Košarka 78

Nedelja, 08.09.2019.

16:53

Srbiju čekaju dug put i Argentina

Košarkaška reprezentacija Srbije će se u četvrtfinalu Svetskog kupa sastati sa selekcijom Argentine.

Srbiju èekaju dug put i Argentina IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

goran

pre 4 godine

Mozemo da pisemo sta god hocemo, ali cinjenica je da za srpsku reprezentaciju niko nije vise uradio od Djordjevica. Prava snaga se uvek vidi u cetvrtfinalu.Ja mu verujem,a vi?

nikol dz feimija

pre 4 godine

(croata, 8. septembar 2019 19:51)

Neka mu je lako duši. Govorili su, Hrvat po majci,Dražen, Srbin po ocu,Petrović, iz Republike Hrvatske, rodjen u SFRJ.

KADA SAM GLEDALA U VELIKOJ VEĆINI UTAKMICA ZA REPREZENTACIJU, TADA JUGOSLAVIJU, IGRAO JE LOŠE KADA JE BILO BITNO I KADA SE ODLUČIVALO, VEOMA LOŠE, mnogo puta.

Veliki talenat i veliki igrač neosporno. Sećam se kada sam ga videla u busu dok je trenirao u beogradskom Partizanu, nisam mogla da poverujem. Mlad lep momak, uvek mi je ta slika pred očima, on na zadnjim vratima, leđima naslonjen, bus poluprazan, ja neverujem da je on tu !!

Svi smo ga u Republici Srbiji obožavali i veličali. Neka počiva u miru.

Kontras

pre 4 godine

Moja zapazanja od juce.

Verujem da cemo proci Argentinu nekako, ali od tada sledi teska i vrlo neizvesna borba za bilo koju medalju.

Sale ce pokazati od cetvrtfinala da li ume ili ne, Skariolo ga je unistio u ovom mecu. Bogdan sjajan. Jokic nervozan. Bjelica juce ocajan. Jovic promenljivo. Sto se onaj Vasa onoliko plasi? On ume da igra kosarku cim je bio fantastican u Evroligi, mora da se opusti. Guduric juce ocajan. Lucic za nijansu bolji nego u proslim utakmicama, mora to energicnije. Simon i Birca slabo. Raduljica i Bobi slabi. Milutinov moze bolje.

Ne treba ulaziti u ritam protivnika, nikako. I najbitnije: odbrana. Svesti protivnike na manje od 20 poena po cetvrtini i pogurati se za svaku loptu, borbeno i energicno u svaki duel. Ne dozvoliti da nam skacu pod nasim kosem pored onolikih centara, krila i krila. Ne dozvoljavati im lake poene. E, tako. Pa sta nam Bog da.

e moj druže

pre 4 godine

Možda i nismo toliko jaki koliko smo imali slabe protivnike, a možda ipak možemo bolje. Bilo je mnogo promašenih otvorenih šuteva za 3, užasan procenat, nekoliko promašenih zicera, Špancima je u 2/4 ušao svaki šut, mnogo trojki, a to je jedini deo koji su dobili, ali ubedljivo. Nisu ni oni uvek imali rešenja u napadu, a pravili su rupe u odbrani. Možemo bolje.

Nenad

pre 4 godine

Prva jača reprezentacija i potop koji je možda i došao u pravom trenutku.
Italiju ne računam jer oni nisu ništa posebno. Imam neki osjećaj da je četvrtfinale krajnji domet reprezentacije Srbije ako se neozbiljna igra nastavi i u narednoj utakmici jer Argentina nije nimalo naivna ekipa. Ako bi Srbija i prošla u polufinale mišljenja sam da trenutna reprezentacija ne posjeduje kvalitet za medalju te bi najvjerovatnije osvojila drvenu.

A retracement

pre 4 godine

Дефинитивно су нас убедљиве победе против слабих екипа уљулкале да смо јаки, прва јача препрека, јако смо се лоше показали. Аргентина јесте слабија од Шпаније. Волео бих да нисам у праву, али пораз од Аргентине ми делује као врло могућ исход 1/4 финала.

Negativni

pre 4 godine

Na kraju citam usporedbe ove ekipe i one iz 2002 u smislu kako su sad jaci, ni jedan danasnji igrac nije ni blizu onima, a npr igraca ko sto je bodiroga necete vise nikad imati.
(croata, 8. septembar 2019 18:37)

Naravno, dobio si očekivane reakcije na svoj komentar, ali ja se uglavnom slažem sa ovim što si napisao. Čak je ovde bilo careva koji su uporedjivali Bogdanovića i Bjelicu sa Stojakovićem i Bodirogom. Samo diletanti i neznalice mogu uporedjivati reprezentaciju iz 2002 sa ovom. Jokić nesporno ima veliki talenat, ali je pitanje da li ima i mentalitet da bi se uopšte mogao staviti u istu rečenicu sa Divcem.
Bez obzira na sve "loše karme", ipak je ovo naš sport, za razliku od fudbala, i Argentince ćemo oduvati za primer, a u polufinalu će biti jako zanimljivo.

delboj

pre 4 godine

Prva ozbiljna utakmica rekla dosta toga. Teo je za 7 klasa iznad svakog igraca u reprezentaciji. Jokara nikad nije igrao utakmice gdje se igra ozbiljna odbrana... Kalinic je igrac koji je imao najbolji momemtum u karijeri od svih u reprezentaciji, sramota strucnog staba sto ga se odrekla.

delboj

pre 4 godine

Prva ozbiljna utakmica rekla dosta toga. Teo je za 7 klasa iznad svakog igraca u reprezentaciji. Jokara nikad nije igrao utakmice gdje se igra ozbiljna odbrana... Kalinic je igrac koji je imao najbolji momemtum u karijeri od svih u reprezentaciji, sramota strucnog staba sto ga se odrekla.
Ameri idu u finale.

Drug Ostoja

pre 4 godine

Ne razumijem.
To sto je
najbolji evropski kosarkaski klub 20tog stoljeca hrvatski klub ili najbolji evropski igrac svih vremena ili u 5 najboljih evropskih igraca svih vremena su 3 "croata", izgleda da po tebi to nisu dovoljno dobre refetence da bi moj komentar imao tezinu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 8. septembar 2019 19:04)
Verujem da aludiras na pokojnog Drazena - Za njega je Bodiroga bio doktor! Drazen je bio masina utrenirana i talenat,ali je Bodiroga bio genije. Drazen je trpao u kos,dok je Bodiroga slikao po terenu..

bg leprikoni

pre 4 godine

@Beoman
Sine pre ovog "slabog" Djordjevica selektor nam je bio Ivkovic,on je od ovih istih Spanaca gubio 40 razlike na POLUVREMENU,a mi na kraju bili sedmi na Evropskom i to smo slavili ko titulu,pre toga propistili Olimpijadu,opet pre toga za 10 godina jedna jedina medalja i to na Teov genij,bulvalno smo bili reprezentacija za ismevanje,bez kulta,Duda posvadjan sa brdo igraca,plus gurao Miskove pulene tipa Nemanja Krstic,a sa ovakvim "slabim" Saletom ce se srebro smatrati neuspehom.A ne mozes porediti Indijanapolis gde je jedan Rakoc bio treci plej i danas gde nam igru vodi preplaseni Vasa.Desi se svakom slab dan,bolje sad nego u nokaut fazi,ko ne veruje u ove momke ne treba ni da gleda prvenstvo

adriano_galliani

pre 4 godine

Argentinu ćemo proći a u polufinalu je svejedno, svaki protivnik je jak. I više nego ikad bih voleo to zlato, tako da ovi iz anti-Sale botovske ekipe pojedu ono što se ne jede na kraju prvenstva.
(nz, 8. septembar 2019 18:48)

Odakle vam toliko hrabrosti posle svega? Pa toj Argentini smo dužni krađu iz 2002, biće silno motivisani da isprave nepravdu.

Te 2002, igrači Argentine su sami plaćali sve troškove, opremu, a mi odvajamo iz fonda za lečenje dece 150k za Boganovo osiguranje, a on mlati milione.

Ta krađa Argentine je naše prokletsvo zauvek, od tada nas Španija ponižava kako nas vidi na terenu, mi njih jednom i to trojkom u poslednjoj seknudi za 15 metara, oni nas 30-40 razlike rutinski.

Ljubisa livac

pre 4 godine

@croata

Sve razumem, ali odakle vama vise hrabrosti da dolazite na srpske portale i komentarisete sport u kome niste ni ucesnici SP i u kome ste realno za 3 svetlosne godine ispod nas. Cemu to prosipanje pameti u svemu, sta vas toliko jos uvek vuce ovamo?

