Fudbal 113

Sreda, 07.08.2019.

13:14

Zvezda bez Pavkova u Kopenhagenu, pauzira oko dve nedelje

Fudbaler Crvene zvezde Milan Pavkov zbog povrede zadnje lože verovatno propušta revanš protiv Kopenhagena u Danskoj u 3. kolu kvalifikacija za Ligu šampiona.

Zvezda bez Pavkova u Kopenhagenu, pauzira oko dve nedelje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

MENI BARI tebi fljanmurtari

pre 4 godine

Aj da se kvlaifikujete, pa da vas opet pune sa 5 i 6 komada po tekmi.
(Setarde pucaju u LS, 07. avgust 2019 16:28)

Iz tvojih usta u Bozije usi, eto ja kao VELIKI CIGAN potpisujem tvoju peticiju.

Brane

pre 4 godine

Ovakvo kopenhagen će kući napasti igraće im pojačanje od pet miliona ćeo meč tek ulazi u formu juče im nije igrao motor tima falk i komandant odbrane i reprezentacije danske,bjeland dok će u revanšu igrati i falk i bjeland i pep biel od starta,i napasce vas neće igrati bunker. Neću da prognoziram ishod ali videcete,drugi kopenhagen kući. Oni ako povedu jako teško primaju golove i mnogo su jači od salcburga defanzivno troduplo.
(Petar Macen, 7. avgust 2019 16:55)

Ja mislim da su bolji cak i od Barse...kakav Salzburg covece.Pa oni su za Salzburg svemirski brod

Peđa

pre 4 godine

Znaci ispadamo, jbg, al verovatno prolazimo u Ligu Evrope a mozda prodjemo i grupe sve zavisi od zreba, ali opet finansijski necemo proci ni blizu kao sto bi prosli da smo usli u LS. Nema veze sta je tu je, idemo dalje !
(Bizniss, 07. avgust 2019 20:41)
Nismo ispali sve dok sudija ne odsvira kraj. Ima ko tu da postigne gol. Mozda Marin, mozda Ivanic, mozda Ben ili Degenek (Salzburg), a mozda proradi i Boaci. Zna Boaci da da gol, dao ga je Kelnu tamo sa 25m, dao ga je u Pragu... Cak i da krene po zlu kao protiv Salzburga, opet mozemo dalje i sa 2:2. Nema razloga za pesimizmom, jer mi sa pocetnim rezultatom 0:0 vec ispadamo ali nas nista ne kosta da odigramo kao sto umemo i prodjemo dalje. Ako smo mogli Krasnodaru, Salzburgu i Sparti da damo u gostima po 2 gola, a Kelnu, Napoliju, PSZ po 1 gol onda mozemo i Kopenhagenu. Nije bas sve golove dao Pavkov.

Bizniss

pre 4 godine

Znaci ispadamo, jbg, al verovatno prolazimo u Ligu Evrope a mozda prodjemo i grupe sve zavisi od zreba, ali opet finansijski necemo proci ni blizu kao sto bi prosli da smo usli u LS. Nema veze sta je tu je, idemo dalje !

Kumara Stankela

pre 4 godine

Bojim.se da Marina ne mozemo jos dugo da zadrzimo. Jednostavno to je neka druga dimenzija. Ovakvog od Barija.

A Pavkov ce da igra garant..Makar poluvreme.

Bodibond

pre 4 godine

Ajde dobro je. 
Biće spreman za jang bojse.
(Šaćiri, 07. avgust 2019 16:47)

Ili za Helsinki. Kopenhagen ce igrati sa Bojsima.

Kajverson

pre 4 godine

Zvezda tamo daje 2 gola. Za toliko je bolji tim od Danaca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ne dajte se prevariti braco Srbi....
Nema zvezda herca za igrat u gostima ....dva razlike za Dance

slaviša šmigič

pre 4 godine

izvinjavam se za Bena sve to sam mislio,da kazem za boacija Ben je sasvim ok.ali Boaci toliko nespreman pogledam ga nakon dobrih 5.minuta nemoze,da diše i samo djogira niti se netrudi,da potrci kad potrci marin tada treba svi,da istrce kasnjenje samo jednog igraca stvara problem i njima se otvara visak jednostavno u gostima si nesmemo dozvoliti,da igramo onako nisko treba vrsiti pritisak na njihove zadnje igrace kako nebi drzali loptu u nogama a mi trcili i branili se citavu utakmicu ako budemo igrali kukavicki nista od napredovanja posebno jer nemamo Pavkova,Boaci nezasluzuje,da igra evropske utakmice i drugi,da trce 90.minuta dok on djogira u mestu imao je daleko najmanje istrcanih metara otkako je dosao ja njega neprepoznajem.

anica

pre 4 godine

Nista unapred ne pricam...mozda ih i dobijemo tako lako, otkud znamo sta ce biti. Kako god, za Zvezdu je veliki uspeh sto uopste ima sansu da se takmici u ovom formatu, ne znam zasto se Zvezdasi obaziru na komsiluk kad su odavno prestali da budu zanimljivi.

Aca

pre 4 godine

Kopenhagen je duplo jači od salcburga neznalice jedne. Fc kod 1:0 zatvara,i kraj nema igre više. A salcburg i tri nula da ima nije siguran kopenhagen je jači i od salcburga duplo

RS-BL

pre 4 godine

Svi zaboravili kakvo stanje je bilo u Zvezdi do prije tri godine. Ispadalo se od svakakvih anonimusu u julu igracki kadar blagi uzas. Od generacije zigica,jankovica,baste i dr.svaka godina uzas u evropskim takmicenjima. Sad Zvezda ima aktivan rezultat, ali vec se otpisuje. Nisu dobri bekovi vjerovatno ljudi navikli na bravure bekova kao sto su bili Mikic,Jeremic,Vesovic i dr. Ni stoperi nisu pravi nasljednici Krneta, Jovanovica i slicnih. Dok su Milunovic i Ivanic igrali u BATE-u ovdje sam procitao na stotine komentara kakvi su to majstori rang Vidica i Snajdera, sad odjedanput nisu igraci za Zvezdu.Zvezda je nadigrala Kopenhagen i ja sam zadovoljan, na kraju krajeva bitan je konacan rezultat, a on ce se tek vidjeti za sedam dana. Zelim srecu i Zvezdi i Partizanu da naprave dobar rezultat,a svi mi i jedni i drugi da ne precjenjujemo,ali i ne potcjenjujemo snagu nasih klubova.

slaviša šmigič

pre 4 godine

ovo nije dobro u ekipu ben i jedan jak i brz spic napred koji moze,da trci i pravi pritisak na njihovu zadnju liniju ovako nespremnog bena nisam ocekivao usao je u igru pomalo trckarao a umorio se vec nakon 10.min.ako ste gledali mogli ste zapazili,da je jedva disao i nije niti pokusavao,da trci istrci marin iz sredibe dog ben djogira lagano nema nikog da istrci jer kad jedan ode tada moraju svi biti do igraca kako se nebvi organizovala igera pozadi nasim zameram pozadi,da se bas svi okrecu prema golmanu umesto,da se poskusa odigrati i prikljuciti pomoci umesto,da svi stojimo ukopani ispred svog gola.

slaviša šmigič

pre 4 godine

prvo i najvaznije zasto igraci stoje sami i umesto,da prime loptu oni loptu ispucavaju tako se neigra ja bih prvog ko se okrene prema golmanu i vrati mu loptu izveo istog minuta iz tima nemogu shvatiti,da je jedini cilj igraca,da ispuca ili se obavezno okrene prema golmanu a ovaj baš svaku ispuca i tako preda suprotnoj ekipi i onda pocinjemo,da se branimo i nikako,da dodjemo do lopte nisam mogao verovati kad je usao brazilac umesto rodica svaki okret lopta golmanu to nam unistava igru i nemozemo doci do lopte samo se branimo pustite price,kako smo izgledali nekad valjda se gleda,da klub napreduje ili treba,da igra tu nesretnu srbsku ligu uzas zivi.boaci klupa ako moramo praviti pritisak jer nemoze,da trci a vidi se da niti nezeli,da trci.

OBJEKTIVNI STRUČNJAK

pre 4 godine

Nevjerojatno kako smo i mi i vi dragi susjedi jučer odigrali kalkulantski i glumili Talijane kada smo poveli 1-0... umjesto da jurnemo naprijed i poderemo ih do kraja...nisam zadovoljan...
(Daki, 07. avgust 2019 16:27)

Tako je, komšija! Kad ćemo i vi i mi već jednom shvatiti da nismo Italijani nego evropski Brazilci?

Марко

pre 4 godine

Izgleda Tomane doveden za derbije sa Indjijom i Macvom....ccccccc
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (UGASENO JSD partizai, 7. avgust 2019 15:34)

Томане је доведен да би Терзић могао да каже да је довео неко појачање. Исто важа и за остала Терзићева појачања. Очигледно су паре отишле у нечије џепове, а не за потребе клуба.

2CRAZY

pre 4 godine

Ma nemoj. A što ga ne bi dali Ben i Degenek, kad su dali golove Salcburgu koji je duplo bolji od Kopenhagena. Pa ne igramo protiv Van Dajka i Matipa, igramo protiv danskih Milunovića i Degeneka. A što ga Marin ne bi dao sa 20 metara, a? Samo ako budu trčali i borili se kao prošle godine, daćemo im tri komada. Ako se utronjaju od Kopenhagena, dobiće petardu i onda nisu ni za dingdong ligu a kamoli LŠ.
(Negativni, 7. avgust 2019 15:03)

Pa nadam se, ja bih voleo, ali su male sanse, pogotovo kad pogledas kolko Zvezda lose igra u gostima, i osim tog Salcburga kojeg si naveo, nije vise bilo primera.

ArtuDitu

pre 4 godine

Ozbiljan tim ne zavisi od jednog igrača. Ozbiljan tim ima sistem i igrače koji se u njega uklapaju. I tu nastaje problem. Jer sistema nema, niti u prodaji i dovođenju igrača, niti u igri na terenu. Defanzivno još i bož' pomozi ali se u napadu ne nazire ni obris neke uigrane akcije. Tog istog Pavkova ova uprava je htela pošto poto da najuri iz kluba. Kao što su se brže, bolje budzašto prodavala Zvezdina deca a dovodili na kilo i bivali preplaćeni domaći i strani fudbaleri sumnjivog kvaliteta. To je išlo dotle da su neki u Zvezdi za pojedine sumnjali da su uopšte fudbaleri jer bukvalno nisu umeli da vežu kopačke. Od Terzinog dolaska kroz klub je prodefilovalo blizu 200 "pojačanja". Na prste jedne ruke mogu se nabrojati oni koji su ostavili nekakav trag.
Ovaj rezultat je odličan jer će ostaviti malo prostora za kukavički fudbal kojem je Milojević sklon. Prvo poluvreme u Beogradu bilo je, verovatno, previše ofanzivno za njegov ukus. Ukoliko Zvezda povede u Danskoj imaće utakmicu u svojim rukama. Vukanović kao špic a na bokovima Jevtović i Ben bila bi kombinacija koja bi možda mogla upali. Zvezda nije bez šansi u revanšu bez obzira ko bude bio na terenu.

zmajognjeni

pre 4 godine

Au ljudi je l vi navijate za zvezdu ili je mrzite? Svi komentari su polivanje avega i svacega po igracima, upravii treneru. Pa ne mogu da budu najbolji, ne mogu da budu bolji, da je moglo, ne mozemo da znamo, uporedite sa klubovima iz slicnih zemalja u slicnim situacijama, i ni tada nije precizno. Do tada podrzite ove momke, da pobede, verujte malo u njih, imaju kvalitet neki i oni hoce da pobedjuju, s tim sto za razliku od vas oni su sebi stvorili tu priliku, veruju i podrzavaju jedni druge. Uzasan je osecaj kada pokusavas i trudis se i sto je najgore imas rezultate a pljuju te bilmezi

Shein

pre 4 godine

Nikada nisam navijao protiv nasih klubova u evropi, ali toliko mrznje i zavisti od strane tzv navijaca Partizana ucini covjeku sa pozeli isto sto i oni njemu. Briga me ko ce pobijediti Turci ili ovi nasi izdajnici , na kraju krajeva sve je to isto.

Daki

pre 4 godine

Nevjerojatno kako smo i mi i vi dragi susjedi jučer odigrali kalkulantski i glumili Talijane kada smo poveli 1-0... umjesto da jurnemo naprijed i poderemo ih do kraja...nisam zadovoljan...

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Aj da se kvlaifikujete, pa da vas opet pune sa 5 i 6 komada po tekmi.
(Setarde pucaju u LS, 7. avgust 2019 16:28)

I da tvoj zivot dobije smisao ?! Ok, moze...

Bas

pre 4 godine

Nikada nisam navijao protiv nasih klubova u evropi, ali toliko mrznje i zavisti od strane tzv navijaca Partizana ucini covjeku sa pozeli isto sto i oni njemu. Briga me ko ce pobijediti Turci ili ovi nasi izdajnici , na kraju krajeva sve je to isto.
(Shein, 07. avgust 2019 16:13)

Otidji na Partizanove vesti pa ces videti kolika je doza vase ljubavi prema istom. Tako da nemoj da glumis nevinost.

Zvezdaaaaaa

pre 4 godine

Ne mogu da shvatim nazovi navijace Zvezde od ovih drugih koji nista pametno ne umeju da napisu sam i ocekivao da se nasladjuju.Da li je Zvezda odigrala lose? Nije.Ovi ni jedan udarac u okvir gola nisu uputili.Zvezda je celu utakmicu dominirala i splet okolnosti je bio da pobeda nije bila ubedljiva.Zvezda je bolji i kvalitetniji tim i to treba da dokaze i i pokaze u revansu.Nasi novinari su skloni da od jednog prosecnog tima naprave Real ili Barsu. Nisu nista pokazali a sumnjam da mogu bolje.Sada kritika na Miloja i na igrace je totalni bezobrazluk.Gotovo isti tim.od prosle sezone.Ja licno sam zadovoljan i LE jer je to nas nivo, donese 12 miliona, timovi po meri, puni stadioni
Verujem u prolazak Zvezde

Petar Macen

pre 4 godine

Ovakvo kopenhagen će kući napasti igraće im pojačanje od pet miliona ćeo meč tek ulazi u formu juče im nije igrao motor tima falk i komandant odbrane i reprezentacije danske,bjeland dok će u revanšu igrati i falk i bjeland i pep biel od starta,i napasce vas neće igrati bunker. Neću da prognoziram ishod ali videcete,drugi kopenhagen kući. Oni ako povedu jako teško primaju golove i mnogo su jači od salcburga defanzivno troduplo.

