Fudbal 228

Subota, 29.06.2019.

13:30

Tumbaković na klupi Srbije uz platu od 300.000 evra

Ljubiša Tumbaković nalazi se veoma blizu mesta selektora fudbalske reprezentacije Srbije, prenose beogradski mediji.

Tumbakoviæ na klupi Srbije uz platu od 300.000 evra IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

228 Komentari

Sortiraj po:

budibogsnama

pre 4 godine

Kada već Antara nije hteo ubedljivo najbolje rešenje. Zvezdaš sam od glave do pete ali verujem da će Tumba biti svoj, objektivan kao do sada. Ojačati odbranu,sve golove od Švajcarske pa nadalje primamo kroz sredinu. Velika rupa Milenković, mlad neiskusan i van forme već dugu. Na klupu kako bi ga sačuvali od blamiranja. Milivojević i Nastasić će sigurno to uraditi. Od Radonjića će napraviti napadača vrednog bar 50 mil. Igra i igrači mu nisu nepoznati i očekujem uspeh reprezentacije. Srećno Tumbo od zvezdaša.
(miško, 29. jun 2019 14:56) Ti stvarno veruješ u ovo što si napisao??? :)

Dr Terzić

pre 4 godine

Hocu ja da budem selektor Srbije!
(Andrija, 30. jun 2019 12:14)

Što da ne? Ja bi i nekog iz Laze primio samo je važno koliko je moj deo.

Doktor

pre 4 godine

Pa zar nije plakao sto mu dusjani iz Srbije nisu dozvolili da vodi crnu goru protiv kosova? Zasto se takav covek sada nagradjuje selektorskom stolicom u Srbiji? Niste bre mogli dovesti nekog stranca, po mogucnosti nemca, da natera ove nase lenje tovare da malo potrce?

marionete

pre 4 godine

Ne slažem se s komentarima tipa da za srpski fudbal "nema spasa". Mislim da ima. Potrebno je "samo" na ključna mesta postaviti stručne i ambiciozne ljude bez obzira na političku opredeljenost, koji neće intervjue i pres konferencije koristiti za promovisanje stranke i političara koji ih je tu postavio. Potrebni su ljudi s vizijom. Ipak, izgleda da to nekom ne odgovara...

viktor18

pre 4 godine

Potreban je neko sa medjunarodnim iskustvom, a ovaj to nema. Titule kod nas su sumnjive, kao i sve drugo. Nece nista dobro uraditi.Gde su Antic, Piksi, Jokanovic, Paunovic, Mihajlovic...

Воип

pre 4 godine

Не мислим да је Тумба лош тренер, напротив. Али све ово је једна велика фарса, отприлике се знало кад је оно направио у ЦГ да му је неко обећао селекторско место за узврат.

Sasa

pre 4 godine

(Metropola, 29. jun 2019 19:48) # Link komentara
Preporučujem (0)Ne preporučujem (-1)
-kosovo je srbija!
-300 hiljada za gospodina!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kingbot, 29. jun 2019 19:36) # Link komentara

Definitivno je glupost bezgranicna pojava a primeraka jeste sve vise ocigledno.

Nikola MNE

pre 4 godine

A zasto su igrali Simic, Marusic i ostali? Oni nisu Srbi ili sto? Ovome zelim sve najgore rezlutate, volio sam ga dok je bio trener Partizana a sad bi ga pljunuo da ga sretnem na ulicu.

Metropola

pre 4 godine

Zvezdaš sam i pratim fudbal 45 godina. Tumbaković je dobar trener.
(Luka, 29. jun 2019 17:23)... Istina, jeste dobar trener, ali biranje njega nam kazuje da se sistem nece promeniti!

Pitagora

pre 4 godine

Šta ga briga za rezultate kada njegovu platu najbolji hirurg ne može u Srbiji da zaradi za DAVADESET, godina poštenog rada. Ko misli da je to pošteno neka mu na čast i obraz. Za mene je to bahatost bezgranična.

Aca iz Šapca

pre 4 godine

Logičan potez, kad niko drugi sa autoritetom, uspehom i iskustvom neće da prihvati tu nezahvalnu poziciju, a kamoli sa ovim neznalicama, nazovi FSS stručnjacima.
Piši propalo sa ovom generacijom, na žalost!

Andrea Djani

pre 4 godine

Da vidim koji će bednik od novinara da ode na predstavljanje , a da ne pita prvo šta je sa obećanjem da će posle Litvanije biti konferencija na kojoj će moći da se postavljaju pitanja , pošto je to bilo zabranjeno posle Rumunije .

Dragan

pre 4 godine

Ceo FSS sa fudbalskim klubovima, igracima i stadonima ne vredi 300.000 evra. Rezultati najbolje govore. Za ovoga 150 evra mesecno plus 3200 rsd za bus plus bio bi pun k.

Лала из Баната

pre 4 godine

Тешко нама.
Написа неко горе...мазохисти смо.
Колико год нам лошег сервирају савез и фудбалери, ми смо и даље здушно уз њих, надајући се да ће коначно разбити лед...и тако у круг.
Очајно решење.
Савез без визије, заменио потпуну тренерску незналицу-некомпетентним тренером за репрезентацију.
Од горег, сад је мало мање горе, али и даље без трачка светла у тунелу.
Ништа од Евра. Али, бар ћемо га гледати без тензије.

Sub013

pre 4 godine

Ponosan sam na činjenicu da nijedan ozbiljan strucnjak (Jokanovic, Paunovic, Mihajlovic, Piksi) ne zele da preuzmu reprezentaciju dok je Fss u ovom sastavu i dok se za sve pitaju menadzeri. Jedino mi je zao da ce bas zbog tog Fss u nepovrat otici potencijal koji ima ova generacija.
(Milan_BK, 29. jun 2019 13:59)

Eeee brate moj, da je samo ova generacija... decenijama se ovo desava :(

nk

pre 4 godine

Tumba, zvezdas sam, brzo ces skapirati koliko si bio postovan i voljen u CG. A vidim i po komentarima. I kako si izdao igrace koje si trenirao, dva sata pred utakmicu i upropastio nam kvalifikacije, a *kosovu dao sansu da bude na EP - patriotski nema sta, donekle te razumijem..., ko zna sta je sve bilo iza toga. Ali u sustini mislim da si se dobro za'e'o!

Miki

pre 4 godine

...ajd sve drugo,i pare i srtucnost,neka nije pitanje ali zasto? i 1000× zasto nam priredise ono protiv Ukrajne samo da bi nam pokazali kako moramo hitno da dovedemo Tumbakovica...Te veceri kad nisam plakao zbog svih provokacija publike a mi kao slucajno sa 5 gubimo!

Indoktrinacija

pre 4 godine

Tumbakovic nije odbio da vodi CG protiv tima okupirane juzne Srpske pokrajine vec mu je Savicevic zamerio sto nije aktivnije pokusao da odvrati Stojkovica i Ivanica od prvobitne odluke da ne igraju. Tek nakon sto je postalo jasno da oni nece istrcati na teren onda je i Tumba povukao nogu i samo stavio pecat na vec narusen odnos sa Savicevicem. Realno, da su Stojkovic i Ivanic igrali i Tumba bi vodio CG da klupe. Igraci i Ljubisa su znali nakon zreba da ce "morati" da se igra protiv protektorata. Samim tim, mogli su svi a najpre Tumbakovic da sazovu KZŠ i obelodane svoj nepokolebljiv stav i napuste reprezentaciju CG. To da su čekali dan pred utakmicu kako bi odjek bio veci ne pije vodu. Pre ce biti da su igrači bili pod ogromnim pritiskom vodja sa severa a onda je Tumbi sugerisano "Pa neces valjda ti da budes izdajnik kada oni vec odbijaju da igraju". Meni jeste drago zbog tog poteza ali se ne radi samo o pukom patrotizmu.
Bilo kako bilo, nakon MK ovo je korak unapred. Iskustvo, znanje i ime. Morace kako zna i ume da nametne autoritet u protivnom cekacu jos 20 godina dok se ne plasiramo na EP.

Sima

pre 4 godine

Ne lupaj. Ogroman potencijal. Sta si ocekivao? Da svih 23 koji su bili na Novom Zelandu postanu svetske zvezde i to vec sa 23 godine?! Vidi se da veze sa fudbalom nemas. Mijat igra ozbiljnu ulogu u Ajntrahtu, Maksimovic u Hetafeu, Veljkovic u Verderu, Rajkovic je dosao u Francusku. Sergej na pragu top kluba, Jovic u Realu (pripada toj generaciji, nije otisao na NZ zbog Terzica), Grujic u Herti.... Nije sve samo u Barsi i Realu, ne mogu svi tamo. Sa 23 godine 10-ak njih igra redovno u ligama petice, manje je bitno da li je nesto bolji ili losiji klub.....Sta treba vise od toga? Da su svi sa NZ vec sada prvotimci Reala, Barse i Sitija? Veze nemas
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jozo, 29. jun 2019 15:01)
Nema pojma o fudbalu,zato su nam rezultati u skladu sa tvojim komentarom i primerima koje si dao.

bogart

pre 4 godine

Igrom slucaja znaj jednog od gore navedenih I 100% je tacno to sto tvrdis. Kaze: "... ja sa vise od pola ljudi iz saveza ne mogu kafu da popijem a kamoli nesto vise..."

Aksentije28

pre 4 godine

Nikad ne odustajem od fudbalske srpske reprezentacije, rodjeni sam mazohista. Svaku gledam i bolno patim sam sebe ne mogu da shvatim.

Lars

pre 4 godine

Ja sam se odavno pozdravio od gledanja naše fudbalske reprezentacije. Žao mi je ali stvarno ne želim da gubim živce. Srećom tu su košarkaši, vaterpolisti, Đoković i drugi momci koji znaju šta rade. Čuj, Tumbaković..

goran89

pre 4 godine

Cemu smo mi ovo zasluzili, pa gde ce im dusa...kako im nije vise zao nas...pa ovo bre ljudi nema nigde na svetu. Ajmo ljudi na protest lepo, daj da organizujemo nesto, pa ovo prevazislo sve granice normalnosti. Ovi su bahati i bezobrazni.

Ujka Žitko

pre 4 godine

Kakav crni Tumbaković? Opet defanzivna igra, opet branjenje 90 minuta, sve u fazonu samo da ne izgubimo i dobro je i nerešeno, dajte nekog s kim ćemo da napadamo, da igramo, da idemo na gol više i na pobedu.
(saki-b, 29. jun 2019 13:40)

Pa, takvog su oterali kad su doveli Krstajića.

John bez zemlje

pre 4 godine

Koliko vidim Tumbu je preporucio bojkot utakmice sa Kosovom i ostavljanje repr. Crne Gore pred utakmicu.Za ovaj režim to je jedini kriterijum, kao sa Krstajićem. Dok nam fudbal, kao i sve ostalo, budu vodili politički podobni i nesposobni "kadrovi" mi ćemo biti tu gde jesmo... na dnu.

Vanja

pre 4 godine

Nece se tu nista menjati. Nasi fudbaleri ne znaju i nece da igraju za reprezentaciju iz hiljadu i jednog razloga a selektor je samo jedan od njih.
Bolje da deo novca ulozite u mladje kategorije i zenski fudbal. Ja nisam ni znao da imamo zensku reprezentaciju.toliko su zapostavljene. Eno na svetskom prvenstvu evropa i sad dominiraju. Zasto ne bi i nase devojke igrale?! One bar imaju zelju i daleko vecu motivacuju od ovih nasih teroviranih manekena.

Композитор

pre 4 godine

Годишња плата 300.000 евра, дакле 25.000 евра месечно. За месец дана селектор фудбалске репрезентације заради моју скоро петогодишњу плату у школи (наставник средње школе). Сувишно је било шта да се каже даље. Вероватно ће ми сада многи рећи: "Пријатељу, лоша ти фирма, шта да се ради!"

UGASENO JSD partizai

pre 4 godine

Ma nije on teo da ode sa klupe CG, isto sad nece da bude selektor Srbije, sve ovo jadan Tumbica radi pod velikim pritiskom iz Srbije....:)))))

aca

pre 4 godine

sta se iscudjavate, jel stvarno mislite da je mesto selektora fudbalske reprezentacije Srbije primamljivo pa da ima dobrih trenera koji su zainteresovani za taj posao? Pa imali smo za nase uslove vrhunskog trenera koji je (uz Antica napravio najbolji rezultat u poslednjih 20 ak god) dobio otkaz od jednog konobara.

Sta ucini to Dominiče Time??!!??

pre 4 godine

Evidentno da kao nacija odustajemo od fudbala,ulazite u bazene i dvorane,vaterpolo i košarka su naši nacionalni sportovi.U savezu je problem,ljudi Kokeza nam predsednik,pa o čemu pravi stručnjaci da razgovara sa njim???
(objektivan, 29. jun 2019 14:18)

izadjite na ulice i skinite vlast i bice bolje

Demar Derosan

pre 4 godine

Lose resenje, bez velikih uspeha na medjunarodnoj sceni, mozda je ok za vodjenje klubova u Aziji ili Africi mada i u to sumnjam. Nastavak agonije reprezentacije. Dobro je sto se bar zna ko je Tumbakovica predlozio za mesto selektora, tako da i te ljude treba smeniti kad naidje kriza rezultata i igre.

ccc?

pre 4 godine

prije sam ga postovao ali nakon slucaja sa cg gde je ostavio igrace na cedilu bukvalno 2 sata pred mec(a za koji je znao unapred 6 mjeseci da ce da se desi), o njemu imam najgore misljenje. cak nije dao ni izjavu u vezi toga. i kojim imenom nazvati takvog coveka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (united, united, united, 29. jun 2019 15:30)

Da li to isto vazi i za dva igraca kao za Tumbu?

sasha

pre 4 godine

@Jozo
Klubovi koje si nabrojao su smesni. Ako imas igrace koji igraju u Hetafeu i Verderu, ne mozes da ocekujes da ostvare neki bolji rezultat na SP i EP. Hrvati imaju igrace u najjacim timovima na svetu - Real, Barsa, Liverpul, Juventus i sl. i zato su igrali finale SP, sigurno nisu zbog trenera.

