Tenis 43

Petak, 01.03.2019.

17:25

Cicipas ispisao istoriju grčkog tenisa finalom Dubaija

Grčki teniser Stefanos Cicipas pobedio je Francuza Gaela Monfisa u polufinalu turnira u Dubaiju i ispisao istoriju tenisa svoje zemlje.

Cicipas ispisao istoriju grèkog tenisa finalom Dubaija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

don

pre 5 godina

mikii

Ovaj svakom loncu mora biti poklopac. Obični provokator, kome je duhovna energija žvrljanje po sportskom portalu i odgovaranje svakom. Ako sam napisao da je možda kalibar za Gren slem, ne znači da će biti višestruki osvajač. Momak ako bude vredno radio, možda mu se posreći - koliko ih smo ima kao slučajnih osvajača.

perica

pre 5 godina

Pocepaće ga Cicipas kao Nolo pozivnicu za Davis cup.
(Partizan 1917, 01. mart 2019 19:58)

Pocepaće ga Cicipas kao Nolo prijavu o prebivalištu.

Xnodeh

pre 5 godina

SAD,SPANIJA,ČEŠKA,FRANCUSKA,ŠVAJCARSKA.Sve te zemlje su imale GS sampione u svim konkurencijama.
(trojanski konj, 02. mart 2019 07:46)

Da si su sve imale cak 4 razlicita prva tenisera ili teniserke na svetu???
Nisu! Dzabe si pozurio da odmah ponistis srpske uspehe

trojanski konj

pre 5 godina

(Xnodeh, 01. mart 2019 21:42)
SAD,SPANIJA,ČEŠKA,FRANCUSKA,ŠVAJCARSKA.Sve te zemlje su imale GS sampione u svim konkurencijama.

Mikii

pre 5 godina

Naš Djere je dobar, možda i kalibar za GS.
(don, 01. mart 2019 22:36)

Dobro, bre, da li si ti normalan? Blagi Boze, sta ti je ovaj narod skrivio, da ga ovako kaznjavas.

dominus

pre 5 godina

x

Kad si već rešio da brojiš krvna zrnca, onda znaj da je Sampras najčistiji Grk od svih nabrojanih (izuzev Kokinakisa), pa i samog Cicipasa. Čovek je čak i po veroispovesti pravoslavac. Druga stvar što je čovek rođen i odrastao u SAD, pa samim tim nastupao pod njihovom zastavom.

Mikloš Salamander

pre 5 godina

Bravo Tsitsipas,svaka cast decko,pravi pristup ovom sportu!.milina je gledati ovog klinca,nas Pravoslavni brat,naslednik Noletov!!.samo napred,i da osisas ovog licemera sutra u finalu!!!.

don

pre 5 godina

Xnodeh

Mislim da je fora u posvećenosti. Niko od mlađih ni blizu nije posvećen tenisu koliko su to bili Federer, Novak, a naročito Nadal onih godina dok se probijao (danas pogotovo, sva trojica). Cicipas i onaj mali Felix mi deluju najzrelije od tih velikih talenata. Naš Djere je dobar, možda i kalibar za GS. Ali ovi mladi momci od kojih se očekuju veliki rezultati - zasad dosta tanko. Ima tu možda i do kasnijeg sazrevanja. Kirjos npr ima kapacitet za velika dela, ali luda glava - što ne znači da jednom neće kliknuti.

x

pre 5 godina

"Doduse, Grci su imali tu nesrecu da je bilo nekoliko sjajnih tenisera, ali ne pod grckom zastavom.Naravno,neprikosnoveni Petros Sampras, ali Mark Filipusis i Markos Bagdatis. Ne zaboravite da su Grci i Kirgijos i Kokinakis."
(Xnodeh, 01. mart 2019 18:29)

Nijedan od njih nije čist Grk.
1) Sampras - majka Grkinja, otac polu Grk, Polu Jevrejin.
2) Mark Filipusis - otac Grk, majka Italijanka
3) Markos Bagdatis - otac Libanac, majka Grkinja
4) Nik Kirjos - otac Grk, majka Malezijka
5) Kokinakis - e njemu su roditelji Grci, ali on je totalno nebitan teniser.

Xnodeh

pre 5 godina

@x

Lepo si izvadio detaljne podatke. Bez problema mozemo reci da je najveca zal za Samprasom, koji je od svih pomenutih, najvise i Grk. Zal Grcke naravno

@don

Slazem se sa tobom sve tu. Ocigledno je da medju mnogim igracima nije tolika razlika u kvalitetu, koliko u posvecenosti iz koje proistice i konstantnost. To ovu trojku izdvaja od svih

Poštovalac igre

pre 5 godina

Što bi moj kolega rekao Grčki sparatanac je Cicipas. Nisam gledao meč ! Al'on je već top ten igrač igrao je finale mastersa polufinale AO Opena kao turnire 250 i 500 finala sad. Jedna titula iz Stokloma pobede protiv Novaka i Federera. Nastavili ovako eto njega u top 5 vrloo brzoo. Monfis je odavno gotova priča i žal ostaje za propuštenom karijerom koja je mogla biti uspešan samo da je bio posvećen do tančina.

