Košarka 66

Sreda, 10.07.2019.

13:54

Dalipagić: Pogledaš srpsku ligu i odmah ti bude muka

Košarkaska legenda Dražen Dalipagić smatra da je ABA liga, kao najkvalitetnije regionalno sportsko takmičenje, jedino pravo rešenje za ekipe na ovim prostorima.

Dalipagiæ: Pogledaš srpsku ligu i odmah ti bude muka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

ispiranje mozgova

pre 4 godine

Deco jel vi znate da je Praja godinu dana igrao za Zvezdu. Kasnije mu je i sin igraoza Zvezdu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kiza, 10. jul 2019 16:42) # Link komentara

Znamo cale, kada je napunio 42 g.
(Djalma, 10. jul 2019 18:30)

Da, i bio je najbolji igrac Zvezde sa 16 poena po mecu, a trojke je sa 4 banke sutirao 38%.

slaviša šmigič

pre 4 godine

pre aba lige nijedan klub sa prostora bivse ek yuge a igrali su olimpija,cibona i partizan nisu znali za pobedu 5.godina sve dok nije osnovana jadranska i dobilo se na kvalitetu pa su tako mogli i klubovi iz jadranske,da pariraju evropskim klubovima pre toga bili smo 3.pakistanska liga za pobedu godinama nismo znali praja smekersko bez dlake na jeziku samo istinom,da se zna kakav kvalitet su imali klubovi sa prostora bivse jugoslavije dok se nije napravila jadranska koja se sad zove aba.liga svakako,da treba neki klub iz bosne tamo jednostavno nemaju novca,da uloze u klub a znamo sta je bosna znacila u jugoslaviji tamo ima talentovane dece ali nema kampova to je problem sa bosnom ostalo iz tvojih usta u bozje uši.

bad boy pistons

pre 4 godine

Era Dalipagica i Kice poznatija kao era rekreativnog sporta je bila mnogo fizikalnija i lepsa, Dzordan je najveci svih vremena!

Марко

pre 4 godine

Pazi ja da kupim Zvezdu ili Partizan pa da mi posle huligani odredjuju sta i kako, traze pare za navijanje, procente od prodaje igraca, a politika da mi isto trazi procente ili ce me ugasiti? Pa nije vam Srbija razvijeni svet pa da neko privatizuje ove klubove, dal ste normalni? 
Pa pitali su Cepteta pre X godina da privatizuje Zvezdu i pazi sa kakvom ponudom su mu izasli: ti Cepteru da dodjes i das 50mio da se pokrije ceo dug a da uzmes 49% i da mi jos dalje odlucujemo i vodimo klub. Pa se sad zapitajte malo...
(Petar, 10. jul 2019 18:27)

А иначе све оно што је приватизовано у претходних 20 година у Србији, ради феноменално.

Petar

pre 4 godine

Pazi ja da kupim Zvezdu ili Partizan pa da mi posle huligani odredjuju sta i kako, traze pare za navijanje, procente od prodaje igraca, a politika da mi isto trazi procente ili ce me ugasiti? Pa nije vam Srbija razvijeni svet pa da neko privatizuje ove klubove, dal ste normalni?
Pa pitali su Cepteta pre X godina da privatizuje Zvezdu i pazi sa kakvom ponudom su mu izasli: ti Cepteru da dodjes i das 50mio da se pokrije ceo dug a da uzmes 49% i da mi jos dalje odlucujemo i vodimo klub. Pa se sad zapitajte malo...

Djalma

pre 4 godine

Deco jel vi znate da je Praja godinu dana igrao za Zvezdu. Kasnije mu je i sin igraoza Zvezdu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kiza, 10. jul 2019 16:42) # Link komentara

Znamo cale, kada je napunio 42 g.

cosmo

pre 4 godine

Ono što fali ligi su novac, promoteri (bivši asovi), prohodnost ka evropskim takmičenjima i pre svega vera da je taliga generator zrelih igrača.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (st, 10. jul 2019 17:57)

Samo to...

Miodrag

pre 4 godine

Pogledajte odluku KKCZ mts
od 18.06.2019.g Usvojen fin.izvestaj kluba za 2018 i usvojen gubitak od 188mil.dinara-preko 1.6mil€(taman za Tea) Izvestaj radio Global audit
Sada da čujem komentare...

НФС

pre 4 godine

Recimo Zvezda Teo,Doncic,Kalina,Vucevic i Nemanja Bjelica prva petorka npr
(Aleksej, 10. jul 2019 13:55

Ајде реци, пошто си најактивнији у коментарима, какве везе имају горе наведени са Звездом, осим навијачког опредељења?

st

pre 4 godine

Veliki igrač sa lošim stavom. ABA liga se iz godine u godinu pretvara u takmičenje drugorazredinih uglavnom američkih igrača. Jedino što će uskoro ostati kao regionalno (ex Yu) su nazivi klubova. Veliki as bi mogao da ode na neku utakmicu srpske lige i da onda donese sud. Ove godine je liga bila duplo bolja nego prošle, pre svega zbog učešća mladih reprezentativnih igrača u npr OKK Beograd i Kk Mladost, Dinamiku itd. Ono što fali ligi su novac, promoteri (bivši asovi), prohodnost ka evropskim takmičenjima i pre svega vera da je taliga generator zrelih igrača. Od kritika, bez davanja predloga za unapredjenje nema koraka napred!

cosmo

pre 4 godine

Aman ljudi jel me vi to iz redakcije provocirate pa menjate imena i piseti mi ovakve stvari.:D
(Aleksej, 10. jul 2019 15:56)

Haha :-))) Brate,ako ti nesto znaci,imas podrsku od mene,.Inace,kapiram sta hoces da kazes.

111

pre 4 godine

Praja je u pravu, ali tek kada Srbija udje u EU tada vise nece biti para od drzave i tada ce nastupiti isto tako pad kao u Hrvatskoj, cim pre klubovi se privatizuju manje bolni bice ulazak u Uniju.Imate primer Hrvatskih klubova sta ces veceg primera kako netreba.O tome je mnogo puta govorio i Janko Lukovski u SOS kosu.
(Znalac, 10. jul 2019 15:14)


Srbija NIKADA nece uci u EU. Moze da se desi ako priznamo Kosovo jer je nelogicno da to ne uradimo a taj EU podrzava Kosovo? I da dodje do toga, tu je Hrvatska koja sigurno nece da se slozi za ulazak Srbije u EU. Prema tome, nemojte da sanjate EU i uopste da pisete o tome. Sve je to ucenjivanje, zamajavanje naroda i to vec traje decenijama.. Svaki put postoje problemi kod otvaranja nekih poglavlja, zar ne? Vise se i ne pominje godina kada bi Srbija usla u EU. Koja je to godina? Nemaa...Mi privatizaciju moramo da uradimo bez tog sna o EU , da se klubovi otkace od drzave koja nece vise morati da ulaze u njih, milione, koji mogu da se iskoriste za mnogo bolje i korisnije stvari i resavanje mnogih problema u drzavi.

Aleksej

pre 4 godine

Ovo da cita komentare bilo koja ,,strana sluzba” i da vide ovako IQ jedne nacije u Evropi preselili bi nas u Afriku.Toliko.(Aleksej, 10. jul 2019 14:56)Drugar, IQ nema veze sa primitivizmom. Prosecan IQ je skoro u celom svetu manje-vise slican. Problem je obrazovati taj urodjeni IQ. Mozes imati 200IQ, ali ako imas nekog Alekseja za ucitelja, neces nista pametno nauciti, i uz to ces, mozda, postati rasista, sovinista, autosovinista i slicno.
(Kole, 10. jul 2019 16:18) Brisi brate iz redakcije za zmiju pacova,narkomana,ovaj bolji.,,Spavate li mirno zene u crnom?”ahahahah

Nolan Smith

pre 4 godine

Tuga koliko je velikan KK Partizan degradiran od strane drzave...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (X, 10. jul 2019 15:23)

Velikan???U bre opet mitomani se javljaju sa svojim glupostima o Evropskom Seltiku,Balkanskom Bulsu,Srpskom Goldenu.Grobari niste najbolji ni u Srbiji a kamoli u Regionu!!

Kole

pre 4 godine

Ovo da cita komentare bilo koja ,,strana sluzba” i da vide ovako IQ jedne nacije u Evropi preselili bi nas u Afriku.Toliko.
(Aleksej, 10. jul 2019 14:56)

Drugar, IQ nema veze sa primitivizmom. Prosecan IQ je skoro u celom svetu manje-vise slican. Problem je obrazovati taj urodjeni IQ. Mozes imati 200IQ, ali ako imas nekog Alekseja za ucitelja, neces nista pametno nauciti, i uz to ces, mozda, postati rasista, sovinista, autosovinista i slicno.

