Tenis 84

Subota, 30.03.2019.

18:28

"Federer nema nijednu 'rupu' u igri – zato je najbolji svih vremena"

Kanadski teniser Denis Šapovalov govorio je o Rodžeru Federeru, koji ga je pobedio u polufinalu Mastersa u Majamiju.

"Federer nema nijednu 'rupu' u igri – zato je najbolji svih vremena" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

Idemo Federerko!

pre 5 godina

Kad je u pitanju igra mladog KANADSKOG igrača Denisa Šapovalova - protiv Švajcarca, naravno da tu nema nikakvih rupa, a ni rupica.
O čemu se ovde radi. Kanađanin pao na kolena.

sarkazam

pre 5 godina

Jedna rec: sljaka. Da ga Soderling nije castio RG ne bi imao career slam , a onaja rumun mu je dao Madrid onomad sa plavom sljakom tako da ima bar jedan od 1000 na sljaci. Montekarlo i Rim jos uvek 0. Nije rupa nego krater.

Vaše ime

pre 5 godina

Netacno! Federer ima veliku rupu u igri, to je jednorucni bekend, koji neko poput Rafe sa puno spina za cas izbaci iz upotrebe...Djokovic i Nadal su teniseri koji imaju najmanje rupa u igri, mozda im je servis najslabija karika, ali ne tako kao sto je Rodzeru bekend, kad igra sa najboljima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Banjaluka, 30. mart 2019 19:56)

Jeste Djoković je poznat kao vrhunski igrač na mreži, to mu definitivno nije rupetina, jedno sto puta veća od Fedovog bekhenda, koji je uzgred budi rečeno, dosta poboljšao.
Ako imaš kratko pamćenje pogledaj kako je očerupao Rafu tokom 2017-e, upravo tim poboljšanim bekendom.
Za nekoga ko u 38 godini života i dalje ima volje i snage da napreduje i bude ovako konkurentan na svetskom nivou, mogu samo da kažem - kapa dole!
Pribeleži ove reči i seti se, gde će biti i da li će uopšte Novak igrati za 6 godina, pa se javi da prokomentarišeš.
Mogu da ti garantujem da ni on ni Rafa, tada neće ni igrati aktivan tenis, a o stizanju i prestizanju Rožerovih rekorda, uopšte nema ni govora.
Novak je previše labilna ličnost da bi bio konstantan toliko dugo i ako ove godine ne osvoji bar još dva GS-a, u narednom preiodu će mu to biti skoro nemoguća misija.
Izmožden od veganske ishrane.

Veliki brat

pre 5 godina

Novak ima bolju statistiku i duplo više tripl-dabla i dabl-tripla, tako da je svakom čoveku jasno da je Novak "goat".
(Lebron, 30. mart 2019 20:00)

Novak je goat, koliko i taj iz tvog potpisa.

Safin, Rodik, Kirjos i ostala h2h boranija

pre 5 godina

25-22

Tacka
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Biljan, 30. mart 2019 21:56)

20-100-310
Tri tačke.

Bok

pre 5 godina

Moje navijački doživljaj je da nije goat onaj koji radi 8 stvari odlicno nego onaj koji radi 3,4 nezaustavljivo.. Sukladno tome jasno je sto mislim o ovoj debati, jordan/lebron, messi/bilo tko

Mozzart

pre 5 godina

Treba zakonom zabraniti komentare nolomana.
(King Roger, 30. mart 2019 20:40)
Ovo je Srbija, Nole je Srbin. Znaci, zakonom bi se samo mogli zabraniti komentari protiv Srbije. A ti, idi u Svajcarsku, Albaniju, gde god hoces, pa tamo navijaj za svog nekog.

To je to

pre 5 godina

Dečko poštuje jednog i drugog a onda se nađe neko da ga vređa iz čistog kaprica svog.

Zna se koliko je Novak usavršio igru i koliko ima prednost psihološku nad dvojicom rivalaa al" ovde je reč o Federeru koji prosto ima tenis u svom džepu. Znači nema slabosti jedino što je bilo najslabija tačka kroz čitavu karijeru jeste bekend pa ga popravio u stare dane. Nije više slabost kao ranije. Dakle priča o igri ne o nečemu drugome.

Dobrovoljac

pre 5 godina

Decko jos mirise na mleko,sta on zna.
Zna se ko busi Federera .
(zox, 30. mart 2019 20:00)

Na koga mislis? Jel na one sto ispadaju u drugom ili one u trecem kolu? Federer je toliko ispred SVIH ostalih koji su ikada u zivotu uhvatili reket u ruke, da je SVAKA diskusija po tom pitanju jednostavno gubljenje vremena.

haren

pre 5 godina

Nemoj haren da prestaneš gledati, molim te i preklinjem. 
Šta bi onda bilo bez tebe? 
Ja bih bio tužan: -čujte, neće haren da gleda tenis! 
Naravno, šalim se. Ali gledao ti ili ne, ništa nebi gubio, već samo jedan manje koji za Rogera navija a sam ne objašnjava niti to umije -zašto to radi. Da nije pakost u pitanju?
(dušan, 30. mart 2019 20:55)

"Pakost" zato što navijam za Federera? Stvarno ti nije lako sa takvim rezonovanjem. Ovom izjavom si samo potvrdio da si još jedan od mnogih ostrašćenih Novakovih navijača koji tenis prate par godina.

aca

pre 5 godina

@61

Pre bi se reklo da je obrnuto. Neki od vas se očajnički trude da ostave komentar u kome piše da navijači Federera u Srbiji ne postoje. Naravno to ne možete da dokažete, jer je i teoretski nemoguće, ali želite da ostavite pisani trag. Zbog koga, zbog čega, kome želite da pošaljete tu poruku, to je već druga priča.

Hmmm

pre 5 godina

Gorgonzola
Rafa je 2005. posle osvajanja RG postao 2 teniser sveta. Od tog trenutka igra finala velikih turnira. Pa me zanima kada je pocela njegova era. 2005. kada je postao 2, igrao celu sezonu, ili od 2011. kada je poceo da preskace sezone na travi i da pravi pauze? Sta ti tacno podrazumevas pod erom Rafe, kada je igrao i bio 1 i 2 teniser sveta, ili kada je pravio pauze zbog povrede?

Auuuu

pre 5 godina

Gemini
Covece, pa ti si propustio 2017. godinu. Pogledaj bolje kako je Rafa u 5 finala izgubio, odnosno kako je Federer usavrsio jednorucni BH. Pa ni je on Novak, koji se ne trudi da nauci bolju igru na mrezi.

Sat

pre 5 godina

Mozda nema rupa u igri, al je zato rupa u glavi u poredjenju sa Novakom a pogotovo sa Rafom. Roger da ima glavu Rafe sad bi imao najmanje 30 GS. Da ima glavu Novaka sad bi imao oko 25-26 GS.

61

pre 5 godina

@ # 22:58

To im se plaća. Rade za lovu. I vredni su od jutra. Verovatno nemaju ništa od škole ili zanata, a usta gladna, a ne kopa im se i ne rilja.... i.........

Jao

pre 5 godina

Zamislite Barselona i Atletiko deru Real onda Real dobije Junajted i Junajted kaze Real je najbolji na svetu on igra najlepsi tenis nema mana u igri ahahahahaha

Sd

pre 5 godina

Previse je on gubio od svoja dva najveca rivala da bi se tek tako reklo da je on najbolji svih vremena. Ne moze neko ko ima 37:48 sa svoja dva najveca rivala, biti najbolji ikad. Plus na Slemovima tek duva 9:18, sto je previse previse je ipak. Svaka njemu cast, koliko je tehnicki bolji igrac od Novaka i Rafe, toliko je isto mentalno slabi od njih.

