Fudbal 118

Utorak, 12.03.2019.

13:18

Mirković: Odlazim zbog neprihvatljive situacije

Dosadašnji trener Partizana Zoran Mirković obratio se javnosti otvorenim pismom u kojem je saopštio razloge podnošenja ostavke.

Mirkoviæ: Odlazim zbog neprihvatljive situacije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

118 Komentari

Sortiraj po:

IgraPlakanja

pre 5 godina

Komentar ti je pun mrznje,i pojma nemas,nemoj obmanjivati javnost ovim glupim podacima.U tom krugu od cetiri najvece eekipe Yu prostora Partizan je drugi,iza zvezde,koja ima debleli minus sa Hajdukom,koji je najslabije rangiran...dakle Partizan ima samo sa vama negativni skor(znamo i kako),i u tom apsolutnom krugu zvezda ima samo 3 pobede vise od Partizana.treci je Dinamo cetvrti Hajduk(sto je zaista cudno,imajuci u obzir kakve je timove imao kroz istoriju da nije recimo bolji od Dinama bar...)
Popovicu sasa....da nam se izlecis !
Ogrejace obasjace sunce iznad Humske ulice......
(Pterodaktil, 13. mart 2019 01:24)

Opet menjas teze tipicno grobarski.Evo ti linkhttp://www.strategija.org/medusobni-skor-fudbalske-velike-cetvorke-1945-1991/
ali ja cak nisam govorio o toj statistici,vec ko je kupovao i kakve igrace,ko uzimao najbolje itd.Sledece ako vec volis statistiku,ja ne iskreno,zar niste pobedeli Zvezdu na Marakani 1977 u prevenstvu sa 3 : 1,pa tek opet u prvenstvu 1995 sa 1:0. Dete se rodi i krene u vojsku,to je taj period.

Opali Bato

pre 5 godina

Hvala Bato, ali zasto ne opalis sta mislis? Cutanje nije zlato u ovom trenutku. Nemoj da ti kasnije bude zao, jer Partizan je u teskoj situaciji.

Pterodaktil

pre 5 godina

(IgraPlakanja, 12.
Komentar ti je pun mrznje,i pojma nemas,nemoj obmanjivati javnost ovim glupim podacima.U tom krugu od cetiri najvece eekipe Yu prostora Partizan je drugi,iza zvezde,koja ima debleli minus sa Hajdukom,koji je najslabije rangiran...dakle Partizan ima samo sa vama negativni skor(znamo i kako),i u tom apsolutnom krugu zvezda ima samo 3 pobede vise od Partizana.treci je Dinamo cetvrti Hajduk(sto je zaista cudno,imajuci u obzir kakve je timove imao kroz istoriju da nije recimo bolji od Dinama bar...)
Popovicu sasa....da nam se izlecis !
Ogrejace obasjace sunce iznad Humske ulice......

Admiral

pre 5 godina

@ Runner, 12. mart 2019 16:57

Za pocetak nauci kako se covek zove. Nije Sinisa nego Slavisa Jokanovic (sramota je to ne znati a pominjati coveka). Slazem se da Mirkovic nije trener, nema nijednu ozbiljnu ekipu iza sebe pre Partizana ali takodje je cinjenica da Partizan nema igrace. Ovo sto igra u Partizanu je sacuvaj boze, amater do amatera, tako da nije dovoljna samo promena trenera vec i promena osamdeset posto igrackog kadra.

analiza

pre 5 godina

"kakav provincijalski klub, to prosto izbija iz svake pore, svakog njihovog igraca,trenera,uprave i na kraju navijaca...
mozda i najodvratniji klub na svetu..."
(salo popovic)
Evo,recimo,iz ovog komentara izbija sva građanština,grandioznost,elokvencija,stil jednog finog navijača koji na najlepši mogući način predstavlja svojim komentarima klub za koji navija i sebe.Ovim komentarom je takođe do neslućenih visina uzdigao sebe i klub za koji navija a unizio suparnički tim i navijače...
Znate,postoji neko ko je rođen u provinciji i neko ko je karakterno provincijalac,to nije isto.Rade Šerbedžija je objašnjavao sličnu razliku u terminologiji.Proguglajte,biće vam jasnije.

Karadjordje

pre 5 godina

Darko Milanic,igrac Partizana iz pocetka 90ih koji je 6x bio prvak Slovenije sa Mariborom i uveo ga i u Ligu sampiona i u Ligu evrope neka dodje.

macconi

pre 5 godina

Partizan je cini mi se u velikim dugovima...meni kao Zvezdasu nije drago zbog toga...politika je pre sns-a bila podredjena Partizanu pokrivala sve to,sada vise nije,sad je za Zvezdu...procice i fudbalski klub kao i kosarkaski upravo isto kao i Zvezda...politika je svuda nazalost

kris

pre 5 godina

Ja sam zvezdaš, i možda me se ne tiče, ali ovim ništa nije riješeno u Partizanu.Zvezda je trenutno u boljoj poziciji,ali nista bolji ljudi nisu ni u njenoj upravi.Citavo društvo je trulo.Gdje god ima nešto para, tu se sumnjivi tipovi motaju. Malo je časnih ljudi na pozicijama i ako jesu, ne mogu ništa uraditi jer su u velikoj manjini. Mogu samo uraditi isto što je ovaj čovjek učinio. Dići ruke od svega.Djecurlija se prepucavaju,svađaju,mrze, tuku, oko toga ko je bolji. Realni ljudi vide da je bolji onaj za koga navija trenutni predsjednik.Kakav je to sport, borba, vitestvo? Klubovi su samo oružje u rukama moćnika da budu još moćniji, bogatiji,i ne zanemarljiva stvar, da lakše manipulišu ljudima.

Zoran, Trebinje, Rep.Srpska

pre 5 godina

Mirkovicu, nisi sposoban, Iliev, takode, uprava Partizana takode. Kako je moguce da od sjajne ekipe sa sjajnim vezistom Kosovicem niste u stanju da pobjedite nikoga i pored dobre odbrane i sjajnog golmana Stojkovica, nemate napad, ko kaze, cijenim Mirkovicu sto si priznao nedostatke. Zao mi je sto Partizan nema borce poput Zvezdinog Terzica!

dregs

pre 5 godina

stvarno mi zao bate mirkoviča ali u partizanu drugi ljudi odlučuju,da bata nije dao ostavku iliev bi sigurno ostao u partizanu a svi znamo,da veliku krivicu snosi upravo iliev koji je trebao još odavno,da dadne ostavku ali kad je video,da bata daje ostavku nije mogao,da ostane zbog stida iako verujem,da je iliev imao zelju,da ostane.ilievu zameram što nekaze istinu koji ljudi su glavni u partizanu i vuče poteze.niko nema M.da kaze istinu.

Lesser watch

pre 5 godina

Nema para, nema muzike. Igrači neće da igraju i lome se za džabe jer im fudbal nije zabava nego zanimanje. U toj situaciji ni Bata ne može da radi kad igrači neće da igraju i volšebno se povređuju. Uprava nema način da obezbedi finansiranje kluba i to je to. Najednostavnije moguće. Priče o dobrom poslovanju i iredovnom isplaćivanju igrača vidimo kad se neko proda pa oprašta dugove. Zato niko ozbiljan neće ni da dođe ovde a i niko ne nudi ozbiljniju cifru ni za jednog fudbalera jer znaju situaciju i čekaju da kupe jeftinije ako ne i džabe.

Bodibond

pre 5 godina

mislis dostojnog vremena mirka marjanovica i ostalih grobara...
(duledudule, 12. mart 2019 16:01)

Ne, nego misli dostojnog vremena Mirka Cvetkovica i ostalih zvezdasa.

Runner

pre 5 godina

Уопште ме не занима шта о смени Мирковића мисле навијачи Црвене звезде, то је њихов проблем али који год навијач Партизана мисли да је Мирковић фудбалски стручњак и да за њим треба жалити том отворено кажем да нема појма о фудбалу. Бити тренер Партизана је, без обзира шта о томе мислили злобници, још увек част и привилегија и зато ако ниси у стању да ту шансу искористиш никад од тебе неће бити тренера. Само да поменем пример Синише Јокановића који је исто тако у доба Звездине доминације са Зенгом почео тренерску каријеру на клупи Партизана и са њим освојио две титуле првака и један Куп а оставку на место тренера је дао господски после победе над словсчком Жилином и пласмана у тадашњи Куп УЕФА, садашња ЛЕ."Разлика је драстична" што рекли сарајевски Надреалисти.

Sta ucini Nebojsa Covicu tog avgusta 2011

pre 5 godina

mislis dostojnog vremena mirka marjanovica.
@duledudule

Mirko Marjanovic je vladao 8 god.
Partizan 4 titule.
Crveni 3 titule
Obilic 1 titula
Na sta se ti zalis?
Bolje ti je da, pre nego posaljes drugi komentar, naucis gde da upises veliko slovo, nepismenjakovicu.

Nenad45

pre 5 godina

Zvezdas sam ali pre svega navijam za Srbiju i ljude poput ove gromade u liku Mirkovica.Svaka ti cast na svemu,na ponasanju,na fudbalskom umecu i hvala ti sto postoje takvi ljudi kao ti.Ovo se nadam nije kraj tvog angazmana u fudbalu i nadam se da ces sta god da radis imati samo uspeha LJUDINO!!!

mr.wolf

pre 5 godina

Nema para, nema muzike. Igrači neće da igraju i lome se za džabe jer im fudbal nije zabava nego zanimanje. U toj situaciji ni Bata ne može da radi kad igrači neće da igraju i volšebno se povređuju. Uprava nema način da obezbedi finansiranje kluba i to je to. Najednostavnije moguće. Priče o dobrom poslovanju i iredovnom isplaćivanju igrača vidimo kad se neko proda pa oprašta dugove. Zato niko ozbiljan neće ni da dođe ovde a i niko ne nudi ozbiljniju cifru ni za jednog fudbalera jer znaju situaciju i čekaju da kupe jeftinije ako ne i džabe.
(Lesser watch, 12. mart 2019 16:46)

Igraci nece da igraju ? Ne placaju ih, a da ih placaju onda bi kao igrali bolje? Izvini, da li ti vidis vas igracki kadar ? Pa sutra da hoce da igraju i 200% svojih mogucnosti da daju, opet bi bili tu gde jeste. Ako ti je lakse da se tesis time da oni nece da igraju, ok, tesi se. Ja ti kazem da ste u dubokom kanalu jer igraci nemaju kvalitet, cak je realno da budete cetvrti. Ovako los tim nije imala cak ni Zvezda u ono doba kada nam je kapiten bio Mikic.

Zuuuzuuu

pre 5 godina

Trinkijeri ako ne osvoji Aba ligu ove godine preko leta klub preuzima Scepanovic.Potvrdjeno,videcete i sami.Razlog zato sto je Trinki preskup,veliki rezik je da ostane i sledece sezone egzistencija kluba je ugrozena..
(Aleksej, 12. mart 2019 13:50)

Ovi razmišljaju o ABA tituli!
Šta ste umislili, da osvojite ligu?!
Po već viđenom fudbalskom receptu, pobediš par utakmica, umisliš da si dobar, pa onda otrežnjenje, teranje trenera, kuknjava...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ma nemoj!, 12. mart 2019 14:27)

Ovo ne bih ni da komentarisem. Normalno da bismo voleli titulu u svakom takmicenju u kome nastupamo, ali ako cemo realno Partizan nije ni blizu titule u ABA i ja ne znam nijednog navijaca Partizana koji ce sad reci "osvajamo ABA". Mozda je i osvojimo, mi smo "blesava" ekipa sa kojom se nikad ne zna, ali je mnogo realnije , a po meni cak vrlo izvesno, da ce ta titula stici tek sledece godine.

Merit Son

pre 5 godina

Najveci Partizanov problem je sto mu je uvek bilo najvaznije da pobedi Zvezdu. Jos kao klinci 80-tih kad bih pitao nekog druga navijaca Partizana da li bi izabrao titulu ali da izgube od Zvezde 5-0 ili da ne osvoje titulu a dobiju Zvezdu 5-0, svi su birali 5-0 protiv Zvezde a ne titulu
(Vladica, 12. mart 2019 13:43)

Normalno. Nema niceg sladjeg nego kad vas "razvalimo". To i jeste sustina sporta, gde je najsladja pobeda nad najvecim rivalom. E sad, ako titula dodje, dodje. Eto vi nas niste pobedili, ne secam se vec od kada, a zaredjali ste titule.

Црвена звезда 1913

pre 5 godina

Okolnosti i visa sila=zna se ko je najveci navijac cz,kome se silni milioni kako u fudbalu tako i u kosarci guraju!!!Sta nije jasno?Srecno Bato i HVALA!
(Dure, 12. mart 2019 14:35)

Све је јасно!
Највећи српски клуб, Црвена звезда, добија највише!
Оно што није јасно је то што један југословенски клуб добија готово исто толико док остали српски клубови не добијају готово ништа!
Јсдп (клуб пропале идеологије и државе) треба да оде у заборав а прави српски клубови као што су Војводина, Раднички, Напредак, итд, добију озбиљнију помоћ државе!
Збогом партизанштино-једном заувек!

mohikanac

pre 5 godina

"više okolnosti koje vladaju" ?
Majstore tim ti ima zvanično manje šuteva na gol nego Zvezda i Radnički datih golova. Jeste da ste primili najmanje ali da bi se pobedilo mora gol da se da.
O čemu trabunjate svi, 5. ste po datim golovima, stvarate šansu i polušansu po meču. Namešta vam se drugo mesto već drugu sezonu.
Zbog ovakvih zamena teza bićete 4. u ligi, iskreno ako ne mora da vas pusti realno je da vas Napredak izbaci kući iz Kupa. A onda piši kući po odelo.
I da "potrošen", ko? Mirković, pa njemu je ovo prvi posao, partizan je ovde potrošio vreme koje ne može da vrati.