Aleksej

pre 4 godine

Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis?(Aleksej, 10. jul 2019 14:29)Pa Bogdanovic, Milosavljevic itd itd su igrali u Partizanu, o cemu ti decko pricas?
(vičer, 10. jul 2019 15:15):D lele lele ..

vičer

pre 4 godine

Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis?
(Aleksej, 10. jul 2019 14:29)

Pa Bogdanovic, Milosavljevic itd itd su igrali u Partizanu, o cemu ti decko pricas?

delije2006

pre 4 godine

Opet neki grobar koga boli što je ZVEZDA osvojila ligu i bila u LIGI ŠAMPIONA! Ali je zato sve valjalo kad su tole i tadić bili glavni

tiganj

pre 4 godine

Ovo da cita komentare bilo koja ,,strana sluzba” i da vide ovako IQ jedne nacije u Evropi preselili bi nas u Afriku.Toliko.
(Aleksej, 10. jul 2019 14:56)

Rasisto!

Kurtzwall

pre 4 godine

@Aleksej prijatelju, pa tvoj komentar izgleda baš niko nije razumeo, zato daj pliz pojasni. Po kom kriterijumu si navedene košarkaše povezao sa Zvezdom? Dokazano da ta tvoja petorka niti je igrala u Zvezdi, niti su neki od njih Zvezdaši. Dobro da nisi napisao da treba Lebron da se vrati u svoju Zvezdu, pa da se posle čudiš kako ti niko nije skapirao komentar.

Marijači

pre 4 godine

Ja mislim da su Praja i njemu slični upropastili srpsku ligu.Zašto?Pa zato što su samo pričali i filozofira li a ništa nisu radili.

skafii

pre 4 godine

Sa svetlije strane Zvezda i Partizan imaju vise Amera u startnoj postavi od npr Denvera i Toronta :) Sto bi se reklo Srbija zemlja kosarke.

Ima i to svojih dobrih strana .Mocemo da kupimo paket od 4 ulaznice za 200 din za pretkfalifikacije protiv Jermenije 2025.

Ivan

pre 4 godine

Pa i meni bude muka, ali zasto su lige propale? Upravo zbog Aba lige, nekada si kao prvak drzave isao u Evroligu, a sada samo ako osvojis Aba ligu. Drzavna prvenstva ispastaju jer se sad samo boris za prestiz i jedan trofej vise koji ne donosi nista drugo vise.

митар пфк

pre 4 godine

За овога Алексеја...У африци коефицијент незаостаје колико ти мислиш , само су више цијењене неке људске , и духовне вриједности..А ти са тим службама , уживај у пакету у европском и "цивилизовном" систему вриједности ...Што се кошарке тиче , господине далипагићу , није баш тако...По јасном принципу , колко пара толико и музике !!

Aleksej

pre 4 godine

За овога Алексеја...У африци коефицијент незаостаје колико ти мислиш , само су више цијењене неке људске , и духовне вриједности..А ти са тим службама , уживај у пакету у европском и "цивилизовном" систему вриједности ...Што се кошарке тиче , господине далипагићу , није баш тако...По јасном принципу , колко пара толико и музике !!
(митар пфк, 10. jul 2019 15:22)Aman ljudi jel me vi to iz redakcije provocirate pa menjate imena i piseti mi ovakve stvari.:D

Znalac

pre 4 godine

Praja je u pravu, ali tek kada Srbija udje u EU tada vise nece biti para od drzave i tada ce nastupiti isto tako pad kao u Hrvatskoj, cim pre klubovi se privatizuju manje bolni bice ulazak u Uniju.Imate primer Hrvatskih klubova sta ces veceg primera kako netreba.O tome je mnogo puta govorio i Janko Lukovski u SOS kosu.

Aps

pre 4 godine

Juventus kupi Ronalda, i potrosi 150miliona dolara, ali vec istog dana od prodaje dresova vrati ulozen novac.....e sad KK BARSELONA kupi nekog Mirotica za nekih 70 miliona na 6 godina....e ja vas pitam ko ce da kupi dres KK BARSELONA na kome pise Mirotic?!? Nije samo srpska kosarka u kanalu....evropska kosarka je u problemu!!! Evropa nema 2ipo kluba koji mogu poneti epitet najbolji!!!! Hteli ste NBA evo vam NBA2

ja

pre 4 godine

@ (Boss..po trnju.., 10. jul 2019 14:09)

Vardar nije privatizovan, već je država, po političkoj liniji, pronašla finansijera i još mu dodavala novac za dovođenje skupih pojačanja. Finansijski rezultati nisu (i ne mogu, jer je suviše malo tržište, kao i kod nas) parirali sportskim rezultatima i videli smo šta se desilo - ako nisi ispratio priču, pre par meseci je Rus napustio klub i nastupio je raspad sistema. Vardar više ne postoji...

ziko

pre 4 godine

Druže Prajo, Bosna ima predstavnika u ABA ligi, no očigledno ne i kvalitet za nešto više.
(Jasna, 10. jul 2019 14:03)

Pa nigde nije ni rekao da BiH nema predstavnika.
Rekao je da bi voleo da imaju konkurentnu ekipu koja ce se boriti za Evropu

Buka u modi

pre 4 godine

Aleksej...od svih nabrojanih samo Bjelica igrao u Zvezdi.(glisa, 10. jul 2019 14:09)Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis?
(Aleksej, 10. jul 2019 14:29)
Od svih igrača koje si naveo, samo jedan je igrao u Zvezdi, ali je on privatno Grobar. Tako da ti lista ne valja iz kog god ugla da je posmatraš.

Divos

pre 4 godine

Прају сам као играча посебно готивио као играча, а сада као човека изузетно поштујем. Са неким ставовима се не слажем, но поштовање је ту.

Ако фаворизујемо АБА, што свако има право, нема потребе омаловажавати српску лигу. Напротив, у овом времену када је српска лига протерана из медија, системски гушена годинама, оптережени беспарицом, сви клубови и спортски радници заслужују свако поштовање због ентузијазма да раде у овако тешким условима.

Претпостављам да је Праја под клуб из Босне мислио из ефбиха, Игокеа јесте клуб из Српске, и у сваком погледу српски клуб.
Узгред, из ефбиха имају своје представнике у АБА, наредне сезоне у АБА 2 играће Спарси и Широки, значи имају, Праја није обавештен.
Као што није обавештен да су на прилично покварен начин истерали Игокеу из шампионата БиХ, тада сигурно не би имао фине жеље за клубове из ефбиха. Не мари.

Видећемо каква ће бити АБА наредне сезоне. После година слабљења, задњу сезону имамо заокрет и АБА беше јача него сезону пре тога. Тренутно је по квалитету 8.лига у Европи (иза АЦБ, ВТБ, турске, немачке, грчке, италијанске и француске лиге које су све подоста одмакле).
Има најава да би наредне сезоне могла бити квалитетнија, видећемо.
Било би добро да буде а и да задржи исти статус у ЕЛ и УЛЕБ ЕК што неће бити лако.

jako i do samog kraja

pre 4 godine

Smešna priča o privatizacijama se nastavlja. Ko da kupi bilo koji KK? Može jedino neki Gašić junior i to iz znatiželje i dokolice. To bi i ovo malo košarke ugasilo. Čista privatizacija ide sa jakom privredom, a privreda ide sa potpuno drugim političkom strukturama i slabljenjem okupatora. Do tada, država je dužna da finansira košarku. Ako može da finansira pola miliona parazita na jaslama, komercijalne šund televizije, lažne novine e vala može i košarku.

Aleksej

pre 4 godine

Aleksej...od svih nabrojanih samo Bjelica igrao u Zvezdi.
(glisa, 10. jul 2019 14:09)Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis?

Aleksej

pre 4 godine

Praja...svaka mu je na mestu!
(Mesecina,mesecina...., 10. jul 2019 14:09)Praja vrh kosarkas legenda,ovde mlati svi sto mogu sa prosecnim znanjem da kazu.

Srdjan

pre 4 godine

U principu, tačno je da bi bilo najpoštenije da se svi klubovi privatizuju i da se finansiraju samo preko sponzora i iz vlastitih prihoda.
Problem je u tome što ne postoji poslovni model po kome vrhunski košarkaški klub u Evropi može biti profitabilan. Ulaganje para u klupsku košarku u Evropi je samo stvar prestiža, a na Balkanu nema ko da da pare za koje zna da mu se neće vratiti. Niko nije dovoljno bogat.
Zbog toga je neophodno da država podrži košarkaške klubove direktno (dotacijama) ili indirektno ("prijateljskim" savetima firmama da ulože u sponzorstva za koja ne postoji marketinško opravdanje).
Ekonomski nije opravdano, ali je politički razumljivo.

