Odbojka 18

Utorak, 20.08.2019.

23:02

"Moćno zvuči kada se kaže prvi trener reprezentacije Srbije"

Novi selektor muške odbojkaške reprezentacije Srbije Slobodan Kovač rekao je da ima veliku obavezu da sa tim timom proba da ostvari dobre rezultate.

"Moæno zvuèi kada se kaže prvi trener reprezentacije Srbije" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

18 Komentari

Sortiraj po:

Pa....

pre 4 godine

White Power
Dakle, ako dobro razumem, to sto su oni uspesni u klubivima i tamo dobro igraju, ne znaci da su kvalitetni? Dobro. Zasto su onda Francuzi bolji? Ako vec pojedinacni uspeh pojedinih, ne znaci i kvalitet? Ne racunam N'Gapeth, on je izuzetak i njega ne komentarisemo. Izvini, ali oni bez njega nisu bili u stanju da se bore za medalju na SP. Ako gledamo Bugare i njihov mec protiv Brazila, onda ni oni nisu daleko od vize. Po meni su cak blizi od Francuza. Francuzi su ipak lako izgubili od Poljske. Za jednu selekciju, za koju ti tvrdis da je toliko uspesna i jaka, malo je cudno da izgube tako lako. Od novoizabranog selektora, ocekujem da napravi tim, ono sto vecina selekcija ima. Pocev od Francuske, Bugarske, Nemacke. Da budu disciplinovani i da se bore. Da igraju zajedno. Kao sto to rade Nemci, ili Brazilci. Francuzi su ranjivi, kada osete da gube i kada im N'Gapeth nije na nivou, oni pokazuju svoje slabosti, taj zid nepobedivosti, lagano se raspada.

White Power

pre 4 godine

@Pa
"Pojedinacni uspeh" kako kazes, i kvalitet igraca nisu isto.
I Veljko Petkovic se okitio srebrom sa SP u Tokiju i zlatom sa OI u Sidneju, sto je zavidan "pojedinacni uspeh", ali ga to ne cini boljim igracem od Vermilja.
Nije poenta da je srpskim primacima "kriv" neosporno los Jovovic, vec su oni svi listom prosek u igrackom smislu. Plus im manjka motivacije kada igraju za nacionalni tim.
Takav im je i novoizabrani selektor bio, onomad. U Lubeu je igrao sjajno, a za reprezentaciju uvek mlako i uzdrzano. Dizac Nikola, "kolega" primac Vanja. Malo li je?!
Ali, sada kada su se ratosiljali destruktivnog Grbica i kada Kovac izmisli boljeg tehnicara od Jovovica-ima da uzmu zlato dogodine u Tokiju.
A pre toga u Januaru izgaze "prosecne" Francuze.

Pa....

pre 4 godine

White Power
Zbog cega smo onda vodili ovaj razgovor, kada dodjosmo do onog sto napisah, da kada gledamo pojedinacni uspeh igraca, niko u januaru ne strci? Osim jednog N'Gapeth, koji vec duze vreme nije u formi? Dodjosmo do onoga sto i pise, da Francuska zavisi od jednog igraca i njegove forme. Atanasijevic ima De Ceka u klubu. Uros ima Djanelija u klubu. Eto odgovora zasto u klubu pruzaju bolje partije.

White Power

pre 4 godine

@Pa
Ngape je glavni motivator te ekipe, u pravom slislu reči-lider. Nešto kao što je V.Grbić svojevremeno bio za svoj tim. Čak i kada ne igra na najvišem nivou-dobro ga je imati u ekipi. Sa njim i bez njega, Francuska nije ista ekipa. Bude li u top formi u Januaru-prošetaće se kroz kvalifikacioni turnir.
Što se mlađeg Kovačevića i Atanasijevića tiče, uvek su spremni da za klub daju 100%, dok u reprezentaciji igraju "na pola gasa". Slična je situacija sa Lisincem i Petrićem. U svojim klubovima ginu na terenu-a za reprezentaciju to jednostavno ne čine. Neshvatljivo, ali je tako.

Pa....

pre 4 godine

White Power
Pa i ja se ne slazem sa tobom, mislim da je Leon bolji, zar ne? Svakako, svako od nas ima pravo da misli, da izrazi svoje misljenje, svoj stav. Sve dok je komunikacija na jednom normalnom nivou, gde svako iznosi svoje misljenje, meni je to ok. Niti moramo da se slazemo, niti misljenja moraju da nam budu ista, niti to ocekujem. Svi Kubanci imaju slican stil, Leon, Leal, Huantorena, za razliku id Evropljana. Moje misljenje je, da u reprezentaciji imamo, Djanelija, Kristensona, De Ceka, Bruna, ne bi pravili poredjenja ko kakve primace ima, srednje blokere, libera. Nemamo, pa onda poredimo druge i nalazimo im mane, mada ti drugi, u svojim klubovima, igraju u prvoj postavi. Dobijaju pojedinacne nagrade, zasluge, treneri im veruju. Ovde je Uros stavljen na crnu listu, u Italiji je Uros prvi primac u Trentinu, ko gleda odbojku, ne treba mu nikakvo objasnjenje. Atanasijecica ovde dosta njih pljuje, u Perudji on je prvi korektor i obozavaju ga. Mislim li da su Francuzi jaki? Da, mislim da jesu. Medjutim, ne mogu 100% da kazem da ce oni proci. Sam si u svom komentaru lepo napisao, da N'Gapeth vuce povredu, da je to razlog sto se nisu borili za medalju na SP. Znaci, ako nema N'Gapeth, onda oni nisu toliko jaki? Malo tu ima protivurecnosti, od onoga da svi stanu stanu u red iza Francuske, do toga da nisu osvojili zato sto je N'Gapeth povredjen. Poljska je i bez Leona osvojila SP.

White Power

pre 4 godine

@Pa...
Ne bih se nikako složio da je „daleko bolji“. Obojica odskaču od ostatka odbojkaškog sveta svetlosnim godinama. Iako igraju na istoj poziciji Ngape i Leon se poprilično razlikuju. Francuz je prosto rođen za poziciju primača, jezivo spretan i brz, tehnički potkovan do perfekcije. Leon je više „korektor na mestu primača“, najskočniji igrač današnjice sa verovatno najjačim udarcem u odbojci.
Ngape vuče nezgodnu povredu već dugo, zbog toga gotovo da nije igrao na SP 2018., a i u ovogodišnjoj VNL je bio prisutan „na kašičicu“. Od kada je napustio Modenu, ni zdravstveno ni igrački nije na očekivanom nivou.
Ali, on je samo jedan od igrača u timu Francuske. I dalje su poređenja na relaciji Grebenjikov-Peković, Le Ru-Krsmanović, Brizar-Jovović, Tili/Kleveno/Rosar-Ivović/Kovačević/Petrić neumoljivo na strani Francuza.
Najkompletnija su ekipa na januarskom turniru i jedina slabost (eventualna!) im je to što mnogo toga zavisi upravo od forme i igre Ngapea.

