Fudbal 58

Sreda, 28.08.2019.

23:00

Tadić odveo Ajaks u Ligu šampiona VIDEO

Fudbaleri Ajaksa plasirali su se u grupnu fazu Lige šampiona posle pobede nad APOEL–om na svom stadionu sa 2:0 u revanšu u Amsterdamu.

Tadiæ odveo Ajaks u Ligu šampiona VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

brm

pre 4 godine

Jeste da nije nešto posebno brz, ali bi nam lepo legao, Terza interveniši!
(očigledno, 28. avgust 2019 23:08)

Tadić je navijač Vojvodine i ne bi išao iz Novog Sada ako bi igrao u Srbiji. A i potpisao je takav ugovor sa Ajaksom da kad završi karijeru ulazu u upravu kluba.

Salvador Dali?

pre 4 godine

Dali nasi sportski komentatori gledaju kako se u svijetu prenosi utakmica , jednostavno kao da si na stadionu pa neka sebi pojaca ko koliko hoce,a ne kod nas su izrazeni komentatori i njihov enubeloze. pogledajte malo kako se prenosi sportski dogadjaj nije sramota uciti.
(Milan S.R.Krajina, 29. avgust 2019 06:23)
Nije sramota ni nauciti pravopis u poznim godinama, naprotiv.

HanSolo

pre 4 godine

ako Partizan prodje sutra Molde velike su sanse da dogodine udjemo u prvih 15. liga i da imamo 2 predstavnika u ligi sampiona 1 u ligi evrope i 2 u ligi evrope 2
(lepi, 28. avgust 2019 23:33

Na žalost ne verujem da će proći.. Daj bože ali skandinavci su fizičko jaki..

Radijator

pre 4 godine

Hmmm, dobro to zvuči, samo kada bi Srbija imala klasičnog napadača u najvećim klubovima Evrope, npr u Real Madridu pa da ne startuju napadači iz klubova Championshipa, možda tada uđemo na EP i prođemo grupu na SP.
(789, 29. avgust 2019 03:06)

Ok...ajde da taj napadac prvo da neki gol za Real...pa da mozda pomislimo da je bolji od ovog iz Chanpionshipa koji je vec nanizao 4 komada.

burgos

pre 4 godine

Igračina!Najkvalitetniji naš fudbaler ubedljivo!
(Jon Bon Jovi, 28. avgust 2019 23:03)
slažem se, ali nije da mu je neka konkurencija.

wiener

pre 4 godine

Zanimljivo je recimo kako se pomeraju mesta za LS grupnu fazu u slucaju da prethodni osvajaci LS i LE se ne izbore kroz domaci sampionat. Tako bi na primer Englezi imali cak 6 predstavnika da su prosle godine LS i LE osvojili npr. Man Utd i Arsenal, a manje drzave bi izvisile za 2 mesta iz kvalifikacija.
(Manda, 29. avgust 2019 00:04) 

ako se nešto nije promenilo ovo nije tačno. broj timova iz jedne lige je ograničen na 5.

srb cg rs only serb

pre 4 godine

kako vi hvalite Tadica pa to nije normalno. Protiv ovih amatera sa Kipra on nije nijedan pas poslao. Smesni ste svi koji samo hvalite nekoga koji nista posebno ne igra.
(sasa, 28. avgust 2019 23:47)

Ma los je.Samo je kapiten Ajaxa.

iv13

pre 4 godine

@dzomba

to nema veze sa kvalifikacijama, nego da klupskim koeficijentom

postoji drzavni i klupski, drzavni(primarni) ti odredjuje gde ces biti kvalifikacijama(grupi), klupski te rangira medju drugim klubovima u iston takmicenju (lš, le)

Milan S.R.Krajina

pre 4 godine

Dali nasi sportski komentatori gledaju kako se u svijetu prenosi utakmica , jednostavno kao da si na stadionu pa neka sebi pojaca ko koliko hoce,a ne kod nas su izrazeni komentatori i njihov enubeloze. pogledajte malo kako se prenosi sportski dogadjaj nije sramota uciti.

789

pre 4 godine

Тадић у репки на својој природној позицији и шах мат противничкој екипи. Наравно, уз класног нападача као подршка.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milan, 28. avgust 2019 23:11)

Hmmm, dobro to zvuči, samo kada bi Srbija imala klasičnog napadača u najvećim klubovima Evrope, npr u Real Madridu pa da ne startuju napadači iz klubova Championshipa, možda tada uđemo na EP i prođemo grupu na SP.

...

pre 4 godine

Da li neko može sa mi pojasni raspored šešira. Ajaks igra od drugog kola kvalifikacija a kad uđe u LŠ upada u drugi šešir? Da li se kvalifikacije gleda ukupan broj poena zemlje a za LŠ pojedinačno? Nije mi jasno.... Isto, odakle Zenit u prvom šeširu? Hvala unapred
(dzomba, 28. avgust 2019 23:27)

Šampioni prvih 6 zemalja na Uefa rang listi su automatski u prvom šeširu, takodje i pobednici Lige šampiona i lige evrope.

Ostala 3 šešira se sklapaju po tome koji tim ima više bodova na uefa klupskoj listi (broj pobeda u evropi u prethodnih 4 godina) , tako da npr Real je ubedljivo prvi i u drugom je šeširu.

Nosorog

pre 4 godine

(dzomba, 28. avgust 2019 23:27)
Gleda se nacionalni koeficijent za raspodelu timova u kvalifikacijama. Ruska liga je 6. u Evropi, a prvaci prvih 6 drzava + pobednici lige sampiona i evrope idu direktno u 1. sesir, sto zbog uspeha CSKA, sto zbog uspeha Zenita itd.
Holandska liga je, sa druge strane, 13. u Evropi. Fejenord i PSV koji su najjaci pored Ajaksa su cesto ispadali i u kvalifikacijama za LS/LE, a kad prodju jedva sakupe koji bod. Ajaks je, takodje, ispao u plejofu za Ligu Evrope od Rozenborga, sto je jos pogorsalo nacionalni koeficijent. Ovo rangiranje uglavnom zavisi od konstantong uspeha, a ne od jedne sjajne sezone i jedne ocajne.
Ove rang liste mogu jako brzo da se promene, tako da bi jos jedna dobra sezona za Ajaks, PSV, Fejenord i ostale donela top 10 na listi. Mi smo se za 2 sezone popeli od 27. do 18. mesta zbog uspeha Zvezde (mada i Partizan je tu pridodao po koji bod kad je prosao u nokaut fazu LE)

Manda

pre 4 godine

@dzomba

Prilikom zrebanja u kvalifikacijama se gleda klupski koeficijent, a od kog kola krecu i broj timova odredjene zemlje zavisi od koeficijenta te drzave. Holandija je imala los koef. od pre 2 sezone (taj koef. se gleda za drzave) pa je Ajax morao od 3. kola.