Deki

pre 4 godine

Džabe Prajo pričaš, ostaće da država najviše stoji iza Zvezde, zatim mnogo manje iza Partizana, a ostale da ne spominjem. Tako je u svim sportovima.

Boss..po trnju..

pre 4 godine

Što se tiče privatizacije klubova sa ovih prostora u bilo kom sportu...pogledajte samo šta je Vardar uradio u zadnjih par godina u rukometu! Pametnom dosta...

Aleksej

pre 4 godine

Aleksej...od svih nabrojanih samo Bjelica igrao u Zvezdi.(glisa, 10. jul 2019 14:09)Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis? -Znaci tom logikom Jokic i Nurkic za Partizan? Kako da ih zaboravis?
(reb, 10. jul 2019 14:40)Nebitno alo nebitno..Neka igraju u Partizan drugo sam zeleo da kazem aman braco Srbi..Covece da ne poverujes..

Lorimer

pre 4 godine

“Uzmimo primer kakva bi bila Aba liga da dodju svi igraci sa ovih prostora u svoje klubove.Recimo Zvezda Teo,Doncic,Kalina,Vucevic i Nemanja Bjelica prva petorka npr.”

Teo, Dončić, Vučevuć u “svojoj” Zvezdi? Pa oni su igrali u Zvezdi koliko i Majkl Džordan. Nego umesto njih ubaci prave Zvezdine pulene - Filipa, Guduru i onog drugog Bjelicu, i eto ti petorke.

cosmo

pre 4 godine

Druže Prajo, Bosna ima predstavnika u ABA ligi, no očigledno ne i kvalitet za nešto više.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jasna, 10. jul 2019 14:03)

"Voleo bih da Bosna ima neki klub koji bi mogao da parira ovim najboljima u regionu..."

Pa,covek je ocigledno i mislio na konkurentnost tog jednog kluba iz Bosne.

Aleksej

pre 4 godine

eksej...od svih nabrojanih samo Bjelica igrao u Zvezdi.(glisa, 10. jul 2019 14:09)Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis?(Aleksej, 10. jul 2019 14:29)Od svih igrača koje si naveo, samo jedan je igrao u Zvezdi, ali je on privatno Grobar. Tako da ti lista ne valja iz kog god ugla da je posmatraš.
(Buka u modi, 10. jul 2019 14:48)Ne vredi...

Deki

pre 4 godine

Džabe Prajo pričaš, ostaće da država najviše stoji iza Zvezde, zatim mnogo manje iza Partizana, a ostale da ne spominjem. Tako je u svim sportovima.

reb

pre 4 godine

Aleksej...od svih nabrojanih samo Bjelica igrao u Zvezdi.(glisa, 10. jul 2019 14:09)Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis? -Znaci tom logikom Jokic i Nurkic za Partizan? Kako da ih zaboravis?

Zigzag

pre 4 godine

Proslo je vreme kad su svi najbolji sa Balkana igrali za klubove na Balkanu do 26,27 godine.Uzmimo primer kakva bi bila Aba liga da dodju svi igraci sa ovih prostora u svoje klubove.Recimo Zvezda Teo,Doncic,Kalina,Vucevic i Nemanja Bjelica prva petorka npr.A nije Praja otkrio toplu vodu da nam je liga losa,ali nisu vise ovo ona vremena.Malo razuma od legende.
(Aleksej, 10. jul 2019 13:55)
Nisam znao da je Doncic igrao u Zvezdi,a i da su ostali navedeni poceli karijeru u Zvezdi..

Aleksej

pre 4 godine

“Uzmimo primer kakva bi bila Aba liga da dodju svi igraci sa ovih prostora u svoje klubove.Recimo Zvezda Teo,Doncic,Kalina,Vucevic i Nemanja Bjelica prva petorka npr.”Teo, Dončić, Vučevuć u “svojoj” Zvezdi? Pa oni su igrali u Zvezdi koliko i Majkl Džordan. Nego umesto njih ubaci prave Zvezdine pulene - Filipa, Guduru i onog drugog Bjelicu, i eto ti petorke.
(Lorimer, 10. jul 2019 14:25)Hahahq mrznja zatvara vidike navijaca Partizan.Niko nije u ukapirao sta sam zeleo da lazem,ali ih atrecq pomenuta petorka.

dule

pre 4 godine

Smešna priča o privatizacijama se nastavlja. Ko da kupi bilo koji KK? Može jedino neki Gašić junior i to iz znatiželje i dokolice. To bi i ovo malo košarke ugasilo. Čista privatizacija ide sa jakom privredom, a privreda ide sa potpuno drugim političkom strukturama i slabljenjem okupatora. Do tada, država je dužna da finansira košarku. Ako može da finansira pola miliona parazita na jaslama, komercijalne šund televizije, lažne novine e vala može i košarku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jako i do samog kraja, 10. jul 2019 14:10)


Ma nemoj, znači neki nesretnik koji ima platu od 300 evra i sastavlja kraj sa krajem treba da finansira likove koji primaju pola miliona evra godišnje. I da pritom decu lečimo sms porukama.

U sport državno ulaganje da, čak obavezno, ali u profesionalni nikako.

Cисоје

pre 4 godine

Кад нико не улаже новац у клубове из целе Србије, већ само у Партизан и Звезду. А и кад се улагало брзо је пропадало јер су обично били неки кримоси или људи странака, што је практично исто.

Aleksej

pre 4 godine

Proslo je vreme kad su svi najbolji sa Balkana igrali za klubove na Balkanu do 26,27 godine.Uzmimo primer kakva bi bila Aba liga da dodju svi igraci sa ovih prostora u svoje klubove.Recimo Zvezda Teo,Doncic,Kalina,Vucevic i Nemanja Bjelica prva petorka npr.A nije Praja otkrio toplu vodu da nam je liga losa,ali nisu vise ovo ona vremena.Malo razuma od legende.

jako i do samog kraja

pre 4 godine

Smešna priča o privatizacijama se nastavlja. Ko da kupi bilo koji KK? Može jedino neki Gašić junior i to iz znatiželje i dokolice. To bi i ovo malo košarke ugasilo. Čista privatizacija ide sa jakom privredom, a privreda ide sa potpuno drugim političkom strukturama i slabljenjem okupatora. Do tada, država je dužna da finansira košarku. Ako može da finansira pola miliona parazita na jaslama, komercijalne šund televizije, lažne novine e vala može i košarku.

Boss..po trnju..

pre 4 godine

Što se tiče privatizacije klubova sa ovih prostora u bilo kom sportu...pogledajte samo šta je Vardar uradio u zadnjih par godina u rukometu! Pametnom dosta...

Lorimer

pre 4 godine

“Uzmimo primer kakva bi bila Aba liga da dodju svi igraci sa ovih prostora u svoje klubove.Recimo Zvezda Teo,Doncic,Kalina,Vucevic i Nemanja Bjelica prva petorka npr.”

Teo, Dončić, Vučevuć u “svojoj” Zvezdi? Pa oni su igrali u Zvezdi koliko i Majkl Džordan. Nego umesto njih ubaci prave Zvezdine pulene - Filipa, Guduru i onog drugog Bjelicu, i eto ti petorke.

Aleksej

pre 4 godine

Proslo je vreme kad su svi najbolji sa Balkana igrali za klubove na Balkanu do 26,27 godine.Uzmimo primer kakva bi bila Aba liga da dodju svi igraci sa ovih prostora u svoje klubove.Recimo Zvezda Teo,Doncic,Kalina,Vucevic i Nemanja Bjelica prva petorka npr.A nije Praja otkrio toplu vodu da nam je liga losa,ali nisu vise ovo ona vremena.Malo razuma od legende.

Cисоје

pre 4 godine

Кад нико не улаже новац у клубове из целе Србије, већ само у Партизан и Звезду. А и кад се улагало брзо је пропадало јер су обично били неки кримоси или људи странака, што је практично исто.

Srdjan

pre 4 godine

U principu, tačno je da bi bilo najpoštenije da se svi klubovi privatizuju i da se finansiraju samo preko sponzora i iz vlastitih prihoda.
Problem je u tome što ne postoji poslovni model po kome vrhunski košarkaški klub u Evropi može biti profitabilan. Ulaganje para u klupsku košarku u Evropi je samo stvar prestiža, a na Balkanu nema ko da da pare za koje zna da mu se neće vratiti. Niko nije dovoljno bogat.
Zbog toga je neophodno da država podrži košarkaške klubove direktno (dotacijama) ili indirektno ("prijateljskim" savetima firmama da ulože u sponzorstva za koja ne postoji marketinško opravdanje).
Ekonomski nije opravdano, ali je politički razumljivo.

