Tenis 99

Ponedeljak, 05.11.2018.

20:35

Žreb za London: Đoković na Federera najranije u polufinalu

Održan je zvanični žreb za Završni masters u Londonu, turnir kojim će se zaključiti teniska godina.

Žreb za London: Ðokoviæ na Federera najranije u polufinalu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

99 Komentari

Sortiraj po:

opet cirkus

pre 5 godina

Stefan
Idemo da pokazemo Federeru? Idemo po GOAT titulu? Nesto te ne vidim na mecevima i treninzima pored Novaka, bice da se sam znoji, pobedjuje i gubi, nego ti lepo pogledaj u svoj zivot i pokusaj da nesto postignes.

Zoran

pre 5 godina

Nece djokaj jedan mec da dobije .. zivi bili pa vidjeli... precenjen je to igrac..
(Sandzak, 5. novembar 2018 23:41)

Idi bre čuvaj ovce! Naročito Garu, tvoju ljubimicu...

marko

pre 5 godina

Nece djokaj jedan mec da dobije .. zivi bili pa vidjeli... precenjen je to igrac..
(Sandzak, 5. novembar 2018 23:41)

И само сазнање да се прати тенис је за мене фасцинантно. Такав напредак треба похвалити па таман и ако је спакован са мржњом. Корак по корак, стићи ће и 20.век.

markokiki

pre 5 godina

Sta!? Ni ovaj zavrsni masters Djokovic nije osvajao vise puta od Federera!? Znaci ni Ao, ni Rg, ni W, ni Uso, ni Ol zlato nema, ni vise nedelja na br 1, ni titula... Pravi GOAT, nema sta!
(Jumko, 05. novembar 2018 22:17)
Pa da isto može i obrnuto,fed nema vise Rg,OI, Masters titula, završni takodjer a medjusobni skor bolje da nespominjem. 16000 bodova pa to Federer jedino kod naleta video. Niti je vise godina završavao kao prvi na svetu. Ako računamo ovu koju Nole ZAVRŠAVA kao prvi.

Nikola

pre 5 godina

Malo matematike:
Od pocetka Vimbldona, Rafa i Rodzer su osvojili oko 2400 bodova, a Nole 6700. Drugim recima, njih dvojica moraju da osvoje 4300 bodova vise od Noleta do Vimbldona, da bi ga prestigli. U odnosu na Rafu, ta razlika ce se povecati posle finala, a mozda i u odnosu na Rodzera. Znaci Nole je gotovo siguran na prvom mestu do Vimbldona, a to je jos 36 nedelja na vrhu. Tada bi imao skor od 260 nedelja na vrhu, sto je 8 manje od Konorsa i 10 od Lendla. A ako bi ponovio i ovogodisnju jesen i sastavio godinu, stigao bi i svog idola Samprasa i stigao nadomak Federera.

miodrag

pre 5 godina

Naravno da bi bilo odlicno za Novaka da trijumfalno zavrsi godinu, ali…..mislim da nece proci dobro jer je on vec postigao ono cemu se nije objektivno nadao , tako da mu je motivacija slaba, a mi znamo kako on igra kada nije motivisan previse....pokazao je to nedavno I na mastersu u Parizu. Iskreno se nadam da se varam.

JPR24

pre 5 godina

Po cenu Cilic ne moze dobiti Zvereva ? Borna odigra malo u transu, i to je to. Cilic je konstantniji 100 puta. Novak i Marin u polufinalu, ostali kako hoce.

kaligula

pre 5 godina

Za sve vas koji ne znate ko su otan, bodibond i ostali hejteri samo bacite pogled na komentare na vest o Milanu Mladenoviću i sve će vam se samo reći. Neprocenjivo!! :)

Бата Стојковић

pre 5 godina

Nece djokaj jedan mec da dobije .. zivi bili pa vidjeli... precenjen je to igrac..
(Sandzak, 05. novembar 2018 23:41)
Мртва трка између Суље Угљанина и тебе ко ће већу глупост да изјави.

Istine i lazi

pre 5 godina

Djokovicevci, u cemu je razlika, da se toliko iscudjavate, u nama koji ne volimo Djokovica i u onima koji ne vole fudbalere npr? Ne moze se isto tako reci da nisu jasni oni koji ne vole svoje fudbalere? Sta, nisu najbolji? Ne prkose zlom zapadu? Tu se ne pljuje reprezentacija u kojoj je unutar i oko nje sve trulo, pa bi mozda i bilo opravdano, nego svaki fudbaler ponaosob! Zasto se vise pljuje SMS nego Djokovic, a decko je cak pokazao i lepse manire na terenu gde nas predstavlja? Hvala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 5. novembar 2018 22:44) # Link komentara

Koja je to prica?!?!?!

Uros_

pre 5 godina

@Dzoni

nemoguce je zato sto je pola njih povredjeno i svi ovi trenutno su imali najbolje sezone zato se i jesu plasirali(plus Del Potro i Nadal)

antiDebil

pre 5 godina

Kako bi bilo lepo da Djokovic dobije temperetauru pred pocetak turnira. Mnogo bi mi to znacilo.
(Dr. Federer, 5. novembar 2018 22:05)

Dobice Federera sa sve temperaturom....

Zurkolomac

pre 5 godina

Nece djokaj jedan mec da dobije .. zivi bili pa vidjeli... precenjen je to igrac..
(Sandzak, 05. novembar 2018 23:41)

Poturice reci ti nama lepo, kakav je to osecaj biti poturcen?

bozza

pre 5 godina

Izner nema NIKAKVE sanse, protiv Cilica ce biti napeto ali ce verovatno podleci pritisku, kao i u vecini slucajeva do sada, a Zverev ce doziveti nervni slom, polomiti sve rekete, preseci sajlu na mreci i zadaviti sudiju. Duga grupa dosta neizvesnija, ocekujem prolaz RFa i Andersona. A onda, sta bude, bice, ali Novak ostaje No.1

bozza

pre 5 godina

Kako ga je samo ispolivao Kačanov, a vi se jos nadate da će Noleaux nešto da uradi bilo gde. Pa ne može ni njega sreća uvek da prati baš na svakom koraku, kao do sada.
(Stanko, 05. novembar 2018 21:17)

e, a na kom turniru ga je tacno pratila sreca? Na Vimblodnu, USO, Sinsinatiju ili Shangaju? Ili mislis na Kvins i Pariz, gde je igrao finala... predpostavljam da je pravo lice pokazao na Rogers kupu gde je izgubio od onog malog grka koji je kasnije sve oduvao do finala. Verovarno je ipak najveca sreca u tome sto je na neku foru u tom periodu uspeo da pobedi 12 od top 15 igraca. Nole definitivno promasio biznis, trebalo ke da ide u kockare

Dr. Federer

pre 5 godina

Sta!? Ni ovaj zavrsni masters Djokovic nije osvajao vise puta od Federera!? Znaci ni Ao, ni Rg, ni W, ni Uso, ni Ol zlato nema, ni vise nedelja na br 1, ni titula... Pravi GOAT, nema sta!
(Jumko, 5. novembar 2018 22:17)
Nemoj tako da pricas, ima bolji H2H, a to je jedino i pravo merilo. Koga bre jos interesuju titule, nedelje na prvom mestu, GST.

