Boks 70

Utorak, 23.07.2019.

19:40

Ruski bokser preminuo posle povreda u ringu

Ruski bokser Maksim Dadašev koji je zbog oštećenja mozga završio u komi, podlegao je povredama i preminuo u 28. godini.

Ruski bokser preminuo posle povreda u ringu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

Sale

pre 4 godine

Onaj ko ne shvata tacno sta je udarac u boksu, nebitno da li je u telo ili glavu ima opciju da kod kuce isproba experiment. Nije isto ali mozda cete biti blize saznjanju.Plasticno je poredjenje, skoro sirovo ali...

Imate svi jastuke, imate.. uzmite jedan manji i udarajte partnera u glavu 10 puta. Jastukom koji ne moze ni da se meri sa rukavicama koje su stabilnije, preciznije i cvrsce (zbog ruku naravno) Jeste li? I Kako ste? Aha, ok... probajte 100 puta sad.

niki

pre 4 godine

Nije on bio spreman za meč čim je toliko izudaran, to je trener trebalo da primeti još oko pete, šeste runde i da ga nagovori da predaju. Šteta za momka. A vi što kmečite, vi ste u glavi takođe komirani, pojela vas je ta negativnost. Boks se neće ukinuti nikad, kao ni borilačke veštine, sve je to dobrovoljno i svako ko se bavi time zna zašto se bavi.

Aca

pre 4 godine

Boksovao je do kraja da bi zaradio pare I da bi zenu doveo iz Rusije u Ameriku. Toliko je zeleo zelenu kartu da ga je to nazalost kostalo glave.Rusi najbolje znaju kakvo je siromastvo u Rusiji, I onda izadju dezurni rusofili I pocnu da nam objasnjavaju kako je tamo lepo. Pa sto svi trce u Ameriku? Inace sam gledao mec I stvarno je bilo brutalno, borio se Rus kao lav, nije hteo da odustane ni posle 11 runde kad ga je trener molio da prekinu mec.

Sofronije

pre 4 godine

Treba itekako syvatiti da postoje razlike izmedju borilackih sportova!
Boks je generalno jedan od opasnijih.
U MMA ringu na primer,do sad ni jedna osoba nije izgubila zivot!
Dok se na fudbalskim terenima i u boks ringu takve stvari neretko desavaju,nazalost.

Soraya

pre 4 godine

@bla bla
Kako udaranje pesnicama u glavu može da bude plemenito? Da li može neko da objasni po čemu je boks plemenita veština? Zaista me interesuje.

The Spatula

pre 4 godine

Ja bih rekao da bokserima fali mozga. Da ga imaju, nikad se ne bi bavili tim "sportom"! Ne bih da ih vredjam, i ne bih ovo plasirao kao uvredu, vec kao dobronameran komentar. Ali svakom nesto fali. Mnogi kazu i za mene da nemam mozga, za neka moja ponasanja. U svakom slucaju, momci koji se bavite boksom, puno srece.

Aleksandar

pre 4 godine

Dok sam studirao medicinu u americi kolega je bio u grupi koji su se bavili zdravljem boksera posle zavrsetka karijere. Secam se da su rezultati bili uzasni, da manje vise svi imaju ostecenja mozga i probleme uzrokovane time.

Lolan

pre 4 godine

@slobodni klikeri
Rukavice sluze da zastite protivnika a ne tvoje sake. Sto veca povrsina, manji pritisak za istu silu...
(Mister Vo, 24. jul 2019 00:45)

Ne, zeznuo si se. Rukavice se nose jer nekada su borbe bile golim sakama i svi su lomili zglobove ... Zastitna "kaciga" kao u amaterskom boksu donekle stiti glavu....

R A Z L I K A

pre 4 godine

Ljudi ginu i u saobracaju pa sta sad treba da ukinemo automobile , kamione , vozove i avione ?
(gile, 23. jul 2019 22:38)

"gile" to sto si ti nabrojao narod gine u udesu a boks, mma ili bilo koje borilacke vestine narod gine svesno.

......

pre 4 godine

Krajnje je vreme smanjiti boks na 8 rundi, a borba za titulu nek bude 10. Dosta boksera je preminulo bas zbog toga sto primaju dosta udaraca, a nema nokauta do 12 runde. Nazalost ovakav ishod niko nije mogao da predvidi posto koliko toliko momak je bio u “ok” stanju bar na oko tokom borbe i posle nje. UFC je savrseno “bezbedan” u odnosu na boks. Pozdrav svima i pocivaj u miru!

Nije nase,nasli smo..

pre 4 godine

da indijanci jedni,boks je plemenita vestina,koja je dala imena koja ce se pamtiti dok je god ljudi na zamlji,sad sve da vas stavis na gomilu ne bi znali pet mma sampiona,ali je zato mma bolji sport.. bezi bre kuci!

Dimitrije

pre 4 godine

Momak je umro a trener je morao da ga moli za dozvolu da prekine meč. Na trenerima i sudijama je da probaju da spase takve borce jer oni bi pre umrli nego predali meč.

Pritom u boksu samo oni najuspešniji zarađuju velike pare. Ovaj momak je verovatno bio daleko od novca koji zarađuje jedan prosečan reprezentativac Srbije u fudbalu.

bla bla

pre 4 godine

Nikad mi nije bilo jasno zasto se za boks kaze "plemenita vestina"? Dobio je oko 300 udaraca?! Pa kako se nije onesvestio odmah u ringu? Tuga
(Hmm, 23. jul 2019 20:46)

Jeste plemenita veština, ali amaterski boks, ne profesionalni. Profesionalni boks je biznis. Ovde dvojica udju u ring i mlate se do iznemoglosti.

palop

pre 4 godine

RIP
Meni samo nije jasno kako to da se do sada još nije desilo da je neki MMA borac poginuo u borbi ili posle nje. MMA mi deluje kao još opasniji sport od boksa...
(paja, 23. jul 2019 21:21

Kljucna rec je deluje. Neko je vec pomenuo u komentaru koliko su udarci u bokserskim rukavicama zapravo teski...