Prilikom zreba za grupe LS u 1. sesir idu sampioni prvih 6. drzava + pobednici prethodne LS i LE. Ostali sesiri se popunjavaju timovima po klupskom koeficijentu...

Zanimljivo je recimo kako se pomeraju mesta za LS grupnu fazu u slucaju da prethodni osvajaci LS i LE se ne izbore kroz domaci sampionat. Tako bi na primer Englezi imali cak 6 predstavnika da su prosle godine LS i LE osvojili npr. Man Utd i Arsenal, a manje drzave bi izvisile za 2 mesta iz kvalifikacija.

veliki strumf

pre 4 godine

Voleo bih da izvučemo Ajaks. Najviše zbog Tadića. Osim toga, sa njima može da se igra. U Beogradu bismo se cerali. Veceras do gola u 43. minutu nisu imali neku veliku šansu, teško igraju posle organizovanog bloka, a gol su dali iz prekida. Ne igraju kao prošle godine, a ipak igraju lepo, pa bi bilo milina gledati.

Key and Peele

pre 4 godine

Gledam dula kako mu sve ide poslednjih par godin, osobito prosle, a zasad i ove, i bas mi milo. Lepo je videti srecu u coveku, srecan covek nije zeljan da nanosi zlo drugome. Samo rokaj dule, rokaj do pobede.

lepi

pre 4 godine

ako Partizan prodje sutra Molde velike su sanse da dogodine udjemo u prvih 15. liga i da imamo 2 predstavnika u ligi sampiona 1 u ligi evrope i 2 u ligi evrope 2

Ivan

pre 4 godine

Opet Tadić i večeras vrhunski odigrao i to u laganom ritmu. Predvodio je Ajaks do sigurne pobede od 2:0 nad Apoelom koji im nije dorastao. Onaj gol Tadića je pravo majstorstvo. Klasičan gol jednog klasičnog majstora fudbala. A Tadić jeste majstor fudbala. Bravo Tadiću majstore.

123

pre 4 godine

Zver. Samo mora malo vise sam da zavrsava, kao ovaj mali Zijeh, siguran sam da bi Tadic jos vise golova postigao. Kao sad uzeo izbacio igraca i gol, nekad pretera sa proigravanjem saigraca.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Odlicni Ajax i prosečni Kiprani.
Ovakve utakmice se mogu gledati.
Gledao sam sinoc Zvezdu i veceras Ajax.
Šta reci?
Ajaksovom fudbaleri vladaju poslom kojim se bave.
Zvezdini fudbaleri su ogranicenog kvaliteta.
Ovakva Zvezda nije tim koji može nešto napraviti u LS.
Marin osrednji,a ostalo sami za kvarenje igre.
Partizan je slican.
Ko god da bude izvučen sutra,biće mnogo jači od naših timova.
Treba sve klubove prepustiti privatnicima pa šta bude.
Ovo sto imamo ne vredi
(Djed Gavrilo, 28. avgust 2019 23:29)

Eheheheheheeee Đede Gavrillo dokle ide vaš plač zbog našeg ulaska u Ligu šampiona drugu godinu za redom! I svoj Partizan ladno pristaješ da napljuješ samo da nekako kako znaš i umeš probaš da omalovažiš Zvezdin veliki uspeh! Al ne vredi sine, U LIGI ŠAMPIONA SMO, to je JEDINO VAŽNO, pa neka nas tamo svi ispraše sa po 4-5 prema 0, ali smo U ELITI! Plači! :-))))))

dzomba

pre 4 godine

Da li neko može sa mi pojasni raspored šešira. Ajaks igra od drugog kola kvalifikacija a kad uđe u LŠ upada u drugi šešir? Da li se kvalifikacije gleda ukupan broj poena zemlje a za LŠ pojedinačno? Nije mi jasno.... Isto, odakle Zenit u prvom šeširu? Hvala unapred

Vlada

pre 4 godine

@Djed Gavrilo

Glupo je porediti uopste Ajax i bilo koj nas klub, cela prva postava im vredi preko 10miliona po igracu. Prosecna plata igraca u Holandskoj prvoj ligi je 227000€ godisnje, sto znaci slabijim klubovima dosta manje a Ajaxu i PSG moze slobodno da se racuna oko milion u proseku. Dzaba privatnici kad ljudi nemaju para, privatan klub treba da zaradjuje a ne da bude rupa bez dna. Ne moze klub da prezivi od posete u proseku 5-10000 ljudi po utakmici, sa kartama koje kostaju izmedju 500-1500 din. Treba roba da se prodaje, salovi, dresovi, duksevi, solje, ukrasi, deciji bodiji. Nasi i da hoce vecina ne moze sebi da priusti da kupi dres od 50eura i trenerku od 80, sto nije problem nekom u Holandiji, Engleskoj, Spaniji, Nemackoj, Italiji otd.

cosmo

pre 4 godine

Sinoc za Zvezdu,veceras za Ajax! 😁

Moje fudbalsko "sveto trojstvo": Zvezda - Ajax -River Plata.

Man Utd necu da spominjem,posto znam da ima dosta ostrascenih navijaca Liverpula i navijaca drugih klubova iz Premijer Lige.A,ja hocu da dobijem puno pluseva i postanem poularniji od “prosecnog Srbende”. 🤪

sasa

pre 4 godine

kako vi hvalite Tadica pa to nije normalno. Protiv ovih amatera sa Kipra on nije nijedan pas poslao. Smesni ste svi koji samo hvalite nekoga koji nista posebno ne igra.

