Formula 1 51

Nedelja, 23.06.2019.

15:00

Šesta pobeda Hamiltona u sezoni!

Vozač Mercedesa Luis Hamilton pobedio je u trci Formule 1 za Veliku nagradu Francuske i uvećao prednost u generalnom plasmanu.

Šesta pobeda Hamiltona u sezoni! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

51 Komentari

Sortiraj po:

Misa

pre 4 godine

Hamilton je prosecan sampion, daleko od najvecih. Decko vozi od pocetka karijere ubedljivo najbolji bolid za 3 klase ispred ostalih, svaka cast ali nista posebno. sena je pravio cuda u kotrljajucim kantama, info za neupucene.

Matoradrtina

pre 4 godine

Trke bi bilo jako zanimljivije kada bi prvi u generalnom plasmanu strtovao zadnji, drugoplasirani predzadnji i tako redom...sa prvog mesta startuje najslabiji na tabeli...pol pozicija da se tako odredjuje a ne subotom...tada bi trke dobijale na draži...ovako ne monotono i dodadno...i tada bi Mercedes i Ferari dolazili do bodova ali PUNO teže..a mali timovi sakupljali poene i ali barem neke šanse...

idemoooo

pre 4 godine

Botas kao pravi ljubimac brani svog gazdu od starta, vratili su se na staro.
(HARIS, 23. jun 2019 15:27)
Od cega i koga da ga brani? Od Ferarija i Vetela jel? Pa on se sa njima igra.

Ridah

pre 4 godine

Vettel 4. titule...peticija da mu se oduzmu. Hamilton bolje unucima da prica da mu je konkurent za titulu bio Bottas, nego Vettel. Da mu se unuci ne smeju. Jeza me uhvati kad pomislim da Vettel ima više titula od Senne.

Montoya

pre 4 godine

Oni što kažu dajte svima iste bolide pa da vidimo tad Hamiltona,zaboravljaju bitnu stvar da je većina bivših višestrukih šampiona vozila dominantne bolide u svom šampionskom pohodu,one sa po jednom titulom neću ni da komentarišem,već ću samo reći da i ćorava koka ubode po neko zrno...Timovi koji pretenduju da obeleže jednu eru,gledaju da dovedu najboljeg vozača u tom trenutku.Tako je bilo sa Senom i McLarenom,Šumijem i ferarijem sada Hamiltona i Mercedesa,tako će biti i u budućnosti.Jedini višestruki šampion koji ne zaslužuje niti jednu titulu je upravo Fetel.U Red Bulu Weber je bio bolji, ali je Seb bio miljenik ekipe i već proglašen za novog Šumija.Vozio je bezobrazno i drsko,više puta je kršio klupsku disciplinu izbacivši iz trke i sebe i Webera.Dolaskom Rikarda frustracije su mu još veće pa beži u ferari gde je često i Kimi znao da mu pokaže zube,a sada ga šuri i ruki Lekler.Alonso je uzeo dve titule vozeći ziheraški,iskoristivši borbu Šumija sa superbrzim ali i krajnje nestabilnim McLaren Mercedesima Rajkonena i Montoje.Pa me otud i ne čude njegovi neuspesi u McLarenu i Ferariju.Sumirajući sve ove činjenice ne znam zašto se mnogi čude apsolutnoj dominaciju Mercedesa koji u kombinaciji sa najboljim vozačem decenije,može da da samo ovakav rezultat-Šampionski!

Medvedev

pre 4 godine

Sto je vetel bruka za formulu.Covek kad je imao dominantnu formulu osvajao je titule.Hamilton kad je imao dominantu formulu osvajao je titule kad nije nije bio ni blizu.Pa fetel je imao koliko se sećam 9 uzastopnih pobeda ej 9.I on bi bio bruka kad bi vozio sad za ferrari.

www

pre 4 godine

Vilin grad@ E pa grdno si se zafrknuo vezano za nick, jedini prethodni nick mi je bio asd dok ga neko bezobrazno nije ukrao. A to što ti ne razumeš F1 je tvoja stvar. Za tebe info, pratim F1 40 godina i prvu trku sam gledao na RAI-u 1979. A što se tiče Lecrec-a trebao si da ga gledaš pre dve sezone kakav je bio u F2... onda bi ti bilo jasno kakav je vozač, ali džaba tebi objašnjavati. A pitanje za tebe, ako si toliki stručnjak, sa kim se Hamilton "klao" u GP2 seriji 2006? Samo hint, imao je slavno prezime a nije Rosberg...

Kondor

pre 4 godine

Trke dobijaju bolidi, a bolidi se prave po meri vozaca, i sta mislite da li Mercedes prave po Botasovom stilu voznje ili Hamiltonovom? Preteruje se sa Hamiltonovim umecem. Dobar je, ali dobri su i ostali, samo nemaju Mercedes. A nemaju ni FIA-u da uskoci kad zatreba.
Osim toga, cestitam na entuzijazmu svakom ko je spreman da plati ulaz na trku.

Medvedev

pre 4 godine

Hahah kakve to veze ima sa master klasom hamiltona.Mecka je brzi bolid od ferarija u stazama gde je preveliki broj krivina.U prošloj trci je vozio iza fetela pola trke na pola sekunde ni jednom nije bio bližu da ga pretekne čak ni kad je ovaj pogrešio bio je iza njega čak ni na polovini bolida.Hamilton je najbolji vozač trenutno daleko od najboljih ikada cocek na pravom mesti u pravo vreme za tim koji dominira za klasu od drugog najboljeg a o lobiranju pravila ne treba trošiti reci.Sta je danas bolje odvezao hamilton ili Botas ili lekler od npr raikonena ili onog kvanta vise su oni imali obilaženja startovali posle prve krivine ostali na svojim pozicijama i to je to.Generalno danas su jedno 15 vozača odvezli bez greske da je prvi startovao kvajt u mecki prvi bi i završio .

Jovan

pre 4 godine

Ovo postaje dosadno. Ili nek svi vozači voze mercedes pa da vidimo ko je bolji ili kloniranje Hamiltona pa neka on vozi svaki bolid pa da vidimo koji tim je bolji ovako ovo je totalno bez veze.