Sabre

pre 5 godina

Normalno. Nema niceg sladjeg nego kad vas "razvalimo". To i jeste sustina sporta, gde je najsladja pobeda nad najvecim rivalom. E sad, ako titula dodje, dodje. Eto vi nas niste pobedili, ne secam se vec od kada, a zaredjali ste titule.
(Merit Son, 12. mart 2019 15:03)

Tebra, mi vas jesmo pobedili. Dali ste neregularan gol, imali dva igraca vise nego sto je trebalo da imate, i nama je ponisten neregularan gol. Ako je tebi takav remi najvece dostignuce, nije ni cudo sto cete na kraju biti cetvrti.

Sta ucini Nebojsa Covicu tog avgusta 2011

pre 5 godina

Epa Bato moj da su ti svirali dva penala bilo bi bar 4:0 i lmao bi mir u kuci. Obarali bi se rekordi i tako to...
Ali duh lebdi nad Marakanom tako da...ma sve znas, pametan si covek.
Bezi sto dalje dok prodje aparthejd i dok se samo jednom klubu daje deset puta vise nego ostalima.
Procice i ovo zlo. Ne moze vecno.

salo popovic

pre 5 godina

kakav provincijalski klub, to prosto izbija iz svake pore, svakog njihovog igraca,trenera,uprave i na kraju navijaca...
mozda i najodvratniji klub na svetu...

milun

pre 5 godina

kakvo saopštenje! sve ima. muka, patnja, ljubav neizmerna, skromnost, požrtvovanost, odricanje. bravo Bato, još suze ronim! a ne kao pojedinci tamo iz Železnika.

Toto-ko-tunjo-i-Ostojini-sendvicari

pre 5 godina

kakvo saopštenje! sve ima. muka, patnja, ljubav neizmerna, skromnost, požrtvovanost, odricanje. bravo Bato, još suze ronim! a ne kao pojedinci tamo iz Železnika.
(milun, 12. mart 2019 15:11)

Ovo valjda sarkazam?

Posteni Bata

pre 5 godina

"To je moj manir i moje vaspitanje, ljudsko i sportsko: pošteno i hrabro - i na terenu i na klupi." - rece covek koji je pre par dana udario Kosanovica.

IgraPlakanja

pre 5 godina

Najveci Partizanov problem je sto mu je uvek bilo najvaznije da pobedi Zvezdu. Jos kao klinci 80-tih kad bih pitao nekog druga navijaca Partizana da li bi izabrao titulu ali da izgube od Zvezde 5-0 ili da ne osvoje titulu a dobiju Zvezdu 5-0, svi su birali 5-0 protiv Zvezde a ne titulu
(Vladica, 12. mart 2019 13:43)

Ne znam kad si ti rodjen,u bivsoj Jugoslaviji Zvezda ima duplo pobeda vise,titula i svega. Oni nas cak 18 godina od 1977 do 1995 nisu pobedili na Marakani. Jedan obican zagorski klub koji tek kad se osula Juga,zivnuo malo,ali opet se vratio gde mu je mesto. Navedite mi 3 igraca u Jugoslaviji,ali vrhunska koji nije dosao u Zvezdu sto ga ona htela,a Partizan ga uzeo. Znalo se Zvezda koga hoce,taj je njen,Hajduk drugi bira,a bratski Dinamo i Partizan tek ako Zvezda i Hajduk nece tog igraca.
Jos da im nismo dali tutulu pre dve godine,jel plakali su zbog kosarke i fudbala dugo,sad bi imali niz od 5 titula. Ali zbog te titule poklonjene 2017te u maju,sada narednih deset godina bice drugi,treci,peti.

Ma nemoj!

pre 5 godina

Epa Bato moj da su ti svirali dva penala bilo bi bar 4:0 i lmao bi mir u kuci. Obarali bi se rekordi i tako to... 
Ali duh lebdi nad Marakanom tako da...ma sve znas, pametan si covek. 
Bezi sto dalje dok prodje aparthejd i dok se samo jednom klubu daje deset puta vise nego ostalima. 
Procice i ovo zlo. Ne moze vecno.
(Sta ucini Nebojsa Covicu tog avgusta 2011, 12. mart 2019 15:25)

Ti bi dva penala a igrači partizana jednom kroče u 16 metara!

Ma nemoj!

pre 5 godina

.... One koje pamtim iz igračkih dana..."  
Što se toga tiče, i tada smo vas tamburali.... Ali svaka tebi čast... 
(masterkg, 12. mart 2019 14:11). Tamburali ste kao u predhodna dva derbija...
(xxx, 12. mart 2019 14:42)

Muko crna zar te nije sramota pominjati poslednji derbi u tom kontekstu?!
Vaš najveći uspeh, bod na Marakani i golgeter Danilo Grujić "grobari čokot"!

Bilal

pre 5 godina

Negde pred smenu Djukica ja sam rekao da on mora da ide jer ko god dodje na njegobo mesto nece i ne moze biti gori. Priznajem, grdno sam pogresio. Dosao je gori. Sa proslogodisnjim Djukinim rezultatima mi bismo sada trljali bradu, ovako je sada tim prepusten sam sebi da se kako zna i ume izvuce iz kanala u koji ga je uvalila nestrucnost ovog coveka a mi smo naovno verovali da timu ne ide zato sto Mirkovic s njim nije letos obavio bazicne pripreme. Obavi je eto, zimske pa tim nakon tri prvenstvena kola dise na skrge a igre nigde. Igraci mu ne umeju da sastave dva pasa. Pa sto ne dade ostavku pred zimsku pauzu sad bi bar imali i trenera i sportskog direktora i daleko bolje stanje na tabeli, ovako neka nam je dragi Bog u pomoci!

Sale

pre 5 godina

Normalno. Nema niceg sladjeg nego kad vas "razvalimo". To i jeste sustina sporta, gde je najsladja pobeda nad najvecim rivalom. E sad, ako titula dodje, dodje. Eto vi nas niste pobedili, ne secam se vec od kada, a zaredjali ste titule.
(Merit Son, 12. mart 2019 15:03)

14/04/2018 Zvezda-Partizan 2-1. Ima i sladjih pobeda od onih nad rivalima, a to su one koje se smatraju podvizima, poput onih nad Bajernom i Marsejom koje mi Zvezdasi prepricavamo i dan danas iako je proslo 30g, a slavicemo ih i nakon jos 30. Nisam bio rodjen tada ali vidis bio sam na i na gore pomenutom derbiju i onom kad je Vieira dao dva gola i to je sve lepo ali mi u secanju nije ni blizu pobedama protiv Krasnodara, Liverpula pa i bodu protiv Napolija.

Ma nemoj!

pre 5 godina

Okolnosti i visa sila=zna se ko je najveci navijac cz,kome se silni milioni kako u fudbalu tako i u kosarci guraju!!!Sta nije jasno?Srecno Bato i HVALA!
(Dure, 12. mart 2019 14:35)

Mislio sam da će nakon svega ovog Pantićevi svedoci promeniti priču i bataliti se vradžbina, gatanja, zavera...
Nisam u pravu, evo jednog iznad, koprca se!

komentari

pre 5 godina

Merit Son
Iz ovaga ispada kako nas vi uvek “razvalite” a eto mi kao ko zna kad smo poslednji put dobili. Pa pogledaj odnos pobeda i poraza sto u prvenstvu sto u kupu, narednih 10 godina da nas svaku dobijete pitanje da li bi nas stigli u pobedama. Dajte malo se prizemljite!

Milan

pre 5 godina

Koliko ovo podseca na Prosineckog... Tada umesto njega su trebali Lukic i ekipa... Koliko je ovo tuzno da uspeh kluba mora da zavisi od vlasti...

Goran

pre 5 godina

Pa grobari nemoze isto da se daje najvecem klubu u zemlji i drugom,trecem to je tako bilo i bice pa nema isti budzet Beograd i neki drugi grad i Srbiji.Takva su pravila svuda u svetu nije isto Real i Saragosa.

Црвена звезда 1913

pre 5 godina

Tebra, mi vas jesmo pobedili. Dali ste neregularan gol, imali dva igraca vise nego sto je trebalo da imate, i nama je ponisten neregularan gol. Ako je tebi takav remi najvece dostignuce, nije ni cudo sto cete na kraju biti cetvrti.
(Sabre, 12. mart 2019 15:12)

Зар ниси чуо?
Они су једини клуб на свету који је победио Реал резултатом 0:0!!!
После јесењег дербија добили су премију за победу над Звездом са убедљивих 1:1!
Капираш?
Кад играју са великим клубом реми славе као победу!

Aleksandar

pre 5 godina

Kad bi svi radili kao Bata Partizan nebi bio tu gde je sada.
Njemu kapa dole a ovi su zajašili i godinama uništavaju klup pokazati gde je kapija.

Zox

pre 5 godina

kakav provincijalski klub, to prosto izbija iz svake pore, svakog njihovog igraca,trenera,uprave i na kraju navijaca...
mozda i najodvratniji klub na svetu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (salo popovic, 12. mart 2019 15:23)

." provincijalski "...😂

Kad čovek vidi ko na taj način komentariše Partizan, to dođe nešto kao kompliment.

Navijači kluba iz okoline Avalice , o provinciji..

xxx

pre 5 godina

 .... One koje pamtim iz igračkih dana..." 
Što se toga tiče, i tada smo vas tamburali.... Ali svaka tebi čast...
(masterkg, 12. mart 2019 14:11). Tamburali ste kao u predhodna dva derbija...

Snaga je u razumu

pre 5 godina

Ostaje se na klupi samo kada si u sprezi sa upravom i kada ti uprava dovodi igrace koje trener hoce, shodno budzetu naravno i ne prodaje ti igrace bez dozvole trenera. Trener Partizana je ocigledna marioneta i moneta za potkusurivanje...objekticno posmatrano na sve trenere unazad. Igracki kadar nikad slabiji nije bio

Gerrard

pre 5 godina

Partizan je klub kakvog nema u svetu,ispadne iz evrope pa otpusti trenera koji je sasvim dobar za domacu ligu.Za zadnjh 5 god.7 trenera to je u proseku 8 meseci po treneru,pa Zidan nista nebi uradio za taj period.A Bata je dobro znao ko je uprava kad je dolazio,sve i da su mu Ronalda obecali.Jednog Jokana ste oterali,Stanoja,Djukica koji su realno mnogo bolji od Mirkovica,mislio nije izgubio derbi dobro je,al na srecu i drugi su poceli da igraju fudbal osim komsija.Mislite da ce Sasa Ilic nesto da promeni...naravno da nece

NS

pre 5 godina

Kao Zvezdas kazem da nama treba jak Partizan, naravno da bih voleo da je uvek ispod Zvezde al treba da bude jak. Zbog evrope naravno. Koeficijenta. Mogu i drugi klubovi u Srbiji naravno ali nemaju podrsku navijaca kao Partizan.
E, sad, sad je u krizi ali je i to normalno kao i za svaki klub ali nije normalno da se krivica svaljuje na Zvezdu u smislu Zeljka Pantica koji truje i zavadja gradjane Srbije medjusobno, najvise Srbe.

Aleksandar

pre 5 godina

Veliki sam Partizanovac i jako poštujem Mirkovića, ali ti isti ljudi su ga i doveli. Nije trebalo da prihvata njihovu ponudu. Kao i što niko ozbiljan ne bi treblo da saradjuje sa Vazurom i Vučelićem. Dokle smo mi došli kao klub, ako dozvolimo da u upravi imamo čoveka koji se javno sprdao i rugao Zvezdi posle poraza od PSG-a. Pa, to je ispod svakog dostojanstva.

klasa odvaja!

pre 5 godina

Jesi Bato imao i vaspitanje i postovanje ali si imao i trenersko neznanje ...i Marko Nikolic je imao istu situaciju ali je uspeo...niko ti nije zamerao da budes 2. jer Zvezda mora da bude prvak ali brate bezmalo si 4.

King

pre 5 godina

Zoran Bata Mirković... Partizanovac koga svaki Zvezdaš-Ciganin zaista poštuje! Redak primer normalnog predstavnika iz suprotnog tabora, pravi Grobar. Kapa dole za gospodina od Severa!
(Vladimir, 12. mart 2019 13:59)

Ko si ti da govoriš u ime severa?

Sale

pre 5 godina

Ceka se novi Vesnik da Pantic objasni kako nije kriv Iliev nego 'dvoglavi sportski sektor' a da je Batica zapravo Bjekovicev i Terzicev covek...