Kaiser

pre 4 godine

Gotovo isti ili slicni komentari bili posle prvog meca sa Salcburgom koji je duplo jaci od Kopenhagena. Tim koji posten udarac na gol nije uputio i zahvaljujuci poklonu sudije idu kuci neporazeni.Takav poklon u revansu tesko da ce imati.A nema srbina koji nije "strucnjak" za fudbal i koji glat ne bi mogao na klupu Zvezde, ma kakvi Zvezde Reala.ali se bojim kada bi sutnuli loptu da bi se sapleli i polomili ruku

nesa80

pre 4 godine

sad ce terzic i kompanija da dovedu jos 1 tonu novih igraca dok se neubode dobitna kombinacija,tako se radilo godinama a pitaj boga koliko je baceno para na pojacanja koja nikad nisu igrala,niti ce igrati.moze da prica ko sta hoce ali zvezda je ove godine losa,to se vidi po igri i nema tu leka,bukvalno je imala srednje zalosne protivnike u sva 3 kola i tu se mucila.realno gledano kopenhagen je nikakav tim sto se i videlo protiv onog tns iz velsa,ma ajde smejurija,ko neki tim iz nase lige tipa cukaricki.ove godine ce biti extra zanimljivo,partizan ima skockaniji tim i bolji a zvezda svu podrsku fss saveza pa cemo videti,bice zanimljivo do zadnjeg kola.zvezda ce igrati ligu evrope zbog losih protivnika a partizan ne verujem ima mnogo tezi zadatak.zvezdasi se tese kako ce to biti kao prethodnih godina ali onaj tim sa kangom ni blizu ovoga.bice tu i mucenja u ping pong ligi zivi bila pa videli.malo ce i sudije da prikoce dosta je bilo.partizan onako skrnav je dobio na marakani a tek sad kad ima za 2 klase bolji tim nego prosle sezone bice belaja.sve u svemu bice bar dobra ping pong liga a za evropu i ovako nismo

hoćemo var u "super ligi" povilo

pre 4 godine

@peđa 71
nema ljutnje druže, slobodna zemlja, svako može da kaže šta misli
moje neko viđenje vašeg tima, ne mora da sam u pravu je da ste spora , ekipa bez balansa, bez krila...sve u svemu mnogo lošija nego recimo prošle sezone u ovo vreme i da Dance nema teorije da prođete

pedja 71

pre 4 godine

Pa kakav bre Pavkov...pa vi ste sami za njega govorili da je drvo...kleli ste se u Boaćija...šta je sad? Nije poenta što neće on da igra, već je poenta što onaj koji je napravio vašu selekciju tima dobrano promašio...vi ste prevashodno spor tim, tim bez krila...Marin kada napravi višak i povuče loptu, on čovek nema kome da doda, krila nemate, srednjaci su vam prespori i ne stižu, a bekove može čovek slobodno da vam pusti da centriraju...oni jednostavno ne znaju...kada dodaš Pavkova koji ima želju, ali je limitiran igrač, koji jednostavno ne zna sa loptom i Boaćija koji je zreo odavno za pozajmicu Radničkom...ne vidim kako možete dati gol u Danskoj, jedino Marin sve da prođe sam, ali nije on Mesi...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (hoćemo var u "super ligi" povilo, 7. avgust 2019 14:45)

Ti, "povilo", toliko pratiš Zvezdu da je to za poštovanje. Ali, analize i komentari su ti presmešni, ili, prosto rečeno, pojma nemaš.

Bez ljutnje.

pedja 71

pre 4 godine

Šteta za Pavkova, ali imaju 7 dana da se pripreme.
Ako je išta pozitivno od sinoć, to je činjenica da moramo da damo gol, a tada ipak igramo drugačije, bolje.

Pater

pre 4 godine

Ljudi otreznite se ...Realnost je Helsinki i borba za Ligu Evrope. Gol iz penala je bio presudan i prica je gotova.Zvezda nece moci da da dva gola a primi ce tamo najmanje dva.

Beranac

pre 4 godine

Krstovicu dati sansu, ne moze biti gori od Boacija pa da je ne znam kakav!!!...I jos nesto, pitam se za koji dio sezone smo mi doveli ovog kilavog Tomanea..Tamo nedje za na prolece, kad se jos malo ugoji nakon zimske pauze..Sve mi se cini da ce ovaj putevima Jirke, na kraju ce zavrsiti na pozajmici nedje..Naprijed zvezdo, ali bice vraski tesko.Sportski pozdrav svima.

Aleks

pre 4 godine

Znaci sa 10 igraca igramo u Danskoj. Bice tako tesko. Boaci od kada se vratio iz Kine zaboravio da igra fudbal. Meni se sve cine da su nam uvalili kopiju, a pravi jos igra u Kini.
(ATG, 7. avgust 2019 13:44)

Jedan od najjacih komentara u istoriji komentara na b92.. :D

maconii

pre 4 godine

veliki hendikep...on je borac,trudi se,navlaci bar dva igraca na sebe,dominantan u skok igri,i ono sto je najvaznije hoce ga gol..problem je sto je konstantno povredjen.

da pitam?

pre 4 godine

Nama je najbolje da špica igra Ben, mada je i on povredjen. Prodaše Jovelju kao da su morali, a sad nam ostade samo mrtvi Boaći...

nnidza

pre 4 godine

@nesa80
Da je Zvezda slabija nego prošle, jeste. Da nema krila, da ima spore veznjake... ok. Ali da je Partizan skockaniji... jesi li gledao utakmicu sa amaterima iz Velsa? Gledao Čuku protiv Moldea? Ja zaista nemam dalji komentar...

Negativni

pre 4 godine

Bez Pavkova ce biti jako tesko, gotovo nemoguce za Zvezdu da da gol, pogotovo kad se uzmem u obzir koliko Zvezda lose igra u gostima.
Kakav prelazni rok, tolke pare, a nijedno korisno pojacanje, e zato vi ove sezone necete videti LS.
(2CRAZY, 7. avgust 2019 14:39

Ma nemoj. A što ga ne bi dali Ben i Degenek, kad su dali golove Salcburgu koji je duplo bolji od Kopenhagena. Pa ne igramo protiv Van Dajka i Matipa, igramo protiv danskih Milunovića i Degeneka. A što ga Marin ne bi dao sa 20 metara, a? Samo ako budu trčali i borili se kao prošle godine, daćemo im tri komada. Ako se utronjaju od Kopenhagena, dobiće petardu i onda nisu ni za dingdong ligu a kamoli LŠ.

shone bjelovacki

pre 4 godine

Moramo imati dva brza i prodorna beka i krila u ekipi do tada uzdaj se na o- ruk taktiku i Marinovo nadahnuce! Steta mozda za ovu sezonu, bice tesko u Danskoj a i ako se nekako prodje Jang Bojs nije šaša...hocu da kazem da su laksi timovi nego lane ali jbg, mozda se vraca ( Salzburg ) nas je ubio u dvomecu!!!

hoćemo var u "super ligi" povilo

pre 4 godine

Pa kakav bre Pavkov...pa vi ste sami za njega govorili da je drvo...kleli ste se u Boaćija...šta je sad? Nije poenta što neće on da igra, već je poenta što onaj koji je napravio vašu selekciju tima dobrano promašio...vi ste prevashodno spor tim, tim bez krila...Marin kada napravi višak i povuče loptu, on čovek nema kome da doda, krila nemate, srednjaci su vam prespori i ne stižu, a bekove može čovek slobodno da vam pusti da centriraju...oni jednostavno ne znaju...kada dodaš Pavkova koji ima želju, ali je limitiran igrač, koji jednostavno ne zna sa loptom i Boaćija koji je zreo odavno za pozajmicu Radničkom...ne vidim kako možete dati gol u Danskoj, jedino Marin sve da prođe sam, ali nije on Mesi...

punimlimenke

pre 4 godine

Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres, Marin opušteno može da igra za Sevillju, Levercusen, Lazio, Lyon ili Zenit. Dobijamo 0:1 tamo i onda nek se spreme mladi momci pa da dobijemo grupu, gde bismo se borili za 3. mesto ili prolaz tipa

Zenit
Porto
Celtic
Zvezda

ili

Barca
Šahtjor
Salzburg
Zvezda
(Mare, 7. avgust 2019 13:32)

Ovo sa Levercusenom si ze zezao ili se stvarno tako zovu.
Jer vidim da pises Celtic, Lazio...pa ne znam zasto nisi nastavio kako treba...

ja

pre 4 godine

"Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres"

pa i oni su vama poklonili gol, ono je bila cista sreca.

Arthas

pre 4 godine

Pa nije Pavkov kreator igre.Ako Marin bude na svom nivou i stvara drugima sanse moze i Gobeljic da da gol.Boacje bio strelac lige nije preki noci zaboravio da igra fudbal.Ben ce sigurno igrati.Zvezda je bolji tim i to se dokazati.Nece se UEFA potruditi da revans sudi neki skandinavac.Do sada nam nikad nisu sudili Rusi, Grci
(FuSbaler, 7. avgust 2019 14:25)

Pa Marin i jeste na svom nivou, koliko im svaki mec stvori prilika a ovi ostali ne umeju da iskoriste. Boaciju nikad nije bilo sporno da daje golove Vojvodini, Zemunu, Backoj, Radnickom, Suduvi, problem je cim dodje iole jaci tim on se ne vidi na terenu.

Miodrag

pre 4 godine

Zato nije ostao u Kini.
Pao je na detaljnom medicinskom pregledu. No, nama znači i ovakav. Dva gola ove godine na Marakani u kvalifikacijama mogu da znače prevagu, iako smo gori od Danaca. Sem Marina nema ko da "igra lopte".

драган

pre 4 godine

Pa sta i da igra ionako ispadate, to je svima jasno.
(Rade grobar, 7. avgust 2019 14:13)

А сви сте ти,онај бодибонд и онај Пантић,стручњаци

Fica

pre 4 godine

Ja sam pre za Vukanovica nego za Boacija u spicu. Jaci je fizicki,odlicno bi saradjivao sa Marinom i dobijao je juce skokove dosta. Levo Ivanic,desno Jevtovic i na pobedu.

Vlada

pre 4 godine

Dosta kukanja oko prelaznog roka.Kog si ti hteo? Bejla, Grizmana, Lukakua, De Ligta.Ista ekipa od prosle sezone.Valjda moze da bude neko van forme.
(Delija, 07. avgust 2019 13:48)

Vidi ovog deliju, molim te!? Šta si ti, Terzin bot? Slušaj, ja znam koliko su dva i dva, a kod Terze izgleda da su tri! Niko, ali niko ne može da me ubedi da za pet miliona evra nisu mogla da se dovedu tri dobra igrača na "gorućim" pozicijama u timu. E, sada gde su pare ja to ne znam. Ti izgleda znaš, pa budi ljubazan da to podeliš sa nama! I ne želim nikakve prepirke i svađe, jednostavno kao klub srljamo neverovatno! Dati 3,5 milona za Boaćija i Čaušića sebi mogu da dozvole klubovi iz liga petice. Mi nikako, jer smo svi, apsolutno svi, znali da su ogromni promašaji čim smo pročitali tu vest u pet do dvanaest tog 31.08. 2018.!!!

Niko drugi nije kriv

pre 4 godine

Jos jednom se potvrdjuje da zvezda nece ispasti ni zbog sudije niti snage kopenhagena, vec zato sto je prelazni rok ocajno odradjen! Nije doveden krsten napadac, a pavkov je skoro pa prodat, boaci van forme, u odbrani duva promaja, pa je "nakalemljen" degenek. Desnog beka nemamo, kostolomac gobeljic ga glumi, jer je zule van svake kombinacije, rodicu stvaraju isto takav pritisak dok i on ne pukne kao zule. Dovedeni neki poluigraci i onda se pravi pritisak krive sudije, jak kopenhagen, uefa mafija, a od desetina miliona zaradjenih evra trebalo je uloziti dva,tri miliona u tri kavlitetna pojacanja, videti pod marko marin....

2CRAZY

pre 4 godine

Bez Pavkova ce biti jako tesko, gotovo nemoguce za Zvezdu da da gol, pogotovo kad se uzmem u obzir koliko Zvezda lose igra u gostima.
Kakav prelazni rok, tolke pare, a nijedno korisno pojacanje, e zato vi ove sezone necete videti LS.

veliki strumf

pre 4 godine

Ogroman hendikep, ali polako ljudi. Boaci je dao golove i Suduvu i Helsinkiju (protiv njih smo igrali, nije mogao Realu), juče imao onu dobru priliku ali je realno bila teška lopta (Ben je imao mnogo bolju situaciju), istrčao je onu jednu kontru kad mu Marin nije uspeo da proturi loptu... Nije uopšte tako loš kao sto pričate. U Kopenhagenu će možda i više znaciti jer ćemo više igrati na polukontre, a on je brzi od Pavkova. Ja verujem u prolaz - Kopenhagen nije ništa posebno.

