je "trebalo bi". Ali je isto tako rekao i da na ovakav nacin to sigurno nece.

Marija

pre 4 godine

Ma da, sve te stotine ili ponekad hiljade komentatora ovde samo vode računa šta će Marija da napiše i šta Marija misli. Tvoj stav je opšte poznat jer svi samo njega čekaju.
(Djido, 24. septembar 2019 19:48)

Meni je najbitnije da me ti čekaš! ;)
Iako ja to pišem ko bajagi uopšteno, u dubini duše se samo nadam da ćeš ti da me primetiš i izdvojiš iz mase tih stotina i hiljada drugih. :*

Branko Sajic

pre 4 godine

Nick,
Ako ti znas sve i osecas se kompetentim da kritikujes Novaka koji je uspesan i osvojio je sve velike turnire. A STA SI TI OSVOJIO? Bolje bi ti bilo da se skoncentrises na tvoju karijeru!
Branko (Teniser) iz Amerike

Djido

pre 4 godine

Opšte je poznato da je meni Novak antipatičan...
(Marija, 24. septembar 2019 19:24)

Ma da, sve te stotine ili ponekad hiljade komentatora ovde samo vode računa šta će Marija da napiše i šta Marija misli. Tvoj stav je opšte poznat jer svi samo njega čekaju.

Marija

pre 4 godine

Svako ima potrebu da bude voljen. To nije mana, već normalna ljudska potreba. Kirjos se, kao i obično, pogrešno izrazio. Verovatno je mislio na ono Noletovo slanje srca i animiranje publike da mu tapšu. Opšte je poznato da je meni Novak antipatičan, ali Kirjos bi zaista trebalo da se prvo pozabavi sobom i svojom "bolesnom opsesijom" da provocira, besni, iživljava se nad kolegama, sudijama, publikom, skupljačima loptica, i svima redom. Ne znam da li je iko ikada zahtevao od njega psihološko-psihijatrijsku evaluaciju. Ako ima neki afektivni poremećaj ili poremećaj ličnosti, to se tretira na odgovarajućem mestu. Nadam se da ATP nema pretenzije da iskoriti recept rijaliti programa, pa da prikuplja publiku tako što će iskorišćavati psihičke poremećaje učesnika.

psiho Delija

pre 4 godine

Kirjos je strašno bitan lik! ?
Dajte više ljudi, non stop mu se daje neopravdani publicitet!
Toliko prosečan teniser, bez bitnih uspeha, upravo na ovaj način PRISILJAVA određene fanove da ga vole.

Kg

pre 4 godine

Ali cak i Ivanisevic kaze da bi Kirios trebalo da bude u prvih pet i da osvoji neki GS, nego to necemo komentarisati?
(zemlja gruva, 24. septembar 2019 18:51)

Da je trebalo on bi osvojio. Decko nema ni MS1000 a kamoli GS. I onda fura pricu da je mogao ali ga mrzi, ne voli da trenira itd. Naravno da ne moze. Dokazao je. To je kao kad bi ja rekao mogu da imam 25 GS, imam talenat ali vise volim da spavam nego da udaram lopticu.

Daniel

pre 4 godine

Koliko to god zvucalo bezobrazno sa njegove strane, lik je generalno u pravu.Novak zeli da ga svi vole, na silu.Nazalost, to je nemoguce.Verovatno jer je oduvek bio u senci Nadala i Federera, pa je hteo nekako da se istakne.U pocetku je to bilo imitiranje, a posle kada je napravio uspesnu karijeru, trazio od publike da ga voli, ali su oni opet odbijali.Nemojte reci da nije tako.Sami njegovi sarkasticni potezi i grimase koje je pravio tokom karijere potvrdjuju to.Mozda jeste nazasluzeno da se na taj nacin ophode prema njemu, ali ne mozes nikoga prisiliti na nesto.Mislim da je jedan od uzroka i taj sto se onako ophodio prema teniskim ,,prijateljima,, i cesto je upadao u raspravu sa publikom.To sve kvari sliku o vama.

Branko

pre 4 godine

Чему се бавити провокацијама човека који на неспортски начин постиже медијски ефекат који није у стању да постигне такмичарским резултатима..

kaligula

pre 4 godine

Ali cak i Ivanisevic kaze da bi Kirios trebalo da bude u prvih pet i da osvoji neki GS, nego to necemo komentarisati?
(zemlja gruva, 24. septembar 2019 18:51)

Upravo to, BI TREBALO, ćemo upravo komentarisati. Da nije pajser možda bi se tako nešto i desilo, a to šta bi trebalo a šta ne je potpuno nebitno pa nastavi da patiš zajedno s njim i ostalom bratijom.

Nenad

pre 4 godine

Nole, ostani ti nama skroman i prizeman, vezan za porodicu iznad svega i uživaj u životu. Mogu drugi samo da ti zavide. A to što nemaš novi friz kao EA7 ili 10 novih tetovaža svuda po telu... I ne moraš da osvojiš više ništa, ionako nemaš više gde da čuvaš to!!!

Slabokapirajuci

pre 4 godine

Zasto bi bilo dobro za tenis da jedna budala osvoji grend slem? Ako se promeni, to je foliranje. U osnovi ostaje ono sto jeste.

dano

pre 4 godine

svaka čast Ivaniševiću na komentaru...Ivanišević zna dobro Novakove namere i vrline.
A ovaj isfrustriran Kirijos...nikada neće biti veliki teniser ( koji traje )sa ovakvim ponašanjem... mržnja nikada nije volela ljubav i ljude koji vole...
Mali Kirijos nosi duboke rane iz detinjstva i to je problem

Aron

pre 4 godine

Ne bih rekao da nema razloga i da nije u pravu kada napada Djokovića. Svaka čast Novaku ali on zaista želi pošto poto da se dopadne svima. Sa druge strane njegovo ponašanje i štosevi su poprilično isfolirani,loši i patetični , neodgovaraju sredini odakle je potekao. Mi smo zemlja sa dosta jakim smislom za humor, jednim od najjačih u Evropi uz Čehe i Engleze. Sad sam baš gledo neki intervju futbalera Aleksandra Kolarova za jednu englesku televiziju i šale su mu bile vrlo šmekerske.

neki veliki dr

pre 4 godine

Kirjos nije poltron, izneo je javno svoje misljenje. Mogao je na lepsi nacin, ali to je on. Cinjenica je da ovo misli vecina ljudi u zapadnom i civilizovanom svetu, i da se Djokovicu uglavnom dive ljudi skromnijeg socijalnog staleza kojima je duhovito imitiranje i ismevanje svojih kolega. Djokoviceva harizma tu pocinje, i tu se isto tako zavrsava. Neverovatan je teniser, a kao covek je uzasno iritantan, neduhovit, i na kraju krajeva anti dzentlmen. Koliko se samo puta povukao sa meceva koje je gubio zbog povrede prestao sam i da brojim.

