Tenis 120

Nedelja, 28.07.2019.

15:05

"Da bi Đoković izgubio mora da se desi neki ekstremni scenario"

Dominacija Novaka Đokovića uglavnom je zasluga njegove psihološke nadmoći, ceni bivši teniser Robi Kenig.

"Da bi Ðokoviæ izgubio mora da se desi neki ekstremni scenario" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

120 Komentari

Sortiraj po:

Teniskih legendi bilo je i pre Novaka

pre 4 godine

@Kg
Pančo Gonzales bio je teniska legenda, tenis se igrao i pre ATP liste, turniri na kojima su igrali najbolji teniseri sveta, jedan sa drugim, osmorica, bili su mnogo jači i bolji nego mastersi danas, na kojima igra i boranija, evo ti ga Montreal, i ne možeš ti legendu kakav je bio Gonzales da meriš sa Novakom ili Nadalom, samo je Federer uspeo da se izdigne od drugih i to nema veza sa njegovim skorom protiv Novaka, oni su igrali do 12 pobeda jedan protiv drugog, meč je trajao po dve nedelje, publika je recimo gledala Gonzalesa protiv Sedžmena dve nedelja, gotovo svakog dana, protiv boranije oni nisu ni igrali. Njih osmorica igrali su u kalendarskoj godini jedan protiv drugog, po deset i više puta! Uzmi za primer NBA i EL. Obe su lige zatvorene. Primetio sam, ti si Kg, dobro, ali zašto svaku "pridiku" počinješ sa "ne pravi se pametan". I kad neko pogreši, a ja nisam, ne smeš nikoga da vređaš. Rupa u mentalitetu ili vaspitanju?

Lik

pre 4 godine

Ono sa Vimbldona se zove sreća, a ne dominacija :)
Volimo ga, navijamo za njega - ali je OK i da budemo realni i objektivni. I one dve meč lopte sa US opena, to se zove samo i isključivo sreća, a ne dominacija... :)
(party, 28. jul 2019 20:41)

Ček, to sa 2 meč lopte Federera dogodilo mu se 3X (tri puta) na GS turnirima do sada, Ajd jednom ili dva puta pa da kažemo da je sreća ali tri puta?...ma daj.

Vladimir

pre 4 godine

Pojedine jade se žale što Novak prebacuje lopticu preko mreže,njima je želja da one završe u mreži.Ali je istina prava da Novak crta po terenu,maksimalno koristi svaki santimetar terena kao niko do sada.Idemo Nole daleko si najbolji.

Pingvin sa Madagaskara

pre 4 godine

Ukoliko pamtite nick-ove likova koji pljuju po uspehu Djokovi,videćete da se javljaju na svaku vest o KK Partizan NIS.Vidim da nekima smeta gde Novak zivi i gde placa porez,pa bih voleo da ti isti napisu da li im smeta sto ima ljudi koji su 2 (i slovima dva) puta ponavljali razred u osnovnoj školi i od matematike im je jedino išla razlika prodajnog i kupovnog kursa DM (nemačke marke) i sad ima 3 (tri) kombija i 2 stana u Beču (znam coveka,bitniji je od nekog doktora ili profesora).Sto se tice igre Djokovica i njegove "srece" ,moze centrala jednom da pogreši ,ali 3 (tri) meca sa po dve mec-lopte,tesko...Ne volite vi Rodžera vec mrzite uspešne ljude koji su na najlegalniji nacin dosli do mnogo para.Siguran sam da vam ne smetaju razni "koferi","bugarski stanovi","Jezda","Dafina" i Jos mnogo toga sto smo zaboravili.Djokovic je najveća briga na Balkanu.Pozdrav za Milenu.

SIMA

pre 4 godine

Jedini veliki rekord koji Novak može da obori jest broj GS titula, potrebno mu je pet. Na RG izgubio od Tima, u Rimu izgubio katastrofalno od Nadala, na Vimbldonu bio na ivici poraza od čoveka koji je od njega stariji šest godina, a i sam je veteran, uopšte mi ne deluje realno. Rekord od osam godina na prvom mestu ne može da obori, bilo bi mu potrebno još tri godine za to, a ne može ni 110 turnira da osvoji. Po čemu bi on to trebalo da se pamti još hiljadu godina? Po tapkanju loptice i prebacivanju "iste" preko mreže?
(Najveći je onaj za koga svet navija, a to nije Srbin Novak, 28. jul 2019 19:39)
Djokovic moze cak je i realno da osvoji jos 5 GS , broj nedelja na celu 310 Fed a 260 Novak , to je manje od godinu dana ,znaci ako osvoji US open i Australiju imace 18 i nadomak je 310 nedelja , 110 turnira verovatno nece osvojiti jer ne igra 250 i 500 ....uvek ce biti u prici o G O A T -u

Pera

pre 4 godine

Manje vise svi se slazu da je Djokovic odigrao na 70-90% svojih mogucnosti.
Mene zanima zasto? Ocigledno je da su GS titule jedina stvar u tenisu koja ga interesuje, nedavno je izgubio RG ometen ekstremo teskim vremenskim uslovima, bilo bi logicno da je bio motiviasn i 100% spreman za finale Vimbldona. Naravno, moze se reci takav mu je bio dan, ali on i tim bi trebali da znaju da temptiraju formu. Moze li neko da ponudi objasnjenje?

Kun' fu Panda

pre 4 godine

Kakva Repubkika Srpska .., u pitanju je BiH.. zahvalite Holbruku, zahvalite Anerici što imate RS ..
(bh, 28. jul 2019 20:31)

U pravu si za Ameriku i Holbruka, samo se vi njima trebate zahvaliti njima sto imate ovakvu RS u sastavu BiH. Ali Boze moj, nista nije vjecno....

Rocky

pre 4 godine

Kakva Repubkika Srpska .., u pitanju je BiH.. zahvalite Holbruku, zahvalite Anerici što imate RS ..
(bh, 28. jul 2019 20:31)

Pa i vi isto sto imate BiH.

Bitno je da i RS i BIH postoje samo privremeno i da ce se uskoro zvati ponovo jednim istim imenom kao i pre Jugoslavije.

Nenad

pre 4 godine

Ali bez preterivanja, ako ovako nastavi za dve godine imace jos minimum 5 slemova na svom kontu! Samo da nam je ziv i zdrav.. GRANDE NOVAK!!!

Milena

pre 4 godine

bodibong-vrlo ste bezobrazni,pa ću biti i ja -da ste ikad pročitali bilo koje književno djelo ,nikad ne biste onako nešto ružno napisali (sa kavezom ).U "Ratu i miru" bi se ,sigurno ,izgubili ,da bi morali poslati i gorske i morske službe spašavanja da vas izbave.
Zbog Vaše primjedbe me ,stvarno ,čudi da ste uspjeli pročitati sav moj tekst.

party

pre 4 godine

Ono sa Vimbldona se zove sreća, a ne dominacija :)

Volimo ga, navijamo za njega - ali je OK i da budemo realni i objektivni. I one dve meč lopte sa US opena, to se zove samo i isključivo sreća, a ne dominacija... :)

draganTenis

pre 4 godine

Lepo je neko pisao u komentaru da je svima bilo jasno da Novaka kada je 100% ne moze niko da pobed,i a da je sada zapadnjacima postalo jasno da niko ne moze da ga pobedi i kada igrai na 70-80%, tako da je panika zavladala.

antiDebil

pre 4 godine

Da ne bi krova na Wimbledonu ( iako je vani bilo 30 stepeni) Novak bi I dalje bio na 13 GS-a. Sjetite se US Opena 2010 I 2013 I Olimpijskih igara. VAMOS RAFA!!!
(Muamer, 28. jul 2019 18:23)

E moj Djulicu, Djulicu. Zakmecao je Nadal da se prekrse pravila igre i da se skloni krov ALI sva sreca pa to kmecanje mu nije donelo rezultata i na kraju je morao da pretrpi jedan od bolnijih poraza u karijeri. Jeste mu kmecanje pomoglo par puta na RG ali na wimbldonu mu to nije proslo....

anica

pre 4 godine

Postovana redakcijo, da li je moguce da se malo vise obrati paznja na provokacije po politickoj i nacionalnoj liniji, ovo ovde nije ni mesto ni vreme za takvu temu a pogotovo da se vredjaju Srbi koji sasvim normalno pisu na Srpskom sajtu...

Milena

pre 4 godine

bodibong-vrlo ste bezobrazni,pa ću biti i ja -da ste ikad pročitali bilo koje književno djelo ,nikad ne biste onako nešto ružno napisali (sa kavezom ).U "Ratu i miru" bi se ,sigurno ,izgubili ,da bi morali poslati i gorske i morske službe spašavanja da vas izbave.
Zbog Vaše primjedbe me ,stvarno ,čudi da ste uspjeli pročitati sav moj tekst.

antiDebil

pre 4 godine

Da ne bi krova na Wimbledonu ( iako je vani bilo 30 stepeni) Novak bi I dalje bio na 13 GS-a. Sjetite se US Opena 2010 I 2013 I Olimpijskih igara. VAMOS RAFA!!!
(Muamer, 28. jul 2019 18:23)

E moj Djulicu, Djulicu. Zakmecao je Nadal da se prekrse pravila igre i da se skloni krov ALI sva sreca pa to kmecanje mu nije donelo rezultata i na kraju je morao da pretrpi jedan od bolnijih poraza u karijeri. Jeste mu kmecanje pomoglo par puta na RG ali na wimbldonu mu to nije proslo....

Najveći je onaj za koga svet navija, a to nije Srbin Novak

pre 4 godine

Jedini veliki rekord koji Novak može da obori jest broj GS titula, potrebno mu je pet. Na RG izgubio od Tima, u Rimu izgubio katastrofalno od Nadala, na Vimbldonu bio na ivici poraza od čoveka koji je od njega stariji šest godina, a i sam je veteran, uopšte mi ne deluje realno. Rekord od osam godina na prvom mestu ne može da obori, bilo bi mu potrebno još tri godine za to, a ne može ni 110 turnira da osvoji. Po čemu bi on to trebalo da se pamti još hiljadu godina? Po tapkanju loptice i prebacivanju "iste" preko mreže?

Milena

pre 4 godine

Sergio-ja sam iz Republike Srpske i govirim i pišem srpsku ijekavicu-to mi je maternji jezik.Koliko mi je poznato ,nije bila strana ni velikom reformatoru Vuku Karadžiću,ali ,eto,zasmeta njegovom zemljaku .

Vladimir

pre 4 godine

To je tacno, cak i kada je mec gotov za sve, za publiku, sudiju, protivnik vec vidi sebe kao pobednika Djokovic je u stanju da preokrene mec u svoju korist.
Neverovatan je u kljucnim momentima.
Vrlo vrv da ce ih prestici i po slemovima po svemu ali ni tada ne moze jedan covek da bude najbolji koliko god ga voleli i podrzavali.

Stil igre je na strani Samprasa, Federera
Nadal i Novak vec to nemaju.
Imaju neke druge prednosti mentalni aspekt
Svako ima svoje prednosti i nedostatke.
Skeomno misljenje.
Pozzdrav

Zoki

pre 4 godine

Novak ne može da izgubi meč na Slemu a posebno finale u regularnim uslovima. Jedino na Rolan Garosu imaju rešenje. Novak kao prvi nosilac ima projektovane Simona, Bornu, Zvereva, Tima pa Nadala a Rafi hladno predjelo u vidu Nišikorija u červrtfinalu i Rodžera u polufinalu. I to nije problem več raspored. Novak u drugoj nedelji turnira bi igrao u ponedeljak, četvrtak, petak, subotu pa u nedelju a Rafa uz idealan žreb i idealan raspored, utorak pa petak pa u nedelju. Isto je bilo pre 4 godine, Nole u četvrtak da Rafom, u petak i subotu sa Marejem a u nedelju finale da Stanom.. Najjači Novak ikada protiv najjačeg Rafe ikada sreli su se u Melburnu i ono nije bilo za gledanje. Meč veka kako kažu Njujork tajms i Gardijan pretvorio se u igru mačke da mišom i Gi Forže je znao šta mora činiti.

Red

pre 4 godine

To je tacno, cak i kada je mec gotov za sve, za publiku, sudiju, protivnik vec vidi sebe kao pobednika Djokovic je u stanju da preokrene mec u svoju korist.
Neverovatan je u kljucnim momentima.
Vrlo vrv da ce ih prestici i po slemovima po svemu ali ni tada ne moze jedan covek da bude najbolji koliko god ga voleli i podrzavali.

Stil igre je na strani Samprasa, Federera
Nadal i Novak vec to nemaju.
Imaju neke druge prednosti mentalni aspekt
Svako ima svoje prednosti i nedostatke.
Skeomno misljenje.
Pozzdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vladimir, 28. jul 2019 19:05

Ma koga briga stil igre,od stila se ne osvajaju slemovi.I ja igram zeznutu kosarku,ali sve pogadjam:)moje skromno misljenje.

