Košarka 94

Ponedeljak, 26.08.2019.

08:40

"Grčka ima Janisa, ali Srbija ima najbolji tim – veća su pretnja SAD"

Ugledni novinari ESPN Brajan Vindhorst, Rojs Jang i Tim Mekmen debatovali su o tome ko je veća pretnja SAD u Kini – Srbija ili Grčka?

"Grèka ima Janisa, ali Srbija ima najbolji tim – veæa su pretnja SAD" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

Ne znam

pre 4 godine

Zasto ovo potenciranje Grcke .Pa ta Francuska je poprilicno mocna ekipa sa jednim De Kolom,Batumom ,Furnijeom Goberom iako im fale neki igraci .Spancima da su komoletni sa Rodrigezom,Abrinesom i Miroticem il Ibakom ,biki bi legitimni favoriti za zlato .To su i dalje jako mocne ekipe iako im fale igraci .

dr fritz

pre 4 godine

@drfritz; Pogledaj još jednom spisak i uključi mozak. ;)
(Tačno se sećam, 26. avgust 2019 19:42)

Sad vidim. Pa, što ne napisa..da se ne igramo asocijacija..kao u kvizu. Reprezentacija povređenih, "uvređenih" i ostalih. Solidna reprzentacija.

Nocni vuk

pre 4 godine

Mislim da nemamo najjači tim, ali imamo kontinuitet, hemiju i momke koji će da izginu na terenu. Niko se ne ponaša kao zvezda tima i to je dobro. Kad bude gusto zna se ko će preuzimati odgovornost.
Ono što je loše je mali broj spoljnih igrača (mislim prvenstveno na bekove ne na krila). Protiv, recimo Španije, treba sačuvati Rubia i Ljulja. Ima da trče okolo kao osice. Ako se samo jedan od naše četvorice napuni ličnim, što je sasvim realno, teret pada na ostalu trojicu a to će se osetiti. Isto tako realno imamo samo jednog šutera od te četvorice, a to je Bogdan, i od njegovih procenata će mnogo zavisiti u našoj igri, što nije baš dobro.
Trebaće nam dosta igre na centre mada će svi da nam suze reket, i tu je ključno da Beli i Simon pomognu sa spoljnim šutem.
Sve u svemu, nismo favoriti bar po meni, ali verujem u Saleta i momke. Verujem da možemo do polufinala, a posle samo Bog zna. I naravno voleo bih da odigramo sa Amerima pa šta bude :)

Joffrey

pre 4 godine

Citajuci komentare pojedinaca,pitam se a zasto mi nismo otputovali 14.septembra u Kinu,poneli neka lepa odela i kravate,himnu i zastavu pa da nam samo uruce zlatne medalje.

rondon

pre 4 godine

@MarcoPolo
Janis je veliki radnik, a ljudi koji nisu igrali košarku ne shvataju koliko jaaaako pomaže kad jednom naučiš da šutiraš. Janis će to naučiti ja sam u to 10000% siguran, kao što je naučio i da dribla i da radi rolinge i da se igra odbranu i kao što je, na kraju krajeva, neverovatnim radom izgradio ono telo sajborga.
A kada krene da prangija, Jordan pada na poziciju 2 na kojo je za sada zato što je pametniji.
Kad je otišao u NBA rekao sam, ovaj momak će biti jako dobar jer je fanatično vredan. Eno ga MVP. Kad popravi šut biće najbolji ikada.
(eto, 26. avgust 2019 11:08)

A, dok ne nauči da šutira...Koga je on to predriblao... pretrčao jeste, ali predriblao,teško....po čemu je on to toliko bolji od Jokića... Telo je odlično, atletski je odličan..izuzetno pokkretljiv i brz za igrača od 211-212 cm...ali premalo u njemu ima pravog košarkaškog znanja da bi ga toliko dizali u "nebesa"....

dr fritz

pre 4 godine

Teo, Nedović, Marković, Milosavljević, Kalinić, Micov, Jelovac, Simanić, Mačvan, Smailagić, Kuzmić, Štimac.
Opasan tim...
(Tačno se sećam, 26. avgust 2019 14:46)

Izrazito opasan tim. Sa ovim timom bi sigurno dominirali u narednim kvalifikacijam za SP. Samo, ja bih umesto Tea ubacio Čovketa, a umesto Milosavljevica, Branka Lazića.

Sad vidim da nisi stavio Birču...mora se i za njega naći mesta... čisto da bi dominacija bila apsolutna.

Joffrey

pre 4 godine

Ubedjen sam da se necemo sresti sa Amerikancima i da necemo uzeti zlato,ali medalju uzimamo sigurno.Ko ce se sresti u finalu ne znam.Prica oko zlata je preduvana i nece nam nista dobro doneti,kao i ono cuveno fudbalsko-problem je da problema nema-.

Dule Sumadinac

pre 4 godine

ako se uozbilje Amerima niko ne može ništa....jedino što se kaže ...svako može da se saplete i padne....mi imamo dobar tim i jako je moguć scenario kao 2002...da neko drugi načne USA a mi ih dokrajičimo...

Tačno se sećam

pre 4 godine

Teo, Nedović, Marković, Milosavljević, Kalinić, Micov, Jelovac, Simanić, Mačvan, Smailagić, Kuzmić, Štimac.
Opasan tim...

Sun Tzu

pre 4 godine

Mnogo je tu faktora ukljuceno. Nekome jednostavno moze da ne bude dan i izgube od ekipe koju bi imace u 90% slucajeva dobili.

Nije bas sve crno na belo, nego gospodo da se zavalimo i uzivamo u kosarci :)

gvozden

pre 4 godine

Grci su prosečna ekipica bez centra i timske igre koja već deset godina nije primirisala medalji. Cenim da su realno malo jači od Nemačke i jedva čekam da vidim šta će vajni stručnjaci koji ih toliko hvale ovde pisati kad Heleni ispadnu oko četvrtfinala u Kini.

Krobdof

pre 4 godine

Merimo se sa Amerima, a da bi igrali protiv njih, mora se pobediti u mnogo drugih utakmica.. Treba brinuti o Spaniji, Francuskoj, Italiji, Litvaniji, Grckoj.. U seriji od 3 dobijene smo bolji, ali igra se samo jedna tekma i sve je moguce tada.. Treba biti obazriv..

Sanel

pre 4 godine

Usa prvi favorit prvenstva,u uzi krug ulaze Srbija,Spanija,Francuska.Grcka na klackalici izmedju uzeg i sireg kruga favorita zato sto previse zavise od Janisa.Znaci siri krug favorita Grcka,Litvanija,Australija,Argentina,Kanada.I to su sve ekipe koje imaju bilo kakvu sansu za bilo kakvu medalju.Od ostalih Turska,Njemacka,Italija mogu samo biti nagazne mine za nekog vise ne od toga.

Bodibond

pre 4 godine

Kakva bre Grcka pa oni nista nema da urade na ovom SP.Imaju Janisa pa sta,pa imao ga je i Milvoki pa ih Toronto isprašio i ako je Milvoki bio veliki favorit.
(Back in Black, 26. avgust 2019 14:01)

A Buruzis, Slukas, Kalates, Princezis, Papapetru? Nisu Grci tako slabi kako ti tvrdis.

Back in Black

pre 4 godine

Kakva bre Grcka pa oni nista nema da urade na ovom SP.Imaju Janisa pa sta,pa imao ga je i Milvoki pa ih Toronto isprašio i ako je Milvoki bio veliki favorit.

Bodibond

pre 4 godine

ako se uozbilje Amerima niko ne može ništa....jedino što se kaže ...svako može da se saplete i padne....mi imamo dobar tim i jako je moguć scenario kao 2002...da neko drugi načne USA a mi ih dokrajičimo...
(Dule Sumadinac, 26. avgust 2019 14:13)

Buraz, Ameri ce igrati sa petom postavom i nece otici dalje od osmine finala.

Sex Pistols

pre 4 godine

Mnogo su digli i nas ,a posebno Grke.Francuska ,Spanija,Argentina..imaju sanse isto kao i mi.Hocemo li sa Micicem
,Guduricem,Bircevic,Simonovicem osvojiti SP.Iskreno ,jako tesko.Guduric,totalno van forme,mozda odradjuje neke zadatke,koje mi ne primetimo.Ali sut mu je u najmanju ruku smesan.E,sada moze on da odigra dobro,ali su za zo potrebni vidovnjaci i gledanje u pasulj.

sta ucini andreje rubljove

pre 4 godine

Svi zaboravljaju Spance sa oba Gasola. I ne svidjaju mi se sve pobjede u pripremjom periodu, to moze da nas vine visoko i onda moze da se naleti na minu u cetvrtfinalu. Litvance ako krene sut, mogu svakoga da izbace, a nama ne leze realno, kao ni Spanci

djc-xxx

pre 4 godine

Jedan od sasvim realnih scenarija predstojećeg šampionata je da se mi i USA uopšte se sastanemo a da opet budemo prvaci sveta :-)
Lično bih to manje voleo, jer uvek će ostati žal za osvetom od prethodnih poraza ...
Sve druge opcije su zanimljivije: da se sretnemo pre finala ili u finalu, naravno ! :-)

Branko Potezica

pre 4 godine

Treneri: Greg Popovič, Stiv Ker / Saša Djordjević, Muta Nikolić

Bekovi: Kemba Voker, Džo Heris,Donovan Mičel,Markus Smart, Derik Vajt /
… Stefan Jović, Vasa Micić, Bogdan Bogdanović, Marko Gudurić

Krila: Kris Midlton, Džejson Tejtum, Džejlen Braun, Herison Barns /
Nemanja Bjelica, Vladimir Lučić, Stefan Birčević, Marko Simonović

Centri: Bruk Lopez, Mejson Plamli, Majls Tarner /
… Boban Marjanović, Nikola Jokić, Nikola Milutinov, Miroslav Raduljica

Bolju ekipu po ličnom mišljenju nemamo, ali ako dodje do susreta sa njima mislim da možemo da ih pobedimo uz pomoć te hemije koju pominje debeli iz "The Jump"-a. Sastave sam podelio čisto da bi se lakše stvorila neka realna slika, ali naravno svako ima svoje mišljenje. Loženja bez, ako se vidimo sa njima opet u finalu bez ikakvog respekta pa šta nam Bog da.
(Ja sam keve mi, 26. avgust 2019 09:16)

========

Mala izmena u nasem timu, najaci tim sto trenutno imamo a da nisu povredjeni, molim da mi ne lupate minuse zbog Kaline.

Treneri: Greg Popovič, Stiv Ker / Saša Djordjević, Muta Nikolić

Bekovi: Kemba Voker, Džo Heris,Donovan Mičel,Markus Smart, Derik Vajt /
… Stefan Jović, Vasa Micić, Stefan Marković,Bogdan Bogdanović, Marko Gudurić

Krila: Kris Midlton, Džejson Tejtum, Džejlen Braun, Herison Barns /
Nemanja Bjelica, Vladimir Lučić, Nikola Kalinić, Alen Smailagić

Centri: Bruk Lopez, Mejson Plamli, Majls Tarner /
… Boban Marjanović, Nikola Jokić, Nikola Milutinov

Milence

pre 4 godine

Kao prvo svi podcenjuju Španiju. Ona je jedan od favorita uz nas i Francuze(Usa se podrazumeva). Ali ima nešto drugo važno... žreb nam je odličan. U prvoj i drugoj fazi imamo samo Španiju kao ozbiljnog protivnika. U četvrtfinalu nam dolazi Rusija ili Agrentina(sto je realno sjajno) a u zavisnosti od toga da li smo prvi ili drugi idemo na Amere (ako izgubimo od Španije u grupi) ili neku od ostalih ekipa(Litvanija, Francuska, Australija, Grčka...) u polufinalu. Dakle, polufinale je realnost. A posle su još samo dva meča... sve je moguće.

Cxd

pre 4 godine

Zasto se zaboravlja Australija, Kanada, Francuska, Spanija. Ameri moraju da nauce da se u ostatku sveta Kosarka igra kolektivno a ne individualno. Ali posto su oni drustvo individua ni ne cudi sto im je i sport takva postavka.

Memfis

pre 4 godine

Grčka je jako precenjena ekipa. I Španija, Francuska i Australija su bolje reprezentacije od Grčke.
(tomo, 26. avgust 2019 11:29)

Француска можда, Шпанија и Аустралија не.

Gary

pre 4 godine

Možda mi imamo visinu,ali ameri imaju brzinu...
Naši igrači,će vrlo brzo ući u problem sa faulovima.. pokupe najbolji, po 3 komada u prvom poluvremenu i to je kraj... ko svaki put kad igramo protiv amera

Grizlor

pre 4 godine

Stvari stoje ovako.Imamo dve trojke Simonovica I Lucica koji je pritom rovit.Imamo jednu cetvorku Bjelicu,jer Bircu ne mogu da racunam ni kao rezervu.Imamo tri klasicne petice u timu.Takav sastav tima nam govori da ce Jokic veliki deo vremena provoditi na 4 a Bjelica na 3.To automatski znaci da ce se vise igrati pop nego pik igra I da ce Jokic biti manje produktivan.Raduljica je apsolutni visak u ovoj ekipi jer su tri igraca u prednosti pre njega na njegovoj poziciji.Milutinov,Bobi I Jokic.Umesto njega je trebao da ide Simanic kao zalog za buducnost,da oseti veliko takmicenje I da odigra koji minut na ovim nebitnim utakmicama.

nemanjakg

pre 4 godine

Sad gledam Usa - Kanada... Divlja kosarka do zla boga, Kanada igra kao Novi Zeland, nerezonski sutevi sa 8 m, Ameri individualne akcije, neke nazovi izolacije, ja dve akcije nisam video celo poluvreme...

