Košarka 57

Ponedeljak, 12.08.2019.

11:40

Nesterović: Bogdanović je miks Đorđevića i Danilovića

Jedan od najboljih slovenačkih košarkaša proteklih decenija, Radoslav Nesterović smatra da je Srbija jedan od favorita za titulu na Mundobasketu.

Nesteroviæ: Bogdanoviæ je miks Ðorðeviæa i Daniloviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

nebaCar

pre 4 godine

Bogdanović već ima 27 godina, tolike odlučujeće mečeve je odigrao, ali on ih nikada nije rešio.Kada dođe finiš meča on šutne , pokuša nešto, ali to obično ispadne dobro za protivnika.Drugim rečima, nikada on neće biti "clutch player", jednostavno takav igrač se rađa, a Bogdan očigledno nije taj.
(Srbin iz Srbije, 12. avgust 2019 18:47)

Ne znam zašto lažeš ili da budem korektniji pričaš neistine. Imao je i utakmice gde je prelamao i pogađao npr Brazil četvrtfinale mislim SP ili Rusi polufinale EP, a i gde je upropastio ali to je košarka, nemamo više tipa 3 takva igrača kao Bodiroga, Djordjević, Danilović u isto vreme, ali Bogdan je sigurno u rangu sa Danilovicem i bolji, osim Pedje koji je bio neverovatan

Srbin iz Srbije

pre 4 godine

Bogdanović već ima 27 godina, tolike odlučujeće mečeve je odigrao, ali on ih nikada nije rešio.Kada dođe finiš meča on šutne , pokuša nešto, ali to obično ispadne dobro za protivnika.Drugim rečima, nikada on neće biti "clutch player", jednostavno takav igrač se rađa, a Bogdan očigledno nije taj.

Komentator

pre 4 godine

Bogdan je jedan od naših najboljih košarkaša, ali svako poređenje sa igračima iz zlatne generacije je nezahvalno, ti momci su bili vanserijski, svaki igrač iz tadašnje prve petorke naše reprezentacije je bio najbolji u Evropi na svojoj poziciji. To je bila generacija koja se pojavljuje jednom u sto godina i koja je najbolja generacija neameričkih košarkaša koja je ikad igrala košarku. Što se tiče utakmica koje se ovde pominju da bi se umanjio kvalitet pojedinih naših igrača, treba istaći da je Bogdan bio povređen tokom EP 2015 kada smo isključivo zahvaljujući sudijama izgubili to polufinale, a da je u prvoj utakmici prvenstva uprkos povredi dao jednu od ključne dve trojke našeg tima za pobedu protiv Španije. Bogdan je bio jedan od ključnih igrača za pobedu nad Hrvatskom na OI 2016, nad Grčkom na SP 2014, nad Francuskom na SP 2014, nad Rusijom na EP 2017. Ako neko misli da je on ili bilo koji drugi naš igrač mogao bolje da odigra protiv SAD u dva finala, protiv Durenta, Karija i ostalih superasova, to stvarno nije realno, treba čriznati da je razlika u kvalitetu i fizičkim predispozicijama ogromna. A za kraj, čuveno finale protiv Slovenije, nije ga izgubio ni selektor, niti bilo ko od igrača, sudije su odlučile to finale. Svaka čast Dragiću, vrhunski igrač, ali u tom finalu se i pogled upućen prema njemu svirao kao faula, a Bobija, Bogdana i Kuzmića prebiše i nikom ništa. Da je suđenje bilo realno, Srbija bi pobedila.

Kukatilo

pre 4 godine

A tebi su rodjace samo finalne utakmice odlucujuce?! A osmina finala, cetvrt i polu finale?! U tim odlucujucim utakmicama je Bogi bio najbolji, a da je imao jos neko da povuce, on se ne bi izmorio toliko u tim ODLUCUJUCIM ELIMINACIONIM UTAKMICAMA, pa bi i u finalu bio bolji.

Strasno je kako malicioznih ljudi ima, da oni iz svoje mrznje ovakve poluistine iznose!!!

Ajde trazi takve podatke o Guduri, Bobiju, Teu, Bjelici. Molim te. Bas me interesuje njihova statistika u finalima!!!

Ostavite bre Bogija na miru, kao i sve ostale nase reprezentativce koji znoj prolivaju za Srbiju, umesto da se kupaju na nekoj lepoj plazi ili da bar u hladovini, kao neki neljudi, kuckaju na tastaturi i traze dlaku u jajetu uspesnijima od sebe!!!
(SakaKV, 12. avgust 2019 16:40)

Da bre, Dvojnice, umesto da gledas utakmice u grupi sa smesnim reprezentacijama i pobede od 30 razlike kad Bogi poveca razliku sa 30 na 33, izvadi revolvere i preteci oduva dim sa cevi, vrati ih u imaginarne futrole i klati glavom par sekundi.

sale_bogdan

pre 4 godine

Upravo tako..pa Sale i Bogdan vode reprezentaciju do novog uspeha! Od kada je Sale trener i Bogdan krenuo da igra za reprezentaciju igrali smo minimum polufinale 4 puta uzastopno i osvojili tri medalje. Teo i Bjelica su igrali i pre Saleta pa nismo imali uspeha, i Duda je bio trener sem uspeha u Poljskoj..tako da je  uzrok naseg ponovnog uspona ocigledan..on je rodjeni pobednik. Idemo po zlato!

SakaKV

pre 4 godine

Bogdan je nesporno odlican kosarkas Ali ako se realno sagleda nesto stvarno tu smrdi da ga cini se odredjeni klan po medijama opisuje ono sto jos mi dosad nismo videli. Ja nisam ni zvezdas ni partizanovac tako da me ta prepiranja nikad nezanimaju.
Pre par meseci Sam bas posle tako nekih hvalospeva resio da proverim njegovu staistiku u odlucujucim utakmicama na zadnjih 4 takmicenja, jer bas se ne SECAM da je on covek odluke kao sto se potencira
E ovako,sva 4 takmicenja smo zavrsili porazom, to je cinjenica, dva puta Amerika, Litvanija i Slovenia,
njegov sut za 3 je 4-34!!!
Zaista neverovatno!!! To je nekih 11%
2014 1-9
2015 1-7
2016 0-7
2017 2-11
Ponavljam, Nisan pljuvac samo iznosim cinjenice.
(Dvojnik, 12. avgust 2019 14:59)

A tebi su rodjace samo finalne utakmice odlucujuce?! A osmina finala, cetvrt i polu finale?! U tim odlucujucim utakmicama je Bogi bio najbolji, a da je imao jos neko da povuce, on se ne bi izmorio toliko u tim ODLUCUJUCIM ELIMINACIONIM UTAKMICAMA, pa bi i u finalu bio bolji.

Strasno je kako malicioznih ljudi ima, da oni iz svoje mrznje ovakve poluistine iznose!!!

Ajde trazi takve podatke o Guduri, Bobiju, Teu, Bjelici. Molim te. Bas me interesuje njihova statistika u finalima!!!

Ostavite bre Bogija na miru, kao i sve ostale nase reprezentativce koji znoj prolivaju za Srbiju, umesto da se kupaju na nekoj lepoj plazi ili da bar u hladovini, kao neki neljudi, kuckaju na tastaturi i traze dlaku u jajetu uspesnijima od sebe!!!

posmatrac

pre 4 godine

Ovo je isto kao i za Filipa Covica kome pripisuju zadnje ABA i KLS. A niko da spomene jednog Davidovca koji je momak igrao 4 i slovima 4 pozicije. I na svakoj bio i vise nego korektan. I ja se cesto zapitam dal stvarno postoji neki lobi koji potencira odredjene igrace umesto da puste ljude da se igraju lopte kako znaju i umeju i kako im trener kaze. No, ko sljivi i Lucica u reprezentaciji koji je bar po nekom mom sudu poslednje EP odradio i vise nego muski i do zadnje kapljice znoja.

z’brda

pre 4 godine

Daj, bre, Nesteroviću, ne lupetaj ko Maksim po diviziji, majke ti. Ni Djordjević, a, ni Danilović, nikakav trag nisu ostavili u NBA, a Bogdanović je prilično slab- ne ubedljiv u NBA, za sada.

Kukatilo

pre 4 godine

Bogdan je nesporno odlican kosarkas Ali ako se realno sagleda nesto stvarno tu smrdi da ga cini se odredjeni klan po medijama opisuje ono sto jos mi dosad nismo videli. Ja nisam ni zvezdas ni partizanovac tako da me ta prepiranja nikad nezanimaju.
Pre par meseci Sam bas posle tako nekih hvalospeva resio da proverim njegovu staistiku u odlucujucim utakmicama na zadnjih 4 takmicenja, jer bas se ne SECAM da je on covek odluke kao sto se potencira
E ovako,sva 4 takmicenja smo zavrsili porazom, to je cinjenica, dva puta Amerika, Litvanija i Slovenia,
njegov sut za 3 je 4-34!!!
Zaista neverovatno!!! To je nekih 11%
2014 1-9
2015 1-7
2016 0-7
2017 2-11
Ponavljam, Nisan pljuvac samo iznosim cinjenice.
(Dvojnik, 12. avgust 2019 14:59)

Cekaj, sad ce da ti strucnjaci objasne kako si ti u stvari neostvaren covek, verovatno Hrvat.

h

pre 4 godine

мораће да игра плеја: богдан, гудурић, бјели, јокић, бобан. ово треба да буде прва петорка. јокара игра плеја са лоптом, са поста дели асистенције, свако може да погоди за три, чак и боби, овако денвер игра. ово је најбоља петорка.

CarloNS

pre 4 godine

Kada bih birao ko će da šutira u poslednjem napadu uvek bih birao Đorđevića ili Dalinovića pre Bogdana i Tea. Uz Stojakovića, Danilović i Đorđević su naši najbolji šuteri u poslednjih 30 godina. U takvoj konkurenciji Bogdan i Teo su tek druga-treća liga. Imaju oni drugih kvaliteta, to ne sporim, ali rešavanje utakmice to nije.

Mladen

pre 4 godine

Umirem od smeha. On Danilovicu ne moze patike da nosi. Klinci rodjeni posle 2000. mogu da se loze na ove gluposti jer nikad nisu gledali kvalitetne kosarkase u Partizanu. Decko nema pojma trom je neatletican i mekan u kontaktu na ulaz a kao shuter krsh zivi. Ubedljivo najprecenjeniji kosarkas ikada sa ovih prostora. Samo Partizan kod nas je imao jedno 20 kosarkasa 10 puta boljih od njega.

