Košarka 68

Četvrtak, 18.07.2019.

15:40

Milutinov za B92: Imamo strašan tim

Centar reprezentacije Srbije Nikola Milutinov pun je entuzijazma na početku priprema za Svetsko prvenstvo.

Milutinov za B92: Imamo strašan tim IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

Smehotres

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?
(Dragan, 18. jul 2019 16:45)

Recimo da je bilo sukoba Kalinića sa pojedinim igračima unutar tima, kako se šuška (ne tvrdim da je istina, ali recimo...). Zašto bi selektor sav prljav veš iz svlačionice iznosio u javnost, da se tabloidi naslađuju i da se unapred naruši preko potrebna atmosfera unutar tima? Takve stvari se rešavaju u četiri oka, što bi se reklo "unutar porodice". Nema on obavezu da baš svaki detalj u vezi igrača iznosi u javnost pa ni svoje odluke. A ove teorije zavere da je otpao zbog politike i onog snimka, pa to je na nivou dece iz osnovne škole.

Dragan

pre 4 godine

@Dragan Vidis mene zaista zanima ova reprezentacija i navijacu za nju. Takodje smatram da selektor ne duguje nikome nikakvo objasnjenje u vezi sastava tima. Ipak mogu se s tobom sloziti oko jedne stvari, voleo bih da su u sastavu Nedovic i Kalinic, po meni su oni za prvu petorku, ali sta je tu je. Mnogo smo jaki
(Midland/Odessa, 18. jul 2019 17:07)

mene je stvarno sramota od ovakvih komentara. Precrtana su dva standardna reprezentativca bez objasnjenja zasto i to odmah u startu. Mi smo se pokazali ko najvece p...e (karakterna osobina, ne polni organ). Tu mislim i na nas navijace a i na same reprezentativce. Zabole bre mene i za Kalinu i za Nedovica, niti su mi rod niti ih znam licno. Mene boli nas indiferentan odnos prema svemu ovome. Bas nas gabri. Sto rece ovaj...mnogo smo jaki. E brate...

Dragan

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?
(Dragan, 18. jul 2019 16:45)

Zasto komentarises vest o kosarkaskoj reprezentaciji ako te ona ne interesuje? I zasto mislis da ikoga dotice tvoje neinteresovanje za reprezentaciju? Sta ocekujes, da Djordjevic zbog tvog stava i komentara odmah sazove vanrednu konferenciju ili izda saopstenje?

Vidis bratac, zbog takvih ko sto si ti mi i ne zasluzujemo ovakvu reprezentaciju. Pametni ce da razumeju o cemu pricam, a ostali, ako ne razumeju ne mogu im pomoci.

Александар

pre 4 godine

Ко да гледам, Ђорђевић ће оставити Милутинова а повешће Радуљицу. Претпостављам да су Боби и Јокић сигурни.

НФС

pre 4 godine

prepun. reprezentaciji koju vodi čovek koji isključuje igrače jer je procureo njihov privatan snimak, a u kojoj pritom ima mesta za mačvane, birčeviće i kojekave milosavljeviće, želim da baš rano ispadne sa prvenstva.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Piter, 18. jul 2019 20:33)

Ево шта 18-годишњи пост уради од човека.

Dragan

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?
(Dragan, 18. jul 2019 16:45)

Za Kalinića je jasno, bacao ga u nesvest i okačio na net a i imao je političke ispade.
Za Nedovića sam skoro pa siguran da je zbog sklonosti ka povredama.

Prvo bratac, jel sI ti opste procitao izjave i jednog i drugog. Nadji, procitaj, pa ces da vidis da to sto si napisao nema osnova. Ljudi izjavljuju da su potpuno zdravi i da pojma nemaju zasto su precrtani. Drugo, i da je to tako sto kazes, pa Sale neka kaze to javno, jel to nesto TOP SIKRET? ON MORA TO JAVNO DA SAOPSTI, U TOME JE POENTA!!!! Ako to ne uradi znaci da se nesto krije. Ako se krije, onda to valja.

krokodil dendi

pre 4 godine

micic 
teodosic 
jovic 
bogdanovic 
milosavljevic 
lucic 
bjelica 
raduljica 
bobi 
jokic 
milutinov 
a 12 moze ko god hoce kada nema kaline
(realno, 18. jul 2019 21:12)
12. igrac ce biti Guduric i to je to. Samo da momke posluzi zdravlje, a Sale zna sta radi. Idemo do medalje!

friz

pre 4 godine

moze li neko ko se bolje razumije, da li Srbija mora biti prva samo u ovoj prvoj grupi, da bi izbjegla amere do finala ili mora biti prva i u sledecoj grupi loja se formira poslije ove? Hvala
(ekko, 18. jul 2019 16:11)

