Košarka 80

Subota, 24.08.2019.

16:19

Kuzma otpao – Amerikanci kompletirali tim!

Kajl Kuzma, košarkaš Los Anđeles Lejkersa, neće igrati na Svetskom prvenstvu u Kini zbog povrede zgloba, saopštio je Mark Stajn, novinar Njujork Tajmsa.

Kuzma otpao – Amerikanci kompletirali tim! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

biće bolje

pre 4 godine

Naši momci ne bi izgubili dvocifrenom razlikom, čak i da su na terenu doveli najače. Onaj ko misli da Jokić, Beli, Bogi, i Marjanović nisu vrh svetske košarke, taj ne razume ovu igru. Ovo je ubedljivo najači tim koji može da pobedi svakoga, bilo bi lepo da imamo i Dončića ali šta da se radi bivša Juga je bila nešto posebno.

blinkibile

pre 4 godine

Izgubice u polufinalu a bilo ko da im se padne. Mogu da ih dobiju i Francuska i Spanija, Srbija,mozda cak i Litvanija i Grcka. Aki realno su i dalje najbolji timna prvenstvu,ovo je kvalitetan tim koji nema vodju,to ve im biti problem

Koki

pre 4 godine

@Nacija košarkaških "eksperata"

Kod tvog "čak šta više" dela rečenice sam prestao da čitam... ti 'mićo' srpski ne znaš a košarkom se 'profesionalno baviš' po ceo dan na internetu...

Mix

pre 4 godine

Ovi koji se šale na račun SAD tima ne rade to bez razloga.
Setite se, prvo je naš selektor izjavio "neka im je Bog u pomoći" i pokrenuo lavinu euforije i najvećih očekivanja i pre nego što je SP počelo.

Aaron Rodgers

pre 4 godine

I dalje je bismisleno govoriti da USA nije apsolitni favorit. Pogledajte samo, niti jedna druga reprezentacija nema u svom timu vise od jednog startera u nekom NBA timu. Srbija, koja je argumentovano najjaca od svih ostalih ima samo Jokica kao startera, tri rezerve u NBA timovima i to u losijim timovima. Ostali igraju u Evropi, sto znaci da za njih nema mjesta u NBA. Dobro, postoji i faktor uigranosti, ali i kad o tome pricamo, dovoljno je reci da USA vodi dvojac Popovic, Ker. Malo li je sto se tice struke.

76er

pre 4 godine

Вол, Портер, Хејворд, Букер, Драмонд нису бољи од ових који учествују. Што се тиче Леброна немам намеру да се овде расправљам и објашњавам зашто је Кавај бољи од њега.
(Memfis, 24. avgust 2019 19:45)

Slazem se za Lenarda da je trenutno bolji igrac od Lebrona i to stoji. Ali brate mili Vol nije bolji od ovih sto ucestvuju?! To sto coveka tresu povrede dve sezone ne znaci da nije u top 20 najboljih igraca, ili u top 5 plejeva (gde je konkurencija paklena) pre tih istih povreda.

Borisa88

pre 4 godine

Tim ne čini 5 igrača nego 12.
(Petorka nije tim, 24. avgust 2019 19:32)

Bravo za komentar!!!
Tako da ovaj tim sigurno nije ni 4. ni 5. tim pre ce biti 3-4 tim......
Svakako su jaki i atletski najjaci tim na sampionatu.
Nikad veca sansa da dobijemo mec protiv Amra to stoji!!!

SakaKV

pre 4 godine

Pozdrav iz Hr i svu srecu vam zelim.
(Mile, 24. avgust 2019 20:19)

Sa svim se slazem, osim da su Turner, Brown i Barnes bolji igraci od Bogdana. Prosto ne mogu da se porede, jer imaju mnogo vecu slobodu u svojim timovima. Od sve trojice je Bogdan daleko kompletniji igrac i moze da pokrije vise pozicija podjednako dobro. Dobro, 1 i 2 podjednako dobro pokriva, a trojku bas po potrebi. Kosarkaski IQ ima daleko veci od sve trojice.
Pozdrav za sve normalne u lijepoj vasoj!!!

Negativni

pre 4 godine

Koliko vidim, već smo u finalu. Stara naša megalomansko-bahata priča. Tu su Španci, Francuzi, Grci, Italijani, Australija... kako neko može biti siguran da ćemo u finale? Koga smo to tako rasturali zadnjih godina pa ćemo se šetati do finala? Imamo Jokića, pa šta? Nije on svemoguć. Bjelica i Bogdan jesu odlični igrači, ali koga su to oni nadigrali u NBA ligi? Lepo nam je jedan komentator iz komšiluka rekao, možemo dobiti samo na uigranost i srce. A ko podceni Amerikance, popiće 40 razlike bez problema. Svaki put ista priča, nerealna euforija, a posle pljuvačina po selektoru, sudijama, organizatoru, igračima...

Lav Lazo

pre 4 godine

@Mile
Jedan od boljih postova u poslednje vrijeme, analitican i pogadja pravo u centar. Veliko osvjezenje u odnosu na 'zivi bili pa videli', 'mrmot i folija' i 'pametnom dosta' komentare. Klubastvo i prepucavanje da ne pominjem.

nikola

pre 4 godine

@Mile sta li si sad napricao, ko je koga potcenio ne razumem?
Bas naprotiv, mi smo sebe potcenili protiv Amera a nismo svesni da mozemo da se nosimo sa atletama samo sa pravom rota ijom sa klupe kako bi im fizicki parirali, takticki ne mogu da nam primirisu. To je inace problem jod vas da dobijate jos neodigrane utakmice, Srbi nikad nisu dobijali utakmice unapred ali kad su dobijali nisu to radili kako bi se dokazali drugom vec sebi.

djura

pre 4 godine

ajmo realno ljudi..imaju 4 do 5 pojedinaca..ostalo smesno..kao tim ne verujem da umeju...po mom misljenju jaci su francuzi i spanci od njih

kosta

pre 4 godine

Мајлс Тарнер је бруталан дефанзивац и Јокић је ове сезоне имао проблема са њим. Него, далеко је финале, прво да се дође до борбе за медаље па шта буде.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (хијена, 24. avgust 2019 20:29)

Ne lupaj.

Banjaluka

pre 4 godine

memfis, Lebron u drugoj petorci? Vjerovatno si se nedavno rodio, bas si me nasmijao! Ameri su i sa ovakvim timom brutalno jaki i opet prvi favoriti...

хијена

pre 4 godine

Мајлс Тарнер је бруталан дефанзивац и Јокић је ове сезоне имао проблема са њим. Него, далеко је финале, прво да се дође до борбе за медаље па шта буде.

Mile

pre 4 godine

Jokic je nesumnjivo bolji od Lopeza (kojega se ne smije podcijeniti, odlicna stretch petica, dokazan igrac u playoffu). A od drugog najboljeg srpskog igraca Bogdana su bolji Walker, Mitchell, Tatum, Turner, Brown, Barnes i Middleton. Petorka im je strasna, Walker, Mitchell, Middleton, Turner i Lopez a klupa ubitacna i dinamicna sa Tatumom, Brownom, Barnesom, obrambenim specijalistom Smartom i vrhunskim suterom Harrisom. Po kojoj logici je Srbija bolja reprezentacija od amerike, o cemu mi to pricamo? Svatko tko prati kosarku znat ce da sam u pravu . Imate apsolutno uigraniju ekipu, to nitko ne osporava ali reci da je Srbija bolja ekipa je suludo, bar dok ne odigrate utakmicu protiv njih. Biti optimistican je pozeljno, ali ne budite balkanci i imati zlato u glavi prije negoli mu prismrdite, to vam kaze covjek koji prati svoju uzasnu kosarkasku reprezentaciju vec 20 godina i zna sta je neuspjeh. Od srca vam zelim zlato jer ste prava svjetska kosarkasla velesila i najbitnije od svega ekipa sa srcem i dusom pa zasluzujete zlato i imate ga sanse osvojiti ali samo ako nema podcijenjivanja, jer od ovakve ekipe SAD-a je svaka ekipa na ovom prvenstvu spremna izgubiti 40 razlike, ma kolko god vi mislite da su slabi. Pozdrav iz Hr i svu srecu vam zelim.

