Tenis 77

Četvrtak, 07.02.2019.

16:33

"Ne možemo da priuštimo Zvereva i Federera, Saša traži previše novca"

Direktor teniskog turnira u Štutgartu rekao je da ne može da priušti da dovede i Rodžera Federera i Aleksandera Zvereva.

"Ne možemo da priuštimo Zvereva i Federera, Saša traži previše novca" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

77 Komentari

Sortiraj po:

Pa....

pre 5 godina

Majtimajk
Nisi citao vesti, vec si citao komentare. A sada opet nisi citao vest, vec si izveo zakljucak. Direktor turnira se zali da Sasa trazi previse novca, a nema jos ni jedan GS turnir. Pa kaze da ce platiti samo jednom, Federeru, ili Sasi, ako Federer odustane. Kada se igraju turniri u USA svi njihovi teniseri dobijaju pare, niko ne igra besplatno, a uvek daju mogucnost nekom novom. Isto je u Francuskoj, Spaniji, UK, samo se kod nas cude sto Federer trazi da mu se plati. Sto Novak ne ide u Sofiju kod strica da igra i kaze ne moras da mi plstis, igracu onako? Kad znas da napadas Federera. Mi smo saznali da je Novakov stric direktor turnira, zato sto Dimitrov nece da igra.

veterinar

pre 5 godina

Fali vam u naslovu "i" ispred Zvereva, rekli su da ne mogu obojicu, a ne nijednog. 
(Ilija Dukić, 07. februar 2019 16:46) 

Ne fali. Ništa nije nejasno, niti neprecizno.
(Grešiš, 07. februar 2019 20:47)
hvali, hvali, ne gresi ilija...

znanje-imanje

pre 5 godina

@statisticar, amater

generalno se zna da bez 1M 3 najbolja igrača ne igraju šta ne moraju a realne cifre idu i do 1,5 ili 2M. Top 10 možda, ako su baš ime, domaći ili ima još faktora, dobijaju oko 100k - tu ne zavisi čisto od turnira nego od involviranih sponzora.
Novak se još nije naplatio u Riu, i Brazil dugo top tenis videti neće...

majtimajk

pre 5 godina

Pre nekoliko godina nije igrao u Bazelu jer nisu hteli da mu plate 2 miliona $ koje je trazio. Divan neki kralj!
(majtimajk, 7. februar 2019 20:13)

Laž! Namerno obmanjuješ ljude lažima. Jula 2016 je saopštio da neće braniti titulu u Bazelu i Sinsinatiju zbog povrede kolena, a ne zbog novca!
(O.T.A.N., 7. februar 2019 21:03)

- da, zamisli, u pravu si a ja u krivu! citao sam pre nekoliko godina da je bila polemika o tome da 'oce da odere svoje rodjene Bazelcane da bi se pojavio na "kucnom" turniru. Nisam zapamtio rasplet al' ocigledno da su mu platili. koji je moto ne plakatima turnira u Bazelu? Mozda:"Balet je ponovo u vasem gradu."

Dobros-AV

pre 5 godina

..... замислите тај парадокс човек први на свету без ГС-а и без победе над неким из топ 10 на неком ГС-у.
(мр, 7. februar 2019 19:49)

Jelena Jankovic?

O.T.A.N.

pre 5 godina

Pre nekoliko godina nije igrao u Bazelu jer nisu hteli da mu plate 2 miliona $ koje je trazio. Divan neki kralj!
(majtimajk, 7. februar 2019 20:13)

Laž! Namerno obmanjuješ ljude lažima. Jula 2016 je saopštio da neće braniti titulu u Bazelu i Sinsinatiju zbog povrede kolena, a ne zbog novca!

Queen Roger

pre 5 godina

Organizatori ovog turnira treba da se odluče, a najbolje je da pozovu Federera, jer on izvodi piruetu bar 5 puta bolje nego Zverev!

O.T.A.N.

pre 5 godina

Skandalozno je da neki iz mržnje (ili nekih drugih interesa) podmeću laži o najvećem svih vremena. Od 2005 do 2018 je igrao SVAKO finale turnira u Bazelu, osim 2016 kada nije ni učestvovao jer je propustio pola sezone zbog kolena!

majtimajk

pre 5 godina

"Jedan je Kralj Federer."
(King Roger, 7. februar 2019 17:15)

- Pre nekoliko godina nije igrao u Bazelu jer nisu hteli da mu plate 2 miliona $ koje je trazio. Divan neki kralj!

Grešiš

pre 5 godina

Fali vam u naslovu "i" ispred Zvereva, rekli su da ne mogu obojicu, a ne nijednog.
(Ilija Dukić, 07. februar 2019 16:46)

Ne fali. Ništa nije nejasno, niti neprecizno.