Caca

pre 4 godine

Kirijose bolje gledaj kako ces da osvojis neki trofej nego sto ne uspustas iz usta Novaka.Ti si zreo da posetis neku ludaru i da te drze tamo dok te ne izlece od tolike mrznje prema Svetskom br.1 a to je NOVAK DJOKOVIC.Ti nikada neces postici nista dok ne porastes i prestanes da se ponasa kao dete i izigravas ludaka.

Jon Bon Jovi voli Bruce Springsteen u room1408 uz my way jer je to Dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Da nije u stručnom štabu Novaka i da gleda sa strane slatko bi se smejao....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 24. septembar 2019 18:20) Nista normalno od tebe covek da procita

baksuzni dimnjacar

pre 4 godine

Da nije u stručnom štabu Novaka i da gleda sa strane slatko bi se smejao....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 24. septembar 2019 18:20)

Pa naravno da bi se smejao budali!

ГласСрба

pre 4 godine

Verujem da će oboriti (Federerov) Grend slem rekord, ali mi pričamo o čoveku koji se povukao sa Australijan opena jer je bilo previše vruće. Koliko god on slemova osvojio, za mene neće biti najveći svih vremena".

Верујем да многи памте тај меч и тренутак кад камера зумира термометар који је дошао до максимума на скали и нема више где. Дакле то је била температура која је озбиљно угрожавала здравље оба тенисера наравно али не подносе сви високу температуру и врућину. Сутрадан су кад је Серена играла затворили кров и укључили климу. А Федерер кога Киријос наводно обожава је предао меч у финалу завршног турнира јер се наводно није осећао способним да победи Новака а онда 7 дана после играо у финалу Дејвис Купа и освоји по први пут салатару за Швајцарску.

Marija

pre 4 godine

Djoka je narcis, a to je psihopatološko stanje. Kada napadate onu Jelenu, znajte da je za ženu najveća kazna ziveti sa narcisom.
(Danica, 24. septembar 2019 21:06)

Bio nam Novak simpatičan ili ne, ne verujem da ima narcistički poremećaj ličnosti. Ako i jeste negde na spektru, onda bi on bio visokofuncionalni i dobro socijalno prilagođen primerak. Kirjos sa druge strane pokazuje disfuncionalnu stranu poremećaja ličnosti. Novaku se zameraju neke istvari koje i Kirjos radi: psovanje, vikanje, svađanje, lomljenje reketa, grubost prema skupljačima loptica, pomalo bahato i dezinhibirano ponašanje kad gubi. Ali on zna da povuče granicu iznad socijalno neprihvatljivog ponašanja i nikad ne bi dozvolio da buran temperament pređe u kontinuirano nepoštovanje. Takođe, kad se smiri, u stanju je i da se izvini, i da pruži ruku, i da pokaže pitomiju stranu, i da uputi lepe reči, i da dostojanstveno podnese poraz. Kirjos kao da nema iskupljujućih kvaliteta, a ima sve negativne karakteristike i to amplificirane nekoliko puta. On kao da uopšte nema, ne samo osećaja za norme društveno prihvatljivog ponašanja, već i osnovnu empatiju. Na Vimbldonu je rekao da nema potrebu da se izvini Nadalu što ga je gađao u telo, jer je to i želeo, čak je imao nameru da ga pogodi direktno u grudi. Rekao je ovo: "I mean, the dude has got how many slams, how much money in the bank? I think he can take a ball to the chest" Tu se baš vidi patološka zavist karakteristična za neke od poremećaja ličnosti.

Branko

pre 4 godine

Чему се бавити провокацијама човека који на неспортски начин постиже медијски ефекат који није у стању да постигне такмичарским резултатима..

psiho Delija

pre 4 godine

Kirjos je strašno bitan lik! ?
Dajte više ljudi, non stop mu se daje neopravdani publicitet!
Toliko prosečan teniser, bez bitnih uspeha, upravo na ovaj način PRISILJAVA određene fanove da ga vole.

Slabokapirajuci

pre 4 godine

Zasto bi bilo dobro za tenis da jedna budala osvoji grend slem? Ako se promeni, to je foliranje. U osnovi ostaje ono sto jeste.

Djido

pre 4 godine

Opšte je poznato da je meni Novak antipatičan...
(Marija, 24. septembar 2019 19:24)

Ma da, sve te stotine ili ponekad hiljade komentatora ovde samo vode računa šta će Marija da napiše i šta Marija misli. Tvoj stav je opšte poznat jer svi samo njega čekaju.

Marija

pre 4 godine

Svako ima potrebu da bude voljen. To nije mana, već normalna ljudska potreba. Kirjos se, kao i obično, pogrešno izrazio. Verovatno je mislio na ono Noletovo slanje srca i animiranje publike da mu tapšu. Opšte je poznato da je meni Novak antipatičan, ali Kirjos bi zaista trebalo da se prvo pozabavi sobom i svojom "bolesnom opsesijom" da provocira, besni, iživljava se nad kolegama, sudijama, publikom, skupljačima loptica, i svima redom. Ne znam da li je iko ikada zahtevao od njega psihološko-psihijatrijsku evaluaciju. Ako ima neki afektivni poremećaj ili poremećaj ličnosti, to se tretira na odgovarajućem mestu. Nadam se da ATP nema pretenzije da iskoriti recept rijaliti programa, pa da prikuplja publiku tako što će iskorišćavati psihičke poremećaje učesnika.

Caca

pre 4 godine

Kirijose bolje gledaj kako ces da osvojis neki trofej nego sto ne uspustas iz usta Novaka.Ti si zreo da posetis neku ludaru i da te drze tamo dok te ne izlece od tolike mrznje prema Svetskom br.1 a to je NOVAK DJOKOVIC.Ti nikada neces postici nista dok ne porastes i prestanes da se ponasa kao dete i izigravas ludaka.

A.

pre 4 godine

Kirjos samo želi da bude što više u medijima. Kad već ne može da obezbedi česte uspehe u poslu kojim se bavi, onda 'daj šta daš', pa makar pokazivao svoje (kućno) nevaspitanje.
Pritom je ljubomoran na tuđe uspehe, pa pronalazi i ističe njihove malobrojne neuspehe. A 'obrušava' se na Novaka samo zato što je broj 1. Da je Nole iza Kirjosa na ATP listi bio bi totalno neinteresantan za mladog neotesanka.

dano

pre 4 godine

svaka čast Ivaniševiću na komentaru...Ivanišević zna dobro Novakove namere i vrline.
A ovaj isfrustriran Kirijos...nikada neće biti veliki teniser ( koji traje )sa ovakvim ponašanjem... mržnja nikada nije volela ljubav i ljude koji vole...
Mali Kirijos nosi duboke rane iz detinjstva i to je problem

Kg

pre 4 godine

Ali cak i Ivanisevic kaze da bi Kirios trebalo da bude u prvih pet i da osvoji neki GS, nego to necemo komentarisati?
(zemlja gruva, 24. septembar 2019 18:51)

Da je trebalo on bi osvojio. Decko nema ni MS1000 a kamoli GS. I onda fura pricu da je mogao ali ga mrzi, ne voli da trenira itd. Naravno da ne moze. Dokazao je. To je kao kad bi ja rekao mogu da imam 25 GS, imam talenat ali vise volim da spavam nego da udaram lopticu.