Nacija košarkaških "eksperata"

pre 4 godine

citat: "3 tim, mozda nisu atraktivni ali ovde ima veoma dobrih i produktivnih igraca."

koji crni "treći" tim... 20 igrača im otkazalo...ovo je tipa šesti-sedmi tim..
(Aca iz Beograda, 24. avgust 2019 16:59)

Verujem, čak šta više, siguran sam da nisi čuo ni za jednog igrača sa njihovog spiska. Ali, hajde, nek se nešto komentariše, komentara radi.

Tequila

pre 4 godine

Za ovog sto kaze da su nasa prva 3 ugraca bolja od njihovih 3. Molim da mi objasni! Bjelica U NBA nista ns predstavlja. Bogdanovic takodjer. A Bobija tek ne treba komentarisati. Budimo realno a ne neke paljevine. Mi mozemo da ih dobijemo samo na uigranost i srce. Na kvalitet nema sanse. Mene i ovi sto ce da igraju u za njihov tim iznenadjuju da u ooste i igraju na SP. Pa jek vi znate da u Americi 90% ljudi ili ne zna ili ne zanima to SP. Dok mi ne mozemo da spavamo iscekujuci SP oni ladno ni ne znaju da se igra.

remax

pre 4 godine

citat: "3 tim, mozda nisu atraktivni ali ovde ima veoma dobrih i produktivnih igraca."

koji crni "treći" tim... 20 igrača im otkazalo...ovo je tipa šesti-sedmi tim..
(Aca iz Beograda, 24. avgust 2019 16:59)

Tim ne čini 5, nego 12 igrača.
5 igrača čine petorku.
Ako kažeš "treći tim", to znači igrači od 25. mesta po kvalitetu.

Petorka nije tim

pre 4 godine

Први тим: Кари, Харден, Кавај, Дурент, Дејвис

Други тим: Ирвинг, Клеј, Џорџ, Леброн, Олдриџ

Трећи тим: Лилард, Бил, Батлер, Грифин и ево нека буде Лопез.

Значи ово је 4. тим у најбољем случају.

Пораз у финалу ове године није неки велики успех за нас.
(Memfis, 24. avgust 2019 16:59)

Tim ne čini 5 igrača nego 12.

rece mi jedan covek

pre 4 godine

Bilo koji tim da ima drugligaske igrace iz Srbije uz Kembu i Spidu bi igrao final four Eurolegue... tako da spustimo loptu i strpljivo i pametno...

Memfis

pre 4 godine

A Oladipo, Dzon Vol, Kris Pol, Lovri, Buker, Mekalum, Zion, Holidej, Hejvord, Dramond, Grin, Konli, Derozan, Porter itd
Pitaj Boga koji im je ovo tim
Brate ja ne volim Lebrona
Ali je smesno da ga stavljas u drugu petorku. Javi je igrac i sada od svih tu osim mozda zdravog Duranta
(Dragan-Borca, 24. avgust 2019 18:36)

Вол, Портер, Хејворд, Букер, Драмонд нису бољи од ових који учествују. Што се тиче Леброна немам намеру да се овде расправљам и објашњавам зашто је Кавај бољи од њега.

objektivan

pre 4 godine

Samo da napomenem ovima koji pominju četvrtfinale i tamo Kanadu, Australiju i Litvaniju....oni su u istoj grupi, znači jedna otpada još u prvom krugu. Proučite žreb pa komentarišite....Toliko!!

Dragan-Borca

pre 4 godine

3 tim, mozda nisu atraktivni ali ovde ima veoma dobrih i produktivnih igraca. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sizif, 24. avgust 2019 16:26) 

Први тим: Кари, Харден, Кавај, Дурент, Дејвис 

Други тим: Ирвинг, Клеј, Џорџ, Леброн, Олдриџ 

Трећи тим: Лилард, Бил, Батлер, Грифин и ево нека буде Лопез. 

Значи ово је 4. тим у најбољем случају. 

Пораз у финалу ове године није неки велики успех за нас.
(Memfis, 24. avgust 2019 16:59) 

# Link komentara

Preporučujem (+6)

Ne preporučujem (0

A Oladipo, Dzon Vol, Kris Pol, Lovri, Buker, Mekalum, Zion, Holidej, Hejvord, Dramond, Grin, Konli, Derozan, Porter itd
Pitaj Boga koji im je ovo tim
Brate ja ne volim Lebrona
Ali je smesno da ga stavljas u drugu petorku. Javi je igrac i sada od svih tu osim mozda zdravog Duranta

Sanel

pre 4 godine

@dnevna doza
Ono izvini al nekad se stvarno znas isprosipati za medalju,ovaj put zlatnu.Da tacno kad usporedis Jokica nema niko u timu usa ko mu moze parirati,ali u ostatku tima Srbije niko nemoze od ostalih parirati nikome iz tima ni na jednoj poziciji (osim Jokiceve gore navedeno).Eto usporedba njihovog ponajslabijeg igraca plamlija i bobija,dalje nastavi sam.

cukce

pre 4 godine

Neće oni finala videti. Ne znam sigurno ko će biti u finalu, ali tipujem na Australija-Canada
(ALFA MUŽJAK, 24. avgust 2019 16:57)

Australija i Kanada ispadaju u 1/4 finala od Španije, Litvanije, Francuske, Srbije ili Grčke!

Nemanja

pre 4 godine

Oni ako sa ovim igračima osvoje, onda sve ostale reprezentacije treba da se zapitaju. Činjenica je da imaju dobrog selektora i stručni štab, to je ono što ih čini boljim

cojans021

pre 4 godine

hoćeš iskreno
ako Bogdanovića budu čuvala po dvojica ima da im se Jokić i Marijanović napakuju svaki po 50 poena..... realno....

C i n i k

pre 4 godine

Imaju odlican tim, stvarno ne kapiram ljude koji olako otpisuju amere,smesno je.
100 % igraju finale,ali ako mi sa njima budemo u tom finalu,onda...sve je moguce...

aabb

pre 4 godine

@dnevna doza...
Pa nije ovo nba pa da bude triple double..drugacija je ovo kosarka

..4 tim Usa, jaki su i dalje ali mislim da ce im neko uzeti skalp pre finala..

Mikii

pre 4 godine

Evo kaže sad će da ti odgovori, samo da izglanca medalje. Dosta je to posla. :)
(A jeste sad kao sta, 24. avgust 2019 16:58)

Za one bledjeg sjaja svakako da ;)

j

pre 4 godine

Ovo je tim,bez egoista.Smart je odlican defanzivac na primer.Bice jako,jako nezgodni.Ali moci ce da se igra sa njima,ne znam bas koliko run&gun tu su i dalje najbolji,ali sa visokim igracima sigurno moze nesto da se uradi.Jokic mora da odigra na nivou iz NBA lige.Mislim da nam je tu kljuc.A Pop ce zaciniti jos bolje ovaj tim svojim znanjem,iskustvom,sigurno ima nekog keca u rukavu,lukav je to lisac.
Sto kaze Trinkijeri,kosarka je kao sah..

$$$

pre 4 godine

Bez klasicne cetvorke...Od centara samo Turner...Koji lici na nesto...Brook Lopez kao centar suta trojke i to je to...
Plumlee je Plumlee...I Raduljica je bolji od njega...Raduljica bar ima bradu...Pa eto igrac sa nekim stilom...
Kemba kao glavni igrac je poenter...Uz to nije cist suter...Ne razigrava ekipu...
Nemaju bas nekog klasicnog organizatora...
Bice to uglavnom igra 1 na 1, sutevi spolja i to je to...