Zanimacija za vijuge

pre 5 godina

Hahaha, 
Nemoj nikad biti gore ma da neki i to vole.... itd sto rece Bajaga.
(Siki, 07. februar 2019 16:44)

Neko je već napisao da treba "mada", a ne "ma da", ali je meni veći problem što komentar nema smisla, sve i da je pravilno napisan.

Queen Roger

pre 5 godina

Ako Federer ne bude igrao ovde, onda se sigurno prijavio za atp Čajetina, jer stota titula mora da se uzme! 
(Queen Roger, 7. februar 2019 18:27) 

Svaki dan ga pljuješ. Znam, 99, 20, 310 te itekako boli.
(O.T.A.N., 07. februar 2019 18:40)

37

мр

pre 5 godina

Dečku ne da fale GS titule nego fale mu šta više i GS polufinala. Samo jedno jedino četvrtfinale više nego skroman učinak.
(dakiliz, 7. februar 2019 18:29)

Њему пре свега фали једна једина победа над било којим играчем из првих 10 на било ком ГС-у. Трећи тенисер на свету а никад у каријери на неком ГС није победио неког из првих 10 је светски рекорд тениса. Било је тенисера који су били први а без ГС-а, али су барем имали победе над звучним именима. А рецимо за годину дана после Ђоковићеве доминације он реши да се повуче, и исто то уради и Надал, и овај Зверев постане први на свету, замислите тај парадокс човек први на свету без ГС-а и без победе над неким из топ 10 на неком ГС-у.

Poštovalac igre

pre 5 godina

"Mržnja prema Rodžeru sve jača i jača komentari pokazuju uvek".

Šturgart je bio nekad turnir masters turnir a postoji još od 1916 godine. Znači 103 godina postojanja. Igralo se na šljaci do 2014 nakon čega je preseljeno na travi od 2015. Prvi pobednik je bio Nemac Weuner Beuther 1949 tad je bio atp turnir 250 kategorija. Onda je sa vremeno postoja sve jači i jači turnir koji prerastao u masters(pod drugim nazivom) od 1990 do 1999 nakon čega došlo do preseljenja tog mastersa u Hamburg pa se ponovo vratilo na 250. Uglavnom Nemci su vlada li tim turnirom a dvostruki pobednik 95 i 96 bio Tomaš Muster.

anica

pre 5 godina

(Jumko, 07. februar 2019 18:38)
Novaku nije isplacena obecana suma a ovaj samo sto se ispilio daje neke zahteve, ne moze Mujko tvoj mozak to da skapira.

артиљерац

pre 5 godina

@ statisticar,amater Ево примера.2015 Istanbul open,наградни фонд 440 000$.
Федереру су дали МИЛИОН да игра,и победио је на турниру.

Marx

pre 5 godina

Škrte švabe, da se zove Karl Heinz bilo bi para na sve strane..
(gzola, 07. februar 2019 18:56)

Zašto nisam iznenađen ovim komentarom? Više govori o autoru nego o organizatorima.

Nexus

pre 5 godina

Meni nije jasno, jel to oni dobijaju pare samo za učešće na turniru plus nagradni fond?
(Ex X, 07. februar 2019 17:16)
Upravo to. Za ucesce + nagrada u zavisnosti do kojeg kola stignu.

Nebojša

pre 5 godina

Škrte švabe, da se zove Karl Heinz bilo bi para na sve strane..
(gzola, 07. februar 2019 18:56)

Možda ali isto tako i Zverev bi mogao biti malo manje pohlepan ipak se turnir igra u njegovoj zemlji.

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Колике се паре врте у тенису - када видимо да је Новак зарадио 120 милиона од турнира, та свота подразумева наградни фонд - колико ли је тек добио да игра сваке године по Дохи, Пекингу, осталим 250 и 500ицама...

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Meni nije jasno, jel to oni dobijaju pare samo za učešće na turniru plus nagradni fond?
(Ex X, 07. februar 2019 17:16)
Управо тако. Уосталом, зашто би се Федерер, Надал, Ноле и остали “цимали” на 250ицама или 500ицама, осим ако нису добро плаћени.

statisticar, amater

pre 5 godina

Meni nije jasno, jel to oni dobijaju pare samo za učešće na turniru plus nagradni fond?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ex X, 7. februar 2019 17:16)

Pitanje svih pitanja o kojem apsolutno nista neznamo. Niti iko pominje, izuzev kad su egzibicije u pitanju, mada je tada jasno da mora da se plati dovodjenje igraca.

1. Po kojim kriterijumima se zovu igraci na turnire koji nisu Masters - manje od 1000 poena
2. Koliki je prosecan fond nagrada tih turnira
3. I na kraju, glavno pitanje - da li se znaju tarife/cene ucesca tenisera bez obzira na rezultat i kako se to tretira - zarada, nagrada, ne knjizi se uopste jer je na racun na Kajmanima...