Slavko Vrekic

pre 4 godine

Bogdan je naš neverovatan igrač. Još kao klinac je bio čudo od talenta stim da se sad sve to i vidi u seniorskoj konkurenciji.Bogdan Bogdanovic ima bukvalno sve za jednog ekstremno dobrog igrača.

Psihomodo

pre 4 godine

Slažem se da je vrstan košarkaš, odličan šuter. Nije mi jasna samo konstatacija da ga navijači FMP-a mrze. Dečko je prve profesionalne košarkaške korake baš i napravio u istom odakle je prešao u Partizan.
(peki, 12. avgust 2019 13:21)

Не измишљај. Њега је Партизан позајмио ФМПу за финални турнир јуниорске Еуролиге. Одиграо тих пар утакмица и вратио се кући.

Ja

pre 4 godine

Stručnjaci aloooo!!!! Ne smarajte nas ovde. Pravac Play stejsen pa primenite svoje znanje dobijeno od malog Djokice...
Skinte se normalnim ljubiteljima kosarke i navijačima...

Dvojnik

pre 4 godine

Bogdan je nesporno odlican kosarkas Ali ako se realno sagleda nesto stvarno tu smrdi da ga cini se odredjeni klan po medijama opisuje ono sto jos mi dosad nismo videli. Ja nisam ni zvezdas ni partizanovac tako da me ta prepiranja nikad nezanimaju.
Pre par meseci Sam bas posle tako nekih hvalospeva resio da proverim njegovu staistiku u odlucujucim utakmicama na zadnjih 4 takmicenja, jer bas se ne SECAM da je on covek odluke kao sto se potencira
E ovako,sva 4 takmicenja smo zavrsili porazom, to je cinjenica, dva puta Amerika, Litvanija i Slovenia,
njegov sut za 3 je 4-34!!!
Zaista neverovatno!!! To je nekih 11%
2014 1-9
2015 1-7
2016 0-7
2017 2-11
Ponavljam, Nisan pljuvac samo iznosim cinjenice.

serlok

pre 4 godine

Pa nema on dvadesetak dana godisnjeg kao prosecan gradjanin Srbije. A vala afirmisao se kroz drzavni klub i reprezentaciju, pa je red da uzvrati uslugu.
(Kukatilo, 12. avgust 2019 12:40)
Pa on nije prosecan gradjanin Srbije iskljucivo iz razloga sto je zrtvovao svoju mladost i odrekao se mnogih stvari da bi bio tu gde jeste sada, na stranu sto ga neki vole a neki ne.
Pritom njegova godina je fizicki i psihicki napornija od bilo koje nase(na stranu sto za to dobija mnogo novca)
I da se razumemo, ne duguje on ni reprezentaciji ni drzavi nista, on ovo radi iz slobodne volje, a mi ga jos kritikujemo. Cudan narod.

peki

pre 4 godine

Sta Rasa zna, to bolje znaju navijaci iz Zeleznika jer ga prosto mrze. Neki cak kazu da ne zna da povuce, a covek maltene sam uzeo srebro.
(sasa#3, 12. avgust 2019 11:45)

Slažem se da je vrstan košarkaš, odličan šuter. Nije mi jasna samo konstatacija da ga navijači FMP-a mrze. Dečko je prve profesionalne košarkaške korake baš i napravio u istom odakle je prešao u Partizan.

aco

pre 4 godine

@abcd
Колико глупости у пар реченица... Бјелица није ни играо ЕП пре две год., тако да није нестао у финалу, већ није ни био у тиму. Бобија су у финалу удвајали и нон-стоп су га чувала два играча. Боби је слао повратне лопте Мачвану, а он је промашио бар пет чистих шутева за три, те је и највише подбацио у тој утакмици, као и Кузмић. Гудура је направио пар глупих потеза, али је везао две тројке, а тад је имао 22 год. Богдан је највише допринео сребру, а у финалу је подбацио, једноставно није могао да буде и плеј и бек, све то због Јовићеве повреде. Не треба никога критиковати због промашај, јер су донели сребро са Ц тимом, али ако се анализира учинак треба бити и објективан.

shipuchichvu

pre 4 godine

Проглашен је за Евролигину звезду у успону два пута узастопно 2014. и 2015. Освојио је Евролигу са Фенербахчеом 2017. године и уврштен је у идеални тим Евролиге. Стандардан је члан сениорске репрезентације Србије, један је од водећих играча и са репрезентацијом је освајао медаље на скоро свим такмичењима.

Аспера

pre 4 godine

Je li utvrdjeno za koliku sumu je ponovo poceo da voli dres reprezentacije posto je izjavio da vise nece da igra za nju svojevremeno.
(kaloperovic, 12. avgust 2019 12:56)

77 милиона евра нето по утакмици.

76er

pre 4 godine

. i kako je rešena ta utakmica?...ne,titulu smo izgubili zato sto dobri div Bobi u finalu nije mogao kos da da ili skok da uhavti pored strasnog Gaspara Vidmara koji ga je oducio od kosarke,Guduric u serijama gubio lopte i pravio nesportske,a Bogdanovicu davali loptu na 8 metara od kosa,2-3 sekunde pre kraja isteka napada,to nije uigrana akcija,to je nesposobnost ostalih da ista urade u napadu,Bjelica nestao u finalu,Bobi igrao celo prvenstvo ocajno,Bogdan sam doneo srebro.
(abcd, 12. avgust 2019 12:29)

I posle Zvezdasi zaslepljeni mrznjom, a ti napadas Bjelicu da se nije video u finalu... Pa i nije, ZATO STO NIJE IGRAO TO PRVENSTVO. Napadni slobodno i Jovica i Lazica koji su bili povredjeni u finalu. Kakav lik, majko mila...

. i kako je rešena ta utakmica?

pre 4 godine

. i kako je rešena ta utakmica?...ne,titulu smo izgubili zato sto...,
a Bogdanovicu davali loptu na 8 metara od kosa,2-3 sekunde pre kraja isteka napada,...
(abcd, 12. avgust 2019 12:29)

Pa ja sam to indirektno i rekao, kriv je Đorđević, koji je razmišljao kao Nesterović, umesto da je pravio akcije koje je mogao da reši Bogdanović šutem spolja ili spuštanjem na centra,

Đorđević je pustio da se Bogdanović muči kako bi sam sebi iskreirao poziciju za šut,

jer je razmišljao baš kao i Nesterović,

dao je loptu u ruke Bogdanoviću i mislio je da je time rešena stvar.


Nije Bogdanović dečko ništa kriv, nego Đorđević, baš zbog rezona koji nam ovde prodaje Nesterović.

NoName

pre 4 godine

Sta Rasa zna, to bolje znaju navijaci iz Zeleznika jer ga prosto mrze. Neki cak kazu da ne zna da povuce, a covek maltene sam uzeo srebro.
(sasa#3, 12. avgust 2019 11:45)

Sam uzeo srebro. A Dragić sam uzeo zlato. U direktnom duelu u finalu sasuo Bogiju u facu 24 poena za poluvreme.

Pero

pre 4 godine

Pored zivog Teodosica on izabere najlosijeg sutera u istoriji nase reprezentacije. Setimo se samo one trojke protiv Spanije 2010 (Teo maestralan) i setimo se samo meca sa Slovenijom 2017 (Bogdanovic za 3 1/9). Mala anketa: Za Tea + , za Bogdana -

Kukatilo

pre 4 godine

Procitajte dobro ovaj tekst. Onda se prisetite kakve su igracine bili Djordjevic i Danilovic. Onda se setite Litvanije i Slovenije. Setite se meceva protiv Amerike. Neka vam sada fokus bude na utakmice u NBA. I na kraju postavite sebi pitanja: Da li Bogdanovic ima neke sponzore, ljude koji placaju da se ovako pise o njemu, da li to mozda radi on sam, o cemu se ovde radi? Da li je moguce da jedino nekolicina vidi da je doticni korektan igrac i apsolutno nista dalje od toga?! "Miks Danilovica i Djordjevica, resava utakmice, tako radi i u NBA"?!? Voimja oca i sina.
(Mikii, 12. avgust 2019 12:27)

I ja sebi postavljam isto pitanje. Iz ovog teksta je jedino jasno da Nesterovic ne prati kosarku, verovatno od kad se penzionisao.

serlok

pre 4 godine

Mi smo zaista jedan veoma licemeran i nezadovaljan narod, vidi se kroz komentare.
Covek proliva znoj, rizikuje povredu i trosi svoje vreme da bi branio boje ove zemlje i umesto da dobije bezrezervno postovanje naroda on dobije vecinski kritike zbog nekih kikseva od pre par godina.
Ja imam jedno pitanje za vas hejtere, koliko bi vas sa platom od 20ak miliona, zrtvovalo godisnji odmor zarad vase zemlje?
Cenite ovog momka i njegovo odricanje, da svako to radi i razmislja tako, ja garantujem da bi uzeli zlato.

Dvokorak

pre 4 godine

U situaciji kad poslednji napad odlučuje utakmicu, lopta uvek ide na igrača koji može sam da iskreira poziciju za šut, a to su po pravilu 1 i 2,s tim što 2 je viši i može da šutne preko ruke. Tako da bih i ja računao na Bogdana, pogotovo sad kad je Teo otpao, ali ne bih se kladio da će lopta da uđe.
Bogdanu je trebao Dule i sloboda da se razvije igrački, ali je nezdrava košarkaška sredina beogradski derbija stvorila u njegovoj glavi pogreši u sliku o realnim kvalitetima.
Žocu je trebalo 2,5 godine da ga nauči da igra svoju poziciju, ali u reprezentacije je više puta zabrljao baš zbog tog blagog Kruger-Doning efekta (Litvanija, USA, Slovenija) koji vuče još iz ABA lige.