Demar Derosan

pre 4 godine

@Memfis
Ne bih potcenjivao Spaniju, kompaktna je to ekipa, sa Pauom, Miroticem i Ibakom bili bi ravni nama. Slazem se za Francuze, dok Grcka i Australija nemaju timsku igru a treneri su im najslabije karike u sistemu.

pcinjskiokrug

pre 4 godine

Da, Francuska sa Batumom,De Kolom,Goberom,Furnijeom nije nikakva pretnja nikome.Koji se hajp digo oko Atetokumpa neverovatno ali sve je to Americka propaganda

Dejan CZ

pre 4 godine

Ukoliko bude igrao Slukas,Grcka moze stici do finala...Igrac koji uz Veselog apsolutno drzi Fener u prve 3 ekipe Evrope i uz ta dva igraca ostali samo se nadogradjuju...U Grckoj uz Janisa taj tandem je jos na visem nivou i domet Grcke umnogome ce odlucivati mogucnost Slukasovog nastupa...Kompletna Grcka i Srbija u medjusobnom duelu nema favorita...Akropolis kup nije merilo,kad su Grci odkepili Janis je dosta vremena proveo na klupi...to na SP nece biti bas tako...igrali smo i mi bez Jokica ali i oni bez Slukasa pri cemu smo mi ispod kosa mogli da nadomestimo Jokicevo odsustvo a Grci Slukasovo u vidu Kalatesa i nisu bas...Eventualni duel sa kompletnom Grckom bice uz finale najjaca utakmica SP.

Keynes

pre 4 godine

Bolje da idemo na Amere u polufinalu, nego u finalu... Sto bi znacilo da treba da izgubimo od Italije ili Spanije. Mislim da lakse padaju pre finala... U finalu je tesko dobiti ih. Uostalom, kad ih je neko u finalu dobio???

eto

pre 4 godine

@MarcoPolo
Janis je veliki radnik, a ljudi koji nisu igrali košarku ne shvataju koliko jaaaako pomaže kad jednom naučiš da šutiraš. Janis će to naučiti ja sam u to 10000% siguran, kao što je naučio i da dribla i da radi rolinge i da se igra odbranu i kao što je, na kraju krajeva, neverovatnim radom izgradio ono telo sajborga.
A kada krene da prangija, Jordan pada na poziciju 2 na kojo je za sada zato što je pametniji.
Kad je otišao u NBA rekao sam, ovaj momak će biti jako dobar jer je fanatično vredan. Eno ga MVP. Kad popravi šut biće najbolji ikada.

Kanta

pre 4 godine

Konstantna forma i fizicka spremnost ce presuditi na ovako kratkom, ali intenzivnom turniru. Neki favoriti ce izginuti samo zbog nekonstantnosti. Moramo imati u vidu da ce za 16 dana, onaj ko bude igrao finale, da odigra 8 utakmica, sto je suludo! Tu ce Amerikanci verovatno imati prednost, a divlje ekipe poput Grcke i Italije ce lako da se spotaknu. Litvanci takodje ne mogu do finala, jer nemaju kvalitet, a njihova stihijska igra ce puci kad tad. Francuzi i Spanci mogu daleko kao i mi, ali ce presuditi igraci sa klupe, jer 5-6 igraca ne mogu da iznesu ceo turnir.

zzbz

pre 4 godine

Hajde malo da se spustimo na zemlju. Ovde se pise kao da smo vec prvaci sveta. Preti se Amerima koji bez obzira na bilo kakve price ima ubedljivo najbolji tim, na celu sa sigurno najboljim trenerom na prvenstvu. Tu je jos nekoliko ekipa koje imaju fenomenalne ekipe, i svi oni ce dati sve od sebe da budu prvaci..
Nema potrebe momcima stavljati teret na ledja bombasticnim izjavama kao sto je Pesiceva, da ce momci da osvoje ovo, hajde da ih pustimo da igraju za svoju dusu, jer vole ovu igru, bez bilo kakve presije, a kad je takva situacija onda sigurno najbolje igraju...

Milan

pre 4 godine

I dalje niko ne pominje prvog favorita turnira - Spaniju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Minja, 26. avgust 2019 08:47)
Minja jos zivi u 2006.

Milan

pre 4 godine

Marko, bukvalno ne znam nijednu osobu koja se 2006. lozila da cemo sigurno, ne da osvojimo titulu, nego medalju uopste. Sa Raicevicem, Ilicem, Nikolicem Perovicem, Avdalovicem, Tripkovicem, Marinovicem, povredom Jorovica kad vec nisu mogli da se menjaju igraci...

Jeremy

pre 4 godine

Eto, uporediše SP sa NCAA. To bi trebalo sve da vam kaže. Oni ovo takmičenje skoro da ne priznaju. NBA šampion je šampion sveta za njih. Na OI idu kompletni i to je jedino takmičenje van NBA koje oni priznaju i za koje su uvek motivisani. Ne bi bilo loše da nas išamaraju Francuzi malo pred SP, čisto da se spustimo na zemlju. Previše nonšalantno se stvorila neka priča o sigurnom finalu sa Amerima, a nije sigurno ni da ćemo mi, a i oni, stići dotle. Polako, utakmica po utakmica, koš po koš. A i ovi naši tabloidski novinari trebalo bi da iskuliraju malo.

Ostin A

pre 4 godine

Janisa ce ugasiti na ovom SP kao niko nikada a razlog ke Evropska kosarka koja se igra na SP
(Slobodan, 26. avgust 2019 10:05)

Da, na prošlom Svetskom prvenstvu, kako je ugušen Harden, čim nema koraka i igra se odbrana, dao nam je jedva 25poena za 20 minuta.

Lako je dobiti NBA reprezentaciju sa 50+ poena, zato stamena Srpska odbrana je uspela da izgubi sa tek nešto više od 35 poena razlike. Nisu znali šta ih je snašlo, samo su par puta došli do 50 razlike.

bobtejL

pre 4 godine

kad bi to sve islo glatko sa favoritima, kladionice bi propale a njih ima sve vise.
jedina istina je uvek bio teren, a ne analiticari i sl
utakmicu po utakmicu. respektovati svakog protivnika. i polako.

Slobodan

pre 4 godine

Janisa ce ugasiti na ovom SP kao niko nikada a razlog ke Evropska kosarka koja se igra na SP, jos ce zbog osecaja odgovornosti da forsira i ugusi ekipu, Grcka nece ni do polufinala. Spanci ce biti uz nas i Amere glavni konkurent za zlato.

Xyz

pre 4 godine

Srpska posla, pisu sta im je po volji i biraju sta je ko rekao i naprave clanak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sandzak, 26. avgust 2019 09:47) Sandzak, administrativna jedinica iz vremena Osmanlija,posle kazu samo Srbi zive u proslosti ccccccc.

Zmaj

pre 4 godine

Zbog ovakve atmosfere gde nas svi prave favoritima-od domacih do stranih medija, Djordjevic ce promesati karte protiv Francuske i sigurno cemo izgubiti taj mec. Cisto da se malo svi spuste na zemlju i ne zavaravaju da ce se Srbija prosetati do titule.

Topnik

pre 4 godine

Kako su Grci i Giannis precjenjeni, to je smiješno. Ti Ameri samo gledaju NBA igrače, a nisu ni svjesni da su sama pravila u FIBA takmičenjima drugačija, što ograničava jednog siledžiju poput Giannisa koji je u NBA zaštićen poput bijelog medvjeda, jer žele od njega napraviti novog LeBrona.

miki

pre 4 godine

Pored Kanade i Australije nas gurati u favorite je ludo. Biću presrećan ako dofuramo do polufinala. Verujem da nam je tu mesto, ali za finale.... samo ludom srećom.

rs

pre 4 godine

Ja vidim da se stvorila atmosfera da mi sigurno uzimamo titulu,jos kad nas je fiba izbacila za glavne favorite tad je bilo 100% sigurno da smo sampioni

Polako ljudi prvenstvo nije ni pocelo,i nikad nije bilo izjednacenije,grcka,francuska,spanija,srbija,amerika,australija,litvanija,sve kandidati za medalju

Bojša

pre 4 godine

Ja vidim da se stvorila atmosfera da mi sigurno uzimamo titulu,jos kad nas je fiba izbacila za glavne favorite tad je bilo 100% sigurno da smo sampioni

Polako ljudi prvenstvo nije ni pocelo,i nikad nije bilo izjednacenije,grcka,francuska,spanija,srbija,amerika,australija,litvanija,sve kandidati za medalju
(rs, 26. avgust 2019 10:08)


Htedoh da napisem nesto slicno pa videh tvoj komentar...
Bravo!

Ранко Милановић Република Српска

pre 4 godine

Француска, Литванија и Шпанија су такође добре екипе....

Vonko Normalni

pre 4 godine

Nismo favoriti. Ne kažem da je nemoguće, ali evo pokušavam da se setim kad je neka ekipa u bilo kom takmičenju (NBA, SP, EP, EL...) zadnji put pobedila zahvaljujući dominantnoj centarskoj liniji. U modernoj košarci dominiraju šuteri. Ubiće nas ekipa sa dobrim trojkašem koji ima svoj dan, pogotovo bez Gagija ili Lazića, jer će morati da ga čuvaju Bogdan i Gudurić, koji kad se istroše u odbrani ne mogu obruč da pogode. Trebaće nam malo sreće, ali sve je moguće...

Aleksa

pre 4 godine

prvenstvo će biti mnogo jako, ne vidim razlog da se izdvoje samo 2-3 reprezentacije... jedno 6 timova je sigurno dosta jako, broj se možda i poveća do kraja prvenstva, jer prvi deo takmičenja može nekome da da vetar u leđa... trenutna forma će mnogo toga da odluči... ja se nadam da je Sale momke spremio kao da svi ovi tekstovi ne postoje... mislim da je ovo možda i namerno urađeno da se igrači USA malo motivišu, jer neki od njih nisu bili ni 4.izbor... da dobiju boost jer ih kao niko ne smatra za ozbiljnu pretnju...

Nikola

pre 4 godine

Njihovi komentari su vezani iskljucivo za igrace koje oni poznaji.A oni ne poznaju nikoga ko igra van NBA lige.
Tako da ova misljenja treba zanemariti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (23, 26. avgust 2019 08:57)

Koliko merodavan moze biti komentar nekih osoba koje se izdaju za poznavaoce ove igre,a upoznati su samo sa igracima iz jedne lige? Smejurija

Djordje

pre 4 godine

Sve je to ok, slazem se ja da smo mi, Ameri, Spanci, Grci, Litvanci favoriti, sve to stoji.. Ali, ne znam zasto, ali niko, niko ne spominje jednu reprezentaciju koja ima stvarno respektabilan tim, reprezentaciju koja ima ratnicki duh, ponosnu, i prije svega, uvijek ih je krasila hemija i sjajan timski duh. Mislim da se s nama mogu ukrstiti tamo u cetvrtfinalu, a poznato je da nam oni nikako ne leze, i uvijek su nam pravili probleme. Mislim da su nepravedno podcjenjeni, a imaju u ekipi i dalje fantasticnom Luisa Skolu. Ljudi, sta cemo sa Argentinom?!

Nemanja

pre 4 godine

Prednost Srbije u nekom eventualnom finalu protiv USA je upravo neigranje Teodosica.Evo i razloga.U proslom finalu igraci koje je cuvao teo dali su ukupno 47 poena a u pretproslom finalu 43.Da li mislite da ce Jovic,Micic,Bogdan pa i Guduric dozvoliti da im igraci koje oni cuvaju daju 90 poena na dva meca??Na ostalim pozicijama manje vise mozemo da se nosimo sa njima.Setite se kako je samo Kajri u finalu vezao seriju poena pored Tea i vec na startu napravio prednos koju je USA samo uvecavala.

SakaKV

pre 4 godine

Ovako smo se i pred Japan 2006. osilili da smo nepobedivi i doživeli krah, spustite ljudi loptu, posebno što sada ima 6-7 vrhunskih ekipa (verovatno najjače SP u istoriji) koje su sličnog kvaliteta a s obzirom da se igra po jedna utakmica u završnici svako može da ima loš dan i da izgubi iako ima bolju ekipu. Nama definitivno ide na ruku što su SAD došle sa timom sa kojim možemo da se nosimo , ali prvo treba stići do četvrtfinala-finala da igramo sa njima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 26. avgust 2019 09:57)

Ko se bre osilio 2006.? Pa to je bio najslabiji tim Srbije (Jugosalvije) u istoriji!!! Ko je ne to ocekivao od tog tima, taj o kosarci nista ne zna!