O.T.A.N.

pre 5 godina

Ako Federer ne bude igrao ovde, onda se sigurno prijavio za atp Čajetina, jer stota titula mora da se uzme!
(Queen Roger, 7. februar 2019 18:27)

Svaki dan ga pljuješ. Znam, 99, 20, 310 te itekako boli.

Jumko

pre 5 godina

Ja ne znam sta se svi iscudjavate!? Pa na sve su spremni... Pre koju godinu je jedan teniser tuzio Brazil jer mu nisu isplatili celu sumu za egzibiciju i imitacije tamo...

митар пфк

pre 5 godina

Никад нећу схватити , тенисере ултра- милионере , који траже екстремне цифре за неке турнире!!! Поготово је несхватљиво то што је турнир у његовој сопственој земљи...Требало би да се радује јак турнир , домаћа публика...Ко ће га знати??

zoka

pre 5 godina

Masterclass, 07. februar 2019 16:44)
Da se nadovezem na tvoj ozbiljan i strucan komentar.Mislim da za Federera nece postojati problem naglog prelaska sa sljake na travu.Prognoziram mu maksimalno cetvrto kolo,pa ce imati bar jednu praznu nedelju za privikavanje.

Aca iz Šabca

pre 5 godina

Zverev je pametan, ako išta. Kapira on dobro da se neće najgrati tenisa dok su Nole, Rafa i Rodja na turu, pa veli brže-bolje da utvrdi što bolji pazar!

Нишлија

pre 5 godina

Ма нема шта, звер од барбике. Баш слатка девојчица, мада, размажена превише.....

Marko

pre 5 godina

Bas cudno. Ipak je on domaci i bilo bi bezveze da ocekuju da im dođe neko drugi a da ne bude igrac koji sigurno ima miljenike medju njihovom publikom.

Federer je institucija

pre 5 godina

Nadam se da će ga Novak preteći u svim bitnim kategorijama, ali bih više novca dao penzionisanom Federeru da bude počasni gledalac, nego Zverevu da igra! Koliko je do sada postigao, logičnije je da plaća "kotizaciju", nego da traži "velike pare"!

mitko

pre 5 godina

Cekaj, znaci ovi jaci igraci prvo traze pare samo da ucestvuju, a posto mnogo traze organizatori nemaju para da dovedu dva jaca igraca, tako da taj isti uzme i pare od glavne nagrade. Dobar biznis.

izgubljen u prevodu

pre 5 godina

bravo! pa kad "zver" udje nekad u polufinale nekog GS onda neka trazi pare ovako neka cuti..Djokovic i Nadal su u njegove godine vec bili GS sampioni..

Masterclass

pre 5 godina

Federer je imao dvogodišnji ugovor sa opcijom na još jednu godinu sa Štutgartom. I taman je to odradio, u 3 uzastopne godine. Najavivši šljaku ove godine, što gotovo sigurno podrazumijeva RG, nema teorije da će pravo sa šljake na travu. To je samoubistvo za bilo kojeg igrača, a kamoli za tenisera u 38. godini. Generalno, turnir ima loš raspored. Odmah iza Pariza, a budući da vrhunski igrač mahom dolaze do završnica Slemova, barem u drugu nedelju, nerealno je očekivati da će se pojaviti. Jedini koji mi iole pada na pamet je Tim, koji igra ubjedljivo najviše turnira od svih u top 10.

Masterclass

pre 5 godina

Federer je imao dvogodišnji ugovor sa opcijom na još jednu godinu sa Štutgartom. I taman je to odradio, u 3 uzastopne godine. Najavivši šljaku ove godine, što gotovo sigurno podrazumijeva RG, nema teorije da će pravo sa šljake na travu. To je samoubistvo za bilo kojeg igrača, a kamoli za tenisera u 38. godini. Generalno, turnir ima loš raspored. Odmah iza Pariza, a budući da vrhunski igrač mahom dolaze do završnica Slemova, barem u drugu nedelju, nerealno je očekivati da će se pojaviti. Jedini koji mi iole pada na pamet je Tim, koji igra ubjedljivo najviše turnira od svih u top 10.

Federer je institucija

pre 5 godina

Nadam se da će ga Novak preteći u svim bitnim kategorijama, ali bih više novca dao penzionisanom Federeru da bude počasni gledalac, nego Zverevu da igra! Koliko je do sada postigao, logičnije je da plaća "kotizaciju", nego da traži "velike pare"!

mitko

pre 5 godina

Cekaj, znaci ovi jaci igraci prvo traze pare samo da ucestvuju, a posto mnogo traze organizatori nemaju para da dovedu dva jaca igraca, tako da taj isti uzme i pare od glavne nagrade. Dobar biznis.