Vlado

pre 4 godine

Definitivno je da je ovde vecina komentatora prsla skroz... do juce dok je trajajo NBA svi do reda urlali zasto ne ide lopta na Bogdana kada se odlucuje utakmica nego na Foksa ili na Hilda a sada pljuvacina?!?! Koji vam je bre djavo ljudi? Sta je to uslo u vas pa pljujete po momku i momcima koji nam svake godine osvetlaju obraz? Ovo bre postaje odvratno... Neverovratno koliko negativnih, malodusnih i odvratnih komentara na racun selektora i reprezentativaca nakon POBEDE nad Litvanijom. Muslin vam nije valjao zbog SMS-a, sad ga pravite od blata, sad vam Sasa ne valja zbog Micica, Nedovica, Dr.Kalinica ovog ili onog a covek svaki put napravio USPEH sa ekipom. Sto se mene tice, njegov je posao on moze da zove i 12 juniora ili kadeta ako hoce, za rezultat ce odgovarati nakon takmicenja, tada treba da se pisu kritike, bar su Sale i cela ekipa u zadnjih 5 godina skupili toliko kredita da imaju pravo da rade sta i kako hoce dokle god rezultatima pokrivaju svoje odluke, a ko misli da je sa onakvom ekipom iz 2017. moglo vise na EP, da moglo je da je Jovic mogao da izdrzi na jednoj nozi bar jos cetrvtinu. A sto se tice Bogdana i njegovih odlucujucih koseva setite se zavrsnice polufinala istog prvenstva sa Rusima i prelomnih koseva.

kaloperovic

pre 4 godine

Je li utvrdjeno za koliku sumu je ponovo poceo da voli dres reprezentacije posto je izjavio da vise nece da igra za nju svojevremeno.

Kukatilo

pre 4 godine

Mi smo zaista jedan veoma licemeran i nezadovaljan narod, vidi se kroz komentare.
Covek proliva znoj, rizikuje povredu i trosi svoje vreme da bi branio boje ove zemlje i umesto da dobije bezrezervno postovanje naroda on dobije vecinski kritike zbog nekih kikseva od pre par godina.
Ja imam jedno pitanje za vas hejtere, koliko bi vas sa platom od 20ak miliona, zrtvovalo godisnji odmor zarad vase zemlje?
Cenite ovog momka i njegovo odricanje, da svako to radi i razmislja tako, ja garantujem da bi uzeli zlato.
(serlok, 12. avgust 2019 12:32)

Pa nema on dvadesetak dana godisnjeg kao prosecan gradjanin Srbije. A vala afirmisao se kroz drzavni klub i reprezentaciju, pa je red da uzvrati uslugu.

NoName

pre 4 godine

Mi smo zaista jedan veoma licemeran i nezadovaljan narod, vidi se kroz komentare.
Covek proliva znoj, rizikuje povredu i trosi svoje vreme da bi branio boje ove zemlje i umesto da dobije bezrezervno postovanje naroda on dobije vecinski kritike zbog nekih kikseva od pre par godina.
Ja imam jedno pitanje za vas hejtere, koliko bi vas sa platom od 20ak miliona, zrtvovalo godisnji odmor zarad vase zemlje?
Cenite ovog momka i njegovo odricanje, da svako to radi i razmislja tako, ja garantujem da bi uzeli zlato.
(serlok, 12. avgust 2019 12:32)


Uopšte nije sporna njegova ni želja ni ljubav prema reprezentaciji. Sporan je samo mit o tome da je on sam doneo ovo, doneo ono...

SakaKV

pre 4 godine

Pored zivog Teodosica on izabere najlosijeg sutera u istoriji nase reprezentacije. Setimo se samo one trojke protiv Spanije 2010 (Teo maestralan) i setimo se samo meca sa Slovenijom 2017 (Bogdanovic za 3 1/9). Mala anketa: Za Tea + , za Bogdana -
(Pero, 12. avgust 2019 12:01) #

E pa u toj utakmici je Teo sutirao za 3 poena 2/8. A na kraju zavrsio sa samo 12 poena. Stvarno fenomenalan procenat.
Kaze za Bogija da je najlosiji suter u istoriji reprezentacije... o majko moja ko sve ima pristup internetu!!! Strasno!!! Kakva je to mrznja prema igracu, a sve zbog onih 123!

Mikii

pre 4 godine

Bogdan je miks Danilovića i Đorđevića, koji su uvek davali veliki doprinos reprezentaciji, a takva je situacija i sa njim. Kad treba da se odlučuje, tu je Bogdan da uzme loptu, postigne koš, tako je i u NBA ligi. Njemu bih uvek davao da odlučuje mečeve, jer je takav profil igrača. Pravi majstor, najviše poverenja imam u njega", dodao je Nesterović.

Procitajte dobro ovaj tekst. Onda se prisetite kakve su igracine bili Djordjevic i Danilovic. Onda se setite Litvanije i Slovenije. Setite se meceva protiv Amerike. Neka vam sada fokus bude na utakmice u NBA. I na kraju postavite sebi pitanja: Da li Bogdanovic ima neke sponzore, ljude koji placaju da se ovako pise o njemu, da li to mozda radi on sam, o cemu se ovde radi? Da li je moguce da jedino nekolicina vidi da je doticni korektan igrac i apsolutno nista dalje od toga?! "Miks Danilovica i Djordjevica, resava utakmice, tako radi i u NBA"?!? Voimja oca i sina.

abcd

pre 4 godine

.. i kako je rešena ta utakmica?...ne,titulu smo izgubili zato sto dobri div Bobi u finalu nije mogao kos da da ili skok da uhavti pored strasnog Gaspara Vidmara koji ga je oducio od kosarke,Guduric u serijama gubio lopte i pravio nesportske,a Bogdanovicu davali loptu na 8 metara od kosa,2-3 sekunde pre kraja isteka napada,to nije uigrana akcija,to je nesposobnost ostalih da ista urade u napadu,Bjelica nestao u finalu,Bobi igrao celo prvenstvo ocajno,Bogdan sam doneo srebro.

viberivajber

pre 4 godine

. i kako je rešena ta utakmica?...ne,titulu smo izgubili zato sto dobri div Bobi u finalu nije mogao kos da da ili skok da uhavti pored strasnog Gaspara Vidmara koji ga je oducio od kosarke,Guduric u serijama gubio lopte i pravio nesportske,a Bogdanovicu davali loptu na 8 metara od kosa,2-3 sekunde pre kraja isteka napada,to nije uigrana akcija,to je nesposobnost ostalih da ista urade u napadu,Bjelica nestao u finalu,Bobi igrao celo prvenstvo ocajno,Bogdan sam doneo srebro.
(abcd, 12. avgust 2019 12:29


Evo jos jednog strucnjaka! Bjelica nije igrao na EP.

Vukk

pre 4 godine

Kakvi su ovi cips i kola navijaci koji potrcali nisu.Pa da tog Bogdana nije ne bi ni igrali nikad finale.Sam je decko odveo Srbiju do finala.On i Jokic su ubedljivo najbolji igraci posle Divca,Bodiroge i Stojakovica.

... i kako je rešena ta utakmica?

pre 4 godine

"Bogdanoviću bih uvek dao loptu da mi rešava utakmice"

Zbog toga smo u finalu izgubili od Slovenije.
Oni ostali bez centara, a Đođević dao utakmicu u ruke Bogdanoviću, da rešava šutirajući za tri poena, na silu, iako su ga Slovenci udvajali i čak su u određenim momentima i po trojica bila na njemu, jer su provalili da nema namere da se spusti lopta pod koš, na centra.


Valjda rešavanje utakmice zavisi od situacije na parketu, od mogućih postava u tom trenutku, a ne od simpatija.

serlok

pre 4 godine

Mi smo zaista jedan veoma licemeran i nezadovaljan narod, vidi se kroz komentare.
Covek proliva znoj, rizikuje povredu i trosi svoje vreme da bi branio boje ove zemlje i umesto da dobije bezrezervno postovanje naroda on dobije vecinski kritike zbog nekih kikseva od pre par godina.
Ja imam jedno pitanje za vas hejtere, koliko bi vas sa platom od 20ak miliona, zrtvovalo godisnji odmor zarad vase zemlje?
Cenite ovog momka i njegovo odricanje, da svako to radi i razmislja tako, ja garantujem da bi uzeli zlato.

Vukk

pre 4 godine

Kakvi su ovi cips i kola navijaci koji potrcali nisu.Pa da tog Bogdana nije ne bi ni igrali nikad finale.Sam je decko odveo Srbiju do finala.On i Jokic su ubedljivo najbolji igraci posle Divca,Bodiroge i Stojakovica.

Mikii

pre 4 godine

Bogdan je miks Danilovića i Đorđevića, koji su uvek davali veliki doprinos reprezentaciji, a takva je situacija i sa njim. Kad treba da se odlučuje, tu je Bogdan da uzme loptu, postigne koš, tako je i u NBA ligi. Njemu bih uvek davao da odlučuje mečeve, jer je takav profil igrača. Pravi majstor, najviše poverenja imam u njega", dodao je Nesterović.

Procitajte dobro ovaj tekst. Onda se prisetite kakve su igracine bili Djordjevic i Danilovic. Onda se setite Litvanije i Slovenije. Setite se meceva protiv Amerike. Neka vam sada fokus bude na utakmice u NBA. I na kraju postavite sebi pitanja: Da li Bogdanovic ima neke sponzore, ljude koji placaju da se ovako pise o njemu, da li to mozda radi on sam, o cemu se ovde radi? Da li je moguce da jedino nekolicina vidi da je doticni korektan igrac i apsolutno nista dalje od toga?! "Miks Danilovica i Djordjevica, resava utakmice, tako radi i u NBA"?!? Voimja oca i sina.

... i kako je rešena ta utakmica?

pre 4 godine

"Bogdanoviću bih uvek dao loptu da mi rešava utakmice"

Zbog toga smo u finalu izgubili od Slovenije.
Oni ostali bez centara, a Đođević dao utakmicu u ruke Bogdanoviću, da rešava šutirajući za tri poena, na silu, iako su ga Slovenci udvajali i čak su u određenim momentima i po trojica bila na njemu, jer su provalili da nema namere da se spusti lopta pod koš, na centra.


Valjda rešavanje utakmice zavisi od situacije na parketu, od mogućih postava u tom trenutku, a ne od simpatija.

76er

pre 4 godine

. i kako je rešena ta utakmica?...ne,titulu smo izgubili zato sto dobri div Bobi u finalu nije mogao kos da da ili skok da uhavti pored strasnog Gaspara Vidmara koji ga je oducio od kosarke,Guduric u serijama gubio lopte i pravio nesportske,a Bogdanovicu davali loptu na 8 metara od kosa,2-3 sekunde pre kraja isteka napada,to nije uigrana akcija,to je nesposobnost ostalih da ista urade u napadu,Bjelica nestao u finalu,Bobi igrao celo prvenstvo ocajno,Bogdan sam doneo srebro.
(abcd, 12. avgust 2019 12:29)

I posle Zvezdasi zaslepljeni mrznjom, a ti napadas Bjelicu da se nije video u finalu... Pa i nije, ZATO STO NIJE IGRAO TO PRVENSTVO. Napadni slobodno i Jovica i Lazica koji su bili povredjeni u finalu. Kakav lik, majko mila...

