Tenis 106

Nedelja, 27.01.2019.

14:33

Đoković: Ukupno 15 neiznuđenih grešaka u polufinalu i finalu

Najbolji teniser sveta Novak Đoković potvrdio je dominaciju u svetskom tenisu titulom na Australijan openu.

Ðokoviæ: Ukupno 15 neiznuðenih grešaka u polufinalu i finalu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

Milan_PT

pre 5 godina

Dubai
Indian Vels
Miami
Monte Carlo
Madrid
Rim
Rolan Garos

Novak ne brani gorovo nista, mogao bi i oboriti rekord od 16 000 poena
(Tata, 27. januar 2019 14:42)

Kao prvo, Novak je već najavio svoj raspored od Vimbldona, i tu se ne pojavljuju Dubai i Monte Karlo. Dakle dva turnira u SAD i potom Madrid i Rim na šljaci pre Rolan Garosa.
Drugo, mislim da Novak nema nameru da obara rekorde koje je sam postavio. Pretpostavljam da mu je glavni cilj u prvoj polovini 2019 upravo Rolan Garos, zato što mu je to GS koji mu treba da osvoji, te da time postane prvi teniser u istoriji koji ima sva 4 GS i to bar po dva puta. Pre par dana je sprečio Rafu da uzme drugi put AO, a sad će da ga napadne u njegovoj kući. Ako uspe da uzme RG, onda se približava Rafi na samo 1 GS, a pošto se da kraja godine igraju još 2 GS, onda ima šanse da mu se približi na samo 1 GS, što znači da može da izjednači, a možda i prestigne Rafu. U svakom slučaju, osvajanje RG bi mu bio neverovatan podsticaj, te zato smatram da mu je to glavni cilj u nastavku sezone, a možda i cele godine...

Bogdan Jocović

pre 5 godina

(Ccccccc, 27. januar 2019 16:53)

Koristite presedan da bi opravdali rodnu ravnopravnost u tenisu. Niste ni jedini, naleteo sam na slične komentare na bbc sports, espn i Eurosport, naravno, sa gomilom minusa, isto kao i Vaš. A presedan je jer se, od 200 slučajeva GS finala u open eri, samo dva puta desilo da ženska finala traju duže od muških. Ne znam kako da Vam kažem ovo a da se ne razočarate... u tenisu nema rodne ravnopravnosti! Ne treba ni da je bude sve dok petostruko veći broj ljudi prati muški tenis, i sve dok ima dva puta više sponzorskih ugovora koji u proseku nose 3,5 puta više novca.

To su realne brojke, tj. same činjenice, koje su, jednostavno, nama mnogo važnije od Vaših osećanja, odnosno subjektivne procene. Ne možete se doveka kriti iza političke korektnosti.

Što se tiče Novaka, izvaredan performans, čista dominacija rada, želje i talenta. Sad napad na RG, pa da bude 2 puta po 4 u nizu.

A što se svetskih komentara tiče, pobedio jedan Rafin fan sa: "Novak bi u polje vratio i onaj asteroid koji je pobio dinosauruse."

Muamer

pre 5 godina

Samo se nasladjujte sa pobjedom nad kraljem tenisa koji nije odigrao mec 4 mjeseca prije AO-a, ali vjerujte mi na rijec da cete imati kad I pkakati. Ubrzo dolazi RG I tek cete onda vidjeti Rafinu osvetu, nikad vise Nole nece osvojiti RG dok Rafa GOAT bude igrao. Haj zdravo.

Zhol

pre 5 godina

@RobertHory, pobratime, poredis individualni sport sa kolektivnim. Naravno da niko ne moze tvrditi na osnovu titula da je Ori bolji od Dzordana, jer prosto nije Ori taj koji je najzasluzniji za te titule

323

pre 5 godina

Dubai
Indian Vels
Miami
Monte Carlo
Madrid
Rim
Rolan Garos

Novak ne brani gorovo nista, mogao bi i oboriti rekord od 16 000 poena
(Tata, 27. januar 2019 14:42)

Nije mu rekord 16000 nego 16950, tj skoro 17000. To da bi stigao, posto trenutno ima oko 11000, morao bi da osvoji 4 mastersa + RG. Zvuci bas nerealno. Seti se samo da na kraju prethodne sezone nije bio bas ubedljiv kada je izgubio dva finala od Cicipasa i Zvereva. Hocu da kazem koliko god da je dobro odigrao danas, ipak nema on vise 26,27 godina da moze da igra na svakom turniru maksimalno. Ovo je bilo tempiranje forme za najveci turnir koje je planirao mesecima unazad, i isplatilo se. Da tako nije taktizirao i pametno rasporedjivao snagu pitanje je dal bi ga osvojio. Tako da verujem da ce nesto slicno pokusati da uradi i za RG i zrtvovati nekoliko mastersa, pogotovo jer je sljaka u pitanju koja zahteva dosta energije.
(Jovan, 27. januar 2019 21:00)


Ne verujem da ce da igra ni svim ovim turnirima. Idu godine i treba da smanji turnire i pored GS odabere samo one koji ce da mu budu priprema za GS. Sigurno ce sa svojim timom da napravi strategiju ne za osvajanje bodova vec za osvajanje GS. Plus drugi deo sezone gde brani veliki broj bodova? Po vama ispada da mora da igra sve turnire ? To nije dobro jer ovo nije 2011.godina.

Jovan

pre 5 godina

@
Dubai
Indian Vels
Miami
Monte Carlo
Madrid
Rim
Rolan Garos

Novak ne brani gorovo nista, mogao bi i oboriti rekord od 16 000 poena
(Tata, 27. januar 2019 14:42)

Nije mu rekord 16000 nego 16950, tj skoro 17000. To da bi stigao, posto trenutno ima oko 11000, morao bi da osvoji 4 mastersa + RG. Zvuci bas nerealno. Seti se samo da na kraju prethodne sezone nije bio bas ubedljiv kada je izgubio dva finala od Cicipasa i Zvereva. Hocu da kazem koliko god da je dobro odigrao danas, ipak nema on vise 26,27 godina da moze da igra na svakom turniru maksimalno. Ovo je bilo tempiranje forme za najveci turnir koje je planirao mesecima unazad, i isplatilo se. Da tako nije taktizirao i pametno rasporedjivao snagu pitanje je dal bi ga osvojio. Tako da verujem da ce nesto slicno pokusati da uradi i za RG i zrtvovati nekoliko mastersa, pogotovo jer je sljaka u pitanju koja zahteva dosta energije.

RobertHori

pre 5 godina

Za sve one koji se brinu da li Djokovic mora da ima vise od 20 GS titula da bi bio najbolji evo odgovora ne treba. Robert Hori ima vise nba titula od Majkla Jordana pa nisam nikada video raspravu da je bolji od njega.

Calimero

pre 5 godina

Ja ne mogu da verujem da postoji neki španac ili švajcarac koji mrzi Nadala ili Federera,a vi!?Isto ne mogu da verujem da u zemlji Srbiji postoje amebe koje više mrze Noleta no što vole dotičnu gospodu,a vi?!

kraja

pre 5 godina

"Poglijedao sam snimak (inaće sam Rodjerov fan) i nićim nije zaslužno Novak dobio sem što je Rafael Nadal mnogo griješio."

...ako kanis pobijediti, ne smijes izgubiti...
...neko ce ovaj mec ubaciti u racunar i analizirati do poslednjeg pixela...
...optimalno koriscenje snage, znanja, gresaka protivnika, vetra, svetla, publike...
...i mozda najvaznije, niko nije skoro tako anticipirao kretanje protivnika kao novak danas...
...meni je izjava dana komentator koji je rekao da novak pre nadala zna na koju ce stranu nadal krenuti...
...to je mozda i najbolji sazetak meca...

Diksi

pre 5 godina

@jumko....a kada je to Novak u finalu GS bio demoliran?
(VUK, 27. januar 2019 16:01)

Protiv Vavrinke na Vimbldonu.
(BODIBOND, 27. januar 2019 16:15)

Vavrinka nikada nije igrao finale Vimbldona

fortissimo

pre 5 godina

Agut , Zverev i jos neki slabiji igraci nivoa bizuterije kada dobiju Novaka ne spavaju od srece 3 dana. Gde su oni a gde je Novak? U poslednjih 6 meseci osvojen je treci GS za redom? Wimbledon, USAO i danas AO? Beast came back! Cinici pisu o tim nevaznim porazima a Novak pise istoriju. 15. GS u karijeri?? Auu??

драган

pre 5 godina

Шта год Надал и Рафа чинили, Новак каже, ја могу боље. Оно што је исто застрашујуће је 3:0 у последња 3 ГС-а (како се нико није сетио резултата претходна два ГС када се бавио предвиђањем резултата). Овим је Новак трећи пут освојио 3 ГС-а за редом. Сада је на реду сва 4 ГС у години.

Dachazvezda

pre 5 godina

Ko vam je lepsi?
Bred Pit ili Dzordz Kluni???

Posto je Nole bio TOLIKO DOMINANTAN, da je o mecu glupo i pricati :)))))
Kao neka analiza, sta? :)))))

Toliko superiorno da mozemo da pricamo o necem drugom :)))))))

Рајко

pre 5 godina

Но1е краљу теби ни небо није граница..Најбољи си одавно, а доказаћеш то и невјерним томама рекордима које почињеш да рушиш..Наклон до пода Србине мој

Goran

pre 5 godina

Poglijedao sam snimak (inaće sam Rodjerov fan) i nićim nije zaslužno Novak dobio sem što je Rafael Nadal mnogo griješio.
(grasshoper, 27. januar 2019 14:50)

Pozdravi kuci!!!

It is happening

pre 5 godina

Kada je Novak 2008. godine na AO osvojio svoj 1. GS, veliki Roger Federer je tada već imao 12 GS u džepu. 11 godina kasnije, Novak je na broju 15, Roger na broju 20. Zaostatak Novaka za Federerom po broju osvojenih GS u njihovom 13-godišnjem suparništvu nikada nije bio manji. Nekada je Federer imao 12 GS više, danas ima samo još 5. Ukoliko novak održi ovakav nivo igre u naredne dve godine (do AO 2021) od mogućih 8 GS može da komotno da osvoji tih 6 koji mu nedostaju da postane najveći ikada. U otprilike isto vreme (2 godine) Novak bi pretekao Federera i kao najdugovečniji Broj 1 igrač ikada sa otprilike sa 339 naspram Federovih 302 ...

Djido

pre 5 godina

... uspeo si da izadjes iz barustine i opet si na pravom putu. Nisam verovala i oprosti mi na tome! Cestitam ti Nole iz srca 15. GS. Ziv bio!
(anica, 27. januar 2019 14:49)

"Nisam verovala i oprosti mi na tome". Volim kad ovako nešto pročitam. Pozdrav za Anči!

Александар

pre 5 godina

Новак не само да се вратио, већ игра никада бољи тенис. Ово данас је било фантастично. Рафин израз лица на пролашењу победника као да каже - Све сам учинио, уложио огроман труд, дао свој максимум и то опет није на нивоу на коме је он, један једини, Новак Ђоковић. И није питање, где су сада они који су га критиковали, ево ту је један од њих. Показао је да може. Веровали смо и ми да може и да је рано да стане. Браво за ову игру и НБА тенис!

matori

pre 5 godina

@Dubai 
Indian Vels 
Miami 
Monte Carlo 
Madrid 
Rim 
Rolan Garos 

Novak ne brani gorovo nista, mogao bi i oboriti rekord od 16 000 poena
(Tata, 27. januar 2019 14:42)

16950 koliko se sećam...
mnogo je....ali ko zna ? kako je danas igrao, tako ne može niko. ali je teško to raditi celu godinu.

