Košarka 121

Sreda, 31.07.2019.

09:00

Mornar pita: Ima li ko jači? FOTO/ANKETA

Dešavanja tokom ovog leta ukazuju na to da će sledeća sezona u ABA ligi možda biti najbolja u istoriji takmičenja.

Mornar pita: Ima li ko jaèi? FOTO/ANKETA IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

Sye

pre 4 godine

Godra pg,
Malo ti je što se tešiš po cg portalima nego ideš i na srpske. Boli 100 koševa i boleće još dugo.
Izađi,mala,izađi,mala...

GodraPG

pre 4 godine

Zna se vrlo dobro ko ima moderne titule u ABA. Samo Zvezda i Budućnost. Mornare je krenuo da udara kompleks poslije onih 102:70 za Budućnost prošle sezone. Ali džaba. Opet će Budućnost i Partizan biti jedini pravi rivali Zvezde. Ovi Mornar, Mega i slični crtaći bez imalo istorije što navijaju za goste nemaju šanse. Što se tiče CG košarke mnogo smo jaki s obzirom na populaciju. Pravi Spartanci. Boša Tanjević je prvi šampion Evrope sa ovih prostora sa Bosnom još 1979., naravno Crnogorac, udarni igrači te Bosne,Žarko Varajić,Ratko Radovanović,naravno Crnogorci Nikšićani.Jedna od udarnih legendi Partizana Crnogorac Podgoričanin, Dule Vujošević.,Žarko Paspalj, podmladak Budućnosti,odatle došao u Partizan,Nikola Peković MVP Evrolige i fizički najjači igrač NBA kad je igrao, Nikola Vučević Baranin,All star NBA lige,oborio rekord u skokovima i Šekila i Hauarda u Orlandu.Upravo postao najplaćeniji Evropljanin u NBA,pošto je sam ugurao Orlando u plejof NBA.Saša Pavlović,Baranin finalista NBA lige sa Klivlendom, u prvoj petorci pored LeBrona. Nikola Mirotić,Podgoričanin,Nikola Jokić All star porijeklom iz Crne Gore,i još brdo drugih imena.Greg Popović porijeklom Crnogorac (po sopstvenom priznanju, kad mu je Kokoškov rekao da je Srbin, Greg mu odbrusio da NIJE NEGO CRNOGORAC). Itd.,itd, itd. Bjelica, Nedović prezimena iz Crne Gore. Mladje kategorije Crne Gore razbijaju, pobjedjuju Španiju, Rusiju,Srbiju osvajaju medalje. Srebro, četvrtfinala,itd. CG najmanja zemlja na Mundobasketu IKAD.

Donald Michel

pre 4 godine

Partizan mozda nema najaci tim,ali ima najboljeg trenera i on ce presuditi,zivi bili pa videli!Tomic i njegova taktika,bez i jedne smislene akcije,osim;trci ko muva bez glave i sutiraj trojku,u ABA ligi sansu nema,a u EL ce biti ekipa za nabijanje kos razlike!
(dure, 31. jul 2019 15:06)

A koji to "dobar" trener osvoji 3 trofeja za 20 godina rada ? I ta 3 trofeja sa Bambergom koji je tada imao brutalne igrace i brutalan budzet ? Tri ko muva bez glave i sutiraj trojku ??? Ha ha ha.Pogledaj utakmice protiv Buducnosti,na primer onu poslednju od 43 razlike.Za svaku trojku je bila izradjena akcija,protok lopte je bio kao nekad u San Antoniju.Nemoj da pises nesto ako nisi objektivan i ako se ne razumes.Tomic je neiskusan trener,u Olimpijakosu je bio zaduzen mahom za defanzivu kao pomocnik.Igrace poput Berona i Fajea je on licno birao i vidis da je to bio pun pogodak ? Andrea birala Antoni Brauna i vidim kako je prosao..

Donald Michel

pre 4 godine

Partizan mozda nema najaci tim,ali ima najboljeg trenera i on ce presuditi,zivi bili pa videli!Tomic i njegova taktika,bez i jedne smislene akcije,osim;trci ko muva bez glave i sutiraj trojku,u ABA ligi sansu nema,a u EL ce biti ekipa za nabijanje kos razlike!
(dure, 31. jul 2019 15:06)

A koji to "dobar" trener osvoji 3 trofeja za 20 godina rada ? I ta 3 trofeja sa Bambergom koji je tada imao brutalne igrace i brutalan budzet ? Tri ko muva bez glave i sutiraj trojku ??? Ha ha ha.Pogledaj utakmice protiv Buducnosti,na primer onu poslednju od 43 razlike.Za svaku trojku je bila izradjena akcija,protok lopte je bio kao nekad u San Antoniju.Nemoj da pises nesto ako nisi objektivan i ako se ne razumes.Tomic je neiskusan trener,u Olimpijakosu je bio zaduzen mahom za defanzivu kao pomocnik.Igrace poput Berona i Fajea je on licno birao i vidis da je to bio pun pogodak ? Andrea birala Antoni Brauna i vidim kako je prosao..

Guduric sa 9 metara

pre 4 godine

Protiv nas cete malo teze.Uz lude trojke Pulena i Nidama pa i Vranjesa sve je moguce.Ali u tri dobijene tesko.Imamo izuzetno defanzivnu ekipu.Mornar moze protiv Cedevite,Partizana i Buducnosti sigurno.I mislim da ce od 6 utakmica odneti bar 4 pobede protiv te 3 ekipe.Cedevita moze protiv Partizana i to u obe utakmice.Pogotovo jer partizan nema sutere.Ovaj mvp izraela ima 30% trojke,sem njega ko drugi da sutira ? Rade Zagorac ? Dakle nemaju sutere.Cedevita ce nadigrati partizan.E sad,bice neizvesno Buducnost-Partizan.I tu ce se voditi borba za plej off.Pojacanja i buducnosti i partizana su veoma slicna.Iz fibinih takmicanja,sa dobrim statistikama ali normalno na slabijem nivou takmicanja.Buducnost je dovela onog Skota sa 18 poena u proseku u Nemackoj ligi.Partizan igraca sa isto 18 poena u Izraelu...Bice zestoka borba za cetvrto mesto.Pulen i Nidam ce "divljati" sa sutem za tri,ali to ce za njih biti glavno oruzije i morace da se osklanjaju na to.U slucaju promasaja imace Lukovica da hvata loptu pa sto da ne i Bjelica (visok 208).

Toto-ko-tunjo-na-pivu-sa-Cipom-i-Dejlom

pre 4 godine

Vidjecemo Zvezdu u februar, kad budu podijelili drugu platu, kao i uvijek do sad. Jer u zvezdi standardno dobijes 30 odsto dogovorene plate, ostalo ti "dodju". Klub koji na sporstkim principima nije nikad nista osvojio, ali na prebijanju protivnickih igraca i cetvorokoracima jeste.
(delboj, 31. jul 2019 16:29)

Osvojio evropski trofej, nego ti nisi bio tad ni u planu. A nisi ni nacitan. Kako bi onda mogao da znas? Sto se tice tog "ostalo ti dodju" to si nas pomesao sa vevericama iz komsiluka sigurno.

delboj

pre 4 godine

Vidjecemo Zvezdu u februar, kad budu podijelili drugu platu, kao i uvijek do sad. Jer u zvezdi standardno dobijes 30 odsto dogovorene plate, ostalo ti "dodju". Klub koji na sporstkim principima nije nikad nista osvojio, ali na prebijanju protivnickih igraca i cetvorokoracima jeste.

Admiral

pre 4 godine

@ Realno, 31. jul 2019 15:18

Zvezda ima ne malo nego mnogo jaci tim od ostalih, s obzirom da dovodi preiskusne strance sa visegodisnjim el iskustvom. Ostali dovode upitne strance sa koledza i iz ek tako da je razlika povelika. Posle se zalite kako to da drugi dovode pojacanja. Pa ajde dovedite vi nekog iz Sasarija, Hapoela ili Torina a ne iz Efesa i Pao-a

Nemke

pre 4 godine

Ako Zvezda ne uzme opet ABA ligu odmah da se svi povešaju o koševe i plafon u "Pioniru" na čelu sa trenerom Tomićem. Crno beli jedino imaju boljeg trenera od Zvezde i nič više.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vanja, 31. jul 2019 15:43)

Jel to vec poceo da se stvara pritisak na nas - Zvezdu ? Jesmo najjaci na papiru,bila je i Buducnost prosle sezone.Ali papir ne osvaja trofeje,vec tim.Tim mora da se uigra i da radi kao masina.Evo partizan pokusava da pokrene jednu takvu masinu zvanu parni valjak ali on je zardjao i tu vise ne pomaze ni podmazivanje u vidu novca..Mogu oni da pokrenu valjak,al nece on daleko..

burazer

pre 4 godine

Partizan mozda nema najaci tim,ali ima najboljeg trenera i on ce presuditi,zivi bili pa videli!Tomic i njegova taktika,bez i jedne smislene akcije,osim;trci ko muva bez glave i sutiraj trojku,u ABA ligi sansu nema,a u EL ce biti ekipa za nabijanje kos razlike! 
(dure, 31. jul 2019 15:06) 
Slazem se da imate dobrog trenera, ali lupaš za Zvezdinu igru... Vasa igra je bila trojka, trojka, trojka, Vanja najbolji igrac, pametnom dosta. Bez pola ekipe smo vas dobili, bez pleja, tako da sačekaj, vreme ce pokazati.
(Boriša, 31. jul 2019 15:31)
Problem je sto si u Partizanu tek dolaskom Renfroa (na pola sezone) dobio igraca koji moze da kreira, ostali su na tom polju bili teska truba. I reci ti meni kako onda graditi smislene akcije sa igracima koji ne mogu razumeti trenerovu zamisao? Sta drugo ti preostaje nego soliranje i sut, pa kao upali upali. S druge strane Tomic je po pitanju znalaca i igraca sa idejom bio u mnogo boljoj poziciji od Trinkijerija, a opet ni delic tog igrackog potencijala nije znao da iskoristi. Dobili ste nas na suvi kvalitet. OK, prva mu je sezona, uci jos posao, ali ako mene pitas mislim da je on jedna od slabijih karika u CZ. Sto kazes, vreme ce pokazati. Pozdrav za sve ljubitelje basketa.

Toto-ko-tunjo-i-veverice-iz-Humske

pre 4 godine

Navijaci Zvezde su sigurni da su ipak oni najjaci.. A sigurni su jer dovode proverene igrace zar ne? A to dalje implicira da se ulazu velike pare. Onda mi ne bude jasno iz kog razloga oni i dalje veruju da njihov klub nema najveci budzet u ligi i zasto ih je blam da to priznaju?!??
(MOE, 31. jul 2019 11:32)

Jednostavno je. Da bi tvrdio da ti je najveci, moras da vidis i druge koji se ne hvataju za kikiriki cim se pomene finansijski izvestaj.

