Fudbal 116

Sreda, 05.06.2019.

22:45

Neverovatni Ronaldo het-trikom srušio Švajcarsku za finale Lige nacija!

Fudbaleri Portugala plasirali su se u finalu Lige nacija, pošto su u Portu pobedili Švajcarsku sa 3:1.

Neverovatni Ronaldo het-trikom srušio Švajcarsku za finale Lige nacija! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

Ivan

pre 4 godine

(samo jako, 6. jun 2019 17:08)

Treba pogledati istini u oči pa priznati da Ronaldo nema niti jedan individualni trofej sa reprezentacijom tj. Ronaldo čak nikad nije ni uzet u razmatranje da je bio najbolji igrač nekog velikog takmičenja dok s druge strane Mesi ima nagrade za najboljeg igrača SP-a, najbolji strelac, asistent i igrač SP-a do 20 godina, najbolji igrač 2x Copa Americe. Mesi je bio najbolji pored Suareza, Nejmara, Sanceza, Jamesa dok Ronaldo s druge strane nije mogao na EURU biti bolji ni od npr. Grizmana. Tačno je da će Ronaldo imati verovatno uspešniju timsku reprezentativnu karijeru od Mesija zbog gola Edera u finalu i promašaja Iguaina u istim, ali ako se gleda individualno Ronaldo ne može da se poredi sa Mesijem što se tiče reprezentacije. I jadno je što spominješ da je Ronaldo davao golove Danskoj, Velsu, Švajcarskoj, a Mesiju nećeš spomenuti da je davao golove protiv Bosne, a ta Bosna je pobeđivala u kvalifikacijama sve tri gore navedene "ozbiljne" reprezentacije. Onaj Bejl se nije video pored onog Bešića. A da ne spominjem da su Meksiko, Brazil, Urugvaj, Kolumbija, Čile jače od bilo koje reprezentacije kojoj je Ronaldo dao gol osim Španije i eventualno Holandije. Jadno je napisati da su npr. Rusija, Švedska, Češka jače reprezentacije od Kolumbije, Čilea ili Urugvaja tj. reprezentacija kojima je Mesi davao golove. Razumem da si fan Ronalda ali trebaš biti malo realniji.

samo jako

pre 4 godine

(ckm, 6. jun 2019 13:41)to sto pricas su prijateljske utakmice a one nemaju nikakav znacaj . Messi nikad nista nije uradio u reprezentativnom fudbalu.

koala

pre 4 godine

(samo jako, 6. jun 2019 13:19)

To nije cinjenica, to je samo tvoje misljenje. Treba prvo da naucis znacenje reci cinjenica. Aj reci nam po cemu su to Danska, Švedska, Rusija, Ceska, Vels, Svajcarska ozbiljne reprezentacije, a BiH, Nigerija, USA, Meksiko, Brazil, Urugvaj, Kolumbija, Čile nisu? Tj. reprezentacije kojima je Mesi davao golove? Mesi je dao vise golova protiv tih tvojih ozbiljnih reprezentacija nego Ronaldo tako da ne znam zasto to spominjes. Ronaldo ima vise golova u reprezentaciji samo zato jer je gotov 3 godine stariji od Mesija. Mesi i sada ima bolji prosek golova po utakmici.

Milos

pre 4 godine

Ovaj covek kad primi loptu ja se najezim. Sva sreca pa se protiv nas povredio jer svaki put kada je primio ma samo potrcao mene je bilo strah.

neko

pre 4 godine

ckm@ Kolko si guglao da nadjes sve te podatke? Sad da ti ja guglam u koliko vaznih meceva njega nije bilo sto sa barselonom sto sa reprezentacijom oci bi ti ispale i muka bi ti bila.:)

samo jako

pre 4 godine

(ckm, 6. jun 2019 11:39)cinjenica je da Messi nikad nije odigrao dobar mec protiv neke ozbiljne reprezentacije . a Ronaldo het trik Spancima,2x Holandjane poslao kuci sa Eura,sa 4 gola izbacio Svedsku iz baraza,savrsen mec u polufinalu EP 2016, unistio i Dansku i Cesku i Rusiju a sad i Svajcarsku sa jedva jednim top saigracem u timu za razliku od Messijeve Argentine. molim da objavite komentar .

ckm

pre 4 godine

(samo jako, 6. jun 2019 13:19

Jedini igrac sa 2 het trika u istoriji derbija sa Brazilom.Ni Maradona ni Pele ni Ronaldo nemaju taj poduhvat. Zabijao Nemackoj, Francuskoj, Italijiji, Urugvaju, Kolumbiji, Spaniji..u 8 utakmica bez Mesija, Argentina dobila samo 1, ugorozila svetsko, vraca se Mesi,odigra simultanku protiv Kolumbije, zabija onaj super precizni slobdnjak sa 30 m u same raslje, te na kraju zabija het trik na gostovanju Ekvadoru, i odvodi Argentinu u Rusiju.u godinu dana niko osim Mesija nije zabio za Argentinu . Gde su taj Aguero,Di marija, Higuain.?? Treba li pogledat s kakvim balvanima igra Mesi u odbrani i sredini terena ? Izvlaci vise nego max iz Argentine. Onaj ko gleda njihove utakmice,vidi koliko im znaci i koliko je i tamo dobar. Ali nebitno skroz, zamisli kako eto Ronaldo ima taj presmesni, cirkusni euro na kome je jedina velesila bila Francuska u finalu al protiv koje Ronaldo nije igrao i saigraci mu doneli titulu :), i kao takav , i dalje je za veliku vecinu strucnjaka, igraca, navijaca Mesi broj 1 ! Pa kolika bi bila razlika da Mesi ima neki trofej sa Argentinom :) .Mesi je druga dimenzija i to mnogi mnogi primecuju,znaju. Dpovoljno je samo popricati sa malo starijijm sladokuscima i 90 % ce njih reci, ma dobar je Ronaldo,ali Mesi je nesto drugo :) Oseca se vec postovanje ,divljenje prema Mesiju na svakom koraku !Pa se vi tesite. Eto ako ce ti biti lakse, i ja cu reci. Kiki je najbolji,najzgodniji ,najlepsi svih vremena :) Kakav lesi !

ckm

pre 4 godine

(samo jako, 6. jun 2019 13:19

Jedini igrac sa 2 het trika u istoriji derbija sa Brazilom.Ni Maradona ni Pele ni Ronaldo nemaju taj poduhvat. Zabijao Nemackoj, Francuskoj, Italijiji, Urugvaju, Kolumbiji, Spaniji..u 8 utakmica bez Mesija, Argentina dobila samo 1, ugorozila svetsko, vraca se Mesi,odigra simultanku protiv Kolumbije, zabija onaj super precizni slobdnjak sa 30 m u same raslje, te na kraju zabija het trik na gostovanju Ekvadoru, i odvodi Argentinu u Rusiju.u godinu dana niko osim Mesija nije zabio za Argentinu . Gde su taj Aguero,Di marija, Higuain.?? Treba li pogledat s kakvim balvanima igra Mesi u odbrani i sredini terena ? Izvlaci vise nego max iz Argentine. Onaj ko gleda njihove utakmice,vidi koliko im znaci i koliko je i tamo dobar. Ali nebitno skroz, zamisli kako eto Ronaldo ima taj presmesni, cirkusni euro na kome je jedina velesila bila Francuska u finalu al protiv koje Ronaldo nije igrao i saigraci mu doneli titulu :), i kao takav , i dalje je za veliku vecinu strucnjaka, igraca, navijaca Mesi broj 1 ! Pa kolika bi bila razlika da Mesi ima neki trofej sa Argentinom :) .Mesi je druga dimenzija i to mnogi mnogi primecuju,znaju. Dpovoljno je samo popricati sa malo starijijm sladokuscima i 90 % ce njih reci, ma dobar je Ronaldo,ali Mesi je nesto drugo :) Oseca se vec postovanje ,divljenje prema Mesiju na svakom koraku !Pa se vi tesite. Eto ako ce ti biti lakse, i ja cu reci. Kiki je najbolji,najzgodniji ,najlepsi svih vremena :) Kakav lesi !

ckm

pre 4 godine

Citiram brazilskog Ronalda od pre par dana na pitanje kojih 5 igraca je najbolje danas i u cijoj igri najvise uziva : " Mesi je broj 1, bez premca.Mislim da ce proci bar 20 ili 30 god da se pojavi takav jedan talenat.Neverovatan je i mnogo uzivam gledajuci ga " . 2 ipo godine mladji a vec sad ne samo da ima vise golova vec i asistencija od Ronalda :) u 9 sezona igrajuci u Realu, samo 2 puta je Ronaldo bio bolji od Mesija,tj doneo titulu Realu ,Mesi cak 6 :) . Prosto je neverovatan podatak, prkosi zakonima zdravog razuma da 1 igrac u jednoj sezoni bude najbolji strelac, dakle zlatna kopaca Evrope ( 6-a ,ubedljivo najvise,Ronaldo npr 4 ), najbolji strelac lige sampiona, najbolji asistent u ligama petice gledajuci sva takmicenja, najvise datih golova iz slobodnih udaraca, najvise stvorenih sansi saigracima,dakle najbolji plej i najvise uspesnih driblinga! Zavratite i procitajte jos jednom..To nije vidjeno ,zabelezeno u istorijama liga petica,a verovatno uopste u svim ligama da jedan igrac bude najbolji u svim mogucim gore navedecnim kategorijama. Neverovatno ! Ronaldu kapa dole za sve, ali zna citav svet ko je kralj ove igre :) . I da, euro koji je osvojio je najsmesniji turnir ikad,proglasen od mnogih uglednih sportskih casopisa poput Gazete ili Franc Fudbala. Da je stari sistem , Portugal ne bi prosao ni grupu,bio tek treci , nisu uspeli pobediti "velesile" poput Austrije, Madjarska i Islanda. Na putu do finala igrali protiv Poljske, Cro i Velsa. Samo jednu dobili u 90 min :)

Savica

pre 4 godine

Da remiziramo sto se tice reprezentacija, Ronaldo ima jedan Euro i sada mozda ovu ligu nacija koja nije nikakav kup. Mozda. Dok Mesi ima zlato na svetskom do 21 godine, ima zlato na olimpijadi i drugo mesto u kupu Amerike. Dakle uspesniji je sto se tice toga, a stalno mu to pominjete, nije lepo decaci ;)
(kako da ne, 05. jun 2019 23:24)

Fudbal se, trenutno, na OI igra po principu U-23, ukljucujuci pravo na tri igraca starija od pomenutog uzrasta. Sto znaci da uspehe ostvarene u toj kategoriji ne mozes meriti sa uspesima ostvarenim u seniorskim takmicenjima. Rezimiras pogresno jer ti uspesi nisu ekvivalentni. Odakle ti uopste ideja da povlacis takvu paralelu? (retoricko pitanje samo)

osvajaci

pre 4 godine

PITANJEZA SVE!!!! Ako Portugal osvoji Ligu nacija ide direktno na EP,da li to znaci da Srbija i kao treca u nasoj grupi ide na EP? 
(doktor, 05. jun 2019 23:09) 

Ko god da osvoji LN, nece se direktno plasirati na EP. Ovo sada se igra samo za sampiona LN. 
Posle kvalifikacija za EP, ce se igrati barazi LN i to sve cetiri lige i Liga A i Liga B i Liga C i Liga D. 
U tom barazu ce igrati sampioni svake od grupa iz svake lige i to ako se nisu kvalifikovali preko kvalifikacija.
(osvajaci, 05. jun 2019 23:57)

Umesto sto lupate minuse na ovaj komentar, bolje izguglajte i videcete da je tacan. Pobednik ove zavrsnice LN se ne plasira na EP, on samo postaje osvajac LN.
Kada se ove cetiri reprezentacije ne bi kvalifikovale na EP preko kvalifikacija one bi opet igrale sledece godine baraz kao pobednici grupa Lige A.
Da osvajanje LN donosi EP, ne bi UEFA stavila da se sada igra, jer bi to obesmislilo kval grupu u kojoj ucestvuje pobednik.

