Košarka 112

Petak, 31.05.2019.

09:02

Na pomolu fuzija – Cedevita "beži" iz Zagreba u Ljubljanu?

Prvi čovek Cedevite Emil Tedeski je doneo odluku da preseli ekipu u Ljubljanu, odnosno da se “udruži“ sa Olimpijom, preneli su regionalni mediji.

Na pomolu fuzija – Cedevita "beži" iz Zagreba u Ljubljanu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

Toni

pre 4 godine

(Teofil, 31. maj 2019 11:32)

Takvi navijači ne trebaju nikome. Tedeski je ozbiljan biznismen i neće da plaća kazne zbog huliganizma.

Glavati Mile

pre 4 godine

Bolje da se spojio sa Zadrom... imao bi fanatike za navijace ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(Teofil, 31. maj 2019 11:32)"

Upravo tako,Zadar ima sve osim novca za barem solidnu ekipu.
Prije 15-ak dana,imali su 9000 gledalaca protiv Cedevite u nebitnom prvenstvu Hrvatske,izgubili odlucujucu petu utakmicu tricom Cedevite u posljednjoj sekundi.

asomacum brothers

pre 4 godine

trebali su prvo zmajceki da naprave projekat Evropska Olimpija,pa da odu u dubiozu 18 miliona eura,pa tek onda kako to vec ide Olimpija Cedevita LJubljana Diva ...

nikolabg

pre 4 godine

Ovo će se samo isplatiti ukoliko novi klub krene u stvaranje novih vrhunskih domaćih igrača i da to bude neka osnova, kombinacija najboljih mladih igrača iz dve zemlje plus dobrih par stranaca.
Ako to bude ovako kao do sada, džabe je i sramota je da "gase" Olimpiju na takav način.
Onda najbolje neka se ugasi Cedevita, i nek se uloži u Olimpije da za dve tri godine da napadne vrh i titulu.
Svaki korak napred makar i na ovaj način u regionu može biti samo plus. Ionako su mnogi velikani prežaljeni i pogašeni i sve što je bilo nekad danas više nema smisla...

Sasha

pre 4 godine

Trebao je da se posluzi Covicevim naprednjackim receptom - da trazi da Cibona (koja je u dugovima do guse i u predstecajnoj nagodbi otplacuje dugove jos narednih 5 godina) zamrzne svoj rad. Onda za male pare kupi Cibonino ime, istoriju, grb (navijaci dolaze besplatno) i svoju Cedevitu preimenije u KK Cibona hrvatski telekom. Onda kupi neki lijevi klub i preimenuje ga u KK Cedevita i taj klub mu sluzi za razvijanje igraca. Ovako moze da ima dva kluba i u ABA i u hrvatskoj ligi. Naravno, od HDZ trazi da obrisu Cibonine dugove, da drzavne firme sponzorisu njegov privatni klub, da mu je drzavi budzet na raspolaganju kad god mu treba para i da firme koje hoce da posluju u hrvatskoj (na pr ako se pojavi neka srpska IDEA) moraju da sponzorisu njegov klub. Niko ne moze Cedeviti da zabrani kao ce da se zove!

Dacha

pre 4 godine

Da li su se pravila ponovo menjala? Koliko znam, pre dve godine je usvojeno da može do 5 klubova iz jedne države da učestvuje, a Slovenija za sada ima samo 2.
(marko, 31. maj 2019 12:46)

Moze 5 najvise ali to zavisi od ispunjene kvote na kraju sezone,oni trenutno ispunjavaju samo za 2 mesta a oba su popunjena. Jedino trenutno moguce resenje je da dobiju neku vrstu wild karte i to pod uslovom da se liga prosiri ulaskom Olimpijakosa u istu.

nz

pre 4 godine

Evo botova, krenulo spamovanje Partizan-Igokea-lopta preskače Drinu komentarima. Nadam se da od NČ dobijaju nešto više od sendviča : ) a mislim da nema ništa od fuzije Cedevite i Olimpije, malo je iznerviran Tedeski zbog gubitka titule i što se verovatno više navijača radovalo pobedi Cibone pa sad tvrdi pazar.

ja

pre 4 godine

U pravu ste zvezdaši, izvinite. Ono je bila MUTACIJA, a ne fuzija između C.zvezde i FMP. Ne znam šta je fuzija, ali ako je jednogodišnja poslovna saradnja kao u slučaju Partizana i Igokee 2007. godine, onda OK.

Btw, C.zvezda ne postoji od 12.08.2011. Klub koji se takmiči nastao je 1975. godine pod imenom KK Ivo Lola Ribar, nekoliko puta menjao ime, najpoznatije ljubiteljima košarke u Srbije je ime "FMP". Danas se takmiče pod nazivom "KK Crvena zvezda".

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

..a Partizan se vraca u Zagreb.
(mfg, 31. maj 2019 13:19)

Филмски речено-Леси се враћа кући...

One night in May

pre 4 godine

Btw, C.zvezda ne postoji od 12.08.2011. Klub koji se takmiči nastao je 1975. godine pod imenom KK Ivo Lola Ribar, nekoliko puta menjao ime, najpoznatije ljubiteljima košarke u Srbije je ime "FMP". Danas se takmiče pod nazivom "KK Crvena zvezda".
(ja, 31. maj 2019 14:01)


Zelje tvoje puste...FMP ce da vas razvali u polufinalu po navici.
A Partizan ne postoji od 2007.

SeijoOju

pre 4 godine

Prirodno, za razliku od panterskog preskakanja reke Stiks i vracanja umrlih u zive.
(Zlatan I., 31. maj 2019 11:50)

I sad te ti Stiksani nagrdjuju vec godinama unazad, tako da ti na pamet vise nikad ne padne da pricas o kosarci!

ja

pre 4 godine

fmp 3?
(Zorowitzki, 31. maj 2019 09:11)

Igokea 3 ili Dinamik 2.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toto-ko-tunjo, 31. maj 2019 10:44) # Link komentara
Preporučujem (+21)Ne preporučujem (-4)

Zašto ljudi preporučuju ovaj komentar???

Jugram Haschwalth

pre 4 godine

Lopta je preskocila reku Ljubljanicu i sada se to smatra kao jedan narod. Dobro poznato?
(EUFORIJA, 31. maj 2019 11:06)

Da, niko ne moze da im zabrani kako da se zovu.

Delije sa seRvera

pre 4 godine

Mi smo sa Igokeom imali poslovno tehnicku saradnju. Ni jedan igrac nije presao iz Partizana u Igokeu ili obrnuto, racuni razliciti, PIBovi razliciti, ne iraju u istoj hali (citaj Zeleznik), uprava se nije mesala itd itd. Nesto kao u fudbalu zvezda i Sopot svojevremeno. a vas je FMP bukvalno i pravno i tehnicki i moralno - PREUZEO. Od navijaca, grba, dresova, PIBa, hale, uprave, racuna, igraca, medija itd. itd.
Dzabe vasi pokusaji spinovanja, posto 1000 izgovorena laz od pantera NE postaje istina.