Branko Sajic

pre 4 godine

Nick,
Ako ti znas sve i osecas se kompetentim da kritikujes Novaka koji je uspesan i osvojio je sve velike turnire. A STA SI TI OSVOJIO? Bolje bi ti bilo da se skoncentrises na tvoju karijeru!
Branko (Teniser) iz Amerike

Nenad

pre 4 godine

Nole, ostani ti nama skroman i prizeman, vezan za porodicu iznad svega i uživaj u životu. Mogu drugi samo da ti zavide. A to što nemaš novi friz kao EA7 ili 10 novih tetovaža svuda po telu... I ne moraš da osvojiš više ništa, ionako nemaš više gde da čuvaš to!!!

dejan76

pre 4 godine

Odakle ta potreba da NĐ bude savršen? Ponekad daje nesuvisle izjave. Pa šta! Od kad zna za sebe, on samo udara lopticu. I u snu, verovatno. Zato i jeste broj 1. Zar je malo biti i treći najbolji svih vremena?

baksuzni dimnjacar

pre 4 godine

Da nije u stručnom štabu Novaka i da gleda sa strane slatko bi se smejao....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 24. septembar 2019 18:20)

Pa naravno da bi se smejao budali!

Daniel

pre 4 godine

Koliko to god zvucalo bezobrazno sa njegove strane, lik je generalno u pravu.Novak zeli da ga svi vole, na silu.Nazalost, to je nemoguce.Verovatno jer je oduvek bio u senci Nadala i Federera, pa je hteo nekako da se istakne.U pocetku je to bilo imitiranje, a posle kada je napravio uspesnu karijeru, trazio od publike da ga voli, ali su oni opet odbijali.Nemojte reci da nije tako.Sami njegovi sarkasticni potezi i grimase koje je pravio tokom karijere potvrdjuju to.Mozda jeste nazasluzeno da se na taj nacin ophode prema njemu, ali ne mozes nikoga prisiliti na nesto.Mislim da je jedan od uzroka i taj sto se onako ophodio prema teniskim ,,prijateljima,, i cesto je upadao u raspravu sa publikom.To sve kvari sliku o vama.

Maca

pre 4 godine

Ma daj, sad neko zna Djokovicev karakter i antipatican mu je. Samo se projektujete! A mislim da je za Noleta korisno to sto je rekao Nik, da se malo dozove i shvati na sta mogu da lice neki njegovi postupci. Hajde Nole zaigraj kako umes!

X=iks

pre 4 godine

Ali cak i Ivanisevic kaze da bi Kirios trebalo da bude u prvih pet i da osvoji neki GS, nego to necemo komentarisati? (zemlja gruva, 24. septembar 2019 18:51)

Da, rekao je "trebalo bi". Ali je isto tako rekao i da na ovakav nacin to sigurno nece.

Aron

pre 4 godine

Ne bih rekao da nema razloga i da nije u pravu kada napada Djokovića. Svaka čast Novaku ali on zaista želi pošto poto da se dopadne svima. Sa druge strane njegovo ponašanje i štosevi su poprilično isfolirani,loši i patetični , neodgovaraju sredini odakle je potekao. Mi smo zemlja sa dosta jakim smislom za humor, jednim od najjačih u Evropi uz Čehe i Engleze. Sad sam baš gledo neki intervju futbalera Aleksandra Kolarova za jednu englesku televiziju i šale su mu bile vrlo šmekerske.

kaligula

pre 4 godine

Ali cak i Ivanisevic kaze da bi Kirios trebalo da bude u prvih pet i da osvoji neki GS, nego to necemo komentarisati?
(zemlja gruva, 24. septembar 2019 18:51)

Upravo to, BI TREBALO, ćemo upravo komentarisati. Da nije pajser možda bi se tako nešto i desilo, a to šta bi trebalo a šta ne je potpuno nebitno pa nastavi da patiš zajedno s njim i ostalom bratijom.

neki veliki dr

pre 4 godine

Kirjos nije poltron, izneo je javno svoje misljenje. Mogao je na lepsi nacin, ali to je on. Cinjenica je da ovo misli vecina ljudi u zapadnom i civilizovanom svetu, i da se Djokovicu uglavnom dive ljudi skromnijeg socijalnog staleza kojima je duhovito imitiranje i ismevanje svojih kolega. Djokoviceva harizma tu pocinje, i tu se isto tako zavrsava. Neverovatan je teniser, a kao covek je uzasno iritantan, neduhovit, i na kraju krajeva anti dzentlmen. Koliko se samo puta povukao sa meceva koje je gubio zbog povrede prestao sam i da brojim.

Jon Bon Jovi voli Bruce Springsteen u room1408 uz my way jer je to Dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Da nije u stručnom štabu Novaka i da gleda sa strane slatko bi se smejao....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 24. septembar 2019 18:20) Nista normalno od tebe covek da procita

Fed club

pre 4 godine

To se zove kompleks nize vrednosti.Covek mora da ga iskulira, jer se tako ta gospoda hrane! Netreba reagovati na lika koji svoj kompleks ispoljava tako sto uporno proziva nekoga, a pogotovo Novaka! Velicina velikih je upravo u tome!
(Anon, 24. septembar 2019 21:10)

Bolje se ti zapitaj zašto publika ne voli Nola? Zašto Federera više voli publika ne samo u Njujorku i Londonu, nego i u Kini? Zašto Federer prodaje više karata? Zašto sponzori više vole Federera? Da nije možda ceo svet zavidan, pakostan, a jedino ste vi Nolovi navijači u Srbiji poslednji "bastion" pravde i poštenja na planeti?

Anon

pre 4 godine

To se zove kompleks nize vrednosti.Covek mora da ga iskulira, jer se tako ta gospoda hrane! Netreba reagovati na lika koji svoj kompleks ispoljava tako sto uporno proziva nekoga, a pogotovo Novaka! Velicina velikih je upravo u tome!

the land of the dead!

pre 4 godine

koga briga sta ko pricha, to je njihova stvar da pricaju , ako pricha ono sto misli, po meni je to korektno jer bolje i tako nego da ga tapsu po ledjima a ovamo misle sve najgore, dakle, na Kirijosu je da kaze sta misli i ima pravo na to, ali isto tako to ne bi trebalo nikoga da dotiche i da mu se jos daje medijska paznja zbog toga? besmisleno, jednostavno ne komentarisati i ne obazirati se..

