Tenis 175

Subota, 10.08.2019.

08:45

Sinsinati – "paklen" žreb za Novaka Đokovića

Najbolji teniser sveta Novak Đoković imaće jako težak žreb u odbrani titule na ATP turniru u Sinsinatiju.

Sinsinati – "paklen" žreb za Novaka Ðokoviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

175 Komentari

Sortiraj po:

mr

pre 4 godine

Ispada najkasnije u četvrtfinalu, verovatno i pre.
(realno, 10. avgust 2019 16:10)

Ja bih voleo da se to desi pre osmine finala.
(Bodibond, 10. avgust 2019 17:31)

И мислите да ће живот вас двојице добити смисао ако се Новак одлучи да ипак не игра Синсинати. Капирам да је то боље за вас јер ће овако да се стресирате прво коло, па друго коло, итд.

Djido

pre 4 godine

,,, ukoliko Australijanac bude igrao na nivou i isao na to da ponovo oducava Nolu od tenisa, doticni ce elegantno izgubiti ne bi li se susreo sa njim.
(Mikii, 10. avgust 2019 11:49)

Kako je moguće da izgubi a da se susretne sa njim!?

Djido

pre 4 godine

Khachanov će ga pobediti ako budu igrali jedan protiv drugog.
(Poz iz BG-a, 10. avgust 2019 13:20)

Da, a ako ne budu igrali jedan protiv drugog onda neće.

Nula, krompir, ništa, cvonjak

pre 4 godine

Šta ti je navika ccc...
Navikli ste da igra sa nn licima i sad čim mu padne neko poznato ime (koji ima pozitivan skor inače), odma kuknjava...E pa deco, mora i neko poznat u žrebu, ali ne sumnjam da će ipak sa nn da igra...

marerema

pre 4 godine

@Jumko sine koliko dnevno vremena potrosis citajuci vesti o Djokovicu ? Godinama na svaku vest das komentar. Nadji bre neku zensku nesto... Drugarski ti kazem. Idemooo Noleee

bmiles

pre 4 godine

Aman zaman,prestanite sa tim tezak zreb i slicno.Novak je broj 1 tenisa,a tezak zreb je za one koji igraju protiv njega a ne za njega!Dokle ta skepsa i sumnja za vladaoca ovog sporta na svetu!Toliko,ajmo Nole!

Demar Derosan

pre 4 godine

@Smolov
Kako vi olako pisete i predlazete na sta jedan vrhunski igrac treba da se fokusira. Zaboravljate mnoge faktore koji sinergetski uticu na planove i performans igraca, tako da ne mozete biti trener a da tenis ne osecate kao igru.

djape

pre 4 godine

Da bi osvojio neki turnir moraš da budeš najbolji.Priča težak ždrijeb je čista glupost, pogotovo dizati Kverija, Iznera kao potencijalne Novakove dželate.Ptice na grani znaju kako Nole igra sa njima(serverima).Nadal veliko je pitanje kako će odigrati Sinsinati ako sad osvoji titulu, vrlo lako se može desiti da ga i preskoči, da bi odmorio za US open, a Federer ko Federer stara mušterija ;)

Son

pre 4 godine

Bilo bi previse da Novak ove godine ne osvoji ni jedan masters od 4 velika(Indian Vels, Majami, Kanada, Sinsinati), tako da sam poprilicno ubjedjen da osvaja ovo.

tennisman

pre 4 godine

Nadalov žreb je Bože sačuvaj, ali ne mora da znači da će Nadal igrati, prošle godine trebali on i Nole da igraju u četvrtfinalu, ali ja Nadal odustao od turnira, znao sam da će Noletu staviti Federera, ali nema veze, pobediće i Federera i Nadala.Nije mu prvi put da mora sa obojicom da igra.Idemooooo!
(Andrej, 10. avgust 2019 09:00)

vidi se da si jedan od onih koji prati tenis iskljucivo zbog novaka a ne sto voli taj sport, samo pogledaj zreb nadala u montrealu koliko je tezak pa onda pricaj nesto za njega, nece sigurno dobijati laksonena kudlu i ostale

Polo

pre 4 godine

Karte za masters u Sinsinatiju su od 10 - 76 dolara.

https://www.wsopen.com/tickets/buy-tickets/#individual

To je čak i za nas sirotinju ok cena.

al navikli smo

pre 4 godine

Ovim žrebom ispada da je Nadal prvi na svetu.Federer mora da bude u delu žreba gde je Nadal, ne može da ide 3 igrač na svetu na prvog, samo na drugog u polufinalu.

Jumko

pre 4 godine

@Son Hahahaha, Rim i Madrid nisu veliki jer Rafa tamo dominira? Kakvo uveseljavanje sa ovim komentarima, neprocenjivo! Samo ovako nastavite, molim vas!

Smolov

pre 4 godine

Ako osvoji ovo, onda naredne godine da se od svih Mastersa najvise fokusira na Monte Karlo i Sinsinati i tako pokusa da postane jedini igrac u istoriji koji je sve Masterse osvajao najmanje po 3 puta.

Zurkolomac

pre 4 godine

18:16, 34:33...kme
(Muamer, 10. avgust 2019 15:05)

Pa ti cak i kmecis na prelepom srpskom jeziku. To je bas lepo od zebe. Evo ti za nagradu 10kg pecene srpske prasetine...

Zurkolomac

pre 4 godine

Rafa G.O.A.T. osvaja US Open laganini
(Muamer, 10. avgust 2019 11:15)

Srbine imas malo cudan nadimak. To se ne bi svidelo tvom pradedi Gvozdenu...

Poštovalac igre

pre 4 godine

Novak na ta dva turnira osvojio 4 titule od odigranih ukupno 14 finala stoji a što se tiče ostalog Novaku pogoduju brzi tereni uzme primer AO Peking Majami,Indijan Vels gde je Novak izdominira po pravilu da ne kažem završni turnir osvajao pregršt trofeja. I uvek je on imao problem ranije sa zdrastvenim problemima tako da nije glavni razlog što nije dominantan toliko zbog loših samo vremenskih uslova odnosno velike vlažnosti biće da ima svega pomalo od klime,turnira pa samih igrača gde svakom odgovara nešto pa do činjenica da se ne može svugde uzimat po pravilu uvek..

Danko

pre 4 godine

Naslov je zaninljiv.

Pa kakav je za ostale igrače ždrijeb ako je za Noleta paklen.
Ne trebaju ni dolaziti oni koji su mu u ždrijebu. Produženi vikend na moru i pošalju mu kantu i ček.

Demar Derosan

pre 4 godine

@Tribislav
Niste u pravu, poredite razlicite stvari, Novak igra dobro i u severno-americkom delu sezone. Dobro igra i u Sangaju, ali se podloge razlikuju. Verovatno niste igrali tenis i komentarisete nesto sto je poznato igracima minimum 40 god.

Uopšte nisam nolomrzač, ovi je tačno

pre 4 godine

Ovo je namesteno... Sivonje izner pa kveri, kirjos
(dax, 10. avgust 2019 14:01)

Ali zato je tu dvoručni prebacivač, smarač i tapkaraš loptice pre servisa.

Tribislav

pre 4 godine

Odgovorno tvrdim da su Sinsinati i US open dva najgora turnira u Đokovićevoj karijeri, a i statistika sve govori. 14 finala, samo četiri trofeja. Jednostavno ako uzmemo u obzir Novakovu igru na svim turnirima koje redovno igra, dolazimo do zaključka da je upravo na pomenuta dva turnira igrao najslabije. Kao da se nekako dogega do finala i onda ih gubi zbog nedostatka snage, koja po mom mišljenju ima veze sa velikom vlagom koja vlada u Americi, a koja Đokoviću itekako smeta. Drugi razlog je izuzetno brza podloga koja je Novaku problem dva. Novak igra recimo vrhunski tenis u Šangaju, dok je u Sinsinatiju to nebo i zemlja, jednostavno Đokovićeva igra iz ta dva turnira ne može da se poredi. Hteo sam da kažem da ukoliko Đoković trijumfuje na naredna dva turnira, mislim da je napravio nakrupniji mogući korak ka rekordu po broju mastersa i slemova. Aj uzravlje.

kaligula

pre 4 godine

Covek tamo ima 7 titula! Neki "kraljevi betona" jedva jednu... I krompire su dobijali tamo...
(Jumko, 10. avgust 2019 13:50)

AHHAHAHAHHAHAAA kmečanje level slamka spasa. A kako se slamka skraćuje hvataćeš se za bilo šta ma koliko time blamirao sebe. Na kraju će vrsta veza na predivnom puloveru ustvari biti najbitnija stavka ikad. Jao pa koliko te boli mukice sve pršti iz tebe. Nađi život mučeniče. Zaboravi na Novaka da postoji i prati boćanje. Lakše ćeš ozdraviti. Nije zdravo toliko biti opterećen nekim koga mrziš a da ni sam sebi ne znaš da objasniš zašto.

srdjan

pre 4 godine

ne razumem Novaku tezak zreb pogresno svim drugim teniserima je tezak zreb jer u svom kosturu imaju Novaka Djokovica to je naslov ZREBA U Sinsinatiju
idemo Novace

kaligula

pre 4 godine

Rafa G.O.A.T. osvaja US Open laganini
(Muamer, 10. avgust 2019 11:15)

Čitam ovo iz turnira u tirnir i nikako da nabodeš ali i ćorava koka zrno ubode pa ćeš tako i ti jednom jer statistički se mora desiti. Do tada plači od muke.

Caddy

pre 4 godine

Treba svim silama spreciti Novaka da po drugi put osvoji zlatni masters, sto njegovim rivalima nije uspelo niti jednom.
 (Zlatni masters, 10. avgust 2019 12:54)

Pretpostavljam da je samo humor i pokusaju, u protivnom....ufff..imamo problem genetske prirode

Zreb

pre 4 godine

Vise nam Sinsinati nije prioritet, Imamo ga. Prava stvar je US i GS. Tsko obezbedjje jos nedelja na vecnom broju 1 i dodaje neophodne GS titule. Masterse moze da skuplja i usput. Pozdrav
(glasnik, 10. avgust 2019 13:21)
Nisam znao da si u Noletovom timu.
Cestitam.

артиљерац

pre 4 godine

Што би рекао Дејан Буцко Савић,тренер ватерполиста:А ако оћеш да будеш први
морш СВЕ да победиш.И то је то.

glasnik

pre 4 godine

Vise nam Sinsinati nije prioritet, Imamo ga. Prava stvar je US i GS. Tsko obezbedjje jos nedelja na vecnom broju 1 i dodaje neophodne GS titule. Masterse moze da skuplja i usput. Pozdrav

Darko

pre 4 godine

Kao i uvijek, žrijeb je najmanje bitan jer sve zavisi od Novaka. Samo se on pita. Ako "hoće" da igra, može imati redom po kolima do finala sve igrače od No:6 do No:2 i niko mu ništa neće moći. Nekad' me podsjeća na Kirjosa pošto ima i on periode kada "neće" da igra. Uvijek sam to pripisivao kalkulisanju sa bodovima i sa sledećom sezonom. Negdje brani veliki beoj poena ali vjerovatno negdje i "namjerno" napravi kiks kako bi u sledećoj sezoni vratio bodove i to sve poravnao. Na kraju krajeva jako će teško neko ponoviti onaj njegov start iz čini mi se 2011.godine. A onda dođe sledeća godina i to sve moraš odbraniti što je zaista nemoguće.