NoName

pre 4 godine

Sta Rasa zna, to bolje znaju navijaci iz Zeleznika jer ga prosto mrze. Neki cak kazu da ne zna da povuce, a covek maltene sam uzeo srebro.
(sasa#3, 12. avgust 2019 11:45)

Sam uzeo srebro. A Dragić sam uzeo zlato. U direktnom duelu u finalu sasuo Bogiju u facu 24 poena za poluvreme.

aco

pre 4 godine

@abcd
Колико глупости у пар реченица... Бјелица није ни играо ЕП пре две год., тако да није нестао у финалу, већ није ни био у тиму. Бобија су у финалу удвајали и нон-стоп су га чувала два играча. Боби је слао повратне лопте Мачвану, а он је промашио бар пет чистих шутева за три, те је и највише подбацио у тој утакмици, као и Кузмић. Гудура је направио пар глупих потеза, али је везао две тројке, а тад је имао 22 год. Богдан је највише допринео сребру, а у финалу је подбацио, једноставно није могао да буде и плеј и бек, све то због Јовићеве повреде. Не треба никога критиковати због промашај, јер су донели сребро са Ц тимом, али ако се анализира учинак треба бити и објективан.

abcd

pre 4 godine

.. i kako je rešena ta utakmica?...ne,titulu smo izgubili zato sto dobri div Bobi u finalu nije mogao kos da da ili skok da uhavti pored strasnog Gaspara Vidmara koji ga je oducio od kosarke,Guduric u serijama gubio lopte i pravio nesportske,a Bogdanovicu davali loptu na 8 metara od kosa,2-3 sekunde pre kraja isteka napada,to nije uigrana akcija,to je nesposobnost ostalih da ista urade u napadu,Bjelica nestao u finalu,Bobi igrao celo prvenstvo ocajno,Bogdan sam doneo srebro.

viberivajber

pre 4 godine

. i kako je rešena ta utakmica?...ne,titulu smo izgubili zato sto dobri div Bobi u finalu nije mogao kos da da ili skok da uhavti pored strasnog Gaspara Vidmara koji ga je oducio od kosarke,Guduric u serijama gubio lopte i pravio nesportske,a Bogdanovicu davali loptu na 8 metara od kosa,2-3 sekunde pre kraja isteka napada,to nije uigrana akcija,to je nesposobnost ostalih da ista urade u napadu,Bjelica nestao u finalu,Bobi igrao celo prvenstvo ocajno,Bogdan sam doneo srebro.
(abcd, 12. avgust 2019 12:29


Evo jos jednog strucnjaka! Bjelica nije igrao na EP.

shipuchichvu

pre 4 godine

Проглашен је за Евролигину звезду у успону два пута узастопно 2014. и 2015. Освојио је Евролигу са Фенербахчеом 2017. године и уврштен је у идеални тим Евролиге. Стандардан је члан сениорске репрезентације Србије, један је од водећих играча и са репрезентацијом је освајао медаље на скоро свим такмичењима.

Pero

pre 4 godine

Pored zivog Teodosica on izabere najlosijeg sutera u istoriji nase reprezentacije. Setimo se samo one trojke protiv Spanije 2010 (Teo maestralan) i setimo se samo meca sa Slovenijom 2017 (Bogdanovic za 3 1/9). Mala anketa: Za Tea + , za Bogdana -

SakaKV

pre 4 godine

Pored zivog Teodosica on izabere najlosijeg sutera u istoriji nase reprezentacije. Setimo se samo one trojke protiv Spanije 2010 (Teo maestralan) i setimo se samo meca sa Slovenijom 2017 (Bogdanovic za 3 1/9). Mala anketa: Za Tea + , za Bogdana -
(Pero, 12. avgust 2019 12:01) #

E pa u toj utakmici je Teo sutirao za 3 poena 2/8. A na kraju zavrsio sa samo 12 poena. Stvarno fenomenalan procenat.
Kaze za Bogija da je najlosiji suter u istoriji reprezentacije... o majko moja ko sve ima pristup internetu!!! Strasno!!! Kakva je to mrznja prema igracu, a sve zbog onih 123!

Dvojnik

pre 4 godine

Bogdan je nesporno odlican kosarkas Ali ako se realno sagleda nesto stvarno tu smrdi da ga cini se odredjeni klan po medijama opisuje ono sto jos mi dosad nismo videli. Ja nisam ni zvezdas ni partizanovac tako da me ta prepiranja nikad nezanimaju.
Pre par meseci Sam bas posle tako nekih hvalospeva resio da proverim njegovu staistiku u odlucujucim utakmicama na zadnjih 4 takmicenja, jer bas se ne SECAM da je on covek odluke kao sto se potencira
E ovako,sva 4 takmicenja smo zavrsili porazom, to je cinjenica, dva puta Amerika, Litvanija i Slovenia,
njegov sut za 3 je 4-34!!!
Zaista neverovatno!!! To je nekih 11%
2014 1-9
2015 1-7
2016 0-7
2017 2-11
Ponavljam, Nisan pljuvac samo iznosim cinjenice.

Kukatilo

pre 4 godine

Procitajte dobro ovaj tekst. Onda se prisetite kakve su igracine bili Djordjevic i Danilovic. Onda se setite Litvanije i Slovenije. Setite se meceva protiv Amerike. Neka vam sada fokus bude na utakmice u NBA. I na kraju postavite sebi pitanja: Da li Bogdanovic ima neke sponzore, ljude koji placaju da se ovako pise o njemu, da li to mozda radi on sam, o cemu se ovde radi? Da li je moguce da jedino nekolicina vidi da je doticni korektan igrac i apsolutno nista dalje od toga?! "Miks Danilovica i Djordjevica, resava utakmice, tako radi i u NBA"?!? Voimja oca i sina.
(Mikii, 12. avgust 2019 12:27)

I ja sebi postavljam isto pitanje. Iz ovog teksta je jedino jasno da Nesterovic ne prati kosarku, verovatno od kad se penzionisao.

Аспера

pre 4 godine

Je li utvrdjeno za koliku sumu je ponovo poceo da voli dres reprezentacije posto je izjavio da vise nece da igra za nju svojevremeno.
(kaloperovic, 12. avgust 2019 12:56)

77 милиона евра нето по утакмици.

serlok

pre 4 godine

Pa nema on dvadesetak dana godisnjeg kao prosecan gradjanin Srbije. A vala afirmisao se kroz drzavni klub i reprezentaciju, pa je red da uzvrati uslugu.
(Kukatilo, 12. avgust 2019 12:40)
Pa on nije prosecan gradjanin Srbije iskljucivo iz razloga sto je zrtvovao svoju mladost i odrekao se mnogih stvari da bi bio tu gde jeste sada, na stranu sto ga neki vole a neki ne.
Pritom njegova godina je fizicki i psihicki napornija od bilo koje nase(na stranu sto za to dobija mnogo novca)
I da se razumemo, ne duguje on ni reprezentaciji ni drzavi nista, on ovo radi iz slobodne volje, a mi ga jos kritikujemo. Cudan narod.

Vlado

pre 4 godine

Definitivno je da je ovde vecina komentatora prsla skroz... do juce dok je trajajo NBA svi do reda urlali zasto ne ide lopta na Bogdana kada se odlucuje utakmica nego na Foksa ili na Hilda a sada pljuvacina?!?! Koji vam je bre djavo ljudi? Sta je to uslo u vas pa pljujete po momku i momcima koji nam svake godine osvetlaju obraz? Ovo bre postaje odvratno... Neverovratno koliko negativnih, malodusnih i odvratnih komentara na racun selektora i reprezentativaca nakon POBEDE nad Litvanijom. Muslin vam nije valjao zbog SMS-a, sad ga pravite od blata, sad vam Sasa ne valja zbog Micica, Nedovica, Dr.Kalinica ovog ili onog a covek svaki put napravio USPEH sa ekipom. Sto se mene tice, njegov je posao on moze da zove i 12 juniora ili kadeta ako hoce, za rezultat ce odgovarati nakon takmicenja, tada treba da se pisu kritike, bar su Sale i cela ekipa u zadnjih 5 godina skupili toliko kredita da imaju pravo da rade sta i kako hoce dokle god rezultatima pokrivaju svoje odluke, a ko misli da je sa onakvom ekipom iz 2017. moglo vise na EP, da moglo je da je Jovic mogao da izdrzi na jednoj nozi bar jos cetrvtinu. A sto se tice Bogdana i njegovih odlucujucih koseva setite se zavrsnice polufinala istog prvenstva sa Rusima i prelomnih koseva.

NoName

pre 4 godine

Mi smo zaista jedan veoma licemeran i nezadovaljan narod, vidi se kroz komentare.
Covek proliva znoj, rizikuje povredu i trosi svoje vreme da bi branio boje ove zemlje i umesto da dobije bezrezervno postovanje naroda on dobije vecinski kritike zbog nekih kikseva od pre par godina.
Ja imam jedno pitanje za vas hejtere, koliko bi vas sa platom od 20ak miliona, zrtvovalo godisnji odmor zarad vase zemlje?
Cenite ovog momka i njegovo odricanje, da svako to radi i razmislja tako, ja garantujem da bi uzeli zlato.
(serlok, 12. avgust 2019 12:32)


Uopšte nije sporna njegova ni želja ni ljubav prema reprezentaciji. Sporan je samo mit o tome da je on sam doneo ovo, doneo ono...

. i kako je rešena ta utakmica?

pre 4 godine

. i kako je rešena ta utakmica?...ne,titulu smo izgubili zato sto...,
a Bogdanovicu davali loptu na 8 metara od kosa,2-3 sekunde pre kraja isteka napada,...
(abcd, 12. avgust 2019 12:29)

Pa ja sam to indirektno i rekao, kriv je Đorđević, koji je razmišljao kao Nesterović, umesto da je pravio akcije koje je mogao da reši Bogdanović šutem spolja ili spuštanjem na centra,

Đorđević je pustio da se Bogdanović muči kako bi sam sebi iskreirao poziciju za šut,

jer je razmišljao baš kao i Nesterović,

dao je loptu u ruke Bogdanoviću i mislio je da je time rešena stvar.