Sava964

pre 5 godina

Moram i ja da napišem nešto na odvratne komentare čoveka koji se potpisuje kao Mikii, a povodom replike čoveka koji se potpisuje kao Djido na komentar dotičnog umisljenog poznavaoca tenisa,-nemoj više nikada da komentarišeš ovde, Mikii, totalni provokatoru i neznalice, da ne kažem nešto ruznije jer mi neće objaviti komentar. Ljudi na vrlo niskom nivou inteligencija, kao Mikii, misle da mnogo znaju.... Pozdrav za Djida, a za Mikiija - moraš biti realan u životu, ako želiš da te poštuju, i odustati od tih provokatorskih komentara koji nemaju nikakvu osnovu, jer možda nisi loš čovek, ali si imao loše detinjstvo i zato pišeš tako kako pišeš....

milos

pre 5 godina

Svaka cast Nadalu na dostaojanstvu koje je pokazao u mozda najvecem porazu koji mu je neko naneo. Nole je odigrao nesto sasvim novo. Ovo je novi tenis. Mi smo svi gledali i nismo mogli toliko da se radujemo jer nismo mogli da razumemo bas sta se desava. Da ne uzme ni jedan GS vise on je za mene najveci teniser koji je ikada hodao zemljom. Ovakav mec Novaka ne sto nismo ocekivali mi obicni ljudi nego teniski profesionalci i zive legende sirom sveta. Utoliko je cudesnije. Sad pa deluje kao da je ovo sve samo uvod. AAAAAAAAA!!!

aca

pre 5 godina

ja kao neko ko daje celoga sebe ostavljajuci komentare, koji sam uvek tu da pohvalim kad dobija i pljunem kad izgubi mogu da kazem samo jedno: moglo je to i bolje Nole... nisi trebao da mu dopustis onu jednu brejk loptu i da ti uzme po 3 gema u drugom i trecem setu.

...

pre 5 godina

Hahahaha, sad je Djokovic terminator i Nadal nista nije mogao... A kada Djokovic ovako izgubi, on je taj koji je bio los i neprepoznatljiv!
(Jumko, 27. januar 2019 15:44) 6:3 6:2 6:3 ? ?

Krlja

pre 5 godina

Idemo Nole do 20 GS, da budeš GOAT što i jesi!
(BODIBOND MONAKOVLJANIN, 27. januar 2019 14:56)

Treba prvo da osvoji 18 GS polako rodjo.

Ccccccc

pre 5 godina

Kad neko pomenu kako je zensko finale trajalo duze gde su sad oni dezurni pljuvaci zenskog tenisa da kazu kako Nadal ne zasluzuje da dobije isto koliko i Kvitova posto je on bio pociscen sa terena a ona ne. Takodje kad neko pocisti protivnicu u finalu (uglavnom Serena) vi potegnete tu pricu a kad se u muskoj konkurenciji to desi vi svi velicate pobednika kako je samleo protivnika. Da se razumemo volim ja Noleta i drago mi je zbog njega samo da pomenem ovu cinjenicu koja se uvek potegne kad je zensko finale kratko.

koki

pre 5 godina

Da Noletu nisu štimovali toliko polufinala sa endijom mareom.nole bi odavno prebacio 20.grand slemova.Gotovo uvek su noletu štimovali po najvecoj vrucini polufinala baš protiv britanca kako bi umorio noleta pre finala sa federerom ili nadalom.da je neki drugi igrac odigrao toliko polufinala sa britancem sigurno bi imao,barem 5 titula manje a mozda i više a pritom se gledalo uvek da pomognu fedu a nole cak i kad jih molio stavili ga na vrucinu samo sa razlogom,da mu podmetnu i iscrpe ga na temperaturi.Secam se polufinala pariza gde je morao novak igrati verovatno najiscrpniji mec u karijeri pogodicete bas protiv britanca Da Noletu nisu štimovali toliko polufinala sa endijom mareom.nole bi odavno prebacio 20.grand slemova.uz toliku pomoc federeru mozda bi i ja imao barem 1. turnir serie 500.
(Miško vozi., 27. januar 2019 15:12)

Ajde sto je igrao protiv Endija u Parizu, nego je igrao dva dana sa njim. Ukupno je igrao 4 dana za redom cetvrtak Nadal, petak i subota Endi i onda nedelja finale. Za to vreme je Vavrinka igrao 2 dana, a dva odmarao. To je i Beker rekao da je Novaku nedostajalo snage za finale.

Djido

pre 5 godina

@djido cime se ti covece bavis...
(nikolasjovanovic@ymail.com, 27. januar 2019 15:07)

Čime se bavim? Zašto to tebi smeta?
I zašto mi ostavljaš e-mail adresu!? Da ne želiš možda da ti se javim.

Czv

pre 5 godina

Dakle.15 slam.3 za redom.ide se na sljaku.garos.tek pocinje sezona.izazov za novaka za 16.time bi se skroz priblizio nadalu.opet imao sva 4.zacementirao br.1 do kraja godine.do maja ce biti veoma zanimljivo.i kud ces vece poslastice za tenis.vec u monte carlu ce se videti dal ce napasti nadala.a tek madrid i rim.milina

EUFORIJA

pre 5 godina

Ne brukaj se covece smejace ti se neko.Kralj Federer je 2017 igrao najjaci tenis i pobedio najveceg rivala Nadala 4 puta i ti kazes da je Nolo bio da ne bi pobedio.Ma nije on njega nekoliko puta pobedio nego 22 i to je Nolo poveo u Federerove 35 godine.Sa onaj nivo tenisa iz 2017 Noko ne bi ni set uzeo ili bi prosao kao na RG 2015 protiv Wavrinke jer je Kralj Federer tad imao bekhend slican kao njegov a svi znamo da se Nolo ne snalazi najbolji sa Wavrinkom.Ali ne brini druze Federer ce uzeti Wimnldon ove godine da ne kazes posle da ga je slucajno uzeo.Ziveo Kralj Federer.
(King Roger, 27. januar 2019 15:19)

Majstore, nemoj ti da se brukas! Federer se naosvajao trofeja u nikada smesnoj konkurenciji. Do 2010 godine je imao 16 GS, a Novak 1.Kada je dobio konkurenciju u vidu Nadala i nesto kasnije Djokovica uzeo je samo 4 GS,a Nole 14.Losiji je u medjusobnom skoru i od Nadala i od Djokovica. Ima manje i mastersa od njih! Federer vise nece videti ni jedan GS, a Djokovic ili Nadal ce uzeti vise GS od njega. Mozes da navijas za Svajcarca, ali ocito ti je strah od Noleta i njegovog skorasnjeg dolaska do GOAT.

igor,mne

pre 5 godina

Poglijedao sam snimak (inaće sam Rodjerov fan) i nićim nije zaslužno Novak dobio sem što je Rafael Nadal mnogo griješio.
(grasshoper, 27. januar 2019 14:50)

455

Folirantu-botu,niko sa ijekavskog govornog područja ne bi rekao "poglijedao".Ekavica ti je u srcu a u glavi vakum

King Roger

pre 5 godina

Federer ni kriv ni duzan uze 3GS dok se Novak mucio dve godine inace bi vec sad sva trojica bili na 17GS, ali Bog je opet uz Noleta! Idemo do 20GS majstore!
(Djordje, 27. januar 2019 14:49)

Ne brukaj se covece smejace ti se neko.Kralj Federer je 2017 igrao najjaci tenis i pobedio najveceg rivala Nadala 4 puta i ti kazes da je Nolo bio da ne bi pobedio.Ma nije on njega nekoliko puta pobedio nego 22 i to je Nolo poveo u Federerove 35 godine.Sa onaj nivo tenisa iz 2017 Noko ne bi ni set uzeo ili bi prosao kao na RG 2015 protiv Wavrinke jer je Kralj Federer tad imao bekhend slican kao njegov a svi znamo da se Nolo ne snalazi najbolji sa Wavrinkom.Ali ne brini druze Federer ce uzeti Wimnldon ove godine da ne kazes posle da ga je slucajno uzeo.Ziveo Kralj Federer.

Mare

pre 5 godina

Ne brukaj se covece smejace ti se neko.Kralj Federer je 2017 igrao najjaci tenis i pobedio najveceg rivala Nadala 4 puta i ti kazes da je Nolo bio da ne bi pobedio.Ma nije on njega nekoliko puta pobedio nego 22 i to je Nolo poveo u Federerove 35 godine.Sa onaj nivo tenisa iz 2017 Noko ne bi ni set uzeo ili bi prosao kao na RG 2015 protiv Wavrinke jer je Kralj Federer tad imao bekhend slican kao njegov a svi znamo da se Nolo ne snalazi najbolji sa Wavrinkom.Ali ne brini druze Federer ce uzeti Wimnldon ove godine da ne kazes posle da ga je slucajno uzeo.Ziveo Kralj Federer.
(King Roger, 27. januar 2019 15:19)
E druze moj, ajde vrati se unazad i nadji kad je Federer poslednji put pobedio Noleta, pa onda komentarisi. Ja postujem i Federera i Nadala jer su tu gde jesu, ali za mene je Novak vec sad najbolji bez obzira na ukupno osvojenih GS titula, ipak je on nas i za mene nema boljeg a to je i na terenu pokazao!

Djordje

pre 5 godina

Na Novakovom instagramu u komentarima:

Marin Cilic: Cestitke legendo!

Nemanja Matic: Bravo majstore Srbija je ponosna!

Javljam jos ko napise nesto :D

Dachazvezda

pre 5 godina

Poglijedao sam snimak (inaće sam Rodjerov fan) i nićim nije zaslužno Novak dobio sem što je Rafael Nadal mnogo griješio.
(grasshoper, 27. januar 2019 14:50)

Hihihi :)))))
PogLIJEdaj ti POD HITNOOOO citanku rodjo :))
Batali Novaka i RoDJera, to je za tebe visoka matematika :)))))
Imas ti punooo vecih problema :))))

Mravojed

pre 5 godina

Najveći si već sada doktore. Molim te samo nemoj o Federeru jer je on već prošlost, kao i Endi Marej. Neki Zverev, Šapovalov, Kirgios, Taro Danijel, Cicipas, Hačanov, Medvedev, Dominik Tim, Gofan, Ćekinato, a pogotovu Puj Luka mogu da te dobiju samo i isključivo kada ti se ne igra tenis, kada si povredjen i kada se izuzetno nadraže i to posle nekog tajbrejka jedva. Vladaćeš još bar 4, 5 godina, zajedno sa Nadalom jer ste vas dvojica jedini ostali i za 5, odnosno 4 klase ste bolji od Švajcarca, a od mladih bar 76% ti, a Nadal 45%. Federeru ostavi Bazel da uzme tu 100 titulu, ipak si ti najveći džentlmen u ovom sportu. Doktore, idemo do duplog GS i do 25 GS titula. Poštovanje za sve koji vole, poštuju i mrze Djoleta, a obožavaju R. Federera.

kaligula

pre 5 godina

Ma jok, sad će nama "stručnjaci" po ko zna koji put da objasne da Novak nema pojma i da igra na grešku protivnika. Polufinale odnos u vinerima 24-18, finale 34-21. Neiznuđene greške polufinale 5-27, finale 9-28. Shvatite jednom kolika je Novak sila i možda vam bude jasno da koliko god si dobar ništa ti ne vredi kada je preko puta tebe najbolji ikad! Novak te jednostavno tera da grešiš i spasa ti nema.
Koja li vas muka tera hejteri da se toliko blamirate i da u nedogled, uprkos činjenicama, tvrdite suprotno to mi nikad neće biti jasno. A kako i da mi bude jasno kad ja tu količinu mržnje jednostavno ne mogu da shvatim.

my way

pre 5 godina

Невероватан податак! То је оно што је увек красило њега и Рафу и драго ми је да је Ноле близу свог врхунца. Свака част, краљу! Уколико одржиш овај ниво наредних година пашће сви, па и Роџерових 20 Гренд Слемова, а онда дилеме никакве неће бити ко је највећи у историји и то у ери када су најбоља 3 играла у исто време.
ПС Да искористим прилику да честитам и нашој клизачици Антонини Дубининој на пласману у слободан програм (финале међу 24 најбоље) на ЕП-у за историју српског уметничког клизања.

