Tenis 71

Petak, 09.08.2019.

08:10

Nadal srušio rekord Federera na Mastersima

Rafael Nadal plasirao se u četvrtfinale Mastersa u Montrealu pobedom nad Gvidom Peljom u dva seta – 6:3, 6:4.

Nadal srušio rekord Federera na Mastersima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

...

pre 4 godine

Novak ima najbolji odnos pobeda/poraza protiv top10 tenisera u istoriji tenisa! To je bitna, jaka statistika. Pitanjce za nolofobicare: zasto lazni lepi baletan goat nije bolji od Novaka u sudaru sa top10 teniserima, ako je najbolji ikada? Kako je to doticni najbolji ikada a nije najbolji kada igra sa najboljima? Treba napomenuti da Federer iako ima 6 sezona vise od Novaka, ima samo petnaestak top10 pobeda vise od Novaka. To sve govori, sa kim je Federer nizao titule. Treba napomenuti da je Novak u svojoj najboljoj sezoni (2015.) imao rekordnih 34 top10 pobeda, a Federer u svojoj najboljoj (2006.) samo 19. Kako objasniti paradoks da su Federerove najuspesnije godine u pocetnoj, prvoj fazi njegovoj karijere (22, 23, 24, 25 god.) a ne u zreloj (26, 27, 28, 29 godina)? Pa iz aviona se vidi da je to zbog razlike u komkurenciji. Toliko o tome. Federer je nabijao statistiku na malim turnirima kojih je odigrao duplo vise od Novaka, nabijao statistiku protiv Bagdatisa, Filipusisa i Gonzalesa, protiv boranije. Imao je srecu da je 6 slemova osvojio protiv debitanata u finalima. Federer kada je stupio na profi tur, glavna konkurencija su mu bili Hjuit i Rodik, koje je skinuo sa no1 trona, dobri teniseri ali ne klasa velikana, nikada ga za celu karijeru nisu pobedili na slemu. 4 godine je proveo u igranju samo sa njima, i redjao titule, dok se nije pojavio klinac Rafa i pobedio ga na Garosu, pa se pojavio klinac Nole i pobedio ga u Melburnu, pa se pojavio klinac Delpo i pobedio ga u Njujorku, i to sve u Federovim najboljim godinama. To je najbolji dokaz koliko je Federerova rana konkurencija bila slaba, nemocna protiv njega, a odjednom klinci ga razbijaju na slemovima. Novak kada je stupio na profi tur glavna konkurencija su mu bili velikani goat klase Federer i Rafa, koje je skinuo sa no1 trona, i tako celu karijeru. Pa jedan Endi Marej je klasa tenisera iznad Hjuita i Rodika a kamoli Rafa i Fed. Uporedite taj start karijere sa Rodikom i Hjuitom. Smesno.
Zamislite sta bi Novak radio Federeru da su isto godiste, kad ga je igracki i mentalno nadjacao kao daleko iskusnijeg, sa sve samopouzdanjem i oreolom i egom najveceg ikada. Prosao bi Rodja kao Gaske odprilike. To ceo svet zna. Druga je stvar sto to neko nece da prizna.

Vasilije

pre 4 godine

"Rodik, to onaj sto je pobedio Djokovica 5 puta sa 1 udarcem? Za Davidenka pitaj Nadala sta misli o njemu. Soderling, Gonzales, Hjuit, Safin, Rodik, mladi Rafa, Djokovic, Ferer, Agasi (bez obzira na godine, vi tvrdite da teniser dozivljava vrhunac sa 35+ godina), to je konkurencija.
Djokovicu svaka cast, pobedjivao je Nadala i Federera, ali nista jaca konkurencuja bila nije. Rodik ima 1 udarac, a sta je Raonic onda? Ili Berdih sa strasnom glavom, posebno kad igra protov najjacih? Ove nade necu ni pominjati, Masterse osvajaju, na Grend Slemovima lete u prvoj nedelji (cast izuzecima).
(rf, 9. avgust 2019 15:50)"
Teniser dozivljava vrhunac osvajanjem gren slema (bez obzira na godine), a ovi se nisu preterano proslavili.

pre 4 godine

Rafa ima najbolji omjer pobjeda i poraza u povijesti, a tvoja statistika turnira iz serije Masters 1000 to samo potvrđuje!

1 [ESP] ESP Rafael Nadal [Active] 83.04% 955 195 1150
2 [SWE] SWE Bjorn Borg 83.03% 636 130 766
3 [SRB] SRB Novak Djokovic [Active] 82.79% 871 181 1052
4 [SUI] SUI Roger Federer [Active] 82.13% 1218 265 1483
5 [USA] USA Jimmy Connors 81.77% 1256 280 1536

----

Nadal ima 379 pobeda i 79 poraza, Nole 345 pobeda i 77 poraza a Federer 378 pobeda i 106 poraza tako da Nole nije toliko daleko od Nadala i Federera po broju pobeda na Mastersima. Nole stiže i po ovim vrednostima uskoro.
(Miodrag, 9. avgust 2019 14:05)

# Link komentara

ernesto che

pre 4 godine

Ernesto che
Pa sto je onda Novak cekao da odu u penziju pa tek onda, 2011. pokaze svoj raskosan talenat? Eto, nikako mi nije jasno, zasto Novak posle AO 2008. nije osvojio ni 1 GS, sve do AO 2011. Tada su vec Rodik, Safin, Moja i ostali uveliko bili u penziji.
(Hmmm, 09. avgust 2019 10:41)

Vrlo je jednostavno, trebalo je savladati citav niz prepreka, sto problema sa zdravljem novaka, sto psihickog pada posle olimpiskih igara, sto problem publike, koja ce na svakom turniru bila na strani dvojice vec pozicionirqnih igraca, i mnogih drugih stvari, kad je pregurao sve to zprosto je poceo da gazi od reda sve i postavio neke neverovatne nizove koji ce se dugo pamtiti. A svi oni koji se pozivaju da je feederer tada ostario (2011),treba da razmisle koliko god je imao tada, pa 30, to jes 2 manje od novaka danas, tom logikom sada ove mlade nade bi trebalo da ubijaju novqka a i ovu dvojicu. Tenis je kompleksan sport i ne zavisi sve od godina i doba u kom se nalaze, vec od psihickog stanja i umeca.

rf

pre 4 godine

Tenis gledam duže nego što ti imaš godina a vrlo dobro znam ko su bili strašni Davidenko, Bagdatis, Gonzales, Soderling i nesrećni Rodik sa jednim udarcem vrednim pažnje tako da slobodno nemoj da trošiš reči o toj strašnoj konkurenciji.
(Wllaxy, 09. avgust 2019 15:04)
Rodik, to onaj sto je pobedio Djokovica 5 puta sa 1 udarcem? Za Davidenka pitaj Nadala sta misli o njemu. Soderling, Gonzales, Hjuit, Safin, Rodik, mladi Rafa, Djokovic, Ferer, Agasi (bez obzira na godine, vi tvrdite da teniser dozivljava vrhunac sa 35+ godina), to je konkurencija.
Djokovicu svaka cast, pobedjivao je Nadala i Federera, ali nista jaca konkurencuja bila nije. Rodik ima 1 udarac, a sta je Raonic onda? Ili Berdih sa strasnom glavom, posebno kad igra protov najjacih? Ove nade necu ni pominjati, Masterse osvajaju, na Grend Slemovima lete u prvoj nedelji (cast izuzecima).

Wllaxy

pre 4 godine

 Ocekujem poznavaoce tenisa da krenu po meni, a tenis gledaju 2 godine i ne znaju ko su bili teniseri u toj ,,slaboj eri".
(rf, 09. avgust 2019 14:17)

Tenis gledam duže nego što ti imaš godina a vrlo dobro znam ko su bili strašni Davidenko, Bagdatis, Gonzales, Soderling i nesrećni Rodik sa jednim udarcem vrednim pažnje tako da slobodno nemoj da trošiš reči o toj strašnoj konkurenciji.

rf

pre 4 godine

U pravu si Federer kida na travi, posebno se videlo na Wimbledonu. Od zadnjih 10 wimbledona rodzer osvojio 2, marej 2,rafa 1 a novak cak 5. Nije trava hale gde igraju top 100 igraci. Da se igra masters na travi novak bi samo osvojio vise MS1000 i prosirio golden masters...
(Kg, 09. avgust 2019 09:49)
8 Vimbldona i dalje, tako da kida. To sto je Djokovic pobedjivao Federera sa 34, 35 i 38 godina, na travi koja je po brzini nesto iznad sljake, znaci da je trenutno bolji. Djokovic se pojavio 2007. godine, tako da 4 titule za vreme Djokovica, Rafa se pojavio 2005. godine, tako da jos 3. Jedino 1 je osvojio bez njih dvojice. To sto Djokovic nije mogao da se probije pored ,,slabe konkurencije", njegov problem. Mogao je Rafa sa 19 godina godina da bude u vrhu i da igra finala Vimbldona, mogao je i Djokovic, samo nije bio u stanju.

rf

pre 4 godine

OK 5 Vimbldona i 5 US opena, ali u kojoj konkurenciji? Najviše titula na travi OK, al od toga 10 Halea koji niko osim njega i ne igra. 10 Bazela i to je rekord. 237 nedelja uzastopno, ali u kojoj konkurenciji?

Činjenica je : 29:25 znaš za koga, zlatni masters, 4 GS u nizu, najviše pobeda protiv igrača iz TOP10, svi osvojeni GS preko Rođe ili Rafe, isti broj osvojenih velikih turnira kao i Rođa 54, najviše poena u istoriji ATP tura, najveći ELO rejting u istoriji tenisa svih vremena, držao je prvo mesto godinama bez padanja u broju poena ispod 14.000.
(svi znamo ko je to, 09. avgust 2019 11:25)
1. Konkurencija je bila jaca nego sad. Pola top 10 igraca ispadne u prvom kolu Vimbldona, pa Bautista dodje do polufinala .
2. Mastersi su NEBITNI. To ne kazem ja, to pricaju Novakovi fanovi, posebno kad ispadne sa nekog turnira.
3. Ocekujem poznavaoce tenisa da krenu po meni, a tenis gledaju 2 godine i ne znaju ko su bili teniseri u toj ,,slaboj eri".