TedWolfsburg

pre 4 godine

U Zagrebu postoji samo jedan košarkaški klub a to je Cibona i jedino za nju postoje emocije.
Donekle i kk Zagreb jer u njemu igra dosta naših prijatelja iz Novog Zagreba.
Cedevita je klub bez navijača a Tedeschi tjera ljude da nakon posla idu na tekme.
Kako onda da se prihvati i zavoli Cedevita.
Za one koji to neznaju pravo ime kluba je Hiron Botinec.

Beoman

pre 4 godine

@Pametni ljudi, tako treba da KK Partizan se spoji sa ZC pod Nazivom KK Partizan svrnobelim dresom i crvenom zvezdom na goblenu. Tad bi imali prvaka sveta.
(Daniël, 31. maj 2019 10:31)
neka crkne kome smeta, CZ je bila prvak usateevrope i sveta.

ferdinand

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци. 
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09) 

Kažeš veštačka tvorevina. A koji je to tim ikada prirodno nastao?
(bob, 31. maj 2019 11:32)

Kako koji? Pa, JSD 32.zagorska divizija kao "prirodna protivteža" klubovima u Srbiji a sve u sklopu "drage" nam exYu.

aco.rs81

pre 4 godine

To samo gospodin Covic moze izvesti,niko drugi!Doduse kako je sve nakaradno ne bi me iznenenadilo da imamo jos jednog mutanta u Aba ligi.

Eto sad znas

pre 4 godine

Ovi bar ne kriju i ne prave se ludi.
Fuzija?Nista strasno. Ali kad nakacis zvezdine dresove na fmp i tvrdis da nije fmp nego zvezda to je strasno. Uz to klub zamrznut a igra.
Ej ima li to smisla?
Nema al se prave ludi uz podrsku rezima, naravno.

Smogovci

pre 4 godine

Gledajte širu sliku, Olimpija je pojedinačno jedan od najvećih vlasnika ABA lige. Kada nije već prošlo "lobiranje Bokan, oni i Cedevita" oko finalne serije i povećanja lige na 14, mada oko proširenja nije gotovo još, ne zbog Oly već baš zbog jednog od osnivača, Olimpije, ulazi se u novo bauljanje i nove kombinacije.
Najveći pojedinačni vlasnik % ABA lige je Crvena Zvezda, od nje zavisi dosta toga a Olimpija se svrstala na drugu stranu i izgubila sa Bokanom u toj borbi, rat doduše još nije gotov ali nazire se pobednik.
Olimpija nema način da igra ABA sem proširenja a front protiv su CZ, Mega, FMP, Mornar, Igokea, Cibona a to je preko 50% vlasništva.
KKP se drži sa strane ali već je jasno da Cedeviti i njima nije prošlo da se unizi titula i proba neko kršenje statuta kojim bi oni profitirali.
Zanimljiva sednica sledi oko Olimpije ali očekujem doslednost u tome da moraju u ABA2. Prosto je nemoguće i zbog rasporeda, bukvalno nema prostora ni za jednu utakmicu u kalendaru.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

jedina fuzija na ovim prostorima je bila između partizana i kk igokea 2007 godine kada su se fuzionisali i postali jedan klub,partizan-igokea
(opa, 31. maj 2019 11:36) Pa kako su onda igrali dva kluba? Jedinu fuziju znamo ko je napravio, sto kaze covic "niko fmp-u ne moze da zabrani kako ce da se zove".

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

Nije Tedeski lud. Ovo mu uopste nije losa ideja. Dobice ono sto nije imao u Zagrebu: klub sa tradicijom i navijace. Osim toga, Slovenija ima dosta mladih i veoma talentovanih igraca koji , zbog nedostatka novca odlaze van zemlje. To ce biti dobro i za ABA ligu jer ce u Sloveniji dobiti stabilan tim koji biti veoma konkurentan, mnogo konkurentniji nego dok je igrao u Zagrebu gde su navijaci uglavnom opredeljeni za Cibonu.

Toma Sojer

pre 4 godine

Eto šta smo postigli ABA ligom. Srpski klubovi kolo vode a hrvatski se raspadaju, jedan po jedan. I posle vam ne valja regionalna liga?

asdf

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Ta vestacka tvorevina ima ubedljivo najvise navijaca na prostoru bivse Jugoslavije.

marko

pre 4 godine

"U tom slučaju bi Hrvatska ostala bez jednog predstavnika u ABA ligi, ali ostaje pitanje kako bi novi klub mogao do opcije da učestvuje u regionalnom takmičenju, pošto su slovenački klubovi već ispunili kvotu svojih učesnika za sezonu 2019/20."

Da li su se pravila ponovo menjala? Koliko znam, pre dve godine je usvojeno da može do 5 klubova iz jedne države da učestvuje, a Slovenija za sada ima samo 2.

Kimi

pre 4 godine

Lopta je preskocila reku Ljubljanicu i sada se to smatra kao jedan narod. Dobro poznato?
(EUFORIJA, 31. maj 2019 11:06)

Ne nego je Olimpija promenila ime u KK Cedevita Ljubljana jer niko ne moze da zabrani Olimpiji kako ce da se zove. Ne znam zasto se blamirate i kada cete prestati sami sebi da skacete u usta.

ime i prezime

pre 4 godine

Ne, partizan - Igokea 2!
(MomaSRB, 31. maj 2019 11:01).. Kako moze da bude “Partizan-Igokea 2 “ kad su se tada nakon saradnje takmicili i KK Partizan i KK Igokea u Aba i u svojim ligama,a ovime Cedevita prestaje da postoji ( citaj KKCZ ) ali njeno “ime” novac i sponzori idu KK Olimpiji,koja uzima njeno mesto u Aba ligi ( potpuno isto kao sto pre gasenja Zvezda nije izborila Aba ligu,al je onda dale ime Fmp-u i ondaa gle cuda eto u Aba ligi dogodine KK Crvena zvezda Beograd).. Samo razmisljajte svojom glavom.

bob

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Kažeš veštačka tvorevina. A koji je to tim ikada prirodno nastao?

Zlatan I.

pre 4 godine

Ako lopta moze da preskoci Drinu sto ne bi mogla i Dravu...
(Dejan CZ, 31. maj 2019 11:35)
Prirodno, za razliku od panterskog preskakanja reke Stiks i vracanja umrlih u zive.

Nemanja

pre 4 godine

Daleko za navijace bre! Ovi fmp-ovi nisu morali da menjaju ni grad a ne drzavu.
(ansponantiscevic sprangisa, 31. maj 2019 10:57)Rece osoba ciji se klub fuzionisao sa klubom iz druge drzave.

pravda365

pre 4 godine

Zao mi je nas kosarkaskih navijaca. Moramo da trpimo prepucavanja zvezda-partizan dokolicara. Navijaci blizanaca moraju da znaju da je tuzno sto njihovi klubovi nisu izrodil ni blizu rezultata koliko su para pojeli. Rezultata u smislu novih srpskih kosarkasa i reprezentativaca.

FMP, vec 20ak godina i danas recimo Mega su fabrike srpske kosarke. Mesta gde postoji rad sa mladim kosarkasima koje dovode do reprezentativnog nivoa.