Pa....

pre 4 godine

White power
Pa meni je, recimo, Leon daleko bolji od N'Gapeth. To ne znaci da ja mislim kako on nije klasa, samo mislim da je Lein najbolji od najboljih. Ako je suditi po klubskom ucinku, N'Gapeth se nije bas najbolje snasao u Zenitu. Daleko id toga da je bio los, ali nije mu sezona bila sjajna kao u Italiji. Osim toga finsle Lube-Zenit, ako si gledao, nije bas bio neuhvatljiv, a i Lube je pobedio. Prosle godine je Lube vodio, usao je povredjeni Leon, on je ta nijansa koja je odlucila pobednika. Skloni smo tome da nase momke nepravedno potcenjujemo, a 5 od njih igraju u vrhunskim klubovima, pritom su i prva postava. Jovovic nema konkurenciju, ne vredi trositi reci. Ako pogledas Brazil, ovaj sastav sada,ni za jednog ne mozes reci on je svetska klasa, niko takvog nema. Prema ranijim igracima Brazila, ovi deluju kao da nikada nikoga ne mogu da pobede. Ipak to je samo utisak, oni su tim, dobro organizovani, disciplinovani, ne jure, ne zure, cekaju svoju oriliku. Kada je uoce, zgrabe i ne pustaju. Mec Brazil-Bugarska. Bili su Brazilci nadigrani, na svaki moguci nacin, ali samo jedan trenutak je bio dovoljan. Mogu li nasi? Mogu. Da li ce uspeti? Tesko. Ako budu gledali kao ti, oni imaju N'Gapeth, mi ovde nemamo sta da trazimo, onda ne moraju ni da idu na kvalifikacije. Verujem da je Francuska jaka, ali ne i nepobediva. Nisu se borili za medalju na SP, a ove godine su oni ispali, a Poljska prosla. Sve je stvar trenutka.

White Power

pre 4 godine

@pa...
„Nista Francuzi, Bugari i Nemci, nemaju kvalitetniji sastav od naseg…”
Za Nemce manje-više. Da nije selektora Djanija, bio bi to samo skup osrednjih igrača. On, međutim, izvlači maksimum iz tima koji vodi. Sa Slovenijom je već pokazao da je sjajan starteg i, uz eventualnu prednost domaćeg terena, Nemci mogu da pomrse račune favoritima “na papiru”.
Bugari su već drugačija priča. U solidnoj ekipi kvalitetom odskače korektor Sokolov. Libero Salparov je vrhunski, imaju znatno boljeg tehničara, primači su im podjednako nestabilni, srednjaci nešto ispod srpskih i tu nijanse lako mogu da prevagnu.
Što se Francuske tiče, prilično si promašio temu. Ngape je kvalitet kakav (ni približno!) ne poseduje ni jedna druga ekipa na svetu. Vanzemaljac. Igrač koji sam može da preokrene meč. On i Leon bukvalno igraju odbojku za XXII vek.
U društvu daleko najboljeg libera na svetu Grebenjikova, tehničara Brizara sa kojim Jovovića nema smisla porediti, odličnog para srednjaka Le Gof/Le Ru, solidnog korektora Bojera (ima 23 godine!) i još trojice igrača koji se smenjuju na poziciji drugog primača-Francuska je za dve klase bolja ekipa od svih drugih na predstojećem januarskom truniru.
Pod uslovom da im svi igrači budu fit, ostale ekipe mogu samo da se dogovore ko će da bude drugoplasirani.

Pa....

pre 4 godine

My way
Nije prvi put da ti ne razumes sta pise, ali to vec nije moj problem, nego tvoj. Odgovaram za ono sto napisem, ali ne i za to kako ce biti shvaceno. Prema tome i na tu temu, sada i ovde zavrsavam. Prepiske postoje, ko shvati, shvati, ko ne shvati njegova stvar. Ako mozes, usresredi se na temu, da o tome pricamo, ako ne mozes, nemoj uzalud trositi reci.

my way

pre 4 godine

@Pa
Niko nije rekao da si omalovazavao Rusiju, Francusku, Poljsku, Italiju, ali im nikada nisi odavao priznanje, vec si pisao kako smo mi individualno nadmocniji i kako je problem selektor. No, nije prvi put da izokreces stvari, posto si ovde pisao i gluposti kako sam ja tvrdio da je Estonija odbojkaska sila, da ce Luburic tek pokazati koliko vredi, kako stavljam nase u rang Kameruna i sl. izmisljotine. Zato je vrhunac drskosti kada po onoj "ko o cemu..." ti meni spocitavas da vadim stvari iz konteksta i jos pritom izmisljas moje reci.

Pa....

pre 4 godine

My way
Svi komentari su tu, na svaku vest. Kada nadjes komentar u kome ja omalovazavam Rusiju, Francusku, Italiju, Poljsku, pokazi mi, molim te. Samo nemoj iz konteksta da izvlacis, vec me citiraj, slobodno. Ti pises jedno te isto, ostavljas iste komentare, na 2 razlicite vesti, radis to redovno. Mada, ne bih sada da to objasnjavam, svi komentari su tu, nista nije tajno i sve se vidi. Nema potrebe da se bavim time, niti da ulaxim u dulju raspravu oko toga, jer to nije ni tema.

Pa....

pre 4 godine

My way
Ahahaha, stvarno si smesan😎😎😎 Od koga da ga branis? Vidis valjda da je covek potpuno normalan, nema problema sa tim sta znaci biti trener. Procitaj njegove izjave, ni malo nije sujetan, ako ne uspe on, doci ce drugi. Mozes da se opustis, mozes slobodno da prestanes da sebi dajes toliko na znacaju. Sada imamo trenera koji je sposoban da kaze, ja ne mogu, trazite drugog.

my way

pre 4 godine

Bilo bi zaista smesno, da je Atanasijevic rekao, najbolji smo u Evropi, niko nam nista ne moze. Ja takvu izjavu ne ocekujem, a nadam se i ti.
(Pa...., 21. avgust 2019 11:30)
Da, bilo bi smesno da je rekao to sto ti ovde iznova i iznova ponavljas. Eto, napredak, pohvalio si igrace ostalih reprezentacija i podrzao izjavu Atanasijevica. Nasi momci vrede, u vrhu su, ali nije u redu isticati da su nadmocni i nametati nerealna ocekivanja, ko god da je selektor, jer ocekujem da cu i Bobu morati da branim ovde.