VT

pre 5 godina

Sreca sto je Nadal povrijedjen,sreca sto je Rodzer blizu 40 godina,sreca sto je konkurencija nikad gora,sreca sto dobija meceve na ritern I na greske protivnika,sreca sto mu nikad ne dosadi da tapse lopticu besomucno,sreca sreca sreca,a sta je nesreca,pa sto to prosecnom njegovom navijacu nece da dodje u glavu nikako,samo da dokaze nesto..sto je nedokazivo.E onda kad je tako ja navijam protiv njega jer ne volim nepravdu,ne sto ga ne volim vec zato sto su mu je tenis dosadan,a navijaci bezobrazni,uglavnom.Ali dobro tako je to u ovom nerealnom svijetu sa poramecenim parametrima za sve i svasta.

drago

pre 5 godina

Bolje bi Cilicu bilo da he upao u skupinu s Federerom, tamo bi dobio Andersona i možda Nishikorija, ovdje će dobiti Isnera ali vjerovatno gubi od Zverev
Mora dobiti raj prvi meč ako misli proći. Ali on uvijek gubi sa al pari igračima, nije on Coric. Bitno da osvojimo Davis Cup

drago

pre 5 godina

Bolje bi Cilicu bilo da he upao u skupinu s Federerom, tamo bi dobio Andersona i možda Nishikorija, ovdje će dobiti Isnera ali vjerovatno gubi od Zverev
Mora dobiti raj prvi meč ako misli proći. Ali on uvijek gubi sa al pari igračima, nije on Coric. Bitno da osvojimo Davis Cup

Šuluburić

pre 5 godina

Jesu ova trojica udarači, ali udarači u ovoj fazi Novakove karijere najmanje mu prijaju (Čilić, Cicipas, Zverev, Kačanov). Nema lakog meča.

sir oliver

pre 5 godina

Navijacu za Djokovica po prvi put od kada pratim tenis.Red je i to da se desi. 
(O.T.A.N, 5. novembar 2018 21:07) 

Tvoja stvar kradljivče nika, ja ću uvek za Kralja Federera.
(O.T.A.N., 05. novembar 2018 21:38)

Stefan

pre 5 godina

Znaci No1e legendo samo napred, uz tebe smo sta god da se desi. Idemo da pokazemo Federeru jos jednom ko je tata igrice, a ovi sto te ne vole, na njih ne obracaj paznju jer je to gomila ljubomornih i jadnih ljudi koji ne bi za svog coveka navijali po svakh cenu.... Idemo po G.O.A.T. titulu u buducnosti.

VU

pre 5 godina

Sta!? Ni ovaj zavrsni masters Djokovic nije osvajao vise puta od Federera!? Znaci ni Ao, ni Rg, ni W, ni Uso, ni Ol zlato nema, ni vise nedelja na br 1, ni titula... Pravi GOAT, nema sta!
(Jumko, 5. novembar 2018 22:17)
Šta!? Đoković mlađi 6 godina od Federera?

Jumko

pre 5 godina

Djokovicevci, u cemu je razlika, da se toliko iscudjavate, u nama koji ne volimo Djokovica i u onima koji ne vole fudbalere npr? Ne moze se isto tako reci da nisu jasni oni koji ne vole svoje fudbalere? Sta, nisu najbolji? Ne prkose zlom zapadu? Tu se ne pljuje reprezentacija u kojoj je unutar i oko nje sve trulo, pa bi mozda i bilo opravdano, nego svaki fudbaler ponaosob! Zasto se vise pljuje SMS nego Djokovic, a decko je cak pokazao i lepse manire na terenu gde nas predstavlja? Hvala.

King Roger

pre 5 godina

Navijam za Federera a ne za Djokovica .Da zato sto je Federer najbolji. Dokle cu bre da vas molim vise sad mi je prekipelo i ne morate vise da mi prikazujete komentar necu vise ni da ih pisem.

Tribislav

pre 5 godina

Realno ovo Djokovic i Federer mogu proci jer im obojici odgovaraju grupni sistemi. Finale Djokovic -Rodja da se podvuce crta ko je kralj zavrsnog mastersa.

Sasa

pre 5 godina

Navijacu za Djokovica po prvi put od kada pratim tenis.Red je i to da se desi.
(O.T.A.N, 5. novembar 2018 21:07)

Ma nema sanse da mu to uradis. Izmalerisaces ga, nemoj kad te molim. Pa igra ti Federer, a ti za Djokovica da navijas? Pa gde to ide.

NOLE ŠAMPION

pre 5 godina

Koliko nesreće pa to je nerealno sve serveri koji i drugi servis nabijaju po 200km/h ali dobro samo Noletu ritern vrati i biće ok.Mislim da će protiv Iznera biti najdosadnije jer svi znaju kako izgledaju njihovi mečevi Djokovic ide na razmenu a Izner nameće servis i tako u krug ...
Samo se drži Nole ovde je finale i eventualni trofej odlična stvar za bodove
I dalje je šteta za Nadala i Delpa bilo bi zanimljivije ali dobro ...

SAMO NAPRED NOVACE I PROŠIRI KOLEKCIJU TROFEJA ???

Robert

pre 5 godina

Ocekujem 3 pobede u grupi jer su sva trojica izraziti serveri a zna se ko je tata ritern! Nadam se da ce Novak da krunise ovaj sjajni povratak i da udari jos jednu recku sto se tice mastersa. Srecno!
(babyface, 5. novembar 2018 20:47)

-----

Slažem se, ali znam i šta će biti ako ne bude tako - "da si ti živ i zdrav, bitno da si godinu završio kao prvi", "osigurao prvo mesto, pa logično da mu manjkalo motivacije", "psihički i fizički se potrošio na poslednjim turnirima"... Što je sve ok i potpuno moguće, ali ne volim kad se navodi kao opravdanje, a unapred se svakako najavljuje trofej. Ili-ili, ne može sad ovako, posle onako. :)

Nenad

pre 5 godina

Ideeeeeemoooooo noleeee nas!!! Ponosu i najbolji nas sportisto SVIH VREMENA , sta god bilo do kraja tvoje karijere mi tvoji verni navijači i sunarodnici volimo te svim srcem! Veliki naklon za sve postignuto dobri nas covece. Volimo te! Ponosu nas..

Jumko

pre 5 godina

Sta!? Ni ovaj zavrsni masters Djokovic nije osvajao vise puta od Federera!? Znaci ni Ao, ni Rg, ni W, ni Uso, ni Ol zlato nema, ni vise nedelja na br 1, ni titula... Pravi GOAT, nema sta!

Fx

pre 5 godina

Ako se povredi Čilić ili Zverev u prvom kolu, eto Hačanova pritiv Noleta u drugom ili trećem.
Da se razumemo, svako dobri ovoj dvojici, ali eto prilike za revanš.
Inače Noletova grupa za nijansu lakša od Roćkove.