Najvece razocaranje u tom kontekstu je KK Partizan, koji dok su njihovi bili n vlasti nije uradio gotovo nista za srpsku kosarku. Danas se isto tako stetno ponasa KK Crvena Zvezda, koja nakon inicijalnog buma i razvoja srpskih igraca pod Radonjicem, danas igra sa vecinom stranaca.

maticeee

pre 4 godine

pitajte čovketa kako se to radi, može da vam da neki koristan savet i još bolje otopi dugovanja koja imate. ali samo ako su milionska

Daniël

pre 4 godine

Pametni ljudi, tako treba da KK Partizan se spoji sa ZC pod Nazivom KK Partizan svrnobelim dresom i crvenom zvezdom na goblenu. Tad bi imali prvaka sveta.

Komitment

pre 4 godine

Cedevita će da promeni ime u Olimpija i otkupi sve sto Olimpija poseduje u SLO ali će i dalje ostati HRV tim. Jedina razlika je sto će da igraju kao domaćini u SLO.
Odlican potez za košarku.

Spale

pre 4 godine

Pa i treba. Toliko čovek uložio para, napravio sportski centar za mladje kategorije, najbolji u hrvatskoj, a ovi ga pljuju. U Olimpiji će ga dočekati raširenih ruku.

capo di tutti capi

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.

Istina

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Vi nemate pojma ko je i sta je vestacka tvorevina...Vi imate samo velike frustracije i mrznju prema cz jer vam rusi snove svake sezone.

pikota

pre 4 godine

Nadam se da će ova fuzija biti isto tako uspešna kao ona izmedju Partizana i Igokee. Tada je stvoren velikan evropske i svetske košarke, čiji nas uspesi urnebesno zasmejavaju svake godine.

ranac

pre 4 godine

Isto kao i Partizan Igokea, Igokea Partizan. Mi smo jedan klub, lopta je preskočila Drinu... Tako je govorio Predrag Danilović, od milošte Saša.

ViscoSalejo

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)


Zauvek ostaje Bosna - jednostruki prvak Evrope, a jos vise zauvek Cibona - dvostruki prvak Evrope, a najvise zauvek ostaje ASK Riga - trostruki prvak Evrope...

webb

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Vestacka tvorevina koja je pukla je igokea partizan... hvala Nolanu Smitu

Mile Dodik

pre 4 godine

I treba da ode. Spiskao je tolike pare,napravio dobro organizovan klub,a Hrvati ga samo pljuju. Jos su mu I prazne tribune bilo skim da igra. Coveku preko glave.

kostolomac

pre 4 godine

Još uvek mi u ušima odzvanjaju reči velikog vizionara Predraga Saše Danilovića na predstavljanju košarkaškog giganta Partizan-Igokea. To je bila nabolja fuzija u istoriji svetskog sporta.

direwolf

pre 4 godine

@ (capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Interesantno je da je vasa kosarkarkaska, pa i fudbalska renesansa, pocela sa raspadom bivse velike drzave. Realno, za vreme SFRJ niste bili ni blizu kosarkaskog vrha, dok je bas Zvezda koju toliko osporavate bila pionir ove igre na nasim prostorima. Lako je bilo posle zidati i praviti krov, kada su temelji bili dobri... Prvi jugoslovenski evropski sampion je bila Bosna, pa su posle toga bili Jugoplastika i Cibona, doke ste vi to postali tek na kraju. Naravno zasluzeno, ali cinjenica je da ste za vreme SFRJ u svim sportovima bili mnogo manji od Zvezde, pa tek onda raspadom i uz veliku pomoc stranke jedne prve dame dosli u priliku da se malo priblizite.

Slobodan

pre 4 godine

Zasto da ne, isto ovo su uradili Partizan i Igokea 2007-me ... bilo bi zanimljivo gledati Omimpija-cedevita - Partizan-Igokea ...
Nisu napisali hoce li biti i Cedevita-Olimpija ili samo Olimpija-Cedevita ...

Puzigaća

pre 4 godine

Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Oni što moljakaju za WC?

trancer

pre 4 godine

I onda ovi iz Hrvatske nazivaju kkcz vestackim projektom, pa da niste uspeli da dobijete kkcz sa Covicem na pleju i bez dosta povredjenih igraca.Ne znaju sta ce od nemoci...

ende

pre 4 godine

Smejte im se, ali Cedevita je fer gospodski klub. Ne bave se mutnim radnjama, ne vrse pritiske na sudije, nemaju pomoc drzave, nemaju narkodilere i huligane navijace- dakle, sve su suprotno od bg blizanaca i Buducnosti. Nisu dovoljno prljavi, i zato nisu nikad osvojili regionalnu ligu.

Ja

pre 4 godine

Kao Partizan i Igokea 2007.? Ili ce u ovom slucaju postojati samo jedna kopija kluba? Kako ono rece tada Danilovic:

"Da naglasim, nas sada treba posmatrati kao jedan klub. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički", objasnio je Danilović.

Nebojsa

pre 4 godine

Ne razunem ovog coveka da iz Zagreba ide u Ljubljanu. Kad u Hrvatsku ima dva centra sa kosarkaskom tradicijom to su Zadar i Split. Imaju dvorane , navijace to ono prvo sto ti treba za pocetak . Mislim da je pogresio ako zeleo da ode iz Zagreba sto je izabrao Sloveniju ???

capo di tutti capi

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.

ende

pre 4 godine

Smejte im se, ali Cedevita je fer gospodski klub. Ne bave se mutnim radnjama, ne vrse pritiske na sudije, nemaju pomoc drzave, nemaju narkodilere i huligane navijace- dakle, sve su suprotno od bg blizanaca i Buducnosti. Nisu dovoljno prljavi, i zato nisu nikad osvojili regionalnu ligu.

Nemanja

pre 4 godine

Daleko za navijace bre! Ovi fmp-ovi nisu morali da menjaju ni grad a ne drzavu.
(ansponantiscevic sprangisa, 31. maj 2019 10:57)Rece osoba ciji se klub fuzionisao sa klubom iz druge drzave.

bob

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Kažeš veštačka tvorevina. A koji je to tim ikada prirodno nastao?

pikota

pre 4 godine

Nadam se da će ova fuzija biti isto tako uspešna kao ona izmedju Partizana i Igokee. Tada je stvoren velikan evropske i svetske košarke, čiji nas uspesi urnebesno zasmejavaju svake godine.

Sasha

pre 4 godine

Trebao je da se posluzi Covicevim naprednjackim receptom - da trazi da Cibona (koja je u dugovima do guse i u predstecajnoj nagodbi otplacuje dugove jos narednih 5 godina) zamrzne svoj rad. Onda za male pare kupi Cibonino ime, istoriju, grb (navijaci dolaze besplatno) i svoju Cedevitu preimenije u KK Cibona hrvatski telekom. Onda kupi neki lijevi klub i preimenuje ga u KK Cedevita i taj klub mu sluzi za razvijanje igraca. Ovako moze da ima dva kluba i u ABA i u hrvatskoj ligi. Naravno, od HDZ trazi da obrisu Cibonine dugove, da drzavne firme sponzorisu njegov privatni klub, da mu je drzavi budzet na raspolaganju kad god mu treba para i da firme koje hoce da posluju u hrvatskoj (na pr ako se pojavi neka srpska IDEA) moraju da sponzorisu njegov klub. Niko ne moze Cedeviti da zabrani kao ce da se zove!

ranac

pre 4 godine

Isto kao i Partizan Igokea, Igokea Partizan. Mi smo jedan klub, lopta je preskočila Drinu... Tako je govorio Predrag Danilović, od milošte Saša.