Delija Momak

pre 4 godine

Vidjecemo Zvezdu u februar, kad budu podijelili drugu platu, kao i uvijek do sad. Jer u zvezdi standardno dobijes 30 odsto dogovorene plate, ostalo ti "dodju". Klub koji na sporstkim principima nije nikad nista osvojio, ali na prebijanju protivnickih igraca i cetvorokoracima jeste.
(delboj, 31. jul 2019 16:29)
Znaci malo je 100 razlike u 3 utakmice ? Malo je 43 razlike u odlucujucoj utakmici protiv izuzetno jako Buducnosti sa iskusnim igracima koji imaju na stotine odigranih utakmica sto u NBA,sto u evroligi ili evrokupu.Malo je 43 razlike ? Davali smo po 16 trojki uz procente koje samo Golden Stejt ima ? O kakvoj tuci se radi ? A o koracima Berona...Prvo,ti koraci su nas podsetili na Drobnjakovu trojku iz auta koju svi,izgleda,zaboravljaju.Drugo.Nama nisu igrali Perperoglu i Regland.Pre toga otisao je Cirbes.Par utakmica su propustili Dobric i Simanic.Regland i Perper su igraci iz idealne petorke ABA lige i 2 nasa vrlo bitna igraca.Oni nisu igrali.Da su igrali oni,i da je ostao Cirbes(bio je los ali protiv vas bi bio od znacaja) mi bi pobedjivali i sa vecom razlikom.Pa sve i da su vama igrali Lendejl i Banjda Si.Lendejl u jednom derbiju imao 0 poena i -7 index.Dakle da smo igrali u nasem najjacem mogucem sastavu,i vi da ste igrali u najjacem vasem mogucem sastavu,mnogo lakse bi vas pobedili i do Bilijevih koraka ne bi ni doslo.Imali smo dosta stranaca i zabranjeno im je da igraju.Vi cete sad imati isti problem.Mada vama ce Ostoja opozicionar da sredi 4-5 pasosa.

Vanja

pre 4 godine

Ako Zvezda ne uzme opet ABA ligu odmah da se svi povešaju o koševe i plafon u "Pioniru" na čelu sa trenerom Tomićem. Crno beli jedino imaju boljeg trenera od Zvezde i nič više.

Boriša

pre 4 godine

Partizan mozda nema najaci tim,ali ima najboljeg trenera i on ce presuditi,zivi bili pa videli!Tomic i njegova taktika,bez i jedne smislene akcije,osim;trci ko muva bez glave i sutiraj trojku,u ABA ligi sansu nema,a u EL ce biti ekipa za nabijanje kos razlike!
(dure, 31. jul 2019 15:06)
Slazem se da imate dobrog trenera, ali lupaš za Zvezdinu igru... Vasa igra je bila trojka, trojka, trojka, Vanja najbolji igrac, pametnom dosta. Bez pola ekipe smo vas dobili, bez pleja, tako da sačekaj, vreme ce pokazati.

dure

pre 4 godine

Partizan mozda nema najaci tim,ali ima najboljeg trenera i on ce presuditi,zivi bili pa videli!Tomic i njegova taktika,bez i jedne smislene akcije,osim;trci ko muva bez glave i sutiraj trojku,u ABA ligi sansu nema,a u EL ce biti ekipa za nabijanje kos razlike!

Realno

pre 4 godine

Realno ovo je dobra stvar, sto vise jacih ekipa je dobro, bolji mecevi, jaki protivnici samim tim i bolji rezultati u Evropi, mislim da Zvezda ipak ima malo jaci tim od ostalih i nema problem za f4 dok ce ostatak biti neizvestan

SarmiceAlhemija

pre 4 godine

Nije pitanje stranaca,nego kako Ti stranci prihvataju klub.Cinjenica da 80% njih i ne gde doslo,fakticki i otaljava godisnj,mesecni sta vec ugovor.Drugo vecina tih klubova nema navijaca,pa ti igraci ne osete atmosferu,breme tkz. Zato Zvezda ima uspeha.Gde bi se ikad amer vratio u neki tim tri puta?? jel ste culi,ikada.Briga ga.a Eto Dzenkins,jeste,Cirbes dva puta,Miler bi opet nazad. Znaju gde igraju,za sta i za koga,pored svog dzepa. Partizanu ne pomaze ni alhemija,ni sarmice,jel ne vracaju se i ostanu godinu u proseku,jedva.

xd

pre 4 godine

Има! 
МНОГО СМО ЈАЧИ! 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Црвена звезда 1913, 31. jul 2019 09:10) 

Mnogo ste skuplji.
(legenda iz predgradja, 31. jul 2019 10:02)

Je l' ti krivo?

OVAPLOĆENI MENTALAĆ

pre 4 godine

Mornar Šampion! Pa sledeće sezone Real u Baru! Kako bi to bilo, eej! Ja bih licno voleo da Mornar izgubi, ali lopta je okrugla...

pingpong

pre 4 godine

Sto kaže Braduljica u Kini najpametinije, dva stranca po ekipi i ne mogu igrati prvu i cetvrtu cetvrtinu zajedno i zdravo
(rfs, 31. jul 2019 14:28)

Pa kad je cirkus liga.Uostalom ima ih 1,5 milijarde pa mogu ligu i bez tih stranaca.

neko

pre 4 godine

Ako ne budu kiksali gde ne treba Mornar,Olimpija, Buducnost, i ako Mega ne oduzima gas kao sto je radila prosle godine i neku godineu pre toga, partizan ce TESKO do cetvrtog mesta.

Istina

pre 4 godine

Ima, barem 4 ekipe, Buducnost, Partizan, Cedevita-Olimpija i mozda Zadar.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 31. jul 2019 09:35)

Te 4 ekipe će se boriti za 3. i 4.mesto,pošto je prvo rezervisano za godinama najbolju ekipu Aba lige,CRVENU ZVEZDU a drugo za Mornar.

analiticar_ amater

pre 4 godine

Milenijum ti pricas da Crnogorci nisu kosarkaska nacija? Decko jesi ti 2001 god? Udji malo i pogledaj svaku reprezentaciju Jugoslavije,SCG.Ako gde ima talenata ima dole
(Vukk, 31. jul 2019 09:39)
U svakoj reprezentaciji Jugoslavije ili SCG po jedan igrač iz Crne Gore. Da bas su kosarkaska nacija, nema šta. Veze oni s košarkom nemaju, sreća njihova sa su se tad prislepali nama pa da su imali prilike da vide kakav je osecaj uzeti medalju u kosarci.

Markobg

pre 4 godine

Pitaju "ima li ko jači' a onda se dalje tekstu navodi da ne znaju da li će biti među prva četiri tima ali da će svi imati problema sa njima.
Meni sve ovo liči da će posle prva dva tri poraza taj tim oko nove godine da bude isključivo sastavljen od "domaćih" igrača.

analiticar_ amater

pre 4 godine

Tako je. Bez Scepanovica nista ne bi SRJ osvajala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ej bre, 31. jul 2019

Tako je. Bodiroga, Djordgevic, Stojakovic, sve nebitne face. Scepanovic sve sam osvajao od 95-te do 2002. Ajde mitomani, CG i košarka ko mi i fudbal. Zapravo, mi smo u fudbalu bolji od toga.

Miodrag

pre 4 godine

(Kukatilo, 31. jul 2019 11:4
A vi staste osvojili,kad ste umesto Cibone,zatim Igokee igrali EL.
U isto vreme resetovali 16mil.evra i imali budzet 4-5 mil za igranje EL.
Jasno je DR je ordinirao prekovremeno i ulozio sviju lovu....

bojan

pre 4 godine

Pa Zvezda ima da vas odšrafi prvu utakmicu. Zvezda ima 6,7 igrača iz prosle sezone plus pojačanja za ovu sezonu. Vi to dok uigrate prodje cela sezona,primer treba da vam bude Budućnost iz prošle sezone. Pozdrav

Звездин весник

pre 4 godine

Па јел су ови озбиљни ?
Сетите се шта је било сваки пут кад је неки тим из АБА лиге, нпр. морнар или цедевита, па и будућност доводио овако играче тек тако да се доведу а не да се укомпонују у тим. Ако уђу у плејоф нека буду срећни.

TotalnoLud

pre 4 godine

@Vukk jeste bilo ljudi iz Cg, ali em nisu svi Crnogorci, neki su Srbi em ih je bilo maksimum 1-2 u ekipi. Drobnjak i Scepanovic, gde je Scepanovic Crnogorac a Drobnjak Srbin iz Cg.

brm

pre 4 godine

Toliko se potrošilo na pojačanje, da nije više ostalo u kasi za dresove. Nikad mi neće biti jasno kad klubovi sa milionskim budžetim imaju ove dresove koji izgledaju kao da je neko navukao vreću na sebe. Ako je 95% stvari nemoguće prekopirati od NBA zbog finansija, bar neka se prekopira kroj dresova. A ne ove vreće što landaraju i izgledaju kao da su 2 broja veći.

War Inside My Head

pre 4 godine

Bojim se da Mornar ne prođe kao Cedevita prošle godine.Trpanje stranaca bi moglo glave da ih dođe;ali sačekajmo početak sezone.

Duka

pre 4 godine

Ja bih licno volio Partizan da ojaca i da se vrati u trku kao i neki hrvatski klub jos uz Mornar. To znaci bolju kosarku i jacu ligu, a drzavni projekat A.V. FMP treba zabraniti dok je god Covic na celu istog!
(Navijac, 31. jul 2019 10:48)

A vi kad ste bili državni projekat...Tadić, Dačić, Ružić (koji je svaku utakmicu sedeo sa partizanovim dresom u prvom redu), trebali su vas tad da zabrane.

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Sve ce biti isto kao prije dvije godine. Covke nece moci silom uzimati tutulu ove sezone.
(delboj, 31. jul 2019 10:08)
Mislis na Filipa? I ja bih bio frustriran da nas neka ekipa razvaljuje sa 30-40 razlike i to samo sa jednim igracem na kecu: FILIPOM COVICEM! Nije te sramota da ostavljas ovakav komentar?

Много смо јачи

pre 4 godine

Биће занимљива борба за друго место,а за Звезду су ипак преслаби

KmeKme

pre 4 godine

Sve ce biti isto kao prije dvije godine. Covke nece moci silom uzimati tutulu ove sezone.
(delboj, 31. jul 2019 10:08)

Kakvi silom,samo necemo neke drati sa 30 razlike,vec Igokejce i Volije i Patlidzane sa 20tak razlika. A posto igramo i EL sa 34 utakmica,jedno 20tak cemo u Aba ligi dobiti,a 4 izgubiti. Ne mozemo bas 23,22 uvek dobijati. A kme,kme ekipa neka se spremi jel borba izmedju 3-7 mesta bice opaka,da ne izgube i Fiba kup,pa posle da se vajlduju i kmece opet.

prorok foka

pre 4 godine

U EL se igraju 34 utakmice, nema slabog protivnika, čak i oni koji su nešto slabiji zahtevaju punu angažovanost jer se to MORA pobediti.

U ABA se igra 22 utakmice, od toga 10 jakih i ostale onako, plus jake utakmice u F4. U toku sezone treba odigrati još i najmanje jednu jaku kup utakmicu.

Kada se sve sabere to je preko 50 izuzetno jakih utakmica gde moraš da daš barem 80% od maksimuma koji ekipa teorijski ima da bi pobedio ili bio u utakmici do kraja (računam da niko ne planira da igra unapred predate utakmice).

Znate li kakav vam je roster i fizička sprema potrebna da igrate 50 jakih utkmica u sezoni, to praktično nema ni u NBA. To vam je ključni razlog zašto Teo nije došao u KKCZ, zna čovek da više nije sposoban da igra 50 jakih utakmica u sezoni i neće da ga posle pljuju kad ne daje ono što se očekuje.

Zvezda ima jak roster ali ni izbliza toliko jak i dubok koliko je potrebno za ovakvu sezonu. Još kad krenu povrede, evo Kuzmić je ispao nije ni počela seozona.

Mornar je napravio optimalan tim veterana za 10-15 jakih utkmica u sezoni plus one za odrađivanje posla. Biće veoma nezgodan protivnik.