Pa....

pre 4 godine

My way
Priznaj, jedva si docekao da neko nesto ovako izjavi, pa da ponosno kazes, "Jesam Vam rekao"? Hahaha, pa niko nije glup, svi vidimo kakav sastav ima Rusija, Poljska, Francuska, Italija,... Medjutim, to sto Rusi imaju odlican tim, svih 12 igraca je prva postava, slobodno to mozemo reci, nisu osvojili SP prosle godine. Ako me secanje ne vara u borbi za medalju, pored Rusa, nisu bili ni Italija i Francuska. Mozda gresim? Realno stanje, onako kako ja to vidim, bilo je 50:50 Italija- Srbija u Bariju. Zasto je ispalo drugacije, to je vec pitanje. Zasto su izgubili dobijen mec od Nemacke i to je za analizu. Da li mogu u januaru? Mogu, naravno da mogu, ali bas tesko. U januaru nema sreca, u januaru ima samo, pobeda i da se ne preda. Oni nece izgubiti, sto znaci da nasi moraju da pobede. Nista Francuzi, Bugari i Nemci, nemaju kvalitetniji sastav od naseg, ako gledas pojedinacni uspeh igraca, oni samo imaju tim i uigrani su. Bilo bi zaista smesno, da je Atanasijevic rekao, najbolji smo u Evropi, niko nam nista ne moze. Ja takvu izjavu ne ocekujem, a nadam se i ti.

Hmmm

pre 4 godine

Ne znam, ali se meni ovaj covek svidja. Uz Gorana, uvek mi je bio omiljeni igrac. Sada, svojim izjavama dokazuje da je zreo, svestan sebe, okoline, svojih mogucnosti, kao i mogucnosti reprezentacije. Svidja mi se njegov pristup, njegov stav, ako uspemo odlicno, ako ne, docice neko drugi. Nikoli njegov ego smeta da bude dobar trener. Mora malo da se spusti na zemlju, da prihvati da nije savrsen, da prihvati da on zavisi od igraca, a ne obrnuto. Da promeni svoj stav prema igracima, ne treba oni njega da se plase,nisu oni deca u osnovnoj skoli, da ima drugarski stav prema igracima, a ne da se izdvaja. Te price, kako se samo ceka njegov kiks godinu dana, da ga zamene, pa mogli su ranije. Nisu uopste morali da cekaju da se nesto ovako desi. Mozda da pozovu Stankovica, da mu se lepo izvinu za ponasanje prema njemu, da ga zamole da bude u timu. Ako mogu, Huantorena, Bruno, Leal, Sokolov, da mu odaju postovanje, onda mislim, da je neko debelo pogresio u nasem strucnom stabu.

my way

pre 4 godine

Atanasijevic je lepo izjavio da nismo po kvalitetu u top 5. Realnost je takva, nazalost, koliko god to neki ne zeleli da prihvate. Nije posteno nametati pritisak momcima i selektoru da ostvare nesto sto je iznad nasih mogucnosti. Ako to znaci da nisam dovoljno kritican, neka bude, ali kada gledam odbojku i kada vidim kako igraju ekipe iz svetskog i evropskog vrha kada su u formi meni je jasno da nasi odbojkasi taj nivo ne mogu ni fizicki ni tehnicki da dostignu. Kada pogledate kakve zveri od igraca najjace reprezentacije imaju na 2 primacka mesta, pa kada jos na to nadovezete da se mesto tehnicara smatra problematicnim kod nas, recite mi ko ce da vam dobije te utakmice? Blokeri? Jaki smo na mestu korektora, ali kada jos i tu Atanasijevica i njegove zamene ne ide kao sto je bio slucaj protiv Italije na njenom terenu, drugaciji ishod od onoga koji se desio nije moguc. No, nasi momci vrede i ako se kockice poklope i budemo najbolji kada je najpotrebnije, a konkurenti za medalje ne budu u najboljem izdanju, moze svasta da se desi. Puna podrska igracima i Bobi. Ono cime nas savez mora prevashodno da se pozabavi jeste to sto nasi klubovi otkazuju ucesce u Evropi. Prioritet mora da im bude nalazenje sponzora i partnera, pa ja sam uveren da bi im primera radi turisticke agencije, prevoznici i sl. mogli resiti pitanje putovanja. Bila bi im to lepa reklama, a nije nesto neizvodljivo za njih, naprotiv.

Pa....

pre 4 godine

My way
Priznaj, jedva si docekao da neko nesto ovako izjavi, pa da ponosno kazes, "Jesam Vam rekao"? Hahaha, pa niko nije glup, svi vidimo kakav sastav ima Rusija, Poljska, Francuska, Italija,... Medjutim, to sto Rusi imaju odlican tim, svih 12 igraca je prva postava, slobodno to mozemo reci, nisu osvojili SP prosle godine. Ako me secanje ne vara u borbi za medalju, pored Rusa, nisu bili ni Italija i Francuska. Mozda gresim? Realno stanje, onako kako ja to vidim, bilo je 50:50 Italija- Srbija u Bariju. Zasto je ispalo drugacije, to je vec pitanje. Zasto su izgubili dobijen mec od Nemacke i to je za analizu. Da li mogu u januaru? Mogu, naravno da mogu, ali bas tesko. U januaru nema sreca, u januaru ima samo, pobeda i da se ne preda. Oni nece izgubiti, sto znaci da nasi moraju da pobede. Nista Francuzi, Bugari i Nemci, nemaju kvalitetniji sastav od naseg, ako gledas pojedinacni uspeh igraca, oni samo imaju tim i uigrani su. Bilo bi zaista smesno, da je Atanasijevic rekao, najbolji smo u Evropi, niko nam nista ne moze. Ja takvu izjavu ne ocekujem, a nadam se i ti.