Danica

pre 4 godine

Nole, ostani ti nama skroman i prizeman, vezan za porodicu iznad svega i uživaj u životu. Mogu drugi samo da ti zavide. A to što nemaš novi friz kao EA7 ili 10 novih tetovaža svuda po telu... I ne moraš da osvojiš više ništa, ionako nemaš više gde da čuvaš to!!!
(Nenad, 24. septembar 2019 19:58)

Skroman svakako nije, prizeman svakako jeste.

Danica

pre 4 godine

"Djoka ima potrebu da ga svi vole"?? Tako vi to tumačite? Pa nije baš tako. Djoka se gura, nameće, dosadjuje, samo o tome misli, šara pogledom i mislima okolo, samo da vidi kakav efekat pravi. Djoka je narcis, a to je psihopatološko stanje. Kada napadate onu Jelenu, znajte da je za ženu najveća kazna ziveti sa narcisom.

Marija

pre 4 godine

Ma da, sve te stotine ili ponekad hiljade komentatora ovde samo vode računa šta će Marija da napiše i šta Marija misli. Tvoj stav je opšte poznat jer svi samo njega čekaju.
(Djido, 24. septembar 2019 19:48)

Meni je najbitnije da me ti čekaš! ;)
Iako ja to pišem ko bajagi uopšteno, u dubini duše se samo nadam da ćeš ti da me primetiš i izdvojiš iz mase tih stotina i hiljada drugih. :*

Danica

pre 4 godine

@ Marija
Ok, hvala. Meni je inače Djoković, ili bolje rečeno njegov karakter, izuzetno antipatičan, pa je moj komentar možda dodatno obojen pod uticajem tog sentimenta.

Драган

pre 4 godine

Шта прича Кириос је Киријосова слика .Ђоковић нема потребе да се брани .Свак има право да мисли а мислиће у оквиру његових интелектуалних способности .Много више ми смета што га “брани “ Иванишевић.Давно , кад је Иванишевић био на врхунцу дао је изјаву :”побеђујем јер МРЗИМ противника “! Колико познајем Новака то није његов мото .Пословица каже :”С КиМ си такав си “.Ноле ,размисли о овоме .

Cane

pre 4 godine

"Verujem da će oboriti (Federerov) Grend slem rekord, ali mi pričamo o čoveku koji se povukao sa Australijan opena jer je bilo previše vruće. Koliko god on slemova osvojio, za mene neće biti najveći svih vremena".

Lepo sam Kirios kaže zašto je opsednut Đokovićem, a podjednako i Nadalom. Ne zbog njihovih (ovakvih ili onakvih) osobina i osobenosti, nego zato što je izvesno da će nadmašiti Federera.
Stvar je zapravo vrlo prosta; Kirios želi da "nasledi" Federerove navijače i u tome uspeva. To opet govori više o tim navijičima nego o samom Kiriosu. Kirios nema "sopstvene" navijače ni u Australiji, to su listom svi Federerovi.

ahila

pre 4 godine

Novak daje ljubav,ne traži je.Mnogi ,na žalost ,to ne shvataju.Nole najsimpatičniji i najzabavniji lik na turu.Da ih Nole ne "mlati" sve redom bio bi svim simpatičan,pa i "zabavnom" Kirjosu,koji sve radi da bi svima bio simpatičan.Nole legendo,volimo te.Gorane,idemo do drugog tvog gren slema sa Noletom!

EU Citizen

pre 4 godine

Ja prvi zameram Novaku upravo to, što razmaženu, nevaspitanu i nefer publiku, naročito u preshonicama degeneracije poput Njujorka i Londona ne tretira onako kako je zaslužila, to jest đonom i prezirom, jer on to sebi i te kako može da dozvoli, a to slanje srca i ostale gluposti su, s moje tačke gledišta, jeftini, nepotrebni i degutantni. Ali bilo to kako bilo Novak je već neko ko je, bilo da srigne Federera i Nadala po broju Grand Slamova u time postane GOAT (jer su tu kriterijumi na sreću objektivni, a ne šta je kome milo, to mu se i snilo, a ako osvoji GS, to će gotovo sigurno značiti da će ih ubiti i u ostalih nekoliko najbitnijih statostika tipa broja nedelja na prvom mestu) ili ne, odavno upisan zlatnim slovima kao jedan od samo nekolicine ubedljibo najvećih tenisera otkad taj sporr postoji, a Kirijos je niko i nišća, odnosno, relarivno talentovan igrač, koji sa takvim stavom i odnosom prema igri. može uz puno sreće u najboljem slučaju da uzme jedan ili dva GS-a, i to kad sadašnji asovi više ne budu igrali ili budu na zalasku. A kao takav nema najosnovniji respelt ni kolegijalnost prema Đokoviću, ni prema Nadalu, koji su obojica u istoj, večnoj ligi. To je dovoljno da čovelu odmah bude jasno ko je i šta je, zabidan i loš čovek čije izjave treba s visine ignorisati.

Zoran

pre 4 godine

"...ali mi pričamo o čoveku koji se povukao sa Australijan opena jer je bilo previše vruće."
Rece covek koji na svakom mecu izgara do poslednjeg atoma snage.

šmrc

pre 4 godine

Napada ga jer je prakticno Novak smenio “njegovog” coveka sa vrha ATP Chisa Kermoda, sa kojim je bio dobar i koji mu je, kako sam kaze, mnogo pomogao. Ocigledno ga i ne gotovi ali ovo i situacija sa Gimelstobom mu je odvezala jezik.

Bl

pre 4 godine

Napravljena je zanimljiva paralela: Federer-Kirios. Neko reče da Kirios pokušava animirati Federerovu publiku za sebe, a neko drugi da je to nezamislivo.
Ha! Sve je zamislivo, ali, nemamo svi bujnu maštu i pronicljivost. Sjetite se- Kirios nikad nije prozvao Federera, a Federer je stao u odbranu njegovih ludih perfomansa na terenu. Federer jr pozvao Kiriosa na Lejver kup, a nije nikog ih Azije. Ne vjerujem da je očekivao da će ovaj praviti cirkus da zabavi publiku, jer je sigurno znao da neće. Kako god, ima nešto čudno u svemu tome. Marija, koja tvrdi da oni nemaju ništa zajedničko i inače ima sjajne komentare ( s kojima se često ne slažem) bi nam možda mogla, kao dobar poznavalac Federerovog karaktera objasniti tu njegovu naklonost i nekritičnost prema Kiriosovim ispadima nad kojima se većina ljudi , blago rečeno, zgražava.