Ivan

pre 5 godina

Iii opet prazne price i dimne zavese!??!? Sta znaci "okolnosti" i "sadasnji fudbalski poredak"??? Da li je to ista prica koju pricaju svi grobari, vise sile nam ne daju da igramo fudbal i da budemo sampioni?!!?? Evo da vas podsetim, od kad su se te vise sile pojavile, Partizan je tri(3) puta osvojio sampionsku titulu, eeej tri puta!??!! Kad su neke druge vise sile bile prisutne taj isti klub je sest(6) puta za redom osvajao titulu!??!! Eeej sest puta! Niko drugi nije smeo ni da pomisli da bude sampion!!! Tako da manje patetike ako Boga znate, dobro vas znamo mi cigani!!! Isuvise dobro, da bi vam prosla ta prica. Ono sto ste svi do jednog zeleli nama, dogadja se vama. Neko bi to nazvao karmom...

Dure

pre 5 godina

Okolnosti i visa sila=zna se ko je najveci navijac cz,kome se silni milioni kako u fudbalu tako i u kosarci guraju!!!Sta nije jasno?Srecno Bato i HVALA!

Bodibond

pre 5 godina

Bolje da nisi dolazio Bato, izgubi od Radnickog, ne pobedi Zvezdu, izgubi od Vozdovca, sramota, sa mnom na mestu trenera, ekipa bi upisala pobede.

zex

pre 5 godina

(NS, 12. mart 2019 14:05)
Nama ne treba jak Partizan jer i ovaj ocajan nismo pobedili. Treba da se pokrijemo usima i da cutimo. Prosuli smo bodove protiv Amatera. Koliko god bio Partizan veliki ovaj sastav je skup amatera a mi nismo uspeli da pobedimo takav tim. Druga stvar, Partizan ce doziveti sudbinu Zvezde od pre 7-8godina.Klub je prezaduzen, nema plate a Pantic uveliko truje svoje sledbenike kako je Zvezda namestila sve. Obraz kao djon.

Marinko

pre 5 godina

Podneo sam ostavku zbog meni neprihvatljive situacije, u kojoj se moj klub nalazi. O tome s pravom mogu da sudim, jer sam za 25 godina fudbalske karijere, prošao crno-beli put od odanog igrača do predanog trenera", naveo je Mirković.

Neko kaze ,,kad brod tone pacovi beze,,
Druze, pa kad je Partizanu tesko onda treba da ostanes uz njega a ne da pobegnes! Lako je u dobrom bitidobar odnosno da vodis klub kad ima novca i jaku ekipu. Sta si ti uradio, pobegao si!
Ja sam Zvezdas i bez obzira sto bih voleo da je Zvezda uvek prva, smatram da nije u redu da ni Zvezda ni Partizan smatraju da njima prvo mesto po nekakvimm pravu pripada. Sta je sa ostalim klubovima u Srbiji?!

Ma nemoj!

pre 5 godina

Trinkijeri ako ne osvoji Aba ligu ove godine preko leta klub preuzima Scepanovic.Potvrdjeno,videcete i sami.Razlog zato sto je Trinki preskup,veliki rezik je da ostane i sledece sezone egzistencija kluba je ugrozena..
(Aleksej, 12. mart 2019 13:50)

Ovi razmišljaju o ABA tituli!
Šta ste umislili, da osvojite ligu?!
Po već viđenom fudbalskom receptu, pobediš par utakmica, umisliš da si dobar, pa onda otrežnjenje, teranje trenera, kuknjava...

BOSS

pre 5 godina

Zao mi je Partizana trenutno,al ovo sto se radi u Partizanu to se radilo i u Zvezdu ne tako davno.
A ovaj sto pita sta se desava? Pa druze imate 3 frakcije navijaca,ne zna se ko za koga navija

Borky

pre 5 godina

Bolje da nisi dolazio Bato, izgubi od Radnickog, ne pobedi Zvezdu, izgubi od Vozdovca, sramota, sa mnom na mestu trenera, ekipa bi upisala pobede.
(Bodibond, 12. mart 2019 14:00)

Prvi uslov je da budes punoljetan.

Vladimir

pre 5 godina

Zoran Bata Mirković... Partizanovac koga svaki Zvezdaš-Ciganin zaista poštuje! Redak primer normalnog predstavnika iz suprotnog tabora, pravi Grobar. Kapa dole za gospodina od Severa!

Bruce Springsteen

pre 5 godina

Svaka tebi čast.Steta sto ne idu iz kluba pni koji trebaju a ne oni koji imaju obraza kada loše krene..Puno sreće u daljoj karijeri!

Enver

pre 5 godina

Batice, hvala ti.
Ti si naj bolji trener na ovom prostoru ali puka sportska ne sreca nas je sprecila da pokazemo nas kvalitet, da svi vide ono sto mi znamo - da smo naj bolji.

Grobarchina

pre 5 godina

Žao mi je što Bata odlazi. Umesto njega trebalo je da iz Partizana odu neki drugi ljudi, kojima tu nikako nije mesto.

Ubeđen sam, da je Bata imao na raspolaganju bolji igrački kadar, da bi mnogo bolji rezultati bili - na terenu. Van terena, ne bismo mogli ništa jer zna se ko mora biti šampion, ali barem bodovni zaostatak ne bi bio ovoliko veliki.

navijac

pre 5 godina

''Rezultatski, nismo bili najbolji, to treba da priznamo, a ko poznaje današnji fudbalski poredak to svakako i razume.''

Upravo tako, znamo ciji duh gde lebdi i ko kome postavlja upravu u sitne sate. Svi smo znali da ce ovaj poredak doci jos pre neku godinu, i tu nista ne mozemo da uradimo.

NBGD

pre 5 godina

Auuu,sad kad te nagazi preposteni Zeljko Pantic I objasni pravim navijacima da si ti u stvari rucao sa Terzom I Bjekom I da su to njihove reci. Inace,svaka cast kralju. Zvezdas sam,ali si jedan od retkih koje sam gotivio iz Partizana. Treba nam vise ljudi sa obrazima u nasem fudbalu nebi li se oslobodili ovih "sportskih" radnika koji nisu sutnuli loptu u zivotu. Sve najbolje Batice.

Dox

pre 5 godina

Navijač sam Partizana, poštujem Baticu, ali bih zaista voleo da neko otvoreno kaže šta je konkretno problem. Mi obični navijači , koji nismo "blizu" Partizana bi jako voleli da znamo šta to tačno i precizno znači: NEPRIHVATLJIVE SITUACIJE U KOJOJ SE PARTIZAN NALAZI. Na šta misli? Pritisak sa strane ili nešto unutar kluba ne valja. Daj, neka neko stisne i otvoreno kaže. Ja iz ovoga nisam razumeo zašto je dao ostavku.

Vladica

pre 5 godina

Najveci Partizanov problem je sto mu je uvek bilo najvaznije da pobedi Zvezdu. Jos kao klinci 80-tih kad bih pitao nekog druga navijaca Partizana da li bi izabrao titulu ali da izgube od Zvezde 5-0 ili da ne osvoje titulu a dobiju Zvezdu 5-0, svi su birali 5-0 protiv Zvezde a ne titulu

Django

pre 5 godina

Mislim da se izmedju redova moze naslutiti na koga Batica misli. Nažalost, vremena su takva da vodeće pozicije u svim segmentima društva zauzeli ljudi koji tu nikako ne bi trebalo da budu!!!

Vidoje

pre 5 godina

Te price o fudbalskom Trinkijeriju nisu realne jer Partizan sada nema para za ozbiljnog trenera. Treba sto bezbolnije zavrsiti ovu sezonu. Verovatno ni ovaj Lazetic nije lose resenje jer se od njega nista ne ocekuje . Niko mu nece zameriti ni ako izgubi sve utakmice. Kad se zavrsi sezona treba na celo kluba da sedne neko ko ima para da dovede nekog ozbiljnijeg trenera nekoliko ozbiljnih igraca ali ni tada ne treba ocekivati cudo jer je Zvezda mnogo odmakla i u organizaciji i u broju stvarno kvalitetnih igraca.

Lax

pre 5 godina

Dobro, i koja je to neprihvatljiva situacija? Uprava? Mesto na tabeli? Politika? Reci tačno, to i to, poimence, kad si uvek hrabar... Stalno nešto uvijeno, svi

Sabre

pre 5 godina

Bravo Batice, svaka cast od jednog Zvezdasa. Sad ce da dovedu neku botinu i nastave da zamajavaju jadne navijace, a ti si lepo izasao iz price da ne budes na kraju ti kriv. Iste stvari se desavaju kao u Zvezdi onomad, svako normalan ne zeli nista sa tom pricom i nada se najboljem za svoj tim

Aleksej

pre 5 godina

Trinkijeri ako ne osvoji Aba ligu ove godine preko leta klub preuzima Scepanovic.Potvrdjeno,videcete i sami.Razlog zato sto je Trinki preskup,veliki rezik je da ostane i sledece sezone egzistencija kluba je ugrozena..

Zvonko

pre 5 godina

Kapa dole Bati,ali preuzeo je Partizan koji igraĉki u zadnjih 30 godina nije bio gori. A trio V V V plus bombaš i onaj klovn što samo truje o sudijama i za to lupetanje prima 5.000 evra meseĉno,su bukvalno osakatili Partizan,i ekonomski ,i igraĉki. Sad mogu da kupe vreme da im Ilić bude novi sportski direktor,jer je i on svoju "ljubav" već dobro unovĉio kad već nigde odavno nije mogo.

Sabre

pre 5 godina

Bravo Batice, svaka cast od jednog Zvezdasa. Sad ce da dovedu neku botinu i nastave da zamajavaju jadne navijace, a ti si lepo izasao iz price da ne budes na kraju ti kriv. Iste stvari se desavaju kao u Zvezdi onomad, svako normalan ne zeli nista sa tom pricom i nada se najboljem za svoj tim

Dox

pre 5 godina

Navijač sam Partizana, poštujem Baticu, ali bih zaista voleo da neko otvoreno kaže šta je konkretno problem. Mi obični navijači , koji nismo "blizu" Partizana bi jako voleli da znamo šta to tačno i precizno znači: NEPRIHVATLJIVE SITUACIJE U KOJOJ SE PARTIZAN NALAZI. Na šta misli? Pritisak sa strane ili nešto unutar kluba ne valja. Daj, neka neko stisne i otvoreno kaže. Ja iz ovoga nisam razumeo zašto je dao ostavku.

NBGD

pre 5 godina

Auuu,sad kad te nagazi preposteni Zeljko Pantic I objasni pravim navijacima da si ti u stvari rucao sa Terzom I Bjekom I da su to njihove reci. Inace,svaka cast kralju. Zvezdas sam,ali si jedan od retkih koje sam gotivio iz Partizana. Treba nam vise ljudi sa obrazima u nasem fudbalu nebi li se oslobodili ovih "sportskih" radnika koji nisu sutnuli loptu u zivotu. Sve najbolje Batice.

Aleksandar

pre 5 godina

Veliki sam Partizanovac i jako poštujem Mirkovića, ali ti isti ljudi su ga i doveli. Nije trebalo da prihvata njihovu ponudu. Kao i što niko ozbiljan ne bi treblo da saradjuje sa Vazurom i Vučelićem. Dokle smo mi došli kao klub, ako dozvolimo da u upravi imamo čoveka koji se javno sprdao i rugao Zvezdi posle poraza od PSG-a. Pa, to je ispod svakog dostojanstva.

Django

pre 5 godina

Mislim da se izmedju redova moze naslutiti na koga Batica misli. Nažalost, vremena su takva da vodeće pozicije u svim segmentima društva zauzeli ljudi koji tu nikako ne bi trebalo da budu!!!

Lax

pre 5 godina

Dobro, i koja je to neprihvatljiva situacija? Uprava? Mesto na tabeli? Politika? Reci tačno, to i to, poimence, kad si uvek hrabar... Stalno nešto uvijeno, svi

Zvonko

pre 5 godina

Kapa dole Bati,ali preuzeo je Partizan koji igraĉki u zadnjih 30 godina nije bio gori. A trio V V V plus bombaš i onaj klovn što samo truje o sudijama i za to lupetanje prima 5.000 evra meseĉno,su bukvalno osakatili Partizan,i ekonomski ,i igraĉki. Sad mogu da kupe vreme da im Ilić bude novi sportski direktor,jer je i on svoju "ljubav" već dobro unovĉio kad već nigde odavno nije mogo.

Ivan

pre 5 godina

Iii opet prazne price i dimne zavese!??!? Sta znaci "okolnosti" i "sadasnji fudbalski poredak"??? Da li je to ista prica koju pricaju svi grobari, vise sile nam ne daju da igramo fudbal i da budemo sampioni?!!?? Evo da vas podsetim, od kad su se te vise sile pojavile, Partizan je tri(3) puta osvojio sampionsku titulu, eeej tri puta!??!! Kad su neke druge vise sile bile prisutne taj isti klub je sest(6) puta za redom osvajao titulu!??!! Eeej sest puta! Niko drugi nije smeo ni da pomisli da bude sampion!!! Tako da manje patetike ako Boga znate, dobro vas znamo mi cigani!!! Isuvise dobro, da bi vam prosla ta prica. Ono sto ste svi do jednog zeleli nama, dogadja se vama. Neko bi to nazvao karmom...

Vladimir

pre 5 godina

Zoran Bata Mirković... Partizanovac koga svaki Zvezdaš-Ciganin zaista poštuje! Redak primer normalnog predstavnika iz suprotnog tabora, pravi Grobar. Kapa dole za gospodina od Severa!

navijac

pre 5 godina

''Rezultatski, nismo bili najbolji, to treba da priznamo, a ko poznaje današnji fudbalski poredak to svakako i razume.''