Ivan Veljković

pre 4 godine

U laganom ritmu Ajaks rutinski do pobede nad Apoelom i plasmana u Ligu šampiona. Briljirao opet večeras kapiten Ajaksa naš Tadić i postigao jedan majstorski gol kome je prethodio sjajan dribling i onda precizan i snažan šut u "malu mrežu" za lahanih 2:0. Majstorstvo! Klasa! Veličina! Bravo Tadiću majstore!

Djed Gavrilo

pre 4 godine

Odlicni Ajax i prosečni Kiprani.
Ovakve utakmice se mogu gledati.
Gledao sam sinoc Zvezdu i veceras Ajax.
Šta reci?
Ajaksovom fudbaleri vladaju poslom kojim se bave.
Zvezdini fudbaleri su ogranicenog kvaliteta.
Ovakva Zvezda nije tim koji može nešto napraviti u LS.
Marin osrednji,a ostalo sami za kvarenje igre.
Partizan je slican.
Ko god da bude izvučen sutra,biće mnogo jači od naših timova.
Treba sve klubove prepustiti privatnicima pa šta bude.
Ovo sto imamo ne vredi

Dule

pre 4 godine

Jeste da nije nešto posebno brz, ali bi nam lepo legao, Terza interveniši!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (očigledno, 28. avgust 2019 23:08)

Tadić je Vošino dete i navijač Vojvodine, ne bi on kod vas nikad prešao.

Čestitke Tadiću na utakmici, od ponosnog slaninara, iz Njujorka.

lepi

pre 4 godine

Da li neko može sa mi pojasni raspored šešira. Ajaks igra od drugog kola kvalifikacija a kad uđe u LŠ upada u drugi šešir? Da li se kvalifikacije gleda ukupan broj poena zemlje a za LŠ pojedinačno? Nije mi jasno.... Isto, odakle Zenit u prvom šeširu? Hvala unapred
(dzomba, 28. avgust 2019 23:27)

prvi sesir zauzimaju sampioni prvih 8 liga prema koeficijentu lige, a ostali se popunjavaju prema licnom koeficijentu

Markos

pre 4 godine

Dzomba
Koeficijent lige odredjuje iz kojeg ce kola klubovi kretati.Broji se 5 godina u nazad.Holandjani za to vreme nisu bili dobri i zato Ajax mora da pocne ranije sa kvalifikacijama.Kasnije kad prodju u grupe onda se gleda koeficijent pojedinacnih klubova.Jedino za prvi sesir se odredjuje tako sto upada pobednik lige evrope i pobednik lige sampiona a ostalih sest su prvaci najboljih sest liga.Zenit je prvak Rusije a Rusi su sesti na listi i zato su upali u prvi sesir

macak

pre 4 godine

Da li neko može sa mi pojasni raspored šešira. Ajaks igra od drugog kola kvalifikacija a kad uđe u LŠ upada u drugi šešir? Da li se kvalifikacije gleda ukupan broj poena zemlje a za LŠ pojedinačno? Nije mi jasno.... Isto, odakle Zenit u prvom šeširu? Hvala unapred
(dzomba, 28. avgust 2019 23:27

Ajaks je počeo od trećeg kola kvalifikacija (ne od drugog) zato što je holandska liga na početku ove sezone bila 12.ili 13. i kao takva njen šampion počinje od trećeg kola kvalifikacija.
A u grupama se nalaze u drugom šeširu zato što po klupskom koeficijentu tu pripadaju.

znači jednostavno, kvalifikacije igraš u zavisnosti od koeficijenta lige, a prilikom zreba (u bilo kojoj fazi, bile kvalifikacije ili grupna faza) se gleda koeficijent kluba.

Smeh

pre 4 godine

@ Djed Gavrilo
Ti uporedjuješ ekipe koje vrede 100 i više miliona, koji mogu da dovedu igrača od 10, 20 i više miliona sa našim ekipama koje ne mogu da priušte ni 5 miliona da kupe prosečnog igrača u evropskim okvirima? Bravo za mozak.

milan

pre 4 godine

Тадић у репки на својој природној позицији и шах мат противничкој екипи. Наравно, уз класног нападача као подршка.

milan

pre 4 godine

Тадић у репки на својој природној позицији и шах мат противничкој екипи. Наравно, уз класног нападача као подршка.

123

pre 4 godine

Zver. Samo mora malo vise sam da zavrsava, kao ovaj mali Zijeh, siguran sam da bi Tadic jos vise golova postigao. Kao sad uzeo izbacio igraca i gol, nekad pretera sa proigravanjem saigraca.

Vlada

pre 4 godine

@Djed Gavrilo

Glupo je porediti uopste Ajax i bilo koj nas klub, cela prva postava im vredi preko 10miliona po igracu. Prosecna plata igraca u Holandskoj prvoj ligi je 227000€ godisnje, sto znaci slabijim klubovima dosta manje a Ajaxu i PSG moze slobodno da se racuna oko milion u proseku. Dzaba privatnici kad ljudi nemaju para, privatan klub treba da zaradjuje a ne da bude rupa bez dna. Ne moze klub da prezivi od posete u proseku 5-10000 ljudi po utakmici, sa kartama koje kostaju izmedju 500-1500 din. Treba roba da se prodaje, salovi, dresovi, duksevi, solje, ukrasi, deciji bodiji. Nasi i da hoce vecina ne moze sebi da priusti da kupi dres od 50eura i trenerku od 80, sto nije problem nekom u Holandiji, Engleskoj, Spaniji, Nemackoj, Italiji otd.

Ivan Veljković

pre 4 godine

U laganom ritmu Ajaks rutinski do pobede nad Apoelom i plasmana u Ligu šampiona. Briljirao opet večeras kapiten Ajaksa naš Tadić i postigao jedan majstorski gol kome je prethodio sjajan dribling i onda precizan i snažan šut u "malu mrežu" za lahanih 2:0. Majstorstvo! Klasa! Veličina! Bravo Tadiću majstore!