Robert

pre 5 godina

Ups, eto ga još jedan na listi nepoželjnih, protiv kojih će se uvek navijati. Ili, barem, do neke naredne izjave u kojoj priča lepo o Novaku. Biće tada opet kralj, car i ostalo. :)

Lomi

pre 5 godina

@Djido
Ma ne, najvecu tezinu imaju reci jednog Djida.
To sto kaze taj devetnaestogodisnjak rekli su i Nadal, Sampras, Borg, Lendl... svi koji nesto znace u tenisu. Cak i Nolo Djokovic je to rekao, iako ga to ubija.

bmiles

pre 5 godina

Juce se slihta Noletu,kad izgubi od Federera onda njemu,zar je zaista bitno sta misli klinac od 20 leta i trenutno 20 na ATP listi.Valjda su kompetetniji da kazu oni koji su bili sampioni nego balavurdija koja tek nailazi a pritom nisu osvojili nijedan ozbiljniji turnir Masters 1000,da ne govorimo o GS!Nescece se oni mnogo trave,prasine sljake, isparenja betona, da dostignu,o prestizanju nema zbora jer trojica najboljih u trci uradise to u njihovim godinama i to u konkurenciji ikad vidjenoj u eri tenisa!Nema sumnje da su talentovani,ali brzo zasijaju a zatim utrnu ko zvezde padalice!Jedini koji istinski valja a dokazao se od plejade mladih je Zverev!Obecava Felix,Tim takodje uz Cicipasa, ostali zavrsice isto kao i Berdih,Nisikori,Raonic,Verdasko,Ferer... a da ne osvoje GS.

Snupi

pre 5 godina

Jao komentara, placite svi, ceo svet ga priznaje kao najboljeg svih vremena, lepota ga gledati na terenu (a i nolo botovi to znaju samo nece priznati) i uzivajte jos godinu dve dok je jos aktivan da mozete svojoj deci i unucima pricati da ste ga gledali "live" pa makar i preko malih ekrana...
Mislim da i u Srbiji to istinski navijaci osecaju osim par stotinjak koji ovde lupaju besmislice i prate tenis od 2011

#

pre 5 godina

Koliko je mračan svet ovih hejtera/trolova!?
Ej, probudiš se, i odmah pa zatim čitav dan hejtuješ, omalovažavaš Novaka, bilo koga.
Izem ti takav život, fuj...

Jasmin

pre 5 godina

(патриЈота62, 30. mart 2019 22:02)

Ti si druze definicija bota, postoje navijaci Federera koje postujem u Srbiji, a ti i slicni tebi ste botovi, ti se jos potpisujes cirilicom pljujes Djokovica od jutra do sutra, ti si klasican bot, navijas za sve osim za Djokovica. Kad bi sad vracao vesti nasao bih na stotine tvojih komentara, a pitanje koliko si ih jos napisao pod drugim imenima, pa nije li te sramota i sta ti je to Djokovic toliko skrivio da ga toliko mrzis?

Djomla

pre 5 godina

Federer poslednji put pobedio Djokovica 2015. busi ga Djokovic redovno ni sam Federer ne zna koliko rupa ima.
(andrej, 30. mart 2019 21:49)

Ali bitno da se rodja izivljava nad Sapovalovim i Medvedevim a kad udari na rutavo(Djokovica) place 3 dana

Pop

pre 5 godina

Federer je u eri Rafe i Novaka osvojio samo 6 slemova.
(Gorgonzola, 30. mart 2019 22:11)

Kojih bre 6, osvojio je 1 jedini Wimbldon mislim 2012. nema potrebe da racunas proslu i preproslu godinu kad je Djokovic bio povredjen, cim se Djoker vratio Federera nema na mapi, 3 u nizu kraj price

rf

pre 5 godina

Naravno na srbendu Djokovica, jel boli jako kad kazem srbenda Djokovic, jel se potreses a?
(Simi, 30. mart 2019 21:55)
Ne znam kako cu preziveti.

патриЈота62

pre 5 godina

@Slovenija

Аха, значи сваки његов навијач је бот? Само на Инстаграму има 6 милиона ботова? И они који су дошли да га гледају у Новом Саду 2014 и они су исто ботови?

rf

pre 5 godina

Posebnu težinu i značaj ima kad jedan devetnaestogodišnjak kaže zbog čega je Federer najbolji na svetu.
(Djido, 30. mart 2019 20:01)
Sem kad kaze da se ugleda na Djokovica, onda je Njegos.

miodrag

pre 5 godina

Denise, Denise, vragolane jedan, pa svi znamo da je njegova najveca rupa u psihi i glavi kada igra protiv EL Garandisima….tada rupa u njegovoj igri milion….A inace Denise , vragolane, u tvojim godinama je El Grandisimo vec drao na nekim mastersima I Starca Focu (Federer, kako ga ti nazivas) I onog sa calmom, pardon, trakom na glavi I crva u gacicama….tako da bi bilo bolje da se manje divis a vise treniras I sa manje strahopostovanja igras protiv Foce I onda ces videti da je busan kao sir iz otadzbine mu. Denise, Denise, vragolane jedan!

miodrag

pre 5 godina

Па шта. И он је добио Нола 22 пута. Разлика у међусобним дуелима је само 3 три меча, али зато у титулама, ГС, недељама на првом месту мноооооого већа.
(патриЈота62, 30. mart 2019 21:01

Da , tacno 6 godina.

Simi

pre 5 godina

Sem kad kaze da se ugleda na Djokovica, onda je Njegos.
(rf, 30. mart 2019 21:41)

Naravno na srbendu Djokovica, jel boli jako kad kazem srbenda Djokovic, jel se potreses a?

патриЈота62

pre 5 godina

@Uros

Па шта. И он је добио Нола 22 пута. Разлика у међусобним дуелима је само 3 три меча, али зато у титулама, ГС, недељама на првом месту мноооооого већа.

Mališa

pre 5 godina

Klincu je, Federer, očigledno uzor, a to i objašnjava njegovo jučerašnje bledo (uplašeno) izdanje. Federer, verovatno, igra najlepši tenis, ali da je GOAT, to se nikako ne može reći. Ko hoće da bude pošten, priznaće da je Federer većinu titula osvojio je dok nije imao pravu konkurenciju. Kad su se pojavili Nadal i Đoković, njegovi uspesi se značajno proređuju. Uotalom, kako ga neko uopšte može nazvati GOAT-om kada on ima negativan skor protiv dvojice najvećih protivnika.

Ivan Veljković

pre 5 godina

Ovo zaista više postaje totalni kič! Dokle više Federeru podilaziti i nazivati ga GOAT? Zaista ako je nešto postalo treš to je ovo! Ova saga besomučnog podilaženja Federeru s tim GOAT! Dobro, jeste GOAT je i šta sad? Hoće li se promeniti njegov skor sa Nadalom i Đokovićem zbog toga što je GOAT ili ne? Pa neće naravno! Hoće li se izmeniti rezultati svih onih silnih Gren Slem finala i ostalih mečeva koje je Federer izgubio u duelima sa ovom dvojicom? Pa neće naravno! Nesumnjivo Federer je veliki veliki igrač, ali mislim da mu ovo podilaženje polako postaje jedna velika antireklama! Svi mi dobro znamo ko je Federer i koliko je teniski moćan, ne treba non stop da nam neko soli pamet o tome! Ostavite više čoveka na miru, antireklamu mu pravite s tim! Predlažem da izlijete jedan specijalni pehar samo za njega i svečano mu ga uručiti i proglasiti ga najboljim svih vremena pred celim svetom, pred višemilionskim auditorijumom i da se najzad ova saga jednom završi, jer postaje totalni kič!

патриЈота62

pre 5 godina

Da , tacno 6 godina.
(miodrag, 30. mart 2019 21:19)

Када си већ потегао питање година као нешто релевантно. Како то да Надал који је само годину дана старији има више титула, више слемова, више злата са ОИ? Чак држи и рекорд у освојеним мастерсима.

vidi crnogorca

pre 5 godina

Banjalučanin, toliko je velika ta rupa da samo jedan teniser u istoriji može da eksploatiše tu njegovu manu i to samo na šljaci jer je na ostalim podlogama Rafa negativan protiv Federera!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Danilo, 30. mart 2019 20:51) # Li
Djokovic ima poziivan skor na travnatoj i betonskoj podlozi, u dvorani.. na sljaci su podelili meceve .
Naravno ti to neznas jer si trol a ne nikakav ljubielj tenisa pa ni Federerovog

nenad

pre 5 godina

Aj baba u penziju.. Nema rupu kad skoro pa i sam igra. Kolika histerija oko ovog antipatičnog čoveka zaljubljenog u sebe. Samo što mu i reket ne drže kako bi pobedio.