Marija

pre 4 godine

Stvar je zapravo vrlo prosta; Kirios želi da "nasledi" Federerove navijače i u tome uspeva. To opet govori više o tim navijičima nego o samom Kiriosu. Kirios nema "sopstvene" navijače ni u Australiji, to su listom svi Federerovi.
(Cane, 25. septembar 2019 08:01)

Uspeva li zaista? Šta Kirjos uopšte ima zajedničko sa Federerom da bi prikupio njegove navijače? Nikako ne mogu da zamislim da bi neko mogao da se istovremeno divi Federerovom sofisticiranom imidžu i Kirjosovom apsolutnom divljaštvu. Možda pre hejteri drugih tenisera, nego fanovi Federera. Kirjos možda ima fanove među tinejdžerima i veoma mladim gledaocima koji u njemu vide simbol buntovništva i lože se na prkošenje autoritetu, ali ne i među ozbiljnim ljubiteljima ovog sporta. Australijanci mahom doživljavaju transfer blama, pa se ograđuju od njega i idu po društvenim mrežama da se izvinjavaju ljudima koje ovaj uvredi. Publika kojoj je Kirjos grešno zadovoljstvo i koja jedva čeka sledeći njegov ispad kako bi mogla da se glasno zgražava, jeste jedan od konzumenata koji mu donosi pos'o, ali ni to nisu ljudi koji ga svesno podržavaju.

Bl

pre 4 godine

@Fed club_
Hvalite se Federerovim uspjesima kao da imate udjela u tome. Meni bar tako "zvuči" svaki Vaš komentar ( a ima ih svugdje i svi su na isti kalup).
Rodžer Federer je godinama prije pojave Novaka Đokovića bio u vrhu svjetskog tenisa i tada stekao mnogo sponzora. On je Švajcarac- zapadnjak sa anglosaksonskim porijeklom, relativno dobro izgleda ( ko voli takve hladnjikave tipove) i sjajan teniser, naravno. Sve to je vrlo primamljivo za sponzore. S druge strane , Novak Đoković dolazi iz Srbije-istok, Slaven-pravoslavac, nije baš neko ko zapada za oko svojim izgledom. Njegovi uspjesi u tenisu za zapadnjačke sponzore nisu bili dovoljni da mu povjere "prodaju" svoje robe. Jedan Marat Safin, koji je lafčina od formata, a bio je ( iako ne dugo) i broj 1, malo opuštenijih manira ( ni blizu "blesavog" Kiriosa) , nije mogao ostvariti veliki proboj na svjetsko tržište jer je Rus. Nemojte mi se pozivati na Šarapovu.

Marija

pre 4 godine

@BI

Joj, gde baš ja dobar poznavalac Federera... xD Ja sam Rafin navijač, ne Federerov, iako gotivim i njega. Kažu da je Federer kao tinejdžer imao nezgodan temperament, da je umeo da bude prgav i plahovit dok se takmičio u juniorskoj konkurenciji, mada sam ja tad bila previše mala da ga primetim i zapamtim (kao klinka sam volela Samprasa). Kad je izašao iz puberteta, smirio se, i postao uravnotežen i ljubazan kakvog ga danas znamo.

'Ajde da pokušam da se stavim na njegovo mesto u odnosu sa Kirjosom.. Verujem da je Federeru neprijatno da ga kritikuje i javno osuđuje, jer se ovaj prema njemu ponaša OK, uvek ga izdvaja po svim pozitivnim kriterijumima i govori o njemu u superlativu. Iz nekog razloga, Kirjos njega i Mareja gotivi, pa mu i oni uzvraćaju benevolentnim, čak prijateljskim odnosom. Da sam ja u prijateljskim odnosima sa Kirjosom (teško zamislivo, ali 'ajde), najiskrenije bih ga posavetovala da se obrati psihijatru. To bi i njemu koristilo, ne samo njegovim kolegama, jer on i ovako ima problem sa motivacijom, usmerenjem i samokontrolom. Razlog iz kojeg Kirjos biva pozivan na turnire je prvenstveno finansijske prirode. Izgleda da je on, takav kakav je, profitabilan teniser. Da li podržavam odluku čelnika ATP-a, vlasnika turnira i administrativnih giganta, da žrtvuju integritet i ugled tenisa kao sporta, zarad profita? Apsolutno NE!

P.S. Volim i ja tvoje komentare. Ne moramo se uvek slagati, da bismo lepo razgovarali i razumeli se... ;)

neki veliki dr

pre 4 godine

Kirjos nije poltron, izneo je javno svoje misljenje. Mogao je na lepsi nacin, ali to je on. Cinjenica je da ovo misli vecina ljudi u zapadnom i civilizovanom svetu, i da se Djokovicu uglavnom dive ljudi skromnijeg socijalnog staleza kojima je duhovito imitiranje i ismevanje svojih kolega. Djokoviceva harizma tu pocinje, i tu se isto tako zavrsava. Neverovatan je teniser, a kao covek je uzasno iritantan, neduhovit, i na kraju krajeva anti dzentlmen. Koliko se samo puta povukao sa meceva koje je gubio zbog povrede prestao sam i da brojim.

Daniel

pre 4 godine

Koliko to god zvucalo bezobrazno sa njegove strane, lik je generalno u pravu.Novak zeli da ga svi vole, na silu.Nazalost, to je nemoguce.Verovatno jer je oduvek bio u senci Nadala i Federera, pa je hteo nekako da se istakne.U pocetku je to bilo imitiranje, a posle kada je napravio uspesnu karijeru, trazio od publike da ga voli, ali su oni opet odbijali.Nemojte reci da nije tako.Sami njegovi sarkasticni potezi i grimase koje je pravio tokom karijere potvrdjuju to.Mozda jeste nazasluzeno da se na taj nacin ophode prema njemu, ali ne mozes nikoga prisiliti na nesto.Mislim da je jedan od uzroka i taj sto se onako ophodio prema teniskim ,,prijateljima,, i cesto je upadao u raspravu sa publikom.To sve kvari sliku o vama.

Fed club

pre 4 godine

To se zove kompleks nize vrednosti.Covek mora da ga iskulira, jer se tako ta gospoda hrane! Netreba reagovati na lika koji svoj kompleks ispoljava tako sto uporno proziva nekoga, a pogotovo Novaka! Velicina velikih je upravo u tome!
(Anon, 24. septembar 2019 21:10)

Bolje se ti zapitaj zašto publika ne voli Nola? Zašto Federera više voli publika ne samo u Njujorku i Londonu, nego i u Kini? Zašto Federer prodaje više karata? Zašto sponzori više vole Federera? Da nije možda ceo svet zavidan, pakostan, a jedino ste vi Nolovi navijači u Srbiji poslednji "bastion" pravde i poštenja na planeti?

Danica

pre 4 godine

"Djoka ima potrebu da ga svi vole"?? Tako vi to tumačite? Pa nije baš tako. Djoka se gura, nameće, dosadjuje, samo o tome misli, šara pogledom i mislima okolo, samo da vidi kakav efekat pravi. Djoka je narcis, a to je psihopatološko stanje. Kada napadate onu Jelenu, znajte da je za ženu najveća kazna ziveti sa narcisom.

Danica

pre 4 godine

@ Marija
Ok, hvala. Meni je inače Djoković, ili bolje rečeno njegov karakter, izuzetno antipatičan, pa je moj komentar možda dodatno obojen pod uticajem tog sentimenta.