my way

pre 4 godine

Atanasijevic je lepo izjavio da nismo po kvalitetu u top 5. Realnost je takva, nazalost, koliko god to neki ne zeleli da prihvate. Nije posteno nametati pritisak momcima i selektoru da ostvare nesto sto je iznad nasih mogucnosti. Ako to znaci da nisam dovoljno kritican, neka bude, ali kada gledam odbojku i kada vidim kako igraju ekipe iz svetskog i evropskog vrha kada su u formi meni je jasno da nasi odbojkasi taj nivo ne mogu ni fizicki ni tehnicki da dostignu. Kada pogledate kakve zveri od igraca najjace reprezentacije imaju na 2 primacka mesta, pa kada jos na to nadovezete da se mesto tehnicara smatra problematicnim kod nas, recite mi ko ce da vam dobije te utakmice? Blokeri? Jaki smo na mestu korektora, ali kada jos i tu Atanasijevica i njegove zamene ne ide kao sto je bio slucaj protiv Italije na njenom terenu, drugaciji ishod od onoga koji se desio nije moguc. No, nasi momci vrede i ako se kockice poklope i budemo najbolji kada je najpotrebnije, a konkurenti za medalje ne budu u najboljem izdanju, moze svasta da se desi. Puna podrska igracima i Bobi. Ono cime nas savez mora prevashodno da se pozabavi jeste to sto nasi klubovi otkazuju ucesce u Evropi. Prioritet mora da im bude nalazenje sponzora i partnera, pa ja sam uveren da bi im primera radi turisticke agencije, prevoznici i sl. mogli resiti pitanje putovanja. Bila bi im to lepa reklama, a nije nesto neizvodljivo za njih, naprotiv.

Hmmm

pre 4 godine

Ne znam, ali se meni ovaj covek svidja. Uz Gorana, uvek mi je bio omiljeni igrac. Sada, svojim izjavama dokazuje da je zreo, svestan sebe, okoline, svojih mogucnosti, kao i mogucnosti reprezentacije. Svidja mi se njegov pristup, njegov stav, ako uspemo odlicno, ako ne, docice neko drugi. Nikoli njegov ego smeta da bude dobar trener. Mora malo da se spusti na zemlju, da prihvati da nije savrsen, da prihvati da on zavisi od igraca, a ne obrnuto. Da promeni svoj stav prema igracima, ne treba oni njega da se plase,nisu oni deca u osnovnoj skoli, da ima drugarski stav prema igracima, a ne da se izdvaja. Te price, kako se samo ceka njegov kiks godinu dana, da ga zamene, pa mogli su ranije. Nisu uopste morali da cekaju da se nesto ovako desi. Mozda da pozovu Stankovica, da mu se lepo izvinu za ponasanje prema njemu, da ga zamole da bude u timu. Ako mogu, Huantorena, Bruno, Leal, Sokolov, da mu odaju postovanje, onda mislim, da je neko debelo pogresio u nasem strucnom stabu.

my way

pre 4 godine

Bilo bi zaista smesno, da je Atanasijevic rekao, najbolji smo u Evropi, niko nam nista ne moze. Ja takvu izjavu ne ocekujem, a nadam se i ti.
(Pa...., 21. avgust 2019 11:30)
Da, bilo bi smesno da je rekao to sto ti ovde iznova i iznova ponavljas. Eto, napredak, pohvalio si igrace ostalih reprezentacija i podrzao izjavu Atanasijevica. Nasi momci vrede, u vrhu su, ali nije u redu isticati da su nadmocni i nametati nerealna ocekivanja, ko god da je selektor, jer ocekujem da cu i Bobu morati da branim ovde.

Pa....

pre 4 godine

My way
Ahahaha, stvarno si smesan😎😎😎 Od koga da ga branis? Vidis valjda da je covek potpuno normalan, nema problema sa tim sta znaci biti trener. Procitaj njegove izjave, ni malo nije sujetan, ako ne uspe on, doci ce drugi. Mozes da se opustis, mozes slobodno da prestanes da sebi dajes toliko na znacaju. Sada imamo trenera koji je sposoban da kaze, ja ne mogu, trazite drugog.

White Power

pre 4 godine

@pa...
„Nista Francuzi, Bugari i Nemci, nemaju kvalitetniji sastav od naseg…”
Za Nemce manje-više. Da nije selektora Djanija, bio bi to samo skup osrednjih igrača. On, međutim, izvlači maksimum iz tima koji vodi. Sa Slovenijom je već pokazao da je sjajan starteg i, uz eventualnu prednost domaćeg terena, Nemci mogu da pomrse račune favoritima “na papiru”.
Bugari su već drugačija priča. U solidnoj ekipi kvalitetom odskače korektor Sokolov. Libero Salparov je vrhunski, imaju znatno boljeg tehničara, primači su im podjednako nestabilni, srednjaci nešto ispod srpskih i tu nijanse lako mogu da prevagnu.
Što se Francuske tiče, prilično si promašio temu. Ngape je kvalitet kakav (ni približno!) ne poseduje ni jedna druga ekipa na svetu. Vanzemaljac. Igrač koji sam može da preokrene meč. On i Leon bukvalno igraju odbojku za XXII vek.
U društvu daleko najboljeg libera na svetu Grebenjikova, tehničara Brizara sa kojim Jovovića nema smisla porediti, odličnog para srednjaka Le Gof/Le Ru, solidnog korektora Bojera (ima 23 godine!) i još trojice igrača koji se smenjuju na poziciji drugog primača-Francuska je za dve klase bolja ekipa od svih drugih na predstojećem januarskom truniru.
Pod uslovom da im svi igrači budu fit, ostale ekipe mogu samo da se dogovore ko će da bude drugoplasirani.

White Power

pre 4 godine

@Pa...
Ne bih se nikako složio da je „daleko bolji“. Obojica odskaču od ostatka odbojkaškog sveta svetlosnim godinama. Iako igraju na istoj poziciji Ngape i Leon se poprilično razlikuju. Francuz je prosto rođen za poziciju primača, jezivo spretan i brz, tehnički potkovan do perfekcije. Leon je više „korektor na mestu primača“, najskočniji igrač današnjice sa verovatno najjačim udarcem u odbojci.
Ngape vuče nezgodnu povredu već dugo, zbog toga gotovo da nije igrao na SP 2018., a i u ovogodišnjoj VNL je bio prisutan „na kašičicu“. Od kada je napustio Modenu, ni zdravstveno ni igrački nije na očekivanom nivou.
Ali, on je samo jedan od igrača u timu Francuske. I dalje su poređenja na relaciji Grebenjikov-Peković, Le Ru-Krsmanović, Brizar-Jovović, Tili/Kleveno/Rosar-Ivović/Kovačević/Petrić neumoljivo na strani Francuza.
Najkompletnija su ekipa na januarskom turniru i jedina slabost (eventualna!) im je to što mnogo toga zavisi upravo od forme i igre Ngapea.