HrvojeMalmö

pre 4 godine

Ako bi ja bio srbin bio bi nervozan kada igra repka ali nisam srbin i gledam sve objektivno i vidim da imate dobru ekipu (kao uvijek) i mislim da imate vrlo dobre sanse za veliki rezultat. Pozdrav iz Svedske.

croata

pre 4 godine

Sve razumem, ali odakle vama vise hrabrosti da dolazite na srpske portale i komentarisete sport u kome niste ni ucesnici SP i u kome ste realno za 3 svetlosne godine ispod nas. Cemu to prosipanje pameti u svemu, sta vas toliko jos uvek vuce ovamo?
(Ljubisa livac, 08. septembar 2019 19:01)

Volim basket, a b92 je najjaci regionalni portal i jedini na kom ostavljam komentare jer na zalost samo ovdje mozes tu i tamo naci na ljude s kvalitetnim komentarima, iako i ovdje trolovi spamaju i truju. Ti nisi ni jedno ni drugo.

croata

pre 4 godine

Kad ovakva izjava dodje od "croata" u znatnome gubi na smislu,zapravo postaje besmislena. Nesportski pozdrav.
(Drug Ostoja, 08. septembar 2019 18:50)

Ne razumijem.
To sto je
najbolji evropski kosarkaski klub 20tog stoljeca hrvatski klub ili najbolji evropski igrac svih vremena ili u 5 najboljih evropskih igraca svih vremena su 3 "croata", izgleda da po tebi to nisu dovoljno dobre refetence da bi moj komentar imao tezinu?

Hanibal

pre 4 godine

croata@ O cemu ti to? Koji klub i koji igrac? Koji je to hrvatski klub bolji od Barselone, CSKA, Makabija, Panatenaikosa, Real Madrida, Fenerbahcea, itd.?

MC

pre 4 godine

Taj klub je bio Jugoplastika a najbolji evropski kosarkas svih vremena bio je Toni Kukoč
Srbi žive na kontroli misli od strane udbe i dugo nece provaliti sta se desava u srbiji
a ta kosarka samo delic masinerije kriminala
Da Djordjevic kapira srpske udbase kao sto je igrao kosarku bili bi najbolja drzava na svetu za zivot

croata

pre 4 godine

Verujem da aludiras na pokojnog Drazena - Za njega je Bodiroga bio doktor! Drazen je bio masina utrenirana i talenat,ali je Bodiroga bio genije. Drazen je trpao u kos,dok je Bodiroga slikao po terenu..
(Drug Ostoja, 08. septembar 2019 19:25)

Bodiroga je po meni najbolji srpski igrac svih vremena, iako kicanovic bi tu imao sto za reci, no njega znam samo iz prica zato ostavljam prostor da je on bio bolji.
Za ove usporedbe, bodiroga jest bio genijalac i veliki vodja i moze ga se usporedjivat s drazenom, ali samo na nacin ko sto se bilo koji veliki nba igrac usporedjuje s jordanom. Drazen je bio evropski jordan i tu zavrsava svaka prica.

Beoman

pre 4 godine

@(croata, 8. septembar 2019 18:37)
nevaljaj gluposti, imamo slabog trenera gde nas i neka slovenija samara, kad znas toliko dobro zasto rvatska igra slabu kosarku, vi ste se igrali kosarke dok su srbi bili u njoj a sad su tu bosnjaci i generator stade.
Jokica treba izkoristiti, bogdanovic treba marjanovica da trica moze se opalit bez napreganja. Da marjanovic nije brz ali decko moze da skoci i spanci nemogu uvaljivat lagane dvojke i polaganja. Jokic je trebao zaustavit spanske trojke i nije se to desilo zbog slabog trenera. Micic, pa taj pravi greske u koracima na prelomu igre. Srbija je bila kandidat za zlato ali nemamo trenera za to. Potreban pesic ili gurovic i eto nas zlatni. sa teodosicem nebi prosli ni prvu grupu, aj nevaljaj budalastinje o teodosicu. Kalinic slab, pa micic i jovic nisu za ovakve meceve a sta ocekivat od kalinica. Djorgevic je promasaj srbije kao i nasa politika.

nz

pre 4 godine

Argentinu ćemo proći a u polufinalu je svejedno, svaki protivnik je jak. I više nego ikad bih voleo to zlato, tako da ovi iz anti-Sale botovske ekipe pojedu ono što se ne jede na kraju prvenstva.

Dvojnik

pre 4 godine

Šteta za Argentinu. Hteo sam opet da ih vidim u finalu
(Boris, 8. septembar 2019 17:05)

Mislis da nece dobiti Amerikance u finalu?

Duvamo se mi previse,ovih dana sam izbegavao citanje bilo kakvih vesti I komentara, previse je tu bilo ne moze nam niko nista, setamo se do finala a da zglavnog protivnika jos Nismo sreli. Trener nam je tanak za veci rezultat, a nas najbolji igrac Bogdanovic uvek zakaze u nokaut fazi, da li ce ovog puta biti drugacije? to mene zanima, a ne neki Filipini, Angola I ostala plemena

croata

pre 4 godine

Sad cete dobit bibera i od gaucosa ili u polufinalu, svejedno, medalju vidjet necete.
I nije to zbog kvalitete (objektivno jedno od najlosijih mundijala gdje ste igracki sigurno za medalju) vec zbog pravde i postenja. Sramno odbacivanje kalinica ce vam se vratit ko bumerang i to kad bude najbitnije, upamtite. Nesto slicno vam se vec dogadja u nogometu nakon muslina.
Sto se tice jokica, tek ce se vidjet kakva je to prevara od igraca, neki cvile sto ne moze pokazat "raskos svog talenta" na cetvorki, ma stavite ga na peticu il pleja, podredite igru na njemu, tek ce vas onda satrat. Nije ovo smijesni nba bez obrane gdje frajkan drzi loptu na trici i onda kao proigrava i asistira. Malo jace ga se stisne i nema ga nigdje. Obrana, tu ga ne treba ni komentirati. Da igra nba devedestih najveci domet bi mu bio mahanje rucnikom na klupi. Netko usporedjuje njega i divca, divcu ne moze ni torbu nositi. A koliko je placen i nabijanje statistike, to je samo hrana za kosarkaske neznalice.
Na kraju citam usporedbe ove ekipe i one iz 2002 u smislu kako su sad jaci, ni jedan danasnji igrac nije ni blizu onima, a npr igraca ko sto je bodiroga necete vise nikad imati.

Drug Ostoja

pre 4 godine

Sad cete dobit bibera i od gaucosa ili u polufinalu, svejedno, medalju vidjet necete.
I nije to zbog kvalitete (objektivno jedno od najlosijih mundijala gdje ste igracki sigurno za medalju) vec zbog pravde i postenja. Sramno odbacivanje kalinica ce vam se vratit ko bumerang i to kad bude najbitnije, upamtite. Nesto slicno vam se vec dogadja u nogometu nakon muslina.
Sto se tice jokica, tek ce se vidjet kakva je to prevara od igraca, neki cvile sto ne moze pokazat "raskos svog talenta" na cetvorki, ma stavite ga na peticu il pleja, podredite igru na njemu, tek ce vas onda satrat. Nije ovo smijesni nba bez obrane gdje frajkan drzi loptu na trici i onda kao proigrava i asistira. Malo jace ga se stisne i nema ga nigdje. Obrana, tu ga ne treba ni komentirati. Da igra nba devedestih najveci domet bi mu bio mahanje rucnikom na klupi. Netko usporedjuje njega i divca, divcu ne moze ni torbu nositi. A koliko je placen i nabijanje statistike, to je samo hrana za kosarkaske neznalice.
Na kraju citam usporedbe ove ekipe i one iz 2002 u smislu kako su sad jaci, ni jedan danasnji igrac nije ni blizu onima, a npr igraca ko sto je bodiroga necete vise nikad imati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 8. septembar 2019 18:37)
Kad ovakva izjava dodje od "croata" u znatnome gubi na smislu,zapravo postaje besmislena. Nesportski pozdrav.

Seeflu

pre 4 godine

“2002 smo izgubili od Portorika pa dobili USA u 1/4 finalu....šta da se radi ovo je poraz koji može i da NE BOLI!!!”

Tad je selektor bio Pešić, prvak Evrope i klupskim i u reprezentativnim takmičenjima. Sada nam je Sale Djordjevic.

Neko123

pre 4 godine

Sad cete dobit bibera i od gaucosa ili u polufinalu, svejedno, medalju vidjet necete.
I nije to zbog kvalitete (objektivno jedno od najlosijih mundijala gdje ste igracki sigurno za medalju) vec zbog pravde i postenja. Sramno odbacivanje kalinica ce vam se vratit ko bumerang i to kad bude najbitnije, upamtite. Nesto slicno vam se vec dogadja u nogometu nakon muslina.
Sto se tice jokica, tek ce se vidjet kakva je to prevara od igraca, neki cvile sto ne moze pokazat "raskos svog talenta" na cetvorki, ma stavite ga na peticu il pleja, podredite igru na njemu, tek ce vas onda satrat. Nije ovo smijesni nba bez obrane gdje frajkan drzi loptu na trici i onda kao proigrava i asistira. Malo jace ga se stisne i nema ga nigdje. Obrana, tu ga ne treba ni komentirati. Da igra nba devedestih najveci domet bi mu bio mahanje rucnikom na klupi. Netko usporedjuje njega i divca, divcu ne moze ni torbu nositi. A koliko je placen i nabijanje statistike, to je samo hrana za kosarkaske neznalice.
Na kraju citam usporedbe ove ekipe i one iz 2002 u smislu kako su sad jaci, ni jedan danasnji igrac nije ni blizu onima, a npr igraca ko sto je bodiroga necete vise nikad imati.
(croata, 8. septembar 2019 18:37)

Mi smo medalju "viđeli" na svakom nedavnom takmičenju, nije smak sveta ako je ne "viđimo" ove godine. Drago mi je što si srećan! Kad igraju tvoji za medalju?