4k4.Dex

pre 4 godine

@kako da ne
Koliko se ja secam Mesi je pored sebe imao dva najbolja veznjaka ikada Xavija i Iniestu e znam zasto spominjes tamo nekog Alks sandra i Dibalu

4k4.Dex

pre 4 godine

@Realan
Bas zato vise i cenim Ronalda. Mesi je rodjen sa loptom u nogama kao i vecina najvecih fudbalera ikada a Ronaldo je covek koji je sve to isto pa i vise prvi put u istoiji postigao cistim radom i da bi to postigao morao je da se pomuci bar 5 puta vise od Mesja. To je ono sto mene fascinira vise od svega. Da Mesi je atraktivniji i ima bolju tehniku ali radom i voljom nadoknaditi talenat i uci medju najbolje svih vremena je skroz druga dimenzija veruj mi. Stavimo stvri ovako... daje Mesi sasvojim taentom radio kao Ronado imao bi buplu statistiku sada.

neko

pre 4 godine

Narode kakve veze Mesi ima sa ovom vescu? Ovde je rec o CR. Covek je zver. Pa pogledajte kretnje kod golova. A Mesi eno ga sastavlja spisak za ono njihovo takmicenje. Kako sadtavi tako i prodje sa kljunom ka zemlji kao skoro sa Liverpulom.

Maks

pre 4 godine

Možda sam ja slep, ali ovde Švajcarac sam sebe sapliće (što je jeftin trik iz preVARskih vremena). Brih gleda i gleda bliži kadar, a onda traži total i sudi penal. Žuti za švajcarskog igrača i nema penala. Ronaldo je ipak Ronaldo!

nista o nicemu

pre 4 godine

Da remiziramo sto se tice reprezentacija, Ronaldo ima jedan Euro i sada mozda ovu ligu nacija koja nije nikakav kup. Mozda. Dok Mesi ima zlato na svetskom do 21 godine, ima zlato na olimpijadi i drugo mesto u kupu Amerike. Dakle uspesniji je sto se tice toga, a stalno mu to pominjete, nije lepo decaci ;) 
(kako da ne, 05. jun 2019 23:24)

I dalje je Ronaldo bolji, placi

Nikola

pre 4 godine

Prosto strašno da ovaj sudija ima licencu...poredio sam ovu situaciju sa onim rvačima što su našeg Mitrovića bacili na zemlju pa to je nebo i zemlja, a on ovde sudi penal a nama ne...i još što je najgire on je gledao snimak...strašno!

sale

pre 4 godine

Ja se secam da je kao klinac,u godinama u kojima je sada Luka Jovic na primer dosao u fudbalski hram da igra protiv"malog"Partizana i naravno ispao sa Sportingom

Milan

pre 4 godine

Bilo bi lepo kad bi se u ligu nacija uključili i ostali kontinenti pa da gledamo latino-evropske klasike.Zamislite završni turnir u urugvaju Urugvaj Argentina Brazl Italija Holandija Nemačka... Srbija na stadionu Centenario

OtacMakarije

pre 4 godine

kako da ne@
pretpostavljam da si mislio na reč rezimiramo a ne kako si napisao "remiziramo" jer ne igraš partiju šaha već povlačiš rezime nečega.

goran89

pre 4 godine

@si cuber se saplece na sopstvenoj nozi, pogledaj snimak, imas ga naci. I tako simulira penal. Nit je semedo nit pepe su bilo sta pogresno uradili.

Ivan

pre 4 godine

Velika je sramota za fudbal da UEFA ima svoju reprezentaciju iza koje stoji, u svakom smislu te reci i to ne krije, a niko nista ne preduzima povodom toga. Mislim na svajcarsku naravno, da ne dodje do zabune. Treba stvari nazvati svojim imenom, ove kombinacije i penali sa ovim lopovom od sudije su prevrsili svaku meru. Kradu na ocigled svih, jos od baraza za SP na koje su otisli iz izmisljenog penala, pa zatim na SP bivaju zasticeni kao beli medvedi u utakmici protiv nas, tako i u ostalim utakmicama.

hmmm

pre 4 godine

sam pravi evropskog sampiona i mocnu silu, zaista neverovatno. Nemam nista protiv Mesija ali ne mozete me ubediti da su njegovi saigraci dugi niz godina u Argentini kvalitetniji nego sto ih ima Ronaldo u Portugaliji.
(sef strucnog staba, 5. jun 2019 22:49)


Ne moze ni mene niko ubediti da je Ronaldo sam odveo Portugal do EURA, a on se na tom EURU nije video osim u dve utakmice protiv Madjarske i Velsa. U svim ostalim utakmicama nije imao ni gol ni asistenciju. Cak je i Karisteas 2004 godine imao veci uticaj sto je Grcka osvojila. A da li je Ronaldo sa jednim golom u nokaut fazi zasluzniji od odbrane Portugala za osvojen trofej? A odbrana Portugala u tim utakmicama nokaut faze primila samo 1 gol. I ne znam sto spominjes suigrace kada je Francuska bez Ronalda pobedila u finalu Francusku, a Argentina bez Mesija u proslim kvalfikacijama ne moze da pobedi ni najslabije reprezetaciju u Južnoj Americi. Ne bi ni igrali SP bez njega. Dali isto golova kao i Venecuela u kvalifikacijama, a i to je Messi za vecinu golova bio zasluzan.

Yupi

pre 4 godine

Ima li ova uefa nekog drugog osim Briha da sudi. Opet kradja u pokusaju. Ona situacija sa penalom i VARom. Izmislio je penal Svajcarcima. Sapleo se igrac sam od sebe

General Motors

pre 4 godine

neko rece Messi dao het trik Brazilu . zaboravio da doda da je to bila prijateljska a ovaj majstor 3 komada Spancima na SP , ima 3 gola protiv Holandije na Euru , Svedjane sa 4 gola izbacio iz play off za SP, zatim ona sjajna partija u polufinalu EP 2016 protiv tima koji je pre toga razmontirao Belgiju , sad i 3 komada Svajcarcima . za Messija ne pamtim da je ikad odigrao dobar mec protiv neke ozbiljne reprezentacije u takmicarskoj utakmici.

bh

pre 4 godine

I sam Perez je priznao da je CR7 najveći igrač Reala svih vremena ., žaliće oni za njim ..., i sa 36, 37 i 38 godina igraće na vrhunskom nivou ..

Malkom

pre 4 godine

Kakav crni penal za svajcarsku? Ne budite smesni
(Pato, 05. jun 2019 23:46)

Nemoj tako. Hoćeš da kažeš da Brih nije u pravu? I to kad je Švajcarska u pitanju?

krki

pre 4 godine

Cenim da ni ovi uz uefe ne umeju da objasne cemu sluzi ova liga nacija i barazi usred kvalifikacija a kamoli kako se preko ovoga moze na evropsko direktno..

osvajaci

pre 4 godine

PITANJEZA SVE!!!! Ako Portugal osvoji Ligu nacija ide direktno na EP,da li to znaci da Srbija i kao treca u nasoj grupi ide na EP?
(doktor, 05. jun 2019 23:09)

Ko god da osvoji LN, nece se direktno plasirati na EP. Ovo sada se igra samo za sampiona LN.
Posle kvalifikacija za EP, ce se igrati barazi LN i to sve cetiri lige i Liga A i Liga B i Liga C i Liga D.
U tom barazu ce igrati sampioni svake od grupa iz svake lige i to ako se nisu kvalifikovali preko kvalifikacija.

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Sef strucnog staba
Portugal u miki maus grupi s islandom, madjarskom i austrijom zavrsava treceplasirani, dakle u starom sistemu bi ispao.
Igra i rezultati uzas. U iducoj rundi mec protiv hrvatske koju vodi tv serviser koji uopce nije niti pripremio tekmu, niti mijenjao igrace, mamic mu s tribina dovikuje sastav (postoji slika na netu), nevidljiv na terenu, hrvatska par min prije kraja gadja stativu, i iz iduceg kontranapada izblokiran puca iz mrtvog kuta i pukom nesrecom lopta se odbija do quaresme. Dakle ni tu nije nista napravio, jer je morao dodati quaresmi, a nije.
Naredne meceve protiv velesila kao poljska i wales (poljska se upravo brutalno osramotila na sp, to su najveci antitalenti za nogomet koji postoje) nije potrebno niti komentirati.
Finale s francuskom, de facto nije igrao. Eder je zabio.
A messi? Argentina bez njega ne bi niti dosla na sp. Higuain osobno promasio je pobjedu na sp, finale cope,.. nesto bolesno.
Messi je bolji dribler, bolji suter, bolji play i bolji golgeter.
Penaldo je bolji samo u izvodjenju penala i to je jedina istina.

Šnala

pre 4 godine

Koliki potencijal ima naša reprezentacija kada sa Krstajicem igra egal utakmicu protiv prvaka Evrope i finalistom lige nacija.Gde bi nam bio kraj da nemamo ovakav FSS,struku i menadžere?
(Jon Bon Jovi,

Koju si ti utakmicu gledao?
Igrali remi, a CR se povredio. Sudija na nasoj strani, a mi se branimo kao 11 devojcica. Umesto da pritisnemo, iskoristimo sto su bez najboljeg igraca i konacno pobedimo neki veliki tim.
Nismo dorasli tome a svaki veliki tim na nasem mestu bi iskoristio priliku i pobedio.

hihihi

pre 4 godine

Koliki potencijal ima naša reprezentacija kada sa Krstajicem igra egal utakmicu protiv prvaka Evrope i finalistom lige nacija.Gde bi nam bio kraj da nemamo ovakav FSS,struku i menadžere?
(Jon Bon Jovi, 05. jun 2019 22:49)

Možete biti zadovoljni rezultatom, ali ne i igrom protiv Portugala i Njemačke samo vas je čudo spasilo. Imali su 50 udarca prema vašem golu.

fid

pre 4 godine

Kako ovde ljudi okrecu misljenja kako vear duva to je nevidjeno...
Mesi da 3 gola liverpulu i ide klasicno ovo se ne vidja, uzivajmo, GOAT
Sad za Ronalda isto, on je masina, najveci, kako Mesi ne moze sa reprezentacijom iako je bio u finalu SP..

hihihi

pre 4 godine

PITANJEZA SVE!!!! Ako Portugal osvoji Ligu nacija ide direktno na EP,da li to znaci da Srbija i kao treca u nasoj grupi ide na EP?
(doktor, 05. jun 2019 23:09)

A, ako Portugal i Srbija budu drugi i treći i ako Portugal osvoji LN i Srbija bude prva u grupi C ako se ne varam, da li idu na EP četvrti i peti iz vaše skupine?

kako da ne

pre 4 godine

@sef strucnog staba
Messi je osvajac svetskog prvenstva do 21 godine i ima zlato na olimpijadi i drugo mesto na jednom svetskom prvenstvu. Ako to nije uspeh u onom raspadu od ekipe Argentine ( mislim na celu atmosferu vec zadnjih 10 godina), onda ne znam sta je uspeh. Jos nesto, kada je Mesi pre dolaska Suareza igrao klasicnu 9-tku postigao je u toj kalendarskoj godini 96 golova, da 96 golova. To je rekord koji nece ponoviti niko ko zna koliko godina. Stavite Mesija u špicu i dajte mu 2 igraca kvalitet Bernardo Silva, covek ce davati u sezoni 80-90 golova. Sada da stavite Mesija u špicu Juvea i da ima Dibalu, Pjanica, Alex Sandra on bi u seria A dao barem 60 golova. To bi bruka bila. Uostalom uopste ne treba porediti ta dva igraca jer Ronaldo je klasicna 9-tka dok je Mesi svugde od sredine do napada, zaduzen da kreira igru najvise pa tek da daje golove i opet ih je dao najvise ove sada vec sezone iza nas. Sta hocete vise? Da pocne da se slika sa svojim automobilima i restoranima kao Ronaldo, da se slika na jahti i da se promovise kao on pa da ga velicate? Pa nije on takav lik, onda lepo gotivite Ronalda i to je to :) Da remiziramo sto se tice reprezentacija, Ronaldo ima jedan Euro i sada mozda ovu ligu nacija koja nije nikakav kup. Mozda. Dok Mesi ima zlato na svetskom do 21 godine, ima zlato na olimpijadi i drugo mesto u kupu Amerike. Dakle uspesniji je sto se tice toga, a stalno mu to pominjete, nije lepo decaci ;)

lopov

pre 4 godine

Prosto je neverovatno da se Feliks Brih posle one lakrdije na SP i dalje toliko forsira od strane UEFA-a.Da se razumemo,izmedju koga god da je bila ta utakmica,onako ocigledan nedosudjen penal,pre svega zbog samovolje Briha da ne odgleda snimak pa tek onda odluci iako mu je bilo signalizirano iz VAR sobe,je sasvim dovoljan razlog da doticni vise nije smeo da bude arbitar vaznih meceva.A oni nastavili da ga forsiraju na najvisem nivou.Razlog vise da se sumnja u namere...
(Guf, 05. jun 2019 22:55)