Miodrag

pre 4 godine

Nadal ima 379 pobeda i 79 poraza, Nole 345 pobeda i 77 poraza a Federer 378 pobeda i 106 poraza tako da Nole nije toliko daleko od Nadala i Federera po broju pobeda na Mastersima. Nole stiže i po ovim vrednostima uskoro.

Ne pa ne

pre 4 godine

au ljudi pa sto se toliko opterecujete, sva trojica su sjajni igraci i treba uzivati u njihovim nadmetanjima dok jos malo traje
Federer je iskreno pojam za tenis nesto slicno kao MJ u basketu, iako se nadam da ce Djokovic biti najbolji kad zavrsi karijeru. pozdrav svima

nije zgoreg znati

pre 4 godine

Federer ima i 106 poraza na Mastersima. Tu je bar rekorder. Nadal 79 poraza. Nole 77 poraza.
(nije zgoreg znati, 09. avgust 2019 08:15) 

И 5 година је старији ипак.
(Трооки Гавран, 09. a vgust 2019 09:42)

Aludiraš da je star?
I 5 godina ranije je igrao nego ovi dok su stasali, sa nekim drugima, koji nemaju ni blizu toliko uspeha.

zemlja gruva

pre 4 godine

Tribislave, da Djokovic ostane rekorder po broju mastersa? Pa on NIJE rekorder po broju mastersa, danas bar nije tesko proveriti@

Poštovalac igre

pre 4 godine

Nadal je zaslužio trenutno.
Zbog šljake gde je 10-12 godina u nizu ostvarivao pobede i osvajao turnire prevashodno masterse. Novak i Rodžer na betonu omiljenom al su gubi li od njega pa čak češće od drugih tenisera. Dok Rafa brutalno dominirao svojom podlogom gde je po pravilu sve osvajao jedino kad nije bila sezona iz snova 2015,2016 godina za španca tada se mučio pa čak 2011 godine kad ga Novak pobedio glat u Rimu i Madridu.

Ne bi bilo isključivooo daaa Nadal bude rekorder po broju mastersa na kraju karijere baš samo zbog šljake..jer po pravilu toga održava na vrhu masters u MC,MD i Rim gde je skoro pa duplo pa osvajao naspram rivala dvojici gde su uzima li na betonu al raspodeli te turnire i opet u manjku.

adriano_galliani

pre 4 godine

Sve rekorde da sruse i Novak i Nadal opet ce biti budala koje ce tvrditi da je Federer bolji igrac...tuga danasnjeg sveta koliko ljudi nemaju kriticko razmisljanje
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nikola, 9. avgust 2019 09:33)



Mogu da sruše sve rekorde, ali Federer će biti omiljen. Ja bih voleo pre i da izvan terena budem kao on nego kao Nolo. Ajd, Nadal je još i OK.

lv

pre 4 godine

4 GS u nizu na 3 razlicite podloge, to je rekord nad rekordima!!
A sto se tice ove prve price, tacno je. Roki ne preskakao masters turnire ali je zato bio i vise nego redovan na 250 i 500 turnirima. Recimo te famozne 2005.godine je ostvario 81 pobedu u sezoni sa 4 preskocena turnira, 25 pobeda je ostvario na manjim turnirima... Zato i imamo situaciju da Djokovic ima isti broj velikih titula kao Rodjerer 54, a ukupno ima 27 turnira manje osvojenih!
(antiDebil, 09. avgust 2019 10:52)
U pravu si, Lejver je legenda.

Dex

pre 4 godine

Ovo prosto sabiranje pobeda je irelevantan podatak. Treba izraziti efikasnost kroz broj učešća na Mastersima kao i odnos pobeda i poraza. S obzirom da je Nadal prestigao Federera s pobedama a da ovaj drugi ima mnogo više poraza to znači da je Nadal i pre ovoga bio efikasniji od Federera. Ne znam Noletov broj poraza i broj učešća ali eto koga ne mrzi neka iskaže rezultate.

malisa

pre 4 godine

Мислим и Надал припада западном свету, али ипак Шпанци нису толико поштовани, не мрзе их као источњаке, али су они за њих ”глупи јужњаци”, људи другог реда. Источњаци трећег а Африканци четвртог, итд.
(јд123, 09. avgust 2019 10:24)

Ama, za koga su Spanci ljudi drugog reda i glupi juznjaci, da li si ti normalan?

-----
Za Nemce francuze, švede švajcarce... itako... ne znam brt gde ti zivis al to je tako od davnih dana od kada su spanija i porugal pukli kao kolonizatori...

svi znamo ko je to

pre 4 godine

Sa tim da je Federer preskakao masterse često u karijeri, posebno Monte Karlo i Tornoto/Montreal.
Rekord je 5 Vimbldona i 5 US Opena uzastopno,237 nedelja uzastopno prvi na svetu,23 uzastopna GS polufinala.Po 5+ titula na tri različita GS turnira, najviše titula na travi i betonu, najviše GS titula.
E to su rekordi...
(vlada91, 9. avgust 2019 10:05

OK 5 Vimbldona i 5 US opena, ali u kojoj konkurenciji? Najviše titula na travi OK, al od toga 10 Halea koji niko osim njega i ne igra. 10 Bazela i to je rekord. 237 nedelja uzastopno, ali u kojoj konkurenciji?

Činjenica je : 29:25 znaš za koga, zlatni masters, 4 GS u nizu, najviše pobeda protiv igrača iz TOP10, svi osvojeni GS preko Rođe ili Rafe, isti broj osvojenih velikih turnira kao i Rođa 54, najviše poena u istoriji ATP tura, najveći ELO rejting u istoriji tenisa svih vremena, držao je prvo mesto godinama bez padanja u broju poena ispod 14.000.

ha ha ha

pre 4 godine

Kirjos je bolji u medjusobnom skoru od Djokovica, znaci on je najbolji svih vremena???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mozer, 9. avgust 2019 10:26)

Pa ako ima istu težinu skor u 2 meča i skor u 50 meča, onda jeste

Mikii

pre 4 godine

Мислим и Надал припада западном свету, али ипак Шпанци нису толико поштовани, не мрзе их као источњаке, али су они за њих ”глупи јужњаци”, људи другог реда. Источњаци трећег а Африканци четвртог, итд.
(јд123, 09. avgust 2019 10:24)

Ama, za koga su Spanci ljudi drugog reda i glupi juznjaci, da li si ti normalan?

Hmmm

pre 4 godine

Ernesto che
Pa sto je onda Novak cekao da odu u penziju pa tek onda, 2011. pokaze svoj raskosan talenat? Eto, nikako mi nije jasno, zasto Novak posle AO 2008. nije osvojio ni 1 GS, sve do AO 2011. Tada su vec Rodik, Safin, Moja i ostali uveliko bili u penziji.

Statistika i lepršavost

pre 4 godine

9 mastersa u narednoj godini, tolilo je Nadal stariji od Novaka, sa plasmanom u četvrtfinale. Tolika je razlika za Nadala, u odnosu na Đokovica. A Federer igra 5 godina više i tu je negde sa pobedama na mastersima. Ali zato ima ubedljivo najviše pobeda na malim turnirima. Samo kažem.

Pjesnik

pre 4 godine

Cim se u vjesti ne spominje Nolo
u komentarima frustracije oj tijelo golo

Komentatorski prsti zalud po tastaturi gmizu,
svaka cast Rafo - nek' se rekordi nizu

veliki strumf

pre 4 godine

Potpuno nebitan podatak. Rafa je mladji 5 godina, imace 100 pobeda više, slično kao i Nole! Federerov i će ubuduce sve realizovati i sve će biti nebitno, pa i masters turniri, jedino će biti važne GS titule u borbi za GOAT. Smešno da se čitav tenis svede na 4 turnira! Sto se Rafine igre tiče - daleko je to od neke forme. Mislim da nema šanse da odbrani titulu. Luckasti Fonjini može da ga dobije, kao i 4 puta do sada, ako ne prorade njegove bubice. Dobio je pre par meseci u Monte Karlu Rafu 6-4 6-2 na šljaci. Ovde ima možda i veće šanse, naročito sto se Rafa još nije zagrejao.

јд123

pre 4 godine

На крају ће Федерер пасти на треће место, а Ђоковић и Надал ће се борити ко ће бити ГОАТ. За пар година ће га обојица престиће по броју ГС-ова, што је и најбитнија категорија а западњаци ће моћи само да плачу и вичу на сав глас како је Федерер најбољи свих времена. Мислим и Надал припада западном свету, али ипак Шпанци нису толико поштовани, не мрзе их као источњаке, али су они за њих ”глупи јужњаци”, људи другог реда. Источњаци трећег а Африканци четвртог, итд.