Marko

pre 5 godina

Bilo bi sjajno kad bi gledali jos jedan teniski klasik u finalu Djokovic-Federer i da Novak pobedom krunise sjajnu sezonu i povratak. Grupa je veoma interesantna jer je Djokovic sa svojih 188cm najmanji teniser u ovoj grupi i igra protiv dobrih servera tako da nece biti lako. Steta za Nadala i Del Potra sto ne učestvuju a Noletu zelim srecu. Ova njegova sezona je za neki holivudski film poput Rokija 3.

fantom

pre 5 godina

Grupa po meri i Novak ima realne šanse za prolaz. Ali kad vidim da treba da igra sa ovim Iznerom, smorim se maksimalno, već znam kako će izgledati meč. Ne volim te igrače tipa Izner, Karlović, Raonić koji samo imaju servis.

dzeki

pre 5 godina

kako vas ne bi sramota letos da napisete 1000 tekstova o Fulamu. na osnovu vasih pisanja mislio sam da ce osvojiti premijer. evo gledam tabelu ZADNJI.

sempervivum

pre 5 godina

Новак ће имати тежи посао у групи, јер му ови ударачи уопште не леже... Баш има да га заморе три узастопна меча по истој шеми. За разлику од Новака, Федерер никад није имао проблема са дрвосечама. Не знам како, али је тако.
Ипак мислим да ће бити финале Федерер-Новак.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Navijacu za Djokovica po prvi put od kada pratim tenis.Red je i to da se desi.
(O.T.A.N, 5. novembar 2018 21:07)

Tvoja stvar kradljivče nika, ja ću uvek za Kralja Federera.

Baily

pre 5 godina

1. Izner 3-0
2. Djokovic 2-1
3. Čilić 1-2
4. Zverev 0-3

1. Tim 2-1
2. Anderson 2-1
3. Federer 2-1
4. Nišikori 0-3

Polufinala:
Izner - Anderson
Tim - Djokovic

Finale:
Izner - Tim

Osvaja Izner.

lobotom

pre 5 godina

Jos kad bi Isner i Anderson otkazali, pa da upadnu Kacanov i Coric. U grupnoj fazi su jedini mecevi koji obecavaju Djokovic-Cilic i Federer-Thiem. Mislim da se necemo nagledati kvalitetnog tenisa.

Stanko

pre 5 godina

Kako ga je samo ispolivao Kačanov, a vi se jos nadate da će Noleaux nešto da uradi bilo gde. Pa ne može ni njega sreća uvek da prati baš na svakom koraku, kao do sada.

Dzoni

pre 5 godina

po meni,idealnih 8 aktivnih igraca za ovakav turnir:
federer
nadal
djokovic
marej
wawrinka
delpotro
cilic
raonic

Bilo bi ludilo svaki mec

Matoradrtina

pre 5 godina

Rafa nikada nije ništa pokazao na završnom turniru ,tako da i nije neka šteta što ga nema...on je programiran za 8-9 meseci...i onda krah

anica

pre 5 godina

Super grupa...koliko mi je drago zbog Iznera sto je osvojio onaj masters, Cilic je super teniser a Zverev kao nova nada moze vise, ali tesko sta ocekivati of novih dok god su Novak Nadal i Federer jos uvek u tenisu.
Idemo Nole, samo te virus sprecio da osvojis Pariz, ovo ne dolazi u pitanje.
Ponosu nas, uspeo si da prebrodis krizu i opet prvi postanes!

Nebojša

pre 5 godina

Federerova grupa je duplo lakša ali to je mač sa dve oštrice u polufinalu ide na težeg protivnika Novaka Zvereva ili Cilica ili nekim čudom Iznera koji je autsajder.

Фрфљави

pre 5 godina

Јако тешка група. У Новаковој сви сами ударачи. Баш. Новак више воли игру попут Кеиа и Доминика. Ал добро, коначно лепо за око видети врхунске играче. А не као прошле године... Сок, и онај Шпанац...

Predo

pre 5 godina

Ispade Đoković sa nadprosečnom visinom od 188 cm. kepec u poređenju sa košarkašima u svojoj grupi. Kad bi igrali košarku protiv one tamo grupe, ubili bi ih. Novak kao bek Čilić i Zverev kao visoka krila od skoro 2 metra i Izner kao centar. Međutim, pošto su oni teniseri, biće Novakov return protiv njihovih servisa. Možda je ona grupa lakša, jer sa serverima nikad ne znate na koju su nogu ustali, ali bi zato polufinale moglo biti lakše, a najinteresantnije bi bilo da se tamo nađe jedini dvometraš iz druge grupe - Anderson.

JPR24

pre 5 godina

Zašto izbacujete nešto sto se neće ostvariti.Djokovic ispada odmah na startu.Federer osvaja i opet prvi!I to sa pola snage!!
(MasterMind, 05. novembar 2018 20:45)

Federe i zvanicno ne moze biti prvi na kraju sezone... Sad oladi.

Владо Бања Лука

pre 5 godina

Велики поздрав и подршка за Ђоковића и његов тим! Група се сигурно пролази...

babyface

pre 5 godina

Ocekujem 3 pobede u grupi jer su sva trojica izraziti serveri a zna se ko je tata ritern! Nadam se da ce Novak da krunise ovaj sjajni povratak i da udari jos jednu recku sto se tice mastersa. Srecno!

Napo Leon

pre 5 godina

realno je da Nole pobedi Iznera, a da Čilića i Zvereva takođe pobedi
isto je realno da Nole pobedi i u polufinalu ko god da mu dođe iz druge grupe,a najrealnije je da Nole osvoji završni turnir u Londonu

JPR24

pre 5 godina

Zašto izbacujete nešto sto se neće ostvariti.Djokovic ispada odmah na startu.Federer osvaja i opet prvi!I to sa pola snage!!
(MasterMind, 05. novembar 2018 20:45)

Federe i zvanicno ne moze biti prvi na kraju sezone... Sad oladi.

Napo Leon

pre 5 godina

realno je da Nole pobedi Iznera, a da Čilića i Zvereva takođe pobedi
isto je realno da Nole pobedi i u polufinalu ko god da mu dođe iz druge grupe,a najrealnije je da Nole osvoji završni turnir u Londonu

Matoradrtina

pre 5 godina

Rafa nikada nije ništa pokazao na završnom turniru ,tako da i nije neka šteta što ga nema...on je programiran za 8-9 meseci...i onda krah

anica

pre 5 godina

Super grupa...koliko mi je drago zbog Iznera sto je osvojio onaj masters, Cilic je super teniser a Zverev kao nova nada moze vise, ali tesko sta ocekivati of novih dok god su Novak Nadal i Federer jos uvek u tenisu.
Idemo Nole, samo te virus sprecio da osvojis Pariz, ovo ne dolazi u pitanje.
Ponosu nas, uspeo si da prebrodis krizu i opet prvi postanes!

Marko

pre 5 godina

Bilo bi sjajno kad bi gledali jos jedan teniski klasik u finalu Djokovic-Federer i da Novak pobedom krunise sjajnu sezonu i povratak. Grupa je veoma interesantna jer je Djokovic sa svojih 188cm najmanji teniser u ovoj grupi i igra protiv dobrih servera tako da nece biti lako. Steta za Nadala i Del Potra sto ne učestvuju a Noletu zelim srecu. Ova njegova sezona je za neki holivudski film poput Rokija 3.

babyface

pre 5 godina

Ocekujem 3 pobede u grupi jer su sva trojica izraziti serveri a zna se ko je tata ritern! Nadam se da ce Novak da krunise ovaj sjajni povratak i da udari jos jednu recku sto se tice mastersa. Srecno!

fantom

pre 5 godina

Grupa po meri i Novak ima realne šanse za prolaz. Ali kad vidim da treba da igra sa ovim Iznerom, smorim se maksimalno, već znam kako će izgledati meč. Ne volim te igrače tipa Izner, Karlović, Raonić koji samo imaju servis.

