Rukomet 164

Subota, 12.01.2019.

20:17

Odlično poluvreme "Orlova", Francuzi pokazali zašto su svetski prvaci

Rukometaši Srbije doživeli su težak poraz od Francuske u drugom kolu Svetskog prvenstva, rezultatom 32:21 (15:12).

Odlièno poluvreme "Orlova", Francuzi pokazali zašto su svetski prvaci IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

164 Komentari

Sortiraj po:

Gde ja živim

pre 5 godina

Od 12:9 nisam imao više snage da gledam. Tu je bio kraj. Početak dobar, treba tako nastaviti ubuduće. Francuzi su ipak nekoliko klasa ispred nas tako da poraz i nije strašan. Smanjiti tehničke greške na minimum minimuma. Igrati brzo, ali ne i brzopleto. Prestati jednom sa zabijanjem u sredinu.

djedmedjed

pre 5 godina

igrati znaju, to se vidjelo u prvom poluvremenu ! Rukomet je prije svega sport psihe i ne smije se klonuti ako pocnes gubiti 3-4 razlike. Mislim da Srbija treba jedan ozbiljan tim sportskih psihologa kako bi naucili rukometase da zadrze koncentraciju cijelih 60 minuta. Rukomet je sport koji kida zivce

Mito

pre 5 godina

Golmani posebno u prvom poluvremenu su odbranili samo jedan penal. Uz takav učinak golmana nemamo šta da tražimo na SP. Drugo najgori igrač utakmice je Nenadić koji je u prvom poluvremenu kod rezultata 9:9 prodao 4 ili 5 lopti zaredom što su Francuzi iskoristili. U drugom poluvremenu njegov učinak je bio sličan što se odrazilo na igru ekipe pa su i drugi pravili tehničke greške. S poštovanjem

Spectator

pre 5 godina

Dvadeset prvih minuta je izgledalo dobro. Brz rukomet, obrana pokretna, vraćanje natrag diciplinirano, Francuzi skoro da nisu imali kontri... i onda totalni raspad. Što sam još primijetio niti lijevo a niti desno nema visokog igrača i dobrog pucača. Tako da je sve išlo kroz sredinu a tu se troši jako puno energije i naravno na kraju pada koncentracija. Ništa, ovu utakmicu treba zaboraviit i koncentrirati se na Brazil. Treba pokušat nešto protiv Nijemaca, bar bod, da se prenese u drugi krug. Puno sreće želim.

banedpb

pre 5 godina

Neka mu najbolji rukometas Srbije za 2018 godinu sedi i dalje na tribinama! Perune neznalice! Pusti Milosavljeva da brani da pokaze zasto je drugi najbolji ocenjeni golman u Ligi sampiona.

my way

pre 5 godina

Аман људи, па другачији сценаријо је био немогућ. Момци се боре, победа над Корејом и неки добар резултат против Бразила би био сјајан резултат, али и тада тешко да би то било довољно за другу фазу. Лепо рече одлични коментатор Арене да морамо да будемо свесни да Србија никоме не може да прети и да циљеви и очекивања морају бити реални. Међутим, после дуго времена назире се нада за наш рукомет, јер је ово група момака који дају максимум и имају тенденцију да напредују. Досад смо били закуцани у зид са тимом који по играчима спада у врх, али без трунке шансе да адекватан резултат и игру као тим оствари и пружи. Поготово је оно са Цветковићем било дно са којег нема повратка. Ови момци, Перун и Недељко, то је сада друга прича и биће то све боље. Може српски мушки рукомет да се подигне. Што се женског тиче, девојке су већ сада зреле за велике ствари. Само да се коначно комплетирају и да се неке коцкице посложе и то је екипа за медаље. Чак и на недавно завршеном ЕП-у без Сање Вујић (бивше Дамњановић), Марије Обрадовић, Анђеле Јањушевић и још неких девојака нас су надиграли само финалисти Русија и Француска и то Францускиње у последњој утакмици када смо изгубили сваку шансу за нешто више. Остала 2 пораза од по гола разлике чисте поклоњене победе.

Hahahahahaha

pre 5 godina

igracima svaka cast...kidaju...ali zato golmani kao da brane na golu od 10 metara ...pa strasno...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xer, 12. januar 2019 21:42)

Igracima svaka cast? Pa ispala im lopta 30 puta. Potpuna nesposobnost u fazi napada. Nije lako biti golman ovakvim napadacima.

...

pre 5 godina

Zar niste vi svetski lideri u kolektivnim sportovima?
(Meki deki, 12. januar 2019 22:00)

naravno da jesmo, na poslednjoj OI sa Amerima natrofejnija nacija u kolektivnim sportovima. Rukomet i pustanje brodica nam nije jaca strana.

Borky

pre 5 godina

Demolirali vas
(Hrvatska u finalu 2018, 12. januar 2019 21:53)

Aj sto nas demoliraju nije ni cudo jer kod nas je ovaj sport amaterski al sto vas redovno deru gdje god vas vide pa tako vec par puta u "lepoj vasoj" je za analizu jer ipak vi ulazete puno u vas nacionalni sport broj 1
Ja bih se zabrinuo da nas deru u kosarci kao vas u rukometu.

pleh

pre 5 godina

pogledajte pazljivo usporeni snimak suteva Abaloa, videcete da pre suta dodirbe teren nogom, a sudoje to dva puta ne bide, sramota
(pera, 12. januar 2019 21:10)

Pa u jedno 60-70 posto suteva sa sest metara ti igrac prvo dodirne nogom teren pa tek onda sutne. To je naravno zabranjeno, ali je to tesko videti u realnom vremenu. Sudije sude samo kad je ocigledno.

goran

pre 5 godina

Savršena utakmica za nas.Da svi vide gde nam je mesto.Godine i godine katastrofalnog rada saveza i klubova dolaze na naplatu.Ovo nije mlad tim(ne krivim ove momke za ništa),samo neiskusan,mi mlade igrače NEMAMO,ovaj sport je kod nas "klinički mrtav",mlađe kategorije su katastrofa,niko ne pruzima odgovornost.Vode nas treneri koji su ostali u 20 veku.Ko zna kada ćemo opet otići na neko veliko takmičenje.Baza igrača jeste mala(nece više klinci na rukomet),ali jos manju bazu imaju Makedonija i Island pa su kilometrima ispred nas.Svi su napredovali,samo mi krupnim koracima idemo unazad.

ojha

pre 5 godina

Svaka cast njima za borbenost.. Ali ne kontam nesto, kako na ovom nivou.. Znaci oni su nasi najbolji (ako nema rodbinskih i menadžerskih dilova) i ispadaju im lopte iz ruku, mase gol po 5 metara.. Pa kako sunce mu poljubim? Razumijem da te biju, mlate i prebijaju.. Ali da si sam i ispadne ti lopta.. To ne kontam

joker

pre 5 godina

1. Utakmicu dobija odbrana.
2. Gradite polako napad i nemojte da srljate, ali nađi te rešenje.
3. Budi te precizniji.
4. Golman mora da bude na visokom nivou.

pleh

pre 5 godina

Haha na ovoj ihf tviter strani sto vam stoji u vesti stavili slovačku zastavu umesto srpske. Al nas postuje zapad.
(napred Srbija!, 12. januar 2019 21:21)

To je na tviter nalogu francuske rukometne ekipe, a IHF je samo preneo njihov tvit. U drugom tvitu koji je postavio bas IHF stoji normalno srpska zastava.

Резон Аце Трице Петровића

pre 5 godina

Узмемо ли у обзир само првих 25 минута, ми смо добили ову утакмицу.

shone bjelovacki

pre 5 godina

Treba pustiti Peruna da radi i dalje, ne treba gledati ovaj rezultat ili rezultat na SP... Svidja mi se sto je podmaldio reprezentciju i mislim da u ovim momcima ima “ leba”! Vreme je cudo! Odrastao sam i ostario gledajuci Brandta selektora Njemacke e to je sistem gospodo! Pozzz

JPR24

pre 5 godina

Provo poluvreme. Odlicno. Druo, Francuzi digli ritam i intenzitet, i naši ne vrate na stare staze, igranje rukometa 80 ih, gube loptu kao da u panici itd. No dobro, rezultat je realan. A naši ipak prikazuju bolju igru nego prošlih godina. Nastaviti tako, kako bih svih 60 minuta igrali kako treba. Treba vremena za to. Pa makar i gubili i sa većom razlikom protiv velikih ekipa. Jedino tako se može izaći iz decenijskog bunara. A ko je očekivao nešto bolje ili pak neku pobedu veceras, ili protiv Nemacke itd. Taj nije gledao nas rukomet u zadnjih deset godina. Minimalno.

kaokakao

pre 5 godina

I tako. Juce rekoh da je ono sa Rusijom vec vidjena prica, na domak pobjede, tu smo, ali trt! Ni to ne mozemo. Danas vracanje u realnost. Kao da gledas reprizu nekog prvenstva proslog. Tako je to kad nema ozbiljnog rada i saveza, vec sve na pricu.

Sasa

pre 5 godina

Mi loptu u ruke ne znamo da drzimo, 100 puta im je ispala lopta, katastrofa
(Terry, 12. januar 2019 21:41)

Zar niste vi svetski lideri u kolektivnim sportovima?
(Meki deki, 12. januar 2019 22:00)

Jesmo , ali u ovom nismo i nismo u fudbalu . Ali da smo svetski lideri to jesmo.