Srpsko dete

pre 4 godine

Izostavljeno je da se napomene da, ako Đoković odbrani ovu titulu, biće jedini teniser na svetu koji je sve turnire "Masters 1000" osvajao po 2 puta. (Ima ih 9).
Ostali teniseri su najviše osvojali po 7 različitih "Masters 1000"...

gigatrend

pre 4 godine

"... u narednom kolu ga očekuje susret sa Kei Nišikorijem."

Pretpostavljam da ne biste napisali "sa Rodžer Federerom" (mada, ko zna!), prema tome "... sa Keijem Nišikorijem".

slaviša šmigič

pre 4 godine

federer do cicipasa sve izvan forme novak odma 2.sa brutalnim servisima posebno iznerom koga je teze dobiti od kiriosa samo što fali,da mu stave kevina andersona u 1.kolu.

basketas

pre 4 godine

nema veze ako i ne osvoji sinsinati sada. bice jos prilika. us open je prioritet ove godine. kina+zavrsni masters takodje. sve ostalo je ako dodje dobro doslo.

Zatupljeni

pre 4 godine

Actro,
ocigledno si i ti u kategoriji zatupljenih, kada komentarises ovu vest. Elem, neko je zatupljen gledajuci filmove i serije, neko slusajuci muziku, neko odlazeci u pozoriste ili u galerije, a ima jos mnogo nacina zatupljivanja, kako bi ti rekao. Interesantno je da svi zatupljivaci zgrcu velike sume novca, pa ti predlazem da ucinis nesto sa svojim zivotom i iz kategorije zatupljenih ljubitelja tenisa, predjes u zatupljivace, sto bi ti bilo nemerljivo korisnije.

Dott

pre 4 godine

Kad bi nekako mogao da igra protiv samog sebe, organizatori bi i to namestili, ali oni nisu ni svesni da je Novaku on sam sebi samo vazan i najveci protivnik, jer kad iogra dobro, nebitno je ko je sa druge strane, demolirace ga.

NY

pre 4 godine

Rafa G.O.A.T. osvaja US Open laganini
(Muamer, 10. avgust 2019 11:15)

Pazarac, kako napreduje Kolasinac, slusas li Eminu Jahovic, pratis li formu Adema Ljajica i vices li Turkýe kada igraju nasi u Pazaru, i glasas li za Ugljanina

Mihael

pre 4 godine

Da je pametan nebi se previse naprezo, bitan je GS. Tu da si 100% a ne da dadne sve od sebe na nekom 1000atp turniru i tako jih je sve osvojijo a onda da igra 5 setova na GS. Mislim da ce Novak pametno to odigrat

Actro

pre 4 godine

Živ se pojedoh od sekiracije, ne znam ni da li ću moći da spavam, a kako li je tek njemu. Čime se sve zatupljuje ovaj narod, oko običnog sporta, gde se pojedinci enormno bogate, a narodu se servira kao pitanje nacionalnog identiteta i ponosa. Svaka čast, volim da pobedi, ali koliko čovek treba da bude plitkouman pa da mu ovakva vest bude danas preokupacija.

Vule

pre 4 godine

Evo moj predlog da od sad u buduce neka sam Djokovic bira svoje protivnike da onda vidimo sta ce reci novinari na tu temu.
Ja ne vidim da Novaku smeta ko sa kim igra Jel ne zavisi samo od Djokovica svako moze da bude eleminisan. To je dovoljno da moras da igras ako zelis da zadrzis vrh klasmana.

Mikii

pre 4 godine

Djokovic ce pazljivo posmatrati Kirgiosa na tom turniru i ukoliko Australijanac bude igrao na nivou i isao na to da ponovo oducava Nolu od tenisa, doticni ce elegantno izgubiti ne bi li se susreo sa njim. Nola da rizikuje 0:3 u medjusobnim i da ga Kirgios dodatno izblamira, kao sto bi to sigurno uradio nakon pobede? Nema sanse.

Dott

pre 4 godine

Nema Novak tezak zreb, vec svi oni koji su u njegovj polovini zreba.
Setite se, Novak je broj jedan, prema tome, njegovi protivnici nisu imali srece, jer cisto sumnjam da se neko raduje susretu sa Novakom.

Mladen

pre 4 godine

Nole dobija svakoga do polufinala. Problema će verovatno biti tek sa Federerom u polufinalu, zbog eventualnog umora. Ovaj žreb je pokazatelj da nije trebalo da preskače Rodžers kup.

remax

pre 4 godine

Mislim da je ovo jedan od Mastersa koji Noletu neće služiti isključivo kao priprema za USO, mada je to glavna svrha.
Biće odmoran, a ovo je jedini Masters koji mu nedostaje da ima sve Masterse x2, ako je to njemu uopšte toliko važno.
Ako se još na tom putu ispreči prvo Kirjos pa posle i Federer, za mene bi se ovo pretvorilo u mali GS.

mlekadzija

pre 4 godine

Осваја ово лагано, у свом лепршавом, препознатљивом стилу првак Киров балета, нико други но Роџер Федерер. Јел тако Јумко?

kaligula

pre 4 godine

Za najboljeg tenisera ikad postoji samo lakši i manje lakši žreb. Drugo, svi koji su mu zapali znaju da ustvari oni nisu imali sreće. Samo se Novak pita i drugi tu ništa ne mogu da urade osim da se nadaju da neće zagristi punom snagom ili biti na bar 70%. Mislim da će Novak biti prilično motivisan jer odbranom titule ne bi gubio poene a pritom bi duplirao ionako neoboriv rekord sa svim osvojenim mastersima. Novak masters x2. :)

simpo

pre 4 godine

Samo u tenisu se namešta,ko će sa kim da igra u ostali sporocima zna se nosioci grupa,pa drugi nosioci,pa treći i tako redom,nikako prvi ne može da igra protiv trećeg,nego prvi protiv 4 a 2 protiv 3

antiDebil

pre 4 godine

Ovo sa Nadalovim zrebovima, terminima, kisama, rasooredima u ovoj sezoni vec pocinje da biva ozbiljna sprdnja.
Morace folirant neplanirano da odlozi pojavljivanje povrede zato sto je na obabova turnira dobio presmesan zreb!

Milena

pre 4 godine

Za nedovoljno obrazovanog i više nego dovoljno bezobraznog jedno obavještenje:srpski jezik nije samo ekavica nego i ijekavica . I malo je teža .

Žreb namestili "anglosaksonci" - Kira, Nadal i Federer

pre 4 godine

Opušteno, kao u Londonu, kada je u finalu izgubio dva seta, tri dobio u taj-breku i, realno, u petom bio izgubljen. Do finala predsednik Novak imao je šest mečeva sa momcima koji nisu ni u prvih dvadeset. U Sincinatiju neće se sastati s Federerom, ne brinite.

antiDebil

pre 4 godine

Ovo sa Nadalovim zrebovima, terminima, kisama, rasooredima u ovoj sezoni vec pocinje da biva ozbiljna sprdnja.
Morace folirant neplanirano da odlozi pojavljivanje povrede zato sto je na obabova turnira dobio presmesan zreb!

Stevanbas77

pre 4 godine

Kod Noleta ne postoji pakleni zreb pre svega.! Ako mu se igra i ako mu je stalo do titule,njega nikakakav zreb ne tangira...pobedjuje! U suprotnom,postoje i taktike kao i u svakom sportu . Pozz Nole

Sinisa

pre 4 godine

E bas me zanima ovaj mec prvog kola izmedju Mareja i Tima....Ja mislim da i ovakav Marej,sa operisana 2 kuka i pauzom od 8 mjeseci,moze pobjediti Tima.

alphabet

pre 4 godine

Slažem se, težak žreb, ali kao i uvek kako turnir bude odmicao tako će se taj žreb/put menjati, jer gotovo se nikad nije obistinio projektovani žreb

kakogod

pre 4 godine

Dobar žreb, da se nasteluje ritern sa ovim dvojicom bombardera, onda onaj Arapin iz Australije nema šanse a ni Fedex , ako opet ispadne od Amera , to je znak da mora da se naspanuje za U.S open mnogo bolje . Pozdrav.

dragan

pre 4 godine

Bolje da su projektovali Nadal Federer, to je uzbudljivo. Ovako obojca ce ispati pre finala, tako da nece biti nijednog od tri moguca meca velike trojke.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Шта има бити "паклен" кад је Ноле најбољи. Нека противници о њему размишљају а не он о њима. 🔴⚪👍

gemini

pre 4 godine

Prosle godine osvajanjem Sinsija napravio istorijski rezultat a ove godine sa titulom imace sve osvojene masterse po dva puta najmanje sto bi bilo neverovatan poduhvat.

amare

pre 4 godine

Ne znam zašto pojedini od vas misle da Novaku nije pretetano stalo do ovog turnira?! Imao je skoro mesec dana pauze, igra se na betonu... logično mi je da će se bolje pripremiti za USO sa više odigranih mečeva, i to jakih mečeva, baš protiv dobrih servera. Sa 2 ili 3 meča NE MOŽE da natempira formu. Čak je ovaj žreb odlična uvertira i motivacija pred USO. Nikakvih sumnji nemam u njega.
Sa druge strane, iako nema veze sa temom, više se bojim da mu Federer ne zakuva čorbu u Savetu. Kako i na koji način ne znam, ali tamo nije došao tek tako. Više me to brine i mislim da bi trebalo da se povuče odande i sav fokus i energiju usmeri na rekorde. Eto, malo skretoh sa teme, oprostićete :))

ATP Mafioziiiiiii

pre 4 godine

Aaaa, pa neces ti naseg Rodju da pobedjujes u epskom finalu i pri tom dve mec lopte da spasavas!
Sad cemo mi tebi da pokazemo! :-)

Shigman

pre 4 godine

Koliko teniskih strucnjaka na jednom mestu...ma divno...I svi se slazu da ce namerno da izgubi u drugom-trecem kolu...Kakve strucne analize.

Drug Ostoja

pre 4 godine

MIslim da Novak nije preterano zainteresovan za ovaj turnir ove godine i da ce igrati samo iz postovanja prema organizatorima i prema turniru. Kontam da ce gledati da izgubi pre susreta sa Federerom,jer u suprotnom bi morao da ga opet polupa,pa bi tako dogurao do finala,a kad si u finalu,zasto da ga i ne osvojis. A nije mu potrebno da se preterano iscima na ovom turniru,svi znamo da je njemu na nisanu jos jedan slem! Srecno Novace !

Petar

pre 4 godine

Kad si prvi na tabeli, kad si najbolji na svetu, kad ti je cilj da osvojis turnir nema teskog zreba, jednostavno igras i pobedjujes slabije igrace od tebe.
Tezak zreb moze da ima onaj koji je recimo 15. na listi a mora da igra sa 5. ili 9. umesto sa 55. ili 59.

labrc

pre 4 godine

Na GS njemu (predsedniku) nameštaju lake žrebove, a onda kao pokazuju "neutralnost" kada mu povremeno daju realan žreb na manjim turnirima.

ePufta

pre 4 godine

Ohohoho, "Nole" ce ih "oprati"? A kad njega operu onda ce biti "samo opušteno, tempira formu za US", je li? Pošto "Nole" nikada ne izgubi zato što je protivnik bolji? Je li tako, nolobotovi?