Upravo tako, znamo ciji duh gde lebdi i ko kome postavlja upravu u sitne sate. Svi smo znali da ce ovaj poredak doci jos pre neku godinu, i tu nista ne mozemo da uradimo.

Sale

pre 5 godina

Ceka se novi Vesnik da Pantic objasni kako nije kriv Iliev nego 'dvoglavi sportski sektor' a da je Batica zapravo Bjekovicev i Terzicev covek...

NS

pre 5 godina

Kao Zvezdas kazem da nama treba jak Partizan, naravno da bih voleo da je uvek ispod Zvezde al treba da bude jak. Zbog evrope naravno. Koeficijenta. Mogu i drugi klubovi u Srbiji naravno ali nemaju podrsku navijaca kao Partizan.
E, sad, sad je u krizi ali je i to normalno kao i za svaki klub ali nije normalno da se krivica svaljuje na Zvezdu u smislu Zeljka Pantica koji truje i zavadja gradjane Srbije medjusobno, najvise Srbe.

Црвена звезда 1913

pre 5 godina

Okolnosti i visa sila=zna se ko je najveci navijac cz,kome se silni milioni kako u fudbalu tako i u kosarci guraju!!!Sta nije jasno?Srecno Bato i HVALA!
(Dure, 12. mart 2019 14:35)

Све је јасно!
Највећи српски клуб, Црвена звезда, добија највише!
Оно што није јасно је то што један југословенски клуб добија готово исто толико док остали српски клубови не добијају готово ништа!
Јсдп (клуб пропале идеологије и државе) треба да оде у заборав а прави српски клубови као што су Војводина, Раднички, Напредак, итд, добију озбиљнију помоћ државе!
Збогом партизанштино-једном заувек!

BOSS

pre 5 godina

Zao mi je Partizana trenutno,al ovo sto se radi u Partizanu to se radilo i u Zvezdu ne tako davno.
A ovaj sto pita sta se desava? Pa druze imate 3 frakcije navijaca,ne zna se ko za koga navija

Bruce Springsteen

pre 5 godina

Svaka tebi čast.Steta sto ne idu iz kluba pni koji trebaju a ne oni koji imaju obraza kada loše krene..Puno sreće u daljoj karijeri!

Vidoje

pre 5 godina

Te price o fudbalskom Trinkijeriju nisu realne jer Partizan sada nema para za ozbiljnog trenera. Treba sto bezbolnije zavrsiti ovu sezonu. Verovatno ni ovaj Lazetic nije lose resenje jer se od njega nista ne ocekuje . Niko mu nece zameriti ni ako izgubi sve utakmice. Kad se zavrsi sezona treba na celo kluba da sedne neko ko ima para da dovede nekog ozbiljnijeg trenera nekoliko ozbiljnih igraca ali ni tada ne treba ocekivati cudo jer je Zvezda mnogo odmakla i u organizaciji i u broju stvarno kvalitetnih igraca.

zex

pre 5 godina

(NS, 12. mart 2019 14:05)
Nama ne treba jak Partizan jer i ovaj ocajan nismo pobedili. Treba da se pokrijemo usima i da cutimo. Prosuli smo bodove protiv Amatera. Koliko god bio Partizan veliki ovaj sastav je skup amatera a mi nismo uspeli da pobedimo takav tim. Druga stvar, Partizan ce doziveti sudbinu Zvezde od pre 7-8godina.Klub je prezaduzen, nema plate a Pantic uveliko truje svoje sledbenike kako je Zvezda namestila sve. Obraz kao djon.

kris

pre 5 godina

Ja sam zvezdaš, i možda me se ne tiče, ali ovim ništa nije riješeno u Partizanu.Zvezda je trenutno u boljoj poziciji,ali nista bolji ljudi nisu ni u njenoj upravi.Citavo društvo je trulo.Gdje god ima nešto para, tu se sumnjivi tipovi motaju. Malo je časnih ljudi na pozicijama i ako jesu, ne mogu ništa uraditi jer su u velikoj manjini. Mogu samo uraditi isto što je ovaj čovjek učinio. Dići ruke od svega.Djecurlija se prepucavaju,svađaju,mrze, tuku, oko toga ko je bolji. Realni ljudi vide da je bolji onaj za koga navija trenutni predsjednik.Kakav je to sport, borba, vitestvo? Klubovi su samo oružje u rukama moćnika da budu još moćniji, bogatiji,i ne zanemarljiva stvar, da lakše manipulišu ljudima.

Vladica

pre 5 godina

Najveci Partizanov problem je sto mu je uvek bilo najvaznije da pobedi Zvezdu. Jos kao klinci 80-tih kad bih pitao nekog druga navijaca Partizana da li bi izabrao titulu ali da izgube od Zvezde 5-0 ili da ne osvoje titulu a dobiju Zvezdu 5-0, svi su birali 5-0 protiv Zvezde a ne titulu

Црвена звезда 1913

pre 5 godina

Tebra, mi vas jesmo pobedili. Dali ste neregularan gol, imali dva igraca vise nego sto je trebalo da imate, i nama je ponisten neregularan gol. Ako je tebi takav remi najvece dostignuce, nije ni cudo sto cete na kraju biti cetvrti.
(Sabre, 12. mart 2019 15:12)

Зар ниси чуо?
Они су једини клуб на свету који је победио Реал резултатом 0:0!!!
После јесењег дербија добили су премију за победу над Звездом са убедљивих 1:1!
Капираш?
Кад играју са великим клубом реми славе као победу!

Ma nemoj!

pre 5 godina

Okolnosti i visa sila=zna se ko je najveci navijac cz,kome se silni milioni kako u fudbalu tako i u kosarci guraju!!!Sta nije jasno?Srecno Bato i HVALA!
(Dure, 12. mart 2019 14:35)

Mislio sam da će nakon svega ovog Pantićevi svedoci promeniti priču i bataliti se vradžbina, gatanja, zavera...
Nisam u pravu, evo jednog iznad, koprca se!

Borky

pre 5 godina

Bolje da nisi dolazio Bato, izgubi od Radnickog, ne pobedi Zvezdu, izgubi od Vozdovca, sramota, sa mnom na mestu trenera, ekipa bi upisala pobede.
(Bodibond, 12. mart 2019 14:00)

Prvi uslov je da budes punoljetan.

IgraPlakanja

pre 5 godina

Najveci Partizanov problem je sto mu je uvek bilo najvaznije da pobedi Zvezdu. Jos kao klinci 80-tih kad bih pitao nekog druga navijaca Partizana da li bi izabrao titulu ali da izgube od Zvezde 5-0 ili da ne osvoje titulu a dobiju Zvezdu 5-0, svi su birali 5-0 protiv Zvezde a ne titulu
(Vladica, 12. mart 2019 13:43)

Ne znam kad si ti rodjen,u bivsoj Jugoslaviji Zvezda ima duplo pobeda vise,titula i svega. Oni nas cak 18 godina od 1977 do 1995 nisu pobedili na Marakani. Jedan obican zagorski klub koji tek kad se osula Juga,zivnuo malo,ali opet se vratio gde mu je mesto. Navedite mi 3 igraca u Jugoslaviji,ali vrhunska koji nije dosao u Zvezdu sto ga ona htela,a Partizan ga uzeo. Znalo se Zvezda koga hoce,taj je njen,Hajduk drugi bira,a bratski Dinamo i Partizan tek ako Zvezda i Hajduk nece tog igraca.
Jos da im nismo dali tutulu pre dve godine,jel plakali su zbog kosarke i fudbala dugo,sad bi imali niz od 5 titula. Ali zbog te titule poklonjene 2017te u maju,sada narednih deset godina bice drugi,treci,peti.

Ma nemoj!

pre 5 godina

Epa Bato moj da su ti svirali dva penala bilo bi bar 4:0 i lmao bi mir u kuci. Obarali bi se rekordi i tako to... 
Ali duh lebdi nad Marakanom tako da...ma sve znas, pametan si covek. 
Bezi sto dalje dok prodje aparthejd i dok se samo jednom klubu daje deset puta vise nego ostalima. 
Procice i ovo zlo. Ne moze vecno.
(Sta ucini Nebojsa Covicu tog avgusta 2011, 12. mart 2019 15:25)

Ti bi dva penala a igrači partizana jednom kroče u 16 metara!

King

pre 5 godina

Zoran Bata Mirković... Partizanovac koga svaki Zvezdaš-Ciganin zaista poštuje! Redak primer normalnog predstavnika iz suprotnog tabora, pravi Grobar. Kapa dole za gospodina od Severa!
(Vladimir, 12. mart 2019 13:59)

Ko si ti da govoriš u ime severa?

Posteni Bata

pre 5 godina

"To je moj manir i moje vaspitanje, ljudsko i sportsko: pošteno i hrabro - i na terenu i na klupi." - rece covek koji je pre par dana udario Kosanovica.

Milan

pre 5 godina

Koliko ovo podseca na Prosineckog... Tada umesto njega su trebali Lukic i ekipa... Koliko je ovo tuzno da uspeh kluba mora da zavisi od vlasti...

Sale

pre 5 godina

Normalno. Nema niceg sladjeg nego kad vas "razvalimo". To i jeste sustina sporta, gde je najsladja pobeda nad najvecim rivalom. E sad, ako titula dodje, dodje. Eto vi nas niste pobedili, ne secam se vec od kada, a zaredjali ste titule.
(Merit Son, 12. mart 2019 15:03)

14/04/2018 Zvezda-Partizan 2-1. Ima i sladjih pobeda od onih nad rivalima, a to su one koje se smatraju podvizima, poput onih nad Bajernom i Marsejom koje mi Zvezdasi prepricavamo i dan danas iako je proslo 30g, a slavicemo ih i nakon jos 30. Nisam bio rodjen tada ali vidis bio sam na i na gore pomenutom derbiju i onom kad je Vieira dao dva gola i to je sve lepo ali mi u secanju nije ni blizu pobedama protiv Krasnodara, Liverpula pa i bodu protiv Napolija.

salo popovic

pre 5 godina

kakav provincijalski klub, to prosto izbija iz svake pore, svakog njihovog igraca,trenera,uprave i na kraju navijaca...
mozda i najodvratniji klub na svetu...

Ma nemoj!

pre 5 godina

.... One koje pamtim iz igračkih dana..."  
Što se toga tiče, i tada smo vas tamburali.... Ali svaka tebi čast... 
(masterkg, 12. mart 2019 14:11). Tamburali ste kao u predhodna dva derbija...
(xxx, 12. mart 2019 14:42)

Muko crna zar te nije sramota pominjati poslednji derbi u tom kontekstu?!
Vaš najveći uspeh, bod na Marakani i golgeter Danilo Grujić "grobari čokot"!

Toto-ko-tunjo-i-Ostojini-sendvicari

pre 5 godina

kakvo saopštenje! sve ima. muka, patnja, ljubav neizmerna, skromnost, požrtvovanost, odricanje. bravo Bato, još suze ronim! a ne kao pojedinci tamo iz Železnika.
(milun, 12. mart 2019 15:11)

Ovo valjda sarkazam?

Runner

pre 5 godina

Уопште ме не занима шта о смени Мирковића мисле навијачи Црвене звезде, то је њихов проблем али који год навијач Партизана мисли да је Мирковић фудбалски стручњак и да за њим треба жалити том отворено кажем да нема појма о фудбалу. Бити тренер Партизана је, без обзира шта о томе мислили злобници, још увек част и привилегија и зато ако ниси у стању да ту шансу искористиш никад од тебе неће бити тренера. Само да поменем пример Синише Јокановића који је исто тако у доба Звездине доминације са Зенгом почео тренерску каријеру на клупи Партизана и са њим освојио две титуле првака и један Куп а оставку на место тренера је дао господски после победе над словсчком Жилином и пласмана у тадашњи Куп УЕФА, садашња ЛЕ."Разлика је драстична" што рекли сарајевски Надреалисти.

Gerrard

pre 5 godina

Partizan je klub kakvog nema u svetu,ispadne iz evrope pa otpusti trenera koji je sasvim dobar za domacu ligu.Za zadnjh 5 god.7 trenera to je u proseku 8 meseci po treneru,pa Zidan nista nebi uradio za taj period.A Bata je dobro znao ko je uprava kad je dolazio,sve i da su mu Ronalda obecali.Jednog Jokana ste oterali,Stanoja,Djukica koji su realno mnogo bolji od Mirkovica,mislio nije izgubio derbi dobro je,al na srecu i drugi su poceli da igraju fudbal osim komsija.Mislite da ce Sasa Ilic nesto da promeni...naravno da nece

Nenad45

pre 5 godina

Zvezdas sam ali pre svega navijam za Srbiju i ljude poput ove gromade u liku Mirkovica.Svaka ti cast na svemu,na ponasanju,na fudbalskom umecu i hvala ti sto postoje takvi ljudi kao ti.Ovo se nadam nije kraj tvog angazmana u fudbalu i nadam se da ces sta god da radis imati samo uspeha LJUDINO!!!

mr.wolf

pre 5 godina

Nema para, nema muzike. Igrači neće da igraju i lome se za džabe jer im fudbal nije zabava nego zanimanje. U toj situaciji ni Bata ne može da radi kad igrači neće da igraju i volšebno se povređuju. Uprava nema način da obezbedi finansiranje kluba i to je to. Najednostavnije moguće. Priče o dobrom poslovanju i iredovnom isplaćivanju igrača vidimo kad se neko proda pa oprašta dugove. Zato niko ozbiljan neće ni da dođe ovde a i niko ne nudi ozbiljniju cifru ni za jednog fudbalera jer znaju situaciju i čekaju da kupe jeftinije ako ne i džabe.
(Lesser watch, 12. mart 2019 16:46)

Igraci nece da igraju ? Ne placaju ih, a da ih placaju onda bi kao igrali bolje? Izvini, da li ti vidis vas igracki kadar ? Pa sutra da hoce da igraju i 200% svojih mogucnosti da daju, opet bi bili tu gde jeste. Ako ti je lakse da se tesis time da oni nece da igraju, ok, tesi se. Ja ti kazem da ste u dubokom kanalu jer igraci nemaju kvalitet, cak je realno da budete cetvrti. Ovako los tim nije imala cak ni Zvezda u ono doba kada nam je kapiten bio Mikic.

milun

pre 5 godina

kakvo saopštenje! sve ima. muka, patnja, ljubav neizmerna, skromnost, požrtvovanost, odricanje. bravo Bato, još suze ronim! a ne kao pojedinci tamo iz Železnika.