Ridah

pre 4 godine

Nema Hamilton konkurenta njegovog kalibra. Bottas, Vettel, Leclerc..bofl vozači. Jedino onaj Alonso je bio kalibar Hamiltona. Neko dole napisa dosadno kao Senna/Prost dominacija u Mclaren-u. Pa ljudi to je bilo vrhunsko kidanje između njih dvoje u istom bolidu. Svi su jedva čekali sledeću trku. Sa kim se Hamilton trka za titulu? Sa Bottasom, Vettelom, Leclercom? Ne, sa samim sobom. Mečka ima bolid za sledećih 10 godina. Sumnjam da će ih neko u sledećoj deceniji pobediti. A onom Vettelu bi oduzeo sve titule i pobede. On je bruka za sve šampione F1.

Vilin grad

pre 4 godine

Staridz@ Leclerc nije za Ferrari!? Jeo si bunjike, izgleda...
(www, 23. jun 2019 16:50)Evo ga opet sah 88 pod rezervnim nickom www, ima ih još minimum pet- šest na svaku vest od F-1,prosipa pamet po ko zna koji put uzbižući Lekletka i ferari,i dežurni pljuvač Hamiltona,pojede se živ čovek,Luis mu upropasti detinjstvo!

KiMi

pre 4 godine

Ovaj neupiceni sto je rekao da je Ferari izvezao najbolji krug..pa tvrdi da su Meckini bolji vozaci i da je Ferari konkurentan.. sine, Fetel je 2 kruga pre kraja otisao u box i namontirao mekse gume i odvezao jedan kvalifikacijski krug i otud to vreme.. jedva da je bio bio brzi na najbrzoj komponenti guma od Hamiltona koji je odvozio 40 krugova na tvrdoj komponenti..

mare

pre 4 godine

Kaze komentator u 52. krugu “i evo dobijamo zanimljivu trku velike nagrade francuske”.... sta je znimljivo sto je lecler prisao na pola sekunde i sto su obisli norisa...katastrofa

Joe

pre 4 godine

Leclerc je dobar vozac ali precijenjen jer je u Sauberu kao timskog kolegu imao panja pa je Leclerc pored njega izgledao kao Superman.
Ferrari mora da juri Verstappena, to je decko koji je peglao Riciarda a za Gasleya je vanzemaljac i po mom mišljenju najbrzi vozac u F1

Bg

pre 4 godine

Ma dosada ziva od formule. Od pocetka sezone sem eventualno na dve staze pune tribine ko oko. Priznajem da nisam fan Hamiltona ali on je izrastao u velikog sampiona i ono sto me odusevljava je kako reaguje pod pritiskom. Cudo od vozaca! Voli da pobedi i grebe i nogama i rukama za pobedu. Tako i rade veliki majstori u bilo kom sportu. Ferari je sam sebe pojeo i to onda kada je doveo Fetela. Rekoh da nisam bio fan Hamiltona ali sada jesam.

sir oliver

pre 4 godine

Svi ovi sto pisu o dominaciji meckinih bolida, nisu videli ili procitali da je Fetel sa Ferarijem izvezao najbrzi krug!? Nisam ljubitelj ni mecke ni Hamiltona, navijam za Leklera, ali mislim da se ipak radi o boljim vozacima i boljem timu u Mercedesu!

KiMi

pre 4 godine

Ham i Botas jesu dobri ali sto Mecka ima bolid pa to je neverovatno. Njihovo prijanjanje za asflat je brutalno.. mogu brze uci u zavoj, ici njime brze i samim tim imaju bolji izlzazak i bolju brzinu, Ferariju treba dobar pravac da to nadoknadi. Ovo nije dominacija Hamiltona, nego Meckinih inzinjera!

Vlad

pre 4 godine

(sir oliver, 23. jun 2019 17:29)
Da,Fetel je krug pre kraja stavio najmekse gume (crvena sara), i ostvario najbrzi krug, u poslednjem krugu i time sprecio Hamiltona da uzme novi Grand Slam (broj 6). Malo pre njega, Hamilton je izvezao svoj najbrzi krug, na starim najtvrdjim gumama (na obe su se lepo videli duboki useci na unutrasnjoj strani). Za mene je zapravo taj krug pokazatelj master klase Hamiltona, krug je bio svega 24 hiljaditinke (0.024s) sporiji od Fetelovog (na novim mekanim gumama). A videli ste poslesnji Botasov krug, umalo nije izgubio drugo mesto.

Medvedev

pre 4 godine

6 od 8 trka je rešeno u prvoj krivini.Ako je to nekom zanimljivo onda nek se zapitaju celnici formule.Nesporno da je Hamilton najbolji vozač od trenutnih ali sve zavisi od bolida.Bolid mora da bude šampionski.Svaku trku se zna da će jedan uglavnom hamilton piti prvi na startu.A viliamsovu vozači poslednji.Kako to?

Srbin

pre 4 godine

Prava trkaca staza i opet dosadna trka!!Samo na kraju je bila odlicna borba izmedju Hulka,Kimija,Rikarda i Norisa.Vetel se nece nikada oporaviti od one greske u Njemackoj.
Hamilton jeste odlican vozac i ne umanjujem njegov uspeh ali pola ovih titula je osvojio bukvalno neke borbe na stazi.Krene prvi i zavrsi prvi i to je to.
Ferari neka vrati Alonsa ili neka dovede Rikarda ako oce nesto da naprave a Leclerk da ostane i jos da napreduje.
Sve u svemu F1 se sve vise vodi na obaranje rekorda a sve manje na trkanje i akciju na stazi.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Нисам љубитељ мерцедеса поготово Хамилтона ал тренутно су прејаки. Можда их и "гурају" ал тренутно им нико "пера не може одбити". 👋

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

sve blizi i blizi 91. pobedi ... titula je ovde uzeta. ... sve cestitke i malom Norisu,sledece godine da budete i jacibod skuderije

Sasa

pre 4 godine

Hamilton i mecedes prvi i drugi a wiliams-mercedes Rasel i Kubica zadnji, da li je moguca tolika razlika u bolidima. Isti motor isto medjuosovinsko rastojanje iste gume, gorivo, da li je moguce da je problem samo u menjačima i aerodinamici. Verujem kad bi Rasela i Kubicu postavili u fabricki mercedes da bi oni opet bili zadnji a Hamilton i Botas prvi ““ .... da li neko moze da objasni u cemu je tolika razlika, ovo je totalno nezanimljivo....a opet pratim f1 30-35 godina......

mirko

pre 4 godine

Kad je sumi dominirao, nisam gledao te trke, a navijao za ferari. Kako sad da gledam, kad ovi dominiraju 6 godina i niko ni ne pokusava da ih skine, a ferari su na sve nacine pokusavali da ih skinu, i uspjeli su u tome.