Tim Srbije i CG iz 2006:

Bojan Popović
Branko Jorović
Vule Avdalović
Miroslav Raičević
Igor Rakočević
Mile Ilić
Uroš Tripković
Darko Miličić
Goran Nikolić
Marko Marinović
Ognjen Aškrabic
Kosta Perovic

Tim taman za 9-11 mesto, sto smo i osvojili tad.

SveU16

pre 4 godine

Samo oprezno, i jedna po jedna utakmica. Šta ako npr: litvanci pogode 30 trojki, Janis ubaci 50 poena, francuzi odigraju kako znaju, španci se povampire. Australija i Kanada mogu da iznenade. Mnogo je potencionalnih iznenađenja. Najinteresantnije prvenstvo do sad i mnogo ekipa sa zavidnim kvalitetom.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

I dalje niko ne spominje prvog favorita turnira-Spaniju.
(Minja,26.avgust 2019 08:47)
Hahahahahahahahahahahhahahahahahahah

coA

pre 4 godine

kako je to bez veze...gledati na grčku kao nekog favorita samo zbog Janisa a oni tek jedva proci grupu...vole bih da ikako igraju sa russima da ih obi isprase!

Kalkulacija

pre 4 godine

Čuvene američke analize koje se zasnivaju na kvalitetu NBA igrača. Kod nas Bobi 7,8 igrač u rotaciji, a oni ga navode kao drugu, treću zvezdu. Da kojim slučajem na primer Bodiroga još igra, oni ga ne bi uzeli ni u razmatranje u analizi, a čovek dominirao godinama na svim velikim takmičenjima. Čuj Kalates zna da igra? Oba naša pleja kompletniji igrači od njega, a da ne pričam o Teu koji nažalost neće igrati. Uostalom i u toj Grčkoj sigurno je Slukas najbolji plej, a ne Kalates, ali pretpostavljam da ovi ugledni novinari za Slukasa nisu ni čuli. I sada mi treba da uzmemo njihove analize kao relevantne.

estiar

pre 4 godine

Amerima je bitno samo da li tim ima NBA igraca. A gde su Spanija, Litvanija, Francuska. Realno svaki od ovih timova moze da bude pretnja za USA i za nas. Videli smo Australijance kako su dobili Amere.

Divos

pre 4 godine

О светским и олимпијским вицешампионима не могу писати, ту сам пристрасан, и ту расуђивање тешко да може бити ваљано.

Највише пишу, то важи за малтене све медије и друге штеточине, они који прижељкују крах Србије на СП, тако подмећу непотребан притисак, и то су дежурни пљувачи који ће први кренути са пљувачином ако наши не остваре оно што они подло подваљују да би требали.
Надајмо се да та **** неће имати превише повода за ликовање након СП.

Е сад, Грци имају уз САД највалитетнију екипу, уз то боље укомпоновану, данас ће се знати да ли ће Слукас играти, ако да, они су први фаворити СП, по мени. Одлична екипа, са 2 квалитетна решења на свакој поз. уз фантастичног Јаниса Адетокомбуа.

Шпанија је такође одлично укомпонована екипа, боље је то него прошлих година, када су на неким поз. "гушили" једни други, ако дође до меча са САД, они су екипа против које ће Амери најтеже играти, и ту су по мени Шпанци ближе победи.

Ту је и Француска, имали су непланираних повреда, но и даље су прејаки.
Канада је требала бити јака, али силни изостанци из разлога разних, превише ?, и Аустралија је имала изостанака, но они имају своју игру, могу далеко.
Не треба заборавити Литванију и Немачку, ако им се посложи, могу се умешати у борбу за висок пласман.
Аргентину је помиловао жреб и они ће сигурно у 1/4Ф. Вишак спољних и тек времешни Скола те Делиа у рекету, играће константно са 4 спољна, могу бити незгодни.

Биће ово занимљиво СП.

MarcoPolo

pre 4 godine

Ja stvarno ne mogu da shvatim zašto od tog Janisa toliko prave zvezdu... Pa videlo se i protiv nas da ukoliko mu zatvoriš reket koliko je ograničen, dečko ne može ništa jer nema šut niti snalaženje van reketa. Meni apsolutno nije jasno zašto ga toliko uzdižu. Osim neospornih fizičkih predispozicija, on nema ama baš ništa drugo da bi bio najbolji košarkaš sveta.

tocka

pre 4 godine

(Ja sam keve mi, 26. avgust 2019 09:16)
Bravo, odlicna je ova podela da se vidi odnos snaga po pozicijama. Centarska linija nam je jača, ostale pozicije su slabije.
Ono što nam ide na ruku su Fiba pravila. Pre svega nema trokoraka i sličnih gluposti koje sudije ne sviraju u NBA da bi igra bila efektnija, a druga i nama jako bitna je da možeš da praviš taktički faul i seckaš run&gun a da to ne sviraju kao namernu ili tehničku.

slow

pre 4 godine

Polako ljudi, Španci su solidni, sa Gasolom i Rubiom, Grčka sa Janisom koga nema ko da čuva.
Italija sa Galinerijem....
Čak i Australija ima 5-6 NBA igrača.
Francuska isto...
Pravi se priča da smo već u finalu.

Ja sam keve mi

pre 4 godine

Treneri: Greg Popovič, Stiv Ker / Saša Djordjević, Muta Nikolić

Bekovi: Kemba Voker, Džo Heris,Donovan Mičel,Markus Smart, Derik Vajt /
Stefan Jović, Vasa Micić, Bogdan Bogdanović, Marko Gudurić

Krila: Kris Midlton, Džejson Tejtum, Džejlen Braun, Herison Barns /
Nemanja Bjelica, Vladimir Lučić, Stefan Birčević, Marko Simonović

Centri: Bruk Lopez, Mejson Plamli, Majls Tarner /
Boban Marjanović, Nikola Jokić, Nikola Milutinov, Miroslav Raduljica

Bolju ekipu po ličnom mišljenju nemamo, ali ako dodje do susreta sa njima mislim da možemo da ih pobedimo uz pomoć te hemije koju pominje debeli iz "The Jump"-a. Sastave sam podelio čisto da bi se lakše stvorila neka realna slika, ali naravno svako ima svoje mišljenje. Loženja bez, ako se vidimo sa njima opet u finalu bez ikakvog respekta pa šta nam Bog da.

Marko

pre 4 godine

Ovako smo se i pred Japan 2006. osilili da smo nepobedivi i doživeli krah, spustite ljudi loptu, posebno što sada ima 6-7 vrhunskih ekipa (verovatno najjače SP u istoriji) koje su sličnog kvaliteta a s obzirom da se igra po jedna utakmica u završnici svako može da ima loš dan i da izgubi iako ima bolju ekipu. Nama definitivno ide na ruku što su SAD došle sa timom sa kojim možemo da se nosimo , ali prvo treba stići do četvrtfinala-finala da igramo sa njima.

Gandra Šajkaš

pre 4 godine

po meni SAD glavni favoriti pa tek onda skupina par reprezentacija(Srbija,Spanija,Grcka,Litvanija,Australija,Francuska pa donekle I Nemacka).U svakom slucaju bice dosta dobrih utakmica,kvalitetne kosarke I dosta uzivanja ali I nerviranja. Jedva cekam da pocne....

Mare

pre 4 godine

I dalje niko ne pominje prvog favorita turnira - Spaniju.
(Minja, 26. avgust 2019 08:47)

I dalje ne mogu da verujem sta si ti upravo izjavio.

Ziko, Z kao Zivadin

pre 4 godine

Mi zaista imamo fantasticnu ekipu koja bi mogla cak i osvojiti titulu ali mi se nikako ne svidja ova atmosfera u kojoj se predstavlja kao da smo toliko bolji od drugih da smo prakticno vec osvojili zlato. Mi jesmo dobri ali su dobri i drugi, Ameri pre svega, pa Grci, Spanci, Italijani, Litvanci a sigurno ima tu i nekih favorita iz senke. Uglavnom smo lose prolazili kad smo u ulozi izrazitog isli na SP. Nadam se da ce se atmosfera bar malo smiriti do pocetka SP.

Istina leči....

pre 4 godine

Samo pametno. Utakmicu po utakmicu. Bez srljanja i bez nepotrebnih fantazija šta ćemi i kako ćemo sa Amerima, Grcima, Špancija, itd, itd..
Primenjivati pristup: sledeća utakmica je najbitnija i samo se na nju fokusirati. Ako imamo takav pristup, eto nas na cilju!
Ima puno reprezentacija koju mogu iznenaditi, i sve ih poštujemo maksimalno, pa iznenađenja neće biti.
Srećno naši!!

23

pre 4 godine

Njihovi komentari su vezani iskljucivo za igrace koje oni poznaji.A oni ne poznaju nikoga ko igra van NBA lige.
Tako da ova misljenja treba zanemariti.

andrak

pre 4 godine

... ne nasedajmo na hvalospeve o našoj koćnoj i superiornoj reprezentaciji... to namerno rade strani novinari... znaju da naš mentalitet ne ume da se nosi sa pohvalama, tada upcamo...

Ziko, Z kao Zivadin

pre 4 godine

Mi zaista imamo fantasticnu ekipu koja bi mogla cak i osvojiti titulu ali mi se nikako ne svidja ova atmosfera u kojoj se predstavlja kao da smo toliko bolji od drugih da smo prakticno vec osvojili zlato. Mi jesmo dobri ali su dobri i drugi, Ameri pre svega, pa Grci, Spanci, Italijani, Litvanci a sigurno ima tu i nekih favorita iz senke. Uglavnom smo lose prolazili kad smo u ulozi izrazitog isli na SP. Nadam se da ce se atmosfera bar malo smiriti do pocetka SP.

estiar

pre 4 godine

Amerima je bitno samo da li tim ima NBA igraca. A gde su Spanija, Litvanija, Francuska. Realno svaki od ovih timova moze da bude pretnja za USA i za nas. Videli smo Australijance kako su dobili Amere.

23

pre 4 godine

Njihovi komentari su vezani iskljucivo za igrace koje oni poznaji.A oni ne poznaju nikoga ko igra van NBA lige.
Tako da ova misljenja treba zanemariti.

Ja sam keve mi

pre 4 godine

Treneri: Greg Popovič, Stiv Ker / Saša Djordjević, Muta Nikolić

Bekovi: Kemba Voker, Džo Heris,Donovan Mičel,Markus Smart, Derik Vajt /
Stefan Jović, Vasa Micić, Bogdan Bogdanović, Marko Gudurić

Krila: Kris Midlton, Džejson Tejtum, Džejlen Braun, Herison Barns /
Nemanja Bjelica, Vladimir Lučić, Stefan Birčević, Marko Simonović

Centri: Bruk Lopez, Mejson Plamli, Majls Tarner /
Boban Marjanović, Nikola Jokić, Nikola Milutinov, Miroslav Raduljica

Bolju ekipu po ličnom mišljenju nemamo, ali ako dodje do susreta sa njima mislim da možemo da ih pobedimo uz pomoć te hemije koju pominje debeli iz "The Jump"-a. Sastave sam podelio čisto da bi se lakše stvorila neka realna slika, ali naravno svako ima svoje mišljenje. Loženja bez, ako se vidimo sa njima opet u finalu bez ikakvog respekta pa šta nam Bog da.

Mare

pre 4 godine

I dalje niko ne pominje prvog favorita turnira - Spaniju.
(Minja, 26. avgust 2019 08:47)

I dalje ne mogu da verujem sta si ti upravo izjavio.

Istina leči....

pre 4 godine

Samo pametno. Utakmicu po utakmicu. Bez srljanja i bez nepotrebnih fantazija šta ćemi i kako ćemo sa Amerima, Grcima, Špancija, itd, itd..
Primenjivati pristup: sledeća utakmica je najbitnija i samo se na nju fokusirati. Ako imamo takav pristup, eto nas na cilju!
Ima puno reprezentacija koju mogu iznenaditi, i sve ih poštujemo maksimalno, pa iznenađenja neće biti.
Srećno naši!!

rs

pre 4 godine

Ja vidim da se stvorila atmosfera da mi sigurno uzimamo titulu,jos kad nas je fiba izbacila za glavne favorite tad je bilo 100% sigurno da smo sampioni

Polako ljudi prvenstvo nije ni pocelo,i nikad nije bilo izjednacenije,grcka,francuska,spanija,srbija,amerika,australija,litvanija,sve kandidati za medalju

Kalkulacija

pre 4 godine

Čuvene američke analize koje se zasnivaju na kvalitetu NBA igrača. Kod nas Bobi 7,8 igrač u rotaciji, a oni ga navode kao drugu, treću zvezdu. Da kojim slučajem na primer Bodiroga još igra, oni ga ne bi uzeli ni u razmatranje u analizi, a čovek dominirao godinama na svim velikim takmičenjima. Čuj Kalates zna da igra? Oba naša pleja kompletniji igrači od njega, a da ne pričam o Teu koji nažalost neće igrati. Uostalom i u toj Grčkoj sigurno je Slukas najbolji plej, a ne Kalates, ali pretpostavljam da ovi ugledni novinari za Slukasa nisu ni čuli. I sada mi treba da uzmemo njihove analize kao relevantne.

andrak

pre 4 godine

... ne nasedajmo na hvalospeve o našoj koćnoj i superiornoj reprezentaciji... to namerno rade strani novinari... znaju da naš mentalitet ne ume da se nosi sa pohvalama, tada upcamo...