Slovenija

pre 5 godina

Fanovi Rodzera Federera jesu udruzeni infantilno - megalomanski (zlocinacki) poduhvat protiv javnog iznosenja misljenja, onog koje je zasnovano na cinjenicama, a koje ne idu u korist njihovog idola. Ovolika kolicina negativne energije spremne da "ponisti" svaku cinjenicu u svakome trenutku odavno nije vidjena. Tako funkcionisu botovi.... Izgleda da ih Federer ima iako ih ne unajmljuje i normalno nisu na njegovom platnom spisku. Sapovalov je izjavio da misli da Federer nema slabosti, ne da ih nema. Dokazano je da ih ima, kako on, tako i svaki drugi teniser. Federer je, na kraju, najbolji svih vremena, ne zbog najbolje igre ikada, vec najveceg broja titula. Od Federera su igracki bolji Djokovic i Nadal, u to nema sumnje, kao sto isto tako nema sumnje da Federer ima mana u igri - slabiji bekhend, skoro bez agresivnog riterna kakav imaju Djokovic i Marej, sto je pokusavao da nadomesti nekakvim egzibicijama koje su lako kaznjavali ozbiljniji igraci, dok o slabijim varijacijama servisa u poredjenju sa Djokovicem da ne pisemo. I ne, to ne znaci da ima los servis, upravo suprotno, vec da njegove varijacije nisu na nivou onih najboljih. Ovo vazi za prvi servis. Drugi je i te kako los i lako ga napadaju, poput Nadalovog i donekle Djokovicevog, samo sto Djokovic slabiji (nesto sporiji) drugi servis amortizuje odlicnim varijacijama istog. Ovde se radi o i dalje aktivnim ikonama tenisa i suludo je pricati o Rodzeru kao najboljem ili najsavrsenijem. Jednostavno nije i to je to.

патриЈота62

pre 5 godina

Da , tacno 6 godina.
(miodrag, 30. mart 2019 21:19)

Када си већ потегао питање година као нешто релевантно. Како то да Надал који је само годину дана старији има више титула, више слемова, више злата са ОИ? Чак држи и рекорд у освојеним мастерсима.

Danilo

pre 5 godina

Banjalučanin, toliko je velika ta rupa da samo jedan teniser u istoriji može da eksploatiše tu njegovu manu i to samo na šljaci jer je na ostalim podlogama Rafa negativan protiv Federera!

патриЈота62

pre 5 godina

"Da, mislim da on nema slabosti. Zato je GOAT (najbolji svih vremena)"

Тако је Денисе. Његови рекорди као и његов стил игре ће остати недостижни. Боже мили, милина га је гледати како игра без капи зноја. Златним словима ће остати његово име уписано у историји спорта. Краљ сутра иде по 101. трофеј. За Федерера напред!

king roger

pre 5 godina

Pa ne znam baš. Nijedan teniser u istoriji nije toliko puta izbacio bekhend na tribine kao Federer. Ni rekreativci nemaju taj broj.
Uvek mi je smešno da za Federera kažu da je najbolji svih vremena, a posle dve tri razmene Federera po bekhendu, ljudi u prvim redovima tribina već saginju glave, čuvaju se.

parx

pre 5 godina

Nole kada krene na mrezu, kao da nosi praher a ne reket. Dobro je sto je tehnologija reketa napredovala, pa mozete sa osnovne linije da busite na mrezi, inace bez igre na mrezi, pre 30 godina niste mogli da uzmete ni W i AO.

ernesto che

pre 5 godina

Nemam nista protiv toga da je federer savrsen i da nema rupe u igri ali ako imas onakav skor sa nadalom, koji ga je gazio gde je stigao i ako ima negativan skor s Novakom onda to znaci da je ova tvrdnja suluda sama po sebi, ipak ima mana i to dobranih.

prosto ko pasulj

pre 5 godina

Zasto vredjanje Federera? Djokovic je jos daleko od 100 titula i 20 slemova.

To je cinjenica. Neki vole da budu slepi i ne vide kako covek igra. DJ Ima bolji medjusobni skor ali zato izgubi od Aguta. I to 2 puta. Znaci agut je bolji od obojice?

Nikola

pre 5 godina

Itekako ima slabosti samo nema puno protivnika koji stignu da ih iskoriste. Rafa igra sa puno spina na njegov bekhend, Novak ga drzi duboko iza linije a i generalno mentalno pada u 5. setu ( ako do njega dodje)

Nedeljko

pre 5 godina

Ahahahahahahaha nema ni jednu rupu u igri, ali ga ipak Đoković i Nadal mlate kao kesu.. E koliko su presmešni ovi zapadnjaci, gaće im se tresu da bi Đoković mogao da pretekne Federera i po broju osvojenih GS-a pa sad panično svakog dana izjavljuju kako je Federer GOAT, natčovek, bog... Oni bukvalno strahuju od Đokovića. Najk na aparatima.. Ahahaha.. Komedija!

dušan

pre 5 godina

Naravno da je nabolji. Jedan je Federer. Kad se on povuče prestaću da gledam tenis bar na neko vreme, dok se stilom igre ne pojavi neko sličan njemu.
(haren,30. mart, 20:11)
Nemoj haren da prestaneš gledati, molim te i preklinjem.
Šta bi onda bilo bez tebe?
Ja bih bio tužan: -čujte, neće haren da gleda tenis!
Naravno, šalim se. Ali gledao ti ili ne, ništa nebi gubio, već samo jedan manje koji za Rogera navija a sam ne objašnjava niti to umije -zašto to radi. Da nije pakost u pitanju?

Vladimir

pre 5 godina

Zato ga nabusili Nole i Nadal samo tako..
Iako je jedan od najboljih ikad, ako ne i najbolji ovo dvoje ga demolirali.
Izvinjavam se rodji i kingu rodzeru, saljem vam maramice.
Pozdrav

haren

pre 5 godina

Naravno da je najbolji. Jedan je Federer. Kada se on povuče, prestaću da gledam tenis, bar neko vreme, dok se stilom igre ne pojavi neko sličan njemu.

Banjaluka

pre 5 godina

Netacno! Federer ima veliku rupu u igri, to je jednorucni bekend, koji neko poput Rafe sa puno spina za cas izbaci iz upotrebe...Djokovic i Nadal su teniseri koji imaju najmanje rupa u igri, mozda im je servis najslabija karika, ali ne tako kao sto je Rodzeru bekend, kad igra sa najboljima.

parx

pre 5 godina

Nole kada krene na mrezu, kao da nosi praher a ne reket. Dobro je sto je tehnologija reketa napredovala, pa mozete sa osnovne linije da busite na mrezi, inace bez igre na mrezi, pre 30 godina niste mogli da uzmete ni W i AO.

Banjaluka

pre 5 godina

Netacno! Federer ima veliku rupu u igri, to je jednorucni bekend, koji neko poput Rafe sa puno spina za cas izbaci iz upotrebe...Djokovic i Nadal su teniseri koji imaju najmanje rupa u igri, mozda im je servis najslabija karika, ali ne tako kao sto je Rodzeru bekend, kad igra sa najboljima.

ernesto che

pre 5 godina

Nemam nista protiv toga da je federer savrsen i da nema rupe u igri ali ako imas onakav skor sa nadalom, koji ga je gazio gde je stigao i ako ima negativan skor s Novakom onda to znaci da je ova tvrdnja suluda sama po sebi, ipak ima mana i to dobranih.

prosto ko pasulj

pre 5 godina

Zasto vredjanje Federera? Djokovic je jos daleko od 100 titula i 20 slemova.

To je cinjenica. Neki vole da budu slepi i ne vide kako covek igra. DJ Ima bolji medjusobni skor ali zato izgubi od Aguta. I to 2 puta. Znaci agut je bolji od obojice?

king roger

pre 5 godina

Pa ne znam baš. Nijedan teniser u istoriji nije toliko puta izbacio bekhend na tribine kao Federer. Ni rekreativci nemaju taj broj.
Uvek mi je smešno da za Federera kažu da je najbolji svih vremena, a posle dve tri razmene Federera po bekhendu, ljudi u prvim redovima tribina već saginju glave, čuvaju se.

haren

pre 5 godina

Naravno da je najbolji. Jedan je Federer. Kada se on povuče, prestaću da gledam tenis, bar neko vreme, dok se stilom igre ne pojavi neko sličan njemu.

Nikola

pre 5 godina

Itekako ima slabosti samo nema puno protivnika koji stignu da ih iskoriste. Rafa igra sa puno spina na njegov bekhend, Novak ga drzi duboko iza linije a i generalno mentalno pada u 5. setu ( ako do njega dodje)

Nedeljko

pre 5 godina

Ahahahahahahaha nema ni jednu rupu u igri, ali ga ipak Đoković i Nadal mlate kao kesu.. E koliko su presmešni ovi zapadnjaci, gaće im se tresu da bi Đoković mogao da pretekne Federera i po broju osvojenih GS-a pa sad panično svakog dana izjavljuju kako je Federer GOAT, natčovek, bog... Oni bukvalno strahuju od Đokovića. Najk na aparatima.. Ahahaha.. Komedija!