Djuro

pre 4 godine

@ kopenhagen je igrao onolko kolko im je bilo dovoljno. u danskoj ce biti 5:0 za CPH
(Sinonim za sonatu, zapamtite to ime, 07. avgust 2019 13:38)





Opet Jugosloven na vestima o Zvezdi...

only fools and horses

pre 4 godine

Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres, Marin opušteno može da igra za Sevillju, Levercusen, Lazio, Lyon ili Zenit. Dobijamo 0:1 tamo i onda nek se spreme mladi momci pa da dobijemo grupu, gde bismo se borili za 3. mesto ili prolaz tipa 

Zenit 
Porto 
Celtic 
Zvezda 

ili 

Barca 
Šahtjor 
Salzburg 
Zvezda
(Mare, 07. avgust 2019 13:32)

Vidi ga ovaj, već i grupe sastavlja.
Bolje razmišljajte s kim bi mogli da igrate za LE i da li imate barem minimalne šanse da prođete.

Miloje

pre 4 godine

Zvezda ima otvoren prolaz bez obzira na nepovoljan rezultat. Ipak potrebno je više truda i zalaganja. Sinoć je Marin upošljavao, dodavao, oslobađao se, driblao...ali niko to da isprati i uđe u gol priliku. Realno i Pavkov je dao gol na sreću jer mu se lopta odbila posle greške njihove odbrane. Tako da, nadam se da neće ponovo ovako loša igra u napadu da nam se ponovi.

punimlimenke

pre 4 godine

Znaci sa 10 igraca igramo u Danskoj. Bice tako tesko. Boaci od kada se vratio iz Kine zaboravio da igra fudbal. Meni se sve cine da su nam uvalili kopiju, a pravi jos igra u Kini.
(ATG, 07. avgust 2019 13:44)
Nije Boaci zaboravio da igra, nego je u medjuvremenu dosao I Ben.
A I Ben voli da sutira penale tako da je mrtva trka za najboljeg strelca, ko manje promasi peala, bice najbolji strelac.

mufljuz

pre 4 godine

tako je i prošle godine igrao Salczburg,koliko mu je trebalo.Dušebriznici ,prolazimo dalje tek da znate.Srećno u Turskoj,trebaće vam mada je i to malo

zex

pre 4 godine

Sta bude bice. Cekali smo deceniji da udjemo u le i usli smo. Sada smo na 90% opet u Le a moguce je da podjemo Kopenhagen. Nisu jaci od nas to jasno statistika polazuje.

FuSbaler

pre 4 godine

Pa nije Pavkov kreator igre.Ako Marin bude na svom nivou i stvara drugima sanse moze i Gobeljic da da gol.Boacje bio strelac lige nije preki noci zaboravio da igra fudbal.Ben ce sigurno igrati.Zvezda je bolji tim i to se dokazati.Nece se UEFA potruditi da revans sudi neki skandinavac.Do sada nam nikad nisu sudili Rusi, Grci

Negativni

pre 4 godine

Auuu koliko kuknjave ovde majko moja... postali smo plačkonje kao Grobari. Jao nama, povredio se Pavkov, jao mama loš prelazni rok, jao penal, jao jadni oštećeni ničim izazvani Srbi...
Alo, Liverpul je uništio Barsu sa 4-0 bez Salaha i Firmina, a mi kukamo šta ćemo protiv tima koji nam nijednom nije šutnuo u okvir gola a mi spori i nikakvi. Kakav, bre, Kopenhagen. Plačete ovde kao da igramo protiv Sitija. Sve što treba je da ove nesreće od naših igrača trče i bore se u skladu sa svojim ograničenim mogućnostima. Kopenhagen ima tim koji košta kao Zvezdin, pa kako to oni mogu da trče a mi ne? Nemojte samo da mi kažete da za trčanje i treniranje treba milijardu evra. Vidim, i Grobari počeli humski lelek, ispade turska liga jača od španske a u Malatiji pojačanje Donald!!! Kakve smo mi kukavne prepelice postali, užas!

ATG

pre 4 godine

Znaci sa 10 igraca igramo u Danskoj. Bice tako tesko. Boaci od kada se vratio iz Kine zaboravio da igra fudbal. Meni se sve cine da su nam uvalili kopiju, a pravi jos igra u Kini.

marek hamšiković

pre 4 godine

Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres, Marin opušteno može da igra za Sevillju, Levercusen, Lazio, Lyon ili Zenit. Dobijamo 0:1 tamo i onda nek se spreme mladi momci pa da dobijemo grupu, gde bismo se borili za 3. mesto ili prolaz tipa

Zenit
Porto
Celtic
Zvezda

ili

Barca
Šahtjor
Salzburg
Zvezda
(Mare, 7. avgust 2019 13:32)

Dobro,skapirali smo da znaš sve klubove Evrope.

severnjača

pre 4 godine

Nije problem u Pavkovu, on je već trebalo da bude prodat, problem je u upravi koja nije dovela kvalitetnu zamenu! U stvari, dovela je Tomanea koji je takođe povređen i nespreman a sa Krstovićem ćemo teško u LŠ! Boaći nije ni senka onog igrača od pre 2 godine ali se nadam da neće i on da se povredi do revanša!

PFC

pre 4 godine

Hendikep za Zvezdu, ali sta se tu moze. Mislim da i bez njega imate dovoljno kvalitetnih igraca. Moj utisak kao partizanovca je da je Zvezda pogresila sto je u drugom poluvremenu cuvala rezultat protiv jednog tima koji nije nista posebno kvalitetan.

Boka

pre 4 godine

Nek sam Zvezdas po sto puta, volim ovog momka, ali koliki ti idiot moras da budes da za najvaznije utakmice sezone se oslonis na 1 spica, dovedes povredjenog koji nece igrati jos mesec dana i Boacija koji je spic nekad bio... Ne ide se tako u evropu rodjaci.. Krenemo li sa Boacijem sanse su nam kao protiv Liverpula.. U Engleskoj..

kladzom do bola

pre 4 godine

a mozda mi ipak odigramo utakmicu godine u kopenhagenu , mislim , nadam se , mada sada gol jedino borjan moze da zabije , i to sa gola na gol.

Dejan CZ

pre 4 godine

Kada je najpotrebnije mi smo doveli igraca (Tomane) koji nije ni u protokolu...Za sta nam onda on treba,za kup Srbije...moze se vec sad reci da smo u prelaznom roku doziveli fijasko...Od igraca koji su trebali biti dovedeni da pojacaju klub u najbitnijim utakmicama nismo dobili nista...Da napravim paralelu sa kosarkom prvo kolo EL..Sastav Zvezde...Gist nije u protokolu,Braun je igrao prijateljsku utakmicu sa Azovmasom a u mecu sa Fenerbahceom nije ulazio u igru...
Cemu onda takva pojacanja (fudbal) a danima u sredstvima za informisanje njihovi dolasci propraceni...

zzzz

pre 4 godine

Realno kako je smotano sutnuo kad je dao gol, morao je da se povredi. Ali zato je tu mladjani Boakye. Ima 26 godina, kao i Taribo imao 28 kad je došao u Partizan.

Delija

pre 4 godine

Ako, ne daj Bože, ove godine ispadnemo iz kvalifikacija za LŠ, onda će to biti isključivo zbog katastrofalnog letnjeg prelaznog roka!
(Vlada, 07. avgust 2019 13:33)

Dosta kukanja oko prelaznog roka.Kog si ti hteo? Bejla, Grizmana, Lukakua, De Ligta.Ista ekipa od prosle sezone.Valjda moze da bude neko van forme.

Pedja

pre 4 godine

Steta, ovoga sam se plasio. Ne samo sto je dobar, vec Pavkov dodatno dize energiju tima, kao i Degenek, Borjan, pa i Jovicic koji je povredjen. Prednost Pavkova je sto moze da dobije svaki vazdusni duel, dok bacena lopta ka Boaciju je izgubljena. Ali, koga nema, bez njega se moze. Zvezda je vise puta pokazala da je tim. Vukanovic jeste krilo, ali i spic i mislim da bi on bio bolje resenje nego Boaci, pogotovo sto je i visok i brz. Uz koji prodor Ivanica, lucidnost Marina, eto sanse i gola. U medjuvremenu ce i Kanjas biti jos bolji, a po potrebi i Zander, covek ne poznaje jos sve igrace dobro, juce je usao sa strahom iako je odlican. Bice sve to dobro, ovakve utakmice upravo i sluze da bi tim izasao juce.

Mare

pre 4 godine

Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres, Marin opušteno može da igra za Sevillju, Levercusen, Lazio, Lyon ili Zenit. Dobijamo 0:1 tamo i onda nek se spreme mladi momci pa da dobijemo grupu, gde bismo se borili za 3. mesto ili prolaz tipa

Zenit
Porto
Celtic
Zvezda

ili

Barca
Šahtjor
Salzburg
Zvezda

d

pre 4 godine

Sta da se radi, sve se namestilo. Povredi se bitan igrac, sudija je svirnuo onu glupost i to je to. Nista, sta bude bice, da damo sve od sebe pa ako ne bude dobro opet na Helsinki.

lfc

pre 4 godine

"Šansa da Boaći da gol je minimalna. Valjda će više taj Tomane da zaigra. Dovedu ga kao esktra pojačanje, a on povređen."

Nece zaigrati jer nije registrovan, mogli su sad za 3. kolo jednog igraca da ubace i ubacili su Njegosa Petrovica a ne Tomanea.

NY

pre 4 godine

Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres, Marin opušteno može da igra za Sevillju, Levercusen, Lazio, Lyon ili Zenit. Dobijamo 0:1 tamo i onda nek se spreme mladi momci pa da dobijemo grupu, gde bismo se borili za 3. mesto ili prolaz tipa 

Zenit 
Porto 
Celtic 
Zvezda 

ili 

Barca 
Šahtjor 
Salzburg 
Zvezda
(Mare, 07. avgust 2019 13:32)

Evo ga pojavio se statisticar i prognozer koji nikada nista pigodio nije

Boka

pre 4 godine

Nek sam Zvezdas po sto puta, volim ovog momka, ali koliki ti idiot moras da budes da za najvaznije utakmice sezone se oslonis na 1 spica, dovedes povredjenog koji nece igrati jos mesec dana i Boacija koji je spic nekad bio... Ne ide se tako u evropu rodjaci.. Krenemo li sa Boacijem sanse su nam kao protiv Liverpula.. U Engleskoj..

d

pre 4 godine

Sta da se radi, sve se namestilo. Povredi se bitan igrac, sudija je svirnuo onu glupost i to je to. Nista, sta bude bice, da damo sve od sebe pa ako ne bude dobro opet na Helsinki.

severnjača

pre 4 godine

Nije problem u Pavkovu, on je već trebalo da bude prodat, problem je u upravi koja nije dovela kvalitetnu zamenu! U stvari, dovela je Tomanea koji je takođe povređen i nespreman a sa Krstovićem ćemo teško u LŠ! Boaći nije ni senka onog igrača od pre 2 godine ali se nadam da neće i on da se povredi do revanša!

ATG

pre 4 godine

Znaci sa 10 igraca igramo u Danskoj. Bice tako tesko. Boaci od kada se vratio iz Kine zaboravio da igra fudbal. Meni se sve cine da su nam uvalili kopiju, a pravi jos igra u Kini.

NY

pre 4 godine

Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres, Marin opušteno može da igra za Sevillju, Levercusen, Lazio, Lyon ili Zenit. Dobijamo 0:1 tamo i onda nek se spreme mladi momci pa da dobijemo grupu, gde bismo se borili za 3. mesto ili prolaz tipa 

Zenit 
Porto 
Celtic 
Zvezda 

ili 

Barca 
Šahtjor 
Salzburg 
Zvezda
(Mare, 07. avgust 2019 13:32)

Evo ga pojavio se statisticar i prognozer koji nikada nista pigodio nije

Negativni

pre 4 godine

Auuu koliko kuknjave ovde majko moja... postali smo plačkonje kao Grobari. Jao nama, povredio se Pavkov, jao mama loš prelazni rok, jao penal, jao jadni oštećeni ničim izazvani Srbi...
Alo, Liverpul je uništio Barsu sa 4-0 bez Salaha i Firmina, a mi kukamo šta ćemo protiv tima koji nam nijednom nije šutnuo u okvir gola a mi spori i nikakvi. Kakav, bre, Kopenhagen. Plačete ovde kao da igramo protiv Sitija. Sve što treba je da ove nesreće od naših igrača trče i bore se u skladu sa svojim ograničenim mogućnostima. Kopenhagen ima tim koji košta kao Zvezdin, pa kako to oni mogu da trče a mi ne? Nemojte samo da mi kažete da za trčanje i treniranje treba milijardu evra. Vidim, i Grobari počeli humski lelek, ispade turska liga jača od španske a u Malatiji pojačanje Donald!!! Kakve smo mi kukavne prepelice postali, užas!

PFC

pre 4 godine

Hendikep za Zvezdu, ali sta se tu moze. Mislim da i bez njega imate dovoljno kvalitetnih igraca. Moj utisak kao partizanovca je da je Zvezda pogresila sto je u drugom poluvremenu cuvala rezultat protiv jednog tima koji nije nista posebno kvalitetan.

Pedja

pre 4 godine

Steta, ovoga sam se plasio. Ne samo sto je dobar, vec Pavkov dodatno dize energiju tima, kao i Degenek, Borjan, pa i Jovicic koji je povredjen. Prednost Pavkova je sto moze da dobije svaki vazdusni duel, dok bacena lopta ka Boaciju je izgubljena. Ali, koga nema, bez njega se moze. Zvezda je vise puta pokazala da je tim. Vukanovic jeste krilo, ali i spic i mislim da bi on bio bolje resenje nego Boaci, pogotovo sto je i visok i brz. Uz koji prodor Ivanica, lucidnost Marina, eto sanse i gola. U medjuvremenu ce i Kanjas biti jos bolji, a po potrebi i Zander, covek ne poznaje jos sve igrace dobro, juce je usao sa strahom iako je odlican. Bice sve to dobro, ovakve utakmice upravo i sluze da bi tim izasao juce.