Gadno je što su Kira 9, Tim 7, Cici 12 godina mlađi

pre 4 godine

"Ja sam uveren da ce Novak do AO 2021. prestici Federera u obe glavne kategorije i da ce zvanicno postati najbolji igrac ikad", sad nam još kaži ko će ga ZVANIČNO proglasiti? Zašto još niko nikad nije ZVANIČNO proglašen? Misiš da ti što ZVANIČNO proglašavaju nisu dosad radili svoj po'o? Gospodine, niko nama ne zabranjuje da MI misimo da je Novak najbolji, niti ćemo mi moći drugima da naredimo da tako ne mise, još mi samo kaži ko je najbolji svih vremena u fudbalu? Ili u tekvondu? Nemoj da se uvatiš za ovo "misim", to je zbog vrućine.

Milena

pre 4 godine

Čitam žalopojke zbog zarada sportista i sportskih radnika.Sport je veliki posao.On hrani milione ljudi koji su svojim radom povezani sa sportom.To je piramida na čijem vrhu su sportisti.Da li? Zarađuju mnogo.Ali više zaraïuju sponzori i organizatori .Koliko su se samo obogatili američki reperi ( neću reći muzičari,jer to nije muzika),a mnogi imaju kriminalom prožetu prošlost (neki i sadašnjost).Niko se ne buni protiv njihovih miliona zarađenih pljuvanjem po svamu i svačemo,nakaradnog izgledu i oblačenju,jer je to,kao,sloboda govora i izražavanje ličnog stava.Ma baš!
Kod nas da i ne pominjem turbo-folk kamarilu fizičkih i duhovnin nakaza,pa učesnike raznih Zadruga i sličnih budaleština.Neću sada o tajkunima i političarim.Svi su oni strašni zagađivači kulture i civilizacijskih distignuća i strašni otimači.Nemate ništa protiv.A smetaju vam sportisti koji se odreknu djetinjstva, mladisti i ludih provoda koje,kad za to ,napokon ,budu imali vremena,više neće željeti .Reći ćete da će imati novac koji će im sve nadoknaditi.Ćovjek je kratko mlad i nema tog novca koji može nadoknaditi izgubljenu mladost.Možda je ovo malo pretjerano.Ali,koliko vas je spremno odbiti besplatne ulaznice za Exit (u vrijeme školskog i studentskog raspusta i sezone godišnjih odmora) jer morate rano leći i još ranije ustati za trening za takmičenje koje počinje usred Exita?Reći ćete da se svi sportisti mnog toga odriču,a ne zarađuju isto.Neki su talent za zanimljive i dobro plaćene sportove.To vam je to.

Muamer

pre 4 godine

Da ne bi krova na Wimbledonu ( iako je vani bilo 30 stepeni) Novak bi I dalje bio na 13 GS-a. Sjetite se US Opena 2010 I 2013 I Olimpijskih igara. VAMOS RAFA!!!

otrov

pre 4 godine

Koji se to ekstremno los scenario desavao pa je ovaj igrac iz Monaka igrao kako je igrao nakon RG 2016 do Vimbldona 2018??? Unapred hvala na odgovorima.

Pančo

pre 4 godine

@Milena
Kad Novak tapka lopticu 10, 15 puta, pa ako je drugi servis to ponovi "isto takođe", a ako bude nec onda može i treći servis da bude, ili 40-50 tapkanja po jednom poenu, koliko je to onda bezobrazno i odvratno za gledanje? Koliko je to onda tapkanja u meču koji traje pet sati? Biću u Njujorku gradu i videću se s Kirom, nagovoriću ga da Novaku malo ćušne, k'o Nadalu, a da mu više tapka, pedesetak puta pre servisa. Posle toga Kiru vodim na burek.

Duh sa sekirom..Čiko..

pre 4 godine

Nije Federer vaspitan da se ponaša@Samo ces biti svjedok u nastavku Noletove karijere,kako Nole ide ka najboljem teniseru u istorij tenisa,nije to lako posmatrati...

Vlad Rad

pre 4 godine

Andrej i ostali, u tenisu su se uvek gledala dva elementa: broj osvojenih GS titula i broj nedelja na prvom mestu Atp liste... A sve ostalo, medjusobni dueli, broj pobeda u finalima, broj masters titula i slično su samo novinarske statistike za skupljanje klikova.
Ja sam uveren da ce Novak do AO 2021ve prestici Federera u obe glavne kategorije i da ce zvanicno postati najbolji igrac ikad.
A najbolji tenis koji je neko igrao ikad je svakako vec Novakov.
Ali dok ne prestigne dedu u ova dva elementa treba ipak biti realan i priznati ko je trenutno Goat bez obzira sta svi mi mislili o Švajcarcu.

Novak je GOAT (piše se bet tačaka?

pre 4 godine

Do koliko je godina Novak sazrevao? Do njegove 29. Federer je vodio protiv njega, u 37. bio je Federer beoj 1, razlika je mapravljena u poslednje tri godine. Nemam sreće, sa dežurnim na sajtu, inače biste saznali ko je bio Pančo Gonzales, broj jedsan bio je OSAM godina. Nikad Novak to neće oboriti, kai ni broj osvojenih turnira. Ima 75 i zaostaje za Konorsom koji ima 33 turnira više. Da bi prestigao Konorsa, Novak bi morao da igra još devet godina. Ma kakvi, osušio se kao džbunj u pustinji. A on se posle jednog meča u Vimbldonu umorio i ne može u Montral

Milena

pre 4 godine

Jako želim meč Đoković-Kirios.Odigrali su dva i Kirios je bio bolji.Ali u to vrijeme je gubio i od nekog Istomina i njemu sličnih,pa ne vidim previše razloga za takvo Kiriosovo ,a i navijača mu,kočoperenje -pogotovo što je Kirios puno bolji teniser od njih (nisam nigdje pročitala da su Istomin i ostala bratija nadmeni i bezobrazni zbog tih pobjeda.
Ne mogu predvidjeti kako bi tekao i završio taj meč.Nisam vidovita,a ni ostrašćena.Mislim da bi svima bilo zanimljivo,a njima dvojici posebno.Kirios bi,zasigurno,pokušavao sa niskim udarcima i bezobraznim ponašanjem,a Đoković bi,bar se nadam,pokušao ostati miran kao na Vimbldonu-što bi dodatno nerviralo Kiriosa i publiku ,koja bi ,sigurno,bila na njegovoj strani.S obzirom na komercijalnost takvog meča,vjerujem da će ga ,mižda,u dogledno vrijeme i namjestiti na nekom turniru.Nekoliko puta sam navela da mislim da je Kirios i plaćen da izvodi sav taj cirkus na terenu i napada Đokovića.Ali operatori to nisu pustili????

milke

pre 4 godine

Ako je osm godina dominantan, a jeste, protiv dvojice „najboljih“ svih vremen, onda je po logici on najbolji svih vremena, a ova dvica su iza njega.

Sergio

pre 4 godine

Milena.... Sva ta imena - asocijacije koje ste nabrojali su muška. Siguran sam da vama ne bih nedostajao, bar dok me ne bi upoznali, mada ja biram društvo. Za ostale vi ne znate. Ja znam mnoge koji misle isto kao ja, svako bira šta će da čita. Svaka čast Novaku na svemu što je postigao, ali ne mora da glavna i najveća vest svakoga dana bude šta je ko rekao o njemu. I da, ne kaže se "tjera" "oduprijeti", nego "tera" i "odupreti"

Darko

pre 4 godine

Ovaj lik je najbolji teniski komentator. Možda i jedini Britanac koji navija za Đokovića, uživanje je slušati njegove prenose. Radi za Tennis TV.

Ima samo da mu ćušne

pre 4 godine

Novaka danas može da pobedi samo Kira, mnogo je brži, viši i snažniji od njega, devet godina je mlađi, na prvom sledećem meču serviraće mu mu onu ćušku, kao Nadalu.

Nije Federer vaspitan da se "ponaša"

pre 4 godine

Pozdrav za LN, Pančo je bio fenomen pedesetih, boem i prvi igrač koji je vreme provodio na mreži, a ne dva metra iza osnovne linije. Ovaj tenis koji igra Novak vrlo brzo biće dokinut, jer je dosadan, jednoličan, svodi se na greške protivnika, posle besomučnog prebacivanja, a Rodžer je ispao naivan što ga na 40:15 nije mučio: išao da zameni reket, pa glumio grč u leđima, pa tapkao lopticu 30 puta o ledinu.... jer protiv Srbina moraš da koristiš njegove manire, kao posledicu rupe u mentalitetu i ponašanju.

Vlad Rad

pre 4 godine

Objavite vest da je Nina Stojanovic osvojila turnir u dublu u Latviji. U finalu pobedile Ostapenko.
U singlu je igrala u 1/4 finalu na istom turniru i treba obratiti paznju na nju narednih godina.

Milena

pre 4 godine

Sergio-Serđo-Serjoža-Sergej Ser....( asocijacija na nešto što nije muško ime,ali se uklapa):
Niko Vas ne prisiljava da čitate o Novaku Đokoviću.Ima puno portala sa svim mogućim temama.Zašto ste ,uopšte,ovdje? Meni izgleda da vas mržnja i pakost na to tjera i ne možete se oduprijeti.Potrudite se,ipak.Vama će biti puno bolje,a ovdje nikom nećete nedostajati.

Milena

pre 4 godine

Jako želim meč Đoković-Kirios.Odigrali su dva i Kirios je bio bolji.Ali u to vrijeme je gubio i od nekog Istomina i njemu sličnih,pa ne vidim previše razloga za takvo Kiriosovo ,a i navijača mu,kočoperenje -pogotovo što je Kirios puno bolji teniser od njih (nisam nigdje pročitala da su Istomin i ostala bratija nadmeni i bezobrazni zbog tih pobjeda.
Ne mogu predvidjeti kako bi tekao i završio taj meč.Nisam vidovita,a ni ostrašćena.Mislim da bi svima bilo zanimljivo,a njima dvojici posebno.Kirios bi,zasigurno,pokušavao sa niskim udarcima i bezobraznim ponašanjem,a Đoković bi,bar se nadam,pokušao ostati miran kao na Vimbldonu-što bi dodatno nerviralo Kiriosa i publiku ,koja bi ,sigurno,bila na njegovoj strani.S obzirom na komercijalnost takvog meča,vjerujem da će ga ,mižda,u dogledno vrijeme i namjestiti na nekom turniru.Nekoliko puta sam navela da mislim da je Kirios i plaćen da izvodi sav taj cirkus na terenu i napada Đokovića.Ali operatori to nisu pustili????

mi Srbi, narod nebeski

pre 4 godine

E živo me zanima da li i u Svajcarskoj ima ovoliki broj onih koji podrzavaju Djokovica a omalovazavaju Federera, a da su pri tome rođeni Svajcarci?
Roger queen, srbenda i ostali : momci, pogresili ste zemlju u kojoj ste rođeni . Bolje bi bilo (a čini mi se i da bi vam to baš imponovalo) da ste pravi svajcarci, divnog albanskog porekla

DRAGAN

pre 4 godine

Novaku je najteze osvojiti
RG, iz mnogo razloga.Zreb,
termin igranja, sudije ,
vremenske prilike. to sve
igra protiv Novaka svake
godine.Zato i ima samo
jedan RG, u protivnom
sigurno bih imao vise
trofeja u Parizu, gdje
godinama dominira Rafa,
kralj sljake, bez dileme, ali
jedino Novak moze ovdje
da dobije Rafu, i to ce da se
desi sigurno za godinu ili dve.Novak ako ovako nastavi da igra jos dve do
tri godine ima da obori sve
rekorde, samo pod jednim
uslovom, da ostane zdrav i
da ga neprate povrede.
Uzivajmo u majstorijama
ovoga sbina, nsjboljeg
sportiste u svetu u ovome
prelepom sportu.

bozza

pre 4 godine

Npr. da naleti na Taro Danijela,Istomina, Kližana,Kirijosa..
(dnevna doza prosecnog Srbende, 28. jul 2019 15:07)

Lucas Arnold Ker, Byron Black, Sergi Brugera, Thomas Enquist, Wayne Ferreira, Andrea Gaudenzi, Dominik Hrbaty, Yevgeny Kafelnikov, Thanasi Kokkinakis, Gustavo Kuerten... nastavi niz, ima ih jos mnogo

®Laki

pre 4 godine

20,102,310, sve ostalo je natezanje uspeha. Ako je Novak bolji od rf, onda je i Sampras bolji od Novaka.
(GOAT, 28. jul 2019 16:29)

Za 4 godine, trebaće ti još manja slova za "rf", a i za ove brojeve koje navodiš. Do tada uči velika slova NOVAK i velike brojeve iza njegovog imena: 24 GS, 450 nedelja. ATP titule su nebitne, jer NOVAK nema vremena da igra po seoski vašarima kao neki.