Moramo biti prvi u drugoj fazi da bismo izbegli SAD do finala, naravno, pod uslovom da oni budu prvi u svojoj grupi druge faze.
Pozicija u prvoj grupi je nebitna za dalja ukrstanja, bitno je samo da se bude u prve dve ekipe da bi se proslo u drugu fazu. Bitno je da se ima pobeda protiv reprezentacije koja se takodje plasirala u drugu fazu jer se prenose bodovi osvojeni protiv te ekipe, ali sto se tice samog ukrstanja u nokaut fazi, pozicija (jedan ili dva) u prvoj fazi je nebitna.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Od svega mi je najdraže što na ovome svetu mogu da kažem da kompletna uprava sa trenerom i velikim brojem igrača imaju neke malecke veze sa Partizanom :) Napred Partizan!!!

aca

pre 4 godine

Bircevic u kosarkaskoj, Rukavina u fudbalskoj reprezentaciji, 2 misterije najvece
(Corleone, 18. jul 2019 16:10)
sreca sto Rukavina nije igrao protiv Ukrajine, mislim da bi izgubili da je bio u timu.

aca

pre 4 godine

ovu ekipu bi trebalo da vodi ozbiljan trener a ne najureni trener armanija,bajerna i panatinaikosa !!
(paja, 18. jul 2019 19:52)
ne kapiram ovakve komentare, ali stvarno. Jel se covek nije dokazao kao trener reprezentacije? Kakve veze ima ako se nije snasao u nekim klubovima? Jel mislis da smo na zadnjem EP imali tim za zlato ili bilo kakve sanse dva puta protiv Amera u finalima? Reci nam koji trener bi imao bolje rezultate od njega na tim prvenstvima, prosvetli nas molim te!

Piter

pre 4 godine

@Deki
prepun. reprezentaciji koju vodi čovek koji isključuje igrače jer je procureo njihov privatan snimak, a u kojoj pritom ima mesta za mačvane, birčeviće i kojekave milosavljeviće, želim da baš rano ispadne sa prvenstva.

Kole

pre 4 godine

Milutinov je siguran, jedini nas centar defanzivnih karakteristika. Pitanje je Raduljica/Bobi mislim da je Sale lud ako se odluci za Raduljicu ali ko zna.

Deki

pre 4 godine

@ (Piter, 18. jul 2019 19:23), koji ti problem imaš u životu? Ti bolje poznaješ košarku od Saleta? Pun si mržnje...Idi šetaj malo, zdravo je!

Dragana

pre 4 godine

Ne mogu da verujem da su nekima toliko bitni Kalinić i Nedović pa ih reprezentacija Srbije ne zanima jer njih nema u timu. Pa nema mesta za sve, imamo mnogo dobrih igrača. Tim je svakako moćan i nemojte se iznenaditi ako se ponovi Indijanapolis koliko god to sada možda nerealno zvučalo.

Midland/Odessa

pre 4 godine

@Dragan Vidis mene zaista zanima ova reprezentacija i navijacu za nju. Takodje smatram da selektor ne duguje nikome nikakvo objasnjenje u vezi sastava tima. Ipak mogu se s tobom sloziti oko jedne stvari, voleo bih da su u sastavu Nedovic i Kalinic, po meni su oni za prvu petorku, ali sta je tu je. Mnogo smo jaki

jedan od mnogih

pre 4 godine

realno posmatrano trebalo bi da budemo drugi favorit prvenstva iza USA, sto po imenima, sto po treneru (pljujem ja Djordjevica cesto, ali uvek zbog vansportskih aktivnosti, tipa Kalinic i Nedovic)

za Kanadu, Australiju i Spaniju nece nastupati neki od najbitnijih igraca i automatski smo veliki favoriti da ih dobijemo, a francuzi nisu vise sto su bili

ako na prvenstvo podju, a hoce, Bircevic i Teodosic, koji nemaju po dve cele sezone iza sebe, onda startujemo sa hendikepom od 20%, ali smo i tako mnogo jaki, s tim sto ce mnoge do ocekivanog finala stici umor

u finalu prizeljkujem da pruzimo vise nego dobar otpor jer ce nas Ameri pretrcati i nadskociti kao pionircice, iako ce imati coveka manje u odbrani (Harden)

skaki

pre 4 godine

Bogdan se zamastio samo tako!
(Moe, 18. jul 2019 17:15)
Fotografija siri ove krajnje likove. Pogledaj inace usukanog Bircu, umalo k'o Sabonis ispade.

gospodin Popara

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?
(Dragan, 18. jul 2019 16:45)

Za Kalinića je jasno, bacao ga u nesvest i okačio na net a i imao je političke ispade.
Za Nedovića sam skoro pa siguran da je zbog sklonosti ka povredama.