Aleks

pre 4 godine

Znaci sa 10 igraca igramo u Danskoj. Bice tako tesko. Boaci od kada se vratio iz Kine zaboravio da igra fudbal. Meni se sve cine da su nam uvalili kopiju, a pravi jos igra u Kini.
(ATG, 7. avgust 2019 13:44)

Jedan od najjacih komentara u istoriji komentara na b92.. :D

lfc

pre 4 godine

"Šansa da Boaći da gol je minimalna. Valjda će više taj Tomane da zaigra. Dovedu ga kao esktra pojačanje, a on povređen."

Nece zaigrati jer nije registrovan, mogli su sad za 3. kolo jednog igraca da ubace i ubacili su Njegosa Petrovica a ne Tomanea.

veliki strumf

pre 4 godine

Ogroman hendikep, ali polako ljudi. Boaci je dao golove i Suduvu i Helsinkiju (protiv njih smo igrali, nije mogao Realu), juče imao onu dobru priliku ali je realno bila teška lopta (Ben je imao mnogo bolju situaciju), istrčao je onu jednu kontru kad mu Marin nije uspeo da proturi loptu... Nije uopšte tako loš kao sto pričate. U Kopenhagenu će možda i više znaciti jer ćemo više igrati na polukontre, a on je brzi od Pavkova. Ja verujem u prolaz - Kopenhagen nije ništa posebno.

RS-BL

pre 4 godine

Svi zaboravili kakvo stanje je bilo u Zvezdi do prije tri godine. Ispadalo se od svakakvih anonimusu u julu igracki kadar blagi uzas. Od generacije zigica,jankovica,baste i dr.svaka godina uzas u evropskim takmicenjima. Sad Zvezda ima aktivan rezultat, ali vec se otpisuje. Nisu dobri bekovi vjerovatno ljudi navikli na bravure bekova kao sto su bili Mikic,Jeremic,Vesovic i dr. Ni stoperi nisu pravi nasljednici Krneta, Jovanovica i slicnih. Dok su Milunovic i Ivanic igrali u BATE-u ovdje sam procitao na stotine komentara kakvi su to majstori rang Vidica i Snajdera, sad odjedanput nisu igraci za Zvezdu.Zvezda je nadigrala Kopenhagen i ja sam zadovoljan, na kraju krajeva bitan je konacan rezultat, a on ce se tek vidjeti za sedam dana. Zelim srecu i Zvezdi i Partizanu da naprave dobar rezultat,a svi mi i jedni i drugi da ne precjenjujemo,ali i ne potcjenjujemo snagu nasih klubova.

marek hamšiković

pre 4 godine

Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres, Marin opušteno može da igra za Sevillju, Levercusen, Lazio, Lyon ili Zenit. Dobijamo 0:1 tamo i onda nek se spreme mladi momci pa da dobijemo grupu, gde bismo se borili za 3. mesto ili prolaz tipa

Zenit
Porto
Celtic
Zvezda

ili

Barca
Šahtjor
Salzburg
Zvezda
(Mare, 7. avgust 2019 13:32)

Dobro,skapirali smo da znaš sve klubove Evrope.

Dejan CZ

pre 4 godine

Kada je najpotrebnije mi smo doveli igraca (Tomane) koji nije ni u protokolu...Za sta nam onda on treba,za kup Srbije...moze se vec sad reci da smo u prelaznom roku doziveli fijasko...Od igraca koji su trebali biti dovedeni da pojacaju klub u najbitnijim utakmicama nismo dobili nista...Da napravim paralelu sa kosarkom prvo kolo EL..Sastav Zvezde...Gist nije u protokolu,Braun je igrao prijateljsku utakmicu sa Azovmasom a u mecu sa Fenerbahceom nije ulazio u igru...
Cemu onda takva pojacanja (fudbal) a danima u sredstvima za informisanje njihovi dolasci propraceni...

Niko drugi nije kriv

pre 4 godine

Jos jednom se potvrdjuje da zvezda nece ispasti ni zbog sudije niti snage kopenhagena, vec zato sto je prelazni rok ocajno odradjen! Nije doveden krsten napadac, a pavkov je skoro pa prodat, boaci van forme, u odbrani duva promaja, pa je "nakalemljen" degenek. Desnog beka nemamo, kostolomac gobeljic ga glumi, jer je zule van svake kombinacije, rodicu stvaraju isto takav pritisak dok i on ne pukne kao zule. Dovedeni neki poluigraci i onda se pravi pritisak krive sudije, jak kopenhagen, uefa mafija, a od desetina miliona zaradjenih evra trebalo je uloziti dva,tri miliona u tri kavlitetna pojacanja, videti pod marko marin....

zex

pre 4 godine

Sta bude bice. Cekali smo deceniji da udjemo u le i usli smo. Sada smo na 90% opet u Le a moguce je da podjemo Kopenhagen. Nisu jaci od nas to jasno statistika polazuje.

kladzom do bola

pre 4 godine

a mozda mi ipak odigramo utakmicu godine u kopenhagenu , mislim , nadam se , mada sada gol jedino borjan moze da zabije , i to sa gola na gol.

Negativni

pre 4 godine

Bez Pavkova ce biti jako tesko, gotovo nemoguce za Zvezdu da da gol, pogotovo kad se uzmem u obzir koliko Zvezda lose igra u gostima.
Kakav prelazni rok, tolke pare, a nijedno korisno pojacanje, e zato vi ove sezone necete videti LS.
(2CRAZY, 7. avgust 2019 14:39

Ma nemoj. A što ga ne bi dali Ben i Degenek, kad su dali golove Salcburgu koji je duplo bolji od Kopenhagena. Pa ne igramo protiv Van Dajka i Matipa, igramo protiv danskih Milunovića i Degeneka. A što ga Marin ne bi dao sa 20 metara, a? Samo ako budu trčali i borili se kao prošle godine, daćemo im tri komada. Ako se utronjaju od Kopenhagena, dobiće petardu i onda nisu ni za dingdong ligu a kamoli LŠ.

zzzz

pre 4 godine

Realno kako je smotano sutnuo kad je dao gol, morao je da se povredi. Ali zato je tu mladjani Boakye. Ima 26 godina, kao i Taribo imao 28 kad je došao u Partizan.

Vlada

pre 4 godine

Dosta kukanja oko prelaznog roka.Kog si ti hteo? Bejla, Grizmana, Lukakua, De Ligta.Ista ekipa od prosle sezone.Valjda moze da bude neko van forme.
(Delija, 07. avgust 2019 13:48)

Vidi ovog deliju, molim te!? Šta si ti, Terzin bot? Slušaj, ja znam koliko su dva i dva, a kod Terze izgleda da su tri! Niko, ali niko ne može da me ubedi da za pet miliona evra nisu mogla da se dovedu tri dobra igrača na "gorućim" pozicijama u timu. E, sada gde su pare ja to ne znam. Ti izgleda znaš, pa budi ljubazan da to podeliš sa nama! I ne želim nikakve prepirke i svađe, jednostavno kao klub srljamo neverovatno! Dati 3,5 milona za Boaćija i Čaušića sebi mogu da dozvole klubovi iz liga petice. Mi nikako, jer smo svi, apsolutno svi, znali da su ogromni promašaji čim smo pročitali tu vest u pet do dvanaest tog 31.08. 2018.!!!

pedja 71

pre 4 godine

Šteta za Pavkova, ali imaju 7 dana da se pripreme.
Ako je išta pozitivno od sinoć, to je činjenica da moramo da damo gol, a tada ipak igramo drugačije, bolje.

Mare

pre 4 godine

Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres, Marin opušteno može da igra za Sevillju, Levercusen, Lazio, Lyon ili Zenit. Dobijamo 0:1 tamo i onda nek se spreme mladi momci pa da dobijemo grupu, gde bismo se borili za 3. mesto ili prolaz tipa

Zenit
Porto
Celtic
Zvezda

ili

Barca
Šahtjor
Salzburg
Zvezda

Delija

pre 4 godine

Ako, ne daj Bože, ove godine ispadnemo iz kvalifikacija za LŠ, onda će to biti isključivo zbog katastrofalnog letnjeg prelaznog roka!
(Vlada, 07. avgust 2019 13:33)

Dosta kukanja oko prelaznog roka.Kog si ti hteo? Bejla, Grizmana, Lukakua, De Ligta.Ista ekipa od prosle sezone.Valjda moze da bude neko van forme.

Djuro

pre 4 godine

@ kopenhagen je igrao onolko kolko im je bilo dovoljno. u danskoj ce biti 5:0 za CPH
(Sinonim za sonatu, zapamtite to ime, 07. avgust 2019 13:38)





Opet Jugosloven na vestima o Zvezdi...

Arthas

pre 4 godine

Pa nije Pavkov kreator igre.Ako Marin bude na svom nivou i stvara drugima sanse moze i Gobeljic da da gol.Boacje bio strelac lige nije preki noci zaboravio da igra fudbal.Ben ce sigurno igrati.Zvezda je bolji tim i to se dokazati.Nece se UEFA potruditi da revans sudi neki skandinavac.Do sada nam nikad nisu sudili Rusi, Grci
(FuSbaler, 7. avgust 2019 14:25)

Pa Marin i jeste na svom nivou, koliko im svaki mec stvori prilika a ovi ostali ne umeju da iskoriste. Boaciju nikad nije bilo sporno da daje golove Vojvodini, Zemunu, Backoj, Radnickom, Suduvi, problem je cim dodje iole jaci tim on se ne vidi na terenu.

Fica

pre 4 godine

Ja sam pre za Vukanovica nego za Boacija u spicu. Jaci je fizicki,odlicno bi saradjivao sa Marinom i dobijao je juce skokove dosta. Levo Ivanic,desno Jevtovic i na pobedu.

Beranac

pre 4 godine

Krstovicu dati sansu, ne moze biti gori od Boacija pa da je ne znam kakav!!!...I jos nesto, pitam se za koji dio sezone smo mi doveli ovog kilavog Tomanea..Tamo nedje za na prolece, kad se jos malo ugoji nakon zimske pauze..Sve mi se cini da ce ovaj putevima Jirke, na kraju ce zavrsiti na pozajmici nedje..Naprijed zvezdo, ali bice vraski tesko.Sportski pozdrav svima.

Марко

pre 4 godine

Izgleda Tomane doveden za derbije sa Indjijom i Macvom....ccccccc
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (UGASENO JSD partizai, 7. avgust 2019 15:34)

Томане је доведен да би Терзић могао да каже да је довео неко појачање. Исто важа и за остала Терзићева појачања. Очигледно су паре отишле у нечије џепове, а не за потребе клуба.

da pitam?

pre 4 godine

Nama je najbolje da špica igra Ben, mada je i on povredjen. Prodaše Jovelju kao da su morali, a sad nam ostade samo mrtvi Boaći...

Daki

pre 4 godine

Nevjerojatno kako smo i mi i vi dragi susjedi jučer odigrali kalkulantski i glumili Talijane kada smo poveli 1-0... umjesto da jurnemo naprijed i poderemo ih do kraja...nisam zadovoljan...

mufljuz

pre 4 godine

tako je i prošle godine igrao Salczburg,koliko mu je trebalo.Dušebriznici ,prolazimo dalje tek da znate.Srećno u Turskoj,trebaće vam mada je i to malo

pedja 71

pre 4 godine

Pa kakav bre Pavkov...pa vi ste sami za njega govorili da je drvo...kleli ste se u Boaćija...šta je sad? Nije poenta što neće on da igra, već je poenta što onaj koji je napravio vašu selekciju tima dobrano promašio...vi ste prevashodno spor tim, tim bez krila...Marin kada napravi višak i povuče loptu, on čovek nema kome da doda, krila nemate, srednjaci su vam prespori i ne stižu, a bekove može čovek slobodno da vam pusti da centriraju...oni jednostavno ne znaju...kada dodaš Pavkova koji ima želju, ali je limitiran igrač, koji jednostavno ne zna sa loptom i Boaćija koji je zreo odavno za pozajmicu Radničkom...ne vidim kako možete dati gol u Danskoj, jedino Marin sve da prođe sam, ali nije on Mesi...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (hoćemo var u "super ligi" povilo, 7. avgust 2019 14:45)

Ti, "povilo", toliko pratiš Zvezdu da je to za poštovanje. Ali, analize i komentari su ti presmešni, ili, prosto rečeno, pojma nemaš.

Bez ljutnje.

драган

pre 4 godine

Pa sta i da igra ionako ispadate, to je svima jasno.
(Rade grobar, 7. avgust 2019 14:13)

А сви сте ти,онај бодибонд и онај Пантић,стручњаци

hoćemo var u "super ligi" povilo

pre 4 godine

Pa kakav bre Pavkov...pa vi ste sami za njega govorili da je drvo...kleli ste se u Boaćija...šta je sad? Nije poenta što neće on da igra, već je poenta što onaj koji je napravio vašu selekciju tima dobrano promašio...vi ste prevashodno spor tim, tim bez krila...Marin kada napravi višak i povuče loptu, on čovek nema kome da doda, krila nemate, srednjaci su vam prespori i ne stižu, a bekove može čovek slobodno da vam pusti da centriraju...oni jednostavno ne znaju...kada dodaš Pavkova koji ima želju, ali je limitiran igrač, koji jednostavno ne zna sa loptom i Boaćija koji je zreo odavno za pozajmicu Radničkom...ne vidim kako možete dati gol u Danskoj, jedino Marin sve da prođe sam, ali nije on Mesi...

maconii

pre 4 godine

veliki hendikep...on je borac,trudi se,navlaci bar dva igraca na sebe,dominantan u skok igri,i ono sto je najvaznije hoce ga gol..problem je sto je konstantno povredjen.