Nije Bogdanović dečko ništa kriv, nego Đorđević, baš zbog rezona koji nam ovde prodaje Nesterović.

CarloNS

pre 4 godine

Kada bih birao ko će da šutira u poslednjem napadu uvek bih birao Đorđevića ili Dalinovića pre Bogdana i Tea. Uz Stojakovića, Danilović i Đorđević su naši najbolji šuteri u poslednjih 30 godina. U takvoj konkurenciji Bogdan i Teo su tek druga-treća liga. Imaju oni drugih kvaliteta, to ne sporim, ali rešavanje utakmice to nije.

SakaKV

pre 4 godine

Bogdan je nesporno odlican kosarkas Ali ako se realno sagleda nesto stvarno tu smrdi da ga cini se odredjeni klan po medijama opisuje ono sto jos mi dosad nismo videli. Ja nisam ni zvezdas ni partizanovac tako da me ta prepiranja nikad nezanimaju.
Pre par meseci Sam bas posle tako nekih hvalospeva resio da proverim njegovu staistiku u odlucujucim utakmicama na zadnjih 4 takmicenja, jer bas se ne SECAM da je on covek odluke kao sto se potencira
E ovako,sva 4 takmicenja smo zavrsili porazom, to je cinjenica, dva puta Amerika, Litvanija i Slovenia,
njegov sut za 3 je 4-34!!!
Zaista neverovatno!!! To je nekih 11%
2014 1-9
2015 1-7
2016 0-7
2017 2-11
Ponavljam, Nisan pljuvac samo iznosim cinjenice.
(Dvojnik, 12. avgust 2019 14:59)

A tebi su rodjace samo finalne utakmice odlucujuce?! A osmina finala, cetvrt i polu finale?! U tim odlucujucim utakmicama je Bogi bio najbolji, a da je imao jos neko da povuce, on se ne bi izmorio toliko u tim ODLUCUJUCIM ELIMINACIONIM UTAKMICAMA, pa bi i u finalu bio bolji.

Strasno je kako malicioznih ljudi ima, da oni iz svoje mrznje ovakve poluistine iznose!!!

Ajde trazi takve podatke o Guduri, Bobiju, Teu, Bjelici. Molim te. Bas me interesuje njihova statistika u finalima!!!

Ostavite bre Bogija na miru, kao i sve ostale nase reprezentativce koji znoj prolivaju za Srbiju, umesto da se kupaju na nekoj lepoj plazi ili da bar u hladovini, kao neki neljudi, kuckaju na tastaturi i traze dlaku u jajetu uspesnijima od sebe!!!

Kukatilo

pre 4 godine

Bogdan je nesporno odlican kosarkas Ali ako se realno sagleda nesto stvarno tu smrdi da ga cini se odredjeni klan po medijama opisuje ono sto jos mi dosad nismo videli. Ja nisam ni zvezdas ni partizanovac tako da me ta prepiranja nikad nezanimaju.
Pre par meseci Sam bas posle tako nekih hvalospeva resio da proverim njegovu staistiku u odlucujucim utakmicama na zadnjih 4 takmicenja, jer bas se ne SECAM da je on covek odluke kao sto se potencira
E ovako,sva 4 takmicenja smo zavrsili porazom, to je cinjenica, dva puta Amerika, Litvanija i Slovenia,
njegov sut za 3 je 4-34!!!
Zaista neverovatno!!! To je nekih 11%
2014 1-9
2015 1-7
2016 0-7
2017 2-11
Ponavljam, Nisan pljuvac samo iznosim cinjenice.
(Dvojnik, 12. avgust 2019 14:59)

Cekaj, sad ce da ti strucnjaci objasne kako si ti u stvari neostvaren covek, verovatno Hrvat.

Ja

pre 4 godine

Stručnjaci aloooo!!!! Ne smarajte nas ovde. Pravac Play stejsen pa primenite svoje znanje dobijeno od malog Djokice...
Skinte se normalnim ljubiteljima kosarke i navijačima...

peki

pre 4 godine

Sta Rasa zna, to bolje znaju navijaci iz Zeleznika jer ga prosto mrze. Neki cak kazu da ne zna da povuce, a covek maltene sam uzeo srebro.
(sasa#3, 12. avgust 2019 11:45)

Slažem se da je vrstan košarkaš, odličan šuter. Nije mi jasna samo konstatacija da ga navijači FMP-a mrze. Dečko je prve profesionalne košarkaške korake baš i napravio u istom odakle je prešao u Partizan.

Kukatilo

pre 4 godine

Mi smo zaista jedan veoma licemeran i nezadovaljan narod, vidi se kroz komentare.
Covek proliva znoj, rizikuje povredu i trosi svoje vreme da bi branio boje ove zemlje i umesto da dobije bezrezervno postovanje naroda on dobije vecinski kritike zbog nekih kikseva od pre par godina.
Ja imam jedno pitanje za vas hejtere, koliko bi vas sa platom od 20ak miliona, zrtvovalo godisnji odmor zarad vase zemlje?
Cenite ovog momka i njegovo odricanje, da svako to radi i razmislja tako, ja garantujem da bi uzeli zlato.
(serlok, 12. avgust 2019 12:32)

Pa nema on dvadesetak dana godisnjeg kao prosecan gradjanin Srbije. A vala afirmisao se kroz drzavni klub i reprezentaciju, pa je red da uzvrati uslugu.

Dvokorak

pre 4 godine

U situaciji kad poslednji napad odlučuje utakmicu, lopta uvek ide na igrača koji može sam da iskreira poziciju za šut, a to su po pravilu 1 i 2,s tim što 2 je viši i može da šutne preko ruke. Tako da bih i ja računao na Bogdana, pogotovo sad kad je Teo otpao, ali ne bih se kladio da će lopta da uđe.
Bogdanu je trebao Dule i sloboda da se razvije igrački, ali je nezdrava košarkaška sredina beogradski derbija stvorila u njegovoj glavi pogreši u sliku o realnim kvalitetima.
Žocu je trebalo 2,5 godine da ga nauči da igra svoju poziciju, ali u reprezentacije je više puta zabrljao baš zbog tog blagog Kruger-Doning efekta (Litvanija, USA, Slovenija) koji vuče još iz ABA lige.

Psihomodo

pre 4 godine

Slažem se da je vrstan košarkaš, odličan šuter. Nije mi jasna samo konstatacija da ga navijači FMP-a mrze. Dečko je prve profesionalne košarkaške korake baš i napravio u istom odakle je prešao u Partizan.
(peki, 12. avgust 2019 13:21)

Не измишљај. Њега је Партизан позајмио ФМПу за финални турнир јуниорске Еуролиге. Одиграо тих пар утакмица и вратио се кући.

kaloperovic

pre 4 godine

Je li utvrdjeno za koliku sumu je ponovo poceo da voli dres reprezentacije posto je izjavio da vise nece da igra za nju svojevremeno.

Slavko Vrekic

pre 4 godine

Bogdan je naš neverovatan igrač. Još kao klinac je bio čudo od talenta stim da se sad sve to i vidi u seniorskoj konkurenciji.Bogdan Bogdanovic ima bukvalno sve za jednog ekstremno dobrog igrača.

sale_bogdan

pre 4 godine

Upravo tako..pa Sale i Bogdan vode reprezentaciju do novog uspeha! Od kada je Sale trener i Bogdan krenuo da igra za reprezentaciju igrali smo minimum polufinale 4 puta uzastopno i osvojili tri medalje. Teo i Bjelica su igrali i pre Saleta pa nismo imali uspeha, i Duda je bio trener sem uspeha u Poljskoj..tako da je  uzrok naseg ponovnog uspona ocigledan..on je rodjeni pobednik. Idemo po zlato!

Kukatilo

pre 4 godine

A tebi su rodjace samo finalne utakmice odlucujuce?! A osmina finala, cetvrt i polu finale?! U tim odlucujucim utakmicama je Bogi bio najbolji, a da je imao jos neko da povuce, on se ne bi izmorio toliko u tim ODLUCUJUCIM ELIMINACIONIM UTAKMICAMA, pa bi i u finalu bio bolji.

Strasno je kako malicioznih ljudi ima, da oni iz svoje mrznje ovakve poluistine iznose!!!

Ajde trazi takve podatke o Guduri, Bobiju, Teu, Bjelici. Molim te. Bas me interesuje njihova statistika u finalima!!!

Ostavite bre Bogija na miru, kao i sve ostale nase reprezentativce koji znoj prolivaju za Srbiju, umesto da se kupaju na nekoj lepoj plazi ili da bar u hladovini, kao neki neljudi, kuckaju na tastaturi i traze dlaku u jajetu uspesnijima od sebe!!!
(SakaKV, 12. avgust 2019 16:40)

Da bre, Dvojnice, umesto da gledas utakmice u grupi sa smesnim reprezentacijama i pobede od 30 razlike kad Bogi poveca razliku sa 30 na 33, izvadi revolvere i preteci oduva dim sa cevi, vrati ih u imaginarne futrole i klati glavom par sekundi.

posmatrac

pre 4 godine

Ovo je isto kao i za Filipa Covica kome pripisuju zadnje ABA i KLS. A niko da spomene jednog Davidovca koji je momak igrao 4 i slovima 4 pozicije. I na svakoj bio i vise nego korektan. I ja se cesto zapitam dal stvarno postoji neki lobi koji potencira odredjene igrace umesto da puste ljude da se igraju lopte kako znaju i umeju i kako im trener kaze. No, ko sljivi i Lucica u reprezentaciji koji je bar po nekom mom sudu poslednje EP odradio i vise nego muski i do zadnje kapljice znoja.