Aca iz Beograda

pre 4 godine

citat: "3 tim, mozda nisu atraktivni ali ovde ima veoma dobrih i produktivnih igraca."

koji crni "treći" tim... 20 igrača im otkazalo...ovo je tipa šesti-sedmi tim..

Hoces Iskreno ?!

pre 4 godine

Kris Midlton mene najvise plasi.
Mada ne znam zasto,kad uopste nije sigurno da cemo Ameri i mi u finale.
Spanci,Australijanci,Francuzi,Litvanci,Grci ...jaki su svi.

Bogdanovica ima da cuvaju po 2 igraca na svakoj utakmici.
Bice ga kao vola u kupusu,a mi sutera osim njega nemamo.

Gohan

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende, 24. avgust 2019)

Treće Bone Džovi. Moraš da se informišeš ponekad pre nego što odmah lupiš komentar.

A jeste sad kao sta

pre 4 godine

Uzasan udarac za Amerikance, mali je opasan igrac. Da li su konacno dovoljno oslabljeni za tebe, Djordjevicu?
(Mikii, 24. avgust 2019 16:27)

Evo kaže sad će da ti odgovori, samo da izglanca medalje. Dosta je to posla. :)

Memfis

pre 4 godine

3 tim, mozda nisu atraktivni ali ovde ima veoma dobrih i produktivnih igraca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sizif, 24. avgust 2019 16:26)

Први тим: Кари, Харден, Кавај, Дурент, Дејвис

Други тим: Ирвинг, Клеј, Џорџ, Леброн, Олдриџ

Трећи тим: Лилард, Бил, Батлер, Грифин и ево нека буде Лопез.

Значи ово је 4. тим у најбољем случају.

Пораз у финалу ове године није неки велики успех за нас.

Do seste titule!

pre 4 godine

Problem kod SAD je neverovatna,prevelika baza tamnoputih "steroid" kosarkasa koji dominiraju ovim sportom.I zato je kod njih i 15-ta postava,ona koja moze da odgovori svih zahtevima.Takva postava,istini za volju,nije toliko Ol-star kao najveca imena NBA lige i nije krem de la krem,ali u igrackom smislu nista prerano mnogo iza one najbolje postave koja bi se u ovom trenutku mogla napraviti za SAD.I cak im ni to nije dosta,nego kradu igrace sa npr. Devicanskih ostrva,koja takodje imaju svoju reprezentaciju,bez obzira sto su delimicno pod kontrolom SAD,kao sto su ukrali Tima Dankana.Cudi me da su propustili da ukradu Karl Entoni-Taunsa ili Endrju Viginsa isto tako.Eleem,da se vratim na pricu,dakle 15-ta postava kod njih ne odudara previse od one naj naj najbolje koja bi mogla da se sastavi.Razlika,ima ali u detaljima,ne sustinskih i velikih.U Turskoj 2010.godine su igrali sa Durentom,Iguodalom,Vestbrukom,Rouzom,Karijem pa su skromno dosli do titule.Nikog nisu gazili,ubacivali su uglavnom oko 80-ak poena po mecu,Brazil ih je u grupi pukom nesrecom ispustio za pobedu.Dakle,nije tolika razlika da li dolaze sa prvom ili 15-om postavom,nego kako ce drugi da im pristupe.Sa jakom odbranom,pozicionim napadom,strljivim sutem.Tako smo ih dobili u Indianapolisu,tako ih je Grcka dobila u Japanu sa sve Lebronom i Entonijem,tako im je Spanija bila jako blizu u oba olimpijska finala.Problem je malo koja reprezentacija ume da tako igra,vec udje u trku sa njima i izgubi unapred.Sale zna sta mora

Dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Inače, malo je poznata činjenica da je deda Kajla Kuzme Dobrivoje Kuzmanović, stolar iz Čibutkovice, koji je otišao u Ameriku pedesetih u potrazi za boljim životom. Možda je upravo to uticalo na Kajla da odustane, jer ne može se igrati protiv porekla.

cole

pre 4 godine

Srbendo,kako mislis da jokic moze imati 20+,10+10+,nije ovo nba i njihov stil kosarke a jos se igra i 8min krace skoro citava 1/4 manje vremena
Mene najvise brine da ga necemo znati iskoristiti na pravi nacin jos ako bude igrao cetvorku na prvenstvu bics znatno slabiji

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Jaki su ali ne nepobedivi.Gledam ovaj sastav i en vidim igrača u slučaju duela Srbija-USA koji može Jokića spustiti ispod 20+,10+,10+...Opet kažem iako će mnogi negodovati da ćemo ove godine dobiti novog svetskog prvaka u muškoj košarci zahvaljujući izostanku glavnih njihovih igrača.Srbija čeka 6 zlato!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Jaki su ali ne nepobedivi.Gledam ovaj sastav i en vidim igrača u slučaju duela Srbija-USA koji može Jokića spustiti ispod 20+,10+,10+...Opet kažem iako će mnogi negodovati da ćemo ove godine dobiti novog svetskog prvaka u muškoj košarci zahvaljujući izostanku glavnih njihovih igrača.Srbija čeka 6 zlato!

A jeste sad kao sta

pre 4 godine

Uzasan udarac za Amerikance, mali je opasan igrac. Da li su konacno dovoljno oslabljeni za tebe, Djordjevicu?
(Mikii, 24. avgust 2019 16:27)

Evo kaže sad će da ti odgovori, samo da izglanca medalje. Dosta je to posla. :)

Mile

pre 4 godine

Jokic je nesumnjivo bolji od Lopeza (kojega se ne smije podcijeniti, odlicna stretch petica, dokazan igrac u playoffu). A od drugog najboljeg srpskog igraca Bogdana su bolji Walker, Mitchell, Tatum, Turner, Brown, Barnes i Middleton. Petorka im je strasna, Walker, Mitchell, Middleton, Turner i Lopez a klupa ubitacna i dinamicna sa Tatumom, Brownom, Barnesom, obrambenim specijalistom Smartom i vrhunskim suterom Harrisom. Po kojoj logici je Srbija bolja reprezentacija od amerike, o cemu mi to pricamo? Svatko tko prati kosarku znat ce da sam u pravu . Imate apsolutno uigraniju ekipu, to nitko ne osporava ali reci da je Srbija bolja ekipa je suludo, bar dok ne odigrate utakmicu protiv njih. Biti optimistican je pozeljno, ali ne budite balkanci i imati zlato u glavi prije negoli mu prismrdite, to vam kaze covjek koji prati svoju uzasnu kosarkasku reprezentaciju vec 20 godina i zna sta je neuspjeh. Od srca vam zelim zlato jer ste prava svjetska kosarkasla velesila i najbitnije od svega ekipa sa srcem i dusom pa zasluzujete zlato i imate ga sanse osvojiti ali samo ako nema podcijenjivanja, jer od ovakve ekipe SAD-a je svaka ekipa na ovom prvenstvu spremna izgubiti 40 razlike, ma kolko god vi mislite da su slabi. Pozdrav iz Hr i svu srecu vam zelim.

Dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Inače, malo je poznata činjenica da je deda Kajla Kuzme Dobrivoje Kuzmanović, stolar iz Čibutkovice, koji je otišao u Ameriku pedesetih u potrazi za boljim životom. Možda je upravo to uticalo na Kajla da odustane, jer ne može se igrati protiv porekla.

$$$

pre 4 godine

Bez klasicne cetvorke...Od centara samo Turner...Koji lici na nesto...Brook Lopez kao centar suta trojke i to je to...
Plumlee je Plumlee...I Raduljica je bolji od njega...Raduljica bar ima bradu...Pa eto igrac sa nekim stilom...
Kemba kao glavni igrac je poenter...Uz to nije cist suter...Ne razigrava ekipu...
Nemaju bas nekog klasicnog organizatora...
Bice to uglavnom igra 1 na 1, sutevi spolja i to je to...

Hoces Iskreno ?!

pre 4 godine

Kris Midlton mene najvise plasi.
Mada ne znam zasto,kad uopste nije sigurno da cemo Ameri i mi u finale.
Spanci,Australijanci,Francuzi,Litvanci,Grci ...jaki su svi.

Bogdanovica ima da cuvaju po 2 igraca na svakoj utakmici.
Bice ga kao vola u kupusu,a mi sutera osim njega nemamo.

cojans021

pre 4 godine

hoćeš iskreno
ako Bogdanovića budu čuvala po dvojica ima da im se Jokić i Marijanović napakuju svaki po 50 poena..... realno....

objektivan

pre 4 godine

Samo da napomenem ovima koji pominju četvrtfinale i tamo Kanadu, Australiju i Litvaniju....oni su u istoj grupi, znači jedna otpada još u prvom krugu. Proučite žreb pa komentarišite....Toliko!!

Nemanja

pre 4 godine

Oni ako sa ovim igračima osvoje, onda sve ostale reprezentacije treba da se zapitaju. Činjenica je da imaju dobrog selektora i stručni štab, to je ono što ih čini boljim

Do seste titule!

pre 4 godine

Problem kod SAD je neverovatna,prevelika baza tamnoputih "steroid" kosarkasa koji dominiraju ovim sportom.I zato je kod njih i 15-ta postava,ona koja moze da odgovori svih zahtevima.Takva postava,istini za volju,nije toliko Ol-star kao najveca imena NBA lige i nije krem de la krem,ali u igrackom smislu nista prerano mnogo iza one najbolje postave koja bi se u ovom trenutku mogla napraviti za SAD.I cak im ni to nije dosta,nego kradu igrace sa npr. Devicanskih ostrva,koja takodje imaju svoju reprezentaciju,bez obzira sto su delimicno pod kontrolom SAD,kao sto su ukrali Tima Dankana.Cudi me da su propustili da ukradu Karl Entoni-Taunsa ili Endrju Viginsa isto tako.Eleem,da se vratim na pricu,dakle 15-ta postava kod njih ne odudara previse od one naj naj najbolje koja bi mogla da se sastavi.Razlika,ima ali u detaljima,ne sustinskih i velikih.U Turskoj 2010.godine su igrali sa Durentom,Iguodalom,Vestbrukom,Rouzom,Karijem pa su skromno dosli do titule.Nikog nisu gazili,ubacivali su uglavnom oko 80-ak poena po mecu,Brazil ih je u grupi pukom nesrecom ispustio za pobedu.Dakle,nije tolika razlika da li dolaze sa prvom ili 15-om postavom,nego kako ce drugi da im pristupe.Sa jakom odbranom,pozicionim napadom,strljivim sutem.Tako smo ih dobili u Indianapolisu,tako ih je Grcka dobila u Japanu sa sve Lebronom i Entonijem,tako im je Spanija bila jako blizu u oba olimpijska finala.Problem je malo koja reprezentacija ume da tako igra,vec udje u trku sa njima i izgubi unapred.Sale zna sta mora

cole

pre 4 godine

Srbendo,kako mislis da jokic moze imati 20+,10+10+,nije ovo nba i njihov stil kosarke a jos se igra i 8min krace skoro citava 1/4 manje vremena
Mene najvise brine da ga necemo znati iskoristiti na pravi nacin jos ako bude igrao cetvorku na prvenstvu bics znatno slabiji

j

pre 4 godine

Ovo je tim,bez egoista.Smart je odlican defanzivac na primer.Bice jako,jako nezgodni.Ali moci ce da se igra sa njima,ne znam bas koliko run&gun tu su i dalje najbolji,ali sa visokim igracima sigurno moze nesto da se uradi.Jokic mora da odigra na nivou iz NBA lige.Mislim da nam je tu kljuc.A Pop ce zaciniti jos bolje ovaj tim svojim znanjem,iskustvom,sigurno ima nekog keca u rukavu,lukav je to lisac.
Sto kaze Trinkijeri,kosarka je kao sah..

Dragan-Borca

pre 4 godine

3 tim, mozda nisu atraktivni ali ovde ima veoma dobrih i produktivnih igraca. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sizif, 24. avgust 2019 16:26) 

Први тим: Кари, Харден, Кавај, Дурент, Дејвис 

Други тим: Ирвинг, Клеј, Џорџ, Леброн, Олдриџ 

Трећи тим: Лилард, Бил, Батлер, Грифин и ево нека буде Лопез. 

Значи ово је 4. тим у најбољем случају. 

Пораз у финалу ове године није неки велики успех за нас.
(Memfis, 24. avgust 2019 16:59) 

# Link komentara

Preporučujem (+6)

Ne preporučujem (0

A Oladipo, Dzon Vol, Kris Pol, Lovri, Buker, Mekalum, Zion, Holidej, Hejvord, Dramond, Grin, Konli, Derozan, Porter itd
Pitaj Boga koji im je ovo tim
Brate ja ne volim Lebrona
Ali je smesno da ga stavljas u drugu petorku. Javi je igrac i sada od svih tu osim mozda zdravog Duranta

cukce

pre 4 godine

Neće oni finala videti. Ne znam sigurno ko će biti u finalu, ali tipujem na Australija-Canada
(ALFA MUŽJAK, 24. avgust 2019 16:57)

Australija i Kanada ispadaju u 1/4 finala od Španije, Litvanije, Francuske, Srbije ili Grčke!

хијена

pre 4 godine

Мајлс Тарнер је бруталан дефанзивац и Јокић је ове сезоне имао проблема са њим. Него, далеко је финале, прво да се дође до борбе за медаље па шта буде.

Petorka nije tim

pre 4 godine

Први тим: Кари, Харден, Кавај, Дурент, Дејвис

Други тим: Ирвинг, Клеј, Џорџ, Леброн, Олдриџ

Трећи тим: Лилард, Бил, Батлер, Грифин и ево нека буде Лопез.

Значи ово је 4. тим у најбољем случају.

Пораз у финалу ове године није неки велики успех за нас.
(Memfis, 24. avgust 2019 16:59)

Tim ne čini 5 igrača nego 12.

Aaron Rodgers

pre 4 godine

I dalje je bismisleno govoriti da USA nije apsolitni favorit. Pogledajte samo, niti jedna druga reprezentacija nema u svom timu vise od jednog startera u nekom NBA timu. Srbija, koja je argumentovano najjaca od svih ostalih ima samo Jokica kao startera, tri rezerve u NBA timovima i to u losijim timovima. Ostali igraju u Evropi, sto znaci da za njih nema mjesta u NBA. Dobro, postoji i faktor uigranosti, ali i kad o tome pricamo, dovoljno je reci da USA vodi dvojac Popovic, Ker. Malo li je sto se tice struke.

remax

pre 4 godine

citat: "3 tim, mozda nisu atraktivni ali ovde ima veoma dobrih i produktivnih igraca."

koji crni "treći" tim... 20 igrača im otkazalo...ovo je tipa šesti-sedmi tim..
(Aca iz Beograda, 24. avgust 2019 16:59)

Tim ne čini 5, nego 12 igrača.
5 igrača čine petorku.
Ako kažeš "treći tim", to znači igrači od 25. mesta po kvalitetu.