Dragon

pre 4 godine

Igra generalno uzasna..igra na nivou 2 lige svetske kosarke..bas sramota..ali ono sto mene kopka svo vreme sta to Djordevic vidi u Bircevicu i Simonovicu?!
Bolje da je poveo 2 mlada igraca da se kale umesto njih da skupe iskustva u prvoj fazi..
Mada Vasa je ko izgubljen na prvenstvu za razliku od klupske igre..
Ovakva igra protiv Argentine i zavrsili smo na SP..nazalost..vidi se da nedostaje Milos za ozbiljne utakmice..

stef

pre 4 godine

Mi nismo mogli da pobedimo Spaniju koja igra sa jednim centrom, a hocemo Amerikance koji svi imaju odlican sut. Pustite vi 2002- gu, da se ne lazemo, njima je tada najbolji igrac bio Redzi Miler, a on je tada imao 37 god.
Jednostavno mi nemamo igrace koji imaju poene u rukama osim Bogdanovica i Jokica (stim sto njega nismo koristili na pravi nacin). Jovic, Bjelica, GUduric - jedno veliko nista. Za Marjanovica smo vec protiv Slovenije videli da ne mozemo nista sa njim (tj. nema ko da nacrta akciju za njega)
Igranje sa dva centra.. o tome se govorilo i pre prvenstva ali mi i dalje nismo shvatili pouku

мики

pre 4 godine

eto vam vaseg Jokare...protiv filipinaca i liliputanaca je migao i birčevic..
(SUNĐER BOB, 08. septembar 2019 17:17)

управо је у томе и проблем. Бирча у стартној петорци, а Јокића на четворци разигравају Мицић и Бјелица који сваку другу лопту шаљу или у аут или у руке противнику.

уместо да Сале уиграва први петорку под Јокићевом диригентском палицом, ми улазимо у завршницу турнира без игре против чврсте и прљаве одбране, да Јокићем без правог места у екипи.

да будемо јасни, Мелоун би се са репрезентацијом Србије и Јокићем прошетао до злата. ни сам не могу да верујем колико је Сале лимитиран, без обзира што је био мега играч и што је солидан тренер. нажалост, само солидан.

Boka

pre 4 godine

Ljudi aman vise pa ne idu stopom na taj put, nego klasom koju mi necemo ni videti. Drugo ne prelaze sto hiljada km nego 2000 sto je 2 sata voznje. Trece, i ono najbitnike, sami su krivi, sad tezim putem po zlato.

мики

pre 4 godine

vidi se da nedostaje Milos za ozbiljne utakmice..
(Dragon, 08. septembar 2019 17:22)

не недостаје Тео, већ Недовић да улеће под кош на Јокићева додавања.

satelit

pre 4 godine

Ma,kakvi Ameri,muke ce biti i s ARG... JOKIC ako zeli da glumata zvezdu neka ide,a trener neka ne filozofira vec ga stavi na 5.gde mu je mesto

Četvrti pokušaj za dve jarde ...

pre 4 godine

Nije problem kada fudbaleri puknu od nekoga, od njih niko ništa ni ne očekuje!
Košarkaši su nas navikli na pobede pa kada izgube sledi razočarenje. Ovaj poraz nije strašan ako bude jedini na ovom prvenstvu!
I Liverpul je izgubio od Zvezde pa postao prvak Evrope!
Možemo li? Hoćemo li?

C i n i k

pre 4 godine

Pa sad vise nisam veliki optimista jer ovo nzn sa Spanijom da li je iko ocekivao,ali opet, ako pobedimo ARG idemo na Usa u polifinalu tako da se izgleda ponavlja istorija...

mc

pre 4 godine

Donguan 120 minuta avionom od Wuhan-a a Sangaj 90 minuta - ne vidim neku drasticnu razliku u potrosnji vremena (osim sto ce u Dongguan-u biti verovatno sparnije).

Slavko Vrekic

pre 4 godine

Opasna je i Argentina. Imaju bas veliku hemiju u ekipi. Čak lice na Spance po igri bar meni. Ali realno smo jači. Napred Srbija

Mare

pre 4 godine

Juce neko pise kao do sada je Srbija razbila sve, seremo sve redom.Ja kazem da ovo do sada nije bilo merodavno, jer smo od 4 utakmice, 3 igrali protiv amatera.Nobinari uporno pisu kako Bogdanovic pogadja trojke zmureci, ali kad ga neko cuva kao Spanci, ne moze da pogodi.Videcemo, idemo sad tezim putem, ali ovaj poraz nista je znaci, dobio nas je i Novi Zeland na olimpijadi, pa smo ih posle u eliminacijama razbili i dosli do finala.Ako hocemo zlato, moramo pobediti sve konkurente, i tu je kraj price.

stevanoti

pre 4 godine

Za nas je bolji Donguan, posto mnogo nasih radi u Shenzhenu, Hong Kongu i Guangzhou koji su blizu Donguana, tako da ocekujem dosta nase publike na utakmici. I samo da napomenem, bez nervoze osvajamo zlato bas protiv Spanaca...

Žika

pre 4 godine

Idemo samo jako i cvrsto!Sad se biju bitke ovo do sad je bilo sve da ne kazem bila zaj....cija!Sad se nema pravo na gresku,mora da se pobedi Argentina ako ocemo u polufinale i po zlato!

satelit

pre 4 godine

Ma,kakvi Ameri,muke ce biti i s ARG... JOKIC ako zeli da glumata zvezdu neka ide,a trener neka ne filozofira vec ga stavi na 5.gde mu je mesto

Srba

pre 4 godine

Jos jedan nacin da se lako zaradi dobar novac. Uplaticu ponovo protiv najboljih poslednjih 25 godina, onih koji dokazuju da Sribija je sama osvajala one zlatne medalje stare drzave...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Mnogo teži put.Sami smo za to krivi.Ja bi se osvrnuo na igru.Neverovatno je da nemamo rešenje za zonu.Jokić nervozan kao na početku karijere u Denveru kada su ga gurali na 4 umesto na 5.To se ponavlja i u reprezentaciji.Micić i Gudurić katastrofalni obojica.Bjelica anemičan.Bogdan ponovo ostavio srce na terenu.Fascinira me sa kojom željom igra za svoju zemlju.Kao Brazilci iz vremena Pele & co.koji su mnogo bolje igrali u dresu selesao nego u klubovima...Nadam se da od ovog ne može gore.

мики

pre 4 godine

eto vam vaseg Jokare...protiv filipinaca i liliputanaca je migao i birčevic..
(SUNĐER BOB, 08. septembar 2019 17:17)

управо је у томе и проблем. Бирча у стартној петорци, а Јокића на четворци разигравају Мицић и Бјелица који сваку другу лопту шаљу или у аут или у руке противнику.

уместо да Сале уиграва први петорку под Јокићевом диригентском палицом, ми улазимо у завршницу турнира без игре против чврсте и прљаве одбране, да Јокићем без правог места у екипи.

да будемо јасни, Мелоун би се са репрезентацијом Србије и Јокићем прошетао до злата. ни сам не могу да верујем колико је Сале лимитиран, без обзира што је био мега играч и што је солидан тренер. нажалост, само солидан.

Četvrti pokušaj za dve jarde ...

pre 4 godine

Nije problem kada fudbaleri puknu od nekoga, od njih niko ništa ni ne očekuje!
Košarkaši su nas navikli na pobede pa kada izgube sledi razočarenje. Ovaj poraz nije strašan ako bude jedini na ovom prvenstvu!
I Liverpul je izgubio od Zvezde pa postao prvak Evrope!
Možemo li? Hoćemo li?

Mare

pre 4 godine

Juce neko pise kao do sada je Srbija razbila sve, seremo sve redom.Ja kazem da ovo do sada nije bilo merodavno, jer smo od 4 utakmice, 3 igrali protiv amatera.Nobinari uporno pisu kako Bogdanovic pogadja trojke zmureci, ali kad ga neko cuva kao Spanci, ne moze da pogodi.Videcemo, idemo sad tezim putem, ali ovaj poraz nista je znaci, dobio nas je i Novi Zeland na olimpijadi, pa smo ih posle u eliminacijama razbili i dosli do finala.Ako hocemo zlato, moramo pobediti sve konkurente, i tu je kraj price.

Dragon

pre 4 godine

Igra generalno uzasna..igra na nivou 2 lige svetske kosarke..bas sramota..ali ono sto mene kopka svo vreme sta to Djordevic vidi u Bircevicu i Simonovicu?!
Bolje da je poveo 2 mlada igraca da se kale umesto njih da skupe iskustva u prvoj fazi..
Mada Vasa je ko izgubljen na prvenstvu za razliku od klupske igre..
Ovakva igra protiv Argentine i zavrsili smo na SP..nazalost..vidi se da nedostaje Milos za ozbiljne utakmice..

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Mnogo teži put.Sami smo za to krivi.Ja bi se osvrnuo na igru.Neverovatno je da nemamo rešenje za zonu.Jokić nervozan kao na početku karijere u Denveru kada su ga gurali na 4 umesto na 5.To se ponavlja i u reprezentaciji.Micić i Gudurić katastrofalni obojica.Bjelica anemičan.Bogdan ponovo ostavio srce na terenu.Fascinira me sa kojom željom igra za svoju zemlju.Kao Brazilci iz vremena Pele & co.koji su mnogo bolje igrali u dresu selesao nego u klubovima...Nadam se da od ovog ne može gore.

mc

pre 4 godine

Donguan 120 minuta avionom od Wuhan-a a Sangaj 90 minuta - ne vidim neku drasticnu razliku u potrosnji vremena (osim sto ce u Dongguan-u biti verovatno sparnije).