Blanusha

pre 4 godine

Garantovano ispada pre finala. Gubi titulu i bodove. Kako je to slatko.
(Barbarosa, 10. avgust 2019 09:34)

Prve dve recenice..Ok. Ne volis Djokovica, navijas za nekog drugog, nista protiv. Treca recenica vec govori da ga mrzis, da si neverovatno zao i, sto bi rekli u mom kraju, blago kuci koju ces ti da zaobidjes.
Sportski pozdrav...

Može meni jedno pivo, al' 'ladno

pre 4 godine

Što se mene tiče, može i da produži odmor za još dve nedelje do USO, a onda ovi organizatori neka se posle češu za publiku, sponzore i dosadan turnir na kojem će najzanimljiviji meč biti Kačanov-Kirjos, ne zbog njihovog dobrog tenisa, već zbog dugog jezika i skandala.

vladimir

pre 4 godine

Ma neće niko zapinjati pred USO,da se ne lažemo...
Neće ni Fedeks kome je to možda i poslednji GS turnir u karijeri,pitanje je da li će igrati do godine.

®Laki

pre 4 godine

Ok, namestaju mu na GS turnirima lake rivale, moze makar na Mastersima da se oznoji malo! Sta bi vi, opet Laksonene, Karuze, Hurkace...?
(Jumko, 10. avgust 2019 08:59)

Mi bi opet, dedu! Sa dedom je najbolje!

micaiz kafica

pre 4 godine

Ništa tu nije pakleno. Da se Novak možda ne boji Federera, ja mislim da je obratno. Što se drugih tiče, mislim da svi imaju nepremostivu prepreku Novaka Đokovića.

nolefan

pre 4 godine

Kirijos nece doci doci Novaka jer ce da izgubi od Kacanova.Nadal ako dodje do finala Montreala propustice Cincinati.Sa Rodzerom ce biti lako.Samo je pitanje da li se Novak jos odmara u Marbelji

Andrej

pre 4 godine

Nadalov žreb je Bože sačuvaj, ali ne mora da znači da će Nadal igrati, prošle godine trebali on i Nole da igraju u četvrtfinalu, ali ja Nadal odustao od turnira, znao sam da će Noletu staviti Federera, ali nema veze, pobediće i Federera i Nadala.Nije mu prvi put da mora sa obojicom da igra.Idemooooo!

G-maps

pre 4 godine

Realno, Hačanov ili Kirgios su velike mine, pogotovu ovaj poslednji. Nekako mi se čini da Federer nekako lakše izlazi na kraj sa ovim mlađim igračima....?!

O RUCK

pre 4 godine

Slazem se sa vasim mislenjem da je Novakov zreb PAKLEN (doduse jos pakleniji je za njegove protivnike). No moje mislenje je da ste konkurenciju malo previse suzili? Po meni njegovi potencijalni protivnici su ovim redosledom: 2. kolo: Qveri, 3. kolo: Izner 4.kolo: Kacanov, Kirios, Fonjini, Sapovalov 5. kolo(polufinale): Federer, Medvedev,Cicipas, Wavrinka, Edmund, Dimitrov 6. kolo (finale): Nadal, Tim, Nisikori, A.Zverev,Cilic . Dakle ovde su vrlo moguci i manje moguci protivnici. ZAISTA PAKLENO, OVAKO TESKO NECE BITI CAK NI NA USA OPENU!!!

Guromir

pre 4 godine

Uuh, Sinsi najbrza podloga a Novaku samo serveri na putu: Kveri , Izner, Kirios, Kacanov.....Sve igraci koji bi mogli cak i da osvoje ovaj turnir. Videcemo da li ce konacno doci do meca Djokovoic- Kirios.

mich

pre 4 godine

Nole ce da ispadne namerno u drugom kolu i da se spremi za US open, dok ce hejteri ovde da se loze, on ce da skuplja snagu za novi GS gazi Nole !!!

znanje-imanje

pre 4 godine

Pre svega Kecmanović ima solidan kvalifikacioni žreb. Cela ova godina proboja je super.
Nadalova polovina je nesrazmerno, prosto neverovatno lakša. Ne pamtim toliku asimetriju slučajnim žrebom. Kada bi neko poštujući ranking a ipak pakovao da polovine žreba budu nejednake teorijski ne bi mogao bolje nego ovako. (Nije zavera već samo unikatan pik male verovatnoće) To je neka prilika i za Lasla, iako je on još uvek dobar pre svega za šljaku. Pobednik 1. kola Hurkač - Agut verovatno do Nadala, možda i finala. (kako je to teško odrediti - i Hurkač je ogroman potencijal; ali nije manji bio i Kubot, a sada je strogo dubl; čudna je interakcija konstitucije sa patnjom teniske karijere)
Opet 1. kolo Dimitrov - Vavrinka. I opet Beretini na Federera - na Vimbldonu je italijan bio lošiji u tom meču nego Tomić u meču za koji je kažnjen. Nažalost Dušan odmah na Iznera koji nikako ne valja za 1. kolo. Najveća gužva je u osmini Kačanova, tu su svi mečevi ultrazanimljivi dok se nađe ko ide na Novaka. Baš svi! Za razliku od Cicipasa koji nije znao kako da se postavi spram Kiriosovog ponašanja Karen neće fermati ovog 3%. (Kad gle, Ciciban igra dubl sa Nikom, eto izdajnika...)
Novak nije imao fabulozni retern nedavno a odmah počinje sa Kverijem. I nakon AO je blejao pa ni do RG nije stigao baš spreman. Odmah će se videti kakav je trenutno. Ne obećava što je uzeo Wild Card za dubl sa Jankom, to obično radi kada nije baš u formi. I Dušan i Laslo igraju kao dubl, što je barem spram USO dobro.

Gandra Šajkaš

pre 4 godine

Po meni,ne postoji lak I tezak zreb.
Jednostavno moras sve pobediti ko ti je sa druge strane mreze da bi osvojio. Vrlo jednostavna logika. E sad,ima igraca koji manje ili vise odgovaraju nekom.

Nebojša

pre 4 godine

Ovako sročeno jeste težak žreb ali svi nabrojani mogu ispasti a da se ni ne sastanu sa Novakom ko će mu doći i dali će uopšte videćemo.

Хаџи

pre 4 godine

Мислим да ће изгубити у једном моменту, јер је припремни турнир за Њујорк. Кад год игра припрему за неки ГС углавном диже форму, и често се деси да изгуби...
При томе озбиљан жреб за бетон, било би добро да догура што даље. Само да, како он уме, не изгуби од Кирјоса. Јер не могу да читам наредних месеци како овај билмез прозива и једини себи даје за право да омаловажава Новака. А баш због тога би било екстра да га очетка 6:0 6:1.
Наравно, све у циљу што боље форме пред УСО и узимање титуле и тамо.. Па да обезбеди прво место до краја године...

posmatrač

pre 4 godine

Pazi "Đoković nije imao sreće". Sastaće se sa dva osrednja amerikanca, Kverijem i Isnerom, umornim Kačanovim /pošto igra u Melburnu/ ili sa psiho Kirjosom i normalno u polufinalu sa Federerom. I šta je tu toliko za svetskog br. 1. teško, a na drugoj strani žreba lako.

ST

pre 4 godine

Ju, ju, ju, pa ovaj zreb je ekstra i pokazace ko je najveci sampion! Samo da ne bude neke neocekivane povrede Kirjosa, jer je vreme da se napaljenko oduci od tenisa... Jedva cekam turnir

ST

pre 4 godine

Ju, ju, ju, pa ovaj zreb je ekstra i pokazace ko je najveci sampion! Samo da ne bude neke neocekivane povrede Kirjosa, jer je vreme da se napaljenko oduci od tenisa... Jedva cekam turnir

®Laki

pre 4 godine

Ok, namestaju mu na GS turnirima lake rivale, moze makar na Mastersima da se oznoji malo! Sta bi vi, opet Laksonene, Karuze, Hurkace...?
(Jumko, 10. avgust 2019 08:59)

Mi bi opet, dedu! Sa dedom je najbolje!

Blanusha

pre 4 godine

Garantovano ispada pre finala. Gubi titulu i bodove. Kako je to slatko.
(Barbarosa, 10. avgust 2019 09:34)

Prve dve recenice..Ok. Ne volis Djokovica, navijas za nekog drugog, nista protiv. Treca recenica vec govori da ga mrzis, da si neverovatno zao i, sto bi rekli u mom kraju, blago kuci koju ces ti da zaobidjes.
Sportski pozdrav...

posmatrač

pre 4 godine

Pazi "Đoković nije imao sreće". Sastaće se sa dva osrednja amerikanca, Kverijem i Isnerom, umornim Kačanovim /pošto igra u Melburnu/ ili sa psiho Kirjosom i normalno u polufinalu sa Federerom. I šta je tu toliko za svetskog br. 1. teško, a na drugoj strani žreba lako.

Andrej

pre 4 godine

Nadalov žreb je Bože sačuvaj, ali ne mora da znači da će Nadal igrati, prošle godine trebali on i Nole da igraju u četvrtfinalu, ali ja Nadal odustao od turnira, znao sam da će Noletu staviti Federera, ali nema veze, pobediće i Federera i Nadala.Nije mu prvi put da mora sa obojicom da igra.Idemooooo!

Хаџи

pre 4 godine

Мислим да ће изгубити у једном моменту, јер је припремни турнир за Њујорк. Кад год игра припрему за неки ГС углавном диже форму, и често се деси да изгуби...
При томе озбиљан жреб за бетон, било би добро да догура што даље. Само да, како он уме, не изгуби од Кирјоса. Јер не могу да читам наредних месеци како овај билмез прозива и једини себи даје за право да омаловажава Новака. А баш због тога би било екстра да га очетка 6:0 6:1.
Наравно, све у циљу што боље форме пред УСО и узимање титуле и тамо.. Па да обезбеди прво место до краја године...

Drug Ostoja

pre 4 godine

MIslim da Novak nije preterano zainteresovan za ovaj turnir ove godine i da ce igrati samo iz postovanja prema organizatorima i prema turniru. Kontam da ce gledati da izgubi pre susreta sa Federerom,jer u suprotnom bi morao da ga opet polupa,pa bi tako dogurao do finala,a kad si u finalu,zasto da ga i ne osvojis. A nije mu potrebno da se preterano iscima na ovom turniru,svi znamo da je njemu na nisanu jos jedan slem! Srecno Novace !

Dott

pre 4 godine

Nema Novak tezak zreb, vec svi oni koji su u njegovj polovini zreba.
Setite se, Novak je broj jedan, prema tome, njegovi protivnici nisu imali srece, jer cisto sumnjam da se neko raduje susretu sa Novakom.