Toto-ko-tunjo-s-najboljim-zeljama

pre 4 godine

Aman, idite ako treba na nas revans sa Helsinkijem, kukajte zbog "dolaska" Lazovica... Ostavite ljude na miru sa tres-opoziciono-limarsko-ljubavnim fazonima. Formirali dobru ekipu, bar na papiru, licno im zelim srecu i da budu medju 4 u ABA-i. I da ne budemo prvi, a to je tesko, boze moj. Cipiripi je ok. Bar meni.

mikac678

pre 4 godine

Zvezda i Partizan u finalu. Ostali neka se poređaju kako hoće. Ovako se i ovi iz Budućnosti ložili prošlu sezonu. Valjda će jednom naučiti da bi se bilo košarkaška nacija nisu dovoljni samo skupi stranci.
(Millennium, 31. jul 2019 09:16)

Hercegovina u koju spada i Crna Gora je verovatno izbacila najviše najboljih košarka verovatno u svetu

Kukatilo

pre 4 godine

Navijaci Zvezde su sigurni da su ipak oni najjaci.. A sigurni su jer dovode proverene igrace zar ne? A to dalje implicira da se ulazu velike pare. Onda mi ne bude jasno iz kog razloga oni i dalje veruju da njihov klub nema najveci budzet u ligi i zasto ih je blam da to priznaju?!??
(MOE, 31. jul 2019 11:32)

Nego sta nego imamo. Jok, nego ce najveci budzet da imaju ekipe koje godinama ne osvajaju nista osim cemernog kupa. Spremite se na brijanje sa izbrijavanjem.

Kosta

pre 4 godine

Zvezda se šeta ABA ligom i ne palite se. To je vaše legitimno pravo, nada umire poslednja što bi rekla izreka ali ajde da budemo objektivni. Zvezda je dobila Budućnost sa 100 razlike tri utakmice, a ostao je takoreći isti tim. Biće izuvanja iz cipela!

MOE

pre 4 godine

Navijaci Zvezde su sigurni da su ipak oni najjaci.. A sigurni su jer dovode proverene igrace zar ne? A to dalje implicira da se ulazu velike pare. Onda mi ne bude jasno iz kog razloga oni i dalje veruju da njihov klub nema najveci budzet u ligi i zasto ih je blam da to priznaju?!??

Marko

pre 4 godine

Na kraju će da prođu ko Olimpija, od jurišnika na titulu do ekipe koja je ispala, pa će onda da se spajaju sa nekim da bi ostali u ligi

ej bre

pre 4 godine

Milenijum ti pricas da Crnogorci nisu kosarkaska nacija? Decko jesi ti 2001 god? Udji malo i pogledaj svaku reprezentaciju Jugoslavije,SCG.Ako gde ima talenata ima dole
(Vukk, 31. jul 2019 09:39)

Tako je. Bez Scepanovica nista ne bi SRJ osvajala.

stoler

pre 4 godine

(Duka, 31. jul 2019 10:38) Majstorski objasnio! Negde pocetkom novembra pocinje raspad mornara i buducnosti. Odlasci, pa nova pojacanja i raspad sistema.

Duka

pre 4 godine

Tako je i Cedevita dovodila sve neke proverene igrače ko na traci, pa ništa osvojili nisu. Nemoj da se ložite. Nema od tog posla ništa.

Navijac

pre 4 godine

Ja bih licno volio Partizan da ojaca i da se vrati u trku kao i neki hrvatski klub jos uz Mornar. To znaci bolju kosarku i jacu ligu, a drzavni projekat A.V. FMP treba zabraniti dok je god Covic na celu istog!

Qantas

pre 4 godine

Sve ce biti isto kao prije dvije godine. Covke nece moci silom uzimati tutulu ove sezone.
(delboj, 31. jul 2019 10:08)
Ma da. Covic senior vam je ubacio preko 400 poena samo u finalnoj seriji, a ne kosarkasi Zvezde.
I to bez skoro pola tima! To se zove brutalna dominacija, ako hoces da budes realan..

Aleksej

pre 4 godine

Ja bih licno volio Partizan da ojaca i da se vrati u trku kao i neki hrvatski klub jos uz Mornar. To znaci bolju kosarku i jacu ligu, a drzavni projekat A.V. FMP treba zabraniti dok je god Covic na celu istog!
(Navijac, 31. jul 2019 10:48)Uzalud se nadas jos dugo cemo vladati...Tebe Zvezdo ludo volim ja.Covic gazda ne da titulu.

Millennium

pre 4 godine

Milenijum ti pricas da Crnogorci nisu kosarkaska nacija? Decko jesi ti 2001 god? Udji malo i pogledaj svaku reprezentaciju Jugoslavije,SCG.Ako gde ima talenata ima dole
(Vukk, 31. jul 2019 09:39)

Tako je. Jugoslavija. Bivša zajednička država gde su ti igrači proizvod jugoslovenske da ne kažem srpske škole košarke. Gde je crnogorska košarka posle osamostaljenja? Srbija je i dalje u svetskom vrhu. Ova zemlja je bila i biće košarkaška nacija.

veliki strumf

pre 4 godine

Čekamo da vidimo kog će pleja dovesti Zvezda. Nadam se toj vesti prvih dana avgusta. Realno je da to bude neka prava bomba. Pustili smo jednog Reglenda koji je do povrede bio glavni igrač. Sa Teom se uopšte nije ni razgovaralo, a po mojim saznanjima ni sa Jovicem. To su 3 vrhunska pleja sa kojima se uopšte i nije razgovaralo, koji iz razlicitih razloga nisu bili u fokusu. O ovom Partizanovom privatniku na keca nije se ni razgovaralo. To znaci da se čeka i da će se dovesti neko zaista moćan. Uostalom, nešto tako je i najavljivano. Pitanje je ko bi to mogao da bude - većina dobrih, a u ABA poznatih igrača već imaju klubove. Zvezda je zadnjih godina uvek dovodila odlične igrače na pleju, od Admirala Nelsona naovamo (iako se neki nisu uklopili). Sada imamo moćan sastav kome fali jak plej koji igra pick and roll, dobro asistira ii koji ima korektan šut, a koji ima iskustvo igranja u Evropi. Ubodemo li takvog, bićemo konkurentni i u EL za ulazak u 8.

Bagg

pre 4 godine

Najskuplji je državni projekat iz Železnika jer ima najviše para za proverene EL igrače. To se vidi i po imenima igrača koje su doveli.
Ima li ko jači će se videti na kraju sezone.

legenda iz predgradja

pre 4 godine

Има!
МНОГО СМО ЈАЧИ!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Црвена звезда 1913, 31. jul 2019 09:10)

Mnogo ste skuplji.

Vukk

pre 4 godine

Milenijum ti pricas da Crnogorci nisu kosarkaska nacija? Decko jesi ti 2001 god? Udji malo i pogledaj svaku reprezentaciju Jugoslavije,SCG.Ako gde ima talenata ima dole

cole

pre 4 godine

finale zvezda-cedevita...ostali ce se vec nekako poredjati. grobari ce nekako biti mozda i medju cetiri...mada sumnjam. mornar ce prvi deo sezone biti pri vrhu, a u drugom delu ce poceti da padaju, jer ce najskuplji igraci poceti da "siluju" igru ne bi li nabili svoju statistiku i sto bolje se prodali na kraju. a u takvoj igri srece nema.

dm

pre 4 godine

Dzaba vam novci moji sinovci
Dzaba vam bilo dobre volje...
Ne moze velicina kluba preko noci da se podigne...svi ti sto su dosli iglavnom su dosli da provedu jednu relax sezonu u mediteranskoj klimi,solidna kinta,pritiska bez..milina...max 4 mesto u Aba ligi...

Millennium

pre 4 godine

Zvezda i Partizan u finalu. Ostali neka se poređaju kako hoće. Ovako se i ovi iz Budućnosti ložili prošlu sezonu. Valjda će jednom naučiti da bi se bilo košarkaška nacija nisu dovoljni samo skupi stranci.

Istina

pre 4 godine

Trenutni sastavi timova ukazuju da je broj 1 Zvezda,broj 2 Mornar,broj 3 Olimpija,dok će se za 4.mesto boriti partizan,dva zagrebačka kluba i još dva naša.

DCHH

pre 4 godine

Nešto je trulo u ABA, nažalost. Još je gorak utisak od finala i onih sramotnih "utakmica" u PG i BG. Nađite pljuvače, otimače lopti, kazniti ih snimci sigurno postoje.Voleo bih da se košarka vrati košarci, pa makar praznili po 10 redova do parketa. Ako budu potpuno prazne hale, nema smisla igrati.
https://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2019&mm=07&dd=30&nav_id=1571954

Millennium

pre 4 godine

Zvezda i Partizan u finalu. Ostali neka se poređaju kako hoće. Ovako se i ovi iz Budućnosti ložili prošlu sezonu. Valjda će jednom naučiti da bi se bilo košarkaška nacija nisu dovoljni samo skupi stranci.

Qantas

pre 4 godine

Sve ce biti isto kao prije dvije godine. Covke nece moci silom uzimati tutulu ove sezone.
(delboj, 31. jul 2019 10:08)
Ma da. Covic senior vam je ubacio preko 400 poena samo u finalnoj seriji, a ne kosarkasi Zvezde.
I to bez skoro pola tima! To se zove brutalna dominacija, ako hoces da budes realan..

Vukk

pre 4 godine

Milenijum ti pricas da Crnogorci nisu kosarkaska nacija? Decko jesi ti 2001 god? Udji malo i pogledaj svaku reprezentaciju Jugoslavije,SCG.Ako gde ima talenata ima dole

Millennium

pre 4 godine

Milenijum ti pricas da Crnogorci nisu kosarkaska nacija? Decko jesi ti 2001 god? Udji malo i pogledaj svaku reprezentaciju Jugoslavije,SCG.Ako gde ima talenata ima dole
(Vukk, 31. jul 2019 09:39)

Tako je. Jugoslavija. Bivša zajednička država gde su ti igrači proizvod jugoslovenske da ne kažem srpske škole košarke. Gde je crnogorska košarka posle osamostaljenja? Srbija je i dalje u svetskom vrhu. Ova zemlja je bila i biće košarkaška nacija.

DCHH

pre 4 godine

Nešto je trulo u ABA, nažalost. Još je gorak utisak od finala i onih sramotnih "utakmica" u PG i BG. Nađite pljuvače, otimače lopti, kazniti ih snimci sigurno postoje.Voleo bih da se košarka vrati košarci, pa makar praznili po 10 redova do parketa. Ako budu potpuno prazne hale, nema smisla igrati.
https://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2019&mm=07&dd=30&nav_id=1571954

legenda iz predgradja

pre 4 godine

Има!
МНОГО СМО ЈАЧИ!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Црвена звезда 1913, 31. jul 2019 09:10)

Mnogo ste skuplji.

Aleksej

pre 4 godine

Ja bih licno volio Partizan da ojaca i da se vrati u trku kao i neki hrvatski klub jos uz Mornar. To znaci bolju kosarku i jacu ligu, a drzavni projekat A.V. FMP treba zabraniti dok je god Covic na celu istog!
(Navijac, 31. jul 2019 10:48)Uzalud se nadas jos dugo cemo vladati...Tebe Zvezdo ludo volim ja.Covic gazda ne da titulu.

prorok foka

pre 4 godine

U EL se igraju 34 utakmice, nema slabog protivnika, čak i oni koji su nešto slabiji zahtevaju punu angažovanost jer se to MORA pobediti.

U ABA se igra 22 utakmice, od toga 10 jakih i ostale onako, plus jake utakmice u F4. U toku sezone treba odigrati još i najmanje jednu jaku kup utakmicu.

Kada se sve sabere to je preko 50 izuzetno jakih utakmica gde moraš da daš barem 80% od maksimuma koji ekipa teorijski ima da bi pobedio ili bio u utakmici do kraja (računam da niko ne planira da igra unapred predate utakmice).

Znate li kakav vam je roster i fizička sprema potrebna da igrate 50 jakih utkmica u sezoni, to praktično nema ni u NBA. To vam je ključni razlog zašto Teo nije došao u KKCZ, zna čovek da više nije sposoban da igra 50 jakih utakmica u sezoni i neće da ga posle pljuju kad ne daje ono što se očekuje.