Tribislav

pre 4 godine

Izuzetno bih voleo da Novak ostane rekorder po broju mastersa, mada gledajući kako Nadal igra u Torontu to će biti jako tesko. Jednostavno čim nema dvojice od clanova velike trojke, ovaj treći koristi tu prazninu i lagano uzima bilo koji turnir. Ako Nadal osvoji Toronto, a kako igra najverovatnije hoće, biće to neverovatna 35. masters titula u karijeri za Španca, tako da će Novak u narednom periodu morati osvojiti bar tri mastersa do sezone na šljaci, da bi imao kakve takve šanse za rekord po broju mastersa, a to će biti vraški teško, bez obzira na Novakov odličan kvalitet i psihički i fizički.

mix

pre 4 godine

Da se bar jedan masters igra na travi niko nikad Federerov rekord nebi oborio. Na šljaci čak tri...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uroš, 9. avgust 2019 09:13)

Ako zelis da budes najbolji,onda moras na svim podlogama podjednako dobro da igras,kao recimo Nole.

ernesto che

pre 4 godine

Kao prvo, glavno pitanje je koliko je ko osvojio mastersa i ko je osvojio sve moguce masterse , oni koji prate znaju skor. Kao drugo, ovi sto potenciraju da je Rodzer stariji 5 godina, treba da shvate da je u pocetku on imao 5 godina lufta i bez ubedljivo najtezih protivnika u karijeri, i meceve sa blago receno nestabilnim igracima i penzionerima.

vlada91

pre 4 godine

Sa tim da je Federer preskakao masterse često u karijeri, posebno Monte Karlo i Tornoto/Montreal.
Rekord je 5 Vimbldona i 5 US Opena uzastopno,237 nedelja uzastopno prvi na svetu,23 uzastopna GS polufinala.Po 5+ titula na tri različita GS turnira, najviše titula na travi i betonu, najviše GS titula.
E to su rekordi...

Goran

pre 4 godine

Kao sto bi Milka Babovic rekla: Federer ima najljepsi stil i prema tome zasluzuje najvise ocjene za utisak. To je u umjetnickom klizanju. U tenisu srecom vrijede druga pravila i na kraju karijera Frderera, Nadala i Djokovica ce se sve lijepo izvagati i izracunati i onda uporediti njihove karijere i dati im mjesta koja zasluzuju.

Један по један

pre 4 godine

Полако то иде са обарањем рекорда,падаће један по један а онда кад му не остане ништа и даље ће бити најбољи свих времена,кажу љубитељи лика и дела џемперка.Колико год га буду тешили разни ликови,он сам ће знати да није најбољи али ће бити веома близу Рафи и Новаку.

antiDebil

pre 4 godine

Sa tim da je Federer preskakao masterse često u karijeri, posebno Monte Karlo i Tornoto/Montreal.
Rekord je 5 Vimbldona i 5 US Opena uzastopno,237 nedelja uzastopno prvi na svetu,23 uzastopna GS polufinala.Po 5+ titula na tri različita GS turnira, najviše titula na travi i betonu, najviše GS titula.
E to su rekordi...
(vlada91, 9. avgust 2019 10:05

4 GS u nizu na 3 razlicite podloge, to je rekord nad rekordima!!
A sto se tice ove prve price, tacno je. Roki ne preskakao masters turnire ali je zato bio i vise nego redovan na 250 i 500 turnirima. Recimo te famozne 2005.godine je ostvario 81 pobedu u sezoni sa 4 preskocena turnira, 25 pobeda je ostvario na manjim turnirima... Zato i imamo situaciju da Djokovic ima isti broj velikih titula kao Rodjerer 54, a ukupno ima 27 turnira manje osvojenih!

mozer

pre 4 godine

Da, i Đoka je bolji u međusobnim duelima s obojicom tako da je najbolji svih vremena.
(Marx, 09. avgust 2019 08:40)

Kirjos je bolji u medjusobnom skoru od Djokovica, znaci on je najbolji svih vremena???

mr

pre 4 godine

Pa kako Nolo nije rekorder? E, onda se ne vazi!
(zemlja gruva, 9. avgust 2019 08:29)

Па наравно да је рекордер, када је очигледно да игра далеко мање а осваја далеко више. Верујем да је математика толико схватљива. Што би се рекло профи, не губи време.

x

pre 4 godine

A koliko ima nas Nole?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DG85, 9. avgust 2019 08:13)

Nole ima 345 pobeda.

Kg

pre 4 godine

@ Uros. U pravu si Federer kida na travi, posebno se videlo na Wimbledonu. Od zadnjih 10 wimbledona rodzer osvojio 2, marej 2,rafa 1 a novak cak 5. Nije trava hale gde igraju top 100 igraci. Da se igra masters na travi novak bi samo osvojio vise MS1000 i prosirio golden masters...

Трооки Гавран

pre 4 godine

Federer ima i 106 poraza na Mastersima. Tu je bar rekorder. Nadal 79 poraza. Nole 77 poraza.
(nije zgoreg znati, 09. avgust 2019 08:15)
И 5 година је старији ипак.

peksimit

pre 4 godine

Eee, ali Fedja igra lepše i elegantnije, i zato je bolji. To što se Rafa i Djole bave tenisom se ne računa...
(stojanče, 9. avgust 2019 08:18)

Ma tako je... baš.

Nikola

pre 4 godine

Sve rekorde da sruse i Novak i Nadal opet ce biti budala koje ce tvrditi da je Federer bolji igrac...tuga danasnjeg sveta koliko ljudi nemaju kriticko razmisljanje

only fools and horses

pre 4 godine

Federer ima i 106 poraza na Mastersima. Tu je bar rekorder. 
Nadal 79 poraza. 
Nole 77 poraza.
(nije zgoreg znati, 09. avgust 2019 08:15)

Pa dobro, kad ode u penziju, ostaće mu po koji rekord koji će biti jako teško oboriti.

Aleksandar

pre 4 godine

Federer ima i 106 poraza na Mastersima. Tu je bar rekorder.
Nadal 79 poraza.
Nole 77 poraza.
(nije zgoreg znati, 9. avgust 2019 08:15)

Stariji je, ne likuj, stići će ga Nolo.

nikolas.t

pre 4 godine

Koliko Nole GOAT ima pobeda na mastersima? Koliko Nole GOAT uopste i ima pobeda ukupno na svim turnirima? Siguran sam da Nadal i Federer nemaju ni 70posto kao Nole GOAT!

Fedex tetkica

pre 4 godine

Izuzetno mi je drago zbog ovog podatka... Ako Bog da da prestignu Federera u svim rekordima, ne zato sto mrzim njega vec da padne mrak na oci njegovom idolopoklonstvu po kojima je najbolji svih vremena bez obzira na sve... SULUDO.. Teren je jedino mjerilo, ako Nole bude imao vise slemova, vise sedmica na prvom mjestu, sve masterse, sve slemove u nizu, pozitivan skor sa svima bice, sto bi rekli, GOAT. na dobrom je putu, samo da ga zdravlje posluzi.
mada, i tadace Federerovci reci on je najbolji svih vremena, mozda, vjerovatno i jeste, igrao najlepsi tenis i bio najobozavaniji teniser, ali najbolji JOK!! pod uslovom da Nole odradio posao kako treba :)

Marx

pre 4 godine

Eee, ali Fedja igra lepše i elegantnije, i zato je bolji. To što se Rafa i Djole bave tenisom se ne računa...
(stojanče, 09. avgust 2019 08:18)

Da, i Đoka je bolji u međusobnim duelima s obojicom tako da je najbolji svih vremena.

only fools and horses

pre 4 godine

Federer ima i 106 poraza na Mastersima. Tu je bar rekorder. 
Nadal 79 poraza. 
Nole 77 poraza.
(nije zgoreg znati, 09. avgust 2019 08:15)

Pa dobro, kad ode u penziju, ostaće mu po koji rekord koji će biti jako teško oboriti.

mr

pre 4 godine

Pa kako Nolo nije rekorder? E, onda se ne vazi!
(zemlja gruva, 9. avgust 2019 08:29)

Па наравно да је рекордер, када је очигледно да игра далеко мање а осваја далеко више. Верујем да је математика толико схватљива. Што би се рекло профи, не губи време.

Nikola

pre 4 godine

Sve rekorde da sruse i Novak i Nadal opet ce biti budala koje ce tvrditi da je Federer bolji igrac...tuga danasnjeg sveta koliko ljudi nemaju kriticko razmisljanje

Fedex tetkica

pre 4 godine

Izuzetno mi je drago zbog ovog podatka... Ako Bog da da prestignu Federera u svim rekordima, ne zato sto mrzim njega vec da padne mrak na oci njegovom idolopoklonstvu po kojima je najbolji svih vremena bez obzira na sve... SULUDO.. Teren je jedino mjerilo, ako Nole bude imao vise slemova, vise sedmica na prvom mjestu, sve masterse, sve slemove u nizu, pozitivan skor sa svima bice, sto bi rekli, GOAT. na dobrom je putu, samo da ga zdravlje posluzi.
mada, i tadace Federerovci reci on je najbolji svih vremena, mozda, vjerovatno i jeste, igrao najlepsi tenis i bio najobozavaniji teniser, ali najbolji JOK!! pod uslovom da Nole odradio posao kako treba :)

Kg

pre 4 godine

@ Uros. U pravu si Federer kida na travi, posebno se videlo na Wimbledonu. Od zadnjih 10 wimbledona rodzer osvojio 2, marej 2,rafa 1 a novak cak 5. Nije trava hale gde igraju top 100 igraci. Da se igra masters na travi novak bi samo osvojio vise MS1000 i prosirio golden masters...

ernesto che

pre 4 godine

Kao prvo, glavno pitanje je koliko je ko osvojio mastersa i ko je osvojio sve moguce masterse , oni koji prate znaju skor. Kao drugo, ovi sto potenciraju da je Rodzer stariji 5 godina, treba da shvate da je u pocetku on imao 5 godina lufta i bez ubedljivo najtezih protivnika u karijeri, i meceve sa blago receno nestabilnim igracima i penzionerima.

mix

pre 4 godine

Da se bar jedan masters igra na travi niko nikad Federerov rekord nebi oborio. Na šljaci čak tri...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uroš, 9. avgust 2019 09:13)

Ako zelis da budes najbolji,onda moras na svim podlogama podjednako dobro da igras,kao recimo Nole.

Aleksandar

pre 4 godine

Federer ima i 106 poraza na Mastersima. Tu je bar rekorder.
Nadal 79 poraza.
Nole 77 poraza.
(nije zgoreg znati, 9. avgust 2019 08:15)

Stariji je, ne likuj, stići će ga Nolo.

x

pre 4 godine

A koliko ima nas Nole?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DG85, 9. avgust 2019 08:13)

Nole ima 345 pobeda.