Pecko Pivo

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?
(Dragan, 18. jul 2019 16:45)

Zasto komentarises vest o kosarkaskoj reprezentaciji ako te ona ne interesuje? I zasto mislis da ikoga dotice tvoje neinteresovanje za reprezentaciju? Sta ocekujes, da Djordjevic zbog tvog stava i komentara odmah sazove vanrednu konferenciju ili izda saopstenje?

skaki

pre 4 godine

Najviše voliš da igraš, ali čak i ako budeš medju 12, sumnjam da ces imati značajniju minutažu
(Dobric, 18. jul 2019 15:59)
Slab si poznavalac kosarke definitivno. Milutinov jedini od svih nasih centara igra iole dobru odbranu tako da ce i te kako imati minutazu.

Kure

pre 4 godine

Nije mi jasno kako Milutinov već nije u NBA, posebno kad vidim kakva sve drvna građa tamo igra na poziciji pet.

Jak je, visok, vrlo pokretan i prilično eksplozivan, sa solidnom centarskom tehnikom i pristojnim šutem...

neko bitan.

pre 4 godine

Bircevic u kosarkaskoj, Rukavina u fudbalskoj reprezentaciji, 2 misterije najvece
(Corleone, 18. jul 2019 16:10)
Slažem se.Pošto smo za Radonjića utvrdili da nema nikakve misterije oko toga odkuda on u fudbalu uopštee,da ne pominjem Zvezdu,Marsej,fudbalsku reprezentaciju Srbije...Zna se ko je menađer i kako je dečko ni kriv ni dužan postao fudbaler protiv svoje volje(to je očigledno gledajući kako igra fudbal).

BlueMoon

pre 4 godine

Grupu će da prođu i to je to. Prva tri mesta su USA, Australija i Canada
(ISPRSKANA TEGLA, 18. jul 2019 16:02)
Skoro pa nemoguće zbog žreba, prvo malo proguglaj pa onda piši gluposti.

Cxevu

pre 4 godine

Grupu će da prođu i to je to. Prva tri mesta su USA, Australija i Canada
(ISPRSKANA TEGLA, 18. jul 2019 16:02)

Ma kakva Australija i Kanada. Možda imaju solidne igrače ali nemaju tim!

nije vazno

pre 4 godine

Po pravilima NBA lige Igraci koji nastupaju u istoj ne smeju da se pojavljuju u nacionalnim selekcijama do 29 dana pre pocetka prvenstava koji su u FIBA kalendaru.

Mozda sam pogresio u dan ili dva, ali tako je..

ekko

pre 4 godine

moze li neko ko se bolje razumije, da li Srbija mora biti prva samo u ovoj prvoj grupi, da bi izbjegla amere do finala ili mora biti prva i u sledecoj grupi loja se formira poslije ove? Hvala

Dragan

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?

BlueMoon

pre 4 godine

Grupu će da prođu i to je to. Prva tri mesta su USA, Australija i Canada
(ISPRSKANA TEGLA, 18. jul 2019 16:02)
Skoro pa nemoguće zbog žreba, prvo malo proguglaj pa onda piši gluposti.

skaki

pre 4 godine

Najviše voliš da igraš, ali čak i ako budeš medju 12, sumnjam da ces imati značajniju minutažu
(Dobric, 18. jul 2019 15:59)
Slab si poznavalac kosarke definitivno. Milutinov jedini od svih nasih centara igra iole dobru odbranu tako da ce i te kako imati minutazu.

Pecko Pivo

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?
(Dragan, 18. jul 2019 16:45)

Zasto komentarises vest o kosarkaskoj reprezentaciji ako te ona ne interesuje? I zasto mislis da ikoga dotice tvoje neinteresovanje za reprezentaciju? Sta ocekujes, da Djordjevic zbog tvog stava i komentara odmah sazove vanrednu konferenciju ili izda saopstenje?

Kure

pre 4 godine

Nije mi jasno kako Milutinov već nije u NBA, posebno kad vidim kakva sve drvna građa tamo igra na poziciji pet.