Istina

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Vi nemate pojma ko je i sta je vestacka tvorevina...Vi imate samo velike frustracije i mrznju prema cz jer vam rusi snove svake sezone.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

..a Partizan se vraca u Zagreb.
(mfg, 31. maj 2019 13:19)

Филмски речено-Леси се враћа кући...

direwolf

pre 4 godine

@ (capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Interesantno je da je vasa kosarkarkaska, pa i fudbalska renesansa, pocela sa raspadom bivse velike drzave. Realno, za vreme SFRJ niste bili ni blizu kosarkaskog vrha, dok je bas Zvezda koju toliko osporavate bila pionir ove igre na nasim prostorima. Lako je bilo posle zidati i praviti krov, kada su temelji bili dobri... Prvi jugoslovenski evropski sampion je bila Bosna, pa su posle toga bili Jugoplastika i Cibona, doke ste vi to postali tek na kraju. Naravno zasluzeno, ali cinjenica je da ste za vreme SFRJ u svim sportovima bili mnogo manji od Zvezde, pa tek onda raspadom i uz veliku pomoc stranke jedne prve dame dosli u priliku da se malo priblizite.

One night in May

pre 4 godine

Btw, C.zvezda ne postoji od 12.08.2011. Klub koji se takmiči nastao je 1975. godine pod imenom KK Ivo Lola Ribar, nekoliko puta menjao ime, najpoznatije ljubiteljima košarke u Srbije je ime "FMP". Danas se takmiče pod nazivom "KK Crvena zvezda".
(ja, 31. maj 2019 14:01)


Zelje tvoje puste...FMP ce da vas razvali u polufinalu po navici.
A Partizan ne postoji od 2007.

pravda365

pre 4 godine

Zao mi je nas kosarkaskih navijaca. Moramo da trpimo prepucavanja zvezda-partizan dokolicara. Navijaci blizanaca moraju da znaju da je tuzno sto njihovi klubovi nisu izrodil ni blizu rezultata koliko su para pojeli. Rezultata u smislu novih srpskih kosarkasa i reprezentativaca.

FMP, vec 20ak godina i danas recimo Mega su fabrike srpske kosarke. Mesta gde postoji rad sa mladim kosarkasima koje dovode do reprezentativnog nivoa.

Najvece razocaranje u tom kontekstu je KK Partizan, koji dok su njihovi bili n vlasti nije uradio gotovo nista za srpsku kosarku. Danas se isto tako stetno ponasa KK Crvena Zvezda, koja nakon inicijalnog buma i razvoja srpskih igraca pod Radonjicem, danas igra sa vecinom stranaca.

Nebojsa

pre 4 godine

Ne razunem ovog coveka da iz Zagreba ide u Ljubljanu. Kad u Hrvatsku ima dva centra sa kosarkaskom tradicijom to su Zadar i Split. Imaju dvorane , navijace to ono prvo sto ti treba za pocetak . Mislim da je pogresio ako zeleo da ode iz Zagreba sto je izabrao Sloveniju ???

kostolomac

pre 4 godine

Još uvek mi u ušima odzvanjaju reči velikog vizionara Predraga Saše Danilovića na predstavljanju košarkaškog giganta Partizan-Igokea. To je bila nabolja fuzija u istoriji svetskog sporta.

webb

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Vestacka tvorevina koja je pukla je igokea partizan... hvala Nolanu Smitu

Slobodan

pre 4 godine

Zasto da ne, isto ovo su uradili Partizan i Igokea 2007-me ... bilo bi zanimljivo gledati Omimpija-cedevita - Partizan-Igokea ...
Nisu napisali hoce li biti i Cedevita-Olimpija ili samo Olimpija-Cedevita ...

Ja

pre 4 godine

Kao Partizan i Igokea 2007.? Ili ce u ovom slucaju postojati samo jedna kopija kluba? Kako ono rece tada Danilovic:

"Da naglasim, nas sada treba posmatrati kao jedan klub. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički", objasnio je Danilović.

ja

pre 4 godine

U pravu ste zvezdaši, izvinite. Ono je bila MUTACIJA, a ne fuzija između C.zvezde i FMP. Ne znam šta je fuzija, ali ako je jednogodišnja poslovna saradnja kao u slučaju Partizana i Igokee 2007. godine, onda OK.

Btw, C.zvezda ne postoji od 12.08.2011. Klub koji se takmiči nastao je 1975. godine pod imenom KK Ivo Lola Ribar, nekoliko puta menjao ime, najpoznatije ljubiteljima košarke u Srbije je ime "FMP". Danas se takmiče pod nazivom "KK Crvena zvezda".

Glavati Mile

pre 4 godine

Bolje da se spojio sa Zadrom... imao bi fanatike za navijace ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(Teofil, 31. maj 2019 11:32)"

Upravo tako,Zadar ima sve osim novca za barem solidnu ekipu.
Prije 15-ak dana,imali su 9000 gledalaca protiv Cedevite u nebitnom prvenstvu Hrvatske,izgubili odlucujucu petu utakmicu tricom Cedevite u posljednjoj sekundi.

SeijoOju

pre 4 godine

Prirodno, za razliku od panterskog preskakanja reke Stiks i vracanja umrlih u zive.
(Zlatan I., 31. maj 2019 11:50)

I sad te ti Stiksani nagrdjuju vec godinama unazad, tako da ti na pamet vise nikad ne padne da pricas o kosarci!

Delije sa seRvera

pre 4 godine

Mi smo sa Igokeom imali poslovno tehnicku saradnju. Ni jedan igrac nije presao iz Partizana u Igokeu ili obrnuto, racuni razliciti, PIBovi razliciti, ne iraju u istoj hali (citaj Zeleznik), uprava se nije mesala itd itd. Nesto kao u fudbalu zvezda i Sopot svojevremeno. a vas je FMP bukvalno i pravno i tehnicki i moralno - PREUZEO. Od navijaca, grba, dresova, PIBa, hale, uprave, racuna, igraca, medija itd. itd.
Dzabe vasi pokusaji spinovanja, posto 1000 izgovorena laz od pantera NE postaje istina.

asomacum brothers

pre 4 godine

trebali su prvo zmajceki da naprave projekat Evropska Olimpija,pa da odu u dubiozu 18 miliona eura,pa tek onda kako to vec ide Olimpija Cedevita LJubljana Diva ...

TedWolfsburg

pre 4 godine

U Zagrebu postoji samo jedan košarkaški klub a to je Cibona i jedino za nju postoje emocije.
Donekle i kk Zagreb jer u njemu igra dosta naših prijatelja iz Novog Zagreba.
Cedevita je klub bez navijača a Tedeschi tjera ljude da nakon posla idu na tekme.
Kako onda da se prihvati i zavoli Cedevita.
Za one koji to neznaju pravo ime kluba je Hiron Botinec.

Puzigaća

pre 4 godine

Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Oni što moljakaju za WC?

ViscoSalejo

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)


Zauvek ostaje Bosna - jednostruki prvak Evrope, a jos vise zauvek Cibona - dvostruki prvak Evrope, a najvise zauvek ostaje ASK Riga - trostruki prvak Evrope...