Xnodeh

pre 5 godina

Xnodeh@ hteo sam napisati komentar ali mislim da si ti sve rekao. Nismo svesni kakva smo velesila u poslednjih 15-ak godina u tenisu. Ako pogledamo zbirno, žene , muškarce i dubl ne verujem da neka zemlja ima nešto bolje. GS trofeji u singlu, dublu, mixu. Br 1 i kod žena i muškaraca i u dublu, pa cak i jedan Davis cup i finale u Fed cupu. Mislim da nijedna zemlja nema takve rezultate.
(Spale, 1. mart 2019 20:13)

Pazi sad ovo! Od 2004.godine,to je razmak od samo 15 godina,Srbija je osvojila cak 25 GS titula! Novak 15,Zimonjic 8,Ana 1 i Jelena 1!Srbija je u tom periodu imala,prvog tenisera sveta u singlu,prvog tenisera sveta u dublu,dve prve teniserke sveta u singlu!GS nismo osvojili samo u zenskom dublu,i nismo imali samo prvu teniserku sveta u dublu!Osvojili smo 1 Dejvis kup,igrali i jedno finale Dejvis kupa,kao i jedno finale Fed kupa!Pritom smo igrali i 21 finale GS!!!! Djokovic ima 9 izgubljenih finala,Zimonjic isto 9,Ana 2 i Jelena 1! Kakvi podaci!!!! Zemlja od 7 miliona stanovnika za samo 15 godin!!! Koja to drzava ima u svetu u tako kratkom periodu?! Bilo bi zanimljivo pronaci,da li je ijedna i blizu

Xnodeh

pre 5 godina

Xnodeh@ hteo sam napisati komentar ali mislim da si ti sve rekao. Nismo svesni kakva smo velesila u poslednjih 15-ak godina u tenisu. Ako pogledamo zbirno, žene , muškarce i dubl ne verujem da neka zemlja ima nešto bolje. GS trofeji u singlu, dublu, mixu. Br 1 i kod žena i muškaraca i u dublu, pa čak i jedan Davis cup i finale u Fed cupu. Mislim da nijedna zemlja nema takve rezultate.
(Spale, 1. mart 2019 20:13)

Pazi sad ovo! Od 2004.godine,to je razmak od samo 15 godina,Srbija je osvojila cak 25 GS titula! Novak 15,Zimonjic 8,Ana 1 i Jelena 1!Srbija je u tom periodu imala,prvog tenisera sveta u singlu,prvog tenisera sveta u dublu,dve prve teniserke sveta u singlu!GS nismo osvojili samo u zenskom dublu,i nismo imali samo prvu teniserku sveta u dublu!Osvojili smo 1 Dejvis kup,igrali i jedno finale Dejvis kupa,kao i jedno finale Fed kupa!Pritom smo igrali i 20 finala GS!!!! Djokovic ima 9 izgubljenih finala,Zimonjic isto 9,Ana 2 i Jelena 1! Kakvi podaci!!!! Zemlja od 7 miliona stanovnika za samo 15 godin!!! Koja to drzava ima u svetu u tako kratkom periodu?! Bilo bi zanimljivo pronaci,da li je ijedna i blizu

Spale

pre 5 godina

Xnodeh@ hteo sam napisati komentar ali mislim da si ti sve rekao. Nismo svesni kakva smo velesila u poslednjih 15-ak godina u tenisu. Ako pogledamo zbirno, žene , muškarce i dubl ne verujem da neka zemlja ima nešto bolje. GS trofeji u singlu, dublu, mixu. Br 1 i kod žena i muškaraca i u dublu, pa čak i jedan Davis cup i finale u Fed cupu. Mislim da nijedna zemlja nema takve rezultate.

sima

pre 5 godina

Изузетан меч!И обадва учесника!Било ко да је победио, је то био и заслужио.Цициципију честитке на упорности и непредавању- АЛИ на мене је Монфис, за кога сам мало и навијао, оставио сјајан утисак. Говорим о поледњих пар месеци! Па нека неко после каже, да "љубав не помера брда"..-)) Ситнице су одлучиле.

znaš ti dobro koji

pre 5 godina

Grk je imao sreće u trećem setu kada su mu sve kritične lopte, posebno bekhend dijagonale pogadjale linije.... Takoreći nijedna nije otišla u aut!
(Oskar, 01. mart 2019 18:34)

Jeste, kako nije !? Vi licemeri, kad Federer pogodi liniju, onda je to "znanje" i "baš to je hteo", a kad pogodi onaj koji će da razguzi Federera, onda je eto " Grk je imao sreće..."!
Kakvi bezlični likovi prave od Federera genija, to je vrhunac licemerja !?

Xnodeh

pre 5 godina

Cicipas je veliki rival bio Kecmanoviću u juniorskim danima. Cicipas već u top10, a Kecmanović još uvek tavori po čeledzerima, nikako da mu krene u seniorima, a najavljivan je kao talenat mnogo veći od Novaka. Istina, mlađi je godinu dana od Grka.
(don, 1. mart 2019 19:26)

Da.Nedavno sam bas pisao o Kecmanovicu.Momak je 99'godiste,nikakav iskorak ne pravi.Novak je u 20-oj bio vec i finalista i osvajac GS.E sad naravno,nisu svi Novak i ne moze se tako sve uporedjivati,ali poenta je da Kecmanovic nema puno vremena i da je vec morao da napravi nesto.Nisam optimista,bojim da ce biti isti slucaj kao i sa Nikolom Milojevicem koji je 2012.godine bio prvi junior sveta,i potom potpuno potonuo.Na mapi ga nema

Aleks

pre 5 godina

Šta prvi grk? A Sampras?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kaligula, 1. mart 2019 19:08)

Grk poreklom ali igrao pod americkom zastavom i imenom.