Jak je, visok, vrlo pokretan i prilično eksplozivan, sa solidnom centarskom tehnikom i pristojnim šutem...

gospodin Popara

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?
(Dragan, 18. jul 2019 16:45)

Za Kalinića je jasno, bacao ga u nesvest i okačio na net a i imao je političke ispade.
Za Nedovića sam skoro pa siguran da je zbog sklonosti ka povredama.

nije vazno

pre 4 godine

Po pravilima NBA lige Igraci koji nastupaju u istoj ne smeju da se pojavljuju u nacionalnim selekcijama do 29 dana pre pocetka prvenstava koji su u FIBA kalendaru.

Mozda sam pogresio u dan ili dva, ali tako je..

Cxevu

pre 4 godine

Grupu će da prođu i to je to. Prva tri mesta su USA, Australija i Canada
(ISPRSKANA TEGLA, 18. jul 2019 16:02)

Ma kakva Australija i Kanada. Možda imaju solidne igrače ali nemaju tim!

Dragana

pre 4 godine

Ne mogu da verujem da su nekima toliko bitni Kalinić i Nedović pa ih reprezentacija Srbije ne zanima jer njih nema u timu. Pa nema mesta za sve, imamo mnogo dobrih igrača. Tim je svakako moćan i nemojte se iznenaditi ako se ponovi Indijanapolis koliko god to sada možda nerealno zvučalo.

ekko

pre 4 godine

moze li neko ko se bolje razumije, da li Srbija mora biti prva samo u ovoj prvoj grupi, da bi izbjegla amere do finala ili mora biti prva i u sledecoj grupi loja se formira poslije ove? Hvala

neko bitan.

pre 4 godine

Bircevic u kosarkaskoj, Rukavina u fudbalskoj reprezentaciji, 2 misterije najvece
(Corleone, 18. jul 2019 16:10)
Slažem se.Pošto smo za Radonjića utvrdili da nema nikakve misterije oko toga odkuda on u fudbalu uopštee,da ne pominjem Zvezdu,Marsej,fudbalsku reprezentaciju Srbije...Zna se ko je menađer i kako je dečko ni kriv ni dužan postao fudbaler protiv svoje volje(to je očigledno gledajući kako igra fudbal).

skaki

pre 4 godine

Bogdan se zamastio samo tako!
(Moe, 18. jul 2019 17:15)
Fotografija siri ove krajnje likove. Pogledaj inace usukanog Bircu, umalo k'o Sabonis ispade.

Midland/Odessa

pre 4 godine

@Dragan Vidis mene zaista zanima ova reprezentacija i navijacu za nju. Takodje smatram da selektor ne duguje nikome nikakvo objasnjenje u vezi sastava tima. Ipak mogu se s tobom sloziti oko jedne stvari, voleo bih da su u sastavu Nedovic i Kalinic, po meni su oni za prvu petorku, ali sta je tu je. Mnogo smo jaki

Kole

pre 4 godine

Milutinov je siguran, jedini nas centar defanzivnih karakteristika. Pitanje je Raduljica/Bobi mislim da je Sale lud ako se odluci za Raduljicu ali ko zna.

aca

pre 4 godine

Bircevic u kosarkaskoj, Rukavina u fudbalskoj reprezentaciji, 2 misterije najvece
(Corleone, 18. jul 2019 16:10)
sreca sto Rukavina nije igrao protiv Ukrajine, mislim da bi izgubili da je bio u timu.

aca

pre 4 godine

ovu ekipu bi trebalo da vodi ozbiljan trener a ne najureni trener armanija,bajerna i panatinaikosa !!
(paja, 18. jul 2019 19:52)
ne kapiram ovakve komentare, ali stvarno. Jel se covek nije dokazao kao trener reprezentacije? Kakve veze ima ako se nije snasao u nekim klubovima? Jel mislis da smo na zadnjem EP imali tim za zlato ili bilo kakve sanse dva puta protiv Amera u finalima? Reci nam koji trener bi imao bolje rezultate od njega na tim prvenstvima, prosvetli nas molim te!

jedan od mnogih

pre 4 godine

realno posmatrano trebalo bi da budemo drugi favorit prvenstva iza USA, sto po imenima, sto po treneru (pljujem ja Djordjevica cesto, ali uvek zbog vansportskih aktivnosti, tipa Kalinic i Nedovic)

za Kanadu, Australiju i Spaniju nece nastupati neki od najbitnijih igraca i automatski smo veliki favoriti da ih dobijemo, a francuzi nisu vise sto su bili

ako na prvenstvo podju, a hoce, Bircevic i Teodosic, koji nemaju po dve cele sezone iza sebe, onda startujemo sa hendikepom od 20%, ali smo i tako mnogo jaki, s tim sto ce mnoge do ocekivanog finala stici umor

u finalu prizeljkujem da pruzimo vise nego dobar otpor jer ce nas Ameri pretrcati i nadskociti kao pionircice, iako ce imati coveka manje u odbrani (Harden)

Deki

pre 4 godine

@ (Piter, 18. jul 2019 19:23), koji ti problem imaš u životu? Ti bolje poznaješ košarku od Saleta? Pun si mržnje...Idi šetaj malo, zdravo je!