ArtuDitu

pre 4 godine

Ozbiljan tim ne zavisi od jednog igrača. Ozbiljan tim ima sistem i igrače koji se u njega uklapaju. I tu nastaje problem. Jer sistema nema, niti u prodaji i dovođenju igrača, niti u igri na terenu. Defanzivno još i bož' pomozi ali se u napadu ne nazire ni obris neke uigrane akcije. Tog istog Pavkova ova uprava je htela pošto poto da najuri iz kluba. Kao što su se brže, bolje budzašto prodavala Zvezdina deca a dovodili na kilo i bivali preplaćeni domaći i strani fudbaleri sumnjivog kvaliteta. To je išlo dotle da su neki u Zvezdi za pojedine sumnjali da su uopšte fudbaleri jer bukvalno nisu umeli da vežu kopačke. Od Terzinog dolaska kroz klub je prodefilovalo blizu 200 "pojačanja". Na prste jedne ruke mogu se nabrojati oni koji su ostavili nekakav trag.
Ovaj rezultat je odličan jer će ostaviti malo prostora za kukavički fudbal kojem je Milojević sklon. Prvo poluvreme u Beogradu bilo je, verovatno, previše ofanzivno za njegov ukus. Ukoliko Zvezda povede u Danskoj imaće utakmicu u svojim rukama. Vukanović kao špic a na bokovima Jevtović i Ben bila bi kombinacija koja bi možda mogla upali. Zvezda nije bez šansi u revanšu bez obzira ko bude bio na terenu.

Zvezdaaaaaa

pre 4 godine

Ne mogu da shvatim nazovi navijace Zvezde od ovih drugih koji nista pametno ne umeju da napisu sam i ocekivao da se nasladjuju.Da li je Zvezda odigrala lose? Nije.Ovi ni jedan udarac u okvir gola nisu uputili.Zvezda je celu utakmicu dominirala i splet okolnosti je bio da pobeda nije bila ubedljiva.Zvezda je bolji i kvalitetniji tim i to treba da dokaze i i pokaze u revansu.Nasi novinari su skloni da od jednog prosecnog tima naprave Real ili Barsu. Nisu nista pokazali a sumnjam da mogu bolje.Sada kritika na Miloja i na igrace je totalni bezobrazluk.Gotovo isti tim.od prosle sezone.Ja licno sam zadovoljan i LE jer je to nas nivo, donese 12 miliona, timovi po meri, puni stadioni
Verujem u prolazak Zvezde

punimlimenke

pre 4 godine

Znaci sa 10 igraca igramo u Danskoj. Bice tako tesko. Boaci od kada se vratio iz Kine zaboravio da igra fudbal. Meni se sve cine da su nam uvalili kopiju, a pravi jos igra u Kini.
(ATG, 07. avgust 2019 13:44)
Nije Boaci zaboravio da igra, nego je u medjuvremenu dosao I Ben.
A I Ben voli da sutira penale tako da je mrtva trka za najboljeg strelca, ko manje promasi peala, bice najbolji strelac.

shone bjelovacki

pre 4 godine

Moramo imati dva brza i prodorna beka i krila u ekipi do tada uzdaj se na o- ruk taktiku i Marinovo nadahnuce! Steta mozda za ovu sezonu, bice tesko u Danskoj a i ako se nekako prodje Jang Bojs nije šaša...hocu da kazem da su laksi timovi nego lane ali jbg, mozda se vraca ( Salzburg ) nas je ubio u dvomecu!!!

Shein

pre 4 godine

Nikada nisam navijao protiv nasih klubova u evropi, ali toliko mrznje i zavisti od strane tzv navijaca Partizana ucini covjeku sa pozeli isto sto i oni njemu. Briga me ko ce pobijediti Turci ili ovi nasi izdajnici , na kraju krajeva sve je to isto.

Miloje

pre 4 godine

Zvezda ima otvoren prolaz bez obzira na nepovoljan rezultat. Ipak potrebno je više truda i zalaganja. Sinoć je Marin upošljavao, dodavao, oslobađao se, driblao...ali niko to da isprati i uđe u gol priliku. Realno i Pavkov je dao gol na sreću jer mu se lopta odbila posle greške njihove odbrane. Tako da, nadam se da neće ponovo ovako loša igra u napadu da nam se ponovi.

FuSbaler

pre 4 godine

Pa nije Pavkov kreator igre.Ako Marin bude na svom nivou i stvara drugima sanse moze i Gobeljic da da gol.Boacje bio strelac lige nije preki noci zaboravio da igra fudbal.Ben ce sigurno igrati.Zvezda je bolji tim i to se dokazati.Nece se UEFA potruditi da revans sudi neki skandinavac.Do sada nam nikad nisu sudili Rusi, Grci

anica

pre 4 godine

Nista unapred ne pricam...mozda ih i dobijemo tako lako, otkud znamo sta ce biti. Kako god, za Zvezdu je veliki uspeh sto uopste ima sansu da se takmici u ovom formatu, ne znam zasto se Zvezdasi obaziru na komsiluk kad su odavno prestali da budu zanimljivi.

Miodrag

pre 4 godine

Zato nije ostao u Kini.
Pao je na detaljnom medicinskom pregledu. No, nama znači i ovakav. Dva gola ove godine na Marakani u kvalifikacijama mogu da znače prevagu, iako smo gori od Danaca. Sem Marina nema ko da "igra lopte".

OBJEKTIVNI STRUČNJAK

pre 4 godine

Nevjerojatno kako smo i mi i vi dragi susjedi jučer odigrali kalkulantski i glumili Talijane kada smo poveli 1-0... umjesto da jurnemo naprijed i poderemo ih do kraja...nisam zadovoljan...
(Daki, 07. avgust 2019 16:27)

Tako je, komšija! Kad ćemo i vi i mi već jednom shvatiti da nismo Italijani nego evropski Brazilci?

only fools and horses

pre 4 godine

Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres, Marin opušteno može da igra za Sevillju, Levercusen, Lazio, Lyon ili Zenit. Dobijamo 0:1 tamo i onda nek se spreme mladi momci pa da dobijemo grupu, gde bismo se borili za 3. mesto ili prolaz tipa 

Zenit 
Porto 
Celtic 
Zvezda 

ili 

Barca 
Šahtjor 
Salzburg 
Zvezda
(Mare, 07. avgust 2019 13:32)

Vidi ga ovaj, već i grupe sastavlja.
Bolje razmišljajte s kim bi mogli da igrate za LE i da li imate barem minimalne šanse da prođete.

Pater

pre 4 godine

Ljudi otreznite se ...Realnost je Helsinki i borba za Ligu Evrope. Gol iz penala je bio presudan i prica je gotova.Zvezda nece moci da da dva gola a primi ce tamo najmanje dva.

Kaiser

pre 4 godine

Gotovo isti ili slicni komentari bili posle prvog meca sa Salcburgom koji je duplo jaci od Kopenhagena. Tim koji posten udarac na gol nije uputio i zahvaljujuci poklonu sudije idu kuci neporazeni.Takav poklon u revansu tesko da ce imati.A nema srbina koji nije "strucnjak" za fudbal i koji glat ne bi mogao na klupu Zvezde, ma kakvi Zvezde Reala.ali se bojim kada bi sutnuli loptu da bi se sapleli i polomili ruku

nnidza

pre 4 godine

@nesa80
Da je Zvezda slabija nego prošle, jeste. Da nema krila, da ima spore veznjake... ok. Ali da je Partizan skockaniji... jesi li gledao utakmicu sa amaterima iz Velsa? Gledao Čuku protiv Moldea? Ja zaista nemam dalji komentar...

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Aj da se kvlaifikujete, pa da vas opet pune sa 5 i 6 komada po tekmi.
(Setarde pucaju u LS, 7. avgust 2019 16:28)

I da tvoj zivot dobije smisao ?! Ok, moze...

punimlimenke

pre 4 godine

Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres, Marin opušteno može da igra za Sevillju, Levercusen, Lazio, Lyon ili Zenit. Dobijamo 0:1 tamo i onda nek se spreme mladi momci pa da dobijemo grupu, gde bismo se borili za 3. mesto ili prolaz tipa

Zenit
Porto
Celtic
Zvezda

ili

Barca
Šahtjor
Salzburg
Zvezda
(Mare, 7. avgust 2019 13:32)

Ovo sa Levercusenom si ze zezao ili se stvarno tako zovu.
Jer vidim da pises Celtic, Lazio...pa ne znam zasto nisi nastavio kako treba...

2CRAZY

pre 4 godine

Ma nemoj. A što ga ne bi dali Ben i Degenek, kad su dali golove Salcburgu koji je duplo bolji od Kopenhagena. Pa ne igramo protiv Van Dajka i Matipa, igramo protiv danskih Milunovića i Degeneka. A što ga Marin ne bi dao sa 20 metara, a? Samo ako budu trčali i borili se kao prošle godine, daćemo im tri komada. Ako se utronjaju od Kopenhagena, dobiće petardu i onda nisu ni za dingdong ligu a kamoli LŠ.
(Negativni, 7. avgust 2019 15:03)

Pa nadam se, ja bih voleo, ali su male sanse, pogotovo kad pogledas kolko Zvezda lose igra u gostima, i osim tog Salcburga kojeg si naveo, nije vise bilo primera.

Bas

pre 4 godine

Nikada nisam navijao protiv nasih klubova u evropi, ali toliko mrznje i zavisti od strane tzv navijaca Partizana ucini covjeku sa pozeli isto sto i oni njemu. Briga me ko ce pobijediti Turci ili ovi nasi izdajnici , na kraju krajeva sve je to isto.
(Shein, 07. avgust 2019 16:13)

Otidji na Partizanove vesti pa ces videti kolika je doza vase ljubavi prema istom. Tako da nemoj da glumis nevinost.

ja

pre 4 godine

"Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres"

pa i oni su vama poklonili gol, ono je bila cista sreca.

nesa80

pre 4 godine

sad ce terzic i kompanija da dovedu jos 1 tonu novih igraca dok se neubode dobitna kombinacija,tako se radilo godinama a pitaj boga koliko je baceno para na pojacanja koja nikad nisu igrala,niti ce igrati.moze da prica ko sta hoce ali zvezda je ove godine losa,to se vidi po igri i nema tu leka,bukvalno je imala srednje zalosne protivnike u sva 3 kola i tu se mucila.realno gledano kopenhagen je nikakav tim sto se i videlo protiv onog tns iz velsa,ma ajde smejurija,ko neki tim iz nase lige tipa cukaricki.ove godine ce biti extra zanimljivo,partizan ima skockaniji tim i bolji a zvezda svu podrsku fss saveza pa cemo videti,bice zanimljivo do zadnjeg kola.zvezda ce igrati ligu evrope zbog losih protivnika a partizan ne verujem ima mnogo tezi zadatak.zvezdasi se tese kako ce to biti kao prethodnih godina ali onaj tim sa kangom ni blizu ovoga.bice tu i mucenja u ping pong ligi zivi bila pa videli.malo ce i sudije da prikoce dosta je bilo.partizan onako skrnav je dobio na marakani a tek sad kad ima za 2 klase bolji tim nego prosle sezone bice belaja.sve u svemu bice bar dobra ping pong liga a za evropu i ovako nismo

zmajognjeni

pre 4 godine

Au ljudi je l vi navijate za zvezdu ili je mrzite? Svi komentari su polivanje avega i svacega po igracima, upravii treneru. Pa ne mogu da budu najbolji, ne mogu da budu bolji, da je moglo, ne mozemo da znamo, uporedite sa klubovima iz slicnih zemalja u slicnim situacijama, i ni tada nije precizno. Do tada podrzite ove momke, da pobede, verujte malo u njih, imaju kvalitet neki i oni hoce da pobedjuju, s tim sto za razliku od vas oni su sebi stvorili tu priliku, veruju i podrzavaju jedni druge. Uzasan je osecaj kada pokusavas i trudis se i sto je najgore imas rezultate a pljuju te bilmezi

Kajverson

pre 4 godine

Zvezda tamo daje 2 gola. Za toliko je bolji tim od Danaca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ne dajte se prevariti braco Srbi....
Nema zvezda herca za igrat u gostima ....dva razlike za Dance

Peđa

pre 4 godine

Znaci ispadamo, jbg, al verovatno prolazimo u Ligu Evrope a mozda prodjemo i grupe sve zavisi od zreba, ali opet finansijski necemo proci ni blizu kao sto bi prosli da smo usli u LS. Nema veze sta je tu je, idemo dalje !
(Bizniss, 07. avgust 2019 20:41)
Nismo ispali sve dok sudija ne odsvira kraj. Ima ko tu da postigne gol. Mozda Marin, mozda Ivanic, mozda Ben ili Degenek (Salzburg), a mozda proradi i Boaci. Zna Boaci da da gol, dao ga je Kelnu tamo sa 25m, dao ga je u Pragu... Cak i da krene po zlu kao protiv Salzburga, opet mozemo dalje i sa 2:2. Nema razloga za pesimizmom, jer mi sa pocetnim rezultatom 0:0 vec ispadamo ali nas nista ne kosta da odigramo kao sto umemo i prodjemo dalje. Ako smo mogli Krasnodaru, Salzburgu i Sparti da damo u gostima po 2 gola, a Kelnu, Napoliju, PSZ po 1 gol onda mozemo i Kopenhagenu. Nije bas sve golove dao Pavkov.

Petar Macen

pre 4 godine

Ovakvo kopenhagen će kući napasti igraće im pojačanje od pet miliona ćeo meč tek ulazi u formu juče im nije igrao motor tima falk i komandant odbrane i reprezentacije danske,bjeland dok će u revanšu igrati i falk i bjeland i pep biel od starta,i napasce vas neće igrati bunker. Neću da prognoziram ishod ali videcete,drugi kopenhagen kući. Oni ako povedu jako teško primaju golove i mnogo su jači od salcburga defanzivno troduplo.