Predo

pre 5 godina

Ispade Đoković sa nadprosečnom visinom od 188 cm. kepec u poređenju sa košarkašima u svojoj grupi. Kad bi igrali košarku protiv one tamo grupe, ubili bi ih. Novak kao bek Čilić i Zverev kao visoka krila od skoro 2 metra i Izner kao centar. Međutim, pošto su oni teniseri, biće Novakov return protiv njihovih servisa. Možda je ona grupa lakša, jer sa serverima nikad ne znate na koju su nogu ustali, ali bi zato polufinale moglo biti lakše, a najinteresantnije bi bilo da se tamo nađe jedini dvometraš iz druge grupe - Anderson.

VU

pre 5 godina

Sta!? Ni ovaj zavrsni masters Djokovic nije osvajao vise puta od Federera!? Znaci ni Ao, ni Rg, ni W, ni Uso, ni Ol zlato nema, ni vise nedelja na br 1, ni titula... Pravi GOAT, nema sta!
(Jumko, 5. novembar 2018 22:17)
Šta!? Đoković mlađi 6 godina od Federera?

Фрфљави

pre 5 godina

Јако тешка група. У Новаковој сви сами ударачи. Баш. Новак више воли игру попут Кеиа и Доминика. Ал добро, коначно лепо за око видети врхунске играче. А не као прошле године... Сок, и онај Шпанац...

Tribislav

pre 5 godina

Realno ovo Djokovic i Federer mogu proci jer im obojici odgovaraju grupni sistemi. Finale Djokovic -Rodja da se podvuce crta ko je kralj zavrsnog mastersa.

sempervivum

pre 5 godina

Новак ће имати тежи посао у групи, јер му ови ударачи уопште не леже... Баш има да га заморе три узастопна меча по истој шеми. За разлику од Новака, Федерер никад није имао проблема са дрвосечама. Не знам како, али је тако.
Ипак мислим да ће бити финале Федерер-Новак.

Nebojša

pre 5 godina

Federerova grupa je duplo lakša ali to je mač sa dve oštrice u polufinalu ide na težeg protivnika Novaka Zvereva ili Cilica ili nekim čudom Iznera koji je autsajder.

lobotom

pre 5 godina

Jos kad bi Isner i Anderson otkazali, pa da upadnu Kacanov i Coric. U grupnoj fazi su jedini mecevi koji obecavaju Djokovic-Cilic i Federer-Thiem. Mislim da se necemo nagledati kvalitetnog tenisa.

Sasa

pre 5 godina

Navijacu za Djokovica po prvi put od kada pratim tenis.Red je i to da se desi.
(O.T.A.N, 5. novembar 2018 21:07)

Ma nema sanse da mu to uradis. Izmalerisaces ga, nemoj kad te molim. Pa igra ti Federer, a ti za Djokovica da navijas? Pa gde to ide.

NOLE ŠAMPION

pre 5 godina

Koliko nesreće pa to je nerealno sve serveri koji i drugi servis nabijaju po 200km/h ali dobro samo Noletu ritern vrati i biće ok.Mislim da će protiv Iznera biti najdosadnije jer svi znaju kako izgledaju njihovi mečevi Djokovic ide na razmenu a Izner nameće servis i tako u krug ...
Samo se drži Nole ovde je finale i eventualni trofej odlična stvar za bodove
I dalje je šteta za Nadala i Delpa bilo bi zanimljivije ali dobro ...

SAMO NAPRED NOVACE I PROŠIRI KOLEKCIJU TROFEJA ???

Nenad

pre 5 godina

Ideeeeeemoooooo noleeee nas!!! Ponosu i najbolji nas sportisto SVIH VREMENA , sta god bilo do kraja tvoje karijere mi tvoji verni navijači i sunarodnici volimo te svim srcem! Veliki naklon za sve postignuto dobri nas covece. Volimo te! Ponosu nas..

Stefan

pre 5 godina

Znaci No1e legendo samo napred, uz tebe smo sta god da se desi. Idemo da pokazemo Federeru jos jednom ko je tata igrice, a ovi sto te ne vole, na njih ne obracaj paznju jer je to gomila ljubomornih i jadnih ljudi koji ne bi za svog coveka navijali po svakh cenu.... Idemo po G.O.A.T. titulu u buducnosti.

Šuluburić

pre 5 godina

Jesu ova trojica udarači, ali udarači u ovoj fazi Novakove karijere najmanje mu prijaju (Čilić, Cicipas, Zverev, Kačanov). Nema lakog meča.

Владо Бања Лука

pre 5 godina

Велики поздрав и подршка за Ђоковића и његов тим! Група се сигурно пролази...

Zoran

pre 5 godina

Nece djokaj jedan mec da dobije .. zivi bili pa vidjeli... precenjen je to igrac..
(Sandzak, 5. novembar 2018 23:41)

Idi bre čuvaj ovce! Naročito Garu, tvoju ljubimicu...

Nikola

pre 5 godina

Malo matematike:
Od pocetka Vimbldona, Rafa i Rodzer su osvojili oko 2400 bodova, a Nole 6700. Drugim recima, njih dvojica moraju da osvoje 4300 bodova vise od Noleta do Vimbldona, da bi ga prestigli. U odnosu na Rafu, ta razlika ce se povecati posle finala, a mozda i u odnosu na Rodzera. Znaci Nole je gotovo siguran na prvom mestu do Vimbldona, a to je jos 36 nedelja na vrhu. Tada bi imao skor od 260 nedelja na vrhu, sto je 8 manje od Konorsa i 10 od Lendla. A ako bi ponovio i ovogodisnju jesen i sastavio godinu, stigao bi i svog idola Samprasa i stigao nadomak Federera.

Dzoni

pre 5 godina

po meni,idealnih 8 aktivnih igraca za ovakav turnir:
federer
nadal
djokovic
marej
wawrinka
delpotro
cilic
raonic

Bilo bi ludilo svaki mec

marko

pre 5 godina

Nece djokaj jedan mec da dobije .. zivi bili pa vidjeli... precenjen je to igrac..
(Sandzak, 5. novembar 2018 23:41)

И само сазнање да се прати тенис је за мене фасцинантно. Такав напредак треба похвалити па таман и ако је спакован са мржњом. Корак по корак, стићи ће и 20.век.

Jumko

pre 5 godina

Sta!? Ni ovaj zavrsni masters Djokovic nije osvajao vise puta od Federera!? Znaci ni Ao, ni Rg, ni W, ni Uso, ni Ol zlato nema, ni vise nedelja na br 1, ni titula... Pravi GOAT, nema sta!

dzeki

pre 5 godina

kako vas ne bi sramota letos da napisete 1000 tekstova o Fulamu. na osnovu vasih pisanja mislio sam da ce osvojiti premijer. evo gledam tabelu ZADNJI.

King Roger

pre 5 godina

Navijam za Federera a ne za Djokovica .Da zato sto je Federer najbolji. Dokle cu bre da vas molim vise sad mi je prekipelo i ne morate vise da mi prikazujete komentar necu vise ni da ih pisem.