Melenci selo u ravnici

pre 5 godina

Novak ne brani gorovo nista, mogao bi i oboriti rekord od 16 000 poena
(Tata, 27. januar 2019 14:42)

Cale, njegov rekord je 16.950 poena.
Izgleda da ti cika Alzheimer prerano dosao u posetu.

Zoran

pre 5 godina

Ne sećam se, pored konstatacije, da je neki igrac napravio samo 15 gresaka u SF i F mecu GS turnira, ali jos dve situacije su ili retko vidjene ili nevidjene do sada.
Prva: nikada nisam video da je Nadal promasio celu loptu (koliko ga je samo psihicki ošašavio)
Druga: žensko finale GS trajalo je duze od muskog (sada je mozda WTA u pravu kada zeli da se izjednace nagrade ;-)))

Miško vozi.

pre 5 godina

Da Noletu nisu štimovali toliko polufinala sa endijom mareom.nole bi odavno prebacio 20.grand slemova.Gotovo uvek su noletu štimovali po najvecoj vrucini polufinala baš protiv britanca kako bi umorio noleta pre finala sa federerom ili nadalom.da je neki drugi igrac odigrao toliko polufinala sa britancem sigurno bi imao,barem 5 titula manje a mozda i više a pritom se gledalo uvek da pomognu fedu a nole cak i kad jih molio stavili ga na vrucinu samo sa razlogom,da mu podmetnu i iscrpe ga na temperaturi.Secam se polufinala pariza gde je morao novak igrati verovatno najiscrpniji mec u karijeri pogodicete bas protiv britanca Da Noletu nisu štimovali toliko polufinala sa endijom mareom.nole bi odavno prebacio 20.grand slemova.uz toliku pomoc federeru mozda bi i ja imao barem 1. turnir serie 500.

Mirko

pre 5 godina

Što se vi svi toliko tripujete na to da mora da ostvari vise od 20 GS titula? Već sa 15 i h2h skorom protiv Rodzera i Rafe je nestvarno dobar. Ja ga svakako shvatam kao GOATa već duze vreme, mediji se uhvatili broja GS titula kao jedinog merila ko pijan plota.

kaligula

pre 5 godina

Neces ti nikada prestici Kralja Federera jer ce se Kralj vratiti i osvojiti jos neki GS.Wimbldon je nas braco Federerovci.Neces ti uvek imati srece kao do sada.Ziveo Kralj Federer.
(King Roger, 27. januar 2019 14:47)

Svaka čast za istrajnost. Tvoje budalaštine već poprimaju epske razmere. Feđa možda osvoji još koji bazel. Budi srećan što ogrebao za ova tri poslednja dok nije bilo Novaka. Sada je sa tim gotovo pa možeš nastaviti da tuguješ kao i do sad i da se tešiš glupostima. Aj sad na grudvanje, počeo da se topi sneg...

Liverpool Man

pre 5 godina

Neverovatno nesto. Ne treba sad nista forsirati kao pre 2, 2 i po godine kad smo mislili da ce da dominira. Najbitnije je da tempira formu za Gren slemove a mastersi koji uleti ionako ce tu biti rekorder i po broju i po tome sto je osvojio svaki a mozda ce osvojiti i svaki po dva puta ako uzme Sinsi opet. Da ne malerisemo nista, vec GS po GS. Da ga posluzi zdravlje i ne brinem se.

anica

pre 5 godina

U tvojim ocima se sve vidi Nole, o ovome sto ti radis ce se godinama prepricavati, iznad svih si zbog svog uma prvenstveno, sportista za primer, uspeo si da izadjes iz barustine i opet si na pravom putu. Nisam verovala i oprosti mi na tome!
Cestitam ti Nole iz srca 15. GS.
Ziv bio!

King Roger

pre 5 godina

Neces ti nikada prestici Kralja Federera jer ce se Kralj vratiti i osvojiti jos neki GS.Wimbldon je nas braco Federerovci.Neces ti uvek imati srece kao do sada.Ziveo Kralj Federer.

Djido

pre 5 godina

Evo da odgovorim onom provincijskom analitičaru iz kladionice koji veruje da se razume u tenis, a usput svima drži moralne pouke. Evo šta je pisao ova dva dana:

„1. Ne pokusavajte sa analizama, nolovcani, em ste neobjektivni, em nikakvog znanja o ovom sportu nemate. Dakle, samo umuknite. (Mikii, 25. jan 2019 14:45)

2. Sutra ce izgubiti, jer su nizovi tu da bi se prekidali, a krugovi zatvarali. (Mikii, 26. jan 2019 12:59)

3, Svi oni koji budu pisali da ce biti 3:0 za nekoga (naravno, prednjacice nolovcani), jednostavno veze sa ovim sportom nema. (Mikii, 25. jan 2019 12:06)“

A evo šta sam pisao ja:

1. Dosta više o Nadalu i toj njegovoj igri. Ne plašite narod bez potrebe. Ispade da je on već pobedio u finalu. E, pa, nije baš tako. Moraće i Novak da se sa tim složi, ali to se neće desiti. Brzo zaboravljamo kakve je mečeve Novak igrao i pobeđivao. I sada će. (Djido, 24. jan 2019 23:05)

2. Biće 3:0 za Novaka, prejak je za Nadala. (Djido, 25. jan 2019 13:55)

3. Osaka osvojila! Sutra Novak i repriza US Opena od prošle godine (Djido, 26. jan 2019 12:15)

4. Ubeđen sam da će pobediti onaj ko bude bolje servirao i reternirao. Obojica su puno uložila da to unaprede. Nemam sumnje da će pobednik biti naš Novak. (Djido, 26. januar 2019 18:44)

5. ... u finalu Australije nikada nije gubio. Niti će. (Djido, 27. jan 2019 08:53)

Dakle, kao što kažeš Mikii, samo umuknite, a ti pre svih! Ali, ne samo nakon ovog meča, znam da će se to desiti, nego zauvek.

Djordje

pre 5 godina

Federer ni kriv ni duzan uze 3GS dok se Novak mucio dve godine inace bi vec sad sva trojica bili na 17GS, ali Bog je opet uz Noleta! Idemo do 20GS majstore!

Sinki

pre 5 godina

Ponekad se zapitam da li je Novak covjek ili vanzemaljac.Sportisti koji kod mene izazivaju totalno ushicenje svojom igrom su Novak Djokovic,Lionel Messi i Stef Kari.Ti momci su po mom misljenju,a dugo pratim sport,momci koji mogu da rade nemoguce stvari....Nije normalno da Novak ima ukupno 15 neiznudjenih gresaka u polufinalu i finalu.Novak je cudo i za mene daleko najbolji teniser ikada.

bs

pre 5 godina

nemam nista protiv tenisa a pogotovu ne protiv Novaka, ali vi ste ljudi napravili sekciju AO a ja udjem u sport i prvih 10 naslova vezana za tenis , ne vidim svrhu pravljenja nove sekcije onda
P.S. svaka cast za Novaka , gaziii ih sve

mirko

pre 5 godina

Samo da kazem svaka cast, nista vise od toga, cisto iz postovanja prema onome sto prikazuje na terenu.
Ja sam bio jedan on onih koji je sumnjao u njega i bio sam ubedjen da je to njegov kraj igranja vrhunskog tenisa, drago mi je da sam pogresio Novak danas igra na visem nivou nego pre povrede i tog pada.
Inace ne gotivim ga nikako zbog nacina na koji iskazuje svoje navijacko opredeljenje !!!

Sale

pre 5 godina

Niko ni ne obraća pažnju na jedan fascinantan podatak. Nole je u četvrtfinalu, polufinalu i finalu izgubio samo 14 gemova. Mislim da se to nikada nije dogodilo ni na jednom GS-u. To se zove brutalna dominacija.

Sale

pre 5 godina

Niko ni ne obraća pažnju na jedan fascinantan podatak. Nole je u četvrtfinalu, polufinalu i finalu izgubio samo 14 gemova. Mislim da se to nikada nije dogodilo ni na jednom GS-u. To se zove brutalna dominacija.

Djordje

pre 5 godina

Federer ni kriv ni duzan uze 3GS dok se Novak mucio dve godine inace bi vec sad sva trojica bili na 17GS, ali Bog je opet uz Noleta! Idemo do 20GS majstore!

Djido

pre 5 godina

Evo da odgovorim onom provincijskom analitičaru iz kladionice koji veruje da se razume u tenis, a usput svima drži moralne pouke. Evo šta je pisao ova dva dana:

„1. Ne pokusavajte sa analizama, nolovcani, em ste neobjektivni, em nikakvog znanja o ovom sportu nemate. Dakle, samo umuknite. (Mikii, 25. jan 2019 14:45)

2. Sutra ce izgubiti, jer su nizovi tu da bi se prekidali, a krugovi zatvarali. (Mikii, 26. jan 2019 12:59)

3, Svi oni koji budu pisali da ce biti 3:0 za nekoga (naravno, prednjacice nolovcani), jednostavno veze sa ovim sportom nema. (Mikii, 25. jan 2019 12:06)“

A evo šta sam pisao ja:

1. Dosta više o Nadalu i toj njegovoj igri. Ne plašite narod bez potrebe. Ispade da je on već pobedio u finalu. E, pa, nije baš tako. Moraće i Novak da se sa tim složi, ali to se neće desiti. Brzo zaboravljamo kakve je mečeve Novak igrao i pobeđivao. I sada će. (Djido, 24. jan 2019 23:05)

2. Biće 3:0 za Novaka, prejak je za Nadala. (Djido, 25. jan 2019 13:55)

3. Osaka osvojila! Sutra Novak i repriza US Opena od prošle godine (Djido, 26. jan 2019 12:15)

4. Ubeđen sam da će pobediti onaj ko bude bolje servirao i reternirao. Obojica su puno uložila da to unaprede. Nemam sumnje da će pobednik biti naš Novak. (Djido, 26. januar 2019 18:44)

5. ... u finalu Australije nikada nije gubio. Niti će. (Djido, 27. jan 2019 08:53)

Dakle, kao što kažeš Mikii, samo umuknite, a ti pre svih! Ali, ne samo nakon ovog meča, znam da će se to desiti, nego zauvek.

anica

pre 5 godina

U tvojim ocima se sve vidi Nole, o ovome sto ti radis ce se godinama prepricavati, iznad svih si zbog svog uma prvenstveno, sportista za primer, uspeo si da izadjes iz barustine i opet si na pravom putu. Nisam verovala i oprosti mi na tome!
Cestitam ti Nole iz srca 15. GS.
Ziv bio!

Mirko

pre 5 godina

Što se vi svi toliko tripujete na to da mora da ostvari vise od 20 GS titula? Već sa 15 i h2h skorom protiv Rodzera i Rafe je nestvarno dobar. Ja ga svakako shvatam kao GOATa već duze vreme, mediji se uhvatili broja GS titula kao jedinog merila ko pijan plota.

Sinki

pre 5 godina

Ponekad se zapitam da li je Novak covjek ili vanzemaljac.Sportisti koji kod mene izazivaju totalno ushicenje svojom igrom su Novak Djokovic,Lionel Messi i Stef Kari.Ti momci su po mom misljenju,a dugo pratim sport,momci koji mogu da rade nemoguce stvari....Nije normalno da Novak ima ukupno 15 neiznudjenih gresaka u polufinalu i finalu.Novak je cudo i za mene daleko najbolji teniser ikada.