Mr

pre 5 godina

Kao prvo veliki iskorak je iz juniorskog preci na profedionalni tenis.Merilo bi moralo biti snaga izdrzljivost i tehnika a ne gofine jer nekl pre neko kasnije sazri.Drugo Cicipas je jedini u Grckoj i mnogo lakse moze potpisati sponzorski ugovor nego nas Kecman ili Djere.Za ovog drugog kad sam ga prvi put video kako igra rekao sam bice nesto veliko od njega i nisam se prevario kao sto mislim da ce i Olga biti dobra samo joj fali snage i izdrzljivosti kao i dobar trener koji je zna u dusu

lol

pre 5 godina

Gledao sam meč. Ciciban izbaci lopticu desetak ili više cm. iza linije.
To vidimo svi pored ekrana, to vide sudije ali ne vide - ćute, to gleda Monfils i ne reaguje, to gleda Ciciban i mudro ćuti, "uzme" nezarađeni poen i pobijedi.
Kao mlad teniser, na početku karijere, nije smio tako postupiti. Trebalo je da prizna, ali nije.
Šta će kasnije raditi?

don

pre 5 godina

Cicipas je veliki rival bio Kecmanoviću u juniorskim danima. Cicipas već u top10, a Kecmanović još uvek tavori po čeledzerima, nikako da mu krene u seniorima, a najavljivan je kao talenat mnogo veći od Novaka. Istina, mlađi je godinu dana od Grka.

Mister X

pre 5 godina

Bez obzira da li Cicipasa neko gotivi ili ne, mora se primetiti da od cele mladje generacije ima najvise potencijala za velika dela. Odlican servis, forhend takodje, bekend jednorucni koji sada sa 20 godina ima daleko bolji nego vecina tenisera u njegovim godinama. Takodje odlicna igra na mrezi i jednostavno decko ima petlju. Ako se jos par kockica slozi, eto njega uskoro sposobnim za najvece rezultate i na mastersima i GS.

Nebojša

pre 5 godina

Šteta Monfils je imao sve u svojim rukama kontrolisao je meč ali onda je uprskao i pokazao zašto nije više postigao u karijeri talenat ima ali slaba glava.

Oskar

pre 5 godina

Grk je imao sreće u trećem setu kada su mu sve kritične lopte, posebno bekhend dijagonale pogadjale linije.... Takoreći nijedna nije otišla u aut!

Xnodeh

pre 5 godina

Pazite ovaj podatak! Jedna takva sportska nacija, kolevka Olimpijskih igara, tek sada prvi put u istoriji imace tenisera u top 10!Doduse, Grci su imali tu nesrecu da je bilo nekoliko sjajnih tenisera, ali ne pod grckom zastavom.Naravno,neprikosnoveni Petros Sampras, ali Mark Filipusis i Markos Bagdatis. Ne zaboravite da su Grci i Kirgijos i Kokinakis. No, nevezano za to, ovaj podatak tek ustvari pokazuje kolika je Srbija teniska velicina. Ne samo zbog Djokovica,on je slag, vrh planine,nego zbog citavog niza, Ana, Jelena, Nenad, Janko, Viktor, Dokiceva, Monika.... Nismo ni svesni te velicine u tenisu, koju predstavljamo

Xnodeh

pre 5 godina

Pazite ovaj podatak! Jedna takva sportska nacija, kolevka Olimpijskih igara, tek sada prvi put u istoriji imace tenisera u top 10!Doduse, Grci su imali tu nesrecu da je bilo nekoliko sjajnih tenisera, ali ne pod grckom zastavom.Naravno,neprikosnoveni Petros Sampras, ali Mark Filipusis i Markos Bagdatis. Ne zaboravite da su Grci i Kirgijos i Kokinakis. No, nevezano za to, ovaj podatak tek ustvari pokazuje kolika je Srbija teniska velicina. Ne samo zbog Djokovica,on je slag, vrh planine,nego zbog citavog niza, Ana, Jelena, Nenad, Janko, Viktor, Dokiceva, Monika.... Nismo ni svesni te velicine u tenisu, koju predstavljamo

Nebojša

pre 5 godina

Šteta Monfils je imao sve u svojim rukama kontrolisao je meč ali onda je uprskao i pokazao zašto nije više postigao u karijeri talenat ima ali slaba glava.