Zvezda ima jak roster ali ni izbliza toliko jak i dubok koliko je potrebno za ovakvu sezonu. Još kad krenu povrede, evo Kuzmić je ispao nije ni počela seozona.

Mornar je napravio optimalan tim veterana za 10-15 jakih utkmica u sezoni plus one za odrađivanje posla. Biće veoma nezgodan protivnik.

Kukatilo

pre 4 godine

Navijaci Zvezde su sigurni da su ipak oni najjaci.. A sigurni su jer dovode proverene igrace zar ne? A to dalje implicira da se ulazu velike pare. Onda mi ne bude jasno iz kog razloga oni i dalje veruju da njihov klub nema najveci budzet u ligi i zasto ih je blam da to priznaju?!??
(MOE, 31. jul 2019 11:32)

Nego sta nego imamo. Jok, nego ce najveci budzet da imaju ekipe koje godinama ne osvajaju nista osim cemernog kupa. Spremite se na brijanje sa izbrijavanjem.

Markobg

pre 4 godine

Pitaju "ima li ko jači' a onda se dalje tekstu navodi da ne znaju da li će biti među prva četiri tima ali da će svi imati problema sa njima.
Meni sve ovo liči da će posle prva dva tri poraza taj tim oko nove godine da bude isključivo sastavljen od "domaćih" igrača.

Kosta

pre 4 godine

Zvezda se šeta ABA ligom i ne palite se. To je vaše legitimno pravo, nada umire poslednja što bi rekla izreka ali ajde da budemo objektivni. Zvezda je dobila Budućnost sa 100 razlike tri utakmice, a ostao je takoreći isti tim. Biće izuvanja iz cipela!

veliki strumf

pre 4 godine

Čekamo da vidimo kog će pleja dovesti Zvezda. Nadam se toj vesti prvih dana avgusta. Realno je da to bude neka prava bomba. Pustili smo jednog Reglenda koji je do povrede bio glavni igrač. Sa Teom se uopšte nije ni razgovaralo, a po mojim saznanjima ni sa Jovicem. To su 3 vrhunska pleja sa kojima se uopšte i nije razgovaralo, koji iz razlicitih razloga nisu bili u fokusu. O ovom Partizanovom privatniku na keca nije se ni razgovaralo. To znaci da se čeka i da će se dovesti neko zaista moćan. Uostalom, nešto tako je i najavljivano. Pitanje je ko bi to mogao da bude - većina dobrih, a u ABA poznatih igrača već imaju klubove. Zvezda je zadnjih godina uvek dovodila odlične igrače na pleju, od Admirala Nelsona naovamo (iako se neki nisu uklopili). Sada imamo moćan sastav kome fali jak plej koji igra pick and roll, dobro asistira ii koji ima korektan šut, a koji ima iskustvo igranja u Evropi. Ubodemo li takvog, bićemo konkurentni i u EL za ulazak u 8.

Bagg

pre 4 godine

Najskuplji je državni projekat iz Železnika jer ima najviše para za proverene EL igrače. To se vidi i po imenima igrača koje su doveli.
Ima li ko jači će se videti na kraju sezone.

cole

pre 4 godine

finale zvezda-cedevita...ostali ce se vec nekako poredjati. grobari ce nekako biti mozda i medju cetiri...mada sumnjam. mornar ce prvi deo sezone biti pri vrhu, a u drugom delu ce poceti da padaju, jer ce najskuplji igraci poceti da "siluju" igru ne bi li nabili svoju statistiku i sto bolje se prodali na kraju. a u takvoj igri srece nema.

Duka

pre 4 godine

Ja bih licno volio Partizan da ojaca i da se vrati u trku kao i neki hrvatski klub jos uz Mornar. To znaci bolju kosarku i jacu ligu, a drzavni projekat A.V. FMP treba zabraniti dok je god Covic na celu istog!
(Navijac, 31. jul 2019 10:48)

A vi kad ste bili državni projekat...Tadić, Dačić, Ružić (koji je svaku utakmicu sedeo sa partizanovim dresom u prvom redu), trebali su vas tad da zabrane.

Duka

pre 4 godine

Tako je i Cedevita dovodila sve neke proverene igrače ko na traci, pa ništa osvojili nisu. Nemoj da se ložite. Nema od tog posla ništa.

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Sve ce biti isto kao prije dvije godine. Covke nece moci silom uzimati tutulu ove sezone.
(delboj, 31. jul 2019 10:08)
Mislis na Filipa? I ja bih bio frustriran da nas neka ekipa razvaljuje sa 30-40 razlike i to samo sa jednim igracem na kecu: FILIPOM COVICEM! Nije te sramota da ostavljas ovakav komentar?

dm

pre 4 godine

Dzaba vam novci moji sinovci
Dzaba vam bilo dobre volje...
Ne moze velicina kluba preko noci da se podigne...svi ti sto su dosli iglavnom su dosli da provedu jednu relax sezonu u mediteranskoj klimi,solidna kinta,pritiska bez..milina...max 4 mesto u Aba ligi...

KmeKme

pre 4 godine

Sve ce biti isto kao prije dvije godine. Covke nece moci silom uzimati tutulu ove sezone.
(delboj, 31. jul 2019 10:08)

Kakvi silom,samo necemo neke drati sa 30 razlike,vec Igokejce i Volije i Patlidzane sa 20tak razlika. A posto igramo i EL sa 34 utakmica,jedno 20tak cemo u Aba ligi dobiti,a 4 izgubiti. Ne mozemo bas 23,22 uvek dobijati. A kme,kme ekipa neka se spremi jel borba izmedju 3-7 mesta bice opaka,da ne izgube i Fiba kup,pa posle da se vajlduju i kmece opet.

Navijac

pre 4 godine

Ja bih licno volio Partizan da ojaca i da se vrati u trku kao i neki hrvatski klub jos uz Mornar. To znaci bolju kosarku i jacu ligu, a drzavni projekat A.V. FMP treba zabraniti dok je god Covic na celu istog!

ej bre

pre 4 godine

Milenijum ti pricas da Crnogorci nisu kosarkaska nacija? Decko jesi ti 2001 god? Udji malo i pogledaj svaku reprezentaciju Jugoslavije,SCG.Ako gde ima talenata ima dole
(Vukk, 31. jul 2019 09:39)

Tako je. Bez Scepanovica nista ne bi SRJ osvajala.

Istina

pre 4 godine

Trenutni sastavi timova ukazuju da je broj 1 Zvezda,broj 2 Mornar,broj 3 Olimpija,dok će se za 4.mesto boriti partizan,dva zagrebačka kluba i još dva naša.

Много смо јачи

pre 4 godine

Биће занимљива борба за друго место,а за Звезду су ипак преслаби

War Inside My Head

pre 4 godine

Bojim se da Mornar ne prođe kao Cedevita prošle godine.Trpanje stranaca bi moglo glave da ih dođe;ali sačekajmo početak sezone.

mikac678

pre 4 godine

Zvezda i Partizan u finalu. Ostali neka se poređaju kako hoće. Ovako se i ovi iz Budućnosti ložili prošlu sezonu. Valjda će jednom naučiti da bi se bilo košarkaška nacija nisu dovoljni samo skupi stranci.
(Millennium, 31. jul 2019 09:16)

Hercegovina u koju spada i Crna Gora je verovatno izbacila najviše najboljih košarka verovatno u svetu

Toto-ko-tunjo-s-najboljim-zeljama

pre 4 godine

Aman, idite ako treba na nas revans sa Helsinkijem, kukajte zbog "dolaska" Lazovica... Ostavite ljude na miru sa tres-opoziciono-limarsko-ljubavnim fazonima. Formirali dobru ekipu, bar na papiru, licno im zelim srecu i da budu medju 4 u ABA-i. I da ne budemo prvi, a to je tesko, boze moj. Cipiripi je ok. Bar meni.

Istina

pre 4 godine

Ima, barem 4 ekipe, Buducnost, Partizan, Cedevita-Olimpija i mozda Zadar.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 31. jul 2019 09:35)

Te 4 ekipe će se boriti za 3. i 4.mesto,pošto je prvo rezervisano za godinama najbolju ekipu Aba lige,CRVENU ZVEZDU a drugo za Mornar.

xd

pre 4 godine

Има! 
МНОГО СМО ЈАЧИ! 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Црвена звезда 1913, 31. jul 2019 09:10) 

Mnogo ste skuplji.
(legenda iz predgradja, 31. jul 2019 10:02)

Je l' ti krivo?

Boriša

pre 4 godine

Partizan mozda nema najaci tim,ali ima najboljeg trenera i on ce presuditi,zivi bili pa videli!Tomic i njegova taktika,bez i jedne smislene akcije,osim;trci ko muva bez glave i sutiraj trojku,u ABA ligi sansu nema,a u EL ce biti ekipa za nabijanje kos razlike!
(dure, 31. jul 2019 15:06)
Slazem se da imate dobrog trenera, ali lupaš za Zvezdinu igru... Vasa igra je bila trojka, trojka, trojka, Vanja najbolji igrac, pametnom dosta. Bez pola ekipe smo vas dobili, bez pleja, tako da sačekaj, vreme ce pokazati.

pingpong

pre 4 godine

Sto kaže Braduljica u Kini najpametinije, dva stranca po ekipi i ne mogu igrati prvu i cetvrtu cetvrtinu zajedno i zdravo
(rfs, 31. jul 2019 14:28)

Pa kad je cirkus liga.Uostalom ima ih 1,5 milijarde pa mogu ligu i bez tih stranaca.

analiticar_ amater

pre 4 godine

Tako je. Bez Scepanovica nista ne bi SRJ osvajala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ej bre, 31. jul 2019

Tako je. Bodiroga, Djordgevic, Stojakovic, sve nebitne face. Scepanovic sve sam osvajao od 95-te do 2002. Ajde mitomani, CG i košarka ko mi i fudbal. Zapravo, mi smo u fudbalu bolji od toga.

Marko

pre 4 godine

Na kraju će da prođu ko Olimpija, od jurišnika na titulu do ekipe koja je ispala, pa će onda da se spajaju sa nekim da bi ostali u ligi

MOE

pre 4 godine

Navijaci Zvezde su sigurni da su ipak oni najjaci.. A sigurni su jer dovode proverene igrace zar ne? A to dalje implicira da se ulazu velike pare. Onda mi ne bude jasno iz kog razloga oni i dalje veruju da njihov klub nema najveci budzet u ligi i zasto ih je blam da to priznaju?!??

SarmiceAlhemija

pre 4 godine

Nije pitanje stranaca,nego kako Ti stranci prihvataju klub.Cinjenica da 80% njih i ne gde doslo,fakticki i otaljava godisnj,mesecni sta vec ugovor.Drugo vecina tih klubova nema navijaca,pa ti igraci ne osete atmosferu,breme tkz. Zato Zvezda ima uspeha.Gde bi se ikad amer vratio u neki tim tri puta?? jel ste culi,ikada.Briga ga.a Eto Dzenkins,jeste,Cirbes dva puta,Miler bi opet nazad. Znaju gde igraju,za sta i za koga,pored svog dzepa. Partizanu ne pomaze ni alhemija,ni sarmice,jel ne vracaju se i ostanu godinu u proseku,jedva.

brm

pre 4 godine

Toliko se potrošilo na pojačanje, da nije više ostalo u kasi za dresove. Nikad mi neće biti jasno kad klubovi sa milionskim budžetim imaju ove dresove koji izgledaju kao da je neko navukao vreću na sebe. Ako je 95% stvari nemoguće prekopirati od NBA zbog finansija, bar neka se prekopira kroj dresova. A ne ove vreće što landaraju i izgledaju kao da su 2 broja veći.