Razlika je sto se od par dobrih udaraca u MMA rukavicama pada, a u boksu mogu da se mlate 12 rundi, prime ogroman broj udaraca i da niko ne bude nokautiran. Najveci problem je ta kumulativna steta koja nastaje u boksu nakon velikog broja udaraca, bolje da te neko nokautira nego da konstantno primas udarce koji pomeraju mozak, da ne pominjem sto u MMA ima dosta rvanja, a i poluga kao moguceg zavrsetka borbe, jednostavno nema toliko udaraca u opticaju kao boks.

Onda na MMA vesti dodju likovi koji pisu "Ovo je divljastvo, boks je plemeniti sport", a istina je da je boks gori po zdravlje, ali nije ni MMA dobar da ne bude zabune, samo sto deluje dosta gore kad se povrsno pogleda.

Antisha

pre 4 godine

Onda na MMA vesti dodju likovi koji pisu "Ovo je divljastvo, boks je plemeniti sport", a istina je da je boks gori po zdravlje, ali nije ni MMA dobar da ne bude zabune, samo sto deluje dosta gore kad se povrsno pogleda.
(palop, 23. jul 2019 22:36)

tocno. boks je daleko opasniji i pogubniji od MMA, americki football je takodjer pri vrhu ljestvice.
MMA moze biti udarac u bilo koji dio tijela, dok je u boksu naglasak na to da je sva moc udarca usmjerena u sake i direktne udarce u glavu.

0

gile

pre 4 godine

Nije prvi, a nazalost verovatno nije ni poslednji koji ce poginuti od posledica udaraca u ovom sportu. Prestace da ginu kada se ukine, drugacije nece.
(Ivan, 23. jul 2019 21:45)

Ljudi ginu i u saobracaju pa sta sad treba da ukinemo automobile , kamione , vozove i avione ?

Slobodni Klikeri

pre 4 godine

(Slobodni Klikeri, 23. jul 2019 20:57)
Pa i drugi boxeri toliko primaju pa ništa.
(Z, 23. jul 2019 21:14)

Nista,kako da ne,samo posle malo oboljevaju kao Muhamed Ali od parkinsa,imaju problema sa pamcenjem,potrese mozga i sl.

Druga stvar, ti ni ne znas sta je 300 zamaha,a kamoli 300 udarca. Znas li koliko se snage potrosi u boksu pri jednom udarcu? Zahamni rukama u vazduh i ako stignes do 30-ak brzih zamaha odjednom,a da se dobro ne zadises nisi los. Sa rukavicama ne bi mogao vise od 10.
Ozbiljan bokser ne trosi snagu da zamahuje rukama kao blesav i da u trecoj rundi padne od umora. Vec gleda da sa sto manje udaraca bude sto efekntniji,jer treba cuvati snagu i izdrazati 12 rundi.
Tako da ostali ozbiljni bokseri ne prime po 300 udaraca za mec. Posebno ne ako mec ne traje 12 rundi.

Volim te big mekove, do bola

pre 4 godine

Drago mi je što mu je trener Badi Mekgrir, Veliki Britanac, bacio peškirče posle svog ushićenja kako mu ovi glupi Ruja gubi...

War Inside My Head

pre 4 godine

Primio 300 udaraca???Da to nije malo nerealan broj,stravično u svakom slučaju?!Ne kapiram suštinu borilačkih sportova,ok hrabrost i sve što ide uz to,ali nanošenje povreda međusobno,uz još mnoštvo novih disciplina tipa mma,ne mogu stvarno da prihvatim.

Cole

pre 4 godine

Nikad ali nikad mi nije bilo jasno zasto se na ovakve vesti na komentare podrske daju minusi, koji je to sklop mozga i sta je lose u komentaru ako neko napise da mu je zao i za to dobije 10% minusa. Ne verujem....

Ivan

pre 4 godine

Nije prvi, a nazalost verovatno nije ni poslednji koji ce poginuti od posledica udaraca u ovom sportu. Prestace da ginu kada se ukine, drugacije nece.

paja

pre 4 godine

RIP
Meni samo nije jasno kako to da se do sada još nije desilo da je neki MMA borac poginuo u borbi ili posle nje. MMA mi deluje kao još opasniji sport od boksa...

Obrnuta proporcija

pre 4 godine

Bokseri imaju m... do poda, respect
(dr, 23. jul 2019 20:06)

Zato mozga nemaju ni za lek! Uključujući i braću Kličko koji imaju izuzetno formalno obrazovanje.

Peđa

pre 4 godine

Kao bivsi bokser mogu slobodno da kazem da je notorna glupost da je mogao da primi 300 udaraca jer ispada da gard nije ni drzao. Prosto je nemoguce da je toliko lose boksovao. Moj trener je bio besan kada pobedim sa 4-5 primnjenih udaraca...

A

pre 4 godine

,,Ruski bokser je primio oko 300 udaraca tokom 11 rundi borbe, a taj poslednji udarac delovalo je da mu je pomerao tlo pod nogama, pa je Maksimov trener, kako se tada činilo, na vreme to prepoznao i reagovao bacanjem peškira."

NA VREME, posle 300 udaraca???
Na vreme bi bilo posle nekoliko udaraca a ne 300.

Petar

pre 4 godine

Jednog dana će zabraniti boks i sve druge borilačke sportove sa direktnim kontaktom, jer to i nisu sportovi, to su veštine koje su u službi onog najgoreg u čoveku, agresije i mržnje. Do tada ćemo slušati kako je boks super, kako su MMA borci plemeniti, vole životinje i malu decu, itd. Pogledajte face u publici u trenucima kada jedan bokser počinje da tuče drugog, to je opšta histerija, delirijum, kolektivni orgazam. Kao svojevremeno gladijatori, masa urla, oni se ubijaju.