Key and Peele

pre 4 godine

Gledam dula kako mu sve ide poslednjih par godin, osobito prosle, a zasad i ove, i bas mi milo. Lepo je videti srecu u coveku, srecan covek nije zeljan da nanosi zlo drugome. Samo rokaj dule, rokaj do pobede.

Djed Gavrilo

pre 4 godine

Odlicni Ajax i prosečni Kiprani.
Ovakve utakmice se mogu gledati.
Gledao sam sinoc Zvezdu i veceras Ajax.
Šta reci?
Ajaksovom fudbaleri vladaju poslom kojim se bave.
Zvezdini fudbaleri su ogranicenog kvaliteta.
Ovakva Zvezda nije tim koji može nešto napraviti u LS.
Marin osrednji,a ostalo sami za kvarenje igre.
Partizan je slican.
Ko god da bude izvučen sutra,biće mnogo jači od naših timova.
Treba sve klubove prepustiti privatnicima pa šta bude.
Ovo sto imamo ne vredi

cosmo

pre 4 godine

Sinoc za Zvezdu,veceras za Ajax! 😁

Moje fudbalsko "sveto trojstvo": Zvezda - Ajax -River Plata.

Man Utd necu da spominjem,posto znam da ima dosta ostrascenih navijaca Liverpula i navijaca drugih klubova iz Premijer Lige.A,ja hocu da dobijem puno pluseva i postanem poularniji od “prosecnog Srbende”. 🤪

Nosorog

pre 4 godine

(dzomba, 28. avgust 2019 23:27)
Gleda se nacionalni koeficijent za raspodelu timova u kvalifikacijama. Ruska liga je 6. u Evropi, a prvaci prvih 6 drzava + pobednici lige sampiona i evrope idu direktno u 1. sesir, sto zbog uspeha CSKA, sto zbog uspeha Zenita itd.
Holandska liga je, sa druge strane, 13. u Evropi. Fejenord i PSV koji su najjaci pored Ajaksa su cesto ispadali i u kvalifikacijama za LS/LE, a kad prodju jedva sakupe koji bod. Ajaks je, takodje, ispao u plejofu za Ligu Evrope od Rozenborga, sto je jos pogorsalo nacionalni koeficijent. Ovo rangiranje uglavnom zavisi od konstantong uspeha, a ne od jedne sjajne sezone i jedne ocajne.
Ove rang liste mogu jako brzo da se promene, tako da bi jos jedna dobra sezona za Ajaks, PSV, Fejenord i ostale donela top 10 na listi. Mi smo se za 2 sezone popeli od 27. do 18. mesta zbog uspeha Zvezde (mada i Partizan je tu pridodao po koji bod kad je prosao u nokaut fazu LE)

Ivan

pre 4 godine

Opet Tadić i večeras vrhunski odigrao i to u laganom ritmu. Predvodio je Ajaks do sigurne pobede od 2:0 nad Apoelom koji im nije dorastao. Onaj gol Tadića je pravo majstorstvo. Klasičan gol jednog klasičnog majstora fudbala. A Tadić jeste majstor fudbala. Bravo Tadiću majstore.

srb cg rs only serb

pre 4 godine

kako vi hvalite Tadica pa to nije normalno. Protiv ovih amatera sa Kipra on nije nijedan pas poslao. Smesni ste svi koji samo hvalite nekoga koji nista posebno ne igra.
(sasa, 28. avgust 2019 23:47)

Ma los je.Samo je kapiten Ajaxa.

veliki strumf

pre 4 godine

Voleo bih da izvučemo Ajaks. Najviše zbog Tadića. Osim toga, sa njima može da se igra. U Beogradu bismo se cerali. Veceras do gola u 43. minutu nisu imali neku veliku šansu, teško igraju posle organizovanog bloka, a gol su dali iz prekida. Ne igraju kao prošle godine, a ipak igraju lepo, pa bi bilo milina gledati.

Smeh

pre 4 godine

@ Djed Gavrilo
Ti uporedjuješ ekipe koje vrede 100 i više miliona, koji mogu da dovedu igrača od 10, 20 i više miliona sa našim ekipama koje ne mogu da priušte ni 5 miliona da kupe prosečnog igrača u evropskim okvirima? Bravo za mozak.

dzomba

pre 4 godine

Da li neko može sa mi pojasni raspored šešira. Ajaks igra od drugog kola kvalifikacija a kad uđe u LŠ upada u drugi šešir? Da li se kvalifikacije gleda ukupan broj poena zemlje a za LŠ pojedinačno? Nije mi jasno.... Isto, odakle Zenit u prvom šeširu? Hvala unapred

...

pre 4 godine

Da li neko može sa mi pojasni raspored šešira. Ajaks igra od drugog kola kvalifikacija a kad uđe u LŠ upada u drugi šešir? Da li se kvalifikacije gleda ukupan broj poena zemlje a za LŠ pojedinačno? Nije mi jasno.... Isto, odakle Zenit u prvom šeširu? Hvala unapred
(dzomba, 28. avgust 2019 23:27)

Šampioni prvih 6 zemalja na Uefa rang listi su automatski u prvom šeširu, takodje i pobednici Lige šampiona i lige evrope.

Ostala 3 šešira se sklapaju po tome koji tim ima više bodova na uefa klupskoj listi (broj pobeda u evropi u prethodnih 4 godina) , tako da npr Real je ubedljivo prvi i u drugom je šeširu.

Markos

pre 4 godine

Dzomba
Koeficijent lige odredjuje iz kojeg ce kola klubovi kretati.Broji se 5 godina u nazad.Holandjani za to vreme nisu bili dobri i zato Ajax mora da pocne ranije sa kvalifikacijama.Kasnije kad prodju u grupe onda se gleda koeficijent pojedinacnih klubova.Jedino za prvi sesir se odredjuje tako sto upada pobednik lige evrope i pobednik lige sampiona a ostalih sest su prvaci najboljih sest liga.Zenit je prvak Rusije a Rusi su sesti na listi i zato su upali u prvi sesir

burgos

pre 4 godine

Igračina!Najkvalitetniji naš fudbaler ubedljivo!
(Jon Bon Jovi, 28. avgust 2019 23:03)
slažem se, ali nije da mu je neka konkurencija.