Mister X

pre 5 godina

Bez obzira da li Cicipasa neko gotivi ili ne, mora se primetiti da od cele mladje generacije ima najvise potencijala za velika dela. Odlican servis, forhend takodje, bekend jednorucni koji sada sa 20 godina ima daleko bolji nego vecina tenisera u njegovim godinama. Takodje odlicna igra na mrezi i jednostavno decko ima petlju. Ako se jos par kockica slozi, eto njega uskoro sposobnim za najvece rezultate i na mastersima i GS.

don

pre 5 godina

Cicipas je veliki rival bio Kecmanoviću u juniorskim danima. Cicipas već u top10, a Kecmanović još uvek tavori po čeledzerima, nikako da mu krene u seniorima, a najavljivan je kao talenat mnogo veći od Novaka. Istina, mlađi je godinu dana od Grka.

Oskar

pre 5 godina

Grk je imao sreće u trećem setu kada su mu sve kritične lopte, posebno bekhend dijagonale pogadjale linije.... Takoreći nijedna nije otišla u aut!

Xnodeh

pre 5 godina

Cicipas je veliki rival bio Kecmanoviću u juniorskim danima. Cicipas već u top10, a Kecmanović još uvek tavori po čeledzerima, nikako da mu krene u seniorima, a najavljivan je kao talenat mnogo veći od Novaka. Istina, mlađi je godinu dana od Grka.
(don, 1. mart 2019 19:26)

Da.Nedavno sam bas pisao o Kecmanovicu.Momak je 99'godiste,nikakav iskorak ne pravi.Novak je u 20-oj bio vec i finalista i osvajac GS.E sad naravno,nisu svi Novak i ne moze se tako sve uporedjivati,ali poenta je da Kecmanovic nema puno vremena i da je vec morao da napravi nesto.Nisam optimista,bojim da ce biti isti slucaj kao i sa Nikolom Milojevicem koji je 2012.godine bio prvi junior sveta,i potom potpuno potonuo.Na mapi ga nema

Spale

pre 5 godina

Xnodeh@ hteo sam napisati komentar ali mislim da si ti sve rekao. Nismo svesni kakva smo velesila u poslednjih 15-ak godina u tenisu. Ako pogledamo zbirno, žene , muškarce i dubl ne verujem da neka zemlja ima nešto bolje. GS trofeji u singlu, dublu, mixu. Br 1 i kod žena i muškaraca i u dublu, pa čak i jedan Davis cup i finale u Fed cupu. Mislim da nijedna zemlja nema takve rezultate.

znaš ti dobro koji

pre 5 godina

Grk je imao sreće u trećem setu kada su mu sve kritične lopte, posebno bekhend dijagonale pogadjale linije.... Takoreći nijedna nije otišla u aut!
(Oskar, 01. mart 2019 18:34)

Jeste, kako nije !? Vi licemeri, kad Federer pogodi liniju, onda je to "znanje" i "baš to je hteo", a kad pogodi onaj koji će da razguzi Federera, onda je eto " Grk je imao sreće..."!
Kakvi bezlični likovi prave od Federera genija, to je vrhunac licemerja !?

Xnodeh

pre 5 godina

Xnodeh@ hteo sam napisati komentar ali mislim da si ti sve rekao. Nismo svesni kakva smo velesila u poslednjih 15-ak godina u tenisu. Ako pogledamo zbirno, žene , muškarce i dubl ne verujem da neka zemlja ima nešto bolje. GS trofeji u singlu, dublu, mixu. Br 1 i kod žena i muškaraca i u dublu, pa cak i jedan Davis cup i finale u Fed cupu. Mislim da nijedna zemlja nema takve rezultate.
(Spale, 1. mart 2019 20:13)

Pazi sad ovo! Od 2004.godine,to je razmak od samo 15 godina,Srbija je osvojila cak 25 GS titula! Novak 15,Zimonjic 8,Ana 1 i Jelena 1!Srbija je u tom periodu imala,prvog tenisera sveta u singlu,prvog tenisera sveta u dublu,dve prve teniserke sveta u singlu!GS nismo osvojili samo u zenskom dublu,i nismo imali samo prvu teniserku sveta u dublu!Osvojili smo 1 Dejvis kup,igrali i jedno finale Dejvis kupa,kao i jedno finale Fed kupa!Pritom smo igrali i 21 finale GS!!!! Djokovic ima 9 izgubljenih finala,Zimonjic isto 9,Ana 2 i Jelena 1! Kakvi podaci!!!! Zemlja od 7 miliona stanovnika za samo 15 godin!!! Koja to drzava ima u svetu u tako kratkom periodu?! Bilo bi zanimljivo pronaci,da li je ijedna i blizu

Xnodeh

pre 5 godina

Xnodeh@ hteo sam napisati komentar ali mislim da si ti sve rekao. Nismo svesni kakva smo velesila u poslednjih 15-ak godina u tenisu. Ako pogledamo zbirno, žene , muškarce i dubl ne verujem da neka zemlja ima nešto bolje. GS trofeji u singlu, dublu, mixu. Br 1 i kod žena i muškaraca i u dublu, pa čak i jedan Davis cup i finale u Fed cupu. Mislim da nijedna zemlja nema takve rezultate.
(Spale, 1. mart 2019 20:13)