Deki

pre 4 godine

Džabe Prajo pričaš, ostaće da država najviše stoji iza Zvezde, zatim mnogo manje iza Partizana, a ostale da ne spominjem. Tako je u svim sportovima.

cosmo

pre 4 godine

Druže Prajo, Bosna ima predstavnika u ABA ligi, no očigledno ne i kvalitet za nešto više.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jasna, 10. jul 2019 14:03)

"Voleo bih da Bosna ima neki klub koji bi mogao da parira ovim najboljima u regionu..."

Pa,covek je ocigledno i mislio na konkurentnost tog jednog kluba iz Bosne.

Petar

pre 4 godine

Pazi ja da kupim Zvezdu ili Partizan pa da mi posle huligani odredjuju sta i kako, traze pare za navijanje, procente od prodaje igraca, a politika da mi isto trazi procente ili ce me ugasiti? Pa nije vam Srbija razvijeni svet pa da neko privatizuje ove klubove, dal ste normalni?
Pa pitali su Cepteta pre X godina da privatizuje Zvezdu i pazi sa kakvom ponudom su mu izasli: ti Cepteru da dodjes i das 50mio da se pokrije ceo dug a da uzmes 49% i da mi jos dalje odlucujemo i vodimo klub. Pa se sad zapitajte malo...

dule

pre 4 godine

Smešna priča o privatizacijama se nastavlja. Ko da kupi bilo koji KK? Može jedino neki Gašić junior i to iz znatiželje i dokolice. To bi i ovo malo košarke ugasilo. Čista privatizacija ide sa jakom privredom, a privreda ide sa potpuno drugim političkom strukturama i slabljenjem okupatora. Do tada, država je dužna da finansira košarku. Ako može da finansira pola miliona parazita na jaslama, komercijalne šund televizije, lažne novine e vala može i košarku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jako i do samog kraja, 10. jul 2019 14:10)


Ma nemoj, znači neki nesretnik koji ima platu od 300 evra i sastavlja kraj sa krajem treba da finansira likove koji primaju pola miliona evra godišnje. I da pritom decu lečimo sms porukama.

U sport državno ulaganje da, čak obavezno, ali u profesionalni nikako.

Deki

pre 4 godine

Džabe Prajo pričaš, ostaće da država najviše stoji iza Zvezde, zatim mnogo manje iza Partizana, a ostale da ne spominjem. Tako je u svim sportovima.

Djalma

pre 4 godine

Deco jel vi znate da je Praja godinu dana igrao za Zvezdu. Kasnije mu je i sin igraoza Zvezdu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kiza, 10. jul 2019 16:42) # Link komentara

Znamo cale, kada je napunio 42 g.

Марко

pre 4 godine

Pazi ja da kupim Zvezdu ili Partizan pa da mi posle huligani odredjuju sta i kako, traze pare za navijanje, procente od prodaje igraca, a politika da mi isto trazi procente ili ce me ugasiti? Pa nije vam Srbija razvijeni svet pa da neko privatizuje ove klubove, dal ste normalni? 
Pa pitali su Cepteta pre X godina da privatizuje Zvezdu i pazi sa kakvom ponudom su mu izasli: ti Cepteru da dodjes i das 50mio da se pokrije ceo dug a da uzmes 49% i da mi jos dalje odlucujemo i vodimo klub. Pa se sad zapitajte malo...
(Petar, 10. jul 2019 18:27)

А иначе све оно што је приватизовано у претходних 20 година у Србији, ради феноменално.

Nolan Smith

pre 4 godine

Tuga koliko je velikan KK Partizan degradiran od strane drzave...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (X, 10. jul 2019 15:23)

Velikan???U bre opet mitomani se javljaju sa svojim glupostima o Evropskom Seltiku,Balkanskom Bulsu,Srpskom Goldenu.Grobari niste najbolji ni u Srbiji a kamoli u Regionu!!

ziko

pre 4 godine

Druže Prajo, Bosna ima predstavnika u ABA ligi, no očigledno ne i kvalitet za nešto više.
(Jasna, 10. jul 2019 14:03)

Pa nigde nije ni rekao da BiH nema predstavnika.
Rekao je da bi voleo da imaju konkurentnu ekipu koja ce se boriti za Evropu

Kole

pre 4 godine

Ovo da cita komentare bilo koja ,,strana sluzba” i da vide ovako IQ jedne nacije u Evropi preselili bi nas u Afriku.Toliko.
(Aleksej, 10. jul 2019 14:56)

Drugar, IQ nema veze sa primitivizmom. Prosecan IQ je skoro u celom svetu manje-vise slican. Problem je obrazovati taj urodjeni IQ. Mozes imati 200IQ, ali ako imas nekog Alekseja za ucitelja, neces nista pametno nauciti, i uz to ces, mozda, postati rasista, sovinista, autosovinista i slicno.

Zigzag

pre 4 godine

Proslo je vreme kad su svi najbolji sa Balkana igrali za klubove na Balkanu do 26,27 godine.Uzmimo primer kakva bi bila Aba liga da dodju svi igraci sa ovih prostora u svoje klubove.Recimo Zvezda Teo,Doncic,Kalina,Vucevic i Nemanja Bjelica prva petorka npr.A nije Praja otkrio toplu vodu da nam je liga losa,ali nisu vise ovo ona vremena.Malo razuma od legende.
(Aleksej, 10. jul 2019 13:55)
Nisam znao da je Doncic igrao u Zvezdi,a i da su ostali navedeni poceli karijeru u Zvezdi..

skafii

pre 4 godine

Sa svetlije strane Zvezda i Partizan imaju vise Amera u startnoj postavi od npr Denvera i Toronta :) Sto bi se reklo Srbija zemlja kosarke.

Ima i to svojih dobrih strana .Mocemo da kupimo paket od 4 ulaznice za 200 din za pretkfalifikacije protiv Jermenije 2025.

Kurtzwall

pre 4 godine

@Aleksej prijatelju, pa tvoj komentar izgleda baš niko nije razumeo, zato daj pliz pojasni. Po kom kriterijumu si navedene košarkaše povezao sa Zvezdom? Dokazano da ta tvoja petorka niti je igrala u Zvezdi, niti su neki od njih Zvezdaši. Dobro da nisi napisao da treba Lebron da se vrati u svoju Zvezdu, pa da se posle čudiš kako ti niko nije skapirao komentar.

cosmo

pre 4 godine

Ono što fali ligi su novac, promoteri (bivši asovi), prohodnost ka evropskim takmičenjima i pre svega vera da je taliga generator zrelih igrača.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (st, 10. jul 2019 17:57)

Samo to...

Buka u modi

pre 4 godine

Aleksej...od svih nabrojanih samo Bjelica igrao u Zvezdi.(glisa, 10. jul 2019 14:09)Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis?
(Aleksej, 10. jul 2019 14:29)
Od svih igrača koje si naveo, samo jedan je igrao u Zvezdi, ali je on privatno Grobar. Tako da ti lista ne valja iz kog god ugla da je posmatraš.

Aps

pre 4 godine

Juventus kupi Ronalda, i potrosi 150miliona dolara, ali vec istog dana od prodaje dresova vrati ulozen novac.....e sad KK BARSELONA kupi nekog Mirotica za nekih 70 miliona na 6 godina....e ja vas pitam ko ce da kupi dres KK BARSELONA na kome pise Mirotic?!? Nije samo srpska kosarka u kanalu....evropska kosarka je u problemu!!! Evropa nema 2ipo kluba koji mogu poneti epitet najbolji!!!! Hteli ste NBA evo vam NBA2

st

pre 4 godine

Veliki igrač sa lošim stavom. ABA liga se iz godine u godinu pretvara u takmičenje drugorazredinih uglavnom američkih igrača. Jedino što će uskoro ostati kao regionalno (ex Yu) su nazivi klubova. Veliki as bi mogao da ode na neku utakmicu srpske lige i da onda donese sud. Ove godine je liga bila duplo bolja nego prošle, pre svega zbog učešća mladih reprezentativnih igrača u npr OKK Beograd i Kk Mladost, Dinamiku itd. Ono što fali ligi su novac, promoteri (bivši asovi), prohodnost ka evropskim takmičenjima i pre svega vera da je taliga generator zrelih igrača. Od kritika, bez davanja predloga za unapredjenje nema koraka napred!