Robert

pre 5 godina

Ocekujem 3 pobede u grupi jer su sva trojica izraziti serveri a zna se ko je tata ritern! Nadam se da ce Novak da krunise ovaj sjajni povratak i da udari jos jednu recku sto se tice mastersa. Srecno!
(babyface, 5. novembar 2018 20:47)

-----

Slažem se, ali znam i šta će biti ako ne bude tako - "da si ti živ i zdrav, bitno da si godinu završio kao prvi", "osigurao prvo mesto, pa logično da mu manjkalo motivacije", "psihički i fizički se potrošio na poslednjim turnirima"... Što je sve ok i potpuno moguće, ali ne volim kad se navodi kao opravdanje, a unapred se svakako najavljuje trofej. Ili-ili, ne može sad ovako, posle onako. :)

sir oliver

pre 5 godina

Navijacu za Djokovica po prvi put od kada pratim tenis.Red je i to da se desi. 
(O.T.A.N, 5. novembar 2018 21:07) 

Tvoja stvar kradljivče nika, ja ću uvek za Kralja Federera.
(O.T.A.N., 05. novembar 2018 21:38)

markokiki

pre 5 godina

Sta!? Ni ovaj zavrsni masters Djokovic nije osvajao vise puta od Federera!? Znaci ni Ao, ni Rg, ni W, ni Uso, ni Ol zlato nema, ni vise nedelja na br 1, ni titula... Pravi GOAT, nema sta!
(Jumko, 05. novembar 2018 22:17)
Pa da isto može i obrnuto,fed nema vise Rg,OI, Masters titula, završni takodjer a medjusobni skor bolje da nespominjem. 16000 bodova pa to Federer jedino kod naleta video. Niti je vise godina završavao kao prvi na svetu. Ako računamo ovu koju Nole ZAVRŠAVA kao prvi.

antiDebil

pre 5 godina

Kako bi bilo lepo da Djokovic dobije temperetauru pred pocetak turnira. Mnogo bi mi to znacilo.
(Dr. Federer, 5. novembar 2018 22:05)

Dobice Federera sa sve temperaturom....

Stanko

pre 5 godina

Kako ga je samo ispolivao Kačanov, a vi se jos nadate da će Noleaux nešto da uradi bilo gde. Pa ne može ni njega sreća uvek da prati baš na svakom koraku, kao do sada.

Бата Стојковић

pre 5 godina

Nece djokaj jedan mec da dobije .. zivi bili pa vidjeli... precenjen je to igrac..
(Sandzak, 05. novembar 2018 23:41)
Мртва трка између Суље Угљанина и тебе ко ће већу глупост да изјави.

Zurkolomac

pre 5 godina

Nece djokaj jedan mec da dobije .. zivi bili pa vidjeli... precenjen je to igrac..
(Sandzak, 05. novembar 2018 23:41)

Poturice reci ti nama lepo, kakav je to osecaj biti poturcen?

Baily

pre 5 godina

1. Izner 3-0
2. Djokovic 2-1
3. Čilić 1-2
4. Zverev 0-3

1. Tim 2-1
2. Anderson 2-1
3. Federer 2-1
4. Nišikori 0-3

Polufinala:
Izner - Anderson
Tim - Djokovic

Finale:
Izner - Tim

Osvaja Izner.

bozza

pre 5 godina

Kako ga je samo ispolivao Kačanov, a vi se jos nadate da će Noleaux nešto da uradi bilo gde. Pa ne može ni njega sreća uvek da prati baš na svakom koraku, kao do sada.
(Stanko, 05. novembar 2018 21:17)

e, a na kom turniru ga je tacno pratila sreca? Na Vimblodnu, USO, Sinsinatiju ili Shangaju? Ili mislis na Kvins i Pariz, gde je igrao finala... predpostavljam da je pravo lice pokazao na Rogers kupu gde je izgubio od onog malog grka koji je kasnije sve oduvao do finala. Verovarno je ipak najveca sreca u tome sto je na neku foru u tom periodu uspeo da pobedi 12 od top 15 igraca. Nole definitivno promasio biznis, trebalo ke da ide u kockare

Jumko

pre 5 godina

Djokovicevci, u cemu je razlika, da se toliko iscudjavate, u nama koji ne volimo Djokovica i u onima koji ne vole fudbalere npr? Ne moze se isto tako reci da nisu jasni oni koji ne vole svoje fudbalere? Sta, nisu najbolji? Ne prkose zlom zapadu? Tu se ne pljuje reprezentacija u kojoj je unutar i oko nje sve trulo, pa bi mozda i bilo opravdano, nego svaki fudbaler ponaosob! Zasto se vise pljuje SMS nego Djokovic, a decko je cak pokazao i lepse manire na terenu gde nas predstavlja? Hvala.

Istine i lazi

pre 5 godina

Djokovicevci, u cemu je razlika, da se toliko iscudjavate, u nama koji ne volimo Djokovica i u onima koji ne vole fudbalere npr? Ne moze se isto tako reci da nisu jasni oni koji ne vole svoje fudbalere? Sta, nisu najbolji? Ne prkose zlom zapadu? Tu se ne pljuje reprezentacija u kojoj je unutar i oko nje sve trulo, pa bi mozda i bilo opravdano, nego svaki fudbaler ponaosob! Zasto se vise pljuje SMS nego Djokovic, a decko je cak pokazao i lepse manire na terenu gde nas predstavlja? Hvala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 5. novembar 2018 22:44) # Link komentara

Koja je to prica?!?!?!

drago

pre 5 godina

Bolje bi Cilicu bilo da he upao u skupinu s Federerom, tamo bi dobio Andersona i možda Nishikorija, ovdje će dobiti Isnera ali vjerovatno gubi od Zverev
Mora dobiti raj prvi meč ako misli proći. Ali on uvijek gubi sa al pari igračima, nije on Coric. Bitno da osvojimo Davis Cup

O.T.A.N.

pre 5 godina

Navijacu za Djokovica po prvi put od kada pratim tenis.Red je i to da se desi.
(O.T.A.N, 5. novembar 2018 21:07)

Tvoja stvar kradljivče nika, ja ću uvek za Kralja Federera.

miodrag

pre 5 godina

Naravno da bi bilo odlicno za Novaka da trijumfalno zavrsi godinu, ali…..mislim da nece proci dobro jer je on vec postigao ono cemu se nije objektivno nadao , tako da mu je motivacija slaba, a mi znamo kako on igra kada nije motivisan previse....pokazao je to nedavno I na mastersu u Parizu. Iskreno se nadam da se varam.

Fx

pre 5 godina

Ako se povredi Čilić ili Zverev u prvom kolu, eto Hačanova pritiv Noleta u drugom ili trećem.
Da se razumemo, svako dobri ovoj dvojici, ali eto prilike za revanš.
Inače Noletova grupa za nijansu lakša od Roćkove.

Dr. Federer

pre 5 godina

Sta!? Ni ovaj zavrsni masters Djokovic nije osvajao vise puta od Federera!? Znaci ni Ao, ni Rg, ni W, ni Uso, ni Ol zlato nema, ni vise nedelja na br 1, ni titula... Pravi GOAT, nema sta!
(Jumko, 5. novembar 2018 22:17)
Nemoj tako da pricas, ima bolji H2H, a to je jedino i pravo merilo. Koga bre jos interesuju titule, nedelje na prvom mestu, GST.

bozza

pre 5 godina

Izner nema NIKAKVE sanse, protiv Cilica ce biti napeto ali ce verovatno podleci pritisku, kao i u vecini slucajeva do sada, a Zverev ce doziveti nervni slom, polomiti sve rekete, preseci sajlu na mreci i zadaviti sudiju. Duga grupa dosta neizvesnija, ocekujem prolaz RFa i Andersona. A onda, sta bude, bice, ali Novak ostaje No.1

JPR24

pre 5 godina

Po cenu Cilic ne moze dobiti Zvereva ? Borna odigra malo u transu, i to je to. Cilic je konstantniji 100 puta. Novak i Marin u polufinalu, ostali kako hoce.