Meki deki

pre 5 godina

Mi loptu u ruke ne znamo da drzimo, 100 puta im je ispala lopta, katastrofa
 (Terry, 12. januar 2019 21:41) 

Zar niste vi svetski lideri u kolektivnim sportovima?

Magnus, iz Amsterdama vam se javljam

pre 5 godina

Pokusavam da navijam za bracu Srbe,međutim braco Srbi vi ne umete da igrate Nogomet i Rukomet,jednostavno ne znate,vi ste Kosarkaska i Teniska nacija,Nogomet i Rukomet jednostavno ne moze da konkurirate!Sportski pozdrav
(Mario, 12. januar 2019 21:54) e moj “Mario”, lipo si preveo fudbal na nogomet, samo si zaboravio na “umete”. Evo ja kao Hrvat, uvijek navijam za ex-Yu susjede. Steta sto ste izgubili, odlican forma u pocetku, nadam se da ce te u buducnosti znati izdrzati taj nivo duze.

povetarac

pre 5 godina

#splicone
Komsija, dok je bio taj Broz, narodi na ovim prostorima su fino ziveli. Posle njega je doslo visestranacje, i od tada politicke partije( mafio sekte), drze svoje narode u bedi i bioloskom izumiranju..

Miki Lilić

pre 5 godina

Perune brate, da si danas skinuo bilo kog igrača, a bogami i juče i stavio na gol bilo bi bolje. Pa ovo je nestvarno šta ovi momci na golu rade, pratim prvenstvo ovakav katastrofalni učinak golmana nema nijedna ekipa, ni one najgore. A podsetiću vas da je u kvalifikacijama za EP pre ovog prvenstva bilo isto, dakle brate ovoj dvojici pod hitno šut karte za sva vremena, ovo je bruka za Ginisa šta rade !

Livno BiH, nikad Hrvatska

pre 5 godina

Srbiji je uspjeh kad se plasira na svjetsko ili evropsko prvenstvo, tako da vec nakon prvog kruga mogu pakovati kofere!
(Torcida Livno, 12. januar 2019 21:43)

Isto se vama smeši u košarci. A za odbojku kao sport ste tek nešto, negde načuli.

room 1408

pre 5 godina

Samo se džabe brukaju..Zar moraju ovi ljudi da učestvuju na velikim takmicenjima...Ne kažem ja ništa loše za te ljude.Oni bolje od ovoga ne znaju...Ali kada pogledaš košarkaše,odbojkaše,vaterpoliste koji imaju visoke standarde sam covek dodje do zaključka da nismo u sportu Gvineja...Onada bolje za fudbalere i rukometaše da ne učestvuju uopste na velikim takmicenjima...Neka se igraju po seoskim takmicenjima i C ligama.

Goran

pre 5 godina

Naucili smo da igramo i branimo brzi centar, jos samo da naucimo da realizujemo ovolike sanse. Inace odlicno igramo, ali nas golman bas nista ne brani. Slaba realizacija i golman ce nam doci glave. Nadam se da cemo da se popravimo.

Mario

pre 5 godina

Pokusavam da navijam za bracu Srbe,međutim braco Srbi vi ne umete da igrate Nogomet i Rukomet,jednostavno ne znate,vi ste Kosarkaska i Teniska nacija,Nogomet i Rukomet jednostavno ne moze da konkurirate!Sportski pozdrav

Aco Bubalo

pre 5 godina

Ne igramo loše, pogotovo u odbrani ali su nam golmani šuplji. Da je Stanić iz najboljih dana tu možda bi i imali neke šanse na ovom prvenstvu.

Marinkova bara

pre 5 godina

Ovaj nas gosa nista ne moze da odbrani.
(BODIBOND, 12. januar 2019 20:5

Ti si bas sportski covek.Na svaku temu imas komentar.Ceo dan tracis vreme na kucanju komentara
Imas li potodicu, devojku, drugare.Ubijes jedno 15-20 komentara

gremlin

pre 5 godina

Dobro bili smo egal 22 minuta,ima tu potencijala ali...Francuska je za nas druga planeta,mi sa Brazilom i Korejom za 3 mesto se borimo...

Svetlana

pre 5 godina

ZAŠTO NAJBOLJI RUKOMETAŠ SRBIJE I NAJBOLJI GOLMAN DEJAN MILOSAVLJEV NIJE NA GOLU SRBIJE???PA TO BI BILO KAO DA NEKO DJOKOVIĆA DRŽI NA KLUPI,SRAMOTA

Borky

pre 5 godina

Nikad losije golmane nismo imali. Sad kad nam igra napokon na nesto lice nemamo golmane da isprate a predhodnih godina bilo obrnuto. Nema srece u ovom sportu za nas.

my way

pre 5 godina

Свака част момцима! Играју срцем, дају све од себе и када је тако онда без обзира на резултат подршка не изостаје. Али какав гол на сад крају полувремена, врх, онако нешто нисам видео у рукомету!

Ribar!

pre 5 godina

Nasi golmani kao da su na pecanju sluze da vade loptu iz mreze, a i po godinama su tu negde. Pre suta francuza oni su vec okrenuti i traze loptu, ja ovo nikad nisam video. Da ne pricamo o francuzima koji su nasmejani kez od uva do uva kao mi da igramo vaterpolo sa Japnom, od prilike je taj odnos u kvalitetu.

veliki strumf

pre 5 godina

Ipak se mora naglasiti da su drugo poluvreme odigrali sramno. Totalni raspad sistema. Ovoliko lopti ne prodaju ni žene. Teško ćemo mi dobiti Brazil, oni su sa Francuzima imali egal do pred kraj meca. A i ako dobijemo, ovaj težak poraz sa ogromnom razlikom koštaće nas prolaska.

Danilo

pre 5 godina

Sta znaju Srbi kolko je francuska jaka kad već 20 godina nismo sa njima igrali velike utakmice muski se bore
momci kapa do poda protiv super top ekipe golmani zasada rade prevagu nasi osim jednog penala bas nista nisu branili

Hrvat!

pre 5 godina

Da igraju Francuzi protiv Srbije naravno da bi izgubili a Francuzi bi se na kraju borili od 12 do 14 mjesta. Mislim na prave Francuze. Tako je nekako bilo i u finalu svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji.

dubrovnik

pre 5 godina

Šteta za prvo poluvrijeme zaslužili ste više..da su golmani bili blizu Srbija bi vodila na poluvremenu.
Gledao sam vas prošle godine u Splitu i sada djelujete puno brži i raznovrsniji.. E da faul na
Marsenicu je čist crveni karton.
Sretno

Kukatilo

pre 5 godina

pogledajte pazljivo usporeni snimak suteva Abaloa, videcete da pre suta dodirbe teren nogom, a sudoje to dva puta ne bide, sramota
(pera, 12. januar 2019 21:10)

Da, bas sam to komentarisao sa caletom

Rajko

pre 5 godina

Presmijesno smo ispustili egal..ne smijes 3 puta promasiti jedan na jedan protiv Tunisa a kamo protiv Francuske..inace Francuska nista posebno zasad,sto se nas tice danak neiskustva i mladost..golman apsolutno nista nije odbranio..to je to..

Splicone

pre 5 godina

"Pozdrav iz nepokorenog Zagreba", mene je kao Hrvata blam kad pročitam ovakav komentar i želio bi objasnit susjedima da je to rezultat propagande i lažiranja povijesti, nemam ništa sa Brozom i njegovim banditima i svi smo svjesni kako su isti promijenili stanovništvo Zagreba nakon ww2.

Još jednom se ispričavam jer mi je neugodno i morao sam ovo napisati!

veliki strumf

pre 5 godina

Upropastise nas promaseni ziceri ne sa 6, nego sa 4 metra i prodate lopte. Uz to, Cupara mislim nijednu loptu nije odbranio, osim sedmerca, dok je Francuz skinuo bar 7-8 šuteva, od toga 5 zicera. Od 9-8 i zicera gde je čovek bio sam kao duh, primismo evo 5 gola a da nismo sutnuli na gol - sve prodate lopte, 4 za redom.

Štilcovana katabolcna

pre 5 godina

Napravili su razliku dok Marsenića nije bilo u igri. Kako god, konačno igramo rukomet iz 21. veka. Nadam se da smo završili sa onom teretnom I ružnom igrom iz prošlosti.

Mihajlo

pre 5 godina

Sta god da urade na ovom prvenstvu, prvi put igramo moderan rukomet, imamo brz centar, imamo igru na krila, imamo akcije za pivota. Igramo dosta brzo a tako bas dugo nismo igrali. E sad, jasno je da, uz duzno postovanje svih momaka, ovaj tim nema individualni kvalitet kakav smo imali do pre par godina, kad su nastupali Stanic, Momir Ilic, Vujin, Petar Nenadic, Sesum i drugi. Svim srcem uz ovaj tim, napred Srbija!

kralj

pre 5 godina

Odlicno igramo,golmani moraju nesto da brane inace nemamo sanse,za ove majstore koji kazu da su Francuzi slabi, podsetnik da su favoriti broj jedan,daleko najbolja ekipa na svetu,svaki njihov igrac je medju trojicom najboljih na svetu ali nasi momci su mladi I srcani I mogu svakog da pobede.Mnogo fali Zelenovic,nas najbolji igrac a i promasili smo dva tri zicera,otuda I ova razlika.Samo golmani da prorade,sudjene da ostane isto I imamo sanse makar za remi,za pobedu tesko.Dvojac arenin fenomenalan,poznaju materiju I ne lupaju gluposti.