111

pre 4 godine

Praja je u pravu, ali tek kada Srbija udje u EU tada vise nece biti para od drzave i tada ce nastupiti isto tako pad kao u Hrvatskoj, cim pre klubovi se privatizuju manje bolni bice ulazak u Uniju.Imate primer Hrvatskih klubova sta ces veceg primera kako netreba.O tome je mnogo puta govorio i Janko Lukovski u SOS kosu.
(Znalac, 10. jul 2019 15:14)


Srbija NIKADA nece uci u EU. Moze da se desi ako priznamo Kosovo jer je nelogicno da to ne uradimo a taj EU podrzava Kosovo? I da dodje do toga, tu je Hrvatska koja sigurno nece da se slozi za ulazak Srbije u EU. Prema tome, nemojte da sanjate EU i uopste da pisete o tome. Sve je to ucenjivanje, zamajavanje naroda i to vec traje decenijama.. Svaki put postoje problemi kod otvaranja nekih poglavlja, zar ne? Vise se i ne pominje godina kada bi Srbija usla u EU. Koja je to godina? Nemaa...Mi privatizaciju moramo da uradimo bez tog sna o EU , da se klubovi otkace od drzave koja nece vise morati da ulaze u njih, milione, koji mogu da se iskoriste za mnogo bolje i korisnije stvari i resavanje mnogih problema u drzavi.

Miodrag

pre 4 godine

Pogledajte odluku KKCZ mts
od 18.06.2019.g Usvojen fin.izvestaj kluba za 2018 i usvojen gubitak od 188mil.dinara-preko 1.6mil€(taman za Tea) Izvestaj radio Global audit
Sada da čujem komentare...

reb

pre 4 godine

Aleksej...od svih nabrojanih samo Bjelica igrao u Zvezdi.(glisa, 10. jul 2019 14:09)Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis? -Znaci tom logikom Jokic i Nurkic za Partizan? Kako da ih zaboravis?

НФС

pre 4 godine

Recimo Zvezda Teo,Doncic,Kalina,Vucevic i Nemanja Bjelica prva petorka npr
(Aleksej, 10. jul 2019 13:55

Ајде реци, пошто си најактивнији у коментарима, какве везе имају горе наведени са Звездом, осим навијачког опредељења?

Aleksej

pre 4 godine

Aleksej...od svih nabrojanih samo Bjelica igrao u Zvezdi.
(glisa, 10. jul 2019 14:09)Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis?

Aleksej

pre 4 godine

Aleksej...od svih nabrojanih samo Bjelica igrao u Zvezdi.(glisa, 10. jul 2019 14:09)Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis? -Znaci tom logikom Jokic i Nurkic za Partizan? Kako da ih zaboravis?
(reb, 10. jul 2019 14:40)Nebitno alo nebitno..Neka igraju u Partizan drugo sam zeleo da kazem aman braco Srbi..Covece da ne poverujes..

Aleksej

pre 4 godine

eksej...od svih nabrojanih samo Bjelica igrao u Zvezdi.(glisa, 10. jul 2019 14:09)Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis?(Aleksej, 10. jul 2019 14:29)Od svih igrača koje si naveo, samo jedan je igrao u Zvezdi, ali je on privatno Grobar. Tako da ti lista ne valja iz kog god ugla da je posmatraš.
(Buka u modi, 10. jul 2019 14:48)Ne vredi...

vičer

pre 4 godine

Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis?
(Aleksej, 10. jul 2019 14:29)

Pa Bogdanovic, Milosavljevic itd itd su igrali u Partizanu, o cemu ti decko pricas?

Aleksej

pre 4 godine

“Uzmimo primer kakva bi bila Aba liga da dodju svi igraci sa ovih prostora u svoje klubove.Recimo Zvezda Teo,Doncic,Kalina,Vucevic i Nemanja Bjelica prva petorka npr.”Teo, Dončić, Vučevuć u “svojoj” Zvezdi? Pa oni su igrali u Zvezdi koliko i Majkl Džordan. Nego umesto njih ubaci prave Zvezdine pulene - Filipa, Guduru i onog drugog Bjelicu, i eto ti petorke.
(Lorimer, 10. jul 2019 14:25)Hahahq mrznja zatvara vidike navijaca Partizan.Niko nije u ukapirao sta sam zeleo da lazem,ali ih atrecq pomenuta petorka.

Ivan

pre 4 godine

Pa i meni bude muka, ali zasto su lige propale? Upravo zbog Aba lige, nekada si kao prvak drzave isao u Evroligu, a sada samo ako osvojis Aba ligu. Drzavna prvenstva ispastaju jer se sad samo boris za prestiz i jedan trofej vise koji ne donosi nista drugo vise.

Aleksej

pre 4 godine

За овога Алексеја...У африци коефицијент незаостаје колико ти мислиш , само су више цијењене неке људске , и духовне вриједности..А ти са тим службама , уживај у пакету у европском и "цивилизовном" систему вриједности ...Што се кошарке тиче , господине далипагићу , није баш тако...По јасном принципу , колко пара толико и музике !!
(митар пфк, 10. jul 2019 15:22)Aman ljudi jel me vi to iz redakcije provocirate pa menjate imena i piseti mi ovakve stvari.:D

ja

pre 4 godine

@ (Boss..po trnju.., 10. jul 2019 14:09)

Vardar nije privatizovan, već je država, po političkoj liniji, pronašla finansijera i još mu dodavala novac za dovođenje skupih pojačanja. Finansijski rezultati nisu (i ne mogu, jer je suviše malo tržište, kao i kod nas) parirali sportskim rezultatima i videli smo šta se desilo - ako nisi ispratio priču, pre par meseci je Rus napustio klub i nastupio je raspad sistema. Vardar više ne postoji...

Marijači

pre 4 godine

Ja mislim da su Praja i njemu slični upropastili srpsku ligu.Zašto?Pa zato što su samo pričali i filozofira li a ništa nisu radili.

tiganj

pre 4 godine

Ovo da cita komentare bilo koja ,,strana sluzba” i da vide ovako IQ jedne nacije u Evropi preselili bi nas u Afriku.Toliko.
(Aleksej, 10. jul 2019 14:56)

Rasisto!

Aleksej

pre 4 godine

Praja...svaka mu je na mestu!
(Mesecina,mesecina...., 10. jul 2019 14:09)Praja vrh kosarkas legenda,ovde mlati svi sto mogu sa prosecnim znanjem da kazu.

bad boy pistons

pre 4 godine

Era Dalipagica i Kice poznatija kao era rekreativnog sporta je bila mnogo fizikalnija i lepsa, Dzordan je najveci svih vremena!

Aleksej

pre 4 godine

Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis?(Aleksej, 10. jul 2019 14:29)Pa Bogdanovic, Milosavljevic itd itd su igrali u Partizanu, o cemu ti decko pricas?
(vičer, 10. jul 2019 15:15):D lele lele ..

cosmo

pre 4 godine

Aman ljudi jel me vi to iz redakcije provocirate pa menjate imena i piseti mi ovakve stvari.:D
(Aleksej, 10. jul 2019 15:56)

Haha :-))) Brate,ako ti nesto znaci,imas podrsku od mene,.Inace,kapiram sta hoces da kazes.

ispiranje mozgova

pre 4 godine

Deco jel vi znate da je Praja godinu dana igrao za Zvezdu. Kasnije mu je i sin igraoza Zvezdu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kiza, 10. jul 2019 16:42) # Link komentara

Znamo cale, kada je napunio 42 g.
(Djalma, 10. jul 2019 18:30)

Da, i bio je najbolji igrac Zvezde sa 16 poena po mecu, a trojke je sa 4 banke sutirao 38%.

Znalac

pre 4 godine

Praja je u pravu, ali tek kada Srbija udje u EU tada vise nece biti para od drzave i tada ce nastupiti isto tako pad kao u Hrvatskoj, cim pre klubovi se privatizuju manje bolni bice ulazak u Uniju.Imate primer Hrvatskih klubova sta ces veceg primera kako netreba.O tome je mnogo puta govorio i Janko Lukovski u SOS kosu.

Divos

pre 4 godine

Прају сам као играча посебно готивио као играча, а сада као човека изузетно поштујем. Са неким ставовима се не слажем, но поштовање је ту.

Ако фаворизујемо АБА, што свако има право, нема потребе омаловажавати српску лигу. Напротив, у овом времену када је српска лига протерана из медија, системски гушена годинама, оптережени беспарицом, сви клубови и спортски радници заслужују свако поштовање због ентузијазма да раде у овако тешким условима.

Претпостављам да је Праја под клуб из Босне мислио из ефбиха, Игокеа јесте клуб из Српске, и у сваком погледу српски клуб.
Узгред, из ефбиха имају своје представнике у АБА, наредне сезоне у АБА 2 играће Спарси и Широки, значи имају, Праја није обавештен.
Као што није обавештен да су на прилично покварен начин истерали Игокеу из шампионата БиХ, тада сигурно не би имао фине жеље за клубове из ефбиха. Не мари.