Ранко Милановић Република Српска

pre 4 godine

Француска, Литванија и Шпанија су такође добре екипе....

slow

pre 4 godine

Polako ljudi, Španci su solidni, sa Gasolom i Rubiom, Grčka sa Janisom koga nema ko da čuva.
Italija sa Galinerijem....
Čak i Australija ima 5-6 NBA igrača.
Francuska isto...
Pravi se priča da smo već u finalu.

Slobodan

pre 4 godine

Janisa ce ugasiti na ovom SP kao niko nikada a razlog ke Evropska kosarka koja se igra na SP, jos ce zbog osecaja odgovornosti da forsira i ugusi ekipu, Grcka nece ni do polufinala. Spanci ce biti uz nas i Amere glavni konkurent za zlato.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

I dalje niko ne spominje prvog favorita turnira-Spaniju.
(Minja,26.avgust 2019 08:47)
Hahahahahahahahahahahhahahahahahahah

Jeremy

pre 4 godine

Eto, uporediše SP sa NCAA. To bi trebalo sve da vam kaže. Oni ovo takmičenje skoro da ne priznaju. NBA šampion je šampion sveta za njih. Na OI idu kompletni i to je jedino takmičenje van NBA koje oni priznaju i za koje su uvek motivisani. Ne bi bilo loše da nas išamaraju Francuzi malo pred SP, čisto da se spustimo na zemlju. Previše nonšalantno se stvorila neka priča o sigurnom finalu sa Amerima, a nije sigurno ni da ćemo mi, a i oni, stići dotle. Polako, utakmica po utakmica, koš po koš. A i ovi naši tabloidski novinari trebalo bi da iskuliraju malo.

pcinjskiokrug

pre 4 godine

Da, Francuska sa Batumom,De Kolom,Goberom,Furnijeom nije nikakva pretnja nikome.Koji se hajp digo oko Atetokumpa neverovatno ali sve je to Americka propaganda

MarcoPolo

pre 4 godine

Ja stvarno ne mogu da shvatim zašto od tog Janisa toliko prave zvezdu... Pa videlo se i protiv nas da ukoliko mu zatvoriš reket koliko je ograničen, dečko ne može ništa jer nema šut niti snalaženje van reketa. Meni apsolutno nije jasno zašto ga toliko uzdižu. Osim neospornih fizičkih predispozicija, on nema ama baš ništa drugo da bi bio najbolji košarkaš sveta.

SakaKV

pre 4 godine

Ovako smo se i pred Japan 2006. osilili da smo nepobedivi i doživeli krah, spustite ljudi loptu, posebno što sada ima 6-7 vrhunskih ekipa (verovatno najjače SP u istoriji) koje su sličnog kvaliteta a s obzirom da se igra po jedna utakmica u završnici svako može da ima loš dan i da izgubi iako ima bolju ekipu. Nama definitivno ide na ruku što su SAD došle sa timom sa kojim možemo da se nosimo , ali prvo treba stići do četvrtfinala-finala da igramo sa njima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 26. avgust 2019 09:57)

Ko se bre osilio 2006.? Pa to je bio najslabiji tim Srbije (Jugosalvije) u istoriji!!! Ko je ne to ocekivao od tog tima, taj o kosarci nista ne zna!

Tim Srbije i CG iz 2006:

Bojan Popović
Branko Jorović
Vule Avdalović
Miroslav Raičević
Igor Rakočević
Mile Ilić
Uroš Tripković
Darko Miličić
Goran Nikolić
Marko Marinović
Ognjen Aškrabic
Kosta Perovic

Tim taman za 9-11 mesto, sto smo i osvojili tad.

Grizlor

pre 4 godine

Stvari stoje ovako.Imamo dve trojke Simonovica I Lucica koji je pritom rovit.Imamo jednu cetvorku Bjelicu,jer Bircu ne mogu da racunam ni kao rezervu.Imamo tri klasicne petice u timu.Takav sastav tima nam govori da ce Jokic veliki deo vremena provoditi na 4 a Bjelica na 3.To automatski znaci da ce se vise igrati pop nego pik igra I da ce Jokic biti manje produktivan.Raduljica je apsolutni visak u ovoj ekipi jer su tri igraca u prednosti pre njega na njegovoj poziciji.Milutinov,Bobi I Jokic.Umesto njega je trebao da ide Simanic kao zalog za buducnost,da oseti veliko takmicenje I da odigra koji minut na ovim nebitnim utakmicama.

Marko

pre 4 godine

Ovako smo se i pred Japan 2006. osilili da smo nepobedivi i doživeli krah, spustite ljudi loptu, posebno što sada ima 6-7 vrhunskih ekipa (verovatno najjače SP u istoriji) koje su sličnog kvaliteta a s obzirom da se igra po jedna utakmica u završnici svako može da ima loš dan i da izgubi iako ima bolju ekipu. Nama definitivno ide na ruku što su SAD došle sa timom sa kojim možemo da se nosimo , ali prvo treba stići do četvrtfinala-finala da igramo sa njima.

Milan

pre 4 godine

I dalje niko ne pominje prvog favorita turnira - Spaniju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Minja, 26. avgust 2019 08:47)
Minja jos zivi u 2006.

tocka

pre 4 godine

(Ja sam keve mi, 26. avgust 2019 09:16)
Bravo, odlicna je ova podela da se vidi odnos snaga po pozicijama. Centarska linija nam je jača, ostale pozicije su slabije.
Ono što nam ide na ruku su Fiba pravila. Pre svega nema trokoraka i sličnih gluposti koje sudije ne sviraju u NBA da bi igra bila efektnija, a druga i nama jako bitna je da možeš da praviš taktički faul i seckaš run&gun a da to ne sviraju kao namernu ili tehničku.

Kanta

pre 4 godine

Konstantna forma i fizicka spremnost ce presuditi na ovako kratkom, ali intenzivnom turniru. Neki favoriti ce izginuti samo zbog nekonstantnosti. Moramo imati u vidu da ce za 16 dana, onaj ko bude igrao finale, da odigra 8 utakmica, sto je suludo! Tu ce Amerikanci verovatno imati prednost, a divlje ekipe poput Grcke i Italije ce lako da se spotaknu. Litvanci takodje ne mogu do finala, jer nemaju kvalitet, a njihova stihijska igra ce puci kad tad. Francuzi i Spanci mogu daleko kao i mi, ali ce presuditi igraci sa klupe, jer 5-6 igraca ne mogu da iznesu ceo turnir.

Divos

pre 4 godine

О светским и олимпијским вицешампионима не могу писати, ту сам пристрасан, и ту расуђивање тешко да може бити ваљано.

Највише пишу, то важи за малтене све медије и друге штеточине, они који прижељкују крах Србије на СП, тако подмећу непотребан притисак, и то су дежурни пљувачи који ће први кренути са пљувачином ако наши не остваре оно што они подло подваљују да би требали.
Надајмо се да та **** неће имати превише повода за ликовање након СП.

Е сад, Грци имају уз САД највалитетнију екипу, уз то боље укомпоновану, данас ће се знати да ли ће Слукас играти, ако да, они су први фаворити СП, по мени. Одлична екипа, са 2 квалитетна решења на свакој поз. уз фантастичног Јаниса Адетокомбуа.

Шпанија је такође одлично укомпонована екипа, боље је то него прошлих година, када су на неким поз. "гушили" једни други, ако дође до меча са САД, они су екипа против које ће Амери најтеже играти, и ту су по мени Шпанци ближе победи.

Ту је и Француска, имали су непланираних повреда, но и даље су прејаки.
Канада је требала бити јака, али силни изостанци из разлога разних, превише ?, и Аустралија је имала изостанака, но они имају своју игру, могу далеко.
Не треба заборавити Литванију и Немачку, ако им се посложи, могу се умешати у борбу за висок пласман.
Аргентину је помиловао жреб и они ће сигурно у 1/4Ф. Вишак спољних и тек времешни Скола те Делиа у рекету, играће константно са 4 спољна, могу бити незгодни.

Биће ово занимљиво СП.

SveU16

pre 4 godine

Samo oprezno, i jedna po jedna utakmica. Šta ako npr: litvanci pogode 30 trojki, Janis ubaci 50 poena, francuzi odigraju kako znaju, španci se povampire. Australija i Kanada mogu da iznenade. Mnogo je potencionalnih iznenađenja. Najinteresantnije prvenstvo do sad i mnogo ekipa sa zavidnim kvalitetom.

zzbz

pre 4 godine

Hajde malo da se spustimo na zemlju. Ovde se pise kao da smo vec prvaci sveta. Preti se Amerima koji bez obzira na bilo kakve price ima ubedljivo najbolji tim, na celu sa sigurno najboljim trenerom na prvenstvu. Tu je jos nekoliko ekipa koje imaju fenomenalne ekipe, i svi oni ce dati sve od sebe da budu prvaci..
Nema potrebe momcima stavljati teret na ledja bombasticnim izjavama kao sto je Pesiceva, da ce momci da osvoje ovo, hajde da ih pustimo da igraju za svoju dusu, jer vole ovu igru, bez bilo kakve presije, a kad je takva situacija onda sigurno najbolje igraju...

Vonko Normalni

pre 4 godine

Nismo favoriti. Ne kažem da je nemoguće, ali evo pokušavam da se setim kad je neka ekipa u bilo kom takmičenju (NBA, SP, EP, EL...) zadnji put pobedila zahvaljujući dominantnoj centarskoj liniji. U modernoj košarci dominiraju šuteri. Ubiće nas ekipa sa dobrim trojkašem koji ima svoj dan, pogotovo bez Gagija ili Lazića, jer će morati da ga čuvaju Bogdan i Gudurić, koji kad se istroše u odbrani ne mogu obruč da pogode. Trebaće nam malo sreće, ali sve je moguće...

Gandra Šajkaš

pre 4 godine

po meni SAD glavni favoriti pa tek onda skupina par reprezentacija(Srbija,Spanija,Grcka,Litvanija,Australija,Francuska pa donekle I Nemacka).U svakom slucaju bice dosta dobrih utakmica,kvalitetne kosarke I dosta uzivanja ali I nerviranja. Jedva cekam da pocne....

Cxd

pre 4 godine

Zasto se zaboravlja Australija, Kanada, Francuska, Spanija. Ameri moraju da nauce da se u ostatku sveta Kosarka igra kolektivno a ne individualno. Ali posto su oni drustvo individua ni ne cudi sto im je i sport takva postavka.

coA

pre 4 godine

kako je to bez veze...gledati na grčku kao nekog favorita samo zbog Janisa a oni tek jedva proci grupu...vole bih da ikako igraju sa russima da ih obi isprase!

Nemanja

pre 4 godine

Prednost Srbije u nekom eventualnom finalu protiv USA je upravo neigranje Teodosica.Evo i razloga.U proslom finalu igraci koje je cuvao teo dali su ukupno 47 poena a u pretproslom finalu 43.Da li mislite da ce Jovic,Micic,Bogdan pa i Guduric dozvoliti da im igraci koje oni cuvaju daju 90 poena na dva meca??Na ostalim pozicijama manje vise mozemo da se nosimo sa njima.Setite se kako je samo Kajri u finalu vezao seriju poena pored Tea i vec na startu napravio prednos koju je USA samo uvecavala.

Milan

pre 4 godine

Marko, bukvalno ne znam nijednu osobu koja se 2006. lozila da cemo sigurno, ne da osvojimo titulu, nego medalju uopste. Sa Raicevicem, Ilicem, Nikolicem Perovicem, Avdalovicem, Tripkovicem, Marinovicem, povredom Jorovica kad vec nisu mogli da se menjaju igraci...

Krobdof

pre 4 godine

Merimo se sa Amerima, a da bi igrali protiv njih, mora se pobediti u mnogo drugih utakmica.. Treba brinuti o Spaniji, Francuskoj, Italiji, Litvaniji, Grckoj.. U seriji od 3 dobijene smo bolji, ali igra se samo jedna tekma i sve je moguce tada.. Treba biti obazriv..

Bojša

pre 4 godine

Ja vidim da se stvorila atmosfera da mi sigurno uzimamo titulu,jos kad nas je fiba izbacila za glavne favorite tad je bilo 100% sigurno da smo sampioni

Polako ljudi prvenstvo nije ni pocelo,i nikad nije bilo izjednacenije,grcka,francuska,spanija,srbija,amerika,australija,litvanija,sve kandidati za medalju
(rs, 26. avgust 2019 10:08)


Htedoh da napisem nesto slicno pa videh tvoj komentar...
Bravo!

Zmaj

pre 4 godine

Zbog ovakve atmosfere gde nas svi prave favoritima-od domacih do stranih medija, Djordjevic ce promesati karte protiv Francuske i sigurno cemo izgubiti taj mec. Cisto da se malo svi spuste na zemlju i ne zavaravaju da ce se Srbija prosetati do titule.

