Fudbal 67

Četvrtak, 06.06.2019.

23:23

Engleska poklonila pobedu Holandiji za istorijsko finale!

Fudbaleri Holandije pobedili su Englesku rezultatom 3:1, posle produžetaka, i plasirali se u finale Lige nacija.

Engleska poklonila pobedu Holandiji za istorijsko finale! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

oscar

pre 4 godine

@gremlin hahahahaha mozes da mrzis Engleze i PL ali znas da je to kolevka fudbala za razliku od kaljarija sasuola i laznog velikana iz milana i to oba.
(sef strucnog staba, 07. jun 2019 10:41)

Šokantno

rogh

pre 4 godine

Da li ovo znači da ako Portugalija pobedi ide direktno na EP i da će rasterećeno igrati u našoj grupi? Ili ovo nisu kvalifikacije?


ne. ovaj zavrsni turnir samo treba da odredi osvajaca prve lige nacija i ne znaci da ce pobjednik automatski ici na ep


prvenstveni nacin je preko kvalifikacija gdje je potrebno biti medju prva 2 tima u grupi.

srbija je obezbijedila zavrsni turnir C lige nacija ali ga nece igrati u slucaju da obezbijedi evropsko prvenstvo preko kvalifikacija vec njeno mjesto zauzima neki drugi tim koji nije bio prvoplasirani u svojoj grupi C lige. ne znam samo da li bi to bila rumunija ili neki tim iz druge grupe.


imalo bi tu jos da se pise o pravilima i pravima ucesca za timove iz A i B lige ali vjerujem da sam neke stvari pojasnio

absolutezero

pre 4 godine

Covek pise o OVOJ reprezentaciji Engleske i OVOJ reprezentaciji Holandije, ne o istoriji, Bobi Carltonu i statistikama Gorgog Albiona kroz vekove. 
Ova Holandija u ovom sastavu ima slabosti, to je sigurno, ali su sinoc pokazali kako se igra. Kao i Ajaks. Imaju jos puno slabosti, ali su mladi, talentovani, i ...odlicni. Zato i pobedjuju. 
Hvala.
(Dobros-AV, 07. jun 2019 09:05)

A o čemu ja pišem? O prošlogodišnjem SP. Ne sećam se da je Bobi Čarlton igrao prošle godine.

Srle

pre 4 godine

Ne razumijem pljuvanje Engleza. Ja njihov fudbal ne volim. Ali je istina da su kao i holanđani podmladili tim, da se veoma talentovani i da planski rade. Pogledajte rezultate mladih selekcija u zadnjih 5 godina.

jsx

pre 4 godine

@justice for all
Hoce da kaze da od svih ekipa u bilo kom sportu, engleska fudbalska je najprecenjenija. Ja pre mislim da je komskijska u kosarkaska, doduse

sef strucnog staba

pre 4 godine

@gremlin hahahahaha mozes da mrzis Engleze i PL ali znas da je to kolevka fudbala za razliku od kaljarija sasuola i laznog velikana iz milana i to oba.

Lilian Thuram

pre 4 godine

(Živković, 7. jun 2019 08:29)svi znamo kako su postali prvaci sveta i kako je UEFA pod pritiskom pocela da im namesta titule 70ih . jer bilo je sramota da da timovi iz kolevke fudbala redovno bivaju ispraseni , kako na reprezentativnom tako i na klupskom nivou . a sto se modernog klupskog fudbala tice , niti su igraci njihovi,niti su treneri njihovi a niti je novac njihov.

Dobros-AV

pre 4 godine

Talenat Holandije u odnosu na Englesku je 20x veći,Englezi bez stranaca na nivou Škotske sa strancima koji čine 70% timova u ligi su prvaci Evrope,u kom kolektivnom sportu su ENG dobri?!NI U JEDNOM...
(gremlin, 06. jun 2019 23:30)

Netalentovani englezi igrali polufinale SP a talentovani holanđani se nisu ni kvalifikovali. O čemu ti pišeš?!
(absolutezero, 7. jun 2019 01:26)

Covek pise o OVOJ reprezentaciji Engleske i OVOJ reprezentaciji Holandije, ne o istoriji, Bobi Carltonu i statistikama Gorgog Albiona kroz vekove.
Ova Holandija u ovom sastavu ima slabosti, to je sigurno, ali su sinoc pokazali kako se igra. Kao i Ajaks. Imaju jos puno slabosti, ali su mladi, talentovani, i ...odlicni. Zato i pobedjuju.
Hvala.

Stojakovic za 3

pre 4 godine

Realno,ovo je "B" final-four......pošto četiri najbolje evropske reprezentacije FRA,HRV,BEL,ESP ne igraju.
(deniro, 7. jun 2019 06:11) igrali su al su eleminisani . kontas?

ic koming hom

pre 4 godine

ZA pobjedu protiv Holandije nije dovoljan jedan penal, to bi mozda bilo dovoljno protiv Rumunije.
Ali za Pobjedu protiv Holandije sudija mora da svira bar tri penala za Engleze, a to vec nije sala.
Tako da Engleski penal-fudbal mora da se jos jednom zadovolji pozicijom "skoro da jesu, al ipak malo fali".
Inace treba ih pohvaliti za solidnog izvodjaca penala. Nije tu amo Hari Penaldzija Kejn vec vidimo da imaju vise penaldzija koji su spremni pogoditi gol.

Malkom

pre 4 godine

Finale Lige nacija između Portugala i Holandije igra se u nedelju od 20.45, dok je meč za treće mesto Engleska – Švajcarska na programu istog dana od 15 časova.