Vladimir

pre 5 godina

Zato ga nabusili Nole i Nadal samo tako..
Iako je jedan od najboljih ikad, ako ne i najbolji ovo dvoje ga demolirali.
Izvinjavam se rodji i kingu rodzeru, saljem vam maramice.
Pozdrav

Snupi

pre 5 godina

Jao komentara, placite svi, ceo svet ga priznaje kao najboljeg svih vremena, lepota ga gledati na terenu (a i nolo botovi to znaju samo nece priznati) i uzivajte jos godinu dve dok je jos aktivan da mozete svojoj deci i unucima pricati da ste ga gledali "live" pa makar i preko malih ekrana...
Mislim da i u Srbiji to istinski navijaci osecaju osim par stotinjak koji ovde lupaju besmislice i prate tenis od 2011

Dobrovoljac

pre 5 godina

Decko jos mirise na mleko,sta on zna.
Zna se ko busi Federera .
(zox, 30. mart 2019 20:00)

Na koga mislis? Jel na one sto ispadaju u drugom ili one u trecem kolu? Federer je toliko ispred SVIH ostalih koji su ikada u zivotu uhvatili reket u ruke, da je SVAKA diskusija po tom pitanju jednostavno gubljenje vremena.

Robert

pre 5 godina

Ups, eto ga još jedan na listi nepoželjnih, protiv kojih će se uvek navijati. Ili, barem, do neke naredne izjave u kojoj priča lepo o Novaku. Biće tada opet kralj, car i ostalo. :)

miodrag

pre 5 godina

Па шта. И он је добио Нола 22 пута. Разлика у међусобним дуелима је само 3 три меча, али зато у титулама, ГС, недељама на првом месту мноооооого већа.
(патриЈота62, 30. mart 2019 21:01

Da , tacno 6 godina.

dušan

pre 5 godina

Naravno da je nabolji. Jedan je Federer. Kad se on povuče prestaću da gledam tenis bar na neko vreme, dok se stilom igre ne pojavi neko sličan njemu.
(haren,30. mart, 20:11)
Nemoj haren da prestaneš gledati, molim te i preklinjem.
Šta bi onda bilo bez tebe?
Ja bih bio tužan: -čujte, neće haren da gleda tenis!
Naravno, šalim se. Ali gledao ti ili ne, ništa nebi gubio, već samo jedan manje koji za Rogera navija a sam ne objašnjava niti to umije -zašto to radi. Da nije pakost u pitanju?

патриЈота62

pre 5 godina

"Da, mislim da on nema slabosti. Zato je GOAT (najbolji svih vremena)"

Тако је Денисе. Његови рекорди као и његов стил игре ће остати недостижни. Боже мили, милина га је гледати како игра без капи зноја. Златним словима ће остати његово име уписано у историји спорта. Краљ сутра иде по 101. трофеј. За Федерера напред!

rf

pre 5 godina

Posebnu težinu i značaj ima kad jedan devetnaestogodišnjak kaže zbog čega je Federer najbolji na svetu.
(Djido, 30. mart 2019 20:01)
Sem kad kaze da se ugleda na Djokovica, onda je Njegos.

Lomi

pre 5 godina

@Djido
Ma ne, najvecu tezinu imaju reci jednog Djida.
To sto kaze taj devetnaestogodisnjak rekli su i Nadal, Sampras, Borg, Lendl... svi koji nesto znace u tenisu. Cak i Nolo Djokovic je to rekao, iako ga to ubija.

патриЈота62

pre 5 godina

@Uros

Па шта. И он је добио Нола 22 пута. Разлика у међусобним дуелима је само 3 три меча, али зато у титулама, ГС, недељама на првом месту мноооооого већа.

Mališa

pre 5 godina

Klincu je, Federer, očigledno uzor, a to i objašnjava njegovo jučerašnje bledo (uplašeno) izdanje. Federer, verovatno, igra najlepši tenis, ali da je GOAT, to se nikako ne može reći. Ko hoće da bude pošten, priznaće da je Federer većinu titula osvojio je dok nije imao pravu konkurenciju. Kad su se pojavili Nadal i Đoković, njegovi uspesi se značajno proređuju. Uotalom, kako ga neko uopšte može nazvati GOAT-om kada on ima negativan skor protiv dvojice najvećih protivnika.

патриЈота62

pre 5 godina

@Slovenija

Аха, значи сваки његов навијач је бот? Само на Инстаграму има 6 милиона ботова? И они који су дошли да га гледају у Новом Саду 2014 и они су исто ботови?

Slovenija

pre 5 godina

Fanovi Rodzera Federera jesu udruzeni infantilno - megalomanski (zlocinacki) poduhvat protiv javnog iznosenja misljenja, onog koje je zasnovano na cinjenicama, a koje ne idu u korist njihovog idola. Ovolika kolicina negativne energije spremne da "ponisti" svaku cinjenicu u svakome trenutku odavno nije vidjena. Tako funkcionisu botovi.... Izgleda da ih Federer ima iako ih ne unajmljuje i normalno nisu na njegovom platnom spisku. Sapovalov je izjavio da misli da Federer nema slabosti, ne da ih nema. Dokazano je da ih ima, kako on, tako i svaki drugi teniser. Federer je, na kraju, najbolji svih vremena, ne zbog najbolje igre ikada, vec najveceg broja titula. Od Federera su igracki bolji Djokovic i Nadal, u to nema sumnje, kao sto isto tako nema sumnje da Federer ima mana u igri - slabiji bekhend, skoro bez agresivnog riterna kakav imaju Djokovic i Marej, sto je pokusavao da nadomesti nekakvim egzibicijama koje su lako kaznjavali ozbiljniji igraci, dok o slabijim varijacijama servisa u poredjenju sa Djokovicem da ne pisemo. I ne, to ne znaci da ima los servis, upravo suprotno, vec da njegove varijacije nisu na nivou onih najboljih. Ovo vazi za prvi servis. Drugi je i te kako los i lako ga napadaju, poput Nadalovog i donekle Djokovicevog, samo sto Djokovic slabiji (nesto sporiji) drugi servis amortizuje odlicnim varijacijama istog. Ovde se radi o i dalje aktivnim ikonama tenisa i suludo je pricati o Rodzeru kao najboljem ili najsavrsenijem. Jednostavno nije i to je to.

#

pre 5 godina

Koliko je mračan svet ovih hejtera/trolova!?
Ej, probudiš se, i odmah pa zatim čitav dan hejtuješ, omalovažavaš Novaka, bilo koga.
Izem ti takav život, fuj...

Sd

pre 5 godina

Previse je on gubio od svoja dva najveca rivala da bi se tek tako reklo da je on najbolji svih vremena. Ne moze neko ko ima 37:48 sa svoja dva najveca rivala, biti najbolji ikad. Plus na Slemovima tek duva 9:18, sto je previse previse je ipak. Svaka njemu cast, koliko je tehnicki bolji igrac od Novaka i Rafe, toliko je isto mentalno slabi od njih.

aca

pre 5 godina

@61

Pre bi se reklo da je obrnuto. Neki od vas se očajnički trude da ostave komentar u kome piše da navijači Federera u Srbiji ne postoje. Naravno to ne možete da dokažete, jer je i teoretski nemoguće, ali želite da ostavite pisani trag. Zbog koga, zbog čega, kome želite da pošaljete tu poruku, to je već druga priča.

sarkazam

pre 5 godina

Jedna rec: sljaka. Da ga Soderling nije castio RG ne bi imao career slam , a onaja rumun mu je dao Madrid onomad sa plavom sljakom tako da ima bar jedan od 1000 na sljaci. Montekarlo i Rim jos uvek 0. Nije rupa nego krater.

Jasmin

pre 5 godina

(патриЈота62, 30. mart 2019 22:02)

Ti si druze definicija bota, postoje navijaci Federera koje postujem u Srbiji, a ti i slicni tebi ste botovi, ti se jos potpisujes cirilicom pljujes Djokovica od jutra do sutra, ti si klasican bot, navijas za sve osim za Djokovica. Kad bi sad vracao vesti nasao bih na stotine tvojih komentara, a pitanje koliko si ih jos napisao pod drugim imenima, pa nije li te sramota i sta ti je to Djokovic toliko skrivio da ga toliko mrzis?