Pa....

pre 4 godine

My way
Svi komentari su tu, na svaku vest. Kada nadjes komentar u kome ja omalovazavam Rusiju, Francusku, Italiju, Poljsku, pokazi mi, molim te. Samo nemoj iz konteksta da izvlacis, vec me citiraj, slobodno. Ti pises jedno te isto, ostavljas iste komentare, na 2 razlicite vesti, radis to redovno. Mada, ne bih sada da to objasnjavam, svi komentari su tu, nista nije tajno i sve se vidi. Nema potrebe da se bavim time, niti da ulaxim u dulju raspravu oko toga, jer to nije ni tema.

Pa....

pre 4 godine

My way
Nije prvi put da ti ne razumes sta pise, ali to vec nije moj problem, nego tvoj. Odgovaram za ono sto napisem, ali ne i za to kako ce biti shvaceno. Prema tome i na tu temu, sada i ovde zavrsavam. Prepiske postoje, ko shvati, shvati, ko ne shvati njegova stvar. Ako mozes, usresredi se na temu, da o tome pricamo, ako ne mozes, nemoj uzalud trositi reci.

my way

pre 4 godine

@Pa
Niko nije rekao da si omalovazavao Rusiju, Francusku, Poljsku, Italiju, ali im nikada nisi odavao priznanje, vec si pisao kako smo mi individualno nadmocniji i kako je problem selektor. No, nije prvi put da izokreces stvari, posto si ovde pisao i gluposti kako sam ja tvrdio da je Estonija odbojkaska sila, da ce Luburic tek pokazati koliko vredi, kako stavljam nase u rang Kameruna i sl. izmisljotine. Zato je vrhunac drskosti kada po onoj "ko o cemu..." ti meni spocitavas da vadim stvari iz konteksta i jos pritom izmisljas moje reci.

Pa....

pre 4 godine

White power
Pa meni je, recimo, Leon daleko bolji od N'Gapeth. To ne znaci da ja mislim kako on nije klasa, samo mislim da je Lein najbolji od najboljih. Ako je suditi po klubskom ucinku, N'Gapeth se nije bas najbolje snasao u Zenitu. Daleko id toga da je bio los, ali nije mu sezona bila sjajna kao u Italiji. Osim toga finsle Lube-Zenit, ako si gledao, nije bas bio neuhvatljiv, a i Lube je pobedio. Prosle godine je Lube vodio, usao je povredjeni Leon, on je ta nijansa koja je odlucila pobednika. Skloni smo tome da nase momke nepravedno potcenjujemo, a 5 od njih igraju u vrhunskim klubovima, pritom su i prva postava. Jovovic nema konkurenciju, ne vredi trositi reci. Ako pogledas Brazil, ovaj sastav sada,ni za jednog ne mozes reci on je svetska klasa, niko takvog nema. Prema ranijim igracima Brazila, ovi deluju kao da nikada nikoga ne mogu da pobede. Ipak to je samo utisak, oni su tim, dobro organizovani, disciplinovani, ne jure, ne zure, cekaju svoju oriliku. Kada je uoce, zgrabe i ne pustaju. Mec Brazil-Bugarska. Bili su Brazilci nadigrani, na svaki moguci nacin, ali samo jedan trenutak je bio dovoljan. Mogu li nasi? Mogu. Da li ce uspeti? Tesko. Ako budu gledali kao ti, oni imaju N'Gapeth, mi ovde nemamo sta da trazimo, onda ne moraju ni da idu na kvalifikacije. Verujem da je Francuska jaka, ali ne i nepobediva. Nisu se borili za medalju na SP, a ove godine su oni ispali, a Poljska prosla. Sve je stvar trenutka.

Pa....

pre 4 godine

White Power
Pa i ja se ne slazem sa tobom, mislim da je Leon bolji, zar ne? Svakako, svako od nas ima pravo da misli, da izrazi svoje misljenje, svoj stav. Sve dok je komunikacija na jednom normalnom nivou, gde svako iznosi svoje misljenje, meni je to ok. Niti moramo da se slazemo, niti misljenja moraju da nam budu ista, niti to ocekujem. Svi Kubanci imaju slican stil, Leon, Leal, Huantorena, za razliku id Evropljana. Moje misljenje je, da u reprezentaciji imamo, Djanelija, Kristensona, De Ceka, Bruna, ne bi pravili poredjenja ko kakve primace ima, srednje blokere, libera. Nemamo, pa onda poredimo druge i nalazimo im mane, mada ti drugi, u svojim klubovima, igraju u prvoj postavi. Dobijaju pojedinacne nagrade, zasluge, treneri im veruju. Ovde je Uros stavljen na crnu listu, u Italiji je Uros prvi primac u Trentinu, ko gleda odbojku, ne treba mu nikakvo objasnjenje. Atanasijecica ovde dosta njih pljuje, u Perudji on je prvi korektor i obozavaju ga. Mislim li da su Francuzi jaki? Da, mislim da jesu. Medjutim, ne mogu 100% da kazem da ce oni proci. Sam si u svom komentaru lepo napisao, da N'Gapeth vuce povredu, da je to razlog sto se nisu borili za medalju na SP. Znaci, ako nema N'Gapeth, onda oni nisu toliko jaki? Malo tu ima protivurecnosti, od onoga da svi stanu stanu u red iza Francuske, do toga da nisu osvojili zato sto je N'Gapeth povredjen. Poljska je i bez Leona osvojila SP.

White Power

pre 4 godine

@Pa
"Pojedinacni uspeh" kako kazes, i kvalitet igraca nisu isto.
I Veljko Petkovic se okitio srebrom sa SP u Tokiju i zlatom sa OI u Sidneju, sto je zavidan "pojedinacni uspeh", ali ga to ne cini boljim igracem od Vermilja.
Nije poenta da je srpskim primacima "kriv" neosporno los Jovovic, vec su oni svi listom prosek u igrackom smislu. Plus im manjka motivacije kada igraju za nacionalni tim.
Takav im je i novoizabrani selektor bio, onomad. U Lubeu je igrao sjajno, a za reprezentaciju uvek mlako i uzdrzano. Dizac Nikola, "kolega" primac Vanja. Malo li je?!
Ali, sada kada su se ratosiljali destruktivnog Grbica i kada Kovac izmisli boljeg tehnicara od Jovovica-ima da uzmu zlato dogodine u Tokiju.
A pre toga u Januaru izgaze "prosecne" Francuze.