Dachazvezda

pre 5 godina

Poglijedao sam snimak (inaće sam Rodjerov fan) i nićim nije zaslužno Novak dobio sem što je Rafael Nadal mnogo griješio.
(grasshoper, 27. januar 2019 14:50)

Hihihi :)))))
PogLIJEdaj ti POD HITNOOOO citanku rodjo :))
Batali Novaka i RoDJera, to je za tebe visoka matematika :)))))
Imas ti punooo vecih problema :))))

Zoran

pre 5 godina

Ne sećam se, pored konstatacije, da je neki igrac napravio samo 15 gresaka u SF i F mecu GS turnira, ali jos dve situacije su ili retko vidjene ili nevidjene do sada.
Prva: nikada nisam video da je Nadal promasio celu loptu (koliko ga je samo psihicki ošašavio)
Druga: žensko finale GS trajalo je duze od muskog (sada je mozda WTA u pravu kada zeli da se izjednace nagrade ;-)))

igor,mne

pre 5 godina

Poglijedao sam snimak (inaće sam Rodjerov fan) i nićim nije zaslužno Novak dobio sem što je Rafael Nadal mnogo griješio.
(grasshoper, 27. januar 2019 14:50)

455

Folirantu-botu,niko sa ijekavskog govornog područja ne bi rekao "poglijedao".Ekavica ti je u srcu a u glavi vakum

Liverpool Man

pre 5 godina

Neverovatno nesto. Ne treba sad nista forsirati kao pre 2, 2 i po godine kad smo mislili da ce da dominira. Najbitnije je da tempira formu za Gren slemove a mastersi koji uleti ionako ce tu biti rekorder i po broju i po tome sto je osvojio svaki a mozda ce osvojiti i svaki po dva puta ako uzme Sinsi opet. Da ne malerisemo nista, vec GS po GS. Da ga posluzi zdravlje i ne brinem se.

kaligula

pre 5 godina

Neces ti nikada prestici Kralja Federera jer ce se Kralj vratiti i osvojiti jos neki GS.Wimbldon je nas braco Federerovci.Neces ti uvek imati srece kao do sada.Ziveo Kralj Federer.
(King Roger, 27. januar 2019 14:47)

Svaka čast za istrajnost. Tvoje budalaštine već poprimaju epske razmere. Feđa možda osvoji još koji bazel. Budi srećan što ogrebao za ova tri poslednja dok nije bilo Novaka. Sada je sa tim gotovo pa možeš nastaviti da tuguješ kao i do sad i da se tešiš glupostima. Aj sad na grudvanje, počeo da se topi sneg...

fortissimo

pre 5 godina

Agut , Zverev i jos neki slabiji igraci nivoa bizuterije kada dobiju Novaka ne spavaju od srece 3 dana. Gde su oni a gde je Novak? U poslednjih 6 meseci osvojen je treci GS za redom? Wimbledon, USAO i danas AO? Beast came back! Cinici pisu o tim nevaznim porazima a Novak pise istoriju. 15. GS u karijeri?? Auu??

Djordje

pre 5 godina

Na Novakovom instagramu u komentarima:

Marin Cilic: Cestitke legendo!

Nemanja Matic: Bravo majstore Srbija je ponosna!

Javljam jos ko napise nesto :D

EUFORIJA

pre 5 godina

Ne brukaj se covece smejace ti se neko.Kralj Federer je 2017 igrao najjaci tenis i pobedio najveceg rivala Nadala 4 puta i ti kazes da je Nolo bio da ne bi pobedio.Ma nije on njega nekoliko puta pobedio nego 22 i to je Nolo poveo u Federerove 35 godine.Sa onaj nivo tenisa iz 2017 Noko ne bi ni set uzeo ili bi prosao kao na RG 2015 protiv Wavrinke jer je Kralj Federer tad imao bekhend slican kao njegov a svi znamo da se Nolo ne snalazi najbolji sa Wavrinkom.Ali ne brini druze Federer ce uzeti Wimnldon ove godine da ne kazes posle da ga je slucajno uzeo.Ziveo Kralj Federer.
(King Roger, 27. januar 2019 15:19)

Majstore, nemoj ti da se brukas! Federer se naosvajao trofeja u nikada smesnoj konkurenciji. Do 2010 godine je imao 16 GS, a Novak 1.Kada je dobio konkurenciju u vidu Nadala i nesto kasnije Djokovica uzeo je samo 4 GS,a Nole 14.Losiji je u medjusobnom skoru i od Nadala i od Djokovica. Ima manje i mastersa od njih! Federer vise nece videti ni jedan GS, a Djokovic ili Nadal ce uzeti vise GS od njega. Mozes da navijas za Svajcarca, ali ocito ti je strah od Noleta i njegovog skorasnjeg dolaska do GOAT.

kaligula

pre 5 godina

Ma jok, sad će nama "stručnjaci" po ko zna koji put da objasne da Novak nema pojma i da igra na grešku protivnika. Polufinale odnos u vinerima 24-18, finale 34-21. Neiznuđene greške polufinale 5-27, finale 9-28. Shvatite jednom kolika je Novak sila i možda vam bude jasno da koliko god si dobar ništa ti ne vredi kada je preko puta tebe najbolji ikad! Novak te jednostavno tera da grešiš i spasa ti nema.
Koja li vas muka tera hejteri da se toliko blamirate i da u nedogled, uprkos činjenicama, tvrdite suprotno to mi nikad neće biti jasno. A kako i da mi bude jasno kad ja tu količinu mržnje jednostavno ne mogu da shvatim.

Diksi

pre 5 godina

@jumko....a kada je to Novak u finalu GS bio demoliran?
(VUK, 27. januar 2019 16:01)

Protiv Vavrinke na Vimbldonu.
(BODIBOND, 27. januar 2019 16:15)

Vavrinka nikada nije igrao finale Vimbldona

Mare

pre 5 godina

Ne brukaj se covece smejace ti se neko.Kralj Federer je 2017 igrao najjaci tenis i pobedio najveceg rivala Nadala 4 puta i ti kazes da je Nolo bio da ne bi pobedio.Ma nije on njega nekoliko puta pobedio nego 22 i to je Nolo poveo u Federerove 35 godine.Sa onaj nivo tenisa iz 2017 Noko ne bi ni set uzeo ili bi prosao kao na RG 2015 protiv Wavrinke jer je Kralj Federer tad imao bekhend slican kao njegov a svi znamo da se Nolo ne snalazi najbolji sa Wavrinkom.Ali ne brini druze Federer ce uzeti Wimnldon ove godine da ne kazes posle da ga je slucajno uzeo.Ziveo Kralj Federer.
(King Roger, 27. januar 2019 15:19)
E druze moj, ajde vrati se unazad i nadji kad je Federer poslednji put pobedio Noleta, pa onda komentarisi. Ja postujem i Federera i Nadala jer su tu gde jesu, ali za mene je Novak vec sad najbolji bez obzira na ukupno osvojenih GS titula, ipak je on nas i za mene nema boljeg a to je i na terenu pokazao!

koki

pre 5 godina

Da Noletu nisu štimovali toliko polufinala sa endijom mareom.nole bi odavno prebacio 20.grand slemova.Gotovo uvek su noletu štimovali po najvecoj vrucini polufinala baš protiv britanca kako bi umorio noleta pre finala sa federerom ili nadalom.da je neki drugi igrac odigrao toliko polufinala sa britancem sigurno bi imao,barem 5 titula manje a mozda i više a pritom se gledalo uvek da pomognu fedu a nole cak i kad jih molio stavili ga na vrucinu samo sa razlogom,da mu podmetnu i iscrpe ga na temperaturi.Secam se polufinala pariza gde je morao novak igrati verovatno najiscrpniji mec u karijeri pogodicete bas protiv britanca Da Noletu nisu štimovali toliko polufinala sa endijom mareom.nole bi odavno prebacio 20.grand slemova.uz toliku pomoc federeru mozda bi i ja imao barem 1. turnir serie 500.
(Miško vozi., 27. januar 2019 15:12)

Ajde sto je igrao protiv Endija u Parizu, nego je igrao dva dana sa njim. Ukupno je igrao 4 dana za redom cetvrtak Nadal, petak i subota Endi i onda nedelja finale. Za to vreme je Vavrinka igrao 2 dana, a dva odmarao. To je i Beker rekao da je Novaku nedostajalo snage za finale.

Calimero

pre 5 godina

Ja ne mogu da verujem da postoji neki španac ili švajcarac koji mrzi Nadala ili Federera,a vi!?Isto ne mogu da verujem da u zemlji Srbiji postoje amebe koje više mrze Noleta no što vole dotičnu gospodu,a vi?!

milos

pre 5 godina

Svaka cast Nadalu na dostaojanstvu koje je pokazao u mozda najvecem porazu koji mu je neko naneo. Nole je odigrao nesto sasvim novo. Ovo je novi tenis. Mi smo svi gledali i nismo mogli toliko da se radujemo jer nismo mogli da razumemo bas sta se desava. Da ne uzme ni jedan GS vise on je za mene najveci teniser koji je ikada hodao zemljom. Ovakav mec Novaka ne sto nismo ocekivali mi obicni ljudi nego teniski profesionalci i zive legende sirom sveta. Utoliko je cudesnije. Sad pa deluje kao da je ovo sve samo uvod. AAAAAAAAA!!!

Mravojed

pre 5 godina

Najveći si već sada doktore. Molim te samo nemoj o Federeru jer je on već prošlost, kao i Endi Marej. Neki Zverev, Šapovalov, Kirgios, Taro Danijel, Cicipas, Hačanov, Medvedev, Dominik Tim, Gofan, Ćekinato, a pogotovu Puj Luka mogu da te dobiju samo i isključivo kada ti se ne igra tenis, kada si povredjen i kada se izuzetno nadraže i to posle nekog tajbrejka jedva. Vladaćeš još bar 4, 5 godina, zajedno sa Nadalom jer ste vas dvojica jedini ostali i za 5, odnosno 4 klase ste bolji od Švajcarca, a od mladih bar 76% ti, a Nadal 45%. Federeru ostavi Bazel da uzme tu 100 titulu, ipak si ti najveći džentlmen u ovom sportu. Doktore, idemo do duplog GS i do 25 GS titula. Poštovanje za sve koji vole, poštuju i mrze Djoleta, a obožavaju R. Federera.

It is happening

pre 5 godina

Kada je Novak 2008. godine na AO osvojio svoj 1. GS, veliki Roger Federer je tada već imao 12 GS u džepu. 11 godina kasnije, Novak je na broju 15, Roger na broju 20. Zaostatak Novaka za Federerom po broju osvojenih GS u njihovom 13-godišnjem suparništvu nikada nije bio manji. Nekada je Federer imao 12 GS više, danas ima samo još 5. Ukoliko novak održi ovakav nivo igre u naredne dve godine (do AO 2021) od mogućih 8 GS može da komotno da osvoji tih 6 koji mu nedostaju da postane najveći ikada. U otprilike isto vreme (2 godine) Novak bi pretekao Federera i kao najdugovečniji Broj 1 igrač ikada sa otprilike sa 339 naspram Federovih 302 ...

Djido

pre 5 godina

... uspeo si da izadjes iz barustine i opet si na pravom putu. Nisam verovala i oprosti mi na tome! Cestitam ti Nole iz srca 15. GS. Ziv bio!
(anica, 27. januar 2019 14:49)

"Nisam verovala i oprosti mi na tome". Volim kad ovako nešto pročitam. Pozdrav za Anči!

my way

pre 5 godina

Невероватан податак! То је оно што је увек красило њега и Рафу и драго ми је да је Ноле близу свог врхунца. Свака част, краљу! Уколико одржиш овај ниво наредних година пашће сви, па и Роџерових 20 Гренд Слемова, а онда дилеме никакве неће бити ко је највећи у историји и то у ери када су најбоља 3 играла у исто време.
ПС Да искористим прилику да честитам и нашој клизачици Антонини Дубининој на пласману у слободан програм (финале међу 24 најбоље) на ЕП-у за историју српског уметничког клизања.