Jozo

pre 4 godine

@Jozo 
Klubovi koje si nabrojao su smesni. Ako imas igrace koji igraju u Hetafeu i Verderu, ne mozes da ocekujes da ostvare neki bolji rezultat na SP i EP. Hrvati imaju igrace u najjacim timovima na svetu - Real, Barsa, Liverpul, Juventus i sl. i zato su igrali finale SP, sigurno nisu zbog trenera.
(sasha, 29. jun 2019 15:28)

Kako onda ocenjujes klubove u kojima su pretezno Velsani nastupali izuzev Bejla kada su dosli do polufinala EP 2016.? Pogledaj koliko "najjacih" timova su imali Portugalci kada su osvojili to EP! Veze to nema, Hrvati su igrali finale zbog slucajnih penala i najsrecnijeg moguce zreba. Imali su svega 5-6 igraca u najvecim klubovima, od cega su trojica standardno igrali. Mi sa Verderom i Hetafeom ne mozemo da ocekujemo rezultat na EP ili SP, ali je zato Vels sa drugoligaskim i treceligaskim engleskim klubovima, i domacim velskim mogao da dodje do polufinala EP? Veze nemas ni ti tek

Jozo

pre 4 godine

Koji potencijal?Uspeli pod Toletom Karadzicem da osvojimo Novi Zeland i to je to. Pola tih igraca nestalo sa fudbalske mape, 2 igraca nam ima neku polu ulogu u top evropskim timovima i to je to.
(Sima, 29. jun 2019 14:19)

Ne lupaj. Ogroman potencijal. Sta si ocekivao? Da svih 23 koji su bili na Novom Zelandu postanu svetske zvezde i to vec sa 23 godine?! Vidi se da veze sa fudbalom nemas. Mijat igra ozbiljnu ulogu u Ajntrahtu, Maksimovic u Hetafeu, Veljkovic u Verderu, Rajkovic je dosao u Francusku. Sergej na pragu top kluba, Jovic u Realu (pripada toj generaciji, nije otisao na NZ zbog Terzica), Grujic u Herti.... Nije sve samo u Barsi i Realu, ne mogu svi tamo. Sa 23 godine 10-ak njih igra redovno u ligama petice, manje je bitno da li je nesto bolji ili losiji klub.....Sta treba vise od toga? Da su svi sa NZ vec sada prvotimci Reala, Barse i Sitija? Veze nemas

united, united, united

pre 4 godine

prije sam ga postovao ali nakon slucaja sa cg gde je ostavio igrace na cedilu bukvalno 2 sata pred mec(a za koji je znao unapred 6 mjeseci da ce da se desi), o njemu imam najgore misljenje. cak nije dao ni izjavu u vezi toga. i kojim imenom nazvati takvog coveka.

aca

pre 4 godine

@Jozo, ne bih voleo da se sretnem s tobom i razgovaram o necemu, poprilicno si nekulturan sagovornik. Ako s nekim ne delis misljenje ne treba odmah da vredjas.

Jozo

pre 4 godine

@Jozo, ne bih voleo da se sretnem s tobom i razgovaram o necemu, poprilicno si nekulturan sagovornik. Ako s nekim ne delis misljenje ne treba odmah da vredjas.
(aca, 29. jun 2019 15:44)

Dobro je sto ne bi voleo, bolje po tebe..... Nikog nigde ja nisam uvredio, samo kazem kako jeste

Vladimir

pre 4 godine

Navijam za Partizan vise od 30 godina. Tumbakovic je imao par dobrih sezona u domacem prvenstvu i to je sve. U Evropi nas je gazio ko je kako stigao, gostovanja su bila posebno uzasna. Gde god je bio u inostranstvu brzo su ga oterali,malo je zamajavao jadne kineze i to je sve. Poslednji put kad je bio u Partizanu kao direktor ostavio je klub na cedilu u sred sezone da bi otisao u Kinu. Kakav je covek pokazao je kad je napao novinara Kovinjala 2002. godine, dno dna. Tvrdim ovde pred svima,slobodno sacuvajte negde komentar,da ce reprezentacija imati uzasne rezultate s njim. I ono sto je znao pregazilo ga je vreme, velika greska je njegovo angazovanje. Uvek ima spremne izgovore, igra ce biti spora i bez ideje. S obzirom kakav je covek verovatno je tu da uzme pare i gura igrace od kojih mogu da se uzmu pare i procenti. Treba nam moderan selektor, ovo je lakrdija.

Boki

pre 4 godine

Ako objave prethodni komentar,hteo bih da dodam-mozrte da dovedete i Gvardiolu,savez je teuo i iz toga ne moze da proizadje nista dobro.

Dynamic

pre 4 godine

Nemam ništa protiv Tumbe ali zašto ne dovedu pravog selektora.A ne vise razne patriote?!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 29. jun 2019 13:41) Pa koga da dovedu? Još od smene Muslina ne mogu da nađu selektora jer niko neće da radi sa njima! Znači jedini spas za ovu generaciju je da odu svi iz vrha FSS i da dođe neko normalan. A to je jedino moguće ako tako odluči partija ali to opet podrazumeva da oni priznaju grešku sa Kokezom i Krlom. Taj film se nažalost neće prikazivati u ovoj zemlji

lebdim iznad rupe, a u Parizu ponizavanje

pre 4 godine

Partizan je najbolji fudbal igrao za vreme Tumbakovica, pobedjivao je i sa 10:0 Zemun, ali je imao i dobre igrace. Nece biti on selektor, vidite da je informer objavio.

kuste

pre 4 godine

srpski fudbal je 3 decenije presipanje iz supljeg u prazno gde clanovi upravnog odbora jako lepo zive od prodaje igraca a bogami i magle;)

boki

pre 4 godine

Pamtim da je Partizan igrao najlepsi fudbal pod Tumbom...ali pamtim i da bi svaki derbi odrali Zvezdu po sansama i posedu...a na kraju gubili te derbije...

Videcemo....

021

pre 4 godine

киза Д, 29. jun 2019 14:04

Glupo je da pricas da si navijac Partizana, obzirom da sa Kluzom nismo igrali posle sankcija, da si partizanovac znao bi sa kim smo igrali.

ej bre

pre 4 godine

Ponosan sam na činjenicu da nijedan ozbiljan strucnjak (Jokanovic, Paunovic, Mihajlovic, Piksi) ne zele da preuzmu reprezentaciju dok je Fss u ovom sastavu i dok se za sve pitaju menadzeri. Jedino mi je zao da ce bas zbog tog Fss u nepovrat otici potencijal koji ima ova generacija.
(Milan_BK, 29. jun 2019 13:59)

Istina je da miha ne bi dozvolio da mu Kokeza pravi tim ali bi zato Falji sastavljao reprezentaciju. Samo se seti kako je bilo kada je vodio Srbiju.

lebdim iznad rupe, a u Parizu ponizavanje

pre 4 godine

Ko je za Milojevića +, ko nije -
(Mladen, Šabac, 29. jun 2019 14:14)


Za šestara nije niko veruj mi, za njega je i Tumba Klop.

Marko

pre 4 godine

Da se ne lazemo doveden je jer drugi nisu hteli, takodje znaju da ce biti poslusan a to im je najbitnije u FSS
Ja sam davno digao ruke od naseg fudbala, briga me. Basket je uvek tu

Kupac diplome

pre 4 godine

Sasvim očekivana odluka saveza. Imajući u vidu kakav "ugled" poseduju članovi FSS, ovo je jedino rešenje. Nijedan ozbiljan selektor ne bi prihvatio da radi u reprezentaciji Srbije. Ovako, bar je patriota...

gunner

pre 4 godine

Zašto bi Antić ponovo bio selektor? Ko god da dođje ništa neće napraviti od reprezentacije,jer menadžeri sastavljaju tim. Lično protiv Tumbe nemam ništa loše reci,ponavljam ko god da dođje ništa neće postići!!!!

Damir

pre 4 godine

I dalje ce sve biti isto.Imacemo drvene, nezainteresovane fudbalere bez volje i povezane igre, samo da im prodje vreme.Nas fudbal je odavno izumro.A nazalost mogli bi biti sjajna reprezentacija poput npr. Hrvatske,sa motivom i zeljom za ogroman uspeh a kladim se da zato imamo potencijala.Ovako nista.Nije do selektora,do igraca je.

Rosso-nero

pre 4 godine

On je dobar i iskusan trener, da li je trener za našu re prezentaciju nzm, ali verujem uz pravu dozu oštrine u radu i uspostavljanja čvrste ruke i autoriteta može napraviti nešto. Bitno je pozvati naše najbolje igrače u ovom trenutku i uz pravu formaciju forsirati 11 igrača koji će nam izneti kvalifikacije. Na kraju krajeva fudbal igraju igrači, trener je tu samo kako bi postavio taktiku i motivisao igrače. Ako jednom u životu imamo na spisku sve najbolje igrače, bez sujete i nzm več čega, imamo šanse da odemo na Euro..

Moe

pre 4 godine

Katastrofa ljudi, nema nam spasa, bezati iz ove zemlje sto pre! 
(Moe, 29. jun 2019 13:40) 

Da bežimo iz zemlje zbog fudbala i selektora? E do jaja ti je komentar...
(MarcoPolo, 29. jun 2019 14:00)

Ne, vec da bezimo iz zemlje u kojoj korupcija i NEGATIVNA SELEKCIJA imaju razarajuca dejstva na sve sfere zivota, pa samim tim i na fudbal!
I ovaj lik je sada primer kako se napreduje i dolazi na polozaje u ovoj zemlji. Katastrofa jos jednom!!!

Marko

pre 4 godine

Možemo to i ovako da gledamo,što nama kao narodu da je više stalo da imamo normalnog selektora i da se plasiramo od predsednika saveza koji će imati direktnu novčanu korist od plasmana kao savez,a mi kao narod nemamo ništa od toga,niti ćemo imati bolju kanalizaciju,pitku vodu,puteve,škole,bolnice,i dalje ćemo biti bedni i siroti kao što i jesmo.Tako da nema nam boljeg dok narod ne počne da razmišlja svojom glavom i da prestanu da ga zanimaju sporedne gluposti kao što je teranje lopte.

darko

pre 4 godine

Katastrofa ljudi, nema nam spasa, bezati iz ove zemlje sto pre!
(Moe, 29. jun 2019 13:40)

Da bežimo iz zemlje zbog fudbala i selektora? E do jaja ti je komentar...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MarcoPolo, 29. jun 2019 14:00)
ne nego iz zemlje u kojoj će neki kvazi trener raditi nekolika puta po 5-6 dana za mjesečnu platu od 25000e dok drugi mjesečno rmbaju za 250... a pritom ništa uraditi neće... šta nam napravi ovaj pseudo kapitalizam...

Dejan CZ

pre 4 godine

Radi se o coveku koji ima pozamasan staz kao trener,skolovan trener koji poznaje filozofiju igre i koji iza sebe ima u klupskom fudbalu osvojene titule...dosta je bilo Krstajica,Curcica,Djorovica...Rezultat iza svog rada pa onda na selektorsku klupu,kao sto su imali i Antic i Muslin.U datom momentu od dostupnih kandidata jedino logicno resenje.

devlinjo

pre 4 godine

Нисам га волео ни у Партизану.Оставили му тим Мијатовић,Јокановић..и он као тренер. 
После санкција играли смо европску утакмицу са Клужом.180мин нисмо имали укупно пет шутева а гол ни један.Ћирић и Чакар су били у тиму. 
Живадиновић га је у дербијима одучавао од фудбала. 
Нема нама помоћи.
(киза Д, 29. jun 2019 14:04)

Ja kao zvezdas mogu da ti kažem da nemaš pojma. Živanović mu je bio mušterija redovna. I kada su otišli Mijat, Jokanović, Krcmarevic...

MarcoPolo

pre 4 godine

Katastrofa ljudi, nema nam spasa, bezati iz ove zemlje sto pre!
(Moe, 29. jun 2019 13:40)

Da bežimo iz zemlje zbog fudbala i selektora? E do jaja ti je komentar...

only fools and horses

pre 4 godine

Opet defanzivna igra, opet branjenje 90 minuta, sve u fazonu samo da ne izgubimo i dobro je i nerešeno, dajte nekog s kim ćemo da napadamo, da igramo, da idemo na gol više i na pobedu.
(saki-b, 29. jun 2019 13:40)

Mislite sa dva napadača i agresivno kao protiv Ukrajine? Nebitan je selektor, mi to ne znamo da igramo.

Nista nemam ni protiv ovog,a da neka drzava Ima nekog kao Piksi bio bi u zvijezdama, zasto ne on?
(Luki, 29. jun 2019 13:55)

Zato što neće. Kao prvo neće da radi za 300.000€ godišnje, a kao drugo neće da se vraća u naš fudbal.
Uostalom, koga je Piksi trenirao van Azije? Jako sam ga cenio kao igrača i verujem da bi bio odličan selektor ali realno ni on nije dokazan kao stručnjak.

Petar

pre 4 godine

Нисам га волео ни у Партизану.Оставили му тим Мијатовић,Јокановић..и он као тренер. 
После санкција играли смо европску утакмицу са Клужом.180мин нисмо имали укупно пет шутева а гол ни један.Ћирић и Чакар су били у тиму. 
Живадиновић га је у дербијима одучавао од фудбала. 
Нема нама помоћи.
(киза Д, 29. jun 2019 14:04)

Nismo igrali sa Kluzom..igrali smo sa Nacionalom..pre toga izgubili od BSK Batajnice u kupu...kao Grobar trebao bi to da znas...

Denda

pre 4 godine

Pa ako mora patriJota onda BARD! Uvek je branio Srpstvo i Srbiju. On bi radio bez honorara eventualno 10 evra toliko je dobijao i u Zvezdi.

Henk Mudi

pre 4 godine

Pamtim da je Partizan igrao najlepsi fudbal pod Tumbom...ali pamtim i da bi svaki derbi odrali Zvezdu po sansama i posedu...a na kraju gubili te derbije... 

Videcemo....
(boki, 29. jun 2019 14:02)

Pogledaj izjavu Sase Curcica o strahu Mirka Marjanovica i Tumbe kad se dolazi u goste na Marakanu, ne bi mi objavili komentar... Sto se tice Tumbe, ne znam koliko je on autoritet da sve nase "zvezde" uvede u red.

zdravko gf

pre 4 godine

Zar pored jovanovica antica pizona Okuke stevanovica stanojevica golca zivadinovica jokanovica i mnogi drugi treneri bojli su od tumbakovica. Sta da kazem drugo nek je. Bog na pomoci ali sa ovim nepise nam se dobro.

objektivan

pre 4 godine

Evidentno da kao nacija odustajemo od fudbala,ulazite u bazene i dvorane,vaterpolo i košarka su naši nacionalni sportovi.U savezu je problem,ljudi Kokeza nam predsednik,pa o čemu pravi stručnjaci da razgovara sa njim???