Tequila

pre 4 godine

Za ovog sto kaze da su nasa prva 3 ugraca bolja od njihovih 3. Molim da mi objasni! Bjelica U NBA nista ns predstavlja. Bogdanovic takodjer. A Bobija tek ne treba komentarisati. Budimo realno a ne neke paljevine. Mi mozemo da ih dobijemo samo na uigranost i srce. Na kvalitet nema sanse. Mene i ovi sto ce da igraju u za njihov tim iznenadjuju da u ooste i igraju na SP. Pa jek vi znate da u Americi 90% ljudi ili ne zna ili ne zanima to SP. Dok mi ne mozemo da spavamo iscekujuci SP oni ladno ni ne znaju da se igra.

Aca iz Beograda

pre 4 godine

citat: "3 tim, mozda nisu atraktivni ali ovde ima veoma dobrih i produktivnih igraca."

koji crni "treći" tim... 20 igrača im otkazalo...ovo je tipa šesti-sedmi tim..

rece mi jedan covek

pre 4 godine

Bilo koji tim da ima drugligaske igrace iz Srbije uz Kembu i Spidu bi igrao final four Eurolegue... tako da spustimo loptu i strpljivo i pametno...

Sanel

pre 4 godine

@dnevna doza
Ono izvini al nekad se stvarno znas isprosipati za medalju,ovaj put zlatnu.Da tacno kad usporedis Jokica nema niko u timu usa ko mu moze parirati,ali u ostatku tima Srbije niko nemoze od ostalih parirati nikome iz tima ni na jednoj poziciji (osim Jokiceve gore navedeno).Eto usporedba njihovog ponajslabijeg igraca plamlija i bobija,dalje nastavi sam.

aabb

pre 4 godine

@dnevna doza...
Pa nije ovo nba pa da bude triple double..drugacija je ovo kosarka

..4 tim Usa, jaki su i dalje ali mislim da ce im neko uzeti skalp pre finala..

Memfis

pre 4 godine

3 tim, mozda nisu atraktivni ali ovde ima veoma dobrih i produktivnih igraca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sizif, 24. avgust 2019 16:26)

Први тим: Кари, Харден, Кавај, Дурент, Дејвис

Други тим: Ирвинг, Клеј, Џорџ, Леброн, Олдриџ

Трећи тим: Лилард, Бил, Батлер, Грифин и ево нека буде Лопез.

Значи ово је 4. тим у најбољем случају.

Пораз у финалу ове године није неки велики успех за нас.

Gohan

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende, 24. avgust 2019)

Treće Bone Džovi. Moraš da se informišeš ponekad pre nego što odmah lupiš komentar.

C i n i k

pre 4 godine

Imaju odlican tim, stvarno ne kapiram ljude koji olako otpisuju amere,smesno je.
100 % igraju finale,ali ako mi sa njima budemo u tom finalu,onda...sve je moguce...

Lav Lazo

pre 4 godine

@Mile
Jedan od boljih postova u poslednje vrijeme, analitican i pogadja pravo u centar. Veliko osvjezenje u odnosu na 'zivi bili pa videli', 'mrmot i folija' i 'pametnom dosta' komentare. Klubastvo i prepucavanje da ne pominjem.

Mikii

pre 4 godine

Evo kaže sad će da ti odgovori, samo da izglanca medalje. Dosta je to posla. :)
(A jeste sad kao sta, 24. avgust 2019 16:58)

Za one bledjeg sjaja svakako da ;)

SakaKV

pre 4 godine

Pozdrav iz Hr i svu srecu vam zelim.
(Mile, 24. avgust 2019 20:19)

Sa svim se slazem, osim da su Turner, Brown i Barnes bolji igraci od Bogdana. Prosto ne mogu da se porede, jer imaju mnogo vecu slobodu u svojim timovima. Od sve trojice je Bogdan daleko kompletniji igrac i moze da pokrije vise pozicija podjednako dobro. Dobro, 1 i 2 podjednako dobro pokriva, a trojku bas po potrebi. Kosarkaski IQ ima daleko veci od sve trojice.
Pozdrav za sve normalne u lijepoj vasoj!!!

Negativni

pre 4 godine

Koliko vidim, već smo u finalu. Stara naša megalomansko-bahata priča. Tu su Španci, Francuzi, Grci, Italijani, Australija... kako neko može biti siguran da ćemo u finale? Koga smo to tako rasturali zadnjih godina pa ćemo se šetati do finala? Imamo Jokića, pa šta? Nije on svemoguć. Bjelica i Bogdan jesu odlični igrači, ali koga su to oni nadigrali u NBA ligi? Lepo nam je jedan komentator iz komšiluka rekao, možemo dobiti samo na uigranost i srce. A ko podceni Amerikance, popiće 40 razlike bez problema. Svaki put ista priča, nerealna euforija, a posle pljuvačina po selektoru, sudijama, organizatoru, igračima...

76er

pre 4 godine

Вол, Портер, Хејворд, Букер, Драмонд нису бољи од ових који учествују. Што се тиче Леброна немам намеру да се овде расправљам и објашњавам зашто је Кавај бољи од њега.
(Memfis, 24. avgust 2019 19:45)

Slazem se za Lenarda da je trenutno bolji igrac od Lebrona i to stoji. Ali brate mili Vol nije bolji od ovih sto ucestvuju?! To sto coveka tresu povrede dve sezone ne znaci da nije u top 20 najboljih igraca, ili u top 5 plejeva (gde je konkurencija paklena) pre tih istih povreda.

Borisa88

pre 4 godine

Tim ne čini 5 igrača nego 12.
(Petorka nije tim, 24. avgust 2019 19:32)

Bravo za komentar!!!
Tako da ovaj tim sigurno nije ni 4. ni 5. tim pre ce biti 3-4 tim......
Svakako su jaki i atletski najjaci tim na sampionatu.
Nikad veca sansa da dobijemo mec protiv Amra to stoji!!!

Memfis

pre 4 godine

A Oladipo, Dzon Vol, Kris Pol, Lovri, Buker, Mekalum, Zion, Holidej, Hejvord, Dramond, Grin, Konli, Derozan, Porter itd
Pitaj Boga koji im je ovo tim
Brate ja ne volim Lebrona
Ali je smesno da ga stavljas u drugu petorku. Javi je igrac i sada od svih tu osim mozda zdravog Duranta
(Dragan-Borca, 24. avgust 2019 18:36)

Вол, Портер, Хејворд, Букер, Драмонд нису бољи од ових који учествују. Што се тиче Леброна немам намеру да се овде расправљам и објашњавам зашто је Кавај бољи од њега.

Koki

pre 4 godine

@Nacija košarkaških "eksperata"

Kod tvog "čak šta više" dela rečenice sam prestao da čitam... ti 'mićo' srpski ne znaš a košarkom se 'profesionalno baviš' po ceo dan na internetu...