Aron

pre 4 godine

Ne bih rekao da nema razloga i da nije u pravu kada napada Djokovića. Svaka čast Novaku ali on zaista želi pošto poto da se dopadne svima. Sa druge strane njegovo ponašanje i štosevi su poprilično isfolirani,loši i patetični , neodgovaraju sredini odakle je potekao. Mi smo zemlja sa dosta jakim smislom za humor, jednim od najjačih u Evropi uz Čehe i Engleze. Sad sam baš gledo neki intervju futbalera Aleksandra Kolarova za jednu englesku televiziju i šale su mu bile vrlo šmekerske.

Danica

pre 4 godine

Nole, ostani ti nama skroman i prizeman, vezan za porodicu iznad svega i uživaj u životu. Mogu drugi samo da ti zavide. A to što nemaš novi friz kao EA7 ili 10 novih tetovaža svuda po telu... I ne moraš da osvojiš više ništa, ionako nemaš više gde da čuvaš to!!!
(Nenad, 24. septembar 2019 19:58)

Skroman svakako nije, prizeman svakako jeste.

Nenad

pre 4 godine

Nole, ostani ti nama skroman i prizeman, vezan za porodicu iznad svega i uživaj u životu. Mogu drugi samo da ti zavide. A to što nemaš novi friz kao EA7 ili 10 novih tetovaža svuda po telu... I ne moraš da osvojiš više ništa, ionako nemaš više gde da čuvaš to!!!

Marija

pre 4 godine

Ma da, sve te stotine ili ponekad hiljade komentatora ovde samo vode računa šta će Marija da napiše i šta Marija misli. Tvoj stav je opšte poznat jer svi samo njega čekaju.
(Djido, 24. septembar 2019 19:48)

Meni je najbitnije da me ti čekaš! ;)
Iako ja to pišem ko bajagi uopšteno, u dubini duše se samo nadam da ćeš ti da me primetiš i izdvojiš iz mase tih stotina i hiljada drugih. :*

Djido

pre 4 godine

Opšte je poznato da je meni Novak antipatičan...
(Marija, 24. septembar 2019 19:24)

Ma da, sve te stotine ili ponekad hiljade komentatora ovde samo vode računa šta će Marija da napiše i šta Marija misli. Tvoj stav je opšte poznat jer svi samo njega čekaju.

Драган

pre 4 godine

Шта прича Кириос је Киријосова слика .Ђоковић нема потребе да се брани .Свак има право да мисли а мислиће у оквиру његових интелектуалних способности .Много више ми смета што га “брани “ Иванишевић.Давно , кад је Иванишевић био на врхунцу дао је изјаву :”побеђујем јер МРЗИМ противника “! Колико познајем Новака то није његов мото .Пословица каже :”С КиМ си такав си “.Ноле ,размисли о овоме .

Caca

pre 4 godine

Kirijose bolje gledaj kako ces da osvojis neki trofej nego sto ne uspustas iz usta Novaka.Ti si zreo da posetis neku ludaru i da te drze tamo dok te ne izlece od tolike mrznje prema Svetskom br.1 a to je NOVAK DJOKOVIC.Ti nikada neces postici nista dok ne porastes i prestanes da se ponasa kao dete i izigravas ludaka.

Branko Sajic

pre 4 godine

Nick,
Ako ti znas sve i osecas se kompetentim da kritikujes Novaka koji je uspesan i osvojio je sve velike turnire. A STA SI TI OSVOJIO? Bolje bi ti bilo da se skoncentrises na tvoju karijeru!
Branko (Teniser) iz Amerike

ГласСрба

pre 4 godine

Verujem da će oboriti (Federerov) Grend slem rekord, ali mi pričamo o čoveku koji se povukao sa Australijan opena jer je bilo previše vruće. Koliko god on slemova osvojio, za mene neće biti najveći svih vremena".

Верујем да многи памте тај меч и тренутак кад камера зумира термометар који је дошао до максимума на скали и нема више где. Дакле то је била температура која је озбиљно угрожавала здравље оба тенисера наравно али не подносе сви високу температуру и врућину. Сутрадан су кад је Серена играла затворили кров и укључили климу. А Федерер кога Киријос наводно обожава је предао меч у финалу завршног турнира јер се наводно није осећао способним да победи Новака а онда 7 дана после играо у финалу Дејвис Купа и освоји по први пут салатару за Швајцарску.

dano

pre 4 godine

svaka čast Ivaniševiću na komentaru...Ivanišević zna dobro Novakove namere i vrline.
A ovaj isfrustriran Kirijos...nikada neće biti veliki teniser ( koji traje )sa ovakvim ponašanjem... mržnja nikada nije volela ljubav i ljude koji vole...
Mali Kirijos nosi duboke rane iz detinjstva i to je problem

Slabokapirajuci

pre 4 godine

Zasto bi bilo dobro za tenis da jedna budala osvoji grend slem? Ako se promeni, to je foliranje. U osnovi ostaje ono sto jeste.

psiho Delija

pre 4 godine

Kirjos je strašno bitan lik! ?
Dajte više ljudi, non stop mu se daje neopravdani publicitet!
Toliko prosečan teniser, bez bitnih uspeha, upravo na ovaj način PRISILJAVA određene fanove da ga vole.

dejan76

pre 4 godine

Odakle ta potreba da NĐ bude savršen? Ponekad daje nesuvisle izjave. Pa šta! Od kad zna za sebe, on samo udara lopticu. I u snu, verovatno. Zato i jeste broj 1. Zar je malo biti i treći najbolji svih vremena?

Marija

pre 4 godine

Djoka je narcis, a to je psihopatološko stanje. Kada napadate onu Jelenu, znajte da je za ženu najveća kazna ziveti sa narcisom.
(Danica, 24. septembar 2019 21:06)

Bio nam Novak simpatičan ili ne, ne verujem da ima narcistički poremećaj ličnosti. Ako i jeste negde na spektru, onda bi on bio visokofuncionalni i dobro socijalno prilagođen primerak. Kirjos sa druge strane pokazuje disfuncionalnu stranu poremećaja ličnosti. Novaku se zameraju neke istvari koje i Kirjos radi: psovanje, vikanje, svađanje, lomljenje reketa, grubost prema skupljačima loptica, pomalo bahato i dezinhibirano ponašanje kad gubi. Ali on zna da povuče granicu iznad socijalno neprihvatljivog ponašanja i nikad ne bi dozvolio da buran temperament pređe u kontinuirano nepoštovanje. Takođe, kad se smiri, u stanju je i da se izvini, i da pruži ruku, i da pokaže pitomiju stranu, i da uputi lepe reči, i da dostojanstveno podnese poraz. Kirjos kao da nema iskupljujućih kvaliteta, a ima sve negativne karakteristike i to amplificirane nekoliko puta. On kao da uopšte nema, ne samo osećaja za norme društveno prihvatljivog ponašanja, već i osnovnu empatiju. Na Vimbldonu je rekao da nema potrebu da se izvini Nadalu što ga je gađao u telo, jer je to i želeo, čak je imao nameru da ga pogodi direktno u grudi. Rekao je ovo: "I mean, the dude has got how many slams, how much money in the bank? I think he can take a ball to the chest" Tu se baš vidi patološka zavist karakteristična za neke od poremećaja ličnosti.

ahila

pre 4 godine

Novak daje ljubav,ne traži je.Mnogi ,na žalost ,to ne shvataju.Nole najsimpatičniji i najzabavniji lik na turu.Da ih Nole ne "mlati" sve redom bio bi svim simpatičan,pa i "zabavnom" Kirjosu,koji sve radi da bi svima bio simpatičan.Nole legendo,volimo te.Gorane,idemo do drugog tvog gren slema sa Noletom!