Realno

pre 4 godine

Realno ovo je dobra stvar, sto vise jacih ekipa je dobro, bolji mecevi, jaki protivnici samim tim i bolji rezultati u Evropi, mislim da Zvezda ipak ima malo jaci tim od ostalih i nema problem za f4 dok ce ostatak biti neizvestan

stoler

pre 4 godine

(Duka, 31. jul 2019 10:38) Majstorski objasnio! Negde pocetkom novembra pocinje raspad mornara i buducnosti. Odlasci, pa nova pojacanja i raspad sistema.

bojan

pre 4 godine

Pa Zvezda ima da vas odšrafi prvu utakmicu. Zvezda ima 6,7 igrača iz prosle sezone plus pojačanja za ovu sezonu. Vi to dok uigrate prodje cela sezona,primer treba da vam bude Budućnost iz prošle sezone. Pozdrav

analiticar_ amater

pre 4 godine

Milenijum ti pricas da Crnogorci nisu kosarkaska nacija? Decko jesi ti 2001 god? Udji malo i pogledaj svaku reprezentaciju Jugoslavije,SCG.Ako gde ima talenata ima dole
(Vukk, 31. jul 2019 09:39)
U svakoj reprezentaciji Jugoslavije ili SCG po jedan igrač iz Crne Gore. Da bas su kosarkaska nacija, nema šta. Veze oni s košarkom nemaju, sreća njihova sa su se tad prislepali nama pa da su imali prilike da vide kakav je osecaj uzeti medalju u kosarci.

neko

pre 4 godine

Ako ne budu kiksali gde ne treba Mornar,Olimpija, Buducnost, i ako Mega ne oduzima gas kao sto je radila prosle godine i neku godineu pre toga, partizan ce TESKO do cetvrtog mesta.

burazer

pre 4 godine

Partizan mozda nema najaci tim,ali ima najboljeg trenera i on ce presuditi,zivi bili pa videli!Tomic i njegova taktika,bez i jedne smislene akcije,osim;trci ko muva bez glave i sutiraj trojku,u ABA ligi sansu nema,a u EL ce biti ekipa za nabijanje kos razlike! 
(dure, 31. jul 2019 15:06) 
Slazem se da imate dobrog trenera, ali lupaš za Zvezdinu igru... Vasa igra je bila trojka, trojka, trojka, Vanja najbolji igrac, pametnom dosta. Bez pola ekipe smo vas dobili, bez pleja, tako da sačekaj, vreme ce pokazati.
(Boriša, 31. jul 2019 15:31)
Problem je sto si u Partizanu tek dolaskom Renfroa (na pola sezone) dobio igraca koji moze da kreira, ostali su na tom polju bili teska truba. I reci ti meni kako onda graditi smislene akcije sa igracima koji ne mogu razumeti trenerovu zamisao? Sta drugo ti preostaje nego soliranje i sut, pa kao upali upali. S druge strane Tomic je po pitanju znalaca i igraca sa idejom bio u mnogo boljoj poziciji od Trinkijerija, a opet ni delic tog igrackog potencijala nije znao da iskoristi. Dobili ste nas na suvi kvalitet. OK, prva mu je sezona, uci jos posao, ali ako mene pitas mislim da je on jedna od slabijih karika u CZ. Sto kazes, vreme ce pokazati. Pozdrav za sve ljubitelje basketa.

delboj

pre 4 godine

Vidjecemo Zvezdu u februar, kad budu podijelili drugu platu, kao i uvijek do sad. Jer u zvezdi standardno dobijes 30 odsto dogovorene plate, ostalo ti "dodju". Klub koji na sporstkim principima nije nikad nista osvojio, ali na prebijanju protivnickih igraca i cetvorokoracima jeste.

Miodrag

pre 4 godine

(Kukatilo, 31. jul 2019 11:4
A vi staste osvojili,kad ste umesto Cibone,zatim Igokee igrali EL.
U isto vreme resetovali 16mil.evra i imali budzet 4-5 mil za igranje EL.
Jasno je DR je ordinirao prekovremeno i ulozio sviju lovu....

Nemke

pre 4 godine

Ako Zvezda ne uzme opet ABA ligu odmah da se svi povešaju o koševe i plafon u "Pioniru" na čelu sa trenerom Tomićem. Crno beli jedino imaju boljeg trenera od Zvezde i nič više.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vanja, 31. jul 2019 15:43)

Jel to vec poceo da se stvara pritisak na nas - Zvezdu ? Jesmo najjaci na papiru,bila je i Buducnost prosle sezone.Ali papir ne osvaja trofeje,vec tim.Tim mora da se uigra i da radi kao masina.Evo partizan pokusava da pokrene jednu takvu masinu zvanu parni valjak ali on je zardjao i tu vise ne pomaze ni podmazivanje u vidu novca..Mogu oni da pokrenu valjak,al nece on daleko..

TotalnoLud

pre 4 godine

@Vukk jeste bilo ljudi iz Cg, ali em nisu svi Crnogorci, neki su Srbi em ih je bilo maksimum 1-2 u ekipi. Drobnjak i Scepanovic, gde je Scepanovic Crnogorac a Drobnjak Srbin iz Cg.

Toto-ko-tunjo-na-pivu-sa-Cipom-i-Dejlom

pre 4 godine

Vidjecemo Zvezdu u februar, kad budu podijelili drugu platu, kao i uvijek do sad. Jer u zvezdi standardno dobijes 30 odsto dogovorene plate, ostalo ti "dodju". Klub koji na sporstkim principima nije nikad nista osvojio, ali na prebijanju protivnickih igraca i cetvorokoracima jeste.
(delboj, 31. jul 2019 16:29)

Osvojio evropski trofej, nego ti nisi bio tad ni u planu. A nisi ni nacitan. Kako bi onda mogao da znas? Sto se tice tog "ostalo ti dodju" to si nas pomesao sa vevericama iz komsiluka sigurno.

Звездин весник

pre 4 godine

Па јел су ови озбиљни ?
Сетите се шта је било сваки пут кад је неки тим из АБА лиге, нпр. морнар или цедевита, па и будућност доводио овако играче тек тако да се доведу а не да се укомпонују у тим. Ако уђу у плејоф нека буду срећни.

Vanja

pre 4 godine

Ako Zvezda ne uzme opet ABA ligu odmah da se svi povešaju o koševe i plafon u "Pioniru" na čelu sa trenerom Tomićem. Crno beli jedino imaju boljeg trenera od Zvezde i nič više.

Donald Michel

pre 4 godine

Partizan mozda nema najaci tim,ali ima najboljeg trenera i on ce presuditi,zivi bili pa videli!Tomic i njegova taktika,bez i jedne smislene akcije,osim;trci ko muva bez glave i sutiraj trojku,u ABA ligi sansu nema,a u EL ce biti ekipa za nabijanje kos razlike!
(dure, 31. jul 2019 15:06)

A koji to "dobar" trener osvoji 3 trofeja za 20 godina rada ? I ta 3 trofeja sa Bambergom koji je tada imao brutalne igrace i brutalan budzet ? Tri ko muva bez glave i sutiraj trojku ??? Ha ha ha.Pogledaj utakmice protiv Buducnosti,na primer onu poslednju od 43 razlike.Za svaku trojku je bila izradjena akcija,protok lopte je bio kao nekad u San Antoniju.Nemoj da pises nesto ako nisi objektivan i ako se ne razumes.Tomic je neiskusan trener,u Olimpijakosu je bio zaduzen mahom za defanzivu kao pomocnik.Igrace poput Berona i Fajea je on licno birao i vidis da je to bio pun pogodak ? Andrea birala Antoni Brauna i vidim kako je prosao..

GodraPG

pre 4 godine

Zna se vrlo dobro ko ima moderne titule u ABA. Samo Zvezda i Budućnost. Mornare je krenuo da udara kompleks poslije onih 102:70 za Budućnost prošle sezone. Ali džaba. Opet će Budućnost i Partizan biti jedini pravi rivali Zvezde. Ovi Mornar, Mega i slični crtaći bez imalo istorije što navijaju za goste nemaju šanse. Što se tiče CG košarke mnogo smo jaki s obzirom na populaciju. Pravi Spartanci. Boša Tanjević je prvi šampion Evrope sa ovih prostora sa Bosnom još 1979., naravno Crnogorac, udarni igrači te Bosne,Žarko Varajić,Ratko Radovanović,naravno Crnogorci Nikšićani.Jedna od udarnih legendi Partizana Crnogorac Podgoričanin, Dule Vujošević.,Žarko Paspalj, podmladak Budućnosti,odatle došao u Partizan,Nikola Peković MVP Evrolige i fizički najjači igrač NBA kad je igrao, Nikola Vučević Baranin,All star NBA lige,oborio rekord u skokovima i Šekila i Hauarda u Orlandu.Upravo postao najplaćeniji Evropljanin u NBA,pošto je sam ugurao Orlando u plejof NBA.Saša Pavlović,Baranin finalista NBA lige sa Klivlendom, u prvoj petorci pored LeBrona. Nikola Mirotić,Podgoričanin,Nikola Jokić All star porijeklom iz Crne Gore,i još brdo drugih imena.Greg Popović porijeklom Crnogorac (po sopstvenom priznanju, kad mu je Kokoškov rekao da je Srbin, Greg mu odbrusio da NIJE NEGO CRNOGORAC). Itd.,itd, itd. Bjelica, Nedović prezimena iz Crne Gore. Mladje kategorije Crne Gore razbijaju, pobjedjuju Španiju, Rusiju,Srbiju osvajaju medalje. Srebro, četvrtfinala,itd. CG najmanja zemlja na Mundobasketu IKAD.

dure

pre 4 godine

Partizan mozda nema najaci tim,ali ima najboljeg trenera i on ce presuditi,zivi bili pa videli!Tomic i njegova taktika,bez i jedne smislene akcije,osim;trci ko muva bez glave i sutiraj trojku,u ABA ligi sansu nema,a u EL ce biti ekipa za nabijanje kos razlike!

Admiral

pre 4 godine

@ Realno, 31. jul 2019 15:18

Zvezda ima ne malo nego mnogo jaci tim od ostalih, s obzirom da dovodi preiskusne strance sa visegodisnjim el iskustvom. Ostali dovode upitne strance sa koledza i iz ek tako da je razlika povelika. Posle se zalite kako to da drugi dovode pojacanja. Pa ajde dovedite vi nekog iz Sasarija, Hapoela ili Torina a ne iz Efesa i Pao-a

Toto-ko-tunjo-i-veverice-iz-Humske

pre 4 godine

Navijaci Zvezde su sigurni da su ipak oni najjaci.. A sigurni su jer dovode proverene igrace zar ne? A to dalje implicira da se ulazu velike pare. Onda mi ne bude jasno iz kog razloga oni i dalje veruju da njihov klub nema najveci budzet u ligi i zasto ih je blam da to priznaju?!??
(MOE, 31. jul 2019 11:32)

Jednostavno je. Da bi tvrdio da ti je najveci, moras da vidis i druge koji se ne hvataju za kikiriki cim se pomene finansijski izvestaj.