Beograd

pre 5 godina

Hrabra dobra igra nasih momaka u prvom poluvremenu. Pad igre u zadnjih 7-8 minuta posle promasenog zicera Nikolica za vodjstvo. Golmani ne mogu nista da odbrane sem onkg sedmerca. Kad se pogleda ovo su debitanti ali svaka im cast za brzu igru sa srcem na terenu koje ostavljaju. Ne moze im se zameriti nista u sudaru sa lrvacima sveta. Cak naprotiv idemo Srbija.

Василе Стинга

pre 5 godina

Има ли ко на клупи да посавјетује
1. Радивојевића да смањи доживљај послије датог гола и да се што прије враћа у одбрану
2. Кукића да добро онанише прије сваког меча како би смањио количину тестостерона и ушао у меч опуштенији, смиренији и под мање стреса.

Generacija '82

pre 5 godina

Do 22.minuta i 9-9 zaista ništa ne zameram.Konačno rukomet koji na nešto liči.
Međutim,nemamo mi kvalitet i iskustvo za jednu Francusku.Bitno je samo ne izgubiti sa previše golova razlike.

veliki strumf

pre 5 godina

Čudo jedno koliko smo im lopti bacili direktno u ruke. Za 5 minuta drugog poluvremena čak 6! Pa na šta ovo liči? Tako smo i od 9-8 4 puta uzastopno prodali lopte. Uništi smo sami sebe, napunise nas na kontre. Potpuno su se pogubili, sada se jasno vidi nedostatak i iskustva i kvaliteta. Pa mi gotovo 15 napada nismo sutnuli uopšte na gol, sto je frapantno. Evo sada koraci u kontri - neverovatno. Čovek je bukvalno 6 koraka pustio bez tapkanja lopte. Urnisasmo se sami, Francuzi samo koriste poklone.

pa da

pre 5 godina

Nasa stara boljka, posle par gresaka pada konentracija, gubi se volja, sve se primasuje, negde se i malo znanja zagubi i ode mast u propastast. Zao mi je momaka i uvek sam za to da se momci podrze ali mora malo da se kritikuju. OK, ajmo momci Brazil da se pobedi..

stanislav

pre 5 godina

Je li neko srpskim rukometašima zabranio skok šut? Na šta ovo liči? Pa ovako se nije igralo ni pre 50 godina. Potpuno prevaziđen način igranja - spor, neprecizan, krila pretezno ne igraju. Ovi izgleda baš TUŽNO.

BODIBOND

pre 5 godina

Selektore gde su Nikic, Nikcevic, Sesum, Stanic? Znam samo za Cuparu sa prethodnog turnira. Bez Nikica, Nikcevica, Sesuma nemamo cemu da se nadamo na ovom prvenstvu.

loreda

pre 5 godina

Ne razumijem zašto se ovom Strajniću ne zabrani prenošenje utakmica. Pa taj čovjek je maler neviđeni. Uvijek kad odem pogledati neku utakmicu, a on je prenosi znam da neće završiti na dobro. Pa ima valjda netko tko ima moći da ga makne.

Banjaluka

pre 5 godina

Ajmooo Srbija!!!Hrvati su uz vas...pozdrav iz nepokorenog grada Zagreba
(Skitarović, 12. januar 2019 20:55

Hvala komšija. Naravno da ste nepokoreni kad se nikom jačem niste htjeli suprostaviti :)

dragan

pre 5 godina

2 poluvreme totalni raspad kao uvek nikad ne odigramo 60 minuta kako treba vrlo lose hajde izgubis 3 a 4 razlike neko vise od 10 katastrofa debakl uzas od naseg rukometa

Nenad

pre 5 godina

Srbiji je uspjeh kad se plasira na svjetsko ili evropsko prvenstvo, tako da vec nakon prvog kruga mogu pakovati kofere!
(Torcida Livno, 12. januar 2019 21:43)

za tebe je uspeh kad izgubi Srbija. Gde si bio u prvom poluvremenu, zar niste malo navijali za nas?!

Delije Čikago

pre 5 godina

Nekad su nam golmani bili prva karika, sad je loše, srčani su momci, daju sve od sebe, mislim da će nas onaj remi sa rusima izbaciti, šteta...

veliki strumf

pre 5 godina

Ne mogu da razumem da lepo prodjemo na 6 metara i već nekoliko puta sutiramo direktno u golmana sa svega par metara. Previše je ovo promašenih zicera, a igramo veoma lepo. Čini mi se da je ova reprezentacija Francuske daleko od one šampionske. Šteta sto nema Zelenovića, ovo lepo izgleda.

Marko

pre 5 godina

Cestitam na do sad prikazanoj igri. Navijam za vas svim srcem i nadam se da cete izdrzati i na kraju pobinediti jer ove Francuze u rukometu ne mogu niti nacrtane gledati...

Kića

pre 5 godina

U velikoj sam dilemi za koga da navijam..Francuzi su mi mnogo simpatični kao ekipa, a uz to su Francuzi naši veliki saveznici tokom istorije. Volim Srbiju, ali ću ovog puta navijati za Francusku jer verujem da mogu da odu daleko, a ova 2 boda će im mnogo značiti. Voleo bih da čujem i vaše mišljenje na ovu temu, + ako ste za Srbiju, - ako ste za Francusku.

dsds

pre 5 godina

Na stranu utakmica, ali koliko ovaj strajnic nema poima ljudi moji, covek osnovna pravila ne zna, govori o nekom kriterijumu kod probijanja, a ne vidi da je jedan nas igrac u prostoru od 6m gde nikad ne moze da bude probijanje vec sedmerac odmah, ko sve ne radi na ovom rtsu.... gde ga nadjose samo, a onda promenim na arenu i vidim sa kojom dozom zara ovi momci prenose utakmicu nase zemlje i koliko se razumeju u to sto rade, a od strajnica da ti se zivot smuci.... sportski pozdrav i napred Srbija!

OgiZe

pre 5 godina

Ne znam kako će završiti, ali ovo je nešto najbolje od rukometa Srbije, što sam gledao zadnjih 15-ak godina. Konačno ima nekih akcija u napadu i brzih lopti.

OgiZe

pre 5 godina

Ne znam kako će završiti, ali ovo je nešto najbolje od rukometa Srbije, što sam gledao zadnjih 15-ak godina. Konačno ima nekih akcija u napadu i brzih lopti.

Mario

pre 5 godina

Pokusavam da navijam za bracu Srbe,međutim braco Srbi vi ne umete da igrate Nogomet i Rukomet,jednostavno ne znate,vi ste Kosarkaska i Teniska nacija,Nogomet i Rukomet jednostavno ne moze da konkurirate!Sportski pozdrav

Kukatilo

pre 5 godina

pogledajte pazljivo usporeni snimak suteva Abaloa, videcete da pre suta dodirbe teren nogom, a sudoje to dva puta ne bide, sramota
(pera, 12. januar 2019 21:10)

Da, bas sam to komentarisao sa caletom

banedpb

pre 5 godina

Neka mu najbolji rukometas Srbije za 2018 godinu sedi i dalje na tribinama! Perune neznalice! Pusti Milosavljeva da brani da pokaze zasto je drugi najbolji ocenjeni golman u Ligi sampiona.

Splicone

pre 5 godina

"Pozdrav iz nepokorenog Zagreba", mene je kao Hrvata blam kad pročitam ovakav komentar i želio bi objasnit susjedima da je to rezultat propagande i lažiranja povijesti, nemam ništa sa Brozom i njegovim banditima i svi smo svjesni kako su isti promijenili stanovništvo Zagreba nakon ww2.

Još jednom se ispričavam jer mi je neugodno i morao sam ovo napisati!

povetarac

pre 5 godina

#splicone
Komsija, dok je bio taj Broz, narodi na ovim prostorima su fino ziveli. Posle njega je doslo visestranacje, i od tada politicke partije( mafio sekte), drze svoje narode u bedi i bioloskom izumiranju..

Ribar!

pre 5 godina

Nasi golmani kao da su na pecanju sluze da vade loptu iz mreze, a i po godinama su tu negde. Pre suta francuza oni su vec okrenuti i traze loptu, ja ovo nikad nisam video. Da ne pricamo o francuzima koji su nasmejani kez od uva do uva kao mi da igramo vaterpolo sa Japnom, od prilike je taj odnos u kvalitetu.

veliki strumf

pre 5 godina

Ipak se mora naglasiti da su drugo poluvreme odigrali sramno. Totalni raspad sistema. Ovoliko lopti ne prodaju ni žene. Teško ćemo mi dobiti Brazil, oni su sa Francuzima imali egal do pred kraj meca. A i ako dobijemo, ovaj težak poraz sa ogromnom razlikom koštaće nas prolaska.