Danilo

pre 5 godina

Banjalučanin, toliko je velika ta rupa da samo jedan teniser u istoriji može da eksploatiše tu njegovu manu i to samo na šljaci jer je na ostalim podlogama Rafa negativan protiv Federera!

Djomla

pre 5 godina

Federer poslednji put pobedio Djokovica 2015. busi ga Djokovic redovno ni sam Federer ne zna koliko rupa ima.
(andrej, 30. mart 2019 21:49)

Ali bitno da se rodja izivljava nad Sapovalovim i Medvedevim a kad udari na rutavo(Djokovica) place 3 dana

патриЈота62

pre 5 godina

Da , tacno 6 godina.
(miodrag, 30. mart 2019 21:19)

Када си већ потегао питање година као нешто релевантно. Како то да Надал који је само годину дана старији има више титула, више слемова, више злата са ОИ? Чак држи и рекорд у освојеним мастерсима.

Auuuu

pre 5 godina

Gemini
Covece, pa ti si propustio 2017. godinu. Pogledaj bolje kako je Rafa u 5 finala izgubio, odnosno kako je Federer usavrsio jednorucni BH. Pa ni je on Novak, koji se ne trudi da nauci bolju igru na mrezi.

haren

pre 5 godina

Nemoj haren da prestaneš gledati, molim te i preklinjem. 
Šta bi onda bilo bez tebe? 
Ja bih bio tužan: -čujte, neće haren da gleda tenis! 
Naravno, šalim se. Ali gledao ti ili ne, ništa nebi gubio, već samo jedan manje koji za Rogera navija a sam ne objašnjava niti to umije -zašto to radi. Da nije pakost u pitanju?
(dušan, 30. mart 2019 20:55)

"Pakost" zato što navijam za Federera? Stvarno ti nije lako sa takvim rezonovanjem. Ovom izjavom si samo potvrdio da si još jedan od mnogih ostrašćenih Novakovih navijača koji tenis prate par godina.

rf

pre 5 godina

Naravno na srbendu Djokovica, jel boli jako kad kazem srbenda Djokovic, jel se potreses a?
(Simi, 30. mart 2019 21:55)
Ne znam kako cu preziveti.

miodrag

pre 5 godina

Denise, Denise, vragolane jedan, pa svi znamo da je njegova najveca rupa u psihi i glavi kada igra protiv EL Garandisima….tada rupa u njegovoj igri milion….A inace Denise , vragolane, u tvojim godinama je El Grandisimo vec drao na nekim mastersima I Starca Focu (Federer, kako ga ti nazivas) I onog sa calmom, pardon, trakom na glavi I crva u gacicama….tako da bi bilo bolje da se manje divis a vise treniras I sa manje strahopostovanja igras protiv Foce I onda ces videti da je busan kao sir iz otadzbine mu. Denise, Denise, vragolane jedan!

Pop

pre 5 godina

Federer je u eri Rafe i Novaka osvojio samo 6 slemova.
(Gorgonzola, 30. mart 2019 22:11)

Kojih bre 6, osvojio je 1 jedini Wimbldon mislim 2012. nema potrebe da racunas proslu i preproslu godinu kad je Djokovic bio povredjen, cim se Djoker vratio Federera nema na mapi, 3 u nizu kraj price

Vaše ime

pre 5 godina

Netacno! Federer ima veliku rupu u igri, to je jednorucni bekend, koji neko poput Rafe sa puno spina za cas izbaci iz upotrebe...Djokovic i Nadal su teniseri koji imaju najmanje rupa u igri, mozda im je servis najslabija karika, ali ne tako kao sto je Rodzeru bekend, kad igra sa najboljima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Banjaluka, 30. mart 2019 19:56)

Jeste Djoković je poznat kao vrhunski igrač na mreži, to mu definitivno nije rupetina, jedno sto puta veća od Fedovog bekhenda, koji je uzgred budi rečeno, dosta poboljšao.
Ako imaš kratko pamćenje pogledaj kako je očerupao Rafu tokom 2017-e, upravo tim poboljšanim bekendom.
Za nekoga ko u 38 godini života i dalje ima volje i snage da napreduje i bude ovako konkurentan na svetskom nivou, mogu samo da kažem - kapa dole!
Pribeleži ove reči i seti se, gde će biti i da li će uopšte Novak igrati za 6 godina, pa se javi da prokomentarišeš.
Mogu da ti garantujem da ni on ni Rafa, tada neće ni igrati aktivan tenis, a o stizanju i prestizanju Rožerovih rekorda, uopšte nema ni govora.
Novak je previše labilna ličnost da bi bio konstantan toliko dugo i ako ove godine ne osvoji bar još dva GS-a, u narednom preiodu će mu to biti skoro nemoguća misija.
Izmožden od veganske ishrane.

патриЈота62

pre 5 godina

Da , tacno 6 godina.
(miodrag, 30. mart 2019 21:19)

Када си већ потегао питање година као нешто релевантно. Како то да Надал који је само годину дана старији има више титула, више слемова, више злата са ОИ? Чак држи и рекорд у освојеним мастерсима.

Safin, Rodik, Kirjos i ostala h2h boranija

pre 5 godina

25-22

Tacka
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Biljan, 30. mart 2019 21:56)

20-100-310
Tri tačke.

Jao

pre 5 godina

Zamislite Barselona i Atletiko deru Real onda Real dobije Junajted i Junajted kaze Real je najbolji na svetu on igra najlepsi tenis nema mana u igri ahahahahaha

Mozzart

pre 5 godina

Treba zakonom zabraniti komentare nolomana.
(King Roger, 30. mart 2019 20:40)
Ovo je Srbija, Nole je Srbin. Znaci, zakonom bi se samo mogli zabraniti komentari protiv Srbije. A ti, idi u Svajcarsku, Albaniju, gde god hoces, pa tamo navijaj za svog nekog.

nenad

pre 5 godina

Aj baba u penziju.. Nema rupu kad skoro pa i sam igra. Kolika histerija oko ovog antipatičnog čoveka zaljubljenog u sebe. Samo što mu i reket ne drže kako bi pobedio.

Veliki brat

pre 5 godina

Novak ima bolju statistiku i duplo više tripl-dabla i dabl-tripla, tako da je svakom čoveku jasno da je Novak "goat".
(Lebron, 30. mart 2019 20:00)

Novak je goat, koliko i taj iz tvog potpisa.

vidi crnogorca

pre 5 godina

Banjalučanin, toliko je velika ta rupa da samo jedan teniser u istoriji može da eksploatiše tu njegovu manu i to samo na šljaci jer je na ostalim podlogama Rafa negativan protiv Federera!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Danilo, 30. mart 2019 20:51) # Li
Djokovic ima poziivan skor na travnatoj i betonskoj podlozi, u dvorani.. na sljaci su podelili meceve .
Naravno ti to neznas jer si trol a ne nikakav ljubielj tenisa pa ni Federerovog

Ivan Veljković

pre 5 godina

Ovo zaista više postaje totalni kič! Dokle više Federeru podilaziti i nazivati ga GOAT? Zaista ako je nešto postalo treš to je ovo! Ova saga besomučnog podilaženja Federeru s tim GOAT! Dobro, jeste GOAT je i šta sad? Hoće li se promeniti njegov skor sa Nadalom i Đokovićem zbog toga što je GOAT ili ne? Pa neće naravno! Hoće li se izmeniti rezultati svih onih silnih Gren Slem finala i ostalih mečeva koje je Federer izgubio u duelima sa ovom dvojicom? Pa neće naravno! Nesumnjivo Federer je veliki veliki igrač, ali mislim da mu ovo podilaženje polako postaje jedna velika antireklama! Svi mi dobro znamo ko je Federer i koliko je teniski moćan, ne treba non stop da nam neko soli pamet o tome! Ostavite više čoveka na miru, antireklamu mu pravite s tim! Predlažem da izlijete jedan specijalni pehar samo za njega i svečano mu ga uručiti i proglasiti ga najboljim svih vremena pred celim svetom, pred višemilionskim auditorijumom i da se najzad ova saga jednom završi, jer postaje totalni kič!

Simi

pre 5 godina

Sem kad kaze da se ugleda na Djokovica, onda je Njegos.
(rf, 30. mart 2019 21:41)

Naravno na srbendu Djokovica, jel boli jako kad kazem srbenda Djokovic, jel se potreses a?

To je to

pre 5 godina

Dečko poštuje jednog i drugog a onda se nađe neko da ga vređa iz čistog kaprica svog.