Nacija košarkaških "eksperata"

pre 4 godine

citat: "3 tim, mozda nisu atraktivni ali ovde ima veoma dobrih i produktivnih igraca."

koji crni "treći" tim... 20 igrača im otkazalo...ovo je tipa šesti-sedmi tim..
(Aca iz Beograda, 24. avgust 2019 16:59)

Verujem, čak šta više, siguran sam da nisi čuo ni za jednog igrača sa njihovog spiska. Ali, hajde, nek se nešto komentariše, komentara radi.

Banjaluka

pre 4 godine

memfis, Lebron u drugoj petorci? Vjerovatno si se nedavno rodio, bas si me nasmijao! Ameri su i sa ovakvim timom brutalno jaki i opet prvi favoriti...

djura

pre 4 godine

ajmo realno ljudi..imaju 4 do 5 pojedinaca..ostalo smesno..kao tim ne verujem da umeju...po mom misljenju jaci su francuzi i spanci od njih

kosta

pre 4 godine

Мајлс Тарнер је бруталан дефанзивац и Јокић је ове сезоне имао проблема са њим. Него, далеко је финале, прво да се дође до борбе за медаље па шта буде.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (хијена, 24. avgust 2019 20:29)

Ne lupaj.

blinkibile

pre 4 godine

Izgubice u polufinalu a bilo ko da im se padne. Mogu da ih dobiju i Francuska i Spanija, Srbija,mozda cak i Litvanija i Grcka. Aki realno su i dalje najbolji timna prvenstvu,ovo je kvalitetan tim koji nema vodju,to ve im biti problem

biće bolje

pre 4 godine

Naši momci ne bi izgubili dvocifrenom razlikom, čak i da su na terenu doveli najače. Onaj ko misli da Jokić, Beli, Bogi, i Marjanović nisu vrh svetske košarke, taj ne razume ovu igru. Ovo je ubedljivo najači tim koji može da pobedi svakoga, bilo bi lepo da imamo i Dončića ali šta da se radi bivša Juga je bila nešto posebno.

nikola

pre 4 godine

@Mile sta li si sad napricao, ko je koga potcenio ne razumem?
Bas naprotiv, mi smo sebe potcenili protiv Amera a nismo svesni da mozemo da se nosimo sa atletama samo sa pravom rota ijom sa klupe kako bi im fizicki parirali, takticki ne mogu da nam primirisu. To je inace problem jod vas da dobijate jos neodigrane utakmice, Srbi nikad nisu dobijali utakmice unapred ali kad su dobijali nisu to radili kako bi se dokazali drugom vec sebi.

Mix

pre 4 godine

Ovi koji se šale na račun SAD tima ne rade to bez razloga.
Setite se, prvo je naš selektor izjavio "neka im je Bog u pomoći" i pokrenuo lavinu euforije i najvećih očekivanja i pre nego što je SP počelo.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Jaki su ali ne nepobedivi.Gledam ovaj sastav i en vidim igrača u slučaju duela Srbija-USA koji može Jokića spustiti ispod 20+,10+,10+...Opet kažem iako će mnogi negodovati da ćemo ove godine dobiti novog svetskog prvaka u muškoj košarci zahvaljujući izostanku glavnih njihovih igrača.Srbija čeka 6 zlato!

Dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Inače, malo je poznata činjenica da je deda Kajla Kuzme Dobrivoje Kuzmanović, stolar iz Čibutkovice, koji je otišao u Ameriku pedesetih u potrazi za boljim životom. Možda je upravo to uticalo na Kajla da odustane, jer ne može se igrati protiv porekla.

Do seste titule!

pre 4 godine

Problem kod SAD je neverovatna,prevelika baza tamnoputih "steroid" kosarkasa koji dominiraju ovim sportom.I zato je kod njih i 15-ta postava,ona koja moze da odgovori svih zahtevima.Takva postava,istini za volju,nije toliko Ol-star kao najveca imena NBA lige i nije krem de la krem,ali u igrackom smislu nista prerano mnogo iza one najbolje postave koja bi se u ovom trenutku mogla napraviti za SAD.I cak im ni to nije dosta,nego kradu igrace sa npr. Devicanskih ostrva,koja takodje imaju svoju reprezentaciju,bez obzira sto su delimicno pod kontrolom SAD,kao sto su ukrali Tima Dankana.Cudi me da su propustili da ukradu Karl Entoni-Taunsa ili Endrju Viginsa isto tako.Eleem,da se vratim na pricu,dakle 15-ta postava kod njih ne odudara previse od one naj naj najbolje koja bi mogla da se sastavi.Razlika,ima ali u detaljima,ne sustinskih i velikih.U Turskoj 2010.godine su igrali sa Durentom,Iguodalom,Vestbrukom,Rouzom,Karijem pa su skromno dosli do titule.Nikog nisu gazili,ubacivali su uglavnom oko 80-ak poena po mecu,Brazil ih je u grupi pukom nesrecom ispustio za pobedu.Dakle,nije tolika razlika da li dolaze sa prvom ili 15-om postavom,nego kako ce drugi da im pristupe.Sa jakom odbranom,pozicionim napadom,strljivim sutem.Tako smo ih dobili u Indianapolisu,tako ih je Grcka dobila u Japanu sa sve Lebronom i Entonijem,tako im je Spanija bila jako blizu u oba olimpijska finala.Problem je malo koja reprezentacija ume da tako igra,vec udje u trku sa njima i izgubi unapred.Sale zna sta mora

$$$

pre 4 godine

Bez klasicne cetvorke...Od centara samo Turner...Koji lici na nesto...Brook Lopez kao centar suta trojke i to je to...
Plumlee je Plumlee...I Raduljica je bolji od njega...Raduljica bar ima bradu...Pa eto igrac sa nekim stilom...
Kemba kao glavni igrac je poenter...Uz to nije cist suter...Ne razigrava ekipu...
Nemaju bas nekog klasicnog organizatora...
Bice to uglavnom igra 1 na 1, sutevi spolja i to je to...

Memfis

pre 4 godine

3 tim, mozda nisu atraktivni ali ovde ima veoma dobrih i produktivnih igraca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sizif, 24. avgust 2019 16:26)

Први тим: Кари, Харден, Кавај, Дурент, Дејвис

Други тим: Ирвинг, Клеј, Џорџ, Леброн, Олдриџ

Трећи тим: Лилард, Бил, Батлер, Грифин и ево нека буде Лопез.

Значи ово је 4. тим у најбољем случају.

Пораз у финалу ове године није неки велики успех за нас.

Mikii

pre 4 godine

Evo kaže sad će da ti odgovori, samo da izglanca medalje. Dosta je to posla. :)
(A jeste sad kao sta, 24. avgust 2019 16:58)

Za one bledjeg sjaja svakako da ;)

Tequila

pre 4 godine

Za ovog sto kaze da su nasa prva 3 ugraca bolja od njihovih 3. Molim da mi objasni! Bjelica U NBA nista ns predstavlja. Bogdanovic takodjer. A Bobija tek ne treba komentarisati. Budimo realno a ne neke paljevine. Mi mozemo da ih dobijemo samo na uigranost i srce. Na kvalitet nema sanse. Mene i ovi sto ce da igraju u za njihov tim iznenadjuju da u ooste i igraju na SP. Pa jek vi znate da u Americi 90% ljudi ili ne zna ili ne zanima to SP. Dok mi ne mozemo da spavamo iscekujuci SP oni ladno ni ne znaju da se igra.

Hoces Iskreno ?!

pre 4 godine

Kris Midlton mene najvise plasi.
Mada ne znam zasto,kad uopste nije sigurno da cemo Ameri i mi u finale.
Spanci,Australijanci,Francuzi,Litvanci,Grci ...jaki su svi.