Da li ovo znači da ako Portugalija pobedi ide direktno na EP i da će rasterećeno igrati u našoj grupi? Ili ovo nisu kvalifikacije?

gremlin

pre 4 godine

@apsolutezero
Englezi su se kvalifikovali POBEDILI PANAMU a onda ih Hrvatska rastavila na delove trebalo da bude 6-7 golova,Englezi su drvoseče i mesari TALENTA NEMA!!!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Pun pogodak bre ova liga nacija
(Jon Bon Jovijev pasenog, 7. jun 2019 00:02)

Slažem se momče, bravo za komentar!!!

Živković

pre 4 godine

Ne znam zašto nekoliko komentara punih mržnje prema englezima? Jedan konstatuje da oni ni u jednom kolektivnom sportu nemaju dobru ekipu, što nije tačno.
Uzgred, oni su u fudbalu bili svetski prvaci i više puta polufinalisti, a srbija nikad ni blizu polufinala. U vreme kupa šampiona, kad su prvaci bili nacionalni timovi, bez stranaca, englezi imaju više prvaka evrope. Šezdesetih Man ju, sedamdesetih Liverpul, Notingem, Aston Vila, osamdesetih opet Liverpul itd. Dakle, kad ih nešto interesuje u tome mogu da imaju dobar tim.
A u najuzbudljivijem, i "najmuškijem" kolektivnom sportu, ragbiju, imaju odličnu ekipu. Ko iole prati ragbi znaće o čemu pričam.

marinko M

pre 4 godine

"..Engleska je imala vođstvo, čak u dva navrata, ali je.."
Ако је резултат 3:1 за енглеског противника, како и при ком резултату су Енглези водили ДВА пута?

Dobro

pre 4 godine

Molim?
Engleska POKLONILA pobedu Holandiji?
Bogami, ne bih rekao.
Holandija je bila bolja, kako po šansama, tako i po posedu lopte a i po igri (Mada je ovo zadnje subjektiva stvar).
Ako se aludira na dva očajna poteza zadnjeg čoveka kod Engleza, ni onda ne stoji, jer Holandjani (De Ligt) je isto tako poklonio loptu/penal Englezima za prvi gol.
Srećno u nedelju protiv Ronalda!!!

Iz zemlje lala, uvek vaš,

мики

pre 4 godine

глупих коментара на тоне. Енглеска ће бити првак света у наредној деценији, а већ су то успели у млађим категоријама. поништен им је регуларан гол, а били су бољи у 90 минута. Енглези су, као народ, свакако били и остали свиње, али то нема везе са фудбалом који играју веома добро

absolutezero

pre 4 godine

Talenat Holandije u odnosu na Englesku je 20x veći,Englezi bez stranaca na nivou Škotske sa strancima koji čine 70% timova u ligi su prvaci Evrope,u kom kolektivnom sportu su ENG dobri?!NI U JEDNOM...
(gremlin, 06. jun 2019 23:30)

Netalentovani englezi igrali polufinale SP a talentovani holanđani se nisu ni kvalifikovali. O čemu ti pišeš?!

oscar

pre 4 godine

Sautgejt je tvrdoglav. Uporno forsira Stounsa, i Megvajera kao par stopera, a svako ko se razume u fudbal zna da je najbolji stoperski tandem kod Engleza, Kalac Sejo, i Bob Marli.

brm brm

pre 4 godine

Шта ако Португал освоји ЛН? Дали онда 2 и 3 тим из наше групе иду на ЕП??
(Зета СРБ, 06. jun 2019 23:44)

Ne. Ove utakmice nemaju veze sa EP i sa kvalifikacijama za Euro. Ovde se samo odlučuje ko je pobednik Lige Nacija.
Baraži Lige Nacija se igraju tek sledeće godine, posle kvalifikacija.

Daki

pre 4 godine

A da probamo prvo da pobedimo Ukrajinu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (buu, 6. jun 2019 23:48)

Pa realno kazem da bi i ukrajina pobedila englesku

Лепи Цане

pre 4 godine

Ето прилике Холандији да понови успех од прошлог циклуса. Свака част, црвена фуријо...

Mad4Red

pre 4 godine

Ovaj Depay kako bi lego sad Utd za pay back verziju ko budali šamar kakav je igrač bruka!!! Da predvodi napad celu sredinu pa to bi bio top potez UTD-a sigurno!!! De Ligt dečko će da bude štope za narednih 10-15 godina ko god da ga kupi... Imao je gresku kod penala ali desila se svim velikim stoperima takva greska kad se setim Vidara koliko je gresaka takvih imao masu al opet bio kapiten UTD-a tako da bi Depay i on legli ManUtd ufff na keca!!!!

gog

pre 4 godine

Stouns je ovako briljirao i protiv Hrvata u polufinalu SP, posle prve greske ga je izvukao Pikford, posle druge greske je Mandzukic dao gol a Stouns i dalje igra za reprezentaciju, nije da me je nesto briga, ali ne verujem da to ne vide oni kojima je posao da vide takve stvari.

asi

pre 4 godine

Meni nije jasno kako ova engleska uspeva sa ovakvim igracima da igra 2 polufinala u godinu dana? Ovo je jezivo, za stounsa nemam komentar. Dok na drugoj strani van Dajk, de Light, van Bek, Vajnaldum, de Jong dominiraju.... Ovo je zlatna generacija holandije, nedostaje im jedan centar kao sto je bio van Persi jer sumnjam da Depaj moze da bude tako efikasan kao on. U svakom slucaju, bilo bi mi jako drago da prodju na EP i osvoje ga, a za pocetak da gledamo fantasticnu utakmicu u finalu sada i da odnese pobedu Holandija. Sportski pozdrav.