Spectator

pre 5 godina

Dvadeset prvih minuta je izgledalo dobro. Brz rukomet, obrana pokretna, vraćanje natrag diciplinirano, Francuzi skoro da nisu imali kontri... i onda totalni raspad. Što sam još primijetio niti lijevo a niti desno nema visokog igrača i dobrog pucača. Tako da je sve išlo kroz sredinu a tu se troši jako puno energije i naravno na kraju pada koncentracija. Ništa, ovu utakmicu treba zaboraviit i koncentrirati se na Brazil. Treba pokušat nešto protiv Nijemaca, bar bod, da se prenese u drugi krug. Puno sreće želim.

veliki strumf

pre 5 godina

Čudo jedno koliko smo im lopti bacili direktno u ruke. Za 5 minuta drugog poluvremena čak 6! Pa na šta ovo liči? Tako smo i od 9-8 4 puta uzastopno prodali lopte. Uništi smo sami sebe, napunise nas na kontre. Potpuno su se pogubili, sada se jasno vidi nedostatak i iskustva i kvaliteta. Pa mi gotovo 15 napada nismo sutnuli uopšte na gol, sto je frapantno. Evo sada koraci u kontri - neverovatno. Čovek je bukvalno 6 koraka pustio bez tapkanja lopte. Urnisasmo se sami, Francuzi samo koriste poklone.

Marko

pre 5 godina

Cestitam na do sad prikazanoj igri. Navijam za vas svim srcem i nadam se da cete izdrzati i na kraju pobinediti jer ove Francuze u rukometu ne mogu niti nacrtane gledati...

veliki strumf

pre 5 godina

Ne mogu da razumem da lepo prodjemo na 6 metara i već nekoliko puta sutiramo direktno u golmana sa svega par metara. Previše je ovo promašenih zicera, a igramo veoma lepo. Čini mi se da je ova reprezentacija Francuske daleko od one šampionske. Šteta sto nema Zelenovića, ovo lepo izgleda.

Meki deki

pre 5 godina

Mi loptu u ruke ne znamo da drzimo, 100 puta im je ispala lopta, katastrofa
 (Terry, 12. januar 2019 21:41) 

Zar niste vi svetski lideri u kolektivnim sportovima?

Banjaluka

pre 5 godina

Ajmooo Srbija!!!Hrvati su uz vas...pozdrav iz nepokorenog grada Zagreba
(Skitarović, 12. januar 2019 20:55

Hvala komšija. Naravno da ste nepokoreni kad se nikom jačem niste htjeli suprostaviti :)

stanislav

pre 5 godina

Je li neko srpskim rukometašima zabranio skok šut? Na šta ovo liči? Pa ovako se nije igralo ni pre 50 godina. Potpuno prevaziđen način igranja - spor, neprecizan, krila pretezno ne igraju. Ovi izgleda baš TUŽNO.

Delije Čikago

pre 5 godina

Nekad su nam golmani bili prva karika, sad je loše, srčani su momci, daju sve od sebe, mislim da će nas onaj remi sa rusima izbaciti, šteta...

Mito

pre 5 godina

Golmani posebno u prvom poluvremenu su odbranili samo jedan penal. Uz takav učinak golmana nemamo šta da tražimo na SP. Drugo najgori igrač utakmice je Nenadić koji je u prvom poluvremenu kod rezultata 9:9 prodao 4 ili 5 lopti zaredom što su Francuzi iskoristili. U drugom poluvremenu njegov učinak je bio sličan što se odrazilo na igru ekipe pa su i drugi pravili tehničke greške. S poštovanjem

my way

pre 5 godina

Аман људи, па другачији сценаријо је био немогућ. Момци се боре, победа над Корејом и неки добар резултат против Бразила би био сјајан резултат, али и тада тешко да би то било довољно за другу фазу. Лепо рече одлични коментатор Арене да морамо да будемо свесни да Србија никоме не може да прети и да циљеви и очекивања морају бити реални. Међутим, после дуго времена назире се нада за наш рукомет, јер је ово група момака који дају максимум и имају тенденцију да напредују. Досад смо били закуцани у зид са тимом који по играчима спада у врх, али без трунке шансе да адекватан резултат и игру као тим оствари и пружи. Поготово је оно са Цветковићем било дно са којег нема повратка. Ови момци, Перун и Недељко, то је сада друга прича и биће то све боље. Може српски мушки рукомет да се подигне. Што се женског тиче, девојке су већ сада зреле за велике ствари. Само да се коначно комплетирају и да се неке коцкице посложе и то је екипа за медаље. Чак и на недавно завршеном ЕП-у без Сање Вујић (бивше Дамњановић), Марије Обрадовић, Анђеле Јањушевић и још неких девојака нас су надиграли само финалисти Русија и Француска и то Францускиње у последњој утакмици када смо изгубили сваку шансу за нешто више. Остала 2 пораза од по гола разлике чисте поклоњене победе.

Štilcovana katabolcna

pre 5 godina

Napravili su razliku dok Marsenića nije bilo u igri. Kako god, konačno igramo rukomet iz 21. veka. Nadam se da smo završili sa onom teretnom I ružnom igrom iz prošlosti.

Borky

pre 5 godina

Demolirali vas
(Hrvatska u finalu 2018, 12. januar 2019 21:53)

Aj sto nas demoliraju nije ni cudo jer kod nas je ovaj sport amaterski al sto vas redovno deru gdje god vas vide pa tako vec par puta u "lepoj vasoj" je za analizu jer ipak vi ulazete puno u vas nacionalni sport broj 1
Ja bih se zabrinuo da nas deru u kosarci kao vas u rukometu.

Hrvat!

pre 5 godina

Da igraju Francuzi protiv Srbije naravno da bi izgubili a Francuzi bi se na kraju borili od 12 do 14 mjesta. Mislim na prave Francuze. Tako je nekako bilo i u finalu svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji.

dubrovnik

pre 5 godina

Šteta za prvo poluvrijeme zaslužili ste više..da su golmani bili blizu Srbija bi vodila na poluvremenu.
Gledao sam vas prošle godine u Splitu i sada djelujete puno brži i raznovrsniji.. E da faul na
Marsenicu je čist crveni karton.
Sretno

Magnus, iz Amsterdama vam se javljam

pre 5 godina

Pokusavam da navijam za bracu Srbe,međutim braco Srbi vi ne umete da igrate Nogomet i Rukomet,jednostavno ne znate,vi ste Kosarkaska i Teniska nacija,Nogomet i Rukomet jednostavno ne moze da konkurirate!Sportski pozdrav
(Mario, 12. januar 2019 21:54) e moj “Mario”, lipo si preveo fudbal na nogomet, samo si zaboravio na “umete”. Evo ja kao Hrvat, uvijek navijam za ex-Yu susjede. Steta sto ste izgubili, odlican forma u pocetku, nadam se da ce te u buducnosti znati izdrzati taj nivo duze.

Nenad

pre 5 godina

Srbiji je uspjeh kad se plasira na svjetsko ili evropsko prvenstvo, tako da vec nakon prvog kruga mogu pakovati kofere!
(Torcida Livno, 12. januar 2019 21:43)

za tebe je uspeh kad izgubi Srbija. Gde si bio u prvom poluvremenu, zar niste malo navijali za nas?!

ojha

pre 5 godina

Svaka cast njima za borbenost.. Ali ne kontam nesto, kako na ovom nivou.. Znaci oni su nasi najbolji (ako nema rodbinskih i menadžerskih dilova) i ispadaju im lopte iz ruku, mase gol po 5 metara.. Pa kako sunce mu poljubim? Razumijem da te biju, mlate i prebijaju.. Ali da si sam i ispadne ti lopta.. To ne kontam

dsds

pre 5 godina

Na stranu utakmica, ali koliko ovaj strajnic nema poima ljudi moji, covek osnovna pravila ne zna, govori o nekom kriterijumu kod probijanja, a ne vidi da je jedan nas igrac u prostoru od 6m gde nikad ne moze da bude probijanje vec sedmerac odmah, ko sve ne radi na ovom rtsu.... gde ga nadjose samo, a onda promenim na arenu i vidim sa kojom dozom zara ovi momci prenose utakmicu nase zemlje i koliko se razumeju u to sto rade, a od strajnica da ti se zivot smuci.... sportski pozdrav i napred Srbija!

goran

pre 5 godina

Savršena utakmica za nas.Da svi vide gde nam je mesto.Godine i godine katastrofalnog rada saveza i klubova dolaze na naplatu.Ovo nije mlad tim(ne krivim ove momke za ništa),samo neiskusan,mi mlade igrače NEMAMO,ovaj sport je kod nas "klinički mrtav",mlađe kategorije su katastrofa,niko ne pruzima odgovornost.Vode nas treneri koji su ostali u 20 veku.Ko zna kada ćemo opet otići na neko veliko takmičenje.Baza igrača jeste mala(nece više klinci na rukomet),ali jos manju bazu imaju Makedonija i Island pa su kilometrima ispred nas.Svi su napredovali,samo mi krupnim koracima idemo unazad.

pa da

pre 5 godina

Nasa stara boljka, posle par gresaka pada konentracija, gubi se volja, sve se primasuje, negde se i malo znanja zagubi i ode mast u propastast. Zao mi je momaka i uvek sam za to da se momci podrze ali mora malo da se kritikuju. OK, ajmo momci Brazil da se pobedi..