киза Д

pre 4 godine

Нисам га волео ни у Партизану.Оставили му тим Мијатовић,Јокановић..и он као тренер.
После санкција играли смо европску утакмицу са Клужом.180мин нисмо имали укупно пет шутева а гол ни један.Ћирић и Чакар су били у тиму.
Живадиновић га је у дербијима одучавао од фудбала.
Нема нама помоћи.

Alias Pera

pre 4 godine

Tumbakoviću sve najbolje u životu neka mu je bog u pomoći, ali
našoj reprezentaciji, dok je ovo rukovodstvo i ova politika (slično je bilo sa Karadžićem i ‚‚onom‚‚ poltikom) ni bog ne može pomoći!

Krle

pre 4 godine

Grobar sam i volim Tumbu ali brate nije on za selektora. Tuga je što je ovom narodu oduzet fudbal... Ako ga želimo nazad moraće sami da se izborimo za to. Nemojte čekati da će se sve samo rešiti...

Miki

pre 4 godine

Ljudi budimo realni...dali uopste mi imamo neku povoljniju opciju za selektora kad uopste nemamo kvalitetnih trenera...Piksi Jokan Miha(mada nevolim njegov sistem) Paunovic i Miloje su imena koji imaju nekakvu reputaciju ali ni jedan od njih nece prihvatiti mesto selektora iz raznih razloga,imate onda ovu drugu grupu trenera koji se samo zovu treneri jer im'j Djoric dao (prodao) diplomu to su Kratko Ostanic,Zuti Stevanovic,Cika Crni,Srpski Murinjo,Bata Jesic...da nenabrajam dalje...Pa imamo trecu grupu tzv penzionere ili predpenzionere a to su Bard,Pizon,Filipovic,Kosan,Antic,Muslin...kad to vidim mozda je Tumba i neka realna opcija...ja bi voleo da vidim Lalata na klupi repke radio je u zvezd,vojvodini,u Radnickom je dobro radio a ima karakter da nedozvoli da mu se neko mesa u posao e zbog toga mu nece Fss dati (ponuditi) mesto selektora ...znaci ostaje samo Tumba ...sta je tu je...

Boki

pre 4 godine

Srbija je dobila odličnog stručnjaka da vodi reprezentaciju,ne brinite to je pravi potez,ali ste dobili i govno od čovjeka.Pozdrav iz Crne Gore

Alo

pre 4 godine

Čitam komentare i onda se pitam što sam ih čitao.Pa ko nama paše više i šta se čudite za ove pare.To je 2.5 nedelje Matićeve plate a za selektora je mnogo za godinu.Jel bi Murinja ??Pa i ja bi...

Džoni

pre 4 godine

Nerealno je bilo očekivati Jokana, Pauna, Mihu, Piksija zbog njihovih ugovora. Nerealno je bilo očekivati i Antića koji je penzioner već skoro 10 godina i pitanje je da li bi imao i ambicija da se vraća u fudbal, a pogotovo u naš? Od ovih preostalih Tumba je verovatno i najbolje rešenje. Iskusan je, zna da postavi igru i ima određeni autoritet. Naravno, nama niko ne odgovara pa da postavimo i Murinja, ali to smo mi, a na selektoru je da uz igrače zadobije poverenje i plasira nas na EP.

Max

pre 4 godine

Bas ce Antic da dodje za 300000 i da se blamira pored Kokeze. Tumba ima iskustva i ako bude smeo sam da odlucuje mozda nesto i uradi pozitivno.

Apokalipsa

pre 4 godine

Ma ajde sta se sikirate, zivite svoje zivote, ionako smo veliki luzeri u fudbalu i to ne vidjeni. P.s secam se kao klinac kada je napao Kovinjala na tv-u i govorio mu ,, izbjeglice,,

Sima

pre 4 godine

Ponosan sam na činjenicu da nijedan ozbiljan strucnjak (Jokanovic, Paunovic, Mihajlovic, Piksi) ne zele da preuzmu reprezentaciju dok je Fss u ovom sastavu i dok se za sve pitaju menadzeri. Jedino mi je zao da ce bas zbog tog Fss u nepovrat otici potencijal koji ima ova generacija.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan_BK, 29. jun 2019 13:59)

Koji potencijal?Uspeli pod Toletom Karadzicem da osvojimo Novi Zeland i to je to. Pola tih igraca nestalo sa fudbalske mape, 2 igraca nam ima neku polu ulogu u top evropskim timovima i to je to.

miško

pre 4 godine

Kada već Antara nije hteo ubedljivo najbolje rešenje. Zvezdaš sam od glave do pete ali verujem da će Tumba biti svoj, objektivan kao do sada. Ojačati odbranu,sve golove od Švajcarske pa nadalje primamo kroz sredinu. Velika rupa Milenković, mlad neiskusan i van forme već dugu. Na klupu kako bi ga sačuvali od blamiranja. Milivojević i Nastasić će sigurno to uraditi. Od Radonjića će napraviti napadača vrednog bar 50 mil. Igra i igrači mu nisu nepoznati i očekujem uspeh reprezentacije. Srećno Tumbo od zvezdaša.

Pivke

pre 4 godine

Kao Partizanovac kažem da je Tumbu vreme pregazilo,kad je trebao da vodi reprezentaciju istu je dali Živadinoviću,Đoriću i sličnima...

киза Д

pre 4 godine

021... можда сам и погрешио неки Румуни су били..небитно је име остаје да истина да нисмо шутнули на гол 180мин.
Фудбал не гледам од када су продали Стефана Савића пред квалификације за ЛШ.
Тумбаковић није тренер ни за Партизан а камоли за Србију.
Не можеш да замислиш какав сам Гробар.

saki-b

pre 4 godine

Kakav crni Tumbaković? Opet defanzivna igra, opet branjenje 90 minuta, sve u fazonu samo da ne izgubimo i dobro je i nerešeno, dajte nekog s kim ćemo da napadamo, da igramo, da idemo na gol više i na pobedu.

nenad

pre 4 godine

Koje su kvalifikacije Tumbakovica, ali objektivno? Koga je uopste trenirao zadnjih 15 godina, sem trckaranja u Kinu par puta i ove propasti sa Crnom Gorom? Ja sam partizanovac, pa da vam kazem - za Tumbinog doba Partizan NIKADA u mecevima sa stranim ekipama nije pobedio na strani, a ne znam ni da smo boda uzeli. One titule pod sankcijama, kada mu je Ivica Osim ostavio tim, i to je to. I nista posle toga! Pa da li je moguce da biramo ljude bez autoriteta (kome je on autoritet u ovoj reperezentaciji?), bez rezultata...Niko drugi nece? Nije on Dalic, poluanonimus, koji je imao ekstra tim, vec formiran i kvalitetan...Sacekajte meceve sa Portugalom u Beogradu i Ukrajinom pa cete videti kako ce to da izgleda... Odustajem. Ova reprezentacija fudbalska jos godinama nece na zelenu granu.

Zorica

pre 4 godine

sreća naša što nam fudbaleri stalno gube, jer ko zna kolika bi selektoru bila plata da pobeđuju ili da dođu kojim slučajem do četvrtfinala, polufinala ili finala ;-)

Milan_BK

pre 4 godine

Ponosan sam na činjenicu da nijedan ozbiljan strucnjak (Jokanovic, Paunovic, Mihajlovic, Piksi) ne zele da preuzmu reprezentaciju dok je Fss u ovom sastavu i dok se za sve pitaju menadzeri. Jedino mi je zao da ce bas zbog tog Fss u nepovrat otici potencijal koji ima ova generacija.

Aleksandar

pre 4 godine

Užas,pa to je čovek kojeg je čak i Krstajić pobedio.
(Delija, 29. jun 2019 13:34)

Zamisli stvarno?! Ja sam selektor Ronaldu a Jirgen Klop nekom igracu iz Male Mostanice i "ja" pobjedim, sigurno sam bolji od Klopa jel da? Dzabe prica, kad ti ne kapiras sta zelim reci.

Eidos

pre 4 godine

A da za promenu budu placeni po ucinku! A ne da dodju,zajase reprezentaciju ,podbace kao i uvek,uzmu debele pare i kupe nekoliko stanova..

jojuff

pre 4 godine

Nemam ništa protiv Tumbe ali zašto ne dovedu pravog selektora.A ne vise razne patriote?!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 29. jun 2019 13:41)

Zbog raznih patriota i nacionalista smo u kanalu zadnjih 30 godina. Sve go lopov do lopova..

Celalionac

pre 4 godine

pa OK ... bilo jasno cim sam cuo da su pustili pricu sa Anticem... pa onda sveli na dva kandidata ... pa onda FIFA za Antica i kaznu ... spin od samog starta

Mile

pre 4 godine

Ako je uslov za ovu platu plasman na evropsko prvenstvo onda je ok.Naravno uz klauzulu da ako ne ostvari potpisano ,vrati duplo.To bi bilo realno.Za ovu platu mora da ima cilj,odgovornost i penale za neispunjenje plana.

clan strucne komisije

pre 4 godine

Brate Dzovi sad i 2 komentara po vesti???

Sto se tice vesti to i nije vest, on je najpodobniji po kriterijumima izbora nasih selektora.

Otac Makarije

pre 4 godine

Ovo je apsolutno svako naslutio posle one zajebancije sa odbijanjem vodjenja Crne Gore protiv Kosova. I ako mu je to glavna referenca nek ide sve u m.....

gremlin

pre 4 godine

Novine kazu Antic e sad ko je to izmišljao i zašto,zamislite Radomira i Slavišu...a sad Tumba je “odbranio”KIM sad je idealan za stubove i Grobare...

saki-b

pre 4 godine

Kakav crni Tumbaković? Opet defanzivna igra, opet branjenje 90 minuta, sve u fazonu samo da ne izgubimo i dobro je i nerešeno, dajte nekog s kim ćemo da napadamo, da igramo, da idemo na gol više i na pobedu.

gremlin

pre 4 godine

Novine kazu Antic e sad ko je to izmišljao i zašto,zamislite Radomira i Slavišu...a sad Tumba je “odbranio”KIM sad je idealan za stubove i Grobare...

Milan_BK

pre 4 godine

Ponosan sam na činjenicu da nijedan ozbiljan strucnjak (Jokanovic, Paunovic, Mihajlovic, Piksi) ne zele da preuzmu reprezentaciju dok je Fss u ovom sastavu i dok se za sve pitaju menadzeri. Jedino mi je zao da ce bas zbog tog Fss u nepovrat otici potencijal koji ima ova generacija.

jojuff

pre 4 godine

Nemam ništa protiv Tumbe ali zašto ne dovedu pravog selektora.A ne vise razne patriote?!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 29. jun 2019 13:41)

Zbog raznih patriota i nacionalista smo u kanalu zadnjih 30 godina. Sve go lopov do lopova..

Otac Makarije

pre 4 godine

Ovo je apsolutno svako naslutio posle one zajebancije sa odbijanjem vodjenja Crne Gore protiv Kosova. I ako mu je to glavna referenca nek ide sve u m.....

darko

pre 4 godine

Katastrofa ljudi, nema nam spasa, bezati iz ove zemlje sto pre!
(Moe, 29. jun 2019 13:40)

Da bežimo iz zemlje zbog fudbala i selektora? E do jaja ti je komentar...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MarcoPolo, 29. jun 2019 14:00)
ne nego iz zemlje u kojoj će neki kvazi trener raditi nekolika puta po 5-6 dana za mjesečnu platu od 25000e dok drugi mjesečno rmbaju za 250... a pritom ništa uraditi neće... šta nam napravi ovaj pseudo kapitalizam...

nenad

pre 4 godine

Koje su kvalifikacije Tumbakovica, ali objektivno? Koga je uopste trenirao zadnjih 15 godina, sem trckaranja u Kinu par puta i ove propasti sa Crnom Gorom? Ja sam partizanovac, pa da vam kazem - za Tumbinog doba Partizan NIKADA u mecevima sa stranim ekipama nije pobedio na strani, a ne znam ni da smo boda uzeli. One titule pod sankcijama, kada mu je Ivica Osim ostavio tim, i to je to. I nista posle toga! Pa da li je moguce da biramo ljude bez autoriteta (kome je on autoritet u ovoj reperezentaciji?), bez rezultata...Niko drugi nece? Nije on Dalic, poluanonimus, koji je imao ekstra tim, vec formiran i kvalitetan...Sacekajte meceve sa Portugalom u Beogradu i Ukrajinom pa cete videti kako ce to da izgleda... Odustajem. Ova reprezentacija fudbalska jos godinama nece na zelenu granu.

Композитор

pre 4 godine

Годишња плата 300.000 евра, дакле 25.000 евра месечно. За месец дана селектор фудбалске репрезентације заради моју скоро петогодишњу плату у школи (наставник средње школе). Сувишно је било шта да се каже даље. Вероватно ће ми сада многи рећи: "Пријатељу, лоша ти фирма, шта да се ради!"

Vladimir

pre 4 godine

Navijam za Partizan vise od 30 godina. Tumbakovic je imao par dobrih sezona u domacem prvenstvu i to je sve. U Evropi nas je gazio ko je kako stigao, gostovanja su bila posebno uzasna. Gde god je bio u inostranstvu brzo su ga oterali,malo je zamajavao jadne kineze i to je sve. Poslednji put kad je bio u Partizanu kao direktor ostavio je klub na cedilu u sred sezone da bi otisao u Kinu. Kakav je covek pokazao je kad je napao novinara Kovinjala 2002. godine, dno dna. Tvrdim ovde pred svima,slobodno sacuvajte negde komentar,da ce reprezentacija imati uzasne rezultate s njim. I ono sto je znao pregazilo ga je vreme, velika greska je njegovo angazovanje. Uvek ima spremne izgovore, igra ce biti spora i bez ideje. S obzirom kakav je covek verovatno je tu da uzme pare i gura igrace od kojih mogu da se uzmu pare i procenti. Treba nam moderan selektor, ovo je lakrdija.

kuste

pre 4 godine

srpski fudbal je 3 decenije presipanje iz supljeg u prazno gde clanovi upravnog odbora jako lepo zive od prodaje igraca a bogami i magle;)

киза Д

pre 4 godine

Нисам га волео ни у Партизану.Оставили му тим Мијатовић,Јокановић..и он као тренер.
После санкција играли смо европску утакмицу са Клужом.180мин нисмо имали укупно пет шутева а гол ни један.Ћирић и Чакар су били у тиму.
Живадиновић га је у дербијима одучавао од фудбала.
Нема нама помоћи.