Видећемо каква ће бити АБА наредне сезоне. После година слабљења, задњу сезону имамо заокрет и АБА беше јача него сезону пре тога. Тренутно је по квалитету 8.лига у Европи (иза АЦБ, ВТБ, турске, немачке, грчке, италијанске и француске лиге које су све подоста одмакле).
Има најава да би наредне сезоне могла бити квалитетнија, видећемо.
Било би добро да буде а и да задржи исти статус у ЕЛ и УЛЕБ ЕК што неће бити лако.

slaviša šmigič

pre 4 godine

pre aba lige nijedan klub sa prostora bivse ek yuge a igrali su olimpija,cibona i partizan nisu znali za pobedu 5.godina sve dok nije osnovana jadranska i dobilo se na kvalitetu pa su tako mogli i klubovi iz jadranske,da pariraju evropskim klubovima pre toga bili smo 3.pakistanska liga za pobedu godinama nismo znali praja smekersko bez dlake na jeziku samo istinom,da se zna kakav kvalitet su imali klubovi sa prostora bivse jugoslavije dok se nije napravila jadranska koja se sad zove aba.liga svakako,da treba neki klub iz bosne tamo jednostavno nemaju novca,da uloze u klub a znamo sta je bosna znacila u jugoslaviji tamo ima talentovane dece ali nema kampova to je problem sa bosnom ostalo iz tvojih usta u bozje uši.

delije2006

pre 4 godine

Opet neki grobar koga boli što je ZVEZDA osvojila ligu i bila u LIGI ŠAMPIONA! Ali je zato sve valjalo kad su tole i tadić bili glavni

митар пфк

pre 4 godine

За овога Алексеја...У африци коефицијент незаостаје колико ти мислиш , само су више цијењене неке људске , и духовне вриједности..А ти са тим службама , уживај у пакету у европском и "цивилизовном" систему вриједности ...Што се кошарке тиче , господине далипагићу , није баш тако...По јасном принципу , колко пара толико и музике !!

Aleksej

pre 4 godine

Ovo da cita komentare bilo koja ,,strana sluzba” i da vide ovako IQ jedne nacije u Evropi preselili bi nas u Afriku.Toliko.(Aleksej, 10. jul 2019 14:56)Drugar, IQ nema veze sa primitivizmom. Prosecan IQ je skoro u celom svetu manje-vise slican. Problem je obrazovati taj urodjeni IQ. Mozes imati 200IQ, ali ako imas nekog Alekseja za ucitelja, neces nista pametno nauciti, i uz to ces, mozda, postati rasista, sovinista, autosovinista i slicno.
(Kole, 10. jul 2019 16:18) Brisi brate iz redakcije za zmiju pacova,narkomana,ovaj bolji.,,Spavate li mirno zene u crnom?”ahahahah

Aleksej

pre 4 godine

Proslo je vreme kad su svi najbolji sa Balkana igrali za klubove na Balkanu do 26,27 godine.Uzmimo primer kakva bi bila Aba liga da dodju svi igraci sa ovih prostora u svoje klubove.Recimo Zvezda Teo,Doncic,Kalina,Vucevic i Nemanja Bjelica prva petorka npr.A nije Praja otkrio toplu vodu da nam je liga losa,ali nisu vise ovo ona vremena.Malo razuma od legende.

Lorimer

pre 4 godine

“Uzmimo primer kakva bi bila Aba liga da dodju svi igraci sa ovih prostora u svoje klubove.Recimo Zvezda Teo,Doncic,Kalina,Vucevic i Nemanja Bjelica prva petorka npr.”

Teo, Dončić, Vučevuć u “svojoj” Zvezdi? Pa oni su igrali u Zvezdi koliko i Majkl Džordan. Nego umesto njih ubaci prave Zvezdine pulene - Filipa, Guduru i onog drugog Bjelicu, i eto ti petorke.

Marijači

pre 4 godine

Ja mislim da su Praja i njemu slični upropastili srpsku ligu.Zašto?Pa zato što su samo pričali i filozofira li a ništa nisu radili.

Nolan Smith

pre 4 godine

Tuga koliko je velikan KK Partizan degradiran od strane drzave...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (X, 10. jul 2019 15:23)

Velikan???U bre opet mitomani se javljaju sa svojim glupostima o Evropskom Seltiku,Balkanskom Bulsu,Srpskom Goldenu.Grobari niste najbolji ni u Srbiji a kamoli u Regionu!!

delije2006

pre 4 godine

Opet neki grobar koga boli što je ZVEZDA osvojila ligu i bila u LIGI ŠAMPIONA! Ali je zato sve valjalo kad su tole i tadić bili glavni

Deki

pre 4 godine

Džabe Prajo pričaš, ostaće da država najviše stoji iza Zvezde, zatim mnogo manje iza Partizana, a ostale da ne spominjem. Tako je u svim sportovima.

jako i do samog kraja

pre 4 godine

Smešna priča o privatizacijama se nastavlja. Ko da kupi bilo koji KK? Može jedino neki Gašić junior i to iz znatiželje i dokolice. To bi i ovo malo košarke ugasilo. Čista privatizacija ide sa jakom privredom, a privreda ide sa potpuno drugim političkom strukturama i slabljenjem okupatora. Do tada, država je dužna da finansira košarku. Ako može da finansira pola miliona parazita na jaslama, komercijalne šund televizije, lažne novine e vala može i košarku.

Deki

pre 4 godine

Džabe Prajo pričaš, ostaće da država najviše stoji iza Zvezde, zatim mnogo manje iza Partizana, a ostale da ne spominjem. Tako je u svim sportovima.

Aleksej

pre 4 godine

“Uzmimo primer kakva bi bila Aba liga da dodju svi igraci sa ovih prostora u svoje klubove.Recimo Zvezda Teo,Doncic,Kalina,Vucevic i Nemanja Bjelica prva petorka npr.”Teo, Dončić, Vučevuć u “svojoj” Zvezdi? Pa oni su igrali u Zvezdi koliko i Majkl Džordan. Nego umesto njih ubaci prave Zvezdine pulene - Filipa, Guduru i onog drugog Bjelicu, i eto ti petorke.
(Lorimer, 10. jul 2019 14:25)Hahahq mrznja zatvara vidike navijaca Partizan.Niko nije u ukapirao sta sam zeleo da lazem,ali ih atrecq pomenuta petorka.

Aleksej

pre 4 godine

eksej...od svih nabrojanih samo Bjelica igrao u Zvezdi.(glisa, 10. jul 2019 14:09)Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis?(Aleksej, 10. jul 2019 14:29)Od svih igrača koje si naveo, samo jedan je igrao u Zvezdi, ali je on privatno Grobar. Tako da ti lista ne valja iz kog god ugla da je posmatraš.
(Buka u modi, 10. jul 2019 14:48)Ne vredi...

Aleksej

pre 4 godine

Aleksej...od svih nabrojanih samo Bjelica igrao u Zvezdi.
(glisa, 10. jul 2019 14:09)Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis?

st

pre 4 godine

Veliki igrač sa lošim stavom. ABA liga se iz godine u godinu pretvara u takmičenje drugorazredinih uglavnom američkih igrača. Jedino što će uskoro ostati kao regionalno (ex Yu) su nazivi klubova. Veliki as bi mogao da ode na neku utakmicu srpske lige i da onda donese sud. Ove godine je liga bila duplo bolja nego prošle, pre svega zbog učešća mladih reprezentativnih igrača u npr OKK Beograd i Kk Mladost, Dinamiku itd. Ono što fali ligi su novac, promoteri (bivši asovi), prohodnost ka evropskim takmičenjima i pre svega vera da je taliga generator zrelih igrača. Od kritika, bez davanja predloga za unapredjenje nema koraka napred!

Zigzag

pre 4 godine

Proslo je vreme kad su svi najbolji sa Balkana igrali za klubove na Balkanu do 26,27 godine.Uzmimo primer kakva bi bila Aba liga da dodju svi igraci sa ovih prostora u svoje klubove.Recimo Zvezda Teo,Doncic,Kalina,Vucevic i Nemanja Bjelica prva petorka npr.A nije Praja otkrio toplu vodu da nam je liga losa,ali nisu vise ovo ona vremena.Malo razuma od legende.
(Aleksej, 10. jul 2019 13:55)
Nisam znao da je Doncic igrao u Zvezdi,a i da su ostali navedeni poceli karijeru u Zvezdi..

Boss..po trnju..

pre 4 godine

Što se tiče privatizacije klubova sa ovih prostora u bilo kom sportu...pogledajte samo šta je Vardar uradio u zadnjih par godina u rukometu! Pametnom dosta...