Dule

pre 4 godine

Jeste da nije nešto posebno brz, ali bi nam lepo legao, Terza interveniši!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (očigledno, 28. avgust 2019 23:08)

Tadić je Vošino dete i navijač Vojvodine, ne bi on kod vas nikad prešao.

Čestitke Tadiću na utakmici, od ponosnog slaninara, iz Njujorka.

lepi

pre 4 godine

ako Partizan prodje sutra Molde velike su sanse da dogodine udjemo u prvih 15. liga i da imamo 2 predstavnika u ligi sampiona 1 u ligi evrope i 2 u ligi evrope 2

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Odlicni Ajax i prosečni Kiprani.
Ovakve utakmice se mogu gledati.
Gledao sam sinoc Zvezdu i veceras Ajax.
Šta reci?
Ajaksovom fudbaleri vladaju poslom kojim se bave.
Zvezdini fudbaleri su ogranicenog kvaliteta.
Ovakva Zvezda nije tim koji može nešto napraviti u LS.
Marin osrednji,a ostalo sami za kvarenje igre.
Partizan je slican.
Ko god da bude izvučen sutra,biće mnogo jači od naših timova.
Treba sve klubove prepustiti privatnicima pa šta bude.
Ovo sto imamo ne vredi
(Djed Gavrilo, 28. avgust 2019 23:29)

Eheheheheheeee Đede Gavrillo dokle ide vaš plač zbog našeg ulaska u Ligu šampiona drugu godinu za redom! I svoj Partizan ladno pristaješ da napljuješ samo da nekako kako znaš i umeš probaš da omalovažiš Zvezdin veliki uspeh! Al ne vredi sine, U LIGI ŠAMPIONA SMO, to je JEDINO VAŽNO, pa neka nas tamo svi ispraše sa po 4-5 prema 0, ali smo U ELITI! Plači! :-))))))

789

pre 4 godine

Тадић у репки на својој природној позицији и шах мат противничкој екипи. Наравно, уз класног нападача као подршка.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milan, 28. avgust 2019 23:11)

Hmmm, dobro to zvuči, samo kada bi Srbija imala klasičnog napadača u najvećim klubovima Evrope, npr u Real Madridu pa da ne startuju napadači iz klubova Championshipa, možda tada uđemo na EP i prođemo grupu na SP.

macak

pre 4 godine

Da li neko može sa mi pojasni raspored šešira. Ajaks igra od drugog kola kvalifikacija a kad uđe u LŠ upada u drugi šešir? Da li se kvalifikacije gleda ukupan broj poena zemlje a za LŠ pojedinačno? Nije mi jasno.... Isto, odakle Zenit u prvom šeširu? Hvala unapred
(dzomba, 28. avgust 2019 23:27

Ajaks je počeo od trećeg kola kvalifikacija (ne od drugog) zato što je holandska liga na početku ove sezone bila 12.ili 13. i kao takva njen šampion počinje od trećeg kola kvalifikacija.
A u grupama se nalaze u drugom šeširu zato što po klupskom koeficijentu tu pripadaju.

znači jednostavno, kvalifikacije igraš u zavisnosti od koeficijenta lige, a prilikom zreba (u bilo kojoj fazi, bile kvalifikacije ili grupna faza) se gleda koeficijent kluba.

Salvador Dali?

pre 4 godine

Dali nasi sportski komentatori gledaju kako se u svijetu prenosi utakmica , jednostavno kao da si na stadionu pa neka sebi pojaca ko koliko hoce,a ne kod nas su izrazeni komentatori i njihov enubeloze. pogledajte malo kako se prenosi sportski dogadjaj nije sramota uciti.
(Milan S.R.Krajina, 29. avgust 2019 06:23)
Nije sramota ni nauciti pravopis u poznim godinama, naprotiv.

lepi

pre 4 godine

Da li neko može sa mi pojasni raspored šešira. Ajaks igra od drugog kola kvalifikacija a kad uđe u LŠ upada u drugi šešir? Da li se kvalifikacije gleda ukupan broj poena zemlje a za LŠ pojedinačno? Nije mi jasno.... Isto, odakle Zenit u prvom šeširu? Hvala unapred
(dzomba, 28. avgust 2019 23:27)

prvi sesir zauzimaju sampioni prvih 8 liga prema koeficijentu lige, a ostali se popunjavaju prema licnom koeficijentu

wiener

pre 4 godine

Zanimljivo je recimo kako se pomeraju mesta za LS grupnu fazu u slucaju da prethodni osvajaci LS i LE se ne izbore kroz domaci sampionat. Tako bi na primer Englezi imali cak 6 predstavnika da su prosle godine LS i LE osvojili npr. Man Utd i Arsenal, a manje drzave bi izvisile za 2 mesta iz kvalifikacija.
(Manda, 29. avgust 2019 00:04) 

ako se nešto nije promenilo ovo nije tačno. broj timova iz jedne lige je ograničen na 5.

Radijator

pre 4 godine

Hmmm, dobro to zvuči, samo kada bi Srbija imala klasičnog napadača u najvećim klubovima Evrope, npr u Real Madridu pa da ne startuju napadači iz klubova Championshipa, možda tada uđemo na EP i prođemo grupu na SP.
(789, 29. avgust 2019 03:06)

Ok...ajde da taj napadac prvo da neki gol za Real...pa da mozda pomislimo da je bolji od ovog iz Chanpionshipa koji je vec nanizao 4 komada.

brm

pre 4 godine

Jeste da nije nešto posebno brz, ali bi nam lepo legao, Terza interveniši!
(očigledno, 28. avgust 2019 23:08)

Tadić je navijač Vojvodine i ne bi išao iz Novog Sada ako bi igrao u Srbiji. A i potpisao je takav ugovor sa Ajaksom da kad završi karijeru ulazu u upravu kluba.