R

pre 4 godine

Tehnicki i pravno gledano njegov protivnik je njega ubio. Kolika je tu njegova krivica i koje je to krivicno delo?
(Igor, 23. jul 2019 20:53)
Tehnički i pravno nije ga ubio već je bio meč. A ovo je “nesreća” na radu. Svi znaju za rizik od svakog zanimanja i dobrovoljno pristanu.

Igor

pre 4 godine

Bas pre neki dan sam razmisljao o ovako necemu. I sta sad? Tehnicki i pravno gledano njegov protivnik je njega ubio. Kolika je tu njegova krivica i koje je to krivicno delo?

Dzons

pre 4 godine

@najbolji je opancarev lepak
Kakvi ljekari bolan. Sad citam da je primio preko 300 udaraca, od toga 200 i vise su jaki udarci. Nebitno da li su svi u glavu ( nije precizirano ) to je dovoljno da unisti najzdraviju osobu. Uzas. Bas smo primitivna vrsta. Ako pozivimo par miliona godina, tadasnja ljudska vrsta ce na nas gledati kao sto mi sada posmatramo Australopitekuse. Oni su prva humanoidna vrsta.

Slobodni Klikeri

pre 4 godine

Kao mladji tinejdzer sam se malo bavio boksom iz zezanja. Jedan rodjak bio bokserski trener,pa tako malo...rekreacija. Ko nikada nije osetio udarac bokserske rukavice taj ne zna kakav je to udar za telo i mozak. Cak i preko garda. Obicna pesnica je maltene bezazlena u odnosu na udarac bokserskom rukavicom. To bukvalno pomera mozak ili organe po telu. A,ovaj momak je primio 300 udaraca,to je strasno. Slona bi ubili sa 300 takvih udaraca. Neka mu je laka crna zemlja i pokoj dusi.

Dare

pre 4 godine

to je moguce, desavalo se da bokser izdahne dan posle meca, jer je zadobio povrede. Teske telesne koje uticu na zdravlje 
kad smo vec kod zdravlja ovih dana 
nesto cesce kasljem nego inace..
(FTP, 23. jul 2019 20:25)

Možda je grudobolja?!

PimPong

pre 4 godine

Malo klinaca se bavi boksom jer im je to neki prvi izbor, vec vise jer im pruza neku priliku da zarade neki dinar i da se izvuku iz siromastva. A nema nikakvog smisla da je boks, u kojem je poenta da nokautiras protivnika i potenicjalno mu ostetis mozak, bude olimpijski sport. Tacno je da ljudi umiru baveci se drugim sportovima, ali je po meni razlika ogromna. Pocivaj u miru.

FTP

pre 4 godine

to je moguce, desavalo se da bokser izdahne dan posle meca, jer je zadobio povrede. Teske telesne koje uticu na zdravlje
kad smo vec kod zdravlja ovih dana
nesto cesce kasljem nego inace..

najbolji je opancarev lepak.

pre 4 godine

Jel oni imaju uopste neke lekarske preglede?!.Pa nisu to amateri sa ulice da dodje do ovoga.Da su lekari odradili svoj posao covek najverovatnije nebi ni poceo mec.

Mikii

pre 4 godine

Ljudi koji se bave borilackim vestinama su posebna sorta. Nema potrebe zaliti za njim, jer sve i da dobije drugu sansu, opet bi on u ring. Takva mu je sudbina, nema sta vise da se doda.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Zaista tragično, ali znao je u šta se upušća i ja sam isto tako bio svestan
da mogu da dobijem debele batine kada sam svoje vremeno trenirao boks, na
svu sreću uvek sam bijo jači od svojih takmataca.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Kad god se dese ovakve stvari setim se velikog Ducija. Ekstreman je, mnogima čudan, naporan, turoban ali govori istinu. Moderan sport je dehumanizovan i suprotan svim onim osnovnim načelima. Izgubiti život u 28oj u ringu, zarad neke mase koje te loži i riče da poturiš još malo glavu. Danas će ga žaliti, sutra već svi zaboraviti, zakopatii, tražiti novog.
Prilično tužno. Nek' mu je laka zemlja.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Kad god se dese ovakve stvari setim se velikog Ducija. Ekstreman je, mnogima čudan, naporan, turoban ali govori istinu. Moderan sport je dehumanizovan i suprotan svim onim osnovnim načelima. Izgubiti život u 28oj u ringu, zarad neke mase koje te loži i riče da poturiš još malo glavu. Danas će ga žaliti, sutra već svi zaboraviti, zakopatii, tražiti novog.
Prilično tužno. Nek' mu je laka zemlja.

PimPong

pre 4 godine

Malo klinaca se bavi boksom jer im je to neki prvi izbor, vec vise jer im pruza neku priliku da zarade neki dinar i da se izvuku iz siromastva. A nema nikakvog smisla da je boks, u kojem je poenta da nokautiras protivnika i potenicjalno mu ostetis mozak, bude olimpijski sport. Tacno je da ljudi umiru baveci se drugim sportovima, ali je po meni razlika ogromna. Pocivaj u miru.

Dzons

pre 4 godine

@najbolji je opancarev lepak
Kakvi ljekari bolan. Sad citam da je primio preko 300 udaraca, od toga 200 i vise su jaki udarci. Nebitno da li su svi u glavu ( nije precizirano ) to je dovoljno da unisti najzdraviju osobu. Uzas. Bas smo primitivna vrsta. Ako pozivimo par miliona godina, tadasnja ljudska vrsta ce na nas gledati kao sto mi sada posmatramo Australopitekuse. Oni su prva humanoidna vrsta.