Zna se koliko je Novak usavršio igru i koliko ima prednost psihološku nad dvojicom rivalaa al" ovde je reč o Federeru koji prosto ima tenis u svom džepu. Znači nema slabosti jedino što je bilo najslabija tačka kroz čitavu karijeru jeste bekend pa ga popravio u stare dane. Nije više slabost kao ranije. Dakle priča o igri ne o nečemu drugome.

61

pre 5 godina

@ # 22:58

To im se plaća. Rade za lovu. I vredni su od jutra. Verovatno nemaju ništa od škole ili zanata, a usta gladna, a ne kopa im se i ne rilja.... i.........

bmiles

pre 5 godina

Juce se slihta Noletu,kad izgubi od Federera onda njemu,zar je zaista bitno sta misli klinac od 20 leta i trenutno 20 na ATP listi.Valjda su kompetetniji da kazu oni koji su bili sampioni nego balavurdija koja tek nailazi a pritom nisu osvojili nijedan ozbiljniji turnir Masters 1000,da ne govorimo o GS!Nescece se oni mnogo trave,prasine sljake, isparenja betona, da dostignu,o prestizanju nema zbora jer trojica najboljih u trci uradise to u njihovim godinama i to u konkurenciji ikad vidjenoj u eri tenisa!Nema sumnje da su talentovani,ali brzo zasijaju a zatim utrnu ko zvezde padalice!Jedini koji istinski valja a dokazao se od plejade mladih je Zverev!Obecava Felix,Tim takodje uz Cicipasa, ostali zavrsice isto kao i Berdih,Nisikori,Raonic,Verdasko,Ferer... a da ne osvoje GS.

Hmmm

pre 5 godina

Gorgonzola
Rafa je 2005. posle osvajanja RG postao 2 teniser sveta. Od tog trenutka igra finala velikih turnira. Pa me zanima kada je pocela njegova era. 2005. kada je postao 2, igrao celu sezonu, ili od 2011. kada je poceo da preskace sezone na travi i da pravi pauze? Sta ti tacno podrazumevas pod erom Rafe, kada je igrao i bio 1 i 2 teniser sveta, ili kada je pravio pauze zbog povrede?

Bok

pre 5 godina

Moje navijački doživljaj je da nije goat onaj koji radi 8 stvari odlicno nego onaj koji radi 3,4 nezaustavljivo.. Sukladno tome jasno je sto mislim o ovoj debati, jordan/lebron, messi/bilo tko

Sat

pre 5 godina

Mozda nema rupa u igri, al je zato rupa u glavi u poredjenju sa Novakom a pogotovo sa Rafom. Roger da ima glavu Rafe sad bi imao najmanje 30 GS. Da ima glavu Novaka sad bi imao oko 25-26 GS.

Idemo Federerko!

pre 5 godina

Kad je u pitanju igra mladog KANADSKOG igrača Denisa Šapovalova - protiv Švajcarca, naravno da tu nema nikakvih rupa, a ni rupica.
O čemu se ovde radi. Kanađanin pao na kolena.

Banjaluka

pre 5 godina

Netacno! Federer ima veliku rupu u igri, to je jednorucni bekend, koji neko poput Rafe sa puno spina za cas izbaci iz upotrebe...Djokovic i Nadal su teniseri koji imaju najmanje rupa u igri, mozda im je servis najslabija karika, ali ne tako kao sto je Rodzeru bekend, kad igra sa najboljima.

king roger

pre 5 godina

Pa ne znam baš. Nijedan teniser u istoriji nije toliko puta izbacio bekhend na tribine kao Federer. Ni rekreativci nemaju taj broj.
Uvek mi je smešno da za Federera kažu da je najbolji svih vremena, a posle dve tri razmene Federera po bekhendu, ljudi u prvim redovima tribina već saginju glave, čuvaju se.

Pop

pre 5 godina

Federer je u eri Rafe i Novaka osvojio samo 6 slemova.
(Gorgonzola, 30. mart 2019 22:11)

Kojih bre 6, osvojio je 1 jedini Wimbldon mislim 2012. nema potrebe da racunas proslu i preproslu godinu kad je Djokovic bio povredjen, cim se Djoker vratio Federera nema na mapi, 3 u nizu kraj price

haren

pre 5 godina

Naravno da je najbolji. Jedan je Federer. Kada se on povuče, prestaću da gledam tenis, bar neko vreme, dok se stilom igre ne pojavi neko sličan njemu.

Nedeljko

pre 5 godina

Ahahahahahahaha nema ni jednu rupu u igri, ali ga ipak Đoković i Nadal mlate kao kesu.. E koliko su presmešni ovi zapadnjaci, gaće im se tresu da bi Đoković mogao da pretekne Federera i po broju osvojenih GS-a pa sad panično svakog dana izjavljuju kako je Federer GOAT, natčovek, bog... Oni bukvalno strahuju od Đokovića. Najk na aparatima.. Ahahaha.. Komedija!

Vladimir

pre 5 godina

Zato ga nabusili Nole i Nadal samo tako..
Iako je jedan od najboljih ikad, ako ne i najbolji ovo dvoje ga demolirali.
Izvinjavam se rodji i kingu rodzeru, saljem vam maramice.
Pozdrav

Mališa

pre 5 godina

Klincu je, Federer, očigledno uzor, a to i objašnjava njegovo jučerašnje bledo (uplašeno) izdanje. Federer, verovatno, igra najlepši tenis, ali da je GOAT, to se nikako ne može reći. Ko hoće da bude pošten, priznaće da je Federer većinu titula osvojio je dok nije imao pravu konkurenciju. Kad su se pojavili Nadal i Đoković, njegovi uspesi se značajno proređuju. Uotalom, kako ga neko uopšte može nazvati GOAT-om kada on ima negativan skor protiv dvojice najvećih protivnika.

miodrag

pre 5 godina

Denise, Denise, vragolane jedan, pa svi znamo da je njegova najveca rupa u psihi i glavi kada igra protiv EL Garandisima….tada rupa u njegovoj igri milion….A inace Denise , vragolane, u tvojim godinama je El Grandisimo vec drao na nekim mastersima I Starca Focu (Federer, kako ga ti nazivas) I onog sa calmom, pardon, trakom na glavi I crva u gacicama….tako da bi bilo bolje da se manje divis a vise treniras I sa manje strahopostovanja igras protiv Foce I onda ces videti da je busan kao sir iz otadzbine mu. Denise, Denise, vragolane jedan!

патриЈота62

pre 5 godina

@Uros

Па шта. И он је добио Нола 22 пута. Разлика у међусобним дуелима је само 3 три меча, али зато у титулама, ГС, недељама на првом месту мноооооого већа.

dušan

pre 5 godina

Naravno da je nabolji. Jedan je Federer. Kad se on povuče prestaću da gledam tenis bar na neko vreme, dok se stilom igre ne pojavi neko sličan njemu.
(haren,30. mart, 20:11)
Nemoj haren da prestaneš gledati, molim te i preklinjem.
Šta bi onda bilo bez tebe?
Ja bih bio tužan: -čujte, neće haren da gleda tenis!
Naravno, šalim se. Ali gledao ti ili ne, ništa nebi gubio, već samo jedan manje koji za Rogera navija a sam ne objašnjava niti to umije -zašto to radi. Da nije pakost u pitanju?

ernesto che

pre 5 godina

Nemam nista protiv toga da je federer savrsen i da nema rupe u igri ali ako imas onakav skor sa nadalom, koji ga je gazio gde je stigao i ako ima negativan skor s Novakom onda to znaci da je ova tvrdnja suluda sama po sebi, ipak ima mana i to dobranih.