Трла баба лан

pre 4 godine

Ili Kirjos.
(Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 28. jul 2019 15:52)

Колико да нешто напишеш. Нити памети нити хумора.

bh

pre 4 godine

Hajd, naporni ste više s tim..., sutra na posao za platu od 400 Eura. .., naravno, mislim za one koji imaju posao..., a oni kojima se vi bavite su milioneri i naravno uživaju.

Pavle

pre 4 godine

Djokovic vs Federer    

26-22 ukupno    

Finala svih turnira 14-6 za Djokovica    

10-6 za Djokovica na grend slemovima    

Grend Slem finala 4-1 za Djokovica    

Ma Federer je bolji jel tako botovi? 

Hhahahaahhahaahahah
(andrej, 28. jul 2019 15:21)

Neverovatna statistika, hvala za ovo

Лепо ти то израчунај

pre 4 godine

Grend Slem finala 4-1 za Djokovica     

Ma Federer je bolji jel tako botovi?  

Hhahahaahhahaahahah 
(andrej, 28. jul 2019 15:21) 

20-16.
(Adriano_Galliani, 28. jul 2019 15:51)

Да, али са 6 година "форе", тј. преко 20 ГС више одиграних.

Grobar Stipe

pre 4 godine

@Adriano_Galliani Djokovic je mladi 6 godina, 6 sezona! Tako da ti to poređenje 20 16 jako glupo. Sa tim iako je Federer igrao 6 sezona više od djokovica ovaj ga već prestigao u skoro svim kategorijama.

Rocky

pre 4 godine

20,102,310, sve ostalo je natezanje uspeha. Ako je Novak bolji od rf, onda je i Sampras bolji od Novaka.
(GOAT, 28. jul 2019 16:29)

Strpljenja, momce.

Prosle god je federer imao 20 GS a Novak 12. Ove godine Federer i dalje ima 20 GS ali Novak je vec na 16.

U te 102 titule vise od pola su ATP 250 i fjucersi a Novak to i ne igra.

Марко

pre 4 godine

Pa kako to da je bio na poen od poraza protiv 40godišnjeg dede? Kako nije samleo dedu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vlado, 28. jul 2019 15:53)

Исто тако можеш да кажеш да је Федерер побеђивао Ђоковића када је Ђоковић био млад и неискусан. Постоји тај период у коме је Федерер редовно побеђивао док Ђоковић још није сазрео, као што постоји сада овај период када је Федерер стар па Ђоковић редовно побеђује. Иако им се велики део каријера преклапа, они ипак нису тенисери из исте генерације. Сасвим је логично да је млађи тенисер био инфериоран док је био неискусан, као што је и нормално да је старији тенисер инфериоран сада када је стар. То показује и статистика. У првих десет мечева скор је 7:3 за Федерера. Дакле, количник је 7:3=2,33 у корист Федерера. Федерер је имао више него дупло победа у том периоду. У последњих десет мечева скор је 8:2 за Ђоковића. Количник је 8:2=4, тј. Ђоковић је имао четири пута више победа. У преосталих 28 мечева између та два периода, скор је 15:13 за Ђоковића - количник само 1,15. То јасно показује да је тачна моја констатација о инфериорности Ђоковића кад је био сувише млад и неискусан, и о инфериорности Федерера сада када је стар.

NS oldtajmer

pre 4 godine

Ko su, bre, ovi likovi ?. Tokom sopstvene karijere osrednji teniseri, al' zato posle znaju kako i sta treba, pa da budes vrhunski !

Djordje

pre 4 godine

Koliko pozitivnih komentara na instagramu, na fejsbuku, na kanalu Sport Kluba, jedino ovde izviru negativni, pa normalno kad mozes da se potpises kao šaban Jumko i da prozivas najboljeg sportistu sveta, treba imati onu stvar i prozivati ga pravim imenom i prezimenom.

$$$

pre 4 godine

Koja je ovo vest od kako je Djokovic osvojio Wimbledon?...Citajuci hvalospeve, stekao sam utisak da je njegov put od titule bio

Nadal
Agassi
Becker
Connors
Sampras
Borg
Federer

I sve ih je odrao sa po 3-0...

vojkan85

pre 4 godine

O cemu prica doticni? Extreman scenario se zove 2. i 4. set maestra Federera. Sreca na Novakovoj strani, ali polako, doci ce i to na svoje.

andrej

pre 4 godine

Djokovic vs Federer   

26-22 ukupno   

Finala svih turnira 14-6 za Djokovica   

10-6 za Djokovica na grend slemovima   

Grend Slem finala 4-1 za Djokovica   

Ma Federer je bolji jel tako botovi?

Hhahahaahhahaahahah

Nisam roBot

pre 4 godine

Malo glupo ovo zvuči da je 8 godina dominantan protiv dvojice najboljih na Svijetu. Zar je teško reći da je on taj najbolji. Dvojica najboljih, a trći dominira nad njima???

dr. Roddick

pre 4 godine

Pa kako bi i mogao da izgubi namesteno finale, kao ovaj zadnji Wimbledon.

Pravi poznavaoci tenisa su videli da je Federer namerno odigrao slabo na 2 mec lopte.

Sponzori su ti koji vode rec, cilj im je da stvore laznu sliku da je i nas nole u trci za GOAT-a, da bi cirkus bio interesantniji !

urke

pre 4 godine

Tacno, Djokovic igra na 70% a dobije Federera koji odigra mec zivota i plus 15000 ljudi navija protiv njega. Djokovica treba proglasiti najvecim sportistom svih vremena

стојан

pre 4 godine

Aman, dosta više sa Đokovićem!!!
(Sergio, 28. jul 2019 15:35

zakupiš server(e), odradiš svoj news_portal, pa polako....kreiraj(i čitaj) vesti koje ti odgovaraju..

Adriano_Galliani

pre 4 godine

Grend Slem finala 4-1 za Djokovica    

Ma Federer je bolji jel tako botovi? 

Hhahahaahhahaahahah
(andrej, 28. jul 2019 15:21)

20-16.

mitke

pre 4 godine

Šteta što je ove godine vreme bilo toliko loše na Roland Garosu. Da su Novak i Rafa igrali finale u normalnim vremenskim uslovima za to doba godine u Parizu, siguran sam da bi to bio još jedan od istorijskih mečeva.

anica

pre 4 godine

Da bi Nole izgubio mora sam to da zeli...inace, kad je sa svojim lavovskim stavom i pogledom...nema mu ravnog. Kad vidim kako Nole radi i bori se, nista mi nije tesko.

gaga

pre 4 godine

Koliko pozitivnih komentara na instagramu, na fejsbuku, na kanalu Sport Kluba, jedino ovde izviru negativni, pa normalno kad mozes da se potpises kao šaban Jumko i da prozivas najboljeg sportistu sveta, treba imati onu stvar i prozivati ga pravim imenom i prezimenom.
(Djordje, 28. jul 2019 15:19)

Saban hahaahahahhahahaah

baaj

pre 4 godine

Mora da naleti na jednog jedinog Nika Kirjosa, kad god su igrali ovaj ga je isprasio
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neki veliki dr, 28. jul 2019 15:20)

# Link komentara

ovaj moze da ga dobije jedino sto se Novak smori da iggra sa buranijom u prvih par kola...kad lepo decko dodje do polufinala ili finala mozes onda da se veselis

Rade

pre 4 godine

Da se desi ono kao na RG, da cetvrtfinale igra dan kasnije, da polufinale igra 2 dana, da protivnik igra najbolje sto ume, da duva tornado, da pada kisa i da greje sunce u isto vreme, jedino tako mogu da pobede najboljeg igraca u istoriji tenisa.

gaga

pre 4 godine

Da se desi ono kao na RG, da cetvrtfinale igra dan kasnije, da polufinale igra 2 dana, da protivnik igra najbolje sto ume, da duva tornado, da pada kisa i da greje sunce u isto vreme, jedino tako mogu da pobede najboljeg igraca u istoriji tenisa.
(Rade, 28. jul 2019 15:07)

Bravo za komentar!

op op

pre 4 godine

Nesto si se zeznuo dubl igracu. Novak jeste najbolji igrac svih vremena upravo zbog toga sto si naveo, da pegla ovu dvojicu kako hoce i kad hoce poslednjih osam godina.

Stjuardesa

pre 4 godine

Ma idi begaj...
Mi Junkovci (koji možemo i po desetak komentara svakodnevno da napišemo protiv Srbina) ne slažemo se sa ovim matorim, bivšim teniserom.
Tako da, nema Novak Đoković tu mentalnu snagu, bar kad igra protiv matorog baletana, no ima svakako puno sreće, eto, već godinama.
Meni lično je baš bilo lepo da gledam kako elegantno Rodžer gubi.

andrej

pre 4 godine

Djokovic vs Federer   

26-22 ukupno   

Finala svih turnira 14-6 za Djokovica   

10-6 za Djokovica na grend slemovima   

Grend Slem finala 4-1 za Djokovica   

Ma Federer je bolji jel tako botovi?

Hhahahaahhahaahahah

urke

pre 4 godine

Tacno, Djokovic igra na 70% a dobije Federera koji odigra mec zivota i plus 15000 ljudi navija protiv njega. Djokovica treba proglasiti najvecim sportistom svih vremena

Nisam roBot

pre 4 godine

Malo glupo ovo zvuči da je 8 godina dominantan protiv dvojice najboljih na Svijetu. Zar je teško reći da je on taj najbolji. Dvojica najboljih, a trći dominira nad njima???

Djordje

pre 4 godine

Koliko pozitivnih komentara na instagramu, na fejsbuku, na kanalu Sport Kluba, jedino ovde izviru negativni, pa normalno kad mozes da se potpises kao šaban Jumko i da prozivas najboljeg sportistu sveta, treba imati onu stvar i prozivati ga pravim imenom i prezimenom.

Rade

pre 4 godine

Da se desi ono kao na RG, da cetvrtfinale igra dan kasnije, da polufinale igra 2 dana, da protivnik igra najbolje sto ume, da duva tornado, da pada kisa i da greje sunce u isto vreme, jedino tako mogu da pobede najboljeg igraca u istoriji tenisa.

mitke

pre 4 godine

Šteta što je ove godine vreme bilo toliko loše na Roland Garosu. Da su Novak i Rafa igrali finale u normalnim vremenskim uslovima za to doba godine u Parizu, siguran sam da bi to bio još jedan od istorijskih mečeva.

Pavle

pre 4 godine

Djokovic vs Federer    

26-22 ukupno    

Finala svih turnira 14-6 za Djokovica    

10-6 za Djokovica na grend slemovima    

Grend Slem finala 4-1 za Djokovica    

Ma Federer je bolji jel tako botovi? 

Hhahahaahhahaahahah
(andrej, 28. jul 2019 15:21)

Neverovatna statistika, hvala za ovo

gaga

pre 4 godine

Da se desi ono kao na RG, da cetvrtfinale igra dan kasnije, da polufinale igra 2 dana, da protivnik igra najbolje sto ume, da duva tornado, da pada kisa i da greje sunce u isto vreme, jedino tako mogu da pobede najboljeg igraca u istoriji tenisa.
(Rade, 28. jul 2019 15:07)

Bravo za komentar!

DRAGAN

pre 4 godine

Novaku je najteze osvojiti
RG, iz mnogo razloga.Zreb,
termin igranja, sudije ,
vremenske prilike. to sve
igra protiv Novaka svake
godine.Zato i ima samo
jedan RG, u protivnom
sigurno bih imao vise
trofeja u Parizu, gdje
godinama dominira Rafa,
kralj sljake, bez dileme, ali
jedino Novak moze ovdje
da dobije Rafu, i to ce da se
desi sigurno za godinu ili dve.Novak ako ovako nastavi da igra jos dve do
tri godine ima da obori sve
rekorde, samo pod jednim
uslovom, da ostane zdrav i
da ga neprate povrede.
Uzivajmo u majstorijama
ovoga sbina, nsjboljeg
sportiste u svetu u ovome
prelepom sportu.

®Laki

pre 4 godine

20,102,310, sve ostalo je natezanje uspeha. Ako je Novak bolji od rf, onda je i Sampras bolji od Novaka.
(GOAT, 28. jul 2019 16:29)

Za 4 godine, trebaće ti još manja slova za "rf", a i za ove brojeve koje navodiš. Do tada uči velika slova NOVAK i velike brojeve iza njegovog imena: 24 GS, 450 nedelja. ATP titule su nebitne, jer NOVAK nema vremena da igra po seoski vašarima kao neki.

стојан

pre 4 godine

Aman, dosta više sa Đokovićem!!!
(Sergio, 28. jul 2019 15:35

zakupiš server(e), odradiš svoj news_portal, pa polako....kreiraj(i čitaj) vesti koje ti odgovaraju..