Dragan

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?

krokodil dendi

pre 4 godine

micic 
teodosic 
jovic 
bogdanovic 
milosavljevic 
lucic 
bjelica 
raduljica 
bobi 
jokic 
milutinov 
a 12 moze ko god hoce kada nema kaline
(realno, 18. jul 2019 21:12)
12. igrac ce biti Guduric i to je to. Samo da momke posluzi zdravlje, a Sale zna sta radi. Idemo do medalje!

friz

pre 4 godine

moze li neko ko se bolje razumije, da li Srbija mora biti prva samo u ovoj prvoj grupi, da bi izbjegla amere do finala ili mora biti prva i u sledecoj grupi loja se formira poslije ove? Hvala
(ekko, 18. jul 2019 16:11)

Moramo biti prvi u drugoj fazi da bismo izbegli SAD do finala, naravno, pod uslovom da oni budu prvi u svojoj grupi druge faze.
Pozicija u prvoj grupi je nebitna za dalja ukrstanja, bitno je samo da se bude u prve dve ekipe da bi se proslo u drugu fazu. Bitno je da se ima pobeda protiv reprezentacije koja se takodje plasirala u drugu fazu jer se prenose bodovi osvojeni protiv te ekipe, ali sto se tice samog ukrstanja u nokaut fazi, pozicija (jedan ili dva) u prvoj fazi je nebitna.

НФС

pre 4 godine

prepun. reprezentaciji koju vodi čovek koji isključuje igrače jer je procureo njihov privatan snimak, a u kojoj pritom ima mesta za mačvane, birčeviće i kojekave milosavljeviće, želim da baš rano ispadne sa prvenstva.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Piter, 18. jul 2019 20:33)

Ево шта 18-годишњи пост уради од човека.

Александар

pre 4 godine

Ко да гледам, Ђорђевић ће оставити Милутинова а повешће Радуљицу. Претпостављам да су Боби и Јокић сигурни.

Dragan

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?
(Dragan, 18. jul 2019 16:45)

Zasto komentarises vest o kosarkaskoj reprezentaciji ako te ona ne interesuje? I zasto mislis da ikoga dotice tvoje neinteresovanje za reprezentaciju? Sta ocekujes, da Djordjevic zbog tvog stava i komentara odmah sazove vanrednu konferenciju ili izda saopstenje?

Vidis bratac, zbog takvih ko sto si ti mi i ne zasluzujemo ovakvu reprezentaciju. Pametni ce da razumeju o cemu pricam, a ostali, ako ne razumeju ne mogu im pomoci.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Od svega mi je najdraže što na ovome svetu mogu da kažem da kompletna uprava sa trenerom i velikim brojem igrača imaju neke malecke veze sa Partizanom :) Napred Partizan!!!

Dragan

pre 4 godine

@Dragan Vidis mene zaista zanima ova reprezentacija i navijacu za nju. Takodje smatram da selektor ne duguje nikome nikakvo objasnjenje u vezi sastava tima. Ipak mogu se s tobom sloziti oko jedne stvari, voleo bih da su u sastavu Nedovic i Kalinic, po meni su oni za prvu petorku, ali sta je tu je. Mnogo smo jaki
(Midland/Odessa, 18. jul 2019 17:07)

mene je stvarno sramota od ovakvih komentara. Precrtana su dva standardna reprezentativca bez objasnjenja zasto i to odmah u startu. Mi smo se pokazali ko najvece p...e (karakterna osobina, ne polni organ). Tu mislim i na nas navijace a i na same reprezentativce. Zabole bre mene i za Kalinu i za Nedovica, niti su mi rod niti ih znam licno. Mene boli nas indiferentan odnos prema svemu ovome. Bas nas gabri. Sto rece ovaj...mnogo smo jaki. E brate...

Smehotres

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?
(Dragan, 18. jul 2019 16:45)

Recimo da je bilo sukoba Kalinića sa pojedinim igračima unutar tima, kako se šuška (ne tvrdim da je istina, ali recimo...). Zašto bi selektor sav prljav veš iz svlačionice iznosio u javnost, da se tabloidi naslađuju i da se unapred naruši preko potrebna atmosfera unutar tima? Takve stvari se rešavaju u četiri oka, što bi se reklo "unutar porodice". Nema on obavezu da baš svaki detalj u vezi igrača iznosi u javnost pa ni svoje odluke. A ove teorije zavere da je otpao zbog politike i onog snimka, pa to je na nivou dece iz osnovne škole.