Slovenija

pre 5 godina

Fanovi Rodzera Federera jesu udruzeni infantilno - megalomanski (zlocinacki) poduhvat protiv javnog iznosenja misljenja, onog koje je zasnovano na cinjenicama, a koje ne idu u korist njihovog idola. Ovolika kolicina negativne energije spremne da "ponisti" svaku cinjenicu u svakome trenutku odavno nije vidjena. Tako funkcionisu botovi.... Izgleda da ih Federer ima iako ih ne unajmljuje i normalno nisu na njegovom platnom spisku. Sapovalov je izjavio da misli da Federer nema slabosti, ne da ih nema. Dokazano je da ih ima, kako on, tako i svaki drugi teniser. Federer je, na kraju, najbolji svih vremena, ne zbog najbolje igre ikada, vec najveceg broja titula. Od Federera su igracki bolji Djokovic i Nadal, u to nema sumnje, kao sto isto tako nema sumnje da Federer ima mana u igri - slabiji bekhend, skoro bez agresivnog riterna kakav imaju Djokovic i Marej, sto je pokusavao da nadomesti nekakvim egzibicijama koje su lako kaznjavali ozbiljniji igraci, dok o slabijim varijacijama servisa u poredjenju sa Djokovicem da ne pisemo. I ne, to ne znaci da ima los servis, upravo suprotno, vec da njegove varijacije nisu na nivou onih najboljih. Ovo vazi za prvi servis. Drugi je i te kako los i lako ga napadaju, poput Nadalovog i donekle Djokovicevog, samo sto Djokovic slabiji (nesto sporiji) drugi servis amortizuje odlicnim varijacijama istog. Ovde se radi o i dalje aktivnim ikonama tenisa i suludo je pricati o Rodzeru kao najboljem ili najsavrsenijem. Jednostavno nije i to je to.

nenad

pre 5 godina

Aj baba u penziju.. Nema rupu kad skoro pa i sam igra. Kolika histerija oko ovog antipatičnog čoveka zaljubljenog u sebe. Samo što mu i reket ne drže kako bi pobedio.

Sd

pre 5 godina

Previse je on gubio od svoja dva najveca rivala da bi se tek tako reklo da je on najbolji svih vremena. Ne moze neko ko ima 37:48 sa svoja dva najveca rivala, biti najbolji ikad. Plus na Slemovima tek duva 9:18, sto je previse previse je ipak. Svaka njemu cast, koliko je tehnicki bolji igrac od Novaka i Rafe, toliko je isto mentalno slabi od njih.

патриЈота62

pre 5 godina

"Da, mislim da on nema slabosti. Zato je GOAT (najbolji svih vremena)"

Тако је Денисе. Његови рекорди као и његов стил игре ће остати недостижни. Боже мили, милина га је гледати како игра без капи зноја. Златним словима ће остати његово име уписано у историји спорта. Краљ сутра иде по 101. трофеј. За Федерера напред!

Djomla

pre 5 godina

Federer poslednji put pobedio Djokovica 2015. busi ga Djokovic redovno ni sam Federer ne zna koliko rupa ima.
(andrej, 30. mart 2019 21:49)

Ali bitno da se rodja izivljava nad Sapovalovim i Medvedevim a kad udari na rutavo(Djokovica) place 3 dana

Sat

pre 5 godina

Mozda nema rupa u igri, al je zato rupa u glavi u poredjenju sa Novakom a pogotovo sa Rafom. Roger da ima glavu Rafe sad bi imao najmanje 30 GS. Da ima glavu Novaka sad bi imao oko 25-26 GS.

prosto ko pasulj

pre 5 godina

Zasto vredjanje Federera? Djokovic je jos daleko od 100 titula i 20 slemova.

To je cinjenica. Neki vole da budu slepi i ne vide kako covek igra. DJ Ima bolji medjusobni skor ali zato izgubi od Aguta. I to 2 puta. Znaci agut je bolji od obojice?

Mozzart

pre 5 godina

Treba zakonom zabraniti komentare nolomana.
(King Roger, 30. mart 2019 20:40)
Ovo je Srbija, Nole je Srbin. Znaci, zakonom bi se samo mogli zabraniti komentari protiv Srbije. A ti, idi u Svajcarsku, Albaniju, gde god hoces, pa tamo navijaj za svog nekog.

Ivan Veljković

pre 5 godina

Ovo zaista više postaje totalni kič! Dokle više Federeru podilaziti i nazivati ga GOAT? Zaista ako je nešto postalo treš to je ovo! Ova saga besomučnog podilaženja Federeru s tim GOAT! Dobro, jeste GOAT je i šta sad? Hoće li se promeniti njegov skor sa Nadalom i Đokovićem zbog toga što je GOAT ili ne? Pa neće naravno! Hoće li se izmeniti rezultati svih onih silnih Gren Slem finala i ostalih mečeva koje je Federer izgubio u duelima sa ovom dvojicom? Pa neće naravno! Nesumnjivo Federer je veliki veliki igrač, ali mislim da mu ovo podilaženje polako postaje jedna velika antireklama! Svi mi dobro znamo ko je Federer i koliko je teniski moćan, ne treba non stop da nam neko soli pamet o tome! Ostavite više čoveka na miru, antireklamu mu pravite s tim! Predlažem da izlijete jedan specijalni pehar samo za njega i svečano mu ga uručiti i proglasiti ga najboljim svih vremena pred celim svetom, pred višemilionskim auditorijumom i da se najzad ova saga jednom završi, jer postaje totalni kič!

Jao

pre 5 godina

Zamislite Barselona i Atletiko deru Real onda Real dobije Junajted i Junajted kaze Real je najbolji na svetu on igra najlepsi tenis nema mana u igri ahahahahaha

Nikola

pre 5 godina

Itekako ima slabosti samo nema puno protivnika koji stignu da ih iskoriste. Rafa igra sa puno spina na njegov bekhend, Novak ga drzi duboko iza linije a i generalno mentalno pada u 5. setu ( ako do njega dodje)

Dobrovoljac

pre 5 godina

Decko jos mirise na mleko,sta on zna.
Zna se ko busi Federera .
(zox, 30. mart 2019 20:00)

Na koga mislis? Jel na one sto ispadaju u drugom ili one u trecem kolu? Federer je toliko ispred SVIH ostalih koji su ikada u zivotu uhvatili reket u ruke, da je SVAKA diskusija po tom pitanju jednostavno gubljenje vremena.

Danilo

pre 5 godina

Banjalučanin, toliko je velika ta rupa da samo jedan teniser u istoriji može da eksploatiše tu njegovu manu i to samo na šljaci jer je na ostalim podlogama Rafa negativan protiv Federera!

bmiles

pre 5 godina

Juce se slihta Noletu,kad izgubi od Federera onda njemu,zar je zaista bitno sta misli klinac od 20 leta i trenutno 20 na ATP listi.Valjda su kompetetniji da kazu oni koji su bili sampioni nego balavurdija koja tek nailazi a pritom nisu osvojili nijedan ozbiljniji turnir Masters 1000,da ne govorimo o GS!Nescece se oni mnogo trave,prasine sljake, isparenja betona, da dostignu,o prestizanju nema zbora jer trojica najboljih u trci uradise to u njihovim godinama i to u konkurenciji ikad vidjenoj u eri tenisa!Nema sumnje da su talentovani,ali brzo zasijaju a zatim utrnu ko zvezde padalice!Jedini koji istinski valja a dokazao se od plejade mladih je Zverev!Obecava Felix,Tim takodje uz Cicipasa, ostali zavrsice isto kao i Berdih,Nisikori,Raonic,Verdasko,Ferer... a da ne osvoje GS.

Lomi

pre 5 godina

@Djido
Ma ne, najvecu tezinu imaju reci jednog Djida.
To sto kaze taj devetnaestogodisnjak rekli su i Nadal, Sampras, Borg, Lendl... svi koji nesto znace u tenisu. Cak i Nolo Djokovic je to rekao, iako ga to ubija.

sarkazam

pre 5 godina

Jedna rec: sljaka. Da ga Soderling nije castio RG ne bi imao career slam , a onaja rumun mu je dao Madrid onomad sa plavom sljakom tako da ima bar jedan od 1000 na sljaci. Montekarlo i Rim jos uvek 0. Nije rupa nego krater.

parx

pre 5 godina

Nole kada krene na mrezu, kao da nosi praher a ne reket. Dobro je sto je tehnologija reketa napredovala, pa mozete sa osnovne linije da busite na mrezi, inace bez igre na mrezi, pre 30 godina niste mogli da uzmete ni W i AO.

Simi

pre 5 godina

Sem kad kaze da se ugleda na Djokovica, onda je Njegos.
(rf, 30. mart 2019 21:41)

Naravno na srbendu Djokovica, jel boli jako kad kazem srbenda Djokovic, jel se potreses a?

Snupi

pre 5 godina

Jao komentara, placite svi, ceo svet ga priznaje kao najboljeg svih vremena, lepota ga gledati na terenu (a i nolo botovi to znaju samo nece priznati) i uzivajte jos godinu dve dok je jos aktivan da mozete svojoj deci i unucima pricati da ste ga gledali "live" pa makar i preko malih ekrana...
Mislim da i u Srbiji to istinski navijaci osecaju osim par stotinjak koji ovde lupaju besmislice i prate tenis od 2011

#

pre 5 godina

Koliko je mračan svet ovih hejtera/trolova!?
Ej, probudiš se, i odmah pa zatim čitav dan hejtuješ, omalovažavaš Novaka, bilo koga.
Izem ti takav život, fuj...