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Meni nije jasno, jel to oni dobijaju pare samo za učešće na turniru plus nagradni fond?
(Ex X, 07. februar 2019 17:16)
Управо тако. Уосталом, зашто би се Федерер, Надал, Ноле и остали “цимали” на 250ицама или 500ицама, осим ако нису добро плаћени.

Aca iz Šabca

pre 5 godina

Zverev je pametan, ako išta. Kapira on dobro da se neće najgrati tenisa dok su Nole, Rafa i Rodja na turu, pa veli brže-bolje da utvrdi što bolji pazar!

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Колике се паре врте у тенису - када видимо да је Новак зарадио 120 милиона од турнира, та свота подразумева наградни фонд - колико ли је тек добио да игра сваке године по Дохи, Пекингу, осталим 250 и 500ицама...

митар пфк

pre 5 godina

Никад нећу схватити , тенисере ултра- милионере , који траже екстремне цифре за неке турнире!!! Поготово је несхватљиво то што је турнир у његовој сопственој земљи...Требало би да се радује јак турнир , домаћа публика...Ко ће га знати??

Нишлија

pre 5 godina

Ма нема шта, звер од барбике. Баш слатка девојчица, мада, размажена превише.....

statisticar, amater

pre 5 godina

Meni nije jasno, jel to oni dobijaju pare samo za učešće na turniru plus nagradni fond?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ex X, 7. februar 2019 17:16)

Pitanje svih pitanja o kojem apsolutno nista neznamo. Niti iko pominje, izuzev kad su egzibicije u pitanju, mada je tada jasno da mora da se plati dovodjenje igraca.

1. Po kojim kriterijumima se zovu igraci na turnire koji nisu Masters - manje od 1000 poena
2. Koliki je prosecan fond nagrada tih turnira
3. I na kraju, glavno pitanje - da li se znaju tarife/cene ucesca tenisera bez obzira na rezultat i kako se to tretira - zarada, nagrada, ne knjizi se uopste jer je na racun na Kajmanima...

мр

pre 5 godina

Dečku ne da fale GS titule nego fale mu šta više i GS polufinala. Samo jedno jedino četvrtfinale više nego skroman učinak.
(dakiliz, 7. februar 2019 18:29)

Њему пре свега фали једна једина победа над било којим играчем из првих 10 на било ком ГС-у. Трећи тенисер на свету а никад у каријери на неком ГС није победио неког из првих 10 је светски рекорд тениса. Било је тенисера који су били први а без ГС-а, али су барем имали победе над звучним именима. А рецимо за годину дана после Ђоковићеве доминације он реши да се повуче, и исто то уради и Надал, и овај Зверев постане први на свету, замислите тај парадокс човек први на свету без ГС-а и без победе над неким из топ 10 на неком ГС-у.

izgubljen u prevodu

pre 5 godina

bravo! pa kad "zver" udje nekad u polufinale nekog GS onda neka trazi pare ovako neka cuti..Djokovic i Nadal su u njegove godine vec bili GS sampioni..

zoka

pre 5 godina

Masterclass, 07. februar 2019 16:44)
Da se nadovezem na tvoj ozbiljan i strucan komentar.Mislim da za Federera nece postojati problem naglog prelaska sa sljake na travu.Prognoziram mu maksimalno cetvrto kolo,pa ce imati bar jednu praznu nedelju za privikavanje.

Nexus

pre 5 godina

Meni nije jasno, jel to oni dobijaju pare samo za učešće na turniru plus nagradni fond?
(Ex X, 07. februar 2019 17:16)
Upravo to. Za ucesce + nagrada u zavisnosti do kojeg kola stignu.

majtimajk

pre 5 godina

"Jedan je Kralj Federer."
(King Roger, 7. februar 2019 17:15)

- Pre nekoliko godina nije igrao u Bazelu jer nisu hteli da mu plate 2 miliona $ koje je trazio. Divan neki kralj!

Marko

pre 5 godina

Bas cudno. Ipak je on domaci i bilo bi bezveze da ocekuju da im dođe neko drugi a da ne bude igrac koji sigurno ima miljenike medju njihovom publikom.

Nebojša

pre 5 godina

Škrte švabe, da se zove Karl Heinz bilo bi para na sve strane..
(gzola, 07. februar 2019 18:56)

Možda ali isto tako i Zverev bi mogao biti malo manje pohlepan ipak se turnir igra u njegovoj zemlji.

Jumko

pre 5 godina

Ja ne znam sta se svi iscudjavate!? Pa na sve su spremni... Pre koju godinu je jedan teniser tuzio Brazil jer mu nisu isplatili celu sumu za egzibiciju i imitacije tamo...

anica

pre 5 godina

(Jumko, 07. februar 2019 18:38)
Novaku nije isplacena obecana suma a ovaj samo sto se ispilio daje neke zahteve, ne moze Mujko tvoj mozak to da skapira.