Sub013

pre 4 godine

Ponosan sam na činjenicu da nijedan ozbiljan strucnjak (Jokanovic, Paunovic, Mihajlovic, Piksi) ne zele da preuzmu reprezentaciju dok je Fss u ovom sastavu i dok se za sve pitaju menadzeri. Jedino mi je zao da ce bas zbog tog Fss u nepovrat otici potencijal koji ima ova generacija.
(Milan_BK, 29. jun 2019 13:59)

Eeee brate moj, da je samo ova generacija... decenijama se ovo desava :(

Dragan

pre 4 godine

Ceo FSS sa fudbalskim klubovima, igracima i stadonima ne vredi 300.000 evra. Rezultati najbolje govore. Za ovoga 150 evra mesecno plus 3200 rsd za bus plus bio bi pun k.

aca

pre 4 godine

sta se iscudjavate, jel stvarno mislite da je mesto selektora fudbalske reprezentacije Srbije primamljivo pa da ima dobrih trenera koji su zainteresovani za taj posao? Pa imali smo za nase uslove vrhunskog trenera koji je (uz Antica napravio najbolji rezultat u poslednjih 20 ak god) dobio otkaz od jednog konobara.

goran89

pre 4 godine

Cemu smo mi ovo zasluzili, pa gde ce im dusa...kako im nije vise zao nas...pa ovo bre ljudi nema nigde na svetu. Ajmo ljudi na protest lepo, daj da organizujemo nesto, pa ovo prevazislo sve granice normalnosti. Ovi su bahati i bezobrazni.

Lars

pre 4 godine

Ja sam se odavno pozdravio od gledanja naše fudbalske reprezentacije. Žao mi je ali stvarno ne želim da gubim živce. Srećom tu su košarkaši, vaterpolisti, Đoković i drugi momci koji znaju šta rade. Čuj, Tumbaković..

Pitagora

pre 4 godine

Šta ga briga za rezultate kada njegovu platu najbolji hirurg ne može u Srbiji da zaradi za DAVADESET, godina poštenog rada. Ko misli da je to pošteno neka mu na čast i obraz. Za mene je to bahatost bezgranična.

Mile

pre 4 godine

Ako je uslov za ovu platu plasman na evropsko prvenstvo onda je ok.Naravno uz klauzulu da ako ne ostvari potpisano ,vrati duplo.To bi bilo realno.Za ovu platu mora da ima cilj,odgovornost i penale za neispunjenje plana.

Лала из Баната

pre 4 godine

Тешко нама.
Написа неко горе...мазохисти смо.
Колико год нам лошег сервирају савез и фудбалери, ми смо и даље здушно уз њих, надајући се да ће коначно разбити лед...и тако у круг.
Очајно решење.
Савез без визије, заменио потпуну тренерску незналицу-некомпетентним тренером за репрезентацију.
Од горег, сад је мало мање горе, али и даље без трачка светла у тунелу.
Ништа од Евра. Али, бар ћемо га гледати без тензије.

Zorica

pre 4 godine

sreća naša što nam fudbaleri stalno gube, jer ko zna kolika bi selektoru bila plata da pobeđuju ili da dođu kojim slučajem do četvrtfinala, polufinala ili finala ;-)

Moe

pre 4 godine

Katastrofa ljudi, nema nam spasa, bezati iz ove zemlje sto pre! 
(Moe, 29. jun 2019 13:40) 

Da bežimo iz zemlje zbog fudbala i selektora? E do jaja ti je komentar...
(MarcoPolo, 29. jun 2019 14:00)

Ne, vec da bezimo iz zemlje u kojoj korupcija i NEGATIVNA SELEKCIJA imaju razarajuca dejstva na sve sfere zivota, pa samim tim i na fudbal!
I ovaj lik je sada primer kako se napreduje i dolazi na polozaje u ovoj zemlji. Katastrofa jos jednom!!!

Eidos

pre 4 godine

A da za promenu budu placeni po ucinku! A ne da dodju,zajase reprezentaciju ,podbace kao i uvek,uzmu debele pare i kupe nekoliko stanova..

Sta ucini to Dominiče Time??!!??

pre 4 godine

Evidentno da kao nacija odustajemo od fudbala,ulazite u bazene i dvorane,vaterpolo i košarka su naši nacionalni sportovi.U savezu je problem,ljudi Kokeza nam predsednik,pa o čemu pravi stručnjaci da razgovara sa njim???
(objektivan, 29. jun 2019 14:18)

izadjite na ulice i skinite vlast i bice bolje

John bez zemlje

pre 4 godine

Koliko vidim Tumbu je preporucio bojkot utakmice sa Kosovom i ostavljanje repr. Crne Gore pred utakmicu.Za ovaj režim to je jedini kriterijum, kao sa Krstajićem. Dok nam fudbal, kao i sve ostalo, budu vodili politički podobni i nesposobni "kadrovi" mi ćemo biti tu gde jesmo... na dnu.

Pivke

pre 4 godine

Kao Partizanovac kažem da je Tumbu vreme pregazilo,kad je trebao da vodi reprezentaciju istu je dali Živadinoviću,Đoriću i sličnima...

Воип

pre 4 godine

Не мислим да је Тумба лош тренер, напротив. Али све ово је једна велика фарса, отприлике се знало кад је оно направио у ЦГ да му је неко обећао селекторско место за узврат.

Andrea Djani

pre 4 godine

Da vidim koji će bednik od novinara da ode na predstavljanje , a da ne pita prvo šta je sa obećanjem da će posle Litvanije biti konferencija na kojoj će moći da se postavljaju pitanja , pošto je to bilo zabranjeno posle Rumunije .

Ujka Žitko

pre 4 godine

Kakav crni Tumbaković? Opet defanzivna igra, opet branjenje 90 minuta, sve u fazonu samo da ne izgubimo i dobro je i nerešeno, dajte nekog s kim ćemo da napadamo, da igramo, da idemo na gol više i na pobedu.
(saki-b, 29. jun 2019 13:40)

Pa, takvog su oterali kad su doveli Krstajića.

Aksentije28

pre 4 godine

Nikad ne odustajem od fudbalske srpske reprezentacije, rodjeni sam mazohista. Svaku gledam i bolno patim sam sebe ne mogu da shvatim.

objektivan

pre 4 godine

Evidentno da kao nacija odustajemo od fudbala,ulazite u bazene i dvorane,vaterpolo i košarka su naši nacionalni sportovi.U savezu je problem,ljudi Kokeza nam predsednik,pa o čemu pravi stručnjaci da razgovara sa njim???

Dynamic

pre 4 godine

Nemam ništa protiv Tumbe ali zašto ne dovedu pravog selektora.A ne vise razne patriote?!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 29. jun 2019 13:41) Pa koga da dovedu? Još od smene Muslina ne mogu da nađu selektora jer niko neće da radi sa njima! Znači jedini spas za ovu generaciju je da odu svi iz vrha FSS i da dođe neko normalan. A to je jedino moguće ako tako odluči partija ali to opet podrazumeva da oni priznaju grešku sa Kokezom i Krlom. Taj film se nažalost neće prikazivati u ovoj zemlji

Indoktrinacija

pre 4 godine

Tumbakovic nije odbio da vodi CG protiv tima okupirane juzne Srpske pokrajine vec mu je Savicevic zamerio sto nije aktivnije pokusao da odvrati Stojkovica i Ivanica od prvobitne odluke da ne igraju. Tek nakon sto je postalo jasno da oni nece istrcati na teren onda je i Tumba povukao nogu i samo stavio pecat na vec narusen odnos sa Savicevicem. Realno, da su Stojkovic i Ivanic igrali i Tumba bi vodio CG da klupe. Igraci i Ljubisa su znali nakon zreba da ce "morati" da se igra protiv protektorata. Samim tim, mogli su svi a najpre Tumbakovic da sazovu KZŠ i obelodane svoj nepokolebljiv stav i napuste reprezentaciju CG. To da su čekali dan pred utakmicu kako bi odjek bio veci ne pije vodu. Pre ce biti da su igrači bili pod ogromnim pritiskom vodja sa severa a onda je Tumbi sugerisano "Pa neces valjda ti da budes izdajnik kada oni vec odbijaju da igraju". Meni jeste drago zbog tog poteza ali se ne radi samo o pukom patrotizmu.
Bilo kako bilo, nakon MK ovo je korak unapred. Iskustvo, znanje i ime. Morace kako zna i ume da nametne autoritet u protivnom cekacu jos 20 godina dok se ne plasiramo na EP.

Metropola

pre 4 godine

Zvezdaš sam i pratim fudbal 45 godina. Tumbaković je dobar trener.
(Luka, 29. jun 2019 17:23)... Istina, jeste dobar trener, ali biranje njega nam kazuje da se sistem nece promeniti!

united, united, united

pre 4 godine

prije sam ga postovao ali nakon slucaja sa cg gde je ostavio igrace na cedilu bukvalno 2 sata pred mec(a za koji je znao unapred 6 mjeseci da ce da se desi), o njemu imam najgore misljenje. cak nije dao ni izjavu u vezi toga. i kojim imenom nazvati takvog coveka.

Denda

pre 4 godine

Pa ako mora patriJota onda BARD! Uvek je branio Srpstvo i Srbiju. On bi radio bez honorara eventualno 10 evra toliko je dobijao i u Zvezdi.

Jozo

pre 4 godine

Koji potencijal?Uspeli pod Toletom Karadzicem da osvojimo Novi Zeland i to je to. Pola tih igraca nestalo sa fudbalske mape, 2 igraca nam ima neku polu ulogu u top evropskim timovima i to je to.
(Sima, 29. jun 2019 14:19)

Ne lupaj. Ogroman potencijal. Sta si ocekivao? Da svih 23 koji su bili na Novom Zelandu postanu svetske zvezde i to vec sa 23 godine?! Vidi se da veze sa fudbalom nemas. Mijat igra ozbiljnu ulogu u Ajntrahtu, Maksimovic u Hetafeu, Veljkovic u Verderu, Rajkovic je dosao u Francusku. Sergej na pragu top kluba, Jovic u Realu (pripada toj generaciji, nije otisao na NZ zbog Terzica), Grujic u Herti.... Nije sve samo u Barsi i Realu, ne mogu svi tamo. Sa 23 godine 10-ak njih igra redovno u ligama petice, manje je bitno da li je nesto bolji ili losiji klub.....Sta treba vise od toga? Da su svi sa NZ vec sada prvotimci Reala, Barse i Sitija? Veze nemas

Sima

pre 4 godine

Ponosan sam na činjenicu da nijedan ozbiljan strucnjak (Jokanovic, Paunovic, Mihajlovic, Piksi) ne zele da preuzmu reprezentaciju dok je Fss u ovom sastavu i dok se za sve pitaju menadzeri. Jedino mi je zao da ce bas zbog tog Fss u nepovrat otici potencijal koji ima ova generacija.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan_BK, 29. jun 2019 13:59)

Koji potencijal?Uspeli pod Toletom Karadzicem da osvojimo Novi Zeland i to je to. Pola tih igraca nestalo sa fudbalske mape, 2 igraca nam ima neku polu ulogu u top evropskim timovima i to je to.

Demar Derosan

pre 4 godine

Lose resenje, bez velikih uspeha na medjunarodnoj sceni, mozda je ok za vodjenje klubova u Aziji ili Africi mada i u to sumnjam. Nastavak agonije reprezentacije. Dobro je sto se bar zna ko je Tumbakovica predlozio za mesto selektora, tako da i te ljude treba smeniti kad naidje kriza rezultata i igre.

Celalionac

pre 4 godine

pa OK ... bilo jasno cim sam cuo da su pustili pricu sa Anticem... pa onda sveli na dva kandidata ... pa onda FIFA za Antica i kaznu ... spin od samog starta

Aca iz Šapca

pre 4 godine

Logičan potez, kad niko drugi sa autoritetom, uspehom i iskustvom neće da prihvati tu nezahvalnu poziciju, a kamoli sa ovim neznalicama, nazovi FSS stručnjacima.
Piši propalo sa ovom generacijom, na žalost!

Damir

pre 4 godine

I dalje ce sve biti isto.Imacemo drvene, nezainteresovane fudbalere bez volje i povezane igre, samo da im prodje vreme.Nas fudbal je odavno izumro.A nazalost mogli bi biti sjajna reprezentacija poput npr. Hrvatske,sa motivom i zeljom za ogroman uspeh a kladim se da zato imamo potencijala.Ovako nista.Nije do selektora,do igraca je.

Marko

pre 4 godine

Da se ne lazemo doveden je jer drugi nisu hteli, takodje znaju da ce biti poslusan a to im je najbitnije u FSS
Ja sam davno digao ruke od naseg fudbala, briga me. Basket je uvek tu

ccc?

pre 4 godine

prije sam ga postovao ali nakon slucaja sa cg gde je ostavio igrace na cedilu bukvalno 2 sata pred mec(a za koji je znao unapred 6 mjeseci da ce da se desi), o njemu imam najgore misljenje. cak nije dao ni izjavu u vezi toga. i kojim imenom nazvati takvog coveka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (united, united, united, 29. jun 2019 15:30)

Da li to isto vazi i za dva igraca kao za Tumbu?

MarcoPolo

pre 4 godine

Katastrofa ljudi, nema nam spasa, bezati iz ove zemlje sto pre!
(Moe, 29. jun 2019 13:40)

Da bežimo iz zemlje zbog fudbala i selektora? E do jaja ti je komentar...

Alias Pera

pre 4 godine

Tumbakoviću sve najbolje u životu neka mu je bog u pomoći, ali
našoj reprezentaciji, dok je ovo rukovodstvo i ova politika (slično je bilo sa Karadžićem i ‚‚onom‚‚ poltikom) ni bog ne može pomoći!

Boki

pre 4 godine

Ako objave prethodni komentar,hteo bih da dodam-mozrte da dovedete i Gvardiolu,savez je teuo i iz toga ne moze da proizadje nista dobro.