мики

pre 4 godine

vidi se da nedostaje Milos za ozbiljne utakmice..
(Dragon, 08. septembar 2019 17:22)

не недостаје Тео, већ Недовић да улеће под кош на Јокићева додавања.

C i n i k

pre 4 godine

Pa sad vise nisam veliki optimista jer ovo nzn sa Spanijom da li je iko ocekivao,ali opet, ako pobedimo ARG idemo na Usa u polifinalu tako da se izgleda ponavlja istorija...

stevanoti

pre 4 godine

Za nas je bolji Donguan, posto mnogo nasih radi u Shenzhenu, Hong Kongu i Guangzhou koji su blizu Donguana, tako da ocekujem dosta nase publike na utakmici. I samo da napomenem, bez nervoze osvajamo zlato bas protiv Spanaca...

Žika

pre 4 godine

Idemo samo jako i cvrsto!Sad se biju bitke ovo do sad je bilo sve da ne kazem bila zaj....cija!Sad se nema pravo na gresku,mora da se pobedi Argentina ako ocemo u polufinale i po zlato!

satelit

pre 4 godine

Ma,kakvi Ameri,muke ce biti i s ARG... JOKIC ako zeli da glumata zvezdu neka ide,a trener neka ne filozofira vec ga stavi na 5.gde mu je mesto

Slavko Vrekic

pre 4 godine

Opasna je i Argentina. Imaju bas veliku hemiju u ekipi. Čak lice na Spance po igri bar meni. Ali realno smo jači. Napred Srbija

Boka

pre 4 godine

Ljudi aman vise pa ne idu stopom na taj put, nego klasom koju mi necemo ni videti. Drugo ne prelaze sto hiljada km nego 2000 sto je 2 sata voznje. Trece, i ono najbitnike, sami su krivi, sad tezim putem po zlato.

bg leprikoni

pre 4 godine

@Beoman
Sine pre ovog "slabog" Djordjevica selektor nam je bio Ivkovic,on je od ovih istih Spanaca gubio 40 razlike na POLUVREMENU,a mi na kraju bili sedmi na Evropskom i to smo slavili ko titulu,pre toga propistili Olimpijadu,opet pre toga za 10 godina jedna jedina medalja i to na Teov genij,bulvalno smo bili reprezentacija za ismevanje,bez kulta,Duda posvadjan sa brdo igraca,plus gurao Miskove pulene tipa Nemanja Krstic,a sa ovakvim "slabim" Saletom ce se srebro smatrati neuspehom.A ne mozes porediti Indijanapolis gde je jedan Rakoc bio treci plej i danas gde nam igru vodi preplaseni Vasa.Desi se svakom slab dan,bolje sad nego u nokaut fazi,ko ne veruje u ove momke ne treba ni da gleda prvenstvo

stef

pre 4 godine

Mi nismo mogli da pobedimo Spaniju koja igra sa jednim centrom, a hocemo Amerikance koji svi imaju odlican sut. Pustite vi 2002- gu, da se ne lazemo, njima je tada najbolji igrac bio Redzi Miler, a on je tada imao 37 god.
Jednostavno mi nemamo igrace koji imaju poene u rukama osim Bogdanovica i Jokica (stim sto njega nismo koristili na pravi nacin). Jovic, Bjelica, GUduric - jedno veliko nista. Za Marjanovica smo vec protiv Slovenije videli da ne mozemo nista sa njim (tj. nema ko da nacrta akciju za njega)
Igranje sa dva centra.. o tome se govorilo i pre prvenstva ali mi i dalje nismo shvatili pouku

HrvojeMalmö

pre 4 godine

Ako bi ja bio srbin bio bi nervozan kada igra repka ali nisam srbin i gledam sve objektivno i vidim da imate dobru ekipu (kao uvijek) i mislim da imate vrlo dobre sanse za veliki rezultat. Pozdrav iz Svedske.

Neko123

pre 4 godine

Sad cete dobit bibera i od gaucosa ili u polufinalu, svejedno, medalju vidjet necete.
I nije to zbog kvalitete (objektivno jedno od najlosijih mundijala gdje ste igracki sigurno za medalju) vec zbog pravde i postenja. Sramno odbacivanje kalinica ce vam se vratit ko bumerang i to kad bude najbitnije, upamtite. Nesto slicno vam se vec dogadja u nogometu nakon muslina.
Sto se tice jokica, tek ce se vidjet kakva je to prevara od igraca, neki cvile sto ne moze pokazat "raskos svog talenta" na cetvorki, ma stavite ga na peticu il pleja, podredite igru na njemu, tek ce vas onda satrat. Nije ovo smijesni nba bez obrane gdje frajkan drzi loptu na trici i onda kao proigrava i asistira. Malo jace ga se stisne i nema ga nigdje. Obrana, tu ga ne treba ni komentirati. Da igra nba devedestih najveci domet bi mu bio mahanje rucnikom na klupi. Netko usporedjuje njega i divca, divcu ne moze ni torbu nositi. A koliko je placen i nabijanje statistike, to je samo hrana za kosarkaske neznalice.
Na kraju citam usporedbe ove ekipe i one iz 2002 u smislu kako su sad jaci, ni jedan danasnji igrac nije ni blizu onima, a npr igraca ko sto je bodiroga necete vise nikad imati.
(croata, 8. septembar 2019 18:37)

Mi smo medalju "viđeli" na svakom nedavnom takmičenju, nije smak sveta ako je ne "viđimo" ove godine. Drago mi je što si srećan! Kad igraju tvoji za medalju?

Negativni

pre 4 godine

Na kraju citam usporedbe ove ekipe i one iz 2002 u smislu kako su sad jaci, ni jedan danasnji igrac nije ni blizu onima, a npr igraca ko sto je bodiroga necete vise nikad imati.
(croata, 8. septembar 2019 18:37)

Naravno, dobio si očekivane reakcije na svoj komentar, ali ja se uglavnom slažem sa ovim što si napisao. Čak je ovde bilo careva koji su uporedjivali Bogdanovića i Bjelicu sa Stojakovićem i Bodirogom. Samo diletanti i neznalice mogu uporedjivati reprezentaciju iz 2002 sa ovom. Jokić nesporno ima veliki talenat, ali je pitanje da li ima i mentalitet da bi se uopšte mogao staviti u istu rečenicu sa Divcem.
Bez obzira na sve "loše karme", ipak je ovo naš sport, za razliku od fudbala, i Argentince ćemo oduvati za primer, a u polufinalu će biti jako zanimljivo.

Drug Ostoja

pre 4 godine

Sad cete dobit bibera i od gaucosa ili u polufinalu, svejedno, medalju vidjet necete.
I nije to zbog kvalitete (objektivno jedno od najlosijih mundijala gdje ste igracki sigurno za medalju) vec zbog pravde i postenja. Sramno odbacivanje kalinica ce vam se vratit ko bumerang i to kad bude najbitnije, upamtite. Nesto slicno vam se vec dogadja u nogometu nakon muslina.
Sto se tice jokica, tek ce se vidjet kakva je to prevara od igraca, neki cvile sto ne moze pokazat "raskos svog talenta" na cetvorki, ma stavite ga na peticu il pleja, podredite igru na njemu, tek ce vas onda satrat. Nije ovo smijesni nba bez obrane gdje frajkan drzi loptu na trici i onda kao proigrava i asistira. Malo jace ga se stisne i nema ga nigdje. Obrana, tu ga ne treba ni komentirati. Da igra nba devedestih najveci domet bi mu bio mahanje rucnikom na klupi. Netko usporedjuje njega i divca, divcu ne moze ni torbu nositi. A koliko je placen i nabijanje statistike, to je samo hrana za kosarkaske neznalice.
Na kraju citam usporedbe ove ekipe i one iz 2002 u smislu kako su sad jaci, ni jedan danasnji igrac nije ni blizu onima, a npr igraca ko sto je bodiroga necete vise nikad imati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 8. septembar 2019 18:37)
Kad ovakva izjava dodje od "croata" u znatnome gubi na smislu,zapravo postaje besmislena. Nesportski pozdrav.

delboj

pre 4 godine

Prva ozbiljna utakmica rekla dosta toga. Teo je za 7 klasa iznad svakog igraca u reprezentaciji. Jokara nikad nije igrao utakmice gdje se igra ozbiljna odbrana... Kalinic je igrac koji je imao najbolji momemtum u karijeri od svih u reprezentaciji, sramota strucnog staba sto ga se odrekla.
Ameri idu u finale.

satelit

pre 4 godine

Ma,kakvi Ameri,muke ce biti i s ARG... JOKIC ako zeli da glumata zvezdu neka ide,a trener neka ne filozofira vec ga stavi na 5.gde mu je mesto

croata

pre 4 godine

Sve razumem, ali odakle vama vise hrabrosti da dolazite na srpske portale i komentarisete sport u kome niste ni ucesnici SP i u kome ste realno za 3 svetlosne godine ispod nas. Cemu to prosipanje pameti u svemu, sta vas toliko jos uvek vuce ovamo?
(Ljubisa livac, 08. septembar 2019 19:01)

Volim basket, a b92 je najjaci regionalni portal i jedini na kom ostavljam komentare jer na zalost samo ovdje mozes tu i tamo naci na ljude s kvalitetnim komentarima, iako i ovdje trolovi spamaju i truju. Ti nisi ni jedno ni drugo.

nz

pre 4 godine

Argentinu ćemo proći a u polufinalu je svejedno, svaki protivnik je jak. I više nego ikad bih voleo to zlato, tako da ovi iz anti-Sale botovske ekipe pojedu ono što se ne jede na kraju prvenstva.