Spale

pre 4 godine

Pa i treba. Toliko čovek uložio para, napravio sportski centar za mladje kategorije, najbolji u hrvatskoj, a ovi ga pljuju. U Olimpiji će ga dočekati raširenih ruku.

Mile Dodik

pre 4 godine

I treba da ode. Spiskao je tolike pare,napravio dobro organizovan klub,a Hrvati ga samo pljuju. Jos su mu I prazne tribune bilo skim da igra. Coveku preko glave.

asdf

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Ta vestacka tvorevina ima ubedljivo najvise navijaca na prostoru bivse Jugoslavije.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

jedina fuzija na ovim prostorima je bila između partizana i kk igokea 2007 godine kada su se fuzionisali i postali jedan klub,partizan-igokea
(opa, 31. maj 2019 11:36) Pa kako su onda igrali dva kluba? Jedinu fuziju znamo ko je napravio, sto kaze covic "niko fmp-u ne moze da zabrani kako ce da se zove".

maticeee

pre 4 godine

pitajte čovketa kako se to radi, može da vam da neki koristan savet i još bolje otopi dugovanja koja imate. ali samo ako su milionska

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

Nije Tedeski lud. Ovo mu uopste nije losa ideja. Dobice ono sto nije imao u Zagrebu: klub sa tradicijom i navijace. Osim toga, Slovenija ima dosta mladih i veoma talentovanih igraca koji , zbog nedostatka novca odlaze van zemlje. To ce biti dobro i za ABA ligu jer ce u Sloveniji dobiti stabilan tim koji biti veoma konkurentan, mnogo konkurentniji nego dok je igrao u Zagrebu gde su navijaci uglavnom opredeljeni za Cibonu.

Toma Sojer

pre 4 godine

Eto šta smo postigli ABA ligom. Srpski klubovi kolo vode a hrvatski se raspadaju, jedan po jedan. I posle vam ne valja regionalna liga?

Jugram Haschwalth

pre 4 godine

Lopta je preskocila reku Ljubljanicu i sada se to smatra kao jedan narod. Dobro poznato?
(EUFORIJA, 31. maj 2019 11:06)

Da, niko ne moze da im zabrani kako da se zovu.

trancer

pre 4 godine

I onda ovi iz Hrvatske nazivaju kkcz vestackim projektom, pa da niste uspeli da dobijete kkcz sa Covicem na pleju i bez dosta povredjenih igraca.Ne znaju sta ce od nemoci...

ferdinand

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци. 
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09) 

Kažeš veštačka tvorevina. A koji je to tim ikada prirodno nastao?
(bob, 31. maj 2019 11:32)

Kako koji? Pa, JSD 32.zagorska divizija kao "prirodna protivteža" klubovima u Srbiji a sve u sklopu "drage" nam exYu.

ime i prezime

pre 4 godine

Ne, partizan - Igokea 2!
(MomaSRB, 31. maj 2019 11:01).. Kako moze da bude “Partizan-Igokea 2 “ kad su se tada nakon saradnje takmicili i KK Partizan i KK Igokea u Aba i u svojim ligama,a ovime Cedevita prestaje da postoji ( citaj KKCZ ) ali njeno “ime” novac i sponzori idu KK Olimpiji,koja uzima njeno mesto u Aba ligi ( potpuno isto kao sto pre gasenja Zvezda nije izborila Aba ligu,al je onda dale ime Fmp-u i ondaa gle cuda eto u Aba ligi dogodine KK Crvena zvezda Beograd).. Samo razmisljajte svojom glavom.

Eto sad znas

pre 4 godine

Ovi bar ne kriju i ne prave se ludi.
Fuzija?Nista strasno. Ali kad nakacis zvezdine dresove na fmp i tvrdis da nije fmp nego zvezda to je strasno. Uz to klub zamrznut a igra.
Ej ima li to smisla?
Nema al se prave ludi uz podrsku rezima, naravno.

nz

pre 4 godine

Evo botova, krenulo spamovanje Partizan-Igokea-lopta preskače Drinu komentarima. Nadam se da od NČ dobijaju nešto više od sendviča : ) a mislim da nema ništa od fuzije Cedevite i Olimpije, malo je iznerviran Tedeski zbog gubitka titule i što se verovatno više navijača radovalo pobedi Cibone pa sad tvrdi pazar.

Smogovci

pre 4 godine

Gledajte širu sliku, Olimpija je pojedinačno jedan od najvećih vlasnika ABA lige. Kada nije već prošlo "lobiranje Bokan, oni i Cedevita" oko finalne serije i povećanja lige na 14, mada oko proširenja nije gotovo još, ne zbog Oly već baš zbog jednog od osnivača, Olimpije, ulazi se u novo bauljanje i nove kombinacije.
Najveći pojedinačni vlasnik % ABA lige je Crvena Zvezda, od nje zavisi dosta toga a Olimpija se svrstala na drugu stranu i izgubila sa Bokanom u toj borbi, rat doduše još nije gotov ali nazire se pobednik.
Olimpija nema način da igra ABA sem proširenja a front protiv su CZ, Mega, FMP, Mornar, Igokea, Cibona a to je preko 50% vlasništva.
KKP se drži sa strane ali već je jasno da Cedeviti i njima nije prošlo da se unizi titula i proba neko kršenje statuta kojim bi oni profitirali.
Zanimljiva sednica sledi oko Olimpije ali očekujem doslednost u tome da moraju u ABA2. Prosto je nemoguće i zbog rasporeda, bukvalno nema prostora ni za jednu utakmicu u kalendaru.

Komitment

pre 4 godine

Cedevita će da promeni ime u Olimpija i otkupi sve sto Olimpija poseduje u SLO ali će i dalje ostati HRV tim. Jedina razlika je sto će da igraju kao domaćini u SLO.
Odlican potez za košarku.

Kimi

pre 4 godine

Lopta je preskocila reku Ljubljanicu i sada se to smatra kao jedan narod. Dobro poznato?
(EUFORIJA, 31. maj 2019 11:06)

Ne nego je Olimpija promenila ime u KK Cedevita Ljubljana jer niko ne moze da zabrani Olimpiji kako ce da se zove. Ne znam zasto se blamirate i kada cete prestati sami sebi da skacete u usta.

aco.rs81

pre 4 godine

To samo gospodin Covic moze izvesti,niko drugi!Doduse kako je sve nakaradno ne bi me iznenenadilo da imamo jos jednog mutanta u Aba ligi.

Beoman

pre 4 godine

@Pametni ljudi, tako treba da KK Partizan se spoji sa ZC pod Nazivom KK Partizan svrnobelim dresom i crvenom zvezdom na goblenu. Tad bi imali prvaka sveta.
(Daniël, 31. maj 2019 10:31)
neka crkne kome smeta, CZ je bila prvak usateevrope i sveta.

Zlatan I.

pre 4 godine

Ako lopta moze da preskoci Drinu sto ne bi mogla i Dravu...
(Dejan CZ, 31. maj 2019 11:35)
Prirodno, za razliku od panterskog preskakanja reke Stiks i vracanja umrlih u zive.

marko

pre 4 godine

"U tom slučaju bi Hrvatska ostala bez jednog predstavnika u ABA ligi, ali ostaje pitanje kako bi novi klub mogao do opcije da učestvuje u regionalnom takmičenju, pošto su slovenački klubovi već ispunili kvotu svojih učesnika za sezonu 2019/20."