Manda

pre 4 godine

@dzomba

Prilikom zrebanja u kvalifikacijama se gleda klupski koeficijent, a od kog kola krecu i broj timova odredjene zemlje zavisi od koeficijenta te drzave. Holandija je imala los koef. od pre 2 sezone (taj koef. se gleda za drzave) pa je Ajax morao od 3. kola.

Prilikom zreba za grupe LS u 1. sesir idu sampioni prvih 6. drzava + pobednici prethodne LS i LE. Ostali sesiri se popunjavaju timovima po klupskom koeficijentu...

Zanimljivo je recimo kako se pomeraju mesta za LS grupnu fazu u slucaju da prethodni osvajaci LS i LE se ne izbore kroz domaci sampionat. Tako bi na primer Englezi imali cak 6 predstavnika da su prosle godine LS i LE osvojili npr. Man Utd i Arsenal, a manje drzave bi izvisile za 2 mesta iz kvalifikacija.

Milan S.R.Krajina

pre 4 godine

Dali nasi sportski komentatori gledaju kako se u svijetu prenosi utakmica , jednostavno kao da si na stadionu pa neka sebi pojaca ko koliko hoce,a ne kod nas su izrazeni komentatori i njihov enubeloze. pogledajte malo kako se prenosi sportski dogadjaj nije sramota uciti.

iv13

pre 4 godine

@dzomba

to nema veze sa kvalifikacijama, nego da klupskim koeficijentom

postoji drzavni i klupski, drzavni(primarni) ti odredjuje gde ces biti kvalifikacijama(grupi), klupski te rangira medju drugim klubovima u iston takmicenju (lš, le)

HanSolo

pre 4 godine

ako Partizan prodje sutra Molde velike su sanse da dogodine udjemo u prvih 15. liga i da imamo 2 predstavnika u ligi sampiona 1 u ligi evrope i 2 u ligi evrope 2
(lepi, 28. avgust 2019 23:33

Na žalost ne verujem da će proći.. Daj bože ali skandinavci su fizičko jaki..

sasa

pre 4 godine

kako vi hvalite Tadica pa to nije normalno. Protiv ovih amatera sa Kipra on nije nijedan pas poslao. Smesni ste svi koji samo hvalite nekoga koji nista posebno ne igra.

cosmo

pre 4 godine

Sinoc za Zvezdu,veceras za Ajax! 😁

Moje fudbalsko "sveto trojstvo": Zvezda - Ajax -River Plata.

Man Utd necu da spominjem,posto znam da ima dosta ostrascenih navijaca Liverpula i navijaca drugih klubova iz Premijer Lige.A,ja hocu da dobijem puno pluseva i postanem poularniji od “prosecnog Srbende”. 🤪

Djed Gavrilo

pre 4 godine

Odlicni Ajax i prosečni Kiprani.
Ovakve utakmice se mogu gledati.
Gledao sam sinoc Zvezdu i veceras Ajax.
Šta reci?
Ajaksovom fudbaleri vladaju poslom kojim se bave.
Zvezdini fudbaleri su ogranicenog kvaliteta.
Ovakva Zvezda nije tim koji može nešto napraviti u LS.
Marin osrednji,a ostalo sami za kvarenje igre.
Partizan je slican.
Ko god da bude izvučen sutra,biće mnogo jači od naših timova.
Treba sve klubove prepustiti privatnicima pa šta bude.
Ovo sto imamo ne vredi

sasa

pre 4 godine

kako vi hvalite Tadica pa to nije normalno. Protiv ovih amatera sa Kipra on nije nijedan pas poslao. Smesni ste svi koji samo hvalite nekoga koji nista posebno ne igra.

789

pre 4 godine

Тадић у репки на својој природној позицији и шах мат противничкој екипи. Наравно, уз класног нападача као подршка.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milan, 28. avgust 2019 23:11)

Hmmm, dobro to zvuči, samo kada bi Srbija imala klasičnog napadača u najvećim klubovima Evrope, npr u Real Madridu pa da ne startuju napadači iz klubova Championshipa, možda tada uđemo na EP i prođemo grupu na SP.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Odlicni Ajax i prosečni Kiprani.
Ovakve utakmice se mogu gledati.
Gledao sam sinoc Zvezdu i veceras Ajax.
Šta reci?
Ajaksovom fudbaleri vladaju poslom kojim se bave.
Zvezdini fudbaleri su ogranicenog kvaliteta.
Ovakva Zvezda nije tim koji može nešto napraviti u LS.
Marin osrednji,a ostalo sami za kvarenje igre.
Partizan je slican.
Ko god da bude izvučen sutra,biće mnogo jači od naših timova.
Treba sve klubove prepustiti privatnicima pa šta bude.
Ovo sto imamo ne vredi
(Djed Gavrilo, 28. avgust 2019 23:29)

Eheheheheheeee Đede Gavrillo dokle ide vaš plač zbog našeg ulaska u Ligu šampiona drugu godinu za redom! I svoj Partizan ladno pristaješ da napljuješ samo da nekako kako znaš i umeš probaš da omalovažiš Zvezdin veliki uspeh! Al ne vredi sine, U LIGI ŠAMPIONA SMO, to je JEDINO VAŽNO, pa neka nas tamo svi ispraše sa po 4-5 prema 0, ali smo U ELITI! Plači! :-))))))

milan

pre 4 godine

Тадић у репки на својој природној позицији и шах мат противничкој екипи. Наравно, уз класног нападача као подршка.