Krle

pre 4 godine

Grobar sam i volim Tumbu ali brate nije on za selektora. Tuga je što je ovom narodu oduzet fudbal... Ako ga želimo nazad moraće sami da se izborimo za to. Nemojte čekati da će se sve samo rešiti...

Vanja

pre 4 godine

Nece se tu nista menjati. Nasi fudbaleri ne znaju i nece da igraju za reprezentaciju iz hiljadu i jednog razloga a selektor je samo jedan od njih.
Bolje da deo novca ulozite u mladje kategorije i zenski fudbal. Ja nisam ni znao da imamo zensku reprezentaciju.toliko su zapostavljene. Eno na svetskom prvenstvu evropa i sad dominiraju. Zasto ne bi i nase devojke igrale?! One bar imaju zelju i daleko vecu motivacuju od ovih nasih teroviranih manekena.

nk

pre 4 godine

Tumba, zvezdas sam, brzo ces skapirati koliko si bio postovan i voljen u CG. A vidim i po komentarima. I kako si izdao igrace koje si trenirao, dva sata pred utakmicu i upropastio nam kvalifikacije, a *kosovu dao sansu da bude na EP - patriotski nema sta, donekle te razumijem..., ko zna sta je sve bilo iza toga. Ali u sustini mislim da si se dobro za'e'o!

Jozo

pre 4 godine

@Jozo 
Klubovi koje si nabrojao su smesni. Ako imas igrace koji igraju u Hetafeu i Verderu, ne mozes da ocekujes da ostvare neki bolji rezultat na SP i EP. Hrvati imaju igrace u najjacim timovima na svetu - Real, Barsa, Liverpul, Juventus i sl. i zato su igrali finale SP, sigurno nisu zbog trenera.
(sasha, 29. jun 2019 15:28)

Kako onda ocenjujes klubove u kojima su pretezno Velsani nastupali izuzev Bejla kada su dosli do polufinala EP 2016.? Pogledaj koliko "najjacih" timova su imali Portugalci kada su osvojili to EP! Veze to nema, Hrvati su igrali finale zbog slucajnih penala i najsrecnijeg moguce zreba. Imali su svega 5-6 igraca u najvecim klubovima, od cega su trojica standardno igrali. Mi sa Verderom i Hetafeom ne mozemo da ocekujemo rezultat na EP ili SP, ali je zato Vels sa drugoligaskim i treceligaskim engleskim klubovima, i domacim velskim mogao da dodje do polufinala EP? Veze nemas ni ti tek

Kupac diplome

pre 4 godine

Sasvim očekivana odluka saveza. Imajući u vidu kakav "ugled" poseduju članovi FSS, ovo je jedino rešenje. Nijedan ozbiljan selektor ne bi prihvatio da radi u reprezentaciji Srbije. Ovako, bar je patriota...

Apokalipsa

pre 4 godine

Ma ajde sta se sikirate, zivite svoje zivote, ionako smo veliki luzeri u fudbalu i to ne vidjeni. P.s secam se kao klinac kada je napao Kovinjala na tv-u i govorio mu ,, izbjeglice,,

ej bre

pre 4 godine

Ponosan sam na činjenicu da nijedan ozbiljan strucnjak (Jokanovic, Paunovic, Mihajlovic, Piksi) ne zele da preuzmu reprezentaciju dok je Fss u ovom sastavu i dok se za sve pitaju menadzeri. Jedino mi je zao da ce bas zbog tog Fss u nepovrat otici potencijal koji ima ova generacija.
(Milan_BK, 29. jun 2019 13:59)

Istina je da miha ne bi dozvolio da mu Kokeza pravi tim ali bi zato Falji sastavljao reprezentaciju. Samo se seti kako je bilo kada je vodio Srbiju.

viktor18

pre 4 godine

Potreban je neko sa medjunarodnim iskustvom, a ovaj to nema. Titule kod nas su sumnjive, kao i sve drugo. Nece nista dobro uraditi.Gde su Antic, Piksi, Jokanovic, Paunovic, Mihajlovic...

Nikola MNE

pre 4 godine

A zasto su igrali Simic, Marusic i ostali? Oni nisu Srbi ili sto? Ovome zelim sve najgore rezlutate, volio sam ga dok je bio trener Partizana a sad bi ga pljunuo da ga sretnem na ulicu.

Džoni

pre 4 godine

Nerealno je bilo očekivati Jokana, Pauna, Mihu, Piksija zbog njihovih ugovora. Nerealno je bilo očekivati i Antića koji je penzioner već skoro 10 godina i pitanje je da li bi imao i ambicija da se vraća u fudbal, a pogotovo u naš? Od ovih preostalih Tumba je verovatno i najbolje rešenje. Iskusan je, zna da postavi igru i ima određeni autoritet. Naravno, nama niko ne odgovara pa da postavimo i Murinja, ali to smo mi, a na selektoru je da uz igrače zadobije poverenje i plasira nas na EP.

Boki

pre 4 godine

Srbija je dobila odličnog stručnjaka da vodi reprezentaciju,ne brinite to je pravi potez,ali ste dobili i govno od čovjeka.Pozdrav iz Crne Gore

bogart

pre 4 godine

Igrom slucaja znaj jednog od gore navedenih I 100% je tacno to sto tvrdis. Kaze: "... ja sa vise od pola ljudi iz saveza ne mogu kafu da popijem a kamoli nesto vise..."

Marko

pre 4 godine

Možemo to i ovako da gledamo,što nama kao narodu da je više stalo da imamo normalnog selektora i da se plasiramo od predsednika saveza koji će imati direktnu novčanu korist od plasmana kao savez,a mi kao narod nemamo ništa od toga,niti ćemo imati bolju kanalizaciju,pitku vodu,puteve,škole,bolnice,i dalje ćemo biti bedni i siroti kao što i jesmo.Tako da nema nam boljeg dok narod ne počne da razmišlja svojom glavom i da prestanu da ga zanimaju sporedne gluposti kao što je teranje lopte.

UGASENO JSD partizai

pre 4 godine

Ma nije on teo da ode sa klupe CG, isto sad nece da bude selektor Srbije, sve ovo jadan Tumbica radi pod velikim pritiskom iz Srbije....:)))))

Petar

pre 4 godine

Нисам га волео ни у Партизану.Оставили му тим Мијатовић,Јокановић..и он као тренер. 
После санкција играли смо европску утакмицу са Клужом.180мин нисмо имали укупно пет шутева а гол ни један.Ћирић и Чакар су били у тиму. 
Живадиновић га је у дербијима одучавао од фудбала. 
Нема нама помоћи.
(киза Д, 29. jun 2019 14:04)

Nismo igrali sa Kluzom..igrali smo sa Nacionalom..pre toga izgubili od BSK Batajnice u kupu...kao Grobar trebao bi to da znas...

aca

pre 4 godine

@Jozo, ne bih voleo da se sretnem s tobom i razgovaram o necemu, poprilicno si nekulturan sagovornik. Ako s nekim ne delis misljenje ne treba odmah da vredjas.

Aleksandar

pre 4 godine

Užas,pa to je čovek kojeg je čak i Krstajić pobedio.
(Delija, 29. jun 2019 13:34)

Zamisli stvarno?! Ja sam selektor Ronaldu a Jirgen Klop nekom igracu iz Male Mostanice i "ja" pobjedim, sigurno sam bolji od Klopa jel da? Dzabe prica, kad ti ne kapiras sta zelim reci.

marionete

pre 4 godine

Ne slažem se s komentarima tipa da za srpski fudbal "nema spasa". Mislim da ima. Potrebno je "samo" na ključna mesta postaviti stručne i ambiciozne ljude bez obzira na političku opredeljenost, koji neće intervjue i pres konferencije koristiti za promovisanje stranke i političara koji ih je tu postavio. Potrebni su ljudi s vizijom. Ipak, izgleda da to nekom ne odgovara...

gunner

pre 4 godine

Zašto bi Antić ponovo bio selektor? Ko god da dođje ništa neće napraviti od reprezentacije,jer menadžeri sastavljaju tim. Lično protiv Tumbe nemam ništa loše reci,ponavljam ko god da dođje ništa neće postići!!!!

clan strucne komisije

pre 4 godine

Brate Dzovi sad i 2 komentara po vesti???

Sto se tice vesti to i nije vest, on je najpodobniji po kriterijumima izbora nasih selektora.

miško

pre 4 godine

Kada već Antara nije hteo ubedljivo najbolje rešenje. Zvezdaš sam od glave do pete ali verujem da će Tumba biti svoj, objektivan kao do sada. Ojačati odbranu,sve golove od Švajcarske pa nadalje primamo kroz sredinu. Velika rupa Milenković, mlad neiskusan i van forme već dugu. Na klupu kako bi ga sačuvali od blamiranja. Milivojević i Nastasić će sigurno to uraditi. Od Radonjića će napraviti napadača vrednog bar 50 mil. Igra i igrači mu nisu nepoznati i očekujem uspeh reprezentacije. Srećno Tumbo od zvezdaša.

Miki

pre 4 godine

...ajd sve drugo,i pare i srtucnost,neka nije pitanje ali zasto? i 1000× zasto nam priredise ono protiv Ukrajne samo da bi nam pokazali kako moramo hitno da dovedemo Tumbakovica...Te veceri kad nisam plakao zbog svih provokacija publike a mi kao slucajno sa 5 gubimo!

boki

pre 4 godine

Pamtim da je Partizan igrao najlepsi fudbal pod Tumbom...ali pamtim i da bi svaki derbi odrali Zvezdu po sansama i posedu...a na kraju gubili te derbije...

Videcemo....

only fools and horses

pre 4 godine

Opet defanzivna igra, opet branjenje 90 minuta, sve u fazonu samo da ne izgubimo i dobro je i nerešeno, dajte nekog s kim ćemo da napadamo, da igramo, da idemo na gol više i na pobedu.
(saki-b, 29. jun 2019 13:40)

Mislite sa dva napadača i agresivno kao protiv Ukrajine? Nebitan je selektor, mi to ne znamo da igramo.

Nista nemam ni protiv ovog,a da neka drzava Ima nekog kao Piksi bio bi u zvijezdama, zasto ne on?
(Luki, 29. jun 2019 13:55)

Zato što neće. Kao prvo neće da radi za 300.000€ godišnje, a kao drugo neće da se vraća u naš fudbal.
Uostalom, koga je Piksi trenirao van Azije? Jako sam ga cenio kao igrača i verujem da bi bio odličan selektor ali realno ni on nije dokazan kao stručnjak.

Max

pre 4 godine

Bas ce Antic da dodje za 300000 i da se blamira pored Kokeze. Tumba ima iskustva i ako bude smeo sam da odlucuje mozda nesto i uradi pozitivno.

021

pre 4 godine

киза Д, 29. jun 2019 14:04

Glupo je da pricas da si navijac Partizana, obzirom da sa Kluzom nismo igrali posle sankcija, da si partizanovac znao bi sa kim smo igrali.

zdravko gf

pre 4 godine

Zar pored jovanovica antica pizona Okuke stevanovica stanojevica golca zivadinovica jokanovica i mnogi drugi treneri bojli su od tumbakovica. Sta da kazem drugo nek je. Bog na pomoci ali sa ovim nepise nam se dobro.

Henk Mudi

pre 4 godine

Pamtim da je Partizan igrao najlepsi fudbal pod Tumbom...ali pamtim i da bi svaki derbi odrali Zvezdu po sansama i posedu...a na kraju gubili te derbije... 

Videcemo....
(boki, 29. jun 2019 14:02)

Pogledaj izjavu Sase Curcica o strahu Mirka Marjanovica i Tumbe kad se dolazi u goste na Marakanu, ne bi mi objavili komentar... Sto se tice Tumbe, ne znam koliko je on autoritet da sve nase "zvezde" uvede u red.

lebdim iznad rupe, a u Parizu ponizavanje

pre 4 godine

Ko je za Milojevića +, ko nije -
(Mladen, Šabac, 29. jun 2019 14:14)


Za šestara nije niko veruj mi, za njega je i Tumba Klop.

киза Д

pre 4 godine

021... можда сам и погрешио неки Румуни су били..небитно је име остаје да истина да нисмо шутнули на гол 180мин.
Фудбал не гледам од када су продали Стефана Савића пред квалификације за ЛШ.
Тумбаковић није тренер ни за Партизан а камоли за Србију.
Не можеш да замислиш какав сам Гробар.

Sima

pre 4 godine

Ne lupaj. Ogroman potencijal. Sta si ocekivao? Da svih 23 koji su bili na Novom Zelandu postanu svetske zvezde i to vec sa 23 godine?! Vidi se da veze sa fudbalom nemas. Mijat igra ozbiljnu ulogu u Ajntrahtu, Maksimovic u Hetafeu, Veljkovic u Verderu, Rajkovic je dosao u Francusku. Sergej na pragu top kluba, Jovic u Realu (pripada toj generaciji, nije otisao na NZ zbog Terzica), Grujic u Herti.... Nije sve samo u Barsi i Realu, ne mogu svi tamo. Sa 23 godine 10-ak njih igra redovno u ligama petice, manje je bitno da li je nesto bolji ili losiji klub.....Sta treba vise od toga? Da su svi sa NZ vec sada prvotimci Reala, Barse i Sitija? Veze nemas
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jozo, 29. jun 2019 15:01)
Nema pojma o fudbalu,zato su nam rezultati u skladu sa tvojim komentarom i primerima koje si dao.

devlinjo

pre 4 godine

Нисам га волео ни у Партизану.Оставили му тим Мијатовић,Јокановић..и он као тренер. 
После санкција играли смо европску утакмицу са Клужом.180мин нисмо имали укупно пет шутева а гол ни један.Ћирић и Чакар су били у тиму. 
Живадиновић га је у дербијима одучавао од фудбала. 
Нема нама помоћи.
(киза Д, 29. jun 2019 14:04)

Ja kao zvezdas mogu da ti kažem da nemaš pojma. Živanović mu je bio mušterija redovna. I kada su otišli Mijat, Jokanović, Krcmarevic...

Doktor

pre 4 godine

Pa zar nije plakao sto mu dusjani iz Srbije nisu dozvolili da vodi crnu goru protiv kosova? Zasto se takav covek sada nagradjuje selektorskom stolicom u Srbiji? Niste bre mogli dovesti nekog stranca, po mogucnosti nemca, da natera ove nase lenje tovare da malo potrce?

sasha

pre 4 godine

@Jozo
Klubovi koje si nabrojao su smesni. Ako imas igrace koji igraju u Hetafeu i Verderu, ne mozes da ocekujes da ostvare neki bolji rezultat na SP i EP. Hrvati imaju igrace u najjacim timovima na svetu - Real, Barsa, Liverpul, Juventus i sl. i zato su igrali finale SP, sigurno nisu zbog trenera.