Da li nas je Brih ostetio? Naravno da jeste. Za to niko ne moze da kaze drugacije.
Ali me zanima, odakle vam to da mu je sugerisano iz VAR sobe?
Ta prica je potekla sa laznog tviter naloga VAR official, koji je napravljen to vece i koji je ugasen ubrzo jer je lazan. Samo tamo je objavljeno da mu je sugerisano iz VAR-a.
Nigde nije zvanicno napisano da mu je sugerisano, jer FIFA/UEFA nikad javno ne komentarisu sudjenje.

lopov

pre 4 godine

 ................Da remiziramo sto se tice reprezentacija, Ronaldo ima jedan Euro i sada mozda ovu ligu nacija koja nije nikakav kup. Mozda. Dok Mesi ima zlato na svetskom do 21 godine, ima zlato na olimpijadi i drugo mesto u kupu Amerike. Dakle uspesniji je sto se tice toga, a stalno mu to pominjete, nije lepo decaci ;)
(kako da ne, 05. jun 2019 23:24)

Uspesi u mladjim kategorijama reprezentacije se nikad nisu uzimali u obzir kao nekakav reprezentativni uspeh. To su mladje kategorije, to nije seniorski fudbal. Olimpijske igre su takodje mladje kategorije, jer pravo nastupa imaju igraci do 23 godine i 2, 3 starija.
Kazes, Liga nacija nikakvo takmicenje, a onda kazes da su mladje kategorije uspeh. Ne lupaj gluposti.
Da bi osvojio Ligu nacija, moras da budes bolji od najboljih evropskih reprezentacija.
Ima Ronaldo jos jedno finale, EP 2004. godine

sef strucnog staba

pre 4 godine

@kako da ne

Stvarno si ozbiljan i poredis olimpijske igre i bilo kakvu medalju u omladinskom fudbalu za titulom evropskog sampiona? Pa sine, i nasi mladi su na Novom Zelandu osvojili SP, pa polovina igraca odande nije ni na fudbalskoj mapi.

Pedja

pre 4 godine

Ja ne znam sta treba da se desi da ovom Brihu zabrane da sudi? Pa da Svajcarskoj sudi njihov sudija, ne bi sudio kao ovaj Brih, koji ili veze nema sa sudjenjem ili sudi tendenciozno za Svajcarce.

si

pre 4 godine

Pogledajte kako je penal nastao za svajcarsku 

I sudija je bio opet Brych
(Daki, 05. jun 2019 22:48)


U cemu je pogresio? Zakacio je Semedo Cubera po nozi, dovoljno za penal. Slicna situacija kao na utakmici Juventus - Atletiko, kada je sviran penal nad Bernadeskijem.
Na prvu je delovalo da je folirao, ali se videlo na ponovljenom snimku.
Navijao sam za Portugaliju, da me neko ne napadne da navijam za "Svajcarce". Za njih nikako ne bih mogao da navijam, a Portugalce sam uvek gotivio jer su uvek imali atraktivne igrace kao Brazilci. Doduse, sada igraju dosta drugacije nego pre. Sada su dosta cvrsci i defanzivniji.

Markic

pre 4 godine

Brutalan i sa 34 godine. Sa Mesijem rame uz rame za GOAT.
(CR7, 5. jun 2019 22:44)

35ta brale, 34 napunio početkom februara.. Neponovljiv igrač.

lol

pre 4 godine

Kakav igrac, kakvi golovi... nema sumnje da je jedan od najvecih ikada. Ja se samo pitam DOKLE? Podseticu da je od 2003 god. na vrhunskom nivou, tad je igrao ligu sampiona za Sporting. Sad je 2019 ljudi moji. Dokle??
(Jon Bon Jovijev brat od tetke sa majčine strane, 05. jun 2019 22:45)

Slabo tebi ide. Bratu s tetkine strane klikneš minus, a njemu se pojave pet pluseva

Realan

pre 4 godine

Ljudi,Ronaldo je vrhunski fudbaler,veliki sportista,ali shvatite da je Mesi jednostavno boji.Ukucajte na internetu sta kazu treneri,strucnjaci i igraci(i bivsi i sadsnji),da se mi ne pravimo pametni sa komentarima...i vjerujte,njih 70% ce reci da je Mesi booji,time se rasprava zavrsava..Jednostavno Mesiju je dao bog talenat i magiju koju ni jedan drugi fudbaler ne moze nauciti na treningu.

Šnala

pre 4 godine

Koliki potencijal ima naša reprezentacija kada sa Krstajicem igra egal utakmicu protiv prvaka Evrope i finalistom lige nacija.Gde bi nam bio kraj da nemamo ovakav FSS,struku i menadžere?
(Jon Bon Jovi,

Koju si ti utakmicu gledao?
CR se povredio, sudija na nasoj strani a mi igramo bunker i branimo se kao 11 curica.
Jak egal nema sta.
Umesto da iskoristimo priliku, pritisnemo i pobedimo.
U tome je razlika izmedju nas i velikih timova

dm

pre 4 godine

Sve sve ali da Brixa stave da sudi opet Svajcarcima posle oceglednih tendencioznih odluka na SP.
Kako Nemac moze da sudi kad igra Svajcarska gde je fakticki jedan deo/kanton Nemacki.Zar to nije sukob intresa.Da se ne vracam u proslost ali onaj prekrsaj nad Mitrovicem je mnogo ocigledniji penal od ovog,koji po meni i nije bio.

VanNistelroj

pre 4 godine

Ucinak ove sezone 10 penala i 12 golova glavom, ali evo dao het trik u kikiriki kupu protiv Albanoafrike i eto razloga za vrtic da se vrati na internet i zapocne beskorisnu svadju, jer valjda do sad svako zna ko je najveci svih vremena.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Koliki potencijal ima naša reprezentacija kada sa Krstajicem igra egal utakmicu protiv prvaka Evrope i finalistom lige nacija.Gde bi nam bio kraj da nemamo ovakav FSS,struku i menadžere?

lol

pre 4 godine

Dosudi Portugalcima penal, pa ga poništi i dosudi penal na kontra stranu. Semedo je srušio Seferoviać, što Brych prvotno nije vidio i Portugalci su jurnuli u kontru, ali nakon VAR-a Brych je skužio da je krivo procijenio i Švicarci su dobili penal. 

Jon Bon Jovijev brat od tetke sa majčine strane

pre 4 godine

Kakav igrac, kakvi golovi... nema sumnje da je jedan od najvecih ikada. Ja se samo pitam DOKLE? Podseticu da je od 2003 god. na vrhunskom nivou, tad je igrao ligu sampiona za Sporting. Sad je 2019 ljudi moji. Dokle??

ajzak

pre 4 godine

Brih očigledno ima neke veze sa švajcarskom, verovatno mu je žena ili otac odatle. To je kao da Srbin sudi crnoj gori, ne znam zašto fifa pušta da on sudi njihove utakmice. Srećom tu je najbolji evropski igrač svih vremena da pobedi nepravdu

sef strucnog staba

pre 4 godine

Sve je to super, Mesi, Salah, Van Dajk...Ali svaki pravi realni i navijacki neostrasceni ljubitelj fudbala zna da je Kristijano zaista najbolji ikada. Mancester, Real, svakako i Juventus, pa Portugal, svuda dokazuje klasu cak i ako ima 34 godine. Od tek nesto iznad prosecne reprezentacije covek sam pravi evropskog sampiona i mocnu silu, zaista neverovatno. Nemam nista protiv Mesija ali ne mozete me ubediti da su njegovi saigraci dugi niz godina u Argentini kvalitetniji nego sto ih ima Ronaldo u Portugaliji.

Dusko

pre 4 godine

Da li je sada jasno koliko smo srece imali sto smo izvukli remi sa Portugalijom?
Da se Ronaldo nije ozledio napunio bi nas ko punjene paprike

Deki-Španija

pre 4 godine

Da li je dao Mesi nekada 3 gola za Argentinu, samo pitam?
(Boris, 05. jun 2019 22:46)
Da! Messi je dao 3 gola ni manje ni više nego Brazilu.

Guf

pre 4 godine

Prosto je neverovatno da se Feliks Brih posle one lakrdije na SP i dalje toliko forsira od strane UEFA-a.Da se razumemo,izmedju koga god da je bila ta utakmica,onako ocigledan nedosudjen penal,pre svega zbog samovolje Briha da ne odgleda snimak pa tek onda odluci iako mu je bilo signalizirano iz VAR sobe,je sasvim dovoljan razlog da doticni vise nije smeo da bude arbitar vaznih meceva.A oni nastavili da ga forsiraju na najvisem nivou.Razlog vise da se sumnja u namere...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Koliki potencijal ima naša reprezentacija kada sa Krstajicem igra egal utakmicu protiv prvaka Evrope i finalistom lige nacija.Gde bi nam bio kraj da nemamo ovakav FSS,struku i menadžere?

sef strucnog staba

pre 4 godine

Sve je to super, Mesi, Salah, Van Dajk...Ali svaki pravi realni i navijacki neostrasceni ljubitelj fudbala zna da je Kristijano zaista najbolji ikada. Mancester, Real, svakako i Juventus, pa Portugal, svuda dokazuje klasu cak i ako ima 34 godine. Od tek nesto iznad prosecne reprezentacije covek sam pravi evropskog sampiona i mocnu silu, zaista neverovatno. Nemam nista protiv Mesija ali ne mozete me ubediti da su njegovi saigraci dugi niz godina u Argentini kvalitetniji nego sto ih ima Ronaldo u Portugaliji.

lopov

pre 4 godine

 ................Da remiziramo sto se tice reprezentacija, Ronaldo ima jedan Euro i sada mozda ovu ligu nacija koja nije nikakav kup. Mozda. Dok Mesi ima zlato na svetskom do 21 godine, ima zlato na olimpijadi i drugo mesto u kupu Amerike. Dakle uspesniji je sto se tice toga, a stalno mu to pominjete, nije lepo decaci ;)
(kako da ne, 05. jun 2019 23:24)

Uspesi u mladjim kategorijama reprezentacije se nikad nisu uzimali u obzir kao nekakav reprezentativni uspeh. To su mladje kategorije, to nije seniorski fudbal. Olimpijske igre su takodje mladje kategorije, jer pravo nastupa imaju igraci do 23 godine i 2, 3 starija.
Kazes, Liga nacija nikakvo takmicenje, a onda kazes da su mladje kategorije uspeh. Ne lupaj gluposti.
Da bi osvojio Ligu nacija, moras da budes bolji od najboljih evropskih reprezentacija.
Ima Ronaldo jos jedno finale, EP 2004. godine

Jon Bon Jovijev brat od tetke sa majčine strane

pre 4 godine

Kakav igrac, kakvi golovi... nema sumnje da je jedan od najvecih ikada. Ja se samo pitam DOKLE? Podseticu da je od 2003 god. na vrhunskom nivou, tad je igrao ligu sampiona za Sporting. Sad je 2019 ljudi moji. Dokle??

dm

pre 4 godine

Sve sve ali da Brixa stave da sudi opet Svajcarcima posle oceglednih tendencioznih odluka na SP.
Kako Nemac moze da sudi kad igra Svajcarska gde je fakticki jedan deo/kanton Nemacki.Zar to nije sukob intresa.Da se ne vracam u proslost ali onaj prekrsaj nad Mitrovicem je mnogo ocigledniji penal od ovog,koji po meni i nije bio.

Dusko

pre 4 godine

Da li je sada jasno koliko smo srece imali sto smo izvukli remi sa Portugalijom?
Da se Ronaldo nije ozledio napunio bi nas ko punjene paprike

ajzak

pre 4 godine

Brih očigledno ima neke veze sa švajcarskom, verovatno mu je žena ili otac odatle. To je kao da Srbin sudi crnoj gori, ne znam zašto fifa pušta da on sudi njihove utakmice. Srećom tu je najbolji evropski igrač svih vremena da pobedi nepravdu

sef strucnog staba

pre 4 godine

@kako da ne

Stvarno si ozbiljan i poredis olimpijske igre i bilo kakvu medalju u omladinskom fudbalu za titulom evropskog sampiona? Pa sine, i nasi mladi su na Novom Zelandu osvojili SP, pa polovina igraca odande nije ni na fudbalskoj mapi.

Markic

pre 4 godine

Brutalan i sa 34 godine. Sa Mesijem rame uz rame za GOAT.
(CR7, 5. jun 2019 22:44)

35ta brale, 34 napunio početkom februara.. Neponovljiv igrač.