Komentator

pre 4 godine

Bogdan je jedan od naših najboljih košarkaša, ali svako poređenje sa igračima iz zlatne generacije je nezahvalno, ti momci su bili vanserijski, svaki igrač iz tadašnje prve petorke naše reprezentacije je bio najbolji u Evropi na svojoj poziciji. To je bila generacija koja se pojavljuje jednom u sto godina i koja je najbolja generacija neameričkih košarkaša koja je ikad igrala košarku. Što se tiče utakmica koje se ovde pominju da bi se umanjio kvalitet pojedinih naših igrača, treba istaći da je Bogdan bio povređen tokom EP 2015 kada smo isključivo zahvaljujući sudijama izgubili to polufinale, a da je u prvoj utakmici prvenstva uprkos povredi dao jednu od ključne dve trojke našeg tima za pobedu protiv Španije. Bogdan je bio jedan od ključnih igrača za pobedu nad Hrvatskom na OI 2016, nad Grčkom na SP 2014, nad Francuskom na SP 2014, nad Rusijom na EP 2017. Ako neko misli da je on ili bilo koji drugi naš igrač mogao bolje da odigra protiv SAD u dva finala, protiv Durenta, Karija i ostalih superasova, to stvarno nije realno, treba čriznati da je razlika u kvalitetu i fizičkim predispozicijama ogromna. A za kraj, čuveno finale protiv Slovenije, nije ga izgubio ni selektor, niti bilo ko od igrača, sudije su odlučile to finale. Svaka čast Dragiću, vrhunski igrač, ali u tom finalu se i pogled upućen prema njemu svirao kao faula, a Bobija, Bogdana i Kuzmića prebiše i nikom ništa. Da je suđenje bilo realno, Srbija bi pobedila.

Mladen

pre 4 godine

Umirem od smeha. On Danilovicu ne moze patike da nosi. Klinci rodjeni posle 2000. mogu da se loze na ove gluposti jer nikad nisu gledali kvalitetne kosarkase u Partizanu. Decko nema pojma trom je neatletican i mekan u kontaktu na ulaz a kao shuter krsh zivi. Ubedljivo najprecenjeniji kosarkas ikada sa ovih prostora. Samo Partizan kod nas je imao jedno 20 kosarkasa 10 puta boljih od njega.

Srbin iz Srbije

pre 4 godine

Bogdanović već ima 27 godina, tolike odlučujeće mečeve je odigrao, ali on ih nikada nije rešio.Kada dođe finiš meča on šutne , pokuša nešto, ali to obično ispadne dobro za protivnika.Drugim rečima, nikada on neće biti "clutch player", jednostavno takav igrač se rađa, a Bogdan očigledno nije taj.

z’brda

pre 4 godine

Daj, bre, Nesteroviću, ne lupetaj ko Maksim po diviziji, majke ti. Ni Djordjević, a, ni Danilović, nikakav trag nisu ostavili u NBA, a Bogdanović je prilično slab- ne ubedljiv u NBA, za sada.

h

pre 4 godine

мораће да игра плеја: богдан, гудурић, бјели, јокић, бобан. ово треба да буде прва петорка. јокара игра плеја са лоптом, са поста дели асистенције, свако може да погоди за три, чак и боби, овако денвер игра. ово је најбоља петорка.

nebaCar

pre 4 godine

Bogdanović već ima 27 godina, tolike odlučujeće mečeve je odigrao, ali on ih nikada nije rešio.Kada dođe finiš meča on šutne , pokuša nešto, ali to obično ispadne dobro za protivnika.Drugim rečima, nikada on neće biti "clutch player", jednostavno takav igrač se rađa, a Bogdan očigledno nije taj.
(Srbin iz Srbije, 12. avgust 2019 18:47)

Ne znam zašto lažeš ili da budem korektniji pričaš neistine. Imao je i utakmice gde je prelamao i pogađao npr Brazil četvrtfinale mislim SP ili Rusi polufinale EP, a i gde je upropastio ali to je košarka, nemamo više tipa 3 takva igrača kao Bodiroga, Djordjević, Danilović u isto vreme, ali Bogdan je sigurno u rangu sa Danilovicem i bolji, osim Pedje koji je bio neverovatan

Pero

pre 4 godine

Pored zivog Teodosica on izabere najlosijeg sutera u istoriji nase reprezentacije. Setimo se samo one trojke protiv Spanije 2010 (Teo maestralan) i setimo se samo meca sa Slovenijom 2017 (Bogdanovic za 3 1/9). Mala anketa: Za Tea + , za Bogdana -

... i kako je rešena ta utakmica?

pre 4 godine

"Bogdanoviću bih uvek dao loptu da mi rešava utakmice"

Zbog toga smo u finalu izgubili od Slovenije.
Oni ostali bez centara, a Đođević dao utakmicu u ruke Bogdanoviću, da rešava šutirajući za tri poena, na silu, iako su ga Slovenci udvajali i čak su u određenim momentima i po trojica bila na njemu, jer su provalili da nema namere da se spusti lopta pod koš, na centra.


Valjda rešavanje utakmice zavisi od situacije na parketu, od mogućih postava u tom trenutku, a ne od simpatija.

Mikii

pre 4 godine

Bogdan je miks Danilovića i Đorđevića, koji su uvek davali veliki doprinos reprezentaciji, a takva je situacija i sa njim. Kad treba da se odlučuje, tu je Bogdan da uzme loptu, postigne koš, tako je i u NBA ligi. Njemu bih uvek davao da odlučuje mečeve, jer je takav profil igrača. Pravi majstor, najviše poverenja imam u njega", dodao je Nesterović.

Procitajte dobro ovaj tekst. Onda se prisetite kakve su igracine bili Djordjevic i Danilovic. Onda se setite Litvanije i Slovenije. Setite se meceva protiv Amerike. Neka vam sada fokus bude na utakmice u NBA. I na kraju postavite sebi pitanja: Da li Bogdanovic ima neke sponzore, ljude koji placaju da se ovako pise o njemu, da li to mozda radi on sam, o cemu se ovde radi? Da li je moguce da jedino nekolicina vidi da je doticni korektan igrac i apsolutno nista dalje od toga?! "Miks Danilovica i Djordjevica, resava utakmice, tako radi i u NBA"?!? Voimja oca i sina.

abcd

pre 4 godine

.. i kako je rešena ta utakmica?...ne,titulu smo izgubili zato sto dobri div Bobi u finalu nije mogao kos da da ili skok da uhavti pored strasnog Gaspara Vidmara koji ga je oducio od kosarke,Guduric u serijama gubio lopte i pravio nesportske,a Bogdanovicu davali loptu na 8 metara od kosa,2-3 sekunde pre kraja isteka napada,to nije uigrana akcija,to je nesposobnost ostalih da ista urade u napadu,Bjelica nestao u finalu,Bobi igrao celo prvenstvo ocajno,Bogdan sam doneo srebro.

NoName

pre 4 godine

Sta Rasa zna, to bolje znaju navijaci iz Zeleznika jer ga prosto mrze. Neki cak kazu da ne zna da povuce, a covek maltene sam uzeo srebro.
(sasa#3, 12. avgust 2019 11:45)

Sam uzeo srebro. A Dragić sam uzeo zlato. U direktnom duelu u finalu sasuo Bogiju u facu 24 poena za poluvreme.

kaloperovic

pre 4 godine

Je li utvrdjeno za koliku sumu je ponovo poceo da voli dres reprezentacije posto je izjavio da vise nece da igra za nju svojevremeno.

Vukk

pre 4 godine

Kakvi su ovi cips i kola navijaci koji potrcali nisu.Pa da tog Bogdana nije ne bi ni igrali nikad finale.Sam je decko odveo Srbiju do finala.On i Jokic su ubedljivo najbolji igraci posle Divca,Bodiroge i Stojakovica.

NoName

pre 4 godine

Mi smo zaista jedan veoma licemeran i nezadovaljan narod, vidi se kroz komentare.
Covek proliva znoj, rizikuje povredu i trosi svoje vreme da bi branio boje ove zemlje i umesto da dobije bezrezervno postovanje naroda on dobije vecinski kritike zbog nekih kikseva od pre par godina.
Ja imam jedno pitanje za vas hejtere, koliko bi vas sa platom od 20ak miliona, zrtvovalo godisnji odmor zarad vase zemlje?
Cenite ovog momka i njegovo odricanje, da svako to radi i razmislja tako, ja garantujem da bi uzeli zlato.
(serlok, 12. avgust 2019 12:32)


Uopšte nije sporna njegova ni želja ni ljubav prema reprezentaciji. Sporan je samo mit o tome da je on sam doneo ovo, doneo ono...

Kukatilo

pre 4 godine

Mi smo zaista jedan veoma licemeran i nezadovaljan narod, vidi se kroz komentare.
Covek proliva znoj, rizikuje povredu i trosi svoje vreme da bi branio boje ove zemlje i umesto da dobije bezrezervno postovanje naroda on dobije vecinski kritike zbog nekih kikseva od pre par godina.
Ja imam jedno pitanje za vas hejtere, koliko bi vas sa platom od 20ak miliona, zrtvovalo godisnji odmor zarad vase zemlje?
Cenite ovog momka i njegovo odricanje, da svako to radi i razmislja tako, ja garantujem da bi uzeli zlato.
(serlok, 12. avgust 2019 12:32)

Pa nema on dvadesetak dana godisnjeg kao prosecan gradjanin Srbije. A vala afirmisao se kroz drzavni klub i reprezentaciju, pa je red da uzvrati uslugu.

Mladen

pre 4 godine

Umirem od smeha. On Danilovicu ne moze patike da nosi. Klinci rodjeni posle 2000. mogu da se loze na ove gluposti jer nikad nisu gledali kvalitetne kosarkase u Partizanu. Decko nema pojma trom je neatletican i mekan u kontaktu na ulaz a kao shuter krsh zivi. Ubedljivo najprecenjeniji kosarkas ikada sa ovih prostora. Samo Partizan kod nas je imao jedno 20 kosarkasa 10 puta boljih od njega.

SakaKV

pre 4 godine

Pored zivog Teodosica on izabere najlosijeg sutera u istoriji nase reprezentacije. Setimo se samo one trojke protiv Spanije 2010 (Teo maestralan) i setimo se samo meca sa Slovenijom 2017 (Bogdanovic za 3 1/9). Mala anketa: Za Tea + , za Bogdana -
(Pero, 12. avgust 2019 12:01) #

E pa u toj utakmici je Teo sutirao za 3 poena 2/8. A na kraju zavrsio sa samo 12 poena. Stvarno fenomenalan procenat.
Kaze za Bogija da je najlosiji suter u istoriji reprezentacije... o majko moja ko sve ima pristup internetu!!! Strasno!!! Kakva je to mrznja prema igracu, a sve zbog onih 123!