Petar

pre 4 godine

Jednog dana će zabraniti boks i sve druge borilačke sportove sa direktnim kontaktom, jer to i nisu sportovi, to su veštine koje su u službi onog najgoreg u čoveku, agresije i mržnje. Do tada ćemo slušati kako je boks super, kako su MMA borci plemeniti, vole životinje i malu decu, itd. Pogledajte face u publici u trenucima kada jedan bokser počinje da tuče drugog, to je opšta histerija, delirijum, kolektivni orgazam. Kao svojevremeno gladijatori, masa urla, oni se ubijaju.

Slobodni Klikeri

pre 4 godine

Kao mladji tinejdzer sam se malo bavio boksom iz zezanja. Jedan rodjak bio bokserski trener,pa tako malo...rekreacija. Ko nikada nije osetio udarac bokserske rukavice taj ne zna kakav je to udar za telo i mozak. Cak i preko garda. Obicna pesnica je maltene bezazlena u odnosu na udarac bokserskom rukavicom. To bukvalno pomera mozak ili organe po telu. A,ovaj momak je primio 300 udaraca,to je strasno. Slona bi ubili sa 300 takvih udaraca. Neka mu je laka crna zemlja i pokoj dusi.

Obrnuta proporcija

pre 4 godine

Bokseri imaju m... do poda, respect
(dr, 23. jul 2019 20:06)

Zato mozga nemaju ni za lek! Uključujući i braću Kličko koji imaju izuzetno formalno obrazovanje.

R

pre 4 godine

Tehnicki i pravno gledano njegov protivnik je njega ubio. Kolika je tu njegova krivica i koje je to krivicno delo?
(Igor, 23. jul 2019 20:53)
Tehnički i pravno nije ga ubio već je bio meč. A ovo je “nesreća” na radu. Svi znaju za rizik od svakog zanimanja i dobrovoljno pristanu.

palop

pre 4 godine

RIP
Meni samo nije jasno kako to da se do sada još nije desilo da je neki MMA borac poginuo u borbi ili posle nje. MMA mi deluje kao još opasniji sport od boksa...
(paja, 23. jul 2019 21:21

Kljucna rec je deluje. Neko je vec pomenuo u komentaru koliko su udarci u bokserskim rukavicama zapravo teski...

Razlika je sto se od par dobrih udaraca u MMA rukavicama pada, a u boksu mogu da se mlate 12 rundi, prime ogroman broj udaraca i da niko ne bude nokautiran. Najveci problem je ta kumulativna steta koja nastaje u boksu nakon velikog broja udaraca, bolje da te neko nokautira nego da konstantno primas udarce koji pomeraju mozak, da ne pominjem sto u MMA ima dosta rvanja, a i poluga kao moguceg zavrsetka borbe, jednostavno nema toliko udaraca u opticaju kao boks.

Onda na MMA vesti dodju likovi koji pisu "Ovo je divljastvo, boks je plemeniti sport", a istina je da je boks gori po zdravlje, ali nije ni MMA dobar da ne bude zabune, samo sto deluje dosta gore kad se povrsno pogleda.

War Inside My Head

pre 4 godine

Primio 300 udaraca???Da to nije malo nerealan broj,stravično u svakom slučaju?!Ne kapiram suštinu borilačkih sportova,ok hrabrost i sve što ide uz to,ali nanošenje povreda međusobno,uz još mnoštvo novih disciplina tipa mma,ne mogu stvarno da prihvatim.

Mikii

pre 4 godine

Ljudi koji se bave borilackim vestinama su posebna sorta. Nema potrebe zaliti za njim, jer sve i da dobije drugu sansu, opet bi on u ring. Takva mu je sudbina, nema sta vise da se doda.

Ivan

pre 4 godine

Nije prvi, a nazalost verovatno nije ni poslednji koji ce poginuti od posledica udaraca u ovom sportu. Prestace da ginu kada se ukine, drugacije nece.

Dimitrije

pre 4 godine

Momak je umro a trener je morao da ga moli za dozvolu da prekine meč. Na trenerima i sudijama je da probaju da spase takve borce jer oni bi pre umrli nego predali meč.

Pritom u boksu samo oni najuspešniji zarađuju velike pare. Ovaj momak je verovatno bio daleko od novca koji zarađuje jedan prosečan reprezentativac Srbije u fudbalu.

Peđa

pre 4 godine

Kao bivsi bokser mogu slobodno da kazem da je notorna glupost da je mogao da primi 300 udaraca jer ispada da gard nije ni drzao. Prosto je nemoguce da je toliko lose boksovao. Moj trener je bio besan kada pobedim sa 4-5 primnjenih udaraca...

Slobodni Klikeri

pre 4 godine

(Slobodni Klikeri, 23. jul 2019 20:57)
Pa i drugi boxeri toliko primaju pa ništa.
(Z, 23. jul 2019 21:14)

Nista,kako da ne,samo posle malo oboljevaju kao Muhamed Ali od parkinsa,imaju problema sa pamcenjem,potrese mozga i sl.

Druga stvar, ti ni ne znas sta je 300 zamaha,a kamoli 300 udarca. Znas li koliko se snage potrosi u boksu pri jednom udarcu? Zahamni rukama u vazduh i ako stignes do 30-ak brzih zamaha odjednom,a da se dobro ne zadises nisi los. Sa rukavicama ne bi mogao vise od 10.
Ozbiljan bokser ne trosi snagu da zamahuje rukama kao blesav i da u trecoj rundi padne od umora. Vec gleda da sa sto manje udaraca bude sto efekntniji,jer treba cuvati snagu i izdrazati 12 rundi.
Tako da ostali ozbiljni bokseri ne prime po 300 udaraca za mec. Posebno ne ako mec ne traje 12 rundi.

Antisha

pre 4 godine

Onda na MMA vesti dodju likovi koji pisu "Ovo je divljastvo, boks je plemeniti sport", a istina je da je boks gori po zdravlje, ali nije ni MMA dobar da ne bude zabune, samo sto deluje dosta gore kad se povrsno pogleda.
(palop, 23. jul 2019 22:36)

tocno. boks je daleko opasniji i pogubniji od MMA, americki football je takodjer pri vrhu ljestvice.
MMA moze biti udarac u bilo koji dio tijela, dok je u boksu naglasak na to da je sva moc udarca usmjerena u sake i direktne udarce u glavu.