јд123

pre 4 godine

На крају ће Федерер пасти на треће место, а Ђоковић и Надал ће се борити ко ће бити ГОАТ. За пар година ће га обојица престиће по броју ГС-ова, што је и најбитнија категорија а западњаци ће моћи само да плачу и вичу на сав глас како је Федерер најбољи свих времена. Мислим и Надал припада западном свету, али ипак Шпанци нису толико поштовани, не мрзе их као источњаке, али су они за њих ”глупи јужњаци”, људи другог реда. Источњаци трећег а Африканци четвртог, итд.

Goran

pre 4 godine

Kao sto bi Milka Babovic rekla: Federer ima najljepsi stil i prema tome zasluzuje najvise ocjene za utisak. To je u umjetnickom klizanju. U tenisu srecom vrijede druga pravila i na kraju karijera Frderera, Nadala i Djokovica ce se sve lijepo izvagati i izracunati i onda uporediti njihove karijere i dati im mjesta koja zasluzuju.

Трооки Гавран

pre 4 godine

Federer ima i 106 poraza na Mastersima. Tu je bar rekorder. Nadal 79 poraza. Nole 77 poraza.
(nije zgoreg znati, 09. avgust 2019 08:15)
И 5 година је старији ипак.

...

pre 4 godine

Novak ima najbolji odnos pobeda/poraza protiv top10 tenisera u istoriji tenisa! To je bitna, jaka statistika. Pitanjce za nolofobicare: zasto lazni lepi baletan goat nije bolji od Novaka u sudaru sa top10 teniserima, ako je najbolji ikada? Kako je to doticni najbolji ikada a nije najbolji kada igra sa najboljima? Treba napomenuti da Federer iako ima 6 sezona vise od Novaka, ima samo petnaestak top10 pobeda vise od Novaka. To sve govori, sa kim je Federer nizao titule. Treba napomenuti da je Novak u svojoj najboljoj sezoni (2015.) imao rekordnih 34 top10 pobeda, a Federer u svojoj najboljoj (2006.) samo 19. Kako objasniti paradoks da su Federerove najuspesnije godine u pocetnoj, prvoj fazi njegovoj karijere (22, 23, 24, 25 god.) a ne u zreloj (26, 27, 28, 29 godina)? Pa iz aviona se vidi da je to zbog razlike u komkurenciji. Toliko o tome. Federer je nabijao statistiku na malim turnirima kojih je odigrao duplo vise od Novaka, nabijao statistiku protiv Bagdatisa, Filipusisa i Gonzalesa, protiv boranije. Imao je srecu da je 6 slemova osvojio protiv debitanata u finalima. Federer kada je stupio na profi tur, glavna konkurencija su mu bili Hjuit i Rodik, koje je skinuo sa no1 trona, dobri teniseri ali ne klasa velikana, nikada ga za celu karijeru nisu pobedili na slemu. 4 godine je proveo u igranju samo sa njima, i redjao titule, dok se nije pojavio klinac Rafa i pobedio ga na Garosu, pa se pojavio klinac Nole i pobedio ga u Melburnu, pa se pojavio klinac Delpo i pobedio ga u Njujorku, i to sve u Federovim najboljim godinama. To je najbolji dokaz koliko je Federerova rana konkurencija bila slaba, nemocna protiv njega, a odjednom klinci ga razbijaju na slemovima. Novak kada je stupio na profi tur glavna konkurencija su mu bili velikani goat klase Federer i Rafa, koje je skinuo sa no1 trona, i tako celu karijeru. Pa jedan Endi Marej je klasa tenisera iznad Hjuita i Rodika a kamoli Rafa i Fed. Uporedite taj start karijere sa Rodikom i Hjuitom. Smesno.
Zamislite sta bi Novak radio Federeru da su isto godiste, kad ga je igracki i mentalno nadjacao kao daleko iskusnijeg, sa sve samopouzdanjem i oreolom i egom najveceg ikada. Prosao bi Rodja kao Gaske odprilike. To ceo svet zna. Druga je stvar sto to neko nece da prizna.

ha ha ha

pre 4 godine

Kirjos je bolji u medjusobnom skoru od Djokovica, znaci on je najbolji svih vremena???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mozer, 9. avgust 2019 10:26)

Pa ako ima istu težinu skor u 2 meča i skor u 50 meča, onda jeste

svi znamo ko je to

pre 4 godine

Sa tim da je Federer preskakao masterse često u karijeri, posebno Monte Karlo i Tornoto/Montreal.
Rekord je 5 Vimbldona i 5 US Opena uzastopno,237 nedelja uzastopno prvi na svetu,23 uzastopna GS polufinala.Po 5+ titula na tri različita GS turnira, najviše titula na travi i betonu, najviše GS titula.
E to su rekordi...
(vlada91, 9. avgust 2019 10:05

OK 5 Vimbldona i 5 US opena, ali u kojoj konkurenciji? Najviše titula na travi OK, al od toga 10 Halea koji niko osim njega i ne igra. 10 Bazela i to je rekord. 237 nedelja uzastopno, ali u kojoj konkurenciji?

Činjenica je : 29:25 znaš za koga, zlatni masters, 4 GS u nizu, najviše pobeda protiv igrača iz TOP10, svi osvojeni GS preko Rođe ili Rafe, isti broj osvojenih velikih turnira kao i Rođa 54, najviše poena u istoriji ATP tura, najveći ELO rejting u istoriji tenisa svih vremena, držao je prvo mesto godinama bez padanja u broju poena ispod 14.000.

Statistika i lepršavost

pre 4 godine

9 mastersa u narednoj godini, tolilo je Nadal stariji od Novaka, sa plasmanom u četvrtfinale. Tolika je razlika za Nadala, u odnosu na Đokovica. A Federer igra 5 godina više i tu je negde sa pobedama na mastersima. Ali zato ima ubedljivo najviše pobeda na malim turnirima. Samo kažem.

peksimit

pre 4 godine

Eee, ali Fedja igra lepše i elegantnije, i zato je bolji. To što se Rafa i Djole bave tenisom se ne računa...
(stojanče, 9. avgust 2019 08:18)

Ma tako je... baš.

Један по један

pre 4 godine

Полако то иде са обарањем рекорда,падаће један по један а онда кад му не остане ништа и даље ће бити најбољи свих времена,кажу љубитељи лика и дела џемперка.Колико год га буду тешили разни ликови,он сам ће знати да није најбољи али ће бити веома близу Рафи и Новаку.

mozer

pre 4 godine

Da, i Đoka je bolji u međusobnim duelima s obojicom tako da je najbolji svih vremena.
(Marx, 09. avgust 2019 08:40)

Kirjos je bolji u medjusobnom skoru od Djokovica, znaci on je najbolji svih vremena???

Marx

pre 4 godine

Eee, ali Fedja igra lepše i elegantnije, i zato je bolji. To što se Rafa i Djole bave tenisom se ne računa...
(stojanče, 09. avgust 2019 08:18)

Da, i Đoka je bolji u međusobnim duelima s obojicom tako da je najbolji svih vremena.

Mikii

pre 4 godine

Мислим и Надал припада западном свету, али ипак Шпанци нису толико поштовани, не мрзе их као источњаке, али су они за њих ”глупи јужњаци”, људи другог реда. Источњаци трећег а Африканци четвртог, итд.
(јд123, 09. avgust 2019 10:24)

Ama, za koga su Spanci ljudi drugog reda i glupi juznjaci, da li si ti normalan?

malisa

pre 4 godine

Мислим и Надал припада западном свету, али ипак Шпанци нису толико поштовани, не мрзе их као источњаке, али су они за њих ”глупи јужњаци”, људи другог реда. Источњаци трећег а Африканци четвртог, итд.
(јд123, 09. avgust 2019 10:24)

Ama, za koga su Spanci ljudi drugog reda i glupi juznjaci, da li si ti normalan?

-----
Za Nemce francuze, švede švajcarce... itako... ne znam brt gde ti zivis al to je tako od davnih dana od kada su spanija i porugal pukli kao kolonizatori...

vlada91

pre 4 godine

Sa tim da je Federer preskakao masterse često u karijeri, posebno Monte Karlo i Tornoto/Montreal.
Rekord je 5 Vimbldona i 5 US Opena uzastopno,237 nedelja uzastopno prvi na svetu,23 uzastopna GS polufinala.Po 5+ titula na tri različita GS turnira, najviše titula na travi i betonu, najviše GS titula.
E to su rekordi...

Tribislav

pre 4 godine

Izuzetno bih voleo da Novak ostane rekorder po broju mastersa, mada gledajući kako Nadal igra u Torontu to će biti jako tesko. Jednostavno čim nema dvojice od clanova velike trojke, ovaj treći koristi tu prazninu i lagano uzima bilo koji turnir. Ako Nadal osvoji Toronto, a kako igra najverovatnije hoće, biće to neverovatna 35. masters titula u karijeri za Španca, tako da će Novak u narednom periodu morati osvojiti bar tri mastersa do sezone na šljaci, da bi imao kakve takve šanse za rekord po broju mastersa, a to će biti vraški teško, bez obzira na Novakov odličan kvalitet i psihički i fizički.