Goran

pre 5 godina

Poglijedao sam snimak (inaće sam Rodjerov fan) i nićim nije zaslužno Novak dobio sem što je Rafael Nadal mnogo griješio.
(grasshoper, 27. januar 2019 14:50)

Pozdravi kuci!!!

kraja

pre 5 godina

"Poglijedao sam snimak (inaće sam Rodjerov fan) i nićim nije zaslužno Novak dobio sem što je Rafael Nadal mnogo griješio."

...ako kanis pobijediti, ne smijes izgubiti...
...neko ce ovaj mec ubaciti u racunar i analizirati do poslednjeg pixela...
...optimalno koriscenje snage, znanja, gresaka protivnika, vetra, svetla, publike...
...i mozda najvaznije, niko nije skoro tako anticipirao kretanje protivnika kao novak danas...
...meni je izjava dana komentator koji je rekao da novak pre nadala zna na koju ce stranu nadal krenuti...
...to je mozda i najbolji sazetak meca...

bs

pre 5 godina

nemam nista protiv tenisa a pogotovu ne protiv Novaka, ali vi ste ljudi napravili sekciju AO a ja udjem u sport i prvih 10 naslova vezana za tenis , ne vidim svrhu pravljenja nove sekcije onda
P.S. svaka cast za Novaka , gaziii ih sve

RobertHori

pre 5 godina

Za sve one koji se brinu da li Djokovic mora da ima vise od 20 GS titula da bi bio najbolji evo odgovora ne treba. Robert Hori ima vise nba titula od Majkla Jordana pa nisam nikada video raspravu da je bolji od njega.

Александар

pre 5 godina

Новак не само да се вратио, већ игра никада бољи тенис. Ово данас је било фантастично. Рафин израз лица на пролашењу победника као да каже - Све сам учинио, уложио огроман труд, дао свој максимум и то опет није на нивоу на коме је он, један једини, Новак Ђоковић. И није питање, где су сада они који су га критиковали, ево ту је један од њих. Показао је да може. Веровали смо и ми да може и да је рано да стане. Браво за ову игру и НБА тенис!

Sava964

pre 5 godina

Moram i ja da napišem nešto na odvratne komentare čoveka koji se potpisuje kao Mikii, a povodom replike čoveka koji se potpisuje kao Djido na komentar dotičnog umisljenog poznavaoca tenisa,-nemoj više nikada da komentarišeš ovde, Mikii, totalni provokatoru i neznalice, da ne kažem nešto ruznije jer mi neće objaviti komentar. Ljudi na vrlo niskom nivou inteligencija, kao Mikii, misle da mnogo znaju.... Pozdrav za Djida, a za Mikiija - moraš biti realan u životu, ako želiš da te poštuju, i odustati od tih provokatorskih komentara koji nemaju nikakvu osnovu, jer možda nisi loš čovek, ali si imao loše detinjstvo i zato pišeš tako kako pišeš....

драган

pre 5 godina

Шта год Надал и Рафа чинили, Новак каже, ја могу боље. Оно што је исто застрашујуће је 3:0 у последња 3 ГС-а (како се нико није сетио резултата претходна два ГС када се бавио предвиђањем резултата). Овим је Новак трећи пут освојио 3 ГС-а за редом. Сада је на реду сва 4 ГС у години.

Czv

pre 5 godina

Dakle.15 slam.3 za redom.ide se na sljaku.garos.tek pocinje sezona.izazov za novaka za 16.time bi se skroz priblizio nadalu.opet imao sva 4.zacementirao br.1 do kraja godine.do maja ce biti veoma zanimljivo.i kud ces vece poslastice za tenis.vec u monte carlu ce se videti dal ce napasti nadala.a tek madrid i rim.milina

Melenci selo u ravnici

pre 5 godina

Novak ne brani gorovo nista, mogao bi i oboriti rekord od 16 000 poena
(Tata, 27. januar 2019 14:42)

Cale, njegov rekord je 16.950 poena.
Izgleda da ti cika Alzheimer prerano dosao u posetu.

Dachazvezda

pre 5 godina

Ko vam je lepsi?
Bred Pit ili Dzordz Kluni???

Posto je Nole bio TOLIKO DOMINANTAN, da je o mecu glupo i pricati :)))))
Kao neka analiza, sta? :)))))

Toliko superiorno da mozemo da pricamo o necem drugom :)))))))

Miško vozi.

pre 5 godina

Da Noletu nisu štimovali toliko polufinala sa endijom mareom.nole bi odavno prebacio 20.grand slemova.Gotovo uvek su noletu štimovali po najvecoj vrucini polufinala baš protiv britanca kako bi umorio noleta pre finala sa federerom ili nadalom.da je neki drugi igrac odigrao toliko polufinala sa britancem sigurno bi imao,barem 5 titula manje a mozda i više a pritom se gledalo uvek da pomognu fedu a nole cak i kad jih molio stavili ga na vrucinu samo sa razlogom,da mu podmetnu i iscrpe ga na temperaturi.Secam se polufinala pariza gde je morao novak igrati verovatno najiscrpniji mec u karijeri pogodicete bas protiv britanca Da Noletu nisu štimovali toliko polufinala sa endijom mareom.nole bi odavno prebacio 20.grand slemova.uz toliku pomoc federeru mozda bi i ja imao barem 1. turnir serie 500.

Jovan

pre 5 godina

@
Dubai
Indian Vels
Miami
Monte Carlo
Madrid
Rim
Rolan Garos

Novak ne brani gorovo nista, mogao bi i oboriti rekord od 16 000 poena
(Tata, 27. januar 2019 14:42)

Nije mu rekord 16000 nego 16950, tj skoro 17000. To da bi stigao, posto trenutno ima oko 11000, morao bi da osvoji 4 mastersa + RG. Zvuci bas nerealno. Seti se samo da na kraju prethodne sezone nije bio bas ubedljiv kada je izgubio dva finala od Cicipasa i Zvereva. Hocu da kazem koliko god da je dobro odigrao danas, ipak nema on vise 26,27 godina da moze da igra na svakom turniru maksimalno. Ovo je bilo tempiranje forme za najveci turnir koje je planirao mesecima unazad, i isplatilo se. Da tako nije taktizirao i pametno rasporedjivao snagu pitanje je dal bi ga osvojio. Tako da verujem da ce nesto slicno pokusati da uradi i za RG i zrtvovati nekoliko mastersa, pogotovo jer je sljaka u pitanju koja zahteva dosta energije.

matori

pre 5 godina

@Dubai 
Indian Vels 
Miami 
Monte Carlo 
Madrid 
Rim 
Rolan Garos 

Novak ne brani gorovo nista, mogao bi i oboriti rekord od 16 000 poena
(Tata, 27. januar 2019 14:42)

16950 koliko se sećam...
mnogo je....ali ko zna ? kako je danas igrao, tako ne može niko. ali je teško to raditi celu godinu.

Рајко

pre 5 godina

Но1е краљу теби ни небо није граница..Најбољи си одавно, а доказаћеш то и невјерним томама рекордима које почињеш да рушиш..Наклон до пода Србине мој

aca

pre 5 godina

ja kao neko ko daje celoga sebe ostavljajuci komentare, koji sam uvek tu da pohvalim kad dobija i pljunem kad izgubi mogu da kazem samo jedno: moglo je to i bolje Nole... nisi trebao da mu dopustis onu jednu brejk loptu i da ti uzme po 3 gema u drugom i trecem setu.

Djido

pre 5 godina

@djido cime se ti covece bavis...
(nikolasjovanovic@ymail.com, 27. januar 2019 15:07)

Čime se bavim? Zašto to tebi smeta?
I zašto mi ostavljaš e-mail adresu!? Da ne želiš možda da ti se javim.

mirko

pre 5 godina

Samo da kazem svaka cast, nista vise od toga, cisto iz postovanja prema onome sto prikazuje na terenu.
Ja sam bio jedan on onih koji je sumnjao u njega i bio sam ubedjen da je to njegov kraj igranja vrhunskog tenisa, drago mi je da sam pogresio Novak danas igra na visem nivou nego pre povrede i tog pada.
Inace ne gotivim ga nikako zbog nacina na koji iskazuje svoje navijacko opredeljenje !!!

Krlja

pre 5 godina

Idemo Nole do 20 GS, da budeš GOAT što i jesi!
(BODIBOND MONAKOVLJANIN, 27. januar 2019 14:56)

Treba prvo da osvoji 18 GS polako rodjo.

Milan_PT

pre 5 godina

Dubai
Indian Vels
Miami
Monte Carlo
Madrid
Rim
Rolan Garos

Novak ne brani gorovo nista, mogao bi i oboriti rekord od 16 000 poena
(Tata, 27. januar 2019 14:42)

Kao prvo, Novak je već najavio svoj raspored od Vimbldona, i tu se ne pojavljuju Dubai i Monte Karlo. Dakle dva turnira u SAD i potom Madrid i Rim na šljaci pre Rolan Garosa.
Drugo, mislim da Novak nema nameru da obara rekorde koje je sam postavio. Pretpostavljam da mu je glavni cilj u prvoj polovini 2019 upravo Rolan Garos, zato što mu je to GS koji mu treba da osvoji, te da time postane prvi teniser u istoriji koji ima sva 4 GS i to bar po dva puta. Pre par dana je sprečio Rafu da uzme drugi put AO, a sad će da ga napadne u njegovoj kući. Ako uspe da uzme RG, onda se približava Rafi na samo 1 GS, a pošto se da kraja godine igraju još 2 GS, onda ima šanse da mu se približi na samo 1 GS, što znači da može da izjednači, a možda i prestigne Rafu. U svakom slučaju, osvajanje RG bi mu bio neverovatan podsticaj, te zato smatram da mu je to glavni cilj u nastavku sezone, a možda i cele godine...

King Roger

pre 5 godina

Neces ti nikada prestici Kralja Federera jer ce se Kralj vratiti i osvojiti jos neki GS.Wimbldon je nas braco Federerovci.Neces ti uvek imati srece kao do sada.Ziveo Kralj Federer.

Ccccccc

pre 5 godina

Kad neko pomenu kako je zensko finale trajalo duze gde su sad oni dezurni pljuvaci zenskog tenisa da kazu kako Nadal ne zasluzuje da dobije isto koliko i Kvitova posto je on bio pociscen sa terena a ona ne. Takodje kad neko pocisti protivnicu u finalu (uglavnom Serena) vi potegnete tu pricu a kad se u muskoj konkurenciji to desi vi svi velicate pobednika kako je samleo protivnika. Da se razumemo volim ja Noleta i drago mi je zbog njega samo da pomenem ovu cinjenicu koja se uvek potegne kad je zensko finale kratko.

323

pre 5 godina

Dubai
Indian Vels
Miami
Monte Carlo
Madrid
Rim
Rolan Garos

Novak ne brani gorovo nista, mogao bi i oboriti rekord od 16 000 poena
(Tata, 27. januar 2019 14:42)

Nije mu rekord 16000 nego 16950, tj skoro 17000. To da bi stigao, posto trenutno ima oko 11000, morao bi da osvoji 4 mastersa + RG. Zvuci bas nerealno. Seti se samo da na kraju prethodne sezone nije bio bas ubedljiv kada je izgubio dva finala od Cicipasa i Zvereva. Hocu da kazem koliko god da je dobro odigrao danas, ipak nema on vise 26,27 godina da moze da igra na svakom turniru maksimalno. Ovo je bilo tempiranje forme za najveci turnir koje je planirao mesecima unazad, i isplatilo se. Da tako nije taktizirao i pametno rasporedjivao snagu pitanje je dal bi ga osvojio. Tako da verujem da ce nesto slicno pokusati da uradi i za RG i zrtvovati nekoliko mastersa, pogotovo jer je sljaka u pitanju koja zahteva dosta energije.
(Jovan, 27. januar 2019 21:00)


Ne verujem da ce da igra ni svim ovim turnirima. Idu godine i treba da smanji turnire i pored GS odabere samo one koji ce da mu budu priprema za GS. Sigurno ce sa svojim timom da napravi strategiju ne za osvajanje bodova vec za osvajanje GS. Plus drugi deo sezone gde brani veliki broj bodova? Po vama ispada da mora da igra sve turnire ? To nije dobro jer ovo nije 2011.godina.