Marinko

pre 5 godina

Podneo sam ostavku zbog meni neprihvatljive situacije, u kojoj se moj klub nalazi. O tome s pravom mogu da sudim, jer sam za 25 godina fudbalske karijere, prošao crno-beli put od odanog igrača do predanog trenera", naveo je Mirković.

Neko kaze ,,kad brod tone pacovi beze,,
Druze, pa kad je Partizanu tesko onda treba da ostanes uz njega a ne da pobegnes! Lako je u dobrom bitidobar odnosno da vodis klub kad ima novca i jaku ekipu. Sta si ti uradio, pobegao si!
Ja sam Zvezdas i bez obzira sto bih voleo da je Zvezda uvek prva, smatram da nije u redu da ni Zvezda ni Partizan smatraju da njima prvo mesto po nekakvimm pravu pripada. Sta je sa ostalim klubovima u Srbiji?!

Goran

pre 5 godina

Pa grobari nemoze isto da se daje najvecem klubu u zemlji i drugom,trecem to je tako bilo i bice pa nema isti budzet Beograd i neki drugi grad i Srbiji.Takva su pravila svuda u svetu nije isto Real i Saragosa.

mohikanac

pre 5 godina

"više okolnosti koje vladaju" ?
Majstore tim ti ima zvanično manje šuteva na gol nego Zvezda i Radnički datih golova. Jeste da ste primili najmanje ali da bi se pobedilo mora gol da se da.
O čemu trabunjate svi, 5. ste po datim golovima, stvarate šansu i polušansu po meču. Namešta vam se drugo mesto već drugu sezonu.
Zbog ovakvih zamena teza bićete 4. u ligi, iskreno ako ne mora da vas pusti realno je da vas Napredak izbaci kući iz Kupa. A onda piši kući po odelo.
I da "potrošen", ko? Mirković, pa njemu je ovo prvi posao, partizan je ovde potrošio vreme koje ne može da vrati.

Sta ucini Nebojsa Covicu tog avgusta 2011

pre 5 godina

mislis dostojnog vremena mirka marjanovica.
@duledudule

Mirko Marjanovic je vladao 8 god.
Partizan 4 titule.
Crveni 3 titule
Obilic 1 titula
Na sta se ti zalis?
Bolje ti je da, pre nego posaljes drugi komentar, naucis gde da upises veliko slovo, nepismenjakovicu.

macconi

pre 5 godina

Partizan je cini mi se u velikim dugovima...meni kao Zvezdasu nije drago zbog toga...politika je pre sns-a bila podredjena Partizanu pokrivala sve to,sada vise nije,sad je za Zvezdu...procice i fudbalski klub kao i kosarkaski upravo isto kao i Zvezda...politika je svuda nazalost

Zox

pre 5 godina

kakav provincijalski klub, to prosto izbija iz svake pore, svakog njihovog igraca,trenera,uprave i na kraju navijaca...
mozda i najodvratniji klub na svetu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (salo popovic, 12. mart 2019 15:23)

." provincijalski "...😂

Kad čovek vidi ko na taj način komentariše Partizan, to dođe nešto kao kompliment.

Navijači kluba iz okoline Avalice , o provinciji..

analiza

pre 5 godina

"kakav provincijalski klub, to prosto izbija iz svake pore, svakog njihovog igraca,trenera,uprave i na kraju navijaca...
mozda i najodvratniji klub na svetu..."
(salo popovic)
Evo,recimo,iz ovog komentara izbija sva građanština,grandioznost,elokvencija,stil jednog finog navijača koji na najlepši mogući način predstavlja svojim komentarima klub za koji navija i sebe.Ovim komentarom je takođe do neslućenih visina uzdigao sebe i klub za koji navija a unizio suparnički tim i navijače...
Znate,postoji neko ko je rođen u provinciji i neko ko je karakterno provincijalac,to nije isto.Rade Šerbedžija je objašnjavao sličnu razliku u terminologiji.Proguglajte,biće vam jasnije.

komentari

pre 5 godina

Merit Son
Iz ovaga ispada kako nas vi uvek “razvalite” a eto mi kao ko zna kad smo poslednji put dobili. Pa pogledaj odnos pobeda i poraza sto u prvenstvu sto u kupu, narednih 10 godina da nas svaku dobijete pitanje da li bi nas stigli u pobedama. Dajte malo se prizemljite!

Ma nemoj!

pre 5 godina

Trinkijeri ako ne osvoji Aba ligu ove godine preko leta klub preuzima Scepanovic.Potvrdjeno,videcete i sami.Razlog zato sto je Trinki preskup,veliki rezik je da ostane i sledece sezone egzistencija kluba je ugrozena..
(Aleksej, 12. mart 2019 13:50)

Ovi razmišljaju o ABA tituli!
Šta ste umislili, da osvojite ligu?!
Po već viđenom fudbalskom receptu, pobediš par utakmica, umisliš da si dobar, pa onda otrežnjenje, teranje trenera, kuknjava...

xxx

pre 5 godina

 .... One koje pamtim iz igračkih dana..." 
Što se toga tiče, i tada smo vas tamburali.... Ali svaka tebi čast...
(masterkg, 12. mart 2019 14:11). Tamburali ste kao u predhodna dva derbija...

Sta ucini Nebojsa Covicu tog avgusta 2011

pre 5 godina

Epa Bato moj da su ti svirali dva penala bilo bi bar 4:0 i lmao bi mir u kuci. Obarali bi se rekordi i tako to...
Ali duh lebdi nad Marakanom tako da...ma sve znas, pametan si covek.
Bezi sto dalje dok prodje aparthejd i dok se samo jednom klubu daje deset puta vise nego ostalima.
Procice i ovo zlo. Ne moze vecno.

Dure

pre 5 godina

Okolnosti i visa sila=zna se ko je najveci navijac cz,kome se silni milioni kako u fudbalu tako i u kosarci guraju!!!Sta nije jasno?Srecno Bato i HVALA!

Aleksandar

pre 5 godina

Kad bi svi radili kao Bata Partizan nebi bio tu gde je sada.
Njemu kapa dole a ovi su zajašili i godinama uništavaju klup pokazati gde je kapija.

Bodibond

pre 5 godina

mislis dostojnog vremena mirka marjanovica i ostalih grobara...
(duledudule, 12. mart 2019 16:01)

Ne, nego misli dostojnog vremena Mirka Cvetkovica i ostalih zvezdasa.

Grobarchina

pre 5 godina

Žao mi je što Bata odlazi. Umesto njega trebalo je da iz Partizana odu neki drugi ljudi, kojima tu nikako nije mesto.

Ubeđen sam, da je Bata imao na raspolaganju bolji igrački kadar, da bi mnogo bolji rezultati bili - na terenu. Van terena, ne bismo mogli ništa jer zna se ko mora biti šampion, ali barem bodovni zaostatak ne bi bio ovoliko veliki.

Lesser watch

pre 5 godina

Nema para, nema muzike. Igrači neće da igraju i lome se za džabe jer im fudbal nije zabava nego zanimanje. U toj situaciji ni Bata ne može da radi kad igrači neće da igraju i volšebno se povređuju. Uprava nema način da obezbedi finansiranje kluba i to je to. Najednostavnije moguće. Priče o dobrom poslovanju i iredovnom isplaćivanju igrača vidimo kad se neko proda pa oprašta dugove. Zato niko ozbiljan neće ni da dođe ovde a i niko ne nudi ozbiljniju cifru ni za jednog fudbalera jer znaju situaciju i čekaju da kupe jeftinije ako ne i džabe.

Aleksej

pre 5 godina

Trinkijeri ako ne osvoji Aba ligu ove godine preko leta klub preuzima Scepanovic.Potvrdjeno,videcete i sami.Razlog zato sto je Trinki preskup,veliki rezik je da ostane i sledece sezone egzistencija kluba je ugrozena..

Bilal

pre 5 godina

Negde pred smenu Djukica ja sam rekao da on mora da ide jer ko god dodje na njegobo mesto nece i ne moze biti gori. Priznajem, grdno sam pogresio. Dosao je gori. Sa proslogodisnjim Djukinim rezultatima mi bismo sada trljali bradu, ovako je sada tim prepusten sam sebi da se kako zna i ume izvuce iz kanala u koji ga je uvalila nestrucnost ovog coveka a mi smo naovno verovali da timu ne ide zato sto Mirkovic s njim nije letos obavio bazicne pripreme. Obavi je eto, zimske pa tim nakon tri prvenstvena kola dise na skrge a igre nigde. Igraci mu ne umeju da sastave dva pasa. Pa sto ne dade ostavku pred zimsku pauzu sad bi bar imali i trenera i sportskog direktora i daleko bolje stanje na tabeli, ovako neka nam je dragi Bog u pomoci!

dregs

pre 5 godina

stvarno mi zao bate mirkoviča ali u partizanu drugi ljudi odlučuju,da bata nije dao ostavku iliev bi sigurno ostao u partizanu a svi znamo,da veliku krivicu snosi upravo iliev koji je trebao još odavno,da dadne ostavku ali kad je video,da bata daje ostavku nije mogao,da ostane zbog stida iako verujem,da je iliev imao zelju,da ostane.ilievu zameram što nekaze istinu koji ljudi su glavni u partizanu i vuče poteze.niko nema M.da kaze istinu.

Snaga je u razumu

pre 5 godina

Ostaje se na klupi samo kada si u sprezi sa upravom i kada ti uprava dovodi igrace koje trener hoce, shodno budzetu naravno i ne prodaje ti igrace bez dozvole trenera. Trener Partizana je ocigledna marioneta i moneta za potkusurivanje...objekticno posmatrano na sve trenere unazad. Igracki kadar nikad slabiji nije bio

Zoran, Trebinje, Rep.Srpska

pre 5 godina

Mirkovicu, nisi sposoban, Iliev, takode, uprava Partizana takode. Kako je moguce da od sjajne ekipe sa sjajnim vezistom Kosovicem niste u stanju da pobjedite nikoga i pored dobre odbrane i sjajnog golmana Stojkovica, nemate napad, ko kaze, cijenim Mirkovicu sto si priznao nedostatke. Zao mi je sto Partizan nema borce poput Zvezdinog Terzica!

klasa odvaja!

pre 5 godina

Jesi Bato imao i vaspitanje i postovanje ali si imao i trenersko neznanje ...i Marko Nikolic je imao istu situaciju ali je uspeo...niko ti nije zamerao da budes 2. jer Zvezda mora da bude prvak ali brate bezmalo si 4.

Admiral

pre 5 godina

@ Runner, 12. mart 2019 16:57

Za pocetak nauci kako se covek zove. Nije Sinisa nego Slavisa Jokanovic (sramota je to ne znati a pominjati coveka). Slazem se da Mirkovic nije trener, nema nijednu ozbiljnu ekipu iza sebe pre Partizana ali takodje je cinjenica da Partizan nema igrace. Ovo sto igra u Partizanu je sacuvaj boze, amater do amatera, tako da nije dovoljna samo promena trenera vec i promena osamdeset posto igrackog kadra.

Enver

pre 5 godina

Batice, hvala ti.
Ti si naj bolji trener na ovom prostoru ali puka sportska ne sreca nas je sprecila da pokazemo nas kvalitet, da svi vide ono sto mi znamo - da smo naj bolji.

Bodibond

pre 5 godina

Bolje da nisi dolazio Bato, izgubi od Radnickog, ne pobedi Zvezdu, izgubi od Vozdovca, sramota, sa mnom na mestu trenera, ekipa bi upisala pobede.

Zuuuzuuu

pre 5 godina

Trinkijeri ako ne osvoji Aba ligu ove godine preko leta klub preuzima Scepanovic.Potvrdjeno,videcete i sami.Razlog zato sto je Trinki preskup,veliki rezik je da ostane i sledece sezone egzistencija kluba je ugrozena..
(Aleksej, 12. mart 2019 13:50)

Ovi razmišljaju o ABA tituli!
Šta ste umislili, da osvojite ligu?!
Po već viđenom fudbalskom receptu, pobediš par utakmica, umisliš da si dobar, pa onda otrežnjenje, teranje trenera, kuknjava...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ma nemoj!, 12. mart 2019 14:27)

Ovo ne bih ni da komentarisem. Normalno da bismo voleli titulu u svakom takmicenju u kome nastupamo, ali ako cemo realno Partizan nije ni blizu titule u ABA i ja ne znam nijednog navijaca Partizana koji ce sad reci "osvajamo ABA". Mozda je i osvojimo, mi smo "blesava" ekipa sa kojom se nikad ne zna, ali je mnogo realnije , a po meni cak vrlo izvesno, da ce ta titula stici tek sledece godine.