Pjesnik

pre 4 godine

Cim se u vjesti ne spominje Nolo
u komentarima frustracije oj tijelo golo

Komentatorski prsti zalud po tastaturi gmizu,
svaka cast Rafo - nek' se rekordi nizu

antiDebil

pre 4 godine

Sa tim da je Federer preskakao masterse često u karijeri, posebno Monte Karlo i Tornoto/Montreal.
Rekord je 5 Vimbldona i 5 US Opena uzastopno,237 nedelja uzastopno prvi na svetu,23 uzastopna GS polufinala.Po 5+ titula na tri različita GS turnira, najviše titula na travi i betonu, najviše GS titula.
E to su rekordi...
(vlada91, 9. avgust 2019 10:05

4 GS u nizu na 3 razlicite podloge, to je rekord nad rekordima!!
A sto se tice ove prve price, tacno je. Roki ne preskakao masters turnire ali je zato bio i vise nego redovan na 250 i 500 turnirima. Recimo te famozne 2005.godine je ostvario 81 pobedu u sezoni sa 4 preskocena turnira, 25 pobeda je ostvario na manjim turnirima... Zato i imamo situaciju da Djokovic ima isti broj velikih titula kao Rodjerer 54, a ukupno ima 27 turnira manje osvojenih!

Poštovalac igre

pre 4 godine

Nadal je zaslužio trenutno.
Zbog šljake gde je 10-12 godina u nizu ostvarivao pobede i osvajao turnire prevashodno masterse. Novak i Rodžer na betonu omiljenom al su gubi li od njega pa čak češće od drugih tenisera. Dok Rafa brutalno dominirao svojom podlogom gde je po pravilu sve osvajao jedino kad nije bila sezona iz snova 2015,2016 godina za španca tada se mučio pa čak 2011 godine kad ga Novak pobedio glat u Rimu i Madridu.

Ne bi bilo isključivooo daaa Nadal bude rekorder po broju mastersa na kraju karijere baš samo zbog šljake..jer po pravilu toga održava na vrhu masters u MC,MD i Rim gde je skoro pa duplo pa osvajao naspram rivala dvojici gde su uzima li na betonu al raspodeli te turnire i opet u manjku.

Dex

pre 4 godine

Ovo prosto sabiranje pobeda je irelevantan podatak. Treba izraziti efikasnost kroz broj učešća na Mastersima kao i odnos pobeda i poraza. S obzirom da je Nadal prestigao Federera s pobedama a da ovaj drugi ima mnogo više poraza to znači da je Nadal i pre ovoga bio efikasniji od Federera. Ne znam Noletov broj poraza i broj učešća ali eto koga ne mrzi neka iskaže rezultate.

nikolas.t

pre 4 godine

Koliko Nole GOAT ima pobeda na mastersima? Koliko Nole GOAT uopste i ima pobeda ukupno na svim turnirima? Siguran sam da Nadal i Federer nemaju ni 70posto kao Nole GOAT!

veliki strumf

pre 4 godine

Potpuno nebitan podatak. Rafa je mladji 5 godina, imace 100 pobeda više, slično kao i Nole! Federerov i će ubuduce sve realizovati i sve će biti nebitno, pa i masters turniri, jedino će biti važne GS titule u borbi za GOAT. Smešno da se čitav tenis svede na 4 turnira! Sto se Rafine igre tiče - daleko je to od neke forme. Mislim da nema šanse da odbrani titulu. Luckasti Fonjini može da ga dobije, kao i 4 puta do sada, ako ne prorade njegove bubice. Dobio je pre par meseci u Monte Karlu Rafu 6-4 6-2 na šljaci. Ovde ima možda i veće šanse, naročito sto se Rafa još nije zagrejao.

lv

pre 4 godine

4 GS u nizu na 3 razlicite podloge, to je rekord nad rekordima!!
A sto se tice ove prve price, tacno je. Roki ne preskakao masters turnire ali je zato bio i vise nego redovan na 250 i 500 turnirima. Recimo te famozne 2005.godine je ostvario 81 pobedu u sezoni sa 4 preskocena turnira, 25 pobeda je ostvario na manjim turnirima... Zato i imamo situaciju da Djokovic ima isti broj velikih titula kao Rodjerer 54, a ukupno ima 27 turnira manje osvojenih!
(antiDebil, 09. avgust 2019 10:52)
U pravu si, Lejver je legenda.

rf

pre 4 godine

Tenis gledam duže nego što ti imaš godina a vrlo dobro znam ko su bili strašni Davidenko, Bagdatis, Gonzales, Soderling i nesrećni Rodik sa jednim udarcem vrednim pažnje tako da slobodno nemoj da trošiš reči o toj strašnoj konkurenciji.
(Wllaxy, 09. avgust 2019 15:04)
Rodik, to onaj sto je pobedio Djokovica 5 puta sa 1 udarcem? Za Davidenka pitaj Nadala sta misli o njemu. Soderling, Gonzales, Hjuit, Safin, Rodik, mladi Rafa, Djokovic, Ferer, Agasi (bez obzira na godine, vi tvrdite da teniser dozivljava vrhunac sa 35+ godina), to je konkurencija.
Djokovicu svaka cast, pobedjivao je Nadala i Federera, ali nista jaca konkurencuja bila nije. Rodik ima 1 udarac, a sta je Raonic onda? Ili Berdih sa strasnom glavom, posebno kad igra protov najjacih? Ove nade necu ni pominjati, Masterse osvajaju, na Grend Slemovima lete u prvoj nedelji (cast izuzecima).

Ne pa ne

pre 4 godine

au ljudi pa sto se toliko opterecujete, sva trojica su sjajni igraci i treba uzivati u njihovim nadmetanjima dok jos malo traje
Federer je iskreno pojam za tenis nesto slicno kao MJ u basketu, iako se nadam da ce Djokovic biti najbolji kad zavrsi karijeru. pozdrav svima

rf

pre 4 godine

U pravu si Federer kida na travi, posebno se videlo na Wimbledonu. Od zadnjih 10 wimbledona rodzer osvojio 2, marej 2,rafa 1 a novak cak 5. Nije trava hale gde igraju top 100 igraci. Da se igra masters na travi novak bi samo osvojio vise MS1000 i prosirio golden masters...
(Kg, 09. avgust 2019 09:49)
8 Vimbldona i dalje, tako da kida. To sto je Djokovic pobedjivao Federera sa 34, 35 i 38 godina, na travi koja je po brzini nesto iznad sljake, znaci da je trenutno bolji. Djokovic se pojavio 2007. godine, tako da 4 titule za vreme Djokovica, Rafa se pojavio 2005. godine, tako da jos 3. Jedino 1 je osvojio bez njih dvojice. To sto Djokovic nije mogao da se probije pored ,,slabe konkurencije", njegov problem. Mogao je Rafa sa 19 godina godina da bude u vrhu i da igra finala Vimbldona, mogao je i Djokovic, samo nije bio u stanju.

adriano_galliani

pre 4 godine

Sve rekorde da sruse i Novak i Nadal opet ce biti budala koje ce tvrditi da je Federer bolji igrac...tuga danasnjeg sveta koliko ljudi nemaju kriticko razmisljanje
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nikola, 9. avgust 2019 09:33)



Mogu da sruše sve rekorde, ali Federer će biti omiljen. Ja bih voleo pre i da izvan terena budem kao on nego kao Nolo. Ajd, Nadal je još i OK.

ernesto che

pre 4 godine

Ernesto che
Pa sto je onda Novak cekao da odu u penziju pa tek onda, 2011. pokaze svoj raskosan talenat? Eto, nikako mi nije jasno, zasto Novak posle AO 2008. nije osvojio ni 1 GS, sve do AO 2011. Tada su vec Rodik, Safin, Moja i ostali uveliko bili u penziji.
(Hmmm, 09. avgust 2019 10:41)

Vrlo je jednostavno, trebalo je savladati citav niz prepreka, sto problema sa zdravljem novaka, sto psihickog pada posle olimpiskih igara, sto problem publike, koja ce na svakom turniru bila na strani dvojice vec pozicionirqnih igraca, i mnogih drugih stvari, kad je pregurao sve to zprosto je poceo da gazi od reda sve i postavio neke neverovatne nizove koji ce se dugo pamtiti. A svi oni koji se pozivaju da je feederer tada ostario (2011),treba da razmisle koliko god je imao tada, pa 30, to jes 2 manje od novaka danas, tom logikom sada ove mlade nade bi trebalo da ubijaju novqka a i ovu dvojicu. Tenis je kompleksan sport i ne zavisi sve od godina i doba u kom se nalaze, vec od psihickog stanja i umeca.

Hmmm

pre 4 godine

Ernesto che
Pa sto je onda Novak cekao da odu u penziju pa tek onda, 2011. pokaze svoj raskosan talenat? Eto, nikako mi nije jasno, zasto Novak posle AO 2008. nije osvojio ni 1 GS, sve do AO 2011. Tada su vec Rodik, Safin, Moja i ostali uveliko bili u penziji.

Wllaxy

pre 4 godine

 Ocekujem poznavaoce tenisa da krenu po meni, a tenis gledaju 2 godine i ne znaju ko su bili teniseri u toj ,,slaboj eri".
(rf, 09. avgust 2019 14:17)

Tenis gledam duže nego što ti imaš godina a vrlo dobro znam ko su bili strašni Davidenko, Bagdatis, Gonzales, Soderling i nesrećni Rodik sa jednim udarcem vrednim pažnje tako da slobodno nemoj da trošiš reči o toj strašnoj konkurenciji.

Miodrag

pre 4 godine

Nadal ima 379 pobeda i 79 poraza, Nole 345 pobeda i 77 poraza a Federer 378 pobeda i 106 poraza tako da Nole nije toliko daleko od Nadala i Federera po broju pobeda na Mastersima. Nole stiže i po ovim vrednostima uskoro.

rf

pre 4 godine

OK 5 Vimbldona i 5 US opena, ali u kojoj konkurenciji? Najviše titula na travi OK, al od toga 10 Halea koji niko osim njega i ne igra. 10 Bazela i to je rekord. 237 nedelja uzastopno, ali u kojoj konkurenciji?