Xyz

pre 4 godine

Srpska posla, pisu sta im je po volji i biraju sta je ko rekao i naprave clanak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sandzak, 26. avgust 2019 09:47) Sandzak, administrativna jedinica iz vremena Osmanlija,posle kazu samo Srbi zive u proslosti ccccccc.

Ostin A

pre 4 godine

Janisa ce ugasiti na ovom SP kao niko nikada a razlog ke Evropska kosarka koja se igra na SP
(Slobodan, 26. avgust 2019 10:05)

Da, na prošlom Svetskom prvenstvu, kako je ugušen Harden, čim nema koraka i igra se odbrana, dao nam je jedva 25poena za 20 minuta.

Lako je dobiti NBA reprezentaciju sa 50+ poena, zato stamena Srpska odbrana je uspela da izgubi sa tek nešto više od 35 poena razlike. Nisu znali šta ih je snašlo, samo su par puta došli do 50 razlike.

bobtejL

pre 4 godine

kad bi to sve islo glatko sa favoritima, kladionice bi propale a njih ima sve vise.
jedina istina je uvek bio teren, a ne analiticari i sl
utakmicu po utakmicu. respektovati svakog protivnika. i polako.

Milence

pre 4 godine

Kao prvo svi podcenjuju Španiju. Ona je jedan od favorita uz nas i Francuze(Usa se podrazumeva). Ali ima nešto drugo važno... žreb nam je odličan. U prvoj i drugoj fazi imamo samo Španiju kao ozbiljnog protivnika. U četvrtfinalu nam dolazi Rusija ili Agrentina(sto je realno sjajno) a u zavisnosti od toga da li smo prvi ili drugi idemo na Amere (ako izgubimo od Španije u grupi) ili neku od ostalih ekipa(Litvanija, Francuska, Australija, Grčka...) u polufinalu. Dakle, polufinale je realnost. A posle su još samo dva meča... sve je moguće.

Nocni vuk

pre 4 godine

Mislim da nemamo najjači tim, ali imamo kontinuitet, hemiju i momke koji će da izginu na terenu. Niko se ne ponaša kao zvezda tima i to je dobro. Kad bude gusto zna se ko će preuzimati odgovornost.
Ono što je loše je mali broj spoljnih igrača (mislim prvenstveno na bekove ne na krila). Protiv, recimo Španije, treba sačuvati Rubia i Ljulja. Ima da trče okolo kao osice. Ako se samo jedan od naše četvorice napuni ličnim, što je sasvim realno, teret pada na ostalu trojicu a to će se osetiti. Isto tako realno imamo samo jednog šutera od te četvorice, a to je Bogdan, i od njegovih procenata će mnogo zavisiti u našoj igri, što nije baš dobro.
Trebaće nam dosta igre na centre mada će svi da nam suze reket, i tu je ključno da Beli i Simon pomognu sa spoljnim šutem.
Sve u svemu, nismo favoriti bar po meni, ali verujem u Saleta i momke. Verujem da možemo do polufinala, a posle samo Bog zna. I naravno voleo bih da odigramo sa Amerima pa šta bude :)

Aleksa

pre 4 godine

prvenstvo će biti mnogo jako, ne vidim razlog da se izdvoje samo 2-3 reprezentacije... jedno 6 timova je sigurno dosta jako, broj se možda i poveća do kraja prvenstva, jer prvi deo takmičenja može nekome da da vetar u leđa... trenutna forma će mnogo toga da odluči... ja se nadam da je Sale momke spremio kao da svi ovi tekstovi ne postoje... mislim da je ovo možda i namerno urađeno da se igrači USA malo motivišu, jer neki od njih nisu bili ni 4.izbor... da dobiju boost jer ih kao niko ne smatra za ozbiljnu pretnju...

Dejan CZ

pre 4 godine

Ukoliko bude igrao Slukas,Grcka moze stici do finala...Igrac koji uz Veselog apsolutno drzi Fener u prve 3 ekipe Evrope i uz ta dva igraca ostali samo se nadogradjuju...U Grckoj uz Janisa taj tandem je jos na visem nivou i domet Grcke umnogome ce odlucivati mogucnost Slukasovog nastupa...Kompletna Grcka i Srbija u medjusobnom duelu nema favorita...Akropolis kup nije merilo,kad su Grci odkepili Janis je dosta vremena proveo na klupi...to na SP nece biti bas tako...igrali smo i mi bez Jokica ali i oni bez Slukasa pri cemu smo mi ispod kosa mogli da nadomestimo Jokicevo odsustvo a Grci Slukasovo u vidu Kalatesa i nisu bas...Eventualni duel sa kompletnom Grckom bice uz finale najjaca utakmica SP.

Memfis

pre 4 godine

Grčka je jako precenjena ekipa. I Španija, Francuska i Australija su bolje reprezentacije od Grčke.
(tomo, 26. avgust 2019 11:29)

Француска можда, Шпанија и Аустралија не.

Joffrey

pre 4 godine

Citajuci komentare pojedinaca,pitam se a zasto mi nismo otputovali 14.septembra u Kinu,poneli neka lepa odela i kravate,himnu i zastavu pa da nam samo uruce zlatne medalje.

rondon

pre 4 godine

@MarcoPolo
Janis je veliki radnik, a ljudi koji nisu igrali košarku ne shvataju koliko jaaaako pomaže kad jednom naučiš da šutiraš. Janis će to naučiti ja sam u to 10000% siguran, kao što je naučio i da dribla i da radi rolinge i da se igra odbranu i kao što je, na kraju krajeva, neverovatnim radom izgradio ono telo sajborga.
A kada krene da prangija, Jordan pada na poziciju 2 na kojo je za sada zato što je pametniji.
Kad je otišao u NBA rekao sam, ovaj momak će biti jako dobar jer je fanatično vredan. Eno ga MVP. Kad popravi šut biće najbolji ikada.
(eto, 26. avgust 2019 11:08)

A, dok ne nauči da šutira...Koga je on to predriblao... pretrčao jeste, ali predriblao,teško....po čemu je on to toliko bolji od Jokića... Telo je odlično, atletski je odličan..izuzetno pokkretljiv i brz za igrača od 211-212 cm...ali premalo u njemu ima pravog košarkaškog znanja da bi ga toliko dizali u "nebesa"....

nemanjakg

pre 4 godine

Sad gledam Usa - Kanada... Divlja kosarka do zla boga, Kanada igra kao Novi Zeland, nerezonski sutevi sa 8 m, Ameri individualne akcije, neke nazovi izolacije, ja dve akcije nisam video celo poluvreme...

Gary

pre 4 godine

Možda mi imamo visinu,ali ameri imaju brzinu...
Naši igrači,će vrlo brzo ući u problem sa faulovima.. pokupe najbolji, po 3 komada u prvom poluvremenu i to je kraj... ko svaki put kad igramo protiv amera

Bodibond

pre 4 godine

Kakva bre Grcka pa oni nista nema da urade na ovom SP.Imaju Janisa pa sta,pa imao ga je i Milvoki pa ih Toronto isprašio i ako je Milvoki bio veliki favorit.
(Back in Black, 26. avgust 2019 14:01)

A Buruzis, Slukas, Kalates, Princezis, Papapetru? Nisu Grci tako slabi kako ti tvrdis.

Keynes

pre 4 godine

Bolje da idemo na Amere u polufinalu, nego u finalu... Sto bi znacilo da treba da izgubimo od Italije ili Spanije. Mislim da lakse padaju pre finala... U finalu je tesko dobiti ih. Uostalom, kad ih je neko u finalu dobio???

Sex Pistols

pre 4 godine

Mnogo su digli i nas ,a posebno Grke.Francuska ,Spanija,Argentina..imaju sanse isto kao i mi.Hocemo li sa Micicem
,Guduricem,Bircevic,Simonovicem osvojiti SP.Iskreno ,jako tesko.Guduric,totalno van forme,mozda odradjuje neke zadatke,koje mi ne primetimo.Ali sut mu je u najmanju ruku smesan.E,sada moze on da odigra dobro,ali su za zo potrebni vidovnjaci i gledanje u pasulj.

djc-xxx

pre 4 godine

Jedan od sasvim realnih scenarija predstojećeg šampionata je da se mi i USA uopšte se sastanemo a da opet budemo prvaci sveta :-)
Lično bih to manje voleo, jer uvek će ostati žal za osvetom od prethodnih poraza ...
Sve druge opcije su zanimljivije: da se sretnemo pre finala ili u finalu, naravno ! :-)

Sun Tzu

pre 4 godine

Mnogo je tu faktora ukljuceno. Nekome jednostavno moze da ne bude dan i izgube od ekipe koju bi imace u 90% slucajeva dobili.

Nije bas sve crno na belo, nego gospodo da se zavalimo i uzivamo u kosarci :)

Demar Derosan

pre 4 godine

@Memfis
Ne bih potcenjivao Spaniju, kompaktna je to ekipa, sa Pauom, Miroticem i Ibakom bili bi ravni nama. Slazem se za Francuze, dok Grcka i Australija nemaju timsku igru a treneri su im najslabije karike u sistemu.

Back in Black

pre 4 godine

Kakva bre Grcka pa oni nista nema da urade na ovom SP.Imaju Janisa pa sta,pa imao ga je i Milvoki pa ih Toronto isprašio i ako je Milvoki bio veliki favorit.

Nikola

pre 4 godine

Njihovi komentari su vezani iskljucivo za igrace koje oni poznaji.A oni ne poznaju nikoga ko igra van NBA lige.
Tako da ova misljenja treba zanemariti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (23, 26. avgust 2019 08:57)

Koliko merodavan moze biti komentar nekih osoba koje se izdaju za poznavaoce ove igre,a upoznati su samo sa igracima iz jedne lige? Smejurija

Topnik

pre 4 godine

Kako su Grci i Giannis precjenjeni, to je smiješno. Ti Ameri samo gledaju NBA igrače, a nisu ni svjesni da su sama pravila u FIBA takmičenjima drugačija, što ograničava jednog siledžiju poput Giannisa koji je u NBA zaštićen poput bijelog medvjeda, jer žele od njega napraviti novog LeBrona.

Sanel

pre 4 godine

Usa prvi favorit prvenstva,u uzi krug ulaze Srbija,Spanija,Francuska.Grcka na klackalici izmedju uzeg i sireg kruga favorita zato sto previse zavise od Janisa.Znaci siri krug favorita Grcka,Litvanija,Australija,Argentina,Kanada.I to su sve ekipe koje imaju bilo kakvu sansu za bilo kakvu medalju.Od ostalih Turska,Njemacka,Italija mogu samo biti nagazne mine za nekog vise ne od toga.

gvozden

pre 4 godine

Grci su prosečna ekipica bez centra i timske igre koja već deset godina nije primirisala medalji. Cenim da su realno malo jači od Nemačke i jedva čekam da vidim šta će vajni stručnjaci koji ih toliko hvale ovde pisati kad Heleni ispadnu oko četvrtfinala u Kini.

Dule Sumadinac

pre 4 godine

ako se uozbilje Amerima niko ne može ništa....jedino što se kaže ...svako može da se saplete i padne....mi imamo dobar tim i jako je moguć scenario kao 2002...da neko drugi načne USA a mi ih dokrajičimo...

sta ucini andreje rubljove

pre 4 godine

Svi zaboravljaju Spance sa oba Gasola. I ne svidjaju mi se sve pobjede u pripremjom periodu, to moze da nas vine visoko i onda moze da se naleti na minu u cetvrtfinalu. Litvance ako krene sut, mogu svakoga da izbace, a nama ne leze realno, kao ni Spanci

Branko Potezica

pre 4 godine

Treneri: Greg Popovič, Stiv Ker / Saša Djordjević, Muta Nikolić

Bekovi: Kemba Voker, Džo Heris,Donovan Mičel,Markus Smart, Derik Vajt /
… Stefan Jović, Vasa Micić, Bogdan Bogdanović, Marko Gudurić

Krila: Kris Midlton, Džejson Tejtum, Džejlen Braun, Herison Barns /
Nemanja Bjelica, Vladimir Lučić, Stefan Birčević, Marko Simonović

Centri: Bruk Lopez, Mejson Plamli, Majls Tarner /
… Boban Marjanović, Nikola Jokić, Nikola Milutinov, Miroslav Raduljica

Bolju ekipu po ličnom mišljenju nemamo, ali ako dodje do susreta sa njima mislim da možemo da ih pobedimo uz pomoć te hemije koju pominje debeli iz "The Jump"-a. Sastave sam podelio čisto da bi se lakše stvorila neka realna slika, ali naravno svako ima svoje mišljenje. Loženja bez, ako se vidimo sa njima opet u finalu bez ikakvog respekta pa šta nam Bog da.
(Ja sam keve mi, 26. avgust 2019 09:16)

========

Mala izmena u nasem timu, najaci tim sto trenutno imamo a da nisu povredjeni, molim da mi ne lupate minuse zbog Kaline.