Dott

pre 4 godine

Kad bi nekako mogao da igra protiv samog sebe, organizatori bi i to namestili, ali oni nisu ni svesni da je Novaku on sam sebi samo vazan i najveci protivnik, jer kad iogra dobro, nebitno je ko je sa druge strane, demolirace ga.

micaiz kafica

pre 4 godine

Ništa tu nije pakleno. Da se Novak možda ne boji Federera, ja mislim da je obratno. Što se drugih tiče, mislim da svi imaju nepremostivu prepreku Novaka Đokovića.

G-maps

pre 4 godine

Realno, Hačanov ili Kirgios su velike mine, pogotovu ovaj poslednji. Nekako mi se čini da Federer nekako lakše izlazi na kraj sa ovim mlađim igračima....?!

артиљерац

pre 4 godine

Што би рекао Дејан Буцко Савић,тренер ватерполиста:А ако оћеш да будеш први
морш СВЕ да победиш.И то је то.

Nebojša

pre 4 godine

Ovako sročeno jeste težak žreb ali svi nabrojani mogu ispasti a da se ni ne sastanu sa Novakom ko će mu doći i dali će uopšte videćemo.

alphabet

pre 4 godine

Slažem se, težak žreb, ali kao i uvek kako turnir bude odmicao tako će se taj žreb/put menjati, jer gotovo se nikad nije obistinio projektovani žreb

Tribislav

pre 4 godine

Odgovorno tvrdim da su Sinsinati i US open dva najgora turnira u Đokovićevoj karijeri, a i statistika sve govori. 14 finala, samo četiri trofeja. Jednostavno ako uzmemo u obzir Novakovu igru na svim turnirima koje redovno igra, dolazimo do zaključka da je upravo na pomenuta dva turnira igrao najslabije. Kao da se nekako dogega do finala i onda ih gubi zbog nedostatka snage, koja po mom mišljenju ima veze sa velikom vlagom koja vlada u Americi, a koja Đokoviću itekako smeta. Drugi razlog je izuzetno brza podloga koja je Novaku problem dva. Novak igra recimo vrhunski tenis u Šangaju, dok je u Sinsinatiju to nebo i zemlja, jednostavno Đokovićeva igra iz ta dva turnira ne može da se poredi. Hteo sam da kažem da ukoliko Đoković trijumfuje na naredna dva turnira, mislim da je napravio nakrupniji mogući korak ka rekordu po broju mastersa i slemova. Aj uzravlje.

Guromir

pre 4 godine

Uuh, Sinsi najbrza podloga a Novaku samo serveri na putu: Kveri , Izner, Kirios, Kacanov.....Sve igraci koji bi mogli cak i da osvoje ovaj turnir. Videcemo da li ce konacno doci do meca Djokovoic- Kirios.

Srpsko dete

pre 4 godine

Izostavljeno je da se napomene da, ako Đoković odbrani ovu titulu, biće jedini teniser na svetu koji je sve turnire "Masters 1000" osvajao po 2 puta. (Ima ih 9).
Ostali teniseri su najviše osvojali po 7 različitih "Masters 1000"...

NY

pre 4 godine

Rafa G.O.A.T. osvaja US Open laganini
(Muamer, 10. avgust 2019 11:15)

Pazarac, kako napreduje Kolasinac, slusas li Eminu Jahovic, pratis li formu Adema Ljajica i vices li Turkýe kada igraju nasi u Pazaru, i glasas li za Ugljanina

Actro

pre 4 godine

Živ se pojedoh od sekiracije, ne znam ni da li ću moći da spavam, a kako li je tek njemu. Čime se sve zatupljuje ovaj narod, oko običnog sporta, gde se pojedinci enormno bogate, a narodu se servira kao pitanje nacionalnog identiteta i ponosa. Svaka čast, volim da pobedi, ali koliko čovek treba da bude plitkouman pa da mu ovakva vest bude danas preokupacija.

Zurkolomac

pre 4 godine

Rafa G.O.A.T. osvaja US Open laganini
(Muamer, 10. avgust 2019 11:15)

Srbine imas malo cudan nadimak. To se ne bi svidelo tvom pradedi Gvozdenu...

amare

pre 4 godine

Ne znam zašto pojedini od vas misle da Novaku nije pretetano stalo do ovog turnira?! Imao je skoro mesec dana pauze, igra se na betonu... logično mi je da će se bolje pripremiti za USO sa više odigranih mečeva, i to jakih mečeva, baš protiv dobrih servera. Sa 2 ili 3 meča NE MOŽE da natempira formu. Čak je ovaj žreb odlična uvertira i motivacija pred USO. Nikakvih sumnji nemam u njega.
Sa druge strane, iako nema veze sa temom, više se bojim da mu Federer ne zakuva čorbu u Savetu. Kako i na koji način ne znam, ali tamo nije došao tek tako. Više me to brine i mislim da bi trebalo da se povuče odande i sav fokus i energiju usmeri na rekorde. Eto, malo skretoh sa teme, oprostićete :))

O RUCK

pre 4 godine

Slazem se sa vasim mislenjem da je Novakov zreb PAKLEN (doduse jos pakleniji je za njegove protivnike). No moje mislenje je da ste konkurenciju malo previse suzili? Po meni njegovi potencijalni protivnici su ovim redosledom: 2. kolo: Qveri, 3. kolo: Izner 4.kolo: Kacanov, Kirios, Fonjini, Sapovalov 5. kolo(polufinale): Federer, Medvedev,Cicipas, Wavrinka, Edmund, Dimitrov 6. kolo (finale): Nadal, Tim, Nisikori, A.Zverev,Cilic . Dakle ovde su vrlo moguci i manje moguci protivnici. ZAISTA PAKLENO, OVAKO TESKO NECE BITI CAK NI NA USA OPENU!!!

srdjan

pre 4 godine

ne razumem Novaku tezak zreb pogresno svim drugim teniserima je tezak zreb jer u svom kosturu imaju Novaka Djokovica to je naslov ZREBA U Sinsinatiju
idemo Novace

kaligula

pre 4 godine

Za najboljeg tenisera ikad postoji samo lakši i manje lakši žreb. Drugo, svi koji su mu zapali znaju da ustvari oni nisu imali sreće. Samo se Novak pita i drugi tu ništa ne mogu da urade osim da se nadaju da neće zagristi punom snagom ili biti na bar 70%. Mislim da će Novak biti prilično motivisan jer odbranom titule ne bi gubio poene a pritom bi duplirao ionako neoboriv rekord sa svim osvojenim mastersima. Novak masters x2. :)

Zreb

pre 4 godine

Vise nam Sinsinati nije prioritet, Imamo ga. Prava stvar je US i GS. Tsko obezbedjje jos nedelja na vecnom broju 1 i dodaje neophodne GS titule. Masterse moze da skuplja i usput. Pozdrav
(glasnik, 10. avgust 2019 13:21)
Nisam znao da si u Noletovom timu.
Cestitam.

nolefan

pre 4 godine

Kirijos nece doci doci Novaka jer ce da izgubi od Kacanova.Nadal ako dodje do finala Montreala propustice Cincinati.Sa Rodzerom ce biti lako.Samo je pitanje da li se Novak jos odmara u Marbelji

znanje-imanje

pre 4 godine

Pre svega Kecmanović ima solidan kvalifikacioni žreb. Cela ova godina proboja je super.
Nadalova polovina je nesrazmerno, prosto neverovatno lakša. Ne pamtim toliku asimetriju slučajnim žrebom. Kada bi neko poštujući ranking a ipak pakovao da polovine žreba budu nejednake teorijski ne bi mogao bolje nego ovako. (Nije zavera već samo unikatan pik male verovatnoće) To je neka prilika i za Lasla, iako je on još uvek dobar pre svega za šljaku. Pobednik 1. kola Hurkač - Agut verovatno do Nadala, možda i finala. (kako je to teško odrediti - i Hurkač je ogroman potencijal; ali nije manji bio i Kubot, a sada je strogo dubl; čudna je interakcija konstitucije sa patnjom teniske karijere)
Opet 1. kolo Dimitrov - Vavrinka. I opet Beretini na Federera - na Vimbldonu je italijan bio lošiji u tom meču nego Tomić u meču za koji je kažnjen. Nažalost Dušan odmah na Iznera koji nikako ne valja za 1. kolo. Najveća gužva je u osmini Kačanova, tu su svi mečevi ultrazanimljivi dok se nađe ko ide na Novaka. Baš svi! Za razliku od Cicipasa koji nije znao kako da se postavi spram Kiriosovog ponašanja Karen neće fermati ovog 3%. (Kad gle, Ciciban igra dubl sa Nikom, eto izdajnika...)
Novak nije imao fabulozni retern nedavno a odmah počinje sa Kverijem. I nakon AO je blejao pa ni do RG nije stigao baš spreman. Odmah će se videti kakav je trenutno. Ne obećava što je uzeo Wild Card za dubl sa Jankom, to obično radi kada nije baš u formi. I Dušan i Laslo igraju kao dubl, što je barem spram USO dobro.

remax

pre 4 godine

Mislim da je ovo jedan od Mastersa koji Noletu neće služiti isključivo kao priprema za USO, mada je to glavna svrha.
Biće odmoran, a ovo je jedini Masters koji mu nedostaje da ima sve Masterse x2, ako je to njemu uopšte toliko važno.
Ako se još na tom putu ispreči prvo Kirjos pa posle i Federer, za mene bi se ovo pretvorilo u mali GS.

basketas

pre 4 godine

nema veze ako i ne osvoji sinsinati sada. bice jos prilika. us open je prioritet ove godine. kina+zavrsni masters takodje. sve ostalo je ako dodje dobro doslo.

Milena

pre 4 godine

Za nedovoljno obrazovanog i više nego dovoljno bezobraznog jedno obavještenje:srpski jezik nije samo ekavica nego i ijekavica . I malo je teža .

Zurkolomac

pre 4 godine

18:16, 34:33...kme
(Muamer, 10. avgust 2019 15:05)

Pa ti cak i kmecis na prelepom srpskom jeziku. To je bas lepo od zebe. Evo ti za nagradu 10kg pecene srpske prasetine...

Gandra Šajkaš

pre 4 godine

Po meni,ne postoji lak I tezak zreb.
Jednostavno moras sve pobediti ko ti je sa druge strane mreze da bi osvojio. Vrlo jednostavna logika. E sad,ima igraca koji manje ili vise odgovaraju nekom.

vladimir

pre 4 godine

Ma neće niko zapinjati pred USO,da se ne lažemo...
Neće ni Fedeks kome je to možda i poslednji GS turnir u karijeri,pitanje je da li će igrati do godine.

kaligula

pre 4 godine

Rafa G.O.A.T. osvaja US Open laganini
(Muamer, 10. avgust 2019 11:15)

Čitam ovo iz turnira u tirnir i nikako da nabodeš ali i ćorava koka zrno ubode pa ćeš tako i ti jednom jer statistički se mora desiti. Do tada plači od muke.

mich

pre 4 godine

Nole ce da ispadne namerno u drugom kolu i da se spremi za US open, dok ce hejteri ovde da se loze, on ce da skuplja snagu za novi GS gazi Nole !!!

bmiles

pre 4 godine

Aman zaman,prestanite sa tim tezak zreb i slicno.Novak je broj 1 tenisa,a tezak zreb je za one koji igraju protiv njega a ne za njega!Dokle ta skepsa i sumnja za vladaoca ovog sporta na svetu!Toliko,ajmo Nole!