Grobar Stipe

pre 4 godine

@Adriano_Galliani Djokovic je mladi 6 godina, 6 sezona! Tako da ti to poređenje 20 16 jako glupo. Sa tim iako je Federer igrao 6 sezona više od djokovica ovaj ga već prestigao u skoro svim kategorijama.

Rocky

pre 4 godine

20,102,310, sve ostalo je natezanje uspeha. Ako je Novak bolji od rf, onda je i Sampras bolji od Novaka.
(GOAT, 28. jul 2019 16:29)

Strpljenja, momce.

Prosle god je federer imao 20 GS a Novak 12. Ove godine Federer i dalje ima 20 GS ali Novak je vec na 16.

U te 102 titule vise od pola su ATP 250 i fjucersi a Novak to i ne igra.

Лепо ти то израчунај

pre 4 godine

Grend Slem finala 4-1 za Djokovica     

Ma Federer je bolji jel tako botovi?  

Hhahahaahhahaahahah 
(andrej, 28. jul 2019 15:21) 

20-16.
(Adriano_Galliani, 28. jul 2019 15:51)

Да, али са 6 година "форе", тј. преко 20 ГС више одиграних.

Трла баба лан

pre 4 godine

Ili Kirjos.
(Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 28. jul 2019 15:52)

Колико да нешто напишеш. Нити памети нити хумора.

mi Srbi, narod nebeski

pre 4 godine

E živo me zanima da li i u Svajcarskoj ima ovoliki broj onih koji podrzavaju Djokovica a omalovazavaju Federera, a da su pri tome rođeni Svajcarci?
Roger queen, srbenda i ostali : momci, pogresili ste zemlju u kojoj ste rođeni . Bolje bi bilo (a čini mi se i da bi vam to baš imponovalo) da ste pravi svajcarci, divnog albanskog porekla

Марко

pre 4 godine

Pa kako to da je bio na poen od poraza protiv 40godišnjeg dede? Kako nije samleo dedu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vlado, 28. jul 2019 15:53)

Исто тако можеш да кажеш да је Федерер побеђивао Ђоковића када је Ђоковић био млад и неискусан. Постоји тај период у коме је Федерер редовно побеђивао док Ђоковић још није сазрео, као што постоји сада овај период када је Федерер стар па Ђоковић редовно побеђује. Иако им се велики део каријера преклапа, они ипак нису тенисери из исте генерације. Сасвим је логично да је млађи тенисер био инфериоран док је био неискусан, као што је и нормално да је старији тенисер инфериоран сада када је стар. То показује и статистика. У првих десет мечева скор је 7:3 за Федерера. Дакле, количник је 7:3=2,33 у корист Федерера. Федерер је имао више него дупло победа у том периоду. У последњих десет мечева скор је 8:2 за Ђоковића. Количник је 8:2=4, тј. Ђоковић је имао четири пута више победа. У преосталих 28 мечева између та два периода, скор је 15:13 за Ђоковића - количник само 1,15. То јасно показује да је тачна моја констатација о инфериорности Ђоковића кад је био сувише млад и неискусан, и о инфериорности Федерера сада када је стар.

op op

pre 4 godine

Nesto si se zeznuo dubl igracu. Novak jeste najbolji igrac svih vremena upravo zbog toga sto si naveo, da pegla ovu dvojicu kako hoce i kad hoce poslednjih osam godina.

baaj

pre 4 godine

Mora da naleti na jednog jedinog Nika Kirjosa, kad god su igrali ovaj ga je isprasio
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neki veliki dr, 28. jul 2019 15:20)

# Link komentara

ovaj moze da ga dobije jedino sto se Novak smori da iggra sa buranijom u prvih par kola...kad lepo decko dodje do polufinala ili finala mozes onda da se veselis

Milena

pre 4 godine

Čitam žalopojke zbog zarada sportista i sportskih radnika.Sport je veliki posao.On hrani milione ljudi koji su svojim radom povezani sa sportom.To je piramida na čijem vrhu su sportisti.Da li? Zarađuju mnogo.Ali više zaraïuju sponzori i organizatori .Koliko su se samo obogatili američki reperi ( neću reći muzičari,jer to nije muzika),a mnogi imaju kriminalom prožetu prošlost (neki i sadašnjost).Niko se ne buni protiv njihovih miliona zarađenih pljuvanjem po svamu i svačemo,nakaradnog izgledu i oblačenju,jer je to,kao,sloboda govora i izražavanje ličnog stava.Ma baš!
Kod nas da i ne pominjem turbo-folk kamarilu fizičkih i duhovnin nakaza,pa učesnike raznih Zadruga i sličnih budaleština.Neću sada o tajkunima i političarim.Svi su oni strašni zagađivači kulture i civilizacijskih distignuća i strašni otimači.Nemate ništa protiv.A smetaju vam sportisti koji se odreknu djetinjstva, mladisti i ludih provoda koje,kad za to ,napokon ,budu imali vremena,više neće željeti .Reći ćete da će imati novac koji će im sve nadoknaditi.Ćovjek je kratko mlad i nema tog novca koji može nadoknaditi izgubljenu mladost.Možda je ovo malo pretjerano.Ali,koliko vas je spremno odbiti besplatne ulaznice za Exit (u vrijeme školskog i studentskog raspusta i sezone godišnjih odmora) jer morate rano leći i još ranije ustati za trening za takmičenje koje počinje usred Exita?Reći ćete da se svi sportisti mnog toga odriču,a ne zarađuju isto.Neki su talent za zanimljive i dobro plaćene sportove.To vam je to.

anica

pre 4 godine

Da bi Nole izgubio mora sam to da zeli...inace, kad je sa svojim lavovskim stavom i pogledom...nema mu ravnog. Kad vidim kako Nole radi i bori se, nista mi nije tesko.

gaga

pre 4 godine

Koliko pozitivnih komentara na instagramu, na fejsbuku, na kanalu Sport Kluba, jedino ovde izviru negativni, pa normalno kad mozes da se potpises kao šaban Jumko i da prozivas najboljeg sportistu sveta, treba imati onu stvar i prozivati ga pravim imenom i prezimenom.
(Djordje, 28. jul 2019 15:19)

Saban hahaahahahhahahaah

Milena

pre 4 godine

Sergio-ja sam iz Republike Srpske i govirim i pišem srpsku ijekavicu-to mi je maternji jezik.Koliko mi je poznato ,nije bila strana ni velikom reformatoru Vuku Karadžiću,ali ,eto,zasmeta njegovom zemljaku .

Vladimir

pre 4 godine

Pojedine jade se žale što Novak prebacuje lopticu preko mreže,njima je želja da one završe u mreži.Ali je istina prava da Novak crta po terenu,maksimalno koristi svaki santimetar terena kao niko do sada.Idemo Nole daleko si najbolji.

Milena

pre 4 godine

Sergio-Serđo-Serjoža-Sergej Ser....( asocijacija na nešto što nije muško ime,ali se uklapa):
Niko Vas ne prisiljava da čitate o Novaku Đokoviću.Ima puno portala sa svim mogućim temama.Zašto ste ,uopšte,ovdje? Meni izgleda da vas mržnja i pakost na to tjera i ne možete se oduprijeti.Potrudite se,ipak.Vama će biti puno bolje,a ovdje nikom nećete nedostajati.

milke

pre 4 godine

Ako je osm godina dominantan, a jeste, protiv dvojice „najboljih“ svih vremen, onda je po logici on najbolji svih vremena, a ova dvica su iza njega.

anica

pre 4 godine

Postovana redakcijo, da li je moguce da se malo vise obrati paznja na provokacije po politickoj i nacionalnoj liniji, ovo ovde nije ni mesto ni vreme za takvu temu a pogotovo da se vredjaju Srbi koji sasvim normalno pisu na Srpskom sajtu...

SIMA

pre 4 godine

Jedini veliki rekord koji Novak može da obori jest broj GS titula, potrebno mu je pet. Na RG izgubio od Tima, u Rimu izgubio katastrofalno od Nadala, na Vimbldonu bio na ivici poraza od čoveka koji je od njega stariji šest godina, a i sam je veteran, uopšte mi ne deluje realno. Rekord od osam godina na prvom mestu ne može da obori, bilo bi mu potrebno još tri godine za to, a ne može ni 110 turnira da osvoji. Po čemu bi on to trebalo da se pamti još hiljadu godina? Po tapkanju loptice i prebacivanju "iste" preko mreže?
(Najveći je onaj za koga svet navija, a to nije Srbin Novak, 28. jul 2019 19:39)
Djokovic moze cak je i realno da osvoji jos 5 GS , broj nedelja na celu 310 Fed a 260 Novak , to je manje od godinu dana ,znaci ako osvoji US open i Australiju imace 18 i nadomak je 310 nedelja , 110 turnira verovatno nece osvojiti jer ne igra 250 i 500 ....uvek ce biti u prici o G O A T -u

bozza

pre 4 godine

Npr. da naleti na Taro Danijela,Istomina, Kližana,Kirijosa..
(dnevna doza prosecnog Srbende, 28. jul 2019 15:07)

Lucas Arnold Ker, Byron Black, Sergi Brugera, Thomas Enquist, Wayne Ferreira, Andrea Gaudenzi, Dominik Hrbaty, Yevgeny Kafelnikov, Thanasi Kokkinakis, Gustavo Kuerten... nastavi niz, ima ih jos mnogo

Zoki

pre 4 godine

Novak ne može da izgubi meč na Slemu a posebno finale u regularnim uslovima. Jedino na Rolan Garosu imaju rešenje. Novak kao prvi nosilac ima projektovane Simona, Bornu, Zvereva, Tima pa Nadala a Rafi hladno predjelo u vidu Nišikorija u červrtfinalu i Rodžera u polufinalu. I to nije problem več raspored. Novak u drugoj nedelji turnira bi igrao u ponedeljak, četvrtak, petak, subotu pa u nedelju a Rafa uz idealan žreb i idealan raspored, utorak pa petak pa u nedelju. Isto je bilo pre 4 godine, Nole u četvrtak da Rafom, u petak i subotu sa Marejem a u nedelju finale da Stanom.. Najjači Novak ikada protiv najjačeg Rafe ikada sreli su se u Melburnu i ono nije bilo za gledanje. Meč veka kako kažu Njujork tajms i Gardijan pretvorio se u igru mačke da mišom i Gi Forže je znao šta mora činiti.

Nenad

pre 4 godine

Ali bez preterivanja, ako ovako nastavi za dve godine imace jos minimum 5 slemova na svom kontu! Samo da nam je ziv i zdrav.. GRANDE NOVAK!!!

Darko

pre 4 godine

Ovaj lik je najbolji teniski komentator. Možda i jedini Britanac koji navija za Đokovića, uživanje je slušati njegove prenose. Radi za Tennis TV.

Lik

pre 4 godine

Ono sa Vimbldona se zove sreća, a ne dominacija :)
Volimo ga, navijamo za njega - ali je OK i da budemo realni i objektivni. I one dve meč lopte sa US opena, to se zove samo i isključivo sreća, a ne dominacija... :)
(party, 28. jul 2019 20:41)

Ček, to sa 2 meč lopte Federera dogodilo mu se 3X (tri puta) na GS turnirima do sada, Ajd jednom ili dva puta pa da kažemo da je sreća ali tri puta?...ma daj.

Vlad Rad

pre 4 godine

Andrej i ostali, u tenisu su se uvek gledala dva elementa: broj osvojenih GS titula i broj nedelja na prvom mestu Atp liste... A sve ostalo, medjusobni dueli, broj pobeda u finalima, broj masters titula i slično su samo novinarske statistike za skupljanje klikova.
Ja sam uveren da ce Novak do AO 2021ve prestici Federera u obe glavne kategorije i da ce zvanicno postati najbolji igrac ikad.
A najbolji tenis koji je neko igrao ikad je svakako vec Novakov.
Ali dok ne prestigne dedu u ova dva elementa treba ipak biti realan i priznati ko je trenutno Goat bez obzira sta svi mi mislili o Švajcarcu.

NS oldtajmer

pre 4 godine

Ko su, bre, ovi likovi ?. Tokom sopstvene karijere osrednji teniseri, al' zato posle znaju kako i sta treba, pa da budes vrhunski !

Vlad Rad

pre 4 godine

Objavite vest da je Nina Stojanovic osvojila turnir u dublu u Latviji. U finalu pobedile Ostapenko.
U singlu je igrala u 1/4 finalu na istom turniru i treba obratiti paznju na nju narednih godina.