Sabre

pre 5 godina

Normalno. Nema niceg sladjeg nego kad vas "razvalimo". To i jeste sustina sporta, gde je najsladja pobeda nad najvecim rivalom. E sad, ako titula dodje, dodje. Eto vi nas niste pobedili, ne secam se vec od kada, a zaredjali ste titule.
(Merit Son, 12. mart 2019 15:03)

Tebra, mi vas jesmo pobedili. Dali ste neregularan gol, imali dva igraca vise nego sto je trebalo da imate, i nama je ponisten neregularan gol. Ako je tebi takav remi najvece dostignuce, nije ni cudo sto cete na kraju biti cetvrti.

Merit Son

pre 5 godina

Najveci Partizanov problem je sto mu je uvek bilo najvaznije da pobedi Zvezdu. Jos kao klinci 80-tih kad bih pitao nekog druga navijaca Partizana da li bi izabrao titulu ali da izgube od Zvezde 5-0 ili da ne osvoje titulu a dobiju Zvezdu 5-0, svi su birali 5-0 protiv Zvezde a ne titulu
(Vladica, 12. mart 2019 13:43)

Normalno. Nema niceg sladjeg nego kad vas "razvalimo". To i jeste sustina sporta, gde je najsladja pobeda nad najvecim rivalom. E sad, ako titula dodje, dodje. Eto vi nas niste pobedili, ne secam se vec od kada, a zaredjali ste titule.

Karadjordje

pre 5 godina

Darko Milanic,igrac Partizana iz pocetka 90ih koji je 6x bio prvak Slovenije sa Mariborom i uveo ga i u Ligu sampiona i u Ligu evrope neka dodje.

IgraPlakanja

pre 5 godina

Komentar ti je pun mrznje,i pojma nemas,nemoj obmanjivati javnost ovim glupim podacima.U tom krugu od cetiri najvece eekipe Yu prostora Partizan je drugi,iza zvezde,koja ima debleli minus sa Hajdukom,koji je najslabije rangiran...dakle Partizan ima samo sa vama negativni skor(znamo i kako),i u tom apsolutnom krugu zvezda ima samo 3 pobede vise od Partizana.treci je Dinamo cetvrti Hajduk(sto je zaista cudno,imajuci u obzir kakve je timove imao kroz istoriju da nije recimo bolji od Dinama bar...)
Popovicu sasa....da nam se izlecis !
Ogrejace obasjace sunce iznad Humske ulice......
(Pterodaktil, 13. mart 2019 01:24)

Opet menjas teze tipicno grobarski.Evo ti linkhttp://www.strategija.org/medusobni-skor-fudbalske-velike-cetvorke-1945-1991/
ali ja cak nisam govorio o toj statistici,vec ko je kupovao i kakve igrace,ko uzimao najbolje itd.Sledece ako vec volis statistiku,ja ne iskreno,zar niste pobedeli Zvezdu na Marakani 1977 u prevenstvu sa 3 : 1,pa tek opet u prvenstvu 1995 sa 1:0. Dete se rodi i krene u vojsku,to je taj period.

Pterodaktil

pre 5 godina

(IgraPlakanja, 12.
Komentar ti je pun mrznje,i pojma nemas,nemoj obmanjivati javnost ovim glupim podacima.U tom krugu od cetiri najvece eekipe Yu prostora Partizan je drugi,iza zvezde,koja ima debleli minus sa Hajdukom,koji je najslabije rangiran...dakle Partizan ima samo sa vama negativni skor(znamo i kako),i u tom apsolutnom krugu zvezda ima samo 3 pobede vise od Partizana.treci je Dinamo cetvrti Hajduk(sto je zaista cudno,imajuci u obzir kakve je timove imao kroz istoriju da nije recimo bolji od Dinama bar...)
Popovicu sasa....da nam se izlecis !
Ogrejace obasjace sunce iznad Humske ulice......

Opali Bato

pre 5 godina

Hvala Bato, ali zasto ne opalis sta mislis? Cutanje nije zlato u ovom trenutku. Nemoj da ti kasnije bude zao, jer Partizan je u teskoj situaciji.

navijac

pre 5 godina

''Rezultatski, nismo bili najbolji, to treba da priznamo, a ko poznaje današnji fudbalski poredak to svakako i razume.''

Upravo tako, znamo ciji duh gde lebdi i ko kome postavlja upravu u sitne sate. Svi smo znali da ce ovaj poredak doci jos pre neku godinu, i tu nista ne mozemo da uradimo.

Grobarchina

pre 5 godina

Žao mi je što Bata odlazi. Umesto njega trebalo je da iz Partizana odu neki drugi ljudi, kojima tu nikako nije mesto.

Ubeđen sam, da je Bata imao na raspolaganju bolji igrački kadar, da bi mnogo bolji rezultati bili - na terenu. Van terena, ne bismo mogli ništa jer zna se ko mora biti šampion, ali barem bodovni zaostatak ne bi bio ovoliko veliki.

Ivan

pre 5 godina

Iii opet prazne price i dimne zavese!??!? Sta znaci "okolnosti" i "sadasnji fudbalski poredak"??? Da li je to ista prica koju pricaju svi grobari, vise sile nam ne daju da igramo fudbal i da budemo sampioni?!!?? Evo da vas podsetim, od kad su se te vise sile pojavile, Partizan je tri(3) puta osvojio sampionsku titulu, eeej tri puta!??!! Kad su neke druge vise sile bile prisutne taj isti klub je sest(6) puta za redom osvajao titulu!??!! Eeej sest puta! Niko drugi nije smeo ni da pomisli da bude sampion!!! Tako da manje patetike ako Boga znate, dobro vas znamo mi cigani!!! Isuvise dobro, da bi vam prosla ta prica. Ono sto ste svi do jednog zeleli nama, dogadja se vama. Neko bi to nazvao karmom...

Црвена звезда 1913

pre 5 godina

Okolnosti i visa sila=zna se ko je najveci navijac cz,kome se silni milioni kako u fudbalu tako i u kosarci guraju!!!Sta nije jasno?Srecno Bato i HVALA!
(Dure, 12. mart 2019 14:35)

Све је јасно!
Највећи српски клуб, Црвена звезда, добија највише!
Оно што није јасно је то што један југословенски клуб добија готово исто толико док остали српски клубови не добијају готово ништа!
Јсдп (клуб пропале идеологије и државе) треба да оде у заборав а прави српски клубови као што су Војводина, Раднички, Напредак, итд, добију озбиљнију помоћ државе!
Збогом партизанштино-једном заувек!

Bodibond

pre 5 godina

Bolje da nisi dolazio Bato, izgubi od Radnickog, ne pobedi Zvezdu, izgubi od Vozdovca, sramota, sa mnom na mestu trenera, ekipa bi upisala pobede.

King

pre 5 godina

Zoran Bata Mirković... Partizanovac koga svaki Zvezdaš-Ciganin zaista poštuje! Redak primer normalnog predstavnika iz suprotnog tabora, pravi Grobar. Kapa dole za gospodina od Severa!
(Vladimir, 12. mart 2019 13:59)

Ko si ti da govoriš u ime severa?

Sta ucini Nebojsa Covicu tog avgusta 2011

pre 5 godina

Epa Bato moj da su ti svirali dva penala bilo bi bar 4:0 i lmao bi mir u kuci. Obarali bi se rekordi i tako to...
Ali duh lebdi nad Marakanom tako da...ma sve znas, pametan si covek.
Bezi sto dalje dok prodje aparthejd i dok se samo jednom klubu daje deset puta vise nego ostalima.
Procice i ovo zlo. Ne moze vecno.

Enver

pre 5 godina

Batice, hvala ti.
Ti si naj bolji trener na ovom prostoru ali puka sportska ne sreca nas je sprecila da pokazemo nas kvalitet, da svi vide ono sto mi znamo - da smo naj bolji.

Merit Son

pre 5 godina

Najveci Partizanov problem je sto mu je uvek bilo najvaznije da pobedi Zvezdu. Jos kao klinci 80-tih kad bih pitao nekog druga navijaca Partizana da li bi izabrao titulu ali da izgube od Zvezde 5-0 ili da ne osvoje titulu a dobiju Zvezdu 5-0, svi su birali 5-0 protiv Zvezde a ne titulu
(Vladica, 12. mart 2019 13:43)

Normalno. Nema niceg sladjeg nego kad vas "razvalimo". To i jeste sustina sporta, gde je najsladja pobeda nad najvecim rivalom. E sad, ako titula dodje, dodje. Eto vi nas niste pobedili, ne secam se vec od kada, a zaredjali ste titule.

xxx

pre 5 godina

 .... One koje pamtim iz igračkih dana..." 
Što se toga tiče, i tada smo vas tamburali.... Ali svaka tebi čast...
(masterkg, 12. mart 2019 14:11). Tamburali ste kao u predhodna dva derbija...

Sta ucini Nebojsa Covicu tog avgusta 2011

pre 5 godina

mislis dostojnog vremena mirka marjanovica.
@duledudule

Mirko Marjanovic je vladao 8 god.
Partizan 4 titule.
Crveni 3 titule
Obilic 1 titula
Na sta se ti zalis?
Bolje ti je da, pre nego posaljes drugi komentar, naucis gde da upises veliko slovo, nepismenjakovicu.

klasa odvaja!

pre 5 godina

Jesi Bato imao i vaspitanje i postovanje ali si imao i trenersko neznanje ...i Marko Nikolic je imao istu situaciju ali je uspeo...niko ti nije zamerao da budes 2. jer Zvezda mora da bude prvak ali brate bezmalo si 4.

IgraPlakanja

pre 5 godina

Najveci Partizanov problem je sto mu je uvek bilo najvaznije da pobedi Zvezdu. Jos kao klinci 80-tih kad bih pitao nekog druga navijaca Partizana da li bi izabrao titulu ali da izgube od Zvezde 5-0 ili da ne osvoje titulu a dobiju Zvezdu 5-0, svi su birali 5-0 protiv Zvezde a ne titulu
(Vladica, 12. mart 2019 13:43)

Ne znam kad si ti rodjen,u bivsoj Jugoslaviji Zvezda ima duplo pobeda vise,titula i svega. Oni nas cak 18 godina od 1977 do 1995 nisu pobedili na Marakani. Jedan obican zagorski klub koji tek kad se osula Juga,zivnuo malo,ali opet se vratio gde mu je mesto. Navedite mi 3 igraca u Jugoslaviji,ali vrhunska koji nije dosao u Zvezdu sto ga ona htela,a Partizan ga uzeo. Znalo se Zvezda koga hoce,taj je njen,Hajduk drugi bira,a bratski Dinamo i Partizan tek ako Zvezda i Hajduk nece tog igraca.
Jos da im nismo dali tutulu pre dve godine,jel plakali su zbog kosarke i fudbala dugo,sad bi imali niz od 5 titula. Ali zbog te titule poklonjene 2017te u maju,sada narednih deset godina bice drugi,treci,peti.

salo popovic

pre 5 godina

kakav provincijalski klub, to prosto izbija iz svake pore, svakog njihovog igraca,trenera,uprave i na kraju navijaca...
mozda i najodvratniji klub na svetu...

Dure

pre 5 godina

Okolnosti i visa sila=zna se ko je najveci navijac cz,kome se silni milioni kako u fudbalu tako i u kosarci guraju!!!Sta nije jasno?Srecno Bato i HVALA!

Bodibond

pre 5 godina

mislis dostojnog vremena mirka marjanovica i ostalih grobara...
(duledudule, 12. mart 2019 16:01)

Ne, nego misli dostojnog vremena Mirka Cvetkovica i ostalih zvezdasa.

Црвена звезда 1913

pre 5 godina

Tebra, mi vas jesmo pobedili. Dali ste neregularan gol, imali dva igraca vise nego sto je trebalo da imate, i nama je ponisten neregularan gol. Ako je tebi takav remi najvece dostignuce, nije ni cudo sto cete na kraju biti cetvrti.
(Sabre, 12. mart 2019 15:12)

Зар ниси чуо?
Они су једини клуб на свету који је победио Реал резултатом 0:0!!!
После јесењег дербија добили су премију за победу над Звездом са убедљивих 1:1!
Капираш?
Кад играју са великим клубом реми славе као победу!

Zoran, Trebinje, Rep.Srpska

pre 5 godina

Mirkovicu, nisi sposoban, Iliev, takode, uprava Partizana takode. Kako je moguce da od sjajne ekipe sa sjajnim vezistom Kosovicem niste u stanju da pobjedite nikoga i pored dobre odbrane i sjajnog golmana Stojkovica, nemate napad, ko kaze, cijenim Mirkovicu sto si priznao nedostatke. Zao mi je sto Partizan nema borce poput Zvezdinog Terzica!