Djido

pre 4 godine

Khachanov će ga pobediti ako budu igrali jedan protiv drugog.
(Poz iz BG-a, 10. avgust 2019 13:20)

Da, a ako ne budu igrali jedan protiv drugog onda neće.

Polo

pre 4 godine

Karte za masters u Sinsinatiju su od 10 - 76 dolara.

https://www.wsopen.com/tickets/buy-tickets/#individual

To je čak i za nas sirotinju ok cena.

kaligula

pre 4 godine

Covek tamo ima 7 titula! Neki "kraljevi betona" jedva jednu... I krompire su dobijali tamo...
(Jumko, 10. avgust 2019 13:50)

AHHAHAHAHHAHAAA kmečanje level slamka spasa. A kako se slamka skraćuje hvataćeš se za bilo šta ma koliko time blamirao sebe. Na kraju će vrsta veza na predivnom puloveru ustvari biti najbitnija stavka ikad. Jao pa koliko te boli mukice sve pršti iz tebe. Nađi život mučeniče. Zaboravi na Novaka da postoji i prati boćanje. Lakše ćeš ozdraviti. Nije zdravo toliko biti opterećen nekim koga mrziš a da ni sam sebi ne znaš da objasniš zašto.

Darko

pre 4 godine

Kao i uvijek, žrijeb je najmanje bitan jer sve zavisi od Novaka. Samo se on pita. Ako "hoće" da igra, može imati redom po kolima do finala sve igrače od No:6 do No:2 i niko mu ništa neće moći. Nekad' me podsjeća na Kirjosa pošto ima i on periode kada "neće" da igra. Uvijek sam to pripisivao kalkulisanju sa bodovima i sa sledećom sezonom. Negdje brani veliki beoj poena ali vjerovatno negdje i "namjerno" napravi kiks kako bi u sledećoj sezoni vratio bodove i to sve poravnao. Na kraju krajeva jako će teško neko ponoviti onaj njegov start iz čini mi se 2011.godine. A onda dođe sledeća godina i to sve moraš odbraniti što je zaista nemoguće.

Smolov

pre 4 godine

Ako osvoji ovo, onda naredne godine da se od svih Mastersa najvise fokusira na Monte Karlo i Sinsinati i tako pokusa da postane jedini igrac u istoriji koji je sve Masterse osvajao najmanje po 3 puta.

gemini

pre 4 godine

Prosle godine osvajanjem Sinsija napravio istorijski rezultat a ove godine sa titulom imace sve osvojene masterse po dva puta najmanje sto bi bilo neverovatan poduhvat.

glasnik

pre 4 godine

Vise nam Sinsinati nije prioritet, Imamo ga. Prava stvar je US i GS. Tsko obezbedjje jos nedelja na vecnom broju 1 i dodaje neophodne GS titule. Masterse moze da skuplja i usput. Pozdrav

marerema

pre 4 godine

@Jumko sine koliko dnevno vremena potrosis citajuci vesti o Djokovicu ? Godinama na svaku vest das komentar. Nadji bre neku zensku nesto... Drugarski ti kazem. Idemooo Noleee

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Шта има бити "паклен" кад је Ноле најбољи. Нека противници о њему размишљају а не он о њима. 🔴⚪👍

Sinisa

pre 4 godine

E bas me zanima ovaj mec prvog kola izmedju Mareja i Tima....Ja mislim da i ovakav Marej,sa operisana 2 kuka i pauzom od 8 mjeseci,moze pobjediti Tima.

Caddy

pre 4 godine

Treba svim silama spreciti Novaka da po drugi put osvoji zlatni masters, sto njegovim rivalima nije uspelo niti jednom.
 (Zlatni masters, 10. avgust 2019 12:54)

Pretpostavljam da je samo humor i pokusaju, u protivnom....ufff..imamo problem genetske prirode

Son

pre 4 godine

Bilo bi previse da Novak ove godine ne osvoji ni jedan masters od 4 velika(Indian Vels, Majami, Kanada, Sinsinati), tako da sam poprilicno ubjedjen da osvaja ovo.

djape

pre 4 godine

Da bi osvojio neki turnir moraš da budeš najbolji.Priča težak ždrijeb je čista glupost, pogotovo dizati Kverija, Iznera kao potencijalne Novakove dželate.Ptice na grani znaju kako Nole igra sa njima(serverima).Nadal veliko je pitanje kako će odigrati Sinsinati ako sad osvoji titulu, vrlo lako se može desiti da ga i preskoči, da bi odmorio za US open, a Federer ko Federer stara mušterija ;)

Petar

pre 4 godine

Kad si prvi na tabeli, kad si najbolji na svetu, kad ti je cilj da osvojis turnir nema teskog zreba, jednostavno igras i pobedjujes slabije igrace od tebe.
Tezak zreb moze da ima onaj koji je recimo 15. na listi a mora da igra sa 5. ili 9. umesto sa 55. ili 59.

slaviša šmigič

pre 4 godine

federer do cicipasa sve izvan forme novak odma 2.sa brutalnim servisima posebno iznerom koga je teze dobiti od kiriosa samo što fali,da mu stave kevina andersona u 1.kolu.

gigatrend

pre 4 godine

"... u narednom kolu ga očekuje susret sa Kei Nišikorijem."

Pretpostavljam da ne biste napisali "sa Rodžer Federerom" (mada, ko zna!), prema tome "... sa Keijem Nišikorijem".

Djido

pre 4 godine

,,, ukoliko Australijanac bude igrao na nivou i isao na to da ponovo oducava Nolu od tenisa, doticni ce elegantno izgubiti ne bi li se susreo sa njim.
(Mikii, 10. avgust 2019 11:49)

Kako je moguće da izgubi a da se susretne sa njim!?

Stevanbas77

pre 4 godine

Kod Noleta ne postoji pakleni zreb pre svega.! Ako mu se igra i ako mu je stalo do titule,njega nikakakav zreb ne tangira...pobedjuje! U suprotnom,postoje i taktike kao i u svakom sportu . Pozz Nole

Shigman

pre 4 godine

Koliko teniskih strucnjaka na jednom mestu...ma divno...I svi se slazu da ce namerno da izgubi u drugom-trecem kolu...Kakve strucne analize.

antiDebil

pre 4 godine

Ovo sa Nadalovim zrebovima, terminima, kisama, rasooredima u ovoj sezoni vec pocinje da biva ozbiljna sprdnja.
Morace folirant neplanirano da odlozi pojavljivanje povrede zato sto je na obabova turnira dobio presmesan zreb!

Mikii

pre 4 godine

Djokovic ce pazljivo posmatrati Kirgiosa na tom turniru i ukoliko Australijanac bude igrao na nivou i isao na to da ponovo oducava Nolu od tenisa, doticni ce elegantno izgubiti ne bi li se susreo sa njim. Nola da rizikuje 0:3 u medjusobnim i da ga Kirgios dodatno izblamira, kao sto bi to sigurno uradio nakon pobede? Nema sanse.

kakogod

pre 4 godine

Dobar žreb, da se nasteluje ritern sa ovim dvojicom bombardera, onda onaj Arapin iz Australije nema šanse a ni Fedex , ako opet ispadne od Amera , to je znak da mora da se naspanuje za U.S open mnogo bolje . Pozdrav.

Vule

pre 4 godine

Evo moj predlog da od sad u buduce neka sam Djokovic bira svoje protivnike da onda vidimo sta ce reci novinari na tu temu.
Ja ne vidim da Novaku smeta ko sa kim igra Jel ne zavisi samo od Djokovica svako moze da bude eleminisan. To je dovoljno da moras da igras ako zelis da zadrzis vrh klasmana.

antiDebil

pre 4 godine

Ovo sa Nadalovim zrebovima, terminima, kisama, rasooredima u ovoj sezoni vec pocinje da biva ozbiljna sprdnja.
Morace folirant neplanirano da odlozi pojavljivanje povrede zato sto je na obabova turnira dobio presmesan zreb!

Zatupljeni

pre 4 godine

Actro,
ocigledno si i ti u kategoriji zatupljenih, kada komentarises ovu vest. Elem, neko je zatupljen gledajuci filmove i serije, neko slusajuci muziku, neko odlazeci u pozoriste ili u galerije, a ima jos mnogo nacina zatupljivanja, kako bi ti rekao. Interesantno je da svi zatupljivaci zgrcu velike sume novca, pa ti predlazem da ucinis nesto sa svojim zivotom i iz kategorije zatupljenih ljubitelja tenisa, predjes u zatupljivace, sto bi ti bilo nemerljivo korisnije.

simpo

pre 4 godine

Samo u tenisu se namešta,ko će sa kim da igra u ostali sporocima zna se nosioci grupa,pa drugi nosioci,pa treći i tako redom,nikako prvi ne može da igra protiv trećeg,nego prvi protiv 4 a 2 protiv 3

Može meni jedno pivo, al' 'ladno

pre 4 godine

Što se mene tiče, može i da produži odmor za još dve nedelje do USO, a onda ovi organizatori neka se posle češu za publiku, sponzore i dosadan turnir na kojem će najzanimljiviji meč biti Kačanov-Kirjos, ne zbog njihovog dobrog tenisa, već zbog dugog jezika i skandala.

mlekadzija

pre 4 godine

Осваја ово лагано, у свом лепршавом, препознатљивом стилу првак Киров балета, нико други но Роџер Федерер. Јел тако Јумко?

Danko

pre 4 godine

Naslov je zaninljiv.

Pa kakav je za ostale igrače ždrijeb ako je za Noleta paklen.
Ne trebaju ni dolaziti oni koji su mu u ždrijebu. Produženi vikend na moru i pošalju mu kantu i ček.

ATP Mafioziiiiiii

pre 4 godine

Aaaa, pa neces ti naseg Rodju da pobedjujes u epskom finalu i pri tom dve mec lopte da spasavas!
Sad cemo mi tebi da pokazemo! :-)

Demar Derosan

pre 4 godine

@Smolov
Kako vi olako pisete i predlazete na sta jedan vrhunski igrac treba da se fokusira. Zaboravljate mnoge faktore koji sinergetski uticu na planove i performans igraca, tako da ne mozete biti trener a da tenis ne osecate kao igru.

al navikli smo

pre 4 godine

Ovim žrebom ispada da je Nadal prvi na svetu.Federer mora da bude u delu žreba gde je Nadal, ne može da ide 3 igrač na svetu na prvog, samo na drugog u polufinalu.

Žreb namestili "anglosaksonci" - Kira, Nadal i Federer

pre 4 godine

Opušteno, kao u Londonu, kada je u finalu izgubio dva seta, tri dobio u taj-breku i, realno, u petom bio izgubljen. Do finala predsednik Novak imao je šest mečeva sa momcima koji nisu ni u prvih dvadeset. U Sincinatiju neće se sastati s Federerom, ne brinite.

labrc

pre 4 godine

Na GS njemu (predsedniku) nameštaju lake žrebove, a onda kao pokazuju "neutralnost" kada mu povremeno daju realan žreb na manjim turnirima.

mr

pre 4 godine

Ispada najkasnije u četvrtfinalu, verovatno i pre.
(realno, 10. avgust 2019 16:10)

Ja bih voleo da se to desi pre osmine finala.
(Bodibond, 10. avgust 2019 17:31)

И мислите да ће живот вас двојице добити смисао ако се Новак одлучи да ипак не игра Синсинати. Капирам да је то боље за вас јер ће овако да се стресирате прво коло, па друго коло, итд.

ePufta

pre 4 godine

Ohohoho, "Nole" ce ih "oprati"? A kad njega operu onda ce biti "samo opušteno, tempira formu za US", je li? Pošto "Nole" nikada ne izgubi zato što je protivnik bolji? Je li tako, nolobotovi?