Ivan Veljković

pre 4 godine

U laganom ritmu Ajaks rutinski do pobede nad Apoelom i plasmana u Ligu šampiona. Briljirao opet večeras kapiten Ajaksa naš Tadić i postigao jedan majstorski gol kome je prethodio sjajan dribling i onda precizan i snažan šut u "malu mrežu" za lahanih 2:0. Majstorstvo! Klasa! Veličina! Bravo Tadiću majstore!

dzomba

pre 4 godine

Da li neko može sa mi pojasni raspored šešira. Ajaks igra od drugog kola kvalifikacija a kad uđe u LŠ upada u drugi šešir? Da li se kvalifikacije gleda ukupan broj poena zemlje a za LŠ pojedinačno? Nije mi jasno.... Isto, odakle Zenit u prvom šeširu? Hvala unapred

123

pre 4 godine

Zver. Samo mora malo vise sam da zavrsava, kao ovaj mali Zijeh, siguran sam da bi Tadic jos vise golova postigao. Kao sad uzeo izbacio igraca i gol, nekad pretera sa proigravanjem saigraca.

lepi

pre 4 godine

Da li neko može sa mi pojasni raspored šešira. Ajaks igra od drugog kola kvalifikacija a kad uđe u LŠ upada u drugi šešir? Da li se kvalifikacije gleda ukupan broj poena zemlje a za LŠ pojedinačno? Nije mi jasno.... Isto, odakle Zenit u prvom šeširu? Hvala unapred
(dzomba, 28. avgust 2019 23:27)

prvi sesir zauzimaju sampioni prvih 8 liga prema koeficijentu lige, a ostali se popunjavaju prema licnom koeficijentu

veliki strumf

pre 4 godine

Voleo bih da izvučemo Ajaks. Najviše zbog Tadića. Osim toga, sa njima može da se igra. U Beogradu bismo se cerali. Veceras do gola u 43. minutu nisu imali neku veliku šansu, teško igraju posle organizovanog bloka, a gol su dali iz prekida. Ne igraju kao prošle godine, a ipak igraju lepo, pa bi bilo milina gledati.

Salvador Dali?

pre 4 godine

Dali nasi sportski komentatori gledaju kako se u svijetu prenosi utakmica , jednostavno kao da si na stadionu pa neka sebi pojaca ko koliko hoce,a ne kod nas su izrazeni komentatori i njihov enubeloze. pogledajte malo kako se prenosi sportski dogadjaj nije sramota uciti.
(Milan S.R.Krajina, 29. avgust 2019 06:23)
Nije sramota ni nauciti pravopis u poznim godinama, naprotiv.

HanSolo

pre 4 godine

ako Partizan prodje sutra Molde velike su sanse da dogodine udjemo u prvih 15. liga i da imamo 2 predstavnika u ligi sampiona 1 u ligi evrope i 2 u ligi evrope 2
(lepi, 28. avgust 2019 23:33

Na žalost ne verujem da će proći.. Daj bože ali skandinavci su fizičko jaki..

Radijator

pre 4 godine

Hmmm, dobro to zvuči, samo kada bi Srbija imala klasičnog napadača u najvećim klubovima Evrope, npr u Real Madridu pa da ne startuju napadači iz klubova Championshipa, možda tada uđemo na EP i prođemo grupu na SP.
(789, 29. avgust 2019 03:06)

Ok...ajde da taj napadac prvo da neki gol za Real...pa da mozda pomislimo da je bolji od ovog iz Chanpionshipa koji je vec nanizao 4 komada.

Vlada

pre 4 godine

@Djed Gavrilo

Glupo je porediti uopste Ajax i bilo koj nas klub, cela prva postava im vredi preko 10miliona po igracu. Prosecna plata igraca u Holandskoj prvoj ligi je 227000€ godisnje, sto znaci slabijim klubovima dosta manje a Ajaxu i PSG moze slobodno da se racuna oko milion u proseku. Dzaba privatnici kad ljudi nemaju para, privatan klub treba da zaradjuje a ne da bude rupa bez dna. Ne moze klub da prezivi od posete u proseku 5-10000 ljudi po utakmici, sa kartama koje kostaju izmedju 500-1500 din. Treba roba da se prodaje, salovi, dresovi, duksevi, solje, ukrasi, deciji bodiji. Nasi i da hoce vecina ne moze sebi da priusti da kupi dres od 50eura i trenerku od 80, sto nije problem nekom u Holandiji, Engleskoj, Spaniji, Nemackoj, Italiji otd.

lepi

pre 4 godine

ako Partizan prodje sutra Molde velike su sanse da dogodine udjemo u prvih 15. liga i da imamo 2 predstavnika u ligi sampiona 1 u ligi evrope i 2 u ligi evrope 2

Key and Peele

pre 4 godine

Gledam dula kako mu sve ide poslednjih par godin, osobito prosle, a zasad i ove, i bas mi milo. Lepo je videti srecu u coveku, srecan covek nije zeljan da nanosi zlo drugome. Samo rokaj dule, rokaj do pobede.

Dule

pre 4 godine

Jeste da nije nešto posebno brz, ali bi nam lepo legao, Terza interveniši!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (očigledno, 28. avgust 2019 23:08)

Tadić je Vošino dete i navijač Vojvodine, ne bi on kod vas nikad prešao.

Čestitke Tadiću na utakmici, od ponosnog slaninara, iz Njujorka.

Smeh

pre 4 godine

@ Djed Gavrilo
Ti uporedjuješ ekipe koje vrede 100 i više miliona, koji mogu da dovedu igrača od 10, 20 i više miliona sa našim ekipama koje ne mogu da priušte ni 5 miliona da kupe prosečnog igrača u evropskim okvirima? Bravo za mozak.

Ivan

pre 4 godine

Opet Tadić i večeras vrhunski odigrao i to u laganom ritmu. Predvodio je Ajaks do sigurne pobede od 2:0 nad Apoelom koji im nije dorastao. Onaj gol Tadića je pravo majstorstvo. Klasičan gol jednog klasičnog majstora fudbala. A Tadić jeste majstor fudbala. Bravo Tadiću majstore.