King Roger

pre 5 godina

Federer ni kriv ni duzan uze 3GS dok se Novak mucio dve godine inace bi vec sad sva trojica bili na 17GS, ali Bog je opet uz Noleta! Idemo do 20GS majstore!
(Djordje, 27. januar 2019 14:49)

Ne brukaj se covece smejace ti se neko.Kralj Federer je 2017 igrao najjaci tenis i pobedio najveceg rivala Nadala 4 puta i ti kazes da je Nolo bio da ne bi pobedio.Ma nije on njega nekoliko puta pobedio nego 22 i to je Nolo poveo u Federerove 35 godine.Sa onaj nivo tenisa iz 2017 Noko ne bi ni set uzeo ili bi prosao kao na RG 2015 protiv Wavrinke jer je Kralj Federer tad imao bekhend slican kao njegov a svi znamo da se Nolo ne snalazi najbolji sa Wavrinkom.Ali ne brini druze Federer ce uzeti Wimnldon ove godine da ne kazes posle da ga je slucajno uzeo.Ziveo Kralj Federer.

...

pre 5 godina

Hahahaha, sad je Djokovic terminator i Nadal nista nije mogao... A kada Djokovic ovako izgubi, on je taj koji je bio los i neprepoznatljiv!
(Jumko, 27. januar 2019 15:44) 6:3 6:2 6:3 ? ?

Bogdan Jocović

pre 5 godina

(Ccccccc, 27. januar 2019 16:53)

Koristite presedan da bi opravdali rodnu ravnopravnost u tenisu. Niste ni jedini, naleteo sam na slične komentare na bbc sports, espn i Eurosport, naravno, sa gomilom minusa, isto kao i Vaš. A presedan je jer se, od 200 slučajeva GS finala u open eri, samo dva puta desilo da ženska finala traju duže od muških. Ne znam kako da Vam kažem ovo a da se ne razočarate... u tenisu nema rodne ravnopravnosti! Ne treba ni da je bude sve dok petostruko veći broj ljudi prati muški tenis, i sve dok ima dva puta više sponzorskih ugovora koji u proseku nose 3,5 puta više novca.

To su realne brojke, tj. same činjenice, koje su, jednostavno, nama mnogo važnije od Vaših osećanja, odnosno subjektivne procene. Ne možete se doveka kriti iza političke korektnosti.

Što se tiče Novaka, izvaredan performans, čista dominacija rada, želje i talenta. Sad napad na RG, pa da bude 2 puta po 4 u nizu.

A što se svetskih komentara tiče, pobedio jedan Rafin fan sa: "Novak bi u polje vratio i onaj asteroid koji je pobio dinosauruse."

Zhol

pre 5 godina

@RobertHory, pobratime, poredis individualni sport sa kolektivnim. Naravno da niko ne moze tvrditi na osnovu titula da je Ori bolji od Dzordana, jer prosto nije Ori taj koji je najzasluzniji za te titule

Muamer

pre 5 godina

Samo se nasladjujte sa pobjedom nad kraljem tenisa koji nije odigrao mec 4 mjeseca prije AO-a, ali vjerujte mi na rijec da cete imati kad I pkakati. Ubrzo dolazi RG I tek cete onda vidjeti Rafinu osvetu, nikad vise Nole nece osvojiti RG dok Rafa GOAT bude igrao. Haj zdravo.

King Roger

pre 5 godina

Neces ti nikada prestici Kralja Federera jer ce se Kralj vratiti i osvojiti jos neki GS.Wimbldon je nas braco Federerovci.Neces ti uvek imati srece kao do sada.Ziveo Kralj Federer.

King Roger

pre 5 godina

Federer ni kriv ni duzan uze 3GS dok se Novak mucio dve godine inace bi vec sad sva trojica bili na 17GS, ali Bog je opet uz Noleta! Idemo do 20GS majstore!
(Djordje, 27. januar 2019 14:49)

Ne brukaj se covece smejace ti se neko.Kralj Federer je 2017 igrao najjaci tenis i pobedio najveceg rivala Nadala 4 puta i ti kazes da je Nolo bio da ne bi pobedio.Ma nije on njega nekoliko puta pobedio nego 22 i to je Nolo poveo u Federerove 35 godine.Sa onaj nivo tenisa iz 2017 Noko ne bi ni set uzeo ili bi prosao kao na RG 2015 protiv Wavrinke jer je Kralj Federer tad imao bekhend slican kao njegov a svi znamo da se Nolo ne snalazi najbolji sa Wavrinkom.Ali ne brini druze Federer ce uzeti Wimnldon ove godine da ne kazes posle da ga je slucajno uzeo.Ziveo Kralj Federer.

mirko

pre 5 godina

Samo da kazem svaka cast, nista vise od toga, cisto iz postovanja prema onome sto prikazuje na terenu.
Ja sam bio jedan on onih koji je sumnjao u njega i bio sam ubedjen da je to njegov kraj igranja vrhunskog tenisa, drago mi je da sam pogresio Novak danas igra na visem nivou nego pre povrede i tog pada.
Inace ne gotivim ga nikako zbog nacina na koji iskazuje svoje navijacko opredeljenje !!!

...

pre 5 godina

Hahahaha, sad je Djokovic terminator i Nadal nista nije mogao... A kada Djokovic ovako izgubi, on je taj koji je bio los i neprepoznatljiv!
(Jumko, 27. januar 2019 15:44) 6:3 6:2 6:3 ? ?

Krlja

pre 5 godina

Idemo Nole do 20 GS, da budeš GOAT što i jesi!
(BODIBOND MONAKOVLJANIN, 27. januar 2019 14:56)

Treba prvo da osvoji 18 GS polako rodjo.

Ccccccc

pre 5 godina

Kad neko pomenu kako je zensko finale trajalo duze gde su sad oni dezurni pljuvaci zenskog tenisa da kazu kako Nadal ne zasluzuje da dobije isto koliko i Kvitova posto je on bio pociscen sa terena a ona ne. Takodje kad neko pocisti protivnicu u finalu (uglavnom Serena) vi potegnete tu pricu a kad se u muskoj konkurenciji to desi vi svi velicate pobednika kako je samleo protivnika. Da se razumemo volim ja Noleta i drago mi je zbog njega samo da pomenem ovu cinjenicu koja se uvek potegne kad je zensko finale kratko.

Muamer

pre 5 godina

Samo se nasladjujte sa pobjedom nad kraljem tenisa koji nije odigrao mec 4 mjeseca prije AO-a, ali vjerujte mi na rijec da cete imati kad I pkakati. Ubrzo dolazi RG I tek cete onda vidjeti Rafinu osvetu, nikad vise Nole nece osvojiti RG dok Rafa GOAT bude igrao. Haj zdravo.

Melenci selo u ravnici

pre 5 godina

Novak ne brani gorovo nista, mogao bi i oboriti rekord od 16 000 poena
(Tata, 27. januar 2019 14:42)

Cale, njegov rekord je 16.950 poena.
Izgleda da ti cika Alzheimer prerano dosao u posetu.

Djordje

pre 5 godina

Federer ni kriv ni duzan uze 3GS dok se Novak mucio dve godine inace bi vec sad sva trojica bili na 17GS, ali Bog je opet uz Noleta! Idemo do 20GS majstore!

bs

pre 5 godina

nemam nista protiv tenisa a pogotovu ne protiv Novaka, ali vi ste ljudi napravili sekciju AO a ja udjem u sport i prvih 10 naslova vezana za tenis , ne vidim svrhu pravljenja nove sekcije onda
P.S. svaka cast za Novaka , gaziii ih sve

Djido

pre 5 godina

Evo da odgovorim onom provincijskom analitičaru iz kladionice koji veruje da se razume u tenis, a usput svima drži moralne pouke. Evo šta je pisao ova dva dana:

„1. Ne pokusavajte sa analizama, nolovcani, em ste neobjektivni, em nikakvog znanja o ovom sportu nemate. Dakle, samo umuknite. (Mikii, 25. jan 2019 14:45)

2. Sutra ce izgubiti, jer su nizovi tu da bi se prekidali, a krugovi zatvarali. (Mikii, 26. jan 2019 12:59)

3, Svi oni koji budu pisali da ce biti 3:0 za nekoga (naravno, prednjacice nolovcani), jednostavno veze sa ovim sportom nema. (Mikii, 25. jan 2019 12:06)“

A evo šta sam pisao ja:

1. Dosta više o Nadalu i toj njegovoj igri. Ne plašite narod bez potrebe. Ispade da je on već pobedio u finalu. E, pa, nije baš tako. Moraće i Novak da se sa tim složi, ali to se neće desiti. Brzo zaboravljamo kakve je mečeve Novak igrao i pobeđivao. I sada će. (Djido, 24. jan 2019 23:05)

2. Biće 3:0 za Novaka, prejak je za Nadala. (Djido, 25. jan 2019 13:55)

3. Osaka osvojila! Sutra Novak i repriza US Opena od prošle godine (Djido, 26. jan 2019 12:15)

4. Ubeđen sam da će pobediti onaj ko bude bolje servirao i reternirao. Obojica su puno uložila da to unaprede. Nemam sumnje da će pobednik biti naš Novak. (Djido, 26. januar 2019 18:44)

5. ... u finalu Australije nikada nije gubio. Niti će. (Djido, 27. jan 2019 08:53)

Dakle, kao što kažeš Mikii, samo umuknite, a ti pre svih! Ali, ne samo nakon ovog meča, znam da će se to desiti, nego zauvek.

Sinki

pre 5 godina

Ponekad se zapitam da li je Novak covjek ili vanzemaljac.Sportisti koji kod mene izazivaju totalno ushicenje svojom igrom su Novak Djokovic,Lionel Messi i Stef Kari.Ti momci su po mom misljenju,a dugo pratim sport,momci koji mogu da rade nemoguce stvari....Nije normalno da Novak ima ukupno 15 neiznudjenih gresaka u polufinalu i finalu.Novak je cudo i za mene daleko najbolji teniser ikada.

Sava964

pre 5 godina

Moram i ja da napišem nešto na odvratne komentare čoveka koji se potpisuje kao Mikii, a povodom replike čoveka koji se potpisuje kao Djido na komentar dotičnog umisljenog poznavaoca tenisa,-nemoj više nikada da komentarišeš ovde, Mikii, totalni provokatoru i neznalice, da ne kažem nešto ruznije jer mi neće objaviti komentar. Ljudi na vrlo niskom nivou inteligencija, kao Mikii, misle da mnogo znaju.... Pozdrav za Djida, a za Mikiija - moraš biti realan u životu, ako želiš da te poštuju, i odustati od tih provokatorskih komentara koji nemaju nikakvu osnovu, jer možda nisi loš čovek, ali si imao loše detinjstvo i zato pišeš tako kako pišeš....