Kg

pre 4 godine

Ali cak i Ivanisevic kaze da bi Kirios trebalo da bude u prvih pet i da osvoji neki GS, nego to necemo komentarisati?
(zemlja gruva, 24. septembar 2019 18:51)

Da je trebalo on bi osvojio. Decko nema ni MS1000 a kamoli GS. I onda fura pricu da je mogao ali ga mrzi, ne voli da trenira itd. Naravno da ne moze. Dokazao je. To je kao kad bi ja rekao mogu da imam 25 GS, imam talenat ali vise volim da spavam nego da udaram lopticu.

Jon Bon Jovi voli Bruce Springsteen u room1408 uz my way jer je to Dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Da nije u stručnom štabu Novaka i da gleda sa strane slatko bi se smejao....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 24. septembar 2019 18:20) Nista normalno od tebe covek da procita

Marija

pre 4 godine

Svako ima potrebu da bude voljen. To nije mana, već normalna ljudska potreba. Kirjos se, kao i obično, pogrešno izrazio. Verovatno je mislio na ono Noletovo slanje srca i animiranje publike da mu tapšu. Opšte je poznato da je meni Novak antipatičan, ali Kirjos bi zaista trebalo da se prvo pozabavi sobom i svojom "bolesnom opsesijom" da provocira, besni, iživljava se nad kolegama, sudijama, publikom, skupljačima loptica, i svima redom. Ne znam da li je iko ikada zahtevao od njega psihološko-psihijatrijsku evaluaciju. Ako ima neki afektivni poremećaj ili poremećaj ličnosti, to se tretira na odgovarajućem mestu. Nadam se da ATP nema pretenzije da iskoriti recept rijaliti programa, pa da prikuplja publiku tako što će iskorišćavati psihičke poremećaje učesnika.

baksuzni dimnjacar

pre 4 godine

Da nije u stručnom štabu Novaka i da gleda sa strane slatko bi se smejao....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 24. septembar 2019 18:20)

Pa naravno da bi se smejao budali!

Anon

pre 4 godine

To se zove kompleks nize vrednosti.Covek mora da ga iskulira, jer se tako ta gospoda hrane! Netreba reagovati na lika koji svoj kompleks ispoljava tako sto uporno proziva nekoga, a pogotovo Novaka! Velicina velikih je upravo u tome!

the land of the dead!

pre 4 godine

koga briga sta ko pricha, to je njihova stvar da pricaju , ako pricha ono sto misli, po meni je to korektno jer bolje i tako nego da ga tapsu po ledjima a ovamo misle sve najgore, dakle, na Kirijosu je da kaze sta misli i ima pravo na to, ali isto tako to ne bi trebalo nikoga da dotiche i da mu se jos daje medijska paznja zbog toga? besmisleno, jednostavno ne komentarisati i ne obazirati se..

Maca

pre 4 godine

Ma daj, sad neko zna Djokovicev karakter i antipatican mu je. Samo se projektujete! A mislim da je za Noleta korisno to sto je rekao Nik, da se malo dozove i shvati na sta mogu da lice neki njegovi postupci. Hajde Nole zaigraj kako umes!

Branko

pre 4 godine

Чему се бавити провокацијама човека који на неспортски начин постиже медијски ефекат који није у стању да постигне такмичарским резултатима..

kaligula

pre 4 godine

Ali cak i Ivanisevic kaze da bi Kirios trebalo da bude u prvih pet i da osvoji neki GS, nego to necemo komentarisati?
(zemlja gruva, 24. septembar 2019 18:51)

Upravo to, BI TREBALO, ćemo upravo komentarisati. Da nije pajser možda bi se tako nešto i desilo, a to šta bi trebalo a šta ne je potpuno nebitno pa nastavi da patiš zajedno s njim i ostalom bratijom.

X=iks

pre 4 godine

Ali cak i Ivanisevic kaze da bi Kirios trebalo da bude u prvih pet i da osvoji neki GS, nego to necemo komentarisati? (zemlja gruva, 24. septembar 2019 18:51)

Da, rekao je "trebalo bi". Ali je isto tako rekao i da na ovakav nacin to sigurno nece.

A.

pre 4 godine

Kirjos samo želi da bude što više u medijima. Kad već ne može da obezbedi česte uspehe u poslu kojim se bavi, onda 'daj šta daš', pa makar pokazivao svoje (kućno) nevaspitanje.
Pritom je ljubomoran na tuđe uspehe, pa pronalazi i ističe njihove malobrojne neuspehe. A 'obrušava' se na Novaka samo zato što je broj 1. Da je Nole iza Kirjosa na ATP listi bio bi totalno neinteresantan za mladog neotesanka.

Cane

pre 4 godine

"Verujem da će oboriti (Federerov) Grend slem rekord, ali mi pričamo o čoveku koji se povukao sa Australijan opena jer je bilo previše vruće. Koliko god on slemova osvojio, za mene neće biti najveći svih vremena".

Lepo sam Kirios kaže zašto je opsednut Đokovićem, a podjednako i Nadalom. Ne zbog njihovih (ovakvih ili onakvih) osobina i osobenosti, nego zato što je izvesno da će nadmašiti Federera.
Stvar je zapravo vrlo prosta; Kirios želi da "nasledi" Federerove navijače i u tome uspeva. To opet govori više o tim navijičima nego o samom Kiriosu. Kirios nema "sopstvene" navijače ni u Australiji, to su listom svi Federerovi.