JPR24

pre 5 godina

Provo poluvreme. Odlicno. Druo, Francuzi digli ritam i intenzitet, i naši ne vrate na stare staze, igranje rukometa 80 ih, gube loptu kao da u panici itd. No dobro, rezultat je realan. A naši ipak prikazuju bolju igru nego prošlih godina. Nastaviti tako, kako bih svih 60 minuta igrali kako treba. Treba vremena za to. Pa makar i gubili i sa većom razlikom protiv velikih ekipa. Jedino tako se može izaći iz decenijskog bunara. A ko je očekivao nešto bolje ili pak neku pobedu veceras, ili protiv Nemacke itd. Taj nije gledao nas rukomet u zadnjih deset godina. Minimalno.

Hahahahahaha

pre 5 godina

igracima svaka cast...kidaju...ali zato golmani kao da brane na golu od 10 metara ...pa strasno...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xer, 12. januar 2019 21:42)

Igracima svaka cast? Pa ispala im lopta 30 puta. Potpuna nesposobnost u fazi napada. Nije lako biti golman ovakvim napadacima.

Borky

pre 5 godina

Nikad losije golmane nismo imali. Sad kad nam igra napokon na nesto lice nemamo golmane da isprate a predhodnih godina bilo obrnuto. Nema srece u ovom sportu za nas.

Резон Аце Трице Петровића

pre 5 godina

Узмемо ли у обзир само првих 25 минута, ми смо добили ову утакмицу.

pleh

pre 5 godina

pogledajte pazljivo usporeni snimak suteva Abaloa, videcete da pre suta dodirbe teren nogom, a sudoje to dva puta ne bide, sramota
(pera, 12. januar 2019 21:10)

Pa u jedno 60-70 posto suteva sa sest metara ti igrac prvo dodirne nogom teren pa tek onda sutne. To je naravno zabranjeno, ali je to tesko videti u realnom vremenu. Sudije sude samo kad je ocigledno.

...

pre 5 godina

Zar niste vi svetski lideri u kolektivnim sportovima?
(Meki deki, 12. januar 2019 22:00)

naravno da jesmo, na poslednjoj OI sa Amerima natrofejnija nacija u kolektivnim sportovima. Rukomet i pustanje brodica nam nije jaca strana.

Livno BiH, nikad Hrvatska

pre 5 godina

Srbiji je uspjeh kad se plasira na svjetsko ili evropsko prvenstvo, tako da vec nakon prvog kruga mogu pakovati kofere!
(Torcida Livno, 12. januar 2019 21:43)

Isto se vama smeši u košarci. A za odbojku kao sport ste tek nešto, negde načuli.

dragan

pre 5 godina

2 poluvreme totalni raspad kao uvek nikad ne odigramo 60 minuta kako treba vrlo lose hajde izgubis 3 a 4 razlike neko vise od 10 katastrofa debakl uzas od naseg rukometa

loreda

pre 5 godina

Ne razumijem zašto se ovom Strajniću ne zabrani prenošenje utakmica. Pa taj čovjek je maler neviđeni. Uvijek kad odem pogledati neku utakmicu, a on je prenosi znam da neće završiti na dobro. Pa ima valjda netko tko ima moći da ga makne.

Svetlana

pre 5 godina

ZAŠTO NAJBOLJI RUKOMETAŠ SRBIJE I NAJBOLJI GOLMAN DEJAN MILOSAVLJEV NIJE NA GOLU SRBIJE???PA TO BI BILO KAO DA NEKO DJOKOVIĆA DRŽI NA KLUPI,SRAMOTA

kralj

pre 5 godina

Odlicno igramo,golmani moraju nesto da brane inace nemamo sanse,za ove majstore koji kazu da su Francuzi slabi, podsetnik da su favoriti broj jedan,daleko najbolja ekipa na svetu,svaki njihov igrac je medju trojicom najboljih na svetu ali nasi momci su mladi I srcani I mogu svakog da pobede.Mnogo fali Zelenovic,nas najbolji igrac a i promasili smo dva tri zicera,otuda I ova razlika.Samo golmani da prorade,sudjene da ostane isto I imamo sanse makar za remi,za pobedu tesko.Dvojac arenin fenomenalan,poznaju materiju I ne lupaju gluposti.

Sasa

pre 5 godina

Mi loptu u ruke ne znamo da drzimo, 100 puta im je ispala lopta, katastrofa
(Terry, 12. januar 2019 21:41)

Zar niste vi svetski lideri u kolektivnim sportovima?
(Meki deki, 12. januar 2019 22:00)

Jesmo , ali u ovom nismo i nismo u fudbalu . Ali da smo svetski lideri to jesmo.

Miki Lilić

pre 5 godina

Perune brate, da si danas skinuo bilo kog igrača, a bogami i juče i stavio na gol bilo bi bolje. Pa ovo je nestvarno šta ovi momci na golu rade, pratim prvenstvo ovakav katastrofalni učinak golmana nema nijedna ekipa, ni one najgore. A podsetiću vas da je u kvalifikacijama za EP pre ovog prvenstva bilo isto, dakle brate ovoj dvojici pod hitno šut karte za sva vremena, ovo je bruka za Ginisa šta rade !

kaokakao

pre 5 godina

I tako. Juce rekoh da je ono sa Rusijom vec vidjena prica, na domak pobjede, tu smo, ali trt! Ni to ne mozemo. Danas vracanje u realnost. Kao da gledas reprizu nekog prvenstva proslog. Tako je to kad nema ozbiljnog rada i saveza, vec sve na pricu.

pleh

pre 5 godina

Haha na ovoj ihf tviter strani sto vam stoji u vesti stavili slovačku zastavu umesto srpske. Al nas postuje zapad.
(napred Srbija!, 12. januar 2019 21:21)

To je na tviter nalogu francuske rukometne ekipe, a IHF je samo preneo njihov tvit. U drugom tvitu koji je postavio bas IHF stoji normalno srpska zastava.

joker

pre 5 godina

1. Utakmicu dobija odbrana.
2. Gradite polako napad i nemojte da srljate, ali nađi te rešenje.
3. Budi te precizniji.
4. Golman mora da bude na visokom nivou.

Rajko

pre 5 godina

Presmijesno smo ispustili egal..ne smijes 3 puta promasiti jedan na jedan protiv Tunisa a kamo protiv Francuske..inace Francuska nista posebno zasad,sto se nas tice danak neiskustva i mladost..golman apsolutno nista nije odbranio..to je to..

my way

pre 5 godina

Свака част момцима! Играју срцем, дају све од себе и када је тако онда без обзира на резултат подршка не изостаје. Али какав гол на сад крају полувремена, врх, онако нешто нисам видео у рукомету!

Mihajlo

pre 5 godina

Sta god da urade na ovom prvenstvu, prvi put igramo moderan rukomet, imamo brz centar, imamo igru na krila, imamo akcije za pivota. Igramo dosta brzo a tako bas dugo nismo igrali. E sad, jasno je da, uz duzno postovanje svih momaka, ovaj tim nema individualni kvalitet kakav smo imali do pre par godina, kad su nastupali Stanic, Momir Ilic, Vujin, Petar Nenadic, Sesum i drugi. Svim srcem uz ovaj tim, napred Srbija!

Kića

pre 5 godina

U velikoj sam dilemi za koga da navijam..Francuzi su mi mnogo simpatični kao ekipa, a uz to su Francuzi naši veliki saveznici tokom istorije. Volim Srbiju, ali ću ovog puta navijati za Francusku jer verujem da mogu da odu daleko, a ova 2 boda će im mnogo značiti. Voleo bih da čujem i vaše mišljenje na ovu temu, + ako ste za Srbiju, - ako ste za Francusku.

room 1408

pre 5 godina

Samo se džabe brukaju..Zar moraju ovi ljudi da učestvuju na velikim takmicenjima...Ne kažem ja ništa loše za te ljude.Oni bolje od ovoga ne znaju...Ali kada pogledaš košarkaše,odbojkaše,vaterpoliste koji imaju visoke standarde sam covek dodje do zaključka da nismo u sportu Gvineja...Onada bolje za fudbalere i rukometaše da ne učestvuju uopste na velikim takmicenjima...Neka se igraju po seoskim takmicenjima i C ligama.

Aco Bubalo

pre 5 godina

Ne igramo loše, pogotovo u odbrani ali su nam golmani šuplji. Da je Stanić iz najboljih dana tu možda bi i imali neke šanse na ovom prvenstvu.

Danilo

pre 5 godina

Sta znaju Srbi kolko je francuska jaka kad već 20 godina nismo sa njima igrali velike utakmice muski se bore
momci kapa do poda protiv super top ekipe golmani zasada rade prevagu nasi osim jednog penala bas nista nisu branili

shone bjelovacki

pre 5 godina

Treba pustiti Peruna da radi i dalje, ne treba gledati ovaj rezultat ili rezultat na SP... Svidja mi se sto je podmaldio reprezentciju i mislim da u ovim momcima ima “ leba”! Vreme je cudo! Odrastao sam i ostario gledajuci Brandta selektora Njemacke e to je sistem gospodo! Pozzz

veliki strumf

pre 5 godina

Upropastise nas promaseni ziceri ne sa 6, nego sa 4 metra i prodate lopte. Uz to, Cupara mislim nijednu loptu nije odbranio, osim sedmerca, dok je Francuz skinuo bar 7-8 šuteva, od toga 5 zicera. Od 9-8 i zicera gde je čovek bio sam kao duh, primismo evo 5 gola a da nismo sutnuli na gol - sve prodate lopte, 4 za redom.