Dobros-AV

pre 5 godina

..... замислите тај парадокс човек први на свету без ГС-а и без победе над неким из топ 10 на неком ГС-у.
(мр, 7. februar 2019 19:49)

Jelena Jankovic?

Queen Roger

pre 5 godina

Ako Federer ne bude igrao ovde, onda se sigurno prijavio za atp Čajetina, jer stota titula mora da se uzme! 
(Queen Roger, 7. februar 2019 18:27) 

Svaki dan ga pljuješ. Znam, 99, 20, 310 te itekako boli.
(O.T.A.N., 07. februar 2019 18:40)

37

артиљерац

pre 5 godina

@ statisticar,amater Ево примера.2015 Istanbul open,наградни фонд 440 000$.
Федереру су дали МИЛИОН да игра,и победио је на турниру.

Marx

pre 5 godina

Škrte švabe, da se zove Karl Heinz bilo bi para na sve strane..
(gzola, 07. februar 2019 18:56)

Zašto nisam iznenađen ovim komentarom? Više govori o autoru nego o organizatorima.

Queen Roger

pre 5 godina

Organizatori ovog turnira treba da se odluče, a najbolje je da pozovu Federera, jer on izvodi piruetu bar 5 puta bolje nego Zverev!

majtimajk

pre 5 godina

Pre nekoliko godina nije igrao u Bazelu jer nisu hteli da mu plate 2 miliona $ koje je trazio. Divan neki kralj!
(majtimajk, 7. februar 2019 20:13)

Laž! Namerno obmanjuješ ljude lažima. Jula 2016 je saopštio da neće braniti titulu u Bazelu i Sinsinatiju zbog povrede kolena, a ne zbog novca!
(O.T.A.N., 7. februar 2019 21:03)

- da, zamisli, u pravu si a ja u krivu! citao sam pre nekoliko godina da je bila polemika o tome da 'oce da odere svoje rodjene Bazelcane da bi se pojavio na "kucnom" turniru. Nisam zapamtio rasplet al' ocigledno da su mu platili. koji je moto ne plakatima turnira u Bazelu? Mozda:"Balet je ponovo u vasem gradu."

O.T.A.N.

pre 5 godina

Ako Federer ne bude igrao ovde, onda se sigurno prijavio za atp Čajetina, jer stota titula mora da se uzme!
(Queen Roger, 7. februar 2019 18:27)

Svaki dan ga pljuješ. Znam, 99, 20, 310 te itekako boli.

znanje-imanje

pre 5 godina

@statisticar, amater

generalno se zna da bez 1M 3 najbolja igrača ne igraju šta ne moraju a realne cifre idu i do 1,5 ili 2M. Top 10 možda, ako su baš ime, domaći ili ima još faktora, dobijaju oko 100k - tu ne zavisi čisto od turnira nego od involviranih sponzora.
Novak se još nije naplatio u Riu, i Brazil dugo top tenis videti neće...

Poštovalac igre

pre 5 godina

"Mržnja prema Rodžeru sve jača i jača komentari pokazuju uvek".

Šturgart je bio nekad turnir masters turnir a postoji još od 1916 godine. Znači 103 godina postojanja. Igralo se na šljaci do 2014 nakon čega je preseljeno na travi od 2015. Prvi pobednik je bio Nemac Weuner Beuther 1949 tad je bio atp turnir 250 kategorija. Onda je sa vremeno postoja sve jači i jači turnir koji prerastao u masters(pod drugim nazivom) od 1990 do 1999 nakon čega došlo do preseljenja tog mastersa u Hamburg pa se ponovo vratilo na 250. Uglavnom Nemci su vlada li tim turnirom a dvostruki pobednik 95 i 96 bio Tomaš Muster.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Skandalozno je da neki iz mržnje (ili nekih drugih interesa) podmeću laži o najvećem svih vremena. Od 2005 do 2018 je igrao SVAKO finale turnira u Bazelu, osim 2016 kada nije ni učestvovao jer je propustio pola sezone zbog kolena!

Zanimacija za vijuge

pre 5 godina

Hahaha, 
Nemoj nikad biti gore ma da neki i to vole.... itd sto rece Bajaga.
(Siki, 07. februar 2019 16:44)

Neko je već napisao da treba "mada", a ne "ma da", ali je meni veći problem što komentar nema smisla, sve i da je pravilno napisan.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Pre nekoliko godina nije igrao u Bazelu jer nisu hteli da mu plate 2 miliona $ koje je trazio. Divan neki kralj!
(majtimajk, 7. februar 2019 20:13)

Laž! Namerno obmanjuješ ljude lažima. Jula 2016 je saopštio da neće braniti titulu u Bazelu i Sinsinatiju zbog povrede kolena, a ne zbog novca!