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

Hoce da kmece ferarijevci?
(Jon Bon Jovi slusa my way jer je to dnevna doza prosecnog Srbende, 23. jun 2019 15:58)

-----

polako,sad ce ...

Staridz

pre 4 godine

Na zalost Mercedes nema konkurenciju, 30 krug Hamiton bezi Lekleru 16 sekundi strasno koliko su bolji, teskog srca ovo pisem jer sam navijac Ferarija ali tako je. Em imaju bolji bolid em je Hamilton bolji vozac od Fetela i od Leklera za tri koplje minimum. Ferari nek se dobro zamisli sta zele u buducnosti, titulu nisu videli od 2007 godine. Novca oni imaju tu nije problem, problem je sto ljudi u Ferariju ne znaju svoj posao da rade kako treba. Dovode Leklera koji decko prosto nije za Ferari drze Fetela vec godinama a on nista ne pokazuje. Ja sam prvi rekao i ostajem pri tome Ferari je pogresio kako je olako dopustio da Rikardo predje uz Red bulla u Reno on je idealan vozac za Ferari. Pogresni ljudi vode Ferari i tu nemam dileme.

ALONSO

pre 4 godine

Moji tifozi Ferarija, izgleda da nam je najblize sto mozemo prici Mercedesu, momenat kada se bolidi parkiraju ispred pobednickog postolja, a mi naravno treci u tom poretku.

wve

pre 4 godine

Za one koji pitaju ko ovo gleda na tribinama krcato iako igla nema gde da padne i to u Francuskoj?! Ma koliko dosadno F1 i dalje ubedljivo najgledanija i najpopularnija od svih auto moto sportova na planeti.

joje

pre 4 godine

Koliko navijaca na tribinama u Francuskoj po ovoj vrelini, svaka im cast. Ajde u ovim zabitima, novo bogatim drzavama zaliva ili malim nerazvijenim drzavama sto je sve puno nego u Francuskoj. Em savremena drzava em ima raznih bogatih sadrzaja koliko hoces em kulturna i turisticka vodilja Evrope i sveta.

jcw

pre 4 godine

Obožavam F1 ali ova je sezona jedna od najdosadnijih iz prostog razloga što je Mercedes predominantan u odnosu na sve ostale timove. Ako ti drugi timovi ozbiljno ne porade na bolidima bojim se da će interes za F1 sve više padati.

www

pre 4 godine

Sasa@ Probaj da pronađeš knjigu koju je napisao Ross Brawn. Onda će ti biti jasnije. Inače na net-u se može naći interesantan tekst engleskih novinara koji pomno prate F1 gde konstatuju da Williams-u i nije bitno gde će biti u poretku F1 jer su na berzi i sa ovako slabim rezultatima oni imaju profit uz to da su raširili portfolio na neke druge sfere tehnologije za trkanje, koje se ne koriste u F1...

sah 88

pre 4 godine

Kimi ide na jedno zaustavljanje i nadam se da će uspeti tom taktikom da dođe do nekog odličnog mesta zanjega 6-og, 7-og, 8-og i novih bodova.

wve

pre 4 godine

Za one koji pitaju ko ovo gleda/prati, prepune tribine i na VN Francuske po itekako vrućem vremenu. Toliko o popularnosti F1, ma koliko dosadna bila i dalje je ubedljivo najgledaniji auto moto sport na svetu. I to ubedljivo na prvom mestu po gledanosti i popularnosti, više nego svi ostali auto moto sportovi zajedno po zvaničnim podacima.

sah 88

pre 4 godine

Odmah otpustiti Fetela i gurati super talentovanog Leklera. Gori od Fetela ne može da bude sigurno, a biće mnogo bolji pošto je neistrošen i željan dokazivanja. Još je Fetel posle prošlogodišnjih VN Nemačke i Monce totalno izgubio na samopouzdanju, izgoreo i tu je kraj njegove karijere.

Staridz

pre 4 godine

Na zalost Mercedes nema konkurenciju, 30 krug Hamiton bezi Lekleru 16 sekundi strasno koliko su bolji, teskog srca ovo pisem jer sam navijac Ferarija ali tako je. Em imaju bolji bolid em je Hamilton bolji vozac od Fetela i od Leklera za tri koplje minimum. Ferari nek se dobro zamisli sta zele u buducnosti, titulu nisu videli od 2007 godine. Novca oni imaju tu nije problem, problem je sto ljudi u Ferariju ne znaju svoj posao da rade kako treba. Dovode Leklera koji decko prosto nije za Ferari drze Fetela vec godinama a on nista ne pokazuje. Ja sam prvi rekao i ostajem pri tome Ferari je pogresio kako je olako dopustio da Rikardo predje uz Red bulla u Reno on je idealan vozac za Ferari. Pogresni ljudi vode Ferari i tu nemam dileme.

jcw

pre 4 godine

Obožavam F1 ali ova je sezona jedna od najdosadnijih iz prostog razloga što je Mercedes predominantan u odnosu na sve ostale timove. Ako ti drugi timovi ozbiljno ne porade na bolidima bojim se da će interes za F1 sve više padati.

KiMi

pre 4 godine

Ham i Botas jesu dobri ali sto Mecka ima bolid pa to je neverovatno. Njihovo prijanjanje za asflat je brutalno.. mogu brze uci u zavoj, ici njime brze i samim tim imaju bolji izlzazak i bolju brzinu, Ferariju treba dobar pravac da to nadoknadi. Ovo nije dominacija Hamiltona, nego Meckinih inzinjera!

sah 88

pre 4 godine

Odmah otpustiti Fetela i gurati super talentovanog Leklera. Gori od Fetela ne može da bude sigurno, a biće mnogo bolji pošto je neistrošen i željan dokazivanja. Još je Fetel posle prošlogodišnjih VN Nemačke i Monce totalno izgubio na samopouzdanju, izgoreo i tu je kraj njegove karijere.