Василе Стинга

pre 5 godina

Има ли ко на клупи да посавјетује
1. Радивојевића да смањи доживљај послије датог гола и да се што прије враћа у одбрану
2. Кукића да добро онанише прије сваког меча како би смањио количину тестостерона и ушао у меч опуштенији, смиренији и под мање стреса.

Generacija '82

pre 5 godina

Do 22.minuta i 9-9 zaista ništa ne zameram.Konačno rukomet koji na nešto liči.
Međutim,nemamo mi kvalitet i iskustvo za jednu Francusku.Bitno je samo ne izgubiti sa previše golova razlike.

Gde ja živim

pre 5 godina

Od 12:9 nisam imao više snage da gledam. Tu je bio kraj. Početak dobar, treba tako nastaviti ubuduće. Francuzi su ipak nekoliko klasa ispred nas tako da poraz i nije strašan. Smanjiti tehničke greške na minimum minimuma. Igrati brzo, ali ne i brzopleto. Prestati jednom sa zabijanjem u sredinu.

Goran

pre 5 godina

Naucili smo da igramo i branimo brzi centar, jos samo da naucimo da realizujemo ovolike sanse. Inace odlicno igramo, ali nas golman bas nista ne brani. Slaba realizacija i golman ce nam doci glave. Nadam se da cemo da se popravimo.

djedmedjed

pre 5 godina

igrati znaju, to se vidjelo u prvom poluvremenu ! Rukomet je prije svega sport psihe i ne smije se klonuti ako pocnes gubiti 3-4 razlike. Mislim da Srbija treba jedan ozbiljan tim sportskih psihologa kako bi naucili rukometase da zadrze koncentraciju cijelih 60 minuta. Rukomet je sport koji kida zivce

gremlin

pre 5 godina

Dobro bili smo egal 22 minuta,ima tu potencijala ali...Francuska je za nas druga planeta,mi sa Brazilom i Korejom za 3 mesto se borimo...

Beograd

pre 5 godina

Hrabra dobra igra nasih momaka u prvom poluvremenu. Pad igre u zadnjih 7-8 minuta posle promasenog zicera Nikolica za vodjstvo. Golmani ne mogu nista da odbrane sem onkg sedmerca. Kad se pogleda ovo su debitanti ali svaka im cast za brzu igru sa srcem na terenu koje ostavljaju. Ne moze im se zameriti nista u sudaru sa lrvacima sveta. Cak naprotiv idemo Srbija.

Marinkova bara

pre 5 godina

Ovaj nas gosa nista ne moze da odbrani.
(BODIBOND, 12. januar 2019 20:5

Ti si bas sportski covek.Na svaku temu imas komentar.Ceo dan tracis vreme na kucanju komentara
Imas li potodicu, devojku, drugare.Ubijes jedno 15-20 komentara

BODIBOND

pre 5 godina

Selektore gde su Nikic, Nikcevic, Sesum, Stanic? Znam samo za Cuparu sa prethodnog turnira. Bez Nikica, Nikcevica, Sesuma nemamo cemu da se nadamo na ovom prvenstvu.

Meki deki

pre 5 godina

Mi loptu u ruke ne znamo da drzimo, 100 puta im je ispala lopta, katastrofa
 (Terry, 12. januar 2019 21:41) 

Zar niste vi svetski lideri u kolektivnim sportovima?

Kića

pre 5 godina

U velikoj sam dilemi za koga da navijam..Francuzi su mi mnogo simpatični kao ekipa, a uz to su Francuzi naši veliki saveznici tokom istorije. Volim Srbiju, ali ću ovog puta navijati za Francusku jer verujem da mogu da odu daleko, a ova 2 boda će im mnogo značiti. Voleo bih da čujem i vaše mišljenje na ovu temu, + ako ste za Srbiju, - ako ste za Francusku.

povetarac

pre 5 godina

#splicone
Komsija, dok je bio taj Broz, narodi na ovim prostorima su fino ziveli. Posle njega je doslo visestranacje, i od tada politicke partije( mafio sekte), drze svoje narode u bedi i bioloskom izumiranju..

Banjaluka

pre 5 godina

Ajmooo Srbija!!!Hrvati su uz vas...pozdrav iz nepokorenog grada Zagreba
(Skitarović, 12. januar 2019 20:55

Hvala komšija. Naravno da ste nepokoreni kad se nikom jačem niste htjeli suprostaviti :)

Mario

pre 5 godina

Pokusavam da navijam za bracu Srbe,međutim braco Srbi vi ne umete da igrate Nogomet i Rukomet,jednostavno ne znate,vi ste Kosarkaska i Teniska nacija,Nogomet i Rukomet jednostavno ne moze da konkurirate!Sportski pozdrav

Hrvat!

pre 5 godina

Da igraju Francuzi protiv Srbije naravno da bi izgubili a Francuzi bi se na kraju borili od 12 do 14 mjesta. Mislim na prave Francuze. Tako je nekako bilo i u finalu svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji.

BODIBOND

pre 5 godina

Selektore gde su Nikic, Nikcevic, Sesum, Stanic? Znam samo za Cuparu sa prethodnog turnira. Bez Nikica, Nikcevica, Sesuma nemamo cemu da se nadamo na ovom prvenstvu.

Borky

pre 5 godina

Demolirali vas
(Hrvatska u finalu 2018, 12. januar 2019 21:53)

Aj sto nas demoliraju nije ni cudo jer kod nas je ovaj sport amaterski al sto vas redovno deru gdje god vas vide pa tako vec par puta u "lepoj vasoj" je za analizu jer ipak vi ulazete puno u vas nacionalni sport broj 1
Ja bih se zabrinuo da nas deru u kosarci kao vas u rukometu.

Nenad

pre 5 godina

Srbiji je uspjeh kad se plasira na svjetsko ili evropsko prvenstvo, tako da vec nakon prvog kruga mogu pakovati kofere!
(Torcida Livno, 12. januar 2019 21:43)

za tebe je uspeh kad izgubi Srbija. Gde si bio u prvom poluvremenu, zar niste malo navijali za nas?!

...

pre 5 godina

Zar niste vi svetski lideri u kolektivnim sportovima?
(Meki deki, 12. januar 2019 22:00)

naravno da jesmo, na poslednjoj OI sa Amerima natrofejnija nacija u kolektivnim sportovima. Rukomet i pustanje brodica nam nije jaca strana.

Splicone

pre 5 godina

"Pozdrav iz nepokorenog Zagreba", mene je kao Hrvata blam kad pročitam ovakav komentar i želio bi objasnit susjedima da je to rezultat propagande i lažiranja povijesti, nemam ništa sa Brozom i njegovim banditima i svi smo svjesni kako su isti promijenili stanovništvo Zagreba nakon ww2.

Još jednom se ispričavam jer mi je neugodno i morao sam ovo napisati!

Sasa

pre 5 godina

Mi loptu u ruke ne znamo da drzimo, 100 puta im je ispala lopta, katastrofa
(Terry, 12. januar 2019 21:41)

Zar niste vi svetski lideri u kolektivnim sportovima?
(Meki deki, 12. januar 2019 22:00)

Jesmo , ali u ovom nismo i nismo u fudbalu . Ali da smo svetski lideri to jesmo.

OgiZe

pre 5 godina

Ne znam kako će završiti, ali ovo je nešto najbolje od rukometa Srbije, što sam gledao zadnjih 15-ak godina. Konačno ima nekih akcija u napadu i brzih lopti.

Livno BiH, nikad Hrvatska

pre 5 godina

Srbiji je uspjeh kad se plasira na svjetsko ili evropsko prvenstvo, tako da vec nakon prvog kruga mogu pakovati kofere!
(Torcida Livno, 12. januar 2019 21:43)

Isto se vama smeši u košarci. A za odbojku kao sport ste tek nešto, negde načuli.