Alo

pre 4 godine

Čitam komentare i onda se pitam što sam ih čitao.Pa ko nama paše više i šta se čudite za ove pare.To je 2.5 nedelje Matićeve plate a za selektora je mnogo za godinu.Jel bi Murinja ??Pa i ja bi...

Dejan CZ

pre 4 godine

Radi se o coveku koji ima pozamasan staz kao trener,skolovan trener koji poznaje filozofiju igre i koji iza sebe ima u klupskom fudbalu osvojene titule...dosta je bilo Krstajica,Curcica,Djorovica...Rezultat iza svog rada pa onda na selektorsku klupu,kao sto su imali i Antic i Muslin.U datom momentu od dostupnih kandidata jedino logicno resenje.

Sasa

pre 4 godine

(Metropola, 29. jun 2019 19:48) # Link komentara
Preporučujem (0)Ne preporučujem (-1)
-kosovo je srbija!
-300 hiljada za gospodina!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kingbot, 29. jun 2019 19:36) # Link komentara

Definitivno je glupost bezgranicna pojava a primeraka jeste sve vise ocigledno.

Miki

pre 4 godine

Ljudi budimo realni...dali uopste mi imamo neku povoljniju opciju za selektora kad uopste nemamo kvalitetnih trenera...Piksi Jokan Miha(mada nevolim njegov sistem) Paunovic i Miloje su imena koji imaju nekakvu reputaciju ali ni jedan od njih nece prihvatiti mesto selektora iz raznih razloga,imate onda ovu drugu grupu trenera koji se samo zovu treneri jer im'j Djoric dao (prodao) diplomu to su Kratko Ostanic,Zuti Stevanovic,Cika Crni,Srpski Murinjo,Bata Jesic...da nenabrajam dalje...Pa imamo trecu grupu tzv penzionere ili predpenzionere a to su Bard,Pizon,Filipovic,Kosan,Antic,Muslin...kad to vidim mozda je Tumba i neka realna opcija...ja bi voleo da vidim Lalata na klupi repke radio je u zvezd,vojvodini,u Radnickom je dobro radio a ima karakter da nedozvoli da mu se neko mesa u posao e zbog toga mu nece Fss dati (ponuditi) mesto selektora ...znaci ostaje samo Tumba ...sta je tu je...

Rosso-nero

pre 4 godine

On je dobar i iskusan trener, da li je trener za našu re prezentaciju nzm, ali verujem uz pravu dozu oštrine u radu i uspostavljanja čvrste ruke i autoriteta može napraviti nešto. Bitno je pozvati naše najbolje igrače u ovom trenutku i uz pravu formaciju forsirati 11 igrača koji će nam izneti kvalifikacije. Na kraju krajeva fudbal igraju igrači, trener je tu samo kako bi postavio taktiku i motivisao igrače. Ako jednom u životu imamo na spisku sve najbolje igrače, bez sujete i nzm več čega, imamo šanse da odemo na Euro..

Dr Terzić

pre 4 godine

Hocu ja da budem selektor Srbije!
(Andrija, 30. jun 2019 12:14)

Što da ne? Ja bi i nekog iz Laze primio samo je važno koliko je moj deo.

lebdim iznad rupe, a u Parizu ponizavanje

pre 4 godine

Partizan je najbolji fudbal igrao za vreme Tumbakovica, pobedjivao je i sa 10:0 Zemun, ali je imao i dobre igrace. Nece biti on selektor, vidite da je informer objavio.

budibogsnama

pre 4 godine

Kada već Antara nije hteo ubedljivo najbolje rešenje. Zvezdaš sam od glave do pete ali verujem da će Tumba biti svoj, objektivan kao do sada. Ojačati odbranu,sve golove od Švajcarske pa nadalje primamo kroz sredinu. Velika rupa Milenković, mlad neiskusan i van forme već dugu. Na klupu kako bi ga sačuvali od blamiranja. Milivojević i Nastasić će sigurno to uraditi. Od Radonjića će napraviti napadača vrednog bar 50 mil. Igra i igrači mu nisu nepoznati i očekujem uspeh reprezentacije. Srećno Tumbo od zvezdaša.
(miško, 29. jun 2019 14:56) Ti stvarno veruješ u ovo što si napisao??? :)

Jozo

pre 4 godine

@Jozo, ne bih voleo da se sretnem s tobom i razgovaram o necemu, poprilicno si nekulturan sagovornik. Ako s nekim ne delis misljenje ne treba odmah da vredjas.
(aca, 29. jun 2019 15:44)

Dobro je sto ne bi voleo, bolje po tebe..... Nikog nigde ja nisam uvredio, samo kazem kako jeste

miško

pre 4 godine

Kada već Antara nije hteo ubedljivo najbolje rešenje. Zvezdaš sam od glave do pete ali verujem da će Tumba biti svoj, objektivan kao do sada. Ojačati odbranu,sve golove od Švajcarske pa nadalje primamo kroz sredinu. Velika rupa Milenković, mlad neiskusan i van forme već dugu. Na klupu kako bi ga sačuvali od blamiranja. Milivojević i Nastasić će sigurno to uraditi. Od Radonjića će napraviti napadača vrednog bar 50 mil. Igra i igrači mu nisu nepoznati i očekujem uspeh reprezentacije. Srećno Tumbo od zvezdaša.

Indoktrinacija

pre 4 godine

Tumbakovic nije odbio da vodi CG protiv tima okupirane juzne Srpske pokrajine vec mu je Savicevic zamerio sto nije aktivnije pokusao da odvrati Stojkovica i Ivanica od prvobitne odluke da ne igraju. Tek nakon sto je postalo jasno da oni nece istrcati na teren onda je i Tumba povukao nogu i samo stavio pecat na vec narusen odnos sa Savicevicem. Realno, da su Stojkovic i Ivanic igrali i Tumba bi vodio CG da klupe. Igraci i Ljubisa su znali nakon zreba da ce "morati" da se igra protiv protektorata. Samim tim, mogli su svi a najpre Tumbakovic da sazovu KZŠ i obelodane svoj nepokolebljiv stav i napuste reprezentaciju CG. To da su čekali dan pred utakmicu kako bi odjek bio veci ne pije vodu. Pre ce biti da su igrači bili pod ogromnim pritiskom vodja sa severa a onda je Tumbi sugerisano "Pa neces valjda ti da budes izdajnik kada oni vec odbijaju da igraju". Meni jeste drago zbog tog poteza ali se ne radi samo o pukom patrotizmu.
Bilo kako bilo, nakon MK ovo je korak unapred. Iskustvo, znanje i ime. Morace kako zna i ume da nametne autoritet u protivnom cekacu jos 20 godina dok se ne plasiramo na EP.

Jozo

pre 4 godine

@Jozo, ne bih voleo da se sretnem s tobom i razgovaram o necemu, poprilicno si nekulturan sagovornik. Ako s nekim ne delis misljenje ne treba odmah da vredjas.
(aca, 29. jun 2019 15:44)

Dobro je sto ne bi voleo, bolje po tebe..... Nikog nigde ja nisam uvredio, samo kazem kako jeste

Nikola MNE

pre 4 godine

A zasto su igrali Simic, Marusic i ostali? Oni nisu Srbi ili sto? Ovome zelim sve najgore rezlutate, volio sam ga dok je bio trener Partizana a sad bi ga pljunuo da ga sretnem na ulicu.

gremlin

pre 4 godine

Novine kazu Antic e sad ko je to izmišljao i zašto,zamislite Radomira i Slavišu...a sad Tumba je “odbranio”KIM sad je idealan za stubove i Grobare...

saki-b

pre 4 godine

Kakav crni Tumbaković? Opet defanzivna igra, opet branjenje 90 minuta, sve u fazonu samo da ne izgubimo i dobro je i nerešeno, dajte nekog s kim ćemo da napadamo, da igramo, da idemo na gol više i na pobedu.

Jozo

pre 4 godine

@Jozo 
Klubovi koje si nabrojao su smesni. Ako imas igrace koji igraju u Hetafeu i Verderu, ne mozes da ocekujes da ostvare neki bolji rezultat na SP i EP. Hrvati imaju igrace u najjacim timovima na svetu - Real, Barsa, Liverpul, Juventus i sl. i zato su igrali finale SP, sigurno nisu zbog trenera.
(sasha, 29. jun 2019 15:28)

Kako onda ocenjujes klubove u kojima su pretezno Velsani nastupali izuzev Bejla kada su dosli do polufinala EP 2016.? Pogledaj koliko "najjacih" timova su imali Portugalci kada su osvojili to EP! Veze to nema, Hrvati su igrali finale zbog slucajnih penala i najsrecnijeg moguce zreba. Imali su svega 5-6 igraca u najvecim klubovima, od cega su trojica standardno igrali. Mi sa Verderom i Hetafeom ne mozemo da ocekujemo rezultat na EP ili SP, ali je zato Vels sa drugoligaskim i treceligaskim engleskim klubovima, i domacim velskim mogao da dodje do polufinala EP? Veze nemas ni ti tek

Boki

pre 4 godine

Srbija je dobila odličnog stručnjaka da vodi reprezentaciju,ne brinite to je pravi potez,ali ste dobili i govno od čovjeka.Pozdrav iz Crne Gore

lebdim iznad rupe, a u Parizu ponizavanje

pre 4 godine

Ko je za Milojevića +, ko nije -
(Mladen, Šabac, 29. jun 2019 14:14)


Za šestara nije niko veruj mi, za njega je i Tumba Klop.

Sima

pre 4 godine

Ne lupaj. Ogroman potencijal. Sta si ocekivao? Da svih 23 koji su bili na Novom Zelandu postanu svetske zvezde i to vec sa 23 godine?! Vidi se da veze sa fudbalom nemas. Mijat igra ozbiljnu ulogu u Ajntrahtu, Maksimovic u Hetafeu, Veljkovic u Verderu, Rajkovic je dosao u Francusku. Sergej na pragu top kluba, Jovic u Realu (pripada toj generaciji, nije otisao na NZ zbog Terzica), Grujic u Herti.... Nije sve samo u Barsi i Realu, ne mogu svi tamo. Sa 23 godine 10-ak njih igra redovno u ligama petice, manje je bitno da li je nesto bolji ili losiji klub.....Sta treba vise od toga? Da su svi sa NZ vec sada prvotimci Reala, Barse i Sitija? Veze nemas
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jozo, 29. jun 2019 15:01)
Nema pojma o fudbalu,zato su nam rezultati u skladu sa tvojim komentarom i primerima koje si dao.

Aleksandar

pre 4 godine

Užas,pa to je čovek kojeg je čak i Krstajić pobedio.
(Delija, 29. jun 2019 13:34)

Zamisli stvarno?! Ja sam selektor Ronaldu a Jirgen Klop nekom igracu iz Male Mostanice i "ja" pobjedim, sigurno sam bolji od Klopa jel da? Dzabe prica, kad ti ne kapiras sta zelim reci.

Džoni

pre 4 godine

Nerealno je bilo očekivati Jokana, Pauna, Mihu, Piksija zbog njihovih ugovora. Nerealno je bilo očekivati i Antića koji je penzioner već skoro 10 godina i pitanje je da li bi imao i ambicija da se vraća u fudbal, a pogotovo u naš? Od ovih preostalih Tumba je verovatno i najbolje rešenje. Iskusan je, zna da postavi igru i ima određeni autoritet. Naravno, nama niko ne odgovara pa da postavimo i Murinja, ali to smo mi, a na selektoru je da uz igrače zadobije poverenje i plasira nas na EP.

nk

pre 4 godine

Tumba, zvezdas sam, brzo ces skapirati koliko si bio postovan i voljen u CG. A vidim i po komentarima. I kako si izdao igrace koje si trenirao, dva sata pred utakmicu i upropastio nam kvalifikacije, a *kosovu dao sansu da bude na EP - patriotski nema sta, donekle te razumijem..., ko zna sta je sve bilo iza toga. Ali u sustini mislim da si se dobro za'e'o!

Miki

pre 4 godine

Ljudi budimo realni...dali uopste mi imamo neku povoljniju opciju za selektora kad uopste nemamo kvalitetnih trenera...Piksi Jokan Miha(mada nevolim njegov sistem) Paunovic i Miloje su imena koji imaju nekakvu reputaciju ali ni jedan od njih nece prihvatiti mesto selektora iz raznih razloga,imate onda ovu drugu grupu trenera koji se samo zovu treneri jer im'j Djoric dao (prodao) diplomu to su Kratko Ostanic,Zuti Stevanovic,Cika Crni,Srpski Murinjo,Bata Jesic...da nenabrajam dalje...Pa imamo trecu grupu tzv penzionere ili predpenzionere a to su Bard,Pizon,Filipovic,Kosan,Antic,Muslin...kad to vidim mozda je Tumba i neka realna opcija...ja bi voleo da vidim Lalata na klupi repke radio je u zvezd,vojvodini,u Radnickom je dobro radio a ima karakter da nedozvoli da mu se neko mesa u posao e zbog toga mu nece Fss dati (ponuditi) mesto selektora ...znaci ostaje samo Tumba ...sta je tu je...

united, united, united

pre 4 godine

prije sam ga postovao ali nakon slucaja sa cg gde je ostavio igrace na cedilu bukvalno 2 sata pred mec(a za koji je znao unapred 6 mjeseci da ce da se desi), o njemu imam najgore misljenje. cak nije dao ni izjavu u vezi toga. i kojim imenom nazvati takvog coveka.