Delija Momak

pre 4 godine

Vidjecemo Zvezdu u februar, kad budu podijelili drugu platu, kao i uvijek do sad. Jer u zvezdi standardno dobijes 30 odsto dogovorene plate, ostalo ti "dodju". Klub koji na sporstkim principima nije nikad nista osvojio, ali na prebijanju protivnickih igraca i cetvorokoracima jeste.
(delboj, 31. jul 2019 16:29)
Znaci malo je 100 razlike u 3 utakmice ? Malo je 43 razlike u odlucujucoj utakmici protiv izuzetno jako Buducnosti sa iskusnim igracima koji imaju na stotine odigranih utakmica sto u NBA,sto u evroligi ili evrokupu.Malo je 43 razlike ? Davali smo po 16 trojki uz procente koje samo Golden Stejt ima ? O kakvoj tuci se radi ? A o koracima Berona...Prvo,ti koraci su nas podsetili na Drobnjakovu trojku iz auta koju svi,izgleda,zaboravljaju.Drugo.Nama nisu igrali Perperoglu i Regland.Pre toga otisao je Cirbes.Par utakmica su propustili Dobric i Simanic.Regland i Perper su igraci iz idealne petorke ABA lige i 2 nasa vrlo bitna igraca.Oni nisu igrali.Da su igrali oni,i da je ostao Cirbes(bio je los ali protiv vas bi bio od znacaja) mi bi pobedjivali i sa vecom razlikom.Pa sve i da su vama igrali Lendejl i Banjda Si.Lendejl u jednom derbiju imao 0 poena i -7 index.Dakle da smo igrali u nasem najjacem mogucem sastavu,i vi da ste igrali u najjacem vasem mogucem sastavu,mnogo lakse bi vas pobedili i do Bilijevih koraka ne bi ni doslo.Imali smo dosta stranaca i zabranjeno im je da igraju.Vi cete sad imati isti problem.Mada vama ce Ostoja opozicionar da sredi 4-5 pasosa.

Guduric sa 9 metara

pre 4 godine

Protiv nas cete malo teze.Uz lude trojke Pulena i Nidama pa i Vranjesa sve je moguce.Ali u tri dobijene tesko.Imamo izuzetno defanzivnu ekipu.Mornar moze protiv Cedevite,Partizana i Buducnosti sigurno.I mislim da ce od 6 utakmica odneti bar 4 pobede protiv te 3 ekipe.Cedevita moze protiv Partizana i to u obe utakmice.Pogotovo jer partizan nema sutere.Ovaj mvp izraela ima 30% trojke,sem njega ko drugi da sutira ? Rade Zagorac ? Dakle nemaju sutere.Cedevita ce nadigrati partizan.E sad,bice neizvesno Buducnost-Partizan.I tu ce se voditi borba za plej off.Pojacanja i buducnosti i partizana su veoma slicna.Iz fibinih takmicanja,sa dobrim statistikama ali normalno na slabijem nivou takmicanja.Buducnost je dovela onog Skota sa 18 poena u proseku u Nemackoj ligi.Partizan igraca sa isto 18 poena u Izraelu...Bice zestoka borba za cetvrto mesto.Pulen i Nidam ce "divljati" sa sutem za tri,ali to ce za njih biti glavno oruzije i morace da se osklanjaju na to.U slucaju promasaja imace Lukovica da hvata loptu pa sto da ne i Bjelica (visok 208).

OVAPLOĆENI MENTALAĆ

pre 4 godine

Mornar Šampion! Pa sledeće sezone Real u Baru! Kako bi to bilo, eej! Ja bih licno voleo da Mornar izgubi, ali lopta je okrugla...

Donald Michel

pre 4 godine

Partizan mozda nema najaci tim,ali ima najboljeg trenera i on ce presuditi,zivi bili pa videli!Tomic i njegova taktika,bez i jedne smislene akcije,osim;trci ko muva bez glave i sutiraj trojku,u ABA ligi sansu nema,a u EL ce biti ekipa za nabijanje kos razlike!
(dure, 31. jul 2019 15:06)

A koji to "dobar" trener osvoji 3 trofeja za 20 godina rada ? I ta 3 trofeja sa Bambergom koji je tada imao brutalne igrace i brutalan budzet ? Tri ko muva bez glave i sutiraj trojku ??? Ha ha ha.Pogledaj utakmice protiv Buducnosti,na primer onu poslednju od 43 razlike.Za svaku trojku je bila izradjena akcija,protok lopte je bio kao nekad u San Antoniju.Nemoj da pises nesto ako nisi objektivan i ako se ne razumes.Tomic je neiskusan trener,u Olimpijakosu je bio zaduzen mahom za defanzivu kao pomocnik.Igrace poput Berona i Fajea je on licno birao i vidis da je to bio pun pogodak ? Andrea birala Antoni Brauna i vidim kako je prosao..

Sye

pre 4 godine

Godra pg,
Malo ti je što se tešiš po cg portalima nego ideš i na srpske. Boli 100 koševa i boleće još dugo.
Izađi,mala,izađi,mala...

Navijac

pre 4 godine

Ja bih licno volio Partizan da ojaca i da se vrati u trku kao i neki hrvatski klub jos uz Mornar. To znaci bolju kosarku i jacu ligu, a drzavni projekat A.V. FMP treba zabraniti dok je god Covic na celu istog!

Vukk

pre 4 godine

Milenijum ti pricas da Crnogorci nisu kosarkaska nacija? Decko jesi ti 2001 god? Udji malo i pogledaj svaku reprezentaciju Jugoslavije,SCG.Ako gde ima talenata ima dole

Istina

pre 4 godine

Trenutni sastavi timova ukazuju da je broj 1 Zvezda,broj 2 Mornar,broj 3 Olimpija,dok će se za 4.mesto boriti partizan,dva zagrebačka kluba i još dva naša.

legenda iz predgradja

pre 4 godine

Има!
МНОГО СМО ЈАЧИ!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Црвена звезда 1913, 31. jul 2019 09:10)

Mnogo ste skuplji.

Aleksej

pre 4 godine

Ja bih licno volio Partizan da ojaca i da se vrati u trku kao i neki hrvatski klub jos uz Mornar. To znaci bolju kosarku i jacu ligu, a drzavni projekat A.V. FMP treba zabraniti dok je god Covic na celu istog!
(Navijac, 31. jul 2019 10:48)Uzalud se nadas jos dugo cemo vladati...Tebe Zvezdo ludo volim ja.Covic gazda ne da titulu.

DCHH

pre 4 godine

Nešto je trulo u ABA, nažalost. Još je gorak utisak od finala i onih sramotnih "utakmica" u PG i BG. Nađite pljuvače, otimače lopti, kazniti ih snimci sigurno postoje.Voleo bih da se košarka vrati košarci, pa makar praznili po 10 redova do parketa. Ako budu potpuno prazne hale, nema smisla igrati.
https://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2019&mm=07&dd=30&nav_id=1571954

cole

pre 4 godine

finale zvezda-cedevita...ostali ce se vec nekako poredjati. grobari ce nekako biti mozda i medju cetiri...mada sumnjam. mornar ce prvi deo sezone biti pri vrhu, a u drugom delu ce poceti da padaju, jer ce najskuplji igraci poceti da "siluju" igru ne bi li nabili svoju statistiku i sto bolje se prodali na kraju. a u takvoj igri srece nema.

Bagg

pre 4 godine

Najskuplji je državni projekat iz Železnika jer ima najviše para za proverene EL igrače. To se vidi i po imenima igrača koje su doveli.
Ima li ko jači će se videti na kraju sezone.

MOE

pre 4 godine

Navijaci Zvezde su sigurni da su ipak oni najjaci.. A sigurni su jer dovode proverene igrace zar ne? A to dalje implicira da se ulazu velike pare. Onda mi ne bude jasno iz kog razloga oni i dalje veruju da njihov klub nema najveci budzet u ligi i zasto ih je blam da to priznaju?!??

mikac678

pre 4 godine

Zvezda i Partizan u finalu. Ostali neka se poređaju kako hoće. Ovako se i ovi iz Budućnosti ložili prošlu sezonu. Valjda će jednom naučiti da bi se bilo košarkaška nacija nisu dovoljni samo skupi stranci.
(Millennium, 31. jul 2019 09:16)

Hercegovina u koju spada i Crna Gora je verovatno izbacila najviše najboljih košarka verovatno u svetu

Millennium

pre 4 godine

Zvezda i Partizan u finalu. Ostali neka se poređaju kako hoće. Ovako se i ovi iz Budućnosti ložili prošlu sezonu. Valjda će jednom naučiti da bi se bilo košarkaška nacija nisu dovoljni samo skupi stranci.

Qantas

pre 4 godine

Sve ce biti isto kao prije dvije godine. Covke nece moci silom uzimati tutulu ove sezone.
(delboj, 31. jul 2019 10:08)
Ma da. Covic senior vam je ubacio preko 400 poena samo u finalnoj seriji, a ne kosarkasi Zvezde.
I to bez skoro pola tima! To se zove brutalna dominacija, ako hoces da budes realan..

GodraPG

pre 4 godine

Zna se vrlo dobro ko ima moderne titule u ABA. Samo Zvezda i Budućnost. Mornare je krenuo da udara kompleks poslije onih 102:70 za Budućnost prošle sezone. Ali džaba. Opet će Budućnost i Partizan biti jedini pravi rivali Zvezde. Ovi Mornar, Mega i slični crtaći bez imalo istorije što navijaju za goste nemaju šanse. Što se tiče CG košarke mnogo smo jaki s obzirom na populaciju. Pravi Spartanci. Boša Tanjević je prvi šampion Evrope sa ovih prostora sa Bosnom još 1979., naravno Crnogorac, udarni igrači te Bosne,Žarko Varajić,Ratko Radovanović,naravno Crnogorci Nikšićani.Jedna od udarnih legendi Partizana Crnogorac Podgoričanin, Dule Vujošević.,Žarko Paspalj, podmladak Budućnosti,odatle došao u Partizan,Nikola Peković MVP Evrolige i fizički najjači igrač NBA kad je igrao, Nikola Vučević Baranin,All star NBA lige,oborio rekord u skokovima i Šekila i Hauarda u Orlandu.Upravo postao najplaćeniji Evropljanin u NBA,pošto je sam ugurao Orlando u plejof NBA.Saša Pavlović,Baranin finalista NBA lige sa Klivlendom, u prvoj petorci pored LeBrona. Nikola Mirotić,Podgoričanin,Nikola Jokić All star porijeklom iz Crne Gore,i još brdo drugih imena.Greg Popović porijeklom Crnogorac (po sopstvenom priznanju, kad mu je Kokoškov rekao da je Srbin, Greg mu odbrusio da NIJE NEGO CRNOGORAC). Itd.,itd, itd. Bjelica, Nedović prezimena iz Crne Gore. Mladje kategorije Crne Gore razbijaju, pobjedjuju Španiju, Rusiju,Srbiju osvajaju medalje. Srebro, četvrtfinala,itd. CG najmanja zemlja na Mundobasketu IKAD.

KmeKme

pre 4 godine

Sve ce biti isto kao prije dvije godine. Covke nece moci silom uzimati tutulu ove sezone.
(delboj, 31. jul 2019 10:08)

Kakvi silom,samo necemo neke drati sa 30 razlike,vec Igokejce i Volije i Patlidzane sa 20tak razlika. A posto igramo i EL sa 34 utakmica,jedno 20tak cemo u Aba ligi dobiti,a 4 izgubiti. Ne mozemo bas 23,22 uvek dobijati. A kme,kme ekipa neka se spremi jel borba izmedju 3-7 mesta bice opaka,da ne izgube i Fiba kup,pa posle da se vajlduju i kmece opet.

veliki strumf

pre 4 godine

Čekamo da vidimo kog će pleja dovesti Zvezda. Nadam se toj vesti prvih dana avgusta. Realno je da to bude neka prava bomba. Pustili smo jednog Reglenda koji je do povrede bio glavni igrač. Sa Teom se uopšte nije ni razgovaralo, a po mojim saznanjima ni sa Jovicem. To su 3 vrhunska pleja sa kojima se uopšte i nije razgovaralo, koji iz razlicitih razloga nisu bili u fokusu. O ovom Partizanovom privatniku na keca nije se ni razgovaralo. To znaci da se čeka i da će se dovesti neko zaista moćan. Uostalom, nešto tako je i najavljivano. Pitanje je ko bi to mogao da bude - većina dobrih, a u ABA poznatih igrača već imaju klubove. Zvezda je zadnjih godina uvek dovodila odlične igrače na pleju, od Admirala Nelsona naovamo (iako se neki nisu uklopili). Sada imamo moćan sastav kome fali jak plej koji igra pick and roll, dobro asistira ii koji ima korektan šut, a koji ima iskustvo igranja u Evropi. Ubodemo li takvog, bićemo konkurentni i u EL za ulazak u 8.