Qwerqwer

pre 4 godine

Talenat Holandije u odnosu na Englesku je 20x veći,Englezi bez stranaca na nivou Škotske sa strancima koji čine 70% timova u ligi su prvaci Evrope,u kom kolektivnom sportu su ENG dobri?!NI U JEDNOM...
(gremlin, 6. jun 2019 23:30) Englezi su dobri u ragbiju,hokeju na travi,kriketu,snookeru. Popularnost sportova u Srbiji i Engleskoj nije ni blizu ista

rogh

pre 4 godine

cestitke uefi sto je odredila ovaj fenomenalan termin za finale ovog takmicenja koje ce mozda u buducnosti i imati neki znacaj. za neupucene u subotu je bilo finale lige sampiona iz kojeg je7-8 aktera bilo na spisak za utakmicu a prikljucili su se ekipama prije 2 dana. cestitke i za sjajnu predstavu koju smo gledali veceras, jel neko izdvojio ijednog pojedinca za kojeg bi se moglo rec da nije odigrao losu utakmicu?

de ligt 19 godina...kapiten ajaksa...cijena blizu 100miliona...zasto ovo rade decku koji je neosporni potencijal ali ima jos da raste i napreduje da bi dosego nivo vrhunskog igraca. svaka cast za gol ali veceras amaterski napravljen penal, veliki broj nesigurnosti u odbrani, sancho se na momente poigravao sa njim a svojom "nezreloscu" ili cime vec je poslao totenhem u finale onomad


holandija zasluzeno u finale jer su bili manje losa ekipa i to je to

Greatness

pre 4 godine

Džon Stons - najveća prevara 21. vijeka... Barkli ništa bolji nije. Englezi u fudbalu su ubjedljivo najprecjenjenija reprezentacija u bilo kom sportu...

gremlin

pre 4 godine

Talenat Holandije u odnosu na Englesku je 20x veći,Englezi bez stranaca na nivou Škotske sa strancima koji čine 70% timova u ligi su prvaci Evrope,u kom kolektivnom sportu su ENG dobri?!NI U JEDNOM...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Kada Englez pokušava izigravati Barsu iz najslavnijih dana(Cavi,Mesi,Iniesta...)pa pokušava iz odbrane da kombinuje iznosi loptu,desi se lagana 3 komada...Meni licno em milo,em drago...

Marko

pre 4 godine

Istorisko finale??? Ove utakmice u ligi nacija su zamena za prijateljske utakmice kojij je bilo i previse...dakle poluprikateljki turnir koji nema neki znacaj.

Ivan Veljković

pre 4 godine

Pobedili Holanđani sasvim zasluženo i bili bolji a Englezi sramnim svojim greškama na neki način pomalo i sami sebe izbacili. Slično kao onomad prošlog leta protiv Hrvatske u polufinalu SP. Imali su jedno vreme i igru i rezultat i kontrolu na terenu i onda kreću serije kardinalnih greški i bukvalno poklanjanje golova rivalu i naravno poraz. Ako tako nastave biće im maksimum neka četvrta mesta na velikim takmičenjima i to samo ako imaju neke znatno lošije rivale na putu ka polufinalima. Sa druge strane Holandija sasvim zasluženo pobedila, kaznila sramotne greške Engleza i zasluženo otišla u prvo veliko finale Lige Nacija. Ova "nova" ekipa Holandije obećava novu veliku ekipu Narandžastih koja će opet veoma brzo biti tamo gde joj je i mesto, u svetskom vrhu. Izvrstan tim, kombinacija mladosti i iskustva predvođena dobrim selektorom i eto rezultata, kapa dole za njih.

Greatness

pre 4 godine

Džon Stons - najveća prevara 21. vijeka... Barkli ništa bolji nije. Englezi u fudbalu su ubjedljivo najprecjenjenija reprezentacija u bilo kom sportu...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Kada Englez pokušava izigravati Barsu iz najslavnijih dana(Cavi,Mesi,Iniesta...)pa pokušava iz odbrane da kombinuje iznosi loptu,desi se lagana 3 komada...Meni licno em milo,em drago...

Qwerqwer

pre 4 godine

Talenat Holandije u odnosu na Englesku je 20x veći,Englezi bez stranaca na nivou Škotske sa strancima koji čine 70% timova u ligi su prvaci Evrope,u kom kolektivnom sportu su ENG dobri?!NI U JEDNOM...
(gremlin, 6. jun 2019 23:30) Englezi su dobri u ragbiju,hokeju na travi,kriketu,snookeru. Popularnost sportova u Srbiji i Engleskoj nije ni blizu ista

asi

pre 4 godine

Meni nije jasno kako ova engleska uspeva sa ovakvim igracima da igra 2 polufinala u godinu dana? Ovo je jezivo, za stounsa nemam komentar. Dok na drugoj strani van Dajk, de Light, van Bek, Vajnaldum, de Jong dominiraju.... Ovo je zlatna generacija holandije, nedostaje im jedan centar kao sto je bio van Persi jer sumnjam da Depaj moze da bude tako efikasan kao on. U svakom slucaju, bilo bi mi jako drago da prodju na EP i osvoje ga, a za pocetak da gledamo fantasticnu utakmicu u finalu sada i da odnese pobedu Holandija. Sportski pozdrav.