Buka u modi

pre 4 godine

Aleksej...od svih nabrojanih samo Bjelica igrao u Zvezdi.(glisa, 10. jul 2019 14:09)Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis?
(Aleksej, 10. jul 2019 14:29)
Od svih igrača koje si naveo, samo jedan je igrao u Zvezdi, ali je on privatno Grobar. Tako da ti lista ne valja iz kog god ugla da je posmatraš.

Aleksej

pre 4 godine

Aleksej...od svih nabrojanih samo Bjelica igrao u Zvezdi.(glisa, 10. jul 2019 14:09)Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis? -Znaci tom logikom Jokic i Nurkic za Partizan? Kako da ih zaboravis?
(reb, 10. jul 2019 14:40)Nebitno alo nebitno..Neka igraju u Partizan drugo sam zeleo da kazem aman braco Srbi..Covece da ne poverujes..

Aleksej

pre 4 godine

Praja...svaka mu je na mestu!
(Mesecina,mesecina...., 10. jul 2019 14:09)Praja vrh kosarkas legenda,ovde mlati svi sto mogu sa prosecnim znanjem da kazu.

reb

pre 4 godine

Aleksej...od svih nabrojanih samo Bjelica igrao u Zvezdi.(glisa, 10. jul 2019 14:09)Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis? -Znaci tom logikom Jokic i Nurkic za Partizan? Kako da ih zaboravis?

tiganj

pre 4 godine

Ovo da cita komentare bilo koja ,,strana sluzba” i da vide ovako IQ jedne nacije u Evropi preselili bi nas u Afriku.Toliko.
(Aleksej, 10. jul 2019 14:56)

Rasisto!

Ivan

pre 4 godine

Pa i meni bude muka, ali zasto su lige propale? Upravo zbog Aba lige, nekada si kao prvak drzave isao u Evroligu, a sada samo ako osvojis Aba ligu. Drzavna prvenstva ispastaju jer se sad samo boris za prestiz i jedan trofej vise koji ne donosi nista drugo vise.

slaviša šmigič

pre 4 godine

pre aba lige nijedan klub sa prostora bivse ek yuge a igrali su olimpija,cibona i partizan nisu znali za pobedu 5.godina sve dok nije osnovana jadranska i dobilo se na kvalitetu pa su tako mogli i klubovi iz jadranske,da pariraju evropskim klubovima pre toga bili smo 3.pakistanska liga za pobedu godinama nismo znali praja smekersko bez dlake na jeziku samo istinom,da se zna kakav kvalitet su imali klubovi sa prostora bivse jugoslavije dok se nije napravila jadranska koja se sad zove aba.liga svakako,da treba neki klub iz bosne tamo jednostavno nemaju novca,da uloze u klub a znamo sta je bosna znacila u jugoslaviji tamo ima talentovane dece ali nema kampova to je problem sa bosnom ostalo iz tvojih usta u bozje uši.

Aleksej

pre 4 godine

Ovo da cita komentare bilo koja ,,strana sluzba” i da vide ovako IQ jedne nacije u Evropi preselili bi nas u Afriku.Toliko.(Aleksej, 10. jul 2019 14:56)Drugar, IQ nema veze sa primitivizmom. Prosecan IQ je skoro u celom svetu manje-vise slican. Problem je obrazovati taj urodjeni IQ. Mozes imati 200IQ, ali ako imas nekog Alekseja za ucitelja, neces nista pametno nauciti, i uz to ces, mozda, postati rasista, sovinista, autosovinista i slicno.
(Kole, 10. jul 2019 16:18) Brisi brate iz redakcije za zmiju pacova,narkomana,ovaj bolji.,,Spavate li mirno zene u crnom?”ahahahah

Srdjan

pre 4 godine

U principu, tačno je da bi bilo najpoštenije da se svi klubovi privatizuju i da se finansiraju samo preko sponzora i iz vlastitih prihoda.
Problem je u tome što ne postoji poslovni model po kome vrhunski košarkaški klub u Evropi može biti profitabilan. Ulaganje para u klupsku košarku u Evropi je samo stvar prestiža, a na Balkanu nema ko da da pare za koje zna da mu se neće vratiti. Niko nije dovoljno bogat.
Zbog toga je neophodno da država podrži košarkaške klubove direktno (dotacijama) ili indirektno ("prijateljskim" savetima firmama da ulože u sponzorstva za koja ne postoji marketinško opravdanje).
Ekonomski nije opravdano, ali je politički razumljivo.

митар пфк

pre 4 godine

За овога Алексеја...У африци коефицијент незаостаје колико ти мислиш , само су више цијењене неке људске , и духовне вриједности..А ти са тим службама , уживај у пакету у европском и "цивилизовном" систему вриједности ...Што се кошарке тиче , господине далипагићу , није баш тако...По јасном принципу , колко пара толико и музике !!

Aleksej

pre 4 godine

Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis?(Aleksej, 10. jul 2019 14:29)Pa Bogdanovic, Milosavljevic itd itd su igrali u Partizanu, o cemu ti decko pricas?
(vičer, 10. jul 2019 15:15):D lele lele ..

Divos

pre 4 godine

Прају сам као играча посебно готивио као играча, а сада као човека изузетно поштујем. Са неким ставовима се не слажем, но поштовање је ту.

Ако фаворизујемо АБА, што свако има право, нема потребе омаловажавати српску лигу. Напротив, у овом времену када је српска лига протерана из медија, системски гушена годинама, оптережени беспарицом, сви клубови и спортски радници заслужују свако поштовање због ентузијазма да раде у овако тешким условима.

Претпостављам да је Праја под клуб из Босне мислио из ефбиха, Игокеа јесте клуб из Српске, и у сваком погледу српски клуб.
Узгред, из ефбиха имају своје представнике у АБА, наредне сезоне у АБА 2 играће Спарси и Широки, значи имају, Праја није обавештен.
Као што није обавештен да су на прилично покварен начин истерали Игокеу из шампионата БиХ, тада сигурно не би имао фине жеље за клубове из ефбиха. Не мари.

Видећемо каква ће бити АБА наредне сезоне. После година слабљења, задњу сезону имамо заокрет и АБА беше јача него сезону пре тога. Тренутно је по квалитету 8.лига у Европи (иза АЦБ, ВТБ, турске, немачке, грчке, италијанске и француске лиге које су све подоста одмакле).
Има најава да би наредне сезоне могла бити квалитетнија, видећемо.
Било би добро да буде а и да задржи исти статус у ЕЛ и УЛЕБ ЕК што неће бити лако.

Kole

pre 4 godine

Ovo da cita komentare bilo koja ,,strana sluzba” i da vide ovako IQ jedne nacije u Evropi preselili bi nas u Afriku.Toliko.
(Aleksej, 10. jul 2019 14:56)

Drugar, IQ nema veze sa primitivizmom. Prosecan IQ je skoro u celom svetu manje-vise slican. Problem je obrazovati taj urodjeni IQ. Mozes imati 200IQ, ali ako imas nekog Alekseja za ucitelja, neces nista pametno nauciti, i uz to ces, mozda, postati rasista, sovinista, autosovinista i slicno.

Aleksej

pre 4 godine

За овога Алексеја...У африци коефицијент незаостаје колико ти мислиш , само су више цијењене неке људске , и духовне вриједности..А ти са тим службама , уживај у пакету у европском и "цивилизовном" систему вриједности ...Што се кошарке тиче , господине далипагићу , није баш тако...По јасном принципу , колко пара толико и музике !!
(митар пфк, 10. jul 2019 15:22)Aman ljudi jel me vi to iz redakcije provocirate pa menjate imena i piseti mi ovakve stvari.:D

Aps

pre 4 godine

Juventus kupi Ronalda, i potrosi 150miliona dolara, ali vec istog dana od prodaje dresova vrati ulozen novac.....e sad KK BARSELONA kupi nekog Mirotica za nekih 70 miliona na 6 godina....e ja vas pitam ko ce da kupi dres KK BARSELONA na kome pise Mirotic?!? Nije samo srpska kosarka u kanalu....evropska kosarka je u problemu!!! Evropa nema 2ipo kluba koji mogu poneti epitet najbolji!!!! Hteli ste NBA evo vam NBA2

Djalma

pre 4 godine

Deco jel vi znate da je Praja godinu dana igrao za Zvezdu. Kasnije mu je i sin igraoza Zvezdu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kiza, 10. jul 2019 16:42) # Link komentara

Znamo cale, kada je napunio 42 g.