Seeflu

pre 4 godine

“2002 smo izgubili od Portorika pa dobili USA u 1/4 finalu....šta da se radi ovo je poraz koji može i da NE BOLI!!!”

Tad je selektor bio Pešić, prvak Evrope i klupskim i u reprezentativnim takmičenjima. Sada nam je Sale Djordjevic.

croata

pre 4 godine

Sad cete dobit bibera i od gaucosa ili u polufinalu, svejedno, medalju vidjet necete.
I nije to zbog kvalitete (objektivno jedno od najlosijih mundijala gdje ste igracki sigurno za medalju) vec zbog pravde i postenja. Sramno odbacivanje kalinica ce vam se vratit ko bumerang i to kad bude najbitnije, upamtite. Nesto slicno vam se vec dogadja u nogometu nakon muslina.
Sto se tice jokica, tek ce se vidjet kakva je to prevara od igraca, neki cvile sto ne moze pokazat "raskos svog talenta" na cetvorki, ma stavite ga na peticu il pleja, podredite igru na njemu, tek ce vas onda satrat. Nije ovo smijesni nba bez obrane gdje frajkan drzi loptu na trici i onda kao proigrava i asistira. Malo jace ga se stisne i nema ga nigdje. Obrana, tu ga ne treba ni komentirati. Da igra nba devedestih najveci domet bi mu bio mahanje rucnikom na klupi. Netko usporedjuje njega i divca, divcu ne moze ni torbu nositi. A koliko je placen i nabijanje statistike, to je samo hrana za kosarkaske neznalice.
Na kraju citam usporedbe ove ekipe i one iz 2002 u smislu kako su sad jaci, ni jedan danasnji igrac nije ni blizu onima, a npr igraca ko sto je bodiroga necete vise nikad imati.

croata

pre 4 godine

Verujem da aludiras na pokojnog Drazena - Za njega je Bodiroga bio doktor! Drazen je bio masina utrenirana i talenat,ali je Bodiroga bio genije. Drazen je trpao u kos,dok je Bodiroga slikao po terenu..
(Drug Ostoja, 08. septembar 2019 19:25)

Bodiroga je po meni najbolji srpski igrac svih vremena, iako kicanovic bi tu imao sto za reci, no njega znam samo iz prica zato ostavljam prostor da je on bio bolji.
Za ove usporedbe, bodiroga jest bio genijalac i veliki vodja i moze ga se usporedjivat s drazenom, ali samo na nacin ko sto se bilo koji veliki nba igrac usporedjuje s jordanom. Drazen je bio evropski jordan i tu zavrsava svaka prica.

Drug Ostoja

pre 4 godine

Ne razumijem.
To sto je
najbolji evropski kosarkaski klub 20tog stoljeca hrvatski klub ili najbolji evropski igrac svih vremena ili u 5 najboljih evropskih igraca svih vremena su 3 "croata", izgleda da po tebi to nisu dovoljno dobre refetence da bi moj komentar imao tezinu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 8. septembar 2019 19:04)
Verujem da aludiras na pokojnog Drazena - Za njega je Bodiroga bio doktor! Drazen je bio masina utrenirana i talenat,ali je Bodiroga bio genije. Drazen je trpao u kos,dok je Bodiroga slikao po terenu..

e moj druže

pre 4 godine

Možda i nismo toliko jaki koliko smo imali slabe protivnike, a možda ipak možemo bolje. Bilo je mnogo promašenih otvorenih šuteva za 3, užasan procenat, nekoliko promašenih zicera, Špancima je u 2/4 ušao svaki šut, mnogo trojki, a to je jedini deo koji su dobili, ali ubedljivo. Nisu ni oni uvek imali rešenja u napadu, a pravili su rupe u odbrani. Možemo bolje.

Dvojnik

pre 4 godine

Šteta za Argentinu. Hteo sam opet da ih vidim u finalu
(Boris, 8. septembar 2019 17:05)

Mislis da nece dobiti Amerikance u finalu?

Duvamo se mi previse,ovih dana sam izbegavao citanje bilo kakvih vesti I komentara, previse je tu bilo ne moze nam niko nista, setamo se do finala a da zglavnog protivnika jos Nismo sreli. Trener nam je tanak za veci rezultat, a nas najbolji igrac Bogdanovic uvek zakaze u nokaut fazi, da li ce ovog puta biti drugacije? to mene zanima, a ne neki Filipini, Angola I ostala plemena

Ljubisa livac

pre 4 godine

@croata

Sve razumem, ali odakle vama vise hrabrosti da dolazite na srpske portale i komentarisete sport u kome niste ni ucesnici SP i u kome ste realno za 3 svetlosne godine ispod nas. Cemu to prosipanje pameti u svemu, sta vas toliko jos uvek vuce ovamo?

A retracement

pre 4 godine

Дефинитивно су нас убедљиве победе против слабих екипа уљулкале да смо јаки, прва јача препрека, јако смо се лоше показали. Аргентина јесте слабија од Шпаније. Волео бих да нисам у праву, али пораз од Аргентине ми делује као врло могућ исход 1/4 финала.

Srba

pre 4 godine

Jos jedan nacin da se lako zaradi dobar novac. Uplaticu ponovo protiv najboljih poslednjih 25 godina, onih koji dokazuju da Sribija je sama osvajala one zlatne medalje stare drzave...

Hanibal

pre 4 godine

croata@ O cemu ti to? Koji klub i koji igrac? Koji je to hrvatski klub bolji od Barselone, CSKA, Makabija, Panatenaikosa, Real Madrida, Fenerbahcea, itd.?

adriano_galliani

pre 4 godine

Argentinu ćemo proći a u polufinalu je svejedno, svaki protivnik je jak. I više nego ikad bih voleo to zlato, tako da ovi iz anti-Sale botovske ekipe pojedu ono što se ne jede na kraju prvenstva.
(nz, 8. septembar 2019 18:48)

Odakle vam toliko hrabrosti posle svega? Pa toj Argentini smo dužni krađu iz 2002, biće silno motivisani da isprave nepravdu.

Te 2002, igrači Argentine su sami plaćali sve troškove, opremu, a mi odvajamo iz fonda za lečenje dece 150k za Boganovo osiguranje, a on mlati milione.

Ta krađa Argentine je naše prokletsvo zauvek, od tada nas Španija ponižava kako nas vidi na terenu, mi njih jednom i to trojkom u poslednjoj seknudi za 15 metara, oni nas 30-40 razlike rutinski.

delboj

pre 4 godine

Prva ozbiljna utakmica rekla dosta toga. Teo je za 7 klasa iznad svakog igraca u reprezentaciji. Jokara nikad nije igrao utakmice gdje se igra ozbiljna odbrana... Kalinic je igrac koji je imao najbolji momemtum u karijeri od svih u reprezentaciji, sramota strucnog staba sto ga se odrekla.

MC

pre 4 godine

Taj klub je bio Jugoplastika a najbolji evropski kosarkas svih vremena bio je Toni Kukoč
Srbi žive na kontroli misli od strane udbe i dugo nece provaliti sta se desava u srbiji
a ta kosarka samo delic masinerije kriminala
Da Djordjevic kapira srpske udbase kao sto je igrao kosarku bili bi najbolja drzava na svetu za zivot

Nenad

pre 4 godine

Prva jača reprezentacija i potop koji je možda i došao u pravom trenutku.
Italiju ne računam jer oni nisu ništa posebno. Imam neki osjećaj da je četvrtfinale krajnji domet reprezentacije Srbije ako se neozbiljna igra nastavi i u narednoj utakmici jer Argentina nije nimalo naivna ekipa. Ako bi Srbija i prošla u polufinale mišljenja sam da trenutna reprezentacija ne posjeduje kvalitet za medalju te bi najvjerovatnije osvojila drvenu.

goran

pre 4 godine

Mozemo da pisemo sta god hocemo, ali cinjenica je da za srpsku reprezentaciju niko nije vise uradio od Djordjevica. Prava snaga se uvek vidi u cetvrtfinalu.Ja mu verujem,a vi?