Pingvin sa Madagaskara

pre 4 godine

Ukoliko pamtite nick-ove likova koji pljuju po uspehu Djokovi,videćete da se javljaju na svaku vest o KK Partizan NIS.Vidim da nekima smeta gde Novak zivi i gde placa porez,pa bih voleo da ti isti napisu da li im smeta sto ima ljudi koji su 2 (i slovima dva) puta ponavljali razred u osnovnoj školi i od matematike im je jedino išla razlika prodajnog i kupovnog kursa DM (nemačke marke) i sad ima 3 (tri) kombija i 2 stana u Beču (znam coveka,bitniji je od nekog doktora ili profesora).Sto se tice igre Djokovica i njegove "srece" ,moze centrala jednom da pogreši ,ali 3 (tri) meca sa po dve mec-lopte,tesko...Ne volite vi Rodžera vec mrzite uspešne ljude koji su na najlegalniji nacin dosli do mnogo para.Siguran sam da vam ne smetaju razni "koferi","bugarski stanovi","Jezda","Dafina" i Jos mnogo toga sto smo zaboravili.Djokovic je najveća briga na Balkanu.Pozdrav za Milenu.

draganTenis

pre 4 godine

Lepo je neko pisao u komentaru da je svima bilo jasno da Novaka kada je 100% ne moze niko da pobed,i a da je sada zapadnjacima postalo jasno da niko ne moze da ga pobedi i kada igrai na 70-80%, tako da je panika zavladala.

antiDebil

pre 4 godine

Da ne bi krova na Wimbledonu ( iako je vani bilo 30 stepeni) Novak bi I dalje bio na 13 GS-a. Sjetite se US Opena 2010 I 2013 I Olimpijskih igara. VAMOS RAFA!!!
(Muamer, 28. jul 2019 18:23)

E moj Djulicu, Djulicu. Zakmecao je Nadal da se prekrse pravila igre i da se skloni krov ALI sva sreca pa to kmecanje mu nije donelo rezultata i na kraju je morao da pretrpi jedan od bolnijih poraza u karijeri. Jeste mu kmecanje pomoglo par puta na RG ali na wimbldonu mu to nije proslo....

Duh sa sekirom..Čiko..

pre 4 godine

Nije Federer vaspitan da se ponaša@Samo ces biti svjedok u nastavku Noletove karijere,kako Nole ide ka najboljem teniseru u istorij tenisa,nije to lako posmatrati...

Milena

pre 4 godine

Jako želim meč Đoković-Kirios.Odigrali su dva i Kirios je bio bolji.Ali u to vrijeme je gubio i od nekog Istomina i njemu sličnih,pa ne vidim previše razloga za takvo Kiriosovo ,a i navijača mu,kočoperenje -pogotovo što je Kirios puno bolji teniser od njih (nisam nigdje pročitala da su Istomin i ostala bratija nadmeni i bezobrazni zbog tih pobjeda.
Ne mogu predvidjeti kako bi tekao i završio taj meč.Nisam vidovita,a ni ostrašćena.Mislim da bi svima bilo zanimljivo,a njima dvojici posebno.Kirios bi,zasigurno,pokušavao sa niskim udarcima i bezobraznim ponašanjem,a Đoković bi,bar se nadam,pokušao ostati miran kao na Vimbldonu-što bi dodatno nerviralo Kiriosa i publiku ,koja bi ,sigurno,bila na njegovoj strani.S obzirom na komercijalnost takvog meča,vjerujem da će ga ,mižda,u dogledno vrijeme i namjestiti na nekom turniru.Nekoliko puta sam navela da mislim da je Kirios i plaćen da izvodi sav taj cirkus na terenu i napada Đokovića.Ali operatori to nisu pustili????

Kun' fu Panda

pre 4 godine

Kakva Repubkika Srpska .., u pitanju je BiH.. zahvalite Holbruku, zahvalite Anerici što imate RS ..
(bh, 28. jul 2019 20:31)

U pravu si za Ameriku i Holbruka, samo se vi njima trebate zahvaliti njima sto imate ovakvu RS u sastavu BiH. Ali Boze moj, nista nije vjecno....

Red

pre 4 godine

To je tacno, cak i kada je mec gotov za sve, za publiku, sudiju, protivnik vec vidi sebe kao pobednika Djokovic je u stanju da preokrene mec u svoju korist.
Neverovatan je u kljucnim momentima.
Vrlo vrv da ce ih prestici i po slemovima po svemu ali ni tada ne moze jedan covek da bude najbolji koliko god ga voleli i podrzavali.

Stil igre je na strani Samprasa, Federera
Nadal i Novak vec to nemaju.
Imaju neke druge prednosti mentalni aspekt
Svako ima svoje prednosti i nedostatke.
Skeomno misljenje.
Pozzdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vladimir, 28. jul 2019 19:05

Ma koga briga stil igre,od stila se ne osvajaju slemovi.I ja igram zeznutu kosarku,ali sve pogadjam:)moje skromno misljenje.

Stjuardesa

pre 4 godine

Ma idi begaj...
Mi Junkovci (koji možemo i po desetak komentara svakodnevno da napišemo protiv Srbina) ne slažemo se sa ovim matorim, bivšim teniserom.
Tako da, nema Novak Đoković tu mentalnu snagu, bar kad igra protiv matorog baletana, no ima svakako puno sreće, eto, već godinama.
Meni lično je baš bilo lepo da gledam kako elegantno Rodžer gubi.

Adriano_Galliani

pre 4 godine

Grend Slem finala 4-1 za Djokovica    

Ma Federer je bolji jel tako botovi? 

Hhahahaahhahaahahah
(andrej, 28. jul 2019 15:21)

20-16.

Milena

pre 4 godine

Jako želim meč Đoković-Kirios.Odigrali su dva i Kirios je bio bolji.Ali u to vrijeme je gubio i od nekog Istomina i njemu sličnih,pa ne vidim previše razloga za takvo Kiriosovo ,a i navijača mu,kočoperenje -pogotovo što je Kirios puno bolji teniser od njih (nisam nigdje pročitala da su Istomin i ostala bratija nadmeni i bezobrazni zbog tih pobjeda.
Ne mogu predvidjeti kako bi tekao i završio taj meč.Nisam vidovita,a ni ostrašćena.Mislim da bi svima bilo zanimljivo,a njima dvojici posebno.Kirios bi,zasigurno,pokušavao sa niskim udarcima i bezobraznim ponašanjem,a Đoković bi,bar se nadam,pokušao ostati miran kao na Vimbldonu-što bi dodatno nerviralo Kiriosa i publiku ,koja bi ,sigurno,bila na njegovoj strani.S obzirom na komercijalnost takvog meča,vjerujem da će ga ,mižda,u dogledno vrijeme i namjestiti na nekom turniru.Nekoliko puta sam navela da mislim da je Kirios i plaćen da izvodi sav taj cirkus na terenu i napada Đokovića.Ali operatori to nisu pustili????

bh

pre 4 godine

Hajd, naporni ste više s tim..., sutra na posao za platu od 400 Eura. .., naravno, mislim za one koji imaju posao..., a oni kojima se vi bavite su milioneri i naravno uživaju.

Milena

pre 4 godine

bodibong-vrlo ste bezobrazni,pa ću biti i ja -da ste ikad pročitali bilo koje književno djelo ,nikad ne biste onako nešto ružno napisali (sa kavezom ).U "Ratu i miru" bi se ,sigurno ,izgubili ,da bi morali poslati i gorske i morske službe spašavanja da vas izbave.
Zbog Vaše primjedbe me ,stvarno ,čudi da ste uspjeli pročitati sav moj tekst.

antiDebil

pre 4 godine

Da ne bi krova na Wimbledonu ( iako je vani bilo 30 stepeni) Novak bi I dalje bio na 13 GS-a. Sjetite se US Opena 2010 I 2013 I Olimpijskih igara. VAMOS RAFA!!!
(Muamer, 28. jul 2019 18:23)

E moj Djulicu, Djulicu. Zakmecao je Nadal da se prekrse pravila igre i da se skloni krov ALI sva sreca pa to kmecanje mu nije donelo rezultata i na kraju je morao da pretrpi jedan od bolnijih poraza u karijeri. Jeste mu kmecanje pomoglo par puta na RG ali na wimbldonu mu to nije proslo....

$$$

pre 4 godine

Koja je ovo vest od kako je Djokovic osvojio Wimbledon?...Citajuci hvalospeve, stekao sam utisak da je njegov put od titule bio

Nadal
Agassi
Becker
Connors
Sampras
Borg
Federer

I sve ih je odrao sa po 3-0...

Pera

pre 4 godine

Manje vise svi se slazu da je Djokovic odigrao na 70-90% svojih mogucnosti.
Mene zanima zasto? Ocigledno je da su GS titule jedina stvar u tenisu koja ga interesuje, nedavno je izgubio RG ometen ekstremo teskim vremenskim uslovima, bilo bi logicno da je bio motiviasn i 100% spreman za finale Vimbldona. Naravno, moze se reci takav mu je bio dan, ali on i tim bi trebali da znaju da temptiraju formu. Moze li neko da ponudi objasnjenje?

vojkan85

pre 4 godine

O cemu prica doticni? Extreman scenario se zove 2. i 4. set maestra Federera. Sreca na Novakovoj strani, ali polako, doci ce i to na svoje.

Milena

pre 4 godine

bodibong-vrlo ste bezobrazni,pa ću biti i ja -da ste ikad pročitali bilo koje književno djelo ,nikad ne biste onako nešto ružno napisali (sa kavezom ).U "Ratu i miru" bi se ,sigurno ,izgubili ,da bi morali poslati i gorske i morske službe spašavanja da vas izbave.
Zbog Vaše primjedbe me ,stvarno ,čudi da ste uspjeli pročitati sav moj tekst.

Rocky

pre 4 godine

Kakva Repubkika Srpska .., u pitanju je BiH.. zahvalite Holbruku, zahvalite Anerici što imate RS ..
(bh, 28. jul 2019 20:31)

Pa i vi isto sto imate BiH.

Bitno je da i RS i BIH postoje samo privremeno i da ce se uskoro zvati ponovo jednim istim imenom kao i pre Jugoslavije.

dr. Roddick

pre 4 godine

Pa kako bi i mogao da izgubi namesteno finale, kao ovaj zadnji Wimbledon.

Pravi poznavaoci tenisa su videli da je Federer namerno odigrao slabo na 2 mec lopte.

Sponzori su ti koji vode rec, cilj im je da stvore laznu sliku da je i nas nole u trci za GOAT-a, da bi cirkus bio interesantniji !

Novak je GOAT (piše se bet tačaka?

pre 4 godine

Do koliko je godina Novak sazrevao? Do njegove 29. Federer je vodio protiv njega, u 37. bio je Federer beoj 1, razlika je mapravljena u poslednje tri godine. Nemam sreće, sa dežurnim na sajtu, inače biste saznali ko je bio Pančo Gonzales, broj jedsan bio je OSAM godina. Nikad Novak to neće oboriti, kai ni broj osvojenih turnira. Ima 75 i zaostaje za Konorsom koji ima 33 turnira više. Da bi prestigao Konorsa, Novak bi morao da igra još devet godina. Ma kakvi, osušio se kao džbunj u pustinji. A on se posle jednog meča u Vimbldonu umorio i ne može u Montral

Ima samo da mu ćušne

pre 4 godine

Novaka danas može da pobedi samo Kira, mnogo je brži, viši i snažniji od njega, devet godina je mlađi, na prvom sledećem meču serviraće mu mu onu ćušku, kao Nadalu.

Pančo

pre 4 godine

@Milena
Kad Novak tapka lopticu 10, 15 puta, pa ako je drugi servis to ponovi "isto takođe", a ako bude nec onda može i treći servis da bude, ili 40-50 tapkanja po jednom poenu, koliko je to onda bezobrazno i odvratno za gledanje? Koliko je to onda tapkanja u meču koji traje pet sati? Biću u Njujorku gradu i videću se s Kirom, nagovoriću ga da Novaku malo ćušne, k'o Nadalu, a da mu više tapka, pedesetak puta pre servisa. Posle toga Kiru vodim na burek.

Najveći je onaj za koga svet navija, a to nije Srbin Novak

pre 4 godine

Jedini veliki rekord koji Novak može da obori jest broj GS titula, potrebno mu je pet. Na RG izgubio od Tima, u Rimu izgubio katastrofalno od Nadala, na Vimbldonu bio na ivici poraza od čoveka koji je od njega stariji šest godina, a i sam je veteran, uopšte mi ne deluje realno. Rekord od osam godina na prvom mestu ne može da obori, bilo bi mu potrebno još tri godine za to, a ne može ni 110 turnira da osvoji. Po čemu bi on to trebalo da se pamti još hiljadu godina? Po tapkanju loptice i prebacivanju "iste" preko mreže?