White Power

pre 4 godine

@Pa
Ngape je glavni motivator te ekipe, u pravom slislu reči-lider. Nešto kao što je V.Grbić svojevremeno bio za svoj tim. Čak i kada ne igra na najvišem nivou-dobro ga je imati u ekipi. Sa njim i bez njega, Francuska nije ista ekipa. Bude li u top formi u Januaru-prošetaće se kroz kvalifikacioni turnir.
Što se mlađeg Kovačevića i Atanasijevića tiče, uvek su spremni da za klub daju 100%, dok u reprezentaciji igraju "na pola gasa". Slična je situacija sa Lisincem i Petrićem. U svojim klubovima ginu na terenu-a za reprezentaciju to jednostavno ne čine. Neshvatljivo, ali je tako.

Pa....

pre 4 godine

White Power
Zbog cega smo onda vodili ovaj razgovor, kada dodjosmo do onog sto napisah, da kada gledamo pojedinacni uspeh igraca, niko u januaru ne strci? Osim jednog N'Gapeth, koji vec duze vreme nije u formi? Dodjosmo do onoga sto i pise, da Francuska zavisi od jednog igraca i njegove forme. Atanasijevic ima De Ceka u klubu. Uros ima Djanelija u klubu. Eto odgovora zasto u klubu pruzaju bolje partije.

Pa....

pre 4 godine

White Power
Dakle, ako dobro razumem, to sto su oni uspesni u klubivima i tamo dobro igraju, ne znaci da su kvalitetni? Dobro. Zasto su onda Francuzi bolji? Ako vec pojedinacni uspeh pojedinih, ne znaci i kvalitet? Ne racunam N'Gapeth, on je izuzetak i njega ne komentarisemo. Izvini, ali oni bez njega nisu bili u stanju da se bore za medalju na SP. Ako gledamo Bugare i njihov mec protiv Brazila, onda ni oni nisu daleko od vize. Po meni su cak blizi od Francuza. Francuzi su ipak lako izgubili od Poljske. Za jednu selekciju, za koju ti tvrdis da je toliko uspesna i jaka, malo je cudno da izgube tako lako. Od novoizabranog selektora, ocekujem da napravi tim, ono sto vecina selekcija ima. Pocev od Francuske, Bugarske, Nemacke. Da budu disciplinovani i da se bore. Da igraju zajedno. Kao sto to rade Nemci, ili Brazilci. Francuzi su ranjivi, kada osete da gube i kada im N'Gapeth nije na nivou, oni pokazuju svoje slabosti, taj zid nepobedivosti, lagano se raspada.

my way

pre 4 godine

Bilo bi zaista smesno, da je Atanasijevic rekao, najbolji smo u Evropi, niko nam nista ne moze. Ja takvu izjavu ne ocekujem, a nadam se i ti.
(Pa...., 21. avgust 2019 11:30)
Da, bilo bi smesno da je rekao to sto ti ovde iznova i iznova ponavljas. Eto, napredak, pohvalio si igrace ostalih reprezentacija i podrzao izjavu Atanasijevica. Nasi momci vrede, u vrhu su, ali nije u redu isticati da su nadmocni i nametati nerealna ocekivanja, ko god da je selektor, jer ocekujem da cu i Bobu morati da branim ovde.

my way

pre 4 godine

Atanasijevic je lepo izjavio da nismo po kvalitetu u top 5. Realnost je takva, nazalost, koliko god to neki ne zeleli da prihvate. Nije posteno nametati pritisak momcima i selektoru da ostvare nesto sto je iznad nasih mogucnosti. Ako to znaci da nisam dovoljno kritican, neka bude, ali kada gledam odbojku i kada vidim kako igraju ekipe iz svetskog i evropskog vrha kada su u formi meni je jasno da nasi odbojkasi taj nivo ne mogu ni fizicki ni tehnicki da dostignu. Kada pogledate kakve zveri od igraca najjace reprezentacije imaju na 2 primacka mesta, pa kada jos na to nadovezete da se mesto tehnicara smatra problematicnim kod nas, recite mi ko ce da vam dobije te utakmice? Blokeri? Jaki smo na mestu korektora, ali kada jos i tu Atanasijevica i njegove zamene ne ide kao sto je bio slucaj protiv Italije na njenom terenu, drugaciji ishod od onoga koji se desio nije moguc. No, nasi momci vrede i ako se kockice poklope i budemo najbolji kada je najpotrebnije, a konkurenti za medalje ne budu u najboljem izdanju, moze svasta da se desi. Puna podrska igracima i Bobi. Ono cime nas savez mora prevashodno da se pozabavi jeste to sto nasi klubovi otkazuju ucesce u Evropi. Prioritet mora da im bude nalazenje sponzora i partnera, pa ja sam uveren da bi im primera radi turisticke agencije, prevoznici i sl. mogli resiti pitanje putovanja. Bila bi im to lepa reklama, a nije nesto neizvodljivo za njih, naprotiv.

Pa....

pre 4 godine

My way
Priznaj, jedva si docekao da neko nesto ovako izjavi, pa da ponosno kazes, "Jesam Vam rekao"? Hahaha, pa niko nije glup, svi vidimo kakav sastav ima Rusija, Poljska, Francuska, Italija,... Medjutim, to sto Rusi imaju odlican tim, svih 12 igraca je prva postava, slobodno to mozemo reci, nisu osvojili SP prosle godine. Ako me secanje ne vara u borbi za medalju, pored Rusa, nisu bili ni Italija i Francuska. Mozda gresim? Realno stanje, onako kako ja to vidim, bilo je 50:50 Italija- Srbija u Bariju. Zasto je ispalo drugacije, to je vec pitanje. Zasto su izgubili dobijen mec od Nemacke i to je za analizu. Da li mogu u januaru? Mogu, naravno da mogu, ali bas tesko. U januaru nema sreca, u januaru ima samo, pobeda i da se ne preda. Oni nece izgubiti, sto znaci da nasi moraju da pobede. Nista Francuzi, Bugari i Nemci, nemaju kvalitetniji sastav od naseg, ako gledas pojedinacni uspeh igraca, oni samo imaju tim i uigrani su. Bilo bi zaista smesno, da je Atanasijevic rekao, najbolji smo u Evropi, niko nam nista ne moze. Ja takvu izjavu ne ocekujem, a nadam se i ti.

Pa....

pre 4 godine

My way
Ahahaha, stvarno si smesan😎😎😎 Od koga da ga branis? Vidis valjda da je covek potpuno normalan, nema problema sa tim sta znaci biti trener. Procitaj njegove izjave, ni malo nije sujetan, ako ne uspe on, doci ce drugi. Mozes da se opustis, mozes slobodno da prestanes da sebi dajes toliko na znacaju. Sada imamo trenera koji je sposoban da kaze, ja ne mogu, trazite drugog.