Pazi sad ovo! Od 2004.godine,to je razmak od samo 15 godina,Srbija je osvojila cak 25 GS titula! Novak 15,Zimonjic 8,Ana 1 i Jelena 1!Srbija je u tom periodu imala,prvog tenisera sveta u singlu,prvog tenisera sveta u dublu,dve prve teniserke sveta u singlu!GS nismo osvojili samo u zenskom dublu,i nismo imali samo prvu teniserku sveta u dublu!Osvojili smo 1 Dejvis kup,igrali i jedno finale Dejvis kupa,kao i jedno finale Fed kupa!Pritom smo igrali i 20 finala GS!!!! Djokovic ima 9 izgubljenih finala,Zimonjic isto 9,Ana 2 i Jelena 1! Kakvi podaci!!!! Zemlja od 7 miliona stanovnika za samo 15 godin!!! Koja to drzava ima u svetu u tako kratkom periodu?! Bilo bi zanimljivo pronaci,da li je ijedna i blizu

Aleks

pre 5 godina

Šta prvi grk? A Sampras?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kaligula, 1. mart 2019 19:08)

Grk poreklom ali igrao pod americkom zastavom i imenom.

lol

pre 5 godina

Gledao sam meč. Ciciban izbaci lopticu desetak ili više cm. iza linije.
To vidimo svi pored ekrana, to vide sudije ali ne vide - ćute, to gleda Monfils i ne reaguje, to gleda Ciciban i mudro ćuti, "uzme" nezarađeni poen i pobijedi.
Kao mlad teniser, na početku karijere, nije smio tako postupiti. Trebalo je da prizna, ali nije.
Šta će kasnije raditi?

Mr

pre 5 godina

Kao prvo veliki iskorak je iz juniorskog preci na profedionalni tenis.Merilo bi moralo biti snaga izdrzljivost i tehnika a ne gofine jer nekl pre neko kasnije sazri.Drugo Cicipas je jedini u Grckoj i mnogo lakse moze potpisati sponzorski ugovor nego nas Kecman ili Djere.Za ovog drugog kad sam ga prvi put video kako igra rekao sam bice nesto veliko od njega i nisam se prevario kao sto mislim da ce i Olga biti dobra samo joj fali snage i izdrzljivosti kao i dobar trener koji je zna u dusu

don

pre 5 godina

Xnodeh

Mislim da je fora u posvećenosti. Niko od mlađih ni blizu nije posvećen tenisu koliko su to bili Federer, Novak, a naročito Nadal onih godina dok se probijao (danas pogotovo, sva trojica). Cicipas i onaj mali Felix mi deluju najzrelije od tih velikih talenata. Naš Djere je dobar, možda i kalibar za GS. Ali ovi mladi momci od kojih se očekuju veliki rezultati - zasad dosta tanko. Ima tu možda i do kasnijeg sazrevanja. Kirjos npr ima kapacitet za velika dela, ali luda glava - što ne znači da jednom neće kliknuti.

sima

pre 5 godina

Изузетан меч!И обадва учесника!Било ко да је победио, је то био и заслужио.Цициципију честитке на упорности и непредавању- АЛИ на мене је Монфис, за кога сам мало и навијао, оставио сјајан утисак. Говорим о поледњих пар месеци! Па нека неко после каже, да "љубав не помера брда"..-)) Ситнице су одлучиле.

dominus

pre 5 godina

x

Kad si već rešio da brojiš krvna zrnca, onda znaj da je Sampras najčistiji Grk od svih nabrojanih (izuzev Kokinakisa), pa i samog Cicipasa. Čovek je čak i po veroispovesti pravoslavac. Druga stvar što je čovek rođen i odrastao u SAD, pa samim tim nastupao pod njihovom zastavom.

x

pre 5 godina

"Doduse, Grci su imali tu nesrecu da je bilo nekoliko sjajnih tenisera, ali ne pod grckom zastavom.Naravno,neprikosnoveni Petros Sampras, ali Mark Filipusis i Markos Bagdatis. Ne zaboravite da su Grci i Kirgijos i Kokinakis."
(Xnodeh, 01. mart 2019 18:29)

Nijedan od njih nije čist Grk.
1) Sampras - majka Grkinja, otac polu Grk, Polu Jevrejin.
2) Mark Filipusis - otac Grk, majka Italijanka
3) Markos Bagdatis - otac Libanac, majka Grkinja
4) Nik Kirjos - otac Grk, majka Malezijka
5) Kokinakis - e njemu su roditelji Grci, ali on je totalno nebitan teniser.

Poštovalac igre

pre 5 godina

Što bi moj kolega rekao Grčki sparatanac je Cicipas. Nisam gledao meč ! Al'on je već top ten igrač igrao je finale mastersa polufinale AO Opena kao turnire 250 i 500 finala sad. Jedna titula iz Stokloma pobede protiv Novaka i Federera. Nastavili ovako eto njega u top 5 vrloo brzoo. Monfis je odavno gotova priča i žal ostaje za propuštenom karijerom koja je mogla biti uspešan samo da je bio posvećen do tančina.

Mikloš Salamander

pre 5 godina

Bravo Tsitsipas,svaka cast decko,pravi pristup ovom sportu!.milina je gledati ovog klinca,nas Pravoslavni brat,naslednik Noletov!!.samo napred,i da osisas ovog licemera sutra u finalu!!!.