Kukatilo

pre 4 godine

Navijaci Zvezde su sigurni da su ipak oni najjaci.. A sigurni su jer dovode proverene igrace zar ne? A to dalje implicira da se ulazu velike pare. Onda mi ne bude jasno iz kog razloga oni i dalje veruju da njihov klub nema najveci budzet u ligi i zasto ih je blam da to priznaju?!??
(MOE, 31. jul 2019 11:32)

Nego sta nego imamo. Jok, nego ce najveci budzet da imaju ekipe koje godinama ne osvajaju nista osim cemernog kupa. Spremite se na brijanje sa izbrijavanjem.

dure

pre 4 godine

Partizan mozda nema najaci tim,ali ima najboljeg trenera i on ce presuditi,zivi bili pa videli!Tomic i njegova taktika,bez i jedne smislene akcije,osim;trci ko muva bez glave i sutiraj trojku,u ABA ligi sansu nema,a u EL ce biti ekipa za nabijanje kos razlike!

Millennium

pre 4 godine

Milenijum ti pricas da Crnogorci nisu kosarkaska nacija? Decko jesi ti 2001 god? Udji malo i pogledaj svaku reprezentaciju Jugoslavije,SCG.Ako gde ima talenata ima dole
(Vukk, 31. jul 2019 09:39)

Tako je. Jugoslavija. Bivša zajednička država gde su ti igrači proizvod jugoslovenske da ne kažem srpske škole košarke. Gde je crnogorska košarka posle osamostaljenja? Srbija je i dalje u svetskom vrhu. Ova zemlja je bila i biće košarkaška nacija.

Miodrag

pre 4 godine

(Kukatilo, 31. jul 2019 11:4
A vi staste osvojili,kad ste umesto Cibone,zatim Igokee igrali EL.
U isto vreme resetovali 16mil.evra i imali budzet 4-5 mil za igranje EL.
Jasno je DR je ordinirao prekovremeno i ulozio sviju lovu....

Duka

pre 4 godine

Ja bih licno volio Partizan da ojaca i da se vrati u trku kao i neki hrvatski klub jos uz Mornar. To znaci bolju kosarku i jacu ligu, a drzavni projekat A.V. FMP treba zabraniti dok je god Covic na celu istog!
(Navijac, 31. jul 2019 10:48)

A vi kad ste bili državni projekat...Tadić, Dačić, Ružić (koji je svaku utakmicu sedeo sa partizanovim dresom u prvom redu), trebali su vas tad da zabrane.

ej bre

pre 4 godine

Milenijum ti pricas da Crnogorci nisu kosarkaska nacija? Decko jesi ti 2001 god? Udji malo i pogledaj svaku reprezentaciju Jugoslavije,SCG.Ako gde ima talenata ima dole
(Vukk, 31. jul 2019 09:39)

Tako je. Bez Scepanovica nista ne bi SRJ osvajala.

prorok foka

pre 4 godine

U EL se igraju 34 utakmice, nema slabog protivnika, čak i oni koji su nešto slabiji zahtevaju punu angažovanost jer se to MORA pobediti.

U ABA se igra 22 utakmice, od toga 10 jakih i ostale onako, plus jake utakmice u F4. U toku sezone treba odigrati još i najmanje jednu jaku kup utakmicu.

Kada se sve sabere to je preko 50 izuzetno jakih utakmica gde moraš da daš barem 80% od maksimuma koji ekipa teorijski ima da bi pobedio ili bio u utakmici do kraja (računam da niko ne planira da igra unapred predate utakmice).

Znate li kakav vam je roster i fizička sprema potrebna da igrate 50 jakih utkmica u sezoni, to praktično nema ni u NBA. To vam je ključni razlog zašto Teo nije došao u KKCZ, zna čovek da više nije sposoban da igra 50 jakih utakmica u sezoni i neće da ga posle pljuju kad ne daje ono što se očekuje.

Zvezda ima jak roster ali ni izbliza toliko jak i dubok koliko je potrebno za ovakvu sezonu. Još kad krenu povrede, evo Kuzmić je ispao nije ni počela seozona.

Mornar je napravio optimalan tim veterana za 10-15 jakih utkmica u sezoni plus one za odrađivanje posla. Biće veoma nezgodan protivnik.

Kosta

pre 4 godine

Zvezda se šeta ABA ligom i ne palite se. To je vaše legitimno pravo, nada umire poslednja što bi rekla izreka ali ajde da budemo objektivni. Zvezda je dobila Budućnost sa 100 razlike tri utakmice, a ostao je takoreći isti tim. Biće izuvanja iz cipela!

Vanja

pre 4 godine

Ako Zvezda ne uzme opet ABA ligu odmah da se svi povešaju o koševe i plafon u "Pioniru" na čelu sa trenerom Tomićem. Crno beli jedino imaju boljeg trenera od Zvezde i nič više.

OVAPLOĆENI MENTALAĆ

pre 4 godine

Mornar Šampion! Pa sledeće sezone Real u Baru! Kako bi to bilo, eej! Ja bih licno voleo da Mornar izgubi, ali lopta je okrugla...

neko

pre 4 godine

Ako ne budu kiksali gde ne treba Mornar,Olimpija, Buducnost, i ako Mega ne oduzima gas kao sto je radila prosle godine i neku godineu pre toga, partizan ce TESKO do cetvrtog mesta.

Istina

pre 4 godine

Ima, barem 4 ekipe, Buducnost, Partizan, Cedevita-Olimpija i mozda Zadar.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 31. jul 2019 09:35)

Te 4 ekipe će se boriti za 3. i 4.mesto,pošto je prvo rezervisano za godinama najbolju ekipu Aba lige,CRVENU ZVEZDU a drugo za Mornar.

delboj

pre 4 godine

Vidjecemo Zvezdu u februar, kad budu podijelili drugu platu, kao i uvijek do sad. Jer u zvezdi standardno dobijes 30 odsto dogovorene plate, ostalo ti "dodju". Klub koji na sporstkim principima nije nikad nista osvojio, ali na prebijanju protivnickih igraca i cetvorokoracima jeste.

Marko

pre 4 godine

Na kraju će da prođu ko Olimpija, od jurišnika na titulu do ekipe koja je ispala, pa će onda da se spajaju sa nekim da bi ostali u ligi

xd

pre 4 godine

Има! 
МНОГО СМО ЈАЧИ! 
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Црвена звезда 1913, 31. jul 2019 09:10) 

Mnogo ste skuplji.
(legenda iz predgradja, 31. jul 2019 10:02)

Je l' ti krivo?

SarmiceAlhemija

pre 4 godine

Nije pitanje stranaca,nego kako Ti stranci prihvataju klub.Cinjenica da 80% njih i ne gde doslo,fakticki i otaljava godisnj,mesecni sta vec ugovor.Drugo vecina tih klubova nema navijaca,pa ti igraci ne osete atmosferu,breme tkz. Zato Zvezda ima uspeha.Gde bi se ikad amer vratio u neki tim tri puta?? jel ste culi,ikada.Briga ga.a Eto Dzenkins,jeste,Cirbes dva puta,Miler bi opet nazad. Znaju gde igraju,za sta i za koga,pored svog dzepa. Partizanu ne pomaze ni alhemija,ni sarmice,jel ne vracaju se i ostanu godinu u proseku,jedva.

dm

pre 4 godine

Dzaba vam novci moji sinovci
Dzaba vam bilo dobre volje...
Ne moze velicina kluba preko noci da se podigne...svi ti sto su dosli iglavnom su dosli da provedu jednu relax sezonu u mediteranskoj klimi,solidna kinta,pritiska bez..milina...max 4 mesto u Aba ligi...

stoler

pre 4 godine

(Duka, 31. jul 2019 10:38) Majstorski objasnio! Negde pocetkom novembra pocinje raspad mornara i buducnosti. Odlasci, pa nova pojacanja i raspad sistema.

Markobg

pre 4 godine

Pitaju "ima li ko jači' a onda se dalje tekstu navodi da ne znaju da li će biti među prva četiri tima ali da će svi imati problema sa njima.
Meni sve ovo liči da će posle prva dva tri poraza taj tim oko nove godine da bude isključivo sastavljen od "domaćih" igrača.

War Inside My Head

pre 4 godine

Bojim se da Mornar ne prođe kao Cedevita prošle godine.Trpanje stranaca bi moglo glave da ih dođe;ali sačekajmo početak sezone.

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Sve ce biti isto kao prije dvije godine. Covke nece moci silom uzimati tutulu ove sezone.
(delboj, 31. jul 2019 10:08)
Mislis na Filipa? I ja bih bio frustriran da nas neka ekipa razvaljuje sa 30-40 razlike i to samo sa jednim igracem na kecu: FILIPOM COVICEM! Nije te sramota da ostavljas ovakav komentar?

Boriša

pre 4 godine

Partizan mozda nema najaci tim,ali ima najboljeg trenera i on ce presuditi,zivi bili pa videli!Tomic i njegova taktika,bez i jedne smislene akcije,osim;trci ko muva bez glave i sutiraj trojku,u ABA ligi sansu nema,a u EL ce biti ekipa za nabijanje kos razlike!
(dure, 31. jul 2019 15:06)
Slazem se da imate dobrog trenera, ali lupaš za Zvezdinu igru... Vasa igra je bila trojka, trojka, trojka, Vanja najbolji igrac, pametnom dosta. Bez pola ekipe smo vas dobili, bez pleja, tako da sačekaj, vreme ce pokazati.

Donald Michel

pre 4 godine

Partizan mozda nema najaci tim,ali ima najboljeg trenera i on ce presuditi,zivi bili pa videli!Tomic i njegova taktika,bez i jedne smislene akcije,osim;trci ko muva bez glave i sutiraj trojku,u ABA ligi sansu nema,a u EL ce biti ekipa za nabijanje kos razlike!
(dure, 31. jul 2019 15:06)

A koji to "dobar" trener osvoji 3 trofeja za 20 godina rada ? I ta 3 trofeja sa Bambergom koji je tada imao brutalne igrace i brutalan budzet ? Tri ko muva bez glave i sutiraj trojku ??? Ha ha ha.Pogledaj utakmice protiv Buducnosti,na primer onu poslednju od 43 razlike.Za svaku trojku je bila izradjena akcija,protok lopte je bio kao nekad u San Antoniju.Nemoj da pises nesto ako nisi objektivan i ako se ne razumes.Tomic je neiskusan trener,u Olimpijakosu je bio zaduzen mahom za defanzivu kao pomocnik.Igrace poput Berona i Fajea je on licno birao i vidis da je to bio pun pogodak ? Andrea birala Antoni Brauna i vidim kako je prosao..

analiticar_ amater

pre 4 godine

Milenijum ti pricas da Crnogorci nisu kosarkaska nacija? Decko jesi ti 2001 god? Udji malo i pogledaj svaku reprezentaciju Jugoslavije,SCG.Ako gde ima talenata ima dole
(Vukk, 31. jul 2019 09:39)
U svakoj reprezentaciji Jugoslavije ili SCG po jedan igrač iz Crne Gore. Da bas su kosarkaska nacija, nema šta. Veze oni s košarkom nemaju, sreća njihova sa su se tad prislepali nama pa da su imali prilike da vide kakav je osecaj uzeti medalju u kosarci.