Pa....

pre 4 godine

My way
Svi komentari su tu, na svaku vest. Kada nadjes komentar u kome ja omalovazavam Rusiju, Francusku, Italiju, Poljsku, pokazi mi, molim te. Samo nemoj iz konteksta da izvlacis, vec me citiraj, slobodno. Ti pises jedno te isto, ostavljas iste komentare, na 2 razlicite vesti, radis to redovno. Mada, ne bih sada da to objasnjavam, svi komentari su tu, nista nije tajno i sve se vidi. Nema potrebe da se bavim time, niti da ulaxim u dulju raspravu oko toga, jer to nije ni tema.

Pa....

pre 4 godine

White power
Pa meni je, recimo, Leon daleko bolji od N'Gapeth. To ne znaci da ja mislim kako on nije klasa, samo mislim da je Lein najbolji od najboljih. Ako je suditi po klubskom ucinku, N'Gapeth se nije bas najbolje snasao u Zenitu. Daleko id toga da je bio los, ali nije mu sezona bila sjajna kao u Italiji. Osim toga finsle Lube-Zenit, ako si gledao, nije bas bio neuhvatljiv, a i Lube je pobedio. Prosle godine je Lube vodio, usao je povredjeni Leon, on je ta nijansa koja je odlucila pobednika. Skloni smo tome da nase momke nepravedno potcenjujemo, a 5 od njih igraju u vrhunskim klubovima, pritom su i prva postava. Jovovic nema konkurenciju, ne vredi trositi reci. Ako pogledas Brazil, ovaj sastav sada,ni za jednog ne mozes reci on je svetska klasa, niko takvog nema. Prema ranijim igracima Brazila, ovi deluju kao da nikada nikoga ne mogu da pobede. Ipak to je samo utisak, oni su tim, dobro organizovani, disciplinovani, ne jure, ne zure, cekaju svoju oriliku. Kada je uoce, zgrabe i ne pustaju. Mec Brazil-Bugarska. Bili su Brazilci nadigrani, na svaki moguci nacin, ali samo jedan trenutak je bio dovoljan. Mogu li nasi? Mogu. Da li ce uspeti? Tesko. Ako budu gledali kao ti, oni imaju N'Gapeth, mi ovde nemamo sta da trazimo, onda ne moraju ni da idu na kvalifikacije. Verujem da je Francuska jaka, ali ne i nepobediva. Nisu se borili za medalju na SP, a ove godine su oni ispali, a Poljska prosla. Sve je stvar trenutka.

Pa....

pre 4 godine

White Power
Zbog cega smo onda vodili ovaj razgovor, kada dodjosmo do onog sto napisah, da kada gledamo pojedinacni uspeh igraca, niko u januaru ne strci? Osim jednog N'Gapeth, koji vec duze vreme nije u formi? Dodjosmo do onoga sto i pise, da Francuska zavisi od jednog igraca i njegove forme. Atanasijevic ima De Ceka u klubu. Uros ima Djanelija u klubu. Eto odgovora zasto u klubu pruzaju bolje partije.

my way

pre 4 godine

@Pa
Niko nije rekao da si omalovazavao Rusiju, Francusku, Poljsku, Italiju, ali im nikada nisi odavao priznanje, vec si pisao kako smo mi individualno nadmocniji i kako je problem selektor. No, nije prvi put da izokreces stvari, posto si ovde pisao i gluposti kako sam ja tvrdio da je Estonija odbojkaska sila, da ce Luburic tek pokazati koliko vredi, kako stavljam nase u rang Kameruna i sl. izmisljotine. Zato je vrhunac drskosti kada po onoj "ko o cemu..." ti meni spocitavas da vadim stvari iz konteksta i jos pritom izmisljas moje reci.

Pa....

pre 4 godine

My way
Nije prvi put da ti ne razumes sta pise, ali to vec nije moj problem, nego tvoj. Odgovaram za ono sto napisem, ali ne i za to kako ce biti shvaceno. Prema tome i na tu temu, sada i ovde zavrsavam. Prepiske postoje, ko shvati, shvati, ko ne shvati njegova stvar. Ako mozes, usresredi se na temu, da o tome pricamo, ako ne mozes, nemoj uzalud trositi reci.

Pa....

pre 4 godine

White Power
Dakle, ako dobro razumem, to sto su oni uspesni u klubivima i tamo dobro igraju, ne znaci da su kvalitetni? Dobro. Zasto su onda Francuzi bolji? Ako vec pojedinacni uspeh pojedinih, ne znaci i kvalitet? Ne racunam N'Gapeth, on je izuzetak i njega ne komentarisemo. Izvini, ali oni bez njega nisu bili u stanju da se bore za medalju na SP. Ako gledamo Bugare i njihov mec protiv Brazila, onda ni oni nisu daleko od vize. Po meni su cak blizi od Francuza. Francuzi su ipak lako izgubili od Poljske. Za jednu selekciju, za koju ti tvrdis da je toliko uspesna i jaka, malo je cudno da izgube tako lako. Od novoizabranog selektora, ocekujem da napravi tim, ono sto vecina selekcija ima. Pocev od Francuske, Bugarske, Nemacke. Da budu disciplinovani i da se bore. Da igraju zajedno. Kao sto to rade Nemci, ili Brazilci. Francuzi su ranjivi, kada osete da gube i kada im N'Gapeth nije na nivou, oni pokazuju svoje slabosti, taj zid nepobedivosti, lagano se raspada.

Hmmm

pre 4 godine

Ne znam, ali se meni ovaj covek svidja. Uz Gorana, uvek mi je bio omiljeni igrac. Sada, svojim izjavama dokazuje da je zreo, svestan sebe, okoline, svojih mogucnosti, kao i mogucnosti reprezentacije. Svidja mi se njegov pristup, njegov stav, ako uspemo odlicno, ako ne, docice neko drugi. Nikoli njegov ego smeta da bude dobar trener. Mora malo da se spusti na zemlju, da prihvati da nije savrsen, da prihvati da on zavisi od igraca, a ne obrnuto. Da promeni svoj stav prema igracima, ne treba oni njega da se plase,nisu oni deca u osnovnoj skoli, da ima drugarski stav prema igracima, a ne da se izdvaja. Te price, kako se samo ceka njegov kiks godinu dana, da ga zamene, pa mogli su ranije. Nisu uopste morali da cekaju da se nesto ovako desi. Mozda da pozovu Stankovica, da mu se lepo izvinu za ponasanje prema njemu, da ga zamole da bude u timu. Ako mogu, Huantorena, Bruno, Leal, Sokolov, da mu odaju postovanje, onda mislim, da je neko debelo pogresio u nasem strucnom stabu.