Uros_

pre 5 godina

@Dzoni

nemoguce je zato sto je pola njih povredjeno i svi ovi trenutno su imali najbolje sezone zato se i jesu plasirali(plus Del Potro i Nadal)

drago

pre 5 godina

Bolje bi Cilicu bilo da he upao u skupinu s Federerom, tamo bi dobio Andersona i možda Nishikorija, ovdje će dobiti Isnera ali vjerovatno gubi od Zverev
Mora dobiti raj prvi meč ako misli proći. Ali on uvijek gubi sa al pari igračima, nije on Coric. Bitno da osvojimo Davis Cup

VT

pre 5 godina

Sreca sto je Nadal povrijedjen,sreca sto je Rodzer blizu 40 godina,sreca sto je konkurencija nikad gora,sreca sto dobija meceve na ritern I na greske protivnika,sreca sto mu nikad ne dosadi da tapse lopticu besomucno,sreca sreca sreca,a sta je nesreca,pa sto to prosecnom njegovom navijacu nece da dodje u glavu nikako,samo da dokaze nesto..sto je nedokazivo.E onda kad je tako ja navijam protiv njega jer ne volim nepravdu,ne sto ga ne volim vec zato sto su mu je tenis dosadan,a navijaci bezobrazni,uglavnom.Ali dobro tako je to u ovom nerealnom svijetu sa poramecenim parametrima za sve i svasta.

kaligula

pre 5 godina

Za sve vas koji ne znate ko su otan, bodibond i ostali hejteri samo bacite pogled na komentare na vest o Milanu Mladenoviću i sve će vam se samo reći. Neprocenjivo!! :)

opet cirkus

pre 5 godina

Stefan
Idemo da pokazemo Federeru? Idemo po GOAT titulu? Nesto te ne vidim na mecevima i treninzima pored Novaka, bice da se sam znoji, pobedjuje i gubi, nego ti lepo pogledaj u svoj zivot i pokusaj da nesto postignes.

Baily

pre 5 godina

1. Izner 3-0
2. Djokovic 2-1
3. Čilić 1-2
4. Zverev 0-3

1. Tim 2-1
2. Anderson 2-1
3. Federer 2-1
4. Nišikori 0-3

Polufinala:
Izner - Anderson
Tim - Djokovic

Finale:
Izner - Tim

Osvaja Izner.

Stanko

pre 5 godina

Kako ga je samo ispolivao Kačanov, a vi se jos nadate da će Noleaux nešto da uradi bilo gde. Pa ne može ni njega sreća uvek da prati baš na svakom koraku, kao do sada.

Jumko

pre 5 godina

Sta!? Ni ovaj zavrsni masters Djokovic nije osvajao vise puta od Federera!? Znaci ni Ao, ni Rg, ni W, ni Uso, ni Ol zlato nema, ni vise nedelja na br 1, ni titula... Pravi GOAT, nema sta!

King Roger

pre 5 godina

Navijam za Federera a ne za Djokovica .Da zato sto je Federer najbolji. Dokle cu bre da vas molim vise sad mi je prekipelo i ne morate vise da mi prikazujete komentar necu vise ni da ih pisem.

Jumko

pre 5 godina

Djokovicevci, u cemu je razlika, da se toliko iscudjavate, u nama koji ne volimo Djokovica i u onima koji ne vole fudbalere npr? Ne moze se isto tako reci da nisu jasni oni koji ne vole svoje fudbalere? Sta, nisu najbolji? Ne prkose zlom zapadu? Tu se ne pljuje reprezentacija u kojoj je unutar i oko nje sve trulo, pa bi mozda i bilo opravdano, nego svaki fudbaler ponaosob! Zasto se vise pljuje SMS nego Djokovic, a decko je cak pokazao i lepse manire na terenu gde nas predstavlja? Hvala.

Fx

pre 5 godina

Ako se povredi Čilić ili Zverev u prvom kolu, eto Hačanova pritiv Noleta u drugom ili trećem.
Da se razumemo, svako dobri ovoj dvojici, ali eto prilike za revanš.
Inače Noletova grupa za nijansu lakša od Roćkove.

sir oliver

pre 5 godina

Navijacu za Djokovica po prvi put od kada pratim tenis.Red je i to da se desi. 
(O.T.A.N, 5. novembar 2018 21:07) 

Tvoja stvar kradljivče nika, ja ću uvek za Kralja Federera.
(O.T.A.N., 05. novembar 2018 21:38)

O.T.A.N.

pre 5 godina

Navijacu za Djokovica po prvi put od kada pratim tenis.Red je i to da se desi.
(O.T.A.N, 5. novembar 2018 21:07)

Tvoja stvar kradljivče nika, ja ću uvek za Kralja Federera.

drago

pre 5 godina

Bolje bi Cilicu bilo da he upao u skupinu s Federerom, tamo bi dobio Andersona i možda Nishikorija, ovdje će dobiti Isnera ali vjerovatno gubi od Zverev
Mora dobiti raj prvi meč ako misli proći. Ali on uvijek gubi sa al pari igračima, nije on Coric. Bitno da osvojimo Davis Cup

drago

pre 5 godina

Bolje bi Cilicu bilo da he upao u skupinu s Federerom, tamo bi dobio Andersona i možda Nishikorija, ovdje će dobiti Isnera ali vjerovatno gubi od Zverev
Mora dobiti raj prvi meč ako misli proći. Ali on uvijek gubi sa al pari igračima, nije on Coric. Bitno da osvojimo Davis Cup

anica

pre 5 godina

Super grupa...koliko mi je drago zbog Iznera sto je osvojio onaj masters, Cilic je super teniser a Zverev kao nova nada moze vise, ali tesko sta ocekivati of novih dok god su Novak Nadal i Federer jos uvek u tenisu.
Idemo Nole, samo te virus sprecio da osvojis Pariz, ovo ne dolazi u pitanje.
Ponosu nas, uspeo si da prebrodis krizu i opet prvi postanes!

Napo Leon

pre 5 godina

realno je da Nole pobedi Iznera, a da Čilića i Zvereva takođe pobedi
isto je realno da Nole pobedi i u polufinalu ko god da mu dođe iz druge grupe,a najrealnije je da Nole osvoji završni turnir u Londonu

VT

pre 5 godina

Sreca sto je Nadal povrijedjen,sreca sto je Rodzer blizu 40 godina,sreca sto je konkurencija nikad gora,sreca sto dobija meceve na ritern I na greske protivnika,sreca sto mu nikad ne dosadi da tapse lopticu besomucno,sreca sreca sreca,a sta je nesreca,pa sto to prosecnom njegovom navijacu nece da dodje u glavu nikako,samo da dokaze nesto..sto je nedokazivo.E onda kad je tako ja navijam protiv njega jer ne volim nepravdu,ne sto ga ne volim vec zato sto su mu je tenis dosadan,a navijaci bezobrazni,uglavnom.Ali dobro tako je to u ovom nerealnom svijetu sa poramecenim parametrima za sve i svasta.