Da li su se pravila ponovo menjala? Koliko znam, pre dve godine je usvojeno da može do 5 klubova iz jedne države da učestvuje, a Slovenija za sada ima samo 2.

nikolabg

pre 4 godine

Ovo će se samo isplatiti ukoliko novi klub krene u stvaranje novih vrhunskih domaćih igrača i da to bude neka osnova, kombinacija najboljih mladih igrača iz dve zemlje plus dobrih par stranaca.
Ako to bude ovako kao do sada, džabe je i sramota je da "gase" Olimpiju na takav način.
Onda najbolje neka se ugasi Cedevita, i nek se uloži u Olimpije da za dve tri godine da napadne vrh i titulu.
Svaki korak napred makar i na ovaj način u regionu može biti samo plus. Ionako su mnogi velikani prežaljeni i pogašeni i sve što je bilo nekad danas više nema smisla...

Toni

pre 4 godine

(Teofil, 31. maj 2019 11:32)

Takvi navijači ne trebaju nikome. Tedeski je ozbiljan biznismen i neće da plaća kazne zbog huliganizma.

Dacha

pre 4 godine

Da li su se pravila ponovo menjala? Koliko znam, pre dve godine je usvojeno da može do 5 klubova iz jedne države da učestvuje, a Slovenija za sada ima samo 2.
(marko, 31. maj 2019 12:46)

Moze 5 najvise ali to zavisi od ispunjene kvote na kraju sezone,oni trenutno ispunjavaju samo za 2 mesta a oba su popunjena. Jedino trenutno moguce resenje je da dobiju neku vrstu wild karte i to pod uslovom da se liga prosiri ulaskom Olimpijakosa u istu.

ja

pre 4 godine

fmp 3?
(Zorowitzki, 31. maj 2019 09:11)

Igokea 3 ili Dinamik 2.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toto-ko-tunjo, 31. maj 2019 10:44) # Link komentara
Preporučujem (+21)Ne preporučujem (-4)

Zašto ljudi preporučuju ovaj komentar???

Daniël

pre 4 godine

Pametni ljudi, tako treba da KK Partizan se spoji sa ZC pod Nazivom KK Partizan svrnobelim dresom i crvenom zvezdom na goblenu. Tad bi imali prvaka sveta.

capo di tutti capi

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.

Nemanja

pre 4 godine

Daleko za navijace bre! Ovi fmp-ovi nisu morali da menjaju ni grad a ne drzavu.
(ansponantiscevic sprangisa, 31. maj 2019 10:57)Rece osoba ciji se klub fuzionisao sa klubom iz druge drzave.

Delije sa seRvera

pre 4 godine

Mi smo sa Igokeom imali poslovno tehnicku saradnju. Ni jedan igrac nije presao iz Partizana u Igokeu ili obrnuto, racuni razliciti, PIBovi razliciti, ne iraju u istoj hali (citaj Zeleznik), uprava se nije mesala itd itd. Nesto kao u fudbalu zvezda i Sopot svojevremeno. a vas je FMP bukvalno i pravno i tehnicki i moralno - PREUZEO. Od navijaca, grba, dresova, PIBa, hale, uprave, racuna, igraca, medija itd. itd.
Dzabe vasi pokusaji spinovanja, posto 1000 izgovorena laz od pantera NE postaje istina.

One night in May

pre 4 godine

Btw, C.zvezda ne postoji od 12.08.2011. Klub koji se takmiči nastao je 1975. godine pod imenom KK Ivo Lola Ribar, nekoliko puta menjao ime, najpoznatije ljubiteljima košarke u Srbije je ime "FMP". Danas se takmiče pod nazivom "KK Crvena zvezda".
(ja, 31. maj 2019 14:01)


Zelje tvoje puste...FMP ce da vas razvali u polufinalu po navici.
A Partizan ne postoji od 2007.

Sasha

pre 4 godine

Trebao je da se posluzi Covicevim naprednjackim receptom - da trazi da Cibona (koja je u dugovima do guse i u predstecajnoj nagodbi otplacuje dugove jos narednih 5 godina) zamrzne svoj rad. Onda za male pare kupi Cibonino ime, istoriju, grb (navijaci dolaze besplatno) i svoju Cedevitu preimenije u KK Cibona hrvatski telekom. Onda kupi neki lijevi klub i preimenuje ga u KK Cedevita i taj klub mu sluzi za razvijanje igraca. Ovako moze da ima dva kluba i u ABA i u hrvatskoj ligi. Naravno, od HDZ trazi da obrisu Cibonine dugove, da drzavne firme sponzorisu njegov privatni klub, da mu je drzavi budzet na raspolaganju kad god mu treba para i da firme koje hoce da posluju u hrvatskoj (na pr ako se pojavi neka srpska IDEA) moraju da sponzorisu njegov klub. Niko ne moze Cedeviti da zabrani kao ce da se zove!

ja

pre 4 godine

U pravu ste zvezdaši, izvinite. Ono je bila MUTACIJA, a ne fuzija između C.zvezde i FMP. Ne znam šta je fuzija, ali ako je jednogodišnja poslovna saradnja kao u slučaju Partizana i Igokee 2007. godine, onda OK.

Btw, C.zvezda ne postoji od 12.08.2011. Klub koji se takmiči nastao je 1975. godine pod imenom KK Ivo Lola Ribar, nekoliko puta menjao ime, najpoznatije ljubiteljima košarke u Srbije je ime "FMP". Danas se takmiče pod nazivom "KK Crvena zvezda".

SeijoOju

pre 4 godine

Prirodno, za razliku od panterskog preskakanja reke Stiks i vracanja umrlih u zive.
(Zlatan I., 31. maj 2019 11:50)

I sad te ti Stiksani nagrdjuju vec godinama unazad, tako da ti na pamet vise nikad ne padne da pricas o kosarci!

bob

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Kažeš veštačka tvorevina. A koji je to tim ikada prirodno nastao?

maticeee

pre 4 godine

pitajte čovketa kako se to radi, može da vam da neki koristan savet i još bolje otopi dugovanja koja imate. ali samo ako su milionska

pravda365

pre 4 godine

Zao mi je nas kosarkaskih navijaca. Moramo da trpimo prepucavanja zvezda-partizan dokolicara. Navijaci blizanaca moraju da znaju da je tuzno sto njihovi klubovi nisu izrodil ni blizu rezultata koliko su para pojeli. Rezultata u smislu novih srpskih kosarkasa i reprezentativaca.

FMP, vec 20ak godina i danas recimo Mega su fabrike srpske kosarke. Mesta gde postoji rad sa mladim kosarkasima koje dovode do reprezentativnog nivoa.

Najvece razocaranje u tom kontekstu je KK Partizan, koji dok su njihovi bili n vlasti nije uradio gotovo nista za srpsku kosarku. Danas se isto tako stetno ponasa KK Crvena Zvezda, koja nakon inicijalnog buma i razvoja srpskih igraca pod Radonjicem, danas igra sa vecinom stranaca.

ja

pre 4 godine

fmp 3?
(Zorowitzki, 31. maj 2019 09:11)

Igokea 3 ili Dinamik 2.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toto-ko-tunjo, 31. maj 2019 10:44) # Link komentara
Preporučujem (+21)Ne preporučujem (-4)

Zašto ljudi preporučuju ovaj komentar???