Xnodeh

pre 5 godina

@x

Lepo si izvadio detaljne podatke. Bez problema mozemo reci da je najveca zal za Samprasom, koji je od svih pomenutih, najvise i Grk. Zal Grcke naravno

@don

Slazem se sa tobom sve tu. Ocigledno je da medju mnogim igracima nije tolika razlika u kvalitetu, koliko u posvecenosti iz koje proistice i konstantnost. To ovu trojku izdvaja od svih

don

pre 5 godina

mikii

Ovaj svakom loncu mora biti poklopac. Obični provokator, kome je duhovna energija žvrljanje po sportskom portalu i odgovaranje svakom. Ako sam napisao da je možda kalibar za Gren slem, ne znači da će biti višestruki osvajač. Momak ako bude vredno radio, možda mu se posreći - koliko ih smo ima kao slučajnih osvajača.

Mikii

pre 5 godina

Naš Djere je dobar, možda i kalibar za GS.
(don, 01. mart 2019 22:36)

Dobro, bre, da li si ti normalan? Blagi Boze, sta ti je ovaj narod skrivio, da ga ovako kaznjavas.

trojanski konj

pre 5 godina

(Xnodeh, 01. mart 2019 21:42)
SAD,SPANIJA,ČEŠKA,FRANCUSKA,ŠVAJCARSKA.Sve te zemlje su imale GS sampione u svim konkurencijama.

Xnodeh

pre 5 godina

SAD,SPANIJA,ČEŠKA,FRANCUSKA,ŠVAJCARSKA.Sve te zemlje su imale GS sampione u svim konkurencijama.
(trojanski konj, 02. mart 2019 07:46)

Da si su sve imale cak 4 razlicita prva tenisera ili teniserke na svetu???
Nisu! Dzabe si pozurio da odmah ponistis srpske uspehe

perica

pre 5 godina

Pocepaće ga Cicipas kao Nolo pozivnicu za Davis cup.
(Partizan 1917, 01. mart 2019 19:58)

Pocepaće ga Cicipas kao Nolo prijavu o prebivalištu.

Xnodeh

pre 5 godina

Pazite ovaj podatak! Jedna takva sportska nacija, kolevka Olimpijskih igara, tek sada prvi put u istoriji imace tenisera u top 10!Doduse, Grci su imali tu nesrecu da je bilo nekoliko sjajnih tenisera, ali ne pod grckom zastavom.Naravno,neprikosnoveni Petros Sampras, ali Mark Filipusis i Markos Bagdatis. Ne zaboravite da su Grci i Kirgijos i Kokinakis. No, nevezano za to, ovaj podatak tek ustvari pokazuje kolika je Srbija teniska velicina. Ne samo zbog Djokovica,on je slag, vrh planine,nego zbog citavog niza, Ana, Jelena, Nenad, Janko, Viktor, Dokiceva, Monika.... Nismo ni svesni te velicine u tenisu, koju predstavljamo

Nebojša

pre 5 godina

Šteta Monfils je imao sve u svojim rukama kontrolisao je meč ali onda je uprskao i pokazao zašto nije više postigao u karijeri talenat ima ali slaba glava.

Mikloš Salamander

pre 5 godina

Bravo Tsitsipas,svaka cast decko,pravi pristup ovom sportu!.milina je gledati ovog klinca,nas Pravoslavni brat,naslednik Noletov!!.samo napred,i da osisas ovog licemera sutra u finalu!!!.

Oskar

pre 5 godina

Grk je imao sreće u trećem setu kada su mu sve kritične lopte, posebno bekhend dijagonale pogadjale linije.... Takoreći nijedna nije otišla u aut!

znaš ti dobro koji

pre 5 godina

Grk je imao sreće u trećem setu kada su mu sve kritične lopte, posebno bekhend dijagonale pogadjale linije.... Takoreći nijedna nije otišla u aut!
(Oskar, 01. mart 2019 18:34)

Jeste, kako nije !? Vi licemeri, kad Federer pogodi liniju, onda je to "znanje" i "baš to je hteo", a kad pogodi onaj koji će da razguzi Federera, onda je eto " Grk je imao sreće..."!
Kakvi bezlični likovi prave od Federera genija, to je vrhunac licemerja !?

x

pre 5 godina

"Doduse, Grci su imali tu nesrecu da je bilo nekoliko sjajnih tenisera, ali ne pod grckom zastavom.Naravno,neprikosnoveni Petros Sampras, ali Mark Filipusis i Markos Bagdatis. Ne zaboravite da su Grci i Kirgijos i Kokinakis."
(Xnodeh, 01. mart 2019 18:29)

Nijedan od njih nije čist Grk.
1) Sampras - majka Grkinja, otac polu Grk, Polu Jevrejin.
2) Mark Filipusis - otac Grk, majka Italijanka
3) Markos Bagdatis - otac Libanac, majka Grkinja
4) Nik Kirjos - otac Grk, majka Malezijka
5) Kokinakis - e njemu su roditelji Grci, ali on je totalno nebitan teniser.

lol

pre 5 godina

Gledao sam meč. Ciciban izbaci lopticu desetak ili više cm. iza linije.
To vidimo svi pored ekrana, to vide sudije ali ne vide - ćute, to gleda Monfils i ne reaguje, to gleda Ciciban i mudro ćuti, "uzme" nezarađeni poen i pobijedi.
Kao mlad teniser, na početku karijere, nije smio tako postupiti. Trebalo je da prizna, ali nije.
Šta će kasnije raditi?

don

pre 5 godina

Cicipas je veliki rival bio Kecmanoviću u juniorskim danima. Cicipas već u top10, a Kecmanović još uvek tavori po čeledzerima, nikako da mu krene u seniorima, a najavljivan je kao talenat mnogo veći od Novaka. Istina, mlađi je godinu dana od Grka.