Ivan Veljković

pre 4 godine

Pobedili Holanđani sasvim zasluženo i bili bolji a Englezi sramnim svojim greškama na neki način pomalo i sami sebe izbacili. Slično kao onomad prošlog leta protiv Hrvatske u polufinalu SP. Imali su jedno vreme i igru i rezultat i kontrolu na terenu i onda kreću serije kardinalnih greški i bukvalno poklanjanje golova rivalu i naravno poraz. Ako tako nastave biće im maksimum neka četvrta mesta na velikim takmičenjima i to samo ako imaju neke znatno lošije rivale na putu ka polufinalima. Sa druge strane Holandija sasvim zasluženo pobedila, kaznila sramotne greške Engleza i zasluženo otišla u prvo veliko finale Lige Nacija. Ova "nova" ekipa Holandije obećava novu veliku ekipu Narandžastih koja će opet veoma brzo biti tamo gde joj je i mesto, u svetskom vrhu. Izvrstan tim, kombinacija mladosti i iskustva predvođena dobrim selektorom i eto rezultata, kapa dole za njih.

gremlin

pre 4 godine

Talenat Holandije u odnosu na Englesku je 20x veći,Englezi bez stranaca na nivou Škotske sa strancima koji čine 70% timova u ligi su prvaci Evrope,u kom kolektivnom sportu su ENG dobri?!NI U JEDNOM...

Marko

pre 4 godine

Istorisko finale??? Ove utakmice u ligi nacija su zamena za prijateljske utakmice kojij je bilo i previse...dakle poluprikateljki turnir koji nema neki znacaj.

rogh

pre 4 godine

cestitke uefi sto je odredila ovaj fenomenalan termin za finale ovog takmicenja koje ce mozda u buducnosti i imati neki znacaj. za neupucene u subotu je bilo finale lige sampiona iz kojeg je7-8 aktera bilo na spisak za utakmicu a prikljucili su se ekipama prije 2 dana. cestitke i za sjajnu predstavu koju smo gledali veceras, jel neko izdvojio ijednog pojedinca za kojeg bi se moglo rec da nije odigrao losu utakmicu?

de ligt 19 godina...kapiten ajaksa...cijena blizu 100miliona...zasto ovo rade decku koji je neosporni potencijal ali ima jos da raste i napreduje da bi dosego nivo vrhunskog igraca. svaka cast za gol ali veceras amaterski napravljen penal, veliki broj nesigurnosti u odbrani, sancho se na momente poigravao sa njim a svojom "nezreloscu" ili cime vec je poslao totenhem u finale onomad


holandija zasluzeno u finale jer su bili manje losa ekipa i to je to

gog

pre 4 godine

Stouns je ovako briljirao i protiv Hrvata u polufinalu SP, posle prve greske ga je izvukao Pikford, posle druge greske je Mandzukic dao gol a Stouns i dalje igra za reprezentaciju, nije da me je nesto briga, ali ne verujem da to ne vide oni kojima je posao da vide takve stvari.

Stojakovic za 3

pre 4 godine

Realno,ovo je "B" final-four......pošto četiri najbolje evropske reprezentacije FRA,HRV,BEL,ESP ne igraju.
(deniro, 7. jun 2019 06:11) igrali su al su eleminisani . kontas?

Dobro

pre 4 godine

Molim?
Engleska POKLONILA pobedu Holandiji?
Bogami, ne bih rekao.
Holandija je bila bolja, kako po šansama, tako i po posedu lopte a i po igri (Mada je ovo zadnje subjektiva stvar).
Ako se aludira na dva očajna poteza zadnjeg čoveka kod Engleza, ni onda ne stoji, jer Holandjani (De Ligt) je isto tako poklonio loptu/penal Englezima za prvi gol.
Srećno u nedelju protiv Ronalda!!!

Iz zemlje lala, uvek vaš,

absolutezero

pre 4 godine

Talenat Holandije u odnosu na Englesku je 20x veći,Englezi bez stranaca na nivou Škotske sa strancima koji čine 70% timova u ligi su prvaci Evrope,u kom kolektivnom sportu su ENG dobri?!NI U JEDNOM...
(gremlin, 06. jun 2019 23:30)

Netalentovani englezi igrali polufinale SP a talentovani holanđani se nisu ni kvalifikovali. O čemu ti pišeš?!

oscar

pre 4 godine

Sautgejt je tvrdoglav. Uporno forsira Stounsa, i Megvajera kao par stopera, a svako ko se razume u fudbal zna da je najbolji stoperski tandem kod Engleza, Kalac Sejo, i Bob Marli.

marinko M

pre 4 godine

"..Engleska je imala vođstvo, čak u dva navrata, ali je.."
Ако је резултат 3:1 за енглеског противника, како и при ком резултату су Енглези водили ДВА пута?

brm brm

pre 4 godine

Шта ако Португал освоји ЛН? Дали онда 2 и 3 тим из наше групе иду на ЕП??
(Зета СРБ, 06. jun 2019 23:44)

Ne. Ove utakmice nemaju veze sa EP i sa kvalifikacijama za Euro. Ovde se samo odlučuje ko je pobednik Lige Nacija.
Baraži Lige Nacija se igraju tek sledeće godine, posle kvalifikacija.