Dragan

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?
(Dragan, 18. jul 2019 16:45)

Za Kalinića je jasno, bacao ga u nesvest i okačio na net a i imao je političke ispade.
Za Nedovića sam skoro pa siguran da je zbog sklonosti ka povredama.

Prvo bratac, jel sI ti opste procitao izjave i jednog i drugog. Nadji, procitaj, pa ces da vidis da to sto si napisao nema osnova. Ljudi izjavljuju da su potpuno zdravi i da pojma nemaju zasto su precrtani. Drugo, i da je to tako sto kazes, pa Sale neka kaze to javno, jel to nesto TOP SIKRET? ON MORA TO JAVNO DA SAOPSTI, U TOME JE POENTA!!!! Ako to ne uradi znaci da se nesto krije. Ako se krije, onda to valja.

Piter

pre 4 godine

@Deki
prepun. reprezentaciji koju vodi čovek koji isključuje igrače jer je procureo njihov privatan snimak, a u kojoj pritom ima mesta za mačvane, birčeviće i kojekave milosavljeviće, želim da baš rano ispadne sa prvenstva.

Dragan

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?

Piter

pre 4 godine

@Deki
prepun. reprezentaciji koju vodi čovek koji isključuje igrače jer je procureo njihov privatan snimak, a u kojoj pritom ima mesta za mačvane, birčeviće i kojekave milosavljeviće, želim da baš rano ispadne sa prvenstva.

neko bitan.

pre 4 godine

Bircevic u kosarkaskoj, Rukavina u fudbalskoj reprezentaciji, 2 misterije najvece
(Corleone, 18. jul 2019 16:10)
Slažem se.Pošto smo za Radonjića utvrdili da nema nikakve misterije oko toga odkuda on u fudbalu uopštee,da ne pominjem Zvezdu,Marsej,fudbalsku reprezentaciju Srbije...Zna se ko je menađer i kako je dečko ni kriv ni dužan postao fudbaler protiv svoje volje(to je očigledno gledajući kako igra fudbal).

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Od svega mi je najdraže što na ovome svetu mogu da kažem da kompletna uprava sa trenerom i velikim brojem igrača imaju neke malecke veze sa Partizanom :) Napred Partizan!!!

Dragana

pre 4 godine

Ne mogu da verujem da su nekima toliko bitni Kalinić i Nedović pa ih reprezentacija Srbije ne zanima jer njih nema u timu. Pa nema mesta za sve, imamo mnogo dobrih igrača. Tim je svakako moćan i nemojte se iznenaditi ako se ponovi Indijanapolis koliko god to sada možda nerealno zvučalo.

Pecko Pivo

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?
(Dragan, 18. jul 2019 16:45)

Zasto komentarises vest o kosarkaskoj reprezentaciji ako te ona ne interesuje? I zasto mislis da ikoga dotice tvoje neinteresovanje za reprezentaciju? Sta ocekujes, da Djordjevic zbog tvog stava i komentara odmah sazove vanrednu konferenciju ili izda saopstenje?

gospodin Popara

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?
(Dragan, 18. jul 2019 16:45)

Za Kalinića je jasno, bacao ga u nesvest i okačio na net a i imao je političke ispade.
Za Nedovića sam skoro pa siguran da je zbog sklonosti ka povredama.

jedan od mnogih

pre 4 godine

realno posmatrano trebalo bi da budemo drugi favorit prvenstva iza USA, sto po imenima, sto po treneru (pljujem ja Djordjevica cesto, ali uvek zbog vansportskih aktivnosti, tipa Kalinic i Nedovic)

za Kanadu, Australiju i Spaniju nece nastupati neki od najbitnijih igraca i automatski smo veliki favoriti da ih dobijemo, a francuzi nisu vise sto su bili

ako na prvenstvo podju, a hoce, Bircevic i Teodosic, koji nemaju po dve cele sezone iza sebe, onda startujemo sa hendikepom od 20%, ali smo i tako mnogo jaki, s tim sto ce mnoge do ocekivanog finala stici umor

u finalu prizeljkujem da pruzimo vise nego dobar otpor jer ce nas Ameri pretrcati i nadskociti kao pionircice, iako ce imati coveka manje u odbrani (Harden)

Александар

pre 4 godine

Ко да гледам, Ђорђевић ће оставити Милутинова а повешће Радуљицу. Претпостављам да су Боби и Јокић сигурни.