Činjenica je : 29:25 znaš za koga, zlatni masters, 4 GS u nizu, najviše pobeda protiv igrača iz TOP10, svi osvojeni GS preko Rođe ili Rafe, isti broj osvojenih velikih turnira kao i Rođa 54, najviše poena u istoriji ATP tura, najveći ELO rejting u istoriji tenisa svih vremena, držao je prvo mesto godinama bez padanja u broju poena ispod 14.000.
(svi znamo ko je to, 09. avgust 2019 11:25)
1. Konkurencija je bila jaca nego sad. Pola top 10 igraca ispadne u prvom kolu Vimbldona, pa Bautista dodje do polufinala .
2. Mastersi su NEBITNI. To ne kazem ja, to pricaju Novakovi fanovi, posebno kad ispadne sa nekog turnira.
3. Ocekujem poznavaoce tenisa da krenu po meni, a tenis gledaju 2 godine i ne znaju ko su bili teniseri u toj ,,slaboj eri".

Vasilije

pre 4 godine

"Rodik, to onaj sto je pobedio Djokovica 5 puta sa 1 udarcem? Za Davidenka pitaj Nadala sta misli o njemu. Soderling, Gonzales, Hjuit, Safin, Rodik, mladi Rafa, Djokovic, Ferer, Agasi (bez obzira na godine, vi tvrdite da teniser dozivljava vrhunac sa 35+ godina), to je konkurencija.
Djokovicu svaka cast, pobedjivao je Nadala i Federera, ali nista jaca konkurencuja bila nije. Rodik ima 1 udarac, a sta je Raonic onda? Ili Berdih sa strasnom glavom, posebno kad igra protov najjacih? Ove nade necu ni pominjati, Masterse osvajaju, na Grend Slemovima lete u prvoj nedelji (cast izuzecima).
(rf, 9. avgust 2019 15:50)"
Teniser dozivljava vrhunac osvajanjem gren slema (bez obzira na godine), a ovi se nisu preterano proslavili.

zemlja gruva

pre 4 godine

Tribislave, da Djokovic ostane rekorder po broju mastersa? Pa on NIJE rekorder po broju mastersa, danas bar nije tesko proveriti@

nije zgoreg znati

pre 4 godine

Federer ima i 106 poraza na Mastersima. Tu je bar rekorder. Nadal 79 poraza. Nole 77 poraza.
(nije zgoreg znati, 09. avgust 2019 08:15) 

И 5 година је старији ипак.
(Трооки Гавран, 09. a vgust 2019 09:42)

Aludiraš da je star?
I 5 godina ranije je igrao nego ovi dok su stasali, sa nekim drugima, koji nemaju ni blizu toliko uspeha.

pre 4 godine

Rafa ima najbolji omjer pobjeda i poraza u povijesti, a tvoja statistika turnira iz serije Masters 1000 to samo potvrđuje!

1 [ESP] ESP Rafael Nadal [Active] 83.04% 955 195 1150
2 [SWE] SWE Bjorn Borg 83.03% 636 130 766
3 [SRB] SRB Novak Djokovic [Active] 82.79% 871 181 1052
4 [SUI] SUI Roger Federer [Active] 82.13% 1218 265 1483
5 [USA] USA Jimmy Connors 81.77% 1256 280 1536

----

Nadal ima 379 pobeda i 79 poraza, Nole 345 pobeda i 77 poraza a Federer 378 pobeda i 106 poraza tako da Nole nije toliko daleko od Nadala i Federera po broju pobeda na Mastersima. Nole stiže i po ovim vrednostima uskoro.
(Miodrag, 9. avgust 2019 14:05)

# Link komentara

Aleksandar

pre 4 godine

Federer ima i 106 poraza na Mastersima. Tu je bar rekorder.
Nadal 79 poraza.
Nole 77 poraza.
(nije zgoreg znati, 9. avgust 2019 08:15)

Stariji je, ne likuj, stići će ga Nolo.

vlada91

pre 4 godine

Sa tim da je Federer preskakao masterse često u karijeri, posebno Monte Karlo i Tornoto/Montreal.
Rekord je 5 Vimbldona i 5 US Opena uzastopno,237 nedelja uzastopno prvi na svetu,23 uzastopna GS polufinala.Po 5+ titula na tri različita GS turnira, najviše titula na travi i betonu, najviše GS titula.
E to su rekordi...

nikolas.t

pre 4 godine

Koliko Nole GOAT ima pobeda na mastersima? Koliko Nole GOAT uopste i ima pobeda ukupno na svim turnirima? Siguran sam da Nadal i Federer nemaju ni 70posto kao Nole GOAT!

mozer

pre 4 godine

Da, i Đoka je bolji u međusobnim duelima s obojicom tako da je najbolji svih vremena.
(Marx, 09. avgust 2019 08:40)

Kirjos je bolji u medjusobnom skoru od Djokovica, znaci on je najbolji svih vremena???

adriano_galliani

pre 4 godine

Sve rekorde da sruse i Novak i Nadal opet ce biti budala koje ce tvrditi da je Federer bolji igrac...tuga danasnjeg sveta koliko ljudi nemaju kriticko razmisljanje
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Nikola, 9. avgust 2019 09:33)



Mogu da sruše sve rekorde, ali Federer će biti omiljen. Ja bih voleo pre i da izvan terena budem kao on nego kao Nolo. Ajd, Nadal je još i OK.

Pjesnik

pre 4 godine

Cim se u vjesti ne spominje Nolo
u komentarima frustracije oj tijelo golo

Komentatorski prsti zalud po tastaturi gmizu,
svaka cast Rafo - nek' se rekordi nizu

only fools and horses

pre 4 godine

Federer ima i 106 poraza na Mastersima. Tu je bar rekorder. 
Nadal 79 poraza. 
Nole 77 poraza.
(nije zgoreg znati, 09. avgust 2019 08:15)

Pa dobro, kad ode u penziju, ostaće mu po koji rekord koji će biti jako teško oboriti.

Hmmm

pre 4 godine

Ernesto che
Pa sto je onda Novak cekao da odu u penziju pa tek onda, 2011. pokaze svoj raskosan talenat? Eto, nikako mi nije jasno, zasto Novak posle AO 2008. nije osvojio ni 1 GS, sve do AO 2011. Tada su vec Rodik, Safin, Moja i ostali uveliko bili u penziji.

Nikola

pre 4 godine

Sve rekorde da sruse i Novak i Nadal opet ce biti budala koje ce tvrditi da je Federer bolji igrac...tuga danasnjeg sveta koliko ljudi nemaju kriticko razmisljanje

mr

pre 4 godine

Pa kako Nolo nije rekorder? E, onda se ne vazi!
(zemlja gruva, 9. avgust 2019 08:29)

Па наравно да је рекордер, када је очигледно да игра далеко мање а осваја далеко више. Верујем да је математика толико схватљива. Што би се рекло профи, не губи време.

Marx

pre 4 godine

Eee, ali Fedja igra lepše i elegantnije, i zato je bolji. To što se Rafa i Djole bave tenisom se ne računa...
(stojanče, 09. avgust 2019 08:18)

Da, i Đoka je bolji u međusobnim duelima s obojicom tako da je najbolji svih vremena.

Fedex tetkica

pre 4 godine

Izuzetno mi je drago zbog ovog podatka... Ako Bog da da prestignu Federera u svim rekordima, ne zato sto mrzim njega vec da padne mrak na oci njegovom idolopoklonstvu po kojima je najbolji svih vremena bez obzira na sve... SULUDO.. Teren je jedino mjerilo, ako Nole bude imao vise slemova, vise sedmica na prvom mjestu, sve masterse, sve slemove u nizu, pozitivan skor sa svima bice, sto bi rekli, GOAT. na dobrom je putu, samo da ga zdravlje posluzi.
mada, i tadace Federerovci reci on je najbolji svih vremena, mozda, vjerovatno i jeste, igrao najlepsi tenis i bio najobozavaniji teniser, ali najbolji JOK!! pod uslovom da Nole odradio posao kako treba :)

rf

pre 4 godine

OK 5 Vimbldona i 5 US opena, ali u kojoj konkurenciji? Najviše titula na travi OK, al od toga 10 Halea koji niko osim njega i ne igra. 10 Bazela i to je rekord. 237 nedelja uzastopno, ali u kojoj konkurenciji?

Činjenica je : 29:25 znaš za koga, zlatni masters, 4 GS u nizu, najviše pobeda protiv igrača iz TOP10, svi osvojeni GS preko Rođe ili Rafe, isti broj osvojenih velikih turnira kao i Rođa 54, najviše poena u istoriji ATP tura, najveći ELO rejting u istoriji tenisa svih vremena, držao je prvo mesto godinama bez padanja u broju poena ispod 14.000.
(svi znamo ko je to, 09. avgust 2019 11:25)
1. Konkurencija je bila jaca nego sad. Pola top 10 igraca ispadne u prvom kolu Vimbldona, pa Bautista dodje do polufinala .
2. Mastersi su NEBITNI. To ne kazem ja, to pricaju Novakovi fanovi, posebno kad ispadne sa nekog turnira.
3. Ocekujem poznavaoce tenisa da krenu po meni, a tenis gledaju 2 godine i ne znaju ko su bili teniseri u toj ,,slaboj eri".