Živković

pre 4 godine

Ne znam zašto nekoliko komentara punih mržnje prema englezima? Jedan konstatuje da oni ni u jednom kolektivnom sportu nemaju dobru ekipu, što nije tačno.
Uzgred, oni su u fudbalu bili svetski prvaci i više puta polufinalisti, a srbija nikad ni blizu polufinala. U vreme kupa šampiona, kad su prvaci bili nacionalni timovi, bez stranaca, englezi imaju više prvaka evrope. Šezdesetih Man ju, sedamdesetih Liverpul, Notingem, Aston Vila, osamdesetih opet Liverpul itd. Dakle, kad ih nešto interesuje u tome mogu da imaju dobar tim.
A u najuzbudljivijem, i "najmuškijem" kolektivnom sportu, ragbiju, imaju odličnu ekipu. Ko iole prati ragbi znaće o čemu pričam.

Lilian Thuram

pre 4 godine

(Živković, 7. jun 2019 08:29)svi znamo kako su postali prvaci sveta i kako je UEFA pod pritiskom pocela da im namesta titule 70ih . jer bilo je sramota da da timovi iz kolevke fudbala redovno bivaju ispraseni , kako na reprezentativnom tako i na klupskom nivou . a sto se modernog klupskog fudbala tice , niti su igraci njihovi,niti su treneri njihovi a niti je novac njihov.

Malkom

pre 4 godine

Finale Lige nacija između Portugala i Holandije igra se u nedelju od 20.45, dok je meč za treće mesto Engleska – Švajcarska na programu istog dana od 15 časova.

Da li ovo znači da ako Portugalija pobedi ide direktno na EP i da će rasterećeno igrati u našoj grupi? Ili ovo nisu kvalifikacije?

gremlin

pre 4 godine

@apsolutezero
Englezi su se kvalifikovali POBEDILI PANAMU a onda ih Hrvatska rastavila na delove trebalo da bude 6-7 golova,Englezi su drvoseče i mesari TALENTA NEMA!!!

Daki

pre 4 godine

A da probamo prvo da pobedimo Ukrajinu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (buu, 6. jun 2019 23:48)

Pa realno kazem da bi i ukrajina pobedila englesku

Mad4Red

pre 4 godine

Ovaj Depay kako bi lego sad Utd za pay back verziju ko budali šamar kakav je igrač bruka!!! Da predvodi napad celu sredinu pa to bi bio top potez UTD-a sigurno!!! De Ligt dečko će da bude štope za narednih 10-15 godina ko god da ga kupi... Imao je gresku kod penala ali desila se svim velikim stoperima takva greska kad se setim Vidara koliko je gresaka takvih imao masu al opet bio kapiten UTD-a tako da bi Depay i on legli ManUtd ufff na keca!!!!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Pun pogodak bre ova liga nacija
(Jon Bon Jovijev pasenog, 7. jun 2019 00:02)

Slažem se momče, bravo za komentar!!!

ic koming hom

pre 4 godine

ZA pobjedu protiv Holandije nije dovoljan jedan penal, to bi mozda bilo dovoljno protiv Rumunije.
Ali za Pobjedu protiv Holandije sudija mora da svira bar tri penala za Engleze, a to vec nije sala.
Tako da Engleski penal-fudbal mora da se jos jednom zadovolji pozicijom "skoro da jesu, al ipak malo fali".
Inace treba ih pohvaliti za solidnog izvodjaca penala. Nije tu amo Hari Penaldzija Kejn vec vidimo da imaju vise penaldzija koji su spremni pogoditi gol.

Dobros-AV

pre 4 godine

Talenat Holandije u odnosu na Englesku je 20x veći,Englezi bez stranaca na nivou Škotske sa strancima koji čine 70% timova u ligi su prvaci Evrope,u kom kolektivnom sportu su ENG dobri?!NI U JEDNOM...
(gremlin, 06. jun 2019 23:30)

Netalentovani englezi igrali polufinale SP a talentovani holanđani se nisu ni kvalifikovali. O čemu ti pišeš?!
(absolutezero, 7. jun 2019 01:26)

Covek pise o OVOJ reprezentaciji Engleske i OVOJ reprezentaciji Holandije, ne o istoriji, Bobi Carltonu i statistikama Gorgog Albiona kroz vekove.
Ova Holandija u ovom sastavu ima slabosti, to je sigurno, ali su sinoc pokazali kako se igra. Kao i Ajaks. Imaju jos puno slabosti, ali su mladi, talentovani, i ...odlicni. Zato i pobedjuju.
Hvala.

absolutezero

pre 4 godine

Covek pise o OVOJ reprezentaciji Engleske i OVOJ reprezentaciji Holandije, ne o istoriji, Bobi Carltonu i statistikama Gorgog Albiona kroz vekove. 
Ova Holandija u ovom sastavu ima slabosti, to je sigurno, ali su sinoc pokazali kako se igra. Kao i Ajaks. Imaju jos puno slabosti, ali su mladi, talentovani, i ...odlicni. Zato i pobedjuju. 
Hvala.
(Dobros-AV, 07. jun 2019 09:05)

A o čemu ja pišem? O prošlogodišnjem SP. Ne sećam se da je Bobi Čarlton igrao prošle godine.

мики

pre 4 godine

глупих коментара на тоне. Енглеска ће бити првак света у наредној деценији, а већ су то успели у млађим категоријама. поништен им је регуларан гол, а били су бољи у 90 минута. Енглези су, као народ, свакако били и остали свиње, али то нема везе са фудбалом који играју веома добро

Srle

pre 4 godine

Ne razumijem pljuvanje Engleza. Ja njihov fudbal ne volim. Ali je istina da su kao i holanđani podmladili tim, da se veoma talentovani i da planski rade. Pogledajte rezultate mladih selekcija u zadnjih 5 godina.