Aca

pre 4 godine

Kopenhagen je duplo jači od salcburga neznalice jedne. Fc kod 1:0 zatvara,i kraj nema igre više. A salcburg i tri nula da ima nije siguran kopenhagen je jači i od salcburga duplo

hoćemo var u "super ligi" povilo

pre 4 godine

@peđa 71
nema ljutnje druže, slobodna zemlja, svako može da kaže šta misli
moje neko viđenje vašeg tima, ne mora da sam u pravu je da ste spora , ekipa bez balansa, bez krila...sve u svemu mnogo lošija nego recimo prošle sezone u ovo vreme i da Dance nema teorije da prođete

slaviša šmigič

pre 4 godine

prvo i najvaznije zasto igraci stoje sami i umesto,da prime loptu oni loptu ispucavaju tako se neigra ja bih prvog ko se okrene prema golmanu i vrati mu loptu izveo istog minuta iz tima nemogu shvatiti,da je jedini cilj igraca,da ispuca ili se obavezno okrene prema golmanu a ovaj baš svaku ispuca i tako preda suprotnoj ekipi i onda pocinjemo,da se branimo i nikako,da dodjemo do lopte nisam mogao verovati kad je usao brazilac umesto rodica svaki okret lopta golmanu to nam unistava igru i nemozemo doci do lopte samo se branimo pustite price,kako smo izgledali nekad valjda se gleda,da klub napreduje ili treba,da igra tu nesretnu srbsku ligu uzas zivi.boaci klupa ako moramo praviti pritisak jer nemoze,da trci a vidi se da niti nezeli,da trci.

Kumara Stankela

pre 4 godine

Bojim.se da Marina ne mozemo jos dugo da zadrzimo. Jednostavno to je neka druga dimenzija. Ovakvog od Barija.

A Pavkov ce da igra garant..Makar poluvreme.

2CRAZY

pre 4 godine

Bez Pavkova ce biti jako tesko, gotovo nemoguce za Zvezdu da da gol, pogotovo kad se uzmem u obzir koliko Zvezda lose igra u gostima.
Kakav prelazni rok, tolke pare, a nijedno korisno pojacanje, e zato vi ove sezone necete videti LS.

slaviša šmigič

pre 4 godine

izvinjavam se za Bena sve to sam mislio,da kazem za boacija Ben je sasvim ok.ali Boaci toliko nespreman pogledam ga nakon dobrih 5.minuta nemoze,da diše i samo djogira niti se netrudi,da potrci kad potrci marin tada treba svi,da istrce kasnjenje samo jednog igraca stvara problem i njima se otvara visak jednostavno u gostima si nesmemo dozvoliti,da igramo onako nisko treba vrsiti pritisak na njihove zadnje igrace kako nebi drzali loptu u nogama a mi trcili i branili se citavu utakmicu ako budemo igrali kukavicki nista od napredovanja posebno jer nemamo Pavkova,Boaci nezasluzuje,da igra evropske utakmice i drugi,da trce 90.minuta dok on djogira u mestu imao je daleko najmanje istrcanih metara otkako je dosao ja njega neprepoznajem.

Bodibond

pre 4 godine

Ajde dobro je. 
Biće spreman za jang bojse.
(Šaćiri, 07. avgust 2019 16:47)

Ili za Helsinki. Kopenhagen ce igrati sa Bojsima.

Bizniss

pre 4 godine

Znaci ispadamo, jbg, al verovatno prolazimo u Ligu Evrope a mozda prodjemo i grupe sve zavisi od zreba, ali opet finansijski necemo proci ni blizu kao sto bi prosli da smo usli u LS. Nema veze sta je tu je, idemo dalje !

slaviša šmigič

pre 4 godine

ovo nije dobro u ekipu ben i jedan jak i brz spic napred koji moze,da trci i pravi pritisak na njihovu zadnju liniju ovako nespremnog bena nisam ocekivao usao je u igru pomalo trckarao a umorio se vec nakon 10.min.ako ste gledali mogli ste zapazili,da je jedva disao i nije niti pokusavao,da trci istrci marin iz sredibe dog ben djogira lagano nema nikog da istrci jer kad jedan ode tada moraju svi biti do igraca kako se nebvi organizovala igera pozadi nasim zameram pozadi,da se bas svi okrecu prema golmanu umesto,da se poskusa odigrati i prikljuciti pomoci umesto,da svi stojimo ukopani ispred svog gola.

Brane

pre 4 godine

Ovakvo kopenhagen će kući napasti igraće im pojačanje od pet miliona ćeo meč tek ulazi u formu juče im nije igrao motor tima falk i komandant odbrane i reprezentacije danske,bjeland dok će u revanšu igrati i falk i bjeland i pep biel od starta,i napasce vas neće igrati bunker. Neću da prognoziram ishod ali videcete,drugi kopenhagen kući. Oni ako povedu jako teško primaju golove i mnogo su jači od salcburga defanzivno troduplo.
(Petar Macen, 7. avgust 2019 16:55)

Ja mislim da su bolji cak i od Barse...kakav Salzburg covece.Pa oni su za Salzburg svemirski brod

MENI BARI tebi fljanmurtari

pre 4 godine

Aj da se kvlaifikujete, pa da vas opet pune sa 5 i 6 komada po tekmi.
(Setarde pucaju u LS, 07. avgust 2019 16:28)

Iz tvojih usta u Bozije usi, eto ja kao VELIKI CIGAN potpisujem tvoju peticiju.

Mare

pre 4 godine

Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres, Marin opušteno može da igra za Sevillju, Levercusen, Lazio, Lyon ili Zenit. Dobijamo 0:1 tamo i onda nek se spreme mladi momci pa da dobijemo grupu, gde bismo se borili za 3. mesto ili prolaz tipa

Zenit
Porto
Celtic
Zvezda

ili

Barca
Šahtjor
Salzburg
Zvezda

zzzz

pre 4 godine

Realno kako je smotano sutnuo kad je dao gol, morao je da se povredi. Ali zato je tu mladjani Boakye. Ima 26 godina, kao i Taribo imao 28 kad je došao u Partizan.

Pater

pre 4 godine

Ljudi otreznite se ...Realnost je Helsinki i borba za Ligu Evrope. Gol iz penala je bio presudan i prica je gotova.Zvezda nece moci da da dva gola a primi ce tamo najmanje dva.

Delija

pre 4 godine

Ako, ne daj Bože, ove godine ispadnemo iz kvalifikacija za LŠ, onda će to biti isključivo zbog katastrofalnog letnjeg prelaznog roka!
(Vlada, 07. avgust 2019 13:33)

Dosta kukanja oko prelaznog roka.Kog si ti hteo? Bejla, Grizmana, Lukakua, De Ligta.Ista ekipa od prosle sezone.Valjda moze da bude neko van forme.

ja

pre 4 godine

"Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres"

pa i oni su vama poklonili gol, ono je bila cista sreca.

nesa80

pre 4 godine

sad ce terzic i kompanija da dovedu jos 1 tonu novih igraca dok se neubode dobitna kombinacija,tako se radilo godinama a pitaj boga koliko je baceno para na pojacanja koja nikad nisu igrala,niti ce igrati.moze da prica ko sta hoce ali zvezda je ove godine losa,to se vidi po igri i nema tu leka,bukvalno je imala srednje zalosne protivnike u sva 3 kola i tu se mucila.realno gledano kopenhagen je nikakav tim sto se i videlo protiv onog tns iz velsa,ma ajde smejurija,ko neki tim iz nase lige tipa cukaricki.ove godine ce biti extra zanimljivo,partizan ima skockaniji tim i bolji a zvezda svu podrsku fss saveza pa cemo videti,bice zanimljivo do zadnjeg kola.zvezda ce igrati ligu evrope zbog losih protivnika a partizan ne verujem ima mnogo tezi zadatak.zvezdasi se tese kako ce to biti kao prethodnih godina ali onaj tim sa kangom ni blizu ovoga.bice tu i mucenja u ping pong ligi zivi bila pa videli.malo ce i sudije da prikoce dosta je bilo.partizan onako skrnav je dobio na marakani a tek sad kad ima za 2 klase bolji tim nego prosle sezone bice belaja.sve u svemu bice bar dobra ping pong liga a za evropu i ovako nismo

Aca

pre 4 godine

Kopenhagen je duplo jači od salcburga neznalice jedne. Fc kod 1:0 zatvara,i kraj nema igre više. A salcburg i tri nula da ima nije siguran kopenhagen je jači i od salcburga duplo

Boka

pre 4 godine

Nek sam Zvezdas po sto puta, volim ovog momka, ali koliki ti idiot moras da budes da za najvaznije utakmice sezone se oslonis na 1 spica, dovedes povredjenog koji nece igrati jos mesec dana i Boacija koji je spic nekad bio... Ne ide se tako u evropu rodjaci.. Krenemo li sa Boacijem sanse su nam kao protiv Liverpula.. U Engleskoj..

hoćemo var u "super ligi" povilo

pre 4 godine

Pa kakav bre Pavkov...pa vi ste sami za njega govorili da je drvo...kleli ste se u Boaćija...šta je sad? Nije poenta što neće on da igra, već je poenta što onaj koji je napravio vašu selekciju tima dobrano promašio...vi ste prevashodno spor tim, tim bez krila...Marin kada napravi višak i povuče loptu, on čovek nema kome da doda, krila nemate, srednjaci su vam prespori i ne stižu, a bekove može čovek slobodno da vam pusti da centriraju...oni jednostavno ne znaju...kada dodaš Pavkova koji ima želju, ali je limitiran igrač, koji jednostavno ne zna sa loptom i Boaćija koji je zreo odavno za pozajmicu Radničkom...ne vidim kako možete dati gol u Danskoj, jedino Marin sve da prođe sam, ali nije on Mesi...

punimlimenke

pre 4 godine

Znaci sa 10 igraca igramo u Danskoj. Bice tako tesko. Boaci od kada se vratio iz Kine zaboravio da igra fudbal. Meni se sve cine da su nam uvalili kopiju, a pravi jos igra u Kini.
(ATG, 07. avgust 2019 13:44)
Nije Boaci zaboravio da igra, nego je u medjuvremenu dosao I Ben.
A I Ben voli da sutira penale tako da je mrtva trka za najboljeg strelca, ko manje promasi peala, bice najbolji strelac.

marek hamšiković

pre 4 godine

Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres, Marin opušteno može da igra za Sevillju, Levercusen, Lazio, Lyon ili Zenit. Dobijamo 0:1 tamo i onda nek se spreme mladi momci pa da dobijemo grupu, gde bismo se borili za 3. mesto ili prolaz tipa

Zenit
Porto
Celtic
Zvezda

ili

Barca
Šahtjor
Salzburg
Zvezda
(Mare, 7. avgust 2019 13:32)

Dobro,skapirali smo da znaš sve klubove Evrope.

Miodrag

pre 4 godine

Zato nije ostao u Kini.
Pao je na detaljnom medicinskom pregledu. No, nama znači i ovakav. Dva gola ove godine na Marakani u kvalifikacijama mogu da znače prevagu, iako smo gori od Danaca. Sem Marina nema ko da "igra lopte".

Kajverson

pre 4 godine

Zvezda tamo daje 2 gola. Za toliko je bolji tim od Danaca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ne dajte se prevariti braco Srbi....
Nema zvezda herca za igrat u gostima ....dva razlike za Dance

Shein

pre 4 godine

Nikada nisam navijao protiv nasih klubova u evropi, ali toliko mrznje i zavisti od strane tzv navijaca Partizana ucini covjeku sa pozeli isto sto i oni njemu. Briga me ko ce pobijediti Turci ili ovi nasi izdajnici , na kraju krajeva sve je to isto.

only fools and horses

pre 4 godine

Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres, Marin opušteno može da igra za Sevillju, Levercusen, Lazio, Lyon ili Zenit. Dobijamo 0:1 tamo i onda nek se spreme mladi momci pa da dobijemo grupu, gde bismo se borili za 3. mesto ili prolaz tipa 

Zenit 
Porto 
Celtic 
Zvezda 

ili 

Barca 
Šahtjor 
Salzburg 
Zvezda
(Mare, 07. avgust 2019 13:32)

Vidi ga ovaj, već i grupe sastavlja.
Bolje razmišljajte s kim bi mogli da igrate za LE i da li imate barem minimalne šanse da prođete.

hoćemo var u "super ligi" povilo

pre 4 godine

@peđa 71
nema ljutnje druže, slobodna zemlja, svako može da kaže šta misli
moje neko viđenje vašeg tima, ne mora da sam u pravu je da ste spora , ekipa bez balansa, bez krila...sve u svemu mnogo lošija nego recimo prošle sezone u ovo vreme i da Dance nema teorije da prođete

NY

pre 4 godine

Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres, Marin opušteno može da igra za Sevillju, Levercusen, Lazio, Lyon ili Zenit. Dobijamo 0:1 tamo i onda nek se spreme mladi momci pa da dobijemo grupu, gde bismo se borili za 3. mesto ili prolaz tipa 

Zenit 
Porto 
Celtic 
Zvezda 

ili 

Barca 
Šahtjor 
Salzburg 
Zvezda
(Mare, 07. avgust 2019 13:32)

Evo ga pojavio se statisticar i prognozer koji nikada nista pigodio nije

Bodibond

pre 4 godine

Ajde dobro je. 
Biće spreman za jang bojse.
(Šaćiri, 07. avgust 2019 16:47)

Ili za Helsinki. Kopenhagen ce igrati sa Bojsima.

d

pre 4 godine

Sta da se radi, sve se namestilo. Povredi se bitan igrac, sudija je svirnuo onu glupost i to je to. Nista, sta bude bice, da damo sve od sebe pa ako ne bude dobro opet na Helsinki.

2CRAZY

pre 4 godine

Bez Pavkova ce biti jako tesko, gotovo nemoguce za Zvezdu da da gol, pogotovo kad se uzmem u obzir koliko Zvezda lose igra u gostima.
Kakav prelazni rok, tolke pare, a nijedno korisno pojacanje, e zato vi ove sezone necete videti LS.

Djuro

pre 4 godine

@ kopenhagen je igrao onolko kolko im je bilo dovoljno. u danskoj ce biti 5:0 za CPH
(Sinonim za sonatu, zapamtite to ime, 07. avgust 2019 13:38)





Opet Jugosloven na vestima o Zvezdi...

Petar Macen

pre 4 godine

Ovakvo kopenhagen će kući napasti igraće im pojačanje od pet miliona ćeo meč tek ulazi u formu juče im nije igrao motor tima falk i komandant odbrane i reprezentacije danske,bjeland dok će u revanšu igrati i falk i bjeland i pep biel od starta,i napasce vas neće igrati bunker. Neću da prognoziram ishod ali videcete,drugi kopenhagen kući. Oni ako povedu jako teško primaju golove i mnogo su jači od salcburga defanzivno troduplo.