Guf

pre 4 godine

Prosto je neverovatno da se Feliks Brih posle one lakrdije na SP i dalje toliko forsira od strane UEFA-a.Da se razumemo,izmedju koga god da je bila ta utakmica,onako ocigledan nedosudjen penal,pre svega zbog samovolje Briha da ne odgleda snimak pa tek onda odluci iako mu je bilo signalizirano iz VAR sobe,je sasvim dovoljan razlog da doticni vise nije smeo da bude arbitar vaznih meceva.A oni nastavili da ga forsiraju na najvisem nivou.Razlog vise da se sumnja u namere...

Pedja

pre 4 godine

Ja ne znam sta treba da se desi da ovom Brihu zabrane da sudi? Pa da Svajcarskoj sudi njihov sudija, ne bi sudio kao ovaj Brih, koji ili veze nema sa sudjenjem ili sudi tendenciozno za Svajcarce.

Šnala

pre 4 godine

Koliki potencijal ima naša reprezentacija kada sa Krstajicem igra egal utakmicu protiv prvaka Evrope i finalistom lige nacija.Gde bi nam bio kraj da nemamo ovakav FSS,struku i menadžere?
(Jon Bon Jovi,

Koju si ti utakmicu gledao?
CR se povredio, sudija na nasoj strani a mi igramo bunker i branimo se kao 11 curica.
Jak egal nema sta.
Umesto da iskoristimo priliku, pritisnemo i pobedimo.
U tome je razlika izmedju nas i velikih timova

hihihi

pre 4 godine

Koliki potencijal ima naša reprezentacija kada sa Krstajicem igra egal utakmicu protiv prvaka Evrope i finalistom lige nacija.Gde bi nam bio kraj da nemamo ovakav FSS,struku i menadžere?
(Jon Bon Jovi, 05. jun 2019 22:49)

Možete biti zadovoljni rezultatom, ali ne i igrom protiv Portugala i Njemačke samo vas je čudo spasilo. Imali su 50 udarca prema vašem golu.

Šnala

pre 4 godine

Koliki potencijal ima naša reprezentacija kada sa Krstajicem igra egal utakmicu protiv prvaka Evrope i finalistom lige nacija.Gde bi nam bio kraj da nemamo ovakav FSS,struku i menadžere?
(Jon Bon Jovi,

Koju si ti utakmicu gledao?
Igrali remi, a CR se povredio. Sudija na nasoj strani, a mi se branimo kao 11 devojcica. Umesto da pritisnemo, iskoristimo sto su bez najboljeg igraca i konacno pobedimo neki veliki tim.
Nismo dorasli tome a svaki veliki tim na nasem mestu bi iskoristio priliku i pobedio.

neko

pre 4 godine

Narode kakve veze Mesi ima sa ovom vescu? Ovde je rec o CR. Covek je zver. Pa pogledajte kretnje kod golova. A Mesi eno ga sastavlja spisak za ono njihovo takmicenje. Kako sadtavi tako i prodje sa kljunom ka zemlji kao skoro sa Liverpulom.

lopov

pre 4 godine

Prosto je neverovatno da se Feliks Brih posle one lakrdije na SP i dalje toliko forsira od strane UEFA-a.Da se razumemo,izmedju koga god da je bila ta utakmica,onako ocigledan nedosudjen penal,pre svega zbog samovolje Briha da ne odgleda snimak pa tek onda odluci iako mu je bilo signalizirano iz VAR sobe,je sasvim dovoljan razlog da doticni vise nije smeo da bude arbitar vaznih meceva.A oni nastavili da ga forsiraju na najvisem nivou.Razlog vise da se sumnja u namere...
(Guf, 05. jun 2019 22:55)

Da li nas je Brih ostetio? Naravno da jeste. Za to niko ne moze da kaze drugacije.
Ali me zanima, odakle vam to da mu je sugerisano iz VAR sobe?
Ta prica je potekla sa laznog tviter naloga VAR official, koji je napravljen to vece i koji je ugasen ubrzo jer je lazan. Samo tamo je objavljeno da mu je sugerisano iz VAR-a.
Nigde nije zvanicno napisano da mu je sugerisano, jer FIFA/UEFA nikad javno ne komentarisu sudjenje.

lol

pre 4 godine

Dosudi Portugalcima penal, pa ga poništi i dosudi penal na kontra stranu. Semedo je srušio Seferoviać, što Brych prvotno nije vidio i Portugalci su jurnuli u kontru, ali nakon VAR-a Brych je skužio da je krivo procijenio i Švicarci su dobili penal. 

Deki-Španija

pre 4 godine

Da li je dao Mesi nekada 3 gola za Argentinu, samo pitam?
(Boris, 05. jun 2019 22:46)
Da! Messi je dao 3 gola ni manje ni više nego Brazilu.

osvajaci

pre 4 godine

PITANJEZA SVE!!!! Ako Portugal osvoji Ligu nacija ide direktno na EP,da li to znaci da Srbija i kao treca u nasoj grupi ide na EP?
(doktor, 05. jun 2019 23:09)

Ko god da osvoji LN, nece se direktno plasirati na EP. Ovo sada se igra samo za sampiona LN.
Posle kvalifikacija za EP, ce se igrati barazi LN i to sve cetiri lige i Liga A i Liga B i Liga C i Liga D.
U tom barazu ce igrati sampioni svake od grupa iz svake lige i to ako se nisu kvalifikovali preko kvalifikacija.

VanNistelroj

pre 4 godine

Ucinak ove sezone 10 penala i 12 golova glavom, ali evo dao het trik u kikiriki kupu protiv Albanoafrike i eto razloga za vrtic da se vrati na internet i zapocne beskorisnu svadju, jer valjda do sad svako zna ko je najveci svih vremena.

nista o nicemu

pre 4 godine

Da remiziramo sto se tice reprezentacija, Ronaldo ima jedan Euro i sada mozda ovu ligu nacija koja nije nikakav kup. Mozda. Dok Mesi ima zlato na svetskom do 21 godine, ima zlato na olimpijadi i drugo mesto u kupu Amerike. Dakle uspesniji je sto se tice toga, a stalno mu to pominjete, nije lepo decaci ;) 
(kako da ne, 05. jun 2019 23:24)

I dalje je Ronaldo bolji, placi

hihihi

pre 4 godine

PITANJEZA SVE!!!! Ako Portugal osvoji Ligu nacija ide direktno na EP,da li to znaci da Srbija i kao treca u nasoj grupi ide na EP?
(doktor, 05. jun 2019 23:09)

A, ako Portugal i Srbija budu drugi i treći i ako Portugal osvoji LN i Srbija bude prva u grupi C ako se ne varam, da li idu na EP četvrti i peti iz vaše skupine?

Ivan

pre 4 godine

Velika je sramota za fudbal da UEFA ima svoju reprezentaciju iza koje stoji, u svakom smislu te reci i to ne krije, a niko nista ne preduzima povodom toga. Mislim na svajcarsku naravno, da ne dodje do zabune. Treba stvari nazvati svojim imenom, ove kombinacije i penali sa ovim lopovom od sudije su prevrsili svaku meru. Kradu na ocigled svih, jos od baraza za SP na koje su otisli iz izmisljenog penala, pa zatim na SP bivaju zasticeni kao beli medvedi u utakmici protiv nas, tako i u ostalim utakmicama.

Realan

pre 4 godine

Ljudi,Ronaldo je vrhunski fudbaler,veliki sportista,ali shvatite da je Mesi jednostavno boji.Ukucajte na internetu sta kazu treneri,strucnjaci i igraci(i bivsi i sadsnji),da se mi ne pravimo pametni sa komentarima...i vjerujte,njih 70% ce reci da je Mesi booji,time se rasprava zavrsava..Jednostavno Mesiju je dao bog talenat i magiju koju ni jedan drugi fudbaler ne moze nauciti na treningu.

Nikola

pre 4 godine

Prosto strašno da ovaj sudija ima licencu...poredio sam ovu situaciju sa onim rvačima što su našeg Mitrovića bacili na zemlju pa to je nebo i zemlja, a on ovde sudi penal a nama ne...i još što je najgire on je gledao snimak...strašno!

Savica

pre 4 godine

Da remiziramo sto se tice reprezentacija, Ronaldo ima jedan Euro i sada mozda ovu ligu nacija koja nije nikakav kup. Mozda. Dok Mesi ima zlato na svetskom do 21 godine, ima zlato na olimpijadi i drugo mesto u kupu Amerike. Dakle uspesniji je sto se tice toga, a stalno mu to pominjete, nije lepo decaci ;)
(kako da ne, 05. jun 2019 23:24)

Fudbal se, trenutno, na OI igra po principu U-23, ukljucujuci pravo na tri igraca starija od pomenutog uzrasta. Sto znaci da uspehe ostvarene u toj kategoriji ne mozes meriti sa uspesima ostvarenim u seniorskim takmicenjima. Rezimiras pogresno jer ti uspesi nisu ekvivalentni. Odakle ti uopste ideja da povlacis takvu paralelu? (retoricko pitanje samo)

lol

pre 4 godine

Kakav igrac, kakvi golovi... nema sumnje da je jedan od najvecih ikada. Ja se samo pitam DOKLE? Podseticu da je od 2003 god. na vrhunskom nivou, tad je igrao ligu sampiona za Sporting. Sad je 2019 ljudi moji. Dokle??
(Jon Bon Jovijev brat od tetke sa majčine strane, 05. jun 2019 22:45)

Slabo tebi ide. Bratu s tetkine strane klikneš minus, a njemu se pojave pet pluseva

fid

pre 4 godine

Kako ovde ljudi okrecu misljenja kako vear duva to je nevidjeno...
Mesi da 3 gola liverpulu i ide klasicno ovo se ne vidja, uzivajmo, GOAT
Sad za Ronalda isto, on je masina, najveci, kako Mesi ne moze sa reprezentacijom iako je bio u finalu SP..

4k4.Dex

pre 4 godine

@kako da ne
Koliko se ja secam Mesi je pored sebe imao dva najbolja veznjaka ikada Xavija i Iniestu e znam zasto spominjes tamo nekog Alks sandra i Dibalu

4k4.Dex

pre 4 godine

@Realan
Bas zato vise i cenim Ronalda. Mesi je rodjen sa loptom u nogama kao i vecina najvecih fudbalera ikada a Ronaldo je covek koji je sve to isto pa i vise prvi put u istoiji postigao cistim radom i da bi to postigao morao je da se pomuci bar 5 puta vise od Mesja. To je ono sto mene fascinira vise od svega. Da Mesi je atraktivniji i ima bolju tehniku ali radom i voljom nadoknaditi talenat i uci medju najbolje svih vremena je skroz druga dimenzija veruj mi. Stavimo stvri ovako... daje Mesi sasvojim taentom radio kao Ronado imao bi buplu statistiku sada.

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Sef strucnog staba
Portugal u miki maus grupi s islandom, madjarskom i austrijom zavrsava treceplasirani, dakle u starom sistemu bi ispao.
Igra i rezultati uzas. U iducoj rundi mec protiv hrvatske koju vodi tv serviser koji uopce nije niti pripremio tekmu, niti mijenjao igrace, mamic mu s tribina dovikuje sastav (postoji slika na netu), nevidljiv na terenu, hrvatska par min prije kraja gadja stativu, i iz iduceg kontranapada izblokiran puca iz mrtvog kuta i pukom nesrecom lopta se odbija do quaresme. Dakle ni tu nije nista napravio, jer je morao dodati quaresmi, a nije.
Naredne meceve protiv velesila kao poljska i wales (poljska se upravo brutalno osramotila na sp, to su najveci antitalenti za nogomet koji postoje) nije potrebno niti komentirati.
Finale s francuskom, de facto nije igrao. Eder je zabio.
A messi? Argentina bez njega ne bi niti dosla na sp. Higuain osobno promasio je pobjedu na sp, finale cope,.. nesto bolesno.
Messi je bolji dribler, bolji suter, bolji play i bolji golgeter.
Penaldo je bolji samo u izvodjenju penala i to je jedina istina.

General Motors

pre 4 godine

neko rece Messi dao het trik Brazilu . zaboravio da doda da je to bila prijateljska a ovaj majstor 3 komada Spancima na SP , ima 3 gola protiv Holandije na Euru , Svedjane sa 4 gola izbacio iz play off za SP, zatim ona sjajna partija u polufinalu EP 2016 protiv tima koji je pre toga razmontirao Belgiju , sad i 3 komada Svajcarcima . za Messija ne pamtim da je ikad odigrao dobar mec protiv neke ozbiljne reprezentacije u takmicarskoj utakmici.