Pa....

pre 5 godina

Majtimajk
Nisi citao vesti, vec si citao komentare. A sada opet nisi citao vest, vec si izveo zakljucak. Direktor turnira se zali da Sasa trazi previse novca, a nema jos ni jedan GS turnir. Pa kaze da ce platiti samo jednom, Federeru, ili Sasi, ako Federer odustane. Kada se igraju turniri u USA svi njihovi teniseri dobijaju pare, niko ne igra besplatno, a uvek daju mogucnost nekom novom. Isto je u Francuskoj, Spaniji, UK, samo se kod nas cude sto Federer trazi da mu se plati. Sto Novak ne ide u Sofiju kod strica da igra i kaze ne moras da mi plstis, igracu onako? Kad znas da napadas Federera. Mi smo saznali da je Novakov stric direktor turnira, zato sto Dimitrov nece da igra.

Grešiš

pre 5 godina

Fali vam u naslovu "i" ispred Zvereva, rekli su da ne mogu obojicu, a ne nijednog.
(Ilija Dukić, 07. februar 2019 16:46)

Ne fali. Ništa nije nejasno, niti neprecizno.

veterinar

pre 5 godina

Fali vam u naslovu "i" ispred Zvereva, rekli su da ne mogu obojicu, a ne nijednog. 
(Ilija Dukić, 07. februar 2019 16:46) 

Ne fali. Ništa nije nejasno, niti neprecizno.
(Grešiš, 07. februar 2019 20:47)
hvali, hvali, ne gresi ilija...

O.T.A.N.

pre 5 godina

Ako Federer ne bude igrao ovde, onda se sigurno prijavio za atp Čajetina, jer stota titula mora da se uzme!
(Queen Roger, 7. februar 2019 18:27)

Svaki dan ga pljuješ. Znam, 99, 20, 310 te itekako boli.

Jumko

pre 5 godina

Ja ne znam sta se svi iscudjavate!? Pa na sve su spremni... Pre koju godinu je jedan teniser tuzio Brazil jer mu nisu isplatili celu sumu za egzibiciju i imitacije tamo...

O.T.A.N.

pre 5 godina

Pre nekoliko godina nije igrao u Bazelu jer nisu hteli da mu plate 2 miliona $ koje je trazio. Divan neki kralj!
(majtimajk, 7. februar 2019 20:13)

Laž! Namerno obmanjuješ ljude lažima. Jula 2016 je saopštio da neće braniti titulu u Bazelu i Sinsinatiju zbog povrede kolena, a ne zbog novca!

O.T.A.N.

pre 5 godina

Skandalozno je da neki iz mržnje (ili nekih drugih interesa) podmeću laži o najvećem svih vremena. Od 2005 do 2018 je igrao SVAKO finale turnira u Bazelu, osim 2016 kada nije ni učestvovao jer je propustio pola sezone zbog kolena!

митар пфк

pre 5 godina

Никад нећу схватити , тенисере ултра- милионере , који траже екстремне цифре за неке турнире!!! Поготово је несхватљиво то што је турнир у његовој сопственој земљи...Требало би да се радује јак турнир , домаћа публика...Ко ће га знати??

majtimajk

pre 5 godina

"Jedan je Kralj Federer."
(King Roger, 7. februar 2019 17:15)

- Pre nekoliko godina nije igrao u Bazelu jer nisu hteli da mu plate 2 miliona $ koje je trazio. Divan neki kralj!

Masterclass

pre 5 godina

Federer je imao dvogodišnji ugovor sa opcijom na još jednu godinu sa Štutgartom. I taman je to odradio, u 3 uzastopne godine. Najavivši šljaku ove godine, što gotovo sigurno podrazumijeva RG, nema teorije da će pravo sa šljake na travu. To je samoubistvo za bilo kojeg igrača, a kamoli za tenisera u 38. godini. Generalno, turnir ima loš raspored. Odmah iza Pariza, a budući da vrhunski igrač mahom dolaze do završnica Slemova, barem u drugu nedelju, nerealno je očekivati da će se pojaviti. Jedini koji mi iole pada na pamet je Tim, koji igra ubjedljivo najviše turnira od svih u top 10.

Marko

pre 5 godina

Bas cudno. Ipak je on domaci i bilo bi bezveze da ocekuju da im dođe neko drugi a da ne bude igrac koji sigurno ima miljenike medju njihovom publikom.

statisticar, amater

pre 5 godina

Meni nije jasno, jel to oni dobijaju pare samo za učešće na turniru plus nagradni fond?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ex X, 7. februar 2019 17:16)

Pitanje svih pitanja o kojem apsolutno nista neznamo. Niti iko pominje, izuzev kad su egzibicije u pitanju, mada je tada jasno da mora da se plati dovodjenje igraca.