Uopšte nisam nolomrzač, ovi je tačno

pre 4 godine

Ovo je namesteno... Sivonje izner pa kveri, kirjos
(dax, 10. avgust 2019 14:01)

Ali zato je tu dvoručni prebacivač, smarač i tapkaraš loptice pre servisa.

Demar Derosan

pre 4 godine

@Tribislav
Niste u pravu, poredite razlicite stvari, Novak igra dobro i u severno-americkom delu sezone. Dobro igra i u Sangaju, ali se podloge razlikuju. Verovatno niste igrali tenis i komentarisete nesto sto je poznato igracima minimum 40 god.

dragan

pre 4 godine

Bolje da su projektovali Nadal Federer, to je uzbudljivo. Ovako obojca ce ispati pre finala, tako da nece biti nijednog od tri moguca meca velike trojke.

Mihael

pre 4 godine

Da je pametan nebi se previse naprezo, bitan je GS. Tu da si 100% a ne da dadne sve od sebe na nekom 1000atp turniru i tako jih je sve osvojijo a onda da igra 5 setova na GS. Mislim da ce Novak pametno to odigrat

Poštovalac igre

pre 4 godine

Novak na ta dva turnira osvojio 4 titule od odigranih ukupno 14 finala stoji a što se tiče ostalog Novaku pogoduju brzi tereni uzme primer AO Peking Majami,Indijan Vels gde je Novak izdominira po pravilu da ne kažem završni turnir osvajao pregršt trofeja. I uvek je on imao problem ranije sa zdrastvenim problemima tako da nije glavni razlog što nije dominantan toliko zbog loših samo vremenskih uslova odnosno velike vlažnosti biće da ima svega pomalo od klime,turnira pa samih igrača gde svakom odgovara nešto pa do činjenica da se ne može svugde uzimat po pravilu uvek..

Jumko

pre 4 godine

@Son Hahahaha, Rim i Madrid nisu veliki jer Rafa tamo dominira? Kakvo uveseljavanje sa ovim komentarima, neprocenjivo! Samo ovako nastavite, molim vas!

Nula, krompir, ništa, cvonjak

pre 4 godine

Šta ti je navika ccc...
Navikli ste da igra sa nn licima i sad čim mu padne neko poznato ime (koji ima pozitivan skor inače), odma kuknjava...E pa deco, mora i neko poznat u žrebu, ali ne sumnjam da će ipak sa nn da igra...

tennisman

pre 4 godine

Nadalov žreb je Bože sačuvaj, ali ne mora da znači da će Nadal igrati, prošle godine trebali on i Nole da igraju u četvrtfinalu, ali ja Nadal odustao od turnira, znao sam da će Noletu staviti Federera, ali nema veze, pobediće i Federera i Nadala.Nije mu prvi put da mora sa obojicom da igra.Idemooooo!
(Andrej, 10. avgust 2019 09:00)

vidi se da si jedan od onih koji prati tenis iskljucivo zbog novaka a ne sto voli taj sport, samo pogledaj zreb nadala u montrealu koliko je tezak pa onda pricaj nesto za njega, nece sigurno dobijati laksonena kudlu i ostale

Mladen

pre 4 godine

Nole dobija svakoga do polufinala. Problema će verovatno biti tek sa Federerom u polufinalu, zbog eventualnog umora. Ovaj žreb je pokazatelj da nije trebalo da preskače Rodžers kup.

Actro

pre 4 godine

Živ se pojedoh od sekiracije, ne znam ni da li ću moći da spavam, a kako li je tek njemu. Čime se sve zatupljuje ovaj narod, oko običnog sporta, gde se pojedinci enormno bogate, a narodu se servira kao pitanje nacionalnog identiteta i ponosa. Svaka čast, volim da pobedi, ali koliko čovek treba da bude plitkouman pa da mu ovakva vest bude danas preokupacija.

posmatrač

pre 4 godine

Pazi "Đoković nije imao sreće". Sastaće se sa dva osrednja amerikanca, Kverijem i Isnerom, umornim Kačanovim /pošto igra u Melburnu/ ili sa psiho Kirjosom i normalno u polufinalu sa Federerom. I šta je tu toliko za svetskog br. 1. teško, a na drugoj strani žreba lako.

Uopšte nisam nolomrzač, ovi je tačno

pre 4 godine

Ovo je namesteno... Sivonje izner pa kveri, kirjos
(dax, 10. avgust 2019 14:01)

Ali zato je tu dvoručni prebacivač, smarač i tapkaraš loptice pre servisa.

Mikii

pre 4 godine

Djokovic ce pazljivo posmatrati Kirgiosa na tom turniru i ukoliko Australijanac bude igrao na nivou i isao na to da ponovo oducava Nolu od tenisa, doticni ce elegantno izgubiti ne bi li se susreo sa njim. Nola da rizikuje 0:3 u medjusobnim i da ga Kirgios dodatno izblamira, kao sto bi to sigurno uradio nakon pobede? Nema sanse.

Drug Ostoja

pre 4 godine

MIslim da Novak nije preterano zainteresovan za ovaj turnir ove godine i da ce igrati samo iz postovanja prema organizatorima i prema turniru. Kontam da ce gledati da izgubi pre susreta sa Federerom,jer u suprotnom bi morao da ga opet polupa,pa bi tako dogurao do finala,a kad si u finalu,zasto da ga i ne osvojis. A nije mu potrebno da se preterano iscima na ovom turniru,svi znamo da je njemu na nisanu jos jedan slem! Srecno Novace !

Žreb namestili "anglosaksonci" - Kira, Nadal i Federer

pre 4 godine

Opušteno, kao u Londonu, kada je u finalu izgubio dva seta, tri dobio u taj-breku i, realno, u petom bio izgubljen. Do finala predsednik Novak imao je šest mečeva sa momcima koji nisu ni u prvih dvadeset. U Sincinatiju neće se sastati s Federerom, ne brinite.

ST

pre 4 godine

Ju, ju, ju, pa ovaj zreb je ekstra i pokazace ko je najveci sampion! Samo da ne bude neke neocekivane povrede Kirjosa, jer je vreme da se napaljenko oduci od tenisa... Jedva cekam turnir

mich

pre 4 godine

Nole ce da ispadne namerno u drugom kolu i da se spremi za US open, dok ce hejteri ovde da se loze, on ce da skuplja snagu za novi GS gazi Nole !!!

ePufta

pre 4 godine

Ohohoho, "Nole" ce ih "oprati"? A kad njega operu onda ce biti "samo opušteno, tempira formu za US", je li? Pošto "Nole" nikada ne izgubi zato što je protivnik bolji? Je li tako, nolobotovi?

Mladen

pre 4 godine

Nole dobija svakoga do polufinala. Problema će verovatno biti tek sa Federerom u polufinalu, zbog eventualnog umora. Ovaj žreb je pokazatelj da nije trebalo da preskače Rodžers kup.

Nula, krompir, ništa, cvonjak

pre 4 godine

Šta ti je navika ccc...
Navikli ste da igra sa nn licima i sad čim mu padne neko poznato ime (koji ima pozitivan skor inače), odma kuknjava...E pa deco, mora i neko poznat u žrebu, ali ne sumnjam da će ipak sa nn da igra...

®Laki

pre 4 godine

Ok, namestaju mu na GS turnirima lake rivale, moze makar na Mastersima da se oznoji malo! Sta bi vi, opet Laksonene, Karuze, Hurkace...?
(Jumko, 10. avgust 2019 08:59)

Mi bi opet, dedu! Sa dedom je najbolje!

labrc

pre 4 godine

Na GS njemu (predsedniku) nameštaju lake žrebove, a onda kao pokazuju "neutralnost" kada mu povremeno daju realan žreb na manjim turnirima.

al navikli smo

pre 4 godine

Ovim žrebom ispada da je Nadal prvi na svetu.Federer mora da bude u delu žreba gde je Nadal, ne može da ide 3 igrač na svetu na prvog, samo na drugog u polufinalu.

Andrej

pre 4 godine

Nadalov žreb je Bože sačuvaj, ali ne mora da znači da će Nadal igrati, prošle godine trebali on i Nole da igraju u četvrtfinalu, ali ja Nadal odustao od turnira, znao sam da će Noletu staviti Federera, ali nema veze, pobediće i Federera i Nadala.Nije mu prvi put da mora sa obojicom da igra.Idemooooo!

tennisman

pre 4 godine

Nadalov žreb je Bože sačuvaj, ali ne mora da znači da će Nadal igrati, prošle godine trebali on i Nole da igraju u četvrtfinalu, ali ja Nadal odustao od turnira, znao sam da će Noletu staviti Federera, ali nema veze, pobediće i Federera i Nadala.Nije mu prvi put da mora sa obojicom da igra.Idemooooo!
(Andrej, 10. avgust 2019 09:00)

vidi se da si jedan od onih koji prati tenis iskljucivo zbog novaka a ne sto voli taj sport, samo pogledaj zreb nadala u montrealu koliko je tezak pa onda pricaj nesto za njega, nece sigurno dobijati laksonena kudlu i ostale

Jumko

pre 4 godine

@Son Hahahaha, Rim i Madrid nisu veliki jer Rafa tamo dominira? Kakvo uveseljavanje sa ovim komentarima, neprocenjivo! Samo ovako nastavite, molim vas!

vladimir

pre 4 godine

Ma neće niko zapinjati pred USO,da se ne lažemo...
Neće ni Fedeks kome je to možda i poslednji GS turnir u karijeri,pitanje je da li će igrati do godine.

Blanusha

pre 4 godine

Garantovano ispada pre finala. Gubi titulu i bodove. Kako je to slatko.
(Barbarosa, 10. avgust 2019 09:34)

Prve dve recenice..Ok. Ne volis Djokovica, navijas za nekog drugog, nista protiv. Treca recenica vec govori da ga mrzis, da si neverovatno zao i, sto bi rekli u mom kraju, blago kuci koju ces ti da zaobidjes.
Sportski pozdrav...

Zreb

pre 4 godine

Vise nam Sinsinati nije prioritet, Imamo ga. Prava stvar je US i GS. Tsko obezbedjje jos nedelja na vecnom broju 1 i dodaje neophodne GS titule. Masterse moze da skuplja i usput. Pozdrav
(glasnik, 10. avgust 2019 13:21)
Nisam znao da si u Noletovom timu.
Cestitam.

antiDebil

pre 4 godine

Ovo sa Nadalovim zrebovima, terminima, kisama, rasooredima u ovoj sezoni vec pocinje da biva ozbiljna sprdnja.
Morace folirant neplanirano da odlozi pojavljivanje povrede zato sto je na obabova turnira dobio presmesan zreb!