Nije Federer vaspitan da se "ponaša"

pre 4 godine

Pozdrav za LN, Pančo je bio fenomen pedesetih, boem i prvi igrač koji je vreme provodio na mreži, a ne dva metra iza osnovne linije. Ovaj tenis koji igra Novak vrlo brzo biće dokinut, jer je dosadan, jednoličan, svodi se na greške protivnika, posle besomučnog prebacivanja, a Rodžer je ispao naivan što ga na 40:15 nije mučio: išao da zameni reket, pa glumio grč u leđima, pa tapkao lopticu 30 puta o ledinu.... jer protiv Srbina moraš da koristiš njegove manire, kao posledicu rupe u mentalitetu i ponašanju.

Muamer

pre 4 godine

Da ne bi krova na Wimbledonu ( iako je vani bilo 30 stepeni) Novak bi I dalje bio na 13 GS-a. Sjetite se US Opena 2010 I 2013 I Olimpijskih igara. VAMOS RAFA!!!

party

pre 4 godine

Ono sa Vimbldona se zove sreća, a ne dominacija :)

Volimo ga, navijamo za njega - ali je OK i da budemo realni i objektivni. I one dve meč lopte sa US opena, to se zove samo i isključivo sreća, a ne dominacija... :)

Sergio

pre 4 godine

Milena.... Sva ta imena - asocijacije koje ste nabrojali su muška. Siguran sam da vama ne bih nedostajao, bar dok me ne bi upoznali, mada ja biram društvo. Za ostale vi ne znate. Ja znam mnoge koji misle isto kao ja, svako bira šta će da čita. Svaka čast Novaku na svemu što je postigao, ali ne mora da glavna i najveća vest svakoga dana bude šta je ko rekao o njemu. I da, ne kaže se "tjera" "oduprijeti", nego "tera" i "odupreti"

otrov

pre 4 godine

Koji se to ekstremno los scenario desavao pa je ovaj igrac iz Monaka igrao kako je igrao nakon RG 2016 do Vimbldona 2018??? Unapred hvala na odgovorima.

Vladimir

pre 4 godine

To je tacno, cak i kada je mec gotov za sve, za publiku, sudiju, protivnik vec vidi sebe kao pobednika Djokovic je u stanju da preokrene mec u svoju korist.
Neverovatan je u kljucnim momentima.
Vrlo vrv da ce ih prestici i po slemovima po svemu ali ni tada ne moze jedan covek da bude najbolji koliko god ga voleli i podrzavali.

Stil igre je na strani Samprasa, Federera
Nadal i Novak vec to nemaju.
Imaju neke druge prednosti mentalni aspekt
Svako ima svoje prednosti i nedostatke.
Skeomno misljenje.
Pozzdrav

Gadno je što su Kira 9, Tim 7, Cici 12 godina mlađi

pre 4 godine

"Ja sam uveren da ce Novak do AO 2021. prestici Federera u obe glavne kategorije i da ce zvanicno postati najbolji igrac ikad", sad nam još kaži ko će ga ZVANIČNO proglasiti? Zašto još niko nikad nije ZVANIČNO proglašen? Misiš da ti što ZVANIČNO proglašavaju nisu dosad radili svoj po'o? Gospodine, niko nama ne zabranjuje da MI misimo da je Novak najbolji, niti ćemo mi moći drugima da naredimo da tako ne mise, još mi samo kaži ko je najbolji svih vremena u fudbalu? Ili u tekvondu? Nemoj da se uvatiš za ovo "misim", to je zbog vrućine.

Teniskih legendi bilo je i pre Novaka

pre 4 godine

@Kg
Pančo Gonzales bio je teniska legenda, tenis se igrao i pre ATP liste, turniri na kojima su igrali najbolji teniseri sveta, jedan sa drugim, osmorica, bili su mnogo jači i bolji nego mastersi danas, na kojima igra i boranija, evo ti ga Montreal, i ne možeš ti legendu kakav je bio Gonzales da meriš sa Novakom ili Nadalom, samo je Federer uspeo da se izdigne od drugih i to nema veza sa njegovim skorom protiv Novaka, oni su igrali do 12 pobeda jedan protiv drugog, meč je trajao po dve nedelje, publika je recimo gledala Gonzalesa protiv Sedžmena dve nedelja, gotovo svakog dana, protiv boranije oni nisu ni igrali. Njih osmorica igrali su u kalendarskoj godini jedan protiv drugog, po deset i više puta! Uzmi za primer NBA i EL. Obe su lige zatvorene. Primetio sam, ti si Kg, dobro, ali zašto svaku "pridiku" počinješ sa "ne pravi se pametan". I kad neko pogreši, a ja nisam, ne smeš nikoga da vređaš. Rupa u mentalitetu ili vaspitanju?

vojkan85

pre 4 godine

O cemu prica doticni? Extreman scenario se zove 2. i 4. set maestra Federera. Sreca na Novakovoj strani, ali polako, doci ce i to na svoje.

$$$

pre 4 godine

Koja je ovo vest od kako je Djokovic osvojio Wimbledon?...Citajuci hvalospeve, stekao sam utisak da je njegov put od titule bio

Nadal
Agassi
Becker
Connors
Sampras
Borg
Federer

I sve ih je odrao sa po 3-0...

dr. Roddick

pre 4 godine

Pa kako bi i mogao da izgubi namesteno finale, kao ovaj zadnji Wimbledon.

Pravi poznavaoci tenisa su videli da je Federer namerno odigrao slabo na 2 mec lopte.

Sponzori su ti koji vode rec, cilj im je da stvore laznu sliku da je i nas nole u trci za GOAT-a, da bi cirkus bio interesantniji !

Pančo

pre 4 godine

@Milena
Kad Novak tapka lopticu 10, 15 puta, pa ako je drugi servis to ponovi "isto takođe", a ako bude nec onda može i treći servis da bude, ili 40-50 tapkanja po jednom poenu, koliko je to onda bezobrazno i odvratno za gledanje? Koliko je to onda tapkanja u meču koji traje pet sati? Biću u Njujorku gradu i videću se s Kirom, nagovoriću ga da Novaku malo ćušne, k'o Nadalu, a da mu više tapka, pedesetak puta pre servisa. Posle toga Kiru vodim na burek.

Novak je GOAT (piše se bet tačaka?

pre 4 godine

Do koliko je godina Novak sazrevao? Do njegove 29. Federer je vodio protiv njega, u 37. bio je Federer beoj 1, razlika je mapravljena u poslednje tri godine. Nemam sreće, sa dežurnim na sajtu, inače biste saznali ko je bio Pančo Gonzales, broj jedsan bio je OSAM godina. Nikad Novak to neće oboriti, kai ni broj osvojenih turnira. Ima 75 i zaostaje za Konorsom koji ima 33 turnira više. Da bi prestigao Konorsa, Novak bi morao da igra još devet godina. Ma kakvi, osušio se kao džbunj u pustinji. A on se posle jednog meča u Vimbldonu umorio i ne može u Montral

Najveći je onaj za koga svet navija, a to nije Srbin Novak

pre 4 godine

Jedini veliki rekord koji Novak može da obori jest broj GS titula, potrebno mu je pet. Na RG izgubio od Tima, u Rimu izgubio katastrofalno od Nadala, na Vimbldonu bio na ivici poraza od čoveka koji je od njega stariji šest godina, a i sam je veteran, uopšte mi ne deluje realno. Rekord od osam godina na prvom mestu ne može da obori, bilo bi mu potrebno još tri godine za to, a ne može ni 110 turnira da osvoji. Po čemu bi on to trebalo da se pamti još hiljadu godina? Po tapkanju loptice i prebacivanju "iste" preko mreže?

Muamer

pre 4 godine

Da ne bi krova na Wimbledonu ( iako je vani bilo 30 stepeni) Novak bi I dalje bio na 13 GS-a. Sjetite se US Opena 2010 I 2013 I Olimpijskih igara. VAMOS RAFA!!!

Nije Federer vaspitan da se "ponaša"

pre 4 godine

Pozdrav za LN, Pančo je bio fenomen pedesetih, boem i prvi igrač koji je vreme provodio na mreži, a ne dva metra iza osnovne linije. Ovaj tenis koji igra Novak vrlo brzo biće dokinut, jer je dosadan, jednoličan, svodi se na greške protivnika, posle besomučnog prebacivanja, a Rodžer je ispao naivan što ga na 40:15 nije mučio: išao da zameni reket, pa glumio grč u leđima, pa tapkao lopticu 30 puta o ledinu.... jer protiv Srbina moraš da koristiš njegove manire, kao posledicu rupe u mentalitetu i ponašanju.

Ima samo da mu ćušne

pre 4 godine

Novaka danas može da pobedi samo Kira, mnogo je brži, viši i snažniji od njega, devet godina je mlađi, na prvom sledećem meču serviraće mu mu onu ćušku, kao Nadalu.

Adriano_Galliani

pre 4 godine

Grend Slem finala 4-1 za Djokovica    

Ma Federer je bolji jel tako botovi? 

Hhahahaahhahaahahah
(andrej, 28. jul 2019 15:21)

20-16.

bh

pre 4 godine

Hajd, naporni ste više s tim..., sutra na posao za platu od 400 Eura. .., naravno, mislim za one koji imaju posao..., a oni kojima se vi bavite su milioneri i naravno uživaju.

otrov

pre 4 godine

Koji se to ekstremno los scenario desavao pa je ovaj igrac iz Monaka igrao kako je igrao nakon RG 2016 do Vimbldona 2018??? Unapred hvala na odgovorima.

Sergio

pre 4 godine

Milena.... Sva ta imena - asocijacije koje ste nabrojali su muška. Siguran sam da vama ne bih nedostajao, bar dok me ne bi upoznali, mada ja biram društvo. Za ostale vi ne znate. Ja znam mnoge koji misle isto kao ja, svako bira šta će da čita. Svaka čast Novaku na svemu što je postigao, ali ne mora da glavna i najveća vest svakoga dana bude šta je ko rekao o njemu. I da, ne kaže se "tjera" "oduprijeti", nego "tera" i "odupreti"

party

pre 4 godine

Ono sa Vimbldona se zove sreća, a ne dominacija :)

Volimo ga, navijamo za njega - ali je OK i da budemo realni i objektivni. I one dve meč lopte sa US opena, to se zove samo i isključivo sreća, a ne dominacija... :)

Teniskih legendi bilo je i pre Novaka

pre 4 godine

@Kg
Pančo Gonzales bio je teniska legenda, tenis se igrao i pre ATP liste, turniri na kojima su igrali najbolji teniseri sveta, jedan sa drugim, osmorica, bili su mnogo jači i bolji nego mastersi danas, na kojima igra i boranija, evo ti ga Montreal, i ne možeš ti legendu kakav je bio Gonzales da meriš sa Novakom ili Nadalom, samo je Federer uspeo da se izdigne od drugih i to nema veza sa njegovim skorom protiv Novaka, oni su igrali do 12 pobeda jedan protiv drugog, meč je trajao po dve nedelje, publika je recimo gledala Gonzalesa protiv Sedžmena dve nedelja, gotovo svakog dana, protiv boranije oni nisu ni igrali. Njih osmorica igrali su u kalendarskoj godini jedan protiv drugog, po deset i više puta! Uzmi za primer NBA i EL. Obe su lige zatvorene. Primetio sam, ti si Kg, dobro, ali zašto svaku "pridiku" počinješ sa "ne pravi se pametan". I kad neko pogreši, a ja nisam, ne smeš nikoga da vređaš. Rupa u mentalitetu ili vaspitanju?

Stjuardesa

pre 4 godine

Ma idi begaj...
Mi Junkovci (koji možemo i po desetak komentara svakodnevno da napišemo protiv Srbina) ne slažemo se sa ovim matorim, bivšim teniserom.
Tako da, nema Novak Đoković tu mentalnu snagu, bar kad igra protiv matorog baletana, no ima svakako puno sreće, eto, već godinama.
Meni lično je baš bilo lepo da gledam kako elegantno Rodžer gubi.

andrej

pre 4 godine

Djokovic vs Federer   

26-22 ukupno   

Finala svih turnira 14-6 za Djokovica   

10-6 za Djokovica na grend slemovima   

Grend Slem finala 4-1 za Djokovica   

Ma Federer je bolji jel tako botovi?

Hhahahaahhahaahahah

Vladimir

pre 4 godine

To je tacno, cak i kada je mec gotov za sve, za publiku, sudiju, protivnik vec vidi sebe kao pobednika Djokovic je u stanju da preokrene mec u svoju korist.
Neverovatan je u kljucnim momentima.
Vrlo vrv da ce ih prestici i po slemovima po svemu ali ni tada ne moze jedan covek da bude najbolji koliko god ga voleli i podrzavali.