Guduric sa 9 metara

pre 4 godine

Protiv nas cete malo teze.Uz lude trojke Pulena i Nidama pa i Vranjesa sve je moguce.Ali u tri dobijene tesko.Imamo izuzetno defanzivnu ekipu.Mornar moze protiv Cedevite,Partizana i Buducnosti sigurno.I mislim da ce od 6 utakmica odneti bar 4 pobede protiv te 3 ekipe.Cedevita moze protiv Partizana i to u obe utakmice.Pogotovo jer partizan nema sutere.Ovaj mvp izraela ima 30% trojke,sem njega ko drugi da sutira ? Rade Zagorac ? Dakle nemaju sutere.Cedevita ce nadigrati partizan.E sad,bice neizvesno Buducnost-Partizan.I tu ce se voditi borba za plej off.Pojacanja i buducnosti i partizana su veoma slicna.Iz fibinih takmicanja,sa dobrim statistikama ali normalno na slabijem nivou takmicanja.Buducnost je dovela onog Skota sa 18 poena u proseku u Nemackoj ligi.Partizan igraca sa isto 18 poena u Izraelu...Bice zestoka borba za cetvrto mesto.Pulen i Nidam ce "divljati" sa sutem za tri,ali to ce za njih biti glavno oruzije i morace da se osklanjaju na to.U slucaju promasaja imace Lukovica da hvata loptu pa sto da ne i Bjelica (visok 208).

bojan

pre 4 godine

Pa Zvezda ima da vas odšrafi prvu utakmicu. Zvezda ima 6,7 igrača iz prosle sezone plus pojačanja za ovu sezonu. Vi to dok uigrate prodje cela sezona,primer treba da vam bude Budućnost iz prošle sezone. Pozdrav

Duka

pre 4 godine

Tako je i Cedevita dovodila sve neke proverene igrače ko na traci, pa ništa osvojili nisu. Nemoj da se ložite. Nema od tog posla ništa.

Много смо јачи

pre 4 godine

Биће занимљива борба за друго место,а за Звезду су ипак преслаби

Toto-ko-tunjo-s-najboljim-zeljama

pre 4 godine

Aman, idite ako treba na nas revans sa Helsinkijem, kukajte zbog "dolaska" Lazovica... Ostavite ljude na miru sa tres-opoziciono-limarsko-ljubavnim fazonima. Formirali dobru ekipu, bar na papiru, licno im zelim srecu i da budu medju 4 u ABA-i. I da ne budemo prvi, a to je tesko, boze moj. Cipiripi je ok. Bar meni.

Donald Michel

pre 4 godine

Partizan mozda nema najaci tim,ali ima najboljeg trenera i on ce presuditi,zivi bili pa videli!Tomic i njegova taktika,bez i jedne smislene akcije,osim;trci ko muva bez glave i sutiraj trojku,u ABA ligi sansu nema,a u EL ce biti ekipa za nabijanje kos razlike!
(dure, 31. jul 2019 15:06)

A koji to "dobar" trener osvoji 3 trofeja za 20 godina rada ? I ta 3 trofeja sa Bambergom koji je tada imao brutalne igrace i brutalan budzet ? Tri ko muva bez glave i sutiraj trojku ??? Ha ha ha.Pogledaj utakmice protiv Buducnosti,na primer onu poslednju od 43 razlike.Za svaku trojku je bila izradjena akcija,protok lopte je bio kao nekad u San Antoniju.Nemoj da pises nesto ako nisi objektivan i ako se ne razumes.Tomic je neiskusan trener,u Olimpijakosu je bio zaduzen mahom za defanzivu kao pomocnik.Igrace poput Berona i Fajea je on licno birao i vidis da je to bio pun pogodak ? Andrea birala Antoni Brauna i vidim kako je prosao..

pingpong

pre 4 godine

Sto kaže Braduljica u Kini najpametinije, dva stranca po ekipi i ne mogu igrati prvu i cetvrtu cetvrtinu zajedno i zdravo
(rfs, 31. jul 2019 14:28)

Pa kad je cirkus liga.Uostalom ima ih 1,5 milijarde pa mogu ligu i bez tih stranaca.

Toto-ko-tunjo-na-pivu-sa-Cipom-i-Dejlom

pre 4 godine

Vidjecemo Zvezdu u februar, kad budu podijelili drugu platu, kao i uvijek do sad. Jer u zvezdi standardno dobijes 30 odsto dogovorene plate, ostalo ti "dodju". Klub koji na sporstkim principima nije nikad nista osvojio, ali na prebijanju protivnickih igraca i cetvorokoracima jeste.
(delboj, 31. jul 2019 16:29)

Osvojio evropski trofej, nego ti nisi bio tad ni u planu. A nisi ni nacitan. Kako bi onda mogao da znas? Sto se tice tog "ostalo ti dodju" to si nas pomesao sa vevericama iz komsiluka sigurno.

Звездин весник

pre 4 godine

Па јел су ови озбиљни ?
Сетите се шта је било сваки пут кад је неки тим из АБА лиге, нпр. морнар или цедевита, па и будућност доводио овако играче тек тако да се доведу а не да се укомпонују у тим. Ако уђу у плејоф нека буду срећни.

Delija Momak

pre 4 godine

Vidjecemo Zvezdu u februar, kad budu podijelili drugu platu, kao i uvijek do sad. Jer u zvezdi standardno dobijes 30 odsto dogovorene plate, ostalo ti "dodju". Klub koji na sporstkim principima nije nikad nista osvojio, ali na prebijanju protivnickih igraca i cetvorokoracima jeste.
(delboj, 31. jul 2019 16:29)
Znaci malo je 100 razlike u 3 utakmice ? Malo je 43 razlike u odlucujucoj utakmici protiv izuzetno jako Buducnosti sa iskusnim igracima koji imaju na stotine odigranih utakmica sto u NBA,sto u evroligi ili evrokupu.Malo je 43 razlike ? Davali smo po 16 trojki uz procente koje samo Golden Stejt ima ? O kakvoj tuci se radi ? A o koracima Berona...Prvo,ti koraci su nas podsetili na Drobnjakovu trojku iz auta koju svi,izgleda,zaboravljaju.Drugo.Nama nisu igrali Perperoglu i Regland.Pre toga otisao je Cirbes.Par utakmica su propustili Dobric i Simanic.Regland i Perper su igraci iz idealne petorke ABA lige i 2 nasa vrlo bitna igraca.Oni nisu igrali.Da su igrali oni,i da je ostao Cirbes(bio je los ali protiv vas bi bio od znacaja) mi bi pobedjivali i sa vecom razlikom.Pa sve i da su vama igrali Lendejl i Banjda Si.Lendejl u jednom derbiju imao 0 poena i -7 index.Dakle da smo igrali u nasem najjacem mogucem sastavu,i vi da ste igrali u najjacem vasem mogucem sastavu,mnogo lakse bi vas pobedili i do Bilijevih koraka ne bi ni doslo.Imali smo dosta stranaca i zabranjeno im je da igraju.Vi cete sad imati isti problem.Mada vama ce Ostoja opozicionar da sredi 4-5 pasosa.

Nemke

pre 4 godine

Ako Zvezda ne uzme opet ABA ligu odmah da se svi povešaju o koševe i plafon u "Pioniru" na čelu sa trenerom Tomićem. Crno beli jedino imaju boljeg trenera od Zvezde i nič više.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vanja, 31. jul 2019 15:43)

Jel to vec poceo da se stvara pritisak na nas - Zvezdu ? Jesmo najjaci na papiru,bila je i Buducnost prosle sezone.Ali papir ne osvaja trofeje,vec tim.Tim mora da se uigra i da radi kao masina.Evo partizan pokusava da pokrene jednu takvu masinu zvanu parni valjak ali on je zardjao i tu vise ne pomaze ni podmazivanje u vidu novca..Mogu oni da pokrenu valjak,al nece on daleko..

analiticar_ amater

pre 4 godine

Tako je. Bez Scepanovica nista ne bi SRJ osvajala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ej bre, 31. jul 2019

Tako je. Bodiroga, Djordgevic, Stojakovic, sve nebitne face. Scepanovic sve sam osvajao od 95-te do 2002. Ajde mitomani, CG i košarka ko mi i fudbal. Zapravo, mi smo u fudbalu bolji od toga.

brm

pre 4 godine

Toliko se potrošilo na pojačanje, da nije više ostalo u kasi za dresove. Nikad mi neće biti jasno kad klubovi sa milionskim budžetim imaju ove dresove koji izgledaju kao da je neko navukao vreću na sebe. Ako je 95% stvari nemoguće prekopirati od NBA zbog finansija, bar neka se prekopira kroj dresova. A ne ove vreće što landaraju i izgledaju kao da su 2 broja veći.

Admiral

pre 4 godine

@ Realno, 31. jul 2019 15:18

Zvezda ima ne malo nego mnogo jaci tim od ostalih, s obzirom da dovodi preiskusne strance sa visegodisnjim el iskustvom. Ostali dovode upitne strance sa koledza i iz ek tako da je razlika povelika. Posle se zalite kako to da drugi dovode pojacanja. Pa ajde dovedite vi nekog iz Sasarija, Hapoela ili Torina a ne iz Efesa i Pao-a

Toto-ko-tunjo-i-veverice-iz-Humske

pre 4 godine

Navijaci Zvezde su sigurni da su ipak oni najjaci.. A sigurni su jer dovode proverene igrace zar ne? A to dalje implicira da se ulazu velike pare. Onda mi ne bude jasno iz kog razloga oni i dalje veruju da njihov klub nema najveci budzet u ligi i zasto ih je blam da to priznaju?!??
(MOE, 31. jul 2019 11:32)

Jednostavno je. Da bi tvrdio da ti je najveci, moras da vidis i druge koji se ne hvataju za kikiriki cim se pomene finansijski izvestaj.

TotalnoLud

pre 4 godine

@Vukk jeste bilo ljudi iz Cg, ali em nisu svi Crnogorci, neki su Srbi em ih je bilo maksimum 1-2 u ekipi. Drobnjak i Scepanovic, gde je Scepanovic Crnogorac a Drobnjak Srbin iz Cg.

Realno

pre 4 godine

Realno ovo je dobra stvar, sto vise jacih ekipa je dobro, bolji mecevi, jaki protivnici samim tim i bolji rezultati u Evropi, mislim da Zvezda ipak ima malo jaci tim od ostalih i nema problem za f4 dok ce ostatak biti neizvestan

burazer

pre 4 godine

Partizan mozda nema najaci tim,ali ima najboljeg trenera i on ce presuditi,zivi bili pa videli!Tomic i njegova taktika,bez i jedne smislene akcije,osim;trci ko muva bez glave i sutiraj trojku,u ABA ligi sansu nema,a u EL ce biti ekipa za nabijanje kos razlike! 
(dure, 31. jul 2019 15:06) 
Slazem se da imate dobrog trenera, ali lupaš za Zvezdinu igru... Vasa igra je bila trojka, trojka, trojka, Vanja najbolji igrac, pametnom dosta. Bez pola ekipe smo vas dobili, bez pleja, tako da sačekaj, vreme ce pokazati.
(Boriša, 31. jul 2019 15:31)
Problem je sto si u Partizanu tek dolaskom Renfroa (na pola sezone) dobio igraca koji moze da kreira, ostali su na tom polju bili teska truba. I reci ti meni kako onda graditi smislene akcije sa igracima koji ne mogu razumeti trenerovu zamisao? Sta drugo ti preostaje nego soliranje i sut, pa kao upali upali. S druge strane Tomic je po pitanju znalaca i igraca sa idejom bio u mnogo boljoj poziciji od Trinkijerija, a opet ni delic tog igrackog potencijala nije znao da iskoristi. Dobili ste nas na suvi kvalitet. OK, prva mu je sezona, uci jos posao, ali ako mene pitas mislim da je on jedna od slabijih karika u CZ. Sto kazes, vreme ce pokazati. Pozdrav za sve ljubitelje basketa.

Sye

pre 4 godine

Godra pg,
Malo ti je što se tešiš po cg portalima nego ideš i na srpske. Boli 100 koševa i boleće još dugo.
Izađi,mala,izađi,mala...