Beoman

pre 4 godine

@(croata, 8. septembar 2019 18:37)
nevaljaj gluposti, imamo slabog trenera gde nas i neka slovenija samara, kad znas toliko dobro zasto rvatska igra slabu kosarku, vi ste se igrali kosarke dok su srbi bili u njoj a sad su tu bosnjaci i generator stade.
Jokica treba izkoristiti, bogdanovic treba marjanovica da trica moze se opalit bez napreganja. Da marjanovic nije brz ali decko moze da skoci i spanci nemogu uvaljivat lagane dvojke i polaganja. Jokic je trebao zaustavit spanske trojke i nije se to desilo zbog slabog trenera. Micic, pa taj pravi greske u koracima na prelomu igre. Srbija je bila kandidat za zlato ali nemamo trenera za to. Potreban pesic ili gurovic i eto nas zlatni. sa teodosicem nebi prosli ni prvu grupu, aj nevaljaj budalastinje o teodosicu. Kalinic slab, pa micic i jovic nisu za ovakve meceve a sta ocekivat od kalinica. Djorgevic je promasaj srbije kao i nasa politika.

croata

pre 4 godine

Kad ovakva izjava dodje od "croata" u znatnome gubi na smislu,zapravo postaje besmislena. Nesportski pozdrav.
(Drug Ostoja, 08. septembar 2019 18:50)

Ne razumijem.
To sto je
najbolji evropski kosarkaski klub 20tog stoljeca hrvatski klub ili najbolji evropski igrac svih vremena ili u 5 najboljih evropskih igraca svih vremena su 3 "croata", izgleda da po tebi to nisu dovoljno dobre refetence da bi moj komentar imao tezinu?

Kontras

pre 4 godine

Moja zapazanja od juce.

Verujem da cemo proci Argentinu nekako, ali od tada sledi teska i vrlo neizvesna borba za bilo koju medalju.

Sale ce pokazati od cetvrtfinala da li ume ili ne, Skariolo ga je unistio u ovom mecu. Bogdan sjajan. Jokic nervozan. Bjelica juce ocajan. Jovic promenljivo. Sto se onaj Vasa onoliko plasi? On ume da igra kosarku cim je bio fantastican u Evroligi, mora da se opusti. Guduric juce ocajan. Lucic za nijansu bolji nego u proslim utakmicama, mora to energicnije. Simon i Birca slabo. Raduljica i Bobi slabi. Milutinov moze bolje.

Ne treba ulaziti u ritam protivnika, nikako. I najbitnije: odbrana. Svesti protivnike na manje od 20 poena po cetvrtini i pogurati se za svaku loptu, borbeno i energicno u svaki duel. Ne dozvoliti da nam skacu pod nasim kosem pored onolikih centara, krila i krila. Ne dozvoljavati im lake poene. E, tako. Pa sta nam Bog da.

nikol dz feimija

pre 4 godine

(croata, 8. septembar 2019 19:51)

Neka mu je lako duši. Govorili su, Hrvat po majci,Dražen, Srbin po ocu,Petrović, iz Republike Hrvatske, rodjen u SFRJ.

KADA SAM GLEDALA U VELIKOJ VEĆINI UTAKMICA ZA REPREZENTACIJU, TADA JUGOSLAVIJU, IGRAO JE LOŠE KADA JE BILO BITNO I KADA SE ODLUČIVALO, VEOMA LOŠE, mnogo puta.

Veliki talenat i veliki igrač neosporno. Sećam se kada sam ga videla u busu dok je trenirao u beogradskom Partizanu, nisam mogla da poverujem. Mlad lep momak, uvek mi je ta slika pred očima, on na zadnjim vratima, leđima naslonjen, bus poluprazan, ja neverujem da je on tu !!

Svi smo ga u Republici Srbiji obožavali i veličali. Neka počiva u miru.

adriano_galliani

pre 4 godine

Argentinu ćemo proći a u polufinalu je svejedno, svaki protivnik je jak. I više nego ikad bih voleo to zlato, tako da ovi iz anti-Sale botovske ekipe pojedu ono što se ne jede na kraju prvenstva.
(nz, 8. septembar 2019 18:48)

Odakle vam toliko hrabrosti posle svega? Pa toj Argentini smo dužni krađu iz 2002, biće silno motivisani da isprave nepravdu.

Te 2002, igrači Argentine su sami plaćali sve troškove, opremu, a mi odvajamo iz fonda za lečenje dece 150k za Boganovo osiguranje, a on mlati milione.

Ta krađa Argentine je naše prokletsvo zauvek, od tada nas Španija ponižava kako nas vidi na terenu, mi njih jednom i to trojkom u poslednjoj seknudi za 15 metara, oni nas 30-40 razlike rutinski.

croata

pre 4 godine

Sad cete dobit bibera i od gaucosa ili u polufinalu, svejedno, medalju vidjet necete.
I nije to zbog kvalitete (objektivno jedno od najlosijih mundijala gdje ste igracki sigurno za medalju) vec zbog pravde i postenja. Sramno odbacivanje kalinica ce vam se vratit ko bumerang i to kad bude najbitnije, upamtite. Nesto slicno vam se vec dogadja u nogometu nakon muslina.
Sto se tice jokica, tek ce se vidjet kakva je to prevara od igraca, neki cvile sto ne moze pokazat "raskos svog talenta" na cetvorki, ma stavite ga na peticu il pleja, podredite igru na njemu, tek ce vas onda satrat. Nije ovo smijesni nba bez obrane gdje frajkan drzi loptu na trici i onda kao proigrava i asistira. Malo jace ga se stisne i nema ga nigdje. Obrana, tu ga ne treba ni komentirati. Da igra nba devedestih najveci domet bi mu bio mahanje rucnikom na klupi. Netko usporedjuje njega i divca, divcu ne moze ni torbu nositi. A koliko je placen i nabijanje statistike, to je samo hrana za kosarkaske neznalice.
Na kraju citam usporedbe ove ekipe i one iz 2002 u smislu kako su sad jaci, ni jedan danasnji igrac nije ni blizu onima, a npr igraca ko sto je bodiroga necete vise nikad imati.

Dragon

pre 4 godine

Igra generalno uzasna..igra na nivou 2 lige svetske kosarke..bas sramota..ali ono sto mene kopka svo vreme sta to Djordevic vidi u Bircevicu i Simonovicu?!
Bolje da je poveo 2 mlada igraca da se kale umesto njih da skupe iskustva u prvoj fazi..
Mada Vasa je ko izgubljen na prvenstvu za razliku od klupske igre..
Ovakva igra protiv Argentine i zavrsili smo na SP..nazalost..vidi se da nedostaje Milos za ozbiljne utakmice..

delboj

pre 4 godine

Prva ozbiljna utakmica rekla dosta toga. Teo je za 7 klasa iznad svakog igraca u reprezentaciji. Jokara nikad nije igrao utakmice gdje se igra ozbiljna odbrana... Kalinic je igrac koji je imao najbolji momemtum u karijeri od svih u reprezentaciji, sramota strucnog staba sto ga se odrekla.
Ameri idu u finale.

мики

pre 4 godine

eto vam vaseg Jokare...protiv filipinaca i liliputanaca je migao i birčevic..
(SUNĐER BOB, 08. septembar 2019 17:17)

управо је у томе и проблем. Бирча у стартној петорци, а Јокића на четворци разигравају Мицић и Бјелица који сваку другу лопту шаљу или у аут или у руке противнику.

уместо да Сале уиграва први петорку под Јокићевом диригентском палицом, ми улазимо у завршницу турнира без игре против чврсте и прљаве одбране, да Јокићем без правог места у екипи.

да будемо јасни, Мелоун би се са репрезентацијом Србије и Јокићем прошетао до злата. ни сам не могу да верујем колико је Сале лимитиран, без обзира што је био мега играч и што је солидан тренер. нажалост, само солидан.

мики

pre 4 godine

vidi se da nedostaje Milos za ozbiljne utakmice..
(Dragon, 08. septembar 2019 17:22)

не недостаје Тео, већ Недовић да улеће под кош на Јокићева додавања.

MC

pre 4 godine

Taj klub je bio Jugoplastika a najbolji evropski kosarkas svih vremena bio je Toni Kukoč
Srbi žive na kontroli misli od strane udbe i dugo nece provaliti sta se desava u srbiji
a ta kosarka samo delic masinerije kriminala
Da Djordjevic kapira srpske udbase kao sto je igrao kosarku bili bi najbolja drzava na svetu za zivot

croata

pre 4 godine

Verujem da aludiras na pokojnog Drazena - Za njega je Bodiroga bio doktor! Drazen je bio masina utrenirana i talenat,ali je Bodiroga bio genije. Drazen je trpao u kos,dok je Bodiroga slikao po terenu..
(Drug Ostoja, 08. septembar 2019 19:25)

Bodiroga je po meni najbolji srpski igrac svih vremena, iako kicanovic bi tu imao sto za reci, no njega znam samo iz prica zato ostavljam prostor da je on bio bolji.
Za ove usporedbe, bodiroga jest bio genijalac i veliki vodja i moze ga se usporedjivat s drazenom, ali samo na nacin ko sto se bilo koji veliki nba igrac usporedjuje s jordanom. Drazen je bio evropski jordan i tu zavrsava svaka prica.

delboj

pre 4 godine

Prva ozbiljna utakmica rekla dosta toga. Teo je za 7 klasa iznad svakog igraca u reprezentaciji. Jokara nikad nije igrao utakmice gdje se igra ozbiljna odbrana... Kalinic je igrac koji je imao najbolji momemtum u karijeri od svih u reprezentaciji, sramota strucnog staba sto ga se odrekla.