Stil igre je na strani Samprasa, Federera
Nadal i Novak vec to nemaju.
Imaju neke druge prednosti mentalni aspekt
Svako ima svoje prednosti i nedostatke.
Skeomno misljenje.
Pozzdrav

Gadno je što su Kira 9, Tim 7, Cici 12 godina mlađi

pre 4 godine

"Ja sam uveren da ce Novak do AO 2021. prestici Federera u obe glavne kategorije i da ce zvanicno postati najbolji igrac ikad", sad nam još kaži ko će ga ZVANIČNO proglasiti? Zašto još niko nikad nije ZVANIČNO proglašen? Misiš da ti što ZVANIČNO proglašavaju nisu dosad radili svoj po'o? Gospodine, niko nama ne zabranjuje da MI misimo da je Novak najbolji, niti ćemo mi moći drugima da naredimo da tako ne mise, još mi samo kaži ko je najbolji svih vremena u fudbalu? Ili u tekvondu? Nemoj da se uvatiš za ovo "misim", to je zbog vrućine.

urke

pre 4 godine

Tacno, Djokovic igra na 70% a dobije Federera koji odigra mec zivota i plus 15000 ljudi navija protiv njega. Djokovica treba proglasiti najvecim sportistom svih vremena

Djordje

pre 4 godine

Koliko pozitivnih komentara na instagramu, na fejsbuku, na kanalu Sport Kluba, jedino ovde izviru negativni, pa normalno kad mozes da se potpises kao šaban Jumko i da prozivas najboljeg sportistu sveta, treba imati onu stvar i prozivati ga pravim imenom i prezimenom.

mi Srbi, narod nebeski

pre 4 godine

E živo me zanima da li i u Svajcarskoj ima ovoliki broj onih koji podrzavaju Djokovica a omalovazavaju Federera, a da su pri tome rođeni Svajcarci?
Roger queen, srbenda i ostali : momci, pogresili ste zemlju u kojoj ste rođeni . Bolje bi bilo (a čini mi se i da bi vam to baš imponovalo) da ste pravi svajcarci, divnog albanskog porekla

DRAGAN

pre 4 godine

Novaku je najteze osvojiti
RG, iz mnogo razloga.Zreb,
termin igranja, sudije ,
vremenske prilike. to sve
igra protiv Novaka svake
godine.Zato i ima samo
jedan RG, u protivnom
sigurno bih imao vise
trofeja u Parizu, gdje
godinama dominira Rafa,
kralj sljake, bez dileme, ali
jedino Novak moze ovdje
da dobije Rafu, i to ce da se
desi sigurno za godinu ili dve.Novak ako ovako nastavi da igra jos dve do
tri godine ima da obori sve
rekorde, samo pod jednim
uslovom, da ostane zdrav i
da ga neprate povrede.
Uzivajmo u majstorijama
ovoga sbina, nsjboljeg
sportiste u svetu u ovome
prelepom sportu.

Rade

pre 4 godine

Da se desi ono kao na RG, da cetvrtfinale igra dan kasnije, da polufinale igra 2 dana, da protivnik igra najbolje sto ume, da duva tornado, da pada kisa i da greje sunce u isto vreme, jedino tako mogu da pobede najboljeg igraca u istoriji tenisa.

Vlad Rad

pre 4 godine

Andrej i ostali, u tenisu su se uvek gledala dva elementa: broj osvojenih GS titula i broj nedelja na prvom mestu Atp liste... A sve ostalo, medjusobni dueli, broj pobeda u finalima, broj masters titula i slično su samo novinarske statistike za skupljanje klikova.
Ja sam uveren da ce Novak do AO 2021ve prestici Federera u obe glavne kategorije i da ce zvanicno postati najbolji igrac ikad.
A najbolji tenis koji je neko igrao ikad je svakako vec Novakov.
Ali dok ne prestigne dedu u ova dva elementa treba ipak biti realan i priznati ko je trenutno Goat bez obzira sta svi mi mislili o Švajcarcu.

NS oldtajmer

pre 4 godine

Ko su, bre, ovi likovi ?. Tokom sopstvene karijere osrednji teniseri, al' zato posle znaju kako i sta treba, pa da budes vrhunski !

Milena

pre 4 godine

Sergio-ja sam iz Republike Srpske i govirim i pišem srpsku ijekavicu-to mi je maternji jezik.Koliko mi je poznato ,nije bila strana ni velikom reformatoru Vuku Karadžiću,ali ,eto,zasmeta njegovom zemljaku .

SIMA

pre 4 godine

Jedini veliki rekord koji Novak može da obori jest broj GS titula, potrebno mu je pet. Na RG izgubio od Tima, u Rimu izgubio katastrofalno od Nadala, na Vimbldonu bio na ivici poraza od čoveka koji je od njega stariji šest godina, a i sam je veteran, uopšte mi ne deluje realno. Rekord od osam godina na prvom mestu ne može da obori, bilo bi mu potrebno još tri godine za to, a ne može ni 110 turnira da osvoji. Po čemu bi on to trebalo da se pamti još hiljadu godina? Po tapkanju loptice i prebacivanju "iste" preko mreže?
(Najveći je onaj za koga svet navija, a to nije Srbin Novak, 28. jul 2019 19:39)
Djokovic moze cak je i realno da osvoji jos 5 GS , broj nedelja na celu 310 Fed a 260 Novak , to je manje od godinu dana ,znaci ako osvoji US open i Australiju imace 18 i nadomak je 310 nedelja , 110 turnira verovatno nece osvojiti jer ne igra 250 i 500 ....uvek ce biti u prici o G O A T -u

Pavle

pre 4 godine

Djokovic vs Federer    

26-22 ukupno    

Finala svih turnira 14-6 za Djokovica    

10-6 za Djokovica na grend slemovima    

Grend Slem finala 4-1 za Djokovica    

Ma Federer je bolji jel tako botovi? 

Hhahahaahhahaahahah
(andrej, 28. jul 2019 15:21)

Neverovatna statistika, hvala za ovo

Darko

pre 4 godine

Ovaj lik je najbolji teniski komentator. Možda i jedini Britanac koji navija za Đokovića, uživanje je slušati njegove prenose. Radi za Tennis TV.

draganTenis

pre 4 godine

Lepo je neko pisao u komentaru da je svima bilo jasno da Novaka kada je 100% ne moze niko da pobed,i a da je sada zapadnjacima postalo jasno da niko ne moze da ga pobedi i kada igrai na 70-80%, tako da je panika zavladala.

op op

pre 4 godine

Nesto si se zeznuo dubl igracu. Novak jeste najbolji igrac svih vremena upravo zbog toga sto si naveo, da pegla ovu dvojicu kako hoce i kad hoce poslednjih osam godina.

стојан

pre 4 godine

Aman, dosta više sa Đokovićem!!!
(Sergio, 28. jul 2019 15:35

zakupiš server(e), odradiš svoj news_portal, pa polako....kreiraj(i čitaj) vesti koje ti odgovaraju..

Vlad Rad

pre 4 godine

Objavite vest da je Nina Stojanovic osvojila turnir u dublu u Latviji. U finalu pobedile Ostapenko.
U singlu je igrala u 1/4 finalu na istom turniru i treba obratiti paznju na nju narednih godina.

Zoki

pre 4 godine

Novak ne može da izgubi meč na Slemu a posebno finale u regularnim uslovima. Jedino na Rolan Garosu imaju rešenje. Novak kao prvi nosilac ima projektovane Simona, Bornu, Zvereva, Tima pa Nadala a Rafi hladno predjelo u vidu Nišikorija u červrtfinalu i Rodžera u polufinalu. I to nije problem več raspored. Novak u drugoj nedelji turnira bi igrao u ponedeljak, četvrtak, petak, subotu pa u nedelju a Rafa uz idealan žreb i idealan raspored, utorak pa petak pa u nedelju. Isto je bilo pre 4 godine, Nole u četvrtak da Rafom, u petak i subotu sa Marejem a u nedelju finale da Stanom.. Najjači Novak ikada protiv najjačeg Rafe ikada sreli su se u Melburnu i ono nije bilo za gledanje. Meč veka kako kažu Njujork tajms i Gardijan pretvorio se u igru mačke da mišom i Gi Forže je znao šta mora činiti.

mitke

pre 4 godine

Šteta što je ove godine vreme bilo toliko loše na Roland Garosu. Da su Novak i Rafa igrali finale u normalnim vremenskim uslovima za to doba godine u Parizu, siguran sam da bi to bio još jedan od istorijskih mečeva.

Трла баба лан

pre 4 godine

Ili Kirjos.
(Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 28. jul 2019 15:52)

Колико да нешто напишеш. Нити памети нити хумора.

Марко

pre 4 godine

Pa kako to da je bio na poen od poraza protiv 40godišnjeg dede? Kako nije samleo dedu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vlado, 28. jul 2019 15:53)

Исто тако можеш да кажеш да је Федерер побеђивао Ђоковића када је Ђоковић био млад и неискусан. Постоји тај период у коме је Федерер редовно побеђивао док Ђоковић још није сазрео, као што постоји сада овај период када је Федерер стар па Ђоковић редовно побеђује. Иако им се велики део каријера преклапа, они ипак нису тенисери из исте генерације. Сасвим је логично да је млађи тенисер био инфериоран док је био неискусан, као што је и нормално да је старији тенисер инфериоран сада када је стар. То показује и статистика. У првих десет мечева скор је 7:3 за Федерера. Дакле, количник је 7:3=2,33 у корист Федерера. Федерер је имао више него дупло победа у том периоду. У последњих десет мечева скор је 8:2 за Ђоковића. Количник је 8:2=4, тј. Ђоковић је имао четири пута више победа. У преосталих 28 мечева између та два периода, скор је 15:13 за Ђоковића - количник само 1,15. То јасно показује да је тачна моја констатација о инфериорности Ђоковића кад је био сувише млад и неискусан, и о инфериорности Федерера сада када је стар.

®Laki

pre 4 godine

20,102,310, sve ostalo je natezanje uspeha. Ako je Novak bolji od rf, onda je i Sampras bolji od Novaka.
(GOAT, 28. jul 2019 16:29)

Za 4 godine, trebaće ti još manja slova za "rf", a i za ove brojeve koje navodiš. Do tada uči velika slova NOVAK i velike brojeve iza njegovog imena: 24 GS, 450 nedelja. ATP titule su nebitne, jer NOVAK nema vremena da igra po seoski vašarima kao neki.

milke

pre 4 godine

Ako je osm godina dominantan, a jeste, protiv dvojice „najboljih“ svih vremen, onda je po logici on najbolji svih vremena, a ova dvica su iza njega.

antiDebil

pre 4 godine

Da ne bi krova na Wimbledonu ( iako je vani bilo 30 stepeni) Novak bi I dalje bio na 13 GS-a. Sjetite se US Opena 2010 I 2013 I Olimpijskih igara. VAMOS RAFA!!!
(Muamer, 28. jul 2019 18:23)

E moj Djulicu, Djulicu. Zakmecao je Nadal da se prekrse pravila igre i da se skloni krov ALI sva sreca pa to kmecanje mu nije donelo rezultata i na kraju je morao da pretrpi jedan od bolnijih poraza u karijeri. Jeste mu kmecanje pomoglo par puta na RG ali na wimbldonu mu to nije proslo....

antiDebil

pre 4 godine

Da ne bi krova na Wimbledonu ( iako je vani bilo 30 stepeni) Novak bi I dalje bio na 13 GS-a. Sjetite se US Opena 2010 I 2013 I Olimpijskih igara. VAMOS RAFA!!!
(Muamer, 28. jul 2019 18:23)

E moj Djulicu, Djulicu. Zakmecao je Nadal da se prekrse pravila igre i da se skloni krov ALI sva sreca pa to kmecanje mu nije donelo rezultata i na kraju je morao da pretrpi jedan od bolnijih poraza u karijeri. Jeste mu kmecanje pomoglo par puta na RG ali na wimbldonu mu to nije proslo....

Lik

pre 4 godine

Ono sa Vimbldona se zove sreća, a ne dominacija :)
Volimo ga, navijamo za njega - ali je OK i da budemo realni i objektivni. I one dve meč lopte sa US opena, to se zove samo i isključivo sreća, a ne dominacija... :)
(party, 28. jul 2019 20:41)

Ček, to sa 2 meč lopte Federera dogodilo mu se 3X (tri puta) na GS turnirima do sada, Ajd jednom ili dva puta pa da kažemo da je sreća ali tri puta?...ma daj.

Nisam roBot

pre 4 godine

Malo glupo ovo zvuči da je 8 godina dominantan protiv dvojice najboljih na Svijetu. Zar je teško reći da je on taj najbolji. Dvojica najboljih, a trći dominira nad njima???

bozza

pre 4 godine

Npr. da naleti na Taro Danijela,Istomina, Kližana,Kirijosa..
(dnevna doza prosecnog Srbende, 28. jul 2019 15:07)

Lucas Arnold Ker, Byron Black, Sergi Brugera, Thomas Enquist, Wayne Ferreira, Andrea Gaudenzi, Dominik Hrbaty, Yevgeny Kafelnikov, Thanasi Kokkinakis, Gustavo Kuerten... nastavi niz, ima ih jos mnogo

Rocky

pre 4 godine

20,102,310, sve ostalo je natezanje uspeha. Ako je Novak bolji od rf, onda je i Sampras bolji od Novaka.
(GOAT, 28. jul 2019 16:29)

Strpljenja, momce.