Pedja

pre 4 godine

Steta, ovoga sam se plasio. Ne samo sto je dobar, vec Pavkov dodatno dize energiju tima, kao i Degenek, Borjan, pa i Jovicic koji je povredjen. Prednost Pavkova je sto moze da dobije svaki vazdusni duel, dok bacena lopta ka Boaciju je izgubljena. Ali, koga nema, bez njega se moze. Zvezda je vise puta pokazala da je tim. Vukanovic jeste krilo, ali i spic i mislim da bi on bio bolje resenje nego Boaci, pogotovo sto je i visok i brz. Uz koji prodor Ivanica, lucidnost Marina, eto sanse i gola. U medjuvremenu ce i Kanjas biti jos bolji, a po potrebi i Zander, covek ne poznaje jos sve igrace dobro, juce je usao sa strahom iako je odlican. Bice sve to dobro, ovakve utakmice upravo i sluze da bi tim izasao juce.

ArtuDitu

pre 4 godine

Ozbiljan tim ne zavisi od jednog igrača. Ozbiljan tim ima sistem i igrače koji se u njega uklapaju. I tu nastaje problem. Jer sistema nema, niti u prodaji i dovođenju igrača, niti u igri na terenu. Defanzivno još i bož' pomozi ali se u napadu ne nazire ni obris neke uigrane akcije. Tog istog Pavkova ova uprava je htela pošto poto da najuri iz kluba. Kao što su se brže, bolje budzašto prodavala Zvezdina deca a dovodili na kilo i bivali preplaćeni domaći i strani fudbaleri sumnjivog kvaliteta. To je išlo dotle da su neki u Zvezdi za pojedine sumnjali da su uopšte fudbaleri jer bukvalno nisu umeli da vežu kopačke. Od Terzinog dolaska kroz klub je prodefilovalo blizu 200 "pojačanja". Na prste jedne ruke mogu se nabrojati oni koji su ostavili nekakav trag.
Ovaj rezultat je odličan jer će ostaviti malo prostora za kukavički fudbal kojem je Milojević sklon. Prvo poluvreme u Beogradu bilo je, verovatno, previše ofanzivno za njegov ukus. Ukoliko Zvezda povede u Danskoj imaće utakmicu u svojim rukama. Vukanović kao špic a na bokovima Jevtović i Ben bila bi kombinacija koja bi možda mogla upali. Zvezda nije bez šansi u revanšu bez obzira ko bude bio na terenu.

veliki strumf

pre 4 godine

Ogroman hendikep, ali polako ljudi. Boaci je dao golove i Suduvu i Helsinkiju (protiv njih smo igrali, nije mogao Realu), juče imao onu dobru priliku ali je realno bila teška lopta (Ben je imao mnogo bolju situaciju), istrčao je onu jednu kontru kad mu Marin nije uspeo da proturi loptu... Nije uopšte tako loš kao sto pričate. U Kopenhagenu će možda i više znaciti jer ćemo više igrati na polukontre, a on je brzi od Pavkova. Ja verujem u prolaz - Kopenhagen nije ništa posebno.

pedja 71

pre 4 godine

Pa kakav bre Pavkov...pa vi ste sami za njega govorili da je drvo...kleli ste se u Boaćija...šta je sad? Nije poenta što neće on da igra, već je poenta što onaj koji je napravio vašu selekciju tima dobrano promašio...vi ste prevashodno spor tim, tim bez krila...Marin kada napravi višak i povuče loptu, on čovek nema kome da doda, krila nemate, srednjaci su vam prespori i ne stižu, a bekove može čovek slobodno da vam pusti da centriraju...oni jednostavno ne znaju...kada dodaš Pavkova koji ima želju, ali je limitiran igrač, koji jednostavno ne zna sa loptom i Boaćija koji je zreo odavno za pozajmicu Radničkom...ne vidim kako možete dati gol u Danskoj, jedino Marin sve da prođe sam, ali nije on Mesi...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (hoćemo var u "super ligi" povilo, 7. avgust 2019 14:45)

Ti, "povilo", toliko pratiš Zvezdu da je to za poštovanje. Ali, analize i komentari su ti presmešni, ili, prosto rečeno, pojma nemaš.

Bez ljutnje.

Bas

pre 4 godine

Nikada nisam navijao protiv nasih klubova u evropi, ali toliko mrznje i zavisti od strane tzv navijaca Partizana ucini covjeku sa pozeli isto sto i oni njemu. Briga me ko ce pobijediti Turci ili ovi nasi izdajnici , na kraju krajeva sve je to isto.
(Shein, 07. avgust 2019 16:13)

Otidji na Partizanove vesti pa ces videti kolika je doza vase ljubavi prema istom. Tako da nemoj da glumis nevinost.

zex

pre 4 godine

Sta bude bice. Cekali smo deceniji da udjemo u le i usli smo. Sada smo na 90% opet u Le a moguce je da podjemo Kopenhagen. Nisu jaci od nas to jasno statistika polazuje.

Kaiser

pre 4 godine

Gotovo isti ili slicni komentari bili posle prvog meca sa Salcburgom koji je duplo jaci od Kopenhagena. Tim koji posten udarac na gol nije uputio i zahvaljujuci poklonu sudije idu kuci neporazeni.Takav poklon u revansu tesko da ce imati.A nema srbina koji nije "strucnjak" za fudbal i koji glat ne bi mogao na klupu Zvezde, ma kakvi Zvezde Reala.ali se bojim kada bi sutnuli loptu da bi se sapleli i polomili ruku

Niko drugi nije kriv

pre 4 godine

Jos jednom se potvrdjuje da zvezda nece ispasti ni zbog sudije niti snage kopenhagena, vec zato sto je prelazni rok ocajno odradjen! Nije doveden krsten napadac, a pavkov je skoro pa prodat, boaci van forme, u odbrani duva promaja, pa je "nakalemljen" degenek. Desnog beka nemamo, kostolomac gobeljic ga glumi, jer je zule van svake kombinacije, rodicu stvaraju isto takav pritisak dok i on ne pukne kao zule. Dovedeni neki poluigraci i onda se pravi pritisak krive sudije, jak kopenhagen, uefa mafija, a od desetina miliona zaradjenih evra trebalo je uloziti dva,tri miliona u tri kavlitetna pojacanja, videti pod marko marin....

anica

pre 4 godine

Nista unapred ne pricam...mozda ih i dobijemo tako lako, otkud znamo sta ce biti. Kako god, za Zvezdu je veliki uspeh sto uopste ima sansu da se takmici u ovom formatu, ne znam zasto se Zvezdasi obaziru na komsiluk kad su odavno prestali da budu zanimljivi.

Vlada

pre 4 godine

Dosta kukanja oko prelaznog roka.Kog si ti hteo? Bejla, Grizmana, Lukakua, De Ligta.Ista ekipa od prosle sezone.Valjda moze da bude neko van forme.
(Delija, 07. avgust 2019 13:48)

Vidi ovog deliju, molim te!? Šta si ti, Terzin bot? Slušaj, ja znam koliko su dva i dva, a kod Terze izgleda da su tri! Niko, ali niko ne može da me ubedi da za pet miliona evra nisu mogla da se dovedu tri dobra igrača na "gorućim" pozicijama u timu. E, sada gde su pare ja to ne znam. Ti izgleda znaš, pa budi ljubazan da to podeliš sa nama! I ne želim nikakve prepirke i svađe, jednostavno kao klub srljamo neverovatno! Dati 3,5 milona za Boaćija i Čaušića sebi mogu da dozvole klubovi iz liga petice. Mi nikako, jer smo svi, apsolutno svi, znali da su ogromni promašaji čim smo pročitali tu vest u pet do dvanaest tog 31.08. 2018.!!!

2CRAZY

pre 4 godine

Ma nemoj. A što ga ne bi dali Ben i Degenek, kad su dali golove Salcburgu koji je duplo bolji od Kopenhagena. Pa ne igramo protiv Van Dajka i Matipa, igramo protiv danskih Milunovića i Degeneka. A što ga Marin ne bi dao sa 20 metara, a? Samo ako budu trčali i borili se kao prošle godine, daćemo im tri komada. Ako se utronjaju od Kopenhagena, dobiće petardu i onda nisu ni za dingdong ligu a kamoli LŠ.
(Negativni, 7. avgust 2019 15:03)

Pa nadam se, ja bih voleo, ali su male sanse, pogotovo kad pogledas kolko Zvezda lose igra u gostima, i osim tog Salcburga kojeg si naveo, nije vise bilo primera.

slaviša šmigič

pre 4 godine

ovo nije dobro u ekipu ben i jedan jak i brz spic napred koji moze,da trci i pravi pritisak na njihovu zadnju liniju ovako nespremnog bena nisam ocekivao usao je u igru pomalo trckarao a umorio se vec nakon 10.min.ako ste gledali mogli ste zapazili,da je jedva disao i nije niti pokusavao,da trci istrci marin iz sredibe dog ben djogira lagano nema nikog da istrci jer kad jedan ode tada moraju svi biti do igraca kako se nebvi organizovala igera pozadi nasim zameram pozadi,da se bas svi okrecu prema golmanu umesto,da se poskusa odigrati i prikljuciti pomoci umesto,da svi stojimo ukopani ispred svog gola.

nnidza

pre 4 godine

@nesa80
Da je Zvezda slabija nego prošle, jeste. Da nema krila, da ima spore veznjake... ok. Ali da je Partizan skockaniji... jesi li gledao utakmicu sa amaterima iz Velsa? Gledao Čuku protiv Moldea? Ja zaista nemam dalji komentar...

slaviša šmigič

pre 4 godine

prvo i najvaznije zasto igraci stoje sami i umesto,da prime loptu oni loptu ispucavaju tako se neigra ja bih prvog ko se okrene prema golmanu i vrati mu loptu izveo istog minuta iz tima nemogu shvatiti,da je jedini cilj igraca,da ispuca ili se obavezno okrene prema golmanu a ovaj baš svaku ispuca i tako preda suprotnoj ekipi i onda pocinjemo,da se branimo i nikako,da dodjemo do lopte nisam mogao verovati kad je usao brazilac umesto rodica svaki okret lopta golmanu to nam unistava igru i nemozemo doci do lopte samo se branimo pustite price,kako smo izgledali nekad valjda se gleda,da klub napreduje ili treba,da igra tu nesretnu srbsku ligu uzas zivi.boaci klupa ako moramo praviti pritisak jer nemoze,da trci a vidi se da niti nezeli,da trci.

slaviša šmigič

pre 4 godine

izvinjavam se za Bena sve to sam mislio,da kazem za boacija Ben je sasvim ok.ali Boaci toliko nespreman pogledam ga nakon dobrih 5.minuta nemoze,da diše i samo djogira niti se netrudi,da potrci kad potrci marin tada treba svi,da istrce kasnjenje samo jednog igraca stvara problem i njima se otvara visak jednostavno u gostima si nesmemo dozvoliti,da igramo onako nisko treba vrsiti pritisak na njihove zadnje igrace kako nebi drzali loptu u nogama a mi trcili i branili se citavu utakmicu ako budemo igrali kukavicki nista od napredovanja posebno jer nemamo Pavkova,Boaci nezasluzuje,da igra evropske utakmice i drugi,da trce 90.minuta dok on djogira u mestu imao je daleko najmanje istrcanih metara otkako je dosao ja njega neprepoznajem.

PFC

pre 4 godine

Hendikep za Zvezdu, ali sta se tu moze. Mislim da i bez njega imate dovoljno kvalitetnih igraca. Moj utisak kao partizanovca je da je Zvezda pogresila sto je u drugom poluvremenu cuvala rezultat protiv jednog tima koji nije nista posebno kvalitetan.

драган

pre 4 godine

Pa sta i da igra ionako ispadate, to je svima jasno.
(Rade grobar, 7. avgust 2019 14:13)

А сви сте ти,онај бодибонд и онај Пантић,стручњаци

Negativni

pre 4 godine

Auuu koliko kuknjave ovde majko moja... postali smo plačkonje kao Grobari. Jao nama, povredio se Pavkov, jao mama loš prelazni rok, jao penal, jao jadni oštećeni ničim izazvani Srbi...
Alo, Liverpul je uništio Barsu sa 4-0 bez Salaha i Firmina, a mi kukamo šta ćemo protiv tima koji nam nijednom nije šutnuo u okvir gola a mi spori i nikakvi. Kakav, bre, Kopenhagen. Plačete ovde kao da igramo protiv Sitija. Sve što treba je da ove nesreće od naših igrača trče i bore se u skladu sa svojim ograničenim mogućnostima. Kopenhagen ima tim koji košta kao Zvezdin, pa kako to oni mogu da trče a mi ne? Nemojte samo da mi kažete da za trčanje i treniranje treba milijardu evra. Vidim, i Grobari počeli humski lelek, ispade turska liga jača od španske a u Malatiji pojačanje Donald!!! Kakve smo mi kukavne prepelice postali, užas!

severnjača

pre 4 godine

Nije problem u Pavkovu, on je već trebalo da bude prodat, problem je u upravi koja nije dovela kvalitetnu zamenu! U stvari, dovela je Tomanea koji je takođe povređen i nespreman a sa Krstovićem ćemo teško u LŠ! Boaći nije ni senka onog igrača od pre 2 godine ali se nadam da neće i on da se povredi do revanša!

ATG

pre 4 godine

Znaci sa 10 igraca igramo u Danskoj. Bice tako tesko. Boaci od kada se vratio iz Kine zaboravio da igra fudbal. Meni se sve cine da su nam uvalili kopiju, a pravi jos igra u Kini.