Kukatilo

pre 5 godina

pogledajte pazljivo usporeni snimak suteva Abaloa, videcete da pre suta dodirbe teren nogom, a sudoje to dva puta ne bide, sramota
(pera, 12. januar 2019 21:10)

Da, bas sam to komentarisao sa caletom

room 1408

pre 5 godina

Samo se džabe brukaju..Zar moraju ovi ljudi da učestvuju na velikim takmicenjima...Ne kažem ja ništa loše za te ljude.Oni bolje od ovoga ne znaju...Ali kada pogledaš košarkaše,odbojkaše,vaterpoliste koji imaju visoke standarde sam covek dodje do zaključka da nismo u sportu Gvineja...Onada bolje za fudbalere i rukometaše da ne učestvuju uopste na velikim takmicenjima...Neka se igraju po seoskim takmicenjima i C ligama.

veliki strumf

pre 5 godina

Ipak se mora naglasiti da su drugo poluvreme odigrali sramno. Totalni raspad sistema. Ovoliko lopti ne prodaju ni žene. Teško ćemo mi dobiti Brazil, oni su sa Francuzima imali egal do pred kraj meca. A i ako dobijemo, ovaj težak poraz sa ogromnom razlikom koštaće nas prolaska.

my way

pre 5 godina

Аман људи, па другачији сценаријо је био немогућ. Момци се боре, победа над Корејом и неки добар резултат против Бразила би био сјајан резултат, али и тада тешко да би то било довољно за другу фазу. Лепо рече одлични коментатор Арене да морамо да будемо свесни да Србија никоме не може да прети и да циљеви и очекивања морају бити реални. Међутим, после дуго времена назире се нада за наш рукомет, јер је ово група момака који дају максимум и имају тенденцију да напредују. Досад смо били закуцани у зид са тимом који по играчима спада у врх, али без трунке шансе да адекватан резултат и игру као тим оствари и пружи. Поготово је оно са Цветковићем било дно са којег нема повратка. Ови момци, Перун и Недељко, то је сада друга прича и биће то све боље. Може српски мушки рукомет да се подигне. Што се женског тиче, девојке су већ сада зреле за велике ствари. Само да се коначно комплетирају и да се неке коцкице посложе и то је екипа за медаље. Чак и на недавно завршеном ЕП-у без Сање Вујић (бивше Дамњановић), Марије Обрадовић, Анђеле Јањушевић и још неких девојака нас су надиграли само финалисти Русија и Француска и то Францускиње у последњој утакмици када смо изгубили сваку шансу за нешто више. Остала 2 пораза од по гола разлике чисте поклоњене победе.

stanislav

pre 5 godina

Je li neko srpskim rukometašima zabranio skok šut? Na šta ovo liči? Pa ovako se nije igralo ni pre 50 godina. Potpuno prevaziđen način igranja - spor, neprecizan, krila pretezno ne igraju. Ovi izgleda baš TUŽNO.

joker

pre 5 godina

1. Utakmicu dobija odbrana.
2. Gradite polako napad i nemojte da srljate, ali nađi te rešenje.
3. Budi te precizniji.
4. Golman mora da bude na visokom nivou.

Marko

pre 5 godina

Cestitam na do sad prikazanoj igri. Navijam za vas svim srcem i nadam se da cete izdrzati i na kraju pobinediti jer ove Francuze u rukometu ne mogu niti nacrtane gledati...

dubrovnik

pre 5 godina

Šteta za prvo poluvrijeme zaslužili ste više..da su golmani bili blizu Srbija bi vodila na poluvremenu.
Gledao sam vas prošle godine u Splitu i sada djelujete puno brži i raznovrsniji.. E da faul na
Marsenicu je čist crveni karton.
Sretno

Magnus, iz Amsterdama vam se javljam

pre 5 godina

Pokusavam da navijam za bracu Srbe,međutim braco Srbi vi ne umete da igrate Nogomet i Rukomet,jednostavno ne znate,vi ste Kosarkaska i Teniska nacija,Nogomet i Rukomet jednostavno ne moze da konkurirate!Sportski pozdrav
(Mario, 12. januar 2019 21:54) e moj “Mario”, lipo si preveo fudbal na nogomet, samo si zaboravio na “umete”. Evo ja kao Hrvat, uvijek navijam za ex-Yu susjede. Steta sto ste izgubili, odlican forma u pocetku, nadam se da ce te u buducnosti znati izdrzati taj nivo duze.

shone bjelovacki

pre 5 godina

Treba pustiti Peruna da radi i dalje, ne treba gledati ovaj rezultat ili rezultat na SP... Svidja mi se sto je podmaldio reprezentciju i mislim da u ovim momcima ima “ leba”! Vreme je cudo! Odrastao sam i ostario gledajuci Brandta selektora Njemacke e to je sistem gospodo! Pozzz

Miki Lilić

pre 5 godina

Perune brate, da si danas skinuo bilo kog igrača, a bogami i juče i stavio na gol bilo bi bolje. Pa ovo je nestvarno šta ovi momci na golu rade, pratim prvenstvo ovakav katastrofalni učinak golmana nema nijedna ekipa, ni one najgore. A podsetiću vas da je u kvalifikacijama za EP pre ovog prvenstva bilo isto, dakle brate ovoj dvojici pod hitno šut karte za sva vremena, ovo je bruka za Ginisa šta rade !

banedpb

pre 5 godina

Neka mu najbolji rukometas Srbije za 2018 godinu sedi i dalje na tribinama! Perune neznalice! Pusti Milosavljeva da brani da pokaze zasto je drugi najbolji ocenjeni golman u Ligi sampiona.

Mihajlo

pre 5 godina

Sta god da urade na ovom prvenstvu, prvi put igramo moderan rukomet, imamo brz centar, imamo igru na krila, imamo akcije za pivota. Igramo dosta brzo a tako bas dugo nismo igrali. E sad, jasno je da, uz duzno postovanje svih momaka, ovaj tim nema individualni kvalitet kakav smo imali do pre par godina, kad su nastupali Stanic, Momir Ilic, Vujin, Petar Nenadic, Sesum i drugi. Svim srcem uz ovaj tim, napred Srbija!

Резон Аце Трице Петровића

pre 5 godina

Узмемо ли у обзир само првих 25 минута, ми смо добили ову утакмицу.

Marinkova bara

pre 5 godina

Ovaj nas gosa nista ne moze da odbrani.
(BODIBOND, 12. januar 2019 20:5

Ti si bas sportski covek.Na svaku temu imas komentar.Ceo dan tracis vreme na kucanju komentara
Imas li potodicu, devojku, drugare.Ubijes jedno 15-20 komentara

pa da

pre 5 godina

Nasa stara boljka, posle par gresaka pada konentracija, gubi se volja, sve se primasuje, negde se i malo znanja zagubi i ode mast u propastast. Zao mi je momaka i uvek sam za to da se momci podrze ali mora malo da se kritikuju. OK, ajmo momci Brazil da se pobedi..

Svetlana

pre 5 godina

ZAŠTO NAJBOLJI RUKOMETAŠ SRBIJE I NAJBOLJI GOLMAN DEJAN MILOSAVLJEV NIJE NA GOLU SRBIJE???PA TO BI BILO KAO DA NEKO DJOKOVIĆA DRŽI NA KLUPI,SRAMOTA

Štilcovana katabolcna

pre 5 godina

Napravili su razliku dok Marsenića nije bilo u igri. Kako god, konačno igramo rukomet iz 21. veka. Nadam se da smo završili sa onom teretnom I ružnom igrom iz prošlosti.

JPR24

pre 5 godina

Provo poluvreme. Odlicno. Druo, Francuzi digli ritam i intenzitet, i naši ne vrate na stare staze, igranje rukometa 80 ih, gube loptu kao da u panici itd. No dobro, rezultat je realan. A naši ipak prikazuju bolju igru nego prošlih godina. Nastaviti tako, kako bih svih 60 minuta igrali kako treba. Treba vremena za to. Pa makar i gubili i sa većom razlikom protiv velikih ekipa. Jedino tako se može izaći iz decenijskog bunara. A ko je očekivao nešto bolje ili pak neku pobedu veceras, ili protiv Nemacke itd. Taj nije gledao nas rukomet u zadnjih deset godina. Minimalno.

kralj

pre 5 godina

Odlicno igramo,golmani moraju nesto da brane inace nemamo sanse,za ove majstore koji kazu da su Francuzi slabi, podsetnik da su favoriti broj jedan,daleko najbolja ekipa na svetu,svaki njihov igrac je medju trojicom najboljih na svetu ali nasi momci su mladi I srcani I mogu svakog da pobede.Mnogo fali Zelenovic,nas najbolji igrac a i promasili smo dva tri zicera,otuda I ova razlika.Samo golmani da prorade,sudjene da ostane isto I imamo sanse makar za remi,za pobedu tesko.Dvojac arenin fenomenalan,poznaju materiju I ne lupaju gluposti.

Ribar!

pre 5 godina

Nasi golmani kao da su na pecanju sluze da vade loptu iz mreze, a i po godinama su tu negde. Pre suta francuza oni su vec okrenuti i traze loptu, ja ovo nikad nisam video. Da ne pricamo o francuzima koji su nasmejani kez od uva do uva kao mi da igramo vaterpolo sa Japnom, od prilike je taj odnos u kvalitetu.

veliki strumf

pre 5 godina

Ne mogu da razumem da lepo prodjemo na 6 metara i već nekoliko puta sutiramo direktno u golmana sa svega par metara. Previše je ovo promašenih zicera, a igramo veoma lepo. Čini mi se da je ova reprezentacija Francuske daleko od one šampionske. Šteta sto nema Zelenovića, ovo lepo izgleda.

Beograd

pre 5 godina

Hrabra dobra igra nasih momaka u prvom poluvremenu. Pad igre u zadnjih 7-8 minuta posle promasenog zicera Nikolica za vodjstvo. Golmani ne mogu nista da odbrane sem onkg sedmerca. Kad se pogleda ovo su debitanti ali svaka im cast za brzu igru sa srcem na terenu koje ostavljaju. Ne moze im se zameriti nista u sudaru sa lrvacima sveta. Cak naprotiv idemo Srbija.

Delije Čikago

pre 5 godina

Nekad su nam golmani bili prva karika, sad je loše, srčani su momci, daju sve od sebe, mislim da će nas onaj remi sa rusima izbaciti, šteta...