Prosle god je federer imao 20 GS a Novak 12. Ove godine Federer i dalje ima 20 GS ali Novak je vec na 16.

U te 102 titule vise od pola su ATP 250 i fjucersi a Novak to i ne igra.

anica

pre 4 godine

Postovana redakcijo, da li je moguce da se malo vise obrati paznja na provokacije po politickoj i nacionalnoj liniji, ovo ovde nije ni mesto ni vreme za takvu temu a pogotovo da se vredjaju Srbi koji sasvim normalno pisu na Srpskom sajtu...

Лепо ти то израчунај

pre 4 godine

Grend Slem finala 4-1 za Djokovica     

Ma Federer je bolji jel tako botovi?  

Hhahahaahhahaahahah 
(andrej, 28. jul 2019 15:21) 

20-16.
(Adriano_Galliani, 28. jul 2019 15:51)

Да, али са 6 година "форе", тј. преко 20 ГС више одиграних.

Duh sa sekirom..Čiko..

pre 4 godine

Nije Federer vaspitan da se ponaša@Samo ces biti svjedok u nastavku Noletove karijere,kako Nole ide ka najboljem teniseru u istorij tenisa,nije to lako posmatrati...

Red

pre 4 godine

To je tacno, cak i kada je mec gotov za sve, za publiku, sudiju, protivnik vec vidi sebe kao pobednika Djokovic je u stanju da preokrene mec u svoju korist.
Neverovatan je u kljucnim momentima.
Vrlo vrv da ce ih prestici i po slemovima po svemu ali ni tada ne moze jedan covek da bude najbolji koliko god ga voleli i podrzavali.

Stil igre je na strani Samprasa, Federera
Nadal i Novak vec to nemaju.
Imaju neke druge prednosti mentalni aspekt
Svako ima svoje prednosti i nedostatke.
Skeomno misljenje.
Pozzdrav
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vladimir, 28. jul 2019 19:05

Ma koga briga stil igre,od stila se ne osvajaju slemovi.I ja igram zeznutu kosarku,ali sve pogadjam:)moje skromno misljenje.

Nenad

pre 4 godine

Ali bez preterivanja, ako ovako nastavi za dve godine imace jos minimum 5 slemova na svom kontu! Samo da nam je ziv i zdrav.. GRANDE NOVAK!!!

Pingvin sa Madagaskara

pre 4 godine

Ukoliko pamtite nick-ove likova koji pljuju po uspehu Djokovi,videćete da se javljaju na svaku vest o KK Partizan NIS.Vidim da nekima smeta gde Novak zivi i gde placa porez,pa bih voleo da ti isti napisu da li im smeta sto ima ljudi koji su 2 (i slovima dva) puta ponavljali razred u osnovnoj školi i od matematike im je jedino išla razlika prodajnog i kupovnog kursa DM (nemačke marke) i sad ima 3 (tri) kombija i 2 stana u Beču (znam coveka,bitniji je od nekog doktora ili profesora).Sto se tice igre Djokovica i njegove "srece" ,moze centrala jednom da pogreši ,ali 3 (tri) meca sa po dve mec-lopte,tesko...Ne volite vi Rodžera vec mrzite uspešne ljude koji su na najlegalniji nacin dosli do mnogo para.Siguran sam da vam ne smetaju razni "koferi","bugarski stanovi","Jezda","Dafina" i Jos mnogo toga sto smo zaboravili.Djokovic je najveća briga na Balkanu.Pozdrav za Milenu.

Milena

pre 4 godine

Sergio-Serđo-Serjoža-Sergej Ser....( asocijacija na nešto što nije muško ime,ali se uklapa):
Niko Vas ne prisiljava da čitate o Novaku Đokoviću.Ima puno portala sa svim mogućim temama.Zašto ste ,uopšte,ovdje? Meni izgleda da vas mržnja i pakost na to tjera i ne možete se oduprijeti.Potrudite se,ipak.Vama će biti puno bolje,a ovdje nikom nećete nedostajati.

Milena

pre 4 godine

Čitam žalopojke zbog zarada sportista i sportskih radnika.Sport je veliki posao.On hrani milione ljudi koji su svojim radom povezani sa sportom.To je piramida na čijem vrhu su sportisti.Da li? Zarađuju mnogo.Ali više zaraïuju sponzori i organizatori .Koliko su se samo obogatili američki reperi ( neću reći muzičari,jer to nije muzika),a mnogi imaju kriminalom prožetu prošlost (neki i sadašnjost).Niko se ne buni protiv njihovih miliona zarađenih pljuvanjem po svamu i svačemo,nakaradnog izgledu i oblačenju,jer je to,kao,sloboda govora i izražavanje ličnog stava.Ma baš!
Kod nas da i ne pominjem turbo-folk kamarilu fizičkih i duhovnin nakaza,pa učesnike raznih Zadruga i sličnih budaleština.Neću sada o tajkunima i političarim.Svi su oni strašni zagađivači kulture i civilizacijskih distignuća i strašni otimači.Nemate ništa protiv.A smetaju vam sportisti koji se odreknu djetinjstva, mladisti i ludih provoda koje,kad za to ,napokon ,budu imali vremena,više neće željeti .Reći ćete da će imati novac koji će im sve nadoknaditi.Ćovjek je kratko mlad i nema tog novca koji može nadoknaditi izgubljenu mladost.Možda je ovo malo pretjerano.Ali,koliko vas je spremno odbiti besplatne ulaznice za Exit (u vrijeme školskog i studentskog raspusta i sezone godišnjih odmora) jer morate rano leći i još ranije ustati za trening za takmičenje koje počinje usred Exita?Reći ćete da se svi sportisti mnog toga odriču,a ne zarađuju isto.Neki su talent za zanimljive i dobro plaćene sportove.To vam je to.

anica

pre 4 godine

Da bi Nole izgubio mora sam to da zeli...inace, kad je sa svojim lavovskim stavom i pogledom...nema mu ravnog. Kad vidim kako Nole radi i bori se, nista mi nije tesko.

gaga

pre 4 godine

Koliko pozitivnih komentara na instagramu, na fejsbuku, na kanalu Sport Kluba, jedino ovde izviru negativni, pa normalno kad mozes da se potpises kao šaban Jumko i da prozivas najboljeg sportistu sveta, treba imati onu stvar i prozivati ga pravim imenom i prezimenom.
(Djordje, 28. jul 2019 15:19)

Saban hahaahahahhahahaah

baaj

pre 4 godine

Mora da naleti na jednog jedinog Nika Kirjosa, kad god su igrali ovaj ga je isprasio
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neki veliki dr, 28. jul 2019 15:20)

# Link komentara

ovaj moze da ga dobije jedino sto se Novak smori da iggra sa buranijom u prvih par kola...kad lepo decko dodje do polufinala ili finala mozes onda da se veselis

Rocky

pre 4 godine

Kakva Repubkika Srpska .., u pitanju je BiH.. zahvalite Holbruku, zahvalite Anerici što imate RS ..
(bh, 28. jul 2019 20:31)

Pa i vi isto sto imate BiH.

Bitno je da i RS i BIH postoje samo privremeno i da ce se uskoro zvati ponovo jednim istim imenom kao i pre Jugoslavije.

Vladimir

pre 4 godine

Pojedine jade se žale što Novak prebacuje lopticu preko mreže,njima je želja da one završe u mreži.Ali je istina prava da Novak crta po terenu,maksimalno koristi svaki santimetar terena kao niko do sada.Idemo Nole daleko si najbolji.

gaga

pre 4 godine

Da se desi ono kao na RG, da cetvrtfinale igra dan kasnije, da polufinale igra 2 dana, da protivnik igra najbolje sto ume, da duva tornado, da pada kisa i da greje sunce u isto vreme, jedino tako mogu da pobede najboljeg igraca u istoriji tenisa.
(Rade, 28. jul 2019 15:07)

Bravo za komentar!

Grobar Stipe

pre 4 godine

@Adriano_Galliani Djokovic je mladi 6 godina, 6 sezona! Tako da ti to poređenje 20 16 jako glupo. Sa tim iako je Federer igrao 6 sezona više od djokovica ovaj ga već prestigao u skoro svim kategorijama.

Milena

pre 4 godine

Jako želim meč Đoković-Kirios.Odigrali su dva i Kirios je bio bolji.Ali u to vrijeme je gubio i od nekog Istomina i njemu sličnih,pa ne vidim previše razloga za takvo Kiriosovo ,a i navijača mu,kočoperenje -pogotovo što je Kirios puno bolji teniser od njih (nisam nigdje pročitala da su Istomin i ostala bratija nadmeni i bezobrazni zbog tih pobjeda.
Ne mogu predvidjeti kako bi tekao i završio taj meč.Nisam vidovita,a ni ostrašćena.Mislim da bi svima bilo zanimljivo,a njima dvojici posebno.Kirios bi,zasigurno,pokušavao sa niskim udarcima i bezobraznim ponašanjem,a Đoković bi,bar se nadam,pokušao ostati miran kao na Vimbldonu-što bi dodatno nerviralo Kiriosa i publiku ,koja bi ,sigurno,bila na njegovoj strani.S obzirom na komercijalnost takvog meča,vjerujem da će ga ,mižda,u dogledno vrijeme i namjestiti na nekom turniru.Nekoliko puta sam navela da mislim da je Kirios i plaćen da izvodi sav taj cirkus na terenu i napada Đokovića.Ali operatori to nisu pustili????

Milena

pre 4 godine

Jako želim meč Đoković-Kirios.Odigrali su dva i Kirios je bio bolji.Ali u to vrijeme je gubio i od nekog Istomina i njemu sličnih,pa ne vidim previše razloga za takvo Kiriosovo ,a i navijača mu,kočoperenje -pogotovo što je Kirios puno bolji teniser od njih (nisam nigdje pročitala da su Istomin i ostala bratija nadmeni i bezobrazni zbog tih pobjeda.
Ne mogu predvidjeti kako bi tekao i završio taj meč.Nisam vidovita,a ni ostrašćena.Mislim da bi svima bilo zanimljivo,a njima dvojici posebno.Kirios bi,zasigurno,pokušavao sa niskim udarcima i bezobraznim ponašanjem,a Đoković bi,bar se nadam,pokušao ostati miran kao na Vimbldonu-što bi dodatno nerviralo Kiriosa i publiku ,koja bi ,sigurno,bila na njegovoj strani.S obzirom na komercijalnost takvog meča,vjerujem da će ga ,mižda,u dogledno vrijeme i namjestiti na nekom turniru.Nekoliko puta sam navela da mislim da je Kirios i plaćen da izvodi sav taj cirkus na terenu i napada Đokovića.Ali operatori to nisu pustili????

Milena

pre 4 godine

bodibong-vrlo ste bezobrazni,pa ću biti i ja -da ste ikad pročitali bilo koje književno djelo ,nikad ne biste onako nešto ružno napisali (sa kavezom ).U "Ratu i miru" bi se ,sigurno ,izgubili ,da bi morali poslati i gorske i morske službe spašavanja da vas izbave.
Zbog Vaše primjedbe me ,stvarno ,čudi da ste uspjeli pročitati sav moj tekst.

Milena

pre 4 godine

bodibong-vrlo ste bezobrazni,pa ću biti i ja -da ste ikad pročitali bilo koje književno djelo ,nikad ne biste onako nešto ružno napisali (sa kavezom ).U "Ratu i miru" bi se ,sigurno ,izgubili ,da bi morali poslati i gorske i morske službe spašavanja da vas izbave.
Zbog Vaše primjedbe me ,stvarno ,čudi da ste uspjeli pročitati sav moj tekst.

Kun' fu Panda

pre 4 godine

Kakva Repubkika Srpska .., u pitanju je BiH.. zahvalite Holbruku, zahvalite Anerici što imate RS ..
(bh, 28. jul 2019 20:31)

U pravu si za Ameriku i Holbruka, samo se vi njima trebate zahvaliti njima sto imate ovakvu RS u sastavu BiH. Ali Boze moj, nista nije vjecno....

Pera

pre 4 godine

Manje vise svi se slazu da je Djokovic odigrao na 70-90% svojih mogucnosti.
Mene zanima zasto? Ocigledno je da su GS titule jedina stvar u tenisu koja ga interesuje, nedavno je izgubio RG ometen ekstremo teskim vremenskim uslovima, bilo bi logicno da je bio motiviasn i 100% spreman za finale Vimbldona. Naravno, moze se reci takav mu je bio dan, ali on i tim bi trebali da znaju da temptiraju formu. Moze li neko da ponudi objasnjenje?