Psihomodo

pre 4 godine

Slažem se da je vrstan košarkaš, odličan šuter. Nije mi jasna samo konstatacija da ga navijači FMP-a mrze. Dečko je prve profesionalne košarkaške korake baš i napravio u istom odakle je prešao u Partizan.
(peki, 12. avgust 2019 13:21)

Не измишљај. Њега је Партизан позајмио ФМПу за финални турнир јуниорске Еуролиге. Одиграо тих пар утакмица и вратио се кући.

Dvojnik

pre 4 godine

Bogdan je nesporno odlican kosarkas Ali ako se realno sagleda nesto stvarno tu smrdi da ga cini se odredjeni klan po medijama opisuje ono sto jos mi dosad nismo videli. Ja nisam ni zvezdas ni partizanovac tako da me ta prepiranja nikad nezanimaju.
Pre par meseci Sam bas posle tako nekih hvalospeva resio da proverim njegovu staistiku u odlucujucim utakmicama na zadnjih 4 takmicenja, jer bas se ne SECAM da je on covek odluke kao sto se potencira
E ovako,sva 4 takmicenja smo zavrsili porazom, to je cinjenica, dva puta Amerika, Litvanija i Slovenia,
njegov sut za 3 je 4-34!!!
Zaista neverovatno!!! To je nekih 11%
2014 1-9
2015 1-7
2016 0-7
2017 2-11
Ponavljam, Nisan pljuvac samo iznosim cinjenice.

z’brda

pre 4 godine

Daj, bre, Nesteroviću, ne lupetaj ko Maksim po diviziji, majke ti. Ni Djordjević, a, ni Danilović, nikakav trag nisu ostavili u NBA, a Bogdanović je prilično slab- ne ubedljiv u NBA, za sada.

Kukatilo

pre 4 godine

Procitajte dobro ovaj tekst. Onda se prisetite kakve su igracine bili Djordjevic i Danilovic. Onda se setite Litvanije i Slovenije. Setite se meceva protiv Amerike. Neka vam sada fokus bude na utakmice u NBA. I na kraju postavite sebi pitanja: Da li Bogdanovic ima neke sponzore, ljude koji placaju da se ovako pise o njemu, da li to mozda radi on sam, o cemu se ovde radi? Da li je moguce da jedino nekolicina vidi da je doticni korektan igrac i apsolutno nista dalje od toga?! "Miks Danilovica i Djordjevica, resava utakmice, tako radi i u NBA"?!? Voimja oca i sina.
(Mikii, 12. avgust 2019 12:27)

I ja sebi postavljam isto pitanje. Iz ovog teksta je jedino jasno da Nesterovic ne prati kosarku, verovatno od kad se penzionisao.

Srbin iz Srbije

pre 4 godine

Bogdanović već ima 27 godina, tolike odlučujeće mečeve je odigrao, ali on ih nikada nije rešio.Kada dođe finiš meča on šutne , pokuša nešto, ali to obično ispadne dobro za protivnika.Drugim rečima, nikada on neće biti "clutch player", jednostavno takav igrač se rađa, a Bogdan očigledno nije taj.

peki

pre 4 godine

Sta Rasa zna, to bolje znaju navijaci iz Zeleznika jer ga prosto mrze. Neki cak kazu da ne zna da povuce, a covek maltene sam uzeo srebro.
(sasa#3, 12. avgust 2019 11:45)

Slažem se da je vrstan košarkaš, odličan šuter. Nije mi jasna samo konstatacija da ga navijači FMP-a mrze. Dečko je prve profesionalne košarkaške korake baš i napravio u istom odakle je prešao u Partizan.

76er

pre 4 godine

. i kako je rešena ta utakmica?...ne,titulu smo izgubili zato sto dobri div Bobi u finalu nije mogao kos da da ili skok da uhavti pored strasnog Gaspara Vidmara koji ga je oducio od kosarke,Guduric u serijama gubio lopte i pravio nesportske,a Bogdanovicu davali loptu na 8 metara od kosa,2-3 sekunde pre kraja isteka napada,to nije uigrana akcija,to je nesposobnost ostalih da ista urade u napadu,Bjelica nestao u finalu,Bobi igrao celo prvenstvo ocajno,Bogdan sam doneo srebro.
(abcd, 12. avgust 2019 12:29)

I posle Zvezdasi zaslepljeni mrznjom, a ti napadas Bjelicu da se nije video u finalu... Pa i nije, ZATO STO NIJE IGRAO TO PRVENSTVO. Napadni slobodno i Jovica i Lazica koji su bili povredjeni u finalu. Kakav lik, majko mila...

serlok

pre 4 godine

Pa nema on dvadesetak dana godisnjeg kao prosecan gradjanin Srbije. A vala afirmisao se kroz drzavni klub i reprezentaciju, pa je red da uzvrati uslugu.
(Kukatilo, 12. avgust 2019 12:40)
Pa on nije prosecan gradjanin Srbije iskljucivo iz razloga sto je zrtvovao svoju mladost i odrekao se mnogih stvari da bi bio tu gde jeste sada, na stranu sto ga neki vole a neki ne.
Pritom njegova godina je fizicki i psihicki napornija od bilo koje nase(na stranu sto za to dobija mnogo novca)
I da se razumemo, ne duguje on ni reprezentaciji ni drzavi nista, on ovo radi iz slobodne volje, a mi ga jos kritikujemo. Cudan narod.

Kukatilo

pre 4 godine

Bogdan je nesporno odlican kosarkas Ali ako se realno sagleda nesto stvarno tu smrdi da ga cini se odredjeni klan po medijama opisuje ono sto jos mi dosad nismo videli. Ja nisam ni zvezdas ni partizanovac tako da me ta prepiranja nikad nezanimaju.
Pre par meseci Sam bas posle tako nekih hvalospeva resio da proverim njegovu staistiku u odlucujucim utakmicama na zadnjih 4 takmicenja, jer bas se ne SECAM da je on covek odluke kao sto se potencira
E ovako,sva 4 takmicenja smo zavrsili porazom, to je cinjenica, dva puta Amerika, Litvanija i Slovenia,
njegov sut za 3 je 4-34!!!
Zaista neverovatno!!! To je nekih 11%
2014 1-9
2015 1-7
2016 0-7
2017 2-11
Ponavljam, Nisan pljuvac samo iznosim cinjenice.
(Dvojnik, 12. avgust 2019 14:59)

Cekaj, sad ce da ti strucnjaci objasne kako si ti u stvari neostvaren covek, verovatno Hrvat.

serlok

pre 4 godine

Mi smo zaista jedan veoma licemeran i nezadovaljan narod, vidi se kroz komentare.
Covek proliva znoj, rizikuje povredu i trosi svoje vreme da bi branio boje ove zemlje i umesto da dobije bezrezervno postovanje naroda on dobije vecinski kritike zbog nekih kikseva od pre par godina.
Ja imam jedno pitanje za vas hejtere, koliko bi vas sa platom od 20ak miliona, zrtvovalo godisnji odmor zarad vase zemlje?
Cenite ovog momka i njegovo odricanje, da svako to radi i razmislja tako, ja garantujem da bi uzeli zlato.

Dvokorak

pre 4 godine

U situaciji kad poslednji napad odlučuje utakmicu, lopta uvek ide na igrača koji može sam da iskreira poziciju za šut, a to su po pravilu 1 i 2,s tim što 2 je viši i može da šutne preko ruke. Tako da bih i ja računao na Bogdana, pogotovo sad kad je Teo otpao, ali ne bih se kladio da će lopta da uđe.
Bogdanu je trebao Dule i sloboda da se razvije igrački, ali je nezdrava košarkaška sredina beogradski derbija stvorila u njegovoj glavi pogreši u sliku o realnim kvalitetima.
Žocu je trebalo 2,5 godine da ga nauči da igra svoju poziciju, ali u reprezentacije je više puta zabrljao baš zbog tog blagog Kruger-Doning efekta (Litvanija, USA, Slovenija) koji vuče još iz ABA lige.

. i kako je rešena ta utakmica?

pre 4 godine

. i kako je rešena ta utakmica?...ne,titulu smo izgubili zato sto...,
a Bogdanovicu davali loptu na 8 metara od kosa,2-3 sekunde pre kraja isteka napada,...
(abcd, 12. avgust 2019 12:29)

Pa ja sam to indirektno i rekao, kriv je Đorđević, koji je razmišljao kao Nesterović, umesto da je pravio akcije koje je mogao da reši Bogdanović šutem spolja ili spuštanjem na centra,

Đorđević je pustio da se Bogdanović muči kako bi sam sebi iskreirao poziciju za šut,

jer je razmišljao baš kao i Nesterović,

dao je loptu u ruke Bogdanoviću i mislio je da je time rešena stvar.


Nije Bogdanović dečko ništa kriv, nego Đorđević, baš zbog rezona koji nam ovde prodaje Nesterović.

Vlado

pre 4 godine

Definitivno je da je ovde vecina komentatora prsla skroz... do juce dok je trajajo NBA svi do reda urlali zasto ne ide lopta na Bogdana kada se odlucuje utakmica nego na Foksa ili na Hilda a sada pljuvacina?!?! Koji vam je bre djavo ljudi? Sta je to uslo u vas pa pljujete po momku i momcima koji nam svake godine osvetlaju obraz? Ovo bre postaje odvratno... Neverovratno koliko negativnih, malodusnih i odvratnih komentara na racun selektora i reprezentativaca nakon POBEDE nad Litvanijom. Muslin vam nije valjao zbog SMS-a, sad ga pravite od blata, sad vam Sasa ne valja zbog Micica, Nedovica, Dr.Kalinica ovog ili onog a covek svaki put napravio USPEH sa ekipom. Sto se mene tice, njegov je posao on moze da zove i 12 juniora ili kadeta ako hoce, za rezultat ce odgovarati nakon takmicenja, tada treba da se pisu kritike, bar su Sale i cela ekipa u zadnjih 5 godina skupili toliko kredita da imaju pravo da rade sta i kako hoce dokle god rezultatima pokrivaju svoje odluke, a ko misli da je sa onakvom ekipom iz 2017. moglo vise na EP, da moglo je da je Jovic mogao da izdrzi na jednoj nozi bar jos cetrvtinu. A sto se tice Bogdana i njegovih odlucujucih koseva setite se zavrsnice polufinala istog prvenstva sa Rusima i prelomnih koseva.