Spectator

pre 5 godina

Dvadeset prvih minuta je izgledalo dobro. Brz rukomet, obrana pokretna, vraćanje natrag diciplinirano, Francuzi skoro da nisu imali kontri... i onda totalni raspad. Što sam još primijetio niti lijevo a niti desno nema visokog igrača i dobrog pucača. Tako da je sve išlo kroz sredinu a tu se troši jako puno energije i naravno na kraju pada koncentracija. Ništa, ovu utakmicu treba zaboraviit i koncentrirati se na Brazil. Treba pokušat nešto protiv Nijemaca, bar bod, da se prenese u drugi krug. Puno sreće želim.

Василе Стинга

pre 5 godina

Има ли ко на клупи да посавјетује
1. Радивојевића да смањи доживљај послије датог гола и да се што прије враћа у одбрану
2. Кукића да добро онанише прије сваког меча како би смањио количину тестостерона и ушао у меч опуштенији, смиренији и под мање стреса.

Aco Bubalo

pre 5 godina

Ne igramo loše, pogotovo u odbrani ali su nam golmani šuplji. Da je Stanić iz najboljih dana tu možda bi i imali neke šanse na ovom prvenstvu.

Danilo

pre 5 godina

Sta znaju Srbi kolko je francuska jaka kad već 20 godina nismo sa njima igrali velike utakmice muski se bore
momci kapa do poda protiv super top ekipe golmani zasada rade prevagu nasi osim jednog penala bas nista nisu branili

dragan

pre 5 godina

2 poluvreme totalni raspad kao uvek nikad ne odigramo 60 minuta kako treba vrlo lose hajde izgubis 3 a 4 razlike neko vise od 10 katastrofa debakl uzas od naseg rukometa

dsds

pre 5 godina

Na stranu utakmica, ali koliko ovaj strajnic nema poima ljudi moji, covek osnovna pravila ne zna, govori o nekom kriterijumu kod probijanja, a ne vidi da je jedan nas igrac u prostoru od 6m gde nikad ne moze da bude probijanje vec sedmerac odmah, ko sve ne radi na ovom rtsu.... gde ga nadjose samo, a onda promenim na arenu i vidim sa kojom dozom zara ovi momci prenose utakmicu nase zemlje i koliko se razumeju u to sto rade, a od strajnica da ti se zivot smuci.... sportski pozdrav i napred Srbija!

Goran

pre 5 godina

Naucili smo da igramo i branimo brzi centar, jos samo da naucimo da realizujemo ovolike sanse. Inace odlicno igramo, ali nas golman bas nista ne brani. Slaba realizacija i golman ce nam doci glave. Nadam se da cemo da se popravimo.

Borky

pre 5 godina

Nikad losije golmane nismo imali. Sad kad nam igra napokon na nesto lice nemamo golmane da isprate a predhodnih godina bilo obrnuto. Nema srece u ovom sportu za nas.

my way

pre 5 godina

Свака част момцима! Играју срцем, дају све од себе и када је тако онда без обзира на резултат подршка не изостаје. Али какав гол на сад крају полувремена, врх, онако нешто нисам видео у рукомету!

loreda

pre 5 godina

Ne razumijem zašto se ovom Strajniću ne zabrani prenošenje utakmica. Pa taj čovjek je maler neviđeni. Uvijek kad odem pogledati neku utakmicu, a on je prenosi znam da neće završiti na dobro. Pa ima valjda netko tko ima moći da ga makne.

veliki strumf

pre 5 godina

Čudo jedno koliko smo im lopti bacili direktno u ruke. Za 5 minuta drugog poluvremena čak 6! Pa na šta ovo liči? Tako smo i od 9-8 4 puta uzastopno prodali lopte. Uništi smo sami sebe, napunise nas na kontre. Potpuno su se pogubili, sada se jasno vidi nedostatak i iskustva i kvaliteta. Pa mi gotovo 15 napada nismo sutnuli uopšte na gol, sto je frapantno. Evo sada koraci u kontri - neverovatno. Čovek je bukvalno 6 koraka pustio bez tapkanja lopte. Urnisasmo se sami, Francuzi samo koriste poklone.

goran

pre 5 godina

Savršena utakmica za nas.Da svi vide gde nam je mesto.Godine i godine katastrofalnog rada saveza i klubova dolaze na naplatu.Ovo nije mlad tim(ne krivim ove momke za ništa),samo neiskusan,mi mlade igrače NEMAMO,ovaj sport je kod nas "klinički mrtav",mlađe kategorije su katastrofa,niko ne pruzima odgovornost.Vode nas treneri koji su ostali u 20 veku.Ko zna kada ćemo opet otići na neko veliko takmičenje.Baza igrača jeste mala(nece više klinci na rukomet),ali jos manju bazu imaju Makedonija i Island pa su kilometrima ispred nas.Svi su napredovali,samo mi krupnim koracima idemo unazad.

Hahahahahaha

pre 5 godina

igracima svaka cast...kidaju...ali zato golmani kao da brane na golu od 10 metara ...pa strasno...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xer, 12. januar 2019 21:42)

Igracima svaka cast? Pa ispala im lopta 30 puta. Potpuna nesposobnost u fazi napada. Nije lako biti golman ovakvim napadacima.

veliki strumf

pre 5 godina

Upropastise nas promaseni ziceri ne sa 6, nego sa 4 metra i prodate lopte. Uz to, Cupara mislim nijednu loptu nije odbranio, osim sedmerca, dok je Francuz skinuo bar 7-8 šuteva, od toga 5 zicera. Od 9-8 i zicera gde je čovek bio sam kao duh, primismo evo 5 gola a da nismo sutnuli na gol - sve prodate lopte, 4 za redom.

kaokakao

pre 5 godina

I tako. Juce rekoh da je ono sa Rusijom vec vidjena prica, na domak pobjede, tu smo, ali trt! Ni to ne mozemo. Danas vracanje u realnost. Kao da gledas reprizu nekog prvenstva proslog. Tako je to kad nema ozbiljnog rada i saveza, vec sve na pricu.

Mito

pre 5 godina

Golmani posebno u prvom poluvremenu su odbranili samo jedan penal. Uz takav učinak golmana nemamo šta da tražimo na SP. Drugo najgori igrač utakmice je Nenadić koji je u prvom poluvremenu kod rezultata 9:9 prodao 4 ili 5 lopti zaredom što su Francuzi iskoristili. U drugom poluvremenu njegov učinak je bio sličan što se odrazilo na igru ekipe pa su i drugi pravili tehničke greške. S poštovanjem

djedmedjed

pre 5 godina

igrati znaju, to se vidjelo u prvom poluvremenu ! Rukomet je prije svega sport psihe i ne smije se klonuti ako pocnes gubiti 3-4 razlike. Mislim da Srbija treba jedan ozbiljan tim sportskih psihologa kako bi naucili rukometase da zadrze koncentraciju cijelih 60 minuta. Rukomet je sport koji kida zivce

Generacija '82

pre 5 godina

Do 22.minuta i 9-9 zaista ništa ne zameram.Konačno rukomet koji na nešto liči.
Međutim,nemamo mi kvalitet i iskustvo za jednu Francusku.Bitno je samo ne izgubiti sa previše golova razlike.

gremlin

pre 5 godina

Dobro bili smo egal 22 minuta,ima tu potencijala ali...Francuska je za nas druga planeta,mi sa Brazilom i Korejom za 3 mesto se borimo...

Rajko

pre 5 godina

Presmijesno smo ispustili egal..ne smijes 3 puta promasiti jedan na jedan protiv Tunisa a kamo protiv Francuske..inace Francuska nista posebno zasad,sto se nas tice danak neiskustva i mladost..golman apsolutno nista nije odbranio..to je to..

pleh

pre 5 godina

pogledajte pazljivo usporeni snimak suteva Abaloa, videcete da pre suta dodirbe teren nogom, a sudoje to dva puta ne bide, sramota
(pera, 12. januar 2019 21:10)

Pa u jedno 60-70 posto suteva sa sest metara ti igrac prvo dodirne nogom teren pa tek onda sutne. To je naravno zabranjeno, ali je to tesko videti u realnom vremenu. Sudije sude samo kad je ocigledno.

ojha

pre 5 godina

Svaka cast njima za borbenost.. Ali ne kontam nesto, kako na ovom nivou.. Znaci oni su nasi najbolji (ako nema rodbinskih i menadžerskih dilova) i ispadaju im lopte iz ruku, mase gol po 5 metara.. Pa kako sunce mu poljubim? Razumijem da te biju, mlate i prebijaju.. Ali da si sam i ispadne ti lopta.. To ne kontam

pleh

pre 5 godina

Haha na ovoj ihf tviter strani sto vam stoji u vesti stavili slovačku zastavu umesto srpske. Al nas postuje zapad.
(napred Srbija!, 12. januar 2019 21:21)

To je na tviter nalogu francuske rukometne ekipe, a IHF je samo preneo njihov tvit. U drugom tvitu koji je postavio bas IHF stoji normalno srpska zastava.

Gde ja živim

pre 5 godina

Od 12:9 nisam imao više snage da gledam. Tu je bio kraj. Početak dobar, treba tako nastaviti ubuduće. Francuzi su ipak nekoliko klasa ispred nas tako da poraz i nije strašan. Smanjiti tehničke greške na minimum minimuma. Igrati brzo, ali ne i brzopleto. Prestati jednom sa zabijanjem u sredinu.