Sasa

pre 4 godine

(Metropola, 29. jun 2019 19:48) # Link komentara
Preporučujem (0)Ne preporučujem (-1)
-kosovo je srbija!
-300 hiljada za gospodina!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kingbot, 29. jun 2019 19:36) # Link komentara

Definitivno je glupost bezgranicna pojava a primeraka jeste sve vise ocigledno.

goran89

pre 4 godine

Cemu smo mi ovo zasluzili, pa gde ce im dusa...kako im nije vise zao nas...pa ovo bre ljudi nema nigde na svetu. Ajmo ljudi na protest lepo, daj da organizujemo nesto, pa ovo prevazislo sve granice normalnosti. Ovi su bahati i bezobrazni.

lebdim iznad rupe, a u Parizu ponizavanje

pre 4 godine

Partizan je najbolji fudbal igrao za vreme Tumbakovica, pobedjivao je i sa 10:0 Zemun, ali je imao i dobre igrace. Nece biti on selektor, vidite da je informer objavio.

darko

pre 4 godine

Katastrofa ljudi, nema nam spasa, bezati iz ove zemlje sto pre!
(Moe, 29. jun 2019 13:40)

Da bežimo iz zemlje zbog fudbala i selektora? E do jaja ti je komentar...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MarcoPolo, 29. jun 2019 14:00)
ne nego iz zemlje u kojoj će neki kvazi trener raditi nekolika puta po 5-6 dana za mjesečnu platu od 25000e dok drugi mjesečno rmbaju za 250... a pritom ništa uraditi neće... šta nam napravi ovaj pseudo kapitalizam...

Jozo

pre 4 godine

Koji potencijal?Uspeli pod Toletom Karadzicem da osvojimo Novi Zeland i to je to. Pola tih igraca nestalo sa fudbalske mape, 2 igraca nam ima neku polu ulogu u top evropskim timovima i to je to.
(Sima, 29. jun 2019 14:19)

Ne lupaj. Ogroman potencijal. Sta si ocekivao? Da svih 23 koji su bili na Novom Zelandu postanu svetske zvezde i to vec sa 23 godine?! Vidi se da veze sa fudbalom nemas. Mijat igra ozbiljnu ulogu u Ajntrahtu, Maksimovic u Hetafeu, Veljkovic u Verderu, Rajkovic je dosao u Francusku. Sergej na pragu top kluba, Jovic u Realu (pripada toj generaciji, nije otisao na NZ zbog Terzica), Grujic u Herti.... Nije sve samo u Barsi i Realu, ne mogu svi tamo. Sa 23 godine 10-ak njih igra redovno u ligama petice, manje je bitno da li je nesto bolji ili losiji klub.....Sta treba vise od toga? Da su svi sa NZ vec sada prvotimci Reala, Barse i Sitija? Veze nemas

Milan_BK

pre 4 godine

Ponosan sam na činjenicu da nijedan ozbiljan strucnjak (Jokanovic, Paunovic, Mihajlovic, Piksi) ne zele da preuzmu reprezentaciju dok je Fss u ovom sastavu i dok se za sve pitaju menadzeri. Jedino mi je zao da ce bas zbog tog Fss u nepovrat otici potencijal koji ima ova generacija.

Dejan CZ

pre 4 godine

Radi se o coveku koji ima pozamasan staz kao trener,skolovan trener koji poznaje filozofiju igre i koji iza sebe ima u klupskom fudbalu osvojene titule...dosta je bilo Krstajica,Curcica,Djorovica...Rezultat iza svog rada pa onda na selektorsku klupu,kao sto su imali i Antic i Muslin.U datom momentu od dostupnih kandidata jedino logicno resenje.

viktor18

pre 4 godine

Potreban je neko sa medjunarodnim iskustvom, a ovaj to nema. Titule kod nas su sumnjive, kao i sve drugo. Nece nista dobro uraditi.Gde su Antic, Piksi, Jokanovic, Paunovic, Mihajlovic...

MarcoPolo

pre 4 godine

Katastrofa ljudi, nema nam spasa, bezati iz ove zemlje sto pre!
(Moe, 29. jun 2019 13:40)

Da bežimo iz zemlje zbog fudbala i selektora? E do jaja ti je komentar...

Ujka Žitko

pre 4 godine

Kakav crni Tumbaković? Opet defanzivna igra, opet branjenje 90 minuta, sve u fazonu samo da ne izgubimo i dobro je i nerešeno, dajte nekog s kim ćemo da napadamo, da igramo, da idemo na gol više i na pobedu.
(saki-b, 29. jun 2019 13:40)

Pa, takvog su oterali kad su doveli Krstajića.

zdravko gf

pre 4 godine

Zar pored jovanovica antica pizona Okuke stevanovica stanojevica golca zivadinovica jokanovica i mnogi drugi treneri bojli su od tumbakovica. Sta da kazem drugo nek je. Bog na pomoci ali sa ovim nepise nam se dobro.

Sima

pre 4 godine

Ponosan sam na činjenicu da nijedan ozbiljan strucnjak (Jokanovic, Paunovic, Mihajlovic, Piksi) ne zele da preuzmu reprezentaciju dok je Fss u ovom sastavu i dok se za sve pitaju menadzeri. Jedino mi je zao da ce bas zbog tog Fss u nepovrat otici potencijal koji ima ova generacija.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan_BK, 29. jun 2019 13:59)

Koji potencijal?Uspeli pod Toletom Karadzicem da osvojimo Novi Zeland i to je to. Pola tih igraca nestalo sa fudbalske mape, 2 igraca nam ima neku polu ulogu u top evropskim timovima i to je to.

Лала из Баната

pre 4 godine

Тешко нама.
Написа неко горе...мазохисти смо.
Колико год нам лошег сервирају савез и фудбалери, ми смо и даље здушно уз њих, надајући се да ће коначно разбити лед...и тако у круг.
Очајно решење.
Савез без визије, заменио потпуну тренерску незналицу-некомпетентним тренером за репрезентацију.
Од горег, сад је мало мање горе, али и даље без трачка светла у тунелу.
Ништа од Евра. Али, бар ћемо га гледати без тензије.

Pitagora

pre 4 godine

Šta ga briga za rezultate kada njegovu platu najbolji hirurg ne može u Srbiji da zaradi za DAVADESET, godina poštenog rada. Ko misli da je to pošteno neka mu na čast i obraz. Za mene je to bahatost bezgranična.

devlinjo

pre 4 godine

Нисам га волео ни у Партизану.Оставили му тим Мијатовић,Јокановић..и он као тренер. 
После санкција играли смо европску утакмицу са Клужом.180мин нисмо имали укупно пет шутева а гол ни један.Ћирић и Чакар су били у тиму. 
Живадиновић га је у дербијима одучавао од фудбала. 
Нема нама помоћи.
(киза Д, 29. jun 2019 14:04)

Ja kao zvezdas mogu da ti kažem da nemaš pojma. Živanović mu je bio mušterija redovna. I kada su otišli Mijat, Jokanović, Krcmarevic...

jojuff

pre 4 godine

Nemam ništa protiv Tumbe ali zašto ne dovedu pravog selektora.A ne vise razne patriote?!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 29. jun 2019 13:41)

Zbog raznih patriota i nacionalista smo u kanalu zadnjih 30 godina. Sve go lopov do lopova..

киза Д

pre 4 godine

Нисам га волео ни у Партизану.Оставили му тим Мијатовић,Јокановић..и он као тренер.
После санкција играли смо европску утакмицу са Клужом.180мин нисмо имали укупно пет шутева а гол ни један.Ћирић и Чакар су били у тиму.
Живадиновић га је у дербијима одучавао од фудбала.
Нема нама помоћи.

Sta ucini to Dominiče Time??!!??

pre 4 godine

Evidentno da kao nacija odustajemo od fudbala,ulazite u bazene i dvorane,vaterpolo i košarka su naši nacionalni sportovi.U savezu je problem,ljudi Kokeza nam predsednik,pa o čemu pravi stručnjaci da razgovara sa njim???
(objektivan, 29. jun 2019 14:18)

izadjite na ulice i skinite vlast i bice bolje

UGASENO JSD partizai

pre 4 godine

Ma nije on teo da ode sa klupe CG, isto sad nece da bude selektor Srbije, sve ovo jadan Tumbica radi pod velikim pritiskom iz Srbije....:)))))

Aca iz Šapca

pre 4 godine

Logičan potez, kad niko drugi sa autoritetom, uspehom i iskustvom neće da prihvati tu nezahvalnu poziciju, a kamoli sa ovim neznalicama, nazovi FSS stručnjacima.
Piši propalo sa ovom generacijom, na žalost!

Otac Makarije

pre 4 godine

Ovo je apsolutno svako naslutio posle one zajebancije sa odbijanjem vodjenja Crne Gore protiv Kosova. I ako mu je to glavna referenca nek ide sve u m.....

Moe

pre 4 godine

Katastrofa ljudi, nema nam spasa, bezati iz ove zemlje sto pre! 
(Moe, 29. jun 2019 13:40) 

Da bežimo iz zemlje zbog fudbala i selektora? E do jaja ti je komentar...
(MarcoPolo, 29. jun 2019 14:00)

Ne, vec da bezimo iz zemlje u kojoj korupcija i NEGATIVNA SELEKCIJA imaju razarajuca dejstva na sve sfere zivota, pa samim tim i na fudbal!
I ovaj lik je sada primer kako se napreduje i dolazi na polozaje u ovoj zemlji. Katastrofa jos jednom!!!

sasha

pre 4 godine

@Jozo
Klubovi koje si nabrojao su smesni. Ako imas igrace koji igraju u Hetafeu i Verderu, ne mozes da ocekujes da ostvare neki bolji rezultat na SP i EP. Hrvati imaju igrace u najjacim timovima na svetu - Real, Barsa, Liverpul, Juventus i sl. i zato su igrali finale SP, sigurno nisu zbog trenera.

John bez zemlje

pre 4 godine

Koliko vidim Tumbu je preporucio bojkot utakmice sa Kosovom i ostavljanje repr. Crne Gore pred utakmicu.Za ovaj režim to je jedini kriterijum, kao sa Krstajićem. Dok nam fudbal, kao i sve ostalo, budu vodili politički podobni i nesposobni "kadrovi" mi ćemo biti tu gde jesmo... na dnu.

Denda

pre 4 godine

Pa ako mora patriJota onda BARD! Uvek je branio Srpstvo i Srbiju. On bi radio bez honorara eventualno 10 evra toliko je dobijao i u Zvezdi.

Alo

pre 4 godine

Čitam komentare i onda se pitam što sam ih čitao.Pa ko nama paše više i šta se čudite za ove pare.To je 2.5 nedelje Matićeve plate a za selektora je mnogo za godinu.Jel bi Murinja ??Pa i ja bi...

Композитор

pre 4 godine

Годишња плата 300.000 евра, дакле 25.000 евра месечно. За месец дана селектор фудбалске репрезентације заради моју скоро петогодишњу плату у школи (наставник средње школе). Сувишно је било шта да се каже даље. Вероватно ће ми сада многи рећи: "Пријатељу, лоша ти фирма, шта да се ради!"

Lars

pre 4 godine

Ja sam se odavno pozdravio od gledanja naše fudbalske reprezentacije. Žao mi je ali stvarno ne želim da gubim živce. Srećom tu su košarkaši, vaterpolisti, Đoković i drugi momci koji znaju šta rade. Čuj, Tumbaković..

021

pre 4 godine

киза Д, 29. jun 2019 14:04

Glupo je da pricas da si navijac Partizana, obzirom da sa Kluzom nismo igrali posle sankcija, da si partizanovac znao bi sa kim smo igrali.

Max

pre 4 godine

Bas ce Antic da dodje za 300000 i da se blamira pored Kokeze. Tumba ima iskustva i ako bude smeo sam da odlucuje mozda nesto i uradi pozitivno.

Aksentije28

pre 4 godine

Nikad ne odustajem od fudbalske srpske reprezentacije, rodjeni sam mazohista. Svaku gledam i bolno patim sam sebe ne mogu da shvatim.

boki

pre 4 godine

Pamtim da je Partizan igrao najlepsi fudbal pod Tumbom...ali pamtim i da bi svaki derbi odrali Zvezdu po sansama i posedu...a na kraju gubili te derbije...

Videcemo....

Rosso-nero

pre 4 godine

On je dobar i iskusan trener, da li je trener za našu re prezentaciju nzm, ali verujem uz pravu dozu oštrine u radu i uspostavljanja čvrste ruke i autoriteta može napraviti nešto. Bitno je pozvati naše najbolje igrače u ovom trenutku i uz pravu formaciju forsirati 11 igrača koji će nam izneti kvalifikacije. Na kraju krajeva fudbal igraju igrači, trener je tu samo kako bi postavio taktiku i motivisao igrače. Ako jednom u životu imamo na spisku sve najbolje igrače, bez sujete i nzm več čega, imamo šanse da odemo na Euro..

Dragan

pre 4 godine

Ceo FSS sa fudbalskim klubovima, igracima i stadonima ne vredi 300.000 evra. Rezultati najbolje govore. Za ovoga 150 evra mesecno plus 3200 rsd za bus plus bio bi pun k.

nenad

pre 4 godine

Koje su kvalifikacije Tumbakovica, ali objektivno? Koga je uopste trenirao zadnjih 15 godina, sem trckaranja u Kinu par puta i ove propasti sa Crnom Gorom? Ja sam partizanovac, pa da vam kazem - za Tumbinog doba Partizan NIKADA u mecevima sa stranim ekipama nije pobedio na strani, a ne znam ni da smo boda uzeli. One titule pod sankcijama, kada mu je Ivica Osim ostavio tim, i to je to. I nista posle toga! Pa da li je moguce da biramo ljude bez autoriteta (kome je on autoritet u ovoj reperezentaciji?), bez rezultata...Niko drugi nece? Nije on Dalic, poluanonimus, koji je imao ekstra tim, vec formiran i kvalitetan...Sacekajte meceve sa Portugalom u Beogradu i Ukrajinom pa cete videti kako ce to da izgleda... Odustajem. Ova reprezentacija fudbalska jos godinama nece na zelenu granu.

Henk Mudi

pre 4 godine

Pamtim da je Partizan igrao najlepsi fudbal pod Tumbom...ali pamtim i da bi svaki derbi odrali Zvezdu po sansama i posedu...a na kraju gubili te derbije... 

Videcemo....
(boki, 29. jun 2019 14:02)

Pogledaj izjavu Sase Curcica o strahu Mirka Marjanovica i Tumbe kad se dolazi u goste na Marakanu, ne bi mi objavili komentar... Sto se tice Tumbe, ne znam koliko je on autoritet da sve nase "zvezde" uvede u red.

ej bre

pre 4 godine

Ponosan sam na činjenicu da nijedan ozbiljan strucnjak (Jokanovic, Paunovic, Mihajlovic, Piksi) ne zele da preuzmu reprezentaciju dok je Fss u ovom sastavu i dok se za sve pitaju menadzeri. Jedino mi je zao da ce bas zbog tog Fss u nepovrat otici potencijal koji ima ova generacija.
(Milan_BK, 29. jun 2019 13:59)

Istina je da miha ne bi dozvolio da mu Kokeza pravi tim ali bi zato Falji sastavljao reprezentaciju. Samo se seti kako je bilo kada je vodio Srbiju.