0

Cole

pre 4 godine

Nikad ali nikad mi nije bilo jasno zasto se na ovakve vesti na komentare podrske daju minusi, koji je to sklop mozga i sta je lose u komentaru ako neko napise da mu je zao i za to dobije 10% minusa. Ne verujem....

bla bla

pre 4 godine

Nikad mi nije bilo jasno zasto se za boks kaze "plemenita vestina"? Dobio je oko 300 udaraca?! Pa kako se nije onesvestio odmah u ringu? Tuga
(Hmm, 23. jul 2019 20:46)

Jeste plemenita veština, ali amaterski boks, ne profesionalni. Profesionalni boks je biznis. Ovde dvojica udju u ring i mlate se do iznemoglosti.

A

pre 4 godine

,,Ruski bokser je primio oko 300 udaraca tokom 11 rundi borbe, a taj poslednji udarac delovalo je da mu je pomerao tlo pod nogama, pa je Maksimov trener, kako se tada činilo, na vreme to prepoznao i reagovao bacanjem peškira."

NA VREME, posle 300 udaraca???
Na vreme bi bilo posle nekoliko udaraca a ne 300.

FTP

pre 4 godine

to je moguce, desavalo se da bokser izdahne dan posle meca, jer je zadobio povrede. Teske telesne koje uticu na zdravlje
kad smo vec kod zdravlja ovih dana
nesto cesce kasljem nego inace..

Dare

pre 4 godine

to je moguce, desavalo se da bokser izdahne dan posle meca, jer je zadobio povrede. Teske telesne koje uticu na zdravlje 
kad smo vec kod zdravlja ovih dana 
nesto cesce kasljem nego inace..
(FTP, 23. jul 2019 20:25)

Možda je grudobolja?!

Igor

pre 4 godine

Bas pre neki dan sam razmisljao o ovako necemu. I sta sad? Tehnicki i pravno gledano njegov protivnik je njega ubio. Kolika je tu njegova krivica i koje je to krivicno delo?

Aleksandar

pre 4 godine

Dok sam studirao medicinu u americi kolega je bio u grupi koji su se bavili zdravljem boksera posle zavrsetka karijere. Secam se da su rezultati bili uzasni, da manje vise svi imaju ostecenja mozga i probleme uzrokovane time.

paja

pre 4 godine

RIP
Meni samo nije jasno kako to da se do sada još nije desilo da je neki MMA borac poginuo u borbi ili posle nje. MMA mi deluje kao još opasniji sport od boksa...

Lolan

pre 4 godine

@slobodni klikeri
Rukavice sluze da zastite protivnika a ne tvoje sake. Sto veca povrsina, manji pritisak za istu silu...
(Mister Vo, 24. jul 2019 00:45)

Ne, zeznuo si se. Rukavice se nose jer nekada su borbe bile golim sakama i svi su lomili zglobove ... Zastitna "kaciga" kao u amaterskom boksu donekle stiti glavu....

gile

pre 4 godine

Nije prvi, a nazalost verovatno nije ni poslednji koji ce poginuti od posledica udaraca u ovom sportu. Prestace da ginu kada se ukine, drugacije nece.
(Ivan, 23. jul 2019 21:45)

Ljudi ginu i u saobracaju pa sta sad treba da ukinemo automobile , kamione , vozove i avione ?

najbolji je opancarev lepak.

pre 4 godine

Jel oni imaju uopste neke lekarske preglede?!.Pa nisu to amateri sa ulice da dodje do ovoga.Da su lekari odradili svoj posao covek najverovatnije nebi ni poceo mec.

R A Z L I K A

pre 4 godine

Ljudi ginu i u saobracaju pa sta sad treba da ukinemo automobile , kamione , vozove i avione ?
(gile, 23. jul 2019 22:38)

"gile" to sto si ti nabrojao narod gine u udesu a boks, mma ili bilo koje borilacke vestine narod gine svesno.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Zaista tragično, ali znao je u šta se upušća i ja sam isto tako bio svestan
da mogu da dobijem debele batine kada sam svoje vremeno trenirao boks, na
svu sreću uvek sam bijo jači od svojih takmataca.

Soraya

pre 4 godine

@bla bla
Kako udaranje pesnicama u glavu može da bude plemenito? Da li može neko da objasni po čemu je boks plemenita veština? Zaista me interesuje.

......

pre 4 godine

Krajnje je vreme smanjiti boks na 8 rundi, a borba za titulu nek bude 10. Dosta boksera je preminulo bas zbog toga sto primaju dosta udaraca, a nema nokauta do 12 runde. Nazalost ovakav ishod niko nije mogao da predvidi posto koliko toliko momak je bio u “ok” stanju bar na oko tokom borbe i posle nje. UFC je savrseno “bezbedan” u odnosu na boks. Pozdrav svima i pocivaj u miru!

Sale

pre 4 godine

Onaj ko ne shvata tacno sta je udarac u boksu, nebitno da li je u telo ili glavu ima opciju da kod kuce isproba experiment. Nije isto ali mozda cete biti blize saznjanju.Plasticno je poredjenje, skoro sirovo ali...

Imate svi jastuke, imate.. uzmite jedan manji i udarajte partnera u glavu 10 puta. Jastukom koji ne moze ni da se meri sa rukavicama koje su stabilnije, preciznije i cvrsce (zbog ruku naravno) Jeste li? I Kako ste? Aha, ok... probajte 100 puta sad.

Nije nase,nasli smo..

pre 4 godine

da indijanci jedni,boks je plemenita vestina,koja je dala imena koja ce se pamtiti dok je god ljudi na zamlji,sad sve da vas stavis na gomilu ne bi znali pet mma sampiona,ali je zato mma bolji sport.. bezi bre kuci!