Spale

pre 5 godina

Xnodeh@ hteo sam napisati komentar ali mislim da si ti sve rekao. Nismo svesni kakva smo velesila u poslednjih 15-ak godina u tenisu. Ako pogledamo zbirno, žene , muškarce i dubl ne verujem da neka zemlja ima nešto bolje. GS trofeji u singlu, dublu, mixu. Br 1 i kod žena i muškaraca i u dublu, pa čak i jedan Davis cup i finale u Fed cupu. Mislim da nijedna zemlja nema takve rezultate.

sima

pre 5 godina

Изузетан меч!И обадва учесника!Било ко да је победио, је то био и заслужио.Цициципију честитке на упорности и непредавању- АЛИ на мене је Монфис, за кога сам мало и навијао, оставио сјајан утисак. Говорим о поледњих пар месеци! Па нека неко после каже, да "љубав не помера брда"..-)) Ситнице су одлучиле.

Xnodeh

pre 5 godina

Xnodeh@ hteo sam napisati komentar ali mislim da si ti sve rekao. Nismo svesni kakva smo velesila u poslednjih 15-ak godina u tenisu. Ako pogledamo zbirno, žene , muškarce i dubl ne verujem da neka zemlja ima nešto bolje. GS trofeji u singlu, dublu, mixu. Br 1 i kod žena i muškaraca i u dublu, pa čak i jedan Davis cup i finale u Fed cupu. Mislim da nijedna zemlja nema takve rezultate.
(Spale, 1. mart 2019 20:13)

Pazi sad ovo! Od 2004.godine,to je razmak od samo 15 godina,Srbija je osvojila cak 25 GS titula! Novak 15,Zimonjic 8,Ana 1 i Jelena 1!Srbija je u tom periodu imala,prvog tenisera sveta u singlu,prvog tenisera sveta u dublu,dve prve teniserke sveta u singlu!GS nismo osvojili samo u zenskom dublu,i nismo imali samo prvu teniserku sveta u dublu!Osvojili smo 1 Dejvis kup,igrali i jedno finale Dejvis kupa,kao i jedno finale Fed kupa!Pritom smo igrali i 20 finala GS!!!! Djokovic ima 9 izgubljenih finala,Zimonjic isto 9,Ana 2 i Jelena 1! Kakvi podaci!!!! Zemlja od 7 miliona stanovnika za samo 15 godin!!! Koja to drzava ima u svetu u tako kratkom periodu?! Bilo bi zanimljivo pronaci,da li je ijedna i blizu

Mister X

pre 5 godina

Bez obzira da li Cicipasa neko gotivi ili ne, mora se primetiti da od cele mladje generacije ima najvise potencijala za velika dela. Odlican servis, forhend takodje, bekend jednorucni koji sada sa 20 godina ima daleko bolji nego vecina tenisera u njegovim godinama. Takodje odlicna igra na mrezi i jednostavno decko ima petlju. Ako se jos par kockica slozi, eto njega uskoro sposobnim za najvece rezultate i na mastersima i GS.

Poštovalac igre

pre 5 godina

Što bi moj kolega rekao Grčki sparatanac je Cicipas. Nisam gledao meč ! Al'on je već top ten igrač igrao je finale mastersa polufinale AO Opena kao turnire 250 i 500 finala sad. Jedna titula iz Stokloma pobede protiv Novaka i Federera. Nastavili ovako eto njega u top 5 vrloo brzoo. Monfis je odavno gotova priča i žal ostaje za propuštenom karijerom koja je mogla biti uspešan samo da je bio posvećen do tančina.

Xnodeh

pre 5 godina

Xnodeh@ hteo sam napisati komentar ali mislim da si ti sve rekao. Nismo svesni kakva smo velesila u poslednjih 15-ak godina u tenisu. Ako pogledamo zbirno, žene , muškarce i dubl ne verujem da neka zemlja ima nešto bolje. GS trofeji u singlu, dublu, mixu. Br 1 i kod žena i muškaraca i u dublu, pa cak i jedan Davis cup i finale u Fed cupu. Mislim da nijedna zemlja nema takve rezultate.
(Spale, 1. mart 2019 20:13)