Лепи Цане

pre 4 godine

Ето прилике Холандији да понови успех од прошлог циклуса. Свака част, црвена фуријо...

jsx

pre 4 godine

@justice for all
Hoce da kaze da od svih ekipa u bilo kom sportu, engleska fudbalska je najprecenjenija. Ja pre mislim da je komskijska u kosarkaska, doduse

sef strucnog staba

pre 4 godine

@gremlin hahahahaha mozes da mrzis Engleze i PL ali znas da je to kolevka fudbala za razliku od kaljarija sasuola i laznog velikana iz milana i to oba.

rogh

pre 4 godine

Da li ovo znači da ako Portugalija pobedi ide direktno na EP i da će rasterećeno igrati u našoj grupi? Ili ovo nisu kvalifikacije?


ne. ovaj zavrsni turnir samo treba da odredi osvajaca prve lige nacija i ne znaci da ce pobjednik automatski ici na ep


prvenstveni nacin je preko kvalifikacija gdje je potrebno biti medju prva 2 tima u grupi.

srbija je obezbijedila zavrsni turnir C lige nacija ali ga nece igrati u slucaju da obezbijedi evropsko prvenstvo preko kvalifikacija vec njeno mjesto zauzima neki drugi tim koji nije bio prvoplasirani u svojoj grupi C lige. ne znam samo da li bi to bila rumunija ili neki tim iz druge grupe.


imalo bi tu jos da se pise o pravilima i pravima ucesca za timove iz A i B lige ali vjerujem da sam neke stvari pojasnio

oscar

pre 4 godine

@gremlin hahahahaha mozes da mrzis Engleze i PL ali znas da je to kolevka fudbala za razliku od kaljarija sasuola i laznog velikana iz milana i to oba.
(sef strucnog staba, 07. jun 2019 10:41)

Šokantno

Marko

pre 4 godine

Istorisko finale??? Ove utakmice u ligi nacija su zamena za prijateljske utakmice kojij je bilo i previse...dakle poluprikateljki turnir koji nema neki znacaj.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Kada Englez pokušava izigravati Barsu iz najslavnijih dana(Cavi,Mesi,Iniesta...)pa pokušava iz odbrane da kombinuje iznosi loptu,desi se lagana 3 komada...Meni licno em milo,em drago...

gremlin

pre 4 godine

Talenat Holandije u odnosu na Englesku je 20x veći,Englezi bez stranaca na nivou Škotske sa strancima koji čine 70% timova u ligi su prvaci Evrope,u kom kolektivnom sportu su ENG dobri?!NI U JEDNOM...

rogh

pre 4 godine

cestitke uefi sto je odredila ovaj fenomenalan termin za finale ovog takmicenja koje ce mozda u buducnosti i imati neki znacaj. za neupucene u subotu je bilo finale lige sampiona iz kojeg je7-8 aktera bilo na spisak za utakmicu a prikljucili su se ekipama prije 2 dana. cestitke i za sjajnu predstavu koju smo gledali veceras, jel neko izdvojio ijednog pojedinca za kojeg bi se moglo rec da nije odigrao losu utakmicu?

de ligt 19 godina...kapiten ajaksa...cijena blizu 100miliona...zasto ovo rade decku koji je neosporni potencijal ali ima jos da raste i napreduje da bi dosego nivo vrhunskog igraca. svaka cast za gol ali veceras amaterski napravljen penal, veliki broj nesigurnosti u odbrani, sancho se na momente poigravao sa njim a svojom "nezreloscu" ili cime vec je poslao totenhem u finale onomad


holandija zasluzeno u finale jer su bili manje losa ekipa i to je to

Qwerqwer

pre 4 godine

Talenat Holandije u odnosu na Englesku je 20x veći,Englezi bez stranaca na nivou Škotske sa strancima koji čine 70% timova u ligi su prvaci Evrope,u kom kolektivnom sportu su ENG dobri?!NI U JEDNOM...
(gremlin, 6. jun 2019 23:30) Englezi su dobri u ragbiju,hokeju na travi,kriketu,snookeru. Popularnost sportova u Srbiji i Engleskoj nije ni blizu ista

Greatness

pre 4 godine

Džon Stons - najveća prevara 21. vijeka... Barkli ništa bolji nije. Englezi u fudbalu su ubjedljivo najprecjenjenija reprezentacija u bilo kom sportu...

мики

pre 4 godine

глупих коментара на тоне. Енглеска ће бити првак света у наредној деценији, а већ су то успели у млађим категоријама. поништен им је регуларан гол, а били су бољи у 90 минута. Енглези су, као народ, свакако били и остали свиње, али то нема везе са фудбалом који играју веома добро

absolutezero

pre 4 godine

Talenat Holandije u odnosu na Englesku je 20x veći,Englezi bez stranaca na nivou Škotske sa strancima koji čine 70% timova u ligi su prvaci Evrope,u kom kolektivnom sportu su ENG dobri?!NI U JEDNOM...
(gremlin, 06. jun 2019 23:30)

Netalentovani englezi igrali polufinale SP a talentovani holanđani se nisu ni kvalifikovali. O čemu ti pišeš?!

asi

pre 4 godine

Meni nije jasno kako ova engleska uspeva sa ovakvim igracima da igra 2 polufinala u godinu dana? Ovo je jezivo, za stounsa nemam komentar. Dok na drugoj strani van Dajk, de Light, van Bek, Vajnaldum, de Jong dominiraju.... Ovo je zlatna generacija holandije, nedostaje im jedan centar kao sto je bio van Persi jer sumnjam da Depaj moze da bude tako efikasan kao on. U svakom slucaju, bilo bi mi jako drago da prodju na EP i osvoje ga, a za pocetak da gledamo fantasticnu utakmicu u finalu sada i da odnese pobedu Holandija. Sportski pozdrav.

gremlin

pre 4 godine

@apsolutezero
Englezi su se kvalifikovali POBEDILI PANAMU a onda ih Hrvatska rastavila na delove trebalo da bude 6-7 golova,Englezi su drvoseče i mesari TALENTA NEMA!!!