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

..a Partizan se vraca u Zagreb.
(mfg, 31. maj 2019 13:19)

Филмски речено-Леси се враћа кући...

asomacum brothers

pre 4 godine

trebali su prvo zmajceki da naprave projekat Evropska Olimpija,pa da odu u dubiozu 18 miliona eura,pa tek onda kako to vec ide Olimpija Cedevita LJubljana Diva ...

webb

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Vestacka tvorevina koja je pukla je igokea partizan... hvala Nolanu Smitu

pikota

pre 4 godine

Nadam se da će ova fuzija biti isto tako uspešna kao ona izmedju Partizana i Igokee. Tada je stvoren velikan evropske i svetske košarke, čiji nas uspesi urnebesno zasmejavaju svake godine.

ranac

pre 4 godine

Isto kao i Partizan Igokea, Igokea Partizan. Mi smo jedan klub, lopta je preskočila Drinu... Tako je govorio Predrag Danilović, od milošte Saša.

direwolf

pre 4 godine

@ (capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Interesantno je da je vasa kosarkarkaska, pa i fudbalska renesansa, pocela sa raspadom bivse velike drzave. Realno, za vreme SFRJ niste bili ni blizu kosarkaskog vrha, dok je bas Zvezda koju toliko osporavate bila pionir ove igre na nasim prostorima. Lako je bilo posle zidati i praviti krov, kada su temelji bili dobri... Prvi jugoslovenski evropski sampion je bila Bosna, pa su posle toga bili Jugoplastika i Cibona, doke ste vi to postali tek na kraju. Naravno zasluzeno, ali cinjenica je da ste za vreme SFRJ u svim sportovima bili mnogo manji od Zvezde, pa tek onda raspadom i uz veliku pomoc stranke jedne prve dame dosli u priliku da se malo priblizite.

Eto sad znas

pre 4 godine

Ovi bar ne kriju i ne prave se ludi.
Fuzija?Nista strasno. Ali kad nakacis zvezdine dresove na fmp i tvrdis da nije fmp nego zvezda to je strasno. Uz to klub zamrznut a igra.
Ej ima li to smisla?
Nema al se prave ludi uz podrsku rezima, naravno.

ime i prezime

pre 4 godine

Ne, partizan - Igokea 2!
(MomaSRB, 31. maj 2019 11:01).. Kako moze da bude “Partizan-Igokea 2 “ kad su se tada nakon saradnje takmicili i KK Partizan i KK Igokea u Aba i u svojim ligama,a ovime Cedevita prestaje da postoji ( citaj KKCZ ) ali njeno “ime” novac i sponzori idu KK Olimpiji,koja uzima njeno mesto u Aba ligi ( potpuno isto kao sto pre gasenja Zvezda nije izborila Aba ligu,al je onda dale ime Fmp-u i ondaa gle cuda eto u Aba ligi dogodine KK Crvena zvezda Beograd).. Samo razmisljajte svojom glavom.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

jedina fuzija na ovim prostorima je bila između partizana i kk igokea 2007 godine kada su se fuzionisali i postali jedan klub,partizan-igokea
(opa, 31. maj 2019 11:36) Pa kako su onda igrali dva kluba? Jedinu fuziju znamo ko je napravio, sto kaze covic "niko fmp-u ne moze da zabrani kako ce da se zove".

Slobodan

pre 4 godine

Zasto da ne, isto ovo su uradili Partizan i Igokea 2007-me ... bilo bi zanimljivo gledati Omimpija-cedevita - Partizan-Igokea ...
Nisu napisali hoce li biti i Cedevita-Olimpija ili samo Olimpija-Cedevita ...

Zlatan I.

pre 4 godine

Ako lopta moze da preskoci Drinu sto ne bi mogla i Dravu...
(Dejan CZ, 31. maj 2019 11:35)
Prirodno, za razliku od panterskog preskakanja reke Stiks i vracanja umrlih u zive.

nz

pre 4 godine

Evo botova, krenulo spamovanje Partizan-Igokea-lopta preskače Drinu komentarima. Nadam se da od NČ dobijaju nešto više od sendviča : ) a mislim da nema ništa od fuzije Cedevite i Olimpije, malo je iznerviran Tedeski zbog gubitka titule i što se verovatno više navijača radovalo pobedi Cibone pa sad tvrdi pazar.

asdf

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Ta vestacka tvorevina ima ubedljivo najvise navijaca na prostoru bivse Jugoslavije.

Istina

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Vi nemate pojma ko je i sta je vestacka tvorevina...Vi imate samo velike frustracije i mrznju prema cz jer vam rusi snove svake sezone.

aco.rs81

pre 4 godine

To samo gospodin Covic moze izvesti,niko drugi!Doduse kako je sve nakaradno ne bi me iznenenadilo da imamo jos jednog mutanta u Aba ligi.

ferdinand

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци. 
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09) 

Kažeš veštačka tvorevina. A koji je to tim ikada prirodno nastao?
(bob, 31. maj 2019 11:32)

Kako koji? Pa, JSD 32.zagorska divizija kao "prirodna protivteža" klubovima u Srbiji a sve u sklopu "drage" nam exYu.

Jugram Haschwalth

pre 4 godine

Lopta je preskocila reku Ljubljanicu i sada se to smatra kao jedan narod. Dobro poznato?
(EUFORIJA, 31. maj 2019 11:06)

Da, niko ne moze da im zabrani kako da se zovu.

Ja

pre 4 godine

Kao Partizan i Igokea 2007.? Ili ce u ovom slucaju postojati samo jedna kopija kluba? Kako ono rece tada Danilovic:

"Da naglasim, nas sada treba posmatrati kao jedan klub. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički", objasnio je Danilović.

Daniël

pre 4 godine

Pametni ljudi, tako treba da KK Partizan se spoji sa ZC pod Nazivom KK Partizan svrnobelim dresom i crvenom zvezdom na goblenu. Tad bi imali prvaka sveta.

Kimi

pre 4 godine

Lopta je preskocila reku Ljubljanicu i sada se to smatra kao jedan narod. Dobro poznato?
(EUFORIJA, 31. maj 2019 11:06)

Ne nego je Olimpija promenila ime u KK Cedevita Ljubljana jer niko ne moze da zabrani Olimpiji kako ce da se zove. Ne znam zasto se blamirate i kada cete prestati sami sebi da skacete u usta.

kostolomac

pre 4 godine

Još uvek mi u ušima odzvanjaju reči velikog vizionara Predraga Saše Danilovića na predstavljanju košarkaškog giganta Partizan-Igokea. To je bila nabolja fuzija u istoriji svetskog sporta.