1. Po kojim kriterijumima se zovu igraci na turnire koji nisu Masters - manje od 1000 poena
2. Koliki je prosecan fond nagrada tih turnira
3. I na kraju, glavno pitanje - da li se znaju tarife/cene ucesca tenisera bez obzira na rezultat i kako se to tretira - zarada, nagrada, ne knjizi se uopste jer je na racun na Kajmanima...

Queen Roger

pre 5 godina

Organizatori ovog turnira treba da se odluče, a najbolje je da pozovu Federera, jer on izvodi piruetu bar 5 puta bolje nego Zverev!

Federer je institucija

pre 5 godina

Nadam se da će ga Novak preteći u svim bitnim kategorijama, ali bih više novca dao penzionisanom Federeru da bude počasni gledalac, nego Zverevu da igra! Koliko je do sada postigao, logičnije je da plaća "kotizaciju", nego da traži "velike pare"!

veterinar

pre 5 godina

Fali vam u naslovu "i" ispred Zvereva, rekli su da ne mogu obojicu, a ne nijednog. 
(Ilija Dukić, 07. februar 2019 16:46) 

Ne fali. Ništa nije nejasno, niti neprecizno.
(Grešiš, 07. februar 2019 20:47)
hvali, hvali, ne gresi ilija...

Aca iz Šabca

pre 5 godina

Zverev je pametan, ako išta. Kapira on dobro da se neće najgrati tenisa dok su Nole, Rafa i Rodja na turu, pa veli brže-bolje da utvrdi što bolji pazar!

Queen Roger

pre 5 godina

Ako Federer ne bude igrao ovde, onda se sigurno prijavio za atp Čajetina, jer stota titula mora da se uzme! 
(Queen Roger, 7. februar 2019 18:27) 

Svaki dan ga pljuješ. Znam, 99, 20, 310 te itekako boli.
(O.T.A.N., 07. februar 2019 18:40)

37

majtimajk

pre 5 godina

Pre nekoliko godina nije igrao u Bazelu jer nisu hteli da mu plate 2 miliona $ koje je trazio. Divan neki kralj!
(majtimajk, 7. februar 2019 20:13)

Laž! Namerno obmanjuješ ljude lažima. Jula 2016 je saopštio da neće braniti titulu u Bazelu i Sinsinatiju zbog povrede kolena, a ne zbog novca!
(O.T.A.N., 7. februar 2019 21:03)

- da, zamisli, u pravu si a ja u krivu! citao sam pre nekoliko godina da je bila polemika o tome da 'oce da odere svoje rodjene Bazelcane da bi se pojavio na "kucnom" turniru. Nisam zapamtio rasplet al' ocigledno da su mu platili. koji je moto ne plakatima turnira u Bazelu? Mozda:"Balet je ponovo u vasem gradu."

Marx

pre 5 godina

Škrte švabe, da se zove Karl Heinz bilo bi para na sve strane..
(gzola, 07. februar 2019 18:56)

Zašto nisam iznenađen ovim komentarom? Više govori o autoru nego o organizatorima.

Нишлија

pre 5 godina

Ма нема шта, звер од барбике. Баш слатка девојчица, мада, размажена превише.....

Dobros-AV

pre 5 godina

..... замислите тај парадокс човек први на свету без ГС-а и без победе над неким из топ 10 на неком ГС-у.
(мр, 7. februar 2019 19:49)

Jelena Jankovic?

mitko

pre 5 godina

Cekaj, znaci ovi jaci igraci prvo traze pare samo da ucestvuju, a posto mnogo traze organizatori nemaju para da dovedu dva jaca igraca, tako da taj isti uzme i pare od glavne nagrade. Dobar biznis.

Grešiš

pre 5 godina

Fali vam u naslovu "i" ispred Zvereva, rekli su da ne mogu obojicu, a ne nijednog.
(Ilija Dukić, 07. februar 2019 16:46)

Ne fali. Ništa nije nejasno, niti neprecizno.

zoka

pre 5 godina

Masterclass, 07. februar 2019 16:44)
Da se nadovezem na tvoj ozbiljan i strucan komentar.Mislim da za Federera nece postojati problem naglog prelaska sa sljake na travu.Prognoziram mu maksimalno cetvrto kolo,pa ce imati bar jednu praznu nedelju za privikavanje.

anica

pre 5 godina

(Jumko, 07. februar 2019 18:38)
Novaku nije isplacena obecana suma a ovaj samo sto se ispilio daje neke zahteve, ne moze Mujko tvoj mozak to da skapira.