Darko

pre 4 godine

Kao i uvijek, žrijeb je najmanje bitan jer sve zavisi od Novaka. Samo se on pita. Ako "hoće" da igra, može imati redom po kolima do finala sve igrače od No:6 do No:2 i niko mu ništa neće moći. Nekad' me podsjeća na Kirjosa pošto ima i on periode kada "neće" da igra. Uvijek sam to pripisivao kalkulisanju sa bodovima i sa sledećom sezonom. Negdje brani veliki beoj poena ali vjerovatno negdje i "namjerno" napravi kiks kako bi u sledećoj sezoni vratio bodove i to sve poravnao. Na kraju krajeva jako će teško neko ponoviti onaj njegov start iz čini mi se 2011.godine. A onda dođe sledeća godina i to sve moraš odbraniti što je zaista nemoguće.

Caddy

pre 4 godine

Treba svim silama spreciti Novaka da po drugi put osvoji zlatni masters, sto njegovim rivalima nije uspelo niti jednom.
 (Zlatni masters, 10. avgust 2019 12:54)

Pretpostavljam da je samo humor i pokusaju, u protivnom....ufff..imamo problem genetske prirode

NY

pre 4 godine

Rafa G.O.A.T. osvaja US Open laganini
(Muamer, 10. avgust 2019 11:15)

Pazarac, kako napreduje Kolasinac, slusas li Eminu Jahovic, pratis li formu Adema Ljajica i vices li Turkýe kada igraju nasi u Pazaru, i glasas li za Ugljanina

Хаџи

pre 4 godine

Мислим да ће изгубити у једном моменту, јер је припремни турнир за Њујорк. Кад год игра припрему за неки ГС углавном диже форму, и често се деси да изгуби...
При томе озбиљан жреб за бетон, било би добро да догура што даље. Само да, како он уме, не изгуби од Кирјоса. Јер не могу да читам наредних месеци како овај билмез прозива и једини себи даје за право да омаловажава Новака. А баш због тога би било екстра да га очетка 6:0 6:1.
Наравно, све у циљу што боље форме пред УСО и узимање титуле и тамо.. Па да обезбеди прво место до краја године...

micaiz kafica

pre 4 godine

Ništa tu nije pakleno. Da se Novak možda ne boji Federera, ja mislim da je obratno. Što se drugih tiče, mislim da svi imaju nepremostivu prepreku Novaka Đokovića.

antiDebil

pre 4 godine

Ovo sa Nadalovim zrebovima, terminima, kisama, rasooredima u ovoj sezoni vec pocinje da biva ozbiljna sprdnja.
Morace folirant neplanirano da odlozi pojavljivanje povrede zato sto je na obabova turnira dobio presmesan zreb!

Zurkolomac

pre 4 godine

Rafa G.O.A.T. osvaja US Open laganini
(Muamer, 10. avgust 2019 11:15)

Srbine imas malo cudan nadimak. To se ne bi svidelo tvom pradedi Gvozdenu...

Gandra Šajkaš

pre 4 godine

Po meni,ne postoji lak I tezak zreb.
Jednostavno moras sve pobediti ko ti je sa druge strane mreze da bi osvojio. Vrlo jednostavna logika. E sad,ima igraca koji manje ili vise odgovaraju nekom.

glasnik

pre 4 godine

Vise nam Sinsinati nije prioritet, Imamo ga. Prava stvar je US i GS. Tsko obezbedjje jos nedelja na vecnom broju 1 i dodaje neophodne GS titule. Masterse moze da skuplja i usput. Pozdrav

Milena

pre 4 godine

Za nedovoljno obrazovanog i više nego dovoljno bezobraznog jedno obavještenje:srpski jezik nije samo ekavica nego i ijekavica . I malo je teža .

Dott

pre 4 godine

Kad bi nekako mogao da igra protiv samog sebe, organizatori bi i to namestili, ali oni nisu ni svesni da je Novaku on sam sebi samo vazan i najveci protivnik, jer kad iogra dobro, nebitno je ko je sa druge strane, demolirace ga.

srdjan

pre 4 godine

ne razumem Novaku tezak zreb pogresno svim drugim teniserima je tezak zreb jer u svom kosturu imaju Novaka Djokovica to je naslov ZREBA U Sinsinatiju
idemo Novace

Tribislav

pre 4 godine

Odgovorno tvrdim da su Sinsinati i US open dva najgora turnira u Đokovićevoj karijeri, a i statistika sve govori. 14 finala, samo četiri trofeja. Jednostavno ako uzmemo u obzir Novakovu igru na svim turnirima koje redovno igra, dolazimo do zaključka da je upravo na pomenuta dva turnira igrao najslabije. Kao da se nekako dogega do finala i onda ih gubi zbog nedostatka snage, koja po mom mišljenju ima veze sa velikom vlagom koja vlada u Americi, a koja Đokoviću itekako smeta. Drugi razlog je izuzetno brza podloga koja je Novaku problem dva. Novak igra recimo vrhunski tenis u Šangaju, dok je u Sinsinatiju to nebo i zemlja, jednostavno Đokovićeva igra iz ta dva turnira ne može da se poredi. Hteo sam da kažem da ukoliko Đoković trijumfuje na naredna dva turnira, mislim da je napravio nakrupniji mogući korak ka rekordu po broju mastersa i slemova. Aj uzravlje.

nolefan

pre 4 godine

Kirijos nece doci doci Novaka jer ce da izgubi od Kacanova.Nadal ako dodje do finala Montreala propustice Cincinati.Sa Rodzerom ce biti lako.Samo je pitanje da li se Novak jos odmara u Marbelji

kaligula

pre 4 godine

Rafa G.O.A.T. osvaja US Open laganini
(Muamer, 10. avgust 2019 11:15)

Čitam ovo iz turnira u tirnir i nikako da nabodeš ali i ćorava koka zrno ubode pa ćeš tako i ti jednom jer statistički se mora desiti. Do tada plači od muke.

Može meni jedno pivo, al' 'ladno

pre 4 godine

Što se mene tiče, može i da produži odmor za još dve nedelje do USO, a onda ovi organizatori neka se posle češu za publiku, sponzore i dosadan turnir na kojem će najzanimljiviji meč biti Kačanov-Kirjos, ne zbog njihovog dobrog tenisa, već zbog dugog jezika i skandala.

Zurkolomac

pre 4 godine

18:16, 34:33...kme
(Muamer, 10. avgust 2019 15:05)

Pa ti cak i kmecis na prelepom srpskom jeziku. To je bas lepo od zebe. Evo ti za nagradu 10kg pecene srpske prasetine...

ATP Mafioziiiiiii

pre 4 godine

Aaaa, pa neces ti naseg Rodju da pobedjujes u epskom finalu i pri tom dve mec lopte da spasavas!
Sad cemo mi tebi da pokazemo! :-)

mlekadzija

pre 4 godine

Осваја ово лагано, у свом лепршавом, препознатљивом стилу првак Киров балета, нико други но Роџер Федерер. Јел тако Јумко?

kaligula

pre 4 godine

Covek tamo ima 7 titula! Neki "kraljevi betona" jedva jednu... I krompire su dobijali tamo...
(Jumko, 10. avgust 2019 13:50)

AHHAHAHAHHAHAAA kmečanje level slamka spasa. A kako se slamka skraćuje hvataćeš se za bilo šta ma koliko time blamirao sebe. Na kraju će vrsta veza na predivnom puloveru ustvari biti najbitnija stavka ikad. Jao pa koliko te boli mukice sve pršti iz tebe. Nađi život mučeniče. Zaboravi na Novaka da postoji i prati boćanje. Lakše ćeš ozdraviti. Nije zdravo toliko biti opterećen nekim koga mrziš a da ni sam sebi ne znaš da objasniš zašto.

bmiles

pre 4 godine

Aman zaman,prestanite sa tim tezak zreb i slicno.Novak je broj 1 tenisa,a tezak zreb je za one koji igraju protiv njega a ne za njega!Dokle ta skepsa i sumnja za vladaoca ovog sporta na svetu!Toliko,ajmo Nole!

amare

pre 4 godine

Ne znam zašto pojedini od vas misle da Novaku nije pretetano stalo do ovog turnira?! Imao je skoro mesec dana pauze, igra se na betonu... logično mi je da će se bolje pripremiti za USO sa više odigranih mečeva, i to jakih mečeva, baš protiv dobrih servera. Sa 2 ili 3 meča NE MOŽE da natempira formu. Čak je ovaj žreb odlična uvertira i motivacija pred USO. Nikakvih sumnji nemam u njega.
Sa druge strane, iako nema veze sa temom, više se bojim da mu Federer ne zakuva čorbu u Savetu. Kako i na koji način ne znam, ali tamo nije došao tek tako. Više me to brine i mislim da bi trebalo da se povuče odande i sav fokus i energiju usmeri na rekorde. Eto, malo skretoh sa teme, oprostićete :))

Sinisa

pre 4 godine

E bas me zanima ovaj mec prvog kola izmedju Mareja i Tima....Ja mislim da i ovakav Marej,sa operisana 2 kuka i pauzom od 8 mjeseci,moze pobjediti Tima.

kaligula

pre 4 godine

Za najboljeg tenisera ikad postoji samo lakši i manje lakši žreb. Drugo, svi koji su mu zapali znaju da ustvari oni nisu imali sreće. Samo se Novak pita i drugi tu ništa ne mogu da urade osim da se nadaju da neće zagristi punom snagom ili biti na bar 70%. Mislim da će Novak biti prilično motivisan jer odbranom titule ne bi gubio poene a pritom bi duplirao ionako neoboriv rekord sa svim osvojenim mastersima. Novak masters x2. :)

simpo

pre 4 godine

Samo u tenisu se namešta,ko će sa kim da igra u ostali sporocima zna se nosioci grupa,pa drugi nosioci,pa treći i tako redom,nikako prvi ne može da igra protiv trećeg,nego prvi protiv 4 a 2 protiv 3

Dott

pre 4 godine

Nema Novak tezak zreb, vec svi oni koji su u njegovj polovini zreba.
Setite se, Novak je broj jedan, prema tome, njegovi protivnici nisu imali srece, jer cisto sumnjam da se neko raduje susretu sa Novakom.

Demar Derosan

pre 4 godine

@Tribislav
Niste u pravu, poredite razlicite stvari, Novak igra dobro i u severno-americkom delu sezone. Dobro igra i u Sangaju, ali se podloge razlikuju. Verovatno niste igrali tenis i komentarisete nesto sto je poznato igracima minimum 40 god.

Smolov

pre 4 godine

Ako osvoji ovo, onda naredne godine da se od svih Mastersa najvise fokusira na Monte Karlo i Sinsinati i tako pokusa da postane jedini igrac u istoriji koji je sve Masterse osvajao najmanje po 3 puta.