Smogovci

pre 4 godine

Gledajte širu sliku, Olimpija je pojedinačno jedan od najvećih vlasnika ABA lige. Kada nije već prošlo "lobiranje Bokan, oni i Cedevita" oko finalne serije i povećanja lige na 14, mada oko proširenja nije gotovo još, ne zbog Oly već baš zbog jednog od osnivača, Olimpije, ulazi se u novo bauljanje i nove kombinacije.
Najveći pojedinačni vlasnik % ABA lige je Crvena Zvezda, od nje zavisi dosta toga a Olimpija se svrstala na drugu stranu i izgubila sa Bokanom u toj borbi, rat doduše još nije gotov ali nazire se pobednik.
Olimpija nema način da igra ABA sem proširenja a front protiv su CZ, Mega, FMP, Mornar, Igokea, Cibona a to je preko 50% vlasništva.
KKP se drži sa strane ali već je jasno da Cedeviti i njima nije prošlo da se unizi titula i proba neko kršenje statuta kojim bi oni profitirali.
Zanimljiva sednica sledi oko Olimpije ali očekujem doslednost u tome da moraju u ABA2. Prosto je nemoguće i zbog rasporeda, bukvalno nema prostora ni za jednu utakmicu u kalendaru.

trancer

pre 4 godine

I onda ovi iz Hrvatske nazivaju kkcz vestackim projektom, pa da niste uspeli da dobijete kkcz sa Covicem na pleju i bez dosta povredjenih igraca.Ne znaju sta ce od nemoci...

Puzigaća

pre 4 godine

Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)

Oni što moljakaju za WC?

ViscoSalejo

pre 4 godine

Опет ништа неће да ураде.. Једина вештачка творевина која траје је ЦЗ и свака част на томе јер су успоставили систем. Мада и то ће да пукне на крају као и све што је пластично. Зна се ко остаје ту заувек у кошарци.
(capo di tutti capi, 31. maj 2019 09:09)


Zauvek ostaje Bosna - jednostruki prvak Evrope, a jos vise zauvek Cibona - dvostruki prvak Evrope, a najvise zauvek ostaje ASK Riga - trostruki prvak Evrope...

Komitment

pre 4 godine

Cedevita će da promeni ime u Olimpija i otkupi sve sto Olimpija poseduje u SLO ali će i dalje ostati HRV tim. Jedina razlika je sto će da igraju kao domaćini u SLO.
Odlican potez za košarku.

Beoman

pre 4 godine

@Pametni ljudi, tako treba da KK Partizan se spoji sa ZC pod Nazivom KK Partizan svrnobelim dresom i crvenom zvezdom na goblenu. Tad bi imali prvaka sveta.
(Daniël, 31. maj 2019 10:31)
neka crkne kome smeta, CZ je bila prvak usateevrope i sveta.

ende

pre 4 godine

Smejte im se, ali Cedevita je fer gospodski klub. Ne bave se mutnim radnjama, ne vrse pritiske na sudije, nemaju pomoc drzave, nemaju narkodilere i huligane navijace- dakle, sve su suprotno od bg blizanaca i Buducnosti. Nisu dovoljno prljavi, i zato nisu nikad osvojili regionalnu ligu.

marko

pre 4 godine

"U tom slučaju bi Hrvatska ostala bez jednog predstavnika u ABA ligi, ali ostaje pitanje kako bi novi klub mogao do opcije da učestvuje u regionalnom takmičenju, pošto su slovenački klubovi već ispunili kvotu svojih učesnika za sezonu 2019/20."

Da li su se pravila ponovo menjala? Koliko znam, pre dve godine je usvojeno da može do 5 klubova iz jedne države da učestvuje, a Slovenija za sada ima samo 2.

Nebojsa

pre 4 godine

Ne razunem ovog coveka da iz Zagreba ide u Ljubljanu. Kad u Hrvatsku ima dva centra sa kosarkaskom tradicijom to su Zadar i Split. Imaju dvorane , navijace to ono prvo sto ti treba za pocetak . Mislim da je pogresio ako zeleo da ode iz Zagreba sto je izabrao Sloveniju ???

Toma Sojer

pre 4 godine

Eto šta smo postigli ABA ligom. Srpski klubovi kolo vode a hrvatski se raspadaju, jedan po jedan. I posle vam ne valja regionalna liga?

TedWolfsburg

pre 4 godine

U Zagrebu postoji samo jedan košarkaški klub a to je Cibona i jedino za nju postoje emocije.
Donekle i kk Zagreb jer u njemu igra dosta naših prijatelja iz Novog Zagreba.
Cedevita je klub bez navijača a Tedeschi tjera ljude da nakon posla idu na tekme.
Kako onda da se prihvati i zavoli Cedevita.
Za one koji to neznaju pravo ime kluba je Hiron Botinec.

Glavati Mile

pre 4 godine

Bolje da se spojio sa Zadrom... imao bi fanatike za navijace ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(Teofil, 31. maj 2019 11:32)"

Upravo tako,Zadar ima sve osim novca za barem solidnu ekipu.
Prije 15-ak dana,imali su 9000 gledalaca protiv Cedevite u nebitnom prvenstvu Hrvatske,izgubili odlucujucu petu utakmicu tricom Cedevite u posljednjoj sekundi.

nikolabg

pre 4 godine

Ovo će se samo isplatiti ukoliko novi klub krene u stvaranje novih vrhunskih domaćih igrača i da to bude neka osnova, kombinacija najboljih mladih igrača iz dve zemlje plus dobrih par stranaca.
Ako to bude ovako kao do sada, džabe je i sramota je da "gase" Olimpiju na takav način.
Onda najbolje neka se ugasi Cedevita, i nek se uloži u Olimpije da za dve tri godine da napadne vrh i titulu.
Svaki korak napred makar i na ovaj način u regionu može biti samo plus. Ionako su mnogi velikani prežaljeni i pogašeni i sve što je bilo nekad danas više nema smisla...

Mile Dodik

pre 4 godine

I treba da ode. Spiskao je tolike pare,napravio dobro organizovan klub,a Hrvati ga samo pljuju. Jos su mu I prazne tribune bilo skim da igra. Coveku preko glave.

Spale

pre 4 godine

Pa i treba. Toliko čovek uložio para, napravio sportski centar za mladje kategorije, najbolji u hrvatskoj, a ovi ga pljuju. U Olimpiji će ga dočekati raširenih ruku.

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

Nije Tedeski lud. Ovo mu uopste nije losa ideja. Dobice ono sto nije imao u Zagrebu: klub sa tradicijom i navijace. Osim toga, Slovenija ima dosta mladih i veoma talentovanih igraca koji , zbog nedostatka novca odlaze van zemlje. To ce biti dobro i za ABA ligu jer ce u Sloveniji dobiti stabilan tim koji biti veoma konkurentan, mnogo konkurentniji nego dok je igrao u Zagrebu gde su navijaci uglavnom opredeljeni za Cibonu.

Toni

pre 4 godine

(Teofil, 31. maj 2019 11:32)

Takvi navijači ne trebaju nikome. Tedeski je ozbiljan biznismen i neće da plaća kazne zbog huliganizma.

Dacha

pre 4 godine

Da li su se pravila ponovo menjala? Koliko znam, pre dve godine je usvojeno da može do 5 klubova iz jedne države da učestvuje, a Slovenija za sada ima samo 2.
(marko, 31. maj 2019 12:46)

Moze 5 najvise ali to zavisi od ispunjene kvote na kraju sezone,oni trenutno ispunjavaju samo za 2 mesta a oba su popunjena. Jedino trenutno moguce resenje je da dobiju neku vrstu wild karte i to pod uslovom da se liga prosiri ulaskom Olimpijakosa u istu.