Vladica

pre 5 godina

Najveci Partizanov problem je sto mu je uvek bilo najvaznije da pobedi Zvezdu. Jos kao klinci 80-tih kad bih pitao nekog druga navijaca Partizana da li bi izabrao titulu ali da izgube od Zvezde 5-0 ili da ne osvoje titulu a dobiju Zvezdu 5-0, svi su birali 5-0 protiv Zvezde a ne titulu

Zox

pre 5 godina

kakav provincijalski klub, to prosto izbija iz svake pore, svakog njihovog igraca,trenera,uprave i na kraju navijaca...
mozda i najodvratniji klub na svetu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (salo popovic, 12. mart 2019 15:23)

." provincijalski "...😂

Kad čovek vidi ko na taj način komentariše Partizan, to dođe nešto kao kompliment.

Navijači kluba iz okoline Avalice , o provinciji..

Aleksej

pre 5 godina

Trinkijeri ako ne osvoji Aba ligu ove godine preko leta klub preuzima Scepanovic.Potvrdjeno,videcete i sami.Razlog zato sto je Trinki preskup,veliki rezik je da ostane i sledece sezone egzistencija kluba je ugrozena..

Sabre

pre 5 godina

Bravo Batice, svaka cast od jednog Zvezdasa. Sad ce da dovedu neku botinu i nastave da zamajavaju jadne navijace, a ti si lepo izasao iz price da ne budes na kraju ti kriv. Iste stvari se desavaju kao u Zvezdi onomad, svako normalan ne zeli nista sa tom pricom i nada se najboljem za svoj tim

Goran

pre 5 godina

Pa grobari nemoze isto da se daje najvecem klubu u zemlji i drugom,trecem to je tako bilo i bice pa nema isti budzet Beograd i neki drugi grad i Srbiji.Takva su pravila svuda u svetu nije isto Real i Saragosa.

Ma nemoj!

pre 5 godina

Okolnosti i visa sila=zna se ko je najveci navijac cz,kome se silni milioni kako u fudbalu tako i u kosarci guraju!!!Sta nije jasno?Srecno Bato i HVALA!
(Dure, 12. mart 2019 14:35)

Mislio sam da će nakon svega ovog Pantićevi svedoci promeniti priču i bataliti se vradžbina, gatanja, zavera...
Nisam u pravu, evo jednog iznad, koprca se!

Ma nemoj!

pre 5 godina

Trinkijeri ako ne osvoji Aba ligu ove godine preko leta klub preuzima Scepanovic.Potvrdjeno,videcete i sami.Razlog zato sto je Trinki preskup,veliki rezik je da ostane i sledece sezone egzistencija kluba je ugrozena..
(Aleksej, 12. mart 2019 13:50)

Ovi razmišljaju o ABA tituli!
Šta ste umislili, da osvojite ligu?!
Po već viđenom fudbalskom receptu, pobediš par utakmica, umisliš da si dobar, pa onda otrežnjenje, teranje trenera, kuknjava...

Ma nemoj!

pre 5 godina

.... One koje pamtim iz igračkih dana..."  
Što se toga tiče, i tada smo vas tamburali.... Ali svaka tebi čast... 
(masterkg, 12. mart 2019 14:11). Tamburali ste kao u predhodna dva derbija...
(xxx, 12. mart 2019 14:42)

Muko crna zar te nije sramota pominjati poslednji derbi u tom kontekstu?!
Vaš najveći uspeh, bod na Marakani i golgeter Danilo Grujić "grobari čokot"!

Runner

pre 5 godina

Уопште ме не занима шта о смени Мирковића мисле навијачи Црвене звезде, то је њихов проблем али који год навијач Партизана мисли да је Мирковић фудбалски стручњак и да за њим треба жалити том отворено кажем да нема појма о фудбалу. Бити тренер Партизана је, без обзира шта о томе мислили злобници, још увек част и привилегија и зато ако ниси у стању да ту шансу искористиш никад од тебе неће бити тренера. Само да поменем пример Синише Јокановића који је исто тако у доба Звездине доминације са Зенгом почео тренерску каријеру на клупи Партизана и са њим освојио две титуле првака и један Куп а оставку на место тренера је дао господски после победе над словсчком Жилином и пласмана у тадашњи Куп УЕФА, садашња ЛЕ."Разлика је драстична" што рекли сарајевски Надреалисти.

Marinko

pre 5 godina

Podneo sam ostavku zbog meni neprihvatljive situacije, u kojoj se moj klub nalazi. O tome s pravom mogu da sudim, jer sam za 25 godina fudbalske karijere, prošao crno-beli put od odanog igrača do predanog trenera", naveo je Mirković.

Neko kaze ,,kad brod tone pacovi beze,,
Druze, pa kad je Partizanu tesko onda treba da ostanes uz njega a ne da pobegnes! Lako je u dobrom bitidobar odnosno da vodis klub kad ima novca i jaku ekipu. Sta si ti uradio, pobegao si!
Ja sam Zvezdas i bez obzira sto bih voleo da je Zvezda uvek prva, smatram da nije u redu da ni Zvezda ni Partizan smatraju da njima prvo mesto po nekakvimm pravu pripada. Sta je sa ostalim klubovima u Srbiji?!

NS

pre 5 godina

Kao Zvezdas kazem da nama treba jak Partizan, naravno da bih voleo da je uvek ispod Zvezde al treba da bude jak. Zbog evrope naravno. Koeficijenta. Mogu i drugi klubovi u Srbiji naravno ali nemaju podrsku navijaca kao Partizan.
E, sad, sad je u krizi ali je i to normalno kao i za svaki klub ali nije normalno da se krivica svaljuje na Zvezdu u smislu Zeljka Pantica koji truje i zavadja gradjane Srbije medjusobno, najvise Srbe.

Ma nemoj!

pre 5 godina

Epa Bato moj da su ti svirali dva penala bilo bi bar 4:0 i lmao bi mir u kuci. Obarali bi se rekordi i tako to... 
Ali duh lebdi nad Marakanom tako da...ma sve znas, pametan si covek. 
Bezi sto dalje dok prodje aparthejd i dok se samo jednom klubu daje deset puta vise nego ostalima. 
Procice i ovo zlo. Ne moze vecno.
(Sta ucini Nebojsa Covicu tog avgusta 2011, 12. mart 2019 15:25)

Ti bi dva penala a igrači partizana jednom kroče u 16 metara!

Vladimir

pre 5 godina

Zoran Bata Mirković... Partizanovac koga svaki Zvezdaš-Ciganin zaista poštuje! Redak primer normalnog predstavnika iz suprotnog tabora, pravi Grobar. Kapa dole za gospodina od Severa!

milun

pre 5 godina

kakvo saopštenje! sve ima. muka, patnja, ljubav neizmerna, skromnost, požrtvovanost, odricanje. bravo Bato, još suze ronim! a ne kao pojedinci tamo iz Železnika.

NBGD

pre 5 godina

Auuu,sad kad te nagazi preposteni Zeljko Pantic I objasni pravim navijacima da si ti u stvari rucao sa Terzom I Bjekom I da su to njihove reci. Inace,svaka cast kralju. Zvezdas sam,ali si jedan od retkih koje sam gotivio iz Partizana. Treba nam vise ljudi sa obrazima u nasem fudbalu nebi li se oslobodili ovih "sportskih" radnika koji nisu sutnuli loptu u zivotu. Sve najbolje Batice.

Sale

pre 5 godina

Normalno. Nema niceg sladjeg nego kad vas "razvalimo". To i jeste sustina sporta, gde je najsladja pobeda nad najvecim rivalom. E sad, ako titula dodje, dodje. Eto vi nas niste pobedili, ne secam se vec od kada, a zaredjali ste titule.
(Merit Son, 12. mart 2019 15:03)

14/04/2018 Zvezda-Partizan 2-1. Ima i sladjih pobeda od onih nad rivalima, a to su one koje se smatraju podvizima, poput onih nad Bajernom i Marsejom koje mi Zvezdasi prepricavamo i dan danas iako je proslo 30g, a slavicemo ih i nakon jos 30. Nisam bio rodjen tada ali vidis bio sam na i na gore pomenutom derbiju i onom kad je Vieira dao dva gola i to je sve lepo ali mi u secanju nije ni blizu pobedama protiv Krasnodara, Liverpula pa i bodu protiv Napolija.

Zvonko

pre 5 godina

Kapa dole Bati,ali preuzeo je Partizan koji igraĉki u zadnjih 30 godina nije bio gori. A trio V V V plus bombaš i onaj klovn što samo truje o sudijama i za to lupetanje prima 5.000 evra meseĉno,su bukvalno osakatili Partizan,i ekonomski ,i igraĉki. Sad mogu da kupe vreme da im Ilić bude novi sportski direktor,jer je i on svoju "ljubav" već dobro unovĉio kad već nigde odavno nije mogo.

Django

pre 5 godina

Mislim da se izmedju redova moze naslutiti na koga Batica misli. Nažalost, vremena su takva da vodeće pozicije u svim segmentima društva zauzeli ljudi koji tu nikako ne bi trebalo da budu!!!

Nenad45

pre 5 godina

Zvezdas sam ali pre svega navijam za Srbiju i ljude poput ove gromade u liku Mirkovica.Svaka ti cast na svemu,na ponasanju,na fudbalskom umecu i hvala ti sto postoje takvi ljudi kao ti.Ovo se nadam nije kraj tvog angazmana u fudbalu i nadam se da ces sta god da radis imati samo uspeha LJUDINO!!!

Posteni Bata

pre 5 godina

"To je moj manir i moje vaspitanje, ljudsko i sportsko: pošteno i hrabro - i na terenu i na klupi." - rece covek koji je pre par dana udario Kosanovica.

Bilal

pre 5 godina

Negde pred smenu Djukica ja sam rekao da on mora da ide jer ko god dodje na njegobo mesto nece i ne moze biti gori. Priznajem, grdno sam pogresio. Dosao je gori. Sa proslogodisnjim Djukinim rezultatima mi bismo sada trljali bradu, ovako je sada tim prepusten sam sebi da se kako zna i ume izvuce iz kanala u koji ga je uvalila nestrucnost ovog coveka a mi smo naovno verovali da timu ne ide zato sto Mirkovic s njim nije letos obavio bazicne pripreme. Obavi je eto, zimske pa tim nakon tri prvenstvena kola dise na skrge a igre nigde. Igraci mu ne umeju da sastave dva pasa. Pa sto ne dade ostavku pred zimsku pauzu sad bi bar imali i trenera i sportskog direktora i daleko bolje stanje na tabeli, ovako neka nam je dragi Bog u pomoci!

mr.wolf

pre 5 godina

Nema para, nema muzike. Igrači neće da igraju i lome se za džabe jer im fudbal nije zabava nego zanimanje. U toj situaciji ni Bata ne može da radi kad igrači neće da igraju i volšebno se povređuju. Uprava nema način da obezbedi finansiranje kluba i to je to. Najednostavnije moguće. Priče o dobrom poslovanju i iredovnom isplaćivanju igrača vidimo kad se neko proda pa oprašta dugove. Zato niko ozbiljan neće ni da dođe ovde a i niko ne nudi ozbiljniju cifru ni za jednog fudbalera jer znaju situaciju i čekaju da kupe jeftinije ako ne i džabe.
(Lesser watch, 12. mart 2019 16:46)

Igraci nece da igraju ? Ne placaju ih, a da ih placaju onda bi kao igrali bolje? Izvini, da li ti vidis vas igracki kadar ? Pa sutra da hoce da igraju i 200% svojih mogucnosti da daju, opet bi bili tu gde jeste. Ako ti je lakse da se tesis time da oni nece da igraju, ok, tesi se. Ja ti kazem da ste u dubokom kanalu jer igraci nemaju kvalitet, cak je realno da budete cetvrti. Ovako los tim nije imala cak ni Zvezda u ono doba kada nam je kapiten bio Mikic.

Dox

pre 5 godina

Navijač sam Partizana, poštujem Baticu, ali bih zaista voleo da neko otvoreno kaže šta je konkretno problem. Mi obični navijači , koji nismo "blizu" Partizana bi jako voleli da znamo šta to tačno i precizno znači: NEPRIHVATLJIVE SITUACIJE U KOJOJ SE PARTIZAN NALAZI. Na šta misli? Pritisak sa strane ili nešto unutar kluba ne valja. Daj, neka neko stisne i otvoreno kaže. Ja iz ovoga nisam razumeo zašto je dao ostavku.

Sabre

pre 5 godina

Normalno. Nema niceg sladjeg nego kad vas "razvalimo". To i jeste sustina sporta, gde je najsladja pobeda nad najvecim rivalom. E sad, ako titula dodje, dodje. Eto vi nas niste pobedili, ne secam se vec od kada, a zaredjali ste titule.
(Merit Son, 12. mart 2019 15:03)

Tebra, mi vas jesmo pobedili. Dali ste neregularan gol, imali dva igraca vise nego sto je trebalo da imate, i nama je ponisten neregularan gol. Ako je tebi takav remi najvece dostignuce, nije ni cudo sto cete na kraju biti cetvrti.

Milan

pre 5 godina

Koliko ovo podseca na Prosineckog... Tada umesto njega su trebali Lukic i ekipa... Koliko je ovo tuzno da uspeh kluba mora da zavisi od vlasti...