Živković

pre 4 godine

Ne znam zašto nekoliko komentara punih mržnje prema englezima? Jedan konstatuje da oni ni u jednom kolektivnom sportu nemaju dobru ekipu, što nije tačno.
Uzgred, oni su u fudbalu bili svetski prvaci i više puta polufinalisti, a srbija nikad ni blizu polufinala. U vreme kupa šampiona, kad su prvaci bili nacionalni timovi, bez stranaca, englezi imaju više prvaka evrope. Šezdesetih Man ju, sedamdesetih Liverpul, Notingem, Aston Vila, osamdesetih opet Liverpul itd. Dakle, kad ih nešto interesuje u tome mogu da imaju dobar tim.
A u najuzbudljivijem, i "najmuškijem" kolektivnom sportu, ragbiju, imaju odličnu ekipu. Ko iole prati ragbi znaće o čemu pričam.

sef strucnog staba

pre 4 godine

@gremlin hahahahaha mozes da mrzis Engleze i PL ali znas da je to kolevka fudbala za razliku od kaljarija sasuola i laznog velikana iz milana i to oba.

Daki

pre 4 godine

A da probamo prvo da pobedimo Ukrajinu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (buu, 6. jun 2019 23:48)

Pa realno kazem da bi i ukrajina pobedila englesku

Srle

pre 4 godine

Ne razumijem pljuvanje Engleza. Ja njihov fudbal ne volim. Ali je istina da su kao i holanđani podmladili tim, da se veoma talentovani i da planski rade. Pogledajte rezultate mladih selekcija u zadnjih 5 godina.

Ivan Veljković

pre 4 godine

Pobedili Holanđani sasvim zasluženo i bili bolji a Englezi sramnim svojim greškama na neki način pomalo i sami sebe izbacili. Slično kao onomad prošlog leta protiv Hrvatske u polufinalu SP. Imali su jedno vreme i igru i rezultat i kontrolu na terenu i onda kreću serije kardinalnih greški i bukvalno poklanjanje golova rivalu i naravno poraz. Ako tako nastave biće im maksimum neka četvrta mesta na velikim takmičenjima i to samo ako imaju neke znatno lošije rivale na putu ka polufinalima. Sa druge strane Holandija sasvim zasluženo pobedila, kaznila sramotne greške Engleza i zasluženo otišla u prvo veliko finale Lige Nacija. Ova "nova" ekipa Holandije obećava novu veliku ekipu Narandžastih koja će opet veoma brzo biti tamo gde joj je i mesto, u svetskom vrhu. Izvrstan tim, kombinacija mladosti i iskustva predvođena dobrim selektorom i eto rezultata, kapa dole za njih.

Dobros-AV

pre 4 godine

Talenat Holandije u odnosu na Englesku je 20x veći,Englezi bez stranaca na nivou Škotske sa strancima koji čine 70% timova u ligi su prvaci Evrope,u kom kolektivnom sportu su ENG dobri?!NI U JEDNOM...
(gremlin, 06. jun 2019 23:30)

Netalentovani englezi igrali polufinale SP a talentovani holanđani se nisu ni kvalifikovali. O čemu ti pišeš?!
(absolutezero, 7. jun 2019 01:26)

Covek pise o OVOJ reprezentaciji Engleske i OVOJ reprezentaciji Holandije, ne o istoriji, Bobi Carltonu i statistikama Gorgog Albiona kroz vekove.
Ova Holandija u ovom sastavu ima slabosti, to je sigurno, ali su sinoc pokazali kako se igra. Kao i Ajaks. Imaju jos puno slabosti, ali su mladi, talentovani, i ...odlicni. Zato i pobedjuju.
Hvala.

brm brm

pre 4 godine

Шта ако Португал освоји ЛН? Дали онда 2 и 3 тим из наше групе иду на ЕП??
(Зета СРБ, 06. jun 2019 23:44)

Ne. Ove utakmice nemaju veze sa EP i sa kvalifikacijama za Euro. Ovde se samo odlučuje ko je pobednik Lige Nacija.
Baraži Lige Nacija se igraju tek sledeće godine, posle kvalifikacija.

Lilian Thuram

pre 4 godine

(Živković, 7. jun 2019 08:29)svi znamo kako su postali prvaci sveta i kako je UEFA pod pritiskom pocela da im namesta titule 70ih . jer bilo je sramota da da timovi iz kolevke fudbala redovno bivaju ispraseni , kako na reprezentativnom tako i na klupskom nivou . a sto se modernog klupskog fudbala tice , niti su igraci njihovi,niti su treneri njihovi a niti je novac njihov.

jsx

pre 4 godine

@justice for all
Hoce da kaze da od svih ekipa u bilo kom sportu, engleska fudbalska je najprecenjenija. Ja pre mislim da je komskijska u kosarkaska, doduse

Лепи Цане

pre 4 godine

Ето прилике Холандији да понови успех од прошлог циклуса. Свака част, црвена фуријо...