Dragan

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?
(Dragan, 18. jul 2019 16:45)

Za Kalinića je jasno, bacao ga u nesvest i okačio na net a i imao je političke ispade.
Za Nedovića sam skoro pa siguran da je zbog sklonosti ka povredama.

Prvo bratac, jel sI ti opste procitao izjave i jednog i drugog. Nadji, procitaj, pa ces da vidis da to sto si napisao nema osnova. Ljudi izjavljuju da su potpuno zdravi i da pojma nemaju zasto su precrtani. Drugo, i da je to tako sto kazes, pa Sale neka kaze to javno, jel to nesto TOP SIKRET? ON MORA TO JAVNO DA SAOPSTI, U TOME JE POENTA!!!! Ako to ne uradi znaci da se nesto krije. Ako se krije, onda to valja.

Dragan

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?
(Dragan, 18. jul 2019 16:45)

Zasto komentarises vest o kosarkaskoj reprezentaciji ako te ona ne interesuje? I zasto mislis da ikoga dotice tvoje neinteresovanje za reprezentaciju? Sta ocekujes, da Djordjevic zbog tvog stava i komentara odmah sazove vanrednu konferenciju ili izda saopstenje?

Vidis bratac, zbog takvih ko sto si ti mi i ne zasluzujemo ovakvu reprezentaciju. Pametni ce da razumeju o cemu pricam, a ostali, ako ne razumeju ne mogu im pomoci.

Midland/Odessa

pre 4 godine

@Dragan Vidis mene zaista zanima ova reprezentacija i navijacu za nju. Takodje smatram da selektor ne duguje nikome nikakvo objasnjenje u vezi sastava tima. Ipak mogu se s tobom sloziti oko jedne stvari, voleo bih da su u sastavu Nedovic i Kalinic, po meni su oni za prvu petorku, ali sta je tu je. Mnogo smo jaki

НФС

pre 4 godine

prepun. reprezentaciji koju vodi čovek koji isključuje igrače jer je procureo njihov privatan snimak, a u kojoj pritom ima mesta za mačvane, birčeviće i kojekave milosavljeviće, želim da baš rano ispadne sa prvenstva.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Piter, 18. jul 2019 20:33)

Ево шта 18-годишњи пост уради од човека.

Dragan

pre 4 godine

@Dragan Vidis mene zaista zanima ova reprezentacija i navijacu za nju. Takodje smatram da selektor ne duguje nikome nikakvo objasnjenje u vezi sastava tima. Ipak mogu se s tobom sloziti oko jedne stvari, voleo bih da su u sastavu Nedovic i Kalinic, po meni su oni za prvu petorku, ali sta je tu je. Mnogo smo jaki
(Midland/Odessa, 18. jul 2019 17:07)

mene je stvarno sramota od ovakvih komentara. Precrtana su dva standardna reprezentativca bez objasnjenja zasto i to odmah u startu. Mi smo se pokazali ko najvece p...e (karakterna osobina, ne polni organ). Tu mislim i na nas navijace a i na same reprezentativce. Zabole bre mene i za Kalinu i za Nedovica, niti su mi rod niti ih znam licno. Mene boli nas indiferentan odnos prema svemu ovome. Bas nas gabri. Sto rece ovaj...mnogo smo jaki. E brate...

aca

pre 4 godine

ovu ekipu bi trebalo da vodi ozbiljan trener a ne najureni trener armanija,bajerna i panatinaikosa !!
(paja, 18. jul 2019 19:52)
ne kapiram ovakve komentare, ali stvarno. Jel se covek nije dokazao kao trener reprezentacije? Kakve veze ima ako se nije snasao u nekim klubovima? Jel mislis da smo na zadnjem EP imali tim za zlato ili bilo kakve sanse dva puta protiv Amera u finalima? Reci nam koji trener bi imao bolje rezultate od njega na tim prvenstvima, prosvetli nas molim te!

ekko

pre 4 godine

moze li neko ko se bolje razumije, da li Srbija mora biti prva samo u ovoj prvoj grupi, da bi izbjegla amere do finala ili mora biti prva i u sledecoj grupi loja se formira poslije ove? Hvala

Cxevu

pre 4 godine

Grupu će da prođu i to je to. Prva tri mesta su USA, Australija i Canada
(ISPRSKANA TEGLA, 18. jul 2019 16:02)

Ma kakva Australija i Kanada. Možda imaju solidne igrače ali nemaju tim!

Deki

pre 4 godine

@ (Piter, 18. jul 2019 19:23), koji ti problem imaš u životu? Ti bolje poznaješ košarku od Saleta? Pun si mržnje...Idi šetaj malo, zdravo je!