Pazi sad ovo! Od 2004.godine,to je razmak od samo 15 godina,Srbija je osvojila cak 25 GS titula! Novak 15,Zimonjic 8,Ana 1 i Jelena 1!Srbija je u tom periodu imala,prvog tenisera sveta u singlu,prvog tenisera sveta u dublu,dve prve teniserke sveta u singlu!GS nismo osvojili samo u zenskom dublu,i nismo imali samo prvu teniserku sveta u dublu!Osvojili smo 1 Dejvis kup,igrali i jedno finale Dejvis kupa,kao i jedno finale Fed kupa!Pritom smo igrali i 21 finale GS!!!! Djokovic ima 9 izgubljenih finala,Zimonjic isto 9,Ana 2 i Jelena 1! Kakvi podaci!!!! Zemlja od 7 miliona stanovnika za samo 15 godin!!! Koja to drzava ima u svetu u tako kratkom periodu?! Bilo bi zanimljivo pronaci,da li je ijedna i blizu

dominus

pre 5 godina

x

Kad si već rešio da brojiš krvna zrnca, onda znaj da je Sampras najčistiji Grk od svih nabrojanih (izuzev Kokinakisa), pa i samog Cicipasa. Čovek je čak i po veroispovesti pravoslavac. Druga stvar što je čovek rođen i odrastao u SAD, pa samim tim nastupao pod njihovom zastavom.

perica

pre 5 godina

Pocepaće ga Cicipas kao Nolo pozivnicu za Davis cup.
(Partizan 1917, 01. mart 2019 19:58)

Pocepaće ga Cicipas kao Nolo prijavu o prebivalištu.

Mikii

pre 5 godina

Naš Djere je dobar, možda i kalibar za GS.
(don, 01. mart 2019 22:36)

Dobro, bre, da li si ti normalan? Blagi Boze, sta ti je ovaj narod skrivio, da ga ovako kaznjavas.

Xnodeh

pre 5 godina

SAD,SPANIJA,ČEŠKA,FRANCUSKA,ŠVAJCARSKA.Sve te zemlje su imale GS sampione u svim konkurencijama.
(trojanski konj, 02. mart 2019 07:46)

Da si su sve imale cak 4 razlicita prva tenisera ili teniserke na svetu???
Nisu! Dzabe si pozurio da odmah ponistis srpske uspehe

Aleks

pre 5 godina

Šta prvi grk? A Sampras?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kaligula, 1. mart 2019 19:08)

Grk poreklom ali igrao pod americkom zastavom i imenom.

don

pre 5 godina

Xnodeh

Mislim da je fora u posvećenosti. Niko od mlađih ni blizu nije posvećen tenisu koliko su to bili Federer, Novak, a naročito Nadal onih godina dok se probijao (danas pogotovo, sva trojica). Cicipas i onaj mali Felix mi deluju najzrelije od tih velikih talenata. Naš Djere je dobar, možda i kalibar za GS. Ali ovi mladi momci od kojih se očekuju veliki rezultati - zasad dosta tanko. Ima tu možda i do kasnijeg sazrevanja. Kirjos npr ima kapacitet za velika dela, ali luda glava - što ne znači da jednom neće kliknuti.

Xnodeh

pre 5 godina

@x

Lepo si izvadio detaljne podatke. Bez problema mozemo reci da je najveca zal za Samprasom, koji je od svih pomenutih, najvise i Grk. Zal Grcke naravno

@don

Slazem se sa tobom sve tu. Ocigledno je da medju mnogim igracima nije tolika razlika u kvalitetu, koliko u posvecenosti iz koje proistice i konstantnost. To ovu trojku izdvaja od svih

trojanski konj

pre 5 godina

(Xnodeh, 01. mart 2019 21:42)
SAD,SPANIJA,ČEŠKA,FRANCUSKA,ŠVAJCARSKA.Sve te zemlje su imale GS sampione u svim konkurencijama.

Xnodeh

pre 5 godina

Cicipas je veliki rival bio Kecmanoviću u juniorskim danima. Cicipas već u top10, a Kecmanović još uvek tavori po čeledzerima, nikako da mu krene u seniorima, a najavljivan je kao talenat mnogo veći od Novaka. Istina, mlađi je godinu dana od Grka.
(don, 1. mart 2019 19:26)

Da.Nedavno sam bas pisao o Kecmanovicu.Momak je 99'godiste,nikakav iskorak ne pravi.Novak je u 20-oj bio vec i finalista i osvajac GS.E sad naravno,nisu svi Novak i ne moze se tako sve uporedjivati,ali poenta je da Kecmanovic nema puno vremena i da je vec morao da napravi nesto.Nisam optimista,bojim da ce biti isti slucaj kao i sa Nikolom Milojevicem koji je 2012.godine bio prvi junior sveta,i potom potpuno potonuo.Na mapi ga nema

Mr

pre 5 godina

Kao prvo veliki iskorak je iz juniorskog preci na profedionalni tenis.Merilo bi moralo biti snaga izdrzljivost i tehnika a ne gofine jer nekl pre neko kasnije sazri.Drugo Cicipas je jedini u Grckoj i mnogo lakse moze potpisati sponzorski ugovor nego nas Kecman ili Djere.Za ovog drugog kad sam ga prvi put video kako igra rekao sam bice nesto veliko od njega i nisam se prevario kao sto mislim da ce i Olga biti dobra samo joj fali snage i izdrzljivosti kao i dobar trener koji je zna u dusu

don

pre 5 godina

mikii

Ovaj svakom loncu mora biti poklopac. Obični provokator, kome je duhovna energija žvrljanje po sportskom portalu i odgovaranje svakom. Ako sam napisao da je možda kalibar za Gren slem, ne znači da će biti višestruki osvajač. Momak ako bude vredno radio, možda mu se posreći - koliko ih smo ima kao slučajnih osvajača.