Bg

pre 4 godine

Ma dosada ziva od formule. Od pocetka sezone sem eventualno na dve staze pune tribine ko oko. Priznajem da nisam fan Hamiltona ali on je izrastao u velikog sampiona i ono sto me odusevljava je kako reaguje pod pritiskom. Cudo od vozaca! Voli da pobedi i grebe i nogama i rukama za pobedu. Tako i rade veliki majstori u bilo kom sportu. Ferari je sam sebe pojeo i to onda kada je doveo Fetela. Rekoh da nisam bio fan Hamiltona ali sada jesam.

wve

pre 4 godine

Za one koji pitaju ko ovo gleda na tribinama krcato iako igla nema gde da padne i to u Francuskoj?! Ma koliko dosadno F1 i dalje ubedljivo najgledanija i najpopularnija od svih auto moto sportova na planeti.

KiMi

pre 4 godine

Ovaj neupiceni sto je rekao da je Ferari izvezao najbolji krug..pa tvrdi da su Meckini bolji vozaci i da je Ferari konkurentan.. sine, Fetel je 2 kruga pre kraja otisao u box i namontirao mekse gume i odvezao jedan kvalifikacijski krug i otud to vreme.. jedva da je bio bio brzi na najbrzoj komponenti guma od Hamiltona koji je odvozio 40 krugova na tvrdoj komponenti..

Ridah

pre 4 godine

Nema Hamilton konkurenta njegovog kalibra. Bottas, Vettel, Leclerc..bofl vozači. Jedino onaj Alonso je bio kalibar Hamiltona. Neko dole napisa dosadno kao Senna/Prost dominacija u Mclaren-u. Pa ljudi to je bilo vrhunsko kidanje između njih dvoje u istom bolidu. Svi su jedva čekali sledeću trku. Sa kim se Hamilton trka za titulu? Sa Bottasom, Vettelom, Leclercom? Ne, sa samim sobom. Mečka ima bolid za sledećih 10 godina. Sumnjam da će ih neko u sledećoj deceniji pobediti. A onom Vettelu bi oduzeo sve titule i pobede. On je bruka za sve šampione F1.

Ridah

pre 4 godine

Vettel 4. titule...peticija da mu se oduzmu. Hamilton bolje unucima da prica da mu je konkurent za titulu bio Bottas, nego Vettel. Da mu se unuci ne smeju. Jeza me uhvati kad pomislim da Vettel ima više titula od Senne.

Montoya

pre 4 godine

Oni što kažu dajte svima iste bolide pa da vidimo tad Hamiltona,zaboravljaju bitnu stvar da je većina bivših višestrukih šampiona vozila dominantne bolide u svom šampionskom pohodu,one sa po jednom titulom neću ni da komentarišem,već ću samo reći da i ćorava koka ubode po neko zrno...Timovi koji pretenduju da obeleže jednu eru,gledaju da dovedu najboljeg vozača u tom trenutku.Tako je bilo sa Senom i McLarenom,Šumijem i ferarijem sada Hamiltona i Mercedesa,tako će biti i u budućnosti.Jedini višestruki šampion koji ne zaslužuje niti jednu titulu je upravo Fetel.U Red Bulu Weber je bio bolji, ali je Seb bio miljenik ekipe i već proglašen za novog Šumija.Vozio je bezobrazno i drsko,više puta je kršio klupsku disciplinu izbacivši iz trke i sebe i Webera.Dolaskom Rikarda frustracije su mu još veće pa beži u ferari gde je često i Kimi znao da mu pokaže zube,a sada ga šuri i ruki Lekler.Alonso je uzeo dve titule vozeći ziheraški,iskoristivši borbu Šumija sa superbrzim ali i krajnje nestabilnim McLaren Mercedesima Rajkonena i Montoje.Pa me otud i ne čude njegovi neuspesi u McLarenu i Ferariju.Sumirajući sve ove činjenice ne znam zašto se mnogi čude apsolutnoj dominaciju Mercedesa koji u kombinaciji sa najboljim vozačem decenije,može da da samo ovakav rezultat-Šampionski!

joje

pre 4 godine

Koliko navijaca na tribinama u Francuskoj po ovoj vrelini, svaka im cast. Ajde u ovim zabitima, novo bogatim drzavama zaliva ili malim nerazvijenim drzavama sto je sve puno nego u Francuskoj. Em savremena drzava em ima raznih bogatih sadrzaja koliko hoces em kulturna i turisticka vodilja Evrope i sveta.

Vlad

pre 4 godine

(sir oliver, 23. jun 2019 17:29)
Da,Fetel je krug pre kraja stavio najmekse gume (crvena sara), i ostvario najbrzi krug, u poslednjem krugu i time sprecio Hamiltona da uzme novi Grand Slam (broj 6). Malo pre njega, Hamilton je izvezao svoj najbrzi krug, na starim najtvrdjim gumama (na obe su se lepo videli duboki useci na unutrasnjoj strani). Za mene je zapravo taj krug pokazatelj master klase Hamiltona, krug je bio svega 24 hiljaditinke (0.024s) sporiji od Fetelovog (na novim mekanim gumama). A videli ste poslesnji Botasov krug, umalo nije izgubio drugo mesto.

mare

pre 4 godine

Kaze komentator u 52. krugu “i evo dobijamo zanimljivu trku velike nagrade francuske”.... sta je znimljivo sto je lecler prisao na pola sekunde i sto su obisli norisa...katastrofa

ALONSO

pre 4 godine

Moji tifozi Ferarija, izgleda da nam je najblize sto mozemo prici Mercedesu, momenat kada se bolidi parkiraju ispred pobednickog postolja, a mi naravno treci u tom poretku.

wve

pre 4 godine

Za one koji pitaju ko ovo gleda/prati, prepune tribine i na VN Francuske po itekako vrućem vremenu. Toliko o popularnosti F1, ma koliko dosadna bila i dalje je ubedljivo najgledaniji auto moto sport na svetu. I to ubedljivo na prvom mestu po gledanosti i popularnosti, više nego svi ostali auto moto sportovi zajedno po zvaničnim podacima.