Krle

pre 4 godine

Grobar sam i volim Tumbu ali brate nije on za selektora. Tuga je što je ovom narodu oduzet fudbal... Ako ga želimo nazad moraće sami da se izborimo za to. Nemojte čekati da će se sve samo rešiti...

Vladimir

pre 4 godine

Navijam za Partizan vise od 30 godina. Tumbakovic je imao par dobrih sezona u domacem prvenstvu i to je sve. U Evropi nas je gazio ko je kako stigao, gostovanja su bila posebno uzasna. Gde god je bio u inostranstvu brzo su ga oterali,malo je zamajavao jadne kineze i to je sve. Poslednji put kad je bio u Partizanu kao direktor ostavio je klub na cedilu u sred sezone da bi otisao u Kinu. Kakav je covek pokazao je kad je napao novinara Kovinjala 2002. godine, dno dna. Tvrdim ovde pred svima,slobodno sacuvajte negde komentar,da ce reprezentacija imati uzasne rezultate s njim. I ono sto je znao pregazilo ga je vreme, velika greska je njegovo angazovanje. Uvek ima spremne izgovore, igra ce biti spora i bez ideje. S obzirom kakav je covek verovatno je tu da uzme pare i gura igrace od kojih mogu da se uzmu pare i procenti. Treba nam moderan selektor, ovo je lakrdija.

Petar

pre 4 godine

Нисам га волео ни у Партизану.Оставили му тим Мијатовић,Јокановић..и он као тренер. 
После санкција играли смо европску утакмицу са Клужом.180мин нисмо имали укупно пет шутева а гол ни један.Ћирић и Чакар су били у тиму. 
Живадиновић га је у дербијима одучавао од фудбала. 
Нема нама помоћи.
(киза Д, 29. jun 2019 14:04)

Nismo igrali sa Kluzom..igrali smo sa Nacionalom..pre toga izgubili od BSK Batajnice u kupu...kao Grobar trebao bi to da znas...

Demar Derosan

pre 4 godine

Lose resenje, bez velikih uspeha na medjunarodnoj sceni, mozda je ok za vodjenje klubova u Aziji ili Africi mada i u to sumnjam. Nastavak agonije reprezentacije. Dobro je sto se bar zna ko je Tumbakovica predlozio za mesto selektora, tako da i te ljude treba smeniti kad naidje kriza rezultata i igre.

Miki

pre 4 godine

...ajd sve drugo,i pare i srtucnost,neka nije pitanje ali zasto? i 1000× zasto nam priredise ono protiv Ukrajne samo da bi nam pokazali kako moramo hitno da dovedemo Tumbakovica...Te veceri kad nisam plakao zbog svih provokacija publike a mi kao slucajno sa 5 gubimo!

Воип

pre 4 godine

Не мислим да је Тумба лош тренер, напротив. Али све ово је једна велика фарса, отприлике се знало кад је оно направио у ЦГ да му је неко обећао селекторско место за узврат.

marionete

pre 4 godine

Ne slažem se s komentarima tipa da za srpski fudbal "nema spasa". Mislim da ima. Potrebno je "samo" na ključna mesta postaviti stručne i ambiciozne ljude bez obzira na političku opredeljenost, koji neće intervjue i pres konferencije koristiti za promovisanje stranke i političara koji ih je tu postavio. Potrebni su ljudi s vizijom. Ipak, izgleda da to nekom ne odgovara...

Sub013

pre 4 godine

Ponosan sam na činjenicu da nijedan ozbiljan strucnjak (Jokanovic, Paunovic, Mihajlovic, Piksi) ne zele da preuzmu reprezentaciju dok je Fss u ovom sastavu i dok se za sve pitaju menadzeri. Jedino mi je zao da ce bas zbog tog Fss u nepovrat otici potencijal koji ima ova generacija.
(Milan_BK, 29. jun 2019 13:59)

Eeee brate moj, da je samo ova generacija... decenijama se ovo desava :(

ccc?

pre 4 godine

prije sam ga postovao ali nakon slucaja sa cg gde je ostavio igrace na cedilu bukvalno 2 sata pred mec(a za koji je znao unapred 6 mjeseci da ce da se desi), o njemu imam najgore misljenje. cak nije dao ni izjavu u vezi toga. i kojim imenom nazvati takvog coveka.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (united, united, united, 29. jun 2019 15:30)

Da li to isto vazi i za dva igraca kao za Tumbu?

bogart

pre 4 godine

Igrom slucaja znaj jednog od gore navedenih I 100% je tacno to sto tvrdis. Kaze: "... ja sa vise od pola ljudi iz saveza ne mogu kafu da popijem a kamoli nesto vise..."

Andrea Djani

pre 4 godine

Da vidim koji će bednik od novinara da ode na predstavljanje , a da ne pita prvo šta je sa obećanjem da će posle Litvanije biti konferencija na kojoj će moći da se postavljaju pitanja , pošto je to bilo zabranjeno posle Rumunije .

Eidos

pre 4 godine

A da za promenu budu placeni po ucinku! A ne da dodju,zajase reprezentaciju ,podbace kao i uvek,uzmu debele pare i kupe nekoliko stanova..

Marko

pre 4 godine

Možemo to i ovako da gledamo,što nama kao narodu da je više stalo da imamo normalnog selektora i da se plasiramo od predsednika saveza koji će imati direktnu novčanu korist od plasmana kao savez,a mi kao narod nemamo ništa od toga,niti ćemo imati bolju kanalizaciju,pitku vodu,puteve,škole,bolnice,i dalje ćemo biti bedni i siroti kao što i jesmo.Tako da nema nam boljeg dok narod ne počne da razmišlja svojom glavom i da prestanu da ga zanimaju sporedne gluposti kao što je teranje lopte.

Kupac diplome

pre 4 godine

Sasvim očekivana odluka saveza. Imajući u vidu kakav "ugled" poseduju članovi FSS, ovo je jedino rešenje. Nijedan ozbiljan selektor ne bi prihvatio da radi u reprezentaciji Srbije. Ovako, bar je patriota...

Apokalipsa

pre 4 godine

Ma ajde sta se sikirate, zivite svoje zivote, ionako smo veliki luzeri u fudbalu i to ne vidjeni. P.s secam se kao klinac kada je napao Kovinjala na tv-u i govorio mu ,, izbjeglice,,

objektivan

pre 4 godine

Evidentno da kao nacija odustajemo od fudbala,ulazite u bazene i dvorane,vaterpolo i košarka su naši nacionalni sportovi.U savezu je problem,ljudi Kokeza nam predsednik,pa o čemu pravi stručnjaci da razgovara sa njim???

gunner

pre 4 godine

Zašto bi Antić ponovo bio selektor? Ko god da dođje ništa neće napraviti od reprezentacije,jer menadžeri sastavljaju tim. Lično protiv Tumbe nemam ništa loše reci,ponavljam ko god da dođje ništa neće postići!!!!

Damir

pre 4 godine

I dalje ce sve biti isto.Imacemo drvene, nezainteresovane fudbalere bez volje i povezane igre, samo da im prodje vreme.Nas fudbal je odavno izumro.A nazalost mogli bi biti sjajna reprezentacija poput npr. Hrvatske,sa motivom i zeljom za ogroman uspeh a kladim se da zato imamo potencijala.Ovako nista.Nije do selektora,do igraca je.

Pivke

pre 4 godine

Kao Partizanovac kažem da je Tumbu vreme pregazilo,kad je trebao da vodi reprezentaciju istu je dali Živadinoviću,Đoriću i sličnima...

киза Д

pre 4 godine

021... можда сам и погрешио неки Румуни су били..небитно је име остаје да истина да нисмо шутнули на гол 180мин.
Фудбал не гледам од када су продали Стефана Савића пред квалификације за ЛШ.
Тумбаковић није тренер ни за Партизан а камоли за Србију.
Не можеш да замислиш какав сам Гробар.

Vanja

pre 4 godine

Nece se tu nista menjati. Nasi fudbaleri ne znaju i nece da igraju za reprezentaciju iz hiljadu i jednog razloga a selektor je samo jedan od njih.
Bolje da deo novca ulozite u mladje kategorije i zenski fudbal. Ja nisam ni znao da imamo zensku reprezentaciju.toliko su zapostavljene. Eno na svetskom prvenstvu evropa i sad dominiraju. Zasto ne bi i nase devojke igrale?! One bar imaju zelju i daleko vecu motivacuju od ovih nasih teroviranih manekena.

aca

pre 4 godine

@Jozo, ne bih voleo da se sretnem s tobom i razgovaram o necemu, poprilicno si nekulturan sagovornik. Ako s nekim ne delis misljenje ne treba odmah da vredjas.

Mile

pre 4 godine

Ako je uslov za ovu platu plasman na evropsko prvenstvo onda je ok.Naravno uz klauzulu da ako ne ostvari potpisano ,vrati duplo.To bi bilo realno.Za ovu platu mora da ima cilj,odgovornost i penale za neispunjenje plana.

kuste

pre 4 godine

srpski fudbal je 3 decenije presipanje iz supljeg u prazno gde clanovi upravnog odbora jako lepo zive od prodaje igraca a bogami i magle;)

only fools and horses

pre 4 godine

Opet defanzivna igra, opet branjenje 90 minuta, sve u fazonu samo da ne izgubimo i dobro je i nerešeno, dajte nekog s kim ćemo da napadamo, da igramo, da idemo na gol više i na pobedu.
(saki-b, 29. jun 2019 13:40)

Mislite sa dva napadača i agresivno kao protiv Ukrajine? Nebitan je selektor, mi to ne znamo da igramo.

Nista nemam ni protiv ovog,a da neka drzava Ima nekog kao Piksi bio bi u zvijezdama, zasto ne on?
(Luki, 29. jun 2019 13:55)

Zato što neće. Kao prvo neće da radi za 300.000€ godišnje, a kao drugo neće da se vraća u naš fudbal.
Uostalom, koga je Piksi trenirao van Azije? Jako sam ga cenio kao igrača i verujem da bi bio odličan selektor ali realno ni on nije dokazan kao stručnjak.

Marko

pre 4 godine

Da se ne lazemo doveden je jer drugi nisu hteli, takodje znaju da ce biti poslusan a to im je najbitnije u FSS
Ja sam davno digao ruke od naseg fudbala, briga me. Basket je uvek tu

aca

pre 4 godine

sta se iscudjavate, jel stvarno mislite da je mesto selektora fudbalske reprezentacije Srbije primamljivo pa da ima dobrih trenera koji su zainteresovani za taj posao? Pa imali smo za nase uslove vrhunskog trenera koji je (uz Antica napravio najbolji rezultat u poslednjih 20 ak god) dobio otkaz od jednog konobara.

Boki

pre 4 godine

Ako objave prethodni komentar,hteo bih da dodam-mozrte da dovedete i Gvardiolu,savez je teuo i iz toga ne moze da proizadje nista dobro.

Metropola

pre 4 godine

Zvezdaš sam i pratim fudbal 45 godina. Tumbaković je dobar trener.
(Luka, 29. jun 2019 17:23)... Istina, jeste dobar trener, ali biranje njega nam kazuje da se sistem nece promeniti!

Doktor

pre 4 godine

Pa zar nije plakao sto mu dusjani iz Srbije nisu dozvolili da vodi crnu goru protiv kosova? Zasto se takav covek sada nagradjuje selektorskom stolicom u Srbiji? Niste bre mogli dovesti nekog stranca, po mogucnosti nemca, da natera ove nase lenje tovare da malo potrce?

Celalionac

pre 4 godine

pa OK ... bilo jasno cim sam cuo da su pustili pricu sa Anticem... pa onda sveli na dva kandidata ... pa onda FIFA za Antica i kaznu ... spin od samog starta

clan strucne komisije

pre 4 godine

Brate Dzovi sad i 2 komentara po vesti???

Sto se tice vesti to i nije vest, on je najpodobniji po kriterijumima izbora nasih selektora.

Zorica

pre 4 godine

sreća naša što nam fudbaleri stalno gube, jer ko zna kolika bi selektoru bila plata da pobeđuju ili da dođu kojim slučajem do četvrtfinala, polufinala ili finala ;-)

Alias Pera

pre 4 godine

Tumbakoviću sve najbolje u životu neka mu je bog u pomoći, ali
našoj reprezentaciji, dok je ovo rukovodstvo i ova politika (slično je bilo sa Karadžićem i ‚‚onom‚‚ poltikom) ni bog ne može pomoći!

Dr Terzić

pre 4 godine

Hocu ja da budem selektor Srbije!
(Andrija, 30. jun 2019 12:14)

Što da ne? Ja bi i nekog iz Laze primio samo je važno koliko je moj deo.

budibogsnama

pre 4 godine

Kada već Antara nije hteo ubedljivo najbolje rešenje. Zvezdaš sam od glave do pete ali verujem da će Tumba biti svoj, objektivan kao do sada. Ojačati odbranu,sve golove od Švajcarske pa nadalje primamo kroz sredinu. Velika rupa Milenković, mlad neiskusan i van forme već dugu. Na klupu kako bi ga sačuvali od blamiranja. Milivojević i Nastasić će sigurno to uraditi. Od Radonjića će napraviti napadača vrednog bar 50 mil. Igra i igrači mu nisu nepoznati i očekujem uspeh reprezentacije. Srećno Tumbo od zvezdaša.
(miško, 29. jun 2019 14:56) Ti stvarno veruješ u ovo što si napisao??? :)

Dynamic

pre 4 godine

Nemam ništa protiv Tumbe ali zašto ne dovedu pravog selektora.A ne vise razne patriote?!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 29. jun 2019 13:41) Pa koga da dovedu? Još od smene Muslina ne mogu da nađu selektora jer niko neće da radi sa njima! Znači jedini spas za ovu generaciju je da odu svi iz vrha FSS i da dođe neko normalan. A to je jedino moguće ako tako odluči partija ali to opet podrazumeva da oni priznaju grešku sa Kokezom i Krlom. Taj film se nažalost neće prikazivati u ovoj zemlji