White Power

pre 4 godine

@pa...
„Nista Francuzi, Bugari i Nemci, nemaju kvalitetniji sastav od naseg…”
Za Nemce manje-više. Da nije selektora Djanija, bio bi to samo skup osrednjih igrača. On, međutim, izvlači maksimum iz tima koji vodi. Sa Slovenijom je već pokazao da je sjajan starteg i, uz eventualnu prednost domaćeg terena, Nemci mogu da pomrse račune favoritima “na papiru”.
Bugari su već drugačija priča. U solidnoj ekipi kvalitetom odskače korektor Sokolov. Libero Salparov je vrhunski, imaju znatno boljeg tehničara, primači su im podjednako nestabilni, srednjaci nešto ispod srpskih i tu nijanse lako mogu da prevagnu.
Što se Francuske tiče, prilično si promašio temu. Ngape je kvalitet kakav (ni približno!) ne poseduje ni jedna druga ekipa na svetu. Vanzemaljac. Igrač koji sam može da preokrene meč. On i Leon bukvalno igraju odbojku za XXII vek.
U društvu daleko najboljeg libera na svetu Grebenjikova, tehničara Brizara sa kojim Jovovića nema smisla porediti, odličnog para srednjaka Le Gof/Le Ru, solidnog korektora Bojera (ima 23 godine!) i još trojice igrača koji se smenjuju na poziciji drugog primača-Francuska je za dve klase bolja ekipa od svih drugih na predstojećem januarskom truniru.
Pod uslovom da im svi igrači budu fit, ostale ekipe mogu samo da se dogovore ko će da bude drugoplasirani.

White Power

pre 4 godine

@Pa
Ngape je glavni motivator te ekipe, u pravom slislu reči-lider. Nešto kao što je V.Grbić svojevremeno bio za svoj tim. Čak i kada ne igra na najvišem nivou-dobro ga je imati u ekipi. Sa njim i bez njega, Francuska nije ista ekipa. Bude li u top formi u Januaru-prošetaće se kroz kvalifikacioni turnir.
Što se mlađeg Kovačevića i Atanasijevića tiče, uvek su spremni da za klub daju 100%, dok u reprezentaciji igraju "na pola gasa". Slična je situacija sa Lisincem i Petrićem. U svojim klubovima ginu na terenu-a za reprezentaciju to jednostavno ne čine. Neshvatljivo, ali je tako.

White Power

pre 4 godine

@Pa...
Ne bih se nikako složio da je „daleko bolji“. Obojica odskaču od ostatka odbojkaškog sveta svetlosnim godinama. Iako igraju na istoj poziciji Ngape i Leon se poprilično razlikuju. Francuz je prosto rođen za poziciju primača, jezivo spretan i brz, tehnički potkovan do perfekcije. Leon je više „korektor na mestu primača“, najskočniji igrač današnjice sa verovatno najjačim udarcem u odbojci.
Ngape vuče nezgodnu povredu već dugo, zbog toga gotovo da nije igrao na SP 2018., a i u ovogodišnjoj VNL je bio prisutan „na kašičicu“. Od kada je napustio Modenu, ni zdravstveno ni igrački nije na očekivanom nivou.
Ali, on je samo jedan od igrača u timu Francuske. I dalje su poređenja na relaciji Grebenjikov-Peković, Le Ru-Krsmanović, Brizar-Jovović, Tili/Kleveno/Rosar-Ivović/Kovačević/Petrić neumoljivo na strani Francuza.
Najkompletnija su ekipa na januarskom turniru i jedina slabost (eventualna!) im je to što mnogo toga zavisi upravo od forme i igre Ngapea.

Pa....

pre 4 godine

White Power
Pa i ja se ne slazem sa tobom, mislim da je Leon bolji, zar ne? Svakako, svako od nas ima pravo da misli, da izrazi svoje misljenje, svoj stav. Sve dok je komunikacija na jednom normalnom nivou, gde svako iznosi svoje misljenje, meni je to ok. Niti moramo da se slazemo, niti misljenja moraju da nam budu ista, niti to ocekujem. Svi Kubanci imaju slican stil, Leon, Leal, Huantorena, za razliku id Evropljana. Moje misljenje je, da u reprezentaciji imamo, Djanelija, Kristensona, De Ceka, Bruna, ne bi pravili poredjenja ko kakve primace ima, srednje blokere, libera. Nemamo, pa onda poredimo druge i nalazimo im mane, mada ti drugi, u svojim klubovima, igraju u prvoj postavi. Dobijaju pojedinacne nagrade, zasluge, treneri im veruju. Ovde je Uros stavljen na crnu listu, u Italiji je Uros prvi primac u Trentinu, ko gleda odbojku, ne treba mu nikakvo objasnjenje. Atanasijecica ovde dosta njih pljuje, u Perudji on je prvi korektor i obozavaju ga. Mislim li da su Francuzi jaki? Da, mislim da jesu. Medjutim, ne mogu 100% da kazem da ce oni proci. Sam si u svom komentaru lepo napisao, da N'Gapeth vuce povredu, da je to razlog sto se nisu borili za medalju na SP. Znaci, ako nema N'Gapeth, onda oni nisu toliko jaki? Malo tu ima protivurecnosti, od onoga da svi stanu stanu u red iza Francuske, do toga da nisu osvojili zato sto je N'Gapeth povredjen. Poljska je i bez Leona osvojila SP.

White Power

pre 4 godine

@Pa
"Pojedinacni uspeh" kako kazes, i kvalitet igraca nisu isto.
I Veljko Petkovic se okitio srebrom sa SP u Tokiju i zlatom sa OI u Sidneju, sto je zavidan "pojedinacni uspeh", ali ga to ne cini boljim igracem od Vermilja.
Nije poenta da je srpskim primacima "kriv" neosporno los Jovovic, vec su oni svi listom prosek u igrackom smislu. Plus im manjka motivacije kada igraju za nacionalni tim.
Takav im je i novoizabrani selektor bio, onomad. U Lubeu je igrao sjajno, a za reprezentaciju uvek mlako i uzdrzano. Dizac Nikola, "kolega" primac Vanja. Malo li je?!
Ali, sada kada su se ratosiljali destruktivnog Grbica i kada Kovac izmisli boljeg tehnicara od Jovovica-ima da uzmu zlato dogodine u Tokiju.
A pre toga u Januaru izgaze "prosecne" Francuze.