Medvedev

pre 4 godine

6 od 8 trka je rešeno u prvoj krivini.Ako je to nekom zanimljivo onda nek se zapitaju celnici formule.Nesporno da je Hamilton najbolji vozač od trenutnih ali sve zavisi od bolida.Bolid mora da bude šampionski.Svaku trku se zna da će jedan uglavnom hamilton piti prvi na startu.A viliamsovu vozači poslednji.Kako to?

Sasa

pre 4 godine

Hamilton i mecedes prvi i drugi a wiliams-mercedes Rasel i Kubica zadnji, da li je moguca tolika razlika u bolidima. Isti motor isto medjuosovinsko rastojanje iste gume, gorivo, da li je moguce da je problem samo u menjačima i aerodinamici. Verujem kad bi Rasela i Kubicu postavili u fabricki mercedes da bi oni opet bili zadnji a Hamilton i Botas prvi ““ .... da li neko moze da objasni u cemu je tolika razlika, ovo je totalno nezanimljivo....a opet pratim f1 30-35 godina......

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

Hoce da kmece ferarijevci?
(Jon Bon Jovi slusa my way jer je to dnevna doza prosecnog Srbende, 23. jun 2019 15:58)

-----

polako,sad ce ...

sah 88

pre 4 godine

Kimi ide na jedno zaustavljanje i nadam se da će uspeti tom taktikom da dođe do nekog odličnog mesta zanjega 6-og, 7-og, 8-og i novih bodova.

idemoooo

pre 4 godine

Botas kao pravi ljubimac brani svog gazdu od starta, vratili su se na staro.
(HARIS, 23. jun 2019 15:27)
Od cega i koga da ga brani? Od Ferarija i Vetela jel? Pa on se sa njima igra.

Jovan

pre 4 godine

Ovo postaje dosadno. Ili nek svi vozači voze mercedes pa da vidimo ko je bolji ili kloniranje Hamiltona pa neka on vozi svaki bolid pa da vidimo koji tim je bolji ovako ovo je totalno bez veze.

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

sve blizi i blizi 91. pobedi ... titula je ovde uzeta. ... sve cestitke i malom Norisu,sledece godine da budete i jacibod skuderije

Vilin grad

pre 4 godine

Staridz@ Leclerc nije za Ferrari!? Jeo si bunjike, izgleda...
(www, 23. jun 2019 16:50)Evo ga opet sah 88 pod rezervnim nickom www, ima ih još minimum pet- šest na svaku vest od F-1,prosipa pamet po ko zna koji put uzbižući Lekletka i ferari,i dežurni pljuvač Hamiltona,pojede se živ čovek,Luis mu upropasti detinjstvo!

mirko

pre 4 godine

Kad je sumi dominirao, nisam gledao te trke, a navijao za ferari. Kako sad da gledam, kad ovi dominiraju 6 godina i niko ni ne pokusava da ih skine, a ferari su na sve nacine pokusavali da ih skinu, i uspjeli su u tome.

www

pre 4 godine

Sasa@ Probaj da pronađeš knjigu koju je napisao Ross Brawn. Onda će ti biti jasnije. Inače na net-u se može naći interesantan tekst engleskih novinara koji pomno prate F1 gde konstatuju da Williams-u i nije bitno gde će biti u poretku F1 jer su na berzi i sa ovako slabim rezultatima oni imaju profit uz to da su raširili portfolio na neke druge sfere tehnologije za trkanje, koje se ne koriste u F1...

Misa

pre 4 godine

Hamilton je prosecan sampion, daleko od najvecih. Decko vozi od pocetka karijere ubedljivo najbolji bolid za 3 klase ispred ostalih, svaka cast ali nista posebno. sena je pravio cuda u kotrljajucim kantama, info za neupucene.

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Нисам љубитељ мерцедеса поготово Хамилтона ал тренутно су прејаки. Можда их и "гурају" ал тренутно им нико "пера не може одбити". 👋

Medvedev

pre 4 godine

Hahah kakve to veze ima sa master klasom hamiltona.Mecka je brzi bolid od ferarija u stazama gde je preveliki broj krivina.U prošloj trci je vozio iza fetela pola trke na pola sekunde ni jednom nije bio bližu da ga pretekne čak ni kad je ovaj pogrešio bio je iza njega čak ni na polovini bolida.Hamilton je najbolji vozač trenutno daleko od najboljih ikada cocek na pravom mesti u pravo vreme za tim koji dominira za klasu od drugog najboljeg a o lobiranju pravila ne treba trošiti reci.Sta je danas bolje odvezao hamilton ili Botas ili lekler od npr raikonena ili onog kvanta vise su oni imali obilaženja startovali posle prve krivine ostali na svojim pozicijama i to je to.Generalno danas su jedno 15 vozača odvezli bez greske da je prvi startovao kvajt u mecki prvi bi i završio .

Srbin

pre 4 godine

Prava trkaca staza i opet dosadna trka!!Samo na kraju je bila odlicna borba izmedju Hulka,Kimija,Rikarda i Norisa.Vetel se nece nikada oporaviti od one greske u Njemackoj.
Hamilton jeste odlican vozac i ne umanjujem njegov uspeh ali pola ovih titula je osvojio bukvalno neke borbe na stazi.Krene prvi i zavrsi prvi i to je to.
Ferari neka vrati Alonsa ili neka dovede Rikarda ako oce nesto da naprave a Leclerk da ostane i jos da napreduje.
Sve u svemu F1 se sve vise vodi na obaranje rekorda a sve manje na trkanje i akciju na stazi.

sir oliver

pre 4 godine

Svi ovi sto pisu o dominaciji meckinih bolida, nisu videli ili procitali da je Fetel sa Ferarijem izvezao najbrzi krug!? Nisam ljubitelj ni mecke ni Hamiltona, navijam za Leklera, ali mislim da se ipak radi o boljim vozacima i boljem timu u Mercedesu!