Aleks

pre 4 godine

Znaci sa 10 igraca igramo u Danskoj. Bice tako tesko. Boaci od kada se vratio iz Kine zaboravio da igra fudbal. Meni se sve cine da su nam uvalili kopiju, a pravi jos igra u Kini.
(ATG, 7. avgust 2019 13:44)

Jedan od najjacih komentara u istoriji komentara na b92.. :D

kladzom do bola

pre 4 godine

a mozda mi ipak odigramo utakmicu godine u kopenhagenu , mislim , nadam se , mada sada gol jedino borjan moze da zabije , i to sa gola na gol.

mufljuz

pre 4 godine

tako je i prošle godine igrao Salczburg,koliko mu je trebalo.Dušebriznici ,prolazimo dalje tek da znate.Srećno u Turskoj,trebaće vam mada je i to malo

Miloje

pre 4 godine

Zvezda ima otvoren prolaz bez obzira na nepovoljan rezultat. Ipak potrebno je više truda i zalaganja. Sinoć je Marin upošljavao, dodavao, oslobađao se, driblao...ali niko to da isprati i uđe u gol priliku. Realno i Pavkov je dao gol na sreću jer mu se lopta odbila posle greške njihove odbrane. Tako da, nadam se da neće ponovo ovako loša igra u napadu da nam se ponovi.

RS-BL

pre 4 godine

Svi zaboravili kakvo stanje je bilo u Zvezdi do prije tri godine. Ispadalo se od svakakvih anonimusu u julu igracki kadar blagi uzas. Od generacije zigica,jankovica,baste i dr.svaka godina uzas u evropskim takmicenjima. Sad Zvezda ima aktivan rezultat, ali vec se otpisuje. Nisu dobri bekovi vjerovatno ljudi navikli na bravure bekova kao sto su bili Mikic,Jeremic,Vesovic i dr. Ni stoperi nisu pravi nasljednici Krneta, Jovanovica i slicnih. Dok su Milunovic i Ivanic igrali u BATE-u ovdje sam procitao na stotine komentara kakvi su to majstori rang Vidica i Snajdera, sad odjedanput nisu igraci za Zvezdu.Zvezda je nadigrala Kopenhagen i ja sam zadovoljan, na kraju krajeva bitan je konacan rezultat, a on ce se tek vidjeti za sedam dana. Zelim srecu i Zvezdi i Partizanu da naprave dobar rezultat,a svi mi i jedni i drugi da ne precjenjujemo,ali i ne potcjenjujemo snagu nasih klubova.

Dejan CZ

pre 4 godine

Kada je najpotrebnije mi smo doveli igraca (Tomane) koji nije ni u protokolu...Za sta nam onda on treba,za kup Srbije...moze se vec sad reci da smo u prelaznom roku doziveli fijasko...Od igraca koji su trebali biti dovedeni da pojacaju klub u najbitnijim utakmicama nismo dobili nista...Da napravim paralelu sa kosarkom prvo kolo EL..Sastav Zvezde...Gist nije u protokolu,Braun je igrao prijateljsku utakmicu sa Azovmasom a u mecu sa Fenerbahceom nije ulazio u igru...
Cemu onda takva pojacanja (fudbal) a danima u sredstvima za informisanje njihovi dolasci propraceni...

FuSbaler

pre 4 godine

Pa nije Pavkov kreator igre.Ako Marin bude na svom nivou i stvara drugima sanse moze i Gobeljic da da gol.Boacje bio strelac lige nije preki noci zaboravio da igra fudbal.Ben ce sigurno igrati.Zvezda je bolji tim i to se dokazati.Nece se UEFA potruditi da revans sudi neki skandinavac.Do sada nam nikad nisu sudili Rusi, Grci

Fica

pre 4 godine

Ja sam pre za Vukanovica nego za Boacija u spicu. Jaci je fizicki,odlicno bi saradjivao sa Marinom i dobijao je juce skokove dosta. Levo Ivanic,desno Jevtovic i na pobedu.

Arthas

pre 4 godine

Pa nije Pavkov kreator igre.Ako Marin bude na svom nivou i stvara drugima sanse moze i Gobeljic da da gol.Boacje bio strelac lige nije preki noci zaboravio da igra fudbal.Ben ce sigurno igrati.Zvezda je bolji tim i to se dokazati.Nece se UEFA potruditi da revans sudi neki skandinavac.Do sada nam nikad nisu sudili Rusi, Grci
(FuSbaler, 7. avgust 2019 14:25)

Pa Marin i jeste na svom nivou, koliko im svaki mec stvori prilika a ovi ostali ne umeju da iskoriste. Boaciju nikad nije bilo sporno da daje golove Vojvodini, Zemunu, Backoj, Radnickom, Suduvi, problem je cim dodje iole jaci tim on se ne vidi na terenu.

Марко

pre 4 godine

Izgleda Tomane doveden za derbije sa Indjijom i Macvom....ccccccc
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (UGASENO JSD partizai, 7. avgust 2019 15:34)

Томане је доведен да би Терзић могао да каже да је довео неко појачање. Исто важа и за остала Терзићева појачања. Очигледно су паре отишле у нечије џепове, а не за потребе клуба.

Bizniss

pre 4 godine

Znaci ispadamo, jbg, al verovatno prolazimo u Ligu Evrope a mozda prodjemo i grupe sve zavisi od zreba, ali opet finansijski necemo proci ni blizu kao sto bi prosli da smo usli u LS. Nema veze sta je tu je, idemo dalje !

pedja 71

pre 4 godine

Šteta za Pavkova, ali imaju 7 dana da se pripreme.
Ako je išta pozitivno od sinoć, to je činjenica da moramo da damo gol, a tada ipak igramo drugačije, bolje.

Daki

pre 4 godine

Nevjerojatno kako smo i mi i vi dragi susjedi jučer odigrali kalkulantski i glumili Talijane kada smo poveli 1-0... umjesto da jurnemo naprijed i poderemo ih do kraja...nisam zadovoljan...

punimlimenke

pre 4 godine

Odnos šuteva 19 prema 4, 1 u okivr-poklonjen penal, Zvezda fenomenalna, Danci smehotres, Marin opušteno može da igra za Sevillju, Levercusen, Lazio, Lyon ili Zenit. Dobijamo 0:1 tamo i onda nek se spreme mladi momci pa da dobijemo grupu, gde bismo se borili za 3. mesto ili prolaz tipa

Zenit
Porto
Celtic
Zvezda

ili

Barca
Šahtjor
Salzburg
Zvezda
(Mare, 7. avgust 2019 13:32)

Ovo sa Levercusenom si ze zezao ili se stvarno tako zovu.
Jer vidim da pises Celtic, Lazio...pa ne znam zasto nisi nastavio kako treba...

shone bjelovacki

pre 4 godine

Moramo imati dva brza i prodorna beka i krila u ekipi do tada uzdaj se na o- ruk taktiku i Marinovo nadahnuce! Steta mozda za ovu sezonu, bice tesko u Danskoj a i ako se nekako prodje Jang Bojs nije šaša...hocu da kazem da su laksi timovi nego lane ali jbg, mozda se vraca ( Salzburg ) nas je ubio u dvomecu!!!

Negativni

pre 4 godine

Bez Pavkova ce biti jako tesko, gotovo nemoguce za Zvezdu da da gol, pogotovo kad se uzmem u obzir koliko Zvezda lose igra u gostima.
Kakav prelazni rok, tolke pare, a nijedno korisno pojacanje, e zato vi ove sezone necete videti LS.
(2CRAZY, 7. avgust 2019 14:39

Ma nemoj. A što ga ne bi dali Ben i Degenek, kad su dali golove Salcburgu koji je duplo bolji od Kopenhagena. Pa ne igramo protiv Van Dajka i Matipa, igramo protiv danskih Milunovića i Degeneka. A što ga Marin ne bi dao sa 20 metara, a? Samo ako budu trčali i borili se kao prošle godine, daćemo im tri komada. Ako se utronjaju od Kopenhagena, dobiće petardu i onda nisu ni za dingdong ligu a kamoli LŠ.

maconii

pre 4 godine

veliki hendikep...on je borac,trudi se,navlaci bar dva igraca na sebe,dominantan u skok igri,i ono sto je najvaznije hoce ga gol..problem je sto je konstantno povredjen.

OBJEKTIVNI STRUČNJAK

pre 4 godine

Nevjerojatno kako smo i mi i vi dragi susjedi jučer odigrali kalkulantski i glumili Talijane kada smo poveli 1-0... umjesto da jurnemo naprijed i poderemo ih do kraja...nisam zadovoljan...
(Daki, 07. avgust 2019 16:27)

Tako je, komšija! Kad ćemo i vi i mi već jednom shvatiti da nismo Italijani nego evropski Brazilci?

Beranac

pre 4 godine

Krstovicu dati sansu, ne moze biti gori od Boacija pa da je ne znam kakav!!!...I jos nesto, pitam se za koji dio sezone smo mi doveli ovog kilavog Tomanea..Tamo nedje za na prolece, kad se jos malo ugoji nakon zimske pauze..Sve mi se cini da ce ovaj putevima Jirke, na kraju ce zavrsiti na pozajmici nedje..Naprijed zvezdo, ali bice vraski tesko.Sportski pozdrav svima.

Tito partija crno bela SNS armija

pre 4 godine

Aj da se kvlaifikujete, pa da vas opet pune sa 5 i 6 komada po tekmi.
(Setarde pucaju u LS, 7. avgust 2019 16:28)

I da tvoj zivot dobije smisao ?! Ok, moze...

Kumara Stankela

pre 4 godine

Bojim.se da Marina ne mozemo jos dugo da zadrzimo. Jednostavno to je neka druga dimenzija. Ovakvog od Barija.

A Pavkov ce da igra garant..Makar poluvreme.

da pitam?

pre 4 godine

Nama je najbolje da špica igra Ben, mada je i on povredjen. Prodaše Jovelju kao da su morali, a sad nam ostade samo mrtvi Boaći...

zmajognjeni

pre 4 godine

Au ljudi je l vi navijate za zvezdu ili je mrzite? Svi komentari su polivanje avega i svacega po igracima, upravii treneru. Pa ne mogu da budu najbolji, ne mogu da budu bolji, da je moglo, ne mozemo da znamo, uporedite sa klubovima iz slicnih zemalja u slicnim situacijama, i ni tada nije precizno. Do tada podrzite ove momke, da pobede, verujte malo u njih, imaju kvalitet neki i oni hoce da pobedjuju, s tim sto za razliku od vas oni su sebi stvorili tu priliku, veruju i podrzavaju jedni druge. Uzasan je osecaj kada pokusavas i trudis se i sto je najgore imas rezultate a pljuju te bilmezi

Zvezdaaaaaa

pre 4 godine

Ne mogu da shvatim nazovi navijace Zvezde od ovih drugih koji nista pametno ne umeju da napisu sam i ocekivao da se nasladjuju.Da li je Zvezda odigrala lose? Nije.Ovi ni jedan udarac u okvir gola nisu uputili.Zvezda je celu utakmicu dominirala i splet okolnosti je bio da pobeda nije bila ubedljiva.Zvezda je bolji i kvalitetniji tim i to treba da dokaze i i pokaze u revansu.Nasi novinari su skloni da od jednog prosecnog tima naprave Real ili Barsu. Nisu nista pokazali a sumnjam da mogu bolje.Sada kritika na Miloja i na igrace je totalni bezobrazluk.Gotovo isti tim.od prosle sezone.Ja licno sam zadovoljan i LE jer je to nas nivo, donese 12 miliona, timovi po meri, puni stadioni
Verujem u prolazak Zvezde

Peđa

pre 4 godine

Znaci ispadamo, jbg, al verovatno prolazimo u Ligu Evrope a mozda prodjemo i grupe sve zavisi od zreba, ali opet finansijski necemo proci ni blizu kao sto bi prosli da smo usli u LS. Nema veze sta je tu je, idemo dalje !
(Bizniss, 07. avgust 2019 20:41)
Nismo ispali sve dok sudija ne odsvira kraj. Ima ko tu da postigne gol. Mozda Marin, mozda Ivanic, mozda Ben ili Degenek (Salzburg), a mozda proradi i Boaci. Zna Boaci da da gol, dao ga je Kelnu tamo sa 25m, dao ga je u Pragu... Cak i da krene po zlu kao protiv Salzburga, opet mozemo dalje i sa 2:2. Nema razloga za pesimizmom, jer mi sa pocetnim rezultatom 0:0 vec ispadamo ali nas nista ne kosta da odigramo kao sto umemo i prodjemo dalje. Ako smo mogli Krasnodaru, Salzburgu i Sparti da damo u gostima po 2 gola, a Kelnu, Napoliju, PSZ po 1 gol onda mozemo i Kopenhagenu. Nije bas sve golove dao Pavkov.

lfc

pre 4 godine

"Šansa da Boaći da gol je minimalna. Valjda će više taj Tomane da zaigra. Dovedu ga kao esktra pojačanje, a on povređen."

Nece zaigrati jer nije registrovan, mogli su sad za 3. kolo jednog igraca da ubace i ubacili su Njegosa Petrovica a ne Tomanea.

Brane

pre 4 godine

Ovakvo kopenhagen će kući napasti igraće im pojačanje od pet miliona ćeo meč tek ulazi u formu juče im nije igrao motor tima falk i komandant odbrane i reprezentacije danske,bjeland dok će u revanšu igrati i falk i bjeland i pep biel od starta,i napasce vas neće igrati bunker. Neću da prognoziram ishod ali videcete,drugi kopenhagen kući. Oni ako povedu jako teško primaju golove i mnogo su jači od salcburga defanzivno troduplo.
(Petar Macen, 7. avgust 2019 16:55)

Ja mislim da su bolji cak i od Barse...kakav Salzburg covece.Pa oni su za Salzburg svemirski brod

MENI BARI tebi fljanmurtari

pre 4 godine

Aj da se kvlaifikujete, pa da vas opet pune sa 5 i 6 komada po tekmi.
(Setarde pucaju u LS, 07. avgust 2019 16:28)

Iz tvojih usta u Bozije usi, eto ja kao VELIKI CIGAN potpisujem tvoju peticiju.