Nosorog

pre 4 godine

(dzomba, 28. avgust 2019 23:27)
Gleda se nacionalni koeficijent za raspodelu timova u kvalifikacijama. Ruska liga je 6. u Evropi, a prvaci prvih 6 drzava + pobednici lige sampiona i evrope idu direktno u 1. sesir, sto zbog uspeha CSKA, sto zbog uspeha Zenita itd.
Holandska liga je, sa druge strane, 13. u Evropi. Fejenord i PSV koji su najjaci pored Ajaksa su cesto ispadali i u kvalifikacijama za LS/LE, a kad prodju jedva sakupe koji bod. Ajaks je, takodje, ispao u plejofu za Ligu Evrope od Rozenborga, sto je jos pogorsalo nacionalni koeficijent. Ovo rangiranje uglavnom zavisi od konstantong uspeha, a ne od jedne sjajne sezone i jedne ocajne.
Ove rang liste mogu jako brzo da se promene, tako da bi jos jedna dobra sezona za Ajaks, PSV, Fejenord i ostale donela top 10 na listi. Mi smo se za 2 sezone popeli od 27. do 18. mesta zbog uspeha Zvezde (mada i Partizan je tu pridodao po koji bod kad je prosao u nokaut fazu LE)

burgos

pre 4 godine

Igračina!Najkvalitetniji naš fudbaler ubedljivo!
(Jon Bon Jovi, 28. avgust 2019 23:03)
slažem se, ali nije da mu je neka konkurencija.

Manda

pre 4 godine

@dzomba

Prilikom zrebanja u kvalifikacijama se gleda klupski koeficijent, a od kog kola krecu i broj timova odredjene zemlje zavisi od koeficijenta te drzave. Holandija je imala los koef. od pre 2 sezone (taj koef. se gleda za drzave) pa je Ajax morao od 3. kola.

Prilikom zreba za grupe LS u 1. sesir idu sampioni prvih 6. drzava + pobednici prethodne LS i LE. Ostali sesiri se popunjavaju timovima po klupskom koeficijentu...

Zanimljivo je recimo kako se pomeraju mesta za LS grupnu fazu u slucaju da prethodni osvajaci LS i LE se ne izbore kroz domaci sampionat. Tako bi na primer Englezi imali cak 6 predstavnika da su prosle godine LS i LE osvojili npr. Man Utd i Arsenal, a manje drzave bi izvisile za 2 mesta iz kvalifikacija.

Milan S.R.Krajina

pre 4 godine

Dali nasi sportski komentatori gledaju kako se u svijetu prenosi utakmica , jednostavno kao da si na stadionu pa neka sebi pojaca ko koliko hoce,a ne kod nas su izrazeni komentatori i njihov enubeloze. pogledajte malo kako se prenosi sportski dogadjaj nije sramota uciti.

macak

pre 4 godine

Da li neko može sa mi pojasni raspored šešira. Ajaks igra od drugog kola kvalifikacija a kad uđe u LŠ upada u drugi šešir? Da li se kvalifikacije gleda ukupan broj poena zemlje a za LŠ pojedinačno? Nije mi jasno.... Isto, odakle Zenit u prvom šeširu? Hvala unapred
(dzomba, 28. avgust 2019 23:27

Ajaks je počeo od trećeg kola kvalifikacija (ne od drugog) zato što je holandska liga na početku ove sezone bila 12.ili 13. i kao takva njen šampion počinje od trećeg kola kvalifikacija.
A u grupama se nalaze u drugom šeširu zato što po klupskom koeficijentu tu pripadaju.

znači jednostavno, kvalifikacije igraš u zavisnosti od koeficijenta lige, a prilikom zreba (u bilo kojoj fazi, bile kvalifikacije ili grupna faza) se gleda koeficijent kluba.

brm

pre 4 godine

Jeste da nije nešto posebno brz, ali bi nam lepo legao, Terza interveniši!
(očigledno, 28. avgust 2019 23:08)

Tadić je navijač Vojvodine i ne bi išao iz Novog Sada ako bi igrao u Srbiji. A i potpisao je takav ugovor sa Ajaksom da kad završi karijeru ulazu u upravu kluba.

srb cg rs only serb

pre 4 godine

kako vi hvalite Tadica pa to nije normalno. Protiv ovih amatera sa Kipra on nije nijedan pas poslao. Smesni ste svi koji samo hvalite nekoga koji nista posebno ne igra.
(sasa, 28. avgust 2019 23:47)

Ma los je.Samo je kapiten Ajaxa.

wiener

pre 4 godine

Zanimljivo je recimo kako se pomeraju mesta za LS grupnu fazu u slucaju da prethodni osvajaci LS i LE se ne izbore kroz domaci sampionat. Tako bi na primer Englezi imali cak 6 predstavnika da su prosle godine LS i LE osvojili npr. Man Utd i Arsenal, a manje drzave bi izvisile za 2 mesta iz kvalifikacija.
(Manda, 29. avgust 2019 00:04) 

ako se nešto nije promenilo ovo nije tačno. broj timova iz jedne lige je ograničen na 5.

Markos

pre 4 godine

Dzomba
Koeficijent lige odredjuje iz kojeg ce kola klubovi kretati.Broji se 5 godina u nazad.Holandjani za to vreme nisu bili dobri i zato Ajax mora da pocne ranije sa kvalifikacijama.Kasnije kad prodju u grupe onda se gleda koeficijent pojedinacnih klubova.Jedino za prvi sesir se odredjuje tako sto upada pobednik lige evrope i pobednik lige sampiona a ostalih sest su prvaci najboljih sest liga.Zenit je prvak Rusije a Rusi su sesti na listi i zato su upali u prvi sesir

...

pre 4 godine

Da li neko može sa mi pojasni raspored šešira. Ajaks igra od drugog kola kvalifikacija a kad uđe u LŠ upada u drugi šešir? Da li se kvalifikacije gleda ukupan broj poena zemlje a za LŠ pojedinačno? Nije mi jasno.... Isto, odakle Zenit u prvom šeširu? Hvala unapred
(dzomba, 28. avgust 2019 23:27)

Šampioni prvih 6 zemalja na Uefa rang listi su automatski u prvom šeširu, takodje i pobednici Lige šampiona i lige evrope.

Ostala 3 šešira se sklapaju po tome koji tim ima više bodova na uefa klupskoj listi (broj pobeda u evropi u prethodnih 4 godina) , tako da npr Real je ubedljivo prvi i u drugom je šeširu.

iv13

pre 4 godine

@dzomba

to nema veze sa kvalifikacijama, nego da klupskim koeficijentom

postoji drzavni i klupski, drzavni(primarni) ti odredjuje gde ces biti kvalifikacijama(grupi), klupski te rangira medju drugim klubovima u iston takmicenju (lš, le)