Sofronije

pre 4 godine

Treba itekako syvatiti da postoje razlike izmedju borilackih sportova!
Boks je generalno jedan od opasnijih.
U MMA ringu na primer,do sad ni jedna osoba nije izgubila zivot!
Dok se na fudbalskim terenima i u boks ringu takve stvari neretko desavaju,nazalost.

Aca

pre 4 godine

Boksovao je do kraja da bi zaradio pare I da bi zenu doveo iz Rusije u Ameriku. Toliko je zeleo zelenu kartu da ga je to nazalost kostalo glave.Rusi najbolje znaju kakvo je siromastvo u Rusiji, I onda izadju dezurni rusofili I pocnu da nam objasnjavaju kako je tamo lepo. Pa sto svi trce u Ameriku? Inace sam gledao mec I stvarno je bilo brutalno, borio se Rus kao lav, nije hteo da odustane ni posle 11 runde kad ga je trener molio da prekinu mec.

niki

pre 4 godine

Nije on bio spreman za meč čim je toliko izudaran, to je trener trebalo da primeti još oko pete, šeste runde i da ga nagovori da predaju. Šteta za momka. A vi što kmečite, vi ste u glavi takođe komirani, pojela vas je ta negativnost. Boks se neće ukinuti nikad, kao ni borilačke veštine, sve je to dobrovoljno i svako ko se bavi time zna zašto se bavi.

The Spatula

pre 4 godine

Ja bih rekao da bokserima fali mozga. Da ga imaju, nikad se ne bi bavili tim "sportom"! Ne bih da ih vredjam, i ne bih ovo plasirao kao uvredu, vec kao dobronameran komentar. Ali svakom nesto fali. Mnogi kazu i za mene da nemam mozga, za neka moja ponasanja. U svakom slucaju, momci koji se bavite boksom, puno srece.

Volim te big mekove, do bola

pre 4 godine

Drago mi je što mu je trener Badi Mekgrir, Veliki Britanac, bacio peškirče posle svog ushićenja kako mu ovi glupi Ruja gubi...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Zaista tragično, ali znao je u šta se upušća i ja sam isto tako bio svestan
da mogu da dobijem debele batine kada sam svoje vremeno trenirao boks, na
svu sreću uvek sam bijo jači od svojih takmataca.

gile

pre 4 godine

Nije prvi, a nazalost verovatno nije ni poslednji koji ce poginuti od posledica udaraca u ovom sportu. Prestace da ginu kada se ukine, drugacije nece.
(Ivan, 23. jul 2019 21:45)

Ljudi ginu i u saobracaju pa sta sad treba da ukinemo automobile , kamione , vozove i avione ?

Mikii

pre 4 godine

Ljudi koji se bave borilackim vestinama su posebna sorta. Nema potrebe zaliti za njim, jer sve i da dobije drugu sansu, opet bi on u ring. Takva mu je sudbina, nema sta vise da se doda.

najbolji je opancarev lepak.

pre 4 godine

Jel oni imaju uopste neke lekarske preglede?!.Pa nisu to amateri sa ulice da dodje do ovoga.Da su lekari odradili svoj posao covek najverovatnije nebi ni poceo mec.

Volim te big mekove, do bola

pre 4 godine

Drago mi je što mu je trener Badi Mekgrir, Veliki Britanac, bacio peškirče posle svog ushićenja kako mu ovi glupi Ruja gubi...

Igor

pre 4 godine

Bas pre neki dan sam razmisljao o ovako necemu. I sta sad? Tehnicki i pravno gledano njegov protivnik je njega ubio. Kolika je tu njegova krivica i koje je to krivicno delo?

Peđa

pre 4 godine

Kao bivsi bokser mogu slobodno da kazem da je notorna glupost da je mogao da primi 300 udaraca jer ispada da gard nije ni drzao. Prosto je nemoguce da je toliko lose boksovao. Moj trener je bio besan kada pobedim sa 4-5 primnjenih udaraca...

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Kad god se dese ovakve stvari setim se velikog Ducija. Ekstreman je, mnogima čudan, naporan, turoban ali govori istinu. Moderan sport je dehumanizovan i suprotan svim onim osnovnim načelima. Izgubiti život u 28oj u ringu, zarad neke mase koje te loži i riče da poturiš još malo glavu. Danas će ga žaliti, sutra već svi zaboraviti, zakopatii, tražiti novog.
Prilično tužno. Nek' mu je laka zemlja.

Petar

pre 4 godine

Jednog dana će zabraniti boks i sve druge borilačke sportove sa direktnim kontaktom, jer to i nisu sportovi, to su veštine koje su u službi onog najgoreg u čoveku, agresije i mržnje. Do tada ćemo slušati kako je boks super, kako su MMA borci plemeniti, vole životinje i malu decu, itd. Pogledajte face u publici u trenucima kada jedan bokser počinje da tuče drugog, to je opšta histerija, delirijum, kolektivni orgazam. Kao svojevremeno gladijatori, masa urla, oni se ubijaju.

FTP

pre 4 godine

to je moguce, desavalo se da bokser izdahne dan posle meca, jer je zadobio povrede. Teske telesne koje uticu na zdravlje
kad smo vec kod zdravlja ovih dana
nesto cesce kasljem nego inace..

Cole

pre 4 godine

Nikad ali nikad mi nije bilo jasno zasto se na ovakve vesti na komentare podrske daju minusi, koji je to sklop mozga i sta je lose u komentaru ako neko napise da mu je zao i za to dobije 10% minusa. Ne verujem....

Dare

pre 4 godine

to je moguce, desavalo se da bokser izdahne dan posle meca, jer je zadobio povrede. Teske telesne koje uticu na zdravlje 
kad smo vec kod zdravlja ovih dana 
nesto cesce kasljem nego inace..
(FTP, 23. jul 2019 20:25)

Možda je grudobolja?!