Son

pre 4 godine

Bilo bi previse da Novak ove godine ne osvoji ni jedan masters od 4 velika(Indian Vels, Majami, Kanada, Sinsinati), tako da sam poprilicno ubjedjen da osvaja ovo.

marerema

pre 4 godine

@Jumko sine koliko dnevno vremena potrosis citajuci vesti o Djokovicu ? Godinama na svaku vest das komentar. Nadji bre neku zensku nesto... Drugarski ti kazem. Idemooo Noleee

O RUCK

pre 4 godine

Slazem se sa vasim mislenjem da je Novakov zreb PAKLEN (doduse jos pakleniji je za njegove protivnike). No moje mislenje je da ste konkurenciju malo previse suzili? Po meni njegovi potencijalni protivnici su ovim redosledom: 2. kolo: Qveri, 3. kolo: Izner 4.kolo: Kacanov, Kirios, Fonjini, Sapovalov 5. kolo(polufinale): Federer, Medvedev,Cicipas, Wavrinka, Edmund, Dimitrov 6. kolo (finale): Nadal, Tim, Nisikori, A.Zverev,Cilic . Dakle ovde su vrlo moguci i manje moguci protivnici. ZAISTA PAKLENO, OVAKO TESKO NECE BITI CAK NI NA USA OPENU!!!

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Шта има бити "паклен" кад је Ноле најбољи. Нека противници о њему размишљају а не он о њима. 🔴⚪👍

Stevanbas77

pre 4 godine

Kod Noleta ne postoji pakleni zreb pre svega.! Ako mu se igra i ako mu je stalo do titule,njega nikakakav zreb ne tangira...pobedjuje! U suprotnom,postoje i taktike kao i u svakom sportu . Pozz Nole

Vule

pre 4 godine

Evo moj predlog da od sad u buduce neka sam Djokovic bira svoje protivnike da onda vidimo sta ce reci novinari na tu temu.
Ja ne vidim da Novaku smeta ko sa kim igra Jel ne zavisi samo od Djokovica svako moze da bude eleminisan. To je dovoljno da moras da igras ako zelis da zadrzis vrh klasmana.

remax

pre 4 godine

Mislim da je ovo jedan od Mastersa koji Noletu neće služiti isključivo kao priprema za USO, mada je to glavna svrha.
Biće odmoran, a ovo je jedini Masters koji mu nedostaje da ima sve Masterse x2, ako je to njemu uopšte toliko važno.
Ako se još na tom putu ispreči prvo Kirjos pa posle i Federer, za mene bi se ovo pretvorilo u mali GS.

Zatupljeni

pre 4 godine

Actro,
ocigledno si i ti u kategoriji zatupljenih, kada komentarises ovu vest. Elem, neko je zatupljen gledajuci filmove i serije, neko slusajuci muziku, neko odlazeci u pozoriste ili u galerije, a ima jos mnogo nacina zatupljivanja, kako bi ti rekao. Interesantno je da svi zatupljivaci zgrcu velike sume novca, pa ti predlazem da ucinis nesto sa svojim zivotom i iz kategorije zatupljenih ljubitelja tenisa, predjes u zatupljivace, sto bi ti bilo nemerljivo korisnije.

znanje-imanje

pre 4 godine

Pre svega Kecmanović ima solidan kvalifikacioni žreb. Cela ova godina proboja je super.
Nadalova polovina je nesrazmerno, prosto neverovatno lakša. Ne pamtim toliku asimetriju slučajnim žrebom. Kada bi neko poštujući ranking a ipak pakovao da polovine žreba budu nejednake teorijski ne bi mogao bolje nego ovako. (Nije zavera već samo unikatan pik male verovatnoće) To je neka prilika i za Lasla, iako je on još uvek dobar pre svega za šljaku. Pobednik 1. kola Hurkač - Agut verovatno do Nadala, možda i finala. (kako je to teško odrediti - i Hurkač je ogroman potencijal; ali nije manji bio i Kubot, a sada je strogo dubl; čudna je interakcija konstitucije sa patnjom teniske karijere)
Opet 1. kolo Dimitrov - Vavrinka. I opet Beretini na Federera - na Vimbldonu je italijan bio lošiji u tom meču nego Tomić u meču za koji je kažnjen. Nažalost Dušan odmah na Iznera koji nikako ne valja za 1. kolo. Najveća gužva je u osmini Kačanova, tu su svi mečevi ultrazanimljivi dok se nađe ko ide na Novaka. Baš svi! Za razliku od Cicipasa koji nije znao kako da se postavi spram Kiriosovog ponašanja Karen neće fermati ovog 3%. (Kad gle, Ciciban igra dubl sa Nikom, eto izdajnika...)
Novak nije imao fabulozni retern nedavno a odmah počinje sa Kverijem. I nakon AO je blejao pa ni do RG nije stigao baš spreman. Odmah će se videti kakav je trenutno. Ne obećava što je uzeo Wild Card za dubl sa Jankom, to obično radi kada nije baš u formi. I Dušan i Laslo igraju kao dubl, što je barem spram USO dobro.

Nebojša

pre 4 godine

Ovako sročeno jeste težak žreb ali svi nabrojani mogu ispasti a da se ni ne sastanu sa Novakom ko će mu doći i dali će uopšte videćemo.

dragan

pre 4 godine

Bolje da su projektovali Nadal Federer, to je uzbudljivo. Ovako obojca ce ispati pre finala, tako da nece biti nijednog od tri moguca meca velike trojke.

Mihael

pre 4 godine

Da je pametan nebi se previse naprezo, bitan je GS. Tu da si 100% a ne da dadne sve od sebe na nekom 1000atp turniru i tako jih je sve osvojijo a onda da igra 5 setova na GS. Mislim da ce Novak pametno to odigrat

slaviša šmigič

pre 4 godine

federer do cicipasa sve izvan forme novak odma 2.sa brutalnim servisima posebno iznerom koga je teze dobiti od kiriosa samo što fali,da mu stave kevina andersona u 1.kolu.

Guromir

pre 4 godine

Uuh, Sinsi najbrza podloga a Novaku samo serveri na putu: Kveri , Izner, Kirios, Kacanov.....Sve igraci koji bi mogli cak i da osvoje ovaj turnir. Videcemo da li ce konacno doci do meca Djokovoic- Kirios.

alphabet

pre 4 godine

Slažem se, težak žreb, ali kao i uvek kako turnir bude odmicao tako će se taj žreb/put menjati, jer gotovo se nikad nije obistinio projektovani žreb

kakogod

pre 4 godine

Dobar žreb, da se nasteluje ritern sa ovim dvojicom bombardera, onda onaj Arapin iz Australije nema šanse a ni Fedex , ako opet ispadne od Amera , to je znak da mora da se naspanuje za U.S open mnogo bolje . Pozdrav.

gemini

pre 4 godine

Prosle godine osvajanjem Sinsija napravio istorijski rezultat a ove godine sa titulom imace sve osvojene masterse po dva puta najmanje sto bi bilo neverovatan poduhvat.

gigatrend

pre 4 godine

"... u narednom kolu ga očekuje susret sa Kei Nišikorijem."

Pretpostavljam da ne biste napisali "sa Rodžer Federerom" (mada, ko zna!), prema tome "... sa Keijem Nišikorijem".

djape

pre 4 godine

Da bi osvojio neki turnir moraš da budeš najbolji.Priča težak ždrijeb je čista glupost, pogotovo dizati Kverija, Iznera kao potencijalne Novakove dželate.Ptice na grani znaju kako Nole igra sa njima(serverima).Nadal veliko je pitanje kako će odigrati Sinsinati ako sad osvoji titulu, vrlo lako se može desiti da ga i preskoči, da bi odmorio za US open, a Federer ko Federer stara mušterija ;)

Djido

pre 4 godine

,,, ukoliko Australijanac bude igrao na nivou i isao na to da ponovo oducava Nolu od tenisa, doticni ce elegantno izgubiti ne bi li se susreo sa njim.
(Mikii, 10. avgust 2019 11:49)

Kako je moguće da izgubi a da se susretne sa njim!?

Danko

pre 4 godine

Naslov je zaninljiv.

Pa kakav je za ostale igrače ždrijeb ako je za Noleta paklen.
Ne trebaju ni dolaziti oni koji su mu u ždrijebu. Produženi vikend na moru i pošalju mu kantu i ček.

G-maps

pre 4 godine

Realno, Hačanov ili Kirgios su velike mine, pogotovu ovaj poslednji. Nekako mi se čini da Federer nekako lakše izlazi na kraj sa ovim mlađim igračima....?!

basketas

pre 4 godine

nema veze ako i ne osvoji sinsinati sada. bice jos prilika. us open je prioritet ove godine. kina+zavrsni masters takodje. sve ostalo je ako dodje dobro doslo.

Poštovalac igre

pre 4 godine

Novak na ta dva turnira osvojio 4 titule od odigranih ukupno 14 finala stoji a što se tiče ostalog Novaku pogoduju brzi tereni uzme primer AO Peking Majami,Indijan Vels gde je Novak izdominira po pravilu da ne kažem završni turnir osvajao pregršt trofeja. I uvek je on imao problem ranije sa zdrastvenim problemima tako da nije glavni razlog što nije dominantan toliko zbog loših samo vremenskih uslova odnosno velike vlažnosti biće da ima svega pomalo od klime,turnira pa samih igrača gde svakom odgovara nešto pa do činjenica da se ne može svugde uzimat po pravilu uvek..

артиљерац

pre 4 godine

Што би рекао Дејан Буцко Савић,тренер ватерполиста:А ако оћеш да будеш први
морш СВЕ да победиш.И то је то.

Srpsko dete

pre 4 godine

Izostavljeno je da se napomene da, ako Đoković odbrani ovu titulu, biće jedini teniser na svetu koji je sve turnire "Masters 1000" osvajao po 2 puta. (Ima ih 9).
Ostali teniseri su najviše osvojali po 7 različitih "Masters 1000"...

Polo

pre 4 godine

Karte za masters u Sinsinatiju su od 10 - 76 dolara.

https://www.wsopen.com/tickets/buy-tickets/#individual

To je čak i za nas sirotinju ok cena.

Shigman

pre 4 godine

Koliko teniskih strucnjaka na jednom mestu...ma divno...I svi se slazu da ce namerno da izgubi u drugom-trecem kolu...Kakve strucne analize.

Petar

pre 4 godine

Kad si prvi na tabeli, kad si najbolji na svetu, kad ti je cilj da osvojis turnir nema teskog zreba, jednostavno igras i pobedjujes slabije igrace od tebe.
Tezak zreb moze da ima onaj koji je recimo 15. na listi a mora da igra sa 5. ili 9. umesto sa 55. ili 59.

Djido

pre 4 godine

Khachanov će ga pobediti ako budu igrali jedan protiv drugog.
(Poz iz BG-a, 10. avgust 2019 13:20)

Da, a ako ne budu igrali jedan protiv drugog onda neće.

Demar Derosan

pre 4 godine

@Smolov
Kako vi olako pisete i predlazete na sta jedan vrhunski igrac treba da se fokusira. Zaboravljate mnoge faktore koji sinergetski uticu na planove i performans igraca, tako da ne mozete biti trener a da tenis ne osecate kao igru.

mr

pre 4 godine

Ispada najkasnije u četvrtfinalu, verovatno i pre.
(realno, 10. avgust 2019 16:10)

Ja bih voleo da se to desi pre osmine finala.
(Bodibond, 10. avgust 2019 17:31)

И мислите да ће живот вас двојице добити смисао ако се Новак одлучи да ипак не игра Синсинати. Капирам да је то боље за вас јер ће овако да се стресирате прво коло, па друго коло, итд.