Mad4Red

pre 4 godine

Ovaj Depay kako bi lego sad Utd za pay back verziju ko budali šamar kakav je igrač bruka!!! Da predvodi napad celu sredinu pa to bi bio top potez UTD-a sigurno!!! De Ligt dečko će da bude štope za narednih 10-15 godina ko god da ga kupi... Imao je gresku kod penala ali desila se svim velikim stoperima takva greska kad se setim Vidara koliko je gresaka takvih imao masu al opet bio kapiten UTD-a tako da bi Depay i on legli ManUtd ufff na keca!!!!

oscar

pre 4 godine

Sautgejt je tvrdoglav. Uporno forsira Stounsa, i Megvajera kao par stopera, a svako ko se razume u fudbal zna da je najbolji stoperski tandem kod Engleza, Kalac Sejo, i Bob Marli.

marinko M

pre 4 godine

"..Engleska je imala vođstvo, čak u dva navrata, ali je.."
Ако је резултат 3:1 за енглеског противника, како и при ком резултату су Енглези водили ДВА пута?

ic koming hom

pre 4 godine

ZA pobjedu protiv Holandije nije dovoljan jedan penal, to bi mozda bilo dovoljno protiv Rumunije.
Ali za Pobjedu protiv Holandije sudija mora da svira bar tri penala za Engleze, a to vec nije sala.
Tako da Engleski penal-fudbal mora da se jos jednom zadovolji pozicijom "skoro da jesu, al ipak malo fali".
Inace treba ih pohvaliti za solidnog izvodjaca penala. Nije tu amo Hari Penaldzija Kejn vec vidimo da imaju vise penaldzija koji su spremni pogoditi gol.

absolutezero

pre 4 godine

Covek pise o OVOJ reprezentaciji Engleske i OVOJ reprezentaciji Holandije, ne o istoriji, Bobi Carltonu i statistikama Gorgog Albiona kroz vekove. 
Ova Holandija u ovom sastavu ima slabosti, to je sigurno, ali su sinoc pokazali kako se igra. Kao i Ajaks. Imaju jos puno slabosti, ali su mladi, talentovani, i ...odlicni. Zato i pobedjuju. 
Hvala.
(Dobros-AV, 07. jun 2019 09:05)

A o čemu ja pišem? O prošlogodišnjem SP. Ne sećam se da je Bobi Čarlton igrao prošle godine.

oscar

pre 4 godine

@gremlin hahahahaha mozes da mrzis Engleze i PL ali znas da je to kolevka fudbala za razliku od kaljarija sasuola i laznog velikana iz milana i to oba.
(sef strucnog staba, 07. jun 2019 10:41)

Šokantno

Dobro

pre 4 godine

Molim?
Engleska POKLONILA pobedu Holandiji?
Bogami, ne bih rekao.
Holandija je bila bolja, kako po šansama, tako i po posedu lopte a i po igri (Mada je ovo zadnje subjektiva stvar).
Ako se aludira na dva očajna poteza zadnjeg čoveka kod Engleza, ni onda ne stoji, jer Holandjani (De Ligt) je isto tako poklonio loptu/penal Englezima za prvi gol.
Srećno u nedelju protiv Ronalda!!!

Iz zemlje lala, uvek vaš,

Stojakovic za 3

pre 4 godine

Realno,ovo je "B" final-four......pošto četiri najbolje evropske reprezentacije FRA,HRV,BEL,ESP ne igraju.
(deniro, 7. jun 2019 06:11) igrali su al su eleminisani . kontas?

Malkom

pre 4 godine

Finale Lige nacija između Portugala i Holandije igra se u nedelju od 20.45, dok je meč za treće mesto Engleska – Švajcarska na programu istog dana od 15 časova.

Da li ovo znači da ako Portugalija pobedi ide direktno na EP i da će rasterećeno igrati u našoj grupi? Ili ovo nisu kvalifikacije?

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Pun pogodak bre ova liga nacija
(Jon Bon Jovijev pasenog, 7. jun 2019 00:02)

Slažem se momče, bravo za komentar!!!

gog

pre 4 godine

Stouns je ovako briljirao i protiv Hrvata u polufinalu SP, posle prve greske ga je izvukao Pikford, posle druge greske je Mandzukic dao gol a Stouns i dalje igra za reprezentaciju, nije da me je nesto briga, ali ne verujem da to ne vide oni kojima je posao da vide takve stvari.

rogh

pre 4 godine

Da li ovo znači da ako Portugalija pobedi ide direktno na EP i da će rasterećeno igrati u našoj grupi? Ili ovo nisu kvalifikacije?


ne. ovaj zavrsni turnir samo treba da odredi osvajaca prve lige nacija i ne znaci da ce pobjednik automatski ici na ep


prvenstveni nacin je preko kvalifikacija gdje je potrebno biti medju prva 2 tima u grupi.

srbija je obezbijedila zavrsni turnir C lige nacija ali ga nece igrati u slucaju da obezbijedi evropsko prvenstvo preko kvalifikacija vec njeno mjesto zauzima neki drugi tim koji nije bio prvoplasirani u svojoj grupi C lige. ne znam samo da li bi to bila rumunija ili neki tim iz druge grupe.


imalo bi tu jos da se pise o pravilima i pravima ucesca za timove iz A i B lige ali vjerujem da sam neke stvari pojasnio