PimPong

pre 4 godine

Malo klinaca se bavi boksom jer im je to neki prvi izbor, vec vise jer im pruza neku priliku da zarade neki dinar i da se izvuku iz siromastva. A nema nikakvog smisla da je boks, u kojem je poenta da nokautiras protivnika i potenicjalno mu ostetis mozak, bude olimpijski sport. Tacno je da ljudi umiru baveci se drugim sportovima, ali je po meni razlika ogromna. Pocivaj u miru.

Dzons

pre 4 godine

@najbolji je opancarev lepak
Kakvi ljekari bolan. Sad citam da je primio preko 300 udaraca, od toga 200 i vise su jaki udarci. Nebitno da li su svi u glavu ( nije precizirano ) to je dovoljno da unisti najzdraviju osobu. Uzas. Bas smo primitivna vrsta. Ako pozivimo par miliona godina, tadasnja ljudska vrsta ce na nas gledati kao sto mi sada posmatramo Australopitekuse. Oni su prva humanoidna vrsta.

Slobodni Klikeri

pre 4 godine

Kao mladji tinejdzer sam se malo bavio boksom iz zezanja. Jedan rodjak bio bokserski trener,pa tako malo...rekreacija. Ko nikada nije osetio udarac bokserske rukavice taj ne zna kakav je to udar za telo i mozak. Cak i preko garda. Obicna pesnica je maltene bezazlena u odnosu na udarac bokserskom rukavicom. To bukvalno pomera mozak ili organe po telu. A,ovaj momak je primio 300 udaraca,to je strasno. Slona bi ubili sa 300 takvih udaraca. Neka mu je laka crna zemlja i pokoj dusi.

Obrnuta proporcija

pre 4 godine

Bokseri imaju m... do poda, respect
(dr, 23. jul 2019 20:06)

Zato mozga nemaju ni za lek! Uključujući i braću Kličko koji imaju izuzetno formalno obrazovanje.

Nije nase,nasli smo..

pre 4 godine

da indijanci jedni,boks je plemenita vestina,koja je dala imena koja ce se pamtiti dok je god ljudi na zamlji,sad sve da vas stavis na gomilu ne bi znali pet mma sampiona,ali je zato mma bolji sport.. bezi bre kuci!

Antisha

pre 4 godine

Onda na MMA vesti dodju likovi koji pisu "Ovo je divljastvo, boks je plemeniti sport", a istina je da je boks gori po zdravlje, ali nije ni MMA dobar da ne bude zabune, samo sto deluje dosta gore kad se povrsno pogleda.
(palop, 23. jul 2019 22:36)

tocno. boks je daleko opasniji i pogubniji od MMA, americki football je takodjer pri vrhu ljestvice.
MMA moze biti udarac u bilo koji dio tijela, dok je u boksu naglasak na to da je sva moc udarca usmjerena u sake i direktne udarce u glavu.

0

bla bla

pre 4 godine

Nikad mi nije bilo jasno zasto se za boks kaze "plemenita vestina"? Dobio je oko 300 udaraca?! Pa kako se nije onesvestio odmah u ringu? Tuga
(Hmm, 23. jul 2019 20:46)

Jeste plemenita veština, ali amaterski boks, ne profesionalni. Profesionalni boks je biznis. Ovde dvojica udju u ring i mlate se do iznemoglosti.

War Inside My Head

pre 4 godine

Primio 300 udaraca???Da to nije malo nerealan broj,stravično u svakom slučaju?!Ne kapiram suštinu borilačkih sportova,ok hrabrost i sve što ide uz to,ali nanošenje povreda međusobno,uz još mnoštvo novih disciplina tipa mma,ne mogu stvarno da prihvatim.

Ivan

pre 4 godine

Nije prvi, a nazalost verovatno nije ni poslednji koji ce poginuti od posledica udaraca u ovom sportu. Prestace da ginu kada se ukine, drugacije nece.

palop

pre 4 godine

RIP
Meni samo nije jasno kako to da se do sada još nije desilo da je neki MMA borac poginuo u borbi ili posle nje. MMA mi deluje kao još opasniji sport od boksa...
(paja, 23. jul 2019 21:21

Kljucna rec je deluje. Neko je vec pomenuo u komentaru koliko su udarci u bokserskim rukavicama zapravo teski...

Razlika je sto se od par dobrih udaraca u MMA rukavicama pada, a u boksu mogu da se mlate 12 rundi, prime ogroman broj udaraca i da niko ne bude nokautiran. Najveci problem je ta kumulativna steta koja nastaje u boksu nakon velikog broja udaraca, bolje da te neko nokautira nego da konstantno primas udarce koji pomeraju mozak, da ne pominjem sto u MMA ima dosta rvanja, a i poluga kao moguceg zavrsetka borbe, jednostavno nema toliko udaraca u opticaju kao boks.

Onda na MMA vesti dodju likovi koji pisu "Ovo je divljastvo, boks je plemeniti sport", a istina je da je boks gori po zdravlje, ali nije ni MMA dobar da ne bude zabune, samo sto deluje dosta gore kad se povrsno pogleda.

R

pre 4 godine

Tehnicki i pravno gledano njegov protivnik je njega ubio. Kolika je tu njegova krivica i koje je to krivicno delo?
(Igor, 23. jul 2019 20:53)
Tehnički i pravno nije ga ubio već je bio meč. A ovo je “nesreća” na radu. Svi znaju za rizik od svakog zanimanja i dobrovoljno pristanu.

paja

pre 4 godine

RIP
Meni samo nije jasno kako to da se do sada još nije desilo da je neki MMA borac poginuo u borbi ili posle nje. MMA mi deluje kao još opasniji sport od boksa...