Maks

pre 4 godine

Možda sam ja slep, ali ovde Švajcarac sam sebe sapliće (što je jeftin trik iz preVARskih vremena). Brih gleda i gleda bliži kadar, a onda traži total i sudi penal. Žuti za švajcarskog igrača i nema penala. Ronaldo je ipak Ronaldo!

Malkom

pre 4 godine

Kakav crni penal za svajcarsku? Ne budite smesni
(Pato, 05. jun 2019 23:46)

Nemoj tako. Hoćeš da kažeš da Brih nije u pravu? I to kad je Švajcarska u pitanju?

kako da ne

pre 4 godine

@sef strucnog staba
Messi je osvajac svetskog prvenstva do 21 godine i ima zlato na olimpijadi i drugo mesto na jednom svetskom prvenstvu. Ako to nije uspeh u onom raspadu od ekipe Argentine ( mislim na celu atmosferu vec zadnjih 10 godina), onda ne znam sta je uspeh. Jos nesto, kada je Mesi pre dolaska Suareza igrao klasicnu 9-tku postigao je u toj kalendarskoj godini 96 golova, da 96 golova. To je rekord koji nece ponoviti niko ko zna koliko godina. Stavite Mesija u špicu i dajte mu 2 igraca kvalitet Bernardo Silva, covek ce davati u sezoni 80-90 golova. Sada da stavite Mesija u špicu Juvea i da ima Dibalu, Pjanica, Alex Sandra on bi u seria A dao barem 60 golova. To bi bruka bila. Uostalom uopste ne treba porediti ta dva igraca jer Ronaldo je klasicna 9-tka dok je Mesi svugde od sredine do napada, zaduzen da kreira igru najvise pa tek da daje golove i opet ih je dao najvise ove sada vec sezone iza nas. Sta hocete vise? Da pocne da se slika sa svojim automobilima i restoranima kao Ronaldo, da se slika na jahti i da se promovise kao on pa da ga velicate? Pa nije on takav lik, onda lepo gotivite Ronalda i to je to :) Da remiziramo sto se tice reprezentacija, Ronaldo ima jedan Euro i sada mozda ovu ligu nacija koja nije nikakav kup. Mozda. Dok Mesi ima zlato na svetskom do 21 godine, ima zlato na olimpijadi i drugo mesto u kupu Amerike. Dakle uspesniji je sto se tice toga, a stalno mu to pominjete, nije lepo decaci ;)

si

pre 4 godine

Pogledajte kako je penal nastao za svajcarsku 

I sudija je bio opet Brych
(Daki, 05. jun 2019 22:48)


U cemu je pogresio? Zakacio je Semedo Cubera po nozi, dovoljno za penal. Slicna situacija kao na utakmici Juventus - Atletiko, kada je sviran penal nad Bernadeskijem.
Na prvu je delovalo da je folirao, ali se videlo na ponovljenom snimku.
Navijao sam za Portugaliju, da me neko ne napadne da navijam za "Svajcarce". Za njih nikako ne bih mogao da navijam, a Portugalce sam uvek gotivio jer su uvek imali atraktivne igrace kao Brazilci. Doduse, sada igraju dosta drugacije nego pre. Sada su dosta cvrsci i defanzivniji.

osvajaci

pre 4 godine

PITANJEZA SVE!!!! Ako Portugal osvoji Ligu nacija ide direktno na EP,da li to znaci da Srbija i kao treca u nasoj grupi ide na EP? 
(doktor, 05. jun 2019 23:09) 

Ko god da osvoji LN, nece se direktno plasirati na EP. Ovo sada se igra samo za sampiona LN. 
Posle kvalifikacija za EP, ce se igrati barazi LN i to sve cetiri lige i Liga A i Liga B i Liga C i Liga D. 
U tom barazu ce igrati sampioni svake od grupa iz svake lige i to ako se nisu kvalifikovali preko kvalifikacija.
(osvajaci, 05. jun 2019 23:57)

Umesto sto lupate minuse na ovaj komentar, bolje izguglajte i videcete da je tacan. Pobednik ove zavrsnice LN se ne plasira na EP, on samo postaje osvajac LN.
Kada se ove cetiri reprezentacije ne bi kvalifikovale na EP preko kvalifikacija one bi opet igrale sledece godine baraz kao pobednici grupa Lige A.
Da osvajanje LN donosi EP, ne bi UEFA stavila da se sada igra, jer bi to obesmislilo kval grupu u kojoj ucestvuje pobednik.

samo jako

pre 4 godine

(ckm, 6. jun 2019 11:39)cinjenica je da Messi nikad nije odigrao dobar mec protiv neke ozbiljne reprezentacije . a Ronaldo het trik Spancima,2x Holandjane poslao kuci sa Eura,sa 4 gola izbacio Svedsku iz baraza,savrsen mec u polufinalu EP 2016, unistio i Dansku i Cesku i Rusiju a sad i Svajcarsku sa jedva jednim top saigracem u timu za razliku od Messijeve Argentine. molim da objavite komentar .

samo jako

pre 4 godine

(ckm, 6. jun 2019 13:41)to sto pricas su prijateljske utakmice a one nemaju nikakav znacaj . Messi nikad nista nije uradio u reprezentativnom fudbalu.

Yupi

pre 4 godine

Ima li ova uefa nekog drugog osim Briha da sudi. Opet kradja u pokusaju. Ona situacija sa penalom i VARom. Izmislio je penal Svajcarcima. Sapleo se igrac sam od sebe

bh

pre 4 godine

I sam Perez je priznao da je CR7 najveći igrač Reala svih vremena ., žaliće oni za njim ..., i sa 36, 37 i 38 godina igraće na vrhunskom nivou ..

krki

pre 4 godine

Cenim da ni ovi uz uefe ne umeju da objasne cemu sluzi ova liga nacija i barazi usred kvalifikacija a kamoli kako se preko ovoga moze na evropsko direktno..

OtacMakarije

pre 4 godine

kako da ne@
pretpostavljam da si mislio na reč rezimiramo a ne kako si napisao "remiziramo" jer ne igraš partiju šaha već povlačiš rezime nečega.

goran89

pre 4 godine

@si cuber se saplece na sopstvenoj nozi, pogledaj snimak, imas ga naci. I tako simulira penal. Nit je semedo nit pepe su bilo sta pogresno uradili.

ckm

pre 4 godine

Citiram brazilskog Ronalda od pre par dana na pitanje kojih 5 igraca je najbolje danas i u cijoj igri najvise uziva : " Mesi je broj 1, bez premca.Mislim da ce proci bar 20 ili 30 god da se pojavi takav jedan talenat.Neverovatan je i mnogo uzivam gledajuci ga " . 2 ipo godine mladji a vec sad ne samo da ima vise golova vec i asistencija od Ronalda :) u 9 sezona igrajuci u Realu, samo 2 puta je Ronaldo bio bolji od Mesija,tj doneo titulu Realu ,Mesi cak 6 :) . Prosto je neverovatan podatak, prkosi zakonima zdravog razuma da 1 igrac u jednoj sezoni bude najbolji strelac, dakle zlatna kopaca Evrope ( 6-a ,ubedljivo najvise,Ronaldo npr 4 ), najbolji strelac lige sampiona, najbolji asistent u ligama petice gledajuci sva takmicenja, najvise datih golova iz slobodnih udaraca, najvise stvorenih sansi saigracima,dakle najbolji plej i najvise uspesnih driblinga! Zavratite i procitajte jos jednom..To nije vidjeno ,zabelezeno u istorijama liga petica,a verovatno uopste u svim ligama da jedan igrac bude najbolji u svim mogucim gore navedecnim kategorijama. Neverovatno ! Ronaldu kapa dole za sve, ali zna citav svet ko je kralj ove igre :) . I da, euro koji je osvojio je najsmesniji turnir ikad,proglasen od mnogih uglednih sportskih casopisa poput Gazete ili Franc Fudbala. Da je stari sistem , Portugal ne bi prosao ni grupu,bio tek treci , nisu uspeli pobediti "velesile" poput Austrije, Madjarska i Islanda. Na putu do finala igrali protiv Poljske, Cro i Velsa. Samo jednu dobili u 90 min :)

neko

pre 4 godine

ckm@ Kolko si guglao da nadjes sve te podatke? Sad da ti ja guglam u koliko vaznih meceva njega nije bilo sto sa barselonom sto sa reprezentacijom oci bi ti ispale i muka bi ti bila.:)

ckm

pre 4 godine

(samo jako, 6. jun 2019 13:19

Jedini igrac sa 2 het trika u istoriji derbija sa Brazilom.Ni Maradona ni Pele ni Ronaldo nemaju taj poduhvat. Zabijao Nemackoj, Francuskoj, Italijiji, Urugvaju, Kolumbiji, Spaniji..u 8 utakmica bez Mesija, Argentina dobila samo 1, ugorozila svetsko, vraca se Mesi,odigra simultanku protiv Kolumbije, zabija onaj super precizni slobdnjak sa 30 m u same raslje, te na kraju zabija het trik na gostovanju Ekvadoru, i odvodi Argentinu u Rusiju.u godinu dana niko osim Mesija nije zabio za Argentinu . Gde su taj Aguero,Di marija, Higuain.?? Treba li pogledat s kakvim balvanima igra Mesi u odbrani i sredini terena ? Izvlaci vise nego max iz Argentine. Onaj ko gleda njihove utakmice,vidi koliko im znaci i koliko je i tamo dobar. Ali nebitno skroz, zamisli kako eto Ronaldo ima taj presmesni, cirkusni euro na kome je jedina velesila bila Francuska u finalu al protiv koje Ronaldo nije igrao i saigraci mu doneli titulu :), i kao takav , i dalje je za veliku vecinu strucnjaka, igraca, navijaca Mesi broj 1 ! Pa kolika bi bila razlika da Mesi ima neki trofej sa Argentinom :) .Mesi je druga dimenzija i to mnogi mnogi primecuju,znaju. Dpovoljno je samo popricati sa malo starijijm sladokuscima i 90 % ce njih reci, ma dobar je Ronaldo,ali Mesi je nesto drugo :) Oseca se vec postovanje ,divljenje prema Mesiju na svakom koraku !Pa se vi tesite. Eto ako ce ti biti lakse, i ja cu reci. Kiki je najbolji,najzgodniji ,najlepsi svih vremena :) Kakav lesi !

koala

pre 4 godine

(samo jako, 6. jun 2019 13:19)

To nije cinjenica, to je samo tvoje misljenje. Treba prvo da naucis znacenje reci cinjenica. Aj reci nam po cemu su to Danska, Švedska, Rusija, Ceska, Vels, Svajcarska ozbiljne reprezentacije, a BiH, Nigerija, USA, Meksiko, Brazil, Urugvaj, Kolumbija, Čile nisu? Tj. reprezentacije kojima je Mesi davao golove? Mesi je dao vise golova protiv tih tvojih ozbiljnih reprezentacija nego Ronaldo tako da ne znam zasto to spominjes. Ronaldo ima vise golova u reprezentaciji samo zato jer je gotov 3 godine stariji od Mesija. Mesi i sada ima bolji prosek golova po utakmici.

Milan

pre 4 godine

Bilo bi lepo kad bi se u ligu nacija uključili i ostali kontinenti pa da gledamo latino-evropske klasike.Zamislite završni turnir u urugvaju Urugvaj Argentina Brazl Italija Holandija Nemačka... Srbija na stadionu Centenario

sale

pre 4 godine

Ja se secam da je kao klinac,u godinama u kojima je sada Luka Jovic na primer dosao u fudbalski hram da igra protiv"malog"Partizana i naravno ispao sa Sportingom

ckm

pre 4 godine

(samo jako, 6. jun 2019 13:19

Jedini igrac sa 2 het trika u istoriji derbija sa Brazilom.Ni Maradona ni Pele ni Ronaldo nemaju taj poduhvat. Zabijao Nemackoj, Francuskoj, Italijiji, Urugvaju, Kolumbiji, Spaniji..u 8 utakmica bez Mesija, Argentina dobila samo 1, ugorozila svetsko, vraca se Mesi,odigra simultanku protiv Kolumbije, zabija onaj super precizni slobdnjak sa 30 m u same raslje, te na kraju zabija het trik na gostovanju Ekvadoru, i odvodi Argentinu u Rusiju.u godinu dana niko osim Mesija nije zabio za Argentinu . Gde su taj Aguero,Di marija, Higuain.?? Treba li pogledat s kakvim balvanima igra Mesi u odbrani i sredini terena ? Izvlaci vise nego max iz Argentine. Onaj ko gleda njihove utakmice,vidi koliko im znaci i koliko je i tamo dobar. Ali nebitno skroz, zamisli kako eto Ronaldo ima taj presmesni, cirkusni euro na kome je jedina velesila bila Francuska u finalu al protiv koje Ronaldo nije igrao i saigraci mu doneli titulu :), i kao takav , i dalje je za veliku vecinu strucnjaka, igraca, navijaca Mesi broj 1 ! Pa kolika bi bila razlika da Mesi ima neki trofej sa Argentinom :) .Mesi je druga dimenzija i to mnogi mnogi primecuju,znaju. Dpovoljno je samo popricati sa malo starijijm sladokuscima i 90 % ce njih reci, ma dobar je Ronaldo,ali Mesi je nesto drugo :) Oseca se vec postovanje ,divljenje prema Mesiju na svakom koraku !Pa se vi tesite. Eto ako ce ti biti lakse, i ja cu reci. Kiki je najbolji,najzgodniji ,najlepsi svih vremena :) Kakav lesi !