BlueMoon

pre 4 godine

Grupu će da prođu i to je to. Prva tri mesta su USA, Australija i Canada
(ISPRSKANA TEGLA, 18. jul 2019 16:02)
Skoro pa nemoguće zbog žreba, prvo malo proguglaj pa onda piši gluposti.

Kure

pre 4 godine

Nije mi jasno kako Milutinov već nije u NBA, posebno kad vidim kakva sve drvna građa tamo igra na poziciji pet.

Jak je, visok, vrlo pokretan i prilično eksplozivan, sa solidnom centarskom tehnikom i pristojnim šutem...

skaki

pre 4 godine

Najviše voliš da igraš, ali čak i ako budeš medju 12, sumnjam da ces imati značajniju minutažu
(Dobric, 18. jul 2019 15:59)
Slab si poznavalac kosarke definitivno. Milutinov jedini od svih nasih centara igra iole dobru odbranu tako da ce i te kako imati minutazu.

skaki

pre 4 godine

Bogdan se zamastio samo tako!
(Moe, 18. jul 2019 17:15)
Fotografija siri ove krajnje likove. Pogledaj inace usukanog Bircu, umalo k'o Sabonis ispade.

Kole

pre 4 godine

Milutinov je siguran, jedini nas centar defanzivnih karakteristika. Pitanje je Raduljica/Bobi mislim da je Sale lud ako se odluci za Raduljicu ali ko zna.

Smehotres

pre 4 godine

mene dok nas selektor javno ne objavi razloge nepozivanja Kalinića i Nedovića ova reprezentacija ne interesuje niti me je briga sta ce uraditi na sp. Ne kazem da je nas selektor pravilno ili nije pravilno postupio, samo tvrdim da i mi navijaci i gradjani ove zemlje imamo pravo da znamo uzroke nepozivanja. Ako nemamo pravo, ko sto misli nas vrli selektor, onda ne treba ni da nam daje bilo kakve izjave. Zasto bi?
(Dragan, 18. jul 2019 16:45)

Recimo da je bilo sukoba Kalinića sa pojedinim igračima unutar tima, kako se šuška (ne tvrdim da je istina, ali recimo...). Zašto bi selektor sav prljav veš iz svlačionice iznosio u javnost, da se tabloidi naslađuju i da se unapred naruši preko potrebna atmosfera unutar tima? Takve stvari se rešavaju u četiri oka, što bi se reklo "unutar porodice". Nema on obavezu da baš svaki detalj u vezi igrača iznosi u javnost pa ni svoje odluke. A ove teorije zavere da je otpao zbog politike i onog snimka, pa to je na nivou dece iz osnovne škole.

nije vazno

pre 4 godine

Po pravilima NBA lige Igraci koji nastupaju u istoj ne smeju da se pojavljuju u nacionalnim selekcijama do 29 dana pre pocetka prvenstava koji su u FIBA kalendaru.

Mozda sam pogresio u dan ili dva, ali tako je..

aca

pre 4 godine

Bircevic u kosarkaskoj, Rukavina u fudbalskoj reprezentaciji, 2 misterije najvece
(Corleone, 18. jul 2019 16:10)
sreca sto Rukavina nije igrao protiv Ukrajine, mislim da bi izgubili da je bio u timu.

krokodil dendi

pre 4 godine

micic 
teodosic 
jovic 
bogdanovic 
milosavljevic 
lucic 
bjelica 
raduljica 
bobi 
jokic 
milutinov 
a 12 moze ko god hoce kada nema kaline
(realno, 18. jul 2019 21:12)
12. igrac ce biti Guduric i to je to. Samo da momke posluzi zdravlje, a Sale zna sta radi. Idemo do medalje!

friz

pre 4 godine

moze li neko ko se bolje razumije, da li Srbija mora biti prva samo u ovoj prvoj grupi, da bi izbjegla amere do finala ili mora biti prva i u sledecoj grupi loja se formira poslije ove? Hvala
(ekko, 18. jul 2019 16:11)

Moramo biti prvi u drugoj fazi da bismo izbegli SAD do finala, naravno, pod uslovom da oni budu prvi u svojoj grupi druge faze.
Pozicija u prvoj grupi je nebitna za dalja ukrstanja, bitno je samo da se bude u prve dve ekipe da bi se proslo u drugu fazu. Bitno je da se ima pobeda protiv reprezentacije koja se takodje plasirala u drugu fazu jer se prenose bodovi osvojeni protiv te ekipe, ali sto se tice samog ukrstanja u nokaut fazi, pozicija (jedan ili dva) u prvoj fazi je nebitna.