JPR24

pre 5 godina

Zašto izbacujete nešto sto se neće ostvariti.Djokovic ispada odmah na startu.Federer osvaja i opet prvi!I to sa pola snage!!
(MasterMind, 05. novembar 2018 20:45)

Federe i zvanicno ne moze biti prvi na kraju sezone... Sad oladi.

Dzoni

pre 5 godina

po meni,idealnih 8 aktivnih igraca za ovakav turnir:
federer
nadal
djokovic
marej
wawrinka
delpotro
cilic
raonic

Bilo bi ludilo svaki mec

Matoradrtina

pre 5 godina

Rafa nikada nije ništa pokazao na završnom turniru ,tako da i nije neka šteta što ga nema...on je programiran za 8-9 meseci...i onda krah

Stefan

pre 5 godina

Znaci No1e legendo samo napred, uz tebe smo sta god da se desi. Idemo da pokazemo Federeru jos jednom ko je tata igrice, a ovi sto te ne vole, na njih ne obracaj paznju jer je to gomila ljubomornih i jadnih ljudi koji ne bi za svog coveka navijali po svakh cenu.... Idemo po G.O.A.T. titulu u buducnosti.

lobotom

pre 5 godina

Jos kad bi Isner i Anderson otkazali, pa da upadnu Kacanov i Coric. U grupnoj fazi su jedini mecevi koji obecavaju Djokovic-Cilic i Federer-Thiem. Mislim da se necemo nagledati kvalitetnog tenisa.

VU

pre 5 godina

Sta!? Ni ovaj zavrsni masters Djokovic nije osvajao vise puta od Federera!? Znaci ni Ao, ni Rg, ni W, ni Uso, ni Ol zlato nema, ni vise nedelja na br 1, ni titula... Pravi GOAT, nema sta!
(Jumko, 5. novembar 2018 22:17)
Šta!? Đoković mlađi 6 godina od Federera?

Robert

pre 5 godina

Ocekujem 3 pobede u grupi jer su sva trojica izraziti serveri a zna se ko je tata ritern! Nadam se da ce Novak da krunise ovaj sjajni povratak i da udari jos jednu recku sto se tice mastersa. Srecno!
(babyface, 5. novembar 2018 20:47)

-----

Slažem se, ali znam i šta će biti ako ne bude tako - "da si ti živ i zdrav, bitno da si godinu završio kao prvi", "osigurao prvo mesto, pa logično da mu manjkalo motivacije", "psihički i fizički se potrošio na poslednjim turnirima"... Što je sve ok i potpuno moguće, ali ne volim kad se navodi kao opravdanje, a unapred se svakako najavljuje trofej. Ili-ili, ne može sad ovako, posle onako. :)

Nebojša

pre 5 godina

Federerova grupa je duplo lakša ali to je mač sa dve oštrice u polufinalu ide na težeg protivnika Novaka Zvereva ili Cilica ili nekim čudom Iznera koji je autsajder.

Dr. Federer

pre 5 godina

Sta!? Ni ovaj zavrsni masters Djokovic nije osvajao vise puta od Federera!? Znaci ni Ao, ni Rg, ni W, ni Uso, ni Ol zlato nema, ni vise nedelja na br 1, ni titula... Pravi GOAT, nema sta!
(Jumko, 5. novembar 2018 22:17)
Nemoj tako da pricas, ima bolji H2H, a to je jedino i pravo merilo. Koga bre jos interesuju titule, nedelje na prvom mestu, GST.

babyface

pre 5 godina

Ocekujem 3 pobede u grupi jer su sva trojica izraziti serveri a zna se ko je tata ritern! Nadam se da ce Novak da krunise ovaj sjajni povratak i da udari jos jednu recku sto se tice mastersa. Srecno!

Marko

pre 5 godina

Bilo bi sjajno kad bi gledali jos jedan teniski klasik u finalu Djokovic-Federer i da Novak pobedom krunise sjajnu sezonu i povratak. Grupa je veoma interesantna jer je Djokovic sa svojih 188cm najmanji teniser u ovoj grupi i igra protiv dobrih servera tako da nece biti lako. Steta za Nadala i Del Potra sto ne učestvuju a Noletu zelim srecu. Ova njegova sezona je za neki holivudski film poput Rokija 3.

miodrag

pre 5 godina

Naravno da bi bilo odlicno za Novaka da trijumfalno zavrsi godinu, ali…..mislim da nece proci dobro jer je on vec postigao ono cemu se nije objektivno nadao , tako da mu je motivacija slaba, a mi znamo kako on igra kada nije motivisan previse....pokazao je to nedavno I na mastersu u Parizu. Iskreno se nadam da se varam.

Zoran

pre 5 godina

Nece djokaj jedan mec da dobije .. zivi bili pa vidjeli... precenjen je to igrac..
(Sandzak, 5. novembar 2018 23:41)

Idi bre čuvaj ovce! Naročito Garu, tvoju ljubimicu...

NOLE ŠAMPION

pre 5 godina

Koliko nesreće pa to je nerealno sve serveri koji i drugi servis nabijaju po 200km/h ali dobro samo Noletu ritern vrati i biće ok.Mislim da će protiv Iznera biti najdosadnije jer svi znaju kako izgledaju njihovi mečevi Djokovic ide na razmenu a Izner nameće servis i tako u krug ...
Samo se drži Nole ovde je finale i eventualni trofej odlična stvar za bodove
I dalje je šteta za Nadala i Delpa bilo bi zanimljivije ali dobro ...

SAMO NAPRED NOVACE I PROŠIRI KOLEKCIJU TROFEJA ???

markokiki

pre 5 godina

Sta!? Ni ovaj zavrsni masters Djokovic nije osvajao vise puta od Federera!? Znaci ni Ao, ni Rg, ni W, ni Uso, ni Ol zlato nema, ni vise nedelja na br 1, ni titula... Pravi GOAT, nema sta!
(Jumko, 05. novembar 2018 22:17)
Pa da isto može i obrnuto,fed nema vise Rg,OI, Masters titula, završni takodjer a medjusobni skor bolje da nespominjem. 16000 bodova pa to Federer jedino kod naleta video. Niti je vise godina završavao kao prvi na svetu. Ako računamo ovu koju Nole ZAVRŠAVA kao prvi.

fantom

pre 5 godina

Grupa po meri i Novak ima realne šanse za prolaz. Ali kad vidim da treba da igra sa ovim Iznerom, smorim se maksimalno, već znam kako će izgledati meč. Ne volim te igrače tipa Izner, Karlović, Raonić koji samo imaju servis.

Sasa

pre 5 godina

Navijacu za Djokovica po prvi put od kada pratim tenis.Red je i to da se desi.
(O.T.A.N, 5. novembar 2018 21:07)

Ma nema sanse da mu to uradis. Izmalerisaces ga, nemoj kad te molim. Pa igra ti Federer, a ti za Djokovica da navijas? Pa gde to ide.

antiDebil

pre 5 godina

Kako bi bilo lepo da Djokovic dobije temperetauru pred pocetak turnira. Mnogo bi mi to znacilo.
(Dr. Federer, 5. novembar 2018 22:05)

Dobice Federera sa sve temperaturom....