Milos

pre 4 godine

Ovaj covek kad primi loptu ja se najezim. Sva sreca pa se protiv nas povredio jer svaki put kada je primio ma samo potrcao mene je bilo strah.

hmmm

pre 4 godine

sam pravi evropskog sampiona i mocnu silu, zaista neverovatno. Nemam nista protiv Mesija ali ne mozete me ubediti da su njegovi saigraci dugi niz godina u Argentini kvalitetniji nego sto ih ima Ronaldo u Portugaliji.
(sef strucnog staba, 5. jun 2019 22:49)


Ne moze ni mene niko ubediti da je Ronaldo sam odveo Portugal do EURA, a on se na tom EURU nije video osim u dve utakmice protiv Madjarske i Velsa. U svim ostalim utakmicama nije imao ni gol ni asistenciju. Cak je i Karisteas 2004 godine imao veci uticaj sto je Grcka osvojila. A da li je Ronaldo sa jednim golom u nokaut fazi zasluzniji od odbrane Portugala za osvojen trofej? A odbrana Portugala u tim utakmicama nokaut faze primila samo 1 gol. I ne znam sto spominjes suigrace kada je Francuska bez Ronalda pobedila u finalu Francusku, a Argentina bez Mesija u proslim kvalfikacijama ne moze da pobedi ni najslabije reprezetaciju u Južnoj Americi. Ne bi ni igrali SP bez njega. Dali isto golova kao i Venecuela u kvalifikacijama, a i to je Messi za vecinu golova bio zasluzan.

Ivan

pre 4 godine

(samo jako, 6. jun 2019 17:08)

Treba pogledati istini u oči pa priznati da Ronaldo nema niti jedan individualni trofej sa reprezentacijom tj. Ronaldo čak nikad nije ni uzet u razmatranje da je bio najbolji igrač nekog velikog takmičenja dok s druge strane Mesi ima nagrade za najboljeg igrača SP-a, najbolji strelac, asistent i igrač SP-a do 20 godina, najbolji igrač 2x Copa Americe. Mesi je bio najbolji pored Suareza, Nejmara, Sanceza, Jamesa dok Ronaldo s druge strane nije mogao na EURU biti bolji ni od npr. Grizmana. Tačno je da će Ronaldo imati verovatno uspešniju timsku reprezentativnu karijeru od Mesija zbog gola Edera u finalu i promašaja Iguaina u istim, ali ako se gleda individualno Ronaldo ne može da se poredi sa Mesijem što se tiče reprezentacije. I jadno je što spominješ da je Ronaldo davao golove Danskoj, Velsu, Švajcarskoj, a Mesiju nećeš spomenuti da je davao golove protiv Bosne, a ta Bosna je pobeđivala u kvalifikacijama sve tri gore navedene "ozbiljne" reprezentacije. Onaj Bejl se nije video pored onog Bešića. A da ne spominjem da su Meksiko, Brazil, Urugvaj, Kolumbija, Čile jače od bilo koje reprezentacije kojoj je Ronaldo dao gol osim Španije i eventualno Holandije. Jadno je napisati da su npr. Rusija, Švedska, Češka jače reprezentacije od Kolumbije, Čilea ili Urugvaja tj. reprezentacija kojima je Mesi davao golove. Razumem da si fan Ronalda ali trebaš biti malo realniji.

VanNistelroj

pre 4 godine

Ucinak ove sezone 10 penala i 12 golova glavom, ali evo dao het trik u kikiriki kupu protiv Albanoafrike i eto razloga za vrtic da se vrati na internet i zapocne beskorisnu svadju, jer valjda do sad svako zna ko je najveci svih vremena.

sef strucnog staba

pre 4 godine

Sve je to super, Mesi, Salah, Van Dajk...Ali svaki pravi realni i navijacki neostrasceni ljubitelj fudbala zna da je Kristijano zaista najbolji ikada. Mancester, Real, svakako i Juventus, pa Portugal, svuda dokazuje klasu cak i ako ima 34 godine. Od tek nesto iznad prosecne reprezentacije covek sam pravi evropskog sampiona i mocnu silu, zaista neverovatno. Nemam nista protiv Mesija ali ne mozete me ubediti da su njegovi saigraci dugi niz godina u Argentini kvalitetniji nego sto ih ima Ronaldo u Portugaliji.

Realan

pre 4 godine

Ljudi,Ronaldo je vrhunski fudbaler,veliki sportista,ali shvatite da je Mesi jednostavno boji.Ukucajte na internetu sta kazu treneri,strucnjaci i igraci(i bivsi i sadsnji),da se mi ne pravimo pametni sa komentarima...i vjerujte,njih 70% ce reci da je Mesi booji,time se rasprava zavrsava..Jednostavno Mesiju je dao bog talenat i magiju koju ni jedan drugi fudbaler ne moze nauciti na treningu.

kako da ne

pre 4 godine

@sef strucnog staba
Messi je osvajac svetskog prvenstva do 21 godine i ima zlato na olimpijadi i drugo mesto na jednom svetskom prvenstvu. Ako to nije uspeh u onom raspadu od ekipe Argentine ( mislim na celu atmosferu vec zadnjih 10 godina), onda ne znam sta je uspeh. Jos nesto, kada je Mesi pre dolaska Suareza igrao klasicnu 9-tku postigao je u toj kalendarskoj godini 96 golova, da 96 golova. To je rekord koji nece ponoviti niko ko zna koliko godina. Stavite Mesija u špicu i dajte mu 2 igraca kvalitet Bernardo Silva, covek ce davati u sezoni 80-90 golova. Sada da stavite Mesija u špicu Juvea i da ima Dibalu, Pjanica, Alex Sandra on bi u seria A dao barem 60 golova. To bi bruka bila. Uostalom uopste ne treba porediti ta dva igraca jer Ronaldo je klasicna 9-tka dok je Mesi svugde od sredine do napada, zaduzen da kreira igru najvise pa tek da daje golove i opet ih je dao najvise ove sada vec sezone iza nas. Sta hocete vise? Da pocne da se slika sa svojim automobilima i restoranima kao Ronaldo, da se slika na jahti i da se promovise kao on pa da ga velicate? Pa nije on takav lik, onda lepo gotivite Ronalda i to je to :) Da remiziramo sto se tice reprezentacija, Ronaldo ima jedan Euro i sada mozda ovu ligu nacija koja nije nikakav kup. Mozda. Dok Mesi ima zlato na svetskom do 21 godine, ima zlato na olimpijadi i drugo mesto u kupu Amerike. Dakle uspesniji je sto se tice toga, a stalno mu to pominjete, nije lepo decaci ;)

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Sef strucnog staba
Portugal u miki maus grupi s islandom, madjarskom i austrijom zavrsava treceplasirani, dakle u starom sistemu bi ispao.
Igra i rezultati uzas. U iducoj rundi mec protiv hrvatske koju vodi tv serviser koji uopce nije niti pripremio tekmu, niti mijenjao igrace, mamic mu s tribina dovikuje sastav (postoji slika na netu), nevidljiv na terenu, hrvatska par min prije kraja gadja stativu, i iz iduceg kontranapada izblokiran puca iz mrtvog kuta i pukom nesrecom lopta se odbija do quaresme. Dakle ni tu nije nista napravio, jer je morao dodati quaresmi, a nije.
Naredne meceve protiv velesila kao poljska i wales (poljska se upravo brutalno osramotila na sp, to su najveci antitalenti za nogomet koji postoje) nije potrebno niti komentirati.
Finale s francuskom, de facto nije igrao. Eder je zabio.
A messi? Argentina bez njega ne bi niti dosla na sp. Higuain osobno promasio je pobjedu na sp, finale cope,.. nesto bolesno.
Messi je bolji dribler, bolji suter, bolji play i bolji golgeter.
Penaldo je bolji samo u izvodjenju penala i to je jedina istina.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Koliki potencijal ima naša reprezentacija kada sa Krstajicem igra egal utakmicu protiv prvaka Evrope i finalistom lige nacija.Gde bi nam bio kraj da nemamo ovakav FSS,struku i menadžere?

Deki-Španija

pre 4 godine

Da li je dao Mesi nekada 3 gola za Argentinu, samo pitam?
(Boris, 05. jun 2019 22:46)
Da! Messi je dao 3 gola ni manje ni više nego Brazilu.

hihihi

pre 4 godine

Koliki potencijal ima naša reprezentacija kada sa Krstajicem igra egal utakmicu protiv prvaka Evrope i finalistom lige nacija.Gde bi nam bio kraj da nemamo ovakav FSS,struku i menadžere?
(Jon Bon Jovi, 05. jun 2019 22:49)

Možete biti zadovoljni rezultatom, ali ne i igrom protiv Portugala i Njemačke samo vas je čudo spasilo. Imali su 50 udarca prema vašem golu.

si

pre 4 godine

Pogledajte kako je penal nastao za svajcarsku 

I sudija je bio opet Brych
(Daki, 05. jun 2019 22:48)


U cemu je pogresio? Zakacio je Semedo Cubera po nozi, dovoljno za penal. Slicna situacija kao na utakmici Juventus - Atletiko, kada je sviran penal nad Bernadeskijem.
Na prvu je delovalo da je folirao, ali se videlo na ponovljenom snimku.
Navijao sam za Portugaliju, da me neko ne napadne da navijam za "Svajcarce". Za njih nikako ne bih mogao da navijam, a Portugalce sam uvek gotivio jer su uvek imali atraktivne igrace kao Brazilci. Doduse, sada igraju dosta drugacije nego pre. Sada su dosta cvrsci i defanzivniji.

osvajaci

pre 4 godine

PITANJEZA SVE!!!! Ako Portugal osvoji Ligu nacija ide direktno na EP,da li to znaci da Srbija i kao treca u nasoj grupi ide na EP?
(doktor, 05. jun 2019 23:09)

Ko god da osvoji LN, nece se direktno plasirati na EP. Ovo sada se igra samo za sampiona LN.
Posle kvalifikacija za EP, ce se igrati barazi LN i to sve cetiri lige i Liga A i Liga B i Liga C i Liga D.
U tom barazu ce igrati sampioni svake od grupa iz svake lige i to ako se nisu kvalifikovali preko kvalifikacija.