Sale

pre 5 godina

Niko ni ne obraća pažnju na jedan fascinantan podatak. Nole je u četvrtfinalu, polufinalu i finalu izgubio samo 14 gemova. Mislim da se to nikada nije dogodilo ni na jednom GS-u. To se zove brutalna dominacija.

aca

pre 5 godina

ja kao neko ko daje celoga sebe ostavljajuci komentare, koji sam uvek tu da pohvalim kad dobija i pljunem kad izgubi mogu da kazem samo jedno: moglo je to i bolje Nole... nisi trebao da mu dopustis onu jednu brejk loptu i da ti uzme po 3 gema u drugom i trecem setu.

Miško vozi.

pre 5 godina

Da Noletu nisu štimovali toliko polufinala sa endijom mareom.nole bi odavno prebacio 20.grand slemova.Gotovo uvek su noletu štimovali po najvecoj vrucini polufinala baš protiv britanca kako bi umorio noleta pre finala sa federerom ili nadalom.da je neki drugi igrac odigrao toliko polufinala sa britancem sigurno bi imao,barem 5 titula manje a mozda i više a pritom se gledalo uvek da pomognu fedu a nole cak i kad jih molio stavili ga na vrucinu samo sa razlogom,da mu podmetnu i iscrpe ga na temperaturi.Secam se polufinala pariza gde je morao novak igrati verovatno najiscrpniji mec u karijeri pogodicete bas protiv britanca Da Noletu nisu štimovali toliko polufinala sa endijom mareom.nole bi odavno prebacio 20.grand slemova.uz toliku pomoc federeru mozda bi i ja imao barem 1. turnir serie 500.

Mirko

pre 5 godina

Što se vi svi toliko tripujete na to da mora da ostvari vise od 20 GS titula? Već sa 15 i h2h skorom protiv Rodzera i Rafe je nestvarno dobar. Ja ga svakako shvatam kao GOATa već duze vreme, mediji se uhvatili broja GS titula kao jedinog merila ko pijan plota.

Mare

pre 5 godina

Ne brukaj se covece smejace ti se neko.Kralj Federer je 2017 igrao najjaci tenis i pobedio najveceg rivala Nadala 4 puta i ti kazes da je Nolo bio da ne bi pobedio.Ma nije on njega nekoliko puta pobedio nego 22 i to je Nolo poveo u Federerove 35 godine.Sa onaj nivo tenisa iz 2017 Noko ne bi ni set uzeo ili bi prosao kao na RG 2015 protiv Wavrinke jer je Kralj Federer tad imao bekhend slican kao njegov a svi znamo da se Nolo ne snalazi najbolji sa Wavrinkom.Ali ne brini druze Federer ce uzeti Wimnldon ove godine da ne kazes posle da ga je slucajno uzeo.Ziveo Kralj Federer.
(King Roger, 27. januar 2019 15:19)
E druze moj, ajde vrati se unazad i nadji kad je Federer poslednji put pobedio Noleta, pa onda komentarisi. Ja postujem i Federera i Nadala jer su tu gde jesu, ali za mene je Novak vec sad najbolji bez obzira na ukupno osvojenih GS titula, ipak je on nas i za mene nema boljeg a to je i na terenu pokazao!

anica

pre 5 godina

U tvojim ocima se sve vidi Nole, o ovome sto ti radis ce se godinama prepricavati, iznad svih si zbog svog uma prvenstveno, sportista za primer, uspeo si da izadjes iz barustine i opet si na pravom putu. Nisam verovala i oprosti mi na tome!
Cestitam ti Nole iz srca 15. GS.
Ziv bio!

Djordje

pre 5 godina

Na Novakovom instagramu u komentarima:

Marin Cilic: Cestitke legendo!

Nemanja Matic: Bravo majstore Srbija je ponosna!

Javljam jos ko napise nesto :D

драган

pre 5 godina

Шта год Надал и Рафа чинили, Новак каже, ја могу боље. Оно што је исто застрашујуће је 3:0 у последња 3 ГС-а (како се нико није сетио резултата претходна два ГС када се бавио предвиђањем резултата). Овим је Новак трећи пут освојио 3 ГС-а за редом. Сада је на реду сва 4 ГС у години.

Czv

pre 5 godina

Dakle.15 slam.3 za redom.ide se na sljaku.garos.tek pocinje sezona.izazov za novaka za 16.time bi se skroz priblizio nadalu.opet imao sva 4.zacementirao br.1 do kraja godine.do maja ce biti veoma zanimljivo.i kud ces vece poslastice za tenis.vec u monte carlu ce se videti dal ce napasti nadala.a tek madrid i rim.milina

koki

pre 5 godina

Da Noletu nisu štimovali toliko polufinala sa endijom mareom.nole bi odavno prebacio 20.grand slemova.Gotovo uvek su noletu štimovali po najvecoj vrucini polufinala baš protiv britanca kako bi umorio noleta pre finala sa federerom ili nadalom.da je neki drugi igrac odigrao toliko polufinala sa britancem sigurno bi imao,barem 5 titula manje a mozda i više a pritom se gledalo uvek da pomognu fedu a nole cak i kad jih molio stavili ga na vrucinu samo sa razlogom,da mu podmetnu i iscrpe ga na temperaturi.Secam se polufinala pariza gde je morao novak igrati verovatno najiscrpniji mec u karijeri pogodicete bas protiv britanca Da Noletu nisu štimovali toliko polufinala sa endijom mareom.nole bi odavno prebacio 20.grand slemova.uz toliku pomoc federeru mozda bi i ja imao barem 1. turnir serie 500.
(Miško vozi., 27. januar 2019 15:12)

Ajde sto je igrao protiv Endija u Parizu, nego je igrao dva dana sa njim. Ukupno je igrao 4 dana za redom cetvrtak Nadal, petak i subota Endi i onda nedelja finale. Za to vreme je Vavrinka igrao 2 dana, a dva odmarao. To je i Beker rekao da je Novaku nedostajalo snage za finale.

Goran

pre 5 godina

Poglijedao sam snimak (inaće sam Rodjerov fan) i nićim nije zaslužno Novak dobio sem što je Rafael Nadal mnogo griješio.
(grasshoper, 27. januar 2019 14:50)

Pozdravi kuci!!!

Jovan

pre 5 godina

@
Dubai
Indian Vels
Miami
Monte Carlo
Madrid
Rim
Rolan Garos

Novak ne brani gorovo nista, mogao bi i oboriti rekord od 16 000 poena
(Tata, 27. januar 2019 14:42)

Nije mu rekord 16000 nego 16950, tj skoro 17000. To da bi stigao, posto trenutno ima oko 11000, morao bi da osvoji 4 mastersa + RG. Zvuci bas nerealno. Seti se samo da na kraju prethodne sezone nije bio bas ubedljiv kada je izgubio dva finala od Cicipasa i Zvereva. Hocu da kazem koliko god da je dobro odigrao danas, ipak nema on vise 26,27 godina da moze da igra na svakom turniru maksimalno. Ovo je bilo tempiranje forme za najveci turnir koje je planirao mesecima unazad, i isplatilo se. Da tako nije taktizirao i pametno rasporedjivao snagu pitanje je dal bi ga osvojio. Tako da verujem da ce nesto slicno pokusati da uradi i za RG i zrtvovati nekoliko mastersa, pogotovo jer je sljaka u pitanju koja zahteva dosta energije.

It is happening

pre 5 godina

Kada je Novak 2008. godine na AO osvojio svoj 1. GS, veliki Roger Federer je tada već imao 12 GS u džepu. 11 godina kasnije, Novak je na broju 15, Roger na broju 20. Zaostatak Novaka za Federerom po broju osvojenih GS u njihovom 13-godišnjem suparništvu nikada nije bio manji. Nekada je Federer imao 12 GS više, danas ima samo još 5. Ukoliko novak održi ovakav nivo igre u naredne dve godine (do AO 2021) od mogućih 8 GS može da komotno da osvoji tih 6 koji mu nedostaju da postane najveći ikada. U otprilike isto vreme (2 godine) Novak bi pretekao Federera i kao najdugovečniji Broj 1 igrač ikada sa otprilike sa 339 naspram Federovih 302 ...

Djido

pre 5 godina

@djido cime se ti covece bavis...
(nikolasjovanovic@ymail.com, 27. januar 2019 15:07)

Čime se bavim? Zašto to tebi smeta?
I zašto mi ostavljaš e-mail adresu!? Da ne želiš možda da ti se javim.

Djido

pre 5 godina

... uspeo si da izadjes iz barustine i opet si na pravom putu. Nisam verovala i oprosti mi na tome! Cestitam ti Nole iz srca 15. GS. Ziv bio!
(anica, 27. januar 2019 14:49)

"Nisam verovala i oprosti mi na tome". Volim kad ovako nešto pročitam. Pozdrav za Anči!

Calimero

pre 5 godina

Ja ne mogu da verujem da postoji neki španac ili švajcarac koji mrzi Nadala ili Federera,a vi!?Isto ne mogu da verujem da u zemlji Srbiji postoje amebe koje više mrze Noleta no što vole dotičnu gospodu,a vi?!

RobertHori

pre 5 godina

Za sve one koji se brinu da li Djokovic mora da ima vise od 20 GS titula da bi bio najbolji evo odgovora ne treba. Robert Hori ima vise nba titula od Majkla Jordana pa nisam nikada video raspravu da je bolji od njega.

kaligula

pre 5 godina

Neces ti nikada prestici Kralja Federera jer ce se Kralj vratiti i osvojiti jos neki GS.Wimbldon je nas braco Federerovci.Neces ti uvek imati srece kao do sada.Ziveo Kralj Federer.
(King Roger, 27. januar 2019 14:47)

Svaka čast za istrajnost. Tvoje budalaštine već poprimaju epske razmere. Feđa možda osvoji još koji bazel. Budi srećan što ogrebao za ova tri poslednja dok nije bilo Novaka. Sada je sa tim gotovo pa možeš nastaviti da tuguješ kao i do sad i da se tešiš glupostima. Aj sad na grudvanje, počeo da se topi sneg...

Mravojed

pre 5 godina

Najveći si već sada doktore. Molim te samo nemoj o Federeru jer je on već prošlost, kao i Endi Marej. Neki Zverev, Šapovalov, Kirgios, Taro Danijel, Cicipas, Hačanov, Medvedev, Dominik Tim, Gofan, Ćekinato, a pogotovu Puj Luka mogu da te dobiju samo i isključivo kada ti se ne igra tenis, kada si povredjen i kada se izuzetno nadraže i to posle nekog tajbrejka jedva. Vladaćeš još bar 4, 5 godina, zajedno sa Nadalom jer ste vas dvojica jedini ostali i za 5, odnosno 4 klase ste bolji od Švajcarca, a od mladih bar 76% ti, a Nadal 45%. Federeru ostavi Bazel da uzme tu 100 titulu, ipak si ti najveći džentlmen u ovom sportu. Doktore, idemo do duplog GS i do 25 GS titula. Poštovanje za sve koji vole, poštuju i mrze Djoleta, a obožavaju R. Federera.