Treneri: Greg Popovič, Stiv Ker / Saša Djordjević, Muta Nikolić

Bekovi: Kemba Voker, Džo Heris,Donovan Mičel,Markus Smart, Derik Vajt /
… Stefan Jović, Vasa Micić, Stefan Marković,Bogdan Bogdanović, Marko Gudurić

Krila: Kris Midlton, Džejson Tejtum, Džejlen Braun, Herison Barns /
Nemanja Bjelica, Vladimir Lučić, Nikola Kalinić, Alen Smailagić

Centri: Bruk Lopez, Mejson Plamli, Majls Tarner /
… Boban Marjanović, Nikola Jokić, Nikola Milutinov

Bodibond

pre 4 godine

ako se uozbilje Amerima niko ne može ništa....jedino što se kaže ...svako može da se saplete i padne....mi imamo dobar tim i jako je moguć scenario kao 2002...da neko drugi načne USA a mi ih dokrajičimo...
(Dule Sumadinac, 26. avgust 2019 14:13)

Buraz, Ameri ce igrati sa petom postavom i nece otici dalje od osmine finala.

Djordje

pre 4 godine

Sve je to ok, slazem se ja da smo mi, Ameri, Spanci, Grci, Litvanci favoriti, sve to stoji.. Ali, ne znam zasto, ali niko, niko ne spominje jednu reprezentaciju koja ima stvarno respektabilan tim, reprezentaciju koja ima ratnicki duh, ponosnu, i prije svega, uvijek ih je krasila hemija i sjajan timski duh. Mislim da se s nama mogu ukrstiti tamo u cetvrtfinalu, a poznato je da nam oni nikako ne leze, i uvijek su nam pravili probleme. Mislim da su nepravedno podcjenjeni, a imaju u ekipi i dalje fantasticnom Luisa Skolu. Ljudi, sta cemo sa Argentinom?!

Tačno se sećam

pre 4 godine

Teo, Nedović, Marković, Milosavljević, Kalinić, Micov, Jelovac, Simanić, Mačvan, Smailagić, Kuzmić, Štimac.
Opasan tim...

eto

pre 4 godine

@MarcoPolo
Janis je veliki radnik, a ljudi koji nisu igrali košarku ne shvataju koliko jaaaako pomaže kad jednom naučiš da šutiraš. Janis će to naučiti ja sam u to 10000% siguran, kao što je naučio i da dribla i da radi rolinge i da se igra odbranu i kao što je, na kraju krajeva, neverovatnim radom izgradio ono telo sajborga.
A kada krene da prangija, Jordan pada na poziciju 2 na kojo je za sada zato što je pametniji.
Kad je otišao u NBA rekao sam, ovaj momak će biti jako dobar jer je fanatično vredan. Eno ga MVP. Kad popravi šut biće najbolji ikada.

miki

pre 4 godine

Pored Kanade i Australije nas gurati u favorite je ludo. Biću presrećan ako dofuramo do polufinala. Verujem da nam je tu mesto, ali za finale.... samo ludom srećom.

dr fritz

pre 4 godine

Teo, Nedović, Marković, Milosavljević, Kalinić, Micov, Jelovac, Simanić, Mačvan, Smailagić, Kuzmić, Štimac.
Opasan tim...
(Tačno se sećam, 26. avgust 2019 14:46)

Izrazito opasan tim. Sa ovim timom bi sigurno dominirali u narednim kvalifikacijam za SP. Samo, ja bih umesto Tea ubacio Čovketa, a umesto Milosavljevica, Branka Lazića.

Sad vidim da nisi stavio Birču...mora se i za njega naći mesta... čisto da bi dominacija bila apsolutna.

Joffrey

pre 4 godine

Ubedjen sam da se necemo sresti sa Amerikancima i da necemo uzeti zlato,ali medalju uzimamo sigurno.Ko ce se sresti u finalu ne znam.Prica oko zlata je preduvana i nece nam nista dobro doneti,kao i ono cuveno fudbalsko-problem je da problema nema-.

dr fritz

pre 4 godine

@drfritz; Pogledaj još jednom spisak i uključi mozak. ;)
(Tačno se sećam, 26. avgust 2019 19:42)

Sad vidim. Pa, što ne napisa..da se ne igramo asocijacija..kao u kvizu. Reprezentacija povređenih, "uvređenih" i ostalih. Solidna reprzentacija.

Ne znam

pre 4 godine

Zasto ovo potenciranje Grcke .Pa ta Francuska je poprilicno mocna ekipa sa jednim De Kolom,Batumom ,Furnijeom Goberom iako im fale neki igraci .Spancima da su komoletni sa Rodrigezom,Abrinesom i Miroticem il Ibakom ,biki bi legitimni favoriti za zlato .To su i dalje jako mocne ekipe iako im fale igraci .

Keynes

pre 4 godine

Bolje da idemo na Amere u polufinalu, nego u finalu... Sto bi znacilo da treba da izgubimo od Italije ili Spanije. Mislim da lakse padaju pre finala... U finalu je tesko dobiti ih. Uostalom, kad ih je neko u finalu dobio???

eto

pre 4 godine

@MarcoPolo
Janis je veliki radnik, a ljudi koji nisu igrali košarku ne shvataju koliko jaaaako pomaže kad jednom naučiš da šutiraš. Janis će to naučiti ja sam u to 10000% siguran, kao što je naučio i da dribla i da radi rolinge i da se igra odbranu i kao što je, na kraju krajeva, neverovatnim radom izgradio ono telo sajborga.
A kada krene da prangija, Jordan pada na poziciju 2 na kojo je za sada zato što je pametniji.
Kad je otišao u NBA rekao sam, ovaj momak će biti jako dobar jer je fanatično vredan. Eno ga MVP. Kad popravi šut biće najbolji ikada.

Mare

pre 4 godine

I dalje niko ne pominje prvog favorita turnira - Spaniju.
(Minja, 26. avgust 2019 08:47)

I dalje ne mogu da verujem sta si ti upravo izjavio.

sta ucini andreje rubljove

pre 4 godine

Svi zaboravljaju Spance sa oba Gasola. I ne svidjaju mi se sve pobjede u pripremjom periodu, to moze da nas vine visoko i onda moze da se naleti na minu u cetvrtfinalu. Litvance ako krene sut, mogu svakoga da izbace, a nama ne leze realno, kao ni Spanci

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

I dalje niko ne spominje prvog favorita turnira-Spaniju.
(Minja,26.avgust 2019 08:47)
Hahahahahahahahahahahhahahahahahahah

Marko

pre 4 godine

Ovako smo se i pred Japan 2006. osilili da smo nepobedivi i doživeli krah, spustite ljudi loptu, posebno što sada ima 6-7 vrhunskih ekipa (verovatno najjače SP u istoriji) koje su sličnog kvaliteta a s obzirom da se igra po jedna utakmica u završnici svako može da ima loš dan i da izgubi iako ima bolju ekipu. Nama definitivno ide na ruku što su SAD došle sa timom sa kojim možemo da se nosimo , ali prvo treba stići do četvrtfinala-finala da igramo sa njima.

Divos

pre 4 godine

О светским и олимпијским вицешампионима не могу писати, ту сам пристрасан, и ту расуђивање тешко да може бити ваљано.

Највише пишу, то важи за малтене све медије и друге штеточине, они који прижељкују крах Србије на СП, тако подмећу непотребан притисак, и то су дежурни пљувачи који ће први кренути са пљувачином ако наши не остваре оно што они подло подваљују да би требали.
Надајмо се да та **** неће имати превише повода за ликовање након СП.

Е сад, Грци имају уз САД највалитетнију екипу, уз то боље укомпоновану, данас ће се знати да ли ће Слукас играти, ако да, они су први фаворити СП, по мени. Одлична екипа, са 2 квалитетна решења на свакој поз. уз фантастичног Јаниса Адетокомбуа.

Шпанија је такође одлично укомпонована екипа, боље је то него прошлих година, када су на неким поз. "гушили" једни други, ако дође до меча са САД, они су екипа против које ће Амери најтеже играти, и ту су по мени Шпанци ближе победи.

Ту је и Француска, имали су непланираних повреда, но и даље су прејаки.
Канада је требала бити јака, али силни изостанци из разлога разних, превише ?, и Аустралија је имала изостанака, но они имају своју игру, могу далеко.
Не треба заборавити Литванију и Немачку, ако им се посложи, могу се умешати у борбу за висок пласман.
Аргентину је помиловао жреб и они ће сигурно у 1/4Ф. Вишак спољних и тек времешни Скола те Делиа у рекету, играће константно са 4 спољна, могу бити незгодни.

Биће ово занимљиво СП.

MarcoPolo

pre 4 godine

Ja stvarno ne mogu da shvatim zašto od tog Janisa toliko prave zvezdu... Pa videlo se i protiv nas da ukoliko mu zatvoriš reket koliko je ograničen, dečko ne može ništa jer nema šut niti snalaženje van reketa. Meni apsolutno nije jasno zašto ga toliko uzdižu. Osim neospornih fizičkih predispozicija, on nema ama baš ništa drugo da bi bio najbolji košarkaš sveta.

Gandra Šajkaš

pre 4 godine

po meni SAD glavni favoriti pa tek onda skupina par reprezentacija(Srbija,Spanija,Grcka,Litvanija,Australija,Francuska pa donekle I Nemacka).U svakom slucaju bice dosta dobrih utakmica,kvalitetne kosarke I dosta uzivanja ali I nerviranja. Jedva cekam da pocne....

andrak

pre 4 godine

... ne nasedajmo na hvalospeve o našoj koćnoj i superiornoj reprezentaciji... to namerno rade strani novinari... znaju da naš mentalitet ne ume da se nosi sa pohvalama, tada upcamo...

Ziko, Z kao Zivadin

pre 4 godine

Mi zaista imamo fantasticnu ekipu koja bi mogla cak i osvojiti titulu ali mi se nikako ne svidja ova atmosfera u kojoj se predstavlja kao da smo toliko bolji od drugih da smo prakticno vec osvojili zlato. Mi jesmo dobri ali su dobri i drugi, Ameri pre svega, pa Grci, Spanci, Italijani, Litvanci a sigurno ima tu i nekih favorita iz senke. Uglavnom smo lose prolazili kad smo u ulozi izrazitog isli na SP. Nadam se da ce se atmosfera bar malo smiriti do pocetka SP.

miki

pre 4 godine

Pored Kanade i Australije nas gurati u favorite je ludo. Biću presrećan ako dofuramo do polufinala. Verujem da nam je tu mesto, ali za finale.... samo ludom srećom.

Topnik

pre 4 godine

Kako su Grci i Giannis precjenjeni, to je smiješno. Ti Ameri samo gledaju NBA igrače, a nisu ni svjesni da su sama pravila u FIBA takmičenjima drugačija, što ograničava jednog siledžiju poput Giannisa koji je u NBA zaštićen poput bijelog medvjeda, jer žele od njega napraviti novog LeBrona.

Dejan CZ

pre 4 godine

Ukoliko bude igrao Slukas,Grcka moze stici do finala...Igrac koji uz Veselog apsolutno drzi Fener u prve 3 ekipe Evrope i uz ta dva igraca ostali samo se nadogradjuju...U Grckoj uz Janisa taj tandem je jos na visem nivou i domet Grcke umnogome ce odlucivati mogucnost Slukasovog nastupa...Kompletna Grcka i Srbija u medjusobnom duelu nema favorita...Akropolis kup nije merilo,kad su Grci odkepili Janis je dosta vremena proveo na klupi...to na SP nece biti bas tako...igrali smo i mi bez Jokica ali i oni bez Slukasa pri cemu smo mi ispod kosa mogli da nadomestimo Jokicevo odsustvo a Grci Slukasovo u vidu Kalatesa i nisu bas...Eventualni duel sa kompletnom Grckom bice uz finale najjaca utakmica SP.

Ja sam keve mi

pre 4 godine

Treneri: Greg Popovič, Stiv Ker / Saša Djordjević, Muta Nikolić

Bekovi: Kemba Voker, Džo Heris,Donovan Mičel,Markus Smart, Derik Vajt /
Stefan Jović, Vasa Micić, Bogdan Bogdanović, Marko Gudurić

Krila: Kris Midlton, Džejson Tejtum, Džejlen Braun, Herison Barns /
Nemanja Bjelica, Vladimir Lučić, Stefan Birčević, Marko Simonović

Centri: Bruk Lopez, Mejson Plamli, Majls Tarner /
Boban Marjanović, Nikola Jokić, Nikola Milutinov, Miroslav Raduljica

Bolju ekipu po ličnom mišljenju nemamo, ali ako dodje do susreta sa njima mislim da možemo da ih pobedimo uz pomoć te hemije koju pominje debeli iz "The Jump"-a. Sastave sam podelio čisto da bi se lakše stvorila neka realna slika, ali naravno svako ima svoje mišljenje. Loženja bez, ako se vidimo sa njima opet u finalu bez ikakvog respekta pa šta nam Bog da.

Memfis

pre 4 godine

Grčka je jako precenjena ekipa. I Španija, Francuska i Australija su bolje reprezentacije od Grčke.
(tomo, 26. avgust 2019 11:29)

Француска можда, Шпанија и Аустралија не.