Robert

pre 5 godina

Ups, eto ga još jedan na listi nepoželjnih, protiv kojih će se uvek navijati. Ili, barem, do neke naredne izjave u kojoj priča lepo o Novaku. Biće tada opet kralj, car i ostalo. :)

miodrag

pre 5 godina

Па шта. И он је добио Нола 22 пута. Разлика у међусобним дуелима је само 3 три меча, али зато у титулама, ГС, недељама на првом месту мноооооого већа.
(патриЈота62, 30. mart 2019 21:01

Da , tacno 6 godina.

Jasmin

pre 5 godina

(патриЈота62, 30. mart 2019 22:02)

Ti si druze definicija bota, postoje navijaci Federera koje postujem u Srbiji, a ti i slicni tebi ste botovi, ti se jos potpisujes cirilicom pljujes Djokovica od jutra do sutra, ti si klasican bot, navijas za sve osim za Djokovica. Kad bi sad vracao vesti nasao bih na stotine tvojih komentara, a pitanje koliko si ih jos napisao pod drugim imenima, pa nije li te sramota i sta ti je to Djokovic toliko skrivio da ga toliko mrzis?

патриЈота62

pre 5 godina

@Slovenija

Аха, значи сваки његов навијач је бот? Само на Инстаграму има 6 милиона ботова? И они који су дошли да га гледају у Новом Саду 2014 и они су исто ботови?

vidi crnogorca

pre 5 godina

Banjalučanin, toliko je velika ta rupa da samo jedan teniser u istoriji može da eksploatiše tu njegovu manu i to samo na šljaci jer je na ostalim podlogama Rafa negativan protiv Federera!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Danilo, 30. mart 2019 20:51) # Li
Djokovic ima poziivan skor na travnatoj i betonskoj podlozi, u dvorani.. na sljaci su podelili meceve .
Naravno ti to neznas jer si trol a ne nikakav ljubielj tenisa pa ni Federerovog

rf

pre 5 godina

Naravno na srbendu Djokovica, jel boli jako kad kazem srbenda Djokovic, jel se potreses a?
(Simi, 30. mart 2019 21:55)
Ne znam kako cu preziveti.

Veliki brat

pre 5 godina

Novak ima bolju statistiku i duplo više tripl-dabla i dabl-tripla, tako da je svakom čoveku jasno da je Novak "goat".
(Lebron, 30. mart 2019 20:00)

Novak je goat, koliko i taj iz tvog potpisa.

патриЈота62

pre 5 godina

Da , tacno 6 godina.
(miodrag, 30. mart 2019 21:19)

Када си већ потегао питање година као нешто релевантно. Како то да Надал који је само годину дана старији има више титула, више слемова, више злата са ОИ? Чак држи и рекорд у освојеним мастерсима.

rf

pre 5 godina

Posebnu težinu i značaj ima kad jedan devetnaestogodišnjak kaže zbog čega je Federer najbolji na svetu.
(Djido, 30. mart 2019 20:01)
Sem kad kaze da se ugleda na Djokovica, onda je Njegos.

Vaše ime

pre 5 godina

Netacno! Federer ima veliku rupu u igri, to je jednorucni bekend, koji neko poput Rafe sa puno spina za cas izbaci iz upotrebe...Djokovic i Nadal su teniseri koji imaju najmanje rupa u igri, mozda im je servis najslabija karika, ali ne tako kao sto je Rodzeru bekend, kad igra sa najboljima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Banjaluka, 30. mart 2019 19:56)

Jeste Djoković je poznat kao vrhunski igrač na mreži, to mu definitivno nije rupetina, jedno sto puta veća od Fedovog bekhenda, koji je uzgred budi rečeno, dosta poboljšao.
Ako imaš kratko pamćenje pogledaj kako je očerupao Rafu tokom 2017-e, upravo tim poboljšanim bekendom.
Za nekoga ko u 38 godini života i dalje ima volje i snage da napreduje i bude ovako konkurentan na svetskom nivou, mogu samo da kažem - kapa dole!
Pribeleži ove reči i seti se, gde će biti i da li će uopšte Novak igrati za 6 godina, pa se javi da prokomentarišeš.
Mogu da ti garantujem da ni on ni Rafa, tada neće ni igrati aktivan tenis, a o stizanju i prestizanju Rožerovih rekorda, uopšte nema ni govora.
Novak je previše labilna ličnost da bi bio konstantan toliko dugo i ako ove godine ne osvoji bar još dva GS-a, u narednom preiodu će mu to biti skoro nemoguća misija.
Izmožden od veganske ishrane.

патриЈота62

pre 5 godina

Da , tacno 6 godina.
(miodrag, 30. mart 2019 21:19)

Када си већ потегао питање година као нешто релевантно. Како то да Надал који је само годину дана старији има више титула, више слемова, више злата са ОИ? Чак држи и рекорд у освојеним мастерсима.

61

pre 5 godina

@ # 22:58

To im se plaća. Rade za lovu. I vredni su od jutra. Verovatno nemaju ništa od škole ili zanata, a usta gladna, a ne kopa im se i ne rilja.... i.........

haren

pre 5 godina

Nemoj haren da prestaneš gledati, molim te i preklinjem. 
Šta bi onda bilo bez tebe? 
Ja bih bio tužan: -čujte, neće haren da gleda tenis! 
Naravno, šalim se. Ali gledao ti ili ne, ništa nebi gubio, već samo jedan manje koji za Rogera navija a sam ne objašnjava niti to umije -zašto to radi. Da nije pakost u pitanju?
(dušan, 30. mart 2019 20:55)

"Pakost" zato što navijam za Federera? Stvarno ti nije lako sa takvim rezonovanjem. Ovom izjavom si samo potvrdio da si još jedan od mnogih ostrašćenih Novakovih navijača koji tenis prate par godina.

Auuuu

pre 5 godina

Gemini
Covece, pa ti si propustio 2017. godinu. Pogledaj bolje kako je Rafa u 5 finala izgubio, odnosno kako je Federer usavrsio jednorucni BH. Pa ni je on Novak, koji se ne trudi da nauci bolju igru na mrezi.

Safin, Rodik, Kirjos i ostala h2h boranija

pre 5 godina

25-22

Tacka
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Biljan, 30. mart 2019 21:56)

20-100-310
Tri tačke.

Hmmm

pre 5 godina

Gorgonzola
Rafa je 2005. posle osvajanja RG postao 2 teniser sveta. Od tog trenutka igra finala velikih turnira. Pa me zanima kada je pocela njegova era. 2005. kada je postao 2, igrao celu sezonu, ili od 2011. kada je poceo da preskace sezone na travi i da pravi pauze? Sta ti tacno podrazumevas pod erom Rafe, kada je igrao i bio 1 i 2 teniser sveta, ili kada je pravio pauze zbog povrede?

aca

pre 5 godina

@61

Pre bi se reklo da je obrnuto. Neki od vas se očajnički trude da ostave komentar u kome piše da navijači Federera u Srbiji ne postoje. Naravno to ne možete da dokažete, jer je i teoretski nemoguće, ali želite da ostavite pisani trag. Zbog koga, zbog čega, kome želite da pošaljete tu poruku, to je već druga priča.

Bok

pre 5 godina

Moje navijački doživljaj je da nije goat onaj koji radi 8 stvari odlicno nego onaj koji radi 3,4 nezaustavljivo.. Sukladno tome jasno je sto mislim o ovoj debati, jordan/lebron, messi/bilo tko

To je to

pre 5 godina

Dečko poštuje jednog i drugog a onda se nađe neko da ga vređa iz čistog kaprica svog.

Zna se koliko je Novak usavršio igru i koliko ima prednost psihološku nad dvojicom rivalaa al" ovde je reč o Federeru koji prosto ima tenis u svom džepu. Znači nema slabosti jedino što je bilo najslabija tačka kroz čitavu karijeru jeste bekend pa ga popravio u stare dane. Nije više slabost kao ranije. Dakle priča o igri ne o nečemu drugome.

Idemo Federerko!

pre 5 godina

Kad je u pitanju igra mladog KANADSKOG igrača Denisa Šapovalova - protiv Švajcarca, naravno da tu nema nikakvih rupa, a ni rupica.
O čemu se ovde radi. Kanađanin pao na kolena.