Dusko

pre 4 godine

Da li je sada jasno koliko smo srece imali sto smo izvukli remi sa Portugalijom?
Da se Ronaldo nije ozledio napunio bi nas ko punjene paprike

ckm

pre 4 godine

Citiram brazilskog Ronalda od pre par dana na pitanje kojih 5 igraca je najbolje danas i u cijoj igri najvise uziva : " Mesi je broj 1, bez premca.Mislim da ce proci bar 20 ili 30 god da se pojavi takav jedan talenat.Neverovatan je i mnogo uzivam gledajuci ga " . 2 ipo godine mladji a vec sad ne samo da ima vise golova vec i asistencija od Ronalda :) u 9 sezona igrajuci u Realu, samo 2 puta je Ronaldo bio bolji od Mesija,tj doneo titulu Realu ,Mesi cak 6 :) . Prosto je neverovatan podatak, prkosi zakonima zdravog razuma da 1 igrac u jednoj sezoni bude najbolji strelac, dakle zlatna kopaca Evrope ( 6-a ,ubedljivo najvise,Ronaldo npr 4 ), najbolji strelac lige sampiona, najbolji asistent u ligama petice gledajuci sva takmicenja, najvise datih golova iz slobodnih udaraca, najvise stvorenih sansi saigracima,dakle najbolji plej i najvise uspesnih driblinga! Zavratite i procitajte jos jednom..To nije vidjeno ,zabelezeno u istorijama liga petica,a verovatno uopste u svim ligama da jedan igrac bude najbolji u svim mogucim gore navedecnim kategorijama. Neverovatno ! Ronaldu kapa dole za sve, ali zna citav svet ko je kralj ove igre :) . I da, euro koji je osvojio je najsmesniji turnir ikad,proglasen od mnogih uglednih sportskih casopisa poput Gazete ili Franc Fudbala. Da je stari sistem , Portugal ne bi prosao ni grupu,bio tek treci , nisu uspeli pobediti "velesile" poput Austrije, Madjarska i Islanda. Na putu do finala igrali protiv Poljske, Cro i Velsa. Samo jednu dobili u 90 min :)

hihihi

pre 4 godine

PITANJEZA SVE!!!! Ako Portugal osvoji Ligu nacija ide direktno na EP,da li to znaci da Srbija i kao treca u nasoj grupi ide na EP?
(doktor, 05. jun 2019 23:09)

A, ako Portugal i Srbija budu drugi i treći i ako Portugal osvoji LN i Srbija bude prva u grupi C ako se ne varam, da li idu na EP četvrti i peti iz vaše skupine?

fid

pre 4 godine

Kako ovde ljudi okrecu misljenja kako vear duva to je nevidjeno...
Mesi da 3 gola liverpulu i ide klasicno ovo se ne vidja, uzivajmo, GOAT
Sad za Ronalda isto, on je masina, najveci, kako Mesi ne moze sa reprezentacijom iako je bio u finalu SP..

hmmm

pre 4 godine

sam pravi evropskog sampiona i mocnu silu, zaista neverovatno. Nemam nista protiv Mesija ali ne mozete me ubediti da su njegovi saigraci dugi niz godina u Argentini kvalitetniji nego sto ih ima Ronaldo u Portugaliji.
(sef strucnog staba, 5. jun 2019 22:49)


Ne moze ni mene niko ubediti da je Ronaldo sam odveo Portugal do EURA, a on se na tom EURU nije video osim u dve utakmice protiv Madjarske i Velsa. U svim ostalim utakmicama nije imao ni gol ni asistenciju. Cak je i Karisteas 2004 godine imao veci uticaj sto je Grcka osvojila. A da li je Ronaldo sa jednim golom u nokaut fazi zasluzniji od odbrane Portugala za osvojen trofej? A odbrana Portugala u tim utakmicama nokaut faze primila samo 1 gol. I ne znam sto spominjes suigrace kada je Francuska bez Ronalda pobedila u finalu Francusku, a Argentina bez Mesija u proslim kvalfikacijama ne moze da pobedi ni najslabije reprezetaciju u Južnoj Americi. Ne bi ni igrali SP bez njega. Dali isto golova kao i Venecuela u kvalifikacijama, a i to je Messi za vecinu golova bio zasluzan.

sale

pre 4 godine

Ja se secam da je kao klinac,u godinama u kojima je sada Luka Jovic na primer dosao u fudbalski hram da igra protiv"malog"Partizana i naravno ispao sa Sportingom

dm

pre 4 godine

Sve sve ali da Brixa stave da sudi opet Svajcarcima posle oceglednih tendencioznih odluka na SP.
Kako Nemac moze da sudi kad igra Svajcarska gde je fakticki jedan deo/kanton Nemacki.Zar to nije sukob intresa.Da se ne vracam u proslost ali onaj prekrsaj nad Mitrovicem je mnogo ocigledniji penal od ovog,koji po meni i nije bio.

lopov

pre 4 godine

Prosto je neverovatno da se Feliks Brih posle one lakrdije na SP i dalje toliko forsira od strane UEFA-a.Da se razumemo,izmedju koga god da je bila ta utakmica,onako ocigledan nedosudjen penal,pre svega zbog samovolje Briha da ne odgleda snimak pa tek onda odluci iako mu je bilo signalizirano iz VAR sobe,je sasvim dovoljan razlog da doticni vise nije smeo da bude arbitar vaznih meceva.A oni nastavili da ga forsiraju na najvisem nivou.Razlog vise da se sumnja u namere...
(Guf, 05. jun 2019 22:55)

Da li nas je Brih ostetio? Naravno da jeste. Za to niko ne moze da kaze drugacije.
Ali me zanima, odakle vam to da mu je sugerisano iz VAR sobe?
Ta prica je potekla sa laznog tviter naloga VAR official, koji je napravljen to vece i koji je ugasen ubrzo jer je lazan. Samo tamo je objavljeno da mu je sugerisano iz VAR-a.
Nigde nije zvanicno napisano da mu je sugerisano, jer FIFA/UEFA nikad javno ne komentarisu sudjenje.

Šnala

pre 4 godine

Koliki potencijal ima naša reprezentacija kada sa Krstajicem igra egal utakmicu protiv prvaka Evrope i finalistom lige nacija.Gde bi nam bio kraj da nemamo ovakav FSS,struku i menadžere?
(Jon Bon Jovi,

Koju si ti utakmicu gledao?
Igrali remi, a CR se povredio. Sudija na nasoj strani, a mi se branimo kao 11 devojcica. Umesto da pritisnemo, iskoristimo sto su bez najboljeg igraca i konacno pobedimo neki veliki tim.
Nismo dorasli tome a svaki veliki tim na nasem mestu bi iskoristio priliku i pobedio.

ckm

pre 4 godine

(samo jako, 6. jun 2019 13:19

Jedini igrac sa 2 het trika u istoriji derbija sa Brazilom.Ni Maradona ni Pele ni Ronaldo nemaju taj poduhvat. Zabijao Nemackoj, Francuskoj, Italijiji, Urugvaju, Kolumbiji, Spaniji..u 8 utakmica bez Mesija, Argentina dobila samo 1, ugorozila svetsko, vraca se Mesi,odigra simultanku protiv Kolumbije, zabija onaj super precizni slobdnjak sa 30 m u same raslje, te na kraju zabija het trik na gostovanju Ekvadoru, i odvodi Argentinu u Rusiju.u godinu dana niko osim Mesija nije zabio za Argentinu . Gde su taj Aguero,Di marija, Higuain.?? Treba li pogledat s kakvim balvanima igra Mesi u odbrani i sredini terena ? Izvlaci vise nego max iz Argentine. Onaj ko gleda njihove utakmice,vidi koliko im znaci i koliko je i tamo dobar. Ali nebitno skroz, zamisli kako eto Ronaldo ima taj presmesni, cirkusni euro na kome je jedina velesila bila Francuska u finalu al protiv koje Ronaldo nije igrao i saigraci mu doneli titulu :), i kao takav , i dalje je za veliku vecinu strucnjaka, igraca, navijaca Mesi broj 1 ! Pa kolika bi bila razlika da Mesi ima neki trofej sa Argentinom :) .Mesi je druga dimenzija i to mnogi mnogi primecuju,znaju. Dpovoljno je samo popricati sa malo starijijm sladokuscima i 90 % ce njih reci, ma dobar je Ronaldo,ali Mesi je nesto drugo :) Oseca se vec postovanje ,divljenje prema Mesiju na svakom koraku !Pa se vi tesite. Eto ako ce ti biti lakse, i ja cu reci. Kiki je najbolji,najzgodniji ,najlepsi svih vremena :) Kakav lesi !

ckm

pre 4 godine

(samo jako, 6. jun 2019 13:19

Jedini igrac sa 2 het trika u istoriji derbija sa Brazilom.Ni Maradona ni Pele ni Ronaldo nemaju taj poduhvat. Zabijao Nemackoj, Francuskoj, Italijiji, Urugvaju, Kolumbiji, Spaniji..u 8 utakmica bez Mesija, Argentina dobila samo 1, ugorozila svetsko, vraca se Mesi,odigra simultanku protiv Kolumbije, zabija onaj super precizni slobdnjak sa 30 m u same raslje, te na kraju zabija het trik na gostovanju Ekvadoru, i odvodi Argentinu u Rusiju.u godinu dana niko osim Mesija nije zabio za Argentinu . Gde su taj Aguero,Di marija, Higuain.?? Treba li pogledat s kakvim balvanima igra Mesi u odbrani i sredini terena ? Izvlaci vise nego max iz Argentine. Onaj ko gleda njihove utakmice,vidi koliko im znaci i koliko je i tamo dobar. Ali nebitno skroz, zamisli kako eto Ronaldo ima taj presmesni, cirkusni euro na kome je jedina velesila bila Francuska u finalu al protiv koje Ronaldo nije igrao i saigraci mu doneli titulu :), i kao takav , i dalje je za veliku vecinu strucnjaka, igraca, navijaca Mesi broj 1 ! Pa kolika bi bila razlika da Mesi ima neki trofej sa Argentinom :) .Mesi je druga dimenzija i to mnogi mnogi primecuju,znaju. Dpovoljno je samo popricati sa malo starijijm sladokuscima i 90 % ce njih reci, ma dobar je Ronaldo,ali Mesi je nesto drugo :) Oseca se vec postovanje ,divljenje prema Mesiju na svakom koraku !Pa se vi tesite. Eto ako ce ti biti lakse, i ja cu reci. Kiki je najbolji,najzgodniji ,najlepsi svih vremena :) Kakav lesi !

Jon Bon Jovijev brat od tetke sa majčine strane

pre 4 godine

Kakav igrac, kakvi golovi... nema sumnje da je jedan od najvecih ikada. Ja se samo pitam DOKLE? Podseticu da je od 2003 god. na vrhunskom nivou, tad je igrao ligu sampiona za Sporting. Sad je 2019 ljudi moji. Dokle??

lol

pre 4 godine

Dosudi Portugalcima penal, pa ga poništi i dosudi penal na kontra stranu. Semedo je srušio Seferoviać, što Brych prvotno nije vidio i Portugalci su jurnuli u kontru, ali nakon VAR-a Brych je skužio da je krivo procijenio i Švicarci su dobili penal. 

ajzak

pre 4 godine

Brih očigledno ima neke veze sa švajcarskom, verovatno mu je žena ili otac odatle. To je kao da Srbin sudi crnoj gori, ne znam zašto fifa pušta da on sudi njihove utakmice. Srećom tu je najbolji evropski igrač svih vremena da pobedi nepravdu

lol

pre 4 godine

Kakav igrac, kakvi golovi... nema sumnje da je jedan od najvecih ikada. Ja se samo pitam DOKLE? Podseticu da je od 2003 god. na vrhunskom nivou, tad je igrao ligu sampiona za Sporting. Sad je 2019 ljudi moji. Dokle??
(Jon Bon Jovijev brat od tetke sa majčine strane, 05. jun 2019 22:45)

Slabo tebi ide. Bratu s tetkine strane klikneš minus, a njemu se pojave pet pluseva

lopov

pre 4 godine

 ................Da remiziramo sto se tice reprezentacija, Ronaldo ima jedan Euro i sada mozda ovu ligu nacija koja nije nikakav kup. Mozda. Dok Mesi ima zlato na svetskom do 21 godine, ima zlato na olimpijadi i drugo mesto u kupu Amerike. Dakle uspesniji je sto se tice toga, a stalno mu to pominjete, nije lepo decaci ;)
(kako da ne, 05. jun 2019 23:24)

Uspesi u mladjim kategorijama reprezentacije se nikad nisu uzimali u obzir kao nekakav reprezentativni uspeh. To su mladje kategorije, to nije seniorski fudbal. Olimpijske igre su takodje mladje kategorije, jer pravo nastupa imaju igraci do 23 godine i 2, 3 starija.
Kazes, Liga nacija nikakvo takmicenje, a onda kazes da su mladje kategorije uspeh. Ne lupaj gluposti.
Da bi osvojio Ligu nacija, moras da budes bolji od najboljih evropskih reprezentacija.
Ima Ronaldo jos jedno finale, EP 2004. godine

neko

pre 4 godine

Narode kakve veze Mesi ima sa ovom vescu? Ovde je rec o CR. Covek je zver. Pa pogledajte kretnje kod golova. A Mesi eno ga sastavlja spisak za ono njihovo takmicenje. Kako sadtavi tako i prodje sa kljunom ka zemlji kao skoro sa Liverpulom.

koala

pre 4 godine

(samo jako, 6. jun 2019 13:19)

To nije cinjenica, to je samo tvoje misljenje. Treba prvo da naucis znacenje reci cinjenica. Aj reci nam po cemu su to Danska, Švedska, Rusija, Ceska, Vels, Svajcarska ozbiljne reprezentacije, a BiH, Nigerija, USA, Meksiko, Brazil, Urugvaj, Kolumbija, Čile nisu? Tj. reprezentacije kojima je Mesi davao golove? Mesi je dao vise golova protiv tih tvojih ozbiljnih reprezentacija nego Ronaldo tako da ne znam zasto to spominjes. Ronaldo ima vise golova u reprezentaciji samo zato jer je gotov 3 godine stariji od Mesija. Mesi i sada ima bolji prosek golova po utakmici.