Slobodan

pre 4 godine

Janisa ce ugasiti na ovom SP kao niko nikada a razlog ke Evropska kosarka koja se igra na SP, jos ce zbog osecaja odgovornosti da forsira i ugusi ekipu, Grcka nece ni do polufinala. Spanci ce biti uz nas i Amere glavni konkurent za zlato.

coA

pre 4 godine

kako je to bez veze...gledati na grčku kao nekog favorita samo zbog Janisa a oni tek jedva proci grupu...vole bih da ikako igraju sa russima da ih obi isprase!

Djordje

pre 4 godine

Sve je to ok, slazem se ja da smo mi, Ameri, Spanci, Grci, Litvanci favoriti, sve to stoji.. Ali, ne znam zasto, ali niko, niko ne spominje jednu reprezentaciju koja ima stvarno respektabilan tim, reprezentaciju koja ima ratnicki duh, ponosnu, i prije svega, uvijek ih je krasila hemija i sjajan timski duh. Mislim da se s nama mogu ukrstiti tamo u cetvrtfinalu, a poznato je da nam oni nikako ne leze, i uvijek su nam pravili probleme. Mislim da su nepravedno podcjenjeni, a imaju u ekipi i dalje fantasticnom Luisa Skolu. Ljudi, sta cemo sa Argentinom?!

Tačno se sećam

pre 4 godine

Teo, Nedović, Marković, Milosavljević, Kalinić, Micov, Jelovac, Simanić, Mačvan, Smailagić, Kuzmić, Štimac.
Opasan tim...

slow

pre 4 godine

Polako ljudi, Španci su solidni, sa Gasolom i Rubiom, Grčka sa Janisom koga nema ko da čuva.
Italija sa Galinerijem....
Čak i Australija ima 5-6 NBA igrača.
Francuska isto...
Pravi se priča da smo već u finalu.

Joffrey

pre 4 godine

Ubedjen sam da se necemo sresti sa Amerikancima i da necemo uzeti zlato,ali medalju uzimamo sigurno.Ko ce se sresti u finalu ne znam.Prica oko zlata je preduvana i nece nam nista dobro doneti,kao i ono cuveno fudbalsko-problem je da problema nema-.

Jeremy

pre 4 godine

Eto, uporediše SP sa NCAA. To bi trebalo sve da vam kaže. Oni ovo takmičenje skoro da ne priznaju. NBA šampion je šampion sveta za njih. Na OI idu kompletni i to je jedino takmičenje van NBA koje oni priznaju i za koje su uvek motivisani. Ne bi bilo loše da nas išamaraju Francuzi malo pred SP, čisto da se spustimo na zemlju. Previše nonšalantno se stvorila neka priča o sigurnom finalu sa Amerima, a nije sigurno ni da ćemo mi, a i oni, stići dotle. Polako, utakmica po utakmica, koš po koš. A i ovi naši tabloidski novinari trebalo bi da iskuliraju malo.

Grizlor

pre 4 godine

Stvari stoje ovako.Imamo dve trojke Simonovica I Lucica koji je pritom rovit.Imamo jednu cetvorku Bjelicu,jer Bircu ne mogu da racunam ni kao rezervu.Imamo tri klasicne petice u timu.Takav sastav tima nam govori da ce Jokic veliki deo vremena provoditi na 4 a Bjelica na 3.To automatski znaci da ce se vise igrati pop nego pik igra I da ce Jokic biti manje produktivan.Raduljica je apsolutni visak u ovoj ekipi jer su tri igraca u prednosti pre njega na njegovoj poziciji.Milutinov,Bobi I Jokic.Umesto njega je trebao da ide Simanic kao zalog za buducnost,da oseti veliko takmicenje I da odigra koji minut na ovim nebitnim utakmicama.

Sex Pistols

pre 4 godine

Mnogo su digli i nas ,a posebno Grke.Francuska ,Spanija,Argentina..imaju sanse isto kao i mi.Hocemo li sa Micicem
,Guduricem,Bircevic,Simonovicem osvojiti SP.Iskreno ,jako tesko.Guduric,totalno van forme,mozda odradjuje neke zadatke,koje mi ne primetimo.Ali sut mu je u najmanju ruku smesan.E,sada moze on da odigra dobro,ali su za zo potrebni vidovnjaci i gledanje u pasulj.

dr fritz

pre 4 godine

Teo, Nedović, Marković, Milosavljević, Kalinić, Micov, Jelovac, Simanić, Mačvan, Smailagić, Kuzmić, Štimac.
Opasan tim...
(Tačno se sećam, 26. avgust 2019 14:46)

Izrazito opasan tim. Sa ovim timom bi sigurno dominirali u narednim kvalifikacijam za SP. Samo, ja bih umesto Tea ubacio Čovketa, a umesto Milosavljevica, Branka Lazića.

Sad vidim da nisi stavio Birču...mora se i za njega naći mesta... čisto da bi dominacija bila apsolutna.

rs

pre 4 godine

Ja vidim da se stvorila atmosfera da mi sigurno uzimamo titulu,jos kad nas je fiba izbacila za glavne favorite tad je bilo 100% sigurno da smo sampioni

Polako ljudi prvenstvo nije ni pocelo,i nikad nije bilo izjednacenije,grcka,francuska,spanija,srbija,amerika,australija,litvanija,sve kandidati za medalju

Branko Potezica

pre 4 godine

Treneri: Greg Popovič, Stiv Ker / Saša Djordjević, Muta Nikolić

Bekovi: Kemba Voker, Džo Heris,Donovan Mičel,Markus Smart, Derik Vajt /
… Stefan Jović, Vasa Micić, Bogdan Bogdanović, Marko Gudurić

Krila: Kris Midlton, Džejson Tejtum, Džejlen Braun, Herison Barns /
Nemanja Bjelica, Vladimir Lučić, Stefan Birčević, Marko Simonović

Centri: Bruk Lopez, Mejson Plamli, Majls Tarner /
… Boban Marjanović, Nikola Jokić, Nikola Milutinov, Miroslav Raduljica

Bolju ekipu po ličnom mišljenju nemamo, ali ako dodje do susreta sa njima mislim da možemo da ih pobedimo uz pomoć te hemije koju pominje debeli iz "The Jump"-a. Sastave sam podelio čisto da bi se lakše stvorila neka realna slika, ali naravno svako ima svoje mišljenje. Loženja bez, ako se vidimo sa njima opet u finalu bez ikakvog respekta pa šta nam Bog da.
(Ja sam keve mi, 26. avgust 2019 09:16)

========

Mala izmena u nasem timu, najaci tim sto trenutno imamo a da nisu povredjeni, molim da mi ne lupate minuse zbog Kaline.

Treneri: Greg Popovič, Stiv Ker / Saša Djordjević, Muta Nikolić

Bekovi: Kemba Voker, Džo Heris,Donovan Mičel,Markus Smart, Derik Vajt /
… Stefan Jović, Vasa Micić, Stefan Marković,Bogdan Bogdanović, Marko Gudurić

Krila: Kris Midlton, Džejson Tejtum, Džejlen Braun, Herison Barns /
Nemanja Bjelica, Vladimir Lučić, Nikola Kalinić, Alen Smailagić

Centri: Bruk Lopez, Mejson Plamli, Majls Tarner /
… Boban Marjanović, Nikola Jokić, Nikola Milutinov

Kalkulacija

pre 4 godine

Čuvene američke analize koje se zasnivaju na kvalitetu NBA igrača. Kod nas Bobi 7,8 igrač u rotaciji, a oni ga navode kao drugu, treću zvezdu. Da kojim slučajem na primer Bodiroga još igra, oni ga ne bi uzeli ni u razmatranje u analizi, a čovek dominirao godinama na svim velikim takmičenjima. Čuj Kalates zna da igra? Oba naša pleja kompletniji igrači od njega, a da ne pričam o Teu koji nažalost neće igrati. Uostalom i u toj Grčkoj sigurno je Slukas najbolji plej, a ne Kalates, ali pretpostavljam da ovi ugledni novinari za Slukasa nisu ni čuli. I sada mi treba da uzmemo njihove analize kao relevantne.

Ostin A

pre 4 godine

Janisa ce ugasiti na ovom SP kao niko nikada a razlog ke Evropska kosarka koja se igra na SP
(Slobodan, 26. avgust 2019 10:05)

Da, na prošlom Svetskom prvenstvu, kako je ugušen Harden, čim nema koraka i igra se odbrana, dao nam je jedva 25poena za 20 minuta.

Lako je dobiti NBA reprezentaciju sa 50+ poena, zato stamena Srpska odbrana je uspela da izgubi sa tek nešto više od 35 poena razlike. Nisu znali šta ih je snašlo, samo su par puta došli do 50 razlike.

Milan

pre 4 godine

I dalje niko ne pominje prvog favorita turnira - Spaniju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Minja, 26. avgust 2019 08:47)
Minja jos zivi u 2006.

Gary

pre 4 godine

Možda mi imamo visinu,ali ameri imaju brzinu...
Naši igrači,će vrlo brzo ući u problem sa faulovima.. pokupe najbolji, po 3 komada u prvom poluvremenu i to je kraj... ko svaki put kad igramo protiv amera

Back in Black

pre 4 godine

Kakva bre Grcka pa oni nista nema da urade na ovom SP.Imaju Janisa pa sta,pa imao ga je i Milvoki pa ih Toronto isprašio i ako je Milvoki bio veliki favorit.

estiar

pre 4 godine

Amerima je bitno samo da li tim ima NBA igraca. A gde su Spanija, Litvanija, Francuska. Realno svaki od ovih timova moze da bude pretnja za USA i za nas. Videli smo Australijance kako su dobili Amere.

Istina leči....

pre 4 godine

Samo pametno. Utakmicu po utakmicu. Bez srljanja i bez nepotrebnih fantazija šta ćemi i kako ćemo sa Amerima, Grcima, Špancija, itd, itd..
Primenjivati pristup: sledeća utakmica je najbitnija i samo se na nju fokusirati. Ako imamo takav pristup, eto nas na cilju!
Ima puno reprezentacija koju mogu iznenaditi, i sve ih poštujemo maksimalno, pa iznenađenja neće biti.
Srećno naši!!

Xyz

pre 4 godine

Srpska posla, pisu sta im je po volji i biraju sta je ko rekao i naprave clanak
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sandzak, 26. avgust 2019 09:47) Sandzak, administrativna jedinica iz vremena Osmanlija,posle kazu samo Srbi zive u proslosti ccccccc.

Milan

pre 4 godine

Marko, bukvalno ne znam nijednu osobu koja se 2006. lozila da cemo sigurno, ne da osvojimo titulu, nego medalju uopste. Sa Raicevicem, Ilicem, Nikolicem Perovicem, Avdalovicem, Tripkovicem, Marinovicem, povredom Jorovica kad vec nisu mogli da se menjaju igraci...

pcinjskiokrug

pre 4 godine

Da, Francuska sa Batumom,De Kolom,Goberom,Furnijeom nije nikakva pretnja nikome.Koji se hajp digo oko Atetokumpa neverovatno ali sve je to Americka propaganda

nemanjakg

pre 4 godine

Sad gledam Usa - Kanada... Divlja kosarka do zla boga, Kanada igra kao Novi Zeland, nerezonski sutevi sa 8 m, Ameri individualne akcije, neke nazovi izolacije, ja dve akcije nisam video celo poluvreme...

tocka

pre 4 godine

(Ja sam keve mi, 26. avgust 2019 09:16)
Bravo, odlicna je ova podela da se vidi odnos snaga po pozicijama. Centarska linija nam je jača, ostale pozicije su slabije.
Ono što nam ide na ruku su Fiba pravila. Pre svega nema trokoraka i sličnih gluposti koje sudije ne sviraju u NBA da bi igra bila efektnija, a druga i nama jako bitna je da možeš da praviš taktički faul i seckaš run&gun a da to ne sviraju kao namernu ili tehničku.

gvozden

pre 4 godine

Grci su prosečna ekipica bez centra i timske igre koja već deset godina nije primirisala medalji. Cenim da su realno malo jači od Nemačke i jedva čekam da vidim šta će vajni stručnjaci koji ih toliko hvale ovde pisati kad Heleni ispadnu oko četvrtfinala u Kini.

Dule Sumadinac

pre 4 godine

ako se uozbilje Amerima niko ne može ništa....jedino što se kaže ...svako može da se saplete i padne....mi imamo dobar tim i jako je moguć scenario kao 2002...da neko drugi načne USA a mi ih dokrajičimo...

Bodibond

pre 4 godine

ako se uozbilje Amerima niko ne može ništa....jedino što se kaže ...svako može da se saplete i padne....mi imamo dobar tim i jako je moguć scenario kao 2002...da neko drugi načne USA a mi ih dokrajičimo...
(Dule Sumadinac, 26. avgust 2019 14:13)

Buraz, Ameri ce igrati sa petom postavom i nece otici dalje od osmine finala.

Bodibond

pre 4 godine

Kakva bre Grcka pa oni nista nema da urade na ovom SP.Imaju Janisa pa sta,pa imao ga je i Milvoki pa ih Toronto isprašio i ako je Milvoki bio veliki favorit.
(Back in Black, 26. avgust 2019 14:01)

A Buruzis, Slukas, Kalates, Princezis, Papapetru? Nisu Grci tako slabi kako ti tvrdis.