Dachazvezda

pre 5 godina

Poglijedao sam snimak (inaće sam Rodjerov fan) i nićim nije zaslužno Novak dobio sem što je Rafael Nadal mnogo griješio.
(grasshoper, 27. januar 2019 14:50)

Hihihi :)))))
PogLIJEdaj ti POD HITNOOOO citanku rodjo :))
Batali Novaka i RoDJera, to je za tebe visoka matematika :)))))
Imas ti punooo vecih problema :))))

EUFORIJA

pre 5 godina

Ne brukaj se covece smejace ti se neko.Kralj Federer je 2017 igrao najjaci tenis i pobedio najveceg rivala Nadala 4 puta i ti kazes da je Nolo bio da ne bi pobedio.Ma nije on njega nekoliko puta pobedio nego 22 i to je Nolo poveo u Federerove 35 godine.Sa onaj nivo tenisa iz 2017 Noko ne bi ni set uzeo ili bi prosao kao na RG 2015 protiv Wavrinke jer je Kralj Federer tad imao bekhend slican kao njegov a svi znamo da se Nolo ne snalazi najbolji sa Wavrinkom.Ali ne brini druze Federer ce uzeti Wimnldon ove godine da ne kazes posle da ga je slucajno uzeo.Ziveo Kralj Federer.
(King Roger, 27. januar 2019 15:19)

Majstore, nemoj ti da se brukas! Federer se naosvajao trofeja u nikada smesnoj konkurenciji. Do 2010 godine je imao 16 GS, a Novak 1.Kada je dobio konkurenciju u vidu Nadala i nesto kasnije Djokovica uzeo je samo 4 GS,a Nole 14.Losiji je u medjusobnom skoru i od Nadala i od Djokovica. Ima manje i mastersa od njih! Federer vise nece videti ni jedan GS, a Djokovic ili Nadal ce uzeti vise GS od njega. Mozes da navijas za Svajcarca, ali ocito ti je strah od Noleta i njegovog skorasnjeg dolaska do GOAT.

Александар

pre 5 godina

Новак не само да се вратио, већ игра никада бољи тенис. Ово данас је било фантастично. Рафин израз лица на пролашењу победника као да каже - Све сам учинио, уложио огроман труд, дао свој максимум и то опет није на нивоу на коме је он, један једини, Новак Ђоковић. И није питање, где су сада они који су га критиковали, ево ту је један од њих. Показао је да може. Веровали смо и ми да може и да је рано да стане. Браво за ову игру и НБА тенис!

milos

pre 5 godina

Svaka cast Nadalu na dostaojanstvu koje je pokazao u mozda najvecem porazu koji mu je neko naneo. Nole je odigrao nesto sasvim novo. Ovo je novi tenis. Mi smo svi gledali i nismo mogli toliko da se radujemo jer nismo mogli da razumemo bas sta se desava. Da ne uzme ni jedan GS vise on je za mene najveci teniser koji je ikada hodao zemljom. Ovakav mec Novaka ne sto nismo ocekivali mi obicni ljudi nego teniski profesionalci i zive legende sirom sveta. Utoliko je cudesnije. Sad pa deluje kao da je ovo sve samo uvod. AAAAAAAAA!!!

Dachazvezda

pre 5 godina

Ko vam je lepsi?
Bred Pit ili Dzordz Kluni???

Posto je Nole bio TOLIKO DOMINANTAN, da je o mecu glupo i pricati :)))))
Kao neka analiza, sta? :)))))

Toliko superiorno da mozemo da pricamo o necem drugom :)))))))

Liverpool Man

pre 5 godina

Neverovatno nesto. Ne treba sad nista forsirati kao pre 2, 2 i po godine kad smo mislili da ce da dominira. Najbitnije je da tempira formu za Gren slemove a mastersi koji uleti ionako ce tu biti rekorder i po broju i po tome sto je osvojio svaki a mozda ce osvojiti i svaki po dva puta ako uzme Sinsi opet. Da ne malerisemo nista, vec GS po GS. Da ga posluzi zdravlje i ne brinem se.

Diksi

pre 5 godina

@jumko....a kada je to Novak u finalu GS bio demoliran?
(VUK, 27. januar 2019 16:01)

Protiv Vavrinke na Vimbldonu.
(BODIBOND, 27. januar 2019 16:15)

Vavrinka nikada nije igrao finale Vimbldona

kraja

pre 5 godina

"Poglijedao sam snimak (inaće sam Rodjerov fan) i nićim nije zaslužno Novak dobio sem što je Rafael Nadal mnogo griješio."

...ako kanis pobijediti, ne smijes izgubiti...
...neko ce ovaj mec ubaciti u racunar i analizirati do poslednjeg pixela...
...optimalno koriscenje snage, znanja, gresaka protivnika, vetra, svetla, publike...
...i mozda najvaznije, niko nije skoro tako anticipirao kretanje protivnika kao novak danas...
...meni je izjava dana komentator koji je rekao da novak pre nadala zna na koju ce stranu nadal krenuti...
...to je mozda i najbolji sazetak meca...

my way

pre 5 godina

Невероватан податак! То је оно што је увек красило њега и Рафу и драго ми је да је Ноле близу свог врхунца. Свака част, краљу! Уколико одржиш овај ниво наредних година пашће сви, па и Роџерових 20 Гренд Слемова, а онда дилеме никакве неће бити ко је највећи у историји и то у ери када су најбоља 3 играла у исто време.
ПС Да искористим прилику да честитам и нашој клизачици Антонини Дубининој на пласману у слободан програм (финале међу 24 најбоље) на ЕП-у за историју српског уметничког клизања.

Zoran

pre 5 godina

Ne sećam se, pored konstatacije, da je neki igrac napravio samo 15 gresaka u SF i F mecu GS turnira, ali jos dve situacije su ili retko vidjene ili nevidjene do sada.
Prva: nikada nisam video da je Nadal promasio celu loptu (koliko ga je samo psihicki ošašavio)
Druga: žensko finale GS trajalo je duze od muskog (sada je mozda WTA u pravu kada zeli da se izjednace nagrade ;-)))

igor,mne

pre 5 godina

Poglijedao sam snimak (inaće sam Rodjerov fan) i nićim nije zaslužno Novak dobio sem što je Rafael Nadal mnogo griješio.
(grasshoper, 27. januar 2019 14:50)

455

Folirantu-botu,niko sa ijekavskog govornog područja ne bi rekao "poglijedao".Ekavica ti je u srcu a u glavi vakum

matori

pre 5 godina

@Dubai 
Indian Vels 
Miami 
Monte Carlo 
Madrid 
Rim 
Rolan Garos 

Novak ne brani gorovo nista, mogao bi i oboriti rekord od 16 000 poena
(Tata, 27. januar 2019 14:42)

16950 koliko se sećam...
mnogo je....ali ko zna ? kako je danas igrao, tako ne može niko. ali je teško to raditi celu godinu.

Рајко

pre 5 godina

Но1е краљу теби ни небо није граница..Најбољи си одавно, а доказаћеш то и невјерним томама рекордима које почињеш да рушиш..Наклон до пода Србине мој

kaligula

pre 5 godina

Ma jok, sad će nama "stručnjaci" po ko zna koji put da objasne da Novak nema pojma i da igra na grešku protivnika. Polufinale odnos u vinerima 24-18, finale 34-21. Neiznuđene greške polufinale 5-27, finale 9-28. Shvatite jednom kolika je Novak sila i možda vam bude jasno da koliko god si dobar ništa ti ne vredi kada je preko puta tebe najbolji ikad! Novak te jednostavno tera da grešiš i spasa ti nema.
Koja li vas muka tera hejteri da se toliko blamirate i da u nedogled, uprkos činjenicama, tvrdite suprotno to mi nikad neće biti jasno. A kako i da mi bude jasno kad ja tu količinu mržnje jednostavno ne mogu da shvatim.

fortissimo

pre 5 godina

Agut , Zverev i jos neki slabiji igraci nivoa bizuterije kada dobiju Novaka ne spavaju od srece 3 dana. Gde su oni a gde je Novak? U poslednjih 6 meseci osvojen je treci GS za redom? Wimbledon, USAO i danas AO? Beast came back! Cinici pisu o tim nevaznim porazima a Novak pise istoriju. 15. GS u karijeri?? Auu??

Zhol

pre 5 godina

@RobertHory, pobratime, poredis individualni sport sa kolektivnim. Naravno da niko ne moze tvrditi na osnovu titula da je Ori bolji od Dzordana, jer prosto nije Ori taj koji je najzasluzniji za te titule

Milan_PT

pre 5 godina

Dubai
Indian Vels
Miami
Monte Carlo
Madrid
Rim
Rolan Garos

Novak ne brani gorovo nista, mogao bi i oboriti rekord od 16 000 poena
(Tata, 27. januar 2019 14:42)

Kao prvo, Novak je već najavio svoj raspored od Vimbldona, i tu se ne pojavljuju Dubai i Monte Karlo. Dakle dva turnira u SAD i potom Madrid i Rim na šljaci pre Rolan Garosa.
Drugo, mislim da Novak nema nameru da obara rekorde koje je sam postavio. Pretpostavljam da mu je glavni cilj u prvoj polovini 2019 upravo Rolan Garos, zato što mu je to GS koji mu treba da osvoji, te da time postane prvi teniser u istoriji koji ima sva 4 GS i to bar po dva puta. Pre par dana je sprečio Rafu da uzme drugi put AO, a sad će da ga napadne u njegovoj kući. Ako uspe da uzme RG, onda se približava Rafi na samo 1 GS, a pošto se da kraja godine igraju još 2 GS, onda ima šanse da mu se približi na samo 1 GS, što znači da može da izjednači, a možda i prestigne Rafu. U svakom slučaju, osvajanje RG bi mu bio neverovatan podsticaj, te zato smatram da mu je to glavni cilj u nastavku sezone, a možda i cele godine...

323

pre 5 godina

Dubai
Indian Vels
Miami
Monte Carlo
Madrid
Rim
Rolan Garos

Novak ne brani gorovo nista, mogao bi i oboriti rekord od 16 000 poena
(Tata, 27. januar 2019 14:42)

Nije mu rekord 16000 nego 16950, tj skoro 17000. To da bi stigao, posto trenutno ima oko 11000, morao bi da osvoji 4 mastersa + RG. Zvuci bas nerealno. Seti se samo da na kraju prethodne sezone nije bio bas ubedljiv kada je izgubio dva finala od Cicipasa i Zvereva. Hocu da kazem koliko god da je dobro odigrao danas, ipak nema on vise 26,27 godina da moze da igra na svakom turniru maksimalno. Ovo je bilo tempiranje forme za najveci turnir koje je planirao mesecima unazad, i isplatilo se. Da tako nije taktizirao i pametno rasporedjivao snagu pitanje je dal bi ga osvojio. Tako da verujem da ce nesto slicno pokusati da uradi i za RG i zrtvovati nekoliko mastersa, pogotovo jer je sljaka u pitanju koja zahteva dosta energije.
(Jovan, 27. januar 2019 21:00)


Ne verujem da ce da igra ni svim ovim turnirima. Idu godine i treba da smanji turnire i pored GS odabere samo one koji ce da mu budu priprema za GS. Sigurno ce sa svojim timom da napravi strategiju ne za osvajanje bodova vec za osvajanje GS. Plus drugi deo sezone gde brani veliki broj bodova? Po vama ispada da mora da igra sve turnire ? To nije dobro jer ovo nije 2011.godina.

Bogdan Jocović

pre 5 godina

(Ccccccc, 27. januar 2019 16:53)

Koristite presedan da bi opravdali rodnu ravnopravnost u tenisu. Niste ni jedini, naleteo sam na slične komentare na bbc sports, espn i Eurosport, naravno, sa gomilom minusa, isto kao i Vaš. A presedan je jer se, od 200 slučajeva GS finala u open eri, samo dva puta desilo da ženska finala traju duže od muških. Ne znam kako da Vam kažem ovo a da se ne razočarate... u tenisu nema rodne ravnopravnosti! Ne treba ni da je bude sve dok petostruko veći broj ljudi prati muški tenis, i sve dok ima dva puta više sponzorskih ugovora koji u proseku nose 3,5 puta više novca.

To su realne brojke, tj. same činjenice, koje su, jednostavno, nama mnogo važnije od Vaših osećanja, odnosno subjektivne procene. Ne možete se doveka kriti iza političke korektnosti.

Što se tiče Novaka, izvaredan performans, čista dominacija rada, želje i talenta. Sad napad na RG, pa da bude 2 puta po 4 u nizu.

A što se svetskih komentara tiče, pobedio jedan Rafin fan sa: "Novak bi u polje vratio i onaj asteroid koji je pobio dinosauruse."