мр

pre 5 godina

Dečku ne da fale GS titule nego fale mu šta više i GS polufinala. Samo jedno jedino četvrtfinale više nego skroman učinak.
(dakiliz, 7. februar 2019 18:29)

Њему пре свега фали једна једина победа над било којим играчем из првих 10 на било ком ГС-у. Трећи тенисер на свету а никад у каријери на неком ГС није победио неког из првих 10 је светски рекорд тениса. Било је тенисера који су били први а без ГС-а, али су барем имали победе над звучним именима. А рецимо за годину дана после Ђоковићеве доминације он реши да се повуче, и исто то уради и Надал, и овај Зверев постане први на свету, замислите тај парадокс човек први на свету без ГС-а и без победе над неким из топ 10 на неком ГС-у.

артиљерац

pre 5 godina

@ statisticar,amater Ево примера.2015 Istanbul open,наградни фонд 440 000$.
Федереру су дали МИЛИОН да игра,и победио је на турниру.

izgubljen u prevodu

pre 5 godina

bravo! pa kad "zver" udje nekad u polufinale nekog GS onda neka trazi pare ovako neka cuti..Djokovic i Nadal su u njegove godine vec bili GS sampioni..

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Колике се паре врте у тенису - када видимо да је Новак зарадио 120 милиона од турнира, та свота подразумева наградни фонд - колико ли је тек добио да игра сваке године по Дохи, Пекингу, осталим 250 и 500ицама...

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Meni nije jasno, jel to oni dobijaju pare samo za učešće na turniru plus nagradni fond?
(Ex X, 07. februar 2019 17:16)
Управо тако. Уосталом, зашто би се Федерер, Надал, Ноле и остали “цимали” на 250ицама или 500ицама, осим ако нису добро плаћени.

Nebojša

pre 5 godina

Škrte švabe, da se zove Karl Heinz bilo bi para na sve strane..
(gzola, 07. februar 2019 18:56)

Možda ali isto tako i Zverev bi mogao biti malo manje pohlepan ipak se turnir igra u njegovoj zemlji.

Poštovalac igre

pre 5 godina

"Mržnja prema Rodžeru sve jača i jača komentari pokazuju uvek".

Šturgart je bio nekad turnir masters turnir a postoji još od 1916 godine. Znači 103 godina postojanja. Igralo se na šljaci do 2014 nakon čega je preseljeno na travi od 2015. Prvi pobednik je bio Nemac Weuner Beuther 1949 tad je bio atp turnir 250 kategorija. Onda je sa vremeno postoja sve jači i jači turnir koji prerastao u masters(pod drugim nazivom) od 1990 do 1999 nakon čega došlo do preseljenja tog mastersa u Hamburg pa se ponovo vratilo na 250. Uglavnom Nemci su vlada li tim turnirom a dvostruki pobednik 95 i 96 bio Tomaš Muster.

znanje-imanje

pre 5 godina

@statisticar, amater

generalno se zna da bez 1M 3 najbolja igrača ne igraju šta ne moraju a realne cifre idu i do 1,5 ili 2M. Top 10 možda, ako su baš ime, domaći ili ima još faktora, dobijaju oko 100k - tu ne zavisi čisto od turnira nego od involviranih sponzora.
Novak se još nije naplatio u Riu, i Brazil dugo top tenis videti neće...

Pa....

pre 5 godina

Majtimajk
Nisi citao vesti, vec si citao komentare. A sada opet nisi citao vest, vec si izveo zakljucak. Direktor turnira se zali da Sasa trazi previse novca, a nema jos ni jedan GS turnir. Pa kaze da ce platiti samo jednom, Federeru, ili Sasi, ako Federer odustane. Kada se igraju turniri u USA svi njihovi teniseri dobijaju pare, niko ne igra besplatno, a uvek daju mogucnost nekom novom. Isto je u Francuskoj, Spaniji, UK, samo se kod nas cude sto Federer trazi da mu se plati. Sto Novak ne ide u Sofiju kod strica da igra i kaze ne moras da mi plstis, igracu onako? Kad znas da napadas Federera. Mi smo saznali da je Novakov stric direktor turnira, zato sto Dimitrov nece da igra.

Nexus

pre 5 godina

Meni nije jasno, jel to oni dobijaju pare samo za učešće na turniru plus nagradni fond?
(Ex X, 07. februar 2019 17:16)
Upravo to. Za ucesce + nagrada u zavisnosti do kojeg kola stignu.

Zanimacija za vijuge

pre 5 godina

Hahaha, 
Nemoj nikad biti gore ma da neki i to vole.... itd sto rece Bajaga.
(Siki, 07. februar 2019 16:44)

Neko je već napisao da treba "mada", a ne "ma da", ali je meni veći problem što komentar nema smisla, sve i da je pravilno napisan.