EU Citizen

pre 4 godine

Ja prvi zameram Novaku upravo to, što razmaženu, nevaspitanu i nefer publiku, naročito u preshonicama degeneracije poput Njujorka i Londona ne tretira onako kako je zaslužila, to jest đonom i prezirom, jer on to sebi i te kako može da dozvoli, a to slanje srca i ostale gluposti su, s moje tačke gledišta, jeftini, nepotrebni i degutantni. Ali bilo to kako bilo Novak je već neko ko je, bilo da srigne Federera i Nadala po broju Grand Slamova u time postane GOAT (jer su tu kriterijumi na sreću objektivni, a ne šta je kome milo, to mu se i snilo, a ako osvoji GS, to će gotovo sigurno značiti da će ih ubiti i u ostalih nekoliko najbitnijih statostika tipa broja nedelja na prvom mestu) ili ne, odavno upisan zlatnim slovima kao jedan od samo nekolicine ubedljibo najvećih tenisera otkad taj sporr postoji, a Kirijos je niko i nišća, odnosno, relarivno talentovan igrač, koji sa takvim stavom i odnosom prema igri. može uz puno sreće u najboljem slučaju da uzme jedan ili dva GS-a, i to kad sadašnji asovi više ne budu igrali ili budu na zalasku. A kao takav nema najosnovniji respelt ni kolegijalnost prema Đokoviću, ni prema Nadalu, koji su obojica u istoj, večnoj ligi. To je dovoljno da čovelu odmah bude jasno ko je i šta je, zabidan i loš čovek čije izjave treba s visine ignorisati.

Bl

pre 4 godine

@Fed club_
Hvalite se Federerovim uspjesima kao da imate udjela u tome. Meni bar tako "zvuči" svaki Vaš komentar ( a ima ih svugdje i svi su na isti kalup).
Rodžer Federer je godinama prije pojave Novaka Đokovića bio u vrhu svjetskog tenisa i tada stekao mnogo sponzora. On je Švajcarac- zapadnjak sa anglosaksonskim porijeklom, relativno dobro izgleda ( ko voli takve hladnjikave tipove) i sjajan teniser, naravno. Sve to je vrlo primamljivo za sponzore. S druge strane , Novak Đoković dolazi iz Srbije-istok, Slaven-pravoslavac, nije baš neko ko zapada za oko svojim izgledom. Njegovi uspjesi u tenisu za zapadnjačke sponzore nisu bili dovoljni da mu povjere "prodaju" svoje robe. Jedan Marat Safin, koji je lafčina od formata, a bio je ( iako ne dugo) i broj 1, malo opuštenijih manira ( ni blizu "blesavog" Kiriosa) , nije mogao ostvariti veliki proboj na svjetsko tržište jer je Rus. Nemojte mi se pozivati na Šarapovu.

šmrc

pre 4 godine

Napada ga jer je prakticno Novak smenio “njegovog” coveka sa vrha ATP Chisa Kermoda, sa kojim je bio dobar i koji mu je, kako sam kaze, mnogo pomogao. Ocigledno ga i ne gotovi ali ovo i situacija sa Gimelstobom mu je odvezala jezik.

Zoran

pre 4 godine

"...ali mi pričamo o čoveku koji se povukao sa Australijan opena jer je bilo previše vruće."
Rece covek koji na svakom mecu izgara do poslednjeg atoma snage.

Marija

pre 4 godine

Stvar je zapravo vrlo prosta; Kirios želi da "nasledi" Federerove navijače i u tome uspeva. To opet govori više o tim navijičima nego o samom Kiriosu. Kirios nema "sopstvene" navijače ni u Australiji, to su listom svi Federerovi.
(Cane, 25. septembar 2019 08:01)

Uspeva li zaista? Šta Kirjos uopšte ima zajedničko sa Federerom da bi prikupio njegove navijače? Nikako ne mogu da zamislim da bi neko mogao da se istovremeno divi Federerovom sofisticiranom imidžu i Kirjosovom apsolutnom divljaštvu. Možda pre hejteri drugih tenisera, nego fanovi Federera. Kirjos možda ima fanove među tinejdžerima i veoma mladim gledaocima koji u njemu vide simbol buntovništva i lože se na prkošenje autoritetu, ali ne i među ozbiljnim ljubiteljima ovog sporta. Australijanci mahom doživljavaju transfer blama, pa se ograđuju od njega i idu po društvenim mrežama da se izvinjavaju ljudima koje ovaj uvredi. Publika kojoj je Kirjos grešno zadovoljstvo i koja jedva čeka sledeći njegov ispad kako bi mogla da se glasno zgražava, jeste jedan od konzumenata koji mu donosi pos'o, ali ni to nisu ljudi koji ga svesno podržavaju.

Bl

pre 4 godine

Napravljena je zanimljiva paralela: Federer-Kirios. Neko reče da Kirios pokušava animirati Federerovu publiku za sebe, a neko drugi da je to nezamislivo.
Ha! Sve je zamislivo, ali, nemamo svi bujnu maštu i pronicljivost. Sjetite se- Kirios nikad nije prozvao Federera, a Federer je stao u odbranu njegovih ludih perfomansa na terenu. Federer jr pozvao Kiriosa na Lejver kup, a nije nikog ih Azije. Ne vjerujem da je očekivao da će ovaj praviti cirkus da zabavi publiku, jer je sigurno znao da neće. Kako god, ima nešto čudno u svemu tome. Marija, koja tvrdi da oni nemaju ništa zajedničko i inače ima sjajne komentare ( s kojima se često ne slažem) bi nam možda mogla, kao dobar poznavalac Federerovog karaktera objasniti tu njegovu naklonost i nekritičnost prema Kiriosovim ispadima nad kojima se većina ljudi , blago rečeno, zgražava.

Marija

pre 4 godine

@BI

Joj, gde baš ja dobar poznavalac Federera... xD Ja sam Rafin navijač, ne Federerov, iako gotivim i njega. Kažu da je Federer kao tinejdžer imao nezgodan temperament, da je umeo da bude prgav i plahovit dok se takmičio u juniorskoj konkurenciji, mada sam ja tad bila previše mala da ga primetim i zapamtim (kao klinka sam volela Samprasa). Kad je izašao iz puberteta, smirio se, i postao uravnotežen i ljubazan kakvog ga danas znamo.

'Ajde da pokušam da se stavim na njegovo mesto u odnosu sa Kirjosom.. Verujem da je Federeru neprijatno da ga kritikuje i javno osuđuje, jer se ovaj prema njemu ponaša OK, uvek ga izdvaja po svim pozitivnim kriterijumima i govori o njemu u superlativu. Iz nekog razloga, Kirjos njega i Mareja gotivi, pa mu i oni uzvraćaju benevolentnim, čak prijateljskim odnosom. Da sam ja u prijateljskim odnosima sa Kirjosom (teško zamislivo, ali 'ajde), najiskrenije bih ga posavetovala da se obrati psihijatru. To bi i njemu koristilo, ne samo njegovim kolegama, jer on i ovako ima problem sa motivacijom, usmerenjem i samokontrolom. Razlog iz kojeg Kirjos biva pozivan na turnire je prvenstveno finansijske prirode. Izgleda da je on, takav kakav je, profitabilan teniser. Da li podržavam odluku čelnika ATP-a, vlasnika turnira i administrativnih giganta, da žrtvuju integritet i ugled tenisa kao sporta, zarad profita? Apsolutno NE!

P.S. Volim i ja tvoje komentare. Ne moramo se uvek slagati, da bismo lepo razgovarali i razumeli se... ;)