Karadjordje

pre 5 godina

Darko Milanic,igrac Partizana iz pocetka 90ih koji je 6x bio prvak Slovenije sa Mariborom i uveo ga i u Ligu sampiona i u Ligu evrope neka dodje.

analiza

pre 5 godina

"kakav provincijalski klub, to prosto izbija iz svake pore, svakog njihovog igraca,trenera,uprave i na kraju navijaca...
mozda i najodvratniji klub na svetu..."
(salo popovic)
Evo,recimo,iz ovog komentara izbija sva građanština,grandioznost,elokvencija,stil jednog finog navijača koji na najlepši mogući način predstavlja svojim komentarima klub za koji navija i sebe.Ovim komentarom je takođe do neslućenih visina uzdigao sebe i klub za koji navija a unizio suparnički tim i navijače...
Znate,postoji neko ko je rođen u provinciji i neko ko je karakterno provincijalac,to nije isto.Rade Šerbedžija je objašnjavao sličnu razliku u terminologiji.Proguglajte,biće vam jasnije.

BOSS

pre 5 godina

Zao mi je Partizana trenutno,al ovo sto se radi u Partizanu to se radilo i u Zvezdu ne tako davno.
A ovaj sto pita sta se desava? Pa druze imate 3 frakcije navijaca,ne zna se ko za koga navija

Borky

pre 5 godina

Bolje da nisi dolazio Bato, izgubi od Radnickog, ne pobedi Zvezdu, izgubi od Vozdovca, sramota, sa mnom na mestu trenera, ekipa bi upisala pobede.
(Bodibond, 12. mart 2019 14:00)

Prvi uslov je da budes punoljetan.

Zuuuzuuu

pre 5 godina

Trinkijeri ako ne osvoji Aba ligu ove godine preko leta klub preuzima Scepanovic.Potvrdjeno,videcete i sami.Razlog zato sto je Trinki preskup,veliki rezik je da ostane i sledece sezone egzistencija kluba je ugrozena..
(Aleksej, 12. mart 2019 13:50)

Ovi razmišljaju o ABA tituli!
Šta ste umislili, da osvojite ligu?!
Po već viđenom fudbalskom receptu, pobediš par utakmica, umisliš da si dobar, pa onda otrežnjenje, teranje trenera, kuknjava...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ma nemoj!, 12. mart 2019 14:27)

Ovo ne bih ni da komentarisem. Normalno da bismo voleli titulu u svakom takmicenju u kome nastupamo, ali ako cemo realno Partizan nije ni blizu titule u ABA i ja ne znam nijednog navijaca Partizana koji ce sad reci "osvajamo ABA". Mozda je i osvojimo, mi smo "blesava" ekipa sa kojom se nikad ne zna, ali je mnogo realnije , a po meni cak vrlo izvesno, da ce ta titula stici tek sledece godine.

zex

pre 5 godina

(NS, 12. mart 2019 14:05)
Nama ne treba jak Partizan jer i ovaj ocajan nismo pobedili. Treba da se pokrijemo usima i da cutimo. Prosuli smo bodove protiv Amatera. Koliko god bio Partizan veliki ovaj sastav je skup amatera a mi nismo uspeli da pobedimo takav tim. Druga stvar, Partizan ce doziveti sudbinu Zvezde od pre 7-8godina.Klub je prezaduzen, nema plate a Pantic uveliko truje svoje sledbenike kako je Zvezda namestila sve. Obraz kao djon.

Lesser watch

pre 5 godina

Nema para, nema muzike. Igrači neće da igraju i lome se za džabe jer im fudbal nije zabava nego zanimanje. U toj situaciji ni Bata ne može da radi kad igrači neće da igraju i volšebno se povređuju. Uprava nema način da obezbedi finansiranje kluba i to je to. Najednostavnije moguće. Priče o dobrom poslovanju i iredovnom isplaćivanju igrača vidimo kad se neko proda pa oprašta dugove. Zato niko ozbiljan neće ni da dođe ovde a i niko ne nudi ozbiljniju cifru ni za jednog fudbalera jer znaju situaciju i čekaju da kupe jeftinije ako ne i džabe.

Bruce Springsteen

pre 5 godina

Svaka tebi čast.Steta sto ne idu iz kluba pni koji trebaju a ne oni koji imaju obraza kada loše krene..Puno sreće u daljoj karijeri!

komentari

pre 5 godina

Merit Son
Iz ovaga ispada kako nas vi uvek “razvalite” a eto mi kao ko zna kad smo poslednji put dobili. Pa pogledaj odnos pobeda i poraza sto u prvenstvu sto u kupu, narednih 10 godina da nas svaku dobijete pitanje da li bi nas stigli u pobedama. Dajte malo se prizemljite!

Lax

pre 5 godina

Dobro, i koja je to neprihvatljiva situacija? Uprava? Mesto na tabeli? Politika? Reci tačno, to i to, poimence, kad si uvek hrabar... Stalno nešto uvijeno, svi

Sale

pre 5 godina

Ceka se novi Vesnik da Pantic objasni kako nije kriv Iliev nego 'dvoglavi sportski sektor' a da je Batica zapravo Bjekovicev i Terzicev covek...

dregs

pre 5 godina

stvarno mi zao bate mirkoviča ali u partizanu drugi ljudi odlučuju,da bata nije dao ostavku iliev bi sigurno ostao u partizanu a svi znamo,da veliku krivicu snosi upravo iliev koji je trebao još odavno,da dadne ostavku ali kad je video,da bata daje ostavku nije mogao,da ostane zbog stida iako verujem,da je iliev imao zelju,da ostane.ilievu zameram što nekaze istinu koji ljudi su glavni u partizanu i vuče poteze.niko nema M.da kaze istinu.

Vidoje

pre 5 godina

Te price o fudbalskom Trinkijeriju nisu realne jer Partizan sada nema para za ozbiljnog trenera. Treba sto bezbolnije zavrsiti ovu sezonu. Verovatno ni ovaj Lazetic nije lose resenje jer se od njega nista ne ocekuje . Niko mu nece zameriti ni ako izgubi sve utakmice. Kad se zavrsi sezona treba na celo kluba da sedne neko ko ima para da dovede nekog ozbiljnijeg trenera nekoliko ozbiljnih igraca ali ni tada ne treba ocekivati cudo jer je Zvezda mnogo odmakla i u organizaciji i u broju stvarno kvalitetnih igraca.

Aleksandar

pre 5 godina

Veliki sam Partizanovac i jako poštujem Mirkovića, ali ti isti ljudi su ga i doveli. Nije trebalo da prihvata njihovu ponudu. Kao i što niko ozbiljan ne bi treblo da saradjuje sa Vazurom i Vučelićem. Dokle smo mi došli kao klub, ako dozvolimo da u upravi imamo čoveka koji se javno sprdao i rugao Zvezdi posle poraza od PSG-a. Pa, to je ispod svakog dostojanstva.

Snaga je u razumu

pre 5 godina

Ostaje se na klupi samo kada si u sprezi sa upravom i kada ti uprava dovodi igrace koje trener hoce, shodno budzetu naravno i ne prodaje ti igrace bez dozvole trenera. Trener Partizana je ocigledna marioneta i moneta za potkusurivanje...objekticno posmatrano na sve trenere unazad. Igracki kadar nikad slabiji nije bio

Aleksandar

pre 5 godina

Kad bi svi radili kao Bata Partizan nebi bio tu gde je sada.
Njemu kapa dole a ovi su zajašili i godinama uništavaju klup pokazati gde je kapija.

kris

pre 5 godina

Ja sam zvezdaš, i možda me se ne tiče, ali ovim ništa nije riješeno u Partizanu.Zvezda je trenutno u boljoj poziciji,ali nista bolji ljudi nisu ni u njenoj upravi.Citavo društvo je trulo.Gdje god ima nešto para, tu se sumnjivi tipovi motaju. Malo je časnih ljudi na pozicijama i ako jesu, ne mogu ništa uraditi jer su u velikoj manjini. Mogu samo uraditi isto što je ovaj čovjek učinio. Dići ruke od svega.Djecurlija se prepucavaju,svađaju,mrze, tuku, oko toga ko je bolji. Realni ljudi vide da je bolji onaj za koga navija trenutni predsjednik.Kakav je to sport, borba, vitestvo? Klubovi su samo oružje u rukama moćnika da budu još moćniji, bogatiji,i ne zanemarljiva stvar, da lakše manipulišu ljudima.

macconi

pre 5 godina

Partizan je cini mi se u velikim dugovima...meni kao Zvezdasu nije drago zbog toga...politika je pre sns-a bila podredjena Partizanu pokrivala sve to,sada vise nije,sad je za Zvezdu...procice i fudbalski klub kao i kosarkaski upravo isto kao i Zvezda...politika je svuda nazalost

Toto-ko-tunjo-i-Ostojini-sendvicari

pre 5 godina

kakvo saopštenje! sve ima. muka, patnja, ljubav neizmerna, skromnost, požrtvovanost, odricanje. bravo Bato, još suze ronim! a ne kao pojedinci tamo iz Železnika.
(milun, 12. mart 2019 15:11)

Ovo valjda sarkazam?

mohikanac

pre 5 godina

"više okolnosti koje vladaju" ?
Majstore tim ti ima zvanično manje šuteva na gol nego Zvezda i Radnički datih golova. Jeste da ste primili najmanje ali da bi se pobedilo mora gol da se da.
O čemu trabunjate svi, 5. ste po datim golovima, stvarate šansu i polušansu po meču. Namešta vam se drugo mesto već drugu sezonu.
Zbog ovakvih zamena teza bićete 4. u ligi, iskreno ako ne mora da vas pusti realno je da vas Napredak izbaci kući iz Kupa. A onda piši kući po odelo.
I da "potrošen", ko? Mirković, pa njemu je ovo prvi posao, partizan je ovde potrošio vreme koje ne može da vrati.

Gerrard

pre 5 godina

Partizan je klub kakvog nema u svetu,ispadne iz evrope pa otpusti trenera koji je sasvim dobar za domacu ligu.Za zadnjh 5 god.7 trenera to je u proseku 8 meseci po treneru,pa Zidan nista nebi uradio za taj period.A Bata je dobro znao ko je uprava kad je dolazio,sve i da su mu Ronalda obecali.Jednog Jokana ste oterali,Stanoja,Djukica koji su realno mnogo bolji od Mirkovica,mislio nije izgubio derbi dobro je,al na srecu i drugi su poceli da igraju fudbal osim komsija.Mislite da ce Sasa Ilic nesto da promeni...naravno da nece

Admiral

pre 5 godina

@ Runner, 12. mart 2019 16:57

Za pocetak nauci kako se covek zove. Nije Sinisa nego Slavisa Jokanovic (sramota je to ne znati a pominjati coveka). Slazem se da Mirkovic nije trener, nema nijednu ozbiljnu ekipu iza sebe pre Partizana ali takodje je cinjenica da Partizan nema igrace. Ovo sto igra u Partizanu je sacuvaj boze, amater do amatera, tako da nije dovoljna samo promena trenera vec i promena osamdeset posto igrackog kadra.

Pterodaktil

pre 5 godina

(IgraPlakanja, 12.
Komentar ti je pun mrznje,i pojma nemas,nemoj obmanjivati javnost ovim glupim podacima.U tom krugu od cetiri najvece eekipe Yu prostora Partizan je drugi,iza zvezde,koja ima debleli minus sa Hajdukom,koji je najslabije rangiran...dakle Partizan ima samo sa vama negativni skor(znamo i kako),i u tom apsolutnom krugu zvezda ima samo 3 pobede vise od Partizana.treci je Dinamo cetvrti Hajduk(sto je zaista cudno,imajuci u obzir kakve je timove imao kroz istoriju da nije recimo bolji od Dinama bar...)
Popovicu sasa....da nam se izlecis !
Ogrejace obasjace sunce iznad Humske ulice......

IgraPlakanja

pre 5 godina

Komentar ti je pun mrznje,i pojma nemas,nemoj obmanjivati javnost ovim glupim podacima.U tom krugu od cetiri najvece eekipe Yu prostora Partizan je drugi,iza zvezde,koja ima debleli minus sa Hajdukom,koji je najslabije rangiran...dakle Partizan ima samo sa vama negativni skor(znamo i kako),i u tom apsolutnom krugu zvezda ima samo 3 pobede vise od Partizana.treci je Dinamo cetvrti Hajduk(sto je zaista cudno,imajuci u obzir kakve je timove imao kroz istoriju da nije recimo bolji od Dinama bar...)
Popovicu sasa....da nam se izlecis !
Ogrejace obasjace sunce iznad Humske ulice......
(Pterodaktil, 13. mart 2019 01:24)

Opet menjas teze tipicno grobarski.Evo ti linkhttp://www.strategija.org/medusobni-skor-fudbalske-velike-cetvorke-1945-1991/
ali ja cak nisam govorio o toj statistici,vec ko je kupovao i kakve igrace,ko uzimao najbolje itd.Sledece ako vec volis statistiku,ja ne iskreno,zar niste pobedeli Zvezdu na Marakani 1977 u prevenstvu sa 3 : 1,pa tek opet u prvenstvu 1995 sa 1:0. Dete se rodi i krene u vojsku,to je taj period.

Opali Bato

pre 5 godina

Hvala Bato, ali zasto ne opalis sta mislis? Cutanje nije zlato u ovom trenutku. Nemoj da ti kasnije bude zao, jer Partizan je u teskoj situaciji.