Kurtzwall

pre 4 godine

@Aleksej prijatelju, pa tvoj komentar izgleda baš niko nije razumeo, zato daj pliz pojasni. Po kom kriterijumu si navedene košarkaše povezao sa Zvezdom? Dokazano da ta tvoja petorka niti je igrala u Zvezdi, niti su neki od njih Zvezdaši. Dobro da nisi napisao da treba Lebron da se vrati u svoju Zvezdu, pa da se posle čudiš kako ti niko nije skapirao komentar.

vičer

pre 4 godine

Naveo sam primer.Nisam rekao da su igrali.Nego primer kad najbolji igraci Balkanq igrali za volje e klubove.Pa tako u Partizan Bogdanovic,Milosavljevic itd.itd.Kapis?
(Aleksej, 10. jul 2019 14:29)

Pa Bogdanovic, Milosavljevic itd itd su igrali u Partizanu, o cemu ti decko pricas?

НФС

pre 4 godine

Recimo Zvezda Teo,Doncic,Kalina,Vucevic i Nemanja Bjelica prva petorka npr
(Aleksej, 10. jul 2019 13:55

Ајде реци, пошто си најактивнији у коментарима, какве везе имају горе наведени са Звездом, осим навијачког опредељења?

Miodrag

pre 4 godine

Pogledajte odluku KKCZ mts
od 18.06.2019.g Usvojen fin.izvestaj kluba za 2018 i usvojen gubitak od 188mil.dinara-preko 1.6mil€(taman za Tea) Izvestaj radio Global audit
Sada da čujem komentare...

Cисоје

pre 4 godine

Кад нико не улаже новац у клубове из целе Србије, већ само у Партизан и Звезду. А и кад се улагало брзо је пропадало јер су обично били неки кримоси или људи странака, што је практично исто.

dule

pre 4 godine

Smešna priča o privatizacijama se nastavlja. Ko da kupi bilo koji KK? Može jedino neki Gašić junior i to iz znatiželje i dokolice. To bi i ovo malo košarke ugasilo. Čista privatizacija ide sa jakom privredom, a privreda ide sa potpuno drugim političkom strukturama i slabljenjem okupatora. Do tada, država je dužna da finansira košarku. Ako može da finansira pola miliona parazita na jaslama, komercijalne šund televizije, lažne novine e vala može i košarku.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jako i do samog kraja, 10. jul 2019 14:10)


Ma nemoj, znači neki nesretnik koji ima platu od 300 evra i sastavlja kraj sa krajem treba da finansira likove koji primaju pola miliona evra godišnje. I da pritom decu lečimo sms porukama.

U sport državno ulaganje da, čak obavezno, ali u profesionalni nikako.

111

pre 4 godine

Praja je u pravu, ali tek kada Srbija udje u EU tada vise nece biti para od drzave i tada ce nastupiti isto tako pad kao u Hrvatskoj, cim pre klubovi se privatizuju manje bolni bice ulazak u Uniju.Imate primer Hrvatskih klubova sta ces veceg primera kako netreba.O tome je mnogo puta govorio i Janko Lukovski u SOS kosu.
(Znalac, 10. jul 2019 15:14)


Srbija NIKADA nece uci u EU. Moze da se desi ako priznamo Kosovo jer je nelogicno da to ne uradimo a taj EU podrzava Kosovo? I da dodje do toga, tu je Hrvatska koja sigurno nece da se slozi za ulazak Srbije u EU. Prema tome, nemojte da sanjate EU i uopste da pisete o tome. Sve je to ucenjivanje, zamajavanje naroda i to vec traje decenijama.. Svaki put postoje problemi kod otvaranja nekih poglavlja, zar ne? Vise se i ne pominje godina kada bi Srbija usla u EU. Koja je to godina? Nemaa...Mi privatizaciju moramo da uradimo bez tog sna o EU , da se klubovi otkace od drzave koja nece vise morati da ulaze u njih, milione, koji mogu da se iskoriste za mnogo bolje i korisnije stvari i resavanje mnogih problema u drzavi.

Марко

pre 4 godine

Pazi ja da kupim Zvezdu ili Partizan pa da mi posle huligani odredjuju sta i kako, traze pare za navijanje, procente od prodaje igraca, a politika da mi isto trazi procente ili ce me ugasiti? Pa nije vam Srbija razvijeni svet pa da neko privatizuje ove klubove, dal ste normalni? 
Pa pitali su Cepteta pre X godina da privatizuje Zvezdu i pazi sa kakvom ponudom su mu izasli: ti Cepteru da dodjes i das 50mio da se pokrije ceo dug a da uzmes 49% i da mi jos dalje odlucujemo i vodimo klub. Pa se sad zapitajte malo...
(Petar, 10. jul 2019 18:27)

А иначе све оно што је приватизовано у претходних 20 година у Србији, ради феноменално.

cosmo

pre 4 godine

Aman ljudi jel me vi to iz redakcije provocirate pa menjate imena i piseti mi ovakve stvari.:D
(Aleksej, 10. jul 2019 15:56)

Haha :-))) Brate,ako ti nesto znaci,imas podrsku od mene,.Inace,kapiram sta hoces da kazes.

Petar

pre 4 godine

Pazi ja da kupim Zvezdu ili Partizan pa da mi posle huligani odredjuju sta i kako, traze pare za navijanje, procente od prodaje igraca, a politika da mi isto trazi procente ili ce me ugasiti? Pa nije vam Srbija razvijeni svet pa da neko privatizuje ove klubove, dal ste normalni?
Pa pitali su Cepteta pre X godina da privatizuje Zvezdu i pazi sa kakvom ponudom su mu izasli: ti Cepteru da dodjes i das 50mio da se pokrije ceo dug a da uzmes 49% i da mi jos dalje odlucujemo i vodimo klub. Pa se sad zapitajte malo...

cosmo

pre 4 godine

Druže Prajo, Bosna ima predstavnika u ABA ligi, no očigledno ne i kvalitet za nešto više.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jasna, 10. jul 2019 14:03)

"Voleo bih da Bosna ima neki klub koji bi mogao da parira ovim najboljima u regionu..."

Pa,covek je ocigledno i mislio na konkurentnost tog jednog kluba iz Bosne.

Znalac

pre 4 godine

Praja je u pravu, ali tek kada Srbija udje u EU tada vise nece biti para od drzave i tada ce nastupiti isto tako pad kao u Hrvatskoj, cim pre klubovi se privatizuju manje bolni bice ulazak u Uniju.Imate primer Hrvatskih klubova sta ces veceg primera kako netreba.O tome je mnogo puta govorio i Janko Lukovski u SOS kosu.

ja

pre 4 godine

@ (Boss..po trnju.., 10. jul 2019 14:09)

Vardar nije privatizovan, već je država, po političkoj liniji, pronašla finansijera i još mu dodavala novac za dovođenje skupih pojačanja. Finansijski rezultati nisu (i ne mogu, jer je suviše malo tržište, kao i kod nas) parirali sportskim rezultatima i videli smo šta se desilo - ako nisi ispratio priču, pre par meseci je Rus napustio klub i nastupio je raspad sistema. Vardar više ne postoji...

skafii

pre 4 godine

Sa svetlije strane Zvezda i Partizan imaju vise Amera u startnoj postavi od npr Denvera i Toronta :) Sto bi se reklo Srbija zemlja kosarke.

Ima i to svojih dobrih strana .Mocemo da kupimo paket od 4 ulaznice za 200 din za pretkfalifikacije protiv Jermenije 2025.

bad boy pistons

pre 4 godine

Era Dalipagica i Kice poznatija kao era rekreativnog sporta je bila mnogo fizikalnija i lepsa, Dzordan je najveci svih vremena!

cosmo

pre 4 godine

Ono što fali ligi su novac, promoteri (bivši asovi), prohodnost ka evropskim takmičenjima i pre svega vera da je taliga generator zrelih igrača.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (st, 10. jul 2019 17:57)

Samo to...

ispiranje mozgova

pre 4 godine

Deco jel vi znate da je Praja godinu dana igrao za Zvezdu. Kasnije mu je i sin igraoza Zvezdu.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kiza, 10. jul 2019 16:42) # Link komentara

Znamo cale, kada je napunio 42 g.
(Djalma, 10. jul 2019 18:30)

Da, i bio je najbolji igrac Zvezde sa 16 poena po mecu, a trojke je sa 4 banke sutirao 38%.

ziko

pre 4 godine

Druže Prajo, Bosna ima predstavnika u ABA ligi, no očigledno ne i kvalitet za nešto više.
(Jasna, 10. jul 2019 14:03)

Pa nigde nije ni rekao da BiH nema predstavnika.
Rekao je da bi voleo da imaju konkurentnu ekipu koja ce se boriti za Evropu