Bogdanovica ima da cuvaju po 2 igraca na svakoj utakmici.
Bice ga kao vola u kupusu,a mi sutera osim njega nemamo.

A jeste sad kao sta

pre 4 godine

Uzasan udarac za Amerikance, mali je opasan igrac. Da li su konacno dovoljno oslabljeni za tebe, Djordjevicu?
(Mikii, 24. avgust 2019 16:27)

Evo kaže sad će da ti odgovori, samo da izglanca medalje. Dosta je to posla. :)

Mile

pre 4 godine

Jokic je nesumnjivo bolji od Lopeza (kojega se ne smije podcijeniti, odlicna stretch petica, dokazan igrac u playoffu). A od drugog najboljeg srpskog igraca Bogdana su bolji Walker, Mitchell, Tatum, Turner, Brown, Barnes i Middleton. Petorka im je strasna, Walker, Mitchell, Middleton, Turner i Lopez a klupa ubitacna i dinamicna sa Tatumom, Brownom, Barnesom, obrambenim specijalistom Smartom i vrhunskim suterom Harrisom. Po kojoj logici je Srbija bolja reprezentacija od amerike, o cemu mi to pricamo? Svatko tko prati kosarku znat ce da sam u pravu . Imate apsolutno uigraniju ekipu, to nitko ne osporava ali reci da je Srbija bolja ekipa je suludo, bar dok ne odigrate utakmicu protiv njih. Biti optimistican je pozeljno, ali ne budite balkanci i imati zlato u glavi prije negoli mu prismrdite, to vam kaze covjek koji prati svoju uzasnu kosarkasku reprezentaciju vec 20 godina i zna sta je neuspjeh. Od srca vam zelim zlato jer ste prava svjetska kosarkasla velesila i najbitnije od svega ekipa sa srcem i dusom pa zasluzujete zlato i imate ga sanse osvojiti ali samo ako nema podcijenjivanja, jer od ovakve ekipe SAD-a je svaka ekipa na ovom prvenstvu spremna izgubiti 40 razlike, ma kolko god vi mislite da su slabi. Pozdrav iz Hr i svu srecu vam zelim.

Nacija košarkaških "eksperata"

pre 4 godine

citat: "3 tim, mozda nisu atraktivni ali ovde ima veoma dobrih i produktivnih igraca."

koji crni "treći" tim... 20 igrača im otkazalo...ovo je tipa šesti-sedmi tim..
(Aca iz Beograda, 24. avgust 2019 16:59)

Verujem, čak šta više, siguran sam da nisi čuo ni za jednog igrača sa njihovog spiska. Ali, hajde, nek se nešto komentariše, komentara radi.

C i n i k

pre 4 godine

Imaju odlican tim, stvarno ne kapiram ljude koji olako otpisuju amere,smesno je.
100 % igraju finale,ali ako mi sa njima budemo u tom finalu,onda...sve je moguce...

Sanel

pre 4 godine

@dnevna doza
Ono izvini al nekad se stvarno znas isprosipati za medalju,ovaj put zlatnu.Da tacno kad usporedis Jokica nema niko u timu usa ko mu moze parirati,ali u ostatku tima Srbije niko nemoze od ostalih parirati nikome iz tima ni na jednoj poziciji (osim Jokiceve gore navedeno).Eto usporedba njihovog ponajslabijeg igraca plamlija i bobija,dalje nastavi sam.

cojans021

pre 4 godine

hoćeš iskreno
ako Bogdanovića budu čuvala po dvojica ima da im se Jokić i Marijanović napakuju svaki po 50 poena..... realno....

Aca iz Beograda

pre 4 godine

citat: "3 tim, mozda nisu atraktivni ali ovde ima veoma dobrih i produktivnih igraca."

koji crni "treći" tim... 20 igrača im otkazalo...ovo je tipa šesti-sedmi tim..

Dragan-Borca

pre 4 godine

3 tim, mozda nisu atraktivni ali ovde ima veoma dobrih i produktivnih igraca. 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sizif, 24. avgust 2019 16:26) 

Први тим: Кари, Харден, Кавај, Дурент, Дејвис 

Други тим: Ирвинг, Клеј, Џорџ, Леброн, Олдриџ 

Трећи тим: Лилард, Бил, Батлер, Грифин и ево нека буде Лопез. 

Значи ово је 4. тим у најбољем случају. 

Пораз у финалу ове године није неки велики успех за нас.
(Memfis, 24. avgust 2019 16:59) 

# Link komentara

Preporučujem (+6)

Ne preporučujem (0

A Oladipo, Dzon Vol, Kris Pol, Lovri, Buker, Mekalum, Zion, Holidej, Hejvord, Dramond, Grin, Konli, Derozan, Porter itd
Pitaj Boga koji im je ovo tim
Brate ja ne volim Lebrona
Ali je smesno da ga stavljas u drugu petorku. Javi je igrac i sada od svih tu osim mozda zdravog Duranta

хијена

pre 4 godine

Мајлс Тарнер је бруталан дефанзивац и Јокић је ове сезоне имао проблема са њим. Него, далеко је финале, прво да се дође до борбе за медаље па шта буде.

Negativni

pre 4 godine

Koliko vidim, već smo u finalu. Stara naša megalomansko-bahata priča. Tu su Španci, Francuzi, Grci, Italijani, Australija... kako neko može biti siguran da ćemo u finale? Koga smo to tako rasturali zadnjih godina pa ćemo se šetati do finala? Imamo Jokića, pa šta? Nije on svemoguć. Bjelica i Bogdan jesu odlični igrači, ali koga su to oni nadigrali u NBA ligi? Lepo nam je jedan komentator iz komšiluka rekao, možemo dobiti samo na uigranost i srce. A ko podceni Amerikance, popiće 40 razlike bez problema. Svaki put ista priča, nerealna euforija, a posle pljuvačina po selektoru, sudijama, organizatoru, igračima...

nikola

pre 4 godine

@Mile sta li si sad napricao, ko je koga potcenio ne razumem?
Bas naprotiv, mi smo sebe potcenili protiv Amera a nismo svesni da mozemo da se nosimo sa atletama samo sa pravom rota ijom sa klupe kako bi im fizicki parirali, takticki ne mogu da nam primirisu. To je inace problem jod vas da dobijate jos neodigrane utakmice, Srbi nikad nisu dobijali utakmice unapred ali kad su dobijali nisu to radili kako bi se dokazali drugom vec sebi.

cole

pre 4 godine

Srbendo,kako mislis da jokic moze imati 20+,10+10+,nije ovo nba i njihov stil kosarke a jos se igra i 8min krace skoro citava 1/4 manje vremena
Mene najvise brine da ga necemo znati iskoristiti na pravi nacin jos ako bude igrao cetvorku na prvenstvu bics znatno slabiji

cukce

pre 4 godine

Neće oni finala videti. Ne znam sigurno ko će biti u finalu, ali tipujem na Australija-Canada
(ALFA MUŽJAK, 24. avgust 2019 16:57)

Australija i Kanada ispadaju u 1/4 finala od Španije, Litvanije, Francuske, Srbije ili Grčke!

kosta

pre 4 godine

Мајлс Тарнер је бруталан дефанзивац и Јокић је ове сезоне имао проблема са њим. Него, далеко је финале, прво да се дође до борбе за медаље па шта буде.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (хијена, 24. avgust 2019 20:29)

Ne lupaj.