Kondor

pre 4 godine

Trke dobijaju bolidi, a bolidi se prave po meri vozaca, i sta mislite da li Mercedes prave po Botasovom stilu voznje ili Hamiltonovom? Preteruje se sa Hamiltonovim umecem. Dobar je, ali dobri su i ostali, samo nemaju Mercedes. A nemaju ni FIA-u da uskoci kad zatreba.
Osim toga, cestitam na entuzijazmu svakom ko je spreman da plati ulaz na trku.

www

pre 4 godine

Vilin grad@ E pa grdno si se zafrknuo vezano za nick, jedini prethodni nick mi je bio asd dok ga neko bezobrazno nije ukrao. A to što ti ne razumeš F1 je tvoja stvar. Za tebe info, pratim F1 40 godina i prvu trku sam gledao na RAI-u 1979. A što se tiče Lecrec-a trebao si da ga gledaš pre dve sezone kakav je bio u F2... onda bi ti bilo jasno kakav je vozač, ali džaba tebi objašnjavati. A pitanje za tebe, ako si toliki stručnjak, sa kim se Hamilton "klao" u GP2 seriji 2006? Samo hint, imao je slavno prezime a nije Rosberg...

Matoradrtina

pre 4 godine

Trke bi bilo jako zanimljivije kada bi prvi u generalnom plasmanu strtovao zadnji, drugoplasirani predzadnji i tako redom...sa prvog mesta startuje najslabiji na tabeli...pol pozicija da se tako odredjuje a ne subotom...tada bi trke dobijale na draži...ovako ne monotono i dodadno...i tada bi Mercedes i Ferari dolazili do bodova ali PUNO teže..a mali timovi sakupljali poene i ali barem neke šanse...

Joe

pre 4 godine

Leclerc je dobar vozac ali precijenjen jer je u Sauberu kao timskog kolegu imao panja pa je Leclerc pored njega izgledao kao Superman.
Ferrari mora da juri Verstappena, to je decko koji je peglao Riciarda a za Gasleya je vanzemaljac i po mom mišljenju najbrzi vozac u F1

Medvedev

pre 4 godine

Sto je vetel bruka za formulu.Covek kad je imao dominantnu formulu osvajao je titule.Hamilton kad je imao dominantu formulu osvajao je titule kad nije nije bio ni blizu.Pa fetel je imao koliko se sećam 9 uzastopnih pobeda ej 9.I on bi bio bruka kad bi vozio sad za ferrari.

Misa

pre 4 godine

Hamilton je prosecan sampion, daleko od najvecih. Decko vozi od pocetka karijere ubedljivo najbolji bolid za 3 klase ispred ostalih, svaka cast ali nista posebno. sena je pravio cuda u kotrljajucim kantama, info za neupucene.

sir oliver

pre 4 godine

Svi ovi sto pisu o dominaciji meckinih bolida, nisu videli ili procitali da je Fetel sa Ferarijem izvezao najbrzi krug!? Nisam ljubitelj ni mecke ni Hamiltona, navijam za Leklera, ali mislim da se ipak radi o boljim vozacima i boljem timu u Mercedesu!

Kondor

pre 4 godine

Trke dobijaju bolidi, a bolidi se prave po meri vozaca, i sta mislite da li Mercedes prave po Botasovom stilu voznje ili Hamiltonovom? Preteruje se sa Hamiltonovim umecem. Dobar je, ali dobri su i ostali, samo nemaju Mercedes. A nemaju ni FIA-u da uskoci kad zatreba.
Osim toga, cestitam na entuzijazmu svakom ko je spreman da plati ulaz na trku.

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

Hoce da kmece ferarijevci?
(Jon Bon Jovi slusa my way jer je to dnevna doza prosecnog Srbende, 23. jun 2019 15:58)

-----

polako,sad ce ...

Medvedev

pre 4 godine

Hahah kakve to veze ima sa master klasom hamiltona.Mecka je brzi bolid od ferarija u stazama gde je preveliki broj krivina.U prošloj trci je vozio iza fetela pola trke na pola sekunde ni jednom nije bio bližu da ga pretekne čak ni kad je ovaj pogrešio bio je iza njega čak ni na polovini bolida.Hamilton je najbolji vozač trenutno daleko od najboljih ikada cocek na pravom mesti u pravo vreme za tim koji dominira za klasu od drugog najboljeg a o lobiranju pravila ne treba trošiti reci.Sta je danas bolje odvezao hamilton ili Botas ili lekler od npr raikonena ili onog kvanta vise su oni imali obilaženja startovali posle prve krivine ostali na svojim pozicijama i to je to.Generalno danas su jedno 15 vozača odvezli bez greske da je prvi startovao kvajt u mecki prvi bi i završio .

Staridz

pre 4 godine

Na zalost Mercedes nema konkurenciju, 30 krug Hamiton bezi Lekleru 16 sekundi strasno koliko su bolji, teskog srca ovo pisem jer sam navijac Ferarija ali tako je. Em imaju bolji bolid em je Hamilton bolji vozac od Fetela i od Leklera za tri koplje minimum. Ferari nek se dobro zamisli sta zele u buducnosti, titulu nisu videli od 2007 godine. Novca oni imaju tu nije problem, problem je sto ljudi u Ferariju ne znaju svoj posao da rade kako treba. Dovode Leklera koji decko prosto nije za Ferari drze Fetela vec godinama a on nista ne pokazuje. Ja sam prvi rekao i ostajem pri tome Ferari je pogresio kako je olako dopustio da Rikardo predje uz Red bulla u Reno on je idealan vozac za Ferari. Pogresni ljudi vode Ferari i tu nemam dileme.

Joe

pre 4 godine

Leclerc je dobar vozac ali precijenjen jer je u Sauberu kao timskog kolegu imao panja pa je Leclerc pored njega izgledao kao Superman.
Ferrari mora da juri Verstappena, to je decko koji je peglao Riciarda a za Gasleya je vanzemaljac i po mom mišljenju najbrzi vozac u F1

Matoradrtina

pre 4 godine

Trke bi bilo jako zanimljivije kada bi prvi u generalnom plasmanu strtovao zadnji, drugoplasirani predzadnji i tako redom...sa prvog mesta startuje najslabiji na tabeli...pol pozicija da se tako odredjuje a ne subotom...tada bi trke dobijale na draži...ovako ne monotono i dodadno...i tada bi Mercedes i Ferari dolazili do bodova ali PUNO teže..a mali timovi sakupljali poene i ali barem neke šanse...