23

pre 4 godine

Njihovi komentari su vezani iskljucivo za igrace koje oni poznaji.A oni ne poznaju nikoga ko igra van NBA lige.
Tako da ova misljenja treba zanemariti.

Ранко Милановић Република Српска

pre 4 godine

Француска, Литванија и Шпанија су такође добре екипе....

Nikola

pre 4 godine

Njihovi komentari su vezani iskljucivo za igrace koje oni poznaji.A oni ne poznaju nikoga ko igra van NBA lige.
Tako da ova misljenja treba zanemariti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (23, 26. avgust 2019 08:57)

Koliko merodavan moze biti komentar nekih osoba koje se izdaju za poznavaoce ove igre,a upoznati su samo sa igracima iz jedne lige? Smejurija

Nemanja

pre 4 godine

Prednost Srbije u nekom eventualnom finalu protiv USA je upravo neigranje Teodosica.Evo i razloga.U proslom finalu igraci koje je cuvao teo dali su ukupno 47 poena a u pretproslom finalu 43.Da li mislite da ce Jovic,Micic,Bogdan pa i Guduric dozvoliti da im igraci koje oni cuvaju daju 90 poena na dva meca??Na ostalim pozicijama manje vise mozemo da se nosimo sa njima.Setite se kako je samo Kajri u finalu vezao seriju poena pored Tea i vec na startu napravio prednos koju je USA samo uvecavala.

Zmaj

pre 4 godine

Zbog ovakve atmosfere gde nas svi prave favoritima-od domacih do stranih medija, Djordjevic ce promesati karte protiv Francuske i sigurno cemo izgubiti taj mec. Cisto da se malo svi spuste na zemlju i ne zavaravaju da ce se Srbija prosetati do titule.

Vonko Normalni

pre 4 godine

Nismo favoriti. Ne kažem da je nemoguće, ali evo pokušavam da se setim kad je neka ekipa u bilo kom takmičenju (NBA, SP, EP, EL...) zadnji put pobedila zahvaljujući dominantnoj centarskoj liniji. U modernoj košarci dominiraju šuteri. Ubiće nas ekipa sa dobrim trojkašem koji ima svoj dan, pogotovo bez Gagija ili Lazića, jer će morati da ga čuvaju Bogdan i Gudurić, koji kad se istroše u odbrani ne mogu obruč da pogode. Trebaće nam malo sreće, ali sve je moguće...

Kanta

pre 4 godine

Konstantna forma i fizicka spremnost ce presuditi na ovako kratkom, ali intenzivnom turniru. Neki favoriti ce izginuti samo zbog nekonstantnosti. Moramo imati u vidu da ce za 16 dana, onaj ko bude igrao finale, da odigra 8 utakmica, sto je suludo! Tu ce Amerikanci verovatno imati prednost, a divlje ekipe poput Grcke i Italije ce lako da se spotaknu. Litvanci takodje ne mogu do finala, jer nemaju kvalitet, a njihova stihijska igra ce puci kad tad. Francuzi i Spanci mogu daleko kao i mi, ali ce presuditi igraci sa klupe, jer 5-6 igraca ne mogu da iznesu ceo turnir.

Sanel

pre 4 godine

Usa prvi favorit prvenstva,u uzi krug ulaze Srbija,Spanija,Francuska.Grcka na klackalici izmedju uzeg i sireg kruga favorita zato sto previse zavise od Janisa.Znaci siri krug favorita Grcka,Litvanija,Australija,Argentina,Kanada.I to su sve ekipe koje imaju bilo kakvu sansu za bilo kakvu medalju.Od ostalih Turska,Njemacka,Italija mogu samo biti nagazne mine za nekog vise ne od toga.

Krobdof

pre 4 godine

Merimo se sa Amerima, a da bi igrali protiv njih, mora se pobediti u mnogo drugih utakmica.. Treba brinuti o Spaniji, Francuskoj, Italiji, Litvaniji, Grckoj.. U seriji od 3 dobijene smo bolji, ali igra se samo jedna tekma i sve je moguce tada.. Treba biti obazriv..

zzbz

pre 4 godine

Hajde malo da se spustimo na zemlju. Ovde se pise kao da smo vec prvaci sveta. Preti se Amerima koji bez obzira na bilo kakve price ima ubedljivo najbolji tim, na celu sa sigurno najboljim trenerom na prvenstvu. Tu je jos nekoliko ekipa koje imaju fenomenalne ekipe, i svi oni ce dati sve od sebe da budu prvaci..
Nema potrebe momcima stavljati teret na ledja bombasticnim izjavama kao sto je Pesiceva, da ce momci da osvoje ovo, hajde da ih pustimo da igraju za svoju dusu, jer vole ovu igru, bez bilo kakve presije, a kad je takva situacija onda sigurno najbolje igraju...

Cxd

pre 4 godine

Zasto se zaboravlja Australija, Kanada, Francuska, Spanija. Ameri moraju da nauce da se u ostatku sveta Kosarka igra kolektivno a ne individualno. Ali posto su oni drustvo individua ni ne cudi sto im je i sport takva postavka.

djc-xxx

pre 4 godine

Jedan od sasvim realnih scenarija predstojećeg šampionata je da se mi i USA uopšte se sastanemo a da opet budemo prvaci sveta :-)
Lično bih to manje voleo, jer uvek će ostati žal za osvetom od prethodnih poraza ...
Sve druge opcije su zanimljivije: da se sretnemo pre finala ili u finalu, naravno ! :-)

Joffrey

pre 4 godine

Citajuci komentare pojedinaca,pitam se a zasto mi nismo otputovali 14.septembra u Kinu,poneli neka lepa odela i kravate,himnu i zastavu pa da nam samo uruce zlatne medalje.

Nocni vuk

pre 4 godine

Mislim da nemamo najjači tim, ali imamo kontinuitet, hemiju i momke koji će da izginu na terenu. Niko se ne ponaša kao zvezda tima i to je dobro. Kad bude gusto zna se ko će preuzimati odgovornost.
Ono što je loše je mali broj spoljnih igrača (mislim prvenstveno na bekove ne na krila). Protiv, recimo Španije, treba sačuvati Rubia i Ljulja. Ima da trče okolo kao osice. Ako se samo jedan od naše četvorice napuni ličnim, što je sasvim realno, teret pada na ostalu trojicu a to će se osetiti. Isto tako realno imamo samo jednog šutera od te četvorice, a to je Bogdan, i od njegovih procenata će mnogo zavisiti u našoj igri, što nije baš dobro.
Trebaće nam dosta igre na centre mada će svi da nam suze reket, i tu je ključno da Beli i Simon pomognu sa spoljnim šutem.
Sve u svemu, nismo favoriti bar po meni, ali verujem u Saleta i momke. Verujem da možemo do polufinala, a posle samo Bog zna. I naravno voleo bih da odigramo sa Amerima pa šta bude :)

SveU16

pre 4 godine

Samo oprezno, i jedna po jedna utakmica. Šta ako npr: litvanci pogode 30 trojki, Janis ubaci 50 poena, francuzi odigraju kako znaju, španci se povampire. Australija i Kanada mogu da iznenade. Mnogo je potencionalnih iznenađenja. Najinteresantnije prvenstvo do sad i mnogo ekipa sa zavidnim kvalitetom.

bobtejL

pre 4 godine

kad bi to sve islo glatko sa favoritima, kladionice bi propale a njih ima sve vise.
jedina istina je uvek bio teren, a ne analiticari i sl
utakmicu po utakmicu. respektovati svakog protivnika. i polako.

SakaKV

pre 4 godine

Ovako smo se i pred Japan 2006. osilili da smo nepobedivi i doživeli krah, spustite ljudi loptu, posebno što sada ima 6-7 vrhunskih ekipa (verovatno najjače SP u istoriji) koje su sličnog kvaliteta a s obzirom da se igra po jedna utakmica u završnici svako može da ima loš dan i da izgubi iako ima bolju ekipu. Nama definitivno ide na ruku što su SAD došle sa timom sa kojim možemo da se nosimo , ali prvo treba stići do četvrtfinala-finala da igramo sa njima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 26. avgust 2019 09:57)

Ko se bre osilio 2006.? Pa to je bio najslabiji tim Srbije (Jugosalvije) u istoriji!!! Ko je ne to ocekivao od tog tima, taj o kosarci nista ne zna!

Tim Srbije i CG iz 2006:

Bojan Popović
Branko Jorović
Vule Avdalović
Miroslav Raičević
Igor Rakočević
Mile Ilić
Uroš Tripković
Darko Miličić
Goran Nikolić
Marko Marinović
Ognjen Aškrabic
Kosta Perovic

Tim taman za 9-11 mesto, sto smo i osvojili tad.

Demar Derosan

pre 4 godine

@Memfis
Ne bih potcenjivao Spaniju, kompaktna je to ekipa, sa Pauom, Miroticem i Ibakom bili bi ravni nama. Slazem se za Francuze, dok Grcka i Australija nemaju timsku igru a treneri su im najslabije karike u sistemu.

Milence

pre 4 godine

Kao prvo svi podcenjuju Španiju. Ona je jedan od favorita uz nas i Francuze(Usa se podrazumeva). Ali ima nešto drugo važno... žreb nam je odličan. U prvoj i drugoj fazi imamo samo Španiju kao ozbiljnog protivnika. U četvrtfinalu nam dolazi Rusija ili Agrentina(sto je realno sjajno) a u zavisnosti od toga da li smo prvi ili drugi idemo na Amere (ako izgubimo od Španije u grupi) ili neku od ostalih ekipa(Litvanija, Francuska, Australija, Grčka...) u polufinalu. Dakle, polufinale je realnost. A posle su još samo dva meča... sve je moguće.

dr fritz

pre 4 godine

@drfritz; Pogledaj još jednom spisak i uključi mozak. ;)
(Tačno se sećam, 26. avgust 2019 19:42)

Sad vidim. Pa, što ne napisa..da se ne igramo asocijacija..kao u kvizu. Reprezentacija povređenih, "uvređenih" i ostalih. Solidna reprzentacija.

Aleksa

pre 4 godine

prvenstvo će biti mnogo jako, ne vidim razlog da se izdvoje samo 2-3 reprezentacije... jedno 6 timova je sigurno dosta jako, broj se možda i poveća do kraja prvenstva, jer prvi deo takmičenja može nekome da da vetar u leđa... trenutna forma će mnogo toga da odluči... ja se nadam da je Sale momke spremio kao da svi ovi tekstovi ne postoje... mislim da je ovo možda i namerno urađeno da se igrači USA malo motivišu, jer neki od njih nisu bili ni 4.izbor... da dobiju boost jer ih kao niko ne smatra za ozbiljnu pretnju...

Bojša

pre 4 godine

Ja vidim da se stvorila atmosfera da mi sigurno uzimamo titulu,jos kad nas je fiba izbacila za glavne favorite tad je bilo 100% sigurno da smo sampioni

Polako ljudi prvenstvo nije ni pocelo,i nikad nije bilo izjednacenije,grcka,francuska,spanija,srbija,amerika,australija,litvanija,sve kandidati za medalju
(rs, 26. avgust 2019 10:08)


Htedoh da napisem nesto slicno pa videh tvoj komentar...
Bravo!

Sun Tzu

pre 4 godine

Mnogo je tu faktora ukljuceno. Nekome jednostavno moze da ne bude dan i izgube od ekipe koju bi imace u 90% slucajeva dobili.

Nije bas sve crno na belo, nego gospodo da se zavalimo i uzivamo u kosarci :)

rondon

pre 4 godine

@MarcoPolo
Janis je veliki radnik, a ljudi koji nisu igrali košarku ne shvataju koliko jaaaako pomaže kad jednom naučiš da šutiraš. Janis će to naučiti ja sam u to 10000% siguran, kao što je naučio i da dribla i da radi rolinge i da se igra odbranu i kao što je, na kraju krajeva, neverovatnim radom izgradio ono telo sajborga.
A kada krene da prangija, Jordan pada na poziciju 2 na kojo je za sada zato što je pametniji.
Kad je otišao u NBA rekao sam, ovaj momak će biti jako dobar jer je fanatično vredan. Eno ga MVP. Kad popravi šut biće najbolji ikada.
(eto, 26. avgust 2019 11:08)

A, dok ne nauči da šutira...Koga je on to predriblao... pretrčao jeste, ali predriblao,teško....po čemu je on to toliko bolji od Jokića... Telo je odlično, atletski je odličan..izuzetno pokkretljiv i brz za igrača od 211-212 cm...ali premalo u njemu ima pravog košarkaškog znanja da bi ga toliko dizali u "nebesa"....

Ne znam

pre 4 godine

Zasto ovo potenciranje Grcke .Pa ta Francuska je poprilicno mocna ekipa sa jednim De Kolom,Batumom ,Furnijeom Goberom iako im fale neki igraci .Spancima da su komoletni sa Rodrigezom,Abrinesom i Miroticem il Ibakom ,biki bi legitimni favoriti za zlato .To su i dalje jako mocne ekipe iako im fale igraci .