Nenad

pre 4 godine

Prva jača reprezentacija i potop koji je možda i došao u pravom trenutku.
Italiju ne računam jer oni nisu ništa posebno. Imam neki osjećaj da je četvrtfinale krajnji domet reprezentacije Srbije ako se neozbiljna igra nastavi i u narednoj utakmici jer Argentina nije nimalo naivna ekipa. Ako bi Srbija i prošla u polufinale mišljenja sam da trenutna reprezentacija ne posjeduje kvalitet za medalju te bi najvjerovatnije osvojila drvenu.

A retracement

pre 4 godine

Дефинитивно су нас убедљиве победе против слабих екипа уљулкале да смо јаки, прва јача препрека, јако смо се лоше показали. Аргентина јесте слабија од Шпаније. Волео бих да нисам у праву, али пораз од Аргентине ми делује као врло могућ исход 1/4 финала.

Srba

pre 4 godine

Jos jedan nacin da se lako zaradi dobar novac. Uplaticu ponovo protiv najboljih poslednjih 25 godina, onih koji dokazuju da Sribija je sama osvajala one zlatne medalje stare drzave...

Seeflu

pre 4 godine

“2002 smo izgubili od Portorika pa dobili USA u 1/4 finalu....šta da se radi ovo je poraz koji može i da NE BOLI!!!”

Tad je selektor bio Pešić, prvak Evrope i klupskim i u reprezentativnim takmičenjima. Sada nam je Sale Djordjevic.

croata

pre 4 godine

Kad ovakva izjava dodje od "croata" u znatnome gubi na smislu,zapravo postaje besmislena. Nesportski pozdrav.
(Drug Ostoja, 08. septembar 2019 18:50)

Ne razumijem.
To sto je
najbolji evropski kosarkaski klub 20tog stoljeca hrvatski klub ili najbolji evropski igrac svih vremena ili u 5 najboljih evropskih igraca svih vremena su 3 "croata", izgleda da po tebi to nisu dovoljno dobre refetence da bi moj komentar imao tezinu?

Mare

pre 4 godine

Juce neko pise kao do sada je Srbija razbila sve, seremo sve redom.Ja kazem da ovo do sada nije bilo merodavno, jer smo od 4 utakmice, 3 igrali protiv amatera.Nobinari uporno pisu kako Bogdanovic pogadja trojke zmureci, ali kad ga neko cuva kao Spanci, ne moze da pogodi.Videcemo, idemo sad tezim putem, ali ovaj poraz nista je znaci, dobio nas je i Novi Zeland na olimpijadi, pa smo ih posle u eliminacijama razbili i dosli do finala.Ako hocemo zlato, moramo pobediti sve konkurente, i tu je kraj price.

Beoman

pre 4 godine

@(croata, 8. septembar 2019 18:37)
nevaljaj gluposti, imamo slabog trenera gde nas i neka slovenija samara, kad znas toliko dobro zasto rvatska igra slabu kosarku, vi ste se igrali kosarke dok su srbi bili u njoj a sad su tu bosnjaci i generator stade.
Jokica treba izkoristiti, bogdanovic treba marjanovica da trica moze se opalit bez napreganja. Da marjanovic nije brz ali decko moze da skoci i spanci nemogu uvaljivat lagane dvojke i polaganja. Jokic je trebao zaustavit spanske trojke i nije se to desilo zbog slabog trenera. Micic, pa taj pravi greske u koracima na prelomu igre. Srbija je bila kandidat za zlato ali nemamo trenera za to. Potreban pesic ili gurovic i eto nas zlatni. sa teodosicem nebi prosli ni prvu grupu, aj nevaljaj budalastinje o teodosicu. Kalinic slab, pa micic i jovic nisu za ovakve meceve a sta ocekivat od kalinica. Djorgevic je promasaj srbije kao i nasa politika.

Dvojnik

pre 4 godine

Šteta za Argentinu. Hteo sam opet da ih vidim u finalu
(Boris, 8. septembar 2019 17:05)

Mislis da nece dobiti Amerikance u finalu?

Duvamo se mi previse,ovih dana sam izbegavao citanje bilo kakvih vesti I komentara, previse je tu bilo ne moze nam niko nista, setamo se do finala a da zglavnog protivnika jos Nismo sreli. Trener nam je tanak za veci rezultat, a nas najbolji igrac Bogdanovic uvek zakaze u nokaut fazi, da li ce ovog puta biti drugacije? to mene zanima, a ne neki Filipini, Angola I ostala plemena

stevanoti

pre 4 godine

Za nas je bolji Donguan, posto mnogo nasih radi u Shenzhenu, Hong Kongu i Guangzhou koji su blizu Donguana, tako da ocekujem dosta nase publike na utakmici. I samo da napomenem, bez nervoze osvajamo zlato bas protiv Spanaca...

Negativni

pre 4 godine

Na kraju citam usporedbe ove ekipe i one iz 2002 u smislu kako su sad jaci, ni jedan danasnji igrac nije ni blizu onima, a npr igraca ko sto je bodiroga necete vise nikad imati.
(croata, 8. septembar 2019 18:37)

Naravno, dobio si očekivane reakcije na svoj komentar, ali ja se uglavnom slažem sa ovim što si napisao. Čak je ovde bilo careva koji su uporedjivali Bogdanovića i Bjelicu sa Stojakovićem i Bodirogom. Samo diletanti i neznalice mogu uporedjivati reprezentaciju iz 2002 sa ovom. Jokić nesporno ima veliki talenat, ali je pitanje da li ima i mentalitet da bi se uopšte mogao staviti u istu rečenicu sa Divcem.
Bez obzira na sve "loše karme", ipak je ovo naš sport, za razliku od fudbala, i Argentince ćemo oduvati za primer, a u polufinalu će biti jako zanimljivo.

satelit

pre 4 godine

Ma,kakvi Ameri,muke ce biti i s ARG... JOKIC ako zeli da glumata zvezdu neka ide,a trener neka ne filozofira vec ga stavi na 5.gde mu je mesto

satelit

pre 4 godine

Ma,kakvi Ameri,muke ce biti i s ARG... JOKIC ako zeli da glumata zvezdu neka ide,a trener neka ne filozofira vec ga stavi na 5.gde mu je mesto

Drug Ostoja

pre 4 godine

Sad cete dobit bibera i od gaucosa ili u polufinalu, svejedno, medalju vidjet necete.
I nije to zbog kvalitete (objektivno jedno od najlosijih mundijala gdje ste igracki sigurno za medalju) vec zbog pravde i postenja. Sramno odbacivanje kalinica ce vam se vratit ko bumerang i to kad bude najbitnije, upamtite. Nesto slicno vam se vec dogadja u nogometu nakon muslina.
Sto se tice jokica, tek ce se vidjet kakva je to prevara od igraca, neki cvile sto ne moze pokazat "raskos svog talenta" na cetvorki, ma stavite ga na peticu il pleja, podredite igru na njemu, tek ce vas onda satrat. Nije ovo smijesni nba bez obrane gdje frajkan drzi loptu na trici i onda kao proigrava i asistira. Malo jace ga se stisne i nema ga nigdje. Obrana, tu ga ne treba ni komentirati. Da igra nba devedestih najveci domet bi mu bio mahanje rucnikom na klupi. Netko usporedjuje njega i divca, divcu ne moze ni torbu nositi. A koliko je placen i nabijanje statistike, to je samo hrana za kosarkaske neznalice.
Na kraju citam usporedbe ove ekipe i one iz 2002 u smislu kako su sad jaci, ni jedan danasnji igrac nije ni blizu onima, a npr igraca ko sto je bodiroga necete vise nikad imati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 8. septembar 2019 18:37)
Kad ovakva izjava dodje od "croata" u znatnome gubi na smislu,zapravo postaje besmislena. Nesportski pozdrav.

stef

pre 4 godine

Mi nismo mogli da pobedimo Spaniju koja igra sa jednim centrom, a hocemo Amerikance koji svi imaju odlican sut. Pustite vi 2002- gu, da se ne lazemo, njima je tada najbolji igrac bio Redzi Miler, a on je tada imao 37 god.
Jednostavno mi nemamo igrace koji imaju poene u rukama osim Bogdanovica i Jokica (stim sto njega nismo koristili na pravi nacin). Jovic, Bjelica, GUduric - jedno veliko nista. Za Marjanovica smo vec protiv Slovenije videli da ne mozemo nista sa njim (tj. nema ko da nacrta akciju za njega)
Igranje sa dva centra.. o tome se govorilo i pre prvenstva ali mi i dalje nismo shvatili pouku

Četvrti pokušaj za dve jarde ...

pre 4 godine

Nije problem kada fudbaleri puknu od nekoga, od njih niko ništa ni ne očekuje!
Košarkaši su nas navikli na pobede pa kada izgube sledi razočarenje. Ovaj poraz nije strašan ako bude jedini na ovom prvenstvu!
I Liverpul je izgubio od Zvezde pa postao prvak Evrope!
Možemo li? Hoćemo li?