Medvedev

pre 4 godine

Sto je vetel bruka za formulu.Covek kad je imao dominantnu formulu osvajao je titule.Hamilton kad je imao dominantu formulu osvajao je titule kad nije nije bio ni blizu.Pa fetel je imao koliko se sećam 9 uzastopnih pobeda ej 9.I on bi bio bruka kad bi vozio sad za ferrari.

Sasa

pre 4 godine

Hamilton i mecedes prvi i drugi a wiliams-mercedes Rasel i Kubica zadnji, da li je moguca tolika razlika u bolidima. Isti motor isto medjuosovinsko rastojanje iste gume, gorivo, da li je moguce da je problem samo u menjačima i aerodinamici. Verujem kad bi Rasela i Kubicu postavili u fabricki mercedes da bi oni opet bili zadnji a Hamilton i Botas prvi ““ .... da li neko moze da objasni u cemu je tolika razlika, ovo je totalno nezanimljivo....a opet pratim f1 30-35 godina......

Montoya

pre 4 godine

Oni što kažu dajte svima iste bolide pa da vidimo tad Hamiltona,zaboravljaju bitnu stvar da je većina bivših višestrukih šampiona vozila dominantne bolide u svom šampionskom pohodu,one sa po jednom titulom neću ni da komentarišem,već ću samo reći da i ćorava koka ubode po neko zrno...Timovi koji pretenduju da obeleže jednu eru,gledaju da dovedu najboljeg vozača u tom trenutku.Tako je bilo sa Senom i McLarenom,Šumijem i ferarijem sada Hamiltona i Mercedesa,tako će biti i u budućnosti.Jedini višestruki šampion koji ne zaslužuje niti jednu titulu je upravo Fetel.U Red Bulu Weber je bio bolji, ali je Seb bio miljenik ekipe i već proglašen za novog Šumija.Vozio je bezobrazno i drsko,više puta je kršio klupsku disciplinu izbacivši iz trke i sebe i Webera.Dolaskom Rikarda frustracije su mu još veće pa beži u ferari gde je često i Kimi znao da mu pokaže zube,a sada ga šuri i ruki Lekler.Alonso je uzeo dve titule vozeći ziheraški,iskoristivši borbu Šumija sa superbrzim ali i krajnje nestabilnim McLaren Mercedesima Rajkonena i Montoje.Pa me otud i ne čude njegovi neuspesi u McLarenu i Ferariju.Sumirajući sve ove činjenice ne znam zašto se mnogi čude apsolutnoj dominaciju Mercedesa koji u kombinaciji sa najboljim vozačem decenije,može da da samo ovakav rezultat-Šampionski!

Ridah

pre 4 godine

Nema Hamilton konkurenta njegovog kalibra. Bottas, Vettel, Leclerc..bofl vozači. Jedino onaj Alonso je bio kalibar Hamiltona. Neko dole napisa dosadno kao Senna/Prost dominacija u Mclaren-u. Pa ljudi to je bilo vrhunsko kidanje između njih dvoje u istom bolidu. Svi su jedva čekali sledeću trku. Sa kim se Hamilton trka za titulu? Sa Bottasom, Vettelom, Leclercom? Ne, sa samim sobom. Mečka ima bolid za sledećih 10 godina. Sumnjam da će ih neko u sledećoj deceniji pobediti. A onom Vettelu bi oduzeo sve titule i pobede. On je bruka za sve šampione F1.

Mercedes Petronas F1

pre 4 godine

sve blizi i blizi 91. pobedi ... titula je ovde uzeta. ... sve cestitke i malom Norisu,sledece godine da budete i jacibod skuderije

Srbin

pre 4 godine

Prava trkaca staza i opet dosadna trka!!Samo na kraju je bila odlicna borba izmedju Hulka,Kimija,Rikarda i Norisa.Vetel se nece nikada oporaviti od one greske u Njemackoj.
Hamilton jeste odlican vozac i ne umanjujem njegov uspeh ali pola ovih titula je osvojio bukvalno neke borbe na stazi.Krene prvi i zavrsi prvi i to je to.
Ferari neka vrati Alonsa ili neka dovede Rikarda ako oce nesto da naprave a Leclerk da ostane i jos da napreduje.
Sve u svemu F1 se sve vise vodi na obaranje rekorda a sve manje na trkanje i akciju na stazi.

wve

pre 4 godine

Za one koji pitaju ko ovo gleda na tribinama krcato iako igla nema gde da padne i to u Francuskoj?! Ma koliko dosadno F1 i dalje ubedljivo najgledanija i najpopularnija od svih auto moto sportova na planeti.

wve

pre 4 godine

Za one koji pitaju ko ovo gleda/prati, prepune tribine i na VN Francuske po itekako vrućem vremenu. Toliko o popularnosti F1, ma koliko dosadna bila i dalje je ubedljivo najgledaniji auto moto sport na svetu. I to ubedljivo na prvom mestu po gledanosti i popularnosti, više nego svi ostali auto moto sportovi zajedno po zvaničnim podacima.

Jovan

pre 4 godine

Ovo postaje dosadno. Ili nek svi vozači voze mercedes pa da vidimo ko je bolji ili kloniranje Hamiltona pa neka on vozi svaki bolid pa da vidimo koji tim je bolji ovako ovo je totalno bez veze.

Bg

pre 4 godine

Ma dosada ziva od formule. Od pocetka sezone sem eventualno na dve staze pune tribine ko oko. Priznajem da nisam fan Hamiltona ali on je izrastao u velikog sampiona i ono sto me odusevljava je kako reaguje pod pritiskom. Cudo od vozaca! Voli da pobedi i grebe i nogama i rukama za pobedu. Tako i rade veliki majstori u bilo kom sportu. Ferari je sam sebe pojeo i to onda kada je doveo Fetela. Rekoh da nisam bio fan Hamiltona ali sada jesam.

KiMi

pre 4 godine

Ham i Botas jesu dobri ali sto Mecka ima bolid pa to je neverovatno. Njihovo prijanjanje za asflat je brutalno.. mogu brze uci u zavoj, ici njime brze i samim tim imaju bolji izlzazak i bolju brzinu, Ferariju treba dobar pravac da to nadoknadi. Ovo nije dominacija Hamiltona, nego Meckinih inzinjera!

ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА

pre 4 godine

Нисам љубитељ мерцедеса поготово Хамилтона ал тренутно су прејаки. Можда их и "гурају" ал тренутно им нико "пера не може одбити". 👋

sah 88

pre 4 godine

Odmah otpustiti Fetela i gurati super talentovanog Leklera. Gori od Fetela ne može da bude sigurno, a biće mnogo bolji pošto je neistrošen i željan dokazivanja. Još je Fetel posle prošlogodišnjih VN Nemačke i Monce totalno izgubio na samopouzdanju, izgoreo i tu je kraj njegove karijere.

Vlad

pre 4 godine

(sir oliver, 23. jun 2019 17:29)
Da,Fetel je krug pre kraja stavio najmekse gume (crvena sara), i ostvario najbrzi krug, u poslednjem krugu i time sprecio Hamiltona da uzme novi Grand Slam (broj 6). Malo pre njega, Hamilton je izvezao svoj najbrzi krug, na starim najtvrdjim gumama (na obe su se lepo videli duboki useci na unutrasnjoj strani). Za mene je zapravo taj krug pokazatelj master klase Hamiltona, krug je bio svega 24 hiljaditinke (0.024s) sporiji od Fetelovog (na novim mekanim gumama). A videli ste poslesnji Botasov krug, umalo nije izgubio drugo mesto.

Ridah

pre 4 godine

Vettel 4. titule...peticija da mu se oduzmu. Hamilton bolje unucima da prica da mu je konkurent za titulu bio Bottas, nego Vettel. Da mu se unuci ne smeju. Jeza me uhvati kad pomislim da Vettel ima više titula od Senne.

jcw

pre 4 godine

Obožavam F1 ali ova je sezona jedna od najdosadnijih iz prostog razloga što je Mercedes predominantan u odnosu na sve ostale timove. Ako ti drugi timovi ozbiljno ne porade na bolidima bojim se da će interes za F1 sve više padati.

sah 88

pre 4 godine

Kimi ide na jedno zaustavljanje i nadam se da će uspeti tom taktikom da dođe do nekog odličnog mesta zanjega 6-og, 7-og, 8-og i novih bodova.

Medvedev

pre 4 godine

6 od 8 trka je rešeno u prvoj krivini.Ako je to nekom zanimljivo onda nek se zapitaju celnici formule.Nesporno da je Hamilton najbolji vozač od trenutnih ali sve zavisi od bolida.Bolid mora da bude šampionski.Svaku trku se zna da će jedan uglavnom hamilton piti prvi na startu.A viliamsovu vozači poslednji.Kako to?

Vilin grad

pre 4 godine

Staridz@ Leclerc nije za Ferrari!? Jeo si bunjike, izgleda...
(www, 23. jun 2019 16:50)Evo ga opet sah 88 pod rezervnim nickom www, ima ih još minimum pet- šest na svaku vest od F-1,prosipa pamet po ko zna koji put uzbižući Lekletka i ferari,i dežurni pljuvač Hamiltona,pojede se živ čovek,Luis mu upropasti detinjstvo!

idemoooo

pre 4 godine

Botas kao pravi ljubimac brani svog gazdu od starta, vratili su se na staro.
(HARIS, 23. jun 2019 15:27)
Od cega i koga da ga brani? Od Ferarija i Vetela jel? Pa on se sa njima igra.

mirko

pre 4 godine

Kad je sumi dominirao, nisam gledao te trke, a navijao za ferari. Kako sad da gledam, kad ovi dominiraju 6 godina i niko ni ne pokusava da ih skine, a ferari su na sve nacine pokusavali da ih skinu, i uspjeli su u tome.

KiMi

pre 4 godine

Ovaj neupiceni sto je rekao da je Ferari izvezao najbolji krug..pa tvrdi da su Meckini bolji vozaci i da je Ferari konkurentan.. sine, Fetel je 2 kruga pre kraja otisao u box i namontirao mekse gume i odvezao jedan kvalifikacijski krug i otud to vreme.. jedva da je bio bio brzi na najbrzoj komponenti guma od Hamiltona koji je odvozio 40 krugova na tvrdoj komponenti..

ALONSO

pre 4 godine

Moji tifozi Ferarija, izgleda da nam je najblize sto mozemo prici Mercedesu, momenat kada se bolidi parkiraju ispred pobednickog postolja, a mi naravno treci u tom poretku.

www

pre 4 godine

Vilin grad@ E pa grdno si se zafrknuo vezano za nick, jedini prethodni nick mi je bio asd dok ga neko bezobrazno nije ukrao. A to što ti ne razumeš F1 je tvoja stvar. Za tebe info, pratim F1 40 godina i prvu trku sam gledao na RAI-u 1979. A što se tiče Lecrec-a trebao si da ga gledaš pre dve sezone kakav je bio u F2... onda bi ti bilo jasno kakav je vozač, ali džaba tebi objašnjavati. A pitanje za tebe, ako si toliki stručnjak, sa kim se Hamilton "klao" u GP2 seriji 2006? Samo hint, imao je slavno prezime a nije Rosberg...

joje

pre 4 godine

Koliko navijaca na tribinama u Francuskoj po ovoj vrelini, svaka im cast. Ajde u ovim zabitima, novo bogatim drzavama zaliva ili malim nerazvijenim drzavama sto je sve puno nego u Francuskoj. Em savremena drzava em ima raznih bogatih sadrzaja koliko hoces em kulturna i turisticka vodilja Evrope i sveta.

mare

pre 4 godine

Kaze komentator u 52. krugu “i evo dobijamo zanimljivu trku velike nagrade francuske”.... sta je znimljivo sto je lecler prisao na pola sekunde i sto su obisli norisa...katastrofa

www

pre 4 godine

Sasa@ Probaj da pronađeš knjigu koju je napisao Ross Brawn. Onda će ti biti jasnije. Inače na net-u se može naći interesantan tekst engleskih novinara koji pomno prate F1 gde konstatuju da Williams-u i nije bitno gde će biti u poretku F1 jer su na berzi i sa ovako slabim rezultatima oni imaju profit uz to da su raširili portfolio na neke druge sfere tehnologije za trkanje, koje se ne koriste u F1...