Nikola

pre 5 godina

Malo matematike:
Od pocetka Vimbldona, Rafa i Rodzer su osvojili oko 2400 bodova, a Nole 6700. Drugim recima, njih dvojica moraju da osvoje 4300 bodova vise od Noleta do Vimbldona, da bi ga prestigli. U odnosu na Rafu, ta razlika ce se povecati posle finala, a mozda i u odnosu na Rodzera. Znaci Nole je gotovo siguran na prvom mestu do Vimbldona, a to je jos 36 nedelja na vrhu. Tada bi imao skor od 260 nedelja na vrhu, sto je 8 manje od Konorsa i 10 od Lendla. A ako bi ponovio i ovogodisnju jesen i sastavio godinu, stigao bi i svog idola Samprasa i stigao nadomak Federera.

Фрфљави

pre 5 godina

Јако тешка група. У Новаковој сви сами ударачи. Баш. Новак више воли игру попут Кеиа и Доминика. Ал добро, коначно лепо за око видети врхунске играче. А не као прошле године... Сок, и онај Шпанац...

Nenad

pre 5 godina

Ideeeeeemoooooo noleeee nas!!! Ponosu i najbolji nas sportisto SVIH VREMENA , sta god bilo do kraja tvoje karijere mi tvoji verni navijači i sunarodnici volimo te svim srcem! Veliki naklon za sve postignuto dobri nas covece. Volimo te! Ponosu nas..

Владо Бања Лука

pre 5 godina

Велики поздрав и подршка за Ђоковића и његов тим! Група се сигурно пролази...

bozza

pre 5 godina

Kako ga je samo ispolivao Kačanov, a vi se jos nadate da će Noleaux nešto da uradi bilo gde. Pa ne može ni njega sreća uvek da prati baš na svakom koraku, kao do sada.
(Stanko, 05. novembar 2018 21:17)

e, a na kom turniru ga je tacno pratila sreca? Na Vimblodnu, USO, Sinsinatiju ili Shangaju? Ili mislis na Kvins i Pariz, gde je igrao finala... predpostavljam da je pravo lice pokazao na Rogers kupu gde je izgubio od onog malog grka koji je kasnije sve oduvao do finala. Verovarno je ipak najveca sreca u tome sto je na neku foru u tom periodu uspeo da pobedi 12 od top 15 igraca. Nole definitivno promasio biznis, trebalo ke da ide u kockare

Zurkolomac

pre 5 godina

Nece djokaj jedan mec da dobije .. zivi bili pa vidjeli... precenjen je to igrac..
(Sandzak, 05. novembar 2018 23:41)

Poturice reci ti nama lepo, kakav je to osecaj biti poturcen?

marko

pre 5 godina

Nece djokaj jedan mec da dobije .. zivi bili pa vidjeli... precenjen je to igrac..
(Sandzak, 5. novembar 2018 23:41)

И само сазнање да се прати тенис је за мене фасцинантно. Такав напредак треба похвалити па таман и ако је спакован са мржњом. Корак по корак, стићи ће и 20.век.

Predo

pre 5 godina

Ispade Đoković sa nadprosečnom visinom od 188 cm. kepec u poređenju sa košarkašima u svojoj grupi. Kad bi igrali košarku protiv one tamo grupe, ubili bi ih. Novak kao bek Čilić i Zverev kao visoka krila od skoro 2 metra i Izner kao centar. Međutim, pošto su oni teniseri, biće Novakov return protiv njihovih servisa. Možda je ona grupa lakša, jer sa serverima nikad ne znate na koju su nogu ustali, ali bi zato polufinale moglo biti lakše, a najinteresantnije bi bilo da se tamo nađe jedini dvometraš iz druge grupe - Anderson.

sempervivum

pre 5 godina

Новак ће имати тежи посао у групи, јер му ови ударачи уопште не леже... Баш има да га заморе три узастопна меча по истој шеми. За разлику од Новака, Федерер никад није имао проблема са дрвосечама. Не знам како, али је тако.
Ипак мислим да ће бити финале Федерер-Новак.

Šuluburić

pre 5 godina

Jesu ova trojica udarači, ali udarači u ovoj fazi Novakove karijere najmanje mu prijaju (Čilić, Cicipas, Zverev, Kačanov). Nema lakog meča.

bozza

pre 5 godina

Izner nema NIKAKVE sanse, protiv Cilica ce biti napeto ali ce verovatno podleci pritisku, kao i u vecini slucajeva do sada, a Zverev ce doziveti nervni slom, polomiti sve rekete, preseci sajlu na mreci i zadaviti sudiju. Duga grupa dosta neizvesnija, ocekujem prolaz RFa i Andersona. A onda, sta bude, bice, ali Novak ostaje No.1

Бата Стојковић

pre 5 godina

Nece djokaj jedan mec da dobije .. zivi bili pa vidjeli... precenjen je to igrac..
(Sandzak, 05. novembar 2018 23:41)
Мртва трка између Суље Угљанина и тебе ко ће већу глупост да изјави.

dzeki

pre 5 godina

kako vas ne bi sramota letos da napisete 1000 tekstova o Fulamu. na osnovu vasih pisanja mislio sam da ce osvojiti premijer. evo gledam tabelu ZADNJI.

kaligula

pre 5 godina

Za sve vas koji ne znate ko su otan, bodibond i ostali hejteri samo bacite pogled na komentare na vest o Milanu Mladenoviću i sve će vam se samo reći. Neprocenjivo!! :)

Tribislav

pre 5 godina

Realno ovo Djokovic i Federer mogu proci jer im obojici odgovaraju grupni sistemi. Finale Djokovic -Rodja da se podvuce crta ko je kralj zavrsnog mastersa.

JPR24

pre 5 godina

Po cenu Cilic ne moze dobiti Zvereva ? Borna odigra malo u transu, i to je to. Cilic je konstantniji 100 puta. Novak i Marin u polufinalu, ostali kako hoce.

Uros_

pre 5 godina

@Dzoni

nemoguce je zato sto je pola njih povredjeno i svi ovi trenutno su imali najbolje sezone zato se i jesu plasirali(plus Del Potro i Nadal)

Istine i lazi

pre 5 godina

Djokovicevci, u cemu je razlika, da se toliko iscudjavate, u nama koji ne volimo Djokovica i u onima koji ne vole fudbalere npr? Ne moze se isto tako reci da nisu jasni oni koji ne vole svoje fudbalere? Sta, nisu najbolji? Ne prkose zlom zapadu? Tu se ne pljuje reprezentacija u kojoj je unutar i oko nje sve trulo, pa bi mozda i bilo opravdano, nego svaki fudbaler ponaosob! Zasto se vise pljuje SMS nego Djokovic, a decko je cak pokazao i lepse manire na terenu gde nas predstavlja? Hvala.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 5. novembar 2018 22:44) # Link komentara

Koja je to prica?!?!?!

opet cirkus

pre 5 godina

Stefan
Idemo da pokazemo Federeru? Idemo po GOAT titulu? Nesto te ne vidim na mecevima i treninzima pored Novaka, bice da se sam znoji, pobedjuje i gubi, nego ti lepo pogledaj u svoj zivot i pokusaj da nesto postignes.