...

pre 4 godine

Novak ima najbolji odnos pobeda/poraza protiv top10 tenisera u istoriji tenisa! To je bitna, jaka statistika. Pitanjce za nolofobicare: zasto lazni lepi baletan goat nije bolji od Novaka u sudaru sa top10 teniserima, ako je najbolji ikada? Kako je to doticni najbolji ikada a nije najbolji kada igra sa najboljima? Treba napomenuti da Federer iako ima 6 sezona vise od Novaka, ima samo petnaestak top10 pobeda vise od Novaka. To sve govori, sa kim je Federer nizao titule. Treba napomenuti da je Novak u svojoj najboljoj sezoni (2015.) imao rekordnih 34 top10 pobeda, a Federer u svojoj najboljoj (2006.) samo 19. Kako objasniti paradoks da su Federerove najuspesnije godine u pocetnoj, prvoj fazi njegovoj karijere (22, 23, 24, 25 god.) a ne u zreloj (26, 27, 28, 29 godina)? Pa iz aviona se vidi da je to zbog razlike u komkurenciji. Toliko o tome. Federer je nabijao statistiku na malim turnirima kojih je odigrao duplo vise od Novaka, nabijao statistiku protiv Bagdatisa, Filipusisa i Gonzalesa, protiv boranije. Imao je srecu da je 6 slemova osvojio protiv debitanata u finalima. Federer kada je stupio na profi tur, glavna konkurencija su mu bili Hjuit i Rodik, koje je skinuo sa no1 trona, dobri teniseri ali ne klasa velikana, nikada ga za celu karijeru nisu pobedili na slemu. 4 godine je proveo u igranju samo sa njima, i redjao titule, dok se nije pojavio klinac Rafa i pobedio ga na Garosu, pa se pojavio klinac Nole i pobedio ga u Melburnu, pa se pojavio klinac Delpo i pobedio ga u Njujorku, i to sve u Federovim najboljim godinama. To je najbolji dokaz koliko je Federerova rana konkurencija bila slaba, nemocna protiv njega, a odjednom klinci ga razbijaju na slemovima. Novak kada je stupio na profi tur glavna konkurencija su mu bili velikani goat klase Federer i Rafa, koje je skinuo sa no1 trona, i tako celu karijeru. Pa jedan Endi Marej je klasa tenisera iznad Hjuita i Rodika a kamoli Rafa i Fed. Uporedite taj start karijere sa Rodikom i Hjuitom. Smesno.
Zamislite sta bi Novak radio Federeru da su isto godiste, kad ga je igracki i mentalno nadjacao kao daleko iskusnijeg, sa sve samopouzdanjem i oreolom i egom najveceg ikada. Prosao bi Rodja kao Gaske odprilike. To ceo svet zna. Druga je stvar sto to neko nece da prizna.

antiDebil

pre 4 godine

Sa tim da je Federer preskakao masterse često u karijeri, posebno Monte Karlo i Tornoto/Montreal.
Rekord je 5 Vimbldona i 5 US Opena uzastopno,237 nedelja uzastopno prvi na svetu,23 uzastopna GS polufinala.Po 5+ titula na tri različita GS turnira, najviše titula na travi i betonu, najviše GS titula.
E to su rekordi...
(vlada91, 9. avgust 2019 10:05

4 GS u nizu na 3 razlicite podloge, to je rekord nad rekordima!!
A sto se tice ove prve price, tacno je. Roki ne preskakao masters turnire ali je zato bio i vise nego redovan na 250 i 500 turnirima. Recimo te famozne 2005.godine je ostvario 81 pobedu u sezoni sa 4 preskocena turnira, 25 pobeda je ostvario na manjim turnirima... Zato i imamo situaciju da Djokovic ima isti broj velikih titula kao Rodjerer 54, a ukupno ima 27 turnira manje osvojenih!

veliki strumf

pre 4 godine

Potpuno nebitan podatak. Rafa je mladji 5 godina, imace 100 pobeda više, slično kao i Nole! Federerov i će ubuduce sve realizovati i sve će biti nebitno, pa i masters turniri, jedino će biti važne GS titule u borbi za GOAT. Smešno da se čitav tenis svede na 4 turnira! Sto se Rafine igre tiče - daleko je to od neke forme. Mislim da nema šanse da odbrani titulu. Luckasti Fonjini može da ga dobije, kao i 4 puta do sada, ako ne prorade njegove bubice. Dobio je pre par meseci u Monte Karlu Rafu 6-4 6-2 na šljaci. Ovde ima možda i veće šanse, naročito sto se Rafa još nije zagrejao.

rf

pre 4 godine

U pravu si Federer kida na travi, posebno se videlo na Wimbledonu. Od zadnjih 10 wimbledona rodzer osvojio 2, marej 2,rafa 1 a novak cak 5. Nije trava hale gde igraju top 100 igraci. Da se igra masters na travi novak bi samo osvojio vise MS1000 i prosirio golden masters...
(Kg, 09. avgust 2019 09:49)
8 Vimbldona i dalje, tako da kida. To sto je Djokovic pobedjivao Federera sa 34, 35 i 38 godina, na travi koja je po brzini nesto iznad sljake, znaci da je trenutno bolji. Djokovic se pojavio 2007. godine, tako da 4 titule za vreme Djokovica, Rafa se pojavio 2005. godine, tako da jos 3. Jedino 1 je osvojio bez njih dvojice. To sto Djokovic nije mogao da se probije pored ,,slabe konkurencije", njegov problem. Mogao je Rafa sa 19 godina godina da bude u vrhu i da igra finala Vimbldona, mogao je i Djokovic, samo nije bio u stanju.

ernesto che

pre 4 godine

Kao prvo, glavno pitanje je koliko je ko osvojio mastersa i ko je osvojio sve moguce masterse , oni koji prate znaju skor. Kao drugo, ovi sto potenciraju da je Rodzer stariji 5 godina, treba da shvate da je u pocetku on imao 5 godina lufta i bez ubedljivo najtezih protivnika u karijeri, i meceve sa blago receno nestabilnim igracima i penzionerima.

јд123

pre 4 godine

На крају ће Федерер пасти на треће место, а Ђоковић и Надал ће се борити ко ће бити ГОАТ. За пар година ће га обојица престиће по броју ГС-ова, што је и најбитнија категорија а западњаци ће моћи само да плачу и вичу на сав глас како је Федерер најбољи свих времена. Мислим и Надал припада западном свету, али ипак Шпанци нису толико поштовани, не мрзе их као источњаке, али су они за њих ”глупи јужњаци”, људи другог реда. Источњаци трећег а Африканци четвртог, итд.

Mikii

pre 4 godine

Мислим и Надал припада западном свету, али ипак Шпанци нису толико поштовани, не мрзе их као источњаке, али су они за њих ”глупи јужњаци”, људи другог реда. Источњаци трећег а Африканци четвртог, итд.
(јд123, 09. avgust 2019 10:24)

Ama, za koga su Spanci ljudi drugog reda i glupi juznjaci, da li si ti normalan?

lv

pre 4 godine

4 GS u nizu na 3 razlicite podloge, to je rekord nad rekordima!!
A sto se tice ove prve price, tacno je. Roki ne preskakao masters turnire ali je zato bio i vise nego redovan na 250 i 500 turnirima. Recimo te famozne 2005.godine je ostvario 81 pobedu u sezoni sa 4 preskocena turnira, 25 pobeda je ostvario na manjim turnirima... Zato i imamo situaciju da Djokovic ima isti broj velikih titula kao Rodjerer 54, a ukupno ima 27 turnira manje osvojenih!
(antiDebil, 09. avgust 2019 10:52)
U pravu si, Lejver je legenda.

svi znamo ko je to

pre 4 godine

Sa tim da je Federer preskakao masterse često u karijeri, posebno Monte Karlo i Tornoto/Montreal.
Rekord je 5 Vimbldona i 5 US Opena uzastopno,237 nedelja uzastopno prvi na svetu,23 uzastopna GS polufinala.Po 5+ titula na tri različita GS turnira, najviše titula na travi i betonu, najviše GS titula.
E to su rekordi...
(vlada91, 9. avgust 2019 10:05

OK 5 Vimbldona i 5 US opena, ali u kojoj konkurenciji? Najviše titula na travi OK, al od toga 10 Halea koji niko osim njega i ne igra. 10 Bazela i to je rekord. 237 nedelja uzastopno, ali u kojoj konkurenciji?

Činjenica je : 29:25 znaš za koga, zlatni masters, 4 GS u nizu, najviše pobeda protiv igrača iz TOP10, svi osvojeni GS preko Rođe ili Rafe, isti broj osvojenih velikih turnira kao i Rođa 54, najviše poena u istoriji ATP tura, najveći ELO rejting u istoriji tenisa svih vremena, držao je prvo mesto godinama bez padanja u broju poena ispod 14.000.

Kg

pre 4 godine

@ Uros. U pravu si Federer kida na travi, posebno se videlo na Wimbledonu. Od zadnjih 10 wimbledona rodzer osvojio 2, marej 2,rafa 1 a novak cak 5. Nije trava hale gde igraju top 100 igraci. Da se igra masters na travi novak bi samo osvojio vise MS1000 i prosirio golden masters...

Један по један

pre 4 godine

Полако то иде са обарањем рекорда,падаће један по један а онда кад му не остане ништа и даље ће бити најбољи свих времена,кажу љубитељи лика и дела џемперка.Колико год га буду тешили разни ликови,он сам ће знати да није најбољи али ће бити веома близу Рафи и Новаку.

Wllaxy

pre 4 godine

 Ocekujem poznavaoce tenisa da krenu po meni, a tenis gledaju 2 godine i ne znaju ko su bili teniseri u toj ,,slaboj eri".
(rf, 09. avgust 2019 14:17)

Tenis gledam duže nego što ti imaš godina a vrlo dobro znam ko su bili strašni Davidenko, Bagdatis, Gonzales, Soderling i nesrećni Rodik sa jednim udarcem vrednim pažnje tako da slobodno nemoj da trošiš reči o toj strašnoj konkurenciji.

peksimit

pre 4 godine

Eee, ali Fedja igra lepše i elegantnije, i zato je bolji. To što se Rafa i Djole bave tenisom se ne računa...
(stojanče, 9. avgust 2019 08:18)

Ma tako je... baš.

Трооки Гавран

pre 4 godine

Federer ima i 106 poraza na Mastersima. Tu je bar rekorder. Nadal 79 poraza. Nole 77 poraza.
(nije zgoreg znati, 09. avgust 2019 08:15)
И 5 година је старији ипак.

mix

pre 4 godine

Da se bar jedan masters igra na travi niko nikad Federerov rekord nebi oborio. Na šljaci čak tri...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Uroš, 9. avgust 2019 09:13)

Ako zelis da budes najbolji,onda moras na svim podlogama podjednako dobro da igras,kao recimo Nole.