4k4.Dex

pre 4 godine

@Realan
Bas zato vise i cenim Ronalda. Mesi je rodjen sa loptom u nogama kao i vecina najvecih fudbalera ikada a Ronaldo je covek koji je sve to isto pa i vise prvi put u istoiji postigao cistim radom i da bi to postigao morao je da se pomuci bar 5 puta vise od Mesja. To je ono sto mene fascinira vise od svega. Da Mesi je atraktivniji i ima bolju tehniku ali radom i voljom nadoknaditi talenat i uci medju najbolje svih vremena je skroz druga dimenzija veruj mi. Stavimo stvri ovako... daje Mesi sasvojim taentom radio kao Ronado imao bi buplu statistiku sada.

Markic

pre 4 godine

Brutalan i sa 34 godine. Sa Mesijem rame uz rame za GOAT.
(CR7, 5. jun 2019 22:44)

35ta brale, 34 napunio početkom februara.. Neponovljiv igrač.

4k4.Dex

pre 4 godine

@kako da ne
Koliko se ja secam Mesi je pored sebe imao dva najbolja veznjaka ikada Xavija i Iniestu e znam zasto spominjes tamo nekog Alks sandra i Dibalu

samo jako

pre 4 godine

(ckm, 6. jun 2019 11:39)cinjenica je da Messi nikad nije odigrao dobar mec protiv neke ozbiljne reprezentacije . a Ronaldo het trik Spancima,2x Holandjane poslao kuci sa Eura,sa 4 gola izbacio Svedsku iz baraza,savrsen mec u polufinalu EP 2016, unistio i Dansku i Cesku i Rusiju a sad i Svajcarsku sa jedva jednim top saigracem u timu za razliku od Messijeve Argentine. molim da objavite komentar .

Šnala

pre 4 godine

Koliki potencijal ima naša reprezentacija kada sa Krstajicem igra egal utakmicu protiv prvaka Evrope i finalistom lige nacija.Gde bi nam bio kraj da nemamo ovakav FSS,struku i menadžere?
(Jon Bon Jovi,

Koju si ti utakmicu gledao?
CR se povredio, sudija na nasoj strani a mi igramo bunker i branimo se kao 11 curica.
Jak egal nema sta.
Umesto da iskoristimo priliku, pritisnemo i pobedimo.
U tome je razlika izmedju nas i velikih timova

samo jako

pre 4 godine

(ckm, 6. jun 2019 13:41)to sto pricas su prijateljske utakmice a one nemaju nikakav znacaj . Messi nikad nista nije uradio u reprezentativnom fudbalu.

nista o nicemu

pre 4 godine

Da remiziramo sto se tice reprezentacija, Ronaldo ima jedan Euro i sada mozda ovu ligu nacija koja nije nikakav kup. Mozda. Dok Mesi ima zlato na svetskom do 21 godine, ima zlato na olimpijadi i drugo mesto u kupu Amerike. Dakle uspesniji je sto se tice toga, a stalno mu to pominjete, nije lepo decaci ;) 
(kako da ne, 05. jun 2019 23:24)

I dalje je Ronaldo bolji, placi

neko

pre 4 godine

ckm@ Kolko si guglao da nadjes sve te podatke? Sad da ti ja guglam u koliko vaznih meceva njega nije bilo sto sa barselonom sto sa reprezentacijom oci bi ti ispale i muka bi ti bila.:)

sef strucnog staba

pre 4 godine

@kako da ne

Stvarno si ozbiljan i poredis olimpijske igre i bilo kakvu medalju u omladinskom fudbalu za titulom evropskog sampiona? Pa sine, i nasi mladi su na Novom Zelandu osvojili SP, pa polovina igraca odande nije ni na fudbalskoj mapi.

General Motors

pre 4 godine

neko rece Messi dao het trik Brazilu . zaboravio da doda da je to bila prijateljska a ovaj majstor 3 komada Spancima na SP , ima 3 gola protiv Holandije na Euru , Svedjane sa 4 gola izbacio iz play off za SP, zatim ona sjajna partija u polufinalu EP 2016 protiv tima koji je pre toga razmontirao Belgiju , sad i 3 komada Svajcarcima . za Messija ne pamtim da je ikad odigrao dobar mec protiv neke ozbiljne reprezentacije u takmicarskoj utakmici.

Savica

pre 4 godine

Da remiziramo sto se tice reprezentacija, Ronaldo ima jedan Euro i sada mozda ovu ligu nacija koja nije nikakav kup. Mozda. Dok Mesi ima zlato na svetskom do 21 godine, ima zlato na olimpijadi i drugo mesto u kupu Amerike. Dakle uspesniji je sto se tice toga, a stalno mu to pominjete, nije lepo decaci ;)
(kako da ne, 05. jun 2019 23:24)

Fudbal se, trenutno, na OI igra po principu U-23, ukljucujuci pravo na tri igraca starija od pomenutog uzrasta. Sto znaci da uspehe ostvarene u toj kategoriji ne mozes meriti sa uspesima ostvarenim u seniorskim takmicenjima. Rezimiras pogresno jer ti uspesi nisu ekvivalentni. Odakle ti uopste ideja da povlacis takvu paralelu? (retoricko pitanje samo)

Milos

pre 4 godine

Ovaj covek kad primi loptu ja se najezim. Sva sreca pa se protiv nas povredio jer svaki put kada je primio ma samo potrcao mene je bilo strah.

Ivan

pre 4 godine

(samo jako, 6. jun 2019 17:08)

Treba pogledati istini u oči pa priznati da Ronaldo nema niti jedan individualni trofej sa reprezentacijom tj. Ronaldo čak nikad nije ni uzet u razmatranje da je bio najbolji igrač nekog velikog takmičenja dok s druge strane Mesi ima nagrade za najboljeg igrača SP-a, najbolji strelac, asistent i igrač SP-a do 20 godina, najbolji igrač 2x Copa Americe. Mesi je bio najbolji pored Suareza, Nejmara, Sanceza, Jamesa dok Ronaldo s druge strane nije mogao na EURU biti bolji ni od npr. Grizmana. Tačno je da će Ronaldo imati verovatno uspešniju timsku reprezentativnu karijeru od Mesija zbog gola Edera u finalu i promašaja Iguaina u istim, ali ako se gleda individualno Ronaldo ne može da se poredi sa Mesijem što se tiče reprezentacije. I jadno je što spominješ da je Ronaldo davao golove Danskoj, Velsu, Švajcarskoj, a Mesiju nećeš spomenuti da je davao golove protiv Bosne, a ta Bosna je pobeđivala u kvalifikacijama sve tri gore navedene "ozbiljne" reprezentacije. Onaj Bejl se nije video pored onog Bešića. A da ne spominjem da su Meksiko, Brazil, Urugvaj, Kolumbija, Čile jače od bilo koje reprezentacije kojoj je Ronaldo dao gol osim Španije i eventualno Holandije. Jadno je napisati da su npr. Rusija, Švedska, Češka jače reprezentacije od Kolumbije, Čilea ili Urugvaja tj. reprezentacija kojima je Mesi davao golove. Razumem da si fan Ronalda ali trebaš biti malo realniji.

Guf

pre 4 godine

Prosto je neverovatno da se Feliks Brih posle one lakrdije na SP i dalje toliko forsira od strane UEFA-a.Da se razumemo,izmedju koga god da je bila ta utakmica,onako ocigledan nedosudjen penal,pre svega zbog samovolje Briha da ne odgleda snimak pa tek onda odluci iako mu je bilo signalizirano iz VAR sobe,je sasvim dovoljan razlog da doticni vise nije smeo da bude arbitar vaznih meceva.A oni nastavili da ga forsiraju na najvisem nivou.Razlog vise da se sumnja u namere...

Pedja

pre 4 godine

Ja ne znam sta treba da se desi da ovom Brihu zabrane da sudi? Pa da Svajcarskoj sudi njihov sudija, ne bi sudio kao ovaj Brih, koji ili veze nema sa sudjenjem ili sudi tendenciozno za Svajcarce.

krki

pre 4 godine

Cenim da ni ovi uz uefe ne umeju da objasne cemu sluzi ova liga nacija i barazi usred kvalifikacija a kamoli kako se preko ovoga moze na evropsko direktno..

Milan

pre 4 godine

Bilo bi lepo kad bi se u ligu nacija uključili i ostali kontinenti pa da gledamo latino-evropske klasike.Zamislite završni turnir u urugvaju Urugvaj Argentina Brazl Italija Holandija Nemačka... Srbija na stadionu Centenario

Yupi

pre 4 godine

Ima li ova uefa nekog drugog osim Briha da sudi. Opet kradja u pokusaju. Ona situacija sa penalom i VARom. Izmislio je penal Svajcarcima. Sapleo se igrac sam od sebe

bh

pre 4 godine

I sam Perez je priznao da je CR7 najveći igrač Reala svih vremena ., žaliće oni za njim ..., i sa 36, 37 i 38 godina igraće na vrhunskom nivou ..

osvajaci

pre 4 godine

PITANJEZA SVE!!!! Ako Portugal osvoji Ligu nacija ide direktno na EP,da li to znaci da Srbija i kao treca u nasoj grupi ide na EP? 
(doktor, 05. jun 2019 23:09) 

Ko god da osvoji LN, nece se direktno plasirati na EP. Ovo sada se igra samo za sampiona LN. 
Posle kvalifikacija za EP, ce se igrati barazi LN i to sve cetiri lige i Liga A i Liga B i Liga C i Liga D. 
U tom barazu ce igrati sampioni svake od grupa iz svake lige i to ako se nisu kvalifikovali preko kvalifikacija.
(osvajaci, 05. jun 2019 23:57)

Umesto sto lupate minuse na ovaj komentar, bolje izguglajte i videcete da je tacan. Pobednik ove zavrsnice LN se ne plasira na EP, on samo postaje osvajac LN.
Kada se ove cetiri reprezentacije ne bi kvalifikovale na EP preko kvalifikacija one bi opet igrale sledece godine baraz kao pobednici grupa Lige A.
Da osvajanje LN donosi EP, ne bi UEFA stavila da se sada igra, jer bi to obesmislilo kval grupu u kojoj ucestvuje pobednik.

Malkom

pre 4 godine

Kakav crni penal za svajcarsku? Ne budite smesni
(Pato, 05. jun 2019 23:46)

Nemoj tako. Hoćeš da kažeš da Brih nije u pravu? I to kad je Švajcarska u pitanju?

Ivan

pre 4 godine

Velika je sramota za fudbal da UEFA ima svoju reprezentaciju iza koje stoji, u svakom smislu te reci i to ne krije, a niko nista ne preduzima povodom toga. Mislim na svajcarsku naravno, da ne dodje do zabune. Treba stvari nazvati svojim imenom, ove kombinacije i penali sa ovim lopovom od sudije su prevrsili svaku meru. Kradu na ocigled svih, jos od baraza za SP na koje su otisli iz izmisljenog penala, pa zatim na SP bivaju zasticeni kao beli medvedi u utakmici protiv nas, tako i u ostalim utakmicama.

goran89

pre 4 godine

@si cuber se saplece na sopstvenoj nozi, pogledaj snimak, imas ga naci. I tako simulira penal. Nit je semedo nit pepe su bilo sta pogresno uradili.

Maks

pre 4 godine

Možda sam ja slep, ali ovde Švajcarac sam sebe sapliće (što je jeftin trik iz preVARskih vremena). Brih gleda i gleda bliži kadar, a onda traži total i sudi penal. Žuti za švajcarskog igrača i nema penala. Ronaldo je ipak Ronaldo!

Nikola

pre 4 godine

Prosto strašno da ovaj sudija ima licencu...poredio sam ovu situaciju sa onim rvačima što su našeg Mitrovića bacili na zemlju pa to je nebo i zemlja, a on ovde sudi penal a nama ne...i još što je najgire on je gledao snimak...strašno!

OtacMakarije

pre 4 godine

kako da ne@
pretpostavljam da si mislio na reč rezimiramo a ne kako si napisao "remiziramo" jer ne igraš partiju šaha već povlačiš rezime nečega.