Neko123

pre 4 godine

Sad cete dobit bibera i od gaucosa ili u polufinalu, svejedno, medalju vidjet necete.
I nije to zbog kvalitete (objektivno jedno od najlosijih mundijala gdje ste igracki sigurno za medalju) vec zbog pravde i postenja. Sramno odbacivanje kalinica ce vam se vratit ko bumerang i to kad bude najbitnije, upamtite. Nesto slicno vam se vec dogadja u nogometu nakon muslina.
Sto se tice jokica, tek ce se vidjet kakva je to prevara od igraca, neki cvile sto ne moze pokazat "raskos svog talenta" na cetvorki, ma stavite ga na peticu il pleja, podredite igru na njemu, tek ce vas onda satrat. Nije ovo smijesni nba bez obrane gdje frajkan drzi loptu na trici i onda kao proigrava i asistira. Malo jace ga se stisne i nema ga nigdje. Obrana, tu ga ne treba ni komentirati. Da igra nba devedestih najveci domet bi mu bio mahanje rucnikom na klupi. Netko usporedjuje njega i divca, divcu ne moze ni torbu nositi. A koliko je placen i nabijanje statistike, to je samo hrana za kosarkaske neznalice.
Na kraju citam usporedbe ove ekipe i one iz 2002 u smislu kako su sad jaci, ni jedan danasnji igrac nije ni blizu onima, a npr igraca ko sto je bodiroga necete vise nikad imati.
(croata, 8. septembar 2019 18:37)

Mi smo medalju "viđeli" na svakom nedavnom takmičenju, nije smak sveta ako je ne "viđimo" ove godine. Drago mi je što si srećan! Kad igraju tvoji za medalju?

bg leprikoni

pre 4 godine

@Beoman
Sine pre ovog "slabog" Djordjevica selektor nam je bio Ivkovic,on je od ovih istih Spanaca gubio 40 razlike na POLUVREMENU,a mi na kraju bili sedmi na Evropskom i to smo slavili ko titulu,pre toga propistili Olimpijadu,opet pre toga za 10 godina jedna jedina medalja i to na Teov genij,bulvalno smo bili reprezentacija za ismevanje,bez kulta,Duda posvadjan sa brdo igraca,plus gurao Miskove pulene tipa Nemanja Krstic,a sa ovakvim "slabim" Saletom ce se srebro smatrati neuspehom.A ne mozes porediti Indijanapolis gde je jedan Rakoc bio treci plej i danas gde nam igru vodi preplaseni Vasa.Desi se svakom slab dan,bolje sad nego u nokaut fazi,ko ne veruje u ove momke ne treba ni da gleda prvenstvo

Drug Ostoja

pre 4 godine

Ne razumijem.
To sto je
najbolji evropski kosarkaski klub 20tog stoljeca hrvatski klub ili najbolji evropski igrac svih vremena ili u 5 najboljih evropskih igraca svih vremena su 3 "croata", izgleda da po tebi to nisu dovoljno dobre refetence da bi moj komentar imao tezinu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 8. septembar 2019 19:04)
Verujem da aludiras na pokojnog Drazena - Za njega je Bodiroga bio doktor! Drazen je bio masina utrenirana i talenat,ali je Bodiroga bio genije. Drazen je trpao u kos,dok je Bodiroga slikao po terenu..

mc

pre 4 godine

Donguan 120 minuta avionom od Wuhan-a a Sangaj 90 minuta - ne vidim neku drasticnu razliku u potrosnji vremena (osim sto ce u Dongguan-u biti verovatno sparnije).

Ljubisa livac

pre 4 godine

@croata

Sve razumem, ali odakle vama vise hrabrosti da dolazite na srpske portale i komentarisete sport u kome niste ni ucesnici SP i u kome ste realno za 3 svetlosne godine ispod nas. Cemu to prosipanje pameti u svemu, sta vas toliko jos uvek vuce ovamo?

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Mnogo teži put.Sami smo za to krivi.Ja bi se osvrnuo na igru.Neverovatno je da nemamo rešenje za zonu.Jokić nervozan kao na početku karijere u Denveru kada su ga gurali na 4 umesto na 5.To se ponavlja i u reprezentaciji.Micić i Gudurić katastrofalni obojica.Bjelica anemičan.Bogdan ponovo ostavio srce na terenu.Fascinira me sa kojom željom igra za svoju zemlju.Kao Brazilci iz vremena Pele & co.koji su mnogo bolje igrali u dresu selesao nego u klubovima...Nadam se da od ovog ne može gore.

nz

pre 4 godine

Argentinu ćemo proći a u polufinalu je svejedno, svaki protivnik je jak. I više nego ikad bih voleo to zlato, tako da ovi iz anti-Sale botovske ekipe pojedu ono što se ne jede na kraju prvenstva.

goran

pre 4 godine

Mozemo da pisemo sta god hocemo, ali cinjenica je da za srpsku reprezentaciju niko nije vise uradio od Djordjevica. Prava snaga se uvek vidi u cetvrtfinalu.Ja mu verujem,a vi?

Slavko Vrekic

pre 4 godine

Opasna je i Argentina. Imaju bas veliku hemiju u ekipi. Čak lice na Spance po igri bar meni. Ali realno smo jači. Napred Srbija

Žika

pre 4 godine

Idemo samo jako i cvrsto!Sad se biju bitke ovo do sad je bilo sve da ne kazem bila zaj....cija!Sad se nema pravo na gresku,mora da se pobedi Argentina ako ocemo u polufinale i po zlato!

croata

pre 4 godine

Sve razumem, ali odakle vama vise hrabrosti da dolazite na srpske portale i komentarisete sport u kome niste ni ucesnici SP i u kome ste realno za 3 svetlosne godine ispod nas. Cemu to prosipanje pameti u svemu, sta vas toliko jos uvek vuce ovamo?
(Ljubisa livac, 08. septembar 2019 19:01)

Volim basket, a b92 je najjaci regionalni portal i jedini na kom ostavljam komentare jer na zalost samo ovdje mozes tu i tamo naci na ljude s kvalitetnim komentarima, iako i ovdje trolovi spamaju i truju. Ti nisi ni jedno ni drugo.

Boka

pre 4 godine

Ljudi aman vise pa ne idu stopom na taj put, nego klasom koju mi necemo ni videti. Drugo ne prelaze sto hiljada km nego 2000 sto je 2 sata voznje. Trece, i ono najbitnike, sami su krivi, sad tezim putem po zlato.

Hanibal

pre 4 godine

croata@ O cemu ti to? Koji klub i koji igrac? Koji je to hrvatski klub bolji od Barselone, CSKA, Makabija, Panatenaikosa, Real Madrida, Fenerbahcea, itd.?

HrvojeMalmö

pre 4 godine

Ako bi ja bio srbin bio bi nervozan kada igra repka ali nisam srbin i gledam sve objektivno i vidim da imate dobru ekipu (kao uvijek) i mislim da imate vrlo dobre sanse za veliki rezultat. Pozdrav iz Svedske.

nikol dz feimija

pre 4 godine

(croata, 8. septembar 2019 19:51)

Neka mu je lako duši. Govorili su, Hrvat po majci,Dražen, Srbin po ocu,Petrović, iz Republike Hrvatske, rodjen u SFRJ.

KADA SAM GLEDALA U VELIKOJ VEĆINI UTAKMICA ZA REPREZENTACIJU, TADA JUGOSLAVIJU, IGRAO JE LOŠE KADA JE BILO BITNO I KADA SE ODLUČIVALO, VEOMA LOŠE, mnogo puta.

Veliki talenat i veliki igrač neosporno. Sećam se kada sam ga videla u busu dok je trenirao u beogradskom Partizanu, nisam mogla da poverujem. Mlad lep momak, uvek mi je ta slika pred očima, on na zadnjim vratima, leđima naslonjen, bus poluprazan, ja neverujem da je on tu !!

Svi smo ga u Republici Srbiji obožavali i veličali. Neka počiva u miru.

C i n i k

pre 4 godine

Pa sad vise nisam veliki optimista jer ovo nzn sa Spanijom da li je iko ocekivao,ali opet, ako pobedimo ARG idemo na Usa u polifinalu tako da se izgleda ponavlja istorija...

e moj druže

pre 4 godine

Možda i nismo toliko jaki koliko smo imali slabe protivnike, a možda ipak možemo bolje. Bilo je mnogo promašenih otvorenih šuteva za 3, užasan procenat, nekoliko promašenih zicera, Špancima je u 2/4 ušao svaki šut, mnogo trojki, a to je jedini deo koji su dobili, ali ubedljivo. Nisu ni oni uvek imali rešenja u napadu, a pravili su rupe u odbrani. Možemo bolje.

Kontras

pre 4 godine

Moja zapazanja od juce.

Verujem da cemo proci Argentinu nekako, ali od tada sledi teska i vrlo neizvesna borba za bilo koju medalju.

Sale ce pokazati od cetvrtfinala da li ume ili ne, Skariolo ga je unistio u ovom mecu. Bogdan sjajan. Jokic nervozan. Bjelica juce ocajan. Jovic promenljivo. Sto se onaj Vasa onoliko plasi? On ume da igra kosarku cim je bio fantastican u Evroligi, mora da se opusti. Guduric juce ocajan. Lucic za nijansu bolji nego u proslim utakmicama, mora to energicnije. Simon i Birca slabo. Raduljica i Bobi slabi. Milutinov moze bolje.

Ne treba ulaziti u ritam protivnika, nikako. I najbitnije: odbrana. Svesti protivnike na manje od 20 poena po cetvrtini i pogurati se za svaku loptu, borbeno i energicno u svaki duel. Ne dozvoliti da nam skacu pod nasim kosem pored onolikih centara, krila i krila. Ne dozvoljavati im lake poene. E, tako. Pa sta nam Bog da.