Tribislav

pre 4 godine

Izuzetno bih voleo da Novak ostane rekorder po broju mastersa, mada gledajući kako Nadal igra u Torontu to će biti jako tesko. Jednostavno čim nema dvojice od clanova velike trojke, ovaj treći koristi tu prazninu i lagano uzima bilo koji turnir. Ako Nadal osvoji Toronto, a kako igra najverovatnije hoće, biće to neverovatna 35. masters titula u karijeri za Španca, tako da će Novak u narednom periodu morati osvojiti bar tri mastersa do sezone na šljaci, da bi imao kakve takve šanse za rekord po broju mastersa, a to će biti vraški teško, bez obzira na Novakov odličan kvalitet i psihički i fizički.

zemlja gruva

pre 4 godine

Tribislave, da Djokovic ostane rekorder po broju mastersa? Pa on NIJE rekorder po broju mastersa, danas bar nije tesko proveriti@

Miodrag

pre 4 godine

Nadal ima 379 pobeda i 79 poraza, Nole 345 pobeda i 77 poraza a Federer 378 pobeda i 106 poraza tako da Nole nije toliko daleko od Nadala i Federera po broju pobeda na Mastersima. Nole stiže i po ovim vrednostima uskoro.

rf

pre 4 godine

Tenis gledam duže nego što ti imaš godina a vrlo dobro znam ko su bili strašni Davidenko, Bagdatis, Gonzales, Soderling i nesrećni Rodik sa jednim udarcem vrednim pažnje tako da slobodno nemoj da trošiš reči o toj strašnoj konkurenciji.
(Wllaxy, 09. avgust 2019 15:04)
Rodik, to onaj sto je pobedio Djokovica 5 puta sa 1 udarcem? Za Davidenka pitaj Nadala sta misli o njemu. Soderling, Gonzales, Hjuit, Safin, Rodik, mladi Rafa, Djokovic, Ferer, Agasi (bez obzira na godine, vi tvrdite da teniser dozivljava vrhunac sa 35+ godina), to je konkurencija.
Djokovicu svaka cast, pobedjivao je Nadala i Federera, ali nista jaca konkurencuja bila nije. Rodik ima 1 udarac, a sta je Raonic onda? Ili Berdih sa strasnom glavom, posebno kad igra protov najjacih? Ove nade necu ni pominjati, Masterse osvajaju, na Grend Slemovima lete u prvoj nedelji (cast izuzecima).

ha ha ha

pre 4 godine

Kirjos je bolji u medjusobnom skoru od Djokovica, znaci on je najbolji svih vremena???
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mozer, 9. avgust 2019 10:26)

Pa ako ima istu težinu skor u 2 meča i skor u 50 meča, onda jeste

malisa

pre 4 godine

Мислим и Надал припада западном свету, али ипак Шпанци нису толико поштовани, не мрзе их као источњаке, али су они за њих ”глупи јужњаци”, људи другог реда. Источњаци трећег а Африканци четвртог, итд.
(јд123, 09. avgust 2019 10:24)

Ama, za koga su Spanci ljudi drugog reda i glupi juznjaci, da li si ti normalan?

-----
Za Nemce francuze, švede švajcarce... itako... ne znam brt gde ti zivis al to je tako od davnih dana od kada su spanija i porugal pukli kao kolonizatori...

ernesto che

pre 4 godine

Ernesto che
Pa sto je onda Novak cekao da odu u penziju pa tek onda, 2011. pokaze svoj raskosan talenat? Eto, nikako mi nije jasno, zasto Novak posle AO 2008. nije osvojio ni 1 GS, sve do AO 2011. Tada su vec Rodik, Safin, Moja i ostali uveliko bili u penziji.
(Hmmm, 09. avgust 2019 10:41)

Vrlo je jednostavno, trebalo je savladati citav niz prepreka, sto problema sa zdravljem novaka, sto psihickog pada posle olimpiskih igara, sto problem publike, koja ce na svakom turniru bila na strani dvojice vec pozicionirqnih igraca, i mnogih drugih stvari, kad je pregurao sve to zprosto je poceo da gazi od reda sve i postavio neke neverovatne nizove koji ce se dugo pamtiti. A svi oni koji se pozivaju da je feederer tada ostario (2011),treba da razmisle koliko god je imao tada, pa 30, to jes 2 manje od novaka danas, tom logikom sada ove mlade nade bi trebalo da ubijaju novqka a i ovu dvojicu. Tenis je kompleksan sport i ne zavisi sve od godina i doba u kom se nalaze, vec od psihickog stanja i umeca.

Goran

pre 4 godine

Kao sto bi Milka Babovic rekla: Federer ima najljepsi stil i prema tome zasluzuje najvise ocjene za utisak. To je u umjetnickom klizanju. U tenisu srecom vrijede druga pravila i na kraju karijera Frderera, Nadala i Djokovica ce se sve lijepo izvagati i izracunati i onda uporediti njihove karijere i dati im mjesta koja zasluzuju.

Statistika i lepršavost

pre 4 godine

9 mastersa u narednoj godini, tolilo je Nadal stariji od Novaka, sa plasmanom u četvrtfinale. Tolika je razlika za Nadala, u odnosu na Đokovica. A Federer igra 5 godina više i tu je negde sa pobedama na mastersima. Ali zato ima ubedljivo najviše pobeda na malim turnirima. Samo kažem.

pre 4 godine

Rafa ima najbolji omjer pobjeda i poraza u povijesti, a tvoja statistika turnira iz serije Masters 1000 to samo potvrđuje!

1 [ESP] ESP Rafael Nadal [Active] 83.04% 955 195 1150
2 [SWE] SWE Bjorn Borg 83.03% 636 130 766
3 [SRB] SRB Novak Djokovic [Active] 82.79% 871 181 1052
4 [SUI] SUI Roger Federer [Active] 82.13% 1218 265 1483
5 [USA] USA Jimmy Connors 81.77% 1256 280 1536

----

Nadal ima 379 pobeda i 79 poraza, Nole 345 pobeda i 77 poraza a Federer 378 pobeda i 106 poraza tako da Nole nije toliko daleko od Nadala i Federera po broju pobeda na Mastersima. Nole stiže i po ovim vrednostima uskoro.
(Miodrag, 9. avgust 2019 14:05)

# Link komentara

Dex

pre 4 godine

Ovo prosto sabiranje pobeda je irelevantan podatak. Treba izraziti efikasnost kroz broj učešća na Mastersima kao i odnos pobeda i poraza. S obzirom da je Nadal prestigao Federera s pobedama a da ovaj drugi ima mnogo više poraza to znači da je Nadal i pre ovoga bio efikasniji od Federera. Ne znam Noletov broj poraza i broj učešća ali eto koga ne mrzi neka iskaže rezultate.

nije zgoreg znati

pre 4 godine

Federer ima i 106 poraza na Mastersima. Tu je bar rekorder. Nadal 79 poraza. Nole 77 poraza.
(nije zgoreg znati, 09. avgust 2019 08:15) 

И 5 година је старији ипак.
(Трооки Гавран, 09. a vgust 2019 09:42)

Aludiraš da je star?
I 5 godina ranije je igrao nego ovi dok su stasali, sa nekim drugima, koji nemaju ni blizu toliko uspeha.

Vasilije

pre 4 godine

"Rodik, to onaj sto je pobedio Djokovica 5 puta sa 1 udarcem? Za Davidenka pitaj Nadala sta misli o njemu. Soderling, Gonzales, Hjuit, Safin, Rodik, mladi Rafa, Djokovic, Ferer, Agasi (bez obzira na godine, vi tvrdite da teniser dozivljava vrhunac sa 35+ godina), to je konkurencija.
Djokovicu svaka cast, pobedjivao je Nadala i Federera, ali nista jaca konkurencuja bila nije. Rodik ima 1 udarac, a sta je Raonic onda? Ili Berdih sa strasnom glavom, posebno kad igra protov najjacih? Ove nade necu ni pominjati, Masterse osvajaju, na Grend Slemovima lete u prvoj nedelji (cast izuzecima).
(rf, 9. avgust 2019 15:50)"
Teniser dozivljava vrhunac osvajanjem gren slema (bez obzira na godine), a ovi se nisu preterano proslavili.

x

pre 4 godine

A koliko ima nas Nole?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DG85, 9. avgust 2019 08:13)

Nole ima 345 pobeda.

Ne pa ne

pre 4 godine

au ljudi pa sto se toliko opterecujete, sva trojica su sjajni igraci i treba uzivati u njihovim nadmetanjima dok jos malo traje
Federer je iskreno pojam za tenis nesto slicno kao MJ u basketu, iako se nadam da ce Djokovic biti najbolji kad zavrsi karijeru. pozdrav svima

Poštovalac igre

pre 4 godine

Nadal je zaslužio trenutno.
Zbog šljake gde je 10-12 godina u nizu ostvarivao pobede i osvajao turnire prevashodno masterse. Novak i Rodžer na betonu omiljenom al su gubi li od njega pa čak češće od drugih tenisera. Dok Rafa brutalno dominirao svojom podlogom gde je po pravilu sve osvajao jedino kad nije bila sezona iz snova 2015,2016 godina za španca tada se mučio pa čak 2011 godine kad ga Novak pobedio glat u Rimu i Madridu.

Ne bi bilo isključivooo daaa Nadal bude rekorder po broju mastersa na kraju karijere baš samo zbog šljake..jer po pravilu toga održava na vrhu masters u MC,MD i Rim gde je skoro pa duplo pa osvajao naspram rivala dvojici gde su uzima li na betonu al raspodeli te turnire i opet u manjku.