Slavko Vrekic

pre 4 godine

Bogdan je naš neverovatan igrač. Još kao klinac je bio čudo od talenta stim da se sad sve to i vidi u seniorskoj konkurenciji.Bogdan Bogdanovic ima bukvalno sve za jednog ekstremno dobrog igrača.

SakaKV

pre 4 godine

Bogdan je nesporno odlican kosarkas Ali ako se realno sagleda nesto stvarno tu smrdi da ga cini se odredjeni klan po medijama opisuje ono sto jos mi dosad nismo videli. Ja nisam ni zvezdas ni partizanovac tako da me ta prepiranja nikad nezanimaju.
Pre par meseci Sam bas posle tako nekih hvalospeva resio da proverim njegovu staistiku u odlucujucim utakmicama na zadnjih 4 takmicenja, jer bas se ne SECAM da je on covek odluke kao sto se potencira
E ovako,sva 4 takmicenja smo zavrsili porazom, to je cinjenica, dva puta Amerika, Litvanija i Slovenia,
njegov sut za 3 je 4-34!!!
Zaista neverovatno!!! To je nekih 11%
2014 1-9
2015 1-7
2016 0-7
2017 2-11
Ponavljam, Nisan pljuvac samo iznosim cinjenice.
(Dvojnik, 12. avgust 2019 14:59)

A tebi su rodjace samo finalne utakmice odlucujuce?! A osmina finala, cetvrt i polu finale?! U tim odlucujucim utakmicama je Bogi bio najbolji, a da je imao jos neko da povuce, on se ne bi izmorio toliko u tim ODLUCUJUCIM ELIMINACIONIM UTAKMICAMA, pa bi i u finalu bio bolji.

Strasno je kako malicioznih ljudi ima, da oni iz svoje mrznje ovakve poluistine iznose!!!

Ajde trazi takve podatke o Guduri, Bobiju, Teu, Bjelici. Molim te. Bas me interesuje njihova statistika u finalima!!!

Ostavite bre Bogija na miru, kao i sve ostale nase reprezentativce koji znoj prolivaju za Srbiju, umesto da se kupaju na nekoj lepoj plazi ili da bar u hladovini, kao neki neljudi, kuckaju na tastaturi i traze dlaku u jajetu uspesnijima od sebe!!!

Kukatilo

pre 4 godine

A tebi su rodjace samo finalne utakmice odlucujuce?! A osmina finala, cetvrt i polu finale?! U tim odlucujucim utakmicama je Bogi bio najbolji, a da je imao jos neko da povuce, on se ne bi izmorio toliko u tim ODLUCUJUCIM ELIMINACIONIM UTAKMICAMA, pa bi i u finalu bio bolji.

Strasno je kako malicioznih ljudi ima, da oni iz svoje mrznje ovakve poluistine iznose!!!

Ajde trazi takve podatke o Guduri, Bobiju, Teu, Bjelici. Molim te. Bas me interesuje njihova statistika u finalima!!!

Ostavite bre Bogija na miru, kao i sve ostale nase reprezentativce koji znoj prolivaju za Srbiju, umesto da se kupaju na nekoj lepoj plazi ili da bar u hladovini, kao neki neljudi, kuckaju na tastaturi i traze dlaku u jajetu uspesnijima od sebe!!!
(SakaKV, 12. avgust 2019 16:40)

Da bre, Dvojnice, umesto da gledas utakmice u grupi sa smesnim reprezentacijama i pobede od 30 razlike kad Bogi poveca razliku sa 30 na 33, izvadi revolvere i preteci oduva dim sa cevi, vrati ih u imaginarne futrole i klati glavom par sekundi.

shipuchichvu

pre 4 godine

Проглашен је за Евролигину звезду у успону два пута узастопно 2014. и 2015. Освојио је Евролигу са Фенербахчеом 2017. године и уврштен је у идеални тим Евролиге. Стандардан је члан сениорске репрезентације Србије, један је од водећих играча и са репрезентацијом је освајао медаље на скоро свим такмичењима.

h

pre 4 godine

мораће да игра плеја: богдан, гудурић, бјели, јокић, бобан. ово треба да буде прва петорка. јокара игра плеја са лоптом, са поста дели асистенције, свако може да погоди за три, чак и боби, овако денвер игра. ово је најбоља петорка.

Аспера

pre 4 godine

Je li utvrdjeno za koliku sumu je ponovo poceo da voli dres reprezentacije posto je izjavio da vise nece da igra za nju svojevremeno.
(kaloperovic, 12. avgust 2019 12:56)

77 милиона евра нето по утакмици.

Ja

pre 4 godine

Stručnjaci aloooo!!!! Ne smarajte nas ovde. Pravac Play stejsen pa primenite svoje znanje dobijeno od malog Djokice...
Skinte se normalnim ljubiteljima kosarke i navijačima...

CarloNS

pre 4 godine

Kada bih birao ko će da šutira u poslednjem napadu uvek bih birao Đorđevića ili Dalinovića pre Bogdana i Tea. Uz Stojakovića, Danilović i Đorđević su naši najbolji šuteri u poslednjih 30 godina. U takvoj konkurenciji Bogdan i Teo su tek druga-treća liga. Imaju oni drugih kvaliteta, to ne sporim, ali rešavanje utakmice to nije.

Komentator

pre 4 godine

Bogdan je jedan od naših najboljih košarkaša, ali svako poređenje sa igračima iz zlatne generacije je nezahvalno, ti momci su bili vanserijski, svaki igrač iz tadašnje prve petorke naše reprezentacije je bio najbolji u Evropi na svojoj poziciji. To je bila generacija koja se pojavljuje jednom u sto godina i koja je najbolja generacija neameričkih košarkaša koja je ikad igrala košarku. Što se tiče utakmica koje se ovde pominju da bi se umanjio kvalitet pojedinih naših igrača, treba istaći da je Bogdan bio povređen tokom EP 2015 kada smo isključivo zahvaljujući sudijama izgubili to polufinale, a da je u prvoj utakmici prvenstva uprkos povredi dao jednu od ključne dve trojke našeg tima za pobedu protiv Španije. Bogdan je bio jedan od ključnih igrača za pobedu nad Hrvatskom na OI 2016, nad Grčkom na SP 2014, nad Francuskom na SP 2014, nad Rusijom na EP 2017. Ako neko misli da je on ili bilo koji drugi naš igrač mogao bolje da odigra protiv SAD u dva finala, protiv Durenta, Karija i ostalih superasova, to stvarno nije realno, treba čriznati da je razlika u kvalitetu i fizičkim predispozicijama ogromna. A za kraj, čuveno finale protiv Slovenije, nije ga izgubio ni selektor, niti bilo ko od igrača, sudije su odlučile to finale. Svaka čast Dragiću, vrhunski igrač, ali u tom finalu se i pogled upućen prema njemu svirao kao faula, a Bobija, Bogdana i Kuzmića prebiše i nikom ništa. Da je suđenje bilo realno, Srbija bi pobedila.

nebaCar

pre 4 godine

Bogdanović već ima 27 godina, tolike odlučujeće mečeve je odigrao, ali on ih nikada nije rešio.Kada dođe finiš meča on šutne , pokuša nešto, ali to obično ispadne dobro za protivnika.Drugim rečima, nikada on neće biti "clutch player", jednostavno takav igrač se rađa, a Bogdan očigledno nije taj.
(Srbin iz Srbije, 12. avgust 2019 18:47)

Ne znam zašto lažeš ili da budem korektniji pričaš neistine. Imao je i utakmice gde je prelamao i pogađao npr Brazil četvrtfinale mislim SP ili Rusi polufinale EP, a i gde je upropastio ali to je košarka, nemamo više tipa 3 takva igrača kao Bodiroga, Djordjević, Danilović u isto vreme, ali Bogdan je sigurno u rangu sa Danilovicem i bolji, osim Pedje koji je bio neverovatan

posmatrac

pre 4 godine

Ovo je isto kao i za Filipa Covica kome pripisuju zadnje ABA i KLS. A niko da spomene jednog Davidovca koji je momak igrao 4 i slovima 4 pozicije. I na svakoj bio i vise nego korektan. I ja se cesto zapitam dal stvarno postoji neki lobi koji potencira odredjene igrace umesto da puste ljude da se igraju lopte kako znaju i umeju i kako im trener kaze. No, ko sljivi i Lucica u reprezentaciji koji je bar po nekom mom sudu poslednje EP odradio i vise nego muski i do zadnje kapljice znoja.

viberivajber

pre 4 godine

. i kako je rešena ta utakmica?...ne,titulu smo izgubili zato sto dobri div Bobi u finalu nije mogao kos da da ili skok da uhavti pored strasnog Gaspara Vidmara koji ga je oducio od kosarke,Guduric u serijama gubio lopte i pravio nesportske,a Bogdanovicu davali loptu na 8 metara od kosa,2-3 sekunde pre kraja isteka napada,to nije uigrana akcija,to je nesposobnost ostalih da ista urade u napadu,Bjelica nestao u finalu,Bobi igrao celo prvenstvo ocajno,Bogdan sam doneo srebro.
(abcd, 12. avgust 2019 12:29


Evo jos jednog strucnjaka! Bjelica nije igrao na EP.

aco

pre 4 godine

@abcd
Колико глупости у пар реченица... Бјелица није ни играо ЕП пре две год., тако да није нестао у финалу, већ није ни био у тиму. Бобија су у финалу удвајали и нон-стоп су га чувала два играча. Боби је слао повратне лопте Мачвану, а он је промашио бар пет чистих шутева за три, те је и највише подбацио у тој утакмици, као и Кузмић. Гудура је направио пар глупих потеза, али је везао две тројке, а тад је имао 22 год. Богдан је највише допринео сребру, а у финалу је подбацио, једноставно није могао да буде и плеј и бек, све то због Јовићеве повреде. Не треба никога критиковати због промашај, јер су донели сребро са Ц тимом, али ако се анализира учинак треба бити и објективан.

sale_bogdan

pre 4 godine

Upravo tako..pa Sale i Bogdan vode reprezentaciju do novog uspeha! Od kada je Sale trener i Bogdan krenuo da igra za reprezentaciju igrali smo minimum polufinale 4 puta uzastopno i osvojili tri medalje. Teo i Bjelica su igrali i pre Saleta pa nismo imali uspeha, i Duda je bio trener sem uspeha u Poljskoj..tako da je  uzrok naseg ponovnog uspona ocigledan..on je rodjeni pobednik. Idemo po zlato!