Memfis

pre 4 godine

A Oladipo, Dzon Vol, Kris Pol, Lovri, Buker, Mekalum, Zion, Holidej, Hejvord, Dramond, Grin, Konli, Derozan, Porter itd
Pitaj Boga koji im je ovo tim
Brate ja ne volim Lebrona
Ali je smesno da ga stavljas u drugu petorku. Javi je igrac i sada od svih tu osim mozda zdravog Duranta
(Dragan-Borca, 24. avgust 2019 18:36)

Вол, Портер, Хејворд, Букер, Драмонд нису бољи од ових који учествују. Што се тиче Леброна немам намеру да се овде расправљам и објашњавам зашто је Кавај бољи од њега.

SakaKV

pre 4 godine

Pozdrav iz Hr i svu srecu vam zelim.
(Mile, 24. avgust 2019 20:19)

Sa svim se slazem, osim da su Turner, Brown i Barnes bolji igraci od Bogdana. Prosto ne mogu da se porede, jer imaju mnogo vecu slobodu u svojim timovima. Od sve trojice je Bogdan daleko kompletniji igrac i moze da pokrije vise pozicija podjednako dobro. Dobro, 1 i 2 podjednako dobro pokriva, a trojku bas po potrebi. Kosarkaski IQ ima daleko veci od sve trojice.
Pozdrav za sve normalne u lijepoj vasoj!!!

Mix

pre 4 godine

Ovi koji se šale na račun SAD tima ne rade to bez razloga.
Setite se, prvo je naš selektor izjavio "neka im je Bog u pomoći" i pokrenuo lavinu euforije i najvećih očekivanja i pre nego što je SP počelo.

Borisa88

pre 4 godine

Tim ne čini 5 igrača nego 12.
(Petorka nije tim, 24. avgust 2019 19:32)

Bravo za komentar!!!
Tako da ovaj tim sigurno nije ni 4. ni 5. tim pre ce biti 3-4 tim......
Svakako su jaki i atletski najjaci tim na sampionatu.
Nikad veca sansa da dobijemo mec protiv Amra to stoji!!!

Aaron Rodgers

pre 4 godine

I dalje je bismisleno govoriti da USA nije apsolitni favorit. Pogledajte samo, niti jedna druga reprezentacija nema u svom timu vise od jednog startera u nekom NBA timu. Srbija, koja je argumentovano najjaca od svih ostalih ima samo Jokica kao startera, tri rezerve u NBA timovima i to u losijim timovima. Ostali igraju u Evropi, sto znaci da za njih nema mjesta u NBA. Dobro, postoji i faktor uigranosti, ali i kad o tome pricamo, dovoljno je reci da USA vodi dvojac Popovic, Ker. Malo li je sto se tice struke.

blinkibile

pre 4 godine

Izgubice u polufinalu a bilo ko da im se padne. Mogu da ih dobiju i Francuska i Spanija, Srbija,mozda cak i Litvanija i Grcka. Aki realno su i dalje najbolji timna prvenstvu,ovo je kvalitetan tim koji nema vodju,to ve im biti problem

Nemanja

pre 4 godine

Oni ako sa ovim igračima osvoje, onda sve ostale reprezentacije treba da se zapitaju. Činjenica je da imaju dobrog selektora i stručni štab, to je ono što ih čini boljim

76er

pre 4 godine

Вол, Портер, Хејворд, Букер, Драмонд нису бољи од ових који учествују. Што се тиче Леброна немам намеру да се овде расправљам и објашњавам зашто је Кавај бољи од њега.
(Memfis, 24. avgust 2019 19:45)

Slazem se za Lenarda da je trenutno bolji igrac od Lebrona i to stoji. Ali brate mili Vol nije bolji od ovih sto ucestvuju?! To sto coveka tresu povrede dve sezone ne znaci da nije u top 20 najboljih igraca, ili u top 5 plejeva (gde je konkurencija paklena) pre tih istih povreda.

Gohan

pre 4 godine

(dnevna doza prosecnog Srbende, 24. avgust 2019)

Treće Bone Džovi. Moraš da se informišeš ponekad pre nego što odmah lupiš komentar.

Petorka nije tim

pre 4 godine

Први тим: Кари, Харден, Кавај, Дурент, Дејвис

Други тим: Ирвинг, Клеј, Џорџ, Леброн, Олдриџ

Трећи тим: Лилард, Бил, Батлер, Грифин и ево нека буде Лопез.

Значи ово је 4. тим у најбољем случају.

Пораз у финалу ове године није неки велики успех за нас.
(Memfis, 24. avgust 2019 16:59)

Tim ne čini 5 igrača nego 12.

rece mi jedan covek

pre 4 godine

Bilo koji tim da ima drugligaske igrace iz Srbije uz Kembu i Spidu bi igrao final four Eurolegue... tako da spustimo loptu i strpljivo i pametno...

remax

pre 4 godine

citat: "3 tim, mozda nisu atraktivni ali ovde ima veoma dobrih i produktivnih igraca."

koji crni "treći" tim... 20 igrača im otkazalo...ovo je tipa šesti-sedmi tim..
(Aca iz Beograda, 24. avgust 2019 16:59)

Tim ne čini 5, nego 12 igrača.
5 igrača čine petorku.
Ako kažeš "treći tim", to znači igrači od 25. mesta po kvalitetu.

djura

pre 4 godine

ajmo realno ljudi..imaju 4 do 5 pojedinaca..ostalo smesno..kao tim ne verujem da umeju...po mom misljenju jaci su francuzi i spanci od njih

j

pre 4 godine

Ovo je tim,bez egoista.Smart je odlican defanzivac na primer.Bice jako,jako nezgodni.Ali moci ce da se igra sa njima,ne znam bas koliko run&gun tu su i dalje najbolji,ali sa visokim igracima sigurno moze nesto da se uradi.Jokic mora da odigra na nivou iz NBA lige.Mislim da nam je tu kljuc.A Pop ce zaciniti jos bolje ovaj tim svojim znanjem,iskustvom,sigurno ima nekog keca u rukavu,lukav je to lisac.
Sto kaze Trinkijeri,kosarka je kao sah..

Banjaluka

pre 4 godine

memfis, Lebron u drugoj petorci? Vjerovatno si se nedavno rodio, bas si me nasmijao! Ameri su i sa ovakvim timom brutalno jaki i opet prvi favoriti...

aabb

pre 4 godine

@dnevna doza...
Pa nije ovo nba pa da bude triple double..drugacija je ovo kosarka

..4 tim Usa, jaki su i dalje ali mislim da ce im neko uzeti skalp pre finala..

objektivan

pre 4 godine

Samo da napomenem ovima koji pominju četvrtfinale i tamo Kanadu, Australiju i Litvaniju....oni su u istoj grupi, znači jedna otpada još u prvom krugu. Proučite žreb pa komentarišite....Toliko!!

Lav Lazo

pre 4 godine

@Mile
Jedan od boljih postova u poslednje vrijeme, analitican i pogadja pravo u centar. Veliko osvjezenje u odnosu na 'zivi bili pa videli', 'mrmot i folija' i 'pametnom dosta' komentare. Klubastvo i prepucavanje da ne pominjem.

biće bolje

pre 4 godine

Naši momci ne bi izgubili dvocifrenom razlikom, čak i da su na terenu doveli najače. Onaj ko misli da Jokić, Beli, Bogi, i Marjanović nisu vrh svetske košarke, taj ne razume ovu igru. Ovo je ubedljivo najači tim koji može da pobedi svakoga, bilo bi lepo da imamo i Dončića ali šta da se radi bivša Juga je bila nešto posebno.

Koki

pre 4 godine

@Nacija košarkaških "eksperata"

Kod tvog "čak šta više" dela rečenice sam prestao da čitam... ti 'mićo' srpski ne znaš a košarkom se 'profesionalno baviš' po ceo dan na internetu...