Aca

pre 4 godine

Boksovao je do kraja da bi zaradio pare I da bi zenu doveo iz Rusije u Ameriku. Toliko je zeleo zelenu kartu da ga je to nazalost kostalo glave.Rusi najbolje znaju kakvo je siromastvo u Rusiji, I onda izadju dezurni rusofili I pocnu da nam objasnjavaju kako je tamo lepo. Pa sto svi trce u Ameriku? Inace sam gledao mec I stvarno je bilo brutalno, borio se Rus kao lav, nije hteo da odustane ni posle 11 runde kad ga je trener molio da prekinu mec.

A

pre 4 godine

,,Ruski bokser je primio oko 300 udaraca tokom 11 rundi borbe, a taj poslednji udarac delovalo je da mu je pomerao tlo pod nogama, pa je Maksimov trener, kako se tada činilo, na vreme to prepoznao i reagovao bacanjem peškira."

NA VREME, posle 300 udaraca???
Na vreme bi bilo posle nekoliko udaraca a ne 300.

Lolan

pre 4 godine

@slobodni klikeri
Rukavice sluze da zastite protivnika a ne tvoje sake. Sto veca povrsina, manji pritisak za istu silu...
(Mister Vo, 24. jul 2019 00:45)

Ne, zeznuo si se. Rukavice se nose jer nekada su borbe bile golim sakama i svi su lomili zglobove ... Zastitna "kaciga" kao u amaterskom boksu donekle stiti glavu....

R A Z L I K A

pre 4 godine

Ljudi ginu i u saobracaju pa sta sad treba da ukinemo automobile , kamione , vozove i avione ?
(gile, 23. jul 2019 22:38)

"gile" to sto si ti nabrojao narod gine u udesu a boks, mma ili bilo koje borilacke vestine narod gine svesno.

The Spatula

pre 4 godine

Ja bih rekao da bokserima fali mozga. Da ga imaju, nikad se ne bi bavili tim "sportom"! Ne bih da ih vredjam, i ne bih ovo plasirao kao uvredu, vec kao dobronameran komentar. Ali svakom nesto fali. Mnogi kazu i za mene da nemam mozga, za neka moja ponasanja. U svakom slucaju, momci koji se bavite boksom, puno srece.

niki

pre 4 godine

Nije on bio spreman za meč čim je toliko izudaran, to je trener trebalo da primeti još oko pete, šeste runde i da ga nagovori da predaju. Šteta za momka. A vi što kmečite, vi ste u glavi takođe komirani, pojela vas je ta negativnost. Boks se neće ukinuti nikad, kao ni borilačke veštine, sve je to dobrovoljno i svako ko se bavi time zna zašto se bavi.

Dimitrije

pre 4 godine

Momak je umro a trener je morao da ga moli za dozvolu da prekine meč. Na trenerima i sudijama je da probaju da spase takve borce jer oni bi pre umrli nego predali meč.

Pritom u boksu samo oni najuspešniji zarađuju velike pare. Ovaj momak je verovatno bio daleko od novca koji zarađuje jedan prosečan reprezentativac Srbije u fudbalu.

Slobodni Klikeri

pre 4 godine

(Slobodni Klikeri, 23. jul 2019 20:57)
Pa i drugi boxeri toliko primaju pa ništa.
(Z, 23. jul 2019 21:14)

Nista,kako da ne,samo posle malo oboljevaju kao Muhamed Ali od parkinsa,imaju problema sa pamcenjem,potrese mozga i sl.

Druga stvar, ti ni ne znas sta je 300 zamaha,a kamoli 300 udarca. Znas li koliko se snage potrosi u boksu pri jednom udarcu? Zahamni rukama u vazduh i ako stignes do 30-ak brzih zamaha odjednom,a da se dobro ne zadises nisi los. Sa rukavicama ne bi mogao vise od 10.
Ozbiljan bokser ne trosi snagu da zamahuje rukama kao blesav i da u trecoj rundi padne od umora. Vec gleda da sa sto manje udaraca bude sto efekntniji,jer treba cuvati snagu i izdrazati 12 rundi.
Tako da ostali ozbiljni bokseri ne prime po 300 udaraca za mec. Posebno ne ako mec ne traje 12 rundi.

Sofronije

pre 4 godine

Treba itekako syvatiti da postoje razlike izmedju borilackih sportova!
Boks je generalno jedan od opasnijih.
U MMA ringu na primer,do sad ni jedna osoba nije izgubila zivot!
Dok se na fudbalskim terenima i u boks ringu takve stvari neretko desavaju,nazalost.

Soraya

pre 4 godine

@bla bla
Kako udaranje pesnicama u glavu može da bude plemenito? Da li može neko da objasni po čemu je boks plemenita veština? Zaista me interesuje.

......

pre 4 godine

Krajnje je vreme smanjiti boks na 8 rundi, a borba za titulu nek bude 10. Dosta boksera je preminulo bas zbog toga sto primaju dosta udaraca, a nema nokauta do 12 runde. Nazalost ovakav ishod niko nije mogao da predvidi posto koliko toliko momak je bio u “ok” stanju bar na oko tokom borbe i posle nje. UFC je savrseno “bezbedan” u odnosu na boks. Pozdrav svima i pocivaj u miru!

Aleksandar

pre 4 godine

Dok sam studirao medicinu u americi kolega je bio u grupi koji su se bavili zdravljem boksera posle zavrsetka karijere. Secam se da su rezultati bili uzasni, da manje vise svi imaju ostecenja mozga i probleme uzrokovane time.

Sale

pre 4 godine

Onaj ko ne shvata tacno sta je udarac u boksu, nebitno da li je u telo ili glavu ima opciju da kod kuce isproba experiment. Nije isto ali mozda cete biti blize saznjanju.Plasticno je poredjenje, skoro sirovo ali...

Imate svi jastuke, imate.. uzmite jedan manji i udarajte partnera u glavu 10 puta. Jastukom koji ne moze ni da se meri sa rukavicama koje su stabilnije, preciznije i cvrsce (zbog ruku naravno) Jeste li? I Kako ste? Aha, ok... probajte 100 puta sad.